 |
151.
שרון - אני אתך
ל"ת
יהודית בת אריה,
ירושלים,
22/08/05 15:15
|
|
 |
150.
פניה לרוה''מ
ישראל קניג,
נצרת עילית,
22/08/05 11:59
|
חברי כנסת מעל במת הכנסת, אישי ציבור מרבדים שונים, אנשי מדע ועיתונאים בכתב ובע''פ מאשימים אותך גלויות כי החלטתך לפינוי גוש קטיף התקבלה לאחר שנראה לך כי עומדת להיות מוגשת נגדך אישית תביעה פלילית וכדי להסית את דעת הקהל ומוסדות המשפט. קיבלת החלטה גורלית אשר תרעיד את אמות הסיפין של הציבור בישראל, דבר שיסייע בידך לחמוק מאימת הדין. מחובתך להשיב לטיעונים אלה, לא ע''י השמצה של הדוברים אלא אך ורק ע''י הוכחה בבית משפט. ולכן עילך להגיש תביעת דיבה נגד כל ''המלעיזים עליך'' אם לא תעשה זאת הציבור ידע היכן האמת. ישראל קניג , נצרת עילית (ירושלים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
שרון - אין לך בושה!!
זאב,
22/08/05 10:58
|
|
 |
148.
לימין אין מנהיג ראוי,קחו את טי
שלום ניר מוזס,
סילבן מר''ג,
22/08/05 10:16
|
בי ! ולא את ביבי ! ביבי יחזיר את יו''ש בלי סנטימנטים וטיבי ישמור על שלמות הארץ !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
ביבי טוב למתישבים?עוד תוכלו חר
ל"ת
דוד,
22/08/05 10:10
|
|
 |
146.
היום מישהו במוסאי אמר שרון גבר
דוד,
22/08/05 06:21
|
ראינו ערבי מהמוסאי בחדשות. המואסי שנמצא ליד שירת הים: הוא אמר שרון גבר גבר. תראו איך הפלשתנאים סופר מרוצים משרון. הם גאים בך שרון !! העם הפלשתנאי מצביע שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
ממש כמו דקטטור, סותם פיות
איציק,
אשדוד,
22/08/05 06:19
|
שימו לב הוא לא מסוגל לספוג ביקורת. האיש אחוז בטרוף. הוא עוד אומר שהאוהלים זה אקט פוליטי. גם הגירוש זה אקט פוליטי מר שרון תפסיק להיות צבוע ולחשוב שאתה מלך ישראל. כל מי שמשמיע קצת ביקורת נגדו שרון ישר קופץ ואומר שהדברים חמורים. אסור להגיד מילה אחת נגדו כמו במשטרים אפלים. כולם רועדים מפחד בישיבת הממשלה. נא לא לצנזר דעותי כי מני מזוז אמר שאפשר להגיד שרון דקטטור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
תגידו.... על איזה סמ הוא ?
ל"ת
עלה ירוק,
22/08/05 00:40
|
|
 |
143.
שרון שקרן וראשי יש''ע טפשים
פסיכיאטר,
22/08/05 00:38
|
|
 |
142.
הרבנים המתעים והמתעתעים אשמים
ש.לוין,
21/08/05 22:40
|
זה לא רק מועצת יש''ע אלה הם הרבנים אשר גרמו לאנשים להגיע עד עילפון חושים באמונה, שלא תהיה כל הנתקות .באילוזיה הזו חיו המתנחלים עד רגע הפינוי וכשזה קרה, חרב עליהם עולמם באחת. האמונה העיוורת התנפצה לרסיסים והותירה בהם משקע מר , משקע איום ונורא , של חידלון של רפיון, של אפסיות. הם נעזבו לנפשם .הרבנים, נעלמו כאילו בלעה אותם האדמה. וברגע האמת הזה,,,., אנשים התחילו לכפור בעיקר , האמונה התחילה להתרופף, הם מתחילים לשאול שאלות נוקבות, וככל שעובר הזמן, ההתפרצות וההתפוצצות הדתית שלהם תגיע לנקודה שבה יצטרכו האנשים האלה לבחור או בדרך הישנה או בדרך חדשה. אנו נהיה עדים לתופעות קשות וחמורות בכל מה שקשור לאמונה הבלתי מתפשרת ברבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
מדהים עד כמה האיש חי בהדחקה
אנטי פאשיסט,
ארץ הנגב,
21/08/05 22:07
|
מים ליום,הולך ומתעורר החשד ששפיות דעתו של האדם הזה -מוטלת ספק. אין כמעט הסבר אחר מניח את הדעת למעשי הטירוף שהוא מבצע ודברי הבלע אותם הוא משמיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
אמרו שאמו היתה גויה, זה כנראה
לא ייתכן שהוא,
יהודי!,
21/08/05 21:20
|
נכון.
אבל לי יש תיאוריה כבר שנים רבות - שהוחדרו לכאן חפרפרות לפני שנים רבות, שכירסמו במשך שנים, ואז עלו על פני הקרקע לגמור את העבודה.
אין ספק קל שבקלים שפרס הוא כזה. הוא שגרם לי לפתח את התיאוריה הזו. כבר לפני ששים שנה ויותר, אמרו עליו אנשי מחנהו את הדברים הגרועים ביותר. במיוחד בולט הסיפור על פתיחת דלת ביתו, בימים שהמדינה שבדרך היתה בחיתוליה, כשהוא לובש חלוק משי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו בעבר פה גוים נאמנים למדינה
boris d,
חיפה,
21/08/05 23:00
|
לא פחות מיהודים. שרון נראה מסוכן למדינה, כי גם שאין הגיון לדבריו. הוא משחק באכזריות עם גורלם של המון יהודים טובים. צריך להדיח אותו לכבסים שלו, בדחיפות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
בני אלון, אלדר, ליברמן, שרנסקי
boris d,
חיפה,
21/08/05 20:38
|
צריך מזמן להגיש משפט בעילה רלוונטי ולא הצהרות סרק או בקשות חסרות נימוק משפטי .
בשעה סבל של המון אנשים ודם נשפך, למה אותם מסתתרים ולא עושים דבר כדי להפסיק התעללות שווא בציבור שומרי חוק? למן דחיית שרון מראשות שלטון והפסקת התעללות באנשים חפים מפשע ובהתאם להבטחות פוליטיות שלכם לציבור שלכם, -חייבים להגיש בג''ץ נגד ראש הממשלה שלאחר שנבחר לתפקידו. הפר את חוק נאמנות לציבור שבחר בו לתפקיד ראש הממשלה. הוא נבחר בגלל שהטעיה בכך שהבטיח לפעול לפי תוכנית בחירות מפלגת ליכוד, שהוא יושב ראש של מפלגה ליכוד.
לאחר שנבחר בהכרזות לאומניות אלטרנטיביות לתוכניות מפלגות כמו עבודה, לאחר שנבחר ובניגוד להבטחות שנתן לציבור ועכב כך ציפיות של ציבור שבחר בו, לאחר בחירתו, מר שרון שינה במפתיע אוריינטציה פוליטית כך קו נוהל פוליטי חדש מנוגד להבטחות שלו והוא יותר קיצוני אשר מדיניות מפלגות שהפסידו בבחירות.
בגלל מנהל לא מצופה ומנוגד להבטחות ניתנות בבחירות לציבור (בגלל הטעיה גסה של ציבור בוחרים) את המנהל חברתי ומדיני הפח למנוגד לרצונו של רוב העם וכך שלטון נהפך לשלטונו של מיעוט.
דבר כזה ארעה אך ורק בגלל הטעית ציבור בוחרים, הפרת הבטחה שנתנה לציבור והפרת נאמנות לבוחרים שמרגישים מרומים על ידי ראש הממשלה רק בגלל שהבטיח לנהל מדינה לפי תוכנית מקובל על ציבור. וכך הסיג תפקיד רגיש ביותר במדינה תוך הטעית ציבור.
ואנחנו מבקשים לפסול בחירתו של מר אריאל שרון לרשות ממשלה. כי נהלים מדיניים שהוא קובע מנוגדים לרצונו של רוב ציבור. מדיניותו מלווה בסבל ציבור שנזרק בכח מתיהם נותק מחברה רגילה שמרגיש נבגד על ידי שלטון, על ידי עומד בראשו שהוא הגורם היקרי לסבל שווא של המון אנשים.
על כן עתירה ניגשת על יסוד הפרת חוק נאמנות. בגלל פגיעה חמורה בעקרונות דמוקרטיה על הפרת הבטחה לציבור. על לקחת דבר (הסגת ראשות שלטון) במרמה.
מתבקשת בית המשפט גבוה לצדק להוציא צו על תנאי שיפסול התנהגות ונוהל מנוגד באופן חמור לעקרונות דמוקרטיה ופסילת בחירת ראש הממשלה בגלל הטעית ציבור בוחרים וניהול מדיניות של מיעוט וגרמת סבל מותר לאזרחים שומרי חוק.
על כן מתבקשת צו על תנאי על הקדמת הבחירות לכנסת וראשות ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
תודה לשרון
ערפאת ויאסין,
עם הרבה הל,
21/08/05 20:22
|
שרון, אנחנו אוהבים אותך. כול מה שהתפללנו וביקשנו-קיבלנו ממך. אנחנו מתפללים אלחמדו לאללה שיאריך את ימיך. רצינו לסלק את היהודים - ועשית זאת. רצינו לפלג את העם המגעיל הזה- ועשית זאת. כל מה שנשאר לעשות הוא להוציא את כל אליהוד מהמקומות שלנו, ומאלקודס. אנחנו בטוחים שאפשר לסמוך עליך בנדון. להתראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
אני קורא שוב ושוב את דברי
פרעה,
21/08/05 19:56
|
שרון ומקבל את התחושה שהדברים נאמרים על ידי איזה רודן מיבשת אפריקה או מאמריקה הלטינת, אבל לצערי הרב,אני חולם. הדברים נאמרים על ידי רודן ישראלי בארץ ישראל..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
הגרשת וגם קשקשתה
ל"ת
בצל-אל,
מהגוש,
21/08/05 19:44
|
|
 |
135.
שרון זו פרויקציה=השלכה
יבין,
21/08/05 19:32
|
אתה משליך מעשיך על אחרים כדי להרחיק ממך את האש אבל העם הזה לא טיפש ודורש בחירות עכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנין אתה יודע מה דורש העם?
אָאַם,
מדן ועד אילת,
21/08/05 19:44
|
האם לקית מר יבין בפלוראליס מאיסטטיס (דיבור בלשון רבים) כשאתה מרשה לעצמך לדרוש בחירות עכשיו בשם העם, או שזו שוב התחזות לרבים של ימני בודד המתוסכל עקב התנפצות שגיונותיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
שרון עשה צדק עם עמך שהצביע ליכ
קשה לי,
21/08/05 19:04
|
|
 |
133.
מה צופן העתיד
יהודי,
תחום המושב,
21/08/05 18:33
|
כששאלו את רבין מה יהיה אם הרשות הפלשתינית לא תכבד את הסכמי אוסלו, הוא ענה בנאיביות אופיינית: נקום ונכבוש מחדש את יהודה, שומרון ועזה. הימין ופורשי השמאל שהתפקחו בינתיים מן האשליה, מבינים שכל הסכם עם הערבים הוא בלתי הפיך. אם הם לא יכבדו את ההסכם, (מתי הם כבדו הסכמים?) אז אנחנו אכלנו אותה. אלא שאז יהיה המצב הביטחוני והפוליטי הרבה יותר חמור. הקמת ישות פלשתינית גרמה לבידוד ישראל בעולם הרבה יותר ממה שהיה לפני כן. גם המצב הביטחוני האישי החמיר בהרבה לעומת מה שהיה לפני אוסלו. עכשיו כשתקום מדינה פלשתינית (אני עדיין מקווה שלא) יחמיר המצב כפל כפליים. רק נתאר לעצמנו, למשל, מה מחכה לנו באו''ם כאשר כל הצעה לסדר היום של פלשתין תזכה באופו אוטומטי לתמיכת כל המדינות המוסלמיות ואירופה ואנו נהיה קול קורא במדבר. התקציב האמריקאי שניתן לישראל יחולק בשווה בין ישראל לפלשתין וארצות הברית שאוהבת רק WINNERS אולי תעדיף אותם על פנינו. פלשתין תצורף לשוק המשותף ולנאט''ו וישראל תישאר בחוץ. פלשתין תפסיק להיות מפורזת מנשק תוך זמן קצר. ואז כל אזור השפלה יהיה נתון לחסדיהם של מרגמות אל-קאסם. התעמולה הערבית בדבר זכות השיבה רק תלך ותתגבר, האיומים ילכו ויתגברו עד שהם ירגישו שישראל נחלשה ואז שוב נצטרך לעמוד בתנאים גרועים ביותר בפני אופנסיבה כללית של הערבים. מי יודע אם כוחנו יעמוד לנו.
והסמאלנים והאוסלאים , יטענו שאנו אשמים בזה שלא וויתרנו מספיק.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, אבל לא היה עוזר להישאר.
ל"ת
פירורים,
ת''א,
21/08/05 19:25
|
|
 |
132.
Anti-Disengagement Failed
Crumbs,
TA,
21/08/05 18:23
|
What's interesting to note is that the numbers of pro and anti disengagement have basically remained the same. The anti-dissengagement front has failed in its massive effort to convince the larger marjority of Israelies to accept its cause
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You know why ?
Loaf,
Bakery,
21/08/05 20:17
|
It is not because people oppose the correctness and justice of the settlers.
It is because people of 2005 Israel are selfish, indiferent defeatists and wishy-washy. They do not care for brothers and neibours. They don't give a damn about anything and they will always find ways to justify any malady that does not touch their own skin.
These people, I am afraid you are one of them, need a major shakeup.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So you agree that it failed!
ל"ת
Crumbs,
TA,
21/08/05 20:28
|
|
 |
131.
שרון באמת חושב שהעם מטומטם?
ל"ת
אבי,
חלמיש,
21/08/05 18:05
|
|
 |
כנראה הוא צודק בדורנו
Avi Ecuador,
21/08/05 18:59
|
|
 |
130.
sharon
shai italy,
milano,
21/08/05 18:04
|
|
 |
כן, ערפאת העלה אותו לשלטון
Avi Ecuador,
21/08/05 19:05
|
תמיד הייתי בעד שרותיו של ערפאת, באמת הוא חסר היום ותמיד אמרתי שהוא יעיל. פעם היו מעצורים לשרון היום יש לו מי שלוחץ על דוושת הגז בפראות. פרס האסטרונאוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
שרון=שיא הרשע והפשע
ל"ת
גיא ת''א,
21/08/05 17:40
|
|
 |
128.
חצוף אמיתי השרון הזה!!!
אריה,
21/08/05 17:39
|
שתוק יה אבו עומרי, בעוד דמעות הפינוי מבעבעות ורותחות, אתה מתעסק בפוליטיקה נמוכה. במקום להתעסק עם שחיתויות בנך יקירך, אתה תוקף בעזות מצח אנשים טובים שבחרו בך כי האמינו במה שאתה שיקרת להם בבחירות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
הסבל שהמושחת גרם להם לא יתואר
ל"ת
מיכל,
21/08/05 17:32
|
|
 |
126.
מה שהשמאל לא חשבו לעשות
מישהו,
21/08/05 17:30
|
|
 |
מה שהמוסלמים
Avi Ecuador,
21/08/05 17:38
|
חלמו לעשות השמאל ו''ומנהיגי'' עם-הארץ יצליחו לעשות. למזלנו לא סמכו על השמאל, אני מקווה שיתמידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את עגל הזהב
ל"ת
Gabi Tembelor,
22/08/05 07:14
|
|
 |
125.
שרון=ראש ממשלת השמאל
ל"ת
מישהי,
21/08/05 17:30
|
|
 |
124.
הוא פשוט מבחיל ומעורר סלידה
מיכל,
21/08/05 17:29
|
|
 |
123.
המסר ממשלא אם ראש מושחת
ל"ת
בושבנדו,
בישראל,
21/08/05 17:06
|
|
 |
122.
שרון - שמור על עצמך!!
ישראלי,
21/08/05 16:54
|
הצבעתי בשבילך בבחירות האחרונות. אתה עשית עם הקול שלי בדיוק מה שרציתי. אותי לא הונית.
אני קורא כאן את כל הקילוסים של אותם שמתיימרים לפעול בשם השם ואחז בי קבס.
תשמור על עצמך, נזקק לך עוד הרבה זמן. עשית צעד אמיץ, כואב והכרחי. אין לנו מה לחפש בעזה ומעולם לא היה.
אני בטוח שרוב המגיבים בכלל לא יודעים שעד 67 עזה הייתה שטח מצרי.
לכל המשיחסטים - תתעוררו. החזון שלכם יגמור לנו את המדינה. תשקיעו את הלהט הציוני שלכם בליישב את הנגב והגליל. אל תקשיבו לנביאי השקר- מועצת יש''ע. עסקנים פולטיים ליגה ט'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מצנע שמעת?
Avi Ecuador,
21/08/05 19:03
|
התברר לנו שזה שרון עם הליכוד ששבוי. בחייך, קצת יושר, למה לא הצבעת למצנע?! חבל שמעריב לא העבירו את התגובה היותר רצינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף האמת-שרון צודק
דניאל,
21/08/05 18:17
|
והאמת היא ששרון עשה מה שהיה צריך לעשות לפני 15 שנה ואף אחד לא העז כי לא רצה להתמודד מול המתנחלים ומחנה המשיחיים.די,הגיע הזמן שהחוק יהיה הכוח השולט ולא איתמר בן גביר,דניאלה וייס ומוטציות דומות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
kicking them to the street
alon,
21/08/05 16:41
|
sharoin is a dirty lier. people were kicked to the street with no where to go. idiots, stop passive resistance, it never worked. burn sharons and peres's homes to the ground, take over the farm and move lilis gravr. let that maglomaniac see what it feels like.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
ההבדל בין רבין לשרון
Avi Ecuafor,
21/08/05 16:02
|
שרבין לפחות היה אישיות והיה אפשר להאמין שהוא מאמין למעשיו. שרון פשוט שקרן שהונה עם ובמקום שלא ראוי לו, למעשה בגנבה או אם תרצו לקרוא לזה הונאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
רעי משמאל ומימין, אתם בסרט!!!!
ישראלי,
גוש דן,
21/08/05 15:59
|
רעי משמאל וימין, תתעוררו! אתם חיים בסרט!. 16 משפחות בישראל מרוויחות 570 מילארד ₪ בשנה (כ 3 מילארד ₪ בחודש) בכסף כזה אפשר לקנות הרבה השפעה פוליטית, תקשורתית וכלכלית. את המשפחות האלה לא מעניין דמעות של מתנחלים מפונים או של פלסטינים סובלים במחסומים. ב 570 מילארד ₪ אפשר להעסיק סוללה של עורכי דין ורואי חשבון מהשורה הראשונה שידאגו שהמשפחה לא תשלם מס. לאן הולך הכסף? לחו''ל כמובן. אלא מה? להשאירו על חבית חומר נפץ בארץ? העוני בישראל ומצוקת עיירות הפיתוח לא נגרמו ע''י המתנחלים. הם נגרמו כתוצאה מאי תשלום מיסים ריאליים על הכנסות של 570 מילארד ₪ בשנה. מיסים ריאליים היו מאפשרים לפתור את בעיית העוני בישראל תוך חדשים ספורים. הערת אגב. לכתבה זו התפרסמו עד כה כ 186 תגובות. לכתבה על רווחים של 570 מילארד ₪ ע''י 16 משפחות התפרסמו עד כה 6 תגובות. https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/16/ART/973/853.html אתם קולטים? אתם צופים בסרט הלא נכון!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
שרון,יעשה איתך החשבון.
איציק,
רעננה,
21/08/05 15:30
|
העם יעשה איתך את החשבון על גנבת קולותיו בבחירות והבאת המדינה לשפל המוסרי שדיקטטור כמוך היה מסוגל להגיע אליו. הימין שהוא מלח הארץ מקיא אותך והשמאל שאיתו הלכת יפנה לך עורף,תיזכר כסמרטוט בהיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין גם אני רציתי
Avi Ecuador,
21/08/05 15:55
|
לכתוב על סמרטוט, התאפקתי וכשקראתי את תגובתך החלטי לעצמי שההסבר שלך מספיק. יישר כוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים עם שניכם
ל"ת
אלי,
21/08/05 17:12
|
|
 |
117.
גניבת הבחירות
גניבת הבחירות,
גניבת הבחירו,
21/08/05 15:26
|
איך גנבו את הבחירות.
סרטון וידאו כולל את תשדיר הליכוד מהבחירות האחרונות.
לראות ולא להאמין.
www.kolshofar.tv
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
נבל ציני
ל"ת
עו''ד משה גלילי,
חיפה,
21/08/05 15:18
|
|
 |
115.
איש מושחת וציני
ל"ת
פרופ' יעל מורן,
רחובות,
21/08/05 15:13
|
|
 |
114.
כרגע הנגבי הוא ראש מחנה שרון
לליכודניקים,
21/08/05 15:07
|
לכן הוא דוחה את כינוס המרכז ולכן הוא ילחם עבור שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי גם לו יש סיבה לפחד.תיקים..
ל"ת
ליכודניקית לשעב,
21/08/05 18:56
|
|
 |
113.
מה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
21/08/05 15:01
|
עים ירושלים רמת הגולן לטרון ביקעת הירדן צפון ים המלח ושאר הישובים בשומרון ויהודה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
התקפה זה הגנה הכי טובה
הקיסר שרון,
21/08/05 14:50
|
שיטות מפאיניקיות שהשתמשת בגירוש מתחילות להיות שקוף גם לאלה שהיה קל לשטוף להם את המוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
רודן צמא דם סופך הפוליטי כאן
חגי,
21/08/05 14:43
|
אנחנו בניגוד לך לא ננקוט בשיטות הדורסניות שלך אתה שאחראי למלחמת לבנון ולגירוש קטיף והשומרון, אדם רע שנהנה ליצר סבל ושכול.
עכשיו השמאל העריץ מגן עליך כמו אתרוג- חכה כי אנחנו נחבוט בך כמו ערבה.
לך לגדל כבשים כמו שמציע ''ידידך'' לפיד ותלטף את ראשי ילדיך המושחתים כמוך לפני גירושם לכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
בני אלון, בבקשה להופיע פה
boris d,
חיפה,
21/08/05 14:43
|
למה לא שומעים אותך אישית?
דרך יחיד לעצור עקירת ישובים באמצעות בית המשפט, רק לא על ידי בקשות סרק, כפי שפעלתם. כדי לנצח ולעצור סבל סרק של ילדינו בני אלון ואחר חייבים להגיש בג'' ץ נגד ראש הממשלה אשית, בעילה שקיבל תפקיד תוך הטעיה ציבור. שגרם הפרת נאמנות לציבור שבחר בו לתפקיד ראש הממשלה. על לקחת דבר(תאפקיד) במרמה. על הפרת הבטחה לציבור. זאת העילות הרלוונטיות לתביעה נגד שרון.
צריך מזמן להגיש משפט בעילה רלוונטי ולא הצהרות סרק או בקשות חסרות נימוק משפטי .
איך אתה פועל חה''כ, מנהיג תנוע מולדת, שלא שומעים אותך בזמן של מבחן אמת?
איפה עמותה לאחות השלטון? אנו חיים במדינה נאורה דמוקרטית או במדינה שבה שולטים קליגולה של 3000??
חה''כ היקר, איפה זעקה שלך? תביעה נגד האשם הראשי של כל מצוקה של להמון אנשים עם ילדיהם הקטנים. איך זה יתכן שאש מושחת לפי כל מובנים מרכיב שלטון מושחת שמזעזע חברה ולנפגעים אין אפילו קול מצוקה הולם.?? למה לא שומעים מנהיגים שמוגנים בחסינות חברי הכנסת??
האם אתם מתנגדים לעקירת ישובים אמתיים, בני אלון פרופ אלדר, עוד ליברמנים ושראנסקי? באיזה מדינה אתם נהנים בזמן הכואב הזה. אם אתם ראויים להיות נציגים של חלוצים יהודיים בכלל?? .למה לא מגישים עוד תביע נגד מופר עקרונות של דמוקרטיה.
הרי בשנות 3000 לא בוחרים אדם מושחת בכל מובן לדיקטטור, אלא בוחרים גוש פוליטי מתאים, עורך חיים, עקרונות, כוון.
בחרנו דיקטטור שמותר לו להשתגע על חשבון ציבור לפעול בניגוד קביעת רוב של עם בבחירת? איפה מנהיגים שלכם?? הזמן הזה הוא המבחן טיב של מנהגים שלכם. .כי לא שומעים אותם בזמן המבחן הזה. למה לא שומעים מנהיגים שמוגנים בחסינות חברי הכנסת??
האם אתם מתנגדים אמיתים לעקירת ישובים, בני אלון פרופ אלדר, עוד ליברמנים ושראנסקי ו? -באיזה מדינה אתם נהנים בזמן הכואב הזה. אם אתם ראויים להיות נציגים של חלוצים יהודיים בכלל??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרושו בחירה ישרה של ראש המ
boris d,
חיפה,
21/08/05 18:02
|
בני אלון מבקש לעדכן את בני אלון, בחירה ישירה של ראש הממשלה נעשתה לא כדי שיקבל סמכות של דיקטטור אלא חוק לבחירה ישרה ראש ממשלה ניתן בעיקרו לדי להקל הרכבת ממשלה. הדבר לא מוריד מחובה נאמנות לבוחר, לנהל לפי שהובטח לבוחר.
שלא לדבר על התנהגותו מנותק מכל קריטריונים יהדות ואנושות. בגלל אנשים קרייריסטים יש לנו הידרדרות חברתי עם פשיעה גוברת. תשמע מה מדברים אנשים טובים מסביב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון לא הפר כל חוק
עמית רומם,
בת ים,
21/08/05 15:01
|
בוריס , אתה לא מעודכן . גם ליברמן ראה סוף סוף את האור וגם הוא תומך בהקמת מדינה פלשתינאית . זה רק שאלה של זמן וגם בני אלון ושראנסקי יצטרפו אליו . ובענין שרון - אתה כנראה לא מבין שבמדינה דמוקרטית יש עילה לתביעה משפטית רק כנגד מי שהפר חוק . שרון לא הפר כל חוק ושינוי בדעותיו הוא צעד לגיטימי . על ההתנתקות החליט רוב של 67 חברי כנסת - האם גם אותם אתה רוצה לתבוע , ואם כן - על מה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפגע חוק חובת נאמנות, הפרת
boris d,
חיפה,
21/08/05 18:42
|
נפגע חוק חובת נאמנות, הפרת הבטחה כתובה שנתנה לציבור, קבלת דבר במרה. זאת טענה חסרת יסוד כאילו לאחר שנבחר מותר לנבחר לפעול כנגד קו שהבטיח לציבור. פה כבור הכלב. פה יסוד רמיית ציבור הנאור והפרת עקרון יסודי ומהותי של דמוקרטיה.
בתרגיל זה אתם בכוונה הפכתם דמוקרטיה למערכת אבסורדית שבעזרתה במדינה שולטת קליקה. ודוגמה טובה שאש שאמור לשופט על עבירות חמורות כלכליות באמצעי תרגילים שיפוטיים וזכות שתיקה הופך לראש הממשלה שמשגע כל חברה ופוגע בהמון אנשים שומרי חוק. ופוגע בביטחון מדינה ושלום הציבור. שנים עוברים ו''שלטון חוק'' עוד לא הסיג אותו. אתה אומר שכל ביזיון ציבור זה מעשה חוקי? נו, נו?! מה שאתה אומר ששרון לא הפך חוק, כמו יש הבדל בין הגיון טבעי לבין הגיון של גנבים. בין שחור ללבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדכון נוסף לבני אלון.
boris d,
חיפה,
21/08/05 16:32
|
ועוד עדכון. לדעתך. אנו מדינה שאין לה חוקה שלמה. עם זה יש לנו פסיקה של בג''ץ עשירה, וזה שכתבתי, זאת עילות משפטיות מקובלות ורלוונטיות. וגם אם לא טעה יש לנו חוק חובה נאמנות ממשי, ואם טועה אז יש פסיקה מפורשת. על תבלבלו את הציבור דמוקרטיה ידעת להגן על עצמה. צריך רק לפעול בדרך נכונה. ושופטים יצטרכו לתת פירושים ומסכנות שיפוטיות. שרון רימה את ציבור וחייב באחריות על כך. הבעיה העיקרית שאנו לא הולכים לשלום אלא לאנדרלמוסיה ביטחונית וציבורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תרצה אסביר טעותך העקרוני
boris d,
חיפה,
21/08/05 15:55
|
לפניכן רוצה לגיד לך שרוב מאתנו כולל המתיישבים היו מבינים ומוכנים לתת קורבן למען שלום אמת בין שכננו.
אשית אינני שייך למחנה. ואין פה לחלוקת בין ימין ושמאל, כי גם זה הגדרות כאילו.
גם אני מקבל צורך בהתנתקות, אלא ללא קשר ישיר בהורדת ישובים בכלל וכפי שקבע שרון בעופן מטורף כמו מעשה (במיוחד).
אינני עמיתך כוון שלא משפטן בהשכלתי. אלא למדתי דברים בגלל צורך אישי.
מה שכתבתי נכון ואני אוכיח לך במשלוח הבאה.
אתה חוזר שפות על טענות מוטעות שזה כלים פירושים מוטעים מיועדים להטעיית ציבור ותרגילים של משפטנים ואין בהם כלום שוטף ליסודות פילוזופיות של דמוקרטיה.
באמריקה הפוליטיקאי של קרקס היה נעוף עוד לפני שהגיע להרכב ממשלה.
אנו רפובליקה בננות וזה שאתה טוען זאת פרושים של רפובליקה בננות שעשה פרצופים של דמוקרטיה.
אם אתה רוצה עוד הוכחות אתה תיקבל אותם רק חבל שדבר לא פומבי.
אם אתה בני אלון אז תגיד לי. גם יעצ הראשי שלך יכול לטעות.
רק אגיד לך בהקדם שאין סמכות לנבחר כמו שרון בניגוד להבטחה שנתן לציבור שבחר בו. כי זה מעשה פשע חמור. למזלנו אנו חיים לא בימי של קליגולות ויואן היועם. בינתיים לא יודע כוונות שלך לכן כשה לי להבחין אם אתה טועה או מנסה לטעות את הציבור. תגלה לי מי אתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובכל זאת
עמית רומם,
בת ים,
21/08/05 16:26
|
דבריך מענינים אך עדיין לא הסברת לי איזה חוק הפר שרון . הבטחותיו מלפני הבחירות אינן מחיבות אותו ועליו להחליט לטובת המדינה , על פי הנסיבות המשתנות . החלטתו נתמכת ע''י רוב בממשלה , רוב מוחלט בכנסת והחלטות בית הדין הגבוה לצדק . הבקשה למשאל עם נדחתה על ידי הכנסת . מה עוד צריך לקרות כדי שגם אתה תכיר בהחלטה כחוקית ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עמית, לטענות שלך אין יסוד
boris d,
חיפה,
21/08/05 17:47
|
אני אוכיח לך את טענותי, אף על פי שאני ראה בהרבה פסידו-אקסיומות תוצרת ישראל ניסיון הטעית ציבור בפשטות.
כמו אקטיביזם שיפוטי, הפרדת רשויות וחו' גם דבריך שייכים לאלה בלופים שאין להם רגליים או יסוד. רק מבקשך שתצתת לי חוק לפיו נאמר שראש הממשלה לאחר בחירתו לא מחויב להבטחות שנתן לציבור היותו בראש מפלגה שפרסמה תוכנית פוליטי לבחירות.
אחרי שתתן לי את חומר קל לי יהיה יותר להוכיח או לענות. כי לא זוכר שדבר כזה קיים. תודה.
אם אתה יחול להבחין בין שחור ללבן אני אוכיח לך.
תקראה בבקשה גם מה שאני מעדכן לבני אלון פה ותתנגד לי אם יש הגיון. תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
''השרים אישרו פינוי הישובים''
צברי אחד מהעם,
21/08/05 14:35
|
''מי שרוצה לעזוב שיעזוב''!!!!!! במילים אחרות, מי שלא יצביע בעד.......שיעוף מייד!!! הברירה של ''השרים'' היא די פשוטה...... שרון ''הדמוקרטי'' הושיב אותם על כסא מפלט........ ''חופש דמוקרטי''.......
הכותב ליכודניק ימני אבל שלא שרוניסט!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
קראתי נכון ???
Erez,
21/08/05 14:22
|
''גרמו למתיישבים הרבה סבל''. כך אומר ראש הממשלה. חוצפן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
500000$ זהו שקר גס לא יותר מ
דנה,
21/08/05 14:07
|
150000$ בדוק שקר של התקשורת אני מכיר אישית אנשים עם משקים שלא קיבלו יותר מ 150000$ הסכום נועד לתת לגיטימציה לגירוש לא יכלו לחכות לבנות שכונות עם תנאים נאותים ואז לגרש למה החיפזון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
שרון הביתה
מגורש מהגוש,
אין מקום כזה,
21/08/05 14:07
|
שרון תאשים רק את עצמך בסבל הנורא שלנו ולא את ראשי ישע לך הביתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
מטומטמים בכתום
מגיבון,
ק,
21/08/05 14:02
|
שרון לא ''גירש'' ולא ''זרק'' אף אחד מביתו . ישנן החלטות ממשלה כמו קיצוץ קיצבאות או צמצום זכאות למשכנתא, שמשפיעות על אלפי ורבבות משפחות וגורמות לאלפים לאבד את בתיהם, וזאת ללא כל פיצוי . כאן בסה''כ הוחלט עפ''י רוב בממשלה ובכנסת לפנות חבל ארץ ופינוי המשפחות הוא תוצאה לא נעימה של ביצוע ההחלטה באותה מידה . דמוקרטיה בהתגלמותה !!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חריף המגיבון הזה, ממש שורף
יאיר ל,
21/08/05 14:41
|
סיפור דמיוני ( דמיון פרוע )
פעם הייתה מדינה שהייתה שקועה בבוץ כלכלי.
ואז, באופן דמוקרטי כדמוקרטיה בהתגלמותה !!!!, עלתה לשלטון מפלגה צעירה שהבטיחה להלחם בשיילוקים שקברו את המדינה בבוץ.
ואכן לאחר הפתרון הסופי לשיילוקים שקעה המדינה ברפש ובסחי וריחות אותה תקופה מלווים אותנו עד עצם היום הזה.
כל דמיון לארוע היסטורי הנו מקרי בלבד ועל אחריותו הבלעדית של הקורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכה שפרס יגרש ערבים...
ירון,
חיפה,
21/08/05 14:19
|
|
 |
כשנפעיל את ה''דמוקרטיה'' נגדך..
יאצק,
21/08/05 14:17
|
מיד אחרי הבחירות , תצטרך לבקש מהחברים של בביתוניא ל''ארח'' אותך. לדעתי החלטה לגירוש ה''כחולים'' תוכל לעבור ללא בעיות מיוחדות וללא להטוטים קואליציונים חדשניים. זה יהיה מראה לא נעים , אך הכרחי למען עשיית הצדק ההסטורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לפנטז. זה משחרר לחצים.
ל"ת
עלי בבא,
22/08/05 09:12
|
|
 |
104.
אזהרה חמורה
העם,
21/08/05 13:59
|
אזהרה:
המצביע לאריק שרון , והמשבח אותו בפומבי -- יגורש מביתו בסופו של דבר.
ראו הוזהרתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
עוד נחזור!!!
מאמין,
21/08/05 13:56
|
והפעם בלי שרון ופחדני הליכוד. אתם לא מסוגלים לבנות כי אתם דבוקים לכסא ולא מסוגלים לזוז! אז קבעתם את גורלכם עם שרון - כשהוא יפול יפלו גם אולמרט,ליבני, מופז, עזרא וכל הדבוקים האחרים!! אתם לא ליכוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
שרון, אתה היחיד שגורם סבל
ל"ת
למתיישבים ולכל,
עם ישראל,
21/08/05 13:53
|
|
 |
תתעורר מהסרט
דן,
21/08/05 18:22
|
|
 |
101.
אני שונא אותך דיקטטור חסר לב
גדי,
21/08/05 13:48
|
|
 |
גדי,חוץ מלברבר שטויות אתה יכול
רוני,
21/08/05 18:21
|
לעשות משהו? אם היית חי במציאות היית מבין ששרון ביצע צעד אמיץ מאין כמוהו שהיה הכרחי.די עם ההתנחלויות שבלעו תקציבי עתק ועלו בחיים רבים.די למפעל ההזוי של המשיחיסטים למיניהם.ציונות וערכים אפשר ורצוי ליישם בנגב ובגליל ולא בשטח שאינו שייך לישראל כלל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
הורדת 4 ישובים ביו''ש
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
21/08/05 13:47
|
הורדת 4 ישובים ביו''ש בניגוד לרצון התושבים החיים בהם מהווה פשע כנגד העם היהודי וברגע שהשלטון יעבור לידי היהודים והוא יעבור בבחירות דמוקרטיות ללא ספק אז אנו נשפוט את האחראים לכך. כמובן בדרך דמוקרטית! לא יתכן מצב בו תימסר נחלת אבות שאין עוררין על העובדה שהיא נחלת אבות לידי אויב-המעשה הוא בגידה מה עוד שהשד הדמוגרפי אינו צריך לבוא לידי ביטוי בארץ נחלתינו. וצה''ל היה אמור לתת בטחון מלא ל-4 ישובים אלו. לפיכך אני קורא לעם היהודי שבבחירות יזכה לקחת את השלטון ואף יחזור וילחם להחזיר מקומות אלו שנלקחים במרמה ותוך כדי אי הסכמה של רובו של העם. לגבי רצועת עזה לצערי נאלצת האוכלוסיה היהודית לעזוב והצבא יכנס לשטח לטפל בפצמר''ים ובקאסמים ובשאר המחלות. לכן הפרידה מעזה מוגדרת כסופית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מי נבחר הפעם, יש לך הצעה
ל"ת
boris d,
חיפה,
21/08/05 14:08
|
|
 |
העולם הפוליטי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
21/08/05 14:40
|
העולם הפוליטי צריך להשתנות -יש לכונן מפלגה שעקרונותיה הם יהדות בלבד לפי תורת משה. למפלגה זו יבואו כל מי ששאל את השאלה כמוך.לא עוד מפלגות קטנות יהודיות הנותנות תמיכה למגזר זה או אחר אלא יהדות במלוא הדרה לעם ישראל בארצו-עד לבניית המקדש. וכשתקום אז כבר תבחין בה כי פתאום תראה יהודים שומרי מסורת צועדים יחדיו עם אלו של כפה סרוגה ואתם באים כיפות שחורות וגם שטריימלים מתנופפים וחילים ושוטרים ודרוזים ומוסלמים ונוצרים -אלו ימות המשיח וכדאי יהיה לקרוא לתנועה-המשיח המשיח אינו אדם זה או אחר אלא המודעות הכללית להשגחה עליונה שיש על עם ישראל. ובחיוך נחכה שיבוא....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וו נמטמן? זקוקים במנהיג היום!!
ל"ת
boris d,
חיפה,
21/08/05 16:56
|
|
 |
וו נמתמן?? צריך מנהיג היום!!
ל"ת
boris d,
חיפה,
21/08/05 16:54
|
|
 |
99.
משפחת המפיה שרון ממשיכה בעקירה
ל"ת
יהןדים טובים,
= פליטים ???,
21/08/05 13:46
|
|
 |
98.
איפה הם?????
משה,
לונדון,
21/08/05 13:38
|
איפה נעלמו בשבוע הקשה שעבר לימור לבנת,צחי הנגבי ,כץ ,ביביהו ואחרים ????? אין להם מה להגיד ???? נאלמו??? איפה הלשון שלהם ?איפה החמלה שלהם נראה לי שלימור ישנה טוב מאוד צחי עסוק עם הכדורגל ומאוכזב מאוד מהתוצאה ביביהו עסוק עם שרה שלו ועולם כמנהגו נוהג בעוד כמה ימים ישכחו הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
עוד בן-גוריון הבחין שאתה רמאי
boris d,
חיפה,
21/08/05 13:25
|
בן-גוריון סירב לתת לשרון תפקיד רציני בנימוק שאי אפשר להאמין לדבר שהוא מדוח.
הזקן היה איש מבין. פספסנו.
הבעיה שחסר לנו בין מי לבחור לראש הממשלה הבאה. שיהיה ראוי ומקובל לרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
שרון - שיקרת לעם
אילנה,
תל אביב,
21/08/05 13:19
|
שרון שיקרת לעם (''דין נצרים כדין תל אביב'' , ''אכבד את תוצאות משאל מתפקדי הליכוד'') , רמסת את הדמוקרטיה (מישהו פה עוד יאמין למנהיגים בבחירות הקרובות?) הפכת את השוחד הפוליטי לאומנות (7 סגני שרים ? לא שכחנו!), גירשת ציבור גדול של אזרחי המדינה מביתם
סע כבר לכלא יחד עם עומרי ותעזוב אותנו בשקט.
ולסיום : ציטוטים נבחרים משרי הליכוד לפני הבחירות:
'' בתכנית ההפרדה החד - צדדית יש את כל הסכנות לבטחון ישראל, אני שואל את עצמי אם מי שמציע את זה חי בשנתיים האחרונות בישראל. מדובר כאן בחוסר הבנה של המציאות , חולשה וחוסר מנהיגות''. (שר הבטחון שאול מופז , מעריב, ינואר 03, חודשיים לפני הבחירות).
''דין נצרים כדין ת''א '' (אריק שרון , חודשיים לפני הבחירות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפעם לא ניפול ביבי=שרון =אולמר
ל"ת
רק לנדאו,
ראשון הפורשי,
21/08/05 13:34
|
|
 |
95.
מופז תתבייש תגור אתה במחנה
פעיל ליכוד,
נהריה,
21/08/05 13:13
|
אך מופז ושרון לא מתביישים מדוע גרשתם את אחינו המתיישבים ,אינני מבין מה זה הונחת משמיים הגרוש הזה ולמרות הגרוש הנוראי גם לא דאגתם לקליטה ראויה פשוט בושה וחרפה ,אני אתחשבן אתכם בבחירות בליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפעיל ליכוד שקולו נגנב
חיים כהן,
ירושלים,
21/08/05 14:47
|
גם אני אתחשבן איתך ועם אולמרט ולבנת ושלום וכ''ץ ונווה ומופז וכל המחנה שלך בליכוד.
חכו לפרימריס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
שרון צודק ב100% ישר כוח!!!!!!
ל"ת
גל,
21/08/05 13:13
|
|
 |
אז זהו שממש לא!!!!!!
ל"ת
אני,
21/08/05 13:29
|
|
 |
93.
הרצוג מדבר?!!
במשטרה שתק !!!,
21/08/05 13:10
|
רק בישראל אזרח הוא שר, ובחקירת משטרה שתק כל הזמן, בחקירת העמותות של ברק!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלטון מושחת, צריך בחירות מיד
ל"ת
boris d,
חיפה,
21/08/05 14:04
|
|
 |
92.
המלך ערום ומסוכן מאוד תסתלק
ל"ת
שולמית רגב,
21/08/05 13:10
|
|
 |
91.
אריאל שרון יישר כח!!!
ל"ת
אביגיל,
אשקלון,
21/08/05 13:08
|
|
 |
90.
הפושע הגדול מדבר!
ל"ת
נדב,
ירושלים,
21/08/05 13:05
|
|
 |
89.
בושה שזה ראש הממשלה שלנו!!!
בולבול הקבולבול,
עמק האשכים,
21/08/05 13:01
|
אבל אל דאגה לאחר העקירה יומו של שרון יבוא! אף אחד לא ישתין לכיוון שלו גם אם הוא יעלה באש!!! שרון, הסוף קרב ובא בדיוק כמו ההתקדמות של העקירה שחוללת במו ידיך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
שרון כל הכבוד רק אתה היית יכול
ל"ת
רות,
ירושלים,
21/08/05 13:01
|
|
 |
87.
ההגנה הטובה ביותר היא -ההתקפה.
אוד,
שדרות,
21/08/05 13:01
|
שרון מנסה להשכיח מן הציבור מי גרש את התושבים מבתיהם והפך קהילות שלמות לפליטים נודדים. כעת מתברר שבכלל מועצת יש''ע היא האשמה בפינוי, והיא שלא דאגה למצוא דיור חילופי לעקורים. ואל תתפלאו אם מחר תתגייס כל התקשורת למקהלת המאשימים בניצוחו של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
איזה כיף, הולכים להשמיד אותנו!
ל"ת
שמאלן,
חירבת חנון,
21/08/05 13:01
|
|
 |
85.
מי הפושע
בתשבע,
צפון,
21/08/05 13:00
|
לפי דברי שרון מי שאשם בפשע הוא לא מי שיישב אנשים בגוש קטיף, ולא מי שזרק אותם לכלבים בלי קורת גג אלא כמובן ראשי המתנחלים שבאו לעזור ולהרגיע את הרוחות. לולא הם האלימות היתה גואה. אבל שרון, שריו, והמנהלת הם ה'צדיקים'. אמות מידה חדשות לפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
אין מילים לתאר את הסלידה ממך
ל"ת
אזרח בבחילה,
שרון מגעיל,
21/08/05 12:54
|
|
 |
מסכים איתך, הבנאדם פשוט דורש
שונא את אריק,
21/08/05 13:03
|
|
 |
83.
פורעי החוק והעבריינים נמצאים
שלמה בן לולו,
שלומי,
21/08/05 12:47
|
אצלך, בביתך, שייחרב עד יסוד בקרוב בעז''ה !!!
והפשע הנורא שהתחולל כאן, בהרמת יד על ארץ ישראל, על גבם של יהודים חלוצים, אוהבי ארץ ישראל בנימי נפשם. רק אתה בעריצתוך ובעזרת שאר הנבלות בממשלתך אחראים לו !!! גם דבריך מהבוקר מעידים שלתליין אין מצפון !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
שאלוהים ישלם לך ולבניך - שרון
ל"ת
נחגוג את נפילתך,
21/08/05 12:42
|
|
 |
אני אחגוג יחד איתך!
ל"ת
נקמה נקמה,
21/08/05 13:03
|
|
 |
דרושה נקמה אבל!!
אלת הצדק,
21/08/05 14:36
|
כדי להשיג נקמה, הימין צריך להגיע לשילטון, בצורה דמוקראטית כמובן, להגיע לשילטון פירושו להישתלט על התיקשורת העויינת, להישטלת על מערכת המשפט העויינת, להישטלת על צמתי הכח שנתונים תחת שליטון השמאל למרות שהימין הוא רוב ומאז 77 מנצח את הבחירות, אבל מקבל בסוף שוב את השמאל בשילטון בפועל, יש להגיע לשיטון והדבר הוא כורח , ואפשרי, בנוסף להיתרבות הטבעית של הימין והדתיים, הם כבר רוב ברור, וכאשר נגיע לשילטון יש להעמיד לדין את כל אלו שגרמו לחורבן, בדרכי רימיה, שהכל נעשה אליבא לפיהם החצוף בדרכים דמוקרטיות, ובכן צריך להעמיד אותם לדין בצורה דמוקרטית לחלוטין לדין, בפני בית משפט דמוראטי של העם , ואז תבוא הנקמה,! בצורה דמוקראטית לחלוטין, ואז הם יבינו את מהות הדמוקרטיה, וניראה אותם לא בוכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אריק שרון - גיבור ישראל
אבי,
21/08/05 12:38
|
כאחד שלחם באוגדתו ב- 73 וגם לפני . השפילו עיניכם פחדני ישע . האיש תרם להצלת מדינתנו תרומה מכרעת .ולו רק בזכות זו אתם חיבים לו . אתם - נהנתם והשחתתם את עמלו . דבריכם , בושה וכלימה לכם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הוא בנה אז מותר לו להרוס?!
בולבול הקבולבול,
עמק האשכים,
21/08/05 13:12
|
מה עם האנשים שכל חייהם היו שם?! ואני חשבתי שראש הממשלה הזה אמר שהוא לא ינהל משא ומתן תחת אש...ובסוף הוא מתקפל מהאדמת ישראל הקדושה?! איפה נשמע דבר כזה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-81
טובה . ת.,
חדרה,
21/08/05 12:58
|
כל מילה שלך נכונה. אריק שרון על אף שאיני נמנית עם תומכיו בדרך כלל, יצא גדול. מנהיג דגול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל על זה נאמר:זקנתו מביישת את
חולקת עליך,
מה שהיה היה,
21/08/05 12:57
|
|
 |
כמו שטננבאום ידידו - גנראל
ל"ת
גנב מושחת,
21/08/05 12:53
|
|
 |
אולי תשתחווה לו? כסיל.....
אינטלקטואל,
חירבת מזמיל,
21/08/05 13:16
|
השם מבטחו באדם, שם את ''כספו'' על קרן הצבי, האיסלם יפוצץ וינצח אותנו כי אנחנו מעופפים בין פיגור שכלי מתקדם לכסילות שאין שני לה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
איש עם מעט מאוד בושה
ל"ת
כבשה ג',
21/08/05 12:38
|
|
 |
79.
זה שרון של סברה ושתילה:
דוקא בעד הינתקו,
רמת גן,
21/08/05 12:34
|
סוגר חשבונות פוליטיים,כשאלפי בני אדם מתנתקים על כרחם, בהוראתו, אולי הצודקת. גם בשעתם הכאובה והקשה, הוא זוכר רק את כאבו הפוליטי. מזכיר לכם את סברה ושתילה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
איזה אשמים ומי מודה בפשע
ולדימיר,
שומרון,
21/08/05 12:33
|
סליחה שרון מה זה (גם) ישע אשמים בפשע. זה אומר שגם אתה מודה שביצעת פשע די די עוף לנו מהעינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולדימיר-אתה מבייש אבותיך הציונ
נעמה,
21/08/05 14:47
|
הציונים שבנו את המדינה הזאת - ואילו אתה פשיסט פנאטי שבטח לא יודע אפילו איך נבנתה הארץ הזאת. מה יש לך לחפש בכלל בשומרון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה עוף חזרה לרוסיה
ל"ת
וקח שיעורים,
בדמוקרטיה,
21/08/05 13:13
|
|
 |
סיגנונך מעיד עליך!
אלת הצדק,
21/08/05 14:45
|
גסות הרוח שלך מעידה עליך , שאתה טיפוס שטוף מוח במידה ובכלל יש לך דבר כזה, ובכלל אם זו הדמוקרטיה שאתה מאמין ומטיף לה, כל אדם סביר ורודף צדק מוותר עליה, תיקח את הדמוקרטיה שלך , ואת שרון ותצאו לנו מהחיים,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
להצטרף לח''כ בני אלון מול החווה
לא נשכח לא נסלח,
21/08/05 12:30
|
הוא נמצא שם מיום שישי, דורש ששרון יתפטר מיד בגלל הפשע שביצע מסיבות פוליטיות אישיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בני אלון עושה כלום, למה הואלא
boris d,
חיפה,
21/08/05 13:47
|
למה בני אלון, היורש של גנדי לא מופיע פה, למה לא פונה ומדוח ישר לציבור?
הוא חייב להגיש בג'' ץ נגד ראש הממשלה, שקיבל תפקיד תוך הטעיה ציבור. הפרת נאמנות לציבור שבחר בו לתפקיד ראש הממשלה. על לקחת דבר במרמה. על הפרת הבטחה לציבור. זאת העילות לתביעה נגד שרון.
צריך מזמן להגיש משפט בעילה רלוונטי ולא הצהרות סרק או בקשות חסרות נימוק משפטי .
טוב מצדו שהוא לא בשוויץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומשום מה זה לא נראה בתקשורת
ל"ת
תיקשורת=שמאל,
לא לשלם אגרה,
21/08/05 12:53
|
|
 |
76.
נוה הנגבי ליבנת ושלום,תתפטרו
אתם ממילא נגד,
לא צריך אתכם,
21/08/05 12:29
|
עושים קולות של נגד,וממשיכים להישאר בממשלה,חבורת צבועים,שרון היה מעיף אותכם מזמן מכל המדרגות אם היה יכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין צורך שיתפטרו-מאוחר מדי!!
נתתם יד לפשע,
לא נשכח,
21/08/05 12:55
|
זוכרים להם את חימום הכיסא ואת יכולתכם להפיל את ממשלת הזדון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
שרי הליכוד כמו תמיד פחדנים....
מלאכי,
עדן,
21/08/05 12:29
|
עלובים . כך היה עם בגין בזמן ההסכם עם המצרים . כך כעת . ברור לחלוטין - תנועת משיחיים שלא הקימה אף יישוב בארץ . דני נוה - חנטריש מיכאל רצון - נהנתן לימור ליבנת - אמא שלה שרה יפה אבל היא ליכלכה עוד במרכז הבניה - כלומניקית . נתניהו - חנטריש פחדן . הבן של גונדר אברהם - צעקן . לא מסוגל לכלום . אריק - המפיאניק האחרון . כן ירבה וכן יפרוץ לתפארת תנועות העבודה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מנהיגות המתנחלים אשמה
אביתר,
21/08/05 12:27
|
האשמה כפולה ומכופלת ביזוי כבוד הנרצחים בשואה הארורה שעברה על עמינו - לא שמעתי מהם ולו מילה אחת בגנות השימוש בטלאי או הרמת הידים לאות כניעה הבוז והבושה - מנת חלקיכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מ מ ש מבין בשואה!!!
דובי,
21/08/05 13:19
|
טיפש קטן. ראית מה שאתה רוצה בתיקשורת (תישקורת) ומכך אתה מחליט החלטות וקובע קביעות!!! כן!!! מותר להם להשתמש בסממנים שמזכירים את מה שעשו לנו הנאצים ימח''ש, כי מה שקורה מאד מזכיר (בגדים שחורים, עקירת אנשים מכל מה שהיה להם, הגבלה על מה אפשר לקחת, וכו) אם היית שם רוב הסיכויים שהיית עושה יותר מזה. אז במקום לנבוח - עלוב נפש שכמותך - תתעלה על עצמך ותחשוב איך לעזור לאחים!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין אמפטיה לפושעים
לודמילה,
פתח תקוה,
21/08/05 14:45
|
אני לא מבינה אותך ! אתה מצדיק את השואת הבנים שלנו , בשרות צה''ל , לנאצים , ואני אמורה לגלות הבנה ורצון לעזור לפושעים הללו ? הרי אם למישהו עוד היתה אמפטיה למתנחלים - לאחר צפיה בהתנהגותם הנלוזה - היא נעלמה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסמנטיקה מעניינת אתכם
דור שני לשואה,
21/08/05 16:42
|
העובדות מלמדות כאן דבר אחד וודאי, נעשה כאן פשע כנג אוכלוסיה שלווה שנילחה על פי חוק למקומה, הפריחה את המדבר והפכה אותו לגן פורח, אז נכון לא ירו שם באיש, ולא העלו איש לרכבות, אבל הגרוע מכל שזה נעשה על ידי יהודים ליהודים, כל השאר נשאיר לשיפוט ההיסטוריה. ולא לצבועים של היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה מילים על ההשוואה לשואה...
שי,
ירושלים,
21/08/05 13:50
|
להלן רשימה חלקית של ההבדלים (וזה ממש עצוב שצריך להסביר את זה): א. חיילי צה''ל עם מדים ועליהם דגל ישראל. מבצעים פעולה שמטרתה הסופית היא הגנה על מדינת ישראל ועל צביונה בניגוד לנסיון להשמיד את יהדות העולם. ב. במלחמת העולם השניה הנאצים ימח שמם הוציאו את היהודים שגרו בגרמניה לשטחים כבושים (פעולה הידועה גם בשם טרנספר) פעולה המנוגדת לאמנת ג'נבה ולמוסר הבין לאומי במקרה שלנו אזרחי המדינה מועברים משטח זר לשטחי המדינה ג. אזרחים תושבי רצועת עזה לא הוגבלו באשר לדברים שהם יכולים לקחת, להיפך ניתנו להם מכולות סיוע של חיילים ושוטרים באריזה ואפילו עקירת עצים הנאצים להזכירך בזזו את כל רכושם. ד. השוטרים והחיילים פעלו בחמלה חרף יחס המתיישבים אליהם (אלו אותם חיילים ששמרו עליהם לפני שבועיים) הנאצים לעומת זאת ירו ביהודים ללא רחם.
בתחילת ההתנתקות כאב לי הלב על התושבים האלו, אבל לאור הפעולות שלהם ושל תומכיהם (ההשוואות לשואה, איום על חיי ראש הממשלה, שפיכת חול, חומצה ועוד על חיילים) הם איבדו כל סמפטיה ואמפטיה שהיתה אליהם.
אגב, מי שדאג לעצמו מראש יש לו בית וסידור הולם. מי שבטח באלוהים שיסדר משהו, שיפנה אליו בתלונות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
נ,
21/08/05 13:44
|
אולי אתה לא מבין בשואה!!! בשוא5ה התרחש הרבה מעבר למה שתארת!! לך תלמד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מישהו מוכן לנסות להגן על שרון?
מציב אתגר,
21/08/05 12:26
|
אני יודע שזה קשה מאוד, כמעט בלתי אפשרי.
כזכור, שרון טען במשך השנה אחרונה שרוב העם תומך בהתנתקות, אז איפה הם עכשיו? למה כמעט בלתי אפשרי למצוא טוק-בק שמגן עליו?
ואולי הסקרים העממיים והבלתי ''מדעיים'' הצביעו על כך שאין רוב לתומכי ההתנתקות שיקפו את המציאות הרבה יותר טוב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חברים - תפנימו, הלכה הדמוקרטיה
רודף צדק,
21/08/05 12:50
|
כל עוד האיש הזה מכהן כראש ממשלה ואין איש, לא שר, לא ח''כ, לא יו''ר-הכנסת, לא נשיא המדינה, לא נשיא בית המשפט העליון - מכולם אין איש שיעצור את האיוולת המרושעת הזו - דעו לכם שאתם חיים בדיקטטורה חשוכה !!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
שנבחרינו ישוכנו בקרווילות
מוטי,
אילת,
21/08/05 12:25
|
|
 |
ששרון יפנה את החווה לטובת העקו
מילה יפה לקרואן,
עם שטיח דשא,
21/08/05 13:03
|
|
 |
ואת בתיהם למגורשים עד לפיתרון
מוטי,
אילת,
21/08/05 13:01
|
|
 |
אומץ לדוגמא אישית לא תזיק
ל"ת
מוטי,
אילת,
21/08/05 13:00
|
|
 |
71.
בוז'י - כל הכבוד לך.
זובי,
21/08/05 12:23
|
|
 |
70.
המנוול מעיז להאשים , צדיק ידוע
ל"ת
:-(,
21/08/05 12:22
|
|
 |
69.
התושבים התלבשו פרובוקטיבי
טיטוס,
פחאשפהסטורי,
21/08/05 12:21
|
שרון צודק. כמו טיטוס ואדריאנוס הם בסדר. הרבנים אשמים!!! מותר לגרש, לשרוף בתים, לפוצץ בתי כנסת וישיבות ולהחריב את המדינה ממניעים אישיים. והאשמים - מועצת יש''ע. הגיון צרוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
אפילו אנטיוכוס הרשע ...
אברהם,
הרי יהודה,
21/08/05 12:18
|
אפילו אנטיוכוס הרשע לא היה גס רוח כמו שרון
לתפארת מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
שרון תפנים-העם ש-ו-נ-א אותך.
אביעד,
ירושלים,
21/08/05 12:17
|
|
 |
לא נכון!
מעריך ומוקיר,
תודה לך אריק,
21/08/05 13:17
|
דבר בשם עצמך. ככל הידוע לי אני חלק מהעם, משרת בצה''ל ומשלם מיסים. ואני דווקא מודה לשרון, היחיד שיכול להוציא אותנו מהביצה שאנו נמצאים בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וההמשך
יאיר ל,
21/08/05 13:43
|
הוציא אותנו מהביצה בה הצלחנו לחיות לא רע,
והכניס אותנו לביצה עמוקה יותר, טובענית יותר, מסריחה יותר בה אנו נשקע ונשקע ונשקע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
לשרון, חפש ת'חברים שלך !
ל"ת
hgi,
21/08/05 12:16
|
|
 |
65.
האיציק הזאת היא בזיון.
ג. אשכנזי,
21/08/05 12:14
|
טרמפיסטית שעדיין לא מבינה שלבסוף היא תשלם עבור הדלק ותגיע למקום אחר משרצתה.... טמבלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
שרון! האתרוג כבר רקוב
ל"ת
צבי,
21/08/05 12:14
|
|
 |
63.
מר שרון, היית תלביד בינוני ''-''
boris d,
חיפה,
21/08/05 12:14
|
בבית ספר, התפקיד של היום גדול בשבילך. אתה מומצאת החלטה לעקור ישובים בגוש קטיף מנוגדת לרצונו ושיכולו של עם. אתה רימתה את עם ישראל בבחירות כדי לתפוס שלטון. (כולל אנשים טובים של מדינה שאתה היום עקרת מבתיהם ), אתה משציץ הכל כדי להצדיק את נוהל פסול שלך.
תשקול טוב שאתה זכייתה לשנאת של עם.
בחירתך לא חוקית כי רימית בוחרים והפרת חוק נאמנות ואתה לקחת דבר (שלטון) ברמיית ציבור.
אתה מתנהג כדיקטטור שאבד דעתו..
חבל שעוד לא תבעו אותך לביהמ''ש, חבל שעם שלנו לא הגיע לרמה להדיח אותך עכשיו.
אלא אני מבטיח אותך שאתה נבחרת בפעם אחרונה לתפקיד.
לך הביתה לכבסים שלך עד שלא גרמת לשפל את המדינה. כי זה לא הדרך לפטור בעיה לאומית ולא להסיג שלום.
אשמות שלך נראות כי טריקים זולים מכוונות לערער שנאת אחים ולבודד מתנגדיך. כך גם השמצת ילד יהודי תמים, חייל צה''ל שנרצח באכזריות על ידי מטורפים בשפרעם.
אשר בחרתי בך לא הערכת עד כמה אתה נמוך קומה מכל בחינה אנושית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
זרקת אנשים מביתם מפרנסתם
מפקיר את,
בוחריך! בושה,
21/08/05 12:12
|
רובם לא יודעים מה יהיה עוד שבועיים.הם מתהלכים בהלם ובשוק!!באיזו עזות מצח מינהלת הפשע מאשימה אותם ,הרי ידעת דיקטטור ,שיבוא יום ותהפוך את הפורח למידבר שממה.לא יכולת לדאוג לפתרונות הולמים את האנשים שהיו לסמל המאבק בטרור ולסמל הפרחת השממה!! מתנחלת מרמת אביב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
גם אני שונא שמדברים נגד...
אוגוסטו פינושה,
צ'ילה,
21/08/05 12:11
|
...הדמוקרטיה.
גם אני חושב שהצבא צריך לעזור למנהיג במלחמתו כנגד מתנגדי המשטר.
גם אני נשבעתי שבנושא הזה אני אנקוט בכל הצעדים כדי שתופעות כאלה לא תחזורנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הגנרליסימו המאוס
הגנרליסימו,
הגנרליסימו,
21/08/05 12:11
|
זה כחה של דמוקרטיה מזויפת אין אופוזיציה בישראל? אין מישהו שישיב לעזות המצח הזאת הבלתי נסבלת של הגנרליסימו המאוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
המדינה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
21/08/05 12:10
|
המדינה ממשיכה להיתעלל.במיתנחלים ומאשימה אותם בנזק כלכלי למדינה. דבר שלא נכון .והגדיל לעשות מכולם המוסף הכלכלי של ידיעות. שטוען בחוצפה רבה ביותר שההיתנתקות תיגרום במשק ל%1 של צמיכה. לאחר ההיתנתקות ומאחר ועם ישראל אוהב כסף. אני מציע בכובד ראש להיתנתק מהמדינה ב100% .וכך תהיה לנו כפי שאנו רוצים צמיחה של מאה%. בשנה שזהו השג בן לאומי מדרגה רישונה ומי ירויח מהקידום .בכלכלה אני בטוח שלא רק מושחתנו היקרים ובעלי המסכורות המנופחות .אלו הם ירויחו מאסון מדיני זה העובר על מדינתנו אלה גורמים נוספים.דבר שליפני כ57 שנה אף אחד לא חשב עלי.ו כולל מיתישבי חומה ומיגדל של הזרם השמולני ביהדות של 48.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
יש כאן כאלה שיגרמו סבל לאנשים
nadav,
21/08/05 12:09
|
|
 |
57.
שרון - אתה נבל. לך לביתך.
ל"ת
ירון,
חיפה,
21/08/05 12:08
|
|
 |
56.
התליין מאשים את חוק הכבידה.
יאצק,
21/08/05 12:07
|
האיש שהזנה את הדמוקרטיה , שהתחמק מרצון הבוחרים ועשה בדיוק את ההפך מסיבת בחירתו , מאשים את הנאנסת על שאיננה מוציאה קולות הנאה, תוך אינוסה הברוטאלי. ממש כמו לשמוע את טאניה ריינהרדט מדברת על אינטרסים של ישראל... מזמן כבר לא מצחיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
אייל ערד הציע לך לנקוט בקו זה?
שרון הביתה יחד,
עם המשת''פים,
21/08/05 12:07
|
שרון את מה שהרסת אנחנו וילדנו והדורות הבאים לא נשכח לך.ולא נסלח לעולם. רק ברוסיה הדיקטטורית גרשו אנשים מביתם!!עוד לא קם העם שרוקן ביוזמתו חבל ארץ מתושביו. לא נשכח לך וחבר מרעיך (השרים וסגני השרים כולל לביבי) ביום פקודה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שרון בוגד ופושע
אורי,
בית שמש,
21/08/05 12:05
|
מישהו ישפוט אותו ואת כל הבוגדים של הליכוד שבגדו בבוחריהם אם בבית משפט רשמי ואם מהרחוב כשלפתק הבוחר אין משמעות אין גם דמוקרטיה נקודה גם אם זה לא מעוגן החוק כיום יש דברים שלא עושים בטח דברים לא הפיכים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אל דאגה, יימצא חבל עבה בשבילך!
חשוך ימי בינימי,
21/08/05 12:04
|
נמצא את הכבל שיישא את משקל נבלתך הסרוחה בבוא היום, בוגד נאלח ופושע נתעב שכמוך.
''פורעים''? כך אתה קורא לאלה שאתה עצמך המרצת בעבר ''לתפוס את הגבעות? איפוא המשרד לאיכות הסביבה? מדוע הוא נותן לביוב המסריח הזה מפיו של הפושע לזהם את האוויר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הם מקימים אוהלים כי המדינה לא
ל"ת
דאגה להם!!!!!,
בושה למדינה,
21/08/05 12:04
|
|
 |
51.
אדוני ראש הממשלה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
21/08/05 11:58
|
אתה טועה ובגדול .מי שגרם סבל למיתנחלים זו הממשלה לכל דורותיה .והעם כולו בישראל. כולל המיתחסדים של הליכוד שנישארו בבתים אבל הם נגד ההיתנתקות. .לפנך ויכוחים קשים ומרים על ירושליים ביקעת הירדן צפון ים המלח לטרון רמת הגולן ושאר הישובים והשטחים שעל פי בוש ואתה אלו שטחים שישארו בידננו .אבל לא על פי מישנתו של אבו מאזן וחבריו בעולם הגדול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
שרון פושע מלחמה מושחת
זאב,
21/08/05 11:57
|
|
 |
49.
שמעת הבוקר מה לפיד הציע לך
ל"ת
בניינו,
21/08/05 11:56
|
|
 |
48.
הקוזק הניגזל!
עין לציון,
21/08/05 11:54
|
שרון שהביא את הרעה הזו עלינו, בשל מניעים חשוכים, מנסה לגלגל האשמות על אחרים, אבל הציבור הרחב שהתנגד לכל המהלך הרע הזה, לא ייקנה את הדמנגוגיה העלובה הזו, לא ייקח הרבה זמן ושרון ייזרק מהשליטון, אל חוותו ולאחר מכן יועמד לדין, כאשר תתברר האמת במלוא כיעורה ואכזריותה,!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
המובסים תמיד מאשימים אחרים
מי מדוע ולמה,
21/08/05 11:53
|
אני אפילו לא רוצה להשוות אותו לרקדן שהריצפה עקומה. הוא זה שדרכיו נלוזות ועקומות מעשיו בעבר מתגמדים לעבר העוולה התלוייה מעל ראשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שרון מכרת 10000 איש על רכושם
הסוחר מס' 1,
21/08/05 11:52
|
מר שרון היקר והישר אף אחד לא חושד בך שטובת המדינה באמת מול עינייך ורבים הסיכויים שעמותות עמרי את גלעד מקבלת בימים אלו סכומי עתק
מה שכן, זו פעם ראשונה בישראל שמכרו נדל''ן על הגרים בו למישהו ולאחר מכן גרשו האוכלוסיה במכות השאירות אותה עם פיצוי של 20% וזרקו אותם לרחובות
ההון שלטון הפך אזרחי ישראל לקבל היחס של הרוסיות במכוני הליווי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
הממשלה לעומת זאת...
ל"ת
ד,
21/08/05 11:51
|
|
 |
44.
צורה ראויה?צורה לך!
ארי,
שביט,
21/08/05 11:50
|
אריק קורא בהארץ רק את מרקוס ידידו, תקראו אתם את ארי שביט.
...כשהאוטובוס מגיע סוף סוף לירושלים, הרבה אחרי שעת חצות, אני מוצא את עצמי מסייע לבריינה הילברג לגרור במעלה ההר את המזוודה הכבדה שחילצה מביתה. תסתכל עליי, היא אומרת. אני בת 55, אם לשישה ילדים. את בני נתתי למדינה לפני שמונה שנים, באסון השייטת. כעת נתתי למדינת ישראל גם את ביתי. אבל המדינה מתייחסת אליי כמו אל אויב. המדינה שלי הופכת אותי היום להומלסית.
לכל מתיישב יש פיתרון!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ל 9
רוע לב,
21/08/05 11:50
|
רואים שאתה פשוט לא מבין מה קרה לעם שלך ועל ידי מי. להזדהות בשמו של מי שאתה מזדהה? אתה ממש אידיוט! יש גבול למחאה. במדינה נורמלית אחרת - כמו גרמניה, למשל- היית מושלך לכלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
החוצפה של שרון יותר גדולה ממנו
ל"ת
לא מתבלבל,
21/08/05 11:50
|
|
 |
41.
רק אתה שרון גורם לסבל!!!!
ל"ת
צבי,
21/08/05 11:48
|
|
 |
40.
שרון-אתה בלחץ?התיקים נערמים הא
הוא מ-פ-ח-ד,
אתה גמור!!,
21/08/05 11:47
|
40 דונם אדמה.בחווה שקבלת אותה חינם אין כסף מהמדינה,אפשר להקים שם ישוב לעקורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
שרון גדול
יהושוע,
ירושלים,
21/08/05 11:47
|
אני אוהב אותך חזק ואמץ.ומי שלו מוצחן בעינו שילך לעזאזל יהושוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת לחתום ערבי
שכחת לחתום,
ערבי,
21/08/05 12:25
|
|
 |
תפסיק לרקוד על הדם!!! עלוב נפש
ל"ת
דוב,
ירושלים,
21/08/05 12:17
|
|
 |
38.
הנאנסים זה אנחנו
ציני,
21/08/05 11:47
|
כן, מתנחלים, אנחנו שמימנו את שהותכם שם , ששלחנו את בנינו לשמור עליכם, ששילמנו בדם אזרחים ברחובותינו ודם חיילים ששמרו על גחמותיכם (ולמרות שאתם סבלתם מפצמ''רים קציר הדמים לא משתווה, אפילו), ועכשיו, כשהגיע הזמן להפסיק את החגיגה אתם יורקים, מעליבים, פוגעים בחיילים ובשוטרים שהגנו עליכם בגופם- ועוד ברוב חוצפתכם מעיזים להשוות את מה שקורה פה לשואה????? איך אתם מעיזים? להוציא אתכם מהבית שנמצא באיזור שבכלל לא שייך לכם זה שווה לרצח של 6 מיליון יהודים???? תתביישו לכם. ואולי באמת היה עדיף לסגור אתכם שם ולהשאיר אתכם לצדק הפלשתינאי הידוע ברצינותו ובהגינותו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יבוא יום ושונאי המתיישבים
מתנחלת,
שייח מוניס,
21/08/05 12:41
|
ישפילו מבט ויגידו ''סליחה צדקתם''. 1.שלא היינו צריכים לעקור חבל ארץ שהיה רק חולות והפך לפורח ומניב בזכות עבודה קשה. 2.שלא היינו צריכים לעקור חממות עם ירקות ופרחים לייצוא - שהכניסו הרבה כסף למדינה. 3.סליחה שאתם הייתם השכפ''ץ של המדינה ובגלל שגרשנו אתכם אשקלון ואשדוד ממגנים גגות. 4.סליחה שאנחנו מגלים את האנטישמי הקטן שבנו כי קשה לנו עם אנשים מלאי אידאולוגיה וערכים .שלמרות הגזירה הקשה לא מאבדים את אמונתם. 5.סליחה שאמרנו שהם מנצלים את ילדהם אבל בעצם שכחנו שאלפי פצמרים ניחתו עליהם ואז שכחנו לשאול מה קורה עם הילדים ואיך הם ממשיכים את שיגרת יומם?(כאשר הפצמרים ינחתו על חופי ובתי אשקלון ושדרות) 6.סליחה שאנחנו אומרים כל הזמן שהם שם רק בשביל הכסף ,אבל שכחנו בדרך שגרים שם שלושה דורות שמתפרנסים מאדמה ,ומתעשיה מתקדמת וממתפרות ומיפעלים ,וכעת אין להם פרנסה והם איבדו בדרך גם את כבודם.ולא יודעים מה יילד יום. 7.בין הבית שלי שנבנה על חולות שייח מוניס לבין הים ישנם כמה דונמים שניתן לבנות בהם ישובים?אולי לפחות ניתן להם את זכות הבחירה? אז זהו.שגם אם היו מציעים להם את האדמה ''היקרה'' הם לא היו בוחרים בה.מדוע?כי הם יעברו למקום בו יש צורך בעשייה אמיתית ,למקום בו הם נחוצים באמת. וזה מה שקשה לשמאל ולשונאיהם לקבל.הכשלון החינוכי שלהם מול הדבקות הערכית שלהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונים אמיתים
גרגורי,
יפו,
21/08/05 14:08
|
טוב שהזכרת את העבודה הקשה - ובודאי התכונת לערבים שעבדו.ו בחממות יום עבודה של 12 שעות תמורת עשרים שקל . אכן אידיאליסטים שעלו לנו במיליארדים ובחיי בנינו ששמרו עליהם , אשר גזלו שליש משטח הרצועה וחצי ממשאבי המים , תוך שיעבוד מחפיר של מיליון וחצי פלשתינאים . חלוצים בוילות של 400 מטר עם ג'אקוזי . ממש מפעל יפה שלפתע נפסק ....כמה חבל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לשרון...
רפי,
לונדון,
21/08/05 11:46
|
אם בנזקים עסקינן, אז שאל את עצמך איזה נזק עצום הבאת על מדינת ישראל בזמן שלטונך. שאל את עצמך על הדרך ''הדמוקרטית'' שבה קבלת את החלטותיך. הבאת למרכז הליכוד להחליט אם להתנתק ולא קבלת אישור אך בכל זאת עשית מה שרצית, פטרת שרים שבדך לגיטימית ודמוקרטית הלכו כנגדך ואותם פטרת. בתקופתך היו הכי יותר פיגועים ונרצחים אך אתה בשלך לא עשית כלום. אתה בגדת בעם ישראל ובאלה ששלחו אותך למשרד ראש הממשלה. אז אל תבוא עכשו ותאשים את ראשי יש''ע, האשם היחידי פה הוא אתה. הגיע הזמן שתסיק מסקנות ולך הביתה ומציע לך לעשות זאת כשאתה בגובה לפני המפלה שתקבל בבחירות הבאות. ביבי הוא ראש הממשלה הבא ואתה חזרה לחווה. אל תדאג הממשל הבא יטפל כראוי בעמרי הפושע. לך כבר זקן נאלח,הינך משול לסוס מת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שרון, אוויל שכמותך.
ל"ת
אתגר,
רעננה,
21/08/05 11:46
|
|
 |
35.
בוז'י החמוד
אני ואתה,
21/08/05 11:46
|
|
 |
34.
הרצחת וגם ירשת??? נוכל רדוד
ל"ת
דוב,
ירושלים,
21/08/05 11:45
|
|
 |
33.
בא לי להקיא ממך שרון אתה דוחה
ל"ת
גועל נפש מהלך,
שרון ימגעיל,
21/08/05 11:45
|
|
 |
32.
טיפש ורשע
ל"ת
מאיר,
21/08/05 11:43
|
|
 |
31.
למה נותנים לאניטיוכוס הרשע במה
יהודי גיבור,
יש''ע זה כאן,
21/08/05 11:42
|
אנטיוכוס הזה חייב מיתה והוא ימות הוא פושע רשע שאין לו תשובה בעולם הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
שרון - ימית לבנון וקטיף . די!!
שמואל בן דב,
לעצור אןתן,
21/08/05 11:41
|
|
 |
29.
שרון גורם לסבל לעם ישראל
חזון,
21/08/05 11:40
|
שרון אתה גנב קולות מושחת ועלוב עדיף שתמשיך בהרגלך לא להתראיין אתה סתם מעצבן יה אפס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מי בדיוק גורם סבל?
מנחם בראל,
ירושלים,
21/08/05 11:39
|
חשבת אולי שגם אם מועצת יש''ע תעבוד יומם ולילה כדי לגרום סבל למגורשים, היא לא תצליח להתקרב למידת הסבל שגרמת להם אתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
אם שרון היה חכם - היה שותק.
מתנחל מהערבה,
ערבה,
21/08/05 11:37
|
בזכות ראשי מועצת יש''ע ושאר אנשי הימין שהיום הוא מכנה קיצוני - הוא נבחר והוא יושב היום על כיסאו. במקום להודות להם או לפחות להתנצל - הוא נוקט בשיטת - ההגנה הטובה ביותקר היא ההתקפה, לא ירחקר היום ושרון וחבורת מושחתיו יושלכו לפח הזבל הפוליטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
קומו צאו מהממשלה.תפילו אותו
ל"ת
ענת,
21/08/05 11:37
|
|
 |
25.
המתנחלים נזכרו היום - בעיה שלה
עודד,
ת''א,
21/08/05 11:35
|
לא פנו, לא דיברו, חשבו שהם יעשו כשלהם מעל חוקי מדינת ישראל. בעיה שלהם. קיבלו כסף, שיקנו בו דירה או בית, מה אנחנו ביבייסיטר שלהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעודד השחצן מת''א
עליזה,
22/08/05 16:58
|
כמה כסף אתה חושב הם קיבלו? מה כבר אפשר לעשות עם זה? לא דירה, לא פרנסה! אז אל תצחיק את הקוראים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
even the ones that did
alon,
21/08/05 16:47
|
did not get treated nor aid. some families waited weeks for containers that never came. some families signed months ago and did not get housing nor money. they were thrown to the street with the little kids, with nothing. but please smallani do not let the facts confuse you. hazal were right, the ones who are mercifull to evil doers, end up being evil to the mercifull. you nad your such are ''ot kalon'' to israeli society and the jewish people (if you are one)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד!
ל"ת
הילה,
21/08/05 12:16
|
|
 |
שיפנו אותך סתם מהבית - תדברי
ל"ת
אנשים סתומים,
21/08/05 12:07
|
|
 |
24.
האיש הזה מעורר בי בחילה
ל"ת
דוד,
21/08/05 11:35
|
|
 |
23.
הרודן פצה את פיו!
ל"ת
קורא,
21/08/05 11:34
|
|
 |
22.
על ראש הגנב בוער הכובע!
נורית כהן,
קרית ארבע,
21/08/05 11:33
|
אתה וראשי מנהלת סלע שזרקו אנשים לרחוב כמו שלא זורקים אפילו כלבים,ממשיכים בפשע ובהאשמת כל העולם חוץ מאשר את עצמם, בעזרת השם אנחנו ננצח ,ולא באהבה כי עם בכוח! ומה פתאום אתה פוחד ''מעיר אוהלים'' תמציא ''חוק גירוש משם'' ותפעיל את יחידת''האמסטפים'' מהיס''ם שכ''כ אהובים עליך ואת הצבא שהפך ''לקבלן ביצוע'' והכל יפתר . גם בסברה ושתילה עשית דברים כאלה ועכשיו לעת זיקנה אתה לא רוצה ל''בייש ''את צעירותך'' אגב, יש לך עורך דין מצוין!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אתה גורם הכי הרב סבל למגורשים
ל"ת
גבי,
21/08/05 11:33
|
|
 |
20.
WE LOVE YOU SHARON
ל"ת
me,
us,
21/08/05 11:33
|
|
 |
חתימות חמאס
חתימות חמס,
חתימות חמס,
21/08/05 12:29
|
|
 |
19.
שרים פחדנים ותאבי בצע!צאו כבר!
אורית,
להבים,
21/08/05 11:33
|
|
 |
18.
מישהו אמר דיקטטור???
ל"ת
ג'חנון,
תימניאדה,
21/08/05 11:33
|
|
 |
17.
חוצפה זה לא מילה
רועי,
רעננה,
21/08/05 11:32
|
שרון שכח שבדמוקרטיה בוחר העם ולא לעולם חוסן אבל שרון בטוח שהעם טיפש ולכן....אחרי הבחירות יתברר אם העם באמת טיפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ראיון עם ראש הממשלה
יאיר ל,
21/08/05 11:29
|
ראיון שערך כתבנו גור-צלל-המריא-ועף במנחת המסוקים שבחווה.
גור-צלל: ''אדוני ראש הממשלה, כיצד אתה מסכם את השבוע שחלף ?''
ראש: ( אין מקום על גבי האקרן לראש הממשלה כולו ) ''כוחות הביטחון פעלו בנחישות והוכיחו שלעם ישראל יש על מי לסמוך, זאת אומרת עלי. '' ''כל שר או אזרח שלא מוצא חן בעיניו מוזמן לעזוב''
גור צלל: ''אדוני ראש הממשלה, אתה קורא לאזרחים לעזוב את הארץ ?''
ראש: ''גם אם ישארו רק אני, בני ושמונים המאבטחים שלנו אני אמשיך בתוכניתי.'' עומרי ( מגיע בריצה עם בנדנה ביד ): ''אבא, צריך לכסות לך את העיניים.''
ראש: ''מה, שוב פעם.''
עומרי: ''אבא, אתה לא שמעת מה אמר היועץ ?, אני צריך להחתים אותך על כל מיני ניירות למימון הבחירות הקרובות ולך אסור לדעת על מה אתה חותם.''
ראש: ''טוב, טוב, תרגע ילד, אתה תגיד לי על מה אתה מחתים ואני לא אקשיב.''
עומרי: ''אתה לא מקשיב אבא ?''
ראש: ''אני לא מקשיב בן, דבר.''
עומרי: ''יש לנו כאן תרומה של 10 מיליון דולר ממקימי הקזינו בנווה דקלים.''
ראש: ''טוב מאוד, אני לא שמעתי כלום. ומה עוד יש לנו.''
הלו, גור גור אתה שומע אותנו ? הלו, גור גור אתה שומע אותנו ? גור לא שומע אותנו. אנו מתנצלים בפני המאזינים על התקלה הטכנית ועד לתיקון התקלה נעבור לפרסומות.
''למה לחכות לחורף, למה לחכות לקאסאם, מעתה אין צורך בשני מיגונים נפרדים, חברת מיגון-כל תגן על ביתך מפני הגשם ומפני הקאסאם. חברת מיגון-כל החברה הוותיקה והאמינה בישראל''
''עוד שמונה ימים לסיום המבצע שלם לשלום, המבצע שמלכד את העם, המבצע בו כולם שווים, ההתנתקות טובה לעם ישראל, ההתנתקות טובה לכלכלה, ההתנתקות טובה לעניים, ההתנתקות טובה לך, שלם עוד השבוע את מלווה חובה מרצון למימון ההתנתקות. משרד האוצר בשיתוף עם ההוצאה לפועל''
לצערנו לא ניתן לחדש את הקשר עם כתבנו גור-צלל-המריא-ועף ואנו נעבור לפרשננו האובייקטיבי ד''ר עזמי באשארה הנמצא באולפננו שבירושלים הכבושה.
''ובכן ד''ר מה אתה למדת מהריאיון עם ראש הממשלה.''
הד''ר: ''ברור לכל כי ראש הממשלה פועל באופן הדמוקרטי והחוקי ביותר למען העם הפלשתינאי והיועץ, סליחה למען אזרחי מדינת ישראל הערבים והיהודים גם יחד. ברור שאין ראש הממשלה מודע לעבירות שעובר בנו ולכן יוכל להשתמש בכסף שעל קיומו אינו יודע וע''י בחירתו בפעם נוספת נוכל להגשים את חזוננו.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צחקתי ובכיתי. תודה.
ל"ת
אלי,
21/08/05 12:36
|
|
 |
16 to
dudu,
21/08/05 12:17
|
|
 |
15.
זעקת הקוזק הנגזל
אילן,
אשקלון,
21/08/05 11:29
|
גם גירש, גם הפקיר את רכושם הנבזז ע''י שכירי החרב(צהל לשעבר), גם משליכים אותם מבתי המלונות.
והנבל בן הבל-יעל ממשיך בהסתה והמרדה נגדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שרון חוצפן ופושע!!!!
יהודיה נאמנה,
21/08/05 11:27
|
שרון, אתה לא מתבייש, הפושע היחידי שאני מכירה הוא אתה ובניך. זבל, אשפה, אני שונאת אותך!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה צפוי ....
טטיאנה,
הרצליה,
21/08/05 12:08
|
תני לי לנחש : בבחירות האחרונות הצבעת ליכוד וסיעת לעלות את שרון לשלטון . נכון , לטמטום יש מחיר ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאת חכמה !
יאיר ל,
21/08/05 12:23
|
גנבו לך את המכונית ?
תני לי לנחש : בטח קנית מכונית.
מסקנה: לטמטום יש מחיר.
פרצו אליך לבית ?
תני לי לנחש : בטח קנית\שכרת בית
מסקנה: לטמטום יש מחיר.
אנסו את הבת שלך ?
תני לי לנחש : בטח קיימת יחסי מין.
מסקנה: לטמטום יש מחיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק שרון !!!
נטשה,
חולון,
21/08/05 13:58
|
לא רק שהיהודיה הנאמנה הצביעה בעד שרון - היא תצביע עבורו שוב , גם בבחירות הבאות . רפי השכל הללו ילכו אחרי שרון גם אם הם מכנים אותו '' פושע מלחמה '' ויהיו אוהדי בית''ר ירושלים גם בליגה ג' ( בס''ד )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנונה - רק הזהרי לא להפצע !
יאיר ל,
21/08/05 15:04
|
לא רק לטיפשים ניתנה הנבואה אלא גם לנטשה ( או שמא נטשה כן שייכת לקבוצה הנ''ל ).
נטשה יודעת למי תצביע היהודיה הנאמנה.
נטשה אף ניחשה ומי הם חבריה של היהודיה, קבוצת רפי שכל, לא כנטשה הפוצעת את עצמה ואת סביבותיה בשנינותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
שרון אתה והשמאלנים/ערבים שלך
ממשלת השמאל,
והערבים,
21/08/05 11:27
|
הם אלו האשמים הישירים בפשעים נגד האנושות ש''שכירי החרב'' שלך מבצעים כלפי היהודים. אל תאשים את היהודים בפשעים הללו, רק אתה ושמאלנים/ערבים מעורבים בכך.
יהודי לא מטרנספר יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אשם !!!
יוסי חתוכה,
נתיבות,
21/08/05 12:06
|
סליחה ! את שרון העלו לשלטון לא הערבים ולא השמאלנים ( להם יש שכל ) אלא האספסוף הימני ומטומטמים כמוך . את מה שבשלתם - תאכלו בתיאבון ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חתוכה המשתאכנז בורות מתאימה לך
ממשלת השמאל,
והערבים,
21/08/05 12:59
|
בור... - שיטת הבחירות השתנת לא בוחרים בשרון אלה במפלגה. טיפש... - אין מקום לא בחוקת הליכוד במצע או כל מקום אחר שבו מוזכר טרנספר של יהודים. כך שלא הצבעתי לא לשרון ולא לטרנספר של יהודים.
השמאל הוא זה ש''אנס'' ו''סחט'' את שרון לביצוע הפשעים הללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן הצבעתם שרון
יוסי חתוכה,
נתיבות,
21/08/05 13:54
|
שרון אשר היה מועמד הליכוד לראשות הממשלה הבטיח '' ויתורים כואבים '' והביע , עוד לפני הבחירות , את תמיכתו בהקמת מדינה פלשתינאית . איפה חשבתם שהמדינה הזו תקום ? על הירח ? בקמצ'טקה ? הרי ברור שאם שרון יעמוד שוב בראש הליכוד - כולכם תצביעו ליכוד . אז מה כל הרעש הרוח שאתם עושים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חומצה כן ?
עמית רומם,
אזור,
21/08/05 12:04
|
|
 |
נו, באמת
חיים,
שומרון,
21/08/05 12:33
|
הרי אתה יודע היטב כי זו המצאה של התקשורת. כמה נערים זרקו תערובת ביתית (של סבון עם ביצים) וכבר הפכו את זה ל''חומצה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדר שמאלנים משוסה זה מה שאתם
ממשלת השמאל,
והערבים,
21/08/05 12:26
|
זה היה רק צבע ולא חומצה ובצבע הזה התברר שיש חומר צורב. היו שם כמה סוגי צבע ורק בסוג הזה היה חומר צורב אף אחד מהם ששפך זאת לא ידע מזה.
כמובן עדר השמאל המשוסה נגד המתנחלים אין להם יותר תבונה עצמית ומאמינים לכל ההבלים שמוכרים להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי לא מכה יהודי
דימיטרי,
בת-ים,
21/08/05 14:13
|
הבנתי !!! הבחורים הטובים הללו בסך הכל שפכו צבע על השוטרים ( וזה , כידוע מותר ) . ואם אני ראיתי במו עיני נערים הקוראים לשוטרים '' נאצים '' ומכים בהם במוטות ברזל , מגג בית הכנסת , זה תעתוע אופטי בלבד ....הרי לא יתכן שיהודי יכה יהודי ועוד בבית הכנסת ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
בושה שיש לנו כזה ראש ממשלה
נורית,
רמת גן,
21/08/05 11:27
|
אני מתביישת להיות חלק מהמדינה הזאת.אומנם הייתי בעד ההתנתקות אכן אין לנו מה לחפש בעזה אבל הצורה בה התנהלה ההתנתקות היא ביזיון, למה כל הכתבות מדברות על מופת צה''ל במקום לדבר על כאב התושבים? מה קרה למדינה האטומת לב שלנו איפה הרגישות שיש בנו תמיד ? למה ברגע שזה מגיע לדתיים אין יותר רגש? כמו שהחיילים הם לא רובוטים גם תושבי עזה הם אנשים כמו הפלשתינים וכמו השמאלנים - יש להם לב נפש וחיים. בושה וחרפה ששרון מעיז עוד לפתוח את הפה- עוכר ישראל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שרון -ומה אתה מביא עלינו ?
שאול,
אשקלון,
21/08/05 11:24
|
הובסת בג'יאד הקטן. שר הבטחון שלך לא ידע למצא פתרון למינהרות ! שרים אחרים בזמן זהה שלחו לווינים לשמיים ... ואתה מכין לנו את הג'יאד הגדול ומאשים את אנשי ישע כדי שכולם יעסקו בדבריך ולא בדברי אבו מאזן אחיו התאום של ערפאת שרק יותר מתוחכם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
שקרן
יוסף,
פ''ת,
21/08/05 11:22
|
ראש ממשלת ישראל פשוט משקר אותנו את הציבור האם הציבור יודע שאין מספיק חראוילות למתישבים האם ראש ממשלת ישקאל יודע שלאמהות המגורשים לא היה טיטולים להחליף את התינוקות האם ראש ממשלת ישראל יודע שהוא עקר יהודים מהבתים שלהם בלי לדאוג להם האם הציבור יודע שלמגורשים שהגיעו לרושלים לא היה בגדים להחלפה ושהיו צריכים שאנשים יעזרו להם בקנית בגדים האם ראש ממשלת ישראל יודע שיש אנשים שאין להם עבודה מחר. אז הגיע עת לזעקה וצריך להגיד את זה בכל רם ''שקרן לךהביתה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הנאנסת תמיד אשמה....
רודולף.ה,
הריין,
21/08/05 11:20
|
|
 |
8.
חורבן הבית
ישראלי,
21/08/05 11:19
|
|
 |
מסכן !
מרינה,
אשדוד,
21/08/05 12:16
|
ואוו !!!! אני בטוחה ששרון נורא יתבייש אחרי שיקרא את התגובה שלך .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
טיפוס ממש חצוף! או סתם אוויל!
ל"ת
פ.לקלייר,
שייח מוניס,
21/08/05 11:18
|
|
 |
6.
ואת לא גורם סבל ???
משה,
התנחלות ת''א,
21/08/05 11:17
|
|
 |
5.
אין גבול לציניות שלך שרון
אייל,
21/08/05 11:17
|
|
 |
4.
שרון אתה נקי? לא נשכח ולא נסלח
דמוקרט,
כלא מעשיהו,
21/08/05 11:16
|
|
 |
3.
בושה שאתה רהמ אתה פשוט מגעיל
ל"ת
מתבייש בשרון,
שרון=ביזיון,
21/08/05 11:16
|
|
 |
2.
מי שמדבר...
איציק,
21/08/05 11:10
|
כל מה שאתה אומר, חל בדיוק עליך ותו לא! ואנחנו נראה מי יצחק אחרון-אתה והשמאל והתשקורת, או המתיישבים ואוהבי הארץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שמות החכ''ים שערקו עם שרון לשמא
השמות בפנים,
21/08/05 11:08
|
החכים שנבחרו בקולות הימין וערקו לשרון והסמול והנה השמות אולמרט, לבני, הירשזון, עזרא, שיטרית, בוים, בר-און, עמרי שרון רוחמה אברהם גילה גמליאל אלי אפללו ,סולודקין צחי הנגבי,דני נווה ,לימור לבנת,סילוון שלום,שאול מופז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הליכליכוד,הפך ת'קורבן לנאשם
ל"ת
בין מסכן למסוכן,
אות1קטנה: ו,
22/08/05 08:50
|
|
 |
קלטתי והפנמתי לא נסלח לעולם
חגי,
21/08/05 14:56
|
לא אנוח ולא אשקוט עד שגנבי הקולות האלה יעופו מהליכוד שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לימור נשארת כדי להציל את יו''ש.
ל"ת
כמו הצלת הגוש-ק,
מדהימה,ממש.,
21/08/05 14:12
|
|
 |
את אח שלה הדוס הפנטי
ל"ת
העמה,
21/08/05 14:49
|
|
 |
ימני נשאר ימני
עמית רומם,
כפר שמריהו,
21/08/05 12:14
|
ימני נשאר מטומטם - ואתה ההוכחה לכך . אצלך מופז הוא חבר כנסת ( הוא לא ) וביבי לא תמך בהתנתקות ( הוא הצביע בעדה ) . טוב , למה לתת לעובדות להפריע ? כל הימין דומה לך - בנוי על בורות טמטום ושקר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטוח שאתה לא ערבי?
ל"ת
מיכל,
21/08/05 17:34
|
|
 |
עמית,העיקרון נכון.עזוב פרט' ש'
ל"ת
שחכ''י לכוד הצב',
נגד בוחריהם.,
21/08/05 14:03
|
|
 |
לחד העין
יאיר ל,
21/08/05 13:08
|
כפי שקבעת ''ימני נשאר ימני'' ולכן אינו מבין את הגאונות שבייבוא רב מחבלים, בשחרור אנשיו ובחימושם.
ימני אף לא יבין את גדולת הראיס האוחז פרס נובל לשלום בידו האחת ומאשר פיגועים בידו השניה ( הימנים לא שמעו על פיצול האישיות ).
הימנים לא יבינו מעולם כיצד קורבנות אוסלו תרמו לקידום הלבבות, מדוע הסרט ג'נין ג'נין רשאי להקרא סרט דוקומנטרי, מדוע קרוב הקאסאם לאשקלון טוב ליהודים וכיצד הוצאת למעלה מ-10 מיליארד שקל על הרס יעזור לקשישים.
ממש ימנים מטומטמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא אצביע למפלגה שהם בה!
ל"ת
אופורטיוניסטים,
21/08/05 11:53
|
|
 |
ואלה שמות בני ישראל שעברו לצד
רבקה,
21/08/05 11:34
|
|
 |
רשמנו בפנינו את השמות
כל המשפחה,
21/08/05 11:33
|
ואנחנו, כל המשפחה כבר לא נבחר באף מפלגה שאלה האנשים אשר יהיו בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב תרגיליBBה4שרים משחקים נגד?
ל"ת
היו בעד/ר שרון?,
לעג לאנטלגנ',
21/08/05 13:44
|
|
 |
בקרוב סטיב ג''כ.כשהחתול יעזוב?
ל"ת
כל ה.....יוצאים,
מפיתחיהם.,
21/08/05 14:20
|
|
 |
שכחתם:ביבי+כצ+אדרי.מופז לא חכ
סולודקין,לא נ',
ע''י הליכוד.,
21/08/05 13:40
|
|
 |
גמליאל -ארנבת פחדנית ורודפת
חדוה,
22/08/05 16:54
|
את הכסא. היא קיבלה תמורה בעד תמיכתה בדיקטטור, וזה מה שרצתה. בחורה חצופה ששמעתי שגם באוניברסיטה בב''ש עשתה הרבה מאד מניפולציות. בקיצור היושר ממנה והלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100%עובדתית:רוב חכי לכוד פעלו
נגד בוחרם,ודאגו,
רק$לעצמם.קרא,
21/08/05 14:48
|
במסווה שלטובת המדינה. פתאום הבחירות קרבות וחלקם נוטשים , מיוסרים , מצביעים בנושאים שוליים כאילו נגד?! הם אפילו לא מצייצים בנושאים שלבסוף בג''ץ יידרש אליו : פגיעה בזכויות אדם , הכוונה לכך שלחלק מהמפונים אין קורת גג מוסדרת ואפילו זמנית עד להסדר קבוע. אין סידור לימודים לשנה שתחל בעוד כ10ימים. זהו מינימום של זכויות אדם/אזרח שנאנס בעל כורחו. מה?! יטענו שבגלל אי-רצונם לעזוב ביתם?! וכי יש מישהוא בעולם שיוצא במחולות ובתופים לעקירתו מביתו?! ומי אשם לדעת הרה''מ : ראשי יש''ע שהם בראש המתנגדים לפינוי?! צא ולמד, מאליבא דשרון : הקורבן לר רק שהוא קורבן אלא גם נאשם על כך שאינו עוקד את עצמו. ככה זה במילים אחרות פחות או יותר. ודווקא בנושא זה יטפל דווקא השמאל שאמר לבוחריו לפני הבחירות שהוא בעד הפינוי. הליכוד (לא כולם ,ולא כל הימין) מתגלה שוב ושוב במלוא כיעורו. אנו חיים בתקופה ''מודרנית'' ו-''נאורה'' וכולנו שוכחים היסטורית את מה כ''כ לא אהבנו כשאחרים עשו זאת לחלשים. ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|