 |
77.
His lawer was not allowed to
Judy,
USA,
18/08/05 16:18
|
speak with him, that is very trubling. What kind of Democracy is this?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
יחי ההבדל הקטן ביננו לבינהם
יוסי,
קרית אונו,
18/08/05 10:32
|
בעוד אבי המחבל מבכה על כך שחרב עליו עולמו בעקבות מעשיו של בנו. אילו היה פלשתיני רוצח בצורה כזאת 4 יהודים היו יושבים כעת בני משפחתו וחוגגים בצהלות וחיוכים את מעשיו המוהללים של בנם השהאיד הקדוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון ומדוייק, המציאות העגומה
ל"ת
שי,
18/08/05 21:43
|
|
 |
GOOD POINT!
ל"ת
Judy,
USA,
18/08/05 16:13
|
|
 |
יפה דרשתָ!!!!
ל"ת
לאה,
18/08/05 11:05
|
|
 |
75.
חכו ויום שלמחרת ותראו!
ל"ת
רואה בכוכבים.,
18/08/05 10:20
|
|
 |
74.
לא יודעת מיהו אבל הוא לא נראה
ת''איבית,
18/08/05 10:15
|
מתנחל. אין לו את הברק בעינים לא זקן ולא פאות. הוא נראה לי חילוני מטורף בתמונה שבכותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are right!!!!
ל"ת
jew,
19/08/05 20:17
|
|
 |
73.
ערבי שנכנסת אליו הביתה לא יפגע
יהודי אמיתי,
ישראל 1967,
18/08/05 10:02
|
ערבי שנכנסת אליו הביתה אכלת ושתיתה לעולם לא יפגע בך,לא כך קורא לא פעם אצל יהודים מסויימים רצח זה רצח ואין לסלוח על מעשה נתעב שכזה ,זאת כאשר נרצחו אנשים שכל רצונם להביא אוכל למשפחותיהם ועובדים בתנאי עבות אצל ה''ה שולח את תנחומי הכנים למשפחות. יהודי אמיתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are not correct!
ל"ת
Judy,
USA,
18/08/05 16:10
|
|
 |
72.
כן ירבו !!!
ירון,
18/08/05 09:58
|
תפסיקו עם הצביעות תפסיקו עם ההומניות המעושה שלכם כל ערבי הוא אוייב חז''ל אמרו על הגויים: ''כל מאן דעביד לגרמייהו עביד''. (כל מה שעושה גוי לצרכיו הוא עושה זאת) גם כאשר גוי עושה משהו שלכאורה נראה חיובי לצרכיו הוא עושה זאת. כל ערבי שימצא הזדמנות יהרוג יהודים בנפש חפצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולכן מנהיגי עולם משבחים את ..
לא איסטרטג מקצ',
כדי להבין,
18/08/05 10:49
|
שרון. בדיוק מאותה הסיבה! שמחים לאידנו! כשהגויים משבחים אותנו זה תמיד מעורר חשש שהם דורשים את טובתם הם ובטח לא את שלנו. הם תמכו בנו ,בחלקם ,רק אחרי מלחמת עולם 2 אחרי רצח עם. גם בבוסניה התערבו רק כשלא היה הרבה מה להציל כבר. דרך אגב. לאמריקאים יש אינטרס להחזיק רגל במזרח התיכון . כעת הם מתבוססים ברפש בעירק אז לפחות מנסים לנחול הצלחה בפלסטינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we are only 1% from the world
always headline,
19/08/05 20:23
|
we are only 1% from the world but we are ALWAYS in the headlines, this week on the trains to manattan ALL the newspapers gave a FULL coverage.(Front page & 4-5 pages at least ) a WHOLE week for the pullout.
if it was another state, they'll get 3 lines in page 5.
===== we are the heart of the world. we see it time after time. May God bless us. Shabbt Shalom
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לא להעסיק ערבים-זה משיוצא
מחמן פרקש,
18/08/05 09:58
|
|
 |
70.
האמת שונה-שיפטו בעצמכם
רות כהנא,
מורג,
18/08/05 09:56
|
אתמול בסביבות 17:00 הגיע וייסגן, בן ה-38, שעובד כנהג הסעות ובמסגרתו עבודתו הסיע פועלים פלשתינים, לש''ג ביישוב שילה וביקש מים מהשומר. המאבטח הסתובב להביא לו בקבוק מים, הערבי חטף את נשקו של המאבטח והחל לרוץ לעבר אזור התעשייה של היישוב. לאחר מכן הוא פתח באש לעבר קבוצתיהודיםו פגע בחמישה מהם. וייסגן נלחם בו ובקרב נפגעו מספר פועלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
המגפה של ה מאה 21 היא שמאלנים!
ל"ת
שניר,
18/08/05 09:49
|
|
 |
68.
לעם ישראל
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
18/08/05 09:48
|
|
 |
67.
הוכחה שאין קשר להסתה ולרבנים
צחי,
רמת השרון,
18/08/05 09:43
|
הרי לא מדובר בדוס רגיל ששומע לרבנים והולך לגור ביש''ע ממניעים דתיים. אלא באדם פשוט שנהג להתייחס בכבוד לכל אדם, גם לערבים.
מה שככל הנראה השפיע עליו היו הקולות הקשים של ההתנתקות, קולות של אחים שלו מיישמים פשע נגד אחים אחרים שלו. הוא ככל הנראה מצא את האשמה בערבים, ולא בראש הממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
האלימות הימנית
זיבאב,
גוש בשד,
18/08/05 09:42
|
התפרצויות הטרור הימני הן תמיד חריגה. הרוצח הוא תמיד ''מטורף'' שחבריו ובני משפחתו המומים כשנודע להם שדוקא הוא רוצח. הגיע זמן להכיר בכך שבקרקע האידאולוגית של ההתיישבות הכובשת מלבלבים זרעי אלימות והנה הבשילו התנאים לממש את הרצחנות הגלומה בה. כל רוצח הוא מטורף. אך לרצח הזה אחראים כל פעילי הימין. השיח הימני מתנחלי הוא חממה שלא במקרה אותם ''מטורפים'' רואים בה בית. הטירוף מצוי ברעיונות ולכן אל תתחבאו מאחרי גינויים מוסריים. אל תכחישו את אחריותכם לאלימות נגד פלסטינים. על פי המשוואה הגיזענית שלכם, אם אתם מוכנים למלחמת אחים אז מה זה בשבילכם לירות בערבי. אל תתחבאו. אשר וויסגן הוא אתם!! ואת חגיגות גולדשטיין הגבר תחגגו ,ודאי,השנה אצלו בתא הכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
משפחה של שקרנים!
אורן,
18/08/05 09:42
|
זוהי משפחה קיצונית משיחית, ואני אומר זאת מהכרות אישית! שילכו ויעבדו על מישהו אחר, ממש לא ידעו וממש לילדה שלהם ממש אכפת - זה הכל שקר אחד גדול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזה משיחיות?!!
אורן, אתה סתם,
עםארץ!,
18/08/05 11:24
|
משיחיות זה לא קללה, ולא סיסמה. משיחיות זהי התקוה שיש מחר, מחר טוב יותר ליהודים ולעולם כולו, זה תקוה שנחזור למקורות שלנו, לתורה ולבית המקדש. הרי אף אחד לא יכחיש שהבית הזה היה קיים פעמים ובכל פעם 400 שנה בערך, וב''ה יקום ויכונן בימנו לעולם ועד! כבוד ישראל והאדם ואהבתם באמת, זוהי התפישה של משיחיות!!!! בשום אופן לא לבטל את עשרת הדיברות ובטח את הדִברה אל תרצח! אבל גם, הבא להורגך! השקם להורגו. אפילו בשבת יש להגן על עמך ונחלת אבותיך ובשום אופן לא לוותר על הזכויות שלך. כי אז נצטרך לוותר על הכל במוקדם או במאוחר. היל''ת. אלו הם חוקי החיים. לפי תורתנו הקדושה! אז נא ללמוד קצת יהדות כדי שלא נלך לאבוד כמו היהודים המתבוללים בגולה, ולא נדבר סתם שטויות וסיסמאות ריקות שאין אנו מבינים אותם כלל ועקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
סיבה אחרת
רונה,
צפון,
18/08/05 09:36
|
לדעתי זה צרוף מקרים החום המתח העצבים ומשהו אחר גרם לאיש הזה שגר שם לא מטעמי אמונה ודת , לא ברור מה קרה לו איתם בעבר מה גרם לאיש שעומד לקבל כלכך הרבה כסף ולקבל את האפשרות לחיות איפה שבה לו להפוך מאדם רגיש לרוצח .. הוא לא הדפוס של מתנחל קיצוני אבל אני מניחה שמשהו בעתיד יחקור את המניע של האיש לדעתי זה משהו הרבה יותר עמוק ממה שזה נראה ולא בהכרח קשור להתנתקות . חבל שכל חיי אמרו שהעם היהודי צריך להיות שונה מ'' גויים'' בכל דבר והנה משהו מתוכנו מתנהג בדיוק כמותם ובטיפשות יתר בעיתוי גרוע חושב שיציל את העולם שלו ... חבל ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הוא והמחבלת ממקסים אותו החרא
מתנחל=מחבל,
18/08/05 09:15
|
לא להאמין לאיזה שפלות יכול אדם להגיע. שנים הוא מתידד איתם, אוכל איתם ומסיע אותם יום יום. ואז הוא רוצח אותם בדם קר על כלום. אנשים שכל פשעם היה שהיו ערבים. רק החינוך הדתי לאומי המטורף יכול לדרדר אדם לכזאת שפלות. ועכשיו מגלגלי העיינים ממחנה יש''ע מגנים את הפיגוע בדיוק כמו שערפאת ''גינה'' את הפיגועים בזמנו. אז תגידו לי מה ההבדל ביננו לבינם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא זועמים על מחבלים ערבים
שרה,
18/08/05 10:14
|
למה רק מחבלים יהודים זוכים לזעם שכזה! כשיש פיגוע מצד הערבים - כל השמאלניים אומרים: ''לא נורא, עוד קרבן לשלום''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה היה הגנה עצמית-ראיתי הכל
ל"ת
עמי פופר,
ראשל''צ,
18/08/05 09:50
|
|
 |
62.
דת+ הסתה= פיגועים
שמעון,
עמק הירדן,
18/08/05 09:13
|
זה מה שמוכיח שאנחנו לא שונים מהם, עם הסתה ועוני כמו שלהם היינו מגיעים לאותו מצב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תדע אולי ערבים איימו עליו?
ל"ת
כרטיק,
18/08/05 10:15
|
|
 |
אומרים במפורש שהוא לא דתי אלא
חילונית מהמרכז,
18/08/05 10:10
|
בא לשם ממניעים כלכליים אז למה לעשות הכללות של גלוח ראש? בשלילי אתֶ לא עולה על אלא שאת כל כך מוקיע ושונא. את יותר גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האשמה במועצת רש''ע וביבי
הרב אבינר,
18/08/05 10:01
|
הם שהסיתו את האספסוף. וביבי נתניהו שדאג שהאש לא תכבה והשתדל להשלות אותם ולטפח בהם תקוות עד לרגע האחרון. אולי בתקווה שכך הוא שוב יחזור להיות ראש ממשלה על גוויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוצחים בכתום
מיקו תעיזי,
רשפון,
18/08/05 09:52
|
האויב הכתום היכה שוב בערבים חפים מפשע. מחר יהרגו חיילים שלנו! זהו הרצח השני של האויב הכתום תוך שבועיים.יש לפרק את אריאל ושילה. אם החמאס יואיל לירות על מתנחלים, יש את כל ההצדקה להמשיך לפנות את הכתומים תחת אש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11
11,
18/08/05 23:50
|
|
 |
מפד''ל=חמאס=נאצים
ל"ת
ירון חמודי,
חמדיה,
18/08/05 09:49
|
|
 |
ירון מה לך ולחמדיה שאתה
לא מאמינה לך!,
18/08/05 11:33
|
תפוס בכזה ארס של שינאה ושיטנה! אולי אתה ערבי מתחזה?!. קרוב לודאי!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-62
יהודית,
18/08/05 09:35
|
כמכר של המשפחה, אני יכולה לתקן לך בנקודה אחת. שונה מכל אנשי הישוב, אשר ומשפחתו אינם דתיים ולכן אין מניע דתי. עדיןן מעשיו פסול אך מקורו לא ברור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
הרצח הוא רצח אסטרטגי
א-הוד,
ת''א,
18/08/05 09:02
|
המתנחלים מתנגדים לפינוי, זו אחת הטקטיקטות לרצוח ערבים, על מנת שאלה יגיבו, תהיה הסלמה ואז הם יגידו שהפינוי נעשה תחת אש. זה לא חדש, כבר שנים שהמתנחלים מתעללים בערבים, בשקט באין מפריע ואז כאשר הערבים מגיבים, באותה דרך, טרורטסטית, קוראים לזה טרור. הרצח בשפרעם והרצח שהיה אתמול הם נעשו בדם קר, מתוך מחשבה קרה ומחושבת וחלק מהטקטיקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
אריק מפנה תחת אש...הימין!!!
ל"ת
אחד העם,
ישראל,
18/08/05 08:56
|
|
 |
אמת ללא תוספות
ל"ת
מוטי,
18/08/05 09:54
|
|
 |
59.
40 שנה בקבר אין אמונה במתנחל
ל"ת
הרב משה,
18/08/05 08:55
|
|
 |
את מתבטא כמו חמסניק !
ל"ת
אני,
18/08/05 10:11
|
|
 |
58.
להמשיך לפנות גם תחת אש!!!
נעמן,
שפוי,
18/08/05 08:51
|
האויב הכתום היכה שוב בערבים חפים מפשע.
זהו הרצח השני של האויב הכתום תוך שבועיים.
אם החמאס יעיז לירות על מתנחלים, יש את כל ההצדקה להמשיך לפנות את הכתומים תחת אש.
אפילו עדיף תחת אש ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
answer to 58
.a,
18/08/05 23:58
|
|
 |
נעמן ,בכל פעם שאני קוראת את
חיפה הים והרוגע,
18/08/05 10:18
|
תגובות שלך אני כנראה כמו רבים , חושבת שאת כלל לא שפוי. תמהר ותגיע לטפול פסיכיאטרי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה הנחיות שקיבלת ממעבידך ערבים
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
18/08/05 09:07
|
מתי אחיך לוחמי החופש יתחילו לירות??
תמורת 3000 יורו בחודש אתה משמש ''פה'' לרוצחי יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
האשם: הדיקטטור שדחף לפינה
הרצח מתועב,
אנטי יהודי,
18/08/05 08:45
|
אין כל ספק שאילו היה הגירוש נעשה בדרכים 'דמוקרטיות' פחות מסריחות, היו הערבים בשילה ובשפרעם חיים עוד איתנו. שרון דוחף לפינה אנשים שהדיקטטורה עלתה להם לראש והם אינם מסוגלים למצוא דרכים לנתב את הכעס והתיסכול למקומות אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
תנו להם רובים
מנסור,
שפרעם,
18/08/05 08:44
|
|
 |
בינתיים דוקא להם יש נשק
rrr,
18/08/05 10:11
|
ולמתנחלים אין איך להגן על עצמם אני נגד פיגועים מכל הצדדים, אך זה שכתב תגובה זו - בהחלט שונא ישראל ומצפה שישפך כמה שיותר דם יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
הרבה פלסטינים היו באים....
אריה,
ת''א,
18/08/05 08:42
|
עכשיו יבואו פחות. לא נורא. הזמנים קשים וכולם סובלים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצדקה לרצח?
מתי,
ירושלים,
18/08/05 10:13
|
אולי מעז יצא מתוק. נלמד לחלק גם את הציבור הערבי ל מטורפים ולאחרים שבעצם רוצים לחיות כמונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
כשמיישמים מדיניות שמאל....
מיכל,
18/08/05 08:37
|
... הדברים יוצאים מראציונאל והאירועים הופכים מסויטים. האידאות של השמאל פשוט דפוקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות!
ל"ת
מר''ג עברתי את,
הכביש לב''ב,
18/08/05 10:13
|
|
 |
מה שמאל? על מה את מקשקשת?
דויד,
גליל,
18/08/05 10:10
|
איזה שמאל בראש שלך? כבר שנים שהימין בשלטון. אריק שרון הוא בימין, ואולי הוא שמאלה ממך אבל הוא עדיין ימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
LOOK AT THE LITTLE JEWBOYS
ALON,
18/08/05 08:26
|
THAT SUDDENLY CAME OUT OF THEIR HOLES, ALL THESE LITTLE PASRASITIC SMALLANIM, ALL THESE YAFEY NEFESH THAT HAVE NOTHING TO SAY WHEN JEWS ARE MURDERED BY ARAB TERRORISTS, ALL WE HEAR FROM THEM IS THEIR UNDERSTANDING TO THE ATTACKS, AS THEY ROLE THEIR EYES AND CLAIM THAT ITS THE FAULT OF THE ''KIBUSH'' SUDDENLY WHEN ARABS ARE DEAD, IT IS SUDDENLY A MURDER CASE, THEY WERE MURDERED THEY DID NOT JUST DIE OR GOT KILLED (APERANTLY ONLY NON JEWS CAN BE MURDERED ACCORDING TO THE SMALL) WHO ARE YOU SMALLANIM LO YEKARIM? WHAT IS YOUR IDENTITY? WHAT SIDE ARE YOU ON? IN THE PAST US JEWS HAD TO FACE THE MITYAVNIM, THE KAPOIM, TODAY ITS THE SMALLANIM.
SIGNED HILONI SABAR ASHKENAZI
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hilony sabra dafuk
.a,
19/08/05 00:00
|
|
 |
מעניין... באמת מעניין.....
היפוך יוצרות,
טיפוסי לימין,
18/08/05 10:33
|
אנחנו לא שמענו אתכם ימנים מאוד לא יקרים מגנים את גולדשטיין, את עמי פופר, את זאדה וכעת את זה שאיני זוכרת את שמו - כולם ארורים בני ארורים. ועוד לא אמרתי - יגאל עמיר ימח''ש וזכרו. אבל בקלות רבה היוצרות מתהפכות, ואת שאתם שנים עושים בקשיות לב מאוד לא יהודית, בחוסר חמלה ובשנאת ערבים תהומית ומטורפת, אתם מטילים עלינו על השמאל. רצח הוא רצח הוא רצח - בין שהאחראי לו הוא מוסלמי נוצרי הוא יהודי. מחבל הוא מחבל ואחת היא לנו אם הוא מוסלמי נוצרי או יהודי. ואולי אף יותר מכך - רצח ע''י יהודי הוא חמור שבעתיים מאחר ו''העם הנבחר'' קבל מאלוהיו כמה ציווים: אהוב את הגר שבתוכך, ומעל הכל - לא תרצח. לא נאמר שם לא תרצח יהודים, נאמר שם לא תרצח, אבל רוצחי ומחבלי הימין רוצחים מסתבר בעיקר ערבים, אבל גם יהודים מקומם לא נפקד ברשימתם השחורה. דמגוגים שטניים ושקריים זה אשר הינכם, ובעת שאינכם מסוגלים לתת מענה על הטירוף שאוחז בקהלכם - אל תטילו עלינו את מארתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Murder is murder
מתי,
ירושלים,
18/08/05 10:20
|
There is nothing to do with Left or Right. Murder is Murder and a none Jewish thing nonewhatsoever - ass Drukman himself defined the act. If the oposite to ''YAFFEH NEFESH'' is the UGLINESS that you broadcast - I'd better be a ''YAFEY NEFESH'' - There is nothing that associates you with the the Jewish great people. Moral is one of the important aspects of Judaism. Your out of it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לתגובה
ל"ת
ירבו כמותך,
18/08/05 10:59
|
|
 |
52.
ההתנתקות תביא טרור -
אורי זקהם,
פלסטין,
18/08/05 08:16
|
טרור של המחבלים הכתומים. זה לא עשבים שוטים, זה יער פרא. בהסתה של מועצת פשע (עוד מעט כבר לא צריך את האות ע'!) ואלה הנקראים שם ''רבנים'' (למרות שהם פשיסטים עובדי אלילים - לא עובדים את ה' אלא את מולך ''ארץ ישראל'') הם ממשיכים לבצע מעשי רצח. דיבר עליהם יחזקאל (פרק ל''ג):
כג וַיְהִי דְבַר-יְהוָה, אֵלַי לֵאמֹר. כד בֶּן-אָדָם, יֹשְׁבֵי הֶחֳרָבוֹת הָאֵלֶּה עַל-אַדְמַת יִשְׂרָאֵל אֹמְרִים לֵאמֹר, אֶחָד הָיָה אַבְרָהָם, וַיִּירַשׁ אֶת-הָאָרֶץ; וַאֲנַחְנוּ רַבִּים, לָנוּ נִתְּנָה הָאָרֶץ לְמוֹרָשָׁה. {ס}
כה לָכֵן אֱמֹר אֲלֵהֶם כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, עַל-הַדָּם תֹּאכֵלוּ וְעֵינֵכֶם תִּשְׂאוּ אֶל-גִּלּוּלֵיכֶם--וְדָם תִּשְׁפֹּכוּ; וְהָאָרֶץ, תִּירָשׁוּ. כו עֲמַדְתֶּם עַל-חַרְבְּכֶם עֲשִׂיתֶן תּוֹעֵבָה, וְאִישׁ אֶת-אֵשֶׁת רֵעֵהוּ טִמֵּאתֶם; וְהָאָרֶץ, תִּירָשׁוּ. {ס}
כז כֹּה-תֹאמַר אֲלֵהֶם כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, חַי-אָנִי, אִם-לֹא אֲשֶׁר בֶּחֳרָבוֹת בַּחֶרֶב יִפֹּלוּ, וַאֲשֶׁר עַל-פְּנֵי הַשָּׂדֶה לַחַיָּה נְתַתִּיו לְאָכְלוֹ; וַאֲשֶׁר בַּמְּצָדוֹת וּבַמְּעָרוֹת, בַּדֶּבֶר יָמוּתוּ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
כמה מסוכנים המתיישבים האלה
אוי לנו שיש,
דבק בנו הרקב,
18/08/05 07:53
|
בשניה הבן אדם הפך להיות רוצח בדם קר ורצח באחת ארבעה אנשים שעבד איתם הוא לא שונה מהחמאס והגיהד להיפך הוא גרוע מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה מסוכנים השמאלנים ההלו
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
18/08/05 09:11
|
|
 |
מי שתומך ברצח לשמו
מתי,
ירושלים,
18/08/05 10:26
|
לא יכול ליכלול עצמו במסגרת העם היהודי. זה נוגע לשאלה - מה זה אומר להיות יהודי'' מבחינה פנימית ורוחנית. אין שום דבר יהודי במה שהרוצח הנ''ל עשה וזאת לא דרכנו ולא משנה באיזה צד של המפה הפוליטית נמצאים. זאת שאלה של איזה מין בנ-אדם אתה עוד לפני שאתה מחליט במי לתמוך בבחירות. קולות כמו אלו שאתה משמיע מחרידים כל תקווה למצוא מסביבנו בני אדם סבירים וכן - יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת הסבר בבקשה?
יצחק ירושלמי,
18/08/05 08:21
|
לא הבנתי מדוע הוא יותר גרוע מרוצחי החמאס, או לחילופין מחיות הג'יהאד, רק משום שאינך מסכים עם המעשה (שאגב גם אני איני מסכים איתו) אינו עושה אותו יותר גרוע. ומכאן אני מגיע למסקנא שצורת הסתכלותך (תרתי משמע) היא שעדיף ה-כ-ל (כולל מות אלפי יהודים) העיקר שלא נהיה חלילה עם כובש. נו רחמנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אומר לך מדוע הוא גרוע יותר
העם הנבחר,
עלאק,
18/08/05 10:38
|
הוא גרוע יותר מאחר והוא נמנה על ציבור מאמינים דתי, שקבל עליו עול מצוות. בתורת ישראל, כשירד משה מהר סיני, ניתנו לנו 10 הדיברות, וביניהן לא תרצח. לא נאמר שם לא תרצח יהודי(!), נאמר שם לא תרצח. אז אדם מאמין שמתיימר להציל את עם ישראל וא''י - חובה עליו ראשית לכל לפעול עפ''י ציוויי אלוהיו. והיה ועבר על איסורי התורה - גרוע הוא מכל מחבל חמאסניקי המחונך לצערנו על תורת הג'יהאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
He learn from them
Abou Amri,
usa,
18/08/05 08:07
|
|
 |
50.
חידה?
מוטי, אב ללוחם,
18/08/05 07:48
|
היה לו סרט כתום על האנטנה?, היתה לראשו כיפה? הוא האמין באלוהים? הוא לא למד את עשר הדיברות?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
על מה ילין השמאל?!
Avi Ecuador,
18/08/05 06:06
|
אצל הערבים הם אומרים שזה נורמלי הרצח והם זכאים לפרסים ומדינה על זה. השמאל פשוט צבועים, מעודדים רצח (ביהודים כמובן) שמחים כשיש רצח וסיבה להסביר את הטמטום והבריחה, דוחפים אנשים נורמלים (שבעמים אחרים היו מפוצצים כבר מזמן את כל העולם) לפינה ועוד רוחצים את ידיהם כפונטיו פילטוס ומפגינים טוהרה לפנינו. מדובר בארורים משמאל? נו אז נכון, רצח זה לא בסדר, גם רצח בהפיכה הצרפתית לא היה בסדר והשמאל רואה ברוצחים אבות הדמוקרטיה המודרנית, גם הרצח באלטלנה לא היה בסדר והשמאל רואה בזאת הכרח, גם רצח רבין לא היה בסדר ולך תדע מה תגיד ההסטוריה שזה הביא, בטח הימין יכתוב את ההסטוריה אם עם ישראל ישרוד ובטח אם ישראל לא תשרוד השמאל לא ישרוד והימין שוב יכתוב את ההסטוריה. כך שההסטוריה לפעמים נראת אחרת בעתיד ואידיוטים לא תמיד שורדים או נכון יותר לרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
they might talk about you
ofer,
18/08/05 19:19
|
well you know not every generation we find an ass parrot like you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצאת לך אהדה
יוקה,
קליפורניה,
18/08/05 09:25
|
איזה יופי שרית המרוקנית מזדהה עם כתיבתך יצאת גבר יש אהדה לדברי ההבל שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מישהו מבין מה הוא כותב האידיוט
ל"ת
אקוודור?,
18/08/05 09:18
|
|
 |
וואלה
שרית,
18/08/05 08:13
|
|
 |
סימן טוב ומזל טוב
יוקה,
קליפורניה,
18/08/05 09:21
|
איזה כיף אבי הטמבל מצא איזה אהבלית שחושבת כמוהו ואפילו לא מספיק חכמה מלכתוב את זה
יאאללה תתחתנו שרית הספרית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו, עוד אידיוט
Avi Ecuador,
18/08/05 17:40
|
אני מוריד עליך את המיים, אתה שוקע מהר וצף כל חודש, מקווה שיספיק לך לחודשיים הפעם ואם לא אז יש לי בשבילך תוספות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי זו האהבלית יוקה! עוד סוטה
קליפורניה,
18/08/05 10:25
|
|
 |
48.
Where is ahavat Israel?
Hillel,
USA,
18/08/05 05:48
|
No one knows what drove this man to act the way he did? The whole event is still unfolding. Even his family is surprized by the news. Blaming the act of one man on whole community is like blaming all the Jews for for the act of one person who is a Jew. Those who spew hate may like to know that Israel does not have many friends today.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
העם המופרע הזה .. שלי?
זה חלום?,
18/08/05 05:04
|
פעם חשבתי שיהודים זה שיא הטוהר... אני מתבייש שצומחים מתוך עמי פסיכופטים משיחיים בדומה לפסיכופטים המוסלמים. זה מראה שרבני המשיחיות מסוכנים לעם ישראל לא פחות מהחמאס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמרחם על האכזריים...
Dana,
18/08/05 10:00
|
סופו שיתאכזר על רחמניים -
זה מה שקרה לכל השמאלניים: מצד אחד מרחמים על המחבלים הערבים ה''מסכנים'' ומנסים למצוא להם הצדקות, אך למתיישבי גוש קטיף - זועמים, מקללים בשיא השנאה כל מה שקשור ליהדות - מוציא רק שנאה ... אולי עוד מעט תהפכו לאנטישמיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מחבל יהודי מטורף
ל"ת
ארי,
18/08/05 04:58
|
|
 |
ולהרוג יהודים לדעתך זה טוב?
אביעד,
18/08/05 09:56
|
האדם האומלל הזה הבין שצבא תגן רק על הפלסטינים. כשיש פיגוע לישראלים - יופי - עוד קרבן לשלום, לשמחה של הערבים אין גבול - חגיגות וכו'... - זה בסדר ? כולם שותקים או מרחמים על המחבל הערבי ''המסכן''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
intresting
not important,
jerusalem,
18/08/05 02:54
|
how comes that last week, all the media was bussy saying that natan zeda was CHAREDI and everything, now since the media havent mentioned that he is CHAREDI i assume he isnt, so if he isnt, how comes the media didnt say he was CHILONY ???/
i come to 1 conclusion, that we CHAREDIM/SEFARDIM/YEMIN CHILONY have to save this country from the SMOLANIM.
lets terminate them out of here, let them go to their beloved europe, where they can wait for the next hitler to come (maybe he'll be a muslim.)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Your observation id good
AvnerA,
18/08/05 08:21
|
|
 |
Dude, you are obiousley wrong
THE MAN,
18/08/05 04:54
|
The SMOLANI who get out our soldiers from Lebanon, Who made peace with Egypt and Jordan. I think you need to be up-to-date with your details before making some wrong conclusion! You are continuing what the RABIS said, but you forgot they used the God's good name for their devices. Don't worry, Soon you'll see smart country and not some RABIS who are think they are overlaw! They supose to be democratic, not telling lies behind the lines. Oslaw was a great agreement, till Rabin(rest in peaces) was assassnaited by some Jewish MURDER. If Rabin would have know what they gonna do with this term, I can ensure you that they' would act other way. Be smart, not too religious!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
הדיקטטור המטורף גרם שזה יקרה!!
שמעון,
ירושלים,
18/08/05 02:54
|
לעצור את הטירוף של שרון מייד ולאשפז אותו במוסד לחולי רוח לפני שכל המדינה תיהפך לפושעי מלחמה כמו שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון מנהיג בסד''ג של צ'רצ'יל
שר ההיסטוריה,
18/08/05 09:21
|
אריאל שרון עומד בשורה אחת עם מנהיגים כמו צ'רצ'יל, דה גול, רוזוולט, נלסון מנדלה ודה קלרק. הוא מוביל את עמו בבטחה לעבר העתיד מבלי שירשה לחבורת הזבובים והיתושים הכתומים להסיט אותו מדרכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה מה שהוא ואתָ חושבים!!!!
תקרא שוב את,
ההסטוריה!,
18/08/05 11:48
|
הוא רוצה להחשב בהסטוריה ככזה! אלא שלהבדיל, המנהיגים שהזכרת דרשו את טובת עמם ולא גרמו להם כאב וסבל. נהפוך הוא! ואילו שרון הפך עורו לגמרי רק על מנת שיזכרו אותו בהסטורית העמים לא כמי שגרם לטבח בסברה ושתילה, אלא כ''מנהיג דגול''! ''הומניסט''! שהתחשב בעם הפלסטיני ודאג לשקמם על חשבון עמו שלו. איזה רשע ונבזות. איש קטן וניכלה!! הוא מתחשב רק בגויים ודעתם חשובה לו יותר מ50% מעמו שלו. אוהבי הארץ ותורת ישראל שבחרו בו. הוא יזכר לדראון עולם. זה יהי'ה סופו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לאל שיש לנו את שרון
דליה,
18/08/05 08:37
|
אולי סוף סוף נוכל לבנות פה באזור חיים קצת יותר שפויים ויהיה שקט לדורות הבאים.ובכלל אתם אנשים מאמינים ש''הכל משמיים'',אולי באמת משמיים מכוונים את מהלכיו של שרון ו''הכל לטובה'' כפי שאתם נוהגים תמיד לומר??איפה האמונה שלכם הפעם?!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למען האמת
פסיכיאטר מחוזי,
18/08/05 05:21
|
אתה הוא זה שנשמע מטורף, ואילו שרון הוא השפוי בכל הסיפור הזה.
זה די אופייני שמטורפים חושבים שהם דווקא השפויים וכל האחרים לא. חחח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
איזה כיף שהרסנו לשמאלנים את
חנה,
הגולן,
18/08/05 02:51
|
|
 |
איזה כיף שמגרשים אתכם מהבית
ל"ת
חחחחח,
18/08/05 08:12
|
|
 |
לחנה מהגולן, יומך יבוא
ל"ת
רודף צדק,
רמת אביב שלי,
18/08/05 06:43
|
|
 |
וואלה חנה.....
בני,
18/08/05 05:07
|
|
 |
42.
אז אנחנו כן בני דודים
ש,
18/08/05 02:50
|
|
 |
נו באמת
שמעון,
ניו יורק,
18/08/05 06:15
|
|
 |
41.
זה מה שקורא כשהאשה מארחת ערבי
עמית,
חו''ל,
18/08/05 02:34
|
המשפחה רחמה על אכזרים וסופה להתאכזר לרחמנים. ילדהם הקטנים מסכנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כל כך מוזר, ויחד עם זאת...
cyrano,
ארץ העריק,
18/08/05 02:27
|
יש באקט הזה סימן, שבמישור הלאומי חייבים לתת עליו את הדעת, והוא, שכאשר יעצימו את עוצמת הכאב לגבולות אסורים, הנשמה כבר מאבדת שליטה על השכל, ובבקשתה את הפורקן, היא פועלת בצורה הרטית וכאוטית... האדם הזה שרצח, לא הביו בזיק אירון של השפיות שהייתה לו לפני המעשה, את המחיר הכבד שהוא, אבל יותר ממננו, משפחתו ישלמו על מעשה זה ?.... ידע גם ידע... אבל זה היה שניה אחרונה לפני שהכאב התגבר עליו, והכאב הזה , אמר לו שבמקביל להריסת כל עולמו הפיזי, יקשה עליו להמשיך חייו ען הריסת עולמו בידי אשר נחשבו אחיו עד אותו רגע... תקיעת הסכין בגב, פשוט תקשה עליו להבין את פשר החיים, כי בשבילו, כמו בשביל הרבה נמאד אחרים, אין דבר נורא מאשר בגידה, ורק המוות אולי יכול לפרוק את הכאב של זאת.. אולי הוא הרגיש שהוא היה רוצה לפרק את כאבו במי שאחראים על כאבו זה, אבל ערכי עולמו הפנימי אוסרים איסור חמור להרוג יהודים, אפילו שהם בוגדים... ... ואז, בשביב אחרון של השתלטות הכאב על השכל, אמר ךעצמו, יש לי חברים בצד השני, כאלה שבגללם היהודים עושים לי את זה...אני טעשה להם שישרגישו פעם אחת את אשר אני מרגיש ... שהם רוצחים , ואני מגורש... והפעם, ולו רק הפעם, אני רוצה שהם ירגישו את אשר כופים עלי להרגיש... לא שאני מצדיק את מעשהו, אבל מי יודע בכמה פסיכולוגים עוד יהיה צורך כדי שיעזרו לרפא את הפצע הזוועתי שנפער בנפש ה- 1800 משפחות בתוך העם שגורשו מביתם, וכמה עוד אלפי פסיכלוגים ופסיכיאטרים יצטרכו כדי לרפא את הרבבות הנוספות שמעשה זה יוצר בזכרון הקולקטיבי שלהפ פצע שיקשה להגליד, וצלקתו תתאחר מן הסתם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הודעה חשובה לאמריקאים!!!!!!!!!
עירית,
חיפה,
18/08/05 02:20
|
חיסלנו את אוסאמה, סוף סוף אתם יכולים להפסיק לחפש. וחוץ מזה ישר כוח למתיישב האמיץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
טוב, אז כמו שאמרתי ...
מני מזוז,
18/08/05 01:57
|
לא הוכח שום קשר. הרצח נגרם עקב כשל אבטחתי של הש''ג שלא הצליח למנוע את חטיפת הנשק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
כל הכבוד
ל"ת
אזרח,
18/08/05 01:55
|
|
 |
התיחסות ל-37
חנה הגלילית,
דרום,
18/08/05 02:34
|
|
 |
36.
להרוס לו את הבית?
אורן,
תל אביב,
18/08/05 01:44
|
לכל המגיבים המיליטנטיים אם לא ידעתם כדאי שתדעו עכשיו שכבר די הרבה זמן צה''ל לא הורס בתים של מחבלים לפי המלצתה של וועדה בנושא שטענה שאין לזה כח הרתעה אני לא יודע אם אני מסכים עם מסקנות הוועדה אך על כל פנים אלו העובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we jwish
sara,
n.y,
18/08/05 05:09
|
|
 |
35.
הבן אדם חרד לעתידו הכלכלי וזהו
יניב,
18/08/05 01:41
|
הוא לא עשה את זה ממניעים אדיולוגים העבודה שלו הייתה להסיע ערבים מזה הוא התפרנס הוא פשוט לא ראה שום עתיד כלכלי לעצמו אחרי ההתנתקות לכן כבר לא היה איכפת לו אםילו למות זה מה שקורה במדינה הזאת בגלל המצב הכלכלי הרעוע אנשים חיים פה בלי תקווה וזה מיתפוצץ בפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת...
רם פרס,
18/08/05 04:02
|
אז זו לגיטימציה לדעתך גם לכל אדם שפוטר ממקום עבודתו לרצוח את מעבידיו...? או סתם אנשים...? יאללה, אין לי עבודה - קדימה להרוג. בחיי שאתה מטומטם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ליניב התמים - 35
ברטה השמנה,
מרכז,
18/08/05 02:37
|
|
 |
34.
שהערבים ינטשו ולא יהיו להם ,,,
מנחם,
אשדוד,
18/08/05 01:24
|
|
 |
קודם תנטוש אתה את אשדוד
ערבי,
18/08/05 09:26
|
שהיא במקור עיר ערבית פלסטינית בשם ''אסדוד''!!!
תלמד היסטוריה יא טמבל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלוי מתי ההיסטוריה מתחילה אצלך
ל"ת
אזרח,
מרכז,
18/08/05 17:35
|
|
 |
33.
איזה חדשות...אדם נשך כלב!
שלכם, באהבה,
18/08/05 01:21
|
כמובן, כל אוהבי השלום שכחו כמה פעמים כלב נשך אדם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
למנות אותו לראש הממשלה מייד!!!
חיים,
ירושלים,
18/08/05 01:14
|
|
 |
לשרוף אותו בעודו חי
אנטי ציוני,
18/08/05 09:03
|
ולעצור מיד את כל אלה המצדדים במעשיו!! כי כולם רוצחים ומסוכנים לא פחות מהמחבל המתועב הזה!
For English speaks: If you support this terrorist, you will immediatly be put in a BIG jail where you can NEVER get out of it, hopefully together with this Terrorist
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז!
ל"ת
חן,
תל מונד,
18/08/05 03:49
|
|
 |
i agree
as,
N.Y,
18/08/05 02:57
|
with him as PM israel still has hope.
lets use our nukes in case anyone wants to mess with us
WEISGAN FOR PM, the last hope for israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
המפלצת האמיתית היא רבני יש''ע
נתי,
לעצור אותם!!,
18/08/05 01:12
|
ששולחים זרועות לכל מקום גם בלי לנכוח בו, כמו שעושה כל ארגון טרור ש''מכבד'' את עצמו - ראה דוגמת אל קאעידה שאי אפשר לקשר את תאיו ה''עצמאיים'' אל ראשיו ובכל זאת הם אחראים למעשים שרבני יש''ע יכולים רק להתפלל אל שכמותם - כמו שהם אכן עושים יומם וליל. קובץ המטורללים הזה הביא לכל כך הרבה מוות וכאב במדינה הזאת ואצל שכנינו, כל כך הרבה זמן, שפשוט לא ברור לי איך מדינה שרוצה לחיות ולהישאר שפויה, שלא לדבר על דמוקרטית, יכולה להבליג עוד. רק לפני שבוע שלל היועץ המשפטי לממשלה את הקשר שבין ראשי הטרור היהודים של יש''ע לבין מעשי הרצח, בהשתמשו בדוגמת רצח ראש הממשלה על ידי שליח נקלה נוסף שלהם, שכמובן ''אין שום קשר'' בינו לבינם, שכמובן ''היה עצמאי''. זאת רק דוגמה לאימפוטנטיות הויימרית של המדינה הזאת, ולעומק שאליו מחלחלת חוסר היכולת של המדינה היפה שלי לשמור על חייה מול הבן-לאדנים שלנו. חובה עלינו לזרוק את חבורת הברברים של יש''ע (או כמו שעלינו לומר מעכשיו - יו''ש) לבור מטונף שדומה לזה שהם מחזיקים בראשיהם, שממנו לא נשמע מהם עוד! די לנו מהם ומשכמותם, בואו נשאיר את אוסאמה לעיראק ואת החמאס לפלשתינאים, אין לנו צורך בזוועתונים כאלה משלנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מצב שתצא מהחשיבה הדוגמטית
cyrano,
ארץ העריק,
18/08/05 02:53
|
הזאת שלך , ולשים קצת את שנאתך היוקדת לדתיים בצד?... כי , אתה מבין, היא לא מביאה דבר טוב איתה, ההיפך... הרי את היודע כמוני שאין קשר בין ראשי יש''ע ולרבנים לרצח הזה... כל התנהלותם, דבריהם, מעשיהם , הטפותיהם, נוגדות מכל וכל לביצוע מעשים כאלה, ומח כמוך יודע את זה?.. כי הרי איך הציבור היהודי הנפלא הזה יכול להטיף למשהו הנוגד את הבסיס המוסרי עליו נעשת התורה שהחא, אם לא הבנת זאת, כור ההיתוך של עמנו: לא תרצח נאמר בה, לא תרצח צווינו, וציווי זה חרוט על לוח נשמתו של כל יהודי , דתי או לא דתי אז אתה , יותר מכל אחד אחר יודע, שאתה משלהב יצרים ויוצר אקט פסול של דלגיטימאציה כלפי החלק הכי טוב שבינינו השומרים על הגחלת היהודית שבנו מדורי דורות ועל ייחודנו כעם המוסרי ביותר, וכל עמי העולם מתנהלים לאור מוסריותנו זאת... אז , אתה צריל להבין , שאם למרות הכל , מישהו מאיתנו מבצע מעשה כזה, ושים לב, הוא אף לא נחשב ל''ימני קיצוני'', ובעשותו זאת ברור לו שהוא הורס את עצמו ואת משפחתו עד הסוף, אז הוא עושה זאת ברגע של איבוד השפיות... ... למרבה הצער הדברים שאתה מבטא והדרך שאתה עושה זאת, הצליחה לגרום למי שחשבנו כמוביל המחנה הלאומי ושנבחר ברב קולותינו למעשים שגרמו לאדם זה לעשות את אשר עשה... .. יש לה להסתה שלך כוח משחית, כי היא מכניסה את הרע הזה בתוכנו, הגורם לנו לעשות מעשים שבמצב נורמאלי לעולם, אבל לעולם לא היינו מסוגלים לעשות... אז אם עוד קצת נשמה יהודית נותרה בך ורצת סכל, מעבר לשנאה היוקדת שפיתחת בך כלפי העם שלנו שהיא כשלעצמה חומר לפרוייקט בתחום הפסיכולוגיה, תפסיק בחייך, אתה לא עושה טוב לאף אחד, ובעיקר לא ליהודים שבתוכנו... אתה רק מספק מזון לאנטישמים... ואתה הרי לא מעוניין בזה, כי אתה לא כזה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי!
הינדנבורג,
ברלין,
18/08/05 02:45
|
''האימפוטנציה הויימארית'' - מתאים לנו כמו קונדום ל...
צודק 1000%. היה צריך לרוצץ אותם אחרי המחבל המתאבד הראשון - ברוך גולדשטיין, אבל כמו שאמרת - ויימאר זה ויימאר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבני ישע
מ,
מרכז,
18/08/05 02:10
|
|
 |
30.
השוני ביו טרוריסט פלסתיני
פרטונה,
18/08/05 01:08
|
לעשב שוטה יהודי הוא: טרוריסט פלסתיני, רוצח שלושים פוצע חמישים, הורסים לו את הבית, עשב שוטה יהודי אחרי שהורסים לו את הבית, הוא חוטך אמוק חוטף נשק וירה בשני פלסתינים תומכי טרור. בכדי שלא יהרסו להם את הבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך חד וכל כך נכון..
cyrano,
ארץ העריק,
18/08/05 03:01
|
העשב השוטה שלנו עושה זאת שאקט של איבוד השפיות של רגע, בתגובה למצב שכפאו השד, העשב השוטה הפלסטיני עושה את זה כחלק מדרך חייו, הרואה בנו מטרה לסיפוק אמונתו לשאהידיזם כמטרה עליונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
חבל שאין עוד כאלה
אודי החולוני,
18/08/05 01:00
|
חבריה אתם שוכחים את כל סידרת הפיגועים שעברנו יש אנשים שנשארו עם צלקת לכל החיים וגם יש אהשים שזוכרים בשבילם כל הכבוד שיתחילו הערבים לפחד גם ממנו עם ישראל אוהב אותכם יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
האשמה במועצת רשע ופשע.
יגאל כהן,
רחובות,
18/08/05 00:54
|
הם שהסיתו את האספסוף. וביבי נתניהו שדאג שהאש לא תכבה והשתדל להשלות אותם ולטפח בהם תקוות עד לרגע האחרון. אולי בתקווה שכך הוא שוב יחזור להיות ראש ממשלה על גוויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגעל, אתה חבר שר''ץ?...
ל"ת
יוסי שריט,
18/08/05 01:46
|
|
 |
27.
למועצת יש''ע ולרבנים הנלווים
אתי,
18/08/05 00:54
|
הזו הירושה שתרצו להשאיר לבאים אחריכם? כוחנות ודורסנות? ביזוי הדגל והצבא? אידיאולוגיה היא לא רק מנת חלקם של הימניים שבינינו. מה למשל היה קורה אילו היה קם מישהו ומבקש מהחיילים ששומרים על פנאט זה או אחר שהחליט להקים מאחז על איזו ג'בלעה בשומרון שיסרבו פקודה ושחייהם שווים יותר ממוות על אותה ג'בלעה בגלל אותו פנאט. לכל מטבע יש שני צדדים - כמו שאתם קוראים לחיילים לסרב פקודה לפינוי אנו יכולים לקרוא להם לסרב לשמור שם. הגיע הזמן שתתעשתו ותחשבו מה הלאה. רבותי הבאתם קרע על העם הזה, שיקום מישהו שנותר בו עדיין קצת שכל וינסה לאחות את הקרעים. במלחמה כמו במלחמה, אתה יודע איך היא מתחילה, את לעולם אינך יודע איך היא תסתיים. ותחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
להרוס לו את הבית, כמו לכל מחבל
חיים,
דרום,
18/08/05 00:53
|
כשערבים רוצחים יהודים הם מקבלים את העונש שמגיע להם (אלא אם כן הם משתחררים בעיסקה דבילית. חבל שאין עונש מוות). לעומת זאת מחבלים יהודים כמעט ולא נענשים ויוצאים החוצה בשיטת הדלת המסתובבת, ממש כמו ברשות הפלסטינית תחת שלטון עראפת.
בלי עונש מרתיע, קיצונים אלימים מהימין ימשיכו לרצוח ערבים (ובשלב מסויים גם יהודים, כי כל מי שלא איתם הוא נגדם).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להרוס את ביתך ,חיים מנובל
אלעד,
תל אביב,
18/08/05 05:09
|
הייתי הורס את ביתך ובמקרה הטוב הייתי נותן לך לגור עם חבירך בעזה. ואחד כמוך שמעורר בי סלידה ואיבה ליהודים כמוך ולא היהודי שהרג כמה ערבים. ובכל מקרה אני מגנה את זה ואותך חיים עוד יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
כיפות סרוגות
שלו,
18/08/05 00:50
|
|
 |
הוא לא חילוני?
ל"ת
הוא לא חילוני?,
18/08/05 08:02
|
|
 |
24.
בטח עיקר החקירה תתמקד ב ..
מ.ל,
18/08/05 00:50
|
מאיפה הוא השיג את הדוקרן ומה הוא התכון לעשות איתו!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה הם אמרו?
זאב,
מרכז,
18/08/05 00:47
|
שאם תסתובב הם יתקעו לך סכין בגב שהם מבינים רק כח שנקמת דם זו תרבותם שהם מפנטזים שאי אפשר להאמין להם תזכירו לי, אמרו את זה על ערבים או על יהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
בישראל דורשים: קחו את הנשק
החמוש המתחמש,
18/08/05 00:47
|
מרעולי הפנים.
ברשות אומרים: כן עוד רגע, גם קפה אתם רוצים עם זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
strange
אלי,
18/08/05 00:46
|
סיפור מוזר. בדרך כלל יש סימנים מוקדמים. אומרים אחר כך שהכתובת הייתה על הקיר. הפעם זה יותר מוזר.
ההתנתקות הזאת משפיעה חזק על אנשים - ומי שמלכתחילה קצת שרוט - זה משפיע עליו כפליים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
תגובה ל 2
שירה,
מרכז,
18/08/05 00:43
|
|
 |
19.
מטומטם
שוקו,
18/08/05 00:43
|
למעלה מהכל מטומטם. מילא שהוא איש מרושע ואכזר, אבל מטומטם. מה הוא חשב שהוא ישיג עם מה שהוא עשה?
יעזור למוניטין של המתנחלים? לא. יעזור למוניטין של ישראל בעולם? לא. ימנע את ההתנתקות? לא. יעלים את הפלסטינים מהמפה? לא.
כאילו, מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
עונש?
מקס,
18/08/05 00:43
|
אני מתאר לי שיהרסו לו את הבית כמו שעושים למחבלים ערבים או אולי כוחות הצבא עדיין עסוקים בלחפש את הבית של ברוך גולדשטיין ימח שמו וזכרו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימח שמו?ימח שמך....
spirit of 48,
haifa,
18/08/05 02:11
|
גולדשטיין היה אחלא גבר שעשה ב10 דקות עבור המדינה יותר ממה שאתה תעשה בכל ימי חייך חסרי התוחלת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימח''ש וימח שמם של כל תומכיו
ל"ת
גולדשטיין הארור,
18/08/05 10:50
|
|
 |
10 דקות
nit,
usa,
18/08/05 08:15
|
אני לא יודע כמה זמן לכך לו לרוצח . לבצע את הרצח . אבל אפילו עים אתה דתי (הוא חושב שהוא דתי ) לא תרצח זה בעשרת הדיברות לא ? ואיך יכול לבוא משהוא טוב מרצח .רק עים יש לך מוח מעובת ואלי לא באשמתך ....... אתה יכול להגיד מילים אלו על רוצח גועל נפש . אולי עים הוא כול כך חיובי אז תסדר לך חדר לידו ....ותוכל לכתוב את קורת החיים שלו .. ואז תיראה שלא לימדו אותו שום דבר לגבי אהבה .... שיהיה לך יום טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חלאת אדם!
ל"ת
אובי1,
18/08/05 07:54
|
|
 |
17.
דבר אחד אני לא מבין
שאול,
18/08/05 00:41
|
למה למשפחות המחבלים הפלסטינים הורסים את הבית וליהודים לא.
לא ברור לי, בקשה הסבר הגיוני . תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסבר...
נונה,
18/08/05 01:57
|
לא שזה מצדיק את המעשה שלו....אבל בעצם הורסים לו את הבית.....מפנים אותו משם ואת כל משפחתו וחבריו....
ושוב שיהיה ברור - אני מגנה בתוקף את המעשה...אבל ביקשת הסבר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
זה לא הוא
עוד קונספירטור,
נווה שב''כ א',
18/08/05 00:37
|
זה בטוח שלא וייסגן, היהודי הטוב, שירה באותם פלשתינים, זה איזה שמפניה או עארק או סתם חומץ בן יין. האנשים שלנו ,נו טוב, חוץ מפה ושם עשבים שוטים, הם טובים, אוהבי אדם באשר הוא אדם, אין בנו שינאה כלפי אף אחד, חוץ מכמה בוגדים וסמולנים שראויים לתליה בכיכר העיר..... זה שוייסגן אמר ''זה אני'' זה מפני שהוא התאמץ בכל כוחו לכסות על הפרובוקטור הסמולני המסריח של השב''כ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מזעזע, מעשה מחריד!!!
ל"ת
@,
18/08/05 00:31
|
|
 |
כבר כמה ימים רואים יהודים
שהערבים והשמאל,
ייעלמו מן הא,
18/08/05 06:31
|
מגרשים יהודים מבתיהם בארץ ישראל, והשמאל מגיר ריר, תוך כדי פיצוח פיצוחים שהוכנו מבעוד יום, פתאם הוא ''מזדעזע''....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
להרוס להם את הבית!
תומר פרידלר,
18/08/05 00:28
|
מה שעושים לערבים צריך לעשות ליהודים, כלומר צריך להרוס להם את הבית כדי שלא יקום עוד איזה דפוק שירצח בדם קר ערבים ויחמם כאן את כל האזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לגרש אותם
בנצי,
18/08/05 05:35
|
לפי אותו הגיון של ''מה שעושים לערבים צריך לעשות ליהודים'' צריך לגרש את כל הערבים מהבית מהיום לא חוקי לערבי לחיות במדינה יהודית כמו שליהודי אסור לגור בעזה ומדינות ערב
מהיום מחבל ערבי שיורה ביהודים ונתפס מבצעים בו לינץ' בעידוד המשטרה וצה''ל
מהיום משלמים למשפחה שבה מישהו ירה בערבי כסף והרבה כסף לעידוד ולתמיכה
מהיום כשקורה פיגוע של ערבים ביהודים ראש הממשלה קורה למחבל ''מחבל ערבי פלסטיני צמא דם'' וקורא להגברת הבטחון ולנקמה
מהיום שמים תמונות של ברוך גולדשטיין אשר וייסגן ושאר ''המחבלים היהודיים'' בבתי הספר ואוניברסיטאות ומפארים את שמם ומתייחסים אלהם כמו גיבורים
מהיום מבטחים לפלסטינים ולא עושים, חותמים על הסכמים ומתעלמים מהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר הורסים לו את הבית
מגיב,
18/08/05 01:29
|
|
 |
אל תרייר לך על המקלדת
ל"ת
אלטע קאקער,
18/08/05 00:59
|
|
 |
13.
חבל! חבל על האיש ועל משפחתו!
ל"ת
כאילו הסבל אינו,
גדול גם כך!,
18/08/05 00:25
|
|
 |
12.
על הערבים לעזוב
Ben,
Tel Aviv,
18/08/05 00:05
|
על הערבים לעזוב את מדינת ישראל כי זאת כבר לא בטוחה לקיומם. אנשים חפים מפשע נהרגים תחת תופת טרור יהודי. שהממשלה תפנה אותם. וכמו שכל העולם והשמאל ''היהודי'' הראה סולידריות למעשים הניבזים של הפלשטינאים ב-3 שנים האחרונות ותירץ את מעשיהם מפני שהם גרים בתנאים לא אנושיים אולי גם עכשיו יצדיקו את מעשיהם של המתנחלים המגורשים מביתם ומפרנסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד תשלמו על זה את וחבריך
ל"ת
אוסמה,
18/08/05 01:26
|
|
 |
אתה שמאלני אבל צודק
ל"ת
דוד,
הולנד,
18/08/05 00:56
|
|
 |
11.
אני מתביישת במעשה המחלחל הזה
משגבניקית דתייה,
17/08/05 23:59
|
הכי דמינו לשונאינו ומחריבנו ???
לאן הגענו - הגם אתה במחריבים?? תראה לאיפה הבאת את ילדיך
בוש ויתכלם במעשיך = מחבל יהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואי, וואי, וואי, כמה את
ל"ת
מרשימה!,
יודן-ריין,
18/08/05 06:32
|
|
 |
10.
יא
צאק,
נוריס,
17/08/05 23:55
|
|
 |
לא, ''צ'אק'', צלף גרוע מאוד.
אליק,
18/08/05 01:15
|
הוא שלח בן אדם למוות בייסורי תופת אחרי ששפך את מעיו לכל עבר. לקח לו שעות רבות למות. הוא ייצר לא רק טבוחים בפיגוע הזה אלא גם נכים לכל ימי חייהם. אתה קורא לזה צלף טוב? אני קורא לזה חלאת המין האנושי. ובשבילך אין לי שם - אני רק מקווה שאתה משאיר את השעשועים הקטנים שלך בשדה הווירטואלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשו בוא תנצל את כישרונך
היום נעשית נבלה,
בישראל!,
18/08/05 06:36
|
הציורי לתאר את הלינץ' ברמאללה. בוודאי ראית אותו, כמו כל עם ישראל. תאר לנו את הידים שנמרחו בדם חם והוצגו לראווה, וזאת בתוך תחנת משטרה, תחת חיפוי משטרתי של חלאת המין האנושי.
ואולי תתאר לנו את הגופות המרוטשים של שני הילדים מתקוע, שאבותיהם מולידיהם זיהו אותם רק על פי בגדיהם.
ואולי עדיף שתסתום את הפה ותתחיל להילחם באויב מבית ובמשרתיו הערבים מחוץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מטורפים! להפסיק לרחם עליהם
אבי,
17/08/05 23:51
|
האומללים שאיבדו בית.. משפחה.. בכי ודמעות.. לא לא, הם מטורפים, שכדי להשיג מה שהם רוצים מוכנים להקריב כאן את כולנו!! מבחינתם, אפילו פיגוע בהר הבית מקדש את המטרה, גם אם יהרגו כמה עשרות אלפי ישראלים. הגיע הזמן לפקוח את העינים: הם ימנים קיצוניים מטורפים ומשחיים עם רעיונות הזויים, שעליהם נשלם כולנו ביוקר! זלזלתי ובזתי לשרון, אבל עכשיו אני מעריך מאוד את האיש, שראה כמה צעדים קדימה. לא מתאבל יותר על אלה ש'נעקרו מבתיהם' אלא רק בוכה מראש על הצרות שעוד ימיטו עלינו משיחי השקר האלה, ובראשם הרבנים המטורפים. אנשים, פקחו עינים! אלה מטורפים פרופר!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה הכללות מוטרפות!
שמיל,
18/08/05 00:50
|
אפשר להתנגד למתנחלים ולדרכם בלי לעשות הכללות כל כך גורפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה המאפיין העיקרי של האנטישמים
להאשים את,
קרבנותיהם!,
18/08/05 06:39
|
יהודים עבדו את אדמתם. כך, רגיל, אבל זה לא היה לפי תכניות השמאל. והשמאל, כידוע, הוא חסר עכבות, והתחיל במסע לדמוניזציה לטובים ממנו, ופרימיטיביים כמו המגיב מספר 9 בלעו את זה בשקיקה. עכשו נעים ונוח להם יותר לבצע את פשע המילניום וגם להרגיש צודקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
איפה אפשר לקנות ספרים של כהנא?
ל"ת
מתעניין,
בחומר קריאה,
17/08/05 23:47
|
|
 |
OVER THE NET
ALON,
18/08/05 08:34
|
LOOK UNDER NEWKACH.ORG, KAHANE.ORG USUALLY .ORG YOULL FIND OUT THE WHAT WAS SPREAD ABOPUT MEIR KAHANE WERE LIES BY POLITICIANS THAT WERE AFFRAID TO LOSE THEIR VOTES TO A MAN THAT SPOKE THE TRUTH. THAT CALLED FOR HITNATKUT FROM THE ARABS WITH COMPENSATION FOR THEIR PROPERTIES. A MAN THAT ORGANIZED THOUSANDS OF VISAS FOR ARABS TO MOVE TO OTHER COUNTRIESC AND WAS ARRANGING FINANCES FOR THE MOVE. A MAN THAT HAD A WHOLE ARAB VILLAGE WILLING AND READY TO MOVE OUT OF ISRAEL. IT IS A SHAME THAT HE WAS MURDERED BY A BEN AVELA,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
הרצח הזה בא לשמאל ממש כמתנה
משמים,,
17/08/05 23:47
|
מסיטים את הדעת מן הפשע האמיתי שמתבצע היום, וגם אפשר להצדיק אותו.
כמו ששה מליוני יהודים הושמדו בגלל הרשל גרינשפאן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא תמצא אצל השמאל שמחה היום.
טעות.,
18/08/05 01:22
|
רוב השמאל שקט היום, להוציא את הילדים המלאים טסטוסטרון, תאומיהם של חמשת אלפי הילדים שמבלים בנעימים חופש גדול של הסתננות, שריפת פחים, שירה בציבור ותקיפת עובדי ציבור וסתם אנשים. לא, השמאל עצוב מאוד היום, וכבר עצוב מאוד תקופה ארוכה. הרבה אלפי אנשים מתו פה סתם, אדון מגיב, וגם אם נראה לך שאתה מפסיד היום, מפסידים כמוך אותם אנשים שהתריעו לפני עשרות שנים. המדיניות שראש הממשלה שלך מממש היום סוף סוף היא מדיניות שלא רק הוא היה מממש, וגם לא רק רבין או פרס - אלא כל, ממש כל ראש ממשלה אחר, כמובן כולל ביבי וכל נציג ליכוד אחר. לא תרגיש היום שמחה אצל איש, הצעד הזה אולי הוצע על ידי השמאל אבל מימושו בא מאוחר, מאוחר מאוד מאוד, ועלה בלא פחות חיים של אנשי שמאל מחיים של אנשי ימין. הפלשתינאים שנטבחו היום לא היו ראשונים ולא אחרונים, הרבה פלשתינאים והרבה ישראלים קדמו להם, בגלל אותה אידיאולוגיה מטונפת של שנאת חינם שאתה מקדם פה. אל תהיה דמגוג, אל תאשים את אחיך במה שרק בליבך יש. הרף, די לנו ממך ומשכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצווה להוריד שנאה
יהודי,
ארץ ישראל,
18/08/05 08:20
|
לצערי, אינך צודק. כמה שנאה ושטנה בתגובות, משני הצדדים... אם לא נהיה עם, אז הים הוא אותו ים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
באם זה נכון ש.....
יהודי,
17/08/05 23:42
|
שהאיש שירה בפלסטינאים הכיר אותם והיו מבאי ביתו, הרי זה רק מוכיח כי המצב אליו הוכנסו תושביה היהודים של ישראל הוא מצב בלתי אפשרי.מה שמעצים את אשמתו של אריאל שרון, שהכניס את העם (בחלקו) הזה לטירוף בלתי נישלט. ואם נחזור אחורה לתחילתה של האינטיפדה האחרונה ,שפרצה לאחר עליתו הפרובוקטיבית להר הבית, בליווי מסיבי של שוטרים, (לא שהערבים צריכים סיבה כדי להרוג יהודים) ועוד יותר רחוק הכניסה הלא מורשת שלו לביירות במלחמת של''ג, שהביאה בסופו של דבר. את הקמת החיזבלה, ועד להתבדלותו של מנחם בגין ז''ל. וזו רק רשימה חלקית. אז אולי נבין שהאיש מסוכן למדינת ישראל ולשלומה באלפי מונים מאשר האויב החיצוני. (וזאת בלא להיכנס לאירועים דרמטים בחיו הפרטיים). ואני רק שואל איך אנחנו שנחשבים (לפחות בעינינו) לעם חכם מרשים לפצצה המתקתקת הזו להמשיך ולפעול בקירבינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
הפיתרון למניעת רציחות נוספות
הפתרון,
17/08/05 23:36
|
להרחיק את הפלסתינים ממגע עם הכתומים עד גמר ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון יעבור לחווה או לדיור מוגן
ל"ת
זה הפתרון הלא,
אלים היחיד,
18/08/05 04:32
|
|
 |
4.
הוא קורץ מאותו חומר כמו החמאס
זוועה,
17/08/05 23:32
|
נשטף לו המוח מהמשיחיות והוא השתגע. הוא רק גרם נזק לישראל הגברת האנטישמיות בעולם, ונטע בגויים מחשבה שהישראלים מטורפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם מנהיגיו מהחומר של מנהיגיהם
עלית וייס,
18/08/05 01:26
|
החפ''שים של החמאס לא חולמים לזוז ממקומם בלי הנחיות ברורות של ראשיהם, והחפ''שים שלנו - יגאל עמיר, ברוך גולדשטיין, זאדה ושאר הטינופות - לא היו יודעים איפה להניח את הרגל שלהם בצעד הבא לולא רבניהם הנאלחים הבהירו להם יפה יפה לאן צריך ללכת. ביחד עם האיש הזה היה צריך לעצור כנופיית ''רבנים'', פסאודו יהודים שאין בינם לבין אמונה ולא כלום, לא קטנה, ולהשאיר אותם בכלא לפחות עד שעזה, יהודה ושומרון יפונו - לא משנה כמה זמן זה ייקח, ולאחר מכן לדאוג שכל התבטאות שלהם תעלה להם בשנות כלא נוספות - לפחות כמו שעושים עם ואנונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''זוועה''- כשמך כן את ההתחנכת
ל"ת
בחינוך יהודי,
ודמוקרטי?,
18/08/05 04:38
|
|
 |
3.
מתנחל 40 שנה בקבר אין בו אמונה
אריה,
ירושלים,
17/08/05 23:28
|
אוכל איתך, שותה איתך ובסוף יתקע לך סכין בגב....
נשמע לכם מוכר, מתנחלים ''חביבים''? גם מתאבדים יהודים יש לנו, כמו המתנחלת שהציתה את עצמה ליד נתיבות, לאט לאט אתם מוכיחים שאין הבדל ביניכם לבין החאמסניקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם קודם היינו חמאסניקים
מרק,
18/08/05 08:23
|
בכל הזמנים ובכל העמים היו מתאבדים. מה זה קשור למחבלים מתאבדים של חמאס? חבל שאידיוט כמוך לא מבין את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש טיפש !!!
ל"ת
lior,
eilat,
18/08/05 05:48
|
|
 |
צודק בכל מילה!!!
פרסי גאה,
18/08/05 00:48
|
|
 |
2.
למה לא הורסים לו את הבית? דביל
ל"ת
עודד,
17/08/05 23:22
|
|
 |
1.
THER MUST BE A GOOD REASON
ALON,
17/08/05 23:22
|
IF HE HE KNEW THEM, HE MUST HAVE HAD A GOOD REASON THAN. WHAT IS EVERY ONE SO SHOCKED ABOUT? WHAT IS SHOCKING THAT THIS DOES NOT HAPPEN MORE OFTEN AS A PAY BACK TO THE ARAB TERROR AND THE INACTION OF THE ISRAELI GOVERMENT IN DEFENSE OF ISRAELI CITIZENS. DUE TO THE FAILURE OF THE ISRAELI GOVERMENT TO ACT, IT IS THE CITIZENS RIGHT AND EVEN DUTY TO DEFEND AND AVENGE SELF AND COUNTRY.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בתו מכירה ת'אנשים שרצחם?!אולי
ל"ת
לא על רקע לאומנ,
?כספי?אחר?!,
18/08/05 16:21
|
|
 |
like a arab reason
ל"ת
sam,
18/08/05 01:31
|
|
 |
TO ALON
DISANGEMENT,
18/08/05 01:29
|
We suspose to be the smart guys, and not act like they did, It's not a something to die for. He doesn't kill them cause of the political move in Israel. He does it cause he hates Arabs. To remind you that with these arabs we are in peace, like in Jordan and Egypt. Our goverment acted a lot against the terrorism, by doing like that guy did, is only for making wars! Israeli goverment had red lines, but they people from the Right side of the politic stuff. Arn't going by the rules we've made. That someone else taking somebody's life doesn't mean you have to take the other as revenge. Smart thinking and then smart acting, not quick mind that blind yourself up and make you kill Arabs.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I USED TO THINK SO
ALON,
18/08/05 02:12
|
THAN I MET THESE ARABS, I SAT WITH THEM, I LISTENED TO THEM, I FACED THE RACIST HATERRAD THEY HAVE TOWARD JEWS. THIS MADE ME REALIZE THAT ACCORDING TO THE ARABS ITS THEM OR US, I PREFFER US. THE WORLD IS NOT PERFECT, WE ARE NOT LIVING IN A EUTOPIC SOCIETY, IT IS SURVIVAL, ITS NOTHING PERSONAL. IF THE GOVERMENT WILL NOT RESPOND TO ATTACKS AGAINST ITS CITIZENS, IF THE GOVERMENT DOES NOT AVENGE NOR PROTECT ITS CITIZENS, IN A DEMOCRATIC SOCIETY, THAN IT IS THE CITIZENS RIGHT AND EVEN DUTY TO DEFEND, PROTECT AND AVENGE THEMSELVES AND COUNTRY. THE ONLY WAY TO FIGHT TERROR IS TO SHOW THE OTHER SIDE WHAT IT FEELS LIKE, IT IS TO SHOW THE OTHER SIDE THAT THEY HAVE MUCH MORE TO LOSE THAN TO GAIN BY IT, IN ORDER TO BREAK THE VPOPULATION THE HARBORS AND SUPPORTS THE TERROR. IT IS TIME TO SHOW THE ARABS THAT TERROR CAN GO BOTH WAYS, THAT IF THEY DO NOT STOP AND TURN TO NEGOTIATIONS THEY WILL LOSE MUCH. KOL AKAVOD TO ASHER WISEGAN FOR RAISING THE FLAG.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are right
ל"ת
tziona,
18/08/05 04:21
|
|
 |
you are full of shit
gabi,
18/08/05 08:28
|
why dont you just through an Atomb bomb on all of them ?
sad to have you around.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NOT A BAD IDEA
ALON,
18/08/05 09:20
|
|