 |
153.
על מילושוביץ ומצוות
ל"ת
לעם היהודי,
25/07/05 06:31
|
|
 |
152.
So sad its too late for them
Jehova,
25/07/05 01:52
|
So sad the HITNATKUT come too late to save the lives of these 2 Israelies. At least it would save the lives of others !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם חיים של נרצחים בדולפינריום
חוקר שמאלנים,
25/07/05 07:16
|
|
 |
151.
נרצחו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נרצחו,
נרצחו,
25/07/05 01:46
|
הם נרצחו....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.............בדם קר...וברוע לב.... לא נהרגו בתאונת דרכים.......
תתקנו...אבל מהר !!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
איפה המשטרה והצבא היו?
בתיה ניימן,
ירושלים,
24/07/05 23:06
|
שרון!דמי אחיך צועקים אלי!מהאדמה.במקום שיחפשו את המחבלים היורים בנשק וילחמו בטרור האמיתי ''מחפשים'' נערים קטומים ואידאליסטים שאינם מזיקים ופותחים להם תיקים ומטילים עליהם קנסות.מי צריך כאלה שוטרים לא יעילים כלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
''חוסך שיבטו שונא בנו''
עמוס,
לוד,
24/07/05 23:03
|
במקום שצהל יעצור את הערבים הרוצחים הוא צריך להקדיש את כל כוחותיו ביהודים ממש מדינה מפגרת.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
חיים לא מבין
גל,
שפלה,
24/07/05 22:34
|
הכותרת של רצח הזוג במבט לחדשות: המחבלים טעו בכתובת דב קול היה איש שלום, תרגום לא מדוייק אך מקובל איש שמאל, הקש לוגי פשוט : ימניים וכלי צותר לרצוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
רק לא ערבים
צפניה,
דרום,
24/07/05 20:16
|
אם נהרגו יהודים ''לא נורא'' השמאל יפי הנפש והפודלים של הערבים רגועים לא דורשים ועדות חקירה או לתלות את היורה, יורים... רק שלא יהרגו ערבים!!! מדינה של מפגרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
את המוסלמים הכובשים
יש,
לנצח,
24/07/05 17:06
|
ולא לנצח נאכל חרב או ניכחד.
צודק כבוד השר לשעבר מר בני איילון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
אתם רואים...בואו נברח-אמאלהההה
א.שרון,
חווה,
24/07/05 15:00
|
כל זמן שיותר קל להלחם במיתנחלים מאשר בטרוריסטים,אז איפה ההגיון להלחם בטרוריסטים...אני נלחם במיתנחלים,זוכה לתמיכה מהתיקשורת והאמריקאים-אז בחיאת דינאק את מי מעמיין הטרור?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
אדם יקר
חיים,
ירושלים,
24/07/05 13:14
|
|
 |
143.
משתתף בצער המשפחה. עצוב מאוד
אכלנו אותה,
24/07/05 12:06
|
מצבנו טרגי. המחבלים הורגים בנו, ואנו עסוקים בהטלת האשמה אחד על השני. צריך לנשוך שפתיים ולנסות לצמצם עד כמה שאפשר החשיפה לסיכוני הרצועה. . אין לפתח אשליות שהנסיגה תביא להפסקת הטרור. מקסימום, הגבולות יהיו קצרים וברורים יותר ויאפשרו פעולה טובה יותר של הצבא. הנסיגה מחוייבת המציאות בגלל שיקול הרבה יותר ג ד ו ל והוא חוסר התוחלת של המשך הכיבוש והתנחלות בלב 1.4 מיליון פלשתינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
''נרצחו''-למה אתם משנים עובדות?
מנחם,
24/07/05 11:49
|
|
 |
141.
מה הפלא?
נשר,
24/07/05 11:47
|
שרון הגיע לסיכום עם הערבים בתיווך מצרי ואמריקאי שמותר ךרצוח יהודים בחבל עזה כל עוד שלא יורים על שדרות והקיבוצים בסביבה. העיקר למסור חלקי מולדת לאוייב הערבי לגרש את היהודים ולהפוך את האזור לנקי מיהודים(יודין ריין) והחריב בתי הכנסתוחלל את בית הקברות היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הפלא
משה,
24/07/05 13:53
|
כאשר כובשים ושוללים זכויות אנוש של עם במשך עשרות שנים מה הפלא שיש שמשתמשים בנשק הטרור. כאשר כובשים ולא נותנים תקוה לעם במשך עשרות שנים מה הפלא שיש טרור. כאשר גוזלים את אדמתו של העם השכן מה הפלא שיש טרור. כאשר ממשלות ישראל מצמיחים את החמס מה הפלא שיש טרור. כאשר יש חמס יהודי בדמות מתנחלים מה הפלא שיש טרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם הפלישתינאי העשוק
יהושע פרוע,
24/07/05 15:14
|
היה קיים אלפי שנים עוד לפני היהודים הוא חי ברווחה כלכלית ומנה מליוני אנשים עד שהחלה תנועת הציונות הציונות גרמה לעם הזה להכחד ובניגוד לעמים הערבים מסביב שנהנים מזכויות אזרח משופרות וביטוח לאומי נרמסו זכויותיו של הערבי וזאת למרות שהערבים מקפידים למלאות את חובתם משלמים מיסים ומתגיסים ליחידות מובחרות למרות כל זאת תמיד הושיט העם הערבי את ידו לשלום ורק לאחרונה כשכלו כל הקיצין פנה לטירור הפרוטןקולים של זקני ציון בעריכת אלוני וברק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
TWO QUESTIONS
Alfassy,
M.Klita,
25/07/05 11:02
|
If the Palestinians were prosperous,what was their national currency? If they were sovereign people ,what was the name of their capital?The whole issue is a modern farce.However I do not deny their right to belong to this area but look here !! ,little Israel absorbed and settled many Jews from Arab lands, why can't Saudi Arabia and Syria offer adobe to their brothers?after all the origin of the Palestinians is as follows:The southeners came from the Arab peninsula and the northeners from Wilayat Dimashk:MEHOZOT DAMMESHEK
הגב לתגובה זו
|
|
 |
reply to # 141 , to yehoshua
Chanan,
25/07/05 07:44
|
If you check your facts closly, you will find that there was no palestinian nation for thousand of years. and certainly not before the Jewish nation existed in Israel and outside of Israel. It was neither a prosperous nation nor anything about them that declares them as a palestinian nation. Around the year 135, the Roman emperor Hadrian rebuilt Jerusalem and changed it's name after himself to Aelia Capitolina, his family name being Aelius. Hadrian also changed the name of Judea, Samaria and galilee to Syria Palestina (Palestine), ascribing to the land a name connected to the arch-enemies of the Jewish people, the Philistines. Both gestures were done by Hadrian to erase any Jewish connection with the city of Jerusalem and the land of Israel. Which all these events could repeat themselves unless Israel will search deep in the bible what God have told them concerning returning to Him, verses searching for answers among your leaders.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הפלא!
ד. שרון,
המרכז,
24/07/05 15:02
|
על איזה כיבוש ושלילת זכויות אתה מדבר, הרי שטחי גוש קטיף עד שלא פיתחו ובנו אותם הם היו דיונות של חול וכף רגל אדם מעולם לא דרכה בהם! הטרור במצרים (סיני) האם גם הוא בגלל הכיבוש? וכן באנגליה? אולי תתעורר מההסתה שאתה שקוע בה עד עמוק צוואר? ואז אולי תראה את הדברים אחרת, או שמשלמים לך כדי להסית ולדבר שטויות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
הם נרצחו!!! לא נהרגו. הי''ד.
ל"ת
שלי,
24/07/05 11:41
|
|
 |
139.
די ל- 90,110,120
דרור,
תל-אביב,
24/07/05 11:39
|
בשביל יהודים אין לכם טיפת רחמנות. ה' ישלם לך כגמולכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
מי אחראי על עיכוב האמבולנס?
דובי,
24/07/05 11:23
|
מדוע התקשורת לא חוקרת את השאלה הזאת? האם מישהו אי פעם הבריח חגורת נפץ באמבולנס של המועצה האיזורית חוף עזה? מדוע האמבלנס עוכב במהלך אירוע? מי נתן את הפקודה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצים לשמוע עוד פרטים
ל"ת
על מה מדובר?,
24/07/05 12:40
|
|
 |
137.
הסטן מרקד בשעת סכנה, אמרו חז''ל
חיים,
24/07/05 11:17
|
גוש קטיף, כמו מצרים הוא מקום סכנה (כן, יותר מאשר תל-אביב וירושלים) ואני קורא לכל מי שלא גר במקום הזה ואינו חייב להיות בו, לבל יכניס עצמו לסכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסטן א העוזי? תלמד לכתוב
ל"ת
אח''כ תטיף,
24/07/05 12:41
|
|
 |
136.
אם שרון מפנה תחת אש
אוליב אויל,
24/07/05 11:09
|
מה ערך להבטחות האחרות שלו שרון לא שלום ולא בטחון תגיד שלום ותחזור לחווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
נרצחו! נרצחו! נרצחו! נרצחו!
נרצחו!,
נרצחו!,
24/07/05 11:01
|
רק הגרמנים מסוגלים להגיד נהרגו על 2 אנשים ככה כי עליהם 2 זה כלום.
2 יהודים נרצחו. לא נפלו, לא תאונה, זו לא הריגה. פגיעה מתוכננת עם נשק זה הוא רצח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם נרצחו כי המשחיסטים מעדיפים
קרקע על שלום,
24/07/05 13:55
|
|
 |
134.
הימין
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
24/07/05 11:01
|
|
 |
133.
השיא באבסורד זה נסיעה לגוש.
יונה,
24/07/05 11:00
|
למרות המצב הידוע אנשים לוקחים גורלם בידם וממשיכים לנסוע לגוש. אתם לא מודעים לסכנות?מילא מי שמוכרח. אבל סתם אזרחים?זו התעלמות מודעת מהסכנה אז מה התדהמה כשזה קורה?הם נסעו במודע אל מותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מזהה מוגבלות שכלית קשה שלך
ל"ת
פסיכי אטר,
24/07/05 12:30
|
|
 |
ספר השיאים של גינס
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
24/07/05 11:57
|
יש שיא יותר גבוה כיהודי מתנחל עם באמצע הלבנט בין ים של רבים ומתעלם מים הערבם מסביב ויש שיא הרבה יותר מרשים וזהו שיא השפלות השיא הוא בשיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפי דעתך
מישהו רצח אותו?,
24/07/05 11:54
|
ההרג הזה איננו תופעת טבע. הוא רצח. אם אנחנו חברה שעדיין יודעת להבחין בין טוב ורע אנחנו צריכים לדעת לעמוד מול מקרי רצח כאלה ולא רק לברוח מהם. לפי דעתך אם למישהו יש קרובי משפחה באיזור שערבים החליטו להתחיל לרצוח בו אנשים הוא צריך להתנער מקרוביו ולהשאיר אותם לבד. אם מחר ברמלה יתחיל להיות יותר מסוכן משום שאנשים ערבים יחליטו לרצוח שם אנשים, אז אדם שיסע לשם יהיה אשם במותו. נו באמת. חברה בהתמוטטות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
נרצחו!!! נרצחו!!! נרצחו!!!
נרצחו,
נרצחו,
24/07/05 10:58
|
רק גרמנים יכלים להגיד נהרגו על 2 אנשים כי זה כלום בשבילהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
אם לא הייתם מפגינים אז...
ל"ת
אז היו כוחות,
24/07/05 10:55
|
|
 |
130.
שרון וממשלת הבובות שלו מפקירים
דרור,
רמת גן,
24/07/05 10:54
|
את חיינו ואת בטחון המדינה. השקרן המושחת הזה חושב שמישהו עוד מאמין לו. הגירוש יימשך יחד עם הטרור, כי לגנב הקולות אין ברירה. עצירת הגירוש תגרום לנפילת הקביים השמאלניות של שלטונו המושחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
אם הימין הקיצוני
אורי,
ת''א,
24/07/05 10:53
|
אם לא הייתם גורמים לכוחות הביטחון להתעסק איתכם בכפר מימון...אולי היו יותר כוחות לפריסה! יותר כוחות למלחמה בפשע....אבל לא! שוב אתם צריכים להיות מרכז העניינים...אחרת אתם ברוגז עם העולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם השמאל הקיצוני
יעקב צפון,
השומרון,
24/07/05 11:54
|
בראשות דון שרון מייעד את חיילי צהל לגרש יהודים במקום להגן עליהם אז דם הנרצחים בראשם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
הנשק שמסרו השמאלנים למחבלים
יאיר,
24/07/05 10:51
|
עוד קורבנות בסידרה האין-סופית של קורבנות שנרצחו מהנשק שמסרו השמאלנים לצבא המחבלים.
השמאלנים הבטיחו לנו שצבא המחבלים יילחם במחבלים ולכן צריך לתת להם נשק.
השמאלנים גם הבטיחו לנו שלא יפלו קטיושות על שדירות ואשקלון.
השמאלנים גם הבטיחו לנו מזרח תיכון חדש.
השמאלנים גם הבטיחו לנו שיפור במצבה הבינלאומי של ישראל.
ובשם כל-כך הרבה הבטחות ורודות הם חתמו על הסכם איום ונורא עם מנהיג המחבלים ערפאת.
את התוצאות הנוראיות של הסכם זה כולנו חווים יום יום מזה יותר מ-10 שנים. אבל השמאלנים הקיצוניים בשלהם. אין אצלם חרטה, אין חשבון נפש, אין בקשת סליחה.
מה שיש אצלם בשפע זה תירוצים, שינאה יוקדת לכל מי שאינו מסכים איתם והבנה אין-סופית לליבם של המחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
עוד קרבנות הבריחה של צה''ל מעזה
ל"ת
דרור,
רמת גן,
24/07/05 10:49
|
|
 |
126.
הם נרצחו,נרצחו, נרצחו,לא נהרגו
ל"ת
דרור,
רמת גן,
24/07/05 10:47
|
|
 |
125.
ל-90, סייען הנאצים
מעריב מצנזר,
תגובה לדבריך,
24/07/05 10:44
|
יצור מדמנה דוגמתך מסייע למאתים מליון ערבים ולמיליארד מוסלמים, לרצוח את העם היהודי על אדמתו! מאתים מליון ערבים, המחזיקים בלמעלה מעשרים מדינות שהם 99.9% של אדמות המזרח התיכון, אימפריה אדירה שנכבשה באכזריות, בתוכה שלושה רבעים של אדמות המנדט להקמת הבית הלאומי היהודי, מבקשים להשמיד אותנו, כשהם מחזיקים בכח את ראש הצפע שלהם, כאן, בתמיכתכם ובטיפוחכם. הדור שלנו יכל להבין את עומק האנטישמיות בראותו חלאה כמותך, שגם הגויים זיהו כחלאה יהודית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
תעזבו מהר לפני שעוד ימותו
גוסטבו,
קרית שמונה,
24/07/05 10:37
|
לכל המתנחלים. אתם הרי מחפשים בכח מרטיר. אתם צריכים מרטיר כדי שיהפוך לסמל למאבק שלכם ותוכלו להתלכד סביבו. תעזבו מהר את עזה לפני שיהיו לכם הרבה מרטירים. מילא שאתם מטורפים שמסכנים את עצמכם ואת ילדיכם. למה את מסכנים קרובים שלכם שגרים בחוץ? תעזבו את עזה עכשיו לפני שעוד אנשים ימותו. אין לכם מה לחפש שם. ההחלטה נפלה. הפור נפל. צאו לפני שיהיו עוד קורבנות על מזבח הפנטיות המשיחית שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גוזטי, לא בשבילך המדינה הזאת
ל"ת
חזור הביתה!,
אמא,
24/07/05 12:39
|
|
 |
גוסטי, לא בשבילך המדינה הזאת
ל"ת
חזור הביתה!,
אמא,
24/07/05 12:39
|
|
 |
רשע מרושע!
אוהב הארץ,
24/07/05 11:49
|
מי אתה שתגיד להם לצאת מהבית כדי שלא ירצחו עוד? איזה זכות יש לך לומר זאת?? אם היו אומרים לך לעזוב כדי שלא תיפגע מהקטיושות היית עוזב? לא, נכון? אז תסתום את הפה שלך ומהר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הארץ היא לא לשפנים
ל"ת
אריה,
24/07/05 11:26
|
|
 |
123.
אותם מצליחים ללכוד
מתאבדים,
לתוך קיבוצים,
24/07/05 10:33
|
|
 |
122.
שאלה חשובה לשמאל
יעקב,
צפון השומרו,
24/07/05 10:33
|
לאחר שהטיעון האחרון שעוד נשאר שגירוש יהודי קטיף יספק את מפלצת הטירור קורס כמו מגדל קלפים{נא לעיין בתגובות הערבים לרצח] איזה נימוק עדיין עומד לזכותו של שרון פרט לעסקת שחיתות עם אהרון ברק? טענה ראשונה הוא לא שינה אותה זו טענה שאם היתה מוצגת בבית משפט הוגן היתה מחייבת את המשיב בהוצאות בעוון בזיון בית המשפט הטענה נסמכת על הצהרתו של שרון שיהיו וויתורים כואבים זוהי הצהרה מעורפלת אפשר להסיק ממנה כל דבר למשל שהוא מוכן לצאת משטחי איי יחד עם הצהרה זו הצהיר שרון שדין נצרים כדין תל אביב שזוהי הצהרה הרבה יותר בהירה מעבר לכך תוכניתו של מצנע שהיתה הרבה יותר מינמליסטית נדחתה על ידו בזלזול כך שקשה מאוד להניח שמישהו הבין בצורה כזו את שרון אבל נניח שהיה מישהו שהבין מתוך ההצהרה שמדובר בפינוי צפון השומרון וגוש קטיף{האם יש אחד שיכול לטעון את זה?] אין לכך כל חשיבות מפני שהוא מחוייב למצע הליכוד כלומר גם אם נניח שזה נכון אין לכך שום חשיבות טענה שנייה התנאים השתנו באמת? תנסו להצביע על דבר אחד שהשתנה בצורה מהותית? ונניח שאפשר בדוחק רב ל''גרד'' משהו כזה מי אמר שהתגובה לכך צריכה להיות גירוש יהודים? מדוע לגנוב את דעת הציבור? מפני שהבגץ קבע שזה חוקי? והרי אם ההנחה ששרון עשה עיסקה הבגץ הוא חלק בעיסקה זו,ובכלל בתנאים קיצוניים שכאלו מדוע לא להעמיד זאת למבחן הציבור האם הכיבוש ישחית עד הבחירות יותר משהשחית במשך שלושים ושש שנים? האם יש למישהו סיבה אחת אמיתית אחרת? אגב גם יוסי שריד בראיון עם מאיר עוזיאל שאל את אותה שאלה וישמח לקבל תשובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
טעות בחישובים
נדיה,
רמת-גן,
24/07/05 10:33
|
מה היה לפני אוסלו? תשובה;אבנים וסכינים לפעמים ומה יש לנו אחרי אוסלו? תשובה: ירי מטענים הרוגים ומתאבדים אז לא מוגזם לומר פושעי אוסלו לדין כל כניעה זה קו התחלה חדש לכן על הממשלה להתפטר בגלל ששרון זקן וחלש ומפחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
הזכות לכבוד האדם מגעת
שמואל ירושלמי,
פועל לשלום,
24/07/05 10:30
|
ם לאסירים, הזכות לכבוד האדם מגעת; הזכות, כמו כל אחד להיות. להתערב בין בריות; להתפרנס וליהנות מהחופש; בשמחה לחיות.
די להתעמר בפלשתינים! שיווי משקל, להם תנונה. שַמור על צלם אנוש. האצילו להם זכויות; תִכַמְרוּ של המצפון רגש. זדון, מלבכם יִטוֹש! _________________ משורר; פעיל ציבור; קומוניסט. פועל לשלום בין עמי העולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
יהי זכרם ברוך
ל"ת
גלית,
חבל קטיף,
24/07/05 10:27
|
|
 |
118.
שרון לך הביתה!
ל"ת
תל אביבי,
24/07/05 10:19
|
|
 |
117.
למאחזי העניים מימין
נפיח,
יבנה,
24/07/05 10:15
|
לפני ההכרזה על ההתנתקות לא היו פצמ''רים ולא נהרגו מתיישבים וחיילים ולא היו מטעני צד .הכל התחיל בעקבות ההכרזה על ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתאים לך השם ''נפיח''.
רחלי,
24/07/05 12:07
|
|
 |
116.
למה חתכתם לדב את הכיפה
אורן,
חיפה,
24/07/05 10:15
|
הרי הכיפה מבטאת משהו חשוב אצלו משהו ממנו. האם ראוי הדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל. המנוח היה שמאלן ,בכלל.
מישהו שיודע,
24/07/05 13:26
|
כמה שרשעותכם רבה. המנוח שנרצח בידי בני העוולה היה דווקא ''איש מחנה השלום''.... לו רק ידע איך נראים חבריו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מניין לך שיש כיפה?
ל"ת
יש ימין חילוני,
24/07/05 12:38
|
|
 |
115.
מדינת ישראל רצחה עוד שני
שוב האתר,
מצנזר!,
24/07/05 10:11
|
יהודים והשמאל חוגג! ממשלת ישראל משתמשת בקלף המזוייף, הנקרא ה''עם הערבי הפלשתינאי'', ראש הסייף של האימפריאליזם הג'יהאדי, כדי להכניע את העם היהודי, ולהשליט את השמאל בלעדית על המדינה. מדובר פה ברצח העם היהודי בידי קואליצה של שמאל-ערבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
התנתקות רעה!!!
איילת,
24/07/05 10:10
|
עמיר וחבריו שלום! האם למדת פעםברצינות את החשיבות האסטרטגית והביטחונית וההיגיון הפשוט העומד מאחורי ההתיישבות בחבל עזה? את תוכנית ''5 האצבעות'' יזם רה''מ אריאל שרון בזמנו, כשהרעיון הוא הפרדת חבל עזה ל-5 אזורים שמופרדים ע''י התיישבות יהודית שמונעת מעזה, חאן יונס, דיר אל באלח ודומיהם ליצור גוש בעל עוצמה שעלולה להוות סכנה איומה למדינת ישראל. באם חס וחלילה תתרחש ההתנתקות, מדינת ישראל עלולה למצוא את עצמה מול שטח גדול ומאיים וללא שליטה של ממש. עכשיו תאמר, אם אכן המצב יהיה כזה, נוכל לתקוף מלמעלה... איפה ההומניות? פגיעה בחפים מפשע תהיה הכרחית, ולא נוכל לעמוד מול עצמנו ומול העולם כולו. לטענתך, היתרון הגדול של ההתנתקות הוא יצירת מדינה של רוב יהודי, הוצאת הפלסטינאים מישראל. גם אני חושבת שטרנספר הוא פיתרון שלא בא בחשבון- מוסרית, הלכתית, ועוד. אבל במדינה שלנו גם ככה אין לאום אחד בלבד- ולומדים להסתדר! הצבא מורכב מיהודים, דרוזים, צ'רקסים ועוד.בסופו של דבר לא התנתקות טיפשית תחת טרור יביא לשקט במדינה, ולדעתי לא שום פיתרון מדיני אחר-אלא למידה איטית וכואבת של חיים בדו קיום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
לכול הימינים כנסו
שמוליק,
צפת,
24/07/05 10:07
|
צהייל לא מנע את זה ביגלל שכול ערב הוא עסוק עם פעילי הימין שמנסים לחדור לגוש קטיף אני אומנם ימיני אבל אני חושב שאם צהייל היה מופמה למשימות אחרות ולא אם המפגינים במחסום כיסופים אז הפיגוע היה נמנע אז אנא ממכם הימין תחשבו שוב האם להפגין בכיסופים כי אם צהייל לא היה עסוק בכם צהייל היה יכול לימנוע פיגועי טרור וכך מצבינו היה משתפר וכך יטב לכולנו אם צהייל לא יהיה עסוק בכם אלא בלחימה בטרור אז אנא ממכם מפגיני הימין תחשבו שוב בבקשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו לא דמגוגיה
יהושע פרוע,
24/07/05 11:27
|
הטענה היא כל כך מטופשת שזה עדיין לא הגיע לרמה של דמגוגיה אם באמת צהל מתקשה לבצע את שתי המשימות ביחד אולי שדון שרון יניח לו לבצע את תפקידו האמיתי? להזכירך איננו חיים תחת משטר צבאי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
נא לשנות את הכותרת ל''נרצחו''
מיכל,
באר שבע,
24/07/05 10:00
|
חוסר דיוק משווע להגדרת האירוע. ''נהרגו''-ללא כוונת זדון. ''נרצחו''-אין ספק שהיא המילה הנכונה. אז נא לשנות את הכותרת ומהר!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
הבנ
מיכל,
באר שבע,
24/07/05 09:57
|
|
 |
110.
שיר מחץ.
שמואל ירושלמי,
פועל לשלום,,
24/07/05 09:55
|
בתופת הקרבות רוחם לא מכה; מול נחשולי הפולש הציוני , לא כלתה. במשוכת להבות אש קטלנית, צעדו קדימה. בזכרונם, השמש להאיר לא חדלה.
מעזה עד חיפה תנופת נצחונם הגיעה; בשערי תל-אביב, הונף דגלם. האוייב רוסק והוכה מחץ. הַלֵל לעוּזם! _________________ משורר; פעיל ציבור; קומוניסט. פועל לשלום בין עמי העולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחץ של שיר
מחמוד דרוויש,
24/07/05 13:32
|
''שלום בין עמי העולם'', משימה נאורה , מן הסתם , אך אבוי , איש טפש , המלבה דם ואש , דרכך רק רוחקת משם... _________________ משורר; פעיל ציבור ואיש הגון; הומניסט. פועל למיגור הרוע ולהענשת החוטאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיסול שמאל קיצוני=הצלת חיים
ל"ת
ז ב ע,
24/07/05 11:23
|
|
 |
קבב מהשבאב
יהושע פרוע,
24/07/05 11:14
|
שמוליק שלי אתה לוחמני! חדור בשנאה לכל ציוני אם נניח שאתה לא ערבי מדוע שתראה רק שחור? תאמר לי איפוא אתה גר ואקלף לך את העור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The link of this baster
Meme,
LA,
24/07/05 21:44
|
http://www.nakbainhebrew.org He is one of those idiots who want arab state insted of israel
Go to thre disscusion site you can see his ugly face/
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
השמאלנים שמצדיקים את הפיגוע
ל"ת
הם אויבי,
העם היהודי,
24/07/05 09:48
|
|
 |
108.
השחיתות של ש(ק)רון הורסת גם
יוסי,
24/07/05 09:48
|
את צהל איזה ביזיון !!! עד לאיזה תהום ידרדר אותנו דון קורלאונה ש(ק)רון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
שמתם לב שהשמאלנים כאן תומכים
ל"ת
במחבלים ולא,
בקורבנות?!,
24/07/05 09:45
|
|
 |
הנרצח , הי''ד , היה איש שמאל.
יושי,
24/07/05 14:39
|
יכול להיות שלו ראה מיהם חבריו לשמאל , היה מתפכח בחייו ונוטש את החבורה הרעה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם כבר ממזמן שכחו מה זה להיות
ברוך,
הרצליה,
24/07/05 10:38
|
יהודי בן-אדם-או חילוני גאה-אלו סתם פחדנים שמוכנים שישחטו אותם במקום להלחם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
נרצחו נרצחו נרצחו - מתי תלמדו?
ל"ת
שם חם ויפת,
24/07/05 09:43
|
|
 |
105.
סרט האימה של אוסלו - חוזר
שי,
24/07/05 09:37
|
כמו שבאוסלו צה''ל הפקיר את המתנחלים (בהחלטה של הדרג המדיני), עכשיו הם מופקרים שוב. לדעתי, כדאי להם לקחת את הפיצויים וללכת. אם צה''ל לא נלחם עבורם, הם חשופים לטבח פלסטיני. חבל על ההרוגים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
התנתקות טובה - כתב עודד
עמיר,
24/07/05 09:33
|
יש כמה דברים שאני לא מבין באידיאולוגיה שלכם(המתנגדים להתנתקות). אם לא תתבצע ההתנתקות, הרי שנהפוך למדינה דו לאומית. לא רק שניהיה למדינה דו לאומית- אלא שהיהודים יהיו פה מיעוט!!! כואב לראות איך יהודים שמתנגדים להתנתקות , בעצם נותנים יד לתוכנית הערבים למדינה דו לאומית עם רוב ערבי בישראל, איך זה קורה?! עכשיו יש כאלה שאומרים- בסדר להתנתק, אבל למה בלי תמורה? ואני שואל אותכם, איזו תמורה? הסכם שלום? מה, לא למדתם את לקחי אוסלו??? הרי ההסכמים עם הפלשתינים לא שוים את הנייר עליו הם חתומים...אתם באמת מאמינים שאבו מאזן יתחיל לרדוף אחרי מחבלים??? הרי רק השבוע הוא רצה לצרף את החמאס לממשלה...אז איזו תמורה תקבלו בדיוק?!?!? טרנספר לערבים? זה לא יקרה. אף מדינה ערבית לא תקבל אותם, זה מנוגד לאינטרסים של אותן המדינות. חוץ מזה (ותוך כדי התעלמות מהבעיה המוסרית)- מי יתן למדינת ישראל להעביר (גירוש, עקירה?)מיליוני(!) בני אדם, גירוש של עם שלם, ביצועית זה לא אפשרי. היטלר ניסה בעבר, לא הלך לו. אתם באמת רוצים לנסות את זה? זה מסתדר לכם עם המצפון? עם ערכי היהדות? זה לעולם לא יקרה, גם אם ממש ממש תירצו- זאת לא אפשרות רצינית. ערביי ישראל לא מהווים איום דמוגרפי, מאחור שהוכח שהילודה אצלם יורדת יחד עם השיפור במצב הכלכלי, ולאור העובדה שלכל ההיסטוריה של ישראל הם נישארו אותו אחוז מהאוכלוסיה- 18%. הפלשתינים זה סיפור אחר, אצלהם הילודה גבוהה בהרבה. במקום לאפשר למדינת ישראל להיפרד מהפלשתינים, ולשמור על הציביון היהודי שלה- אתם הופכים את המדינה שלנו למדינת כלל אזרחיה- זה אולי מתאים לארה''ב, זה בטח לא מתאים לישראל.
ויש עוד נקודה. היום כל בוקר סיורים צה''ליים מלווים אוטובוסים של תלמידים מתנחלים ברצועת עזה. אתם קולטים?? כל בוקר, אותה שעה, אותו מסלול. יש משהו שדורש מטען צד יותר ממסלול קבוע בין חאן יונס לעזה??? שימו לב- חיילי צה''ל מופקרים, במקום פעילות צבאית הם עוסקים בשיטור בלב שטח ערבי עויין- הרבה חיילים נהרגו ונפצעו במהלך סיורים כאלו בין הישובים- תשאלו את מפקד החטיבה הדרומית שאיבד רגל בדיוק בסיור כזה. עכשיו ברגע שאנחנו מחוץ לעזה, כל הפעילות הזאת תתבצע מהאויר! לא יצטרכו ללוות אוטובוסים מלאים בילדים, ולא יצטרכו גדוד שלם בנצרים- הכל מהאויר! -כבר היום קאסמים מורידים רק מהאויר!!! ונגיד שיצטרכו להיכנס לעזה? מה אז? יפה- אז חיילי צה''ל יעשו זאת בצורה צבאית טקטית טהורה, ולא מתוך שיקולי הגנה על ישובים. במקום להגן על נצרים, החיילים יוכלו להתמקד במשימות שלהם- מלחמה בטרור! שימו לב- הישובים רק מסכנים את החיילים, ככה שהגנה עליהם מקשה על הלחימה בטרור ובטח לא עוזרת. אתם צריכים להיות שם כדי להאמין- במקום שצה''ל יפעל עם כל העוצמה שלו- הוא צריך להשאיר חיילים בש''ג של הישוב! במקום טנקים, החיילים נישארים חשופים כתוצאה מצורכי ההגנה בישובים והצירים לישובים.
תוסיפו לזה- לגיטימיות בנ''ל לפעולות ישראל, צמיחה כלכלית כתוצאה מכניסת השקעות זרות, חיסכון בכספים- במקום התנחלויות -ישובים בישראל, הימנעות מהשחתה מוסרית של חיילי צה''ל. יש גם את הקטע של לא לדכא עם שלם, אבל אני יודע שזה לא מעניין אותכם. אבל הכי חשוב, הנקודות שהזכרתי- שמירה על מדינה עם רוב יהודי במקום מדינה דו לאומית והתמקדות של חיילי צה''ל במלחמה בטרור! ואני שואל אותכם- האם אנשי הימין הקיצוני לא עובדים עליכם בעיניים? האם בשם המשיחיות של חלק מהמתנחלים שווה להקריב את חיילי צה''ל? דם חיילים הוא הפקר בשם המשיח המזוייף?
אני רוצה תשובות...משהו פה ניראה לי לא הגיוני. אם אריק הבין שההתנתקות טובה לישראל, איך אתם לא מבינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hitnatkut
Alex,
24/07/05 12:18
|
well said.I agree with you and it seems Sharon does take such arguments into consideration .Unlike those who would have Israel decicide it's agenda on faith and emotional issues.the losses and fighting hurt but you need to use your heads if you want eventually to win.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכמי אוסלו לא למדו לקח
ברוך,
הרצליה,
24/07/05 10:20
|
אוסלו היתה אסון וההנתקות זוהי הדרך לאסון נוסף והנסיון מלמד שאין על מי לסמוך ההרג יימשך ותמיד יהיו סיבות מדוע לא להגיב לערבים החמס הרשות לא מעניין מה חושב תומך אוסלו+ונסיגות כי הרי ברור שזה לא הסוף ותמיד יהיו שמוקים חדשים שיסכימו לנסיגות חדשות דרך אגב אנשי אוסלו פספורט אירופאי כבר יש לכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילא דמגוגיה
מרק,
בנימינה,
24/07/05 10:08
|
|
 |
והתפתרון להכל-טרנספר ליהודים
אריק שרון פשוע,
אתה הקיצוני,
24/07/05 10:07
|
רק לא טרנספר לערבים. זה לא מסתדר עם המוסר. אבל יהודים מתים תמיד הסתדר עם המוסר המשלאני והאירופי. אם עדיין לא קלטת - אריק שרון פושע. העקירה היא דרך לברוח מבית הכלא. תקרא את ''בומרנג'' של שני העיתונאים השמאלנים שלח ודרוקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיני-דמגוג
משה ק,
24/07/05 09:59
|
ראשית, לגרסתך אין כל סיבה לפנות את ישובי צפון הרצועה ואת איזור התעשייה בארז כיוון שאלו אינם משנים את המאזן הדמוגרפי ועדיף להגן עליהם ולא על אשקלון. לא מצאתי בתגובתך כל נימת התנגדות לפינוי זה שגם לדבריך אינו מוצדק.
שנית, בשהייתנו ברצועת עזה לא נוצרת כל בעייה דמוגרפית כיוון שגוש היישובים אינו גורם לסיפוח כלל הרצועה וללא סיפוח אין בעייה דמוגרפית.
כנראה שהבעייה האמיתית המטרידה אותך אינה מופיעה בתגובתך - בעיית הכיבוש. אבל, אליה וקוץ בה, יישובי הרצועה אינם יושבים על יישובים ערביים שפונו, דווקא רמת אביב יושבת על שייך מוניס.
וכדאי שתזכור, גבולות המדינה היו גבולות החלוקה והקו הירוק נוצר מפעולת כיבוש ופינוי יישובים ערביים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיבה היחידה לפינוי צפון הרצוע
עודד,
24/07/05 14:37
|
היא כדי שניתן יהיה להכריז על סוף הכיבוש ברצועת עזה. אחרת באמת יתכן ולא רצוי לפנות שם. על מנת שלישראל תיהיה לגיטימציה מלאה לפעול כנגד הפלשתינים בכל הכוח, צריך לסים את הכיבוש ברצועה, ולא לתת להם לגיטימציה לפעול נגדנו. לעובדה זאת יש משמעות ביטחונית עליונה, ולכן 3 ישובים על כמה עשרות משפחות, ראוי שיפונו לטובת ביטחונה העתידי של ישראל והלגיטמציה שלה בעולם. שנית, קיומו של הגוש הוא הסיפוח. אתה הרי יכול לרדת לרמת השכונות גם. בפועל, נצרים, כפר דרום וגוש קטיף מטרתו לפגוע בתנועה הפלשתינית ולמסד את כיבוש הרצועה ושליטתנו בשטח. צה''ל הוא הריבון ברצועה, ולכן השטח מסופח, כך שלישראל יש אחריות על הנעשה שם. בכך הדמוגרפיה לקוחה בחשבון. רמת אביב, ושאר ישובי ישראל, נמצאים בתחומי מדינת ישראל, ומוכרים כשטח ישראלי ע''פ החוק הבנ''ל וע''י מדינת ישראל עצמה. רצועת עזה לא מוכרת, לא ע''י החוק הבנ''ל ולא ע''י המדינה. לכן אין שום טעם להשוות בין השניים. רמת אביב לא כבושה, מהסיבה הפשוטה שהשטח הוכרז ע''י האו''ם כשטח ישראלי, ולפני זה היו שם הבריטים כריבון. הפלשתינים מעולם לא קיבלו ריבונות על השטח, גם אם בפועל היו שם כפרים.
הכיבוש זאת מילה עם הרבה משמעויות- דמוגרפיות, ביטחוניות חוקיות ומדיניות. צריך להתייחס לכל אחת מהן בנפרד. מה זה בכלל כיבוש? ע''פ חוק? מצב קיים בפועל? זה תלוי בהגדרה שלך. תיבדוק מה מקדם את המדינה בצורה הטובה ביותר, ותיראה שההתנתקות טובה לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק למחזר את הסחורה שלך
שמאלני טיפוסי,
24/07/05 09:58
|
אפילו אנחנו בשמאל (הלא קיצוני כבר הבנו שההתנתקות היא מהלך ''תמוה'' בלשון המעטה והורתו בתהליכים לא דמוקרטיים. אז אם בא לך לחלום על ''שלום'' - אל תעשה את זה כאן כי ילדים קטנים עוד עלולים להאמין לשטויות שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי דיבר על שלום?
עודד,
24/07/05 14:37
|
|
 |
עודד,כמה משלמים באיחוד האירופי
ל"ת
לפחות כסף טוב?,
השמאל המאוס,
24/07/05 09:49
|
|
 |
זה קטע word מוכן,שהוא שולף
ומדביק בכל,
ידיעה הנוגעת,
24/07/05 09:49
|
|
 |
עודד,טלי,או ישראלי שפוי / נעמן
ל"ת
כולכם אותו מגיב,
24/07/05 09:48
|
|
 |
תראו-תראו,אותה הגב' בשינוי שם
ל"ת
ואדרת.,
24/07/05 09:47
|
|
 |
אתה לא חייב לקרוא
עודד,
24/07/05 14:38
|
|
 |
את כל התשובות כבר קיבלת
אחת-אחת,
ירושלים,
24/07/05 09:46
|
|
 |
אלו לא תשובות
עודד,
24/07/05 14:40
|
אף אחד ממכם לא מתיחס לתוכן. אתם רושמים את מה שעולה לכם בראש, כולל כל הסיסמאות הרגילות. בפועל אתם מתעלמים מהתוכן, למרות שזה הדבר היחיד הרלוונטי. מעטים דיברו לעניין, ועדיין לא הוכיחו אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
דייי
mika,
ירושליים,
24/07/05 09:27
|
לדעתי צריך לתת להם להמשיך לגור שם, אבל להוציא את החיילים משם ואחרי יום הם יצאו משם כמו ילדים טובים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אותך צריך להוציא מי-ם
ל"ת
בואי לתל אביב,
אל-קודס שלהם,
24/07/05 09:50
|
|
 |
102.
האמת על הפיגוע
היינו,
בציר כיסופים,
24/07/05 09:23
|
ציר כיסופים היה סגור! עקב מחבל יורה בשטח!!! לאחר המתנה של כשעתיים הציר נפתח לרבע שעה!!! הנסיעה על הציר היתתה כמו ברווזים במטווח דקה אחרי שעברנו התרחש הפיגוע מדוע נפתח הציר???!! התירו את דמינו מה קורה לצה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לשאול מה חיפשתם שם?
ישראלי,
24/07/05 09:44
|
|
 |
אפשר לשאול מה חיפשת שם?
ל"ת
אחת,
24/07/05 12:36
|
|
 |
לא נכון
חייל מהמחסום,
מחסום,
24/07/05 09:44
|
אחרי לחץ וקללות של מתנחלים אצלנו במחסום ובישובים נכנע מפקד הציר ופתח את הציר.
היינו שם ושמענו את הקללות ואת הנאצות ואת הלחצים ואת האיומים של המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי רוצה שמפקדך ידע מי אתה..
קצין,
24/07/05 13:33
|
|
 |
אתה מהמחסום הפסיכולוגי?
ל"ת
כי חייל אתה לא,
24/07/05 12:36
|
|
 |
חייל במחסום, הא?
כן...,
24/07/05 10:54
|
|
 |
צהלל
שרון,
חוות השיקמים,
24/07/05 10:27
|
|
 |
כנראה ממחסום ווץ....
ל"ת
בבקשה אל תעבוד,
לא ההית שם!!,
24/07/05 10:13
|
|
 |
101.
בשביל מה הם הגיעו לרצועת עזה
עמיר,
24/07/05 09:22
|
אם הם לא היו מגעים ''לעשות שבת'' אז לא היו פותחים עליהם באש ולא היו משאירים יתומים ולתושבים הגיע הזמן שתוציאו את הראש בת היענה שלכם מהחול ולעזוב את המקום ולא לחכות לרגע האחרון ואך תימידו בסכנה לא את ילדכם ולא את קרובי המשפחה שלכם
ולאימא שרצה בטלויזיה ומספרת שביתה בת ה 3 החכמה שואלת למה הצבא לא פותח באש , באמת אימא חכמה תפסיקי להעמיד את ביתך בסכנה ותעזבי את המקום אין לך מה לחפש שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוליא גם אתה ראש מהחול ותיראה
לב,
דרום,
24/07/05 11:24
|
את פיגויעים בת''א י''ם נתניה וחול - אולי תקח כבר מזבדות ותברח לחו''ל יש מקומות שקתים יותר הארץ הוא לא לשפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכנים וטפשים.
רינה,
24/07/05 11:07
|
נכון.מי שבא להפגין ולהתנגד שיהיה מוכן לתןצאות המרות הכל ידוע מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רינה הרוקדת על הדם...בושה.
כרמי,
24/07/05 14:43
|
הנרצח היה דווקא איש ''מחנה השלום''. לא שזה הופך את קורבנו לקשה יותר או קל יותר. זה ממש לא רלוונטי. יהודי נרצח בידי פלסטינים , ואת רוקדת... לא האמנתי שאפשר לרדת לרמת שפלות שכזאת . אפילו אנשי השמאל שאינם חכמים בד''כ - מתעלים פה על עצמם במהירות הגלישה לתהומות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי פשוט תצטרפי לחמס?
ל"ת
רוקדת על דם,
יהודים.מגעיל,
24/07/05 12:35
|
|
 |
אתה חמור
אא,
24/07/05 10:11
|
ומה עם כל אלה שנרצחו בת''א , עפולה,נתניה ועוד מקומות . גם להם אתה אומר מש ישלכם לעשות שם . הטמטום של השמאל ללא גבולות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are really stupid
samklee,
acher,
24/07/05 09:51
|
would it come into your mind to shoot at arabs from gaza or samaria who come to visit their family in nazareth
if you legitimize this killing something must be wrong in your mind
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לך אין מה לחפש פה.
ל"ת
פלשתין שלנו!,
מוחמד, עזה,
24/07/05 09:51
|
|
 |
למוחמד מעזה
משה,
24/07/05 10:55
|
מוחמד שלום, אני מבין שאתה חושב שכל פלסטין שייכת לפלסטינאים. אך מה לעשות ובפלסטין חיים כ 6 מיליון יהודים לנו היהודים אין לאן ללכת בדיוק כמו שלכם אין לאן ללכת לכן אני מקווה שתהיה חכם ותסכים לחלוקת הארץ. אני כאחד שמסכים לחלוקת הארץ דורש ממשלתי שתפרק את כל ההתנחלויות ( ללא קשר לדעתך בעניין ) במקביל אני מקווה שתהיה מספיק חכם למענך ולמען ילדיך שתסכים לחלוקת הארץ ותחלץ אותנו ואותכם ממלחמה אין סופית. בברכה משה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
מה ? עושים על זה ידיעה?
מתנחל,
24/07/05 09:19
|
מפליא מאד הרי אנחנו זבל האנושות שמגיע לנו למות כי אנחנו גרים שם ומסבכים את כל העולם ואנחנו חוליגנים אז למי אכפת מזוג שבאו לתמוך בתושבי גוש קטיף? כנראה שנגמרו הידיעות על הדוגמניות ולא היה לכם אייטם להחלפה.
אה!! אני חושב שאני יודע. זה פרומו לכך שאנחנו מסכנים חיי חיילים הרי באמת לא אכפת להם מאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצמרר
ל"ת
==,
24/07/05 09:36
|
|
 |
99.
פת''ח וג'יהאד????!!Hello Sharon
Do you HEAR???,
24/07/05 09:12
|
|
 |
98.
המתנחלים לא ממש בני אדם
אריאל שרון,
24/07/05 09:11
|
|
 |
השם ירחם ידודי רוקד על הדם?
ל"ת
תחיה,
24/07/05 09:27
|
|
 |
כן, יהודי בשם שרון רוקד על הדם
ל"ת
אורלי,
24/07/05 09:52
|
|
 |
97.
הם נרצחו הם לא נהרגו
nav,
24/07/05 09:10
|
הם נרצחו הם נרצחו הם לא נהרגו הם נרצחו הם לא נהרגו נהרגו הם נרצחו הם לא נהרגו הם הם נרצחו הם לא נהרגו לא נהרגו הם נרצחו הם לא נהרגו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחרי מותם האם זה מה שמשנה?
ל"ת
און,
24/07/05 09:28
|
|
 |
בוודאי שזה משנה
מכבסת מילים,
24/07/05 10:08
|
זו הרי מכבסת מילים כדי להמעיט בחומרת המצב. התנתקות = גירוש הסכמה מרצון = כניעה לתכתיב פיגוע = התקפת טרור ''אנחנו פה והם שם'' = אנחנו אחד בתוך השני. (אנחנו ניתן להם עבודה אצלנו, אנחנו מספקים להם מזון, חשמל ועוד, אנחנו יוזמים איתם פרויקטים ) ועוד ועוד ועוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן,כי זו מכבסת המילים של השמאל
ל"ת
שמשת''פ עם הממשל,
24/07/05 09:53
|
|
 |
96.
הם לא נהרגו הם נרצחו!!!
ל"ת
עי,
24/07/05 09:07
|
|
 |
צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
מיכל,
24/07/05 10:01
|
|
 |
95.
כמו שהמדינה מפקירה את תושביה
ישו,
24/07/05 09:04
|
היום בגוש קטיף כך היא תעשה אחר כך עם שאר העם. הפרצוף האמיתי של השחיתות מתגלה. לממשלה לא איכפת מהאנשים. כל החיילים צריכים להיות סרבנים על מנת להראות לממשלה המזורגגת הזאת שהיא לא שולטת. כי כשהיא שולטת אנשים נהרגים ואין ערך לחיי אדם פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם יסרבו ומי ילחם בטרור?
תחיה,
24/07/05 09:29
|
בעזרת השם גם ניתנתק וגם נעמוד מול הטרור כמדינה יהודית ודמוקרטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תישאר מדינה לעמוד מול הטרור
ל"ת
שלא לדבר על,
יהודית...,
24/07/05 09:54
|
|
 |
אכן ממשלות היפקירו את האזרחים
כחול לבן,
24/07/05 09:21
|
|
 |
94.
דמוקרטיה ערבית במקום ישראל
רועי הרוש,
חיפה,
24/07/05 09:00
|
הציונים קנו פחוות מ-7% מאדמות פלסטין, חלק מאדמה זו נקנתה מידי פיאודלים שחיו בלבנון ובסוריה (המקרה המפורסם ביותר הוא מקרה משפחת סורסוק). על שער 92% מהקרקעות הם השתלטו בכוח הנשק.
לחסל המדינה היהודית ולהשליט במקומה את המדינה הערבית דמוקרטית על כל השטח
For all the strong boys this is my e.mail and ICQ
: haruvchik''hotmail.co.il My ICQ number is 271195132 I'm a 22 years old male from חיפה ,Israel I am interested in Culture, Pets and Animals, כן, כן, מוזיקה וסופרים I speak English, Hebrew
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דובר אנגלית עברית ומרוקאית
ל"ת
נפיח,
יבנה,
24/07/05 11:37
|
|
 |
תפרסם את פרטיך באתר של החמאס
דרור,
רמת גן,
24/07/05 10:51
|
|
 |
רוב הערבים היגרו הנה בזמן
אם אתה בכלל,
יהודי,
24/07/05 10:17
|
המנדט ממצריים סעודיה סוריה תימן ועוד ומיד כשהגיעו (הגירה בלתי חוקית) שיקרו שהם כאן מאות שנים ולא יתירו ליהודי אחד להימלט מאירופה. זאת בזמן שעל פי כתב המנדט שעליו החליט האו''ם של אז, אזור א''י בהיותו כמעט ריק מאדם אז (1917), הוקצה ''להתיישבות צפופה של היהודים על הקרקע'' כדי להצילם מרדיפות המוסלמים ומהרדיפות באירופה, שאח''כ גם הידרדרו לשואה. וכדי שא''י תהיה ''ביתם הלאומי''. אבל הבריטים הפחדנים והאנטישמים העדיפו יחד עם ערבים אלה (כיום אזרחי ישראל ברובם ובחלקם תושבי יהודה ושומרון) לסגור כל אפשרות להצלתם של היהודים מהשואה (בשנת 39 דרישותיהם לסגור את הארץ בפני יהודי אירופה התקבלו באופן מוחלט ע''י הבריטים- עד אז התקבלו ככלל, בעוד הערבים המשיכו להגר חופשי לארץ ולטעון מיידית שהם פה מאות שנים, וליהודי ארצות ערב גם לא איפשרו להגר לא''י- וב39 הבריטים קבעו שכל הגירת יהודים לא''' י חייבת באישור מדינות ערב!) - בהיפוך למה שמחייב כתב המנדט. מי הרוצחים? מר הרוש אם אכן זה שמך. הערבים ותומכיהם העבירו באו''ם החלטה שכל מי ששנתיים נאלץ לעזוב את מקומו נחשב פליט. למה? כי ערבים רבים עדיין היגרו לישראל בשנת 46 ומייד טענו שהם כאן מאות שנים ולא יניחו לאף ניצול שואה להכנס לארץ. מי האכזרים נטולי צלם אנוש, מר או מר 'הרוש'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מספיק לך דמוקרטיות ערביות?
מרדכי עבודי,
24/07/05 09:32
|
סוריה, מצרים, סעודיה, עירק, מרוקו, לוב, תיימן, ירדן וכו' וכו'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד 10 שנים דעותיו
יגאל מירושלים,
השדודה,
24/07/05 09:25
|
של חולה הרוח היהודי הטיפוסי שהתבטא כאן יהיו הדעות הרשמיות של מדינת היהודים המטומטמת!!! הפוסט ציונים של היום היו הפוסט לאומיים של אירופה לפני מאה שנים, שהמיטו על היהודים כולם את האנטישמיות המודרנית והשואה, בדרישתם לאמנסיפציה וטשטוש הזהות הלאומית ,קומוניזם ושאר הבלים יהודיים!!! ראו הוזהרתם-פוסט ציונים לפניכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10? עוד שנה שנתיים.
ל"ת
=,
24/07/05 09:37
|
|
 |
93.
בואו נפסיק אחרי כל פיגוע
מוטרד,
24/07/05 09:00
|
להקניט אחד את השני אני קורא לשני המחנות לסדר! כנראה ששכחנו מי האויב האמיתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
התפנו שתי משרות למובטלים
ל"ת
עלי,
אום אל פחם,
24/07/05 08:59
|
|
 |
יש לך הרבה משרות פנויות בסיני
ל"ת
אחמד,
סכנין,
24/07/05 11:31
|
|
 |
91.
בוכים ואוהבים וממאנים להאמין
חנה'לה ויענקלה,
ג' נשר,
24/07/05 08:52
|
רוחל'ה ודב איך יכול הטרור דווקא לפגוע בכם???,אתם שרק טוב גמלתם לכל מקום שהגעתם למשפחתכם ולחברים האוהבים.חנה'לה ויענקלה בוכים ולא מאמינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
הימנון של זוכרות
שמואל ירושלמי,
פועל לשלום,
24/07/05 08:41
|
זוכרות את קורבנות הנכבא; את הרס מאות כפרים, אינן שמות לנשיה. מחורבות תיקרית ודיר-יאסין, הד בוקע, של אלפי משפחה גזולה.
פליטי עירק אל-מנשיה זוכרות את הלהט, בו חיילי ישראל לחצו עליהם לנטוש. נטבחי לוד ורמלה הם עדות וחותמת, לפשע הנבוש.
הציונות ניצלה שעת-כושר, וגירשה יישובים שלמים. כפרים ושדות הפכו לערמות פיח; אין עוד בהם יושבים.
ההרים סביב צפת, זוכרות בירעם המרוסקת. אדמת הנגב - באר-שבע וכאוכב - בזכרונה נחרת. גם שיח'-מואניס, בלי שוב נהרוסה. גם על מסח'ה ובית-ג'וברין הכורת נחת.
זוכרות את הנכבא; את בכי הילדים המגורשים, אינן שומטות מלבן. זוכרות אש תת-מקלעים ומשאיות עמוסות נשולים, בפתח. זכר האסון, לנצח מפעם בקרבן! _________________ משורר; פעיל ציבור; קומוניסט. פועל לשלום בין עמי העולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימנון של זוכר -שיר מקורי
קובי,
24/07/05 12:04
|
זוכר אני עת יצא אברהם מעיראק עת ישבו יהודים באיראן ואת ממלכת שלמה הגדולה ויודע אני טוב מאוד כי נחזור בהקדם לגדולה.
ערבים, תחזרו לאפריקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהושע פרוע
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
24/07/05 09:38
|
בכזו שנאה עצמית כבר מזמן לא נתקלתי זה מה שקורה כשנעשים כל כך אנטי אנטי יהדות ואנטי ציוני איך אפשר לא להיות עצבני? מה אפשר לומר ליהודי מומר שרק על הרוצחים לבו נכמר שכחת מי היה הקורבן? את מי רצו לזרוק לים? אתה הוא פרי הבאושים של השמאל ההזוי לא קוראים לך נהמן השפוי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מי רצו לזרוק ?
משה,
24/07/05 12:05
|
בפועל ב48 נהרסו מעל 500 כפרים ועירות פלסטינאים והתושבים גורשו למדינות השכנות. בין 48-67 השלטון הישראי עסק בגזל קרקעות ורכוש פלסטינאי. מ 67 השלטון הישראלי בשטחים הכבושיםעוסק בגזל קרקע ורכוש פלסטינאי. מי שתומך בגזל המתמשך הוא האויב של העם היהודי והוא זה שאחראי למלחמות ולרצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פירות הבאושים של אלוני
יעקב,
צפון השומרון,
24/07/05 13:41
|
משה לצערי הרב אני מסוגל להאמין שאתה יהודי ,כבר שום דבר בארץ לא יוכל להפתיע אותי היום בשביל להיות כזה בור לא צריך לברוח מבית ספר כי ממילא לא תלמד שם ציונות אבל האם עלה בדעתך פעם לשאול מדוע בכלל פרצה המלחמה? מדוע צבאות ערב פלשו לארץ? לאותה מדינה ננסית שהאום הסכים עליה? הרי הנהגת הישוב שמחה להסתפק בשטח המצומצם הזה הסיבה היא פשוטה משה הערבים {בדיוק כמו היום} לא מכירים בישות הציונית אם גבולות ארבעים ושבע לא סיפקו אותם אז וודאי שגוש קטיף לא יספק אותם היום במיוחד כשהם יודעים לזהות את העובדה שאין יותר ציונות חילונית והארץ מלאה בפוסט{או אנטי} ציונים כמוך זו גם הסיבה שהחזרת גוש קטיף רק תעודד את הטירור מפני שזה משדר חולשה. אז מתי יפסק הטירור? ברגע שהערבים יפנימו שאין תכלית במעשי הטירור אם נניח התגובה האוטמטית לכל מעשה כזה תהיה הקמת התנחלות לא יהיה טעם בביצוע מעשי רצח דרך אגב זה לא רעיון מקורי זכויות היוצרים רשומים על שם זבוטינסקי ''קיר הברזל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשימין= שמאל וחמס=לכ''ך יש רצח
ל"ת
און,
24/07/05 09:31
|
|
 |
אתה סוכן שב''כ. שמענו עליך.
אדם,
חולון,
24/07/05 09:21
|
|
 |
אתה משורר נפלא.
מ. אגרבייה,
אום אל פאחם,
24/07/05 09:18
|
לא סתם משורר. נביא. אני רק מצטער שלא הזכרת את נצרת , בעינה , טירה , אום אל פאחם , שפרעם ומוסמוס. לנו לא מגיע להופיע בהמנון ? גם אותנו יגרשו . זה רק עניין של סבלנות שהולכת ונגמרת... אגב , מלח הארץ , אני מזמין אותך לבוא איתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן , אתה לא משורר....
איתן,
זוכרות,
24/07/05 09:14
|
לא יפה לשקר , כשאתה מנסה ללמד את כולם מהי יושרה . לא יפה לשקר כשאתה מנסה להופיע כאיש מוסר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיר נפלא. אזכור אותו.
ספי,
24/07/05 09:12
|
ואשיר אותו אחרי הנאכבה הבאה ,למוסיקה של חווה אלברשטיין. הלוואי ולא נדע יותר קרבנות מלבד פעילי השלום... עליהם נוכל להרשות לעצמנו לוותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''זוכרות''-מניאקים.
ל"ת
מאיר,
24/07/05 09:07
|
|
 |
אתה שפוי???
ל"ת
פעיל ימין,
24/07/05 09:00
|
|
 |
אתה זוכר? ראית?
קרימינוגית,
24/07/05 08:55
|
מה עם הפרעות של הערבים? מה עם טבח חברון? מאורעות תרפ''ט? רשימה שאין לה סוף. במלחמת קיום אף פעם אל תתנצל כשאתה מנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשימה שאין לה סוף? נו באמת.
ישראלי,
24/07/05 09:46
|
|
 |
מה חמש: חמישה יהודים נרצחו?
ל"ת
היו חמש פרעות?,
דביל,
24/07/05 12:33
|
|
 |
89.
הרצח טוב למשיחיים
מממ,
24/07/05 08:38
|
הדם מניע להם את החשק לארץ ישראל השלימה, אתמול נרצחו 100 מיצרים שמענו משהו מהמשיחיים משתתף בצער העם המצרי?, צבועים כתומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לרקוד על הדם
ל"ת
תחיה,
24/07/05 09:32
|
|
 |
אולי תשתוק דביל ?
עירית,
24/07/05 08:56
|
אני לא מאמין שיש אנשים שמסוגלים בכלל לומר את השטויות שכתבת כאן. אתה פשוט איש רע ! אף אחד לא מרוויח מזה שמישהו מת. אף אחד. זה פחות נשמה אחת בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת כואבת
משה,
24/07/05 09:31
|
את וחבריך שרוקדים על הדם. כל מעשיכם הם גזל ושקר לאחרונה צביעות והתחסדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
עוד סיבה לעזוב את עזה..
רז,
24/07/05 08:35
|
חייבים להבין שאחרי היציאה תהיה לנו זכות מלאה וגיבוי מוסר להיכנס בהם בכל העוצמה אם הם יעזו לתקוף אותנו..
לעזוב את עזה למען ישראל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזרת השם ניתנתק ונוכל לטרור
ל"ת
שלומית,
24/07/05 09:33
|
|
 |
את שלומית או תחיה, התבלבלנו
ל"ת
ואולי ג'ודי,
מהאחוד הארופ,
24/07/05 12:31
|
|
 |
מתי נולדת, אידיוט?! כמה פעמים
רצחתם עוד,
שני יהודים!,
24/07/05 09:21
|
נצא וניכנס לעזה? מה זה, משגל נסוג? אתם פשוט נהנים מאורגיית הדם והמדמנה, שאילולא כן, הייתם מזמן מכריעים את המלחמה נגד הנאצים הערבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון כמו בלבנון???
ל"ת
נבו,
24/07/05 08:58
|
|
 |
יציאה מלבנון הוכיחה את עצמה
רז,
24/07/05 09:09
|
עובדה שכמעט לא נהרגים לנו שם אנשים,ברק הציל 25 איש כל שנה שאנחנו לא שם
אבל כניראה אצלכם הכתומים חיי האדם זה לא המדד החשוב,זה עיניין זניח..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן כן שמענו אותך........
ל"ת
אסף,
24/07/05 08:56
|
|
 |
87.
לאחר
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
24/07/05 08:23
|
|
 |
86.
בס''ד איפה ''ונשמרתם לנפשותיכם''
אריה,
24/07/05 08:19
|
בס''ד איפה ''ונשמרתם לנפשותיכם'' ? אכן, כל מקום הוא מסוכן. אבל כשאתה יכול לבחור בין מקום מסוכן ומקום יותר מסוכן ובוחר במקום היותר מסוכן, אתה עובר על מיצוות ''ונשמרתם לנפשותיכם'' ודינך לפי הדת היהודית כדין מתאבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לר' אריה
א,
24/07/05 09:47
|
ומה עם מצוות יישוב ארץ ישראל? ומה עם איסור לא תחנם?
האם כל התורה בדרך המסולפת שבה אתה מנסה להציג אותה כוללת רק את הבריחה או גם את הבטחת הארץ וחובת כבישתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזרת השם ניתפנה ונישמר לנפשנו
ל"ת
תחיה,
24/07/05 09:35
|
|
 |
שכחת לציין שאת גרה בארה''ב
ל"ת
תחיה המתפנה,
ארה''ב,
24/07/05 12:30
|
|
 |
אריה, תיסע לניו יורק, מסוכן פה
ל"ת
ונשמרתם מאד,
24/07/05 09:15
|
|
 |
אז ,לעבור דירה ?
ל"ת
חיים,
נתיב העשרה,
24/07/05 09:08
|
|
 |
אדיוט
ל"ת
שלומי,
24/07/05 09:01
|
|
 |
אתה דפוק
ל"ת
יהושע,
שדרות,
24/07/05 08:46
|
|
 |
כל קשקשן בור מתחזה לידען גדול
ומטיף לנו שטויו,
24/07/05 08:27
|
בשביל להיות בטוח חפש את המקום הכי בטוח בהרי שוויץ וגור שם.
המדינה חייבת ללוחום באויב ולחסל אותו. לא להתקפל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת כואבת
צמ,
24/07/05 08:51
|
|
 |
בחור, האמת כואבת, נכון?
ל"ת
מממ,
24/07/05 08:50
|
|
 |
85.
המתנחלים הבטיחו ולא קיימו
משה,
24/07/05 08:14
|
הבטיחו משיח ומשיח לא בא אולי אלוהים מצפצף על חבורת השקרנים גזלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
לצבועים
משה,
24/07/05 08:09
|
מעולם שרון ומופז!!! לא תענו שיציאה מעזה היא סוף לטרור. אולי מישהו מהמתנחלים הצבועים משיחיסטים שקרנים יגיד לנו מתי הם אמרו שיציאה מעזה היא סוף לטרור!!! . אבל אל דאגה היום מסתבר יותר מתמיד שהשקר הוא לחם חוק בקרב המתנחלים משיחיסטים וחבריהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיסול שמאל הזוי חובה לדמוקרטיה
דמוקרט בנפש,
24/07/05 11:18
|
ברור מהתגובות של שמאל קיצוני שהם תומכים בטרור איסלאמי ומתרתם היא חיסול מדינת ישראל והקמה במקומה עוד דיקטטורה ערבית אחת. לכן בשביל הצלת דמוקרטיה חייבים לחסל שמאל קיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
- כדי לא להיות בתוך הערבים!
שמעון,
אריאל,
24/07/05 09:53
|
כל היישובים ברצועת עזה דבוקים לעזה ולמחנות הפליטים, זו הסיבה להתנתקות. בלי שום קשר לשליטה בערבים. ההתנתקות תציל אותם, אין טעם להחזיק אחריות על ערבים ולסכן אנשים וצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם ההתנתקות לא תשים קץ לטרור..
מה הטעם,
24/07/05 09:16
|
אז בשביל מה היא טובה??? למה להרוס חבל ארץ יפה ופורח אם זה אפילו לא יפסיק את הטרור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל לסיים את הכיבוש
און,
24/07/05 09:36
|
ובשביל לקיים דמוקרטיה יהודית בלי שליטה במיליון וכמעט וחצי ערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החזרת הגזל.
משה,
24/07/05 09:33
|
כי המתנחלים גזלו כ25% מעזה ו 42% מהחוף כך בחשבון שהמתנחלים מהווים רק 0.5% מתושבי עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה טיפש! אם זה גזל אז..
מתן,
גזול,
24/07/05 09:59
|
אתה גזלן!!!
תתבייש לך.
איך אתה מעיז לשבת בת''א על שטח של פלשיתנאים.
אתה מתנהג כמו כובש עלוב!
תתחיל לארוז יא טפיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזרה לקווי אושוויץ זה הפיתרון
א,
24/07/05 09:49
|
די! די לגזל חיפה, רמלה ולוד! די לגזל ירושלים רמת אביב ויפו!
די לצביעות השמאל בישראל!
''ארץ ישראל איננה קניין חיצוני לאומה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק כמו החמס
משה,
24/07/05 11:02
|
פעם גנב תמיד גנב. היום כאשר בארץ יש כ6 מיליון יהודים רק טמבל מרושע יציע לזרוק מפה את היהודים. נכון שישראל נבנתה על הריסות החברה הפלסטינאית אבל הגיע הזמן לעזור להם לבנות וע''י כך לבנות עתיד לנו ולהם. אתה וחבריך רוצים הכל או לא כלום בדיוק כמו קו חשיבה של החמס .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
נרצחו בפיגוע-לא נהרגו בתקרית
ל"ת
די לצביעות,
24/07/05 08:04
|
|
 |
82.
אני מנסה לא לשמוח לאיד
מוטי,
תל-אביב,
24/07/05 08:01
|
לא מרחמים עליכם, פרזיטים טפילים חיים על חשבון המדינה. אתם לא מסכנים.רק בזים לכם! אתם אלו שהביאו את הטרור בעצם התנחלותכם בשטח כבוש, בניגוד לכל האמנות והכללים הבינלאומיים. ותפסיקו לאיים על השמאלנים יפי הנפש בכך שהגלגל יתהפך. די לכיבוש המזויע! לסגת לאלתר מכל השטחים הכבושים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות תברר חלקם של הערבים
אי אפשר להאמין,
שאתה יהודי,
24/07/05 12:14
|
בתוצאות האיומות של השואה. אצלך הקורבן הוא הרוצח. אינך רוצה ללמוד, אינך רוצה להסיק מסקנות . זה כתוב בכל ספרי הלימוד הישנים: מה זכותנו בישראל על פי החוק הבינלאומי: אינך רוצה ללמוד. כיצד פעלו הערבים למניעת אפשרות מילוט מיהודי אירופה לא'''. אינך רוצה לדעת. לעזור לסייעני השואה- הערבים - אזרחי ישראל ברובם כיום, ובחלקם תושבי יהודה ושומרון כיום- אלה שדרשו בכל תוקף שאף יהודי לא יברח הנה מאירופה. מנעו מהם להכנס לכאן , ולכן נרצחו, משום שבועידת אוויאן- וזה כתוב בכל ספרי הלימוד לא כולל אלה שהוציא משרד החינוך על פי פרופ' צימרמן שגם השתדל לצמצם בכלל את נושא השואה, שילדינו לא יעסקו בו יותר מדי- בעקבות ועידת אוויאן הנאצים למדו שאיש לא מוכן לקבל את היהודים ואפשר לרצוח אותם- אלה תוצאות רשעותם הפאנאטית של ערביי ישראל. אלה שאתה כה רוצה לעזור להם. היתה לך משפחה פעם? מי מעורב נסיבתית ברציחתה? אכפת לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מנותק ריגשית ושכלית !!!!!!
לוכד מנותקים,
24/07/05 10:02
|
יאללה תאמר כבר את כל מה שלמדת בבית בשעה כזאת !!!! למה להתחכם ??!!להופיע כמו שמאלני ארסי מצוי !!!????
איטבח אל-יהוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איטבח כל יהודים !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השטחים הכבושים אינה בעיה
שמעון,
24/07/05 09:57
|
הערבים הם אויבים עוכרי העם ואין להם שום רצון בשטחים, המטרה של העולם המוסלמי והערבי - זה להשמיד את ישראל. אין לך איפה להתחבאות שמאלן פחדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי תתחיל לארוז גם אתה
זה הסוף של,
מדינת ישראל,
24/07/05 09:18
|
נצרים שלנו בדיוק כמו שת''א שלנו. אם לא מוסרי לגור בגני טל אז גם תושבי ראשון לציון חייבים לעזוב. לך לארוז!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגיה זולה של משחיסט
משה,
24/07/05 11:04
|
את הארץ צריך לחלק בין פלסטינאים ויהודים רק החמס והמתנחלים מתנגדים לחלוקה. אין ספק שיש לך בין ברית בדמות החמס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משווה אזרח שומר חוק לחבורת
ל"ת
רוצחים ערבים,
תבייש לך!,
24/07/05 12:13
|
|
 |
חשוב קודם לחסל שמאל קיצוני
חוקר שמאלנים,
24/07/05 09:11
|
ללא חיסול שמאל קיצוני, האידיאולוג והתומך העיקרי של מתאבדים איסלאמיים לא נצליח לחסל טרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחליט כבר - אתה חיפאי או לא ?
משרד הפנים,
24/07/05 09:07
|
חיפה , ת''א , הכנסיה האנגליקנית , מוטי , מרדכי , מורדי , מרדוך ... תחליט כבר , יא דביל. משנה זהויות ומקומות מגורים כמו זיקית - אבל אין בכוחו הדל לשנות את דעתו , או נכון יותר לומר את חוסר דעתו... איש עלוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש יפה מצדך
א,
24/07/05 09:03
|
רק הם פרזיטים. ממש חוק טבע. את הקיבוצים והמושבים שרצו לבורסה וחיים עד היום ע''ח המדינה אינך כולל. את המעשיות הבטחוניות שרק נכנסות לחובות - כנ''ל. את כל המשרדים הממשלתיים , העיריות והמועצות המקומיות - הס מלהזכיר. אז ממש יפה מצדך המאמץ לא לשמוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''בנפול אוביך אל תשמח''
יהודה,
24/07/05 08:58
|
או שאתם יודעים לצטט את זה רק שמחבל כמו רנטיסי, ערפאת, או יאסין נהרגים. בשביל יהודים אין לכם טיפת רחמנות. ה' ישלם לך כגמולכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
עכשיו הם נזכרים
חייל מהמחסום,
מחסום,
24/07/05 07:58
|
שיש בעיה עם עיקוב אמבולנסים במחסומים. כשאנחנו מעקבים אמבולנסים של פלסטינים אז המתנחלים בעד. אבל שמעקבים אותם הם נגד.
מה למדנו?
שהמתנחלים והמחבלים יצאו מאותו רחם, לשנייהם לא אכפת מחיי אדם ולמרות שכל אלוהים היה מואס בהם הם עוד מעיזים לדבר בשמו.
במחסום אני רואה את המתנחבלים הערבים והיהודים ורואה איך החייל הפשוט והפלסטני הפשוט נלכדים בין הפטיש לסדן.
אנחנו רוצים לחיות והם רוצים להרוג.
אני וחברי כבר החלטנו שמתנחלים וערבים יקבלו אצלנו את אותו יחס בדיוק. אנחנו לא נפלה בין אלו שרוצים רעתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזה מחסום אתה יושב,מחסום
שכלי,מחסום רגשי,
נו, באמת,
24/07/05 12:15
|
אם אתה חייל במחסומים, איך אתה שולח תגובות? תעמולתן של האיחוד האירופי, זה מה שאתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלסטינים הם לא אזרחי ישראל
יגאל מירושלים,
טוחן מחסומים,
24/07/05 09:30
|
הפלסטינים הם אויב!!! אמבולנסים שלהם מובילים מחבלים ואמל''ח לפוצץ את המניאקים השמאלנים ברחובות הערים!!! טיפש דיביל יענו ממחסום כלשהוא- אהבתך שמורה לאויב הברור!!! מחלה יהודית ידועה ומפורסמת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-81
אחת שאיכפת לה,
מרכז,
24/07/05 08:20
|
יש הבדל אחד קטן והוא שהפלסטינים מעבירים מתאבדים ונשק באמבולנסים ואילו האמבולנסים הישראלים מעבירים את מי שנפגע מאותם מחבלים ארורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שמתנחל לא יתפוצץ לך במחסום
ליז,
תל אביב,
24/07/05 08:19
|
חייל, תשמור על עצמך, על תרחם על הרשע שרוצה אך ורק במותך, גם אם יש פלסטינים טובים, תמיד יש סיכוי שהוא יתפוצץ, כל ערבי הוא פצצה פוטנציאלית, נדמה לי שלמדנו את זה על בשרנו מספיק... למה שמאלנים לא מבינים שמתנחלים הינם רק יהודים שרוצים לחיות בארצם? למה שמאלנים לא יתנו את בתיהם וכספיהם לערבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מתפוצץ?
חייל מהמחסום,
מחסום,
24/07/05 09:40
|
השבוע פוצצו אותנו במכות ואבנים ומילים שלא היו מביישות את גדודי החמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותך לא פוצצו מספיק. עובדה.
אילנה ד.,
24/07/05 12:14
|
|
 |
תגובה ל81
צי,
24/07/05 08:17
|
אתה מסלף מסית ומדיח. בוש והיכלם. מקומך מאחורי סורג וברח, היכן שכל המסיתים צריכים להיות ולא משנה דעתם הפוליטית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת, נכון, ומדוייק. ההבדל הוא
אריה,
24/07/05 08:15
|
לא בין יהודים וערבים אלא בין שוחרי שלום לשוחרי מלחמה. והמתנחלים והערבים היום בהחלט בסל אחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריה , או אסד בשפתי...
חסן,
24/07/05 09:08
|
|
 |
אתה חייל ? חייל ישראלי ?
קצין,
24/07/05 08:11
|
אנלפאבית מטומטם שכמותך. איך גייסו איש נקלה כמוך ? לו אני מפקדך - הייתי כבר פוטר את צה''ל מנוכחותך. בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזרת השם נתפנה ונלחם בטרור
ל"ת
תחיה,
נגב,
24/07/05 09:38
|
|
 |
מפקדי לא פוטר אותי
חייל מהמחסום,
מחסום,
24/07/05 09:20
|
הוא שולח אותי לקורס קצינים. כי ראוי שיהיו בצה''ל קצינים שיודעים מלאכת מלחמה בלי לשכוח לב אנוש מהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן. אם רק תפרסם את שמך...
קצין,
24/07/05 12:15
|
תגיע לקב''ן . אינך ראוי להיות חייל , לא כל שכן - קצין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחסום
משה,
ירושלים,
24/07/05 11:17
|
אם עוד לא הבנתם ''המחסום'' הזה נמצא אי שם בתל אביב או אולי במערכת עיתון הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקרן ומתחזה
ל"ת
לא חייל,
ולא מחסום,
24/07/05 10:25
|
|
 |
80.
LAND FOR TERROR
INPM,
24/07/05 07:57
|
SHARON WILL BE REMEMBERED AS THE WORST PRIME MINISTER ISRAEL EVER HAD THE IDEA OF GIVING LAND FOR TERROR AND TELL US THAT IT IS LAND FOR PEACE IS COSTING US MORE BLOD EVERY DAY
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
לכל הצבועים/כתומים
מוטי חיפה,
24/07/05 07:56
|
לא שמענו אתכים משתתפים בצערו של העם המצרי כאשר גם שם נרצחו כ100 בני אדם ונפצעו כ300 אבל מה איכפת לכים הם גויים נכון? והלא אתם ''עם נבחר'' שמאמינים באלוהים, תפנימו השמוק הזה לא קיים לאורך כל ההיסטוריה, עובדה! לא מאמינים בכך?, יש שישה מיליון עדויות ע''כ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמעת ? אולי בגלל הרעש.
פיטר,
24/07/05 08:14
|
הרעש שעשו המצרים והפלסטינים כשמחו נמרצות על רצח חפים מפשע ישראלים בפעילות הטרור ועל ירי הפצמ''רים. אם היית מקשיב טוב , היית בטח שומע... השמיעה וההבנה שלך - זה לא משו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
אם היו מפנים בזמן הם היו בחיים
ריקרדו,
תל אביב,
24/07/05 07:52
|
מה היה להם לחפש בגוש קטיף? אם קרוביהם היו ממלאים אחר הוראות הממשלה ולא אחר חבר רבני מועצת רש''ע דב קול ורעיתו היו היום בחיים. עוד 24 יום יפונו כולם. מותם היה מיותר ולחינם. צאו מהגוש וחסכו קורבנות נוספים! כל קורבן נוסף הוא קורבן הטרוף של המתנחים שחיים כמו בגטו בתוך ים של ערבים ברצועה, ואי אפשר לאבטח כל אחד ואחד מהם, גם אם היינו מכניסים את כל צה''ל לשם. צאו משם ומנעו שפיכות דמים מיותרת. תנו לצהל לעבוד מאחורי הגדר בלי הנוכחות המפריעה שלכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה יש לנו לחפש בת''א? ובחיפה?
גוש קטיף כמשל,
24/07/05 09:21
|
מדינת ישראל כולה היא אי של יהודים בתוך ים של מיליארדי ערבים. מה יש לנו לחפש כאן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נחפש מדינה יהודית דמוקרטית
ל"ת
און,
24/07/05 09:39
|
|
 |
מה לך וליהודים ?
ל"ת
ספי,
24/07/05 12:21
|
|
 |
יאללה, לאוגנדה!
ל"ת
נו, לך כבר,
24/07/05 12:15
|
|
 |
77.
שרון!!! מופז!!! עם ישראל כמו..
צבי,
24/07/05 07:49
|
ברווזים במטווח. אחד אחד הם הורגים אותנו ומה יהיה עם הבטחון. לנסוע עם האישה והילד בכביש ופתאום ירי על הרכב זה ''הפתעת החיים'' אוי לנו לאן הגענו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי לבחור באיזה כביש לנסוע
ל"ת
און,
24/07/05 09:39
|
|
 |
76.
כל שותף להפקרות עוד ישפט!!!!!!
ל"ת
הלכה,
הדמוקרטיה,
24/07/05 07:48
|
|
 |
ירחם השם יהודי רוקד על הדם.
ל"ת
אפרת,
נגב מערבי,
24/07/05 09:40
|
|
 |
75.
בן כספית מבריח הרבה מאד קוראים
מוטי,
24/07/05 07:48
|
אני הייתי בעבר מנוי ובגלל הכתבות שלו שכל הזמן נדף מהם ריח שמאל ולא אוביקטיביות, וגם סהרוריות עזבתי את העיתון. לפעמים כאשר אני גולש אני שם לב שמעמדו של בן כספית במעריב איתן, טוב היום אין הרבה כתבים לענין, אבל מר דנקנר הנכבד, לפחות תדרוש ממנו אוביקטיביות, אפילו למראית עין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מי יגן על היהודים?דמנו הפקר
ל"ת
בעל קול,
שנגנב,
24/07/05 07:45
|
|
 |
74, מי יגן על המצרים
מרדכי חיפה,
24/07/05 08:21
|
נרצחו שם כ100 חפים מפשע ו350 נפצעו, אתה צבוע בשם השם וגם שם מאמינים באל אחד כאשר השמוק הזה לא עוזר לאנושות לא להתאבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצבא המצרי יגן על המצרים
צהל יגן על,
היהודים,
24/07/05 09:22
|
|
 |
מרדכי,מוטי ומוטקה מחיפה-שמע !
מרדוך,
24/07/05 08:29
|
לבך שותת הדם על החפים מפשע גורם לכולנו צער.... אל תדמם יותר מדי . תזדקק לכל טיפה בעימות הבא עם ידידיך שיכזיבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנתי, אתה מקרין שינאה
בן יצחק,
24/07/05 09:06
|
נכון אנחנו מאותו אבא ואתו חרה, חידדת את דעתי ולא רק אני, על שכמותכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חידדתי , לא חידדתי...
מרדוך,
24/07/05 12:20
|
למי אכפת מה אתה חושב ומה דעתך ? אולי לחברים שלך בנוער בנק''י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אבל יש הסכם עם אבו מאזן והפת''ח
דודי,
מורשת,
24/07/05 07:41
|
עד מתי נוסיף לעצום עיניים מרציחות אינספור של יהודים תמימים בידי מחבלי הפת''ח תחת ''הסכם הרגיעה'' עם אבו מאזן ? ההתנתקות של שרון -רוצחת אותנו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מה זה ''בני הזוג נהרגו''????
ל"ת
הם נרצחו !!!!!!,
24/07/05 07:40
|
|
 |
כמו תרנגולות
ל"ת
מיה,
24/07/05 08:36
|
|
 |
72 צודק, אבל
סתם כחול לבן,
24/07/05 08:22
|
|
 |
71.
תנו לאויבנו נשק, חשמל ומים ומז
שלומית,
24/07/05 07:29
|
ון. היו יהודים רחמנים, הקשיבו לשמאל האנטי ציוני וותרו על המדינה. אולי אזס תרצו את שונאי העם היהודי הבאים מקבינו ומחוצה לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ירחם השם יהודיה רוקדת על הדם
ל"ת
תחיה,
24/07/05 09:42
|
|
 |
תמשיכו לגזול ולחכות למשיח
משה,
24/07/05 08:04
|
למה לצאת מהשטחים הרי המשיח נמצא פה ביננו ולכן אנחנו ממשיכים לגזול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה , יש לי רושם שאתה מפ''ת.
ד''ר פורת,
גהה.,
24/07/05 08:31
|
בוא אלינו בשעות העבודה הרגילות ונעזור לך. אתה לא יכול להמשיך כך... זה יחמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מה זה השם ''כיסופים'' ?
מושיק,
קצרין,
24/07/05 07:27
|
|
 |
שם של קיבוץ שכל האזור נקרא בשמ
מור,
כיסופים,
24/07/05 09:43
|
וזאת צריכה להיות דרכינו לותר על הכיבוש ולא לותר על הכיסופים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
לא לסכן את החיים
כתם+כחול,
24/07/05 07:24
|
מדוע לא נסעו ברכב או אוטובוס ממוגן, כתוב במקורות ''ושמרתם לנפשותיכים'', לא למדו לקח ממשפחת חטואל ז''ל?, לא נשאר לי אילה להשתתף בצער המשפחות, ולהזהיר האחרים עד למועד ההנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מסכנים
ישראלי,
24/07/05 07:13
|
|
 |
67.
איפה אתה אלוהים?
מוטי, אב ללוחם,
24/07/05 07:10
|
שואלים,שישה מיליון מאחינו,נרצחינו בטרור לאורך שנים, אמריקאים מ11 בנובמבר, אנשי לונדון, ולאחרונה בשרם אשייח, הרוב מאמינם בך כאל יחיד, אתה קיים בכלל? או שאתה הבלוף הגדול של ההיסטוריה?, חתיכת שמוק תתעורר או לך קיבינימט אים הינך קיים! צה''ל יעשה כמיטב יכולתו לעמינו, יש לנו אחר?, עובדה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש לך כופר
ל"ת
דובי כץ,
כפר סבא,
24/07/05 11:21
|
|
 |
אלוהים שומר על מי ששומר על עצמ
אריה,
24/07/05 08:12
|
נכון, כל מקום מסוכן, אבל מי שעובר ''לעשות שבת'' במקום מסוכן במיוחד, עובר על ''ונשמרתם לנפשותיכם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי יתגלה למטומטם כמוך
שרית,
24/07/05 07:48
|
אלוקים הוא כל יכול והוא לא צריך להסביר לאף אחד כלום ודרך אגב רשום בתורה ולא תלכו אחרי ואכה אותכם בחרב אז לך חפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשרית המקללת
מחזר נלהב,
24/07/05 08:31
|
אני מזמין אותך לסוף שבוע בבגדד שם כולם חזרו בתשובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכה לי שם, אולי אבוא
ל"ת
ואולי לא,
24/07/05 12:18
|
|
 |
66.
בני הזוג נירצחו
נירצחו,
נירצחו,
24/07/05 06:53
|
|
 |
אתה אידיוט
ארז,
24/07/05 07:51
|
אסור להרגיז את השמאלנים !!!!!!!!!!! אלה הם קורבנות השלום. ככל שיהיו יותר קורבנות כך יהיה יותר שלום. מה כל כך קשה להבין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להאמין כתום רוקד על הדם
ל"ת
און,
24/07/05 09:44
|
|
 |
און, חזור לקליניקה! מיד!!!
ל"ת
אימפוטנציה,
שמאלנית,
24/07/05 12:19
|
|
 |
65.
ושמרתם לנפשתיכים
גמליאל מש''ס,
כפר חסידים,
24/07/05 06:38
|
אים המשפחה הייתה מתפנית שני יהודים היו חיים, מקום שיש בו לחימה, רצוי שרק צבא ולא אזרחים יהיו שם, יהי זכרם ברוך, הי''ד, אני איש מאמין מאד ומבקש לקיים הפסוק הנ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם תלמד לצטט!!
מוטי,
מורשת,
24/07/05 07:50
|
משל לשועל שראה דגים בורחים במים .אמר להם רצונכם שתעלו ליבשה ונחיה כשם שחיו אבותינו ואבות אבותנו בשלום ! ענו לו :שוטה שבעולם ,אם כך במקום חיותנו, קל וחומר במקום מיתתנו !! אם סובר אתה שמקום חיותנו בספר ארץ ישראל מסוכן ושיש לברוח משם - כל שכן שנמות בתוככי הארץ בנתניה וירושלים ותל אביב .בוא ונמחוק התורה שאומרת שמחללים שבל כדי למנוע גויים מלגנוב קש ותבן בספר ארץ ישראל ....ונלחמים מלחמת מצווה וכו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מ-ש''ס ימני בדם,,,,,
ל"ת
יוסי שריד,
כפר חסידים,
24/07/05 07:49
|
|
 |
64.
מה ? באמת ? נהרגו ???
אסף,
פ''ת,
24/07/05 06:19
|
ברוב טפשותי חשבתי שבני הזוג ...נ ר צ ח ו איזה מזל שיש את העיתון מעריב ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
בניגוד להודעת צה''ל
קול רינה,
גוש קטיף,
24/07/05 06:15
|
בניגוד להודעת צה''ל, מי שחיסל את המחבל בציר כיסופים היו עמי שקד, ראש אגף בטחון בחוף עזה ואדם נוסף העובד איתו באגף. במהלך האירוע לא נורה כדור אחד ע''י כוחות צה''ל. בגוש קטיף רואים בחומרה את העניין, כמו גם את העובדה שאמבולנס של מ.א חוף עזה ממוגן ירי, שהיה חייב לחזור במהירות לגזרה בהיותו בכוננות מבצעית, עוכב ע''י חיילים במחסום רעים כשהאירוע עדיין מתנהל ובשל רשלנות העומדים במחסום עלה על דוקרנים, התפנצ'ר והתעכב זמן רב בהחלפת גלגל. אלו אחדות מהשאלות הקשות שהאירוע מעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתומים פותחים חורים בגדר
און,
24/07/05 09:46
|
והטרור נכנב, אל תעברו על החוק ולא יצטרכו לעכב אמבולנסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
כשצעקנו אל תתנו להם רובים....
ל"ת
לירי,
צפון,
24/07/05 06:08
|
|
 |
61.
תיקון לערן שטרנברג
אבנעזר בלפור,
24/07/05 06:04
|
זה לא ש''תושבי חבל עזה עומדים במלחמה מול הממשלה מלפנים ומול המחבלים מאחור''. זה צה''ל ומדינת ישראל שעומדים במלתמה מול המחבלים מלפנים ומול המתנחלים מאחור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשתתפוצץ בקניון שלך בשיח מוניס
ל"ת
אני אצחק בקול,
24/07/05 12:20
|
|
 |
אין צודק מימך והם מסכנים אותנו
ל"ת
מור וקינמון,
24/07/05 09:47
|
|
 |
טועה. פשוט טועה.
מוטי,
24/07/05 09:02
|
הממשלה מפקירה את דם האנשים בכל מקום (לא רק בגוש קטיף). אם היה פיגוע בנתניה בקניון - לא הגיבו בדיוק כפי שלא מגיבים על פיגוע במחסום כיסופים. עד שלא תתעוררו שמאלנים מרי נפש, ותבינו את הסיפור - לא ייצא מכם כלום. אתם פשוט חלאות אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
משה,
24/07/05 08:00
|
|
 |
60.
חזרה הביתה
חללי אל-אקצה,
רצועת עזה,
24/07/05 06:02
|
אם אתם היהודים לא רוצים התפוצצות בתל-אביב, אז תחזירו את תל אביב לפלסטינים,כמו שאתם עושים לשטחים אחרת,זה עיניין של זמן לא אם,שירדו עלכם אסונות ,עד שתתחננו שנפסיק
צ'כיה,רומניה,רוסיה,צרפת,פולין,אוסטריה,,,הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזרת השם נפנה ונלחם בטרור
ל"ת
תחיה,
24/07/05 09:48
|
|
 |
אתה מתכוון, ישראל מהים עד הנהר
צחי,
24/07/05 08:39
|
אני רואה את הילדים שלי מתרחים בחידקל וערבים הם העבדים שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודים פשיסטים לא חסר
ל"ת
און,
24/07/05 09:49
|
|
 |
59.
למעריב השמאלני נרצחו לא נהרגו
גרינברג אברהם,
ת''א,
24/07/05 05:53
|
3 כתבי בנלאדן במעריב טרם הפנימו ההבדל בין רצח להריגה. בן כספית שם חותמו על השמאל הקיצוני - עד להתאסלם ב-מעריב, עד שקשה להבחין/להבדיל בין הטרור לבין הצהובון ששמו בישראל מעריב. הנטיות הפוליטיות של כתביכם רק ימעיטו הקוראים/מנויים עד שסופו יהא כיתר העיתונים שנעלמו ז''ל הבנת זאת דנקנר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
וקונדוליסה רייס
דן,
24/07/05 05:50
|
שיבחה את אבו מאזן על פעילותו הטובה למנוע את הטרור .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
נ ר צ ח ו
אלי,
תל-אביב,
24/07/05 05:49
|
נ ר צ ח ו ,נ ר צ ח ו פשוט בגלל היותם יהודים זה הכל קשה לכם לכתוב ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
קרבן התמיד
רותי,
24/07/05 05:46
|
בפרשת פנחס יש מקום חשוב לקרבן התמיד - כעם הספר עלינו ללמוד מהענין שאסור לנו לשנות מהקיים - אין להתפנות כדי ליצור מציאות קלה יותר לחבלנים - יש לשנות את קו הממשלה ולהמנע מגרוש יהודים. הגירוש רק יקרב את הפושעים והמרצחים למרכזי האוכלוסיה האזרחית = ואת מי נגרש אז? את עצמנו ממדינת ישראל. ולאן נלך? מי רומה בנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזרת השם ניתנתק למדינה יהודית
ל"ת
תחיה,
24/07/05 09:49
|
|
 |
רק אחרי שתוותרי גם על הגליל
ל"ת
ועל הנגב. יש שם,
מלא ערבים,
24/07/05 12:21
|
|
 |
55.
Jews will allways be jews
48 deportee,
Palastine,
24/07/05 05:42
|
I wonder what will do the jews after they will find out that they were only jews...
The sword of muhamed is sharp and long
You jews now know that ,but do you realy think that you can escape?
''This not the end but the begining of the end''
Jews, you can prepare your swiming suits ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
arab pig
ל"ת
גר,
24/07/05 14:43
|
|
 |
poor Arab, I pity you
a proud jew,
24/07/05 09:19
|
poor Arab, my heart is on you, your LIFE is not worth much. not in your culture/religion/value system where killing and ''honor'' is more important than your life......... When your leader will steal your money. keep you poor, and send you to die, so they can be richer... and you are stupid enogh to accept this and think you are ''Holy''. I realy feel sorry for you.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dream on Bitch
ל"ת
קטיה,
24/07/05 07:42
|
|
 |
DREAM ON A BEACH
ל"ת
Azulay,
24/07/05 12:06
|
|
 |
54.
תגובה ל12 הערבי מנצרת
ישראל גלילי,
גליל,
24/07/05 05:41
|
|
 |
ל54 לא לשכוח!
בן יצחק,
24/07/05 08:28
|
|
 |
53.
דמוקרטיה ערבית במקום ישראל
אמ''ן לא מגלה,
24/07/05 05:28
|
בוש בלייר והאיחוד האירופי הגיעו להחלטה אסטרטגית:
1.תוקם מדינה ערבית על חלק מאדמות ישראל ושם יוקם משטר דמוקרטי פרו אמריקני ואירופי 2. לבסס במדינה הערבית מבחינה כלכלית וצבאית ולקבע בה היחס החיובי לארה''ב ואירופה 3. לחסל המדינה היהודית ולהשליט במקומה את המדינה הערבית דמוקרטית על כל השטח
דמוקרטיה ערבית אמיתית שווה לארה''ב ואירופה פי כמה וכמה מישראל יהודית, מדינה כזו היא שער כלכלי ודרך לכיבוש מערבי של מדינות ערב (כיבוש אידאולוגי כלכלי - ולא צבאי).
שרון מבצע את תוכינת השמדת ישראל עבור ארה''ב בעבור בצע קטנטן וכמה שטויות הוא שולח את כולנו לחורבן וגלות שלישית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מקום בשלותא או באברבנל?
ל"ת
און,
24/07/05 09:50
|
|
 |
52.
לבטל תיכך ומיד את ההתנתקות
בס''ד,
24/07/05 04:31
|
|
 |
הרחמן יעשה שלום עלינו תתבייש
ל"ת
תחיה,
24/07/05 09:51
|
|
 |
לבטל גם את האלוהים
מאמין אחר,
24/07/05 07:30
|
|
 |
עליך בעיקר. כי אתה נראה ככה
דינה,
24/07/05 09:04
|
אתה מאוד דומה לזרג. מה לעשות. יש אנשים שהגורל התאכזר אליהם.
בהצלחה בניתוח הפלסטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52
גם אם לחייל,
24/07/05 07:12
|
דם בשבילכים זה דלק בעירה, אלוהים שהינכים מאמינים בו הוא הבלוף של ההיסטוריה עובדה, ולא אילנה דיין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבטל את ישראל למניעת החיכוך
כרמית,
ת''א,
24/07/05 06:23
|
בהעדר ישראל ישרור שלום בפלסטין עפ''י תורת השלבים של אש''פ והשמאל הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
to Ahmad in Nazereth
amit,
hauifa,
24/07/05 04:08
|
Occupation, occupation, Please let me know which country has Egypt occupied when the itshotels have been blown apart
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מי בעד חיסול הטרור?
מי נגד,
24/07/05 03:52
|
צעק שרון למיקרופון השני, כאילו ששמיר היה נגד חיסול הטרור. היום הוא ראש הממשלה והטרור רק התגבר ומהלך ההתנתקות גם לא מבטיח לנו בטחון. מזל שבגין ניהל מו''מ עם המצרים, אחרת מי יודע איך זה היה נגמר. איזה חבורה של שלומיאלים . מעולם ישראלים לא היו מושפלים כל כך כמו בעידן שרון כראש ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העיקר שניתנתק על אפכם וחמתכם
ל"ת
און,
24/07/05 09:52
|
|
 |
און , אני מאחוריך.
ספי,
24/07/05 12:18
|
|
 |
49.
ההתנתקות כבר מתפוצצת לנו בפנים
נחום,
24/07/05 03:44
|
אבל אבא שרון אמר שזה לא ייקרה, שהוא ישיג בטחון לתושבי ישראל, שכל מטרת ההתנתקות המזורגגת הזו היא להביא ביטחון... איפה הביטחון ??? איפה ???
שרון רשע, ועוכר ישראל, הוא לא מגיב למרות שיהודים נהרגים. דם יהודי הפך הפקר במדינה הזו (היחידה בעולם שבה זה כך !)
נמאס ממך שרון - לך הבייתה. לך הבייתה ! לך הבייתה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחדלרים לכלא מחבלים לגהנום
חוני,
המעגל,
24/07/05 07:08
|
כמה אזרחים נוספים צריכים להיהרג כדי שהפוליטיקאים הביזיונרים וראשי הצבא הביזיונרים האחראים לחוסר הביטחון הטוטלי במדינה הזאת יתפטרו ,ויפנו את מקומם למי שכן יכול למגר את אויבינו ולחסל אותם ובנוסף לא לאגור אותם בבתי סוהר כדי שישוחררו ויחזרו על מעשיהם בעתיד בנוסף לשפוט את המחדלרים על הפקרת בטחון אזרחי המדינה ובא לציון גואל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
SHARON LIVES OFF TERROR
ל"ת
THE BIG A,
USA,
24/07/05 03:42
|
|
 |
47.
שרון ומופז נושאים באחריות ישיר
יובל,
ירושלים,
24/07/05 03:35
|
ראש הממשלה ושר הביטחון שבגלל לחץ רייס הפקירו את בטחון האיזור אחראים ישירות ברצח הנורא. שום התחמקות לא תועיל להם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנתקות היתה מונעת את הפיגוע
ל"ת
און,
24/07/05 09:53
|
|
 |
46.
באשמת שרון
אביחיל,
ר''ג,
24/07/05 03:16
|
|
 |
יהודי איפה דרך ארץ?
ל"ת
תחיה,
24/07/05 09:53
|
|
 |
תחיה, איפה ארץ?
ל"ת
יאללה, לכי,
24/07/05 12:22
|
|
 |
45.
עשו את השבת בגני טל? מותר?
rrrrrodrigo,
בואנוס איירס,
24/07/05 03:10
|
עשו. יותר לא יעשו. מה יהיה עם ההתנתקות? טוב? רע? מה הלאה? אני חושב שטוב ומישהו חושב שרע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזרת השם ניתנתק ונילחם בטרור
ל"ת
תחיה,
24/07/05 09:54
|
|
 |
44.
TODAH, RICE
ל"ת
Natan,
24/07/05 03:08
|
|
 |
43.
כתב אתה טועה,גפן זה בנקודה אחר
ל"ת
ערן,
חדרה,
24/07/05 03:01
|
|
 |
42.
לא לשכוח: יהודים = הטובים
שמש,
מרכז,
24/07/05 02:36
|
מחבלים = הרעים
בואו כבר נשכח מהסיפור האומלל הזה של ניתוק ופנטזיות מהסוג הזה ונפנה את כוחות הביטחון נגד הכוחות שהם מיועדים להילחם בהם ושיהיה לנו ולכל עם ישראל שבוע טוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
תנחומים למשפחות
אור,
דרום,
24/07/05 02:22
|
|
 |
40.
היו התרעות לסיני,ויש לגבי עזה
תדי,
תל אביב,
24/07/05 02:16
|
מה עשיתם בעזה זוג אומלל? כיצד לא הקשבתם להתרעות שעזה מסוכנת ליהודים? הלב דואב את המוות הזה, שיכול להימנע. אנא אחיי היהודים, בואו לישראל וייטב. בואו נחצוץ גבול ביננו לבין הפלסטינאים ונוכל להתמקד בהגנה על מדינתנו, ולא על עופרה/ציר כיסופים/קבר רחב הזונה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואל תשכח את שדרות
דן,
24/07/05 05:52
|
שיהודים לא יתקרבו אליה כי מסוכן ומחר גם נפנה את אשקלון ומחרתיים לא נטוס כי נתב''ג יהיה בטווח המרגמות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עשית אתה בנתניה
מנחם,
מודיעין,
24/07/05 03:40
|
אתה לא מתבייש, אני ראיתי אותך בקניון בנתניה - לא ידעת שיש התרעות על הקניון בנתניה? וגם על שדרות, ירושלים ותל אביב? אז מה אתה עושה שם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה עושה בעיראק?
אבסורד,
24/07/05 07:16
|
|
 |
מי ראה, החברים שלך מעיראק?
ל"ת
תמיד אמרנו שאתם,
גיס חמישי,
24/07/05 12:23
|
|
 |
39.
עוד שני קורבנות מתנחלים
אליהו,
24/07/05 02:12
|
עוד שני הרוגים שלולא ה''מאבק'' השלומיאלי והרצחני שכת המתנחלים מנהלת למען המשך המלחמה ופריחת הטרור, לא היו באים לגני-טל ''להראות שותפות'', ולא היו נהרגים למען האגו של המתנחלים שיושבים שם. עכשיו הם מתים, ומתים יישארו. אני מקווה שמשקלם כבד מאוד על מצפון ''מארחיהם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה נראה לך שתחכה עד שהם יגיעו
cyrano,
ארץ העריק,
24/07/05 06:54
|
גם אליך ?... דביל, המתנחלים האלה איך שאתה קורא להם הינןם החיץ האחרון שעוד יש לך לפני שהמרצחים הערבים האלה יגיעו אליך ( אלא אם כן אתה עצמך משת''ף שלהם ) ; כאשר הם לא יהיו, הם יהיו ממש מרחק פסיעה ממך, ואז תצעק למה הדיקטטור הגדול התפרק כל כך מהר מנכסי המדינה, דבר שהציג רותנו כחלשים ופגיעים בעיני הטרוריסטים האלה, ששפתם היא אחת : כוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עניין של זמן שתגיע לאבו-כביר
כרמית,
ת''א,
24/07/05 06:26
|
|
 |
אליהו התמים -
אזרחית,
24/07/05 05:03
|
האם גם כשיש פיגוע בירושלים תל- אביב או נתניה אתה שואל מה אנחנו עושים? מחר זה יגיע לסף ביתך ומה אז תגיד , מה אני עושה בארץ ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
נ-ר-צ-ח-ו לא נהרגו!
ל"ת
אוהד,
דרום,
24/07/05 02:09
|
|
 |
37.
זה מה שקורה שמפרים חוק
בולי,
24/07/05 02:01
|
|
 |
אני מהמר שאתה משת''פ שלהם, אפס
ל"ת
cyrano,
ארץ העריק,
24/07/05 06:56
|
|
 |
מיותר לענות למוחמד
ל"ת
תנחומי,
למשפחה,
24/07/05 05:05
|
|
 |
אל תשקר
מרדכי,
10 הדברות,
24/07/05 06:40
|
האמת כואבת והוא..לא מוחמד, אתה גם משקר על אחרים ועצמיך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מרדכי,מורדוך,מוטי - או מוחמד?
ל"ת
מי אתה בכלל?,
24/07/05 12:24
|
|
 |
אידיוט! הם נכנסו בהיתר!
יוסי,
הרצליה,
24/07/05 04:21
|
הם הגישו בקשה והצבא אישר להם כניסה לפי ת.ז.
אבל אתם השמאלנים לא מעניין אתכם כלום, העיקר להאשים את הקרבן היהודי ברצח של עצמו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמה לא! בהיתר?
מ, דור ב',
24/07/05 07:20
|
תמשיכו לסכן את חייכים בנסיעה באזור לחימה ב11 בלילה, אלוהים ישמור עליכים, תפנימו השמוק הזה לא קיים!, אינכים מאמינים?, תשאלו את השישה מיליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי. גם נתניה הוא אזור לחימה
מושיקו,
24/07/05 09:07
|
אז למה אתם מתעקשים לנסוע שם. שלא נדבר בכלל על שדרות - שם יש הוראה ברורה של הצבא שלא לנסוע בשעות ערב אלא אם כן תיאמו מראש את יציאתם עם הכוחות המופקדים על העיר - נציגי ''שחר אדום''. ובכן ידידי, הגיע הזמן שתתפכח, תשטוף פנים, תפסיק להיות דביל. אתה במדינה שלך. לא בעיראק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
וההתנתקות(עקירה) נמשכת........
נטע,
24/07/05 01:56
|
לשם מה... מה זה יתן לנו...... אם טרור ממילא קיים , לשם מה אנו נסוגים ? לתת לטרור מתנה ? מה ראשי הטרור חושבים , שתחת לחץ הטרור , אנו נסוגים ?? למי יש תשובות ?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שרון תתבייש מופז וחלוץ תתביישו
ל"ת
זבלים,
24/07/05 01:56
|
|
 |
135,ושמרתם לנפשותיכים מאד
אב, ללוחם,
ביש''ע,
24/07/05 06:47
|
נאמר במקורות ישראל, זו רק הסיבה, כי מי שלא מקיים את הפסוק וחוזר ב11 בלילה בכביש מסוכן, זה היה עלול לקרוא, אים היו חוזרים באור ובשבת! היו מחללים את השבת, אבל נשארים בחיים ואו למחרת באור!, הי''ד, אז איפה אלוקים? שישה מיליון גם שואלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מה שמעניין את שרון שיצלמו את ה
יוסי,
24/07/05 01:52
|
|
 |
33.
שרון רצח אותם
שרגא פליי,
קרית מלאכי,
24/07/05 01:46
|
שרון אחראי ישיר של הטבח בכיסופים ועל מותם של בני הזוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואלוהים אחראי על שרון, לא ?
ל"ת
אריה,
24/07/05 08:27
|
|
 |
לא ידעתי שהשמאל כ''כ מאמין באל
ל"ת
ממש אחרית הימים,
24/07/05 12:25
|
|
 |
33, ואיפה אלוהים? ולמה רק שרון
מממ, חיפה,
24/07/05 07:26
|
למה לאלוהים אינך בא בטענות או שתגיע כמו הרבה למסקנה שהשמוק הזה לא קיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Idiot
ל"ת
Ori,
here,
24/07/05 03:33
|
|
 |
אורי, תפרט
גם אורי,
24/07/05 08:03
|
מי האידיוט, שרון ואו אלוהים, אתה פוחד מאלוהים? אל תדאג, תפחד יותר מכאלה שדווקא מאמינים לו, 15 מיליארד מוסלמים מאמינים בו, ועובדה הם רוצחים את כל העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שטח צבאי סגור
ממ,
24/07/05 01:46
|
|
 |
ארבע קושיות
תום,
אשתאול,
24/07/05 07:41
|
איך זה שצהל נותן למחבלים להכנס לשטח צבאי סגור ? יש לך הסבר רמטכל? יש לך הסבר שר ביטחון? יש לך הסבר רוהמ? תתפטר ו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז איך נכנסו לשם מחבלים פלשתינ
Exleftist,
24/07/05 07:31
|
אם זה שטח צבאי כל כך סגור ? זה בדיוק מה שגם אני לא הבנתי אז איך נכנסו באמצע שטח צבאי כל כך סגור מחבלים פלשתינאים ועשו כזה פיגוע ? אלה אם זה שטח צבאי שסגור אך ורק ביפני יהודים אבל לא מחבלים. חוץ מזה אם התגובה שלך היתה על המתנחלים כי אני בטוח שאתה מדבר על המחבלים ? נכון ? אז רק שתדע אידיוט שהם נכנסו בהיתר, חמור אנטישמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הם בחרו להציב את עצמם בקו האש
נועה,
24/07/05 01:44
|
מתוך סיכון עצמי. טיפשות? כנראה. אבל האחריות היא עליהם בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשבי ככה אחרי שיאנסו אותך
ניר,
24/07/05 06:32
|
|
 |
נכון מאד
מלומד,
24/07/05 08:36
|
|
 |
30.
למה?
nn,
24/07/05 01:44
|
למה לא מקשיבים להתרעות וממשיכים לנסוע לסיני ולשטחים הכבושים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה את בכלל בארץ?
ל"ת
אזרחית,
24/07/05 05:07
|
|
 |
29.
קנדליסה אמרה להם
רזין,
מרכז,
24/07/05 01:43
|
שמותר לירות ביהודים , כי שי להם ראש ממשלה סנילי שאוכל הכל משהיא ,בוש ואבו מזה מאכילים אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ממשלת ביזיון- דם יהודי מופקר!!
ישראל,
פ''ת,
24/07/05 01:40
|
בושה, הצבא נלחם במתיישבים במקום בערבים ותראו את התוצאה!!! פשוט ביזיון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אני ממש לא עצוב
ל"ת
עלי,
טירה,
24/07/05 01:39
|
|
 |
לא עלי כי אם שמאלני עלוב נפש
ל"ת
אסף,
פ''ת,
24/07/05 07:11
|
|
 |
לא צריך את העצב שלך
ל"ת
דן,
24/07/05 05:54
|
|
 |
26.
ההתנתקות טובה לישראל
עודד,
24/07/05 01:30
|
יש כמה דברים שאני לא מבין באידיאולוגיה שלכם(המתנגדים להתנתקות). אם לא תתבצע ההתנתקות, הרי שנהפוך למדינה דו לאומית. לא רק שניהיה למדינה דו לאומית- אלא שהיהודים יהיו פה מיעוט!!! כואב לראות איך יהודים שמתנגדים להתנתקות , בעצם נותנים יד לתוכנית הערבים למדינה דו לאומית עם רוב ערבי בישראל, איך זה קורה?! עכשיו יש כאלה שאומרים- בסדר להתנתק, אבל למה בלי תמורה? ואני שואל אותכם, איזו תמורה? הסכם שלום? מה, לא למדתם את לקחי אוסלו??? הרי ההסכמים עם הפלשתינים לא שוים את הנייר עליו הם חתומים...אתם באמת מאמינים שאבו מאזן יתחיל לרדוף אחרי מחבלים??? הרי רק השבוע הוא רצה לצרף את החמאס לממשלה...אז איזו תמורה תקבלו בדיוק?!?!? טרנספר לערבים? זה לא יקרה. אף מדינה ערבית לא תקבל אותם, זה מנוגד לאינטרסים של אותן המדינות. חוץ מזה (ותוך כדי התעלמות מהבעיה המוסרית)- מי יתן למדינת ישראל להעביר (גירוש, עקירה?)מיליוני(!) בני אדם, גירוש של עם שלם, ביצועית זה לא אפשרי. היטלר ניסה בעבר, לא הלך לו. אתם באמת רוצים לנסות את זה? זה מסתדר לכם עם המצפון? עם ערכי היהדות? זה לעולם לא יקרה, גם אם ממש ממש תירצו- זאת לא אפשרות רצינית. ערביי ישראל לא מהווים איום דמוגרפי, מאחור שהוכח שהילודה אצלם יורדת יחד עם השיפור במצב הכלכלי, ולאור העובדה שלכל ההיסטוריה של ישראל הם נישארו אותו אחוז מהאוכלוסיה- 18%. הפלשתינים זה סיפור אחר, אצלהם הילודה גבוהה בהרבה. במקום לאפשר למדינת ישראל להיפרד מהפלשתינים, ולשמור על הציביון היהודי שלה- אתם הופכים את המדינה שלנו למדינת כלל אזרחיה- זה אולי מתאים לארה''ב, זה בטח לא מתאים לישראל.
ויש עוד נקודה. היום כל בוקר סיורים צה''ליים מלווים אוטובוסים של תלמידים מתנחלים ברצועת עזה. אתם קולטים?? כל בוקר, אותה שעה, אותו מסלול. יש משהו שדורש מטען צד יותר ממסלול קבוע בין חאן יונס לעזה??? שימו לב- חיילי צה''ל מופקרים, במקום פעילות צבאית הם עוסקים בשיטור בלב שטח ערבי עויין- הרבה חיילים נהרגו ונפצעו במהלך סיורים כאלו בין הישובים- תשאלו את מפקד החטיבה הדרומית שאיבד רגל בדיוק בסיור כזה. עכשיו ברגע שאנחנו מחוץ לעזה, כל הפעילות הזאת תתבצע מהאויר! לא יצטרכו ללוות אוטובוסים מלאים בילדים, ולא יצטרכו גדוד שלם בנצרים- הכל מהאויר! -כבר היום קאסמים מורידים רק מהאויר!!! ונגיד שיצטרכו להיכנס לעזה? מה אז? יפה- אז חיילי צה''ל יעשו זאת בצורה צבאית טקטית טהורה, ולא מתוך שיקולי הגנה על ישובים. במקום להגן על נצרים, החיילים יוכלו להתמקד במשימות שלהם- מלחמה בטרור! שימו לב- הישובים רק מסכנים את החיילים, ככה שהגנה עליהם מקשה על הלחימה בטרור ובטח לא עוזרת. אתם צריכים להיות שם כדי להאמין- במקום שצה''ל יפעל עם כל העוצמה שלו- הוא צריך להשאיר חיילים בש''ג של הישוב! במקום טנקים, החיילים נישארים חשופים כתוצאה מצורכי ההגנה בישובים והצירים לישובים.
תוסיפו לזה- לגיטימיות בנ''ל לפעולות ישראל, צמיחה כלכלית כתוצאה מכניסת השקעות זרות, חיסכון בכספים- במקום התנחלויות -ישובים בישראל, הימנעות מהשחתה מוסרית של חיילי צה''ל. יש גם את הקטע של לא לדכא עם שלם, אבל אני יודע שזה לא מעניין אותכם. אבל הכי חשוב, הנקודות שהזכרתי- שמירה על מדינה עם רוב יהודי במקום מדינה דו לאומית והתמקדות של חיילי צה''ל במלחמה בטרור! ואני שואל אותכם- האם אנשי הימין הקיצוני לא עובדים עליכם בעיניים? האם בשם המשיחיות של חלק מהמתנחלים שווה להקריב את חיילי צה''ל? דם חיילים הוא הפקר בשם המשיח המזוייף?
אני רוצה תשובות...משהו פה ניראה לי לא הגיוני. אם אריק הבין שההתנתקות טובה לישראל, איך אתם לא מבינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה משלמים באיחוד האירופי?
ל"ת
רוצה גם!,
24/07/05 12:27
|
|
 |
עושה קופי-פייסט על אותו מסר
ל"ת
זהירות!,
מגיב סדרתי!!,
24/07/05 12:27
|
|
 |
בא'נה, אתה בלתי נלאה.
ל"ת
כבר ענו לך,
24/07/05 12:26
|
|
 |
אני תומך בדעה שלך
שמעון,
24/07/05 09:59
|
|
 |
האמת, לא יודע
עודד,
24/07/05 17:06
|
כל אלה מהימין קוראים לי שמאלני, וכל אלה מהשמאל אומרים שאני ימני.
אז כניראה שזה תלוי במי שואל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עודד, אתה מאוד צודק
יאיר,
קרית שמונה,
24/07/05 08:52
|
אבל כשאנשים אוטמים את שכלם וממאנים להקשיב וכל הזמן מנגנים מנטרות בעד ארץ ישראל השלמה, אז אין עם מי לדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההתנתקות רעה לישראל
יוסי,
24/07/05 03:40
|
וההוכחה באה הערב. הצגנו חולשה - הערבים ניצלו זאת. זה כך לאורך כל ההיסטוריה. כשאנחנו חלשים מנצלים אותנו (ורוצחים אותנו), כשאנחנו חזקים - אף אחד לא מתקרב.
מה הפתרון אתה שואל ? לכבוש את עזה ורפיח, להישאר בלב הערים הפלשתינאיות - רק כך נשיג שליטה וסיכול, לא בדיעבד, לא אחרי שיצאו המפגעים והם כבר בתוך עיר ישאלית. אתה אומר שזה טירוף ? אני אומר שזה עבד, וזה עובד גם היום ביפו, חיפה, רמלה, תרשיחא, כפר כנא, וכל יישובי הצפון הערביים. אם תתנתק גם משם - תקבל עזה נוספת בכל נקודה כזאת.
תחשוב על זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא עובד בגדה
עודד,
24/07/05 17:11
|
ובטח שזה לא יעבוד בעזה או רפיח. כיבוש לא יכול להיות פתרון לטווח הארוך. הצבא מאוד פגיע בתוך הערים, וצריך כוח אדיר בשביל באמת לשלוט בהן מבפנים. השליטה שלנו מבחוץ כבר היום עולה לנו במאות הרוגים... כניסה פנימה לתמיד תרסק את צה''ל בטווח הארוך, אם לא צבאית אז כלכלית.
יפו חיפה ורמלה זה לא דוגמא מהסיבה הפשוטה שהערבים שם קיבלו אזרחות ישראלית. אני מקווה שאתה לא מצפה שניתן אזרחות גם לפלשתינים.... אזרח עם תעודת זהות הוא שווה ערך במדינתו, ולכן אין לו סיבה למחות או לשאוף ללאום יפרד. כיום הפלשתינים הם עם ללא זכויות או חירויות בסיסיות, מהסיבה שהם אינם הריבון בשיטחם. או שתיתן להם שטח לריבונות, או שתטרנספר אותם או שתצרף אותם למדינה. השתיים האחרונות לא ניתנות לביצוע ולכן אינן רלוונטיות. נישארנו עם ההתנתקות כפיתרון יחיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
למרות שאנו מפנים את עזה הערבים
היה גם אתה,
ישראל היפה,
24/07/05 01:30
|
|
 |
24.
האיפוק של מופז ממש הרתיע....
ל"ת
איפה הבושה?,
24/07/05 01:28
|
|
 |
23.
לא תתבצע הינתקות תחת אש
ל"ת
או בכלל לא....,
24/07/05 01:27
|
|
 |
22.
השמן נלחם ביהודים
אלמוג,
24/07/05 01:24
|
|
 |
21.
שרון דמם עליך. במקום להגן ...
יהודההמכבי,
02,
24/07/05 01:16
|
... עליהם הפקרת אותם. אתה בטח מבסוט ככה יש פחות 2 יהודים לגרש... תתביש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למוטי מחיפה: אתה מנוול !
ל"ת
אילנית,
אשקלון,
24/07/05 08:07
|
|
 |
ל1גם יגאל עמיר חושב כמוך מנוול
ל"ת
מוטי חיפה,
24/07/05 07:28
|
|
 |
20.
תמיד זה כך
לוי,
ביתר,
24/07/05 01:15
|
זה הכל בגלל המתנחלים האלה. הם עייפו את חיילינו בכפר מימון, ועכשיו אין פלא שאין להם כח להילחם בטרור. שימו לב - תמיד זה כך קורה: אחרי שהימין מעייף את הצבא בהפגנות ההזויות שלו - באים עלינו פיגועים. ותקנו אותי אם אני טועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא נכון מ-2 סיבות...
מתנחל,
רחובות,
24/07/05 03:28
|
א. זאת הייתה ההפגנה הרצינית הראשונה שהצבא התערב בה.
ב. הצבא לא עשה כלום חוץ מלעמוד מסביב לכפר מימון. ''העימותים'' היו של אנשים בודדים מאוד 10-20 מתוך 50000 איש שהשתתפו בהפגנה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש...
פרט שולי,
24/07/05 03:22
|
תנסה למצוא סיבות יותר טובות לדברים שקורים לך בחיים. בחיאת ראבק... אתה נשמע כל כך נדוש. חשבתי שנגמרו המטומטמים שתולים רעידת אדמה בטורקיה בנפנוף כנפיים של פרפר...פתח עניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולפני כפר מימון לא היו פיגועים
ל"ת
???אדיוט!!,
24/07/05 02:00
|
|
 |
אתה בהלחט צודק...
דידי לוי,
24/07/05 01:42
|
... אבל ההפגנות של עכשיו הן כבר פחות הזויות. ההפגנה ההזןיה ביותר התקיימה ב-1947 בהכרזה על מדינת ישראל...שאחריה קבלנו אחלה תמיכה משכנינו שומרי החוק ומכבדי החלטות האום וחוקי מלחמה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-20 אתה טועה ובגדול!!
ש.,
פ''ת,
24/07/05 01:40
|
תמיד אחרי שאנחנו מראים לערבים שהטרור משתלם והם מקבלים עליו ''פרס'' (כמו ההתנתקות למשל) הם ממשיכים בטרור. פאבלוב היה רוקא לזה: חיזוק חיובי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיהה
לוי,
ביתר,
24/07/05 03:38
|
אני תמה על המגיבים הנכבדים שלא הבינו שכתבתי את דבריי בסגי נהור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה רק מראה שכולכם יודעים
שפוי מלחמה,
24/07/05 03:50
|
בסתר לבכם, שמה שכתבת, ולא משנה מה הכוונה, פשוט נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
הפיגועים מתבצעים מהבתים שבג''ץ
אסר להרוס,
24/07/05 01:12
|
רוב הפיגועים הרצחניים ובתוכם זה שנהרגו בו האשה והבנות למשפחת חטואל בוצעו מהבתים הללו שבג''ץ אסר על הריסתם, ולעומת זאת התיר להרוס מאות רבות של בתי יהודים שלא עשו רעה לאיש ולגרשם מבתיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שרון אחראי לרצח
חד-נס,
24/07/05 01:11
|
הוא הגיע להסכם עם הערבים הרוצחים בתיווך מצרים וארה''ב שמותר לרצוח יהודים בחבל עזה כל עוד לא יורים על שדרות והקיבוצים בסביבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה אתה צודק
יוסי,
24/07/05 11:52
|
|
 |
17.
נמאס מההפקרות דם יהודי!
מפקירים יהודים,
והעם שותק,
24/07/05 01:07
|
|
 |
16.
שרון עם דם על הידיים
ל"ת
מנו,
מרכז,
24/07/05 01:07
|
|
 |
נכון אתה צודק
לוחם מצרי,
לשעבר,
24/07/05 06:50
|
|
 |
אז למה לעזאזל אתה חי??
ל"ת
תמות כבר!,
24/07/05 09:05
|
|
 |
15.
ה' יקום דמם.
יהודי אמיתי,
24/07/05 01:03
|
זה מה שקורה כנלחמים נגד יהודים במקום להלחם נגד מחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אין עתיד. בזיון של מדינה
רועי,
ירושלים,
24/07/05 00:58
|
בזיון. זה מה שיש להגיד.
חבורת השמאלנים הסהרוריים בראשם שרון שאיבד את דעתו, מוליכים את המדינה הזו לאבדון.
עושים טרנספר ליהודים, מפעילים צבא נגד אזרחים כמו ברפובליקת בננות ומפקירים את מיטב אזרחינו לאש תופת מחבלים.
מעניין מה אותם שמאלנים היו אומרים אם היינו מפעילים צבא לגירוש הערבים מטייבה או אום אל פחם. חבורת צבועים שלא מעניין אותם כלום חוץ מללכת לים בבוקר בתל אביב...
עכשיו הולכים להכניס כוחות צבא מצריים לסיני כדי שיגנו עלינו....
עד לאן הגענו......
בזיון שבא לבכות. כך הולכת לה מדינה לאבדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק המגיב
סבא,
חציליה,
24/07/05 07:28
|
חזדנו לימי המנדט הבריטי.אין פה לא דמוקרטיה, ולא יהיו בקרוב חצילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט תרד
רד,
פשוט תרד,
24/07/05 07:26
|
|
 |
13.
על הימין להכריז :
מושון,
24/07/05 00:55
|
אנו מפסיקים את כל פעולות המחאה ! ברור לנו שריתוק צה''ל לפעולות המחאה כנגד ההתנתקות, פגיעה במורל הצבא וחוסנו, הפעלת לחץ פסיכולוגי לערעור בטחונו של החייל במפקדיו ובדרג המדיני, יש בכל אלה כדי לשרת את הטרוריסטים. לפיכך, לא נפגין ולא נמחה כנגד הנסיגה מהשטחים הכבושים בעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין
דידי לוי,
24/07/05 02:11
|
גם להתכופף וגם להוריד את המכנסיים?
ככה תושבי ישראל אוהבים ומחבקים את אחיהם בגוש קטיף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש רק בעיה אחת בדבריך
שפוי מלחמה,
24/07/05 01:29
|
אתה מניח שהם לא רוצים פיגועים.
אבל זה פשוט לא נכון. הם רוצים שיהיו פיגועים, בתקווה שזה מה שיסיר את ''רוע ההגזרה'' של ההתנתקות (''שהערבים שוב יצילו אותנו מעצמנו''). כי הרי מה שחשוב זה שהם יוכלו לגור איפה שבא להם בארצישראל, גם אם זה בלב אוכלוסיה של מיליון וחצי פלסטינים. הביטחון נמצא מקסימום במקום השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
א' כל- אני אישה
דידי לוי,
24/07/05 10:35
|
דבר שני מדבריך יוצא ששיחק לנו מזל שנהרגו כל כך הרבה בשואה כך שיכולנו לשחות מהאו''ם את הכרזת המדינה. ממש נהנו מזה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השתגעת?
ימני,
24/07/05 09:03
|
אני לא רוצה פיגועים בדיוק כמוך ואולי יותר ממך! אל תכתוב סתם שטויות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במדינה דמרוקרטית
כן בטח,
24/07/05 01:20
|
אסור למחות, הורגים בנו ונשתוק ימח שמם של הערבים שכולם ישרפו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כשיש כיבוש יש פיגועים
ל"ת
אחמד,
נצרת,
24/07/05 00:55
|
|
 |
אחמד, מאיפה יש'ך אינטרנט?
זקן השבט,
24/07/05 09:01
|
|
 |
כשיש ערבים יש פיגועים
ל"ת
אבי,
רמת קלקיליה,
24/07/05 08:18
|
|
 |
11.
עוד כמה חודשים הם יוכלו לירות
שפוי מלחמה,
24/07/05 00:52
|
על הציר הזה כמה שהם רוצים. למי יהיה אכפת? אנחנו לא נהיה שם, והכוחות האדירים ששומרים עליו ועל דומין יהיו פנויים להגן עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד כמה חודשיים
redgrass,
24/07/05 02:01
|
|
 |
הכוחות שלנו יהיו חייבים
ירמיה,
24/07/05 01:22
|
|
 |
לא מגינים על אשקלון לא בנצרים
שפוי מלחמה,
24/07/05 03:49
|
ולא בשירת הים, ולא בדרכים אליהן. ובודאי לא על ידי זה שמקצים סד''F ענקי בשביל להגן על כל מטורף שרוצה וילה עם חסה ללא תולעים ליד הים. מה שכתבת זה דמגוגיה טהורה.
אם יהיה צורך להיכנס שוב לרצועת עזה בשביל להגן על אשקלון, זה יהיה הרבה יותר קל בלי הקוצים בישבן שקרויים התנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NO IDEA WHAT YOU TALKING ABOUT
TRIPLE X,
24/07/05 07:17
|
IT WILL BE MUCH HARDER TO GO BACK IN FROM ALL PERSPECTIVES, YOU MUST BE A YOUG LITTLE CHILD, OR A JOBNIK WITH NO SENSE. POLITICALLY IT WILL BE HARDER ANDD SO MILITARILY AS THE ARABS WILL BE BETTER PREPARED AND ARMED.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעוד כמה חודשים
עמי,
24/07/05 01:21
|
הם יורים על כפר עזה ונחל עוז - אם חלילה יתבצע הגירוש המתוכנן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
גדוד להב- ישר כח!
שרון,
נגב מערבי,
24/07/05 00:48
|
גדוד להב שמר עלינו בגזרת נחל עוז תקופה ארוכה בהצלחה רבה, יישר כוח על עבודתכם הקשה והקדושה... אלוהים איתכם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
יופי גברת רייס תני להם רובים!!
ל"ת
אביתר,
24/07/05 00:48
|
|
 |
8.
ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים!
ל"ת
אסתר,
24/07/05 00:47
|
|
 |
7.
צ.ה.ל תבין-מיהו האויב האמיתי.
ל"ת
חבל,
תנחומים,
24/07/05 00:45
|
|
 |
6.
כמה כואב הלב שנילחמים ביהודים
ולא באוייבים,
24/07/05 00:44
|
|
 |
5.
Thanks Sharon
Moshe,
Jerusalem,
24/07/05 00:39
|
|
 |
4.
כל צהל במחסום והרוצחים חוגגים
אהרון ברק,
מגדל השן,
24/07/05 00:38
|
להקים ועדת חקירה על תוכנית ההתנתקות עכשיו, ולא לחכות להרוג ה-1000
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מ''ל משותק בגלל שרון ומופז
ל"ת
ענת,
24/07/05 07:52
|
|
 |
3.
השותפות שמאל-פלסתין עובדת
יוס2,
24/07/05 00:37
|
אלה יסיתו, אלה ירצחו וחוזר חלילה. השמאלנים הם הגרועים שבאוייבי העם היהודי בדורינו. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
קרבנות הגירוש של שרון.
אלי,
רעננה,
24/07/05 00:36
|
|
 |
1.
שרון הפקיר את דמם!!!
ל"ת
אביעד,
ירושלים,
24/07/05 00:34
|
|
 |
שרון מפקיר את דם כולנו!!!
ל"ת
אלי,
שדרות,
24/07/05 01:17
|
|