 |
83.
התבלבל לכם השכל
חיים,
ירושליים,
25/07/05 16:48
|
השנאה למתנחלים העבירה אותכם על דעתכם. כמה מתנחלים התפוצצו עם חגורות נפץ??? זה שרוצים לפנות אותם זה סיבה להתעלל בהם ??? ורובם משרתים ביחידות קרביות -
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
החיילים באמת סובלים אצלכם
חייל שנשבר לו,
מילואים בשטח,
21/07/05 18:59
|
|
 |
תחזור הביתה - אתה לא משרת
דוד,
22/07/05 09:29
|
|
 |
81.
אני מרחמת על השוטרים והחיילים
עופרה,
21/07/05 18:02
|
שצריכים לעמוד שעות במחסומים ולבדוק את התעודות של כולכם. מרחמת על החיילים שצריכים לעשות מילואים בכדי לשמור על התנחלות או יישוב אי שם באזורכם. אני ביקרתי בנצרים לפני כעשר שנים. זכור לי ישוב כמעט ריק מאדם. המון בתים יפים ריקים. מעט מאוד מיושבים ושלושה חיילים ששומרים על קומץ המטורפים שנשארו שם. הגיע הזמן לפנות את המקום הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפכו להיות מאבטחים של השמן
ל"ת
משה,
22/07/05 09:30
|
|
 |
80.
וואלה מבין את הרגשתך-
אדם,
21/07/05 15:03
|
מה אני אגיד לך ילדונת טוב לא מחית 50 שנה על זה שאני וחבריי עמדו במחסומי והתעמרו בנו. אז שתקת וכאשר את עברת במחסום מבלי שאלות לא השתנת לכיוון שלי אז היום אני אומר תעמדי במחסום ותתבשלי במיץ שלך דימוקרטיה היא לכולם, כמה פעמים עברתם על פנינו כאשר את התעודות היינו צריכים לאסוף מהרצפה או מהשדה הפתוח. ואם לא היינו מציגים מינמום היינו נעצרים או מקבלים מכות רצח את יכולה להתווכח אנחנו לו אין לי רחמנות עלייך ילדה כמו שלא היה לך רחמנות עליי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שלא הייתה אף פעם במחסום
חייל במחסום,
26/07/05 15:51
|
|
 |
79.
את באמת מחבלת!!!!
מרטיני,
הדרום הרחוק,
21/07/05 13:05
|
|
 |
הדמוקרט?
?,
21/07/05 16:51
|
על איזה דמוקרטיה אתה מדבר??? היה משאל עם? הרוב החליט? לא נראה לי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
עם של מסכנים
ל"ת
אבי,
21/07/05 11:08
|
|
 |
77.
מי המסכן?
משה,
21/07/05 10:13
|
לצערי את בת להורים שגזלו קרקעות בחסות המדינה. אתם ( מתנחלים ) מהווים כ 0.5% מתושבי עזה אך אתם שולטים במעל40% מהחוף ו 25% מהקרקעות. אתם ומוסר זה כמו צפון ודרום אדם כי מוסרי לא גוזל קרקעות. אני מקווה שלאחר הניסיון הקשה שלך אולי תביני מה הפלסטינאים עוברים מדי יום במשך עשרות שנים בעזרתם הפעילה של הוריך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מאיפה אתה?חיפה? עכו?
חיפני גזלן,
26/07/05 15:55
|
רמת הגולן ?מה שהמחבלים של 48 67 ...לא הצליחו אנחנו עושים עם אנשים כמוך ב 05
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הית שם בכלל??
?,
21/07/05 16:54
|
מה אתה מקשקש כמו כל היפי נפש האלה אם ההית בנצרים ההית מגלה שאין שם בכלל חוף!!! אני שם אתכם כסף שכל האידיוטים האלה שמדברים הרבה על נתונים לא היו שם בכלל והם מולעטים בארס מהתשקורת העוינת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן.
אורי,
רעננה,
21/07/05 10:56
|
|
 |
אתה קשקשן בעצמך גוש קטיף אינו
מישהו לא משהו,
אישם,
21/07/05 12:42
|
|
 |
76.
לשמאל: די להגן על עם של רוצחים
אפרים,
21/07/05 09:50
|
מתי תבינו שעַם השולח את ילדיו לבתי ספר בהם מחנכים אותם לרצח יהודים, לחיסול מדינת ישראל ולהקמת מדינה פלסטינית בין הים לירדן - הוא עם של רוצחים? לחינוך הזה יש תוצאות: החלום של כ- 25% מילדים אלה הוא להיות שאהידים. כ- 40% מתושבי רצועת עזה רוצים שהטרור ימשך גם אחרי ההתנתקות. אחוז זה הולך וגָדֵל, ויגיע לשיא כשכל תושבי הרשות הפלסטינית יהיו בוגרי החינוך הזה. לשמאלנים - אני מציע שתפנו את הרשעות שבכם לאפיקים אחרים, ולא להגנה על עם של רוצחים ולשינאה של יהודים חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמאל
אלדד,
21/07/05 13:32
|
נכון מדובר בעם של מחבלים אבל 7000-8000 יהודים בתוך מיליון וחצי רוצחים בפוטנציה זה פשוט איוולת אבל בחלק מהימין עוד לא הבינו זאת אפילו רבין תמיד אמר שהלוואי שעזה תטבע בים והוא בהחלט ידע עם איזה עם יש לו עסק וכך גם שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים לא מגינים על אף רוצח
להבדיל מימננים,
שם,
21/07/05 12:38
|
|
 |
75.
You look good baby!!
Steven,
Ottawa,
21/07/05 02:51
|
|
 |
74.
אוי כמה שאני אוהב אותה....
מני,
21/07/05 00:58
|
מוכן לתת אלף שמאלנים סהרורים בשביל חיוך אחד שלה. היא כל מה שאני אוהב בארץ הזו. היא נותנת תקוה שלא הכל רקוב פה ויש עוד סיכוי. היא מעוררת תקוה שבמקום אחר בארץ, לא בבתי הקפה של גוש דן ולא בקיבוצים מוצצי התקציב האין סופי, במקום אחר צומח דור שמענין אותו טובת העם והארץ הזו ולא שונא את עצמו כמו אותו סהרורי מסומם הכותב פה תחת אלף שמות על סבל אחיו הפלשטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתשובה ל
מרב,
ת''א,
21/07/05 09:29
|
השמאלנים הסהרורים כמו שאתה קורא להם הולכים כבר שנים לצבא ושולחים את הילדים שלהם לההרג על המשיחיות המזויפת הזאת שהם לא מאמינים בה אפילו לרגע אחד רק בגלל שככה החליטה הממשלה שלהם. ה''דור הנפלא'' שלך קיים רק בזכותינו , על גבינו, כספינו וסובלנותינו. אים היינו בועטים בחוק כמו שאתם עושים כל פעם שהמשטר הדמוקרטי לא מתאים לכם כבר הייתם מתנתקים מזמן ומרצונכם , כי הרי ללא הגנה ומימון מהמדינה אין לכם קיום. תגידו יפה תודה על כל השנים האלה, תחזרו בשקט הביתה בלי למרר את החיים לצבא ולמשטרה, ואולי עוד הרבה שנים נצליח גם לשכוח את התקופה האיומה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבים שלך גם היו משיחיים?
סבא,
26/07/05 16:02
|
ללא ההקרבה על ארץ ישראל היית עכשיו איזה איכרה מתבוללת בצפון מזרח לטביה שמסתירה את עברה היהודיים מהצאצאים שלה מחשש לפוגרום, אישה גלותית שכמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים הם משתמטים
ברוסי,
21/07/05 16:52
|
מצער מאוד שאין לך מושג על מה את מדברת. השמאלנים כבר שנים משתמטים משירות צבאי קרבי וחלקם גם משירות צבאי כלשהו. 40% מקורס מ''כים הם חובשי כיפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
יש פה מגיב אחד
שמשון,
עזה,
21/07/05 00:49
|
תחת שמות שונים מצאתי לפחות 20 תגובות עם אותם מוטיבים 1 תרגישי איך הפלסטינאים מרגישים 2 אני יושב בעזה כבר 30 שנה ומגן עליכם הרמה של השמאל שואפת לאפס #
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק למתנחלים מותר לפתוח ת'פה?
לשמשון הגיבור,
21/07/05 09:21
|
שמשון הטמבל. נכון שהימין כולו הוא מוח אחד ולב אחד, אלפי הידים והרגליים של שני רבנים סניליים. ואם כבר יש מעט יכולת חשיבה עצמית היא מכוונת לתחבולות נגד פרעה, הוא שרון. איך אפשר להתעלם מהפרת החוק של הימין, המנסה לבטל החלטה של הכנסת? איך אפשר ליבב על שהמתנחלים הגיבורים מלח הארץ, מלח משלשל, כך הם מכנים את עצמם, נדרשים להציג תעודה שהם תושבי הגוש ולהתעלם מסבלם של הפלשתינים? רובו נגרם בגלל המתנחלים. והאם למשרתי החובה והמילואים המגינים כבר 35 שנה על ההתנחלויות עמוק בשטח האויב אסור להתלונן, הם סוג ב'?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
חוצפה ואטימות שפשוט קשה להאמין
איל,
ישראל,
21/07/05 00:33
|
קוזאקים נגזלים. אני מצטער רק על דבר אחד שה''גירוש'' כמו שאתם קוראים לו הוא לתוך מדינת ישראל ולא לאיזה מדינה סהרורית פאשיסטית שתצרו לעצמכם על חרבכם. כמה אטימות יש בך שלא תביני את דבריך שלך- כמו מחבלת??? אולי כמו כל פלסטינאית? (מינוס ההשפלות האמיתיות). אז זה בסדר לעצור לשעות נשים בהריון חולים וזקנים במשך 30 שנה בגלל כמה מחבלים אבל זה לא בסדר לעצור את גברת דינה אברמסון בדרך לוילה שלה שממומנת ומוגנת מכספי המיסים שלי על אדמה גזולה. חוצפה ואטימות שפשוט קשה להאמין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
זו סאטירה, לא מאמר
יאיר,
שדרות,
20/07/05 23:15
|
הכותבת כל כך לא מודעת לעצמה ולסביבתה שזה אסון. כותבי ''ארץ נהדרת'' לא היו עושים פרודיה כזו מוצלחת על המתנחלים, אדוני הארץ, שרואים רק את עצמם מתוך נרקיסיזם ילדותי, ולא רואים ממטר את מיליוני הפלסטינים שנמקים כבר 38 שנים מתחת לאפם. ממי בדיוק היא מצפה פה לאמפתיה? צודקים המגיבים כאן שמתקוממים על ההשוואה בין יהודים לערבים, בגלל שכל השוואה כזו היא מגוכחת עד כדי אולקוס. זה מחסומים זה? בקרני ובכיסופים, השוטרים כל הזמן מעגלים פינות למען אדוני הארץ, זה ידוע היטב גם לאברמסון. ואילו במחסומים שניצבים בפני שכניה, כל אחד הוא אבק אדם, אסקופה נדרסת. כל ישראלי ששירת אי פעם בשטחים יודע את זה. גם דינה אברמסון היתה יודעת את זה (היא הרי מתגוררת כל חייה ברצועת עזה ובטח היתה עדה איזה פעם-פעמיים להשפלה אמיתית), אבל טחו עיניה מראות. היא לא רואה ממטר. האמת, יש לי די הרבה אהדה לתושבי הגוש שעומדים לזרוק אותם מבתיהם, אבל לבכיינות הצבועה שלהם בעניין המחסומים אין לי טיפת סבלנות. אם משהו טוב ייצא מתוכנית ההתנתקות המחורבנת הזאת, זה שילדי הבועה ייצאו סוף סוף לאוויר העולם. ברוכים הבאים לישראל, אין צורך להציג דרכונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
את אולי לא מחבלת אבללללל
דודי,
תא,
20/07/05 21:20
|
אז זהו שאת וכל חברייך מתהדרים בהכנסות אורחים וקירוב לבבות- צבועים שכמוכם הרסתם את החברה הישראלית השחתתם את מידותיה את מיטב הנוער ואת עוד מצטדקים רק ע,מ להסיר ספק אני כבר 15 שנה משרת במילואים בעיקר בעזה-ואני מכיר אותכם מקרוב הצביעות אצלכם היא אומנות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל מדבר על צביעות
אריק,
26/07/05 16:05
|
הנאורות ממש מדברת מתוכך צבוע מדבר על השחתת עם עם כל קורבנות השלום שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מקטר ?
קן ליוינגסטון,
21/07/05 00:29
|
עד האינתפדה רק הדפרים שרתו בעזה כנראה שהמים בעזה שיבשו לך את השכל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פקס
משה,
21/07/05 10:25
|
מעניין מה לך שיבש את השכל - מה הפקס שהגיע הבוקר מאלוהים לא מצא חן בעינך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
אל דאגה דינה תכף זה ייגמר
רוני,
20/07/05 19:32
|
תיגמר ההתנתקות וניפגש כולם בארץ ישראל. עם כל הצער והכאב שלך תביני שיש הרבה אנשים (כמוני למשל) שמחכים כבר 38 שנים (לא מסרבים פקודות ) לרגע שבו נצא מהמקום הזה שנקרא עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צאנו מעזה כבר ב-94'
עיינים שלי,
26/07/05 16:09
|
עכשיו מגרשים יהודים אתם השמאל לא קולט מה הולך בכלל במדינה השנאה מעוורת אותכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את יהודה ושומרון
קן ליוינגסטון,
21/07/05 00:25
|
לא נורא תחכה עוד 38 שנה ואז כבר תשכח בשביל מה חיכית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג!!
משה,
21/07/05 10:27
|
המשיחיסטים יזכירו לנו יום יום. וחוץ מזה משיח לא מצלצל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
כן! מי שמפר חוק הוא פושע
דוד אפללו,
20/07/05 19:20
|
|
 |
לא נכון, לא כל עבירה היא פשע
מישהו,
שם,
21/07/05 12:40
|
- ולכן לא כל ''מפר חוק'' כלומר ''עבריין'' הוא בהכרח פושע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרט לערבי בידואי ואיש שמאל
קן לוינגסטון,
21/07/05 00:19
|
|
 |
מצפון יחסי
משה,
21/07/05 10:33
|
מצפון זה יחסי וגאוגרפי ולכן הפעם אני יכול להסכים ( ללא ציניות ) שלערבי ישראל ולשמאל יש מצפון ביחס למתנחלים/ משיחיסטים אבל זה לא חוכמה גדולה כל אחד יכול להיות יותר מצפוני מהמתנחלים/משיחיסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
אז בסוף הצגת ת.ז או לא?
סרג'יו קונסטנטה,
ימית,
20/07/05 19:10
|
אם לא הצגת ונתנו לך לעבור, זה מחדל במחסום. אם הצגת אזי לשם מה כל ההצגה שלך? למה שלא תתחילי לארוז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
לא להשבר! אנחנו איתכם!
ל"ת
שלומי,
חיפה-כ מימון,
20/07/05 19:03
|
|
 |
65.
אני קורא את זה ולא מרגיש כלום
אני,
חיפה,
20/07/05 18:58
|
חוץ משנאה שנאה זה מה שאני מרגיש אתם מטורפים במשך 30 שנה פלשתניאים שנמצאו על האדמה הזאת מאות שנים עוברים מידי יום השפלה נוראית בשביל להגיע לרופא או בשביל סתם להגיע לבית שלהם ... נמאסתם עליי אם הססמאות האינפנטיליות שלכם נמאסתם עליי נמאסתם עם הסרטים שלכם שלא עושים כלום חוץ מכאב ראש... נמאסתם שאח שלי שנמצא עכשיו שם צריך להגן עליכם ומה הוא מקבל יריקות בפנים ... אני באמת שונא אותכם ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ד''ש מאח שלך
שמשון הגיבור,
עזה,
21/07/05 00:40
|
לאחר התקפת הצמ''רים האחרונה אח שלך ברח ומסרב לצאת מחדר הבטחון בוא לפנות אותו דחוף עד אז אנחנו שומרים עליו !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מגיע לך ! תרגישי מה שהשכנים
ל"ת
שלך מרגישים 30,
20/07/05 18:22
|
|
 |
63.
לכל מגיבי הימין
אוהב,
20/07/05 18:20
|
אכן הכנסת אמרה את דברה ודחתה ברוב גדול את שלוש הצעות החוק לדחיית ההתנתקות ביום אחד. אכן דמוקרטיה במיטבה.
מתנחלים יקירים, אוהבי הבריות שכמותכם, שובו הביתה ונחזיר לכם אהבה כמו שידעתם לאהוב אותנו.
אהבה מאופיינת בערגה, בחיפוש אחר קרבת הנאהב, בדאגה לו ובבקשת טובתו. שנאמר ואהבת לרעך כמוך.
דינה בואי ואוהב אותך מכשפה קטנה שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מדינה עיברית - עליה חופשית!
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:00
|
|
 |
61.
ביקרתי בנצרים וזה מה שראיתי
שי הסטודנט,
גליל עליון,
20/07/05 17:52
|
ראיתי שם אנשים נעימים ומתונים. אחד מהם בשם איתי, קבל באוזניי על חסימות הכבישים. הוא כתב מכתב לחברים שלו שבתוך הקו הירוק שלא יתעסקו עם זה. לדבריו אין זכות למעשה כזה, ו''מי אני שאמנע מאבא להגיע לבן שלו?''. ראיתי גם משפחה וותיקה, שאבי המשפחה - מחנך במקצועו - בנה חלק מהבית ואת בית הכנסת במו ידיו. אנשים רגועים, אמיצים, לא מה שמציירים מהם. אנשי עמל. לנצרים יש חממות גדולות, בהן מגדלים עגבניות שרי אורגניות. 90% מייצוא עגבניות השרי של ישראל - מקורן בנצרים!!! ובכלל, גוש קטיף זו מעצמה חקלאית המספקת 15% מהייצוא החקלאי של ישראל! גם בישראל נהנים מפירות גוש קטיף: ירקות עליים ללא תולעים (בסלטים, במסעדות...), 60% משתילי הגרניום בישראל מקורן בגוש קטיף, ועוד ירקות אורגניים פרחים רפתות וכולי. תדעו לכם שאלו אנשים טובים, שאני מח שהיתה לי הזכות להכיר אותם, וחבל שהכרתי כל כך מעט (טיילתי שם כשבוע). אין לנו עוד הרבה אנשים כאלו במדינה: אנשים טובים וישרים, אנשי עמל, ציונים, נאמנים מאוד למדינה ואכפת להם כל כך מכל העם ולא רק מעצמם. אחרים לא היו מחזיקים מעמד עם כל הטרור וההפגזות מהפלסטינים מחד, ועם רצח האופי של גורמים בפוליטיקה ובתקשורת הישראלית מאידך. כואב מאוד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת אנשים יקרים....
הולך להקיא,
20/07/05 23:52
|
מעכשיו איני קונה יותר עגבניות שרי, שממילא היו תמיד יקרות מדי. פועלים זרים במשכורת רעב עשו לכם את העבודה, קיבלתם הכל בחינם, ואתם עושים הצגה גדולה עכשיו. טפו עליכם, ''אנשים נעימים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת חשיבה בקורתית
פרחיה,
20/07/05 23:00
|
שי הסטודנט, שלום רב. אתה כבר סטודנט, בטח אבא ואמא נורא גאים בך. אך דע לך, בין שלום כתה א' לאוניברסיטה יש הבדל קטן. בכתה א' בולעים בשקיקה, בלי שום בקורת, כל מה שמורה חדווה או המורה רינה מספרת. סטודנט באוניברסיטה ואפילו במכללה, שזה כמעט כמו אוניברסיטה, חייב לפני שהוא נכנס להרצאה הראשונה לדעת שכל מה שמספרים לו זה בערבון מוגבל. הכל נתון לבקורת, ובמיוחד מה שמכרו לך בשבוע שבלית בנצרים. תגיד ת'אמת, לא השתגעת שם מרוב שעמום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
תרגישי איך פלסטינים מרגישים
עברי,
20/07/05 17:42
|
עם כובש וקלגסי שכמונו. גברתי היקרה - ככה כבר 40 שנה אנחנו עושים לעם אחר, ובלשון המעטה.תפסיקי להתבכיין כבר, תרגישי איך אנחנו מעוללים לאחרים, מאיפה באה השנאה ואולי גם תצליחי להבין למה את לא יכולה להמשיך לכבוש.הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיות של פיגור שכלי מוסר מזויף
ירון,
חיפה,
20/07/05 17:59
|
זוהי מוסריות מזוייפת להקביל בין מחסום נגד מחבלים וטרוריסטים לבין מחסום נגד אזרחי מדינת ישראל שכל אשמתם הינה מקום מגוריהם לאור בגידת הממשלה. מוסריות מזוייפת להשוות בין מחסום של הכרח ביטחוני למחסום של רדיפה פוליטית בולשביקית. מחסום בו צריך להסביר מדוע ברכב יש אבא בלי ת''ז במקום המגורים נצרים זה ביזיון. זה שמשפחה אינה יכולה לבוא לבקר או להשתתף בברית מילה רק בגלל רדיפה פוליטית זהו ביזיון!! אין השוואה בכלל למחבלים הפלסטינים רק במוחות מעוותים ועקומים של ''שלום עכשיו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה תיקונים לתגובה הקודמת:
מישהו אחר,
20/07/05 18:32
|
''זה שמשפחה אינה יכולה לבוא לבקר או להשתתף בברית מילה'' משפחה כן יכולה להשתתף בברית מילה.
''כל אשמתם הינה מקום מגוריהם'' אף אחד לא האשים אותם בשום דבר. האשמה מוטלת על פעילי הימין הקיצוני שמנסים להסתנן פנימה, ולפגוע בכוחות הביטחון. (דגש על ימין קיצוני).
''לאור בגידת הממשלה'' הממשלה אכן עשתה טעות כשהיא שמה אותם שם. אבל היא מוכנה לפצות את המתנחלים! איפה עוד יש לך ממשלה שתקנה להם בתים ותדאג להעביר אותם ביחד?
ודרך אגב - לא רק מחבלים עומדים במחסומים בצד הפלסטינאי. גם אנשים חפים מפשע עומדים שם. גם הם סובלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים חפים מפשע-מגוכך
חייל במחסום,
26/07/05 16:15
|
אם כל מחבל יילך אם דגל אדום אז אולי אתה צודק אבל הם מחביאים מטענים בתחתונים של הילדים שלהם ובתוך אמבולנסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
צר לי - לא נוגע ללבי
משתדל,
אבל,
20/07/05 17:37
|
כביכול אין רקע, אין חוק הכנסת, אין אישור בג''ץ, אין חדירת מסיתים וממרידים לרצועה וחימום הגזרה, אין איום לצעוד לרצועה ולשבש את פעולת צה''ל והמשטרה, רק נצרינה התמה שהולכת לתומה כשצמתה מוטלת על כתפה, ומסרבת להציג תעודת זהות - דבר שאלפי שכניה הערבים היו עושים בשמחה - אם רק היו נותנים להם לעבור ממקום למקום.
לא נורא - עוד שלושה ארבעה טורים והעניין ייגמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד אתה מאמין לעלילות דם?
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:03
|
של התקשורת המגמתית? אתה משווה לי פלסטינים שביניהם יש טרוריסטים ותומכי טרור לאזרחי מדינת ישראל כשרים למהדרין? אתה משווה בכלל בין אנשים להם יש זכות שווה אליך בידיוק לבין אנשים שנלחמו נגדך בכל מלחמות ישראל, ומה לעשות, הם הפסידו. הם בחרו באינתיפדה וטרור, הם יצטרכו להבין את הצורך במחסומים. אזרחי מדינת ישראל לא עשו שום עבירה מצדקת חוץ ממקום מגורם (אותו הקים יצחק רבין ואריק שרון, ''דין נצרים כדין תל אביב'').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מתוקה , תהיי חזקה !!
gb,,
20/07/05 17:31
|
מי יודע אולי מישהו ישמע אותך , והמציאות אליה התגלגלת תשתנה לטובה. חזקי ואימצי !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ליבי איתך, אבל...
avi,
ramat gan,
20/07/05 17:29
|
עם כל הכאב והצער שיש באי הנוחות שנגרמת לך ולמשפחתך (ובכלל לשאר החפים מפשע בקרב המתנחלים), זה עדיין לא מתקרב לקצה קצהו של הסבל ומגבלות שחווים פלסטינאים (חפים מפשע) מידי יום במחסומי צה''ל. חסימת הגוש נבעה מקיצונים ימניים, ואת צריכה להבין את זה. ללא ההסטה של מנהיגי המאבק לא היה צורך להגביל כניסה ויציאה לגוש, כשם שללא המחבלים לא היה צורך להגביל תנועה של פלסטינאים - זקנים, ילדים, נשים בהריון. את יודעת כמה נשים פלסטינאיות ילדו במחסומים? איך היה מגיב הימין אם מתנחלת היתה נאלצת ללדת במחסום. בותה דקה היתה הממשלה נופלת. אז אנא ממך, קצת סבלנות, עוד מאט קט ולא תתמודדי עם המצב הזה. תתחדשי על הבית החדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבל של הפלשתינאים אוי לא
מילואימניק,
26/07/05 16:19
|
ללא קשר ליהודים שגרים שם הם מעוקבים במחסומים, אלא בגלל הפצצות החיות שהם מובילים ילדים בני 15 ומטענים במכוניות מד''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסריות מזוייפת להשוות בכלל
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:07
|
איך אתה מעיז בכלל להשוות בין הפלסטינים שביניהם תומכי טרור רבים, והצורך במחסום הינו ביטחוני וסכנה ממש, לבין מחסומים פוליטיים נגד אזרחים כשרים? אין הצדקה למוגזמות של הרדיפה הפוליטית והחיוכים המוגזמים של ''בר לב''. רק בעל מוסר מזוייף לא ירגיש כאב כשאחיו תקועים בכוונה בהוראות מלמעלה בגלל תוכנית פוליטית חד צדדית (ללא משאל עם או בחירות) במחסומים רבים ללא כבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אזרחים כשרים'' חוסמים כבישים??
ל"ת
דוד אפללו,
20/07/05 19:27
|
|
 |
נחמד לדעת
שני,
20/07/05 18:34
|
שמתנגדי ההתנתקות הצטמצו לאיש אחד ויחיד - ירון מחיפה.
עצה ממני אליך - לפחות תנסה לענות כל פעם בשם אחר, שנחשוב שיש עוד כמה אנשים בצד שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם ישראל מאחוריו והוא לא צריך
ל"ת
לשנות את,
שמו בשבילך,
10/08/05 17:31
|
|
 |
50000 איש יחד איתו
ל"ת
הפוצע,
21/07/05 16:55
|
|
 |
56.
שום סימפטיה אליכם
דליה,
ירושלים,
20/07/05 17:06
|
טוב מאוד שעוצרים אותכם במחסומים, עכשיו תרגישו מה מרגיש פלסטיני מצוי כשרוצה פשוט ללכת לביקור אצל רופא או לבקר קרוב משפחה ולוקח לו יום שלם לעבור בעשרות מחסומים, וגם אז לא בטוח שהוא יצליח להגיע. תפסיקו להתבכיין ותחזרו לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השם שלך דלילה ?
ל"ת
קן ליוינגסטון,
21/07/05 00:42
|
|
 |
מוסריות מזוייפת הנובעת משנאה
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:09
|
שנאת חינם. אי אפשר להשוות בכלל, והלוואי שאותך יחזיקו במחסום ולא יאמינו שאת אזרחית ישראלית. את אשמה בכיבוש המשחית בדיוק כמו כל מדינת ישראל שלא השכילה להעיף את כל מי שלא מסכים לחיות תחת המנהל בשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את אשימה באותה מידה
זאביק. ירושלים,
20/07/05 17:43
|
|
 |
צביעות
יאיר,
20/07/05 17:31
|
שלום לך מענין איך היית מרגיש אם האבא שלך או אחיך היו נהרגים בפיגוע שעשו אותם פלשתינים מסכנים שאתה כ''כ אוהב ומרחם עליהם. זה הרי ברור שכל המחסומים זה רק בגלל הפיגועים שהם עושים. כבר הוכח עשרות פעמים שכל פעם שפותחים להם מחסום הם עושים פיגוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשים לב אתה
דפי,
20/07/05 21:21
|
אולי.. אולי.. אולי תשכילו להבין. כל בני האדם נולדו שווים כולם כולם כולם שווים בפני האל. (כן כן כן אני יודעת, עם ישראל שווה יותר. לא מתווכחת ולא מדברת על זה)
לכולנו, יהודים, נוצרים, ערבים, יש זכויות אדם. לכולנו מגיע לחיות בכבוד. לכולנו.
אז כן, יש טרוריסטים אבל כמה פלסטינאים לא טרוריסטים סובלים את המחסומים מדי יום? תהיה בטוח שלא אחד ולא שניים.
אז שגברת נצרימה, נצר-סריניה, רפיח-ימה וכל החבריה - שהם אזרחי ישראל, והם אמורים להיות שומרי חוק, והם אמורים להבין שהמחסומים האלו שהוקמו הם בעיקר לטובתם ולטובת כולנו. לא להתרעם- אני רק מספר ולא לכעוס שעליה להציג ת''ז.
אני לא כועסת כשאני אמורה לפתוח תיק בכניסה לקניון, או לכל מקום אחר ולחשוף את חפצי בפני זר. ואני לא נראית מחבלת, ואני לא לובשת מעיל בחום יולי אוגוסט
אבל אני בכל זאת פותחת תיק ולהוכיח שאין בו פצצה
תבינו!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''כמה טרוריסטים''???
warren street,
21/07/05 16:58
|
היו 25,000 פיגועים בחמש השנים האחרונות לדברי ראש השב''כ בכנסת השבוע. כמה אטומים אפשר להיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
כמה דברים על נצרים
יאיר ח.,
20/07/05 17:05
|
בנצרים חיים 40 (ארבעים) משפחות. ניתן לשכן אותן בשתי בתי דירות של 5 קומות. מאז אוקטובר 2000, 17 חיילים נהרגו על הגנת נצרים. גדוד וחצי מגן עליהם באופן קבוע.
מאות אלפי פלסטינאים סובלים ממחסומים, כתרים וסגרים יום יום כבר הרבה שנים בגלל הציונות הסהרורית הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות תגוון
מוריה,
שומרון,
10/08/05 17:35
|
את הטיעונים האלה כבר קראנו במקום אחר וכבר הגבנו עליהם. לפחות תאתגר.. הציונות אינה סהרורית היא חדורת אמונה, אמת וצדק- והמוסריות הפוסט-ציונית המזויפת שמשוה בין ישראלי כשר לערבי צורר תאבד ותיעלם כמו אבק ברוח. חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד ערי אלוקינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם סובלים בגלל שהם טרוריסטים
Kings Cross,
21/07/05 16:59
|
הפלסטינאים סובלים כי הם טרוריסטים. אם לא היה טרור, לא היו מחסומים. כל עוד הם מאיימים לרצוח אותנו (עשרות אלפי פיגועים בשנים האחרונות, 1,600 הרוגים שלנו, עשרות אלפי פצועים) שיעמדו מצדי במחסום כל היום כל יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למתלהמים
יאיר ח.,
20/07/05 18:57
|
ברשותכם אשתמש בשפה פחות מתלהמת...
ישנם כמה צדדים הרסניים בישיבה שלנו בנצרים, אזכיר כמה מהם:
- הרס מוסרי. שטחו של גוש קטיף הוא כרבע מרצועת עזה. בגוש קטיף גרים 7,000 אנשים ובשלושת רבעי השטח שנותר גרים 1,300,000. הנה דוגמא נוספת, המאחז עמונה (ליד עופרה) הוקם (כמובן ללא רשות והוא לא חוקי) על אדמה פרטית של פלסטינאי. לא יעזור איך נסובב את זה - זה גזל.
- טיפשות מדינית. כוחה של הציונות היא בהצלחתה לשלב חלום עם פרקטיקה מדינית. חשבו כמה ישובים היה אפשר להקים בנגב ובגליל באותה אנרגיה המושקעת בנצרים. הגישה הזו שאפשר גם לגור בתוכם וגם לא לתת להם זכויות וגם לא להבין למה הם שונאים אותנו - תמהונית. עד היום לא שמעתי איש ימין המציע תוכנית מדינית כלשהי (אפילו אם אנני מסכים איתה!). שורש הענין הוא שיש לנו בעיה דמוגרפית והיא לא תעלם אפילו אם תמשיכו לתעלם ממנה.
- בתוך עצמנו. מה שהמתנחלים עושים היום הוא ירי ברגליים של עצמם. חשבו על היום שאחרי ההתנתקות. אתם באמת מצפים שמפקד פלוגה ירצה מפקד מחלקה שמבצע רק פקודות שהרב לו אומר שהן חוקיות ? אתם באמת חושבים החברה בישראל ''תשכח'' מהר את האלימות המילולית, כפל הלשון והאלימות לשמה שאתם משלחים בנו ובחיילים ?
למען בטחון ישראל (ולא כי השמאל ''אוהב'' את הערבים) אנו רוצים מדינה יהודית ודמוקרטית שהצבא יושב בתוך גבולותיה ומגן על הגבולות מבפנים כלפי חוץ.
אתם חייבים להבין שההיסטוריה כבר הכריעה את המאבק הזה. אתם יכולים לבחור האם להסתגל למציאות החדשה או להשאר ולהעלם כמו כל אותן תנועות לא פרגמטיות בהיסטוריה שלנו ושל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישר כח על הדברים
ל"ת
מרכז שפוי,
20/07/05 21:32
|
|
 |
מגנים על ריבונות ישראל!
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:10
|
ריבונות ישראל אינה נמדדת בכמה אזרחים/חיילים גרים במשלט. לך תבקר בשער הגיא ותבקש סליחה מהמתים! אנשים כמוך היו גם נוטשים את הר הצופים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ליאיר ח
חנן גני טל,
גוש קטיף,
20/07/05 18:01
|
להזכירך יאיר.ח. הפלסטינאים האומללים מתפוצצים באוטובוסים שלנו ולא להפך, תפנה בבקשה יותר הגינות לצד החושב של המוח (אם יש כזה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליאיר החכם
טיפש,
20/07/05 18:10
|
תסביר לי,בלי סיסמאות,רק עובדות,איך לעזאזל מנע גוש קטיף ולו פיגוע אחד.עובדות,יאיר,לא סיסמאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקום אסטרטגי ושליטה ימית.
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:21
|
עוד סיבות: אילו המחבלים היו יושבים בדוגית לדוגמא, אז מרגמות (לא רק קסאמים) היו נופלים באשקלון על מפעל הכוח ומפעל ההתפלה ומפעל הבירה ו... אתה יודע ''נופלים'' כאילו מהשמים. תגיד היית אצל הקב''ן לאחרונה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן אתה יאיר ח.
קצת אמת,
20/07/05 17:38
|
בנצרים חיים 60 משפחות וזה מושב חקלאי בגודל ממוצע. החיילים שנהרגו - וזה לא 17 אלא 3 בחדירה לבסיס - לא שמרו על נצרים בלבד בדיוק כמו שחיילים במנרה לא שומרים רק על מנרה. ולבסוף 'מאות אלפי פלסטינים' לא סובלים 'בגלל הציונות' אלא בגלל הטרור שממנו סובלים גם יהודים לא פחות וכנראה הולכים לסבול הרבה יותר תודות לשקרנם כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''שקרן'' ????טול קורה
רואה נכוחה,
20/07/05 21:36
|
נצרים על גבול ???? נצרים בשטח ריבוני ישראלי ???
קודם אם אתם אמיתיים -תדרשו סיפוח כן כן סיפוח הרצועה על כל תושביה (למה לא אתם הרי תומכים במדינה דו-לאומית) ואולי תדרשו גירוש האוכלוסיה הערבית -מליון וחצי אנשים תגרשו בכח ותתמודדו עם תגובת העולם (אני יודע שאתם לא אכפת לכם - אבל זה נכון עד שזה מגיע לכסף שאתם מקבלים מאיתנו שמקבלים אוו מהאמריקאיים) בקיצור נא הציגו את תוכניתכם המדינית - ואלוי נשתכנע, ולסיום הגיע הזמן שכל המגיבים מהימין דתיים ברובם לפי הסגנון יפסיקו לנבל את הפה בכל טוק בק, לא ברור מי ואיפה לימדו אתכם אבל ככה לא מדברים (לשון הרע וכיוב' אבל תגידו מה אתם בעד לא מה אתם נגד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז ניסוג והגדוד יגן על נתיב-
דוד,
20/07/05 17:31
|
העשרה. ואז ניסוג והוא יגן על אשקלון. אתה יודע כמה חיילים מגנים על קיבוץ דפנה בצפון? צריך גם לסגת משם. כמה חיילים נהרגו בביל 150 תושבי קיבוץ דפנה. לא חבל עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החיילים מגינים על הגבול.
קצין ולוחם במיל,
20/07/05 19:31
|
החיילים מגינים על הגבול, לא על הקיבוץ. מי שלא יכול לעבור את הגבול, לא יגיע לא לדפנה, לא לנהריה ולא לחיפה.
לעומת זאת, בשמירה נקודתית על יישוב בשטח אוייב, מחבל שרוצה לחדור לשטח המדינה, יכול פשוט לעקוף את היישוב.
גם בנצרים וגם בדפנה אין שום אלמנט של הגנה על המדינה.
ההבדל היחיד הוא שבדפנה הם גם לא טוענים שהם ''מגינים עליי'', ובנצרים כן.
הבנת ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטוח שעברת קורס קצינים?
חייל לוחם במיל',
26/07/05 16:34
|
לא ידעתי שחיילים שומרים רק על גבולות אני עשיתי המון פשיטות בשכם ג'נין ...,לא בגלל מתנחלים תאמין לי שלא אלא בגלל ''הסכמי השלום''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי שכחת כבר?
דוד,
21/07/05 09:54
|
|
 |
54.
תחזרו לקו הירוק .הנזק בכר נעשה
פלסטינאי,
חושה,
20/07/05 16:50
|
מדינת ישראל ,המתנחלים ובראשם הדתיים הפנאטים, הם אלו שיקיצו את הקץ על מדינת ישראל. הדבר נכון גם לגבי הדתיים הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מפחד מערכים?
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:11
|
שאנטי, הא? יאללה יא פחדן חסר חוט שדרה, לך לך תכבה את האור בבן גוריון, אנחנו נשארים פה עד הסוף!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ברוך השם,סוף שלטון כת המתנחלים
חיים,
20/07/05 16:44
|
|
 |
52.
כל פעם שאני משלם בכרטיס אשראי
הצילווווו,
20/07/05 16:43
|
בסופרמרקט שלי עצמי, עצמי ובשרי, בשרי שלי היהודי והטהור, אני נדרש להציג תעודת זהות כאילו שהייתי סתם פלשתינאי מחורבן. חורבן הבית! ישמור השם! להפיל את שרון! הלאה הפאשיזם! פלוגות האס אס של צה''ל שולטות לי בסופר! הצילו יהודים, הצילוווו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי אף פעם לא ביקשו ת.ז. לכרטיס
ל"ת
מעניין למה,
20/07/05 17:44
|
|
 |
עושים PRESS בלי תעודה
אזרח,
מן הישוב,
21/07/05 01:00
|
אני זוכר כיצד השמאלנים נזעקו בחומת מגן כאשר סימנו את הערבים במספרים על היד ! אז הם זעקו שזה מזכיר להם !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שיעכבו אותך במחסום בחתונה שלך
יניב,
ת''א,
20/07/05 16:37
|
החלום שלי דינה הוא שתתחתני במזל טוב בזמן הקרוב ותעשי את החתונה בנצרים. ביום החתונה, כשאת מאופרת ולבושה ככלה בשימלה לבנה, שתגיעי למחסום הכניסה לגוש. במחסום יהיו המון מכוניות לפנייך, הוא יתנהל באיטיות מרגיזה, באדישות של החיילים הבודקים, בצעקות משפילות. בחוץ יהיה חם, מתח באויר, עצבנות, חוסר התחשבות, צעקות של חיילים, מגפון, פה ושם עפה קללה. כשתגיעי סוף סוף לבדיקה, יבקשו ממך לכבות את הרכב, כשהנהג יגיד שאתם ממהרים לחתונה, הוא יחטוף סטירה ויעכבו אותו לצד המחסום. ממך יבקשו לצאת החוצה, תעודת זהות, שאלות חקרניות, חסרות סבלנות, פולשניות, הערות סקסיסטיות, צחקוקים, מבטים מבזים, את בוכה, האיפור נמרח, חם לך, מישהו מעיר הערה פוגעת על ליל הכלולות, מציע לך להתאמן איתו קודם, להתכונן. את הרכב הופכים בחיפוש, מוציאים הכל, תיק, מתנות קטנות שקיבלת, הפרחים נובלים, קישוטים נתלשים. מישהו עולה בקשר, לברר אם את יכולה להמשיך. מוסר תעודת זהות, פקידה אדישה מבקשת שימתין. חולפת רבע שעה, הוא עולה שוב, היא נוהמת שהמחשב נפל שיחכה, שאין נתונים כרגע. ממתינים בחום, בצד, המפתחות אצל החיילים, אין מזגן, את נוטפת מזעה, מעצבים, מהשפלה. מעיזה לשאול מה קורה? מנסה לברר, לרמוז, מבט מתחנן. החייל צווח: מה זה?? חוצפנית, אני עובד אצלך אולי? צועק לך שכעונש בשעה הקרובה הוא לא מברר בקשר. המשמרת מתחלפת, החיילים החדשים מתעדכנים אודותייך, מצחקקים, מבטים סקרניים, שוב הערה. מישהו מציע לך להעביר את החתונה למחסום, יותר מתאים לך הוא אומר. כעבור שעה מגיעה הודאה בקשר, הכל בסדר, הרכב שלך יכול לעבור. מזל טוב דינה... אולי בפעם הראשונה בחייך תדעי לפתח סולידריות גם עם מדוכאים אחרים מחוץ לשבט הצר והאגוצנטרי שלך. מדוכאים שבמידה רבה את אחראית למצבם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצידי שגם לא תגיע לחתונה
נדב,
מודיעין,
20/07/05 18:29
|
הספר אינתיפדה של אהוד יערי וזאב שיף פותח בתיאור של סצינה כזאת שבה חתן וכלה מורדים מרכב כלולות, נבדקים ומושפלים. הבעייה היא שהישראלי הדביל הממוצע מדמיין לעצמו בדיקה סטרילית של סלקטורים מיומנים ומקצועיים ובעיקר אדיבים שעושים מלאכת קודש למניעת פיגועים. הוא שוכח שחיילי צה''ל, החי''רניקים, הכלבים השחורים שאף אחד לא סופר, זרוקים במחסומים האלה, שש, שמונה ולפעמים גם שתיים עשרה שעות רצופות, בלי החלפה, בלי אוכל, עם קשר מקולקל, בגדים מסריחים וגריקן שמים בו תמיד מהולים בסולר, שק שינה מיוזע, שמש קופחת ועכברושים. החייל הזה עסוק בעיקר בלהעביר את הזמן, לשעשע את עצמו, או לפרוק את הזעם המצטבר על הגורל העלוב שלו. יותר משמדובר כאן בבדיקה, מדובר כאן בהשפלה, בדיוק כמו שדינה יודעת היטב, אבל משום מה לא מצליחה לקלוט את זה כשמדובר בפלסטינים ולא באדוני הארץ המפונקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחסומים בגוש דן בחתונת אחי
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:15
|
ביום חתונת אחי היו מחסומים בכל גוש דן בגלל התראות על מכונית תופת, ואיחרו את החופה והתמונות עד שהגענו. תחשוב איך הרגשנו. תאמין לי שכל מי שעמד באיילון היה מוכן ללחוץ על הכפתור האדום שהיה שולח את כל ה''פלסטינים המסכנים במחסומים'' בחזרה למנהל להתחנן שנסכים שוב לשלוט עליהם בשלום או למעבר גבול חד כיווני לירדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאמר את כל זה לעצמך
שמעון,
20/07/05 17:34
|
זה בגללך באותה מידה. יש מחסומים גם ליד קלקיליב בואך תל אביב. אל תשליך על אחרים. גם אם קשה לך להתמודד עם זה. חוץ מזה שדינה כבר התחתנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביעות
יאיר,
20/07/05 17:31
|
שלום לך מענין איך היית מרגיש אם האבא שלך או אחיך היו נהרגים בפיגוע שעשו אותם פלשתינים מסכנים שאתה כ''כ אוהב ומרחם עליהם. זה הרי ברור שכל המחסומים זה רק בגלל הפיגועים שהם עושים. כבר הוכח עשרות פעמים שכל פעם שפותחים להם מחסום הם עושים פיגוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
בעד ונגד
נור מלי,
רצועת קפקבנה,
20/07/05 16:36
|
אין כבר זמן לנגד. הפור נפל. עכשיו צריך לצאת ולמנוע מלחמת אחים. את שרון תשפוט ההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשבעוד שנה נצטרך לכבוש את הכל
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:16
|
שוב מחוסר ברירה ודם רב חס וחלילה. עדיף להיות חכם עכשיו ולעצור את תוכנית ההתאבדות של ראה''מ לפני שנעמוד על חומות ירושלים במגננה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
דינה שלום,
רונית,
20/07/05 16:35
|
אני יכולה להבין את התחושות שלכם, תושבי הגוש שהוכרז כשטח צבאי סגור.אך אני מוכרחה להגיד לך משהו חשוב מי שהמיט עליכם את כל הבלאגן הזה אלה ראשי מועצת יש''ע וחבורות התמהוניים שנכנסו לגוש בחודשים האחרונים. את מבינה שלצבא ולמשטרה יש עוד הרבה במה להתעסק חוץ מבפעילי ימין קיצוניים שלא יודעים לכבד הכרעות דמוקרטיות(גם אם יש ביקורת על דרך קבלתם). את רואה מה הם עושים בכפר מימון איך הם מעסיקים את המשטרה יומם ולילה בשטויות, למשטרה ולצה''ל מחכה עבודה מספיק קשה אחרי תשעה באב. את כל התלונות עלייך להעביר לראשי מועצת יש''ע ולהנהגת המתנחלים.דעי לך, מה שעושים מתנגדי ההתנתקות ובהם ראשי מועצת יש''ע והמפגינים הם הורסים לכם את עתידכם, אם כל הצער שבדבר, ההתנתקות בעזרת השם תצא לפועל ועליכם לחשוב על היום שאחרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל עלילה ורדיפה פוליטית!
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:17
|
דה לגיטימיזציה בשביל להצדיק את הפשע הנוראי אותו מתכוון ראה''מ לעשות בהוראת איש העסקים הפלסטיני: דב וייסגלס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אישהעסקים הפלסטיני וייסגלס ?
הנתנייתי,
20/07/05 21:38
|
ואללה אין לכם גבול - תגובות הדתיים הימנים ממש - פה ג'ורה - לא להאמין ואחר כך מדברים אתנו על ''ואהבת לרעך כמוך'' הכל בולשיט חבורת ילדים מפונקת שמנבלת את הפה ברגע שלא עושים מה שהיא רוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
על זה כבר אמר הנביא ישעיהו
אישיהודי,
20/07/05 16:31
|
לפני 2800 שנה: אֵיכָה הָיְתָה לְזוֹנָה, קִרְיָה נֶאֱמָנָה; מְלֵאֲתִי מִשְׁפָּט, צֶדֶק יָלִין בָּהּ--וְעַתָּה מְרַצְּחִים. כַּסְפֵּךְ, הָיָה לְסִיגִים; סָבְאֵךְ, מָהוּל בַּמָּיִם. שָׂרַיִךְ סוֹרְרִים, וְחַבְרֵי גַּנָּבִים--כֻּלּוֹ אֹהֵב שֹׁחַד, וְרֹדֵף שַׁלְמֹנִים; יָתוֹם לֹא יִשְׁפֹּטוּ, וְרִיב אַלְמָנָה לֹא-יָבוֹא אֲלֵיהֶם.
אבל יש גם המשך: לָכֵן, נְאֻם הָאָדוֹן ה' צְבָאוֹת--אֲבִיר, יִשְׂרָאֵל: הוֹי אֶנָּחֵם מִצָּרַי, וְאִנָּקְמָה מֵאוֹיְבָי. וְאָשִׁיבָה יָדִי עָלַיִךְ, וְאֶצְרֹף כַּבֹּר סִיגָיִךְ; וְאָסִירָה, כָּל-בְּדִילָיִךְ. וְאָשִׁיבָה שֹׁפְטַיִךְ כְּבָרִאשֹׁנָה, וְיֹעֲצַיִךְ כְּבַתְּחִלָּה; אַחֲרֵי-כֵן, יִקָּרֵא לָךְ עִיר הַצֶּדֶק--קִרְיָה, נֶאֱמָנָה. צִיּוֹן, בְּמִשְׁפָּט תִּפָּדֶה; וְשָׁבֶיהָ, בִּצְדָקָה. וְשֶׁבֶר פֹּשְׁעִים וְחַטָּאִים, יַחְדָּו; וְעֹזְבֵי ה', יִכְלוּ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כל כך צבועה שהלב לא עומד בזה.
חנה,
20/07/05 16:29
|
עשרות שנים השכנים האינטימיים ביותר שלך, אלו שגרים בגטו שמעבר לגדר, לא מסוגלים לצאת מהבית בלי שמישהו יעצור אותם, ואת מייללת לי עכשיו על הצגת תעודת זהות? אני מקווה בשבילך שלפחות על עצמך את מצליחה לעבוד, מפני שכל אדם שעיניו בראשו (או שאת מדברת אל העדר המסומם שממילא משוכנע, גם זה ייתכן כמובן) אינו יכול שלא להבחין בפתטיות האיומה של הטיעונים שלך וביסודותיהם שאינם מעורערים אלא ממוטטים לחלוטין, ממש לא קיימים. ואגב, לולא הסתת את הציבור וייצרת בכל כוחך גיס חמישי אלים, עיוור ומוסת בקרב עם ישראל, לא היית צריכה להציג עכשיו תעודת זהות.. הפעולות האלימות שאת, או שליחייך המיובאים - זה ממש לא משנה - מבטיחים לנקוט בהן בזמן הפינוי המבורך הזה, אינן מאפשרות להשאיר את המחסומים פתוחים לך ולשכמותך. הסתכלי במראה, ותמצאי לפנייך את הסיבה לכל צרותייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
כמה רעל ובלבול?!!
שושנה,
ירושלים,
20/07/05 16:28
|
יש כאן תגובות עם הרבה שנאה , רעל ורוע! אם את/ה ''יפה נפש '' באמת האם לא אמור להיות לך אכפת מכל סבל אנושי ולא משנה אם הוא דתי , מתנחל, ערבי, יהודי....??? כל שמאלן שהגיב בשנאה ושמחה לאיד (שלא לדבר על אחולי סרטן ...לאן הגענו?) לתושבת נצרים שרוצים לזרוק אותה מביתה שיסתכל במראה ללא מסכות - ויגלה שנאה עצמית בעטיפה יפה ריקה מתוכן ואמת. יפה נפש אמיתי אוהב כל אדם ורעל ושנאה הם לא כלי הביטוי שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין כאן רעל, רק צדק פואטי
יואב,
ירושלים,
20/07/05 18:33
|
השימחה היא על חוש הצדק האירוני של ההיסטוריה, על סגירת המעגל. על כך שציבור שלם שתמיד לא היה רגיש לעם אחר, שדגל תמיד בהפקעה, דורסנות, התעללות והשפלה של הפלסטינים, טועם פתאום מעט מהדייסה שהוא בישל. אותו ממשל צבאי שנועד להגן על צבא המתנחלים ביש''ע, הפך להיות מנגנון שפוגע גם בהם. ההנאה היא מן האסתטיקה של ההיפוך הזה. את חייבת להודות שיש בזה יופי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
דווקא הצעות מעולות לדגל והמנון
אסף,
20/07/05 16:27
|
|
 |
44.
רק כדי שתהיי בטוחה,את כן פושעת
א.ש,
צפון,
20/07/05 16:26
|
חבורות של אנשים כמוך שמסכנים את עצמם,ילדיהם וחיילים בלי לחשוב פעמיים,שחוסמים כבישים במדינה ומונעים מאמבולנסים להגיע לבתי החולים,אז כן גברת אברמסון את פושעת כשאר הפושעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
לידיעתך:
ליאור,
20/07/05 16:20
|
לכנסת יש סמכות לשנות את ההמנון לשיר מרחוב סומסום. הכנסת היא העם. לכי ללמוד שיעורים באזרחות ואז תחזרי אלנו לדיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על חוק יסוד ''חופש הפרט'' שמעת?
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:27
|
|
 |
42.
את סרטן בגוף האומה
ל"ת
רוני,
20/07/05 16:20
|
|
 |
41.
האדישות ניצחה
ארז,
20/07/05 16:15
|
אותם 30 40 אלף איש מטרידים את חיילי צהל ולא מקבלים החלטה דמוקרטת שאושררה היום על ידי הכנסת.
אבל הכשלון של אנשי גוש קטיף ושל דינה זה שבעצם לאף אחד אחר לא אכפת מגוש קטיף. מקסימום שמו סרט כתום/ כחול בעד או נגד.
הם פשוט לא מעניינים אותנו. מספיק נתנו להם כל השנים. הקלנו עליהם במס, שמרנו על ההתנחלויות ההזויות בנצרים ובגוש, עמדנו בפקקים שהם יצרו לנו, נמאס לנו לראות אותם בטלויזיה ואת הקשקוש שלהם, נעלבנו מענידות הטלאי הכתום, התרגזנו כשהם קראו נאצים לחיילי צהל
ועכשיו - העונש הכי גדול שלהם - אנחנו פשוט אדישים להם... לא מתייחסים......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
דינה-קטנה,טיפשה ובכלל לא יפה
ל"ת
אורן,
20/07/05 16:14
|
|
 |
אורן תחזור לבית הספר.
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:29
|
|
 |
39.
פחחחח.. כיף לשמוע אותך בוכה.
שמוליק,
רוצי,
20/07/05 16:09
|
מגיע לכם. תרגישו תרגישו את ההשפלה שבלעמוד במחסום!
גזענים בכיינים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובכל המחסומים לא מצאו אף מטען
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:30
|
או פצצה. באף מחסום של הימין לא מצאו בכלל למה הם חוסמים. העיקר שחוסמים. איזה ביזבוז כח אדם. איפה היה כוח האדם הזה במקרי אמת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
על שחסמתם נחסמתם, ככה זה
ל"ת
מישהו,
שם,
20/07/05 16:08
|
|
 |
37.
על תשאלו מה עשו לי היום בקניון
מישהו אחר,
20/07/05 16:05
|
באתי להכנס לקניון, והמאבטח ביקש ממני לפתוח את התיק!!! שאלתי אותו למה, והוא התחיל לצחוק עלי. בחיים לא נעלבתי כל כך! למה שאני אפתח את התיק לאדם זר?
ואת בוכה על זה שצריך להראות תעודת זהות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך נותנים להכניס אורחים הביתה
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:32
|
|
 |
ואני גם מפזר מסמרי נינג'ה על
הנתניתי,
20/07/05 21:39
|
|
 |
מה זה קשור? היא בדרך לבית שלה!
ל"ת
יהודילאחוסםיהוד,
20/07/05 18:03
|
|
 |
36.
עוד מעט זה יגמר. תחזרו למדינה
ל"ת
כחול,
20/07/05 16:03
|
|
 |
נפגש בשיינקין על כוס קפה?
ל"ת
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:33
|
|
 |
35.
מחסומים גם בתוך הקו הירוק!
ראשוני מושפל,
20/07/05 15:55
|
בכל שנה, בפסטיבל היין בעירי מוצבים מחסומים, והמשטרה מאפשרת לי לעבור רק עם תעודת זהות המוכיחה שאני גר באותו רחוב. מה אגיד לכם, איזו השפלה נוראה!
וזה עוד כלום. כשאני נוסע לים, אני מתבקש להציג בחניון תעודת תושב. עד לאן נוליך את ההשפלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך נותנים להביא אורחים?
ירון,
חיפה,
20/07/05 18:35
|
לה בכל המחסומים החדשים לא נותנים להכניס אפילו את האח שלה מהמרכז. איזה שטות שאתה משווה בכלל, תגיד לי אתה ביקרת אצל הקב''ן לאחרונה? המחסום בחוף הים הינו רדיפה פוליטית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל יש הבדל
ראשוני מושפל,
20/07/05 19:04
|
אני לא הצהרתי, על כל במה אפשרית בשבועות האחרונים, שאני מתכוון להיכנס לגוש בניסיון לסכל את החלטותיה החוקיות של ממשלת ישראל. ואין שום ממשלה בעולם שתאפשר ניסיונות כאלה, בלי קשר אם מסכימים לפינוי או לא. מספיק עם ההיתממות וגלגול העיניים.
וחוץ מזה, אנחנו שמחים שבימים האחרונים ערכי הדמוקרטיה נהיו נר לרגלכם, אתם, שעשיתם הכל על מנת לדרוס ברגל גסה את הערכים הללו. וגם הרגישות שלכם כלפי מניעת מעבר במחסומים ממש נוגעת ללב. דמעות זולגות מעיניינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מושפלת
פתחתקוואית,
20/07/05 21:51
|
מחזקת את ידיך
גם אני מושפלת בכניסה לכל חניון גם אותי בודקים בכניסה לכל סופר גם אותי מעכבים על כביש מהיר כמעט כל לילה בדרך הביתה, במחסום משטרתי
אבל ההשפלה הגדולה ביותר היא ששכן שלי, בכתום זוהר, קורא לאח שלי נאצי- על שהוא חייל המשרת נאמנה את מדינת ישראל. ושהוא קורא לי יודונאצית- על שאני רוצה אותו קרוב אלי ולא רוצה לסכן את חייו ואת חיי אחי במלחמה לא שלי על אדמות זרים, למען מטרה שעוותה על ידי מנהיגיו הרוחנייים מטעמים פוליטים.
צרת רבים חצי נחמה??
אגב- בשביל אח שלי זה מאוחר. השכול כבר התדפק על דלת ביתנו, בפעם השניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה!!
ל"ת
ראובן,
20/07/05 16:01
|
|
 |
34.
את יפה שחבל''ז
ל"ת
נשוי,
לצערו,
20/07/05 15:53
|
|
 |
33.
נצרינה היקרה
מוטי חיפה,
20/07/05 15:47
|
כאשר שוטר עוצר אותך בעבירת תנועה, נסי לא להציג ת''ז, מה הוויכוח יש אנשים שגאים להציג ת''ז כחול לבן, אם את רוצה תעודה כתומה, קחי מפלסטינאים, יש ליהודי זכות לגור בכל מקום בעולם, אפילו בעירק, אור כשדים, עיר הולדתו של אברהם אבינו, בטוח תמצאו נסך רשום בטאבו העירקי, וכן, יש לנו זכות אבות, בהצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
חובב פלשטינים, לא קבלת סם היום
גורן,
20/07/05 15:46
|
יש פה איזה חובב פלשטינים אחוז טרוף שאינו מצליח למצוא מרגוע לנפשו הדוויה. הוא נשאר תקוע אי שם בימי הסכם אוסלו הנכחד ושכח לעלות על הרכבת שיצאה מזמן מתחנת אוסלו ועברה לסיכולים ממוקדים המשפדים יום יום פלשטינאים חורשי מזימות. חמודי, מטורף קטן שלי, גש לתחנה הקרובה ובקש את מנת הסם היומית שלך וצא כבר מהקריז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבוד, אבוד לכם
ל"ת
הפסדתם,
20/07/05 16:03
|
|
 |
31.
במחסומים של הערבים תופסים
ל"ת
מחבלים,,
20/07/05 15:27
|
|
 |
30.
דינה שבה הביתה
נועם,
20/07/05 15:26
|
בדרך היא לומדת קצת על המחסומים, שהם שגרת חייהם של שכניה שנים רבות (יותר מ''כל החיים'' שלה). ''מה, אני מחבלת?'' מתחלחלת השיה התמימה, והיא שוכחת שהפלסטינים בשטחים הכבושים מעוכבים יומיום במחסומים, אף על פי שרובם הם אזרחים תמימים כמוה. ''לא אותנו צריך לעצור במחסום!'' נוזפת תפוזינה באנשי הביטחון. והיא טועה. את המרד הכתום, את הצעדה אל התהום צריך לעצור, אם חפצים אנו במדינה מתוקנת ודמוקרטית המסוגלת לכפות את רצון העם (היום שוב הוכח רצון זה בכנסת) על חבורת מגלגלי העיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
משפיל להראות תעודת זהות? חבל
ישראלי,
20/07/05 15:24
|
מאוד שלא לקחו את ת.ז. ואמרו לך לחכות 5 שעות בשמש. אחר כך לחזור לאן שהגעת ממנו ולבוא ביום למחרת לקבל את ת.ז. בחזרה מבלי שתוכלי להיכנס לגוש. כל אזרח חייב להציג ת.ז. אם מתבקש מאיש בטחון. זהו החוק. לא מרוצה, תעזבי את הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כך מרגישים שכניך הערבים
כ,
כ,
20/07/05 15:23
|
מזה 30 שנה, או אולי הם לא נחשבים אנשים כי הם לא יהודים?
אולי רק לך יש זכויות, והם עפר ואפר?כ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
האחריות היא על כל ממשלות ישראל
אברום,
ירושלים,
20/07/05 15:20
|
זו בושה, מחדל, אטימות, חוסר רגישות, שביצעו כל ממשלות ישראל שעזרו ויזמו התישבות בעזה מאז 1967 וחמור עוד יותר חלק ממפונה ימית פונו וישבו אותם בישובים בתוך עזה וכיום מפונים פעם שניה - בראש האשמים ומצב הזה הוא ראש הממשלה - שרון...הוא הסית ואמר משפטים הגרועים ביור נגד ראש הממשלה רבין...והיום או מבצע מהלך שאפילו רבין לא הסכים לעשות ללא הסכם...! - נכון שרון עושה זאת בדרך דמוקרטית...אבל בשיטה של דיקטטורה...שקרים...אי קיום הבטחות לבוחר...למרכז מפלגתו...תוך שחיתות ולמרות זאת אומרים הכל חוקי ודמוקרטי...למה ? היות והשמאל שותק...כי שרון עושה את מה שהם לא היו מסוגלים לעשות...ומסייעים לו גם במחיר של פגיעה בזכויות האזרח ולהם מצטרף כחותמת גומי בית המשפט העליון אפילו עצר ילדה בת 14 עד סיום ההליכים נגדה בגלל שהפגינה בכבישים...מתי יסתימו ההליכים לאור הסחבת הנילוזה בבתי המשפט בעוד שנים כך שילדה תשב במעצר שנים רבותתת...זו דיקטטורה ומשטר אפל...בקיצור פשע על פשע...והשמאל...יפי הנפש...ההומנים כביכול שותקים...מעניין איך היו נוהגים אם זה היה הפוך או פינוי ערבים את התשובה תמצאו בספרו של הגורו...שלהם...עד כדי פירוק המדינה...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מסכים עם 19ת20 מילה במילה
ל"ת
עמיר,
20/07/05 15:19
|
|
 |
25.
דינה, מה שלום חברייך מהמלון?
מוטי,
20/07/05 15:13
|
אני לא מבין איך את ממשיכה לכתוב פה אחרי שתיארת את מרזל , בן גביר וכל חבריהם במלון כאנשים נחמדים רגועים ומשועממים. עוד באותו היום הם נלחמו נגד הצבא במואסי וניסו לעשות לינץ' לאיזה ערבי. במקומך אני הייתי שובת מכתיבה למשך לפחות שנה. את לבטח מסתמכת על הזכרון הקצר שלנו. לצערך יש כמה שזוכרים מי את ומי חברייך הנחמדים. אז אנא אל תבואי אלינו עם השקרים שלך ותבקשי מאתנו הזדהות ורחמים. יש לנו הזדהות עם חלק מאנשי הגוש אבל לא עם שקרנית מניפולטורית כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא נלחמו נגד הצבא
משה,
נתניה,
20/07/05 18:52
|
ולא עשו לינץ'. אל תאמין לכל נביחה של התקשורת. במיוחד לא כשאחריה נותר קול דממה דקה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
עוד 3 שבועות את בחוץ - תרגעי..
ל"ת
ארמנדו,
רמת גן,
20/07/05 15:10
|
|
 |
23.
דינה יקרה
רעןת,
20/07/05 15:06
|
בכל שבוע אני קוראת בענין את דבריך וקשה להגיד שלא כואב לי אבל בןאי נאמר שהחלטת לעבור לתל-אביב ומצאת קונה לביתך שבנצרים .היית מוכרת את הבית ומתחילה מחדש כי החלטת שזה טוב לך. נכון שהדברים אינם בהכרח כך אבל אם דעת הרוב קובעת שזה טוב לרוב אז האם אין זאת חובה אזרחית לקבל את דעת הרוב. אין בכוחה של המדינה להגן עליך. הורים אינם רוצים לשלוח את ילדיהם לשירות צבאי מסוג זה. חיילים מואסים בשירותם הלאומי - אז אולי יש לבלוע את הגלולה המרה בכל זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תשובנ לדינה
יובל,
ב''ש,
20/07/05 15:04
|
אני מסכים איתך, זה משפיל ומבזה להציג תעודה רק לשם הגעה הביתה,אבל כל זה היה נמנע אליו חבריך ממועצת יש''ע היו מקבלים עליהם חוקים שעברו ברוב ענק בכנסת וממשלה.יש הרבה חוקים שלא מוצאים חן בעייני,אבל מתוקף היותי אזרח במדינה אני ממלא אותם. ולעיניין המחסום והתעודה- אם אתם כל כך בעד זכויות האדם עכשיו,איך זה שעד עכשיו שתקתם לנוכח אותה השפלה שעוברים יום-יום 1.5 מיליון איש שגרים לידך? או שמה צבע האור שלהם מאפשר להם להציג תעודה בלי להיות מושפלים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
חוצפנית!
מרכז שפוי,
20/07/05 15:03
|
את, ואנשים כמוך, שחושבים שיהודים הם יותר בני אדם משאר בני האדם, מביישים את היהדות. עכשיו את אולי מתחילה, רק מתחילה, להבין איך הפלשתינאים הרגישו עד היום במחסומים שנבנו בגלל שאת רצית לגור שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תרגישי איך זה...לא נורא..
רז,
20/07/05 15:02
|
זהו מחיר של כיבוש שמשלמים הפלסתינאים על בסיס יום יומי במשך 38 שנים,אז לא נורא אם תרגישי למשך חודש את פירות הכיבוש!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש בזה משהו...
ל"ת
אני,
20/07/05 17:22
|
|
 |
אתה משליך
משה,
20/07/05 15:31
|
זה לא המתנחלים. זו כל המדינה. כולל אותך. ב. המתנחלים לא רצחו אף אחד בכדי שתהיה סיבה לעצור אותם במחסום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עשה גולדשטיין ויגעל עמיר?
מוטי חיפה,
20/07/05 15:50
|
|
 |
מה עשה עמי פופר ועוד כמוהו
משה,
20/07/05 16:54
|
או שאתה סנילי. מה זה קשור בכלל? האם זו תופעה כללית? זה מייצג את האוכלוסיה? אתה חושש שירצחו אזרחים סתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך המרגש להיות מטומטם?
ל"ת
חיים,
20/07/05 15:16
|
|
 |
רז,חפש מי יתן לך במרכז
ל"ת
ני,
20/07/05 15:14
|
|
 |
19.
תמימות מעושה בכתיבה ברמת יסודי
מספיק ודי !,
20/07/05 15:01
|
לא היו משאלי עם על הקמת ההתנחלויות,למרות שרבים חשבו שזו טעות. לא עשיתם חושבים,לפני ואחרי דו'ח ששון על שיטות הגזל מרמה גניבה וגניבת הדעת בהם השתמשו והשתמשתם לבניה. ניתנו לכם כל כך הרבה זמן להתכונן גם את זה פספסתם,אבל נציגכם בכנסת זבולון מבקש בלי להתבלבל אורכה...שלא תהיו מפונים 3 פעמים מסכנים שלי. הולכתם שולל ע'י רבניכם ומנהיגכם כעת,נוצלתם,להאבק לא לותר לא לנהל שיחה עם נציגי הממשלה כאילו באמת נציגי המנדט ימח שמו הם... לא רוצה להשמע לא אמפטי,למרות שאינני במקומכם ונטול אמונה משיחית וגם אינני מקדש אבנים ואדמה או קברי צדיקים [?] למינהם צר לי עליכם במישור האישי . היה על מנהיגכם לנהל משא ומתן עבורכם,אלו שלא יכלו או לא רצו או לא הפנימו ולדאוג לעתידכם.זו הנהגה. גם ללא ויתור על זכות המחאה. וגם זכות זו הינכם מותחים קצת יותר מדי ,וכרהגלכם בשקר בהתממות מתק שפתיים וכפל מילים, אל תסרבו אומר רב ישיבת הסדר תגידו שאתם לא יכולים....נו באמת חצי הריון ? נצא מכפר מימון לרצועת עזה ללא אלימות והתנגשות עם המשטרה,איך בדיוק בלי לדחוף שוטרים ? די להתבכיין,די למשיחיות שובו אלינו לרוב העם כן לזה שלא יצא לככרות כי חם לזה שלא יחלק סרטים בצומת כי אין אספרסו , אבל אנחנו בנינו אנחנו עשינו את העבודה הקשה שנים רבות לא ? בואו לקווי גבול והתנהגול שרובנו עומדים מאחוריהם ,שם נלחם ביחד על גבול ועל השבת על דמותה היהודית של המדינה דמותה המוסרית וכו'. בואו לקונזנצוס בלי להרוס את הקשר הנפרם בין דתי לחילוני בין שמאל לימין ,אל תביאו למצב שלא ניתן יהיה לסמוך על חייל חובש כיפה ! למצב שכל שיזכרו לכם זה את ההתנגשות עם כוחות הבטחון שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אכן כותב ברמה גבוהה
ל"ת
משה,
נתניה,
20/07/05 16:01
|
|
 |
לא קראתי הכל אבל...
עמרי,
20/07/05 15:09
|
לא קראתי את כל הודעתך, כי כבר בהתחלה ממש יש טעות, כך שאין סיבה להמשיך לקרוא שטיות.
לא היה צרוך במשאל עם לבניית התנחלויות, כי היה בחירות. ובכל בחירות עד כה, ראשי הממשלות אמרו שהם יפתחו וגדילו אותן - ונבחרו לראשות הממשלה.
מיצנע אמר שהוא יפרק, תחילה, רק את נצרים - כצעד סימלי לדבריו, הוא נזרק. שרון השיב לו, ''דין נצרים כדין תל-אביב!'', שרון ייצג סברא ושאתילה, שרון ייצג הרחבת התנחלויות, שרון ייצג ''מי בעד חיסול הטירור!'', שרון נבחר.
העם רוצה ומייחל לימין אמיתי ! אתם יודעים זאת, ועובדים על עצמכם ממש.
אין ספק, במלחמה על התקשורת הימין תמיד מפסיד. במלחמה בשטח, תמיד ניצחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בשטח אנחנו מנצחים
נשארתם במערומיכ,
20/07/05 15:36
|
וצעדת הדגל השבוע לגוש קטיף מוכיחה זאת בגדול. איפה ההמונים? איפה ''חצי העם''? העם עייף, ואינו יכול עוד להתעלם מהמציאות. העם רוצה שלום עכשיו, ואם לא שלום עכשיו, התנתקות עכשיו. אתם הצועדים, תסתובבו ותביטו לאחור - אין שם אף אחד. מסקנה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עיוור
משה,
נתניה,
20/07/05 15:59
|
השמאל לא מצליח להביא עשירית מהכמות הזאת למופע מוזיקלי שיש בו גם הפגנה קצרה. עשרות אלפים במשך כמה ימים זה המון המון המון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יקירי כשימין מפגין השמאל צריך
הנתנייתי,
20/07/05 21:40
|
לעבוד כדי ללפרנס את כל אוסף האוכלים מן הקופה הציבורית ביש''ע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה קנית את שטיפת המוח?
משה,
נתניה,
20/07/05 22:36
|
נראה לך שביש''ע לא עובדים? אז לידיעתך גוש קטיף הוא אחד המקומות הרווחיים ביותר למדינה מבחינת ייצוא לחו''ל. וגם במקומות אחרים יש מפעלים, והאנשים עובדים קשה מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל זה פשוט לא מספיק
ל"ת
לא מספיק,
20/07/05 16:05
|
|
 |
18.
לכל השמאלנים המשווים לערבים
אורי,
רעננה,
20/07/05 15:00
|
זהו בדיוק ההבדל שאנשים כמוכם אינם מסוגלים להבין. בין הערבים היה ויש עדיין חשש שנמצאים מחבלים = רוצחים !! מה יקרה אם יכנס יהודי שלא גר בגוש קטיף קודם לכן ? - כלום !! מקסימום יהיה יותר קשה לפנות לא נראה לי שמישהו ימות מזה. אך, בזיון למגורשים להציג ת.ז בכניסה לביתם יש למכביר. הלב/ המוח היהודי פשוט התאדה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, באמת
שמאלנית,
20/07/05 15:17
|
זה לא שאנחנו לא מבינים את ההבדל, אנחנו פשוט ה מ ו מ י ם מזה שבמשך כל השנים שהיא חיה שם היא מעולם לא הבינה מה שכניה - רובם המכריע אינם מחבלים - מרגישים במחסום. בוקר טוב, נצרינה! בוקר טוב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תל אביבית ראית פעם פצמ''ר
שדרותניק,
26/07/05 16:29
|
ובאיזה מציאות היהודים חיים שם ?6000 פצמרי''ם 3 פצמרים למשפחה בממוצע(אני לא מדבר על כדורים לא ניתן לאמוד אני מעריך על ברוס לכל תושב) ואל תגידי שזה בגלל שהם חיים שם כי אז כל שדרות נתיב העשרה וישובי המקום יעשו פעולת התנתקות לרחוב שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה אותך חי ככה 38 שנה
וולאה,
20/07/05 15:15
|
|
 |
אתה בדיוק ההוכחה להמון מוסת
גיל,
גבע,
20/07/05 15:56
|
|
 |
לא הפנמת את המושג ''המון מוסת''
ל"ת
:-),
שם,
20/07/05 16:26
|
|
 |
ביחוד את המושג ''המון''
ל"ת
כפי הנראה,
20/07/05 18:36
|
|
 |
17.
צריך להוריד את הכפפות
מרקו,
20/07/05 15:00
|
|
 |
אני מכיר וטרינר טוב
מתתיהו,
20/07/05 15:27
|
מומחה למחלת הפרה המשוגעת שפגעה הפעם בבעל החווה ובחלק מהאנשים שבאו עימו במגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
מסכנה...ממש מסכנה
טל,
ישראל,
20/07/05 14:59
|
מה עם מליוני פלשתינים שצריכים יום יום לעבור השפלה במחסומים? אצלך זה יגמר בעוד שבועיים שלושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
נצרינה
ל"ת
תחזירי את,
התמונה מפעם,
20/07/05 14:59
|
|
 |
14.
אולי עכשיו תביני את השכנים ?!
ל"ת
שוב הקוזק הנגזל,
20/07/05 14:59
|
|
 |
13.
חיילים מצבא הקלגסים השרוני
מרמרוש,
20/07/05 14:58
|
אם היו אומרים לו לירות הוא היה יורה? צריך לירות בו קודם על בגידה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
דינה אברמסון. אשה יפה וחכמה.
אורי,
20/07/05 14:58
|
זן נדיר עם איכויות נדירות. עכשיו נראה ודאי את תגובות המסוממים שקשה להם עם התופעה של אשה נדירה ואיכותית כזו במחנה המתיישבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוזים !
ל"ת
שה' יעזור,
והגזרה תתבטל,
20/07/05 15:28
|
|
 |
אברמסון חיה בשקר. היא לא חושבת
מותק,
20/07/05 15:27
|
על הסבל שגורמת לאחרים (פלשתינים, חיילים ושוטרים). היא חושבת רק על עצמה ועל כבודה. אני מאחלת לה השפלות הרבה יותר קשות בחיים מלהציג ת.ז. שתחווה רק עשירית ממה שחווים פלשתינים יום יום - רק בגללה ובגלל החברים שלה. אולי איזה עיכוב אינסופי במחסום כמתפוצץ לה התוספתן. או איזו מניעה להגיע להקרנות כשיתפרץ אצלה הסרטן. או סתם השפלה של סבתה על ידי חייל בן 18.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה למותק
אורחת פורחת,
20/07/05 18:19
|
מותק יקירתי ניראה לי שלא קראת את כל הכתבה או שלא שמת לב הכותבת מצינת שבכל שבת היתארחו אצלם חיילים משמע היא מודעת ל''סבל'' (כמו שאת קוראת לזה) של החיילים ומשתדלת להקל עליהם חוץ מזה את שכחת דבר אחד והוא שהפלשתיניםלא ניקראים אזרחי מדינת ישראל והם יודעים את זה, היתה להם אפשרות לעבור למדינות ערביות אבל הם בחרו להישאר פה ולהילחם בנו ע''י הטרור אלה החיים שלהם על זה הם גדלים ולזה הם מיתחנכים והם לא כל כך מיסכנים כמו שמנסים למכור לכם האווירה שם מעודדת טרור וגם מי שלא מתפצץ באוטובוסים תומך מרחוק (רובם)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אירוח חיילים לטובות הנאה של
מותק,
20/07/05 18:56
|
היישוב. תחסכי ממני. פסיכולוגיה בגרוש שמוכרת לכל איש מילואים ששמר על התנחלויות. למה שהפלשתינים הישראלים יעברו למדינה אחרת? הם נולדו כאן, סב סביהם נולדו כאן - זה יותר ממה שאפשר להגיד עלי ועלייך. הם גם לא נלחמים נגדנו. התבלבלת - זה הפלשתינים בשטחים. ובצדק. יש לומר. אם תתמכי בחברה שלא עושה אפליות על בסיס מיהו יהודי, תקבלי חברה נורמלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היתה להם הזדמנו לעבור?
שולי,
20/07/05 18:37
|
|
 |
חה!
ל"ת
יפה ואטומה,
20/07/05 15:13
|
|
 |
11.
הממסד
לוי,
ירושלים,
20/07/05 14:55
|
|
 |
10.
את מרגישה מושפלת??
תמיר,
גוש קטיף,
20/07/05 14:51
|
אז איך מרגישה האשה הפלסטינית בהריון שעומדת במחסום 8 שעות ולא נותנים לה להגיע לרופא? רוצה לראות השפלה? בואי איתי למחסומים שהוקמו בשטחים בגלל ההתנחלויות שלכם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היא לא מתפוצצת במסעדה/אוטובוס!
א.ב.ג.ד,
20/07/05 15:16
|
היא לא מעבירה אמ''לח באמבולנסים ומתחת לבגדים! היא לא מסכנת את החיים של היושבים בתוך הקו הירוק! היא לא רואה בילדים יהודים אויב! נראה לי שמישהו כאן צריך לעשות סדר בראש... ועל זה כבר אמרו חכמינו: מי שמרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לחלשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל
אני,
20/07/05 17:24
|
הילדים שלה ילחמו בפלסטינאים וישפילו אותם שוב ושוב.
אין סוף לביצה והתרנגולת.
התנתקות עכשיו !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכה ותראה. הם ישתמשו בכל אמצעי
מותק,
20/07/05 16:18
|
בשביל למנוע את תוכנית ההתנתקות. כבר היו לנו מספיק פעולות טרור מצידם בשבועות האחרונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
סוף סוף תבינו איך:
איתן,
20/07/05 14:50
|
מרגיש פלשתינאי רגיל כל יום ב- 30 השנה האחרונות כאשר הוא רוצה להגיע הביתה או לצאת ממנו (ולא במקרה שלו זה לא מסתכם בהצגת תעודת זהות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
שנים שהפלסטינים חיים במחסומים!
דוד,
מעלה אדומים,
20/07/05 14:46
|
פעם אחת תלמדו שמה ששנוא עליך אל תעשה לחברך! או שאתם לא מחשיבים את הפלסטינים לבני אדם, ואז אדם גזענים דוחים וחשוכים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחסומים הם לא בגלל המתנחלים
אליהו,
20/07/05 15:34
|
הפלסטינים במחסומים בגלל תושבי ה''קו הירוק'' ולא בגלל המתנחלים. חוסמים אותם מלהיכנס מיש''ע לארץ. סתם עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בגלל המתנחלים???מתי פעם
אחרונה היית,
בשטחים?,
20/07/05 16:28
|
אז בשביל מה כל המחסומים הפנימיים? האם תקף אותך עיוורון, תמימות או שמא צביעות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתה מצדיק מחסומים ליד הבית
אליהו,
20/07/05 17:25
|
|
 |
לא נכון. רק 7% מהמחסומים
מותק,
20/07/05 16:19
|
גובלים עם הקו הירוק. כל השאר הם בשביל למרר לפלשתינים את החיים ובשביל לשמור על 'בטחונם' של מתנחלים. ראית איפה בונים את הגדר??? על הקו הירוק???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק כדי למרר להם את החיים.
אליהו,
20/07/05 17:27
|
אתה ממש הפנמת את האנטישמיות. אתה כבר מזדהה איתה לגמרי. שונא את עצמך לחלוטין. הסיבה היחידה למחסומים היא כדי למרר את החיים לפלסטינאים, בדיוק. נכון? לא כדי לשמור על חיי אדם מהרוצחים? לא כדי לחסום מתאבדים? אנחנו רק רוצים למרר את החיים. שטפו לך את המוח אחי. תתעורר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא יודעת אם שרתת בשטחים
מותק,
20/07/05 18:58
|
אבל אם כן, אתה מן הסתם יודע שהם מלאים במחסומים פרוביזוריים, שרירותיים שלא תורמים לשום דבר חוץ מלשנאה. כן, למרר להם את החיים. ואני לא מדברת איתך על נקודות אסטרטגיות. וחלק נכבד מהמחסומים נמצאים כדי לשמור על בטחונם של המתנחבלים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שאמרתי
אליהו,
21/07/05 09:59
|
שטפו לך את המוח. קציני צה''ל קובעים מחסומים רק כדי למרר את החיים לאוכלוסיה. הפרוטוקולים של זיקני ציון ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
תארזי את הסמרטוטים שלך.קישטה!
נעמן,
שפוי,
20/07/05 14:46
|
החוצה! קחי את כל הסמרטוטים שלך ותעופי מעזה. אני בטוח שתמצאי דילים מצויינים של מובילים. אז במקום ללהג פה שטויות, טוסי כבר לקראווילה המצחינה שלך ותשתקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
איך את מעזה
אטימות לב,
20/07/05 14:44
|
איך את מעזה להודות שכל עוד היו אלה ערבים שהיו צריכים להציג תעודות זהות בדרך הביתה - כן, גם להם יש בתים, ואפילו זהות יש להם - לא היה לך אכפת כמה מושפלים הם מרגישים. אני שמחה שאת טועמת את טעם התבשיל שאותו אכלו שכנייך, ואת מעולם לא חשבת להתקומם. אין בלבי שמץ של חמלה, לא עלייך ולא על אביך, כל עוד לא תגלו אתם חמלה לאחיכם בני האדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
mm
ל"ת
,,,
20/07/05 15:04
|
|
 |
''אחיכם בני האדם''
רועי,
20/07/05 15:03
|
נכון, הם בני אדם. ונכון (אני מקווה), שהמרצחים והמחבלים מביניהם הם ''קומץ'' (במרכאות - כי הם הרבה, אבל הכל יחסי). אבל איך בדיוק את/ה מציע/ה למנוע מאותם מרצחים לצאת משם? לבקש מהם תעודת אי-מחבל? אין מה לעשות - בגלל אותם מחבלים המחסומים לפלשתינאים הם בלתי נמנעים, והיחידים שאת יכולה לבוא בטענות אליהם הם המחבלים עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הודעתך מעידה על טיפשותך הרבה
עמרי,
20/07/05 14:57
|
המתנחלים הם יהודים, הם ישראלים. הם לא מתפוצצים באוטובוסים, גם לא מבצעים פיגעו ירי, גם לא שונאים יהודים וקוראים לרצח והרג של יהודים.
יחי ההבדל ''הקטן'', טיפשוני....
ולגבי הערבים כסוגיה ספציפית בנושא המחסומים, ידוע. איפה שאין מחסום וגדר, משם יבוא המחבל. חבל''ז, רד מהעץ שלך, טיפשוני....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיליון ערבים...חיים בזבל
''הערבים'',
20/07/05 15:19
|
מתוכם 1000 מחבלים אפילו 10000 וולאה המחבלים הם חיות אדם אבל יש עוד מאות אלפים שכמו הילדה המתנחלת המסכנה הזאת רק רוצים חיים נורמלים ואוכלים את כל החרא הזה רק בשביל ההזיות המשיחיות של הקיצוניים שלנו וולאה אחי נראה אותך במחסומים ככה כל החיים שלך מגיל 0 מעניין מה היית עושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש הוא מי שחושב
עיוורון,
20/07/05 15:12
|
שאפשר לעשות הפרדות בין עם לעם, בין זהות לזהות, בין מוסר למוסר. לא אשתכנע לעולם שערבי שקורא לרצח יהודי שונה מיהודי שקורא לרצח ערבי. כל עוד ייעשו ההפרדות האלה - בשני הצדדים - לנצח נאחז בחרב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לכן חייבים משאל לחיזוק העם
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
20/07/05 14:43
|
|
 |
4.
אז יש לך זמן לעצור ולחשוב
ל"ת
ולשנות דעתך,
כמובן,
20/07/05 14:41
|
|
 |
3.
לערבי התחכמות כזו תעלה בחייו
פרחיה,
20/07/05 14:39
|
רצוי שדינה וחבריה יפנימו, לא כל שלושת מיליוני הפלשתינים שאנו מחזיקים עשרות שנים כחיות טרף בכלובים, הם מחבלים. כל פלשתיני המבקש לעבור מכפרו לעיירה סמוכה נאלץ להזדהות במחסומים, שלא נועדו לבטחונו, כמובן, ואפילו הוא ישיש נטול שיניים או יולדת הממהרת לבית החולים. שם לא די בהצגת תעודה, יש גם טרטורים בהתאם למצב רוחם של החיילים באותו יום. זאת ועוד. ההתחכמות של אבא של דינה, שבמקום תעודת זיהוי שתאפשר לו מעבר מיידי במחסום הוא מוציא טלית מטונפת היתה עולה לפלשתינאי אולי בחייו. קוזקים נגזלים, כולכם. בשום מדינה בעולם אין מתחכמים עם שוטרים, הם לא סחבק של אף אחד, ואם נלמד זאת אולי נהפוך למדינה מתוקנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות, זה עולה בחיים שלנו....
א.ב.ג.ד,
20/07/05 15:29
|
רצוי שאת תפנימי שהמחסומים נועדו להגן עליך, בקו הירוק ולא על דינה ממחבלים מתפוצצים... רצוי שאת תפנימי שהפלשתינאים הכריזו עלינו מלחמה ''בדם ואש'' והמתנחלים בגוש קטיף בסה''כ מוחים בצורה לגיטימית עד כה על כך שמסלקים אותם מהבית שלהם... רצוי שאת וחברייך תפנימו שהפירוש של מדינה מתוקנת, זה לא בהכרח הפירוש שלך... נמאס לנו מכמויות השנאה שאתם שופכים פה, די! תנו לנו לחיות בלי זיהום אויר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינה מתוקנת לפי הגדרתך
רועי,
20/07/05 15:06
|
מדינה שנותנת למחבלים ליסוע בחופשיות, להרוג יהודים כאוות נפשם, ובה יש אנשים כמוך שקוראים לדם של יהודי טינופת. בתגובתך הראית טוב מאוד שאתה הוא הטינופת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא פרחיה אלא פרחה....
עמרי,
20/07/05 15:04
|
איפה שאין מחסום או גדר, משם יעבור המחבל, או אז צריך להציב מחסום וגדר בכל מקום,
אגב, גם המתונים שבערבים אומרים שאילו איי-פעם ישימו ידם וישלטו כאן, השמאלנים יענשו יותר, כך היותם בוגדניים כלפי עמם. כך אמר עבו עלא, שכידוע, הוא מה''מתונים'' ביותר.
לגבי דעתך על השוטרים כ''סופרמן'', טעות מרה המעידה על עצמה. כאן השוטר הוא לא סופרמן, לא מותר לא להכות אדם, גם לא לקלל, רק באם הוא הותקף, שזה, כמובן, תגובתו של כל אדם - להחזיר חזרה. השוטרים לא שונים ממני וממך. בשיטתך, כאשר אדם יתחצף לשוטר, השוטר יחסל אותו - אתה בעצם מוכיח עד כמה השמאל בישראל הוא דורסני, שמאל שנאמר עליו פעם, ''השמאל הישראלי מסוגל להרוג כדי להשיג את מטרותיו'', איני זוכר מי הוא גדול האומה שאמר זאת... אבל הוא צדק, ובגדול !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי נאמר על השמאל
הדס,
ישראל,
22/07/05 04:37
|
הישראלי ש''מסוגל להרוג כדי להשיג את מטרותיו'', אבל מה על נציג הימין יגאל עמיר שאכן הרג? אפילו שזה היה כדי ''להציל חיים'' (לדברי אישתו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
תהיו חזקים
בעד התנתקות,
נגד מלחמה,
20/07/05 14:39
|
אוהבים ומחזקים אתכם, אבל לצערנו תצטרכו להשלים עם רוע הגזרה, כי זה לטובת כל העם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
ככה זה כשחיים בין מיליון וחצי
עודד,
20/07/05 14:33
|
פלשתינים. משום הם תמיד שוכחים להזכיר את הפרט הזה. חצי אחוז שולט על 99.5 אחוז מהאוכלוסיה ברצועה, פשוט ביזיון!!!!
בושה ל''מוסר היהודי'' שהכתומים מדברים בשמו. מאות הרוגים כבר ספרנו בגלל הטיפשות שלהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וחס וחלילה כמה הרוגים נספור
רועי,
20/07/05 15:09
|
אחרי הטיפשות של ראש הממשלה עם התוכנית חסרת ההגיון שלו. ואני לא מבין משהו. ''חצי אחוז שולט על...'' - מי בדיוק שולט עליהם? הם שם, לעצמם. בשטחים שיושבים יהודים אף פעם לא היו ערבים. הגענו והפרחנו את השממה. ןאם אתה קורא למלחמה בטרור שליטה - אז חבל, ההגדרה שלך מוטעית. ובכלל, אם אפשר לקרוא למה שאנחנו עושים היום מלחמה בטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה זה ש-5 מליון חיים בין 300
ע,
20/07/05 14:47
|
מליון ערבים.
מפונקים כמוך לא צריכים לגור במדינה הזאת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה זה כשיש כוכב לכת אחד
מרס,
20/07/05 16:54
|
|