 |
84.
עוזי לנדאו -היהודי החם..
רבקה,
גבעתים,
19/08/05 08:25
|
והחכם היחיד, שנותר בליכוד...
כל היתר ,רודפי שררה, ובצע...
הסיכוי של הליכוד לעבור בבחירות את %החסימה.
שרון- אתה סוס מת,
לא רוצים לראות אותך ולשמוע אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
מלחמת אחים בבקשה תבואי כבר.
ל"ת
מצפה לזה.,
16/08/05 19:08
|
|
 |
82.
מה זה משנה פה?
מישהו,
16/08/05 17:25
|
תעזבו את הפוליטיקאים, הנציגים מהליכוד הם צבועים, הם לא זזו מהמפלגה שמבצעת את הגירוש למרות שהליכוד לא אישר את זה במשאל הפנימי, הם היו צריכים או להדיח את שרון מהליכוד, או לעזוב את המפלגה, שריד הוא גם צבוע פה בעסק, הוא איים להבעיר את המדינה אפילו שגנדי רק דיבר על טרנספר לערבים, שפה היה מדובר ברצון אבל שרון כופה בכל כוחו לפנות את התושבים.
לכל התומכים בתכנית על תחשבו שפינוי היישובים ברצועת עזה, שהלוואי וייעצר עכשיו אמן.
הטרור יגיע לכל המדינה, תחשבו רגע אתם לא קולטים שמשהו מטורף רואים פה, ב-קיץ 1994 ממשלת רבין-פרס, הביאה את ערפאת וכנופיית מרצחיו מתוניס לעזה, והטרור יתגבר כבר אז, ב-2000 7 שנים אחרי חתימת הסכם אוסלו, אותם מרצחים שממשלת רבין-פרס הביאה אותם לפה, שהמשיכו את זה גם נתניהו, וגם ברק, עם סיועה כספי, וכמובן רובים לרוצחים ששוחררו מהכלא והפכו לחיילים בצבא הטרור.
לפני 5 שנים כמעט פתחו במהומות רצחניות בהיקף אכזרי, ובלתי אנושי ירו, זרקו אבנים ובקבוקי תבערה עשו לינצ'ים פיצצו באוטובוסים, באמצע הרחוב, במלון, ובעוד מקומות
והשמאל הקיצוני הזה מאשים את המתנחלים בכל הטרור, האמת היא שנציגי השמאל הם חימשו את מה שקרויי משטרה פלסטינאית, ואספו כספים רבים כדי לחזק את ארגון הטרור, וכשאמרו הנהגת הפת''ח בהמשך הג'יהאד יחד עם ערפאת הם אמרו, שזה סתם דיבורים.
האמת זה מגיע לרוצחים המתועבים האלה, שאחראים לשטיחה ולשריפה איך מרגישים משפחות שכולות, איך מרגישים פצועי הפיגועים, שמסמרים ורסיסים חדורים בגופם, שהם שרופים שהם איבדו גפיים, הכנופיה הפלסטינית רואה ושמחה, לראות שכל הבלאגן והמטרד והרס החיים שהם עשו לנו מאז 2000, לא נשכח ולא נסלח לראש הממשלה ולשריו ולכל אלו ששותפים למעשה הזה
זאת צביעות אחת גדולה, ונניח ולהפך היה קורה ומצנע היה ראש ממשלה היום והיה מפנה רק רבע מנצרים לא קשה לנחש מה היו עושים אותם חלאות ורודפי בצע וכסאות, כמו שרון סילבן, אולמרט, לבנת, לבני, הנגבי כ''ץ ונתניהו, הם היו צורחים ומגנים את הפינוי, הם רואים את ציבור בוחרי הליכוד כמטומטים, אני פונה בסיום מי שבחר ליכוד בפעם האחרונה אשם בפינוי שאני מאחל לו שיוקפא מהר אז אסור לבחור בליכוד, אני גאה שלא בחרתי בליכוד אף פעם זה הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
יותר נכון לומר
שירה,
מרכז,
16/08/05 17:16
|
|
 |
80.
שריד !!!
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
16/08/05 09:55
|
לך ולחבריך אין זכות דיבור במדינה זו אתה וחבריך מעולם לא רציתם בה ובחבל ארץ ישראל , אתם אנשי השמאל מוכרים את ארצנו (הקדושה לנו ולבננו עד עולם .) תמורת בצע כסף שאתה וחבריך מקבלים מהאיחוד האירופי תמורת הלשנות , כמו שעשיתם בזמן הסיזון , מתיישבי יש''ע הם העליתה של עם ישראל , עד היום הם אלה ששמרו עלינו , הם אלה שנימצאים ביחידות קרביות , לא אתם יושבי קרנות ופבים, אם אין ברצונכם בחבל ארץ זו , אנא עשו לנו ולארצנו טובה גדולה וצאו ממנה!!! לפני שארץ זו תקיא אותכם ממנה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
מלח על הפצעים אמר החף מפשע
ספרדי גאה,
16/08/05 09:24
|
היחיד בצמרת ש''ס. כשענן האבק מעל ההתנתקות ישכך, אנחנו נזכור את יאיר לוי, את פנחסי, את דרעי, את בניזרי ושאר צמרת ש''ס שאו שנחקרת בחשד לפלילים או שכבר יושבת.
אתה לא מרגיש בודד אלי ישי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פצעי-בגרות ע''ש ?? כנסו !
אמנון בן-יהודה,
אנגליה,
16/08/05 10:05
|
ולהזכירך יהודי יקר את עיקר העיקרים ,,,, א-ו-ס-ל-ו-......... ! בחסות ?????? כן .. ש''ס ! תודה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם תמיד מכרו
לומיר,
מז,
16/08/05 20:08
|
תמורת בצע כסף , עכשיו הם צועקים גוואלט אני מתכוון לשס ומפלגות דתיות אחרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
אחרי הפינוי
טלי,
16/08/05 08:13
|
בעיתון צותת מר שרון מתבטא כי כרגע יש כמות גדולה מדי של אוכלוסיה פלשתינית בעזה, וזה כמו סיר לחץ שיתפוצץ ...ומה יקרה אם עוד ...10 שנים נניח, כאשר לא יספיק גם השטחים שפינינו,אז ניתן להם עוד קצת כי הם מתרבים מהר?ההתנתקות היא בכיה לדורות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אז יתן להם את תל-אביב
ל"ת
ד. שרון,
המרכז,
16/08/05 14:15
|
|
 |
את לא מבינה את המושג גבול???
אדי,
16/08/05 11:43
|
מדינת ישראל לא קבעה את גבולותיה, מתוך תקווה שתוכל להתרחב בעתיד, כפי שקרה אחרי מלחמת השחרור, וששת הימים. מתברר שלהעדר גבול יש חסרון. אלה שחיים באזור ללא גבול עלולים להפוך לסיכון דמוגראפי, כפי שקרה בעזה. לאחר ההתנתקות הם יכולים להתרבות בעזה כאוות נפשם, הבעיה היא שלהם. לנו נותרה בעיה לקבוע את גבולנו במזרח, כדי להבטיח את קיומנו כמדינה יהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשרי המאמין
ד. שרון,
המרכז,
16/08/05 15:24
|
אתה כזה פתי, מה הבעיה שלהם? היכן בדיוק יתרבו כרצונם ? אולי ידרימו לסיני? שאת זה יכלו לעשות אילו באמת רצו שלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
לנדאו ביריון
ל"ת
מירי,
תל אביב,
16/08/05 08:04
|
|
 |
ושרון רמאי שקרן בריון?
Avi Ecuador,
16/08/05 16:30
|
והשמאל שאתמול היו נגד שרון היום בעד שרון ומחר נגד שרון נקראים צבועים אולי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
דברים שאומר טיפש לתיקשורת !!!!
אזרחית,
16/08/05 08:02
|
לנדאו ! ללא שרון לא היתה לך תקנה ממרכז הליכוד ! איזה מקום קיבלתה בפרימריס האחרונים ?זוכר? חסר בושה !!!!!!!!!!!! פופוליסט עלוב !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאזרחית המטומטמת
מדענית,
הטכניון,
16/08/05 15:21
|
|
 |
75.
מה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
16/08/05 07:54
|
לשס כי תליןשכחתם את חברותכם במיפלגת ישראל אחת ואת היתחנפותו של הרב עובדיה יוסף לאהוד הברדק שחכתם את ההיסטוריה הקצרה שלכם שאנישי הליכוד ראו שאתם בעד החזרת שטחים הרב עובדיה אמר אז שק'דושת החיים חשובה יותר מפיסת אדמה שכחתם פשוט מאוד....................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
תגובה עניינית
חגי,
16/08/05 07:18
|
בכל זאת, אחרי ההתלהמות: היו הסברים לצעד. היו אפילו כמה: לא נוכל להשאר בעזה לנצח כי הם הרבה מדי, אפשר יהיה להפנות משאבים לענייני חברה, ו''על הפלסטינים חובת ההוכחה'', כלומר רווח מדיני בינלאומי של הסרת הלחץ מישראל. אלה שלש הסיבות שהוא מדבר עליהן כבר שנתיים. אפשר להתווכח, שלגבי עזה הצעד מיותר כי יש שם מספיק מקום גם עם גוש קטיף (שלשים ק''מ בין עזה לגוש קטיף, שלא נוצלו מעולם ע''י הפלסטינים המסכנים, וכנראה גם לא ינוצלו); שמשאבים לענייני חברה לא תלויים בפינוי - אם כבר אז פינוי כל השטחים. פינוי עזה ממילא לא יספיק לזה, ואם לא מוכנים לפנותתבשומרון אין טעם לפינוי קטיף דוקא; ושרווח בינלאומי הוא דבר חלש מדי ולא בטוח מדי וקצר טווח מדי (טענות ממילא יהיהו) ובשבילו לא עוקרים 8000 איש מביתם. כן היה צריך לומר שהציונות הדתית היא היחידה שזה באמת חשוב לה, ושסדרי העדיפויות שלה השתבשו לגמרי, ושכל עוד לא יהיה ברור שזה לא הדבר החשוב ביותר בעולם לא יתקדם פה בארץ כלום. אבל אלה כבר סיבות חינוכיות, ולא לזה בחרנו ראש ממשלה מסוגו של שרון. אז הגיון יש בתכנית הזו. אם זה מצדיק או לא - זו כבר מחלוקת בשיקול דעת. אל תתנהגו כאילו כל החכמה אצלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל למה למה רמיה?
לא מתנחל,
16/08/05 08:00
|
כל הזמן לשון רמיה. כל הזמן שקרים. הרי התוכנית הוצגה בתחיחלה כבטחונית. עכשיו פתאום אין שום מימד בטחוני בטיעונים והכל נסוב סביב תפיסות מדיניות. שרון דרדר את המדינה נגד רצון העם ולא רק נגד הציונות הדתית (שמת לב כמה סרטים כתומים נוסעים בשבת?) אתה מוזמן לצפות בתשדירי הבחירות של הליכוד מלפני שנתיים בלבד (!) ולהזדעזע!!! הכנס לאתר של שלום לדורות www.kolshofar.tv ולא תוכל להאמין למראה עינ יך ולמשמע אזניך - איזה עוול לציבור הבוחרים ולמדינה!!! (מאד פשוט - בבחירות האחרונות הצביעו 38 מנדטים של הליכוד נגד ההתנתקות. על זה היו הבחירות.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק. מה בעיה להחתים
משה,
16/08/05 10:17
|
מה הבעיה להחתים 2000 חברי מרכז ליכוד. כדי לדאוג שישאר רק עם אולמרט בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מר לנדאו צרך להודיח במקום לדבר
boris d,
חיפה,
16/08/05 07:08
|
הוא משקר יוצר דמגוגיה זולה על כל צעד שלו. המנהיגים של אופוזיציה לאומנית חייבו להגיש משפט נגד שרון עצמו בעילת הטעיה בוחר בבחירתו כעומד בראש של ליכוד. עבור תרגיל רמיית ציבור. במקום לפעול נכון מגישים משפטים חסרות ערך להתייחסות. כנראה טוב בשבילם לשמור על מצב ולשאר בתפקידים. לכן שרון יכול להמשיך להרגיש את עצמו כי דיקטטור הכל יכול. כי צריך שמשהו יגיש משפט או בגץ על רמיית ציבור בוחרים בשביל להסיג קולות שלהם בזמן בחירות. דמוקרטיה נאורה לא נתכוונת לבחירת דיקטטור לכמה שנים, אלא שלטון של רוב שלפיו נהלים פוליטיים חייבים לבנות כפי שהובטחו לבוחר. אחרת מדובר על רמאי בחירות.
לו היו רוצים מנהיגים שלהם שרון מזמן לא היה ראש ממשלה. צריך להדיח אותו הביתה לטפח בטנו ולא לתת לעשות ניסוים על סבל אנושי ולנצל את חברה ומדינה להתעשרותו וחבריו. הוא משקר יוצר דמגוגיה זולה על כל צעד שלו. המנהיגים של אופוזיציה לאומנית חייבו להגיש משפט נגד שרון עצמו בעילת הטעיה בוחר בבחירתו כעומד בראש של ליכוד. עבור תרגיל רמיית ציבור. במקום לפעול נכון מגישים משפטים חסרות ערך להתייחסות. כנראה טוב בשבילם לשמור על מצב ולשאר בתפקידים. לכן שרון יכול להמשיך להרגיש את עצמו כי דיקטטור הכל יכול. כי צריך שמשהו יגיש משפט בג''ץ על רמיית ציבור בוחרים בשביל להסיג קולות שלהם בזמן בחירות. דמוקרטיה נאורה לא נתכוונת לבחירת דיקטטור לכמה שנים, אלא שלטון של רוב שלפיו נהלים פוליטיים חייבים לבנות כפי שהובטחו לבוחר. אחרת מדובר על רמאי בחירות.
לו היו רוצים מנהיגים שלהם שרון מזמן לא היה ראש ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
תגידו, שרון פוזל בעין שמאל???
ל"ת
אה??,
הכל מובן....,
16/08/05 06:57
|
|
 |
71.
''אנחנו שומרים ומגינים עליכם''..
ל"ת
המתנחלים האנסים,
ליתר הציבור!,
16/08/05 06:43
|
|
 |
70.
סרטי אנימציה
בן לדן,
ארצות האיסלם,
16/08/05 06:36
|
מזל שיש לי שותף, גם אני אוהב לשלוח קלטות מבושלות לעולם המערבי העיקר שלא יראו ולא ישאלו אותי שאלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
כשעולים על הכסא שוכחים את החוק
חני,
ק. מלאכי,
16/08/05 05:46
|
איך זה דוקא הליכוד אילו שחלקו לאויבינו את הארץ, כנראה שטועמים את טעם המלוכה שוכחים מאלו שבחרו בהם, נקווה שלא ימכרו אותנו כל אחד בתורו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
יחאל חזן, אתה מדבר ???
יעקב,
ת''א,
16/08/05 05:33
|
על הונאות???? הרי אתה הרמאי מס' 1 של הכנסת עם ההצבעות הכפולות שלך,לך אין שום זכות לפתוח את הפה ,אתה עדיין בגדר נאשם על הונאה והצבעות כפולות. תתביש לך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
האם זה אותו יוסי שריד???
מודאג ישראלי,
16/08/05 04:49
|
האם זה אותו יוסי שריד שאמר שדגל שחור יתנוסס מעל פקודת הטרנספר??? - עכשיו מבצעים טרנספר, אדון שריד. איפה אתה??? יש מוסר ליהודים ומוסר לערבים, מה??? תמיד היה לכם, השמאלנים, מוסר דואלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנספר ?
הרב משה,
16/08/05 07:35
|
היהודים בהתנחלויות הם חבורת גזלנים!!! מצווה דתית ואנושית היא להעיף אותם משם בכל דרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אימצתם את ה''נרטיב'' הפלשתיני
אורי,
16/08/05 12:14
|
רק אנחנו ה''קולוניה הגדולה'' אנחנו הכובשים (ממי? איזו מדינה היתה שם קודם?) הם החקלאים בהתיישבו פה כבר מאות שנים... (אני מזמין אותך להסתכל במפות של תחילת המאה העשרים ותופתע לגלות כמה באמת היו פה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מאמר חשוה מ-USA Today
יואב,
תל אביב,
16/08/05 04:26
|
http://www.usatoday.com/news/opinion/editorials/2005-08-14-oppose_x.htm
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שרון מכניס את עם ישראל
Avi Ecuador,
16/08/05 04:02
|
לביצה טובענית וככל שהוא יתאמץ יותר בעתיד כך הוא ישקע יותר עמוק איתנו, הוא יהיה יותר מחושק ושבוי לקונספציה של חידלון שירצה להוכיח אותה. שרון חיב היה לעצור, לנשום עמוק ולעשות פסק זמן ל 40 שנה בשיחות עם הפלסטינים, להבין כמו משה להבדיל 1000 אלפי הבדלות שהוא בחייו לא יספיק לשנות מנטליות של דור עגל זהב שהצמחנו ובטח לא של חיות שרוצים בהשמדתנו, להבין שלאף מנהיג אין את הזכות להמר על עמו ובטח לא על סמך נתונים שמוכיחים בדיוק את ההפך. היה נותן זמן לעולם המערבי לפתור את הבעיה האמיתית שהיא תרבות שיונקת מדת ומביאה לרשע וישראל היתה נהנת מהמובן מאליו והצודק ולא הופכת הופכת לתקווה של העולם ולצ'כוסלובקיה ודרום אפריקה במיניאטורה ולפלסטין 2 בהמשך. לא היתה הופכת את צבאה לצבא הכנה לפלסטין ואת תושביה לקורבנות לרשע ולאידיוטיות של ''מנהיגים'' דבילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
שרון מכניס את עם ישראל
Avi Ecuador,
16/08/05 03:58
|
לביצה טובענית וככל שהוא יתאמץ יותר בעתיד כך הוא ישקע יותר עמוק איתנו, הוא יהיה יותר מחושק ושבוי לקונספציה של חידלון שירצה להוכיח אותה. שרון חיב היה צריך לעצור, לנשום עמוק ולעשות פסק זמן ל 40 שנה בשיחות עם הפלסטינים, להבין כמו משה להבדיל 1000 אלפי הבדלות שהוא בחייו לא יספיק לשנות מנטליות של דור עגל זהב שהצמחנו ובטח לא של חיות שרוצים בהשמדתנו, להבין שלאף מנהיג אין את הזכות להמר על עמו ובטח לא על סמך נתונים שמוכיחים בדיוק את ההפך. היה נותן זמן לעולם המערבי לפתור את הבעיה האמיתית שהיא תרבות שיונקת מדת ומביאה לרשע וישראל היתה נהנת מהמובן מאליו והצודק ולא הופכת הופכת לתקווה של העולם ולצ'כוסלובקיה ודרום אפריקה במיניאטורה ולפלסטין 2 בהמשך. לא היתה הופכת את צבאה לצבא הכנה לפלסטין ואת תושביה לקורבנות לרשע ולאידיוטיות של ''מנהיגים'' דבילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
גם כן קוזאקים נגזלים
ל"ת
אלחנן,
16/08/05 03:22
|
|
 |
62.
בכל מדינה מתוקנת,
שי,
רעננה,
16/08/05 03:22
|
שריד היה ראש ממשלה. רק אצלנו מעדיפים אנשים רעים, מחרחרי מלחמה, על פני שוחרי הצדק. הימניים המטומטמים הצביעו שרון, ולא פלא שהימני הגנרל הזה בגד בהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
השתיקה הרועמת
טלי,
16/08/05 03:20
|
היכן הבן של רחבעם זאב גנדי נעלמו כולם מה קורה כאן השתיקה הורגת אותי היכן האנשים שנתנו את האמון שלנו בהם הרי לא הצבעתי רק שרון היכן כולם יום יבוא ואתם תלכו בטל ליצנים העיקר הכיסא היכן העם שלנו הקם לאחר השואה שם שילמו 6 מליון יהודים ובעבור זה קבלנו חזרה את המדינה שלנו מימי אבותינו כל כך עצוב ששרון עוד מעט ישיב את נשמתו לבורא ואנו כאן נוכל קש העיקר שריפד את משפחתו הרי הוא לא ידע את שבנו עושה חחח הצחקתם אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלונות פאסיביות לא עוזרות
צריך להפגין,
16/08/05 07:26
|
טלי, את מאשימה את כולם חוץ מאשר את עצמך. אם התנהלות המנהיגים שלנו כל כך מציקה לך ומפחידה אותך, מדוע לא יצאת לרחובות להפגין כדי לעצור אותם כאשר זה עוד היה אפשרי. תזכרי איך מיליוני אנשים פשוטים יצאו להפגנות במנילה כדי להפיל את המשטר הרודני של פרדיננד מרקוס. מדוע את וידידיך החושבים אותו הדבר לא נוהגים כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
למי איכפת מיוסי שריד
משה,
קרית שמונה,
16/08/05 03:15
|
במקום להגיד שטויות שיתרכז באיך הוא עובר את אחוז החסימה בבחירות הבאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
ההיסטוריה לא תישכח לך את מה
sam,
16/08/05 02:44
|
שאתה עושה ושום דבר טוב לא יצמח מהויתורים שלך שלך ולא של העם אולי עוד תיזכה ליראות בחייך את הנזק שגרמתה לעם ישראל לא מאמינים לך ולא מאמינים בך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
תגובה ל 15
טל,
16/08/05 01:55
|
נראה לי שאתה ממש לא מבין מאומה קח ספר היסטוריה ותבין שגם הירושלמים אנסו אותך וגם החיפאים וכמובן תל אביב יפו בפרט כל ישראל בקיצור אם היית משכיל להבין שהם רוצים לזרוק אותך לים וזה לא שלום אולי לא היית מגיב כך והרי לראיה הלינץ של חיילי צהל זוכר הם אפילו לא נמשלים לחיות כי חיה הורגת רק למען המזון אבל נראה לי שאתה לא ממש חכם אז חבל לך להגיב כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
צודק 100%
effi,
petach tikva,
16/08/05 01:47
|
כמאמר ''המשורר'' מהסרט מציצים : ''יבוא לך'' כך שרון כופה עלינו את תוכניתו הנלוזה חסרת התכנון הבסיסי ומותיר אותנו חסרי הרתעה לאחר נסיגה תחת אש ועם שלל ספקולציות לעתיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
WHAT DO YOU SUGGEST MR.LANDAU?
DAVID,
16/08/05 01:41
|
I wish to know once and for all,what Mr.Landau and his extrimist rightist friends whant?a large Israel which others will spilt their blood for it,or maybe to live ever after in a war against the whole world?sometime I believe you are out of your mind.No other answer is accepted.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Here is What I Suggest, David
Larry,
16/08/05 06:56
|
First, look at the map and tell me that Israel with Yesha is 'large.'
Second, review the wars that were fought and tell me they were fought because Israel wished to expand into a big 'ol state to swallow up the poor little Arabs, with 99.6% of the region.
Third, oh never mind...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סיכוי לשלום יהיה כשנפרד מערביי
אזרחית,
16/08/05 04:12
|
ישראל. עלינו ל ה פ ר ד מאחמדים טיבים , גם אם זה נשמע ''גזעני''. שני העמים לא יכולים לחיות יחד. עקירת יהודים ללא מטרה , היא אסון!
הבנת דויד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הלוואי והיינו
יאיר,
אשקלון,
16/08/05 01:28
|
הלוואי והיינו אונסים את מוצצת הדם הזו מיום קום המדינה, שלוש פעמים ביום.......אולי אז היה נשאר לנו קצת יותר דם בוורידים, והנאנסת היתה תופסת את מקומה הראוי בציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אתה צודק שרון האנס ואתה הנאנסת
ל"ת
אחמד,
16/08/05 01:23
|
|
 |
53.
זה רק אני - או ששריד חסר לב?
דובי,
16/08/05 01:14
|
צריך סוג חזק של נבזות, שפלות ורשעות בשביל לתקוף בציניות את תושבי גוש קטיף בשעת צערם - שעוקרים אותם מבתיהם.
גם לפגוע בהם, וגם לדרוש מהם שיתנצלו , שריד ממשיך מורשת היסטוריה ארוכה ו''מפוארת'' של שונאי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי חסר לב?
משה,
16/08/05 07:40
|
במשך עשרות שנים אתה וחבריך עסקתם ועדיין עוסקים בגזל!! מי שחסר לב הם המתנחלים הגזלנים המשחיסטים טוב ( מעולה ) שיוצאים מעזה. ובעניין ההתנצלות שריד דיבר בשם עצמו ההתנצלות שלכם לא מתקבלת לכו לעבוד יה פרזיטים אוכלי חינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התפנה מקום עבודה ב''דר שטרימר''
יעל,
16/08/05 12:16
|
|
 |
זה רק אתה
ל"ת
ליאור,
16/08/05 06:23
|
|
 |
זה רק אתה
ל"ת
tt,
16/08/05 03:21
|
|
 |
52.
עוזי לנדאו לרשות הממשלה.
ל"ת
סבא ג'פטו,
16/08/05 01:09
|
|
 |
או פייגלין
ל"ת
הבחירה קשה,
16/08/05 06:44
|
|
 |
51.
יחיאל חזן אתה מזויף כולך
redbeard,
16/08/05 01:08
|
תשעה באב אתה לא יודע מדוע מציינים וגם לא מתי נחרבו שני בתי המקדש. אותך צריך להעמיד לדין על גניבת קולות בהצבעות הכנסת. כן ההצבעות הכפולות. אני לא יודע מדוע לא עמדת עדיין לדין. נוכל לך לכלא ואל תעבור ה''התחל כאן'' ואל תאסוף 200 שקל. גנב. מוטב שתשתוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
שריד- פלשתינאי אנטישמי!!
ל"ת
חיפאית,
16/08/05 01:07
|
|
 |
49.
שרון האפס המושחת הגנב הדיקטטור
קובי,
כפר שמריהו,
16/08/05 00:54
|
אונס אונס קבוצתי את המתיישבים המקסימים האלה ואת צה''ל ביחד.
גועל נפש ,שיא הכיעור ,השקר הגס,הזוועה המושחתת בהתגלמותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי בחר אותו לרשות ממשלה ?
משה,
16/08/05 08:06
|
אין לי ספק שהיתה קונספירציה של השמאל והם אלה שבחרו בשרון לראשות הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
לא תהיה התנתקות
ימין קיצוני,
16/08/05 00:52
|
|
 |
עוד משיחיסט סהרורי
ל"ת
משה,
16/08/05 07:41
|
|
 |
ברור שלא -השלג הכבד לא מאפשר
ל"ת
חה חה,
16/08/05 06:44
|
|
 |
ההתנתקות כבר התחילה
ל"ת
מבזק חדשות,
לאיש ממאדים,
16/08/05 03:07
|
|
 |
47.
הלך השרון אצל השריד. חורבן.
ל"ת
ש הלוי,
16/08/05 00:39
|
|
 |
46.
ראש ממשלה מושחת ואנטי דמוקרט
ל"ת
בחרתי בשרון,
16/08/05 00:38
|
|
 |
45.
אריק שרון כל הכבוד לך.
קובי,
16/08/05 00:30
|
אוהבים אותך מאוד. סוף סוף המתנחלים יורדים לעם ומבינים איך זה לחיות בישראל. הם גם הצביעו עבורך, אני לא, אבל בסופו של דבר זה יצא לטובה... הרבה בריאות ואריכות ימים אריק...ואתם הימניים תאכלו את הלב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
שרון היית צריך לבקש סליחה
איפה הסליחה?,
מתנחלת מת''א,
16/08/05 00:12
|
אתה שלחת אותם ונטעת בהם את התחושה שלנצח ,אבל אתה עוקר אותם משם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהי פועלו ברוך
ל"ת
הללויה,
16/08/05 06:47
|
|
 |
43.
לנדאו זמנך עבר יש בובה חדשה
אריק,
לוד,
16/08/05 00:11
|
|
 |
42.
אם המתנחלים אנסו אותנו 38 שנה
אורי,
תל אביב,
16/08/05 00:03
|
הקיבוצניקים אנסו אותנו 57 שנה התל אביבים אונסים אותנו כמעט 100 שנה הרי כל הקטע הזה של 38 שנה נולד מתוך עדת תל אביבים שמאמינה שהיא שווה יותר אנשי מרכז הארץ שעבורם גירשו ערבים ובגללם נלחמים בערבים עוד לפני קום המדינה כולם אנסו אז למה לגרש מתנחלים? למה לא להתחיל באלה שיצרו את הבעיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אדם חולה
משה,
16/08/05 07:44
|
מה שאתה אומר למעשה הוא שמאחר וכולם אנסו מדוע להפלות אותך ולא לתת לך לאנוס - לך תעשה ביד עם הרבנים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקבוצים היו מקובלים ביותר על
ל"ת
כל הישוב,
ההתנחלויותלא,
16/08/05 06:50
|
|
 |
41.
שרון דיבר אל העם - לא לכתומים
חני,
15/08/05 23:58
|
כוון שהוא יודע ( כמו כולנו ) ששום הסבר לא יתקבל עליהם ולא ישנה את דעתם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הקול קול פרס,והידים ידי שרון !
עינת,
15/08/05 23:58
|
לו פרס היה אומר את אותם הדברים , מישהו היה מרגיש בהבדל ??? אכן שרון רימה את בוחריו, ועשה תפנית שמאלה ..... מה שנותר, זה לעשות הכל ע''מ להחיש את הבחירות , ולהחליף את הסוס הטרויאני שנכנס לליכוד במסווה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לנדאו, תרבות זולה ושקרן
אבא ללוחם,
פלס''ר נח''ל,
15/08/05 23:51
|
על 30% משטח הרצועה נמצאים 7000 מתיישבים כאשר שומרים עליהים 11! גדודים, ומנגד חיים מיליון וחצי פלסטינאים, זו לא ציונות זו משיחיות מטורפת, ושאלה לשרי המפד''ל והאחוד לאומי, פטרון המתנחלים, מדוע בכל ממשלות ישראל לא פעלתם לספוח המקום לישראל? אשמח לתשובתכים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
עד מתי?
יוסי,
אירופה,
15/08/05 23:51
|
עד מתי תמשיכו אתם אנשי הימין והקיצוניים מבין הדתיים להאשים בכל מה שלא נראה לכם את השמאל? אני אינני שמאלני אבל לפי מיטב ידיעתי,השמאל כבר שנים לא בשלטון. הסתכלו היטב במראה,ותזהו את מי שבאמת מוביל את המדינה בשנים האחרונות,וזה הימין.אם וכאשר יעלה השמאל לשלטון אז תהיה לכם סיבה להיטפל אליו. לכולנו שנעבור את הימים הבאים בשלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
שרון הוא ראש הממשלה המושחת
איש יהודי,
מרכז,
15/08/05 23:44
|
|
 |
36.
לדברי שרון
קובי היהודי,
15/08/05 23:42
|
אי אפשר להחזיק לנצח ,האם הכוונה שלא יכולים לנצח את הטירור ?ואם כך אולי מוטב לארוז לפני שואה שניה או שלישית יש מספיק דוגמאות בהסטוריה של העם היהודי ,אני לא יודע אם שרון בקיא בכלל בהסטוריה יהודית ,מוטב לארוז ולכבות את האורות כי הטירור ירדוף אחרינו לכל מקום ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
להלן הרשימה לאסונות שגרם שרון
רבקה,
15/08/05 23:41
|
1. הלחימה במיתלה 2 לבנון 3 סברה ושתילה 4 הקמת ההתנחלויות 5 העליה להר הבית 6 גירוש יהודים על ידי יהודים וחורבן עמוק של החברה צריך עוד.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
עוזי לנדאו, תפוס מנהיגות ועזוב
cyrano,
ארץ העריק,
15/08/05 23:38
|
את קן הצרעות הזה הקרוי ליכוד.. תאמין לי, זה סוס מת, גם אפ אתה תבחר כמוביל המפלגה, העם רק כדי שלא ימשיך לראות את כל הלוזרים שהכשירו לדיקטטור את השקץ שעשה בעמו , לא יתן למפלגה המזורגגת הזאת את תמיכתו.. נתניהו הוא עוד אופורטוניסט אחד שהגדיל את מימדי העוני למימדים קאטאסטרופאלים והגיע הזמן לראות כוחות לאומיים חדשים, אינשאללה כמה שיותר חובשי כיפות שיחזירו את העם לשפיות. אגב אני עצמי חילוני אבל היטב אני מבין שמכל הבחינות הסיכוי להשרדותנו טמון דוקא בקהל זה, בעיקר בני עקיבא, שניצוץ היהודי בקרבם, לא נס ליחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
ממש מפעים...
יעל הצפונית,
15/08/05 23:28
|
אלי ישי, הוא באמת האיש להטיף מוסר למישהו בנושאי ציונות ושטחים. מה הסיפור הזה פתאום? אתם הרי ידעתם שנים שצריך להיפרד, אז מה עכשיו? חוששתני אדוני הצבוע, כי הסיבה היחידה היא האפשרות לקבל בבחירות כמה קולות של התנחלים המאוכזבים. זה מגעיל, אבל כאלה תמיד הייתם. מגעילים, מסריחים, שקרנים, צבועים ויותר מכל קרימינלים רודפי בצע. עלובי נפש שכמוכם ואתה אלי ישי, בראש העסק עם הרב העילג שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
נאומו של שרון ומקהלת המעריצים
גד וחצי המנשה,
15/08/05 23:22
|
''שמחתי ''עד מאוד לקרוא את דברי שרון. מה עוד שהנ''ל מפזר חצאי אמיתיות דמוניזציה כנגד תושבי איו''ש וכנגד כל מתנגדיו . ומכאן שאלתי הנשאלת עד מתי האחרון ישקר לאנשים בכל כל הזמן ואף לא אחד קם וזועק :''המלך עירום ''? היכן כל אותם הולכי שבי אחרי דברי הבלע והרמייה ? מדוע אינם מתעוררים ומנסים להבין מהו הצד הבא של היו''ר ? בנוסף ,ראוי ונחוץ לציין כי מי שחוגג כעת אלו אנשי השמאל ''המתוקים ''שרצונם\שאיפתם למדינה דו לאומית יוגשם ע''י היו''ר?!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
ככל שזה כואב אני בעד ההתנתקות
מיקי,
15/08/05 23:16
|
אבל בלתי נסבל כבר לשמוע את הזיבולים שהם חיו על חשבוננו. הקנאה המטורפת בוילות שלהם עוברת כל גבול. אני יכולה לומר לכל פוץ צפוני שבכסף של הדירה שלו בתל אביב הוא יכול לקנות וילה עם 4 מפלסים בירוחם. אז הוא ילך לשם ? ובהזדמנות זו יתרום לחינוך ולכלכלה שם ? לא. עדיף לו לשבת בבית קפה ולהשמיץ כל מה שזז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מבצעי האונס והרצח הם המיתנחלים
רון,
15/08/05 23:16
|
ציבור שלא יודע מה זה חוק, שמוכן לישפוך דם של חיילים עבור כמה דןנם ליד עזה שהביא את רמת החינוך בארץ להיות הנמוכה בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מעדיף להישאר עני עם התנחלויות.
אלדו,
נתניה,
15/08/05 23:15
|
אמנם אני צעיר רק 43 ,עני דור שני בארץ, אבל מעדיף להישאר עני ולאכול לחם וזיתים ובלבד שלא תעקור התנחלויות בארץ ישראל. רק העשירים מרוויחים מהפינוי,הקבלנים כבר מבסוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
השמאל רוצה את מדינת ישראל ללא
ציוני,
ארץ ישראל,
15/08/05 23:10
|
ארץ ישראל. עבור יוסי שריד, יוסי ביילין וחבריהם לדעה ארץ ישראל היא נטל . אולםף אין ארץ ישראל ללא הלב והלב הם יהודה ושומרון ולא גוש דן המורחב. מי שאינו מבין זאת אינו מבין דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
דמוקרטיה ? היצחקתם אותי
הרב מבני ברק,
15/08/05 23:07
|
שמעתם מה אמר קירשנבוים מנהל הרדיו, רק בינלאדן שולח קלטות. זה נגד הדמוקרטיה, שאין מסיבת עיתונאים נורמלית. בא בשם דמוקרטיה לחלל בתי כנסת ובתי קברות. חיילים תגידו שאתם חולים ולא מסוגלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
Too little too late
ל"ת
לנאום,
של שרון:,
15/08/05 23:07
|
|
 |
25.
ההתנתקות
סלמא,
יפו,
15/08/05 23:04
|
ההתנתקות היא סיום לכיבוש, מספיק לשלוט בעם אחר,די לאלימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
גמרתי עם מפלגות חילוניות
צבר,
15/08/05 23:00
|
הכופיה של אהרון ברק שרון פרס הפכו את צה''ל לצבא גירוש יהודים פירשו את דמוקרטיה לפי נוסח מאפיה ועודדו את טרור המוסלמי שמשתולל בעולם בלי הסבר משכנע כי הם מצפצפים על העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תומכים בכל מילה של עוזי לנדאו!
ל"ת
סטודנטים,
הטכניון,
15/08/05 22:57
|
|
 |
22.
ד''ר עוזי לנדאו לראשות הממשלה!
ל"ת
חברי(ות) הליכוד,
ת''א,
15/08/05 22:55
|
|
 |
21.
פעמיים חזן אומר שזה שערוריה
שטויות במיץ,
15/08/05 22:54
|
הדבר היחידי ששערוריה זה שיש לנו כנסת בזיונית בה יושבים רוב מוחלט (95%) של חלאות שלא רואות את האזרח ממטר ,רק תועלתם האישית,קומבינות וריקבון
זו שערוריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
שרון התגלה כזקן מפוחד
גד,
חיפה,
15/08/05 22:51
|
היה זה נאומו הכי מפחיד והכי מפוחד של שרון מאז הוא ראש ממשלה. הוא עוד יתחרט מאוד מאוד על שנשמע לעמרי בנו לאולמרט ולרמון. נתניהו היה בהיר וחד ומשכנע. כנראה נפל הפור: אולמרט ושרון הביתה. נתניהו לעבודה! העם כולו מאחוריו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
כשקיבלו כסף, הם היו סופר שמאל!
ליאור,
לונדון,
15/08/05 22:50
|
ותיפקדו כשרים בממשלת העבודה לדורותיה! אלי ישי: יצאת אפס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
י ר ו ש ל י ם....לוח זמנים!
שמעון 101,
מרכז רחוק,
15/08/05 22:46
|
לכל הסקפטיים, תתחילו להתרגל לרעיון שבקרוב יסכמו שרון וידידו אבו-מאזן בערוץ החשאי, הרחק ממקרופונים וכתבי החדשות, את חלוקת ירושלים. בהסכם זה יכתב: היהודים הגרים ברובע היהודי, יעזבו את בתיהם עד תאריך מוסכם, תפילות בכותל יתאפשרו לכל המעונין בימים ושעות מוסכמות למפרע. המינוי הבא של רב הכותל חייב לקבל אישור הרשות הפלסטינית והקאדי של ירושלים. חל איסור מפורש לתקוע בשופר ליד הכותל משך כל ימי השנה. יהודים מתחת גיל 45 לא יורשו להכנס לרחבת הכותל. אתם עדיין לא מאמינים? תשאלו את דב וייסגלס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הונאה כזו אפילו באוסלו לא היה
בנצי-א,
15/08/05 22:43
|
|
 |
16.
כשהשמאל שמח היההודים צריכים
ל"ת
לדאוג!!!,
15/08/05 22:31
|
|
 |
אבל אתם לא באמת יהודים אלה
ל"ת
מחבלים בתחפושת,
יהודים דתיים,
16/08/05 01:28
|
|
 |
את/אתה פשוט מטומטם.
ל"ת
:-(,
16/08/05 07:45
|
|
 |
די לשנאת יהודים!
אזרחית,
16/08/05 04:15
|
|
 |
עדיף ילד בן 6 על גזלן.
משה,
16/08/05 07:45
|
עדיף תמימות של ילד מרשעות של מתנחלים/משיחיסטים שגדלו על גזל ושנאת אדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
38 שנה המתנחלים אנסו אותנו
ל"ת
והוא מדבר.חוצפה,
בלתי רגילה,
15/08/05 22:26
|
|
 |
MAPAY FOR MUCH LONGER
TRIPLE X,
16/08/05 00:13
|
WHATS 38 YEARS COMPARED TO THE 57 YEARS THAT MAPAY AND THEIR KIBUTZIM SUCKED MONEY OUT OF ISRAEL? STOLE LANDS, ETC. LETS NOT FORGET THE 50S WHEN THERE WAS TZENA YET THE KIBUTZIM WERE FAT AND FULL REFUSING TO SHARE THE WEALTH. SAME IN THE 70S AND YET THEY SUCKED BILLIONS WITH NO RETURN.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוב בחר ליכוד ימני ושרון הונה
ב,
שרון הונה,
15/08/05 23:14
|
|
 |
14.
יאשים את ישראל במקרה של פיגוע
אין ספק,
שח''כ רן כהן,
15/08/05 22:25
|
ביהודים... הוא כבר ימצא כיצד. אין לגדף את שרון כל עוד הוא בתפקיד רוה''מ, ובכלל לא, כי אח''כ הוא יהיה ראש הממשלה לשעבר. תיבעו אותו, או/ו החליפוהו בבחירות, או הגידו מה שיש לכם לומר, אבל לא בגידופים כי זה ביזוי ישראל. את כל צורת הגידוף הגסה הזו אנשים למדו מהטלויזיה. ראיתם איך האלימים החוצפנים, הנוהגים שיטתית לקדם אלימות ופשיעה בקרב קטינים דיברו אל נתניהו במה שהם מכנים חדשות בע'1? כואב הלב על גוש קטיף. ללובשי החליפות צבועי השער ובעלי התסרוקות ע''ח הציבור יש מה להגיד נגד הקטינים בגוש קטיף שהם פושעים... לא יאומן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
Ishai has a look of porno star
ל"ת
lili,
tel aviv,
15/08/05 22:24
|
|
 |
12.
נאום חלש.
א ג,
גוש עציון,
15/08/05 22:19
|
מהיכן הכח לדבר בצורה כה קרה! מה היה קורה אילו היתה קצת יותר ריגשי ואנושי.מה לעזאזל קורה לראש הממשלה ?כבר כניראה שהשגת את מבוקשך .לא היה מזיק אם היתה מראה קצת אמפתיה.ת'אמת אתה מאוד לא מובן !בשבריר שניה היתה קונה את עולמך ואולי את עולמינו המיתישבים.בקשה אישית לי אליך!דבר איתנו בו אלינו כאב איתנו ואנו מצדנו לא נאכזב.בוא ואחוז איתנו ידיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ןאם הוא יבכה אז מה?
יהודי,
מתנחל,
16/08/05 00:50
|
|
 |
ל- א ג
אלדד יאיר,
16/08/05 00:42
|
למה, כדי שחבר שלך ישים לו 3 כדורים בגב ואתה תטען שזה השב''כ?!
שרון, העם איתך. אני שהייתי כל חיי מצביע מפלגת העבודה אבחר בך גם אם תהיה מנהיג הליכוד המושחת וגם אם תהיה מנהיג מפלגה אחרת.
אתה חזק, יציב ועשוי לתלפיות. תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה איש רע
ל"ת
א ג,
גוש עציון,
16/08/05 06:44
|
|
 |
אלדד -די להסתה
ל"ת
אזרחית,
16/08/05 04:17
|
|
 |
אתה אולי מסתפק באמפטיה של
לא נשכח,
ולא נסלח,
15/08/05 23:49
|
שבריר שניה. ואותך הוא אולי היה קונה שוב. (אגב דמוי האנס והנאנסת מתאים גם כאן). אותי, וידוע לי על רבים אחרים, אי אפשר יותר ''לקנות'' כ''כ בזול. שגינו בעבר ולמדנו את הלקח (אני מקוה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שרון מושחת רמאי ממשיך למרוח עם
ל"ת
יהודי,
15/08/05 22:17
|
|
 |
''אריק מלך ישראל''
ידוהי,
15/08/05 23:06
|
כך קראת לשרון רק לפני שנה וחתמת ''יהודי''היום לפתע אתה מגדף ומנאץ את שמו.למה מה קרה?זאת דרכם של החותמים ''יהודי''? להחליף עורם?להחליף מנהיגיהם הנערצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
No democracy
suri,
Beit Shemesh,
15/08/05 22:15
|
As an Olah from the United States, I am ashamed of living in this country. It is not a democratic country. The Arabs will have full control over the ocean, Isreal can put 5 million soldiers at the borders of Azah, and it won't stop a missile from flying into Ashdod, Ashkelon and Tel-Aviv. I don't know how Sharon can sleep at nite, as a human being knowing that he threw his own people out of there homes and worsened teh security in the State of Israel. It's pretty sad to know that there is no freedom of choice in our country. And what's next, - Sharon has a long list to give away, I wonder when he will change his mind about Jerusalem! The last one thrown out of Israel- please shut the lights.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
lady
jon,
16/08/05 05:23
|
don't be ashamed and don't be fooled. The settlements in Gaza didn't help our security one bit. On the contrary. Now if missiles fly into Asdod, Ashkelon and Tel-Aviv, I believe that even Sarid will agree to fire back.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
שאלי ישי וחבריו הבטלנים
אזרח,
15/08/05 22:15
|
ייתפסו עמדות שמירה בגוש קטיף לכמה ימים. אחר כך, אתם מוזמנים להצטרף לדיון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא היה בצבא, טמבל
ל"ת
חגי,
16/08/05 07:11
|
|
 |
חס וחלילה
שלום,
ר''ג,
16/08/05 00:51
|
כבר הספקנו לראות מה קורה כשאנשים נהנאמנים לאיזה רבי במקום למדינה, משרתים. כמה עוד ביברונצ'יקים אתה צריך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה בסדר להעביר
אאא,
16/08/05 00:07
|
את הגירוש והסכמי אוסלו בתמיכה של טיבי ודהמשה,מה הבעיה עם אלי ישי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין בעיה אלי הוא אדם חולה
משה,
16/08/05 07:49
|
|
 |
צודק !
צודק !,
צודק !,
15/08/05 22:42
|
|
 |
8.
לסדר במדינה -- tish.org.il
ל"ת
יותם,
תל-אביב,
15/08/05 22:14
|
|
 |
7.
שרון, לטובת כולם, לך כבר הביתה
ל"ת
שלום,
ר''ג,
15/08/05 22:08
|
|
 |
6.
לא התאכזבתי.
אנטי רודן,
שער שטאטעל,
15/08/05 22:05
|
שרון הוא פושע, ולא היתה כל סיבה להאמין, שמי, שהוא פושע גנב ונוכל , לא יהיה גם שקרן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שרון אתה לא מנהיג כמו בגין
מיכאל,
ירושלים,
15/08/05 21:59
|
|
 |
גם בגין נחשב בוגד בחוגים הכתומ
ל"ת
בגלל סיני,
16/08/05 06:52
|
|
 |
מיקי היקר אולי שכחת,אבל..
בגין ויתר ...,
15/08/05 22:54
|
בגין ויתר על הרבה הרבה יותר... אבל מה לעשות? נוח מאד להפוך לקדושים אנשים שהלכו לעולמם אפילו עם מעגלים קצוות בנושא מה עשו או לא עשו. אתה עוד תתפלל למנהיג כמו ''אריק מלך ישראל'' כמו שקראתם לו בירושלים,זוכר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמוהו, ובגדול!
שאול,
בנימינה,
15/08/05 22:52
|
|
 |
רחבעם ,בעל הקוטן,היה הטיפש
צא ולמד טפש קטן,
מחוז היהדות,
15/08/05 22:37
|
ושלמה בעל המותניים היה החכם.הבנת ברוך?תנ''ך למדת פעם?וגם המפד''ל זה לא הפלמח......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ובראש הגדוד צועד אצבעוני ביבי
יגאל כהן,
רחובות,
15/08/05 21:55
|
המפקד של הפשיזם. ועצוב לשמוע את ישי לומד להתלבם כמוהם ,מתוך אשליה שהוא ידוג במים העכורים האלה דגים לשבת. איך כולכם נראיג ליד אריק מלך ישראל כמו הגמדים מול גוליבר. זה ההבדל בין מנהיג לבין תכמנים עלובים. זוזו ,זוזו ,אל תפריעו. ועם ישראל הרבה פחות טיפש ממה שנובע מההתנהגות המחפירה שלכם. אריק מלך ישראל. ובסילוק הקרוק ננוחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכרה ''קרוק''. ביבי הוא האבא של
ל"ת
הנוכלים,
16/08/05 01:32
|
|
 |
העבודה ששכירי החרב של הגנרל
אאא,
16/08/05 00:06
|
הרודן לא מסוגלים להצביע על השגים של משפחת הפשע מוכיחה יותר טוב מכל דבר אחר את העובדות. נתניהו הוריד את האבטלה. בתקפת נתניהו לא נהרגו 1500 יהודים. נתניהו לא רימה את בוחריו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שונא עמו אוהב את ביבי.
משה,
16/08/05 07:55
|
700 אלף ילדים עניים. כ 25% מהאוכלוסיה עניים. 600 אלף שכירים המרווחים פחות מ2000 ש''ח. חינוך על הפנים, בריאות רק לעשירים. כמה אנשים מתו - בגלל שלא היה להם כסף לתרופות או טיפולים ? כמה ילדים יגדלו ללא תקווה ? רק שונא עמו חושב שביבי טוב ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם מטומטמים ...!!!
אדי,
16/08/05 11:56
|
אלה שלא מבדילים בין ימינם לשמאלם. אלה שלא מבינים שהאיש הזה נטול אומץ לחלוטין לשאת באחריות, ולכן הוא מתחמק ממנה באופן שיטתי. אלה שלא מבדילים בין דמגוגיה למציאות. אלה שחבל על הזמן, כל נסיון לשכנע אותם באמצעות עובדות הוא חסר סיכוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל היום ביבי ביבי
ל"ת
איציק פרץ,
ראשון,
15/08/05 23:06
|
|
 |
אתה מדבר על פאשיסטים?
ציוני בדם,
15/08/05 22:39
|
|
 |
3.
שרון הבייתה
ל"ת
יוסי,
15/08/05 21:54
|
|
 |
2.
לו הייתי ראש ממשלה...
יהודי מצפון ת''א,
15/08/05 21:48
|
הייתי מפנה את כל השמאלנים מהמדינה.הם לא אחים שלי ולא נעליים.מקומם באירופה.תשאירו את העסק ליהודים שעוד מבינים מה הם עושים פה.כאחד שגר ומשתייך לקרם דה לה קרם של מעוז השמאלנות אני רואה את ההבדלים האדירים שבין הציבור הדתי הלאומי לבין הציבור הסמולני הצלבני האנטישמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו לחזור למציאות
ל"ת
ולהתפנות,
16/08/05 06:53
|
|
 |
אם היית מפנה את השמאלנים
לך שטוף את הפה,
במים וסבון,
16/08/05 00:55
|
לפני שבעים שנה, לא היתה מדינת ישראל. גם אם היית מפנה אותם לפני ששים או חמישים או ארבעים שנה, מפני שבהגיית רעיון לא די - צריך גם ליישם אותו. הפריבילגיה שיש לך לשבת בבית על עכוזך המפוטם ולנאץ את מי שבנו את המדינה הזאת בדמם, ניתנה לך על ידם. לך תשטוף את הפה במים וסבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר וכזב
יהודי,
תחום המושב,
16/08/05 05:48
|
שקר שאתם הקמתם את הארץ. (וגם את זה היה נכון, אין לכם בכך רשות להרסה.) חלקה (היחסי לאוכלוסיה) של הציונות הדתית בהקמת הארץ ובהגנה עליה, גדול פי כמה מחלקכם. אפשר להווכח בכך כשרואים שישובי הקו הראשון במלחמת השחרור היו ברובם דתיים: בארות יצחק וכפר דרום ברצועת עזה, 4 קיבוצים בעמק בית שאן, ו4 קיבוצים בגוש עציון שספורי הגבורה שלהם גדול בהרבה מהמיתוס (המפוקפק) של נגבה, יד מרדכי, משמר הירדן ודגניה (אני בטוח שאם הישובים הדתיים הללו, שחלקם נפל במלחמת השחרור, היו שייכים לתנועות הקת''ם או השמו''ץ, בן גוריון היה טורח הרבה יותר להגן עליהם). בפלמ''ח שהיה כולו בקושי 9 פלוגות, היתה גם ''הפלוגה הדתית'' בגודל של 2 פלוגות, שרובה נכחד בקרבות על כיס פלוג'ה. לכל העובדות הללו יש מי שמעוניין לשכוח ולהשכיח, כדי שציפציף כמוך יוכל לצפצף אח''כ שאתם בניתם את הארץ. את הישובים ביש''ע, ישובי הקו הראשון, שמגינים על הבטן הרכה של מדינת ישראל הקימו ומאכלסים בעיקר אנשים דתיים, שמוכנים להקריב את חייהם וחיי ילדיהם למען עם ישראל, (האם אתה חולק על כך ?). את היחידות המובחרות בצה''ל ואת הקצונה מאכלסים בחורים דתיים הרבה מעבר לחלקם היחסי באוכלוסיה. המנטרות-קלישאות המטומטמות ''אנו בונינו וסוללנו'' , ''אתם פאריזיטים'', ''אתם לא משרתים בצה''ל'' וכו' מלבד שהן לא אמת, הן גם גרוטסקיות ונמאסות. בושו והכלמו אתה או כל אידיוט וסמארקאץ' תורן אחר, ושלא תעיזו לברבר ולהשתחצן שאתם בניתם את הארץ. אבי ז''ל, איש דתי, עלה ארצה ב 1924, למד בטכניון במחזור הראשון, דאג כיו''ר וועד הסטודנטים הראשון לכשרות במנזה החל מיומה הראשון, הקים את מקווה הטהרה הראשון בחיפה, היה ממקימי הדר הכרמל ואחוזה, השכונות היהודית הראשונה בחיפה, היה מראשי ההגנה בחיפה והארצית, ואח''כ כמהנדס ראשי בחברת בניה גדולה הקים, פשוטו כמשמעו, שכונות וישובים בכל הארץ עבור הוריך והורי חבריך שרק אז עלו. ישנן בידי תעודות ועתונים משנות השלושים המעידים על התנכלויות ועין צרה, מאז ומתמיד, של גורמים הסתדרותיים וסוציאליסטים, לכל התארגנות של הקמת שכונות או ישובים דתיים או סתם התארגנות של גופים שלא במסגרת ההסתדרות. (למשל הפועל המזרחי (מפד''ל של היום) שלא היתה מזוהה אתם.) אנחנו הבלגנו ושתקנו כל השנים, ובמיוחד לאחר השואה, שלא הבדילה בין סוציאליסט-יהודי ליהודי-יהודי, בכדי לשמור על אחדות המחנה היהודי. גם עכשיו, ההתלהמות שלכם ושנאתכם אותנו, אינה אלא קינאה וצרות עין, בכדי שתוכלו לשקר שאתם כביכול בניתם את הארץ, אך לשקר אין רגליים ושר ההיסטוריה יודע בדיוק מי בנה ומי זמם להרוס. אתה אל תספר לי על הסתגרות. אני בטוח, למרות שאינני יודע כלל מי אתה, שאני, אחי וחברי שרתנו בצה''ל יותר ממך ומרעיך ובתפקידים יותר גבוהים ומסוכנים ממה ששחצן, עלוב נפש ומסכן שכמוך מסוגל לדמיין.
שנים רבות גרסנו, בניגוד למחנה החרדי-דתי, שעלינו להשתתף אתכם במאמץ לחדש את ימי העם היהודי כימי קדם. כשאתם נטיתם מן הדרך ופניתם לכוונים זרים, שתקנו. כעת, כשאתם פונים נגד המטרה המשותפת, אין לנו ברירה, אלא להתנגד בתוקף. אם היה גרושנו מנחלותינו טוב לעם ישראל, אולי היינו מוותרים. הצרה היא שמה ששרון עושה לנו, מדרדר את עם ישראל לתהום ובזה איננו מוכנים להשתתף. אם שרון, בציניות הגדולה ביותר, ואתם באווילותהם וטיפשותכם, רוצים להרוס את מה שבנינו בעמל רב, אנא עשו זאת לבדכם ונראה לאן תגיעו בלעדנו, אנחנו פורשים מן השותפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים התכוונו להקים מושבה..
מודאג ישראלי,
16/08/05 04:53
|
בכוונת השמאלנים שלפני 70 שנה, היה להקים מושבה סטאליניסטת-טרוצקיסטית במזה''ת ולשרת את ''שמש העמים''. אח''כ תפסו ''טרמפ'' על פחיטי השואה בעלי הגעגועים לציון, הפכו אותם לחוטבי-עצים, שואבי-מים, משלמי-מס-הסתדרות (פנקס אדום חובה) ובשר-תותחים שלהם. אין להם שום זכויות אלא להתנדף מפה. טפילים...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חצוף!
הראל,
16/08/05 04:17
|
א. הסמולנות בת 30 ולא נוגעת להתיישבות העובדת. בן גוריון היה חסיד ארץ ישראל השלמה, לא חבר במק''י (''שלום'' עכשיו בגלגולה הנוכחי) ב. מה אתה עשית בשביל מדינה? אתה, לא אלה שאתה מלקק להם. אם באמת היית שווה משהו, היית נזהר יותר בלשונך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יכול להיות ראש ממשלה של
ל"ת
דוכן שוארמה,
יא טמבל,
15/08/05 23:32
|
|
 |
אתה גם יהודי שלא הולך לצבא
ל"ת
משתמט,
15/08/05 22:24
|
|
 |
מקומנו בתל אביב
בן תורה,
חו''ל,
16/08/05 01:27
|
מקומנו בתל אביב אך ורק בגלל התורה, ואם אתה לא יהודי שמאמין, אז תחזיר גם את רמת אביב ג'.
מה מתיר לך לחיות פה על אדמה כבושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה יש לאנשים
אאא,
16/08/05 00:04
|
הרוצים לחקות את המערב הנוצרי ולהטמע בחברה הנוצרית של המערב לחפש בישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף המערב ממשיחיזם סהרורי.
משה,
16/08/05 07:59
|
היום הרבנים מראים עד כמה הם קטנים - מעולם הם לא התיצבו כנגד המשיחיות ותמיד הם היו חיל חלוץ של הגזל והרשעות כי הם ''פטריוטים'' מפני שיש להם פטריות ברגלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא שירתתי בצנחנים בניגוד
יהודי מצפון ת''א,
15/08/05 22:59
|
לשמאלנים שלא מוכנים להגן על המדינה.הם מוכנים רק להגן על הקפה לאטה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישר כוח אחי. מצטרף לדעתך
משה,
15/08/05 22:19
|
כל מילה בומבה. אין מקום לשמלאנים במדינה הזאת. שיעזבו לאירופה ולארה''ב שיתנו לנו להילחם ולבנות אותה וכנעשה שלום ביד חזקה ובזרוע נטויה נראה להם להתארח אצלנו בשבת בשוויץ של המזרח התיכון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שלבסוף יעזב הם הרבנים שלך.
משה,
16/08/05 08:02
|
|
 |
פחח ובנתיים אותכם מגרשים מהבית
ל"ת
נה נה נה נה,
16/08/05 01:57
|
|
 |
הצחקתם אותי, צמד בטלנים
חיים,
דרום,
16/08/05 01:24
|
השמאלנים הקימו את המדינה ואתם נהנים מפירותיה ויורקים לבאר ממנה אתם שותים. בלי השמאל המדינה הזאת לא תהיה שונה מירדן או סוריה. שלטון דיקטטוריה של כוהני דת ועם של פנאטים שעושים הכל ''בשם האל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים של אז היו
אלי,
מרכז ישראל,
16/08/05 06:45
|
הרבה יותר ימנים מכל מפלגה אחרת הקיימת היום. גם הם לא רצו את הערבים כאן. מי שמתהדר בנוצות שמאלניות של אז עושה זאת רק כדי לזכות במשרות ציבוריות ובמעמד של חברי כנסת,
תאמינו לי אני יודע זאת מבית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלנים עדיין לא רוצים ערבים
חיים,
דרום,
16/08/05 11:09
|
פה. לכו שמאלנים דפחו להקמת חומת הפרדה. אתם אלה שבכוח מערבבים אותנו עם הערבים. מונעים הקמת מדינה פלסטינית שתאכלס את מאות אלפי ערביי ישראל ששונאים את המדינה, אבל חיים בה ועל חשבונה. למה השמאל רוצה מדינה פלסטינית? כי הוא אוהב ערבים? לא, כי הוא רוצה מדינה יהודי והוא הבין שאם לא נתנתק מהם היו אנחנו עוד נמצא את עצמנו כמיעוט במדינה שלנו. תבינו את זה! אם לא תקום מדינה פלסטינית עוד נהפוך למיעוט ונאבד הכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
How can you see
Ziv Tadmor,
New York,
15/08/05 22:06
|
|
 |
למה אתה מגיב בכלל פה?
היהודי,
15/08/05 22:43
|
ירדת מהארץ ואני מברך אותך על כך ואת עם ישראל שנפטרנו מעוד שמאלן אבל תעשה טובה אל תגיב פה.אתה לא שייך לעם הזה ולא למדינה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
או..שלום מר ''פתאום אכפת לי''
ל"ת
אחינו,
15/08/05 21:46
|
|
 |
דינא מלכותה דינא. ''עיקור''
ל"ת
דינה דנ-ניאל/י,
מחוז דן.,
16/08/05 16:10
|
|
 |
שלום-עכשיו:''רהמ צ.לומר אמת לפנ
ל"ת
זא מה שהיה צריך,
גם על עזה לפ,
16/08/05 15:53
|
|