 |
107.
חניך של אורית
מרדכי דויטש,
קרית ארבע,
24/06/07 13:24
|
אורית חולה עלייך. אני מחזיק ממך ובישבילי את גיבורה... אני התגעגע אלייך מאוד ומקווה שיביאו לי בת שירות נורמלית לפחות כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
ל 105 ולכולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתומה ג--א--ה!!,
ארץ הקודש,
02/10/05 22:02
|
לפני שאתה מקשקש דברים בלי קשר תלמד!!! כתוב בספר יהושוע טו': ''זאת נחלת מטה יהודה למשפחתם... אשדוד בנותיה וחצריה ע-ז-ה בנותיה וחצריה עד נחל מצריים והים הגדול וגבול.'' ולכל מי שאומר שנוגה לא אחראית- לתת לילד להסתובב בעיר זה בסדר? וההורים ששלחו ילדים לדיסקוטק בדולפינריום שהיה הפיגוע גם חסרי אחריות??? חברתי הי''ד נהרגה בפיגוע ב-י-ר-ו-ש-ל-י-ם... לא בגוש בעת שחזרה מביחת הספר- אז זה גם לא אחראי לשלוח אותה לבית הספר???? רק שתדעו שבזכות האנשים שבגוש אתם חייןם בשלווה בר''ג או ברשל''צ וגם בתל אביב........ לעולם לא נגיע להכיר להם תודה על כל מה שהם עושים למעננו!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
עזה לא הייתה נחלת אבות
דוד בן אוריה,
19/08/05 07:56
|
רצועת עזה גם בימי קדם לא הייתה נחלת אבות. לא היה טעם בהקמת ההתיישבות בחולות חן יונס. במקום הצפוף ביותר בעולם. ממשלות ישראל רצו ליצור עמדת מיקוח מול הפלשטיינים לקראת הסדר. נאמר כך באבן הפינה לישוב הראשון, וידעו על כך, כל אלה שהלכו לגור בתוך קן של צרעות. ידע ידעו שהם יושבים שם על זמן שאול. שנתים ימים, עשרים וארבע חודשים, מאה וששה שבועות.מעל חמש מאות ימי חול (לא כולל שבתות וחגים) עמדו לרשותם לתכנן ולבנות מקום חלופי לבני המשפחה אך המשיחיות וקדושת ארץ פלשת, הסתה של מנהיגות כושלת ורבנים משיחיים, טמנו ראשם בחול. אל יבואו היום בטרוניה לאף אחד. מי שמכין לערב שבת אוכל בשבת .הברבריות שניצפתה ברבים היא פרי הבאושים של חינוך משיחי כושל. ''אבות אכלו בוסר ושייני בנים תכהנה'' .קחו את עתידכם בידכם, גם את חבל ימית ראש ממשלת ישראל מר בגין יזכר לברכה וכנסת ישראל פינו. ראש הממשלה יבדל לחיים ארוכים באישור כנסת ישראל, פינו את ארץ פלשת. שעתיד מדינת ישראל, כנר לרגליהם. ישר כוח לכוחות הבטחון. על כל מנהיגי ישראל הפוליטיים שהיה להם חלק בעניין להעלם מעל דפי ההיסטוריה- מפרס עד שרון, מלוי אשכול עד יגאל אלון , גלילי ורבין. כולכם פארש.כולכם הפושעים האמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
אתם הגבורים תתחזקו ותחזקו!!
מרים,
אשקלון,
18/08/05 22:17
|
אנחנו התושבים הקטנים אתם הגבורים האמיתיים אוהבים אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
Stupid mother
Jehova,
18/08/05 21:02
|
If we had evacuated this hell long time ago your children could have walk on thier own feet.
You decided to risk your children for your ideology, now you use their legs for propoganda.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
תפקידה של אם להגן על ילדיה
אלי,
חיפה,
18/08/05 14:50
|
ולא להקריבם או חלקים מהם לאיזה שהיא אידיולוגיה ולא חשוב איזה, כאן נכשלה האם בתפקידה, היא היתה צריכה לברוח ממקום המסכן את ילדיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Boomerang
le Ely,
19/08/05 00:23
|
|
 |
האידאולוגיה שלכם ושל דחלאן
קטעה את,
רגליהם.,
18/08/05 22:27
|
ושלך תיקטענה, אינשאללה, באיזו שהוא קניון. באותה הזדמנות שתיקטענה לך גם הידים! אמן כן יהי רצון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאלי מחיפה- צא, צא מהריבוע
מודאגת מהתגובה,
18/08/05 15:45
|
האם אתה מאשים אותה שאולי היא לא אוהבת את ילדיה מספיק?. אתה שומע מה שאתה מדבר??? אולי רק אתה אוהב את ילדיך? איזו התנשאות. צא, לך לשם לגוש, ולמד מהי אהבה, מהו חינוך ילדים למופת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רגלי ילדיה נפגעו במהלך אינטיפא
אנטי פאשיסט,
ארץ הנגב,
18/08/05 15:15
|
אוסלו, שאנשים מסוגך יצרו בטיפשותם. יחד עם ילדיה, נפגעו עוד כ 20,000 ישראלים מתוכם מעל 1600 הרוגים. האם היית מציע גם לאימהות מנתניה, חדרה, ירושלים, לקחת את ילדיהם קרוב יותר לת''א? הפכתם ת'מדינה לשדה קרב אחד גדול, לפחות הפסיקו להטיף, צבועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%
ל"ת
100%,
100%,
19/08/05 00:24
|
|
 |
101.
עם ישראל - זעקה אחרונה
אריק,
18/08/05 14:47
|
עם ישראל היקר! שמי אורי ואני כרגע תושב גוש קטיף. אני קורא לכולכם להגיע לגוש קטיף ולהגן נוכחות ולחדור לגוש קטיף. עלינו למנוע יחד את ההתנתקות לפני שיהיה מאוחר מדי. השם איתנו והשם יצילנו מידם של הפושעים!! הגיעו בהמוניכם עוד היום! אם נהיה לפחות 25,000 נמנע את ההתנתקות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריק יקר
אופירה,
ירושלים,
18/08/05 15:11
|
קודם כל אני רוצה לומר לך שאנחנו אוהבים אתכם מאוד. ואנחנו מבקשים מכם שתחזקו אותנו. כי אתם החזקים, אתם החלוצים. תמיד הייתם כאלה ותמיד תהיו. גם אחרי החורבן זה אני בטוחה שאת תצאו מזה הכי מחוזקים שבעולם. אני יודעת כי אני מכירה אתכם. אני רואה אתכם. ותדע לך שבכל מקום שבו תגורו אתה תתחזקו ותבנו ותולידו ילדים נפלאים ותגדלו אותם למופת, כפי שאתם יודעים. אתם מופת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאופירה היקרה
אודי,
קנדה,
18/08/05 22:03
|
פשוט כל הכבוד לך על התגובה הניפלאה שלך אחרי כל מה שאני קורא כאן בתגובות של אחרים שהם מלאי שינאה .פשוט נהניתי מתגובתך לאיש היקר הזה מגוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
תחזיקו מעמד אנחנו עוד נחזור!!!
אריאל,
ירושלים,
18/08/05 14:46
|
כל הרשעים האלו יקבלו את העונש! עם הרבה סבלנות אנחנו עוד ננצח!, אין אפשרות האחרת! תהיו חזקים, ותקחו עד כמה שאפשר בקלות אוהב אותכם מאוד, אדיאוס אמיגוס!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
יהודים לא מקריבים רגליים
דוד,
שדרות,
18/08/05 14:40
|
לא של מבוגרים ולא של ילדים.
אפילו לא עבור מקום נהדר כמו כפר דרום.
אולי באמת טוב שתגורי בעזה, שם הפלישתים הקריבו ילדים. התאקלמת יופי.
ילדים, אני מתנצל. הממשל שלנו מאפשר להורים להקריב את ילדיהם. חבל שלא פינינו אתכם בזמן. מסכנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדוד משדרות
ירושלמית,
18/08/05 15:14
|
קודם כל אני לא מאמינה שאתה חי בשדרות ומדבר כך. זה גם מראה שאתה שקרן. שנית- התגובה שלך נלוזה ומשניאה ומלאת רוע. אם חלילה היה קורה לך בשדרות משהו והיינו מאשימים את אמך שלא היתה מפסיקה לבכות?? אתה מעלה על דעתך מצב כזה? איפה הלב היהודי שלך? כבר אין, נגמר??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
לנגה, גם אחרי המחיר הגבוה
דנה,
18/08/05 14:38
|
ששילמתם בחרתם להשאר בגוש. היה ביכולתך לעבטר למקום בטוח יותר ואת בחרת להשאר ולהמשיל לסכן את ילדייך - את אלה שנפגעו ואת אלה שלא נפגעו. בטענות את יכולה לבוא רק אל עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
איבדתם את רגליכם כי התעקשתם
הנכון הוא שאתם,
חסרי אחריות,
18/08/05 14:37
|
לשבת בשטח מוקף בפלשתינאים ולא היה אכפת לכם מה תהיינה התוצאות.מי שחסר אחריות הוא אתם בלבד-שהגעתם בכלל למקום הזה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איבדת שפיות דעתך כי אתהחסר רגש
ידידיה,
י-ם,
18/08/05 16:01
|
|
 |
למגיב- תתבייש. אין לי מילים
שירה,
18/08/05 15:08
|
אתה בעצמך חסר אחרוית, עם התגובה הכל כך לא רגישה הזאת. תגובה נלוזה שאין לה מקום בעם שלנו. אתה מאשים את מי שסובל, את הקורבן. שנאה עצמית מזעזעת. מסתבר שיש עדיין בעולם אנטישמיות יהודית ואנחנו סובלים מאנשים כמוך. אם חלילה (אני ל איורדת לרמה שלך) היה קורה משהו כזה אצל משפחתך והיו זורים מלח על הפצעים שלך, נראה אם היית מסוגל להמשיל לחיות. תתבייש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
מי ניצח את מי ?
אברהם,
הרי יהודה,
18/08/05 14:37
|
צה''ל ניצח את עם ישראל או עם ישראל הפיל את צה''ל כך או כך הפסדנו כולנו בגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Correction.
Jehova,
18/08/05 21:08
|
The battle is between Am Israel and Zahal against all the others .
I do agree with you and also think it's not clear who won and definitely both sides Am Israel and the other people (AKA Mitnachalim) lost
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
הזמן לבקש סליחה
דנה,
18/08/05 14:30
|
לעניות דעתי , אריק שרון וכל חבריו מהליכוד מהכנסת ומהממשלה שתמכו בתכנית ההתנתקות חייבים לעלות לקברו של רבין ולבקש סליחה על כל ההסתה שהובילה לפני עשור בגלל אותן דיעות בדיוק ובגלל אותה תוצאה שנגרמה בעקבות ההסתה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה
יוסי,
19/08/05 00:26
|
|
 |
תיקון טעות
דנה,
18/08/05 14:43
|
הכוונה הייתה לומר - על כל ההסתה שהובילו בשל אותן דיעות בדיוק(זה שצריך היה להתנתק) ובגלל אותה הסתה שהובילה לתוצאה החמורה שכולנו מכירים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
לכל התגובות המאשימות- כמו 87
שירה,
ירושלים,
18/08/05 14:29
|
אתם פשוט מזעזעים אותי. איך יהודים מסוגלים לזרות מלח על פצעים של אחים שלהם?? עד איפה הגעתם, לאיזו שיפלות אתם יכולים לרדת? לדעתי כבר אין לכם לאן לרדת, אתפ ממש כבר בשפל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
יישר כוח גדול למתיישבים
ירושלמית,
18/08/05 14:26
|
ואני ממש מתביישת לקרוא חלק מהתגובות כאן. תגידו, אתם יהודים??? או שיש לכם לב של אבן?? איך אתם מעיזים מול הכאב היום יומי של נוגה כהן, לדבר כך? איך אין לכם בושה להטיח בה אשמות ולומר לה שזה בגללה? מה קורה לכם? תתביישו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
אוהבים אתכם, משפחת כהן
אופירה,
ירושלים,
18/08/05 14:21
|
ואת כל יושבי הגוש החלוצים. אתם ור אתם החלוצים במחנה. אין כאן מנצחים ומנוצחים אבל אם היה אז אתם המנצחים. בנחישות, באמונה, באהבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
מדהים כמה רועה יש בכם.
אנטי פאשיסט,
ארץ הנגב,
18/08/05 14:15
|
השמאל המטורף משנאתו, השיכור ממראות החורבן, יצא מתיבת הפנדורה אותה פתח הרודן הפאשיסטי וכעדת ערפדים מורעבת חוגג כעת על הדם . אין מילים במילון האנושי שיכולות להביע את שעת הנפש כלפי אותם תתי-אדם . אך מנגד, יש כאן קולות גזעניים ומסיתים, שבשעת סערת נפש איומה מושמעים ע''י כמה מביננו, האחוזים בדעותיהם הקדומות, שצערם מעביר אותם על דעתם. לתתי האדם איני אומר כלום. הם לא שייכים לכאן ושהייתם בקרבתנו זמנית ולא תתקיים לעד. לאחרים, אני אומר -הרפו. הפסיקו לירות לכל הכוונים. תתעלו על עצמכם. שמרו על האחדות השורה, כי נצחוננו באחדותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
תפסיקו עם ההטפות
דוד,
הרצליה,
18/08/05 14:10
|
אם נתחיל בהטפות מסוג זה אני בטוח שנוכל לעזור לך לחנך את ילדייך הרחק מכל סכנות העיר הגדולה.. ההשחתה הציבורית בה את חיה והרחק מכל סיקוטק ערכי לשם את שולחת את ילדייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדוד מהרצליה
אוהבת מתיישבים,
ירושלים,
18/08/05 14:37
|
אחרי שקראתי את הדברים שכתבתי, אין לי אלא לומר לך שאתה הוא המושחת תתבייש לך. איך אתה מסוגל להאשים כך אנשים כואבים כל כך?? שפל שכמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
את אשמה-סיכנת אותם ביודעין
רוחמה ישראלי,
לא מרחמת,
18/08/05 14:08
|
|
 |
גם בת''א נהרגים ילדים בפיגועים
איציק ל,
18/08/05 21:28
|
גם בנתניה,גם בירושלים.זה ממש חוסר אחריות לגדל שם ילדים.... שמאלנים- היום הכל ברור אתם בעצם פוסט ציונים. אתם לא מוכנים להילחם בשביל גוש קטיף אבל גם לא בשביל ת''א (הרי לא ייתכן שאדמת ת''א חשובה יותר מחיי אדם). נטשתם את ערכי הציונות... אתם צמוזמנים לעזוב את הארץ המסוכנת הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש, חלילה, לא חשד בך שאת
ל"ת
מרחמת, אתם,
מפלצות!,
18/08/05 14:31
|
|
 |
88.
לא מכניסים ילדים לאיזור כזה
איש חושב,
18/08/05 14:05
|
תמיד הצונים דגלו בכך,בשנות השלושים העולים השאירו את ילדיהם באירופה אצל הסבתא ולא סיכנו אותם אגב המטיפים של היום למדו זאת מהוריהם שהקימו את הקיבוצים והיו שולחים את הילדים לפולין למקום בטוח אכן זוהי היתה דרכה של הציונות מעולם! והאנשים הישרים וההוגנים מהשמאל ממשיכים את דרך הציונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתל אביב שגם שם אנשים נהרגו
ל"ת
ונפצעו מותר,
להביא ילדים?,
02/10/05 22:04
|
|
 |
למגיב- חושב שאתה חושב
גאה במתיישבים,
ירושלים,
18/08/05 14:23
|
אתה כזה חסר לב וגם ממש לא חכם. מה ציפית, שהם יכנסו לכפר דרום והילדים שלהם יגורו במקום אחר? איפה השכל. אין שכל- אין דאגה. תתבייש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
אף אחד לא הכריח אותך לגור שם
אמא,
של ילדים,
18/08/05 13:54
|
צר לי על הילדים שלך, שמשלמים את מחיר חלום העיוועים המטורף שלך. אבל אף אחד לא הכריח אותך ללכת לגור דווקא בתוך עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם נפגעו באינטיפאדת אוסלו שאתם
אבא של ילדים,
18/08/05 14:29
|
יצרתם בטיפשותכם. לא רק שגרמת לרצח של כאלפיים ישראלים שרובם מתו בנתניה, כפר סבא, ירושליים, באר-שבע, ת''א וחיפה וכן להפסד כלכלי שלו נמנע, היה פותר את רוב בעייתנו הכלכליות, אלא כעת אתם מעיזים לצייץ? אנשי גוש קטיף שלמו כמו כל עם ישראל בגין ''חלום העיוועים המטורף שלך'' . מוטב היה לך לו בלמת את פיך ולא זרעת מלח על פצעים שאתם אחראיים להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
שירה,
פתח תקוה,
18/08/05 14:14
|
גם אותך לא הכריחו לגור בת''א!מה הקשר?!!?!?הוא גר שם כי זה חלק מהמדינה!!הבנת?או לא?שמלאנית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
התגובות מאוד מובנות
יעקב,
צפון השומרון,
18/08/05 13:52
|
תגובתם הקשה של אלו שמזדעדעים מאישה שהקריבה כל כך הרבה מובנת אנשים שלא יעלה על דעתם ללכת מאה מטר בשביל המדינה מזדעזעים ממחשבה על ויתור על איברי גוף למען המדינה למזלנו הרב הסבים של הפוסט ציונים האלו לא חשבו כך כשהקימו את המדינה ולא חלקו על דרכם של הסבים שלנו מהביזיוניסטים והמזרחי ומזל נוסף שיש היום ממשיכים שאף עולים על דור המיסדים הרקבון והנמק לא נגמר רק בהתרחקות מהציונות להיות רגיש בלקסיקון של השמאל זה לבצע את פקודת הגירוש בעדינות כלומר לגרש תוך כדי התחשבות ואם החילת בוכה אז היא כבר ממש אמא תרזה לשבתב בשביל יושר פנימי שבועים ריתוק או מחבוש לא עולה על הדעת ככה זה כשיהודים נוטשים את דרך התורה לא רק שאינם ציונים עוד אלא שכל חוקי המוסר היהודי מתעותים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האישה הקריבה את ילדיה
דוד,
שדרות,
18/08/05 14:41
|
|
 |
85.
תגובה על מכתבי השמאלנים
בלה,
מרכז,
18/08/05 13:41
|
כמה רוע! אנשים הגיעו להתנחלויות ולישובים בעידוד ממשלות ישראל, הם הציונים האמיתיים של תקופתנו. הם הקימו בתים וגנים ושכונות וחיי קהילה משגשגים ועכשיו נאלצים לעזוב. חלקם הקריבו את בני משפחותיהם וחלקם נפצעו - על זה מגיע להם כל ''המילים היפות'' שזורקים להם כאן? איפה קצת חמלה, איפה הכעס על הממשלה ושרון שמאלצים אותם לעזוב ולהתחיל חיים חדשים במקום אחר? הכעס צריך להיות על אלה שאיפשרו להם ועודדו אותם להגיע לישובים האלה, העבירו סכומי עתק לתשתיות ועכשיו - הכל ילך לאבדון, לא חבל? ותמורת מה בדיוק? ליבי ליבי איתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע, לא תהיה התנתקות
ישראל,
אפרת,
18/08/05 14:42
|
|
 |
משתתפת ומחזקת מילותייך.
דפנה,
ירושלים,
18/08/05 14:15
|
המתיישבים הללו הם אנשים נפלאים שלמרות שרשרת הקורבנות והסבל, לא ארזו וברחו. ובתל אביב מי גר? אנשים ללא סנטימנטים לארץ ולתורתה. טסים מיד לחו''ל כשהסקאד הראשון נוחת בעיר הגדולה.
מתפללת לשלומם ולחוזקם של המתיישבים. אלוהים ישמרכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
הצד החיובי שבגירוש
רוני מועלם,
רמלה,
18/08/05 13:26
|
ברצוני להודות לנאצים , על זה שדיללו עבורנו את האשכנזים החילוניים השמאלנים - תארו לכם שהיינו צריכים לסבול את נוכחותם של עוד 3 מליון כאלה בטוקבקים...................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוני מועלם חלאה
עודד,
18/08/05 14:34
|
א. האם אין אשכנזים ימניים? ב. אותם ניצולי שואה אשכנזיים תרמו לבניין המדינה כמו שאתה ושכמותך מעולם לא עשיתם ולא תעשו. ג. חתיכת פרענק צ'חצ'ח פרזיט אפס מתוסכל. מקווה שידללו אותך בקרוב. כאן זה לא אפריקה - על אפך ועל חמתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
שואה , להד''ם !!!!!!
דודי,
18/08/05 13:16
|
התגובות של השמאלנים האשכנזים ערלי הלב פה , גורמות לי להבין לליבם של הנאצים , ןלכל האשכנזים השמאלנים : לכו לבזוז מהגרמנים עוד שילומים על השואה שלא היתה ולא נבראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
לכן גב' כהן את מתפנה ותהיה בטו
מיכל,
18/08/05 13:14
|
במקום מבטחים, את לא מבינה שנפגעת כי היית באזור מועד לפורענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אתם ייעדתם אותו לפורענות!
ל"ת
לכן הוא כזה!,
18/08/05 14:32
|
|
 |
נתניה - אני נפגעתי שם
דליה,
ירושלים,
18/08/05 14:12
|
נתניה זה מקום בטוח לפי הגדרך או רק בחחות השקמים כי אני נפגעתי בנתניה בפיגוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
לא צריך שתקריבו עוד.
אורלי,
18/08/05 13:09
|
|
 |
איפה? בדיזנגוף סנטר? בקניון
ל"ת
בנתניה?,
18/08/05 14:33
|
|
 |
80.
שימוש ציני בסבל
הביקוספיד,
מרכז,
18/08/05 13:05
|
אין קשר בין הסבל שעבר למהלכים מדיניים כאלו ואחרים. מה אני אגיד על חברים שאיבדתי? שאיבדתי אותם למחרת ששת הימים כבר לא הייו צריכים להיות שם? כשהייתי ילד בכתה ז' אמרתי את זה כבר וכולם קראו לי שמאלני בוגד- ועכשיו גדול הימניים עושה מה שאני אמרתי שצריך לעשות. איפה ההתנצלות איפה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומישהו מגרש אותך, חלאה, מביתך?
ל"ת
המקום מסוכן,
ברצון השמאל!,
18/08/05 14:22
|
|
 |
79.
תשמעי, טובה (64), אתם
הקרבן לא אשם,
את, הנאצית א,
18/08/05 13:02
|
בישלתם את הדייסה הזו. אילו היה מדובר בתל-אביב, לא היה נופל פצמ''ר אחד ולא היו משאירים את הישובים מבודדים ומכווצים, היו בונים את הארץ. אבל אתם לא רציתם בה, והיהודים הטובים שילמו את מחיר הבגידה, השנאה והרישעות. את, אישית, אחראית לכל הדם השפוך, לנכות, לצער ולחורבן. את מפלצת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיבים
ל"ת
חולי נפש...,
18/08/05 14:22
|
|
 |
78.
בואו נארוז
דניאל,
גבעתיים,
18/08/05 12:57
|
בואו נארוז פקלאות שהרי אם אנחנו רוצים לחיות זה לא המקום ולא הזמן לחיות במקום שייש בו רק בלגאן....
מקום שייש סיכוי שתפגע מהרכבת ווואלה איך שהיא דוהרת אין סיכוי לראות את האור הופס שניה אחרי הפינוי חזרה לטרור....
ומרכז או לא מרכז זמננו דל אנו כולנו נוסעים על ניוטראל....
אנחנו אומרים לאם שילדיה נפגעו את אשמה על מה שהם סבלו ומה תאמרו לאם ששלחה את ילדיה לחגוג.... איזה מן אמא את? שלחת אותם כדי שמחבל אותם יהרוג?
ואלה שנרצחו באוטובוסים במלונות גם למשפחות שלהם תבואו בתלונות אוי אלוהי החום לא השארת למספר אנשים מקום.... מקום לחשוב בהיגיון אז הם מדברים שטויות מסביב לשעון
הגיע הזמן שנבין שאצבע מאשימה מפנה אלינו מספר אצבעות בחזרה ואנחנו כולנו באותה הצרה ובמקום להאשים הגיע הזמן שניתן יד באילו החיים ונוציא את עצמנו מהבוץ במקום כל הזמן אחד את השני לעקוץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
את הקרבת את רגלי ילדייך!
שרון,
18/08/05 12:45
|
תתמודדי עם התוצאות של מעשייך. חבל רק שילדים אינם מבינים דבר יסבלו בגללך כל חייהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יעזור לכם, אתם אשמים!
אתם, משת''פי,
הנאצים!,
18/08/05 14:27
|
אתם, שנהגתם איפוק מול רוצחי תינוקות. אתם שהתחבקתם עם דחלאן, שכרת את רגלי הילדים האלה, בחסותכם ובהסכמתכם. אתם שהתעקשתם על שלום עם מפלצות אדם, והקרבתם להם את ה''מתנחלים''. איך אתה מעיז פנים אל קרבנך!
ומה תגיד לאנשי שדרות, כשיפלו שם הקסאמים, בגללכם!!!! דבר יום ביומו, שהם אשמים במות ילדיהם, כי אינם בורחים? איך צמחו לנו יהודונים עלובים ורשעים כאלה! אתם חלאת המין האנושי.
הגויים כבר כותבים בעתוניהם, שממשלת ישראל מתנהגת אל היהודים כמו הנאצים!!!! באמת נחלתם כבוד עולמי! ליכלכתם את כולנו. היא אשמה, לא דחלאן! כמה חלאה יכל אדם להיות?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
לשמאלנים?
רון,
18/08/05 12:41
|
איזה מילים נבובות ונבואות זעם ריקות...מצווחים ככרוכיות: ''שמאלנים'' שמאלנים''.....תארזו יפה יפה את התיקים ולכו לגור בתחומי מדינת ישראל סופסוף. אנסתם ממשלות לתקצב אתכם במיליארדי שקלים ודם חיילים מכל רחבי המדינה הגן על המשיחיות המטורפת שלכם שבגללה בחרתם באופן דווקאי להתגורר בתוככי מיליוני פלסטינים. רציתם להיות חלוצים- לכו לגליל ולנגב- אותם זו מצווה ליישב. אבל לא, בחרתם לגור דוקא במקומות מסוכנים עם מחיר כבד מנשוא ועכשיו עם דמעות תנין ומיליוני שקלים פיצוייים, אתם נגררים מבתיכם. אוי אוי אוי, כמה נורא. בושה וחרפה לדור שלם של פרי ביאושים שחינך את ילדיו לכך שאם המדינה מחליטה אחרת מדעתם, אז צריך לשבור את הכלים ולשרוף הכל. דור שמבחינתו סמכות התורה עולה על סמכות המדינה. בזכות דם חיילים חייתם שם כל השנים הללו ועכשיו אתם קוראים להם נאצים? אנשי שפל המדרגה המוסרית שמסוגלים לבזות את זכר השואה ואת זוועות הנאצים. אנשים ששמו ילדיהם בחזית המאבק, הן מול הפלסטינים והן מול החיילים. האלוהים שלכם הוא לא אלוהי היהדות. רבניכם אינם סמכות מוסרית. פרשני ההלכה שלכם אינם טובים מגרועי האיאטוללות באיראן. מדינת הרווחה איננה עוד בגלל תקציבי עתק שזרמו לסלילת כבישים באיזורים ארורים ושכוחי אל. רמיסת זכויות של הפלסטינים (כן, גם הם בני אדם למרות זוועות הטרור), איבוד צלם האנוש המוסרי שלנו כעם ע''י הפיכת הכיבוש לנצחי. כל אלו הם רעות שיחיו איתנו עוד הרבה שנים בגללכם. אז תמשיכו לצעוק: ''שמאלנים''. ותמשיכו יפה יפה לארוז ולצאת משם בבכי או לא בבכי. ליבי ולב רוב העם אינו איתכם. אל תטעו לרגע שהחיילים והקצינים מסכימים איתכם בגלל שהם לא עונים. פשוט אסור להם להיכנס איתכם לויכוח. מה זה יועיל? הלא השקר הזה, של משאל העם, גם אם היה מתקבל לא הייתם מקבלים את תוצאותיו והייתם מוצאים תירוץ אחר על מנת להתנגד. בשורה התחתונה, יהדות ודמוקרטיה הם מושגים הפוכים. היהדות מצווה, הדמוקרטיה מתחשבת ברצון הרוב. הסמכות המוסרית שלכם היא הדת, אז למה אתם מבקשים להאחז בדמוקרטיה? כרגיל, שקרים וגלגול עיניים ואחיזת עיניים. די למשחקים, די לשקרים, די לשפך הדם על מנת להגן על ישוב מבודד בלב הגהינום. הבעיה היחידה היא שאתם שבים לגבולות מדינת החוק- אין לי מושג מה הנזק שתגרמו כשתהיו חלק מאיתנו. אני מקווה שהוא יהיה קטן יותר מהנזק שגרמתם בישיבתכם ב''חבל הארץ הקדוש''- עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
הקרבת ילדייך בשביל פיסת אדמה
ל"ת
מיכל,
תל אביב,
18/08/05 12:39
|
|
 |
אנשים מקריבים את עצמם באלפיהם
בשביל פיסת אדמה,
הנקראת מולדת,
18/08/05 14:30
|
רק ליהודים אין מולדת, זה פויה - ליהודים יש ''שטחים'' ו''אדמה''. בדרך שלך שוב לא תהיה לנו אדמה, וכנראה לא מגיע לנו, אם הצמחנו מהרסים ומחריבים כאלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם את מקריבה את ילדייך
לא מתנחלת,
בקעת אונו,
18/08/05 14:08
|
בשביל פיסת אדמה שקוראים לה ישראל!!! כל יום שאת הולכת ברחוב או נכנסת לקניון/מסעדה את מסכנת את חייך וחיי ילדייך, את יודעת כמה התראות על פיגועים מקבלים כל יום?! סעי לשוויץ אולי כך לא תסכני את החיים שלהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
יש להוריד את הכבע לכבודם
חוצן,
צפון,
18/08/05 12:35
|
לכבודם של אנשים שמוכנים לשלם את המחיר של אמונתם ושל החלטותיהם. אבל מרגע שהם מתחילים להאשים אחרים ולהתכחש להחלטותיהם, הרי כאן מתחיל הזיוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנצלת התגובה מופנית ל-מס' 77
ל"ת
זו שרון,
ממודיעין,
18/08/05 19:56
|
|
 |
צודק
ימנית,
18/08/05 13:29
|
|
 |
73.
חרוז
אחד,
18/08/05 12:32
|
ישמרני שדי מרעי וידידי מצר ועוכר בעצמי אשמר. עד שבא שרון וקיצר את הדרך לאבדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הפיתרון היחיד-- tish.org.il
יותם,
תל-אביב,
18/08/05 12:22
|
רק טיש יחזיר את השפיות רק טיש יסדר את המדינה רק טיש יתקן את המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
ועכשיו, תני לי לעשות את העבודה
כל כך אופייני,
18/08/05 12:20
|
|
 |
70.
מי ששותף לגירוש יסבול מסיוטים
לא נשכח,
לא נסלח,
18/08/05 12:18
|
מה קרה, חשבתם שיקבלו אתכם בפרחים וחיוכים?! אתם עושים מעשה אנטי מוסרי ללא שום הצדקה, ומי שבחר להתחבאות מאחורי הסיסמה הארורה ''רק ביצעתי פקודות'' - שיתמודד עם מצפונו כל החיים. לא אתם הקורבנות כאן אלא האנשים הטובים שאתם מגרשים מהבית. אל תצפו להבנה או לסליחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מי שמעלה את ילדיו למולך
ביבי,
18/08/05 12:17
|
אינו יהודי. איך את ישנה בלילות ? על מזבח אמונותייך הקרבת את רגלי ילדייך והמשכת לסכנם מדי יום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי- תתבייש
שירה,
18/08/05 14:41
|
אני מתביישת שיש בעם שלי יהודי חסר לב כמוך. אתה גם לא חכם (בלשון עדינה). הם חיים עם הילדים שלהם, והם איתם -בטוב ובמוטב. מה ציפית, שהם יגורו בכפר דרום וישלחו את הילדים למטפלת או אומנת בתל אביב? לך ף צא ולמד מה זה חינוך מהם, לפני שתטיף מוסר. ותתבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם ''מקריבים למולך''
ברוס,
18/08/05 13:45
|
גם השמאלן מרמת השרון, שמוותר על שטחים תמורת ''שלום'' מקריב - את כולנו - למולך השלום. ומי שממשיך לעשות את זה גם אחרי שהמולך שורף אותו - מוטב שיסתום את הפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
למסור הילדים לאימוץ-מייד!
ד''ר מירה לרנר,
עו''ס בכירה,
18/08/05 12:17
|
נוגה כוהן אם לא כשירה שסיכנה ילדיה מתוך רשעות וגרמה להם נזק בלתי הפיך בכל מלחמות ישראל הקפידו לפנות את הילדים מהחזית. אתם גרתם בתוך עזה, השיירה הצבאית שנסעת בהן היתה צריכה לרמוז לך שזה איזור מלחמה. את הקרבת את בריאות הילדים ועתידם על מזבח האמונה. לפעמים הרולטה פוגעת וזה כואב , משלמים בסוף - הילדים שלא שאלו אותם אם זה מתאים להם או לא . יש למסרם לאימוץ אצל משפחה חילונית שתוכל להשכיח מהם הטראומה שהוריהם גרמו להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו הבנה של האקדמיה?
דנה,
הרצליה,
18/08/05 14:34
|
אם זו המקנה שלך אני בטוחה שילדייך בטוחים מאוד אצלך בבית. הם בודאי רק מבלים בפאבים מסוכנים ומוכרים את נשמתם למוזיקה או לדוגמנות . אלו הם ערכים שבודאי יועילו לנפשם של ילדייך. אחותי צר לי עלייך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשה רעה וטיפשה
הביקוספיד,
מרכז,
18/08/05 13:16
|
אני שמאלני מילדות שהיום די שמח בצדקת דרכו- אבל האשה הזו שמתחזה לדוקטור היא אשה רעה ומטופשת. לפי דבריה צריך למסור לאימוץ את כל ילדי ישראל. מי שאשם בטעות ההסטורית הזו הוא עם שלם שבחר מאז ימי ששת הימים בדרך לא נכונה- צריך למסור אותו לאימוץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אימוץ
דודי,
18/08/05 13:16
|
|
 |
67.
צבועים, אני כועסת עליכים,תפו..
אפרת,
חברון,
18/08/05 12:06
|
כל אילה שלקחו 500000$ תתבישו מכרתם ערכים תמורת כסף? ויתרתם על ארץ אבות בעד נזיד עדשים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
נגה, את סמל ומופת לכל האמהות.
מיכל,
מרכז,
18/08/05 12:00
|
מעריצים אותך. אוהבים אותך ואת כל משפחתך. בוכים איתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק של אמהות משיחיות והזויות
לימור,
קריות,
18/08/05 12:52
|
שלא חושבות בהגיון אלא מקשיבות למורים רוחניים פרימיטיביים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לימור לכי מפה, את אובססיבית
ל"ת
נטלי, קריות,
18/08/05 14:58
|
|
 |
ומה השכל שלך אומר לך?
דני,
ערד,
18/08/05 14:36
|
נהנתנות? אוכל טוב? דברים אחרים שבישבילם כדאי לחיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
שמאלנים עוורים
אזרח מודאג,
18/08/05 11:51
|
אתם, השמאלנים , כל כך תמימים. עוד כמה חודשים המציאות תראה לכם כמה אתם טועים. עוד כמה חודשים זה יהיה ילדכם, חס וחלילה , שיאבדו את רגליהם בפיגוע טרור. תתנו קצת כבוד לקדושים ששמרו לכם על הגבול, ושבזכותם לא נפלו פצמרי''ם במקומות כדוגמת תל-אביב. יש גבול לאידיאלוגיה המעוותת שלכם. אבדתם כל פורפוציה. ערבים בעיניכם כבר עדיפים על אחיכם. האם הייתם מתנהגים באותו אופן למשפחה הישירה שלכם. תתביישו..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף להיות שמאלן על גזען!
רועי,
18/08/05 12:54
|
כשהימין (ואני לא מדבר על ימין קיצוני כפי שאני לא משתייך לשמאל הקיצוני) יבין שלא כל הערבים הם מחבלים וגם אצלם יש בני אדם, ובימין לעומת זאת לא כל רוצח ערבים הוא 'עשב שוטה' אלא אחד שניזון תמידית מהמחשבה שכל ערבי הוא רע מעצם קיומו - רק אז נתחיל להתנהג כעם. ואין לזה שום קשר ל-'מדינה קדושה' זו או אחרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו מצפונם של השמאלנים שקט
ד. שרון,
המרכז,
18/08/05 12:45
|
אחרי שהתבצע פינוי בכח ע''י הצבא והמשטרה של יהודים, כך השמאלנים סגרו מעגל בגלל שגרשו ערבים מכל הקיבוצים שהיקפות את המדינה וש''יח מוניס (תל-אביב). דבר זה כנראה העיק עליהם והיו צריכים לפתור זאת בכל מחיר , גם במחיר גירוש אחיהם היהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון אני עיוור
עני,
שכר מינימום,
18/08/05 12:19
|
ואתה רואה מצויין את חצי מיליון$ ולא תפרד מסכום זה לטובת האח הרעב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההורים שהביאו אותם לשם
מיכה לביא,
מבקיעים,
18/08/05 12:04
|
אשמים-לא מרחם על איךו שרוקדים על הפרוטזה נגד החיילים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שדוך של באסי
עמיאל,
תקוע,
18/08/05 14:33
|
לחשוב שאחד המקומות שיונתן באסי שידך למגורשים הוא מבקיעים. כל הכבוד למנהלת על ההתאמה המוצלחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכה
אופירה,
ירושלים,
18/08/05 14:32
|
אתה כל כך נלוז, שקשה אפילו להגיב לדבריך. כך מסוגל יהודי לדבר? עד איפה אפשר עוד לרדת, לאיזה שפל? תתבייש. פשוט גועל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיכה לביא ממבקיעים
מוסר וצדק,
18/08/05 13:08
|
רק אדם מעוות שכל כמוך יכול להאשים את הקורבן בסבל שנגרם לו. שדדו אותך?-לא היית צריך להסתובב עם כסף. פרצו לך לבית?-למה רק פלדלת ואזעקה, מה עם חברת שמירה. אנסו אותך?-למה יצאת מהמטבח, ועוד בבגד כזה. דקרו אותך בפאב?-למה הסתכלת על הדוקר. נהרגת בפיגוע?-למה היית שם.
ברור, הגיוני, מובן, צודק ובעיקר נאור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ימח שמך וזכרך. בתוך הקו הקדוש
אתם הרוצחים!,
18/08/05 13:04
|
שלכם נטבחו הרבה יותר ילדים מאשר ביש''ע. אך דמם של כל הילדים האלה, משני צידי גבולות אושוויץ, בראשכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי לא מרחם ... ?
אברהם,
הרי יהודה,
18/08/05 12:30
|
|
 |
64.
יהודי עוזר ליהודי
נתנאל,
ברסל''ב,
18/08/05 11:51
|
ונותן חלק מהפצויים של כ חצי מיליון$ למיליון וחצי עניים בקירבנו ותזכו למצוות, נראה אתכים!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי גם לא רוצח יהודי
לימור,
קריות,
18/08/05 12:53
|
|
 |
משפחת כהן-מגיע לכם!
טובה ברטוב,
טובת לב,
18/08/05 12:09
|
גברת כהן, ישנו פתגם ישן וטוב האומר: בישלת דיסה? תאכלי אותה. באתם לרצועת עזה? אכלתם אותה בגדול מידי יהוה ששונא דתיים.
הבאת אותם למקום בו שוררת סכנת חיים?? בעייה שלך. הבחירה הייתה בידייך הסאדיסטיות שלא רעדו כאשר צה''ל ירה בילדי עזה.
במקום להתפנות בזמן העדפת להתבכיין ולהישאר בישוב עם הילדים הנכים שלך? תאכלי אותה עם הפיצויים השמנים והוילה המפוארת שלך תעבור לאחמד הקטן שאיבד טחול מכדור גומי צה''לי.
זו הייתה בחירה שלך מההתחלה ועד עכשיו. האחריות עלייך-מ ג י ע ל ך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טובה- את נלוזה
ירושלמית,
18/08/05 14:35
|
לא נרד לשפלות שלך. גם לא נרחם על המסכנות שלך. איפה הרמה שלך, איפה השכל? כנראה אבד מזמן. ולב- לב אין בכלל על מה לדבר, כי אין לך. את פשוט גוש בשר שמתהלך כאן בעולם. ללא שום חיות, ללא רוח, ללא אהבה. כמה כבר תוכלי לחיות כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לשמאלנים פה-הדין עמכם יעשה
ד''ר גל,
18/08/05 11:49
|
אל תדאגו,לכל שבת יש מוצאי שבת ולכל שלטון לא חוקי יש סוף.הימים שבהם אתם כקומץ צווחני שהשתלט לנו על השלטון ייגמרו.תפסתם עמדות מפתח בבתי המשפט,המשטרה,התקשורת והשלטון.אתם אפילו לא 10% מהרוב היהודי.לכם ימי השלטון הסטאליניסטי שלכם מגיעים לקיצם-הדין יעשה עמכם ובמקרה שהדין יהיה קל יותר, תגורשו לגור עם בני עמכם הערבים בירדן או בסוריה.אני כאדם חילוני שונא אתכם ממש-כמה שאתם עיוורים ואטומי לב לסבל של יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לד''ר גל הפאשיסט נביא הזעם
אזרח מודאג,
18/08/05 12:29
|
אני המום לנוכח הטיפשות והפרימיטיביות באופן המחשבה שלך.מנחם לדעת שתקופת הנביאים חזרה בקרוב תקבל על עצמך את תפקיד התליין? הרי יום הדין קרב ובה עצוב לראות את הדימיון הרב שבינך לבין האסלאם הקיצוני עד כמה שאתם צרי מוחין וקיצוניים בדעותיכם. אולי מוטב שנשאיר אתכך אחד לחסדיו של השני?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לימנים הדתיים הכתומים:
טוביה ברטוב,
בארטוביה,
18/08/05 12:13
|
אל תדאגו,לכל שבת יש מוצאי שבת ולכל שלטון לא חוקי יש סוף.הימים שבהם אתם כקומץ צווחני שהשתלט לנו על השלטון ייגמרו.תפסתם עמדות מפתח בבתי משפט,המשטרה,התקשורת והשלטון.אתם אפילו לא 10% מהרוב היהודי. ימי השלטון הסטאליניסטי שלכם מגיעים לקיצם-הדין יעשה עמכם ובמקרה שהדין יהיה קל יותר, תגורשו לגור עם בני עמכם החרדים במאה שערים.אני כאדם חילוני שונא אתכם ממש-כמה שאתם עיוורים ואטומי לב לסבל של בני אדם המתענים תחת הכיבוש הנאור ששודד אדמותיהם לטובתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשוב מה יהיה בלעדינו...
שמאלני,
18/08/05 12:10
|
המדינה תישאר רק עם מטורפים הזויים המונעים ע''י ''רבנים'' חומייניסטים. המערב יתייחס למדינה שלנו כמו שהוא מתייחס לאיראן / עיראק, ובמהרה אם האחרונות לא יירמסו אותנו, אז הוא כן. זו תהיה מדינה של אוכלי חינם היושבים בישיבות כל היום ומפיצים דברי שיטנה סטייל איראן. מי יעבוד? מי יפתח את הצבא? אתם? על בסיס לימודי התורה שלכם?
ה''שמאלנים'' שאתה בז להם כ''כ הקימו את המדינה, ניצחו בכל המלחמות ואפילו כבשו את השטח שאתה כ''כ ממרר בבכי עליו.
אגב, אתה מדבר על אטימות לב לסבל של יהודים, אז ככה: א) אתם לא ממש יהודים. למעשה אתם מבזים את התורה ואת היהדות בכך שאתם מסתתרים מאחוריה כדי להצדיק את מעשיכם הנפשעים. אלוהים עוד יתחשבן איתכם על זה (הוא כבר עכשיו...) ב) לגרום לחיילים למות ולמדינה שלמה להתרסק בשביל חתיכת פיסת אדמה מקוללת - מה זה אם לא אטימות לב.
השנאה העבירה אותך על דעתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
הכפר ישוב חומה ומגדל לפני 48
ארז,
חיפה,
18/08/05 11:45
|
כפר דרום הוא ישוב חומה ומגדל שהוקם לפני כ- 75 שנה (לפני תש''ח) על אדמה יהודית. הכפר חי על חקלאות מפוארת ועל תעשיה ולא על חשבון משלם המיסים, ומכניס מטבע זר למדינה מיצוא, כמו כל ישובי גוש קטיף. הכפר אמנם קרוב מאד לישוב ערבי אך הערבים הם שיכים לרשות הפלסטינית והכפר שיך לישראל, כך שמבחינה דמוגרפית מצבו ומצב כל גוש קטיף טוב יותר מהמצב של חיפה למשל. מי שחושב שפנוי כפר דרום היום הוא סוף פסוק וסוף החלום, טועה! כמו ששבנו לכפר אחרי ששת הימים, כך נשוב עוד ועוד, כמה שנצטרך. רק שזה עלול לעלות חלילה בחיי חילים.
אל תחשבו שממשלות לא יאשרו את זה. כל המדינה נמצאת בתהליך שנוי דמוגרפי מהיר מאד. מי שקרא עתונים בשבועיים האחרונים יודע שכבר בשנה הקרובה, לפי נתוני משרד החנוך, לראשונה בתולדות המדינה, רוב התלמידים בכתות א' הם בחנוך הממלכתי דתי והחרדי. החנוך החרדי גדל כל שנה ב- 10% והרבוי הטבעי גדול אפילו מהרבוי הטבעי של המוסלמים ביש''ע. כך שכבר בעתיד הנראה לעין יהיה פֹרוב דתי-חרדי, המדינה, החוקים, בתי המשפט, והשלטון, ישתנו לבלי הכר, וזה אומר שמי שמפנה עכשיו שטחים, יצטרך הוא או בנו לכבוש אותם שוב לפי החלטות ממשלה דתית ימנית. כך שכל הפינוי הזה הוא שטות הפיכה בהחלט, אך עלולה לעלות מחיר יקר.
מלבד זה, תקדים הגרוש יופעל בהקדם על אחרים, וגם מבצעי הפשע היום לא יוכלו להמלט מהעונש המגיע להם. הכתובת כבר על הקיר ואנחנו לא נשכח ולא נסלח על הפשעים האלה. ראו הוזהרתם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה שטויות - כפר דרום זה 11 ה
יודע,
דבר,
18/08/05 13:56
|
11 הנקודות הוקמו 11 נקודות, בלילה אחד בנגב בשנת 1947... כפר דרום בשלישית לא תיפול אם יקימו אותה במקום לגיטימי ולו רבוי מריבה... או שיבינו שזה שם עם מזל רע...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה, נגרש אתכם מכל פלסטין
ל"ת
בסאם,
יפו,
18/08/05 13:17
|
|
 |
חס וחלילה להשוות פנטים לחומה ו
לימור,
קריות,
18/08/05 12:53
|
|
 |
זה באמת היה ישוב חומה ומגדל !
דפנה,
מרכז,
18/08/05 13:34
|
זו לא השוואה ! היישוב היה קיים שם עוד לפני קום המדינה, ננטש ב-48 וב-67 חזרנו אליו שנית !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אשה חזקה. העם איתך.
ל"ת
העם זקוק לך,
18/08/05 11:43
|
|
 |
60.
למה את מוסיפה כאב לילדים שלך?
ולמה להכאיב,
לחיילים?,
18/08/05 11:41
|
במקום לצאת עם הילדים ולחסוך להם את הכאב הנוסף ,את בוחרת שוב לצעוק ולילל על הנכות שלהם בפרהסייה . מה זה יוסיף להם ? כאב נוסף ? תני להם להמשיך הלאה . המקום הזה לעד יהיה ארור עבור ילדיך . ולמה לפגוע בחיילות וחיילים - ילדים של אמהות אחרים ? אלו ששמרו עליך ועל חייך במשך שנים. קורס קצר באימהות היה עוזר ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנה וחצי הם לא גרו בכפר דרום
חיים,
באר שבע,
18/08/05 14:47
|
עכשיו האמא נזכרה לרוץ לשם מהר.
צריכה לקטוף קצת תהילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ניתן לכם את התענוג
המצפון שלכם,
מלוכלך,
18/08/05 13:10
|
לא ניתן לכם פינוי שקט. לא ניתן לכם מצפון נקי. לא נחסוך לכם דמעות ויזע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הגויים ...
אדי,
הרצליה,
18/08/05 12:31
|
תמיד האשימו את היהודים בפוגרומים. ככה זה כשלא אוהבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה לגבי ילדים שנהרגו בת''א
איציק,
18/08/05 12:26
|
למה את לא מאשימה את אמהותהן של אותן ילדות שנרצחו בפיגוע בדולפנריום או בפיגוע בנתניה. הרי לגור בת''א ובנתניה מסוכן לא פחות מגוש קטיף. הסטטיטיקה מראה שיותר ילדים נרצח ע''י פלשתנאים בתוך הקו הירוק מאשר ב''שטחים''. אם את לא מאמינה תכנסי www.btselem.org יש להם פרוט של ילדים הרוגים בשטחים ובקו הירוק ותראי שיותר נהרגו בירושלים או בת''א. אז די ללכלוך הזה ולרפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילדים בת''א לא נוסעים במשוריין
הורים טובים,
מגנים על ילד,
18/08/05 13:55
|
הילדים בכפר דרום נוסעים יום יום באוטובוס משוריין מלווה בשיירת משוריינים צבאיים לבתי הספר. בת''א נוסעים באוטובוס ובמכוניות רגילות וגם הולכים על המדרכות . למה ? כי כפר דרום זה מקום בטוח מאוד לילדים ? אם הם לא היו מאובטחים כך הם היו נפגעים לעיתים קרובות יותר . העובדה שבת''א הילדים לא מוגנים ועדיין יחסית לא נפגעים הרבה . מה עושה לילד הידיעה שיום יום הוא רואה צבא ואת דיר אל בלאח בעיניים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאגי הם עוד יסעו במשוריין
אלדו,
נתניה,
18/08/05 14:32
|
כאחד שעבר את מלון פארק אני מבטיח לך חגיגית כי הילדים שלך לעולם לא יהיו בטוחים. בעצם אני מקווה שבגלל הצטיניות שלך שתפגעי עם הילדים שלך בפיגוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לילדים בקריית שמונה הבטחתם
ל"ת
והיום הצפון,
פורח ושמח,
18/08/05 14:42
|
|
 |
59.
תועמלני האיחוד האירופי לא נחים
אזרח,
ישראל,
18/08/05 11:40
|
תודה למעריב שמאפשר לתועמלנים הארסיים והאנטישמיים של האיחוד האירופי להציף את האתר שלו NRG בטוקבקים מלאי השטנה והרעל. מי יתן ומעריב ישלם על שיתוף הפעולה שלו עם האנטישמיות הקשה הזו בקריסה כלכלית טוטאלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
בשבילכם איחרנו ב 5 שנים.
כחול זית,
18/08/05 11:40
|
אם הפינוי הזה היה נעשה לפני 5 שנים, הייתם היום עם רגלים, ובני משפחת חתואל ז''ל היו בחיים.
חבל שהפינוי הזה בא באיחור, ונתנחם רק בחיים שהוא הציל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איחרנו ב-58 שנה
יאללה, לארוז,
18/08/05 13:11
|
נפנה את כל המדינה. כך היינו חוסכים 20,000 חיילים הרוגי מלחמות ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31,000 נופלים
חיים,
דרום,
18/08/05 14:33
|
יש הבדל בין מי שנפל על הגנת המולדת לבין מי שנפל בהגנה על התנחלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
דמעות התנין של האויב הכתום.
נעמן,
שפוי,
18/08/05 11:38
|
גברת כהן, ישנו פתגם ישן וטוב האומר: בישלת דיסה? תאכלי אותה.
הבאת אותם למקום בו שוררת סכנת חיים?? בעייה שלך. הבחירה הייתה בידיך.
לא שמרת עליהם מספיק טוב והם הפכו נכים לכל החיים? האחריות היא עלייך.
במקום להתפנות בזמן העדפת להתבכיין ולהישאר בישוב עם הילדים הנכים שלך? תאכלי אותה
זו הייתה בחירה שלך מההתחלה ועד עכשיו. האחריות עלייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פסיכי או מה?
ד''ר גל,
18/08/05 12:27
|
אני עדיין לא מצליח לעכל את אטימות הלב שלך.בבון מקלדת שכמותך-מגיב פה ללא הפסקה בשם אוסמה בין לאדן.אתה חייב להיות ערבי אם אתה מגיב ככה או שאתה שמאלני שהתחלק על השכל.בתור רופא ההייתי מאשפז אותך דחוף במחלקה עם טיפול תרופתי+שוקים חשמליים שיאפסו אותך קצת.אל תדאג-גם זה יבוא בעתיד הקרוב-לך ולקומץ הפסיכיים אליהם אתה משתייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל השמאלנים יהודים הוא אויב
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
18/08/05 12:04
|
|
 |
56.
כל הכבוד שרון- בנחישות גרשת.
:-(,
18/08/05 11:26
|
מה שלא עשו הערבים, אתה עשית בעזרת משת''פים מאותננים ושמאלנים. העיקר שעם ישראל חי???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנת נכון- החיים הם העיקר !
ל"ת
הציוני השפוי,
18/08/05 11:42
|
|
 |
תסתכל במראה ותראה בעיקר טיפש.
ל"ת
ד''ר נו,
18/08/05 12:29
|
|
 |
55.
התנתקות
בני,
חיפה,
18/08/05 11:25
|
|
 |
54.
לכול המגיבים נגד הצדיקה הזאת..
אושרת,
חיפה,
18/08/05 11:14
|
יהודי לא יכול להגיב בצורה שאתם מגיבים מהסיבה שאנחנו יודעים מאיפה בנו ולאן אנחנו הולכים... אתם ערבים !!! שלמדו עברית, גיס חמישי לא פחות מזה. יש פתגם באנגלית שאומר: שלפעמים השמש זורחת גם על התחת של הכלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי, נו באמת...
רועי,
18/08/05 13:00
|
את רצינית? אבל באמת?? אם כן, אז את ממש טפשה, ושאלוהים יעזור לך לעבור את גיל ההתבגרות, כי את צריכה את כל העזרה שבעולם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדיקה.נקים לה אולפנא
ל"ת
לימור,
קריות,
18/08/05 12:54
|
|
 |
53.
כפר דרום=מובלעת בתוך דיר בלאח
ל"ת
אתם מטורפים!,
18/08/05 11:09
|
|
 |
רמת אביב= שי'ח מוניס
ל"ת
מי מטורף?,
18/08/05 13:15
|
|
 |
52.
לא מכניסים ילדים לאיזור מלחמה
אתם לא הורים,
אחראים,
18/08/05 11:09
|
בכל מלחמות ישראל הקפידו לפנות את הילדים מהחזית. אתם גרתם בתוך עזה, השיירה הצבאית שנסעת בהן היתה צריכה לרמוז לך שזה איזור מלחמה. אתם הקרבתם את בריאות הילדים ועתידם על מזבח האמונה. לפעמים הרולטה פוגעת וזה כואב , חבל שאלו שלא ברו להמר משלמים בסוף - הילדים שלא שאלו אותם אם זה מתאים להם או לא .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיב/ה
אופיר,
18/08/05 14:45
|
צאו ולמדו מהו חינוך מהם- מהמתיישבים החלוצים האלה, ואל תטיפו מוסר. ותתבייש/י על התגובה שלך. אותך שאלו איפה את רוצה לגור? ואם היו קסאמים עליכם כל יום ? אז היינו מטיחים בהורים שלך אשמה - למה שלחתם את הילדים שלכם לשם? חוצפה וגם חוסר מחשבה מצידך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מדינת ישראל חזית
יוד,
יוקנעם,
18/08/05 12:58
|
בשנים האחרונות חווינו פיגועי טרור בכל מקום אפשרי, אז אולי צריך לפנות את כל הילדים מפה? אולי נשלח אותם ללונדון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן בטח
גילה,
אילת,
18/08/05 14:48
|
|
 |
טיפשות שמאלנית טיפוסית
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
18/08/05 12:13
|
אוטובוסים מתפוצצים. קניונים מתפוצצים. תחנות רכבת מתפוצצות. אולמות שמחה מתפוצצות. מלונות מתפוצצים. מועדונים מתפוצצים.
גם אלו הם אזורי מלחמה כי נרצחים שם ילדים. את רוצה להגיד שאת לא שולחת למקומות הללו את ילדיך כאמא אחראית ודואגת.
שמאלנית שקרנית... שמאלנית שקרנית... שמאלנית שקרנית... שמאלנית שקרנית... שמאלנית שקרנית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז בבקשה לפנות את דיזינגוף
תמר,
ירושלים,
18/08/05 11:49
|
וגם את נתניה, כפר סבא, חדרה, עפולה, שדרות, באר שבע, ירושלים, חיפה, קרית מוצקין... שכחתי משהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם אתה אחראי
רועי,
סטודנט,
18/08/05 11:39
|
יותר על הילדים שלך?
המתנחלים הם מלח הארץ, המשפחות שלהם הם המשובחות והטובות שיש בארץ שלנו. ומה שחשוב הוא מבחן התוצאה.. האם השארת ילדיכם שעות על גבי שעות מול הטלויזיה והמחשב לא נקרא הזנחה? האם הסמים והפשע שאליהם נחשפים ילדי המרכז זו לא בזנחה? ילדי גוש קטיף חשופים לטוב, לתורה ולאמונה.
שכל אחד יבקר את ביתו שלו, ואולי אז המדינה תיראה טוב יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
עם ישראל ראה
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
18/08/05 11:05
|
ורשם לעצמו מי הטובים ומי הרעים המושחתים. ,ובעזרת השם בבחירות הבאות נעיף את הדקטטור נפזר את הבגץ המושחת ונחזור לגוש בגדול לטווח ארוך ההקשקעה תשתלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
האחריות ל''הקרבה'' הזו היא עלייך
נעמה,
ר''ג,
18/08/05 11:05
|
אמרו את זה לפניי בתגובות, אבל אני אומר זאת שוב, כדי שזה ייכנס לך לראש: גרתם במקום עם סיכון בטחוני משווע, והאידאולוגיה המשיחסטית עיוורה את עיניכם. סמכתם על הקדוש ברוך הוא שיגן עליכם, וכולנו יודעים איך זה נגמר. אם הייתם גרים במקום נורמלי, בתחומי הקו הירוק, לילדים שלך עדיין היו רגליים. וגם אם לא היו נפגעים בגופם, עדיין, לגדל ילדים במקום בו מבקשים את נפשם בכל יום הוא התעללות נפשית בפני עצמה.
אם השנה את, נגה כהן, מה אפשר להגיד. אם השנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם רמת גן זה מקום מסוכן
ברוס,
18/08/05 11:50
|
|
 |
ברמת גן ילדים נוסעים במשוריין?
איילת,
18/08/05 14:50
|
עושים פתיחת ציר לפני שהם נוסעים לבית ספר?
כנראה שאפילו אתה מסוגל להבין שהסיכון בכפר דרום ורמת גן איננו דומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמת גן שלנו בצדק
נעמה,
ר''ג,
18/08/05 12:09
|
השטחים בהם נפצעו ילדיה של נגה נגזלו מערבים בבחינת כבשת הרש. בגלל המשיחסטים הארורים הללו התעוררה האינתיפדה, בגלל שהותם שם באים פלשתינאים להתפוצץ בר''ג. לא משום שהם רוצים לזרוק אותנו לים, משום שנגה כהן ושכמותה דחפו אותם לייאוש הזה. צא וראה מחנות פליטים, ברוס. למתנחלים יש וילות מפוארות על חשבון העם הנגזל, שהם תקועים כעצם בגרונו. אין לעם הנגזל הזה כלום, אפילו לא אפשרות למזון סביר. ונגה כהן עוד בוכה שמבצעים פעולות נקם בילדיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומלחמת השחרור ומלחמת ששת הימים
מיכל,
מרכז,
18/08/05 13:21
|
פרצו גם כי ''ישבנו על אדמות ערביות כבושות''? זו אותה מלחמה מאז הערבים מבינים את זה רק אנחנו חושבים שהשכנים שלנו הם נסיכות מונקו, שוויץ ובלגיה השכנים שלנו מבינים שהם חיים במזה''ת
ולעניין אדמות ערביות גזולות - נו באמת רמת אביב, אוניברסיטת תל אביב וחלק מהקיבוצים והמושבים יושבים על אדמות ערביות גזולות (תשאלי את תושבי מצר) - גוש קטיף = אדמות מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צר לי לאכזב אותך
יוד,
יוקנעם,
18/08/05 13:03
|
אבל מי שבא להתפוצץ ברמת-גן או בכל עיר אחרת בישראל, כן רוצה לזרוק אותך לים. אם את חושבת שע''י נסיגה לגבולות 1967, תקבלי שקט, אז את טועה בגדול. הטרור הפלסטיני הוא חלק בלתי נפרד מהטרור האיסלמי שנלחם ב''כופרים'' בכל מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
שרון - לועדת חקירה על פשע נגד
אלי,
צפת,
18/08/05 11:02
|
יש להקים ועדת חקירה ממלכתית בדחיפות שתבדוק : א. איך שרון רימה את הבוחרים אזי לפחות היה צריך לבצע משאל עם אם שינה את דעתו- זהו אקט אנטי דמוקרטי בעליל ב. האכזריות נגד יהודים בארצם לא תסולח -נזכור ולא נשכח ג. אנו כמשפחת נפגי טרור - נפגענו כעת פעם נוספת בזה ללא הסכם ,שרון באיוולתו נותן למחבלים פרס - נסיגה טוטלית ועקירת יהודים מאדמתם אשר היוו חץ קידמי בגופם כנגד הטרור. ד. מדיניות שמובילה לשואה- ארה''ב הודיעה זה רק ההתחלה , אוי לשרון ואבוי למדיניותו זיקנתו ביישה את צעירותו, איפה המצביא ההוא, השתבשה דעתו עלין. התעררו אנחנו בתהליך פוסט דמוקרטי והמדינה דורס חוקי יסוד האדם על מזבח קרבן פוליטי מפוקפק - אשר יהיה אסון למדינה. ה. הממשלות הקודמות כולל שרון תמכו בהקמת הישובים בגוש קטיף ובכל שטחי ארץ ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
תגובה ל - 43
גיא,
עמק יזרעאל,
18/08/05 11:01
|
השנאה והניכור שלך ושל הדומים לך כה עזים שגם בשעה כה כואבת העוברת על אנשים הגונים שכל עוונם הוא שאינם חושבים כמוך, אין את מסוגלת לרסן את תגובותייך, ובנוסף לכך אתם עוד משוכנעים שאתם המודל לסובלנות חברתית ואנושית,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
איזה אסון איזה בזבוז.
ישראל,
יובלים,
18/08/05 10:57
|
איזה אסון איזה בזבוז. האסון והבזבוז הפרטי שלכם מסמל את האסון והבזבוז המשווע שהאידאולוגיה של ההתנחלות ממיטה על המדינה. יש לנו ויכוח קשה אידיאולוגי, אבל אין לנו ויכוח על ערכים של חברות. בואו נהיה חברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני גם אתה חי על אדמות ערבים
אלקה,
כרמיאל,
18/08/05 11:26
|
יפה נפש שכמותך הרי ערבים גרו על אדמות יובלים מנוף לוטם שכניה קורנית ובכלל בגוש משגב, אתה מעז לדבר??? קשוט עצמך תחילה.... מדינת ישראל לא מצליחה להזיז משפחה בדואית אחת שהתנחלה על אדמות מינהל ברמת רבין בכרמיאל אבל לעקור ולגרש משפחות יהודיות בהמוניהן לזה היא כן מסוגלת. תשאל את עדי אלדר. חצוף קטן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסר הוטנטוטי
ברוס,
18/08/05 11:48
|
חבל על הנזיפה שלך, אתה לא יודע שאצל השמאל רק האחרים הם פושעים, והם צדיקים? הוא יושב על אדמה שהופקעה מערבים ולא מתבייש לנזוף במישהי שיושבת על אדמות שנקנו בכסף מלא עוד לפני קום המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכן יש פשרה- הם שם אנחנו כאן
ל"ת
עזה שלהם-,
יובלים שלנו,
18/08/05 11:47
|
|
 |
למה? מכוח מה
ברוס,
18/08/05 13:24
|
על איזו פשרה אתה מדבר? מכוח מה יובלים שלנו? רק בגלל שהשטח עליו היא יושבת נכבש ב- 48? יובלים יושבת על שטח שאינו שלנו לפי תוכנית החלוקה, אז מניין לך המקור ללגיטימציה? וחוץ מזה, מי החליט על הפשרה הזאת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
צה''ל לא הצבא שלי יותר
ל"ת
אורי,
18/08/05 10:57
|
|
 |
חתיכת אדיוט!
ל"ת
קרן,
ראשון,
18/08/05 13:56
|
|
 |
45.
מה שמדינת ישראל עושה לאנשים
זאב א.,
מרכז,
18/08/05 10:56
|
הללו - זה מעשה נבלה. אם היו עושים את זה לערבים כל העולם ''הנאור'' היה מתקומם . זו הפרת זכויות ברוטלית ע''יי דיקטטור שנוא רוב העם שהגיע לשילטון במרמה. הוא הפך מילה דמוקרטיה למילת גנאי. וודאי לא חשב איך החברה המפולגת תראה ים לאחר. הכל יחזור כבומרנג בפרצום של אלו שצוהלים היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקוש מוחלט
שיפרה,
18/08/05 11:15
|
אתם רוצים דמוקרטיה אבל מפרים אותה בגסות. אחרי סצנות ה''קריעה'' (למה מי מת) וסצנת ה''הליכה למחנות ההשמדה'' שביימתם עם הילדים, אין בלבי שום הזדהות או סימפטיה, רק כעס עצום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גברת שיפרה
אמא,
18/08/05 13:21
|
תתעלי את הכעס שלך למקומות הנכונים. למי ששלח חילים לגרש אנשים נשים וטף מהבתים. לקרוע ילדים מבתיהם, מהשכונה ומהישוב שבו גדלו. למי שהפר את חוקי הדמוקרטיה, המוסר ,האנושיות, והמצפון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
היכן מפסיקים להתיישב?
העליה השניה,
18/08/05 10:53
|
אלמלא טרומפלדור - לא היה לנו גליל. אלמלא קיבוץ נגבה - לא היה לנו נגב. אלמלא גלי העליה שהגיעו לארץ ישראל ונהרגו כאן במאות ואלפים - לא היתה לנו מדינת ישראל. מי הוא שיקבע היכן מפסיקים להתישב? מדוע התישבות בכפר הערבי שייך מונס (רמת אביב) היא בסדר (שם מתגורר פרס). מדוע כפר שמריהו (שולה אלוני) שניתן במתנה למפא''יניקים זה בסדר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסת מרובה, לא תפסת...!!!
אדי,
18/08/05 17:17
|
כל הטיעונים המוסריים מתגמדים מול המשמעות הבלתי נמנעת- המשך ההתנחלות מסכן את קיומה של ישראל כמדינה יהודית!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך ראויה כדאי מאוד להתיחס
אלון,
חיפה,
18/08/05 11:34
|
כל גוש משגב היו שם פעם ערבים ומי יעז להזיז את יפי הנפש משם??? יש הרבה קיבוצים ומושבים שפעם בקום המדינה היו שם ערבים, אז מה שנתחיל לארוז מזוודות? אני מעריצה את העליה הראשונה שבנתה והקימה יש מאין, היום לא יודעים להעריך את פועלה. חבל מאוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום יש לך כבר מדינה.........
קטיף=המצאה,
ישראלית,
18/08/05 11:50
|
מה הקטע שלכם ? רצועת עזה ? דיר בלאח ? מה יש לך לחפש שם ? זה מה שיחזיק את מדינת ישראל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תאשימי רק את עצמך!
ירון,
תל אביב,
18/08/05 10:47
|
אין בלבי רחמים עליכם, אלא רק כעס! מי שבוחר לגדל ילדיו בלב כלוב נמרים, שלא יתפלא שהנמרים תוקפים את האוכלוסיה הזרה שתקועה להם בגרון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקורבן אשם שהותקף.
ל"ת
מוסרי,
18/08/05 13:22
|
|
 |
עצם בגרון
מוטי,
18/08/05 11:23
|
ארץ ישראל היא עצם בגרון לכל הערבים , אז תמצא לך מדינה אחרת שתסכים לקלוט אותך , ותן לנו לנהל את מדינתנו לפי ראות עיננו. בינתיים אריק שרון מבצע פשע נגד האנושות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחוקר הטבע
יאיר ל,
18/08/05 11:09
|
הואיל והמגורשים לא ישובו לחיות בין הנמרים אלא יהפכו להיות שכניך אנא פרט, למען העתיד, לאיזה מהחיות הבאות אתה משתייך :
* צבועים - אלה התוקפים את טרפם בצחוק מצמרר ובציניות מדהימה.
* בואשים - אלו המגינים על עצמם ועל סביבתם בריח הנורא אותו הם פולטים.
* נחשים - אלה שאחרי הפססס מגיעה הנשיכה הקטלנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכזריות ונהיליסטיות חילונית
אלי,
צפת,
18/08/05 11:04
|
|
 |
42.
את הקרבת את ילדיך במו ידיך
יעל,
ירושלים,
18/08/05 10:42
|
האחריות כולה שלך
רוב אזרחי מדינת ישראל לא ביקשו ממך לחיות שם, נהפוך הוא
תפסיקי להתחסד ולהתצדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גםהמשפחות השכולות מקרב
תל אביבי ציוני,
18/08/05 11:34
|
יתר תושבי הארץ או נפגעות הטרור הביאו את זה על עצמם!לפי מה שאת אומרת.... איפה עובר הגבול???הרי את יודעת שהמון העם בעולם חושבים שבארץ הטרור משתולל ברחובות ומאד מסוכן(וזה גם נכון ...) ושחוסר אחריות לחיות פה... יש עוד סיבות לכך שגרים פה-בעולם לא ממש מקבלים אותנו בזרועות פתוחות!!! ואפילו שאת מאד בטוחה בעצמך את טועה ב ע נ ק!!!! אין שוב הבדל באחריות שלה לבין האחריות שלך וזה חוץ מדברי משטמה כאלו למשפחה שכולה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיפוט ממרחק
ליבי לבבי,
18/08/05 13:23
|
איזה אטימות להגיב ככה. מצאת לך את הרגע הכי קשה בחיים של משפחת כהן - כדי להטיף להם בצדקנות. הטיעון שלך הוא בערך כמו להאשים אדם שנפצע בפיגוע במסעדה על כך שהוא ממשיך ללכת למסעדות. מבחינתם הם עשו מעשה חלוצי בתמיכה ממשלתית. הממשלה הפכה את פניה, אבל המתיישבים הם אותם אנשים אידיאליסטים. אני בעד ההתנתקות, אבל מי שלא חש את כאבם של המפונים הוא בעיניי מנוכר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקרוב אצלך
ל"ת
יוסף,
פ''ת,
18/08/05 11:09
|
|
 |
הפנטיות שלך עצמך הקריבה אותם
לימור,
קריות,
18/08/05 10:51
|
והרבנים המסיתים שלך ב-4 בתי הכנסת שלכם עשו זאת - תאשימי ותשפטי רק אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
זה בגללך! צריך להשאיר אתכם שם!
ל"ת
גזלנים מפגרים,
18/08/05 10:39
|
|
 |
40.
בגלל החלוצים ההם
היסטוריון,
18/08/05 10:39
|
ל-35 אני בעד ההתנתקות, אך אני מבקש להזכיר לך שדברים שנאמרו על ידיך, נאמרו גם לכל החלוצים שעלו לפלשתינה בכל הדורות. אלמלא הם - לא היתה לנו מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחלוצים היה אינטרס רחב
לימור,
קריות,
18/08/05 10:53
|
של ישוב המדינה ולא אינטרס צר ופרימיטיבי של 'ה הוא המלך והמשיח'-אני ואפסי עוד. מי שלא חושב כמוני לא שווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
את סיכנת את הילדים שלך! חוצפה!
עודד,
18/08/05 10:38
|
|
 |
הרבנים שלך אשמים
לימור,
קריות,
18/08/05 10:53
|
הם טמטמו לכם כל היום את הראש בבתי הכנסת שלכם את השטויות שלהם - שאין להם שום קשר למציאות הישראלית העכשווית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן החשבון עם הרבנים הוא ארוך
ל"ת
טמטמו וסימאו,
קהל רחב,
18/08/05 11:33
|
|
 |
38.
לא משפחת כהן
משה כהן,
ת''א,
18/08/05 10:33
|
לא הקרבתם את רגלי ילדיכם בשביל כפר דרום. רגלי ילדיכם נקטעו ביד זדונית בגלל שהייתם בכפר דרום. אני משתתף בצערכם וכאבכם עד כמה שאזרח במדינה יכול להשתתף ומאחל לכם רק טוב ושילדיכם יגדלו לתפארת ובריאות במקום בו קטן הסיכוי שאירוע דומה יחזור על עצמו. חזקו ואמצו כי התנהגותכם עם חיילי צה''ל האמיצים היא לתפארת המדינה וכבוד רב לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,
עוד אחת,
י-ם,
18/08/05 11:22
|
אתה מסוגל גם להגיד לי שאני אשמה בזה שנפצעתי בפיגוע בירושלים בגלל שגרתי בחרושלים? הערבים פוגעים בכל הארץ, כולנו בסכנה. אי אפשר להגיד לי שמתאבל שמגיע לו. חסר לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה כהן - סוף סוף אדם שפוי....
יואב,
גבעתיים,
18/08/05 10:41
|
|
 |
37.
אלפי חיילים נפצעו בסיני.
אופיר,
18/08/05 10:32
|
חלקם פגועי ראש רגליים. נכים לכל החיים. האם זה נתן לגיטימציה למישהו לטעון שלא יחזירו את סיני בגלל זה? נוגה כהן עם כל הצער והסימפטיה שאני רוחש לך ולמשפחתך, ידעת שאת הולכת למקום כל כך מסוכן לגידול ילדים. הלכת לשם במודע. מה תתן לך השארות שם? עוד טרור? עוד סיכוי להפגע? ממשלות אינן עושות חשבון מה טובת הפרט. ממשלה עושה חשבון מה טוב למדינה. יכול להיות שממשלה טועה. אבל כאשר היא מחליטה החלטה דמוקראטית. העם חייב לכבד אותה. מי שלא אוהב את זה אל יבחר בממשלה הזאת בבחירות הבאות. תעלה ממשלה חדשה שתחליט לכבוש את עזה מחדש וליישב שם את כל אנשי גוש קטיף. חייבים לכבד גם החלטה כזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Nothing in return
suri,
18/08/05 13:09
|
In Sinia at least we got peace with Egypt, what exactly are we getting in this deal- crap- how the hell can you compare the 2 deals, this is totally one sided. They hit us too many times, so Sharon got chicken and ran away.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשורי
אופיר,
18/08/05 23:43
|
אמנם יש שלום עם המצרים. אבל בין שנישאר בעזה ובין לא. הטרור ימשך. לפחות נציל בפינוי הזה את שארית משפחת כהן ומשפחות אחרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The vote was corrupt
surifulda,
beit shemesh,
18/08/05 13:07
|
The vote was not democratic, Sharon is a smart man and was able to win his votes in a sneaky and corrupt way. The people did not vote for this Sharon did, and only Sharon. He will be dead soon from old age and he will leave a country being destroyed by Arabs, and Jewish people scarred for life.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
גבר המזוקן הזה מה יעשה כשיתברר
ילד,
18/08/05 10:31
|
שהכל היה לכסות את התחת של שרון??? אני לא רוצה להיות במקומו
גבר כעליק עלך ילדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
את סתם חתיכת טינופת
אין סימפטיה,
ירושלים,
18/08/05 10:26
|
זה שלקחת את הילדים שלך לגור במקום ארור כזה וסיכנת את חייהם ביודעין בשביל חתיכת אדמה שהיה ברור לכולם שאין לה שום קשר למדינת ישראל מראה איזה חלאת אדם את. תתביישי על הנזק שגרמת לילדים שלך ועל החיילים שמתו בגלל החלומות ההזויים שלך, ותעופי משם עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשמרי על המילים
י.ש.,
יבנה,
18/08/05 13:04
|
תשמרי על המילים כי בעוד זמן לא ארוך תצטרכי לאמר אותם לעצמך תושבת ירושלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
נכון, זה סיפור קשה אבל..
אני,
18/08/05 10:25
|
רק בגלל זה אנחנו עפים משם. כדי שלא יהיו עוד מקרים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת וטוב שכך
ל"ת
רפי,
18/08/05 12:05
|
|
 |
אמת
ל"ת
גבי,
18/08/05 12:04
|
|
 |
33.
על מי שומרים החיילים
טובה,
גוש דן,
18/08/05 10:23
|
החיילים לא שמרו על 'וילות' של אנשים שבא להם לגור על שפת הים. הם שמרו על כולנו. בתקופה שבה ישובי גוש-קטיף היו השכפ''ץ של כולנו. הטרור נעצר בעזה? על שדרות אין קסאמים? מתי כבר נלמד שמבחינת הפלשתנים אין שום הבדל בין נצרים לתל-אביב. זה רק אנחנו שממשיכים לעשות את ההבחנה המטופשת הזאת. מתפוצצים גם בתל-אביב. למה לא עזבנו לניו-יורק? (ואגב: התל-אביבים ברחו מהקסאמים. אם תושבי כפר דרום היו מתנהגים כמותם, כבר לא היה נשאר פה אף אחד).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ישר כח חיזקו ואימצו
ט,
ט,
18/08/05 10:17
|
משפחת כהן היקרה כולנו אתכם תמשיכו לייצג את כולנו כי כל אחד תומך בכולכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
למספר אחד הנכבד
דניאל,
18/08/05 10:15
|
האינך מתבייש?
ונאמר ויהיה פיגוע בתל אביב מחר
והילדים שלך יאבדו את רגליהם או ימותו
או שאשתך או אתה תמותו
מה תגיד אז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק את אשמה בכך
לימור,
קריות,
18/08/05 10:55
|
|
 |
30.
ליבי אתכם משפ' כהן היקרים
ל"ת
יוסי,
18/08/05 10:09
|
|
 |
29.
לא לשכוח ולא לסלוח
מישהו לא משהו,
אישם,
18/08/05 10:07
|
|
 |
כמה חיילים מתו בגללכם
ל"ת
לימור,
קריות,
18/08/05 10:55
|
|
 |
28.
גב' נגה כהן היקרה
tara,
18/08/05 10:03
|
צר לי על ילדייך, באמת. עוד יותר צר לי שבגלל הורים לא אחראים כמותכם הם יישארו נכים. אידאולוגיה היא דבר חשוב נכון, אך היא לא שווה חיי אדם ולא את הרגליים של הילדים שלך! חיי אדם הם הדבר המקודש ביותר! אני פשוט לא מבינה אתכם המתנחלים. לסכן את חייכם, את חיי ילדיכם ואת חיי החיילים ששומרים עליכם בשביל מה? בשביל אדמה? והשימוש הציני שאתם עושים בשואה תאמינו לי אתם צריכים להתבייש בעצמכם. מכל התחושות שאת מתארת את ושאר המתנחלים צריכים בעיקר לחוש בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
תסבירי בבקשה לילדים שלך
איתמרץ,
18/08/05 10:02
|
שנים חייתם ככובשים. ניצלתם את האוכלוסיה המקומית. נהגתם כאדוני הארץ וטיפחתם אידיאולוגיה היסטרית, משיחיסטית וגזענית. עכשיו הסיפור נגמר. כמו בקולוניות אחרות. את גרמת לאסונם של ילדיך ולהרג ילדים של אחרים בקשי סליחה מהם ושובי הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמשיחי השקר יסבירו לילדיה
לימור,
קריות,
18/08/05 10:56
|
על כל השקרים ההזויים שלהם.ילדים שלהם לא יודעים מהי הסטוריה. מכירים את כל הרבנים אך לא יודעים מיהו בן גוריון ויגאל אלון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
פרס נתן נשק לערבים שרון גירש
ל"ת
שרון ופרס,
הגם ירשתם?,
18/08/05 10:01
|
|
 |
25.
רגליים
גדעון,
18/08/05 10:00
|
אין אף אחד במדינה שרוצה שהילדים שלך יפגעו. רק שני אנשים רצו בכך, ושידעו את כל הסיכונים: את ובעלך!
לי נמאס לשלוח את הבנים שלי לשמוא עלייך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
רגליכם ובני אליאב אבדו לשווא
בני גפן,
שרון,
18/08/05 09:52
|
הכוחניות קטעה את רגליכם וקיפדה את חיי בני אליאב לשווא. אליאב נפל בגבול לבנון. למה?!?! כדי לא להפוך למדינה דו-לאומית וכדי לחדול להיות מדינה אכזרית-דורסנית חייבים להסתלק מתפוח, כ. דרום. יצהר. מעון ודומיהן. חיילות וחיילים רבים איבדו את חייהם בהגנה על התנחלויות-סרק אלו! בברכה בני גפן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני, לצערנו שוכחים את החיילים
כאילו זה קורבן,
מובן מאליו,
18/08/05 11:38
|
ראשית משתתפת בכאב על הבן שלך . כאמא לחייל צעיר אני מקווה שהטירוף הזה יפסק ולא ישלחו חיילים למלחמות ומשימות בלי שיחשבו שוב ושוב. להבדיל - גם היום אף אחד לא מדבר על החיילים שנצרבים בשמש , סופגים נאצות ויריקות - וזה מובן מאליו שהם צריכים לספוג. תהום עמוקה יש ביחס לערך חיי אדם בקהילות השונות במדינה שלנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
תגידו,להראל הזה יש לב בפנים?
ל"ת
בעצמונה הוא הזי,
דמעות תנין,
18/08/05 09:48
|
|
 |
22.
אוהבים ונקרעים אתכם בגירוש
ל"ת
דני,
פ''ת,
18/08/05 09:48
|
|
 |
21.
צדיקי יסוד עולם
מכר,
18/08/05 09:47
|
מי יתן ואלקים ישמור עליכם
חיזקו ואימצו ונקווה לישועת ה'
במהרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לא הקרבתם כלום
עם כל הכבוד,
ליד הרצועה,
18/08/05 09:47
|
הקרבה היא מעשה רצוני. לא חיי אדם שנרצח בידי מעוותי מוח, ולא רגלי הילדים שנקצרו בפיצוץ מזעזע על ידי מעותי מוח מנוולים אחרים, אלה ואלה לא הוקרבו כי אם נלקחו . כך גם נלקחו מאיתנו חיי חיילים, חיי בני נוער בכל הארץ חיי יהודים וערבים .... אל תדברו על הקרבה ועל קורבנות, זה לא עושה אתכם יותר טובים, ולא עושה את הפינוי לפחות נחוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנו הקרבנו עצמנו בשבילכם
לימור,
קריות,
18/08/05 10:57
|
כדי שתחיו בלוקסוס על חשבונו בכספים שלנו המיועדים לפיתוח הכלכלה החינוך התרבות והמדע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבון הדמים המעוות
יאיר,
ירושלים,
18/08/05 10:47
|
צודק במאה אחוז.
נפגעים יש לאורך כל ההיסטוריה העצובה של המדינה. אני נכה צה''ל ואיבדתי רבים מחברי וחילי.
מעולם לא חשבתי שהקרבה זו מקדשת פיסת קרקע ומונעת מהמדינה לקבל כל החלטה שעשויה להוביל להסדר באזור.
חובת הממשלה ולא הרבנים לבחור מדיניות שיש סיכוי שתביא שלום ובטחון.
המתנחלים פונקו במשך 35 שנה. אין מגזר שהושקע בו כה רבות. לא עולים חדשים. לא עירות פיתוח. לא מובטלים. לא חולים והרשימה ארוכה.
כעת עליהם לעזוב את בתיהם, אבל עם חצי מליון דולר ומנגנון אדיר לסייע להם שאנחנו, כל משלמי המיסים ממנים וגם מימנו במשך 35 שנה .... ובתמורה הם מגדפים ומשמיצים את המדינה, את הצבא, את החילונים וכל מי שלא מסכים עם דרכם.
קצת כבוד ודרך ארץ ליד שמאכילה אותכם. אתם כפויי טובה שנאמנים לארץ ולא למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תיתן לעובדות לבלבל אותך
מיכל,
מרכז,
18/08/05 13:13
|
''כסף לשכונות ולא להתנחלויות'' הייתה סיסמא (נבובה ושקרית) של אנשי השמאל הקפיטליסטי אלו שנתנו לעוזרת הבית, אז היהודיה, בגדים ישנים בשביל הילדים והשוויצו כי רק העוזרת ''שלהם'' עושה יופי של סחוג הם לא באמת הכירו את ''השכונות'' ו''עיירות הפיתוח'' שבשמם הם דיברו (פאטרנאליסטיים כדרכם), - ההוכחה הכי טובה לכך היא החום והאהבה שתושבי שדרות קבלו בהם את ה''מפגינים הכתומים'' הם יודעים יפה מי הולך איתם ומיהם השותפים האמיתיים שלהם לדרך הארוכה (רמז: לא יוסי ולא שמעון) ואם כבר מגזרים ''מפונקים'' - מה עם הקיבוצים שאת המשחקים שלהם בשוק האפור מימנו מכספי המיסים שלי, בלי שלאול אותי? או החובות של ההסתדרות? אבל אלו כמובן עובדות ואין שום סיכוי שיבלבלו לך את השקפת העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך אמת כל מילה מיותרת
ל"ת
שראל,
18/08/05 12:03
|
|
 |
19.
תתביישי לך על מה שאת עושה
רועי,
18/08/05 09:47
|
|
 |
מגדלת דור שלישי של משיחי שקר
ל"ת
לימור,
קריות,
18/08/05 10:57
|
|
 |
משיח השקר הוא הוותרן והפייסן
תמר,
18/08/05 11:45
|
משיח השקר הוא מי שמבטיח שאם רק נוותר עוד קצת, נפנה פה התנחלות ושם מאחז, רק עוד טיפ טיפונת, יהיה שלום.
ומה שמדהים הוא, שעדיין יש משיחי שקר כאלה אחרי שהשקר הזה כבר התפוצץ לכולנו (וממשיך להתפוצץ) בפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משיחי שקר הם רבנים פרימיטיביים
לימור,
קריות,
18/08/05 12:57
|
|
 |
18.
לכם רק אושר בעתיד ותזכו
אשה מדהימה,
הלואי שיהיה,
18/08/05 09:47
|
להגשמת כל מטרותיכם, בחיים יפים ומלאים. מאחלת: אחת ממפא''י שלושה דורות, משפחתי היתה בלב ונפש עם אלה מאיתנו שהקימו את כפר דרום בשנת 46 . כואב מאוד הלב במיוחד על כפר דרום הבלתי נשכח, ועל גוש קטיף שלנו. כפי ששמעתי דחלאן מעורב ישירות בפיגוע, והוא חייב למות באופן מסודר ע''י כוחות הבטחון. כוחות הבטחון המוכרים, ורק הם, הם אלה שחייבים להרוג אותו. שנזכה לזה במהרה. הצדק חייב להעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
הילדים שלך נכים בגללך!!!
אמא אמיתית,
18/08/05 09:45
|
הילדים שלך נכים בגללך ולא בגלל שהם בחרו לגור בכפר דרום. הילדים שלך היו תינוקות שהותרת אותם ללא ברירה אחרת, נאלצים לשאת צלקת על גופם כי את החלטת ששם את רוצה לחיות. תתביישי. כל כך הרבה חיילים מתו כדי להגן עליך ועל ילדיך. תתעוררי! איזן מן אמא את. איזה שטיפת מוח עשית להם שהם חושבת שהם תרמו רגליים. לא תרמתם כלום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרובוקאטורים ערבים. היזהרו!!
פועלים כאן,
18/08/05 11:25
|
|
 |
מאיזה מוסד ברחת? יא מטורללת!
ל"ת
אמא אמיתית,
18/08/05 10:32
|
|
 |
מי שצריך להתבייש זא את
לי,
דרום,
18/08/05 10:28
|
מי שצריך להתביש זו את שמעזה לדבר בצורה כזו. פיגוע יכול להתרחש בכל מקום בארץ ולא רק בגוש קטיף. יש גם חיילים שאיבדו איברים אז הם צריכים להתביש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
צר לנו אבל ...
לילך,
18/08/05 09:45
|
נגה היקרה בוני משפחת כהן הרי זוהי טרגדיה שאין כמעט שני לה אבל - זוהי מדינה דמוקרטית . לא נכון להשוות אותה לגרמניה הנאצית בכך שיש לסרב פקודה . אני לא אהבתי את ההתישבות באזורי הכיבוש אז מה ? אני מכבדת אותם ומקווה שבדרך דמוקרטית נצא מהם .
בהצלחה בדרככם החדשה . יישר כוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הקרבתם רגליכם על מזבח הטמטום!!
ל"ת
אורן,
18/08/05 09:43
|
|
 |
ותודה שנתת למחבלים נשק באוסלו
ל"ת
אבי,
ת''א,
18/08/05 12:49
|
|
 |
מזבח משיחי שקר פרימיטיביים
ל"ת
לימור,
קריות,
18/08/05 10:58
|
|
 |
14.
תהיו חזקים. העם איתכם
ל"ת
מחזיקים אצבעות,
18/08/05 09:37
|
|
 |
13.
העבודה של הראל בוושינגטון
ל"ת
מה לא עושים,
בשביל טיול,
18/08/05 09:37
|
|
 |
12.
השמאל ההזוי
פקק' תנועה,
קרית ביאליק,
18/08/05 09:37
|
של עם ישראל צריך לבקש סליחה גם מהשמולנים של עצמו סליחה מהעם כולו ללא הדל דת מין צבע וגזע לעם ישראל יש זיכרון מדיני ביטחוני וגאוגרפי קצר ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אידיאולוגיה
יוסי,
רמת השרון,
18/08/05 09:29
|
מה לגבי הילדים שנספו בדולפינריום? הם גם למען האידיאולוגיה? וחללי קו 830 של אגד( פיגוע צומת מגידו )??? איזה עקרונות זה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
she should have learnt the
sad,
18/08/05 09:27
|
first time not to trust Sharon. it is time to get their life back together somewhere in Israel and get back to reality. hopefully she could get together with the rest of the community and establish a new place somewhere. welcome back to our country and we wish that it wasn't for nothing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אני הכרתי חבה טובים שאיבדו את
אלי,
18/08/05 09:26
|
|
 |
8.
לבי עמכם משפחה יקרה ואמיצה
ל"ת
אבי,
חלמיש,
18/08/05 09:21
|
|
 |
7.
אם הצבא יפעל כרובוטים ...
ש ה,
18/08/05 09:21
|
אם הצבא יפעל כרובוטים המדינה תעלם כולה. אם אין קווים אדומים אנו נפעל כמשטר מושחת לעיתים קרובות והצבא ישרת את השחיתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
למש' כהן היקרה
מוטי, אב ללוחם,
אמת בפרסום,
18/08/05 09:18
|
נכות כתוצאה מטרור לא נותנות לכים זכות לגיטימית, להמשיך בהשארות במקום אשר ולא בכלום תורם לבטחון ישראל, לבי כואב יותר ועיני בוכות על משפחת וישינסקי ועוד הי''ד, שלא יזכו לראות את יקיריהים לעד, ומבחינה כלכלית המדינה תדאג לכים כל החיים לפנסיה ראויה, מה שאין להרבה משפחות מהמיליון וחצי עניים שחיים עימנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למוטי האבא
לוחם מפ''ת,
18/08/05 10:19
|
סביר להניח שאתה כמוני תושב המרכז ולכן קל לך להיות אטום וכפוי טובה. אני משרת בנחל בגדוד גרניט. הצבא לא מגן על המתנחלים אלא על המדינה. במצבנו המלחמה תמיד תהיה בגבול. גם היום בהרס הנורא וחסר המוסר אין שום חשיבה לטווח רחוק. המלחמה תתקרב למרכז והקורבנות יהיו משדרות, אשקלון יד מרדכי ואור הנר. ומה אז נפנה אותם? כי החיילים לא צריכים להפגע? אני בתור חייל מבין את תפקידי ואתה ממרום שנותך חושב רק על התחת שלך ועל הכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוחם בגרניט, מה אתה עושה בבית?
משוחרר טרי,
18/08/05 11:18
|
|
 |
''לחמוד מגרניט''
חמוד מ''שחם'',
מרץ 00,
18/08/05 11:06
|
|
 |
5.
נגה כהן אשת חיל
יהודיה,
ירושלים,
18/08/05 09:17
|
|
 |
גם אני גם אני אשת חייל
ל"ת
לימור,
קריות,
18/08/05 11:26
|
|
 |
גם אמא שלי אשת חיל
עלמה,
18/08/05 09:56
|
פעם אמא שלי היתה אשתו של חייל שיצא להגן על נגה וילדיה ולא שב היום אמי אשת חיל שמגדלת את שלושת ילדיה ל ב ד ואין בליבה כעס,ההיפך הוא הנכון,אמי לימדה אותי שיש מחיר שעל כולנו לשלם כדי לחיות פה בארץ ישראל ועל כולנו לשלמו איש איש על פי דרכו,אין במדינה הזו משפחה שלא שילמה,ואנו תמיד עם ראש מורם צועדים קדימה מודים על מה שיש לנו,בזכות המדינה היקרה שלנו והצבא החזק שלנו ולוחמים אמיצים שלנו כדוגמת אריק שרון לעולם לעולם לא נדע שואה.אני כועסת על ההשוואה שלכם לשואה,ירדתם מהפסים לחלוטין!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
תושבי כפר דרום היקרים
יהודיה,
18/08/05 09:15
|
ליבי אתכם, גם אני לא ישנתי כלל הלילה ובכיתי המון בגלל האסון ש''ע''ריק המיט עלינו. אתם המיטב שיש במדינה הזאת, תהיו חזקים. הלואי ויכולתי לעשות משהו למענכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הקרבתם גם חיי חיילים
חיים,
דרום,
18/08/05 09:14
|
צר לי על הילדים הקטנים שנותרו נכים, אבל איבדנו בעזה הרבה יותר מזה. אתם בחרתם לגור באיכות חיים סופר גבוהה במחיר סופר נמוך תמורת סיכון חייכם, חיי ילדיכם, וחיי החיילים שנאלצו לשמור עליכם שם. עכשיו אתם בוכים על כך שכל זה היה לחינם? חוצפנים! לכו למשפחות השכולות שבניהם נפלו בהגנה על הווילות שלכם ותתנצלו שם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי שתסתום
קלוצמך,
18/08/05 13:27
|
|
 |
ההיפך הוא הנכון
חיים,
דרום,
18/08/05 13:46
|
אני סיכנתי את חיי שלוש שנים כדי להגן עליהם ואני ממשיך לסכן את חיי 28 יום בשנה ביחידת המילואים שלי, שלצערי עבר עשתה תעסוקה השנה ולא התגייסה עכשיו.
הילדים באוטובוס לא הגנו על אף אחד. החיילים בג'יפים בשיירה שליוותה אותם הגנה עליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזדהה עם כל מילה
ל"ת
שושי,
18/08/05 11:17
|
|
 |
נכון מאוד. הם סתם בכיינים
ל"ת
מורן,
18/08/05 10:36
|
|
 |
לחיים, דרום ,חסר הלב והרגש.
Erez,
18/08/05 10:24
|
אתה מנוול מהסוג הגרוע ביותר. אנשים שנמצאים ברגעים הקשים של חייהם גם אם הם לא שמאלנים ,הרי שטיפת רגישות והבנה מצדך היתה מגלה אנושיות. לידיעתך כפר דרום מ ע ו ל ם לא היה ''שטח פלסטיני כבוש'' . כמי שגר בעיר שספגה פיגועים רבים עם הרוגים ופצועים ולא בגלל תושבי כפר דרום.,מאחל לך שתטעם מעט ממה שמשפחה זו חוותה ואולי אז תגלה רגישות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מרחם על אכזרים
חיים,
דרום,
18/08/05 10:40
|
את הרגש שלי אני שומר למשפחה של חבר שלי שנהרג על ציר קרני נצרים לפני שלוש שנים ולא להורים לא אחראיים ששלחו את ילדיהם לקו הראשון בשביל חלום משיחיסטי ווילה מפוארת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחיים ,דרום ,אתה ממשיך...
Erez,
18/08/05 14:40
|
יצא המרצע מהשק ,אתה מגלה רגש רק למשפחתך...ולחברך. אני איבדתי חברים (לא אחד ולא שניים) במלחמת יום הכיפורים. מלחמה מיותרת עם אלפי קורבנות שווא של ממשלה כושלת ומפקדים שעשו את כל הטעויות האפשריות. אני להבדיל מגישתך המעוותת לא רואה בהם קורבנות שווא ובכלל. המשחיסתיים החלו בהקמת התשתית להקמת מדינת היהודים. לשטתך וחשיבתך כפר גלעדי ,והצפון לא היו היום בתחום ישראל. אתה סתם תבוסתן ,שמאלני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדם שהתגייס לקרבי הוא אדם שרצה
חייל קרבי,
צנחנים,
18/08/05 10:21
|
ללחום על המדינה
שלא לדבר על זה שאתה כנראה היית בקריה או במשרד כל שהוא
כשאני נלחמתי שם על המשפחות היקרות האלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מט''ק במיל
חיים,
דרום,
18/08/05 10:44
|
בעזה ישבנו במוצב קטן מוקף סוללת חול עם הטנק וכיתת חי''ר שכל פעם התחלפה (היו גם צנפים. אולי היינו שם ביחד?). כל לילה עלינו למארב ומעולם לא הרגשנו שאנחנו שומרים על המדינה שם. היינו כמו ברווזים במטווח ולמזלנו, בתקופה שהיינו שם בתחילת האינטיפאדה יחסית אף אחד מהצוות לא נפגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
מעין,
18/08/05 10:19
|
הקנאות הדתית - אידיאולוגית שלהם עיוורה את עיניהם והם אינם מסוגלים לראות את הדברים באופן אובייקטיבי אלא רק את הכאב של עצמם. לא רק חיילים נהרגו בהגנה על בתיהם אלא כל הארץ נשטפה בטרור שבו קיפחו את חייהם רבים וטובים בנוסף לרבים שלעולם לא יחזרו להיות מה שהם היו. גם הם צריכים לעשות בדק בית ולשאול האם המחיר היה כדאי ואם זה המחיר שהם היו רוצים לשלם- כי אילו נשארנו שם , היינו משלמים את המחיר הזה בדם של חפים מפשע וגם הם היו ממשיכים לשלם את המחיר. האם הם רוצים הרוגים נוספים ל''כוחותיהם''?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתוך אהבה
אוהב,
18/08/05 10:13
|
אתה צריך להתבייש!!! אם אתה כואב את הנופלים השאר שם ואל תראה להם שהם נפלו חינם ברגע שאתה נותן את המקום הזה הוא צריך ללכת למשפחות הנופלים ולומר להם שיקירהם נפלו סתם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הם כן נפלו לחינם!!!
חיים,
דרום,
18/08/05 10:46
|
על מי אתה חושב שאתה עובד כשאתה אומר שיקיריהן לא נפלו סתם? בהלוויה של חבר שלי אבא שלו אמר זאת בעצמו בזמן ההספד! זה קשה אבל זאת עובדה! כמו החיילים שנהרגו בלבנון כל השנים שהיינו שם. בשביל זה אנחנו יוצאים מעזה - כדי להפסיק את המוות המיותר של חיילים ואזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
גלי,
ת''א,
18/08/05 10:12
|
יש להם הזדמנות להתחיל פרק חדש. לחיילים שמתו לשוא ולמשפחותיהם, לא תהיה הזדמנות כזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם על כפר סבא מתים חיילים
משה,
18/08/05 10:02
|
די לדמגוגיה הזו. אתה רוצה שנפסיק לעשות מילואים ולשמור על קו התפר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החיילים נפלו בגלל צבא אוסלו!!
רגליהם נקטעו,
בגלל השמאל,
18/08/05 10:00
|
בני גוש קטיף נמצאים ביחידות הטובות ביותר בצהל אפשר לתת לך רשימה של חללי צהל מבני גוש קטיף. אל תבלבל את המוח. לפני אוסלו ארבעה מילואימניקים הספיקו לשמור על כפר דרום. רצחתם וגם ירשתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם שמרו שם על כל המדינה
יקיר,
ירושלים,
18/08/05 09:56
|
ומה עם תושבי תל אביב וירושלים ? חיילים לא מקריבים חייהם כדי שלא יחדרו מחבלים, שלא יפוצצו אוטובוסים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בהגנה עליך נפלו מאות חיילים
ברוסי,
קרית מוצקין,
18/08/05 09:55
|
''איכות חיים סופר גבוהה''? כמה פצמ''רים נפלו על הראש שלך בשנים האחרונות? על הגנת כל יישוב בכל רחבי הארץ נפלו מאות אנשים: כמה נהרגו על קרית שמונה? על נהריה? על ירושלים? על כפר סבא? אם השאלה היא שאלה של מחיר, אז כל המדינה עולה יותר מדי - אולי פשוט נפנה את כל המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת חושב שהם באו לשם
נעם,
18/08/05 09:52
|
בשביל איכות חיים? הייתי אומר לך שאתה טועה. אבל אני יודע שזה בא מרשעות טהורה. צר לי על מתפני הגוש שחלקם יצטרך לגור ליד שכנים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכימה מילה במילה
עלמה,
18/08/05 09:40
|
אני איבדתי אבא ששמר עליכם לדעתכם זה קורבן מספיק'' שווה''? אינני מתבכיינת ואין לי לב כבד על שרון להיפך אולי הצעד האמיץ שלו יביא סוף סוף לרגיעה ויותר לא ילכו אבות להגן עליכם וישאירו יתומים בבית! אני כועסת עליכם שכך אתם מתנהגים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אנטישמי (ל-3)
מיכא,
גרמניה,
18/08/05 09:35
|
המתישביים הם אלה שהקריבו הכי הרבה חיים והם לא עשו זאת בשביל כסף הם עשו זאת למען המדינה.
אין שם משפחה ללא נפגעים!!!!
אולי תגיד שגם תושהי קרית שמונה חוצפנים הרי נכנסנו ללבנון בעיקר בשביל להגן על הצפון יכלנו לפנות את כל הצפון.
בקיצור אתה חוצפן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הם הקריבו בשביל המדינה...
אזרח שנמאס לו.,
18/08/05 10:47
|
...למה הם לא יכולים לקבל שהמדינה מבקשת מהם שוב להקריב, ולעזוב את ביתם ?
אמור מעכשיו - כל זמן שה''הקרבה'' נתנה להם וילה ופועלים זולים - התאים להם. עשיו, כשצריך להקריב באמת - מתגלה פרצופם האמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אני מבקש סליחה מכולכם.
אזרח,
18/08/05 09:14
|
סליחה, שלא באנו קודם. סליחה ששמנו ילדים ואזרחים בקו החזית, שרק חיילים צריכים להיות בו.
סליחה שהשארנו אותכם בידיים של הורים לא אחראים, שאינם מבינים כי חיי ילדים חשובים יותר מחול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני מבקש סליחה
יוסי,
חיפה,
18/08/05 10:40
|
סליחה,שלא באנו קודם לעזור לכם סליחה,שאנחנו אטומיי-לב סליחה,על התקשורת העווינת כלפיכם סליחה,שיש בנינו אנשים שאוהבים ערבים-ולא אחים סליחה,שאנו לא נלחמים באצילות-על אדמתינו כמוכם ובעיקר סליחה,על שנים של חוסר רגישות כלפי כל מפעליכם ה א מ י ת י
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוס יא משתמט
חיים,
דרום,
18/08/05 11:19
|
כל הח'ברה שלך מתבצרים בבית הכנסת ואתה פה מתקתק במחשב כמו איזה חנון שמאלני אשכנזי עם עיגולדים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב כמה שאתה צודק
ל"ת
דנה,
18/08/05 10:04
|
|
 |
אם הם לא היו שם
רחל,
ירושלים,
18/08/05 09:58
|
|
 |
קשקוש.
אזרח,
18/08/05 10:41
|
במקרה, אני גם רס''ן ביחידה קרבית במיל., ואני יודע שאין קשר בין הדברים.
הגנה נקודתית שצה''ל צריך לספק לישובים וצירי תנועה, אינה מסייעת לאבטחת הגבול ומניעת פיגועים במרכז הארץ.
להיפך - היא רק מכריחה את צה''ל להקצות למשימה יותר כוחות, ובתנאים נחותים של הגנה על עמדה סטטית ומאוכלסת באזרחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אף אחד לא ביקש ולא רצה
נתי,
18/08/05 09:10
|
את הרגלים של הילדים שלך. את הקרבת אותם למען האידיאולוגיה שלך, ותצטרכי לחיות עם זה כל החיים. אם היה לכם שכל הייתם בורחים משם כבר אז. עדיף ילדים מאושרים וחיים מאשר ילדים אומללים ועמידה על עקרונות, ולא משנה אם הם צודקים או לא. למה אתם לא בוחרים בחיים?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שהולך לגור בשטחי מלחמה
נתי,
18/08/05 12:52
|
שלא יתפלא שהולכות לו הרגלים, ושאר איברים. שתגיד תודה שהילדים שלה בכלל בחיים!!! כשאני רואה את התמונות היום, איך הם צועקים על חיילים לסרב פקודה, אני שואלת את עצמי למה אנחנו לא יצאנו לרחובות וקראנו לחיילים החילוניים לסרב פקודה ולא להקריב את חייהם למען המוטרפים האלה! החוקים במדינה והחלטות הממשלה הם בגדר המלצה בלבד בשבילם, קבלת הדמוקרטיה באופן סלקטיבי בלבד ורק כשזה מסתדר עם האידאולוגיה שלהם. בהתחלה עוד ריחמתי עליהם, אבל עכשיו אי אפשר לתאר את גודל הסלידה למראה התמונות. את היהודים בשואה לא פינו לשום קראווילות והם גם לא קיבלו פיצויים, תתביישו לכם!!!!! בתורה כתוב ''לא תגנוב'' (אדמות פלשתינאים?), ''לא תרצח'' (ראשי ממשלה?), ואהבת לרעך כמוך (כל מי שאינו יהודי?).... לאן הגענו?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט!!!
ל"ת
שירה,
18/08/05 10:36
|
|
 |
עדיף לחיות בבוורלי הילס
וואלה,
18/08/05 10:21
|
|
 |
אתה מגעיל, טיפש ומרושע
ל"ת
חלאת אדם,
18/08/05 10:19
|
|
 |
סע לשוויץ
ישראלי,
18/08/05 10:15
|
|
 |
לנתי,אתה צודק
אני,
18/08/05 10:13
|
היא כנראה הייתה מסכנת גם את שאר ילדיה בעד הקרונות וכנראה שיש עוד רגליים לצורך העניין.אישית, אינני חושבת שקיימת בעולם איזושהי אידיאולוגיה שמצדיקה את הפגיעה בשלמות הגוף או את אובדן החיים. גם אני חושבת שחיי ילדיה ושלמות גופם היו באחריותה- הבעיה שהיא חושבת שכולם אשמים חוץ ממנה , וילדיה וודאי מצדיקים אותה ולא יעסיקו את עצמם בשאלה ''למה באתם לגוש קטיף?''.בתוך כל זה אל נא תשכח גם את אחריותן של ממשלות ישראל לדורותיהן בהתיישבות היהודית ברצועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שנכון - נכון, האידאולוגיה
לא ביקשנו,
אישם,
18/08/05 10:12
|
שלך סיכנה את חיי חיילים - כמו גם את חייך וחיי ילדייך.
את חושבת על ילדייך, אנחנו חושבים על החיילים שהוריהם שלחו לצבא המשרת שיגיונותייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מתבייש?
גלעד,
תל אביב,
18/08/05 10:11
|
עכשיו כשאני רואה את הזוועות היום, אני מודה על האמת. לחברים שלי נקטעו רגליים בפיגוע בדולפינריום(ואנחנו לא אידיאליסטים..) עד מתי נתכחש לאמת? אם לא נלחם על האידיאלים שלנו, גם בתל אביב לא נהיה... לבבנו צריך להיות עם אחינו ולא עם אוייבנו,ולפחות אם ישנם אנשים שלא מסכימים עם דרכם, תביעו רגש, תמיכה ואנושיות. לאן הגענו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רע וטיפש
ל"ת
שם,
18/08/05 10:06
|
|
 |
לך ספר את זה לראשוני פ''ת,
למיבשי הביצות,
למעפילים,
18/08/05 09:45
|
תהיה גבר,תסתכל להם בעיניים לכל החלוצים באשר הם ותגיד להם שהם סתם הקריבו את הילדים שלהם בגלל אידיאולוגיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך ספר את זה ליעקב אבינו
ראובן ושמעון,
18/08/05 10:38
|
שברח מארץ ישראל הקדושה עם כל בניו ונשותיהם רק בגלל שקירקר להם בבטן מרעב.
אפשר לחזור בהיסטוריה כמה שרוצים ומדוע שנתחיל מיבוש ביצות פ''ת?
תהיה גבר בעצמך אם תמנע מפיזור תעמולה מגמתית וחד צדדית באינטרנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למס 1
נועה,
18/08/05 09:44
|
איזו אטימות! תתביש לך! איזה אימא רוצה להקריב את רגליי ילדיה? גם אימא שבנה נהרג או נפצע בת''א? בירושלים??? הטרור נמצא בכל מקום וזה שאתה סתום לב, להגיד לאמא שעברה טרגדיה כזאת קשה שהיא צריכה לחיות עם זה כל החיים, מעידה איזה בנאדם אתה. זה לא בושה להילחם על עקרונות. זה בטח לא העקרונות שלך אז בגלל זה יש לך ביקורת מזעזעת שכזאת. ספק אם יש לך עקרונות בכלל , למעט לשבת בבית הממוזג והמבוצר שלך ולזרוק ביקורת לכל עבר!!! בוש לך והיכלם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thank you Nati Dahalan
Ilan,
Mercaz,
18/08/05 09:41
|
|
 |
למה אתה
קורא,
18/08/05 09:40
|
למה אתה טורח להגיב אם כל שברצונך לעשות זה לזרוע מלח על פצעיהם?
אם אין לך דברי ניחומים להשמיע אז נצור את פיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחשוב טוב!!!!
יובל,
ב''ש,
18/08/05 09:32
|
מה היה קורה אם אתה הייתה מאבד אצבע קטנה בגלל שהיית במילואים? לך קל לדבר..... יש אנשים שבוקר בוקר, חושבים על המדינה ובעקבות זה גם על ה...רגליים שאין להם.. אני לא מאחל לך דבר כזה, אבל מקווה מאוד שתאבד משהו שקשור לגופך, כך שתבין באמת מה עובר עליהם.... מה שאני בטוח זה שאתה אטום לב, שהולך בדרך עיוורת אחר דרכם של פרס, ביילין ערפאת ודומיהם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור...
מאיה,
18/08/05 09:31
|
''עדיף ילדים מאושרים וחיים מאשר ילדים אומללים ועמידה על עקרונות'' ברור... אתה מאלה שימכרו את אמא שלהם כדי שלא יפגעו בשיגרת יומך...
בטח בימים עברו, היית מאלה שהיו משתחווים לפסל רק כדי לא למות.
אנשים מתו על קידוש ה' כי היו להם עקרונות. לך תקרא קצת ואז תתחיל להתבייש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מוכנה למות
נתי,
18/08/05 13:00
|
גם לא בשביל קידוש השם. ולא, אני לא אמכור את אמא שלי או שום דבר אחר. איפה קדושת החיים? תסלחי לי אבל החיים, של כל אדם או חיה, קדושים יותר מהכל. הכל. אפילו יותר מהחלטות הרבנים שלכם שמסלפים את התורה ושולחים אתכם למות! יעקב ירד למצרים כי קרקרה לו הבטן! העדיף לחיות מאשר למות למען האדמה הזו. באיזו זכות הורים שולחים את ילדיהם לקו האויב?! בשביל מה?!
הגב לתגובה זו
|
|