 |
49.
גירוש
מנסורי ירון,
ירושלים,
19/08/05 12:49
|
למה לא מפנים משפחות של ערבים שמפריעות ליהודים לבצע אורח חיים תקין.מה רק אנחנו מפריעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ואיפה המגורשים עכשיו? למה לא
דואגים להם?,
ירושלים,
18/08/05 00:04
|
המגורשים מנוה דקלים הסתובבו הערב שעות, כי לא ידעו לאן הם אמורים לנסוע- לא חיכו להם ולא הדריכו אותם!!!! ''המשימה'' היא הגירוש ויותר לא מענין את הצבא והממשלה כלום. איפה כל השמאלנים יפי הנפש שרוצים לחבק?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיבי טוב
רני,
ת''א,
18/08/05 01:09
|
לאנשים ''המסכנים'' היו חודשים רבים להתארגן ולעבור לבית חדש, למצוא פתרון ולו זמני למגורים.
במקום זה הם בחרו לשבת בבתיהם ולחכות תוך הבטחה כי אלוקים לצידם ולא יהיה פינוי.
זה מה שקורה שמחכים לרגע האחרון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא נכון
לוי אינשטיין,
ניו יורק,
22/08/05 10:28
|
מה את חושבת שזה קל בן אדם אוהב להיות אופימי ולא פסימי כמוך אמנם זה לא הלך אבל הם ניסו לכל הפחות לנסות ולמנוע את הגזירה, ומה עוד אילו שכן פינו יום יומים לפני יש הרבה שלא מצאו מקום, מה איתם הם גם כן חיכו לרגע האחרון??? הם עשו את חובתם לנסות ולהישאר ואת סתם גזענית תודה מיהודי שלא היה ולא יהיה מגרש יהודים, אף על פי שהחילים היהודים ילדים טובים וחמודים אני מדבר לראשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נגנבה מכולה שלימה עם ציוד
האמת,
19/08/05 11:44
|
למשפחה שארזה בזמן. חוצמזה אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. אני מכירה אנשים שחתמו מראש ועדיין אין להם בית. הם בבית מלון 8 נפשות בחדר אז על מה לעזאזל אתה מתיפייף? שב לך בבית עם המזגן בתל אביב הכבושה ולפחות אל תתנשא ותאמר דברים שאין לך טיפת מושג בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NO, IT'S WHEN YOU WAIT FOR GOD
CHRISTIAN RABBI,
HEAVEN,
18/08/05 22:14
|
DON'T YOU KNOW GOD IS BUSY? HE TOO BUSY WITH AL-KAIDA AND CAR ACCIDENTS AND SUICIDE BOMBERS AND SEPTEMBER 11
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אזהרה!
שימו לב,
17/08/05 22:05
|
כל מי שחושב,ואני אומרת דברים אלו מתוך כאב אמיתי,ש ''ההתנתקות'' תפסק בגוף קטיף והשומרון, ט-ו-ע-ה טעות מרה!! זה התחיל שם...... זה יגיע ממש אוטוטו לאשקלון, ואז,כמובן,נתפנה... לא ירחק היום בו הפצמרי''ם יגיעו לא פחות מאשר לכל אלו שישנים עכשיו במרכז הארץ....ואם להיות ספציפית.....תל אביב!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קטיושה באילת. מי שרוצה להרגע
אל תרגיע,
19/08/05 11:42
|
אכן היום כבר התגלה שהגיעה קטיושה מירדן לאילת. אז אומנם זה לא תל אביב אבל זה יגיע. כל ההתנתקות מוכיחה להם שהטרור השתלם להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגיעי תרגיעי
שי,
ת''א,
18/08/05 01:10
|
שום דבר לא יפול בת''א, תפסיקי לעשות היסטריה ואולי כדאי שתלכי לטפל בצורך שלך בדרמה והיסטריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגיע מהר
אבי,
צפון,
18/08/05 02:29
|
אם לא הספקת להכיר את הערבים- הם לא רוצים אותנוו כאן. ואם לא תבין את זה ומהר תושלח לים- אתה ומשפחתך!!! אז בבקשה, אל תהיה יפה נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
היום חיילי ושוטרי ממשלת ישראל
ל"ת
החריבו קהילות,
יהודיות,
17/08/05 21:08
|
|
 |
45.
נראה לי שהקצינים
אבי,
17/08/05 18:43
|
לא מקבלים בבית מהאישה ונאלצים לגמור בעבודה מגירוש והריסת בתים, את שרון אני יכול להבין בכל זאת לילי כבר לא נותנת לו הרבה זמן, אבל שאר הקצינים מאוד מפליאים אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שהמתנחלות לא מקבלות
ל"ת
מהרבנים אז הן,
גומרות בלקלל,
18/08/05 10:50
|
|
 |
זה בדרך כלל לא הסגנון שלי,
ל"ת
אבל, מה נותר,
להגיד? אורגי,
17/08/05 19:11
|
|
 |
44.
פשוט מדהים שעם אינו מבחין
בפאשיזם הטופח,
על פניו!,
17/08/05 17:40
|
דיקטטור משתמש פה בצבא העם, כדי להכות בעם, והעם אינו יוצא מן הכלים! עם גלותי, סרווילי, אבדני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
למתנחלים אין השפעה אמיתית
אנליסט,
17/08/05 17:35
|
עצוב לראות את האנשים האלה נאלצים לעזוב את בתיהם, כואב לראות אנשים מחבקים חיילים וממררים בבכי. למרות כל המחאות והסרטים הכתומים - מעשית, אין למתנחלים השפעה והם מפונים בשנייה בה קבע שרון. הסיבה האמיתית קשורה לכך שהם לא השכילו ליצור אחווה ואהדה בציבור במהלך השנים. כשאנשים בעלי דיעות ימניות כותבים כאן נגד ה''סמולנים'' (הס' מכוונת כמובן), או שולחים אנשים עם דיעות שונות משלהם לארצות המוצא שלהם, הם לא זוכים באהדה, גם אם איש לא מגיב אליהם בחזרה. כשמתנחלים דיברו ביהירות ובתוקפנות וקבעו שמי שדעתו שונה משלהם, לא יהודי - הם הרחיקו את הציבור הרחב והמתון. צריך להכיר בכך, הימין הצטייר כקיצוני ולוחמני מדי ולא יצר גשר אל לבבות הציבור, הרוב המכריע לא מעוניין להגיע להקצנה ולכן הוא גם רוב דומם. רק עתה, בפינוי, ניתן לראות את האנושיות והכאב העצום שחווים אנשים יקרים אלה. עצוב עליהם, אולי ילמדו להבא לקרב לבבות ולא להרחיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז דיקלמת! ומה? יהודים הלכו
הצטדקות?,
לא מתקבלת!,
17/08/05 19:25
|
ליישב ארץ, השמאל הקיצוני יצא למסע שטיפת מח חסר תקדים בהסטוריה האנושית, וכך הפכו השוליים הקיצוניים למרכז והיהודים השפויים לקיצונים לוחמנים. ואתה האידיוט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מבלבל את המח? זו
בעיה של,
המתנחלים?,
17/08/05 19:23
|
זו בעיה של העם היהודי, ורק המתנחלים נלחמים על הארץ!
זה מה שעשתה שטיפת המח של השמאל, מזהים את ארץ ישראל עם ה''מתנחלים''. כאילו מסירת ארץ ישראל היא עונש ל''מתנחלים'' ולא בגידה בעם ובמולדת!
כולכם אידיוטים. חכו, כשאתם תחטפו את זה! הצחוק יימחק מן השפתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז,בקיצור
יעל א.,
י-ם,
17/08/05 19:08
|
אתה רוצה להתקרב?? ואתה לא יודע איך.אתה צודק,כללית, זה נכון הדתיים צריכים לקרב. וזה משהם מנסים לעשות עם המפגישים ''פנים אל פנים''. זירה אחרת?אין להם .התקשורת לגמרי סתומה אילהם. לא מביאים את ביטוי המחאה שלהם כפי שהם מבטאים אותה לעומק, בפרורמים לא מתוקשרים. אז אם רוצים להתקרב אחד לשני תפתחו את שעריכם, וערוציכם, לשמוע מה החשיבה המיוחדת שלא עוברת את האוטו-סנצזורה(וכאן אני מאוד עדינה) של המחזיקי עמדות ברשות השידור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא פשוט רוצה להסביר לך
Avi Ecuador,
17/08/05 19:31
|
שהוא היה שותף לרוצח מכיוון שהוא לא ידע שאסור לרצוח אותך, הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך מספר אי הבנות
Avi Ecuador,
17/08/05 18:50
|
הימין לא הצליח היום כנראה מכיוון שהם הומנים מידי כנראה והשמאל נלחם בו מבית. היו מדינות שהתנהגו בצורה שונה וברברית והצליחו, ראה את ההפיכה הצרפתית שרצחו את האצולה כרתו ראשים והרצח היה שיטתם והיום השמאל רואה בם את אבות הדמוקרטיה המודרנית. ראה את הרוצחים הפלסטינים שרוצחים ביהודים והשמאל היום נותן להם פרסים ומדינה ממציא לנו עם חדש ובונה לנו חידלון. ארור יהיה השמאל הקניבלי שהיה בכוחו להסביר את ההגיון בטרנספר של ערבים רשעים (קרוב לוודאי יותר טוב מהימין) ולהסביר שהרשעים מסבירים מדוע הם צריכים לעוף מכאן. היה צריך לעזור ליד ימין ולתמוך בה, לאמר שהדת והמורשת מחייבת אותנו לשמור על עם ישראל כמו שהוא. במקום זה בחר לתמוך במניג אידיוט שהונה ורימה עם והפך למצנע, להיות קניבל של עצמו ולאכול רק יהודים, רק כשר. בוז לשמאל שיכל לדרוש את בתי היהודים שנרצחו בעולם במשך דורות שיכלו לתרום הגויים לערבים, כולם היו חייבים לעוף מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בול
ל"ת
ואללה,
17/08/05 18:36
|
|
 |
אנליסט?! אולי בבורסה.
רועי,
י-ם,
17/08/05 18:36
|
אתה מזכיר את היהודים ה''נאורים'' שהסבירו שהשנאה אל היהודים נובעת מהיוהרה וההיבדלות היהודית. את התשובה לכך קיבלנו(כולנו) לפני 60 שנה. לגופו של עניין,יש מיעוט בארץ(כן מיעוט) של 20% ששם לו מטרה להילחם בכל דבר יהודי: מתנחלים,מסורת,חרדים וכו' אותם אנשים שואפים להכניע את הדתיים וזאת על מנת ליצור פה חברה מערבית ואנטי דתית. עם חלאות כאלו אין לי שום שיח אלא רק מלחמה. רוב העם(40%) קונה כל לוקשים שמוכרים לו(''קורבנות שלום'') עד שהמציאות מכה בפניו פעם אחרי פעם(לינץ' רמאללה,אוטובוסים מפוצצים וכו'). לצערי הרב,עם ישראל ילמד הפעם בדרך הקשה מה זה לגרש יהודים פה במדינת ישראל. יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקמת חברה מערבית אנטי-דתית
אני,
18/08/05 01:35
|
היא הפתרון היחיד לחיים שפויים.
הפנה מבטך מערבה וראה כיצד חיים ללא מלחמות, ללא אבטחה על כל מטר מרובע, ללא גיוס חובה בגיל 18.
חבל שרוב יושבי המדינה חונכו להאמין אחרת. אולי זו הסיבה שאנחנו אוכלים חרא כבר 57 שנה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניתוח יפה
ל"ת
אש,
17/08/05 17:53
|
|
 |
42.
בבביי לצבא
יוסי,
דרום,
17/08/05 17:34
|
אני מחזיר את תעודת למילואים ושיילכו לקיבוצים שיחזרו להוביל את הצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
===חייבים לקרוא====
ברק,
17/08/05 17:31
|
מספר דברים שניתקלתי בהם בימים האחרונים ורציתי לשתף בהם אותכם..... שלאלו שעדיין לא יודעם עם מי יש לנו עסק ולצערי יש הרבה כאלו בארצנו הק'.
1. ישנו ערבי צעיר בגיל 20 לערך שמוכר ליד החנות של אימי בעפולה, לפני יומיים הוא אומר לאמא שלי ולשאר בעלי החנויות שהיו בסביבתם ''גם עפולה שלנו ... עוד מעט גם לא תהיו כאן , מה את בוכה שרה?'' וצוחק......
2.היום לבשתי חולצה כתומה ובעודי מהלך ברחוב מספר מכוניות של ערבים צפרו לעברי ו''עשו לי אצבע'' ועם חיוך ענקי של הנה ניצחנו אותכם!(למען האמת הם ניצחו(הפעם!)) ואני שואל את כל ''יפי הנפש'' איתם יהיה שלום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לברק חזק ואמץ
ל"ת
עם ישראל,
חי,
17/08/05 17:56
|
|
 |
ניסיון של 58 שנים שווה משהו...
אדי,
17/08/05 17:51
|
הנסיון מראה שהם עושים תנועות גסות, מתלהמים, מחרפים ומגדפים, אבל להם אין מדינה, לנו יש!!! התחלנו בגבולות הצנועים של החלוקה ב-47 , המשכנו בגבולות שלאחר מלחמת השחרור, וגמור בגבולות שלאחר ששת הימים. כל עוד נהגנו בתבונה, הלכנו לאט לאט מהצלחה להצלחה. לאחר ששת הימים השתלטה עלינו רוח משיחית סהרורית, והיא מאיימת על קיומו של המפעל הציוני. ההתנתקות היא בראש וראשונה, התנתקות מהסהרוריות, ואנחנו צריכים לקוות שיהיה לנו כוח להמשיך בדרך זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,בנתיים....אין להם מדינה
פרעה,
17/08/05 19:27
|
אבל אם לא יהיה שינוי מהותי ורדיקלי ביותר מצידינו,היהודים...... אין ספק שהם ינצחו אותנו במלחמה הדמוגרפית.....ובעוד מספר קטן מאד של שנים(,25 שנים!!!) הם יהפכו לרוב דמוקרטי ואז חלומם למדינת פלשתין הגדולה.....לא יהיה יותר חלום....אלה מציאות ועל כל שטחי ארץ ישראל.
ד.א. ממולץ מאד לכל מי שעדיין לא יודע לשחות.....לקחת שיעורי שחייה מייד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
i have a real great idea
sharon be a MAN,
17/08/05 17:27
|
this is the only sensable plan. ALL the arabs from ISRAEL, pack up anf go to GAZA. we did it for you, now it's you turn. at 3rd stage: start bombing the Egyptians. they can give you a whole sinai. so you could have more land then the jews.
but please get out of our hair first, YOU have proved to us with a lot of blood that we cann't live together...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אבל בירושלים - - -
לב חם,
מורג,
17/08/05 17:06
|
מדיווחים המגיעים אל ערוץ 7 עולה כי מראות הפינוי מעוררים תגובות קשות בירושלים. ברחובות העיר נראים אנשים הולכים כשקרע בבגדם.
כמו כן, עדי ראיה מדווחים מאזור הכותל וממרכז העיר על אנשים הסובבים ברחובות ובוכים. ברחובות נראו אנשים הולכים עם שלטים עליהם כתוב: ''מגרשים את אחי מהבית''.
עד ראיה דיווח כי מתפללים שהתפללו ביחד מנחה בכותל, פרצו באמצע התפילה בבכי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני ירושלמית מלידה
ל"ת
ואני ממש,
לא באבל,
18/08/05 10:52
|
|
 |
עכשיו חזרתי ממרכז העיר
ירושלמי,
17/08/05 17:47
|
ולא ראיתי אדם אחד! אחד!! בוכה, קרוע בגדים או הולך עם שלט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חה חה חה אתה פשוט שקרן
ל"ת
יוסי,
17/08/05 17:30
|
|
 |
תשאיר את ההתלהמות לערוץ 7
שלומי,
ירושלים,
17/08/05 17:11
|
|
 |
38.
אני מקוה שהילד יראה את התמונה
אמא,
17/08/05 16:59
|
כשיגדל, ויבין איזה הורים יש לו ומה טיב החינוך שפראים אלה נתנו לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''אל תדאג''
Avi Ecuador,
17/08/05 17:42
|
הם יבינו שאתה לא העם שלהם והם במדינת גלות שגנבו להם את המדינה שמאל וערבים. ישמיטו מתחת לרגליך את הזכות שלך על מדינת ישראל והעולם יבטל אותה ואותך בעתיד. זו רק שאלה שהשאהידים הלאומיים מהשמאל ומנהיגות עם-הארץ תמשיך ו''תנצח''. למעשה על ניצחון כזה תוכל לאמר על עוד ניצחון כזה ואבדנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הצבא גמר את הקריירה שלו!
לא ילחמו שוב,
באותם מקומות,
17/08/05 16:56
|
אין טעם למלחמות סרק, שאינן מקדמות לשום מקום ולשום תכלית!
אין סיבה שבנינו יבזבזו את זמנם בצבא החורבן לישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
sharon, be man -do it
be strong again,
17/08/05 17:34
|
this is the only sensable plan. ALL the arabs from ISRAEL, pack up anf go to GAZA. we did it for you, now it's you turn. at 3rd stage: start bombing the Egyptians. they can give you a whole sinai. so you could have more land then the jews.
but please get out of our hair first, YOU have proved to us with a lot of blood that we cann't live together...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
יש לכם מושג מהו בית בנצרים?
אין לכם! גם,
נשמה אין לכם,
17/08/05 16:54
|
....בהגיענו לנצרים אנו מתמקמים בבית משפחת מויאל. את לבנה וששת ילדיה פגשנו ברידתם מן האוטובוס, בקרני, שהגיע מנצרים וחזר לשם, כשאנו עליו. בעלה של לבנה, אוזל מויאל, מגיע ברכבו הפרטי, עוטה אפודת מגן וכובע פלדה. משם הם ממשיכים לאשדוד, לעשות שם את השבת. כך עומד ביתם, כולו, לרשותנו. מטות מוצעות בשבילנו, כשכלי המטה מדיפים ריח נעים (אינני יודעת איזו אבקת כביסה אחראית לכך). הבית כולו נעים, נקי ומזמין, מסודר בטוב טעם, טעמה של לבנה. ישי, אחייננו, מצהיר – לבנה היא ליגה לאומית. הוא מראה לנו גם את המקום בו נחתה פצצת המרגמה על הגג, מעל לכניסה לבית משפחת מויאל. על המקרר מודבק דף גדול ועליו המלים – כאן לא מדברים לשון הרע. ואכן, שמתי לב, שבנצרים לא אוהבים לשמוע לשון הרע, אפילו לא על אלה הפועלים בכל כוחם לגרשם מביתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ציונות הדתית: להתנתק מהשלטון
דתי = חרדי,
ת''א,
17/08/05 16:54
|
הוכח כי מדינת ישראל איננה ראשית צמיחת משהו בכלל
וכי אין לאדם דתי לחפש קדושה דווקא בפעולות במערכות השילטוניות של מדינת ישראל: צבא וכו'
לכן מן הראוי לכל דתי לעבור לסגנון חרדי ביחס למדינה.
יש לאסור על רבנים להטיף לשרות בצבא כי זוהי מצווה יהודית - זהו שקר גס!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון כולם חוזRים הביתה לאמRיקה
ל"ת
צבי,
17/08/05 17:08
|
|
 |
צודק הגיע הזמן להתנתק
ל"ת
יעזקאל,
17/08/05 16:57
|
|
 |
34.
לציונות הדתית-לאמץ סגנון חרדי
המלצה שלי,
ת''א,
17/08/05 16:48
|
רק תלמדו שמדינת ישראל איננה מושג דתי אין לקשור עבודת ה' עם שום ארגון של מדינת ישראל.
זו איננה מצווה לשרת בצה''ל שירות לאומי או בכלל. זו איננה מצווה לעשות שום דבר שקשור למדינת ישראל ומוסדותיה.
יש להפריד עניין עבודת ה' מעניין מדינת ישראל. כי ברור היום שאין שום קשר ביניהם
יש להתייחס למדינת ישראל ולמוסדותיה - כפי שמתיחס יהודי בברוקלין לארה''ב
יש קדושה בארץ ישראל (לפי התורה) -- אבל לא במדינת ישראל ומוסדותיה.
זוהי בעצם התפישה החרדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל מסבירים
Avi Ecuador,
17/08/05 18:14
|
שהשמאל הם סתם עובדי אלילים. עשו להם דת עגל הזהב, משהו שכתבתי לפני שנים: מדע דת ושמאל
מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ? המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה. התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור. הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי. עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו. לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהיה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין. שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו. הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע. טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין בשהם אומרים אולי. אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול. את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''. ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב. אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב. ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדויק. תודה רבה.
gil,
US,
17/08/05 18:55
|
|
 |
נכון! החרדים צדקו תמיד! אני
לפחות, ידעתי,
זאת תמיד!,
17/08/05 17:00
|
בויכוח בקרית הממשלה בירושלים, שלשום, זרק לי זה שממולי, גם החרדים הם תינוקות שנישבו (להבדיל מנוער השמאל, שהוריהם ומוריהם הפושעים עקרו אותם ממורשתם), עניתי,לא, הם צדיקים! הוא נאלם דום! הוא רואה מי שנראית כ''דתית לאומית'' ובטוח שאני מסוג ''אני מעדיף את הקיבוצניק ששוכב אתי באהל סיירים, על בחור ישיבה הממית עצמו באהלה של תורה'', וקיווה שאתחיל להשמיץ את החרדים, והתבדה. במשך עשרות שנים עשיתי בכתיבה את מלחמתם של החרדים, בעתונות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חולה נפש כמו כול הדוסים
ל"ת
רמי,
מרכז,
17/08/05 16:57
|
|
 |
33.
צבא הכנה לפלסטין בפעולה
Avi Ecuador,
17/08/05 16:46
|
נו, על רשע יש פיצוי, לפחות היו דורשים מהפלסטינים 40000 מיליארד דולר על שבונים אותם וקצת פיצויים. מה יש? לא מגיע לממשלת חלם ולצה''ל, הרי הם עוד ''יצליחו'' לבנות מדינת רשע בתוכנו, לא שהשמאל לא מספיק רשעים, קניבאלים או ש''מנהיגנו'' עם חזון התאבדות לאומית אבל מדינה אחרת או הערבים בטח לא היו מצליחים או מעיזים להמר על עמם ולבנות לעצמם התאבדות לאומית ולחיות בתוך רולטה רוסית תמידית במדינה פלנטה בגודל 0. אז נכון שלארצות הברית יש ביקטות כמו קליפורניה אריזונה ניומכסיקו וטקסס שהם קטנות מידי ולא יכולים להחזיר כלום למכסיקנים ולנו יש מנטליות של יפי נפש ויש יבשות כמו יהודה ושומרון ועזה ועכו ויפו... שאידיוטים חלמאים יכולים לעשות שלום עם חיות ולפצות אותם על זה שניסו להשמיד אותנו ולא הצליחו עדיין. טוב, למה לא?! יש לעודד את הערבים ללמוד שיהודים לא יוותרו להם, יקימו בכל מקרה את הרשע, לא ילמדו חס וחלילה מחוסיין על ספטמבר השחור ואסאד עם טנקים בסוריה ואיך סדאם וערבים פותרים לעצמם בעיות מכיוון שאידיוטים חלמאים רואים בעצמם את הבעיה והפתרון לרשע בעולם אבל לא לאידיוטיות. כמובן לא ישאירו יהודים בעזה, מכיוון שפלסטין צריכה להיות נקיה אתנית מיהודים ואסור שיהודים יחיו בפלסטין מכיוון שהשמאל בליבו רואה בערבים כמסוכנים וכחיות ואתם יודעים שאסור לחיות בין חיות, כמובן יוציאו את היהודים ויבנו גן חיות לבני אדם בכדי שלחיות יהיה איפה לצוד והאידיוטים אולי ימצאו לחיות בהמשך סיבה בכדי לספק עוד פעם את תאבונם. טוב לא מספרים לכם שצבא פלסטיני צריך לשמור על ערבים ''ישראלים'' בקו הירוק מכיוון שהשאהידים הלאומיים שלנו מתורבתים, הם בסך הכל מאבדים עם לדעת ולא מסוכן לערבים ובטח לא יביאו צבא פלסטיני שיעשה ניקוי אתני לערבים ''ישראלים'' מהקו הירוק לעזה או עזאזל אולי. טוב, מחר נשאר לצבא הכנה לפלסטין להפוך לצבא של מעצמת פלנטת חלם, יוכלו לשלוח אותו עם הנסיון שצבר נגד היהודים לארצות הברית, לאירופה ובכלל לכל מקום שיש בו יהודים ולעשות גם שם ניקוי אתני ליהודים ולהעביר את כל יהודי העולם לחלמלנד מדינת עם הארץ בכדי שכבר ישמידו את כל היהודים ביחד, אין לכם מה לדאוג, המקום היום הכי בטוח בעולם להשמדת יהודים הוא חלם. שרון קורא ליהודי העולם לעלות לחלמלנד, ''הצחקתם'' אותי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
בעתיד יעשו טרנספר לערבים?
Avi Ecuador,
17/08/05 16:39
|
|
 |
31.
לא יותר מילואים
איציק,
מרכז,
17/08/05 16:39
|
אני מתבייש בעם כזה, אני מתבייש בממשלה כזו, אני מתבייש בצבא כזה, אני מחזיר את תעודת המתנדב למילואים, אין יותר פראיירים, לא עוד ציונות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית עושה מילואים
קצין שלישות,
במיל',
17/08/05 17:02
|
אז היית נמצא שם עכשיו, ולא פה כדי להגיב. אני מניח שאתם גם לא עובד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד אדון שליש ג'ובניק
פלסר,
17/08/05 18:20
|
גם אני קרבי וגם אני כמוהו לא במילואים ואני רחוק רחוק מלהיות מובטל. מה תגיד? ג'ובניק מסריחחחחחחחחחחחחחח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
If 27-57year sold settlements
Abi,
17/08/05 16:35
|
can be evacuated so relatively easily-why not the rest of Israel ? inside the greenline That question will be in the air by all Arabs&the world
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
גוש אמונים לא אחים שלי
מרדכי,
17/08/05 16:34
|
גוש אמונים אחים רק של עצמם . זבל שנותר מזמן שבתאי צבי וסופם להתאסלם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ממש מדהים שאתה אומר את זה!
אבל השמאל סתם,
חרא!,
17/08/05 17:42
|
אתמול אמרתי לבתי, שיהודי ה''ממלכתיות'' מזכירים מאד את משיחיות השקר של שבתאי צבי.
ברי חמיש, למשל, בטוח שהשמאל הוא שריד השבתאות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
הגירוש והחורבן
נאוה קורן,
טבריה,
17/08/05 16:32
|
היום יום רביעי בשבוע והשלישי לחורבן חבל ארץ אסטרטגי לבטחון ישראל וטרנספר בכפייה רק ליהודים חפים מביתם מולדתם,והמראות מייסרות וקשות מנשוא חיילים ושוטרים בשחור,כחול וחאקי חמושים ברובים מצויידים באלות עם צו גירוש בידם,מסמנים בתים של יהודים נרדפים... חשים לבצע המזימה בפקודה ולנו הקורבנות הס מלהשוות ''לפלנטה האחרת'' כי זה גרוע הרבה יותר ש''ציונים נאורים'' אחראים לזה הפשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מסיר את הכובע בפני צה''ל
עמוס,
17/08/05 16:31
|
עם כל הצרחות, הקללות, האיומים, הביצים, האבנים והשנאה בעניים של המפונים הצליחו הילדים לא רק לפנות אלה גם לשמור על קור רוח ולהתנהג באבירות. אכן הצבא המוסרי בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
דברים של חייל שותק
כחול זית,
17/08/05 16:30
|
אתה לא מתבייש? שאלה הילדה את החייל במחסום כיסופים אתה לא מתבייש? לגרש יהודים ולחלל את השם? שאלה הילדה.
והחייל, שהיה יכול לענות לילדה הקטנה עם חינוך מעוות בחר בזכות השתיקה, ולא ענה צבר את כאבו פנימה ולא הגיב. הוא לא הפנה אותה להוריה כפויי הטובה שגומלים לו כך על שהגן עליהם בגופו כל השנים והוא כלל לא החצין את העלבון.
הוא לא שאל את התמימה אם לא מתביישת דווקא היא לדבר כך אל שומרי החוק להלעיז כך בפני הגיבורים השותקים. הוא לא מחה דמעה של בושה על חינוכם הקלוקל של בני עמו שדין המלכות רק בכתביהם אבל דין ההסתה והסירוב בפיהם.
הוא היה יכול לענות למסכנה על ערכים של דמוקרטיה ומדינה הוא היה יכול להסביר באריכות על כיבוד חוק ומדים. לו היה רוצה הוא היה יכול לדון בחילולי שם בידי מנכסי אותו שם עלום עליהם ולהתנצח על מסכת סוטה ופרשת פנחס אך בחר בחכמה לכאוב את השתיקה.
ואל מול שנאה של ילדה קטנה עמד החייל בגבורה וספג, ואולי גם סבל יותר מאשר באותם מארבים ויותר מאשר בלילות ארוכים של ירי. ובעמידה איתנה זו הוא אמר את הכל אני כואב את כאבך ילדה קטנה גם על העתקת מקום מגורייך בכח וגם על הערכים המסולפים שרכשת.
ובשתיקה עצורה זו הוא הביע: אני זועם על חינוכך ילדה קטנה, וגם על המצב שהביא אותנו הנה. אך עתיד כולנו חשוב לי יותר. והילדה, בטוחה בצדקת דבריה הלכה מן הסתם לחפש את החייל הבא, ולא הבינה, או לא רצתה להבין כי אין כמו דבריו של חייל שותק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחייל השתקן
אילנה,
17/08/05 19:56
|
מדלית זהב עם ליבי תקבל בגלל שעלי אתה מגן
לכל החיילים והחיילות הנפלאים שלנו שעושים את העבודה המלוכלכת מגיעה מדליית זהב בצורת לב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nice poem wrong massage
fellow jew,
17/08/05 17:30
|
you are completly ditached from jewish lifestyle, jewish heritage and jewish values. i feel bad for you,
you are very very far from what you came to do in this world, you were born as a jew, and you live your life as non-jew, poor guy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא הצלף של טורפז, המעדיף
ל"ת
אותך בין,
הכוונות?,
17/08/05 17:17
|
|
 |
כמה מרגש! טינופת! אתה הגנת
שיר הבורג!,
17/08/05 17:15
|
בגופך? הם היו שם והגנו על כולנו, לפני שנולדת!
ילדה, אל תשכחי את החייל, את הבורג הקטן, שלא התבייש ולא קרע את בגדיו, כשמילא את הפקודה, הניתעבה!
ואולי גם ילדתך שלך, תשאל חייל, ביום מן הימים, אם אינו מתבייש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רחוק מלשתוק
מורג,
17/08/05 16:50
|
אתה לא חייל. כל תגובתך מסתכמת בביטוי אחד: חוסר סובלנות. אין בך חמלה. אין אצלך הבנה לסיבלו של האחר. יש בך בורות אין קץ באשר לחינוכה של הילדה. לא דמוקרט סותם פיות. בעיניו של איש חמאס מצוי , מעמדך כאחד שמתגורר ברמת אביב או בחולון או בהרצליה או ביפו , אינו שונה במאום ממעמדה של אותה ילדה, שנולדה באחד היישובים שברצועה ולא הכירה דבר אחר. מבחינתה זהו ביתה, בדיוק כשם שאתה חושב שהמקום בו אתה מתגורר,הוא ביתך. דבר אחד בטוח : הם לא ירפו עד שישיגו את מבוקשם. מאחל לך שבנך לא יגיע לביתך אי שם במרכז הארץ בעוד כעשרים שנה ויודיע לך שבשם החוק עליך להתקפל ולחזור לפולניה/מרוקו/רומניה/תימן/עירק ועוד ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100 פעם לשכפל אותו הדבר?
איכס נמאס,
ת''א,
17/08/05 16:42
|
התגובה המטומטמת הזאתי שוכפלה עשרות פעמים בכל הפורומים האפשריים
דמגוגיה זולה של פשיסטים שמאלניים צבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
לא תיהיה התנתקות!!! פחחחחחחח
ל"ת
מתנחלשוולי,
17/08/05 16:27
|
|
 |
24.
מבצע צבאי כביר-הרס בתי יהודים
אגף מבצעים??,
17/08/05 16:26
|
אכן צה''ל מתעלה על עצמו - ניצחון כביר הושג, בתי תושבים יהודיים יהרסו לפני הזמן ,מבצע אמיץ, כביר, גדול - כה לחי. עכשיו רק נותר דבר פשוט וזניח לעשות - להלחם בטרור ,באותה מהירות ובאותה יעילות - נראה אתכם קציני מבצעים של צה''ל במלחמה הזו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
על הורים וילדים
סיגלית,
17/08/05 16:26
|
|
 |
ואותך על טיפשותך, מטומטמת
ל"ת
פרקליטה,
17/08/05 20:23
|
|
 |
22.
יום שחור ליהודים - סרטים
אבי,
ירושלים,
17/08/05 16:24
|
כולם להכנס ל http://www.machonmeir.org.il/katif
לראות סרטים מרגשים על הגוש ובית הקברות שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
למה עושים את זה שלבים שלבים?
רונן קורל,
הרצליה,
17/08/05 16:22
|
סופסופ הבינו כי השטחים נזק לישראל.מדוע לא מחזירים הכל בבת אחת? למה צריך את כל ההצגות של המתנחלים במשך 6-5 שנים? חבל...חבל... נפרדים לשלום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
האמת על התקשורת בpravda.co.il
אלי,
הרצליה,
17/08/05 16:19
|
אתר הביקורת על התקשורת נפתח- האמת נמצאת בפראבדה: איך התקשורת התעלמה מההתנתקות איך סולפו הנתונים איך הטו את דעת הקהל
pravda.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
להעמיד לדין מתפרעים ומתבצרים
ל"ת
אורלי,
17/08/05 16:19
|
|
 |
18.
ההרס לא יצמיח שלום. ממש לא.
ל"ת
ש הלוי,
17/08/05 16:18
|
|
 |
17.
יום מאד קשה
יעקב,
17/08/05 16:14
|
יום מאד קשה בתנחלויות ממש עצוב ומרגש עד בכי. ראיתי אנשים שבוכים בכי מר כשהם מחבקים את אנשי הצבא, והחיילים פשוט לא מחזיקים מעמד ופורצים גם הם בבכי רב. אפילו שרואים את כל הכאב לב הזה עדיין השמולאנים מקללים ומבזים אותם עם רוע לב. ''ה ישמור לאיזה מצב הגענו ממש מדאיג. אני כואב מאד את המשפחות האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
כל הכבוד לצה''ל ולשוטרים שלנו
צופיה,
דרום,
17/08/05 16:14
|
כל הכבוד לצה''ל ולשוטרים שלנו שמגלים נחישות ורגישות כלפי המתנחלים אין לי מילים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
היכן כל הנביאים למינהם....
פלוני ואלמוני,
אשדוד,
17/08/05 16:10
|
שטענו שהתנתקות לא תיהיה ולא תצא אל הפועל,היכן יהודית פלאות(המתקשרת) והמאמינים האידיוטים שלה?.אני טענתי שלא רק יהיה פינוי , אלה שהפינוי יתבצע יותר מהר ממה שכל אחד דמיין לעצמו.יהודית פלאות טענה שיחסלו את אריק שרון(אין סיכוי שבעולם),שלא תיהיה התנתקות,שתיהיה מלחמת אחים (אין סיכוי שבעולם),שנאבד את הר הבית(אין סיכוי שבעולם),שתיהיה רעידת אדמה(דווקא לזה אני נותן סיכוי),שיהיו גלי צונמי בעזה(אם יהיה צונמי בעזה אזי יהיה גם צונמי באשקלון,אשדוד,ועוד מקומות רבים).תפסיקו להאמין לכל משיחי השקר.אדם שרוצה סיוע ויעוץ שיעשה רב ולא סתם רב אלה צדיק או מקובל ידוע בשמו(במובנים ארציים ועולמים).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ההשוואה של כוחות הפינוי לנאצים
דני ביכלר,
מרכז,
17/08/05 16:05
|
מכובדי כולם : אני אינני בעד הפינוי, וגם לא נגדו. פשוט ללא דעה בנושא !!! מה שהכעיס אותי זה קבלת חילי ושוטרי מדינת ישראל עם טלאי כתום וכתובות בזכות הצורר אייכמן. מכובדי - אבי סטפן, שהוא ניצול שואה ''ובוגר מחנה אושוויץ'' סיפר לי שליהודים בשואה שגורשו מבתיהם לכיוון הרכבות ולכיוון המשרפות, לא חיכתה ''קארווילה'' של 90 מ''ר (למרות שמגיע לכם יותר...), לא עזרו ליהודים בשואה לארוז את חפציהם, לא העבירו אותם בצורה קהילתית למחנות העבודה, ולמעשה הפרידו אותם ממשפחותיהם, הם לא קיבלו פיצויים, ולחלקם גם לקחו קצת את החיים !!! אז נכון, זה לא נעים להיות מפונה מבית חלומותך, לחשוב שממשלתך הריבונית פועלת נגדך, אבל הדרך עד השוואה לחילים ושוטרים - לצוררים, עדיין ארוכה ורחוכה !!!.
אז קצת מחשבה והתנצלות לפני נצולי השואה לא תזיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סבתא בוגרת אושוויץ
חיל אויר,
מזרחה,
17/08/05 23:24
|
כל שנה לפני שבועות סבתא אוספת אותנו המשפחה ומספרת לנו על הגירוש מהכפר בהונגריה הישר למשרפות אושויץ. אף פעם לא הצלחתי לחוות ממש את נושא הגירוש למרות עיסוקי הרב בנושא השואה (גם לא לאחר ביקור במחנות המוות). היום התקשרה סבתא בוכה ואינה יכולה כמעט לדבר - '' ככה זה היה בדיוק, ילדים בוכים , זקנים בוכים , בלבול ואי סדר אנשים מחפשים משהו לקחת איתם,ומצד שני קלגסים בשחור חמושים באלות ונשק מול נשים וטף''. אני לא יכלתי כל היום לצפות בטלויזיה בגלל הכאב אבל מרגע שסבתא התקשרה הייתי חייב לצפות- אולי אוכל סוף סוף לחוש משהו מעוצמת הגירוש . ולא אני השוויתי בין התקופות- מדובר ב''בוגרת אושוויץ''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמעט מדוייקת. כשצה''ל עושה זה
ל"ת
הרבה יותר גרוע!,
17/08/05 17:19
|
|
 |
האנשים האלה לא ייתנצלו בחיים
דויד,
17/08/05 16:24
|
אין להם את ההגינות המינימלית ובגדול הם לא רואים בעיניים בכלל הפאנטיות הדתית מערפלת את דעתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
most of the Chilonim I know
are FANATICS,
17/08/05 17:32
|
|
 |
13.
סוף סוף קציני צהל מחייכים
רמטכל הגירוש,
17/08/05 16:02
|
לאחר הפרצופים האבלים והתרוצים המגומגמים במשך שנים של קצינים שלא יכלו למנוע מרגמות וקסאמים סוף סוף הוכיח אלוף פיקוד דרום שאם נותנים לו שלוש אוגדות הוא יכול לנצח חמש אלפים אזרחים סומק בלחיי קציננו כל הכבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
כמה נקודות מצד שמאל
דודי,
17/08/05 15:58
|
זה כואב וקשה. אין ספק שזו טראומה ומטען כבד לכל החיים בשביל האנשים האלה שאני לא מסכים איתם אפילו על קצה קוצו של יוד, אידיאולוגית כמובן. לא היה כל צורך לבשר לנו שהרס הבתים יתבצע בפרק זמן X. עדיף היה גם שלא ישודר כלל. זה כבר לנעוץ סכין בליבם ואני לא מקבל את זה שמי שלא רוצה שלא יראה. מדובר בגישה. תנו להם לצאת בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
הלוואי
נקמה קדושה,
אי שם...,
17/08/05 15:56
|
הלוואי ויחרבו ככה במהרה לעינינו הבתים של השמלאנים וחבריהם הגויים. ויימחק זכרם מתחת השמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לכם בית
ל"ת
נה נה נה נה,
17/08/05 16:34
|
|
 |
אמן כן יהי רצון
ל"ת
אני,
17/08/05 16:16
|
|
 |
לא לרדת לשפל הזה.
ל"ת
כתום,
ימני,
17/08/05 16:38
|
|
 |
אלוהים לא אוהב אתכם
ד.ד.ד.,
17/08/05 16:37
|
|
 |
10.
בהקשר לדבריו של עוזי דיין
אילן שמה,
נתניה,
17/08/05 15:54
|
אויי לנו אם אדון עוזי דיין משווה את הפינויי למערכה ,תיתבייש לך מר דיין המתיישבים אחינו הם ולא אוייבינו להבדיל ממך ומשכמותך שמזמן הפכו לאוייביי המדינה בלי ידיעתם.אז מה אם היית אלוף אתה מבייש את הדרגות במילותייך.אלה ימים של כאב ולא ימים של שמחה כפי שאתה וחברייך חשים אתם אלה שהבאתם את המדינה לאסון הזה מאז אוסלו תתבייש מר דיין תתבייש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
צפו לקרע ולירידה גוברת! ותתגעג
משה מ,,,,
בת ים,
17/08/05 15:47
|
|
 |
יאללה תרדו
אורי זקהם,
פלסטין,
17/08/05 16:39
|
|
 |
הלו, הכל בידי
מלך המלכים,
17/08/05 16:18
|
|
 |
8.
לא צריך להרוס הבתים והוילות
dafna57,
רמת גן,
17/08/05 15:43
|
ויתרנו על אזור עזה וצפון שומרון,קיבלתי שאנחנו כבר לא בעבר היהודי,התחלנו לחיות בשינוי,אז למה להרוס את מה שבנינו?. אם נשאיר לעניים המוסלמים את הבנינים והוילות יכנסו ויתחילו לחיות טוב,מי שחי טוב צועד לשלום. אם יכנסו טרוריסטים למקומות שויתרנו אז נוכל לחסל את אלה שכבר שנים פוגעים בכול מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרצחת?
וגם ירשת?,
17/08/05 16:45
|
|
 |
אשרי המאמין
אתי,
ירושלים,
17/08/05 16:28
|
|
 |
הוא לא מאמין, הוא מדקלם תעמולה
שמאלנית שונאת,
ישראל!,
17/08/05 17:25
|
אתם מבינים למה היהודים השקיעו דם יזע ודמעות בחולות שוממות, כדי להיטיב עם רוצחיהם.
בכלל, אתם יודעים למה שבו היהודים לארץ ישראל? כדי לבנות לערבים את מדינתם ה-23!
האם כבר אמרתי לכם שהשמאל הוא האויב מספר אחת של העם היהודי?!אמרתי אלפי פעמים וזה עדיין לא מספיק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
שלום רב
אהבה רבה,
17/08/05 15:31
|
אחיי! חיזרו אלינו - כך תוכלו להצתרף אלינו חזרה לעם!
לאחדות יחדיו!
לחיים יחדיו!
לשלמות יחדיו!
וכמובן - שילום מיסים יחדיו!
הבהרה: המושג החדש ''מיסים'' מציין עול כפסי אשר כל אזרח משלם. לא לא... לא 'מקבל' אלא 'מ-ש-ל-ם'. כלאמר עבור אדם X אשר קונה ווילה יכולו עליו מיסים לתשלום, ואם באשר ביתו החדש (מזל טוב) פונה אל הים, ישנו מס ערך נוסף לתשלום. המילה מס, גם מציינת את המושג ''מיסים'' והינה קיצור - אך עדיין יש לשלמו.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת לגבי תשלום מיסים,
בברכה, המילואימניק המשלם מיסים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
אליהו דב,
17/08/05 16:35
|
אני חושב שכדאי שתלך לבדיקות רפואיות דחוף. כל אזרח ישראלי משלם מיסים! [הייתי בשליחות בחו''ל מספר שנים ואפילו עליה לפי החוק הייתי חייב במיסים] האם ידעת שחקלאי קטיף הם היצואן החקלאי מס' 1 בישראל? האם ידעת שעשר אחוזים מצריכת תפוחי האדמה באנגליה הגיעו מקטיף? האם ידעת שהיקף היצוא מגוש קטיף הוא בהיקף של רבע מליארד דולר בשנים האחרונות?! רק לפתוח את העיניין ולהבין שכולנו הולכים לשלם בהרבה מיסים על ההתנתקות הזו ולא לדבר בכל כך הרבה שנאה. שיהיה לך רק טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמריקני מסריח סע ל USA
משלם ?,
ת''א,
17/08/05 16:11
|
המושג Tax Payer הוא מושג מהעולם של האמריקנים בו מישהו קונה את זכותו האזרחית בכך ששומר על החוק ומשלם מיסים
מי שחי לפי הפילוסופיה האמריקקית - שיגור שם יהיה לו נעים הרבה יותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
USA הולכת לשלם לכם פיצויים
ל"ת
קוזקים נגזלים,
שכמותכם,
18/08/05 10:54
|
|
 |
6.
איזה בתים?
לוי,
ירושלים,
17/08/05 15:26
|
|
 |
5.
מהיום אני עריק
עריק,
17/08/05 15:25
|
''כל הכבוד'' לצה''ל
צה''ל הגדול חזר לנצח.אחרי הנצחון במלחמת השחרור, אחרי הנצחון במבצע סיני, אחרי הנצחון בששת הימים,אחרי המפלה ביום כיפור, אחרי המפלה בשלום הגליל,אחרי המפלה בשתי האינתיפדות ,סוף סוף חזר צה,ל לנצח. צה''ל ניצח סוף סוף את גדול אויביו. את בניו שלא העיזו להרים ידיים מול קצין בצה''ל. גבורים על אחים. במלחמה הבאהשתפרוץ תוך זמן קצר אני מזמין את תושבי שינקין וכפר שמריהו לצאת אליה במקומינו. אני וילדי נערוק.אין לנו שום כוונה להגן על מדינת שיינקין לאחר סיום פרק הציונות בהיסטוריה של העם היהודי. הציונות הדתית סיימה את תפקידה. להתראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום
צה גווארה,
ירושלים,
17/08/05 16:13
|
|
 |
4.
זו לא המדינה שלנו
ל"ת
יהושע,
שדרות,
17/08/05 15:22
|
|
 |
3.
כל הכבוד לצה''ל ולמשטרה
חיים,
דרום,
17/08/05 15:22
|
לפני שבוע הייתי מודאג. עושה רושם שההצלחה היא מעבר למצופה.
אני מקווה שכבר מכינים את פקודת המבצע לקראת פינוי היישובים יצהר, תפוח, שילו, חברון ושאר מעוזי הכהניסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה תעשה שיגיעו אליך
שלום,
22/08/05 10:34
|
ביום מן הימים יכול להיות שיחשבו תשמע הם גודלים כי מתרבים כמו חיות הערבים ואז יצתרכו לבא אולי גם אליך או שנחיה ביחד איתם ולא יהיה אפשרות למגר טרור כי זה יהיה מבית ומבחוץ ומהשכן אז בטוח אתה תקלל כל מי שעזר להנתקות, בייייייי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
פעם היית דתי, לא?! איך אתה -
ל"ת
ישן בלילה?!!,
17/08/05 15:21
|
|
 |
1.
כואב הלב
יפה,
ראשל''צ,
17/08/05 15:18
|
|
 |
הטינופת שמגיב לך כאן, כבר
זה סופה של,
ישראל!,
17/08/05 19:19
|
מזמן לא שייך לעם היהודי. הוא בולע בתאווה הסתה גבלסית ומפנים אותה לתיאבון. אין לו שום זיקה לארץ ישראל, ואינו מבין שהוא זה שחוטף בפרצוף.
ואני מקווה שיחטוף עוד, כי מגיע לו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכלל לא כואב. מגיע להם
ל"ת
שמאלני,
17/08/05 16:03
|
|