 |
116.
תמשיכו להתכחש לאמת וסופכם רע..
בת יענה,
24/07/05 14:29
|
|
 |
115.
כל עם והאמנון אברמוביץ שלו
ל"ת
hgi,
24/07/05 12:47
|
|
 |
114.
ישראלים הגיבו ב''רגליים''.
חני,
24/07/05 11:11
|
ישראלים צריכים למחות ב''רגליים''
בעקבות נסיון המצרים להטיל אחריות על ישראל בגין מעשה חסר אנושות שכזה ראוי כי כל הישראלים ידירו רגליהם מסיני. הכלכלה המצרית מתעשרת מהכספים הרבים שהישראלים משקיעים בנופשים בסיני. התגובה הטובה ביותר לדברי ההבל הינה פגיעה במקור הפרנסה בסיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
מענין מה יכתבו על זה גדעון לוי
גדעון,
תל אביב,
24/07/05 07:27
|
מהארץ. מר לוי, אשר ימץ את השקפת החיים של הערבים לבטח ימצא סימוכין שיציקאת התאוריה הזו שאנו אשמים, כמו בכל אסון המתרחש בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין להתיחס לגדעון לוי
שי,
תל אביב,
24/07/05 09:13
|
אין משמעות ואין להתיחס לגדעון לוי. האיש איננו אמין וכתיבתו חולנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
אי-סלאם
צבי,
קולורדו,
23/07/05 22:25
|
ריבונו של עולם! מדוע אין קץ וגבול לגן החיות האנושי שבראת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי הוא פשוט לא ברא.
ל"ת
אלוהים=פרדוקס,
24/07/05 09:50
|
|
 |
111.
נקמה -
מלי,
ברזיל,
23/07/05 18:42
|
|
 |
110.
ערבים מטומטמים
ג'ון,
תל אביב,
23/07/05 18:00
|
המקום לתכנן את קידום עמם ושליטים הערבים עדין עוסקים בחימום הרוחות ובין השורות קריאה למלחמה.
זו שוב הוכחה עד כמה חשוב לנו להתנתק מהערבים, להקים גבול ברור ובר הגנה, ולהתחיל לדאוג לתושבי ישראל. ושהערבים יחנקו עם המנטליות הדבילית שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
response.........
....g.w.b.....,
w.d usa,
23/07/05 16:54
|
the yellow stuff mast be leakiking from his ear into his brain........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
צודק הפרשן הערבי, המוסד אשם
אמיר,
ירושלמי,
23/07/05 16:09
|
המוסד הישראלי באמת הגזים אנחנו ממש חייבים לעשות חשבון נפש עם כל החיסולים האלה... גם אסור לשלוח יהודים להתאבד כי זה נגד תורת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
חשבתי שגם את טאבה המוסד עשה...
ל"ת
מוזר מאוד,
23/07/05 15:06
|
|
 |
מאד ברור.....כדי שתהה עילה
פאריד,
אל אטרש,
23/07/05 18:17
|
לבצע פיגוע נקם בערבים בצע המוסד את הפיגוע הראשון חחחחחחחחחחח
וברצינות...החלמה לפצועים באשר הם ותנחומים למשפחות השכולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
גם מועצת ישע מאשימה את השב''כ.
ל"ת
זה כיף!,
מה רע בזה?,
23/07/05 14:57
|
|
 |
זה כל מה שהיה לך לאמר ידביל?
ל"ת
רמי,
24/07/05 08:43
|
|
 |
105.
האזינו לכל האיסלאם.
יעל פח מגרד,
23/07/05 14:46
|
והבינו , תומכי ההתנתקות ו''מחנה השלום'' כמה אתם טפשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התלהמות נבובה
הנמר,
23/07/05 15:39
|
לשמחתי מנהיגי העולם המערבי הפנימו כבר שרדיפת כל מוסלמי באשר הוא רק דוחפת אותם יותר לחיקם של הקיצונים. הפתרון האולטימטיבי: חינוך, חינוך הרבה חינוך והסברה, דחיקת רגליהם של מטיפי הזעם והרבה הרבה סבלנות. זה לא יקרה מחר. לפני שאת/ה יורה מהמותן תעצור רגע לחשוב, אם יש לך את הכלים המאפשרים לך זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפי שערפת ידידך חינך את הפלסטי
רמי,
24/07/05 08:53
|
ומי לדעתך צריך לחנך 1.2 ביליון משוגעים מוסלמים או לפחות 80 אחוז מהם. יתמים שלי ? לפחות 80 אחוז מהמוסלמים בעולם קיצוניים. אז את מי אתה מפחיד ? אין לנו ולמערב כבר מה להפסיד. יש כבר מזמן לעבור למקל . מספיק גזרים . זה לא עובד. רק אלימות תמנע אלימות חביבי. ואם אתה לא משוכנע בזה. אז הזמן ישכנע אותך כי לצערי יש הרבה כמוך וזה יעלה לנו ולמערב ביוקר לפני שנתחיל להגן על עצמינו. אן לי ספק שהמערב יעשה את מה שצריך כבר מזמן היה לעשות. חבל על אלפי ההרוגים אם לא מליונים שיכולנו לחסוך אם לא היינו כל כך חולמנים ואיטיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפתרון הסופי
הנמר,
24/07/05 12:13
|
ההיסטוריה מלאה באנשים שרצו ''לגמור מהר'' ורצו לספר לחבר'ה. למעלה מחמישים שנה אנו נלחמים בטרור הערבי תוך נסיון לשמור על צלם האנוש שלנו, ככל הניתן. ההנחה שלך כי 80 אחוז מהמוסלמים בעולם, קיצונים, שגויה מיסודה ואין לה בסיס עובדתי. אתה מציע לנו ''פתרון סופי בסגנון מילושוביץ', היטלר ושאר הרודנים, הדומה לנסיון לכבוש את ליבה של אשה באמצעות אונס, בעוד שלוחמה עיקשת וחסרת פשרות בקיצונים תוך מאמץ לכבוש את ליבם של הסובלנים הוא הפתרון. כל ארגון טרור בהיסטוריה, שלא נהנה מתמיכת הציבור, נעלם או הושמד. נסיון לפתור מעשה איוולת באמצעות מעשה איוולת אחר, הוא משוואה בלתי פתירה, כפי שההיסטוריה מוכיחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
עסק ביש לא ממש עזר לנו
כבר היו דברים,
ארהב,
23/07/05 14:40
|
רק רציתי להזכיר שבארועי עסק אנחנו אכן תכננו לעשות פיגועי דמה במצריים. כך שזה לא לגמרי רעיונות ממוחו הקודח של המצרי הנ''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקרה בודד לפני יותר מ50 שנה
ל"ת
בניגוד לטרור,
הערבי,
24/07/05 09:54
|
|
 |
התשובה נמצאת בדבריך
מי5,
24/07/05 02:30
|
אם עסק הביש לא עזר לנו, למה המוסד צריך לחזור על הטעות? נראה לך שהמוסד ימצא הרבה טפשים שיתפוצצו כדי להרוג כמה חדרניות מצריות? בכל אופן, לא במשכורת שהמוסד משלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר על שנות החמישים
דן,
23/07/05 21:32
|
ארצות הברית באותה תקופה סייעה ברצח של מנהיגים פוליטיים ויותר מאוחר ממשלת צרפת פגעה בספינה של גרין פיס.
העולם השתנה מאוד מאז ואין שום קשר למה שקורה היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצרפת מותר הכל. לנו לא.
ל"ת
זה ההבדל.,
24/07/05 09:55
|
|
 |
העסק ביש מאד אם יש ישראלים כמו
ל"ת
מביש,
23/07/05 15:18
|
|
 |
103.
הלוואי שזה נכון, יא מג'די
המחתרת הסגולה,
23/07/05 14:32
|
מי יודע אולי מר מג'די--איבן אל חנזיר--קלע הפעם בול. אולי המוסד חוזר לימי הזוהר האבודים שלו. תנו גם לערבים קצת לטעום מטעם הטרור. ימ-ימ-ים, זה כל כך טעים יא חוסני מובראק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
הדבר הכי חשוב בכתבה:
שוקו,
23/07/05 14:25
|
להערכתו, החמאס והג'יהאד לא עמדו מאחורי הפיגוע בגלל קשריהם ההדוקים של ארגונים אלה עם ממשלת מצרים.
לממשלת מצרים יש ''קשרים הדוקים'' עם החמאס. מי שמשחק עם קקי מתלכלך בקקי. תהנו מצרים יקרים שלי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממשלת מצרים רודפת אחר האחים
המוסלמים,
24/07/05 09:58
|
הטמבל אמר שלחמאס יש קשרים עם מצרים ואתה מאמין לו. החמאס קשור לארגון האופוזיציה המצרי הספק חוקי ששמו: האחים המוסלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
הוא לא חבר של ראש עיר לונדון?
ל"ת
חיפאי,
23/07/05 14:21
|
|
 |
100.
לכל הישראלים תקראו חשוב!!!!!!!
ירון,
23/07/05 14:17
|
מה אנחנו נוסעים לשם אנחנו מפרנסים אותם זורקים עליהם המון כסף ובסוף אנחנו האשמים כל מיני תגובות המוסד עשה את זה בואו לא ניסע לשם שהכלכלה שלהם והתיירות שלהם תיפול לקרשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמרי - שיקול חשוב
די לחיזוק האויב,
23/07/05 18:56
|
אחד השיקולים לנסיעה לסיני הוא המחיר. מסתבר שזול לך - יקר לישראל, חשוב שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק! אסור לישראלים לנסוע
בועז אלון,
23/07/05 15:11
|
|
 |
99.
''כל הפרטים'' אמירה נבובה...
ל"ת
כמה אופייני,
23/07/05 14:12
|
|
 |
98.
שם הורד
הנמר,
23/07/05 13:57
|
הסכנה האמיתית היא השילוב בין טכנולוגיה של המאה עשרים ואחת בידי אנשים בעלי חשיבה, תרבות ומנהגים של ימי הביניים. מחשבה מעוררת חלחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה האינטלגנטית ביותר
שי,
23/07/05 14:16
|
|
 |
התחרות לא קשה.
ל"ת
צר לי.,
24/07/05 09:59
|
|
 |
97.
אל תפקירו ציר פילדלפי למצרים
ל"ת
ליכודניק,
כתום,
23/07/05 13:56
|
|
 |
96.
טוב שיש לנו את נשק יום הדין
ל"ת
רוני,
ישראל,
23/07/05 13:55
|
|
 |
95.
זמן של רעים
נצרת,
נצרת,
23/07/05 13:47
|
בוקר רע אורונייה גדולה הגענו אליה, הגענו לרמה מאוד גדולה של עוול , מות מעותת סכנה תתעוררו כבר מי שרוצה שלום צריך לצעוק בקול גבוה ולא לשתוק , אבל בלי רצח ופיגועים תשתדלו לעשות משא ומתן הוגן נו רוצים לחיות בשלום שני הצדדים הגיע הזמן,,,, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
אין תקנה
קוקו,
23/07/05 13:41
|
|
 |
93.
89 רק לדיבילים כמוך העולם
דבורה,
23/07/05 13:39
|
|
 |
יכולת להגיב בגוף התגובה
דבורנית,
23/07/05 14:17
|
דבורה אפרופו דבילים, את יכולת להגיב בגוף התגובה שלו יום טוב ודבילי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
מי הדביל הזה איזה נקמה מפגר
דבורה מחיפה,
23/07/05 13:38
|
מי שולך אותכם לקזינו מסכנים אייןצלכם עבודה לקזינו נוסעים זה ערבים דבילים מנצרת בבית איין אכל משחקים לכו לעזה קצת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
מדוע מעריב מתייחס למג'די?!?
דן,
מרכז,
23/07/05 13:38
|
מג'די ברנאווי ידוע כמדבר שטויות בטלויזיה המצרית. יש לו אח שעובד בחברה המספקת שירותים שאיני יכול לציין כאן שמסדר לו ג'ובים! מעת לעת אני מביט לטלויזיה המצרית כי אני דפוק שלמדתי ערבית על בורייה ועסקתי בה שנים ושכחתי אנגלית יפה מהתיכון... צרות החיים. מי ששומע את ברנאווי מדבר מייד מבין שהוא אפילו לא מגיע לרמה של אורי דן למשל ממעריב - יש למג'די מעין חוסר טעם בדיבור שאני ממש לא מבין איך עיתון רציני כמעריב בכלל מתייחס למה שפולט מג'די ברנאווי?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרגעת אותי
זכרון שלי,
24/07/05 02:36
|
אם הוא אפילו לא אורי דן כדבריך, אין צורך לקחת אותו ברצינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
response
charlie,
europe,
23/07/05 19:15
|
|
 |
חשוב להדגיש את דברי מג'די...
Erez,
23/07/05 15:16
|
''לדעתי, המוסד הישראלי או גוף ביטחוני אחר הוא זה שביצע את הפיגועים''. כך אמר והרוב הערבי מאמין לו. סיפורי עלי-באבא ,אלף לילה ולילה זה הלקסיקון ש''צרוב'' באיסלם והערבים בכלל. הדנ''א שלהם דפוק והעולם הנאור חייב לדעת זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אדיוט
אני,
ת''א,
23/07/05 13:37
|
|
 |
89.
אל תזדעזעו-העולם מאמין לאדיוט
ל"ת
איתן,
23/07/05 13:10
|
|
 |
88.
שרון מביא את אל קעידה ליד מרדכ
בומרנג,
23/07/05 12:57
|
אל קעידה שורצים בסיני ואם אנו לא ברצועה ועל הגבול - הם יהי בבית חנון תוך יום.
המצרים לא ישמרו עלינו.
משם להגיע לאשקלון לא בעיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
פרשנות במצרים
ניסים,
חולון,
23/07/05 12:54
|
|
 |
86.
הפרשן המצרי צודק
אחמד,
נצרת,
23/07/05 12:51
|
|
 |
באמת צריך רמה מנטלית של בן 2
ל"ת
כדי לחשוב כך,
24/07/05 10:02
|
|
 |
לאחמד מנצרת (תשובה בתקווה ש...
Erez,
23/07/05 16:03
|
לאחמד סליחה שאני לא יכול לנקד כדי שתבין טוב יותר ,אבל תשתדל לקרוא לאט. הילד שלך בן השנתים צודק ! זו בדיוק הרמה הממוצעת שלכם. חשיבה של ילד בן שנתיים. רק חבל שהילד שלך ימשיך לגדול (פיסית) אבל יתקע עם רמה שיכלית של שנתיים. אני מקווה שהסברתי את עצמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות במיץ
תתעורר,
ישראל,
23/07/05 15:04
|
אצלכם המוסלמים כולם אשמים חוץ ממכם... בהכל אשמים ישראל ואמריקה... השליטים שלכם מושחתים-אמריקה אשמה, יש פיגועים-ישראל אשמה, יש אידס במצרים- ישראל אשמה, המצב הכלכלי הארצות ערב לא טוב - אמריקה אשמה, יש הרבה עניים- אמריקה אשמה. האסלאם היא דת תוקפנית וחסרת סבלנות, שלא מכבדת אף אחד אחר ולא מסוגלת לראות שמישהו אחר מצליח ומשגשג ובגלל זה תישארו מפגרים תמיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל המוסלמים כמו אחמד מנצרת
לא לשכוח.,
24/07/05 10:05
|
יש גם מוסלמים אחרים וכולם יכולים להיזכר כבמה דוגמאות. הצרה היא שהמוסלמים הנאורים לא נותנים את הטון בעולם המוסלמי ולזה ארצות הברית מנסה לשים סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יתום מסכן. מי ידאג לו ?
ל"ת
ד''ר טיבי,
23/07/05 14:47
|
|
 |
85.
העיקר שיפחדו מאיתנו !
ל"ת
שלא יואהבו!,
23/07/05 12:50
|
|
 |
84.
גם הפיגוע הקודם בוצע על ידינו
hhhh,
23/07/05 12:41
|
רעיונות הזויים כאלו יכולים ליצמוח רק במסורת אלף ליילה וליילה זה מזכיר ימים נשכחים במלחמת ששת הימים על ניצחונות מזהירים של צבא מצריים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
הערבים אותם ערבים, וגם הים
בכלל לא מופתע,
מזרח תיכון י,
23/07/05 12:38
|
הנו אותו הים. כאילו לא עשינו חוזה שלום עם מצרים. כרגיל, ישראל אשמה בכל הצרות בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
זאת מדינה שיש אתה שלןם!?
SAILOR,
23/07/05 12:37
|
לעולם לא יהיה שלום עם ערבים! זאת בגלל המנטאליות שלהם וטימטום פסדו-פוליטיקאיים''מתקדמים'' שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אני חוזר לסיני רק על טנק.
ל"ת
רונן,
די זהב,
23/07/05 12:32
|
|
 |
80.
כל הערבים זהב, מתנת האל לעולם
עלי,
23/07/05 12:31
|
שילכו לאלף אלפי אלפי עזאזלים כל הערבים. כ ו ל ם!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
והמצרים יכנסו לנו 2 ק''מ
כבר לא,
תומך התנתקות,
23/07/05 12:28
|
מאשקלון.
שריפה אחים שריפה.
לא נעים להגיד הכתומים צודקים.
הכותב מצביע שינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני הצבעתי שינוי
כתום,
חושש,
23/07/05 14:03
|
ובחלומות הכי רעים שלי לא האמנתי שהמצרים יופקדו על ציר פילדלפי.
היי חבר'ה אל תשכחו שיש בנגב מתקנים רגישים שפגיעה בהם תסכן את כל מדינת ישראל.
רק אנחנו יכולים למנוע העברת טילים ארוכי טווח לרצועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טילים ארוכי טווח- עניין של זמן
חיים,
דרום,
23/07/05 22:44
|
בהתחלה היו לקסאמים טווח של 3 קילומטר ומטען קטן וכולנו צחקנו כשהם נפלו בשדות ולא עשו כלום. אחרכך הטווח עלה ל-5 ואז ל-8 ועכשיו הם משתקים עיר שלמה בישראל בנוסף לישובים וקיבוצים שתושביהם בורחים. את הקטיושה המציאו לפני 60 שנה והיא לא כל כך מתוחכמת. הפלסטינים יוכלו לבנות טיל דמוי קטיושה עוד מעט זמן. הפתרון היחידי הוא מאזן הרתעה, כמו שיש בגבול הצפון. על כל קסאם יחטפו ירי ארטילרי של סוללת תותחים וזה יהיה מה שימנע מהם מלירות שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
Arab can`t change his skind
ephi,
23/07/05 12:19
|
he is still dirty arab I remeber egipt army running without shoes :))))
הגב לתגובה זו
|
|
 |
this kind of response should
not be allowed,
23/07/05 13:28
|
I am a right wing person - but racism should not be allowed for the sake of free speach
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nachon
charlie,
24/07/05 01:48
|
you are right, maariv should do a better selection - this is disgusting!.....bye
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
כן , אני מודא...גם צונמי!
איש מוסד,
מוסד,
23/07/05 12:18
|
שלום לאור העבודה שנחשפנו כבר, אני מודא בכך שאנחנו ביצענו פיגוע הזה, גם בלונדון וגם ב-11 לספטמבר..
אגב, אנחנו ביצענו רעידת אדמה באסיה וגרמנו לצונאמי ענק, כדי להבריח ישראלים מתאילנד. ולא מזמן גרמנו לגשמים ברומניה כדי לגרום לשטפונות שמה. חור באוזון ואפקט החממה זה גם אנחנו.. באמת מצטערים, לא התכוונו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
כמו הפרשן,כך נראת מצרים.
ל"ת
אפי,
י-ם,
23/07/05 12:08
|
|
 |
75.
פיגועים ישראלים במצרים?!
האדם השלישי,
23/07/05 11:59
|
|
 |
74.
בחיים שלי אני לא חוזר לסיני
ב.ו,
מרכז,
23/07/05 11:52
|
לא יתכן שיאשמו את ישראלים בטרור בסיני ואנו לא נגיב,לא חוזרים לסיני נקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
לפחות תשימו גרשיים- ''מומחה''
סבע,
23/07/05 11:49
|
|
 |
72.
המצרים צודקים
למה העולם שותק?,
23/07/05 11:47
|
|
 |
71.
תמשיכו יערבים מטומטמים,
גיל,
23/07/05 11:43
|
תמשיכו להרעיל את העולם ואת האזרחים שלכם בשנאה תהומית לישראל ולעולם המערבי. בסופו של דבר זה לא הביא אותכם לשום מקום, אתם מפגרים אחרי העולם המודרני בשנות דור. אם היה לכם שכל בקודקוד במקום חרא הייתם מבינים ואולי משנים לשנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
שקיעתה של מצרים
יעל,
23/07/05 11:38
|
עכשיו ברור לגמרי למה מצרים ארץ מפגרת ונחשלת מאחר וקיימים שם פרשנים שרוצחים את האמת ומספרים סיפורי אלף לילה ולילה לעמם המפגר . הדרך מכאן תהיה קצרה להפיכת השלטון לשלטון של האיתולות האיסלמיות ולהמשך שקיעתה של מצרים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
שמתם לב כנסו
דניק,
בית זרע,
23/07/05 11:38
|
שמתם לב אחרי שאנשים מדברים נגד ישראל קוראים עוד ועוד פיגועים אבל אחרי שהם מפסיקים לדבר נגד ישראל הכול נירגי זה סימן מאל וכי מאוד לכול הפרשנים לשתוק כך לא יהיו פיגועים וכך יטב לכולנו בקיצור תישתקו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
נישואי קרובים מקובלים במצרים..
רן,
אינשטיין,
23/07/05 11:27
|
ואז מיטב המוחות האנליטים של מצרים יוצאים בהתבטאות שופעת חכמה מהסוג הזה.... לא פלא שמנקה רחובות ביפן או בארה''ב מרוויח פי 5 יותר מרופא במצרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
הפיגוע בשרם
KOBI,
רחובות,
23/07/05 11:26
|
|
 |
66.
הפיצוץ בסיני
ויקטור,
מנרה,
23/07/05 11:17
|
הבעיה עם המצרים שגם כוחות הבטחון שלהם מפטמים את הנרגילה בחשיש ותוך כידי העישון הם מפנטזים על המוסד הישראלי.ולכן לעולם לא נדע מי ביצע את הפיגוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
אלה הם החברים של השמאל שלנו!
ל"ת
קיקו,
עפולה,
23/07/05 11:10
|
|
 |
תגובה ל65 קיקו מעפולה
נועה,
23/07/05 12:31
|
גם לבך כמו של הפרשן המצרי אכול שנאה וזה מותיר אותך חכם בדיוק באותה המידה כמותו וכיוון שיש חשד כי לא תבין את דברי הנה ההסבר אתה טיפש.............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבור מעריב למה לרשום שהוא פרשן
מה זה משנה,
23/07/05 11:41
|
|
 |
64.
פרשנים עם מוח מעוות גם כאן
פרשן לפרשנים,
23/07/05 11:04
|
בדמותם של החכ''ים אליאס בשרה , ברכה ויתר החבורה שקיבלה עוז וחוצפה , אז עזבו את הפרשו המצרי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הוא צודק וזה מוכח
ri,
23/07/05 10:59
|
הרי זה ברור אנו הרגנו את ישו את יוליוס קיסק את סאדאת ואגלה לכם,,אני את ארלוזורוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
והממשלה מחזיקה את המסוף פתוח?
שוש,
23/07/05 10:58
|
ממשלה חסרת אחריות מחזיקה את המסוף פתוח. נכון שיש ישראלים סתומים שחושבים שנתניה ותל אביב זה כמו סיני אך הממשלה צריכה לקחת אחריות ולסגןר את המסוף. עד שיבוא שלום. כך יחסכו חיי אדם וכספים רבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 62
אסף,
תל אביב,
23/07/05 11:51
|
חתיכת מוגבל שכלית, אולי יבטלו את הטיסות לאנגליה וניו יורק מאותה סיבה ואם כבר אז גם למדריד כי המחתרת הבאסקית מסוכנת ואתה יודע מה אולי גם לא נרשה לתיירים להגיע לנתניה ונבטל את המכביה. אתה ממש סתום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוש צודקת!! כל עוד למצרים יש
אלגנט,
23/07/05 12:27
|
מדיניות חד צדדית - אנטי ישראלית לנתק איתם כל קשרי תיירות מאחר ובפיגוע האחרון לאחר שנפגעו ישראלים רבים לא נתנה לכוחות חילוץ ישראלים לחלץ את אזרחי ישראל! כל עוד לא תיתן יש לפגוע בכלכלת התיירות הישראלית בסיני שמרוויחים שם המון כסף הבתי מלון והקזינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
ערבים או לא ערבים? מה הפלא?
ל"ת
טל כברי,
23/07/05 10:57
|
|
 |
גזעני או לא גזעני?באמת מה הפלא
ל"ת
אסי,
23/07/05 11:39
|
|
 |
איפה טיבי
פרשן,
מרכז,
23/07/05 19:15
|
|
 |
זה לא הגזע, זה החינוך
מורה הדור,
23/07/05 14:21
|
הערבים מחונכים לשינאת ישראל, מגיל צעיר תולים בישראל כל דבר שקר ומציגים אותה כמקור לצרותיהם (הפרוטוקולים של זיקני ציון נמכרים בקהיר כמו גם בגדה). דברי פרשן כזה גם הם במסגרת אינדוקטרינציה וחינוך ההמונים הנבערים. מחנכים ומטיפים שראוי להתפוצץ, להרוג חפים מפשע זה לגיטימי ובסוף זוכים ל 72 בתולות... הפוסל והחושד בערבים עושה זאת על רקע חינוכם ולא על רקע גזעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדה, אין ערבים-אין פיגועים!
ל"ת
גיזעני? מצפצף.,
23/07/05 12:46
|
|
 |
60.
פרשן יקר
Joe Anaaref,
IsraHell,
23/07/05 10:47
|
כשאתה קם בבוקר וגורר את עצמך 200 מטר לשירותים בחצר, הבט סביבך. העוני, הניוון וחוסר התוחלת שאתה רואה הם התוצר העיקרי של דרך חשיבה פרימיטיבית ובכיינית כמו שלך. לעד תשתרכו אחרי המערב, עניים בוכים ומוזנחים. אתם ראויים לגורלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
שירה,
ת''א,
23/07/05 14:40
|
|
 |
Best response
Pueblo,
23/07/05 12:52
|
|
 |
59.
מוח ערבי חולני
מ.ר.,
23/07/05 10:45
|
|
 |
אנתרופולוגיה לא אנטרופולוגיה
קיראו ספרים ולא,
תעשו טעויות,
23/07/05 11:30
|
|
 |
ואיך זה בדיוק מקדם את דיוננו?
ל"ת
תרבות הדיון,
24/07/05 03:53
|
|
 |
מאחר וזו מילה לועזית
החוליה החסרה,
מסופוטמיה,
23/07/05 12:27
|
ניתן לכתוב ''אנטרופולוגיה'' למרות שבדרך כלל נמצא בכתובים את המילה ''אנתרופולוגיה'' . זו לא שגיאת כתיב. למרות שגם לי זה צרם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן טעות
יוגב71,
23/07/05 19:56
|
אנטרופולוגיה היא טעות - המילה היוונית ל''אדם'' היא אנת'רופוס (th) צליל זה נכתב בתעתיק עברי היום 'ת'!
וכמו כן - מאחר ש... ולא מאחר ו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אידיוט
ל"ת
gal,
herzelia,
23/07/05 10:42
|
|
 |
57.
אם זה מה שהם חושבים אני מרחם ע
דוד,
23/07/05 10:39
|
על המצרים זה עם מפגר ורווי שנאה לצערי קיבלתם מה שכניראה מגיע לכם כמה פיגועים כאלה ותשנו דעתכם שהטרור פוגע בכולם ודי עם השנאה שלכם נגד ישראל.השנאה מסמא פיקחים.....והטרור פוקח עיוורים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
המאשימים בסוף יבינו כנסו
שמתם לב,
באר שבע,
23/07/05 10:37
|
המאשימים את ישראל בסוף יבינו את האמת לאמיתה אבל בדרך נוראה ואכזרית שמתם לב אחרי כל אישום נגדינו יש פיגועים זוכרים את ראש עיריית לונדון יום אחרי שהאשים אותנו ויצא באמירות נגד ישראל מיד היה פיגוע בלונדון אני מקווה מעכשיו שהוא ישתוק כמו שאמר קאדפי בזמנו ואני מעריץ של קאדפי שתיקה שווה זהב ולמה הוא אמר את זה כי בסוף מי שמדבר נגד ישראל מקבל מכות על טיביות מאלוהים כך גם במצרים אחרי שהם יתחילו להבין אותנו וליהילחם בטרור והברחות אולי בטוח הפיגועים יפסקו אבל עד שהם לא ינקטו שום פעולה נגד הברחות נשק ונגד הטרור יהיו דברים חמורים למשל כמו טרור בסיני בקיצור אני מקווה שאחרי עוד כמה פיגועים קשים כול העולם שיצא נגדינו יבין אותנו ויתחיל ליהיתיחס בטוב לישראל עד שזה לא יקרא צפויים עוד פיגועים והכול מידי האל אז כמו שקדאפי אמר שתיקה שווה זהב והדיבור שווה פיגועים בקיצור לכול המאשימים תישתקו וכך תימנאו מפיגועים אז ליהיתראות המאשימים כדי לכם להפסיק להאשים כי אם לא צפויים עוד פיגועים רבים בסיני וזה חבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הוי הטמטום !!!!!!!!!!!!!
ל"ת
רן,
ת''א,
23/07/05 10:36
|
|
 |
54.
הפרשן שייך לשמאל הישראלי ???
ל"ת
לא בטוח,
23/07/05 10:33
|
|
 |
53.
שימו לב, זה מהמשכילים שם
קוגו,
23/07/05 10:31
|
אלה ישמרו עלינו בציר פילדלפי? שלום עם ערבים? לעולם לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
פיגוע במצרים
ש.א,
23/07/05 10:26
|
... אולי יתחיל העולם להתעורר לפשר הזוועות והתופת. עד לאן מגיעה החוצפה המצרית שתולה אשם בישראל על הפיגוע. אין בהם אמונה גם לא בימי שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ובדם אנו עושים מצות?
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
23/07/05 10:24
|
|
 |
50.
אדוני הפרשן אתה אידיוט
ל"ת
דני גולן,
מאכז,
23/07/05 10:23
|
|
 |
49.
בוש,תעשה טובה, תוריד את
אדם,
23/07/05 10:13
|
אלכסנדריה ואיזה כמה שכונות בקהיר, טוב? דת של רוצחים, של קופים מטורללים ופרימיטיביים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לכל הטמבלים. הוא צודק
ע.,
23/07/05 10:06
|
אתם יכולים ללגלג עליו ככל שתרצו, אבל לגבי מצרים, ישראל ביצעה בעבר פעולות טרור ופעולות תגמול קשות כנגד מצרים.
פעולות הטרור נודעו לימים בארץ כפרשת ''עסק הביש'', כולם כמובן התנערו בארץ מאחריות לגבי יחידת המודיעין הישראלית שביצעה את הפיגועים והחלה בישראל המריבה לגבי ''מי נתן את ההוראה?'' כשעיקר הרפש נע בין ג'בלי ללבון.
ישראל גם הפעילה פעולות תגמול קשות כנגד מצרים, אשר לא מנעה הסתננויות של פעילי אש''ף מתחומה. המפורסמת בפעולות הייתה פעולת ''חץ שחור'' בעזה (שהייתה אז שטח מצרי).
כך שמבחינה היסטורית עובדתית יש לו על מה לבסס את פרשנותו. נשאלת השאלה מבחינתנו עד אנו מוכיחים כי באמת אין לנו אחות? (ולאור ההיסטוריה שלנו חובת ההוכחה כנגד טענות כאלה היא עלינו).
דרך טובה תהיה לעזור ולסייע למצרים בכל דרך אפשרית למצוא את האחראים לפעולה ולפתוח בשיתוף פעולה מודיעיני רחב יותר בין ישראל למצרים לגבי האיזור של סיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
oren,
23/07/05 14:17
|
אש''פ בשנותיו הראשונות (ליתר דיוק הפתח שהוקדם ב-64) לא ממש פעל מול ישראל משטחי הרצועה אלא משטחי הגדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל שמנסה להיות חכם..
אחד,
23/07/05 11:55
|
אחד הדברים שהדעת לא סובלת היא אוויל מלומד. לפני שאתה מנסה להיתבטא בצורה מחוכמת תלמד לכתוב..( נשאלת השאלה מבחינתנו עד אנו מוכיחים כי ...) המשפט המטומטם בסוגריים שייך לך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לאחד
ע.,
23/07/05 12:24
|
כשתתדפיס במהירויות שאני מדפיס נדבר. זה נקרא Typo - טעות אנוש נפוצה.
עצם העובדה שאתה מגיב לטפל ולא לעיקר מוכיחה את רמתך השכלית ואת היכולת שלך להתמודד, במקרה הנדון, עם עובדות היסטוריות.
(הצעתי אלייך: סייג לחוכמה שתיקה)
המשפט במקור אמור היה להיות משהו בסגנון: נשאלת השאלה מבחינתנו עד כמה אנו מסוגלים להוכיח כי הפעם ''אין לנו באמת אחות''?
לא ייחסתי חשיבות תהומית עד כדי כך לתגובה שלי כדי לבדוק אותה לפני ששלחתי. רשמתי אותה בשתי דקות ושלחתי ... בכל מקרה, תודה על ההגהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לע'
אוהד,
הרצליה,
23/07/05 13:53
|
רציתי להוסיף עבורך פרטים על ''אחד''. הרי את המדינה הזו מילאו, מאז העליות ההן, ערסים וצ'חצ'חים מצפון אפריקה ואסיה. הם באו ממדינות מפגרות, ולכן הם לא השתלבו רוחנית ומעשית. על השכלה אין בכלל מה לדבר. כל תרומתם היא דחיפות בתור, נהיגה פראית ודיבור בניב ערבי. 'אחד' זה דוגמא לכך. בטח עולה ממדינה ערבית. הוא לקח הפסקה מהמונית שלו, או מהבסטה בשוק או מניקוי השירותים שלי כדי לענות לך. בעילגות וברגשי נחיתות. זה בטח איזה ערס שבולע בשקיקה את הסיסמאות של האליטיסטים מהליכוד שמנצלים את טמטומו כדי למכור לו סיסמאות מלחמתיות. על המילה ''מחשבה'' אין בכלל מה לדבר. אז איך אפשר לנהל דיון עם כאלה ברברים, ימניים ברובם? בלעדי כל האספסוף הזה בארץ, המדינה היתה מלאת תרבות, חינוך ונימוס. בקיצור, הפכנו למדינה ערבית. מסקנה: תבין את הרקע של ''אחד'', ובוא נתמלא כלפיו רחמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוויל לא מלומד
אחד שיודע,
23/07/05 17:48
|
לפי אופי התגובה שלך רואים שכולה אמוציונלית ולא מן הנמנע שלא הקדשתה רגע למחשבה לפני שהגבתה כמו שהגבתה . רצוי שתבדוק באילן היוחסין שלך (במידה ויש לך)אם אין במשפחתך נישואי קרובים מרובים או לחילופין ממזרים מדור ראשון או שני - דבר שיעזור לך בעתיד להיתמודד עם תגובות שלא תמיד תוהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לע' ואוהד, נפלתם על הראש ???
ענת,
23/07/05 15:10
|
קחו אופטלגין ,ומוחכם הקודח יירגע קצת , ורק אז גשו למקלדת. כמות כזאת של רשע , בטוקבק קצר, זה לא מתקבל על הדעת. אז כאמור , גשו לבית המרקחת הקרוב , ומצאו מזור למכאובכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענת, שכחת היום לאכול סחוג
אוהד,
הרצליה,
23/07/05 16:13
|
או חריימה או משהו אחר מהמאכלים הפרימיטיבים שלכם. תחזרי לנקות לי את השירותים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט גזען טיפש
ל"ת
טל,
23/07/05 14:42
|
|
 |
אוהד מהרצליה
תומר,
כפר סבא,
23/07/05 14:37
|
אתה כזה אדיוט....... אין מקום לאנשים כמוך במדינה שלנו של כולנו אשכנזים מזרחיים רוסים אתיופים ....... תבדוק אולי מתפנה משרה בטלויזה המצרית??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתם מטומטמים
עמית,
23/07/05 14:12
|
|
 |
47.
This is the New Midle East of
ל"ת
Peres,
23/07/05 10:04
|
|
 |
46.
מצרים תשמור עלינו
ריצ'רד לב הארי,
הרכבת התחתית,
23/07/05 10:00
|
מול כל הפרשנים הביטחוניים צבאיים התפוצצה עכשיו האמת בפרצוף: המצרים אינם מסוגלים לשמור על עצמם, וכיצד יוכלו לשמור עלינו? כדי לייצר פיגוע בסדר גודל כזה יש צורך בתשתית לוגיסטית רחבה, המונה עשרות אנשים. הללו מסתובבים חופשי חופשי בכל מרחב חצי האי סיני במשך שבועות וחודשים, מבריחים טונות של חמרי נפץ, מרכיבים שתי מכוניות תופת, ומסיעים אותן למקום הפיגוע. אחרי כל זה עדיין ישנם סהרוריים בתוכנו הסבורים כי נוכחות של צבא מצרי לאורך ציר פילדלפי תמנע הברחות וטרור. מדהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
ואריק עוד רוצה לסמוך עליהם?
ל"ת
אין אמונה...,
23/07/05 09:51
|
|
 |
44.
הם בטוחים שהם מעניינים אותנו
הוא בלע משהו?,
23/07/05 09:50
|
הערבים צריכים להבין שהם בכלל לא מעניינים אותנו. לא רוצים שיהיה להם רע, גם לא מעניין אותנו עם רע להם. זה תפקידם לשנות את מצבם. לא מעניין אותנו שלום חם איתם (זה גם משהו שהם לא מסוגלים לו). מצידנו שיעזבו אותנו בשקט לנפשנו. חוץ מזה, אנחנו לא רוצים שום קשר עם פנטזיונרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
Magdi - you are realy dumb
Normal,
23/07/05 09:46
|
it's a shme that the arab media let's you open your big mouth
El Qaida get's revenge against Egypt for backing US on Iraq issue. They want to make sure Egypt understands that this has nothing to do with Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
סימפטום של אנטישמיות מודרנית..
ארז,
23/07/05 09:44
|
סימפטום של אנטישמיות מודרנית - ''היהודים מבצעים את הפיגועים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
אם אלה הפרשנים הבטחוניים שלהם
זה אבי עצבני,
23/07/05 09:42
|
|
 |
40.
פרשנות גששית :-)
חיפאי,
23/07/05 09:40
|
שייקה: איזה פרשן, מלא חוכמה איסלאמית, גברי: בטח זה פרשן טייס. פולי:, תגיד, איך הם, אבל איך הם לומדים לעשות זה פרשנות כזה מלא חוכמה. גברי: אהה, זה אוכלים שלושה ימים חומוס, פולי: חומוס? גברי: כן חומוס, ואז סוגרים להם מאחורה שלא יצא הגזים של החוכמה, אחרי זה זה עולה לראש ויוצא מהפה מלא פרשנות. שייקה: שאעשה תה? פולי וגברי: תעשה תה. שייקה: אולי עם ביצה קשה על יד זה?
וכול................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ענק !!!!!!!!!!
ל"ת
ירון ירושלמי,
23/07/05 12:17
|
|
 |
39.
מה אתם קופצים יה מפגרים
נבון,
23/07/05 09:39
|
זה לא שישראל לא ביצעה פיגועי טרור במצריים כולל פיצוץ בת-קולנוע (פרשת עסק הביש לכל המפגרים שמקבלים את ההיסטריה שלהם מלימור ליבנת)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד לאיזה תהומות טמטום מלווה
קובי הקאובוי,
בני ברק,
23/07/05 16:45
|
בשנאה עצמית יכול להגיע האדם, ועוד יהודי ???
כמו שאמר בן דרור ימיני, האוייבים הכי גדולים שלנו הם השמאל הקיצוני והימין הקיצוני. מבין שני אויבים אלו אני הכי שונא ומתעב עד לשד עצמותיי את השמאל הקיצוני. אני שונא מאוד את הימין הקיצוני (כהנא וכדומה) אך את השמאל הקיצוני הקיקיוני-בזיוני אני מתעב פי 77 !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל39
איתן,
ת''א,
23/07/05 12:14
|
פרשת עסק הביש הייתה בשנותיה הראשונות של מדינת ישראל, כאשר היא הייתה במצב מלחמה עם המצרים. פרשת עסק הביש הייתה נסיון מודיעיני שנכשל להביא לאנרכיה במצרים. נכון זה טרור לכל דבר. אבל, אם אתה רוצה שוויון היסטורי - אז לשני הכוונים. אל תשכח את פלוגות הפאדיון של המצרים לאורך הגבול בין ל48-67.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפדאין עוד בלוף
נבון,
23/07/05 14:02
|
איתן יקירי הפדאינים היו מגורשים פלסטיניאים שרצו לחזור לקצור את השדות שלהם -כמה אנשים בדיוק נהרגו ע''י אותם פדאינים מאיימים שבאו ממצריים - פחות מעשרה בשלושים שנה, פרומיל מאילו שאנכנו הרגנו לא כולל טבח הפועלים הסודנים בסיני ע''יי הצנחנים ב-56
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לנבון
oren,
23/07/05 14:15
|
בין 50 ל-56 היו כ-300 הרוגים עקב פעילויות הפאדיונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
זה אותו פרשן שמסביר
מנש,
23/07/05 09:36
|
שפיגוע התאומים בוצע כנקמה על הפלישה האמריקאית לאפגניסטאן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
איך כותבים:HOI VAI VOI!! עברית
ל"ת
יושר,
23/07/05 09:31
|
|
 |
36.
ועל אלה צריך לסמוך....חבל''ז
ל"ת
נובלס,
23/07/05 09:30
|
|
 |
35.
כל עוד המצרים יאשימו אותנו...
דודו,
23/07/05 09:28
|
מצבנו יהיה רק טוב! רק כאשר המצרים והערבים יתחילו להאשים את עצמם ויעשו חשבון נפש אמיתי - רק אז הם יתחילו להיות גם בני אדם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
שיט, עלה עלינו
ל"ת
חבר'ה,
23/07/05 09:26
|
|
 |
33.
משרד החוץ - לא לטפל !!!
כועס,
23/07/05 09:26
|
אסור לטפל בישראלים שציפצפו על האזהרות ויצאו לשם, הם הוזהרו ובכל זאת יצאו. נמאס לנו לשם מכספי ציבור על דברים כאלה, די !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עדיף?
אופיר,
תל אביב,
23/07/05 10:43
|
ללכת לקניון בנתניה? לנסוע ללונדון? אין יותר מקומות בטוחים בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסופו של דבר הם נשראים ישראלים
???,
???,
23/07/05 10:30
|
בסופו של דבר הם נשראים ישראלים וכל מדינה חייבת לטפל ולדאוג לאזרחיה אלא אחרת היא לא נקראת מדינה דימוקרטית ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לפני פינוי ציר פילדלפי, לחשוב
שפיץ,
ראשון,
23/07/05 09:17
|
המצרים קיבלו את סיני, עד הגרגיר האחרון, אבל הם ממשיכים להתחמש ואנו מתעלמים מהאויב המצרי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
אין תקווה עם המצרים
מאור,
ת''א,
23/07/05 09:17
|
מה לא נעשה? מה לא נגיד? נקנה מהם גז (טמטום נוראי!) נעסה את האגו של נשיאם המושחת, נציע טכנולוגיות חקלאיות.. שום דבר לא יעצור את המדינה הזאת מלשדר דברי בלע שכאלה. אבוד ממש אבוד! שימו לב לעשרות הגשרים שהם בנו לאורך התעלה..לא בשביל להעביר תיירים.. והאווילות חוגגת 700 חיילים שלהם בציר פילדלפי..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
חייבים להודות: יש קטע ערבי
ל"ת
מג'נוני בטירוף,
23/07/05 09:10
|
|
 |
29.
איך הם תמיד עולים עלינו.....
כאלה חכמים,
23/07/05 09:09
|
אם היו מפנים את כל החוכמה הזו גם לאפיקים אחרים---הו הו הו תארו לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
זה פרובוקטור של השב''כ
ל"ת
אנחנו דומים,
קצת,
23/07/05 09:06
|
|
 |
27.
תעמולת שטויות
הכל יכול,
ישראל,
23/07/05 09:00
|
הגורם הבטחוני הפרשן הנודע ממצרים עם גישה לעיתונות צריך להיות מוצג בכל הערוצים בעולם כמו שהציגו את שר ההסברה העירקי א-סחף לעיני כל והתבררה הטפשות הערבית המוסלמית באיזורים אלו רק חבל שלא נותנים לו גישה לחדשות בישראל שיהיה על מה לספר בדיחות חדשות יש לתת לךו טור קבוע בכל העתונים היומיים בארץ טיפש ומטומטם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ציר פילדלפי
אני,
23/07/05 08:59
|
המחליטים להעביר את ציר פילדלפי לשונאנו יתבעו למשפט העם על הפקרת אזרחי המדינה, ואני בעד ההתנתקות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
פרשן פלח
ארמון,
אשדוד,
23/07/05 08:50
|
|
 |
נכון מאוד
ל"ת
ישראל,
ישראל,
23/07/05 09:01
|
|
 |
24.
לא לבטוח בהם
נדיב,
פתח תקוה,
23/07/05 08:46
|
עוד אנו דנים אם לתת למצרים לשמור על ציר פילדלפי ואנו כבר רואים מי הם המצרים, פשוט מנוולים.ח'כ שטייניץ היחידי שמכיר אותם, הם היו אויבים וישארו כך אם הם יקבלו את השמירה על ההברחות, הם יעבירו להם טנקים ותותחים ויגידו שזה טרקטורים, ראו הוזהרתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ערבי נשאר ערבי
תמיד אמרתי,
23/07/05 08:45
|
תמיד תמיד בעמקי ליבם ישנאו אותנו אסור לעשות שלום איתם רק הסכמי אי לוחמה ! שלא יבואו אלינו ושלא נבוא אליהם, צריך איתם נתק של 50 שנה לפחות !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזען!! צא מזה-יש שלום!
כבוד תמורת כבוד,
צדק,
23/07/05 11:35
|
שים לב שאנחנו נהנים מרגיעה ושקט (לעומת ימי מלחמה ו/או בימים של מתח טריטויאלי), מכל מדינה איתה חתמנו על הסכמי שלום ו/או הוצאנו את חיילנו משיטחה.... עובדה!! אין מה להתווכח. ברגע שנתחיל לתת כבוד, גם נקבל אותו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז זהו שלא.... המודיעין שלנו
איש מודיעין,
23/07/05 12:32
|
מסכל עותר פעולות טרור פי כמה מבעבר! בכל פיגוע שעובר אנחנו צוברים ידע רב יותר במניעת הפיגועים ולכידת הראשים והמבצעים של הטרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
We are lucky....
Jul,
Jul,
23/07/05 08:42
|
Our enemies' incapacity to understand the reality together with their primitive views and behaviour are the most important factors in our fight for survival. G_D save us from them becoming smarter
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אזרחים תמימים
יובל,
ים,
23/07/05 08:41
|
צריך לגנות כל פיגוע באשר הוא וזה לא משנה איפה הוא יתבצע סך הכל מדובר באזרחים חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הם למדו משמאל קיצוני ישראלי
חוקר שמאלנים,
23/07/05 08:41
|
האיסלמיסט הזה כנראה קיבל את האידיאולוגיה של טרור סלקטיבי של שמאל קיצוני. שמאל קיצוני ישראלי אומר לארגוני טרור איסלאמיים לבצע פיגועים רק נגד יהודים בעזה ובי''ש ולא בתוך קו הירוק. איפה שהם-השמאלנים נמצאים שם טרור זה רצח חפים מפשע ואיפה שהם לא נמצאים שם טרור זה מעשה גבורה של לוחמי חופש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל20 ''חוקר שמאלנים''
חוקר ימניים,
23/07/05 12:38
|
מחקירתי את הימין הקיצוני אתה מוקצה מחמת מיאוס גם שם עדיף שתשתוק........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זה ברור-ישראל אשמה!
ישראל,
ישראל,
23/07/05 08:41
|
דרך אגב, אם לא ידעתם, ישראל גם אשמה ברצח מרתין לותר קינג, רפיק אל חרירי, ואחמד שוקרי איבן עבדאללה שנירצח אתמול בשוק של קהיר וכמובן ישראל גם אשמה בנפילת הנאסדאק, ביבול העלוב השנה של הקישואים בדרום קטמנדו, והכישלון הסרט האחרון של בראד פיט !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת משהו
צחי יקותיאלי,
ת''א,
23/07/05 13:08
|
אנו גם אשמים ששדות האורז בסין התחילו להצמיח קוסקוס- איך יכלת לשכוח?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם
נירה,
קרית גת,
24/07/05 08:20
|
|
 |
18.
נקמה ישראלית
ישראלי,
23/07/05 08:39
|
לא צריך להיות דוקטור כדי לקבוע דיאגנוזה שהפרשנים האלה חולים וזקוקים לאישפוז דחוף.השינאה העבירה אותם על דעתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
למה ישראל לא תובעת תביעת דיבה
ל"ת
את הפרשן?,
23/07/05 08:39
|
|
 |
בבית הדין בהאג???????
רון,
23/07/05 11:36
|
תמיד נפסיד במישפט דיבה , ביגלל שאנכנו שמים דם של ילדים נוצרים במצות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
תמיד ישראל אשמה!!! אין חדש בעו
ל"ת
jose,
north,
23/07/05 08:38
|
|
 |
15.
בכל דבר אנחנו אשמים
רינת,
23/07/05 08:37
|
מיד מפנים אצבע מאשימה אלינו - קודם כל תמיד יש ישראלים בסיני - אז נפגע באזרחים שלנו ??? צריך קצת שכל כדי לא לדבר שטויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חכו עוד שעה וקראו את כולם....
עורו-טפשים.!!,
רמת אפעל.,
23/07/05 08:29
|
הכל בגלל הכיבוש ! יאמר הרב ווילן והרב שריד ועמי איילון..וסנה....כו ל ם חכמים כולם !!! הנה המצרים קלטו מיד ,שיד הישראלים היתה בדבר... לונדון יאמר :לפצפץ את אפיהם של הישראלים.ואשתו תאמר הכל בגלל המחסומים.. הסמול-מדהים בחכמתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לכתוב שטויות
ל"ת
פלונץ,
23/07/05 11:07
|
|
 |
כאשר טיפש שותק חושבים שהוא חכם
דני ב.,
השרון,
23/07/05 09:01
|
יום שבת היום, לך לבית הכנסת וכשתחזור תשתה כוס קפה וקח לך איזה כדור הרגעה כמו רגיעון. לא הספקת לקום וכבר הפכת להיות נביא. את החוכמות שלך שמור לעצמך לחבריך החכמים מהימין (אגב לא ראיתי את חוכמתם זולגת להם מאזניהם). אגס אם כל כך חכמים אתם איך תסבירו את העובדה שלמרות שהימין בשלטון כל כך הרבה שנים עדיין מאשמימים את השמאל בכל דבר? הרי הימין מקיים בדיוק את מה שהשמאל ניבא. אני יודע שהתסכול שלכם גדול, הרי ביילין וחבריו יכולים היום לחרוץ לכם לשון ולהגיד אמרנו לכם, הרי יכולתם לחסוך את כל ההרוגים והשנאה משני הצדדים ולעשות את מה שאתם עושים היום לפני 20 שנים. תאכלו את הלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק הימין יכול
מישהו,
23/07/05 10:30
|
בנתיים המדינה הערבית הראשונה שנערך עמה שלום הימין רקם. עם הירדנים כאשר רבין לחץ את ידו של חוסיין הוא בא על מוכן כי משנות ה-70 היו לישראל יחסים בלתי-פורמלים איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק בעזרת השמאל
ש,
23/07/05 14:30
|
1.יש לך טעות הרבה לפני מלחמת ששת הימים היה מגעים בלתי פורמליים בין ישראל לירדן, ובשנות ה-70 היו גם מגעים פורמליים. 2.הימין לא רקם כלום, את הבסיס לשלום רקם יצחק רבין שבתקופתו(קדנצייה ראשונה) התחילו מגעים בין ישראל למצרים והיה הסכמה ראשונית על איך יהיה השלום. 3.סעיף 2 לא סותר את זה שבגין עשה הרבה למען השלום עם מצרים ומגיע לו כל הכבוד. 4.השלום עם מצריים הצליח רק בגלל השמאל, ללא שמאל חזק בישראל לא היה שלום, ללא גוש השמאל הגדול יותר מ-70 ח''כים היו מצביעים נגד. 5.גם היציאה מעזה נערכת בזכות השמאל שמוותר על תככים פוליטיים בשביל מצע פוליטי(בהבדל לימין-בהצבעה על התקציב הימין, שתמך באופן עקרוני בתקציב, התנתגד בשביל למנוע את התנתקות, ואילץ את השאמל להצביע בעד תקציב שנוגד את עיקרונותיו. אם הימין היו כמו בשמאל, אז בתקציב היה עובר על מפלגות הימין, אבל הם עסוקות בתככים פוליטיים). 6.השמאל חזה את הבעיתיות של השטחים כבר ב-1967, לוי אשכול חשב לסגת מהם(חוץ מרצועת עזה, לטרון, וירושלים), יגאל אלון חשב שיש להגביל את התנחלויות, וכל השמאל הזהיר מפני התבוססות בבוץ של השטחים, והימין קפץ לבוץ והכניס אותנו יחד איתו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקדמת רפואה למכה - יפה !
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
23/07/05 08:49
|
|
 |
13.
ראו את תגובה 25 בידיעה על מספר
דנה,
ערד,
23/07/05 08:28
|
ההרוגים - - זה בדיוק אותו הסיפור והיניב הזה צודק 100%
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
פאנטים אוהבים קונספירציות
ל"ת
גם אצלנו,
גם אצלם,
23/07/05 08:24
|
|
 |
11.
טוב נו מה מוח ערבי תגובה צפויה
ל"ת
מצרי,
קהיר,
23/07/05 08:22
|
|
 |
מח!? איפה כתוב מח?
ל"ת
IshmaHell,
IshmaHell,
23/07/05 10:49
|
|
 |
10.
באם אנחנו הינו אומרים כך
מיצרי,
23/07/05 08:16
|
המצרים הנם עם צבוע , מושחת ומלא בטרור ושינאה, באם בישראל היו נישמעים קולות כאלו המצרים היו מחזירים את השגריר שלהם הביתה. לדעתי זו צריכה להיות התגובה של ישראל, מצרים הנה מרכז הטרור האיסלמי ויש להגיב בצורה מתאימה על ההתבטאויות של המצרים שהנם גרועים יותר מהסורים, צריך להבליט את האמירות שלהם נגד הנצרות ונגד האמריקאיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ושרון רוצה למסור להם את פילדלפ
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
23/07/05 08:10
|
|
 |
8.
העלמת עין מהברחת נשק לרצועה !!
עופר,
ראשל''צ,
23/07/05 08:08
|
במשך זמן רב מעלימים המצרים עין מהברחת נשק לרצועת עזה. הם גם לא התרגשו מהפיגועים שאירעו בסיני,שכלל גם פיצוץ מלון טאבה. האדישות הזאת והזילזול בחיי אדם, פשוט התפוצצה להם בפרצוף,שישכחו עכשיו מתיירות בקיץ הקורוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
למה עושים אייטם משטויות?
David,
Boca raton,
23/07/05 08:06
|
אמר הפרשן? אז אמר. את מי הוא מייצג? את עצמו בלבד! פרשן ישראלי רציונלי לא זוכה לחשיפה כזו... ההתיחסות הזאת של ישראל ל''פרוטוקולים של זקני פוסט-ציון 2'' היא מגוחכת ואווילית. מקרים דומים: הפלסטינים דורשים פינוי של שטח צפונית לרצועה...עשו מזה אייטם! הנוצרים רצחו מוסלמים בלבנון. אז מי האשמים? ניחשתם נכון: היהודים! ואז אנחנו מקימים ועדת חקירה ותולים אנשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאמר באישור השלטון המצרי
אורי,
המזה''ת,
23/07/05 11:22
|
חביבי, מצרים היא לא ארה''ב. ''פרשן בטחוני'' במצרים לא יוציא מילה אם השלטון יחליט שהוא לא רוצה שהמילה תצא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תמשיכו לנסוע למצרים/סיני
אבי,
דרום,
23/07/05 07:59
|
הדרך הנכונה היחידה להגיב על דברים כאלה היא להדיר את הרגליים משם. בלי כל מיני צידוקים ותרוצים של ''זה קרוב'' '' זה זול'' '' יש קזינו'' ועוד כל מיני. פשוט לא להכנס לשם ולתת להם להתבשל במיץ של עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזה עמים עלובים חיים במזה''ת
אמא,
23/07/05 07:56
|
הם שרויים בפלונטר חסר תקוה בגלל תרבותם הפראית והנחשלת, ורק יודעים להאשים את כל העולם ואשתו בתוצאות מעשיהם ומחדליהם. זה מקרי שהם גם מוסלמים?? I don't think so.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת
ש,
23/07/05 14:32
|
פשוט נורא- תראי את היהודים האלה... אחרי שואה הם עדיין יכולים להיות גזענים כל כך... אחרי שהגזענות פגעה בהם בצורה הכי קשה הם עדיין משתמשים בה כדי לפגוע באחרים. וכן, זה מקרי שהם יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה כאן גזעני??;
עמית,
24/07/05 15:57
|
|
 |
4.
איזה ידיעה משמחת על הבוקר
ל"ת
סבבה,
23/07/05 07:41
|
|
 |
3.
תמיד בהכל יאשימו אותנו
ל"ת
מ.ישראלית גאה,
חרם על מצרים,
23/07/05 07:26
|
|
 |
2.
ושרון הביריון רוצה לתת להם את
אלון,
ת''א,
23/07/05 07:00
|
|
 |
1.
stupid!!!!!!
dr,
23/07/05 06:59
|
unbelivable no matter what they will always blame israel.
הגב לתגובה זו
|
|