 |
35.
בנוגע לצואה זה ממש לא נכון!!
ל"ת
שוטרת- מחלקה 1,
24/08/05 18:41
|
|
 |
34.
שקר
עקורת חומש,
24/08/05 12:36
|
הייתי שם, בבית מחלוף לא שפכו כלום!!!!!! על חיילות . לא הייתה אלימות מצד הבנות , רק מצד החיילים, שהפרו שוב ושוב את ההסכם והרביצו לבנות, קצין צה''ל תלש דגל ישראל מידיה של נערה ושבר אותו. לא ראית אפילו דמעה אחת בעיניי החיילים, וכשפוינו ראינו חיילים מעשנים, מחייכים ואוכלים תפוחים, לפחות שיעשו את זה במקום אחר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כל הכבוד לבנות בוז לצה''ל
ל"ת
דוד כהן,
23/08/05 22:04
|
|
 |
32.
למה שמחתי כשהרסו את חומש?
יעקב,
23/08/05 21:39
|
1 הם יותר מדי דתיים וזה מרגיז אותי 2 הם סתם טאמבלים שהולכים לקרבי ושכחו שזה מאוד אנרכוניסטי 3 הם מרובעים חנאנות שמשלמים מיסים בדיוק בזמן 4 הם הולכים כמו פסיכים לכל מיני חורים להתיישב ממ ש מקומות נידחים בלי קניונים ובתי קפה!! 5 הם גורמים לי להסתכל בראי ו ל ה ר א ו ת מ כ ו ע ר!!! אז שיתחילו להתנהג כמונו שיבחנו היטב איזה מותג יש על הגינס, שהבנות שלהם יתחילו ללכת כמו שצריך עם חולצות בטן,שיפסיקו לברבר כל הזמן על ארץ ישראל כמו שסבא שלי היה עושה ואז תהיה לי אמפטיה אליהם ובכל זאת למה שמחתי? אין שמחה כמו שמחה לאיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מוסלמי
Avi Ecuador,
23/08/05 22:55
|
איתם יכול לחיות אולי בשלום ואיתך לעולם לא?! הרי אתם אפילו בונים אותם. אז למה המוסלמים כאלה כפויי טובה? צחוק הגורל לא? בטח לא תבין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
רק החרדים צפו את הבאות.
נגמרה, אינשאללה,
הציונות הדתי,
23/08/05 21:01
|
הם פרשו מן הסוכנות היהודית, כאשר זו סירבה להפקיד בידיהם את חינוך ילדי ישראל. הם ידעו כבר אז, עוד בטרם מדינה, שהיצורים האלה יובילו לאבדון.
היום גם בני ה''ציונות הדתית''מתחילים להתפכח משטיפת המח המטמטמת של ה''ממלכתיות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לא דתיים רציונלים מבינים
Avi Ecuador,
23/08/05 21:42
|
ישראל לקראת ביטולה, הפיכתה לשמורת טבע דתית, חבל, יכלו לעשות משהו אחר שמורשת ודת גם אפשר לכבד ולהנות אחד מהשני. השמאל הפך את הדתיים לאויבים ומחר הוא ישלם על כך, בעצם כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
@@@ די כבר @@@
הישראלי,
23/08/05 21:24
|
|
 |
יאללה
הישראלי,
23/08/05 21:22
|
|
 |
עדיף מערה מאשר קניבאל
ל"ת
Avi Ecuador,
23/08/05 21:43
|
|
 |
המצחיק הוא שהם ימשיכו עם ה''הלל
ל"ת
ביום העצמאות!!!,
טרוף משיחי,
23/08/05 21:16
|
|
 |
וצחוק הגורל
Avi Ecuador,
23/08/05 21:48
|
שאתה ללא ימין דת ומורשת פולש כאן, אפילו הפלסטינים מבינים זאת ובקרוב גם הנצרות. הם לא יקחו בחשבון ויסתכנו עם אידיוטים שיערערו את יסודות הדת שלהם. יפיצו אותכם לכל עבר ויעשו אותכם לקלס ומשל בפי אומות עולם. לא תוכלו להתנתק מסמל הדת שארץ ישראל מסמלת לא רק ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
יש לי עדיין תקווה אחת, שהעם
הקץ למשיחיות,
ה''ממלכתיות''!,
23/08/05 20:58
|
היהודי יפקח את עיניו לזהות את הערב רב ולהקיאו מתוכו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
יושבים פה יצורים קטנטנים,
הקנאה אוכלת,
אתכם, ריקנים,
23/08/05 20:57
|
שמעולם לא תרמו דבר לקידום העם, ומטנפים תחתיהם על גבורות ישראל.
בנות, טוב שאינכן יודעות על איזו חלאת אדם אתן מוסרות את נפשכן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מגיע לה!! שהחילית תבכה....
מרב,
23/08/05 20:11
|
מה נראה לה? שזה יהיה יפה? שהאישה תצא מהבית שלה בלי בלאגן, סתם ככה??? אתם חיים בסרט, כולכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
@@@וואו ,איזו דרמה!!!@@@
ישראלי מאד,
23/08/05 20:35
|
תפסיקו כבר לעשות דרמה מכל דבר!!!
איזה חרא של אופי ,לבכות על כל דבר ,גדול או קטן ככל שיהיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
liars !!!
SP,
23/08/05 19:36
|
|
 |
who cares if you believe them?
ל"ת
psychiatrist,
23/08/05 19:42
|
|
 |
26.
הטפשות של צה''ל היתה לא להכניס
ישראלי,
23/08/05 19:10
|
אותן למעצר עוד כשהתפרעו בנווה דקלים. אני מקווה שלפחות כעת יגישו כתבי אישום על תקיפה בסכין יפני ובצואה. פשוט גועל נפש. הן בטח מחברון - שם זורקים המתנחלים חיתולים עם צואה על הפלשתינים כל שני וחמישי. הם גם משתינים לתוך חביות של זיתים ומלפפונים בדוכני הפלשתינים בקסבה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, תהפוך את ישראל
Avi Ecuador,
23/08/05 19:55
|
לבית סוהר גדול. בעצם למה?! שרון בונה חומה, יהפוך את ישרפלסטין בקו הירוק לגן חיות שיחיו בו בני אדם וחיות יבואו לצייד בעונות שהשמאל יחשוב לנכון. בעצם גם גטו זה בסדר. יש לך ספק שהערבים בהמשך ירצו את ירושליים, השומרון וכשיראו שהאידיוטים הקניבלים עוזרים להם אתה חושב שתושבי עכו... ויפו לא יתעוררו או יעוררו אותם אחיהם ושמאלנים שאבידים לאומיים אידיוטים כמוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, אתה חושב שאכפת להם
ידידה ותיקה,
23/08/05 21:03
|
מירושלים, תל-אביב או עכו? במשך שנים של הפנמת עוד ועוד שנאת ישראל, הם כבר שכחו גם את עצמם. לא אכפת להם כלום, רק להשמיד להרוס ולאבד כל דבר יהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אני הייתי שם!!!
משובחת,
23/08/05 18:58
|
שקר וכזב! לא שפכנו שום דבר, וגם לא נהגנו באלימות כלפי המפנות! הלוחמה היייתה פסיכולוגית בלבד!מס' מפקדים אמרו לנו שהם מאוד מעריכים אותנו, והיו שמחים שילדיהם יהיו כמונו! אז די לשקורת העויינת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני הייתי שם
נגדת,
מרכז,
24/08/05 10:25
|
גם אני הייתי אחת מהחיילות שפינתה את הבנות מהבית המבוצר, הייתה שם כמות של כ- 200 בנות, לקח לנו יום שלם לפנות את הבית כאשר אנחנו מתנהגות הכי ברגישות שאנחנו יכולות. הבנות ששם אמנם לא שפכו עלינו צואה כמו שכתוב בכתבה, אבל חלב כן נשפך על המפנים. הבנות שהיו שם שרטו, בעטו, נשכו, הכניסו אצבעות לעיניים של חיילות ומה לא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני הייתי שם!!!
משובחת,
25/08/05 13:20
|
נגדת יקרה! אני הייתי שם,והייתי מאוד שמחה אם היית מספרת לי מה קרה שם מנקודת מבטך,הייתי האחרונה שפונתה מהחדר הראשון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גמני הייתי שם!!!
גמניגמניגמני,
23/08/05 22:53
|
וראיתי במו עיני 5,000 חיילות צה''ל נאנסות ע''י הנערים הכתומים (שתיים מהן כבר בהריון). ראיתי כתומות עוקרות עיניים לשלושים שוטרים ומרוצצות גולגלות ארבעה כלבים שגנבו בת''א. די לטריפ הדתי הפנטזיונרי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת לקחת תרופות היום יקירתי?
ל"ת
הפסיכיאטר,
23/08/05 19:10
|
|
 |
24.
5 שאלות לתקשורת עויינת
שוקו,
23/08/05 18:36
|
1. האם הם אספו את הצואה עם השקית או חירבנו ישר לתוכה?
2. האם הצואה היתה מוצקה או נוזלית?
3. האם השקית היתה אטומה או שצואה עפה החוצה לכל הכיוונים?
4. האם היה זה קקי אנושי או של הכלב חומי? (אשר נותר מאחור בתום הפינוי)
5. האם השקית קקי התפוצצה במגע עם הרצפה ו/או מפנים? או שמה היא נחתה באופן עדין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
רעות אכזריות ולא ציוניות
נעמה,
23/08/05 18:21
|
אין לי שום דבר משותף עם המתנחלים. המראה שלהם שונה השפה שלהם שונה הלבוש שלהם שונה הטרמינולוגיה שלהם שונה עולם הדימויים שלהם שונה תפיסת העולם שלהם שונה הקנאות שלהם זרה לי השנאה שלהם זרה לי חוסר הסובלנות שלהם זר לי משיחיות השקר שלהם זרה לי אי כיבוד שלטון החוק על ידם זר לי רמיסת זכויות הערבים זרה לי חוסר הכבוד שלהם כלפי המדינה זר לי הבוז שהם רוחשים לחילוניים ולשמאל מאוס בעיני הם לא העם שלי הם לא האחים שלי הם כת קנאית קיצונית ומוזרה שהוציאה עצמה מחוץ למחנה. הם כיום מבודדים מתמיד והחלק הבריא בהם מקיא אותם מתוכו ומוקיע אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו תסבירי לנו
Avi Ecuador,
23/08/05 20:13
|
למה הנאצים ''צדקו'' והבינו כמוך. ודרך אגב, מה המשותף שלך עם מצעדי גאווה אידיוטיות וקניבאליות. תסבירי לנו מה המשותף שלך עם הערבים ואיך יקבלו אותך בהמשך בקו הירוק שנדע על איזה ''עם'' מדובר ומי אנחנו בכלל. עוד יתברר לך שאת פולשת כשאת מנתקת עצמך, את כאן במדינת ישרפלסטין סתם אחת שלא שייכת לאיזור. אולי תארזי את המזוודות? זה מתאים לך ואני אומר לך זאת בכל הרצינות מכיוון שאת הולכת לשלם בדם שלך או בנייך או משפחתח לא ממתנחלים יהרגו בך ואני חותם לך. זה שווה לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כ, עכשיו תסבירי לנו
Avi Ecuador,
23/08/05 20:10
|
למה הנאצים ''צדקו'' והבינו כמוך. ודרך אגב, מה המשותף שלך עם מצעדי גאווה אידיוטיןת וקניבאליות. תסבירי לנו מה המשותף שלך עם הערבים ואיך יקבלו אותך בהמשך בקו הירוק שנדע על איזה ''עם'' מדובר ומי אנחנו בכלל. עוד יתברר לך שאת פולשת כשאת מנתקת עצמך, את כאן במדינת ישרפלסטין סתם אחת שלא שייכת לאיזור. אולי תארזי את המזוודות? זה מתאים לך ואני אומר לך זאת בכל הרצינות מכיוון שאת הולכת לשלם בדם שלך או בנייך או משפחתח לא ממתנחלים ואני חותם לך. זה שווה לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעות אכזרית ולא ציונית
לנעמה המזרחיה,
23/08/05 19:19
|
שמאלני הם אלו שקראים לשרון רוצח כאשר הוא פוגע בערבים והם מהללים אותו כאשר הוא פוגע ביהודים.
שמאלנים הם אלו אשר קוראים לעצמם דמוקרטים ומשתמשים בשיטות בולשביקיות על מנת לשלוט.
שמאלנים הם אלו שמצדיקים שימוש בילדים מתאבדים על מנת שירצחו יהודים ומגנים שימוש ילדים במחאות לא אלימות של יהודים.
שמאלני הוא זה שמתנגד לטרנספר מרצון של ערבים ותומך בטרנספר בכוח של יהודים.
שמאלני הוא זה שמכנה את רוצחי יהודים כלוחמי החופש ואת הורגי מחבלים כרוצחים.
תעשין שמאלני הוא זה שסוגר מפעלים בישראל ומקים מפעלים במדינות ערב ומשלם מיסים למדינות ערב.
שמאלני הוא זה שרוצה גדר בטחונית אבל רק לפי צורכי הבטחון הפלשתיני.
שמאלני הוא זה שיגורם למותו או לפציעתו של שוטר כאשר הוא בהפגנה לא חוקית וידרוש מיהודים לא למחות על ידי הפגנות לא אלימות.
שמאלני הוא זה שיקבל ברצון כל סטיה של אדם העיקר שזה יהיה בניגוד לדת וההלכה.
שמאלני הוא זה משתמט מהצבא בגלל תרוצים משלו ואינו מוכן לקבל תרוצים של משתמטים אחרים.
שמאלני מתעקש על נישואים אזרחיים כי הוא אינו מרגיש שהוא שייך לעם היהודי.
שמאלני הוא זה שתומך בהוצאה להורג של רוצחי שמאלנים ודורש חרות לערבים רוצחי נשים, ילדים וזקנים יהודים.
שמאלני הוא זה ''חס'' על חיי חיילי צה''ל אבל דורש להשאיר עצי מסתור לרוצחי חיילי צה''ל.
שמאלני הוא זה שלא רוצה מדינה דו לאומית וחולם על הקמת מדינת פלשתין מן הירדן עד לים תיכון ללא היהודים.
שמאלני ''דואג'' לעניים רק על מנת שיוכל להתעשר מכספם.
שמאלני הוא זה רוצה תקשורת חופשית אבל שיהיה רק שמאלנית.
שמאלני הוא זה שרוצה להיות ''מתורבת'' ובכל הכוח רוצה להיות דומה לערבי(מזרח תיכוני).
שמאלני הוא זה שהפך את בית המשפט העליון לבית המשפט העליון לשחיתות והפקרת חיי יהודים וחיילי צה''ל, כל זאת בשם ''השפיות'' ו''הנאורות''.
שמאלני הוא זה שרוקד על גגות כאשר יהודי נרצח ומתאבל בסוכת אבלים כאשר נהרג ''לוחם החופש'' רוצח יהודים.
שמאלני הוא זה שחי בישראל ומתפרנס מכספי אויבי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מיתנחלית טיפוסית,
ל"ת
מתבכיין ודביק.,
23/08/05 20:30
|
|
 |
עלו לי כמה תמיהות במניפסט שלך
מותק,
23/08/05 19:50
|
שרון רוצח: ראה מיתלה, סברה ושתילה. שרון לא רצח אף יהודי. אף שמאלן לא הצדיק שימוש בילדים מתאבדים. שמאלן מסביר את שורשי התופעה. לא שמעתי מעודי על טרנספר של ערבים מרצון. האמת, לא שמעתי מעולם על טרנספר מרצון. בשביל זה יש מילה אחרת: ''הגירה''. שמאלן רוצה גדר בטחונית שיהיה בקו הירוק. אחרת היא לא מועילה לביטחון. בסיכום כללי - המתנחלים פצעו חיילים ושוטרים יותר מכל שמאלן מקום המדינה. מה שמפריע הוא שלמתנחלים לא עושים כלום כשהם פוגעים ואילו על השמאלן יורים גז מדמיע וכדורי גומי. בינתיים מי שלא מתגייס לצבא הם יהודים שומרי מצוות למיניהם ולא שמאלנים. לגביי נישואי אזרחיים ''ימני הוא זה שלא יקבל כל סטיה כשזה בניגוד לדת ולהלכה.'' כי הוא לא מבין שיש פה אנשים שלא יכולים להתחתן כדת וכדין וגם להם מגיע להיות נשואים. ויש עוד הרבה, אבל נגמר לי הכוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בורותך מביישת את השמאל האשכנזי
לנעמה המזרחית,
23/08/05 20:42
|
שרון ''הרוצח'' היום הוא גיבורך - ספרי לנו את ''חוכמתך'' מה צריך לעולל שיגאל עמיר הרוצח יהיה גיבורך?? בגלל בורותך את לא יודעת שהטרנספר שבמצע מפלגת מולדת הוא ''טרנספר מרצון'' במידה ובמצע שלהם הטרנספר היה בכוח המפלגה היתה מוצאת מחוץ לחוק...להשכלתך. ''אשת ביטחון'' - לימור - נעמה - יודעת מה הם גבולות בטחון יותר טוב מראשי הבטחון הישראלי. כנראה שאת היית ''גנרל'' בצבא הפלשתיני כי אשה עדיין לא היית גנרלית בצה''ל. בורותך/הזיותך הבאים: אין מתנחל שבגלל אלימותו נהרג חייל בגלל שמאלני כן... שמאלנים לא מתגייסים לצבא כיבוש ודיכוי אחיהם הפלשתינים. אותם הפראזיטים כמו החרדים. יש היום פתרון לכל ''פסולי חיתון'' או לכל בעית נישואין על פי ההלכה כמובן שבורותך אינו מאפשר לדעת זאת.
כל הקביעות החד משמעיות שלך רק מראות על הפרימיטיביות על הבורות ועל אטימות שלך. כך השמאל האשכנזי לא יקבל אותך תמיד תשארי ''שחורה'' בשבילהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל חוזר עלייך וצביעות בידייך!
ל"ת
כתום,
23/08/05 18:34
|
|
 |
22.
מעניין אם הן היו גיבורות כל כך
אמא,
23/08/05 18:19
|
במשטר בלתי דמוקרטי, שהיה פועל נגדן כמו שאנחנו יודעים איך הוא פועל. גיבורות כי הן בטוחות שכל רע לא יאונה להן, וכי הן תזכינה לתהילה בחוגים שלהם. מה ההבדל בין זו בתמונה לבין פלחית מתאבדת ערביה?? רק הסיכון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתן כאלו גיבורות- תתגייסו..
ל"ת
חיילת,
י-ם,
23/08/05 19:33
|
|
 |
21.
גועל נפש כל המתנחלות האלה
ל"ת
יעל,
23/08/05 18:17
|
|
 |
20.
עכשיו זה רשמי: המתנחלים עם חרא
ל"ת
כחול,
23/08/05 18:08
|
|
 |
עכשיו זה רישמי:העם היהודי זבל
ל"ת
השרוף,
ת''א,
23/08/05 20:13
|
|
 |
19.
מימי חנה הגבורה ניתנה לנשים!
ל"ת
7 בני חנה בשמים,
23/08/05 18:02
|
|
 |
מוזר לפי הימים האחרונים
עמי ותמי,
הרצליה,
23/08/05 18:28
|
נראה שלנשות המתנחלים ניתנה בייחוד טרוף, היסטריה ורוע. טוב ככה זה שכל היעוד בחיים הוא להשריץ ילדים בלי הכרה על חשבון משלם המיסים. זה כנראה מתסכל מאד להיות פרימיטית חסרת עתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הדבר שלא פורסם
יהודיה,
שאכפת לה,
23/08/05 18:00
|
לאחר שעצרו את הנערות, שמו עליהם אזיקים והעלו אותם באוטובוס. לא מספיק ששמו עליהם אזיקים השוטרים עוד הרביצו להם. אחד מהרופאים שעלה לראות מה עם המפונים ראה זאת וניגש לשוטר ושאל לשמו. אך הוא לא ענה וביקש מהרופא לרדת מהאוטובוס. http://www.a7.org/news.php3?id=122350
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר וכזב
נגדת,
24/08/05 10:26
|
אני הייתי שם, לא שמו אזיקים על אף אחת מהבנות, גם אלו שהתנגדו בכוח ופצעו חיילים וחיילות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנגדת- תתבישי
רם,
מרכז,
25/08/05 22:15
|
תתבישי לך שהיית שותפה למעשה נתעב שכזה. דיברת על הבנות ועל מה שעשו- ומה את עשית? פרצת לאנשים בלא רשותם לביתם ומשכת אותם משם בכוח! חבל שערכי ההורים והסבים שלך כבר לא חלק ממך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני הייתי שם
גם אני הייתי שם,
24/08/05 12:43
|
במו עיניי ראיתי אזיקים על ידיים של בנות. באוטובוס שאני גורשתי עליו חייל הרביץ !!!! לרופא בתפקיד שבא לטפל בנערה שלקתה בהלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
yalla yalla
ל"ת
RH,
23/08/05 18:46
|
|
 |
פחחח מגיעה להן! משליחות צואה
ל"ת
על חיילים!!,
23/08/05 18:20
|
|
 |
לא היה דבר כזה
יהודיה גאה בעמה,
23/08/05 20:25
|
אפשר לראות את תגובה מספר 25, ולא להאמין רק לתקשורת שאוהבת לסכסך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
חדירת הפמיניזם לצבור הדתי!!
ל"ת
ניר,
ישראל,
23/08/05 17:58
|
|
 |
רחם להשכיר-ע''ח המדינה
נעמה,
23/08/05 18:31
|
הבנות האלו שחונכו תחת אמונה משיחית הזויה כ'כ חזקות באמונתן העיוורת השוטה - בדת המפלה אותן לא מכבדת אותן ועושה אותן רחם להשכיר. הן רעות עם עיניים מפחידות. על זה הלכו לנו הכספים שגנב המר עבור הדתיים - מתנועות הנוער החלוציות ציוניות שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
Flatten them.
Sjonnie,
netherlands,
23/08/05 17:45
|
|
 |
15.
המתנחלים בוכים ומתעשרים
גלזר,
תל אביב,
23/08/05 17:32
|
זר שהיה נוחת מהמאדים והיה קורא עיתונים, שומע רדיו או רואה טלוויזיה, היה מגיע די מהר למסקנה שהפינוי מרצועת עזה נעשה באכזריות אין קץ, על ידי צבא כיבוש אטום לב שהתנפל על קבוצת אנשים תמימה וזרק אותם מבתיהם.
בלי הכנה, בלי הודעה מוקדמת, בלי פיצוי ובלי עזרה - ועכשיו הם נידונים לגלות קשה ואכזרית, ורק כותונת לגופם. למתנחלים יש את הכישרון להפוך תמיד לקוזק הנגזל.
הם תמיד יציגו את עצמם כמקופחים, כמסכנים שמתעללים בהם, כמיעוט מדוכא - למרות שהאמת הפוכה בתכלית. הם מתלוננים על הכל: על שלא הכינו להם ''שום פתרון'', על ששיכנו אותם בדיור לא הולם, על הקראווילות הקטנות מדי, על בתי המלון העמוסים מדי ועל הילדים והתינוקות שסובלים ממחסור במטרנה ובמוצצים.
חלקם אפילו לא הואילו לארוז את מטלטליהם. מבחינתם, שהחיילים ''הסמרטוטים'' (כמו שכינה אותם אחד) יארזו עבורם. כי הם אדוני הארץ והצבא הוא משרתם.
בין תלונה אחת לחברתה, הם שוכחים לספר שעד הרגע האחרון - ואף אחריו - הם האמינו שההשגחה העליונה תעצור את הפינוי. ''בעזרת השם יתברך, הציבור בגוש קטיף לא ייעקר ממקומו'' - הבטיח להם חנן פורת. והראשון לציון הרב מרדכי אליהו לא היסס להתנבא: ''היה לא תהיה''.
הם לא מספרים שכבר חצי שנה, מפברואר 2005, כשחוק ''פינוי-פיצוי'' עבר בכנסת, מתחננים אליהם ראש מינהלת סל''ע יונתן בשיא ומנכ''ל משרד ראש הממשלה, אילן כהן, שיבואו לדבר - אך הם סירבו להגיש מסמכים או לתת נתונים. את המכתבים מהמינהלת שרפו, ועכשיו הם מתלוננים שלא קיבלו פיצויים ושאין להם מגורים ראויים. אז מה זה אם לא שיא הצביעות.
בתחילת הדרך הקציב האוצר 3.5 מיליארד שקל פיצוי למתנחלים המפונים. אבל הם גייסו עורכי דין והציגו שורה ארוכה של דרישות. התוצאה - הפיצוי הלך ועלה. התמורה לקרקע חושבה לפי מחיר מגרש בקרית גת. הפיצוי לבית הועלה מ-700 דולר ל-1,000 דולר למטר מרובע, שווי בתי העסק חושב לפי נוסחה נדיבה במיוחד, ובנוסף הם קיבלו פיצוי אישי לפי מספר שנות המגורים, חופשת הסתגלות על חשבון המדינה לשישה חודשים, פנסיה לבני 55 ומעלה ושכר דירה לשנתיים.
בממוצע תקבל כל משפחה פיצוי של כ-450 אלף דולר, יותר ממה שקיבלו מפוני ימית, ויותר משווי ההשקעה של רוב המשפחות. למשל, משפחה שגרה בשכירות במשך שנתיים, ושילמה כמה מאות שקלים כשכר דירה בחודש, תקבל 150,000 אלף דולר פיצוי. אתם מכירים השקעה טובה מזו?
הרעיון היה שהם יקחו את הסכום הנאה, ישכרו דירה, יקנו בית, ולא יבואו לאף אחד בטענות. אבל אז העלו המתנחלים את רעיון הקהילה - מעבר כיישוב שלם, אותו תקים המדינה בעבורם לאחר שתממן דיור זמני בקראווילות. כך גם יקבלו את הפיצוי הנדיב, וגם המדינה תעשה בעבורם את הכל.
שרון נכנע והסכים, ועכשיו ממשיך מנכ''ל משרדו לשבור שיאים. הוא מציע להרחיב עוד את היישוב ניצן כדי להקים שם מחדש את נוה דקלים - לרבות כל מוסדות הציבור והחינוך - כדי שיהיו מקומות עבודה גם לראש המועצה ולכל העסקנים.
זה בזבוז זועק לשמיים. כי באשקלון, למשל, יש 1,200 מגרשים מוכנים לבניית וילות, ליד הים, באזורים מצוינים. יש שם מוסדות חינוך מתאימים, כבישים ותשתיות. אבל זה לא מספיק טוב בעבור אדוני הארץ. גם מפוני אלי סיני שבצפון הרצועה רוצים עוד. הם הקימו מאהל ליד יד מרדכי, למרות שהכינו להם מבנים יפים בכרמיה, באור הנר ובקיבוץ מפלסים שבדרום - לשכירות לשנתיים - עד שבתי הקבע שלהם יהיו מוכנים. אבל גם הם רוצים לעבור כקהילה, עם כל המוסדות, ולקבל בינתיים קראווילות. כי כך יאה וכך נאה לאדוני הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גנוב מנחמיה שטרסלר ''הארץ'' היום
ל"ת
שירה,
23/08/05 19:15
|
|
 |
אהה אדוני
מגורשת,
כרגע - אין,
23/08/05 18:17
|
בבקשה, אדוני הנכבד. אם לדעתך המגורשים שעושים את עצמם מסכנים רק מרוויחים מזה, אני מציעה לך את אותה העסקה. האם אתה מוכן לעזור את דירת חלומותיך בת''א עיר הקודש (או ברמת גן או הרצליה..) ולעבור לגור עם 10 ילדים בחצי קראוון??? לרוב המפונים אין עכשיו עבודה, הם מ-ו-ב-ט-ל-י-ם-! אתה באמת חושב שהפיצויים מכסים הוצאות של ביגוד? של מזון? של טיטולים?
עד איפה מגיעה החוצפה של השמאלנים שדואגים רק לטוסיק החלק שלהם????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קחו 2 מליון $, והעיקר לכו לנגב
טוב אחות זונה!,
23/08/05 20:38
|
לא לראות אותכם בעניים, הנשים שלכם בזויות בצורה שאתם משתמשים בילדכם! אתם עושים לי חררה, טוב אחות זונה משכן מתנחל נצלן ומתבכיין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Can you Please say the truth
Jehova,
23/08/05 19:25
|
They rented apartments for you in Ashkelon why don't you go there ?
They gave you money why didn't you find a house to buy/rent in the last 6 months .
We are not soldiers, so please keep your S**T for your self .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו לא רק חוצפה
Avi Ecuador,
23/08/05 18:51
|
|
 |
בדיוק ! בדיוק ! בדיוק !
אזרח דפוק,
23/08/05 18:09
|
|
 |
באמת?!
Avi Ecuador,
23/08/05 18:54
|
לא למדו יהודים מהפלסטינים שעל רצח בשמאל אפילו זכאים למדינה ולפינוי אתני של עצמנו. נו באמת?! למה הימין לא לומד גם הוא על מה השמאל חושב שזכאים לפרסים?! אה, שוב סליחה, לא מדובר על פרסים ליהודים, אןלי אנטישמיות? לא; קניבליות אידיוטיות מהסוג השפל ביותר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו גניבה ספרותית
הפרופסור,
23/08/05 17:58
|
|
 |
שמע אידיוט
Avi Ecuador,
23/08/05 17:53
|
המלחמה היא לא מלחמת דת ועל רצח לא נותנים פרסים ומדינה. אם היו הפלסטינים מנצחים מזמן שמוק כמוך לא היה עומד ומשפריץ לנו את הטמטום שלו כשוטה הכפר, את הטרנספר היה צריך לעשות לרשעים או אם ממשיכים לרצוח ובלתי אפשרי לעשות טרנספר אז שואלים איפה בית המקדש שלנו, סליחה, איפה עזה. השמאל האידיוטי לא הבין במי מלחמתו ועל מי הוא יושב כאן, לא הבין שמלחמתו ברשעים שמסבירים מדוע הם לא צריכים להיות כאן ולא הבין שיד שמאל יכולה אולי יותר טוב להשתמש ולהסביר את הרשע המוסבר של הרשעים ולהסתמך על מורשת דת וימין בכדי להסביר את זכותו של העם היהודי על ישראל. אפילו הנוצרים מבינים זאת. אידיוטים מדופלמים רשעים ארורים מהשמאל שצמחו ב''מדינת ישראל''. קניבאלים שאהידים לאומיים שאפילו בתולות לא דורשים מהפלסטינים על העבודה הזרה ועגל הזהב שבונים לנו חולי דיבוק אידיוטים מדופלמים ועזי מצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מציע
אזרח,
23/08/05 18:15
|
שתנגב את הרוק מהסנטר ונסה לכתוב משפטים קוהרנטיים (תסתכל במילון).
את המדינה, בנו אנשים בעלי השקפת עולם חילונית פרגמטית ורובנו, בעצם עבודתנו (והמילואים) היום-יומית מפרנסים את הבטלנים המקפצים מגבעה לגבעה ומן הסתם גם את המוסדות שצריכים לטפל ברפי שכל כמוך. יש כמובן להצטער על הקיצוצים בתקציב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש כמובן להצטער על הקיבוצים?
יששכר,
כברי,
23/08/05 18:58
|
זה מה שאמרת? או שיש לשרוף אותם? תגיד איך מחנכים בסמול להתנשאות? או שאתם נולדים עם האף בשמיים.....? ואתה לא היחיד שעושה מילואים חמודי.....למרות שמילואים בלהקת חיל האויר לחצי יום בשנה זה לא בדיוק מילואים. אני אספר לך משהו: גם ימניים שומרים על התנחלויות ואפילו על ההתנחלות בשייח מוניס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שפעם אמר מישהו
אזרח,
23/08/05 19:20
|
|
 |
השמאל מנתק עצמו מהמורשת
Avi Ecuador,
23/08/05 18:49
|
וחושב שיוכל להתחבר לערבים. הוא טועה! בדוק על אפשרות סיפוח לארצות הברית, אנו לקראת חידלון. השמאל היה יכול להסביר יפה את הטרנספר של ערבים והם מסבירים מדוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ירדתי לסוף דעתך
הרוסי,
23/08/05 19:50
|
אבי היקר אולי זה משום בורותי חילונית אך איני מצליח להבין מה לכל הרוחות אתה מנסה להגיד? אולי תנסה להביע דעה תכליתית במקום להתענג על הגיגים ריקים מתוכן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חשוב, לך לישון
ל"ת
Avi Ecuador,
23/08/05 20:03
|
|
 |
ידידי
אזרח,
23/08/05 19:19
|
מי שמתחבר לתרבות פודמנטליסטית זה לא השמאל אלא הימין המשיחי. תראה כמה אתם דומים לחמאס - כיפות גדולות, זקנים, עיניים בורקות, נשים מכוסות, הורמונים ותשוקות ללא פורקן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או
אזרח,
23/08/05 21:43
|
|
 |
הקלות
הרוסי,
23/08/05 20:30
|
תגיד לי אתה נהנה להזכיר את הנאצים בכל הזדמנות ? מה אתה יא חתיכת שמוק יודע על הנאצים!!! התחושה היא שאבד הרסן ונפרצו כל הגבולות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההסברים שלך
Avi Ecuador,
23/08/05 19:35
|
|
 |
האמת כואבת אתה צודק
ל"ת
צועד,
23/08/05 17:50
|
|
 |
14.
אני מוכרח להביא תגובה
Avi Ecuador,
23/08/05 17:25
|
שראיתי היום באחת הכתבות וכנראה שירדה מהר מידי: 67. וזה אכן קרה קראו בעיון כל, מלה., 23/08/05 12:12 הדברים הבאים נכתבו ע''י עורך ''נתיב'' כפתיחה לגליון נובמבר 2004 מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו – שוב
הקורא תמה בוודאי על כי בגליון הנוכחי של נתיב אין כל התייחסות לנושא המרכזי שעל סדר-היום הלאומי, קרי: גירוש יהודי חבל עזה וצפון השומרון, כשלב ראשון לטיהור אתני הצפוי ביש''ע. הבעיה היא העדר כלים להתייחסות רציונלית. הלוא עצם הניסיון להציע ולהסביר את הכשל המדיני והחרפה המוסרית שבמעשהו של שרון הוא עלבון לאינטליגנציה. היש צורך לחזור ולהבהיר כי הכנסת צבא מצרי לרצועת עזה היא כשל אסטרטגי שעל שכמותו, בכל מדינה מתוקנת, היה ראש הממשלה מסולק מתפקידו בתוך 24 שעות ועומד למשפט צבאי על בגידה? האם אין זה מובן מאליו שגירוש יהודים על ידי יהודים מיש''ע, ערש האומה העברית ותכלית קיומה של הציונות, הוא שפל מדרגה שלא היה כמותו בתולדות ישראל? והן הכל נכתב, וחזר ונרשם, ונטחן עד דק מעל דפיו הסבלניים של כתב-עת זה. האמנם בשרון האשם? אמת, את כס ראש הממשלה בישראל תפס מאחז עיניים מושחת, מי שהוליך שולל את בוחריו וגנב את קולותיהם. אך שרון איננו לבד. שרון הוא רק ביטוי לאותה הזנייה רוחנית ומורלית של כל הציבור, המרכין ראש ומקבל את הדין כמי שכפאו שד. העובדה שהרוב בממשלת מדינת היהודים, קל וחומר בכנסת ישראל, תומך בטרנספר זה, היא עדות לפשיטת הרגל המוסרית וטרוף המערכות בו נתונים כולנו. הקלות הזו, שבה מצליח שרון לאסוף סביבו את עלובי הנפש את מלחכי הפנכה, את רודפי הבצע לביצוע פשע לאומי – היא זו שמעוררת חלחלה וייאוש. הנה ממנה ראש היודנראט את הקאפו היהודי, המפתה את הקרבנות בבצע כסף; הנה השוטר היהודי המכין את מכלאות המעצר למתנגדי הגירוש; הנה השופט היהודי המברך על המוגמר; בתי המגורשים יוחרבו, עמל חייהם ירד לטמיון, בתי הכנסת, בתי הספר, מוסדות ציבור יימסרו לידי המרצחים, יורשי הרייך השלישי. האם ניתן להעלות על הדעת תופעה דומה בחברה מתוקנת, בקרב ציבור שלא איבד כליל את אינסטינקט ההישרדות? האם יתואר שפל מוסרי עמוק יותר מ''צבא הגנה לישראל'' המגרש יהודי מאדמתו ומחריב את ביתו? צבא אשר ידיו נכבלו מלהדביר את כנופיות המרצחים הערבים, ועל כן צוּוה לקום על עמו שלו? אך הנה מכין שר ביטחון בישראל את יחידות החורבן של צה''ל; ואותה דמות מחוקה ואומללה, רמטכ''ל צה''ל לשעבר, קם ומצהיר כי ''בשנה הבאה לא יישאר עוד אף יהודי ברצועת עזה'' – האם נטרפה דעתו של האיש עד שהוא חוזר ומצטט את מחוללי הפתרון הסופי? אכן, אם תעלה המזימה בידו, יוכל לשפשף ידיו ולציין בסיפוק Also, Gaza is Judenrein, בנוסח דבריו של הנס פרנק, הגולייטר של פולין לאחר גירוש יהודי ורשה. נכון, יש לקוות כי לאחר ככלות הכל ישבור שרון את מפרקתו הפוליטית ושמו ירד לדראון עולם בקורות האומה. השאלה היא רק, אם יחד אתו לא יוריד את כולנו אל תהום הנשייה. הדברים הללו קשים, אני יודע. וייתכן ובעקבותיהם יהיה על הח''מ לשלם את המחיר. אך בעולם בו שרון ודומיו מסתובבים חופשי, כלא הוא מקום של כבוד. א''ס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה הקודמת
Avi Ecuador,
23/08/05 19:16
|
אני גאה בה אבל היא לא שלי, רק העתקתי אותה וראיתי אותה בשני מקומות: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/974/448.html
http://yeshanews.com/?id=45010
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זיבולי השכל של אקוודור
נעמה,
23/08/05 19:08
|
הוא כנראה עוד לא מצא את שביל האמצע ואת קו המשווה של הכתיבה הנומינלית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן טווס שלי
Avi Ecuador,
23/08/05 19:38
|
תסבירי לנו קצת יותר בכדי שגם אנשים פשוטים כמונו נבין. לא כולם נעשו כאן מגזע כמוך שמבין היום בדיוק מה זה האמצע. מספיק עם ססמאות ריקות מתוכן ועם שנאה עצמית ותמיכה ברשע. תסבירי לנו שניקוי אתני ליהודים זה הפתרון ושאסור שיהודים ישארו בפלסטין או בארצות הברית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי יקרא סיפור כזה ארוך?
ל"ת
השתגעת?,
23/08/05 18:15
|
|
 |
לא מיועד לאינפנטיל
ל"ת
Avi Ecuador,
23/08/05 19:04
|
|
 |
אני
עידן,
רחובות,
23/08/05 19:03
|
|
 |
13.
גם מרד גטו וארשה נכשל
Avi Ecuador,
23/08/05 17:21
|
מעניין לפעמים ששואה לצערי מביאה גם תקווה? ללא השואה לא היתה קמה מדינת ישראל וללא התצונמי שרון ישראל לא היתה הופכת אולי לשמורת טבע של דת. התברר שמדינת ישראל היא לא בדיוק של יהודים והיום יש ארץ ישראל ששיכת ליהודים שגנבו אותם שמאלנים ופלסטינים; מדינת ''ישראל'' שעושים ניקוי אתני ליהודים ובונים עוד מדינת רשע לרשעים; נותנים להם פרסים לרוצחים ומענישים את הנרצחים ומשפחותיהם. מסבירים לעם-הארץ שצה''ל ומוסא שרון נועדו להלחם ביהודים ובדת ובמורשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד -
אזרח,
23/08/05 17:38
|
טיפשות זה כואב? לא נמאס לכם מההשוואות האלה? מהשבוע האחרון אפשר ללמוד שני דברים דביל יקר שלי:
א. כשצה''ל רוצה - הוא יכול לפנות ודי בקלות.
ב. את רוב הציבור המאבק שלכם מעניין כשלג דאשתקד. אז כמה בנות מייללות מול מצלמות, מיצינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע עם-הארץ קניבאל
Avi Ecuador,
23/08/05 17:57
|
המלחמה שלך ביהודים תדחה אותה לאחר שתלחם במי שמאיים לחסל אותך. מספיק עם האידיוטיות ועזות המצח! בבקשה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיב -
אזרח,
23/08/05 18:12
|
דביל עילג עם שמונה שנות לימוד.
הפודמנטליזם שלך ושל הקבוצות שאתה מהלל הן הסכנה האמיתית לקיומנו. עם האויב החיצוני, הסתדרנו ונסתדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישרפלסטין בקו הירוק?!
Avi Ecuador,
23/08/05 19:03
|
אפילו הערבים לא יבלעו אותך. עזה בקו הירוק הוא השלב הבא. שלב ז' האי של שרון קטן מידי לאפילו קצוץ כמוך. מה בדיוק אתה בונה ובמי אתה נלחם? אתה חושב שפלסטין נקיה אתנית מיהודים תפתור לך איזו בעיה? למה לא יכולים לחיות יהודים בפלסטין ולמה לא מסוכן לערבים ''ישראלים'' לחיות בישרפלסטין בקו הירוק ולמה הם לא צריכים צבא פלסטיני שישמור עליהם כאן או גם מהקו הירוק יעשה הצבא הפלסטיני ניקוי אתני לערבים. מה יש? יוכלו ללמוד מאידיוטים מצבא הכנה לפלסטין של היום. אולי ישלחו את צה''ל לעשות ניקוי אתני ליהודים גם באמריקה? מה יש, כבר לא צריכים גרמניה היום, יש צבא יהודי שיעשה טיהור אתני. אומרים שהם ''הומנים'' בכל מקרה אפשר להסכים שהם אידיוטים מדופלמים. טוב, השמאל יעשו לנו מצעדי גאווה בהמשך עם המורשת החדשה שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאזין -
אזרח יהודי,
23/08/05 18:48
|
ימי הסמול ספורים ונכון אנחנו מעכשיו האויב החיצוני שלך....נראה אותך מסתדר....דרך האגב האנחנו שאתה מדבר עליו הוא בערך 2 אחוז מהעם היהודי אידיוט. ובקבוצה שאבי מהלל תומך רוב העם היהודי. ודרך אגב גם לאיש עם שמונה שנות לימוד מותר לאמר את דעתו - אתה אמנם משכיל אבל פאשיסט משכיל.
להחזיר את אדמות הקיבוצים לשליטת המדינה!!!! די לגזל אדמות העם!!! יפונה המרכז המסחרי בשפיים!!! די לגזל החוף בקיבוץ פלמחים!!!! להחזיר את רמת רחל לעם היהודי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון - שמונה שעות לימוד
ל"ת
RH,
23/08/05 18:41
|
|
 |
תמשיך לנהוג בקאניבליות
Avi Ecuador,
23/08/05 19:32
|
ולבנות לך מדינה של רוצחים ולתת להם פרסים. רק שהם לא יבלעו אפילו יפה נפש כמוך. בעצם ממך ו''מהנאורות'' שלך הם מפחדים. גם בתאי הגזים צווחו יהודים. כשאנשים באסון הם מתנהגים לא לפי כללי המשחק שהשמאל האידיוטי חושב שזה מתאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
RH, בתור אחד
Avi Ecuador,
23/08/05 19:28
|
עם ''שמונה שעות לימוד'' שעושה אותך ודומיך כאלה ''חכמים'' תוכל להרגיש גאה. תוכל אפילו לצעוד במצעד הגאווה הבא בפלסטין ולאמר שאתה אינטליגנט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי ול''אזרח היהודי''
אזרח,
23/08/05 19:16
|
נו, בסדר, ימינו ספורים.
תגיד לי, אחרי שנלך, מי ינגב לכם את הרוק מהסנטר? מי יטפל בכם?
ברצינות, איזו מדינה תהיה כאן? מה יהיה ההבדל בינה לבין מדינת החמאס? איזו תרבות תהיה כאן? איזו השכלה תהיה כאן?
אתם מבינים, בבונים שלי, אתם כאן כי אתם חייבים. מי ייקח אתכם? אנחנו, לעומת זאת, בוחרים להיות כאן למרות שיכולנו בקלות להגר. זו, ציונות אמיתית. אז תמשיכו להשתטות עם חלומות טיפשיים, תמשיכו להעריץ מתנחלות צווחניות וילדי גבעות שטופי הורמונים.
האמת - אין לכם סיכוי בלעדינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
רימון גאז מדמיע
סמי חופשי,
פנדקומיה,
23/08/05 17:13
|
והבעיה נגמרה. המתנחלות המטורפות יוצאות בצרחות החוצה ישר לניידת. המתנחלות האלו אלימות פחד טוב זה ברור למה. בגיל 18 הן מתחתנות ומתחילות להשריץ ילדים בלי הפסקה ונותרות בורות ופרימיטיביות ללא תחביבים, השכלה ואתגר. אז מזל שיש חילות שאפשר להוציא עליהם את התסכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה קשקוש חסר בסיס
אילן ואילנית,
23/08/05 17:43
|
נשים מהמגזר הדתי-לאומי (כיפות סרוגות) לומדות באוניברסיטאות, משתלבות במגוון תחומים במשק העבודה, ומשכילות לא פחות מנשים חילוניות. תלמד את העובדות לפני שאתה מקשקש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנשים יש כיפות סרוגות?
דן,
23/08/05 18:06
|
חשבתי שהן מסתובבות עם הסרטוט הכתום הזה על הראש.
אגב, הבד הזה טבול באיזה חומר? כי כולן צורחות בוכות ומקללות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מקללות את אמא שלך
מושון,
רעננה,
23/08/05 18:49
|
|
 |
מהצורה שהן מגינות על עצמן עם ה
פדופיל פוליטי,
23/08/05 20:52
|
התינוקות שלהן, מייד מבחינים בהשכלה וברוחב האופקים של נשות המתנחלים. קללה ומארה עליכם ועל הנשים שלכם! נצלני ילדים! פדופילים פוליטיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
זבל פאשיסטי תוצרת ההתנחלויות
נעמה,
כאן,
23/08/05 17:10
|
נוער אומלל שגדל על ערכים לאומנים פנאטיים ומשיחיות שקר . צריך לרחם עליהם ויותר מכך על החיילים היקרים שצריכים להתעסק איתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמה = נעמן ?!?!
שלום,
עליכם,
23/08/05 18:50
|
האם השפוי שלנו חזר בדמות אישה?
אל תדאג נעמן אנחנו בדרך אליך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
איפה קבלו חינוך כזה ???
ע. מיכאלי,
מודיעין,
23/08/05 17:10
|
משהו גילה לי כי כל הבנות הפרועות הללו בוגרות מכללת אור-גזמה בראש -ה7ין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יודע כמה אתה צודק.
יודע,
23/08/05 18:04
|
|
 |
9.
קצינים, קצינות, חיילים וחיילות
כשהם בוכים,
23/08/05 17:00
|
קצינים, קצינות, חיילים וחיילות עוזבים את הבית כל כמה דקות כשהם בוכים.
wow,Thank god, the jewish heart is still there,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
מספיק לשחק ! להכנס בהם בכל הכח
ל"ת
יהודי פשוט,
23/08/05 16:52
|
|
 |
7.
איפוא נכשלנו?
מכה על חטא,
23/08/05 16:49
|
א. הכי חשוב, עברנו על הדיבר של לא תשקר. במקום לעמוד מול העם ולהגיד שאנחנו מיישבים את המדינה כמצווה עלינו בתורה, העדפנו להסתתר אחרי סיסמאות של בטחון. הגנרלים השתנו, הגדרת הבטחון השתנה, ואת המצוות לא מכירים. ב. הלכנו אחרי גנרלים שקרנים. כאשר ראינו את שרון משקר במלחמת לבנון, (בופור, 40 קמ) העדפנו לשתוק. ולהאשים את כל העולם. למה לא הגנו על האמת? היום השקרנות הזו פגעה בנו. ג. במקום להוכיח שאפשר לגור עם התושבים הערבים ביהודה ושומרון, העדפנו לחפש איך להסתכסך איתם. הפקעת אדומות, כריתת עצי זית. ד. אם היינו משקיעים את 38 השנים האחרונות לפעול למען סיפוח השטחים, ואז ליישב אותם על פי חוק, ובלי תרגילים, אזי היה יותר קשה לפנות אותם. אבל אנחנו העדפנו להקים כאילו מחנות צבא, כאילו חוות חקלאיות. שום דבר באופן מסודר. ה. לא תחמוד. העדפנו לבנות ישובים הפתורים ממכס, לבנות בתים גדולים ומרווחים. הסכמנו לקבל הרבה הטבות במכס, תחבורה ציבורית וכן הלאה. מה הפלא שהציבור בישראל מסתכל עלינו כחבורת עשירים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך הרבה מילים ובסוף סימן ?
ל"ת
איזה ביזבוז,
23/08/05 18:05
|
|
 |
6.
כל הכבוד
חילוני שפוי,
23/08/05 16:31
|
כל הכבוד לבנות המתבצרות. הן מראות לנו הלכה למעשה את האמת הפנימית שלהן. עוצמת המחאה הנובעת מהאמת חודרת גם ללבות הנוקשים ביותר של קלגסי הכיבוש. הלואי ולנו החילונים היתה אשירית מהעוצמה שמקרינות הבנות הקדושות האלו, לעולם לא נשכח את המופת שהצבתן בחומש!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד כתום שרוט, כשאתה אומר
ל"ת
אמת פנימית אתה,
מתכווןלצואה?,
23/08/05 18:11
|
|
 |
קדושות או קדשות?
ל"ת
יחי ההבדל הקטן,
23/08/05 18:07
|
|
 |
5.
אתן לא שוות יותר מצואה.
אורי,
רעננה,
23/08/05 16:28
|
וכך גם תזכרו בהיסטוריה. רק יעבור גל השינאה העכור עליו אתן רוכבות. (גם אם אתן אישית לא שונאות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
open you eyes & listen to u he
fellow jew,
23/08/05 17:04
|
listen to your heart, and only than you'll know right from wrong.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
פאר תרבות המשיחיות
נעמה,
23/08/05 16:18
|
הבנות האלו שחונכו תחת אמונה משיחית הזויה כ'כ חזקות באמונתן העיוורת השוטה - בדת המפלה אותן לא מכבדת אותן ועושה אותן רחם להשכיר. הן רעות עם עיניים מפחידות. על זה הלכו לנו הכספים שגנב המר עבור הדתיים - מתנועות הנוער החלוציות ציוניות שלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תראו מי שמדבר...
שעון מעורר,
23/08/05 21:24
|
הייתי בניצן ,כמעט כל הנוער שעוזר שם זה נוער דתי.איפה יפי הנפש של ''זכויות האזרח והדמוקרטיה''?לנוער שלכם אין טיפה של ערכים ואמונה,ועתידם נראה בהתאם!כלוב של דגים מאילת לקח שנתיים להעביר ובני אדם תוך כמה ימים,ביזיון לעם היהודי לכל דורותיו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן גם השומר הצעיר נעלם בגללם
יששכר,
כברי,
23/08/05 19:15
|
לכי תביטי במראה והביני שאין מאחוריכם שום נוער...את כל התנועות שלכם אפשר להכניס במונית. אתם מזכירים לי את האוהדים של מכבי פ''ת. כדי שיהיה נוער צריך להביא ילדים, וכשחצי ממכם הומואים זה נהיה קצת יותר מסובך. הסבים שלכם מתהפכים בקברים....השומר הצעיר, והנוער העובד היו פעם תנועות של כבוד. היום אתם תבזו את החולצה הכחולה אם תלבשו אותה. (פועלים עאלק, כמו בנק הפועלים) לא הרמתם כלי עבודה כבר חמישים שנה....אין לכם מושג מה זה טורייה....ברמת אביב החדשה אין מקום לקן של סוציאליסטים ובקיבוצים נשארו רק קשישים שלא יודעים מי יידאג להם מחר. אתם יכולים לקחת את הפועלים התאילנדים בתור הנוער שלכם...חחחחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על עשבים שוטים ופירות באושים
מימי,
שינקין,
23/08/05 18:16
|
אצלנו זה החיים הנורמלים: בתי קפה, מועדונים, שפת הים, מוזיאונים, קונצרטים. כל מה שאתם קוראים ''חיי הבל''. החינוך הערכי שלכם מוליד לעומת זאת אין סוף עשבים שוטים ופירות באושים: פופר, אברושמי, גולדשטיין, עמיר, זאדה, וייסגאן וזו רק רשימה חלקית ומצומצמת שתלך ותגדל אם לא תרדו אלינו לשלולית בשינקין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמה צודקת
גלילה,
23/08/05 17:53
|
הבנות האלה מסמלות יותר מכול את הטירוף המשיחי שאין לו גבולות ומפעילות מניפולציות מלודרמטיות שעובדות יפה על חיילות שאינן אלא נערות צעירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת 100%
גיא,
ישראל,
23/08/05 17:33
|
כל הפגאנים יכולים להמשיך להתלהם, אבל לך יש את האומץ לומר את האמת, כל הכבוד !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are so right!!!True
ל"ת
jjk,
Israel,
23/08/05 17:21
|
|
 |
את חונכת חינוך ערבי כי זה מה
לנעמה המזרחית,
23/08/05 17:12
|
שההורים שלך יכלו לתת לך. זאת הסיבה שיש לך שנאה כלפי היהודים כי יש להם חינוך שונה ממך.
יש שמתחנכים כאירופיים ויש המתחנכים כערבים. ההבדלים בולטים לעין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמה את בגלות אמיתית
יהודיה טהורה,
23/08/05 17:08
|
אם את חושבת שהנשים סובלות יש לך טעות חמורה לאישה ניתנו 3 מצוות עיקריות: כשרות המזון טהרת המשפחה והדלקת הנר, הם שלושה העמודים שעליהם מבוססים הבית וחי' המשפחה היהודים העובדה שהם נמסרו לאישה מוכיחה כי עונקה לה אחריות בלתי רגילה בחיים לא רק ביחס למשפחה שלה כי אם ביחס לכל העם היהודי... לכן נעמה במידה ואת רוצה להתעורר מהתרדמה בה את חיה את מוזמנת לחזור חזרה למקורות שלך ולהתעלם מהבורות והמסכים שגרמה לך התשקורת שמנוהלת ע''י אנשים שממונם מעוורם ..... ותחשבו על זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה עוד מישהו שדבר על טוהר
נעמה,
23/08/05 19:34
|
יהודיה טהורה - מאד צורם לי,ומאד רברבני אני מקווה שהרבנים שלך לימדו אותך למה. בכל אופןן- אם את טהורה,אז אני מבינה שאני טמאה. זה כמו המשפט הפשיסטי שלכם 'יהודי לא מגרש יהודי' - אז האנלוגיה היא : אז מי מגרש את מי? ואני טוענת ש'יהודי גם לא רוצח יהודי' - אבל זה לצערי כן ייאמר ל''זכות'' המחנה שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתבייש
אבי,
23/08/05 16:56
|
בינתים אנחנו רואים איזה חינוך יש בבנות הדתיות ואיזה בעולם החילוני איפה הסמים הזנות והחוצפה אז תחשוב טוב לפני שאתה כותב משהו חצוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הן משיחיות ואת מה?
אליסף,
23/08/05 16:46
|
הכינוי הזה שדבק בבנות ישראל הששות אלי קיום התורה והמצוות, חוטא להגדרה, לבואו של משיח התפלל כל עם ישראל משך אלפי שנים לרבות סבתך(אלא אם כמו שעולה מרשעות התבטאויותייך, אינך יהודיה כלל). השילי נעלייך מעל רגלייך כשאת מדברת בבנות אלה, שמקריבות את חייהן על מנת שתוכלי את להמשיך לשבת בנחת בת''א ולבלות בכל מיני בילויי הבל , וכדי שתמשיכי בעוז ''לחרף'' נפשך למען עמך כמו שלמדת באותה מסגרת של תנועת נוער חלוצית עליה נימנת בעבר (שלימדה אותך מההה??)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אליפיף על כזה קישקוש מגיע לך..
ל"ת
אוסקר לפטפטת,
23/08/05 18:10
|
|
 |
מה את מטורפת?
קוקלה,
23/08/05 16:43
|
הבנות האלה עושות מה שהן יכולות בשביל החלום הציוני וזה מה שיש לך להגיד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזו בורות!
נעמה אחרת,
23/08/05 16:42
|
אני בת דתיה. את מדברת כמו מיטב האנטישמיים. מן הסתם את כותבת זו מתוך בורות ולא מתוך רשעות. אני מציעה לך ללכת ולראות בעיניים מה קורה במגזר הדתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כותבת מרשעות נטו
עידן,
רחובות,
23/08/05 18:36
|
הלוואי וזה היה מתוך בורות כי אז עוד היה סיכוי. צריך פשוט לטרנספר אותה לחבריה בעזה, אין פתרון אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון יש להם גם אף ארוך
גבלס,
בקבר?,
23/08/05 16:40
|
|
 |
תנועות הנוער שלך שוות לתחת!
ל"ת
מחריבים,
23/08/05 16:39
|
|
 |
3.
האשמה מוטלת עלינו
מיכל,
23/08/05 16:15
|
כואב הלב, הוא נקרע למעשה למול כל המראות של החודשים האחרונים. המאבק של האנשים הללו נובע מאידיאולוגיה מוסרית וציונית. אני, שרואה הכול בשידור הטלויזיה ולא יכולה לעשות כלום, שואלת את עצמי אם באמת לא יכולתי לעשות כלום. אני בת 26, חילונית, ישראלית ועירונית, ואני אוהבת את המדינה שלי. הצעירים, אנחנו הסטודנטים, הדובדבן שבקצפת החברתית, עמדנו ולא עשינו כלום כשהחלום הציוני מתנפץ אל מול עינינו. בכל מקום בעולם זה אחרת - צרפת, ארה''ב....... אנחנו דור אדיש, אנוכי ומעושן. רצח רבין יחזור על עצמו, הכאב והדמעות יחזרו על עצמם- בגלל האדישות שלנו. עם זאת, גם אם אני אבטיח לעצמי שממחר אני אהיה מעורבת יותר, תורמת יותר, מי אמר שאני אעמוד בזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאד
צועד,
23/08/05 16:54
|
אנחנו בתור סטודנטים עמדנו שם. עמדנו והפגנו על הבזבוז בהתנחלויות. עמדנו והפגנו על היחס המשפיל לערבים. עמדנו והפגנו שראינו איך כל ''תשובה ציונית'' מרחיקה מאיתנו את האפשרות להגיע בבוא היום לפתרון עם שכנינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סטודנטית
סטודנטית,
24/08/05 12:57
|
חבל שאת לא עושה כלום כי אני סטודנטית( הדובדבן שבקצפת כהגדרתך) ומתנחלת( הדובדבן שבקצפת להגדרתי) שייכת ל''תא כתום'' ואנחנו הפגנו בכל כוחנו מול מכונת הגירוש בגוש קטיף ובצפון השומרון. מה לעשות, גם המתנחלים לומדים לימודים גבוההים ועובדים במקצועות חופשיים, אבל להם עוד נותרו אדיאלים וערכים חוץ מלדאוג לעצמם. בניגוד לדעה של כל המגיבים האנטישמיים כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו לא ציונות.זו משיחיות שקר
נעמה,
23/08/05 16:35
|
את רק בת 26,נולדת ב1979 , שנתיים אחרי שהליכוד ובגין עלו לשלטון-והם הרסו את הציונות האמיתית. את צריכה לקרוא בספרים כדי לדעת מהי ציונות. את יכולה גם לפנות אלי - אשמח להמציא לך חומר קריאה ונתונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Naama?are you JEWISH???!!
please check,
23/08/05 17:02
|
|
 |
בלה בלה בלה בלה בלה...
ל"ת
תחש,
23/08/05 16:23
|
|
 |
2.
אשת חיל מי ימצא
יעקב,
23/08/05 16:02
|
לא שאני מזלזל בבנים שלנו אבל היתרון האיכותי שלנו על המגזר הכופר מתעצם כשמדובר בבנות בשני ה''מסעות'' שערכתי אחד לכיסופים והשני לחומש אפשר היה רק להתפעל מהמסירות הגדולה שגילו ולחשוב על הבנות בצד השני על הפריצות,ונהנתנות ורדיפה אחרי מותגים לא קשה לדעת מי הם הטובים בסיפור הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רדיפה
פרוצה,
תל-אביב,
23/08/05 17:44
|
מי שזורק צואה על אדם אחר מי שלא מהסס לחתוך אדם אחר בסכין יפנית והכל למען קדושת הארץ הוא פושע/ת נתעב/ת ומקומו בכלא. ככה חינכו אותי .
באמת לא קשה לדעת מי הטובים בספור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיי כבר
עקורה מחומש,
24/08/05 13:01
|
לא זרקו צואה או שום דבר מבזה או מסוכן אחר על חיילים, במקרים יוצאי דופן שפכו תרכיז פטל , קמח , ביצים וצבע. הבנות נהגו ביושר, ואת זה שמעתי באוזני מהחיילים שפינו אותנו, בניגוד להסכמים שרק חיילות יפנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You make me laugh
JJK,
Israel,
23/08/05 17:24
|
You religious lunatics make me laugh when you keep on saying how the secular jews are all about drugs, etc... If it was not for the secular people you would still be reading you bible in a cave and using camel dung for heat...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לא תהיה התנתקות כי אנחנו לא
פייגעלע,
23/08/05 16:55
|
ניתן''
דבריך נשמעים כל כך אמיתיים עד שאני מאמין לך כמו שאני מאמין לדתי שקרא את הסיסמה שכתבתי בכותרת. אין תופסין אדם בצערו ולך מותר לנחם את עצמך במילים. אוטוסוגסטיה תמיד טובה מסמים קשים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
שהחיילים יתפשטו
מושיק,
23/08/05 16:00
|
ואז הצנועות והחסודות ישימו את הידיים על העיניים ולא יפריעו. או שאולי.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השתגעת? הן ישימו להם ביס...
ל"ת
נעם,
מרכז,
23/08/05 17:35
|
|
 |
מגיעים וציניים
אני,
24/08/05 13:02
|
מגעילים וציניים!!! טוב אני לא מאשימה אתכם, ככה זה שניזונים לידיעות רק דרך התקשורת
הגב לתגובה זו
|
|