 |
189.
לנדאו: אמרת את מה שהיה לומר !!
ל"ת
הניה,
25/08/05 21:21
|
|
 |
188.
מדוע
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
23/08/05 10:03
|
נתניהו ולנדאו וצאן מריתם מכל חלקי הארץ לא הולכים להפגין בשומרון . נגד הפינוי בשומרון. בימקום לשבת בבית ובכנסת וליצעוק. על שרון .תצאו לרחובות ולשטחים. חוכמולוגים שכמותכם..............................................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה-קרה פקק תנועה ?
אמנון בן-יהודה,
לונדון,
24/08/05 19:49
|
כמו שאתה עכשיו כותב ניראה שהישתחררתה מהפקקים אתה כתב אוטוסטרדות עכשיו !! תגיד לי פקק לא בא לך לשנות שם ? יש שם מזה חזק היום, מה דעתך על-השם ''הינתקות'' ....????? או-אולי קאסאם: ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
187.
מדינת ישראל
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
23/08/05 09:02
|
|
 |
186.
פקק תנועה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
23/08/05 08:45
|
האמיתי מדבר אלכם כל הכבוד .אתם .10 רבותי אן מה לעשות זה מה יש. זה חבל ועצוב. אבל ההיסטוריה תבוא איתנו בחשבון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
185.
לנדאו אתה פחדן ומושחת
ל"ת
יוסי,
טבריה,
22/08/05 23:49
|
|
 |
184.
צחי הנגבי -ראש הממשלה הבא !
ל"ת
גאולה,
22/08/05 23:35
|
|
 |
183.
את דוד לוי לראשות הממשלה !
ל"ת
דוד,
22/08/05 23:34
|
|
 |
182.
שרון המושחת
אופיר הכריש,
שוהם,
22/08/05 22:51
|
הגיע הזמן לגרש את שרון מהשלטון ולאחר שיתחלף השלטון ויתבסס העם יגיעו בעלי פלאפלים לביתו של שרון ויורו לו לצאת ואז יכנסו דחפורים ויהרסו את ביתו בדיוק כפי שעשה לעמו. אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך. כך אולי הוא יגיע להבנה ויקבל את עונשו הראוי. ואני לא מתנחל. בסה''כ כואב את כאבם של אלו שעשו למעננו. וגם למען השמאל שלא מסכים עם זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
181.
מזל שלילי ז''ל לא ראתה ולא שמעה
מישהו,
22/08/05 22:44
|
|
 |
180.
לגרש אותו מהחווה.
לגרש אותו.,
22/08/05 19:06
|
ביחד עם הארון. לשים אותו באוהל, את המנוול המושחת הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
179.
להדיח את שרון המושחת
ל"ת
שרון,
נוכל,
22/08/05 18:54
|
|
 |
178.
לנדאו ואיתם - נגד שרון .
משה,
ישראל,
22/08/05 18:50
|
טוב מאוד שאמרתם לו בפרצוף איזה אדם ''חמוד'' יש לנו בתפקיד ראש ממשלה , מנהיג '' דגול '' . אוי ואוי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
177.
לנדאו, דברי מופנים אליך...
cyrano,
ארץ העריק,
22/08/05 18:38
|
אתה תקוותם של אלפי אנשים כמוני, שרוח הציונות לא פסה מליבם... התנהלותך המעוררת כבוד, האינטגריטי שבצעדיך, הם דוגמא למנהיגות אמיתי, שעמנו כל כך זקוקים להם בשעה קשה זאת... אין לי ספק , יש לך מתנגדים לדעותיך הלאומיות והציוניות, אבל גם אילו שמבינינו , השמאלנים אני מתכוון , שאינם מסכימים עם דרכך ודעותיך, לא יוכלו להגיד שאתה לא אדם שמידותיו האישיות מעוררות כבוד והערכה.. הדיבור השקול, העמידה על עקרונות וערכי מוסר, הצניעות... גם עריק מבין, שבניגוד לביביהו, איתך הוא לא יכול לעשות את החוכמות שלו, ולכן, היום , כאשר אמרת לו בפנים את הדברים החדים שראוי היה שייאמרו ודווקא מפיך, הוא נצר את לשונו, כי ידע, שאתך תהיה לו בעיה... כי הוא לא יוכל לדלות מעברך דבר וחצי דבר שישמשו תחמושת לשיטת האינטריגות השרונית המקיאבלית בה הוא נוקט כלפי כל מי שמתנגד לו... אתה חייב להמשיך בדרכך ולא משנה כמה אש תמשוך דווקא מהמחנה שלך, מדובר בעיקר באותם האופורטוניסטים שמרגישים לו מחוייבות כי לדעתם בזכותו הם נמצאים במקום שהם נמצאים היום, וזה ''חברי'' לשמור על מי שדאג להם בזמנו... הם רק שוכחים ששרון נתן להם את מה שהעם נתן לו, ובפועל זה אותו העם ששרון פגע בו כל כך אנושות שהם חייבים, והם לא נקפו אצבע כשגרזנו של שרון ניחת על ראשם... לכן, לנדאו היקר, לך בדרכך, הרוב הדומם והשפוי ילך איתך ואחריך לאשר תוביל, אין לי ספק שהרבה מאוד מעמך ישראל חושבים כמוני, אל תהסס, לך קדימה, ואנחנו איתך כל הדרך... ואלהים יתן לך את הדרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באש ומים אחרי לנדאו!!!!
עידן,
רחובות,
22/08/05 20:30
|
|
 |
176.
חובה לקרא את 120
ל"ת
אזרח שפוי,
22/08/05 17:47
|
|
 |
175.
מי מיכם בכלל יודע היכן גוש
קטיף???,
22/08/05 17:44
|
לכל הגיבורים בדיבורים, מי מכם יודע היכן זה גוש קטיף, ומיקומו הבלתי אפשרי בין 1.5 מיליון ערבים?? אנשים מביעים דעה מן החדר הממוזג, שלמעשה לא פתחו אטלס מעולם. תודה לך שרון, על אומץ הלב, על שעשית טיפול שורש והוצאת את מדינת ישראל מהבוץ העזתי!!! רק שתישאר ותמשיך במשימות, כי רק אתה יכול!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליד הבית שלך
חיים,
22/08/05 18:11
|
טיפש קטן תסתכל אתה באטלס ותראה שזה קרוב לביתך מקסימום שעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
הוא רץ לחשבון העמותה בשוויץ
לשרון אין זמן,
22/08/05 17:37
|
שם ממתינים לו 100 מליון $ גלעד ועמרי מתכננים העיסוק הבא שלהם מי יכול לאמר לא ל 100 מליון?
נראה אתכם חכמים גדולים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומהצד השני-הוביל מהלך הסטורי
ל"ת
ענק עבורנו!,
מודים לו !,
22/08/05 17:49
|
|
 |
173.
ויקומו המלפופונים ויכו את הגנן
נעמה,
22/08/05 17:32
|
כל החלטות המניפולטורים והדמגוגים סוג ז יוצאים מהחורים שלהם לעשות הון פוליטי מהחברים שלהם המשיחים ההזויים והמטורפים מוצצי הדם של המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
172.
לנדאו התחרפנת!!!! מחרחר מקצוע
ל"ת
אביגיל,
אשקלון,
22/08/05 17:22
|
|
 |
171.
מה הם מיללים?שיקדימו בחירות
ל"ת
ויוותרו על מרכז,
פוליטי ונראה,
22/08/05 17:22
|
|
 |
170.
מנהל טוב
רבקה,
הצפון היפה,
22/08/05 17:22
|
מנהל טוב,,, יודע לראות דברים - י ו ד ע ל ר א ו ת ד ב ר י ם א ח ר ת ! ושרון הצליח , מה שהאחרים כשלו,. כל המלעיזים המתחבאים מאחורי משחק הכסאות קרי המשחק הפוליטי לא הביטו לאחרונה מחלון הבית החוצה אל המרחבים וחבל וזה לזכותו של שרון - הוא עשה זאת , לקח יוזמה ועשה זאת , יישר כח שרון, !!! אני מתביישת בנציגי העם שלי בימים חמים אילו , תרתי משמע,,, שימרו קצת על מוצא פיכם בבקשה ועל הכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
לנדאו המטורף
דני,
22/08/05 17:19
|
זה האיש וזהו טרופו, פשוט לא בן הארץ. כן כן אני יודע מי היה אביו, ולמרות הכל שיחזור לגולת אביו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאומנות בד''כ מעבירה אנשים
ל"ת
על דעתם,
22/08/05 17:24
|
|
 |
168.
שרון, אוהבים אותך!
קונסטנטין,
גבעתיים,
22/08/05 17:00
|
|
 |
לשרון
לשרון,
גלות שרון,
23/08/05 10:44
|
|
 |
שרון, תמשיך!!
רמי,
תל-אביב,
22/08/05 17:40
|
|
 |
כן, בוא לשרת במוקטעה
ל"ת
Avi Ecuador,
22/08/05 17:34
|
|
 |
בשבילי אתה גיבור על!
ל"ת
אוהבים אותך,
אריק הגדול,
22/08/05 17:21
|
|
 |
שרון-אתה יותר מגיבור,
ל"ת
אוהבים אותך,
מכל הלב,
22/08/05 17:20
|
|
 |
167.
לנדאו - צדיק בסדום
ל"ת
נח,
22/08/05 16:57
|
|
 |
לאומן שעבר זמנו
קשקשן שיודע,
להגיד:לא....,
22/08/05 17:13
|
|
 |
166.
שרון, אל תפחד, לך בדרכך
קובי,
22/08/05 16:53
|
הימין מעכל שאין ארץ ישראל שלמה. היה חזק ואם אתה יכול החזר בקרוב את קרית ארבע מייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אתה גר קובי?
בול,
22/08/05 17:26
|
|
 |
קובי לא גר בשטח כבוש
ציוני,
22/08/05 18:06
|
ולא צריך שחיילים יהרגו כדי להגן על וילת הפאר שלו שבנה על שטח שקיבל חינם מהמדינה, לא העסיק פועלים פלשתינים בשכר-רעב, לא מקבל הנחה במיסים, רכבים ממוגנים לא מסיעים את הילדים שלו לכל מקום, והוא לא מתלונן בלי הפסקה שראש הממשלה מתעלם ממנו. קובי הוא אזרח ישראלי. גר בדירה קטנה, משלם מיסים, נוסע באוטובוס, עושה מילואים. הוא לא חי בבועה מרופדת היטב תוך התבכיינות בלתי פוסקת. הסבל שנגרם למתנחלים עכשיו - זה מה שאנחנו סובלים כל הזמן. יאללה, נמאסו כבר דמעות התנין שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לא קלטתם את ההבדל בין הקו
ל"ת
הירוק ומה,
שמעבר לו?,
22/08/05 17:51
|
|
 |
WHO primised you peace
ל"ת
u r idiot,
22/08/05 17:19
|
|
 |
165.
שרון לבית הסוהר
יוסי,
חולון,
22/08/05 16:51
|
|
 |
164.
141 אומר את מה שכל העם חושב!!!
ל"ת
איציק היהודי,
22/08/05 16:51
|
|
 |
163.
שרון גם עבר סדנת איפוק?
אלטע קאקער,
22/08/05 16:44
|
אולי הפסיכולוגים של צה''ל העבירו גם לו סדנה באיפוק. ככה כולם צועקים עליו והוא ממלא פיו מים כמו כל החיילים הנפלאים שפינו את גוש קטיף.
איזו הבלגה מכובדת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אין לו מה להגיד
בול,
22/08/05 17:22
|
עד עכשיו לא הבנו מדוע הרס את גוש קטיף ועקר אלפי תושבים מבתיהם. על סמך ציפיות בעתיד? או שיתממשו או שלא? אדוני, פה זה לא קזינו. כך לא מנהלים מדינה. בגין הרס את ימית תמורת חוזה שלום. רואים ששרון לא בגין. מכל מקום, ימיו הפוליטיים ספורים, אם מימין או משמאל. הוא יפרוש פרישה יותר מוקדמת ממה שהוא חשב והוא יקח איתו את כל מי שתמך בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
שרון- תחזיק מעמד!
נדב ולילך,
תל-אביב,
22/08/05 16:34
|
כל האנשים הנורמאליים איתך! תחזיק מעמד. כל הקריזות והפוזות של הקיצוניים המפונקים יגמרו וכולם יגידו לך תודה על כל מה שעשית למען מדינת ישראל. אניחנו אוהבים ומעריכים אותך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד שניים שלא הצביעו שרון
ליכודניק,
22/08/05 16:52
|
|
 |
שרון ר''מ של כולם !! לא ר''מ של
מרכז הליכוד,
הקיצוני !,
22/08/05 17:19
|
זה מעבר לפרשנות המעוותת שלך ,שמי שתומך במדיניות שרון לא הצביע ליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כן הצבעתי ליכוד וכן תומך !
כמוני עוד כ20,
מ40 המנדט,
22/08/05 17:16
|
לליכוד פרופר יש מקסימום 20 ,יתר ה 20 זה אנשי מרכז המפה הפוליטית שכן תומכים בהתנתקות. לעומת זאת,הסרוגים ברובם הצביעו מפד''ל ואיחוד לאומי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היית ליכודניק.....
עידן,
רחובות,
22/08/05 20:04
|
|
 |
נגד?
נדב ולילך,
תל-אביב,
22/08/05 16:57
|
מי שהעלה אותו זה הליכודניקים, אז למה נגד? אנחנו ליכודניקים והצבענו בשבילו, העלנו אותו לשלטון ועכשיו לצידו. מה הבעיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
אחים חובה לקרוא את 141
ל"ת
878,
22/08/05 16:30
|
|
 |
160.
סקופ השנה!
ר.ג.,
22/08/05 16:23
|
כל הכבוד ללנדאו, איתם חזן ושות'. גיליתם ששרון מושחת, רמאי ואכזר. פתאום עבר האיש מטאמורפוזה מאדם הגון, ישר ורחום. אז אולי חשבתם שכולנו מטומטמים אבל כל אחד יכול להבין שמי שלא ישר במקרה זה אלו אתם. נזכרתם שהוא כזה רק היום כאשר שרון לא משרת את רעיונותיכם והאינטרסים שלכם. התגלית היחידה שחשפתם שאתם חפים מכל טיפת יושר אינטלקטואלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
המחזה הבא: שרון והגרורות.
ל"ת
שכספיר,
22/08/05 16:23
|
|
 |
158.
הפעם שפוי
דן,
תל אביב,
22/08/05 16:23
|
אף פעם לא תמכתי בדעותיו ובשגיאותיו של שרון. הפעם דרכו שפויה. יש לנסות ולהביא לפתרון הסכסוך. מה לנו להתנחל בחבל ארץ שאינו ישראלי ודמוגרפית אינו יהודי. הישובים שם אינם מוסיפים כל בטחון לישראל ולתושביה. הם מהווים רק נטל כספי, חברתי ומוסרי. רוב העם השפוי תומך במהלך זה של שרון. רק הפונדמנטליסטים היהודיים ופוליטיקאיים צרי אופק וחדורי חשיבות עצמית המנסים לחתור קדימה ולקדם את מעמדם הפוליטי מכשילים אותו ואת עתיד כל עם ישראל.העם השפוי השמיע קולך!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פה הרבה אנטישמים שפויים
מושון,
רעננה,
22/08/05 20:29
|
ממתי שפיות מעידה על בחירה נכונה....האם כל הקומוניסטים והפשיסטים היו חולי רוח? רוב הרוצחים הם שפויים גם כן....ראה יגאל עמיר אהובך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה השפויים והכחמים
יקי,
22/08/05 20:12
|
קומו שפויי העם אמרו דברכם-לפני שהפונדליסטים יגרמו להרס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
אסור לבטוח באיש הזה
בול,
22/08/05 16:22
|
לפי החלטת ממשלתו שלו, ההתנתקות הייתה צריכה להתבצע ב-4 שלבים. מה עושה שרון כהרגלו? מצפצף על כולם ומבצע את ההרס בבת אחת. מימית יצאנו תמורת חוזה שלום עם הגדולה שבאויבינו. לצאת מגוש קטיף ללא כל תמורה? זהו מעשה הגובל בבגידה במולדת. צריך לחקור את מניעיו האמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
רואים שלנדאו איש עדין נפש.
:-),
22/08/05 16:20
|
לנדאו שכח להוסיף ששרון הוא גם מידידי חברה קדישא, הוא התחיל לקבור את הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
לעוזי אפי ויחיאל
אבי,
22/08/05 16:19
|
על אופיו של שרון אין כל ויכוח, האיש שקרן רמאי וכוחני. הדברים הוכחו בעבר. דוגמאות??? בבקשה: 1. שרון לא קודם לרמטכ''ל בגלל אופיו. 2. פעל במלחמת יום כיפור בניגוד לפקודות המטכ''ל חצה את התעלה סיכן חיי אדם, הימור שלאושרנו הצליח. 3. משך אותנו לבוץ הלבנוני. 4. שיקר את בגין והכניס אותו לביתו עד סוף ימיו. 5 זה האיש שפרופסר ישעיהו ליבוביץ המנוח טען שאינו יודע דמוקרטיה מהי, והינו מסוגל לעלות על הכנסת עם טנקים. 6. פרשיות פליליות שונות שלו וטבני משפחתו. 7. האיש צבר הון עתק כביכול ממשכורת צבאית ולאחר מכן משכורת מיניסטריאלית של כ- 16,000 ש''ח נטו לחודש. ואנחנו לא שאלנו איך??? והדוגמאות עוד רבות מספור.
לכן אני קורא לכם עוזי אפי ויחיאל עמדו בצד והמתינו מעט. לא הרבה ימים ספורים ותראו איך השמאל עם יוסי שריד בראשם יוציאו קשים וישתו את דמו של הדיקטטור. הם יפערו את לוע הרוטווילר שלהם ינעצו שיניים בשרון ובניו ולא ירפו. אתם רק עמדו על המשמר שהדיקטטור לא יזרוק לכרישים חלקים נוספים מהמדינה כדמי לא יחרץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה שתקתם?
פרץ ד.,
22/08/05 16:35
|
למה אתה וכל הימין שתקתם עד היום? אבל אתם ואנחנו הרי יודעים את התשובה: אתם חבורת מתלהמים אשר נלחמים על ה''צדק'' רק כאשר הוא משרת את האינטרסים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
שלנדאו הלאומן יעמוד בראשהליכוד
ל"ת
ויקבל מנדט וחצי,
למי איכפת?,
22/08/05 16:19
|
|
 |
153.
landau
dk,
geneve,
22/08/05 16:18
|
i hope that someone took the picture of his statments and when he will try to be elected we will show it as a promo and people will realise who is the real landau
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
השמאל עד לא מזמן טען אותו דבר
גאה,
צפון,
22/08/05 16:13
|
חברי הכנסת צודקים שרון שקרן, רמאי, מושחת ואכזר. עד לא מזמן שרון עבור השמאל היה פושע ורוצח (סברה ושתילה). אני עוד זוכר את תעמולת הבחירות של השמאל שהיה רווי בהסתה כלפי שרון. כמו כן יוסי שריד לא מזמן אמר שהוא לא מאמין לשרון שרון לא יפנה ישובים מה קרה שרון ושריד הפכו להיות ידידי נפש. לאחר שצהל יסיים את פינוי הישובים יצהל השמאל ברחובות ויצעק שרון מלך ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
שרון הבולדוזר משמיד בתי כנסת,
אלי,
22/08/05 16:12
|
בכל העולם הערבי(לא הפלשתינאי) נותנים כבוד לבתי כנסת של יהודים גם אם אין יהודים בסביבה,רק פה שרון שובר,הורס ומשמיד כאילו אין מחר,שום כבוד לדת היהודית,מעיף יהודים מהבית שלהם,מוסר אותם לרוצחים שהרגו בנו אתמול ובנוסף מחריב בתי כנסת, איפוה הצדק???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
בראוו... כל הכבוד...
חוד החנית,
22/08/05 16:03
|
|
 |
149.
לנדאו וחבריו פשוט פאשיסטים
אורן,
22/08/05 16:01
|
אין להתנהגותם ולתורתם שם אחר מאשר פאשיזם. ישראל צריכה לשמור את עצמה מאנשים אלה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה וחבריך פשוט בולשביקים
cyrano,
ארץ העריק,
22/08/05 16:24
|
וחזקה תקוותי שאו שתצטרכו להשלים עם יהודים אמיתיים כדוגמאת לנדאו ואפי איתם שיהיו על הגה המדינה, או שתאלצו לחפש לכם מקום שמתאים לכם יותר... רוסיה של סטאלין הייתה הדבר האידיאלי מבחינתכם, או כל מקום אחר שהשחיתות הוא שם המשחק, ובשביל כסף אפשר גם לתקוע סכין בגב העם שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסדר , שינסו להיות ההגה
ל"ת
מי מפריע להם??,
יכולים לנסות,
22/08/05 17:21
|
|
 |
שרון ותומכיו פאשיסטים
ש,
22/08/05 16:19
|
אין להתנהגותם המחפירה שום שם אחר. ישראל צריכה להעמידם לדין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the whole truth
dk,
geneve,
22/08/05 16:12
|
you are so right i hope sharon will have the courage to letr them run on there own and we will see there power
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
לנדאו מה עובר עליך
שלמה דהן,
רכסים,
22/08/05 15:58
|
מסכן לאיזו רמה ירדת. אתה רוצה להיות מנהיג שלי ... כאיש ליכוד ותיק אני ממש מרחם עליך .אני לא יודע מה עובר עליך . אתה חייב אישפוז דחוף. את המלים המלוכלכות שאימצת מהחברים החדשים שלך מהימין הקיצוני. אתה לא יכל להדיח בגיבור ישראל שבזכותו אתה נימצא בכנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המילים הן כאין וכאפס
ליכודניק,
אשקלון,
22/08/05 20:26
|
לעומת השנאה העזה שאנו מרגישים כלפיו....הוא עוד מתנסח בעדינות לעומת מה שרוב מצביעי הליכוד אומרים בביתם על שרון. שאנחנו נחטוף קטיושות על הראש הקללות יהפכו למעשים.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המילים הם כאין וכאפס לעומת
cyrano,
ארץ העריק,
22/08/05 16:32
|
הדברים הלוכלכים שבוצעו ע''י מי שנבחר ע''י ציבוקר של מאות אלפי בוחרים ותקע להם סכין בגב... אם אתה חושב שאתה וחבריך יכולים להרשות לעצמכם לרק למען החזק בג'ובים שלכם, להמשיך ולהונות ציבור שלם, שבזכותו בכלל אתם נמצאים איפה שאתם נמצאים אתה טועה... בחירות הבאות לא אני ולא עוד אותם המאות האלפים לא נצביע בשבילכם, וטוב היה עושה עוזי לנדאו אם היה בכלל יוצא מקן הצרעות שהוא הליכוד של ההיום, יחד עם 12 ''המורדים '' הנוספים ומקים לו מפלגה ימנית אוטנטית, אני מבטיח לך שהבוחרים שהיו נאספים סביב מפלגה כזאת מתוך הציבור הימני שבמדינה היה פי 5 או יותא למה שהיו מצביעים למפלגה עלובה בשם החיכוד שרק השם נשאר לה, בראשות הדיקטטור המושחת או ביביהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה גיבור ישראל ?
דורון,
22/08/05 16:30
|
איזה גיבור ישראל ? מה הקישקוש הזה ? שרון הינו רב נוכל. זה שהמתנחלים מגלים זאת רב עכשיו, זו בעיה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
דימעות נדל''ן לא תישוונה לדמעת
ל"ת
הורים שכולים,
22/08/05 15:53
|
|
 |
146.
ל 130
jonson,
22/08/05 15:52
|
|
 |
145.
שרון לבית הסוהר
אלי,
חולון,
22/08/05 15:52
|
|
 |
אלי מה קרה?עכשיו נזכרת?
ל"ת
אתה בחרת בו.,
22/08/05 16:00
|
|
 |
144.
טורם של עירות הפיתוח הגיע כעת!
@המשקיף!!,
22/08/05 15:49
|
לממשלה שלא יודעת מה לעשות עכשיו והיכן להשקיע אני מקוה שטורם של עירות הפיתוח יגיע,ממשלת השמאל השקיע בקיבוצים והם היתפרקו ללא פינוי בכוח,ממשלת הימין הקימה את ההיתנחלויות עם הארכיטקט הידוע שרון ,והוא מפרק את מה שהוא בנה במו ידיו ,אז אני מקוה שהגיע הזמן לתקן את מה שהשמאל ומה שהימין הזניחו שנים כל מיפלגה דאגה לאינטרסים שלה,ואף אחד לא חושב על עירות הפיתוח,אני מקוה שיעשה צדק איתם עכשיו?????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
בחירות עכשיו, ומייידדדדדדדדדדד
ל"ת
בוחר ליכוד,
22/08/05 15:48
|
|
 |
בחרת בו אז תישתוק.
ל"ת
אל תעשה גלים,
22/08/05 16:04
|
|
 |
142.
מפיו של לנדאו נדף ריח בחירות..
ל"ת
מודאג מקומי,
22/08/05 15:48
|
|
 |
smell
dk,
geneve,
22/08/05 16:15
|
smell of faschism a brutal langauage to a brutal uneducated who talk some times like an angel his true face were discovered
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
''על כרישים, שרון וערפאת...''
המהנדס,
22/08/05 15:48
|
שרון, כמו ערפאת (וכמו הכרישים בים...), מתעורר לחיים במציאות של דם, דמעות ותמרות עשן! זהו כל מהותו, זהו סוד הישרדותו הפוליטית וזהו מקור כוחו: שיסוע של איש באחיו בבחינת ''הפרד ומשול''. חבית ההרס והחורבן שהוא (כמו ערפאת...) יוצר היא אותה חבית שמעלה כלפיי מעלה ומציפה את השרונים, הערפאתים ודומיהם.
שרון, (כמו ערפאת...) רימה ושיחד, גנב קולות ודעת, הפריד (...על סף מלחמת אחים...) ומשל, איים ופיטר שרים מתנגדים, ''שם פס'' על הבטחותיו בבחירות והתעלם ממשאל מתפקדיי הליכוד שהוא בעצמו ייזם, הוריד אנשים מאוטובוסים וייצר מציאות של פחד...את שרון לא מעניין אם אני ואתם נהפוך לערימת אפר אחת גדולה ומתגוששת, מבחינתו העיקר זה לשבת על ראש הערימה!!!
הרודן שרון חייב ללכת: לטובתי, לטובתכם, לטובת ימין ושמאל, לטובת עם ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוהב אמירתך ומסכים לה בכל ליבי
cyrano,
ארץ העריק,
22/08/05 18:23
|
ראייה נכונה ומוכחת, כל הכבוד.. אם לא נשתחרר ממנו במהרה בימינו, קיומנו כעם אחד שערבים זה לזה , נתון בסכנה... ואנו רוצים , משוועים להמשיך להיות עם יהודי שאהבת החינם בתוכו גוברת על שנאת חינם, שהיא הייתה תמיד זרע הפורענות שבישר את התחלת הסוף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לך, ניתוח צלול
ל"ת
יהודי עוזר ליהו,
ישראל,
22/08/05 16:25
|
|
 |
right
dsfsa,
22/08/05 16:08
|
|
 |
140.
שרון יביא שלום
מ,
22/08/05 15:45
|
לכל המקטרים כולם אומרים שרוצים שלום,איך אתם רוצים שלום בדיוק? יישר כח שרון!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בינתיים הוא מביא רק חורבן
cyrano,
ארץ העריק,
22/08/05 16:35
|
ושחיתות, וקרע בל יימחה בתוך עמנו.. העם איתכם עוזי לנדאו ואפי איתם.. עלו והצליחו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא כבר הביא אותו (סילבן)!!!
יהודי עוזר ליהו,
ישראל,
22/08/05 16:26
|
|
 |
אין מתן פרס לטרור יביא שלום ?
ש,
22/08/05 16:21
|
ניסו את זה באוסלו, ונכשלו - ועכשיו מנסים שוב בצורה מופקרת פי מאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
שרון- מלאך ה' לתיקון משיחיות
אריה,
רמת גן,
22/08/05 15:43
|
לתיקון משיחיות המתנחלים הקאנית והלא שפויה. כל הכבוד לאריק , העם איתך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ישראל לא תהיה אריאן ולא משיחיסטן ולא מתנחליסטאן. ישראל תהיה מדינה יהודית-ציונית דמוקרטית שפויה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון-משיח השקר החדש של השמאל..
שרון,
מרכז,
22/08/05 16:43
|
ברית רשעים: שמאל קיצוני והזוי עם מושחתים מנופחי אגו. היכונו ''למזרח התיכון החדש'' נסיון שלישי: ארגוני הטרור והפלשתינים כבר מודים על המתנות חינם מצידנו ומתחייבים להמשיך בדרך הטרור גם בגדה, בכל תחומי הקו הירוק וכמובן ירושלים.(נוסחה מצליחה לא מחליפים). המציאות לא מבלבלת את משיחי השקר של השמאל וצאן מרעיתם,אפילו לדקה- היא רק משלהבת את רוחם לשלום דמיוני - אקסטזה מדבקת מבית היוצר הפרסאי והביילינאי- בו ישראל מתאבדת בשלבים ומציגה זאת כדרך הנכונה להגיע לגן עדן ההזוי של השמאל הבוגדני והמרושע בישראל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
the right wing
ran,
22/08/05 15:42
|
|
 |
but the small/left wing shed
cyrano,
ארץ העריק,
22/08/05 16:46
|
this blood in which unfortunately we should keep our living , and they brought us back to those districts we took our solemn , collective vow never to return to
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
משיחיות מתנחלית= ג'יהאד יהודי
אבי,
מרכז,
22/08/05 15:41
|
וזה כואב, כן זה כואב לראות שפינו משיחיסטיים מאדמתם הכבושה , וכלום לא קרה , השמים לא נפלו, ה' לא התגלה, הכל קרה כמתוכנן. מדינת ישראל הדמוקרטית יותר חזקה מהמשחייים האיראניים-יהודים האלה. הם והחמאס יוכלו להסתדר טוב ביחד. לדעתי הם לא מייצגים את הציונות הדתית, אני מתחנן לאנשים הטובים של הציונות הדתית שיקרחיקו את המטורפים עם הברק הלא שפוי בעיניים מהמחנה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק עם ההסתה.
מתנחל בלוד,
א''י,
22/08/05 15:47
|
אף אחד לא קונה את קישקושיך, חוץ מיוסי שריד וחסידיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשכותבים נגד הימין זו הסתה
סמולני,
22/08/05 17:17
|
אבל כשכותבים נגד השמאל זו ציונות? טוב, הצביעות הימנית היא לא דבר חדש. ראינו את זה במחסומים, ראינו את זה בסרבנות, ורואים את זה גם עכשיו, כשצה''ל והמשטרה נאלצים לספוג את יריקות המתנחלים המושחתים, שקיבלו מתנות מהמדינה 30 שנה ועכשיו לא רוצים להיפרד מהן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לעשות
עזרא,
לא שפוי,
22/08/05 20:23
|
הימין רוצה להמשיך עם הציונות לכן מה שהוא כותב זה ציוני. בעוד השמאל מכריז כי הוא נגד מדינה יהודית ובעד מדינת כל אזרחיה.....ומכאן שהשמאל הוא אנטי ציוני ולכן מסית נגד הציונות. כדאי שתסגר על האידיאולוגיה שלך סמולני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
שרון מושחת?! מה עוד חדש?
ל"ת
שאול,
חיפה,
22/08/05 15:40
|
|
 |
135.
פרחח
גילדנשטרן,
22/08/05 15:40
|
איפה, איפה מנחם בגין, ובנימין זאב בגין, ודן מרידור, ומשה סנה, ויעקב חזן, וחיים אורון, ויש עוד כמה אנשים שהיו וישנם, וראויים להיקרא מחוקקים וראויים לשבת בבית המחוקקים שלנו. אבל היום יושבים שם לצערנו חומרים מסוג ב' ואנשים מסוג ג', פרחחים במלוא מובן המילה. ואם קצת שכחנו, בא הדוקטור המוזר הזה עם המשקפיים, עוזי לנדאו, והוכיח לנו שגם דוקטורים וגם חברי כנסת עשויים לפעמים מחומרים דלים ומלוכלכים, ושאין דבר בינם לבין בני תרבות. תתבייש לך איש מכוער ודוחה, שמוציא שם רע גם לתנועה שלו וגם לבית המחוקקים בו הוא יושב. צא לפנסיה. שחרר אותנו מנוכחותך הבזויה. לך לך מאיתנו כמה שיותר רחוק. לא רוצים יותר לשמוע את קולך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are so right!
The Informed,
USA,
22/08/05 16:53
|
Keep on talking. 90% of this board is all garbage with 0% intelligence or common sense.Yours is so refreshing to read. Thank you.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מעדיף להישאר עם שרון ובנו
מתנחל בלוד,
א''י,
22/08/05 15:48
|
|
 |
למתנחל בלוד, א''
פקק תנועה,
22/08/05 16:02
|
|
 |
134.
מי זה בכלל התיש הזה?
ג,
22/08/05 15:39
|
עוזי לנדאו. הצחקת אותי. מה כבר עשית בשביל המדינה הזאת, חתיכת טר''ש אפס? אתה ד''ר לדמגוגיה וביצועיסט כושל (אפילו כשר לביטחון פנים, התפקוד שלך שאף ל-0). מקומך בימין הקיצוני. אתה אפיזודה חולפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזקה תקוותי שראש הממשלה הבא
cyrano,
ארץ העריק,
22/08/05 16:50
|
שלנו; אם זה אשר יקרה , דבר ראשון שהריני מקווה שיעשה הוא שירחיק את אנשי שלומך שהם הסכנה החמורה ביותר לעמנו, מכל מוקדי הכוח המסורתיים בהם הם מחזיקים מאז קום המדינה: הפרקליטות, העליון, מרכז השלטון המקומי, התשקורת, התאגידים המקצועיים החזקים... אינשאללה שזה אשר יהיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה אתה עשית למען המדינה?
ל"ת
מתנחל בלוד,
א''י,
22/08/05 15:49
|
|
 |
למתנחל בלוד, א''
פקק תנועה,
22/08/05 16:01
|
|
 |
בשעה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
23/08/05 09:07
|
|
 |
פקק תנועה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
23/08/05 08:35
|
|
 |
שתוק יא חמאר
אחד שפוי,
22/08/05 16:44
|
|
 |
יש הרבה אנטישמים שפויים
ל"ת
עידן,
רחובות,
22/08/05 20:20
|
|
 |
ל''אחד שפוי''
עוזי,
22/08/05 18:11
|
|
 |
133.
שרון אתה אדם חולה
חילוני שפוי,
22/08/05 15:39
|
הוא לא ישרוד את זה. היכונו להתקפת לב בקרוב וטוב שכך. האיש החריב את ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
BUSHA VE HERPA!!
ל"ת
hertzel,
L A,
22/08/05 15:38
|
|
 |
131.
מוטב דימעת נדל''ן, מאשר של אמא
או אב שכולים,
22/08/05 15:32
|
ביננו, הדמעות של התושבים הינן על נדל''ן וכסף. מי ישיג יותר. רגילים ל'חלוב' את המדינה, וקשה להינתק מן העטינים. אל דאגה, כולם ייסתדרו !! העיקר שחיילנו ישובו במהרה לארץ, נסגור הגבול לתמיד !!! אין לנו מקום בפלשת! יש להצדיע לשרון!!! תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תצדיע לו במועל יד.
ל"ת
מתנחל בלוד,
א''י,
22/08/05 15:49
|
|
 |
למתנחל בלוד, א''
פקק תנועה,
22/08/05 16:01
|
|
 |
ומה תעשה אם בישראל של היום יש
cyrano,
ארץ העריק,
22/08/05 16:53
|
כ- 3-4 מיליום עוזי לנדאו'ס ?.. אפשרות אחת, להפנים ולהשלים אפשרות שניה להגר לכל 4 רולות השמיים אפשרות שלישית היא ... כמובן.. להתפוצץ מקינאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
לקחת לו את החוה
אחי,
ירושליים,
22/08/05 15:27
|
|
 |
129.
לשרון! תודה תודה שגאלת העם
מעונש גוש קטיף!,
22/08/05 15:26
|
לשרון העם איתך, מחבק ומחזק אותך. אטום אזניך למלעיזים, כי אין להם אלטרנטיבה . תודה שעשית טיפול שורש אמיץ, והוצאת את העם מן התופת! כי רק אתה יכול ! טוב דמעות התושבים המתפנים,בד''כ דימעות נדל''ניסטיות, מאשר דימעות הורים שכולים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זאת גאולה ?
לאחד את העם,
22/08/05 15:51
|
למה תבקש מראש הממשלה לאטום אוזניים ? אולי כי אתה רגיל בדיוק את זה לעשות - לאטום אוזניים ? ובקשר לדמעות אנשי גוש קטיף, אולי כדאי שתבקר את מצבות קברי המתים וגלה בעצמך כמה מהן דמעות נדל''ן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר בשם העם הפלסטיני?
מתנחל בלוד,
א''י,
22/08/05 15:50
|
|
 |
את לוד מזמן היו צריכים לפנות
ל"ת
קובי,
עזה,
22/08/05 16:51
|
|
 |
למתנחל בלוד, א''
פקק תנועה,
22/08/05 16:00
|
|
 |
128.
נגמרה אגדת לנדאו הג'נטלמן
קומפורטי,
22/08/05 15:24
|
לאחר ניבולי הפה של לנדאו, בני בגין נשאר הג'נטלמן היחיד בפוליטיקה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם משחקים בכלים ג'נטלמנים ?..
cyrano,
ארץ העריק,
22/08/05 16:58
|
אהה, כן... זה מאוד ג'נטלמני לשלוח דיויזיות של הצבא עם הבנים שלנו, ולךכפות עליהם לגרש בכוח את אחינו מביתם... ... הצחקת אותי... הדיקטטור המושחת והעריק וחבורת הסמולים במדינה , המלוקקים כלפי חוץ , ורק עם לשונם הם הצליחו ( אני מקווה שרק כמעט בינתיים ) להחריב לנו את המדינה... מרוב שהם ''ג'נטלמנים''..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבעתי דעה...
קןמפורטי,
23/08/05 03:36
|
רק הצגתי עובדה. ואם יש לך מצב רוח לעוד כמה עובדות: השמאל החילוני וההתישבות העובדת נשאו בנטל הקמת המדינה ב 100 השנים האחרונות. הימין והדתיים נטלו את מטה השליחים ב 10-20 השנים האחרונות, והנה הם כבר מגלים סימני עיפות ומנסים לקפוץ מהעגלה. אולי זה גם יהיה לטובה, וציבור אחר יכנס וימלא את השורות. אולי אנשי עירות הפיתוח? הלואי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בפוליטיקה כמו בפוליטיקה
עצובה,
22/08/05 15:39
|
צר לי אבל פוליטיקאי לא צריך להיות גנטלמן, הוא צריך להיות אידיאולוג ונאמן! כן, כמו לנדאו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאמן לעצמו הצנון היבש.
ל"ת
הביתרי האחרון,
22/08/05 16:09
|
|
 |
127.
התיכוניסט שלי כבר לא יהיה שם!!
אמא,
22/08/05 15:21
|
כאמא לחייל משוחרר ששרת בגוש הבלתי אפשרי הזה, וכאמא לחייל שכעת משרת ומגן בגופו על ארץ פלשת, אני מודה מודה מודה לשרון, שהוציא את המדינה מן הבוץ העזתי, והתיכוניסט שלי- שם כבר לא יישרת !!! יש לבחון בחומרה התבטאות לנדאו ואיתם! שרון, אטום אזניך, כל העם איתך!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנך יהיה במלחמה הבאה
עפר,
22/08/05 16:35
|
בנך יהיה במלחמה הבאה והמלחמה הבאה תהיה כבר על הבית שבו את גרה. והלוואי ואתבדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מתחמשים לקראת המלחמה
נאיבים,
נשענים על מה,
22/08/05 15:52
|
דווקא השמאל המשיחי הוא זה שנשען על הבל ועל חולשות אנושיות שהכל יהיה בסדר, ושלום מקבלים שנים בחינם בסופר, רק שהם לא מבססים את האמונה שלהם על דבר.
הימין הוא זה שמתבונן במציאות ורואה את האמת, את הרצון והיכולת המתגברת של הערבים לסלק אותנו מכאן אחת ולתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון...
מתנחל בלוד,
א''י,
22/08/05 15:50
|
|
 |
בנך עוד יגן בגופו על אשקלון
אחר כך תל אביב,
22/08/05 15:36
|
מי שבורח לא מנצח. שרון החריב את מדינת ישראל וכך ההיסטוריה תשפוט אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן, אשקלון שייכת לישראל,לכן
ייגן עליה בגופו,
22/08/05 15:52
|
אך גוש קטיף הארור שייך למיליון וחצי ערבים. גם ערב הנסיגה מלבנון הפחידו, והיתבדו. לא תשכנע. טוב שיצאו מעזה !!! סוף סוף שמעו בקולם של השפויים במדינה. יוכנסו החיילים לאלתר הבייתה למדינה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שימו לב כי יש פה מגיב סדרתי
מושון,
רעננה,
22/08/05 20:19
|
אפשר לראות זאת לפי השקר שהוא מנסה לכתוב שיש מיליון וחצי ערבים בעזה.....באיזה 30 תגובות הוא כתב את זה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ספר לכולנו כמה חיילים נהרגו בש
עוזי,
22/08/05 15:47
|
|
 |
הרבה יותר נהרגו בתוך הקו הירוק
ל"ת
יצהרניק,
22/08/05 16:18
|
|
 |
126.
sharon deserv humility
ל"ת
mizi,
22/08/05 15:16
|
|
 |
125.
התקפות אישיות הן חסרות תכלית
duky,
22/08/05 15:10
|
ההחלטה על הפינוי היתה החלטת ממשלה ועל כן ההתנפלות משולחת הרסן על ראש הממשלה אישית איננה מוצדקת. יש לשאול, היכן אלה שהצביעו בעד ההתנתקות. מדוע אין הם מתבטאים ומגנים על ראש הממשלה שמנהל את התכנית שהם תומכים בה? היכן אלה שהצביעו נגד ההתנתקות? מדוע הם לא מדברים, לא תומכים, לא עוזרים למפונים. היכן ביבי? ביבי ברח? בשעה כל כך קשה לישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
ממשיחיות לשפיות
ירון,
לונדון,
22/08/05 15:10
|
וזה כואב, כן זה כואב לראות שפינו משיחיסטיים מאדמתם הכבושה , וכלום לא קרה , השמים לא נפלו, ה' לא התגלה, הכל קרה כמתוכנן. מדינת ישראל הדמוקרטית יותר חזקה מהמשחייים האיראניים-יהודים האלה. הם והחמאס יוכלו להסתדר טוב ביחד. לדעתי הם לא מייצגים את הציונות הדתית, אני מתחנן לאנשים הטובים של הציונות הדתית שיקרחיקו את המטורפים עם הברק הלא שפוי בעיניים מהמחנה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
כל הכבוד ללנדאו, אמר כגבר, סוף
boris d,
חיפה,
22/08/05 15:08
|
חבל שלא הדיחו אותו בבושה לפני שהצליח לעשות את זממו.
איפה הייתה ראש שלכם עד בו?
שרון הפר את חוק חובה נאמנות!
למה לא הגישו נגדו משפט??
עובר חוקה בחירות לא יכול להיות ראש הממשלה בחברה נאורה.
למה אפשרתם לאש מושחת שמופר חוקי מדינה דמוקרטי להשתולל בה לפי רוחו??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
russian back to russia
ל"ת
avi,
22/08/05 15:38
|
|
 |
אתה לא ראוי לתגובה
ל"ת
boris d,
אתה,
22/08/05 20:32
|
|
 |
ומאיפה סבא שלך הגיע?
עידן,
רחובות,
22/08/05 20:17
|
|
 |
122.
אריק
חיים,
הרצליה,
22/08/05 15:02
|
אריק היקר .אני מקווה שמישהו מיועציך קורא זאת. צא ממאורת החגבים חזן יתום לנדאו ושות .הקם מפלגה עם אנשים טובים ותכה בהם 20 מנדטים. אז הם יזחלו אליך , ותמשיך בדרכך. אני מתנדב לעזור ויש לי אמצעים וקשרים. ואל תיבהל. אני הייתי לידך ב83 כשהתחרית מול בני בגין וישראל כץ היה עוזרך. אם ניצחת באותו לילה סוער כשכבר הספידו אותך, אתה תנצח כל אחד. חזק ואמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריאל לא אריק
אריק,
22/08/05 22:41
|
אל תקרא לו בשם שלי ובשם הנעורים שלו. אריק היה גיבור ישראל בצעירותו. אך מה לעשות שהלך הילד ואיתו הלך גם הפלא. אריאל שרון יזכר כמי שהביא לחורבן מדינת ישראל. שגיאתו גדולה וגסה משגיאת פרס ב 1990 כשהביא לפה את ערפאת. שרון נתן לערפאת את הניצחון בחינם. שנה אחרי מותו ניצחה דרכו של ערפאת ניצחון טוטאלי זאת כשאף אחד בעם היהודי לא נשבר ואחרי שניצחנו ניצחון צבאי מוחץ. להזכירך אפילו על חיסול יאסין הם עד היום לא הגיבו משמע אין להם את היכולת ואז המטומטם בא ונתן להם פרס ללא כל תמורה. עוד קצת סבלנות זה מה שהיה צריך כדי להגיע לשלום בהסכם. עכשיו אף פעם לא יהיה שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אך אתה אריק לא פלא-דראקל''ה!
ל"ת
דוד,
22/08/05 23:32
|
|
 |
121.
אידיוטים
דורון,
22/08/05 14:58
|
|
 |
120.
טיבי אח של שריד
לא אח של טיבי,
\שריד,
22/08/05 14:53
|
למעלה ממליון נפש חשים נבגדים והשמאל ההזוי שמאמין באמונה דתית אדוקה וחומיניסטים בכנות כוונותיהם של הרוצחים... עוד אומרים שמי שמתריע מנצחון הטרור הוא הזוי................
שריד אתה זבל זבלים ומומלץ לכל אדם לקרא את הספר של יאיר קוטלר ''הנחש'' על מהותו וטיבו של הנחש שריד (נחש משקפיים)
איך שרבין חשש לחשוף לפניו סודות בישיבת ממשלה כי הוא היה רץ לדווח לתקשורת
ועל הפוטש שהוא עשה לזו שגם היא לא אחותו שולמית אלוני
תתעוררו ''המלך הוא עירום'' מאפיה מנהלת את המדינה צריך לעשות לזה סוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשי השמאל חומיניסטים?
אזרח 1,
22/08/05 16:27
|
שמעתי וקראתי כבר הרבה שטויות אבל דברי הבל כאלה אני קורא בפעם הראשונה.. תמשיך, טמבל, זה בידור לא רע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה מלמיליאן
חזון,
22/08/05 15:17
|
|
 |
כל מילה-פוק,פוק,פוק !
ל"ת
120,
22/08/05 23:30
|
|
 |
כל מילה ''אורן ניסים''
ל"ת
סוסיתא,
22/08/05 15:24
|
|
 |
119.
לא נישכח את היותך מפקד
החייל שלך איתם,
22/08/05 14:53
|
אבל בפוליטיקה אינך מתאים לך קנה חלקת אדמה תגדל ירקות או מה שתירצה רק עזוב אותנו או לך מה להציע חוץ ממלחמה ואן לנו חשק למלחמה אגב במחשב יש משחק מלחמה לך תשחק אבל בבקשה מפקד אהוב עזוב אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
עוזי אחי היקר ,אתה טועה בגדול
יגאל כהן,
רחובות,
22/08/05 14:50
|
אם היית שואל אותי ,הייתי מציע לך למצב את עצמך בין אריק לבין ביבי. העקיפה של ביבי מימין תהרוג אותך פוליטית. שכירי החרב של ביבי ישתלחו בך ראשונים ויכנו אותך :קיצוני ותמהוני. חתוך לכיוון המרכז. ביבי שהצביע בעד ההתנתקות יאלץ לחתוך ימינה ולשקוע בביצה הכהנונאצית. ואתה הרי בית''רי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
יחיאל חזן שר החינוך והתרבות
דורון,
22/08/05 14:49
|
סתאאם ! יותר מטריד אותי מאיך הוא נמצא בכנסת זה שיש אנשים חשוכים כמוהו שמסוגלים להצביע בשבילו ! אני מקווה שהוא יעלם בבחירות הבאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
מה יש לך להציע מר לנדאו המהולל
ד''ר שובל,
22/08/05 14:49
|
איזה פיתרון יש לך לחיים עם הערבים איזה פיתרון יש לך למצב הכלכלי המייאש איזה פיתרון יש לך להציע במה אתה מבין גם שהיתה שר התביישנו בך כולנו ד''ר לנדאו לפעמים קשה לי לקרא לך ד''ר עזוב אותנו לך לתנועת מולדת אולי תקבל מושב אחד ותצעק משם אני מבטיח לך שנקשיב לך ד''ר .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפגשתי פעם ד''ר שובאל בהדסה
boris d,
חיפה,
22/08/05 20:48
|
איזה רמאי ושנא יהודים סמוי, ד''ר טוב היית עשה אם תסתום פיך, כוון שאתה באמת ראוי לגינוי.
אם זה אתה אני אזכיר לך עבדות. שאמת השמיצן מקצועי ומסוכן לציבור, ד''ר. מלבד השמצה מה אמרת רלוונטי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
הימין
אני,
22/08/05 14:46
|
הקיצוני כועס על הצלחת המבצע - גם על פינוי לבנון בכו ואמרו ''שזה רק יחמיר את הטרור!'' פנאטים הניזנים מפחד ושינאה. צה''ל יודע להגן על המדינה מתוך גבולותיה - אם ישראל תותקף , תיהיה לגיטמציה מלאה להגיב... לנדאו, לנדאו התולעת הזו רק גורמת לצרות - למזלנו, כוחו מסתכם בפה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
תודה שרון, לפחות די לכיבוש בעז
רינ ה,
חדרה,
22/08/05 14:46
|
הצעד ששרון ביצע הוא בין הטובים והאמיצים ביותר. עזה הוא שטח כבוש, אסור היה ליישב, וטוב שסוף סוף גם שרון הבין זאת. די עם הדיכוי והכיבוש של עם אחר. לא נעים וקל לפנות בית, לאחר כל כך הרבה שנים של השליה ועצימת עיניים לסבל של השכנים של אותם המתנחלים. המשיח לא הא, אולי גם הוא הבין שלהתנחל זה דבר רע?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
מה שקורה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/08/05 14:37
|
כרגע במדינה זה לא בסדר .זה רע מאוד ועצוב מאוד .אפשר היה לבצע נסיגה חלקית ... אבל העובדה כרגע היא ששרון. אמר שיהיו ותורים כואבים וזה באמת קורה .חכמים שלי הייתם צרכים להיתעורר מיזמן. עבור הצהרות אלו .לא האמנתם ששרון יעשה את דבריו ועכשיו עם ישראל סובל זה מה יש .לא טוב .תידאגו שלא יהיו נסיגות באות בתור.תעשו משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
אל תאיימו עלינו
מוטי,
באר שבע,
22/08/05 14:36
|
האיום הכי אידיוטי שנשמע עכשיו מכיוון המתנחלים המאוכזבים וחבורתם האידיאולוגית, הוא האיום לנטוש את הדרך הלאומית-ציונית ולחבור אל המנטליות והפרקטיקה של נטורי קרתא והחרדים לסוגיהם.
לאיום הזה יש צליל שמשוני של התאבדות קולקטיבית. סוג של ''תמות נפשי עם פלישתים''. הרי אפילו יום אחד אתם לא יכולים לקיים מדינה עצמאית בלי החילונים, הדתילונים, הדתל''שים והחפיפניקים שאתם כל כך אוהבים לשנוא, אז אל תאיימו עלינו בבקשה. בינתיים, יותר מששמרו המתנחלים והחרדים על המדינה שמרה המדינה על המתנחלים והחרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
dante:
david,
22/08/05 14:35
|
The hottest places in hell are reserved for those who, in times of great crisis, do nothing
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
ראיון עם ראש הממשלה
יאיר ל,
22/08/05 14:34
|
ראיון שערך כתבנו גור-צלל-המריא-ועף במנחת המסוקים שבחווה.
גור-צלל: אדוני ראש הממשלה, כיצד אתה מסכם את השבוע שחלף ?
ראש: ( אין מקום על גבי האקרן לראש הממשלה כולו ) כוחות הביטחון פעלו בנחישות והוכיחו שלעם ישראל יש על מי לסמוך, זאת אומרת עלי.
גור צלל: נשמעות טענות ממפונים שהופרדו מכל חבריהם בניגוד להבטחות שניתנו.
ראש: גם אני מופרד מכל החברים. אם היה לי איזה חבר והוא היה רוצה לדבר איתי איך לדעתך היה עובר את שמונים אנשי הביטחון השומרים עלי. לדמוקרטיה יש מחיר ואני מקבל עלי את דין התנועה.
עומרי ( מגיע בריצה עם בנדנה ביד ): אבא, צריך לכסות לך את העיניים.
ראש: מה, שוב פעם.
עומרי: אבא, אתה לא שמעת מה אמר היועץ ?, אני צריך להחתים אותך על כל מיני ניירות למימון הבחירות הקרובות ולך אסור לדעת על מה אתה חותם.
ראש: טוב, טוב, תרגע ילד, אתה תגיד לי על מה אתה מחתים ואני לא אקשיב.
עומרי: אתה לא מקשיב אבא ?
ראש: אני לא מקשיב בן, דבר.
עומרי: יש לנו כאן תרומה של 10 מיליון דולר ממקימי הקזינו בנווה דקלים.
ראש: טוב מאוד, אני לא שמעתי כלום. ומה עוד יש לנו.
הלו, גור גור אתה שומע אותנו ? גור לא שומע אותנו. אנו מתנצלים בפני המאזינים על תקלה טכנית ועד לתיקון התקלה נעבור לפרסומות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שזה היה מצחיק
ל"ת
עדי,
הרצליה,
22/08/05 15:02
|
|
 |
109.
זה כואב כשה' לא בא
גלעד,
ציוני אמיתי,
22/08/05 14:34
|
לעזור לכם , מתנחלים אכזרים , כובשים משיחיים, מטורפים עם תעודות, מתלעמים מהמציאות, רוכבים על גבם של 1.5 מיליון פלשתינים ברצועת עזה ואח''כ מתפלאים שהם שונאים אתכם. הברק הזה בעיניים שלכם הוא- זיק של טירוף משיחי קנאי-לא יהודי- אנטי דמוקרטי- זר לכל מה שישראלי- חמאס ציוני- זה מה שאתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי הערבים נהיו ציונים אמיתיי
מושון,
רעננה,
22/08/05 20:16
|
|
 |
אתה לא ציוני
אמיר,
22/08/05 15:28
|
חוץ מזה אין 1,5 מיליון ערבים בעזה למה אתם אוהבים לנפח את המספרים ? אפרופו דמוקרטיה - כשהעם מצביע למפלגה שמתנגדת ליציאה מעזה ושהמפלגה שתומכת באותה יציאה מובסת, ולמרות זאת הממשלה מבצעת אותה יציאה - תסביא לי מי דמוקרטי כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגיע גם יגיע אליך גלעד
ל"ת
מאמין,
22/08/05 14:46
|
|
 |
אם אתה ציוני
יאיר ל,
22/08/05 14:46
|
אם אתה ציוני , נכונה קביעת האו''ם שהציונות גזענית. ציונות כשלך, עדיף שלא תתקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למאמין
גולדה,
22/08/05 15:39
|
|
 |
בדיוק!
ל"ת
קרקר,
22/08/05 14:44
|
|
 |
108.
שמאל = זבל
ל"ת
יעקב,
usa,
22/08/05 14:33
|
|
 |
יעקוב = טיפש
ל"ת
ממ,
22/08/05 14:49
|
|
 |
שמאל = נוצרים צלבנים, לפוצץ
ל"ת
שמאל מת מזמן,
נוצרים,
22/08/05 15:18
|
|
 |
מתנחלים עוד נעלה על כולכם עם
ל"ת
בולדוזרים,
22/08/05 16:54
|
|
 |
107.
לנדאו-איתם ועדת חו''ב
אריה מ.,
22/08/05 14:33
|
עוד קול אחד שקט וסר לחוקי המדינה שנפשו נוקעת מגל ימני עכור היורה לגופו של שרון--- חזק ואמץ הרוב המכריע איתך --אומץ לב נדיר של פוליטיקאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
תפתחו את העיינים !!!
דורון,
22/08/05 14:30
|
אנשי שמאל וימין רבים מאוד בעד ההתנתקות. למרות המנטרה הרגילה של התעלמות מכל מי שחושב אחרת מהם ! ריכוז כל האשמה באדם אחד ! כמו רבין . שימוש ביהדות באופן בזוי ! מידי פעם גם הצדקת אלימות! תלמדו מהטעיות ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
חייבים להפריד דת ומדינה
אביב,
ירושלים,
22/08/05 14:30
|
המשחיסטיים האיראנים-יהודים האלה , חומיינסטיים קנאים, חמאס יהודי, ג'יהאד איסלאמי ישראלי, הם סכנה למדינת ישראל הדמוקרטית. הם גם לא יהודים לדעתי. צריך להפריד את הרבנים הקנאים מהפוליטיקה וממוסדות השלטון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
הרכ במדיני
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/08/05 14:30
|
40% ממצביעי מיפלגת הליכוד הם מצביעי מרץ והעבודה לשעבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
משיח לא בא , משיח גם לא מטלפן
ארז,
כפר סבא,
22/08/05 14:27
|
וזה כואב, כן זה כואב לראות שפינו משיחיסטיים מאדמתם הכבושה , וכלום לא קרה , השמים לא נפלו, ה' לא התגלה, הכל קרה כמתוכנן. מדינת ישראל הדמוקרטית יותר חזקה מהמשחייים האיראניים-יהודים האלה. הם והחמאס יוכלו להסתדר טוב ביחד. לדעתי הם לא מייצגים את הציונות הדתית, אני מתחנן לאנשים הטובים של הציונות הדתית שיקרחיקו את המטורפים עם הברק הלא שפוי בעיניים מהמחנה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
למר לנדאו
אתי,
22/08/05 14:27
|
אתה באמת חושב שאם אריק שרון יתפטר אתה תחליף אותו? בוא נהיה ריאליים לרגע, לא אתה ולא נתניהו מסוגלים להביא 38 מנדטים לליכוד.
בהצלחה לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
יחיאל חזן?מי אתה יא חולחיגן ?
ל"ת
עדו,
22/08/05 14:23
|
|
 |
100.
צריך ימין חדש - כנסו!!!!!!!
צריך,
ימין חדש,
22/08/05 14:21
|
כן, צריך ימין חדש, כזה שידע לשלוט - למשל שיסגור את גלי צהל ואת שאר תחנות הרדיו והטלויזיה השמאלניות, ויקים ערוצי תקשורת ימניים. ימין שידיח את אנשי בית המשפט העליון והפרקליטות והיועץ וימנה אנשי ימין. ימין שיתחייב ויישם את בניית גוש קטיף מחדש . ימין שישפוט את פושעי אוסלו וההתנתקות ממקבלי ההחלטות ועד המבצעים וישליכם לכלא. ימין שיחנך לדמוקרטיה אמיתית ולא מזוייפת של השמאל של היום. ימין שיחנך לציונות ולאהבת הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה? הכנה למסעי הצלב?
דניאל,
דרום מערב ..,
23/08/05 00:57
|
|
 |
דבר ראשון לפטר את ערוץ 1
עידן,
רחובות,
22/08/05 20:13
|
בצורה דמוקרטיתכמובן... להקיף את בניין רשות השידור ולגרור את חיים יבין וגאולה אבן הסמולנים החוצה לרחוב.......אח''כ צריך להעיף את כל שלום עכשיו מהרדיו של צה''ל. את רשת ב' אפשר סתם לסגור....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are calling for FASCISM
Danny,
France,
22/08/05 14:45
|
what you are doing here is calling for a fascist regime. Maybe you want to call the new party ''The National Front? But I guess that you are aware of it, and you care more about hate than about democracy. so I have a few suggestionsfor your new NATIONAL FRONT regime: send ALL ''leftiists'' to re-education camps with their families, the more active ''leftiists'' will be hanged at kikar Rabin -which will be renamed IGAL AMIR plaza. for more ideas, read some history pages (1935-1955 will be a good start)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תישאר בצרפת תעשה טובה
ל"ת
בני,
22/08/05 22:42
|
|
 |
to danny
jean,
t-o,
22/08/05 15:53
|
to make the system more just and to clean of corruption does not mean to to turn into a fascist country.;.and leftist don't have to be sent to educational camps : they are a minority who concentrates the economic and political power holding main resources of comunication and influence such as law newspapers tv etc.and this demands changes
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ,אבל יש רק אד אחד למשימה
דני,
22/08/05 14:25
|
אביגדור ליברמן,הוא היחיד שלא חושש מהופט ברק שהוא שורש שליטת השמאל בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
''הר' הפלסטינ''' מתכננת פיגועים
בתחילה,
22/08/05 14:17
|
|
 |
98.
מכבסת הדם של פינוי ימית
יוסי,
מרכז,
22/08/05 14:17
|
לא תחזור שנית! פינוי ימית -לבנון. חורבן גוש קטיף - ........ דמיינו בעצמכם. אבל בשביל זה צריך הרבה מאוד פראירים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
אריק, היית ונשארת האחד והיחיד
אבי,
22/08/05 14:14
|
כל השאר - אנשים קטנטנים, עלובי נפש, אנשי כנופיות של הימין הכוחני שלא מכירים בכלל בדמוקרטיה כאן, אפי איתם עלוב הנפש הסמרטוטי שרק ההתנתקות החזירה אותו לראשות המפד'ל, אנשי הרבנים למיניהם, ועוד ועוד -כל סמרטוטי ישראל התייצבו בשורה כדי לירוק על האיש שגילה אומץ לב, הודה בטעויותיו בעבר, ועושה את הכל למען בטחון ישראל. כל הכבוד אריק !העם השקט והדומם יודע להעריך את מה שעשית. בדיוק לסיטואציה הזאת נאמר: הכלבים נובחים, ושיירת הפינוי עוברת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
ח''כ חזן?עב''ם בלתי מזוהה!!
מי זה בכלל?,
של נעליך,
22/08/05 14:14
|
מאיזה חור יצא הפטפטן הזה? מה היא תרומתו למולדת? אריק שרון גיבור מלחמות ישראל, האחד והיחיד מנהיג אדיר הנאלץ להתמודד מול כלומניקים.כדאיניקים.ושאר פנאטים. אריק היקר!-בשבילנו אתה ראש הממשלה האהוב,הגיבור.ודע לך שאנחנו הרוב השקט .שומר החוק ,ההולך למילואים ואוהב את המולדת מצדיעים לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשאלתך: חזן זה צ'חצ'ח
ל"ת
סינדרלה,
22/08/05 14:29
|
|
 |
95.
עוזי לנדאו, מדוע נזכרת רק עתה
ל"ת
למה לא לפני שנה,
22/08/05 14:14
|
|
 |
94.
הוא לא שקרן
חח,
יח,
22/08/05 14:09
|
הרי שרון אמר שיהיו וותורים כואבים. אתם בחרתם בו למרות זאת. מה הטענות האלה עכשיו!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שקרן
אמיר,
22/08/05 14:33
|
שרון אמר ''דין נצרים כדין תל אביב'', והוא גם התנגד לפינוי חד צדדי מעזה של מצנע. ''וויתורים כואבים'' אין לזה שום משמעות. חוץ מזה הוא גם התחייב בפומבי לכבד את תוצאות משאל הליכוד. אכן, לא היית לו שום חובה משפטית אבל הבן אדם *התחייב בפומבי* וכמה ימים אחר כך עשה את ההפך. אבל זה המנהיג שאתם אוהבים ומגיע להם מנהיג כזה, הוא מתאים בדיוק לרמה שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג חח - אמיר טיפש
ל"ת
נוגה,
ת''א,
22/08/05 14:47
|
|
 |
93.
אפי איתם פושע עלוב מאחז עיניים
ענר,
תל אביב,
22/08/05 14:08
|
יש להוקיע את הטינופת הזאת מהתודעה הציבורית. לאחר שבא לגוש קטיף ליומיים ועזר למפונים לצפות לניסים רק לצורך רווח פוליטי במקום לדאוג לעצמם ליום שאחרי, אפי איתם ממשיך לשסות ציבור שלם בהחלטה השפויה ביותר שממשלת ישראל ייצרה מאז כיבוש השטחים. הוא יחזור למשכורת חבר הכנסת, לבית ברמת הגולן, לפנסיה הצבאית ולדימויים עצמיים של המשיח. אם הוא היה גבר אמיתי הוא היה משקיע את חצי השנה האחרונה בלעזור לתושבים המפונים למצוא לעצמם את היום שאחרי, במיוחד למבוגרים ואבודים שביניהם, במקום לחבור לצוות הפושעים מיש''ע בציניות על חשבון המאמינים התמימים. אפי איתם איש אכזר ורע לב שמקומו מחוץ למשחק הציבורי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
מזוזזזז תעצור את שריד על הסתה.
אורי,
תל אביב,
22/08/05 14:07
|
|
 |
שתוק! דביל!
ל"ת
אובי1,
22/08/05 14:46
|
|
 |
91.
בכל החורבן הזה
יוסי,
22/08/05 14:04
|
שרון התחבא מאחרי ההתנהגות למופת של הצבא הוא היה צריך להישיר מבט מול המגורשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
מהחווה - ביחד עם הארון.
צריך לגרש אותו,
22/08/05 13:58
|
אין דרך אחרת. הוא פורק עול סידרתי. מושחת. נוכל. כל מה שאפשר להגיד על בנאדם רע - מתאים גם לו. עכשיו הוא צריך לעבור להתגורר באוהל, ביחד עם הארון, ליד אופקים, או נתיבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחי אריק שרון עד 120 שנה!
ל"ת
שימותו המקללים,
22/08/05 14:21
|
|
 |
אתה בטח חובש כיפה על הראש
ל"ת
מחלל השם,
22/08/05 14:14
|
|
 |
89.
עוזי!חכה אקרא מה עומרי כתב לי
ל"ת
מוטי,
אילת,
22/08/05 13:56
|
|
 |
88.
אהה עומרי,אילן,ישראל טפלו בזה
ל"ת
מוטי,
אילת,
22/08/05 13:53
|
|
 |
87.
סוף סוף
סמי,
ר-ג,
22/08/05 13:52
|
מישהו אומר לו מה שרוב העם חושב עליו. כל הכבוד ללנדאו ,איתם ואחרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
אריק האחד והיחיד! אנחנו איתך!
הרוב השפוי,
ישראל האמיתי,
22/08/05 13:46
|
מי זה בכלל אפי איתם? אפילו מח''ט גולני לא נתנו לו להיות!!! זה ידבר כך אל אריק שלנו האהוב? אריק הגדול, הלוחם, המנהיג שעומד באומץ מול כל הסכנות מבית ומבחוץ!!
אדוני ראש הממשלה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היפוך היוצרות
אלת הצדק,
22/08/05 14:21
|
אם שחיתות , ורמיה, ושקר, ואכזריות הם שפיות, יבושם לך,! אריק שרון גמר את הקריירה, ו'' הרוב'' שאתה מדבר בשמו לא יוכל להצילו, בבחירות הבאות הימין יינצח ובגדול, והפעם ימין אמיתי, ולא הצבועים וכל מיני מעמידי פנים, העם הוא ימני, וזה רק יילך ויתחזק, בסופו של דבר התישקורת השמאלנית תעלם ובמקומה יהיו כלי תקשורת דוברי אמת, בסופו של דבר בתי המשפט ובעיקר בג''ץ יעבור לשליטת העם, מידי קומץ אליטיסטים מנותקים, בסופו של דבר צה''ל יחזור להיות צבא ההגנה לישראל, ולא צבא גירוש. כל הדברים הללו חייבים להיתרחש, והם יתממשו מהר יותר ממה שהשמאלנים חושבים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מקשקש הוא היה בגבעתי
ל"ת
ארז,
תל אביב,
22/08/05 14:15
|
|
 |
מה אתה משווה ביניהם?נו באמת!
ל"ת
אריק באמת,
22/08/05 17:15
|
|
 |
הרוב השפוי
יאיר ל,
22/08/05 14:10
|
|
 |
שפוי כמותך הוא סוג מחלה סופנית
שפוי כמותך,
סוג מחלה,
22/08/05 14:03
|
שפוי בהתיחס אליך זה סוג סופני של מחלת נפש
אם שפוי עוקר את אחיו מביתו שלו וצועק שהוא שפוי זו אבחנה ברורה של טיב המגפה הממארת
ולנו היהודים יש הבטחה כל המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים עליך כי אני השם רופאך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
כל הדיבורים על איחוי הקרע בעם
אתי,
שומרון,
22/08/05 13:45
|
הם מס שפתיים. אף אחד בממשלה אינו מתכוון לפעול בכוון. דבריו של יוסי שריד מביאים אותנו לשיאים חדשים של שנאה. לא הספיק לו הגרוש , החורבן וההרס של גוש קטיף. הוא לא יירגע עד שיגורש אחרון המתיישבים ביהודה ושומרון מביתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתי וחוץ משריד שאת לא אוהבת
מנשה,
22/08/05 14:55
|
את רואה מישהו שעושה מאמצים לאחות את הקרע ? את בעצמך אומרת שהכל מס שפתיים - אז מה את רוצה משריד ? נוח לך לשנוא אותו ? מישהו מבין מנהיגיך / נציגיך עושה משהו ? האם לאחות את הקרע זה לעשות מה שהקיצוניים רוצים ?
החורבן וההרס לא התחילו בפינוי/גירוש הם התחילו בעירבוב שבין דת ומדינה. במקום שמנהיגים רוחניים יעסקו בזכויות של החלשים הם עוסקים בכיבושים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
לעצור את שריד על השמצה של
ל"ת
ציבור שלם,
22/08/05 13:43
|
|
 |
83.
לעצור את שריד על הסתה!!!!!!!!
ל"ת
רחובות,
22/08/05 13:42
|
|
 |
bla bla bla
ל"ת
avi,
22/08/05 15:40
|
|
 |
82.
חזן
גדעון,
22/08/05 13:42
|
הכי חשוב זה חזן..... הוא קורא לשרון מושחת? האידיוט הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
תתבייש שריד, אתה בזיון
ל"ת
כת הזויה?,
22/08/05 13:42
|
|
 |
80.
כל הכבוד ללנדאו
סוף סוף,
22/08/05 13:41
|
סוף סוף מישהו פוצה את הפה.
לא נעים לשמוע, אבל שרון עבר את הגבול האדום, ואת העונש שלו הוא לא ייקבל מבשר ודם אלא מהקב''ה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
לא נשכח ולא נסלח
יהודי,
22/08/05 13:41
|
לא נשכח את ט באב תשס''ה ולעולם לא נסלח לישראלים האכזריים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
לנדאו עיין ערך רפרודוקציה
זאביק,
מנחמיה,
22/08/05 13:39
|
כל כך פטטי .אינו נאמן למקור אותו הוא מנסה לחקות בחוסר הצלחה משווע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
לנדאו +ביבי+יעלון יצילו תליכוד
@משה!,
22/08/05 13:39
|
לנדאו לרשות הממשלה ביבי לעניני חוץ ויעלון לביטחון רק כך תצילו את הליכוד מפשיטת רגל!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תוציאו את ביבי מהחשבון!
המראה,
22/08/05 14:25
|
ביבי התגלה שוב ושוב כאיש חסר ערכים, שבוודאי האידאולוגיה לא מנחה אותו, ביבי התגלה שוב ושוב כלא עומד בלחצים, ביבי יכול היה לעצור את הגירוש אילו התפטר לפני חצי שנה , ביבי אחר את הרכבת, עבר זמנו, לא רוצים יותר את ביבי. באשר ללנדאו וליעלון, בהחלט כן!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
כמה צבועים יש בימין...
מתפלא,
22/08/05 13:37
|
לפני מספר שנים התפרסם מחקר שמצא שבישראל רוב האוכלוסיה היהודית רוצה מנהיג חזק. ניתן להניח שרבים מבין המבקשים מנהיג כזה היו ימנים גם בגלל שהם הרוב בעם וגם בגלל הקשר שיש דעות ימניות ללאומניות ומיליטנטיות. וראו זה פלא, קם למדינת ישראל מנהיג חזק. אבל מה, הוא מנהיג חזק שלא עושה בדיוק מה שאנשי ימין רוצים (ובכדי לדייק אומר חלק מאנשי הימין). יש מי שטוען שהסיבות להתנהגותו של המנהיג הזה קשורות לבעיות אישיות או לחצים מבחוץ. אבל עדיין הוא בשלו ועד כה הוא די מצליח לעמוד במטרות אותן הוא מציב. אז מה קורה פה בעצם - רוב אותם אלו שרצו מנהיג חזק , מוכנים לקבל מנהיג חזק רק אם המנהיג היה עושה מה שהם רוצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן רוב העם רוצה מנהיג חזק...
איציק היהודי,
22/08/05 16:43
|
אבל ברור שרוב העם גם רוצה מנהיג ימני !!! ולא סוס טרויאני ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איציק שפיציק
מצחקק,
22/08/05 17:10
|
העם קיבל בדיוק את מה שהוא רצה...שרון הוא איש ימין אוטנטי ולדעתי אין מנהיג יותר ימני מממנו שיזכה לכזו תמיכה גורפת. מצידי תבחר ב-ביבי, תקבל את אותו הדבר. אתה מאלה שרוצים מנהיג שיתאים בדיוק לדעות שלהם. מסתבר שזה לא עובד ככה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה שאנשי הימין הם
משה,
ת''א,
22/08/05 15:02
|
איכותיים יותר מהשב''חים ושולחיהם.
כל הצועקים כאן נגד שרון היו אוכלים מכף ידו אם הוא היה ממשיך להזרים להם כספים כמו שעשה בעבר, ממשיך להרחיב התנחלויות, ממשיך לסבך את ישראל בביצה המזרח תיכונית. להפתעתי, השתנה בו משהו. בתומך הגדול ביותר של ההתנחלויות חלה תפנית מחשבתית/הבנתית. בן רגע הוא אויב העם, סנילי, מושחת, דיקטטור, רודן, עוכר ישראל... ככה פתאום אדם משתנה ? חבל שיש בארצנו הקטנטונת אנשים שיכבדו את המנהיגים והחוק רק כשהם נוחים ומתאימים להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה זה לבחור בהתאם לדעתך
שונא טיפשים,
22/08/05 13:47
|
|
 |
שונא את השונאים הסידרתיים
ואוהב חכמים,
22/08/05 14:48
|
במיוחד אם הם בעצמם לא חכמים גדולים. תן התייחסות לעניין.
דמוקרטיה זה ממש לא מה שאמרת. ההגדרה המילונית מדברת על שלטון העם (הפירוש המילולי). עם השנים נוספה התייחסות והגנה לזכויות הפרט וזכויות המיעוט באותו משטר שבו בוחר העם את נציגיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוב האנשים בחרו בשרון ולא בליכ
ל"ת
בליכוד!,
די לשקר,
22/08/05 14:04
|
|
 |
רוב העם בחר בליכוד ....
איציק היהודי,
22/08/05 16:40
|
ולא בשרון.,לא היה בחירות לראשות הממשלה, אלא לתנועה ולמצע !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
אל תחשוב שמלחמה תכסה אותך!
יוסי,
מרכז,
22/08/05 13:36
|
אחרי ימית הכנסת את ישראל לבוץ הלבנוני על מנת להסיח את הדעת מהמראות של חורבן ימית. הימין נפל ברישתיך (צריך לאמר שיחד עם חלק מהשמאל המתון כולל רבין)ועזר לך בדרך שהמיטה אסון על ישראל. אל תחשוב שהפעם תצליח הסחת דעת שכזו ,על ידי מתקפה בעזה שאחריה ניתן יהיה להסביר את הפינוי כ'צורך אסטרטגי' . העם אינו טיפש ולא יקנה את המניפולציות המנוולות הללו. חורבן גוש קטיף וצפון השומרון יהיה לך אות קלון שלא תוכל להפטר ממנו. עזה לא תהיה לבנון שניה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מדוע ניזכרים היום ?
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
22/08/05 13:36
|
בגין ז''ל אמר עליו ועל יהושוע שגיא , לאחר מלחמת של''ג שהם שקרנים ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
אריק, המשיך במומנטום
רפי,
רעננה,
22/08/05 13:34
|
יש להמשיך ולפנות את חברון, יצהר, תפוח וכל יתר הישובים שהם נטל בטחוני ולא יהיו בסופו של דבר בגבולות ישראל בהסדר הסופי עם הפליסטינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
שרון אולמרט הון שלטון אי יווני
הגנב מבגדד,
22/08/05 13:34
|
מושחתים הביתה, לא מאמינים לאף מילה שלכם. לא יכול לראות אותם יותר, אני מעביר ערוץ בטלוויזיה כשהם מופיעים. כל כך בזוי, גם שחיתות, גם קניית קולות במשרות שרים וסגנים, גם התחברות למיעוט שמאלני תוך גניבת קולות של בוחרי ימין, זוהי הדמוקרטיה הישראלית במלוא הדרה ובית המשפט העליון מתערב בבניית חומת ההפרדה להציל זכויות חקלאיים פלשתינאים על חשבון ביטחון יהודים, אבל אינו מתערב בדיקטטורה של עצירת אוטובוסים ברחבי הארץ, אינו מתערב בגירוש, בעקירה ובפגיעה בזכויות של יהודים. מדינה למופת, להיות מיעוט בעם ולשלוט בו, להיות 1% בעם ו-99% בתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
קראו את 27 -תגובת מחץ-כל הכבוד
דינה,
דימונה,
22/08/05 13:34
|
נראה לי שאפי איתם לא יוכל להיות אדיש לדברים כה חדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
לעור של פיל לא חודר קוצים
בנצי-א,
22/08/05 13:32
|
פעם שרון הצטער על חורבן ימית פעם שניה על חורבן גוש קטיף פעם שלישי לא יהיה לו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
מה עשה לנדאו למען תושבי הגוש?
אזרח,
22/08/05 13:25
|
לנדאו מלבד להסית לא עשה מאומה למען עתיד תושבי הגוש . הוא פשוט דיבר ולא עשה מאומה. תושבי הגוש תתפקחו.. אם לא תעזרו לעצמכם אף אחד לא יעזור לכם. מועצת ישע חייבת להתפטר.
תתפקחו תושבי הגוש אתם לבד ממש פליטים. תארגנו ועד שפוי ותתארגנו למען העתיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צ ו ד ק!
ל"ת
מתנחל בלוד, א',
22/08/05 13:48
|
|
 |
68.
במדינת הגמדים
לוחם,
תא,
22/08/05 13:24
|
רעש מהומה הצבא לבוש מדים יוצא להתנתקות. ומסביב הגמדים עם הזקנים הכיפות הכתומות, בוכים לאבא שהבטיח ולא מקיים וזעם הנשים נוטף על ילדהן אכן מותו של מולך ההתנחלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
שרון המושחת לך לחווה!!!!!!!!
ל"ת
הרסת את המדינה,
22/08/05 13:23
|
|
 |
66.
שרון היחיד שיביא את השלום !!!!
ל"ת
דורון,
תל-אביב,
22/08/05 13:23
|
|
 |
אין שלום ליתושים
שלום ליתושים,
באנטארקטיקה,
22/08/05 14:08
|
|
 |
65.
ימין הזוי ומסוכן
דן,
חיפה,
22/08/05 13:22
|
תמיד,כשהליכוד עלה לשלטון,המדינה התדרדרה.העם הזה מזוכיסט,פועל על פי הרגש ולא ההגיון המנצח.עוזי לנדאו הוכיח מזמן שאמירותיו לא שפויות.האיש הזה זקוק לאשפוז דחוף.אבוי לעם שאלה נציגיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לנדאו הוא קירקטורה זולה של
ציוני,
22/08/05 13:18
|
מנחם בגין ברגעיו המביכים. מלבד פאתוס, קיצוניות ומרובעות מחשבתית, אין בו כלום. מי ששם יהבו על הליצן הזה, שיבושם לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו לא ציפורן מרגליו של בגין
לנדאו וחבריו,
22/08/05 13:41
|
רק תזכור אתה שבגין עשה הסכם שלום מלא עם מצרים - שעד היום עובד. אז, הלוואי ולנדאו היה מנסה להיות בגין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
אריק מלך-ישראל חי וקיים
אמנון בן-יהודה,
לונדון,
22/08/05 13:17
|
היכן הכבוד השמור לראש מדינה ?? ריבון עולם מה קורה כאן ??? ראש ממשלת ישראל האיש החזק במדינה נתון למיתקפת אמוק מצד שריו לשעבר והוא שומר על כבודם ואפילו לא עונה להם,רבותי היהודים מרוב שהינכם עסוקים בשמאל-ובימין שוכחים אתם שיש למעלה -ולמטה ! ראש ממשלת-ישראל הביא את ניצחון מלחמת יום-כיפור ללא הוא אלוהים רק יודע היכן הינו עכשיו, תנו כבוד למצביא הגדול הזה ! הוא מנהיג העם היהודי וראש-ממשלת ישראל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבטחו בנדיבים
נפתלי,
יהודה,
22/08/05 14:22
|
דוד המלך כבר אמר בספר תהילים ''אל תבטחו בנדיבים בבן אדם שאין לו תשועה'' בורא עולם יכל להושיע אותנו גם בדרכים אחרות אלה מה מעשינו יקרבנו ומעשענו ירחקנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנו יש מלך מלכי המלכים
קריקטורה בריטית,
קריקטורה,
22/08/05 14:11
|
לנו יש מלך מלכי המלכים
ואף עריץ עלוב על הארץ לא יכול להרים יד על עם הנצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר על לפני 32 שנה ?
ל"ת
חמודי,
רמת אביב,
22/08/05 13:37
|
|
 |
62.
לנדאו איתם ויתר החבורה
לאשפוז דחוף!!,
22/08/05 13:17
|
טוב שיהיו בחירות, ככה לא נראה יותר בכנסת את כל חבורת חולה הנפש. נמאס לנו מהמפונקים שפונו , מה הסיפור שלהם, אין להם טיפת רחמנות על הציבור ששילם ממיטב כספו עבור הישיבה הארורה שלהם ברצועת עזה - ועכשיו מתחילה הסחיטה מחדש - לא שיתפו פעולה לפינוי מסודר ועשיו הם מעלים קורבן פקידים שהיו אמורים לתת להם פתרון לפינוי. אם היתה לי מעט סימפטיה למפונים - עכשיו אחרי כל מסע ההכפשות והשקרים שהם ממציאים רק כדי להמשיך ולסחוט את המדינה - אין לי. מכאן אני שולח לראש הממשלה, לכוחות הבטחון ולמפונים שיצאו בשקט ושמרו על כבודם וכבוד התורה - חזקו ואימצו . מועצת רשע - התפילות לא עזרו לכם כי פגעתם בשם התורה והדת במאבק הבלתי יהודי שניהלתם על גבם של מתיישבים שהיום אין להם פתרון - אותכם צריך להעמיד לדין ולקרוא לכם שקרנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל ושקרן
בני,
22/08/05 13:38
|
1. בבחירות הבאות אלו דווקא חבריך שייעלמו. 2. ''שילמת כסף'' ? גם אני, גם כל אזרחי המדינה, ו תתפלא, בדמוקרטיה מה שקובע זה הבחירות. בחרנו ברוב גדול בעד ההתיישבות ביש''ע ונגד העקירה. כך שמי שסוחט את הדמוקרטיה זה אתה וחבריך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
איתם ינקום ? דבריו הסתה לרצח
its,
22/08/05 13:15
|
עם 4 מנדטים הזויים הוא ינקום בשרון? מר איתם אתה מחוק,אולי תתפוס נשק וכמה חברה מנוער הגבעות ותנסה לתפוס את השלטון, הרי זה מה שהיית עושה לו רק יכולת,פשיסט שכמוך. בינתיים תלטף לעצמך את הזקן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי פשיסט ? טיפש!
קולי לו לי לו,
22/08/05 14:06
|
מי שגנב את הקולות של הימין ? מי שהתקשורת עומדת דום לכבודו ? מי שרק מדים חסרים לעושי דברו ? מי שנכנס לבירות על אפה וחמתה של ממשלה שהיה חבר בה ? מי שנכנס לבירות בניגוד להצהרותיו לפני ראש ממשלתו ? מי שהפנה עורף לעשרות אלפים שפנו לדרך עליה הצביע והרס את ביתם בהינף יד ? מי הפשיסט ? אתה מטומטם עד לרמות כל כך גבוהות שעיניך עיוורות מלקלוט את המידע ולעבד אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
לנדאו מטיח בפנים,הסבא הרשע
מוטי,
אילת,
22/08/05 13:14
|
|
 |
59.
מי שמדבר - יחיאל חזן???!!!
רוני,
ירושלים,
22/08/05 13:14
|
שיחיאל חזן ילמד קודם כל קרוא וכתוב. מדובר בבור ועם הארץ - אנאלפבית מוחלט שכותב מילה בת 3 אותיות עם 4 שגיאות כתיב. שלא נדבר על זיופי הצבעות בכנסת. אז מי אתה יא חתיכת אפס מאופס שתדבר כך אל ראש הממשלה???!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מי זה בכלל חבר הכנסת חזן?
ארנון,
צפון,
22/08/05 13:12
|
מה הוא עשה עבור המדינה הזאת? ומכל מקום - הכלבים נובחים והשיירה עוברת. כל ההתנחלויות תפוננה, אין לעם ישראל מה לעשות בשטחם הכבושים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
היהודי הגלותי לוקה בשיכחה
כועס,
מרכז,
22/08/05 13:10
|
אני לא מבין מה הכעס הרי ידוע שאם אריק שרון לא היה מקיים את ''הנתקות'' חברי הכנסת מהשמאל היו יורדים לחייו על כל העיסקות האפלות שלו ושל בניו האם במדינה שלנו אין צדק בגלל שעשה את ''ההנתקות'' שכחנו במי מדובר להזכריכם: מי מקבל 600,000 $ לגלישה באניטרנט מי מקבל 3,5 מליון ש''ח מחבר למי הגישו כתב אישום בנושא עמותות וכספים אין מה לעשות יכול להיות שביצע מהלך נבון אבל נגוע בשחיתות הוא ומשפחתו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
חזן איש קטן ואפור...שהוריד
חיליק,
בלפוריה,
22/08/05 13:08
|
את הכנסת ל......בשפת ביבים מצחינה. קוריוז שלא יותיר בתודעה מאומה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתם מצפים מבור כזה??
ע. מיכאלי,
מודיעין,
22/08/05 13:44
|
|
 |
55.
איפה לנדוא ואיפה ליבנת
רובי,
22/08/05 12:57
|
|
 |
54.
הזמן פועל לרעת השמאל
בנימין,
22/08/05 12:56
|
הסיבה שהשמאל כל כך להוט לבצע את משנתו הרשעית היא שהם יודעים כי זמנם תם. מספרם של השמאלנים פוחת כל שנה. אין להם ילדים, או שהם בכלל יורדים. לעומת זאת הציבור הדתי והחרדי דואג לעתיד העם היהודי. יותר יותר חילונים שולחים את ילדיהם לבתי ספר דתיים כי הרמה טובה יותר. כך שבעוד 10 שנים, מקסימום 20, היהודים הנורמליים והשפויים ישלטו במדינה ולכת המטורפת של השמאלנים לא תהיה תקווה. הרי זה עכשיו או אף פעם שהם צריכים לשבור את היהודים כי אחר כך יהיה מאוחר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם שרון מבין שהשמאל צדק
אבי,
22/08/05 13:05
|
היום רבים מבינים שהשמאל צדק ההתנחלויות הן נזק וצריך לפנות אותן. שריד בילין רן כהן זהבה גלאון מצנע כולם צדקו היום רק מבינים זאת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד התחרפנת?
מתנחל בלוד,
א''י,
22/08/05 13:19
|
מעניין מדוע לקחת לשרון ''להבין'' את ''המסקנה המבריקה'' שלך במשך שנתיים תמימות?
דברים שרואים מכאן לא רואים משם? עלק.
שרון הפך את עורו כדי להתמחק מהגשת כתב אישום, ולצערנו הצליח בכך.
משפחת שרוניאן - לכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, וגם ''לא תהיה התנתקות''...
ל"ת
חילוני כחול,
22/08/05 13:02
|
|
 |
מה הקשר ?
אלי,
22/08/05 13:35
|
אכן, לשמאלנים ולהיגיון אין קשר. לא נכון שאתם לא עושים ילדים ? לא נכון שהדתיים עושים הרבה ? לא נכון שמספר הילדים במערכות החינוך הדתיות עולה מהר ? אז אם הכל נכון, ואין לך מה לענות על כך, סימן שאתה סתם חי באשליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אפי איתם משחרר חרצובות לשונו..
נועם,
טבריה,
22/08/05 12:55
|
|
 |
רק שרון יביא חדלון! צורר עלוב
ל"ת
שמאל טועה ומטעה,
לכו לפולין!,
22/08/05 15:12
|
|
 |
אפי איתם דוהר על החמור הלבן.
ל"ת
ל א ן ? ומה עם,
שפם קטן?,
22/08/05 13:22
|
|
 |
עפר לפיך! מדובר בגיבור ישראל!
ל"ת
מתנחל בלוד,
א''י,
22/08/05 13:19
|
|
 |
למתנחל בלוד, א''
פקק תנועה,
22/08/05 15:19
|
|
 |
52.
עוזי לנדאו יש לי תגובה יותר
ע,
מרכז,
22/08/05 12:52
|
טובה בשבילך. טוב זה הולך ככה ''תסתכל לי בעיניים. אני קורע את חולצתי ( ועכשיו אתה קורע את החולצה). עד יומך האחרון אתה תזכור אותי בחלומות שלך''
זה הטקסט הרגיל של כל מתנחל שראינט - אז קדימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שריד-אחד מל''ז צדיקים-הוא הל''ז
ל"ת
חובב שריד,
22/08/05 12:49
|
|
 |
50.
מה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/08/05 12:44
|
רוצה לנדאו משרון?.שרון אמר בפרוש בתעמולת הבחירות שלו שיהיו ויטורים כואבים .הבעיה היא שהוא לא ציין איזה ויטורים כואבים הוא יבצע וכולם חשבו שזו סתם ברברת ולא האמינו לשרון שכך יהיה .אבל שרון מבצע בדיוק את מה שקל לנחש שזה. מה שהוא היתכון לעשות.והוא מבצע זאת .השחיתות הכן קימת במדינה אבל לו רק אצל שרון.על פי דיברי לנדאו כל ממשלות ישראל הונו את העם מבחינה מדינית ביטחונית חברתיית וגאוגרפית .עם ישראל עשה טעויות היסטוריות מדיניות .מאז ועד היום .לאורך ההיסטוריה העתיקה והמודרנית אל לנו לבוא בטענות .לאחרים אלה רק לעצמנו. וההיסטוריה תמשיך לבוא איתנו בחשבון על כל מחדלנו המדיניים שיבואו בעתיד.החברתיים הגאוגרפיים והחברתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשקר. שרון אמר שזה יהיה
מתנחל בלוד,
א''י,
22/08/05 13:21
|
בהסכם, ובמהלך הבחירות שרון (וגם לפיד, אגב) טרחו והסבירו לנו עד כמה המנוסה החד צדדית שגויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתנחל בלוד, א''
פקק תנועה,
22/08/05 15:18
|
|
 |
שרון אמר
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/08/05 14:15
|
שיהיו ויטוריםכואבים ומכון שאן פרטנר גם אז וגם היום יהי המהלך מדיני שיקרא היתנתקות והוא יהיה חד צדדישרון אמר זות בפה מלהבתצשדירי הבחירותדבר שני פעולותיהם של נתניהו וולנדאו באו מאוחר מידי במיספר שנים .ליפני שנתיים היו צרכים ליצעוק על שרון ולא עכשיווגם נתניהו ולנדאו בעד נסיגה כזו או אחרת. ויש לי הפתעה בשבילך שגם ליברמן בעד החלפת שטחים שפעם זה היהעונש בשבילובעם מבולבל ובצדק מיפני שהפוליטיקאים של כולם מבולבלים ומושחטים מצפומית חברתית וגאוגרפית וזו התוצאה מה שקורה כיום במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא אמר את זה!
ל"ת
מתנחל בלוד,
א''י,
22/08/05 15:45
|
|
 |
49.
שרון, שריד
cc,
sharon,
22/08/05 12:44
|
|
 |
מתי יסולק הדיקטטור
הדיקטטור,
גידול ממאיר,
22/08/05 14:15
|
לשריד לפחות הוציאו את הגידול מהראש
מתי יוציאו לכלנו את הגידול הממאיר מהראש מתי יסולק הדיקטטור
מתי יגמר החלום הרע הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רדידות הצד החזק שלך.....
ע. מיכאלי,
מודיעין,
22/08/05 13:40
|
נו באמת אתה כה רדוד וחסר דמיון או יכולת כתיבה ובטוי בסיסיים ,אולי כדאי שתמצא לך עיסוק מהנה יותר? הגננת בטח תשמח לעזור !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
להוציא ''הזוי'' מחוץ לחוק בבקשה!
ל"ת
נמאס כבר,
ממילה זאת,
22/08/05 12:43
|
|
 |
47.
כל הכבוד לשרון!
riki,
22/08/05 12:43
|
שרון העם איתך, רק אתה יכולת לעשות זאת, והגיע הזמן, חבל על החיילים והאזרחים שנפלו למען אדמת עזה הארורה. אנו נחזק אותך ואתה תיבחר שוב לרשות הממשלה, ונפיל את לנדאו וחבריו הפחדנים והצבועים. שרון העם איתך! חזק ואמץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ב-1982 קראתם לו רוצח עכשיו מלך
ל"ת
עדיין זוכר,
חסרי חוליות,
22/08/05 13:38
|
|
 |
הכל אצלכם 'ארור'? אתם בסמול
מתנחל בלוד,
א''י,
22/08/05 13:23
|
בהיסטריה תמידית.
מה הייתם עושים ללא הציונות הדתית?
מי היה שומר עליכם אם לא המתנחלים והדתיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתנחל בלוד, א''
פקק תנועה,
22/08/05 15:33
|
|
 |
כל מילה זהב. העם עם שרון!
ל"ת
ישראלי,
22/08/05 13:11
|
|
 |
46.
לנדאו ואיתם -שני דבילים עלובים
ל"ת
רן,
22/08/05 12:42
|
|
 |
45.
אולי נומר כבר את האמת..
לא לשכתב,
את ההיסטוריה,
22/08/05 12:41
|
שרון הוא שניצח בבחירות ולא הליכוד.רבים בעם הזה הצביעו עבור שרון,בגלל שהוא הבטיח לפעול למען הקמת מדינה פלסטינאית .ואיפה יקים אותה אם לא קודם כל ברצועה??לנדאו חושב באמת שהליכוד היה מגיע לשלטון אם הוא היה עומד בראשו??אז מי שניסה לגנוב את הבחירות ולא לקיים את ההבטחות לבוחר זה , לא שרון זה המורדים. הם נבחרו על גבו של שרון ורצו שהוא ינהל מדיניות של לנדאו ולוי??והם מדברים על דמוקרטיה .תלכו לבחירות עם תכניותיכם,תקבלו חמישה מנדטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תבלשט, בבקשה.
מתנחל בלוד,
א''י,
22/08/05 13:25
|
שרון נבחר כדי להילחם בטרור, נקודה.
אל איזה ויתורים כואבים אתה מדבר?
הם בסוף 2003 היה עם מי לדבר (לא שעכשיו יש)?
עם מי הוא רצה לעשות שלום? עם ערפאת? יאסין? רנטיסי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למתנחל בלוד, א''
פקק תנועה,
22/08/05 15:21
|
|
 |
44.
Sharon - go home!
ל"ת
cc,
sharon,
22/08/05 12:41
|
|
 |
43.
לא אנחנו קראנו לשרון רוצח
חגי,
22/08/05 12:40
|
זה היה שריד וחבורתו. אז לקרוא לו רמאי זה הרבה יותר עדין. למרות שאישית אני בהחלט מסכים ששרון הוא אחד האנשים המסוכנים ביותר שקמו לעם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
רק טיש יסלק את השחיתות
ל"ת
יותם,
תל-אביב,
22/08/05 12:40
|
|
 |
41.
שרון רמאי שקרן מגעיל ומבחיל
ל"ת
אייל,
שרון ביזיון,
22/08/05 12:39
|
|
 |
התנתקות
יעקב,
רמת גן,
22/08/05 14:23
|
אפשר לחשוב שאתם צדיקי הדור אתם פנתים וגוזלי אצרות המדינה רק אלוהים שלכם האניש אותכם על הגזלנות והחמדנות של גוש אמונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילת גנאי לא תספיק !!!!!!!!
מוטי,
מרכז,
22/08/05 12:52
|
ההיסטוריה עוד לא יצרה מימד של שינאה כפי שאני שונא את שרון. פשוט שונא את האיש המגעיל הזה שנאה ללא גבול !!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה
עיצה,
למוטי,
22/08/05 13:36
|
דוגמא אופיינית לבבונים נמוכי מצח, עצבנים , לחוצים כמסוממים, פרימיטיבים עלובי נשמה שפושים במרכז -ובכלל בין בוחרי הליכוד. לא חושב שיש לך תקנה . ובכלל כדאי שתמסור עצמך למשטרה שתרסן אותך לפני שתעשה שטויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם אנשים קטנים, דוחים ורשעים
ישראלי,
22/08/05 13:15
|
|
 |
חבל שאתה לא מגנה את שריד
ל"ת
באותה נשימה...,
22/08/05 13:40
|
|
 |
40.
אטימות סנילית
ציוני,
המרכז,
22/08/05 12:39
|
מסתבר,בדיעבד, ש העדפותיו של שרון היו תמיד: טובתו האישית והחומרית. כעת נוסף מימד הסיניליות שמבוטאת באטימות, באכזריות ובשחיתות. מוטב שילך ויתן לדמוקרטיה להתאושש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
Y the pulsa is not working?
ל"ת
Bill hamashchil,
22/08/05 12:39
|
|
 |
פחחחח אני ממש בהלם...
ל"ת
שפוי וטוב לו,
22/08/05 12:46
|
|
 |
38.
אריק מלך ישראל
יוחאי סולץ,
קיבוץ מעוז ח,
22/08/05 12:35
|
עוזי לנדאו. וכל מרכז הליכוד הם חגבים. אריק שרון גדול מהחיים. הטיפוס למעלה עד שהגיע לצמרת היה מגעיל, כמו מרכז הליכוד. אך משהגיע לצמרת התגלה בכל גדולתו. זו שהפגין בחציית התעלה. באום כתף בששת הימים וב 101. מנהיג אמיתי. מזל גדול לעם ישראל, שהוא בשלטון ולא חנטרישים כמו ביבי ולנדאו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון שהוא מנהיג אבל רודן
שבאבניק,
על הברזליןם,
22/08/05 12:56
|
בדמוקרטיה לא די בכושר מנהיגות כל הרודנים והדיקטטורים במהלך ההסטוריה היו כאלה. הבעיה עם אריק, שהתנהלותו מזכירה משטרים כאלה והבעיה איתך שלא הפנמת מהי דמוקרטיה. בדמוקרטיה לא המנהיג שולט, אלא העם, אחרת הכותרת שלך ''אריך מלך ישראל'' באמת נכונה. הוא נוהג כמלך לא כראש ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל זה מה שאנשי ימין רוצים
מנחם,
22/08/05 13:40
|
|
 |
37.
שרון=40מנדטים
אבא ללוחם,
22/08/05 12:33
|
לנדאו=אולי 10 מנדטים, לא מאמינים? שאלו את בני בגין, אז תמשיך לקלל מנוול את ראש הממשלה אול ''תוציא'' 5 מנדטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
אדון לנדאו
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/08/05 12:33
|
תידאג מעכשיו ואל תיכנע ללחץ האמריקאי והארופאי להחזרת ירושלים ביקעת הירדן צפון ים המלח לטרון רמת הגולן ויתר השטחים ביהודה ושומרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
עוזי לנדאו
אורי,
חיפה,
22/08/05 12:32
|
המדובר באיש הזוי שלא יודע להפסיד בכבוד בקרב דמוקרטי, היכן ההדר הזבוטינסקאי המפורסם? מנחם בגין מתהפך בקברו בשומעו את תשפוכת הקללות של בריונים בחסות הכנסת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הא ?הוא ניצח בקרב הדמוקרטי
ש,
22/08/05 12:40
|
בבחירות דרכו של לנדאו זכתה ברוב מוחץ, וגם במשאלים בליכוד.
שרון דיקטטור וביריון שלא יודע להפסיד, מבצע פשעים והעם יבוא איתו חשבון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנדאו
יעקב,
רמת גן,
22/08/05 14:29
|
רוב העם תומך בצעדי שרון ואתם תמשיכו עם הניסים והרבנים המשיחיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר שטוף מח?
ביטלס,
א''י,
22/08/05 14:45
|
אני למשל חילוני גמור. מה הקשר ניסים ורבנים. גם אתה שטוףמח שהשינאה העבירה אותו על דעתו, ולכן אין קשר בין עובדות ומציאות לשטויות שאתה מקליד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אנחנו לא מפחדים מכם יותר
חגי,
22/08/05 12:31
|
ולא מהביקורת הצבועה שלכם שאיננה אלא רצון לדרוס אותנו פוליטית.
אין לנו רצון לשכנע אנשים כמו שריד שרק אתמול קרא לשרון רוצח והיום מוחא לו כפיים. אנחנו רוצים שהאנשים האמיתיים בעם נהזה אלה שזהותם היהודית חשובה להם שהם יראו מה מעוללים הכנופיות הישראליות (אין הכוונה לצה''ל אלא לשולחיו המריעים בצהלות)
אנחנו פשוט לא מפחדים מכם יותר. קלטנו מי אתם ומה אתם רוצים . תמשיכו להטיח את לשונותיכם הארסיות אנחנו לא מקשיבים לכם כי אנחנו יודעים שלא אמת אתם מדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
עוזי לנדאו - העם איתך!!!
גילי,
ר''ג,
22/08/05 12:30
|
|
 |
העם איתך ואני עם אחותך!!
ל"ת
מ.ש,
22/08/05 12:41
|
|
 |
לנדאו אם אתה מתגעגע לעזה
שלמה,
22/08/05 12:34
|
|
 |
אני מתגעגע לדמוקרטיה וליושר
ל"ת
אבי,
קץ השחיתות,
22/08/05 15:57
|
|
 |
אתה לא צריך לשלוח הקלטה
יוסף,
22/08/05 12:58
|
|
 |
32.
תתפטר אתה, בוגד בכתום
ל"ת
מדינת ישראל,
ללנדאו,
22/08/05 12:27
|
|
 |
31.
זה היה ניצחון פירוס
יהודי,
22/08/05 12:27
|
ניצחתם אותנו אבל הנעתם אותנו סופית ליטול את המושכות מידכם.
אתם רקובים ואכזריים. אתם הישראלים שאתם מיעוט במדינה חונקים כאן את כולם. רוב המדינה הם בעלי זהות יהודית ורוצים להיות יהודים.
אנחנו ננצח אתכם. כי לכם אולי הכוח אבל בידינו האמונה. ואנחנו נתגבר עליכם.אנחנו לא זקוקים לכוח ולדורסנות וגם לא ננהג באכזריות. אבל השלטון הרקוב שלכם עומד להתמוטט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא השמאל נסוג אלא הליכוד
אחד מהשמאל,
לתשומת ליבך,
22/08/05 12:46
|
יותר קל לך לגדף את השמאל אבל אל תשכח לרגע מי נסוג. נווה, הנגבי, ליבנת, ביבי, שרון, שלום, אולמרט ועוד רבים וטובים מהמחנה שלך.
אף אחד בשמאל לא נבחר לרשות הממשלה ואף אחד מהשמאל לא אמר לך שתמיד נשאר בעזה. אצלנו לפחות הפה והלב היו מתואמים.
אז אם יש לך טיפה יושר תאשים רק את החברים שלך שאירגנו לך את פרץ השנאה הנוכחי.
חוץ מזה עוד חודשיים אף אחד לא יזכור את ההתנתקות הזאת כי לכולם כאן יש זכרון קצר וחיבה לכיסאות מרופדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתיקת הכבשים
יאיר ל,
22/08/05 14:30
|
שרון ראה את הכלא, קשה לאדם בגילו ובמידותיו.
השמאל השולט בפרקליטות ובבג''ץ, באלו שאינם נבחרים ע''י העם אלא האחד ע''י השני, יכול היה בקלות לנהוג בבולדוזר לעבר מטרותיו.
ולכן קבע השמאל אין פסול באי היווני ואין האב מודע למעשי בנו אף כי במרמה החתימו הבן על מסמכים מרשיעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק הליכוד יכול
אחד מהשמאל,
האמת המרה,
22/08/05 15:13
|
מי שהחליט והצביע בעד היו אנשי ימין. נווה, שלום, כץ, ביבי וליבנת. אתם הצבעתם להם ולכן מה אתם רוצים מהפרקליטות.
מי שהחליט זה ממשלת הליכוד. למה אתם לא באים בטענות לעצמכם על ההצבעה שלכם?
יותר קל להאשים אחרים ולטעון ששרון פושע אבל אם נווה, ליבנת,ביבי, הנגבי, כץ ואחרים היו פורשים לא הייתה התנתקות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
לאדון ''פלאטו שרון''
מתנחל בלוד,
א''י,
22/08/05 12:25
|
לידיעתך עוזי לנדאו שירת בחטיבת הצנחנים והשתחרר בדרגת רב סרן, והוסיף לשרת במילואים עוד זמן רב במודיעין הקרבי.
ומה אתה עשית למען המדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''מתנחל בלוד, א''י''
פלטו שרון,
22/08/05 14:07
|
|
 |
אתה דפוק מה הקשר לפלטו שרון
ל"ת
אבי,
22/08/05 13:01
|
|
 |
פחחחחח.... תסתכל בתגובה 24
ל"ת
מתנחל בלוד,
א''י,
22/08/05 13:16
|
|
 |
29.
שאלה ליוסוף שריד
אחד העם,
22/08/05 12:24
|
|
 |
אותנו, מה-זאת-אומרת?!
ל"ת
ערבי,
22/08/05 13:56
|
|
 |
את החברים הטרוריסטים שלי
ל"ת
יוסי שריד,
22/08/05 12:53
|
|
 |
28.
המורדים - מסע אל העתיד
יאיר ל,
22/08/05 12:24
|
הזמן : בעוד מספר שנים. המקום : ישראל בשלבי פינוי הארוע : הקמת ממשלה לאחר בחירות הכתבה : nrg
בבחירות האחרונות, 80 ח''כים נציגי המורדים, סרבו למנות את מועמד ביהמ''ש העליון והיועץ לתפקיד ראש הממשלה.
נשיא ביהמ''ש העליון, בפס''ד תקדימי, ביטל את החלטת הכנסת אותה כינה בלתי דמוקרטית וסותרת את החלטות בית הדין הבינלאומי בהאג, ומינה את ביילין לראש ממשלה מכהן כדי שהתהליך המדיני החשוב לא יפגע.
התקשורת הריעה לנשיא ביהמ''ש על אומץ ליבו ועל עוצם רוחו וקבעה כי יש לטפל ביד קשה בעם שמרד בדרכו של נשיא ביהמ''ש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם מפחדים!הם משקשקים!
CC לקחיהו,
ניו יורק,
22/08/05 17:24
|
בגלל זה הם ממציאים תסריטים דמיוניים ודמוניים. הכתום דוהה במהירות, ותוך זמן קצר לא נדע שהיה פעם צבע כזה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
עדיף ללטף כבשים-המשיח איתם!!!
ע. מיכאלי,
מודיעין,
22/08/05 12:21
|
אני מעדיף את שרון שמלטף כבשים בחווה על פני אפי איתם וחבורתו שעסוקים בללטף עדת זאבים בכפר דרום או בטיפוח תנים ושועלים בשא-נור. אם שכחת גאון הדור אפי איתם ,היה אחד בהסטוריה שליטף כבשים ודוקא הוא הפך לסמל למנהיגות. קוראים לו משה . אז בבקשה ''של נעליך'' לפני שאתה משתלח בגדולים ממך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה ודוד גדלו בעחי מתוך רחמנות
ל"ת
גם לאדם.אריק,
מגדל לביזניס,
22/08/05 13:49
|
|
 |
עדיף ללטף כבשים ואחר כך לשחוט
עינת,
22/08/05 13:10
|
מאשר לשחוט מתיישבים ואחר ללטף. בין שתי האפשרויות : ששרון יחזור לחוותו ויתעסק עם כבשים ולא בבני אדם. ההתנהלות שלו בכל הקשור לעקירת ישובי עזה הראתה לכולם שהמדובר באדם חסר רגישות.... ואוי לנו מאחד שכזה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסתבר שהימיןהקיצוני מתקשה לעכל
ארז,
המדינה בכחול,
22/08/05 12:52
|
המציאות החדשה... מאוד מפתיע אני חייב לציין... ואפי איתם שמור את הטימטום שלך לעצמך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נס אלקטורלי
יאיר ל,
22/08/05 14:01
|
השמאל עלה לשלטון למרות שהעם בחר בימין.
דמוקרטיה ישראלית במיטבה.
אז אולי אפשר לבטל את הבחירות ולהעביר את הכסף לקשישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לך, מסכים עם כל מילה.
יצחק,
22/08/05 12:30
|
אפי איתם אל תאיים. נשבר לנו מהאיומים שלכם. על הדם ששפכתם בכיכר לפני 10 שנים של נערצי מנהיגי ישראל ושהפצתם טומאה בכל הארץ. האל ינקום בכם על מעשי הזוועה, על רצח המנהיג, על קללות חיילי צה''ל ושוטרי ישראל, על שנאם האחים והאדם. מתנחלים, ארורים תהיו ותזכרו לאורך כל הדורת כסיקריים חדשים, יימח שמם ויימח שמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מזהה מוגבלות שיכלית ורוע
ל"ת
פרויד,
22/08/05 13:41
|
|
 |
כנראה שאתה מביט כעת בראי.....
ל"ת
ע. מיכאלי,
מודיעין,
22/08/05 14:32
|
|
 |
26.
שריד היטבת להגדיר את השמאל
מאוכזב מרצ,
מתבייש בשריד,
22/08/05 12:17
|
איפה אהבת האדם שהטפנו לה, איפה היושר ? אתה שתקפת את שרון בלי סוף במלחמת לבנון נאלמת דום. איננו דמוקרטים אנו שמחים לאידם של המתנחלים כי שרון מיישם את המצע של מרצ. בושה לנו כלימה תעטה את פנינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
Nebucadnetsar, Titus & Sharon
History,
teacher,
22/08/05 12:11
|
Three disasters that happened on the 9th of Av. Sharon's is the worst of all three.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
Uzi, what have you done for th
Plato Sharon,
22/08/05 12:11
|
|
 |
23.
לח''כ שריד
ליאון גרשוביץ,
שלומית,
22/08/05 12:11
|
הדמוקרטיה ע''פ חבר הכנסת שריד: רמאות, זילזול בבוחרים, שקרים, רמיסת זכויות האדם, מירמה והפרת אמונים של חברי-כנסת, פוליטיזציה של בית-המשפט- IN! יושר, הגינות, נאמנות לבוחרים, אינטגריטי, החלט העם, אמירת אמת, להיות בן-אדם-OUT! דמוקרטיה ל''נראורים'' ו''מתקדמים'' מסוגו של שריד. מזכיר משהו לא? ''כל מי שלא תומך בברית-המועצות של סטלין הוא פרימיטיבי, חשוך ולא מתקדם''... בסרט הזה כבר היינו לא? בכל מקרה ''דמורטיה'' לתפארת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
יוסי שריד לא אומר את האמת
עמוס ערד ישראל,
ערד,
22/08/05 12:08
|
בס''ד יוסי שריד קורא לנו כת הזויה שהדמוקרטיה זרה לה. צר לי יוסי שריד אבל לך הדמוקרטיה זרה. בממשלת רבין לא היה לכם רוב. כי הרוב הצביע ימין. רק ששיטת הדמוקרטיה שלנו אפשרה לרבין להרכיב ממשלה כי הימין היה מפולג והרבה מפלגות ימניות קטנות לא עברו את אחוז החסימה. ידוע שבאותן בחירות היו יותר קולות לימין בקלפיות. מעבר לכך. לא הפריע לך שקואליצית אוסלו השתמשה בשני פורשי תנועת ''צומת'': גולדפרב וגונן שגב שלא ממש נבחרו כדי ליישם את אוסלו. גם בבחירות האחרונות נקלענו למצב שבו שמי שבחר מצנע בחר בנסיגה ומי שבחר שרון בחר בנסיגה. בעצם לא הייתה הזדמנות לציבור לאמר את דברו. שרון נבחר כי תקף את מצנע על דברים שלבסוף ביצע בעצמו. כשהימין זעק למשאל עם לא תמכת כי ההתנתקות עדיפה על דמוקרטיה. . אז אל תטיף לנו על דמוקרטיה. כי דמוקרטיה אף פעם לא היתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
חובה להיכנס לקישור זה ********
מני,
ת''א,
22/08/05 12:07
|
|
 |
20.
האם לנדאו ישר?
ע''ש,
ת''א,
22/08/05 12:06
|
הרי שרון מעולם לא היה ידוע בהגינותו, אבל זה לא הפריע ללנדאו ולחבריו לבחור בשרון כאשר הוא ענה על צפיותיהם הפוליטיות. אז מה קרה עכשיו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באידיאולוגים תפתח הרעה...!!!
אדי,
22/08/05 13:09
|
השמרו מהאידיאולוגים!!! הנזק שיגרם מממשלה מושחתת הוא אין ואפס לעומת הצפוי לנו אם אידיאולוגים יתפסו חלילה את השלטון. אין להם את היכולת להתאים עצמם למציאות. הם חיים במציאות מדומה ומנסים לכפות את האידיאולוגיה על המציאות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן לנדאו ישר.ולא נידבק לכסא כ:
ל"ת
BBכצ,סטיב,לבנת,,
נוה,צחי ויתר,
22/08/05 12:21
|
|
 |
כן לנדאו ישר.ולא נידבק לכסא כ:
ל"ת
BBכצ,סטיב,לבנת,,
נוה,צחי ויתר,
22/08/05 12:21
|
|
 |
לנדאו השר היחיד שנאמן למצעו.
תמך בשרון?אוכזב,
כי מי ידע?!,
22/08/05 12:14
|
|
 |
זה היה או הוא או מצנע...
דודו,
ת''א,
22/08/05 12:13
|
בחרנו בו וקיבלנו את מצנע....לא היתה לנו ואין לנו כנראה אפשרות בחירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנדאו זה השר היחיד שלא יצא
יגאל,
22/08/05 12:31
|
|
 |
אכן
ש,
22/08/05 12:43
|
כל העולם השתנה, ומודע לסכנה שבזוהמת הטרור הערבי - ורק שרון הפושע נתן לו פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מועצת ישע והעסקונה אשמים במצב
ניר,
מרכז,
22/08/05 12:05
|
מועצת ישע ושאר העסקונה, הובילו את הציבור שלהם למבוי סתום. במקום לאפשר להם למצוא סדוקים חלופיים שכנעו העסקנים שהתוכנית לא תעבור.
גם המפונים פעלו בחוסר אחריות משווע, במקום לדאוג למגורים חלופיים למוסדות חינוך לידלדים- עסקו המפונים בעריכת מצגות והצהרות לתקשורת. נכון זה קשה, לא קל להיות בן מפונק שפתאום הדברים לא מסתדרים לפי רצונו- אולי עכשיו זו השעה להוכיח כי אתם '' ציבור נפלא'' לא כשהכל נעשה לפי רצונכם, אלא דווקא כשדברים לא מסתדרים. כשפתאום וילה עולה כמו וילה ושצריך לשלם מיסים ושהאדמה לא מסובסדת. עכשיו נראה את תרומתכם ואת הנכונות. אפי איתם ושאר ''המנהיגים'' עשיתם עוול לציבור שלכם אולי אתם צריכים לשקול את מעשיכם ואת עתידכם הפוליטי??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם כן פעלו - הוסיפו סעיף לחוק
ברוס,
22/08/05 12:13
|
במהלך החקיקה הוסיפו סעיף מיוחד שנועד למצב שבו קהילה רוצה לעבור ביחד למקום אחר (סעיף 85).
המינהלת פשוט לא מתפקדת, כמו כל הביורוקרטיה במדינה, ולכן שום דבר לא זז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
סוף סוף
אא,
22/08/05 12:04
|
|
 |
17.
גם את הכבשים הוא מגדל לשחיטה!
ל"ת
דני הכתום,
שרוניסטן,
22/08/05 12:01
|
|
 |
16.
השמאל - מצטמק ורע לו
דן,
נוה גירוש,
22/08/05 12:01
|
יושבים להם אנשם כמו יוסי שריד, שכל מה שהם יודעים לעשות זה להפסיד בבחירות, ומחלקים ציונים לאנשים שהם גירשו מבתיהם והחריבו את קהילותיהם. המצב הזה לא יימשך עוד זמן רב.
מתישהו יהיו בחירות, גם אם תנסו בכל כוחכם לעצור את זה, ואז אנחנו נכבוש באמת את השלטון. אנחנו ננקה את האורוות, ונדאג שהעם ישלוט ולא כת רקובה ומנוונת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-16: תגובה פשוטה ולא מתלהמת
עידו,
תל-אביב,
22/08/05 13:17
|
השמאל לא מצטמק. התבלבלת. הוא התרחב. דעותיו הופנמו ע''י רוב העם ויושמו ע''י ראש ממשלה שהיה פעם עם דעות ימניות. הקיצוניים מימין ומשמאל הם אלה שנעלמים לאט לאט (אין משמעות לדברי יוסי שריד ואפי איתם - להזכירך הם ראשי מפלגות עם 2-3 מנדטים בקושי). העתיד הוא של המרכז הפוליטי. כל השאר יכולים להמשיך לצעוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך על מה נבחר שרון
מני,
ת''א,
22/08/05 15:44
|
|
 |
לעידן - ברגישות ובנחישות
אלת הצדק,
22/08/05 14:34
|
כאשר נגיע לשילטון בצורה דמוקראטית כמובן, נעמיד לדין, ונעניש במלוא חומרת הדין , ובצורה רגישה ונחושה את כל זורעי השינאה של השמאל, את כל הפוליטרוקים השולטים בתישקורת, ובמיחד את שומר האתרוגים, את כל אלו שיזמו את הטרנספר, חלק מהם ייתלו בראש חוצות, בצורה דמוקראטית, ברגישות ובנחישות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן כן יהי!!!!
עידן,
רחובות,
22/08/05 12:19
|
המהפכה התחילה ב 1977 ועד היום עוד לא סיימנו את העבודה. הסמול נראה בדיוק כמו שהקיבוצים נראים....בגלל זה כל השנאה. לא נשאר עוד הרבה זמן לסבול אותם. נקווה שהם לא ייגרמו יותר מדי נזק למדינה לפני שיתפוגגו.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדון מתנחל שרוט שבעים אחוזים
ל"ת
מציבור נגדכם,
תפנימו,
22/08/05 12:15
|
|
 |
אתהלא מבין?
ביטלס,
א''י,
22/08/05 14:54
|
זה ששלום עכשיו יצאו בקמפיין ''הרב הדומם'' לא אומר שהם באמת הרב. יש קמפיין ויש מציאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן ראינו בבחירות
אבי,
מלבס,
22/08/05 12:25
|
אני חילוני מפתח תקוה, ואני עם המתנחלים. אתה יודע שלא כל מה שמוכרים לך בפרסומות הוא אמת.. התשקורת שטפה לאנשים את המוח, והיום השמאל חושב שהוא הרוב....חחחח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האפס לא במקום
יודע חשבון,
22/08/05 12:25
|
האפס נמצא לפני ה 7 ולא לאחריו בעברית זה ''מה שבע'' ולא שבעים . השמאל אולי יודע לדבר מילים יפות וגבוהות אבל בחשבון הוא חלש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לעם היהודי
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/08/05 12:00
|
במשך כל שנות קיומו כעם היו הרבה אפשריות במשך ההיסטוריה שלו לשנות את ההיסטוריה שלו ולעלות לארץ בתקופות שונות אבל מסיבות שונות ובעיקר מטופשות זה לא קרהואים זה היה קורה מצבנו כיום להיה ניראה כך לכן אל לנו לבוא בטענות לאף אחד אלה רק לעצמנו בלבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עוזי לנדאו צודק
משה מויאל,
ירושלים,
22/08/05 11:56
|
מסכים לכל מילה שאמר ח''כ לנדאו בכנסת היום.הגיע העת שהאיש המושחת והאכזר הזה יפנה את כסאו. אתם מתפקדי ה''לכוד'' צריכים לעשות את עבודת הקודש הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צדק צדק תרדוף
חבטואל,
תל אביב,
22/08/05 12:24
|
כל המושחטים ובעיכר משפ שרון ושני בניו וכל השרים הנחנחים צריכים להעמידם לדין כמו שעשו בעבר במדינות דיקטטוריות ולהכניסם לבית סוהר וכן לבדוק איך ובאיזה כסף קנה שרון את החווה .כמו שנאמר הדג מסריח מהראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מה רוצה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/08/05 11:55
|
לנדאו משרון שרון אמר בפרוש בתעמולת הבחירות שלו שיהיו ויטורים כואבים איזה ויטורים הוא לא אמר אבל הבעיה היא שלה היה קשה לנחש לאיזה ויטורים הוא מיתכון זה שיש שחיתות במדונה זה ללא ספק אצל כולםמי שעושה צחוק מהליכוד זה נתניהו וחבריו הותפטרותו של נתניהו לא הפסיקה את ההיתנתקות וגם אתם בעד זה עים הסכם או בלי הסכם זה הינו אך אשר היה להגחיע להסכם פינוי רק של כפר דרום נצרים ומורג ואת גוש קטיף וישובי צפון הרצוה להשאיר תחת שילטון ישראל הליכוד והימין לא מסוגל להעביר לעם את התצזה שלו בעיקבות האינטיליגנציה של השמאל ושטיפות המוח של השמאל שנימשכות כבר כ30 שנה ויותר זו עובדה נכונה ההיסטוריה רבותי כבר תישפוט אותנו על מעשנו כפי ששפטה אותנו לאורך כל ציו של העם היהודי מאז ועד היום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא...........
מוישה פייגנעסער,
גבעת התאנים,
22/08/05 12:11
|
ד''ר ללשון במקרה?מאיפה הידע שלך בלשון?יש לי הרגשה שאתה היית המורה לעברית של אליעזר בן יהודה,אתה משהו אתה מאיית בשיטה חדשה,אני פשוט מתפעל מהגאונות שלך ,אולי אתה יכול לבוא ללמד אותי לכתוב ,עני כצט מיטכשע לכטוב אווריט,אשלם לח תוב תובלאטרהוט בביט שפר לאבריט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני המכובד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/08/05 12:28
|
ההיתחסדות של חברי הליכוד והצדקנות שלהם מרגיזה אותיומוציעה אותי מדעתי ומשלותי זו חבורה של דמגוגים שעובדים בעניים על עצמם תיקראבסבלנות שורה שורה ותבין את גודל הבעיה בה נימצא כל עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
יוסי שריד שובר שיאי רשעות.
רון,
חיפה,
22/08/05 11:55
|
|
 |
11.
כל הכבוד לך עוזי !!!
ל"ת
דוד חבר מרכז,
22/08/05 11:55
|
|
 |
10.
sharon it's time to quite
beavis,
paris,
22/08/05 11:53
|
|
 |
9.
לזכותו של בני בגין שהוא הגון
מוטי חיפה,
22/08/05 11:50
|
|
 |
8.
שהמדינה לא תחזור על טעויות!!!
ש.לוין,
22/08/05 11:36
|
פירקו את ההתנחלויות שהשקיעו בהם מליארדי שקלים על חשבון כל הציבור, עכשיו צריך להתפקח ולא לחזור על אותם טעויות. אין להקים להם ישובים כאלה בתוך שטח ישראל הדבר הזה פססססה. אין להשקיע עוד מליארדי שקלים בקבוצות כאלה המוצצות את לישדה של המדינה. שכל אחד יקח את כספו וילך לדרכו כמו כל עם ישראל. מי שרוצה להקים ישוב קולקטיבי שישקיע מכספו. נגמרו ימי הפראייריות שכל עם ישראל משקיע בקומץ קטן של נהנתנים שיורקים לעם והצבא בפרצוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מבין שאתה מתכוון לקיבוצים
חגי,
22/08/05 13:38
|
הם שתו מיליארדים (17 מיליארד רק בסבוב האחרון לכיסוי ההרפתקנות הפיננסית שלהם על חשבון המדינה כולה) והם אוכלוסיה הומוגנית קולקטיבית. יאללה קדימה בואו נפרק אותם הם גרמו לכל כך הרבה צרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חי בסרט
עידן,
רחובות,
22/08/05 11:58
|
אנשים שירו עליהם 6000 פצמ''רים הם נהנתנים? אפשר להגיד עליהם הרבה דברים....אבל קשה לי להאמין שנהנתן היה גר ברצועת עזה. אבל בסמול למדו שיטה חוזרים על שקר שוב ושוב עד שכולם מאמינים בשטויות שלכם.....ואז יום אחד המציאות מתפוצצת לנו בפנים תרתי משמע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובקיבוצים לא השקיעו מליארדים?
ל"ת
הומרי,
חוות הכבשים,
22/08/05 12:13
|
|
 |
צודק ב-100%
ל"ת
מסכים,
22/08/05 11:53
|
|
 |
כמה עלוב
הסמול,
גוסס,
22/08/05 12:10
|
|
 |
מה קרה הסתכלת במראה?
ל"ת
ה''כתום'',
בדרך לקבר,
22/08/05 12:30
|
|
 |
7.
אפשר לפרק את צהל יש מי ששומר
ל"ת
מוטי,
מרכז,
22/08/05 11:00
|
|
 |
לא רק את צה''ל...
הרצל ההוזה,
גליל עליון,
22/08/05 11:10
|
|
 |
6.
אל ג'הוד בלעו את הלוקש!
ל"ת
מוחאבארת עזה,
22/08/05 10:58
|
|
 |
5.
IDF intilegence report
Shmuel Levi,
Tel Aviv Sou,
22/08/05 10:52
|
Palestinian school children sing the Tikva every morning.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
המחבלים היו יהודים או ערבים?
נעמן,
שפוי,
22/08/05 10:28
|
|
 |
3.
מה שמצחיק שראשי צה''ל תמיד
ראשי צה''ל פוליט,
ת''א,
22/08/05 10:24
|
עם המגמה הפוליטית העכשווית
כך ביום כיפור כך בלבנון כך בהסכמי אוסלו וכך גם היום
הם פשוט רוצים לא להסתבך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעשה מיקצה שיפורים ל-IQ
יצחק אחרון,
נגב מערבי,
22/08/05 15:38
|
הצבא, במדינה דמוקרטית, כפי שישראל אמורה להיות, לא אמורים להביע דיעות פוליטיות כי אם לציית לדרג המדיני. כך היה ב-1956, 1967 ושאר התאריכים שציינת. ראשי הצבא אינם רשאים לבטא דיעות פוליטיות. אם לא הבנת את זה שטקר, אז לך תלמד קצת מהי דמוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כשתסרבו למסור תתחדש האש
אין מה לדאוג,
ת''א,
22/08/05 10:22
|
כל עוד ישראל נכנעת ללא קרב אין שום סיבה להפריע למהלך
כאשר ישראל תעצור את תהליך המסירה תתחדש האש - בגיבוי של ארה''ב שרוצה שישראל תחזור לגבולות 1949 (נאום בוש האחרון)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך אמת אחי היקר !
ל"ת
רם,
מרכז,
22/08/05 10:54
|
|
 |
1.
ממש צדיקים
ל"ת
מוטי,
מרכז,
22/08/05 10:22
|
|
 |
שריד:אין אחוי בגלל כת הזוייה.
שפלשו38שנים ל,
שטחי ישע.קרא,
22/08/05 12:08
|
ללא אישור שום ממשלה, גם ממשלה ששריד היה שר בכיר (חינוך ?! ) . ללא אישור כל המערכת הישראלית : צהל, משטרה, וכל מע' הבטחון , חב'-חשמל,בזק,מקורות (מים) , משרד השיכון שבנה שם רבבות דירות ,אגד הסעות , ++++++ ועוד ועו''ד . אזף חילקי דיעות ואחדאולוגיה שונים וגם לא יצאו בתופים ובמחולות ( ומכולות ) לעקירתם מביתם. אז לא לאיחוי קרעים ? זו אחריות ?! אם יש פשעי בודדים אז זה לטיפול המשטרה ומע' מתאימות. שוב ההכללה מסוכנת ולא אחראית ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקורבן אשם.למה?כי סירב לעקידתו
ל"ת
העוקד צדיק תם.,
מזבח ההנתקות,
22/08/05 11:59
|
|
 |
ימי משיח:שריד דובר שרון ומתנגד
ל"ת
לאחוי קרעים בעם,
גם בשם הלכוד,
22/08/05 11:56
|
|
 |
אחוי קרעים יתבצע ללא שריד שסרב
ל"ת
וכאילו נגד לבנת,
צרה במ' שרון,
22/08/05 13:41
|
|
 |
שריד=לפיד:כל מי שלא כמותם=הזוי
או קצוני.אמצע?!,
אין. קרא/י,
22/08/05 14:21
|
רגע . שריד מתכוון רק להזויים או לכל חובשי הכיפות (או סרוגות?) ומה עם ההזויים שאינם חובשי כיפות?! או מתחזים לחובשי כיפות?! או הזויים ממרכז המפה ?! או הזויים מהשמאל ?! או מסוממים מהקיבוצים ?! או סרבני מצפון ?או סרבני השמאל ? בלבנון ?! צריך הגדרה : מיהו הזוי ?! אז בבקשה ממתנגדי ההתנתקות אל תאשימו את שריד מיד , כי לא ניתן לדעת למי בדיוק התכוון באומרו הזוי. ייתכן ורק רצה למצוא חן בעיני שרון שעכשיו הוא לא רק שר הבטחון ממורשעי (לבנון ?! ) וועדת קהאן. שרון עכשיו הוא הרה''מ (ראיס) ומחוזר לא רק עי שריד ודומיו אלא גם עי חברי המרכז ל-ג'ובים. אז בבקשה אי-אפשר לדעת למי התכוון שריד הזוי ?!?!?!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון חכ''ם ויודע האמת:כבר לא
ל"ת
מיצג הליכוד.ראו,
מי?בני בריתו,
22/08/05 12:18
|
|
 |
כל הצל(י)חות שרון,ברמה אירגוני
בלבד.נכשל ברמת,
חזון. קרא/י,
22/08/05 13:39
|
לצורך ההתנתקות היה נידרש יכולת אירגונית של רס''ר מחנה. ואולי מפקד מחנה באירגון לוגיסטי . שרון בדברים הללו חזק ומצליח. בזה מסתיימת הצלחתו. בכל הנוגע לחזון ערכי יהדות וציונות שמעצבים את המדינה היהודית שקיימת כ60שנה בלבד, ציון שרון : ניכשל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמיינו:לכוד באופו' ופרס רהמ
ומציע ההתנתקות?,
הלכוד?יתמוך?,
22/08/05 15:34
|
היו משפדים בדיבורים כמובן את פרס, כל הליכוד : שרון,ביבי,שלום,לבנת,הנגבי,נווה, אולמרט,עזרא,כ''צ,הירשזון,ליבני, (למעט שיטרית . ) וכל יתר החכי''ם שתומכים בהתנתקות. רק לנדאו ,יתום ,לוי ,קרא, רצון ,נס , חזן , וסליחה ששכחתי עוד. נותרו נאמנים למה ?! למצע שהובטח לבוחר. אלו שהפנו עורף וסטו 180 מעלות לדעתי פוגעים בדמוקרטיה בטווח הארוך. חבל. !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרס טועה כשמתייחס לבקורתם הסתה
בקורת אינה נחלת,
צד1. קרא/י,
22/08/05 16:37
|
ביקורת / הסתה . מי קובע איך?מה?מתי?סיטואציה? ע''י מי?! מה?! רק כשצד אחד מבקר/מסית אז רק צד אחד יחליט מהיא ביקורת ומהיא הסתה. יש צורך בהכנת גוף/וועדה שיקבעו אתית. והבאה לערכאה משפטית. במצב רגיל אפשר להתייחס לבקורת מסויימת הסתה ולהסתה בזמן אחר כביקורת ?! במצב הנוכחי הנקרא התנתקות מותר למתפנים מביתם לקרוא לכך עקירה. איפה סקירה של הגופים המוסמכים לתאור סטטוס המתפנים? היכן זמנית ומה עם מגורי הקבע שלהם ?! זה לא קשור לעמדה פוליטית אלא לזכויות אדם בסיסיות. ובכלל סטיה של 180 מעלות ממצע תנועה לפני /אחרי בחירות? (לא של פרס ) של שרון אינה פגיעה בדמוקרטיה בטווח הארוך ?! אז בקורת לנדאו ואיתם בעיתה , רק צריך לשים לב לתכנים עינייניים.
הגב לתגובה זו
|
|