 |
52.
מות לשרון
ל"ת
יוסף,
ב''ש,
14/07/05 22:22
|
|
 |
51.
הוא בפניקה סוףלפוליטיקה שלו.
עומרי,
14/07/05 16:37
|
הוא יודע שהוא לא יבחר רוצים לזרוק אותו מהליכוד אז הבוקר שמענו ספין עלוב שלא תהיה עוד התנתקות. הוא חושב שיוכל לעבוד על העם פעמיים שרון אתה סוס מת הומלס חפש לך מפלגה אחרת אולי מרץ תאמץ אותך???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
למה לא היה משאל עם?
ל"ת
אין רוב לנסיגה!,
14/07/05 02:25
|
|
 |
49.
גם אני בפניקה
ל"ת
RUBEN,
13/07/05 23:05
|
|
 |
48.
מה שמעסיק את יו''ר ש''ס
זלמן לוי,
תל אביב,
13/07/05 20:32
|
שוב תופס אלי ישי טרמפ בזוי.במקום לדאוג לחיים הוא חושב רק על המתים .אני מציע לו אם הוא מעריך את המתים לא לשרבב אותם במאבקו הפוליטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודים בירחו מאחים כאלה השואה
בר כוכבה,
בגולה,
13/07/05 21:56
|
בדרך אתם הולכים למצדה שניה בעניים פקוחות כל אחד בימין ובסמול מחכהלראות אם הוא צודק וכל אחד יגיד אמרתי לך כאשר המוסלמים ישחטו אומות העולם לא יבואו והם ישחטו ימני וסמולני אחים בואו לגולה עזבו שינאת חינם פריצות שוחד מושחתים מחפשי שררה וגובים פקקים לחצים שכן לא מסתדר עם שכנו אלימות סמים מה לא לאן אתם צועדים אנשים נרצחים בגלל חניה תפקחו את העניים לפני שעת השין עזבו ובאו לגולה ומהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
שרון הפך להיות אורי אבנרי
רציו,
שרון הפך להי,
13/07/05 19:30
|
|
 |
46.
רק לטומי מותר?
סימה,
חיפה,
13/07/05 19:29
|
כנראה שרק לטומי לפיד מותר מה שלכולנו הוא אוסר-לקשור בין השואה להתנתקות.ובכן,כן-ההתנתקות היא שואה אף כי קטנה בהרבה.שואה למועמדים לגרוש,שואה למדינת ישראל ושואה לעם ישראל.והתנהגות שרון והממשלה-ראינו התנהגויות כאלו בהסטוריה שנגמרו רע מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
25 נימוקים נגד התנתקות (ה)
נעמן,
שפוי,
13/07/05 18:19
|
15. מכיוון שאין שחר לנבואות האפוקליפטיות על חזרת המיתון אם לא תתממש תוכנית ההתנתקות. הצמיחה במשק אינה תלויה בהתנתקות, כפי שאינה מותנית בשלום. המשק הישראלי צמח יפה בשנים שלא היה שלום ולא הייתה התנתקות, והוא נקלע לאחד המשברים הקשים שלו (מתחילת 2001 ועד אמצע 2003) דווקא לאחר מו''מ עם ההצעות מרחיקות הלכת והנדיבות ביותר שאי פעם ישראל הציעה לפלסטינאים. לצמיחה היפה ב-2004 יש קשר שולי ביותר להתנתקות. התלות הרבה היא בין רגיעה ביטחונית לצמיחה, ואת זה עושים במאבק נחוש בטרור, כפי שהיה ''בחומת מגן''. וגם לו הייתה קורלציה גבוהה יותר בין ההתנתקות לצמיחה, הרי ההתנתקות אינה נתפשת, כאמור, בעולם כסיום ''הכיבוש'' הישראלי של 1967, ולפיכך אותה גריעה חלקית מה''כיבוש'', בדמות יציאה מעזה וצפון השומרון, כמעט שלא תשנה את התמונה.
16. בשל כך שהפלסטינאים תופשים את ההתנתקות כבריחה. על פי סקרים שערך הסוקר הפלסטיני חליל שקאקי, לפני שנודע על תוכנית ההתנתקות הסכימו פחות מ-30% מהפלסטינאים לטענה שהאינתיפאדה השיגה את יעדיה, ואילו כיום יותר מ-70% מהם טוענים שהאינתיפאדה השתלמה עקב הבריחה של ישראל מעזה. אגב, לדעת יותר משני שלישים מהפלסטינאים, ההתנתקות היא תוצאה ישירה של האינתיפאדה. היינו, חיזוק משמעותי להערכה שהיהודים מבינים רק את שפת הכוח, בדיוק כפי שהיה בלבנון וכפי שנסראללה לא חדל לטעון. נפגע בהם, נהרוג בהם – והם בסופו של דבר ינוסו כל עוד נפשם בם. אין הוכחה טובה מזו לפלסטינאים בפרט ולערבים בכלל שהאלימות כלפי היהודים משתלמת. הנה, פותחים במלחמת טרור, רוצחים יותר מאלף ישראלים, ועוד לפני שהמערכה תמה – ישראל מתחילה להתקפל. הבו טרור – וקבלו בתמורה שטחים, כלומר ''טרור תמורת שטחים''. כך, למשל, אומר דחלאן לעיתון ''אל קודס'': ''כל נסיגה ישראלית היא ניצחון ההתנגדות הפלסטינית'' (30 ביוני 2005); וכך, לדוגמה, כותבים האסירים הביטחוניים לרשות הפלסטינית: ''ההתנתקות היא צעד ראשון לניצחון עמנו'' (20 ביוני 2005( 17. משום שאיננו מקבלים תמורה. מאחר שאיננו מקבלים כל תמורה על הנסיגה מהשטח, ובין אם נרצה בין אם לא יוצר הדבר תקדים – הן לממשלות שמאל בעתיד (ואולי גם לממשלות ימין), הן לערבים, הן לעולם. שכן כך תעמוד לנו הרבה פחות הטענה, כי כל עוד הפלסטינאים אינם מוכנים לחתום על הסכם שלום, הכולל ויתור על כלל תביעותיהם מאתנו, איננו נסוגים משטח כלשהו. הרי סביר שיאמרו לנו: ''נסוגותם בעבר ללא הסכם ותמורה, ואין כל סיבה שלא תעשו זאת גם להבא. לא מעט גורמים אירופאים כבר החלו להשמיע זמירות כאלו.
18. מכיוון שההליך עצמו היה כרוך בהולכת שולל, מרמה, רמיסת הבטחה מפורשת בבחירות, התכחשות למשאל מתפקדים (עם התחייבות לכבד את תוצאותיו), פיטורי שרים, הבטחת שלמונים ושוחד למקורבים (הבטחה למינוי לסגני שרים לשבעה תומכים). וכל זאת, תוך ניסיון ציני ונואל למנוע בכל מחיר משאל עם או בחירות על ההליך. 19. מפני שיש חשד כבד שכל ההליך בושל משום ששרון רצה למלט עצמו מציפורני כתב אישום פלילי. רביב דרוקר ועפר שלח בספרם ''בומרנג'': ''תוכנית ההתנתקות נולדה כי שרון היה משוכנע שפרקליטת המדינה עדנה ארבל תגיש נגדו כתב אישום''. ובהמשך הם כותבים: ''המקורבים ביותר לשרון ציינו כי 'תוכנית ההתנתקות לא הייתה נולדת אלמלא נדרש שרון להסיט את אור הזקורים מהחקירות נגדו'''. משום שהרמטכ''ל בוגי יעלון, כבא כוחו של הצבא באותה עת וכמי שאמור לספק את המענה הביטחוני, לא רק שלא היה שותף למהלך, אלא עודכן בו שבועיים אחרי שהתוכנית פורסמה בתקשורת. כל הצמרת הביטחונית התנגדה למהלך בתחילתו, כולל ראש השב''כ. מאוחר יותר חלקם יישרו קו עם שרון, וטעמיהם עמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
25 נימוקים נגד התנתקות (ה)
נעמן,
שפוי,
13/07/05 18:14
|
15. מכיוון שאין שחר לנבואות האפוקליפטיות על חזרת המיתון אם לא תתממש תוכנית ההתנתקות. הצמיחה במשק אינה תלויה בהתנתקות, כפי שאינה מותנית בשלום. המשק הישראלי צמח יפה בשנים שלא היה שלום ולא הייתה התנתקות, והוא נקלע לאחד המשברים הקשים שלו (מתחילת 2001 ועד אמצע 2003) דווקא לאחר מו''מ עם ההצעות מרחיקות הלכת והנדיבות ביותר שאי פעם ישראל הציעה לפלסטינאים. לצמיחה היפה ב-2004 יש קשר שולי ביותר להתנתקות. התלות הרבה היא בין רגיעה ביטחונית לצמיחה, ואת זה עושים במאבק נחוש בטרור, כפי שהיה ''בחומת מגן''. וגם לו הייתה קורלציה גבוהה יותר בין ההתנתקות לצמיחה, הרי ההתנתקות אינה נתפשת, כאמור, בעולם כסיום ''הכיבוש'' הישראלי של 1967, ולפיכך אותה גריעה חלקית מה''כיבוש'', בדמות יציאה מעזה וצפון השומרון, כמעט שלא תשנה את התמונה.
16. בשל כך שהפלסטינאים תופשים את ההתנתקות כבריחה. על פי סקרים שערך הסוקר הפלסטיני חליל שקאקי, לפני שנודע על תוכנית ההתנתקות הסכימו פחות מ-30% מהפלסטינאים לטענה שהאינתיפאדה השיגה את יעדיה, ואילו כיום יותר מ-70% מהם טוענים שהאינתיפאדה השתלמה עקב הבריחה של ישראל מעזה. אגב, לדעת יותר משני שלישים מהפלסטינאים, ההתנתקות היא תוצאה ישירה של האינתיפאדה. היינו, חיזוק משמעותי להערכה שהיהודים מבינים רק את שפת הכוח, בדיוק כפי שהיה בלבנון וכפי שנסראללה לא חדל לטעון. נפגע בהם, נהרוג בהם – והם בסופו של דבר ינוסו כל עוד נפשם בם. אין הוכחה טובה מזו לפלסטינאים בפרט ולערבים בכלל שהאלימות כלפי היהודים משתלמת. הנה, פותחים במלחמת טרור, רוצחים יותר מאלף ישראלים, ועוד לפני שהמערכה תמה – ישראל מתחילה להתקפל. הבו טרור – וקבלו בתמורה שטחים, כלומר ''טרור תמורת שטחים''. כך, למשל, אומר דחלאן לעיתון ''אל קודס'': ''כל נסיגה ישראלית היא ניצחון ההתנגדות הפלסטינית'' (30 ביוני 2005); וכך, לדוגמה, כותבים האסירים הביטחוניים לרשות הפלסטינית: ''ההתנתקות היא צעד ראשון לניצחון עמנו'' (20 ביוני 2005( 17. משום שאיננו מקבלים תמורה. מאחר שאיננו מקבלים כל תמורה על הנסיגה מהשטח, ובין אם נרצה בין אם לא יוצר הדבר תקדים – הן לממשלות שמאל בעתיד (ואולי גם לממשלות ימין), הן לערבים, הן לעולם. שכן כך תעמוד לנו הרבה פחות הטענה, כי כל עוד הפלסטינאים אינם מוכנים לחתום על הסכם שלום, הכולל ויתור על כלל תביעותיהם מאתנו, איננו נסוגים משטח כלשהו. הרי סביר שיאמרו לנו: ''נסוגותם בעבר ללא הסכם ותמורה, ואין כל סיבה שלא תעשו זאת גם להבא. לא מעט גורמים אירופאים כבר החלו להשמיע זמירות כאלו.
18. מכיוון שההליך עצמו היה כרוך בהולכת שולל, מרמה, רמיסת הבטחה מפורשת בבחירות, התכחשות למשאל מתפקדים (עם התחייבות לכבד את תוצאותיו), פיטורי שרים, הבטחת שלמונים ושוחד למקורבים (הבטחה למינוי לסגני שרים לשבעה תומכים). וכל זאת, תוך ניסיון ציני ונואל למנוע בכל מחיר משאל עם או בחירות על ההליך. 19. מפני שיש חשד כבד שכל ההליך בושל משום ששרון רצה למלט עצמו מציפורני כתב אישום פלילי. רביב דרוקר ועפר שלח בספרם ''בומרנג'': ''תוכנית ההתנתקות נולדה כי שרון היה משוכנע שפרקליטת המדינה עדנה ארבל תגיש נגדו כתב אישום''. ובהמשך הם כותבים: ''המקורבים ביותר לשרון ציינו כי 'תוכנית ההתנתקות לא הייתה נולדת אלמלא נדרש שרון להסיט את אור הזקורים מהחקירות נגדו'''. משום שהרמטכ''ל בוגי יעלון, כבא כוחו של הצבא באותה עת וכמי שאמור לספק את המענה הביטחוני, לא רק שלא היה שותף למהלך, אלא עודכן בו שבועיים אחרי שהתוכנית פורסמה בתקשורת. כל הצמרת הביטחונית התנגדה למהלך בתחילתו, כולל ראש השב''כ. מאוחר יותר חלקם יישרו קו עם שרון, וטעמיהם עמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ההתנתקות: 25 נימוקים נגד (ד)
נעמן,
שפוי,
13/07/05 18:10
|
13. מפני שטענת הכיבוש בעולם ובקרב הפלסטינאים לא תישכך ולא תישכח רק עם עזיבת עזה וצפון השומרון. וכל עוד לא ניסוג מכל יו''ש לא תחדל טענה זו, וכפועל יוצא מכך הם יתמידו במאבקם ואף יחמירהו עם אותה עילה, שתזכה מן הסתם ללא מעט הבנה בעולם.
14. בגלל העלות. ככל שנוקף הזמן מתברר שמחיר ההתנתקות רק הולך ומאמיר. זה התחיל לפני כשנה עם הערכות לעלות של 2.5-3.0 מיליארד שקל, אחר כך זה עלה ל-5 מיליארד. לפני כחודש דיברו על 7 מיליארד שקל, לפני כשבועיים עלו ל-7.5 מיליארד שקל, ואילו כיום כבר מדברים על 8-10 מיליארד שקל. גם העלות המדהימה הזו כמעט שאינה מביאה בחשבון את הבוקה והמבוקה והמבולקה הצפויה במהלך הפינוי, שסביר מאוד להניח שגם לה יהיו עלויות כספיות כבדות; כפי שאינה מביאה בחשבון את העלות הנובעת מאובדן מקורות מים בצפון השומרון. על פי ''גלובס'' מ-27 בספטמבר 2004, היציאה מצפון השומרון תחייב הוצאה של 3-5 מיליארד שקל להקמת מקורות מים חלופיים ועוד מיליארד שקל לתחזוקה שנתית. סכומים אלו אינם מגולמים בעלויות המצוינות לעיל. אגב, רק בעלות של 7 מיליארד שקל – כל אזרח משלם מכיסו, למעשה, יותר מאלף שקל על ההתנתקות. אבל, כאמור, סביר שהעלות תהיה גדולה אף מכך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
25 נימוקים נגד התנתקות(ו)
נעמן,
שפוי,
13/07/05 18:05
|
21. מכיוון שאין שחר לטענת הנימוק הדמוגרפי. הרי היציאה היא לא רק מעזה, אלא גם מצפון השומרון. אם אכן היה מדובר רק ב''נימוק דמוגרפי'', היינו שצריך לצאת ממקום שיש בו 1.3 מיליון פלסטינאים ורק 7,000 יהודים על שטח שהוא מהצפופים בעולם, כפי שטרחו להסביר לנו תומכי התנתקות (אגב, בניגוד לטענות המופרכות של שמאלנים רבים, עזה היא לא המקום הצפוף בעולם), למה אנחנו נסוגים מצפון השומרון, ששם צפיפות האוכלוסין והדמוגרפיה הרבה פחות אקוטיים?
22. משום שישראל משדרת לפלסטינאים ולערבים שהיא מפנה יהודים במקום שיש בו רוב ערבי, וזאת מבלי להזיז ולו ערבי אחד ממקומו. לקח זה ''ייצרב'' בתודעת הפלסטינאים, כפי שהוא ''ייצרב'' בתודעת ערביי ישראל, וכמו שהוא ישמש גורמים פנימיים בישראל ובעולם לעתיד לבוא: במקום שיש רוב ערבי – היהודים ''מתקפלים''.
23. משום הוויתור דה יורה על הזכות ההיסטורית והמשפטית. הן היציאה מעזה ומצפון השומרון, הן הנימוקים של המדינה בבג''צים השונים שהוגשו נגד ההתנתקות מחלישים במידה רבה את טענת החזקה שיש לנו על שאר שטחי יו''ש, כולל גושי ההתיישבות ששרון מנפנף בהם עם ה-non paper האמריקאי חסר המשמעות בעניין. אגב, כל זאת בניגוד לרוב הטענות של ממשלות ישראל בעבר. ראו, למשל, הודעת בא כוחה של המדינה בשם רה''מ בבג''ץ 390/79, פ''ד לד(1), 16 על זכות עם ישראל להתנחל ביש''ע.
מי שטוען שהמתיישבים נשלחו לשם בשליחות זמנית עד שהמדינה תחליט להחזירם, כפי שהמדינה טענה בבג''ץ, לא רק שבדרך כלל חורג מעמדתה של המדינה בעבר, אלא תורם במידה רבה לראיית השטח ככבוש וכפיקדון עד ליום פקודה. כלומר, לא רק שהוא לא מועיל לבקעת הירדן ולגושי ההתיישבות, שהוא לכאורה חפץ ביקרם, אלא הוא שומט מידי ישראל חלק חשוב מטענותינו ההיסטוריות והמשפטיות על שטחי יש''ע. שלושה מהמשפטנים החשובים ביותר בעולם במאה ה-20 – יוליוס סטון, דגלס פייט ויוג'ין רוסטאו – לא ראו מבחינה משפטית כל הבדל בין שטחי יש''ע לשטחי הקו הירוק.
24. מכיוון שמרבית עזה כבר כיום אינה בשליטתנו, וצה''ל אינו חודר למרבית המקומות שהפלסטינאים יושבים עליהם, חוץ מאשר במקרים של צורך ביטחוני. לפיכך, אין שחר לטענה שאנחנו יושבים בלב לבה של האוכלוסייה העזתית, ובוודאי לא נכונה הטענה הזו כשמדובר בגוש קטיף ויישובי צפון הרצועה. יישובי גוש קטיף וצפון הרצועה יושבים ''בתוך אוכלוסייה ערבית'' הרבה פחות מאשר כמה יישובים יהודיים בגליל. אם היה מדובר על נצרים, כפר דרום ומורג, אכן היה ממש בטענה זו.
25. בגלל הכוחות המצריים שיישבו על ציר פילדלפי. כדי למנוע את הברחות הנשק הצפויות לעזה מסיני מוכנה ישראל לוותר על אחד ההישגים הביטחוניים החשובים בהסכם השלום עם מצרים: פירוז מזרח סיני. מטעמיה היא חוזרת מצרים ומנסה להשיג ויתור ישראלי בסוגיית פירוז מזרח סיני ודילול מערב סיני, והנה אחרי שבכל השנים סירבה ישראל להיענות לבקשות המצריות, מוכנה עתה המדינה לשלם את המחיר הזה של פירוז מזרח סיני ובלבד שיתאפשר לה לברוח מעזה. גם אם מדובר רק בכמה מאות חיילי מג''ב מצרים, יש כאן הפרה של העיקרון, ובזה הסכנה הגדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ההתנתקות אינה חוקית - שימו לב
אדי,
13/07/05 17:48
|
השופט בדימוס אורי שטרוזמן תוקף את שופטי בג''ץ והכרעותיהם האחרונות. לדברי שטרוזמן שיקולי השופטים מונעים מרצונם לסייע לראש הממשלה לקדם את תכניתו המדינית.
את דבריו אומר היום שופט בית המשפט המחוזי בדימוס, אורי שטרוזמן, בכנס חברי כנסת ומשפטנים שעסק בגבולות המחאה הציבורית והתקיים במשכן הכנסת.
שטרוזמן, המכהן כיום שנשיא בית הדין לערעורים של הליכוד, קבע כי שופטי בית המשפט העליון קיבלו עתירות בסוגיית פינוי פיצוי ומנגד דחו אךת העתירות שהוגשו להם בסוגיית האי היווני ''כדי לסייע לראש הממשלה לקדם את תכניתו''.
השופט בדימוס שטרוזמן הבהיר בנחרצות כי ''יום יבוא ובית משפט אחר, המשוחרר מרצון להגן על מדיניות ראש הממשלה ישפוט ויפסוק שחוק פינוי פיצוי לא התקבל כדין''.
כאן המקום להזכיר את דבריו של השופט שטרוזמן שקבע כי ''החקיקה שעברה בכנסת בנושא ההתנתקות איננה יכולה לעמוד על מכונה, שכן היא נחקקה כהלכה. ביסוסה הוא על חברי כנסת ושרים שהפרו את מצע מפלגתם והבטחותיהם לבוחריהם, שפעילותם של הנבחרים היא בניגוד לרצון שולחיהם''. שטרוזמן הוסיף אז ואמר ש''גם ההגונים שבאנשי השמאל מודים, בפה מלא או ברמז, בחוסר התקינות של החקיקה הנוכחית והחלטות הממשלה לנסיגה. אבל, הם מוסיפים ואומרים שכל עוד הממשלה והעומד בראשה מיישמים את תכנית הנסיגה לגבולות 1967 הם מרוצים מכך ולא יטענו נגד חוקיות החוק''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
להתכונן ללויה של אריק שרון
ל"ת
ז,
13/07/05 17:46
|
|
 |
ניצול אי אכיפת החוק
yael,
14/07/05 14:42
|
|
 |
ניצול של אי אכיפת החוק
yael,
14/07/05 14:40
|
איום לרצח והבטחה שהדבר יקויים! מקומך בבית סוהר. רק במדינת הפקר כמו שלנו יכולים כמוך ל''חגוג'' בלי שיטפלו בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
במאות אלפינו נמנע את הפינוי
ל"ת
חיים,
דרום,
13/07/05 17:38
|
|
 |
איפה ומתי אני מוכן
ל"ת
דני,
חיפה,
13/07/05 18:16
|
|
 |
38.
לשחרר את יגאל עמיר
ל"ת
אילן,
יוסטון,
13/07/05 17:37
|
|
 |
לחברו של רוצח ראש הממשלה- ל 38
yael,
14/07/05 14:44
|
|
 |
37.
טוב לימין
פוליטיקאי,
13/07/05 17:19
|
לדעתי הימין חיכה שזה יקרה וכמה שיותר מוקדם יותר טוב כי ההתלקחות והמהומה תהיה לפני ביצוע ההתנתקות ואולי בכנסת כל הנמושות יתעוררו להצבעה בכנסת שתדחה ובעתיד תמסמס את ההחלטה. שרון פשוט בפאניקה ולא מבין שמוליכים אותו באף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
במאות אלפינו נמנע את הפינוי
ל"ת
רומן,
ברונפמן,
13/07/05 17:13
|
|
 |
35.
amazing!!!
amazing!!!f,
london,
13/07/05 16:48
|
do i read right? do right hand activists and politicians are talking about human rights violations? well just look to the horison at the arab villages and town, this are the people that u should feel most empethis with u banch of donkies
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שרון יפקוד לירות ביהודים?
אני מפחד,
13/07/05 16:21
|
לדעתי דיסקין מהשב''כ יצור פרובוקציה כמו בלון הגז בתחנה בירושלים ואז ירו ביהודים,אני מפחד מהאיש הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
למה אבל למה לא כאב לימין
ל"ת
השיטות שנחשפו,
דו'ח ששון ?,
13/07/05 16:15
|
|
 |
32.
שרון הוא מושחת פחדן
ל"ת
מתנחל גאה,
גוש קטיף,
13/07/05 16:13
|
|
 |
31.
שמות החכי''ים מהליכוד שבגדו בבו
שבגדו בבוחר,
13/07/05 16:11
|
שמות החכי''ים מהליכוד שבגדו בבוחר שרון והח''כים אולמרט, לבני, הירשזון, עזרא, שיטרית, בוים, בר-און, עמרי שרון רוחמה אברהם גילה גמליאל סולודקין. ''התנגדות הח''כים הללו נגד משאל עם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם ביבי סילבן ולבנת?לא נשכח
הליכוד,
בגד גם בי.,
13/07/05 19:41
|
ולא נסלח לעולם ועד. הם גם תומכים בהתנתקות, כל עוד הם בממשלה. הם יכולים להפיל אותה בכיף. אבל הם פשוט תחמנים. הם יודעים שאם ההתנתקות חס וחלילה תתבצע, מבחינתם הם היו נגד, והם יוכלו לחמם את הכיסא שלהם גם בממשלה הבאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי לבנת סילון שרון אותה סירה
ל"ת
מתנחל מרמת אביב,
13/07/05 20:39
|
|
 |
לפתוח בחקירה
אילן,
יוסטון,
13/07/05 17:44
|
איך עמרי בכלל נבחר מלכתחילה ומדוע אישרו לאבא שלו המאפיונר לתת לו להיפגש עם ערפאת. ובערת הרע מקרבך דברים יג יז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
יהודים יזרמו לגיטו קטיף!!
לא נעצר,
13/07/05 16:08
|
|
 |
29.
גבלס משתולל
חיים,
באר שבע,
13/07/05 16:04
|
|
 |
אולי די כבר להשוואות האלה??
ליאור,
י-ם,
13/07/05 18:49
|
|
 |
28.
מי שבפאניקה זה אתם. סגירת
ישראלי,
13/07/05 15:05
|
הרוצעה אינה הפתעה. זה היה בתכנון לקראת ההתנתקות. יכול להיות שהתיזמון תפס אתכם עם המכנסיים למטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הבעיה שלנו זה השמאלנים לא ערבי
ממשלת השמאל,
והערבים,
13/07/05 14:59
|
שמאלנים מאמצים את שיטות הערבים. שרון מאמץ את שיטות השמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעית.
יהודי,
תחום המושב,
13/07/05 18:57
|
לולא השמאלנים, היינו חיים עם הערבים בשלווה, עד היום הזה. השמאלנים ממר''ץ, שלום עכשיו, 4 אימהות, ושאר האירגונים הקיקיוניים הסמאלניים, הם אלו שגרמו עוררו והמריצו את הערבים להתחיל את אינטיפדת האבנים הראשונה ופרס, ביילין ורבין אחראים לאינטיפדה השניה של מוקשים, נק''ל, מנהרות, מרגמות ושאהידים מתפוצצים. שרון יגרום להסלמה נוספת. באינטיפדה הבאה ישתמשו הערבים בקטיושות, ארטילריה, תותחי נ''ט, פצצות חכמות, חיסולים ממוקדים וישנה גם אפשרות סבירה למלחמה כוללת עם מצריים,ירדן, סוריה ולבנון. וזאת בלי שתעמוד לנו עזרת משענת הקנה הרצוץ(ארה''ב). הסמא''ל לא אימץ את שיטות הערבים אלא הערבים הימניים הם אלו שניצלו את רישעות הסמא''ל. וכך זה תמיד. אומרים שבעורקי היטלר ימח שמו זרם מעט דם יהודי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשחרר אותנו!
yael,
14/07/05 14:50
|
למה אתה לא עוזב את הארץ - אם הכל כל כך שחור ? וחוץ מזה תשחרר אותנו מהנוכחות שלך וזה יהיה הכיף האמיתי!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין מביא את שנאת השמאל לשיא
ל"ת
ואני חושב ש...,
13/07/05 16:10
|
|
 |
ללא תמיכת השמאל בטרור הטרור
ממשלת השמאל,
והערבים,
13/07/05 17:21
|
|
 |
26.
צה''ל כבר לא צבא העם.
ל"ת
זה צבא העמרי,
13/07/05 14:49
|
|
 |
25.
מר הנדל היקר צודק בדבריו
ניר,
אפרת,
13/07/05 14:44
|
שרון זה עריץ מושחת שבמקום לבצע פעולה לוחמנית נגד מחבלים שפוצצו נערות חמד תמימות בקניון. לוקח צבא ובבריונות עוקר מתיישבים אוהבי מולדת מאדמתם היקרה.
זה לא יעבור וכל השמאלנים חולמים חלומות באספמיה הוורודה.
הכתום ינצח והעריץ המושחת יפסיד כי הצדק מתי שהוא יצא לאור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ננסה כולנו להיזכר
הפכנו למדינה,
טוטאליטארית,
13/07/05 14:43
|
איזה סוג של מדינות ואיזה סוג של משטרים הפעילו צבא נגד האזרחים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מדינה שרוצה לשמור על חוק
ל"ת
אני חושב ש..,
13/07/05 16:11
|
|
 |
לא..בשביל זה יש משטרה
מנחם,
13/07/05 18:44
|
השלטונות היחידים שהתמשו בצבא במקרים כאלה נפלו אחרי לא הרבה זמן והפכו לדמוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ויפה שעה אחת קודם
ריקי-הצד הנכון,
של הקו הירוק,
13/07/05 14:39
|
|
 |
22.
ח''כים מעודדים עבירה על החוק?!
ליאור,
13/07/05 14:33
|
''שום גדר ושום מחסום...''? מתי נשמע כדבר הזה שחברי כנסת מערערים על שלטון החוק בצורה כה בוטה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מה הבעיה?
אמא,
13/07/05 14:27
|
תשאירו אותם לרשות הפלסטינאית הם כבר ידעו איך לטפל בהם. חבל על החילים שלנו ועל השוטרים שלנו. כשהפלסטינאים יטפלו בהם הם ירוצו הביתה עם הזנב בין הרגליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיד מזהים שאתה ערבי...........
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
13/07/05 14:41
|
|
 |
20.
כל הכבוד לח''כ הנאמן למדינת
נשר,
13/07/05 14:23
|
|
 |
19.
הגיע הזמן להתקוממות עממית
ל"ת
נעמי,
13/07/05 14:18
|
|
 |
הצחקת אותי, בת אולפנא
חיים,
דרום,
13/07/05 14:36
|
מה לא ניסיתם: לחסום כבישים, לפזר דוקרנים, שרשראות אנושיות, הפגנות ענק, חבלה ברכבים צבאיים, מטעני דמה וצביעת אנדרטאות בכתום. העם לא אתכם עכשיו את רוצה התקוממות אזרחית? את שלא לבשת מדים כי ללבוש מכנסיים זה לא צנוע ובעלך שירת 16 חודשים כי בישיבה יותר נוח, אתם מיעוט עלוב ומיותר. אם תעירי את הענק הישן - שהוא הרוב בישראל עוד תמצאי את עצמך במצב גרוע הבה יותר מזה שאת בו היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתם הרוב-למה התנגדתם
אין לכם רוב!,
14/07/05 01:25
|
למשאל עם??? אולי בגלל שאתם כמונו-יודעים מראש מה התוצאות ולא רוצים לראות אותן.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
נראה דווקא שהמתנחלים בפאניקה
חיים,
דרום,
13/07/05 14:17
|
תוקפים חיילים, חוסמים רכבים צבאיים, מנסים ללכוד את מנכל משרד הבטחון, שוב מבזים את זכר השואה עם ההשוואות לנאצים, מחנות ריכוז וגטאות.
ההתנתקות זאת עובדה מוגמרת והעם עם אריק שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בפאניקה , חיים
חיים,
דרום,
13/07/05 17:28
|
אתה טובע פה בכתום ומנסה ''להציל את המולדת'' דרך מקלדתך העלובה.
להתראות ביום פקודה:
מאה אלף מפגינים בעד הדמוקרטיה בצ. כיסופים מול כמה מסכנים בני 18 שלא יבינו מאיפה זה נפל עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק בדבר אחד
חיים,
דרום,
13/07/05 18:04
|
זה המתנחלים נגד חיילים בני 18 שלא מבינים מאיפה זה נפל עליהם. גייסו אותם כדי לשמור על ארץ ישראל ובמקום זה הם מגינים על חבורה של מטורפים אלימים שמוציאים עליהם את התסכולים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק גם בדבר אחד, חיים
חיים,
דרום,
13/07/05 20:42
|
גייסו את החיילים כדי לשמור על ארץ ישראל , יפה אמרת.
וה''מטורפים האלימים'' האלה -- יבואו לשם גם -- כדי לשמור על ארץ ישראל מהדיקטטור , גנב הקולות שמנסה להשתלט עליה ולהרוס את הדמוקרטיה.
בינתיים ידידי : אני ממליץ לך להיכנס לאתר : www.orangeblue.org ולהעלות את אחוז הכחולים מ- 1 ל- 1.5.
אתה יודע ככה באמצע המולטיטאסקינג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואו אתה זוכר את המולטיטאסקינג
חיים,
דרום,
13/07/05 22:30
|
|
 |
יפה , עליתם שם ל-21 אחוז
חיים,
דרום,
14/07/05 11:29
|
|
 |
17.
איתמר גביר מה כן חשוב לך בחיים
or,
13/07/05 14:12
|
|
 |
16.
איך נכנסים לגוש
מישהו,
ירושלים,
13/07/05 14:11
|
חברה, אפשר יהיה להיכנס לגוש. נגיע לכיוון כיסופים, ואז, בקבוצות של 40-50, נזוז 100-200 מטר צפונה ודרומה, ונחתוך/נטפס על הגדר. כל 40-50 איש יעו את זה במקום אחר, ונראה אותם עוצרים את זה. בפנים חוזרים ברגל לכביש, או 50-100 מטר מימנו או משמאלו. בקבוצות גדולות גם הערביםלא יעזו לתקוף. ועוד דבר - לא לשכוח את צפון השומרון!! אסטרטגית וטופוגרפית הבריחה משם אפילו מסוכנת יותר!! עפולה, נתניה, חדרה, קיסריה, עתלית, איזור תל-מונד... להמשיך?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל גדול שיש את הימין שרק הוא
ל"ת
מבין בבטחון,
ואסטרטגיה,
13/07/05 16:12
|
|
 |
פרש טורקי ומרססים אותכם
ל"ת
44,
13/07/05 14:28
|
|
 |
15.
סופו הפוליטי של שרון החל!
ל"ת
לך הביתה!,
חוות השחיתות,
13/07/05 13:54
|
|
 |
14.
אוהבים אותך שרון!!!!!!
חיים,
13/07/05 13:49
|
|
 |
13.
יוצאים לגוש קטיף....
אלינור,
אשדוד,
13/07/05 13:46
|
כיצד נגיע לגוש קטיף אם ח''ו נשמע על נסיון פינוי? היעדים: סע לצומת סעד (נקראת גם ''צומת עלומים''), לצומת קמה או לצומת אשקלון. בצמתים, תפגוש פעילים נוספים ותמשיכו יחד לגוש. ב-צ. סעד המתן בפניה לבארי. בקמה ובצומת אשקלון, המתן בתחנה לגוש. כיצד להגיע ברכב? סע לאשקלון, ומשם לצומת יד מרדכי. פנה שמאלה לכיוון שדרות. בצומת שדרות סע ימינה (יש שילוט לגוש קטיף) עד קיבוץ סעד. בצומת אשקלון, בצומת סעד ובצומת גמה, אנא חפש טרמפיסטים. בתחבורה ציבורית הערה כללית: קל להגיע מביתך לצומת אשקלון: סע ברכבת עד לאשקלון, משם 15 דק' ברגל. או: חצה את המרכז המסחרי ותמצא תחנה של קוים הנוסעים דרומה דרך צ. אשקלון. מירושלים: רכבת לאשקלון דרך לוד. או, סע במוניות שירות לצומת סעד (טל. 08-9945478, 08 9944715, 08-9944004, הזמן מקום שעה-שעתיים מראש, 7:00 – 22:00. 20 ₪). מתל-אביב: סע ברכבת לאשקלון ומשם לך/סע באוטובוס לצומת אשקלון. לחילופין, סע מתחנה מרכזית לצומת סעד בקו 351 או 353 של חברת מטרופולין (תחליף אגד). פעם בשעה בערך, מ-6:00 עד 21:40. עלות כ-17 ₪. לאגד יש 7 אוטובוסים לצומת קמה מדי יום (קוים 362,373,374,379). מחיפה והקריות: סע לתל אביב ברכבת (31 ₪ למבוגר, 15 ₪ לאזרח ותיק, 25 ₪ עד גיל 10, חינם עד גיל 5) או באוטובוס (23 ₪). בתל אביב, החלף רכבת וסע לאשקלון. משם, לך/סע באוטובוס לצומת אשקלון. אשדוד, הרצליה, חדרה, כפר חב''ד, לוד, נתניה: סע ברכבת לאשקלון.
מבאר שבע: סע לצומת סעד (12 ₪) בקו 351 או 353 של חברת מטרופולין. פעם בשעה בערך, מ-5:30 עד 19:45. בית-שמש: ברכבת לאשקלון, דרך לוד. בני-ברק, כפר-סבא, פתח תקווה, ראשל''צ: סע ברכבת לתל-אביב, החלף רכבת והמשך לאשקלון. גדרה, חולון, יבנה, נס ציונה, נתיבות, צומת בית דגן, ק. מלאכי, ק. עקרון, ראשל''צ, רחובות ושדרות: בקו 351 או 353 של חב' מטרופולין לצומת סעד. פעם בשעה בערך, מ-6:00 עד 21:40.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, ממה אתה מתפרנס?
אוכלי חינם,
ת''א,
13/07/05 14:31
|
|
 |
אתה מתפרנס מהערבים-3000יורו
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
13/07/05 14:43
|
|
 |
סחתיין עלייך! איזה עבודה!
ל"ת
נפעם,
ירושלים,
13/07/05 14:16
|
|
 |
המיתנחלים אשמים בפיגועים
רון,
13/07/05 14:11
|
גזלת הזמן של המישטרה והשב''כ מאפשרת לאירגוני הטרור להפיק פיגועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הינו ערבי. ודאי הוא סבור
לדעתי מר 'רון',
זה,
13/07/05 15:49
|
שבכלל לישראל אין זכות קיום וכי 'נולדה בחטא' וכל הבלה בלה האנטישמי והשקרי מכף רגל עד ראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
נכון. כלום לא יעור לכם. ב 18
a,
13/07/05 13:42
|
|
 |
11.
לאיוב ח''רא
tameer,
באר שבע,
13/07/05 13:39
|
אני רוצה לשאול את איוב כרא אם אתה גבר ומתנגד להתנתקות לך לגוש קטיף ותראה מה יעשו לך המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מתן וילנאי פשוט טמבל!!!!!!!!!!
ל"ת
ככ,
13/07/05 13:32
|
|
 |
9.
למה שלא יהיה בפניקה?
ד. שרון,
המרכז,
13/07/05 13:26
|
ראש הממשלה לא הלך למשאל עם, כי ידע בוודאות שיש רוב מוחץ נגד ההתנתקות. הוא לא רוצה שכל העולם יראה כמה מאות אלפי יהודים נגד ההתנתקות, נמצאים בגוש קטיף, בזמן הפינוי, כך שעל-ידי סגירת גוש ליהודים שלא גרים שם, יהיה לו הרבה יותר קל להראות לעולם, כי בס''ה כמה אלפי יהודי הוא מגרש מבתיהם, אבל הוא לא מבין כי דין פרוטה כדין מאה, דהיינו לא חשוב כמות המגורשים כי כל יהודי שווה עולם שלם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
תנו להם להתלהם
ספי,
13/07/05 13:26
|
להוציא קצת קיטור. הרי בסופו של דבר הם אמרו שאלוהים יקבע ולא תהיה התנתקות. ''רק אלוהים יחליט'' זוהי סיסמה עליה כולנו יכולים להסכים בעת זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הימין יורד מהפסים
שבר ומשבר,
לכתומים,
13/07/05 13:24
|
שימו לב לטרמינולוגיה ולהתלהמות של מנהיגיו. מיום ליום גדל הרוב נגד הכתומים, כשפרצופם האמיתי מתגלה. שום הכרעה דמוקרטית נגדם, לא מקובלת עליהם. טעיתם לאורך כל הדרך. המשיחיות היא כישלון אדיר שעלה ועולה לנו בדם ודמים. הטעות הכי גדולה שתעשו עכשיו היא לצאת נגד כל העם בצעדות וחסימות והפרעה לסדר הציבורי. הרוב לא ישאר דומם יותר ויצא נגדכם. תווכחו לדעת שיש רוב עצום נגדכם וסבלנותו פקעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
יהודי לא מגרש מתנחל. השאר
.,
13/07/05 13:20
|
|
 |
5.
We call them Right Extremist?
Yossi,
n\a,
13/07/05 13:15
|
They are not extremists. They have an opinion and they show it. Extremists are like Goldstein or cahana. These people are the right wing people that believe in their way and are entitled to demonstrate their beliefs without prejudists.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
המתנחלים בפאניקה
אמיר,
13/07/05 13:11
|
פתאום הם מבינים את מה שכולנו מבינים כבר שנים, ועדיין לא מסוגלים לעכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
המלחמה פה תבחרו צד ימין או שרו
שרון/טיבי,
13/07/05 13:07
|
|
 |
שרון \טיבי??
דד,
13/07/05 14:30
|
על משקל פרס טיבי? נו חוץ מפרס ושרון מי יש לך? שינוי\טיבי? מרץ \ טיבי?
תקלטו... אין אף אחד שמייצג בממשלה את הימין הקיצוני. חוץ מליברמן ומפלגת ה שתי כסאות שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
החלפת שם למתן
זאב וילנאי,
ארץ-ישראל,
13/07/05 13:05
|
באתי להכרה שראוי לבני להחליף את שמו מ-מתן וילנאי ל-מאיר וילנר. ובא לציון גועל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו פגיעה בזכרו של וילנר.
אוי לנו,
מכל הדגנרלים,
13/07/05 14:36
|
וילנר לפחות היה חתום על מגילת העצמאות. אם מתן וילנאי היה חתום על מגילת העצמאות, ייתכן והיה דורש למחוק את חתימתו ממנה כיוון ולפי תפיסתו העכשווית, אנחנו כולנו יושבים על אדמה כבושה ומדכאים עם זר. הדבר הטוב ביותר שעשה איציק מרדכי בתקופתו כשר ביטחון היה, שהעיף את וילנאי מהרמטכ''לות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיהו מאיר וילנר ???
ל"ת
בור,
13/07/05 20:32
|
|
 |
1.
קרע את צה''ל שרון ,כואב הלב
קלגסי השמאל,
13/07/05 13:04
|
|
 |
מרטין לותר קינג: ''יש זמנים..
יוסי א.,
חילוני ת''א,
13/07/05 14:35
|
מרטין לותר קינג: ''יש זמנים שמקומו של אדם ישר בכלא'' לשפוטי שלטון הטוטליטרי של שרון שלום: נא הכינו לי את התא אני מגיע בקרוב.... יוסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צהל לא שלך, המדינה לא שלך
שמאלני,
13/07/05 14:30
|
אתה מוזמן לעזוב את הארץ. התחלנו בגירוש ימנים מההתנחלויות, השלב הבא, מהארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה שהשנאה מטריפה אותך
ל"ת
מור,
13/07/05 18:31
|
|
 |
שרון לא קרע וצה''ל לא קרוע
חיים,
דרום,
13/07/05 14:20
|
כולא 30 מסרבי פקודה, ברובם הגדול חיילים ונגדים בתפקידים לא קרביים. מעט מאד לוחמים יש בין המסרבים. אלה שקוראים לסירובי פקודה הם הרבני וראשי הישיבות הסדר. - הבעיה היא שחיילי ישיבות ההסדר משתחררים כל כך מהר שברובם לא ישתתפו בפינוי. יש לבטל את ההסדר הרקוב עם הישיבות - מי שמשרת בצה''ל צריך לשרת מינימום שלוש שנים מלאות ולא קומבינה של 16 חודש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחיים מלישכת רה''מ ב''ש
אנטי ספין,
13/07/05 14:38
|
חיים חאלס ! עשית כבר את הליכלוך שלך .... עומרי לא ישלם לך יותר בסוף החודש !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחח. בחיים לא הצבעתי ליכוד
חיים,
דרום,
13/07/05 15:05
|
וגם לא אצביע ליכוד אפילו אם אקבל מינוי פוליטי להיות יו''ר חברת החשמל.
לא הצבעתי לאריק כי הוא יודע כרמאי כבר משנת 82, אבל זהו ראש הממשלה הנבחר ואני מקבל זאת.
אני רק שמח שהוא התפכח והחליט לפרק את הגולם הזה לפני שהו מנסה לחסל את יוצרו.
הגב לתגובה זו
|
|