 |
92.
האמת - אני לא מצטער על הטרור
סוציאליסטלאומי,
תל אביב,
24/07/05 12:53
|
שהיכה במצרים. ואני גם לא מזיל דמעה על המצרים שנהרגו וגם לא על הארופאים תומחי הטרור. כנ''ל גם בלונדון. שילמדו קצת. אבל נחזור למצרים. מצרים היא מדינת אויב שמסבסדת את הטרור נגדינו. שנאה אנטי שמית שכול הציבור שלהם תומך בא. כולל הזקן מובארק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד לאיית
ל"ת
בן,
אדם,
26/07/05 00:26
|
|
 |
91.
אך
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
24/07/05 09:43
|
אפשר לתת למדינה כזו לתת לישלוט על ציר פילדלפי לאחר ה 15 באוגוסט המצב יצא מכלל שליטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
you warn them enough
Elana,
NY,
24/07/05 08:49
|
israel should not help the israelis tourist that went to sinai they don't deserve any help
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
ולזבלים האלה אני נותן מדינה???
ל"ת
דיקטטור,
24/07/05 00:27
|
|
 |
88.
הישראלי הטיפוסי כבר לא
בוחנת ודשה בשא',
הזהות העצמית,
23/07/05 23:11
|
מוכן למות למען המולדת שלו ולא עבור האידיאולגיה שהביאה את הוריו ארצה. בודאי ובודאי לא מוכן להסתכן בשל המורשת היהודית שלו . לא על התורה ולא על הזכות להיות יהודי. נכון לא צריך למות! אבל אין ברירה וצריך עדין להסתכן בשמירה על קיום ושלמות המולדת! בינתיים. לעומת זאת אין לו לישראלי שום חשש ולו מחשבה שניה, אם כדי לו להסתכן במסעות בפרו, ביערות ברזיל, בהודו , נפאל, בתילנד ,סיני ובאפריקה. שמענו כבר על ישראלי שנטרף ע''י תמסח, על ישראלים שנפלו מצוקים גבוהים, על ישראלים שנשבו בידי אנשי גרילה חשוכי תרבות בעולם ה-3 ואלו בדר''כ אותם ישראלים שממהרים להחזיר את גוש קטיף, את יהודה ושומרון. שונאים את הצבא והסכנות הכרוכות בשירות הצבאי , אבל לא מהססים לרדת לסיני בכל חג ובכל חופשה שנתית, למרות ההתראות, למרות הפיגועים הנוראיים. מה המסכנה יכולה להיות? האם אנחנו סובלים משנאה עצמית?, האם איבדנו ערכים לגמרי? האם עידן השפע והתקשורת הכלל עולמית הקהו את יכולת החשיבה האינטלקטואלית של היחיד והקבוצה? שאנחנו כל כך מלאים בעצמנו ואן לנו יכולת לחשוב על הזולת? וממילא על הכלל? אני מקווה שנתעשת לפי שיהייה לנו מאוחר מדי. ודי לחכימא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב, תגובה יפה
ל"ת
אחד,
24/07/05 00:52
|
|
 |
תגובה מכוערת, דמגוגית ושקרית
עוד אחד,
25/07/05 14:13
|
כרגיל מבית היוצר של דמגוגי הימין תלמידיו של יוזף. הכל הכללות שקריות ומעוותות. אני ישראלי, שרתתי ביחידה מובחרת ולוחמת. בני שירתו ביחידות מובחרות. לא נסענו לטייל ברחבי העולם וכן, אנחנו בעד פינוי גוש קטיף והחזרת תושביו לישראל. ומי שהוא כבשה בעדר המתנחלים המדקלמים סיסמאות שחוקות מוטב שלא ידבר על יכולת החשיבה של היחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
הטרור חזר
alissa,
רעננה,
23/07/05 21:44
|
העולם גדול ויש מספיק מקומות יפים מי שנוסע למקום מסוכן דפוק בראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
הדת הרצחנית
האמיתי,
נגב,
23/07/05 17:48
|
מעולם לא חבבתי דתיים ולא משנה איזו דת. לא ניתן להתעלם מהעובדה שמלחמות הדת לסוגיהן גבו מהאנושות את כמות הדם הגדולה לאין שיעור מכל אסון עלי אדמות. הדת כפי שהינה מצטיירת הן ביהדות ובמיוחד באסלאם היא הנתיב הפופולארי מבייותר לנחשלות ולאי היכולת להתמודד בקידמה בדרך המחייבת לימוד,השקעה והתמודדות עם קשיים ואיתור פתרונות רציונאליים. אצל הדתי ''הכל משמיים'' עם טיעונים כאלה לא פלא שהאיסלאם משכלל ומזין מידי יום את מכונת הרצח והכל כמובן בשם הדת והאל -וככה משתחררים מהצורך לחשוב כבן אנוש ומעדיפים את האינסטינקט החייתי והבהמי שיניע אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראינו מה הביאה הקידמה-שואה
יניב,
24/07/05 07:55
|
ראינו מה הביאה הקידמה שלך לפני השואה הייתה קבוצה סוציאלית שקראה לעזוב את הדת ו8להתערות בגויים ומה יצא מזה שואה אז די אם כל הקדמה ראינו לאיפה זה הוביל אותנו כל הזמן רציחות לאף אחד לא איכפת מאף אחד אז די כבר נימאסת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות דמגוגיות
אלי,
23/07/05 22:39
|
מי שחושב שאל קעידא והתקפות הטרור הפלשתינאיות הן ענין דתי עושה פספוס הסטורי קלאסי. מדובר בלאומנות מהסוג הפשוט ביותר שעושה שימוש בדת כתירוץ.
כמעט ולא היו מלחמות דתיות. במהלך ההסטוריה היה שימוש בדת כעילה למלחמות מסיבות שונות.
אפילו מסעות הצלב לא היו באמת מסיבות דתיות, כנ''ל הכיבושים של מוחמד.
כפי שכתבו לפני הקומוניזם ברוסיה של סטאלין וסין של מאו רצח עשרות מליוני בני אדם, כך גם הנאציזם ומלחמות העולם. כולם בלי קשר לדת.
אפילו אצלנו, ביהדות, תמצא דוברים דתיים בימין המשתמשים בדת כתירוץ לקיצוניות לאומנית. העובדה היא שיש יהודים לא פחות דתיים הנוטים דוקא לשמאלנות ואפילו מעבר לזה. (ע''ע סאטמר האנטי ציונים, הרב עמיטל ותנועת מימד הנוטים לשמאל, לייבוביץ וכו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תוכל להבהיר לי!!!!!!!
השופט אזר ז''ל,
קרבן הנאורות,
23/07/05 21:08
|
1, מה הקשר בין דת ישראל לביו האיסלם...חוץ ממונח משותף''דת''....
2.רק בנאציזם .ובקומוניזם נהרגו עשרות מיליוני בני אדם..ללא קשר לדת..ובכמות היסטורית עצומה
3. מה קשור קידמה לאמונה הנה אם תרצה אכין לך רשימה ארוכה של גדולי המדענים בהיסטוריה האנושית שהאמינו בבורא לעולם.......
4. החרדים שמקום המדינה לא הצמיחו רוצח אחד...ומגדלים נוער לתפארת לעומת החינוך החילוני הקורס והאלים..ועיניך לא רואות את המציאות עקב תקשורת עויינת ומטשטשת המתמידה לבלבל אותך עם סטיגמות ודעות נבערות מבלי לדעת עם ישראל מה הוא ומה תרם לאנושות ....אומלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצמחתם לפחות רוצח אחד
מציאותי,
25/07/05 14:16
|
יגאל עמיר, ועשרות סוטי מין ופדופילים, נוכלים וגנבים. אין כמעט היום פושע המובא למשפט שאינו מתהדר בכיפה גדולה לראשו וציציות הצצות מתחת לחולצתו. מי שלא רואה את המציאות זה אתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון. המלחמות הקטלניות
עמית,
23/07/05 20:20
|
ביותר במאה ה-20 לא היו על רקע דתי, אלא על רקע כלכלי ולאומני. הכוונה למלחמת העולם הראשונה והשנייה.
הצונאמי בשנת 2004 הרג יותר מפי 2000 בני אדם מאשר הפיגוע בסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
בסיני יותר בטוח מה שבישראל
ל"ת
רני אורלב,
סיני,
23/07/05 17:25
|
|
 |
הכי בטוח בבגדד
ל"ת
ד. ביל,
בגדד,
23/07/05 20:21
|
|
 |
84.
הטלפון של ניסו שחם 02-5333733
ל"ת
השוטר שבקש,
לרצוח ילדים,
23/07/05 17:24
|
|
 |
83.
ערבים הורגים ערבים.חחחחחחח
מאיר,
23/07/05 17:24
|
תשמעו, האויב שלנו פרימיטיבי וטיפש, תודה לאל הבוקר פחות ערבים נושמים לי את החמצן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדמה לי שגם אתה האויב שלנו
מרק,
23/07/05 20:25
|
|
 |
82.
פיגוע בסיני---יובל שטייניץ --ה
פרחח,
23/07/05 17:21
|
הגיע הזמן שבדרכונו של כול היוצא למצריים תוטבע החותמת ''ניכנס על אחריותו ומוותר על חילוץ או עזרה כול שהיא''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמריקאים מזהירים
Avi Ecuador,
24/07/05 01:49
|
את האזרחים שלהם שלא יסעו לישראל... אולי יש למצוא מקום אחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם בדרכון של מי שנוסע ל
זה אבי עצבני,
23/07/05 18:44
|
לונדון (על הפיגועים שם כולנו שמענו) מדריד (גם שם היו פיגועים) ניו יורק (3500 הרוגים לא הולכים ברגל) תאילנד (גם לשם יש אזהרות נסיעה) תורכיה (כן כן, גם לתורכיה יש אזהרות) פריז (עם כל כך הרבה אנטישמיות לא יכול להיות בטוח שם) ומה עם כל הנוסעים לדרום אמריקה? לא יכול להיות שכל הטרקים שם באיזורים שמוצפים במורדים ובנדיטים יהיה בטוח.
בקיצור, בואו נטביע את חותמת לכל מי שיוצא מהארץ: ''נכנס על אחריותו ומוותר על חילוץ או עזרה כל שהיא''. או פשוט נטביע על המצח שלך חותמת ''טמבל דמגוג שלא יודע להפעיל את השכל''. לא שמת לב שהפיגוע הזה לא היה נגד ישראלים? ושכל האזהרות דיברו על פיגוע נגד ישראלים? זה פיגוע נגד מערבים שהיה יכול להתרחש בכל מדינה מערבית. די לדמגוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אז לאן ניסע ? ...לונדון ?..
ברצ',
23/07/05 17:12
|
ניו יורק ? מדריד ? תורכיה ?....צריך לבדוק דילים למיקרונזיה, ידידתנו הטובה ביותר ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום
הנחרד,
שפלה,
23/07/05 22:05
|
|
 |
80.
sharem
abraham yeret,
brazil`,
23/07/05 17:01
|
come to fotaleza brazil we thoseneds miles of beach the same whether all year long the best nighit life in the wold any thing you can dreem of
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך בתי החולים, אbרהם?
המחלקה הסגורה,
23/07/05 17:37
|
|
 |
79.
אי אפשר לנצח את הטרור בכח, לכן
דרור,
רמת גן,
23/07/05 16:43
|
|
 |
לדון במה?
מסנן,
טיפשים,
23/07/05 18:38
|
כניעת המערב והתאסלמות כלל עולמית? חבל שאני לא יכול לתת לך סתירה!!!!
תזכור בפעם הבאה.... אתה טיפש ואין טעם שתביע דעות כל שהן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרגת אותי אחי_חזק
ל"ת
משה הקטן,
24/07/05 23:02
|
|
 |
78.
מגיפת לוחמי החופש מכה בעולם
דרור,
רמת גן,
23/07/05 16:42
|
בעיקבות הכיבוש הציוני. רק חזרה לגבולות החלוקה תחסל את הטרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Naivi!!!
ל"ת
Naivi!!!,
25/07/05 06:07
|
|
 |
77.
האמת
gil,
US,
23/07/05 16:41
|
במערב ובישראל יש הרבה שחושבים שאפשר להגיע לשלום עם הטרוריסטים ע''י משא ומתן. אבל הם אומרים שיש רק דרך אחת לשלום והיא נקראת ניצחון. הם מתכוונים כמובן לניצחון שלהם, ומי שלא תופס את זה עוזר להם לנצח. שמאלני כל העולם - התעוררו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
בשביל לסכם
עבד לטרור,
ישראל,
23/07/05 16:41
|
לפני שתצא השבת וכל המתנחלים ושומרי המסורת הכתומים למיניהם ייצאו החוצה- עוד פיגוע לאוסף הפיגועים שכבר נהייה עולמי, אנחנו חייבים לשים לזה סוף.
השנאה חייבת להסתיים יחד עם הקיצוניות
יש לנו עולם נפלא אך לצערנו מלא בקיצונים ופרמיטיבים שאותם צריך להעיף מפה.
כולנו ביחד- ימנים, שמאלנים, כתומים, כחולים, ערבים או יהודים- צריכים יחד- להתחיל את השינוי מפה- לגמור כבר עם השנאה הזאת!
ואז נוכל להסתכל על העולם ולומר להם - נה עליכם! תראו את המדינה שלנו- לפחות פה יש קלאסה! ואז, בתקווה- אני אוכל ללכת למלון ביוון עם החברות שלי ויסכימו לקבל אותנו! אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ש,
23/07/05 18:01
|
חייבים להדביר מיד את הטרור הערבי ואת תומכיו הברברים בשמאל הישראלי והעולמי. אחרי זה, אולי תסתיים השנאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
לא ליקנות
כלכלה,
אופקים,
23/07/05 16:38
|
מי שקונה גז במצרים ומי שקונה משקאות דמוי פריגת במצרים שידע אחר כך לענות אל תשובות כי בסוף באופן עקיף הכסף הזה מגיע לטרור במקום ליקנות פה קונים אצל המצרים ומשקיעים בכלכלה שלהם במקום בשלנו פשוט בושה וחרפה בקיצור ליקנות רק פה מוצרים כחול לבן כך יטב לכולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
לא מגיע למצרים
גלוריה,
23/07/05 16:38
|
הם עם נחמד, מסביר פנים שבסה''כ רוצים להתפרנס בכבוד. המוסלמים עשו את הפיגועים כדי לפגוע בתיירים ובפרנסת המצרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אנימקוה שלהדגים ולאלמוגים שלום
ל"ת
דייג,
23/07/05 16:35
|
|
 |
72.
לאל קעידה אין כתובת
יעקב,
23/07/05 16:26
|
זה מה שמקשה על המלחמה בהם. לטרור הישראלי יש כתובת ולא יודעים להלחם בו. ישראל לא הפנימה ששם המשחק הוא העברת חומרי נפץ לשטח האויב ופיצוצם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
מה לא התייחסנו אז לאן נלך לאן?
מיואש,
23/07/05 16:08
|
לניו-יורק כבר מזמן לא בטוח עכשיו לונדון סיני ובטח עוד מעט פאריז לאן נלך מילא היה כזה בטוח בארץ אבל ביום הכי גרוע של סיני הרבה יותר בטוח מיום שקט בתל- אביב אז שיסתמו כל יפי הנפש שייחלו בצורה נפשעת למותם של ישראלים בסיני כדי שאנחנו התיירים''נלמד לקח'' אתם לא העם שלי !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
תגובה למס' 1
עלי,
23/07/05 15:38
|
אם התגובה שלך היא יופי וכל כך שמיח בשבילך אני מאחל לך שתהיה פעם באמצע פגוע כזה שיהיה באמת יופי תפסיקו להיות גזענים פשיסטים אכזריים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
Don't go to Arab countries.
Gila,
PA , USA,
23/07/05 15:15
|
I hope that this time they will get it. They understand only throught hard and painful way. How many time Israel told the Israeli people not to go there. They have nests of terror there.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
They have terririst cells in
ל"ת
Philly, Too,
Gila Yekara,
25/07/05 06:09
|
|
 |
...Including the occupied terr
ל"ת
M,
23/07/05 15:34
|
|
 |
68.
זה טמטום לסגת מהרצועה עכשו
ל"ת
frida,
23/07/05 15:09
|
|
 |
זה טחמטום לקשר
עמיק,
23/07/05 16:46
|
בין מין שאינו במינו מה קשר ? את הרצועה צריך לעזובבבבבבבבבב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עוד נשאר לשמאלנים?
רב שמאלני,
סטלין,
23/07/05 18:12
|
הדמגוגיה הצדקנית שלהם לא מעניית את אף אחד, אין להם שום נימוקים רציאונלים כי כל העובדות נגדם אז זה מה שנשאר להם - מנסים לעצבן אנשים שפויים ואין לתגובה 67 שום מטרה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמדבר
משה,
23/07/05 15:36
|
זה היה טמטום להכנס לשם מלכתחילה. כמה יותר מהר שיצאו משם, ככה יותר בריא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
ברית הקנאים=מועצת ישע ואלקעידה
ל"ת
בשם הדת,
והכבוד האבוד,
23/07/05 14:50
|
|
 |
תפתחו...עיניים
שלמה נחמני,
כפר סבא,
23/07/05 17:01
|
שמאלנים! מתי כבר תוציאו את הראש שלכם ....מהתחת? ותתחילו לראות נכון מי נגד מי. שינאת אחיכם רק נותנת צידוק לטרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף ראש ....
טל,
23/07/05 18:47
|
|
 |
איך אתה יכול
מיקניים,
ת''א,
23/07/05 15:51
|
לחיות עם עצמך בחשיבה מעוותת כשאתה משווה את ישע לאלקעידה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
שמאלנים-אחיכם לוחמי החופש רוצח
ממשלת השמאל,
והערבים,
23/07/05 14:41
|
רוצחים את המצרים בשם הכיבוש והדיכוי של העם הפלשתיני. מעל 80 חפים מפשע נרצחו והשמאלנים מספרים ''תרוצים'' על מנת להצדיק את מעשי לוחמי החופש המהוללים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
כל אלה שמזכירים לנו כמה..
זיו,
חיפה,
23/07/05 14:30
|
אנחנו מטומטמים שיורדים שוב ושוב לסיני.. תשארו פה. תתפוצצו באוטובוס. נו באמת, כדי להיות בטוח צריך לחפור מחילות ולא לצאת משם. תנו לחיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לסיני צריך לחזור רק על טנקים.
ל"ת
יהושע,
בינון,
23/07/05 14:17
|
|
 |
גבר אמיתי, כל הכבוד .
ל"ת
נמאס מה''גברים'',
23/07/05 14:51
|
|
 |
63.
פשוט מגיע לנו, אנו טיפשים!!!
שמי,
23/07/05 14:12
|
פשוט מגיע לנו, ישראלים לא מבינין מהיא חומרת המעבר למצרים, הטרור לא פסק ולא יפסיק שם, הם מבריחים חומרי לחימה מגבולותיהם והורגים את ילדינו בטאבה ואנחנו....ממשיכים ללכת לנפוש שם ולתת להם תעסוקה וכסף!! מגיע לנו, אנחנו עם שלומד אך ורק בדרך הקשה!!!!! 10,000 ישראלים טיפשים עברו את הגבול לארץ זרה שהשלום בו זה רק בכאילו!!! פשוט מגיע לעם ישראל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם שלומד בדרך הקשה?
מחמוד,
23/07/05 15:13
|
איפה בדיוק הוא לומד? עם שלא לומד כלום, אף פעם! רק חיגיגת בראש שלו! לכו לסיני - פיצוצים לגבות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
there is no human kind left.
ל"ת
ella,
australia,
23/07/05 13:49
|
|
 |
61.
ואהבת לרעך כמוך
תייר,
הרצליה,
23/07/05 13:34
|
אין ספק שיקומו כאלה וגידו המצרים הם לא רעים. אןלי נכון ברמה האישית של כל אחד ואחד אך כמדינת ישראל שכרתה הסכם שלום איתם אז הם כאלה. על כן אני מתפלא ממנהיגים ואישי צבור שקוראים לא לנסוע למצרים?? מה הבעיה תבטלו את חוזה השלום וזהו.. לא נראה שקשה לכם לקבל רוב בכנסת לכל דבר וענין מבלי שזה ישקף את הרוב בצבור או ליתר דיוק דעת הרוב באותו ענין. מה אני מנסה לאמר, אגב מעולם לא בקרתי במצרים למרות שאני טס בערך 25 פעם בשנה כך שאני לא מסנגר על התנהגותי האישית, שאם אנחנו קוראים להחרים את מצרים, שהיא נפגעת לא פחות מאתנו ממעשי טרור אלה, והיא לא עוצרת את מעשי הטרור לא מתוך אהדה אלא זה דבר מאד מאד קשה ומסובך ומי כמונו הישראלים יודע זאת ,אל לנו להתפלא ולהרים גבה על הצביעות ואפילו כהות הלב כשהארופיים קוראים לא לבקר בישראל או שקבוצות הספורט למיניהם שלא רוצות לשחק בארץ אפילו ברמה האישית לשחקן הצרפתי שהביע פחד לבוא לכאן, לבסוף הוא בא, כי יש לו ילדים איב בוז היה לו?? רבותי תפסיקו עם הצביעות הזו ובעיקר המנהיגים ואישי הצבור.. מצרים סופגת פגועי טרור והעם המצרי משלם גם בכיסו כי זה פוגע להם קשות בתיירות רק בגלל השלום והיחס האוהד ליראל והקרבה לאמריקאים, זה לא בכדי שבסוריה אין פגועים האמינו לי ששרותי הבטחון המצריים טובים כמה מונים מאלה של הסורים כך שהסיבה שארגוני הטרור רואים בסוריה שותף אמין לטרור ולטרוריסטים. לא להחרים את מצרים נהפוכו צריך לבקר יותר כי כך לא נשחק לידיהם של אותם מתועבים שרוצים לחסל אותנו ואת כל אלה שנחשבים לידידנו. נשמע קשה ומטורף וכמו כל אלה שמדברים על טיול לבגדד אז אולי. אני לא חלילה מחייב מי שלא רוצה מפחד או לא יודע מה סיבותיו. אני אומר שלא נתםם והמנהיגים יהיו אחראים בעיקר בקריאותיהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
בשליחות אללה?
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
23/07/05 13:24
|
|
 |
לא! בשליחות האיממים והרבנים!
ל"ת
אומר-אמת,
23/07/05 14:52
|
|
 |
59.
סיני = מלכודת דבש
אימא אווזה,
23/07/05 13:22
|
|
 |
58.
שמעון פרס מגנה
שי מאירי,
רחובות,
23/07/05 13:22
|
עכשיו לאחר ששמעון גינה את הטרור יבוא לא רק מזרח תיכון חדש ,אלא עולם חדש שכולו טוב . (השם ירחם על הטיפשים). מי שאל אותך מר פרס.?יש ראש ממשלה ניבחר בישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעוןפרס מגנה
ovadiadavid,
germany,
23/07/05 15:53
|
פרס מגנה פרס הביא את הטרור לאזורנו הלוא הוא הביא את עראפת והכנופיה שלו לרמאללה מתוניס ב-1990 וגם נתן להם נשק שיהרגו בנו ועכשיו הוא מגנה את הטרור שהוא הביא חה חה חה לך הביתה ותפסיק לשחק את הצדיק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעון פרס הוא פארסה
קלאודיה,
23/07/05 15:25
|
אני לא יודעת אם נפלה האות ה ושמו צריך להיות פהרס אבל מה שבטוח שהאיש הוא פארסה עצובה ומגוכחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס הוא מעבר לבינתנו !
אמנון בן-יהודה,
לונדון,
23/07/05 17:31
|
לפני שכל הטיפשים למינהם מזכירים את שמו של האדם הגדול והנעלה מכל מנהגי ישראל מאז בן-גוריון !צחצחו שינים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמנון בן יהודה שאר בלונדון
ר''ג-ית,
23/07/05 21:53
|
תעשה לנו טובה. האויר והאוירה של לונדון מורעלים, וכנראה שיבשו כמעה את דעתך! או שמא גם אתה מן הנהנתנים של הקוקטלים והשלמונים מטעם השוק האירופי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
הגיע הזמן שמצריים תחזיר
ברווז במטבח,
23/07/05 13:18
|
|
 |
אבל יש לנו אחלה שלום איתם !
ל"ת
ובגין קיבל נובל,
23/07/05 18:34
|
|
 |
56.
די להחלפות נושא
יקיר,
פצאל,
23/07/05 13:08
|
תפסיקו לבלבל ת'שכל על כיבוש ושטויות כאלה... זה רצח סתם ללא סיבה, המניע הוא, לנו חרא כלכלית, לכם טוב, זה לא הוגן, אז אנחנו הורגים אותכם. הערבים היום הם הגורם לכל הצרות בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ישראלים שנוסעים לסיני מפרי חוק
אברום,
ירושלים,
23/07/05 13:06
|
נמאס לי מהחוצפה של הישראלים והמשפחות שלהם שגורמים לנו הוצאות מיותרות, כאילו חסר לנו בעיות במדינה - הזהירו אותם לא לנסוע ומי שנסע זו הייתה לפי בחירה שלו ובאחריותו ובאחריות משפחתו !והמדינה לא צריכה לעזור ואם בכל אופן תעזור על משפחתו של הנפגע והנפגע לשאת בכל התוצאות וההוצאות...הגיע זמן לא רק להזהיר אלה לחוקק חוק...מי שנוסע למקומות שהמדינה הזהירה לפני נסיעתו שהאזור מסוכן...ישא באחריות לכל מעשיו והמדינה לא אחראית...ואזי החוצפה והשחצנות והבכיינות של המשפחות הישראלים מפרי החוק תרד לאפס...המדינה הזאת מטומטמת בהרבה נושאים כולל זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- 55 האם יסכים לזה בשטחים?
אליק,
גוש דן,
23/07/05 14:48
|
55 מציע שחילוץ ופיצוי נפגעים של מי שנסה חרף התרעות של סכנה יכסה בעצמו הוצעות חילוץ וריפוי. האם יסכים שינהגו כך לגבי מי שהוזהר לא לנסוע לשטחים ולגוש קטיף?
ההצעות מהסוג שלו מאפיין כל מי שלא מסכים לאחריות הדדית לנזק או רעב. שיחשוב איך היה רוצה שיהגו בו עצמו אילו היה הנפגע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפרי חוק? זה לא גוש קטיף. אין
ישראלי,
23/07/05 14:45
|
צו שאוסר על כניסת אנשים שהם לא תושבים. בכמה תחייב את המסתננים לגוש קטיף על בזבוז כוחות הצבא והמשטרה והמשטרה שם? בכמה תחייב את הורי המתפרעים שחוסמים כבישים בניגוד לחוק וגורמים לנזקים כלכליים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגוש נלחמים על המדינה שלהם ולא
רות,
ב''ב,
23/07/05 21:58
|
על האפשרות להסתלבט בחוף הים ולעשן סמים, ולשלוח את כל העולם לעזאזל. זה ההבדל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
חבל מאוד שלא נפגעו ישראלים
ל"ת
אירית,
23/07/05 13:01
|
|
 |
ואיפה את נפגעת בראש, לא בסיני?
ל"ת
אחמד,
23/07/05 14:27
|
|
 |
53.
יקח 150-200 שנה לרפורמה באיסלם
אפללו,
23/07/05 12:50
|
אנני מתווכח על עיקרי האמונה, שהם בתחום האמונה בלבד ולא בישום חי היום יום. אני מתכוון, עד שהדת הזא לא תקדש את ערך קדושת החיים, הדוחה הכל, כמו היהדות או הנצרות. אזי דת זאת היא הרסנית ולא בונה, גם אם בקלי קלות היא שולחת אנשים לגן עדי בעילות סרק של סתולות כאלה או אחרות.
חעמי דת האיסלם, עד שלא תכריעו שקדושת החיים היא העיקר הראשון אתם תשארו כבולים מאחור !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דרושים לפחות 200-300 שנים
קלאודיה,
23/07/05 15:27
|
כדי שהערבים המוסלמים יתקדמו ויגיעו לרמה של ימי הביניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מתי אצלנו יעברו רפורמות
שמואל הנביא,
23/07/05 13:20
|
|
 |
52.
כמה דם עוד יישפך...
ארז,
23/07/05 12:46
|
|
 |
51.
מי מרויח מיזה?
א,
נצרת,
23/07/05 12:35
|
|
 |
טפשי לחשוב כך, אבל...
יהודי,
ירושלים,
23/07/05 18:05
|
אם בכל זאת המסקנה שלך נכונה אז הרי שטוב מדי אם היא אמיתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחים שלך עשו את זה
ב,
נצרת עלית,
23/07/05 14:34
|
וזה לא פלא שאנשים אם ראש דפוק כמו שלך עושים דברים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
האמת, הייתי מוותר על סיני...
עני,
נתניה,
23/07/05 12:13
|
אני נוסע לשם רק בגלל שלונדון יקרה לי מידי. אולי אני אשאר בבית בנתניה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לונדון????
אחת,
מרכז,
23/07/05 13:34
|
אתה ציני או שלא שמעת שבלונדון מתפוצצים גם? אין מש לאן לברוח....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא ציני!!!!
שיר,
תל אביב,
23/07/05 16:12
|
למרות שיש פיגועים בכל מקום למה לממן את אויבינו??? יש אלף מקומות לנסוע (וכן אני יודעת שסיני זולה) אבל הם ערבים למען השם! (ובבקשה לא להיות יפי נפש ולהגיד לי שכל הערבים לא כאלה ובלה בלה בלה למה לממן אנשים שיכול לראות שתורמים כסף לרוצחינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אז מה קורה עם התיירות בארץ?
פלוצי,
23/07/05 12:10
|
אנגליה, ניו יורק, ספרד, טורקיה, מצרים. כולם כבר מוכי טרור. אולי לפחות עכשיו יחזרו התיירים אלינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
זה רק הסיפתח למה שיקרה
בוגי יעלון,
23/07/05 12:01
|
|
 |
סוג התגובה הזה נדוש ונמאס
ל"ת
אלון,
חיפה,
23/07/05 12:45
|
|
 |
47.
זה רק הבדואים המנובלים של סיני
ל"ת
יגאל כהן רחובות,
23/07/05 11:51
|
|
 |
46.
פחח איזה מצחיקות התגובות פה
ניר,
23/07/05 11:44
|
שקוראות לא לנסוע לסיני ו-''אמרנו לכם!!''
אפשר לחשוב שכותבי התגובות כותבים משוויץ, תתעוררו! אתם חיים כאן בישראל, מדינת הפיגועים, זה כל כך מצחיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש! זה שחיים בטרור לא אומר..
האדם,
הקובע,
23/07/05 12:49
|
....שצריך לנפוש בטרור וחוץ מזה שם ההסתברות להיפגע גדולה יותר ושם אין את כוחות ההצלה הישראלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הערה נוספת למאמרי
נסים גבאי,
נתניה,
23/07/05 11:28
|
הצהרה רק בתום כתיבת המאמר, התפניתי לראות את ה''האופטימיות הזהירה'' של יאיר לפיד ב''ידיעות אחרונות''. זה מה שכתבתי לו: ליאיר לפיד זה שקמת יום אחד עם הרגשה לכתוב אופטימיות, לא מונע ממני לכתוב כשטיח שתדרוך על האמת שבו. נסים גבאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
למה כן סיני
רן,
תל אביב,
23/07/05 11:17
|
עם כל הכבוד לחכי''ם שמפצירים בנו לא לסוע לסיני - אז אולי תוכלו גם לסדר לנו, לפשוטים, שנוכל לנפוש בארץ בלי לשבור תוכניות חיסכון!!! מה לעשות, האדון שטייניץ, שאני כסטודנט שעובד וחי במאזן פיננסי מאוזן (שגם זה נס) לא יכול להרשות לעצמי חופשה באילת בניגוד אליך ח''כ חביב ועשיר.... אני אמשיך לרדת לסיני ולו רק בשביל להפסיק (וגם אם זה למשך שבוע בלבד) לשמוע את ''נבחרי הציבור שלי''. תהיה בריא שטייניץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הבא בטור!!!!
ל"ת
שמי,
23/07/05 14:15
|
|
 |
יש לי טיול זול לבגדד בשבילך
דביל טורס,
23/07/05 12:07
|
אתה כנראה מסטמך על האמירה ''האידיוטים לא מתים''. אבל במציאות זה לא תמיד נכון וגם האידיוטים האינפנטילים כמוך מתים. אם אתה חושב שמישהו מתרגש מהתגובה ''האמיצה'' שלך לשטייניץ, אתה טוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרחם עליך
רן,
תל אביב,
23/07/05 13:52
|
אם אתה צריך שיעור לכתיבה ללא טעויות כתיב תשאיר לי הודעה... זו הייתה דעתי ואתה מתלהם וטוען שאני אידיוט ואינפטיל - לפחות מבינים את מה שאני כותב... תהיה בריא גם אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לרן הדביל
מיכאל,
רה''ע,
23/07/05 13:45
|
יש טיולים גם לקבול, גם לצ'צ'ניה, ... אתא=ה לא צריך להסתפק באפשרות להתבד אחת בלבד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רן, אני איתך
דרור,
חדרה,
23/07/05 15:11
|
כל המתלהמים פה הם כנראה דפרים שבחיים לא יצאו מהכוך שלהם.
יש התראות כל שבוע על פיגועים בתל אביב, אז לא ניסע לתל אביב? ההתראות שהיו לפני חודשיים היו על צפון סיני ולתקופת הפסח. מעניין שאחרי שלא קרה כלום אף אחד לא צייץ.
לפי התגובות פה אפשר לראות כמה דפרים יש לנו בארץ וכמה כל אחד מנסה לדחוף את האף שלו לעיניינים של השכן שלו. אנחנו תמיד הכי טובים והכי חכמים בעולם (((-:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי רן רן טפשים נופלים עליך פה
עודד, סין,
23/07/05 14:59
|
לפי הקילו, אפיל ואחד לא יודע לכתוב.
או שאולי זה אותו מגיב כולם?? נשמע לי יותר הגיוני.
בקיצור אני כנראה עוד מעט במצב שלך, אבל בכל זאת רוצה לשאול אותך אם חופשה בסיכון שווה את הכסף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבהרה
רן,
תל אביב,
23/07/05 15:41
|
לא טענתי כי חופשה שווה את הסיכון, מה שניסיתי להעביר זה שיושב לו ח''כ במגדל השן שלו ואומר לנו מה לא לעשות במקום לדאוג לחלופות הגיוניות כלכלית. לא ייתכן שאני בתור סטודנט, מילואימניק ועובד במשרה מלאה לא יוכל לנקות את הראש בשקט וללא הלוואה... לא פלא שהמון לא מצליחים לספק לעצמם את השקט הזה וישנה אלימות כה רבה במדינה. (אני אישית, את סיני, לא מחליף - אבל זה אני וזו דעתי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ערוצי החדשות הזרים כמעט ולא
שי,
23/07/05 10:58
|
מדווחים על הפיגועים האלה,למה?
אתמול ששוטרים הרגו מחבל(או לא מחבל) כולם דיווחו על זה כל היום ללא הפסקה, כאן יש עשרות הרוגים וכמעט ולא מדברים על זה.
האם זה בגלל שזה קרה במזרח התיכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
פגעו בבני עמם - ערבים מפגרים
ל"ת
מוחמד,
23/07/05 10:54
|
|
 |
41.
גם מצרים בדרך........
יצחק.ר,
23/07/05 10:25
|
|
 |
40.
בקצב הזה מצרים תעשה הינתקות?
מוטי,
אילת,
23/07/05 10:23
|
|
 |
39.
גם זה בשם אללה או אקבאר?
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
23/07/05 10:14
|
|
 |
38.
המצרים ישמרו בפילדלפי..
הם לא מסוגלים,
לשמור עלינו,
23/07/05 09:48
|
ירדנו מהפסים. לרצועה יוברחו טילים שיאימו על מקומות אסטרטגים בדרום הארץ. ראו הוזהרתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
החמרת הקיצוניות
ראלי,
ישראל,
23/07/05 09:46
|
אני מגדיר עצמי כמרכז פוליטי, ולדברי הסמנכ''ל יש הגיון מבחינתי, לא בגזענותם אלא כל עוד ניתן להעסיק יהודי ולפרנס אותו זה עדיף ע''ח מוסלמי. כמו בכל אירופה הנאורה. החברות תמיד מעדיפות מקומיים. לכן יש היגיון בהעדפת יהודים. אני מאמין שעד שלא יפעילו טרור נגד טרור לא היה מנוח. צריך לגדוע את ראש הנחש באירן וסוריה והמשיך לכל משטר התומך בטרור. פשוט להוריד מנהיגים. העם אינו אשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
agree - they should target the
leaders,
23/07/05 13:25
|
Iran and Syria - without sending ground foces. If the replacement is not good as well - they should get of them as well - until they're sane...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ארץ פלשת
נגה ברקאי,
שרון,
23/07/05 09:12
|
בכל הדיונים והויכוחים לא הועלה/תה, עד כמה שידיעתי מגעת, הטיעון/העובדה כי מיקומה של רצועת עזה או לפחות חלקה הוא בארץ פלשת - מולדת הפלשתים. נכון שממשלותינו העלו את המצתיישבים על הקרקעות האלו, אבל נראה לי אבסורדי לגרום לקרע על חלקת ארץ שלדעתי שיוכה לארץ ישראל השלמה אולי נוטה קצת ותר מדילהתלהמות משיחיתמשהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אשדוד ארץ פלשת...
ניסו,
צפון,
23/07/05 21:15
|
נגה, גם אשדוד הייתה עיר פלישתית וגם אשקלון וגת היו. להזכירך הפלשתינאים רוצים גם את איסדוד(אשדוד) כך שגם אם ניסוג מרצועת עזה הבעיה לא תגיע לפתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את יודעת שהפלישתים הפולשים
המחלקה הסגורה,
23/07/05 17:07
|
בתנ''ך הגיעו מאיזור יוון? הם היו סוג של קולוניאליסטים קדומים. הפלסטינים בני ימינו הם בניהם של פולשים ערבים מחצי האי ערב, משם הגיעו ושם מקומם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבורות במיטבה
קלאודיה,
23/07/05 11:05
|
מה בין הפלישתים לפלשתינים? הפלישתים היו עם אחר לחלוטין. אבל זו התרבות של השמאל מכוער הנפש והבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בואי נדבר על בורות, קלאודיה
אלי,
23/07/05 15:39
|
אם הית קוראת את מה שכתבה נגה, והיה לך מינימום בהבנת הנקרא, היית רואה שהיא לא אמרה מילה אחת על הפלסטינים. היא בסך הכל דיברה על פלשת ועל הפלשתים. אז אנא ממך, אל תדברי על תרבות של כיעור נפש ובורות. את לא עושה שירות טוב לאנשי הימין, כאשר את מראה לכל שאת כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
A propos
Azulay,
Larnaca,
23/07/05 13:36
|
Sharon told Bush in NYC in front of Abu Maazen:During the reign of Neron ,Jews suffered persecutions from both Romans and Palestinians.Abu Maazen:Excuse me during the sixties of our era there were no Palestinians yet in this area.And Sharon gave hand saying:Now we may start talking REAL business
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה?!?!?!?!
ה.,
מרכז,
23/07/05 10:58
|
אלוהים אדירים, כבר לא מדברים ככה בערך מאז שחיו פלישתים בארץ פלשת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
כיצד ישמרו המצרים על פילדלפי
נדב,
רעננה,
23/07/05 08:56
|
לכל מי שלעג להמלצות המטה לטרור . המטה צדק בקשר לחופי סיני בפעם השניה. מי המטורף שרוצה להפקיד את ציר פילדלפי, בידי המצרים שלא מסוגלים ולא רוצים להגן בפניי טרורירסטים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
BY SMUGGELING MORE WEAPONS
ALON,
23/07/05 14:21
|
INTO THE GAZA STRIP, HELPING THE TERROR. JUST AS THAY HAVE DONE SO FAR. GET READY FOR KATYUSHOT NEXT.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
תבואו לנפוש אצלנו
משהו,חברון,
הרובע יהודי,
23/07/05 08:34
|
|
 |
האם אתה כופר
יא כופר,
23/07/05 11:00
|
שבת היום ? האם אתה לא אמור להיות עסוק במצוות ובמעשים טובים ? בטח עוד דתי מחופש..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אין שלום לרשעים
מתנחל מהערבה,
ערבה,
23/07/05 08:09
|
תומכי השלום תמורת שטחים בישראל - מתי תבינו עם מי יש לכם עסק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
זאת אחת הסיבות שכל פעם שאני
יהודי,
חיפה,
23/07/05 07:23
|
מקבל קורות חיים של ערבי מוסלמי אני פשוט מטיס אותו (לכל הרוחות לפח). ############################### אני חייב להתוודות שאני משמש סמנכ''ל כ''א באחת החברות הגדולות באזור הצפון (לא בטחוני) וכל פעם שאני מקבל קורות חיים של ערבי מוסלמי שרוצה לעבוד אצלנו וגם אם יש לו תואר III אני פשוט זורק אותו לפח כי שם מקומם של המוסלמים. זהו עם מסריח שכל רצונו זה רק לרצוח, הגיהאד נועד לאסלם את כל העולם ומי שאינו מוכן לכך פשוט ירצח על ידם. כן ידידי השמאלנים ואוייבי המוסלמים (אין מוסלמי מודרני / נאור / מתון - כולם בעלי אותה רמה --- תת רמה). המנכ''ל שלי וכן שאר הקולגות שלי השמאלנים כל הזמן מנסים להשפיע עלי לשנות את המדיניות שלי (''לא יכלו להיות שבחברה מעל 2000 עובדים לא יהיו ערבים...''), ואני בשלי ''כל עוד אני סמנכ''ל כ''א לא יעבוד כאן ערבי''. כל פיגוע בעולם ובישראל מחזק יותר את דעותיי, מה אני צריך לידי שישב ערבי מוסלמי שיחייך לי מאחורי הפרצוף לאחר כל פיגוע שבו יהרגו בני אדם.... אני מקווה שידיד השמאלנים (שאני חייב להודות שמספרם הולך ומתמעט) שאתם מבינים עם איזה חיות יש לנו עסק....., רק שביום ראשון לא יגידו לי שהפיגוע במצריים הינו תוצאה של הכיבוש היהודי בארץ ישראל (כולל חיפה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה 32 צודק אנחנו עוד נכבוש
אחמד,
23/07/05 18:55
|
את ישראל לאט לאט אבל בטוח.אז יהודים אל תדאגו כך אללה רוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד אתה חמוד אתה כנס
שדי,
שמים וארץ,
23/07/05 22:44
|
אתה חושב שאתם יכולים בעתיד ליכבוש את ישראל?אתה ניראה לי תמים או טיפש ,לא הפלסטינים ולא כל ארצות ערב ביחד לא יצליחו ליכבוש את ישראל במקרה הגרוע אתם תיעלמו מעל האדמה ובמקרה הטוב נשאיר את ישמעאל ונשלח אותו למדבר להתחיל חיים חדשים בלי ביטוח לאומי ובלי דמי אבטלה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד, תמשיך ככה.
מזדהה,
23/07/05 17:26
|
מניסיון של עבודה יומיומית לצד ערבים ישראלים אני יודע שבתוך תוכם הם מלאים שנאה וקנאה. כל גילוי חיצוני של אהדה מצידם הוא רק למטרת חנופה ליהודים. בלב אין להם טיפת סימפטיה והם רק מחכים שתיפול. אפשר להתווכח עוד אלף שנה על הסיבות המוצדקות שיש להם לכך, אבל זה מיותר. בפועל, אלו הן העובדות. נכון, זו הכללה גסה ויש יוצאי דופן. אז מה ? יש גם נחשים שבעים, או עייפים, או זקנים, שאין להם כוח להכיש, אז מה ? זה אומר שאנחנו צריכים להתחיל לאמץ נחשים ? לא ! מפני שעדיין יש סיכוי גבוה שהם יכישו אותנו.
מה שמעניין הוא שככל שלבעל הדעה יש התנסות קרובה עם ערבים הוא יהיה על פי רוב ימני בדעותיו, וככל שהוא מכיר ערבים בעיקר מהטלויזיה ומהעיתונים הנוהגים ''להקפיד על איזון'' כך הוא שמאלי יותר בדיעותיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון צמטקל מה שאנשים חושבים בל
מנכ''ל,
23/07/05 16:52
|
בלב גם יהודים נאורים וגם ערבים לא צריך לומר בפומבי לא יפה איזק ככה לא מדברים ילדים גדולים תשאיר את זה בלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מאמין שאדיוט כמוך נמצא
מיואש,
23/07/05 16:11
|
|
 |
כל הכבוד גבר!!!
ל"ת
x,
23/07/05 15:48
|
|
 |
בדיוק הפוך!!! חובה לקרוא!
יהודה המכבי,
23/07/05 15:24
|
אני חושב בדיוק הפוך ממך - אני לוקח לעבודה רק ערבים מוסלמים! העובדים הישראלים נימצאים כל הזמן בסיני... עצלנים כולם, רק מחפשים מסיבות, חופשות, חומוסים, קאזינו, עישונים, פיצוציות... - קולט? העובדים הערבים הרבה יותר טובים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
שמי,
23/07/05 14:16
|
|
 |
זה ממש גזעני מצידך
בין שני העצים,
צפון,
23/07/05 13:16
|
אם יש חיסרון עם אנשים שכמוכם, ואני מדבר כביכול בהכללה שלך כאדם יהודי, זה שאתם מכלילים את כל האנשים. אני באמת מקווה שתפסיקו לעשות זה, לא כל בני האדם אותו דבר. אני נוגד בכלל להתייחסות של בני-אדם לפי ההגדרה המקובלת של קבוצה. כל בן-אדם הוא שונה, ואלו דווקא בני האדם שמחפשים קו משותף המאחד אותם ביחד, והבעייה העוד יותר בעייתית זה שהם בוחרים את הקריטריונים העלובים ביותר.
אנשים כמוך צריכים לקבל השכלה מיוחדת שתלמד אותך על ערכי האדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Muslim around the world
me,
me,
23/07/05 16:38
|
No one on the other side cares about being human.... At the end of the day, they are all the same. It's genetic, they are born with it! I have known some muslims from Kirgistan, and Kazakhstan, who seem to be neutral countries but after you know the person, and you spend time with them, you can tell that the are envy, bitter, violent, violent, violent!!!! Stop being correct and face the truth, we won't be able to solve the Muslim problem till we do !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנטישמיות
בועז,
23/07/05 12:59
|
ולזה קוראים בדיוק ''אנטישמיות '' אותי לא מענינים החיוכים של ערבי או לא, אני עזבתי את הארץ ליפני כ- 20 שנים , כי לא היה לי סיכוי יותר לחיות שווה ערך לאשכנזים, משכורת נמוכה , חיוך מרהיב של מעביד אנטישמי יהודי , שאחרי הגב היה קורה לי '' שוורץ חויה '' חייה שחורה באידיש, אז סמנכ''ל עלוב, אני מרחם עליך, לי יש מיסעדה בהולנד וכל העובדים שלי לא מוסלמים ולעולם לא ארצה אחרת , ולרופא הערבי , יש לי שאלה כואב לי הלב , מה לעשות ? יש לך תשובה בשבילי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיי לגזענות !
אליס,
23/07/05 12:37
|
מקומם אותי לשמוע את הדברים שלך, אבל אני לא מתפלא. צר לי שכך הם פני הדברים. ישנם אנשים צבועים, שיושבים בכל מיני תפקידים, ותפיסת העולם שלהם דיי פשטנית. שחור ולבן. מכאן, גם השינאה וחוסר הסובלנות כלפי כל מי שהוא שונה, או חושב אחרת. לא מפליא אותי שאתה גם שונא שמלאנים, כשם שאתה שונא ערבים. דיי לשינאה, דיי לאלימות. תנו לחיות בשקט, בלי מלחמות... אגב, מה שאתה עושה זאת עבירה פלילית... מקווה בשבילך שלא יבוא היום, ותחטוף איזה לבנה בראש, שתעיף אותך לעזאזל... או שכן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא נחמד להגיד זאת, אך אני
דגנית,
סביון,
23/07/05 11:21
|
מעריצה אותך !!! צריך להבין איפה אנחנו עומדים. אפילו משיקולי פרנסה, עדיף להאכיל ולקדם יהודי בארץ ישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
ערבי מוסלמי,
23/07/05 11:09
|
''הסמנב''ל'' האם ידעת שבעולם יש 1,300,000,000 מוסלמים בעולם אם היו כל המוסלמים מחבלים היית מזמן לא בעולם הזה דרך אגב אתה זבל של ''סמנכ''ל'' אם היית בכלל כך ועוד דבר כל השטויות האלו שבעולם הם בגלל אנשים כמוך .... תכניס את זה טוב טוב לראש הריק שלך
ותגיב אם אתה יכול בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יום אחד תגיע אלי לניתוח ואז
רופא ערבי,
23/07/05 11:06
|
במה תיבחר רופא ערבי או מלאך המוות יהודי?אני גם יודע מה תהיה התשובה אבל בכל זאת אני אטפל בך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה לרופא הערבי (המוסלמי?)
דני,
23/07/05 23:06
|
האם לפי האיסלאם זו זכותו של אדם לא להיות מוסלמי? האם לפי האיסלאם מותר ללא מוסלמים לחיות בשיוויון זכויות למוסלמים? אנא, תענה בכנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לעניין - כל הכבוד
ל"ת
אבי,
ב''ש,
23/07/05 15:35
|
|
 |
אכן נכון אני מכירה הרבה רופאים
אלמונית,
הרצליה,
23/07/05 12:19
|
יש הרבה רופאים או רוקחים ערבים יותר טובים מיהודים. אכן אדם באשר הוא אדם. כל אחד והרקע שלו בחיים ואישיותו.... העיקר לא להיות פנאטים בכל תחום....לא למתנחלים..לא למחבלים הערבים............לא לקיצוניים.............ושירבו רופאים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם הוא דרוזי, תיקח אותו לעבוד
ל"ת
שאלה לסמנכ''ל,
23/07/05 09:57
|
|
 |
אתה צודק בכל מה שכתבת
ערן,
23/07/05 09:50
|
|
 |
אני מקווה שרשויות החוק
מוקיון,
23/07/05 09:48
|
יאתרו אותך באמצעות כתובת ה-IP ויזרקו אותך לכל(א) הרוחות. מעשיך בלתי חוקיים ובלתי דמוקרטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמנכ''ל כ''א עאלק!!!
פינוקיו,
23/07/05 09:29
|
אם היית באמת מה שאתה אומר שאתה, היית צריך לדעת שקוראים לזה כבר שנים סמנכ''ל משאבי אנוש.
אז תחזור לחור ממנו יצאת, כלומניק. אפילו לשקר אתה לא יודע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמנכל אלק - סתם לוזר מתוסכל
איתי,
תל אביב,
23/07/05 09:07
|
|
 |
למטורף מחיפה
גם חיפאי,
23/07/05 08:32
|
|
 |
אני הסמנכ''ל לכ''א אומר לך
לנאיבי מחיפה,
חיפה הכבושה,
23/07/05 09:04
|
שאני לא גזעני, אלו עובדות. אני בניגוד אליך (הורי ממוצא עיראקי) מכיר את השפה הערבית ואני שומע מוזיקה ערבית לפעמים (על ''אמרו דיאב'' שמעת, אני מכיר את שיריו.. ?), ויש להם תרבות נפלאה לא טובה !!!, --- נפלאה, אבל מה לעשות האיסלם שיגע אותם, הם עם מסכן ופרימיטיבי (תראה לי בעולם הערבי הגדול היי טק אחד לא שניים אחד !!!!, תראה לי ''טבע'' ערבי, ''צק פוינט'' ערבי'', ''אינטל'' ערבי, ''ישקר'' ערבי'' ,''אמדקוס'' ערבי'', ''גיוון'' ערבי והרשימה ארוכה......., נכון שאין כאלה אתה יודע למה נאיבי שלי ?, כי הם פשוט אנשים מטורפים שדעתם מהדת השתשבשה עליהם, וכן רצונם לאסלם את העולם כולל אותך והגיע הזמן שתתעורר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם הגזען בעולם
ש,
23/07/05 11:58
|
אחרי העם הגרמני בתקופת השואה, אנחנו הישראלים, העם הגזען בעולם. האיסלאם, כמו היהדות יש בו קטעים נפלאים, שמדברים על שלום,על אחווה ועל ידידות, כמו היהדות, ויש בו קטעים נוראיים, כמו ביהדות-''הטוב שבגויים הרוג'' מזכיר לך משהו? אתה טוען שהחוכמה של אדם נקבעת ע''י מוצאו, שיהודי יותר חכם מערבי(תחליף יהודי בגרמני וערבי ביהודי ותראה מה תקבל!!!)? למזלנו כאן בארץ שולט(עדיין) הרוב החילוני, אבל ביום שבו ישלוט כאן רוב דתי, ובעיקר אם הוא יהיה קיצוני(תחשוב על מתנחלי יצהר, מה יקרה אם הם ישלטו פה) גם אנחנו נרד לתהום עמוקה של בורות ורצח. האירופיים שהגיעו לכאן הביאו את התרבות האירופאית לכאן, ורק בזכותם יש כאן תרבות אירופיית(לטוב וגם הרבה לרע), ואם לא היו מגיעים אנשים באירופה, שהייתה מרכז ידע הגדול בעולם(ולא בגלל שאירופיים יותר חכמים מאנשים מאסיה(למידע נוסף תקרא את רובים חיידקים ופלדה)) תהליך הסתגלות שלנו לידע האירופאי היה זהה לתהליך הסתגלות של הערבים(מי שהיה פחות דתי היה מסתגל יותר מהר). שים לב כל החברות שאתה אמרת עומדים בראשם אנשים מאירופה, שהסתגלו באירופה לידע ולשינוי החברתי, וכפי שלקח זמן לאנשי עדות המזרח להתרגל לזה, לוקח יותר זמן לערבים(כי אין אף אחד שבאמת מנסה להעביר להם את הידע), אבל כיום חלק גדל מאוד מהערבים לומדים באוניברסיטאות בארץ, והרמה הלימודית שלהם זהה(רק הערבים שלא קשורים לדת באופן מיוחד, ויש רבים כאלה) לרמה הלימודית של היהודים(למרות שילד ערבי מקבל חצי ממה שמקבל ילד יהודי בחינוך), וגבוהה יותר מאשר של ילד חרדי. נכון חלקם אנשים מטורפים, אולי חלקם הגדול קשורים לדת, בעיקר כי אין להם הרבה אופציות אחרות, אבל האם הייתה רוצה שיתיחסו אליך כמו אחד מחסידי ברסלב?
לסיכום, אתה גזען.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בורות או פרופגנדה איסלמית?
קלאודיה,
23/07/05 15:35
|
אם אתה ערבי זו פרופגנדה אם אתה שמאלני ישראלי זו בורות אבל אין הבדל... הדת האיסלמית מחלקת את העולם לדאר אל איסלם ודאר אל חרב היא מחלקת את האנשים למאמינים (מוסלמים), דהימי- נוצרים ויהודים שיכולים לחיות תחת שלטון האיסלמים בתנאי שיהיו מושפלים, ישלמו מס מיוחד ולא ירגיזו את המוסלמים( מה שאתה עושה מצוין!) וכופרים- בני שאר הדתות שאין להם שום זכויות ומצווה להרוג אותם, לקחת את רכושם ונשיהם... לפני שטיפש כמוך נותן ציונים על גזענות- אולי כדאי שתתענין ותלמד את הנושא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמרחם על אכזרים...
תיקון טעות,
23/07/05 10:38
|
|
 |
אני מצדיעה לך!!!! כל הכבוד על
דליה,
ת''א,
23/07/05 08:03
|
הביצים להגיד את זה בפנים!!! ולא רק להגיד, כי אם לעשות!!! המוסלמים הללו רק יודעים לנופף במילה ''גזענות'' ו''גזענות'' שוב. אבל תסתכלו מה קורה לנו ומה קורה לעזאזל בעולם!!! המוסלמים הללו מורידים את כולנו מטה!!! ראו אפילו את הח''כים הערבים שלנו -- איך הם מלאי ערס ורעל עלינו היהודים. זו הרי בדיחה שמדינת ישראל התור מדינה יהודית משלמת ונותנת במה לחכ''ים שרוצים להחריב אותנו. נמאס כבר מהפוליטיקלי קורקט!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא אומר למישהו בפנים?
חחחחחחחחחחחחחח,
23/07/05 10:17
|
בריון מקלדת אנונימי שכנראה בודה סיפורים מהתחת רק כדי ליצור פרובוקציות. ביצים יש לו? כמו שהוא סמנכ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פששששש כל הגזענים יוצאים
ש,
בן-ד,
23/07/05 08:03
|
החוצה.
ככה היו מדברים על יהודים פעם. אין לכם בושה בחור של התחת! אתם והקיצוניים/גזענים/מרצחים מהצד השני (כן המוסלמים של החמאס ואל-קעידה) אותו דבר.
אין הבדל ביניכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש רק הבדל אחד
האזרח קליין,
רחובות,
23/07/05 10:47
|
כשדיברו כך על היהודים לא היה שמץ של אמת בעלילות שטפלו עליהם.
כאן גם אתה חייב להודות שיש יותר משמץ של אמת בטענות של היהודי מחיפה שגורמות לו תחושת תיעוב ושנאה...
ולכן איני בטוח שניתן להכניס אותו לקטגורית הגזענים. יותר סביר להניח שאותך ניתן להכניס לקטגורית הפתאים או הצבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת הבעיה של הדמגוגים יפי נפש
חוקר שמאלנים,
23/07/05 09:46
|
אתם לא מסוגלים להבדיל בין הדמגוגיה הצדקנית שלכם לבין החיים הריאליים. ברור שהתגובה של 32 היא מפגרת והמגיב הוא טיפש ואם הוא באמת היה מנהל כוח אדם הוא לא היה כותב את זה, דברים כאלה (ויש הצדקה לזה) עושים בלי פרסום. אבל להגיד שהטיפש הזה וטרוריסטים איסלמים זה אותו דבר יכול רק חולה נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישר כוח ,אדם מציאותי .
צבי,
חיפה,
23/07/05 07:59
|
|
 |
הבעיה אינה האיסלם
קלאודיה,
23/07/05 11:02
|
על האיסלם אנו לומדים מידי יום עד כמה הוא שואף לדם... רמחני ופרימיטיבי... הבעיה היא שהיהודים בארץ אינם עם!!! אין להם הכרה עצמית, גאוה לאומית הבנה מי הוא האויב ומי האוהב... בקיצור- עם תגובות של השמאלנים מכוערי הנפש , השולטים בכל המדינה הזו, מתברר שלישראל כמדינה אין זכות קיום כי היא מורכבת מיותר מידי שונאי עצמם, קאפו ומשתפי פעולה עם האויב... אנשים שמוכנים לעשות דמוניזציה לאחיהם כדי להגן על אלה שרוצחים בהם. אנשים שאבדו את האינסטיקט הראשוני של ההשרדות... את עמוד השדרה ... מתקפלים לפני כל רוצח פרימיטיבי, מצדיקים אותו ומאשימים את עצמם... ולכן הם עתידים להיות מסולקים מהארץ הזו ובניהם ינדדו בעולם כגולים עוד 2000 או 3000 שנים, כשהם סובלים מאפליה אמיתית... האם ילמדו? אני בספק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קלראודיה את כל כך צודקת
דני,
ראשון,
23/07/05 18:38
|
|
 |
אני מעריץ אותך על אומץ ליבך
פין חס,
23/07/05 12:05
|
אבל אם אתה גבר אמיתי, האומר ללא חשש את האמת שלך ,אז תזדהה ואל תתחבא מאחורי התואר ''יהודי חיפני'', הרי חלק מהמגיבים מעריצים אותך,ואיך יצליחו להודות לך על ''זקיפות קומתך'' אם לא תזדהה, או במילים אחרות לך לעזאזל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם כל מילה!!!!!!!!!!!!
ל"ת
דויד,
רעננה,
23/07/05 11:45
|
|
 |
31.
המוסלמי מצווה לרצוח בשם אללה
רועי,
דימונה,
23/07/05 06:34
|
ג'יהאד: מלחמת קודש , הפרוש המילולי הוא ''מאמץ רב''.על המוסלמים מוטלת החובה להלחם בלא מוסלמים עד שיקבלו את דת האסלאם ויהפכו לבני חסות (אהל אל ד'מה). העולם מתחלק לבית האסלאם (דאר אל אסלאם) ובית מלחמה (דאר אל חרב ), מדינות שבהן שולטת דת האסלאם ומדינות שיש להלחם בהן. יש גם בית ההפוגה (דאר אל צולח) שהן ארצות שמשלמות מס למוסלמים. על ג'יהאד יש להכריז באופן מפורש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תנ''ך
בועז,
23/07/05 13:01
|
תקרא את התנ''ך ותראה כמה סקילות באבנים, שחיטת ועריפות ראשים, שריפות בחיים של קורבנות מוזכרות ומצוות שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיכו ככה, יא בועזה
המחלקה הסגורה,
23/07/05 17:00
|
מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים. תמשיכו לפוצץ ולחשוב שאתם מושלמים. הרווח כולו של היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!!!
חמדן,
23/07/05 09:25
|
דין מוחמד בסייף הביא את האיסלם לרצוח גם את הבת בגלל פאדיחה. דת ''נאורה'' למאמינים מוגבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש איטוללה לפי ה''ידע העצ
אתה ממש איטולל,
23/07/05 08:45
|
אתה ממש איטוללה לפי ה''ידע העצום'' שאתה מפגין בנושא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהודי מצווה לרצוח בשם האלוהים
ישראלי שפוי,
23/07/05 08:26
|
התנחלויות הן בסיס אידיאולוגי למטורפים כדוגמת מאמיני כהנא חי שכל רצונם הוא טבח בכל הערבים והעלאת מעמדו של הגזע היהודי. מספרם של אותם מטורפים הולך וגדל וחייבים להילחם בקיצונים האלו, כמו גם באיסלם הקיצוני, בכל הכוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולכם פנאטים מגעילים
אלמונית,
הרצליה,
23/07/05 12:17
|
די לפנטיות המגעילה שלכם...יהודים מתנחלים...........מוסלמים קיצונים........תהיו אנשים נורמלים וכל הבעיות בעולם תיפתרנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לישראלי ה(לא) שפוי
חילוני,
תל-אביב,
23/07/05 11:55
|
ההבדל בין היהדות לאיסלאם הוא ביחס לבני דתות אחרות. אין ביהדות מסיונריות, היהדות אינה חושבת שכל העולם צריכים להיות יהודים. והיהדות אינה חושבת שמי שאינו יהודי הוא נחות. רק דבר אחד מבקשים היהודים. ארץ ומדינה לעצמם. את ארץ ישראל. אתהה פשוט שמאלני בור וטיפש שמשווה בין קיצונים יהודים ומוסלמים. ושוכח שאפילו קיצונים ביותר היהודים אינם חושבים לכבוש את העולם. בניגוד לערבים המוסלמים שלפי דעתם צריכים להרוג גם אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שחכת על דם ערבי בשביל מצות
ל"ת
חוקר שמאלנים,
23/07/05 10:15
|
|
 |
הטימטום שלך שווה פרס נובל.
ל"ת
:-),
23/07/05 09:22
|
|
 |
'שפוי', כדאי שתקבל חוו''ד שניה
ל"ת
עמי,
מחנה יהודה,
23/07/05 08:51
|
|
 |
30.
קרבנות שלום מהסוג השלישי.
השלום מנצח.,
23/07/05 06:15
|
*** פעם הם היו סתם נרצחים בידי ערבים. (סוג א)
*** אחרי אוסלו הפכו יהודים לקרבנות שלום מתוכננים ע''י שמאלנים. (סוג שני)
*** היום הם קרבנות שלום מתנדבים המסכימים עם דרכם של השמאלנים. (סוג שלישי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
you were worned not to go ther
Avi,
NY,
23/07/05 05:57
|
So anyone who keeps on going there like all these Israelis I have seen on TV then hey I don't feel sorry for them the got what they were looking for.
I saw on TV ate the get to Tabba when these Israelis where at the gate waiting with their kids and say then not afraid and that Israeli security always says there might be a terror activity
well well maybe they were wrong 7 times but then the eight is very important.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, מסכן שלי. תחזור לארץ
ל"ת
ותלמד אנגלית.,
NY לא עזרה,
23/07/05 10:35
|
|
 |
כרגיל החברה מארה''ב
לורן בוש,
23/07/05 09:21
|
יודעים רק להטיף. מה דעתך לנסות ולחיות כאן לפני שאתה מעביר ביקורת???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ערבושים לא משתנים
ל"ת
אוהב אדם,
ארה''ב,
23/07/05 05:49
|
|
 |
27.
**ראו את תגובה מספר 25***
דני,
ת''א,
23/07/05 05:49
|
ותחשבו על זה לעומק, ותבינו שכמה שיניב צודק ואיך רואים את הבעיה שמתחילה בדיוק בתגובה של גליה מאור שהגיבה לו -- בשם המלה ''גזענות'' אנו מוכרים את חיינו. במקום להילחם בבעיה האמיתית ולהכיר בכך שהאיסלם הוא בעיה, כל הזמן אנו מנופפים במלה ''גזענות''. גליה מאור (המגיבה ל-25), טלי פחימה, שולמית אלוני וכל אלו הן יותר גרועות מטרוריסטים כי הן מגינות על הצרה האמיתית בעת שהגנתן זו עולה לנו בקורבנות!!! הגיע הזמן לומר די לאיסלאם!!! מספיק עם הקורקט!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
להתנתק ולסלק
ג.ק.,
ארה''ב,
23/07/05 05:45
|
להתנתק מיד מעזה. לתת לערבים בגדה אפשרות לעקור לשם (לעזה). את השאר (הערבים) לסלק משם (מהגדה). לסגור את הגבולות לכל אורכם על מנעול ובריח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוזמןלהיות ה.ש.ג שלנו.....
ל"ת
משה,
חיפה,
23/07/05 13:14
|
|
 |
25.
תסתכלו על מה שקורה בעולם
יניב,
ארה''ב,
23/07/05 04:42
|
ותבינו שהיכן שיש מוסלמים יש צרות - והרבה מאוד צרות צרורות. אולי זה לא Politically Correct אבל הגיע הזמן לדאוג לחיינו מאשר להיות קורקט כל הזמן: הודו חיה בשלום עד שהמוסלמים בחלק הצפוני החלו לבצע פיגועים. ראו מה קורה בישראל, בעירק, באירן, בסוריה, בלבנון, בארה''ב, באנגליה, בספרד, באיטליה. אפילו בהונג קונג, הרובע המוסלמי בעיר הביא עליהם מכת עכברושים שלא נראתה כמותה בעולם. איכס, המוסלמים הללו מגעילים, גסי רוח, שוחרי דם ומריבה, קנאים רשעיים ויודעים רק להרוס ולעולם לא לבנות בעצמם! תחשבו על זה ותגידו לי אם אני לא צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך דחוףpolitacaley
דוד,
24/07/05 08:09
|
|
 |
אמת אמת אמת ואמת!!!!
שמי,
23/07/05 14:18
|
איפה שיש מוסלמים יש צרות וזה קורה בכל העולם!!!!! מוסלמים=צרות צרורות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק צודק
צודק צודק,
23/07/05 07:33
|
|
 |
דווקא את עיראק הבאת..?
עודד, סין,
23/07/05 06:03
|
קצת עובדות הסטוריות:
מי שהבעיר את עיראק היו ידידך האמריקאים הלא-מוסלמים
האיסלאם היה אימפריה יותר ממה שהיהדות אי פעם היתה או תהיה, אז לבנות הם יודעים יותר טוב ממך.
איראן, סוריה, לבנון הן מדינות במזה''ת שהמערב ה''נאור'' שלך זימבר יותר מפעם אחת, עם מסעות צלב איומים ולאחרונה עם כיבוש וחלוקה לא הגיונית. זה אשמת בריטניה וצרפת, הנאורות שאתה מת עליהן, שחילקו את המזה''ת למדינות שהוא נמצא בהן כיום.
אנגליה? ספרד? הכובשות הכי גדולות בהסטוריה (אדם ''לבן'').
עכברושים בהונג קונג? נשמע נאצי מה שאתה אומר.
ואפרופו נאצים, יש לך עוד תאוריות גזע שאתה רוצה לחלוק איתנו? יהודים גנבים? בסרט הזה כבר היינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תאכל סיר אורז, עודד
המחלקה הסגורה,
23/07/05 16:53
|
|
 |
כן כולם היו ברברים עכשיו נשארו
האזרח קליין,
נוסטרדמוס,
23/07/05 11:06
|
רק המוסלמים.
נכון עבר שחור רובץ על אירופה. והשאלה כאן היא לא מה היה אלא מה קורה עכשיו ומה יקרה בעתיד.
המאה ה 20 הביאה לנו טכנולוגיות אשר שינו (בעיקר לרעה) את האיזון האקולוגי ונתנו לנו בני האדם את הכוח להשחית. בעוד שהתרבות המערבית הפנימה את הסכנות הטמונות, מספר תרבויות והאיסלאם בתוכן רואות בטכנולוגיות אלו אמצאי להשליט את מרותן על כלל אוכלוסיות העולם, מתוך שאיפה לקדם את ''תורתם'' העתיקה.
המערב מודע לצרה הזאת אך עומד חסר אונים לנוכח הסכנה. הוא נכנס לקונפיליקטים מוסריים שבסופו של דבר יגרמו לו...
לפעול נגד ערכיו כשכבר יהיה מאוד מאוחר.
חבל על כל אותם מוסלמים שיקפדו את חייהם... הם הולכים להביא שואה על עצמם במלחמת העולם השלישית שתבוא ב20 שנה הקרובות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפני הפלישה האמריקאית
ע,
23/07/05 11:03
|
היתה עיראק דמוקרטית ושלווה.
האימפריה הערבית קרסה לפני יותר מ-1200 שנה. מאז הם לא בנו כלום, רק הדרדרו לשיאים של בורות ופרימיטיביות.
את שדות הנפט שבזכותם הם מתקיימים בנו האמריקאים והבריטים שאתה כל כך אוהב להשמיץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכיין שמאלני-היא צודקת
יניב,
צפון,
23/07/05 08:11
|
איפה שלא תסתכל תראה את הערבים הורסים,במיוחד ב''אימפריות'' שהם בנו על דמם של נרצחים ללא קשר למין גיל או מצב.עוד בשם אלוהים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש מתחסד
ל"ת
אלון,
חיפה,
23/07/05 06:51
|
|
 |
הסתכל אתה בפרצופך הגזעני
עירד,
23/07/05 05:46
|
בכל עת שקורה אירוע טרגי ממין זה, ממהרים הגזענים להרים את ראשם המכוער, ולנסות לדחוף את הטינופת שלהם. ההכללות שלך הן זבל מאותו סוג ותו לא.
כמה מטופש ונחות מצדך להוסיף לזה את ההבל של ה''פוליטיקלי קורקט''. לידיעתך - גזענות היא מעוותת ופסולה מבחינה מוסרית אבסולוטית, וזה הנימוק המכריע להתנגדות לה. אין לזה שום קשר עם אופנות חבר'ה מפלסטיק אמריקני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנתם ? מי שלא שמאלני הוא נחות
ל"ת
שימו לב,
23/07/05 10:46
|
|
 |
גזענות לשמה.
גליה מאור,
מלווה בריבית,
23/07/05 05:20
|
בעולם יש יותר מאמינים מוסלמים מיהודים ונוצרים. יחד עם זאת, הכללה לגבי כל אלה, בנוגע לפיגועי אל קעאידה, היא גזענית ותו לא. האם כנגד מתנחבלי חברון, בית הדסה, בית רומנו וחבריהם, השמעת אמירות גזעניות המכלילות את כל היהודים ככאלה? ובמקרה דנן האחריות על ממשלה יהודית לכל הקורה בשטחי האפרטהייד הכבושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוב השקט
נועה,
23/07/05 06:08
|
המיעוט הקיצוני והרוב השקט, זה המצב של האיסלם היום… שתיקה בדרך כלל שווה תמיכה. נכון שהפונדמנטליסטים הם מיעוט אבל למה אין תנועת מחאה מוסלמית שיוצאת בפומבי ומגנה את המעשים האלו? למה תמיד אחרים צריכים להתנצל בשם האיסלם? לא גינוי של איזה מנהיג מוסלמי או שניים, אני מצפה למחאה גדולה, כמו זו של ילדי הפרחים בשנות השישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן גזענות
אחמד,
23/07/05 05:52
|
בעולם יש יותר מאמינים מוסלמים מיהודים ונוצרים. ובהתאם לכך, גם כמות הסופרים והציירים המוסלמים גדולה מכמות הסופרים והציירים בקרב הנוצרים והיהודים; וגם כמות המדענים המוסלמים גדולה מכמות המדענים הנוצרים והיהודים; וגם כמות זוכי פרס נובל המוסלמים גדולה מכמות זוכי פרס נובל הנוצרים והיהודים;
לאונרדו דה וינצי איזיק ניוטון זאן בפטיסט פורייה סר המפרי דיווי מייקל פאראדי תומס אדיסון אלברט אינשטין נילס בוהר אדוארד טלר ריצרד פינמן
כולם תרמו רבות לאנושות. כולם מוסלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד את העובדות יא אחמד
שיר,
יפו,
23/07/05 10:58
|
איינשטיין היה יהודי ולא זכור לי שהתאסלם. כמו עוד כמה אישים שציינת. עובדה זו מוכיחה את חוסר הבקיעות שלך בעובדות. האיסלם עובד על שטיפות מוח דכוי וטרור. דת שקוראת במסגדים לגנוב מהיהודים היא דת שצריך להשמיד. המאמינים המוסלמים הופכים לדתיים רק מפחד ואני רואה את זה ביפו הגיע הזמן להתעורר. רק רוע יש באיסלם. אי - סלאם אין - שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא היה ציני
ל"ת
:-),
23/07/05 12:18
|
|
 |
these are ALL JEWS!!!!!
ל"ת
Gila,
LA,
23/07/05 08:02
|
|
 |
But thst's only 10 Muslims!?
ל"ת
AvnerA,
23/07/05 06:48
|
|
 |
You are right Yaniv
Avi,
NY,
23/07/05 06:18
|
The world will wake up sooner or later. Muslim are the cancer in this world. The Libras like this who have responded here and I am not talking about Achmed he is just plain stupid they are contributing to the terror in this world like the Mayor of London
the west will wake up in 20 or so years and they will bomb the Muslims into submission wait and see.
the Koran is based on murder, rape, stilling
Mohammed was a thief and a murderer what do you expect
In the Koran we are infidels and who should die according to the Koran
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העובדות מדברות בעד עצמן
אלדיס,
23/07/05 06:12
|
|
 |
הכל בעולם הזה מגעיל
אלמונית,
הרצליה,
23/07/05 12:16
|
מתי תיפסק כל הגזענות????????????????????????????????????.זו שאלה רטורית..............אם לא היו הבדלי דת, גזע, מין , לא היו מלחמות ופיגועים.............אבל זה רק חלום שכתבתי על דף זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
דיווח מהשטח
מושיק,
23/07/05 04:41
|
מחפש אהבה בין החלונות ואת ינך אנא שובי אלי הפיצוצים אינם שלי ואת אינך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
אילו מוברק היה שרון
קלאודיה,
23/07/05 04:38
|
|
 |
נצאסתם עם התגובות הפתתיות
אלון,
חיפה,
23/07/05 06:54
|
|
 |
קלאודיה......
חיח,
23/07/05 06:04
|
|
 |
נכון שההאמת מרגיזה?
ל"ת
משה,
23/07/05 07:35
|
|
 |
22.
stop stop stop
rami,
23/07/05 04:22
|
dont go to this bloody place.....and then ask the contry to rescue you....z
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מובארק אירגן את הטבח
יורם,
23/07/05 04:17
|
|
 |
20.
המטיילים זילזלו בהתראות
מטיילת מנוסה,
גוש דן,
23/07/05 04:16
|
המטיילים בסיני זילזלו בהתראות של הממשלה.מי יודע כמה ישראלים נפגעו. עכשיו יהיה צריך להטיס ארצה גופות ופצועים.איזו טיפשות הם גילו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטיילת יקרה
לין,
תל אביב,
23/07/05 10:01
|
תגידי, גם לניו יורק אסור לטוס יותר, או ללונדון ? עיזבי לונדון, קניות בדיזנגוף סנטר גם אסור לעשות? או שאולי גם אסור לי לבקר את ההורים שלי בנתניה? מזהירים אותנו כל הזמן ולגבי כל מקום. אין לאן לברוח, אולי לאוסטרליה... אז מה את מציעה? להתחבא מתחת למיטה או לעבור לאיזשהו קיבוץ עמוק בתוך הארץ ולהשאר בבית כל החיים? נכון שמקום אחד יותר מסוכן מאחר, אבל אי אפשר לדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוסטרליה
דורון,
סידני,
23/07/05 12:48
|
גם באוסטרליה יש התרעות לפיגועים והשאלה זה לא אם יהיה , אלה מתי יהיה והיום ראיתי אימון של הילט''ר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל ענין של גורל בחיים
אלמונית,
הרצליה,
23/07/05 12:13
|
אף אחד לא יודע איפה זה יכול לקרות. פעם בלונדון, פעם בת'א, פעם בהרצליה, פעם בנתניה, פעם באפרופו בת'א, פעם בשוק הכרמל והפעם זה פגע בשארם א שיך. הכל ענין של גורל בחיים. אף אחד לא יכול לדעת איפה זה יהיה הפעם הבאה.......................החיים חייבים להימשך.............ולחשוב רק על טוב ...........אמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפשות המאמין למטה ההפחדה
ומה עם חברון?,
מי ייצא משם?,
23/07/05 04:52
|
מטה ההפחדה הלאומי מפרסם באופן קבוע, אחת לרבעון בערך, את אותה ההודעה, אותן ההפחדות. זה תפקידו. לדאוג לעצמו לעבודה, לקיים את ריבוי התפקידים לגנרלים בישראל, לתחזק בנפשנו המפוחדת את התמיכה בתקציב הביטחון העצום, במקום להעביר לחינוך, בריאות ורווחה. וכמובן גם כסת''ח. אם הם היו מודיעים נקודתית הודעות ולא חוזרים על אותה ההודעה בדיוק מזה שנים, אולי היתה אמינות. גם אם היתה מתממשת תחזית אחת מתוך שתיים (על סמך ''מידע נקודתי'') דיינו. אבל הרי התממשות הפחדותיהן היא בכאחוז אחד מהמקרים בלבד. כך שגם תרנגולת הסטרית מעצבנת ועיוורת, צודקת לפעמים כשהיא מקרקרת בהיסטריה - אני רואה שועל... אגב, הערב לא נפגעו ישראלים בסיני. אבל קרבות התנהלו בחברון. מישהו הוציא משם את הישראלים? או שבנופש הזה אסור להפריע להם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה עובדת בחירה טבעית
בוריס,
חיפה,
23/07/05 07:51
|
לחכמים שמצייטים להזהרות של ''מטה ההפחדה הלאומי'' ולא מנסים להתחכם יש יותר סיכוים לשרוד מאשר לאידיוטים כמוך שיש להם תמיד מאה סיבות תורניות למה מותר להם לזלזל בהזהרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטה ההפחדה.. צודק...
עודד, סין,
23/07/05 06:06
|
הם אף פעם לא צודקים...
מתי קראת את האזהרות שלהם לאחרונה? או שיש לך רעיון שהכל זה קונספירציה וזהו?
מי בדיוק נופש בחברון? למה לא תסע אתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
God save their soles
jkr,
canada,
23/07/05 04:15
|
just a day after head of AMAN said that alkaida is not after israel, what is that? why talk BS YAFA SHTIKA LACHACHAMIM....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
thats where they put it
ל"ת
the bombs,
I mean,
23/07/05 16:35
|
|
 |
WELL AT LEAST WELL HAVE SHOES
ל"ת
VEN,
23/07/05 14:16
|
|
 |
SOULS not SOLES
ל"ת
Azulay,
23/07/05 13:26
|
|
 |
soles
dd,
jerusalem,
23/07/05 10:22
|
God has nothig to do, just save their soles - sole is the bottom of a shoe
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי לא קראת עתונים לאחרונה
אבל שארם כבר לא,
23/07/05 07:50
|
|
 |
18.
2 years in Sharem
Yored,
Tel-Aviv,
23/07/05 04:13
|
I served 2 years in Sharem and I would never go back...............I would never let any Arab make money on me. The Israelis that go there should take care of themselves and don't expect nothing from Israel............let the Arabs help you,you were warned and you didn't give a sh............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה שטיניץ יודע אסור
ארז,
אילת,
23/07/05 04:07
|
זה אסור וצריך להפסיק למכור ארוח ותיירות לשם בצו ממשלתי עד לרגיע האחריות בנושא נופלת על הממשלה והמדינה כרגע תתבע על קורבנות ועל פציעות צריך מייד שמשרד התיירות יפסיק למכור רולטה רוסית ואז אם מישהו יתעקש לטוס רק עם דרכון זר ואו יקנה זאת מחברת תיירות זרה והאחריות בידו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
We were warned !!
ל"ת
Sam,
Chicago,
23/07/05 03:59
|
|
 |
15.
עוד יתבבר שאנו......
מוטי חיפה,
23/07/05 03:35
|
המדינה הבטוחה בעולם,תראו מה קרה, ניויורק, מצרים, לונדון והשד יודיע איפה עוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואללה...
ל"ת
וואללה,
23/07/05 06:59
|
|
 |
14.
איפה נמצא מקלט?
יוני,
ת''א,
23/07/05 03:24
|
בסיני מתפוצצים, אבל גם ללונדון הייאוש מגיע. בבאלי כבר לא נעים לגלוש, ובתאילנד יש צונאמי. לאן ניסע? לכפר מימון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שם יש מצור של הצבא הטוב בעולם!
חשה,
חיפה,
23/07/05 11:03
|
|
 |
13.
חומוס
סלט,
23/07/05 03:19
|
|
 |
דיאט קולה- לשמור על הגזרה
ל"ת
עבד של הטרור,
ישראל,
23/07/05 16:31
|
|
 |
קנקן לימונדה
ל"ת
שחטורה לשניים,
23/07/05 14:22
|
|
 |
בפיתה
ל"ת
או בלאפה,
23/07/05 08:39
|
|
 |
חומוס, צ'יפס, סלט
ל"ת
מה בשבילך,
חייל?,
23/07/05 11:10
|
|
 |
מוזרים! כ-ו-ל-כ-ם
ל"ת
מלפפון ארוך,
חזק ועבה,
25/07/05 17:29
|
|
 |
12.
ביקור בסיני
נעם,
ת''א,
23/07/05 03:12
|
נו מה יהיה הסוף .... עד שהחלטתי לנסוע לסיני השבוע יום ראשון יש לי כרטיס טיסה לאילת מה יהיה הסוף עם המחבלים האלו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
רק שלא יהיו ישראלים ..
מעיין,
וושינגטון,
23/07/05 03:02
|
|
 |
לכל המתיפייפים ומחודדי הלשון
עבד של הטרור,
ישראל,
23/07/05 16:31
|
לגיטימי ביותר שהדאגה העיקרית שלה היא לבני עמה.
מספיק עם התוגובות המטופשות...אני לא אומרת שלא ייכאב הלב על אחרים שקיפחו נפשם...זה בהחלט עצוב ומכביד על הלב, אבל- לכל אדם יש פינה מיוחדת בליבו לבני עמו.
אני לא מתנחלת, דתייה או ימנית, ועדיין- תאמינו או לא, אני מקווה בראש ובראשונה שלא היו ישראלים בפיגוע, וכשאני אומרת ישראלים אני מתכוונת כולם- כל אזרח י ש ר א ל י ללא קשר לדתו או מינו.
וכן, אם אני אשמע שישראלי נהרג אני ארגיש יותר עצב מאשר כל אחד אחר משום שזו ארצי ואלו בני עמי.
ל ג י ט י מ י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולנו בני אדם - מה הקטע שלך
אלמונית,
הרצליה,
23/07/05 12:11
|
כל מי שנפגע על לא עוול בכפו - חבל וכואב הלב.... לא משנה מה מינו, גזעו, דתו וגילו. כולנו בני אדם. אם כולם היו חושבים כמוך - אף פעם לא היה שלום בעולם. בגלל אנשים כמוך יש מלחמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרור
שי,
בת ים,
23/07/05 07:54
|
|
 |
מה ולנוצרים אין אימא ואבא?
יהודי,
מתבייש,
23/07/05 06:56
|
|
 |
האפס זה אתה
נ,
23/07/05 11:26
|
|
 |
ולא ישראלים זה בסדר שימותו?
ישראלי,
תמבייש,
23/07/05 12:58
|
|
 |
''רק שלא היו'' בלשון עבר. זה קרה
ל"ת
David,
Boca Raton,
23/07/05 05:07
|
|
 |
10.
אמרו לא לסוע
לינוי,
חדרה,
23/07/05 03:00
|
למה הישראלים תמיד עןשים בכוונה ונוסעים אמן ולא יהיו נפגעים ישראלים בסדרת הפגועים הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אלוהים ישמור...
מעיין,
חדרה,
23/07/05 02:49
|
וואי מה נסגר בעולם הזה איזה פחיד.. בוושינטגון רמת הכוננות עלתה, בלונדון פיגועים, בארץ, בקיצור שאלוהים ישמור אותנו מה נסגר בעולם הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מיותרת וטיפשית!!!
מסנן טפשים,
23/07/05 12:56
|
|
 |
מעיין צודקת!
מסננת עילגים,
וושינגטון,
23/07/05 15:03
|
|
 |
כן. אבל זה טריויאלי ואין צורך
מסנן,
טיפשים,
23/07/05 18:43
|
להזכיר את זה צריך לכתוב דברים משמעותיים וחשובים ולא דבר כ''כ טריביאלי שברור לכל אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
Lefanot et hitnachlut sinai!!!
ל"ת
Jamal,
chairo,
23/07/05 02:45
|
|
 |
נמאס מהכתומים והתגובות המאוסות
ל"ת
שלהם,
23/07/05 12:54
|
|
 |
7.
מה יש להם משארם?
א,
23/07/05 02:45
|
|
 |
6.
הכר את המוסלמים הקיצונים
אלי,
רמת-גן,
23/07/05 02:41
|
צריך להפנים את העובדה שהם מעוניינים לאסלם את העולם..וזה ממש לא מבדיל בין נוצרים,יהודים ואפילו לא מוסלמים שוחרי חיים ושלום שגם הם נפגעים מהקיצוניים שבהם. אל קאידה הוא למעשה צבאם.. וכל העולם כולל אנחנו צריך להלחם בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
Wherever
Eitan,
23/07/05 02:31
|
Wherever there are Muslims- there is chaos and terror: Philipines, serbia, Kashmir, Chechniya, Middle east, ENgland, Ethiopia.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פעולה של המוסד?
ל"ת
א,
נצרת,
23/07/05 02:30
|
|
 |
נראה לי שזה סתם סכסכן!!!!
ל"ת
זה,
שיודע,
23/07/05 12:53
|
|
 |
ערבים עם מטומטם
חבל על הזמן,
23/07/05 10:42
|
|
 |
3.
מעריב ראשונים
للاعفق,
ירושלים,
23/07/05 02:13
|
בידיעות עדיין אין את הכתבה הזו!
רק שלא יהיו ישראלים שם. זה נורא הטרור הזה. לא חבל. צריך להפסיק להלחם בטרור ולעשות איתו שולם ושלום וזהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דפוק מהרבה כיוונים!!
ל"ת
סתם,
אחד,
23/07/05 12:52
|
|
 |
הערבים נלחמים בכל המין האנושי
ל"ת
קשה אבל נכון,
23/07/05 10:44
|
|
 |
הלוואי.....
בני,
23/07/05 06:06
|
אבל אתה יודע היטב שעם טרור אי אפשר לעשות שלום
הנה ניסו עם הטרוריסט ערפאת ותראה מה קרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אל תגידו לא ידענו!!
ל"ת
ירון,
חולון,
23/07/05 02:10
|
|
 |
1.
יופי אולי הפעם זה ישכנע
ירון,
תל אביב,
23/07/05 02:06
|
לא לנסוע לסיני !!!! להעניש אותם על הפיגועים ולא לנסוע במשך שנתיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי באמת ילמדו... אבל יופי?
ל"ת
האמת,
המוחלטת,
23/07/05 12:51
|
|