 |
148.
חוזקה של השרשרת נקבע על פי
יגאל כהן,
רחובות,
20/08/05 12:02
|
החוליה הכי חלשה שבה. כאשר ביבי נתניהו הסית את האספסוף נגד אריק. הוא היה צריך לדעת שבשרשרת הזו יש גם ''חוליות חלשות''. אבל לביבי, אצה הדרך, לראשות הממשלה. וכך קיבלנו את השהידים הגלאט כשר ואת המחבלים האלה. חכמים הזהרו בדבריכם. קל וחומר לטיפשים. אפילו אם האשה שלהם ,כל כך קשה והיא רוצה להיות הגברת הראשונה. באשר לעירי היקרה ,רחובות. שוקי וחיים אברהם הפכו את עירי למעברה. כ'רבנה כ'רבנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל כהן מרחובות כנס לתגובה 76
אופיר,
20/08/05 20:41
|
תמיד חשבתי שאתה חולה נפש אבל בתגובה 76 יש חיזוק לכך מאנשים שמכירים אותך אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
לפני האשמה יש לבדוק
דוד,
20/08/05 10:32
|
1.איך אתם (המשטרה)קובעים שאלו מתנגדי התנקות? 2.אם זה לפי הססמאות שהיו על הקיר? אז מחר כלפיגוע שיהיה זה מתנגדי ההתנתקות 3.אל תסיקו מסקנות נמהרות לפי כתובות וסיסמאות קל לתפור תיקים ולא חסר דוגמאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
אלוהים הוא כחול !!!
ל"ת
מאמין,
19/08/05 21:34
|
|
 |
145.
כן..בטח.אני עוד זוכר את קאראדי
שוטר,
19/08/05 19:21
|
קאראדי השקרן שהנפיץ את ההלכה שכאילו הרבנים פסקו שמותר לירות בחיילי צה''ל. קאראדי לך הביתה! שקרן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
מישהו כעס עלי דאז
בן אברהם,
מכנען,
19/08/05 19:00
|
כאשר אמרתי שאנחנו מאותו אבא וחלקינו אותו חרה, מי צדק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
עוד עלילת דם
שקר = שרון,
19/08/05 17:37
|
שקר החומצה + שקר ''מתנגדי ההתנתקות ניסו לפוצץ בניין'' = עוד עלילת דם של שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
עוד פרובוקציה של השמאל
ל"ת
שמפניות,
19/08/05 14:50
|
|
 |
141.
אלה המטורפים של א''י
ישראל,
ירושלים,
19/08/05 14:45
|
''אוהבי ארץ ישראל'' המורחבת, זו של הכיבוש וההתנחלויות, כוללים גרעין סהרורי, מטורף, מסוכן, שהדת והאדמה עלו להם לראש. אולי היבבות של חנן פורת, או ברבורי הרבנים עשו להם את זה. חורבן...שואה...עקירה. הנה עוד דוגמה מה הלהג השמנוני של הנהגת הימין עלול לגרום לאנשים גבוליים, ויש כאלה ה ר ב ה מ א ו ד במחנה המתנחלים ותומכיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
מתחילים מטען דמי אחרים מפוצצים
אליעזר בוכני,
גבעתיים,
19/08/05 14:39
|
מתנגדי ההתנתקות מתחילים בהטמנת מטעני דמי בתחנה המרכזית בירושלים וחבריהם מנסים לפוצץ בית גדול על יושביו ע''י הדלקה של מאגר הגז בתחתיתו. נחשים יש לכלוא כשעוד אפשר אחרת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
הפרדת הדת נהמדינה - עכשיו !!!
הפרדה,
19/08/05 14:31
|
|
 |
אנחנו איתךרוצים מהפכה חילונית!
ל"ת
עם ישראל,
20/08/05 06:53
|
|
 |
הפרדת דת ממדינה
לימור,
קריות,
19/08/05 14:48
|
הרבנים המשיחיים לא שונים במאומה מאייטולות האיסלם, הם מטיפים לטרור ויש להם קהל אוהדים !!! הם טרוריסטים לכל דבר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
מומלץ להחזיר אותם לגוש קטיף
המלצה,
19/08/05 14:27
|
ולהחזיר את הגוש יחד איתם לפלסתינים, כך נרוויח פעמיים גם נחזיר את גוש החרה וגם ניפתר מטרוריסטים משיחיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
מספיק עם הפרובוקציות של השמאל
מרלו,
1995,
19/08/05 13:52
|
10 שנים אנחנו אוכלים את הפרובוקציה החמורה שביצעתם. די עם עלילת דם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרובוקציה??????
יקי,
כרמיאל,
19/08/05 14:49
|
כל מעשה נבלה הוא כמובן פרובוקציה. גם האספסוף על גג בית הכנסת בכפר דרום היה חטיבה שלמה של השב''כ... גם המתנחל משבות-רחל שרצח ארבע הוא בעצם איש שב''כ... אפילו משה פייגלין הוא פרובוקציה של השב''כ. פרט להם כל מחנה הימין מלא צדיקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
אזהרה לשב''כ
שמאלני,
19/08/05 13:50
|
שימו לב לטרוריסטים הימניים הם לא פחות מסוכנים מהג'יהד והחמאס !! אם לא תקצצו אותם היום - מחר נבכה כולנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
שוטר הרג אדם בירושלים- הלילה
זאב,
מודיעין,
19/08/05 13:42
|
לא יודע מי עשה את המעשה הנתעב ברחובות. לא משנה אם הוא ימני או שמאלני. צריך להיענש במלוא החומרה. אבל.... למה התיקשורת לא מפרסמת את ההריגה של האיש בירושלים- הלילה, בהפגנה- בכניסה לי-ם , בידי שוטר- יס''ם.?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
פרובקציה של פושעי אוסלו וקטיף
ל"ת
פושעי אוסלו,
פושעי קטיף,
19/08/05 13:42
|
|
 |
133.
השבוע הם ניסו לפוצץ לנו מדינה
ל"ת
ז.אטומי,
עתלית,
19/08/05 13:20
|
|
 |
132.
עוד פרובוקאציה של השב''כ
cyrano,
ארץ העריק,
19/08/05 13:09
|
דיסקין , כמה שילמת לנערים המסכנים האלה שיעשו את דבר התועבה הזה ?.. חולי רוח, פאנאטים סמולים מטורפים, לכם המדינה הזאת והעם היושב בתוכה ממילא לא חשוב , יאללה , עופו כבר מכאן ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם פייגלין הוא שתול
רחמים,
פתח תקווה,
19/08/05 14:50
|
כל מעשה נבלה הוא כמובן פרובוקציה. גם האספסוף על גג בית הכנסת בכפר דרום היה חטיבה שלמה של השב''כ... גם המתנחל משבות-רחל שרצח ארבע הוא בעצם איש שב''כ... אפילו משה פייגלין הוא פרובוקציה של השב''כ. פרט להם כל מחנה הימין מלא צדיקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
דיסקין נתניהו יעמיד אותך לדין!
לראש השב''כ,
19/08/05 13:07
|
|
 |
130.
הטירוף מסכן את עם ישראל
יוסף הגלילי,
גליל,
19/08/05 13:05
|
לתפוס מייד ולהעניש את המטורפים הללו ואת כל הרבנים המסיתים שדעתם נטרפה ובדרכם ימיטו שואה על כל ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבנים המשיחיים מסוכנים
חילוני,
19/08/05 13:52
|
הרבנים המשיחיים לא שונים במאומה מאייטולות האיסלם, הם מטיפים לטרור ויש להם קהל אוהדים !!! הם טרוריסטים לכל דבר !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבנים?
גורי,
גבעת שמואל,
19/08/05 14:51
|
עדיף להקשיב לאפיפיור מאשר לרבנים אצלנו. נבערים וקיצונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
לא מדוייק
ד''ר גל,
19/08/05 13:03
|
קשה לי להאמין שיהודים יבצעו מעשה שכזה נגד יהודים חפים מפשע.האם מישהו במשטרה חשב על העובדה שאולי אלו ערבים שניסו לפוצץ את הבניין.אני מאמין שלערבים יש אינטרס פה ליצור מלחמת אחים שתחליש אותנו מבפנים.אז גם ערבים יודעים לכתוב משפטים בעברית בגנות שרון-אז זה כבר הופך את פעילי הימין לחשודים היחידים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחרי אתמול הכל אפשרי
אם קשה לך,
19/08/05 13:54
|
אם שופכים חומצה על כוחות הבטחון ומנסים לפוצץ בניין אז כדאי שתתחיל להאמין !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם תגלה שאת הכתובות ריססו
המרסס המרסס,
19/08/05 15:53
|
לפני שבוע כגרפיטי תמים? ושזה בעצם נסיון חיסול מעוות של העולם התחתון היהודי?
מה תעשה אז?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע....
שמאלני,
19/08/05 21:10
|
אולי התרגלת לפסיכים מהימין, תתחיל להתרגל שההגיון עובד אצלנו אחרת מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
מה הבעיה?
ארז,
19/08/05 12:49
|
לפלסטינים זה עבד מצויין עד עכשיו - ומדינת ישראל מסייעת להם להוכיח כי הטרור משתלם, ובדמם של אלפי ישראלים הם סללו את דרכם למדינה משלהם. אז מה הבעיה? מה ההבדל בין טרור ל''טרור''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
דיסקין מספיק זה מסוכן!!
לראש השב''כ,
19/08/05 12:36
|
די כבר מספיק עם התעלולים האלה זה מסוכן,לא למדת דבר מאביבי רביב ולאן זה הוביל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש סוכני שב''כ בכל פינה
גורי,
גבעת שמואל,
19/08/05 14:53
|
כל מעשה נבלה הוא כמובן פרובוקציה. גם האספסוף על גג בית הכנסת בכפר דרום היה חטיבה שלמה של השב''כ... גם המתנחל משבות-רחל שרצח ארבע הוא בעצם איש שב''כ... אפילו משה פייגלין הוא פרובוקציה של השב''כ. פרט להם כל מחנה הימין מלא צדיקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אתה מחבל מסוכן
ל"ת
ובחור מאוד,
מאוד פתאטי,
19/08/05 12:55
|
|
 |
נחמד שש תגובות בשבע דקות
ל"ת
פייגלין בטח,
מרוצה ממך,
19/08/05 12:52
|
|
 |
126.
ק ו נ ס פ ר צ י ה עלובה
ל"ת
א. רביב,
19/08/05 12:33
|
|
 |
125.
אלהים תן בי את השכל לכתוב את
cyrano,
ארץ העריק,
19/08/05 12:33
|
מה שראוי שייכתב.. כי לבי, אם להודות באמת, מלא כעס תהומי כלפי המכונים ה''חילונים השמאלנים הנאורים ''... בעיני הם קובץ פאנאטים הנאחזים באמטישמיותם כלפי העם היהודי, כבקרנות המזבח, ואם זה לא היה העם היהודי הייתי מסתכל מהצד ונמלא רחמים כלפי אנשים ריקים אילו ששנאתם כלפי עמם מעוורת את מוחם אבל , היות והם באו לעולם כיהודים , גם אני , עוד מנסה בשארית כוחותי להסביר להם שהם עוד מעט מאחרים את השעה, וזה הולך להיות מאוחר , וכולנו נגיד אחר מעשה מה קרה ?.. איפה טעינו ??. תתחילו לעשות חשבון נפש אני אומר לכם, תבחנו ביושר את צפונות לבכם ותשאלו את עצמכם באומץ לב ואינטגריטי אם אין אפשרות לשנות את דרך התנהלותכם השלומיאלית.. עשו חשבון נפש נוקב לפני שיהיה מאוחר מדי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חצוף!
ג,
ירושלים,
19/08/05 13:27
|
מי שלא ראוי להיקרא יהודי זה אתה! מעודד רצח של מאות אזרחים חפים מפשע, ילדים ישנים? זה להיות יהודי טוב? אבוי לנו אם לשם הגענו. אז באמת צריך לשים את כולכם בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
אמא' לה...
שי מילר,
אפג'ין אברהם,
19/08/05 12:32
|
אני גר בבנין הזה שתוכנן לפוצץ ואבא שליזה יוסי מילר, אני פוחד אני סך הכל ילד בן 10:-( :'-( חבל איזה אנשים יש בעולם איזה אנשים רעים אתם?!?! איך אתם יכולים כל הלילה לא ישנתי.... אני פוחד ובגלל זה השבת אנחנו נוסעים לבית מלון. אם מי שעשה את זה רואה את זה אז תיזהר לךמנו מצלמות נסתרות בכל הבנין ומחוץ לבנין אז תזהר לך!! בל שעשיתה על זה כי כל המשטרות מחפשים אותך וד''א גם פעם עד היום היה לנו מצלמות נסתרות אבל הם קצת נסרפו אז ננסה בכל המאמצים שלנו לברר מי אתה רק רואים בינתים שזה כמה ילדים נערים קצת גדולים ואתיופים.. אם תרצו מידע נוסף תחפשו אותי באייסי קיו במספר :274262323 ואני יספר לכם ה^כ^ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
ישראל תיחרב בגלל עוון הגירוש
ל"ת
חותם,
בנימינה,
19/08/05 12:31
|
|
 |
122.
ישראל תיחרב בגלל עוון הגירוש
חותם,
בנימינה,
19/08/05 12:23
|
מי שביצע את הגירוש פתח תיבת פנדורה שתחריב את הבתים של כולנו, ולא רק את הבתים של מי שגר באיזורים שמהם מגורשים יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שביצע את ההתנתקות
שטויות,
19/08/05 14:04
|
גאל את תושבי ישראל מגיבנת משיחית ששתתה את דמם של אזרחי ישראל עם הכספים שהם מצצו מקופת המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
עוד כמה ''עשבים שוטים'' של
נחמן מאומן,
19/08/05 12:21
|
|
 |
120.
השמאל הביא אותנו למלחמת אחים!
מושיק,
חיפה,
19/08/05 12:21
|
כל מי שיהרג הוא באשמת השמאל שכפה עלינו את הגירוש הנורא, משלחים יד באחים כדי לרצות את האויב - וזו התוצאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דעתך היא טרוריסטית
טרוריסט,
19/08/05 14:00
|
אתה מסית לטרור, תתחילו לחיות כמו כולנו ברבי קומות בלי מענקי מדינה ולשלם מיסים !! ברור כי לאחר 30 שנות יניקת כספי משלם המיסים הישראלי כואב לכם לאבד זאת, ואפשר להבין את הבכי על תקופה של זהב שהיתה לכם בזמן שיתר אזרחי ישראל אכלו חרה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה מעז?
ג,
ירושלים,
19/08/05 13:31
|
רק בגלל שלא נתנו לכם את הסוכריה שהתרגלתם שנותנים לכם כל פעם שאתם מבקשים, כבר 30 שנה, אז זה אומר שמותר לכם לשבור את כל הכלים? השמאל ישב 30 שנה ושתק, ועכשיו החליטה המדינה אחרת, לשם שינוי. אבל ה'שמאל' לא ניסה לרצוח מתנחלים 30 שנה - ואילו אתה מעודד רצח של מאות חפים מפשע (שאתה, אגב, לא יודע בוודאות את שיוכם האידיאולוגי), ומנסה לטעון שזו אשמתו של אחר? אתה טרוריסט, ומדבר כמו טרוריסט, בכל מקום בעולם זו צורת החשיבה של הטרור - ולא ניכנע לכם, כמו שלא נכענו עד עכשיו. הדבר היחיד שמצער אותי כרגע, זה שאני מתחילה להרהר בחיוב בעונש מוות לטרוריסטים - מה שלא עשיתי מעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
האחריות נמצאת ...... ......
סלע,
באר-שבע,
19/08/05 12:14
|
האחריות לקיצוני הפשע נמצאת בין מערכת החינוך ובין הפוליטיקאים הימניים אשר לא בוחלים בשום מעשה כדי להשיג את מטרתם בכול מחיר. 1)על ראש הממשלה לדאוג שתקציבים למערכות חינוך השונות יפסקו לחלוטין ושתקום מערכת חינוכית ממלכתית אחת. 2)להוציא את כל התנועות הבלתי ממלכתיות אל מחוץ לחוק. 3)להפריד את הדת מהמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
תתחילו להתרגל למה שצפוי
ל"ת
ז,
19/08/05 12:12
|
|
 |
117.
יאללה להכריז מלחמה על הימנים
שמאלני גאה,
19/08/05 12:12
|
יש להכריז מלחמה על כל הימנים בעם. להקיא אותם מקירבנו. להכניס אותם לכלא שם מקומם. להפעיל את השב''כ המשטרה ואת מערכת המשפט בשביל לכלוא לרמוס לגרש אותם מהמדינה. שכל הפאנטים יחזרו לרוסיה ולארה''ב.
חארות שכאלו מתיישבים על אדמות הערבים. לדעתי צריך מדינה דו לאומית. אנחנו כבשנו לפלסטינים העשוקים אדמות ביפו בתל אביב בעכו ובחיפה.
יש להרוס בתים של מחבלים ולפנות את שילה ואת ראשון לציון את תפוח ואת אור יהודה.
נמאס לי לחיות עם כל העוול שעשינו לערבים. אנחנו, כן אנחנו, נישלנו אותם מאדמתם ב48 והצדק יגבר, גם אם יאחר, וכל האדמות יהיו שלהם.
ואז רק ארגונים שמאלניים מוסריים יוכלו להגן עלינו מזעמם ויימנעו את האונס הרצח השיסוף השריפה וההתעללות בגופות שיירצו לעשות לנו.
תחשבו על זה כשיהיה להם את הכח. אז עכשיו להיות מוסריים כי אנחנו חזקים כדי שלא נאכל ''פרעות'' בעתיד.
מצטער שנולדתי יהודי קלגס פורע ומגרש.
הלוואי ונולדתי פלסטיני.
עדיך להיות נעשק מאשר עושק. מה אנחנו עושים פה בכלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגידו, עוד מעט שבת - אין לכם
ג,
ירושלים,
19/08/05 13:34
|
איזה בית כנסת ללכת אליו, איזה ערבי להתנכל לו, או משהו? התגובות כאן רק מבהירות עד כמה אין לכם מושג מי עומד בצד השמאלי של המפה הפוליטית בישראל, כי אפילו השמאלנים האנרכיסטים הקיצוניים ביותר שאני מכירה לא אומרים את השטויות שכתבת כרגע. להבדיל מכם, חבורת פושעים שכמוכם, השמאל הוא פשוט הגוש השפוי בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתאסלם
ל"ת
יהודיה,
19/08/05 13:00
|
|
 |
WOW!איזה מסטרפיס.חייבים לקרוא!
ל"ת
אנטי פאשיסט,
ארץ הנגב,
19/08/05 12:38
|
|
 |
116.
תתפסו מהר את אבישי רביב.
רחל,
רחובות,
19/08/05 12:12
|
|
 |
מחליפו של רביב ושות'
יוסי,
ירושלים,
19/08/05 13:04
|
עיתונאים עלובים. לא תצליחו להסיט את תשומת הלב מהעניין העיקרי. רוב השמאל משנה את דעתו למרות סיפורי הסיפורים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
לכווווווווווולם תלכו לה***ן...
ל"ת
מישהו,
19/08/05 12:11
|
|
 |
114.
לא מאמין שזה פעילי ימין
ל"ת
יורי,
ת''א,
19/08/05 12:05
|
|
 |
113.
כנסו בהם כבר
בן,
19/08/05 12:04
|
|
 |
תרגע
שולה,
רחובות,
19/08/05 12:59
|
אין שום הגיון שזה ימין, כי אלה היו מפוצצים בנין איפה שאתה גר , רמת אביב והסביבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
קמים למציאות של מלחמת אזרחים
אביגדור,
19/08/05 11:55
|
|
 |
111.
הדתיים
חם ותם,
כל הארץ,
19/08/05 11:52
|
ושוב נוכחנו הדתיים (לא כולם) אלימים ואפילו מוכנים לרצוח בשל הדיעות שלהם שלא מקובלות על רוב הציבור ונזכיר: כביש רמות -אבנים שהורגות פינוי הגוש-חומצה וסיכון חיי המפנים חסימת כבישים-מניעת מעבר אמבולנסים כשצריך פינוי הבנין ברחובות הרוצח זדה ודאי לא הזכרתי הכל ואנחנו החילונים לא מנסים לכפות באלימות את הדעות שלנו ונותנים לדתיים לחיות לפי דרכם אבל זכרו אלימות היא לא דרך חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
שמאלנים די לסכן חיי אדם!
רק שמאלני,
מסכן חיים,
19/08/05 11:51
|
מספקי עם המשחקים, רק אנשים חילוניים, חסרי מוסר ואמונה יכולים לשחק משחקים כאלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיי לשנאה ולהסתה של הימין הקיצ
מירב שנמאס לה,
גוש דן,
19/08/05 12:25
|
|
 |
עוד יועמדו לדין. כולם.
ל"ת
פושעי יש''ע,
19/08/05 12:23
|
|
 |
108 אתה בטריפ רע אח שלי
בקש טיפול,
מהרופאים,
19/08/05 12:17
|
אבל כניראה אף אחד לא יוכל לעזור לך........ קח גלולה כתומה ולך לעזאזל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק אידיוט כמוך מאמין לשטויות
חיים,
19/08/05 12:14
|
של עצמו ...... כולם מבינים מי עומד מאחורי ניסיון הפיגוע הנורא הזה. צא מהבועה שלך ותנסה להבין על מי בידיוק אתה מנסה להגן פה ? על פאנטים רוצחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב שאתה חכם פה הטעות שלך
עזריאל פרקש,
רחובות,
19/08/05 12:09
|
או שאתה בהכחשה..... רב הסיכויים שחבורת פאנטים ימנים קיצונים החליטו שמי שגר בבינין רב קומות מטופח עם גינה הוא בטח שמאלני ובעצם אויב. כמו שכל ימני קיצוני מתוסכל מאשים את תושבי רמת-אביב או רעננה כאילו הם לא עבדו קשה למען לחמם. כדאי שתפסיק עם ההסתה הזולה שלך כי אף אחד לא מאמין לה חוץ ממך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתבייש ובצדק
דד,
19/08/05 12:08
|
אלו האנשים שלכם, ומרוב בושה אתה מנסה להרחיק עצמך מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה עלוב אתה, מחבל קטן
שרון,
19/08/05 12:03
|
|
 |
אתה קוף אדם
רונן,
19/08/05 12:00
|
|
 |
109.
כתום זה הירוק החדש
ל"ת
הם משתפי הפעולה,
של החמאס,
19/08/05 11:50
|
|
 |
ספרו זאת לחמאס ואולי הם ימצאו
אנטי פאשיסט,
ארץ הנגב,
19/08/05 12:18
|
אז כתובת חדשה ל- 5000 הפצמ''רים שהם ירו בטעות. לא אכנה אותך, משת''פ של החמאס. אתה בס''כ טיפש מתלהם ואדם חסר מצפון , כיאה לרוב בוגרי ''החינוך לערכים'', שרבים מאנשי השמאל הצעירים יותר נחשפו לפגעיהם במהלך 12 השנים האחרונות..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם זה מה שיקרה, תזכור
cyrano,
ארץ העריק,
19/08/05 12:17
|
שאתם , עם השנאה הבהמית שלכם, עם אי יכולתכפ לראות כל אדם שנשמה יהודית באפו ממטר, עם האנטישמיות המזכירה את האנטישמיות באירופה בשנות ה- 40 של המאה הקודמת, עם ההתחרדות החומיניסטית לכל אשר דת יהודי בו, עם הרשעות הפנומאנאלית שלכם, אתם , ורק אתם תביאו אותם לכך... וכשנהיה חמ''ס באמת, והיום נראה הולך וקרב, עדיף לך ולשכמותך לא להיות בקרבת מקום...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
67 צודק - מגיבים בשכר
אביבה,
תל אביב,
19/08/05 11:47
|
67 צודק - ישנו ארגון במימון אירופי, שנקרא ''הקרן לישראל אחרת'' שמשלם לאנשים להגיב פה בעיתון.
אני אישית עבדתי בשביל ארגון זה כאשר הייתי בין עבודות וזה היה נוח וטוב לעבוד מהבית. אמנם לא קיבלתי 3000 יורו, כמו שהוא אומר אבל קיבלתי חיבור לאינטרנט ושכר (לא גבוה). זה דיי התאים לי כי ההשקפה השמאלנית דיי התאימה להשקפת העולם שלי אז.
מאז שההתנתקות התחילה להתקרב הפסקתי לעבוד בזה והיום אני לא מצטערת על זה שעזבתי - אני יכולה להגיב בשם עצמי ולא בשם אף אחד אחר. אני עדיין מכורה לתגובות כאן ונכנסת כל יום לקרוא, אבל כבר לא תמימה ולא תמיד מאמינה לכל מה שכתוב כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש צדיקים
מיכל,
19/08/05 13:03
|
אביבה כל הכבוד על היושר. אולי תמסרי פרטים נוספים טלפון כתובת שמות אפשר להעביר טלפונית . את תדעי כבר לאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את עבדת עם עדאאלה או הקרן ?
דוד,
19/08/05 12:25
|
החדשה לישראל אומרים שאירגון עדאללה משלם הכי טוב מכספי האיחוד הארופי לשמאל להגיב פה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
... מודה ועוזב ירוחם... סחטן
ל"ת
cyrano,
ארץ העריק,
19/08/05 12:19
|
|
 |
האם את יכולה לפרסם שמות אנשים,
אנטי פאשיסט,
ארץ הנגב,
19/08/05 12:09
|
ולהביא אסמכתאות נוספות? מי המנהל של הפעילות הזאת? מהי כתובתו? לא שאני תמים, וידוע זה מכבר, מתוך הצהרות ההון של הח''כים שיו''ר הכנסת מפרסם מדי שנה לפי חוק, כי מספר פוליטיקאים בשמאל של יחד, ממומנים בסכומים נכרים ע''י EU, ושקיימים גופים, שתפקידם ''לקרב'' את דעת הקהל הישראלית לחזון השלום האירופי בעקר, ע''י פרסום דברי תעמולה, אך זה שהפעילות הזאת הגיעה עד לרמת שתילת תגובות כוזבות ברשת, זה חדש בשבילי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראי תלוש שכר או הוכחה אחרת
יהודי שפוי,
19/08/05 12:05
|
תחשפי את משתפי הפעולה השמאלנים.
אתמול גוש קטיף היום אילת מחר אינשאללה תל אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
מצויין!מהיום טרור יהודי!מצויין
פלוני אלמוני,
ישראל הכבושה,
19/08/05 11:42
|
|
 |
עוד כמה פיגועים כאלה
חייל בסדיר,
גבעתי,
19/08/05 11:54
|
|
 |
היי חייל, מי חיבר לכם אינטרנט
מח''ט גבעתי,
19/08/05 12:32
|
|
 |
ואנחנו אותך נחסל
ל"ת
פלוני אתה מחבל,
19/08/05 11:46
|
|
 |
106.
אין דמוקרטיה,לא מאמינים לשלטון
לא מאמינים!!,
19/08/05 11:41
|
|
 |
105.
משוגעים תרדו מהגג
אלי זינגר,
כפר סבא,
19/08/05 11:36
|
אן בעצם תשארו שם. אני קיוויתי כל הזמן שהגג יקרוס יחד עם הפסיכים מהימין כי הוא נבנה מקל קר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
גם את הקטיושה באילת......
שרון א. & ע.,
19/08/05 11:36
|
גם את זה ירו המתנחלים... כמו את המרגמות על גני טל הבוקר.... בעצם המתנחלים אשמים בכל הרע שבעולם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
Beautiful land,ugly people
ל"ת
Alfassy,
19/08/05 11:36
|
|
 |
102.
נסיון לפיגוע טרור נגד יהודים?!
אסי,
19/08/05 11:35
|
|
 |
101.
זה לא שמאל נגד ימין
איציק לוי,
קרית חיים,
19/08/05 11:33
|
זה מדינת ישראל החילונית ליברלית דמוקרטית שפויה נגד הדתיים לאומניים קיצוניים. שמתם לב שבהפגנות שלהם היו רד דוסים. איפה היו כל מצביעי הליכוד? בקזינו באנטליה. איפה החילוניים שתומכים בהם? מטיילים בעולם. זה מאבק על דמותה של ישראל. האם נהיה מדינה מערבית מודרנית או מדינת טאליבן בנוסח אפגניסטן או איראן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאיציק לוי...
רפי,
לונדון,
19/08/05 11:52
|
תגיד לי איציק, מה אתה היית עושה לו היו זורקים אותך מהבית שלך, כשידועה הדרך לקבלת ההחלטה. לא חוקית למהדרין. לדעתי כל דרך היא לגיטימית להילחם כנגד השילטון הדיקטטורי שמדינת ישראל נתונה כעת. יש לנו את אדולף היטלר שרון ואת עוזרו הנאמן שלא נבחר ע''י העם בצורה דמוקרטית, אלא הוצנח לתפקיד ושמו של הבן בלייעל, אייכמן מופז, ולא לשכוח את מנדלה קראדי. זוהי לא דמוקרטיה אלא דיקטטורה וכל דרך היא לגיטימית גם אם המחיר הוא כבד. הבנת טמבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואת זה אתה כותב מלונדון? כדי
ל"ת
להוכיח את טענתו,
איציק בגדול?,
19/08/05 15:45
|
|
 |
לא זה צודק ולא זה.............
לשני המגיבים,
19/08/05 12:35
|
מישהו למעלה מרויח על כל כדור או פצצה, או גרוש או.................... מרויח כסף והרבה. אולי גם אותם האנשים המוזכרים כאן. אין כאן פוליטיקה או דת, שמאל או ימין. לא ציונות או אהבה. רק חשבון בנק גדול יותר, ואוד יותר, ואודדדדדדדד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רפי אתה חולה
דורון,
באר שבע,
19/08/05 12:35
|
זקוק לאישפוז מיידי גם היסטוריה אתה לא יודע אולי התכוונת למנדלה מוכר ספרים אליק מנדלה אולי לנלסון מדלה צריך לאשפז אותך , היכן שירתת בצבא אם בכלל,ואם כן כמה זמן לקח לך להוציא פרופיל 21 אתה צריך לתת הקשב לאריק שרון ומופז על התרומה שלהם למדינה בזמן שהם נלחמו למען המדינה היכן היית ומה עשית תשאר בלונדון פחדן חולה לא צרכים יצורים כמוך כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קישקוש אמיתי
ל"ת
(:,
19/08/05 11:52
|
|
 |
100.
לבדוק גם בכוון הלאומני
daym,
מרכז,
19/08/05 11:31
|
יתכן שלא ידי מתנגדי ההינתקות בפשע הזה . מכל מקום אם כן ואם לא, לתפוס ולשפוט לחומרה, זה ניסיון פיגוע המוני במובן החמור ביותר של ההגדרה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
אלהים שמאלני!
רועי ילינק,
תל אביב,
19/08/05 11:30
|
שמתם לב. לאלהים יש סרט כחול על הצוואר. כל התפילות של המתנחלים כולל העצרת בכותל והבכי והקינות והקריעות הכל הושלך לפח. אלהים לא משתין עליהם בקשת...הוא פשוט התפקד למרצ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
כדי מאוד!!!! תכנסו
מתגבר,
פרטוריה,
19/08/05 11:28
|
|
 |
97.
שמתם לב כל המתנחלים אשכנזים
יוסי טביב,
שיכון המזרח,
19/08/05 11:27
|
אין שם אפילו מזרחי אחד. הם לקחו את כל הכסף של השכונות וערי הפיתוח בשביל לבנות להם שם אימפריות. ראיתם איזה וילות יש להם? מאיפה הכסף? הם הרי לא עובדים. הממשלות נתנו להם על חשבוננו. הגיע הזמן שהכסף יחזור לעם, לעניים, למובטלים, למזרחיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזרחי מזויף
מזרחית,
19/08/05 13:06
|
מסכן , תמשיך להתבכיין . לקחו לי , גנבו לי. מתאים לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למסגר ולתלות מעל שער קתדרת
אנטי פאשיסט,
ארץ הנגב,
19/08/05 12:23
|
|
 |
יוסי דפוק שכמוך
בת יה,
19/08/05 11:58
|
מיזרחי מסוגך לא יכול להיות מיתנחל. מקסימום תוכל לעבוד בחממות עם העובדים הערבים שם יכירך מקומך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גם הרבה מזרחים בגוש
גלית,
19/08/05 11:45
|
בגדיד ובנצר חזני וגם הם מתפללים ובונים וילות מכסף ששייך לחינוך וליצירת מקומות עבודה גם לנו האשכנזים המובטלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב המתנחלים לא אשכנזים
..,
19/08/05 11:42
|
|
 |
96.
מתנחל טוב זה מתנחל מפונה
ל"ת
נחמה בת יפונה,
כל הארץ,
19/08/05 11:26
|
|
 |
95.
אין להם אלהים
מאמין שפוי,
ארץ ישראל,
19/08/05 11:25
|
|
 |
94.
חברה. מי שרואה כתום...
רועי,
בית השיטה,
19/08/05 11:24
|
שיידע כבר מה לעשות. הם מנסים לגנוב לנו את המדינה. צריך להחזיר להם מנה אחת אפיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השוחט שחט והשיטה פרחה
יהודיה,
19/08/05 13:09
|
רועי מבית השיטה. שכחת את השיטות הנוספות מחנות ריכוז והשמדה? איך השיטה אצלכם? פורחת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכו לקבץ נדבות, פושטי רגל
אנטי פאשיסט,
ארץ הנגב,
19/08/05 11:47
|
עלובים ומוצצי כספים. כף רגלי לא תדרוך יותר בקיבוצים שלכם . ארורים תהיו. מנסים לגנוב לכם המדינה? אתם גנבתם השלטון, מפאיניק מתחסד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
תתבישו!!
אני,
19/08/05 11:23
|
|
 |
92.
רק הליכוד יכול לבצע את מדיניות
דרור,
רמת גן,
19/08/05 11:22
|
|
 |
91.
לא הוצתו בלוני הגז אלא הגז
דרור,
רמת גן,
19/08/05 11:22
|
היוצא מפתחי הבלונים. בעירה כזו איננה יכולה לגרום לפיצוץ הבלונים. אבל לצרכי הסתה נגד מתנגדי הגירוש לא מוכרחים לדייק בעובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר דרור, מאיפה אתה יודע?
שלום,
ר''ג,
19/08/05 16:33
|
מר דרור, 1) שום דבר כזה לא פורסם בכתבה. להיפך, בעיתונים אחרים פורסם שהוצתו סמרטוטים עוטפים. 2) גם אש שיוצאת מגז בבלון מסוכנת מאחר שאין לה כיוון. אם היא תחמם את הבלון, הוא עלול להתפוצץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
להתנתק מהמתנחלים
ל"ת
אורן,
19/08/05 11:21
|
|
 |
89.
נחישות נחישות נחישות
איתן,
גבעת כח,
19/08/05 11:15
|
די לאלימות.משטרה עם ידיים ''קשורות'' פותחת דלת לכל המטורפים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
שמאלנים נאורים...
ישראל,
19/08/05 11:14
|
אם המתנחלים הם כמו ערבים, למה שלא תעשו איתם שלום בכל מחיר כמו שאתם עושים עם הערבים? למה שלא תתנו להם קצת שטחים כמו שאתם נותנים לערבים? למה שלא תאהבו אותם כמו שאתם אוהבים את הערבים? האם יכול להיות ששמאלנים נאורים כמוכם שונאים גם ערבים כמו שאתם שונאים את המתנחבלים? אז את מי עוד אתם שונאים... את עצמכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבתי..
ל"ת
נוטרל,
19/08/05 12:00
|
|
 |
87.
זה פשוט טרור כמו של בן לאדן!
שפוי מלחמה,
19/08/05 11:13
|
זה בטח האברי רן הזה שנראה כמו בן לאדן, או דומיו אחראים לדבר הזה.
איפה השב''כ שיגן עלינו מהם? למה מחכים? שיהיו עשרות הרוגים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
לא כל כתובת אכן מזהה את המבצע
שמפניה,
19/08/05 11:12
|
חדל התלהמות. אלה בודאי לא מתנגדי ההתנתקות. או שמדובר בעבריינים שמכסים על עצמם, או במחבלים ערבים או אולי אפילו פרובוקטורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
אני עושה זאת בחינם ( ל- 67)
נפתלי יניב,
תל אביב,
19/08/05 11:11
|
אני מחייב את ההתנתקות ודברי הרבים מתפרסמים בעיתון המקוון של מעריב מידי יום. אם כבר משלמים אולי יטרח הפחדן הימני 67,, שאינו מפרסם את שמו, לכתוב את הכתובת של אותה קרן, המשלמת 3000 יורו לחודש לכותבים כמוני. אני מ ת ח י י ב לתרום את הכסף שאקבל לרווחתם של המפונים על פי שיקול דעתו של הכותב הפחדן (67). וברצינות! תפסיקו ימנים פוביים, לחפש את האשמים בכל העולם, האשמים נמצאים בתוך הצד הפוליטי שלכם ואנחנו בשמאל נהנים מעבודתכם עבורנו או כפי שנאמר: איזה הוא צדיק (שמאל) שמלאכתו נעשית בידי אחרים (ימין).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
זה עלבון לאינטילגנציה שלנו
מה אנו פריארים?,
19/08/05 11:10
|
תחלמו שנאמין לסיפורי השב''כ וההסתה ממשרדו של איל ארד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
תגובה ציונית הולמת כלשונם ?
ל"ת
edgar,
19/08/05 11:09
|
|
 |
82.
הם*חמאסניקים* וצריך להלחם נגדם
ארז ב.,
19/08/05 11:09
|
כמו שנלחמים נגד אירגון טרור. אין גבול שהמנוולים הפאשיסטים לא חצו בשבוע אחרון רוצים לראות מעצרים מנהליים ומיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או לפחות את הז'ורה (ביוב)
ל"ת
לארז ברז,
סגור את הברז,
19/08/05 12:55
|
|
 |
81.
פיצוץ ברז גז לא עושה כלום
מומחה לגז,
19/08/05 11:09
|
|
 |
80.
להוציא את המוטרפים וההזויים...
שחר,
19/08/05 11:09
|
מתוכנו, לכלוא אותם, להרחיק אותם. הקנאות הדתית מרימה את ראשה על המדינה, עכשיו זה גלוי זוהי מלחממת דת במדינה. ראוי שנהיה כמו מדינות אחרות מודרניות שהבינו שחייבים להפריד דת ממדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
על המחלקה היהודית בשב''כ
לילי מחכה לאריק,
19/08/05 11:08
|
המחלקה היהודית בשב''כ היא חבורת פרובוקטורים מפחידה,הסטיקר לילי מחכה לאריק, מסמרים ושמן בכביש בצומת חב''ד,מדובר בחבורת פושעים ברשות החוק,דיסקין ראש השב''כ אדם מסוכן האיש אשר גייס את אבישי רביב הידוע בכינוי שמפניה ,זה שהדפיס את את הפוסטר של יצחק רבין ז''ל במדי אס אס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את התאומים ופרל הרבור
ל"ת
רר,
19/08/05 12:17
|
|
 |
78.
דיסקין לא למד מאבישי רביב !!
שוב פעם?,
19/08/05 11:06
|
חשבנו שאחרי ששתלתם את אבישי רביב בימין וזה הוביל לרצח למדת משהו,לצערי כלום ,עצוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
אם הם אלמונים
קןלומבו,
פוזל,
19/08/05 11:01
|
אז מאין המסקנות שהם מתנגדי ההתנתקות . אולי גם השאירו כתובת והשם שלהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
אסור לוותר להם הפעם
אמנון,
י-ם,
19/08/05 11:00
|
|
 |
פתי מאמין לכל דבר
קוניאק,
19/08/05 11:15
|
אתה באמת מאמין שאלו מתנגדי ההתנתקות ? תתפכח... צא מהשנאה. בודאי אלו עבריינים שרצו לחסל חשבונות על חשבון המתנחלים.. או ערבים שרוצים לסכסך בינינו.... או פרובוקטורים אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו העבודה של יגאל כהן מרחובות
נאווה,
שעריים,
19/08/05 11:10
|
לא אחת שמענו אותו מאיים לעשות מעשה שירים את כל המדינה על הרגליים אם תהייה היתנתקות. התמונות של יגאל עמיר תלויות בביתו, והוא בקשר הדוק עם משפחת עמיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולא דיווחת למשטרה ?
הר שפי,
19/08/05 11:37
|
|
 |
יגאל כהן מרחובות הינו חולה נפש
נאווה,
שעריים,
19/08/05 12:13
|
שאושפז לא אחת. יש לו תיק במישרד הבריאות. במישטרה היו מסלקים אותי במישפט'' עיזבי אותו הוא סתם מטורף''. חבל על הזמן. תיקרא את התגובות שלו באינטרנט הוא חולה נפש שונא אשכנזים, ימני קיצוני וסוטה. אם הרופאים מצאו לנכון לשחררו מהמוסד מי אני שאתווכח איתם.על סמך הכרותי אותו אני מרשה לעצמי לשגות באשליה שמדובר בהזיות בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
''מתנגדי הממשלה''
אזרח מוחה,
19/08/05 10:59
|
הגיע הזמן לשנות הטרמינולוגיה ובמקום תומכי הימין או מתנגדי ההתנתקות לומר - ''מתנגדי הממשלה'' המהלך של המחאה נגד שילטון השחיתות והרשע ימשך עד לנפילת השילטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוך הריגת יהודים חפים מפשע
יאיר,
רחובות,
19/08/05 11:28
|
|
 |
''מתנגדי הדיקטטורה''
ש,
19/08/05 11:20
|
למה ציפיתם בדיוק ? הדיקטטור נתן פרס לטרור הערבי, עכשיו טרוריסטים ופושעים מכל הסוגים הבינו שזה מותר ועוד מקבלים על זה פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
המתנחלים מאפיה עם כיפות
ל"ת
אלי מלין,
כרמיאל,
19/08/05 10:57
|
|
 |
היהודים מאפיה עם ברית מילה!
ל"ת
אחת העם,
19/08/05 11:50
|
|
 |
73.
מתנחלים הזהרו
תומר,
חייל נח''ל,
19/08/05 10:56
|
זה עלול להתחיל להיות מסוכן להסתובב בכתום ברחבי מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי באמת?
חוה,
אורנג',
19/08/05 12:34
|
|
 |
72.
הם לא כתומים הם חומים
יגאל אדמוני,
תל אביב,
19/08/05 10:56
|
בריונים פשיסטיים. החיבור בין לאומנות קיצונית ימנית לבין פנטיזם דתי הוא המסוכן ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנטישמי
יהודיה,
19/08/05 11:52
|
חיפשת תירות לשנוא את הרוח הכתומה ?
נפש יהודיה רחמנית ומבינה אין בך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוצאה ישירה ממדיניות שרון
ש,
19/08/05 11:21
|
החיבור בין לאומנות שמאלנית קיצונית לבין שחיתות בכל הרמות, מביא לתגובות קיצוניות כמו זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
חגיגות צהל מוקדמות מידי
אבישי,
19/08/05 10:55
|
|
 |
70.
מצטער. הם לא אחים שלי
אביעד,
הזורע,
19/08/05 10:54
|
בהתחלה עוד היה לי קצת סימפטיה לאנשים שנאלצים לעבור דירה בכח ולקבל על כך מליונים על חשבון משלם המיסים. בכל זאת גרו שם עשרות שנים (כשחיילי צהל עליהם שפכו חומצה שמרו עליהם ומתו בגללם). אבל אחרי המחזות הקשים של ההשתוללות הבריונית שלהם, אחרי הסצינות ההזויות של משיחיזם מטורף, של קללות, גידופים, נאצות, קללות שמע ישראל מלוות ביריקות וקריעת דגלים, נמגר לי מהם לנצח. זו חבורת פושעים שמאיימת להרחיב את מדינת ישראל מבפנים. הם לא אחים שלי הם גם לא העם שלי. אין לי שפה משותפת אתם. הם חושבים אחרת נראים אחרת מדברים אחרת. עולם המושגים שלהם זר לי ולהמוני ישראלים כמוני. הם הוציאו עצמם מחוץ לגדר. צריך להחזיר אותם לפרופורציה הנכונה. בכל גוש קטיף גרו שמונת אלפים. בכל הגדה גרים עוד 200 אלף. אם נוריד מזה אזרחים רגילים שרצו רק לשפר דיור יש כמאה אלף מטורפים. בגללם למשכן מדינה שלמה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמרי! אחלה תגובה!
ל"ת
hghgh,
19/08/05 12:30
|
|
 |
אחי. אתה גדול!
ציקי לזרוביץ,
נס ציונה,
19/08/05 11:35
|
כתבת בדיוק מה שאני והרבה חברים שלי חושבים. לא יכולנו לנסח את זה כל כך טוב כמוך. יישר כח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מבלבל קצת
ao,
19/08/05 11:20
|
אלה שעשו את זה, שאין לי מילים בשבילם, ואלה שמגדפים ופוגעים בחיילים, הם לא המתנחלים מגוש קטיף. המתנחלים מגוש קטיף הם על פי רוב שומרי חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100% +10% לעידוד
ל"ת
דרומי,
19/08/05 11:08
|
|
 |
69.
כל הכבוד !!!
צעארלי,
יצרעאה,
19/08/05 10:53
|
תאונת דרכים שהיתה לפני מספר ימים בין 2 כלי רכב של יהודים תושבי חדרה נגרמה בוודאות ע''י מתנגדי ההתנתקות !!! כך נמסר לנו ע'' י מר כרדי !!!! נו באמת כמה אפשר ??? מ ג ע י ל מ ג ע י ל ושוב מ ג ע י ל !!!! די עם ההסתה הנוראית הזאת !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לכל המגיבים פה בשכר מהשמאל
** שימו לב**,
19/08/05 10:50
|
שימו לב יש פה צוות מגיב שמאלני/ערבי במימון אירופי עויין השכר הוא 3000 יורו בחודש ,מהגוף העוין הקרן החדשה לישראל במימון אירופי,המטרה היא לשתול הרבה תגובות מהשמאל פה באתר,כדי ליצור את הרושם שהעם חצוי 50-50 ולא כמו שכולנו יודעים שהשמאל הוא 10 % בלבד אצל היהודים,אל תפלו לפח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת? חבל שלא ידעתי קודם,
ג,
ירושלים,
19/08/05 13:39
|
דווקא היה ממש עוזר לי לקבל 3000 יורו לחודש, והרי פה אני מגיבה לשטופי המוח הטרוריסטים הימנים בכל מקרה. אח, מה שהייתי יכולה לעשות ב-3000 יורו לחודש... לקנות לילדים שלי את החינוך שהם לא מקבלים (בגלל שמערכת החינוך הדתית ויישובי המתנחבלים שואבים את הכסף), לקנות ביטוח רפואי ותרופות (שלמדינה אין כסף לממן, כי היא צריכה לממן את המתנחבלים), ולגור סוף סוף בווילה נחמדה, כמו זו שהמתנחבלים סידרו לעצמם מכספי משלם המסים שלי ושל חבריי ואחיי הרבים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התלהמות של השמאל הבוגדני
שמאלנים בוגדים,
תמורת 3000יו,
19/08/05 12:03
|
למרות שביליין הודה במגיבים בשכר שלו ובעיתון ''הארץ'' נכתב זאת השמאל מכחיש זאת בכל זאת.
זה מזכיר את האנשים - שראו מחנות ריכוז, משרפות ובכל זאת טוענים שזה היה מחנה עבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז כשחושבים על זה
דוקטור ג'יי,
19/08/05 11:48
|
|
 |
יש כאן פושעים במימון שלנו...
daym,
מרכז,
19/08/05 11:38
|
חניכי מכללות ובוגרי מכללות טרום צבאיות שממומנות ע''י משלמי המיסים, ישראלים ואמריקנים, הופכים בהשראת רבניהם ומחנכיהם לבוגדי עם ישראל . כל המראות בפינוי הם הוכחה ניצחת לכך . ומי מממן את הכל? (את הרוב בכל אופן) אתה, אני והאמריקנים . לחתוך מיידית את כל המימון להתנחלויות, לישיבות בשטחים ולמכללות הטרום צבאיות הבוגדניות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתאים לי השכר הזה, תשלח קישור
ל"ת
אבי,
19/08/05 11:25
|
|
 |
רק על תנסה לפוצץ אותם...
אובי1,
19/08/05 11:25
|
|
 |
מי שמגנה פשע נתעב שכזה
אין,
19/08/05 11:20
|
|
 |
אתה גדול !!
ל"ת
גדולה אחת,
19/08/05 11:06
|
|
 |
ואת מטומטמת
בני,
19/08/05 11:42
|
|
 |
אתה משקר,אבל עדיף לקבל כסף ולא
אתה,
המפוצץ?,
19/08/05 11:04
|
...ולא לזרוק חומצה על אנשים, ולפוצץ בניינים, ולרצוח יהודים תמימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפנים את זה
ל"ת
כולםשונאים אתכם,
אפילו אלוהים,
19/08/05 11:02
|
|
 |
שימו לב חבורת מטורפי הימין
ויסגל בנצי,
רחובות,
19/08/05 11:00
|
מנסה לשפוך חומצה גם באינטרנט. יש פה חבורת מטורפים דתיים לאומניים קיצוניים שמפיצה כאן את הזבל ''הרוחני'' לאומני שלהם. הם חלקו ביניהם משימות. חלק רוצח ערבים. חלק מפזר נינג'ות, חלק עושה פולסה דה נורה. חלק מרביץ לחיילם יורק עליהם ושופך עליהם חומצה וחלק נשלח ''בשם השם'' לחרף ולגדף כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כותב בהתנדבות
לובסטר,
ח-ה,
19/08/05 12:39
|
נגד שמאל המזהם את האינטרנט. נמאס לי מהזבל הזה . הם לא יהודים בשבילי ולא ישראלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מה עם ישראל חושב עליהם
אלדד שרגאי,
תל אביב,
19/08/05 10:48
|
בכל גוש קטיף גרו בקושי 8000 איש בתוך ים של מליון וחצי ערביים הכי עניים בעולם. בשביל זה העמידו מדינה שלמה על הרגליים. ומה עם ישראל חושב על זה? לעם ישראל מתברר המתנחליםלא מזיזים את קצה האצבע הקטנה. בעיצומה של ההתנ תקות יצאו השבוע מהארץ בכל יום 100 אלף ישראלים לנפוש בחו''ל. עם ישראל חי באנטליה עם ישראל חי באמריקה עם ישראל חי בשוויץ. רק הקוקואים והמטורפים הצורחים באמוק ובהיסטירה עם ישראל עם י שראל נותרו שם להאבק בחיילים. עם ישראל נמאס לו מכם. הרסתם לנו את החיים במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
לא לפסול -אפשרות לפיגוע לאומני
ל"ת
ייתכן שזה פיגוע,
ולא מתנגדי ה,
19/08/05 10:46
|
|
 |
65.
היום גדיד מחר שילה
עידו,
גבעת ברנר,
19/08/05 10:44
|
צריך להרוס את שילה ממנה יצא המנתחל הרוצח. צריך להרוס את כל ההתנחלויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך להרוס ריכוזי שמאל
ש,
19/08/05 11:22
|
מהם יצאו המסיתים שגרמו לאוסלו ולהתנתקות ולשאר הפשעים שהובילו לרצח אלפי יהודים.
צריך למחוק את כל השמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ריכוזים יש רק בשטחים
דד,
19/08/05 12:15
|
|
 |
64.
לפי התגובות ,העם לא מאמין
עלילת דם,
19/08/05 10:43
|
טוב לראות שלפי NRG האתר היחיד שלא מצנזר את תגובות הימין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
רוצחים ובוכים
פועה הר סגור,
תל אביב,
19/08/05 10:43
|
רצחו את רבין רוצחים ערבים חפים מפשע שופכים חומצה על חיילים ושוטרים מפנצרים מכוניות חוסמים כבישים מחללים את זכר השואה מקבלים מיליונים ועוד בוכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל הישראלים כאלה
בלי הכללות,
19/08/05 11:36
|
נכון שאת כל מה שכתבת עשו אנשים ישראלים (חוץ מלקבל מליונים). אבל אין זה נכון לעשות הכללות. לא כל הישראלים כאלה, רק חלק קטן ומבוטל מהם. וגם לא כל מה שכתבת כל כך רע: לבכות זה לגיטימי לחלוטין, וחסימת כבישים הינה דבר שלילי אך לא נורא כל כך, בטח לא בהשוואה לשאר הדברים שכתבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נרצחים ובוכים
ש,
19/08/05 11:03
|
רבין חימש את המחבלים הערביים שרצחו ורוצחים בנו בלי הפסק. שרון מבצע בנו פשעים שמזכירים את פשעי הנאצים. הם מקבלים פיצוי מגוחך בכל קנה מידה. אחוז התגובות האלימות בקרבם אפסי בהתחשב בנסיבות, והשמאלנים עוד בוכים.
הרי ההתנתקות הוכיחה אחת ולתמיד שלרצוח יהודים זה בסדר, ואף מקבלים על זה פרס.
פלא שלא היו פה עוד הרבה רציחות פוליטיות ופיגועים מצד אנשי ימין. האיפוק שלהם פשוט חסר תקדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה פשעים נאצים שרון עשה לך?
אין,
19/08/05 11:47
|
הוא רצח לך את כל המשפחה? הוא הרעיב אותך עד לסף מוות? הוא לקח לך את כל רכושך? הוא הביא אותך לשפל האנושי? הוא עינה אותך במשך שנים באכזריות של פסיכופט? הוא ביצע רצח עם? לא ולא. אז תפסיק, ביחד עם כל שאר האידיוטים, להשוות את ההתנקות המבורכת הזאת עם הפשע הכי גדול שידעה האנושות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
פושעי יש'' לדין!
ל"ת
עמרי,
חוות השיקמים,
19/08/05 10:43
|
|
 |
61.
העם צריך לצאת לרחובות
כחול שפוי,
באר טוביה,
19/08/05 10:42
|
|
 |
לא צריך הפיכה צריך בחירות
צריך בחירות,
בשנה הקרובה,
19/08/05 11:50
|
לא צריך הפיכה
בבחירות הבאות נצביע רק לימין השפוי שהתנגד וסבל מההעקירה הנפשעת של שרון-פרס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשקשן
ל"ת
123,
19/08/05 11:31
|
|
 |
60.
לבעלי הקוספרציות
הזועם,
חיפה,
19/08/05 10:41
|
גם כאשר פוזרו ננג'ות ונשפך שמן על כביש מס' 1 רוב התגובות היו שזה קוספרציה של השב''כ.
אז אולי הגיע הזמן להשלים עם העובדה שמחנה הימין מלא במופרעים שבמעשיהם הם חושבים לזרז את ביאת המשיח גם אם זה יעלה במס' יהודים שיהרגו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!
זה באמת,
היה קונספי',
19/08/05 11:48
|
|
 |
59.
הם בוכים המשוחתים
צביקה,
בת ים,
19/08/05 10:39
|
הכסף לא יפצה על כאב המתיישבים שאיבדו השבוע את ביתם, אך הם אינם נשארים בלא כלום. היקף הפיצויים משתנה ממשפחה למשפחה לפי קריטריונים סבוכים, ונע בין 50 אלף שקלים לזוג צעיר ששכר דירה בהתנחלות ל-2 מיליון שקלים למשפחה ותיקה ומבוססת. משפחה ממוצעת תקבל 1.4 מיליון שקלים, מספיק בשביל לרכוש דירת 6 חדרים במרכז הארץ, או 3 דירות 4 חדרים בפריפריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוכים זה מובן
בוכים זה מובן,
אנשים יקרים,
19/08/05 11:54
|
אני מתפלא עליך צבי זה שהם בוכים זה מובן לכל מי שיש לו לב
אני מוחה נגד הביטוי מושחתים שהשמעת נגדם לדעתי עליך להתנצל
פשוט טעית בכתובת המושחתים גרים למעלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצביקה, עובדים עליך בעניים
..,
19/08/05 10:59
|
לידיעתך, לא מספרים את זה בתקשורת אבל ישנם מפונים שהיו בקשר ארוך עם המנהלת וכשהגיע זמן הפינוי לא היה להם לאן ללכת ולא פיצויים הולמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצביקה
מאיר,
בת-ים,
19/08/05 12:45
|
מספיק להכפיש את בת-ים . אנשים כמוך לא גרים בבת-ים . רובם נגד התנתקות, וצרות עין שלך רק אומרת מי אתה , אדוני או כמה שילמו לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
נמאס מהשב''כ
א,
מתנחל,
19/08/05 10:39
|
|
 |
57.
גוש רימונים- חנן פורת ודניאלה
מרדכי,
19/08/05 10:39
|
גם אם תפוצצו חצי מדינה אין לכם סיכוי לנהל אותנו .אתם לא מסוגלים לכלום. אתם תתאבדו במצדה שלכם ואנחנו השמאל נפרח ונעלה בארצנו - א''י .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האינפנטילים של השמאל
אינפנטילים,
פסיכים,
19/08/05 11:56
|
|
 |
זרקנו אותך מהבית לא?
שמאלני,
19/08/05 12:14
|
|
 |
56.
אפי איתם
מישהו,
כאן,
19/08/05 10:39
|
נו אפי אולי סוף סוף תפתח את הפה ותגנה את המעשה הזה ודומיו כמו הרצח בשפרעם והרצח בשילה ? שפיכת החומצה בכפר דרום . . . מה עוד צריך לקרות ? אפי חזור לשורשים הטובים שלך מעין גב ועזוב את חבורות החולגנים שעוד יגרמו לאסונות !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשון הרע
לשון הרע,
לשון הרע,
19/08/05 11:58
|
למה אתם מדביקים בזדון לאנשים מעשים שידוע לכם שאין להם שום נגיעה אליהם
קוראים לזה לשון הרע ובמילים ישירות יותר רצח אופי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
להעמיד לדין את מועצת הפשע
ל"ת
בוכבינדר ינקי,
תל אביב,
19/08/05 10:38
|
|
 |
54.
נשמע מה זה חשוד
כנסו,
דחוף,
19/08/05 10:37
|
אני לא אתפלא אם זה עוד פרובוקציה של השבכ והמשטרה בניסיון להפסיק את פרץ ההפגנות האדיר בכל הארץ נגד ההתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתוק שתוק
asaf,
19/08/05 11:21
|
|
 |
אני לא אתפלא אם אתה כותב
ל"ת
מהמחשב של,
אברבנל,
19/08/05 12:19
|
|
 |
53.
הטירוף התחיל למעלה.
ל"ת
הנהגה אסונית.,
19/08/05 10:35
|
|
 |
52.
הם פוגעים בכבדו שלהם
כע,
19/08/05 10:35
|
למרות שהם חושבים שזה הולך לערבים
לאט לאט פחות ופחות ישימו עליהם הורסים לעצמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שוב השמאל מכין לנו פרובוקציה
ל"ת
הראלי,
19/08/05 10:35
|
|
 |
50.
תתבישו
לאו,
בת ים,
19/08/05 10:33
|
הכל חששות, אלי תכתבו אל המשפחות שנשארו ברחוב שזה לא חשש. אתם נהיתם בובות של השלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
יש דמיון בין הימין לערבים
זה אבי עצבני,
19/08/05 10:32
|
גם הימין הקיצוני וגם הערבים אחרי פעולות טרור מכחישים את הכל וטוענים שזה השב''כ או המוסד שעשה את זה. סיפורי אלף לילה ולילה שעובדים רק על אלה שכבר עברו שטיפת מוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי,
ֳֳֳֳֳֳֳֳֳֳֳֳֳֳֳ,
19/08/05 11:06
|
צריך להיות ממש טיפש כדי לחשוב שהימין בכללותו מעוניין ברצח אנשים חפים מפשע. יש לי הרגשה שאתה לא טיפש ואתה באמת לא חושב שהימין רצה בפיצוץ הבניין, וכל תגובתך אינה אלא נסיון להשמיץ אנשים שחושבים אחרת ממך.
(מה שכן גם אני לא חושב שזו פעולה של המוסד , כנראה שזו פעולה של יחיד מטורף, או של ילד קטן מאד שלא מבין במה הוא משחק)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
למה לא כתוב שהמתנחלים עשו זאת?
ירמיהו,
19/08/05 10:30
|
|
 |
חברים פצועים לא עוזבים
חברים פצועים,
לא עוזבים,
19/08/05 12:01
|
|
 |
47.
השבאב הדתי
דתיה צביאלי,
תל אביב,
19/08/05 10:28
|
|
 |
הוצאת שם רע
הוצאת שם רע,
לשון הרע,
19/08/05 12:03
|
למה שאת כותבת קוראים הוצאת שם רע וזוהי עבירה פלילית ויותר מכך נפילה מוסרית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמעתי שהמצית איבד שם כיפה.
ל"ת
מי אמר לך?,
19/08/05 11:07
|
|
 |
46.
מטורפים לכלא או לבית משוגעים !
ל"ת
הדרומי,
19/08/05 10:28
|
|
 |
45.
לא המראות - הקולות שיבשו דעתם!
נו, באמת,
19/08/05 10:28
|
קולותיהם של עבריינים, המתכסים בכסות של רבנים, ומעודדים את השבאב של בני עקיבא לפרוע חוק; קולותיהם של עבריינים, המתחזים להיות אבותיהם של תינוקות רכים ומטלטלים אותם מחוץ לחלונות; קולותיהן של עברייניות, המתחזות להיות אמהות, עם תינוקות צמודים לשדיהן ועוד אחדים משתרכים מאחור בהבעת אימה; קולותיה של התקשורת, שהתחזתה להביא בשידור ישיר את דבריהם של כל העבריינים הארורים הללו לכל בית בישראל ובעולם במשך שעות רצופות של כיסוי מופרע לחלוטין. אז מה זה בשביל הסניף המקומי של בני עקיבא ברחובות להחליט שצריך עוד איזו התראה? בטח גם יהיה להם הסבר הגיוני בנוסח של ''יש שם עולים חדשים והרבה לא יהודים'', כי כולם יודעים שברחובות יש עולים חדשים רבים, לא? חברים יקרים, תחזרו לחנויות ותקנו את ''חמורו של משיח''. אחרי זה תקראו את דבריה של במבי שלג בעיתון זה (מעריב) על המחנה החרד''לי, ותבינו מי באמת האויבים האמיתיים של המדינה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא אחים שלנו
מרקו,
19/08/05 12:09
|
הם פנטים משוגעים עם כיפות סרוגות על הרוש וכל מיני כובעים מוזרים של עמים אחרים. לא ככה היה בבתים שלנו ושל אבות ואמהות שלנו. זה בושה וחרפה שנתנו להם לקלל ולזרוק דברים על חיילים וגם החומצה. עם כאלה צריך לשבור את הרגליים והידיים. לא להגיד הם אחים שלנו. הם לא אחים שלנו. הם קללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך הרבה מלים כדי לזרוק בוץ
הם עוד באבל,
לא לזרוק בוץ,
19/08/05 12:06
|
כל כך הרבה מילים כדי לזרוק בוץ על אחים ואחיות שלך שעוד לא קמו מאבלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45 צודק! כמו זורקי החומצה!
תרדו מהגג,
19/08/05 11:10
|
מה אתם אומרים עליהם, קיצונים ימניים? ששרון שלח חיילים לשפוך חומצה על השוטרים והחיילים המפנים? לא, זה המשוגעים שלא ירדו מהגג. בדיוק כמו כל הקיצונים הימנים כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
אולי כדאי שנגרש אותם על האמת
ישראלי,
19/08/05 10:27
|
אבל הפעם לשלוח הכתומים מחוץ לגבולות המדינה במקום פנימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעיד על עצמו שאינו ישראלי
לשון הרע,
פשע פלילי,
19/08/05 12:08
|
|
 |
43.
יו הם יותר גרועים מהחמאס!
קייטי,
19/08/05 10:27
|
|
 |
42.
אלוהים כחול
דני,
חיפה,
19/08/05 10:27
|
כחול ים המים, כחולים השמיים. אז מאיפה בא לכם הכתום לראש ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
איפה השב''כ איפה המשטרה?
ליאור לנגר,
בת ים,
19/08/05 10:27
|
איזה מן שלטון חוק יש פה? למה לא מדכאים את המרד המזויין של המתנחלים ושל האספסוף בכתום? מה רוצים, שאזרחים שנמאס להם מהתנחלים יצאו לרחובות לטפל בהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד זבל שמסתתר אחרי
ליפקיץ,
19/08/05 12:50
|
|
 |
האח הגדול
סטליניזם,
בדרכים חדשות,
19/08/05 12:10
|
למה השמאלנים האינפנטילים מגיבים אותו דבר כי יש להם אח גדול שאומר להם מה לחשוב ואיך לומר המשך הסטליניזם בדרכים אחרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
אלהים בגד במתנחלים
לבונטין אבי,
ראשון לציון,
19/08/05 10:26
|
''תשועת השם כהרף עין''. מי שלא למד לקח בשואה ונשאר דתי גם לאחר טבח של מליוני יהודים, בהם שני מליון ילדים, קיבל את הלקח עכשיו: או שאין אלהים או שהוא שמאלני. לא עזרו תפילות המוניות בכותל, לא עזרו קריאות תהילים נרגשות. לא עזר שמע ישראל. לא עזר כלום. המתנחלים פונו עד האחרון שבהם ואלהים ישב למעלה וצחק יחד עם יוסי ביילין....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרעה וענשו
גוש קטיף,
מורשת מפוארת,
19/08/05 12:17
|
מי שמשגיח על כל העולם בחכמתו לא רוצה כמוך במצבך הירוד היום או זה שאתה כל כך מעריץ ולכן הוא מעניש אתכם ביוהרה בניפוח האגו ובמילים נבובות וכן הלאה כל דבר בזמנו ראה פרעה
אין מה להשוות לאצילות לכנות לאמת ולכל המורשת המפוארת שמביאים אתם עקורי גוש קטיף לכל מקום שאליו יגיעו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כבר ראיתי תגובות יותר חכמות
ל"ת
בימי חיי,
19/08/05 11:09
|
|
 |
יה מטומטם ,הם נענשים
גדולה אחת,
19/08/05 11:08
|
|
 |
39.
שרון חושב שעשו אותנו באצבע?
לא מאמין,
19/08/05 10:25
|
|
 |
תאמין שאתה אידיוט
ל"ת
כולנו מאמינים,
19/08/05 12:20
|
|
 |
התנהגות המתנחלים הזוועתית
דבי,
19/08/05 11:27
|
התמונות הקשות הם תמונות חיילים ושוטרים ישראלים מאופקים שעומדים מול פאנטים המשפילים אותם - מקללים, מכים ומתנהגים כמו חיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מתנחלים שהידים
גונן ורבורג,
גבעתים,
19/08/05 10:24
|
הארועים האחרונים הבליטו תופעה חדשה - מתנחלים שהידים. שני הרוצחים שירו בערבים חפים מפשע העריכו כי לא ייצאו חיים מהארוע. האם רבנים הבטיחו להם שבעים מתנחלות בתולות בגן העדן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
קריסת המתנחלים
יואל,
רמת גן,
19/08/05 10:23
|
קריסת ההתנגדות הגדולה של המתנחלים היא שהפכה את ההתנתקות מעזה לאירוע היסטורי ולנקודת מפנה. אך ההתנתקות אינה סוף פסוק, אלא התחלה של תהליך חדש. יהיה זה משגה חמור, אם אחרי הפינוי תנוח ישראל על זרי הדפנה. ישראל חייבת להיערך מיד לשלב הבא, הלא הוא כניסה בשתי רגליה למשא ומתן על מפת הדרכים. אחרי שהעולם ימחא כפיים על עוז הרוח לבצע את הנסיגה הראשונה אחרי 38 שנות כיבוש, ישראל תידרש במהרה להמשיך את המומנטום לקביעת גבולות הקבע שלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהדת העולם הבל
אהדת העולם הבל,
ורעות רוח,
19/08/05 12:20
|
כולנו מוחאים לך כפיים העיקר שתרד מהשטויות שלך בענין אהדת העולם ציפיות העולם ואיומי העולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
חבל שלא התפוצץ
נעמן לא שפוי,
19/08/05 10:23
|
|
 |
הימין שכח מה זה להיות יהודי
ל"ת
הראל,
19/08/05 11:30
|
|
 |
מה עם עשרת הדברות?
רחובותית,
רחובות,
19/08/05 11:23
|
הרבנים שלכם הפנו להם עורף אתם הפנתם להם עורף. מדאורייתא זה העיקר, ובעשרת הדברות נאמר ''לא תרצח'' ''ואהבת את רעך כמוך''. את זה לא רואים אצלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שזה לא בניין שלך - מחבל!!!
ל"ת
רחובותי,
רחובות,
19/08/05 10:57
|
|
 |
35.
''לא תרצח''!!!!!!!!!!!!
נתי,
19/08/05 10:21
|
טרוריסטים כבר אמרתי? שום דבר לא מבדיל בינם לבין ארגוני הטרור המוסלמים. אפילו האלוהים שלהם אותו אלוהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אופיום משיחי
נקדימון,
תל אביב,
19/08/05 10:20
|
לא לחינם אומרים שהדת היא אופיום להמונים. השבוע קיבלנו לכך הוכחה בשידור חי. קו ישר מחבר בין החזיונות הדרמטיים המסעירים המתלווים כיום לפינוי גוש קטיף ובין סצינה שהתרחשה בתחנת הרכבת העתיקה בסבסטיה באמצע שנות ה-70 של המאה הקודמת. היה זה באחד מניסיונותיה הרבים של הממשלה לפנות גרעין ראשוני של מתנחלים ש''התיישב'' במקום, כאשר מול מצלמות הטלוויזיה הגיח הרב משה לווינגר - טרוף יגון מופגן, מצווח ומיילל בבכי, קורע את חולצתו ומצווה על צאן מרעיתו ''קריעה! לעשות קריעה!''
כדי להבין את מלוא משמעות הדרמה שבה הפגינו השבוע המתנחלים את כל קשת הרגשות שבארסנל האנושי - בכי, זעם, תוכחה, היסטריה, טירוף, עלבון, פתוס - יש איפוא לחזור אל הסצינה הראשונה ההיא, שהתרחשה לפני יותר מ-30 שנה, ולמעשה קבעה לדורות את אופיה של ההצגה המועלית על במותינו מאז. אותו מופע-יחיד התעצם, הלך וצבר תאוצה עד שנהפך לספקטאקל ההמוני שנראה השבוע. אם לתמצת את מבנה הדרמה הזאת ומשמעותה, הרי שמדובר ב-30 שנה של סחטנות רגשית, תוך כדי שימוש בכל האמצעים המלודרמטיים של התיאטרון היידי.
תפילות, חיבוקים, בכי, חגים, חתונות, קורבניות אין קץ, הפתעות וציפייה לנסים, הכנסת ספרי תורה, שירים, ריקודים, רגשי אשם וייסורי מצפון, הטלת מורא באמצעות התפרצויות היסטריות, סחיטת דמע במחוות של קיטש נוסטלגי, שמאלץ ציוניסטי, קוואץ' רגשי - בתיאטרון הזה כל האמצעים כשרים.
ועל הצלחתם תעיד העובדה, שלאחר אותה ''קריעה'' החלו ההתנחלויות להתפשט ברחבי השטחים בלא מעצור, תוך כדי הנהון נמרץ מתלהב והולך של כל ממשלות ישראל, כולל השמאלניות והחילוניות ביותר. להתפשטות זו לא היה היגיון כלשהו מלבד הרגשי-הדתי - לא דמוגרפי ולא כלכלי, לא ביטחוני ולא מדיני; אך מי יכול לעמוד בפני ''קצת יידישקייט''?
ממשלות ישראל נהפכו לקהל שבוי, נגררו אחרי המתנחלים או עודדו אותם גם כשהיה ברור לכל בר-דעת, שחוקי המלודרמה - שבהם שולטים הרגשות הקמאיים וייחולי הלב - מתנהלים במישור שונה מזה של המציאות, הכפופה לחוקי הטבע, הסטטיסטיקה, הדמוגרפיה, הגיאוגרפיה. אלא שעם הפסאודו ''חלוציות'' של המתנחלים, ישראל המדינית כולה נכנסה לעידן של חשיבה מאגית: חשיבה עמומה, פטליסטית, ''אמונית'', ילדותית-משהו, עם הציפייה שהדברים יסתדרו איכשהו, ש''הזמן יעשה את שלו'', ש''האמריקאים יסדרו''.
השבוע נראה איפוא לא רק ''מאבק המתנחלים'' אלא גם מאבק בין שני סוגים של מנטליות, שביניהם מתנודדת כיום ישראל עצמה. כל מפגש מתועד בין קצין או חייל ובין מתנחל או מתנחלת מתלהמים קיבל משמעות תיאולוגית כמעט - נראה כהתמודדות בין החשיבה הרציונלית הבוגרת ובין האי-רציונלית או האינפנטילית-מדעת. אך האם יש הבדל מהותי בין המתנחלים ובין הצבא, בין אריאל שרון ובין משה פייגלין? מה להלין על אנשים טרופי צער, מוסתים, תמימים או מולכי שולל, כשאותו סוג של חשיבה מאגית איפיין את רוב ממשלות ישראל (ובעיקר את החכמים בלילה ממפלגת העבודה)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החכמה האמיתית נחה בשלוה
קצת חמלה,
קצת חסד,
19/08/05 12:27
|
מכבסת המילים שלך מעוררת הערכה יחד עם זאת ניתן לשים לב עד כמה אתה שבוי במאגיה של הערצת עצמך כבעל כשר ביטוי אינסופי צריך רק להביט על הכמות ממש נחל נובע
עיון בספר משלי ילמד אותך כי דרכו של האויל להרעיש בחכמתו הקטנה כמו פרוטה בקופסת פח ואילו החכמה האמיתית נחה בשלוה
מה שחסר בדבריך הוא קצת חמלה וחסד כלפי אחיך שביתם חרב עליהם ועדיין לא התעוררו לכאב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוף כמה אתה מקשקש
ל"ת
גדולה,
19/08/05 11:11
|
|
 |
33.
מה השוטרים הטיפשים מבינים???
לינה,
19/08/05 10:19
|
האם ייתכן שהיו אלו החמס??ולא רוציםפ לפרסם?? או מישהוא אחר שמוכן להכפיש את האנשים הגיבורים מהגוש שמתעוללים עתה בגוויותיהם???
עם ישראל לא טיפש.
המתנחלים נמצאים במצב מאד מסוכן
העם איתם והתקשרת מנסה להכתים אותם בכל דבר אפשרי מסןכן יהודים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
יש למצוא את במפגעים ו...
גר ברחוב מוזכר,
רחובות,
19/08/05 10:18
|
להעמידם לדין בגין ''ניסיון לרצח של מאות אנשים'' - ולא פחות מכך. לא רואה שום סיבה לפחות מכך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
לי נראה...
ישראל,
19/08/05 10:17
|
שזה נעשה על-ידי יגאל כהן מרחובות - המגיב הסהרורי שמגיב כאן. הבנדם כתום עמוק בנשמתו. מסכן...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
יהודי לא רוצח יהודי
רוב שפוי,
מודיעין,
19/08/05 10:17
|
הוא רק שופך עליו חומצה או שהוא מפוצץ לו את הבית או שמפנצ'ר לו את המכוניות ושופך שמן רותח על הכביש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
איפה שלטון החוק?
ורדי,
תל אביב,
19/08/05 10:16
|
איך זה שאתמול אלפיים חרדים וחובשי כיפות סרוגות חסמו במשך שעתיים את הכניסה לירושלים והמשטרה לא סילקה אותם בכח? תפסיקו ללקק למתנחלים. צריך להתנהג כלפיהם כמו אל אוייב אחרת הם יהרסו את המדינה!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
לא תהיה התנתקות!!!
דני,
19/08/05 10:16
|
לא יעזור לכם סמולנים נווה דקלים לנצח נצחים. אם לא נחזור לשם מחר אז מחרתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אח שלי אתה חי חודש אחורה
ל"ת
ערן,
דרום,
19/08/05 11:03
|
|
 |
כי אנחנו נבעט אתכם חזרה
אתם תחזרו לשם,
19/08/05 10:52
|
ואז הערבים יעשו מה שהיו צריכים לעשות כבר מזמן, לקרוע את התחת הכתום שלכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מזעזע המתנחלים כת פשיסטית
זלמנסון,
ראשון לציון,
19/08/05 10:15
|
הם סוגדים לא רק לשטחים, הופכים אדמה לקדושה מחיי אדם, אלא הם גם סוגדים לאלימות לשמה, נבלים ורוצחים בשם התורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
בגידת הציונות הדתית
אחיקם,
שומרון,
19/08/05 10:13
|
תכנית ההתנתקות מעמידה את הציונות הדתית במבחן תיאולוגי רב משמעות. היא יוצרת התנגשות בין הנאמנות לארץ לבין הנאמנות למדינה. שהרי עתה המדינה מוותרת על חלק מן הארץ. בצומת היסטורית זו יצאו רבנים מובילים בציונות הדתית וקראו לחיילים לסרב פקודה. לאמור, כשנדרשו להכריע קבעו חלק מהרבנים, שהנאמנות לארץ ישראל עולה על הנאמנות למדינת ישראל. החשיבות של יישוב הארץ עולה על החשיבות של הציות לרצון של המדינה. במילים אחרות, ברגע מכריע בהיסטוריה הזרמים החרדיים התת קרקעיים שפעלו בציונות הדתית פרצו החוצה, ועיצבו הכרעה המעניקה ראשוניות לארץ על פני המדינה. באופן פרדוקסאלי, הכרעת הרבנים לטובת ארץ ישראל, משקפת נסיגה מהמהלך ההיסטורי של הצטרפות לציונות, ושיבה אל דפוסי מחשבה חרדיים. האידיאולוגיה שהסירה כל חשד של נאמנות כפולה ועל כן אפשרה שיתוף פעולה פורה בין הציונות הדתית לציונות החילונית, נרמסה. ממילא ביום שלאחר ההתנתקות, אם יהיה חלילה סירוב פקודה המוני, יתעוררו ובצדק חשדות גדולים לגבי נאמנותם של בני הציונות הדתית למדינה ובעצם לגבי עצם ציונותם. הקרע שבין הציונות החילונית לחרדים, הוא הקרע של אתמול. הקרע מול הציונות הדתית הוא הקרע של המחר. נדמה שאם יהיה סירוב פקודה המוני, אנו נתגעגע לקרע מול החרדים. החרדים שלא ביטאו מעולם נאמנות למדינה, גם לא מיקמו עצמם בעמדות המשפיעות על גורלה. על כן, השנאה לחרדים נובעת בעיקר מצרות עין, אך לא מתוך ראייתם כציבור מסוכן. לא כן לגבי הציונות הדתית. מתוך ביטחון בנאמנותה למדינה, העניקה לה החברה את אמצעי הלחימה שלה, אפשרה לה להתמקם ביחידות מפתח בצבא, וברגע המבחן, היא הפנתה את הכוח שהיא קיבלה מהמדינה כנגדה. הציבור החילוני יחוש ובצדק מרומה, הוא יבין באותו הרגע שבמשך חמישים ושש שנים הם שיתפו פעולה עם חרדים בתחפושת. אם המאבק נגד החרדים הונע מכוח קנאות וצרות עין, המאבק שעתיד להתרחש מול הציונות הדתית יונע מתוך ניסיון להסיר איום קיומי מתוך החברה. וכשחברה נאבקת להישרדותה, היא שולפת את ציפורניה ואת שיניה. הרצון להכניע את המדינה באמצעות הסרבנות, איננו מבטא רק דחייה ערכית של המדינה; כפי שראינו, הוא גם צפוי לפורר את היסודות עליהם היא נשענת ובראשם את תרבות המחלוקת שבישראל. ההיגיון שבקריאה לסרבנות מבוסס על כך שפינוי יישובים היא פעולה שאינה מוסרית, לכן פקודת הפינוי היא בלתי חוקית בעליל - בדומה לטבח בכפר קאסם ולפשעים נוספים שנעשו במהלך ההיסטוריה. בטענה זו, טמונה הנחה סמויה מסוכנת שיש להצביע עליה. היא מקפלת בתוכה למעשה את הקביעה שהשמאל בישראל אינו מחזיק בעמדה שגויה – הוא מחזיק בעמדה שאינה לגיטימית. שהרי מימושה הוא פשע מוסרי. כשמקיימים מחלוקת אנחנו מניחים שהחולק עלינו טועה. אך מהרגע שאני לא רק חושב שהוא טועה אלא שהוא גם חוטא, הסתיימה המחלוקת. אם החולק עלי אינו רק שוגה פוליטית אלא גם פושע מוסרית, הוא נהפך למעשה מהיריב שלי, לאוייב שלי. זו עמדה מאוד מסוכנת, שהרי עם יריב אפשר להתווכח אבל מול האויב צריך להילחם. הסרבנות אינה מסוכנת משום שהיא מערערת על ההסכמה הישראלית, אלא דווקא משום שהיא שוברת את האפשרות למחלוקת ישראלית. אין שיח ציבורי במקום שבו לא מקבלים עליהם הצדדים לקיים את תוצאת השיח ואין מחלוקת במקום שבו צד אחד מזהה את השני כחוטא ולא פשוט כטועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
פתטיים
נדב,
דרום,
19/08/05 10:10
|
הטרור היהודי מתפשט ומתפשט ואתם מדברים על פרובוקציה.
נו שוין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חבורת פושעים עם כיפות
אלטשולר,
תל אביב,
19/08/05 10:09
|
הדת הטריפה את דעתם. בימים האחרונים קבלנו לקח חשוב. ראינו בשידור חי עם מי בדיוק יש לנו עסק. מה שהצטייר לנו הוא כת משיחית מטורפת, עובדי אלילים ממש. איך צמחה בתוך מדינת ישראל חבורה כל כך הזויה, כל כך לא מחוברת למציאות? התשובה היא פשוטה. הם הפכו ליקירי ממשלות ישראל לדורותיהן. חיבקו אותם. ריפדו אותם בכסף, התחנפו אליהם. הם התרגלו במשך עשרות שנים להתנהג כמו מדינה בתוך מדינה. הרגישו כמו בעלי הבית במדינה. עכשיו כשהמדינה קמה להגן על עצמה מפניהם הם מאיימים להחריב אותם בדם ואש ותמרות עשן. הגיע הזמן לדכא את המרד הזה. צריך להמשיך במומנטום ולפנות את כל ההתנחלויות בגדה. המשטרה צריכה להפסיק להתנהג כלפי פורעי החוק כאילו היו ילדים חביבים. צריך לפעול נגדם בכל הכוח. זו השפה היחידה שהם מבינים. שפת הכוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מגוחך לייחס את זה לכתומים
מר פכחון,
ראש העין,
19/08/05 10:08
|
או משוגע ''מן השורה'' או מחבל פלסטיני. בסוף עוד יגלו את זה. אבל אז מי יקשיב? הרי את האפקט כבר עשתה הכותרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שום אפקט
נ',
19/08/05 11:15
|
מר פכחון, אין שום אפקט. אף אחד לא באמת חושב שכלל ציבור מתנגדי ההנתקות או רובו תומך במעשה ההצתה. כל התגובות כאן בגנות המתנגדים להינתקות, מנסות ליצור אפקט אנטי-מתנחלי, אבל אף אחד לא באמת טיפש עד כדי כך שייחס באמת את מעשה הפשע לציבור מתנגדי ההינתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכתומים רוצחים
ל"ת
דד,
19/08/05 12:11
|
|
 |
צודק
נדב,
דרום,
19/08/05 11:00
|
אפשר לחשוב שמעשי הרצח בשפרעם ובשילה נעשו על ידי אנשי ימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
מורדים במדינה ומכחישים השואה
מנחם טוקשו,
19/08/05 10:05
|
כנראה שזה עומד להיות סוף עידן הציונות הדתית שלא עמדה במבחן של אורתודוכסיה, לאומיות ומודרניות, איבדה שליטה והידרדרה עד המשיחיות הנלוזה שביטוייה אנו רואים בימים האחרונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
תתכוננו לטרור יהודי מאסיבי
ל"ת
לזרוק אותם לכלא,
19/08/05 10:05
|
|
 |
20.
סוף סוף מישהו יצא מהפסיביות
וניסה להפגין,
19/08/05 10:05
|
מפריעה לי מאד הפאסיביות שלנו בכל התחומים. המנהיגות שלנו מושחתת ואנחנו שותקים כמו כבשים. עם בריא היה יוצא מהפאסיביות ומפגין נגדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפריעה לי מאוד העובדה שאתה
ל"ת
חושב שאתה יהודי,
19/08/05 11:12
|
|
 |
לדעתך זאת הפגנה??? אני אשמח אם
גר באותו בניין,
רחובות,
19/08/05 10:51
|
תסביר לי למה זה לא טרור??? או למה זה לא נסיון לפיגוע המוני??? אם 300 איש כולל ילדים קטנים היו נהרגים, איך היתה נשמעת התגובה שלך אז? אתה בן אדם מסוכן!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סייען טרור
ל"ת
אתה אדוני,
19/08/05 10:48
|
|
 |
19.
אי זה בטח
אשף,
19/08/05 10:04
|
|
 |
18.
כובש המנהל אפרטהייד מלין!
כורה בור,
רמת הכובש,
19/08/05 10:04
|
שלושים ושמונה שנה כיבוש דורס זכויות אדם. רמת הכובש רמת אביו. אלה בניו אלה שיטותיו זוהי תורתו. אז הם הלכו צעד נוסף קדימה אך מי סלל הכביש? מי מורה הדרך? אוי לנו מהדרך, מהמחיר, מהחינוך, מהתוצאות. עמי פופר (חזיר), ברוך גולדשטיין (זכר חזיר לקללה), נתן זאדה (זבל מרקיב), המתנחבל משילה, החבר'ה שהטיזו חומצה בעיני מגיניהם, המטורפים מהלילה, ... מי הבא בתור ומי בתור הבא? הגיע הזמן לעצור לרגע ולהודות - התבשיל הזה מקולקל. יש לנו הרעלת קיבה. השאלה היא רק כמה עוד נאכל עד קריסת המערכות? או שיש תקווה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ישעיהו לייבוביץ חזה את הכל
אחד,
19/08/05 10:01
|
הוא תמיד הזהיר מפני המתנחלים שעשויים להלחם נגד ישראל. השיטות שלהם בדיוק כמו של הפלשתינים. מגה-פיגוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-17
=,
19/08/05 11:19
|
הסיכויים שמתנחל עשה זאת אפסיים. מי מהתנחלים בכלל יודע על איזה בניין בשכונה עלומה ברחובות. מסתבר שזה מישהו שגר ברחובות ולא בהתנחלות. גם, כפי שאתה בוודאי יודע, מעשה זה אינו מקובל לא על כלל המתנחלים ולא על תומכי הימין, אלא זהו כנראה מעשה של יחיד מטורף. דבר זה ברור ומובן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
הימין עוד יתגעגע...
האמת,
צ'כיה,
19/08/05 10:01
|
הם לא יכולים לשאת את המחשבה שאוטוטו יבוא שלום שהם כל כך מפחדים ממנו, הדרך היחידה שהם מכירים היא דרך הפחד הדמעות והפיצוצים. עכשיו כשהחמאס יתחיל לעסוק בבניית ארצו ולא בלחימה בישראלים אני בטוח שיקפצו מתוכנו כמה ימנים שיתחילו לפוצץ את עצמם על אוטובוסים. כי הרי בלי פיגועים האידיאולוגיה שלהם לא שווה כלום. הו, הם עוד יתגעגעו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
עופו לנו מהעיניים כבר מטורפים
ל"ת
מיטל,
גדרה,
19/08/05 10:01
|
|
 |
14.
זוהי פרובוקציה
שמוליק,
19/08/05 10:00
|
|
 |
מעניין אם היית מגיב כך אם..
גר באותו בניין,
רחובות,
19/08/05 10:44
|
|
 |
13.
הכתומים רוצים לדרדר למלחמת
ל"ת
אחים,
19/08/05 09:59
|
|
 |
מה פתאום אחים?
מה פתאום?,
19/08/05 13:47
|
הם לא אחים שלי, ולא יהיו לעולם, המשותף היחיד ביננו הוא השפה, הם חושבים אחרת, מתנהגים אחרת, וחיים אחרת, אולי תהיה מלחמת אזרחים לא מלחמת אחים !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
למה''מתנגדי ההתנתקות''? קיצונים!
יאיר,
19/08/05 09:59
|
למה להכפיש ציבור שלם, הרי טלי פחימה היא לא אשת שמאל אלא ''שמאל קיצוני'' לא?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
חולרות בכתום אתם תשלמו
ל"ת
אבי,
19/08/05 09:58
|
|
 |
10.
די לאיפוק
יהודה,
19/08/05 09:57
|
|
 |
9.
ימין = טרור
אייל,
19/08/05 09:56
|
פעילי ימין מנסים לרצוח אזרחים חפים מפשע. מדובר בטרור, פשוט מאוד, וכל המגינים עליהם כאן אשמים כמו מסיעי המחבלים למיניהם. הימין פשוט עוכר ישראל, אין מסקנה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכל אשמים הסכמי אוסלו והשחיתות
לימור,
הקריות,
19/08/05 10:44
|
|
 |
ללימור מנטליות של חמאסניקית
44,
19/08/05 12:09
|
גם לחאמסניקים יש סיבות שלהם לפיגוע וגם לימור מצדיקה פיגועים מסיבות אחרות. לימור והחמאס לא מבינים שפיגוע אינו מוצדק מכל סיבה שהיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לשבור להם את היידים והרגליים
ל"ת
קול התבונה,
19/08/05 09:54
|
|
 |
ADD LOTS OF VODKA
ALON,
19/08/05 19:26
|
SCREAM ''THAT IS THE PRICE WE HAVE TO PAY FOR PEACE'' AND YOU GOT MORESHET RABIN
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סרבני פינוי
גיא,
רחובות,
19/08/05 09:54
|
לדעתי אפשר לעבור לשימוש בכדורי גומי כנגד המסרבים להתפנות מספיק עם הבכי והנהי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מי הזעיק את הכבאים?
נשמע חשוד,
19/08/05 09:53
|
|
 |
מישהי שעברה ברחוב וראתה את האש
ל"ת
רחובותית,
20/08/05 01:26
|
|
 |
5.
זה פרובוקטורים מהשמאל
תושבת,
19/08/05 09:52
|
|
 |
את/ה אידיוט מושלם
ל"ת
אלי,
מהאמצע,
19/08/05 11:01
|
|
 |
צודקת-גם אתמול בכפר דרום
הכל פרובקציות,
19/08/05 10:40
|
השב''כ מורכב בין היתר מיחידת הפרובקטרים 150000 איש כולם לכאורה מתנגדי ההתנתקות אבל בעצם תפקידם להשחיר את עצמם כדי שכל מי שהוא לא פרובקטור מהשב''כ יתעב אותם... הנה עוד כמה ממעלליי הפרובקטורים
-רצח הערבים בשפרעם -רצח הערבים באלון מורה -הטמנת בלון גז בתחנה המרכזית -שפיכת חומצה על השוטרים -ניקובי צמיגים,שמן על הכביש וכו'
אינ סמוך ובטוח שגם הפעם יהיו אלו פרובקטורים מהשב''כ שניסו רק להוריד בניין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, ואתה רומז בעדינות..
נכון...........,
19/08/05 12:20
|
אף אחד לא מעלה על דעתו מעשים שלא עולים על הדעת. גם החכמים תמימים וחושבים שאתה משוגע. אז אין טעם והפרובקטורים יודעים זאת הייטב- מקווה שיומם יגיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את שוברת את כל שיאי הפתאטיות
ל"ת
נדיה קילומטר,
19/08/05 10:36
|
|
 |
את/אתה חולה בראש
ל"ת
דוקטור ג'יי,
19/08/05 10:32
|
|
 |
4.
what is wrong with a little
david,
china,
19/08/05 09:47
|
|
 |
כשמדובר בלהרוג ילדים קטנים
רחובותית,
20/08/05 01:28
|
|
 |
3.
צבא אימפוטנט נגד ערבים
רונן,
חולון,
19/08/05 09:46
|
מנסה כעת להשחיר את מתנגדיו כדי להלבין את נצחונו הגדול מול ילדים רכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט!
ל"ת
~~~~~,
19/08/05 10:20
|
|
 |
אז אתה מצדיק גם מגה-פיגוע?
א.ג.,
19/08/05 10:03
|
ואני אומר שפרובוקטורים של השב''כ הטביעו את אלטלנה והתקיפו את פרל הארבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין אם הייתה מגיב כך
baby pilot,
19/08/05 10:01
|
אם הבלונים בבנין שלך היו מוצתים... את הפושעים האלו לא מעניין אם מי שגר בבנין הוא בעד או נגד ההתנתקות, הם רצו רק להרוג אנשים. הם טרורויסטים לכל דבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
ארץ יורקת בפני המגינים עליה
ברהמין,
19/08/05 09:45
|
תראו עכשיו שלמרות העילגות והבוטות והחוסר טאקט בפני המצלמה , צדק ניסו שחם. אני יכול רק להצטרף אליו ולהגיד : ''חרא עליהם ! ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
עוד פרובוקציה של קארדי
ל"ת
נמאס,
19/08/05 09:44
|
|
 |
עוד אידיוט!
ל"ת
~~~~~~,
19/08/05 10:20
|
|
 |
דיייייייייייייי ל/פ-ל-ג-נ-ו-ת.
ל"ת
ח1בה להתאחד.כי,
1=כח=עוצמה.,
19/08/05 13:16
|
|
 |
קשה להאמין.חובה לתפוש המבצע ו
ל"ת
את שולחו.מנסים,
לנצל מצב?!,
19/08/05 13:15
|
|