 |
47.
בגרות?חחחחח מומלץ לקרוא...
המזהיר בפתח.,
13/07/05 18:41
|
בחינות הבגרות של הפלסתינאים, הם בדיוק אותם בחינות של ילדי גני הילדים בארץ ישראל היהודיים.!!!!! הערבים\מוסלמים, פרמטיביים מטבעם. ככל שהעולם יתקדם... הם נסוגים אחורה. נחש... גם אם נשקה אותו בחלב יום יום, הוא יפיק ארס....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
25 נימוקים נגד התנתקות (ו)
נעמן,
שפוי,
13/07/05 18:23
|
. מכיוון שאין שחר לטענת הנימוק הדמוגרפי. הרי היציאה היא לא רק מעזה, אלא גם מצפון השומרון. אם אכן היה מדובר רק ב''נימוק דמוגרפי'', היינו שצריך לצאת ממקום שיש בו 1.3 מיליון פלסטינאים ורק 7,000 יהודים על שטח שהוא מהצפופים בעולם, כפי שטרחו להסביר לנו תומכי התנתקות (אגב, בניגוד לטענות המופרכות של שמאלנים רבים, עזה היא לא המקום הצפוף בעולם), למה אנחנו נסוגים מצפון השומרון, ששם צפיפות האוכלוסין והדמוגרפיה הרבה פחות אקוטיים? וכל זאת כדי להקים - מדינה אחת לשתי עמים (ישראל) לצד מדינה אחת לעם אחד (פלסטין).
22. משום שישראל משדרת לפלסטינאים ולערבים שהיא מפנה יהודים במקום שיש בו רוב ערבי, וזאת מבלי להזיז ולו ערבי אחד ממקומו. לקח זה ''ייצרב'' בתודעת הפלסטינאים, כפי שהוא ''ייצרב'' בתודעת ערביי ישראל, וכמו שהוא ישמש גורמים פנימיים בישראל ובעולם לעתיד לבוא: במקום שיש רוב ערבי – היהודים ''מתקפלים''.
23. משום הוויתור דה יורה על הזכות ההיסטורית והמשפטית. הן היציאה מעזה ומצפון השומרון, הן הנימוקים של המדינה בבג''צים השונים שהוגשו נגד ההתנתקות מחלישים במידה רבה את טענת החזקה שיש לנו על שאר שטחי יו''ש, כולל גושי ההתיישבות ששרון מנפנף בהם עם ה-non paper האמריקאי חסר המשמעות בעניין. אגב, כל זאת בניגוד לרוב הטענות של ממשלות ישראל בעבר. ראו, למשל, הודעת בא כוחה של המדינה בשם רה''מ בבג''ץ 390/79, פ''ד לד(1), 16 על זכות עם ישראל להתנחל ביש''ע.
מי שטוען שהמתיישבים נשלחו לשם בשליחות זמנית עד שהמדינה תחליט להחזירם, כפי שהמדינה טענה בבג''ץ, לא רק שבדרך כלל חורג מעמדתה של המדינה בעבר, אלא תורם במידה רבה לראיית השטח ככבוש וכפיקדון עד ליום פקודה. כלומר, לא רק שהוא לא מועיל לבקעת הירדן ולגושי ההתיישבות, שהוא לכאורה חפץ ביקרם, אלא הוא שומט מידי ישראל חלק חשוב מטענותינו ההיסטוריות והמשפטיות על שטחי יש''ע. שלושה מהמשפטנים החשובים ביותר בעולם במאה ה-20 – יוליוס סטון, דגלס פייט ויוג'ין רוסטאו – לא ראו מבחינה משפטית כל הבדל בין שטחי יש''ע לשטחי הקו הירוק.
24. מכיוון שמרבית עזה כבר כיום אינה בשליטתנו, וצה''ל אינו חודר למרבית המקומות שהפלסטינאים יושבים עליהם, חוץ מאשר במקרים של צורך ביטחוני. לפיכך, אין שחר לטענה שאנחנו יושבים בלב לבה של האוכלוסייה העזתית, ובוודאי לא נכונה הטענה הזו כשמדובר בגוש קטיף ויישובי צפון הרצועה. יישובי גוש קטיף וצפון הרצועה יושבים ''בתוך אוכלוסייה ערבית'' הרבה פחות מאשר כמה יישובים יהודיים בגליל. אם היה מדובר על נצרים, כפר דרום ומורג, אכן היה ממש בטענה זו.
25. בגלל הכוחות המצריים שיישבו על ציר פילדלפי. כדי למנוע את הברחות הנשק הצפויות לעזה מסיני מוכנה ישראל לוותר על אחד ההישגים הביטחוניים החשובים בהסכם השלום עם מצרים: פירוז מזרח סיני. מטעמיה היא חוזרת מצרים ומנסה להשיג ויתור ישראלי בסוגיית פירוז מזרח סיני ודילול מערב סיני, והנה אחרי שבכל השנים סירבה ישראל להיענות לבקשות המצריות, מוכנה עתה המדינה לשלם את המחיר הזה של פירוז מזרח סיני ובלבד שיתאפשר לה לברוח מעזה. גם אם מדובר רק בכמה מאות חיילי מג''ב מצרים, יש כאן הפרה של העיקרון, ובזה הסכנה הגדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש
מרקו פולו,
13/07/05 19:32
|
קשור לנןשא הפיגוע חתיכת יהודי מוקף סרטונים כתומים לכו לעזאזל מצדי שמדינת ישראל תתנתק ואתם יכולים להישאר שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה ממש
מרקו פולו הימני,
גוש קטיף,
13/07/05 20:26
|
אחד שלא אכפת לו חוץ מזה שלרוב האנשים בארץ(כן-הרוב המוחלט) חשוב ממדינת ישראל וזה שלך לא אכפת זה לא אומר שאתה צריך לפגוע באנשים אחרים בדעותיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן השפוי
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/07/05 12:27
|
צודק בכל נימוקיו אל האמת היא אפשר להיתוכח וכשמטילים את האמת בפניו של האויב זה מיעד מרגיז אותו המשך לכתוב כתבות כאלו הכתבות השונות כל הכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
25 נימוקים נגד התנתקות (ד)
נעמן,
שפוי,
13/07/05 18:09
|
13. מפני שטענת הכיבוש בעולם ובקרב הפלסטינאים לא תישכך ולא תישכח רק עם עזיבת עזה וצפון השומרון. וכל עוד לא ניסוג מכל יו''ש לא תחדל טענה זו, וכפועל יוצא מכך הם יתמידו במאבקם ואף יחמירהו עם אותה עילה, שתזכה מן הסתם ללא מעט הבנה בעולם.
14. בגלל העלות. ככל שנוקף הזמן מתברר שמחיר ההתנתקות רק הולך ומאמיר. זה התחיל לפני כשנה עם הערכות לעלות של 2.5-3.0 מיליארד שקל, אחר כך זה עלה ל-5 מיליארד. לפני כחודש דיברו על 7 מיליארד שקל, לפני כשבועיים עלו ל-7.5 מיליארד שקל, ואילו כיום כבר מדברים על 8-10 מיליארד שקל. גם העלות המדהימה הזו כמעט שאינה מביאה בחשבון את הבוקה והמבוקה והמבולקה הצפויה במהלך הפינוי, שסביר מאוד להניח שגם לה יהיו עלויות כספיות כבדות; כפי שאינה מביאה בחשבון את העלות הנובעת מאובדן מקורות מים בצפון השומרון. על פי ''גלובס'' מ-27 בספטמבר 2004, היציאה מצפון השומרון תחייב הוצאה של 3-5 מיליארד שקל להקמת מקורות מים חלופיים ועוד מיליארד שקל לתחזוקה שנתית. סכומים אלו אינם מגולמים בעלויות המצוינות לעיל. אגב, רק בעלות של 7 מיליארד שקל – כל אזרח משלם מכיסו, למעשה, יותר מאלף שקל על ההתנתקות. אבל, כאמור, סביר שהעלות תהיה גדולה אף מכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
25 נימוקים נגד התנתקות (ה)
נעמן,
שפוי,
13/07/05 18:04
|
15. מכיוון שאין שחר לנבואות האפוקליפטיות על חזרת המיתון אם לא תתממש תוכנית ההתנתקות. הצמיחה במשק אינה תלויה בהתנתקות, כפי שאינה מותנית בשלום. המשק הישראלי צמח יפה בשנים שלא היה שלום ולא הייתה התנתקות, והוא נקלע לאחד המשברים הקשים שלו (מתחילת 2001 ועד אמצע 2003) דווקא לאחר מו''מ עם ההצעות מרחיקות הלכת והנדיבות ביותר שאי פעם ישראל הציעה לפלסטינאים. לצמיחה היפה ב-2004 יש קשר שולי ביותר להתנתקות. התלות הרבה היא בין רגיעה ביטחונית לצמיחה, ואת זה עושים במאבק נחוש בטרור, כפי שהיה ''בחומת מגן''. וגם לו הייתה קורלציה גבוהה יותר בין ההתנתקות לצמיחה, הרי ההתנתקות אינה נתפשת, כאמור, בעולם כסיום ''הכיבוש'' הישראלי של 1967, ולפיכך אותה גריעה חלקית מה''כיבוש'', בדמות יציאה מעזה וצפון השומרון, כמעט שלא תשנה את התמונה.
16. בשל כך שהפלסטינאים תופשים את ההתנתקות כבריחה. על פי סקרים שערך הסוקר הפלסטיני חליל שקאקי, לפני שנודע על תוכנית ההתנתקות הסכימו פחות מ-30% מהפלסטינאים לטענה שהאינתיפאדה השיגה את יעדיה, ואילו כיום יותר מ-70% מהם טוענים שהאינתיפאדה השתלמה עקב הבריחה של ישראל מעזה. אגב, לדעת יותר משני שלישים מהפלסטינאים, ההתנתקות היא תוצאה ישירה של האינתיפאדה. היינו, חיזוק משמעותי להערכה שהיהודים מבינים רק את שפת הכוח, בדיוק כפי שהיה בלבנון וכפי שנסראללה לא חדל לטעון. נפגע בהם, נהרוג בהם – והם בסופו של דבר ינוסו כל עוד נפשם בם. אין הוכחה טובה מזו לפלסטינאים בפרט ולערבים בכלל שהאלימות כלפי היהודים משתלמת. הנה, פותחים במלחמת טרור, רוצחים יותר מאלף ישראלים, ועוד לפני שהמערכה תמה – ישראל מתחילה להתקפל. הבו טרור – וקבלו בתמורה שטחים, כלומר ''טרור תמורת שטחים''. כך, למשל, אומר דחלאן לעיתון ''אל קודס'': ''כל נסיגה ישראלית היא ניצחון ההתנגדות הפלסטינית'' (30 ביוני 2005); וכך, לדוגמה, כותבים האסירים הביטחוניים לרשות הפלסטינית: ''ההתנתקות היא צעד ראשון לניצחון עמנו'' (20 ביוני 2005( 17. משום שאיננו מקבלים תמורה. מאחר שאיננו מקבלים כל תמורה על הנסיגה מהשטח, ובין אם נרצה בין אם לא יוצר הדבר תקדים – הן לממשלות שמאל בעתיד (ואולי גם לממשלות ימין), הן לערבים, הן לעולם. שכן כך תעמוד לנו הרבה פחות הטענה, כי כל עוד הפלסטינאים אינם מוכנים לחתום על הסכם שלום, הכולל ויתור על כלל תביעותיהם מאתנו, איננו נסוגים משטח כלשהו. הרי סביר שיאמרו לנו: ''נסוגותם בעבר ללא הסכם ותמורה, ואין כל סיבה שלא תעשו זאת גם להבא. לא מעט גורמים אירופאים כבר החלו להשמיע זמירות כאלו.
18. מכיוון שההליך עצמו היה כרוך בהולכת שולל, מרמה, רמיסת הבטחה מפורשת בבחירות, התכחשות למשאל מתפקדים (עם התחייבות לכבד את תוצאותיו), פיטורי שרים, הבטחת שלמונים ושוחד למקורבים (הבטחה למינוי לסגני שרים לשבעה תומכים). וכל זאת, תוך ניסיון ציני ונואל למנוע בכל מחיר משאל עם או בחירות על ההליך. 19. מפני שיש חשד כבד שכל ההליך בושל משום ששרון רצה למלט עצמו מציפורני כתב אישום פלילי. רביב דרוקר ועפר שלח בספרם ''בומרנג'': ''תוכנית ההתנתקות נולדה כי שרון היה משוכנע שפרקליטת המדינה עדנה ארבל תגיש נגדו כתב אישום''. ובהמשך הם כותבים: ''המקורבים ביותר לשרון ציינו כי 'תוכנית ההתנתקות לא הייתה נולדת אלמלא נדרש שרון להסיט את אור הזקורים מהחקירות נגדו'''. משום שהרמטכ''ל בוגי יעלון, כבא כוחו של הצבא באותה עת וכמי שאמור לספק את המענה הביטחוני, לא רק שלא היה שותף למהלך, אלא עודכן בו שבועיים אחרי שהתוכנית פורסמה בתקשורת. כל הצמרת הביטחונית התנגדה למהלך בתחילתו, כולל ראש השב''כ. מאוחר יותר חלקם יישרו קו עם שרון, וטעמיהם עמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
64 - ממוצע נמוך מאוד. לא פלא
ישראלי,
13/07/05 18:01
|
|
 |
42.
עכשיו יש לו בגרות וגם 70
רפי,
13/07/05 15:10
|
|
 |
שכחת
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
14/07/05 12:28
|
|
 |
41.
אם בגרות אז למה להתאבד
רפי,
13/07/05 15:08
|
ואם להתאבד אז למה בגרות ? אלברט איינשטיין של הערבים - סמיח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
בטח לג'האד יש תנאי סף...
ל"ת
אריה,
13/07/05 12:23
|
|
 |
39.
לך תבין ראש ערבי
ל"ת
רפי,
13/07/05 10:28
|
|
 |
38.
גירוש בני המשפחה
נחמן,
באר שבע,
13/07/05 08:24
|
יש להעלות את כל בני משפחתו על משאית להוריד אותם בעזה לחלוט את כל רכושם ולהחריב את הבית. תגובה מידתית לקן הצפעים בו גדל.לחילופין או שמא גם וגם לקזז חלק מהכספים שישראל מעבירה לרשות הפלסטינאית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
ערפעת
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
13/07/05 07:57
|
|
 |
36.
לידס לונדון ליברפול נתניה מחיר
אבי,
ת''א,
13/07/05 07:54
|
ארבעת המחבלים שהתפוצצו בלונדון היו תושבי לידס אזרחי בריטניה ישראל מפנה את גוש קטיף ומקבלת פיגועים מה המכנה המשותף? האיסלם ויחסו למלחמה או שלום כל מי שלא בשליטת האיסלם - למלחמה ומי שבשליטת האיסלם - לשלום גבירותי ורבותי מדובר על מלחמת דת מחירים - אנחנו רואים בכל הרוג שלנו כישלון כל המערכות הם רואים בהרוגיהם שהידים מסקנה - אני מאמין באנושיות האדם ולכן צריך ליצר להם שהידים רבים ומהר ככל האפשר ע''י פעולות יזומות לא מדובר רק על ישראל מדובר על כל העולם החופשי עד שלא יבינו את העניין לא ירגע הטרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הבתולות מעדיפות אותו משכיל !
ל"ת
הבתולות הענוגות,
מחכות בשמים,
13/07/05 04:55
|
|
 |
34.
77 בתולות כתומות יחכו לו!~
ל"ת
כתום שמח,
בביצה,
13/07/05 03:37
|
|
 |
33.
הוא גם סידר ת'מיטה לפני??:-)))
ל"ת
עופר,
13/07/05 02:05
|
|
 |
32.
טוב בלי בגרות המשכורת נמוכה
עופר,
13/07/05 02:04
|
|
 |
31.
מרוב לימודים התפוצץ לו המוח!
עזמי בשארה,
13/07/05 01:39
|
|
 |
30.
64 - בטח העתיק
ל"ת
משגיח,
13/07/05 01:03
|
|
 |
29.
כנראה הממוצע המשוקלל לא היה
ל"ת
מספיק להיות,
מהנדס,
13/07/05 00:55
|
|
 |
28.
אללה לא ירחמו
הבוכה,
13/07/05 00:24
|
חבל שהוא לא נעלם לגמרי ותהיה נשמתו מקוללת .
אלוהים מרחם על ילדי הגן ועל הילדות והנשים שנהרגו בפיגוע וכל אחד מהם ירדוף את הטרוריסט הנפשענ ואת בני משפחתו ומשלחיו עד שיבואו על עונשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
כואב הלב עליו ממש
jak,
13/07/05 00:23
|
|
 |
26.
תנוחמו מן השמיים כולנו אתכם
ל"ת
ממני וכל ישראל,
13/07/05 00:02
|
|
 |
25.
nrg אחלה הספד!
כבר לא המומה,
מכלום,
12/07/05 23:47
|
''כל החיים עוד היו לפני אחמד.. .'' תגידו אין לכם עורך שם במערכת? מישהו? מבוגר אחראי שיגיד שהגזמתם לגמרי? תשמרו את ההספדים שלכם לקורבנות ולא לרוצחים, אם לא קשה לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכוונה היא שהוא צעיר
מרקו פולו,
13/07/05 19:29
|
|
 |
24.
זה מוכיח שחמור נשאר חמור
ל"ת
אי אפשר לאלפו,
12/07/05 23:46
|
|
 |
23.
72 virgins
motty,
USA,
12/07/05 23:40
|
His virgins probaly want to screw somone whos educated,and can provide well
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מערכת החינוך בשטחים מאודמגוונת
חיפאי,
12/07/05 23:31
|
יש להם כמה מסלולי בגרות חדשים, כמו: מסלול חבלה, חבלה מתקדמת, התאבדויות וכו'. אגב, המחבל הזה בטח סיים בהצטיינות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
סגנון הכתבה ממש רע !
לא נאה ולא יאה,
12/07/05 23:29
|
ברק רביד, אם היית ציני - ההומור שלך רע, ולא במקום. אם התכוונת ברצינות למה שכתבת כאן הרי שמצבך הרבה-הרבה יותר גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יד קשה?
שחר,
12/07/05 23:27
|
איזה יד מר שרון ומופז ? יד ימין או שמאל ? או יותר נכון לשאול... לחי ימין או לחי שמאל?
הרי ממילא יגידו שהמחבל הוא מיסכן חולה נפש. אתם תעברו לסדר היום ותחזירו את טול כרם וכו וכו. על זה נאמר ... היכן שטיפש זורק אבל.... הרבה חכמים לא ימצאו אותה.. אבו מאזן אומר שזהו מעשה טיפשי לא חלילה מעשה רצחני .. בוגדני.. בן בליעל.. חלילה.. מעשה טפשי זה מה שאבו מאזן חושב על הפיגוע.. תחזרו ללול חברים אתה בחוות השקימים ואתה בהתנחלות כוכב יאיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
האיסלאם - מחלת נפש.
ל"ת
דימיטרי,
12/07/05 23:21
|
|
 |
18.
אלופים כוחות הבטחון הישראלים
י,
לונדון,
12/07/05 23:15
|
כל כך הרבה פרטים בזמן כה קצר! אצל האנגלים הכל כל כך איטי ולא מדוייק...הגופות עוד ל א נאספו ורבות מהן לא זוהו. הלוואי ולא היו לנו סיבות לאנשים כל כך מיומנים במערכת... ואין מילים לנחם...את אלה שעברו את השוק בנתניה, אלה שאבדו את יקיריהם ואלה שנפצעו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשתתפוצץ לא לא
מרקו פולו,
13/07/05 19:27
|
כשתבנה רכבת כה גדולה וכל כך מרכזית שתשמש יותר אנשים מכל מדינת ישראל ושהרכבת תהיה למטה כשאנשים יהיו סגורים מספר שעות ברכבות אתה באמת תוכל להגיד שהם איטיים המחבל הזה התאבד בכניסה לקנין כל כלב יכול לספור את החתיכות שיש שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
אין גן עדן אין בתולות.
מתימטיקאי,
12/07/05 23:11
|
הוא בטח רצה להיות בטוח שהוא יצליח לספור עד שבעים גם במצבי לחץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
עישיתם ממנו מסכן. תתביישו לכם.
S,
12/07/05 23:11
|
תפרסמו עוד סיפור חייו. האויב הגדול של היהודים, היהודים עצמם. כרגיל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מסכים עם #8 - אנשים אלו נרצחו
יוני,
חול,
12/07/05 23:08
|
נא לדייק במינוח.
גם בארה''ב כעת משתמשים במונח ''Suicide Murderers'' במקום ''Suicide Bombers''.
חיות אדם - ממש מזעזע.
תמחומים למשפחות ההרוגים והחלמה מהירה לפצועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הבתולות נעשות בררניות
ל"ת
אחמד,
דיר יאסין,
12/07/05 23:07
|
|
 |
13.
העיקר שלחוסמים לא איפשרו בגרות
יוסי,
הרצליה,
12/07/05 23:03
|
|
 |
אם תבטיחו שתתאבדו אז ניתן לכם
ל"ת
גיל,
ב''ש,
13/07/05 00:42
|
|
 |
ואם במקום להתאבד רק נרצח אותך
שניר,
13/07/05 00:59
|
ואת המשפחה שלך?? זה שווה לפחות בגרות + תואר ראשון על חשבון המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקבל תואר מאוניברסיטת בר אילן
ל"ת
גיל,
ב''ש,
13/07/05 03:25
|
|
 |
12.
האיסלאם לא מציע חיים...רק מוות
אדי,
12/07/05 23:02
|
תרבות נחותה שמבוססת על דת של קברים וסגידה למוות. מנגד, עולם חי תוסס משגשג, ולחברה המוסלמית אין חלק בזה. אכולת קנאה וללא יכולת להשתלב ולזכות בחלק מהשפע.... אל תדאגו היא מבטיחה לבניה קורבנותיה, העולם הבא ממתין לכם עם שפע של בתולות.... וכל שנדרש מכם הוא להפיץ סביבכם את בשורתו של האיסלאם- הרס, חורבן ומוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנתקות אינה חוקית - שימו לב
אדי,
13/07/05 17:53
|
השופט בדימוס אורי שטרוזמן תוקף את שופטי בג''ץ והכרעותיהם האחרונות. לדברי שטרוזמן שיקולי השופטים מונעים מרצונם לסייע לראש הממשלה לקדם את תכניתו המדינית.
את דבריו אומר היום שופט בית המשפט המחוזי בדימוס, אורי שטרוזמן, בכנס חברי כנסת ומשפטנים שעסק בגבולות המחאה הציבורית והתקיים במשכן הכנסת.
שטרוזמן, המכהן כיום שנשיא בית הדין לערעורים של הליכוד, קבע כי שופטי בית המשפט העליון קיבלו עתירות בסוגיית פינוי פיצוי ומנגד דחו אךת העתירות שהוגשו להם בסוגיית האי היווני ''כדי לסייע לראש הממשלה לקדם את תכניתו''.
השופט בדימוס שטרוזמן הבהיר בנחרצות כי ''יום יבוא ובית משפט אחר, המשוחרר מרצון להגן על מדיניות ראש הממשלה ישפוט ויפסוק שחוק פינוי פיצוי לא התקבל כדין''.
כאן המקום להזכיר את דבריו של השופט שטרוזמן שקבע כי ''החקיקה שעברה בכנסת בנושא ההתנתקות איננה יכולה לעמוד על מכונה, שכן היא נחקקה כהלכה. ביסוסה הוא על חברי כנסת ושרים שהפרו את מצע מפלגתם והבטחותיהם לבוחריהם, שפעילותם של הנבחרים היא בניגוד לרצון שולחיהם''. שטרוזמן הוסיף אז ואמר ש''גם ההגונים שבאנשי השמאל מודים, בפה מלא או ברמז, בחוסר התקינות של החקיקה הנוכחית והחלטות הממשלה לנסיגה. אבל, הם מוסיפים ואומרים שכל עוד הממשלה והעומד בראשה מיישמים את תכנית הנסיגה לגבולות 1967 הם מרוצים מכך ולא יטענו נגד חוקיות החוק''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ייתכן שפרוש המילה איסלם ...
מ,
13/07/05 07:16
|
|
 |
11.
מה שנקרא ''פצצה חכמה''
ל"ת
IQ,
חי פה,
12/07/05 22:53
|
|
 |
11 הגזמת, הומור שחור משחור
ל"ת
אב ללוחם,
13/07/05 00:03
|
|
 |
אכן, הומור שחור... כמו המצב
ל"ת
IQ,
חי פה,
13/07/05 09:10
|
|
 |
שחור,שחור
מרקו פולו,
13/07/05 19:24
|
|
 |
10.
מה אתם עושים עליו כתבה
יש חזיר,
יש גהנום,
12/07/05 22:48
|
ימח שמו וזכרו שישרף בגהנום למרוח אותו בשמן חזיר לפני שמחזירים אותו למשפחתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת הנקרא
הקצב מיפו,
13/07/05 00:26
|
אומרים לך שגופתו התפזרה לכל עבר. איך אתה רוצה למרוח אותו בשמן חזיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם כל מילה
ל"ת
טל,
13/07/05 00:24
|
|
 |
אמן!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
אלון,
נתניה,
13/07/05 00:20
|
|
 |
לא שווה שיהרגו בשבילו חזיר
תנו לחיות לחיות,
12/07/05 23:26
|
|
 |
לא צריכים להרוג אפשר לקנות
ערן,
13/07/05 01:00
|
|
 |
לא חבל לבזבז עליו...
נונה,
13/07/05 06:38
|
|
 |
מה לא בסדר בנקניק חזיר?
מרקו פולו,
13/07/05 19:24
|
|
 |
9.
תנאי קבלה למאבד המצוי
אבי,
12/07/05 22:46
|
|
 |
איפה נרשמים?
ל"ת
אבי,
ביבר,
12/07/05 22:58
|
|
 |
8.
נשים נרצחו בפיגוע
איציק,
12/07/05 22:44
|
לא לרשום נהרגו נא לרשום נרצחו !!! הן לא נהרגו בתאונות דרכים הן נרצחו על ידי רוצח מתועב כמו שרושמים נשים נרצחו ע''י בעליהם נשים נרצחות ע''י מחבלים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%
100%,
13/07/05 00:17
|
|
 |
מעריב אנו דורשים לשנות את
רועי,
12/07/05 23:17
|
|
 |
אם אז עד הסוף
יפת נפש,
12/07/05 23:14
|
תגיד גם כשאמרו שרבין נפטר (ותבדוק, זה מה שנאמר בחדשות בדיווח הראשון) זה גם הרתיח את דמך??? סתם לידיעה המושגים האלו נקבעים בעיקר לפי כללים טכנים יבשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמריי.
ל"ת
גיל,
ב''ש,
12/07/05 22:57
|
|
 |
7.
חבל, פיספס את הפסיכומטרי...
ל"ת
מושיקו,
צפת,
12/07/05 22:41
|
|
 |
6.
צריך להרוג 64 אנשים ממשפחתו
ל"ת
ישראלי גאה,
12/07/05 22:39
|
|
 |
נ קמת דם
זיוה,
דן,
12/07/05 23:34
|
אולי הגיע הזמן לעשות צ''דק'' בשיטה הערבית?!!! לתפוס את בני משפחתו ולכלוא אותם - כדי שהנבלים יבינו שבפשע שלהם הם יזיקו גם לבני משפחתם! או כמו שעשו ליהודים בספרד - להחרים את כל רכושם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
''כל החיים עוד היו לפני אחמד ''?
שאול,
12/07/05 22:32
|
|
 |
You are not sincere, are you?
Judy,
USA,
13/07/05 16:41
|
I can't believe that you are sincere in what you wrote. If you are, than you need to have your head be examine. Our problem is with people like you, because you are so removed from reality. Israel is our country, and it always was. Would you say the same thing about the the poor arabs, let say in Egypt, syria, Algeria, etc.. What cause them to be poor over there? By the way, those countries were coquered by the Arabs at one time, who forced everyone to convert to Islam. How do you like that?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאול, משעמם לכם בהתנחלות?
ל"ת
הפוך,
13/07/05 00:21
|
|
 |
אז אתה תומך בפיגוע?
חיים,
דרום,
12/07/05 22:43
|
כנראה שהוא יהיה עני אז זה בסדר שהוא יפוצץ את עצמו בקניון...
בחיי, השתחרר לכם שם בורג בשמאל הקיצוני. אתם גרועים כמו המטורפים הפנאטים מהימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מתלונן, ברק בעצמו אמר
עודד, סין,
13/07/05 04:56
|
שהוא מבין לליבם של מרצחי ההתאבדות, בזמן שרץ לבחירות בהן ניצח.
לא להאמין שהוא חוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''עוני'' ו''הכיבוש'' הם בגלל
יפה נפש,
12/07/05 22:39
|
הפיגועים שלהם . הפיגועים התחילו לפני 67 אז מה עכשיו אתה מבלבל ת'מוח!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתאמץ להיות טיפש ?
ע,
12/07/05 22:38
|
אם הם לא היו רוצחים אותנו, לא היו מחסומים והיתה להם עבודה.
ועם ישראל אינו כובש בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסתכל כמה מרוויחים בירדן
jak,
13/07/05 00:22
|
בסוריה ובכל המדינות מסביבך ותבין
גם אם לא היה כיבוש הם לא היו מרוויחים יותר אלא פחות
הקשר שלהם עם ישראל הקפיץ להם בתקופה שהם היו שקטים את המשכורת הממוצעת פי 3 מבירדן
יש להם בעיה חוץ מפיגועים וחומוס אין עוד הרבה דברים שהם טובים בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת בין השאר הדברים
לגנוב מכוניות,
13/07/05 09:10
|
|
 |
4.
64 זה נקרא לסיים בהצלחה???
שבלול מסטול,
12/07/05 22:30
|
|
 |
וואלה!!
יוסי,
טורונטו,
13/07/05 06:35
|
|
 |
fanny
isaac cohen,
12/07/05 23:11
|
|
 |
funny, not fanny
ל"ת
teacher,
13/07/05 03:23
|
|
 |
ואם היה לו ממוצע 100?
חיים,
דרום,
12/07/05 22:41
|
מה כבר הוא היה יכול לעשות עם זה? לפתח את תורת הקוונטים בזמן שהוא מערבב את הטייח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אז מתי הורסים לו את הבית?
ל"ת
חיים,
דרום,
12/07/05 22:29
|
|
 |
2.
טוב נו, עם ממוצע של 64 אין לו
ל"ת
הרבה למה לצפות.,
12/07/05 22:27
|
|
 |
1.
יאללה אריק - סע לבוש
ברווז במטבח,
12/07/05 22:23
|
|