 |
101.
לסדר במדינה תתאחדו מאחורי טיש
ל"ת
יואב,
נגב,
23/08/05 12:26
|
|
 |
100.
למה לא פינו את כל הכיבוש יחד?
צילה ענטבי,
שלום עכשיו,
22/08/05 19:02
|
אם כבר השמאל סופ סוף נתן גיבוי לגמור על ההתנחלויות המושחתות,למה לא לעשות זאת בפעם אחת? חבל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
לנצל את ההערכות והרגיעה להמשך
זוליץ,
כנען,
22/08/05 18:59
|
הפינוי וחזרה לגבולות 67. כך יתמלא חלומם הרטוב של השמאל והאמת תתפח על פניהם ההוזות. נוסף לכך היות וזה יחזיר את כולנו לקונזנסוס יש בזה משום מצוות אהבת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
התקשורת קרסה בפני הקיצונים
אילן,
ת''א,
22/08/05 18:55
|
הטלויזיה נכנעה לקיצונים הימנים: מאות דקות שידור לכל הקיצונים הימנים,אפס דקות שידור בנושא הנזק הלאומי הנורא והסבל שגרמו ההתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
תודה לך אריק, מלך ישראל!
ל"ת
ישראל הכחולה,
22/08/05 18:55
|
|
 |
אזהרה!! דין נצרים כדין תל-ביב
ל"ת
אחד העם,
22/08/05 19:14
|
|
 |
96.
נוצות אין המראה
נוצות,
אין המראה,
22/08/05 18:53
|
שמענו זה עתה את פטפוטיו הריקים והנמלצים של עוד סופר שראשו דחוס תמיד ....בנ ו צ ו ת
והפעם הדגים בהבל פה אחד סיכום קר ומרוחק על עקירת יהודים והרס ישובים פורחים ומלאי חיים
כל ההגדרות המפוצצות כולל אימה לעתיד
אבל הוא אומר כל האסונות הללו קרו להם
להם ולא לו....
קצת עצוב
הוא מוסיף ודוחס כל הזמן עוד ועוד נ ו צ ו ת ופולט מילים מילים מילים
אבל לא מצליח להמריא
כי בלי כנפיים וללא רוח אין סיכוי להמריא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
מחר יהיו פינויים קשים!!!דם ואש
מיכאל סיטבון,
ירושלים,
22/08/05 18:52
|
אני מכיר את החברה מהשומרון הם לא מפחדים משום דבר...אני מאוד דואג למחר שלא ישפך דם...!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות.אמרו ככה גם על נצרים.
צפורה בניקוב,
טבריה,
22/08/05 18:58
|
|
 |
94.
שרון זקן כסיל.מושחת.חולה נפש.
תמיר גרנות,
הרצליה,
22/08/05 18:49
|
אם הוא חשב שהוא יהיה כמו פרס מוכר בעולם על תרומתו לשלום....הוא טועה!!! נזכור אותו לחרפה בעם ישראל יחד עם צוררי ישראל לדורותיהם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק להיפך
רענן,
קרית ביאליק,
22/08/05 21:00
|
עד עכשיו היה שרון סמל התוקפנות הישראלית (ע''ע קיביה, לבנון, התנחלויות). עכשיו רוב הציבור בישראל רואה בו באמת היחיד שיכול היה להסיר מעל גבנו את חטוטרת ההתנחלויות. וגם העולם. הוא בהחלט ייכנס לספרי ההסטוריה כמי שחיסל חלק מן הנגע הקרוי התנחלויות. ואגב, אם הוא רוצה להצליח בבחירות הבאות, יש לו רק דרך אחת: להבטיח המשך פינוי התנחלויות גם בגדה המערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה דוקטור!
אברהם,
עתלית,
22/08/05 19:00
|
סחתיין על הפרוגנוזה... מזל שבמחנה שלכם כולם שפויים כדי ש''תצילו'' את כולנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל גבר!הביא לדתיים בראש!!!
נירית לקובסקי,
קרית אתא,
22/08/05 18:59
|
|
 |
מסכימה!הוא ירה לעצמו ברגל!
ליאת אברהמי,
הרצליה,
22/08/05 18:56
|
ממש טיפש.המתנחלים הרימו אותו כ''כ גבוהה והוא ירה בהם. טיפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''המתנחלים הרימו אותו כ''כ...''
כחול,
22/08/05 19:04
|
|
 |
93.
ערבים השתלטו על התגובות!!!
סופי חיימוביץ,
אילת,
22/08/05 18:44
|
זהירות . כולם שמות בדויים של יהודים. הם בעצם ערבים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואפילו מצליחים ובגדול!!
עוודי חמיד,
טירה,
22/08/05 19:06
|
|
 |
אתה אסטרונאוט אמיתי
חחח,
22/08/05 19:01
|
ממתי ערבים כותבים עברית צחה ללא שגיאות? הכתום שיגע אותך לחלוטין. כמו פר המשתגע מפיסת בד אדומה... אל תראה באיזו תת רמה נמצאים הכתומים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובעתיד על ארץ ישראל.
ל"ת
יואב,
22/08/05 18:52
|
|
 |
הסכנה האמיתית של ישראל היום
Avi Ecuador,
22/08/05 19:18
|
היא ''מנהיגים ושמאל''. אני עדיין מקווה לנס מהערבים. תמיד הם ידעו לעשות ניסים, כואבים אבל לך תשווה אותם לשמאל ולמה היה עושה לנו אם ערפאת לא היה מעלה לנו את מוסא שרון בטעות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
לכל המטורפים היורמים שמרימים
ניר,
22/08/05 18:25
|
את ראשם המכוער, תרגעו,לכו הביתה,תביאו בחבר שלכם,ותחשבו על זה שהנה אנחנו באים אליכם,לרעננה,לת''א,לרחובות, לבת ים, (בעצם בת ים לא בא לנו),באים להיות שכנים קרובים שלכם. להתראות בחנייה. חייכו סתומים אכלתם אותה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחח הוא אמר ''יורמים''... איזה
אידיוט,
22/08/05 19:08
|
הפסיקו להשתמש במילה הזאת באמצע שנות השמונים... רגע, זה בעצם פחות או יותר הזמן שהלכתם להתנחל... ברוך הסא לכדור הארץ סהרורון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוכים הבאים בשבת על האש בדשא
ל"ת
חילוני,
22/08/05 18:38
|
|
 |
חילוני יקר
אבי,
22/08/05 18:56
|
חילוני יקר גם אם זה מה שאתה עושה בשבת אני בטוח שאף אחד לא יפריע אבל גם בטוח שהאנשים היקרים האלו לא ירצו לגור ליד מיפלצת כמוכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות, ניר יקירי...
קובי,
י-ם,
22/08/05 18:35
|
מהיום אנחנו אלה שכבר לא ניתן לכם להרים את הראש! תנסו לחסום לי את הכביש ואני ממשיך לנסוע... רק תנסה אותי נירוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה טיפש אתה קובי
ל"ת
אישתך,
22/08/05 18:48
|
|
 |
91.
סוף סוף עולים על דרך המלך
דרך המלך,
22/08/05 18:23
|
המדינה ה''יחידה'' בעולם שאין לה גבול בינלאומי, אולי גם זה ישתפר...פעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
All we are saying
is give peace,
a chance,
22/08/05 18:31
|
Ev'rybody's talking about Bagism, Shagism, Dragism, Madism, Ragism, Tagism This-ism, that-ism Isn't it the most All we are saying is give peace a chance All we are saying is give peace a chance
Ev'rybody's talking about Ministers, Sinisters, Banisters and canisters, Bishops and Fishops and Rabbis and Pop eyes, And bye bye, bye byes. All we are saying is give peace a chance All we are saying is give peace a chance
Let me tell you now Ev'rybody's talking about Revolution, Evolution, Mastication, Flagelolation, Regulations. Integrations, Meditations, United Nations, Congratulations All we are saying is give peace a chance All we are saying is give peace a chance
Oh Let's stick to it Ev'rybody's talking about John and Yoko, Timmy Leary, Rosemary, Tommy smothers, Bob Dylan, Tommy Cooper, Derek Tayor, Norman Mailer, Alan Ginsberg, Hare Krishna, Hare Krishna All we are saying is give peace a chance All we are saying is give peace a chance
John Lennon & Paul McCartney
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
בקרוב נגרש אתכם מהגדה!!! %$%$%
פלסטין לצדישראל,
22/08/05 18:10
|
למפוני נצרים : התכוננו לפינוי הבא
שתו את הקפה האחרון עם ספר התורה! הסהרו מרבנים, הם סהרוריים! מחלקים לכם ''הבטחות'' ששוות פחות מאלה ששרון נתן לכם!
''קליטה ראשונית באריאל'' לא תהיה האחרונה עבורכם. כי אפילו שם המקום אריאל יזכיר לכם כל יום את א. שרון... יונתן שריד, אם תבין לא תשבר: ''יהודי יכול לגרש 'יהודי' בארץ ישראל-פלסטין לטובת השלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקרוב פצמרי''ם אצלך!אני נשבע לך
ל"ת
זאב יונתן,
שדרות,
22/08/05 18:46
|
|
 |
איך אתה נהנה מזה...
ל''א,
22/08/05 18:35
|
|
 |
באמת סרט טוב!
ל"ת
היהודים מנצחים,
22/08/05 18:46
|
|
 |
89.
השתלטנו על מגיפת הטרוף הכתום
שמאלני,
22/08/05 18:06
|
הכתום המטורף עם חלומותיו הדמיוניים ומשיחי השקר שלו הושמו במקומם הטבעי. נסגר הבור ללא תחתית ששאב את כספי אזרחי ישראל כמו חור שחור (שמהיום יקרא החור הכתום). תקופת השאיבה הכתומה תמה. אימרו תודה לה' על היותו שמאלני ועל רצונו שיושם !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשחק אותה ''מבין'' בכספים
ל''א,
22/08/05 18:37
|
אל תבלבל ת'מוח. אף אחד לא סחט את המדינה. אין לך מושג כמה כל אחד מגוש קטיף קיבל כל חודש אז אל תדבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשאל אותם....
שמאלני,
22/08/05 18:51
|
על המענקים... על המחיר של הקרקע... על תנאי המשכנתא שלהם.... על השקעה של מיליארדי ''דולרים'' בתשתיות ... על עלות אבטחת ישוביהם ב 30 השנים האחרונות...ואז אולי תתעורר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
לא יכול להיות שלא יעשה נס
גל שר,
ראשון לציון,
22/08/05 18:05
|
אתם עוד תראו וכל העולם יראה את איך שגבורתו מלא עולם ונחזור לשם בקרוב ממש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנס כאן- הוכחדה המגפה הכתומה!
ל"ת
דודו,
22/08/05 19:09
|
|
 |
87.
תם העידן השחור (והכתום)
שמח,
22/08/05 17:58
|
תם עידן משאבת הכסף שסחטה את אזרחי ישראל ושפכה את כספם בשטחים. תם עידן שקבוצה גדולה חיה על חשבון משלם המיסים הישראלי ברמת חיים העולה בעשרות מונים על רמת חיים של משפחה פשוטה ברב קומות בפרברי הערים, תם עידן של חלומות דמיוניים של פוליטיקאים סרוחים, יחי העידן החדש !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרף לקריאה - יחי העידן החדש
ר.נ,
22/08/05 18:45
|
|
 |
אתה חי בסרט!
ל''א,
22/08/05 18:41
|
כולם יודעים שהדשא של השכן ירוק (כתום) יותר, אבל להגיד שהמתנחלים חיים על חשבונכם, או להתחיל להתבכיין למה למתנחלים טוב ולנו רע זה כבר טמטום מוחלט. די לבלבל ת'מוח.אתם מזכירים לי את רוסיה, שם כל האנשים החופשיים נקראו ''סחטנים'', ''קפיטליסטים שחיים על חשבון אמא רוסיה'' וכו'. תפסיקו להגיד דברים היוצאים ממעמקי השנאה והדמיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא את התשובה ב 89 של שמאלני
ל"ת
שמח,
22/08/05 19:05
|
|
 |
86.
כל הכבוד ל''בחורינו המצויינים''!
ל"ת
העם הכחול,
22/08/05 17:37
|
|
 |
85.
גם בנצרים הופעלה אלימות
גיל אזולאי,
22/08/05 17:36
|
ניפוץ שמשות אוטובוס, אלימות מילולית כנגד המפנים, לא צקדיקים אנשי נצרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, הם לא צדיקים! מי מחבק
ל"ת
מגרשים נאצים?,
22/08/05 19:03
|
|
 |
84.
מתי נראה מתנחלים ערבים מפונים
אלי,
22/08/05 17:31
|
אני מחכה ליום שבו יוחלט על פינוי המתנחלים הפלסטינים מישובים בתוך ישראל. ישנם מאות אלפי מתנחלים פלסטינים שהתנחלו בישראל לפי חוק (איחוד משפחות) ובעידוד כל ממשלות ישראל, הגיע הזמן להחזיר אותם למולדתם- פלסטין. ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלאק אני בעד!
ל"ת
פירורים,
ת''א,
22/08/05 18:11
|
|
 |
83.
תושבי נצרים עולים על הרכבות
אריה,
קיבוץ,
22/08/05 17:30
|
|
 |
82.
ל-62, למה? ולמה הגירוש?
ל"ת
אך ורק שנאת,
ישראל!,
22/08/05 17:28
|
|
 |
81.
מדינת ישראל יורדת לגיהינום!
ל"ת
מפלצת,
ה''ממלכתיות''!,
22/08/05 17:27
|
|
 |
80.
לא נשכח מתנחלים יקרים
דני,
22/08/05 17:23
|
לא נשכח את הרמת היד על חייל יהודי, לא נשכח את זיהום הפה שיצא מקרבכם, לא נשכח ולא נסלח את רמיסת כבודם של בני אדם, לא נשכח את דריסת הדמוקרטיה, לא נשכח את ההשוואות לשואה, ולא את חילול קרבנותיה. פרועים אתם, חסרי דרך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נשכח סמולים ארורים
cyrano,
ארץ העריק,
22/08/05 18:55
|
את ההסתה הבהמית שאתם נוקטים נגד קהלנו היקר ביותר; את ההכפשות הבלתי פוסקות, דברי השטנה המתועבים, הכיעור שבהתייפייפות הריקנית שלכם, בקיצור , שנאת החינם הנודפת מכל תנועה ומילה שלכם... .. חכו , חכו, יש לנו חשבון איתכם , אתם לא תנקו... ובעיקר לא תנקו על כך שכפיתם על ילדינו היקרים , חיילי צה''ל שעיקר גאוותם הגנה על מולדתנו מהערבים מבחוץ שמאיימים להשמידנו, ובכן, ברוב האנטישמיות שמעוורת את מוחכם, כפיתם עליהם לבצע את מלאכתכם הבזויה , ולגרש את אחינו מביתם, עיוותתם להם את הנשמה וגרמתם להם טראומה שלא במהרה ישכחו... סמולים ארורים, חלאות, ואני מתפלל לאלוהים הכל יכול, אלוהי מערכות ישראל, ששנאתכם תהפך כבונראנג נגדכם ותכלה את השפעתכם המרעילה על עמנו...אתם מדברים על חומיניסטים.. אין יותר חומיניסטים מכם, והאלהים שאתם סוגדים לו זו השנאה שהיא בעצם כל מהותכם.. אתם העמלקים ... ואתם יותר מסוכנים לקיומנו מהחמ''סניקים.. ולואי וייכחד מקומכם מאיתנו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן לא ניסלח,מתנחלים יקרים
ל"ת
תרתי משמע,
22/08/05 17:46
|
|
 |
מעניין מה אתה היתה עושה אם היו
אפי,
22/08/05 17:43
|
|
 |
אבל זה לא ביתכם...!
ל"ת
אלה אם כן,
אתם פלסטינים,
22/08/05 17:54
|
|
 |
לא נשכח ולא נסלח
גוש קטיף,
פליט ללט בית,
22/08/05 17:41
|
ולא נסלח לאריק מהמפיאה שהביא אותנו למצב הרע הזה. לא נשכח את בשיא האפס שלא עשה כלום חוץ מלדאוג לאינטרסים של מהדרין - החברה בה הטא יו''ר הדריקטוריון ןלא נסלח לבג''ץ השמאלני ששיתף פעולה ולא נסלח לתשקורת ששמרה על משפחת המושחת כמו על אתרוג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשיחים לא שייכים לציונות
דני,
22/08/05 18:17
|
תושבי בית הערבה פונו ללא משטרה, ללא צבא, ללא עיתונאים, ללא פיצויים, ללא בתי מלון, ללא תלונות, ללא תפילות לבורא. הם הקימו מפעל לתפארת, ולאחר הפינוי הם הקימו שני ישובים לתפארת. זוהי ציונות. המשיחים של גוש קטיף לא שייכים לציונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחח ללא משיחיות לא היתה ציונות
ל"ת
זוליץ,
22/08/05 20:15
|
|
 |
אל תדבר על דברים שאתה לא מכיר
ל"ת
ל''א,
22/08/05 18:50
|
|
 |
79.
שתי מדינות?....
bב,
22/08/05 17:23
|
מישהו כתב באחד הפורומים:
''התוכנית בגדול זה לתת לשמאלנים את גוש דן עד חיפה ואנחנו ניקח את כל השאר (שמימילא הם לא רוצים 90% ממנו) וניסד שם את מדינת יהודה, זה יפתור את בעית השמאלנים הבוגדניים אחת ולתמיד, הם רצו התנתקות הם יקבלו סופר התנתקות. ואז גם ב''ה נפנה את עזה ונקים מגה גוש קטיף באיזור...''
מה דעתכם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבת בגדול על התוכנית שלך?
שי,
האידרא רבא,
22/08/05 18:09
|
אני מתאר לעצמי את נדיה מטר כשרת חינוך,אמא איזו מחשבה מפחידה. אבל אם כבר מחלקים,אני רוצה עד צפת.אני רוצה את קבר רשב''י,את בית הכנסת של האר''י,את קבר אליהו הנביא,וכמובן את טבריה,כי משם יבוא משיח. תקחו לכם את תפוח ושאר ירקות. גם אני כמוך לא אוהב את אותם שמאלנים שרוקדים על הדם ולא איכפת להם מהארץ.אבל חשבת שיש שאר אנשים בתוך הקו הירוק שכן איכפת להם? אז פעם הבאה תחשוב בגדול על הרעיון הזה,בכל זאת,נדיה מטר כשרת חינוך?מפחיד,לא???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על זה בטח לא חשבת!...
bב,
יום הדין,
22/08/05 19:05
|
ואריאל שרון כראש ממשלה לא פחות מפחיד?! על זה חשבת? ------------------------------------------ אז אולי במקום שתי מדינות, צריכים להתאחד האנשים ''שכן איכפת להם'' (אלו שמחוץ ואלו שבתוך הקו הירוק, אלו שבעלי הכיפה הסרוגה ואלו שלא) אנשים בעלי חזון, אומץ, וחוסן שיבואו ויקימו מדינה אחת כשרה ודמוקרטית!
ובשלב 1 אני מציע שנסלק מהשילטון את השחיטות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה תעזבו אותנו כבר ותפסיקו
ל"ת
''להפחיד'' אותנו,
22/08/05 17:59
|
|
 |
ביי? להתראות
מטורף,
מה שהולך פה,
22/08/05 17:38
|
מה הולך פה? תקראו מה אנשים מציעים.... ''אם יש לזוג נשוי תינוק והם החליטו להתגרש הם יחצו את התינוק לשניים??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל למה נראה לך שרק שמלאנים
ל"ת
כבר לא רוצים,
מתנחלים?!?!,
22/08/05 17:36
|
|
 |
אני חושב שניקח את הכל..
ל"ת
שמאלני,
22/08/05 17:35
|
|
 |
בטח שתיקחו הכל! הרי כל כך.....
bב,
...לא ברור,
22/08/05 17:45
|
בטח שתיקחו הכל! הרי כל כך איכפת לכם מהמדינה.... יותר הגיוני שיתכן ובעוד כמה שנים כבר תישכחו את שם המדינה (בטעות או שלא בטעות).
ואני גם מציע שתשימו את קונדוליסה רייס בתור ראש ממשלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נשים את קונדליסה רייס
שי,
האידרא רבא,
22/08/05 19:12
|
למה אתה חושב שכל מי שנגד הדרך שלכם הוא שמאלני עוכר ישראל?ההתנקות זה עונש מעולמות עליונים בגלל ששחכתם את פנימיות התורה.אתם רק לומדים תורה ולא עוסקים בתורה.תחזור אחורה למקורות ותראה איך לאן התנהגות קיצונית הביאה אותנו. נ.ב אפשר את טבריה?המשיח מגיע משם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
סוף טוב, הכל טוב. שיהיה במזל!
ל"ת
ישראלי,
22/08/05 17:19
|
|
 |
77.
שלום לך עזה!!
ל"ת
מדינת ישראל,
22/08/05 17:00
|
|
 |
76.
גם את עכו יפו ירושלים המזרחית
נעמן , שפוי,
22/08/05 17:00
|
לוד חלקים מרמלה ניתן .מה שלא שייך לנו לא יישאר אצלנו על אפכם וחתמכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
היתי היום באריאל בהכנות לקליטה
אביטל,
שומרון,
22/08/05 16:44
|
וזה פשוט עצוב. הולכים לשים משפחות שלמות בקרוונים של המכללה. חם שם משהו מטורף, המקום מאוד לא נקי, ועד כמה שיש המון מתנדבים שהגיעו לנסות לעזור ולשפר המקום עדיין לא במצב טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כואב הלב -
אורי זקהם,
פלסטין,
22/08/05 17:00
|
לא. לא הצלחתי להיות עצוב. אני דוקא מאד מאד שמח.
חג שמח מתנחלים! הרצועה משתחררת! הלכלוך הכתום כבר אוטוטו בחוץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל ''כואב הלב''
אביטל,
שומרון,
22/08/05 17:26
|
היית רוצה ש''הלכלוך הכתום'' יהיה בחוץ! הוא יהיה לך עכשיו מול הפרצוף. אם נראה לך שהסיפור הזה נגמר אתה ממש טועה. הרוח של האנשים האלה לא נשברה היא רק התחזקה ואנחנו נמשיך להאבק בשביל האידאלים שלנו. וחוץ מזה בשעה שאנשים מגורשים מהבית שלהם אין צורך להסכים איתם פוליטית כדי שיכאב לך הלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאביטל
11,
22/08/05 17:35
|
|
 |
ל11
אביטל,
שומרון,
22/08/05 17:43
|
לא, אני גרה בישוב לא רחוק ובאתי כדי לעזור ולארגן את המקום בשביל המגורשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
עם ישראל, מתי תצא סוף סוף
ל"ת
למלחמה על,
אויביך?,
22/08/05 16:40
|
|
 |
יצאנו..מורדים כתומים סופכם קרב
ל"ת
השעה חמש,
החדשות,
22/08/05 17:00
|
|
 |
73.
מדינת ישראל את ראויה לחורבן!
תמצית הרשע,
העולמי.,
22/08/05 16:39
|
מכירת עם תמורת כסף וסיפוק שנאת ישראל!
אלפי פצמ''רים לא הזיזו אותם, אבל השמאל המוחשת והמשחית היה חזק יותר.
אחרי עשרות שנים של סבל ועשייה שלא תיאמן, בא מלאך המוות השמאלני והחריב הכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
יונתן שריד...
ספי,
השרון,
22/08/05 16:38
|
אם אתה עדיין שואל את עצמך למה יהודי מגרש יהודי, אז סימן שלא למדת כלום, לא הפנמת כלום ולא עשית שום חשבון נפש. תתחיל לחשוב מעבר למילים השבלוניות שלך ואז אולי, סוף סוף, תבין למה היתה התנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדי להשאיר את שרון מחוץ לכלא
ל"ת
ברוס,
22/08/05 16:59
|
|
 |
71.
לא הבנתי
נהג אוטובוס,
22/08/05 16:33
|
המתנחלים עלו לאוטובוס או שהאוטובוס עלה עליהם ????
תגלו לי בבקשה, אני מה-זה-מבולבל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן רברס חביבי!
הפולינזי,
22/08/05 17:16
|
|
 |
כי אתה נהג אוטובוס וקצת איטי
ניר,
22/08/05 16:57
|
|
 |
70.
עוד יומיים ריקודים
הפולינזי,
22/08/05 16:32
|
עם ספרי תורה, אין כמו הפרצוף של חנן פורת עכשיו (חנן ''חג שמח יהודים'' אחרי הטבח במערת המכפלה). הוא נראה כמו מטורף עצוב. ממש מחמם את הלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פולינזי?סוג של כלב לא ?
ניר,
22/08/05 16:53
|
|
 |
69.
כנסו ותפנימו............
מודאג מקומי,
22/08/05 16:22
|
ככ טוב וככ אירוני שאריק שרון דווקא הוא שהוציא אותם מעזה,מי שהכניס אותם הוא זה שהוציא אותם-ברוכים הבאים לישראל,לא עוד שיירות צבאיות וליווים צבאים,לא עוד חיים של חיילים צעירים שנפלו חלל על הגשמת דעתם המשיחית של המתנחלים,על גחמותיהם המטופשות והציניקניות.בני ישראל היקרים-תם הכיבוש המשחית אחרי 38 שנים בהם קיבלתם כספים לא לכם,הגיע הזמן לטפל העניים ובחינוך שהם הבעיות האמיתיות.אחרי 38 שנים מת הסרטן שגדל בתוך ארץ ישראל,תודה אריק!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לכל המלעיזים בקשר לבע''ח
שולי,
עיר חריבה,
22/08/05 16:21
|
יש לכם מקום לשכן את הפרות העיזים והברווזים שלי, חופשי הייתי מעביר אותם, אני אוהב כל אחד מהם, לא גידלתי אותם סתם, הבעיה שבמקום ששלחו אותנו, קרי בתי הבראה ומלון אסור להכניס בע''ח, אפילו לא חתולים וכלבים, אני אישית הצלחתי להחביא את החתול היפיפה שלי באוטובוס, למרות שאסור לי היה להכניס אותו לאוטובוס, הוא נמצא איתי, מי שיכל לקחת את בע''ח הגניב אותו, מי שלא יקח אותה לחראוילה בעוד שבועיים, אז תפסיקו להשתחצן ולהתגאות, כאילו אתם השמאלנים הורדרדים יותר הומניים וצודקים מאיתנו, הצדק לא נולד איתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה
א,
22/08/05 17:10
|
מה קשור בעלי חיים לשמאלניות? איזה מתנחל\מפונה יכול להסביר לי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
יאללה ! בראאאא ! איטלההה !
ערן,
צפון,
22/08/05 16:07
|
החוצה ! נגמרה החגיגה. תנזלו משם. כוחות הביטחון באים לשטוף אותכם וחבל שלא לים כמו שמוחמד אוהב לומר.
נגמרו הימים שמצצתם את הכסף שלי. כולרות. מזלכם שמי שמפנה אתכם זה הצבא ולא אזרחי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערן אתה צודק, נגמרה חגיגת
ל"ת
הטירוף הכתומה,
22/08/05 17:57
|
|
 |
בוא תקרא רגע
בלה בלה,
22/08/05 17:47
|
אני מתנחל גאה! רציתי להגיד לך שבאמת לא ציפיתי אף פעם שתתחיל לאהוב אותי על כל המעשים שאני עושה או לא עושה, אבל אף פעם לא חשבתי שאפשר ויש שנאה כזאת מצד יהודי. רציתי להגיד לך שאתה צודק! נגמרה החגיגה! הסתיימה האופוריה של אידיאליסטיות השמאלנים, נגמר הרומן שלכם עם האמת והטוב ליהודים (ולערבים). תנזל אתה בעצמך מהבית שלך, או אם אתה מעדיף אז מהביוב..אתה רשע! שונא אותנו ללא סיבה אמיתית! אני באמת! מכל הלב (מבטיח לך) מצטער על הביטוי, אבל ימח שמך!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גר בגולן דרך אגב ??
Joe,
22/08/05 16:44
|
|
 |
לא אני גר בגול
ל"ת
גול עצמי,
22/08/05 19:13
|
|
 |
אתה בעצמך כולירע
ל"ת
אזרח,
חיפה,
22/08/05 16:38
|
|
 |
תגובה לשופרו של מוחמד
ישעיהו דוד,
מרכז,
22/08/05 16:37
|
כשופרו של מוחמד אינני מתפלא על התגובה שלך. עדיף לך ללמוד כיצד יהודים חיים בצוותא בתמיכה הדדית בלימוד המורשת היהודית, בחינוך הילדים, בעבודת אדמה מתוך אהבת הארץ . אני מוכן לעזור לך בכל אשר תחפוץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערן,שתה משהו יוצא לך קצף מהפה
ניר,
22/08/05 16:26
|
|
 |
66.
עוד שעה לפינוי הזבל הכתום מעזה
נעמן,
שפוי,
22/08/05 15:57
|
כמעט ארבעים שנה היה שם זבל, אשר בהדרגה הסריח יותר ויותר.
אמרו על הזבל שהוא ''מלח הארץ'', אבל כולנו ידענו שמלח לא גורם בחילה לאנשים.
מקץ 38 שנה נזרק הסבל מעזה
בוקר טוב עולם
יום חג היום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן, אתה מוציא אותם מדעתם:)
ל"ת
LOL,
22/08/05 18:54
|
|
 |
ערבי מתחזה...חולה נפש...
ל"ת
צחי אייזן,
נס ציונה,
22/08/05 18:41
|
|
 |
עוד שונא יהודים
ל''א,
22/08/05 17:53
|
תפסיקו עם זה!!! תפסיקו עם השנאה הלא-הגיונית והמטומטמת אל כל מי שבשם ''מתנחל'' ייקרא. די!!! למה אתם שונאים אותנו כל כך? מה עשינו לכם? מאחר שאני יודע שאתם כבר תמצאו תירוצים, אז אני אענה על השאלה: אין סיבה!! האמת היא שאתנם שונאים בלי להכיר אותנו באמת, בלי לדעת. סתם כי יש לכם על מי להדביק את התווית של נצלנים מגעילים שראוי שיישרפו לפחות באש הגיהנום. שתלכו לתקשורת והיא תגיד לכם: כל הכבוד, אתם חושבים בדיוק מה שהכנסנו לכם. חרדים כלבים ודתיים מחבלים. אם אנחנו היינו מלח, אז אתה הפלפל השחור. שייפתח לך השכל תחזור לפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן שפוי מטייבה. בדוק!!!
ל"ת
נמרוד,
22/08/05 17:32
|
|
 |
צודק לגמרי. אשפה כתומה לזבל!
ל"ת
גדי,
22/08/05 17:03
|
|
 |
אם אתה יהודי אזי מדובר גם בך
אריה מאיר,
ראשון לציון,
22/08/05 16:28
|
בס''ד נעמן המתקרה שפוי אתה כנראה מרגיש כמו שאתה כותב אבל רצוי שתדע : כמו שאני מניח שלא תרצה לחתוך לעצמך יד או רגל או את הראש כך תבין ומוטב מוקדם מאשר מאוחר שכולנו באותה הסירה וכל יהודי באשר הוא הוא חלק הפזל האחד שנקרא עם ישראל.
עושה שלום במרומיו הוא ברחמיו יעשה שלום עלינו ועל כל עמו ישראל ועל ירושלים עיר הקודש אמן ואמן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לנעמן 66
שי,
חברון,
22/08/05 16:25
|
גוש קטיף הוקם לפני 23שנים ואם זה חגיגה אצלך יש היום חגיגות בעזה אורח הכבוד יוסי בילין תוקם אוהל ענק בנוה דקלים לשעבר לכל השמאלנים ממולץ להביא שכפצים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שי, בקרוב אצלך ....
ל"ת
נעמן,
שפוי,
22/08/05 16:54
|
|
 |
טיפת רגש אין לך??????
ל"ת
חיים,
חילוני, ת''א,
22/08/05 16:24
|
|
 |
כלפי האספסוף הכתום?רגש? חה חה!
נעמן,
שפוי,
22/08/05 16:56
|
אחרי שפגעו בחיילים שפכו עליהם חומר כימי שקרו אותם היכו שוטרים שרפו עמדות קשר ביצעו פיגועים נגד יהודים ותכננו מגה-פיגוע ברחובות אחרי ששמו טלאי כתום וטלאי צהוב וקראו לחיילי צהל נאצים
אין לי שום רחמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא זבל אך בני אדם שטעו
בן אדם,
מרכז,
22/08/05 16:17
|
הפוסל פסל במומו מתנחלים הם בני אדם וככאלו אין לאף אחד זכות לקרוא להם זבל. אנשים טועים וזה במיוחד קשה יותר כאשאר מדינה מקדמת את תעויות אזרחיה. אין כאן זבל יש רק בני אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עזוב אותו,הוא חולה, מסכן
ניר,
22/08/05 16:30
|
אדם מסכן בודד רכיכה קטנה ועלובה שהמקלדת זה החברה שלו היחידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני חוגג. זה יום חג.
ל"ת
ערן,
צפון,
22/08/05 16:08
|
|
 |
נעמן,שוב רץ עירום במחלקה ?
ניר,
22/08/05 16:07
|
|
 |
65.
''אני רק ביצעתי פקודות''
ל"ת
אדולף אייכמן,
22/08/05 15:49
|
|
 |
64.
כל התגובות של ה :
ניר,
22/08/05 15:29
|
''שימותו'' ''לזרוק אותם מהארץ'' ''הם פושעים'' ''אוכלי חינם'' מה הקשר בכלל להתנתקות ? מישהו יכול להסביר? מבחינה דמוקרטית מה הקשר לנושא ? יש חוק אחד לערבים אחד לדרוזים אחר למתנחלים מהשומרון ואחר לאלו מהגוש(שכבר אין) ? מי שפוסח על שני הסעיפים בבואו לדון בלגיטמיות של פינוי כזה מושך את השטיח מתחת לאפשרות שבעתיד יוכל לטעון מה חוקי ומה לא. לקלל?להיות ציני? גם אני יכול ,ממש בלי בעיה,הכל בהתאם לתגובות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מציע לך להתרכז בעניין אחד
נעמן,
שפוי,
22/08/05 16:21
|
והוא להסביר כיצד כתבת פה במשך חודשים, שלא תהיה התנתקות ופתאום, מעשה שטן, היא התרחשה תתרכז בזה, טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט ,מי כתב בכלל ?
ניר,
22/08/05 16:44
|
גם אידיוט וגם שקרן . עלוב נפש אודי אדיב הוא מודל לציונות מולך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
keep dreaming fanatics
ל"ת
avi,
22/08/05 15:28
|
|
 |
הבעיה איננה האנגלית הנבובה שלך
אתה בבעיה,
רצינית,
22/08/05 15:56
|
|
 |
62.
הכי מקומם זה השמחה לאיד.למה ?
ניר,
22/08/05 15:24
|
למה שמישהו ישמח שלמישהו אחר רע? יש לך דיעה?אחלה,אבל ברור לך שאין פה ל''נצח'' את הצד השני? אפשר לנצח אויבים לא מי ששונה ממך בדעותיו. בסופו של דבר עם מי תמצא את עצמך חולק את הארץ הזו? עם המתנחלים , עם הדתיים , עם אלו שחושבים בניגוד לך גם אם לא בא לך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אנחנו עוד נחזור! ובגדול!
ל"ת
חיים,
ירושלים,
22/08/05 15:05
|
|
 |
בעוד חודש אני צועד לעזה!מי בא?
ל"ת
חיים,
ירושלים,
22/08/05 15:33
|
|
 |
בסדר, נחזור. בטוח...
שמעון,
22/08/05 15:25
|
|
 |
60.
אם ניר ואני
שייקה,
22/08/05 14:56
|
היינו מסוגלים לנהל דיון קצר וללא טינופת שיוצאת לנו מהאצבעות (ראו תגובה 51), אז אולי יכול להיות איזשהו שלום. אבל בין היהודים. קודם צריך לעשות פה סדר, אחר כך עם הערבים. הבנתם חבר'ה? קצת תרבות ובלי לתת ליותר מידי רגשות להכתיב לכם את החיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
מה הבעיה שלכם?!
מרי,
Rehovot,
22/08/05 14:42
|
אתם (המתנחלים לשעבר) רק מתלוננים. בית מלון 5 כוכבים לא הספיק לכם, כל הכסף שאתם מקבלים גם לא מספיק, עכשיו גם לקרוא לכם גיבורים ולהגיד ''כל הכבוד'' על זה שעזבתם בלי אלימות??! הגזמתם. התפנקתם. זו מלחמה, המדינה החליטה שצריך לעזוב- אז צריך לעזוב! מספיק לבכות! נותנים לכם הרבה יותר ממה שמגיע לכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק סוכר יבין נימוקים שלך
boris d,
חיפה,
22/08/05 19:04
|
בגלל החלטה לא שפויה, המון אזרחים טובים ונאמנים נזרקים מבתיהם, מעבדים סביבה חברתי אנושי, עורך חיים רגיל, וחלום של שליחות חלוצי. נהרסת חיים של אנשים טובים בעמנו.
הנה באים אנשים לפעמים זרים לעם יהודי באופן מהותי, שלא אכפת להם עתידה לאומית של מדינה ויורים משפטים גסים בקלות דת וריקות נפשי באנשים שמרגישים נבגדים ופצועים.
אנשים ריקים תוכן מעמידים עצמם בפוזה של שופטי עם ישראל. זה לא חוצפה??
קצת צנוע לא יפריע פה לכם,. שלא ישפכו חומצה על פצעים טריים של נפגעים.
על תשקרו שזה הייתה החלטת עם כי אתם המנצחים מיעוט מוחלט של עם יהודי. מישהו שאל פה עם? תתביישו לרמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או פספסתי משהו? מרחובות?
פספסתי משהו?,
רחובות???,
22/08/05 16:02
|
|
 |
שכחת לציין שזה מרמת אביב
מרכז,
החכמה,
22/08/05 16:00
|
|
 |
אתם לא חייבים לענות,
מרי,
רחובות,
22/08/05 16:53
|
|
 |
למה?הנה לך אין מה לומר והגבת
ניר,
22/08/05 17:10
|
|
 |
58.
יאללה תחזרו לעזה ''גברים''שכמוכם
ל"ת
אבל הפעם ללא,
צה''ל ה''שנוא'',
22/08/05 14:33
|
|
 |
אתה יודע היטב שרק מדינת ישראל
ל"ת
מונעת את השיבה,
הערבים לא בע,
22/08/05 18:01
|
|
 |
57.
חורבן 2005
רפאל1,
22/08/05 14:21
|
חורבן היישובים וגירוש היהודים היא עובדא. חלק גדול מהעם הזה מתנגדים ונמנעים ובעד, הזילו דמעה והעצב בפנים הלב עצום ומדכא. לו רק ידענו שלכל החורבן הזה יש תמורה והתמורה היא שלום עם הערבים הפלסטינאים. התמורה יכולה להיות גם בפירוק המחבלים והטירוריסטים מנשקם. התמורה יכולה להיות גם הצהרה והתחייבות של הרשות לא יותר טירור לא יותר שפיכות דמים כפי שזה היה עם ההסכם שלנו עם המצרים. כאן אין שום תמורה יש רק הצהרות שעכשיו מתחיל הגיהאד הגדול לשיחרור הגדה וירושלים. עוד הצהרה מפי המנהיג שהוא רוצה את הגדה כולה רקה מיהודים. לאחר הצהרות אלה נשאלת עכשיו השאלה מה הלאה? האם יש למהיגינו איזה תשובה. לפירוק ההתיישבות ביהודה ושומרון וחבל עזה יש לשמאל היהודי הישראלי חלק רב. במשך עשרים שנה השמאל הישראלי מבטיח לנו שלום תמורת וויתורים. השמאל הישראלי שטף את מוחותינו כי אם נכיר באשף וננהל אתו מו''מ יהיה שלום. כי שלום עושים עם אויבים. רבין נתפתה והסכים להיפגש עם ערפאת. רבין נתפתה לשמאל שסובב אותו ואיפשר לטירוריסט לחזור לגדה ולרצועת עזה כמלך וכמנהיג העם הפלסטינאי. השמאל ממשיך בדרכו ומלהיט אותנו ברעיונות שאם ניסוג מהרצועה מיהודה ומשומרון יהיה שלום .הנה הדוגמה החיה של יציאת היהודים מרצועת עזה גירוש יהודים מזעזע וחורבן בתיהם. מחזות אימה קורעות את הלב. אבל כל זה לא משפיע כהו-זה .הערבים הפלסטינאים ובראשם ההנהגה שלהם מצהירים קבל עם ועולם שמכאן מתחילה הדרך לשיחרור ירושלים והגדה המערבית ולעקירת היהודים מארצם. הכאב הוא גדול מנשוא הנה לכם דוגמה חיה מיני נסיגה ותוצאותיה המסוכנות. הערבים הפלסטינאים לא נלחמים בנו בגלל שטחים. הם נלחמים בנו מפני שאנחנו היהודים הקמנו מדינה על אדמתם-אדמת פלשתין. התשובה היחידה להם היעילה ביותר היא. כל פלשתין היא ארץ ישראל ארצם של היהודים. אבל מפני שאנו שוחרי שלום מוכנים אנחנו היהודים להתפשר אתכם ולחלוק אתכם את הארץ שלנו. אבל שתדעו שאם לא תקבלו את הפשרה הזאת ותפרוץ מלחמה כל שטח שישוחרר לא יוחזרלא יהיה כאן שום כיבוש. ישמע העולם ויקשיב. אנחנו עם שוחר שלום. מוכנים לוותר על שטחי מולדת למען השלום. והיה ותכריזו עלינו מלחמה נצא למלחמה נכה אותכם וכל שטח שישוחרר לא יוחזר.
תגובה ללא ימין ולא שמאל תגובה חדשה זמן: 22/08/05 10:32
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פילוסופיה על כרעי תרנגולת
פילוסופית,
התרנגולת,
22/08/05 16:17
|
פילוסופיה על כרעי תרנגולת:
תן לי לתת לך את לבי שעקרתי מתוכי
כהוכחה לכך שאני רוצה בשלום אמיתי
אחר כך נדון אם אתה רוצה עוד משהו
אני אלך לקראתך עוד ועוד ועוד ועוד
היו אלף ואחד דרכים לעשות שלום עם כל מי שלא יהיה מלבד המעשה האוילי והנפשע של עקירת לבם של המוני משפחות יהודים
מדוע לא נפרשו עוד אפשרויות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
להגדיל את לנדאו בשקל תשעים
ציוני לא כתום,
22/08/05 14:14
|
|
 |
55.
הומניות
בת אדם,
22/08/05 14:12
|
מי שמשאיר את בעלי החיים מאחוריו הם אנשים רעים. נקודה. לא מגיע להם כלום חוץ מגהינום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה טיפוסי לשמאלנית
עמית,
פ''ת,
22/08/05 14:30
|
מי שמשאיר בעלי חיים מאחור הם אנשים רעים. אבל מי שמגרש בני אדם מבתיהם הוא אדם טוב. מי שקורע אנשים ממפעל החיים שלהם ומשאירם חסרי בית, חסרי עבודה ומושפלים הוא סמל לצדק ויושר. זהו לב העניין , הכיעור השמאלני בהתגלמותו. טישטוש סולם הערכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיהו טיפש
בת אדם,
22/08/05 14:55
|
אחד לא קשור בשני. מדובר על התחשבות בבעלי חיים. זה בכלל לא נושא לדיון. אבל, מי שמעדיף לטלטל את התינוק שלו מהחלון ולא להתפנות, הוא בעיקר טיפש אבל גם רשע מרושע. לא פלא שהם משאירים בעלי חיים מאחוריהם. אנשים רעים מאד מאד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
כל,
הכבוד,
22/08/05 14:43
|
|
 |
הומניות 2
בן אדם,
22/08/05 14:29
|
מי שאיכפת לו ומתחשב יותר בבעלי חיים מאשר בבני אדם - הם אנשים מושחתים. נקודה. לא מגיע להם כלום חוץ ממהפכת סדום ועמורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בן אדם
בת אדם,
22/08/05 14:58
|
לפי הערכים שלך זה, או בני אדם או בעלי חיים. אתה רשע. מה אשמים בעלי החיים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את עושה חשק לסטייק טוב
ניר,
22/08/05 15:36
|
עם הדיבורים על בעלי חיים ,זה כולל כבשים? הכי אוהב צלעות ,ולגבי הכלבים אין לך מה לדאוג עשינו הסכם עם התאילנדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קח את המהפכה שלך וסע וקונגו
ל"ת
המרד ה''כתום'',
נכשל,
22/08/05 14:45
|
|
 |
54.
לא יהיה פינוי! ישועת השם כהרף
הרב בן יפונה,
בשומרון,
22/08/05 14:08
|
|
 |
53.
אין יהודי שמאלני !!!....
ג'ו בראלי,
אילת,
22/08/05 13:54
|
עם הגירוש החורבן וההשמדה של חבל ארץ פורה בארץ ישראל ומסירתו כמתנה של רצון טוב לצוררים הרוצחים - אין מסקנה אחרת מלבד העובדה כי לא ייתכן לשלב את שני ההגדרות של ''יהודי'' ו''שמאלני'' גם יחד. אנשם שפלים תתי אדם שגרמו למעשה הזה לאחר טפטוף ושטיפת מוח של שנים עם כיבוש כל המעוזים המשפיעים במדינה - כמו תקשורת, בתי המשפט ועוד - גורמים נצלניים סחטניים, הרובצים כעלוקה על גרון משאבי המדינה, מבלי להפיק כל תועלת ובנייה, מלבד פיזור שיטתי של שנאה רושפת לכל אשר בשם ימני מקים בונה ומועיל יכונה, בעיקר מתוך קנאה רצופת זעם על אי יכולתם לקום ממקום מרבצם בבתי החנגאות בעיר הארורה תל אביב ובנותיה, ולעשות ולו דבר אחד מועיל לחברה ולחיי העם, ובעיקר בהביטם בעיניים כלות בשנואי נפשם, מקימים ובונים ועומלים ויוצרים ומחנכים, לא לרצח ולא לסמים ולא לתרבות הקניונים הכבלים הלוויין סוף העונה הפלאפון בדור השלישי הארבע על ארבע ושאר מרעין בישין, אלא להענקה, נתינה וגמילות חסד - מה שלא יקום גם בדור עשירי בקרבם... אינכם יהודים! אינכם אחים! המשיכו להביט לעברנו בעיניים כלות! המשיכו לקנא קנאת מוות, אין לנו כל עניין בכם! המשיכו להרקב בחוריכם, ואנו נמשיך לבנות ולצמוח במקומנו! וגם אם הפסדנו בקרב הנוכחי - בקרב הכולל, לא הערבים ילחצו אתכם לים, אלא אנחנו !!!....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועל כן בכנסת יושב רוב לא יהודי
ל"ת
ליאור,
22/08/05 15:03
|
|
 |
מה שבטוח זה שהם עדיפים עליכם
ציוני לא כתום,
22/08/05 14:18
|
חבורת בוגדים! אפילו ערבים עדיפים עליכם... חמורים גם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמאל'ה, הצילו
ל"ת
הם התחרפנו,
22/08/05 14:12
|
|
 |
52.
שלום
דינה,
22/08/05 13:50
|
|
 |
?UM where are you people going
Steve,
USA,
22/08/05 16:55
|
As if America &other countries want you. learn the History of WW2. Jews were not welcome anywhere. so not so fast my freinds. stay in Israel or under a Palestinian government ,because you have no other place to go to.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרדי אף אחד לא צריך אותך
נ.ל.,
תל אביב,
22/08/05 14:25
|
וכבר היה מי שאמר '' נפולת של נמושות'' כשקצת קשה אז בורחים. בטוחני שאף אחד מהמתנחלים לא בורח לקנדה או למקום אחר . הם נשארים כאן להתמודד למרות העוול שנגרם להם. ואני מתביישת כל יום שאני לא שם איתם. בכלל שכמוך המדינה שלנו נראית כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יורדת לניו יורק
מתנחלת יורדת,
22/08/05 14:44
|
נמאס מהמדינה המפגרת הזאת
כל המתנחלים : יללה אחרי
ישראל לא בשבילנו !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בניו יורק יש להם מספיק משוגעים
אליקים,
22/08/05 17:30
|
לא צריכים אתכם שם. תעברו לאפגניסטאן ותשתלבו יפה בנוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
תגידו חבר'ה
שייקה,
22/08/05 13:49
|
|
 |
או..רוצה באמת לדון בזה ?
ניר,
22/08/05 14:00
|
כמו בן אדם הכוונה כי קל מאד לחזור ולהגיב באלימות לאלימות כולל מילולית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביום האחרון
שייקה,
22/08/05 14:14
|
אני לא נקטתי באלימות מילולית לעומתך. עזוב אותך: ועכשיו ברצינות - כששנינו מקשקשים פה על המחשב,היטוריה מתרחשת מתחת לאפינו. אני מאוד מודאג מגורל המדיה שאני כל כך אוהב. 20% פלסטינים שגרים איתנו ללא זכויות וחובות אמיתויות, חרדים ואוכלוסיות שגוזלות תשלומי העברה גדולים,,ניבולי פה ועם מפולג,מיסים מאוד לא פרופורציונליים,כלכלת שוק אגרסיבית,אבטלה גואה וחוסר שיוויון תעסוקתי - ובגדול - אין עתיד ורוד.אני,שבאמת תורם במילואים ועם המיסים - מת מדאגה לגבי ילדי הקטנים - הוצאתי דרכון אירופי ואני שוקל להשתמש בו, עם מעט בושה, אבל בסופו של גבא אני צריך לדאוג למשפחה ולי. אם יש פה מישהו שחושב אחרת מבלי לערב דתיות וכיו''ב תנו לי את גישתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אנו עם שלא מתאים שתהיה
ניר,
22/08/05 14:24
|
לו ארץ משלו . כמות השנאה פה היא מטורפת,הכל הולך לפי הפוליטיקה כאילו השאר בסדר ,אנשים נלחמים ורבים על חבל ארץ שלא היו בו ומוכנים לוותר עליו או להלחם עליו ובשעה שאין להם סיכוי לקנות בית לילדים שלהם ללא עבדות לכל החיים,ימנים קיצוניים,שמאלניים קיצוניים,ומולם רבע עם לא כל כך דתי ולא מפלגתי שחושב שאם יהיה בשקט אולי לא יפגע,אם ידבר עם החברים בשישי אז חייו ישתפרו.המשך יבוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מקום לחיים משותפים!
ערבי,
22/08/05 15:49
|
נכון: אנחנו שני עמים שונים הדתות שלנו שונות וכך גם התרבות!
אפשר להילחם עוד שנים אפשר לגרש אפשר להרוס עוד אלפי בתים
אבל דבר אחד אי אפשר לעשות: לבטל את הרצון בלחיות בשלום ובשלווה! רצון זה טבוע בנו, אולי ברובנו, והוא זה שגורם לעמים מסוכסכים לצעוד לדרך השלום!
הפתרון שיהיה לא ברור מהו אבל ברור דבר אחד: הוא בוא יבוא ומהר יותר ממה שחשבנו כולנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
נצרים שלי, אוהבת אתכם
כתומה,
22/08/05 13:36
|
תושבי נצרים היקרים - לא נסלח ולא נשכח. על גירוש יהודים מביתם, על טיהור חבל ארץ שלם. על שליחת צבא הגנה לישראל לגרש את אחיו, במקום להגן עליהם.
נצרים - בע''ה עוד נחזור - בראש מורם! אוהבת אתכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נצרים-התנחלות אווילית
אפרת אלון,
כפר סבא,
22/08/05 14:05
|
|
 |
את זה תגידי
ל"ת
לרבין,
22/08/05 16:43
|
|
 |
49.
תגובה
אילנה,
כפ''ס,
22/08/05 13:25
|
זהו אלה הם המשפטים שהילדים למדו במהלך כל השנה וגם בחופש הגדול . ???????????????זה כל כך מבויים כל התסריט עם הילדים דיי כבר לא בולעים את זה זה אפילו לא מרגש משום שזה ממש מבויים הילדים למדו דרמה מצויין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפ''ס?זה 5 שניות מקליקליה בקסאם
ל"ת
ניר,
22/08/05 14:08
|
|
 |
48.
באו נתחיל מזה, שכבר ארבעים שנה
דפקו למטומטמים,
את המח!,
22/08/05 13:17
|
נעשית פה תעמולת הסתה פרועה ואגרסיבית נגד ה''מתנחלים'' כי הם לא מ''שלנו''. וזה תופס את העם היושב כמעט 24 שעות ביממה מול מסך הטלויזיה. שנית - במשך חדשים רבים עברו הברגים הקטנים האלה שטיפת מח צבאית, ע''י סוללות של מומחים ללוחמה פסיכולוגית. תסמכו על המפלצת שרון, עם כל הכסף של האיחוד האירופי וסעודיה. שהוא יכל לשכור את המומחים המצויינים בתבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובוא נסיים עם הפינאלה המוצלח
של 38 שנותויכוח,
לחיים!,
22/08/05 13:34
|
|
 |
והמחלוקת נגמרה - זבנג וגמרנו!
ל"ת
כך מתווכח השמאל,
סטאלינגרד.,
22/08/05 18:03
|
|
 |
47.
לא יהיה פינוי
הרב אובי,
בן זובי,
22/08/05 13:12
|
ואני חוזר ואומר לכם צאן מרעיתי, לא יהיה פינוי !!! ביטחו באלוקים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד מרב סבא
תלמד מרב סבא,
עיר עלובה,
22/08/05 13:50
|
העירקים הצבועים בעיר העלובה הזאת היו תמיד בתחתית הרוחנית קורא אותך שקוף תולעת מסכנה
תלמד מרב סבא שהיה שומר מצוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ציטוט
שפוי,
רמת גן,
22/08/05 13:01
|
''ויאמרו איש אל אחיו הנה בעל החלומות הלזה בא ועתה לכו... ונשליכהו אל הבור ונראה מה יהיו חלומותיו'' כאז כן היום!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
פינוי
חבר,
מעונות אריאל,
22/08/05 12:58
|
יופי עכשיו גם מפנים סטודנטים מהקראוון שלהם לא נראה לי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
נו, לא היה נורא כל כך
אברהם,
22/08/05 12:57
|
הבטיחו לנו מצדה, דם שיישפך, הבטיחו לנו ''מחזות שיצרבו בתודעה הלאומית'', והבטיחו שהמתבצרים לא יתפנו ללא קרב.
בסופו של דבר קיבלנו קצת בכי של ילדות פסיכיות, קצת גילויי אלימות ובעיקר הרבה הכרה של המתנחלים שאלוהים נמצא עם השמאל (או לחילופין לא קיים).
נו, אז לא היה כל כך נורא... עכשיו קדימה - להמשיך ולפנות את המטורפים מחברון ושאר השטחים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במקום להגיד כל הכבוד, אתה
נצרים,
לנצח נצחים,
22/08/05 13:34
|
משפיל אותם? כל הכבוד להם שלא נהגו באלימות! אהבת ישראל אמיתית, ללא שנאה - בניגוד אליך! תושבי נצרים - אנחנו איתכם בלב ובנפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סלח לי חבר! ההליכה השקטה הזו
וחיבוק למגרשים,
זה בזיון!,
22/08/05 18:07
|
''קצת בכי של ילדות פסיכיות'' - אילו היו אלה ילדות ערביות, גם השמים לא היו הגבול להסתה השמאלנית. ערלות לב כזו, מול אנשים שכל עולמם חרב עליהם, זה משהו מתועב שאין דוגמתו. אבל, רק מתועבים מסוגלים למעשה ברברי כזה. הבולדוזרים כבר עלו על הקרקע המיועדת לבנית בתי קזינו, וטומי בכלל לא נזכר בסבתא שלו.
אתם מה משגע לי את השכל? העובדה שיש יהודים שהם גרועים יותר מן הנאצים. זה ממש מדכא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
גלעד,
שמאלני,
22/08/05 14:07
|
על כך שהתפניתם בשקט ובלי אלימות (בלי ציניות) תהיו חזקים :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ח''כ ישי ללפיד: מדוע קולך אינו
לתשומת לבכם,
ישראל,
22/08/05 12:50
|
ח''כ ישי ללפיד: מדוע קולך אינו נשמע כשנרמסים זכויות אדם 11:29, 22 אוגוסט 2005 / י''ז באב תשס''ה
יו''ר ש''ס, ח''כ אלי ישי תקף בחריפות בישיבת ועדת חו''ב את לפיד על כך שאין היום יו''ר אופוזיציה.
ח''כ ישי אמר כי: ''במדינת ישראל קולו של יו''ר האופוזיציה נאלם ונעלם. שאלתי את לפיד מדוע לא שומעים את קולך בעניין זכויות אדם כאשר נרמסו זכויותיהם של המפונים, כנראה שבעיני לפיד אלו שנעקרו מביתם אינם אדם. העם מתבייש ביו''ר אופוזיציה וירטואלי''.
ישי אף הפנה מצוקות של מספר משפחות מהעקורים לרה''מ והובטח לו שהמקרים יטופלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
אין לכם בושה! אלא בני אדם
יאיר,
22/08/05 12:42
|
לא רק שגרשו אותם, מטלטלים אותם ממקום למקום
''מעונות הסטודנטים במכללת יהודה ושומרון באריאל לתקופה של חודשים אחדים. בהמשך הם עשויים לעבור לתקופת ביניים באזור אשקלון ולאחר מכן יקימו את היישוב מחדש באזור אופקים''
אין לכם לב?!
למה אי אפשר להכין להם מקום ואז לגרש?!
ואל תספרו לי שהם לא דיברו עם המינהלת כי גם מיש שדיבר עדיין לא קיבל כ-ל-ו-ם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למי אתה פונה? הם לא יבינו אותך
ל"ת
כי הם! לא בני,
אדם!,
22/08/05 18:09
|
|
 |
הם יכולים לשכור דירות עד הקבע
ומה רע במכללה?,
שים לב,
22/08/05 13:38
|
שהדרישות ל''ביחד'' זמני לא מוגדר-לא סיכמו הרי על הקבע-- קצת אבסורדי. קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד כסף ועוד כסף ועוד פיצוי
גבי,
22/08/05 13:22
|
כל מי שדיבר עם המנהלת קיבל טיפול. הבעיה שאנשים רוצים לסחוט עוד ועוד ועוד... קרווילה של 90 או של 60 מטר, בית מלון הייאט ולא דן אשקלון ועוד אלף סיפורים מטומטמים. כולם מקבלים פיצוי וכולם יכולים לרכוש דירות לבחירתם ככל האדם. כולם יכולים לקבל כסף ולשכור דירה עבור עצמם איפה שבא להם. אבל אנשים מנסים להוציא מהעניין כמה שיותר ולכן הבלאגן - רוצים קרווילה בכדי לחסוך כספי שכירות לפחות לשנה וכספי הפיצוי מחכים בצד... ואל תספר לי כל מיני קישקושים כי אני מכיר אנשים שלא היה כסף לקנות דירת חדר בדרום אשקלון ולכן עברו לגור בניסינת וכל מיני ישובים מצ'וקמקים כאלה ועכשיו עבור החירבה שהיה להם הם מקבלים לפחות מאה חמישים אלף דולר. אנשים שבנו ווילות אמיתיות מקבלים סכומי עתק המגיעים לחצי מיליון דולר - סכומים הגבוהים בהרבה ממה שהושקע במקום. חוץ מזה - שנים של הנחות מס מפליגות בישובים האלה, שנים של הנחות בארנונה וכל מיני הטבות שונות ומשונות זה בדיוק החלק שאנשים מתקשים להיפרד ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רציתי להגיב, אבל לך דבר
ל"ת
עם גבלס!,
22/08/05 18:10
|
|
 |
שאלה אליך גבי
מה,
אתה חושב?,
22/08/05 14:54
|
אם זה היה כ''כ טוב ופשוט אגדה של מקום, למה לא עברת? למה לא נסעת לשם? ואל תעז להגיד שזה היה סגור בפניך, כל תושב היה יכול לעבור לשם, אולי בגלל שהם הרגישו על בשרם את הטרור התמשך, או בגלל שהיו רחוקים ממרכז הארץ. ולפי איך שאתה חושב אז שום ישוב לא צריך לקבל הטבות, שדרות = סביון. ואין צורך כלל להזרים אליהם כספים, לא?!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק לסחוט-לא סוגרים מה הם
ל"ת
רוצים בכלל,
ומתבכיינים,
22/08/05 13:39
|
|
 |
41.
מי שמר ותמך במי
מי שמר על מי,
מי תמך במי,
22/08/05 12:26
|
כל הזמן מקשקשים על גדוד שלם ששמר על נצרים כאילו לא היה ברור שהגדוד הזה היה הכרח בשטח גם ללא ישוב יהודי
הישוב ואנשיו הגיע מטעמים של יישוב הארץ
אולם בדיעבד הישוב תמך והחזיק בגדוד שמשון בכל המובנים
וכל מי שמטעה טעמיו עמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
OK מוחלים על הטובות,לא
ל"ת
מעוניינים יותר!,
התברר כטעות,
22/08/05 13:41
|
|
 |
אין לך איזו גבעה לטפס עליה?
ל"ת
ישראלית,
22/08/05 12:36
|
|
 |
כן,את נראית כמו גבעה אולי
ניר,
22/08/05 13:21
|
|
 |
יופי ניר!
שייקה,
22/08/05 13:44
|
|
 |
שאני טוב אני ממש מוצלח
ניר,
22/08/05 14:16
|
|
 |
40.
רק אלטלנה שנייה תביא לשקט!!
ל"ת
נעמן,
שפוי,
22/08/05 12:12
|
|
 |
עזוב אותך מ''אלטלנה''.. מתנחלים
שפוי וטוב לו,
22/08/05 12:45
|
|
 |
והפעם אני מקווה שיחזירו אש
חרבלה,
22/08/05 12:30
|
זה שלא ירו בחזרה זה גורם לכך שממשיכים עוד ועוד ברעיון אלטלנה
חבל שבאותו היום לא ירו ופגעו בטינופות שירו מהחוף באונייה ובראשם לא אחר ממר רבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אידיוט
דוד,
22/08/05 14:27
|
שכנראה בחיים לא ראה פצוע או הרוג, ובוודאי לא ירה באחרים, ואחרים לא ירו בו. ואני גם לא מאחל לך את זה. אתה סתם מתלהם קטן ומסכן. שב בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נשמע טינופת לא קטן
גל,
22/08/05 13:23
|
אכול שנאה. אתה ואנשים מתוסכלים ומסוכנים כמוך הם מקור הרוע בארצנו הקטנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשמע,אתה ממש הוגן ושפוי כאילו
ניר,
22/08/05 13:34
|
לא קראת את התגובה של ''שפוי וטוב לו'' שברח מהמחלקה הפסיכיאטרית. על זה לא מצאת לנכון להגיב ,מעניין . בעצם מתאים לדפוס ההתנהגות של ה Small
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לב?
גדעון,
22/08/05 12:12
|
התעמולה של הדוסים היא באמת משהו..... אין לך לב? לא אין לי לב ואין לי רגשות, ואין לי סבלנות לשטויות של דוסים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אין לך לב אז אתה לא בן-אדם
ל''א,
22/08/05 16:49
|
לכל אדם יש לב ורגשות והסיבה שה''דוסים'' פונים ללב שלכם זה כי הם יודעים שאת השכל כבר איבדתם.... מסתבר שגם הלב כבר לא כל כך רגיש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
sharon plan will not surviv
beavis,
france,
22/08/05 12:10
|
sharon ,go away, united nation don't want you, you are a dictator
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The plan WILL survive,
Keren,
Tel-Aviv,
22/08/05 14:33
|
|
 |
37.
פרק חדש
יונתן,
רמלה,
22/08/05 11:57
|
עכשיו כשהתפננו מרצועת עזה ומצפון השמרון נקווה שמפת הדרכים תוכל להתממש וסוף סוף נוכל לראות את הסכמי השלום המיוחלים. עם ישראל חי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אידיוט שחושב שיהיה שלום
אמן,
22/08/05 13:07
|
|
 |
מה אתה מציע?
ד,
22/08/05 13:25
|
לספח את עזה על מיליון תושביה לישראל? אולי לתת להם תעודות זהות? אולי שישתפפו בבחירות? תן הצעה אולי אני אסכים איתך, עד אז לזרוק האשמות וטענות כלפי הצעות של אחרים זה לא נראה לי חכם במיוחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אאאאמממן
ל"ת
ארז,
המדינה בכחול,
22/08/05 12:26
|
|
 |
רמלה מלאה בהוזי הזיות כמוך?
הוזי הזיות,
הוזי הזיות,
22/08/05 12:21
|
|
 |
אולי חולם ולא הוזה כמוך
אולי חולם,
לא הוזה כמוך,
22/08/05 13:55
|
|
 |
ואתה לא הוזה?
גילי,
22/08/05 13:26
|
להישאר בעזה זה מה שיפתור את הבעיות בארץ? המצב עם הישובים בעזה מושלם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רמלה?זה הישוב של הערבים
ניר,
22/08/05 12:18
|
ליד לוד ? אני בעד להחזיר אותו יחד עם תושביו הלא ערבים שממש דומים להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה זבל אמיתי
ל"ת
אשכנזי,
22/08/05 12:33
|
|
 |
די חבר'ה תפסיקו לקלל ולריב
ל''א,
22/08/05 16:52
|
אמנם יש פה מחלוקת עמוקה מאוד אבל אין טעם סתם לריב ללא טענות אמיתיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשליות
דוד,
22/08/05 12:12
|
הסכמי שלום? איזה בדיוק? עם מי? אתה חי בסרט. בטח לא במזרח התיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
הוא לא אשם ! פשוט לא ידע
המצליף הלאומי,
22/08/05 11:49
|
לפתע יש ים של מסוקים להעברת כוחות לצורך הפינוי. דן חלוץ (שאינו איש ח''א כלל,,,) ורמטכ''ל טרי המתין ביודעין !!! במצח נחושה !!! ובלא שמץ של ספק, 5-6 שעות עד שהפורעים בשפרעם יבצעו את הלינצ' עד תום !!!!!!!! ולמנוע כל אפשרות להציל את חיי החיל האומלל !!! כמוהו קראדי, אשר בלינצ' בוצע לעיני שוטריו שעמדו מנגד בוהים באפס מעשה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכיין טיפוסי
דבי,
22/08/05 13:30
|
השוטרים שאתה טוען שעמדו בוהים מנגד הגנו על הרוצח שאתה קורא לו חייל אומלל במשך 5-6 שעות. חמישה שוטרים באוטובוס המוקף אלפי אנשים ובכל זאת הם הצליחו להדוף אותם במשך שעות על גבי שעות בלי שהגיע למקום עזרה. איזה טענה יכולה להיות לך כלפיהם? אם הם היו פותחים באש לעבר ההמון ויוצאים חיים מהסיפור - מה נראה לך שהמדינה שלך הייתה עושה להם? את פרעות הערבים בצפון שכחתה? השוטרים שם טיפלו בפרעות ביד קשה והצילו חיים ואיפה אותם שוטרים היום? מפוטרים מהעבודה ועומדים לדין בגין ירי ושימוש בכוח. אז לפזר האשמות לכל עבר זה קל אבל תחשוב קצת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמיכה ברצח? איזו הפתעה.
נאור,
רמת ישי,
22/08/05 12:34
|
אין כמו קצת תמיכה בריאה ב''חייל המסכן'' שכל חטאו היה שקם ממקומו, דרך את נשקו וירה באנשים מטווח אפס והרגם. מה אפשר להגיד על דבר כזה? אולי השב''כ תיכנן. אולי דן חלוץ בכבודו ובעצמו. בעצם, נראה לי שאירוניה היא לא הצד החזק של החבר'ה שמבכים את ה''מסכן''. נגיד באופן ברור: הגזענות שלכם הייתה, ונשארה, רצחנית. עכשיו היא רוצחת פלשתינאים, ומחר היא תרצח יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
הממשלה ששלחה.
ליאורה,
תל אביב,
22/08/05 11:48
|
הממשלה ששלחה , היא גם הממשלה שמחזירה. תפנימו כבר כל המתנחלים נגמרה הקדנציה שלכם כשהלכתם בצו הממשלה לא קיטרתם אז על מה אתם מלינים עכשיו ? היה טוב והיה קשה והיו פיגועים ושרתתם את המדינה בכבוד. אבל השרות הסתיים כמו לכל חייל,למה אנחנו מין עם שכזה שלא יודע לקבל את הדין?אבל כשזה נח לנו אין פוצה פה ומצפצף, תפסיקו לשתות ולהקיז את דמו של ראש הממשלה, זה לא מוסיף לכם כבוד ואמפטיה, תלמדו שלכל דבר טוב יש גם סוף והגיע הזמן להפסיק לחלוב את קופת המדינה ,אז תתקפלו יפה ותדאגו לילדים שלכם ותקבלו מה שנקרא את ,''דין התנועה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא תרמת וגם לא תרמו אותך.
ל"ת
אז תורידי בבקשה,
ווליום,
22/08/05 13:08
|
|
 |
34.
מחיר התחלתי,40 אלף דולר.
שמאל ימין,
שמאל,
22/08/05 11:43
|
זוג מתנחלים בשא-נור מוכר באי-ביי שטחי פרסום על ביתו לקראת הפינוי במחיר התחלתי של 40 אלף דולר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יצא קרדום מארון ''קודש''.
ל"ת
הו הא...,
התקשורת מגיע,
22/08/05 12:40
|
|
 |
33.
התקשורת מלבה את הרוחות...
מישהו אחר,
22/08/05 11:43
|
בסך הכל הפינוי מתנהל באופן די שקט, אבל התקשורת בכל זאת ממשיכה לנסות וללבות את האש.
גם צה''ל וגם המתנחלים מגלים איפוק מדהים. כל הכבוד לכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
20 שנה בלבנון,ולמה ?1400 חללים
ניר,
22/08/05 11:36
|
ועל מה?מי המצביא הדגול?מי נכנס ללבנון ללא תוכנית יציאה?ואחרי 20 שנה אנחנו בדיוק באותו מקום רק פחות 1400 חיילים הרוגים 1400 משפחות שנגמרו ,ולמה ?כי שרון לא תכנן איך נצא משם. מה הסיכוי שיטעה שוב ועוד פעם אין לו ממש תוכנית חוץ מהתנתקות? כמה לגיטמציה מקבל הפושע הזה שאחראי להרג כל כך הרבה מחיילנו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מעודכן-הדור הבא זה
ל"ת
מפלגת העבודה,
22/08/05 14:21
|
|
 |
אווו כמה אתה צודק
לוחם מאגוז,
22/08/05 13:10
|
לבנון רותחת כמו שלא היה אף פעם בהיסטוריה...לחיזבאללה יש פצמ''רים ל 250 ק''מ... הם רק מחכים שהפלסטינים יתחילו לכסות את השטח ואז הם יתקפו בעוצמה... נק' למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
משה,
22/08/05 13:03
|
מי בחר בפושע הזה ? מי עשה אותו לראש ממשלה ? מי נזכר רק היום שהאיש הזה הוא פושע ואנטי דמוקרט ? למה רק היום נזכרו כל הצבועים שהאיש הנ''ל הוא אנטי דמוקרט ופושע ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
, are you creazy, sharon ???
BEAVIS,
france,
22/08/05 11:33
|
sharon, it's time for you to quite you making the bigest mistake of your life,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You need to learn hebrew
ל''א,
22/08/05 17:02
|
אל תהיה נמושה, אתה מפחד להקשיב לאמת על מישהו שתה מעריץ. אז תדע לך שהבן אדם הזה גרם במעשה הטיפשי שלו צער וסבל לטווח ארוך לאלפי משפחות, עשה מעשה אסור וגרוע מבחינה בטחונית, וסיכן לעתיד את כל איזור עזה, אשקלון ושדרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אוכלי נבלות קטנים,התעוררתם?
ניר,
22/08/05 11:27
|
קמתם היום בבוקר מרוצים?מעמיד לכם לראות את הבתים ההרוסים הא..? עלובי נפש רכיכות נפלים של החברה ,מי חי משנאה?מי חי מאסונות של אחרים? מתי עשיתם משהו יצרני בחייכם?אתם לא שמאל ,אתם חסרי משמעות ,אוכלי נבלות מיותרים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה ממש מסכן-יש תשובות עבורך
גבי,
22/08/05 13:35
|
מי נפל של החברה? - אתה (ניר) מי חי מאסונות של אחרים? - אתה והמתנחלים השחצנים. מתי עשיתה משהו יצרני בחייך? או אחד המתנחלים? - אף פעם : תאילנדים עובדים בחממות, ערבים בנו את הבתים ואתם רק הבוסים הגורפים את הקופה. אתה חסר משמעות - אוכל נבלות מיותר. אתה המחלה של הארץ והתרופה בדרך. ואתם סתם בוכים בכדי לקבל עוד איזה הטבה - שחצן רודף בצע ומסכן. אני קורא את הדברים שלך ונראה לי שאתה מדבר על עצמך. אני לפחות מודה שאני אכול שנאה כלפי אנשים כמוך שהורסים כל חלקה טובה בארץ הזו. אבל אתה מקלל ומגדף וחושב שאתה לא אכול שנאה? אתה אפילו אכולבלוע כמו שאמרו חכמנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדבר בלי לדעת
ל''א,
22/08/05 17:10
|
מה אתה יודע, עם כל הכבוד, על מתנחלים? מי אתה שתחליט שאנחנו סתם מתבכיינים? אתה מתעלם מהעובדה שאנשים נזרקו מהבית בלי פיצויים מספיקים אפילו לקנות בית חדש, שלא לדבר על עבודה ועל שכר הדירה הגבוה שהם משלמים על הדירות בניצן. אתם מתעלמים מהאמת ומעדיפים לחשוב על המנחלים כאנשים שמוצצים את המדינה, סוחטים כסף ומתבכיינים כל היום. זה לא נכון! זה שקר, ואם אתה ממשיך להגיד את זה בלי לדעת ולבדוק אתה פשוט מנוול!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מבייש את עצמך
שייקב,
22/08/05 13:33
|
תראה איך אתה מדבר לאנשים אחרים. טיפה כבוד למי שלא חושב כמוך. אתה יודע מה, חבל לי לבזבז על שכמותך זמן ואני רוצה להתנצל בפניך על העילגות ועל השפלות שלך ביחסך ליהודים אחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא
אזרח,
22/08/05 11:48
|
דווקא קמנו הבוקר לעבודה, כמו אתמול ושלשום וכמו מחר. בניגוד אליכם אין לנו זמן לטפס על עצים ולזרוק נינג'ות על הכביש.
עשינו גם מילואים, לא פעם ולא פעמיים.
אתה מבין, החיים הפשוטים שלנו מאפשרים לבבונים כמוך לחיות את חייהם.
ולא, אנחנו לא אוכלים נבלות. רק שומרים עליהם ומפרנסים אותם.
אגב לשאלה - ''איך יש לך זמן לכתוב תגובות אם אתה אמור לעבוד?'' - אז ככה, חופש גדול ואנחנו תורמים את חלקנו גם בגידול הילדים. אתה מבין, דביל שלי, אנחנו גם מגדלים אותם. השיעור על שוויון נשים יינתן בהזדמנות אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יודע מתי אתה במילואים אשתך
ניר,
22/08/05 12:17
|
קוראת לי בדיוק אז . ואיזה קטעים אנחנו מריצים על השיוויון שלכם..השיעור ספורט שלה?זהו..שמאמן הכושר מדגים לה תנוחת ר , תשאל אותה היא כבר תסביר לך . ואיזה קטע..אני גם עובד גם עם הילדים גם עושה מילואים ועוד מוצא זמן לאידיוט כמוך שביום יום הוא לבנבן חסר עמוד שדרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן,תגובה ברמה שלך.המשך כך
ניסים גלויים,
22/08/05 12:24
|
ככה נוכל להיות יותר בטוחים שאנחנו במאבק מול אידיוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי העלבון
אזרח,
22/08/05 12:23
|
על אמא שלי, אין לך מה לומר?
נו, אם הרמה האינטלקטואלית וכושר הביטוי שלך מיצג גם את שאר היכולות אז אני רגוע.
צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים. נגב את הרוק מהסנטר וארה איך אריק שרון שלכם עושה את מלאכתנו.
אגב, אני מציע שלא תעבוד עם הילדים. זה יכול להיגמר לא טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פחחח רק אל תתחיל לבכות
ל"ת
ארז,
המדינה בכחול,
22/08/05 11:40
|
|
 |
המדינה בכחול העין שלך בסגול
ניר,
22/08/05 11:57
|
|
 |
''תרתי משמע''
אזרח,
22/08/05 12:10
|
צמד מילים מורכב בשביל אדם שהספר האחרון שקרא היה בודאי חסמב''ה.
נגב את הריר מהסנטר ותשמור את תסכוליך (תסתכל במילון) המיניים לעצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דפר אמיתי אתה הא?
ניר,
22/08/05 12:28
|
יש לך תואר ראשון במדעי החברה ואתה מניח מזה שאתה משכיל? טיפש כמוך את התואר המעאפן שלך אני השגתי בשנתיים וחצי רק שהוא במדעי המחשב ולא באומנות החירטוט (זה הלימודים עם הבנות נכון?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הופה הופה
ל''א,
22/08/05 17:16
|
התחלנו עם הירידות והעקיצות! אם יש לכם משהו להוציא ואתם רוצים לקלל את כל מי שנגדכם אז בבקשה תעופו מפה ותפסיקו להתנהג כמו שוטים. נכון שאנחנו (המתנחלים) כועסים עליכם (השמאלנים) מאוד כי אתם חסרי רגישות ומדברים פשוט בלי לדעת, ואתם כועסים עלינו כי אנחנו צבועים, סחטנים, משחקים אותה צדיקים והכו', אבל תדברו לפחות בצורה נורמלית: בלי שנאה. כי מי שמדבר מתוך שנאה אז לא רק שלא יקשיבו לו בסוף (חוץ מהחבר'ה שלו שמדברים בשנאה לא פחותה) אלא גם מגלה פתאום את כל הרע שבו. אז דחילק דברו יפה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שייקה חד העין..אני עובד איתם
ניר,
22/08/05 14:17
|
|
 |
אגב..
שייקה,
22/08/05 13:36
|
ניר, השתמשת ב''חנוני מחשבים'' כדי לנגח שמאלנים אתמול והיום אתה מכסה את ערוותך עם תואר זהה???
מעניין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תהיה רגוע
אזרח,
22/08/05 13:01
|
יש לי יותר מתואר ראשון וגם קראתי קצת ספרים (אין לך מושג איך זה עוזר.
עכשיו:
א. מחשבים זה לא המקצוע הזה עם החנונים? ב. משם באה הפנטזיה המינית שלך על לבנבנים רכרוכיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצטרף לשורת המתקוממים.
ל"ת
הבוז לחיי שעשוע,
רק-כך (אצ''ל),
22/08/05 11:33
|
|
 |
בוז לגזלנים ולמשיחיסטים
ל"ת
הרב משה,
22/08/05 13:04
|
|
 |
29.
היום גורשו אלה - מחר תגורש אתה
ל"ת
A10,
זכרו,
22/08/05 11:21
|
|
 |
28.
It is time for Sharon to quit
Mike,
22/08/05 11:21
|
Golda quit and so was Begin NOW it's your turn. Show your pain and step down
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
כבר היו דברים מעולם -
הם מסוגלים לכל!,
22/08/05 11:18
|
וכך זה נראה - ''ואני, בתוך כל ההמון הגדול, למטה על שפת הים, עמדתי, ויחד עמהם במו עיני ראיתי.... ראיתי בחורי ישראל קופצים ממכוניות גדולות וכובעי פלדה על ראשיהם, ומקלעים דרוכים בידיהם, והם חמושים מכף רגל ועד ראש, והם שנים שנים, שלושה, עשרות, מאות רבות – רצים לירות ביהודים.... ובין הבתים עברתי ועל הגגות והגזוזטראות פלוגות ישראל, ולמטה בים, על תורן האניה ועל סיפונה יהודים עומדים ומניפים דגל לבן וזועקים: אל תירו! שברי גדול כים, והאסון מחריד. כולנו נוצחנו עתה, כולנו הפסדנו, ולא ניטהר אלא במעיינות אהבת ישראל''. כך תיאר עזריאל קרליבך בעתון ''ידיעות מעריב'' (היום מעריב), כמובא ב ''אלטלנה'' (שלמה נקדימון), את הטבח באלטלנה והטבעת הנשק שהיה חיוני לישוב כאויר לנשימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגוף ''קטף'' היום הוא אלטלינה
ל"ת
Mike,
22/08/05 11:46
|
|
 |
רבין פיקד על טבח אלטלנה
ל"ת
סיפורי סבא,
ת''א,
22/08/05 12:28
|
|
 |
26.
SHARON , SHAME ON YOU
beavis,
france,
22/08/05 11:17
|
|
 |
25.
עגל הזהב
גדי,
22/08/05 11:13
|
''בכל המתרחש ב''מחנה הלאומי'' ובכל הנעשה מטעמו אין דבר מתועב יותר מאשר התופעה של לאומיות ממלכתית תוקפנית המתעטפת בעטיפה של קדושה דתית: האמונה נותנת חיפוי ליצרי השתלטות והכיבוש, לאינטרסים ומאווים אנושיים, ו''הגדולה הגבורה והתפארת והנצח וההוד''-שהם במקורם המקראי תארים אלוקיים-מוחלים על אינסטיטוציות אנושיות ומעשים אנושיים. המונותאיזים הבסיסי של היהדות נהרס: את אמונת הייחוד מחליפה אמונת השילוש –''קדושת השם, קדושת העם, וקדושת הארץ'': האלהת מה שאיננו אלוהים. אין אנלוגיה בתולדות ישראל לתופעה זו מלבד פרשת העגל, שגם היא הייתה פנומן דתי אדיר: העם ביקש שיעשה לו אל. עגל אינו בהכרח זהב; הוא יכול להיות גם ארץ, גם אומה, גם מדינה גם החזון המשיחי. שמא יהיה סופו של גוש אמונים כסופם של חסידי שבתאי צבי?''
פרופ' ישעיהו ליבוביץ 1969
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WHAT ARE YOU TALKING ABOUT.
ל''א,
22/08/05 17:18
|
אל תבלבל את המוח!!! אתה סתם מעליל על הדתיים בלי לדעת!!! קודם כל תברר לפני שאתה מדבר (פתגם יפני עתיק).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
''דמוקרטיה''. פעם,לפני הרבה ה...
שכחתי,
יון העתיקה,
22/08/05 11:07
|
קפיטליסטים,בולשביסטים,כתומטו-מיסטים....כולם מתעלקים על ה''דמוקרטיה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
sharon, shame on you
beavis,
france,
22/08/05 11:07
|
|
 |
תשאר בצרפת נמושה
ל"ת
ארז,
המדינה בכחול,
22/08/05 11:41
|
|
 |
אתה פשוט טיפש
ל''א,
22/08/05 17:21
|
בא יהודי מצרפת, מזדהה עם יהודים שנמצאים בארץ (כן! אפילו אם הם מתנחלים), יוצר קשר ומגלה אכפתיות ממה שקורה, ואתה ישר ''מעיף אותו'' בגלל שאתה חושב שההתנתקות טובה והמתחלים לגיהנום. אתה פשוט טיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הם אגרו סודה קאוסטית נגד צה''ל?
נעמן,
שפוי,
22/08/05 11:02
|
הרגע פורסם שהחומר בו השתמשו בכפר דרום היה סודה קאוסטית. אתם רוצים לדעת מהו החומר הזה? מהאתר של המוסד לבטיחות וגיהות נאמר: ''על-פי מילון תורת הרעלים, מוגדרת הסודה הקאוסטית כ''חומר מאכּל מאוד, גורם לכוויות חמורות, עשוי לגרום לנזקים בלתי-הפיכים לעיניים. בליעת החומר מאוד מזיקה.'' חומר זה אף משמש לפתיחת סתימות ביוב. ''
היזהרו חיילים יקרים.היזהרו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה פורסם?
ל''א,
22/08/05 17:36
|
אתה לא יכול לדעת מה זה היה כי ייתכן שמה שקראת זה שקר שנועד להעליל ולהכפיש את המתנחלים. בכל אופן אתה גם יכול לנסות להבין את המתנחלים שהתייחסו לחיילים בתור גזלנים שבאו להעיף אותם מביתם ללא סיבה, ובתור שכאלה זרקו עליהם דברים. יכול להיות שהחומר נזרק בטעות, ובכל מקרה, תפסיק להתמקד במקרים הנדירים האלה של אלימות ותתחיל להסתכל על גדולתם של תושבי גוש קטיף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לא נשכח ולא נסלח עד הנצחון
מגורש,
גוש קטיף,
22/08/05 11:02
|
שהשמאל ימשיך לחייך ולחגוג, שימשיך להתפרע ולפנות עוד ועוד עד שיצליח גם להפוך את המתונים שבמתנחלים למלאי שנאה ואז סוף סוף תגיע המלחמה. המלחמה שבה המתנחלים שמוכיחים גבורה אין סופית יביסו את הבורחים מהסקאדים. אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מי אח שלכם בכלל?
עודד,
22/08/05 11:02
|
יהודי לא שופך חומצה על יהודי! הוא גם לא לוקח לו את כל הכסף, הורג את מיטב בניו ששמרו עליו מקלל ומשווה לנאצים. ובקיצר, תקימו מדינה שם באוגנדה וניפגש כל סופשבוע שני...בבית כנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שם למעלה
ל''א,
22/08/05 17:31
|
אל תאשים אותנו בכל ההאשמות האלה. אנחנו לא אלה שהרגנו את החיילים הגיבורים ששמרו עלינו, כי אם אנחנו לא היינו שם אז החיילים היו נהרגים בגבול אחר, ליד גבולות עם ערבים מתים חיילים, והעובדה שאנחנו אלה שנמצאים שם גורמת לכם, הגרים במרכז ובשאר הארץ לחיות בבטחון, אז תגיד תודה. לגבי הכספים אל תדבר פשוט בגלל שאתה לא מבין בזה. הקללות וההשוואות לנאצים באים מכאב עצום וכעס על אנשים רעים ומושחתים המתעללים בנו כרצונם (גם אם אתה חושב שזה לא נכון, ככה מרגישים תושבי גוש קטיף). החומצה לא היתה, זה היה משהו אחר לא מסוכן (שמעתי מאח שלי שהיה בגוש קטיף).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולי הנפש בכתום חשפו אתפרצופם
ל"ת
רלי,
האמיתי,
22/08/05 12:13
|
|
 |
''כל הכבוד לך''
ל''א,
22/08/05 17:40
|
מצאת מקרה של אלימות אז אתה מטיל אותו על כל המתנחלים ''בכתום'' לך לך תפנה את עזה י'טיפש, גם שם יש ''מקרי אלימות'', אולי גם הפלסטינים בשחור יואילו לחשוף למענך את פרצופם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי רוצה אותך בכלל?למה נדמה לך
ניר,
22/08/05 11:29
|
שאוהבים אותך או רוצים אותך? ממש לא ותנחש מי יישאר פה בסוף?נכון, לא אתה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא אחים שלכם תסתדרו לבד
ל"ת
יהושע,
שדרות,
22/08/05 11:27
|
|
 |
19.
הסאטירה החליפה את העיתונות
עזריאל ק.,
תל אביב,
22/08/05 10:57
|
משחק מכור הייתה התוכנית היחידה שהתייחסה באמות מידה רציונליות לתפקיד התקשורת. חוץ מתוכנית הסאטירה ואמנון אברמוביץ' כולם חוששים לחיהם מפרעי האדם . אז ככה- אין שום סימנים שהם פרוטוקול ההתקשרות עם אלוהים- ההיפך: כל הסימנים שאלוהים מואס בהם. כל התנהגותם הוא בניגוד להלכה בדינים בין אדם לחברו. על כן אני מבקש לחזק את ידם של העיתונאים כולל רינו צרור שנהיה גם הוא מקופח, שידברו אמת. הטראומה היא של למעלה מ 5 מיליון אזרחים ולא מקבץ דוסים מיליטאנטי- ארון ספרים ריק. איגנוראנטים דעתניים על חשבון הציבור שמפחד מאלוהים במקום לבטוח באדם ברוא אלוהים. דני קושמרו ודנה ויס- מה לך לפחד מפנחס או זמביש- מדוע לא לבוא איתם חשבון הרי למדתם משפטים! מה קרה לך רוני דניאל? אתה מדבר על עקירת עצים? סא''ל מתפייט? דבר על ניצול האוכלוסיה, תן תזכורת לליבוביץ' שראה אץ הדברים נכוחה, תן קרדיט לאורי אבנרי. מספיק עם אחוות הרד נקס- החולצות המשובצות וריח שמן רובים. הטראומה היא שלי יותר מאשר של עובדי האלילים. בעזרת השם לא החליף מדע או רפואה. בעזרת השם לא הביא פרנסה. בעזרת השם מקביל לביטוי ''על הזין שלי כולכם''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו התברר שהם שפכו סודה קאוס
עירית שושן,
פתח תקווה,
22/08/05 11:52
|
עכשיו התברר שהם שפכו סודה קאוסטית. חומר חריף מחומצה. בסיס כימי נורא ואים שהוא מגיב עם העור ומים. ואתם חוששים ממילים ישל אמת על אודות פירעי האדם. אלוהים נגעל מהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בולשיט!
אחד שיודע,
22/08/05 14:03
|
התברר שמדובר במדלל צבע. עד כמה שהבנתי החומר גורם לקצת צריבות עור. דבר אחד ברור, אף אחד לא התכוון לפגוע בשוטרים או בחיילים. מי ששפך עליהם את המדלל צבע לא ידע שזה צורב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מיתמם וחצוף
ארנון,
22/08/05 16:56
|
1. נשארו אריזות ריקות של סודה קאוסטית על הגג. כתוב עליהן באותיות גדולות שזהו חומר רעיל ומסוכן לאדם! 2. בנוסף(!), המתבצרים שפכו גם מדלל צבע (טרפנטין, למי שלא יודע מה זה). מי לא יודע שזהו גם חומר רעיל? אתה יודע כמה טרפנטין דליק? בנס לא קרה אסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמיץ ומדויק כמו שיהודי צריך לה
דני אל וויס,
רמת גן,
22/08/05 11:50
|
|
 |
כל מילה - זהב
קוקו,
22/08/05 11:11
|
כל הכבוד, כיף לקרוא את דבריו של שפוי בים התגובות ההזויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אומנות הרדידות או איך לכתוב
ניר,
22/08/05 11:07
|
200 מילים ולומר שטויות בחסות מעריב מאת המשורר הרדוד השטחי הפרנואיד : עזריאל ק. בקרוב במחלקה הפסיכיאטרית לרדופים ובעלי שנאה עצמית הקרובה למקום מגוריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתה אומר חוץ מלרדד אחרים?
ק.,
חיפה,
22/08/05 11:54
|
ומה אתה אומר חוץ מלרדד אחרים? רק לקלל תדע- התמודד עם הטקטסט ועל תחלק ציונים. קח חלק בדיון ב''ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
די לשנאת האחים! משני הצדדים!
ל"ת
שמלאני,
שכואב לו,
22/08/05 10:46
|
|
 |
השנאה רק מצד אחד, ונמשכת
לא נשכח,
ולא נסלח!,
22/08/05 11:15
|
כבר לפחות 80 שנה. וכולה מצד שמאל. מעולם לא התעסקנו אתכם, לא רדפנו אתכם, לא עשינו לכם דמוניזציה, לא התרנו את דמכם. ודווקא היותנו טובים מכם, בלי שום השוואה, הפחיד אתכם. חששתם שעם ישראל ילך בדרכי היהדות ולא בדרכיכם. וכמו בתקופות אפלות קודמות, שוב אתם תוקפים באלימות מתועבת, גברים, נשים, ילדים ותינוקות. והנסיון ליצור סימטריה, גם הוא אחד המאפיינים של הצבועים והרשעים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה ההבדל בינינו
דוד,
22/08/05 14:33
|
|
 |
בנוסף לכול גם משקרים
רב משה,
22/08/05 11:31
|
1. אתה שקרן פטלוגי כי במשך עשרות שנים האלימות תמיד היא של הימין. 2. אתם לא טובים יותר!!! אתם רעים!!! גזלנים, שקרנים, מתעללים, משיחיסטים. 3. כן אני חושש מדרך היהדות דרך פנטית חומיניסטית שכל כולה שנאת חינם ומשיחיות. 4. אתם מתפחים רבנים בורים וטיפשים שמלמדים אותכם שממשלת ישראל - נאצים וצהל= SS .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
האנס המנומס
חזק מאוד,
ואמיתי,
22/08/05 10:08
|
נציג התביעה: אתה נאשם בכך שבתאריך 15.08 אנסת את הגברת היושבת מולך, האם אתה מודה?
הסנגור: כבודו, אני מתנגד. התובע משתמש בטרמינולוגיה דמגוגית של בכיינות וצדקנות. למה לקרוא לזה אונס? מרשי עשה עם הגברת אהבה. אני מכיר נשים רבות שעושות את זה מרצונן בלא כל תלונה.
תובע: סליחה, אבל הוא קרע את בגדיה! (פונה אל הנאשם) אתה קרעת את בגדיה או לא?
נאשם: הודעתי לה על המעשה מספיק זמן מראש. היא הייתה יכולה להתפשט בכוחות עצמה ולמנוע ממני את הצורך להפשיט אותה בכוח.
תובע: מה זאת אומרת? אתה כפית את עצמך עליה, אתה הכאבת לה.
נאשם: עם כל הכבוד וההבנה לרגשותיה, היא סירבה לשתף פעולה ולי לא הייתה ברירה אלא להפעיל כוח. אבל לא ניבלתי את הפה, לא הכאבתי לה מעבר למה שצריך, פעלתי בנחישות וברגישות.
נאנסת (ממררת בבכי): איך אתה לא מתבייש? אתה פושע, אתה הרסת את חיי, לקחת ממני את תומתי. מי נתן לך רשות לעשות את זה? על פי איזה חוק ומוסר אתה פועל? איך אתה יכול לישון בלילה אחרי מה שעשית?
שדרן טלוויזיה: אי אפשר שלא להעריך את האיפוק הרב שמגלה המאהב אל נוכח הדברים הקשים שמטיחה בו הנאהבת. גם עכשיו, הוא יורד מדוכן הנאשמים, מחבק אותה בחום ולוחש לה כי הוא מבין לליבה. לא כל אחד היה מגיב בכזה איפוק וסובלנות אל מול דברים קשים שכאלה.
פרשן באולפן: אני יכול רק לומר שאני גאה היום להיות חלק מן העם הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנאנסת אהבה את האונס
יהושע,
שדרות,
22/08/05 13:38
|
אנימאוד מקווה שעכשיו היא תשנא אותו ולא תשכח ותסלח לנצח נצחים כל מי שנשבע שונא את האונס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עצוב כמה שזה נכון.......
ל"ת
אלי,
22/08/05 11:19
|
|
 |
מילים כדורבנות, יפה מאוד!
ל"ת
ארז,
22/08/05 11:18
|
|
 |
אכן, נכון הדבר, ואפילו גרוע
יותר.,
22/08/05 11:11
|
הקטע העצוב הוא, שחלק גדול מן הגולשים כאן, מצדד באנסים. עם מושחת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדיוטי ודמגוגי
קוקו,
22/08/05 11:09
|
שכחת רק שהפינוי חוקי בניגוד לאונס. מדובר כאן על אכיפת חוק, מושג זר לחלק מן המתנחלים. באותה מידה יכולת לומר שמשטרת התנועה אונסת אותם לנסוע במהירות הנמוכה מ 90 קמ''ש. תמיד יהיו נפגעים מתהליך שנוי במחלוקת: במשך עשרות שנים נפגעו 70% מהעם, והפעם אלו המתנחלים. הלוואי שנמשיל לתקן את הטעות ההסטורית הזו והפינוי לא יעצר כאן, עם כל האמפתיה למי שנאלץ לעזוב את ביתו, עבודתו וקהילתו. החיים חשובים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפינוי לא חוקי!!!
ל''א,
22/08/05 18:25
|
התהליך היה לא דמוקרטי בעליל ובכלל, כל ההתנתקות היא מעשה לא חוקי שהולבש בכוח (עיין לעיל - הופשטה בכוח) במסגרת החוק בצורה לא דמוקרטית. הפכו את האונס לדבר דמוקרטי. לכן אין הבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי ירצה לאנוס את הכונפות שלכם?
ל"ת
פחחח עלקי בקי,
22/08/05 11:04
|
|
 |
באמת מי...? פחחחחחחח
ל"ת
ארז,
המדינה בכחול,
22/08/05 11:43
|
|
 |
אונס?
Riko,
רעים,
22/08/05 10:57
|
אנלוגיה כתובה כהלכה. בתור חלק מכוחות הפינוי , גורם לי לכעוס על אלו המנסים, או לא מודעים להווצרות הקרע בעם ועד כמה הם מסייעים להרחבתו. הפינוי מתקיים, יתקיים וכוח שמימי כזה או אחר לא עצר אותו.
ההשלמה היא הדרך לפתרון ואיחוי.
אנא, חידלו מלגרום לנו להרגיש כרובוטים, נאצים, אנסים, רוצחים. עדיף כי אנו נבצע את המשימה מאשר אחרים.
בברכת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו גורמים לכם להרגיש?
ל"ת
זה מה שאתם,
מרגישים בצדק,
22/08/05 11:24
|
|
 |
שמאלנים צבועים לא יבינו את זאת
ל"ת
B52,
על ת''א,
22/08/05 11:19
|
|
 |
גם אונסים וגם בוכים
הרב,
22/08/05 11:51
|
במשך עשרות שנים אתם עוסקים באונס וגזל . אולי עם תתחילו לעבוד יהיה לכם פחות זמן לאונס גזל ובכי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לידיעתך
ל''א,
22/08/05 18:28
|
כמעט ואין אונס, ב''ה, בציבור הדתי. אחוזי האונס והפשיעה, האלימות והסמים בציבור החילוני כל כך גבוהים שבמקומך לא הייתי אפילו מצייץ! נ.ב. אם חסר לך כסף אני יכול לסדר לך עבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
חג שמח!
אורי זקהם,
פלסטין,
22/08/05 10:07
|
חג שמח מתנחלים! יאללה החוצה! לשחרר את הרצועה!
עליכם התנבא יחזקאל (ל''ג):
כג וַיְהִי דְבַר-יְהוָה, אֵלַי לֵאמֹר. כד בֶּן-אָדָם, יֹשְׁבֵי הֶחֳרָבוֹת הָאֵלֶּה עַל-אַדְמַת יִשְׂרָאֵל אֹמְרִים לֵאמֹר, אֶחָד הָיָה אַבְרָהָם, וַיִּירַשׁ אֶת-הָאָרֶץ; וַאֲנַחְנוּ רַבִּים, לָנוּ נִתְּנָה הָאָרֶץ לְמוֹרָשָׁה. {ס}
כה לָכֵן אֱמֹר אֲלֵהֶם כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, עַל-הַדָּם תֹּאכֵלוּ וְעֵינֵכֶם תִּשְׂאוּ אֶל-גִּלּוּלֵיכֶם--וְדָם תִּשְׁפֹּכוּ; וְהָאָרֶץ, תִּירָשׁוּ. כו עֲמַדְתֶּם עַל-חַרְבְּכֶם עֲשִׂיתֶן תּוֹעֵבָה, וְאִישׁ אֶת-אֵשֶׁת רֵעֵהוּ טִמֵּאתֶם; וְהָאָרֶץ, תִּירָשׁוּ. {ס}
כז כֹּה-תֹאמַר אֲלֵהֶם כֹּה-אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה, חַי-אָנִי, אִם-לֹא אֲשֶׁר בֶּחֳרָבוֹת בַּחֶרֶב יִפֹּלוּ, וַאֲשֶׁר עַל-פְּנֵי הַשָּׂדֶה לַחַיָּה נְתַתִּיו לְאָכְלוֹ; וַאֲשֶׁר בַּמְּצָדוֹת וּבַמְּעָרוֹת, בַּדֶּבֶר יָמוּתוּ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה דווקא עליך, אבל למי אכפת?
ל"ת
ורשעים עוד אינם,
22/08/05 11:09
|
|
 |
מה עם איזה נס קטן
הרב משה,
22/08/05 11:56
|
מה לא מגיע לנו נס - לא גזלנו מספיק, לא התעללנו מספיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די כבר, מדינת ישראל לא יהודה!!
ל"ת
עודד,
22/08/05 11:05
|
|
 |
15.
רק לא אצלי במעונות
ל"ת
גרה,
בעברית,
22/08/05 09:58
|
|
 |
גועלית
ל"ת
HUJI,
22/08/05 11:43
|
|
 |
14.
זה שהעולם שותק, צפוי, אבל
זה שהעם שותק,
יעלה ביוקר.,
22/08/05 09:56
|
כרטיס כיוון אחד לגיהינום!
אני מכירה את כל תושבי גוש קטיף. נמצאות שם חברות של בתי מימי בית הספר התיכון ומימי השירות הלאומי. נמצאת שם גם לבנה מויאל, שבתי, בתקופת השירות הלאומי שלה בלוד, היתה מאומצת ע''י משפחתה. היום מגורשים לבנה, אוזל וילדיהם, מביתם החם והצדיק. אתמול גורש אחיו של אוזל מביתו בעצמונה, ביום חמישי האחרון גורשה אחותם, דיקלה, מביתה בנווה דקלים. יוצאי עיירת פיתוח שהלכו והצליחו להפריח את השממה. ומרוב דאגה על ''קיפוחם'' ע''י ה''מתנחלים'' מגרשת אותם היום, ממשלת הזוועה המתועבת הזו, מבתיהם. לא ייתכן שאינם מסכימים אתי, שעל מעשה כזה אין מחילה, אין סליחה ואין כפרה לעולמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פינוי רצועת עזה
שפויה,
22/08/05 11:24
|
זה שכולם צדיקים ואנשים טובים, ידוע לכולם. זו עדיין לא סיבה מספקת לקיים את ההתנחלות המוטרפת הזו ולגרום להקזת דם מתמדת של אזרחים וחיילים. חבל רק שחיכו כ''כ הרבה שנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יאללה יאללה סתם גזלנים
ל"ת
לא רוצה לממנם!!,
22/08/05 11:06
|
|
 |
13.
בקר רע דיקטטורה צבאית
דיקטטורה צבאית,
דגל שחור,
22/08/05 09:55
|
בקר רע דיקטטורה צבאית דגל שחור מלוה את כלנו דגל ישראל הורד לחצי התורן עוד לא הופנמה הזוועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לא נשכח ולא נסלח
כתום,
גוש קטיף,
22/08/05 09:52
|
|
 |
לא נשכח ולא נסלח
הרב משה,
22/08/05 11:59
|
לא נשכח ולא נסלח שהבטחתם משיח ומשיח לא בא. לא נסלח על הניסים שהבטחתם והניסים לא באו. לא נשכח שבמשך עשרות שנים חייתם על גזל ואולי זו הסיבה שהמשיח לא בא ונס לא קרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נשכח ולא נסלח!
אייל,
22/08/05 13:57
|
על ביזוי החיילים והשוטרים. אותם חיילים וקצינים שנהרגו על הגנת ההתנחלויות שלכם. אותם חיילים ושוטרים שליוו את ילדיכם לחוג קרמיקה. את ההשואות שעשיתם והקללות והנאצות שהפרחתם. על שימוש ציני ומזוויע שעשיתם בילדיכם הקטנים. נתראה בגהינום גברת אונטרמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתום את הפה וטוס לקראווילה שלך
נעמן,
שפוי,
22/08/05 10:42
|
לא נשכח את מה שעוללתם לחיילי צה''ל את הנזק הנפשי שגרמתם להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סתום את הפה שלך ועוף לוילה שלך
ל"ת
ל''א,
22/08/05 18:19
|
|
 |
אתה דגול
ל"ת
נעמה המשוממת,
22/08/05 11:47
|
|
 |
נעמן אתה דגול
ל"ת
נעמה המסוממת,
22/08/05 11:30
|
|
 |
Blaim Sharon for that
ל"ת
Mike,
22/08/05 11:16
|
|
 |
עכשיו את י''ש-- כבר אין יש''ע חח
ל"ת
פחח חחח פחיחיחי,
22/08/05 11:06
|
|
 |
עוד יגיע תור תל אביב
ל"ת
ל''א,
22/08/05 18:21
|
|
 |
עוד מעט לא ישראל אלא פלשתין
יהושע,
שדרות,
22/08/05 11:29
|
|
 |
11.
sharon made a big mistake
david,
paris,
22/08/05 09:51
|
|
 |
10.
תעשו טובה?
ירון,
22/08/05 09:50
|
דין שא נור כדין מצדה. תעשו טובה לנו ולאבולוציה, ותוציאו את עצמכם ממאגר הגנים האנושי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט פאשיסט גלותי אומלל
ניר,
22/08/05 10:27
|
|
 |
9.
אנחנו תרמנו לבנין בית הכנסת
ל"ת
ממשלת ישראל,
וצבאה נאצים!,
22/08/05 09:50
|
|
 |
8.
למה???
רוני,
22/08/05 09:41
|
אולי פינו את תושבי עזה אבל רוחם האיתנה תשאר תמיד!!!! הממשלה תראה איך היא אכלה אותה שהיא פינתה אותם !!! עכשיו יפלו קאסמים גם על כל הארץ!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
creazy sharon
beavis,
france,
22/08/05 09:28
|
|
 |
6.
מה שמתבצע עתה,זה מה שהשמאל גרס
ל"ת
edgar,
22/08/05 09:12
|
|
 |
5.
לא תצליחו לסבור ולפורר את הציב
דנה,
מרכז,
22/08/05 09:01
|
אנחנו חזקים ומאמינים בבורא עולם. עם ישראל חי. לא יעזור לכם. גירשתם, החרבתם, תהרסו בתי כנסת כמו הגרועים שבגויים, אבל עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה. אנחנו ננצח, את הטרור הערבי ואת חבריהם הרשעים מהעם שלנו. הרשעות שלכם מעציבה אותנו. הזחיחות של ראש הממשלה אכן הורסת, האכזריות שלו והרשעות שלו ושל המינהלת. אך את הרוח שלנו לא תשברו. אם הייתם הולכים לכותל אתמול כשהגיעו אנשי עצמונה הייתם מבינים שאנחנו ניצחנו ולא אתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כתומים-אתם הופכים למבולבלים
יותר ויותר,קשה,
להבין,
22/08/05 08:59
|
|
 |
רק רציתי לומר שאתה אידיוט
ניר,
22/08/05 10:28
|
את זה בטח הצלחת להבין, נו , אתה יודע כמו שחברה שלך קוראת לך או במקרה שלך חבר שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אהבת האדם של השמאל פתאום?
עכברים שמאלנים,
יצאו מהחורים,
22/08/05 10:19
|
כל יפהפיות הנפש יצאו מהחורים. איפה אתן כשניסו לרצוח יומפ וליל את הנערים הטובים האלו. מה ציפיתם ש30 שנות התיישבות יימחו בשניה והם יצאו בשירה וחיבוקים? אתם שיודעים להבין ולהסביר את מניעי המחבלים המתאבדים מגלים אטימות לרגשות של יהודים שחבריהם נרצחו עי מחבלים ורה''מ שהם (ולא אתם 9 בחרתם בו נכשל בהגנתם ונותן את בתיהם למחבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מבקש חיבוקי
ל"ת
שמאלני,
22/08/05 12:05
|
|
 |
3.
פוסט ציונות יקבר בחורבות נצרים
בנצי-א,
22/08/05 08:58
|
והיה ערב והיה בוקר והמהפיכה בוא תבוא עם דיסקט חדש כל הטעויות של ורסיה ישנה יתוקן יהיה מתאים לכל סוגי מחשבים דתיים , חילוניים , שמאל וימין רזים ושמנים במקום אשכנזים וספרדים יהיו 12 שבטים ורוב הזמן יהיו עסוקים באירוח אחד את השני התנהגות של נהגים בכביש תהיה אינדיקציה לשינוי המבורך תהיה תחרות בין השבטים על עזרה לזולת והאויב חסר אונים כי ידע שעם כזה אי אפשר לנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
השמאל בישראל
רוני .ס,
22/08/05 08:46
|
|
 |
עשינו חשבון ואנחנו צודקים!
ל"ת
דורון שמאלני,
שמח לאיד,
22/08/05 14:01
|
|
 |
השמאל צריך לעשות חשבון נפש?!
דוקטור דוליטל,
22/08/05 10:41
|
|
 |
השמאל תפוח רקוב
השמאל רקוב,
רקבון השמאל,
22/08/05 10:05
|
השמאל הוא תפוח רקוב שהתגלגל לכאן לפני המון שנים מרוסיה והזמןת מה לעשות, רק עושה לו רע. נגד רקבון מתמשך כזה אין מה לעשות
עכשיו השמאל קורס ומתמוטט גם חסר ערכים וגם חסר כוחות
וכל מי שאותו מנסים לפרק ולעקור היום מגוש קטיף כן ירבה וכן יפרוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הרוסים אשמים הפעם?
ליז,
22/08/05 12:21
|
איך קורה מצב כזה שהרוסים תמיד יוצאים אשמים בכל דבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן השמאל מכה על חטא...
אורי,
22/08/05 09:02
|
היה צריך להפגין ולצאת לרחובות מזה שנים רבות, ובכך לגרום ליציאה מהשטחים מוקדם יותר ולחסוך את חיי חיילי צה''ל ואת חיי המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
ל''א,
22/08/05 18:29
|
היציאה מוקדמת לא היתה חוסכת שום חיי אדם מהסיבה הפשוטה שהדבר היחיד שהיה משתנה הוא איזור ומקום המוות (גבולות אחרים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק אבל...
תומך,
22/08/05 09:24
|
אןרי - שכחת להוסיף שהשמאל היה צריך לעשות זאת תוך הקפדה על כללי הדמוקרטיה: התעלמות מהחלטות הממשלה, הכנסת ובג''ץ, חסימות כבישים, הכאת שוטרים וסרוב פקודה. לתפארת מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
הכתומים המשיחיים טרם הפנימו
אלעד,
גבעתיים,
22/08/05 08:09
|
הם שבויים עדיין בתיסמונת ''אחים'' לאלו בשמאל ובתקשורת אשר התחרו וניצחו את את מבחר/מיטב ערוצי השינה של הקיצוניים במדינות ערב והתעלו אף על הפלסטינים. שרויים בשרשרת אורגזמת למראה ההרס והסבל, עד כי את מותה של המשוררת הצניעו לקצה סוף החדשות ולו רק לא להפסיד מחזה אחד מיני 1000 של ההרס. תאוות השינאה גברה על זו של הגזע הארי - גרמניה 1942, כאשר כל ערוצי התקשורת מפםפמים ללא הרף עוד ועוד, אגב הסתה מורעלת וארסית שאין לה אח ורע אצל בינלאדן וסדאם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתמול קראתי תגובה בNRG,
חזי,
חולון,
22/08/05 09:00
|
של מטורף כזה שמו נמרוד מכפרסבא ולא האמנתי כמה ארס יכול בן-אדם?להכיל בתוכו.מילא תהיה בעד ההינתקות,(גם אני בעד למרות הקושי והכאב)אבל איך אפשר להנות מסדיזם כל כך אכזרי לאנשים שלא עשו לך כלום,וכלל לא מכירים אותך ואתה לא אותם? צר לי להעלות זאת בתגובתי,אך אי אפשר שלא,האם זה מלמד אותנו להבין טוב יותר את התעמולה של גבלס הארור?אנחנו?להבין?על בני עמנו? רציתי להגיד לחולה נפש הזה(והלואי שאתבדה)שהמרחק בין כפר-סבא לקלקיליה בקו אוירי קטן מהמרחק בין בית חנון לשדרות!!! תודה לך יהודי טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזי המתלהם לא קרא התוכן ח ח ח
ל"ת
אלעד ניר,
גבעתיים,
22/08/05 09:30
|
|
 |
היציאה מעזה- שיאה של הדמוקרטיה
אורי,
22/08/05 09:00
|
הישראלית הציונית. ההתנתקות תחסוך חיים של חיילים שהיו שומרים על ההתנחלויות וגם את חיי המתנחלים עצמם. אף אחד לא שמח למראה ההרס והסבל- חבל שחייבים לנקוט בדרך זו, אך היא מובילה את ישראל בכיוון הנכון מבחינה מדינית ובטחונית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כך אורי, פרשננו המדיני...
ל"ת
ל''א,
22/08/05 18:32
|
|
 |
נוק-אוט לשמאל, כל הכבוד
כרמית,
ת''א,
22/08/05 08:48
|
נראה את השמאל המשתלח והמתלהם מתמודד עם האמת הצרופה ואשר נגלה במלוא מערומיו כשתל ביאושים של שיטנה ושינאה שאין לה גבולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניר,זה אתה?
שיקה,
22/08/05 08:38
|
פשוט עוד אדם שחושב שהוא חכמולוג ונוטף שינאה וטיפשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שייקה הגעתי , אני מזדהה בשמי
ניר,
22/08/05 10:40
|
לא בשמות של אחרים ולא בשם אחר כל יום . וחוץ מזה לעניננו , השנאה נוטפת ממך ומחבר מרעיך שלקרוא לכם שמאל זה מחמאה אתם אוכלי נבלות ותו לא . עם אנשים כמוכם שיג ושיח זה דבר בלתי אפשרי . והכי מצחיק שאני מן הסתם יותר חילוני ממך ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שייקה הגעתי , אני מזדהה בשמי
ניר,
22/08/05 10:39
|
לא בשמות של אחרים ולא בשם אחר כל יום . וחוץ מזה השנאה נוטפת ממך ומחבר מרעיך שלקרוא לכם שמאל זה מחמאה אתם אוכלי נבלות ותו לא . עם אנשים כמוכם שיג ושיח זה דבר בלתי אפשרי . והכי מצחיק שאני מן הסתם יותר חילוני ממך ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שייקה, הנך הכשל האינטלקטואלי
גרינברג אברהם,
ת''א,
22/08/05 08:53
|
של כל אלו שקשרו ושזרו לראשם כתרים לא להם של נאורות ושפיות בקונפליקט אדיר עם תגובותיהם ושאין דרך מנוס להסתתר מאחורי עלי התאנה של פרי הביאושים של השמאל הרדוד, המתחזה, רווי השינאה והגרוע 1000 מונים מהמחבלים המתפוצצים באוטובוסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדבר כל כך הרבה...
ל"ת
ל''א,
22/08/05 18:33
|
|