 |
147.
הערבים לא נותנים לחקור הלינץ'
ל"ת
שעשו בו כשידיו,
כפותות !!!!!,
06/08/05 21:28
|
|
 |
146.
כרמלה
מנדי,
כרמיאל,
06/08/05 16:44
|
מזל שהיא הגישה שאילתה לדו''צ. עוד היו מעמידים אותה במצב של מרגלית הר שפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
קוראים לו מחבל כיסוי תחת לשר מ
רני,
06/08/05 15:10
|
קוראים לו מחבל זה רק כיסוי תחת של שר הביטחון מופז והרמ''טכל ושל שרון העובדות נאמרו ונכתבו בכלי התיקשורת. השם מחבל הוא הש''ג.? בושה למדינה שיש לה מנהגים כאלה בתקופה קשה זאת. ועים מנהגים כאלה אין עתיד למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
מדאיג מאוד. איפה השב''כ ?
הרע עוד לפנינו,
06/08/05 14:57
|
את הרצח הזה ביצע מי שהוגדר תמהוני,די מבולבל שרמת החיילות שלו שואפת לאפס (שבוע בצבא). תארו לכם לוחם בוגר יחידה צבאית רצינית עם גישה לחומרי נפץ ואמל''ח שנחוש לגרום הרס בקנה מידה....מי בדיוק יעצור אותו לפני הפורענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
לקרוא לחלאה בשמה
בריא נפש,
בית שפויים,
06/08/05 11:34
|
מה פירוש ''החייל הרוצח''? הלא ברור כי כי מדובר כאן במחבל יהודי לו שמור מקום של כבוד בשולחנו של עראפת בגיהנום, יחד עם שאר החלאות. לא חייל ולא רוצח - מחבל ארור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
למה המתנחלים הפסידו?
יואל שפרינצק,
רחובות,
06/08/05 09:30
|
כי לעם לא באמת אכפת מהם. הם חיו בתוך עולם משלהם. מוקף גדרות. מוקף מגדלי שמירה. היו בטוחים שהם אדוני הארץ ומלכי העולם. ממשלות ישראל הרגילו אותם תמיד שכורעים ברך לכל פיפס שלהם, לכל גחמה, לכל קריזה שלהם. הם יבנו איפה שירצו מתי שירצו. קצת יאיימו ויקבלו כסף בלי הגבלה. כן אישור לא אישור. בנו לעצמם דימוי של הבן יקיר לי אפרים ומלח הארץ. ממשלות ישראל עמדו חסרות אונים או יותר נכון באין אונים מול החבורה הכוחנית הזאת. עד שבא שרון שמכיר אותם יותר טוב מכל אחד אחר. משום שהוא בעצמו היה ''אבי ההתיישבות'' והבין שמדינת ישראל לא יכולה להמשיך ולהיות המצורעת של העולם. שאין שום עתיד להתנחלויות, שעזה היא נטל, פצע שותת דם, שאי אפשר להמשיך ולהחזיק חצי צבא בשביל להגן על כמה אלפי מתנחלים סהרוריים, והם בשוק. לא רגילים ליחס כזה. כגודל התדהמה כך גודל השבר. הם מוכנים לעשות הכל כדי למנוע את הנסיגה מעזה. להרוס את צה''ל, להחריב את הדמוקרטיה, לעשות פולסא דנורא לשרון - כשכולם יודעים מה הכוונה מאחורי זה - ל''ייחל למותו''. אחר כך יקום איזה זאדה כזה ויירה בו והם יגידו הוא לא משלנו. הוא קיצוני. אנחנו מגנים. הם אחראים לאוירת ההסתה למסע הטרור נגד הממשלה הכנסת והעם. הפסדתם כי השתן עלה לכם לראש הפסדתם כי העם לא אתכם תראו בהפגנות שלכם . מי בא? רק מתנחלים ועוד מתנחלים ועוד מתנחלים ובני משפחותיהם בקו הירוק. זהו. חצי חילוני לא תמצאו שם וכידוע לכל בר בי רב דחד יומא מדינת ישראל היא מדינה חילונית. הרוב המכריע בה חילוניים. זהו. תכניסו טוב טוב לראש. הפנתם עורף למדינה ולעם והעם השיב לכם באותה מטבע. קחו את המטלטלין שלכם וצאו משם בשקט. אם לא הפינוי לא ייעצר בצפון השומרון אלא בבית אל, באלון מורה, בגבעת החרסינה, בנוקדים, במעלה חבר, בכל התנחלויות הדמה שבניתם על חשבון עם ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מבלבל את המוח חבל על הזמן!
קובי,
רמת השרון,
06/08/05 21:07
|
בגללך המדינה שלנו נראת ככה!!!!!!!!!!! חאפר רציני אתה!!! תתבגר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות שאיננה מקרית.
חילוני,
06/08/05 14:12
|
חזור על שקר מספיק פעמים - ומישהו יתחיל לחשוב שזו אמת.... העם ברובו נגד ההתנתקות. זו בדיוק הסיבה ששרון לא רצה משאל עם. הקריירה הפוליטית שלו מאחוריו אבל התהום בינך לבין שכנך - שגנבו את קולו והתעלמו מדעתו - לתהום הזאת תיפול אף אתה... הקדמת שמחה לאסון , איש טפש שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה.
ל"ת
רועי,
06/08/05 11:00
|
|
 |
141.
מה חדש
א,
06/08/05 09:20
|
מחדל רודף מחדל ואף לא אחד מהממונים משלם את המחיר- אין חדש תחת השמש !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
ככה זה עם 100% תקשורת שמאלנית
ל"ת
אריק,
ת''א,
06/08/05 09:19
|
|
 |
להתנהלות הימין אין קשר?
נמאס מהשקרנים,
06/08/05 12:34
|
למה שוב השמאלנים אשמים? נכון, הם שטפו לילד בתפוח את המוח, הם הכניסו לו לראש ''יהודי לא מגרש יהודי'', הם, כמוך, הכניסו לו לראש שכל דיווח אובייקטיבי ועינייני הוא שמאלני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מטורף מראשון לציון, נקודה.
ל"ת
שמאלן דמגוג,
תפסיק להסית,
06/08/05 21:27
|
|
 |
139.
איזה כיף. עוזבים את עזה לנצח!!
ניכטווילר,
נצרת עילית,
06/08/05 09:19
|
מתנחלים שיתגעגעו יוכלו לקבל ויזה במשרדי התאום והקישור הפלשתינים. חוץ מהם איש לא יתגעגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
לצערי קבנ''י צהל זקוקים הםלטפול
ל"ת
רופא נפשבמלואים,
06/08/05 08:51
|
|
 |
137.
הקלות הבלתי נסבלת של הגיוס
הצבא אשם,
06/08/05 08:22
|
הצבא היום לא יודע את מי הוא מגייס, עוד יותר חמור - הוא לא יודע למי הוא נותן להחזיק נשק. כולל לאנשים שבסופו דבר ייפגעו בעצמם (כמה התאבדויות עם נשקי צה''ל הרי כבר היו...) או באחרים. זה הזמן לחשבון נפש עמוק של החברה ושל הצבא לא כולם מתאימים לשירות צבאי!!!
והדבר היותר מצמרר למחשבה, שאם זה היה קורה בשטחים ולא בלב ישראל - בשפרעם, היינו שומעים רק על עוד מבצע שיצא משליטה, הרי כמה מטורפים כאלה מסתובבים בשטחים הכבושים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
ואים היו לוקחים לו הנשק?
אבא ללוחם,
לא סרבן,
06/08/05 07:58
|
סכין זולה והורגת עולה בדיוק 5 ש''ח, תרוצים להורים תמיד יהיו כדי להאשים את הצבא, צה''ל לא רצח, רצח ילד שהוסת ע''י כהניסטים טרוריסים, בדיוק כפי שעושים החמאס וארגוני פשע וטרור, שהוא ניצול מיסכנות של אנשים כדי לשרת אינטרסים של טרור ושינאת האחר, אבל אדם שרוצה לבציע רצח ימצא את הכלים לכך, ובואו נאמר שלא היה מגוייס, לא היה מבוצע הדבר?, עד שהשלטונות לא יבצעו חסול ממוקד ואחר בראשי הטרור הישראלי בדיוק כפי שעושים בג'נין שכם, טול כרם ועוד, כך יש לפעול נגד הטרור היהודי, כל עוד בן גביר, מרזל וזבלים אחרים מסתובבים חופשי, כן יש לנו מה לחשוש מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך ב 100%
ל"ת
ערבי,
מרכז,
06/08/05 09:22
|
|
 |
צודק % 100 ! כל מילה מילה
ל"ת
ישראלי,
כאן,
06/08/05 09:17
|
|
 |
135.
חייבים חקירה מיידית בלא דחייה.
boris d,
חיפה,
06/08/05 07:42
|
אולי מדובר על המצאת משטרה שעוד לא נבדקה. שאלה: לאן הילד נסה באוטובוס הזה? לו היתה לו כוונה לרצוח ערבים, למה הוא הגיע דבקה לשפרעם?
מה היה לו נגד אנשים ישראלים חפים מפשע שנרצחו ליד חיפה בכלל . אם היה לו בראשו כוונה רעה למה הוא בחר את האוטובוס הנורא ולא בחר דרך חכם יותר כדי לבצע את זממו? מי ראה שחייל סתם התחיל לראות באנשים, בנשים?
האם יכולות שכל הסיפור על כוונתו לרצוח ערבים הוא מוצץ מהאצבע, שקרי? סיפור על כוונות לרצוח אנשים חפים מפשע, נראה המצאה ספקית חסרת טעם ואחריות. הכל נקשר באופן מלאכותי לעובדה שהוא סירב להשתתף בעקירת יהודים מבתיהם. הילד הזה שנאשם ללא חקירה ברצח לא נראה רוצח או אפילו מסוגל לרצוח.
הכל הסיפור על הרצח לא נראה לי אמתי. אולי מדובר על המצאת משטרה שעוד לא נבדקה. שאלה: לאן הילד נסה באוטובוס הזה? לו היתה לו כוונה לרצוח ערבים, למה הוא הגיע דבקה לשפרעם?
מה היה לו נגד אנשים ישראלים חפים מפשע שנרצחו ליד חיפה בכלל . אם היה לו בראשו כוונה רעה למה הוא בחר את האוטובוס הנורא ולא בחר דרך חכם יותר כדי לבצע את זממו? מי ראה שחייל סתם התחיל לראות באנשים, בנשים?
האם יכולות שכל הסיפור על כוונתו לרצוח ערבים הוא מוצץ מהאצבע, שקרי? סיפור על כוונות לרצוח אנשים חפים מפשע, נראה המצאה ספקית חסרת טעם ואחריות. הכל נקשר באופן מלאכותי לעובדה שהוא סירב להשתתף בעקירת יהודים מבתיהם. הילד הזה שנאשם ללא חקירה ברצח לא נראה רוצח או אפילו מסוגל לרצוח.
הכל הסיפור על הרצח לא נראה לי אמתי. חייבים חקירה מיידית בלא דחייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
הבחור נתו זדה היה עם שריטה .
אזרחית,
06/08/05 07:33
|
הבן שלי התגייס לטירונות בחודש מרץ ואיתו התגייס גם החייל זדה. כולם בבסיס ידעו שיש לבחור שריטה במוח , וירדו לחייו. הבחור עשה שמירות בכניסה לבסיס, ולא הסתיר את הכעסים שלו מעצם ההתנתקות מגוש קטיף. לאחר שבועיים של טירונות, הבחור זדה לקח את הנשק שלו , השאיר את בגדיו בבסיס ועזב את המקום . כולם ידעו שהבחור מוזר ביותר. מי שצריך לשאת היום באחריות, הוא הצבא. ייתכן שהבחור היה חולה נפש (מה שנראה בתמונות) . וחולה נפש אי אפשר לשפוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל מתנחל וסרט כתום יש שריטה
עמירה,
06/08/05 08:45
|
ברור שכל ימני גזען שפל שחולם על כבוש ומלחמת נצח הוא בעל שריטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
צהל...מסכנים לא יכולים לענות ל
יושר,
06/08/05 04:49
|
|
 |
132.
הוא חייל צריך לערוך לו לוויה
צבאית,
06/08/05 04:46
|
הוא חייל ,, ולכן צריך לערוך לו לוויה צבאית. זה שהוא חייל ברור לכולם . זה שהרג ערבים חפים מפשע גם זה ברור. זה שלא נשלח ע''י הצבא לבצע את המעשה , גם זה ברור לכולם. וזה שעשה מעשה נפשע גם ברור לכולם. חייל צה'' ל נירצח ונעשה בוא לינצ ע''י המון ערבי זועם והצבא בכלל לא צריך להתלבט אם לערוך לו לוויה צבאית . זה צריך להיות מובן מאליו שהצבא צריך לערוך לו לוויה צבאית ולתת לו את הכבוד האחרון. ואני מאוד מקווה שבמשרד הביטחון יידעו לתגמל את משפחתו של החייל. כי כשערבי ישראלי התאבד בתחנת רכבת בנהריה לפני מספר שנים והרג יהודים חפים מפשע. ביטוח לאומי ידעו לתגמל את אלמנתו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצח על רקע לאומני-הדחה אוטומטי
מצה''ל,
הסתירה בין,
06/08/05 08:00
|
הסתירה בין להיות חייל בצה''ל ובו בזמן לבצע רצח על רקע לאומני בלתי נתנת לגישור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
נתן זדה חייל זכרונו לברכה
תמים,
06/08/05 04:40
|
אם כול הכבוד קשה לי להאמין שהוא רצה לירצוח אני לא מאמין לזה יותר ניראה לי שלא הייתה לו ברירה להרוג אין למה לצפות שחייל לבד באוטובוס מלא ערבים שניסו ליגנוב לו את הנשק או להרוג אותו ועוד שהוא בישוב מלא ערבים ולבד אז הוא הייה חייב לעשות את זה כי לא היה לו ברירה הערבים האלה התגרו בו ואז הרגו אותו שלא נישמע את האמת במה שקרה הגירסה המקורית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב סברות כרס?
ע''ש,
ת''א,
06/08/05 17:11
|
מה זה, התגובה הזו? איזה מין המצאות לטהר את השרץ? העריק ''התמים'' עלה לאוטובוס של אגד, במדינת ישראל, לא בשטחים הכבושים. ודרך אגב, חלק גדול מתושבי שפרעם משרתים בצהל ובמג''ב. אז מה זה הקשקוש הזה, שהם רצו לגזול את נשקו של החיל. וכו'?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להצדיק רוצח, זה כמו לרצוח
אמיר,
ירושלים,
06/08/05 07:00
|
מותר להיות ''תמים'', אבל אסור להתמם: על האפשרות שזדה עלה לאוטובוס עם כוונה ברורה, מראש, לרצוח ערבים חשבת!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
פיגוע = רצח
ישראלי,
גן הצבועים,
06/08/05 00:54
|
למה כאשר יהודי הורג אדם כולם פה קוראים לו --- רוצח למה כאשר ערבי הורג אדם כולם פה קוראים לו
מתאבד, פיגוע, טרוריסט, מחבל, רקע לאומני,
מהיום בבקשה לקרוא גם להם ר ו צ ח
ולנהרגים = נרצחים
תודה רבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה משנה איך קוראים למתים :(
ל"ת
שבי,
06/08/05 09:13
|
|
 |
129.
ראשים חייבים לעוף.
ע.,
נתניה,
06/08/05 00:47
|
לא לטייח , מפקד ניצנים , ראש אכא , מפקד מצח חייבים לשלם את המחיר. חוסר הפעולה שלהם גבה קורבנות חפים מפשע ו הצמיח לנו מחבל יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
ערביי ישראל תגנו הלינץ!!!
יאיר,
דרום,
06/08/05 00:44
|
עפ''י התמונות שפורסמו הרוצח/המחבל נרצח בעודו אזוק באזיקי משטרת ישראל. הייתכן כי המשטרה אזקה גופה? נראה כי נרצח לאחר שנכבל. מעליב לא ערביי ישראל שמקבלים בחברה הישראלית שאצלכם מבצעים לינץ זה טבעי ולא צריך לדבר על זה כי תארו לכם שזה היה קורה כלפי פלשתיני בת''א?......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
מה שלום המחבלת טלי פחימה?
ל"ת
יורם,
05/08/05 23:40
|
|
 |
126.
וידוא הריגה ליהודי?תתביישו
ל"ת
ממשלה נאצית,
לא נהגה כך,
05/08/05 23:21
|
|
 |
126
אקספרס לגיהנום,
דור ב,
06/08/05 08:03
|
חבל שלא עברת את השואה, היית מתבטא אחרת, אבל אני אדם מאמין בדרכי, יש לי זמן מישהו כבר יגמור עמך חשבון על דברי ההבל שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילד. לך לישון כבר ואל תקשקש פה
ל"ת
הורה מודאג,
תל אביב,
05/08/05 23:45
|
|
 |
אתה צריך לישון אבל'א
ל"ת
תמים,
06/08/05 04:03
|
|
 |
125.
כששרון שחרר את המחבל שבצע פגוע
במסעדת מקסים,
זה היה בסדר?,
05/08/05 23:20
|
|
 |
124.
לכל השמאלנים עם הראש באדמה
אא,
05/08/05 23:01
|
אתם בטח חושבים שאחרי ההתנתקות יהיה שקט שלום ואחווה אז יש לי חדשות בשבילכם לא יהיה שקט הערבים ראו שהצליחו לגרש אותנו בכח
הם ימשיכו להילחם והם לא מסתירים את זה רק מה הראש שלכם באדמה כמו בת יענה ולכן אתם לא רואים
כבר מכינים באשקלון את מערכת הכריזה שחר אדום אז מה נברח גם מאשקלון? ואולי גם משדרות? שדרות הולכת לקבל ים של קאסמים אחרי ההתנתקות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 124 ולשאר המטומטמים
אמיר,
ראשל''צ,
06/08/05 17:54
|
תקראו את תגובה 122 אולי זה יכניס בכם קצת בינה, למרות שאני לא מאמין באמת שזה ייקרה אתם פשוט דפוקים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124 אתה חוזר כמו תוכי
מוטי חיפה,
06/08/05 08:07
|
כך אמרו על הנסיגה בלבנון, צא מהחור בו אתה מגיב לך לאיזה צימר בגליל ותחזור אולי שפוי למקלדת ואים לא יעזור, ביטוח בריאות נותן טפול נפשי בחינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה בכלל לא קשור לשקט
שםרה זלבנסקי,
ראש פינה,
05/08/05 23:48
|
לא יוצאים בגלל השקט. שקט צהל האדיר יצטרך לדאוג שיהיה. אנחנו יוצאים משם כי מדינה נורמלית לא יכולה להחזיק מושבה קולוניאלית של שבעת אלפים מתנחלים בתוך מליון וחצי ערבים, באזור הכי צפוף והכי עני בעולם. אין לנו מה לחפש שם. היתה טעות מלכתחילה להכנס לשם. צריך לצאת מעזה מה שיותר מהר. כל הכבוד לשרון שירד לו האסימון באחור והבין שנוכחות בעזה זה טעות טארגית היסטורית כמו הנוכחות שהיתה לנו בלבנון ושעליה שילמנו בדמים יקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת עובדות או שמא שכחת
המטיף,
06/08/05 09:06
|
שיצאנו כבר מעזה, עזה ויריחו תחילה מבית מדרשם של החולמים בע''מ: שמעון, יוסי (ילד שלי מוצלח) ויצחק שצחקו עלינו כל הדרך אל הבנק. תפנימו לא יהיה פה שלום מפני שהערבים לא רוצים שיהיה פה שלום, האינתיפאדה בגליל מתקרבת כדי לקחת לך את הבית בראש פינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עני? הכל יחסי! לא למדינות ערב
ידעני,
06/08/05 02:54
|
עני? הכל יחסי! לא למדינות ערב, שם ההכנסה הממוצעת נמוכה יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכנסה ממוצעת? בעזה? הצחקת
היוגב,
ראש העין,
06/08/05 09:22
|
בעזה אין הכנסה ממוצעת. שמונים אחוז שם מובטלים. אין שם דמי אבטלה. אין לך מושג וחצי מושג. מול כל העוני המחפיר הזה ישבו כמה אלפי מתנחלים על האדמות היחידות הפוריות ברצועה, גידלו חסה בלי תולעים כדי שיהודים ''שומרי מצוות'' חס וחלילה לא יעברו על איסור כלשהו, ובעזרת תאילנדים נפלים ופלשתינים שקיבלו משכורות רעב עשו מיליונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
פניה דחופה לשב''כ
נדרשת פעולה,
05/08/05 22:41
|
יש לבדוק דחוף את הנאמר על ידי הקיצונים בפורומים של הימין. תתחילו ברוטר.נט וערוץ 7 נאמרים שם דברים שמדליקים זרקורים של נורות אדומות !!! מדובר על הסתה מהסוג האלים והמסוכן !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל אינה מדינה בולשביקית
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/08/05 23:29
|
יש מדינות ערב שכנות שם תמצא את מקומך ואת אחייך.
חייל כפות הנרצח על ידי אספסוף ערבי - הוא גיבור ישראל, וכך הוא יזכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על ''דמוקרטיה מתגוננת'' שמעת ?
שקול מילים,
הIP שלך חשוף,
06/08/05 15:39
|
אם המחבל הרוצח הוא גיבור ישראל בעיניך אז ראוי שגם אתה תהיה נתון לפיקוח השב''כ...אתה סכנה למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיבור ישראל הוא לא אדם
הדס,
ישראל,
05/08/05 23:43
|
שיורה לכול עבר באזרחים היושבים באוטובוס.
ורק אם מישהו לא מסכים עם דיעותך, לא אומר שהוא ערבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
תקראו בעיון ואז תגיבו
רועי,
הוד השרון,
05/08/05 22:37
|
ראשית: אני רוצה לשלוח את תנחומיי למשפחות ההרוגים ואיחולי החלמה מהירה לפצועים, כמו שאני עושה בכל תגובה שאני כותב לכל אירוע טרור. שנית: לא לחינם אמרו חז''ל ''חכמים הזהרו בלשונכם'' ו ''מוות וחיים ביד לשון''. השיטה הזו, לפיה נצמדים רבנים מסויימים לצעירים מבולבלים ומבלבלים אותם עוד יותר היא בזוייה בעיניי. אדם אשר קיבל חינוך תורני לא יכול לבצע מעשים כאלה משום שיש לו את הבסיס - התורה, והוא יודע שאסור לרצוח ושדין התורה חזק מדין רבנן. לעומתו, אדם אשר קיבל חינוך חילוני, ואינו מכיר את הבסיס יכול ללכת אחרי דברי רבנים מסיתים ומדיחים ואלה יאכילו אותו בכפית את כל דברי ההבל שלהם והוא ישמע, יעשה, ועוד יכשכש בזנב. יש להקיא רבנים אלה מקרבנו משום שבמעשיהם הם מקיימים רק חלק מהתורה ולא את התורה כולה. הם סבורים שהמטרה מקדשת את האמצעים, בעוד אני (וגם חז''ל) סבור שהדרך לגהנום רצופה בכוונות טובות. שלישית: כבן למשפחה שכולה, כחייל צה''ל בעבר, וכמילואימניק פעיל בהווה, אני בוש ונכלם מהאפשרות שרוצח ייקבר לצד חללי צה''ל. זוהי זילות של בית עלמין צבאי, ויריקה בפרצופם של כל המשפחות השכולות. המחבל היהודי אינו יכול להחשב חייל צה''ל מכמה סיבות: הוא ירק על צה''ל פעמיים - בפעם הראשונה עם עריקתו, ובפעם השנייה בכך שביצע מעשה טרור (כן, הוא מחבל שביצע מעשה טרור ויש לקרוא לילד בשמו) בעודו לובש את מדי צה''ל). אל תתנו לו לירוק על צה''ל ועל המשפחות השכולות בפעם השלישית - קיברו אותו בבית עלמין אזרחי. רביעית: לכל אלה שמגנים את הלינץ' - גם אני מגנה אותו ואולם, אינני יודע איך אני הייתי נוהג אם אדם היה עולה על אוטובוס במקום מגוריי ומתחיל לירות בשכניי ובמכריי. סביר להניח שהיה הזעם משתלט עלי, כמו על רבים מהמגיבים פה (שבד''כ קוראים לנקם ושילם) וסביר להניח שהייתי רוגם אותו באבנים. חמישית: את בקשה זו אני מפנה כלפי מחנה השמאל, המחנה שאני בא ממנו - אל תתיחסו אל כל המתיישבים ביש''ע כאל מקשה אחת. כ 90 אחוזים מהם (אם לא יותר) הם אזרחים שומרי חוק, אשר נאלצים כעת לפנות את בתיהם בהתרעה קצרה, קצרה מידי. הניחו להם להביע את מחאתם בדרכים דמוקרטיות, תוך שמירה על החוק והסדר. אל תדחפו אותם לזרועות הימין הקיצוני ואל תעמידו אותם עם הגב לקיר. חבקו אותם. אלו אנשים טובים ברובם אשר הולכו שולל אחרי הבטחות ממשלות ישראל לדורותיהם וכעת עומדים מול שוקת שבורה.
אתם מוזמנים להגיב, אנא קיראו את תגובתי בעיון לפני שתגיבו ולא אחרי. תודה רועי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמולן מטומטם
ל"ת
יהודי,
ארץ ישראל,
06/08/05 17:29
|
|
 |
יופי חמור
אמיר,
אשדוד,
06/08/05 22:30
|
אתה לא יכול להעלות טיעונים מושכלים שייסתרו את מה שרועי אמר כאן אז אתה פשוט מקלל אותו כמו כל חוליגן ימני מצויי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן דברים של טעם וראוי שיקראו
ל"ת
יורם,
06/08/05 09:26
|
|
 |
הוא חייל לכן הוא צריך להקבר
שלומי,
06/08/05 07:56
|
בקבורה צבאית נקודה ... מה אם חייל שנוסע שיכור בחופשה/עריקות והורג אנשים גם לא לא מגיע קבורה צבאית ... או חייל שאונס ואחר כך הנאנסת הורגת אותו גם הוא לא מקבל קבורה צבאית... חייל מה שלא יעשה כול עוד הוא חייל מגיע לו קבורה צבאית כי אנחנו לא יודעים איך הצבא השפיע על החייל מנטלית.. אני מכיר אנשים שהשתגעו בצבא ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יכול להתעטף בטלית
Avi Ecuador,
06/08/05 00:47
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/863/478.html 2. רפובליקת וויימר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף מגיב ראוי
קפליוק,
תל אביב,
05/08/05 22:54
|
אני מציע לך כדי להשלים את התמונה לקרוא את המאמר המעולה שכתב כאן אחיקם על בגידת הציונות הדתית. זה ישים את הדברים קצת בפרופורציה יותר נכונה (לגבי האחוזים שכתבת שכאילו 90 אחוז בסדר ועשרה אחוז קיצונים). הבעיה שם הרבה יותר עמוקה. יש שבר רציני בין הציונות הדתית למדינת ישראל הדמוקרטית ליברלית חילונית. הם בהנחיית רבניהם עוברים תהליך של החרדה והקצנה מעדיפים את ארץ ישראל על פני מדינת ישראל, את ההלכה על פני חוקי המדינה. את הסמכות הרבנית על פני הסמכות הממלכתית המדינית והצהלית. חובה לקרוא! בכל אופן דבריך דברי טעם וראויים לכל שבח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקפליוק
רועי,
הוד השרון,
06/08/05 22:25
|
אני מסכים איתך ועם אחיקם באופן כללי ואולם אני סבור שיש להמנע מהכללות. אני בכלל סבור שההתנתקות הייתה צריכה להתבצע לראשונה על יישובים כדוגמת תפוח, איתמר, חברון, הר ברכה ויצהר. וזאת משום שבניגוד לאנשי גוש קטיף, אשר הם ברובם אנשים שקולים ופרגמטים, אנשי היישובים שציינתי לעיל הם ברובם משיחיסטים קנאים ומטורפים אשר מובילים את הקו הקיצוני אשר אם קולו ייגבר הוא צפויי לשטוף את הארץ הזאת בדם. ונקודה נוספת למחשבה עבור כל הכהניסטים למיניהם: כשם שרצח רבין איחד את רובו המכריע של העם לעמוד מאחורי הסכמי אוסלו והוציא את הרוח מהמפרשים של המחאה הימנית המתונה נגד הסכמי אוסלו ( כן, הייתה מחאה כזו, רוב הימין המתון עמד מאחוריה, אך הבמה ניתנה, כמו תמיד למיעוט הרועש, הצעקני והקנאי) כך ייגרום אירוע הטרור הזה להוצאת הרוח מהמפרשים של המחאה (הדמוקרטית לגיטימית) של תושבי גוש קטיף נגד ההתנתקות, כך שהמחבל היהודי ירה לכל מחנהו ברגל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
הרוצח רצח את ההתנגדות להתנתקות
מומו,
חולון,
05/08/05 22:00
|
אם עוד היה שמץ של תקווה שחלקים גדולים בעם יתמכו במתנחלים עכשיו הלך עליכם בגדול. אף אחד לא רוצה עסק עם משוגעים כמוכם. שרון ניצח אתכם בנוק אאוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור הרוב נגד ההתנתקות
אא,
05/08/05 22:53
|
ובגלל זה שרון פחד ממשעל עם
עוד לא הבנתי איך לא תבעו את שרון כל מי שבחר בשרון ע''פ המצע המפלגתי קיבל בדיוק ההפך
שרון גמור מבחינה פוליטית הפך את עורו 180 מעלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
טוב
333,
333,
05/08/05 21:59
|
טוב למות בעד כספנו. פה אף אחד לא איכפת מהשני העיקר שהממשלה מושחתת. והחייל עדיין לא מבין מהחיים. הוא עשה טעות והיה בלחץ מכוון שמיתיחסים לאזרחים בישראל כמו לכלבים.בחוף הים גם רוצחים על שטות. וגם בחניה אפילו שהחייל הרים ידיים היה צריך להעצר ולצאת וכל המפגרים שהפריעו למשטרה הם עשו אותו דבר .המדיניות מושחתת אם היה שכל ויושר לאנשים היה טוב .אפילו לשרת בצהל מזלזלים בך ושמשתחררים אין כסף לפאלאפל משטרה על פושעים שומרים כמו רוזנשטיין אבל על חייל מתעלמים הוא זבל לעומת פושעים.אני מקווה שהחייל יקבר כמו אדם .ושנשמע על טוב .גם ההתנתקות מי החליט על זה צריך משאל ובחירות ולא כח ובגץ הולך אם הפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
בגידת הציונות הדתית
אחיקם,
שומרון,
05/08/05 21:58
|
תכנית ההתנתקות מעמידה את הציונות הדתית במבחן תיאולוגי רב משמעות. היא יוצרת התנגשות בין הנאמנות לארץ לבין הנאמנות למדינה. שהרי עתה המדינה מוותרת על חלק מן הארץ. בצומת היסטורית זו יצאו רבנים מובילים בציונות הדתית וקראו לחיילים לסרב פקודה. לאמור, כשנדרשו להכריע קבעו חלק מהרבנים, שהנאמנות לארץ ישראל עולה על הנאמנות למדינת ישראל. החשיבות של יישוב הארץ עולה על החשיבות של הציות לרצון של המדינה. במילים אחרות, ברגע מכריע בהיסטוריה הזרמים החרדיים התת קרקעיים שפעלו בציונות הדתית פרצו החוצה, ועיצבו הכרעה המעניקה ראשוניות לארץ על פני המדינה. באופן פרדוקסאלי, הכרעת הרבנים לטובת ארץ ישראל, משקפת נסיגה מהמהלך ההיסטורי של הצטרפות לציונות, ושיבה אל דפוסי מחשבה חרדיים. האידיאולוגיה שהסירה כל חשד של נאמנות כפולה ועל כן אפשרה שיתוף פעולה פורה בין הציונות הדתית לציונות החילונית, נרמסה. ממילא ביום שלאחר ההתנתקות, אם יהיה חלילה סירוב פקודה המוני, יתעוררו ובצדק חשדות גדולים לגבי נאמנותם של בני הציונות הדתית למדינה ובעצם לגבי עצם ציונותם. הקרע שבין הציונות החילונית לחרדים, הוא הקרע של אתמול. הקרע מול הציונות הדתית הוא הקרע של המחר. נדמה שאם יהיה סירוב פקודה המוני, אנו נתגעגע לקרע מול החרדים. החרדים שלא ביטאו מעולם נאמנות למדינה, גם לא מיקמו עצמם בעמדות המשפיעות על גורלה. על כן, השנאה לחרדים נובעת בעיקר מצרות עין, אך לא מתוך ראייתם כציבור מסוכן. לא כן לגבי הציונות הדתית. מתוך ביטחון בנאמנותה למדינה, העניקה לה החברה את אמצעי הלחימה שלה, אפשרה לה להתמקם ביחידות מפתח בצבא, וברגע המבחן, היא הפנתה את הכוח שהיא קיבלה מהמדינה כנגדה. הציבור החילוני יחוש ובצדק מרומה, הוא יבין באותו הרגע שבמשך חמישים ושש שנים הם שיתפו פעולה עם חרדים בתחפושת. אם המאבק נגד החרדים הונע מכוח קנאות וצרות עין, המאבק שעתיד להתרחש מול הציונות הדתית יונע מתוך ניסיון להסיר איום קיומי מתוך החברה. וכשחברה נאבקת להישרדותה, היא שולפת את ציפורניה ואת שיניה. הרצון להכניע את המדינה באמצעות הסרבנות, איננו מבטא רק דחייה ערכית של המדינה; כפי שראינו, הוא גם צפוי לפורר את היסודות עליהם היא נשענת ובראשם את תרבות המחלוקת שבישראל המסורת היהודית מקיימת תרבות של מחלוקת, אך תנאי לקיומן הפורה של מחלוקות הוא קיומם של נושאים שמחוץ לתחום המחלוקת. אלו הם הנושאים שעצם ההסכמה עליהם מאפשרת את המחלוקת. אסביר את כוונתי. תושבי יישוב יכולים לבטא מגוון של דעות לגבי גובה המיסים שיש לגבות מהתושבים. תוצאות השיח הציבורי בנושא המיסוי הוא שיקבע את גובה המיסוי. אולם תנאי לעצם קיום השיח הוא הסכמה כללית בדבר קבלת תוצאותיו - יהיו אשר יהיו. אדם יכול לנסות לשכנע את שכניו שדעותיהם בעניין המיסוי שגויות באמצעים רבים. אולם האיום באי תשלום מיסים במקרה שהתוצאה לא תהיה על פי רוחו אינה חלק מכלי השכנוע הלגיטימיים. לאמור, ההסכמה בדבר ציות להכרעת המחלוקת, מאפשרת את קיומה של המחלוקת. רק אם הסרבנות מחוץ לטווח המחלוקת – ניתן בכלל לקיים מחלוקות! הצבא אינו חלק ממוסדות ההכרעה, הוא מוסד הביצוע. השימוש הפוליטי בסרבנות הוא שימוש בכלי שעמו מבצעים את רצון העם על מנת להשפיע על רצון העם. זהו טשטוש שירסק את מוסדות ההכרעה, את מוסדות הביצוע וחמור מכל את תרבות המחלוקת בישראל. מועצת יש''ע מאמינה שניתן לעצור את ההתנתקות, בהפגנותיה ובעצרותיה היא מלמדת את הרוב האדיש שבישראל שיעור אדיר בדמוקרטיה. אולם אסור לנו לאחוז בחבל משתי קצותיו: גם לנסות לשנות את רצון הרוב, וגם להצהיר שאם ניכשל במאמצי השכנוע, לא נקבל את התוצאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחיקם צודק !!
''חמורו של משיח'',
06/08/05 15:58
|
להשלמת הרקע ולהבנת המצב מומלץ לקרוא את הספר ''חמורו של משיח'' (ספי רכלבסקי) הבעייה היא שהאיום הטמון במשיחיות הדתית לאומית לא יעלם ביום שלאחר הנסיגה מעזה. הגם שהם בתהליך ההתרסקות פגיעתם רעה במיוחד על רקע החולשה של השלטון והבלבול שאחז בחברה הישראלית מאז שנות ה70.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאפו על הניתוח המעמיק!!!
ל"ת
דדי זוכוביצקי,
רעננה,
05/08/05 23:17
|
|
 |
אתה קשקשן
Avi Ecuador,
05/08/05 23:13
|
מה שישאר לך זה לא מדינה ובטח לא ליהודים ובטח אתה לא מתנתק מכלום חוץ מהשכל ההיגיון ויכולת המיקוח שלךבעתיד, בכל מקרה גם בעזה פלסטין יכולים לחיות יהודים כמו באמריקה ולא צריך לפנות ואם רוצחים ביהודים אז תחליטו או לעשות טרנספר או שואה חס וחלילה ותלמדו לנצח כמו שהמוסלמים יודעים לנצח. עוד אידיוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מסוגל להתמודד אתו
לאה קונפינו,
רעננה,
05/08/05 23:44
|
או לא להבין מה כתב אחיקם. יש פה ניתוח מעמיק וקורע לב. התגובה הפשטנית והפרחית שלך - קשקוש אופיינית לימין הרדוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
he even
ofer,
06/08/05 05:26
|
|
 |
כן אנטליגנטית, את ''צודקת''
ל"ת
Avi Ecuador,
06/08/05 00:54
|
|
 |
גם בעירק יכולים לחיות אמריקאים
ארנון מגן,
צהלה,
05/08/05 23:43
|
גם בקפריסין יכולים לחיות טורקים גם בסרביה יכולים לחיות בוסנים מוסלמים גם ברוסיה יכולים לחיות צ'צ'נים גם ברואנדה יכולים לחיות בני הטוטסי גם בזימבבואה יכולים לחיות לבנים גם בעזה יכולים לחיות יהודים. מזמן לא שמעתי בלוף יותר גדול מזה. יהודים בעזה? בחסות שתי אוגדות של צהל בקושי יכולים לחיות שם. כנראה שאתה הרבה שנים בחול. עזה היא המקום הצפוף ביותר בעולם. רובה דיונות וחולות. יש שם שליש שטח ראוי לעיבוד ואותו לקחו המתנחלים (לקחו קיבלו זה לא משנה). עם ישראל יוצא מעזה מתוך אנחת רווחה עצומה. עזה היא עונש נטל מכה שלא ברא השטן. . לא לחינם המצרים לא רצו אותה. ברוך שפטרנו מעזה. ברוך שפטרנו מעונשו של זה ולא רוצים לראות אותה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגדת העם על ''המקום הצפוף בעולם
שקרים ובדיות,
06/08/05 09:11
|
ככה כשמגדלים נרטיב הוא בולע אותך.
עובדות: ת''א פי 1.8. גיברלטר פי 3 קהיר פי4 . מקאו פי 10.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם שיהיה מובן
Avi Ecuador,
06/08/05 01:57
|
מספר דברים, היהודים לא חיים בתוך שטחה של עזה העיר ואם היו חיים גם לא היו צריכים לרצוח בם כמו שלא היו צריכים לרצוח את הקהילה היהודית בחברון ב 36. ישראל נכנסה לעזה עקב זה שניסו להשמיד אותה ובטח תסכים איתי שאם הם היו מנצחים לא היתה בעיה אתנית של יהודים אפילו לא בקו הירוק מכיוון ששנינו יודעים שמוסלמים יודעים לנצח באמת ופותרים בעיה של אידיוטים בלי שום יסורי מצפון מיותרים. עכשיו;לא מחובתה של ישראל להיות ישרפלסטין בקו הירוק ולא מחובתה לבנות מדינה פלסטינית אתנית נקיה מיהודים ואם הם רוצחים ביהודים ולא מבינים שמחובתם ולא מחובתו של צה''ל של שמאלנים לשמור על יהודים שלא ירצחו בהם, עושים טרנספר ןאם לא אז יש למחוק את חברת הרוצחים מעל פני האדמה אם זו הברירה שלא ירצחו יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מציע?
ארנון,
06/08/05 10:24
|
ראשית לא פונים לאיש בר שיח בתואר קשקשן כי רק מעצמך גרעתה.
הבנתי מזמן שפיתרונך לגבי הפלסטינים הוא במקרה הטוב שינוע ובמקרה הרע שמד.
להעברתם לארץ אחרת ישנו צורך בהידברות עם אותה ארץ או כפיה בכוח משמע מילחמה.
מאידח אם שתי פצצות על ראשם של היפנים ואיום בפצצה שלישית הורידו את היפנים על הבירכיים אז אולי זו הדרך? או אולי הדגם הגרמני ,סרבי,מרכז אפריקאי הוא הדגם?
מה אתה מציע? האים פיתרונך בר ביצוע? ומה מחירו? ןמחירו בדמים? ואולי תמות נפשי עם פלישתים וניגמר?! שבת שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I will
ofer,
07/08/05 01:32
|
tell you how we solve your problem a nice bullet to your head
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא רק קשקשן
Avi Ecuador,
06/08/05 19:05
|
אתה פלספן. שאל את הערבים איך הם פותרים בעיה כמוך. וגם האמריקאים דרך אגב כשנמאס להם והם לא רוצים להקריב יותר בבני עמם ומבינים עם מי ומה יש להם עסק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
איפה זה בית אל. שמעתי שמפנים
ל"ת
דודו אלבוכר,
תל אביב,
05/08/05 21:55
|
|
 |
117.
לעם ישראל בכלל לא אכפת מכם
רווית דרוקר,
רעננה,
05/08/05 21:53
|
אני מציע לכל המתנחלים ההזויים. צאו הערב לרחובות תל אביב. תראו רבבות ישראלים נורמלים מבלים, יושבים במסעדות, בבתי קפה, ממלאים אותם עד אפס מקום. בתי הקולנוע מלאים, התיאטראות מלאות. הטיילת שוקקת חיים. אלפים טובלים בחוף הים. ישראל הנורמלית ממשיכה לחיות. אתם יכולים להמשיך ולייבב. עם ישראל מצביע בעד הנורמליות ונגד משיחיות השקר המוטרפת שלכם. הפסדתם כי אתם לבד כי נמאסתם על העם כי עם ישראל רוצה לחיות בצורה נורמלית ולא להיות סניף של הטליבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שבפעם הבאה ירצו לשחרר גם
אא,
05/08/05 22:57
|
את יפו את חיפה ועוד מה תגיד אחר כך אה?
מה שלא רואים מקרוב לא מנעיין מי שיושב בת''א לא מעניין אותו החוץ
גם אותכם רוצים לגרש אם לא הבנת גם בת''א גרו ערבים אז אתה נמצא במקום שלא שייך אליך!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם לא רוצה את עזה
רונן בטלהיים,
תל אביב,
05/08/05 23:16
|
עוד לא קלטת? זה בכלל לא קשור למה הפלשתינאים רוצים. זה קשור למה אנו רוצים. לעם ישראל נמאס מעזה. רוצים לצאת מעזה. 7000 איש משגעים מדינה שלמה. אין לנו דברים יותר חשובים להתעסק בהם? המתנחלים בעזה הם פסיק קטן. התרומה שלהם למדינה אפסית ושלילית. עם ישראל לא רוצה לעשות שם מילואים, לא רוצה לשרת שם, לא מבקר שם. תראה בהפגנות. מי בא? רק מתנחלים. מתנחלים באים לחזק את עצמם. אף אחד לא בא לתמוך בכם חוץ מכיפות סרוגות. העם לא אתכם. ההתנחלויות הם מקסם שווא. כל רעיון ארץ ישראל השלימה הוא חזיון תעתועים. המתנחלים עוברים עכשיו טיפול בהלם. מתעוררים מהחלום. זה מוכר ברפואה. מי שמתעורר מקריז כל הגוף שלו עובר עויתות. טיפול גמילה הוא טיפול קשה ביותר אבל הכרחי. כך שהנסיגה מעזה היא רצון רובו המוחלט של העם. אין לזה שום קשר ליפו או תל אביב או שייך מוניס או שייח בטיח. מדינת ישראל רוצה לחזור להיות מדינה נורמלית. להתכנס בתוך גבולות שישים ושבע פחות או יותר ולטפל בדברים החשובים באמת ולא בשבעת אלפים איש שמחזיקים מדינה שלמה כבת ערובה. סדר היום של המדינה הוא לא סדר היום שלהמנתחלים. אין מה לעשות. המתנחלים מנתקים את עצמם מהמדינה ומוסדותיה. כדי להבין זאת קרא מה שכותב פה אחד משלהם. אחיקם. על השבר הגדול של הציונות הדתית. על בגידתה במדינה. אל תקקל. קרא את הדברים בעיון ונסה להבין שהחלום התנתפץ. ככל שהמתנחלים יטיבו להבין זאת מהר יותר כך ייטב להם ולעם ישראל כולו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
!!!!!!WELL SAID
ל"ת
me,
us,
05/08/05 22:10
|
|
 |
116.
עוד שבועיים ימנייק
חיים בג'יו,
תל אביב,
05/08/05 21:51
|
ולא ישאר אף מתנחל בחבל עזה! לא ניצטרך עוד לשמור על הקוקואים האלה שעשו מליונים מעבודה בתנאי רעב של תאילנדים ופלשתינאים. חוזרים הביתה! הם לוילות החדשות שיקבלו ואנחנו לדירות השיכון שלנו. אבל רואים את האור בקצה המנהרה. היום גוש קטיף מחר כל ההתנחלויות ההזויות גם בגדה! עוד ישמע בהרי יהודה קול ששון וקול שמחה כל חתן וכל כלה! הבה נגילה עם ישראל. הבה נצאה במחולות! הימין הפשיסטי מתחיל לקפל את הזנב. נוצותיו מתלדלדות. עם ישראל חוזר לשפיות ומקיא מתוכו את המטורפים עם הכיפות הכתומות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומתרגל ליים חדשים
שלמה,
05/08/05 22:55
|
בצל הקאסמים אותם חפצים מעופפים אשר עתידים מעתה ליפול לא רק בשדרות אלא גם באשקלון ובאשדוד, ומאוחר יותר גם בתל אביב. שירו שיר לשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם על הקטיושות אמרתם שייפלו
ל"ת
יצאנו מלבנון,
נצא מהשטחים,
06/08/05 09:19
|
|
 |
עזה שלום ולא להתראות
ל"ת
שוקי בדר,
תל אביב,
05/08/05 23:49
|
|
 |
115.
טמטום צה''לי במיטבו
מוסה,
05/08/05 21:51
|
|
 |
114.
ישלו פנים של מחבל!איפהאתם חיים
יקיר,
05/08/05 21:44
|
הילד היה מעורער נפשית הטעות כולה של צה''ל שידע גם מהקב''ן וגם מהאמא שמשהו לא בסדר איתו ולא טיפל בעיניין! שאלה לי אלייך שאול מופז ....יותר קל להגיד מחבל נכון?!!!!!!!!!!! עוד משהו ראיתם את הלינץ הם לא עצרו אותו בשביל שלא ימשיך להרוג אנשים הם נהנו מזה כמו חיות .....והמשטרה לא עושים כלום ב י ז י ו ן לכל מערכת הביטחון כל מבצעי הלינץ לדין ומיד לא נסלח ולא נשכח !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכשלון הצבא והשב''כ תוסיף את
ל"ת
אשמת שרון,
המודל,
06/08/05 06:29
|
|
 |
113.
סיפור מזעזע!! בושה לנו!!
ל"ת
הדס,
05/08/05 21:37
|
|
 |
112.
התנתקות עכשיו,על אפכם וחמתכם!
ל"ת
לא תעצרו את העם,
העם זה אנחנו,
05/08/05 21:27
|
|
 |
הכתומים סתם לאומנים-רב בציבור
רב בכנסת,
בעד ההתנתקות,
06/08/05 08:05
|
|
 |
אחמד - אתם לא יהודים
ל"ת
איזה עם?,
כפר עמה,
05/08/05 21:47
|
|
 |
במדינת יהודים העם השמאלני/ערבי
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
05/08/05 21:39
|
לא משפיע שהוא המיעוט. במדינת יהודים היהודים משפעים והם הרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והממשלה, שרובה יהודים
הדס,
ישראל,
05/08/05 23:46
|
|
 |
גרוש יהודים הוחלט בקולות ערבים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
06/08/05 10:56
|
ודומיהם השמאלנים. היהודים פוטרו מהממשלה.
ממשלת השמאל והערבים אינה מייצגת את היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
''חייל רוצח''?!!! תתביישו לכם!
נאנא,
05/08/05 21:23
|
מחבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
הים הוא אותו הים והערבים
צפצפ,
05/08/05 21:18
|
הם אותם הערבים: ברמאללה ושפרעם. למה מבצעי הלינץ אינם בכלא? למה רק שקולניק קיבל מאסר עולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
למה מבצעי הלינץ' לא בכלא?
ל"ת
אייל,
05/08/05 21:08
|
|
 |
108.
כל זה קורה כי צה''ל עורב בנושא
פוליטי קורע,
ההתנקתקות,
05/08/05 20:56
|
כל זה קורה כי צה''ל עורב שלא לצורך בנושא פוליטי קורע, שלא שייך לצבא העם, זו ההתנקתקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
למה לא אומרים ומתנערים
עוז,
05/08/05 20:51
|
|
 |
106.
חייל יקר נשמתך תבורך.
ל"ת
אירס,
תל אביב,
05/08/05 20:43
|
|
 |
ארור זאדה המחבל היהודי
ל"ת
ארורים משבחיו,
חולי הנפש!!!,
05/08/05 22:03
|
|
 |
105.
תפסיקו לרמות, הילד הזה לא מפל
boris d,
חיפה,
05/08/05 20:43
|
תפסיקו לרמות, הילד הזה ביצע רצח במצוקת נפשית ולא בגלל שינע לערבים, הוא ומעשה הנורא שלו גם לא שייך למעשה של גולדשטיין. הוא התמוטט נפשית בגלל מדיניות שרויה במחלוקת של ממשלת שרון, שבגללה פצוע נפשית הוא נאלץ ללכת סרבן ולהפוך לעריק מצבא, בגלל שנגדו הפעילו ביקורת כעל עריק והוא אבד חברים ויצא ממסגרת תקינה.
תפסיקו בפחד ותוך פאניקה לייצר מילד הזה מפלצת, זה נעשה במצוק נפשית. ויש אשמים למצוקה נפשית של רבים, ולהתפרצות עראית ונורא הזאת –אלא הם לא טוראים בני 18.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוריס לך תלמד פסיכולוגיה אתה
הדס,
05/08/05 21:38
|
|
 |
הדס את צינית ואין לך מושג בנפש
ל"ת
האדם,
פסיכולוגית,
06/08/05 06:37
|
|
 |
104.
להביא לדין את מבצעי הלינץ!!!!!
יקיר,
05/08/05 20:33
|
הוא לא מחבל הוא לא אשם יש הרבה חולי נפש אנשים מתערערים מה לעשות האמא אמרה את שלה הקב''ן אמר את שלו הצבא לא רצה לשמוע הוא עשה טעות טעות קשה שאני לא מאמין שבן אדם בריא נפשית יכול לעשות!ומה אשמה המשפחה שרוצה לקבור את בנה בכבוד כמו שמגיע לכל בן אדם וראש העיר של ראשון נעשה אלוהים עם כל הכבוד מי הוא שיגיד למשפחה לא לקבור אותו בעיר וגם שאול מופז אתם השתגעתם המשפחה כואבת בנה מת ואתם טיפשים עושים עוד יותר צער למשפחה וחילול כבוד המת הצבא יכול להגיד לא לקבורה צבאית אבל לא יכול להגיד איפה לקבור אותו להזכירך הוא יהודי כמוך וכמוני חיל ובן לאותה ארץ אז קצת כבוד למת! ואת מבצעי הלינץ צריך להביא לדין ראיתם אותם כמו חיות הם לא רק הרגו אותו הם נהנו מזה צריך להביא את הכלבים (מבצעי הלינץ) לדין!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
zodek 100%
ל"ת
ilan,
05/08/05 20:57
|
|
 |
היום
Avi Ecuador,
05/08/05 20:50
|
הסכנה הקיומית הגדולה ביותר של עם ישראל היא שמאל מנטליות ומנהיגות, הןשרשה האידיוטיות בעם-הארץ. כשיש רצח ביהודים מעודדים ומסבירים ונותנים פרסים... כשיש לינ'ץ אז זה נחשב ליינ'ץ רק כשהורגים ערבים. אשרי הצביעות שהתנחלה בשמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
תאמינו לי .. הצבא הזה .. פאקים
ל"ת
אלכס הקב''ן,
חחח,
05/08/05 20:30
|
|
 |
102.
מתארגן מצעד לפידים לתפוח,יצהר
יוסי,
בנימינה,
05/08/05 20:30
|
מתארגן מצעד לפידים לתפוח,יצהר ואיתמר נגד הטרור היהודי!
נקיא מתוכנו את הטרור היהודי. נבער את הנגע. ''והיה מחננו טהור''. למחבלים היהודים לא תהיה תקומה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיע הזמן לטפל בחמאס היהודי
ל"ת
המחלקה היהודית,
איפה היא?,
05/08/05 20:50
|
|
 |
להתחיל בשאהידים הלאומיים
Avi Ecuador,
05/08/05 23:58
|
|
 |
תזהר שלא יפרקו לכם ת'צורה
יוס2,
05/08/05 20:42
|
אלה לא פרייארים כמו תושבי גוש-קטיף, הם לא מפחדים מהחמאס הערבי אז למה שיפחדו מהחמאס השמאלני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שפירקו לנו בששת הימים?
אבי,
06/08/05 11:03
|
לשמאל יש צבא חזק מאוד וחיל אוויר לתפארת! גם בלי הקוצים של הציונות הדתית שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפוח=קן צרעות קיצוניות
ל"ת
לפרק לפרק,
לפרק לפרק,
06/08/05 08:07
|
|
 |
כי
ארנון,
05/08/05 22:11
|
השמאלנים יחרבשו להם ת'סכל עד שגאוותם - בדומה לבני דודנו - לא תחזיק מעמד ומכאן להפללה (אולי) הדרך סלולה... לא מה פתאום סתאאאאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
ולרשטיין ואפי איתן א ש מ י ם
מר ישראלי,
שרון,
05/08/05 20:21
|
רק הם (רבנים אני לא מחשיב, הם רק יודעים לצתת כמה פסוקים מהתנך) אשמים בכל. הם יודעים שבקרב חובשי הכיפות יש רפי שכל בכמיות כי רק כך הם שולטים בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמאסניק, תלמד עברית
יוס2,
05/08/05 20:41
|
אחרי זה תעבור לעבוד בדוברות של החמאס באינטרנט. לא נשכח את הרציחות ביהודים שנעשו ונעשים בגיבוי ובתמיכה של השמאל באמצעות קבלני עבודה ערביים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
תיקון-הומלץ פרופיל 24 נפשי!
ל"ת
הערוץ השני,
05/08/05 20:20
|
|
 |
99.
הלינץ' בוצע בחייל הכפות בחסות
המשטרה והצבא,
שאט נפש,
05/08/05 20:19
|
הלינץ' בוצע בחייל הכפות בחסות המשטרה, וכעת מתבצעת התעללות בגופה בחסות הצבא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות. הרוצח לא היה כפות
ע''ש,
ת''א,
06/08/05 17:17
|
|
 |
98.
תיפקחו עיניים
eli,
מודיעין,
05/08/05 20:18
|
אין ספק שצה''ל נכשל בסיפור הזה.וצריך לפתוח עיניים שדבר כזה לא יקרה.והכתובת הייתה על הקיר.לשחק בקבורתו גם מצד ראש עיריית ראשל''צ.וגם מצד הצבא .זו בושה בושה.על דבר כזה אין כפרה .הילד הייה בבעייה קשה ואף אחד לא לוקח על עצמו אחריות.אז תיקברו אותו.הפלסטינים עושים אוהל כבוד למתאבד אנחנו לא .תקברו אותו .ותעשו בדיקות שדבר כזה לא יקרה.משהו חשוב לומר תנחומים למשפחות הנירצחים.אסור שזה יקרה אסור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
ההנתקות הבאה היא מששרון ומופז,
יחזקאל מר''ג,
להתנתק משרון,
05/08/05 20:13
|
יש לחדש את החקירות נגד שרון ולא להסתפק בהשלכת בנו עמרי לכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
העמיד לדין את ראש העיר רשלצ
ל"ת
קרי,
05/08/05 20:04
|
|
 |
95.
לאור כינויו של הנוקם '' מחבל''
עודד יערי,
05/08/05 20:03
|
בידיעות אחרונות החלטתי לא לחדש יותר לעולם את המנוי שלנו בידיעות. אני גם לא אחדש את המנוי במעריב אם אמצא שגם שם כינו אותו מחבל...דבר שעד לרגע זה לא ראיתי.הוא רוצח שנקם אמנם אבל לא אקבל את זה שאממן גוף שיקרא לו מחבל יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוט. לא יהיה לך מה לקרוא
ע''ש,
ת''א,
06/08/05 17:20
|
לפחות 3 העיתונים הגדולים וגם הרדיו והטלויזיה קראו לילד בשמו: מחבל רוצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט, במי הוא נקם
ב. דולב,
05/08/05 23:27
|
האם הנערות שרצח פגעו בו? או אולי נהג האוטובוס? טימטום בשילוב גזענות - זה מה שאפשר להגדירך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעודד 95 - אז לא תחדש אז מה,
דנה,
השרון,
05/08/05 22:14
|
|
 |
האם גם אתה בדרך להיות מחבל????
ל"ת
הלאה מחבלים,
יהודים!!!!!!,
05/08/05 22:05
|
|
 |
94.
להורים של החייל חיזקו ואימצו
ל"ת
אבי,
ראשלצ,
05/08/05 20:02
|
|
 |
93.
לעולם לא נידע
אילן,
05/08/05 20:02
|
לעולם לא נידע מה באמת התרחש שם. עדן צוברי נירצח בדם קר אחרי שכבר היה כפות ועצור. הרבה שאלות נשאלות . 1 מה היתה מטרת הנסיעה באוטובוס ומה הקו הסופי. 2.למה שירצח דרוזים? אם הוא היה עוד גולשטין אז בטח היה בוחר לטבוח בפלסטינאים . 3עדויות של דוקא דרוזים מאשרות שהיה ויכוח באוטובוס עם הנהג ולפחות עם עוד שני נוסעים.אם זה נכון זה אומר הכל. עדן לא עלה על האטובוס במטרה לטבוח. גולשטיין לא התווכח עם אף אחד לפני וגם המתאבד מנתניה לא התווכח אלא התפוצץ. יותר ויותר נראה לי שהיה כאן מקרה של הגנה עצמית של יהודי בודד כנגד כפר עוין שלם. ומה שהכפר יכול לעשות-כבר ראינו. זה גם מסביר את העובדה שעדן ירה רק בשפרעם. הנסיעה מחיפה לשם ארוכה ואם היה מתכנן לטבוח בודאי לא היה מחכה שעה. שרון שיתביש בכך שהוא מכנה את עדן ''טרוריסט רוצח שפל'' ושכח להזכיר אפילו בפסיק אחד את רצח החיל. למה אחרי הרצח בנתניה שרון מילא פיו במים? מהרגע הראשון בתקשורת היה מאמץ להכפיש את עדן שמה שבטוח שהוא נטבח בלינץ בדם קר עיי ערבים רוצחים . ההכפשה בתקשרת התחילה כאשר המנצח על התזמורת הוא כמובן מיסטר אריק שרון והנגנים הם בובות התקשורת האלוף טל השמלאני והמשיכה בכלי התקשורת שיוצאת מגדרה לתאר את הנירצח בתור עריק כך'ניק מסוכן ומשוגע עם פרופיל 45מתפוח עפ שהוא מראשון. אבל תפוח נשמע יותר' עסיס'. בושה למדינה שלנו . אם עדן היה חי אני בטוח שהיה אומר: ''תקפו אותי פחדתי. דרכתי את הנשק והזהרתי אותם אבל הם כולם רצו אלי בקריאות יהודי מסריח אללה הוא עכבר וניסו לחטוף ממני את הנשק. ניסיתי להתגונן פחדתי שיהרגו אותי.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you make a lot of sense
ל"ת
fellow jew,
05/08/05 21:21
|
|
 |
92.
תגובה לכתבה שלא הספקתי
Avi Ecuador,
05/08/05 19:59
|
להגיב לקורא שם ורלוונטית אולי: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/967/233.html תשובה ל 45 בואנוס קודם כל אומר לך שאני לא שמח שהרגו את הערבים, בקשר לצער אז הכל יחסי, אם מישהו נפטר במשפחתך הקרובה הצער הוא עמוק, אם ניפטר מישהו במשפחתך היותר רחוקה יש צער, ואם ניפטר משהו בעמך אז גם אתה מצטער והרמה לכל אחד הוא כנראה שונה, אם ניפטר איזה מתנחל או נרצח אז לשמאל יש אולי את רמת השמחה שלו (לחלקם), יכולים להסביר את ההגיון שבטמטום ובקניבליות. בקשר לנרצחים הערבים אני מצטער אבל לא אגיד שאני לא אמשיך בשגרת חיי הרגילה ואצטער כל כך עמוק לאחר כל מה שעושים ליהודים. עכשיו בוא נהיה ישרים קצת עם עצמנו וניבדוק לאחר מעשה מהן התוצאות לעם ישראל, אז כשאני חושב בצורה לוגית אני שואל את עצמי: הרצח או ההרג באלטלנה היה שווה לעם ישראל הביא טוב עלינו, אז יש חילוקי דעות; השמאל יגיד שזה איפשר להקים את המדינה היהודית מכיוון שהימין רצה לעשות הפיכה, הימין יגיד שזה רצח מכיוון שבגין לא היה רוצח יהודים והוא גם כך התכוון לתת את הנשק וגם ללא הרצח בם הכל היה מסתדר, אני מאמין לגירסת הימין מכיוון שמאוחר יותר למדנו מי הוא בגין ושאף אחד לא יספר לי סיפורים. עכשיו נשאל עוד שאלה: האם ללא השואה היתה קמה מדינת ישראל או ישרפלסטין בעתיד? לא!!! אם היתה שווה השואה או לא להקמת המדינה בהבנה של מהו התשלום ומה נדרש בכדי להקים מדינת ''יהודים'', לי יש את המחשבה שלי ולא אומר לכם... אולי בהזדמנות אחרת. עכשיו נישאל: האם היתה שווה ההפיכה הצרפתית ורצח האצולה והמלך וילדו ואשתו, השמאל יומרו לכם שהם נחשבים לאבות הדמוקרטיה המודרנית ולדעתי פשעיהם גדולים אלפי מונים מפישעו של יגאל עמיר שאין ספק שזה פשע. עכשיו בואו נישאל עוד שאלה; האם היתה שווה האינתיפאדה וערפאת בשלטון, אז אומר לכם שוב את האמת, לערבים לא היתה שווה כלום, הם היו משיגים את כל רצונם וחיסולה או ביטולה של ישראל בעתיד אם היו משתמשים אך ורק בשמאל, מנהיגי חלם (עם הארץ) היו היום חזק בשלטון ושרון בבריקאדות עם המתנחלים צועק ומסית כשוטה הכפר ביחד עם המתנחלים שהשמאל שעושה אותם היום אפסים היה עושה אותם אפסים בריבוע, לדעתי האינתיפאדה וערפאת הוא אחד הניסים של עם ישראל בהבנה מה היה צפוי לו ואם זה יעורר אותו בהמשך. ונשאל עכשיו עוד כמה שאלות בכדי שנהיה כנים עם עצמנו: האם רצח רבין ישוו אותו בעמנו בהמשך לתהליך דומה של ההפיכה הצרפתית? תלוי בתוצאות, אם עם ישראל ישרוד כעם יהודי אז הימין יכתוב את ההסטוריה ויעשה לצערי את יגאל עמיר קדוש גיבור, אם ישראל תחדל כעם גם אז תישרד הדת היהודית ללא מדינה חס וחלילה, כגלות ואז גם יגאל עמיר יהיה גיבור קדוש לצערי, השמאל ''היהודי'' במקרה זה פשוט יעלם. בקשר למות הערבים אז לגבי ההסטוריה תלוי בתוצאות, אם הערבים פשוט יוכיחו לנו את שהם מוכיחים לנו תמיד שאין להאמין בהם ויעשו הפגנות בישראל בסגנון חיזבאלה בלבנון הם ישמיטו את הקרקע מתחת לרגליהם וזה יעורר יהודים, מה יחשבו בעתיד בקשר לרוצח הערבים היום? תלוי בתוצאות ודומה למקרה של רבין להבדיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
ללכוד את החולרות שעשו לינץ
י,
תל אביב,
05/08/05 19:58
|
את מי שעשה בו לינץ? האם חוקי קו 300 תקפים גק לגבי מחבלים ערבים?
נראה לי שבמשטרה ובממשלה חושבים שהערבים הם מפגרים ופרימיטיביים ולכן ''מוותרים'' להם על הלינץ' שעשו במחבל היהודי. כלומר למפגרים מותר כי הם לא מבינים מה הם עושים. הם דפוקים. הם רגילים להרוג, אז אי אפשר לשפוט אותם כמו שאנחנו שופטים את עצמנו בקני מידה של בני אדם נאורים יותר.
זו ההתיחסות לערביי ישראל. אם מנהיגי הערבים לא מוחים אז אולי ההתיחסות הזו מוצדקת הגב לתגובה זו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
השב''כ שרטט הפרופיל שלו !
השב''כ ידע!!!,
05/08/05 19:57
|
בידי השב''כ היה הפרופיל שלו! כמו בפרשת רצח רבין, הפרופיל הודלף לתקשורת לפני מספר שבועות. ועדת החקירה בדרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
צה''ל חייב לפצות את הורי החייל!
וגם התקשורת,
05/08/05 19:53
|
יש פה מקרה ברור של התמוטטות עצבים, בריחה מן הבקו''ם ומן טירונות, שינויי אישיות, בריחה מן הבית, נסיון להסגיר את עצמו. גם ההורים עשו כל שביכולתם ואף מעבר לכך. מישהו נכשל בגדול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ניסה להסגיר את עצמו'' ? אדיוט
ל"ת
ע''ש,
ת''א,
06/08/05 17:22
|
|
 |
89 צודק בהחלט
ל"ת
שירי,
06/08/05 04:40
|
|
 |
אתה אמיתי או עוד שרוט?
ל"ת
הנתנייתי,
05/08/05 20:07
|
|
 |
88.
מש'החללים צריכות לתבוע צה''ל
ל"ת
עורך דין,
05/08/05 19:49
|
|
 |
87.
כשדתיים ישרתו צהל יוכל לוותר ע
חרדל,
05/08/05 19:47
|
על חיילים כאלה היום כשמחצית המדינה משתמטת אז מה אפשר לעשות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דתיים ויהודים בכלל לא צריכים..
יוס2,
05/08/05 20:00
|
|
 |
86.
להעביר למדור יהדות ומהר
שם המקום של זה,
05/08/05 19:46
|
חיש מהר צריך להעביר את כל מה שקשור ברוצח החייל הדתי למדור יהדות. סוף סוף שיבינו שם איזה פרי באושים הם מגדלים עם כל ההצהרות המתנשאות שלהם וההתנהגות חסרת הרסן של הרבנים והקוראים לסרוב. נבלות חסרי אחריות, נמאסתם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפתוח ''מדור שמאלנים''....
יוס2,
05/08/05 20:00
|
ולהעביר כל פיגוע שמבצעים הקבלנים שלכם מהתנזים,חמאס,ג'יהאד לשם. ככלות הכל הרציחות שלהם מתבצעות בגיבוי ובתמיכה מלאה של השמאל - ומי שלא מאמין שיקרא את תגובה 79(שנכתבה על ידי אותו כותב 86). רוצחי החמאס = אנשים אנושיים בעיני השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
הבירוקרטיה עלתה בחיי אדם
כנסו,
05/08/05 19:38
|
''כמה מפתיע שזה קרה דווקא מהצבא!'' המערכת הכי ברוקרטית לא מאורגנת ולא מסודרת הזו החוסר תיאום גרם לפגיעה בחיי אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
המלצת קב''ן מחייבת!
פסיכיאטר,
אתה מטעה!,
05/08/05 19:34
|
המלצת קב''ן לועדה רפואית דינה כהחלטה של ועדה רפואית! עוד לא קרה שועדה רפואית הפכה המלצה של קב''ן על פיה. ברגע שיש המלצת קב''ן, היחידה של החייל אינה ממתינה עד להליך הבירוקרטי אלא מיישמת מייד-לוקחים את הנשק ונותנים לחייל חופשת מחלה.
סרן (מיל) ד''ר כץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
היפרדות עד הסוף!!
ש. מופז,
ת''א,
05/08/05 19:15
|
הערבים הישראלים והפלסטינאים הם עם אחד!! אין דבר כזה ערבי ישראלי אין דבר כזה או דו קיום או מדינה דו לאומית חוקי היסוד מאפשרים לכל יהודי בעולם לעלות לישראל שוויון מלא פרושו זכות דומה גם לערבים (זכות השיבה!?) כמו שמעבירים יהודים חזרה לגבולות 67 יש להחזיר לעם הפלסטיני את הערבים שלקחנו להם מ-48
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מבט אחר על הפרשה
יצחק,
מרכז,
05/08/05 19:13
|
נראה שעדן לא הצליח לעמוד בקונפליקט שצה''ל העמיד בפניו. עצם העמדת חיילים בפני פקודה שנוגדת את מצפונם באופן עמוק כל כך, עמו ביצוע הגירוש, עשויה להוביל חייל למצב משברי. חייל יציב בנפשו יכול לעמוד בלחץ כזה, לעיתים עם פגיעה לאחר מכן. חייל חלש ובלתי יציב עשוי להגיע למצב קשה בו יאחוז במעשים קיצוניים ובלתי הגיוניים, עד לרמה של רצח והרג. על ראש הממשלה לאפשר לחיילים בחירה בביצוע הגירוש, ולא ללחוץ חיילים אל הקיר. סכנות נוספות בדרך. לפי מה שפורסם בקשורת עדן ביקש משוטרים לעוצרו (בכפר מימון) ואמר ''אני עריק, עצרו אותי''. השוטרים סירבו והפנו אותו לצה''ל. אלו סימנים ברורים של מצוקה, וכשאין מנוס- מגיעים לעיתים לתגובות קיצוניות מעמדה של חוסר אונים. בשביל למנוע את הבאות- יש לשנות את המצב מיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק להתממם
מילואימניק קרבי,
05/08/05 23:31
|
לולא ההסתה הבוטה של מנהיגים בימין איש חלש כמוהו לא היה מגיע לידי למעשה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
לא סתם לא רוצים לקבור אותו
ש,
05/08/05 19:03
|
מי שלא ראה את הילולות ברוך גולדשטיין לא יכול להבין מדוע כל בר-דעת לא ירצה אותו קבור בגבולות עירו. הקבר שלו יהפוך לאתר עלייה לרגל לימין הקיצוני-פסיכי. זה אולי מתאים לחברון וקריית ארבע אבל מי רוצה את החברה המשוגעים האלה מסתובבים בראשון לציון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
כפיצוי, לחלק עוד שטחים חינם!
הקורבן הסידרתי,
שייח מוניס,
05/08/05 18:50
|
כפיצוי, לתת להם את ירושלים, ועל כל ערבי שחלילה נפגע עוד עיר בישראל.
כמובן על כל 100 יהודים שנטבחים צריך לסגת כרגיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
לקרוא בבקשה
האמת על הרוצח,
05/08/05 18:46
|
לרצוח זה יצר שקבור עמוק בנשמה. הרוצח מחפש לעצמו תירוצים לממש את היצר הטבוע בו. הוא קר וחסר מצפון, ומקבל את סיפוקו מגרימת צער וכאב. בקורבנותיו רואה פרטנרים למימוש אקט הרצח שגורם לו הנאה עצומה ורבה. האידיאולגיה היא תירוץ ותו לא. כל זה נכון במיוחד לרוצחים מהזן של זאדה, עמיר, גולדשטין שראו את עיני קרבנותיהם בשעה שלחצו על ההדק. רוצחים שלא ''גויסו'' למשימה ע''י ארגון טרור כלשהו אלא עשו זאת על דעת עצמם כדי לממש דחף אישי. דוקא רבים מרוצחי החמאס אנושיים הרבה יותר מאחר ואינם רוצחים קלאסיים אלא באמת רוצחים פוליטיים שלא הפיקו הנאה ממעשיהם ואף בחרו למות עם קרבנותיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, אבל קלקלת עם החמס.
ל"ת
רציני,
05/08/05 20:09
|
|
 |
רוצחי החמאס אנושיים רק בעיני..
יוס2,
05/08/05 19:54
|
...השמאל ושאר שונאי ישראל. למסגר את התגובה שלך כי אתה הוכחה לכך שהחמאס פועל בגיבוי של השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן ''הומני''
Avi Ecuador,
05/08/05 19:39
|
ספר לנו על רוצחים פוליטים שמקבלים בתולות על יהודים. אולי תספק את אחותך כאחת הבתולות שנוכל להבין יותר טוב. עוד אידיוט קניבל טווס שמבין את העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
מי מוריד פ]רופיל
נ,
05/08/05 18:46
|
'' הקב''ן המליץ להוריד הפרופיל הרפואי של הרוצח; '' ומה עם הכינוי החדש ''מחבל'' כנראה כשזה מגיע לצהל אתם מורדידים פרופיל וכשמדברים בהקשר תפוח הוא נהפך למחבל אוי שמלאנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
זה נורא . גם לי קרה משהו כזה.
ל"ת
אופנהיימר,
שלום עכשיו.,
05/08/05 18:45
|
|
 |
יודעים. רק שאתה על 21....
יאצק,
06/08/05 13:13
|
|
 |
76.
תגובה ל- 19 איזה קשקוש
מיכאל,
05/08/05 18:43
|
זה נשמע כמו קשקוש של פסיכולוג אמריקאי שמצדיק רצח בכך שלרוצח היתה ילדות קשה . אני בטוח שהוא ידע טוב מאוד מה הוא עושה ולא צריך להצדיק אותו , בדיוק כמו שלא מצדיקים מחבלים ערבים . וחץ מזה אם הוא רצה לתרום למדינה היה צריך להשאר בצבא ולא לברוח - פחדן .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
ממש לא מבין
לא מבין,
רמת אי ההבנה,
05/08/05 18:42
|
גם לי היה פרופיל של 37 (או פחות אפילו) ועדיין נתנו לי M16 ועוד חשבו שאני אשמור ...... חשבו שאני אעשה שמירה באיזה בית כלא או אעשה שמירה על הוילות של המתנחלים.... איזה אנשים בעלי שאיפות .... לא עשיתי לא זה ולא זה. אבל נשארת השאלה - למה בכלל מישהו עם פרופיל מתחת ל- 40 קיבל M16 ? מה בכלל הם רצו ממני ? למעשה, לדעתי, לא היה אכפת להם שיש לי יתר לחץ דם וקוצר ראיה ועוד מחלה אחת (לא פסיכי) - העיקר מבחינתם שתפסו להם עוד פרייר שעושה להם שמירה. טוב....זה לא הלך להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מי הסית את הרוצח ?
אדי,
הרצליה,
05/08/05 18:41
|
לכבוד שבת אני נותן לכם חומר מעודכן למחשבה : זה עתה שוחחתי עם שני תושבים מכפר תפוח, הם אפילו לא יודעים במי מדובר. אבל, הם אומרים, מי שהכיר טוען שזה לא חמום מוח, ולא קיצוני, אלא בחור שקט ולא אלים.
אז מי, לדעתכם שידל את הנער ללכת ולרצוח ? למה בשפרעם ? למה לא לצאת משער היישוב ולפתוח באש ? למה דוקא עכשיו, שבוע לפני הגירוש ? למה התעלמו השלטונות מבקשות ההורים ? למה התחלפה הכתובת בת''ז מראשון לכפר תפוח ? למה דוקא בחור שקט ומופנם ? למה זה מזכיר כל כך את רצח רבין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100% right you are
fellow jew,
05/08/05 21:24
|
the shabak did better job this time.... it 'let it happend'' rather than ''run the show''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Manchurain Candidate
H.L.,
Center,
05/08/05 22:48
|
And how do you purpose they brainwashed him into committing mass murder? Is he a “Manchurian Candidate” perhaps? Please explain. Are you a conspiracy freak? Are the “protocols” forged? Or maybe there is a Jewish world conspiracy headed by the Shabak? You’re a douche bag.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
רוצח שפל וכנראה לא בסדר בראש
עמי,
ראשל''צ,
05/08/05 18:40
|
|
 |
72.
מה עם הבית של הוריו? תהרס?
ל"ת
צדק,
05/08/05 18:39
|
|
 |
זה בלתי אפשרי
חחט,
05/08/05 21:30
|
בשטחים הורסים בתים על פי החוק הירדני שעדיין חל שם. לפי החוק זה הישראלי , לא ניתן להרוס בתים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
למה אתם מצפים
א,
05/08/05 18:33
|
כשילד קטן ומפונק מתגייס ותוך שנה הוא כבר קצין - אז מה הפלא. מילא, אולי בדור הפלמ''ח לא היה זמן לפז''ם. אבל היום לא יקרה אסון אם הקידום יהיה יותר שפוי. הסעתי את בני לפני כ-10 שנים ללוייה של חיל מיחידתו שהתאבד. החיל ביצע קודם נפקדות והמ''פ שלו בא להחזיר אותו מביתו. אמו של החיל התחננה לפני מפקדו שישגיחו עליו. אבל החיל הגיע לבסיס ומיד הכניס לעצמו כדור בראש. מישהו שילם על כך ? רק ההורים. לפי השיטה שאף אחד לא נותן את הדין - המקרה האחרון לא יהיה אחרון. הלואי ואתבדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ראש אכא הביתה!
שלומיאל בצבא,
05/08/05 18:33
|
חייל עריק מסתובב שבועות עם נשק וכולם משחקים אותה ראש קטן, ראש אכא בעצמו עם הנהג שלו היו חייבים לאתר ולעצור את החייל. אבל תראו שבסוף המ''כ ימצא אשם, מענין כמה עוד כאלו מסתובבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
תדייקו
מאמ'ושה,
גבעתיים,
05/08/05 18:32
|
לא קב''ן, פסיכיאטר!
רק פסיכיאטר מוריד פרופיל! הגיע הזמן שתבינו את זה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אחריות צהל
קצין מיל',
מרכז,
05/08/05 18:29
|
האיש רוצח מתואב ומגעיל וראוי לכל גנוי,ברם אם מפקדו קבע שהוא מסוכן,והקב''ן המליץ להוריד לו פרופיל,וכרמלה מנשה מוסרת שהיא התריעה בפני כל מי שצריך,והאם שוועה לעזרה ללא הועיל, והמערכת כדרכה היום לא עשתה כלום מלבד לגלגל עיניים והאשמות על האחרים,אזי אין פלא שקורים דברים כאלה,אם אכן אלה הנסיבות אזי כל הסיפורים וההחלקות לא שוות את הנייר שהם כתובים עליהם,הצבא אחראי לחיילים גם אם הם עריקים ובטח אם הם חולים, האיש כנראה קיצוני מופרע נפשית שלא טופל כפי שהיו צריכים לטפל,ולכן אין מקום להתמם ,לצערי בכל האגף האכ''אי כולל המשטרה הצבאית קורה משהוא מאד מאד לא תקין ולא בפעם הראשונה ויש לפעול שם מיידית נגד המפקדים ולא להתעסק עם קבורת החייל,יהיו מעשיו חמורים ככל שיהיו, כל ההליך מבזה,טפשי, ועוד מחמיר את האסון שהוא בלאו הכי גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחריות הימין הקיצוני
יהודי אמיתי,
05/08/05 19:35
|
מאד משעשע לקרוא את כל מגלגלי העיניים המקצועיים המטילים את האחריות על הפיגוע שביצע פעיל החמאס היהודי על צה''ל. מתברר שאותם גאוני הדור מאשימים את צה''ל שלא חרג מנוהל הטיפול בעריקים במיוחד עבור אותו מחבל ולכן צה''ל אשם. כמובן שאם צה''ל היה עוצר אותו מיד הייתם קוראים כאן הודעות נרגשות על בולשביזם, על צבא של קאפואים אנטישמיים שעוצרים צעיר תמים רק משום שאמר ''המפקד, אינני יכול''. ודאי כמה אבירי דמוקרטיה כאן היו מדברים על משטרת מחשבות.
בקיצור - חבורת צבועים מגלגלי עיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בולשביק טיפש
מעוצבן,
05/08/05 21:58
|
תקרא את הכתבה ואולי יכנסו כמה עובדות לראש הבולשביקי הסתום שלך. לחייל המסכן יש לפחות תרוץ - הוא היה פסיכי ! לך אפילו זה אין. אתה סתם טיפש להכעיס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
שחרור באי- כבוד
חנוך מגן,
05/08/05 18:29
|
אני חוזר בפעם המליון: צריך להנהיג בצה''ל את העונש האמריקאי של dishonourable dischage והאחראים לכך שלא נלקח הנשק ולא הועף מהצבא ולא פעלו כשכרמלה מנשה התקשרה צריכים לצאת הביתה כטוראים ואי תעודת בזיון!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הענשת האחראים.
ניקו,
הרצליה,
06/08/05 08:17
|
זה בוודאי נכון,אבל אצלנו יגלגלו עינים ויחפשו במהירות שיא לאיזה כוון או על מי לגלגלאת האשמה,לא בכדי אנחנו נראים כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מי שקושר בין הרצח להתנתקות
אני,
חיפה,
05/08/05 18:29
|
הוא גזען קטן ודמגוג שרק עושה לי חשק להגיע כבר למילואים לפנות אותו ואת אמא שלו משם.
אל דאגה, בוא אבוא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפיגוע היה מיועד לעצור את ההתנ
יפה,
05/08/05 19:35
|
|
 |
65.
הטרוף כתוצאה מצרוף השמאל לממשל
ל"ת
שוטר,
05/08/05 18:28
|
|
 |
64.
לא כל פרופיל 45 הוא מטורף
גמליאל,
ראשון לציון,
05/08/05 18:27
|
נתן-זאדה נסע לחיפה, ומשם לשפרעם, עם תוכנית ברורה לרצוח ערבים כדי לחולל מהומות אלימות, ולרתק כוחות משטרה לצפון, בתקווה שזה יסכל את ההתנתקות. והוא ביצע את משימתו כמתוכנן. זה מטורף? השאלה היא, מי הדריך אותו, מי הסית אותו, מי סעד אותו בתפוח, ומי הביא אותו לחיפה ונתן לו את ברכת הדרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המלצת קב''ן מתייחסת לסעיף נפשי!
פסיכיאטר,
05/08/05 19:51
|
ונסיעתו אינה קשורה לכך שהחייל שידר אותות מצוקה מכאן ועד להודעה חדשה. המלצת קב''ן מחייבת את המפקדים בדיוק כמו וע''ר, היות ומעולם לא הפה וע''ר המלצת רב''ן או התעלמה ממנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
עוד יעשו אותו הקורבן
שי,
05/08/05 18:23
|
|
 |
62.
מעצרים המוניים ומיד!
למה מחכים?,
05/08/05 18:21
|
הגיע זמן(אמנם באיחור)להוריד את הכפפות יש את הידע, וישנם הכלים. יש מי שמנצל את הכלי ''דמוקרטיה'' להסתה תמימה כביכול. נושא עיניו לשמים מיתמם ומסית,מיתמם ומסית.מנצל את התקשורת להצגות של ''הדמוקרטיה''זה אנחנו.אז אם הם הדמוקרטיה צריך לתת לדמוקרטיה חופשה קצרה לעשות את מה שנידרש לעשות ואז להחזיר את הדמוקרטיה. לפני שיהיה מאוחר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אין קשר לפרופיל נפשי...
שחר,
05/08/05 18:20
|
אין קשר הכרחי בין פרופיל נפשי לנשיאת נשק! יש בצבא אלפי חיילים בעלי סעיף נפשי ופרופיל 45 הנושאים נשק - גם אם לא באופן קבוע. הם מבצעים משימות אבטחה כמו כל חייל אחר. הורדת הפרופיל לא הייתה בהכרח מונעת מהחייל גישה לנשק, בטח שלא בטירונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
לו ולא להם!! איך תקרא להם??
ל"ת
לראש הממשלה,
צמא דם-קראת,
05/08/05 18:12
|
|
 |
59.
ועדיין לא מטפלים באלה שהסיתו !
ל"ת
למה מחכים?,
05/08/05 18:05
|
|
 |
אתה אידיוט
מעוצבן,
05/08/05 21:55
|
מדובר בחייל עם בעיות נפשיות קשות ששידר אותות מצוקה. האם התריעה , כרמלה מנשה התריעה. ורק הצבא ומטומטם כמוך לא אכפת להם. לך תחפש מי ינענע אותך , טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
TZALASH TO THE SHABACK
FELLOW JEW,
05/08/05 18:03
|
THIS TIME THEY DID IT RIGHT. the timing is the same - the right gain power, and the small needs to stop it. by showing that the rights are nuts and dangeruse,last time they left enough evidents.
This time they were smarter. they just ''let it happend .'' so they will not get cought. the whole incident does not make sense,(not the act,the place),the ONLY one to GAIN from it, is the LEFT. Just like by RABIN's DEATH....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Silly
H.L.,
Center,
05/08/05 22:35
|
This makes no f’n sense. Plus, you’re a douche bag that can’t spell properly
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אנחנו תוהים אם להרוס ביתו של
שכניו של סלאח ש,
גן עדן,
05/08/05 17:56
|
אנחנו קבוצה של 6 מבוגרים ו-9 ילדים ותינוקות ז''ל מגן ען אשר מעלה תוהים אם צריך להרוס את בית משפחת המחבל זאדה ואם הרמטכ''ל חלוץ יורה להפציץ בפצצה במשקל טון את ההתנחלות תפוח בה שוהים פצצות מתקתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why did you help your mechabli
to explode,
jewish,
05/08/05 19:56
|
children. Now that it happend,, I couldn't care less
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
MAARIV - DON'T CENSOR MY NOTE
ל"ת
FELLOW JEW,
05/08/05 17:56
|
|
 |
55.
האם רוצחי המשוגע יועמדו לדין?
ל"ת
הם עשו לינץ',
פרשת קו 300,
05/08/05 17:55
|
|
 |
הוא לא משוגע.
יונה,
05/08/05 19:36
|
השגעון שלו זה האידאולוגיה של תנועת כ''ך שאחוז ניכר מהמתנחלים תומכים בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
כל הכבוד למעריב על החשיפה!
ל"ת
מקדימים את כולם,
05/08/05 17:53
|
|
 |
53.
הוא בכלל רצה להתאבד לא קשור דת
יוני,
נתניה,
05/08/05 17:49
|
הבן אדם לא מצא את עצמו בחיים לכן כנראה חזר בתשובה ,למרות שאין לו שום קשר לדת בשום מקום ביהדות כתוב על לרצוח חפים מפשע אז מי שמאשים את הדתיים טועה טעות חמורה הוא כנראה חפש את הדרך הקלה החוצה מהחיים והתאבד כנראה שהתבייש להתאבד לבד אז אמר אקח איתי כמה אנשים אין פה שום קשר לדת הדת היא דבר ניפלא שאומרת לעשות רק טוב זה שיש כמה קיצונים שמעוותים את הדת לא צריך להתייחס אילהם בכלל רוב הציבור הדתי הוא מתון וניפלא אבל כמו בכל מקום יש עשווים שוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
מה הקשר?
איש,
אי שם,
05/08/05 17:40
|
מה הקשר לזה שהוא חזר בתשובה? האם מכל מי שחזר בתשובה צריך לקחת את הנשק? אל תהפכו את כולם לרוצחים בפוטנציאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מה עם הרוצחים שעשו בו לינץ?
ל"ת
אולג,
05/08/05 17:37
|
|
 |
50.
WE LOVE YOU ZADA
DANA,
LONDON,
05/08/05 17:35
|
|
 |
את נקרופילית?
ל"ת
דני,
פריס,
05/08/05 20:03
|
|
 |
WE LOVE HIM HERE TOO
ל"ת
meir yaeir,
U S A,
05/08/05 19:52
|
|
 |
SICK TWISTED CREEP
ל"ת
הני,
ת''א,
05/08/05 20:59
|
|
 |
49.
שוב לינץ'
דורין,
תל אביב,
05/08/05 17:33
|
אולי הכותרת קצת מטעה, שיהיה ברור לפני שאני כותב שורות אלה: אני מגנה בכל תוקף את המעשה הברברי של הרוצח, אסור להשלים או להסכים שרוצח יקטול אזרחים חפים מפשע ורק בגלל דתם, לאומיותם או השקפותיהם, רצח הוא רצח ועל כך לא יסולח למתנחל הרוצח בכל תנאי. אבל כאן נשאלת השאלה הגדולה מי יביא לדין את הרוצחים משפרעם שעשו לינץ' ברוצח המתנחל?????? במדינה קיים חוק חייבים לתפוס את הרוצח לשפוט ולדון אותו. אסור שיהיו בתי דין שדה כמו שראינו בשפרעם ששפטו וגם הוציאו לפועל במעשה לינץ'. בשפרעם ראינו עדת פורעים שהחליטו לקחת את החוק לידיים ולבצע לינץ' בו במקום, מבלי לתת את האפשרות לשפוט את הרוצח הנאלח ולדון אותו מתברר שהשנים של חינוך אזרחי ישראלי לשפרעמים לא עזר שימו לב עם מי יש לנו עסק. הפורעים משפרעם נהגו בדיוק כמו אחיהם מעבר לגבול, שעשו לינץ' בשני חיילים חפים מפשע. אני מגנה בכל תוקף את הרוצחים משפרעם שביצעו את הלינץ' במתנחל הרוצח ויש להביאם לדין ולשפוט אותם באשמת רצח לפני שתופעת עין תחת עין הנהוגה בקרב אותם פורעים ודומיהם תתפשט כמו אפידמיה. היכן אבירי הצדק השמאלניים, למה הם לא משמיעים קולם, אולי הם מסכימים עם הלינץ' ויתנו גם את הלחי השנייה ????? היכן אבירי הצדק מהעמותה לזכויות האזרח???????? היכן התקשורת???????? אולי מישהו מהמנהיגים ינסה קצת להפעיל את הראש מי יודע אולי גם למישהו מיכם מכינים אנשי שפרעם ליצץ'!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
True
H.L.,
05/08/05 22:29
|
|
 |
48.
שוב כשלו השין גימלים
צבי,
י-ם,
05/08/05 17:31
|
אל תכסו על כלום העמידו לדין את הש.ג. התורן. גם כרמלה מנשה ראויה לכל גינוי כי היא לא פתחה בשביתת רעב, כדי שישימו לב אליה. ועל האמא שלו אין בכלל על מה לדבר, היא הייתה צריכה לנסוע לכפר תפוח ולהאבק עם בנה מאבק פיזי עד שתצליח לעקור מידיו את הרובה, איפה הבחורות ההן עם הקוקו וכו שתמיד היו בקו החזית , בושה לאן התדרדרו האזרחים שאנו משקיעים בהם ללא הרף. והאבא ודאי אשם, לא ברור עוד במה אבל לבטח הוא לא התפלל מספיק שלא לדבר על המזוזה שלהם, מתי בדקו אותה בפעם האחרונה, ישנם כמו כן כמה ילדים נוספים שגרו איתו בכפר תפוח וידעו על הכל ולא אמרו כלום אותם ודאי צריך להכניס לכלא כמו את הנערה עם הצמה שלא הזהירה אותנו מפני יגאל אמיר. איך קרה לנו שבמערכת החינוך שלנו צמחו נערים כאלה שלא למדו תכנית ליבה ואינם יודעים מה היא אזרחות טובה. צריך מיד להטיל על השב''כ לאתר את המורים שלהם ולהעמיד גם אותם לדין יחד עם הש.ג. הנזכר כבר למעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא השג אשם - להעיף את ראש אכא
ל"ת
ק,
05/08/05 19:52
|
|
 |
צודק! לפרק את מערכת החינוך...
יוס2,
05/08/05 19:30
|
|
 |
47.
הוא עוד יקבור איתו כמה
הפרשן,
05/08/05 17:30
|
|
 |
46.
לאסור את ראשי הימין הקיצוני
ל"ת
באשמת הסתה,
לרצח,
05/08/05 17:29
|
|
 |
45.
להורים היקרים של החייל המסכן
לבדוק מי עשה את,
הלינץ' בחייל,
05/08/05 17:28
|
ליבי איתכם בצערכם , ואנא אל תשימו לב לכל התגובות של האנשים הרעים שמנאצים אתכם או את ילדכם, וצר לי שבמדינת היהודים מלינים את המת. תנחומי. ולכל השמאלנים חסרי הלב(במה שנוגע ליהודים) בושה וחרפה על התלהמות ניבזית ושיקרית שאתם מטילים על עם שלם ,ואני מתכוונת לאנשי הימין, החייל הנ''ל היה לקוי בנפשו ומה שקרה זה רק באשמתם של מפקדיו הישירים שלא הקשיבו לרחשי ליבה של האם האומללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשמת צה''ל?
רונן,
05/08/05 19:37
|
אשמת צה''ל? מאד משעשע לקרוא את כל מגלגלי העיניים המקצועיים המטילים את האחריות על הפיגוע שביצע פעיל החמאס היהודי על צה''ל. מתברר שאותם גאוני הדור מאשימים את צה''ל שלא חרג מנוהל הטיפול בעריקים במיוחד עבור אותו מחבל ולכן צה''ל אשם.
כמובן שאם צה''ל היה עוצר אותו מיד הייתם קוראים כאן הודעות נרגשות על בולשביזם, על צבא של קאפואים אנטישמיים שעוצרים צעיר תמים רק משום שאמר ''המפקד, אינני יכול''. ודאי כמה אבירי דמוקרטיה כאן היו מדברים על משטרת מחשבות.
בקיצור - חבורת צבועים מגלגלי עיניים.
אינשאללה שיהרסו את בית הוריו כפי שעושים לכל מחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להורים-החייל שידר מצוקה אמיתית
פסיכיאטר,
אל תישברו,
05/08/05 19:30
|
החייל שידר אותות מצוקה מכאן ועד להודעה חדשה, היה אצל קב''ן שהמליץ להוריד פרופיל על סעיף נפשי (המלצת קב''ן מיושמת ללא יוצא מן הכלל בועדות רפואיות), ערק פעמיים, הסגיר את עצמו בכפר מיימון, חיפש בית אחר, הפך להיות משונה. הצבא ינסה להטיל את האחריות עליכם-אתם אל תישברו בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו צריכה להיות הכותרת בעיתונים
ל"ת
מצוקתו של חייל,
המחפש ערכים,
06/08/05 06:46
|
|
 |
לסמאלנים לא אכפת! מדם יהודי
אוהבי הבנידודים,
מה עם האחים?,
05/08/05 19:28
|
|
 |
אתה אולי
אני,
05/08/05 20:22
|
|
 |
44.
חלוץ ומופז הביתה
ל"ת
אביעד,
05/08/05 17:27
|
|
 |
43.
ראש אכ''א ומפקד ניצנים-התפטרו
ישראל,
05/08/05 17:27
|
אם אינכם מסוגלים להנחות את מפקדי החייל לגילוי הקשבה קליטה ופעולה מיידית למידע על חייל המצביע על אי-התאמה,או מטמורפוזה התנהגותית בגין חזרה בתשובה כשהוא אוחז בנשק,חרף התראות קרובי משפחתו,והתראות הכתבת כרמלה מנשה,עליכם להתפטר מיידית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אתה ישן בשקט? אל מול חילול
לרב הצבאי,
05/08/05 17:25
|
|
 |
41.
המערכת הצבאית צריכה לבקש ממנו
אזרח הגון,
05/08/05 17:24
|
סליחה הן בגלל שיבוץ לא מתאים והן בגלל בזיון המת! ======================== א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
system failure
shmuel,
miami,
05/08/05 17:23
|
most of pepole in the system are failure wan you all gonna see that this is why israel have so match problem all orund this is why i live in usa for the past 15 years whan evry thing start really big piace and love to all
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Peace dude
H.L.,
Center,
05/08/05 22:24
|
The damn border jumping wetbacks speak better English than you do.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מה ההבדל בינו לאריק שרון?
יהודי מהארץ,
05/08/05 17:20
|
שניהם הורסים לעם היהודי.
הם הרצח אומר שרון מעשה נפשע. ההתנתקות היא פשע בלתי מכופר לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
עשו בו לינץ'
צדק תרדוף,
מרכז,
05/08/05 17:19
|
שעתיים היו דיווחים בשידור חי ברדיו בהם הכתב מספר שרק מספר שוטרים מועט מגן על הבחור היורה .... לאחר כ10 דקות ראיתי טלויזייה כי בוצע ביורה לינץ' . הייתי בהלם איפה המשטרה . שעתיים שלמות לא הגיעו שוטרים לחלץ את הרוצח , יש לבדוק איך קורה דבר כזה בארץ ישראל . אני מתנגד לכל מעשה אלימות , נגד יהודים ונגד ערבים .אבל יש למצא את הרוצחים מבצעי הלינץ' ולשפוט אותם כרוצחים.אחר כך לבדוק מה קורה במשטרה ה'' מצויינת '' שלנו . תפסיקו להתרפס בפני העברבים בארץ , הם אלו שרוצחים בנו בכל אפשרות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
ל"ת
גלית,
NY,
06/08/05 04:38
|
|
 |
37.
החייל היה במצב פסיכוטי
פסיכיאטר,
לא רקע לאומנ,
05/08/05 17:19
|
ללוכדיו אמר שעוד מעט יבואו עוד שוטרים. הוא בכלל לא תכנן שום דבר. נסע ופעל באופן הזוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
בושה לממשל וחוסר כבוד המת
אזרח עצבני,
השפלה,
05/08/05 17:18
|
שוב אנחנו רואים התעלמות מצד הממשל וניסיון להתייפף מול המגזר הערבי הדרוזי ... ראש עיירית ראשל''צ צריך להתבייש לו אל לא להתערב בעניינים פוליטים ודתיים . כל אדם ראוי לקבורה ואסור לנו לשכוח זאת מחבלים ערבים שהתפוצוצו על ילדים תינוקות נשים גם זכו לקבורה בכל עיר ובכל מקום ואף ראש עיר לא התנגד .. הממשל צריך להפסיק לתפוס טרמפ על החייל הזה ועל המקרה כל זה קונספירציה אחת גדולה של ראש הממשלה בנסיון להוציא את עצמו צודק בעניין ההתנתקות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
יש מקום קבורה מתאים - כנסו !!!
ישראל ישראלי,
ישראל,
05/08/05 17:15
|
ליד קיבוץ גדות, בכניסה לדרך הירדן ההררי, ישנו בית קברות למחבלים שם קברו את אנשי החיזבאללה בזמן שהותנו בלבנון. יש יותר מתאים מזה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהי חלקך עמהם (משירו של ביאליק
ל"ת
אחד העם,
ישראל,
06/08/05 06:50
|
|
 |
וואלה, צודק.
ל"ת
מרכז,
06/08/05 01:13
|
|
 |
34.
once again, the religious Jews
gilon,
kochav yair,
05/08/05 17:10
|
האם מספרת שהבן חזר בתשובה, יש לו נשק וזה מסוכן''. we have returned to the time of the death of Rabin, where every one with a cipa on hes head is dangerous. we have come a long way.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הוא לא מחבל ,כי הוא לא שפוי
ל"ת
חיים,
נהריה,
05/08/05 17:08
|
|
 |
32.
לחוקק:רצח על רקע לאומני מדיח
אוטומטית מהצבא,
יידע כל חייל,
05/08/05 17:03
|
|
 |
31.
דברי ד''ר כץ - קולעים למציאות .
ל"ת
ישראל,
05/08/05 17:03
|
|
 |
30.
Are they going to bulldoze his
me,
os,
05/08/05 17:02
|
|
 |
ממתי הורסים בתים לנרצחים?
אני,
כאן ועכשיו,
05/08/05 20:11
|
יש לי ספק (לפי תגובתך הטיפשית) שאתה תקלוט את זה אבל אני אנסה להסביר - הורסים בתים של מחבלים מתאבדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
No, why, because some leftos
Anon,
05/08/05 19:33
|
No, why because some leftos think that Arab terrorism equals our struggle to leave in peace and security in our country. His deed was Arabic, but the Arabs have done thousands of worse things to us and all over the world and are proud of it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Grammar
H.L,
Center,
05/08/05 22:18
|
Why must you butcher the English language? Check your grammar and spelling before you make a post.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
העיתונות,המדינה והצבא כולם כיש
בן,
05/08/05 17:01
|
לכותבים שלום,
תפסיקו להשתמש בכותרות ומילים בומבסטיות כמו ''מחבל'' כדי לגרום לתרעומת אצל הקורא. כדאי שאתם, הצבא והמדינה תקבלו קצת אחריות על המצב המדיני שאליו הכנסתם את האזרחים. אני מתריס וודאי שלא מצדיק את המעשה אבל יש לקחת דברים בפרופרציות נכונות. אם המדינה מגייסת ילדים ואני מדגיש ילדים, לצבא ,אז שתבין שאלו עוד בשלבים רגישים של התפתחות שמשברים קטנים יכולים להביא למעשים גדולים. אם הצבא מצא בעיה בחיילו, שיטפל בה מיידית ושלא יידרוש מאדם לא יציב להתייצב לוועדות רפואיות. כמו שהצבא יודע לחפש ולמצוא את עריקיו שגם יידע לחפש ולמצוא את חולשותיו. ואם הוועדה קבעה שהבחור לא היה בריא בנפשו אז הוא לא ''מחבל'' כפי שהעיתון מציג ולכן אמור להיקבר כמו בן ישראל בין אם בחלקה צבאית או אזרחית. כל פושע זכאי למשפט הוגן ואם הוא נמצא אשם הוא נשלח לבית סוהר ואם נמצא מעורער בנפשו אז הוא נשלח לבית משוגעים. לכן לפני שהעיתון, הצבא, ראשי מדינה ועיריה יוצאים בהצהרות קבורה או כשהעיתון מגדירו כמחבל זה מעיד קצת על נחיתות של העיתון המדינה והצבא וחוסר סדר מדיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
ממתי פרופ' 45 נותן פטור מנשק?
ל"ת
jak,
05/08/05 17:01
|
|
 |
27.
שהמדינה תיקח כבר אחריות
י. א.,
גוש דן,
05/08/05 17:00
|
המוסדות לא עשו דבר כשעוד ניתן היה למנוע את המעשה, ועתה מנסים לברוח מאחריות נכון, קרה מחדל איום וטראגי. המדינה / צה''ל צריכים לקבל אחריות על המעשה ועל גופת החייל וליקבור אותו כחוק. מספיק להתעלל במשפחה שניסתה להתריע ככל שיכלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
לגרש יהודים יותר חמור מלרצוח..
ל"ת
דתי,
05/08/05 16:56
|
|
 |
בעשרת הדברות כתוב ''לא תרצח''
ירון,
ת''א,
05/08/05 19:26
|
האם זהו ה''מוסר היהודי'' שלך??? אתה לא יהודי בעיני, אתה שקץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מי הולך הביתה?
ל"ת
מושון,
05/08/05 16:55
|
|
 |
24.
ככה זה שהולכים לקוקטיילים
קוקוס,
05/08/05 16:54
|
|
 |
23.
אלוהים,כמה נורות אדומות!
ל"ת
כ''כ מתסכל,
05/08/05 16:49
|
|
 |
22.
לנהוג כמו שנוהגים במקרים אחרים
רציונלי,
חוף הים,
05/08/05 16:49
|
כשם שהורסים בתי משפחות של מחבלים פלשתינאים, מן הראוי גם להרוס את בית הוריו של המחבל היהודי ''למען יראו וייראו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
יש לערוף ראשים של מפקדים בצה''ל
אלי,
05/08/05 16:46
|
מספיק עם האשמות של הש''ג יש להעניש ומייד את המפקדים בצה''ל שהתרשלו והתנהגו באי אכפתיות ועבר את גבולות קו האדום יש יהסיק מסקנות חריפות נגד המתרשלים בתפקידם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הימין הקיצוני מחפש אשמים
רק אתה אשם,
05/08/05 19:37
|
מאד משעשע לקרוא את כל מגלגלי העיניים המקצועיים המטילים את האחריות על הפיגוע שביצע פעיל החמאס היהודי על צה''ל. מתברר שאותם גאוני הדור מאשימים את צה''ל שלא חרג מנוהל הטיפול בעריקים במיוחד עבור אותו מחבל ולכן צה''ל אשם.
כמובן שאם צה''ל היה עוצר אותו מיד הייתם קוראים כאן הודעות נרגשות על בולשביזם, על צבא של קאפואים אנטישמיים שעוצרים צעיר תמים רק משום שאמר ''המפקד, אינני יכול''. ודאי כמה אבירי דמוקרטיה כאן היו מדברים על משטרת מחשבות.
בקיצור - חבורת צבועים מגלגלי עיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
איפה הגופה עכשיו-כבוד המת
ל"ת
אריק ש,
05/08/05 16:33
|
|
 |
אבו כביר
ל"ת
דוד,
05/08/05 17:00
|
|
 |
19.
נתן זאדה- קורבן שהפיל קורנות..
ימים הזויים,
ירושלים,
05/08/05 16:31
|
נתן זאדה הוא בעיני קודם כל קורבן. חייל צעיר שנקלע למשבר פסיכולוגי, מצוייד בנשק פיזי ואידיאולוגי שאין לו את הכלים להתמודד עימו. הרשויות נכשלו בטיפול בחייל שנפל קורבן והפיל קורבנות אחרים. לא צריך לקפוץ על המקרה המצער הזה ולהעמיק את השסעים שבין כה קיימים בחברה הישראלית. עניין ההתנהלות סביב קבורתו- בושה וחרפה למדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא קורבן
dave,
05/08/05 19:38
|
|
 |
סיבה ראשית למות חיילים-התאבדות
ל"ת
לשים לב,
לסטטיסטיקה,
05/08/05 18:09
|
|
 |
לא רוצח אלא התאבד בנסיבות הסתה
ל"ת
צודק לחלוטין,
רחמים,
05/08/05 18:06
|
|
 |
בטח, כולנו קרבנות.
אמא,
05/08/05 17:32
|
או שאנו חיים במערכת בה אנשים לוקחים אחריות על מעשיהם, או שאנו חיים במערכת בה ''הכל בידי שמיים'' וכולנו פועלים באופן דטרמיניסטי. אולי זו האמת האולטימטיבית, אבל אנחנו לא חיים במערכת כזו, כי היא בלתי אפשרית לחיי חברה. אז במערכת שלנו מי שמרסס חפים מפשע בגלל אידיאולוגיה, וזה מה שקרה כאן, שהרי מה הוא עשה על אוטובוס שנוסע לשפרעם? לכן הוא רוצח בכוונה תחילה, והעובדה שהוא גם קצת קוקו לא פוטרת אותו. יש הרבה קוקואים והם לא רוצחים סידרתיים. מי שרצח הוא רוצח. אפילו הוא קצת קוקו. הוא היה קרבן אילו היה מתאבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
המערכת כשלה שוב
נסים גבאי,
נתניה,
05/08/05 16:30
|
לא יעזרו שום וועדות חקירה, ובירבורים: המערכת כשלה שוב. הכתובת היתה על הקיר, ועל הרבה פחות התרעות ממה שכעת ברור שהיו - חייבים היו הגורמים הצהליי''ם, השבכניק''ים, והמשטרה - לעצור את האיש עוד מזמן. אבל בישראל יש עדיין שמתפלאים על התוצאות. אני ממש לא. אני מכיר רבים שכבר מזמן הפסיקו להתרגש מכל הטימטום המערכתי הישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, ומה אם שרון?
ל"ת
המשתין בקיר,
מהמה,
05/08/05 18:53
|
|
 |
17.
הקילקול מתחיל בילדות
dafna57,
רמת גן,
05/08/05 16:30
|
לא הפסיק לכתוב כי באמת ילד שהיה לו טוב בחיים בילדות לא יצא רוצח. מרוב שמוחו נפגע בילדות גם את היהדות לא מבינים בכלל.גם כל מה שמלמדים על היהדות זה לא מה שאלוהים השאיר לנו,חבל לצה''ל שהיה טעות מחיל ,כי אילו הבינו כל חיל לא היה טעות,אולי חשבו בצה''ל כי רק משחק אי שפיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תופעת משבר זהות בגיל הנעורים.
מבינה,
בפסיכולוגיה,
05/08/05 23:57
|
ישנם מקרים שנערים/ות לוקים בפיצול האישיות בהגיעם לגיל העשרה, ולאו דווקא בגין יחס לא טוב שהם מקבלים בילדותם. כך שאין להאשים את הוריו של הרוצח הפסיכופט בהתעללות או ביחס לא נאות לבנם. אינני פסיכולוגית, מקווה שפסיכולוג או פסיכיאטר יעלה לאתר וירחיב את היריעה בנושא. על פניו, נראה שהיה כאן מחדל מהותי וכישלון חרוץ של רשויות הצבא בדרך טיפולם במקרה החריג. אישית, הריני מזועזעת מהמעשה הנפשע, ומגנה בכל התוקף מעשים שכאלו. תנחומיי הכנים למשפחות הנרצחים. ושלא תדעו עוד צער. קשה לנחם אחרי אסון נורא שכזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל, הוא קיבל חינוך חילוני
לא מבין,
05/08/05 17:42
|
עד לפני חודש הוא היה חילוני, כל חייו הוא קיבל חינוך חילוני, בית ספר חילוני, עיר חילונית, לצבא הוא התגייס כחילוני, בקיצור חינוכו היה חילוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הוא חזר בתשובה
בני בני ילד רע,
05/08/05 19:38
|
והוכיח עוד פעם שהמחזירים בתשובה הם עגלת הזבל המודנית האוספת את כל החרא והזבל של החילוניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
שימו ל 13 הוא צודק...
דרג,
05/08/05 16:25
|
אבל אצלנו כולם נתפשו לטעות של: יהודים-נגד-ערבים. נראה לי שהבחור נקלע לשם כמעט לא מכוון ולא ברור מה הניע אותו והוביל אותו לשם. זה היה אירוע פלילי לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתום ארור,תשתוק קצת לפחות
ל"ת
אתם מגעילים,
05/08/05 17:07
|
|
 |
15.
הבסיס הוא בבית,התוספת הרבנים
ל"ת
ש.פ.,
פ''ת,
05/08/05 16:16
|
|
 |
בדיוק כך. וגם האופי. לא כל אחד
משלם מיסים,
05/08/05 17:27
|
|
 |
14.
כתומים וכתמים עליך ישראך.
כתום לוקח,
ארץ הכתמים,
05/08/05 16:13
|
'' סמוך'' עליהם .הם עוד לא סימו. הם לא מטורפים . הם יודעים בדיוק מה הם עושים, כמובן בשם ובשלחות האלוהים . כל רב במדינה האומללה הזו יש לו ערוץ עם הקב''ה .. אלוהים לא יודע את זה . די מטורפים שיעים שכמותכם . פנו דרך . לכו בדרכים טובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קשר. האיש היה חולה נפש
ל"ת
די להסתות נגדנו,
05/08/05 17:57
|
|
 |
אתם לא חלק מעם ישראל
יוס2,
05/08/05 17:17
|
|
 |
the truth
fellow jew,
05/08/05 16:40
|
It's exectly like Rabin's death. a morder that could of been avoided. a complete senseless. well, the TIMING is crucial, the rights gained a lot of power and respect) for their legitimate reqrest for ''Mishal Am'' , Now the left has no intrest in finding out . so herefore the Shabach has a great Intrest to present the right as dangaruse nuts. ..
The shabach learned from his mistakes and this time they hide better their conection ...Well, only days will tell
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Spelling Bee
H.L.,
Center,
05/08/05 22:06
|
If you're going to keep repeating your post, kindly learn how to spell
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
כמו תמיד יד ימין....
יהודההמכבי,
02,
05/08/05 16:09
|
...לא יודעת מה יד שמאל עושה. בושה. ועוד אתם קוראים לו מחבל ולא קוברים אותו בקבורה צבאית. אבאב שלו מסתובב בכל הארץ ולא יודע איך ואיםה לקבור אותו. לא לשכוח הוא יהודי, וצריך לקבור אותו כמה שיותר מהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקבור אותו בחיריה.
שחר,
05/08/05 19:39
|
|
 |
זה מה שמדאיג אותך עכשיו?
איפה יקבר?,
05/08/05 18:09
|
|
 |
עלתה פעם הצעה לקבור
ש,
בן-ד,
05/08/05 16:54
|
מחבלים יחד עם פגרים של חזירים.
ולא. לא לשכוח שהוא יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו תמיד יד ימין רוצחת !!!!!!
ל"ת
וגם לא מבינה,
את הביג דיל,
05/08/05 16:53
|
|
 |
12.
תיקון אי דיוקים
מבין עניין,
ראשון,
05/08/05 16:02
|
מי שקצת מבין איך פועל הצבא רואה מיד שהכתבה הזו מלאה במגמתיות להכפיש את המערכת ולא מדייק בדבריו. דבר ראשון פרופיל 45 נפשי לא מחייב לקיחת נשק מחייל. ישנם פעמים רבות שחיילים מורידים את הפרופיל שלהם מסיבות שונות ומשונות והם עדיין רשאים להחזיק נשק. חוצמזה, המלצה של קבן איננה קובעת פרופיל אלא רק ועדה רפואית. לקב''ן אין שום סמכות לקבוע פרופיל ללא אישרור של ועדה רפואית. בגלל זה בדיוק במחשב הצבאי עדיין הופיע לרוצח פרופיל 97.
אני חושב שהיה ראוי להשיג תגובה רשמית של דובר צה''ל ולא לקחת התיחסויות מגורמים לא מוסמכים מאכ''א או מכל מקום אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראבו! הטימטום הצה''לי פשה גם בך
H,
05/08/05 18:16
|
זה בדיוק הבעיה של צה''ל! הרבה נהלים ומעט הגיון! הבחור פסיכי האמא מתחננת קחו לו את הנשק. הפסיכי עצמו רוצה להחזיר את הנשק! ואתה בא לי עם כל מסכת הנוהלים המטומטמת שהביאה למה שהביאה! צריך למנות בצה''ל קצין טימטום ראשי שינסה להאבק בטימטום הצה''לי שנמשך מאז שהוקם ושהורס כל חלקה טובה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה צה''ל לא שעה לבקשה..
ש.ג,
05/08/05 17:06
|
|
 |
ככה
מגיב,
נתניה,
05/08/05 23:05
|
מאותה סיבה שההורים לא דיווחו לצבא שהוא כה''ניסט. אם הדבר היה נודע לצבא לפני הגיוס שלו, היו מתייחסים לקוקו הזה אחרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
''מחבל'' נפשי, ''תמהוני'' עם רובה
פסיכיאטר,
05/08/05 16:01
|
החייל ''מחבל'' נפשי ולא לאומני-ואולי הקורבן החמישי?
ציטוט: גורם צבאי בבסיס ניצנים אמר ל-NRG מעריב: ''לא היה לנו שום מידע על כך שמדובר בחייל בעל בעיה נפשית. לא ידענו שיש כוונה להוריד לו את הפרופיל. עד עכשיו זה לא ברור אם הוא עודכן או לא. אם היינו יודעים פרטים לגבי עברו הוא לא היה מקבל נשק''.
גורמי הרפואה טענו שמדובר בחייל שמתנהג באופן מוזר והוגדר כתמהוני''.
שימו לב, החייל הוא למעשה קורבן של צה''ל, בדיוק כמו יתר הקורבנות ולא כפי שניתן היה להבין בתחילה. הוא עשה הכל על מנת להזעיק עזרה. ברח, ניסה להסגיר עצמו בכפר מיימון ואף נעצר. אף הוריו עשו כל שביכולתם.
ד''ר כץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה כקורבן סימן דוקא את המטרה
ל"ת
הזו?כזה מקרה,
כאילו ??!,
05/08/05 16:56
|
|
 |
החייל היה בדליריום מוחלט!
פסיכיאטר,
05/08/05 19:25
|
החייל התמהוני ''ציפה'' שיגיעו תיכף חבריו ממג''ב. הוא היה ב OUT טוטלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
חייל שהביא בושה לצה''ל=עדן זאדה
חייל,
נתניה,
05/08/05 16:00
|
להוריד תפרופיל???מה זה נותן ידוע ,שאנשים עם פרופיל 45 גם יכולים לשאת נשק אישי!!!אצלנו בבסיס חצי מאנשים עם פרופיל הנ''ל ועושים שמירות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא בושה.
ל"ת
איילת,
ת''א,
05/08/05 17:22
|
|
 |
הוא בושה ואת בושה גדולה יותר
ל"ת
הלאה למחבלים,
יהודים וערבי,
05/08/05 22:13
|
|
 |
9.
דם הנרצחים בראשכם-עובדי צה''ל-
מדינה מופרעת!,
05/08/05 15:59
|
סגנון ה''סמוך'' וה''יהיה בסדר'' מוכיח כאן את עצמו בבהירות מזעזעת. פה לא ידעו, שם לא עידכנו, פה עוד לא הספיקו , ומי בסופו של דבר אחראי? מובן שהחייל: הוא לא הגיע לוועדה.
גועל נפש ! רוצו עכשיו ומהר למחשבים שלכם ותתחילו לעבוד ותאתרו כל מניאק שמסתובב עם נשק ותעצרו אותם, לפני שהמדינה האומללה הזו תישטף בדם ! לא מספיק לנו מחבלים ערבים? אתם רוצים עוד ברדק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
הפטנט הישראלי - לרוצח היהודי
לא משנה,
05/08/05 15:58
|
בסוף הוא יוצא משוגע, חולה נפש, או משהו מהסוג הזה, מעניין אם חצי מהמחבלים המתאבדים היו זוכים לאבחון ''אובייקטיבי'' שכזה האם היינו הורסים להם בתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בודדים יכולים להיות משוגעים
צפונית,
05/08/05 17:04
|
כשיש מאות רוצחים (ערבים) קצת יותר קשה להניח שזה סביר. וחוץ מזה הפלסטינים עצמם לא טוענים שהרוצחים שלהם משוגעים. הם רואים בהם גיבורים וקדושים! אז אין סימטריה,לצערך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כרגיל
חם ותם,
כל הארץ,
05/08/05 15:58
|
כרגיל כל אחד מאשים את השני ובא לציון גואל.
כ ס ת ח יעני(כלומר)כיסוי תחת!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
להוריד פרופיל לכל הכתומים !
פסיכיאטר מחוזי,
05/08/05 15:53
|
מוטרפי משיחיות, מזילי ריר ותאבי דם, מהם חובה להתנתק.
זה הזמן לגלות סולידריות אזרחית עם אחינו הדרוזים הנוצרים והערבים נגד גילויי הפאשיזם והחומייניזם מכל הצדדים. אנחנו נלחמים היטב בג'יהאד המוסלמי, ועכשיו צריך לשלב ידיים בחזית נוספת - הג'יהאד הכתום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בעצם אומר שכל הימין משוגעי
שרון,
05/08/05 18:54
|
אתה רואה בכתבה שהחייל הזה הוא אדם משוגע אז איך אתה משליך את מה שהוא עשה על כל ה''כתומים''? אתה בעצם אומר שכל הכתומים משוגעים. הכתומים לא משוגעים וגם לא רוצחים. הקיצוניים הם כשמם- הקצה המיעוט של החברה הזאת וגם אם זה לא כך ברגע שאתה אומר שהכתומים הם משוגעים אז הדברים שלך כלפיהם לא מוצדקים ואי אפשר לפעול נגדם... אבל שוב אני לא מסכימה איתך הכתומים הם אנשים שפויים וטובים שאליו נטפל קומץ קיצוניים חלקם מטורפים באמת. אז אל תעז לעשות את ההשוואה הנבזית הזאת לג'יהאד האיסלאמי. הג'יהד עשה מאות פיגועים ואצלם זה לא שוליים אלא המרכז. אצל היהודים פעם בעשר שנים בערך יש פעילות טרור שנעשית בידי מטורף וכבר ממהרים להשוות אותם לארגוני טרור פלשתניים. חוצפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קשר, קופיף. החיל היה משוגע
ל"ת
אל תשמיץ כולם,
יא מסית מדיח,
05/08/05 17:58
|
|
 |
הבנו אותך פסיכיאטר מוחמד
ל"ת
אזרחית,
05/08/05 17:54
|
|
 |
לך תגלה סולידריות
jak,
05/08/05 17:02
|
|
 |
אתה צודק! יהודי לא משרת בצע''ל
יוס2,
05/08/05 16:12
|
אין מה ליהודי לחפש בצבא של השמאלנים. במלחמה הבאה שיילחמו וימותו רק שמאלנים(אם כי אני חושב שאתם תברחו בחזרה לאירופה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סמאלנים לא מחרפים את נפשם
השמאלני אינו,
קרבי,
05/08/05 18:52
|
הם פקידים בצה''ל שכיום שולטים בלוחמים היהודים האמיתים, אבל היום קרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוס2 אתה רפה שכל לא?
ל"ת
אליהו,
05/08/05 17:58
|
|
 |
יוסף2 בעל החלומות לאשפז אותך
חולה נפש כתום,
05/08/05 17:28
|
|
 |
השמאל הנוצרי יגיש לחי שניה
יהודי,
05/08/05 16:56
|
|
 |
5.
נו מה?
הפיה הטובה,
05/08/05 15:51
|
זה הרי ברור שהמערכת הצבאית אשמה , איך מערכת כ''כ גדולה יכולה לאבחן כ''כ הרבה חיילים , נו מילא מחר כבר כולם יישכחו מה קרה ,עד האסון הבא !!!! רק אל תגידו שלא הזהרנו אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
זהו ''מחבל פסיאכיטרי ולא לאומני
ד''ר כץ,
05/08/05 15:36
|
החייל הוא למעשה אחד הקורבנות ולא כפי שניתן היה להבין בתחילה. הוא עשה הכל על מנת להזעיק עזרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא קורבן של המחנה הכתום,אולי
ל"ת
סוחרר בפסיכוזה,
הקבוצתית שם,
05/08/05 17:00
|
|
 |
הימין מאמץ מטורפים דתיים...
אדי,
05/08/05 16:16
|
מטורף שראוי לאישפוז, חוזר בתשובה , והופך לדתי קיצוני. במעמד זה הוא אינו יוצא דופן במידה ניכרת בימין בכלל, ובכפר תפוח בפרט. הסלחנות של החברה הישראלית למטורפים (יהודים) בשם הדת, נובעת מריגשי נחיתות מול חברה ערכית כביכול, ומפחד מפני תגובה חריפה של החברה הדתית. רצוי היה שהחברה הדתית תברור ביתר הקפדה את הבאים בשעריה, אבל זה לא יקרה. היא תחסום את השער בפני אלה שיהדותם אינה ברורה, והיא פרוצה לחלוטין בפני יהודי אפילו אם הוא נבל מנוול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא נבל מנוול הוא מטורף.
ל"ת
דנה,
05/08/05 18:45
|
|
 |
הוא היה חילוני וקיבל חינוך חי'
שפי,
05/08/05 18:12
|
עד לתקופה קצרה לסוף חייו הוא היה חילוני, למד בבית ספר חילוני, גר בעיר חילונית, חבריו היו חילונים, מה לעשות החינוך החילוני גבר על חזרתו הקצרה בתשובה, קשה לרוקן ביוב מחבית במטרה להכניס בה מים זקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לעשות הכללות
אזרחית,
05/08/05 18:02
|
ולפגוע ביהודים דתיים. מטורפים בלי סוף יש גם ביננו החילונים. ראה כמה נשים נרצחו ע''י בעליהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל מאמץ את טלי פחימה אנרכיס
אושר,
05/08/05 17:21
|
השמאל מאמץ את טלי פחימה את האנרכיסטים נשים מחסום ווטש וכל מי שחפץ בסופה של מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי וזה היה רק זה
יוס2,
05/08/05 19:29
|
הבעיה שהם מעודדים את אירגוני הטרור לרצוח יהודים. אפילו ראשי החמאס הודו בכך שהשמאל עודד אותם לפתוח במערכת ההשמדה נגד היהודים בא''י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והשמאל מאמץ את החמאס
יוס2,
05/08/05 17:16
|
|
 |
רגשי נחיתות מול חברה ערכית
איש,
אחד,
05/08/05 17:04
|
בלי כביכול.
ב) מי יברור את הבאים בשערי החברה הדתית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במה בדיוק הדתיים אשמים?
צפונית,
קרית שמונה,
05/08/05 16:57
|
האם החילונים בוררים את כל ה''חוזרים בשאלה''? מישהו יכול להגיד לבן אדם לא לחזור בתשובה? מה הקשר בין זה ובין גיור של מי שאינו יהודי? אז יש מטורפים שמצטרפים לקבוצות קיצוניות, ולא דווקא דתיות. למה להאשים את ''הדתיים''? אולי אשמים הגורמים האחראיים- כגון צה''ל- שידעו שמדובר בטיפוס לא מאוזן ולא טיפלו בו? נראה לי שישנם חילונים שפשוט חייבים להאשים את הדתיים כקבוצה (גם אם זה לא מסתדר עם העובדות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזרה בתשובה - שורש הרוע
רועי,
הוד השרון,
05/08/05 21:28
|
שלום. ראשית: אני רוצה לשלוח את תנחומיי למשפחות ההרוגים ואיחולי החלמה מהירה לפצועים, כמו שאני עושה בכל תגובה שאני כותב לכל אירוע טרור. שנית: לא לחינם אמרו חז''ל ''חכמים הזהרו בלשונכם'' ו ''מוות וחיים ביד לשון''. השיטה הזו, לפיה נצמדים רבנים מסויימים לצעירים מבולבלים ומבלבלים אותם עוד יותר היא בזוייה בעיניי. אדם אשר קיבל חינוך תורני לא יכול לבצע מעשים כאלה משום שיש לו את הבסיס - התורה, והוא יודע שאסור לרצוח ושדין התורה חזק מדין רבנן. לעומתו, אדם אשר קיבל חינוך חילוני, ואינו מכיר את הבסיס יכול ללכת אחרי דברי רבנים מסיתים ומדיחים ואלה יאכילו אותו בכפית את כל דברי ההבל שלהם והוא ישמע, יעשה, ועוד יכשכש בזנב. יש להקיא רבנים אלה מקרבנו משום שבמעשיהם הם מקיימים רק חלק מהתורה ולא את התורה כולה. הם סבורים שהמטרה מקדשת את האמצעים, בעוד אני (וגם חז''ל) סבור שהדרך לגהנום רצופה בכוונות טובות. שלישית: כבן למשפחה שכולה, כחייל צה''ל בעבר, וכמילואימניק פעיל בהווה, אני בוש ונכלם מהאפשרות שרוצח ייקבר לצד חללי צה''ל. זוהי זילות של בית עלמין צבאי, ויריקה בפרצופם של כל המשפחות השכולות. המחבל היהודי אינו יכול להחשב חייל צה''ל מכמה סיבות: הוא ירק על צה''ל פעמיים - בפעם הראשונה עם עריקתו, ובפעם השנייה בכך שביצע מעשה טרור (כן, הוא מחבל שביצע מעשה טרור ויש לקרוא לילד בשמו) בעודו לובש את מדי צה''ל). אל תתנו לו לירוק על צה''ל ועל המשפחות השכולות בפעם השלישית - קיברו אותו בבית עלמין אזרחי. רביעית: לכל אלה שמגנים את הלינץ' - גם אני מגנה אותו ואולם, אינני יודע איך אני הייתי נוהג אם אדם היה עולה על אוטובוס במקום מגוריי ומתחיל לירות בשכניי ובמכריי. סביר להניח שהיה הזעם משתלט עלי, כמו על רבים מהמגיבים פה (שבד''כ קוראים לנקם ושילם) וסביר להניח שהייתי רוגם אותו באבנים. חמישית: את בקשה זו אני מפנה כלפי מחנה השמאל, המחנה שאני בא ממנו - אל תתיחסו אל כל המתיישבים ביש''ע כאל מקשה אחת. כ 90 אחוזים מהם (אם לא יותר) הם אזרחים שומרי חוק, אשר נאלצים כעת לפנות את בתיהם בהתרעה קצרה, קצרה מידי. הניחו להם להביע את מחאתם בדרכים דמוקרטיות, תוך שמירה על החוק והסדר. אל תדחפו אותם לזרועות הימין הקיצוני ואל תעמידו אותם עם הגב לקיר. חבקו אותם. אלו אנשים טובים ברובם אשר הולכו שולל אחרי הבטחות ממשלות ישראל לדורותיהם וכעת עומדים מול שוקת שבורה.
אתם מוזמנים להגיב, אנא קיראו את תגובתי בעיון לפני שתגיבו ולא אחרי. תודה רועי עסיס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט!!!
ל"ת
יהודי,
ארץ ישראל,
05/08/05 21:43
|
|
 |
המלצה לפרופיל 45 נפשי
סרן (מיל)ד''ר כץ,
אותות מצוקה,
05/08/05 19:21
|
שתבינו, המלצת קב''ן מתקבלת ב100% מן המקרים ע''י ועדה רפואית .לפיכך, הצבא ידע שלחייל יש בעייה פסיכיאטרית רצינית ולמרות זאת ולמרות שהיה עריק פעמיים, השאירו בידו נשק. החייל למעשה שידר אותות מצוקה ברורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אם כולם ידעו וכולם כשלו
מרי,
05/08/05 15:36
|
למה רק 3 נערים מתפוח נעצרו??.?בגלל שהכי קל להשליך אותם בלי בגצים ותקשורת מאיימת???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
למשוגעים בצבא נותנים נשק?
מוטי חיפה,
05/08/05 15:32
|
לכו אתם אזרחים הגונים למשרד הפנים לקבל רשיון לנשק? אתם יכולים לחלום, אמרתי לא פעם, הצבא חייב להיות מקצועני ומי שמתאים לגיוס, יש לתגמלו, זבל יש לנו מספיק במדינה, עובדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אדם נורמלי עשה זאת
Likeabird,
תל-אביב,
05/08/05 15:32
|
מוכרת הנטייה של מערכת הביטחון ושל פוליטיקאיים לטייח מעשי רצח של יהודים בערבים. במיוחד לנוכח העובדה שמדובר בחייל והחשש מפני הסלמת המצב. החייל שביצע את הרצח לא משוגע וגם לא מטורף, הרבה חיילים יוצאים מהצבא על קב''ן סתם כי לא בא להם להיות במערכת מדכאת. החייל שירה בערבים עשה זאת מתוך שנאה ומתוך אידיאלוגיה ושום דבר לא יוכל לכסות על המניעים האמיתיים שלו. אלה שמנסים להסתיר את אותם מניעים למעשה משתפים פעולה עם הרוצח ומסרבים להכיר בעובדה שרגשות של שנאה ופחד הובילו אותו לבצע ת מה שביצע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להסיט את הדיון מהאשמים
דוד ר.,
06/08/05 12:37
|
כל מי שמאשים את הצבא מחפה על האשמים העיקריים: מנהיגי הימין במערכת ההסתה ושטיפת המוחות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאה כלפי מי?
לילי,
05/08/05 20:29
|
דרוזים שמשרתים בצבא? מוסלמים שחזרו מהקניות בשוק? משפחה של נוצרים בדרך הביתה?
אל תבלבל בשכל זה מחדל של הצבא שנתן לפסיכי להסתובב עם נשק במקום לתת לו טיפול פסיכולוגי
הפיגוע הרצחני שהוא ביצע נעשה משנאה עיוורת כלפי כל מי שאינו יהודי ימני קיצוני כמוהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u r been fooled
listen to this,
05/08/05 18:58
|
the shabak did a better job this time. he LET IT HAPPEND , rether than CONTROLING THE SHOW. now u got is?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפסיכיאטר שלך מתגעגע אליך
ל"ת
לפחות תיקח,
את הכדורים,
05/08/05 22:16
|
|
 |
נראה שאתה היית אצל קב''ן
ל"ת
מילואימניק,
05/08/05 18:04
|
|
 |
אתה צודק במאה אחוז.
אמא,
05/08/05 17:22
|
לא כל מדופרס או אפילו מופרע הולך ומרסס אנשים חפים מפשע באוטובוס. צריך כאן גם אופי של רוצח וגם מניעים חזקים מאד, שבמקרה זה נובעים מקנאות דתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאה היא תגובה נורמלית
מ,
05/08/05 17:01
|
|
 |
אתה אבחנת אותו?
פסיכולוג,
05/08/05 16:56
|
טוב שאתה יודע לעשות איבחון פסיכיאטרי מרחוק, מתוך קריאה בטוקבקים. כדאי לך לפתח את המיומנות הזו יותר - זה יכול להיות מקצוע מכניס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך להיות פסיכולוג
תפסיק להיתמם,
שבתאות לשמה,
05/08/05 22:18
|
מספיק להיות בן אדם שפוי במדינה הזו בשביל להבין כמה שנאה מוחדרת ע''י גורמים דתייםי קיצוניים לאנשים מבולבלים חסרי חוט שדרה. את התוצאות ראינו כבר יותר מפעם אחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
exectly like rabin's death
Shabach's oredr,
05/08/05 16:39
|
It's exectly like Rabin's death. a morder that could of been avoided. a complete senseless. well, the TIMING is crucial, the rights gained a lot of power and respect) for their legitimate reqrest for ''Mishal Am'' , Now the left has no intrest in finding out . so herefore the Shabach has a great Intrest to present the right as dangaruse nuts. ..
The shabach learned from his mistakes and this time they hide better their conection ...Well, only days will tell
הגב לתגובה זו
|
|