 |
35.
עמיר 25
Avi Ecuador,
17/08/05 03:21
|
רק שהם טעו בכיוון לא נתנו לשמאל ו''מנהיגי'' חלם לעשות להם את העבודה. תיקוותי בם היום. עוד יתברר שהפכו את שרון לפיל משוגע ופיל שהוא משתגע דורך ודורס וכל מה שמתחתו נרמס, הוא התחיל בישראל אבל עוד יכול לשנות כיוון, קצת עזרה מהשכל הערבי לא יזיק לנו לשגע את הפיל המשוגע לשנות כיוון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מי עיצב את מדי היס''מ???
שוקי,
16/08/05 11:53
|
נראה לי בכוונה כהה 'תקיף' כדי להפחיד את המתנחלים. אבל לנו בחוץ זה מזכיר כמשטרות מפלצתיות כמו מהעבר הלא רחוק שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
הלכה לי המדינה.
ל"ת
בפעם השניה.,
16/08/05 11:25
|
|
 |
32.
מלחמות היהודים
יוספוס פלביוס,
16/08/05 10:50
|
חברה
אני רואה אתכם ונבהל. הסוף של המדינה הזאת הוא במלחמת אזרחים. לא רק הימניים המשיחיים מפחידים אותי, אלא גם שמאלנים (אם אפשר לקרוא להם שמאלנים) גזעניים ששונאים ימניים. אחיי, אנא ממכם תלכו אחד לקראת השני למען עתיד טוב יותר לנו ולבנינו.
יוספוס פלביוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין שום טעם
Avi Ecuador,
17/08/05 03:06
|
בקיומה של ישרפלסטין שמאל-ערבים אפילו לא בקו הירוק. עדיף להסתפח לארצות הברית על משקל כבשת הרש שלא תהיה של אידיוטים מהשמאל ו''מנהיגים'' דבילים שמחדדים את הקצוות ומפוררים ומשניאים את העם על עצמו, על משקל משפט המלך שלמה שהפג ישראל לא ישאר של הימין. במקרה של סיפוח קרוב לוודאי יקרה הדבר הבא: האמריקאים ימסחרו את ישראל, יהפכו אותה לדיסני קודש לכל הדתות ותהיה פריחה כלכלית כאשר הימין והדתיים ירגישו שחזון אחרית הימים מתגשם, השמאל ומי שישרוד מהקטסטרופה שהוא השאיר יהגר לארצות הברית ויתבולל. לא צריכים מדינה אוכלת יושביה או תושבים קניבאלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא עם אחד
אפלטון,
16/08/05 11:44
|
אני לא שמאלני, אני רואה בעצמי כ''דמוקרט''. אני לא מוכן ללכת צעד אחד לקראת המתנחלים הפשיסטים. הם ממש לא האחים שלי. לגזול אדמה ממליון וחצי פלשתינים שיושבים שם מאות שנים זה בסדר, אבל לטרנספר 8000 יהודים, שיושבים על אדמות כבושות 38 שנים זה גירוש?! דרך הדמוקרטיה קודמת בעידן המילניום לצו האלוהי, הכנסת היא הריבון, ולא רבנים משיחיים, שקורעים להמונים לפרוע חוק. עדיין יש חוק במדינת ישראל. אני אח של הדרוזים, ושל הקורבנות משפרעם, הרבה לפני שאני אח של המתנחלים, ושל החרדים במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשקורת
ל"ת
גני טל,
גוש קטיף,
16/08/05 18:27
|
|
 |
תשקורת
ל"ת
גני טל,
גוש קטיף,
16/08/05 18:15
|
|
 |
לערבי אפלטון תפסיק לבלב לנו במ
ציוני בדם,
16/08/05 12:24
|
שום יהודי הוא לא אח שלך חוץ מטלי פלחימה ומורגכי ועננו וכל מי שחפץ בסופה של מדינת ישראל אתה קורא למתנחלים פאשיסטים? מה אתה ? אתה לא מסוגל לראות דתי או חרדי בטח שאתה אח של הדורזים והקורבנות בשפרעם זה בגלל שאתה ערבי זה בסדר גם אנחנו לא אחים שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והבית חרב על שנאת חינם
ל"ת
שבטי ישראל,
אהבת חינם,
16/08/05 11:35
|
|
 |
31.
חשש לאלימות שוטרים בראשות רון
ל"ת
איש יהודי,
16/08/05 10:24
|
|
 |
30.
חשוב להבין
הסבר פשוט,
16/08/05 10:11
|
לכל אילו העומדים משתוממים מול יכולות האירגון ה''נחישות'' ואחידות הדיעות של חובשי הכיפות מול הציבור היהודי השפוי והפלורליסטי להלן ההסבר:
רוב אותם דתיים מייצרים משפחות מרובות ילדים אשר ברובם הגדול נשלחים לפנימיות וישיבות (בגיל צעיר יחסית) ומעוצבים שם בתבנית אחידה ובלתי מתפשרת המאפשרת לגופים כמו מועצת יש''ע (י''ש ????) מועצות רבנים ומניפולטורים ימנים אחרים לתמרן אותם להפגנות ההפקרות וניפוץ כל הבסיס שעליו הוקמה המדינה(צה''ל,דמוקרטיה ושילטון החוק). העצוב בתופעה ההרסנית הזאת(שהייתה משמעותית זניחה ב-35 שנותיה הראשונות של המדינה) הוא שאנחנו,היהודים החופשיים בדעותינו, איפשרנות,מימנו,ויתרנו(ישיבות ההסדר) את התרחבותה בעשרים השנים האחרונות.
כפי שהרמטכ''ל הודיע שיעשה חושבים, לאחר ההתנתקות, לגבי אותם מוסדות וגופים המייצרים חיילים בעלי מוסר כפול ובעייתי, כך יש להערך ולחשוב איך לצמצם את הבעיה בשאר תחומי חיינו האחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסית מגעיל
גרשון,
16/08/05 10:57
|
איפה קראת את זה - בעיתון יום שישי ? אני גדלתי בישיבה תיכונית ולא זכור לי שום דבר ממה שאתה מתאר.
קשקשן - אולי בבית הספק שלך לימדו אותך לברבר מהירהורי מוחך בכזה בטחון. הרי לדידכם הפוסט-ציונים אין ''אמת'' ו''שקר'' אלא הכל יחסי. וכך גם אתם נראים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ברור
חשוב להבין,
16/08/05 17:06
|
קיראו תגובה עלובה זאת למה שכתבתי (וגם זאת שאחריה) ותבינו איפה הבעיה עליה היצבעתיץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד עכשיו סברתי גם אני
יהושע פרוע,
16/08/05 10:37
|
שלפחות בנקודה אחת השמאלנים צודקים כל מי שמשווה את הגירוש יהיה אכזר ככל האפשר לשואה הוא מטורף עכשיו לאחר שקראתי את התגובה הזו שיכלה בקלות להירשם בדר שטרימר בימים הטובים אני כבר לא כל כך בטוח אם השנאה החולנית של השמאל לכל מי שאינו רוצה שנהיה עם ככל העמים תימשך עוד ימצאו עוד מטורפים כאלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ממשלת אוגוסט 05 קורעת את העם
בוחר,
16/08/05 09:55
|
|
 |
28.
האשכנזים נצחו לראשונה מזה שנים
משה דוד הלוי,
16/08/05 09:32
|
עכשיו הגיע זמן הורה לגעפילטע. שיכורים ולא מיין, מחריבים את שבונים. מקימים יחידות עילית לפינוי, אפשר לחשוב שיש אשכנזי שלא חושב במוסגים של עלית. כמו שפעם כל דבר היה בוטיק, עכשיו האשכנזים מצמידים לכל דבר עלית, יחידות פנוי עליתיות, כוח 14, פלצנים מחבלים עם קלצינקובים אינכם מסוגלים להביס. יחידות עליתיות לפינוי עלק.
מזמן הצענו לכם להאכיל את תובי עזה בגעפילטעדרעק, אין ספק שהם היו נכנעים והופכים מיד לתבוסתנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תבכה מושון תבכה
ל"ת
אשכנזי-מרוקאי,
ירושלים,
16/08/05 11:28
|
|
 |
לטמבל המקופח
משה,
16/08/05 11:14
|
|
 |
תעשה מה שמייקל ג'קסון עשה
ל"ת
למשה דוד הלוי,
16/08/05 10:52
|
|
 |
עד מתי?
איציק,
רחובות,
16/08/05 10:10
|
עד מתי ישתמשו בנושא העדתי? אני עובד במפעל עטיר מדע הגדול ביותר בישראל.הכותב מוזמן לבקר בו ולראות איך המושגים של אפליה נעלמו מן הלקסיקון וכיצד אנשים שלמדו ועשו למען עצמם השתלבו בחברה ובמדינה ותורמים במשותף לקידום המדע והתעשיה בישראל. איכה לא תבוש כותב יקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד פריענק מקופח...
מה קשור?,
16/08/05 10:00
|
תמשיך לבכות על האשכנזים שלקחו לך ושתו לך ואכלו לך. תמשיך תמשיך תוציא הכל, זה יעזור לך בחיים. ותתפלל חזק שבגילגול הבא שלך יתנו לך להיות אפילו חצי אשכנזי כי בינינו זה הריי מה שאתה הכי הכי רוצה ב ע ו ל ם -להרגיש איך זה.
בינתיים תמשיך לבכות ולאכול קוסקוס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אם המתפרעים לא היו מתנחלים??
ניר א,
16/08/05 09:30
|
|
 |
26.
היסמ''ים נלחמים באנשים ללא נשק
בוחר,
16/08/05 09:29
|
איך הם לא מתבישים , לבצע מדיניות של ממשלה רודנית ? כתם הגירוש חסר האחריות הזה הוא על כל חברי הממשלה. מתחבאים תחת הסינור של שרון,אך זה לא יעזור לכם אנחנו מייחסים לכם את מלוא האחריות על העוול שנעשה לחלק מהאזרחים במדינה. כל הממשלה הזו רודנית ומושחתת ,שרון לא נושא לבד באחריות להתנהגות הדורסנית כלפי אזרחים שמשרתים בצה''ל ובמקרה או שלא במקרה הם גם דתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אפילו לא תמורת שלום...
עמיר,
רחובות.,
16/08/05 09:21
|
התברכתי בכך שאני יודע ערבית (תואר שני) וכשאני שומע ורואה את תגובותיהם של הפלשתינים תושבי הגדה ותושבי עזה וגם של ערביי ישראל, אני מזדעזע מקוצר הראות של אלה המכנים עצמם ''מנהיגינו''. ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי והחזית העממית ומעל כולם ארגון הטרור של הרשות הפלשתינית ''אינתיפאדת אלאקצא'' הצהירו מפורשות כי ההינתקות היא תבוסה מוחצת שהושגה כתוצאה ישירה של הצלחת פעולות הטרור בתוך ישראל ושיגור מאות הקסאמים והפצמ''רים לתוך שטח ישראל, אפילו בתקופת ''הרגיעה'' שהצהירו עליה, אבל ישראל נרתעה מלהגיב עליהם. בכל העולם הערבי מכריזים, כי ההינתקות היא רק התחלה ולא סוף, וכי הדרך לסילוק ישראל מכל אדמת פלשתין מן הנהר ועד הים, הקמת מדינה פלשתינית עצמאית ובירתה ירושלים ומעל לכל מימוש זכות השיבה היא אך ורק בהמשך ההתנגדות קרי הטרור! הם חוגגים בתהלוכות מתלהמות וצעדות נלהבות ומבטיחים לנו מבול של פיגועי טרור איומים ונוראים והפעם גם בגדה כדי לקצור גם שם הישגים מה עוד שהם מקבלים שטחים בחינם אפילו לא תמורת שלום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שהם טעו
Avi Ecuador,
17/08/05 03:18
|
לא נתנו לשמאל ו''מנהיגי'' חלם לעשות להם את העבודה. תיקוותי בם היום. עוד יתברר שהפכו את שרון לפיל משוגע ופיל שהוא משתגע דורך ודורס וכל מה שמתחתו נרמס, הוא התחיל בישראל אבל עוד יכול לשנות כיוון, קצת עזרה מהשכל הערבי לא יזיק לנו לשגע את הפיל את הפיל המשוגע לשנות כיוון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעמיר, מאוד מעניין, מוכר לי
צביקה,
16/08/05 10:59
|
לקרוא ולא להאמין.
ממש כמו מפלגות הימין: הקמת מדינה יהודית עצמאית מהים ועד הירדן. סילוק כל התושבים הערבים מהמרחב (מרצון כמובן). בירת המדינה - ירושלים המאוחדת יחדיו (לנצח נצחים) מימוש זכות השיבה לכל היהודים באשר הם.
וכל הישגים אלו אפילו ללא תמורת השלום!
תואר שני.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשכרה ערבי
ישראלי שומר חוק,
מרכז,
16/08/05 10:20
|
כנראה שתואר שני זה שינוי זהות מצריים ירדן סוריה לבנון ועוד מדינות ניסו בשנים 48,57,73 לגרש אותנו - מדינות עם צבא טנקים מטוסים מאות אלפי חיילים, ואתה מדבר על פלשתינים שיגרשו אותנו, קסמים ופיגועים, אולי אתה תברח מכאן בגלל זה, לא אנחנו, כנראה שבמקרה שלך המצב הוא - ערבי מפחיד ערבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת משהו
אחמד המתוק,
16/08/05 09:29
|
לא רק שהתברכת שאתה יודע ערבית תואר שני, אתה גם ערבי במנטליות. כלומר משתכר ממילים ובטוח שהפנטזיה שלך היא מציאות. המשך לחלום והישאר ערבי. כך קל יותר לנצח אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אפילו לא תמורת שלום...
עמיר,
רחובות.,
16/08/05 09:18
|
התברכתי בכך שאני יודע ערבית (תואר שני) וכשאני שומע ורואה את תגובותיהם של הפלשתינים תושבי הגדה ותושבי עזה וגם של ערביי ישראל, אני מזדעזע מקוצר הראות של אלה המכנים עצמם ''מנהיגינו''. ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי והחזית העממית ומעל כולם ארגון הטרור של הרשות הפלשתינית ''אינתיפאדת אלאקצא'' הצהירו מפורשות כי ההינתקות היא תבוסה מוחצת שהושגה כתוצאה ישירה של הצלחת פעולות הטרור בתוך ישראל ושיגור מאות הקסאמים והפצמ''רים לתוך שטח ישראל, אפילו בתקופת ''הרגיעה'' שהצהירו עליה, אבל ישראל נרתעה מלהגיב עליהם. בכל העולם הערבי מכריזים, כי ההינתקות היא רק התחלה ולא סוף, וכי הדרך לסילוק ישראל מכל אדמת פלשתין מן הנהר ועד הים, הקמת מדינה פלשתינית עצמאית ובירתה ירושלים ומעל לכל מימוש זכות השיבה היא אך ורק בהמשך ההתנגדות קרי הטרור! הם חוגגים בתהלוכות מתלהמות וצעדות נלהבות ומבטיחים לנו מבול של פיגועי טרור איומים ונוראים והפעם גם בגדה כדי לקצור גם שם הישגים מה עוד שהם מקבלים שטחים בחינם אפילו לא תמורת שלום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מפרסם שטויות פעמיים !!!!
ל"ת
תתבייש,
16/08/05 10:59
|
|
 |
פעמיים - כי אתה קשה הבנה
ל"ת
חנון,
16/08/05 11:38
|
|
 |
23.
יש להכריז על שבוע של חגיגות!!
נעמן,
שפוי,
16/08/05 09:17
|
חגיגות לנצחון הדמוקרטיה על אויביה
חגיגות להחזרת השפיות למעונותינו
חגיגות לאהבת האדם האשר הוא אדם (לא על רקע צבעו או גזעו)
והחג הגדול מכולם - סוף הכיבוש של עזה
אני אישית ממשיך לחגוג מט' באב ברציפות
יין נשפך כמים לרגל הנצחון
הבית פתוח לכל דכפין המעוניים לשמוח בשמחת העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דביל כנראה אתה לא מקשיב
ברק,
16/08/05 10:18
|
אבל הערבים אומרים שוב ושוב שלא יהיה שלום עד להחזרת כל השטחים. לדעתי המלחמה הבאה בפתח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים ישמור עלינו משכמותך
ל"ת
לאידיוט שחוגג,
16/08/05 10:13
|
|
 |
מסכים לכל מילה...תודה לך אריק
ל"ת
שמאלני גאה,
16/08/05 09:33
|
|
 |
22.
את אלי סיני לכלבים:)
ל"ת
איך זרקו,
16/08/05 09:16
|
|
 |
21.
עוד לא אבדה תקוותנו
ציוני,
16/08/05 09:15
|
התקוה בת שנות אלפיים יהודי מאמין באמונה שלמה שהכל בידי הקב''ה וגם ברגע האחרון הכל יכול להתהפך. לא טיטוס וחבריו מנהלים את העולם הם במקרה הטוב רקשליחים שמבצעים את רצון ה'. ממשלת רשע מעוותת: קזינו במקום התיישבות, העדפת רוצחים פלסתינים על פני אזרחים יהודים נאמנים. פשיטת רגל טוטאלית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבוקר הפסקתי להיות דתי
דתי לשעבר,
16/08/05 09:32
|
כשראיתי את התמוטטות השער בנווה דקלים הבנתי שאלוהים עם הממשלה. שהרבנים שלי לא מדברים עם אלוהים ובזמן האחרון הם חשבו שהם מדברים בשמו אבל טעו והטעו רבבות. מהבוקר אני חילוני כי אלוהים עם החילונים וזה רצונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא מהבחינה הזאת אתה טועה
Avi Ecuador,
17/08/05 02:44
|
ואני לא דתי ולא הייתי מתבייש אם... עוד יתברר לך שזה שלב בחידלונה של ישראל ושהימין והדתיים מנתקים עצמם ממדינת ישרפלסטין ומביאים לפירוקה ולפירוקו של צבא הכנה לפלסטין. יתברר לך שהעולם והימין תומך בהפיכתה של ישרפלסטין לשמורת טבע לדת והשמאל לאחר שנשאר לבדו בצבא הכנה לפלסטין ושפך את דמו בכמויות עם הפלסטינים בעתיד, השורדים בעצב ויגון נאלצים להגר כשהם מחלצים עצמם בשן ועיין ורבים מהם מתאבדים ומאבדים את דרכם ותקוותם. הימין לא יושיט להם אצבע, יזכור להם עוון אבות ובנים. קח נשימה ארוכה, ההסטוריה לפעמים טופחת על הפנים של ''המנצחים''.. אני מתבייש בשמאל שלנו ומי יודע אולי פעם אהיה דתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא מהבחינה הזאת אתה טועה
Avi Ecuador,
17/08/05 01:45
|
ואני לא דתי ולא הייתי מתבייש אם... עוד יתברר לך שזה שלב בחידלונה של ישראל ושהימין והדתיים מנתקים עצמם ממדינת ישרפלסטין ומביאים לפירוקה ולפירוקו של צבא הכנה לפלסטין. יתברר לך שהעולם והימין תומך בהפיכתה של ישרפלסטין לשמורת טבע לדת והשמאל לאחר שנשאר לבדו בצבא הכנה לפלסטין ושפך את דמו בכמויות עם הפלסטינים בעתיד, השורדים בעצב ויגון נאלצים להגר כשהם מחלצים עצמם בשן ועיין ורבים מהם מתאבדים ומאבדים את דרכם ותקוותם. הימין לא יושיט להם עצבע, יזכור להם עוון אבות ובנים. קח נשימה ערוכה, ההסטוריה לפעמים טופחת על הפנים של ''המנצחים''. אני מתבייש בשמאל שלנו ומי יודע אולי פעם אהיה דתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונתי שסבא שלי היה דתי
ל"ת
דתי לשעבר,
תיקון טעות,
16/08/05 11:36
|
|
 |
מתחזה!תפסיק להטעות
ל"ת
ברק,
16/08/05 10:18
|
|
 |
20.
תודה רבה nrg!!
ספיר,
אשדוד,
16/08/05 09:09
|
אני לא בארץ ואני שנים מחפש דרך לראות את החדשות בשידור חי!! אשמח אם תוכלו לעדכן אותנו בכל מבזק! זה טוב גם לכם עוד 10 חברים שלי נכנסים קבוע בגלל זה! תודה!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מחר בבוקר היום לו חיכינו מגיע
ה17 לאוגוסט,
יום היסטורי,
16/08/05 09:05
|
ממחר באופן ברור נגמר סיפור גוש קטיף ותנועת המשיחיות הכתומה הולכת לאכול בענק את פרי הביאושים שהיא גידלה עשרות שנים. בתיאבון לכתומים ובהצלחה למדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואח''כ השמאל מדבר על שלום אחים?
כתומה גאה,
16/08/05 10:18
|
שים לב לסגנון המגעיל והמצחין שלך. המעניין הוא שעד היום דווקא הכתומים/הימנים לא נקטו בלשון דוחה ובוטה כמו זו שלכם. הרי מי שמביא עלינו את מלחמת האחים זה רק אתם, גזענים מסריחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכתומה הגאה.
צביקה,
16/08/05 11:08
|
זה אכן יום היסטורי. יום שמדינת ישראל מתחילה לחזור לשפיות, יום לחזרת המדינה לאומות הנאורות ללא מדיניות אפרטהייד.
אכן התנועה המשיחית המתקראת ''אמונית'' המיטה עלינו אסון וכולנו אוכלים את פרי הבאושים.
אני תקוה שגם את יום אחד תביני שמערכת הערכים שקידשה אדמות טרשים והורידה את חשיבות קדושת החיים תסתיים.
הנה, כתבתי לך ללא סגנון מגעיל ובוטה שלא יביא מלחמת אחים.
בקשר ל''גזענים מסריחים'' כדאי שתבדקי מה פרוש המילים שאת כותבת.
יום שמח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן
ל"ת
כן יהי רצון,
16/08/05 09:16
|
|
 |
18.
יש להניף סרטים שחורים
ל"ת
אחת,
16/08/05 09:02
|
|
 |
עדיף סרטים כתומים על בית שרון
ל"ת
שמאל לשעבר,
16/08/05 11:41
|
|
 |
בכל רחבי ההתנחלויות שנשארו
ל"ת
גבוה ככל האפשר,
16/08/05 11:09
|
|
 |
17.
בושה!!
אור,
16/08/05 08:58
|
בושה למדינה שמגדירה ילדים -פורעי חוק וסדר רק כדי שלאחר מכן יהיה לה נוח להגיד שהיא נלחמה נגד פורעים.. משטרה ותקשורת יקרה אנא דייקו במילותיכם ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חשוב מאד
עמיר,
16/08/05 08:51
|
לכל הבנים שלנו {וגם לבנות}
לכל הבנים שלנו, ששרתו 3 שנים תמימות בכל מקום ובכל תפקיד בלי תנאים ובלי חכמות
ששמרו על מאחז-זזים, על ילדים ונשים ולא הלכו לישיבת הסדר רק ל-14 חודשים
לכל הבנים שלנו, שנשלחו למשימה שהפכה עם הזמן למן סרט אימה ובמקום להגן על העם ממחבלים
הם הפכו לסופגי נאצות מתנחלים
לכל הבנים שלנו , שבטוב או ברע לא עומדת בפניהם אותה הבחירה האם לבצע את הנדרש או אם לאו?
הנוחה המשימה לאמונתו, דעותיו?
לכל הבנים שלנו, שבשמירה על המולדת נדרשו לעמוד בשורה מאוחדת, ובשקט לספוג כל עלבון ומילה
מאלה ששכחו מהו חוק ממשלה. לכל הבנים שלנו, שלא אמרו ''לא'', ''מה פתאום'', אך הם שק חבטות של ציבור כה כתום, ש''ניכס'' לעצמו יהדות, שורשים והפך את בנינו, שומריו, לגויים לכל הבנים שלנו, שמפקדיו הם חיילים שרבניו בני אדם, לא מיני אלילים שלא הפכו את דתם לקרדום כה נורא
ורבניהם לא פסקו פסק פולסא דנורא לכל הבנים שלנו, שארצנו ארצם שעליה יגנו בכל עת ומצב
שאמונתם היא בלב ולא אקט פוליטי שביתם אינו וילה, הוא רק חדר סולידי
ו ג ם לכל הבנות שלנו, ששרתו מלוא שירות בכל מקום בכל תפקיד בלא תנאים בלא תירוץ
ולא אמרו שתשרתנה לא יותר משנה, כי שירות לאומי הן נותנות מתנה. וגם זאת רק אולי ואם ירצה השם ורק אם השירות הוא הולם, לא קשה כמו מורה מסייעת לקטנים ופעוטות (שכיפה לראשם ובמותנם ציציות) ואולי ישרתו אף יותר - כהקרבה אך חלילה וחס לא במשרה עלובה כי בנות שירות לאומי הן בנות של איכות ולהן לא יאה אם תפקיד הוא נחות
לכל ילדינו, מגיעה תשומת לב ותודה מעימנו הציבור האוהב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד אני מצטרף
ל"ת
גיל,
16/08/05 10:02
|
|
 |
כל מילה בסלע
אורנה,
יפו,
16/08/05 09:34
|
מחבקת באהבה את בנינו ובנותינו ומצטרפת לכל מילה שלך. ישר כוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שקרן ודמגוג כחול
ל"ת
קיבוצניק,
16/08/05 09:29
|
|
 |
לכל הבנים של מי?
חנן גולדבלט,
16/08/05 09:08
|
ככל שהיחידה קרבית יותר, כך ברור יותר הבנים של מי הם הרוב בה. אם ''שלנו'' מתייחס לבורגנות השמאלנית, אזי רוב ה''בנים'', או לפחות חלקם הגדול, מתאמצים מאוד שלא לעשות כלום בצבא. ואגב, בני ישיבות ההסדר נתנו מדמם, ושוב - לצערנו - באחוזים גבוהים מאוד, למען המדינה. אנא בדקו כמה אנשי הסדר תורמים גם לעיירות הפיתוח וגרים בהן וכמה מה''אימהות'' החסודות והמודאגות עושות זאת. ודרך אגב, אם נמשיך להתייחס לחיילים בגירים ואחראים כאל ''ילדים'' נמשיך לדרדר את המדינה במורד האינפנטילי אליו היא נעה כבר כיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההסדר משרתים חצי !!! שנה וחצי
ל"ת
במקום 3 !!,
כי מה?,
16/08/05 09:17
|
|
 |
בשנה וחצי הם עושים יותר מכולם
בוז לשמאלנים,
16/08/05 10:22
|
פעם הקיבוצניקים אולי היו פייטרים, עד שלמדו שלא כדאי להיות הראשונים. היום יוצאי ישיבות ההסדר טובים יותר מאלו המשרתים 3 שנים מתחת לסינר של אמא או בקנטינה. הם לוחמים, הם ציונים והם הרבה יותר נאמנים למדינה מהפרזיטים ש''רשומים'' כחיילים ל-3 שנים וכשנופל להם וופל על הרגל - הם מוציאים נכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איכות הבני''שים נמוכה ביותר
חיים,
דרום,
16/08/05 10:50
|
עם כל הכבוד לרצון להתגייס, השירות של שנה וחצי לא עושה מהם חיילים.
החיילים חסרי משמעת, בעלי רמת חיילות נמוכה שלא מקשיבים למפקדים עוד מהיום הראשון.
לך דבר עם מי שהיה מפקד על מחלקות בני''שים ותבין שמה שמפמפמים לכם על הבני''שים המובילים אלה שטויות במיץ. שנה וחצי זה לא שירות - זה ישראבלוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
סיום הכיבוש הכתום מתקרב
ערבישראלי,
16/08/05 08:51
|
יהודים:
תפנימו עובדה אחת ברורה: כיבוש, ככל כיבוש בעולם, סופו יגיע!
עם מתנחלים או בלעדיהם עם התנחלויות או בלעדיהן
למה אתם כאלה סתומים וסגורים? ריבונו של עולם: קיבלתם מדינה קיבלתם אדמה קיבלתם מליארדים
לא מספיק לכם? חלאס נמאס תשקיעו במדינה ואל תתפתו לכל מיני ''גזול ככל יכולתך''
הגיע הזמן שתתעשתו ותתחילו לחיות כמונו, וכמו כל עם אחר נורמלי בעולם
די כבר! נמאס מכל התגובות האטומות והשטחיות שלכם !
תלכו לראות איך חיים באירופה: הולנד, גרמניה, בלגיה גבולות פתוחים והתקדמות מאין כמוה בעולם!!!
למה אתם מתעקשים לחזור אחורה בזמן? תתקדמו הלאה יש אור בקצה המנהרה ....האמינו לי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפלסטיני שחיי על חשבוני
ציוני בדם,
16/08/05 09:23
|
בחיים מדינת ישראל לא תיהיה מדינה עם גבולות פתוחים אנחנו מוקפים במדינות ברבריות צמאי דם
והגיע הזמן שמדינת ישראל תתנתק גם מכם ושנעביר אותכם לרשות היום הזה קרב יותר מהר מהמ שאתה חושב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משיח של גזלנים
משה,
16/08/05 09:04
|
למתנחלים יש חזון משיחי מעולם שלום ורווחה לא עניין אותם . הם והחמס זה בדיוק אותו הדבר המתנחלים מתענינים רק בגזל ועוד גזל בתקוה שזה יביא את המשיח. למשיח הזה צריך לקרא משיח של גזלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ותתחילו לחיות כמונו''?
ל"ת
חזון מפחיד,
16/08/05 09:03
|
|
 |
14.
להניף סרטים שחורים
ל"ת
יהושע,
16/08/05 08:51
|
|
 |
13.
ישראל מתחילה לגסוס.
ל"ת
מאוכזב מהמדינה,
16/08/05 08:50
|
|
 |
הגזלנות גוססת.
משה,
16/08/05 09:29
|
ישראל הגזלנית גוססת ובמקביל נולדת ישראל הומנית - אני מקווה שהילוד לא ימות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההיפך-תחילת דרך חדשה
ל"ת
שפויה יותר,
16/08/05 09:09
|
|
 |
ישראל מתחילה לחיות!!
ל"ת
עמן,
שפוי,
16/08/05 08:59
|
|
 |
12.
למעריב.
אלדד,
16/08/05 08:38
|
האם יש סיכוי שתשדרו את ערוץ 2 ברציפות 24 שעות ביממה? יש אנשים (כמוני) שיהיו מוכנים לשלם בעבור שירות שכזה. לתשומת לבכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה מערכת מעריב:תקנה טלויזיה
ציוני בדם,
16/08/05 08:45
|
|
 |
11.
משק כנפי ההיסטוריה האפלה
יוסי,
מרכז,
16/08/05 08:37
|
ושוב הם במדיהם השחורים -הקלגסים הנלוזים. ראיתי אותכם ב39' בפלישה לפולין. נולדתם מחדש במדינת היהודים כדי להמשיך את מלאכתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ש-ק-ר-ן
שר האמת,
16/08/05 09:39
|
אתה בן למעלה משבעים ורוצה שנאמין שאתה לא מתבייש לקלל באינטרנט? למה חמשת סמרטוטי האינטרנט הכתומים, שמתחבאים בערים הגדולות, צריכים להתחזות בשמות שונים כדי שנחשוב שהם הרבה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתה מים
ל"ת
כוס כל שעה,
16/08/05 09:09
|
|
 |
תשובה לשר המשקאות.
יוסי,
מרכז,
16/08/05 09:20
|
|
 |
10.
מה שאני מרגיש עכשיו
1 העם,
16/08/05 08:35
|
מוקדש ליהודים האמיתיים: כל עוד בלבב פנימה נפש יהודי הומיה עוד לא אבדה תקוותינו התקווה בת שנות אלפיים להיות עם חופשי בארצנו ארץ ציון ירושלים. ולכל קטני האמונה ושוכחי הדמוקרטיה: איפה כל הדמוקרטים הגדולים?! איך קיבלו החלטה ללא מישאל עם? ואל תישכחו הם רוצים גם את תל אביב.... ולמנהיגים שלכם: תנסו קצת להאמין שהארץ ניתנה לנו. זה הטיעון הכי טוב שיש. ולסיום: נצח ישראל-לא ישקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחר יהיה משאל-החיילים ישאלו :
ל"ת
אתה מפתנה לבד,
או בכח?,
16/08/05 09:10
|
|
 |
אתה מתפנה לבד או בכח?
ל"ת
המשאל מחר !,
16/08/05 09:18
|
|
 |
9.
אחים יקרים !!!
שבתאי פנסו,
16/08/05 08:27
|
1. אחים יקרים הפסיקו מיד את המאבק חסר התוחלת בכוחות הבטחון שבאים לפנותכם. 2. קחו בידכם את ספרי התורה הקדושה והניפו את דגלי ישראל וצאו בשיירה מהיישובים שלכם חזרה למדינת ישראל נקבל אתכם באהבה גדולה ונחבק אתכם. 3. אל תתנו יד לפורעי חוק הקיאו אותם מקרבכם. 4.אל תתנו הזדמנות לתקשורת להציג אתכם מתעמתים חס ושלום עם כוחות הבטחון . אויבנו ומבקשי רעתנו רק יחגגו בראותם את המחזה הנורא הזה. 5. לאחר שיתפנו התושבים מרצון יש לעצור במעצרים המוניים את כל מי שמסרב להתפנות ואת המסתננים לגוש קטיף .לפתוח נגדם בהליכים משפטיים ולהעמידם לדין בעוון שהיה בלתי חוקית בשטח צבאי סגור. אסור לוותר להם. 6. על כל אחד ואחד מעם ישראל לשאת תפילה בדרכו שלו ולאחל לעם ישראל שיעבור את ימי הדין הקשים האלה. '' ה' עוז לעמו יתן ה' יברך את עמו בשלום ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסוך ממך ''אחים יקרים'' מזוייף
לשמאלני שבתאי,
16/08/05 08:55
|
מעניין שאתם בשמאל מסיתים כל הזמן כנגד הימין ב: תעצרו אותם, תכו אותם, תזרקו אותם וכו'. מעניין שבכל הקישקושים שלך לא אמרת מילה אחת על ''אני מבין אותם'', ''צר לי עליהם'' או בדומה. כהרגלכם, תשפטו אותם, תיכנסו בהם. מי יתן והיום הגדול יגיע שבו נווכח במשפט הצדק שיתנהל כנגדכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה להבין ?
משה,
16/08/05 09:34
|
אתם במשך עשרות שנים עוסקים בגזל קרקעות, עקירת עצים, הרג עדרי צאן, גזל תקציבים, התעללות בפלסטינאים, גזענות ושנאת חינם, מעל 60% מהמתנחלים עובדים בעבודה ציבורית. ואתה רוצה שעוד נבין אותך ? מה בדיוק להבין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למה להבין ?
שבתאי פנסו,
16/08/05 10:50
|
1. אתה צודק התנחלנו בשטח כבוש בניגוד לאמנת ז'נבה האוסרת איכלוס אזרחי המדינה הכובשת בשטח שנכבש גם מדינת ישראל חתומה על אמנת ז'נבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ביקשתי מאחד כמוך להבין
למשה החולירע,
16/08/05 10:29
|
האם גזלנו את אדמך? את עדרי הצאן שלך? עקרנו את העצים שלך? אל מה בדיוק מדבר אידיוט כמוך? בתוך הארץ יש עוד אלפי אנשים שעובדים בעבודה ציבורית, מה רע בכך? כואב לך אולי שאתה מובטל חי ע''ח אחרים והמתנחלים עובדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה
משה,
16/08/05 11:26
|
אני שמח שיש ביננו הסכמה על כך שאתם חבורת גזלנים, הורגים עדרי צאן, עוקרים עצים ומתעללים. אני שמח על כך שיש ביננו הסכמה שאתם ''מתפרנסים'' מהציבור מעל ל 60% מהמתנחלים בניגוד לרוב האזרחים. וזהו המוסר של רבניכם ואת זה הם מלמדים אותכם. בושה לך ולרבניך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך קיבנמט עם החיבוקים שלך!!!
ל"ת
לאח ה''יקר'',
16/08/05 08:53
|
|
 |
תגובה לקללה
שבתאי פנסו,
16/08/05 10:53
|
1. למה לקלל אותי מי שמקלל סופו שהקללה תחזור אליו סור מדרך זו אחי היקר אשמח לקבל ממך תגובות הולמות את הדו שיח הציבורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאח היקר למה שנאת חינם ?
משה,
16/08/05 09:06
|
אוהבים אותך מדוע אתה מקלל ? האם זה מה שהרבנים מלמדים אותך ? אנחנו רוצים לחבק אותך, רק חיבוקי אחד אני בטוח שהרבי יאשר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לא נשכח ולא נסלח
ל"ת
15.8.05,
16/08/05 08:18
|
|
 |
כולנו לא נשכח ולא נסלח
ל"ת
מאיר,
שומרון,
16/08/05 08:30
|
|
 |
אני כבר שכחתי
ל"ת
חביב,
16/08/05 08:45
|
|
 |
אני מבינה ששכחת את כל תולדות
ל"ת
העם היהודי.,
16/08/05 09:04
|
|
 |
תרצו או לא אתם אחים
ל"ת
יזהר,
כחל,
16/08/05 08:44
|
|
 |
אם השנאה שאתם השמאל זורעים
השמאל הגזעני,
16/08/05 10:34
|
אנחנו אפילו לא בני דודים. יש לכם את הערבים, תסתפקו בהם. מעולם לא שמענו אותכם מדברים ככה על הערבים ומקללים, כפי שאתם מלכלכים על יהודים ימנים. נראה שאת הארץ הזאת אתם רוצים לכם ולערבים, מקומם של הימנים בים, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל הולך לחוף הים להנות
ל"ת
אחלה שמש,
16/08/05 11:21
|
|
 |
אם אחים כמו השמאל, עדיף להיות
ל"ת
בן יחיד,
16/08/05 08:57
|
|
 |
אתם לא אחים נקודה סוף
ל"ת
יהושע,
שדרות,
16/08/05 08:50
|
|
 |
אולי בכל זאת?
ל"ת
אחותי כוסית,
16/08/05 09:11
|
|
 |
7.
להפסיק אם משחקי חסמבה
חיים כהן,
16/08/05 08:14
|
לא רחוק מגוש קטיף,נמצא כלא קציעות אשר בזמנו שימש לכליאת מחבלים.לא יודע מה טיבו היום אבל בהחלט ניתן לעצור את המתפרעים ולהעבירם לשם.יש מקום לאלפי מקומות גם את ראשי פשע,סליחה י''שע להעביר לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד אומרים ראשי הפשע ולא ישע.
ל"ת
משה,
16/08/05 09:35
|
|
 |
6.
בוז לחיילים ולשוטרים - טרנספר
ל"ת
נבגד מכם,
גטו ישראל,
16/08/05 08:04
|
|
 |
בוז לך
מכבד המדינה,
16/08/05 10:25
|
|
 |
דרך פוליטית שונה משלך גברה-
ל"ת
זה הכל,
16/08/05 08:24
|
|
 |
5.
שיר השמאלנים
לעידוד שרון,
16/08/05 08:03
|
בשעה זו כשמשאלת השנאה של השמאלנים מתמלאת לעיניהם בכודש קטיף הם רוקדים על הגגות ושרים:
חביב חביב יא שרון אודרוב, אודרוב יהודי השומרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה רעיון
ל"ת
הגיע האוטו,
עם הוופלה?,
16/08/05 09:13
|
|
 |
אכן צודק, שים לב לשמחת השמאל
בוז לשמאל,
16/08/05 08:59
|
ואח''כ'' עפ''י הוראת שרון שלהם, הם מנסים להתפייס: ''אנחנו אחים''. מי שלמעשה נוקט בעמדה של מלחמת אחים הם דווקא השמאל. מתי לאחרונה שמענו מהם מילה של הבנה, מילה של נחמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אוהב אותכם
משה,
16/08/05 09:41
|
למרות שאתם גזלנים, חיים על חשבון הציבור, רבניכם עוסקים בהפצת משיחיות שקר שנאה וגזענות אני אוהב אותכם כי אתם תינוקות שנשבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהי, שמור אותי מ''אוהבי'',
ל"ת
משונאי אשמר בעצ,
16/08/05 10:36
|
|
 |
4.
נפל לי האסימון . . .
כרמי,
16/08/05 08:02
|
אינני דתי, אך מה שקורה נראה לי כהמשך המאבק העתיק של השומר-הצעיר ביהדות. מה שנעשה מזכיר לי משום מה את דרכו המתוחכמת של השמאל לכל מה שנקרה בדרכו: ע''ע - דרעי. ע''ע ילדי טהראן. הם נוהגים להאשים אחרים בפשעיהם הם: ע''ע דמוקרטיה, ע''ע שחיתות, ע''ע הקשר בין הון ושלטון (4% הקיבוצים מחזיקים 40% מההון במדינה), ע''ע רמיסת זכויות של מיעוטים. זהו פשע של השמאל כנגד היהדות. לא נשכח ולא נסלח. הערה נוספת: בדיוני התקציב הקרובים אני צופה שהממשלה תאשר עוד מאות מיליונים לקיבוצים, בוחרי שמעון פרס. ואת מי הם יאשימו בשחיתות? את יש''ע. מי זה ''הם''? השלטון. דהיינו - התקשורת ובג''צ. ועוד נקודה למי שקרא עד כאן: ... הקיבוצים אינם חייבים לשלם מס הכנסה או מע''מ! מדוע? על כך בהזדמנות אחרת. לסיכום - מצד השלטון המטרה איננה ההתנתקות, אלא כסף ושלטון, ועד היום - תמיד השמאל מנצח, ובגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לרופא דחוף!!
משה,
16/08/05 09:45
|
|
 |
אתה צודק
טלכרט,
16/08/05 09:44
|
זו הבעיה של הימין, תמיד מפגר מאחור. אחרי שנים שיש טלכרט עדיין אתה חושב שיש טלפונים עם אסימונים. אני גם שמח לבשר לך שאנחנו מתכוונים לגזוז את פאות המתנחלים הדתיים שיפונו, לרסס אותם בדידיטי, להאכיל אותם שפנים וללמד אותם לבעול נידות. שכחתי משהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתה מודה שהכתום מיעוט?
ל"ת
מזל טוב,
16/08/05 08:25
|
|
 |
כתום = הרוב חסר הכח והאמצעים
ל"ת
ארז,
16/08/05 09:04
|
|
 |
לו הכתום היה באמת מיעוט....
למזל רע,
16/08/05 09:01
|
שרון לא היה חושש ממשאל עם. זה הרי לא יעזור לשמאל בשום צורה שהיא: הכתום/הימין הוא הרוב במדינה הזאת. הוכיחו הבחירות והוכיח שרון בזה שהוא חשש ללכת למשאל עם כי ידע שהרוב יהיה נגדו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה כתוב שצריך משאל?כי אין
לכם מה להפסיד?,
תרדו מהמנטרה,
16/08/05 09:24
|
יש רב בציבור ובכנסת. כל שבוע סקרים במשך שנה. יש לכם טענה לא מבוססת שאתם הרב ואתם מתייחסים אליה כאל עובדה מוצקה-אוטיסטים! כל פעם שמדיניות לא תמצא חן בעיני מישהו יידרש ''משאל''?? מאיפה הבאתם את זה?? לפני שנה יכולתם לדרוש בחירות והיה לזה הגיון-רציתם גם וגם וגם וגם- אכלתם אותה !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
נוער ערכי? נוער חצוף וגס רוח
שרון,
ראשלצ,
16/08/05 07:58
|
אנשי הכיפות הסרוגות מתהללים בחינוך הערכי שמעניקה המערכת לילדיהם. מה שאני רואה זה נערים ונערות גסי רוח וחצופים, ללא כבוד למבוגר ולקצין, צורחים ומקללים בעלי דרגות, ללא יראה ללא עידון. בעוד ימים, כשיחזרו ללימודים יצטרכו ההורים והמחנכים לעבוד קשה כדי לסגל ערכי משמעת , כבוד , עידון וצניעות שפעם היו מנת חלקם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא קולט, נכון? הם נלחמים
גם במקומך,,
אידיוט,
16/08/05 08:09
|
נראה באיזו שפה עדינה תשתמש אתה, כשיגיע תורך! הם נלחמים למען העם והארץ!
נלחמים פה על עצם הקיום, אבל אתה שטוף מח יושב על הטריבונה, כשהנערים האלה לוחמים בזירה, שאליה השליכו אותם ואת החיילים, אנשי רעי לב, אכזרים, חסרי אנושיות. וגם החיילים האלה לא יינקו, היה באפשרותם לסרב לפקודה פושעת בעליל נגד העם היהודי ונגד האנושות. המחזה הזה, של גירוש יהודים בידי יהודים, לאחר אלפיים שנות גירוש מכל הארצות, זו זוועה שלא היתה כדוגמתה! היום כבר ניתן להבין איך אומה שלימה הלכה בעקבותיו של מנהיג מטורף שהטביע את העולם בדם. זה קורה כאן, אצלינו, היום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם נלחמים בחינוך הדתי המעיק
אורגיה,
16/08/05 09:49
|
נתנו להם הזדמנות להתפרע כמו בסוף שנה. המחנכים שלהם הסבירו להם שיש הזדמנות לשכב על הדשא בנווה דקלים, בנים ליד בנות ולנפס צינגלך. ראשי יש''ע ציידו אותם ברשיון להתאמן לקראת השירות הצבאי הקרבי ע''י מכות לחיילי צה''ל. הרבנים הסבירו להם שאחרי הצבא יש אזרחות וצריך להתאמן בביזוי והכאת שוטרים. אין כמו ימני קיצוני דתי לזנוח את עשרת הדיברות וללמוד מהגרמנים שיטות. הרי אתם לא מאמינים בשכר ועונש ומותר לכם לשקר בשמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תלחמו עבורנו-לא מעוניינים!
ל"ת
לא קלטתם עוד?,
תתפנו כבר,
16/08/05 08:27
|
|
 |
מי שואל אותך?
לילי,
16/08/05 09:06
|
שאלנו בבחרות, והפסתדם. הדרך של השמאל נכשלה. בגדול. רק שבא רוה''מ מושחת, והשאר היסטוריה. גנבו ת'מדינה. אז למה נדמה לך שאנחנו נעשה מהש שהמיעוט השמאלני (לפחות על פי הבחירות) רוצה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלאתי. לערבים הוא לא היה מדבר
''תתפנו כבר''?,
איזה אדם חלא,
16/08/05 09:15
|
|
 |
נוח לשבת בראשל''צ ולברבר
ראשל''צ של טיפשי,
16/08/05 09:03
|
לאלו שיושבים בתוך הארף נוח לדבר באויר ולזרוק סיסמאות מסיתות. זה מזכיר את אותם אלה מראשל''צ שהתחמקו משירות צבאי אבל מנסים לתקן את הצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו לספר לעצמכם אגדות-
הם נלחמים עבור,
דרכם הפסולה,
16/08/05 08:26
|
|
 |
דרכם הציונית היא דרכו של רוב
ל"ת
העם,
16/08/05 09:06
|
|
 |
2.
נראה שיצר ההרס העצמי של העם
מבצעים פשעי,
מלחמה!,
16/08/05 07:56
|
היהודי, לעולם לא בא על סיפוקו. כבר דורות שהם הורסים שוב ושוב את מה שהיה אמור להיות תקומתם מאלפיים שנות שואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסתפקים במדינה משלנו בא''י
בגבולות 67+-,
טוב ומספיק,
16/08/05 08:29
|
|
 |
גם הערבים מסתפקים ?,,,,
ל"ת
ישראל,
ת''א,
16/08/05 08:43
|
|
 |
1.
כל בכבוד לשוטרים וחיילים
תושב,
י-ם,
16/08/05 07:44
|
|
 |
כל הכבוד לצה''ל!!!!
עם ישראל,
16/08/05 10:25
|
יחולק אות הגבורה למי שחתך את הגדר, ואות העוז למי שהפיל אותו. אין עליהם, פשוט גבורי מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבוד ליס''מ ומג''ב
ל"ת
יוסיפון,
16/08/05 08:39
|
|
 |
כן, כל הכבוד
מיקו,
16/08/05 08:52
|
ליחידות ההשמדה של שרון, מדים שחורים, פרצופים של נאצים, גלוחי ראש(יס''מ) הכל מסתדר בדרך לפתרון הסופי חוץ מדבר אחד קטן, הפעם היהודים יגיבו ובעוצמה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתה מים -כוס כל שעה
ל"ת
אתה הסטרי,
16/08/05 09:14
|
|
 |
אשמים בתגובתו. אתה מנסה
מר יוסי:,
אתה ודומיך,
16/08/05 09:13
|
לגרום להם לחוש בודדים כ''כ. התבייש לך! נבזה שכמוך. כואב הלב על גוש קטיף. למר יוסי, אם הוא יהודי, אין לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיקו,אתה חולה נפש
ל"ת
יוסי,
פ''ת,
16/08/05 09:06
|
|