 |
134.
פיתרון אחד למצב tish.org.il
מעין,
ראשל''צ,
22/08/05 12:43
|
|
 |
133.
אי אפשר לעשות עסקים עם כל הרכו
nissimlev,
22/08/05 06:32
|
אי אפשר לעשות עסקים עם כל הרכוש כלומר הבתים באמת אי אפשר לנצל את הבתים בשביל הכנסה לאילו שגירשו אותם . למכור במקום להרוס ואם כסף אפשר לבנות עוד במקום מתאים יותר ,וכשיש יש כסף בכיס אז לא מרגישים מופסדים .במקום לת ת הרגשה של קבצנים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
ומה עם התשתיות?
ל"ת
רם,
ת''א,
22/08/05 05:24
|
|
 |
131.
Arei Yisrael, ad matay atem
omdim tziya,
veshomema,
22/08/05 03:41
|
|
 |
130.
התנתקות
bmnm,
צפון,
21/08/05 20:12
|
אני לא מבין למה עוד יש אנשים בעם שזועמים על הממשלה ועל ההתנתקות כי זו ההחלטה של מרבית הממשלה ואם היא כך אז זו הי ההחלטה של מרבית העם ואם נחשוב טוב טוב ונשאל את עצמינו ונאמר למה שלא יצאו ולמה ? ומה הם עושים שמה בין הערבים ? זו לא ארצם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עושים יהודים בארצות הברית?
Avi Ecuador,
22/08/05 02:26
|
ומה יכולים לעשות בפלסטין? ומה עושים ערבים בקו הירוק? באמת לא מובן לי, אולי תסביר עם-הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
Contradiction of the Settlers
Crumbs,
TA,
21/08/05 20:04
|
The Settlers never had a chance in stopping the disengagment for the obvious contradiction: They are utterly dependant on the IDF for their security. No Settler, as anti-disengagement as he may be, would prefer the ''mercy'' and ''understanding'' of the Palestinians over the forced eviction by the IDF. And everyone knew this - Settlers included. Perhaps the entire resistance was never meant to succeed. If anything, it was a huge propaganda and public relations spectacle to make the point how painful it is to give up land. Think about it . The Settlers were always aware of this contradiction, at least sub-consciously.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
ואיפה ביבי???
ל"ת
קוקו אה-אה,
21/08/05 20:00
|
|
 |
Bibi as usual, on wrong side
Crumbs,
TA,
21/08/05 20:16
|
Let's face it - Bibi's an opportunist. And as usual, he finds himself once again on the wrong side of opportunity. You'll see, Sharon will go down in history as being one of the bravest of Israel's leaders. Bibi will never come even close to Sharon.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטפטף ארס באזני כדורי הסנילי
ל"ת
נעמה,
21/08/05 20:12
|
|
 |
עזוב אותי באמא ש'ך
בנימין נ.,
פלורידה,
21/08/05 20:07
|
|
 |
127.
צה''ל ניצח את העם ... ?
אברהם,
הרי יהודה,
21/08/05 19:44
|
או אולי העם הכניע את הצבא או הכי גרוע - שניהם נכונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
החלטה מטופשת להרוס!
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
21/08/05 19:35
|
|
 |
125.
משיחי השקר ישערשעפשע-לדין
נעמה,
21/08/05 19:34
|
נאחזים בתורה כאילו היא שלהם. מנפנפים בה לתפוס לבבות של שוטים נאיביים שנוהים אחריהם כמו עדר - עיניים להם ולא יראו. אנשים שלא יודעים לחשוב ברציונליות - זהו קהל היעד של הרבנים הערמומיים האלו,שיש להפסיק את משכורתם הממשלתית. לי כאזרחית הם מזיקים ובטח לא מועילים. אין לי אתם שום שפה משותפת בשום נושא - אז למה הם צריכים להחשב בכלל לרבנים מטעם המדינה ולהנות מפריבילגיות שלה - אם הם חותרים תחתיה ומסיתים אחרים נגדה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
like you know more
ל"ת
'',
'',
21/08/05 19:48
|
|
 |
124.
להמשיך בכל ההתנחלויות
ל"ת
דני,
21/08/05 19:32
|
|
 |
123.
הם לא העם שלי, המתנחלים
עידו,
כברי,
21/08/05 19:29
|
הם שונים מאתנו. הם נראים אחרת הם מדברים אחרת הם חושבים אחרת עולם המושגים שלהם שונה משלי עולם הדימויים שלהם שונה משלי תפיסת העולם המשיחית שלהם זרה לי הקיצוניות שלהם זרה לי השנאה שלהם זרה לי הפנאטיות שלהם מפחידה אותי אנחנו לא אותו עם. הם כת קנאית נבדלת ומסוכנת. הם הוציאו את עצמם מחוץ לגדר. עובדה שרק כיפות סרוגות וגם כמה חרדים השתתפו במחאות שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה תחזור לקיבוץ הנטוש
ערן,
עומר,
21/08/05 23:58
|
מה שבטוח שהם והתרבות היהודית יהיו קיימים עוד 1000 שנה.... והקיבוץ המסכן והעלוב שלך שעושה כסף מלמכור אדמות מדינה (שרובן נלקחו מערבים בכוח או במעשי רמייה).....ייעלם עוד 10 שנים...אולי השם יישאר אבל התוכן כבר מתחיל להתפוגג. ברור לכולם שאתם הקיבוצניקים עומדים מאחורי החורבן הזה מסיבה הפשוטה שאתם לא יכולים לראות את הקיבוצים שוממים בעוד ההתנחלויות פורחות. רואים איך התרבות שלכם מתפוררת, ונהיית פסיק בהיסטוריה היהודית. (משהו כמו תנועת האיסיים). בעוד הציונות הדתית הולכת להוביל את העם קדימה. ואני דרך אגב חילוני.....אתה תמיד יכול לחזור לאירופה לעם שלך.....חבל שסתם הוצאת דרכון פולני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט לאומנים,אין פה יותר מדי
מיסטיקה,סתם,
לאומנים.בכל,
21/08/05 20:28
|
עם בכל מקום יש כאלה. בעולם המערבי הם מרוסנים וזניחים יותר. אנכרוניסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עידו-אתה מדהים! נכון מאד!
ל"ת
נעמה,
21/08/05 20:05
|
|
 |
You arent jewish
דד,
דד,
21/08/05 19:52
|
|
 |
But are they really the same?
ל"ת
Crumbs,
TA,
21/08/05 20:13
|
|
 |
122.
לא לשכוח להרוס את חוות המושחת
ל"ת
יועץ משפטי,
21/08/05 19:20
|
|
 |
121.
כבוד ראש הממשלה
שמלאני-ימני,
21/08/05 19:13
|
לא ''ניתק'' אלה בעצם ''איחד'' את רוב העם סביבו. לאחר שישים שנות מלחמה, עם ישראל לא רוצה לראות יותר דם והרס.. רוצים שלום, לא מלחמה! תודה לך אריק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So why are you steel in Israel
ל"ת
דד,
דד,
21/08/05 19:54
|
|
 |
120.
אתם עם מגעיל. החורבן בקרוב.
ל"ת
ron,
canada,
21/08/05 19:09
|
|
 |
119.
המתנחלים מיעוט מבוטל
ירדן,
צהלה,
21/08/05 18:52
|
רוב העם תומך בהתנתקות. רוב העם רוצה להפרד מהשטחים הארורים האלה. רוב העם לא רוצה מדינה מטורפת וקנאית שתהיה מצורעת בין אומות העולם כמו איראן ואפגניסטאן הטליבנית. רוב העם רוצה שלום, רוצה שקט, רוצה חופש, רוצה ליבלריזם ודמוקרטיה, רוב העם רוצה נורמליות ולא קנאות משיחית מטורפת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מה?
אורן,
21/08/05 19:26
|
דבר ראשון המיעוט לא יכול להחליט בשביל הרוב, אבל למיעוט יש זכות להגנה על עצמו מפני הרוב. לפי ההגיון שלך אם 80% מהעם ירצו שערביי ישראל יעופו מפה לשטחים אז מותר כי אנחנו הרוב והרוב קובע לא?
דבר שני לא הייתי מתפאר בדעתו של הרוב כי לאורך ההיסטוריה היו מספיק מקרים שהרוב המוחלט חשב בצורה מסויימת והביא חורבן על עצמו, אז אני לא מתרשם מהרוב הזה בכלל במיוחד אחרי כל התעמולה של התקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכותם הבלעדית של המתנחלים
ל"ת
לקבוע את גבולות,
המדינה?חוצפה,
21/08/05 20:41
|
|
 |
על איזו מדינה אתה מדבר?
Avi Ecuador,
22/08/05 03:20
|
על ישראל? זו פלנטה בכלל, פלנטת חלם שיש לכם ביקטות כמו קליפורניה, אריזונה... לתת, סליחה יבשות עזה יהודה ושומרון עכו ויפו... איפה בכלל תהיה מדינת ישראל?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יודע מה
Avi Ecuador,
21/08/05 19:20
|
המוסלמים חושבים זאת לגבי היהודים ואתה יודע מה? עוד תשכנע אותי אתה וזן כדומיך שהם צוקים, לא ברשע, בזה שאתה באמת מבוטל ולא שווה את המאמץ והקורבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיתפותי ביצים
נעמה,
21/08/05 19:31
|
על מה אתה מדבר - אף פעם לא הצלחתי להבין. שפה ונימה מוזרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא ביצה את אידיוטית, תרגעי!
ל"ת
Avi Ecuador,
21/08/05 20:10
|
|
 |
ובכלל אבי בחור מוזר...
מאבחן,
21/08/05 19:38
|
|
 |
נו, הייתרון בדמוקרטיה
Avi Ecuador,
21/08/05 20:15
|
גם שאהידים לאומיים קניבלים יכולים להביע דעה ואפילו להיות בשלטון היום. כך שתתעודד עם-הארץ. אתה צפוי לריבית קצוצה ולא חשוב שאתה כבר קצוץ היום. קרא את התגובות שלי בעוד 10 שנים ומצא לך קיר לדפוק את הראש (בתקווה שתחיה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
דגל כחול = סרט כחול מזעזע
ל"ת
חנן,
21/08/05 18:47
|
|
 |
אבל אנחנו אוהבים סרטים כחולים!
ל"ת
עם ישראל,
למאדים,
21/08/05 18:55
|
|
 |
117.
שרון שיהרס ביתך
ל"ת
רפי,
21/08/05 18:44
|
|
 |
116.
שרון והשמאל טובים בהרס וגירוש
ל"ת
דני,
ת''א,
21/08/05 18:42
|
|
 |
115.
נוער נפלא
סמדר,
ירושלים,
21/08/05 18:36
|
תאכלו את לבכם כל יפי הנפש! נער כזה יש רק אצלנו!!!! בחלומות הנער שלכם היה יוצא להלחם על אידיאלים!!! ולא משנה איזה !ימין שמאל כחול כתום!!!!נראה אותכם מעורבים כל כך באופן פיזי במקום לשבת ליד המחשב ולהקיא כל מחשבה מטונפת מהמח האדיש שלכם!!!!עוד דור או שניים אנחנו הרוב!!!!! תחשבו על זה ואל תשנו בלילה מרוב דאגה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבה חוזרים בשאלה...כלומר אתם
ל"ת
תולידו עבורנו!,
חה חה,
21/08/05 18:49
|
|
 |
העם כחול ולא יעזור לכם בית דין
ואולי בעצם כן,
21/08/05 18:47
|
|
 |
114.
אני מתבייש להיות ישראלי
ל"ת
יניב,
י-ם,
21/08/05 18:30
|
|
 |
113.
מתנחלים תעזבו את אריק
דובר צה''ל,
הכחול,
21/08/05 18:29
|
|
 |
112.
Anti-Disengagement Failed
Crumbs,
TA,
21/08/05 18:19
|
What's interesting to note is that the numbers of pro and anti disengagement have basically remained the same. The anti-dissengagement front has failed in its massive effort to convince the larger marjority of Israelies to accept its cause.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באנגלית אתה נשמע מאד משוכנע
תולעת עלובה,
תולעת,
21/08/05 18:36
|
לפרופסור המלומד שבדק ומצא והסיק מסקנות ללא ספק באנגלית אתה נשמע מאד משוכנע
כמה חבל שלא תבין את מה שהייתי מאד רוצה לומר לך
בעברית אתה תולעת עלובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Right, attack the messenger
Crumbs,
TA,
21/08/05 19:41
|
You haven't made even one counter argument - even in Hebrew. Obviously you're at a loss, so you attack the messenger - the English. Think about it. נדמה לי שאפילו בעברית אין לך משהו מהותי להגיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
באסון הצונאמי כל העם התגייס
ענבר,
21/08/05 18:16
|
לעזור לכל חסרי הבית. נתרמו מזון, בגדים, תרופות...
איפה התקשורת? למה לא עושים מבצע לעזור לכל הפליטים המגורשים היהודים?! איפה כל השמאל יפה הנפש שזכויות האדם הם ''בראש מעיניו?'' אולי בעצם זה רק זכויות הערבים שמעניינות אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה הם זקוקים? ברצינות !
ל"ת
תנס/י להרכיב,
רשימה,
21/08/05 18:26
|
|
 |
אני מניחה שלכל דבר אפשרי.
ענבר,
21/08/05 18:30
|
אולי פשוט כדאי להרים טלפון למלון בבאר שבע (בטח אין שם מאות בתי מלון כך שזה לא בעיה לברר..) ולבקש לדבר עם אחד האחראים מהמלון או ממישהו מהמפונים. בקיצור, להגיע תוך כמה טלפונים ל''קודקודים''. יש שם בטח כבר מערך שפועל בשטח, כיוון שלפי דיווחי התקשורת תושבי באר שבע למשל, כבר הגיעו באופן ''רגלי'', בשבת עם סירים, בגדים וכ'ו. אם באמת רוצים לעזור - זו לא כזו בעיה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שהם צריכים זה : מוצרי תינוק
אחד מהשטח,
ירושלים,
21/08/05 19:42
|
ות , חיתולים טאלקים משחות , בגדים לילדים משחקים לילדים ולנוער , מוצרי הגיינה לנשים , דאודורנטים משחות שיניים מברשות שיניים עזרה ראשונה , המון חומרי יצירה להפעלת המשחקיות ועוד כהנה וכהנה . מי שבאמת מעוניין לתרום שיפנה אלי במייל pachamamu@yahoo.com
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
בוז לדגל הכחול זה לא דגל זה שמ
ל"ת
יואל,
21/08/05 18:11
|
|
 |
נכון כי לא עשית כלום עבורו עד
נעמה,
21/08/05 19:35
|
|
 |
109.
ל106 חד משמעית כן
אורי,
בית שמש,
21/08/05 18:09
|
|
 |
108.
מדינה משלנו בא''י בגבולות 67 +-
ל"ת
זה טוב זה יפה,
זה מספיק !,
21/08/05 18:00
|
|
 |
למה 67 למה לא 48?
ל"ת
אחד העם,
21/08/05 18:14
|
|
 |
גבולות 67 סכנה קיומית.
היסטוריון חדש,
21/08/05 18:09
|
גבולות 67 סכנה קיומית. ב 67 המדינה הייתה בסכנה קיומית תחזור לגבולות תחזור הסכנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזרה לגבולות 67!
הסטוריות חדשה,
21/08/05 19:37
|
לא''י הקטנה והיפה - בלי משיחים,רק אהבת מולדת אמיתית והרבה תרבות - לא דתית,כמובן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעוגן בהסכמי פירוז וסד''כ-עד אז
יש צה''ל ברוךהשם,
לא אלמןישראל,
21/08/05 18:32
|
השאיפה גם להשאיר את גושי ההתנחלויות הגדולות. זה האזימוט-לא מחר בבוקר-הם צריכים לרדת משיבת פליטים למדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
כיפאק לציונות השפויה, היי הופ!
ל"ת
מאיפה צמחה,
חלאת האדם?,
21/08/05 18:00
|
|
 |
106.
אתם עוד מאמינים באלוהים?
אליטל,
מרכז המפה,
21/08/05 17:59
|
אני, במידה והייתי דתיה, ו/או מאמינה באלוהים, אחרי השבוע החולף, נשבעת לכם: כבר לא הייתי מאמינה יותר באלוהים!!! איפה אלוהים שחשבתם שיעשה לכם נס משמים, ולא יפנה את החולות.... איפה הניסים והנפלאות שהבטיחו לכם מועצת יש''ע והרבנים למינהם? אני במצבכם, הייתי עושה טוב טוב חשבון נפש עם היושב במרומים, ובמיוחד עם היושבים טוב טוב על הכסאות במועצות, בכוללים, ומסתתרים מאחורי סיפרי תורה קדושים!!! להתראות אחרי יום כיפר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים נתן לנו את כוח הבחירה
שרה,
לוס אנג'לס,
21/08/05 19:07
|
אליטל יקרה, אלוהים לא בוחר בשבילינו, אלוהים נתן לנו דבר אחד מאד חשוב וזה כוח הבחירה. אנחנו בוחרים במה שבוחרים ואלוהים איתנו בבחירה, מה שנתן לנו לא יקח בחזרה. המתנחלים החליטו בעצמם בבחירות שלהם, ואפילו בהחלטות '' שיעשה לכם נס משמיים'', והם גם בעצמם החליטו שאלוהים אמר את זה...????? מי באמת יודע מה אמר האל הטוב שלנו... צריך להיות מאד זעיר כשאתה מחליט שמה שאתה אומר, אלוהים אמר,.....וגם אליטל, שרון בעצמו נתן את הרשות למתנחלים ושילם להם עברו לגור שם, בלי לחשוב מה יהייה עוד 20 שנה. האחריות והאשמה נופלת עליו ךפי דעתי. אליטל, תמשיכי את אמונתיך האלוהים ותהיי ישרה עם עצמיך ואלוהים ואז תראי ניסים. כל טוב, שרה, לוס אנג'לס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נתתי לכם דבר
א,
השמיים כולם,
21/08/05 19:51
|
בעיקר לא עודף שכל או יכולת לשקול דברים בצורה מופכחת ומושכלת. הבודדים שכן קיבלו תכונות נדירות אלה חילונים עד האחרון שבהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה לא להיות יהודי מאמין בא''י
קשה להיות,
יהודי בא''י,
21/08/05 18:42
|
קשה לא להיות יהודי בארץ ישראל
את מרגישה לבד אפשר להבין זאת
אולי תקני כרטיס לרומא
תלכי לבקר בכנסיות היפהפיות
תקני בגדים
תחזרי עם חוויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנצרות קמה בגלל דתיים פנטיים
נעמה,
21/08/05 19:38
|
כמוך - ומה רע בכנסיות של רומא? יותר טוב לראות פסלים ותמונות של באבות פרימיטיביים במירון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה לא הבנת מה זה אמונה
חיים,
שומרון,
21/08/05 18:40
|
נכון - עבר עלינו שבוע קשה מאד. ''חטפנו אותה'' מבחינתינו. אבל כאדם מאמין אני לא רואה סתירה בין מה שאני נדרש לעשות לבין התוכנית של האל שלא מובנת לי.
האם אלוקים חושב שההתישבות רעה לעם ישראל - אנני יודע. האם אלוקים חושב שהיא טובה, אבל אנחנו במצב שאנו לא ראויים לה ? גם אנני יודע. אני צריך לעשות את המקסימום. הקב''ה יעשה את מה שנכון! - בזה אני מאמין באמונה שלמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך צריך לדבר מאמין טוב
א,
השמים כולם,
21/08/05 19:53
|
לבטיך הם לבטים אמיתיים וטהורים וכך צריך לעשות מאמין מתלבט ולא רובוט הממשיך לסמוך על אדם המשוכנע שהוא יודע מהו רצון האל, דהיינו רב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן! את מבינה, מי שלא מאמין
מתפקד כנאצי,
מושלם,,
21/08/05 18:20
|
|
 |
שנים הוכחת שהם אין לכם מוסר!
ל"ת
שבו בלול,
21/08/05 18:23
|
|
 |
105.
יחי שרון!
ל"ת
מישה,
נוקדים,
21/08/05 17:59
|
|
 |
104.
אם כ''כ חשובה לכם ההתיישבות
גיתית,
ירושלים,
21/08/05 17:57
|
אז למה אתם הולכים דווקא לאריאל? למה לא לנגב, שמזה עשרות שנים משווע לידיים צעירות ועובדות? למה לא בקעה, או לערבה? כי שם אין מספיק ערבים שתוכלו לעשוק ולהתנכל להם, זה קיק שלכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
הבאים בתור-י''ש=יהודה ושומרון!
ל"ת
שמאלני,
21/08/05 17:50
|
|
 |
בעזרת השם-כן יהי רצון!
ל"ת
נעמה,
21/08/05 19:39
|
|
 |
הבא בתור הבית שלך
ל"ת
אחד העם,
21/08/05 17:58
|
|
 |
הבא בתור האו סוס!
ל"ת
נושאי המגבעת,
21/08/05 18:07
|
|
 |
102.
אלהים פנה להם עורף
אלעד,
חיפה,
21/08/05 17:42
|
עם ישראל מתחיל להשתחרר מקללת ומראת הכיבוש. 8000 מתנחלים החזיקו עם שלם בגרון. לא עוד. לא יעזרו כל היבבות, המניפולציות הרגשיות ומופעי הקיטש, הדמע והמוות שלכם. לא יעזרו כל האיומים על חיילות בנוסח ''לא תתחתני ולא תלדי ילדים, לא יעזור לכם שום דבר. אתם מיעוט קטן ובטל בשישים בעם. אתם יודעים איפה עם ישראל עכשיו? לא אתכם. אתכם נמצאים רק כמה עשרות בני נוער מופרעים שבכל מקום אחר נקראים נוער מנותק או נוער שוליים ואצלם משום מה קוראים להם נוער הגבעות ומלח הארץ. איפה שאר עם ישראל? בטורקיה, בפריז, בקנדה, באמריקה. כל יום יוצאים את נתב''ג מאה אלף י שראלים שפויים ונורמלים שהולכים לעשות חיים בחו''ל. בשעה שאתם צורחים משתוללים ומגדפים את חיילי צהל עשרות אלפים ממלאים את בתי הקפה והקניונים ברחבי המדינה. מדינת ישראל נמאס לה מהרטוריקה המשיחית המטורפת. עכשיו עם ישראל קיבל שיעור אינטנסיבי בשידור חי עם איזה מיעוט מטרוף, הזוי, קנאי, משיחי יש לו עסק. פה זה בכלל לא שמאל מול ימין. פה זה ישראל הנורמלית מול ישראל האולטרה דתית קיצונית משיחית והזויה. אבל יש לי בשורה קשה בשבילכם. לא עזרו לכם תפילות ההמונים בכותל, לא עזרו לכם פרקי תהילים וכל הבכיינות שלכם. אלהים פנה לכם עורף. מסתבר שהוא שמאלני והוא יושב עכשיו וצוחק ביחד עם יוסי ביילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה עצוב
בוכה,
21/08/05 18:04
|
כמה עצוב לראות ולשמוע שנאה מבעבעת מדברים של אזרח כל שהוא במדינה. זה עצוב ודוחה. להגיד שיש מאות אלפים נורמליים שעוזבים את המדינה בשביל לעשות חיים בחו''ל, איזה אידאל....תסתכל במראה ותזיל דמעה, ואם זה לא יוצא לך, תצבוט את עצמך, שמתוך שלא לשמה יבוא לשמה. משתתף בצערך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
עוד שלב בקטסטרופה
Avi Ecuador,
21/08/05 17:39
|
|
 |
אבי'לה, יצאת מהחור?
Kakador,
21/08/05 18:08
|
קטסטרופה שמטסטרופה: האחרונה שבהתנחלויות פנה תפונה!
ההיסטריה שלך=ההתמוגגות שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עד היום הערבים היו נס
Avi Ecuador,
22/08/05 03:04
|
אני לא חושב שזה ישתנה ואם כן ישראל תהפוך לשמורת טבע לדת. היא תבוטל. אולי זה ייעודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
אריק שרון טועה?למעלה מ1000 חלל
ניר,
21/08/05 17:00
|
ים לא יכולים לטעות.. 20 שנה בבוץ הלבנוני בגללו ,כן , בגללו!!! למעלה מ 0 0 0 1 חיילים מתים אלפי חיילים נכים וכל זה בשביל מה ?שנמצא את עצמנו אחרי 20 שנה באותו מקום בדיוק. אריק שרון טועה ? מה פתאום מאיפה הרעיון הזה ? לאריק שרון אין דרך ותכנית ? מה פתאום? בגלל שנכנס ללבנון בלי תכנית ? זה אומר שגם יצא מהגוש בלי תכנית?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
שמאלנים, די עם ההמצאות שאתם
ניר,
21/08/05 16:56
|
משכנעים את עצמכם. יאללה בוא נסתור את הדעות המפגרות שלכם : לא כל מי שנגד ההתנתקות הוא ימני בטח שלא תושב השומרון בטח שלא לומד בישיבות בטח שלא חשוך בטח שלא עילג בטח שלא חסר השכלה בטח שלא פנאט הכל בראש שלכם ,הכל..כמו עדר של פתיים חוזרים על מנטרות שאין להן קשר למציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא התבלבלנו בין ימני ודתי?
ל"ת
?,
21/08/05 17:53
|
|
 |
אותו דרע'ק
ל"ת
נעמה,
21/08/05 19:40
|
|
 |
המציאות,ידידי הטיפש
שייקה,
21/08/05 17:01
|
|
 |
וואוו הרופא חזר חחח
ניר,
21/08/05 17:07
|
נגמרה הקליניקה ? יש עוד הפסקה במחלקה הפסיכיאטרית ? משתינה לי בפנים ? פששש זה תואר 3 נכון ? חחח אויש שייקה שייקה איזה טיפש ,אלוהים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המציאות טופחת על פניך
אורי,
21/08/05 17:37
|
אני חושב שזה ביטוי מתאים יותר למה שהוא התכוון לומר. עם אמירה זו גם אני מסכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נחשוב יחד: איך היא טופחת
ניר,
21/08/05 17:51
|
דווקא לי בפנים ? למה לי יותר מאשר לך ? אולי יש פה אחד שגם חושב לבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משהו קטן,למשל:אבו מאזן אומר
ג'יהאד גדול,
ומסביר:כלכלה,
21/08/05 18:16
|
חברה וכו'. לא יפה? לא חינוכי? לא שינוי? לא תקווה טובה? (ולא שוכחים:לא קלה היא דרכנו..דרכנו הישראלית/ציונית).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
השמאל משרת במוצבי הקריה והבקום
אורי,
מישור החוף,
21/08/05 16:47
|
יותר מלבוא ב8 לעשות 0 וללכת ב4 הם לא עושים כלום טוב שיש את הכתומים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
LOL, כל כך מגוחכת התגובה שלך
אורי,
21/08/05 17:39
|
אתה באמת מאמין במה שכתבת? אני מכיר טוב אנשים רבים ממגוון יחידות לוחמות בצה''ל וממדגם לא מייצג- אין כל בסיס לטענה שלך. יש מספיק שמאלנים בשביל היחידות הלוחמות וגם בשביל הקרייה- אל תדאג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפס
קצין קרבי שמאלנ,
21/08/05 17:24
|
חמוד זמן שלא עשית כלום בצבא שלך כל השמאל היה בעזה ובלבנון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
ניר-השמאל (עד מר''צ כולל)הוא
ציוני. כרגע קשה,
לך לתפוס או,
21/08/05 16:38
|
אפילו לתאר את זה לעצמך. אבל ככה זה . אחרי שתירגע אולי תוכל להתעניין ברצינות ואולי להבין,מה שכרגע ברור שלא בא בחשבון. אתה לא חייב להשתכנע מעמדותיהם,אבל תוכל להבין שיש עמדה ציונית שלא רואה את הדברים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניר לא עשה צבא
שייקה,
21/08/05 16:58
|
עזוב אותך, הוא לא יודע מה זה מחסומים ואין לו מושג איך ערבי נראה (חוץ מבטלויזיה) ובטח ובטח שלא מוכן לשמוע דעה אחרת.הוא כובש יהודי ניאו פשיסטי אנטי ליברלי בעליל. תן לו לשפוך ביטים של טומאה פה. ממילא הכל ''אבוד לו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שייקה תחזור למחלקה מיד!
ניר,
21/08/05 17:13
|
|
 |
ציוני ? אם אפילו לא יודעים מה
ניר,
21/08/05 16:49
|
|
 |
לפחות אנו יודעים לאיית
ל"ת
ציוני,
21/08/05 16:57
|
|
 |
כן נכון ,אתה לא מקליד מהר מדי
ניר,
21/08/05 17:02
|
יותר משכיל ממך יותר חכם ממך ויותר ציוני ממך ,אוויל דביל ועלוב שכמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב, הנחיתה בכדור הארץ קשה
ל"ת
להם,
21/08/05 16:45
|
|
 |
96.
אבל לא תהיה התנתקות...!
ל"ת
מה? הרבנים,
שיקרו לנו?!?,
21/08/05 16:25
|
|
 |
I'm shocked, rabbis lied??..no
Doug,
New York,
21/08/05 16:52
|
I thought that rabbis never lied, aftre all, they are so progressive.... the real face of religion, lies and brainwashing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Your hemerrhoids are inflamed
ל"ת
take Prep H,
and relax,
22/08/05 05:31
|
|
 |
95.
מי שירת חצי? מפגר ..תראה מי
ניר,
21/08/05 16:21
|
משרת בגולני ובצנחנים . בוא נדמיין את הצבא הזה בלי אלו שהמדינה בגדה בהם. מי שמרגיש שהוא מוכן לשלם בחיי ילדיו עבור ההימורים של השמאל ושרון המושחת בראשו יופי לו , האחרים שלא ישרתו. או לחילופין לשרת בסתם יחידה כמו כל המעאפנים מת''א .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסדרניקים משרתים שנה וחצי
ל"ת
במקום 3,
21/08/05 16:40
|
|
 |
הסדירניקים זה גדוד 1!
ל"ת
rr,
21/08/05 17:53
|
|
 |
94.
לוויתני הליכוד שוחים אמוק לחוף
ל"ת
איתן,
אשקלון,
21/08/05 16:07
|
|
 |
93.
חילוניות לא הצילה אותם
ל"ת
בנצי-א,
21/08/05 15:57
|
|
 |
92.
רעי משמאל ומימון, אתם בסרט!!!!
ישראלי,
גוש דן,
21/08/05 15:56
|
רעי משמאל וימין, תתעוררו! אתם חיים בסרט!. 16 משפחות בישראל מרוויחות 570 מילארד ₪ בשנה (כ 3 מילארד ₪ בחודש) בכסף כזה אפשר לקנות הרבה השפעה פוליטית, תקשורתית וכלכלית. את המשפחות האלה לא מעניין דמעות של מתנחלים מפונים או של פלסטינים סובלים במחסומים. ב 570 מילארד ₪ אפשר להעסיק סוללה של עורכי דין ורואי חשבון מהשורה הראשונה שידאגו שהמשפחה לא תשלם מס. לאן הולך הכסף? לחו''ל כמובן. אלא מה? להשאירו על חבית חומר נפץ בארץ? העוני בישראל ומצוקת עיירות הפיתוח לא נגרמו ע''י המתנחלים. הם נגרמו כתוצאה מאי תשלום מיסים ריאליים על הכנסות של 570 מילארד ₪ בשנה. מיסים ריאליים היו מאפשרים לפתור את בעיית העוני בישראל תוך חדשים ספורים. הערת אגב. לכתבה זו התפרסמו עד כה כ 246 תגובות. לכתבה על רווחים של 570 מילארד ₪ ע''י 16 משפחות התפרסמו עד כה 6 תגובות. https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/16/ART/973/853.html אתם קולטים? אתם צופים בסרט הלא נכון!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קול קורא במדבר
יחזקאל,
גוש דן,
21/08/05 17:21
|
לשווא ידידי תקרא להם להתעורר!!!הם בעיצומו של הטריפ ואובדן חושים.זהו חטא קדמון''חטא העגל''מין קללה עתיקת יומין שרובצת עלינו.אלה עדת קורח המושחתים. המשטר ''הדמוקרטי''שלנו לא יתקן זאת,כי הוא חלק מהשיטה. ישעיהו. שרייך סוררים וחברי גנבים כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים,יתום לא ישפוטו וריב אלמנה לא יבוא אליהם. מקייוולי האיטלקי כתב,לא לכל עם מתאימה דמוקרטיה. גם אם נבנה חומה בגובה של עשרות מטרים,אם השחיתות הבזויה הזאת לא תפסק מיד כולנו נשקע במדמנה נרקיב ונבאיש עד לב שמיים!!! והעורבים ואורבים,ימתינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא לילד בשמו-משפ' שרון
צודק,
21/08/05 16:48
|
זה לא יעזור לרוה''מ גם אם יגיד אלף פעמים שתוקפים אותו בתור עלילה זדונית. הוא קובע לוח (אג'נדה) לפי מצבו המשפחתי / משפטי . ויש לו ב''ה איך לממן את הדברים ועורכי הדין, ואם יחסר, ישנה את החוק כך שלא יחסר חס וחלילה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92 כ''כ צודק!!!!!!!!!!!!
ל"ת
פונה מהגוש...,
21/08/05 16:32
|
|
 |
מסכים איתך
ליאור,
21/08/05 16:13
|
|
 |
גם וגם...
ל"ת
שרוניסט מתון,
21/08/05 16:23
|
|
 |
צודק ב100%
ל"ת
פרופ' בוריס ברם,
21/08/05 16:07
|
|
 |
91.
המונח
התפנו מרצון,
21/08/05 15:53
|
הוא שקרי לחלוטין. איש לא התפנה מרצונו, כל מי שנשאר שם עד עכשיו מגורש מביתו בכוח הזרוע, גם אם הוא יוצא על שתי רגליו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
לא לשרת בצבא,לא למילואים
ניר,
21/08/05 15:49
|
לא לתרום כלום למדינה. עברו לגור במרכז ,הכי במרכז שיש ,רק זה יישאר ממילא, אל תחששו התושבים ששם יברחו מכם מהר מאד , הסובלנות שלהם זה רק במה שהם דורשים מאחרים . אל פחד,שהילדים שלהם ילחמו,יעשו מילואים וישלמו את המחיר של אבותיהם . לא להתגייס! לא למילואים! זהו,מהר מאד יפסיק הכאב אצלכם ויעבור אליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אומן ,לובביץ,נתיבות-זהו מקומכם
נעמה,
21/08/05 19:42
|
|
 |
באמא שלכם תחזרו לאמריקה
ל"ת
אסי,
21/08/05 16:41
|
|
 |
אני מצטרף בחום רעיון מבריק
שרעבי,
רחובות,
21/08/05 16:34
|
שהשמאל יגן על המדינה ''שלו'',,, אין לנו חלק ונחלה לא בצהל ולא במשטרה - מטעם הדיקטטור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, ובטח לא לשרת בשטחים
גיל אזולאי,
21/08/05 16:24
|
|
 |
מסכים!!!
ל"ת
תומך,
מרכז,
21/08/05 16:20
|
|
 |
על כל נבגדי הליכוד להגיב כך
ליהיא,
רחובות,
21/08/05 16:14
|
ברוו להוגי הרעיון הגאוני. 2 מדינות בישראל רק אדיוט מי שאינו רואה את המתרחש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אשמח להיפרד ממדינת יהודה
רון,
21/08/05 16:45
|
כול העול הכלכלי , מילואים, הנהגים המופרעים, כולם יגיעו למדינת יהודה, ילמדו תורה, יכניסו מכות לערבים , וינהגו כמו משוגעים , אחלה מדינה, הכול ילך טוב עד שיגמר להם הכסף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כ''א ישמור על המדינה שלו
ל"ת
חננן,
אשדוד,
21/08/05 16:55
|
|
 |
מסכים עם כל מלה שלך ניר
דורי,
אשקלון,
21/08/05 16:12
|
מסתבר לא רק אני, גם בניי, השכנים החברים והסביבה באותה דעה. גם אם המחיר ללכת לכלא. אצלנו בשכונה מניפים את הדגל עלפי מטה, עטור 2 סרטים שחורים 1 למשטרה ו-1 לצהל שמעלו באימון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצלכם בשכונה לא שירתו ממילא
לא ליכוד,
21/08/05 16:42
|
ממילה הסמולנים משרתים בצבא ממילה הליכודניקים זה לא הגרעין הקשה של הצבא ושוב לא ישמרו 10 סמולנים על שלושה קרוונים ריקים על שפת הים שבחודש ימים באו מיתנחלים רק לשני לילות , ולא ברור מה הם דגו בים (לא דגים בכול אופן)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם ככה הסדרניקים שרתו רק חצי
ל"ת
1.5 במקום 3,
21/08/05 16:08
|
|
 |
מעולה-שיעברו למרכז-אמן
yy,
21/08/05 17:55
|
אתם יודעים מה זה 7000 מתנחלים בעיר של חצי מליון איש?
השמדה טוטאלית של הזהות של ''מתנחל''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
לשכפל ולהפיץ את 31
ל"ת
עוד נשוב,
לגוש קטיף,
21/08/05 15:41
|
|
 |
88.
דיי לאיפוק!!
ל"ת
פושעי יש''ע לדין,
21/08/05 15:21
|
|
 |
את כל שרוטי הימין הקיצוני,
מלאך המוות,
21/08/05 15:33
|
שהצדיקו את רצח רבין וקראו ''פושעי אוסלו לדין'' לתלות בכיכר, עדיף כיכר ''רבין'', לתוספת אירוניה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היחידים שיתלו זה אתם, שמאלנציק
ל"ת
על קבר גולדשטין,
בשביל הכיף,
21/08/05 16:04
|
|
 |
עדיף לתת להם להתנחל בים..
ל"ת
רז,
21/08/05 15:58
|
|
 |
87.
גניבת הבחירות
גניבת הבחירות,
גניבת הבחירו,
21/08/05 15:21
|
איך גנבו את הבחירות.
סרטון וידאו כולל את תשדיר הליכוד מהבחירות האחרונות.
לראות ולא להאמין.
www.kolshofar.tv
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
באיזה רשות יקימו מאהל ??
ל"ת
אדיוטי לתת להם,
21/08/05 15:01
|
|
 |
לא לאפשר בנית מאהלים
ל"ת
נעמה,
קבוץיד מרדכי,
21/08/05 19:43
|
|
 |
לנשום אתה מרשה לי? תודה.
ל"ת
חצוף שכמוך,
21/08/05 15:20
|
|
 |
לא, תפסיק כבר
ל"ת
אלוהים,
21/08/05 15:25
|
|
 |
85.
שייקה,נעמן,הערבים שפה הינו הך
ניר,
21/08/05 14:52
|
זה אותו אדם חסר טיפול פסיכיאטרי שיושב בבית ומגיב בשמות שונים על מנת ליצור אשליה של רוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75% תמיכה בנסיגה מעזה
אסי,
21/08/05 15:42
|
|
 |
שמאלנים צריכים הרבה חוצפה
ל"ת
לדבר על,
''מסוממים'',
21/08/05 16:06
|
|
 |
הרופאים מרוצים,
יהלי סובול,
21/08/05 15:19
|
|
 |
אל תעליב את עצמך
נעמן,שפוי,
21/08/05 15:04
|
אם אתה טיפה מבין במחשבים את יכול לגלות. אבל אתה מוכשר רק בשנאה אז עזוב אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה..עכשיו את אנליסט?
שייקה,
21/08/05 15:04
|
גם יודע את הסטטוס הכלכלי שלי, הIQ, ההשכלה, הלאום, הדת ואת הקונספירציות המכוונות נגדך ספיציפית על גבי צהובון אינטרנט. אולי גם אתה יודע את הIP שלי וישר תשלח לי וירוס ציוני, כי כידוע - אני ערבי-יהודי-פוסט ציוני-עוכר ישראל ונאמנים בדם ובביטים כמוך,לא?
אהבל נלוז,משועמם חמוד. גמרת כבר תיכון?מתי החופש הגדול נגמר כבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שש שקט הרופא מגיע ..
ניר,
21/08/05 15:09
|
12000 למיסים.. אחח אלוהים איזה ירקנים מצחיקים יש פה ...הרגת אותי מצחוק .עוד לא נרגעתי מתואר 3 ..לאט עם הבדיחות שלך יש פה אנשים מבוגרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
''הרגזת הערבים?'' (נכתב ב 38!)
אלפסי,
ארכיון הצ''ח,
21/08/05 14:48
|
הנימוק הזה מכוון מלכתחילה לעורר את המורך שבלב. הרי עצם העובדה שאנו נמצאים בארץ הזו, מרגיזה את הערבים.
אם נתחשב ''שלא להרגיז את הערבים'', עלינו לוותר על הכל, למסור להם לא רק את ירושלים אלא גם את תל-אביב והמושבות, להימכר להם לעבדים - ועדיין לא יידעו שובעה. הנימוק הזה הוא נימוק של כניעה גמורה - והסתלקות מן המולדת. וזוהי הרי דרישת הערביים... כל הגנה פאסיבית סופה כישלון; כשירו על היהודים מיפו, עזבנו את יפו - כך ציוותה עלינו ההגנה.
''נסוגנו לעמדות האחרונות'' - בתל-אביב. עכשיו זורקים הערבים פצצות גם בתל-אביב. לאן ניסוג עכשיו? אל הים הגדול?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
ההתנתקות הטלויזיה נותנת השראה
אילן,
לוד,
21/08/05 14:46
|
ווואאללההה אני רואה את זה וחושב על איזה גאוני זה יהיה לעשות תוכנית ריאליטי בסגנון הזה. נשלח צוותי צילום עם חבר'ה של ההוצאה לפועל , נראה משפחות בוכות אייך מוציאים אותן מהבית כי לא שילמו משכנתה , או שלוקחים להם את הטלויזיה והאמא תלביש את הילדים עם טלאי צהוב כי יהודי לא לוקח טלויזיה ליהודי . יכינו בחצר בית קברות למוציא לפועל ... נעשה תכנית אירוח ונביא אנשים שידברו על אייך המדינה הזאת היא מדינת דקטטורה וחסרת לב כי החוק שבה לא מתאים לסגנון חיים שלהם.
בין לבין יהיה את השעשועון ''מי הוא יהודי'' בחבר השופטים ישבו מתנחלים עם חולצות כתומות ... אני כבר רואה את השאלה הראשונה ''מי יותר יהודי? חייל שמסכן חייו לשמור על התנחלות גם אם היא לא ממש לפי האידיאולגיה שלו או בחור שלא מבסוט מהחלטה של הממשלה שלו ועומד בחלון עם התינוק שלו ומאיים לזרוק אותו אם יתקרבו לפנות אותו??
הטלויזיה תהיה הרבה יותר מעניינת אז ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחח גדול
ל"ת
שלומי,
21/08/05 15:36
|
|
 |
אולי תכנית ''לוד חזרה לערבים''?
ניר,
21/08/05 15:05
|
מה דעתך ? ממילא הם הרוב שם וגם מי שלא ערבי לא ממש שונה מהם, איך הרעיון ? משעשע אותך עדיין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לנסות
אילן,
לוד,
21/08/05 16:48
|
אבל מה , בלוד אין חיילים ששומרים על משפחות ביחס של 150 חיילים למשפחה ... היא לא עיר במצב הכי טוב בעולם אבל אף אחד לא חי בה בגלל אידיאולוגיה אגואיסטית שגורמת לילדים בני 18 למות !!! מתי פעם אחרונה שמעת בחדשות על בעיות של ערבים/יהודים בלוד??? נו נו מתצא לי משהו ... אין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
לשכפל ולהפיץ 45, 46
ל"ת
אמיתי וחשוב!,
21/08/05 14:46
|
|
 |
81.
לשייקה ב-45
אתה לא בינוני,
שפל ביותר!,
21/08/05 14:40
|
יצחק כצנלסון, הי''ד, ארבעה חדשים לפני שעלה בעשן המשרפות השמימה: ''... ארורים אתם בכל העולמות, אתם ראשי המתבוללים עניי רוח ומסכנים בנפש מתוך הכרה בעניותכם זו! הן בסתר לבכם הנבוב ידעתם שאינכם ולא כלום, מתוך הכרת דלותכם הרוחנית התעיתם טובים ותמימים מכם, משכתם אותם לעבודות זרות וטמאות, הרעלתם המונים עם שאר רוח ושאר לב..... ''לא את תורת השויון ואהבת חופש ודרור לימדתם את המוני עמנו, אלא עקרתם מן השורש את זרע הטוב באדם, את אלוקי ישראל – הלוא הם: הצדק, היושר, האמת והאהבה לכל, בצורה ישראלית. ''לימדתם את המון עם ישראל אהבה סתם, אהבה שלא ממקורה, אהבה שנתרוקנה מתוכה, אהבה מליצה. טשטשתם את צורתם של המונים בישראל, סתרתם. כל כוחכם בסתירה, לבנות לא ידעתם! ארורים אתם, משכילים מן המין הגרוע, כפשע ביניכם ובין אלה ה''יהודים'' שנמכרו לגרמנים לרצוח ולכלות אותנו..... נכנעתם לכל תנועה בטרם שאלוכם, ויתרתם על ערכי עם ותרבותו, מחקתם את עברו, כיחשתם, כפרתם בעיקרים, נכנעתם – ולו גם לפ.פ.ס... ואם הפ.פ.ס. בתור תנועת פועלים סוציאל-דמוקרטית, שלא כפרה בלאומיותם ואתם כפרתם! עמי רוסיה המועצתית אינם כופרים בלאומיותם, באהבה ליצירות עברם הרחוק, לנושנות שאינן מתישנות. לאופי של חיים, לאדמת אבות, לתרבות עתיקה – ואתם עקרתם אהבה זו משורש וכיחשתם בה....'' ''.... אתם לימדתם את לב המוני ישראל שלווה, השקט, שקטו במכונכם! ומכון אין....'',
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי מרשם
שייקה,
21/08/05 14:53
|
לפסיכוזות מסוגים שונים. אחרי הכל, אני רופא תתקשר, אני יעזור לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שייקה,דיברנו על זה אתה מטופל
ניר,
21/08/05 15:00
|
|
 |
80.
המתנחלים תחילת הסוף
נעמן השפוי,
21/08/05 14:23
|
כל אלו שהתנחלו בארץ ישראל במאה האחרונה צפויים להתפנות עוד השנה אין להם מה לעשות בין ים ערבים וחוץ מזה גם ככה חוץ מהדתיים כבר אין יותר ציונים ועכשיו אפילו הדתיים לא רוצים להתנדב יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל כולה תחילת הסוף
ל"ת
טיפש קטן,
חרבננה,
21/08/05 15:21
|
|
 |
תבינו פסיכים אתם לא ישראל ולא
אנטי כתום,
21/08/05 16:04
|
בטיח כולה כמה ''כתומים'' סהרורים שחשבו שהמדינה ביידים שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי פה חושב שהמדינה שלו?
ל"ת
כמה קולות,
קבלה מרץ? 3?,
21/08/05 16:26
|
|
 |
מעל שבעים אחוז תמיכה בתוכנית
שרון...,
21/08/05 16:53
|
|
 |
79.
ל-47 מישהו פה המליץ על דבריך
אז קראת שורה,
ראשונה,
21/08/05 14:19
|
לא הבנתי ממה הוא התרגש, בכל הדורות קראנו את הדברים האלה, הם עלו לנו בהשמדתם של ששה מליוני יהודים, שיכלו להיות היום עם גדול עצום ורב
לעולם לא תינקו מן הפשע הזה. ביום חמישי גורשו בתה וילדיה של סבתא מויאל מאשדוד מביתם בנווה דקלים, עכשו מגורשים הבן וילדיו מעצמונה, ומחר בן נוסף וילדיו מנצרים. עשרים נכדים של סבתא מויאל הופכים לפליטים! בני עיירות הפיתוח השתקמו בגוש קטיף, ואתם, חלאת המין האנושי, ה''דואגים'' להם כל השנים, כשכל ''דאגתכם'' מצטמצמת להסתה גבלסית נגד ה''מתנחלים'' – נגדם עצמם, הורסים היום את חייהם. בעלי התכנית השטנית הזו, כולם אינם שומרי מצוות, וחלקם, עיקר מצעם היא רדיפת היהדות, המגורשים ברובם הגדול, חובשי כיפות. אז אל תדברו לי ''דמוקרטיה'' ו''ממלכתיות'' ולא על ממשלה ''לגיטימית''. אתם רודפי היהודים, כמו בכל דור ודור בהם עמדו עלינו לכלותנו! ואתם תשלמו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
לחברה הצעירים
רפי,
לונדון,
21/08/05 14:18
|
אני קורא לכם לא לבזבז את השנים היפות ביותר בחייו של האדם ולא להתגייס לצה''ל(צבא ההכנה לפלשתין). תנו לשמאלנים לעשות בשבילנו את העבודה השחורה בלשמור על המולדת. הם היו גיבורים גדולים עד עכשו אז תנו להם לעשות את השאר. במקום השנים המבוזבזות האלו תבנו את חייכם ולכו ללמוד באוניברסיטאות כשהזבל השמאלני ישמור עליכם. כך גם תשמרו על עצמיכם מפגיעה נפשית ופיזית, ושבכך תתחילו חיים יפים ומסודרים. שוב, אל תתגייסו.חישבו על עתידכם אשר לא תמצאו אותו בשורות הצבא הנ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי.כל מילה אמת.
ל"ת
ניר,
21/08/05 15:03
|
|
 |
77.
אמרתי לכם שלא תהיה התנתקות!
אלהים,
בשמיים,
21/08/05 14:18
|
תודה לכל המאמינים שסמכו עלי והאמינו בי. אתם רואים. תשימו תמיד את מבטחכם בי. כמו שעזרתי ליהודים בשואה כך אני עוזר עכשיו למתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מלך!
ל"ת
שקו,
21/08/05 14:45
|
|
 |
76.
אי אפשר לסמוך על הדתיים
שחר זווילי,
נצרת עילית,
21/08/05 14:17
|
צריך לגרש אותם מצהל. את כל חובשי הכיפות. יש להם נאמנות כפולה בעצם אחת. הם נשמעים לרבנים ולא למפקדים. לגרש אותם, לקחת להם את הנשק. הם גיס חמישי. אסור שיהיה טייס דתי אסור שיהיה צוללן דתי אסור שיהיה בסיירת מטכל דתי. הם לא נאמנים אי אפשר לסמוך עליהם אסור להפנות להם את הגב. לגרש אותם מהצבא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מי כן ישרת בצהל
דתי,
תל אביב,
21/08/05 17:43
|
כל השמאלנים שיצאו לחו''ל או ''דוחים'' צבא בגלל האוניברסיטה. או אביב גפן במקרה שהכריז קבל עם ועדה את דעתו בנושא התגיסות לצהל כמו כל השמאלנים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אני לא מבין את הממשלה הזאת?
יש לי שאלה,
21/08/05 14:14
|
אם ברחנו מהרצועה בגלל הבעייה הדמוגרפית אז למה נתנולרבע מליון פלסטינים לכנס לארץ ישראל (בין הנהר לים) ב10 השנים האחרונות רבים אגב נשואים לישראלים ומוצצים את המדינה שמישהו יענה לי?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
''הארגון להפלת שרון והליכוד''
''ממקור ראשון'',
21/08/05 14:10
|
מתנדבים אשר רובם ככולם מנבגדי הליכוד, (עפ''י דיווח ''ממקור ראשון'') החלו להקים תאים בישובים ובערים בצוותות וארגון להפלת שרון והליכוד. זרם הפונים גדול מיכולת הארגון לקלוט, לפי הפרסום, האיחוד הלאומי הרואה עצמו מחליף לליכוד, ''מושקע חזק'' בארגון זה ומממן אתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קדימה-רישמו טלפונים,הבתים טרם
להקים עיר אוהלי,
כולנו נצטרף,
21/08/05 14:16
|
|
 |
73.
47 לקרוא להעתיק ולהפיץ!
פורטנוי יצחק,
נס ציונה,
21/08/05 14:10
|
|
 |
72.
שמחת השמאל והחמאס
ניר,
21/08/05 14:08
|
איזה זהות בשמחה לא ? ספר לי מי השותפים שלך לדעות ואספר לך מי אתה . איזה יום שמח לשמאל לחמאס לחיזבאללה ,לגיאהד האיסלמי ,ולשייקה ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ושכמותך לאומנים קטנים
ל"ת
זה הכל,
21/08/05 15:03
|
|
 |
עלוב אתה
שייקה,
21/08/05 14:16
|
|
 |
איזה קטע שדקה לפניך מגיב הערבי
ניר,
21/08/05 14:48
|
יכול להיות שאתה גם הערבי ? גם בדעות גם במטרות וגם בתגובות ? שייקה ,לך בבקשה לטיפול ,לך ,אל תתקמצן,זה יעזור לך ולא יכאב . קח את דמי האבטלה שלך ותעביר למטפלת שלך זה קשה כלכלית לך אבל שווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוקראן יא ניר!
מחמד אבו-חוף,
כפר כנא,
21/08/05 14:15
|
|
 |
71.
ההתנחלויות קן צרעות
יפתח,
שער הנגב,
21/08/05 14:07
|
מקללים מגדפים יורקים ואחר כך הולכים בשקט בשקט ומקבלים את המיליונים. מגעילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליפתח הנחמד משער הנגב
ציוני,
21/08/05 14:30
|
למה להיות מגעיל? מישהו הרויח מהגירוש הזה? וכמה קיבלו ומקבלים הקיבוצים בשער הנגב? וכמה הם יקבלו מעכשיו, כשהפצמ''רים יפלו עליהם? אגב: אתה שמח שתושבי גוש קטיף יעברו לנגב? או שאתה מפחד שהם יקחו לך את המכסות ולכן שונא אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכותך לדעותיך....כך גם אחרים !
דעותיך הן דעות,
לא עובדות,
21/08/05 15:05
|
אתם לא מבחינים בין ובין. בקשר לאחרים-לדעתם הפינוי רצוי וראוי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
זה כבר לא יש''ע בקושי י''ש
צופית,
רמת השרון,
21/08/05 14:06
|
הוציאו ליש''ע את העין. עכשיו זה י''ש. השבוע יורידו להם גם את השין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משועממת מה יש בערבים שאת
לולו,
21/08/05 14:18
|
מטורפת עליהם גם להם עשו ברית אולי תבדקי מה הבן זוג שלך עושה בזמן שאת בצאטים של תפוסים תפוסות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היה לה בן זוג היא לא הייתה
ל"ת
שונאת את כל,
העולם,
21/08/05 16:10
|
|
 |
ברוך שפטרנו
יקי,
רמת גן,
21/08/05 14:14
|
זה רגע מכונן בתולדות ישראל: אחרי הע' נוריד גם את הי' והש', ונחזור אם ירצה השם להיות מדינת נורמלית (יחסית) עם גבולות מוכרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
לא תהיה התנתקות!!! פחחחח...
מנותק מהחיים,
21/08/05 14:03
|
גוש קטיף לנצח נצחים!!! אתם תראו שביום פקודה אף חייל יהודי לא יבצע!! הקדוש ברוך הוא (ישתכח שמו לעד) לא ייתן שזה יקרה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
איפה זה שילה ובית אל?
האזרח השפוי,
נתניה,
21/08/05 13:59
|
|
 |
ואני חשבתי שנתניה.
אזרח יותר שפוי,
תל אביב,
21/08/05 14:12
|
קרובה מדי לטול - כרם.
הרבה יותר ממה שגוש קטיף היתה קרובה לעזה.
הערבים צריכים מרחב.
והיהודים צריכים להתפנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בפעם ה 900,000 -מבחינים בין
תוך הקו הירוק,
וחוצה לו,
21/08/05 15:08
|
כך שנתניה לא במשחק. משתתפים במשחק: מי שמחוץ לקו הירוק !!!!!!!!! לכל משחק כללים משלו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
המתנחלים- תחילת הסוף
ל"ת
קהלני גידי,
תל אביב,
21/08/05 13:58
|
|
 |
66.
הודעה חשובה למתנחלים בגדה
שמאלני מבסוט,
גבעת ברנר,
21/08/05 13:56
|
|
 |
65.
ביי ביי עזה. שלום ולא להתראות
נחום שריג,
גדרה,
21/08/05 13:56
|
ברוך שפטרנו מהעונש של עזה המקוללת. לא רוצים לראות יותר לא את עזה לא את ציר פילדפי לא את חאן יוניס לא את המואסי. אם המתנחלים מתגעגעים או שיחזרו עם דרכון או שינסו להתפלח כמו שהם עושים לפעמים לקבר יוסף אבל רק על אחריותם. עם ישראל התנתק מעזה סופית כדי לא לחזור אליה לעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוט עזה לא שלנו מהסכם אוסלו
12 שנה אנחנו,
לא בעזה,
21/08/05 14:18
|
|
 |
חבל עזה !! רצועת עזה !!
ל"ת
או בקיצור עזה !,
OK ?? נודניק,
21/08/05 15:10
|
|
 |
אולי נצטרך לחזור?
רונן,
רעננה,
21/08/05 14:16
|
גם אם נצטרך לחזור להילחם בטרור נעשה זאת עם צה''ל, ובלי התנחלויות. נגן על מדינת ישראל מקו הגבול, עם יותר חופש פעולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה תראה - אל תדאג.
שייח מוטרף,
ג'בלייה,
21/08/05 14:14
|
|
 |
64.
שמתם לב שהכתומים נעלמו?
אלכס בורוכוב,
כרמיאל,
21/08/05 13:54
|
רוב אזרחי ישראל ראו בימים האחרונים עם מי יש להם עסק. מי זה בדיוק המתנחלים. ראו שהם לא בדיוק אלה שאתם ביקשו להזדהות ולכן הסרטים הכתומים נעלמו כמעט לגמרי מהרחובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבולדוזר יגיע בלילה אליך
הבולדוזר,
בדרך,
21/08/05 18:44
|
|
 |
לא נעלמנו אנחנו כאן אתם מפחדים
ל"ת
ערכים לא נעלמים,
רמת אביב,
21/08/05 14:21
|
|
 |
כרמיאל בנויה על אדמות סכנין
מתנחלת בגליל,
21/08/05 14:18
|
ובמאורעות אוקטובר 2000 השכנים הנחמדים שלך הראו לך בדיוק מה הם חושבים עליך. מחר, כשהם יחזרו להשתולל, תבין קצת את הכתומים. אולי יהיו גם כמה תל אביבים שיגידו לך לא לגור באזור מוקף ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות במיץ
נ,
21/08/05 19:57
|
|
 |
63.
יש פה מגיבים בשכר מהימין
יובב,
טבריה,
21/08/05 13:53
|
כמה מליונרים חרדים אנטי ציוניים בארצות הברית מממנים את הקמפיין נגד ההתנתקות. יש פה כמה דוסים שבמקום ללמוד בישיבה (ובגלל זה התחמקו מהצבא) יושבים ושולחים ארס ורעל דרך המקלדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והשמאל ממומן מהאיחוד האירופי
צפונית,
21/08/05 14:22
|
|
 |
62.
להעמיד ראשי פש''ע לדין
צביקה פישמן,
פתח תקוה,
21/08/05 13:52
|
להעמיד את ראשי המתנחלים לדין על שבמשך שנות דור הפכו את עם ישראל לבני ערובה של חבורה משיחית מטורפת. על שבגללם מדינת ישראל פיזרה מליארדים של דולרים בשטחים, שיורדים לטמיון, במקום להפנות אותם לעירות הפיתוח, למוקדי אבטלה, לסל התרופות, לעולים נזקקים, להעלאת רמת החיים של אזרחי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם נסיונות פוטש בחודש האחרון
ל"ת
גלויים,
ומוצהרים,
21/08/05 15:12
|
|
 |
!!!
ל"ת
?,
21/08/05 14:07
|
|
 |
61.
שרון ייזכר לדיראון עולם
ליאור בדין,
ירושלים,
21/08/05 13:51
|
מעשיו הנבלים של אריאל שרון יישארו לעד חקוקים בליבנו ושמו ייהפך לקללה בקרבנו.
התנהגותם האמיצה של מתיישבי גוש קטיף ביציאתם מהאזור ללא אלימות עם אהבה לחיילים הם מעשי גבורה.
החיילים שמצבם הנפשי יהיה קשה ביותר בשנים הבאות ואף לכל חייהם, פעלו נכונה בכך שלא סרבו פקודה ועשו את המוטל עליהם. הרשע ששלח אותם דינו בשמיים שבע''ה יגיע לשם במהרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרימיטיבסקים-עברתם לטקסי וודו?
ל"ת
הכל עובר עליכם,
חה חה,
21/08/05 15:13
|
|
 |
נצביע בעדו
ראומה,
באר שבע,
21/08/05 14:17
|
להיפך: אם אריק יבטיח להמשיך בפינוי מיו''ש, נצביע בעדו בהמונינו! זו דעתם של הישראלים השפויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
====== לא תשכח =========
יואב,
תל אביב,
21/08/05 13:50
|
סטיקר זיכרון לגירוש:
http://neverforget.i8.com/lo_tishcach.gif
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב מאד--ככה לא תתנחלו שוב !
ל"ת
ונאמר אמן,
21/08/05 15:14
|
|
 |
59.
ראיתם מי תמך במתנחלים?
אזרח שפוי,
הרצליה,
21/08/05 13:50
|
אף אחד. רק חובשי כיפות קוקואים באו לתמוך בהם. איפה כל הליכודניקים, איפה כל עם ישראל? בקזינו בטורקיה. לא אפכת להם בכלל מחבורת הסחטנים עם הכיפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויהיה היום ( והוא ל-א רחוק..)
דוד צימרמן,
רעננה,
21/08/05 14:15
|
סמוך על הערבים... ( בינתיים כ-ל מה שהם אמרו הם גם ...קיימו..) ויעופו קאסמים עד הרצליה ,תתצטרך או לברוח לחו''ל או לשלוח את בנך -חתנך להלחם( ולמות) בסימטאות קילקליה ( מקום הקאסמים..) כי המתנחלים ( אם יהיה להם טיפת שכל ..) ל-א יתגייסו לצבא של שרון על מנת להגן על ...תושבי הרצליה..... את המשימה הזאת יצטרכו לעשות ...תושבי הרצליה-רמת-השרון וצפון תל-אביב.... אוך איזה משבר אז יווצר!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תתחיל לספור לאחור,אבל בשקט
ל"ת
בלי לבלבל לנו,
ת'מח,
21/08/05 15:15
|
|
 |
58.
הדת היא אופיום להמונים
חילוני חזק נורא,
רישפון,
21/08/05 13:49
|
בגלל זה ראינו מתנחלים שנשמעים נראים ומדברים כמו מסוממים. הדת סיממה להם את המוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
ימי הבדולח האלה לא ישכחו
שימו לב,
21/08/05 13:49
|
י''ד באב, התשס''ה 2 למנין חורבן גוש קטיף
חזרתי עכשו ממלון ''שלום'' בירושלים. הבאנו עוגה למשפחת שמעון ודיקלה כהן, משפחה ברוכת ילדים מנווה דקלים. עלינו לחדר 1509, אבל לא היה אפשר להיכנס, החדר מלא מטות, מזכיר את המעברות, או, בפשטות, מחנה פליטים. למרות שהם מתגוררים ב-4 חדרים, אי אפשר לזוז, לילדים אין מקום לשחק. השארנו את העוגה בחדר ויצאנו לחפש את דיקלה בלובי. המוני אדם בלובי. הפליטים מסתובבים בלובי, במקום לשבת בחדר על המיטה ולהביט בקירות. אלו אנשים שעוד אתמול גרו בבית יפה ומטופה, וגם בוילות, כן. למה לא, הם היו ראויים להן, הרבה יותר מאנשי סביון, צהלה וכפר שמריהו. לא היו להם בריכות שחיה פרטיות, וה''וילות'' שלהם, בתים בינוניים, אבל עם גג רעפים אדומים. לילדים היה מרחב ומקום להניח בו את הילקוט ואת הצעצועים. היה להם בית, עכשו אין להם. אין להם! הם פליטים, בארץ ישראל. איך תסביר להם, שרון, את אשר עוללת להם? היום המשפחה אינה יודעת מה יקרה מחר. דקלה מחזיקה ערימת בגדים, שהחזירו לה אנשים טובים, לאחר שכיבסו וגיהצו אותם. אין מטבח, אין מכונת כביסה, אין כלום, פליטים. תושבי ירושלים מגיעים בהמוניהם להביא מצרכים, עוגות, ממתקים ופרחים ועוד. כולם כמובן מן הציבור הדתי. אלה, הפראזיטים, שחיים על חשבון ה''כחולים'' המסכנים, ר''ל. ה''כחולים'', גורמי החורבן, חוגגים את נצחון הצבא והמשטרה על ילדים ונשים, על משפחות תמימות וטהורות שנזרקו לרחובות בגלל ערלות לב. הערתי לדיקלה, למרות שזו לא ממש הפגנת טקט - הלך להם נורא בקלות - והיא ענתה - את יודעת למה? כי שטפו לנו את המח באהבה - אני יודעת דיקלה, אבל לא נתנו לי לספר לכם את זה. השונאים רצו להסתיר, ה''אוהבים'' רקדו מה-יפית. טוב שדיקלה אינה קוראת את דברי השיטנה המופיעים כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשניה שיחליטו מה הם רוצים
ל"ת
לעשות עם עצמם,
תעלם פליטותם,
21/08/05 15:18
|
|
 |
56.
היום עצמונה מחר שילה!
ליאורה לוי,
באר שבע,
21/08/05 13:48
|
|
 |
55.
יישר כח לאריק שרון!
צביקה אלפרד,
נתניה,
21/08/05 13:47
|
המתחיל במצווה אומרים לו גמור. לך בכוחך זה ופרק את כל ההתנחלויות בגדה. הם סרטן בלב האומה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביקה אנחנו איתך !!!!!!
ל"ת
העם,
21/08/05 15:20
|
|
 |
כל הכבוד לצה''ל
ריקי,
חיפה,
21/08/05 14:07
|
מזל שיש לנו צבא ומשטרה שיכולים לבצע את מה שצריך לעשות, להוריד את סהרורי ההתנחלויות לקרקע המציאות, להיפטר מן הצרה הזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צביקה, אתה
גורי,
ראש פינה,
21/08/05 14:03
|
|
 |
לא מסכים איתך
יהודה,
21/08/05 14:02
|
יש להשאיר את ההתנחלויות בגדה לפלשתינאים. רק זה חסר לנו - שהמופרעים האלה יהגרו לישראל לבצע בה את הלינצ'ים שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדי שיגע קטיושות לנתניה
ל"ת
דחוף !!!! דחוף!,
21/08/05 13:59
|
|
 |
שרון שקרן
נעם,
21/08/05 13:58
|
אזהרה:
המצביע לאריק שרון , והמשבח אותו בפומבי -- יגורש מביתו בסופו של דבר.
ראה הוזהרת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
להפריד הדת מהמדינה
ינון ברונר,
תל אביב,
21/08/05 13:47
|
הדת היא אם כל חטאת. כל הקיצוניות הפנטיות והרצחנות מקורה בדת ובתפיסה המשיחית פנאטית של המתנחלים. אסור להכניס חובשי כיפות לצבא! צריך כמו בצרפת לאסור על חבישת כיפות בבתי ספר! צריך לפרק את הרבנות הצבאית ולהעיף מצהל את משגיחי הכשרות. צריך לפרק את כל המועצות הדתיות. אסור לממן מוסדות דת. אסור לאפשר לדת להכתיב את מדיניותה של ממשלת ישראל ואת עתידה. חבורת פורקי העול האלה בגיבוי חבורה של רבנים סניליים מנסה להפוך את ישראל למדינת טאליבן. שמעתם היום את אחד המופרעים בגוש קטיף צועק לחיילים: כשאנחנו נהיה רוב במדינה נגרש אותם, נרמס אתכם. מהציבור הזה יצאו יגאל עמיר ושאר הרוצחים. מהציבור הזה ייצא הרוצח הבא. הם לא מבינים מה זה דמוקרטיה. זה צ יבור שהפקיע את יכולת החשיבה העצמית שלו ומקבל תכתיבים מהרבנים ומאללה. כמו אצל האיטולות באיראן. בבחירות הבאות שינוי תקבל ארעים מנדטים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה
מוסלמי חילוני,
21/08/05 13:58
|
להחיל את חוק ההפרדה על כל הדתות בישראל!
רק ככה, המדינה תתקדם הלאה ותשתחרר מ''כיבוש'' הדתיים!!!
לשחרר את ישראל מהפנאטים המוסלמים והיהודים ! Right here right NOW
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
לפנות אותם, לא לרחם!
אורי זקהם,
פלסטין,
21/08/05 13:46
|
לחסל את הגוש הסרטני, לשחרר את הרצועה (תרתי משמע!) להפסיק לבכות ולנהוג בהם יד קשה: זה מה שמגיע לאספסוף הכתום, הגזעני, האגוצנטרי והרצחני (ראו מקרי שפאעמר ושילה). עליהם התנבא יחזקאל (ל''ג):
כג וַיְהִי דְבַר-יְהוָה, אֵלַי לֵאמֹר. כד בֶּן-אָדָם, יֹשְׁבֵי הֶחֳרָבוֹת הָאֵלֶּה עַל-אַדְמַת יִשְׂרָאֵל אֹמְרִים לֵאמֹר, אֶחָד הָיָה אַבְרָהָם, וַיִּירַשׁ אֶת-הָאָרֶץ; וַאֲנַחְנוּ רַבִּים, לָנוּ נִתְּנָה הָאָרֶץ לְמוֹרָשָׁה. {ס}
כה לָכֵן אֱמֹר אֲלֵהֶם כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, עַל-הַדָּם תֹּאכֵלוּ וְעֵינֵכֶם תִּשְׂאוּ אֶל-גִּלּוּלֵיכֶם--וְדָם תִּשְׁפֹּכוּ; וְהָאָרֶץ, תִּירָשׁוּ. כו עֲמַדְתֶּם עַל-חַרְבְּכֶם עֲשִׂיתֶן תּוֹעֵבָה, וְאִישׁ אֶת-אֵשֶׁת רֵעֵהוּ טִמֵּאתֶם; וְהָאָרֶץ, תִּירָשׁוּ. {ס}
כז כֹּה-תֹאמַר אֲלֵהֶם כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, חַי-אָנִי, אִם-לֹא אֲשֶׁר בֶּחֳרָבוֹת בַּחֶרֶב יִפֹּלוּ, וַאֲשֶׁר עַל-פְּנֵי הַשָּׂדֶה לַחַיָּה נְתַתִּיו לְאָכְלוֹ; וַאֲשֶׁר בַּמְּצָדוֹת וּבַמְּעָרוֹת, בַּדֶּבֶר יָמוּתוּ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
חוצפת המשיחיים
שייע,
21/08/05 13:45
|
שחושבים שיש להם איזה פתחון פה לגבי השואה. מה לשואה ולפינוי?!?!?!?!
מי שמכם אדוני הארץ?!
מי אתם בכלל שתרקו על חיילים ששומרים עליכם?!
מי אתם שבכלל יודעים מה זה שואה?!
חבורת גזענים, אתם אתם מי שיוביל את קיום היהדות למוות איטי ומכאיב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שרון חיילך המנומסים בוזזיםבגוש
ל"ת
צלמת מהגוש,
21/08/05 13:41
|
|
 |
זה עשבים
ל"ת
או פרובוקציה,
של השב''כ,
21/08/05 20:53
|
|
 |
50.
לכל השמאלנים
ניר,
21/08/05 13:41
|
לחשוב שכל מי שנגד ההתנתקות גר בשומרון ,לומד בישיבה ,לא שירת בצבא ולא עובד זה כמו לחשוב שכל השמאלנים פחדנים הומואים חסרי עמוד שדרה ורכיכות ורודות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנדאם פשוט
מישה,
21/08/05 14:51
|
|
 |
אני מבסוט, תודה ניר
סעיד,
אבו גוש,
21/08/05 14:05
|
וואללה רק עם יהודים כאלו יש עבודה! אחד שונא את השני, מתקסח איתו כול הזמן באינטרנת, עם השני הוא ובסוף היהודים יוכלו אחת את השני! תודה לכם יהודים! אני רק מסתקל וצוחק!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העבודה שיש לך זה מהחומוס שאני
ניר,
21/08/05 14:21
|
אוכל אצלכם חוץ מזה באמת יש לך את כל הסיבות לשמוח . אגב מומלץ להפעיל את בודק האיות לפני הכתיבה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו נו...
שייקה,
21/08/05 14:00
|
אני מכבד את התנגדותך למרות שאינני מסכים לה, אך יש צורה להתבטא ויש צורה לדבר מול יריביך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק לרדת על ההומואים והלסביו
הומו,
21/08/05 13:54
|
נמאס מכל המפגרים שכותבים פה
די כבר! מה זה הבורות והאטימות מוח הזאת?
שונאי הומואים ולסביות דינם לכלא! אתם גזעניים ופושעים לא פחות מהמתנחלים!
תלכו למצעד הגאווה בתל אביב ותראו איזה תמיכה יש לנו בציבור הישראלי!
ואתם? אפס תמיכה כי אתם פחדנים, הומופובים וחסרי שכל!
מושחתים נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די חמוד אל תבכה סמי כבר
ניר,
21/08/05 14:22
|
|
 |
49.
בחירות הבאות ליברמן 20 מנדטים
ל"ת
מטיף,
21/08/05 13:38
|
|
 |
אני רואה את ליברמן ר''מ ופתאום
מתחילים לשמוע,
בוגד..בוגד,
21/08/05 15:31
|
הרי כך קרה ל-: בגין (סיני) שמיר (מדריד) רבין (אוסלו) נתניהו (וואי) ברק (קמפ דייויד) שרון (התנתקות) .................... אלה תולדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
למיטל (37), גבלס מבסוט!
הם הלכו לגוש,
קטיף וגורשו!,
21/08/05 13:38
|
לעולם לא תינקו מן הפשע הזה. ביום חמישי גורשו בתה וילדיה של סבתא מויאל מאשדוד מביתם בנווה דקלים. עכשו מגורשים הבן וילדיו מעצמונה, ומחר בן נוסף וילדיו מנצרים. בני עיירות הפיתוח השתקמו בגוש קטיף, ואתם, חלאת המין האנושי, ה''דואגים'' להם כל השנים, כשכל ''דאגתכם'' מצטמצמת להסתה גבלסית נגד ה''מתנחלים'' – נגדם עצמם, הורסים היום את חייהם. בעלי התכנית השטנית הזו, כולם אינם שומרי מצוות, וחלקם, עיקר מצעם היא רדיפת היהדות, המגורשים ברובם הגדול, חובשי כיפות. אז אל תדברו לי ''דמוקרטיה'' ו''ממלכתיות'' ולא על ממשלה ''לגיטימית''. אתם רודפי היהודים, כמו בכל דור ודור בהם עמדו עלינו לכלותנו! ואתם תשלמו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה האלוהים שלך, יא חביבי?
נתנאל,
21/08/05 14:06
|
אם הוא כל כך נגד ה''גירוש'' איך הוא נותן לזה לקרות? או שאולי הוא רק המצאה של הרבנים המטורללים שלך? או שיש לו סרט כחול על האוטו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או שגם הוא בעד ההינתקות
ל"ת
עידן,
רחובות,
21/08/05 16:03
|
|
 |
עד תרגיש אותו!
אינשאללה בקרוב!,
21/08/05 14:44
|
|
 |
47.
ברוך שפטרנו
אלעד הגלעדי,
חיפה,
21/08/05 13:35
|
עם ישראל מתחיל להשתחרר מקללת ומראת הכיבוש. 8000 מתנחלים החזיקו עם שלם בגרון. לא עוד. לא יעזרו כל היבבות, המניפולציות הרגשיות ומופעי הקיטש, הדמע והמוות שלכם. לא יעזרו כל האיומים על חיילות בנוסח ''לא תתחתני ולא תלדי ילדים, לא יעזור לכם שום דבר. אתם מיעוט קטן ובטל בשישים בעם. אתם יודעים איפה עם ישראל עכשיו? לא אתכם. אתכם נמצאים רק כמה עשרות בני נוער מופרעים שבכל מקום אחר נקראים נוער מנותק או נוער שוליים ואצלם משום מה קוראים להם נוער הגבעות ומלח הארץ. איפה שאר עם ישראל? בטורקיה, בפריז, בקנדה, באמריקה. כל יום יוצאים את נתב''ג מאה אלף י שראלים שפויים ונורמלים שהולכים לעשות חיים בחו''ל. בשעה שאתם צורחים משתוללים ומגדפים את חיילי צהל עשרות אלפים ממלאים את בתי הקפה והקניונים ברחבי המדינה. מדינת ישראל נמאס לה מהרטוריקה המשיחית המטורפת. עכשיו עם ישראל קיבל שיעור אינטנסיבי בשידור חי עם איזה מיעוט מטרוף, הזוי, קנאי, משיחי יש לו עסק. פה זה בכלל לא שמאל מול ימין. פה זה ישראל הנורמלית מול ישראל האולטרה דתית קיצונית משיחית והזויה. אבל יש לי בשורה קשה בשבילכם. לא עזרו לכם תפילות ההמונים בכותל, לא עזרו לכם פרקי תהילים וכל הבכיינות שלכם. אלהים פנה לכם עורף. מסתבר שהוא שמאלני והוא יושב עכשיו וצוחק ביחד עם יוסי ביילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קיפי
היפי,
21/08/05 17:23
|
|
 |
אלעד, צודק לגמרי, כל הכבוד!
ל"ת
ע. סופר,
21/08/05 16:17
|
|
 |
עוד פה מסריח הזוי וחולני שצועק
יהודיה גאה,
21/08/05 14:34
|
כמטורף על גג ביתו שיקרוס בקרוב מטיל פלסטיני אחד ממאות שבקרוב ינחתו עלינו...בקרוב מאוד חתיכת חולה חסר אמונה ! שהשם יתברך יכה בך ובמי שחינך אותך כך - עוד השנה - ותרשום זאת !! אז תדע שם בגיהנום מי באמת מנהל את העולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה גר בבתים של ערבים
ל"ת
צבוע מטומטם,
21/08/05 14:10
|
|
 |
אלעד אתה פשוט ענק!!!
ל"ת
אורית פוקס,
תל אביב,
21/08/05 14:00
|
|
 |
תתבייש ותעזוב מהר
ליאור בדין,
ירושלים,
21/08/05 13:57
|
מתי בפעם האחרונה היה לך קשר לצבא? מתי ביקרת בפעם האחרונה בקורס קצינים, בסיירות ואף בחיל הרגלים. אני משער שלא עשית זאת ואינך יודע את הסטטיסטיקות, הציונות הדתית מחזיקה את צה''ל. 50% מהצוערים בקורס קצינים, בסיירות הם חברה דתיים חדורי אמונה שמאמינים שמדינת ישראל היא ראשית צמיחת גאולתנו שיעשו מה שיצוו עליהם.
אתה מדבר על 100 אלף איש שטסים ועל עצמך (שלך תדע מתי הערבים מעירך ייתקפו גם אותך) שהם אנשי גוש דן שלא מכירים את המציאות במדינה. תבוא תסתובב בירושלים ואחר כך תגיד לי כמה מהעם עם מתיישבי הארץ. תסע לדרום, תטייל בגולן דבר עם העם שלך לא רק עם אנשי גוש דן ואז תוכל אולי לדעת מה באמת העם שלך חושב.
לך אני יכול לאחל שתעזוב מהר את ארצי מולדתי ועמי ושתעלם מהר עם שאר מחריבי והורסי ארצנו ועמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיילי ישיבות ההסדר 50%-למה?
נעמה,
21/08/05 15:45
|
הם הם מתרבים יותר מהר,הוריהם יושבים בהתנחלויות , טרודים בללכת מן הישיבה לבית הכנסת - פעם האשכנזי,פעם המזרחי,פעם התימני והשד יודע אילו עוד אחרים אנו מממנים להם בכספינו שיבלו שם במזגנים ויתפללו בעוד אנו מצטופפים בכתות 40 ילדים ואין כסף לתרופות ושיקום לזקנים. אז מי שחי ככה טוב ומקבל מלגות והטבות מן הממשלה , ומשיחי השקר השבתאים טוחנים להם -הם יועצים פסיכולוגיים גם- שצריך לעשות 16 ילדים - אז בטח שיהיהו בצהל דתיים.שאלה היא - כמות מול איכות. ראינו בשעת מבחן את מסרבי הפקודות. הם מצייתים לרבנים הפרימיטיביים - הם חשובים מחוק ומינהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילים כדורבנות!
שייקה,
21/08/05 13:49
|
|
 |
46.
ימי הבדולח האלה, לא יישכחו
לנצח, עוד יבוא,
יום נקם ושיל,
21/08/05 13:34
|
י''ד באב, התשס''ה 2 למנין חורבן גוש קטיף
חזרתי עכשו ממלון ''שלום'' בירושלים. הבאנו עוגה למשפחת שמעון ודיקלה כהן, משפחה ברוכת ילדים מנווה דקלים. עלינו לחדר 1509, אבל לא היה אפשר להיכנס, החדר מלא מטות, מזכיר את המעברות, או, בפשטות, מחנה פליטים. למרות שהם מתגוררים ב-4 חדרים, אי אפשר לזוז, לילדים אין מקום לשחק. השארנו את העוגה בחדר ויצאנו לחפש את דיקלה בלובי. המוני אדם בלובי. הפליטים מסתובבים בלובי, במקום לשבת בחדר על המיטה ולהביט בקירות. אלו אנשים שעוד אתמול גרו בבית יפה ומטופה, וגם בוילות, כן. למה לא, הם היו ראויים להן, הרבה יותר מאנשי סביון, צהלה וכפר שמריהו. לא היו להם בריכות שחיה פרטיות, וה''וילות'' שלהם, בתים בינוניים, אבל עם גג רעפים אדומים. לילדים היה מרחב ומקום להניח בו את הילקוט ואת הצעצועים. היה להם בית, עכשו אין להם. אין להם! הם פליטים, בארץ ישראל. איך תסביר להם, שרון, את אשר עוללת להם? היום המשפחה אינה יודעת מה יקרה מחר. דקלה מחזיקה ערימת בגדים, שהחזירו לה אנשים טובים, לאחר שכיבסו וגיהצו אותם. אין מטבח, אין מכונת כביסה, אין כלום, פליטים. תושבי ירושלים מגיעים בהמוניהם להביא מצרכים, עוגות, ממתקים ופרחים ועוד. כולם כמובן מן הציבור הדתי. אלה, הפראזיטים, שחיים על חשבון ה''כחולים'' המסכנים, ר''ל. ה''כחולים'', גורמי החורבן, חוגגים את נצחון הצבא והמשטרה על ילדים ונשים, על משפחות תמימות וטהורות שנזרקו לרחובות בגלל ערלות לב. הערתי לדיקלה, למרות שזו לא ממש הפגנת טקט - הלך להם נורא בקלות - והיא ענתה - את יודעת למה? כי שטפו לנו את המח באהבה - אני יודעת דיקלה, אבל לא נתנו לי לספר לכם את זה. השונאים רצו להסתיר, ה''אוהבים'' רקדו מה-יפית. טוב שדיקלה אינה קוראת את דברי השיטנה המופיעים כאן. ושאול יהלום אומר, ש''המתבצרים על גג בית הכנסת, מביישים את הכיפה''! אתה, שאול יהלום, מבייש את הכיפה כבר שנים. אתה וחבריך צריכים לעמוד לדין באשמת שיתוף פעולה עם האויב! וכן גם כל המטיפים לאהבת חינם לרשעים ולציות ל''ממלכתיות'' הרשע. מה יעשו הפליטים? מי יחזיר להם את מה שנגזל מהם? מי יפצה אותם על שנים של הסתה ומתן חסות לאש האויב עליהם?
הייתי מצפה מאנשים שאינם מפלצות אדם, להרגיש רגשי אשמה על שהקריבו אחרים על מזבח נוחותם ו''בטחונם'', כביכול, לעשות הכל כדי שהאנשים לא ינחלו סבל. שישפיעו עליהם כל טוב, כפיצוי על הקרבתם. אך תחת זאת, ההסתה הפרועה נמשכת! הלוא צריך להצדיק את הפשע. ואיך יצדיקו אם לא יהפכו את הקרבנות לאשמים, לפושעים, למפלצות? יהודים עיצרו את מלאך המשחית לפני שישחית הכל! אל תתנו להם ביום ראשון לפרוע בנצרים ואנשיה, וביום שני לעצמונה ויהודיה! אל תתנו להם! הילחמו בכל הכח! זו איננה מלחמת אחים, זו מלחמת בני אור בבני חושך וצלמוות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש לבכות.למה כ''כ ילדים?
נעמה,
דמעות תנין,
21/08/05 15:47
|
קבלו הטבות מן הממשלה לעשות ילדים,קבלו בית ושטח וחממות בחינם יקבלו מליון דולר ועוד בוכים. ומה עם כל המסכנים והעניים בארץ? מה עם הורי החיילים שמתו להגן עליכם? חשבתם להתנצל בפניהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבכות
ש.,
קרית גת,
22/08/05 12:45
|
תודה באמת. גם את יכלת למסור את הנפש עם ששת אלפים פצמרים, אם היית רוצה. באיזה זכות את מתלוננת?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום יש תרופות מצויינות בשבילך
ל"ת
הפסיכיאטר הנחמד,
21/08/05 14:10
|
|
 |
מי בני החושך?
אוריאל,
גבעתיים,
21/08/05 14:09
|
בני החושך הם מי שכבשו, סיפחו, בנו התנחלויות. בני האור הם אלה שסבורים שיש החלטה של ממשלה כנסת ובג''ץ צריך לקיים אותה למען מדינת ישראל. לא נשכח ולא נסלח על כל מה שהשקענו בדם ובדמים בהתנחלויות ובכיבוש מאז 1967.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי אתה עצמך לא מאמין להסתה
זה לא יעזור לכם,
21/08/05 14:28
|
אז למה אתה מוסיף חטא על פשע. מדובר באנשים שהפריחו מדבר ולא פגעו באיש, להיפך, בחסות מדינת ישראל הם נפגעו, ששת אלפים פצמ''רים נפלו עליהם, בברכתו של שרון. אז תפסיק לנסות לנקות את עצמך, כי לא תינקה לעולם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה הם לא התכוננו?
איציק,
חולון,
21/08/05 14:05
|
היתה להם שנה וחצי להתכונן? למה הם לא שכרו בית? מרוב רבנים ופוליטיקאים הם אכלו אותה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי מאמין שיהודים מסוגלים להיות
גרועים מן,
הנאצים?,
21/08/05 14:25
|
למה שיתכוננו? אני חושבת שצריך עכשו לפעול להחרבת כל קיבוצי השמאל, הם ממילא פשטו את הרגל, ושיתכוננו להיזרק לרחובות ועוד שקר כדי להצדיק את הנאציזם השמאלני - שבעים עורכי דין מעולים ניסו לטפל בסידורם של המיועדים לגירוש, אך מנהלת סל''ע לא התכוונה כלל לפתור את בעייתם. המטרה היתה והווה, הרס ההתיישבות הלא שמאלנית בארץ ישראל!
כלום לא ינקה אתכם מן הפשע הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
כל מי שיש להם יד בפשע הזה
לא יינקו לנצח,
21/08/05 13:32
|
לידי הדבר הזה, שקורא לעצמו זהבי
זהבי, לעולם לא תינקו מן הפשע הזה. ביום חמישי גורשו בתה וילדיה של סבתא מויאל מאשדוד מביתם בגוש קטיף. עכשו מגורשים הבן וילדיו מעצמונה, ומחר בן נוסף וילדיו מנצרים. 20 נכדים של סבתא מויאל, מעיירת הפיתוח אשדוד, נזרקים לרחובות ע''י הפחותים שבפחותים. התמונות תלווינה את העם עוד שנים רבות! עד דור אחרון לא ייסלח הפשע הזה!!! בני עיירות הפיתוח השתקמו בגוש קטיף, ואתם, חלאת המין האנושי, ה''דואגים'' להם כל השנים, כשכל ''דאגתכם'' מצטמצמת להסתה גבלסית נגד ה''מתנחלים'' – נגדם עצמם, הורסים היום את חייהם. בעלי התכנית השטנית הזו, כולם אינם שומרי מצוות, וחלקם, עיקר מצעם היא רדיפת היהדות, המגורשים ברובם הגדול, חובשי כיפות. אז אל תדברו לי ''דמוקרטיה'' ו''ממלכתיות'' ולא על ממשלה ''לגיטימית''. אתם רודפי היהודים, כמו בכל דור ודור בהם עמדו עלינו לכלותנו! ואתם תשלמו!
בשמענו את סיפורי מגורשי כפר דרום, ושל מי שניסו לחסום כבישים בדרום, על האיפוק והרגישות של האמסטפים והרוטווילרים של אריאל שרון.
רק מי שכבר שכח מזמן בנית בית מהי, וכיצד נוטעים עץ, שלא לדבר על ישוב, יהרוס התישבות חקלאית פורחת.
קבוצי השמאל מתפרקים, עם ישראל מממן את הפסדיהם בהימורים בבורסה. כל עולמם מתמוטט, והם הורסים את שלנו.
ישובינו נפלו כאלומות מאחורי הקוצר, חרמשו של מלאך החבלה השמאלני עלה עלינו להשחיתנו.
אותם מנוולים שהרוויחו מליונים בהקרבת קרבנות ''שלום'', היו לעשירי עולם. חובה להפכם בזמן הקרוב ביותר לאסירי עולם. ענשם העיקרי, יבוא משמים, אך אנו נעשה את המינימום האפשרי – להשליך לכלא עד יומם האחרון.
כל מי שיש לו האפשרות, להתחיל מיד בגיוס מאות אלפים. יש לפנות לרבני היהדות החרדית, רק הם יכולים להוציא מאות אלפים מבתיהם, למלחמת מצווה. יש לצאת בשיירה ענקית, ללוות את מגורשי גוש קטיף בחזרה לבתיהם ולמשקיהם, כל מי שיעמוד בדרכנו, יירמס ויידרס.
יש לשים קץ לנאציזם השמאלני!
תמורת כל מה שכבר נהרס ועוד דמי נזיקין על צער בושת ושבת והסתה נאצית רבת שנים, תילקח בכח, מכל המושחתים, שעשו מליונים על דמנו. במשך עשרות שנים, חיים כל המושחתים האלה על חשבוננו. אנו משלמים את משכורותיהם, כדי שיוכלו ללא דאגות פרנסה לעשות הכל לחיסולנו. ואם לא די בכך, הם גילו מכרה זהב, בדמות תהליכי ''שלום''. זה חייב לא רק להיפסק אלא לשוב לאחור. די לתועבה!
לא שבנו לארץ אבותינו כדי להיות למרמס לשלטון עריצות אנטישמי. יש להילחם בו מלחמת חרמה ולכלותו מן הארץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הופ
היי,
21/08/05 17:09
|
די חבר'ה, בוא נודה. האיש עלה עלינו. אנחנו באמת מתכוונים להשמיד אתכם, על זה אנחנו מדברים כשאנחנו יושבים בבתי הקפה בשנקין. בו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתה מים,אתה הסטרי ותיזכר שתמיד
היה ויכוח ביחס,
לשטחים.,
21/08/05 15:35
|
|
 |
סגנון של אשפתות
איטה,
אילת,
21/08/05 14:13
|
דבריך מחפירים בסגנונם. ועניינית, ודאי תשים לב שמאז 1967 יש כאן תהליך שבו יותר ויותר אנשים, באופן הדרגתי, מתעוררים מחלום ההתנחלויות. זה התחיל באבירי ההתנחלויות של העבודה שהבינו עד כמה שגו, ואחר כך גם אנשי ליכוד, רבים יותר ויותר. ועכשיו זה הגיע לצמרת, לאריק שרון ורבים ורבים אחרים. לא השמאל אלא עם ישראל כ ברובו הגדול אומר: די לאיוולת!!!! ותבורך היד העדינה והמנומסת של צה''ל, עם כל הרגישות, שמבצעת את המלאכה הקדושה של החזרת הבנים האומללים הביתה, למדינת ישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם בטח גם
רואה,
21/08/05 13:44
|
פרענק ואין לך מה זה מושג לגדול על סיפורי שואה, יא אפס.
סבא וסבתא שלי אכלו גיהנום באירופה, באו ובנו את המדינה וערבים יהודים כמוך גונבים אותה ומשמידים אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא ''פרענק'', יש לי חתן
''פרענק'' לכן,
נכדי ''פרענק'',
21/08/05 14:33
|
בעלי ואמו נותרו לבדם מכל משפחתם, אז אל תספר לי על ה''שואה''. העובדה שסבך וסבתך, גיזעני שכמוך, אכלו מה שאכלו, אינה מצדיקה את הפיכתך לחלאת המין האנושי, כמו זו שהתעללה בסבא ובסבתא שלך, המתביישים בך. את הפשעים שלכם לא תוכלו לשכתב, היצגתם אותם בחדווה בטלויזיה. וטוב שעשיתם כך. לא תוכלו עוד להסתתר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאציזם שמאלני?!
שייקה,
21/08/05 13:43
|
מי יושב כראש ממשלה אם לא הקלגס הימני שרון??
ימני ממוצע ומעורר רחמים שכמוך, מה זה קשור לשמאל?!
אלוהים כמה שאתה טיפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע, טינופת - א. שרון מעולם לא
שיהיה ברור, אין,
לכם כפרה לעו,
21/08/05 14:36
|
היה ימני. הוא תמיד היה שרון. שרון זה הדבר היחיד המעניין אותו. והוא גם השתתף ב''סזון''. שושביני הגירוש הרשעים - תת-אדם הם כולם שמאלנים! מיעל פז-מלמד, המנוולת ועד נתן זהבי המזוהם! מי שצוהלים ושמחים כאן למראה החורבן, הם השמאלנים. הצרה היא שהיותכם תועבה זו עובדה שהיתה ידועה כבר לפני 70 שנה ויותר, אך ''עמך'' לא ידע, במסגרת זכות הציבור לא לדעת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנאצים זה ימין
היסטוריון,
שדה בוקר,
21/08/05 14:13
|
כל התנועות הפשיסטיות הם ימין. השמאל תמיד נלחם בימין הרצחני. התנועה הנאצית של היטלר היתה ימין. הם דיכאו כל מה שהיה שמאלני וסוציאליסטי בעיניהם. מוסיליני היה תנועת ימין. הרודן פרנקו בספרד, משטר הגנרלים הרצחני בארגנטינה ומשטר הדמים של פינושה בצ'ילה כולם היו ימין. האזרחים השפויים שנלחמו בספרד נגד הרודן פרנקו היו שמאל. מחתרת מקי בצרפת שלחמה בנאצים היתה שמאל. השמאל מה לעשות מייצג בדרך כלל את השקפת העולם הנאורה הליברלית והמתקמדת יותר מהימין. המתנחלים הם ימין. הם עונים להגדרה של פשיזם לאומני דתי. החיבור בין דת ללאומנות הוא המסוכן ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
על אידיאולוגיה,דתיות וימניים
גג,
21/08/05 13:32
|
כמו כל ימני ממוצע, יש להם עניין של להרים צעוקת על ''נטישת הארץ'' , ''בגידה'' וכיו''ב. אם טמבל ימני ממוצע יעצור לרגע את זרם הצואה שעובר לו בראש ויחשוב מי עושה את זה היום הוא אולי יבין ש: 1) ש ר ו ן מפנה 2) ש ר ו ן מדרדר אותו לעוני 3) אין ברירה.לא יעזור גם אלוהים 4) זה לא בידי שמיים, ממתי אתה מאמין באל 5) ומי שכן מאמין,מעולם לא שמר על התמחלות שלא לדבר על להתגייס 6) מי שכן עושה את העבודה המלוכלכת זה אנשי מרכז ושמאל - מהמעטים שנושאים בעול 7) הימני הממוצע יושב בביית, אוכל כספי מיסים, מחכה לג'ובים, מאשים את השמאל, קורע ומפלג את העם, הורס את המדינה וחולם על קנדה 8) הימני הממוצע ימית את הארץ ואני לא נותן לזה יותר מ10 שנים
ולכן ידידי הימני, מכיוון שאיבדתי אמון בך ממזמן. אני הולך לנצל את כישורי בניכר. אתה תישאר עם החרדים, המחבלים,המיסים ומות המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
שרון שיקרת לעם
אילנה,
תל אביב,
21/08/05 13:18
|
'שרון
שיקרת לעם (''דין נצרים כדין תל אביב'' , ''אכבד את תוצאות משאל מתפקדי הליכוד'') ,
רמסת את הדמוקרטיה (מישהו פה עוד יאמין למנהיגים בבחירות הקרובות?)
הפכת את השוחד הפוליטי לאומנות (7 סגני שרים ? לא שכחנו!),
גירשת ציבור גדול של אזרחי המדינה מביתם
סע כבר לכלא יחד עם עומרי ותעזוב אותנו בשקט.
ולסיום ציטוטים נבחרים משרי הליכוד הבכירים לפני הבחירות:
' בתכנית ההפרדה החד - צדדית יש את כל הסכנות לבטחון ישראל, אני שואל את עצמי אם מי שמציע את זה חי בשנתיים האחרונות בישראל. מדובר כאן בחוסר הבנה של המציאות , חולשה וחוסר מנהיגות''. (שר הבטחון שאול מופז , מעריב, ינואר 03, חודשיים לפני הבחירות).
''דין נצרים כדין ת''א '' (אריק שרון , חודשיים לפני הבחירות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי תבינו ?
ניסים,
21/08/05 13:29
|
שזה לא קשור לשרון ? אם זה לא היה שרון אז זה היה מישהו אחר , הכל קשור באיך שאנחנו מתנהגים ההתנתקות הזאת היא עונש והיא חלק מבירור שאנחנו צריכים לעבור זהו הרס לשם בנייה ולא היה מנוס מזה כדי להעביר לעם היושן הזה מיהו ומהו ומי השליט האמיתי פה . אנחנו עוד נחזור לגוש קטיף שיהיה ברור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל אתם תבחרו בו שוב
שייקה,
21/08/05 13:26
|
מהסיבה הפשוטה שאתם ימנים טיפשים. רחמי על עם ישראל על אספסוף טיפש שכמוכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
מגה פיגוע בעטיפה מרמה
יהושע פרוע,
21/08/05 13:15
|
ל א נ ש כ ח ל א נ ס ל ח את כלבי התקיפה של בגץ שהשאירן את הדמוקרטיה מדממת. את אותם ששטפו לחילים את המח והפכו לוחמים בריאים לנכים נפשית. את הבגידה בבטחון המדינה בעקבות זריקת המרץ שקיבל הטירור. את נטישת ארץ ישראל. את השחיתות שלוותה לעיסקה. את גיבורי קטיף שיכלו לטירור וגורשו על ידי הטירוריסטים מהשמאל . על כל אלה יצטרכו האחראים לתת את הדין ,אם איננו רוצים במגה פיגוע נוסף של השמאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
דמעות תנין-לא להתרגש
נעמה,
לספר האמת,
21/08/05 13:10
|
בגלל קומץ מטורפים שהלכו לגור בלב אוכלוסיה ערבית מטעמים אגואיסטים של שיפור תנאי חיים - וללא שום אידאולוגיה רציונלית. את האידאולוגיה דאגו להמציא עבורם ולטפח אותה בבתי הכנסת שזה המרכז החשוב במקום מתנ''ס - השבתאי צבי שלהם משיחי שקר הוזים שבכספים שלנו טפחו להם פנטזיות שקריות והטעו אותם -לא ספרו להם אמת הסטורית , ולכן האנשים האלו דבקים באמונות שקריות ומבזים את המדינה והחוק .לצערי,אני לא בטוחה שאותם רבנים מכירים בכלל את ההסטוריה של תקומת מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גוש קטיף 30 ק''מ מעזה
שקר-למי איכפת?,
21/08/05 13:39
|
אחת האדמות היחידות בישראל שלא גרו בה מעולם ערבים
יש שם הפרדה מוחלטת
כל העניין זה שבוש רצה לפנק את הערבים בבונבון עקב שוד נפט עירק
אז שרון סיפק הסחורה - זה הכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גוש קטיף היה מובלעת מופרעת
ברצועה.אפילו לא,
גובל בקו,
21/08/05 15:39
|
הירוק. בינו ובין הקו הירוק שטחים שכבר הוחזרו לפלסטינים(חאן יונס וכו').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
כמו בשואה - וילה וחצי מיליון
דן,
ירושלים,
21/08/05 13:10
|
בכיינים עלובים, אף אחד לא הכריח אתכם ללכת לגור במקום הזה שתמיד היה ברור לכולם שיגיע היום שיוחזר לבעליו. שילמנו הרבה בדם בנינו החיילים וכסף ממיסינו כדי שתחיו שם בוילות היפות שלכם ועכשיו סופסוף קם הגיבור שהפסיק את החגיגה הפרועה הזאת. השימוש הבלתי נפסק בשואה רק מחזק את התיעוב כלפיכם- סבתא שלי ניצולת שואה ולא מפסיקה לבכות מההשוואה הבזוייה הזאת- היא הלכה למחנה השמדה מהבית שלה באמסטרדם ללא שהרעה לאף אחד , לא כמוכם שהתנחלתם, השתלטתם וגזלתם למיליון וחצי ערבים את אדמתם, ועכשיו לא תלכו למחנה השמדה אלא למדינתכם, תקבלו וילה ליד הים או מלון או דירה עד להסדר קבוע ותקבלו חצי מיליון דולר פיצוי- על מה פיצוי אני שואל? למה שלא תפצו אתם אותנו הרוב על כך שמיררתם את חיינו שנים רבות כל כך? בקיצור, אין לי שום אמפתיה אליכם, רק לילדיכם המסכנים שנולדו לתוך חוסר האחריות הזאת של הוריהם ואשר אינם מכירים חיים אחרים ונרמליים. יישר כוח למשטרה ולצהל על עבודה נהדרת, מקווה שתנהגו כך גם למובטלים, פלשתינאים, סטודנטים וכל מיגזר אחר ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשיגרשו אותך ,מתנחל בירושלים
צפונית,
21/08/05 14:13
|
גם אתה תרגיש כך. לידיעתך: רוב הקרקעות בירושלים המערבית הן, לטענת הפלסטינים, רשומות על שם פלסטינים עוד מזמן התורכים. איפה אתה גר, ירושלמי? מעבר לקו הירוק ברמות או בגבעה הצרפתית? או שמא בבית ערבי בטלביה או קטמון? או על אדמה פלסטינית ברחביה? או בבית זית על אדמות דיר יאסין? אל תשמח לאידם של אחרים, כי מחר התביעות הבינלאומיות יגיעו גם אליך. ואז יהיו תל אביבים שישאלו אותך למה אתה גר בעיר מוקפת ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי ברור שכל ישראל תושמד ...
שטות שמאלנית,
21/08/05 13:40
|
|
 |
39.
סרט כחול על כל ארון של שיפול
ניר,
21/08/05 13:04
|
|
 |
הרי העם איתכם,לא??אז בבחירות
ל"ת
הבאות תראו לנו,
מזה...חה חה,
21/08/05 15:42
|
|
 |
אדיוט, כבר אמרנו?
שייקה,
21/08/05 13:23
|
בעל מאפייני הבהמה הימנית הממוצעת: 1) להיות ימני זה לשים את דגל ישראל ולידו את דגל ארה''ב על המאזדה 2) להיות ימני זה לכתוב באינטרנט תגובות נזעמות על המדינה ועל השמאלנים וכל זאת ממיאמי 3) להיות ימני זה לשנוא את מי שלא חושב כמוך 4) להיות ימני זה לא להבין כי אין ברירה וצריך לצאת מרצועת עזה 5) להיות ימני זה להיות עני מרוד, מתוסכל ממדיניות הליכוד אבל להמשיך לבחור בהם כי ''האחרים אוהבים ערבים'' 6) להיות ימני זה לדבר מפה ועד הודעה חדשה על השטחים ומעולם לא להיות שם 7) להיות ימני זה לשבור את העצמות של מפגיני העבודה בעצרת כי הם אשכנזים מלוקקים 8) להיות ימני זה לחשוב על ג'ובים במרכז ולא על טובת העם 9) להיות ימני זה להצביע לחבורת אנאלפביתים 10) להיות ימני זה להגיד ''יורד גשם'' כשהממשלה משתינה עליך 11) להיות ימני זה לערב פנאטיות דתית עם פוליטיקה 12) להיות ימני זה להיות עיוור למצב שמתהווה 13) להיות ימני זה להיות יד ימין של אוייבינו הגדולים ביותר, מבלי להבין זאת 14) להיות ימני זה לגור בשטחים, לקבל מענקים ושמירה, לצעוק ''בוגד'' ולהתניע את הרצח הפוליטי הבא 15) להיות ימני זה לירות ואח''כ לחשוב 16) להיות ימני זה לגור בטורונטו ולהיות חכם גדול משם 17) להיות ימני זה להאשים את הכל על השמאל 18) להיות ימני זה גם להאשים את רבין ואת אוסלו 19) ואת בן גוריון גם (למרות שימני ממוצע לא יודע מי זה בכלל) 20) להיות ימני זה להיות גזען ולא להבין שיש פה 50% ערבים 21) להיות ימני זה להגיב עכשיו ללא הגיון לתכתובת שלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיר!!!!!!!!!!
ל"ת
נועם,
21/08/05 20:07
|
|
 |
את כל מה שכתבת אפשר להגיד
המטיף,
21/08/05 13:36
|
על שמאלנים רק תחליף את דגל ארה''ב על המאזשה לדגל פלשתין על הפג'רו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שייקה,כאמור אתה מנסה להיות
ניר,
21/08/05 13:30
|
משמעותי ואתה לא..אין מה לעשות גם פה אתה קטן עלוב פתטי ומתעלמים ממך. אז די לך תציק למישהו אחר מהקהילה הורודה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קח כדור
נועם,
21/08/05 20:08
|
|
 |
כמו שאמרתי
שייקה,
21/08/05 13:35
|
משלם 12 אלף שקל מיסים בחודש (ואם אתה יכול לעשות חשבון - תבין גם את הברוטו, שממנו מפריסים להתנחבלויות)
אני בעל תואר שלישי
יש לי משפחה וילדים
ואני בז לך ולשכמותך. תקשיב לי טוב, ותעצור רגע לפני שאתה יורה מהמותן - שנאת האחים שלך תוביל לאבדון שלי ושלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12000 מיסים?ירקן הא ?..
ניר,
21/08/05 14:19
|
|
 |
תואר 3? הצחקת אותי..אתה
ניר,
21/08/05 13:44
|
במקרה הטוב בוגר אורט קריירה מגמת מכונאות רכב . אתה יותר גרוע מאודי אדיב וחבריו ,אתה מכליל כמו אחרון הדאפרים ,כל כך רחוק מהאמת שזה עצוב לקרוא אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה אומר לי שיש ירידה חמורה
ניר,
21/08/05 14:19
|
במערכת החינוך.. הנה כל אידיוט מקבל תואר.. ומה זה המספרים האלו אמורים להיות? סודוקו בערבית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אומר לך משהו?
שייקה,
21/08/05 14:02
|
56 147 19800 1
ולא,זאת לא קבלה. וכן חביבי, גם לדוקטורים יש שיניים.דבר שאין לך.אני לא בטוח רק לגבי השיניים, אם מישהו עוד לא שבר לך. אה, ועוד דבר, מה רע באורט קריירה? אתה מתוסכל קצת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סרט כתום על כל מי שנפל
אריק,
21/08/05 13:22
|
38 שנה בגזרה הזו, כל מי שנפל היה קורבן ה''התנחלויות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותו סרט כחול, שחלילה לעתיד
אחראי לכל,
הנרצחים עד כ,
21/08/05 13:40
|
במשך שנים הפקירה מדינת ישראל את אזרחיה וחייליה בגוש קטיף, כדי להצדיק את הגירוש הזה. אתם רוצחים, אתם מגרשים, אתם מסיתים ואתם גם תשלמו ביוקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמאל'ה!! - כנס!
יואב,
21/08/05 14:15
|
איך בדיוק אנחנו ניענש? אתה וחבריך המטורללים תעשו לנו פולסא דשונרא? תטילו עלינו קללות וקמעות? או תפעילו נגדנו את האלוהים המטופש שלך שאפילו בגוש קטיף הוא לא נקף אצבע למרות שכל הרבנים כבר הבטיחו בשמו ניסים ונפלאות? שב כמה דקות בפינה, תבין מה קרה בשבוע שעבר ומה המשמעות של זה, תוריד את הכיפה המטופשת מקודקודך ותכניס לך לראש: אתם מיעוט מטורף וזניח בארץ הזאת, מתפללים לשמיים ריקים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שווה להיות שוטר יס''מ
ליאור,
נתניה,
21/08/05 12:56
|
מקבלים 60 שקל לשעה בשביל לשבת בשמש נותנים לכל החילים לעשות את העבודה השחורה מקטרים שצועקים עליהם כאילו אותם מסלקים מהבית או שבכדורגל או בבתים ערבים הם מלקקים דבש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שווה להיות חיות
אבי,
נווה דקלים,
21/08/05 13:24
|
מה שאתה לא ראיתה בטלויזיה זה את שוטרי היס''מ ''מרככים'' את ההתנגדות במתן מכות רצח לילדים. והכל באישור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז לך תהיה שוטר יס''מ
אריק,
21/08/05 13:21
|
|
 |
37.
מה עשו פליטי עיירות הפיתוח?
מיטל,
דרום לשעבר,
21/08/05 12:52
|
יום אחד סיימתי צבא והבנתי שבעיר שלי לעולם לא תהיה לי עבודה אלא אם כן אתפקד למפלגה. ארזתי הכל ולי לא המתינו קרוילות או בתי מלון פשוט המון חשש וחוסר ביטחון. בשתי אצבעות עבדתי בשתי משרות לממן לימודים ודולרים לשכירויות. למדתי ועבדתי קשה מאד ולא היה לי נגד מי להתלונן או לבוא בדרישות. עד היום אני מרגישה שבגלל שהמדינה הפקירה אותנו בנגב ושפכה מיליונים בשטחים, חבריי ואני פליטים ובאיזור המרכז נוכחים נפקדים. איפה הייתם אז ''מתיישבים''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביום שיזרקו אותך מהבית
אמא ללוחם,
21/08/05 13:26
|
ביום שיזרקו אותך מהבית כדי שתהפכי למובטלת ,
וביום שיוציאו מקברם את בני משפחתך על לא עוול בכפם ,
תוכלי להתחיל להשמיע את דברי החכמה שלך , כמה שתרצי.
מילה שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חצופה
לילי,
21/08/05 13:13
|
והם לא עבדו קשה? הם לא הפריחו את המקום שהערבים ברחו ממנו כמו מאש וקראו לו ''אדמת קללה'' והם לא עבדו בחקלאות? הם לא מטילים את עצמם על המדינה, המדינה גזלה מהם את בתיהם ופרנסתם ולא נתנה להם שום תמורה, השליכה אותם לרחוב! אז אל תשוי את עצמך אליהם כי אין שום קשר את סתם קנאית צרת עין (למרות שכבר אין במה לקנא)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בלי תמורה?השליכו לרחוב?
ל"ת
חבל שבאמת לא כך,
אם כבר אזכבר,
21/08/05 15:44
|
|
 |
כל מילה בסלע!
ל"ת
חכמה ורואה נכון,
21/08/05 13:03
|
|
 |
36.
יהודים יקרים
סבא,
ר''ג,
21/08/05 12:48
|
תקראו את14,ואולי תבינו למה הם חותרים.לא לשכוח שלישראל אין גבולות קבע מוכרים ע''י אומות העולם.הקו הירוק הוא קו שביתת נשק.ואז תגידו על כך נלחם!!!ואם חלק גדול לא ירצה להלחם?מה נעשה?כך נחרבה(חלילה)ישראל לא מעט פעמים!!לפני שתגידו דמגוגיה של זקן(שלחם את מלחמות ישראל בשריון)אנא עיצרו,חישבו,והתאחדו.אני כבר כמעט בסוף הדרך.אבל אוהב מאד את דור ההמשך.תהיו בריאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו חותרים לשלום - לא למלחמה
פלסטיני,
21/08/05 13:30
|
אתם, בעיקר הימין שבכם, חותר למדינה ''מטוהרת אתנית''!
מצטער, אין כזה מודל ולעולם לא יתקיים כזה מודל!
הכיבוש סופו להיפסק
הטיהור האתני סופו להיפסק
הימין הגזעני סופו הולך וקרב!
הרוב יכריע: רוצים שלום בגבולות 67!
כל השאר: תתחילו לארוז, מה שמתוכנן פה כנראה לא מתאים לאידיאולוגיה הפשיסטית והנקמנית שלכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו זה ולא אחרת !
ל"ת
הללויה!,
21/08/05 15:45
|
|
 |
כמה זמן יקח לפנות את כל הארץ
דניאל,
קיסריה,
21/08/05 13:20
|
|
 |
35.
שרון רע אבל כל הכנופיה תזכר
ל"ת
לא נשכח לא נסלח,
גרשת גם ירשת,
21/08/05 12:44
|
|
 |
34.
המתנחלים והעולם!
The World,
21/08/05 12:35
|
לא ראינו אף תהלוכה נגד הפינוי לא ראינו שכמה זעקה ביהדות העולם נגד הפינוי לא ראינו אף מדינה שביקשה להעלות את הנושא לסדר היום באו''ם !!
מה זה אומר? אתם לא מעניינים אחד! גזלתם אדמת עם אחר חייתם על חשבון משלם המסים הישראלי סיכנתם חיי אלפי חיילים!
הסוף כואב! הייתם צריכים לחשוב על זה מלכתחילה ולא לחכות שיפנו אותכם משם (בכפפות משי אומנם).
מתנחלים ומתנחלות יקרים/ות: די לדמעות התנין שלכם אתם לא מרשימים אף אחד בזה ואם אתם רוצים ללמוד איך עושים הצגה טובה בטלויזיה, אז, לכו ללמוד להוליווד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היהודים והעולם
מתנחלת בגליל,
21/08/05 13:15
|
יהודים יקרים! לא ראינו שום מדינה שביקשה להעלות את נושא הטרור הערבי באו''ם. שום מדינה לא רצתה לקבל אתכם לפני מלחמת העולם השניה או במהלכה. שום מדינה לא דואגת לדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון. מה זה אומר? אתם לא מעניינים אף אחד! גזלתם אדמת עם אחר הקמתם את המדינה שלכם בארץ לא לכם! חייתם על חשבון משלם המיסים האמריקאי! נמאס ממכם, מתנחלי 48! אתם באמת לא מרשימים אף אחד, למרות שאתם חושבים שאתם שונים ממתנחלי 67.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוווווו - סופסוף תגובה נכונה
ל"ת
פלסטיני,
21/08/05 13:40
|
|
 |
טיפש
ישראל,
י''ם,
21/08/05 13:02
|
|
 |
33.
למשפחת הרוש בעצמונה! גדולים !
יוסף שמשי,
פתח תקוה,
21/08/05 12:35
|
מי יתן ואהיה ראוי לחדש הקשר העתיק שהיה בינינו - בין שני קצינים באוגדת עזה. לאבי המשפחה! צה''ל לא ראוי שתשרת בו, אתה גדול עליו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
מכיוון שברור שעוד נאלץ לחזור ל
ניר,
21/08/05 12:31
|
לעזה אני מציע שכל חלל שיהיה משדרות, אשקלון ,נתיב העשרה , מהחיילים שינסו פעם אחרי פעם לכבוש את אזורי הקאסמים , ארונו יהיה עם סרט כחול של ההתנתקות .כך תדע כל אם עברייה שמות בנה היה בשביל השלום.יהיה זכרכם ברוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
כן לארץ, לא למדינה !!!
ג'ו בראלי,
אילת,
21/08/05 12:21
|
*כן לארץ, לא למדינה. *כן לישיבה, לא לצבא. *כן למלוכנות, לא לדמוקטיה. *כן לחוקי ההלכה, לא לחוקות הגויים. *כן לסנהדרין, לא לממשלה. *כן לבד''צ, לא לבג''צ. *כן לתורה, לא למדעים. *כן ליהודה, לא לישראל. *כן להתיישבות ביו''ש, לא להתיישבות בלב העם. *כן להתנתקות מהחומר, לא להתנתקות מהרוח. *כן לתפילה לשלום הארץ, לא לתפילה לשלום המדינה. *כן לתפילה לשלום החיילים, לא לתפילה לשלום הממשלה ושריה. *כן לעמידה איתנה, לא לתבוסתנות. *כן לשנאה, לא לחיבוקים מאוסים ואהבה. *כן לחוזק רעיוני, לא להתרפסות ולקקנות. *כן לצפירה וליום הזכרון בי' באב [יום הגירוש והחורבן] , לא ליום העצמאות בה' באייר. *כן ל''איכה'' בי' באב, לא ל''הלל'' ביום העצמאות. *כן לביקורים ב''יד ושם'' שיקום לזכר הגירוש והחורבן, לא לביקורים בבסיסי צה''ל ביום העצמאות. *כן לחינוך על סבסטיה, לא לחינוך על חומה ומגדל. *כן לחינוך על משפחת חתואל, לא לחינוך על טרומפלדור. *כן לכתום, לא לכחול לבן. *כן לטלית ותפילין, לא לדגל ישראל. *כן לחזון הנביאים, לא לחזון השקר של הרצל שר''י. *כן לקדוש ברוך הוא, לא לבשר ודם. ואין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן... לא....
mic,
רחובות,
21/08/05 18:07
|
|
 |
למה כן לשנאה?
מסכים לרוב הדבר,
21/08/05 16:55
|
אף שאני מסכים לרוב הדברים, בכל זאת לא יעלה על הדעת להגיד ''כן לשנאה'', זה מקלקל הכל. יהודי לא שונא יהודי. זה לא פחות חשוב מיהודי לא מגרש יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחתה לקחת את הכדורים שלך
b0b,
ny,
21/08/05 15:54
|
|
 |
ה' נתן לך את השם המתחסד ג'ו?
ל"ת
נעמה,
21/08/05 13:12
|
|
 |
ברור שזו לא המדינה שלך
לימור,
21/08/05 13:07
|
|
 |
כן למדינת יהודה לא לישראל
שכחת משהו,
21/08/05 12:48
|
תתחרד תתנתק מהמדינה רק אך תבקש כסף ממקום שאתה לא תורם לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איוולת
לא לוקח כסף,
21/08/05 16:57
|
אפשר לחשוב כך , ומותר לחשוב כך, ואל תתנו עצות בנוגע לכסף, לא מקבלים מה שלא מגיע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה למגיב
ג' בראלי,
אילת,
21/08/05 14:06
|
יש אנטי ציונים, שמתוך עיקרון אינם נוטלים דבר מהמדינה [ראה ערך ''נטורי קרטא''] ובטעות חושבים אותם כקיצוניים ביותר, אך יש קיצוניים יותר ואליהם ראוי יותר להשתייך - והם אותם האנטי ציוניים שבכל דרך מנצלים וסוחטים את המדינה וכך ראוי יותר למגורשים ולעקורים להתנהג, לאחר שהמדינה סחטה את דמם ואת לשד עצמותיהם, ולאחר מכן ברגל גסה ברוטלית אכזרית ודיקטטורית מאין כמותה במהלך מושחת מאין כמותו ובתכנון ארוך טווח של צוותי ענק של פסיכולוגים ומומחי התנהגות המונים היממה אותם בשוק ברוטלי כוחני מבלי יכולת להבין מאין באה עליהם הרעה הגדולה הזו, העיפה וגירשה אותם מבתיהם אותם בנו לתפארת מתוך מסירות נפש יומיומית שהגנה בגופם הדל על שאר יושבי הארץ, יותר מכל ''הפעולות הצבאיות'' להגנת העם והמולדת. רק כשיצאו מהשוק וההלם בו הם נתונים [ ובו נתונים גם כל שאר חיילי צה''ל שהתנהגו כרובוטים חסרי הגיון ומחשבה לאחר חינוך מחודש תחת פיקודם והנחייתם של אותם הצוותים הנ''ל] יוכלו להגיע הם מתיישבים והחיילים למסקנה האמורה של - ''כן לארץ ולא למדינה''!...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם אלו שמצצו את לשד המדינה
רון,
21/08/05 16:52
|
אתה ממילא לא משלם מיסים ולא משרת בצבא, על היום אתה אומר לילה, ועל השחור לבן, אתה לא מסוגל להבדיל בין טוב ורע, אני בטוח שאתה מלא בעיות נפשיות כרימון, לא מיסתדר במקום העבודה (אים בכלל אתה עובד) ולכן אני אשמח אם תעבןר למדינת יהודה , אני מוכן לממו לך כרטיס נסיעה לשם (רק בכיוון אחד)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שהם לא אוהבים את המדינה.
tt,
21/08/05 17:56
|
|
 |
30.
קינה על קריעת העם וחורבן הארץ
רזיאל,
21/08/05 12:16
|
נכתב בכאב על חורבן הארץ, קריעת העם וביזוי התורה בעקירת יישובי ישראל ממקומן.
הושלמה המשימה לחלוטין כך ידווח החיל לקצין. כולם יצאו במנוסה לא נותר תינוק בעריסה. אין חולים במרפאה, אין ספר במספרה. אין תלמידים בחדרי הכיתות אין ילדים בנדנדות. לא נותרה אף משפחה אף מפעל או חממה. אין לקוחות במכולת. הכל נראה כמו אחרי מפולת.
הפקודה בוצעה במלואה יאמר הרמטכ''ל לראש הממשלה. אטמנו אוזנינו מכל אנחה. בתי כולם פרוצים לרווחה. אין כדורסל במגרש, אפילו אחרון השחקנים גורש. אמא לא מטיילת עם עגלה בגן. משה ויעקב אינם על שפת הים, גם המציל גורש משם. אין אף פקידה בשום משרד, הכל חרב, הכל אבד.
ראש הממשלה ידווח לבוש השטח כבר אינו כבוש. לא נראה שם עוד בריתות, ברי מצווה או חתונות. אין אבות ואמהות, לא ילדים וילדות. אין יתומים ואלמנות, אין שכולים ושכולות. אין אומר קדיש בבתי כנסיות. אין לומד בבתי מדרשות. אין תורה עבודה או גמילות חסדים. אין שם יהודים, לא חיים ולא מתים. הכל עכשיו פשוט משמים.
טוב, יאמר בוש, בשמחה, אך זוהי רק ההתחלה. אל תביט אל הפליטים, כואבים מושפלים ומובטלים. אף אם יתגברו הפיגועים, ועמך נקרע שם לגזרים, אל תשים לב לדמעה, עכשיו תן לי עוד ''פעימה''. אני רוצה עוד ועוד ''שטחים'', ''נקיים'' מיהודים. וכדאי לוותר גם על ירושלים, להורדת מחיר הנפט בסנט או שניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרזיאל
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
21/08/05 14:06
|
משתתף אתך בקינתך אמר צה''ל בעוד חיליו נכנסים לישובים. ונכון לא תינוק יושב בנדנדה כי אם חייל ישראלי ובידו רובה כנגד כל צר ואויב. ומטוסים ברום מטפלים בכל מחבל ועכו''ם. ואז נודע שמעו בגויים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מכתב לרמטכ''ל מקצין מילואים
דוד,
21/08/05 12:10
|
|
 |
קראתי - הבחור סגן אלוף בחיל
ל"ת
האויר,
21/08/05 12:28
|
|
 |
28.
להקים אוהלים ע''י החווה-נגיע
ל"ת
אזרח שמאס במדינ,
קיבוץ גבע,
21/08/05 11:57
|
|
 |
תקימו עיר אוהלים נגיע לעזור
ל"ת
נמאס לנו מהמדינ,
מרכז,
21/08/05 12:23
|
|
 |
27.
אסור שישכח הפשע הזה לעולם
שלמה,
21/08/05 11:42
|
|
 |
26.
התנתקות ללא משאל עם - פשע !!!
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
21/08/05 11:40
|
|
 |
מה ההמצאה הזו לכם משאל?
איפה כתוב?למי,
ולמה זה טוב?,
21/08/05 15:51
|
מיותר וללא צורך- חוץ ממתבכיינים שאין להם מה להפסיד,ואז מבחינתם(למה מי הם )משאל. אין צורך. רב בכנסת ורב בציבור-מספיק! או אי אמון והקדמת בחירות-מי הפריע לכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם התנחלות ללא משאל עם - פשע!
ל"ת
יעל,
ירושלים,
21/08/05 12:17
|
|
 |
25.
השיור הישיר נקטע כל הזמן
נסו בבקשה לשפר,
21/08/05 11:34
|
|
 |
24.
הצגה אחרונה בדרום כולם עייפים,
ל"ת
עוברים צפונה!,
21/08/05 11:12
|
|
 |
23.
לכל השמאל:תכינו את הממחטות
ניר,
21/08/05 11:04
|
אנחנו ננצח ואתם לאט לאט תבינו את זה אתם תעלמו כי מי שלא נלחם על דעותיו לא יהיה קיים,במקום הנוער המסומם והאפאטי שלכם (יש גם חנוני מחשבים ,שכחתי) יש נוער שילחם על מראה דמותה של המדינה,נשמתכם ריקה ושחורה כתחתית האספרסו שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו יופי,תתעלו את האנרגיה
ל"ת
לדברים חיוביים,
בגבולותהמותר,
21/08/05 15:53
|
|
 |
אתה טיפש, וגרוע מכך אתה
שייקה,
21/08/05 13:00
|
גם דואג להבליט זאת. מי אתה בכלל, יא אפס?? אני שמאלני ששירת בקרבי 10 שנים ומתוכם הגנתי על התנחלויות בשעה שאתה ישבת במרכז הארץ וליהגת באינטרנט. לכם, הימנים ''עם הראש בקיר'' יש כמה מאפיינים פאטתיים: 1) לא היום בשטחים מעולם, לא ישבו במחסום ולא ראו מה זה בכלל כיבוש 2) לא נכנסו למשפחה פלסטינית והשפילו את אב הביית ב4 בבוקר וראו את הילדים מחרבנים במכנסיים מרוב פחד - שינאה בלידתה 3) לא סיימתם כיתה י' ויש לכם ראיה מערכתית של חתול מת 4) הממשלה ש ל כ ם (ליכוד,לא?) - מסיגה אותנו מרצועת עזה ולא השמאל, אבל השמאל אשם 5) ''הכל באשמת אוסלו'' 6) הממשלה שאתם בחרתם (!!!) דירדרה עוד חצי מליון איש מתחת לקו העוני
אתה פשוט אדיוט. הלוואי שיהיו פחות ממך. כי אני ושכמותי בונים ומחזיקים אותכם בחיים. אפס, כבר אמרתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שייקה אתה חסר משמעות
ניר,
21/08/05 13:27
|
כל כך הרבה שטויות באדם אחד ..לפי דעתי אתה מובטל בכלל. אני קרבי ממך,משכיל ממך ,נאור ממך,ולדעתי אתה או מובטל או אימפוטנט או משהו כזה יש את כל הסימנים של מצוקה . לך לטיפול חמוד , כל שקל שווה את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא זה ולא זה
שייקה,
21/08/05 13:35
|
משלם 12 אלף שקל מיסים בחודש (ואם אתה יכול לעשות חשבון - תבין גם את הברוטו, שממנו מפריסים להתנחבלויות)
אני בעל תואר שלישי
יש לי משפחה וילדים
ואני בז לך ולשכמותך. תקשיב לי טוב, ותעצור רגע לפני שאתה יורה מהמותן - שנאת האחים שלך תוביל לאבדון שלי ושלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12000 מיסים ? ירקן הא ..
ניר,
21/08/05 14:01
|
|
 |
תזכיר לי היכן ישבו נערים על
דרומי,
21/08/05 12:38
|
תזכיר לי היכן ישבו נערים על הדשא ונתנו בראש .עד שהמיתיישבים נישבר להם והם אלו שהפסיקו אותם!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנוער המסומם (מרבנים) שייך
ל"ת
ברובו לכם,
עדר עוור,
21/08/05 12:21
|
|
 |
fifty pct of kids are datim
Shmuel,
EretzIsrael,
21/08/05 11:56
|
Fifty percent of of all Jewish children in Israel today are enrolled in either the haredi or dati-leumi school system. For the Left the family is only one of several acceptable lifestyles. Soon the Left will be defeated at what they think they are best at - the democratic system. Then they can all go and build their progressaive lesbo-homo multicultural atheistic New Israel in Uganda if they want.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
gay Israel?
gay,
21/08/05 12:25
|
The only country to be built in Uganda is a country with one big prison for STUPID ugly people like you!
Gay rights are HUMAN rights first of all, if you violate such rights - you should be placed ina aprison!! Together with the METNAHLEEM and their CRAZY leaders!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה וכל החברים הבורים שלך
ענר,
תל אביב,
21/08/05 11:50
|
לא מבינים שאנחנו נחושים להלחם על אמונתנו לא פחות ממכם. אתה יכול להמשיך לברבר על אספרסו ומסיבות סמים כמו אלי ישי או כמו ישראל אלדד. זאת בורות של טפשים שמעולם לא קראו ספר שאינו עוסק ביהדות. העובדות הן שהרצון לחיות בצדק במדינה חילונית דמוקרטית ושפויה הוא כל כך חזק ואמוני אצלנו שנילחם עליו עד שננצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חה חה חה חה
ל"ת
יהודי,
21/08/05 12:24
|
|
 |
ביום ה' ראינו מי הנוער המסומם
האמיתי,
21/08/05 11:35
|
רק אויבינו פגעו כמו נוער הגבעות בחיילי צה''ל ושוטריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה תכין את המסמכים
שמאלני,
21/08/05 11:23
|
כי לאנשים כמוך אין מקום במדינה דמוקרטית!
תכין את המסמכים כי בקרוב אתה עף מפה כמו טיל, אולי מדינה באפריקה תרצה לקלוט אותך ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובות לכל אחד :
ניר,
21/08/05 12:38
|
Shmuel - מצטער זו מדינה של יהודים שגרים פה לא שלך. ענר- על כל ספר שקראת קראתי פי 5 וזה בטוח ואף אחד לא ספר על יהדות,אתה לא תלחם ולא כלום אתה פתטי. האמיתי- זו זכות לפגוע בחיילי צה''ל כאשר הם שוכחים מה תפקידם. שמאלני- אתה סתם טיפש אז סליחה שלא אתייחס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין דבר חזק מחילוניות!
uu,
21/08/05 17:59
|
צאו מהמטריקס.... נסו להיות אדונים לעצמכם ולהחליט לעצמכם, שתנסו פעם אחת לא תוכלו להפסיק...
מסכנים... תינוקות שנשבו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
לא נשכח את צלחות המרק של
ל"ת
הילדים,
21/08/05 11:00
|
|
 |
21.
הפושעים האמיתיים: אפי פיין...
ענר,
תל אביב,
21/08/05 10:56
|
בני אלון, בנצי ליברמן, ישראל אלדד, פנחס ולרשטיין, רבנים מרבנים שונים ועוד. מפליא אותי שהתקשורת אינה עוסקת כמעט בכלל באחריותם של ''מנהיגי יש''ע'' לצרות של צאן מרעיתם. חברים כמו אפי פיין, ישראל אלדד, בנצי ליברמן ופנחס ולרשטיין מכניסים קבוצות שלמות לטראנס, מעודדים אותן להתכחש למציאות ולחוק ומציעים במקום זה ציפיה לניסים. האחריות חייבה דיבור דבר אמת. המתנחלים היו צריכים להיות מעודדים על ידי מנהיגיהם למצוא לעצמם סידור ליום שאחרי. כשאפי פיין עוזב את נצר חזני ''ישובו החדש'' הוא חוזר לבית מטופח, למשכורת חבר הכנסת ולפנסיה הצבאית. ישראל אלדד גם לא צריך לדאוג לפרנסתו ופרנסת ביתו. זה לא מונע מאפי פיין לתבוע לעצמו זכות קניין על הסבל של המתיישבים. איזו צביעות חסרת אחריות! לאן הולכים יתר חברי הישוב אותם הוא עודד להיאחז באדמה במקום למצוא בית ועבודה? האם הם באמת ציפו לנס שמיימי שיבוא ויושיע אותו לפתע? אם כן, הם זקוקים לאשפוז. אם לא, עליהם להיות מוקעים מעם ומודחים ממעמדם כשליחי ציבור. קל מאד לצווח צווחות אימה על פליטים חדשים ועל גירוש וליבב סקול רם מול כל מצלמה. קשה בהרבה להפשיל שרוולים ולעזור למשפחות קודם כל לחיות בכבוד. במובן זה אין הבדל בין מנהיגי יש''ע למנהיגים המושחתים של הרשות הפלשתינאית. שום הבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רבנים שהביאו לרצח חופשיים..
ww,
21/08/05 18:00
|
מה הטעם לרדוף מסיתים כאשר הרב ששלח במו ידיו את יגאל אמיר לו בילה ולו יום אחד בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
כמעט ושכחתי... תנו לצה''ל לנצח.
cyrano,
ארץ העריק,
21/08/05 10:54
|
ואל תשכחו שיזיל כמה דמעות תוך כדי הניצחון המוחץ.. לעולם לא נשכח את צה''לנו הנהדר....ושלא ישכחו להתחשבן עם כמה ילדים שזרקו על כמה מהם מדלל צבע... צה''ל לא יתן שגאוות היחידה שלו תפגע... הנערים האילו שהיום זורקים מדלל צבע, עלולים מחר לזרוק גם קרטופלך... 2 הדנים הגיבורים שלנו, החלוץ וההראלי, ילמדו אותם כבר מאיפה משתין הדג... צה''לנו - גיבורנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
איזה צבא רובוטים נהדר יש לנו
cyrano,
ארץ העריק,
21/08/05 10:48
|
הם גם יודעים לבכות כאשר אומרים להם... בטח... כמה עולות להם כמה דמעות ?...אילו לעומת עקירת משפחות שלמות מביתם... הילדים והנשים המסכנות האילו שוים כמה דמעות, אבל העיקר המשימה תמשך, והגיבוריפ יחזרו עטורי ניצחון לבתיהם... שם תחכה להם אמא ותגיד להם כמנ היו נהדרים... כמובן , גפ המתשקורת תרעיף עליהם שבחים לרוב, איזה גבורה הם הוכיחו כאשר באו 4 חיילים גיבורים מכל צד על איזה ילד בן 12-14 , הקיפו אותו בידיהם החסונות , ולא נתנו לו צ'אנס להתנגד... ואללה , האוייבים האילו בנפש הכתומים, שהפגיזו מהבוקר עד ערב את ישובינו בשדרות, וטבחו כמיטב יכולתם במתיישבים ( מה, רגע , אבל זה לא אותם שמפנים ?.. ).. אנחנו כבר נראה להם... כי אין כמו צה''ל שמגן על ביתנו מהאוייב הבא להשמידנו... צה''ל הגיבורים.. והרווטריקים...כל הכבוד לצה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שנגד ההתנתקות סרב
אריק,
21/08/05 13:17
|
משמע שאולי החיילים היו בעד ההתנתקות? הם לא רובוטים. הם בעד ההתנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אצבע מאשימה לרבנים מוליכי שולל
ש.לוין,
21/08/05 10:28
|
אנו חיים במדינה דמוקרטית. מדינת חוק. המראות של גוש קטיף היו קשים מנשוא.החלטות של כנסת ישראל חייבים לקיים. שכן, זו החלטה דמוקרטית לגיטימית המשקפת את רוב הציבור. אבל ....יש בציבור הדתי אנשים מסוכנים מאוד לדמוקרטיה בכלל ולדמוקרטיה הישראלית בפרט. ואלה הם הרבנים למינהם שרלטנים החושבים את עצמם לפחות לאלוהים הכל יכול ומלעיטים על צאן מרעיתם תקוות שווא, נכון שהאמונה מחזקת השאלה את מה היא מחזקת ומה עשים עם החיזוקים האלה. והנה ראינו במו עיננו את האנשים האומללים האלה מגוש קטיף שהפכו כלי שרת בידי הרבנים למינהם שחיזקו אותם באמונה שלמה שהפינוי לא יתקיים ויבוא נס. זה הזכיר לי את הסיקריקים מתקופת הבית השני. ואוי היה לאנשים האומללים ההם אם המרו את פי הסיקריקים דמם בראשם. כאז כן היום הם ממשיכים להטיף לאנשים בכל מיני צורות ודרכים ומשתלטים על ליבותיהם ונפשותיהם עד כי טחנו אותם עד דק. קשה מאוד היה לראות את המתנחלים שהיו מהופנטים ומילמלו כל הזמן דברי תפילה ותחינה לקדוש ברוך הוא במצוות הרבנים , קשה היה לראות את ההתנתקות שלהם מהמציאות . הם היו על פלנטה אחרת. הם חיו ברגעים ההם במין חזיון אפוקליפטי משיחי שהנה זה עומד לקרות. ההרס הנפשי שלהם הוא גדול מנשוא. ואילו אלה שלא שעו לרבנים האלה והתפקחו מבעוד מועד רווח להם ולו במעט כשלא עברו את הסיוט הזה של חייהם. ואילו הרבנים של יש''ע שעמדו שם מנגד ברגע ההתפנות עטויים במעיל אדום עליו כתוב רב, והשקיפו על ההמון המשולהב והמתמוטט וסימנו להם כל מיני סימנים בידיים כאילו או טו טו הנס עומד להתחולל, והם אף על פי שהתמהמהה הם מאמינים בכל ליבם שזה עוד יתקיים. כשהובלתי קבוצת בני נוער במחנה מיידנק נכנסנו לתוך הקרמטוריום. שם ליד המשרפות עמדו בני נוער דתיים עם רבם והם שרו בקולי קולות ליד הקרמטוריום את השיר על המשיח..., ואף על פי שהתמהמהה וכו..., הקונוטציה הזו של השירה הזו ליד הקרמטוריום שבו נשרפו גופותיהם של 200000 יהודים במיידנק והאמונה העיוורת הזו מעוררת תהיות רבות .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון לוין מה אתה מבין???
יעקב,
צפון השומרון,
21/08/05 10:56
|
בראשית דברי סליחה שאני תופס דווקא אותך קורבן אבל תגובה כמו שלך קראתי היום כמה פעמים אז זה לא אישי דדקא נגדך אלא נגד כל מי שחושב ככה. ועכשיו לעובדות ,התגובה שלך הא תגובה של אדם שלמרות שאין לו הבנה סבסיסית ביהדות כזו של ילד בן עשר ב''נעם'' הוא מרהיב עוז לחלק ציונים לגדולי הדור מעבר לכל מדובר בתגובה ילדותית תחשוב אם על כל מצוה שאדם היה עושה הוא היה מקבל גמול מידי הרי לא היה צורך להאמין מפני שאז כל אחד היה י ו ד ע האדם המאמין עושה זאת למרות שלפעמים אין גמול על מצווה ולמרות שלפעמים הרשעים מנצחים מפני שהוא מאמין שלטווח רחוק או במקרים מבסוימים רחוק מאוד הדרך שלו תשתלם ובענק! אגב מדוע לא תטען שאחרי שאתה אוכל חזיר לא קורה לך כלום זוהי הוכחה לצדקת האפיקורסיות? {הרי לא קיבלת עוש מידי} הרי זה בדיוק מה שטענת עכשיו רק במילים אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
***אין אלוהים - תפנימו כבר!***
יודע כל,
21/08/05 10:53
|
איפה כל הדתיים שנשבעו שיבוא נס שיעצור את הפינוי?
איפה הרבנים שהבטיחו זאת ועכשיו נאלצים לאכול את השטריימל שלהם?
אין אלוהים - זו המסקנה היחידה מפינוי גוש קטיף. אין אלוהים וכל האמונה שלכם היא קובץ מנהגים מטופש שמזכיר שבטים אפריקאים נידחים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש אלוהים והוא רוצה
ל"ת
לפנות את,
השטחים,
21/08/05 12:23
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
אלוהים,
21/08/05 15:53
|
|
 |
17.
ביי ביי גוש קטיף...
רז,
21/08/05 10:23
|
בקרוב במזרח ירושליים... זוי רק ההתחלה של סוף הכיבוש בעזרת השם..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גוש קטיף-נקטף באיבו-יהי זכרו ב
אביבה,
גוש-דן,
21/08/05 18:32
|
|
 |
בעזרת השם
ccpp,
ת+++++++ל אב,
21/08/05 11:20
|
|
 |
16.
אסור לחזור על הטעויות הבאות:
בנצי,
כפר סבא,
21/08/05 10:19
|
1.תפקיר ללא פיקוח מספיק את חינוך ילדי יש''ע,המפדל וש''ס בידי אנשיהם,בידי רבנים, במקום בידי משרד החינוך הממלכתי.המשך הקו הנוכחי יעמיק את הבורות בקרב שכבה גדולה באוכלוסיה שלנו ותגרום לקיבוענו במקום נמוך בעולם השלישי. 2.תיישב מחדש את כול המפונים בגושי התישבות גדולים ובכך תנציח את דפוסי המחשבה וההתנהגות המשיחיים ,האנטי דמוקרטיים והכופרים בחוקי המדינה.
הממשלה צריכה להבין כי הרבנים אמורים להשיא,לגרש,לקבור,אך לא למלא כול תפקיד באכיפת חוקי המדינה.עליהם להשמע לחוקי המדינה כמו כ ו ל ם, ולהענש בכול מקרה הפוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנצי היקר
ccpp,
תל אביב,
21/08/05 11:24
|
חשבתי שאני גר במדינת היהודים ולא במקום שרוצים לרדוף רבנים! השתגעת? האם לך אין רבנים? אהרן ברק? שרון שמקדש את ההתנתקות וכולם אומרים אמן למרות השחיתות והתקציב הנורא. על כל פשעים תכסה התנתקות. זה לא דת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת
מוריה,
21/08/05 13:11
|
|
 |
אלה לא רבנים, אלה מסיתים
ל"ת
בכיינים,
ןפרזיטים,
21/08/05 12:24
|
|
 |
You mean your Sharon Plishtim
ל"ת
Alecha,
22/08/05 05:21
|
|
 |
להפקיד את החינוך בידי לימור???
ל"ת
דניאל,
אשקלון,
21/08/05 10:40
|
|
 |
בורות?
מתנחל,
תל אביב,
21/08/05 10:38
|
לידיעתך, בור שכמוך, אחוזי זכאי הבגרות בהתנחלויות האלה גבוה בהרבה מאלה שבת''א ושכנותיה.
לוואי וכל ילדי הארץ היו כאלה שבגוש קטיף.
לבי לבי על בכיים מעי מעי על דמעותיהם אחיי המגורשים, אני אתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בטח, עם כל הכסף מהם מקבלים
ל"ת
מהשמאל שבתוך,
הקו הירוק,
21/08/05 12:25
|
|
 |
אתה פשוט קשקשן
יוגב,
21/08/05 10:38
|
אולי תלך לאחד מריכוזי המגורשים בבתי המלון ברחבי הארץ ותראה במה מדובר?
ש''ס? רשתות חינוך לא ממלכתיות?
אנדקוטה קטנה: בי''ס נאות קטיף בנווה דקלים בו למדו כל אנשי הגוש שייך לרשת החינוך הממלכתית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכיפות הסרוגות ברמה גבוהה מהחי
שטויות במיץ,
21/08/05 10:29
|
אותם אנשים שמגורשים באלימות מבתיהם הם בעלי חינוך והישגים בלימודים הרגילים גבוהים מהחילוניים (בגרות ואוניברסיטה)
הם בכלל לא אנשי ש''ס
אתה סתם מדבר בלי לדעת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מסכנים אתם הולכים ישר לרחובות
הומלסים...,
21/08/05 10:17
|
ממש רחמים כיצד צבא הגירוש ליהודים זורק אנשים מהבתים כאשר הוא יודע שאין להם לאן ללכת
כל אחד דואג רק לתחת של עצמו!
מדינת חרא צבא של דגנראלים אין לב במדינה - הכל $
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
לא לשכוח את הפליטים של 48!!!!!
פלסטיני,
21/08/05 10:16
|
לאחר פינוי כל הגדה, וירושלים בתוך זה, יש להתחיל בדיונים להחזרת פליטי 48 לשטח ישראל!
ישראל גירשה פלשסינים ממולדתם וחייבת להחזירם לאותם מקומות מהם גורשו!
ויש מקום, אם מסתכלים במפת הארץ: ישראל לא יישבה את רוב האזורים מהם גורשו הפלסטינים, ועל כן יש מספיק מקום - זה לצד זה!
המדינה שתהיה לאחר מכן היא מדינה דו-לאומית אמיתית! מדינה שתהיה מקובלת על כל העולם! כולל יהודי העולם שחלקם הגדול תומכים ברעיון הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת??
ccpp,
תל אביב,
21/08/05 11:27
|
הערבים ברחו ממקומות מגוריהם על פי דחיפת מדינות ערב שקיוו לדחוף את היהודים לים. מה לעשות זה לא קרה.תהיה מדינה יהודית ולא דו לאומית או כל-אזרחיה. על אפך וחמתך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל- CCCP האיגנורנט
אורי זקהם,
פלסטין,
21/08/05 12:41
|
הפליטים ב-'48 לא ברחו, הם גורשו, בפעולות שנמשכו לתוך שנות נ- 50, תלמד היסטוריה, כנראה לקרוא אתה יודע, אבל לא הרבה יותר, לפליטים לא נתנה הממשלה לשוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You received transjordan
that's yours U,
didn't take,
22/08/05 05:20
|
|
 |
13.
ב-ynet השמאל מדבר אל עצמו
ארנון,
ת''א,
21/08/05 10:11
|
תסמין מוכר וידוע בפסיכיאטריה בו אדם מדבר אל עצמו, בעוד הצד השני מצונזר ביד ברזל, כאן הפך העיתון הנ''ל לגרורה של עיתון ''הארץ'' ותו לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראה אתר מועצת ישע
ל"ת
הימין,
שטופי מוח,
21/08/05 12:27
|
|
 |
12.
זורקים מפונים לרחוב - תתעוררו!
צבא הגירוש ליהו,
ת''א,
21/08/05 10:11
|
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3130602,00.html
איזו בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיזרקו גם אותי עם מליון וחצי
ל"ת
גיל אזולאי,
21/08/05 16:36
|
|
 |
11.
קדימה, קדימה -
אורי זקהם,
פלסטין,
21/08/05 09:40
|
לפנות את הגוש כמו כל גוש סרטני: ללא רחם. ללא רחם על מנת שלא יתחיל להתפשט שוב. בינתיים הוא בנסיגה. צריך להמשיך ואין מה לרחם על הקולוניאלים המייבבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פלסטין הא??
ccpp,
תל אביב,
21/08/05 11:33
|
לדעתי תעבור לעזה לפלסטין כלשונך, נראה כמה זמן תשרוד אם ''הכבושים''!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנוסף יש לחנך את המתנחלים האלה
פלסטיני,
21/08/05 10:44
|
לא מספיקה הנסיגה ועקירת הסרטן המתועב הזה!
עכשיו יש להתחיל בגיבוש תוכניות חינוך שיחנכו את הישראלים עד כמה מפעל ההתנחלויות הוא מסוכן ואכזרי!
לא יהיה שלום עם התנחלויות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יהיה
סמדר,
ירושלים,
21/08/05 18:28
|
|
 |
10.
סהרוריים, לא תהיה התנתקות?
אחד זוכר,
ת''א,
21/08/05 09:39
|
איפה כל החברה שאמרו שלא תהיה התנתקות? מה עובר לכם בראש עכשיו? זה לא מערער לכם את האמונה באלוהים?
גדלה הסבירות שאלוהים לא קיים ושכל ההבל שהאכילו אתכם בו שנים אינו נכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם יש אלוהים?
חיים,
דרום,
21/08/05 10:10
|
אז כנראה שברגעים אלה ממש הוא מתנקם בכל משיחי השקר שקמו בעם - הרבנים למיניהם ועושי דברם. כמו קורח ועדתו - ''ויילכו חיים שאולה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Soon enough they will
continue their,
kassems,
22/08/05 05:05
|
you then will seek your G-d out I doubt he will be there for you. You will eat your own words, beteavon..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה לא בחגיגות הגאוה פרוטי
ל"ת
פייגלה פרוטי,
21/08/05 10:07
|
|
 |
איש בער לא ידע
דוד,
הר ציון,
21/08/05 10:03
|
מה גדלו מעשיך ה' מאד עמקו מחשבתך. איש בער לא ידע וכסיל לא יבין זאת. בפרח רשעים כמו עשב ויציצו כל פעלי און להשמדם עדי עד.
תחגו היום הדין מתקרב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כלומר אלוהים רוצה שיהיה גירוש?
הפרשן,
21/08/05 10:57
|
לפי דבריך אין אנו יכולים לשפוט את האלוהים על מעשיו. מכיוון שההתנתקות היא עובדה מוגמרת, מפתיע שהאלוהים לא עשה כלום כדי למנוע זאת.
יכולות להיות רק 2 סיבות לכך: או שאלוהים מעוניין שנצא מעזה ומהשטחים, ונחייה בשלום בתחומי הקו הירוק, או שבכלל אין אלוהים, ואז כל השטויות שנאמרו עליו פשוט לא רלוונטיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
When the kassems will keep on
raining after,
your beloved,
22/08/05 05:08
|
hitnatkut, we shall talk big guy. I can't wait to hear your stupid philosophy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוד, אף אחד לא מבין את אלוהים
אחד שזוכר,
ת''א,
21/08/05 10:38
|
אז מה פתאום אתם החלטתם שאתם יודעים יותר טוב מאחרים מה הוא רוצה לעשות עם עזה?
מאחר ולשיטתך אלוהים נתן לפינוי לקרות ללא בעיות מיוחדות אזי ברור כי המאבק שלכם למנוע הפינוי נועד מראש לכישלון ולא השפיע לא על המפנים ולא על האלוהים שהסכים לכך.
כשיוחלט על פינוי ישובים נוספים בשטחים אל תחליטו מראש כי אלוהים נגד הפינוי ולא יתן לזה לקרות, אחרת אתם תטעו שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך חשבו המצרים
דוד,
הר ציון,
21/08/05 12:23
|
לפני עשר המכות....
היינו צודקים להתנגד להגירוש אף על פי שלא היה בידינו לבטל אותו. לאלה שהשתתפו עם איובינו לא יכולים למחוק האשמות רק בגלל שהצליחתם בפשע שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרתם שאלוהים לא יתן לזה לקרות
אחד שזוכר,
ת''א,
21/08/05 14:37
|
וטעיתם. מאיפה הבטחון שעדיין הייתם צריכים להתנגד?
למה אתה אומר בבטחון כי מדובר בפשע? כי ככה אתה חושב שאלוהים מתייחס לפינוי? הרי יש רבנים ואנשים דתיים שלא ראו בזה פשע. אין סיכוי שאתה טועה ואחרים צודקים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Im Hashem lo yishmor ir SHAV
SHAKAD SHOMER,
22/08/05 05:02
|
What will you do the day after, when they will blast you into oblivion in Tel Aviv. Will anyone ask where is your G-d.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
כל הכבוד לצבא הגרוש
ל"ת
עומרי,
21/08/05 09:32
|
|
 |
8.
הסבה ראויה לשבח
רונן,
ר''ג,
21/08/05 09:31
|
בשמאל מבוצע cover להימנון התיקווה המילים ''ארץ מיון'' הוצאו ובמקומן ''אללה אכבר'' וכך הולכת מר''צ להחירות עם הג'ינל החדש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אריאל שרון - מחריב חבלי מולדת
ל"ת
צבי,
21/08/05 09:28
|
|
 |
מוכר לארה:ב נדל''נ מפונה
מחריב?!,
21/08/05 10:09
|
השמן מקוה לדפוק 2.2 מילארד $ מארה\''ב ויקח % וכמו כן בטח יקבל עוד מהצד משיחים סעודים
ככה שייצאו עמרי וגלעד בערך עם 100 מליון $ בעמותה.
אני שואל אתכם - בשביל סכום כזה לא שווה להזיז כמה יהודים ממקום למקום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
המוצא האולטימטיבי - ירידה
עופרי,
פ''ת,
21/08/05 09:28
|
השמאל ושרון להרס מדינת ישראל, הפסיקו להיות בשר תותחים באינטיפדה הבאה !!! אין עתיד לכם ולדור הבא בישראל - עובדה.
הגירה חוקית לקנדה, אוסטרליה וניו-זילנד. www.relaxgo.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוזר שהמערכת מאפשרת...
איש טוב,
ישראל השפויה,
21/08/05 17:36
|
לכותב לפרסם את האתר שלו שוב ושוב. זה כאילו שאני אכתוב, הפתרון לנסיגה - מכונית , כנסו לאתר המכוניות www.xxx.yyy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מגורשים מהמלון +ביזת רכושם
עופרי,
פ''ת,
21/08/05 09:26
|
שכירי החרב של חלוץ עטים על רכוש המפונים, בד בבד עם גרוש המתנחלים מהמלונות עפ''י דיווח ynet
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אריאל שרון חזור לביתך
אחיטוב,
21/08/05 09:25
|
אריאל שרון אתה עודיין יכול להפסיק עם זה ארצות הברית רוצים לעשות התנתקות 2 כך שהם נגדנו כך שעזוב אותך מזה זהו זה עכשיו תפסיק זאת אחרת אח''כ כשירצו להאשים משהו יאשימו אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
מסתננים חוקיים!!!
מסתנן חוקי,
רמת הגולן,
21/08/05 09:20
|
לידיעת הכתב: כל האורחים מרמת הגולן אושרו ע''י השלטונות, ושוהים שם בצורה חוקית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אז אל תפנו את שא-נור - לטובת
ל"ת
עם ישראל כולו,
21/08/05 09:17
|
|
 |
1.
מתעללים במפונים
שלומי,
אבנ''ץ,
21/08/05 09:08
|
מכל הכמות של הכתבים אין אחד שמעלה את הסוגיה של ההתעללות במפונים??? תושבים מועברים הבוקר שוב בין בתי המלון!!! אסור לתושבים לגשת למכולות עם הציוד האישי שלהם. גובים מהתושבים כסף על אחזקת המכולות העולה על עלות המכולה. ועוד!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו להם חודשים להתפנות
אורי,
21/08/05 09:25
|
מי שנזכר אחרי הרגע האחרון, וגם עובר על החוק בהזדמנות, נושא בתוצאות- ומי ישמע הם ממש עוברים עינויים. אם רצו להמנע מכך היו צריכים להתפנות בשלווה בחודשים שקדמו לתאריך האחרון להתפנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי,היו צריכים?לצאת מביתם?!
ל"ת
בתופים?ובמכולות,
סיבת התעללות,
21/08/05 15:45
|
|
 |
כן! המדינה החליטה כך באופן דמו
אורי,
21/08/05 17:11
|
|
 |
Theft by force is against
international,
rules,
22/08/05 04:56
|
To remove people from their homes and living for over 37 years is high crimes against humanity
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורי,ההחלטה חוקית.ובלתי מוסרית
ל"ת
רוב61עלול לקבוע,
עכו,יפו,כותל,
21/08/05 18:11
|
|
 |
גם מי שחתם לפני חודשים באותו
מצב שערורייתי,
21/08/05 12:28
|
|
 |
הבנת הנקרא, יכלו לעזוב לא לחתו
אורי,
21/08/05 17:12
|
לחתום! מי שעזב לפני מספר חודשים לא גר עכשיו במלון. ואל תספר לי שהם לא גרים בוילה, זה ממש לא מעניין אותי. הוילה שלהם בעזה לא שווה לתחת, אף אחד לא היה שם עליה שקל, שלא לדבר על כך שהם קנו אותה בזול מלכתחילה. אנשים צריכים לחיות ברמת חיים אותה הם מסוגלים לממן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפנה
ccpp,
תל אביב,
21/08/05 11:36
|
אתה בשלווה מהבית שלך. אין לך בית? אתה בן אדם או כלב משוטט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך לא קשורה לתגובה שלי
אורי,
21/08/05 17:16
|
1. לא אתפנה מביתי, כיוון שממשלת ישראל וכנסת ישראל לא החליטו שאני צריך להתפנות מביתי. 2. לגבי השלווה הכוונה היא בהשוואה לפינוי של אלו שעברו על החוק ולא התפנו לפני התאריך הסופי כפי שנדרשו. כמובן שלעזוב בית שחיית בו שנים, ובמיוחד למתנחלים שמרגישים שהחיים שלהם שם הם ציונות וכו'- זה לא קל. אבל ללא קשר צריך לציית לחוק. 3. בפעם האחרונה שבדקתי, אני בן אדם, למרות שאני משוטט מדי פעם להנאתי בשבילי ארץ ישראל (בתוך גבולות 67, אין לי חשק לאבד את חיי לשווא).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
What do you call when your
life will be,
blown to,
22/08/05 04:58
|
|
 |
מאוד בטוח
גיא,
גבולות 67,
21/08/05 19:03
|
|
 |
The new Gaza
Sharon,
New York,
21/08/05 18:57
|
the pullout could be complete by Monday or Tuesday.
הגב לתגובה זו
|
|