|
|
עד כה: 49 תגובות, ב- 29 דיונים.
|
|
|
|
|
|
הוסף תגובה
|
|
 |
29.
עדכנתי את המפכ''ל
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
15/07/05 09:58
| עבירת שוחד הינה עבירה פלילית, המפכ''ל העביר את הנושא לרמטכ''ל.
על עבירה פלילית ''יושבים'' בכלא אזרחי, וגם נשפטים ''אזרחית''.
מה זאת ה''פרוטקציה'' הזאת ?!
ההבדל בין המפכ''ל לרמטכ''ל
כשופט בכלא צבאי , נחקרתי במצ''ח בחשד לקבלת שוחד , שוחד במהלך משפט צבאי.
ואפילו לא הועמדתי לדין משמעתי .
החקירה נערכה 2 שנים עם טובי החוקרים במשטרה בצבאית, משטרה צבאית חוקרת, מפקד מצ''ח, מפקד משטרה צבאית, הרמטכ''ל, שר הבטחון וראש הממשלה.
פרקליט צבאי ראשי צבאי ואזרחי, סנגור ראשי צבאי ואזרחי.
גם המפכ''ל עורב בסוד הענין.
רק מה, הרמטכ''ל לא טרח להתנצל, ולא קבלתי גבמול עבור ההשעיה, וסוללת עו''ד הפרטיים, והחקירות.
צה''ל, הלו.... מישהו בבית ?!
מפכ''ל נכבד, אל תשהה את נצ''מ לוי על סתם (נכתב ביום הראשון לפרסום)
כשופט בכלא 4, וכמי שעבר חקירת מצ''ח, תחת אזהרה, בחשד לשוחד בסך 240 ש''ח, וביקש בדיקת פוליגרף ולא קיבל, תחת עיניהם הבוחנת של בכירי הצבא, עד רמטכ''ל כולל.
כולל כול שדולת המילואים בכנסת, שרשרת עו''ד בכירים בשירת הפרטי, מבקר המדינה, פרקליט המדינה, כולל מכתב אליך,
שמור על קציניך, אם ראשי המערכות, יתנו , מתוך טפשות ואי עשייה, יד לקבוצות עבריינים, ע''י אי מניעה, או לפרקליטים, ושופטים הדיוטות, לנהל את המדינה, אבוי לנו.
מנהלים/מפקדים/שרים צריכים לנהל/לפקד/להנהיג ולא להיות מובלים.
הזהר בפיקודיך,
שופט לא משפטאי, קש''ב בדימוס , כלא 4 חה''ן, יקל''ז, עורף
משפוט לשופט
לא איש/עובד/חבר קבע/מדינה/הסתדרות לשעבר, בהתאמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שופט חשוד בבקשת שוחד........
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
15/07/05 09:51
| נחקרתי תחת אזהרה בבקשה לקבלת שוחד:
חקריה תחת אזהרה : ''בקשת מכלוא במהלך משפט כי ירשום שיק לא סחיר לפקודתך ע''ס 1,000 ש''ח'' ?
ואני שואל, מי לדעתך הכי מטומטם מהקצינים הבכירים הבאים: 1 השואל מפקד מצ''ח צפון רס''ן גיל מימון 2 פצ''ר, אלוף, שופט מחוזי פינקלנשטיין. 3 קצין משטרה צבאית ראשית'' תא''ל מיקי בראל. 4 אני, סא''ל מיל' חנן ד' וייס, קצין שיפוט ביכר בכלא 4, מולטי מיליונר , איש עסקים, לא קבע לשעבר.
בעימות טלביזיוני: הכלוא הכחיש את הנושא.
הנאשם, הודה כי הוא ואביו נהגו להכות את האם, שניהם עבריינים, ואביו מבקש לזרוק אותו מהבית.
הפצ''ר השהה את התיק ומנסה לתת לו להתמוסס. לא הכחשתי, אמרתי ויתכן כי אכן דובר על כסף, קש''ב רשאי לפסוק קנס כספי. הם מסרבים לסגור את התיק לאחר 3 שנים, מחשש לתביעה בג''צ, ומסרבים לענות למכתבי פרקליטי בבקשה לקבל מסמך כתוב, הכול בע''פ.
סא''ל מיל' צביקה קרוכמל, שואל : ''כיצד ייתכן לבקש/לקבל שוחד בשיק ''למוטב בלבד'' ?!
בנוסף, קצין זוטר ביקש חקירה בפוליגרף, בניגוד לחוק. קצין מטכ''ל ביקש חקריה תחת היפנוזה.
http://www.wsoft.co.il/page22.htm
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוא הכחשת היה נסגר......
חנן,
15/07/05 10:24
| בכירים בצה''ל אמרו לי כי לוא הייתי מכחיש, התיק היה נסגר, אבל למה להכחיש נושא שאינו אסור,
סתם לשקר למען השקר ?!
לוא הייתם מפקדים אמיתיים עם ''ביצים, ולא סתם ''עציצים'' עם דרגות על הכתף, ו''פרוטקציה'' מגעילה, לא הייתם פותחים בחקירה כלל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זיכוי בפרוטקציה, כלא 4
חנן,
15/07/05 10:50
| שופט וקצין בכיר בכלא 4 , מושחת. לאחר משפט של חייל אותו הוא עצמו שפט, הוא זיכה את החייל בגין פרוטקציה, רשויות הצבא ''מוססו'' את הפרשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל בין קשרים לפרוטקציה.
חנן,
15/07/05 10:47
| ההבדל בין קשרים לפרוטקציה.
קשרים הם יחסים בינאישיים בין אנשים.
בארה''ב בד''כ קשרים הם יחסי WIN WIN כלומר שני הצדדים נהנים מהקשר ותרומתם לו דומה.
כל אחד תורם את חלקו, אחד פחות/יותר אחר פחות/יותר, אבל שני הצדדים מרגישים מרוצים.
קשרים נוצרים בין חברות, נשים, עסקים, הורים לילדים בבתי''ס ובגן ילדים, בין שכירים במקומות עבודה, בין אנשי עסקים, עסקים, בצבא הסדיר ובמילואים (לא כך בקבע, בהמשך), בפעילויות ספורט ואחרות, חוגים, טיולים, סיורי הכרת הארץ והעולם, חופשות ועוד כהנה וכהנה.
גם נישואין הנו סוג של קשרים. ''אמיל שכטר'' אומר כי אישה אידיאלית צריכה להיות : יפה, חכמה ועשירה, אבל עם מודעות לטבע האנושות, כי לא הכול שווה, הוא מוסיף ואומר: אם אישה פחות חכמה היא צריכה להיות יותר עשירה, פחות יפה יותר חכמה, וכו'. אבל, הוא מוסיף, לצורך יחסי השוויון גם הגבר צריך מידות כנ''ל עם יחסי כוחות דומים.
הפרוטקציה הינה סוג של קשרים, אבל קשרים בהם הנותנים, נותנים משהו שלא שייך להם, האתנן, הנו של מישהו אחר.
דוגמה לפרוטקציה: איש וועד חב' חשמל ''מסדר'' עבודה לבתו בתע''ש, ואלו איש הוועד בתע''ש מקבל בתמורה ''סידור'' לבנו בחב' חשמל. כמובן שאיש הוועד בתע''ש חייב עדיין, מעין פיצוי, לאיש הוועד בחב' חשמל, כי בחב' חשמל המשכורות גבוהות יותר.
בישראל, חבורה של ''יהודים'' לא ''היפים ביהודי'' כלל עם ישראל, השתכללה השיטה ומס' וועדים מצויים ב''קומבינה''. וכולם שמחים וטובי לב, כך ''סידרנו'' למקורבינו, כך ''דפקנו'' את עם ישראל.
הפרוטקציה הינה עבירה מסוג שוחד. שנגועים בה רוב מגזרי המשק הלא פרטי במדינת ישראל, בבזק, בבנקים, בתעשייה האווירית, במקורות ואפילו בצה''ל. זוהי התנהגות שאינה שונה מהתנהגותו של איש ''מאפיה'' הכי שפל, שאמנם ''עוזר בסידור'' אבל שוגה בתורה (בקונספציה), הוא מספק משהו שאינו שלו.
ולכן אמר ''שכטר'' : ''ההסתדרות מאפיה ברישיון''. יען כי בארה''ב, המאפיה הינה גוף פרטי ואילו בישראל, אפילו ה''מאפיה'' שייכת למדינה.
הבעיה לתקן את העיוות אינה פשוטה יען כי גם שופטי בג''צ נגועים בעניין. גם בבית המשפט העליון, הקנאה ליכולת הסידור גדולה מהצורך להיות ''מורמים מעם'', וכך גם שם ישנם ''סידורי משרות למקורבים''.
סטנלי פישר עם ביבי אחד אינם יכולים לפטור את ''חפרפרות'' השחיתות במדינה, כי ישנם אנשים בשכר גבוה, המצויים במשרתם רק ע''מ לשמור על רשת תעבורת ה''פרוטקציה'' בצורה חלקה וללא כשלים. הדרך להתמודד עם הבעיה הינה להחליש את כוחות ה''רשע'', ו''החלשה'' בארה''ב הינה שם נרדף לכסף.
לכן יש להפריט את כול המשק, ע''מ לתת לכוחות השוק לפעול, ובוא ונראה אם בעסקו הפרטי ימנה אותו ''עסקן בגרוש'' ו/או שופט בימ''ש עליון חוטא, את אותו האדם ש''סידר'' לו משרה קודם לכן, אצל ''חברו'' כביכול.......
חנן ד' וייס, סא''ל (מיל')
לא איש קבע לשעבר לא איש פרוטקציה לא מקבל פנסיה מהמדינה קצין משטרה קצין משטרה צבאית איש עסקים משפוט לשופט קצין שיפוט בכיר כלא 4
www.wsoft.co.il
http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_index.cgi
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שופט בישראל
אמיר,
ניו יורק,
15/07/05 08:26
| מכל הכתבה ומכל הפרסומים אין דבר וחצי דבר עד כה שמצדיק להוציא דיבתה של שופטת בישראל ולשפוך את פרטיותה לעיני המציצנות של התקשורת . המשטרה אינה גוף נקי וטהור שניתן לסמוך עליו ועל ניקיונה בטח לא בבאר שבע. ביזיון פשוט טיפול בזוי של כל הנוגעים בדבר במקרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמיר כל מילה שלך בסלע!
ל"ת
אמיר צודק,
15/07/05 16:49
| |
 |
26.
היא משקרת
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
15/07/05 08:20
| ''לא שילמתי'', רק בקשתי משהו קטן.
מקורבים אמרו שהיא לא הבינה שהיא עושה משהו לא חוקי.
שופט לא משפטאי כלא 4 קצין משטרה בדימוס קצין שיפוט בכיר, משטרה צבאית
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
חידה לאזרחי המדינה
שפוט על שופטים,
חלם עילית,
15/07/05 00:56
| 5 אנשים נחשדו בביצוע עברה. 4 מהם נעצרו עד תום ההליכים, ואילו אחת שוחררה בערבות עצמית. למה?
(תשובה: כי מה, שופט יעצור קולגה? איפה אנחנו חיים, במדינה מתוקנת? הצחקתם את כבודו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בד''כ אני מעריץ נשים, אבל
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
14/07/05 21:48
| לנשים ניתנה בינה, לא בצבא..........
בצבא התקבצו, במיוחד בפרליטות נשים המחכות לפנסיה, טפשות, בעלות פרוטקציה מגעילה ורמת IQ נמוכה ביותר, יחסית כמובן.
www.wsoft.co.il
שופט בכלא 4
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היי חנן אל תשכח לחזור לתא שלנו
ל"ת
חבר לתא של חנן,
מחלקה סגורה,
15/07/05 06:01
| |
 |
50 שנים פוגש ב''חולירות'' כמוך
חנן,
15/07/05 08:33
| 50 שנים אני פוגש ב''חולירות'' כמוך,
מנהיגוינו ושופטינו יוצאים מהעם, כשיש גם אנשים כמוך, קטנים, יש גם כאלו כמוך גדולים.
http://www.wsoft.co.il/page22.htm
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
רוב השופטים הם ....
שפיט,
השכונה,
14/07/05 21:27
| עורכי דין לא יוצלחים עצלים נהנתנים שכל שאיפתם משרה מכובדת, נוחה עם הטבות ומשכורת גבוהה ללא השואה למאמץ המושקע מצידם, כאותו שופט שאך מונה לאחרונה ומשגילה שזה כרוך בעבודה רבה התחרט והתפטר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מוזר, פצ''ר לא חכם ושופט מחוזי
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
14/07/05 21:06
| הדיוט ממשיכים בתפקידם.
איך לא בקשו מהשופטת להחקר בפוליגרף.
www.wsoft.co.il
בצבא חוקר מצ''ח, קצין , זוטר מבקש בדיקת פוליגרף מקצין בכיר בניגוד לחוק.
הצבא לא מכיר בחוק.
האם המשטרה מכירה, או ''מעגלת'' פינות ע''מ להגיע להרשעה ותקשורת?!
www.wsoft.co.il
שופט בכלא 4
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
16 צודק-שופטת מצוינת
אדם ישר,
14/07/05 16:51
| השופטת הנ''ל הגונה ומצוינת בניגוד לשופטים אחרים שהפכו עצמם לאלוהים, ומתעלמים מכל יושר אלמנטרי ...., חבל שהשופטת הזאת תוחלף, כי אותה עלול להחליף שופט שלא משתווה לה במעט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
השופטת הינה אישיות נעלה ונכס
ל"ת
י.נ. סוגדת לך,
דרום,
14/07/05 16:26
| |
 |
19.
מה היה בפלט הפלאפון עם מי היה
זרח,
14/07/05 15:31
| מה היה בפלט הפלאפון עם מי היה לו קשר בעלה. אולי עם עברינים ורוצחים. לא נמסר מה נעשה עם מידע זה. היכן בעלה למה הוא מסתתר למה אין את התגובה שלו. אולי הוא שלח את הפלט כדי להעליל על אשתו. אנא חכו כל החכמים עד שהאמת תצא לאור. יתכן מאוד שרצה להראות לה שהוא גבר. מי שקשור לעברינים ונפגש איתם יום יום שעה שעה זה הוא ולא היא. לכן הוא מנסה להפיל עליה תיק. היכן מח''ש לבדוק את פלט הפלאפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יום אחד בכלא לא, ילדות 30 יום
מוטי,
אילת,
14/07/05 13:57
| |
 |
17.
ויהי בימי שפוט השופטים !!!
ל"ת
בתקופה ששופטים,
את השופטים,
14/07/05 05:03
| |
 |
16.
מקווה שהכל עורבא פרח
דני (עורך) דין,
דרום הארץ,
14/07/05 00:44
| אחת השופטות המעולות שיש. חבלף חבל ושוב חבל אם יש אמת בידיעה. נקווה שלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
טוב להיות שופט
הימור,
13/07/05 23:49
| 1:100 שלא תיתן על כך את הדין(ככה זה כשאתה בחברה הנכונה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הודחתי בגין שוחד ע''ס 240 .....
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
13/07/05 23:00
| הודחתי בגין שוחד ע''ס 240 ש''ח....
בהיותי שופט צבאי (לא משפטאי) בכלא 4 ולאחר שהעברתי 2.4 מיליון ש''ח כסף מזומן , הון עצמי, לחברות בבעלותי, נחקרתי במצ''ח תחת אזהרה בחשד לשוחד ע''ס 240 ש''ח.
מצ''ח סיים את החקירה מיד לאחר אימות עם חייל שנשפט.
הפרקליט הצבאי הראשי, החליט להמשיך את החקירה, ולבדוק בציציות....
הוא גם פנה לקצין משטרה צבאית בבקשה שיבדוק היטב, אם קצין כנ''ל יכול להיות שופט בכלא.
החקירה התחילה בשנת 2002 וטרם הגיע לידי סיומה, למרות שהסתבר לפצ''ר, היום שופט מחוזי בחיפה, כי היתה טעות שלו בחקירה, מבין אלפי שיקים לא התקבל שיק כנ''ל כשוחד....
נבדקו 8 חשבונות בנק ונחקרו אנשים באילת ובצפון וכנראה נשלחו חוקרים לשוויץ.
אבל : צה''ל אינו מבקש סליחה ''זה לא מופיע בפקודות '' אומר ראש אכ''א.
צה''ל לא מגיב לבקשת פרקליטי להסברים, תן לתיק ל''התמוסס'' אומר הפצ''ר וזכור כי אם תבקש בדיקה מחודשת, מאיים הפצ''ר, זה יכול להסתיים ברע...
ממתינים לראות מה יגידו בבג''ץ ?!
קצין שיפוט כלא 4 לא קבע לשעבר לא מקבל פנסיה מהמדינה בזבזתי כבר עשרות אלפי ש''ח בהתיעצויות
פיצוי בבג''צ , אם יהיה, כ-300 ש''ח. לא מכסה עלויות עו''ד 20,000 $ . ואיך נבקש צדק ?!
בקשתי, בית דין בקשתי, פוליגרף הפצ''ר ביקש חקירה בהיפנוזה
http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_index.cgi
בחיפוש הקלד שוחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לתבוע פיצויים מהשופטים
חנן,
14/07/05 21:08
| אפשר לתבוע פיצויים מהשופטים
משה גורלי על כוונתה של בני יהודה להגיש תביעה אזרחים נגד המעורבים בהטיית משחקים בפרשת 'שופטים באדום' 9/3/2005
לכוונתה של בני יהודה להגיש תביעה אזרחית נגד המעורבים בהטיית משחקה יש בסיס משפטי מוצק. בספרה ''הספורט בראי המשפט'', קובעת שופטת בית-המשפט המחוזי ד''ר דרורה פלפל במפורש ששחקן או אגודה רשאים לתבוע שופט. ''היה ויוברר שהשיפוט לא היה אובייקטיבי, היה בו משוא פנים והדבר גרם נזקים לקבוצה'', היא כותבת, ''כי אז כמובן ניתן יהיה לתבוע את השופט באופן אישי, בגין נזקים אלה''.
הבעיה כמובן היא כימות הנזקים ותרגומם לכסף. את סוג הנזקים ניתן לחלק לשלושה: נזקים כספיים ישירים, נזקים כספיים עקיפים, ונזקים שאינם כספיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ש לפרק את המדינה ולבנותה מחדש
ל"ת
ג. אברמוב,
14/07/05 00:08
| |
 |
13.
על מה המהומה?
מיכל,
13/07/05 22:42
| אינני מבינה על מה כל המהומה? הלא כל אזרח רשאי להזמין את פלט השיחות שלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
שופטת כוסית אם אפשר
אשר,
כלא רמלה,
13/07/05 22:36
| לקבל את הטלפון שלה או את הכתובת שלה,אם אפשר בבקשה,היא התשובה לכל הרוסיות והמרוקאיות!!שופטת יקרה צרי קשר עם מפקד כלא רמלה,הוא כבר יפנה אותך אלי תודה מאשר האוהב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאשר היקר
הסוהר,
14/07/05 13:58
| אשר חמודי תזהר!!! היא תתבע אותך על הטרדה מינית והוצאת דיבה: כ ו ס י ת ..... תתקן ותציין שהתכוונת שהשופטת היא ''כוסית'' בחולם ומלרע, ולא ''כוסית'' בשורוק ובמלעיל... ואם אתה לא מבין מה כתבתי, שאל את אבשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בחירת השופטים
מודאג,
דרום,
13/07/05 22:36
| הגיע הזמן לבדוק את תהליך בחירת השופטים. מי משפיע על הוועדה וכיצד. עד כמה קירבה אישית של פרקליטות/ים, משפיעה. מי המקורבים לחברי הוועדה לבחירת שופטים וכיצד משפיעים עליהם. עד כמה בודקים ובאופן יסודי את הצהרות המועמדים על נסיונם. בידקו שופטים קיימים! חלקם שיקר לגבי נסיונו המקצועי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
נפתח דרכה לבית המשפט העליון
ממשלת השמאל,
והערבים,
13/07/05 22:34
| גם אישה. גם אשכנזיה. גם עבריינית. גם קשרים עם עבריינים. גם מושחתת. גם פמיניסטית(לפי שם המשפחה).
מקומך בבית משפט העליון לשחיתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם עושה מה שהדיקטטור אומר לה
חיים,
ירושלים,
13/07/05 22:41
| |
 |
חיים - אתה תאוהב את זה
ממשלת השמאל,
והערבים,
13/07/05 22:59
| https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/957/854.html
תגובה 7. כל השירשור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הדג מסריח מהראש
יוסי,
גושדן,
13/07/05 22:17
| נפוטיזם בבית-המשפט העליון-תחתון זה כל הסיפור. אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו איזובי הקיר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
Betrayed woman can do crazy
things. I feel,
sorryforher,
13/07/05 22:10
| Don't judge her before you know the facts. She can declare temporary insanity, but her career is over...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
לא רק היא
איש חזון,
13/07/05 22:05
| כל מערכת המשפט אצלנו צריכה ''רענון'' או יותר נכון טלטול עד ריסוק ראו דו''ח מבקר המדינה על ''הגילדה'' ותאמינו זה הדבר הקל ישנם עוד הרבה הרבה '''יפות''במוסד הזה הנקרא בתי משפט יודע דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לא הייתי בוגד בה אף פעם.
ל"ת
גבר,
13/07/05 21:59
| |
 |
נכון
זאקו,
13/07/05 22:38
| |
 |
5.
בושה למערכת המשפט
חיפאי,
13/07/05 21:50
| ככה זה כשאין סינון ראוי, וכל עורך דין ביננוי ומטה יכול להתמנות לשיפוט ללא מבדקי התאמה ויושר ראויים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תשונה שיטת המשפט ימונו מושבעים
התנועה לטוהר,
המשפט,
13/07/05 21:04
| שופטים ימונו על פי כישורים, יחוקק חוק המשפט המכור ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
שופטים
אזרח מודאג,
13/07/05 20:44
| |
 |
למה לחקור - הכל ידוע
א,
14/07/05 07:56
| כשסוגרים תיק של בעלה של שופטת בבית המשפט ה''עליון'', כששני ''שופטים עליונים'' עושים עסקת קומבינציה להתמחות של בניהם, כששופטים ''עליונים'' מסדרים עבודה לאישה או לבת ועוד, אז מה הפלא שהמצב כל כך גרוע ? נשאר רק לקדם את השופטת (במידה ובאמת עברה על החוק) אל חברותיה שכבר הגיעו לצמרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מה אשמים ילדיו?
טל,
תל אביב,
13/07/05 20:44
| למה להזכיר בכל פעם מי הוא רפי אליאסי ? האם הילדים שלו קשורים לפרשה? לא! אז לא צריך להזכיר שוב ושוב מי הוא ומי ילדיו קצת כבוד לילדים הם לא עשו עוול לאף אחד ובטח ובטח לא בפרשה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
עזרא,
13/07/05 21:45
| אם אדם חטא מה אשמים ילדיו. אסור לפגוע באנשים נקיים רק כדי להוסיף צבע לכתבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אפליה על רקע מיני בתקשורת
מיקי,
13/07/05 19:44
| שימו לב שתמיד כאשר מדובר בעברייניות (קרי נשים ולא גברים) נמנעת התקשורת לפרסם את שם הפושעת, הדבר נכון לכל סוגי הפשיעה ולכל חומרות המעשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1 אתה טמבל ~~
דנה,
13/07/05 20:32
| |
 |
תתבייש- אין שוויון רק לנשים
פמיניסט (גבר),
13/07/05 22:21
| נמאס כבר מהגישה השטותית שמציגה דווקא גברים כסובלים מאפליה. נשים בכל העדות, הדתות, המינים והמעמדות סובלות מחוסר שוויון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מציע לך להיתבייש, בגלל...
moshe,
13/07/05 23:08
| אני מציע לך להיתבייש, כי, בגלל אנשים/גברים כמוך (בהנחה שלא מדובר במיתחזה [אישה]), שמכרו ומוכרים את הגברים, מצבם של הגברים היום בכי רע. אדם כמוך, שהגיע מכוכב אחר, לא ילמד אותנו על מצבם הגרוע של הגברים. מיותר להגיע, שהמצב עוד הולך ומחמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת לגבי המקרה הנ''ל אבל..
moshe,
13/07/05 20:47
| את צודקת לגבי המקרה הנ''ל אבל באופן כללי, מיקי לא טעה בדבריו, הגברים מופלים לרעה כמעט בכל דבר, כאשר הסוגיות עוסקות בגברים או נשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לכם מה לעשות?
בטיטו,
14/07/05 13:52
| אני בטיטו. מובטל. לכם אין מה לעשות שאתם מזיינים ת'מוח עם שטויות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להצמיד שכר השופטים לממוצע במשק
אורנה,
תל אביב,
14/07/05 16:45
| כמה הצעות לשרת המשפטים לייעל את מערכת המשפט 1. להיות שופט, הינה שליחות, לא ג'וב כלכלי-לכן שכר השופטים צריך להיות כשכר הממוצע במשק 2. לעבור לשיטת המושבעים 3. קדנציה של שופטים תהיה לכל היותר 7 שנים 4. לבטל את בתי המשפט למשפחה-יותר מדי שופטים משם , קשורים לפרשיות כאלו או אחרות 5. לא למנות קרובי משפחה של שופט למערכת המשפט- אהרון ברק ומשפחתו בולטים בתחום זה .
הגב לתגובה זו
|
|
|
|
|
|
|