 |
73.
למה לפנות המשחפחה שלי למההה
בן,
כפר יונה,
24/07/07 15:17
|
|
 |
72.
על פי
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/08/05 11:08
|
|
 |
71.
וברדיו ישמיעו
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/08/05 11:07
|
|
 |
70.
למי תודה, למי ברכה?
מגורשת בעתיד,
קריות,
22/08/05 09:30
|
תודה לשפן משה יעלון, שהתנגד לגירוש אבל פחד לומר זאת, עד שבסוף הודח בבעיטה. אנחנו נודה לך מאוד ביום שבו תבקש שנצביע בשבילך.
תודה לשפנים מהליכוד, לבנת, נווה, כץ ושלום, שהעדיפו את הכיסא על פני הערכים. אנחנו נודה לכם בקלפי בקרוב (במיוחד ללבנת המפזזת אצל שרה'לה שרון בזמן שמגרשים יהודים מבתיהם).
תודה מיוחדת לרמטכ''ל חלוץ, שכיאה לטכנוקרט רואה את עצמו אחראי לאיך ולא ל''למה''. גם אתה, כשתרצה להיכנס לפוליטיקה, תזכה לתודה מיוחדת.
תודה ענקית במיוחד מגיעה לאולמרט, לבני, עזרא ומופז, הקבלנים הראשיים של מבצע הגירוש. לא נשכח את מסירותכם, את התלהבותכם ונאמנותכם לדיקטטור.
לביבי מגיעה גם כן תודה - על שהוכיח לנו באופן סופי ומוחלט, לכל המפקפקים, שהוא חושב שאנחנו מטומטמים, ושלא נשים לב שהוא פרש לא בגלל הגירוש, אלא בגלל ציר פילדלפי. ומכיוון שכך, אנחנו נראה לו כמה אנחנו מטומטמים, ובקלפי נצביע עבור מישהו אחר.
וכמובן, התודה הגדולה מכולם מגיעה לאריק. אנחנו לא היחידים שנודה לו - גם הפרקליטות והתקשורת יודו לו ביום שאחרי הגירוש, כשיחדל להיות אתרוג. כשהוא יעמוד לדין על פשעי השחיתות שלו, לאחר שיגורש מראשות הליכוד ומהחיים הפוליטיים, יהיה לו הרבה זמן להרהר באסירות התודה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
ל-56, זו הסיבה, אין בלתה, קרא
אך ורק שנאת,
ישראל,
22/08/05 08:01
|
ב''ה ירושלים, י''ד באב, התשס''ב שניים לחורבן גוש קטיף
חזון השלום
....''... כך ערי המובסים/ הרוח תפער דלתות חורקות ותנקש בחלונות ובתריסים חרולים יתגלגלו בכיכר ועשב בר יכסה את הגבעות/ ברכות השחיה יתייבשו ובמתנסי''ם שברי כיסאות/ ושלטי חנויות התלויים על בלימה, יספרו מה שהיה ולא יהיה עוד/ הארץ אכלה את יושביה, ולא נותר להם דבר, מלבד – דמעות..'' (חיים חפר, ידיעות אחרונות, 28.2.86)
צא וראה מה עצום ונורא ומשחית כוחה של שנאת ישראל.
אלפי פליטים, ההתיישבות המפוארת ביותר בארץ ישראל בחרבות.
בתי כנסיות ריקים ממתפללים. נדם קולה של תפילה בבתי מדרש. עיי חרבות, חושך וצלמוות בצהרי יום שמש.
וזה בארץ ישראל. בארץ חמדת אבות. בארץ ''פה נחיה ופה ניצור חיי טוהר חיי דרור פה תהי השכינה שורה פה נלמד גם שפת התורה ומה למדנו? ''ממלכתיות'' הרשע!
הדמוקרטיה קודמת להלכה.
הלכה ההתיישבות היינו לעג וקלס בגויים.
וההסתה המתועבת, שהביאה לכך, נמשכת.
לא תינקו מן הפשע הזה. לא אתם המחריבים, ולא אתם, אנשי ה''ממלכתיות''. הכלל הראשון שעליו אמונים מדריכי לחימה, הוא ''דע את האויב''. ועדיין מסרבים לזהות את האויב.
כמה צעירים, מקדשי שם שמים ברבים, עשו את מלחמתו של עם ישראל. שאול יהלום מגנה! משל לא התבצע פה פשע גדול משואת יהודי אירופה. פשע מזוויע שבוצע בידי יהודים נגד יהודים.
כבר דורות לא בנו הם בית ולא נטעו עץ. כבר דורות מנצלים הם את בית ה''נבחרים'' במדינת היהודים, כדי להביא עלינו הרג, הרס וחורבן. כבר דורות מבלים ''אנשי הרוח'' שלהם את כל זמנם בחורבן נשמת האומה.
והעם אפאתי. העם שותק. העם אינו קולט, העם עייף! הרשעים הצליחו להתישו. רואים דרמה בשידור חי, מה יכל להיות מתקדם ומרתק מזה?
בוז להמונים!
לא נשכח ולא נסלח. לא, דן מרגלית, לא ''ידעך הכעס''! לא שכחנו את חורבן הבית, במשך כמעט אלפיים, לא נשכח את החורבן הזה! שאתה היית ממוביליו. לך מגיע חלק נכבד מאד מן האשראי לביצוע הפשע הזה.
ועתה הגיעה העת להשיב מלחמה שערה ולעבור במהרה להתקפה, שאם לא כן, העם הזה אבוד!
חזק וניתחזק בעד עמנו ובעד ערי אלוקינו, וה' יעשה הטוב בעיניו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מיפלגת העבודה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/08/05 07:47
|
בתקופת ישובי חומה ומיגדל נתנה תמיכה מדינית וגאוגרפית מלאה למיתישבה לעומת הליכוד שפנה עורף למיתנחלים שהם נציגיו בהיתישבות של הדור החדש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מתי
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/08/05 07:44
|
יושלםפינוי יתר השטחים הנתונים לויכוח והם רמת הגולן צפון ים המלח ביקעת הירדןלטרון ירושלים ושאר השטחים ביהודה ושומרון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מתבצרי חומש ושא נור תרגעו מהר!
שבתאי פנסו,
22/08/05 07:39
|
מתבצרי חומש ושא נור תרגעו מהר . חס ושלום אם אתם מתכננים להשתמש בכלי הנשק שיש בידכם ושאר אמצעי לחימה כולל חומצות או כל חומר פוגעני אחר, תקבלו מכה חזקה מאד בראש שלכם,אתם וכולנו נבכה ונשאל מדוע זה קרה? לאיש לא תהיה תשובה ,מאחר ואנו במצב מלחמה שהוכרזה עלינו על ידי השטן עלי אדמות ערפאת ימח שמו וזכרו, ידידו של שמעון פרס = הרס שעזר לרב המרצחים לבצע את זממו נגד עם ישראל והכנים אותו לשטח מדינת ישראל עם כנופיתו המתקראת ''הרשות פלסטינאית '' אדוני ראש הממשלה מר אריאל שרון הנכבד תזהיר את מתבצרי חומש ושא נור כי תגובת צה''ל ומשטרת ישראל תהיה קשה על גילויי האלימות נגד כוחותיהם. תושבי חומש ושא נור יש לכם הזדמנות אחרונה, עליכם ללכת בעקבות הדרך היפה שפתחו לכולנו תושבי עצמונה בגוש קטיף שבחרו לקחת את ספרי התורה שלהם ואת דגלי ישראל , לחבק ולנשק את צה''ל ומשטרת ישראל ולהודות להם ולראש הממשלה מר אריאל שרון על שהיצילם מקן הנחשים המסוכנים ביותר הקרוי '' רצועת עזה ''. שם תפתח בקרוב מאד המערכה בהנהגת ראש הממשלה מר אריאל שרון , נגד הטרור האיסלמי בעזה ובכל שטחי יהודה ושומרון. מר שרון הבטיח לאויבנו כי ''תגובת ישראל למעשי האלימות נגדה תגרור תגובה קשה מצידנו'' וכך יהיה. דיר בלקום אל תתעסקו עם אריק. מתוך '' שיח לוחמים ''. '' להתראות בשש אחרי המלחמה ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אתה ??? שבתאי פנסו.
c.i.a.,
?,
22/08/05 07:58
|
|
 |
65.
הפינוי משמח אותי
חייל,
22/08/05 07:16
|
יותר לא אצטרך לעשות מילואים בעזה ולהיות המשרת של המתנחלים.
איזה כיף !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאיבי , כך גם אמרו נאיבים כמוך
כאב לב,
אוי כמה שאתה,
22/08/05 08:02
|
|
 |
64.
המשיחיים טרם הפנימו
אלעד,
ת''א,
22/08/05 07:01
|
הם שבויים עדיין בתיסמונת ''אחים'' לאלו בשמאל ובתקשורת אשר התחרו וניצחו את את מבחר/מיטב ערוצי השינה של הקיצוניים במדינות ערב והתעלו אף על הפלסטינים. שרויים בשרשרת אורגזמת למראה ההרס והסבל, עד כי את מותה של המשוררת הצניעו לקצה סוף החדשות ולו רק לא להפסיד מחזה אחד מיני 1000 של ההרס. תאוות השינאה גברה על זו של הגזע הארי - גרמניה 1942, כאשר כל ערוצי התקשורת מפםפמים ללא הרף עוד ועוד, אגב הסתה מורעלת וארסית שאין לה אח ורע אצל בינלאדן וסדאם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל מאד , אבל אתה צודק
ל"ת
איש יהודי,
22/08/05 08:05
|
|
 |
מילים כדורבנות בעור השמאל
כרמית,
ת''א,
22/08/05 07:57
|
סוף סוף דברים אמיתיים ובעיקר נכונים המשקפים הלכה למעשה את פרצופה של התקשורת המגוייסת אשר גם הכתובה וגם האלקטרונית הם על טהרת מיעוט השמאל השולט ב100% בתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה אתה צודק! משיחיות השקר
ל"ת
של ה''ממלכתיות'',
22/08/05 07:56
|
|
 |
האמת הצרופה - כל הכבוד
שרון,
ר''ג,
22/08/05 07:53
|
|
 |
השמאל יתפחלץ מתגובה זו ח ח ח
ל"ת
אודי,
אשקלון,
22/08/05 07:52
|
|
 |
63.
נגמר הפרומו
ל"ת
פושעי י''ש לדין,
22/08/05 02:45
|
|
 |
62.
בראש מורם
יגר,
צפון,
22/08/05 02:10
|
לאנשי עצמונה וקטיף , חזקו ואימצו...על הדרך המכובדת שבא היתפנתם על בחירה לעזוב בראש מורם ובכבוד... וכתומך בהתנתקות נגעתם ללבי והיה לי הרבה יותר קל להזהות איתכם מאשר אם המחזות האלימים מילולית והמניפולציות הרגשיות שחברכם בשאר ההתנחליות דאגו להוריד על ראשם של ילדים חילים בני 18+ ששתיקתם הרועמת היוותה בעיני תעודת כבוד למדינה שלי ולצבא שלי ושלכם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
איך זה עבר את מבחן בג''צ
עדיין לא מבין,
22/08/05 02:09
|
הרי אם השטח לא שייך למדינה, כלומר המדינה לא סיפחה את השטח, איך היא יכולה להורות הרס של בית שנקנה וולם כחוק ובעליו מחזיק בטאבו לפי החוק הבן לאומי, הממשלה יכולה להחליט כי לטובת המדינה היא יכולה להרוס בית כדי למשל לבנות בניין משרדים כדי ליצור עוד מקומות עבודה, או בגלל ביטחון, אבל איך היא יכולה להרוב בית שהיא אף פעם לא סיפחה, שמשהו בבקשה יסביר לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השטח לא שייך למתנחלים
מישהו אחר,
22/08/05 03:37
|
|
 |
אצל הדיקטטור הכל מותר
מה השאלה?,
22/08/05 03:12
|
אין חוק ואין משפט. אין דין ואין דיין. יש רודן עריץ שרומס ברגל גסה כל מי שמעז לעמוד בדרכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
להראות לכתומים מהו גירוש אמיתי
ל"ת
ולזרוק אותם,
בצ'צ'ניה,
22/08/05 02:01
|
|
 |
59.
מעניין מי מתחלק ברווחים עם
קבלני ההריסה,
וקבלני העפר,
22/08/05 01:10
|
כנראה שוב כל המרוויחים על דמנו ועל ארצנו. מושחתי כל העולם התאחדו, נגד היהודים! הכו ביהודים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אם בחוקותי תלכו
לינדסי גורדון,
פוריה עילית,
22/08/05 00:57
|
כל הצרות ניחתות על עם בני אברהם אבינו משום שבגדו במשיח ה', בישוע בן מרים לבית דוד, משום שלא הלכו בדרכם של השליחים, משום שנטשו את דרך השם ומשיחו, משום שעשו מעשה כפנחס וקבלו שכר כזמרי, משום שהלכו בדרך יהודה איש קריות ולא בדרך המשיח צדקנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stop with that bastard already
ל"ת
come one,
22/08/05 07:25
|
|
 |
עזוב אותנו! לא חסר לנו משוגעים
ל"ת
החסר משוגעים,
אנוכי?,
22/08/05 03:13
|
|
 |
57.
הם לא אחים ולא בטיח
נמרוד,
כפר סבא,
22/08/05 00:50
|
אין לי שום דבר משותף עם המתנחלים. המראה שלהם שונה השפה שלהם שונה הלבוש שלהם שונה הטרמינולוגיה שלהם שונה עולם הדימויים שלהם שונה תפיסת העולם שלהם שונה הקנאות שלהם זרה לי השנאה שלהם זרה לי חוסר הסובלנות שלהם זר לי משיחיות השקר שלהם זרה לי אי כיבוד שלטון החוק על ידם זר לי רמיסת זכויות הערבים זרה לי חוסר הכבוד שלהם כלפי המדינה זר לי הבוז שהם רוחשים לחילוניים ולשמאל מאוס בעיני הם לא העם שלי הם לא האחים שלי הם כת קנאית קיצונית ומוזרה שהוציאה עצמה מחוץ למחנה. הם כיום מבודדים מתמיד והחלק הבריא בהם מקיא אותם מתוכו ומוקיע אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מ.מ.ממממ...
אלטר קאקר,
22/08/05 03:50
|
נראה לי שאתה אכול שנאה עצמית תהומית, ודוקא בגלל שהם לא כמוך כמו הרשימה הארוכה שנתת,גורמת לך לכעס לראות אמת אחרת אשר ביסודה היא בשורש נשמתך, אבל אתה מוקף בעולם חילוני שתרבותו לא מסתדרת עם תרבותך ולכן אתה כה מתוסכל. מי אתה? יבחוש קדמך ,איזה תרבות יש לך כבר למכור לנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה שכפול גנטי?
דולי,
22/08/05 03:14
|
חלאס, קראנו כבר 8 פעמים את אותה תגובה. הבנו! לך לישון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אחים אהובים, מתביישת בגירושכם!
למה? למה? למה?,
22/08/05 00:50
|
ככה סתם בלי סיבה. בהנף יד הרודן נעקר אחד מחבלי ארצנו היפים ביותר.
ככה סתם, נעקרו מביתם טובי בניה של הארץ הזאת.
ככה סתם. בלי סיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
כל הכבוד לשרון
התותח הקדוש,
דגניה א,
22/08/05 00:47
|
אל תירא ואל תחטא אריק. לרק בכוחך זה ופנה את כל כפרי הדמה של המתנחלים בשטחים והחזר אותנו לשפיות ולמדינת ישראל בגבולות מוכרים ובטוחים, ללא קוי הטרוף והמשיחיות ההרסניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון היכון לשלב הבא:
האי היווני,
ושאר ירקות,
22/08/05 03:17
|
אחרי שעשית את העבודה המלוכלכת, השמלאנים יעוטו עליך כמו עופות דורסים יקרעו את בשרך המדמם. ויאכלו את נבלתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
שרון מנהיג דגול
ל"ת
י.מצא,
בני ברק,
22/08/05 00:45
|
|
 |
בעיני הערבים, בוודאי
ל"ת
ברוס,
22/08/05 12:20
|
|
 |
53.
גירוש יהודים מאדמת המולדת
אצ''ל,
א''י המלאה.,
22/08/05 00:41
|
|
 |
52.
שרון - נמאסת
איציק,
רג,
22/08/05 00:38
|
מדוע מישהו חושב ששרון צריך לבצע את מדיניות ''יחד-מרצ''(ועובדה היא שהן מרצ והן המערך תומכות בצעדו זה),תקנו אותי אים אני טועה אבל היה זה מצנע שביושר אמר לאנשי נצרים שאים הוא יבחר הוא יוציא אותם משם -וממול היה שרון (שאמר אותו דבר? אז על מה היו הבחירות -מי יעשה את המדיניות הזו)מנחם בגין ז''ל שאף לו היה חלק בהקמת הליכוד ,כזכור\ אמר יהיו עוד אלוני מורה, בא שרון ומתחיל את הנסיגה מיהודה ושומרון לשם כך נבחר הזהו הליכוד,הזכרתי את מצנע בהקשר למילה יושר,בגין אף הוא קשור למילה הזו שרון(ועל כך יסכימו גם תומכיו החדשים) לא מתקשר לצד הנכון של המילה הזו. ב17/5/1977 לעם נמאס ממשלת הסיאוב היום (כמו באבן הפלא אשר בוורמיזה אין ממי לצפות) -אין אופוזיציה ואין אלטרנטיבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
היום גורשו אלה - מחר תגורש אתה
ל"ת
זכרו,
מכרוזי האצ''ל,
22/08/05 00:37
|
|
 |
50.
הלל כפול ביום העצמאות
דתי כחול,
גבעת שמואל,
22/08/05 00:33
|
|
 |
ואני
אלטר קאקר,
22/08/05 03:53
|
|
 |
49.
הבלוף של המתנחלים
דני שפטל,
ראשון לציון,
22/08/05 00:33
|
התגלה במערומיו. רק הם היו בהפגנות שלהם. עם ישראל לא תומך בהם. הם מנודים. הם מיעוט קטן פנטי קיצוני טאליבני, לכו לאפגניסטאן או לערב הסעודית או לאיראן. שם מקומכם!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי היה בהפגנות של השמאל?
300 איש,
22/08/05 03:20
|
בקושי 300 עלובים ששילמו להם כדי שיבואו..... בדרך להפגנות הימין עצרו אוטובוסים שיצאו מקרית שמונה, ירושלים, רמת גן וחיפה. ואחר כך אומרים שבאו רק מתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להתראות בקלפי...
מתנחל,
22/08/05 01:32
|
ואגב: כדאי שדווקא אתה תתחיל לארוז, כי אנשים מסוגך יהיו כאן מיעוט מבוטל תוך כמה שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חלאס עם חלומות הזויים מתנחלים
ג'ק המקפץ,
22/08/05 02:44
|
|
 |
העדר הוא תמיד הרוב.
יחידי סגולה הם,
מעטים וסגולי,
22/08/05 01:13
|
גם כלב בן יפונה ויהושע בן נון, היו המיעוט. הם היו השנים שצדקו, שאר עשרת המרגלים הסיתו את העם נגד הכניסה לארץ ישראל, וכל העם ישב לבכות, מה שהפכה לבכיה לדורות.
אנחנו צודקים. והענין הוא, שאתם יודעים זאת. זה מובן מאליו שהלוחמים על ארץ ישראל הם נאמני ישראל ולא מנוכריו. אז מה רצית להגיד בעצם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דנידין
כתום,
ירושלים,
22/08/05 01:06
|
אתה לא נראה ולא רואה מה שקורה סביבך. על מה אתה מדבר? אתה חי בבועה. מתי היית לאחרונה בירושלים העיר הגדולה בישראל (פי שניים מתל אביב)? היא צבועה כתום. אם היית בעצרת בככר רבין לפני שבוע היית רואה מאות אלפים של יהודים מכל הארץ המתנגדים לגירוש - כולל מראשון לציון, חיפה, שדרות, מעלות ועוד ולא רק מיעוט קטן של מתנחלים כהגדרתך. הגירוש התרחש רק בגלל ראש ממשלה מושחת שגנב את קולות בוחריו ובאיומים ושיטות מאפיונריות הצליח להעביר את הפשע בממשלה ובכנסת. בפעם היחידה שההחלטה עמדה למשאל רחב, העם הצביע נגד הגירוש. אך יומו של הדיקטטור עוד יגיע והוא ישלם על פשעיו, וזה לא רחוק. הידעת שבכיתה אלף הנפתחת עוד כשבוע וחצי יש לראשונה יותר ילדים יהודים דתיים מחילוניים? והמגמה הזו רק תתחזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בולשיט
ערן,
רמות אשכול,
22/08/05 02:37
|
גם בירושלים בקושי אחת מכל שש מכוניות כתומה חלאס לבלבל ת'מוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
ומי הבא בתור? שילה ובית אל
ל"ת
יענקלה לאן,
הזורע,
22/08/05 00:28
|
|
 |
47.
שהחיינו וקיימנו והגיענו
סססמולני אמיתי,
22/08/05 00:28
|
לזמן הזה!
בועד שנה או שנתיים, גם המפונים יבינו איזה טירוף זה היה לשבת בלב מיליון וחצי פלסטינים, ויודו לשרון שחילץ אותם משם (או לפחות יעלו לקברו לבקש סליחה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעוד שנה שנתיים, נספור את כל
זקוקים לרחמי,
שמים,
22/08/05 01:15
|
אלו שהתאבדו בשנה שנתיים האלה, על ההשתתפות בפשע.
בעוד שנה שנתיים נספור, מי יודע כמה קרבנות של הטירוף הזה.
בעוד שנה שנתיים, ישראל אולי תחדל להתקיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סססססססמולני מסכן
לפחות יודע לברך,
22/08/05 01:12
|
לשיטתך כל מדינת ישראל היא טירוף. מדינה פצפונת של חמישה מליון יהודים בלב שטח של 31 מדינות ערביות עם מיליארד מוסלמים. אנא תתחיל לארוז כבר עכשיו ועוף מכאן לאירופה או לאמריקה. עוד שנה-שנתיים תוכל להודות לעראפת, לבין-לאדן ושייך נסראללה שחילצו אותך מהטירוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא טמבל!
קול ההגיון,
22/08/05 03:37
|
אתה אולי יודע לברך,אבל חוץ מזה אתה לא הכי מבריק!אתה מפחד מ31 מדינות ומיליארד ערבים וה35 ק''מ המסריחים האלה זה מה שנותן לך שקט בלילה??? ואיך אתה ישן כשאתה יודע שבגלל 30 משפחות בגני טל או פאת שדה 4 חיילים נהרגים כל שבוע,פיגועים על ימין ושמאל,ושלא לדבר על הפשעים שאנחנו עושים לפלשטינאים ולעצמנו עם הכבוש הארור הזה,ואתה שיודע לברך חושב שזו הישועה???להשאר בביצה הזו כי איזה אבינו או אימנו קבורים שם???ומה עם בנינו שממשיכים להרג שם??? מתי כבר תבינו???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
בוז למי שמכר את נשמתו בכסף
איתן כהן,
מעלה אדומים,
22/08/05 00:27
|
בוז למתנחלים שהסכימו למכור חבלי מולדת בעבור נזיד מליונים. תתביישו לכם. מגיע לכם שיעקרו אתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
להתנתקות קדמה התנתקות אחרת
הררי עידו,
קרית מוצקין,
22/08/05 00:23
|
התנתקות של המתנחלים מהעם. הקבוצה המשיחית הזאת, כת של קנאים פורעי חוק, חייתה בתוך בועה שהתפוצצה לה עכשיו בפנים. הם חיו מאחורי גדרות וחומות שעליהן שמרו חיילי צהל. פתאום החומות קרסו, העולם החיצון נכנס פנימה והם גילו שהם לא אדוני הארץ, שהממשלה לא משתינה לכיוון שלהם, שצהל והמשטרה יכולים להם, שהציבור לא תומך בהם. המתנחלים התנתקו מהעם הרבה לפני ששרון התנתק מעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, של השמאל מארצו
ל"ת
ברוס,
22/08/05 12:21
|
|
 |
קנאה זה דבר טבעי
ל"ת
מתנחלת מהשומרון,
22/08/05 01:06
|
|
 |
תפסיק להציף הטוקבאקים
ל"ת
מתנחבלון,
22/08/05 02:47
|
|
 |
44.
ראו זה פלא
עבדקן יורם,
חולון,
22/08/05 00:19
|
המתנחלים ניסו לטעון כל הזמן שדין נצרים כדין תל אביב. שאוי ואבוי אם תפונה התנחלות אחת השמיים יפלו והארץ תרעד והמדינה תחרב. והנה. פינו לא אחת ולא שתיים ולא שלוש וגם לא עשר וכלום לא קרה. עם ישראל ברוך השם חי לו ונהנה בחופשת הקיץ. כל יום יוצאים את נתבג מאה אלף ישראלים בריאים בנפשם וברוחם למדינות הים לעשות חיים. בתי הקפה בתל אביב ובהרצליה ורמת השרון ונתניה וחיפה וטבריה ואילת ובית שאן מפוצצים ממבלים. הקניונים ובתי הקולנוע מלאים עד אפס מקום. שמורות הטבע והגנים מלאים בנופשים. בצימרים אין מקום עד אחרי החגים. זו ישראל האמיתית. ישראל הלא נורמלית זה אותם שמונת אלפים משיחיים עם תומכיהם הקוקואים, שטופי המח שנמצאים בטריפ משיחי מסוכן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מזכיר לי את זה שקפץ מקומה
תומך כתום,
מרכז,
22/08/05 14:54
|
50 וכשהגיע לקומה 20 שמעו אותו אומר :איזה רוח נעימה, בינתים הכל בסדר.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את
אלטר קאקר,
22/08/05 03:57
|
כל התיאור השאנן והפסטורלי שלך אני זוכר גם בערב מלחמת יום כיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
תודה שרון, אוהבים אותך
אחמד ויאסר,
עזה זל,
22/08/05 00:16
|
בשם שנינו אנו מודים למר שרון, שהצליח להגשים את חלומותינו בלי שנפלה עוד שערה מראשו של לוחם ערבי אמיץ. תודה. בזה נפתח דף חדש ביחסי שני העמים-דף צודק, שבו מקבלת האומה האיסלמית את מה שמגיע לה. (הכל). חזק ואמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
כל הכבוד לשרון, למפנים ולנו
שי,
22/08/05 00:10
|
|
 |
בושה וחרפה
ל"ת
איזה כבוד בדיוק,
מגיע לכם?,
22/08/05 00:51
|
|
 |
41.
WE LOVE YOU SHARON
ל"ת
me,
us,
22/08/05 00:10
|
|
 |
40.
''כתומים''לכו לכל הרוחות חוצפנים
יערה,
י-ם,
22/08/05 00:09
|
בימים האחרונים עברתם כל גבול! מנסים לשרוף אנשים? ואתם עוד קוראים לחיילים ''נאצים'' אולי מהיום כדאי שנשקול פעמיים לפני שהולכים לעשות מילואים בהתנחלוית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
תנו לצה''ל לנצח!
ל"ת
הרי הם מבינים,
רק כוח...,
21/08/05 23:50
|
|
 |
38.
לא נשכח ולא נסלח !
ל"ת
בולה,
21/08/05 23:43
|
|
 |
...למתנחלים שהרסו את המדינה
ל"ת
דרורי צופנת,
טלמון,
22/08/05 00:26
|
|
 |
מאיפה לקחת את השם הזה, ואיך
ל"ת
הגעת לטלמון?,
רשעלנד,
22/08/05 01:22
|
|
 |
37.
לדינה אברמסון
נעמי,
ירושלים,
21/08/05 23:43
|
דינה, תמשיכו להיות חזקים ונחושים אנחנו אוהבים אתכם מאד, הרבה כוח לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל על הזמן. הפסדתם
ל"ת
ויקי בורוכוב,
כרמיאל,
22/08/05 00:25
|
|
 |
גם את הפסדת
מתנחלת בגליל,
22/08/05 01:23
|
כי שכנייך הערבים בסכנין, שעל אדמתם את יושבת, מבינים שעם קצת אורך רוח, ובעזרת אנשים כמוך, הם יכולים לקבל גם את הבית שלך (בחזרה). אינך זוכרת את אוקטובר 2000?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפסדנו בקרב! ננצח במערכה!
ל"ת
גם אם ארוכה,
הדרך,
22/08/05 00:52
|
|
 |
36.
עושה רושם שמטורפי יש''ע מחפשים
הילה,
21/08/05 23:32
|
|
 |
אין דבר כזה מלחמת אחים
שושי נשיאל-בריר,
בת ים,
22/08/05 00:21
|
יש אולי מלחמת אזרחים. קודם כל המתנחלים הם לא אחים שלנו. הם במקרה הטוב אוייבים שלנו. שנית אין פה מלחמת אזרחים כי המלחמה של המתנחלים היא במדינה ובמוסדותיה, בצה''ל, במשטרה, בשב''כ ולא באזרחים שעומדים מולם. אולי זה עוד יקרה אבל כרגע הסכנה היא של מרד, של מרידה במלכות ולא של מלחמת אחים כביכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו? מרגישה יותר טוב? לא נראה
ל"ת
לי. הפשע יחזור,
כבומרנג לחיק,
22/08/05 01:24
|
|
 |
35.
פרס = הרס.
שבתאי פנסו,
21/08/05 23:19
|
פרס הרס יושב בממשלה ונהנה מכל רגע חלומו ההזוי מתגשם . אבל הוא כנראה את ראש המחבלים החדש אבו מאזן ימח שמו וזכרו נואם לעמו ואומר '' הגי'הד הקטן הסתיים והגי'הד הגדול רק מתחיל '' כן מהלל הוא את בני השטן ערפאת המכונים '' שהידים '' אדוני ראש הממשלה מר אריאל שרון צריך לתתלהם מכה חזקה בראש הסתום שלהם ומהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רוצים מפרס הוא הפודל של שרו
ל"ת
טיציק,
רג,
22/08/05 00:20
|
|
 |
הג'יאהד הגדול שאבו מאזן דיבר
יערה,
22/08/05 00:10
|
עליו הוא בנייה שיקום וחינוך... תפסיקו לנתק עצמכם מכל הקשר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפי הבנתם השאיר (חמאס/שמאל)
נאחזת בכל כוח,
עד הגרדום,
22/08/05 00:55
|
כפי הנראה אבו-מאזן הדוקטורנט שלא כמו ערפת (י.ש.ז) מדבר בלשון אחת אבל עם פרשנויות לכאן או לכאן, גם הימנים של הפלסטינאים מרוצים וגם השמאל הישראלי הצדקני.
ומה האמת, בקרוב בפרצוף שלנו, היהפוך ערבי טובח היהודים מתרפ''ט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
די לאלימות המתנחלים
מירב,
21/08/05 23:05
|
|
 |
הם לא הרסו אפילו בית ...
אדי,
הרצליה,
22/08/05 00:14
|
|
 |
33.
כל הכבוד לצהל
עמוס,
21/08/05 23:04
|
|
 |
נמר
אברהם,
חיננית ב,
21/11/06 12:19
|
|
 |
גוש קטיף
ידידי'ה,
חיננית ב',
21/11/06 12:14
|
|
 |
32.
ציטוט
שפוי,
רמת גן,
21/08/05 22:51
|
'' ויאמרו איש אל אחיו הנה בעל החלומות הלזה בא ועתה לכו... ונשלכהו באחד הבורות... ונראה מה יהיו חלומותיו'' כאז כן היום!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
למה שרון לא תורם כמה דונמים
נאוה,
מרכז,
21/08/05 22:48
|
מ- 4000 הדונמים שהוא מחזיק לטובת מגורי העקורים. לנהל עקירה מרושעת הוא גדול, אבל למצוא להם פתרונות נורמליים... נו, במקום הזה הוא לא נמצא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
האם רעולי הפנים שייכים לזרוע
יהודי ולא מחבל,
21/08/05 22:34
|
|
 |
29.
צה''ל הכניע את העם ...
אדי,
הרצליה,
21/08/05 22:24
|
|
 |
28.
ליבנת - ללכת בלי להרגיש עם...
עמי,
21/08/05 22:03
|
לשבת בממשלה להתחסד,להצביע נגד , אבל לא להתפטר. ליצנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
ולא
לא,
21/08/05 22:02
|
|
 |
26.
לימור לבנת לכי למפלגה אחרת
צדי,
21/08/05 21:58
|
|
 |
25.
כמה עצוב וכמה קל להרוס
יפעת,
21/08/05 21:57
|
חבל על כל המפעל הזה שבן רגע נחרב בפקודתו של איש אחד שמניעיו אינם כשרים. כמה חבל על כל הכסף שהושקע כאן ושירד לטמיון- כמה קל להרוס וכמה קשה לבנות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנתקים משיח-מוניס לשלום
אהרוני,
ירושלים,
22/08/05 07:47
|
|
 |
די לכיבוש משחית!
נעמה,
21/08/05 23:27
|
אין לי שום דבר משותף עם המתנחלים. המראה שלהם שונה השפה שלהם שונה הלבוש שלהם שונה הטרמינולוגיה שלהם שונה עולם הדימויים שלהם שונה תפיסת העולם שלהם שונה הקנאות שלהם זרה לי השנאה שלהם זרה לי חוסר הסובלנות שלהם זר לי משיחיות השקר שלהם זרה לי אי כיבוד שלטון החוק על ידם זר לי רמיסת זכויות הערבים זרה לי חוסר הכבוד שלהם כלפי המדינה זר לי הבוז שהם רוחשים לחילוניים ולשמאל מאוס בעיני הם לא העם שלי הם לא האחים שלי הם כת קנאית קיצונית ומוזרה שהוציאה עצמה מחוץ למחנה. הם כיום מבודדים מתמיד והחלק הבריא בהם מקיא אותם מתוכו ומוקיע אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנגדי הגירוש הם לא רק מתנחלים
האמת,
22/08/05 01:33
|
על מה את מדברת נעמה אומללה? איפה את חיה? מתנגדי הטרנספר הם מירושלים, תל אביב, בת-ים, שדרות, מעלות ועוד. כל אותם מליוני אנשים נפלאים שהפגינו בככר רבין, התפללו בכותל, עשו שרשרת אנושית מגוש קטיף לירושלים, חיזקו את גוש קטיף ועוד ועוד. וכל זה באהבה, בכבוד וללא אלימות. לצערינו עומד מולינו דיקטטור אטום ומושחת שלא מענין אותו שום דבר חוץ מלהציל את עצמו, שהתקבע על המטרה והזיז את כל עוצמת גייסות צה''ל בכדי לדרוס אנשים נשים וטף. כנראה אין לך שום דבר משותף עם חצי מהעם שלך, וזה חבל, כי בכך את מוציאה את עצמך מהמחנה ולא המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים הם ברובם אשכנזים
לנעמה המזרחית,
22/08/05 00:36
|
בוודאי את כיוצא מדינות ערב תהיה שונה מהם. לבנים ושחורים שונים בתכליתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי אמר שהיה גירוש ספרד ?
אברהם,
הרי יהודה,
21/08/05 22:32
|
מה פתאום, זה היה פינוי ... ובערב הכריז פרדיננד הדמוקראט : הושלם פינוי גרנאדה וטולדו, וזכה למחיאות הכפיים של אנשי התקשורת והמשפט הבכירים
ולמה ללא אלימות, כי לא היו שם שב''חים מסתננים מהימין הקיצוני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אמרתי שהיה גירוש . וגם ...
מלאכי,
22/08/05 08:02
|
יש לי תעודות על כך שנשתמרו 500 שנה ובזכותם ניצלנו מהצורר . אתה פטפטן שלא יודע על מה הוא מדבר . בגוש קטיף זה לא גירוש .זה פינוי פולשים . והם ידעו זאת מההתחלה . ולכן הם יכולים להתבכיין לעצמם ולמנהיגיהם בלבד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לטפל במחבלי יש''ע ביד קשה!!
ל"ת
די לאיפוק!,
21/08/05 21:48
|
|
 |
פיכסה מתנח לים
נעמה,
22/08/05 22:15
|
אין לי שום דבר משותף עם המתנחלים. המראה שלהם שונה השפה שלהם שונה הלבוש שלהם שונה הטרמינולוגיה שלהם שונה עולם הדימויים שלהם שונה תפיסת העולם שלהם שונה הקנאות שלהם זרה לי השנאה שלהם זרה לי חוסר הסובלנות שלהם זר לי משיחיות השקר שלהם זרה לי אי כיבוד שלטון החוק על ידם זר לי רמיסת זכויות הערבים זרה לי חוסר הכבוד שלהם כלפי המדינה זר לי הבוז שהם רוחשים לחילוניים ולשמאל מאוס בעיני הם לא העם שלי הם לא האחים שלי הם כת קנאית קיצונית ומוזרה שהוציאה עצמה מחוץ למחנה. הם כיום מבודדים מתמיד והחלק הבריא בהם מקיא אותם מתוכו ומוקיע אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולשחרר עד מחבילם ערביים ?
ל"ת
ככ,
ככ,
21/08/05 22:26
|
|
 |
אתם מתנח לים והם מחבלים
נעמה,
21/08/05 22:35
|
אין לי שום דבר משותף עם המתנחלים. המראה שלהם שונה השפה שלהם שונה הלבוש שלהם שונה הטרמינולוגיה שלהם שונה עולם הדימויים שלהם שונה תפיסת העולם שלהם שונה הקנאות שלהם זרה לי השנאה שלהם זרה לי חוסר הסובלנות שלהם זר לי משיחיות השקר שלהם זרה לי אי כיבוד שלטון החוק על ידם זר לי רמיסת זכויות הערבים זרה לי חוסר הכבוד שלהם כלפי המדינה זר לי הבוז שהם רוחשים לחילוניים ולשמאל מאוס בעיני הם לא העם שלי הם לא האחים שלי הם כת קנאית קיצונית ומוזרה שהוציאה עצמה מחוץ למחנה. הם כיום מבודדים מתמיד והחלק הבריא בהם מקיא אותם מתוכו ומוקיע אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים הם ברובם אשכנזים
לנעמה המזרחית,
22/08/05 00:12
|
בוודאי את כיוצא מדינות ערב תהיה שונה מהם. לבנים ושחורים שונים בתכליתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוג של
מבין דבר,
ירושלים,
21/08/05 23:59
|
אמרי לי! האם את איזה סוג של טלי פחימה? אם את מסכימה עם דיעותיה, את יכולה מצידנו ללכת ולדור אתם בכפיפה אחת! את יכולה לפרוץ למחסני נשק של צה''ל,ולמסור להם נשק ותחמושת כדי שיוכלו, להרוג את האחים שלך , את העם שלך, את המשפחה שלך. אבל את לא עושה את זה מכיוון שאת לא מוכנה להניף אצבע למען אף אחד, בגלל שאת צפונית שמאלנית, ולא ריאלית לחלוטין. ואת יודעת בתוך תוכך, מתוך השנאה שבך, שהמתנחלים, הם דמך הם בשרך,הם הם אלו שהקימו והחזיקו בזיעת אפם, את ארץ ישראל השלמה(עד לפני שבוע) אין למתנחלים שום דבר משותף איתך. כיון שאת אגואיסטית לא מחוברת למציאות. את צריכה לכרוע ברך בסליחה, בפני דוד חטואל ושכמותו!!! הם אבדו משפחה וחברים! ועכשיו אבדו את הדבר המינימלי ביותר ,את הדבר שיש לכל חי זכות לקבלו ואין על זה עוררין! את ביתם!!!!!!!!!!! נא להגיב!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
next-יהודה ושומרון.הקץ למשיח
נעמה,
21/08/05 21:30
|
|
 |
רק כאשר את לוקחת את כדורים שלך
לנעמה,
22/08/05 00:03
|
|
 |
נעמה, מה יש לך נגד המשיח ?
אברהם,
הרי יהודה,
21/08/05 22:26
|
או אולי תסבירי לי מה זה משיח נראה לי שדברי השנאה שלך קשורים לבורות ולא לרצון רע ח''ו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזה משיח? משיח זה משהוא...
ישו הנוצרי,
על הצלב,
21/08/05 22:48
|
שמיקל על מי שקשה לו להתחבר לאל מופשט. תרופה נגד יאוש, קרדום לחפור בו, .......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה יש לך עם המשיח?
נעמה,
21/08/05 22:31
|
|
 |
22.
======= לא תשכח ==========
יואב,
תל אביב,
21/08/05 21:22
|
לא נישכח מי ביצע את הזוועה. לא נשכח את אלפי החיילים בשחור. לא נשכח מי הורה להחריב עשרות ישובים פורחים.
לא נשכח. אבל אין בנו טינה. נבנה מה שהרסתם. אנחנו מבטיחים.
http://neverforget.i8.com/lo_tishcach.gif
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
הפינוי - ראשית צמיחת גאולתנו
ל"ת
מתנחלים נמאסתם,
21/08/05 21:11
|
|
 |
סלוגן אדיר ענק. נגנבתי
ל"ת
שרונה בלונדהיים,
הרצליה פיתוח,
22/08/05 00:24
|
|
 |
שמאלנים הרסתם
ל"ת
לא רוצים,
שמאלנים -,
21/08/05 22:38
|
|
 |
20.
רימוני גז וכדורי גומי בשאנור
ל"ת
כמו למפגינים,
נגד הגדר,
21/08/05 21:10
|
|
 |
19.
מר שרון תרים היום''לחיים''-מבסוט
ל"ת
אלון,
21/08/05 21:10
|
|
 |
18.
משפחת הרוש היקרה האם החלטתם
כבר למי מיועדת,
המצבה הריקה?,
21/08/05 21:07
|
חלאות אדם שכמותכם. הלוואי ותחזרו בתשובה על מעשיכם הנלוזים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משפחת הרוש-ביום כיפור הקרוב
יהודי דתי,
21/08/05 23:23
|
- כדאי אפילו קודם, כדאי שתתנצלו בפני כל חייל וקצין שהעלבתם על לא עוול בכפם, אולי אז השם יסלח לכם. לא ביזיתם את החיילים אלא את עצמכם. ניראתם כמו עדת כרוכיות צעקניות ורעות. אגב, הילדה הצווחנית (נדמה לי שכיכבה גם במחסום כיסופים) זקוקה בדחיפות לטיפול תרופתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בספק
הרוש- יישר כח,
22/08/05 01:39
|
אני בספק אם אתה יהודי דתי. אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו. מעניין מה היתה תגובתך יהודי יקר, אם יהודים אחרים היו מגרשים אותך מביתך, עוקרים אותך מקהילתך, גוזלים את פרנסתך והורסים את מוסדות החינוך של ילדיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
גוש אחד (קטיף) פונה. גוש שני
ישר ולעניין,
חילוני,
21/08/05 21:07
|
|
 |
16.
מי אתה בדיוק דן חלוץ ?
אסף,
ת''א,
21/08/05 21:03
|
הערוץ 1 עם ה''ארוסף'' של אנשי השמאל המראיינים מ-בן כספית ושמאלה לו. קשה היה לחלוץ לחלוץ את לשונו מהאחוריים של שרון וליתר דיוק, לשוהו נמחצה ברקטום שם שרון. אשר גם הוא כקראדי בעיסקת ''פינוי תמורת מינוי'' שניתנו ע''י מר ''פינוי תמורת זיכוי'' והפרסי מופז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
תגידו למה אנחנו שומרים עליהם
חילוני כחול,
21/08/05 21:00
|
בכלל? מה הולך כאן?! הכתומים איבדו את מעט השכל הישר שהיה להם... פסיכים תפסיקו עם האלימות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדבר? הם התפנו כמו טאטאלך.
ל"ת
על איזו אלימות,
21/08/05 22:06
|
|
 |
14.
כל האי-כבוד לצבא ולמשטרה
צבי,
21/08/05 20:51
|
הם צריכים לקבל מדליות ממנהיגי ערב על הביצוע היעיל של חיסול אזור התישבות יהודית בארץ ישראל , וגירוש יהודיולפי הוראות הפושע שרוןץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוגד !!!כל הכבוד לצה''ל
אוהד צה''ל,
21/08/05 22:18
|
|
 |
נא לדייק: צבא הרס לישראל
ל"ת
קצין,
צה''ל הישן,
21/08/05 23:00
|
|
 |
13.
להחזיר את השמאלנים לפולין
חיים,
ירושלים,
21/08/05 20:47
|
|
 |
לטפל באויב המתנחלי!
ל"ת
ויפה שעה,
אחת קודם,
21/08/05 22:02
|
|
 |
לגרמניה עדיף, הם ישתלבו שם טוב
ל"ת
ישראל שייכת,
לעם היהודי,
21/08/05 21:55
|
|
 |
לא ירצו אותם, ישרפו אותם שוב
ל"ת
חלילה וחס,
שייח מוניס,
21/08/05 21:51
|
|
 |
כולל
ש,
21/08/05 21:48
|
בן גוריון, הרצל, רבין ועוד ועוד. השמאל הישראלי הוכיח את עצמו הרבה יותר פעמים מהימין הסהרורי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט תחזור לחור שממנו יצאת
ל"ת
מתנחלים נמאסתם,
21/08/05 21:41
|
|
 |
שמאלנים הרסתם !!לכו!!!
ל"ת
השמאל הורס הכל,
21/08/05 22:39
|
|
 |
12.
משהו יודע היכן הפוליטיקאים ?..
נילי,
21/08/05 20:45
|
לא שומעים אותם, ולא רואים אותם, אך לפני הבחירות יבטיחו הבטחות שווא חדשות לאותם הפראיירים שהצביעו בעבורם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יהודי לא מפריע ליהודי לשרוף
ל"ת
משאית,
21/08/05 20:42
|
|
 |
10.
אלהים נטש את המתנחלים
אלבוכר רפי,
עכו,
21/08/05 20:41
|
|
 |
שלום לדובר של אלוהים
המלאך גבריאל,
21/08/05 21:47
|
|
 |
9.
עזה ברוך שפטרנו
יוני קאשי,
חיפה,
21/08/05 20:40
|
|
 |
עוד נשוב אליך - עזה בראש מורם
איל,
ר''ג,
21/08/05 21:55
|
|
 |
8.
שרון מנהיג דגול
ותיקאי,
חדרה,
21/08/05 20:39
|
כל הכבוד לו. הוא שבנה את ההתנחלויות והוא שרס אותן אחרי שהבין כי הן הורסות את מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
צהל אהוב לבנו מחל עינינו
אבא של חייל,
קרית אונו,
21/08/05 20:38
|
לא ניתן שתיפול שערה משערת ראשם של ילדינו היקרים על ידי מתנחלים בני בליעל. אוי לכם ואבוי לכם מתנחלים ארורים אם תרימו יד על חייל או שוטר. ראינו את מחזות האלה היום בשא נור כשפורעים עם כיפות תקפו חיילים. אם תעיזו לפגוע בחיילים דמכם בראשכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוהסתה לרצח !!משטרה! קחו אותו!
ל"ת
חיילים נכשלו,
בהגנת אזרחים,
21/08/05 22:40
|
|
 |
6.
וזה על קצה המזלג -
עוד קצת לשירות,
הציבור,
21/08/05 20:36
|
יגאל אלון, שעמד בראש מטה הסזון מטעם הפלמ''ח, התנגד לשיתוף פעולה עם השלטון הבריטי. בעדותו, אומר אלון, בין היתר: 7 [...] וכאשר הוכרע סופית בעד השיתוף [עם הבריטים] - הודעתי למפקדה שאני מתנגד לשיתופו של הפלמ''ח בכל פעולות הסזון.
להיכן נעלמה המרות הלאומית של יגאל אלון? מדוע פרש מן הסזון ברגע שהתברר לו כי ההגנה משתפת פעולה עם הבולשת הבריטית? הרי ההחלטה נתקבלה באופן דמוקרטי על-ידי המוסדות הלאומיים! או שמא גרס אלון כי בעניין זה חרגו המוסדות הלאומיים מסמכותם, כפי שניתן ללמוד מדבריו הבאים: עם ההחלטה בדבר שיתוף-פעולה [עם הבריטים], נוצר מצב חמור ביותר, ונשקפה סכנה לאחדותו של היישוב ולכוח סמכותם של מוסדותיו. (הדגשה שלי, י.ל.).
ד. כידוע, בוצעו במסגרת הסזון חטיפות של חשודים בהשתייכות לאצ''ל. החטופים נחקרו, לעתים תוך כדי עינויים קשים, ולאחר מכן הוסגרו לבריטים. החטיפות עצמן בוצעו בידי הפלמ''ח בעוד החקירות בוצעו בידי הש''י. והנה מתברר כי החטיפות לא נכללו כלל בהחלטות המוסדות הלאומיים, שדנו בפרטי תוכנית המאבק נגד האצ''ל ולח''י. הנהלת הסוכנות היהודית אף לא קיבלה דיווח על החטיפות; וכאשר באחת הישיבות (7.1.45) שאל משה שפירא האם אפשר לקבל דין-וחשבון על פעולתנו נגד הטרור? בציבור מתהלכות שמועות משמועות שונות [הכוונה לחטיפות].
עונה לו היושב-ראש (היה זה משה שרתוק, כי בן-גוריון היה באותו זמן בחו''ל): ''אני מציע להעמיד את השאלה הזאת על הפרק בישיבה הקרובה, ובינתיים אכין את חומר''. אלא שגם בישיבות הבאות לא נמסר כול דיווח בעניין החטיפות. מי, אם כן, החליט על החטיפות? היכן המרות הלאומית, לפיה מבצע ארגון ההגנה (''הצבא בדרך'') את החלטות ה''ממשלה בדרך'', והרי זו לא החליטה לחטוף? אנשי הרוח התנגדו בחריפות לחטיפות, והחריף ביניהם היה הפילוסוף הידוע, פרופ' הוגו ברגמן, איש ''ברית שלום'' ומתנגד מושבע של האצ''ל ולח''י, שאמר: 8 ''חטיפות אלה פירושן קִברהּ של חירות הציבור, קִברם של חיי ציבור דמוקרטיים ... דין מוות על כל היקר לנו ביישוב זה, שארית תקוָותו של העם ... כאן נעשים מעשי קו-קלוקס-קלאן אלה ללא דין, ללא אפשרות של הגנה מצד הנאשם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אם לא האמנתם למראה עיניכם
לשירות הציבור,
21/08/05 20:35
|
זו הוכחה, שזכות הציבור לא לדעת נשמרה היטב ע''י הבולשביזם הישראלי - ב. בנובמבר 1944 נערך בוועד הפועל של ההסתדרות דיון יסודי בדבר הפעלת הסזון נגד האצ''ל. בספר תולדות ההגנה נאמר על אותו דיון:4 היו בקרב תנועת העבודה, בייחוד באגפים השמאליים, אנשים שסברו כי האצ''ל מהווה תנועה פשיסטית ומשום כך ראו לעצמם חובה מיוחדת להילחם בו.
באותו דיון אמר גלילי, בין היתר: הגוון הסוציאליסטי במלחמתנו זאת צריך להיות ברור ומודגש ...
ובאותו עניין, התבטא יעקב זרובבל (ממנהיגי השמאל) בישיבת הנהלת הסוכנות היהודית שדנה בעניין הסזון ואמר, בין היתר: אין לי מוסר כליות למסור אותם למשטרה. אין אני חושב זאת למלשינות; אין זו מלשינות לגבי גנב או שודד, ובמקרה דנן זה הרבה יותר מגנב ומשודד. לדידי זה פשיסט, ואין שונא יותר גדול לפועל, ליהודי ולציונות מאשר פשיסט וצריך לעקור אותו. ואם אני יכול לעקור אותו דרך הממשלה [הבריטית] - צריך לעשות זאת ואין זו מלשינות...
יעידו על-כך גם דבריו של מיקי האפט, מן מפקדים הבכירים של הסזון: 5 החינוך שקיבלתי בצעירותי בירושלים נגד הרוויזיוניסטים, הביא אותי לידי פחד מהם. הַרגשתי היתה רעה נוכח פעילותם הגוברת. ואני מוכן לעשות הרבה למען לא יהיו הם בשלטון''.
ג. לאחר שהמוסדות הלאומיים והוועד הפועל של ההסתדרות אישרו את הסזון, זימן אליו בן-גוריון את משה סנה, כדי שהאחרון יפעיל את ההגנה נגד האצ''ל. על פגישה זו מספר סנה בעדותו: 6 לאחר החלטת המוסדות הלאומיים בדבר הסזון התקיימה שיחה (בסוכנות בירושלים) שהשתתפו בה דוד בן-גוריון, אליהו גולומב ואני. יו''ר הנהלת הסוכנות ביקש מאת הרמ''א [ראש המפקדה הארצית של ההגנה] להטיל את ביצוע ההחלטה על ארגון ההגנה ואליהו נטה לכך. אני התנגדתי משני טעמים: הראשון עקרוני - ההגנה היא ארגון הכוח של היישוב ככלל כלפי חוץ ואין הוא צריך להיות מעורב במאבקים פנימיים; והטעם השני, מעשי - הגוש האזרחי במפקדה הארצית יתנגד לפעולה נגד הפורשים, והַכרעתי נגדם תערער את המפקדה הארצית, את הבסיס הציבורי של ההגנה, ובמקום לפגוע בפורשים, נפגע בעצמנו. לבסוף, נתקבל סיכום לפיו יעשו את הפעולה מתנדבים מקרב חברי ההגנה ומפקדיה, לא בפקודת הפיקוד העליון; הגוף הציבורי הקורא לפעולה ולמתנדבים יהיה ההסתדרות והפיקוד העליון של ההגנה יתיר את ההתנדבות ויסייע ... (הדגשות שלי, י.ל.).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
WE LOVE YOU SHARON
ל"ת
me,
us,
21/08/05 20:29
|
|
 |
מחכים לך ולעמריק
רוני,
חולון,
21/08/05 22:39
|
כל אגף האיקסים שלא ראו נשים כבר הרבה זמן מחכים כבר שתבואו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
הפשע משתלם
ו.א.,
המרכז,
21/08/05 20:22
|
לאחר פינוי גוש קטיף שרון ובניו הנפשעים יקבלו קזינו על מגש של כסף בתיווכו של פלאטו שרון. הפשע משתלם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כל הכבוד לצה''ל!
שי פ.,
מרכז,
21/08/05 20:17
|
|
 |
1.
בשא-נור הציתו רעולי פנים יהודי
עדי,
י-ם,
21/08/05 20:12
|
יהודים משאית צבאית על נהגה...'' מה??? איכסה עליכם מטורפים נמאסתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכור את אשר עשה לך האריק
ל"ת
לא תשכח !!!,
21/08/05 22:45
|
|
 |
הציתו משאית גרמנית
ל"ת
שקרן להלן,
העובדות,
21/08/05 22:42
|
|
 |
הכל שקרים ;-)
דוד מלך,
ישראל של פעם,
21/08/05 21:45
|
קודם כל זה לא היו רעולי פנים, פשוט הם אלרגים לאבק. שנית כל, זה לא יהודים, זה השמפניה שעשה להם את זה. חוץ מזה, זה לא משאית, זה היה נגמ''ש. ולבסוף, אחרון אחרון חביב, לא רק הנהג היה בפנים, גם עוד כמה חיילים. אז למה כל הזמן לשקר? למה ללכלך עלינו. אין לכם לב יהודי? אין לכם טיפה רגש?טיפה אמפטיה לטרגדיה הנוראה הפוקדת אותנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם לא העם שלי
נמרוד,
כפר סבא,
21/08/05 21:11
|
אין לי שום דבר משותף עם המתנחלים. המראה שלהם שונה השפה שלהם שונה הלבוש שלהם שונה הטרמינולוגיה שלהם שונה עולם הדימויים שלהם שונה תפיסת העולם שלהם שונה הקנאות שלהם זרה לי השנאה שלהם זרה לי חוסר הסובלנות שלהם זר לי משיחיות השקר שלהם זרה לי אי כיבוד שלטון החוק על ידם זר לי רמיסת זכויות הערבים זרה לי חוסר הכבוד שלהם כלפי המדינה זר לי הבוז שהם רוחשים לחילוניים ולשמאל מאוס בעיני הם לא העם שלי הם לא האחים שלי הם כת קנאית קיצונית ומוזרה שהוציאה עצמה מחוץ למחנה. הם כיום מבודדים מתמיד והחלק הבריא בהם מקיא אותם מתוכו ומוקיע אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולי נפש
יעל,
ת''א,
21/08/05 20:29
|
|
 |
לא חולי נפש!!!!
דניאל,
דרום,
21/08/05 22:44
|
חולה נפש לא מבחין בין טוב לרע, הוא לא מסוגל לצפות את תוצאות מעשיו. כאן אנו עדים למעשה מכוון. זה לא מעשה טירוף אלא מעשה טרור. ובטירור יש לטפל כמו שטיפלנו עד כה בטירור, בנחישות וחוזק יד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''חולי נפש'' מכניסים, כידוע,
ככה מטפלים נאצי,
בחולי נפש!,
21/08/05 21:29
|
למשאית ומחדירים את צינור המפלט לתוכה. ככה נפטרים מחולי נפש.
את מבינה מהו חורבן? החרבתם את העם הזה ואת ארצו, ואת, מנוולת, מדברת על חולי נפש?
כבר ארבעים שנה הם ''חולי הנפש'' שלכם, אז החלטתם לחסל אותם.
ימח שמכם וזיכרכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובתך מעידה על צידקת המגיבים
גיל אזולאי,
21/08/05 23:30
|
|
 |
תגובה
כלב בן יפונה,
D9,
21/08/05 22:56
|
אופי התגובה שלך מלמד שאכן חולי נפש אתם עוד מלפני הפינוי. אבל עכשיו הפכתם בנוסף להיות גם חסרי יש''ע.
ישראל חוזרת לשפיות!!!
אינשאללה בשנה הבאה היישוב תפוח (רקוב) ודומיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי הם חולי הרוח האמתיים?
yair1,
22/08/05 22:43
|
למען הגלוי הנאות אין אני מתנחל ולמיטב ידיעתי אין מתנחלים בין בני משפחתי, אולם אטימות הרגשות וגסות הרוח שלך הן בבחינת האימרה הידועה: ''קשות עצמך תחילה''. הייתי מציע לך להתבונן במראה ולנסות להבין את מי אתה רואה שם, ספק רב אם תגרם לך נחת רוח רבה נוכח הבבואה שתופיעה שם מול עיניך.
הגב לתגובה זו
|
|