 |
78.
דוב ורחל קול
רועי,
גני תקווה,
10/08/05 10:44
|
כשאומרים : נשמה טובה ואיש טוב מתכוונים לדוב קול. על מותו שמעתי רק לאחר ששבתי לארץ מחופשה בפאריס. והידיעה על דבר מותו ריסקה אותי לגמרי. הכרתי את האיש והאמינו לי על יד אחת אפשר לספור אנשים כמו קול. יהי זכרי ברוך. ותודה לזהבי שתמיד, אבל תמיד, מתגלה כחבר ונשמה טובה מתחת לקול הגבוה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
אין כמו מילים שהורגות
מוטי,
עפולה,
25/07/05 23:54
|
אין לכם מושג וחצי על מהות השפה העברית שברגע שמקלקלים אותה בפרהסיה(רדיו) היא הורגת גם את האהובים ביותר שלנו ולא רק.... חומר להפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
לנתן זהבי - באהבה
ניב שומרון,
גבעתיים,
25/07/05 22:25
|
להיות שמאלני זה...
להיות שמאלני זה להדביק סטיקר ''שלום'' על האוטו ולחתוך את שאר הנהגים מהנת''צ.
להיות שמאלני זה להיחרד כששומעים על פיגוע ירי ולהירגע כשהנפגעים הם מתנחלים. להיות שמאלני זה ללעוג למתנחלת עם 5 ילדים ואז לצאת לסיבוב בכיכר המדינה עם 5 פקינזים.
להיות שמאלני זה לרתוח על החרדים שלא מתגייסים ולהשתחרר על קב''ן.
להיות שמאלני זה לצעוק על גזעני הימין ולחטא את היד באקונומיקה בריח סחלבים אחרי לחיצת יד לערבי.
להיות שמאלני זה להגיד שאף אחד לא ילמד אותך מה זה אהבת הארץ ולהוציא דרכון גרמני ליתר ביטחון.
להיות שמאלני זה להיות צמחוני ולרחם על תרנגולות אך להעריץ רבי מרצחים דוגמת יאסין וערפאת.
להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים ''גוזלי אדמות'' מהווילה בעין הוד שלפני 48 היתה בית המוכתר.
להיות שמאלני זה להיות אחוז אחד במדינה ו 99 בתקשורת.
להיות שמאלני זה להאמין בצה''ל אבל לקרוא לילד ''שון'' למקרה שהערבים ינצחו ונצטרך לגור בחו''ל.
להיות שמאלני זה לקלל את ביבי שמפקיר את החלשים ולסגור את החלון של הפג'ארו לקבצן ברמזור.
להיות שמאלני זה לתלות עיניים מעריצות בתרבות ערב ולזלזל בצ'חצ'חים של מרכז הליכוד.
להיות שמאלני זה להעדיף את החומוס בדמשק על פני רמת הגולן.
להיות שמאלני זה לרתוח כשהימין מחלל את זכר השואה ולהעדיף להדחיק מי כינה את חיילנו ''יודונאצים''.
להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים ''פנאטים משיחיים'' ולצאת למלחמה בשל סגירת מקדונלד'ס בשבת.
להיות שמאלני זה למלא את המוסף לשבת של ''ידיעות'' בשנאה למתנחלים ולהתגאות בפלורליזם . להיות שמאלני זה להגיב בזעם לכתבות על מתנחלים הנצמדים לקרקע מאינטרנט קפה באירופה.
להיות שמאלני זה לחשוב שמי שכותב ''סמולני'' עושה זאת בשל שגיאות כתיב.
להיות שמאלני זה להגיד ''טוב, הם בחרו לגור שם'' כשמדווחים על רצח אם וארבעת ילדיה . להיות שמאלני זה לחשוב ש''התקווה'' זה שיר שמנגנים לפני משחקים של הפועל ת''א באירופה . להיות שמאלני זה להיות מוכן לויתורים כואבים ולתבוע את השכן בגלל ענף עץ פיקוס שפלש מחצרו . להיות שמאלני זה לשלם בשוק 12 ₪ כשמבקשים ממך 10 ולחשוב שאתה מסוגל לנהל מו''מ עם הערבים
להיות שמאלני זה ללעוג לשמות כמו גבעת הדגן ומעלה לבונה אבל לקרוא לכל מטר מרובע ע''ש רבין.
להיות שמאלני זה לעשות טקס אלטרנטיבי ביום השואה בו איש הSS הוא מג''בניק במחסום.
להיות שמאלני זה לדאוג לערכי שוויון דמוקרטיים ולהעסיק עובדים זרים בפחות משכר מינימום.
להיות שמאלני זה ללעוג לדתיים משיחיים אך לצפות בכל יום לעליית מדד הדאו ג'ונס אף אם יתמהמה.
להיות שמאלני זה להתחתן 3 פעמים בקפריסין ולהתגרש 4 פעמים ברבנות . להיות שמאלני זה שאבא שלך המציא את המושג ''נפולת של נמושות'' ואתה בכלל גר באמריקה . להיות שמאלני זה למכור קרקעות ציבוריות כהרחבה בקיבוצים ולהטיף נגד ''קדושת האדמה''.
להיות שמאלני זה להגיד שיש עוד אפשרויות לשרת את המדינה מבלי להתגייס ולהנחות את ''אקזיט''.
אבל יותר מכל, להיות שמאלני, זה להוכיח את תיאורית ההרס העצמי שגילה פרויד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולהיות מטומטם
א,
25/07/05 22:59
|
זה לחבר פואמות משעממות כאלה, ולקבוע קביעות מגוחכות כאלה. כמה דפוק בנאדם יכול להיות בשביל להקדיש זמן ואנרגיה לחיבור אווילי כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
שיח חרשים. זהו מגדל בבל
יונת,
25/07/05 08:33
|
בן זמננו. זה בדיוק היה הסיפור גם שם ולא הפנמתם את המסר. כשכל אחד מדבר בשפה משלו ומקשיב רק להרהורי ליבו ולנפתולי מוחו, המגדל מתמוטט. לא מבינה את ההגדרות הללו שמאל וימין, זה הרי מגוחך. מה שהופך אדם לאדם זה האנושיות, מצרך נדיר כאן. רק כשנבין שכולנו באים מהאחד, והתפלגותנו על כדור הארץ לעמים ולדתות הם השיעורים שבחרנו לחוות כנשמה בגוף, השלום המיוחל יגיע והחיים יהיו באמת יפים וטובים. כעס גורר כעס, שנאה מביאה עוד יותר שנאה ואלימות רק מלבה אלימות. לאלוהים אין שום חלק בזה, הכל מעשה ידי אדם, ורק האדם יכול לשנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקובל
לביא,
צפון,
25/07/05 17:12
|
|
 |
74.
מתביישת בכמה מכם!
ל"ת
אנטיגונה,
25/07/05 00:58
|
|
 |
73.
קראתי וקראתי בלעתי הכל
אבו-קאדו,
תל אביב,
25/07/05 00:41
|
נתן יקר , הכתבה שלך עוררה כאן דיונים מטורפים , אפילו יהוה בעצמו קיבל כאן אהבה ומכות בטוכעס. השתלשלתי במורד התגובות עברתי על הליריקה שלך , התרגשתי מאוד . האנשים האלה שונאים אותנו נתן. ההנאות הקטנות , גדולות של החיים שלנו, לא מקובלות עליהם-אהבה , חברות, וויסקי , אוכל טוב , צחוקים, זיונים..אמנות..שלום.. העמדות החברתיות פוליטיות שלנו לגנאי מבחינתם.
אנחנו לא שייכים למדינה ''שלהם''. מה לעשות ?? אני מרשה לעצמי להעמיד את שנינו בערךבאותו מעגל - ''נהנתן'' , ''מפונק'', ''רודף שלום'', ''הזוי''...
התפלגנו . מזמן. שיהיה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אולי הרוצחים הם סוכני שב''כ?
אבי,
24/07/05 21:38
|
אתה לועג לימין שמאשים כל סהרורי בהשתייכות לשב''כ, אבל אתה לא מסוגל לייחס רצח לאומני למי שעשה אותו. מה זה ''רוצחי עזה''? ע-ר-ב-י-ם! פ-ל-ש-ת-י-נ-י-ם! מ-ו-ס-ל-מ-י-ם! וכל עוד לא תקרא לרוצח בשמו, כולנו נמשיך למחוק שמות מספר הטלפונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לזהבי- משתתפים בכאבך
לביא,
צפון,
24/07/05 19:12
|
לכל המתלהמים מימין-מתגורר אני בישוב בצפון שידע התקפות מחבלים והרוגים ונפגעים מן הישוב-קיבוץ-משתיכים -לגוש השמאלי כהגדרתכם שרתנו בצהל וגם בנינו משרתים-הגנו על חבלי הארץ-כן גם בחבל עזה שירתתי וגם בני ,מעולם לא עלה בדעתי לסרב פקודה (הגם שהמעשים שנעשו מדי פעם התסיסו את בני מעי ) ולהפקיר את התושבים שאנו מופקדים על שלומם במצוות המדינה, כיצד רבים מכם קוראים לחילים לסרב פקודה במצוות חזון משיחי? מתבייש בכם ואם יקראו לי הבוא והגן עליכם בגופי למרות שרבים מכם אינם ראוים ,ושוב מתבייש בכם ,לא רוצה אותכם כאחים לי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתקרב לאחיך - תבין!
אזרחית,
רמת השרון,
25/07/05 04:27
|
הם לא סירבו להגן עליך או על עם ישראל מפני אויבנו הערבים. הם מסרבים לעקור מבתיהם את משפחתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
לביא,
צפון,
25/07/05 17:19
|
לא כל משפחותהחילים נעקרות והקריאה לסירוב נקראת כלפי כל החיילים,באם כל ''השמאלנים'' יקראו לבניהם שלא לשרת את את ה''כיבוש'' אנא נגיע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
דב איש יקר
מיקי,
ירושלים,
24/07/05 19:02
|
דב היה איש יקר צנוע בהליכותיו ועניו היתה לי הזכות להכיר אותו בקורס לתקשורת שעשה בירושלים הדאגה והמסירות לכל תלמיד הייתה מעל ומעבר למושגים של היום הכרתי אותו אחרי הקורס עת ניסנו לפתח מייזם בתחום השיווק והפרסום התמימות שבו זעקה לשמים אכן צודק זהבי הרישמה נמחקת ואיתה האיכות איפה ישנם עוד אנשים כאנשי הרשימה החדשה. דב יהי זכרך ברוך ,אזכור אותך תמיד עם החיוך המקסים עם הדיבור השקט עם העיניים הטובות שדיברו גם כשאתה שתקת ומהיום גם הן שותקות . ת.נ.צ.ב.ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
חלק מהתגובות פשוט מייאשות.
עינת,
24/07/05 18:33
|
מייאש לקרוא כל כך הרבה רוע. זה לא רק מייאש זה בעיקר מבהיל. אנשים רעים, קיצוניים, מתלהמים ומתלהטים, כאלה שאין בהם שום רגישות וחמלה למי שלא חושב כמותם, אטומים, יש בכל עם. העניין הוא שפה הם גם מתיימרים להיות 'אחים' שלי, ולי אין שום עניין בכאלה קרובי משפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עינת, תמיד אמרתי שהמאפיין
לא נשכח,
ולא נסלח!,
24/07/05 19:32
|
הבולט יותר מן הרישעות בשמאל, היא הצביעות! כמה מלות שמאלץ של איש ששופך קיתונות של הסתה מעוררת שאט נפש, עד צמרמורת, קיתונות של שנאת ישראל מן הסוג הגרוע ביותר, וכבר נשכח מי האיש ומה טיבו? הרי מחר הוא יחזור לשפוך את זירמת הסוסים שלו, הוא ימשיך לקלל ולנאץ ילדות בנות 13, כי הן חונכו לאהבת ארץ ישראל. האיש הזה פשוט מגעיל, גם בלי קשר להיותו שמאלני, שבישראל זה אויב ישראל בהגדרה. האיש הזה הוא משושביני התהליך לקידום תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל. פעם הם עוד שיחקו אותה ''שוחרי שלום'', היום הם כבר לא מבזבזים זמן על הבלוף הזה. הם יגרשו ויהי מה, כי הם לא סתם מנוכרים למורשת ישראל, הם גדולי שונאיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההזיות בנאדם מטשטשות ...אותך
אבו-קדה -לא לך,
25/07/05 20:58
|
השמאל מגרש אותך ?? השמאל מבצע את המהלכים ?? הימין... יא סהרורי מבצע את ההתנתקות לשמחתי השמאלנית הבוגדנית הנוטפת צביעות ומה לא ... אבל ברור שהשמאלנים הרעים מסוגלים לגרום בכוחותיהם השטניים לכל בר דעת לבצע ההיפך ממשאלת ליבו .. אינשאללה השינאה שמבעבעת בך תגמור אותך. תטבע בביצת היאוש והכעס ותעלם לאיזה חור ולא נדע משכמותך יותר -אגב תאסוף את כל חבריך איתך תחלל להם בחליל המשיחיות שלך קח עליך את המשימה ובנה לך מקום שאין בו שמאל שאין בו לגיטימאצייה לקיום שלי ושל חברי , לך לך לארץ הדימיונית המובטחת לך ורק לך ולאבותיך ולא לי,לך לקיבינימאט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועל כך נאמר: טול קורה מבין
עינת,
24/07/05 20:26
|
עיניך, גמל שלא מסוגל לראות את הדבשת הגדולה והמכוערת של עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואת מטיפה דבש? באמת. שונאת
עץ,
25/07/05 09:50
|
ושונאת, אבל לך מותר. כי את נולדת צודקת. ליברליזם רק למי שחושב כמוך. הומניזם רק כלפי מי שכמוך. פלורליזם רק למי שחושב כמוך. דמוקרטיה רק למי שחושב כמוך. ורק לך הזכות לשנוא את מי שלא חושב כמוך. יפה, זה נקרא - שמאל מתקדם. לכי להחלפת משמרות על האתרוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
שמעתי אותך אתמול ברדיו
יעל,
24/07/05 18:30
|
דיברת בגל''צ, בערך ב-23:30
האמת, די נגעלתי ממה שאמרת שם... השוות את עצמך בשארם בזמן פינוי ימית לפינוי הנוכחי. היית אז מציל בחוף נעמה וברגע שהבנת שהפינוי הוא ''אמיתי'' - ארזת את הפקלעך שלך וחזרת הביתה. עכשיו קשה לך להבין איך תושבי גוש קטיף רוצים להילחם על הבית שלהם.
באותו זמן שדיברת, נרצח חברך הטוב... אולי בגלל שדיברת יותר מדי...? נקודה למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליעל
ליבי,
25/07/05 02:07
|
האמת, נגעלתי מהתגובה שלך ... גם לנתן היה קשה לעזוב רק שהוא היה רציונלי יותר. מה הקשר לעזאזל בין הדברים שאמר בגל''צ לבין זה שחברו, יהודי טוב בן עמך, נרצח? עד לאן נגיע עם מחשבות של זדון ונקמנות כמו שלך? ''אולי בגלל שדיברת יותר מידי''? את קולטת מה את אומרת?!!! נתן, משתתפת בצערך וחבל שבנוסף לזה עוד עולים לך פה על העצבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לליבי
יעל,
25/07/05 08:51
|
מה קרה שהתעצבנת? רק לשמאלנים שכמותכם מותר לדבר מהבטן? מותר לפגוע ולירוק על כל מי שלא חושב כמוכם? איפה כל הכאב שלכם כש''יהודים טובים בני עמך'' אחרים נרצחים? לא ''חברים של'' ולא תל-אביבים במקור? ו...כן, זכותי לחשוב שבגלל שמאל מרושע (וימין טיפש) נפלו עלינו כל הפיגועים האלה, ב''זכות'' תומכי אוסלו למינהם וממשיכי דרכם כיום נכנסנו לבוץ הזה. אז לפחות תשתקו ותודו בטעות, ואל תאשימו אותנו עוד פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם חברי הטוב, ג', רצה להילחם
א.,
24/07/05 19:05
|
על הבית שלו, אבל הבנק היה יותר חזק ממנו. ג', שפעם היה שווה הרבה כסף נקלע לקשיים כלכליים, שלא באשמתו. כמו עוד הרבה עסקים קטנים, גם העסק שלו קרס בשנה שעברה. ולא מספיק שאף אחד לא בא לקראתו, כי הוא לא ה'קלאבמרקט', נניח, גם לקחו לו את הבית היפה, שהוא ואשו נ', בנו בזיעת אפם ודמם. חסכו שקל לשקל, היו הקבלנים של עצמם, ונזרקו החוצה עם ארבעת ילדיהם הקטנים. כי יהודי לא מגרש יהודי מביתו ומנחלתו, אלא אם כן הוא חייב לו כסף. ג', דווקא היה רוצה לגור עכשיו באחד מהמקומות המפונים, לפחות היו דואגים לו לפיצויים, דיור חילופי. היום הוא גר עם משפחתו (6 נפשות, להזכירכם) בבית הורי אשתו. הם אהבו את הבית שלהם לפחות כמו חמומי המוח הכתומים, אם לא יותר. אז הם אהבו. אין להם יותר בית. ואין גם מי שיפצה אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בדיוק הענין, הם לא נקלעו
''..מתירא אני מן,
הצבועים...'',
24/07/05 19:37
|
לקשיים כלכליים. הם מוכים ומגורשים שלא באשמתם!!!!!!!!!!!!!!!!! הם תורמים למשק יותר מכל חקלאי ישראל האחרים, אבל הם לא שמאלנים וזה עושה את כל ההבדל. הם לא שיחקו בבורסה, ואינם עולים מליארדים למדינה. הם יעלו מליארדים, רק אם המדינה המתועבת הזו תמשיך בתכנית היודן-ריין! כבר עשרות שנים הם נרצחים, כי הם לא שמאל! כי זה כשר מאד ש''מתנחלים'' יגנו על השמאל ויפלו על הגנתו, אך זה ממש לא בסדר, ש''צה''ל מגן על המתנחלים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חסר השם
שרית אבו-קאדו,
תל אביב,
24/07/05 23:33
|
פולט דברי הבל של כפי הנראה ,לצערי, מאמין בעוד אין שם. המדינה הזאת לא נגזלה מהימין גם אם נולדת לפני העלייה הראשונה... גם אם חלית במלארייה ואתה הוזה עד היום .. יודן-ריין..??? השתגעת .. כמו שאנשים כמוך מתבטאים לא למדנו כלום מהשואה חוץ מלהשתמש ברצח נורא ,ניסיון לפיתרון סופי של הסבים שלי לא רק שלך כוליירע למטרות דמגוגיות חסרות פרופורצייה ,כשבהן אתה בטוח מחלל את זכר השמות כולם של כל הקורבנות כולם , אם יש לך קשר למי מהם הוא מתהפך בקיברו מייבב מול כל הניספים בוש ונכלם בזרע הנגוע בשיגעון המשיחיות שיגעון הגדלות שיצא מחלציו . אתה נאלח מתועב קיצוני עלוב נפש חסר רגישות .. הכתבה מתעסקת במוות של חברים , את מי מעניינת האג'נדה בראש החולה שלך ??? אתה רדוף, פארנואיד -נגע -עוף מכאן! וכן אני שמאלנית... תשנא אותי אם בא לך .. אינשאללה יגיע הרגע ויכניסו אותך למקום שמתאים לטיפול בבעייה שלך ועוד שכמותך , בתקווה שלא תפגע באף אחד ככה על הדרך ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קחי אויר! השנאה הורגת!
היא הרגה את,
סבא וסבתא,
25/07/05 17:51
|
והיא הרגה כבר אלפי יהודים בארץ ישראל! ולא צריך לכתוב יותר, דברייך הם ההוכחה, שמעולם לא בקשתם שלום, זו היתה תמיד שנאת ישראל! יש לך הגדרה מתאימה יותר לניקוי חבלי ארץ מיהודים, מאשר JUDENREIN?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון
אבוקאדו,
25/07/05 22:34
|
|
 |
חוסר הבנה בבסיס
אבוקאדו,
תל אביב,
25/07/05 21:28
|
השנאה היא בשורש נשמתך ..לא בי. יש לי הגדרה טובה יותר מיודנ-ריין .. ההגדרה היא טובת הכלל, קדושת החיים לעומת קדושת אדמת המריבה ..(אגב עזה לא קדושה . לא כל מקום שהיה בו שמשון הופך מיידית לשטח יהודי ..לשיטתך זאת כל פולין ואולי כל אירופה שמלאה עצמות יהודים ובעצם כל העולם כולו שלך ...) פינוי חבלי ארץ זה ואחריו אינשאללה הוא הכרחי לשיקום המדינה הזאת , למניעת שפיכות דמים איומה שלא נגמרת , לפחות להמעיט בה שלא להזכיר את המוסר המדורדר שלצערי הוא השתקפות של אובדן דרך.. ההתיישבות בשטחים בעזרת ממשלות ישראל מימין ומשמאל בידיעה שזאת התיישבות על קרקע שנוייה במחלוקת ובין היתר זולה להדהים עם כסף שזרם לשם על חשבון החינוך הביטחון הכלכלה שלך ושלי ... קרקע שידעתם שיום הדין והדיון עליה יגיע . אתם לא מסוגלים לקבל את העובדה שהרגע הגיע . להשלים עם המציאות. חלק מההתישבות הזאת כמוך מוכנים לשרוף כל גשר של קירבה , הבנה, אמפאטייה מצידי כי אני צבועה מראש. בשבילך השמאל הוא הבגידה בהתגלמותה אתה מסוגל לעוות כל אור לחושך כל איכפתיות לתיעוב ,יופי לכיעור , מה שמפרק כל יוכוי להדברות ביננו ומעמיד אותך ואותי בקצוות ניתנים לגישור. אני בצביעותי עצובה מהמציאות הזאת, ואתה ?? צר לי שאני נאלצת להרגיש רגשות כאלה עזים של תיעוב כלפיך וכלפי מה שאתה בקיצוניות שלך מייצג . אתה יודע מה ?? במחשבה שנייה אני מרחמת עליך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעד שמי שחושב שהמדינה
א,
24/07/05 20:23
|
הזאת מתועבת, שילך לחפש לו מדינה פחות מתועבת לגור בה. הדבר הכי קבוע בחיים זה שינוי. מותר לאנשים, ביניהם ראש ממשלה, לשנות את דעתם. אפשר גם לשנות מקום מגורים. זו לא כזאת טרגדיה. ואם אנשים לא מבינים שאי אפשר להמשיך ולחיות כל החיים תחת הגנה כזאת מאסיבית של צבא, אז משהו לקוי בהבנה שלהם, ואת זה כבר קשה לתקן. זה מצריך סוג של גמישות שכלית, שלא כל אחד נולד איתה. מה לעשות. המזל הוא שלאורך כל ההיסטוריה היו אנשים שהתגמשו לשינויים. דוגמה, בסגנון האהוב עליך: 6 מיליון יהודים, לא השכילו לראות את החיים בפרספקטיבה, אלא רק מנקודת מבט מקובעת, שזה ביתם (איפה שהוא לא היה באירופה). הם סרבו להתגמש, לעזוב את הבית לו התרגלו ולהקים חדש בארץ אחרת, גם ארץ האבות לא היתה אז אופציה בשבילם, וסופם ידוע. לעומתם היו כאלה, שהבינו והפנימו, עזבו למרות שזה לא היה נוח, ובנו חיים בארצות אחרות, ביניהן ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה הזו פלשה לתחומנו ולא
אתם הצריכים,
להסתלק מפה!,
24/07/05 21:46
|
להיפך. למדינת השמאל אין לא מונופול ובוודאי לא זכויות בארץ ישראל. מי שמגרש יהודים מארץ ישראל, הוא לא לגיטימי! אני נולדתי בארץ הזו 6 שנים לפני שהאצ''ל שחרר סופית את הארץ מן השלטון הבריטי, שהשמאל תפס את מקומו, שלא כדין. אם יש למישהו זכות לגרש מישהו מן הארץ הזו, הרי אלו הם נאמני הארץ, שזכותם לגרש את מי שאינם נאמנים לה, שכן הם פרסונות נון גראטוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיב עם דמעות
נתן זהבי,
תל אביב,
24/07/05 19:00
|
עד כמה אנשים יכולים להיות מטומטמים?עד לאן הם יכולים לרדת?כמה אנשים שמגיבים סובלים מאי הבנת הנקרא,או הנשמע?. רדודים,מנוולים,שקרנים,משיחיסטים חולי נפש,לו יכולתי להזריק למוחותיכם האפלים והריקים קצת תבונה מעורבת באיי-קיו וקמצוץ טוב לב ואנושיות הייתי משקיע בזה את מעט חסכונותיי. הקטע נכתב דקות אחרי ששמעתי על הירצחו-ברשת מקומוני זמן אכתוב בסוף השבוע בהרחבה על דב קול ז''ל ,אולי תבינו,אולי תפנימו,שהוא היה בן אדם טוב רגיש ומבין נטו. ללא תויות,ללא חלוקה,ללא ''משלנו'' או מ''שלהם''. בן-אדם,-''מאנש'' בשפה האידית האהובה עליו. לא היה עליו שום כתם כתום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל אתה לא כזה, גס וגועלי אתה.
ל"ת
י,
25/07/05 09:52
|
|
 |
לנתן ז. היקר - אין לי דבר נגדו
יעל,
24/07/05 23:42
|
רק שהצורה בה דיברת על המתנחלים מגוש קטיף ועל התומכים שלהם מימין צרמה לי מאד. הם לא גרים שם 5-6 שנים אלא הרבה יותר. הם לא משתזפים על חוף הים ונהנים מהחברה - תיירות, נאפס ודגים, אלא הם אנשים קשי יום, שהשקיעו את כל נשמתם וכספם בגוש. וההבדל הכי משמעותי בינם לבינך (אז) הוא שבעוד שלך היה לאן לחזור (להורים, לחברים שנשארו בת''א), להם פשוט אין - אם ההורים שלהם וההורים של ההורים שלהם גרים בגוש-קטיף, אז להם פשוט אין מקום חמים ואוהב לחזור אליו. ואל תקשקשו על הוילות בניצנים, זה לא וילות ולא בטיח - סתם ערימה של קראוונים על החול הצחיח, נראה אתכם באים לגור שם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
הכל בלוף זהבי
קיקו,
עפולה,
24/07/05 18:23
|
רק לפני שבוע בקשת מי כל הנהגים לשים ''מבוטה'' ברכב ואמרת להם בשידור רדיו שאם נהג נתקע בכביש בגלל ילדים של מתנחלים לצאת עם ה''מבוטה'' ולשבור להם את הראש.זהבי הילדים ובני משפחה של הזוג שנהרג ישבו וחסמו כבישים.אז אל כאילו תבכה חלאה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
נתן יקרי
טלי,
רעננה,
24/07/05 17:45
|
רוצה לחבק ולנשק אותך!!!!!!!!!!!!! על היותך אדם!!!!!!!!!! אין כמוך בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
פתאם נמחק לזהבי מספר בספר
אנטי,
אלכוהוליזם,
24/07/05 16:40
|
הטלפונים! אתה יודע כמה מספרים נמחקו לנו? אנחנו יודעים שאצלכם זה רק מספרים וסטטיסטיקה, אצלינו אלו יהודים!!! יהודים יקרים, שנרצחו בידי הפארטנרים שלכם להחרבת ישראל. גולשים מייחסים לך כאן ''רגישות''! השנאה שאתה מפגין כלפי יהודים, רק משום שהם דבקים במורשתם ואינם מוכנים לקבל את הדוקטרינה המעוותת, המרושעת, האנטישמית והשקרית שלך, מעידה עליך, שהרגישות שלך סלקטיבית. אין לי ספק שזוג הנרצחים חש עכשו בושה עמוקה, בעולם האמת, כשרמאי כמוך מספיד אותם. אצלינו מספרים בשבחו של המת, למשל שעסק בלימוד תורה ובעשיית חסד וכו, לא שהוריד כמה דרינקים. זה העולם שלכם!!! גם עייזר סיפר איך הוא שתה יחד עם רבין. אם אתה מעוניין באמת שיתייחסו אליך, אז עשה משהו כדי לצוף מעל פני המדמנה, בה אתה שקוע הרבה מעל לראש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעדך אבל זה לא יפה
הכאב הוא כאב,
ואתה לא שופט,
24/07/05 17:03
|
לא זו הדרך. שנאת חינם והרוצחים המוסלמיים מחייכים. הפרד ומשול הם רוצים אל תיתן להם את זה. הנרצחים שווים יותר מכך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יתכן שכל יום הוא מסית נגדם
קיקו,
עפולה,
24/07/05 18:30
|
ופתאום עכשיו כואב לו.''בול שיט''. כל יום הוא מתיר את דמם ברדיו כל רגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אבות הפרד ומשול זה נתן
אהבת חינם לשונא,
חינם=פשע!,
24/07/05 18:11
|
זהבי, שונא ישראל ידוע! שנאת החינם היא המצאה של השמאל. כבר כמעט ארבעים שנה הם מנהלים הסתה גרועה מן ההסתה הנאצית נגד אנשים נפלאים ומיוחדים במינם. אנשים שלא ויתרו על בנין הארץ, גם כשחלאות אדם כמו זהבי נלחמו בהם מלחמת חרמה, וגם כשנופלים עליהם אלפי פצמ''רים, בברכת הנתן-זהבים! איפה נתן זהבי, כשגשם של מוות יורד על הגוש? בסך הכל הפריחו חולות ונתנו פרנסה למרצחים (וזה ממש טפשי), אך הזהבים הכניסו לערבים לראש, שכל השדות והחממות, הבתים אדומי הגגות, בתי הספר והקניונים, בעצם שלהם, המתנחלים גנבו מהם. עוד דבר - אין ישוב אחד ביש''ע הבנוי על אתר ערבי כלשהו, בעוד, בתוך הקו הירוק יושבים קבוצים ומושבים למכביר על אדמות שהיו ישובים ערביים. האם שמעת פעם את נתן זהבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דפוקים ..
אנטי טטנוס,
תל אביב,
24/07/05 23:54
|
לכדור אין באמת כתובת .. נרצחו כאן בפיגועים ערבים , יהודים עובדים זרים .. ימנים ושמאלנים. נהרגו כאן במלחמות יהודים ימנים שמאלנים דרוזים ובדואים . בהגנה על המדינה הזאת שאתם לאחרונה לקחתם עליה בעלות .. במקרה הזוג שנרצח ישב בקפה תמר , הקפה הכי ותיק עיקבי וידוע בשמאלניתו בשיינקין .. תמונת רבין המנוח תתנוסס שם לעד. למה בכתה שרה במקום למה צחקה שרה..על הקירות תמונות של גדולי התרבות המקומית הישראלית שהיו והם הולכים ונעלמים.ברכב שיצא מהגוש יכלו באותה מידה להיות כתומים ירוקים ורודים או סגולים , תלוי איזה תרופה אתם לוקחים (בציניות),אם הכדור היה פוגע היה כאב אצל כל אחד מאיתנו למרות שאתם יוצאים מתוך הנחה שהשמאלנים נהנים מהמוות שלכם .. כמה חולנית המחשבה הזאת ?? בנאדם שפוי אומר לעצמו ''רק שלא ייפגע מישהו אהוב'', אתם לא מבינים שזאת המציאות של כולנו??? איפה הייתם כשחילקו שכל ...? אגב - הקשבתם פעם לתוכנית של נתן זהבי ,או הסתפקתם בלהדליק את הרדיו ? אתם בקיאים בשפת האם שלכם , או כמו הרוב שהטיפשות שלו מדבקת , אתם מבינים מה שבא לכם ?? אבו-קאדו שמאל תל אביב . כותבת ביד ימין, לפעמים קצת פוזלת בעין שמאל,חרדה לחילוניות שלה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לא מבין
דוד,
תל אביב,
24/07/05 16:25
|
מה האיש הנפלא שמתאר זהבי חיפש.לכל הרוחות,בגוש קטיף??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאתה מחפש בארץ ישראל
ל"ת
אזרחית,
25/07/05 04:41
|
|
 |
63.
רבין
אסתי ריש,
קרית אונו,
24/07/05 15:15
|
שלום יצחק, החלטתי לכתוב לך מכתב לעדכן אותך במצב את האמת יצחק הרבה לא השתנה נשארנו אותה מדינה קטנה מדינה שמפולגת בין כחול לכתום ויצחק עדיין לא הגיע השלום....
לא שלום בחוץ ולא שלום בפנים נודה על האמת ''אנחנו על הפנים'' דרך אגב יצחק אין כבר שכבת ביניים או שאתה בעשירון העליון או שאתה נאחז בשיניים על מנת לעבור עוד יום יצחק ספרתי לך שאנחנו כבר שכחנו איך לחלום?
כן יצחק שכחנו מה זה להיות בני אדם כל אחד על חלקת אלוהים קטנה נלחם וקשה.... קשה להישאר עם הראש מעל המיים אחד אחרי השני אנשים מרימים פה ידיים....
כן יצחק.... הרבה אנשים עוברים לצד שלך כיום כדאי שתפנו למעלה הרבה מקום פיגועי טרור הפכו דבר שבשגרה כמו ברווזים הפכנו למטרה...
ואם לא מתים מזה ... אזי אפשר לצאת לכביש תאונות דרכים למטה הפכו לעסק ביש כל אחד חושב על צרות היום יום ברגע הקריטי שוכחים פה לבלום...
אפשר להמשיך לדבר על האנטנות הקרינה תגמור על כולנו לאט כידוע הרבה אנשים סוגרים עיניהם כל שבוע הסרטן תופס את מקומו ואוכל כל חלקה טובה לצערנו רק התמימים ממשיכים להאמין במה שנקרא אהבה...
ולמרות הכל אנחנו כאן כי אנחנו מנסים להזיז את עגלת החיים קדימה, אנחנו עושים זאת מימים ימימה
ויצחק!!! הבטחה השלום שלך עוד יקרום עור וגידים אם לא בשבילנו בשביל הילדים מי יתן ובשבילם נוכל להוריד את גן העדן לכאן.... יצחק תדבר אם אלוהים שיעזור לנו לעשות קצת סדר בבלגאן....
כי מדינה שחיה בסרט צריכה הפי הנד יצחק תדבר עם אלוהים שיעזור לנו להתאחד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצחק אפילו מחיר הוויסקי עלה!
עמיר שונא,
אלכוהוליסט,
24/07/05 18:18
|
כי לפי המורשת שלך כולם התחילו לשתות וויסקי.וילדי הנרות כולם מסטולים בהודו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קשור לכאן. מצטערת.
סינדרלה,
24/07/05 17:44
|
לא מערבבים עצב בעצב. קראת בכלל את מה שכתב זהבי? תתיחסי לזה.
תעזבי את זכר רבין בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיר יפה רק שהנמען לא מתאים
ג'חנון,
תימניאדה,
24/07/05 15:31
|
גם כבודו ז''ל רמס את כבודם של האחים שלא הסכימו עם דרכו (ואני מדבר על המתונים שביניהם ולא מחרחרי הריב והמדון).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
תתעשט
סתם אחד,
24/07/05 15:14
|
אנני רוצה חלילה לרקוד על הדם אבל הסכנה קיימת ומוחשית לכולנו-אם תמומש ההתנתקות חו''ח מודים כולם כולל שר הביטחון והרמטכ''ל לשעבר שהטרור רק יגבר ויקבל טווחים חדשים,הרבה יותר קרובים לפנקס הטלפונים שלך. כולנו אחים(לכל ההרוגים הי''ד משפחות וחברים)ומשהותרה רצועתו מלאך החרב לא מבחין בין זאב לכבשה-כולם משלמים את המחיר אנא ,השתמש בכוחך לאחד את העם ולמנוע את ההתאבדות הקולקטיבית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעשט, תתעטש? לבריאות
דור,
24/07/05 16:38
|
אהה... התכוונת תתעשת! האם בעיות האיות של מתנגדי ההתנתקות הן אינדיקציה למשהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי דור תהפוכות המה-בנים לא
ל"ת
אמון בם,
24/07/05 17:00
|
|
 |
61.
וארור גם אתה
יהודה גימל,
24/07/05 14:44
|
על שאינך מוצא מקום מסיבות פופוליסטיות עלובות, בהן לוקים כל הסלבריטאים, כל אחד בזמנו-הוא ומסיבות כלכליות, להזכיר ולו ברמז את הסיבות לטרור הנורא הזה. דווקא ממך ציפיתי לזה. עם כל הכאב והצער על אובדן חברים. ועוד דבר: או שזה הספד או שזו ביוגרפיה שלך תוך ניצול ציני של בימת ההספד לצורך זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואולי אתה יהודה תסביר...
דניאלה,
קרית גת,
24/07/05 16:47
|
|
 |
כמה נכון....
אילתי1,
24/07/05 15:57
|
61,אתה כל כך צודק,ואת טיענך הייתי מכפיל לעוד עשרות רבות של עיתונאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
לנתן זהבי העצבני והאמיץ-תנחומי
מתנחל,
24/07/05 14:29
|
הלוואי ותצליח במעשיך למען חברה צודקת יותר. תנוחם מן השמיים ושלא עוד צער בחייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הערה ל30 אזי טרור חוםל?
יופף,
מרכז,
24/07/05 14:18
|
|
 |
58.
ומה למדנו מכל זה על רבין?
נהנתנות,,
כשיהודים נרצ,
24/07/05 14:13
|
כמה שנים קודם לכן נפגשתי איתך במסיבה שעשתה קונסול התרבות של אוסטריה בישראל, ברברה טאופר, במלון אכדיה. זה היה ביום שהגיעה לביקור בארץ מרגרט תאצ'ר. היינו בחצר של המלון, עפו בדיחות וצחוקים וויסקי. תפסתי תחת והזכרתי לך את הארוחה בבית של מירה אברך והמכתב שהשארתי לך על החלון. בהתחלה היה לך קצת כעס בפנים, אחר כך צחקת ואמרת: ''אז אתה אחינו המדוכאים''. למה נזכרתי באירוע הזה? כי אז, וזה לא היה מזמן, אפשר היה לשבת ולצחוק ולקוות, היום זו תופעה נדירה. אריק שרון מוקף גדוד של שומרי ראש גברתנים, הוא כמעט לא מגיע לאירועים, וגם כשהוא מגיע זה נראה כמו ברפובליקת בננות. ראש הממשלה מוקף אומרי הן ומלקקים, בני משפחה ומקורבים אשר חלקם מקרינים ''עבד כי ימלוך''.
אריק היום בסכנה, סכנה אמיתית, אף אחד לא יכול לומר בביטחון מלא שממש ברגעים אלו לא יושב מישהו או מישהם ומתכננים את ההתנקשות הבאה בראש ממשלה. אני מקווה שאני לא צודק ולא תקבל בזמן הקרוב ביקור של ידידך משכבר הימים, אריק שרון. המכתב תוסרט ויוקרן בערב יום הזיכרון, ב-26 באוקטובר, שעה 21:45, בערוץ 10).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ממש להתרגש עד דמעות
מהויסקי,
והסיגריות,
24/07/05 14:11
|
אחרי מותך נפגשתי כמה פעמים עם לאה. היא הודתה לי שאני מגן עליה מפני כולירות שתקפו אותה בצורה גסה ומתועבת ברדיו שבו אני משדר, אהבתה אליך וכיצד הגנה עליך בכל הזדמנות, כולל האשמות חסרות פשרות נגד אלו שהסיתו נגדך, עוררה בי תחושת הזדהות איתה.
כשחלתה הגעתי לבקר אותה עם סילבן שלום שפגשתיו במקרה, והוא אמר לי שהוא נוסע למרכז רבין - בית החולים בילינסון שבו אושפזה. דליה ביקשה שנחכה במסדרון, ''היא מתאפרת לכבודך'', אמרה בחיוך.
היא ניסתה להיראות במיטבה, קולה בגד בה וניכר בה שהמחלה מכרסמת בה. חצי שעה ישבתי ליד מיטתה, ניסיתי להצחיק אותה, ירדנו על כמה מהאישים הפוליטיים היותר צבועים בארץ, עשיתי לה כמה חיקויים של יצחק. היא צחקה צחוק גדול, והשיעול שלה היה קשה. כשתש כוחה הלכנו. 24 שעות מאוחר יותר נפטרה. דליה אמרה לי כשנפגשנו אחרי מותה, שאלו היו הצחוקים האחרונים של לאה.
כשאני כותב את המכתב הזה אני נזכר בשתי הזדמנויות שנפגשנו בחוג מצומצם ליד שולחן, שתינו, עישנו, צחקנו, הייתי ג'ינג'י מצחיק. פעם אחת זה היה בבר מצווה של אריאל, הבן של העיתונאי שייקה בן-פורת (יולי 1987). האורחים הלכו, ונשארנו קבוצה קטנה בפינת האולם במלון דן. ישבנו סביב השולחן שייקה בן- פורת, אורי דן, המשורר המנוח יבי, טלי ליפקין-שחק, הרב החוזר בתשובה איקא ישראלי ואני. ראש חוליית האבטחה שלך היה ידיד שלי, אבי פולאק, שמדי פעם הוא ואביו יצאו איתי לדיג.
לאה רצתה ללכת הביתה, שייקה שם עוד בקבוק ויסקי על השולחן. נגמרו לך הסיגריות, הרגעתי אותך שיש לי ספיר. התחלקנו בקופסה שלי, היית אחד הבודדים שעישן בקצב שלי (אני תמיד יוצא לאירועים עם שתי קופסאות ספיר). באיזה שלב לאה ביקשה ללכת. אמרת לה בחיוך ממזרי ''תלכי''. אמרתי לך שפולאק ענק הממדים עובד לפעמים בסירת דיג כשיש לו זמן. ''מעולם לא ראינו ממנו אפילו זנב של דג''. פולק הסמיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ככה חי החצי השני?
ל"ת
רציני,
24/07/05 17:21
|
|
 |
56.
טובל ושרץ בידו
אחוקי,
24/07/05 14:03
|
בכלל, מאז שהשרץ חיסל אותך, כאן, ב-4 בנובמבר 1995, בשעה 21:45, קורים הרבה דברים שאני מאמין שלא היו קורים לו היית היום איתנו. כמה פעמים באתי הנה בלילה קצת שתוי, הבאתי כוסית וויסקי נוספת והנחתי על האבנים, הצתתי עוד סיגריה קנט והנחתי על האבן השחורה. מישהו עבר והעיר לי שזה חילול כבוד המת, כעסתי עליו ואמרתי לו: ''הלו, תעוף מפה, אני באמצע שיחה עם המנוח, אתה לא רואה שאנחנו יושבים ושותים ומעשנים, יאללה תתחפף...''.
בשנים האחרונות כל מיני כולירות מהמחנה יעני לאומי ציירו כתובות נאצה על הקירות ממול, אחד מהם עבר על יד האבנים ומול מצלמת טלוויזיה ירק על אבני המצבה, אין דין ואין דיין. בישראל הפרקליטות, השופטים והמשטרה מתנהגים בעדינות עם כל המופרעים והמטורפים והקנאים, והם יוצאים נקיים כמעט מכל מעצר או משפט בגין מעשיהם הנלוזים.
האמת שזה התחיל כבר מזמן, כשאנשי המחתרת היהודית תכננו לפוצץ את אל-אקצה, הם ריססו בירי ראשי ערים וסטודנטים במכללה האיסלאמית, הניחו מטענים ולא עשו חשבון. כשנעצרו ונשפטו לתקופות מאסר יחסית קצרות, קם להם לובי של פוליטיקאים שדאגו להם לחנינות. גם במאסר שלהם היו להם צ'ופרים כמו נסיעות מאורגנות לרחצה בים, חדרי ייחוד מיוחדים עם נשותיהם ועוד חאפלות וחגיגות. אחרי שהשתחררו ברוב הדר עם קריאות ''עם ישראל חי'', הם התקדמו בסולם החברתי והפכו לאנשים מכובדים ואהובים נושאי משרות בכירות. חלקם נקלט בתקשורת, אחרים עבדו לצדו של ראש הממשלה דה היום, אריק הגדול, והפכו להיות איתו אחוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל התחיל כשהוקמה מדינת היהודי
אסולין,
24/07/05 14:12
|
אתם פשוט לא קולטים. הם לא רוצים אותכם פה, לא בשומרון ולא בכיכר הסגידה שלכם למנהיג שהלך.פשוט מגוחך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הליריקה של נתן זהבי
שרימפס,
וסיגריות,
24/07/05 14:02
|
כשאני יושב ליד האנדרטה בכיכר, במקום שבו נרצחת - אגב, אני מגיע לכאן לעתים קרובות בשעת לילה מאוחרת - אני נזכר בקטע הראשון שהיה לי איתך ב-1973 כשהיית מספר חודשים שר העבודה והרווחה.
ישבתי על המרפסת ברחוב שלמה המלך 91 קומה שלישית. שיחקתי שח עם שכני לדירה, בונה תירוש, מצבי הכספי היה על הפנים, ופתאום ראיתי אותך ואת לאה מגיעים לבית ממול. כמה דקות קודם לכן הגיע לאותו בית צוות סינים עם מגשים עמוסי כל טוב מנקר עיניים מהמסעדה הסינית היחידה שהייתה אז בת''א - המסעדה של רפי שאולי. ''בטח הם הולכים לרכילאית מירה אברך'', אמרתי לבונה. למקום הגיעו עוד מכוניות מפוארות עם אנשים חשובים, כתבתי לך מכתב והצמדתי אותו לשמשת המכונית.
למזלי בונה שמר העתק של המכתב ופרסם אותו בספרו ''הבית'', וכך כתבתי לך אז, לפני 31 שנים, וזה כל כך דומה למצב של היום:
''מר רבין שבת שלום! (הסימן קריאה במקור) 23 במרס 1973.
אדוני השר! בימים טרופים אלו (לא רק מבחינה ביטחונית), כשמדיניות הידוק החגורה משבשת את חיי הפועלים, בימים שהקוטג' עולה לירה, והחלב עולה לירה, ומחיר הנסיעה באוטובוס עולה... ולחם וחמאה וירקות ובשר - מי מרשה לעצמו לראות במקרר? אתה שר העבודה, זולל וסובא אוכל סיני בדירת 'רכילאית הצמרת', כשאנו, בני מעמד הפועלים המנוצל, יושבים בדירה שכורה ממול, וחוזים בשיירת מובילי המזון המגיעים עם סירים מלאים כל טוב וחושבים, כשריר נוזל משפתותינו, מי שילם על כל זה.
אתה אדם פיקח, אהוד, במטותא (!) ממך - הצנע לכת ושכח את ההרגל האמריקני ללכת עם חליפות. קיץ היום, מה רע בסנדלים וחולצה לבנה? דחיל ראבק, שנו את עצמכם, אנשי הצמרת, פן תופתעו יום בהיר אחד שיש קץ למצב בו קיימים ''דופקים ונדפקים''. עם כל הסימפטיה אליך, הבן: שכר דירה (צנועה, 260 לירות), נסיעות, מזון, הוצאות שוטפות - ולנו אין גרוש - ההפך, נשאר חוב שגדל מחודש לחודש. אתם גורמים לנו חיים קשים. זה לא יכול להימשך כך. התחילו להיזכר בברל כצנלסון, בסוציאליזם של תחילת המאה, באידיאלים, בחלוציות - אחרת לא מצפון ולא מדרום תיפתח הרעה, אלא מבפנים. הרהר בכך ויפה שעה אחת קודם.
אם ייגרמו לך קשיים בעיכול והשרימפס יצבוט לך בקורקבן, זכור את אלו שאוכלים לחם ומרגרינה, ואין להם חשבון הוצאות חופשי. על החתום: בברכה - אחיך המדוכאים. נ''ב. אכלנו חלק מהפסיקים והנקודות מאחר שלא נשאר משהו לאכול. העתק: למעמד הפועלים, דירה 13 שלמה המלך 91''.
אני זוכר שהיינו מתוחים לראות איך תגיב על המכתב כשתרד מהארוחה. ירדת, לקחת את המכתב, קראת אותו בעמידה ליד המכונית, ראיתי מרחוק שאתה כועס, הצתת סיגריה, ואחרי שסיימת לקרוא העיניים שלך חיפשו את הבית מספר 91, התמקדת, הבטת מלמטה למעלה, והגעת למרפסת שבה עמדתי. עשיתי קידה מלאכותית של לעג, ואתה נכנסת בזעם למכונית ונסעת.
כשאני קורא היום את המכתב אני נזכר במאבק העכשווי של עובדי הרשויות המקומיות והמועצות המקומיות הרעבים ללחם בעקבות הלנת שכר מתמשכת, תקופה של בין חצי שנה לשנתיים. אצלך זה לא היה קורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
הרגישות של נתן זהבי
רוקדים על הדם,
24/07/05 13:58
|
אחרי תשע שנים, יצחק, עשרות אלפי מפגינים הגיעו לכיכר ציון לשפוך את זעמם על אלו שישבו אז על הבמה ושתו את דמך, איך שגלגל מסתובב. היום הצורר, המשת''פ של המחבלים הפלשתינים, בעיני העשבים השוטים שהפכו ליער עבות - זה אריק שרון.
גיבור ההתיישבות, הלוחם האגדי, האיש שהלהיב את תומכיו להשתלט על כל גבעה, שדאג למימון ולמיגון, מלך הכבישים העוקפים, הקטליזטור של ההתנחלויות, הבולדוזר של ההשקעות, פתאום הוא המטרה לחצי תומכיו, כי באיחור הוא רואה היום מה שאתה ראית אז.
המנוול שירה לך בגב חי לא רע. יש לו דירת סטודיו בבית סוהר במרכז הארץ. תנאים דה לוקס. הוא לא משלם ארנונה, הוא נהנה על חשבון הציבור ממים, חשמל, שירותי מכבסה חינם. הוא מקבל שירותי בריאות חינם, עומד לרשותו טלפון, יש לו חצר טיולים פרטית, הוא מקבל ארוחות מיוחדות בהשגחת הבד''ץ שמא חס וחלילה לא יחטא באכילת משהו שאינו כשר למהדרין. האיש שלא קיים את הדיבר החשוב ביותר, ''לא תרצח'', הוא מאמין גדול באלוקים ומצוותיו.
יש לו אלפי מעריצים בארץ ובעולם, עד לא מכבר היו לו גם אלפי מעריצות שחלקן רצו להינשא לו. השדכנים והמעריצים הופתעו מבחירתו של מי שהם קוראים לו ''המלך הגואל'' שהחליט להינשא לגרושה, אם לשלושה ילדים, דוקטורנטית לאיזשהו מדע, אישה אלמונית בשם לריסה טרימבובלר, שהפכה כוכבת תקשורת ולא מחמיצה שום הזדמנות להתראיין ולספר על קשריה המופלאים עם יגאל שלה.
תאמין לי, יצחק, הרוצח שלך פורח ומשגשג. אחותו נישאה, אחיו שירת בצה''ל כצלף, אמו ממשיכה להיות גננת, אביו ממשיך לקטר בעיתונים על העוול שעושים לבנו וכועס שלא מאפשרים לו להתחתן ולהתייחד עם בת זוגו. אתה מאמין? אגב, העמירים ועורכי דינם והרבנים התומכים בהם הצליחו להערים על שירות בתי הסוהר, ובקומבינציה מתוזמנת היטב תוך שימוש בפסקי הלכה כלשהם, נישא עמיר לטרימבובלרית באמצעות טבעת שקידש שהועברה לכלה באמצעות אביו. יש כאלו שהציעו בהומור לא שנון שלאור העובדה שלא מאפשרים לו להתייחד עם כלתו שיעשה זאת גם באמצעות אביו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני הייתי שם!
גדעון,
כיכר ציון,
24/07/05 14:32
|
ולא שפכו באותה הפגנה דם של אף אדם. כמובן שהיו הואנדלים הרגילים שנשאו את בנימין כהנא על כתפיהם (כעשרים איש), ועוד כמה מופרעים. את הכרזה של רבין בכאפיה דאג להפיץ אבישי רביב (השמפניה), במימון משרד רה''מ (אליו כפוף השב''כ).
כשצעקו רבין בוגד (לצערי הרב, אך הוא בכל זאת חילק 20,000 רובים שהרגו ברבות הימים מאות רבות של יהודים וערבים), קרא ביבי: ''לא זו דרכנו, אנחנו ננצח את הקרב הזה בקלפיות'', אף עיתון לא ציטט משפט זה, רק דאגו להבליט איך כולם שתקו והסיתו וכו'... בדרכי לביתי שמעתי את הפרשנים אומרים כי היו בהפגנה כ-10,000 איש, למרות שברור היה שהיו שם יותר. לאחר רצח רבין אותם כתבים אפסים אמרו שבהפגנה בכיכר ציון היו בין 30 ל-40 אלף איש... מעניין...
הטלת כל האשמה לרצח הנורא על הימנים והמתנחלים היא שיטת מירוק פשטנית מדי. באותם הזמנים סתמו לימין את הפה בשיתוף עם אמצעי התקשורת, גרמו לדה-לגיטימציה מוחלטת של כל מי מהתנגד לאוסלו, היום, ברור שאוסלו היה כשלון קולוסאלי ושטענות הימין היו נכונות גם אם לא נאמרו באופן הנכון. באווירה זו ותוך פרשנות שטנית למספר דוברים לא אחראיים החליט הרוצח המאוס לפעול , ובעשותו כן הביא במו ידיו ימים אפלים לעמו ולארצו. רבין היה אדם גדול, אך לא חסין מטעויות. גילגול אשמת הרצח לפתחו של הימין הוא רדוד, בערך כמו הטענה שתושבי הרצליה רוצחים חפים מפשע (רוצחי דרק רוט למשל).
אתה צודק! אני הייתי שמח לראות פחות את שמו של הרוצח ואת ההתעניינות העיתונאית המוגזמת בו ובמשפחתו, אך זו טענה לעיתונאים, כנראה חסרת סיכוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק אבל ?
דובי,
24/07/05 18:26
|
אין מי שיצדיק אותך כל הממסד השמאלני אשכנזי, החליט מזמן שאם לא הוא אז אף אחד, כן האקדמיה, התקשורת, בתי המשפט לסוגיהם, האליטות הצבאיות, אנשי העסקים וההון הישראלי כולם מטומטמים ורעי לב שכל החוליים והחרא שהמדינה שלנו נמצאת בו בגללם כן בגללם אם היה פה טוב ויפה זה גם היה בגללם אבל המצב בישראל הוא לא טוב וכל הרשומים מעלה אשמים, כולל רבין, פרס,שרון ושאר מקימי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
נשמה טובה עובר לעולם טוב
dafna57,
רמת גן,
24/07/05 13:56
|
נתן כואב לי כמו כאבך,אתה כל פעם מגלה שיש עוד אדם טהור וטוב,אבל כנראה דב ורחל צדיקים ברמה מאד גבוהה ורמת העולם שאנחנו נימצאים נמוך מאד לטהורים,רחל ודב הגיעו לעולם הטהור ונקי,הכאב שלי ושלך שכל פעם הטובים נעלמים,בו נתן עזרה בלמידה של דברים טובים,אולי ועולמינו יהיה טוב יותר וכך נרגיש כל רגע טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לכל המבקרים את זכר רבין
די לשנאת החינם,
24/07/05 13:38
|
להלן שתי ציטטות מפורסמות של רבין:
1. ''שלום עושים עם אויבים''
רבין לא היה נאיבי והוא ידע כי הפיגועים לא יפסקו ביום אחד אך כאדם שהיה איש עשיה חתר לפתרון הבעיה וניסה ליצר מציאות שתפסיק יום אחד את ההרג משני צידי המתרס. גם אם הסכם אוסלו לא יצא לפועל ואחריו האלימות גאתה וממשיכה לעלות, עדיין זה לא אומר שצריך להפסיק לנסות להגיע להסכם שלום ולהפסקת שפיכות הדמים. אם בכל פעם שיש פיגוע נגיד שאין אם מי לדבר, האלימות תמשיך לא רק בדורנו אלא גם בדורות של נכדנו. רק מנהיג אמיתי מנסה לראות קדימה לדורות הבאים ואינו נהיה סומא בכל פעם שהמציאות האכזרית מכה.
2. ''אנחנו משאירים לכם את מתינו, תנו להם משמעות''. קצת כבוד לכאב האישי של זהבי ושל אוהבים של מש' קול. המשמעות שניתן למתים היא בבניה של חיים טובים יותר. מי יתן ויום יבוא ונוכל לקיים פה חיים טובים עם שכנות טובה ושגשוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האלוף יצחק רבין תמך בטרנספר
נער נרות לשעבר,
24/07/05 14:07
|
של אויבינו הערבים.
בימים אלה פרסם ארכיון המדינה כרך גדול ובו מבחר תעודות הנוגעות ליצחק רבין ז''ל. מתברר שבאפריל 1956 הציע האלוף רבין לגרש ערבים מן הגדה המערבית. בתקופת מלחמת ששת הימים חזר רבין והביע אהדתו לרעיון
http://www.makorrishon.co.il/article.php?id=4221
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנח לרבין במקומו
ש זרח,
24/07/05 14:03
|
רבין היה הרמטכ''ל שלי ושנים אהבתי את האיש, אבל משפט ההיסטוריה אכזרי ואומר שהאיש לא היה ראוי להנהיג את המדינה, ותמימותו העמידה את עתידה בסכנה. 1. בלי שהטרור יובס לא יהיה כאן שלום וכדאי שתיתקע את לראש. כל עוד העולם החופשי לא יטפל בבעיית הטרור המוסלמי טיפול מערכתי אין כל סכוי לשלום. זה רע. אבל לפני 65 שנים היה הרבה יותר רע וגם את זה חשוב לזכור. 2. הנקרולוג של זהבי על דב ורחל קול ז''ל נוגע ללב, ובטוחני שכמוני גם שאר הקוראים שותפים לצער למקרא הדברים. 3. ולסכום - מותר ואף נחוץ לחלום חלומות. מותר לחלום על ארץ ישראל השלמה שאולי פעם בעתיד תשוב לבעלות העם היהודי והערבים יסתפקו בכיברת ארצם הפעוטה בת 14 מיליון קמ''ר. אבל כיום זה חלום מסוכן והמציאות דורשת שניפרד ונתנתק מחבלי ארץ המיושבים על ידי הכובש המוסלמי. כך גם מותר לחלום על שלום - אך בניגוד לרבין ז''ל, לא לשגות באשליות מסוכנות ולנסות לממש חלום רחוק זה תוך סיכון עצם קיומנו במקום זה. ועד אז, בבנין ירושלים ננוחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
אם הם היו מציתים לחוק
למה כל העברינים,
חברים שלך,
24/07/05 13:26
|
אם הם לא היו עוברים על צו הסגירה של השטח היתה שותה איתם ויצא ללא כוויה ברגל ורק שורף את הכבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל51אין לך מושג על מה אתה כותב
גלית,
חבל קטיף,
24/07/05 14:50
|
לכל מי שנכנס לגוש יש אישור כניסה ל72 שעות אל תהיה מטומטם ותגיב על דברים שאתה יודע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו באמת! א. הם היו שם באישור
שפוי מלחמה,
24/07/05 13:52
|
ב. גם אם לא זה לא מצידק לרצוח אותם.
אני חושב שהיה צריך לפנות את גוש קטיף לא בעוד חודש, אלא לפני 38 שנה. אני אפילו חושב שזה מות מיותר שהיה אפשר למנוע אותו אם לא היו מתמהמהים כל כך עם ההתנתקות.
אבל זה לא סיבה לכתוב שטויות מגעילות כמו שכתבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לפני יומיים כתבת כתם לכתומים..
דוד,
24/07/05 13:22
|
כן זהבי, מתברר שלא כל הכתומים בריונים חסרי אחריות ויכולת לכבד את שלטון החוק... משתתף בצערך ובצער כולנו ואוהב אותך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שיש לך קשיים בהבנת הנשמע
סינדרלה,
24/07/05 17:42
|
|
 |
49.
דב עם לב זהב
דני בלוך,
כפר סבא,
24/07/05 13:14
|
כמו נתן זהבי הכרתי את דוב שנים רבות. יום אחד לפני קרוב לשלושים שנה הוא אמר לי שנמאס לו לעבוד כיחצ''ן עצמאי. הוא מחפש משהו בעל תוכן ציבורי. בדיוק באותם ימים שמעתי שעמירם סיון, שהיה אז מנכ''ל הביטוח הלאומי, מחפש דובר. קישרתי ביניהם והשאר היסטוריה. דב השתלב בירושלים, בעבודה ציבורית. תמיד לבו ומוחו היו פתוחים לעזרה לזולת, לכל נדכא, לכל דיצריך. עליו נשאל את שאלתו של איוב: צדיק ורע לו? אשתו הראשונה נפטרה צעירה ממחלת הסרטן. הוא מצא אושר עם אשתו השניה רחל ועתה נקטפו שניהם יחד. חבל על דאבדין ולא משתכחין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
אתה צודק..
אסתר,
חולון,
24/07/05 13:12
|
|
 |
47.
לב זהב לזהבי!
רותי,
הרצליה,
24/07/05 13:11
|
בלי קשר לדעותיו הפוליטיות, השונות משלי, מרגש אותי נתן זהבי ביחסו לחלשים, לזקנים ולנזקקים. האיש בורך ברגישות והומניות נדירות בימינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במיוחד לבנות 13, הנעצרות עד
תום ההליכים,
24/07/05 13:32
|
ביב השפכין הנובע ממנו מעיד על ''עדינות נפש'', שלא מן העולם הזה. ולעולם הבא לא יגיע! צבוע מרושע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביף שופכין?
בני,
24/07/05 18:59
|
|
 |
46.
חבל
דני,
ירושלים,
24/07/05 13:03
|
|
 |
45.
אנטישמי, על מתנחלים אתה לא מיי
פפר,
24/07/05 13:03
|
|
 |
למיטב ידיעתי זהבי איבד יותר
די להתלהמות,
24/07/05 13:26
|
מאדם אחד קרוב בפיגועי טרור (למי שלא זוכר את אלון שנפגע בפיצוץ אוטובוס בואדי ערה והיה בן של חבר קרוב שלו). אנשים יקרים, לפני שאתם מגיבים בצורה חסרת רגישות, פוליטית ומתלהמת, זכרו שביום זה מבכים את יקיריהם אנשים רבים ותנו כבוד לכאב שלהם. אין קשר בין דעותיו של זהבי לפיגוע כלשהו. טרוריסטים יש בכל מקום בעולם והם לא יפסיקו במעשיהם הנלוזים בגלל פוליטיקאי זה או אחר. לגבי פתרונות מדיניים, דחו את הויכוחים שלכם להזדמנות אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פפר, פשיסט
מוטי ג'קובסון,
24/07/05 13:13
|
|
 |
עוד תקליט שרוט שממומן ע''י האיח
פפר,
24/07/05 15:29
|
|
 |
44.
''דרינקים בקפה תמר''???
אמיר,
קרית אונו,
24/07/05 12:47
|
ובהמשך הטור ''לא פעם שתינו ביחד עד כלות''. מזכיר לכם משהו? לי זה מזכיר את ההספד שנשא עייזר וייצמן ז''ל בהלוויית יצחק רבין ז''ל, ''אכלנו כמה דברים טובים, שתינו כמה דברים טובים''. חבל שגם ברגעי צער, בחייב זהבי לתבל את ההספד שלו במחשבות נוגות על אהבתו הגדולה, קרי בקבוק הוויסקי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
דוב אדם מקסים.
מכרה.,
ירושלים,
24/07/05 12:39
|
|
 |
42.
בחיילי צה''ל וגם המתנחלים חיילי
יש להיזהר מאוד,
שלא לפגוע,
24/07/05 12:35
|
צה''ל: יש להם רבים שמשרתים בצה''ל. שתהיו כולכם רק בריאים ושלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
זהבי צבוע שכמותך, גם אתה אשם!
ל"ת
ערן,
חדרה,
24/07/05 12:32
|
|
 |
את חולירע. הוא מספיד את חבריו
סינדרלה,
24/07/05 17:41
|
וזה מה שיש לך לומר צבועה. שישרף עליך ביתך עם ריגשות כזו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה בדיוק?
ל"ת
דני,
24/07/05 13:18
|
|
 |
בקידום תכנית השלבים הערבית
ל"ת
לחיסול ישראל!,
24/07/05 14:23
|
|
 |
40.
רוקדים על הדם,ימנים מגעילים
יפה נפש,
24/07/05 12:26
|
מה,עד היום לא נהרגו גם שמאלנים בפיגועים?אז כל שמאלן שנהרג,או שנהרגים היקרים לו חייב מייד להפוך לפנאט משיחי ,צמא דם,רדוף פחד וחסר אמונה?כל מי שמאמין בסיכוי לשלום הוא ישר בוגד ומשת''פ של האויב?אתם,מבחינתי,בקנאות החשוכה והצדקנית שלכם מסוכנים למדינה בדיוק כמו הטרוריסטים הפלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתגובתך הטיפשית
ימנית,
יפת נפש,
24/07/05 13:58
|
אתה נותן לגיטמציה לימנים נוספים ללגלג עליכם ולהטיף לכם תן אהבה ותקבל אהבה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דם ואהבה אינם סחירים
יפה נפש,
24/07/05 15:01
|
אני לא נאיוי ומזמן וויתרתי על האפשרות לאהבה והבנה מצד אלה שמסמנים כבוגד כל אדם שחולק על דרכם ומעשיהם,שהם אותם אלה שמסמנים את עצמם כקרבנות שואה,טרנספר ודיכוי זכויות אדם בעודם לוקחים חלק פעיל במפעל מדכא ובלתי חוקי בעליל.אני לא מחפש אהבה מצידכם,אני מחפש תיקון כי כבן לאותה משפחה,כתם הכיבוש וההשחתה המוסרית דבק גם בי.כן,התגובות האלימות של חלק מהימנים כאן ממחישות את טענותי:הכיבוש משחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה נפש יקר,
סמולני משריח,
24/07/05 13:08
|
שמאלן היא מילת גנאי, ונדמה שאתה צודק כשאתה מגנה את עצמך. ההשוואה בין טרוריסטים (פלשתינאים או אחרים) הרוצחים חפים מפשע לבין בני עמך שעושים את המעשה הנ-ו-ר-א-י של כתיבת תגובות ארסיות, היא לכל הפחות מגונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם יגאל עמיר זה תגובה ארסית?
יפה נפש,
24/07/05 15:29
|
וגולדשטיין?וכל זב ריר שמסמן את השמאל כבוגד?מאחורי כל מאה כתומים שמשחקים אותה וודסטוק(או יפי נפש ליהודים בלבד) מסתתרים עשרה עשבים שוטיםשחוטאים ב'תגובות ארסיות'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת יפה נפש
סמולני משריח,
24/07/05 15:43
|
לא אמרתי שאין רוצחים אלימים ופסיכופטים מסוכנים בימין וצריך לטפל בהם בתקיפות. אבל מדובר במיעוט שבמיעוט (רחוק מאוד מהיחס של 1 ל 10 שאתה מציע, שאפילו לפלשתינאים הוא מוגזם). ההכללה שלך היא שמקוממת. יפי נפש נזהרים בלשונם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אז ככה זה זהבי, דעותינו משתנות
Yossi V,
24/07/05 12:18
|
בהתאם למידת היכרותנו עם הנפגעים? והרי אם היו הם זרים לך, לא רק שלא היית כותב אודותם (וזה מובן), אלא גם היית שואל בכעס (אופייני) 'מה היה לזוג התימהוני הזה לחפש, בימים טרופים אלה, בגני טל'? היית גם מוסיף ש'הטירוף הדתי / משיחי מעביר ישראלים על דעתם'.
אז מה אמרת? ''ארורים אתם רוצחי עזה'', ולמי בדיוק התכוונת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו טעותכם,ימנים אוילים
חד-דעת,
24/07/05 15:24
|
כן,גם שמאלן עשוי לחשוב שטרוריסטים הם ארורים ושיש לנו אויבים נוספים,חוץ מהימין הפנאטי.זה לא מבטא שינוי דעה כששמאלן רודף שלום משתמש בביטויים קשים כאלה.התגובה שלך,יוסי מעידה יותר עליך ועל שכמותך:אנשים ששבויים באמונה\קונספצייה צרים וחד-מימדיים.הבהרה קטנה לסיום:חלקם של שמאלנים בקרבנות הטרור הוא כחלקם באוכלוסיה.לפי דבריך,אין קרבנות טרור שמאלנים כי מיד עם הפגעותם,שומה עליהם להפוך עורם לשונאי ערבים ומקדשי אדמה ומוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוצאת לי את המילים מהמקלדת !!
ל"ת
רוני,
איי שם,
24/07/05 14:50
|
|
 |
תגובה יפה ולעניין.
ל"ת
מירי,
24/07/05 13:41
|
|
 |
כל כך נכון וכל כך אנושי
ל"ת
רות ה,
24/07/05 13:09
|
|
 |
38.
מגיבים ברשעות לכתבה כה רגישה
מוטי,
רמת השרון,
24/07/05 12:06
|
רבותי הנה נתן זהבי ברגישות כה רבה מבכה את משפחת קול. ואתם חורנים כתומים וחסרי רגישות פותחים בהילולה פוליטית על קברי המתים. אל לכם לבזות את כבוד המתים. לא בכל כתבה יש להגיב באופן פוליטי. האם אין בכם כבוד? אין בכם חמלה? נתן זהבי מוחק ביד רועדת שמות חבריו שהוא נאלץ להיפרד מהם, הוא עושה זאת ברגישות רבה. ואתם - חדלו להפוך קודש לחול. אנשים טובים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ארורים אתם רוצחי עזה !!
ל"ת
אליוי,
24/07/05 15:32
|
|
 |
עיות האמת
שלומית,
רמת גן,
24/07/05 12:50
|
מה הקשר בין הכתבה של זהבי לכתומים. אתם כל כך מוסתים שאינכם רואים את האמת מול העיינים. הלב נשבר עם כל רצח ורצח, אבל לצערינו יש מי שאחראי לרציחות האלו ואותו אחד חייב לשלם, ואתם הכחולים חייבים לקום ולהודות בעובדות שלא אנחנו אחראים לרציחות, אלא אותם הכחולים. אתה ושב שאם נצא מהגוש יפסקו הרציחות? זו אשליה. מעזה יצאנו כבר מזמן. היציאה מהגוש רק תחזק את הרוצחים. תשלימו עם זה ותפסיקו להאשים את הכתומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלומית היקרה
מוטי,
רמת השרון,
24/07/05 14:04
|
והנה את חוטאת בדיוק באותו החטא. די לפוליטיקה - הצבע היחיד של השכול הוא ש ח ו ר ולעומתו כל הכתומים והכחולים נראים כגמדים. תני לנו מנוח עם הפוליטיקה עד תום השבעה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה
שלומית,
רמת גן,
24/07/05 16:53
|
אתה צודק, אחרי ששלחתי את התגובה ראיתי שעניתי בטעות לכתבה לא נכונה. התכוונתי לענות לזה שלפני זהבי. גם בנו הכתומים יש רגישות ואני מתנצלת על התגובה הלא ראויה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אירוניה
ליאור,
מרכז,
24/07/05 12:04
|
זה לא אירוני שכל כתב אידיוט ישראלי מבדיל בין הארגונים של הפלסטינים. אבל הם לא מבדילים בין היהודים. אצלם כל יהודי -אוייב . ושמאלנים לא משלמים על החטאים של אנשי הימין ''הקיצוני'' כמה פלסטינאים נרצחו בידיהם? שואף לאפס. תפנימו -הם רוצחים בכם לא לפי השתיכות מפלגתית ודעות פוליטיות. מספיק שאתה יהודי. אבל לשנות אידאולוגיה מטופשת של השמאל זה בלתי אפשרי , אז מדינת ישראל - הולכת ונגמרת בעזרתם והם לא קולטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
לך בתלונות רק למנהיגנו
אחד העם,
24/07/05 12:01
|
מר זהבי, כמוך כמונו, כולנו כועסים ואבלים את הירצחם של בני הזוג. תלונות יש לבוא רק למנהיגי ישראל, שיושבים להם בירושלים או בחווה שבדרום. כשמכיםבך, אתה חייב להתעשת במהירות, ולהגיב. אבל אצלנו כשמכים בך, כדאי שתתקפל ותוותר על כל מה שהשגנו במשך שנים לאחר דם רב שנשפך. בני הזוג שנרצחו היום, הם שוב הוכחה נוספת כי הטרור מחפש בכל מקום את היהודים, והגיע הזמן שנאמר דייי, הגיע הזמן שנחשוב לפני שאנחנו עושים דברים. אולי קול שלך שיקרא לשרון לעצור רגע ולחשוב, אולי הוא יעזור במשהו. בכל זאת אתה עצבני, לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
נתן, לא נהרגו! נרצחו!!! הכותרת
זהבי תרים קול,
נרצחו!!!,
24/07/05 11:50
|
תרים קול זעקה ומחאה! לא יתכן שיכתבו נהרגו בכותרת הראשית!!! זו לא היתה תאונת דרכים! זה היה רצח!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
האם יהוה מכה במתנחלים?
זאבי בשטח,
אפרת,
24/07/05 11:48
|
בשבוע האחרון אני מוחק הרבה מתנחלים מספר הטלפונים שלי. אמנון לביא הלך, אילנה רפאלי הלכה, מאיר שגיב הלך. והנה מתחיל שבוע חדש, דב ורחל קול נפטרו.
ארורים אתם דתיים ומתנחלים בשם ה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל חוזר עליך וח*א בידך
ל"ת
איציק,
24/07/05 12:54
|
|
 |
מדוייק! בשפה ש34 עשוי להבין
ל"ת
חן,
24/07/05 14:30
|
|
 |
שם ה'!!!!!! תזהר בכינויים...!
דתיה,
א''י השלמה,
24/07/05 12:44
|
שים לב איך את משתמש בשמו של הקב''ה!!!!! אבינו שבשמים רחם על עמך היושב בציון!!!!!!! ועל בניך הטועים בדרך!!!! כמו שהקב''ה הכביד את לב פרעה ובנ''י יצאו ממצרים ביד רמה ובזרוע נטויה כך יקרה גם עכשיו עם ישראל ינצח את הממשלה שנוהגת בצורה לא דמוקרטית!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנחלים-אלוהים לא סובל אתכם.
חילוני,
מדינת ישראל,
24/07/05 13:51
|
תתפללו , תבכו, תמרידו, תתקרצצו, תצעקו , תאיימו,תשבשו את חיינו,- שום דבר לא יעזור. אלוהים סולד מכם-הימין המשיחי הסהרורי. אריק שרון הוא מלך המשיח והכל נעשה בדברו. אה--ארי--אריק--אריק שרון--מלך המשיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק נותר לי לאחל לך ''תהיה בריא''
ל"ת
ronit,
24/07/05 18:14
|
|
 |
שאריק יהיה בריא.......
חילוני,
24/07/05 20:57
|
למרות כל הקללות והגידופים שלכם-מתנחלים ימניים סהרוריי, חולי נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהוה שלי
חיה,
24/07/05 13:05
|
|
 |
33.
יהוה מעניש את תומכי המתנחלים
ל"ת
רפי לביא,
אפרת,
24/07/05 11:45
|
|
 |
הוא מעניש גם טוקבקיסטים
ל"ת
הנושאים את שמו,
לשווא,
24/07/05 13:10
|
|
 |
דווקא יהוה מעניש את המתנגדים..
ש,
24/07/05 12:37
|
להזכיר לך, יהוה גם ''העניש''(או במילים אחרות רצח) כמליון ילדים ותינוקות בשואה, והם לא עשו שום התנתקות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאותך הוא כבר העניש...
ל"ת
משה רבנו,
24/07/05 12:31
|
|
 |
32.
כואב,כואב,
ל"ת
or,
24/07/05 11:43
|
|
 |
31.
ארורים אתם כובשי עזה.
ל"ת
נאנא,
חיפה,
24/07/05 11:32
|
|
 |
כנ''ל לגביך!
ל"ת
דני,
24/07/05 13:19
|
|
 |
30.
הערה לנתן זהבי
יאיר,
24/07/05 11:21
|
תרשה לי להגיד לך נתן זהבי, שהחברים היקרים שלך וודאי נרצחו מהנשק שאתה וחבריך מהשמאל מסרתם לצבא המחבלים בשעה שהייתם שיכורי אוסלו.
כאשר תתאושש מאבליך האמיתי, אנא תהיה ישר מספיק כדי להודות בטעויות הנוראיות שעשית כאשר היית שיכור אוסלו ותכה על חטא.
זה לא חוכמה לבקר (בצדק) כל הזמן את האחרים ולהתפרסם מהעצבנות המפורסמת שלך. בשעת האמת דרוש גם אומץ לב כדי להודות בטעויות שלך עצמך ולבקש סליחה - ברגע זה סליחה מחבריך שנרצחו בין היתר בגלל טעויותיך.
israelnow@walla.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שהימין חיסל את הטרור
סמולני משריח,
24/07/05 12:55
|
|
 |
הטעות היחידה זה שלא עפנו משם
ל"ת
ימננים רוקדי,
דמים,
24/07/05 12:36
|
|
 |
29.
הנה זה הגיע גם אליך
ברווז במטבח,
24/07/05 11:20
|
כולי צער וכאב, אבל זה חלק מהמחיר שאנחנו צריכים לשלם עד שנהיה מוכנים לפקוח את העיניים. לצערי, במדיניות של עצימת עיניים מכוונת, גם זה לא מלמד מספיק, ואנחנו צפויים לאכול עוד הרבה קש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
סגנון טיפוסי, רוב ה''הספד'' -
פתי מאמין?,
24/07/05 11:13
|
שבחים עצמיים. כמה הוא, זהבי, נפלא, כמה קול אהב אותו. שמתם לב? טכניקה זולה ובזויה לנצל כל אפשרות ראויה ולא ראויה לטפטף שבחים עצמיים לדמותו ה.... של הכותב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תגובה ל-6
איתי,
נהריה,
24/07/05 11:13
|
רוחמה בת ציון אשרי המאמין שאת בכלל מאפרת. ואם באמת כך עמדתך ביישוב היא עמדת מיעוט זניח ותמהוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
השם יקום דמם - אבל .....
צביקה נ,
רחובות,
24/07/05 11:04
|
גם אנחנו צרכים לנקום הנוצרים מאמינים בלתת את הלחי השניה אבל אנחנו יהודים , נקמה זה ערך עליון קודם לנקום אחר כך לבצע פעולות מנע צבאיות חיסולים ממוקדים וכיוב' אחר כך עם ירצו ויהיה עם מי לדבר ננהל דיונים מדיינים - זו הדרך. דבר ראשון נקמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוילות לשמה
אריסטו,
אתונה,
24/07/05 19:04
|
נקמה ערך עליון ? אצל מי בדיוק ? בטח לא אצל העם היהודי. אבל אולי אתה בכלל מעם אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
זהבי היקר...
אסתי ריש,
קרית אונו,
24/07/05 10:53
|
הי נתן... נראה לי שאין טעם לשאול מה שלומך? קשה הפרידה מאנשים שהיו חלק מעולמך.... את האמת כולנו חשים כמוך עייפים תשושים חוסר אונים!!! תלך ברחוב לרובנו נמחק החיוך מהפנים...
פעם חיפשתי את מי להאשים שהרי נמאס לחיות על הקרשים רבים מאיתנו כבר לא רואים את האור שלא לדבר על הפחד מפיגועי טרור.
מלמדים אותנו שאנחנו אורחים לרגע על הפלנטה... אבל משהו בייחודיות שלנו השתנה אולי זאת האמונה שמתה.... ואולי אנחנו מתים קצת מדי יום כשמול עיניינו מתעייפת לה יונת השלום
וזה לא רק השלום שנעלם זה כל האושר והעזרה ההדדית תחושה שהכל כאילו כבר לא קיים.. השחיתות חוגגת במגדל השן ואף אחד בנו לא מתעניין...
לא צריך למות בפיזי אנחנו מתים בלב אבטלה עוני הבושה והכאב אנטנות על כל גג הסרטן שולח גרורות אין תרופות... רק מוות בכל מיני צורות...
נתן אנחנו ברווזים במטווח כי אנחנו לא יודעים לשחק לשחק את המשחק המלוכלך... יש ביניינו כל כך הרבה אנשים טובים שאת המדינה הזאת כל כך אוהבים
אבל אנחנו הולכים ומתמעטים כי בפנים אנחנו מתים מתים בגלל הקושי לראות לאן המדינה הזאת הולכת... אנחנו עומדים ערום ועריה כמו עץ בשלכת חשופים בצריח ואולי מה שנותר זה לחכות למשיח.. בתקווה שאולי הוא יתקשר ואולי הוא יבשר שמחכה לנו בסוף הסיוט משהו אחר..
ואני בכלל חילונית חילונית במשבר שליבה כבר מרוב דמעות על ההולכים עומד להישבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גרה ליד יונה וואלך
מהסביבה,
24/07/05 13:29
|
גם יונה וואלך צעדה בין הטיפות. הזכרת לי אותה. תהיי בריאה. אתה נתן צריך להבין , בכל זרם ביהדות יש אנשים רעים ואנשים טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מלכה.
ל"ת
כל הכבוד,
24/07/05 12:17
|
|
 |
מאוד מרגש. כולנו איתך
ל"ת
יונה עייפה,
השלום רוצח!,
24/07/05 11:46
|
|
 |
לא לשלום-כן לכיבוש!!
ל"ת
מיקי כוהן,
בית אל,
24/07/05 12:38
|
|
 |
כן לשקט ולשלווה
אסתי ריש,
קרית אונו,
24/07/05 13:44
|
כן לשקט כן לשלווה כן לתמימות כן לאהבה כן לביחד כן לאחווה וכן להבנה שכולנו שווים כי לכולנו יש את אותו אלוהים וכשנבין זאת נבין את הכל כולם דומים אז למה בחרנו לסבול?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ואוי לו למי שהפקיר את דמיהם
רפי,
24/07/05 10:41
|
|
 |
רק בגלל הישיבה המטומטמת שלכם
לא סולחת,
24/07/05 12:07
|
רק בגלל פאנטיות דתית אתם נאחזים במקום הנורא הזה ואני בגללכם איבדתי שם את היקר לי באדם. אני שונאת אתכם על העיקשות המטורפת לגרום לכך שעוד אנשים ימותו בהגנה עליכם ברצועת עזה. אתם אשמים במות יקירי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון וגם ישיבה בנתניה מטומטמת
ל"ת
איזה גועל,
24/07/05 12:49
|
|
 |
23.
אם אתם במקום לעשות בעיות הייתם
לא משנה,
24/07/05 10:41
|
מתנהגים לפי החוק, ושומעים להוראות המשטרה כמו שצריך, ולא זורקים מסמרים על הכביש ולא חוסמים כבישים ולא עושים צעדות בלי אישור המשטרה, אז למשטרה ולצבא היה יותר זמן וכוח לטפל ברוצחים הפלסטינאים השפלים. אבל אתם בשלכם, גם היום יש למרות שהגוש סגור אתם נכנסים בלי אישור או דרך השדות או בתא המטען של מכוניות וכו'. אז לפני שאת באה בטענות אל שרון,תבדקי את הציציות שלך. ודרך אגב, אני לא מאלה שבעד ההתנתקות. אבל יש דרכים אחרות להביע את מה שאתם רוצים להעביר/להגיד. האחריות לכך שכוחות הביטחון עסוקים במקום בלטפל ברוצחים אלה בכם , זו גם אחריות שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא היו פיגועים לפני כן? הא!!
ל"ת
שכל צה''ל ישב שם,
24/07/05 12:12
|
|
 |
22.
הרוצחים יקבלו וילה בגני טל
ל"ת
א.שרון,
24/07/05 10:38
|
|
 |
21.
המזרח התיכון מקום מאד מסוכן
ל"ת
טוני,
24/07/05 10:37
|
|
 |
20.
תיקון טעות
ארז,
24/07/05 10:30
|
הם רק נהרגו (ראה כתבת שער במעריב). לא יפה לקלקל לשמאלנים את היום. ולשמעון פרס תוסיף עוד שניים לרשימת קורבנות השלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שפרס בממשלה
סמולני משריח,
24/07/05 12:57
|
אחרת היינו צריכים להזכיר כל הזמן את אוסלו כתירוץ לאוזלת היד של הימין, וזה כבר מתחיל להיות מגוחך אחרי כל שנות שלטון הימין מאז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
זהבי, הגיע הזמן שתתעורר
שי,
24/07/05 10:24
|
גם אם אתה בעד פינוי קטיף, תהיה מספיק הוגן לצעוק שמי שאחראי לנסיגה תחת אש אחראי גם לרצח אזרחים. כל עוד לא מפנים משם את המתנחלים, צה''ל אחראי על חייהם. לא ייתכן ששני רוצחים פלסטינים מסוממים ישבו להם בנחת לאורך ''ציר'' של 3-4 ק''מ ויירו מטחי כדורים על מכוניות חולפות ללא הפרעה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך הוא יתעורר? הויסקי משאיר
ל"ת
אותו מסטול,
כל הזמן.,
24/07/05 18:29
|
|
 |
18.
לנתן זהבי
דינה,
ת''א,
24/07/05 10:23
|
כתיבתך נוגעת תמיד ללבי כי היא רגישה ומרגשת, מראה על יחס רגיש וקשב למצוקות הזולת, מה שהוא מצרך נדיר במקומותינו. משתתפת באבלך ושלא תדע עוד אובדנים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
תנחומיי מעומק הלב....
ל"ת
אורן,
ת''א,
24/07/05 10:20
|
|
 |
16.
יהא... זכרם... ברוך... :(
ל"ת
אורית,
24/07/05 10:15
|
|
 |
15.
אני אגיד לך משהו כואב נתן
איש מעשה,
24/07/05 10:14
|
דיבורים לא משפיעים כהוא זה על כלום, רק מעשים קובעים ! אם אתה מעוניין להשפיע (להגיד מה רע, זה הדבר הקל ביותר), צריך לעשות מעשה. יום הבסטיליה קרב..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יום הבסטיליה?
סמולני משריח,
24/07/05 12:58
|
כלומר אתה מתכוון לעלות לקריית הממשלה בירושלים ולהתחיל לערוף ראשים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא? נישמע כיף.
ל"ת
משחיז גרזינים,
24/07/05 18:28
|
|
 |
14.
איך יכול להיות ?
מופתע,
ארץ ישראל,
24/07/05 10:08
|
ממתי אנשי תקשורת נהרגים ?? אבל דוב היה מיוחד [כמו כל יהודי] וחבל על דאבדין. ה' נתן וה' לקח-יהי שם ה' מבורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
זהבי, טול עצמך גבוה יותר
רוני לוי,
24/07/05 10:08
|
1. הספד נאה. חבל על דאבדין ולא משתכחין. 2. לך לכנסת, לך לפעילות ייצוגית - שם ניתן להטביע חותם בחקיקה, בעשייה, בנתינה, בחלוקת משאבים צודקת יותר, בשינוי סדר עדיפויות. 3. מכל מקום, תבורך. גם כשאתה כועס יותר מדי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הוכחה נוספת לזה שצריך לצאת משם
ל"ת
איש,
מקום,
24/07/05 10:06
|
|
 |
מקום שיש פיגוע צריך לתת לרוצח?
אני הקטנה,
א''י שלנו,
24/07/05 12:32
|
הוכחה נוספת שצריך לפנות את לונדון! 2 פיגועי ענק. צריך לפנות את ניו יורק- אלפי אנשים נרצחו שם. כל מקום שיש בו פיגוע אז צריך לתת אותו לרוצחים?!?!?!?! להפך!!!! צריך לשמור עליו ולא לתת אותו לרוצחים !! למה להראות לרוחים שהפשע משתלם?!?!?!!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קטנה יקרה,
סמולני משריח,
24/07/05 15:53
|
א. בעניין מושא תגובתך: לא צריך להתייחס לכל אידיוט. יש רמה מסוימת של טיפשות שעדיף לא להגרר אליה. ב. עם כל הצער על הרצח הנתעב, ההחלטה לעזוב את רצועת עזה אינה קשורה אליו, והיא טובה בכל קנה מידה (אנושי, מוסרי, יהודי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ארור
יעקב,
רמת גן,
24/07/05 10:05
|
|
 |
ארור מובארק...?
אסי,
24/07/05 11:12
|
|
 |
כמובן שפרס מחמש אותם
עוד אחד בלי שכל,
24/07/05 12:59
|
|
 |
10.
Crying with you all
Jay,
London,
24/07/05 10:00
|
|
 |
9.
תסתכל במראה
ציוני,
ארץ ישראל,
24/07/05 10:00
|
כן זהבי, תסתכל טוב טוב במראה, כי השמאל עם התבוסתנות המטופשת שלו (ואתה כלול ב''שמאל'', כמובן) נותן רוח גבית לטרור. אתם והתגובות שלכם נותנים למחבלים תחושה (ולפעמים הוכחה במעשים) שהשיטות שלהם מנצחות. תמצא לך, זהבי, מראה בבית ותסתכל טוב טוב על עצמך רגע לפני ורגע אחרי שאתה כותב '' ארורים אתם רוצחי עזה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הכעס עליו? מי שדעותיו נוטות
רויטל,
24/07/05 11:33
|
שמאלה מסכים עם מעשי רצח של הפלשתינאים? מה זו אכסיומה? איזו בורות, איזו שנאת חינם. נתן זהבי איש ישר, ישיר, אמיתי, אכפתי ורגיש לזולת. אכן, למרות סלידתו מהפוליטיקה, אין מנוס מלהפוך את מילותיו למעשים ולקפוץ לביצה, למען יוכל לעשות שינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא רחוק מכל מה שכתבת
ציוני,
ארץ ישראל,
24/07/05 12:26
|
זהבי הוא איש שלילי שזורע מחלוקת בעם. שום דבר חיובי לא יוצא ממנו. כל ''הדאגה לזולת'' כביכול שלו היא פשוט גימיק תקשורתי, תחתיו הוא מביע את דעותיו הקיצוניות. האיש הוא סכנה - הוא וכמוהו הם אחת הסיבות מדוע הטרור גובר. מחבלים שואפים עידוד מאנשים כמו זהבי. זהבי הוא איש צבוע ותבוסתן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כנס בבקשה נתן חשוב מאוד
שמוליק,
צפת,
24/07/05 09:59
|
אם מפגיני הימין לא היו מפגינים במחסום כיסופים אז צהייל היה יכול ליהיות עסוק למשימות אחרות ותאמין לי אני ימיני ולא סתם אני כותב את זה כי אני מבין שכול צהייל מופנה בשביל למנוע הפגנות ולא יכול ליהילחם בטרור אבל גם אתה נתן זהבי אני משתתף בצערך אבל כול השנים הייתה בשמאל זאת אומרת במילים עדינות שמאלני ואולי עכשיו תבין מה זה טרור ושצריך ליהילחם במחבלים ולא ליהיכנע להם ובפעם הבאה תעשה את השיקולים שלך למי להאמין לשמאל או לימין כי עדיף לימין אז נתן בבקשה תחשוב אל זה שוב כי זה מאוד חשוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
Personal e-mail please
Shlomo,
Atlanta,
24/07/05 09:58
|
Natan Zehavi, I was Dov's brother in law. I would like to ask you a few questions. Please write me with your e-mail address
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חבל ששניהם מתו באיזור מיותר
רוחמה בת-ציון,
אפרת,
24/07/05 09:57
|
לחלוטין=כל תושבי אפרת תומכים כעת בהינתקות כדי שלא יהיו ארועים כאילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם את באמת תושבת אפרת
בנצי,
לא מאפרת,
24/07/05 15:15
|
מדוע אינך עוזבת מיד ובדיעבד את ההתנחלות הבלתי חוקית הזאת?
את פורעת חוק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוחמה בת ציון מאפרת?????
מאיר,
גוש עציון,
24/07/05 14:36
|
אולי תגידי באיזה רחוב את גרה כי שמך לא מופיע ב''גושפון'' שבו כל מספרי הטלפון של אפרת. חוץ מזה מי שכותב שתושבי אפרת תומכים בהנתקות יכול ללכת ולתת הופעות כי הוא כנראה בדרן רציני.
אגב שמעתי שברמת אביב כולם חרדים. (זה אותו הגיון בדיוק)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה כל המכוניות באפרת עם
תושבת אפרת,
24/07/05 12:25
|
סרטים כתומים? לא ידעתי שגם באפרת יש שקרנים כמוך. יום אחד אפגוש אותך, ואשאל אותך, מה הקטע שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה טיפשית לכל מי שמכיר
אמירי ק',
אפרת,
24/07/05 13:00
|
את המתיישבים הוותיקים בהתנחלויות. יש מעט מאוד מתיישבים בהתנחלויות שיש בהם האומץ להביע דעה שונה מזאת של הנהגת גוש אמונים וימינה לו.לכן רוב תושבי אפרת תולים על מכוניותיהם סרטים כתומים גם כשבליבם תפילה להתנתקות מעזה. ברור וידוע שבאפרת אם לא תליתה סרט כתום על ריכבך הבעת בכך דעה ואתה מסתכן בנידוי ע''י חלק מהקהילה ובוודאי ע''י ראשיה. מי ירצה בכך? עדיף לשקר לעצמך מאשר להיות מנודה ע''י מנהיגי הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקום מיותר?הגדרת שמאל חדשה?
אפרת האפרתית,
התנחלות מנרה,
24/07/05 11:54
|
מה מיותר מי מיותר?האמירה שלך מיותרת. מי שמך להגג בשם כל תושבי אפרת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעתי על תושב אפרת אחד שמתנגד.
אחד שמכיר,
מספיק מאפרת,
24/07/05 11:21
|
מה את מקשקשת? לא יודע אם את מאפרת או לא, ואכן צר על מותם של בני הזוג, אבל זה לא המקום להפיץ שקרים! כל תושבי אפרת תומכים בהתנתקות? אולי קומץ.
נ.ב. ב''כל'' את כוללת גם את נדיה מטר, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כאשר הבעתי תמיכה בהינתקות
ל.נ,
אפרת,
24/07/05 15:40
|
|
 |
תגובה ל-6
**********,
ירושלים,
24/07/05 11:14
|
ואת באמת חושבת שברגע שנצא מכל האזורים ה''מיותרים'' האלה יהיה שקט? את באמת חושבת שאם ניתן לרוצחים האלה את ה''חלק'' הזה מארצנו מה שיקרה זה שהם ישבו בשקט? הרי הם כבר אמרו את זה הרבה יותר מפעם אחת והודיעו על זה בפומבי- הם ימשיכו לרצוח ולטבוח בנו עד שכל הארץ תהיה שלהם. אז זה שנצא משם לא יעזור, אלה יהיה רע יותר במקום לטפל בהם אנחנו נותנים להם פרס.... עם ההתנתקות הזאת אנחנו מתאבדים!!!!!!! קדימה לפקוח את העיניים. דייייייייי להיות תמימים!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי, הטפשות...
עמרי,
24/07/05 11:07
|
אין ספק, אחרי ה''התנתקות'' לא יהיו ארועים כאלה...כאילו ישיבה של יהודים בגוש קטיף (חלק מארץ ישראל, ארצו של עם ישראל) היא הסיבה למעשי הרצח המתועבים של הערבים הארורים. כאילו שהם צריכים סיבה לרצוח - פה, בלונדון, במדריד, בניו-יורק או בכל מקום אחר בו משהו לא מוצא חן בעיניהם.
די לכיבוש הטרור הערבי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לסגת מגוש עציון ועכשיו!
תושב אפרת,
אפרת,
24/07/05 11:05
|
אל תבלבלי בשכל ואל תדברי בשם תושבי אפרת. אמנם יש שם חבורה לא קטנה של מניאקים שנהיו שמאלנים אחרי שהתיישבו בנחת באפרת הבוגרנית והכובשת שלהם, 4 דקות מירושלים, אבל רובם המכריע של תושבי אפרת מתנגדים לפינוי , רואים את המציאות נכוחה ופועלים בהתאם. אז מה, האם תוותרי על הבית שלך תמורת ''שלום אמיתי''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תושבי השטחים, עאלק....
ל"ת
ישראל,
24/07/05 12:06
|
|
 |
5.
נו עגל איפה ההרצאות על התנתקות
ל"ת
ינתי זהביזי,
ישראל,
24/07/05 09:55
|
|
 |
4.
הם מצאו את מותם בשטח כבוש
רחמים ציוני,
כפר מימון,
24/07/05 09:55
|
בו לא היה להם מה לחפש-זה מחיר ההחזקה האווילית בשטחים ערביים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה תמצא מות בשטח כבוש
ל"ת
ידידיה עבודי,
חיפה כבושה,
24/07/05 11:56
|
|
 |
גם המתים בתל אביב כך?
ל"ת
חזור לגולה!,
24/07/05 11:15
|
|
 |
''מצאו את מותם''?
מחמוד,
עבאס,
24/07/05 11:10
|
הם לא חיפשו ולא מצאו. הם נרצחו, נטבחו על-ידי רוצחים ערבים מנוולים, שרצחו אותם כפי שהם רוצחים יהודים כבר למעלה מ- 100 שנה, לא בגלל ש''יורים בילדים פלסטינים'', אלא מפני שהם יהודים המעזים לחיות בארץ ישראל.
נמאס מכם, רוצחים שפלים וארורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשרי המתנחל המחפש ומוצא
ל"ת
רפי,
קדמה,
24/07/05 15:40
|
|
 |
אתה עוד פסיכי שמפריע על הבוקר
ל"ת
דר נו,
24/07/05 11:05
|
|
 |
3.
אם הצבא היה משקיע אחוז אחד
נעמה,
גוש קטיף,
24/07/05 09:52
|
אם הצבא היה משקיע אחוז אחד מהכוחות אותם הוא מקצה לגחמותיו הפוליטיות של שרון, אין ספק שהרצח היה נמנע!!!!!!!!!!!!!!! במקום להילחם בעם שלנו צריך להילחם במחבלים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שרון- הכל בגללך! אתה אשם ברצח של דב ורחל קול! תסתכל לילדים שלהם בעיניים!!!!! יהי זכרם ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמחת רוב העם ולצערך אנחנו חיי
חיים בדמוקרטיה!,
24/07/05 13:19
|
וההחלטות מתקבלות על ידי הממשלה שנתמכת על ידי הקואליציה שמייצגת את רוב העם. עצוב שבגלל שאת וחברייך תקועים כמו קוץ בתח... בעזה, מיטב אנשינו מיטב אנשינו מתים בהגנה עליך ועל קומץ הקיצוניים הפנטים שמלוה אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החומה הסינית אשמה
גם דמוקרט,
24/07/05 14:05
|
אם הסינים לא היו בונים חומה לא היו אלפי חילים סינים מקפחים את חייהם על החומה החומה אשמה @ למה אתה מזכיר לי את ליוינגסטון ? למה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמה העם איתך
ל"ת
יואב,
24/07/05 12:29
|
|
 |
כל העם עם נעמה? משאל עם עכשיו
פתאום קם אדם,
24/07/05 13:13
|
|
 |
אם ההתנתקות לא היתה נדחית בגלל
שפוי מלחמה,
24/07/05 12:12
|
|
 |
צודקת 100% יישר כח
ל"ת
ציוני,
ארץ ישראל,
24/07/05 11:35
|
|
 |
בושי לך נעמה
מוקי,
כרכור,
24/07/05 11:22
|
כמעט 40 שנה מפנה צה''ל חלק ניכר מהכוחות לאבטח מתנחלים כאלה ואחרים, באישור או שלא באישור. אילו היו המפגינים/המתנחלים מציקים פחות לצה''ל, יתכן שאפשר היה לשמור טוב יותר. משתמע מכך נעמה שהאשמה לפחות בחלקה מוטלת עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוקי מתחסד עלוב
אליוי,
24/07/05 12:45
|
הצבא במשך שבועות וחודשים מתעסק עם העשבים השוטים במחנה השלום ! מנענעי הגדר האנרכיסטים המגינים האנושים על ערפאת וחבריו תאיו''ש ונשות המחסומים הסרבנים שדלדלו את שורות הצבא כל תומכי המאבק הצודק שמעודדים את הטרור ! כל המשמיצים שמלשינים בהאג הרבים שנלחמו בגופם נגד הסיכולים ! של נעליך וטהר עצמך קודם שאתה פוצה פה !! הפלסתינאים הם שאומרים שמעודדי הטרור הם סרבני השמאל וספיחיהם! ולהיפך המתנחלים הם החומה הבצורה שמונעת מהם להגדיל את הטרור !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ה''הגנה'' על המתנחלים גרמה להרבה
מאוד אבדות בקרב,
24/07/05 13:16
|
חיילינו. לצאת מעזה ומהר, מיטב אנשנו מתים בגלל גחמה של קומץ קיצוניים פנאטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גאגרפיה אתה יודע ?
מרקו פולו,
24/07/05 13:55
|
קח מפה ותגלה שהקיבוצים לאורך הגדר וגם שדרות קרובים לעיר עזה ולבית חנון יותר מאשר גוש קטיף !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם צה''ל היה פנוי להשקיע
נעים,
גוש 3 עזה,
24/07/05 11:01
|
את הכוחות שהוא מקצה לעצור את התמרדויות המתנחלים הכתומים, אין ספק שהפעולה היתה נמנעת!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תצאו משם!! מה יש לכם לחפש שם
ל"ת
אי בים של ערבים,
י-ם,
24/07/05 10:55
|
|
 |
אבדה מיותרת במקום מיותר.
ל"ת
ש.ז,
24/07/05 10:54
|
|
 |
די כבר נמאסתם
גריזלי,
מדינת ישראל,
24/07/05 10:54
|
אין לכם מונופול על אלוהים. אין לכם מונופול על היהדות. ואין לכם מונופול על רצועת עזה. אתם ושכמותכם תוצאה איומה של שגיאה הסטורית מונומנטלית של ממשלות ישראל שלאחר ''מלחמת ששת הימים'' .שגיאות אפשר לתקן.אריק שרון הוא אחד מהמנהיגים שיצר את ה''גולם'' שקם עליו...אינטרסים של מדינה אינם נקבעים על ידי אמוציות... ואת ה.''קופונים '' מן הרצח הזה את ושכמותך מנסים לגזור על חשבונינו:הסיבה שצה''ל עסוק בכם היא כי חלק גדול מן המחנה הכתום פורעי חוק ללא מרכאות והם מסכנים את מדינת ישראל יותר מן המחבלים שרצחו את בני הזוג קול. הדגש שלי -מדינת ישראל --מוסרית ולא ''ארץ ישראל'' מושחתת ... וכמו כן -אל תלמדו אותנו ביטחון ופטריוטיות מהם... אריק שרון ניבחר (ולא על ידי) להנהיג ולא להיות מונהג ...וכל עוד זה המצב ואינכם רוצים להוציא את עצמכם מן הישות הישראלית הקימת מוטב שתחזרו אל התלם-אל מדינה ריבונית המנוהלת תחת חוקים שנחקקו על ידי בני אדם ולא חוקים דתיים שיעודם ל''היות יהודי בביתך ואדם בצאתך''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צורם לי
אופיר,
24/07/05 10:48
|
נעמה, את משתמשת ברצח לצורך פוליטי, ככלי לניגוח, וזה צורם, צורם מאוד. הרצח הוא בגלל הרוצח ולא בגלל דרך פוליטית כזו או אחרת. עבור כל ''בגלל'' שאת כותבת אפשר לכתוב ''בגלל'' הפוך. נגיד, משהו כמו ''אלמלא היו גרים יהודים בגוש קטיף, ממילא הרצח הזה היה נמנע''. את הדיון הפוליטי, השאירי פוליטי, עזבי את הנרצחים וכבודם מחוץ לזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הכיף שלך??
אלי,
24/07/05 10:48
|
זה הכיף שלך לרקוד על הדם שנשפך? זה הכיף שלך להאשים ? יש לשלוח בזמן בזה תנחומים למשפחה ולהצער על אובדנם הקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך מושג על מה את מדברת
גיא,
24/07/05 10:46
|
אז פשוט עדיף שתשתקי,
אפשר לעצור את הטרור הפלסטינאי, אבל בשביל זה צריך להרוג את כל הערבים בעולם.
את לא יכולה להרוג רק את הטרוריסטים, כי את גם לא יכולה למצוא את כולם, ועל כל אחד שתהרגי יקומו כמה במקומו.
את לא יכולה להרוג את כל הפלסטינאים, כי אז יקום העולם הערבי וימחק אותך מקיומך העלוב.
אז מה שנשאר זה פשוט לחסל את כל העולם הערבי, ולקוות ששאר העולם לא יכריז עלינו מלחמת עולם.
בהחלט אפשרי, לא?
דרך אגב, אם מישהו חושב שאפשרי להפסיק את הטרור, בבקשה, תגיבו, אני סקרן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב 100 אחוז
ל"ת
מיכל,
24/07/05 13:30
|
|
 |
לנעמה החוצפנית
.,
24/07/05 10:36
|
אם ''עם ישראל'' לא היה מפריע לצבא למלא את תפקידו, הוא היה יכול להגן, גם על הזוג קול בציר כיסופים, וגם על האזרחים שנפגעו בנתניה, על כולנו...
רק אתם שמים מקלות בגלגלים, ועוד מרגישים מבסוטים מזה שאתם עוברים על החוק, כאילו אין סיבה שיש חוק.
תתביישו לכם, תתבישו לכם כולם. תראו מה עשיתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את ממש מטומטמת.
ל"ת
ישראלי,
24/07/05 10:32
|
|
 |
2.
איתכם באבלכם....
צבי,
24/07/05 09:45
|
חבל... חבל... חבל... אנחנו כמו ברווזים במטווח. לזהבי אני מבקש ממך להגיד את המשפט הזה היום. עם ישראל כמו ברווזים במטווח. מכונית נוסעת והערבים מכוונים ויורים. ממש כואב הלב. יהי זכרם ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא..
ל"ת
קוקי,
פרדסיה,
24/07/05 15:41
|
|
 |
1.
עזה מקום מאוד מסוכן
ל"ת
דן,
א',
24/07/05 09:42
|
|
 |
ישראל מקום מסוכן
ל"ת
דייויד,
קנדה,
24/07/05 14:10
|
|
 |
קנדה מקום מסוכן בקרןב, נסדר לך
David,
Boca raton,
25/07/05 06:28
|
משהו עסיסי לברך עליו הגומל. אתה יודע מה? עזוב! אחותי נוסעת לקנדה WOW איזה מסוכן יהיה שם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-1
**********,
24/07/05 11:17
|
אנחנו כבר לא בעזה מזמן .... ואם היו עושים מה שבאמת צריך לעשות אז אולי היה שקט בכל הארץ. אם במקום להלחם בעם שלנו היו נלחמים באויבים שרוצחים וטובחים בנו אז היינו יכולים לחיות בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו תקועים בעזה ואנשים מתים
לשווא, פשוט עצו,
24/07/05 13:15
|
|