 |
188.
הודעה מגרין משה, יו''ר ''צומת''
פלגת ''צומת'',
השרון,
16/08/05 18:38
|
הודעה לעיתונות
בשעות קשות אלו, כאשר עוקרים אזרחים מתוך ביתהם ומחר או מחרתיים כאשר רוח הסערה תשכח, על המנהיגים כולם, ללא יוצא מהכלל, להתאחד וללכת אל משפחות המפונים ולהסביר מהי האסטרטגיה העתידית. הנאום של ראש-הממשלה אמש, לא הובן ממנו דבר, נהפוך הוא, הבלבול התעצם יותר אצל אזרחי המדינה. אם אלו הנבחרים שלנו אשר חוקקו את החוק ואינם מסוגלים לעמוד איתנה מאחוריו, עדיף היה שלא היו מחוקקים מלכתחילה, אזי, אם הם אינם מסוגלים להסביר לתושבי המדינה את מניעים מדוע נעשה שימוש במעצרים בשם החוק ונגרם שבר גדול בנפשם של רבים מאחינו.
אולי אלו כלל אינם מנהיגים...''
גרין משה יו''ר מפלגת ''צומת''
לפרטים נוספים: עירית טוכפלד-פפר-דוברת 09-7469001 Zomet10@012.net.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
187.
אחים יהודים אוהבי ארץ ישראל!!
אחד העם,
תחת עץ הדעת,
16/08/05 16:27
|
מנהיגי הימין בוגדים בנו. בגין. שרון. וגם ביבי הצבוע שחתם על הסכם וויי ולא מנע ההתנקות. חבורת אופורטוניסטיים ציניים שמשחקים בחיינו ללא כל תשתית ערכית מאחוריהם. אין מנוס!! הפתרון בלתי נמנע!!
הצביעו מרצ.
אצלנו במרצ אותם מהלכים הם חלק מתפיסת עולם מגובשת, לא היגררות פתאטית מאחורי גלגלי ההיסטוריה.
וכן, לא יזיק שתעברו חינוך מחדש מזורז, חבורת גזענים חשוכים ורקובים. תלמדו קצת על גבולות הכוחנות והפינוק שהממסד מרעיף עליכם. תרגישו קצת כמו אזרחי ישראל ושכניהם הכבושים שרוקדים לפי המנגינה האחת שאתם יודעים לצווח..
תשעה קבין של רחמים עצמיים ירדו על העולם ושמונה אימצו המתנחבלים וחבריהם. ביחס לכמות האמפתיה שאם מצפים לה. צר לי , יש סדרי עדיפויות. תארזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החסר משוגעים אני
Avi Ecuador,
16/08/05 17:54
|
מספיק להזרים את הטמטום בטמטום גדול יותר. זה נבלה וזה טומעה וזה אידיוט וזה קניבל... נקווה לנס ערפאת והאינטיפאדה לאידיוטים בוני עגל זהב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
great
ofer,
16/08/05 18:20
|
dip, finally you are correct so go of the net we had enough of you. Or better stay you know that the end is near, go for the party cocksucker
הגב לתגובה זו
|
|
 |
186.
כיפה אדומה 138
Avi Ecuador,
16/08/05 16:08
|
מי שנכשל בגדול ויזכר לדראון עולם זה השמאל מכיוון שהיה ''מוכשר'' ודחף את הבעיה של רשעים והשמדת ישראל להראות בעיה דתית בעוד שהיה ביכולתו וכישרונו להסביר שמעל כל צל של ספק שהרשעים צריכים לעוף מפה, סופק לו ''העזרה'' המקסימלית ברצח וברשע מחברת הרוצחים שרצחו בו בכדי שהם יסבירו מדוע עליהם לעוף מיפה אבל הוא, השמאל, רשע ועז מצח, החליט שלא, שהבעיה שלו יהודים ודתיים ובהם עליו להילחם. האשמה שלכם גדולה באלפי מונים מאשמה רגילה לא רק בגלל שלא עזרתם לעם ישראל בזמן וצמחתם כסרטן ממאיר בגוף בריא אלא שאתם עם ההגיון והשכל והפתיחות שלכם, אם הייתם מנתבים אותה לכיוון הנכון והנורמלי אפילו לקניבלים מהז'ונגל שזה עזרה לאחיכם מהימין; תמיכה ביד ימין והסתמכות על מורשת עבר ודת שנותן לנו את זכות הקיום בארץ ישראל, היה ביכולתם להסביר הרבה יותר יפה מהימנים והרבנים מדוע עליהם לעוף מיפה ואסור לנו להמר על עמנו וגורלנו ולשים מבטחנו ברשעים ו''ומנהיגים'' אידיוטים, אפילו יכלתם לעשות להם מניפולציה שלא צריכים אותה היום (לרשעים מגיע) כמו שעשיתם לימין. שמאל מתואב שהפך את עמו לאוייב של עצמו ואת צה''ל הופך לצבא הערבים והשמאל שייעודו לעשות ניקוי אתני ליהודים. יהודים טובים וחיילים היום אתם הופכים לאויבים ושונאי ישרפלסטין. תתביישו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yes
ofer,
16/08/05 17:36
|
|
 |
עוד פעם אתה קופץ לי שמוק?
ל"ת
Avi Ecuador,
16/08/05 18:03
|
|
 |
keep in mind
ofer,
16/08/05 18:12
|
that I'm not jummping this is Edi's the cocksucker job
הגב לתגובה זו
|
|
 |
185.
הנאום
ירדן,
ירושלים,
16/08/05 12:18
|
|
 |
184.
שיישקני מנשיקות פיהו....
זולו,
16/08/05 11:12
|
|
 |
183.
שרון !!!
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
16/08/05 10:42
|
לידיעתך הערבים בארצנו מתרבים , אז מה ? תגרש את היהודים או את הערבים ??? מחכה לתשובה , רק ממך ומשריך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
182.
לשרון ראש הממשלה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
16/08/05 10:37
|
תסים לב שהשמאל לא ישים לך רגל בהמשך תהליך ההיתנתקות בשומרון. עליך לצאת בנאום תקיף ביפני כל העולם. שהמשך התהליך בשומרון הוא על פי הצהרת בוש והצהרתך האישית שהבנסיגנה בשומרון. תהיה נסיגה מבוקרת ולא גורפת כמו ברצועה.ובסוף הנאום תגיד שזהו סוף פסוק .לא יהיו ויטורים נוספים.בירושליים. לטרון .ביקעת הירדן .צפון ים המלח. רמת הגולן ובשומרון. וחדל ויכוחים בנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
רשע מרושע
צ,
16/08/05 09:36
|
ראיתי את הדיקטטור בטלויזיה לדקה קצרה ולא הייתי מסוגל להקשיב לדבריו. המבט הקפוא והעינים הצרות שידרו רוע ואכזריות. אני לא אח שלו ושלא יעז לבקש אמפטיה. אני לא מאמין לאף מילה שלו. הכל שקרים בשביל לכסות על השחיתות ולהציל את התחת שלו. רק שהמושחת המרושע הזה יעוף כבר ויפנה את מקומו לטובים ממנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני איתך
ל"ת
משה מ,
16/08/05 21:53
|
|
 |
180.
איזה שחקן! ספנסר טרייסי לעניים
יוסי,
מרכז,
16/08/05 08:54
|
היה צריך להיות בהוליווד יחד עם בניטו -כך היו נחסכות הרבה צרות לאנושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
179.
אחרי 35 שנה של אנטי שרון
דניאל,
דרום מערב ..,
16/08/05 08:50
|
|
 |
178.
ברחת מעונש ע''י מסירת המדינה
ל"ת
שרון,
חכה,
16/08/05 08:50
|
|
 |
177.
טיעונך נכונים לכל המדינה
חי,
שדרות,
16/08/05 08:00
|
יש לפנות את כל המדינה אם כך אותם הנימוקים שהשמעת הרי זו אותה התוצאה אבל אתה שקרן פוליטיקאי מצוי שהשתמשת בצורה הכי שרלטנית של כל הציבור שסלל לך הדרך להגיע לשילטון באמצעות אותן עמדות שנקטת ''כשהיתה שרון ''רוצח אז לא ידעת את מה שאתה יודע היום?? מחר מאותם הנימוקים תיפנה את טיבעון כי ערב סעדייה בוסמת טבעון הכפיל עצמו עשרת מונים והוא נושק לבתי טבעון גם אז תאמין ? אתה שרלטו שקרן תאב שררה ושילטון ועושה אך ורק לביתך וזו האמת לאמיתה מחר להשגת מטרתויך ומטרות בניך תימצה כל נימוק לטהר את מעשיך השפלים שקרן אתה כמו כל שריך הניבזים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
176.
תהליך
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
16/08/05 07:57
|
זה מזכיר תהליך דומה שעבר .על עם ישראל לפני כמה אלפי שנים שבסוף הביא לחורבן בית שניאנחנו רק היתחלנווהשמאל כבר מתחיל עים הזילזול הבא במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
שקרן! שקרן!
ל"ת
ת,
אזור השרון,
16/08/05 07:46
|
|
 |
174.
18 שנה מצביע ליכוד, לא עוד.
המטיף,
16/08/05 07:39
|
רימית אותי אדוני ראש הממשלה, אחרי 18 שנה של הצבעה לליכוד, מפלגה שלא שיקרה מעולם לבוחריה עד שאתה החלטת לעשות ההיפך. בבחירות הבאות אני מצביע לליברמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
173.
נענה לך בבחירות כולנו ליברמן
ל"ת
המטיף,
16/08/05 07:35
|
|
 |
172.
KELEV BEN KELEV
VENGENCE,
16/08/05 07:34
|
OH SHARON YOU WILL PAY FOR THIS, YOU WILL PAY DEARL;Y. NO WHERE IN THE WORLD WILL YOU AND YOUR CORRUPT YES MEN WILL BE SAFE FROM THE WRATH OF THE JEWS YOU BETRAYED FOR THE LKUST OF MONEY. KOL KELEV VE YOMO. YOUR DAY SHALL ALSO COME.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רקבון היהודי הגולה
איציק,
16/08/05 12:09
|
תמשיך להרקב ולהתבולל בקרב גויי הגולה שבה אתה חי כנראה. אינך רצוי פה. אל תחזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
תיזכר לדיראון עולם!!!
ל"ת
לא נשכח,
ולא נסלח,
16/08/05 07:26
|
|
 |
170.
השמאל[ארייק] לא אחים שלנו
ל"ת
יהושע,
שדרות,
16/08/05 07:20
|
|
 |
169.
רבני יש''ע נ כ ש ל ת ם בגדול!
כיפה אדומה,
16/08/05 07:15
|
מוקדש בחוסר אהבה לרבנים אליהו ובניו, לאליוקים לבנון ולאבינר.
תלמידיכם יודעים טוב ממכם ומראים לכם אצבע משולשת. 20,000 חיילי ישראל אמיצים משתתפים בהתנתקות ואיש לא סירב פקודה!
נ כ ש ל ת ם בגדול. אינכם דוברים את דבר האלוהים ועליכם להסיק את המסקנות, להתפטר ולהיחבא בבית בבושה גדולה. כל דקה שאתם נשארים בתפקידכם היא הוכחה שאתם דבקים לכסאותיכם כמו פוליטיקאים קטנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך חמוד
אלי,
16/08/05 07:47
|
הרבנים אבינר ואליהו מתנגדים לסירוב פקודה. לפני שאתה כותב תבדוק את העובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם לא אחים שלנו אל תטיפו לנו
ל"ת
יהושע,
שדרות,
16/08/05 07:35
|
|
 |
ניכשלו, אבל לפחות במלחמה הבאה
יוס2,
16/08/05 07:29
|
...לא יצטרכו לשפוך את דמם למען הנדל''ן של השמאל. בהצלחה לכם, לחיילים ''הגיבורים'' שלכם וגם לחמאס במלחמה על הקיבוצים בעוטף עזה, אנחנו נישב ונאכל פופקורן מול הטלויזיה כשנראה אתכם ואת המחבלים מקיזים דם אחד לשני, אז בהצלחה לכולכם :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
מזל ששרון יודע לקרוא מהדף
איזה בובה,
ת''א,
16/08/05 07:02
|
אם לא היה לו דף לקרא ממנו לא היה מסוגל לזכור את כל השטויות שכתובות שם מכיוון שהן סתם מילים שאפילו הוא לא מאמין בהן
הוא הסתבך בעיסקאות אפלות עם בוש, רימו אותו ואת כולנו
ועכשיו מפחד להודות בכישלונו ולצאת החוצה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
. מזל ששרון יודע לקרוא מהדף
Reuven,
London,
16/08/05 17:28
|
Any respons t this idiotic message will be a waist of time.Howver, Aric Sharon is the only strong leader Isreal have had for long time . his decision is not coming from weaknes but only from streth, time will tell that this action will be count in Hostory of the middle east to bring peace to this area
Remember Lebanon retri was the only good step done by Barak.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
חושב
ןשראל,
16/08/05 06:54
|
|
 |
166.
הטרנספר לא פותר שום בעיה
שרון=שקרן,
ת''א,
16/08/05 06:52
|
שרון בשקריו הדמגוגים מנסה לקשור כל מיני חוליים בקיום הישובים בגוש קטיף
זהו שקר גס ההדרדרות החברתית והמצב של עושק השכבות החלשות בישראל נובע ממשטר מושחת שבמקום לדאוג לכלל הציבור דואג איך לקבל שוחד מבעלי ההון ובתמורה מפקיר הציבור לרחמיהם.
אפילו אבו אוזן אומר כי המלחמה בישראל היא שהיביאה לבריחתה וזוהי הדרך להמשך המאבק - לכן בריחת שרון היא מתכון לעידוד האלימות
חיילים ימשיכו להלחם ולהפגע בכל גבול, וככל שהשליטה של ישראל בשטח ירודה רמת הלחימה בישראל רק תעלה פתיחת הגבולות לייבוא מאסיבי של נשק - זהו מתכון למלחמה קשה בכלי נשק חדישים.
כל יד קשה ששרון יפעיל אם יתקפו הערבים - יכול להפעיל גם היום
איננו נמצאים בעזה כבר שנים ואיננו שולטים שם. אבל לאחר התנתקות המחויבות שלנו לעזה מ ו ג ב ר ת
אנו חייבים לאפשר להם לעבוד בישראל וכו' וכו'
בקיצור ישראל רק מפסידה מכל זווית.
ובשביל נזקים קשים הולכים לטרנספר אלי אזרחים מבתיהם.
שרון יכל לאמר - נכנעתי לבוש אני יודע שהוא טמבל רציני אבל מה לעשות לא יכלתי לאמר לו - לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
אתה רימתה אותי בבחירות
איציק,
16/08/05 06:35
|
כבוד ראש ההמשלה המצע שהצגת לי בבחירות שונה לחוליטין מהמדיניות שאתה מישם בשטח. המדניות שלך היום היא המצע של מרץ אפילו לא של העבודה. לא לזה יחלתי. באגע ששינת את דעותיך מין הדין שהיית צריך ללכת לבחירות או לכל הפחות לעשות משאל עם. אבל פחדת רצית לכפפות את דעתך כמו כל הדיקטטורים שבעולם השלישי. כי אתה נמושה. ואני תוהה למה? למה הגיבור הלאומי פחד? האם האי היווני כאן מעורב. האם מכרת חלק מן המדינה בגלל הפרשיות שהסתבכת בהם ותמורת זה יצאת זכאי. פתאום האב שכה קרוב לבנו לא יודע נאין יש לילד נליונים ..מעניין אם בית המשפט היה מקבל טענה זו במבחן אבוטבול. אז מה נשאר לי כבוחר מרומה לעשות. כמו שאמרת להתנתק. להתנתק ממך ומן הליכוד ולמצוא דרך אחרת.אחרי 30 שנה של נאמנות אני בצבע כתום מתנתק ממך. וכמו שהעליתי אותך לשלטון ככה נפיל אותך ביום הבחור. כי לשקר ולרמות אפשר רק פעם אחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
smartut
ל"ת
sharon,
zevel,
16/08/05 06:20
|
|
 |
163.
עדיף שתהיה בשקט, לא צריכים נאו
בלומה,
דרום,
16/08/05 05:56
|
|
 |
162.
מה שלא רוצים שתדעו....
דב גרונר,
רמת גן,
16/08/05 05:44
|
''בצד השני'', בקרב החיילים, מתרבים דיווחים על סירוב להשתתף בגירוש. 15 חיילי תחזוקה ותובלה סירבו לעלות היום על אוטובוס דרומה כדי שלא להשתתף בתוכנית בגירוש. 7 מהם נשפטו ל-21 יום והשאר הועברו לחקירת מצ''ח. שישה חיילי גולני מגדוד 51 הוגדרו כנפקדים ע''י מפקדיהם. הם הודיעו כי אין בכוונתם להשתתף בחסימות של יהודים בדרום. לכתבנו נודע כי חיילים נוספים נשלחו למשימות אחרות ברמת הגולן. גם חיילת בחיל הקשר סירבה להשתתף בפעולות הקשורות לתוכנית הגירוש. היא נמצאת בשלב זה בהליכים משפטיים. חייל מגדוד ''רותם'' גבעתי הוגדר כנפקד בשבת וקיבל 35 יום, בין היתר גם על כניסה לגוש קטיף שלא בהיתר. חניך קורס מ''כים סיירות מ''אגוז'' סירב לחסום בצפון השומרון ונשפט ל-28 יום. שני טירונים מבא''ח צנחנים הפרו את השקט במסדר מיוחד להקראת פקודת היום של הרמטכ''ל בדבר הגירוש. האחד, תושב כפר סבא, זעק אל המ''פ (בוגר מכינה קדם צבאית) והתנגד, ואילו חברו זרק את נשקו ואמר שהוא לא מבין את הצבא. שניהם עומדים בפני הדחה ומשפט. כמו כן, חייל מחיל האוויר עזב את יחידתו וניסה להסתנן לתוך גוש קטיף. הוא נתפס ע''י החיילים במחסום ונלקח למעצר. בכוונת מפקדיו להביאו למשפט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
The Bigger Picture
just a soul,
Rotterdam,
16/08/05 05:38
|
picking sides and pointing who's right or wrong will only get us deeper into the downward spiral ...
I have seen many days in my so called life in which I couldn't believe my own senses and before I knew it that day became the past and sooner enough it turned into a fading memory..
Life goes on for all sides, and Before we will know it this event will also turn into a piece of history in which hopefully we will be able to look back with more understating and forgiving eyes..
And maybe even a smile...
All I wish it that peace will flow again where it once was and that this heroic drama will soon be over and we can ALL join a bit of what we came here from the first place.
Peace is more important then war and violence has no boarders...
Sweet dreams to all god's children.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
נשמע כמו מצע בחירות-מה הקשר ל
ל"ת
עוני?,
16/08/05 05:34
|
|
 |
159.
אולי זה בכלל לא שרון
כוסברא,
16/08/05 05:09
|
אולי זה קלואון, נראה כמו שרון, נשמע כמו שרון, וזה לא שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
SHARON=KING OF ISRAEL
ORNIT,
16/08/05 05:00
|
G-D BLESS U BE STRONG IGNORE ALL THIS STUPID PEOPLE AROUND HERE THEY THINK THEY KNOW BETTER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
שרון גמר את הקריירה שלו!!!
zili,
ני,
16/08/05 04:23
|
חולמנים למיניכם. זהו פינטו, בבחירות הבאות הוא למטה. אין רגשות אין יחס אין כלום הכל צביעות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
ואלה דברי הימים...
עגל הזהב,
ציון,
16/08/05 04:13
|
פרק א' ואלה דברי הימים לממשלת ישראל ולאריאל שרון שבראשה וזעם אלוהים על העם בישראל ריקים ופוחזים יושבי קרנות בועלי נידות אוכלי מאכלות אסורות ומעשי סדום ואיש על אחיו יקומו, ודיבר אל העם בפיו דברי מתיקות ונשא שם המקום לשווא ויתפתו וימנוהו לנשיאם עם ממשלתו ואין דבריו ופיו בתום לבב וכמצוות אלוהים, וינהג בשקר ומרמה ויעש לו ולביתו מקנה רב ממון וזהב ומקנה צאן ורעב העם ללחם, וישם עליהם שרי מיסים ומשטרה עושי דברו החרדים לביתם וירדו בעם בממונו וברכושו וילך אל גויי העולם יען כי נשא חן בעיניהם ויעשירוהו וכיבדוהו למען הפרת ברית אלוהים וישראל. וישמעאל בן בלייעל כחיית השדה ידו בכל ויד כל בו ויהרגו ויטבחו בישראל וליצנים ובדחנים מעיר החטאים ישבו בבתי מרזח ויקבעו כי אין אלוהים לישראל ולהנאות גופם יעשו הרע בעיניו ויתנו בידי הגוי וממשלתם את הארץ אשר הובטחה והנאתם ועליצותם ביין ובשמן משום שאין נשמה אלא הגוף עיקרם. ואוהבי אלוהים נעקרו מביתם ויתנו בידם נזיד עדשים ממון לרצותם וימסרו לישמעאל והגויים נחלתם והפרו ברית אלוהים ויחגגו על מדשאות גויים ובתוכם ועימם את עגל הזהב להנאתם וקיבלו עליהם אלוהים אחרים ותהא ציון שבוייה בשבי הגויים בשקר תקוותם ולא בטחו ביד אלוהים כבריתם.
פרק ב' ..... ???? ''ההסטוריה של אז זה האקטואליה של היום''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
Arik, be strong!
Alex,
US,
16/08/05 04:10
|
You're an asset to Israel, unlike this poser Bibi. Wishing lots of health and strength for you!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
לסמוך רק על הערבים!! עוד נלמד!
ל"ת
כל הכבוד לערבים,
יבנה,
16/08/05 03:34
|
|
 |
153.
בחיים אני לא מצביעה ליכוד יותר
שראל,
גולן,
16/08/05 03:28
|
נישבעתי, שלעולם לא אצביע ליכוד יותר, הם רימו אותי בצורה שאי אפשר לסלוח עליה, הצבעתי ליכוד וקיבלתי מרץ! פעם הבאה אני מצביעה לאיחוד הלאומי או לברוך מרזל- זה הליכוד של פעם, שתי גדות לירדן זו שלנו זו גם כן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
להוריד את הכובע
הוד,
השרון,
16/08/05 03:17
|
אני תוהה (בתור שמאלני) עד מתי יקמצו השמאלנים במילותיהם בהתייחסם לשרון. נכון, שרון אבי מלחמת לבנון, אדריכל ההתנחלויות. על כך לא נסלח לו. אבל בשנים האחרונות, שרון מוביל מהפיכה שישראל לא ידעה כמותה, מהפיכה שהשמאל הישראלי קורא לה כבר 40 שנה. והשמאל שותק. שרון הנחיל בקרב כל הציבור (כולל הליכוד) כי מדינה פלשתינית קום תקום. היום אין זו מילה גסה גם בקרב מרבית הימין וכל זה בזכות שרון. שרון הראה לפוליטיקה הישראלית כי ניתן להקים ממשלה ללא חרדים ואמות הסיפים לא התמוטטו. אף אחד לפניו לא העז לעשות זאת. ומה ששרון זכה לו מן השמאל היה חרפות וגידופים. והצעד הענק של היציאה מעזה. פינוי התנחלויות יש''ע לראשונה לאחר 40 שנה. אף ראש ממשלה לפניו לא העז לעשות זאת. שרון נאלץ להתמודד בגבורה מול אנשי מחנהו שלו (+ תחמן כמו ביבי ששייך למחנה של עצמו בלבד). והשמאל.. שותק. עד כמה השנאה על עברו של שרון יכולה לעוור את עיני השמאל המשכיל, הריאלי, הרואה דברים נכוחה. מסתבר שהשמאל רואה הכל רק לא את שרון. אז בואו נודה שמאלנים יקרים, שרון הוכיח עצמו כראש ממשלה ענק, שמקבל החלטות אמיצות, שעושה מה שטוב למדינה גם אם הוא משניא עליו חלקים בציבור (ש''ס, חרדים, מתנחלים וסתם ליכודניקים). הגיע הזמן שהשמאל יוריד את הכובע בפני שרון ואולי אף יאכל אותו (את הכובע).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל יאכל אותו. את שרון לא את
ל"ת
הכובע..,
16/08/05 23:35
|
|
 |
תחזקו את הקסדות והגגות...
יוס2,
16/08/05 07:20
|
בקיבוצים שלכם ליד, הם הולכים לחטוף ואיך שאנחנו נהנה כשזה יקרה(וזה יקרה) :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
Have a successful journey
ל"ת
Gil,
usa,
16/08/05 03:14
|
|
 |
150.
עוד שבוע למנאייק!!!!!!!!!!!!
יגאל כהן,
רחובות,
16/08/05 03:03
|
בעוד שבוע ,הטליבנים יחזרו לאולפנה ולישיבה ויפסיקו לשרוף כאן צמיגים ולהשתלח באריק. עוד שבוע למנאייק ,אפשר יהיה לנהל כאן שיחה רצינית בכייף,בלי ש''מיטב הנוער'' הפשיסטי הזה ישבש לנו את החיים. עוד שבוע למנאייק. ובסילוק הקרוק ננוחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתדע רק ימים שחורים בחיים שלך
ציוני בדם,
16/08/05 08:22
|
שתדע רק ימים שחורים כל החיים שלך ונאמר כולנו ביחד אמן!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
שרון טוב ליהודים!!!
יוסי הקיבוצניק,
16/08/05 02:07
|
מהלך הנסיגה הוא טוב למדינת ישראל בכמה רמות; 1. כלכלית: הדבר יביא לצמיחה ושגשוג מאחר ולא תהיה עילה לרבות ממדינות העולם המערבי לציית לחרם הערבי ולא לעשות עסקים עם מדינת ישראל. זו לא תמימות - זו עובדה שלא קשה להוכיח.
2. בטחונית - עצם ההפרדה; הם שם ואנחנו פה, בעצם מקבע את גבולות מדינת ישראל ומסיים חוב עתיק יומין שהובטח לפרוע אותו עוד בימי בן-גוריון על שמירת מדינת ישראל כמדינת רוב יהודי למשך התקופה הארוכה הבאה.
3. יציבות - אין ספק שהרשות תתחזק ותהווה משקל נגד לחמאס. אבל במקרה השונה - יהיה קל יותר להגיב או להשיב בפעולה צבאית כזואו אחרת.
4. יציבות - אריאל שרון משדר יציבות במעשיו ובכך גורם לקליטתם של משקיעים רבים, שתפ''ים כלכליים ומעשיים כאחד.
איראל שרון אינו דיקטטור אלה פעול בחסות הדמוקרטיה. למה שלא תבואו בטענות כלפי המעך? שינוי? מרץ? שלום עכשיו? ועוד מפלגות אחרות... המספר הזה של המפלגות אשר דיעותיהן ידועות בציבור, מהוות את הרוב. זה כה פשוט... פיטורי שני השרים לאחרונה אנו מפיל ואינו יכול להפיל משטרים דמוקרטיים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את עצמך שכנעת? זה מפני שאתה
השמאל הרס הכל!,
16/08/05 09:40
|
אידיוט! שנים אתה מטמטמים לעם את המח, שנים העם מניח לכם להתעלל בו, לסגת, להביא את המלחמה הבאה, שוב לסגת וחוזר חלילה. הכלכה והמשק הרוסים, כי מדינת ישראל השקיעה את כל משאביה, רוחניים ופיזיים ברדיפה הסיזיפית אחרי ה''שלום'', והיום היא הורסת את המפעל הרנטאבילי מכולם בארץ ישראל, רק מתוך שנאתכם!
על ענין הבטחון, מתחת לכבודי להגיב, וגם אין הצדקה לזלזל באינטליגנציה של הגולשים.
הפשע הנוכחי הוא אחד השיאים בשבירת נשמתה של האומה!
השמאל ידע מאז ומתמיד להרוס, מעולם לא ידע לבנות. דברים שבנה, היו בקושי לשעתם, וחרבו, כי השקר אין לו רגלים, וללופט-געשעפטן אין עתיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צחזקו את הגגות קיבוצניקים...
יוס2,
16/08/05 07:22
|
בקיבוצים שלכם ליד עזה, אתם הולכים לחטוף ואיך שאנחנו נהנה כשזה יקרה(וזה יקרה) :-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון נכנע לבוש - כל היתר שקרים
הזוי לחלוטין,
ת''א,
16/08/05 07:00
|
כלכלה: כל הצמיחה תעבור לפלשטינים. השינאה לישראל רק מתגברת כי האיסלם מתחזק באירופה וגם ארה''ב. עד שלא נגורש מכל השטחים, ועד בכלל.
בטחונית: אבו מאזן מודיע כי המאבק בישראל גרש אותה מעזה ויגרש אותה מיתר השטחים. אם לוקחים בחשבון ייבוא חופשי של נשק לעזה ומעבר בטוח ליו''ש - הרי אנו מסתבכים בלחימה רצינית ביותר.
יציבות: החמאס היום הוא 90% מהרחוב הפלשטיני אין שום שחר לרעיון האמריקני להמליך אצל הערבים שלטון מערבי פרו אמריקני.
בנוסף לאחר מסירת השטחים לערבים תתחדש הלחימה בתנאים קשים לנו והיציבות תתערער - כי לא נוכל להגן על עצמנו.
לאחר שישראל לא תרצה למסור שטחים נוספים לערבים - תתחדש הלחימה.
שרון הוא פושע יושב על שוחד שקנה את השלטון בישראל בכסף - והלך לבצע מצע שהפוך ב 180 מעלות למה שהבטיח בחירות, בניגוד למפלגה ששלחה אותו - הרי לא נבחר בבחירות אישיות אלא כנציג מפלגה בלבד על בסיס מצע מסויים.
ניהול מדיניות הפוכה למצע שעליו נבחר וחיסול מתנגדים לבגידתו במצע הליכוד זוהי דיקטטורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון לא יהיה ראש הממשלה ויתר
boris d,
חיפה,
16/08/05 06:50
|
שרון לא יהיה ראש הממשלה ויתר דבריך נראים חזרה להבטחות חסרות יסוד של הבטחות חסרות ערך של ראש הממשלה שרון, שחי באולם שקר ומשקר וכך הבחין אותו וחשב אליו עוד בן-גוריון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?and you are the next prophet
ל"ת
AMR,
16/08/05 04:19
|
|
 |
YOU ARE WRONG HERE IS WHY
INPM,
16/08/05 04:18
|
1. כלכלית: הדבר יביא לצמיחה ושגשוג מאחר ולא תהיה עילה לרבות ממדינות העולם המערבי לציית לחרם הערבי ולא לעשות עסקים עם מדינת ישראל. זו לא תמימות - זו עובדה שלא קשה להוכיח. ISRAEL WILL GET MORE TERROR THIS TIME DEEPER INTO ISRAEL PLACES LIKE TEL AVIV ASHDOD WILL BE BOMBED CHECK WHAT BOGI AND AVI DICHTER SAID BEFORE SHARON PUT HIS PUPITS IN THEIR PLACE THE ECONOMY WILL BE VERY BAD NOT BETTER YOU ARE WRONG
2. בטחונית - עצם ההפרדה; הם שם ואנחנו פה, בעצם מקבע את גבולות מדינת ישראל ומסיים חוב עתיק יומין שהובטח לפרוע אותו עוד בימי בן-גוריון על שמירת מדינת ישראל כמדינת רוב יהודי למשך התקופה הארוכה הבאה. THEY ARE NOT GOING TO BE THERE AND WE HERE LIKE YOU WRITE WE STILL GOING TO LET THEM COME IN AND WORK IN ISRAEL WE STILL GOING TO GIVE THEM ELECTRECITY AND WE STILL HAVE OVER ONE MILION ARABS LIVING IN ISRAEL OUR SECURITY WHEN WE LET THE PALESTINIAN TERRORISTS HAVE THERE OWN LAND IS GOING TO BE MUCH WERST THEY WILL GET MORE BOMBS AND ROCKETS THAT NOW WE ARE STOPING SO YOU ARE WRONG ABOUT THIS TOO
3. יציבות - אין ספק שהרשות תתחזק ותהווה משקל נגד לחמאס. אבל במקרה השונה - יהיה קל יותר להגיב או להשיב בפעולה צבאית כזואו אחרת. THE PLO AND THE HAMAS ARE ONE JUST LIKE IRAN SYRIA AND EGYPT ARE ONE THEY ALL HATE US AND WANT TO TAKE OUR COUNTRY AWAY WHEN THE ROCKETS HIT US AFTER THE IDIOTIC TRANSFER YOU WILL HAVE OUR LEADER TELL YOU THAT THIS ROCKET IS FROM HAMAS AND THIS ROCKET IS FROM HIZBALLA BUT REMEMBER THEY ARE ALL THE SAME SO YOU ARE VERY WRONG ABOUT THIS TOO
SHARON IS A SICK MAN THAT NEEDS TO BE PUT IN A MENTAL HOSPITAL WITH PERES AND BARAK BUT ONLY IN ISRAEL THESE PEOPLE STILL RUN THE SHOW - WHAT A SHAME
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOSSI THE SHNORER
THE BIG A,
USA,
16/08/05 03:45
|
WE AINT GIVING YOU GUYS ANYMORE MONEY. GO GET A REAL JOB
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
אהבתי את הנאום, מה שהיה צריך
איתי,
16/08/05 01:47
|
לאמר באמת נאמר. ממש אפשר לשמוע את משק כנפיי ההיסטוריה בחוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?Love the future Ksams too
ל"ת
AMR,
16/08/05 04:20
|
|
 |
147.
בזוי
אפי,
מרכז,
16/08/05 01:29
|
כולי תקווה כי לא נשכח את מעשי שרון בהזדמנות של העם להשפיע (במהרה בימינו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
מאכזב, לא אמין. פרסומאי כתב
עצבותה,
16/08/05 01:22
|
וראש הממשלה הקריא כמו ילד שאחיו הגדול כתב לו את החיבור.... לא מהלב, לא מהראש... עצוב ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
The colonizers
homeless,
usa,
16/08/05 01:15
|
The colonizers should not be there in the first place When Sharon and other will start thinking a little bid beyond their nose is beyond me One secular state solution to two people is the answer.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
HOMELESS PEOPLE ARE DRUNKS
THE BIG A,
USA,
16/08/05 03:46
|
|
 |
drunk or not
homeless,
usa,
17/08/05 01:12
|
one state solution to two people is the best way out for Israel from the ever lasting conflict with the Palestinians.. If you got better realistic solution tell me about them if you dont then thanks for reading my post
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
למרות שלא הצבעתי לך , שרון,
כחולה,
טבעון,
16/08/05 01:13
|
אני גאה בך מאוד שיש לך ביצים לעשות את מה שנכון להעשות היום . אני תמיד האמנתי שההתנחלויות בשטחים כבושים אינן מתאימות לציונות האמיתית . יהודי לא מגרש ערבי ואף אחד אחר. כל אחד חוזר הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
שקרן
ציון,
16/08/05 01:01
|
יש מדי פעם פצמרי''ם וצהל המהולל שלנו לא מעיז להגיב כדי לא לקלקל את החגיגה של שרון. איזו עליבות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
זה נאום לאומה זה? ...
מני,
פ''ת,
16/08/05 00:56
|
בארה''ב התקשורת היתה עושה קציצות מהנשיא, אם היה נושא נאום לאומה עם תוכן כל כך דל ועילג. מזלך שרון, שהתקשורת החלבית שלנו סוגדת לך משל היית צ'רצ'יל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
the wolf ate the sheep
Yored,
Tel-Aviv,
16/08/05 00:42
|
And why should I believe you now Mr. Sharon?...........................you're a liar that misled a whole country...................We have kids too to worry about...............go f... yourself
הגב לתגובה זו
|
|
 |
dear mr. yored
shani,
usa,
16/08/05 06:19
|
dear mr. yored
if you have kids to think about maybe u just want to let the would change with the time. things that were good for us 2 days ago are no longer relevante today u better fut this in your head if you have kids to grow... think about it it thake a lot of courage to admit that what you stood for and felt so strongly about is no longer working if you have the hard head point of view honey i can only ask for you not to have kids... good luck to you best of wishes shani
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
איך אפשר להאמין לחלאה כזו
ל"ת
מאוכזב,
16/08/05 00:40
|
|
 |
139.
מי שמאמין לו - שיכנס
מאמין,
אבל לא לשרון,
16/08/05 00:29
|
מישהו מאמין לאיש שאמר ''דין נצרים כדין תל אביב''.
מישהו מאמין לאיש שאמר ''לא בלב קל קיבלה הממשלת את ההחלטה'' ולכן עזר לה בפיטורי שרים ובאתנן של סגני שרים
מישהו מאמין לאיש שאומר כעת ''כי המדינה לא תנטוש את המתיישבים יהיו המחלוקות אשר יהיו. ''אחרי הפינוי נעשה הכל לבניית חייכם וקהילותיכם מחדש''. ''
מישהו עדיין מאמין לו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
מה זה הקליטו את זה בסלולרי??
ל"ת
רי רי רי,
16/08/05 00:28
|
|
 |
137.
Arab birth rates in Gaza
A fact,
London,
16/08/05 00:28
|
are much higher than Jewish birth rates so its not economical to hang around.
The death of one more soldier or settler's baby is not worth hanging on to the strip from hell.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
לידיעת השמאל
Avi Ecuador,
16/08/05 00:22
|
שרון מכין את הפלסטינים לשואה. כמו ששינה עורו אתמול היום שלשום ישנה מחר קרוב לוודאי, שרון לא יציב. בעתיד כאשר יוכח שוב שהפלסטינים אין להם תקנה תלמדו על פיל שמשתגע שדורך רומס הורס ומתברבר. ישראל והפלסטינים הולכים לכאוס כללי. השמאל עוד יופתע ורציתי לומר לצערי על השמאל ולצערי על הפלסטינים ולצערי על הימין ולצערי על השכול ולצערי על הזמנת ההרוגים ביהודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and you tell
ofer,
16/08/05 17:39
|
us that you are sorry, be sorry for yourself dip How can imagine your life without seeing people suffering Ha Musa
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
במקרה לא שמנו לב
כתום,
16/08/05 00:21
|
שהמדינה שלנו תקועה כמו עצם בגרון למיליארד מוסלמים מסביבנו התנתקות לארה''ב זו לא גלות ממימלא אנו המדינה ה 53 שם ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
זה נאום לאומה ?זה מנהיג? פחחחח
ל"ת
בדיחה מהלכת,
שרון הבייתה,
16/08/05 00:16
|
|
 |
133.
Sharon, we know what you are..
Chaver,
16/08/05 00:16
|
|
 |
132.
נאום עלוב מאדם פאתטי ומסכן
ל"ת
אייל,
פח זבל,
16/08/05 00:15
|
|
 |
131.
שרון הבטיח?
אאא,
16/08/05 00:09
|
אפילו הוא לא מאמין להבטחות של עצמו. הוא ישנה מחר את דעתו לגבי ירושלים ובשבוע הבא ישנה את דעתו לגבי זכות השיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
ראשי תיבות שרון=שקרן רמאי ונבל
ל"ת
''הצער'' שלך משום,
מה לא משכנע,
16/08/05 00:08
|
|
 |
129.
סיפור החתול בליל הכלולות.
שלום,
חיפה,
15/08/05 23:52
|
האיומים של שרון וחבר מרעיו על הפלשתינים מזכיר לי את הסיפור הבא:- אדם התחתן עם אישה מרשעת אשר מיררה לו את החיים, קץ בנפשו והלך לגשר לקפוץ לנהר. בדרך פגש בו חבירו ששאל למה פניו נפולות, סיפר המיואש לחברו על צרותיו עם אשתו וכי קץ בנפשו, והתענין לדעת אם גם חברו סובל כמוהו. צחק החבר ואמר לו כי אשתו שלו בכל בוקר וערב מנשקת את נעליו, וכל כך למה, מספר החבר, כי בליל הכלולות החביא חתול מתחת למיטה וברגע שהלכו לישון שיחרר את החתול , ועם המיאו הראשון שלף את הסכין שהחביא מתחת לכרית וכרת את ראשו של החתול, מאז אשתו פוחדת ממנו פחד מוות. מצא חן הסיפור באזני המיואש והוא חזר לביתו וחזר על תרגיל החתול. אלא שאשתו ליגלגה עליו ואמרה לו כי את התרגיל הזה היה צריך לעשות בליל הכלולות ולא לאחר שכבר הוכיח כי הוא אינו גבר. ובחזרה למר שרון ומרעיו , הערבים כבר יודעים שאיומיכם איומי סרק הם ולכל היותר מלגלגים עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
מנהיג ענק ברמה של בן גוריון ו
ירשם בספרים,
15/08/05 23:50
|
שרון עומד בשורה אחת עם בן גוריון, דה גול, צ'רצ'יל, רוזוולט ודה קלרק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
אולי כל הסיפור לא היה בשידור ח
כאילו דה...,
15/08/05 23:48
|
חי כי יש חשש שינסו להרוג אותו.....?אנשים.מה נסגר איתכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
למאמיני האל ומאמיני המדע
יערה,
גליל,
15/08/05 23:46
|
כל סבל וצער מביא בהמשך לאושר ושלמות . תיזכרו-מתנתקים כדי להתחבר בואו ננסה רק עוד פעם לא לפרוק את הזעם ניתחבק ככה סתם וניראה מה יצא... שומרים ותומכים זה בזה כי אנחנו עם אחד שמהווה נשמה אחת עצומה .אל תתנו לנו להישאר כמו חלקים בודדים תתחברו ותאהבו זה את זה יום יום יום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
ראיון מוקלט !?! האם האדם סנילי
ל"ת
יוסי,
15/08/05 23:46
|
|
 |
124.
אריק שרון גאון!!! פשוט גאון!!!
ל"ת
מיקי,
15/08/05 23:46
|
|
 |
123.
וכי ממתי אתרוג מדבר
יאיר ל,
15/08/05 23:44
|
ניתן לסכם את דברי אתרוגנו בשורה אחת ''בלה בלה בלה בלה''
אפילו האתרוג לא הצליח למצוא ולו מעלה אחת בפינוי למעט מהפן האישי שהרי היועץ קיבל את גירסתו כי עומרי'לה הוליך אותו כסומא וכי ''האי היווני בידנו'' זו סיסמת החווה בחג החנוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
זיקנתו מביישת את נעוריו !!!
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
15/08/05 23:42
|
|
 |
121.
הנגב חשוב יותר
דורון,
תל אביב,
15/08/05 23:41
|
עזה מעולם לא היתה חלק ממדינת ישראל, מעולם לא היתה ולעולם לא תיהיה, ולכל הצבועים המציגים עצמם כחלוצים אשר טובת מדינת ישראל לנגד עיניהם אולי יסבירו לי מה טובה תיצמח לנו מהיותנו כובש על אדמה לא לנו , אם טובת ישראל לנגד עינכם לכו ליישב את הנגב הנשלט כיום ע''י הבדווים בהעדר ציבור ישראלי העובר להתיישב בנגב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
שרון - אתה גדול!
בטח,
בטח,
15/08/05 23:40
|
כאילו איזה מאתיים קילו בערך? חחחחחחחחחח....
סתם, בהצלחה בחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
נאום עלוב ופתטי
ל"ת
מאזין,
15/08/05 23:27
|
|
 |
118.
מובן ששרון לא ייראה ויישמע
זה מובן,
15/08/05 23:20
|
בתקשורת שמלקקת לו את אחוריו. וחבל כי אחרי שאיילה חסון ליטפה אותו השבוע חשבתי שהוא יחזור שוב, אך לא. כנראה שאין לו כוח להראות עד כמה הוא מנהיג עייף עד קשיש. תנו ללכת לחווה להזדקן בכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
תקראו את המכתב שלי זה מסכם הכל
אריאל ר.,
15/08/05 23:17
|
http://www.nfc.co.il/archive/0017-D-11569-00.html?tag=23-13-47
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
היום הוא יום חג עצוב
דמוגרף מודאג,
חיפה,
15/08/05 23:13
|
עם כל העצב והכאב - בראיה היסטורית - ולא צריך להיות גאון - זהו יום חג עצוב, שבו אנו נפרדים ממליון וחצי ערבים ומחזירים לחכנו שבעת אלפים יהודים עצובים ואיכותיים. בכך אנו שומרים על עיקר העיקרים - רוב יהודי במחוזותינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
אתה נאחז רק בכסאך שרון
ל"ת
בשחיתות ובחוות,
השקמים,
15/08/05 23:11
|
|
 |
114.
ממש כואב לך עריץ שרון
מוטי,
גליל,
15/08/05 23:09
|
כל הצעד הזה נעשה בחוסר רגישות ומתוך שמחה לאיד. לא טרחת להסביר את צעדיך לנפגעים העיקריים. שלחת את עוזריך לחסום מחאות הנאנסים. דאגת לדמוניזציה של הקורבנות לא חשבת עליהם בשאלה אם להשאיר את בתיהם לאויבים ולרוצחים. אתה משקר, זה לא כואב לך בכלל. אתה נהנה מכל רגע. אתה לבדך גרמת לקרע הגדול ביותר בעם מזה מאות שנים, ולא אכפת לך כלום. לך,לך הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
המושחת רוצה לקבל פרס נובל
חיים,
15/08/05 23:08
|
10000000$ בכדי שיוכל לקנות קולות ולשחד בוחרים בקלפי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
אין מישהו שאני שונא יותר
חיים,
ירושלים,
15/08/05 23:03
|
מאשר אריאל שרון, כשאני חושב על זה שהפגנתי בצמתים בעדו לפני הבחירות גורם לי לשנוא ולהיגעל אפילו את עצמי. דיקטטור! אנחנו העלנו אותך לאגרה אמה ונפיל אותך לבירא עמיקתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
בתופת הקרבות רוחם לא מכה
שמואל ירושלמי,
מרכז,
15/08/05 23:03
|
בתופת הקרבות רוחם לא מכה; מול נחשולי הפולש הציוני לא כלתה. במשוכת להבות אש קטלנית, צעדו קדימה. בזכרונם, השמש להאיר לא חדלה.
הציונות ניצלה שעת-כושר וגירשה יישובים שלמים. כפרים ושדות הפכו לערמות פיח; אין עוד בהם יושבים.
ההרים סביב צפת, זוכרות בירעם המרוסקת. אדמת הנגב - באר-שבע וכאוכב - בזכרונה נחרת. גם שיח'-מואניס, בלי שוב נהרוסה. גם על מסח'ה ובית-ג'וברין הכורת נחת.
מעזה עד תל-אביב תנופת נצחונם הגיעה; בשערי ירושלים, הונף דגלם. האוייב רוסק והוכה מחץ. הַלֵל לעוּזם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
אריק מלך המושחתים והמשחיתים...
גיל סגל,
15/08/05 23:01
|
רק אצל השמאל הצבוע יש מוסר כפול ...אצל דרעי צלבו ושחטו לפני משפט על עשירית מפרשיות משפ.שרון ....אבל השמאל הידוע בצביעותו בארץ ובעולם הכשיר את שנוא נפשם ששלח להם שוחד מתוק בדמות פיסת ארץ שרון הינו אינטרסנט עלוב ושפל שפועל לפי אינטרסים אישיים בלבד היום ימני קיצוני מחר שמאלני...הכול לפי האינטרס האישי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
זה לא היה שרון זאת בובה מכנית
מיצר בובות,
סין העממית,
15/08/05 22:55
|
זה לא היה שרון זאת בובה מכנית תוצרת סין. סתכלו על הידיים, ישנו חוט מאחור שמזיז אותן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
השידור הזה היה מוקלט מראש.
צופה ומביט,
ראש העין,
15/08/05 22:54
|
כאשר נאום לאומה אינו שידור חי יש להעלות ספקות בנוגע למצבו הבריאותי הנפשי של הנואם. במקרה זה ראש ממשלת ישראל. האם מדינת ישראל מובלת ע''י איש חולה? לאזרחים מגיעה תשובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
להוריד את הכובע
א.ש.,
הוד השרון,
15/08/05 22:50
|
אני תוהה (בתור שמאלני) עד מתי יקמצו השמאלנים במילותיהם בהתייחסם לשרון. נכון, שרון אבי מלחמת לבנון, אדריכל ההתנחלויות. על כך לא נסלח לו. אבל בשנים האחרונות, שרון מוביל מהפיכה שישראל לא ידעה כמותה, מהפיכה שהשמאל הישראלי קורא לה כבר 40 שנה. והשמאל שותק. שרון הנחיל בקרב כל הציבור (כולל הליכוד) כי מדינה פלשתינית קום תקום. היום אין זו מילה גסה גם בקרב מרבית הימין וכל זה בזכות שרון. שרון הראה לפוליטיקה הישראלית כי ניתן להקים ממשלה ללא חרדים ואמות הסיפים לא התמוטטו. אף אחד לפניו לא העז לעשות זאת. ומה ששרון זכה לו מן השמאל היה חרפות וגידופים. והצעד הענק של היציאה מעזה. פינוי התנחלויות יש''ע לראשונה לאחר 40 שנה. אף ראש ממשלה לפניו לא העז לעשות זאת. שרון נאלץ להתמודד בגבורה מול אנשי מחנהו שלו (+ תחמן כמו ביבי ששייך למחנה של עצמו בלבד). והשמאל.. שותק. עד כמה השנאה על עברו של שרון יכולה לעוור את עיני השמאל המשכיל, הריאלי, הרואה דברים נכוחה. מסתבר שהשמאל רואה הכל רק לא את שרון. אז בואו נודה שמאלנים יקרים, שרון הוכיח עצמו כראש ממשלה ענק, שמקבל החלטות אמיצות, שעושה מה שטוב למדינה גם אם הוא משניא עליו חלקים בציבור (ש''ס, חרדים, מתנחלים וסתם ליכודניקים). הגיע הזמן שהשמאל יוריד את הכובע בפני שרון ואולי אף יאכל אותו (את הכובע).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
עד 120 שנה!!!
המתנחל,
15/08/05 22:47
|
כן, זאת הברכה שלי, שתחייה עד 120 שנה, ותוכל לראות את הנזק האדיר שגרמתה רק בשביל האינטרס האישי, אבל....בעצם....לא יודע.... האים נשאר לך קצת רגש??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
נשבר להיות שפן נסיון של גנרלים
ל"ת
המזהיר,
15/08/05 22:47
|
|
 |
104.
בורח ומאיים בפשעי מלחמה
אזרח מודאג,
ת''א,
15/08/05 22:46
|
שרון השפן הברחן מאיים על מבריחיו כי יפציץ אותם, דבר שיהפוך אותו, ואת המפציצים, לפושעי מלחמה. על מי אתה מאיים שרון? תברח, אל תאיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
Serial Jew Transferist
Avner,
ny,
15/08/05 22:44
|
is speaking. Anyone who believe a word he says.. I have bridge to sell you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
שרון מכין את הקרקע
ג'קי,
אלהרר,
15/08/05 22:40
|
במידה וההתנתקות תעבור... אזיי שרון מכשיר את הקרקע להקמת מפלגת שמאל ברשותו ועוד כמה חברים מ''ההנהגה'' ע''י כך שהוא לא מבקש סליחה הוא מקווה לקבל יותר קולות בבחירות הבאות דבר אחד בטוח: הוא לקח בחשבון שהאמריקאים משתמשים בו ככלי זמני לביצוע התוכניות שלהם ובסופו של רעיון הוא כבר לא יהיה ראש ממשלה! את נתניהו כבר הזכרתי? הוא קרא את המפה או שהאמריקאים עזרו לו לקרוא אותה...הבטחה לרשות הממשלה ע''י התפטרות לפני ההתנתקות שתתן לעם הימני ממילא אלטרנטיבה הרי לעם היושב בציון יש זכרון קצר והוא בטוח שזה יהיה לטובתו השלטון מושחת באופן עקבי ולאורך שנים ע''י גורמים בינלאומיים שמונעים מאינטרסים שונים ומשונים את זה כולם יודעים מה שנשאר לנו כנראה זה רק להיות חזקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
וואלה צודק הדרעק
המאחד הגדול,
הדיקטטורה,
15/08/05 22:40
|
''אנו עם אחד גם בריב ובויכוח'' וכולם, אבל כולם עושים בדיוק מה שאני אומר. אחרת אני משסה בכם את היס''מ והצבא, בהיתר של פרופ' דרק, נשיא ביהמ''ש העליון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
זבל! הביתה!עומרי מחכה עם הצקים
ל"ת
מתן,
15/08/05 22:38
|
|
 |
99.
ישר כח איש אמיץ ומנוסה שכמוך..
ל"ת
ziko,
london,
15/08/05 22:38
|
|
 |
98.
עבודה בעינים
עמרי גלעד,
אשקלון,
15/08/05 22:38
|
מי שלמד הסטוריה יכול היה להוכח בנקל כי נאום שרון נאום דיקטטור היה. אלו בדיוק היו המוטיבים בנאומי מוסוליני,צאוסקו ופרנקו.
האיש הזה מסוכן וצריך לסלקו במהירות מהזירה הפוליטית בעזרת פתק הבוחר.
שום טיפה של כנות בדבריו ,''עבודה'' בעינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
איזה שחקן! ספנסר טרייסי לעניים
ראסנדייל,
רוריטניה,
15/08/05 22:36
|
היה צריך להיות בהוליווד יחד עם בניטו - כך היו נחסכות לאנושות הרבה צרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
הפקודות של בוש עובדות ברוך השם
ל"ת
שימחה,
15/08/05 22:35
|
|
 |
אלו לא רק הפקודות של בוש חברי
יוסי הקיבוצניק,
16/08/05 01:42
|
אני מאוד רוצה להבין מדוע יש סלידה שכזו מהתוכנית ההיגיונית הזו? אגב תוכנית ההתנתקות היא תוכנית שעומדת במבחן המציאות ביד רמה. כעת אנו מספקים לפלשתינים חשמל, שירותי מים וביוב, אנו חיים על כח העבודה שלהם תוך כדי שהם מביטים בקנאה בנופי הארץ. תוך שהם מסתננים, הם מפוצצים אזרחים, הורגים ילדים, נשים ותף ולעיטים בלא מפריע. אני מניח שהם ינסו להשתמש בשטח לייצור טילים ארוכי טווח, מטענים או תוכניות צבאיות אחרות - כאלה שיוכלו לפגוע בערים דרומיות ומרכזיות בארץ. לדברים הללו יש תשובה הולמת והיא נוחה יותר ליישום כאשר אין מתיישבים העשויים להפריע למהלך שכזה. אגב, תוכניתן של ליברמן היא תוכנית מצויינת לדעתי אבל לא נותנת פתרונות במחלק מן המקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
לך הבייתה מנהיג תשוש ומושחת
יוסי,
15/08/05 22:34
|
המנהיג הישיש לקראת סוף ימיו רואה את האור . עייף הוא נופל ברשתה של תוכנית גרועה. הוא מבטיח כי יכה מכה נמרצות את האויב אם יתקוף שוב. אבל היינו באוסלו וראינו את התוצאות ואותו דבר הולך לחזור. ובוש יבוא לשארם אבל ה לא יעזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
התנתקות
אופיר,
15/08/05 22:28
|
תתבייש לך היכן הדמוקרטיה שאתה כל כך מתפאר בה ,מדוע פטרתה שני שרים ממשלתך כדי להביא לרוב בממשלה? אוי לאותה בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פטורי שני שרים = דיקטטורה?
יוסי הקיבוצניק,
16/08/05 01:35
|
פשוט שטויות במיץ!
אם המערך, מרץ, שלום עכשיו וכל השמאל ביחד עם שינוי שנחשבת כזרם המרכזי תומכים בפינוי - היכן בדיוק הדיקטטורה?
נקודה למחשבה לאלה שטוענים שי יש דיקטטורה במעשיו של שרון... הדברים הללו גורמים בי גיחוך...
הנוער הימני הולך שולל אחרי רבנים שמתריסים למלחמת אחים (שלשמחתי הרבה לא תקרה) מתוך אינטרס ברור של שאיבת כח ממוסדות החוק ובכך לשלוט במדינה ביד החרדיות ובכך להפוך את מדינת ישראל לאיראן מספר שתיים. המסכנים רבים עם החיילים בשכנוע אדיר שזוהי הדרך אבל אינם מבינים את כוונתם האמיתית של השוררים הללו. אריאל שרון הוא ראש ממשלה טוב על אף הטעויות הרבות שהוא עושה. אני כואב את כאבם של המפונים כיוון שהם ציוניים אמיתיים ואהבתם את המולדת רבה היא. הם אחים שלי כמו שאני אחיהם ובטוחני שהם אינם רוצים במלחמת אחים כיוון שאלה שרוצים בכך הם אוייבי מדינת ישראל וחיי יהודים אינם ערך רב בעיניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
הצעה חלופית לתוכנית ההתנתקות
ישראלי,
15/08/05 22:27
|
יש לפנות את המתנחלים משני הצדדים. תמורת המתנחלים בגוש קטיף יוחזרו לראשות הפלסטינאית כל המתנחלים הפלסטינאים שהתנחלו בישראל מכח חוק איחוד משפחות. כידוע בתוככי ישראל ישנם התנחלויות פלסטינאיות שמונות מאות אלפים שמין הראוי לפנות אותם חזרה למדינתם- פלסטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק במאה אחוזים
יוסי הקיבוצניק,
16/08/05 01:44
|
לכן יצא חוק חדש המקשה על אזרחים פלשטיניים להסתנן בצורה זו למדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן אי שוויון.. כנסו בבקשה
תומר,
16/08/05 02:50
|
כמו שיהודים מתפנים ממדינת פלסטין, כך ערבים צריכים להתפנות ממדינת ישראל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
כבר היה עדיף שלא היה אומר כלום
ל"ת
עידו,
ירושלים,
15/08/05 22:21
|
|
 |
91.
Azov Otanu
Larry,
15/08/05 22:18
|
|
 |
90.
כאב
רונית,
15/08/05 22:16
|
המדינה הזאת היא מדינת תקשורת, התקשורת מייצרת פה מציאות שקרית והויכוחים האמיתיים מוסטים הצידה, אין פה ויכוח אמיתי, רק סיסמאות על גבי סיסמאות, כך גם שרון, פשוט הוביל תוכנית שלמה בלי להסביר באופן פשוט את היקפה, משמעותה והשלכותיה וכמובן סיבתה. בכל מקרה, הלב האמת מאוד כואב והכאב מאוד גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל אתם אלופי העולם בסיסמאות
ל"ת
אתם מדברים,
על סיסמאות,
16/08/05 00:31
|
|
 |
Perception is Reality!
ל"ת
AvnerA,
15/08/05 23:16
|
|
 |
אנחנו אחרי הויכוח, אחרי= לאחר
ל"ת
לא לפני וכו',
15/08/05 22:39
|
|
 |
89.
לסדר במדינה -- tish.org.il
ל"ת
יותם,
תל-אביב,
15/08/05 22:16
|
|
 |
88.
אריק מלך ישראל
כחול שפוי,
15/08/05 22:13
|
חזק ואמץ כל העם מאחוריך ולא משנה כמה כתומים פשיסטייםיפשטו על התגובות ויכתבו את התגובות הפנאטיות והנלוזות שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פאשיזם=המדינה מעל הכל
אפי,
ר''ג,
16/08/05 01:43
|
אז לצערי יקירי -שרון והנוקטים בדעותיו שיש להרוס ישובים ולגרום לסבל לאזרחים חפים ולא לעצור ולחשוב ולא לשניה אחת כי המדינה אינה טועה הם הם הפאשיסטים האמיתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הורדוס!
ל"ת
שלומציון,
15/08/05 23:12
|
|
 |
לא מלך-קיסר (מבית פלביוס)
ל"ת
אנטי רודן,
דער שטאטעל,
15/08/05 22:57
|
|
 |
אתם הפאשיסטים לא הכתומים
דינה,
15/08/05 22:33
|
אתם הפאשיסטים כל אלה מהמשאל הקיצוני יום יבוא ותעמדו לדין על הגייס 5 שהייתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר קראו לנו הכל...
יוסי הקיבוצניק,
16/08/05 01:53
|
קודם כל, לכתומים יש זכות להביע את זעמם וכעסם והדבר מובן. חוק צריך לכבד ואני מבין שזה מה שקורה בעצם. למעט הפרות קטנות יחסית, הכל זורם טוב ויש מקום לאופטימיות. כאבם של המפונים הוא רב ואני מרכין ראש בפניהם. אבל בין זה לבין קריאות ''פשיסטים\ נאצים\ דיקטטורים'' וכו' המרחק הוא גדול. קודם כל - יהודי לא מגרש יהודי : יש הרבה מקרים שיהודי נאלץ לגרש יהודי אחר במסגרת אכיפת חוק. נאצים\שואה וכל ההשוואות האינפנטיליות האלה: המפונים לא מפונים לתאי הגזים, הם לא מועמדים בשורות לכיתת ירי, הם לא מועלים לגרדום ואין שינאה מהמקום אליו הם הולכים. דיקטטורה ופשיזם: עוד שטות שנאמרת ללא שום ערך; מפלגות השמאל, המרכז וחלק ממפלגות הימין המתונות פשוט תומכות במהלך!!! זה נקרא בשפה הפשוטה ביותר - רוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ארשה לעצמי להגיב בשם הכחול
עמרי,
ירושלים,
16/08/05 00:33
|
|
 |
87.
האמת
gil,
US,
15/08/05 22:12
|
כששרון נבחר השמאלנים צרחו: סכנה לדמוקרטיה. כמה שהם צדקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
תגובות המתנחלים מוכיחות,עם אחר
ל"ת
חיימק'ה,
15/08/05 22:12
|
|
 |
85.
הרבוא בתפילה
thk,
15/08/05 22:10
|
|
 |
84.
המתנחלים לא שייכים לעם ישראל
עברון,
15/08/05 22:10
|
הם קבוצה של בדלנים מטורפי דת שחיים בפלנטה אחרת. צריך להקצות להם שטח מחיה ולהגביל להם את הילודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
u
nir,
16/08/05 04:36
|
|
 |
פאשיזט גדול זה מה שאתה לך תחפס
מתנחלת מהמרכז,
15/08/05 23:36
|
|
 |
maniac
susan,
tel aviv,
15/08/05 23:35
|
|
 |
אמרתי זאת לפניך
פרעה,
15/08/05 22:53
|
טמבל. תפתח ספר שמות, אם אתה יודע על מה אני מדבר. כל הבן הילוד, היאורה תשליכוהו וכל הבת תחיון. אגב, פרעה לא ידע את ההלכה היהודית האומרת שבנה/בתה של יהודיה הוא יהודי לפי ההלכה, אחרת היה אומר הפוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה נתנו לך בעיטה לראש כשהיית
אושר,
15/08/05 22:34
|
כשהיית קטן קיבלת בעיטה למוח תראה איזה נזק זה עשה לך למה עשו לך את זה למה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
אילו הייתי חמאסניק...
שמעון 101,
מרכז רחוק,
15/08/05 22:09
|
מיד לאחר נאומו המאיים של שרון, הייתי מפקיר נשקי למשטרת הרשות, שם פמפר כדי לא להרטיב מכנסי מרב חרדה לבאות, ועושה הכל כדי להגר מעזה הרחק הרחק ככל הניתן. מאחר ואינני חמאסניק, אלא אזרח ללא נאמנות מפלגתית (שהרי כולם אפרצ'ניקים בלבד) בשני המחנות הגדולים - אני מרגיש בושה בשרון הקפוא והמנוכר שהגיש לכולנו קלטת ערוכה לפני ולפנים, ישוב לשולחנו וידיו הבשריות מונחות לפניו.... אני בוש בו על היותו משוכנע שדבריו ממילא יפלו על אוזניים לא אינטליגנטיות. אזרחי ישראל אינם מר מנחם בגין שבלע את שקריו עם 40 הק''מ אל תוך לבנון. באפגניסטאן הפרימיטיבית היו מגלים מנהיג כמוהו למערות בבורה-טורה. אני בוש באדם מבוגר עם חזות של סבא טוב-לב שנבחר על כרטיס ''רק שרון יביא שלום'' - שלא קלט עד היום שהתקדמות לשלום חייבת ליהיות מושתתת על ''קח ותן'' עם איזון מוחלט לאורך כל הדרך. לספרי ההיסטוריה שלנו הוא לא יכנס כדמות חיובית אבל לספר בשיאים של גינס הוא יכנס במקום ראשון כמנהיג ללא חזון וחסר אומץ אישי וממלכתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לעניין ,והערה
עודד ב,
16/08/05 01:33
|
אכן תגובה ראויה,אלא הרשה לי לחלוק עליך בדבר אחד. דבריו לא נופלות על אזניים ערלות. הנאום הזה נראה יותר שנועד לרצות את השמאל מאשר את המתנחלים שעליהם לא לא אמר מילה אחת ישירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי?
מי,
זה,
15/08/05 22:59
|
|
 |
סתם אחד שהשיק את כנפי ההסטוריה
ל"ת
במו ידיו...,
15/08/05 22:41
|
|
 |
82.
ביזיון
יצחק,
י-ם גילה,
15/08/05 22:08
|
אין פשוט בזיון מה שהולך פה לא ייתכן שכל הדם של החיילים שנשפך שם למען בטחון ישראל נשפך לשווא אני קורא כאן לראש הממשלה ואומר לו שעדיין לא מאוחר הוא יכול להפסיק את הסיוט הזה עכשיו וללכת לבחירות או משעל עם הבנאדם פשוט לא שפוי הוא חי בחלום במקום להודות בשחיתויות שלו הוא מפנה חבל ארץ בא''י מי הוא בכלל שיעשה את זה מה זה שלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך להודיח אותו על רמאות בוחר
boris d,
חיפה,
16/08/05 00:07
|
הוא דאג רק על עצמו ולא על ישראל. צריך להדיח אותו הביתה לטפח בטנו ולא לתת לעשות ניסוים על סבל אנושי ולנצל את חברה ומדינה להתעשרותו וחבריו. הוא משקר יוצר דמגוגיה זולה על כל צעד שלו. המנהיגים של אופוזיציה לאומנית חייבו להגיש משפט נגד שרון עצמו בעילת הטעיה בוחר בבחירתו כעומד בראש של ליכוד. עבור תרגיל רמיית ציבור. במקום לפעול נכון מגישים משפטים חסרות ערך להתייחסות. כנראה טוב בשבילם לשמור על מצב ולשאר בתפקידים. לכן שרון יכול להמשיך להרגיש את עצמו כי דיקטטור הכל יכול. כי צריך שמשהו יגיש משפט בג''ץ על רמיית ציבור בוחרים בשביל להסיג קולות שלהם בזמן בחירות. דמוקרטיה נאורה לא נתכוונת לבחירת דיקטטור לכמה שנים, אלא שלטון של רוב שלפיו נהלים פוליטיים חייבים לבנות כפי שהובטחו לבוחר. אחרת מדובר על רמאי בחירות.
לו היו רוצים מנהיגים שלהם שרון מזמן לא היה ראש ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אי אפשר להאמין לאף מלה שלו
שמואל לוי,
תל אביב דרום,
15/08/05 22:06
|
מעט מדי, מאוחר מדי, בלי שום הסבר מה יהיה מחר, הודעה מוקלטת קרה ומנוכרת. ובכלל מי מאמין לשקרן הזה. אפילו כבשה זקנה מן החווה שלו לא הייתי קונה ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחר כללי -יהיה סבבה ותגיע לירח
ל"ת
מחר ג'-צפויה,
לך הפתעה,
15/08/05 22:43
|
|
 |
80.
לפחות הנשיא....
ארז,
15/08/05 22:05
|
נשא את הנאום הבולשביקי שלו בשידור חי, שרון אפילו את הכבוד הקטן הזה לא נתן לנתיניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
התנתקות
לימור קרמר,
מרכז,
15/08/05 22:03
|
שלום חברים! זמנים קשים עברים על עם ישראל בעקבות ההתנתקות. המראות של משפחות הנאלצות להתנתק ממקום מגוריהם, ולפנות את ביתם. הקולות של ילדים המתקשים להפרד מחבריהם. כל אלה מחזרים אותי 24 שנים אחורה. ליום בו הייתי אני ילדה בת 12 ועמדתי יחד עם כל תלמידי בית ספר אופירה, ומשפחותיהם במגרש הכדורסל, בטכס הורדת דגל ישראל ערב פינוי סיני. הדמעות, החיבוקים, ההתרגשות, הרצון להיות עוד רגע יחד, מחליפים כתובות, החשש מהלא נודע מראות אלו עוברים לנגד עיני, כאשר אני רואה את התמונות הקשות שעוברים מתישבי גוש קטיף בימים אלו. ואני כואבת את כאבם, ומזדהה איתם לנוכח העובדה, שמי כמוני שגדלה בעיר אופירה, וחוותה חוויות, ושומרת על זכרונות שעם השנים מטבע הדברים מתכהים .רק מי שגר במקום כל כך מיוחד כמו זה, מסוגלת להבין עד כמה כאבם גדול.
אני כילדה שגדלה באופירה, ועברה את חוויה הפינוי, גדלתי בתושה חזקה של שליחות. אני ומשפחתי ''הקרבנו'' את ביתנו למען השלום. בזכותנו יש שלום עם מצרים. תחושה זו היא במידה רבה מחזקת. אולם מתישבי יהידה ושומרון, להבדיל מתושבי סיני, מהווים חגורת מגן חיה לכל אחד ואחד מתושבי מדינת ישראל. והם נאלצים לפנות את ביתם בשביל מה? ואני חוזרת ושואלת בשביל מה??? והלב כואב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל מגן עלינו, לא המתנחלים
לא מעוניינים,
ב''שכפוצם'',
15/08/05 22:45
|
|
 |
78.
המתנחלים התנתקו מהעם
דרור,
גב ים 3,
15/08/05 22:02
|
בדיוק כמו לפני 2800 שנה באותה החלטה הרת גורל: רחבעם הקנאי החליט להתבדל יחד עם הקבוצה הקטנה שלו מיתר עם ישראל בהנהגת ירבעם השפוי. בסוף העיפו את כל היהודים לכל הרוחות, הכל בגלל בדלנות ולאומנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מקשקש? הם
כשיגרשו אתכם,
יהיה צדק באר,
16/08/05 07:11
|
התבדלו? הגבלסים שלכם בידלו אותם! ולא העמים מגרשים אותנו לכל הרוחות, אלא אתם, טינופות! מאז בריאת העולם לא טימאה אותו חלאה מסריחה יותר מכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
gil,
US,
15/08/05 22:22
|
מירבעם ועמו השפוי לא נשאר זכר. יש להניח שאתה (וכולנו) מצאצאי הקבוצה הקטנה שהתבדלה מהשפויים בישראל יחד עם רחבעם.
אבל האמת היא שאז כמו היום זה היה מאבק על השילטון ולא על אידאולוגיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
שרון מה עשית???איך קרעת את העם
ל"ת
חברת ליכוד,
15/08/05 21:56
|
|
 |
אתם קורעים את עצמכם מהיתר
ל"ת
תלוי בכם,
15/08/05 22:47
|
|
 |
76.
שיתנצל אצל משפחה נחמן-זדה
boris d,
haifa,
15/08/05 21:55
|
גם השמצת ילד יהודי תמים עם משפחתו ובגידה בו, הפכו לחלק מתעמולה של משטר מושחת יחד עם ראש ממשלה כדי ניצול פוליטי זול. מה לא נאמר עליו : מחבל יהודי, רוצח מתועב, קיצוני ימני, שוליים.
כי הילד שהאשימו אותו לשווא ברצח ערבים ושייכות למחבלים חף מכל פשע, ואש ממושחתים לא העיז להתנצל בפני משפחה על עוול שנגרם חינם על ידי שלטון מושחת של מר שרון ושוליים אמתים. ניצלו אירוע נורא טרגי כשפיחת דמים שלא באשמת הילד הטוב, אלא על ידי בריונים אלמוניים, ניצלו כדי על חשבון ילד תמים להרוויח כדי להגביר שנא נגד יהודים טובים, יהודים דתים, לבודד מתנחלים. לא על לינץ לבדו, נרצח באכזריות ילד יהודי חף מכל פשע. הוא היה בשפרעם בלי כל קשר לאירוע ולא היה לו כוונת לרצוח אש. הוא לא היה מחבל, ואין כל קשר לשייכותו לדעה פוליטי. כל סיפורים עלובים נוצרו מתוך שנא ופחד ובושה והם לא ממשיים. חרפה על כל מי שמשתמשים שמו של ילד זה לניצול פוליטי או תוך שנא חינם. התנפלו עליו בגלל שמישהו הסיט נגדו.
למה לא מפרסמים סיפור עדים, אלה שישבו לידו?! לפחות 10 אנשים שהיו בקרוב חייבים למסור סיפור אמת.
הנחתי אפשריות למתרחש כדי להבין את הסיבה שילד חמוש, שמייחסים לו תוכניות מתוחכמות לרצוח אנשים ונשים אזרחי ישראל, - עצר בשפרעם. בינתיים יש לכולם רק שאלות ואין תשובות ממשיות נבדקות
אני מניח שלילד שהוא נראה בישן ותמים, קשה היה להתמודד עם קנוי שהוא עריק מצה''ל והוא הסתובב באוטובוסים וסתם בלא מטרה עד שמת לישון ולא היה לו למי לבוא ומה להסביר. אשר בשפרעם גילה מקום מתאים לעבור את הלילה, הוא הסתתר שמה עד שאפשר היה לעלות על אוטובוס של בוקר ולהמשיך בדרכו..
לו חייל צה''ל התכוון להרוג הוא יכול היה לייצר פצצת רימונים או לפחות לפעול לא מתוך אוטובוס, כאשר הוא צומצם על ידי גברים חזקים ממנו. אם התכוון לרצוח, למה לחקות לו עד הבוקר? שגם לזה ייחסו צעד מתוחכם.
לכן בינתיים את הסיפור ממלכתי-משטרתי פולקלוריסטי אינו ריאלי. ואני חוזר וטוען שילד עדן נתן-זאדה חף מכל פשע באירוע נוראית בשפרעם.
חבל שעד כה משטרה בזבזה זמן יקר ואפשרה לעלים על עקבים ועדי ראיה כדי היה אפשר לגלום את האמת. את המשטר אפשר למלת למעורבים ברצח אכזר ותקיפת חייל צה''ל בתוך אוטובוס.
שמר שרון יתנצל אצל משפחה עדן נחמן-זדה בעד שהשמיצו שווא בחבלה, בתכנון רצח אנשים חפים מכל פשע וירי ורצח אנשים, אזרחי ישראל. ראש ממשלה ושלטונו חייבים להתנצל אצל משפחה עוולת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you forogt the part with the
ל"ת
aliens and,
spaceship,
15/08/05 22:19
|
|
 |
75.
שקרן+שקרן+שקרן+שקרן= מ ו ש ח ת
ירון,
אשדוד,
15/08/05 21:54
|
|
 |
74.
מדוע עד עכשיו לא החזרת אש?
קרן,
מודיעין,
15/08/05 21:53
|
האם באמת אפשר להאמין לך, ראש ממשלתנו היקר שהפעם באמת תחזיר אש? הלא עד עכשיו תמיד חששת לחיי האוכלוסיה האזרחית הפלסטינית והעדפת אלמנות ישראליות על פניהן. עליך קודם כל לבקש סליחה מבוחריך שחשבו שאתה דובר אמת, ואתה בעזות פנים פשוט גנבת להם את הקול ועברת למחנה הנגדי. בוש והיכלם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מדליקה
אש,
15/08/05 22:49
|
|
 |
73.
איש גדול !!
ann,
Los Angeles,
15/08/05 21:53
|
איש גדול !!
מחזיקה ממנו איש ענק !!!
כל הכבוד - מאחוריך תמיד!!
סומכים עליך בכל שתחליט!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג ד ו ל ממדים ושמן
ל"ת
שונאת,
צבועים,
16/08/05 05:52
|
|
 |
מ LA הכל נראה אחרת
ל"ת
ישראלית,
15/08/05 23:39
|
|
 |
איש גדול?! מאיזה בחינה?
אהרון,
15/08/05 22:21
|
|
 |
איך את יודעת שהוא גדול?
מיקו,
15/08/05 22:09
|
|
 |
72.
היאחזות הפלסטינים במולדת .....
ערבי,
15/08/05 21:52
|
21 יישובים יפונו וייהרסו עד היסוד והמתנחלים מלבד צעקות לא יעשו כלום...
אני נגד אלימות .. אבל אם באמת המתנחלים חשים שהשטחים הם מולדת.. הרי אני מצפה שיתגוננו וייאבקו להגן על הבית שלהם...
לא.. לא יעשו זאת ... ואלה שיישארו שם עוד יום יומיים הם ברובם ''חיזוק'' מהגדה...
כי... המתנחלים הגיעו בראש וראשונה לשטחים בגלל חמדנות כלכלית (מלבד גרעין קטן מאוד של גוש אמונים) וכרגע הם רצים.....
לא להתעמת ולהיאחז בקרקע... אלא רצים כל הדרך לבנק...
דוגמא היאחזות במולדת היא העמידה של הפלסטינים בשטחים.
תקנו אותי אם טעיתי
שבוע טוב לשפויים שביניכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
kol milla sala
ל"ת
homeless,
usa,
16/08/05 01:16
|
|
 |
נו באמת, איך אפשר להשוות?
סטודנט,
16/08/05 00:56
|
לפלסטינים אין לאן ללכת!
לעומת זאת, המתנחלים _עזבו_ את ארץ ישראל כדי לגור בעזה ויו''ש, שטח שלא שייך למדינת ישראל (לא סופח).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
שרון חסר חשיבות ורגש...
איה,
15/08/05 21:49
|
|
 |
כאילו לא קורה כלום,מה?
ל"ת
הכל בסדר אצלנו?,
15/08/05 22:52
|
|
 |
70.
תפילתי שהפינוי יעשה שלוה גדולה
dafna57,
רמת גן,
15/08/05 21:46
|
היה לי עצוב היום,לאחר שהקשבתי לשרון התחילה תקוה.כפרה האדמות על הילדים והנערים,יותר טוב שילדיהם יגדלו במקום פחות מסוכן. שהגבול יהיה ישר ,צה''ל יהיה חזק יותר,גם לא יהיה צרוך בארבה חילים. הלואי שבבתים שעוזבים יכנסו ערבים טובים ולא טרוריסטים,אם יכנסו מלוכלכים נוכל לנקות במהירות,תפילתי שנסתדר כבר בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גבול ישר
U דפנה i אחמד,
סידני עלי,
16/08/05 09:51
|
וואלה יותר טוף גבול ישר יותר, וצריך בשביל זה להוריד את: -אצבע הגליל -ירושלים ועוד ועוד..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
שקרן, שקרן, שקרן, שקרן,שקרן
ל"ת
מתעב אותך,
15/08/05 21:45
|
|
 |
נכון, נכון
תומר,
כ''ס,
16/08/05 00:19
|
וגם נוכל, עבריין. דורסני, אלים. אטום, רשע ועוד......................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
שרון דיבר מגרונות פרס וביילין
ל"ת
אחד העם,
15/08/05 21:41
|
|
 |
67.
אם אתה חושב שאנחנו טיפשים טעית
גבי,
15/08/05 21:36
|
|
 |
תראו לו מה זה ותבחרו את לנדאו
ל"ת
או פייגלין,
חה חה,
15/08/05 22:53
|
|
 |
66.
האם בניו מאמינים למוצא פיו ?
ל"ת
שקרן פתלוגי,
מלידה,
15/08/05 21:35
|
|
 |
65.
ראש הממשלה צורר של בני עמו
איוב,
15/08/05 21:35
|
לא הייתי מסוגל לשמוע ולראות.
ישר כשהוא התתחיל לדבר כיביתי את הטלוויזיה.
מי המושגע שהחליט להקרין כאלו מטורפים על מסכי הטלוויזיה?!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתה מים
ל"ת
כוס כל שעה,
15/08/05 22:53
|
|
 |
64.
שרון גיבור לאומי לדורות
אושרת,
15/08/05 21:34
|
אני מאמינה בלב שלם ששרון מוביל אותנו למדינה טובה, בריאה וחזקה יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
שרון הביתה!
ל"ת
ג,
15/08/05 21:31
|
|
 |
62.
****** המלך הוא ערום! ******
עידו,
שייח מוניס,
15/08/05 21:28
|
יש המון מה לומר, אך זוהי עת למעשים, ולא לדיבורים. כולם חייבים להיכנס לאוטו ולנסוע דרומה לעבר מחסום כיסופים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
IF YOU'LL GET FROM EGYPT ALSO
SOME LAND,
15/08/05 21:25
|
|
 |
60.
זה כואב זה קשה מה נעשה??
אסף,
מרכז,
15/08/05 21:24
|
לכל המתנגדים פה, זה קשה זה כואב וזה יכאב אבל אין מה לעשות תבינו!! מה נעשה מתים לנו חיילים כל יום!! מה נעשה?! הערבים האלה רוצים את עזה שיקחו את עזה!! שיקחו את מה שכבשנו להם ב67 יאלה לא צריך את השטחים האלה דיי צריך שיהיה שלום!! ראיתם את נאום ראש הממשלה מה זה?? איך אתם מדברים?? גם לו זה כואב!! מה נעשה? יביאו למתנחלים ולאנשים האלה שמפנים אותם יביאו להם בתים חדשים בית תמורת בית!! הקראווילות זה זמני! יביאו להם פיצוי!! ואחרי ההתנתקות נראה אם זה לא יעזור ניכנס באמא של הערבים המזדיינים האלה!! ונשיב אש תחת אש!! מה שאמר עכשיו אריאל שרון בנאום שלו.
--תגיבו לתגובה זו!!-- לאי מייל שלי שמופיע פה. בתודה: אסף. זה הדעה שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לאסף
תמר,
פתח תקוה,
15/08/05 23:57
|
אשמח להתכתב אתך ישירות אבל הכתובת שלך לא הופיעה באתר. מקווה ששלי תופיע. שלוש תשובות (שתיים כבר נכתבו פה): 1. נהרגים לנו אזרחים וחיילים בכל הארץ. הערבים לא רוצים רק את מה שאתה מכנה השטחים הכבושים. אתה שוכח שאש''ף הוקם לפני מלחמת ששת הימים, שפיגועים יש כאן כבר 100 שנה, ושהערבים דחו את תוכנית החלוקה עוד כשזו הוצעה ב-47. 2. שנים רבות אנו אומרים: '' בואו ניתן להם אוטונומיה/שטחים/מה שהם רוצים ואח''כ אם יפגעו בנו ניכנס בהם עד הסוף. הבעיה שנתנו, הם פגעו, ולא נכנסנו בהם. כי אנחנו רחמנים מדי, חוששים מדעת העולם, לא רוצים לפגוע באזרחים ועוד ועוד. 3. אלו ראית את הישובים בגוש קטיף וצפון השומרון במו עיניך היית מבין שאין סיכוי לפצות על זה. הם לקחו שממה ובעשר אצבעותיהם הפכו את המקום לפנינה פורחת, מניבה, המשיבה להם אהבה. זה לא מישהו שעובר דירה מרצונו. זה מישהו שמחריבים את ביתו. איך ישיבו להם את החיים הקהילתיים? הפרנסה? החינוך? מי שראה שם את המקום מבין שצריך להיות אדיאולוג כדי לגור שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם מדברים על חיילים מתים...
רלי,
15/08/05 22:14
|
כל השמאלנים מדברים על חיילים מתים. ''צריך לצאת מעזה, להגן על חיילנו''. שמאלנים יקרים, אני שואלת אותכם מתי בדיוק לאחרונה נהרג חייל בעזה? ומתי לאחרונה נהרג חייל בתוך ישראל הקטנה?. אם נשווה בעזה נהרגו מעט מאוד חיילים (נכון שכול פרח הוא עולם ומלאו, אבל די לשקר, מעט מאוד חיילים נהרגו בעזה. אנא תמציאו משהו אחר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Your Hebrew is horrible!
Arie,
15/08/05 22:02
|
As to the content of your writing, you are wrong!
WE WILL NEVER RESPOND WITH FIRE FOR FIRE BECAUSE THE WORLD WILL NOT LET US!!!!!!!!
THE WORLD WILL KEEP SAYING THAT THE ''palestinians'' ARE ONLY FIGHTING TO FREE ALL THEIR LANDS AND THAT IT''S THEIR RIGHT TO DO SO!!! AND AFTER WE ALREADY CLEANED AREAS FROM JEWS, WE WILL HAVE NOTHING TO DO OR TO SAY TO DEFEND OURSELVES!!!!!!!!!! YOU SEE, THE WORLD DECIDES, NOT US AND AT THE SAME TIME, WE ARE BEING KILLED, NOT THE WORLD!!!!!!!!!!! ISN'T THAT ALMOST FUNNY???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העברית שלו מכוערת
קובי היהודי,
16/08/05 00:48
|
דבריו דיברי אמת , אמת כואבת ,שפתיך יפה אבל התוכן מכוער תלוש מהמציאות ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Your English too
ל"ת
LOL,
16/08/05 00:17
|
|
 |
59.
WE LOVE YOU SHARON
ל"ת
me,
us,
15/08/05 21:24
|
|
 |
The Left&Arab Love you Sharon
ל"ת
לשמאלן המתחזה,
Mikronezia,
15/08/05 21:52
|
|
 |
רואים שאת/ה לא גר/ה בארץ!!
איה,
15/08/05 21:48
|
|
 |
W H A T E V E R
ל"ת
ornit,
16/08/05 04:59
|
|
 |
58.
בשיא התנגדותי לשרון
דורה,
מרכז,
15/08/05 21:23
|
לא התנסחתי כפי שמתנסחים פה החולקים על דרכו. לא אחרי סברה ושתילה, וגם לא בהזדמנויות אחרות. גם לא נגד בגין, כשחלקתי על דרכו והתפלמסתי עם נאומיו המתלהמים והבולשביקיים. כמעט כל המגיבים פה - ואני נוטה להאמין שהם מדברים ממעמקי מיעייהם ההומים - נופלים בפח ההסתה וההמרדה. לאן הם מוליכים את העם? איזה עתיד הם רואים לכולנו כאן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקראת בגין רוצח שרון רוצח. אהה
זו לא את?,
15/08/05 23:21
|
|
 |
The snowball has rolled down..
Arie,
15/08/05 21:57
|
You ask what future we see here? I will tell you what future we see here:
1. The arabs will continue the terror and will become stronger and stronger and we will continue to help them become stronger and stronger.
2. If we are lucky, every few years another area, town or city will be cleaned of Jews because the Arabs keep multiplying themselves.
3. Legally and politically, we rolled a snowball of self sufferance that will never stop rolling and will only get bigger and bigger. This snowball will eventually, affect all the Jews in the world, not only the Israelis.
4. We legalized hate crimes against Jews all over the world by lowering ourselves as close to nothing as possible.
5. Israel will not be able to sustain itself more than 15 - 20 years and after that, it will cease to exist as the Jewish state and it will become another Arab country.
6. After the destruction of Israel, the rest of the world will face a global wave of terror until the Arabs will control every piece of land!
Yes, I know you probably think I'm crazy. But I don't care what you think, you will see it coming. Perhaps even in your lifetime!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אתה שלחתה אותם לשם להרג
דבורה,
מחיפה,
15/08/05 21:22
|
למען המדינה כמה נהרגו שם משפחות שלמות אייך היה לך לב בכלל לעשות את הצעד הזה בכלל אתה שפן מתחסד לפני פרס ואולמרט אתה לא ראש ממשלה שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהודים הלכו לבנות את ארץ ישרא
לא שלחו,
היהודים הלכו,
15/08/05 21:51
|
איש לא שלח אותם! להיפך, מדינת ישראל מתעללת בהם כבר שנים רבות מאד, ובכל זאת הלכו והולכים לשם. כל הקרדיט מגיע רק למיישבי יש''ע, ולא לשום גורם אחר! אז לא לתת שום קרדיט למנוול! כמו שאיש אינו שולח ישיבות הסדר שלמות לעיירות הפיתוח, זו החלטה של הישיבה. יש ציבור אחד בלבד שתורם למדינה, וזה הציבור שבונה את יש''ע, הציבור שמביא תורה ורווחה לעיירות הפיתוח, הציבור שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
''מכפילים את מספרם מידי דור''
אפרים,
15/08/05 21:20
|
נכון מאד, ובגלל סיבה זו נעזוב גם: בשלב הראשון - את הגליל, ירושלים, הנגב, המשולש וואדי ערה. בשלב השני - את רמלה-לוד וחיפה. בשלב השלישי - את כל השאר.
הבעיה הדמוגרפית ברצועת עזה היתה ידועה כבר לפני 38 שנה כשהיו שם כ- 280 אלף פלסטינים.
גם הבעיה הדמוגרפית בתוך הקו הירוק כבר היתה ידועה לפני 38 שנה כשבמדינה היו רק כ- 300 אלף ערבים.
אם היהודים לא ילמדו מהניסיון ולא יבינו שההתנתקות לא צריכה להיות משיטחי יש''ע, אלא מכל ערביי ארץ ישראל - אז בעוד 38 שנה רמת אביב תחזור להיות שייח מוניס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מתי תפסיק לשקר אריק ?
בן גוריון,
שנות חמישים,
15/08/05 21:20
|
|
 |
54.
מזל שלא ראית את השקרן מבלף
ל"ת
בנצי-א,
15/08/05 21:17
|
|
 |
53.
גנב הקולות לא הסביר מה השתנה
דרור,
רמת גן,
15/08/05 21:15
|
ולמה הוא בגד בבוחריו. האם לפני 10 שנים הוא לא ידע על הריבוי הטבעי של הפלשתינאים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המציאות
ל"ת
עייני שוב,
15/08/05 22:55
|
|
 |
52.
פתתי!
אלדר,
דרום,
15/08/05 21:14
|
בשידור חי הוא מפחד לדבר. כדי שלא יוכלו לתקוף אותו כי אין לו תשובות. מיליון פלשתינים שגרים בעוני פתאום מעניינים לעומת מיליון יהודים שגרים בעוני. המצב שהוא אומר שהשתנה השתנה 180 מעלות כאשר ''עלו'' עליו על בניו, אפל, קרן ויתר מרעיו. ''אש קשה מאי פעם''? מי יתן לך האמריקאים? האיחוד האירופי או שמא אתה םומך על שאר שונאי ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שרון הוא שקרן נוכל ונבל גם יחד
אבי,
15/08/05 21:12
|
פושע זה,שכל התכנית באה רק כדי להצילו מכס המשפט ומהשלכה למקום הראוי לו: בית הכלא, מנסה היום,בעזרת יועציו וכותבי נאומיו להציל את עורו הפוליטי. אך דבר לא יעזור לו,הוא יגורש בבושת פנים לחוה ומשם יחד עם בניו הפושעים יחלוק את המקום הראוי להם:תא הכלא. לו באמת היה אכפת לו היה מדבר ברטוריקה שונה. יתירה מזו,הנאום היה מוקלט מסיבה אחת: הוא מפחד משאלות קשות שיכול להישאל ע''י נציגי התקשורת,שגם אם הם תומכים באותה התנתקות ארורה, הם אולי ישאלוהו ויביכוהו. לסיכום: יש לאמר לו הנך פושע,שקרן נוכל ונבל גם יחד ומקומך לא בלשכת ראש הממשלה כי אם בבית הכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
טרור לעוד 100 שנים
מבחן התוצאה,
נתניה,
15/08/05 21:10
|
החמאס אינו מסביר את הגירוש מחבל עזה בפרמטרים שאריאל שרון רוצה למכור לישראלים. החמאס ובעצם כל הפלסטינים לא נותנים לאריאל שרון שום קרדיט לבריחה מכל חבל קטיף וטיהור השטח מיהודים. לחמאס ברור כי רק שיטת הטרור שפעלה במשך 3 השנים האחרונות, רצח ברחובות ישראל וים של פצמ''רים וקסאמים על תושבי ישראל ובפרט על שטחים שישראל רואה בהם התיישבות ישראלית טבעית כמו שדרות, רק אלו הובילו לבריחה מקטיף ממש בדיוק כמו שכוח הזרוע של החיזבאללה בלבנון הבריח בלילה אחד את כל כוח צה''ל האגדי מכל שטח דרום לבנון. כעת מתכוון החמאס להעתיק את השיטה לאזור השומרון ע''מ לסלק ולגרש משם את הישובים הנמצאים בשומרון. לאחר פינוי 4 הישובים המתוכננים לגירוש בצפון השומרון, יוותרו עוד 30 ישובים נוספים. כמו לדוגמא: אבני חפץ, אלון מורה, טל מנשה, יקיר, מבוא דותן, נופים, פדואל, רבבה, רחלים ועוד. ע''פ השיטה, יחל החמאס להמתיר על ישובי השומרון פצמ''רים וקסאמים ממש כמו שקורה בגדיד ונווה דקלים, ובמקביל ישגר קאסמים על ישובים שבתוך הקו הירוק הסמוכים לישובי קו השומרון. למשל: כפרים פלסטינים בצפון השומרון כמו בקא אל שרקיה או עתיל או קפין, יכולים בשפטות לשלוח קאסמים על מצר, או מגל ואפילו על פרדס חנה. מקלנסואה ניתן לתקוף את הישוב קדימה. מטירה אפשר לתקוף את כפר הס. מי שחושב שאין בשומרון אמצעי לחימה מסוג פצמ''רים או קסאמים הוא או פתי או סתם תמים. היכולת להעביר אמל''ח מגבול ירדן לעבר הגדה המערבית פשוטה יותר ממנהרות ציר פילדלפי. עוד במקביל, יחלו פעולות טרור רחבות היקף של מתאבדים בנתניה, תל אביב כפר סבא, חיפה, עפולה ובית שאן. רדיו אל-חיאת של החיזבאללה בלבנון כבר מספר על חוליות המתארגנות בשומרון להמשיך ולהעתיק את הצלחות הבריחה מלבנון וכעת מחבל קטיף שלדעתם, נובעות ישירות מלחץ הטרור על מדינת ישראל. ישראל, ביציאה הזו מחבל קטיף, גזרה על עצמה טרור לעוד 100 שנים או עד שננופה מכל סנטימטר בשטח שבין הים לירדן. הטרור שכל העולם נלחם בו ללא פשרות, מקבל דווקא כאן בישראל, צ'ופר וחיזוק מאין כמוהו. הדגם יאומץ בכל סביבה בה יושב ישוב ישראלי. במבחן התוצאה, הם ניצחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
שקרן.
ל"ת
יוסי,
מרכז,
15/08/05 21:05
|
|
 |
48.
למה את נאום של נתניהו?
נציג הליכוד,
15/08/05 21:04
|
היה נאה אם היו נותנים לראש הליכוד נתניהו זכות תשובה לשרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
כל הכתומים שמגיבים כאן, אולי ת
איזה קרציות.,
15/08/05 21:03
|
תלכו למקום אחר להגיב, כמו ערוץ 7? אני לא יכול להשחיל שם מילה! תלכו לחברים שלכם, מה אתם רוצים מהחיים שלנו? תלכו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת?
אבי,
15/08/05 21:31
|
תנסה ותראה שאתה יכול גם יכול,רק שאינך רוצה. ואגב הכחולים החלאות לא נותנות לנו אפשרות להטיח לשרון את האמת בצורה כואבת הרבה יותר ואמיתית. אשר על כן עוף לנו מהעיניים ועדיף שלא תשמיע את דברי ההבל השמאלניים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'בקשה,תטיחו,תתפרקו
ל"ת
מה נשאר לכם,
15/08/05 22:58
|
|
 |
WE ARE MOST OF THE NATION
ל"ת
U R SCARED,
15/08/05 21:27
|
|
 |
ומי מתפנה,חמוד?
ל"ת
יפה ,נכון!,
15/08/05 22:56
|
|
 |
46.
שרון אתה גדול אוהבים אותך
ל"ת
יוס,
15/08/05 21:02
|
|
 |
נזכרתי
יוסי,
16/08/05 00:19
|
|
 |
45.
אי אפשר שלא להשוות.
יהודי כואב אבל,
15/08/05 21:02
|
בכיתי ביום הארור ההוא על מדשאות הבית הלבן בוושינגטון. וליבי ניקרע לאחר לחיצת היד של יצחק רבין ז''ל עם רב המרצחים יאסר עראפת. והרגשתי (לא הבנתי) כי כל ההסכם היה טעות איומה. (ואני מניח שהרבה מתושבי ישראל הרגישו כך גם הם.) ואילו היום הרגשתי זעם על דברים נבובים, וריקים מתוכן. (''ליבי נקרע'' אמר שרון) וגם תמונות הילדים שברקע, לא יכלו לעמעם את הזיוף שבדבריו של האיש האמון על בטחונינו. ''הגעתי למסקנה שאי אפשר לשלוט על יותר ממליון וחצי ערבים''. ואני רק שואל האם כך הוא יגיד גם על ערביי הגליל לכשיחברו לאחיהם שבגדה המערבית. ובארצות ערב שבמרחב. לכשיגדלו לשניים ושלושה מליון. אריק שרון. אתה תכתב ותזכר לדראון עולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכנות,גם אחרים הם ציונים
שאיכפת להם,
אבל חושבים,
15/08/05 23:03
|
אחרת ממך. כרגע אתה מאד נרגש, אבל תזכור שזו ראייה קצת שונה משלך כדי להשיג פחות או יותר אותן מטרות, אבל תוך כדי השגת המטרות גם,ככל הניתן,לא להתעלם מהצרכים והזכויות של הצד הפלסטיני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שרון כמה שניסית להאמין לא האמנ
ציוני בדם,
15/08/05 21:01
|
שרון כמה שניסיתי לא האמתני לשום מילת צער שיצאה מגרונך פעם אהבתי והערצתי אותך היום כבר לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אנחנו דווקא מאמינים לשרון
ל"ת
ד. אפל,סריל קרן,
כלא השרון,
15/08/05 21:00
|
|
 |
42.
שרון, אלא תפחד - העם מאחוריך
Mauricio,
Brazil,
15/08/05 21:00
|
|
 |
שרון הזהר העם מאחוריך ואינו ..
שרון הזהר,
העם מאחור,
15/08/05 21:50
|
|
 |
העם מאחוריך לכן משאל עם הוא לא
דרור,
רמת גן,
15/08/05 21:16
|
נחוץ,אנחנו, בשמאל יודעים מה העם רוצה, אז מי צריך משאל עם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שרון, השאלה הגדולה היא...
ישראלי,
15/08/05 20:59
|
|
 |
I will tell you how he is goin
Arie,
15/08/05 21:35
|
going to do it - BY TRANSFERRING ALL OF US OUT OF ISRAEL!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעוד 30 שנה?
שמעון 101,
מרכז,
15/08/05 22:22
|
|
 |
You are right!
Arie,
15/08/05 23:36
|
|
 |
40.
מקומך בבית סוהר
עמי,
15/08/05 20:59
|
שקרן, נוכל, רמאי, גנב, פושע מלחמה, מחרחר מלחמות, הורס את הדמוקרטיה, מקומך בבית סוהר , זה המקום לאנשים כמוך,, ותשמור מקום גם לבנים הגנבים שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 40
אבי,
ח''ול,
15/08/05 22:34
|
מה ששרון תרם למדינה אתה לא תתרום בעם תחיה עוד 100 שנים. תתביש לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כל מה ששרון תרם
אילן,
16/08/05 02:05
|
תזרוק עכשיו לפח! שרון נכנס היום לדפי ההסטוריה בתור אחד מצוררי היהודים ומצוררי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
תחזיר את המפתחות!!!
דורי א,
15/08/05 20:58
|
זה לא בסמכותך מר שרון להיערך אחרת. ישוב יהודי שקם אין כוח בעולם שיכול להוריד אותו! אתה בוגד ואפס מאופס! במקום להגן על המתיישבים החלטת לגרש אותם ולתת פרס לטרור העזתי. תחזיר את המפתחות ולך הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
אין גבול לחוצפה!
זעמן,
15/08/05 20:56
|
לא רוצים אותך דיקטטור!גם קרע עמוק בעם,חילול קברי חללי צה''ל,החרבת בתי כנסת,והוא עוד ''מבין את הכאב''?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
גיבוב של סיסמאות שדופות
ל"ת
אתה לא,
מנהיג,
15/08/05 20:55
|
|
 |
36.
נאום עלוב של איש עלוב ופחדן
רחל,
מדינה דיקטטו,
15/08/05 20:55
|
לא היה לך אומץ לעמוד מול האנשים שאתה שלחתה לגור שם.אנשים שהיו בשר תותחים לערבים. מאוחר מידי לנאום מה לא היה לך אומץ לדבר עם הכתבים פחדתה משאלות של המתישבים.... יהודי לא מגרש יהודי!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
SHARON IS F I N I T O
ל"ת
debbi,
15/08/05 20:54
|
|
 |
34.
אוהבים אותך שרון!!!
עודד,
15/08/05 20:53
|
|
 |
העם אתך?
אילן,
16/08/05 02:02
|
עודד עודד מה אעשה איתך תגיד לי? חצי מליון בכותל, למחרת 250 אלף בתל אביב וזה לעומת 50 השמלאנים שהפגינו יום לפני זה בירושלים. על מה אתה מדבר, תגיד לי? יש בכלל מה להשוות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
Good Luck Sharon
Mauricio,
Brazil,
15/08/05 20:53
|
Good Luck Sharon - tHis is the right thing to do - go ahead...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
sharon has to go
guy,
california,
15/08/05 20:52
|
sharon himself knows this is wrong . the whole world knows this will not bring peace , so why the hell are we doing this!!! does anyone know
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Because we are losers!!!!!!!!!
ל"ת
Arie,
15/08/05 21:33
|
|
 |
31.
sharon= untrusted period
ל"ת
mizi,
15/08/05 20:52
|
|
 |
30.
עד כמה אפשר להיות צבוע?!?!
שלמה,
הרצליה,
15/08/05 20:44
|
נאומו של שרון היה התגלמותה של הצביעות. כל הנאום היה רצוף בשקרים ובנסיונות עלובים לתרץ ולנסות לשכנע את הציבור לקבל את התוכנית המטורפת והמשוגעת שלו. כולנו יודעים שההתץנתקות תוביל רק להגברת הטרור-שרואה בתהליך זה ניצחון מוחץ זה. והרי לא לחינם הממשלה התחילה למגן אל כל הישובים מסביב-נגד מה?פרחים שהערבים יזרקו עלינו?! בנוסף הרי ברור לכולם שהפינוי לא יעודד את המצב הכלכלי אלא רק יחליש אותו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
משה,
15/08/05 22:05
|
|
 |
29.
אם היא קשה לך תבטל אותה
דני,
חדרה,
15/08/05 20:44
|
עדיין אתה יכול לבטל את הטרנספר הנורא הזה, שאם יש לך לב, הוא יטריד אותך לעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
שרון הבין סוף סוף
א.,
צפון,
15/08/05 20:44
|
כמה חבל שלקח לשרון כל כך רבה זמן להבין את האמת הפשוטה שלא ניתן להחזיק בעזה. אמת פשוטה שאפשר היה לראות בבירור עוד לפני עשרות שנים. כואב ונחמץ הלב על כל ההרוגים והפצועים שנפלו קרבן לניסיון הגשמת חלום מטורף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
10 דורות לא יעזרו למאפיונר הזה
cyrano,
ארץ העריק,
15/08/05 20:43
|
לתקן את אשר עשה לעם... הפצע ישאר פתוח ושמו ייזכר יחד ען צוררי עמנו המושבעים... מכר עם ומדינה כדי לברוח מלתת דין על שחיתוחותיו ושחיתות בניו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
חדר המצב
איילה,
15/08/05 20:41
|
רציתי להגיב לכם על חדר המצב הזה של ההיתנתקות כול הכבוד על כול הדיווחים האתר הזה מושקע המפה עם היישובים והסבר על כול יישוב לוקחת את כול הקרדיט ללא ספק כול הכבוד על האתר המדהים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לא מאמין לאף מילה שלך !!
נסים גבאי,
נתניה,
15/08/05 20:40
|
אני סולד מסוג אנשים כמוך שיכולים לשקר להמשיך לשקר... ולהיות נבחרים ע''פ חוקי דמוקרטיה - שאח''כ מתפלאים כיצד היא נהרסת בהתמוטטות יסודותיה הבסיסיים ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מי שמאמין לשרון יאמין בזה
tzrj,
15/08/05 20:40
|
|
 |
23.
התגלה כחלש ומיסכן
שלמה,
כרמיאל,
15/08/05 20:40
|
אולמרט כנראה לא יכול היה להושיעו. ההופעה החלשלשנה של שרון כמו הופעתו הבוקר של מופז מגמגם ומהסס, מבשרים רע מאוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
למה לא משדרים את ערוץ 2
אלדד,
15/08/05 20:39
|
|
 |
21.
שרון,לך הביתה!!!
דוד,
גבעת שמואל,
15/08/05 20:39
|
|
 |
20.
דין אריק כדין עומרי
ל"ת
זינזנה,
תל אביב,
15/08/05 20:38
|
|
 |
19.
מיליון פלשתינים
עמר משה,
שדרות,
15/08/05 20:36
|
גם בתוך תחומי ארץ ישראל חיים כ3 מליון פלשתינים שמחסלים אותנו כלכלית,והם מתרבים בקצב מסחרר ומאימים על קופת הביטוח לאומי. צריך לחשוב על דרך להתנתק מערביי ישראל. ד.א. אני בעד ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ONLY exchange WILL WORK
ל"ת
TWO saperate,
15/08/05 21:29
|
|
 |
18.
תחזיר לאפל את ה 3 מיליון $
שגלעד גנב,
15/08/05 20:36
|
אפל נתן לגלעד שרון 3 מיליון $ מה הוא קיבל בתמורה?תמונות מהאינטרנט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
עוקר ישראל, בנוכלות מרמה ופשע
ל"ת
ב,
צפון,
15/08/05 20:36
|
|
 |
16.
שקרן
david,
usa,
15/08/05 20:35
|
אים השקרן גנב רוצה באמת לתקן את אשר הרס הדרך היא פשוטה התאבד או התפטר אין מילים שהשקרן יוכל למצוא לתקן את הנזק והנזק יהיה פה הרבה זמן ההחלטה לברוח מעזה בכדי להסיח את העברות שלו ומישפחתו מדעת העם במקום אחר היו כבר הזמן הפגנות של מאות אלפים נגד הדיקטטור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
נאום עלוב של איש עלוב
ל"ת
אודי,
15/08/05 20:29
|
|
 |
14.
CORRUPT BASTARD
TRIPLE X,
15/08/05 20:28
|
EVERY DOG AND HIS DAY. SOON ENOUGH SHARON WILL HAVE HIS DAY, THE SMALL WILL THROW HIM TO THE DOGS, THE RIGHT WING DOES NOT WEANT TO HEAR ABOUT THAT BASTARD, AND THE JAIL CELL NEXT TO HIS SONS WILL BE MORE THAN BIG ENOUGH TO PLACE THAT STEALING LIER. JUST AS SHARON DESTROYED JEWISH TOWNS HIS OWN FARM WILL BE DESTROYED ALSO, LILI SHOULD BE DUG UP AND MOVED ALSO.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
are you even jewish???????????
disgusted,
haifa,
16/08/05 09:36
|
triple x - are you evenjewish to even consider digging up a dead woman? where are your morals? you thuroughly disgust me.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
pullout
abeb,
15/08/05 22:18
|
|
 |
to 16
avi,
germany,
15/08/05 20:36
|
|
 |
13.
תתאחד במעשיהו פושע
לך מפה,
15/08/05 20:27
|
|
 |
12.
נראה לי שעוד 3 מליון דולר.....
דודי אפל,
כלא השרון,
15/08/05 20:26
|
|
 |
11.
שרון התבלבל בין שני הנאומים!!!
Ehad Haam-Zioni,
שלום ובטחון,
15/08/05 20:26
|
הוא קרא את הנאום שכתבו לו למועד של הנסיגה החד צדדית מ91%- 93% מהגדה(כפי שאמר שרון: צהל מתרכז להגנה מאחרי גדר ההפרדה....ומכאן נאמר שתהיה התנתקות מכל השטח שבצידה השני של הגדר)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
פושע מלחמה,עוד נסגיר אותך להאג
ל"ת
ניסן,
ת''א,
15/08/05 20:25
|
|
 |
9.
שרון למד מבן לאדן
666,
15/08/05 20:22
|
|
 |
8.
==שרון אימץ את דרך השקר והרמיה
ליכודניק כתום,
העם כתום !!!,
15/08/05 20:22
|
כאסטרטגיית חיים! שיקר לבן גוריון ב-101 שיקר לבגין בלבנון שיקר למתנחלים (דין נצרים...) שיקר לבוחרים שיקר לליכוד (התחייב למשאל ולא קיי) שיקר לשרי הליכוד בהסכם של ליבני ובדרך זו חינך גם את בניו עומרי וגלעד! זה מנהיג זה?...זה חרטא זה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הוא שקרן הוא שקרן הוא שקרן!!!
חנן,
ירושלים,
15/08/05 20:21
|
הכל נעשה כדי להציל את עורו. נגד חברי מרכז הליכוד, נגד משאל מתפקדי הליכוד, נגד הבטחותיו לציבור הבוחרים... דין נצרים כדין תל אביב. רץ לבחירות עם מצע של הליכוד ומבצע את המדיניות של ביילין... הוא שקרן חסר לב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
שידחוף את הנאום שלו ל.........
ל"ת
לא מאזינה,
חבל''ז,
15/08/05 20:19
|
|
 |
5.
רק להזכיר לאלה ששכחו
שמחה,
15/08/05 20:19
|
בדיוק באותו הסגנון דבר סדאם חוסיין לפני מלחמת המפרץ הראשונה באומרו ''שזאת תהיה אם כל המלחמות '' נו אתם צריכים יותר ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
''נאום מלב אל לב'' - נאום מלב של
אבן,
15/08/05 20:15
|
''נאום מלב אל לב'' - נאום מלב של אבן שרון, אין לך מה לומר לאנשים ישרים, שאתה גוזל את ביתם בלי סיבה מוצדקת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לבני אברהם המשרת בגבעתי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
15/08/05 20:13
|
שים לב למה שאני אומר לך:אם ישלחו אותך לפנות בחבל עזה-מלא פקודה. אבל אם ישלחו אותך לפנות ישובים בצפון השומרון אז לך לשם ובהגיעך החזר נשקך ושב עם המפגינים אף במחיר של כלא . אל תתן ידך לפינוי מאדמת העם היהודי עליה אין עוררין שהיא שייכת לעם היהודי מדורות ומאלוהים. המשך שירות מוצלח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבא-אני בשמירה עכשיו.נדבר...
ל"ת
אברהם,
15/08/05 20:55
|
|
 |
תגובה
שוקי,
על אותו כדור,
15/08/05 20:48
|
מה זאת האפליה הזאת?! דינו של גוש קטיף כדין השומרון, וכדין כל שאר הארץ!!!!! את שני חלקי ארץ אלו אסור לבנך לפנות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשוקי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
15/08/05 22:19
|
עליך להכיר במציאות -ישנם גם כאלו מבני ישמעאל שלא יחיו בתוך מדינת ישראל אלא לצדה ברצועת עזה. וכיון שמדובר באדמת מריבה שמימלא תהיה תחת המים עקב התהליך הטבעי של אפקט החממה.-אז למה להרבות ויכוח.? עדיף שהמתישבים בחבל זה יעברו ליהודה ושומרון שישרדו,שם יקימו ישובים לנצח נצחים. על אדמת אבות. מקווה שההסבר הניח את דעתך. ועוד... ממשלת ישראל הכירה בארגון אש''ף איני בא לשפוט האם עשתה טעות או לאו אלא זו עובדה. אש''ף רוצה מדינה פלשתינאית-אז איני אומר שכל מה שהוא רוצה הוא יקבל,אבל לדעתי מדינוננת פלשתינאית ברצועת עזה יכולה לפצות אותו על חזרתו בתשובה וההתנתקות שלו מטרור. לגבי בני ישמעאל ביהודה ושומרון סביר להניח שיקבלו אזרחות ישראלית כיון שלא תהיה ממשלה שתוריד ישובים יהודיים מאדמת אבות ביהודה ושומרון. ואם גם זה לא הניח את דעתך -משאל עם יוכל להראות לך כי רוב העם תומך ביציאה מעזה וסיפוח יהודה ושומרון. והטיעון האחרון 5000 הקאסמים פרי תוצרתה התעשיתית של רצועת עזה מוכיחים מעבר לכל ספק כי אזרחים אינם יכולים לחיות שם-חיים נורמליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אסור להתפייס עם האויב הכתום!!
נעמן,
שפוי,
15/08/05 20:13
|
האויב הכתום חותר תחת אושיות הדמוקרטיה
האויב הכתום מבצע סיכול ממוקד להחלטת ממשלה דמוקרטית לעילא ולעילא
האויב הכתום הניח מסמרים ונינג'ות במטרה לפגוע בחיילים ובאזרחים
האויב הכתום מכה חיילים ושוטרים
על האויב הכתום להכיר בתבוסתו, להיכנע ללא תנאי, ואולי רק אז אפשר יהיה לשקול את ההשתלבות של אנשיו בחברה הישראלית
שרון, אלא תפחד - העם מאחוריך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה יודע?
ל"ת
משיח דיגיטלי,
16/08/05 01:28
|
|
 |
לא נתפייס איתכם-ננצח אתכם
ל"ת
חכה,חכה לבחירות,
15/08/05 22:42
|
|
 |
אתה מזכיר לי את היהודים ששיתפו
ציוני בדם,
15/08/05 21:02
|
אתה מזכיר לי את ההיודים ששתיפו פעולה עם הנאצים במחנות הריכוז בנסיון השמדת העם היהודי אתה כבר העלת פה בימים האחרונים שיטות לרצוח יהודים היטלר היה יכול להיות גאה בך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה לא חותם בשם ערבי
עמי,
15/08/05 21:02
|
|
 |
You need to take back
ani,
15/08/05 20:37
|
the things you say. I am in favor of the pullout, but I also understand the grief of these people. They lived their lives there in a great belief of what they were doing and now they have to leave their homes. Do not call them ''The Enemy'' they are our brothers and sisters for better and for worse. And I do hope that they will recover from this trauma, and I also hope they will not hurt the policemen and soldeirs. We have only one country, we need to learn to live in it together..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן הוא ערבי
לולו,
15/08/05 20:35
|
כולם לדעת אני ביררתי לגבי אותו אחד שקורא לעצמו נעמן השפוי
הוא ע ר ב י לא לטעות אני חוזר ואומר הוא לא יהודי הוא ערבי. אז לא להתרגש מדבריו של האיש הנאלח והמתחזה הזה הוא ערבי בן ערביה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא אולי ערבי אתה בטוח גזען
ל"ת
יוס,
15/08/05 21:02
|
|
 |
יוס,הזדמנות עויין לסכסך בין
ל"ת
היהודים.הויכוח,,
יגמר ונראה.,
16/08/05 17:19
|
|
 |
מי שצבעיו שחור ירוק ואדום
ל"ת
האויב שלו הוא,
כתום,
15/08/05 20:31
|
|
 |
1.
אם כל הנאומיםםםם - מוקלט
רוית,
15/08/05 20:12
|
אין להם בושה לבולשביקים... נאום עם שלושים חזרות ועריכות ... מה שרק מוכיח ששרון כיום סנילי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת !!!!
ל"ת
ארי,
16/08/05 00:35
|
|