 |
138.
האים תשאלו את אלוהים למה?
מוטי, אב ללוחם,
29/08/05 23:16
|
ההתנתקות קויימה? אולי אתם הכתומים! חטאתם לבורא?, מדוע הרב שפירא שותק? אולי הוא חושב כמוני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
למה אלוקים, מדוע?
נחמה צ''מ,
הר ברכה,
29/08/05 23:07
|
אולי חטאנו ובוצעה ההנתקות? סלח לנו כי חטאנו, אולי רבננו הוליכונו שולל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
הייתי שם!!!
משובחת,
25/08/05 18:34
|
יש פה איזה חיילת שהייתה בפינוי של חומש בבית משפחת מחלוף-איפה שהתבצרו 120 בנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
המגורשים לא נכללים במשימה
ל"ת
בזיון בהתגלמותו,
24/08/05 22:01
|
|
 |
134.
האלימות הסתימה. וההומניות???
ל"ת
מה עם המגורשים?,
24/08/05 21:59
|
|
 |
133.
משימת שיקום המגורשים לפנינו
ל"ת
הושלם?והמגורשים,
24/08/05 21:58
|
|
 |
132.
התנצלות מ''נעמן שפוי''
נעמן שפוי'',
24/08/05 20:08
|
ברצוני להתנצל בפני כל המפונים, על תגובתי הנלוזות, על שפלות הרוח, השנאה, הטפשות שבי. יכול אני להיות עפר לרגלכם, אתם אוהבי הארץ האמיתית, אתם המתנחלים וכל האנשים הטובים הכואבים את המראות והפינוי בימים אלו.אתם הנעמנים ב -ה הידיעה אני ''נעמן שפוי'' בוגד עלוב ומופרע . כל דעותי ותגובתי נשאבו מעולם החיות הפלשתינאיות שונאי ישראל. הוסיף והתנצל בכל פעם שהגיב בצורה נבזית ושפלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התנצלותך מתקבלת
הרב לוינגר,
חברון,
03/09/05 12:41
|
עכשיו אני מתנצל על ששפכתי סודה קאוסטית על החיילים. על שכיניתי אותם קלגסים ונאצים. על ששפכתי שמן ופיזרתי נינג'ות על הכבישים. על שחיבלתי בארונות סעף של בזק. על שירקתי בפנים של שוטר. ועל ניסיונות לשכנע חיילים ושוטרים לסרב פקודה. הכל היה למען השם ,ארץ ישראל ואחדות הארץ והעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
זהו? כבר נגמר?
ל"ת
דן,
24/08/05 18:40
|
|
 |
130.
תרגיל בחשבון
ציונה,
הלא תשאלי,
24/08/05 14:19
|
אתמול כינסו המפכ''ל והרמטכ''ל מסיבת עיתונאים בה דיווחו בגאווה כי מבצע 'פינוי' היהודים מבתיהם הסתיים לאחר תשעה ימים.
שאלה חשבונית פשוטה:
אם גרשו 9,000 יהודים + כ- 4,000 מסתננים תוך תשעה ימים, כמה זמן יקח לפנות את כל היהודים מארץ-ישראל ולהחזיר את פלשתינה למצב של חורבן ושממון כמו שהיא היתה לפני שנת 1882 (ויסלחו לי אנשי היישוב הישן)? (אין צורך לפנות ההריסות, שאמנסטי, חיים יבין וכתבי 'הארץ' יפנו).
להלן: 13,000/9=1445 יהודים ביום
אוכלוסיית ישראל בסוף 2004 לפי הלמ''ס = 6,869,500 איש פחות ערביי א''י = 1,340,200 פחות השמאלנים בעלי המוסר הכפול, שיעזבו לבד - 43 מנדטים (עבודה, שינוי, מרצ) לפי 25,138 קולות למנדט = 1,080,934 פחות שרי הממשלה וראש הממשלה, אנשי הליכוד, שהצביעו בניגוד למצפונם ולמצע עליו נבחרו = 19, כולל ביבי. פחות כוחות הבטחון, שיבצעו כל משימה, כולל זו של השמדה עצמית של המדינה - הנתון סודי = הערכה גסה 100,000 איש 4,348,347 יהודים לחלק ל- 1,500 יהודים ליום = 2,899 ימים, לחלק ל- 30 ימים בחודש = 96.6 חודשים, לחלק ל- 12 חודשים בשנה = 8.052 שנים. כלומר, לפי החישוב שלי (3 יח''ל בקושי), תוך כשמונה שנים, בלי עזרת הערבים ואומות העולם ניתן יהיה להשכין שלום בר-קיימא במזרח התיכון ולפטור את העולם מקיומה המעיק של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל אחד שיודיע חשבון......
מוטי חיפה,
29/08/05 23:09
|
|
 |
יש לתת לביבי לבדוק את התרגיל !
ל"ת
שאריק,
24/08/05 16:22
|
|
 |
זה צריך להיות משהו חכם?
ב.,
24/08/05 15:23
|
אני יכול להראות ע''י חישוב פשוט שה IQ של מי שכתב את זה שווה ל 20 וע''י גימטריה שה ''ימין'' שווה ל ''אסון''
מה הסיפור עברת 3 יח''ל בקושי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
לא,ביבי המשיך בהתנתקות ''ב'' !
ל"ת
לכד,
24/08/05 13:34
|
|
 |
128.
לעבור דירה
משה,
24/08/05 11:07
|
מה הבעיה עם 15000 שעוברים דירה סטלין העביר דירה 10000000 כן לפחות 10 מליון נסעו ברכבות לסיביר לישוב מחדש ורבים מהם התפגרו בנסיעה. למי זה איכפת בכלל רודן הוא רודן והויכוח הוא רק על המחיר כמו אצל זונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
סוף פסוק ???
עמיר,
נהריה,
24/08/05 09:27
|
אני מציע להקשיב טוב טוב למה שאומר אבו מאזן ושות' לעולם ולמה הוא מתכוון באמת : 1. לעולם הוא אומר : בזכות העמידה העיקשת של עמנו הגיבור. בשפה שלו הערבים מבינים שהוא מתכוון : בגלל ההתנגדות המזויינת של החמאס והגיהד האיסלמי, ובגלל שליהודים אין יכולת לספוג אבידות ובגלל השהדים המתאבדים ( הגיבורים האמיתיים, בעיניהם ), היהודים ברחו מהשטח.
2. לעולם הוא אומר : נמשיך במאבק להשגת כל הזכויות שמגיעות לנו עד שנכונן מדינה שירושלים בירתה. בשפה שלו הערבים מבינים : אנחנו נמשיך בטרור מול היהודים , בכל חבלי ארץ ישראל ( שהיא מדינה פלסטינית שנשדדה ע''י היהודים ), עד שנסלק את אחרון היהודים מכאן ונכונן מדינה פליסטינית - במקום מדינת ישראל - שבירתה ירושלים.
עובדה היסטורית שהעולם שכח / או נוח לו לשכוח : עד שנת 48 , כל השטח היה טריטוריה בריטית ( אחרי שהיתה קודם טריטוריה אוטומנית / טורקית ). המדינות הפורמליות / הריבוניות היו - באותה תקופה : מצרים, סעודיה, לבנון. ירדן לא היתה מדינה עד היום, אלמלא נתנו הבריטים ( ערב עזיבתם את האזור ) את עבר הירדן + הגדה המערבית לעבדאללה מלך ירדן, על שסייע לבריטים במלחמתם ( נגד מי ? שאלה טובה ). היהודים רכשו - מבעלי אדמות ערבים - בכסף אדמות באזורים שונים בשטח ( שלא היו שייכים לשום מדינה ריבונית !!! ) והתישבו ב : חדרה, גדרה, ראש פינה, רחובות , כנרת ועוד ועוד. אחרי מלחמת העולם השנייה, אחרי הזוועות שביצעו הנאצים גם ביהודים , היה ברור לעולם שליהודים מגיעה מדינה משלהם ( הערה - הפלסטינים העלו דרישה דומה כ 20 שנים לאחר מכן, הרבה אחרי שמדינת ישראל הפורמלית / ריבונית היתה עובדה קיימת / מוכרת ע''י רוב מדינות העולם ) ואמנם באו''ם קיבלנו הכרה פורמלית לכך שיש לנו מדינה ריבונית עם גבולות מוסכמים.
בקיצור, לפלסטינים יוצאים העיניים והם לא מוכנים לוותר. לדעתם מגיע להם השטח הזה ואנחנו ''גנבנו'' אותו בעורמתנו וההשפעה שיש לנו בעולם. ככה הם תופסים את העניין.
הם לא יסכימו לאפשר שום וויתור. מי שהעז ל''וותר'' ליהודים ( כמו סאדאת, שהיה אחד מהמנהיגים הדגולים במאה ) נרצח על ידם.
זה כל הסיפור כולל מוסר ההשכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לסילוף העובדות !
אבו מאזן,
פלסטין הכבוש,
24/08/05 10:18
|
כל הארץ הזו נראת בפינו ''פלסטין'' אתם קוראים לה ארץ ישראל - וזה לגיטימי
הארץ נכבשה ע''H יהודים, גורשו ממנה תושביה המקוריים והיום הם מבקשים לחזור אליה תחת ריבונות ישראלית, במדינת ישראל, וריבונות פלסטינית בשטחי הגדה ועזה!
אף לא אחד לא רוצה לסלק את היהודים ממדינת ישראל רוצים לסלק אותכם אך ורק מעזה ומהגדה ומאל קודס (היא היא ירושליים המזרחית) !!! זה הכל !! לא יותר מזה!!!
תפסיקו להפחיד את האנשים בכל מיני אמירות מוטעות (הפלסטינים רוצים את יפו, עכו וחיפה בחזרה)
מגיע לנו מדינה מגיע לנו שטחים מגיע לנו פצויים על כל העוול שנגרם מהכיבוש הישראלי!!!
מה לא כ''כ ברור בזה? למה לכם מגיע פיצוי על עוולי הנאצים ולנו לא? גם אנחנו בני אדם...שנכבשו על ידי חיות אדם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פלסטית חרתה
צנצנת,
24/08/05 10:36
|
אתה אבו מאזן בדיוק כמו שאני צנצנת איןןןןןןןן שום ערבי שיצהיר בהצהרת פנים הצהרה כזו כי הוא חשוב כמת, ואתה יה מתחזה עלוב לך ולמד קצת היסטוריה והחכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם לא מפחידים אותנו
אום מאזן,
24/08/05 10:51
|
אמרנו את מה שיש לנו להגיד ואנחנו לא מצפים מכם שתבינו
הפשע הישראלי בשטחים מככב בכל מקום בעולם
רק לפתוח ולקרוא
תצטרכו להבין שעם פלסטין חי!!!! תצטרכו לרדת מהקולוניאליזם ודיכוי העם שלכם!!
זה התחיל לפני שבועיים ולבטח יימשך עד שכל פלסטין תשוחרר: 1. ישראל תשנה כיוון למדינת העם, דמוקרטית ושויונית 2. פלסטין תקום בשטחי הגדה ועזה, בירתה אל-קודס (היא היא ירושלים המזרחית) גם היא דמוקרטית ונאורה
היהודים יוכלו לבקר בפלסטין, ואף לגור בה תחת שלטון פלסטיני!!!
תבינו : אנחנו שונים מכם, אנחנו נאורים ומפותחים, שלא כמותכם: סגורים ונעולים על רעיון אחד ויחיד (ציונות ועליונות יהודית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכל מה שאמרת, אהבתי
cyrano,
ארץ העריק,
24/08/05 13:03
|
את אמירתך '' היהודים.. יוכלו לגור בפלסטין תחת שלטון פלסטיני'' וזה כאשר פלסטין מוגדרת כרצועת עזה והגדה.. לאמר את האמת, אם אתם אכן מתכוונים לכך, למה אתם לא יוצאים בהכרזה רשמית על נכונותכם לוותר על דרך הטרור כנגד קבלתכם את מה שאתה אומר ברגע זה ?.. כלומר על כך שפניכם קודם כול לשלום, ואתם מעוניינים בטריטוריה של הרצועה והגדה ( ירושליים המזרחית תדון בנפרד ) כמדינתכם פלסטין, והכי חשוב שכל אילו שגרים בה היום ימשיכו לגור בה, תוך זה שאתם ערבים לשלומם ובטחונם, תחת שליטתכם ?... נראה לי שאם היה למנהיגכם יותר אומץ לומר את הדברים האילו בנחרצות, היו עוד הרבה ישראלים ואני ביניהם, שהיו שוקלים את הדבר באופן חיובי... לעניין הערבות על בטחון היהודים שימשיכו לגור במקומם תחת שלטונכם היינו רוצים לדעת מה תעשו במידה ואיזה חמס''ניקים משלכם היו פוגעים בהם ?.. הייתם דואגים למשל להושיבם בכלא עד יומם האחרון, ולהחריב את ביתם כעונש מרתיע לבל יישנה הדבר ?..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
קרב... תמהני
אלטנוי,
24/08/05 09:18
|
כותרת מאמר זה הוא ביטוי להלך הרוח בתקשורת בשבועות האחרונות - מנסים לפמפם בנו שמדובר בקרב אימתנים, ובינינו על מה מדובר - צבא שלם נגד קבוצה קטנה של נשים וילדים!!! אולי הגיע הזמן שכתבינו היקרים יעסקו קצת באיחוד וחיבור ולא רק בחיפש סקופים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
עצוב לומר אבל נעמן השפוי ניצח
זיו,
שקד,
24/08/05 09:17
|
ולא בגלל שהאדיוט הזה שאר כנופית הצפונבונים הם הרוב בעם , שכן בבחירות הרי הם קרסו ולא בגלל שהם נתנו תמיכה לתוכנית מכיוון שלאחר שבישו את עצמם עם הפגנה של חמישים איש הם השאירו את הרחוב בשבלנו ופה טמונה הבעיה אנחנו הרמנו יופי של הפגנות של חמישים אלף, מאה אלף, מאה חמישים אלף ומה היה אפקט שלהם? אפס בריבוע! עשרה נערים ונערות שחסמו כביש שווים היו הרבה יותר מזה. אני חושב שאין צורך לפרט יותר מדי על מחדלי מועצת ישע מספיק אם אספר לכם שאתמול באתר של ערוץ 7 טענה אהובה שילה דוברת מועצת ישע שנצחנו במאבק!!!!!! זה לא בדיחה זה רציני מאוד,מסתבר שכאשר מוציאים כל כך הרבה אנרגיה על שטויות וסוטים מהנושא העקרי אז העיקר נעשה תפל והתפל נהפך לעיקר חברים,אם לא נתעשת מיד ונחתור לחזור לגוש ולצפון השומרון בחזרה{בצפון השומרון זה ממש קל!} אז היכונו ל''התנתקות''הבאה או יותר נכון לנצחון מפואר נוסף של מועצת ישע אה ועוד משהו אסור להכחיש את המפלה אם אנחנו רוצים להמנע מחזרה עליה נכון שבסופו של דבר השמאל יפסיד אבל בואו נעשה נהשתדלות שזה יקרה בטוח הקרוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
24/08/05 11:16
|
וכדאי לישם את מה שאתה אומר להודות בכשלון ,להיות יותר נחושים ולנסות כבר עכשיו לחזור לישובים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמן שפוי הפסיד
ביטלס,
א''י,
24/08/05 09:48
|
אל תתן לשינאתו להשפיע עליך. כמו שאמרת הרב היה נגד וייהיו בחירות בקרוב מאוד. יש להגיב ביום הבוחר. אני למשל הולך להצביע ככל הניראה לאיחוד הלאומי ולא לליכוד כמו שעשיתי יל חיי. כך גם אשתי. בגלל נעמן וחיים נפקחו עייני סופית ואני יודע היום יותר מתמי ד מי הם חברי הסמולנים. אני מודה לו שהוא פקח את עייני ועזר לי ''לחזור בתשובה''. אני גם מודה לאריק שהבהיר לי שקולי מתבזבז בליכוד כל עוד הוא מבצע את מצע הסמול. המאבק של ישע היה על ליבות העם ולא כנגד צה''ל ובזה הם ניצחו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מאושר
נעמן, שפוי,,
24/08/05 10:24
|
|
 |
גם אני השאלה ....
יוסי,
אילת,
24/08/05 11:24
|
מה יעשו חכמי חלם הכתומים לאחר הפינוי הסופי מכל השטחים מעניין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיר
אחי,
24/08/05 10:40
|
|
 |
124.
well done
aiad,
24/08/05 09:09
|
very good work please go on and I will give you peace more you give more you get
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גבול לבנון
חייל תאילנדי,
24/08/05 10:27
|
הי. אני מביא איתי עוד 10000 מה מחפשים אבודה אני שומר מול חיזבלה ואוכל לכם כל הכלבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
arik
ahmed,
24/08/05 09:55
|
udrub ia arik you are our hero we need you, we will give you even some hashish and mony haha haha
הגב לתגובה זו
|
|
 |
peace
aiad,
24/08/05 09:24
|
|
 |
Piss and kick them out
פלסטיני,
24/08/05 09:39
|
|
 |
123.
בדיחת הבוקר
חייל,
24/08/05 09:03
|
750 חיילים מצרים ישמרו בציר פילדלפי שלא תהיה הברחת נשק לרצועה !! שער החליפין הנוכחי הוא: קטיושה בעד רבע פיתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קפה
חייל טורקי,
24/08/05 10:45
|
מה שהכי הכי כדאי אחי זה טורקים אתם תסעו רוורס משהו משהו יד ליד ועכוז לעכוז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד בדיחה על הבוקר
חייל מצרי,
24/08/05 09:35
|
|
 |
שאלה של כדאי
חייל רומני,
24/08/05 09:49
|
מה רע להגן על 10 משפחות שלנו!! אז זה הכל שאלה של כדאי? מה עשו הטקסנים באלמו? החזירו את טקסס למקסיקו, את צפון אירלנד, הזיזו חזרה את פולין מזרחה, החזירו את טריאסט, ובכלל תלכו לעזאזל, סליחה תלכו לעזה. שבו בבאר ושתו מיץ של קקטוס במלחמה הבאה תתחרבנו לכם בלעדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
מובטלים במדים שחורים
מובטלים במדים,
24/08/05 09:01
|
אחלה רעיון קח בריונים מובטלים תן להם מדים שחורים, כסף וזכות להפעיל כח ןעוד תגיד להם שזה בשם הדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמיד טוב
גבלס,
24/08/05 10:07
|
מה קרה? קבלת 100 באזרחות התחרפנת? אתה לא IN וחוץ מזה אל תגנוב זכויות של אחרים על שיטות כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
יש להעניק צלש לכל חייל
יוסי,
24/08/05 09:00
|
ושוטר שהשתתף בגירוש. הצלש יוענק ע''י מנהיגי ערב עבור ביצוע מושלם של חיסול איזורי התישבות יהודיים גירוש יהודייהם והפיכת האזורים ליודין ריין (נקי מיהודים) ע''י טהור אתני שהוא פשע נגד האנושות ונגד העם היהודי. כמו כן החרבת בתי כנסיות וחלול קברים יהודים שהם דוגמא ועדוד לכל האנטי- שמיים בעולם. על כל אלה ולפי פקודה של שרון בו הברית של אוייבי ישראל מגיע לכם צלש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה נפש שכמוך !!
מישהו,
24/08/05 13:27
|
איזה מילים ! ומה בדיוק נעשה עם הפלשתינאים ? מה עשית לגבי זה ,יפה נפש שכמוך ?
שתנשור לך הלשון והידיים שאתה כותב אתם את הדברים האלו !!!
באמת שהעברת אנשים שהתיישבותם שם רק מזיקה תוך בנית בתים אלטרנטיביים + פיצויים של מיליונים + בכי של חיילים +נתינת זמן רב להתארגן זה טהור אתני ופשע ?!
פשע היה ליישב אותם שם !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
הרגשת הקלה מסוימת
מתנדבת.,
לא מדינתי,
24/08/05 08:59
|
עד היום היה מאוד אכפת לי מהמדינה, הילדים שלי היו קצינים בצה''ל ואני הייתי עסוקה בכל מיני התנדבויות. לפחות לא אדאג יותר למדינה. זאת לא המדינה שלי יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חשוב
לא חשוב,
24/08/05 09:35
|
הכל לא חשוב, מרגיש כמוך, לא לוקח יותר חיילים בטרמפים ובטח לא שוטרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
אל יאוש, להצביע ''עבודה''
מדינה בשיקום,
אמת בפירסום,
24/08/05 08:57
|
רק הם ישלחו עוד פעם מתישבים לעזה, ליכוד? ביבי? ערפאת, ''חברי הטוב ביותר'' הסכם וואי? פינוי חברון =שלהבת פס, ''ציר המתפללים''= 7חללים הי''ד, מנהרת הכותל=17 חללים הי''ד, ומי שיספיק לחיות עם טירוף הנ''ל ''יזכה'' לצאת לפנסיה בגיל...67.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
כל הכבוד לשרון! חזק ואמץ!!!
ל"ת
אילן,
רמת גן,
24/08/05 08:56
|
|
 |
עריק
חבר של עריק,
24/08/05 10:12
|
|
 |
117.
קרב? - השמאל עשה פוגרום בימין
הקרב הוכרע,
24/08/05 08:55
|
אם כבר משתמשים במילה ''קרב'' הרי יש כאן אוייבים שנלחמים
ולכן בקרב הפוליטי הזה האויבים הם השמאל והימין
ואכן השמאל בעורמה השתמש בכוחות הבטחון על מנת לנצח את האוייב - הימין - להביסו להשפילו ולהורידו עד עפר.
אכן הקרב הוכרע כוחות הבטחון בשרות השמאל הביסו אנשים לא חמושים נשים וילדים הרסו בתיהם וישובייהם וחייהם
וכל זאת בגלל הפשע הנורא - שהם לא שמאלנים.
זה סגנון השלטון של מפא''י - על הפנים, חבל שחזרנו 50 שנה אחורה, הכל בזכות הדיקטטור צמא השלטון וה$
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
איזה קרב איזה בתיך !!!!!
ל"ת
חיים,
24/08/05 08:48
|
|
 |
המלחמה היא פולטית
קרב פוליטי,
24/08/05 09:02
|
השתמשו בצבא להכריע מלחמה פוליטית
כמה כיף לחיות במדינה כה חביבה שמחסלת אורח החיים והרכוש של מתנגדים פוליטיים באמצעות צבא
ממש תאווה לעיניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
לחוקק חוקים נגד ונדאליזם
פלסטיני,
24/08/05 08:46
|
מזעזע מה שרואים בארץ: 1. סרטים כתומים על כל עמוד 2. מדבקות ''יהודי לא מגרש יהודי'' על שלטי רחובות/ערים (במיוחד על הכיתוב בערבית) 3. שלטי ניילון ''ההתנתקות סכנה ליהודים''
יש לעצור את הונדאליזם הזה מיד!
לחוקק חוק שיאסור על כל האנשים לתלות שלטים או כל דבר אחר על רכוש ציבורי!
בנוסף, מציע להעסיק את המתנחלים החביבים במלאכת ניקוי כל הזבל הכתום הזה( במקום ללכת לצבא)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכלוח
abu yusef,
24/08/05 10:22
|
ואלה אתה סודק מ100 אכוז ינשאאלה סריח לשות בו נקי חלס חבל בזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתנתק מיהודים,תעבור לעזה !
ל"ת
כחול-לבן,
24/08/05 13:37
|
|
 |
114.
יש לדאוג למפונים,ומיד
חיים כהן,
24/08/05 08:41
|
אם כל שמחתי לפינוי הגוש,אין זה קשור שיש ובמידית לדאוג לרווחתם.כמו שהמדינה דאגה לפנות מהר,חד וחלק יש להתגייס מיד לתת להם פיתרונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלוהים והרבנים ימצאו פיתרונות
ל"ת
א.סגל,
03/09/05 12:51
|
|
 |
113.
כל הכבוד לצה''ל ולמשטרה
נס,
כפר יונה,
24/08/05 08:39
|
ברצוני להביא את הוכרתי לכוחות צה''ל ולמשטרה לי יש בת בצבא שהשתתפה בפינוי היינו לצידה ותמכנו בה לאורך כל שלבי הפינוי והיו ממנה המון סיפורים ומצבים עצובים ומשמחים כאחד נתנו לה את כל התמיכה האפשרית. בכללי כל הכבוד לכוחות המפנים עשיתם עבודה קשה ועמדתם במשימה!!! מגיע לכם הצדעה מכל תושב במדינת ישראל!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכל
חמודי,
24/08/05 10:19
|
|
 |
אל תשאל מה אני מאחל לבתך
ל"ת
עקרה ואלמנה,
קראזבאלה,
24/08/05 09:08
|
|
 |
112.
שהחינו וקימנו והגיענו לזמן הזה
יעקב ק,
24/08/05 08:38
|
באיחור של 20 שנה סוף סוף גם הליכוד הבין שעזה היא צרצ צרורה ולא נותנת לא בטחון,ולא שקט לישראל.ומכל הרעש והצילצולים של הימין במלחמת אזרחים,מפולסות,חרמות,רבנים וכ''ו תוך שבוע גוש קטיף ז''ל.הימין צריך להבין כל הישובים שאינם בקונסנזוס שהם תפיסה הביטחונית למדינה סופם להתפנות במוקדם או מאוחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
יוווו! כמה אנחנו אדישים!
מיה,
ירושלים,
24/08/05 08:34
|
בתוך שבוע נזרקו מבתיהם אל הלא נודע למעלה מחמישה עשר אלף (אלף!!) אנשים (בני אדם). כוחות הביטחון וראש הממשלה טופחים לעצמם על השכם. הנהנ לכם דוגמא מובהקת לצדק חברתי ומדיני מעוות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
עצוב מאוד
רחלי,
ירושלים,
24/08/05 08:26
|
|
 |
109.
כבוד לצהל ולמשטרה-קלון למדיה
ל"ת
ע.מני,
חולון,
24/08/05 08:15
|
|
 |
קלון לצה''ל למשטרה ולמדינה
Avi Ecuador,
24/08/05 08:27
|
|
 |
תבכה , תבכה-אכלתם אותה.
ששון שמחה,
שמח לאיד,
03/09/05 12:56
|
רציתם מלחמה, איימתם, ובסוף הלכתם כמו ילדים טובים. אז מה עכשיו ההתלהמות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קורדי, תעבור לעזה ! למקום שלך
ל"ת
גאה במדינה,
בצה''ל ובמשטר,
24/08/05 13:40
|
|
 |
108.
לשימחת
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
24/08/05 08:10
|
השמאל באשר הוא כעת התאבון גדל .ורצונם להמשיך לנתק את העם ממדינתו .זה תהליך מדיני מסוכן .למדינת ישראל והסוף ידוע לכולם. ומי שחושב שכעת ממשלות ישראל יוכלו לטפל בעניניי המדינה ובכלכלה. הקורסת אז הוא טועה . בגדול הכסף יפנה ברובו למושחתי המדינה והחזקת השלום המזויף. ולהסכמים שונים ומשונים במשק. המיתנחלים לא אלו הם שגרמו לשחיתות הכלכלית במדינה. זה קרה מיפני שאנו עם מושחת וחסר אחריות ציבורית. וכתוצאה מכך היתאפשרה ההיתנתקות.המיתנחלים שלאור דברים חמורים שנאמרו אתמול בתוכניות הטלויזיהשמוקרנות ב11 וחצי בערב צרכים ליתבוע את המדינה על הפקרות ופגיעה בחיי אדם בושה וחרפה לעם ישראל שכך אנשים קוראים לתהליך זה שזו טעות וצריך להמשיך ביתר תאבון וכולי.זה אסון חברתי ומדיני לעם היהודי המסוכסך עים עצמו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי
Avi Ecuador,
24/08/05 08:36
|
האסון והסכנה של ישראל היום היא לא מערבים ולא ממלחמה איתם, היא משמאל ו''מנהיגים''. למעשה ערפאת והאינתיפאדה הם אחד הניסים שקרו לדור עגל הזהב שצמח בחלם והפך לעם-הארץ. תצפה לעוד נס מהפלסטינים או ביטולה של ישרפלסטין בעתיד. הפעם הימין יתמוך באומות העולם להפיכתה של חלם לשמורת טבע לדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו,אבי החמור,למי אתה מסיע !
יהודי,
24/08/05 13:45
|
|
 |
ל-Avi Equador
פלסטיני,
ישראפלסטין,
24/08/05 08:58
|
תודה שאתה ממשיך להזכיר לנו שיראפלסטין חיה וקיימת!
זאת באמת מדינת העתיד, שבי יחיו ערבים מוסלמים, נוצרים ודרוזים, וגם יהודים!
תחי ישראפלסטין! Israfalasteen
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשמורת טבע לדת
Avi Ecuador,
24/08/05 18:39
|
|
 |
107.
הושלמה עקירת ישובים ולא התנ
boris d,
חיפה,
24/08/05 08:03
|
אם לא יחליפו מר שרון וימשיכו בדרכו הלא שפויה. יסתכן ביטחון מדינה ונמשיך בהידרדרות של מסור ויסוד יהודי של מדינה. ושחיתות משתלטת.
מעשה הזוממת של עכירת ישובים של גוש קטיף נגרמה, ולמי שאכפת צריך לדאוג להדיח את גורם העיקרי של רעה, צריך להדיח ראש הממשלה שקיבל תפקידו ופעל תוך רמיית ציבור בוחרים. כי פעל כנגד פרוגרמה בחירות של ליכוד ושלו.
נכשלה את התקווה ששינוי תבוא לאחר ישיבה של מרכז ליכוד שהייתה מובטחת, על ידי יושב ראש של מרכז הנגבי, כביכול בגלל שחסר כמות חברי מרכז שחתמו על דרישה לקיים ישיבה של מרכז ליכוד,
שרון ובניו בנו מרכז ליכוד לקרות בחירות לכנסת ע''י תרגילי שחיתות פוליטי וממשי. לכן כשה נמצה תומכים לחזרה למנהיגות שפויה אידיאולוגית, אופייני למפלגה פוליטי.
מרכז ומפלגת ליכוד כיום אבדו צבע אידיאולוגי שלה והפכים יותר ויותר לגוש פוליטי מושחת.
יושב ראש מרכז של ליכוד הבטיח לציבור כתרגיל טקטי שלאחר עקירת ישובים בגוש קטיף יאסוף מרכז מפלגה וכפי שנראה רימה את הציבור (כולו) כבדרכו.
כביכול רק עכשיו התברר לו שחסרים עוד 3 קולות חברי מרכז, כדי שיתאפשר לו לקבוע ישבת מרכז ליכוד. הכל דברים כאלה נראים תרגילים של מניפולטורים פוליטיים של ליכוד.
לי נראה שליכוד הפך לקנוניה עסקנים מושחתת שאבדה דרכה פוליטי. נראה שדרכה קובעים אנשים מושחתים על ידי שחיתות כספי ומטן תפקידים ערך למקורבים.
הציבור אכפתי צריך לעשות מסכנות ממצב פוליטי שנוצר כיום במדינה; -כנראה אין דרך אחרת של הצלת מדינה מי הידרדרות גם סוציאלי וביטחוני, אשר לבנות גוש ציבורי לאומי אלטרנטיבי לליכוד ולעבודה. צריך לשנות באופן יסודי שיטות מנהל במדינה שבגללם מנהליהם פסולים נוצר מצב שפל של מוסר וניצח שחיתות בכל מובן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
15000 איש עברו דירה...אז מה?
ל"ת
לא מתרגש,
24/08/05 07:56
|
|
 |
ואם יהיו אלה ערבים תתרגש
Avi Ecuador,
24/08/05 08:20
|
|
 |
106 אדם אנושי ויקר - ממש חמוד
ל"ת
ארץ נהדרת,
24/08/05 08:57
|
|
 |
105.
שיבקשו סליחה מאנשי עיירות
יהודי פשוט,
24/08/05 07:55
|
הפיתוח, שאת כספם גזלו. אימפרייה היתה יכולה לקום פה , במיליארדים שנפלו לטימיון , בחול של נוה דקלים. שלא לדבר על דם החיילים שנפלו לשוא בהגינם על שום מקום .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדבר בשמי צפונבון מתנשא!
יהושע פרוע,
24/08/05 09:26
|
אל תדבר בשמי,אני מעדיף בהרבה ש''יבזבזו''את כספי המדינה על התנחלויות מכיוון שהם קולטים את אנשינו ללא אפליה בניגוד למשל לקיבוצניקים המתנשאים אגב אני בודאי אפתיע אותך אם אומר שאנחנו בעירות הפיתוח גם חושבים קצת וגילנו להפתעתנו שהמתנחלים הרבה יותר קרובים אלינו בהשקפותיהם בעניני דת ומדינה ודבר שלישי ואת זה אני כותב ככלכלן{וואלה באור עקיבא יש כלכלן מפתיע אותך מתוק?} מאיפוא אתה יודע שהכסף של ההתנחלויות הוא על חשבונינו? אולי זה המיליארדים שזורקים לקיבוצים שלכם לתיאטראות שלכם לטלויזיה לבתי המשפט{טוב הרשימה שלכם כוללת כמעט כל דבר שזז במדינה אז אני מצטער שנאלצתי להפסיק} אולי הם על חשבונינו מה הכסף להתנחלויות מסומן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אימפריה?!
Avi Ecuador,
24/08/05 08:18
|
אין לך אפילו עיר בארצות הברית, הגודל של ישראל הוא 0. אימפריה?! פלנטה של אידיוטים שחושבים שיש להם יבשות לתת לרשעים. מתכון לחידלון של עם ו''מנהיגים'' שמהמרים על עתידם ואזרחיהם שמשחקים ברולטה רוסית. שאהידים לאומיים מהשמאל יש בשפע, השריש הטמטום בחלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טמבל - מקורבי השלטון 95% מהכסף
ישראלי מטומטם,
24/08/05 09:16
|
תבין כי רוב הכסף הולך למקורבי השלטון
ולציבור נותנים תמיד רק המינימום כך שלא יתמרד
גם אם יהיו עוד 100 מילארד שקלים בקופת המדינה לא יגיע לציבור כלום מזה .....
אל תהיה טמבל ותיפול להסטות של בעלי ההון תזכר במהפכה הצרפתית - בה ערפו את בעלי ההון - ותקבל השראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
האמת על ''האיחוד לאומי''
מוטי חיפה,
24/08/05 07:31
|
בס''ד, ''שרון מתנתק תחת אש'' של מי? יהודים? בטוח! ''יהודי'' הרג 8 ערבים למה? רוצחים שפלים, איפה 10 הדיברות שאתם כדתיים מקיימם? וכמה שלטים שיקריים פירסמו במקום לתרום זאת לצדקה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצווה להרוג מוסר אדמות לגויי
נו באמת,
24/08/05 09:17
|
|
 |
103.
על כלבי בר מתוך''ספר החיות''
השיירה עוברת,
24/08/05 07:25
|
''כלבי בר כמוהם הצבועים יתקפו יצור אחר רק שהם בעדיפות כוחנית וברוב מוחלט מהיריב. לכן הם פועלים בלהקות גדולות וקולניות.כאשר הם בלהקה קטנה ישמרו מרחק מהיריב ייללו ינבחו ויחרקו בשינייהם''.סוף ציתות. אז סיפור חומש וסנור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק לא הבנתי מי בנמשל כלבי הבר
cyrano,
ארץ העריק,
24/08/05 09:21
|
בטח לא התושבים, כי הם היו הקורבנות... הרי לא הם אשר באו לגדש מישהו בתוך עמנו מביתם... .. ואם אתה מתכוון שכלבי הבר היו החיילים, זה נכון, דאגו מראש שעל כל בן אדם ועל כל ילד שלו , ולא משנה אם הוא בן שנה או בן 10 , יהיו 7 חיילים מצויידים היטב, והם אכן הצליחו להתגבר עליהם... ... שמע, הרי תמיד אמרנו שצה''ל הם גיבורים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשה הבנה?לא רוצה להבין?
ל"ת
החיילים בסדר!,
24/08/05 09:51
|
|
 |
קשה הבנה?הצחקת אותי....
ל"ת
החיילים בסדר,
24/08/05 09:43
|
|
 |
102.
ההתנתקות מאחורינו, שר ההסטוריה
משה מ,,,,
בת ים,
24/08/05 07:24
|
מלפננו וגם מבקשי נפשנו לפננו וגם דרישות בוש לפננו וגם הדממוגרפיה לפננו וגם חילופי שטחים מ-י-ו-ש-ב-י-ם לפננו לטווח ארוך צריך הסדר נוסח קפריסין לטווח קצר חייבים חילופי שטחים מיושבים אחרת החורבן לפננו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
הממשלה חייבת לפזר את המתנחלים
ש.לוין,
24/08/05 07:21
|
לא עוד ישובים ובתים וקהילות על חשבון משלם המיסים. חשבון ההנתקות עולה על כל דימיון כמעט תקציב וחצי של עיר גדולה. לא יעלה על הדעת שהממשלה הזו או כל ממשלה אחרת תמשיך לתמוך בחלבנים האלה שלא מפסיקים לחלוב את לישדה של המדינה. שכל אחד יקח את המגיע לו וילך לדרכו נגמרו הימים של שנורר מהמדינה. גם לא פוליטיקאים כאלה ואחרים לא יוכלו להשיג יותר שלמונים למוצצי הדם האלה. ההנתקות הייתה חייבת המציאות . עוד לא קם מנהיג אחרי בן גוריון שיקח על עצמו דבר כזה. עם כל הטענות שיש לשרון בנושאים חברתיים ואחרים בנושא הזה הוא ראוי לציון מנהיג מן השורה הראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אתה לא יודע , או שאתה
cyrano,
ארץ העריק,
24/08/05 09:37
|
מיתמם או מתעלם.. ''ההתנתקות'', קרי מעשה הקניבאליזם הזוועתי שביצע הדיקטטור המושחת בסיוע חבריך הסמולים כלפי בני עמנו, הינו כול כולו באחראיות הדיקטטור המושחת וחבריך האנטישמים, ואין לכתומים הנפלאים, שהם כידוע לך עפ''י כל הדעות ''מלח הארץ'' הזאת שום חלק בה.. הם היו הקורבנות שהוקרבו בידי הפושע הדיקטטור בסיועם של אנשיך על מזבח שנאת החינם שאתם משתבחים בה במנות גדושות, שנפלה כפרי בשל לידי הדיקטטור שצמאונו לדם, ובמקרה זה דווקא דמם של בני עמנו, ידוע ומוכר.. כמובן תרם לכך גם רצונו להנצל ולו באופן זמני מלתת דין על שחיתויותיו והונאתו של בנו עומרי , הן על שוחד הבחירות ששולם במרכז הליכוד, הן על כספי העתק שהועברו לו ולבניו ע''י דודי אפל בקשר לרכישת האי היוני והן באשר לכל שאר המיליארדים שהוא דאג לגנוב מקופת המדינה כדי לרצות את אנשיך מהמערך שיצטרפו אליו, והן לטומיוס חזיריוס לפידוס להזכירך שאם מדברים על עושק הקוםה הציבורית, אם המתיישבים אכן קיבלו כסף בשל הקמת החממות החקלאיות שלהם בגוש קטיף, היה זה מפני שכל הממשלות רצו לפצותם באיזו דרך על הסיכון שהם נוטלים על עצמם בשמרם בגופם על בתינו מפני המחבלים הערבים, ורבים מאד מהם אכן נרצחו במשימה הרת גורל זאת, והיו אילו דוקא חבריך הקיבוצניקים שהמדינה מחקה להם חובות של מיליארדים על כספים שהם שיחקו ברולטת הבורסה, פשוט כדי להטפיח את כיסם וכרסם... מה לעשות, אתם פשוט אנטישמים, והכסף זה האלוהים שלכם, ובשבילו תמכרו את האמא שלכם ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שטויות בהודע אחת
א.,
24/08/05 13:11
|
א''נטישמים...הדיקטטור הקורבנות שהוקרבו ...הקניבאליזם ''
תספר לנו שהם גם נרצחו בדם קר ? כי החיילים פשיסטיים. אתה לא יותר מאינפנטיל דפוק שמצטט סיסמאות ללא בסיס כלשהו.
ומה בדיוק אמרת חוץ מסיסמאות ? כלום אחד גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביטלס ?! כמה שמות יש לך ?!
ל"ת
יצחק,
24/08/05 13:05
|
|
 |
עוד אדם יקר שרוצה לרמוס עד עפר
השמאל ה''שפוי'',
24/08/05 08:59
|
אדם זה רוצה לחסל הימין ע''י חיסול פיזי
הפרד ומשול - הסגנון הרומאי
כל הכבוד עוד תגלית מדהימה של אנושיות מבית היוצר של קסומי הנפש השמאלנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
רן 44
Avi Ecuador,
24/08/05 07:15
|
חבל שערפאת לא יכול לבחור עוד פעם, הוא עשה בחירה ''טובה'' במוסא שרון, תאר לעצמך שהיה משאיר את שרון באופוזיציה ולא בועט בשמאל; היה מארגן את המתנחלים למאבק אלים ומהבריקאדות עוד היו גורמים לאבדות בשמאל. כל שלטון שיעשה פסק זמן ל 40 שנה בשיחות עם הפלסטינים לויתורים ויסביר שאין לשום מדינה את הזכות להמר על קיומה ושפיגועים ביהודים יביאו לטרנספר של ערבים בשלבים לפי תוכנית אב צריך להיבחר ואם זה שמאלני שיבטיח סיפוח לארצות הברית כתנאי למשא ומתן בידי ארצות הברית וגם אני בוחר בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AVI ECUADOR-אחיו של ערפאת?
ל"ת
שואל,
24/08/05 14:07
|
|
 |
99.
כלל צהלי:יש בנו אהבה והיא תכסח
ל"ת
הציוני האחרון,
24/08/05 03:25
|
|
 |
98.
תפקיד החיילים לשמור על המדינה
אריה שור,
24/08/05 03:00
|
במדינה אחרת לא היו עושים כך לא היו מוותרים על חתיכה קטנה מהארץ התפקיד של שוטרים או של החיילים לשמור על המדינה ולא לפנות אנשים או אזרחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואת המשימה הזאת צה''ל ביצע!
רס''ר מועלם,
24/08/05 07:35
|
ובהצלחה מרשימה. הם הצילו 15,000 יהודים חסרי יש''ע מטבח ודאי שהאויב הפלסטינאי זמם. בכך ביצע צה''ל את מדיניות הממשלה ומשימת היסוד שלו. את הטקטיקה ו ''איך'' תשאיר לצה''ל כל עוד אתה אזרח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
קריאה לצמרת צה''ל להתפטר
אזח ישראל,
24/08/05 02:59
|
אין יותר אימון ביכולתכם להגן על מדינת ישראל וחיי אזרחיה. פיקדתם על בריחה תחת אש. פיקדתם על מהלך היסטורי הגרוע ממלחמת יום כיפור. גם אם עשיתם זאת תחת הוראת הממשלה, אינכם ראויים ואמינים יותר להנהיג את צבא הגנה לישראל. איבדתם את הנחישות, האמונה וההקרבה של ההולכים בראש. חובתכם היתה לעזוב במחאה כפי שהרמטכ''ל הקודם עשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה בעצם?
עייפות חצות?,
24/08/05 07:55
|
הדבר היחיד שלמדתי מתגובתך הארוכה היא''מי שמגיב(כותב)בשעה 2.59 אחרי חצות כותב שטויות,מוטב שילך לישון, ינוח ובבוקר יקום רענן וינסה לחשוב מחדש או שילך לעבוד. שתיהיה לך פנסיה נעימה ויום יפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה???
NY,
24/08/05 07:16
|
אתה יכול להסכים או לא לפינוי אבל לתקוף את צה''ל והמשטרה? על מה? על זה שהם התעלמו והתעלו מעל שיקולים אישיים ולא החזירו את מידת הכוח שהם נתקלו בו? הפינוי נעשה בכאב וברגישות. מה הקשר למלחמת יום כיפור? הנחישות שנמהלה בחמלה, על זה אתה מלין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
התנתקות ניצחה - היתר פירוש
ל"ת
פירורים,
ת''א,
24/08/05 02:54
|
|
 |
95.
מעריב , מליון וחצי עניים במדינ
מוטי,
24/08/05 01:18
|
נראה לי כי הגיע הזמן לעורר את הממשלה , לפתור בעייה כאובה מליון וחצי רעבים מתחת לקוו העוני , מישהו צריך להזכיר לראש הממשלה ולאוצר , נתניהו ברח ועזב את הבעייה ללא פתרון ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מר שקרניהו יצר את הבעיה וברח
ש.לוין,
24/08/05 08:08
|
עאלק ברח הוא יצא מסתתר מאחורי המתנחלים אולי הוא יוכל להבנות מההריסות שלהם זה שקרניהו האיש הנזה וחדל האישים הזה מתעתע בכל המדינה. ברוך שפטרנו ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
money
ilan,
ma, usa,
24/08/05 04:31
|
well, maybe now that all this money is not ''poured'' into the settlements there will be more money to take care of the poverty in Israel!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
הכל ניגמר
בני הדייג,
יפו,
24/08/05 01:00
|
|
 |
כן, סלוגן חדש של השמאל
Avi Ecuador,
24/08/05 03:29
|
|
 |
93.
עם ישראל גאה בצה''ל ובשוטרים
כל הכבוד,
על הרגישות,
24/08/05 00:38
|
באיזו רגישות באיזו מסירות , כמה סבלנות ודרך ארץ - כל הכבוד לחיילי צה''ל ולשוטרי ישראל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון לפלסטינים?
Avi Ecuador,
24/08/05 03:31
|
אני לא מבין אותם באמת?! למה הם מפריעים לאידיוטים שיעשו להם את העבודה?! אפילו לא דורשים בתולות? לא חבל לבזבז בתולות גם על שאהידים פלסטינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
ולאן עכשיו ??? ירושלים ? חיפה
שלום למלחמה,
24/08/05 00:25
|
למה בעצם לא לפנות הכל ? אז בטוח לא תהייה מלחמה. האם בכלל ניתן להתנתק משכנים שרוצים את הדירה שלך ? אם ההסטוריה באמת חוזרת, אזי השלב הבא הוא גלות של כול היהודים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
כתומים - את האמת:
ג'וני סאק,
אישפוז יום,
24/08/05 00:24
|
לא האמנתם אה? בכבוד שלכם! תוך ששה ימים ניקה את כולכם! אני במקומכם הייתי יושב בפינה כמה זמן, בשקט, עד שישכחו את הבושות. נסגור את המדינה... לא יהיה... יהודי... אח שלי... שוטר... חייל... איזה בושות, איזה בושות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
תתחילי לארוז דניאלה
איציק,
נס ציונה,
24/08/05 00:16
|
|
 |
89.
נצחון הכי גדול של צה''ל מ1973
ל"ת
גבי,
24/08/05 00:10
|
|
 |
ניצחון פירוס.. עוד ניצחון כזה
cyrano,
ארץ העריק,
24/08/05 08:38
|
|
 |
88.
יופי ילדים חורגים לאלהים...
חוליגני הגבעות,
23/08/05 23:44
|
קייטנת הקיץ הסתיימה. תסתפרו תתקלחו ותחזרו לבית אבא / או לבית הכלא מחק את המיותר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
700 in sa-nur?
ex-soldier,
in jenin,
23/08/05 23:42
|
700 in sa-nur where have they all come from?- that is not the real number of settlers there this place used to be an artist settlement then- some russians came in. very-very few
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
די !!!!! ''ציונות'' לא שווה
א.,
23/08/05 23:14
|
''ארץ האבות''
בונים מדינה ! לא עוסקים באימפריאליזם
ועוד מספרים לנו כי הערבים רוצים הכל !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
ההר הוליד עכבר
בלידת עכוז,
23/08/05 23:11
|
שנה וחצי מהלכים עלינו הכתומים אימים. בסוף התפנו תוך 7 ימים. חזקים בדברי רהב, בפה גדול ובטוקבקים. בשטח? כמה אלפים חסרי משמעות. בטלים בשישים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתראה בבחירות
ל"ת
ביטלס,
א''י,
24/08/05 11:07
|
|
 |
84.
ישראל ניצחה
יעקב,
23/08/05 23:10
|
היום רשמה המדינה ניצחון חשוב על אויביה כל אותם פרחחים דתיים שחשבו שבגלל שהם הולכים לצבא לסיירת יש להם זכויות יתר בסופו של יום הם לא יותר מהחרדים ומצחצחים בעירות הפיתוח סתם ניטביס שקפצו מעל הפופיק ושכחו את המקום שלהם בגלל שהם הרוב אנחנו נוותר להם על השלטון?! מזל שהבגץ עשה סדר והראה לכום מי הוא הגוף החזק במדינה! אין שמחה כמו שמחה לאיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עדות לתבוסה
א,
24/08/05 01:47
|
אנשים כמוך שחורטים על דגלם את ערך השנאה,הם המפסידים בקרב.בזכות אנשים קדושים שממלאים את עצמם ברגשות חיוביים(אולי מיושנים לטעמך,אבל ללא ספק עדיפים)של אהבת העם והארץ,אנו מצליחים להתקיים עוד כעם. השנאה והשמחה לאיד שלך עושים בחילה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
נזכור את 8 הקורבנות הפלשתינים
נועמי,
פורטוגל,
23/08/05 23:04
|
היום נזכור את 8 הקורבנות הפלשתינים שנרצחו בדם קר ע''י מתנחבלים ארורים ואוהדיהם בשפרעם וליד רמאללה בנסיון ארור שלהם למנוע את הנסיגה הישראלית ע''י יצירת פרובוקציה שנועדה להצית את האזור כולו. 8 קורבות אלו מצטרפים לאלפי קורבנות הכיבוש ההישראלי בפלשתין, יהודים וערבים שמארת הכיבוש והקולוניאליזם של ההתנחלויות תבעו את דמם. אין לנו טיפת סימפטיה למתנחבלים הארורים שהסתלקותם מההתנחלויות שנבנו על אדמה גזולה - היא מעשה של צדק היסטורי ואפילו צדק פואטי יש בכך - כיוון שהאיש שבנה הוא האיש שהרס..!!! הלוואי ונחזה בקרוב מאוד בסיום הנסיגה הישראלית מכל הגדה המערבית ובהקמת מדינה פלשתינית עצמאית ובפירוק כל ההתנחלויות הארורת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איבדת את הזכות
יהודי טוב,
י-ם,
24/08/05 07:54
|
נעומי ''היקרה'' אני מקווה שבפורטוגל נוח ונעים לך כי הרבה יותר קל לשפוט אנשים כשאתה רחוק ולא חש את המצוקה בארץ,בטח נורא קשה לצפות בחדשות בחול להרגיש שהכל כל כך רחוק ממך. תעשי טובה בבחירות הבאות תבואי להצביע כי הרי אנחנו צריכם במדינה אנשים שמדברים ולא עושיםץ וכן תעשי טובה תישארי שם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאחל לך כל רע
אחד שיודע,
שטוב לא יצא,
24/08/05 06:57
|
|
 |
נעמי יקרה-
מתיישבת בשבילך.,
24/08/05 02:05
|
עם כל כך הרבה אהבת מולדת, עשי לך ולעצמנו טובה- הישארי בפורטוגל ואל תתערבי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
הודעה לאחיי המגורשים והנאיבים
איציק,
23/08/05 22:59
|
כנראה שלא שמתם לב אולם ההתנתקות החלה מזמן... בזמן שאצלכם מחנכים בלהט לשמירה על ערכים ''מיושנים ומוזרים'' כגון: אהבת הארץ, ציונות, הזכות לשרת בצה''ל (ובמילואים!) תוך מתן עדיפות לשירות ביחידות המובחרות או לחילופין שירות לאומי וכו' וכו'. אצל החילוני המצוי האדיש והציני מדובר במושגים ארכאיים שכבר מזמן אבד עליהם הקלח. ערכים?! ציונות?! לתרום?! ועוד למען הכלל?! הצחקתם אותו! אצלו הרי הכל סובב סביב ההגשמה העצמית והכסף! אז מדוע, למען השם, אתם כ''כ מתפלאים כשאותו חילוני מצוי ומנותק שאינו מסוגל להבין ולהפנים מושגים ערטילאים שהם לחם חוקכם כמו: יישוב א''י, ערכי מוסר, נתינה לזולת (''שומו שמים! מה יוצא לכם מזה?'') וכד', לא מבין אתכם או משתתף בצערכם? ''על מה המהומה הרבה וההתנגדות הנחרצת להיתנתקות...?'' הוא ישאל את עצמו בפליאה רבה (ואמיתית!): ''אז מה אם עוקרים אתכם?! הרי תקבלו פיצויים יפים! הלוואי ואני הייתי מפונה ומקבל את הכסף הזה!!! כסף!!! כסף!!!''. כמובן, הרי מבחינתו הכסף הוא המענה לכל!!! ממש כמו בליכוד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
ישראל חילונית/דמוקרטית/מערבית
אאא,
23/08/05 22:52
|
תחי ישראל שניצחה היום את כוחות השחור והחושך. ישראל המעצמה האיזורית שורדת במזרח התיכון הנחשל בזכות היתה חילונית/דמוקרטית/מערבית (להבדיל משכנותיה הדתיות/לא דמוקרטיות/.... ) . האייטולות הפסידו בקרב על צביון המדינה (אגב, הקרב האמיתי לא היה על ההתנחלויות) , זה היה נסיון לקרוא תיגר על מדינת ישראל, שילטונה ואושיות החוק !.
כבוד ליס''מ למג''ב ולצה''ל שהעמידו את המורדים במקום הראוי להם.
כבוד לשרון ראש הממשלה בהווה (ומפקד ה-101 והצנחנים בעבר) על החלטה נבונה, רציונלית ונחושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
ל"ת
חיים,
חיפה,
24/08/05 23:56
|
|
 |
אם כל מה שמחזיק אותך לישראל
cyrano,
ארץ העריק,
24/08/05 09:54
|
זה היותה חילונית/דמוקראטית/מערבית, עוד לא הצלחתי להבין מה מחזיק אותך להשאר בה, ולא לנסוע לאמריקה... היא הדגם של מאווייך, החלום הרטוב שלך, ובחיי, אין לי ספק שכסף זה לא הבעיה שלך... למה לך ליחיות כאן ?.. רק כדי להזין את שנאת החימם שלך כלפי העם היושב בציון ואשר יהדותו הם בבסיס קיומו וכל מהותו ?..או שנראה לך שמדיניות נתניהו לחזקך על חשבון החלשים בעם עושה טוב עם כיסך וכרסך ?... בחייך, עשה לנו מערוף, ולך קיביני מאט מכאן... הסרחון שלך הוא יותר מדי בשבילנו.. יאללה, קישטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל דמוקרטית?חילונית ? מערבי
ניר- לא דתי,
24/08/05 00:12
|
איך בדיוק אתה קורה להחלטה לפטר שרים כדי שיהיה רוב ? הבטחה לקבל תוצאות משאל ולהפר אותו זה דמוקרטיה? הבן של השליט מאושם בפשעים חמורים כאשר לא שאלת שום שאלה על כך מן העיתונות ההמגוייסת זה דמוקרטיה לגבי חילוניות ! אומנם איני שומר תורה ומצוות אבל תאמר לי כיצד אתה קשור לכאן מה הקייס שלך לגבי זה שגירשת ערבים משייח מוניס אני מודיע לך חד משמעית אם ישראל אינה יהודית אין לנו מה לעשות פה עדיף כבר ניו יורק או טורונטו
ואפרופו מערבית תסתכל בנתוני העוני ניראה לי שתופתע מהמיקום שלנו(כנראה שלנו לא להרבא זמן) אז אחי לשעבר תתעורר בבקשה נ.ב לא נשכח ולא נסלח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיזהר מלהגזים - זה לא מדויק.
ל"ת
פירוים,
ת''א,
23/08/05 23:47
|
|
 |
אל תשמח לפני הזמן,חכה לתוצאות.
משה,
י-ם,
23/08/05 23:36
|
חכה מספר שבועות ונראה איך יגיבו המחבלים והחמס,ואז נראה אם יש על מה לשמוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד פחות מדור השמאל יהיה מיעוט
רבקה,
23/08/05 23:23
|
|
 |
אמן ואמן שהגיענו לזמן הזה
ל"ת
כן יהי רצון !,
23/08/05 23:18
|
|
 |
דבריך דברי אלוהים חיים
ל"ת
יהודי,
ישראל,
23/08/05 23:13
|
|
 |
80.
טראנספר ששת הימים
ל"ת
גנרלסימו אריק,
רפובליקה בננ,
23/08/05 22:47
|
|
 |
79.
ילדים, בוכה מי שבוכה אחרון,
ואלו לא תהיו,
אתם!,
23/08/05 22:44
|
|
 |
מסכים איתך-כל הכבוד לצה''ל
ל"ת
למשטרה ומג''ב,
23/08/05 23:14
|
|
 |
78.
They burn Israeli flags!
ל"ת
Yored,
23/08/05 22:38
|
|
 |
hypocrit!
e.r,
24/08/05 01:34
|
az a yored,you have no right to speak in a bad way of those who stick to this country no matter what,and believe in it.you,az yored,are worse than they are!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
זו שחצנות וזו שכרה
איזו מורשת,
עדיפה,
23/08/05 22:29
|
ביום ב', 12 ביוני 1967, ניתנה ע''י הרמטכ''ל, רב-אלוף יצחק רבין, ליד הכותל המערבי בירושלים, פקודת יום זו לסיום המלחמה: ''חיילי צבא ההגנה לישראל, עתה, עם הפסקת האש, נסתיימה מלחמת בני-אור באלה אשר ניסו להוריד עלינו את החשיכה. צבא ההגנה לישראל, ביבשה, באויר ובים, מחץ צבאות ארבע מדינות ערב. ירושלים השלימה משוחררת, הגדה המערבית בידינו, כל חצי האי סיני בידינו, וסולק האיום הסורי על יישובי הצפון. המלחמה לא היתה קלה. כולה נעשתה בידי צה''ל וצה''ל בלבד. הקרבות נתפשטו לשטחים גדולים ונרחבים. צה''ל על כל חילותיו, הסדיר והמילואים, יישוב הספר ואוכלוסיית העורף, נשאו במאמץ גדול זה. רבים מטובי המפקדים והחיילים נפלו בקרב. נישא את זכרם ביגון ובגאון. צה''ל עמד בכל המשימות שהוטלו עליו בכח המאמץ העילאי של מפקדיו וחייליו - ותנופת פעולתו. המאבק טרם נסתיים. יכל אני לומר כאן, ליד הכותל המערבי, בביטחון, כי כשם שיצאנו להילחם על הישגים אלה, נדע לשמור ולנצור אותם בעתיד. מפקדים וחיילים - היו ברוכים''. כה אמר רבין ולא קיים!
דברים פרק ח
(יז) וְאָמַרְתָּ בִּלְבָבֶךָ כֹּחִי וְעֹצֶם יָדִי עָשָׂה לִי אֶת הַחַיִל הַזֶּה: (יח) וְזָכַרְתָּ אֶת יְדֹוָד אֱלֹהֶיךָ כִּי הוּא הַנֹּתֵן לְךָ כֹּחַ לַעֲשׂוֹת חָיִל לְמַעַן הָקִים אֶת בְּרִיתוֹ אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַאֲבֹתֶיךָ כַּיּוֹם הַזֶּה: פ (יט) וְהָיָה אִם שָׁכֹחַ תִּשְׁכַּח אֶת יְדֹוָד אֱלֹהֶיךָ וְהָלַכְתָּ אַחֲרֵי אֱלֹהִים אֲחֵרִים וַעֲבַדְתָּם וְהִשְׁתַּחֲוִיתָ לָהֶם הַעִדֹתִי בָכֶם הַיּוֹם כִּי אָבֹד תֹּאבֵדוּן: (כ) כַּגּוֹיִם אֲשֶׁר יְדֹוָד מַאֲבִיד מִפְּנֵיכֶם כֵּן תֹּאבֵדוּן עֵקֶב לֹא תִשְׁמְעוּן בְּקוֹל יְדֹוָד אֱלֹהֵיכֶם: פ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WOW!!READ THIS
ל"ת
Fellow jew,
23/08/05 23:15
|
|
 |
76.
59 אני איתך ואני שמואלני
ל"ת
ערן קס,
קיבוץ שמיר,
23/08/05 22:28
|
|
 |
75.
קוראים את תגובות הנאצה?
אז תקראו טוב,
הדברים הבאים,
23/08/05 22:27
|
דברים פרק ח
(יז) וְאָמַרְתָּ בִּלְבָבֶךָ כֹּחִי וְעֹצֶם יָדִי עָשָׂה לִי אֶת הַחַיִל הַזֶּה: (יח) וְזָכַרְתָּ אֶת יְדֹוָד אֱלֹהֶיךָ כִּי הוּא הַנֹּתֵן לְךָ כֹּחַ לַעֲשׂוֹת חָיִל לְמַעַן הָקִים אֶת בְּרִיתוֹ אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַאֲבֹתֶיךָ כַּיּוֹם הַזֶּה: פ (יט) וְהָיָה אִם שָׁכֹחַ תִּשְׁכַּח אֶת יְדֹוָד אֱלֹהֶיךָ וְהָלַכְתָּ אַחֲרֵי אֱלֹהִים אֲחֵרִים וַעֲבַדְתָּם וְהִשְׁתַּחֲוִיתָ לָהֶם הַעִדֹתִי בָכֶם הַיּוֹם כִּי אָבֹד תֹּאבֵדוּן: (כ) כַּגּוֹיִם אֲשֶׁר יְדֹוָד מַאֲבִיד מִפְּנֵיכֶם כֵּן תֹּאבֵדוּן עֵקֶב לֹא תִשְׁמְעוּן בְּקוֹל יְדֹוָד אֱלֹהֵיכֶם: פ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי התכוון המשורר?
ל"ת
לאלה?או אלה?,
24/08/05 07:27
|
|
 |
הי, בלי לערב כתובים!
ג'וני סאק,
אישפוז יום,
24/08/05 00:30
|
|
 |
74.
כבוד לצהל !!!!
ל"ת
מישהו,
צפון,
23/08/05 22:26
|
|
 |
והמשטרה (סליחה)
ל"ת
מישהו,
צפון,
23/08/05 23:03
|
|
 |
73.
תראו מה כתבה ח''כ גלאון
יואב,
כפר ירוחם,
23/08/05 22:21
|
ח''כ גלאון: הוכך שהפינוי אפשרי והוא יימשך גם בגדה יו''ר סיעת מרצ-יחד זהבה גלאון אומרת כי עם השלמת הפינוי קרסה לרסיסים תפיסת אי-ההפיכות של המתנחלים.
''בתקופה האחרונה הלכו על הציבור אימים במלחמת אחים'', אמרה. ''אך כעת הוכח שפינוי אפשרי וכי התיקון ההיסטורי שהתחיל עם ההתנתקות יימשך בגדה בפינוי התנחלויות נוספות''.
ממש חוצפה. לאן היא רוצה שנלך???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תכתוב מה חושב עליה לפיד
ל"ת
אולמרט,
בתחת של אריק,
23/08/05 22:50
|
|
 |
72.
התנתקות ללא משאל עם - פשע !!!
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
23/08/05 22:20
|
|
 |
התיישבות ללא משאל עם -היה פשע!
ל"ת
מישהו,
23/08/05 23:06
|
|
 |
71.
הקרב יוכרע כשלא יהיו מחבלים...
יוסף,
ת-א,
23/08/05 22:12
|
אם היו אומרים האיזור נקי ממחבלים הייתי מעריץ אותם,אבל כל עוד האיזור שורץ מחבלים הרי הם עלולים להפוך את כל הפעולה ללעג ןלקלס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
אריק, אנחנו איתך
ל"ת
מנש,
23/08/05 22:05
|
|
 |
מי אתה מנש שתצדד כאן בשרון?
רפי אוחנה,
פראג,
23/08/05 22:55
|
בשעה קשה זו לישראל , לאידאלים שלה, לכלל תושביה, ובפרט לרב חברי הליכוד. אתה, בעיניים דומעות וכשגופך מזועזע ממחזה עיניך, צריך לזעוק: ''די לחמס! די לשוד! די לשבר! אני עם העם והעם לא מוכן לכך!'' התחל להתחלחל ולזעוק! עכשיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
לא נשכח ולא נסלח לצבא ההרס
ל"ת
ולמשטרת הפשע,
כל חייהם,
23/08/05 21:54
|
|
 |
68.
הצבא הכתום
דוד,
גליל,
23/08/05 21:41
|
אני אישית מתכוון להחזיר את פנקס המילואים שלי, והולך לשרת בצבא הכתום, כי בצבא הכתום אין דרגות ואין ותק - רק מסירות נפש! הצבא הכתום מיועד להפיח רוח כתומה בעם, בתורה ובארץ, ולהחליף את האליטות בכסף, בתקשורת, בממשל, בצבא ובכל מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיכו לעשות רוח.....
ל"ת
לבריאות,
23/08/05 23:20
|
|
 |
הצבא האדום
דוד,
הפועל ת''א,
23/08/05 23:19
|
אני אישית מתכוון להחזיר את פנקס המילואים שלי, והולך לשרת בצבא האדום, כי בצבא האדום אין דרגות ואין ותק - רק מסירות נפש! אני גם מפסיק לשלם מס הכנסה למדינה הצהובה/כחולה. מהיום אשלם מס הכנסה רק למדינה האדומה. כי במדינה האדומה לא גובים מס הכנסה כמו במדינה ההצהובה/כחולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשיו תבוא לנקות את העיר
מח' הנקיון,
ערית ת''א,
23/08/05 22:47
|
מכל הסרטים הכתומים שבהם טינפתם אותה ולא חולמים אפילו לנקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דודיק בחייך, אל תעשה את זה!
פנטומימאי,
23/08/05 22:39
|
אם תתגייס לצבא הכתום אתה עלול להפיח רוח כתומה בעם וכולנו ניחנק מהריח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
מסכנים העקורים.אני מרחם עליהם!
קברון נתן,
הרצליה,
23/08/05 21:41
|
|
 |
הצחקת אותי! הם עקורים?
אתה תלוש,
ומנותק!,
23/08/05 22:30
|
חשבת על זה שמי שיש לו שורשים ישוב ויפרח ומי שאין לו, יבול? אז תחשוב על זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
אוהבים אתכם תהיו חזקים
ל"ת
דוד,
23/08/05 21:40
|
|
 |
תהיו חזקים חיילים ושוטרים
ל"ת
גם אני אוהב,
אתכם,
23/08/05 23:20
|
|
 |
65.
מדוייק להפליא
יקי,
23/08/05 21:37
|
פעם ראשונה - דיוק בתקשורת ''הקרב הוכרע'' שרון וממשלתו יצאו לקרב נגד יהודים תושבי מדינת ישראל , נו הרי מישהו חייב לקיים את הפסוק ''מהרסייך וחריבייך ממך ייצאו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מתנחלים הוכיחו שוב שהם אפסים
ישראלי שמח,
23/08/05 21:36
|
כל הבכי כל ההצגה, קידוש הארץ עלק, לא ראיתי אחד שהיה מוכן להיסתכן בחייו למען ה''קידוש הארץ'' זה קשה להיות אמיצים שאין חייל או ילד פלסטינאי בינכם לבן הסכנה- בפינוי הבאה בלי פיצויים בבקשה, קנינו לכם את הביית הראשון על השני תשלמו לבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, צה''ל ה''חזק'' ניצח יהודים
Avi Ecuador,
24/08/05 07:06
|
למה הפלסטינים לא עוזרים לו. בעצם עוזרים, רוצחים ביהודים, איך השמאל היה מסביר את האידיוטיות? למה גם הימנים לא לומדים?! אולי גם להם הייתם בונים ונותנים מדינה? פשוט הייתם מפנים שמאלנים הרי רצח אצלכם זכאי לפרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בין היתר גם יהודים חולי נפש
ל"ת
עידן,
רחובות,
24/08/05 11:15
|
|
 |
איך הם דאגו להתפנות עם התרמיל
שחו''ח לא יאבד,
23/08/05 23:22
|
הצחיקו אותי איך מקדשי השם, הקדושים הללו התחברו לתרמיל האישי לפני שבאו לפנות אותם. ממש קידוש השם.חחחחחחחחחחחחח... מה הם פחדו לאבד? את התחתונים ואת מברשת השיניים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה של המתנחלים, שהם אוהבים
ל"ת
חלאת אדם כמוך,
23/08/05 22:33
|
|
 |
ראינו איך המתנחלים ''אוהבים''
ל"ת
ומקללים ומגדפים,
וזה רק מאהבה,
23/08/05 23:47
|
|
 |
....להתיישב בכל חלקת אדמה
א.,
23/08/05 23:02
|
|
 |
הם לא רצו לשפוך את דמך חלאה
6000 פצמ''רים,
לא הבריחו!,
23/08/05 22:32
|
זה נורא מעניין, איכשהו, הם נרצחים ולא הערבים, אבל.... טוב, אתה ראוי בכלל לתגובה? אתם מנסים להתנקות מן הפשע, ורק מוסיפים חטא על פשע. גבלס כבר אמרנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גבלס, גבלס...
ג'וני סאק,
אישפוז יום,
24/08/05 00:35
|
מה קרה, אפילו לכם כבר נמאס לשמוע היטלר, עברתם לגבלס... בכבוד שלכם - הפסדתם, שבו בשקט. מספיק עשיתם רעש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
והיכן נאלמו דום כל ''בצלם'' וכו'
שואל השאלות,
הגדולות,
23/08/05 21:33
|
היכן כל דורשי זכויות האזרח למניהם? מעניין...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
כל הכבוד לצה''ל ולמשטרה!
ל"ת
חגי,
23/08/05 21:33
|
|
 |
61.
יש סיכוי לטרנספר ערבים?מעניין.
ל"ת
שואל השאלות,
הגדולות,
23/08/05 21:31
|
|
 |
השתגעת?
מענדלע,
23/08/05 22:14
|
|
 |
תפסיק לכתוב בעשר שמות..חחח
ל"ת
מה שפינוי,
עושה לאנשים,
23/08/05 22:04
|
|
 |
60.
ומתי הטילים יגיעו?הודיעו כבר?
ל"ת
אזרח מודאג,
פלסטין החדשה,
23/08/05 21:28
|
|
 |
59.
הפסדנו בקרב, אבל במלחמה ניצחנו
א.א,
אריאל,
23/08/05 21:28
|
טכנית, וטבעית, הימין הציוני-דתי ניצח במלחמה על ארץ ישראל!!! כל העולם ראה את הנערים הדתיים שנלחמים, שיודעים למה הם נלחמים! כל העולם יודע עם יש לו עוסק! והשמאל העלוב עשה את הטעות הכי גדולה שלו כאשר נתן להתנתקות לעבור, מפני שכעת הם במו-עיניהם רואים את דור העתיד!!! השמאל ייזרק לפח האשפה! הימין ישלוט!!! חכו ותראו איזה דור עומד לעלות לשלטון! ה' מֶלֶך, ה' מָלך, ה' ימלוך לעולם ועד! אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך לישון,היה לכם שבוע קשה
ל"ת
חלומות נעימים..,
23/08/05 23:24
|
|
 |
''היה לא תהיה'' ''היה לא תהיה''
אליהו הנביא,
23/08/05 22:42
|
ראינו את המראות שמענו את הקולות וכדאי שעובדי האלילים יתישבו לעשות חשבון נפש עם עצמם ורבניהם ולא ינסו להאשים אחרים בהתנפצות חלומם. תראו פעם אחת שאתם שונים מהערבים ומאשימים את עצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלפיים שנות גולה לא הבהירו להם
שהגויים נגעלים,
מיהודונים!,
23/08/05 22:40
|
למזלנו היה הנוער הנפלא מכפר דרום, אז אולי משהו ניצל מכבודנו.
רק אידיוט לא יבין את זה, ושאול יהלום הוא האידיוט, שאמר שהמתבצרים על גג בית הכנסת, ביישו את הכיפה שלראשם...'' בתחילה לא האמנתי למקרא עיני, הרי הילדים האלה היו נקודת האור היחידה. אבל אז התברר שעסקני המפד''ל כולם התפלצו. אז, זה ככה - הם יודעים שהציבור ה''טבעי'' שלהם ישליך אותם לכל הרוחות, והם קיוו להיבנות מן ה''ציונות הדתית הריאלית'', פתאם באים ה''חוליגנים'' עם הכיפות הסרוגות, ומתנגדים ללכת כצאן לטבח. וזה עלול להזיק להצבעות למפד''ל, שהנוער הזה, כביכול, מזוהה אתה. כבר שנים אנשים מן המחנה ה''לאומי'' בוגדים בדרך ובעקרונות, כדי למצוא חן בעיני השמאל. השמאל המשיך לשנוא אותם (אך שמר עליהם כמו על אתרוג) ואצל ה''ימין'' הם איבדו את עולמם. כמו הסיפור על הדג המסריח והיציאה מן העיר... כשהדג מסריח מן הראש, ערי ישראל נעזבות ומוחרבות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אל תחבקו אותי לא מעוניין
מתנחל גאה,
ת''א,
23/08/05 21:19
|
אל תחבקו אותי אל תחייכו אלי לא מחפש את ההבנה שלכם לא מעוניין בדמעות שלכם אל תתנצלו על השינאה שלכם כלפי אל תעשו לי טובות לא מעוניין בכסף שלכם אני מרוויח יותר מכל שמואלני ממוצע ומשלכם מס הכנסה יותר מכל חבר כנסת מחורבן. אתם לא אחים שלי ואני לא שלכם. המטרה שלי עכשיו היא להכנס לחונטה המשפטית או לחונטה הצבאית או הפוליטית ומשם אלחם בכם כמו שאתם נלחמים בי. להתראות במלחמה הבאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחלה !
א.,
24/08/05 12:14
|
את כל הכסף תעביר לי לחשבון 123-666-666 אתה לא באמת צריך אותו,נכון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתחזקת
נעמה,
24/08/05 06:03
|
אני איתך, אבל אל תשכח שגם כל אלה שאתה מחפש להלחם בהם, הם אחים שלנו יהודים, מסכנים הם לא אשמים שהנשמה היהודית שלהם מבולבלת, אסור לנו לשנוא אף יהודי בע''ה הנשמה שלהם תתעורר. צריך רק להתפלל לקב''ה שיעיר כבר את העם הזה שיישן את שנתו חזק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת את ''טובת לב''
Avi Ecuador,
24/08/05 07:21
|
מי צריך מדינה איתך בכלל, את ושכמותייך סתם שוטים רשעים, צבועה שאומרת ''בעזרת השם'' על איזה שם את מדבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה כועס?
ביטלס,
א''י,
24/08/05 08:54
|
למה אחי? מה עשה לך ''השם'' שאתה כועס עליו? ''הוא'' לא ''אשם'' בכלום אין לנו להלין אלא על עצמנו. למה שלא תחזור לארץ? זה הבית של היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שמואלנים מרוויחים בימינו?
שמואל,
24/08/05 00:39
|
|
 |
דוקא סיימתם כל התבכיינות
ל"ת
בחיבוק עם קצין,
23/08/05 23:25
|
|
 |
good luck to you
ל"ת
fellow jew,
23/08/05 23:19
|
|
 |
לא טרחתי להגיד יישר כח, אך
והרי זה מובן,
מאליו.,
23/08/05 22:42
|
כשקראתי את תגובות האפסים, בעלי ה''אינטליגנציה'' הגבוהה כל כך, החלטתי לחזק אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוי גבור בן חיל בעל נפש פיוטית
גבי,
סער,
23/08/05 21:51
|
לשמע דבריך אני מקבל חיל ורעדה.אנא קבל חיבוקי קטן עוד בטרם תממש את הזיותיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני אעשה זאת בדרכי שלי
ל"ת
ביטלס,
א''י,
23/08/05 21:44
|
|
 |
למה ''גאה''?
כחול,
23/08/05 21:43
|
|
 |
טוב נו זו הרמה....
ביטלס,
א''י,
23/08/05 22:22
|
הרי אני מכיר אותך מכיר אותך מכיר אותך מכיר-חבל שהפכת את הצבע הכחול האהוב עלי לתת רמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
סטימת פיות שלכם כואב לא פחות
בנצי-א,
23/08/05 21:19
|
מאז שהתחיל תהליך גירוש הצנזורה נקטה מדיניות של סתימת פיות של מתנגדי התנתקות תוספת למכת שרון מכביד ולא בצדק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד לכתוב ללא שגיעים
ל"ת
ישראלי משלם מס,
מדינת ישראל,
23/08/05 22:23
|
|
 |
56.
כל הכבוד למתיישבי חומש ושאנור
אבי,
הציונות,
23/08/05 21:18
|
כל הכבוד למתיישבי חומש ושאנור, והמתגברים, שהוכחתם מהי אהבת הארץ, ומהי דבקות במולדת. שעות על גבי שעות לקח לאלפי חיילים להוציא אתכם מהבית. אם כך היו עושים בגוש קטיף, יתכן והיה לוקח הפינוי הרבה יותר זמן. וזה היה נותן כבוד להתיישבות. לפחות אתם בישיבת הר שלום, בגג נוער הגבעות, הנערות האמיצות בבית מחלוף, ומתבצרי המצודה בשאנור. הוכחתם שיש לכם חוט שדרה. בעתיד עוד עם ישראל יזדקק לכם ולשכמותכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לזורקות הצואה על החיי
אבי,
הציונות,
23/08/05 21:45
|
|
 |
אתה לדוגמא,לא שווה אפילו את זה
ל"ת
מתנחלת,
על גגות,
24/08/05 00:43
|
|
 |
55.
כל חייל שהשתתף בגרוש
ביטלס,
א''י,
23/08/05 21:14
|
צריך להתבייש. שותף לפשע נגד העם היהודי. שותף לרמיסת זכויות אדם ברגל גסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת ?!
א.,
23/08/05 23:33
|
''שותף לרמיסת זכויות אדם ברגל גסה '' עכשיו תאר מה עברו הפלשתינאים . איפה אתה הייתה כשהם עברו/עוברים רמיסת זכויות אדם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ג'ון לנון היה מקיא עליך פאשיסט
ל"ת
עלוב נפש!!!,
23/08/05 22:00
|
|
 |
ג'ון לנון הטיף לאהבה
ביטלס,
א''י,
23/08/05 22:30
|
והמתנחלים גם. אומנם גם אתה מעורר בי בחילה אך לי יש אמונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיב פעם לשירים שלו
שרון,
24/08/05 09:28
|
תקשיב פעם לשירים של ג'ון לנון ותבין כמה שונה ה'אהבה' של המתנחלים מהאהבה לה הוא מטיף (תתחיל עם ''imagine'')...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מעדיף את
ביטלס,
א''י,
24/08/05 09:52
|
all u need is love!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צל''ש הרמטכל !!!!!!!
חייל (במיל.),
נגב,
23/08/05 21:59
|
לכל אחד ואחת מאלו שנטלו חלק בפינוי.
הם מילאו את תפדיקם, ועשו את זה כמו שצריך, תוך הבלגה וללא שימוש בשום אמצאי צבאי או אלימות.
אלופי משנה - מול חבורות ילדים טיפשים. קציני משטרה בכירים - מול סטודנטים משועממים שבאו להפריע. לוחמי יס''מ ואנשי חיל האויר מול ערמות של כסאות, מקררים הפוכים, שמן וחול לעניים, קללות עסיסיות ויריקות לפנים.
על כל אלו - יזכו העוסקים במלאכה הנוראה הזו לציון לשבח. וזה בכלל לא חשוב אם המשימה הייתה נכונה או לא. הם מילאו פקודה חוקית שנתקבלה באופן חוקי, במדינה דמוקרטית.
כל הכבוד על הביצוע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה???
ישראל,
צפון,
23/08/05 22:59
|
מילאו פקודה חוקית? במדינה דמוקרטית? ח ח ח הצחקת אותי.... ושרון, הבולדוזר, מיהו? אבי הדמוקרטי'...!! אז תגיד לי בבקשה, מה זה קומוניזם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה כמו שצריך?
ביטלס,
א''י,
23/08/05 22:35
|
גרשו כמו שצריך? צל''ש מקבלים על גבורה בשדה הקרב ולא על גרירת ילדות בנות 12. אבל הכי מסוכן שבכלל לא מעניין אותך תוכן הפקודה והדרך בה היתקבלה. וזה מסוכן מאוד לאור ההיסטוריה לציית לפקודה באופן אוטומטי. הבהרה- אינני בעד סרוב פקודה והטפתי לכך בעבר, אך להתבייש- צריך וגם צריך, כי זו הייתה משימה בזויה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הביטלס מזיקים לנוער! אתה לא
ל"ת
יהודי!,
23/08/05 21:50
|
|
 |
54.
הבג''צ מחזיק חזק בביצים את:
אלעד,
גבעתיים,
23/08/05 21:12
|
1. שרון וקופת השרצים הידועה. 2. עומרי ועמותות הקש. 3. אולמרט והאי היווני. 4. הנגבי והמינויים הפוליטיים. 5. כץ והמינויים הפוליטיים. 6 סילבן והמינויים הפוליטיים.
רק טבעי שיבחרו בשמאל במקום משפט,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פואטיקה ללא פואנטה זה כמו...
חידו,
כפר-גלים,
23/08/05 22:40
|
|
 |
53.
שנים המתנחלים מחרבנים עלינו
מתנחל,
נחל עוז,
23/08/05 21:11
|
שנים המתנחלים מחרבנים עלינו ויזואלית והיום תרתי משמע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בקרוב תדע מה הם עברו
ביטלס,
א''י,
23/08/05 21:48
|
כשהמרגמות והחדירות יגיעו לנחל עוז. ואז שרון יגיד איפוק זה כח. בואו נתחשב... האו''ם... וכו' וכו'. אבל על דאגה אחי לא אנטוש אותך כמו שנטשת אותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
מישהו,
23/08/05 22:36
|
הם שם (הרוב) בגלל ''ארץ האבות'' ולא ''שמירה על א''י כמגן''
במרגמות יש לטפל באופן צבאי ללא הקשר לישוב אוכלוסייה כ ''מגן'' כמו שמציירים לנו . זה רק מחזק את השנאה.
כן לחומת מגן ! לא לישוב מתנחלים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז איפה השטויות?
ביטלס,
א''י,
23/08/05 23:02
|
אתה מסכים שייהיו מרגמות וחדירות- כלומר אתה לא עד כדי כך נאיבי, ובעד חומת מגן בעזה, אז למה לא לעשות חומת מגן קודם ואחרי שיש שקט לצאת? למה לצאת תחת אש ולחזק את החמס? למה לתת רוח גבית לטרור (ע''ע בוגי)? גולדה לא יישבה אותם רק בגלל ''ארץ אבות'' חלק גדול מהמפונים בכלל בלי כיפה על הראש או לחילופין ''מסורתיים''. גם אתה קורבן לעלילות ויצירת סטיגמות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, לא נאיבי
מישהו,
24/08/05 10:40
|
*דבר ראשון : יש כמה ''מישהו'' פה
אני חושב שהעובדה שיכול להיות שיפלו מרגמות היא נכונה בגלל האנרכיה השוררת שם . בזה יש לטפל ביד קשה ולא תוך ישוב אנשים כשימוש במצב .
אם נמשיך בישוב זה תוך דיכוי האוכלוסייה הפלסתינאית זה יחזק את חמס יותר מהיציאה הישראלית . חבל שאתה מזלזל באוכלוסייה כי היא לא טיפשה . הם יודעים מה הגבול ואם חמס יתקוף אותנו גם אחרי היציאה התמיכה בו תיפול.
המתנחלים הם אוכלוסייה מגוונת חלקם שם כי חושבים שזה מה שטוב למדינה , חלקם שם בגלל העזרה הכספית והתנאים . וחלקם הגדול הוא ציוני דתי מי שהיה הכי קל ליישב שם, הם גם עלו ש''נלחמים'' להישאר
גולדה רק בנתה את ההתחלה רובם קמו מאוחר יותר
אגב הסיבה אם לא ידעת היא בכלל היתה קשורה למצרים (לא החלק הצפוני) ולא רלוונטית יותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש BUG פה , זה לא מקשר נכון
ל"ת
מישהו,
24/08/05 13:58
|
|
 |
התגובה שלי ''אני חושב שאני ...''
מישהו,
24/08/05 13:40
|
|
 |
אני חושב שאני צריך לשנות כינוי
מישהו,
24/08/05 12:56
|
''שלחוס על חיי אוכלוסייה שעויינת'' האוכלוסייה עוינת זה נכון ,שאלת מיליון הדולר ''למה?!'' מה גורם לזה ? תאמין לי שלא צריך הרבה כדי להסית אוכלוסייה מדוכאת אם ברצון או לא ,שחייה מדולר ביום שרואה את המשך התרחבות ההתנחלות וכמוך השומע כי הם רוצים הכל ,גם הם שומעים את הרבנים כי יש ליישב את כל א''י .
'' אם נשנה את מדיניות האיפוק ונתחיל לנצל את הכח שלנו אז בזה שכרנו. '' כן יותר כח על ארגוני הטרור .
''כל זה לא מצדיק את העקירה חסרת ההגיוון הזו אבל עזוב זה כבר מאחורנו.'' מה זה '' עזוב '' ?! בדיוק שזה מצדיק , זה חלק מהטיפול בקונפליקט שלנו. המשך ''המאבק'' –כמובן אחרת תשכח בכלל שיש כמה מיליונים טובים שם בגדה חוץ מזה הפוליטיקאים תמיד אומרים את מה שהבוחרים שרוצים לשמוע ,כך שבא נבדוק מה המעשים ולא הדיבורים. ''כל הישג שלהם זה הפסד שלנו'' – זאת הבעיה שלנו שאנחנו יצרנו מצב שאין לנו אפשרות לצאת כך שמכל כיוון נהייה מנצחים . אפשרות א' – ממשיכים ליישב ולכבוש והמלחמה תמשך לעולם כי אין סיכוי למישהו לנצח בה. אפשרות ב' – יוצאים משטח לא שלנו כחלק מהטיפול בקונפליקט ושמישהו יחשוב שזה בגלל ההתנגדות שלו. אני מאמין שאפשרות ב' טובה יותר
''כשחפ''ץ אנושי'' – אתה צוחק נכון ? יותר מטרה נייחת הייתה אומר איך בדיוק הם שמרו עלינו ? זה שקר של הימין .
'' בכל מיקרה המתיישבים המדוברים הם מלח הארץ '' – חלקם באמת פטריוטים אמיתיים אבל זה לא אומר שהם צודקים . לא כל מטרה טובה היא גם מעשה טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי אני שמח
ביטלס,
א''י,
24/08/05 11:42
|
זה טוב לדעת שיש כאן פחות נאיבי אחד שמנגן על טופי השלום הוירטואלים. אז אתה מבין עם מי יש לנו עסק. אני באמת מקווה שנגיב ביד חזקה על הפיגועים העתידיים ונבין שלחוס על חיי אוכלוסייה שעויינת אותנו ותומכת בארגוני טרור זה הפוך ממוסרי. אם נשנה את מדיניות האיפוק ונתחיל לנצל את הכח שלנו אז בזה שכרנו. כל זה לא מצדיק את העקירה חסרת ההגיוון הזו אבל עזוב זה כבר מאחורנו.
אני לא מזלזל באוכלוסיה - אני מקשיב לדברהם ולוקח אותם ברצינות- החמס התחזק בבחירות שלהם- אני שומע את אבו מאזן והחמס שמקדשים את המשך ''המאבק'' הם ידעו להשתמש בטרור ע''מ להשיג עוד השגים מבחינתם ולהוריד את הרגל מהגז של הטרור ע''מ להשיג יותר מזירה המדינית. כל הישג שלהם זה הפסד שלנו. בכל מיקרה המתיישבים המדוברים הם מלח הארץ, הם שימשו לנו כשחפ''ץ אנושי במשך שנים ובעיקר בשנים האחרונות, הם יצאו כמעט בלי כלום ביחס למה שהיה להם בזכות ולא בחסד. לכן אני מודה להם ומעריץ אותם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועכשו העזתים יחרבנו עליכם
תפדלו פצמ''רים,
23/08/05 21:45
|
ואנחנו נצחק.
רועי רוטברג, הי''ד, מתהפך בקברו לנוכח דברי הנאצה שלך! ואולי עכשו שוב יגיעו החברים שלכם מעזה לתוך הישוב, יחטפו מישהו, יתעללו בו ויגררו את גופתו ברחובות עזה, כפי שעשו לרועי רוטברג שנים רבות לפני מלחמת ששת הימים. ואולי זה תהיה אתה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הפסדנו בקרב, אבל לא במלחמה!!!
אריה,
23/08/05 21:06
|
בראשית דברי אומר שזהו אחד הימים העצובים ביותר בהסטוריה שלנו!
ברצוני להבהיר שאני ימני בדם ואם הדבר היה תלוי בי, ההתנתקות לעולם לא היתה יוצאת לפועל. למרות זאת, אני לא ממש מתנגד לה, אבל אני מתנגד בכל תוקף לאופן בו ההחלטות התקבלו!
האמת היא שעכשיו הכל תלוי איך נגיב לטרור הפלסטינאי. האם צה''ל יקבל פקודה לחסל כל דבר שזז בעזה אחרי פיגוע הטרור הבא? אם כן, כל הצער והכאב שווים את זה. אם לא, אנחנו בצרות גדולות! לצערינו, נקבל תשובה רק לאחר הפיגוע הבא!
עד אז, כולכם מקירים את דויד ברוזה, נכון? אתם גם מכירים את השיר שלו הכל או לא כלום, נכון? אז הוא הולך ככה:
זה הכל או כלום זה הכל או כלום בגלל זה ניפול בגלל זה נקום...
אז עכשיו נפלנו, אבל עוד נקום ובגדול!!!!!!!!!
אוהב אתכם עם שלי, שונא שמאלנים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה גדול אח שלי...גדול!!!
ל"ת
פורת יהודה,
רחובות,
23/08/05 21:42
|
|
 |
תפוז רקוב שכמוך אתה הבא בתור
ל"ת
העם כחול,
23/08/05 21:39
|
|
 |
אוי... דמעה... :(
ל"ת
קונאן אובריין,
נ.י.,
23/08/05 21:36
|
|
 |
THE WAR JUST BEGUN
alon,
23/08/05 21:20
|
THEY WILL ATTEMPT GIVING AWAY BIKAT YARDEN, GALIL, NEGEV, JERUSALEM, ETC. IF WE TRUELY WANT TO STOP THIS WE CAn not afford to be passive any more. passive resistance never worked.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי כמה אתם מדברים.. כולכם פקה
כחול,
23/08/05 21:48
|
פקה.. ה''תוכנית להמשך המרד'' כוללת המשך זריקת צואה על חיילים או רק מתנחלות פותחות רגליים באמצע הכביש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא בר שיח אחי
ל"ת
ביטלס,
א''י,
23/08/05 22:44
|
|
 |
51.
שרון אני גאה בך
ל"ת
יאסר ערפת,
23/08/05 20:59
|
|
 |
50.
כל הכבוד לצה''ל ולמשטרה
איטה,
אילת,
23/08/05 20:50
|
עם ישראל צריך ללחוץ את ידו של כל קצין, קצינה, חייל, חיילת, שוטר ושוטרת על המבצע. המשימה בוצעה בצורה חלקה, והוכיחה לנו שיש מדינה, יש שלטון, יש חוק, יש דמוקרטיה. זה נעשה אכן ברגישות ובנחישות, כמו שאמר דן חלוץ. צר על המתנחלים, אבל הם ידעו לפני שנה וחצי שהשליחות שלהם בשטחים תמה, והגיע העת לחזור הביתה. נאמר להם כולנו: נהגתם בממלכתיות ראויה לשבח, ברוכים הבאים למדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
או לעם שחייליו נגד אזרחיו-בושה
ליאת רצון,
נס ציונה,
23/08/05 21:30
|
מה כל הכבוד? בושה לצהל שהוא ללא רגש ומתנהג כרובוטים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האזרחים שתמכו בהתנתקות לא
ל"ת
ממש נחשבים,
מה?,
23/08/05 23:29
|
|
 |
חלקם בשמחה היו
א.,
23/08/05 22:47
|
נותנים כמה כפות טובות לכמה ''כתומניקים''. מזלם שצהל לא פעל על פי רגש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמוקרטיה???
מענדלע,
ראחמיסטראוקע,
23/08/05 21:09
|
היכן ראיתם דבר כזה בארץ? לא היה ולא נברא! או שאתם עד כה מוגבלים שחושבים כי נצחון בבחירות מרשה לבן-אדם הכל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם תמיכת הציבור והכנסת,על מהלך
ל"ת
ראוי ביותר-,
בהחלט!,
23/08/05 23:30
|
|
 |
והדמוקרטיה שלך לא שונה הרבה
א.,
ישראל,
23/08/05 22:42
|
מאנרכיה!
אתה דמגוג שמשתמש במילה ''הכל'' כדי לעוות את הדברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה לא מבין?
פינוקיו,
23/08/05 22:06
|
55% מהציבור תומך (בכל הסקרים כמעט עד הרגע האחרון), ותמיכה מלאה בהצבעה בבית הנבחרים של המדינה. אם זה לא דמוקרטי אז מה כן?
קצת כועס אחינו? לא נורא. זה עדיין היה דמוקרטי וזה כבר עובדה מוגמרת. אז בוא לא נכעס יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בכלל לא יודע דמוקרטיה מהי
ל"ת
פאשיסט כתום,
23/08/05 21:37
|
|
 |
האמנם?
מענדלע,
23/08/05 22:22
|
בוודאי, אותכם, הישרלים, התקשורת מאכילה מלידה בהבנות ''ישראליות'' ו''מדיניות'', יום יום. אתה, אגב, יודע שאין במדינה ההיא חוק חופש הביטוי? תחשוב, במה מאכילימ אותך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
על 25 פשעי שרון וכנופיתו
ל"ת
כבר אמר הנביא,
ארץ מושחתת,
23/08/05 20:49
|
|
 |
48.
צהל והמשטרה
yair1,
23/08/05 20:46
|
''הכניעו ''כדברי הכתבה חלק מתושבי ''הגדה'' היהודים. עתה נשאר לראות כיצד צה''ל הגדול יכניע את האויבים האמתיים: הרוצחים הסדרתיים של היהודים מזה למעלה ממאה שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
נגמר התירגול לפינוי ג'נין
שמאל יקר,
תורידו תחיוך,
23/08/05 20:37
|
מתברר שכל מטיפי המוסר נגד טרנספר נאלמו דום. לכן כדאי שתבינ שזה רק תירגול לפינוי של המחבלים מג'נין ומעזה ואז נשיב את כבוד ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
בטח לא חשבתם על זה, אבל
ויעשו הרע בעיני,
ה', ויתנם בי,
23/08/05 20:34
|
שרון ידע שזה מה שהקב''ה רוצה ועשה את רצונו.... אז למה זה שרצח את אשתו יושב בבית הכלא? הוא עשה בסך הכל את מה שהקב''ה רצה.... הקב''ה הראה לנו מה הוא רוצה בנס הניצחון במלחמת ששת הימים. ואז באו כוחות הרשע, להשמיד, להרוג ולאבד. והקב''ה צפה מן הצד לראות, האם בניו ימסרו את נפשם על נחלתם או ימצאו תירוצים ''ממלכתיים'' לשתף פעולה עם הרשעים. עכשו הכל היה תלוי בהם, והם לא עמדו בנסיון. אמר הקב''ה, יש להם דמוקרטיה, לא רוצים לא צריך... ועכשו חכו לשעת רצון, שאולי תבוא בעוד אלפיים שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויעקב ובניו ירדו מצרימה
דוד,
כאן,
23/08/05 21:04
|
הטרנספר היהודי הראשון. הלואי לא היה מתחיל עם זה ולא משאיר את הארץ לישמעלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
תתעוררו פנאטים ימנים
Ran,
23/08/05 20:20
|
תתעוררו פנאטים ימנים, אתם מיעוט זניח כאן. אולי עכשיו תבינו שאתם לא,רלוונטים. אפילו אלוהים רוצה שלום ומוכן להחזיר שטחים עבורו. מה קרה ל''היה לא יהיה''? איפה המיליונים שהבטחתם שיתיצבו למנוע בגופם את הפינוי? נשארתם עם כמה מאות ילדי גבעות מטורפים וכמה סהרורים שהגיעו מהתנחלויות אחרות. או כן, גם כמה ח''כים עלובים שדואגים לכסא שלהם. אפילו המלך המושיע שלכם ביביהו החליט להשאר מחוץ למאבק המצחיק שלכם. כנראה שכשר האוצר שחתם לכם על המיליונים הוא מתבייש לתמוך בכם ולהביט לעניים בעיניים. אחרי הכל, הוא צריך גם את הקול שלהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רן-אחד הענקים-כל מילה פניננה
ל"ת
המשך..,
23/08/05 23:19
|
|
 |
תתעוררו פנאטים סמולנים
ביטלס,
א''י,
23/08/05 21:32
|
תתעורו פנאטים סמולנים, אתם מיעוט זניח כאן. אומנם אתם שולטים במוקדי הכח אך זה עיניין זמני.נסתרות הם דרכי האל ואף אחד לא יודע מחשבותיו בטח לא אחד כמוך. המיליונים, שהצביעו עבור שרון והעלו אותו לשילטון הם אנשים עובדים ולומדים שמעבר לטוקבקים וסרט כתום לא יכולים לעשות הרבה- אה כמובן יום הבוחר יגיע וכמו בפעמים הקודמות מאז 77 אתם תתעוררו למציאות, אותה מציאות בה הימין מתחזק מאז אותו מהפך ב-77 למעט תיקונים טכניים קלים. אחד כמוך בכלל לא מבין על מה המאבק לכן אתה חוגג היום. אתה עוד תיראה בע''ה איך בעזרת אותה דמוקרטיה הסיוט שלך מתגשם. ביבי כבר סיפח את הגולן שרון ובוש מכירים בגושי ההתנחלויות כולל חברון ובת-אל. הפסדנו בקרב אך ניצחנו במילחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תומכי ההתנתקות מיעוט?
ל"ת
כאילו דא?,
כאילו דא דא?,
23/08/05 23:31
|
|
 |
מתי תלמדו???
Ran,
23/08/05 22:33
|
מתי תלמדו???
אחרי מהפך 77 המדובר הימין החזיר את סיני.
אחרי מהפך 96 ביביהו החזיר את חברון בהסכם וויי.
ועכשיו, אחרי המהפך האחרון, אריק מלך ישראל, מקים ההתנחלויות, הרוצח מסברה ושתילה (לא שאני מסכים עם הגדרה זו), מר ''מי בעד חיסול הטרור'', סמל ומלך הימין, החזיר את עזה וצפון השומרון.
אז אתה יודע מה, אין לי שום בעיה עם עוד ''מהפך''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יופי
ביטלס,
א''י,
23/08/05 23:10
|
כי ייהיה עוד מהפך כהגדרתך. אמרתי שהיו תיקונים טכניים קלים בדרך אך בסה''כ הכיוון הוא ימינה. נכון שהימין של היום הוא מתון יותר מבן גוריון של פעם אבל עוד נגיע לימי בן גוריון ש''פינה'' ''רק העביר דירה'' את הערבים ב-48. אריק הכשיר את הקרקע לכך ועל כך לפחות אודה לו עוד בעתיד. חוץ מיזה אתה בחרת לציין רק את התיקונים ושכחת פתאם ''38 שנות כיבוש''+ סיפוח הגולן וחיזוק י-ם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זבל סמולי, הסכת והקשב
cyrano,
ארץ העריק,
23/08/05 21:05
|
אתה באמת חושב שתצליח בהבל פה, וגיבובי שטויות במיץ להפחיד מישהו מאיתנו ?.. להביך ?.. להרשים ?.. תינוק פסיבי שכמוך, מה נראה לך ?.. שאנטישמיות המפעמת בך שקיבלה את התיגבור שלה מהמאפיונר מהצד שלנו שבגד בנו, תנצח \את האמונה ביהדותינו ושזה אנחנו ולא אתה ודומיך החלאות שהולכים חהיות אדוני הארץ הזאת?.. מה נראה לך ש גירוש 1800 משפחות מבתיהם תגרום לנו לאיזו החלשות במחנה שלנו ?.. דביל, אולי לא למדת עוד, מה שלא מחסל, מחשל, ואנחנו כמיליון משפחות במדינה הזאת שמוקיעים בכל פה את האנטישמיות שנודפת ממילותיך רוויות השנאה העצמית, ואתה ודומיך פשוט לא שייכים לעם הזה, ויהיה עליכם בהמשך , או לבלוע את רוקכם ולקבל עליכם שהמדינה הזאת שייכת ליבהודים , ומי שאתם קוראים פאנאטים זה אנחנו, היהודים, או ללכת קיביני מאט מכאן לכל אחד מ-4 רוחות השמיים שתחפצו ולשחרר אותנו מסרחונכם המגעיל... אז , קישטה...תתחילו לארוז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פה מטונף
Ran,
23/08/05 21:18
|
מיליון משפחות? הצחקת אותי. השנאה, אגב, אינה עצמית אלא מופנית לאנשים הקוראים לחיילי צה''ל נאצים, דוקרים אותם ושופכים עליהם חומצה וצואה. זה כנראה מה שמלמדים בישיבות בשטחים, הממומנות מכספי המסים שלי.
ודרך אגב, אריזת המזוודות הבאה עלינו לטובה, אם ירצה השם, ונראה שהוא מאמין בעקרון השטחים תמורת שלום, תהיה בהתנחלות הקרובה לביתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שינאת חינם
ביטלס,
א''י,
23/08/05 22:15
|
לא אשכח את שינאת החינם שלכם סמולנים יקרים. אך אזכור את אהבת החינם, כי זו דרכנו. ''יש לנו אהבה והיא תנצח'' ואוסיף כדברי ארקדי- יש לי אהבה והיא תנצח ו ת ג ד ל יש לי אהבה והיא תנצח. היא תמיס את כל הררי השינאה שלכם שהיא למעשה שינאה עצמית כי אנו בשר מבשרכם ''ואתם '' בשר מבשרנו כדברי השיר- ''כולנו ריקמה אנושית אחת גדולה'' וכיהודים על אחת כמה וכמה. ניזכור יותר מתמיד שכל ישראל ערבים זה לזה כי אתם שכחתם!!!
אגב-40-ליכוד 12-ש''ס 6+7 מפד''ל+איחוד זה גם מצחיק אותך? אולי, אתה צוחק כי הצלחתם באמצעות מניפולציות ''דמוקרטיות'' לעבוד על העם? בכל מיקרה לא נחזור על הטעות ונצא מזה מחוזקים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שמאל חביבי, אלא מרכז
Ran,
23/08/05 22:50
|
לא שמאל חביבי, אלא מרכז. בדיוק כמו רוב חבריך מהליכוד ואויביך מהעבודה.
הנבואות שלך כבר חזרו אליך כבומרנג פעם אחת השבוע. ''היה לא יהיה'' נשמע מוכר?
ואגב, אין ראש ממשלה אחד מהימין, א ח ד, שלא חתם על הסכם שלום כזה או אחר, כולל החזרת שטחים. אפילו לא אחד. כולל שמיר, ראש הממשלה הגרוע בתולדות ישראל. כולם בגדו בך? כולם גנבו את הקול שלך? לא הגיע הזמן שתלמד מהניסיון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל עבר למרכז וזה טוב
ביטלס,
א''י,
23/08/05 23:57
|
זה חלק מהניצחון שלנו. ובבחירות הקרובות הוא יעבור לימין ''והימין'' יעבור ''לימין האמיתי''.
אני לא אמרתי ''היה לא ייהיה'' אני ראלי- לא כמו בסמול שמאמין במשיח השקר שלו ''השלום'' בליכוד מאמינים בשלום אמת ולא בשלום עכשיו שהוא בכאילו. על גנבת הקולות שלי אגיב בקלפי כמו כולם. ראש הממשלה הטוב בתולדות ישראל- יצחק שמיר ישב עם הפלסטינאים שלא עסקו בטרור והיה מוכן להחזיר חלק מהשטחים לירדן בלי להקים מדינה פלסטינאית בתוכנו. הוא לא בגד, גם לא ביבי, את מעשי אריק לא ניתן לתקן.
אגב נבואות- התרענו לפני מלחמת אוסלו. אמרנו אל תתנו להם רובים. אמרנו שתהייה ''לבנוניזציה של השטחים''. והיום אנחנו מתריעים בפני ''האינתיפאדה ה-3'' שאריק יצר בימים אלו. היא תהייה כמובן הגרועה מכולם כי ייהיו להם כבר קטיושות וטנקים וטילי נ.מ. ונ.ט. לא הגיע הזמן שתלמד מהניסיון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולה נפש, איפה ראית טת הזבל
cyrano,
ארץ העריק,
23/08/05 22:06
|
שפיך מוציא..חלאה סמולית.. לא ראית שמחבקים את החיילים - רובוטים שבאו לגרש את המשפחות ?.. העדפת להתמקד בכמה חבר'ה ששנאתכם גרמה להם לכעס עצור שהיו חייבים לפרק אותו באיזה אופן ?. כמה עשרות מתוך הרבבות שנעשה להם עוול בל יכופר ?.. תגיד לי חרה, מה יש לך שם במקום לב ?... בטח איזה חתיכת אבן... אתה רק מוכיח איזה טינופת אתה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב פה מטונף
Ran,
23/08/05 22:53
|
תגיד לי, את הטינופת שיוצאת מהפה שלך למדת מהסידור שלך? מהרבנים שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנתי...
מענדלע,
23/08/05 22:05
|
סליחה, ''החזרת'' שטחים תמורת מה??? אגב, התוכנית אפילו רשמית נקראת חד צדדית. ז''א, שאת השטחים אנו ''מחזירים'' תמורת כלום, רשמית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Every Post Like This
Larry,
23/08/05 20:40
|
is virtually the same. Broadcasting your hatred for half of Israel, after declaring it a tiny minority. If you are the majority, with your attitudes, then the country literally has no future.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
this ran is for sure insane
cyrano,
desertorland,
23/08/05 23:08
|
His majority has probably for the most 100 people in all Israel, so he should be treated as a temporary episode of some type of an isolated tribe of lunatics which unfortunately found their temporar residence for a little while among us,and their influence is anyway insignificant to our people
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It has a great future
Ran,
23/08/05 21:03
|
As you probably know since you're most likely residing in a country other than Israel surrounded by sane people like me, and not those fanatic hillbillys
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי סתם שפן... יודע רק לשקר
ל"ת
ולברוח,
23/08/05 20:36
|
|
 |
44.
תתעוררו פנאטים ימנים
Ran,
23/08/05 20:19
|
תתעוררו פנאטים ימנים, אתם מיעוט זניח כאן. אולי עכשיו תבינו שאתם לא,רלוונטים. אפילו אלוהים רוצה שלום ומוכן להחזיר שטחים עבורו. מה קרה ל''היה לא יהיה''? איפה המיליונים שהבטחתם שיתיצבו למנוע בגופם את הפינוי? נשארתם עם כמה מאות ילדי גבעות מטורפים וכמה סהרורים שהגיעו מהתנחלויות אחרות. או כן, גם כמה ח''כים עלובים שדואגים לכסא שלהם. אפילו המלך המושיע שלכם ביביהו החליט להשאר מחוץ למאבק המצחיק שלכם. כנראה שכשר האוצר שחתם לכם על המיליונים הוא מתבייש לתמוך בכם ולהביט לעניים בעיניים. אחרי הכל, הוא צריך גם את הקול שלהם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רן, אני בעדך! כמה שאתה צודק
ל"ת
שרון,
24/08/05 09:37
|
|
 |
חבל על כל הטראומה של הילדים
כואבת,
הרצליה,
24/08/05 01:10
|
מתחילת הדרך לא היו צריכים לתת למתנחלים לשבת שם ואז היו מונעים טראומה מהילדים ומהנערים המסכנים שלא ישכחו בחייהם את מה שעבר עליהם בשבוע האחרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עוד שמאלנים בארץ?
ענת,
23/08/05 23:20
|
|
 |
לך לישון שמאלני - אנחנו לשלטון
יהיו בחירות,
ואז נראה,
23/08/05 20:35
|
טיפש שמאלני הרי מי שביצע את המדיניות הארורה זה מי שאנחנו בחרנו ובגלל הרגלים של קונדוליסה החליט לשנות מדיניות. יום יבוא ולא רחוק היום ואנו ניקח את הגה השלטון לידינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכו על לנדאו ופייגלין-תקבלו
ל"ת
מנדט וחצי,
ותרגעו,
23/08/05 23:33
|
|
 |
היסטוריה
אלמוני,
23/08/05 22:37
|
התחיה נעלמה,בני בגין הלך,הימין הקיצוני לא עובר 7 מנדטים,עם לנדאו תקבלו אולי 8, ראשי הממשלה מהליכוד מבצעים את המדיניות שלנו,מי צריך יותר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מאד
Ran,
23/08/05 20:49
|
מעניין מאד. איזה ראש ממשלה אתם מסוגלים לבחור? עוזי לנדאו? יחיאל חזן? אביגדור ליברמן? אתה באמת מאמין שיש להם סיכוי? המקסימום שתוכלו לעשות זה להחזיר לשלטון את ביביהו, ואם אני לא טועה הוא כבר הביא לכם בהפוכה, כמו שאומרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרן הברברן
ביטלס,
א''י,
23/08/05 22:02
|
ואתה האמנת ששרון יבחר אי פעם? אגב אמונה מי היה מאמין שננצח ב-67 7 צבאות אוייב ב-6 ימים. אפילו גרוד 1500 משפחות יהודיות מביתם בא''י לקח יותר זמן. תתכונן נפשית לעליית לנדאו לשילטון. מה שבטוח זה שמאוכזבי הליכוד (כמוני) יצביעו הכי ימינה שאפשר. אז תתרגל לחיות במדינה דמוקרטית-יהודית בה לש''ס 15 איחוד 30 מנדטים ומפד''ל 10. לגבי ביבי- הוא כבר נפל מהשילטון בגלל הימין ולכן הוא ידע לחזק את מה שנותר מא''י היא מדינת ישראל כשיש לו ימין חזק שנושף בעורפו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ימין חזק
יוסי,
23/08/05 22:40
|
70 אחוז בעד ההתנתקות,אין ימין חזק,אף-פעם לא היה- כל מפלגות הימין הקיצוניות נעלמות בסוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחרנו את ליכוד ,( כן ''בחרנו '')
מישהו,
24/08/05 14:14
|
כי הוא חזק והעבודה של מצנע במיוחד אחר ברק לא הייתה בחירה טובה יותר
רק הליכוד היה יכול לטפל בטרור בחוזקה לפחות יותר מהאחרים . וכן לשנות את מדיניות ההתיישבות עובדה שהימין הוא זה שלרוב הוציא אותנו ממקומות בהם אנחנו לא צריכים להיות. והשמאל רק מדבר (טוב גם ברק הוציא)
אם אני זוכר נכון גם הימין דיבר על הבאת שלום במצע בחירות שלו הוא מבין עכשיו כי זאת הדרך הנכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציין את גבולות הא''י שלך בבקשה?
ל"ת
מישהו,
24/08/05 14:03
|
|
 |
הקרע היה עוד מלפני המדינה
יוסי,
24/08/05 13:51
|
זה שהוא פרץ לפני השטח זה משהו שהיה צפוי שיהיה בסוף . ולא להאשים את הימין או השמאל
בסוף המרכז ינצח !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
cyrano תשתדל לא להכליל
ביטלס,
א''י,
24/08/05 11:03
|
אני חילוני שמוקף בשמאלנים. אני מכיר אותם מצויין- זכור!-כולנו יהודים. אל תיתן להם להרחיב את הקרע שהם יצרו. יש לנו תפקיד חשוב בעם היהודי- אנחנו צריכים להתעלות מעל שינאת החינם שלהם. העם לפני המדינה. בדרכי נועם ובאהבה הם מבינים טוב מאוד את דברנו- זו דרך ארוכה ומייגעת- אך ''עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה''. תתפלא לשמוע, שבעקבות הטוקבקים ועוד שיחות הבנתי שבין השורות הם מודים בכך שטעו בעבר בלא מעט הבנות והנחות. אפילו רן מגדיר את עצמו כמרכז- אני מניח שהוא היה שמאל בעבר וזה כבר שיפור. תהליך אוסלו נזרק לפח ההיסטוריה מהר מאוד הם התפקחו מדרך זו. הם פחות נאיבים מבעבר וכבר רוכבים פחות על מנטרת השלום. זה הישג עצום שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוסקה, אתה בבעיה חמוד
cyrano,
ארץ העריק,
24/08/05 10:06
|
המצב שביטלס מתאר לך היה לפני שהדיקטטור הפושע הצטרף לחבריך הסמולים וביצע את הפשע הגד עמו.. המצב עכשיו הוא שונה לחלוטין.. ואני אפילו לא מתייחס לליכוד כימין ובטח לא לטומיום חזיריוס לפידוס... הם בעיני סמול.. אבל לב העם , 80% להערכתי לא איתם...אתה תחכה ותווכח, הסמול הם אנטישמים כמוך, ואין להם מקום במקום שבו רובו הגדול של העם רוצה מדינה יהודית.. אתם , הסמוךחם, יש לכם רק באמריקה איזה 50 מדינות להיות בהם, היהדות רק עושה לכם כאב ראש מיותר, לנו יש רק מדינה אחת... ובה נישאר, ולנו היא, ואתם פשוט תעופו לכם מכאן, כי אינכם רצויים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תיתן לעובדות לבלבל אותך
ביטלס,
א''י,
23/08/05 23:16
|
מרץ=4 מצנע=17
ש''ס=12 מפד''ל=6 איחוד=7 ליכוד (בהנחה שהוא עדיין נחשב ימין) =40 שינוי זה מרכז. אתה לא זוכר שמולדת הייתה 3-4 מנדטים? האיחוד התחזק ומרץ הולך ונעלם. אז על מה אתה מדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
נבנה מהיסוד כל מה שהרסתם
יואב,
תל אביב,
23/08/05 20:17
|
|
 |
אותה שגיאה פעמיים?
חגי,
נהריה,
23/08/05 20:54
|
יקירי, עם חכם לא חוזר על אותה שגיאה פעמיים... שילמנו מחיר כבד על מגשה ההתנחלויות, עכשיו תלמדו את הלקח: אחדות העם, שמירה על המולדת, ציונות והבהת ארץ ישראל הם ערכים חשובים לכולנו. קונצנזוס לאומי יש רק בתוככי הקו הירוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חגי, לא למדת כלום
יואב,
תל אביב,
23/08/05 21:28
|
אינך מכיר את הציבור הנפלא שלנו. אינך יודע בנייה מהי. ''הבהת'' ארץ ישראל? אנחנו נשיב את אהבת ארץ ישראל לציבור. אחדות העם? אם תמכת בגירוש שב ושתוק. השמאל מתפרע בעיריה כשמורידים קצת את התמיכה בקולנוע. אנחנו נמנענו מאלימות, כיוון שלא רצינו לקרוע את העם. היינו יכולים להציל את היישובים אילו רצינו. באהבת ישראל ננצח את כוחות השחור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת יואב
ביטלס,
א''י,
23/08/05 22:19
|
אותי ואת אשתי ''הרווחתם'' בגלל המאבק הצודק והמוסרי שבטל במיוחד ''בדרך'' ולא ''במטרה'' לעומת '' הדרך'' של שרון. באהבת ישראל ננצח את כוחות השחור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
משפחת המאפיה של הדיקטטור
cyrano,
ארץ העריק,
23/08/05 20:10
|
המושחת והבוגדני, בסיוע החומניסטים הסמולים האנטישמים , בהופכם את צה''ל לצבא רובוטים ואת המשטרה לקלגסי השליט, רשמו לעצמם ניצחון על 1800 משפחות יהודים שלוים שהאלימות כלפי עמם גרועה מבחינת ערכיהם כמו הגירוש עצמו... ניצחון פירוס... על זה נאמר: עוד ניצחון כזה ואבדנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ברוך השם
תומר,
23/08/05 20:04
|
|
 |
hahahahhahaha
sean,
23/08/05 20:26
|
|
 |
hohohohohoho
RH,
23/08/05 20:50
|
|
 |
40.
BUSHA
Eitan,
23/08/05 20:04
|
|
 |
39.
7 ימי משתה לשרון וחבר מרעיו
ל"ת
יהודי פגוע,
23/08/05 20:03
|
|
 |
38.
למה בעצם שנילחם במלחמה
לוחם,
.....,
23/08/05 20:02
|
שתפרוץ עלינו מיד בסיום ההתנתקות? הרי אנחנו התנגדנו למהלך, תשלמו אתם את המחיר ותאכלו את ה''חרה''. תלחמו אתם.... במחשבה שניה... כל השמאלנים, השדרנים, הפוליטיקאים למיניהם- בניהם הרי לא לוחמים בכלל. אז אם לא אנחנו שנלחם- מי יעשה לכם את העבודה המלוכלכת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כי אין לנו ברירה
ביטלס,
א''י,
23/08/05 21:53
|
הרי כמו שאמרת, הסמול שהשתלט על המדינה הוא מיעוט קיצוני וקולני ששולט במוקדי הכח . הם לא ילחמו כי כבר יש להם דרקונים של האיחוד הארופי. הכל מוכן לבריחה בעת הצורך. אם אנחנו לא נילחם תלך המדינה, כי אנחנו הרב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'קודם כל ''השמאל'' !
א.,
23/08/05 23:11
|
|
 |
קודם כל ''הסמול'' ''ולפראנויות''
ביטלס,
א''י,
24/08/05 08:50
|
תברר עם איזה חבר ימני למה יש לכתוב היום יותר מתמיד סמול ולא שמאל.
שנית- זאת לא הפעם ה-1 שקוראים לי פראנואיד אנשים שלא הקשיבו לפראנויות שלי בימי בועת השלום שהתנפצה לנו בפנים.
יש לי חבר שהוא דווקא שמאל ולא סמול שאמר לי אחרי פרוץ האינתיפאדה הזו שצדקתי. אמרנו לא לתת להם רובים. גם זה היה פראנויה? קארין איי שכחת? זו המצאה שלי? אל תקשיב לי, תקשיב לפלסטינאים- מה הם אומרים.
אני גם מקשיב להם- הם רואים את הבריחה כניצחון שלהם ולכן ימשיכו ''בדרך הגי'הד''.
הלוואי, הלוואי, הלוואי שחששותי יתגלו כפראנויה ואתה תהייה הצודק- הלוואי שבעקבות חורבן גוש קטיף והשאר ייהיה שלום אמת עם הפלסתינאים ושאר מדינות ערב. לצערי בראיה מפוקחת זה לא יקרה כניראה. אתה יודע מה ההבדל בין שמאל לימין?
שמאלני- רוצה שייהיה שלום חושב שנסיגות והסכמים עם טרוריסטים יביאו זאת. לכן הוא מתפלל להיות צודק.
ימני- רוצה שייהיה שלום חושב שנסיגות והסכמים עם טרוריסטים לא יביאו זאת. לכן הוא מתפלל להיות ט ו ע ה!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אתה פרנואיד .
מישהו,
24/08/05 12:11
|
אתה פרנואיד בגלל כל הסיפורים שלך על ה ''הסמול שהשתלט על המדינה'' הסיפורים על הקונספירציות והפרובוקציות וכמו כל הסיפורים על ה ''סקרים המזויפים בכלי התקשורת'' הם גם פרנויה אחד גדולה של הימין. כשביקשתי מהימין סקר שהימין רואה בו אמת קיבלתי תשובה שאין חייה כזאת !
''בימי בועת השלום שהתנפצה לנו בפנים'' אני מבין שאתה מדבר על אוסלו אני גם מאמין שבזמן אוסלו בכלל הייתה בן 3 או 5 , '' אמרנו ''
''אמרנו לא לתת להם רובים''- צודק גם אני '' אמרנו '' וגם עכשיו לא צריך לתת להם רובים. '' קארין איי שכחת '' – לא . מה בדיוק רצית ? הם נלחמים בנו כנגד הכיבוש (כך הם רואים את זה לפחות) ושצהל יעצור את זה. ''הם רואים את הבריחה כניצחון שלהם'' – צודקים בחלק מהדבר . אתה לא מבין נכון?( גם השמאל לא רוצה לומר זאת) תגיד לי מה היה אתם אם הם לא היו נלחמים בכלל והיו ''ילד טוב ירושלים'' מישהו היה בכלל חושב על הפסקת החלום של ''ישראל השלמה'' ? הם היו מגורשים לים אם כך היה . וכך הם רואים את זה שלא כמוך , הם רואים בזה כניצחון של הגנה על מולדתם כנגד התקפת הציונות שרוצה להשמידם ,והם כן ניצחו ! הם הראו כי ישראל לא יכולה לכבוש אותם כל כך בקלות, אם בכלל. ולא ניצחון התקפתי על ישראל שהצליח . רוב הימין האמיתי אומר זאת אם לא ידעת ''למה אנחנו שם בכלל ?'' תשובה : ''ולמה אנחנו בא''י בכלל ?! כי זאת ארץ האבות'' אין סיבה אמיתית אחרת שאנחנו שם כיום.
כי כן קארין איי לא קארין איי , מה בדיוק הקשר לישוב אנשים בשטח שהוא מחוץ לגבולות ישראל המקובלת והחוקית?
ניסיון להבדל בין שמאל או ימין הוא די טיפשי ומי בכלל אתה שתספר לנו מה הוא ה ''שמאל'' ? זאת בדיוק הבעיה שלך שאתה לא יודע מה הוא השמאל השמאל הוא מגוון , וכן גם הימין .
אני מוכן להגיד מה הוא השמאל שלי ולא מדבר בשמם של אחרים כי לא אני ולא אתה יכולים לעשות זאת. השמאל בחלקו המרכזי מבין שהבעיה היא לא רק ''האשמה של האחר'' למשל : ישנה בעיה פנימית גם בציבור הישראלי והוא הבדל העולמות של הציונות הדתית והציבור החילוני . עם כל הכבוד לציונות הדתית ואני מכבד אותה , הציונות שלהם היא ישוב כל א''י והציונות החילונית היא הקמת מדינה ליהודים ובנייתה. זה רק חלק מהבעיה כי יש עוד רבות גדולות יותר או פחות כמו '' ילדותיות אהבת הכח '' למשל. השמאל שלי מבין כי לא רק באחר צריך לטפל וכי ''לטנגו צריך שניים'' הפיתרון הצבאי הוא באמת מטפל אבל לא מרפא , קארין איי ,ביי או טי ? יש צהל לזה מרגמות ? טפלו ביד קשה . אבל שוב : מה אם החלק של ישוב אוכלוסייה בשטחים שלא שלנו ? זה רק מחזק את ה אג'נדה של חמס והאחרים .
הפיתרון – טיפול יסודי בנו ובהם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
''כתומים'' תם ולא נשלם! יש לנו
ל"ת
עוד חשבון ארוך,
לסגור איתכם,
23/08/05 19:52
|
|
 |
את החשבון תסגור כבר עם
cyrano,
ארץ העריק,
23/08/05 20:24
|
חבריך האנטישמים, סמולי ארור אנחנו לא רואים אותך ממטר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ושהרמטכ''ל יפסיק לחוש את עצמו!
ל"ת
סתום את הפה,
23/08/05 20:09
|
|
 |
36.
ירד הלילה על ישראל
ל"ת
ממתין להתעורר,
23/08/05 19:50
|
|
 |
35.
הוכרעה, זמנית, מערכה אחת,
ל"ת
בניצחון כוחות,
השחור!,
23/08/05 19:42
|
|
 |
אבל הפסדתם..
ל"ת
כחול,
23/08/05 20:02
|
|
 |
לא תוכל להבין
ביטלס,
א''י,
23/08/05 21:19
|
|
 |
שכחת
מישהו,
23/08/05 20:01
|
כבר היתה ימית,כבר היה אוסלו,ביבי החזיר את חברון,יהיו עוד פינויים,כן ירבו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אמרת ולא חידשת כלום.
תמיד ידענו,
23/08/05 20:40
|
אני, לפחות, ידעתי תמיד שאתם מסייעים לארגון לשחרור ''פלשתין'' מנוכחות יהודים. בברכת ''כן ירבו'' שלך, הודית שזו מטרתכם! רק אל תחשוב שהם לא יטאטאו גם אותך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הבנת
מישהו,
23/08/05 22:43
|
היכן שנסוגנו יש שקט. היכן שאתם יושבים יש ריב ומדון. אף אחד לא יטאטא אותנו,עם הכספים שנחסוך בהתנחלויות נתחזק, לא נשמור עוד עליכם: פלוגה שומרת על רועה עם 3 עיזים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ועכשיו את שאר הזבל הכתום החוצה
ל"ת
דניח,
23/08/05 19:39
|
|
 |
הזבל הכתום הזה ייתקע לך
cyrano,
ארץ העריק,
23/08/05 20:00
|
|
 |
33.
ממליץ להעניק לשרון את האות
שייסדתי על שמי,
טיטוס, רומא,
23/08/05 19:34
|
גם אני מצטרף: נבוכדנצר (-) פרננדו ואיזבל, מדריד היטלר (-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני ממליץ על פרס נובל לשלום!
ל"ת
כחול,
23/08/05 19:47
|
|
 |
בור ועם הארץ
אלמוני,
23/08/05 19:46
|
לא ''פרננדו'' אלא ''פרדיננד''. כנראה בשיעור היסטוריה למדת בחוץ שפיכת שמן וחומצה. פרדיננד מאראגון ואיזבלה מקסטיליה התחתנו ואיחדו את ספרד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא חשוב השם העיקר הכוונה
ל"ת
טורונטו,
טורונטו,
23/08/05 20:23
|
|
 |
32.
''there will be no hitnatkut''
Doug,
New York,
23/08/05 19:30
|
oops sorry, I was brainwashed by primitive dark age rabbis....ooops
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Hey, Doug
Larry,
23/08/05 20:37
|
Who cares what you think, you self-hating Yid? Anyway, you will sit in New York forever praising yourself for leaving Israel for good....
so just leave her. Just do it.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
larry dont waist your time
alon,
23/08/05 21:16
|
that individual can not do anything but curse and use fowl language, which reflects his mental abilities. just fell sorry for him, doug is just the result of left wing fascist, anti semitic education.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are so right on this
Doug,
New York,
23/08/05 21:00
|
being away from fascists like you is the best thing one can do
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
נצחון גדול ליהודים!
ל"ת
צ'רי,
23/08/05 19:29
|
|
 |
30.
הייתם נפלאים חוץ מכמה דברים...
פונס הזכרן,
23/08/05 19:28
|
כמה תושבים ישראלים שנרצחו בדם קר
כמה פלסטינאים שנרצחו בדם קר
ניסיון לבצע מגה פיגוע בפיצוץ של שני בניינים
נסיון דקירה של קצין
זריקת בקבוק תבערה על רכב
הכאת קצינים בכירים
שפיכת סודה קאוסטית על חיילים מפנים
ניסיון לייצר פרובקציות שיובילו להתנגשויות על רקע דתי בין ערבים ליהודים (ראש החזיר)
וכמובן נזקים לרכוש צבאי ומשטרתי, ביזוי צה''ל והמשטרה ונסיון למרד כולל באושיות המדינה הדמוקרטית.
שכחתי משהו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את זורקי שקיות הצואה
ל"ת
והשוואת החיילים,
לנאצים,
23/08/05 19:50
|
|
 |
לא, לא שכחת כלום! לא שהצטרכת
להתאמץ, אנו,
מזהים נאצים!,
23/08/05 19:45
|
החרבתם התיישבות יהודית בארץ ישראל, וכל עלילות הדם וגם מה שנכון, ומעט מדי, לא ינקה אתכם מן הפשע נגד העם היהודי.
ואתה יודע את זה.
ובינתיים, עד המשפט תחפש עוד, כי אולי בכל זאת שכחת משהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, שכח
עדיין ישראלי,
23/08/05 20:55
|
פאשיסטים כמוך שכלואים באידאולוגיה אגרסיבית עד כדי עוורון מוחלט ושימוש שפל בשואה ככלי פוליטי. כולכם למשפט, אינטרסנטים שמתחזים לבעלי עקרונות נשגבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי ישפוט אותנו?
אלמוני,
23/08/05 19:58
|
|
 |
איך הגעת ל-8?שקרן
ל"ת
ביטלס,
א''י,
23/08/05 21:11
|
|
 |
שקרן אתה!
אלמוני,
23/08/05 22:45
|
ליברמן וחבריו-כמה הם בכנסת? אתה מתכוון לאלה שעלו על כתפיו של שרון והיום מורדים בו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תיתן לעובדות....
ביטלס,
א''י,
23/08/05 23:44
|
מרץ+עבודה=21
איחוד+מפד''ל+ש''ס+ליכוד=65 אלו החברים של ליברמן. גנבי קולות -מכירים אותכם לא עוד. אני מתכוון לאלה ששרון עלה על כתפהם כמוני למשל שבמו אצבעותי העלתי אותו והוא מרד בנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק אחד! שופט כל הארץ!
ל"ת
להישמדם עדי,
עד!,
23/08/05 20:43
|
|
 |
29.
תקשורת עוינת!
מפונה מחומש,
23/08/05 19:23
|
הייתי בבית מכלוף בו התבצרו הבנות. לא נזרקה או נשפכה שקית אחת!! לא עם שמן, לא עם צבע ובטח לא עם צואה! המגורשות התנהגו למופת! די לתקשורת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התקשורת עוינת
יאיר וינברג,
לא גר נודד,
23/08/05 21:29
|
|
 |
LOL המצלמות משקרות!!!
ל"ת
עדיין ישראלי,
י''ם,
23/08/05 20:59
|
|
 |
YEA RIGHT
me,
us,
23/08/05 20:23
|
You all mintachlim are a bunch of liars who lie in the name of god. you are jewish hamas
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה המשיח שלך עכשיו?
יום חג,
23/08/05 19:49
|
|
 |
נקמת ילד קטן לא ברא השטן
ל"ת
מוטי,
23/08/05 23:19
|
|
 |
28.
god is for peace
ל"ת
avi,
23/08/05 19:21
|
|
 |
27.
כל סוף הוא התחלה חדשה,
ישי פרידלנדר,
ירושלים,
23/08/05 19:21
|
|
 |
26.
ע' הארץ והשמאל רצו דם ולא קבלו
אברום,
ירושלים,
23/08/05 19:18
|
כל הכבוד לצה''ל , למשטרה ולאזרחים ולמנהיגהם שהפגינו !!! מעניין אותי איך עיתון ''הארץ'' והשמאל הגיעו לשנאה הזאת העיוורת ולא שפויה...יש רק תשובה אחת...שהמדינה בשבילם היא רק שולחנם, כספם, בורסה...ונמל ''בן גוריון''...אין להם עם...!!! - נמאסתם עלי בשנאתכם ובגישתכם הבלתי שפויה שלא קיימת בשום עם בעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשום עם
מישהו,
23/08/05 19:49
|
בשום עם נורמלי החי בדמוקרטיה לא צייתו ממשלות 38 שנים לרצונותיהם של ''אדוני הארץ''. חשבתם שאפשר להעביר את הזלזול בחוק מהשטחים הביתה,לא עוד! חוק אחד לכולם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מישהו ''מישהו'' ?! :)
ל"ת
מישהו,
23/08/05 23:07
|
|
 |
די לשינאה שטוף מח
ביטלס,
א''י,
23/08/05 21:41
|
הממשלות לא צייתו- נהפוך הוא הם אלו שעודדו להתיישב בא''י, בעיקר השמאל שהתחיל בהתיישבות בשאר חלקי א''י כהמשך להתיישבויות נוסח חומה ומגדל. המתיישבים לא עברו על החוק אך זכויות האדם הבסיסיות שלהם נרמסו לנגד עיננו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת?
מישהו,
23/08/05 22:47
|
בימי השמאל לא היו ישובים בשטח מלא ערבים. חבריך היו תופסים שטח ומקבלים אישור בדיעבד ממשלות חלשות. לא עוד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה או משקר או בור
ביטלס,
א''י,
23/08/05 23:40
|
ההתיישבות הייתה חלק ממדיניות ממשלות ישראל הכל כחוק. לא רק שהממשלות הסכימו ליישוב אלא עודדו זאת ע''י מתן הטבות. היו בחירות וההתיישבות הייתה תמיד חלק מהמצע של הליכוד. אפילו סמולנים וערבים לומדים באריאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
SHARON ATA GADOL
ל"ת
me,
us,
23/08/05 19:16
|
|
 |
24.
BARUCH SHEPTARANU
ל"ת
me,
us,
23/08/05 19:16
|
|
 |
23.
התנתקות מערבים שהגיעו אחרי 67
שפיץ,
ראשון,
23/08/05 19:13
|
צריך להתנתק גם מערבים שהגיעו אחרי 1967. התנתקות הדדית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
הידד כל הכבוד לצהל ולמשטרה...
Erez,
23/08/05 19:12
|
שיר הלל לכוחות הבטחון משטרת ישראל וחילי צהל על הישג הגרוש של יהודים. וכששואלים איש קבע מהקריה ''איך הרגשת שגררתה יהודי מביתו'' ענה : ''רעד קל בקצות הידים מעבר לכך אני לא מבין מדוע המתנחל כועס'' חוץ מזה עשיתי מה שעשיתי כי רציתי להגיע הביתה בשלום כדי שלא יפטרו אותי. ועוד פעם תודה לכוחת המגרשים ,אות המגרש מיוצר עבורכם הגיבורים. כל שנה באותה עת תחגגו את ההישג הגדול ביותר בפעילות צהל. דרך אגב רוחו של ערפאת שורה על כוחות הביטחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
יריות
סתם אחד,
23/08/05 19:09
|
|
 |
20.
לצבא ארה''ב זה היה לוקח 4חודשים
ל"ת
מושון,
23/08/05 19:08
|
|
 |
19.
לא נשכח ולא נסלח
גבי,
חיפה,
23/08/05 19:02
|
לא נשכח ולא נסלח לשרון את החורבן שהביא על המדינה, לא נשכח ולא נסלח לשרי הליכוד האופורטוניסתים ששמרו על כסאותיהם במחיר בגידה באומה, לא נשכח ולא נסלח לבתי המשפט, התקשורת, הפקידות הציבורית על שהתגייסו למלאכת הגירוש תוך יצאיתם להגנת הדיקטטור המושחת. לא נשכח ולא נסלח. יום הבוחר יגיע ואז נשנה את פניה של המדינה. כי נצח ישראל לא ישקר. ולעם ישראל נאמר אל תירא ישראל אל תירא - כי גור אריה הלא אתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה תעשו?
יוסי,
23/08/05 20:04
|
יש להתנתקות רוב של 70 אחוזים. לא תסלחו?מה תעשו,תצביעו ''אלדד'' ותקבלו 7 חברי כנסת??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נשכח ולא נסלח
רחל בת עמי,
23/08/05 19:33
|
- לא נסלח ולא נשכח את העלבונות והגידופים ששלחתם בחיילים ובשוטרים שיצאו לעשות את המוטל עליהם. - לא נשכח את הרשעות שהפגנתם כשצייוותם על חיילות וחיילים לשאת אותכם על כפיים. לא נשכח את הבוז הזעם והקללות. - לא נסלח לכם על הסחטנות - לא נסלח על מיליון וחצי עניים ורעבים שיכלו לאכול יותר טוב אם רק מחצית הכספים שהוציאנו על ההתנתקות היו מגיעים אליהם במקום לבזבז אותו עליכם ולשווא לא נסלח על יחסכם לשונה מכם לא נסלח על חסימות הכבישים לא נסלח ולא נשכח על שנשאתם שם אלוקים לשווא
אכן לא נסלח ולא נשכח!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עוד דוגמאות בהיסטוריה
ביטלס,
א''י,
23/08/05 21:37
|
-לחיילים שעשו את ''המוטל'' עליהם.
''''ציוויתם לשאת אותכם על כפיים''?''רשעות'' חסרת לב שכמותך, מה רצית שאדם שמגורש מביתו יעשה? יחכה להם עם פרחים? ישיר? יחגוג? ינשק אותם? החיילים שעשו זאת היו אטומי לב ופעלו כמו רובוטים, כמו כלבים מאולפים וזה עצוב. על תתפלאי שהקורבן -הנאנס-זה שגורש בבושת פנים מהבית יקלל, תגידי תודה על התנגדות פאסיבית למופת, שתשמש כקוד התנהגותי בעתיד. את רשעה אם כך את מתבטאת. זו רישעות אמיתית. -כל שאר התגובה רק מלמדת כמה שטופת מח את ואכולת שינאה. ואל תדברי על נשיאת שם ה' לשווא- כל מה שעשו הוא לשם שמיים יש לנו עוד הרבה מה ללמוד מהם. מה הקשר לרעבים? טוב שאת לא מאשימה אותם בחום הכבד. אבל לך ניסלח רחל, לך ניסלח! כי את יהודיה כמוני ובני עם אחד אנו מה שאת כניראה לא מבינה. לשרון וחבורתו, ושאר הכלים המגוייסים- לא ניסלח! ולא רק שלא נישכח אלא נחנך את ילדנו על אהבת ישראל תו''כ מסירות נפש והקרבה, התיישבות בא''י ואי נקיטת אלימות כנגד יהודים בפרט וככלל כנגד בנ''א.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שבע תגובות בשתי דקות!שיא עולמי
ל"ת
לאבי אקוודור!,
23/08/05 19:25
|
|
 |
קרעתה אותי מבכי
ל"ת
רמי,
23/08/05 19:25
|
|
 |
18.
Judenrhein
Mohammed,
Hunna,
23/08/05 19:01
|
|
 |
17.
המאבק נפל בגלל עבודת אלילים
צחי,
ירושלים,
23/08/05 19:00
|
בביה''כ הר שלום ניתן היה לראות כיצד כל המאבקים נפלו. הנוער במקלט המבוצר היטב התלבט קשות האם לשמוע לרב אידלס שהגיע לסיכום עם המשטרה, ואז אדם מבוגר נוסף הטיף בהם שאסור להם לזלזל באמונת חכמים וזה הענף שעליהם יושבים. פשוט הסיט אותם מאמונה ובטחון בה' לאמונה בבני אדם. וזה בדיוק כל הסוד של הכשלון בשורה אחת. מתנגדי ההתנתקות פוסחים על שני הסעיפים, הם מאמינים ובוטחים בה', אך במקביל גם בוטחים באותה מידה בבני אדם. כך הם מאמינים למדינה, לצבא, ולרבנים. אם אדם שעומדים לגרש אותו מהבית מחבק את המגרשים ונותן לו תחושה שזו גזירה מלמעלה ושאין לו שום בחירה חופשית בנושא, אל לא לבוא בטענות כלפי החייל על כך שהוא אינו מסרב פקודה.
צריך לחזור לאמונה בה' לבדו, מפני שאין עוד מלבדו. אם הקול הפנימי שלנו אומר משהו אחד והרב או מנהיג אחר אומר משהו אחר, אין כל סיבה לשמוע בקולו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסביר לי
יוסי,
23/08/05 19:59
|
|
 |
איזו שא' רדודה
ל"ת
ביטלס,
א''י,
23/08/05 21:09
|
|
 |
אין לך תשובות
מישהו,
23/08/05 22:50
|
אתה עונה כל הזמן בקלישאות וחרפות,רק לא בעובדות.תטמיע,הפסדתם,העם לא אתכם ואף אחד לא בא לעזור לכם. טעיתם בכל המישורים והגיעה שעת השפיות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לי תשובות
ביטלס,
א''י,
23/08/05 23:35
|
לא להכל כמובן. ואני לא מקלל כמוכם ומסית כנגד אחי. אני אוהב את אחי הסמולנים כמו את כל עם ישראל. הם לא ''הצליחו'' לגרום לי לשנוא אותם זה לא יקרה. אני לא מחרף אז אל תשקר. תטמיע, לא הפסדנו -כי לא נילחמנו נגדכם, זה אתם שנלחמים נגדנו. מי שלא נילחם לא יכול להפסיד. העם איתנו ולא עם מרץ ראיתי זאת כשנסעתי בכבישי הארץ. לגבי העתיד עוד ניראה - אך כבר היום ניתן לאמר שניצחנו. כי ערכי ההתיישבות הונחלו הגולן סופח וארה''ב מכירה בגושי ההתיישבות. ניצחנו (לא את השמאל כי לא נילחמנו בו)!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכופרים לא ניצחו
צחי,
ירושלים,
23/08/05 20:31
|
|
 |
אז איך המאמינים נכשלו?
ל"ת
תאמינו נכשלתם!,
23/08/05 19:37
|
|
 |
16.
כבוד לכוחות הבטחון
אאא,
23/08/05 19:00
|
כבוד ליס''מ, מג''ב וצה''ל על ביצוע מצויין של פינוי רצועת עזה וצפון השומרון (בחלקו, היתר בעתיד הקרוב אינשאללה...).
כבוד גם לראש הממשלה אריק שרון על החלטה מצויינת וביצוע מבריק.
תחי מדינת ישראל החילונית/דמוקרטית/מערבית !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעבור לארה''ב
ביטלס,
א''י,
23/08/05 20:57
|
שם יש מדינה חילונית/דמוקרטית/מערבית. במגילת העצמאות שלנו כתוב שמדינה זאת היא יהודית-דמוקרטית, ובשל כך קם פה בית לאומי לעם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לא ''כיבוש ארץ האבות''
ל"ת
מישהו,
23/08/05 23:39
|
|
 |
בור!
אלמוני,
23/08/05 22:52
|
הצרוף הזה לא מופיע במגילה,תבדוק! כתוב בה שהיא שוויונית לכל הדתות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''בארץ ישראל קם בית לאומי
ביטלס,
א''י,
23/08/05 23:26
|
לעם היהודי'' אתה מבין את הקשר בין א''י למדינת ישראל ע''פ ציטוט זה? ע''ס זה המדינה היא יהודית ודמוקרטית. ניתן חופש דת לכל הדתות והושטה יד לשלום אך לא הוזכרה המילה פלסטינאים. בלי יהדות אין כאן מדינה- או ליתר דיוק המדינה שתהייה כאן לא תיהיה מדינת היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
להתראות עזה - שלום אשקלון
קובי,
י-ם,
23/08/05 18:58
|
להתראות השומרון, שלום נתניה, חדרה, ישובים קרובים...
מי כאן תמים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחת את כפר-סבא ועפולה
ל"ת
המתקן,
23/08/05 19:39
|
|
 |
14.
''ההישג הגדול של המשטרה''?!
עופר לנדא,
רחובות,
23/08/05 18:55
|
איפה בדיוק ההישג בזה ש'' אף ירייה לא נורתה''?!
אף יריה לא נורתה משום שלא היה צורך בזה, משום שכל השטויות על שימוש בנשק חם על ידי מתנגדי ההתנתקות היה בסך הכל קשקוש של השמאל, שנועד להתיר את דמם של המתנחלים ותומכיהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
MORE VIOLENCE IN A SOCCER GAME
THE BIG A,
USA,
23/08/05 18:54
|
BETWEEN BEITAR JERUSALEM AND MACCABEE NETANYA..
SHARON IS A BALLOON FULL OF HOT AIR WITH HIS THREE MUSKETEERS FROM IRAN. MOFAZ, HALOOTZ AND KATZAV
I CANT WAIT TO SEE THE FAT BOY OMREE STRIP SEARCHED BEFORE HE GOES TO JAIL AND SITS NEXT TO YIGAL AMIR.
BEND OVER OMREE LET BOOSKEELA AND AMZALEG TAKE OVER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
לפנות את חברון יצהר ואיתמר NOW
--תפוח רקוב--,
23/08/05 18:53
|
ישראל זקוקה לשלום לכן צריך להמשיך ולהמשיך בפינוי עד לקוי שביתת הנשק!
ולהפסיק את בניית קיר האפרטהייד מיד!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא שמת
ביטלס,
א''י,
23/08/05 21:04
|
פנינו למלחמה ולא לשלום. קטיושות באילת. החמס והג'יהד אומרים שימשיכו. הם רואים את ההתנתקות כבריחה שלנו ומבחינתם דרכם הצליחה. התמיכה בטרור בקרב הפלסטינאים נסקה למעלה בעקבות ההתנתקות. שרון הוכיח לחמס מה שהוא תמיד טען ''דרך הג'יהד'' הצליחה. בקרוב יפתחו נמל ושדה תעופה בעזה ואז אין ספור ''קארין איי'' ינחתו שם באין מפריע. המלחמה הבאה בפתח- הודות לכם סמול יקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לא הבנת?
אלמוני,
23/08/05 22:53
|
אתם שייכים להיסטוריה,הוכח שאין בעיה לפנות אתכם ולאף אחד זה לא אכפת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם השם שבחרת לך תפוח רקוב
yair1,
23/08/05 20:36
|
|
 |
לא רוצים
M,
23/08/05 19:53
|
|
 |
11.
אני הייתי שם!
משובחת,
23/08/05 18:53
|
חזרתי הרגע מחומש, שקר וכזב! בבית משפחת מחלוף לא הושלך שום דבר על החיילות! הייתה רק לוחמה פסיכולוגית! די לתשקורת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילה אחת: תודה!
יואב,
תל אביב,
23/08/05 21:30
|
הנוער המשובח שהיה שם ראוי למדליה. ועכשיו: נבנה מחדש את החינוך הקלוקל של השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה ההתנצלות התמידית הזו?
ל"ת
ואם כן נזרק?,
לא מגיע לפוש,
23/08/05 20:45
|
|
 |
10.
הם כבר התרגלו לגרש מה יהיה
בנצי-א,
23/08/05 18:50
|
אסא כשר מהקוד ברק מבג''ץ המשהו פרשן משפטי עיתונאים בכירים רוב המיליארדרים של המדינה כמה גנארלים ושוטרים לשעבר פקידים בכירים של משרדי ממשלה שלא נבחרו על ידי אזרחים חברים במועדון סגור של מחתרת גלויה ומנהלים את המדינה הם הכריזו ג'יהאד על יהודים מאז הסיזון לכלב שלהם קוראים דמוקרטיה והוא יודע לחנוק את האויבי המועדון בהרף עיין גוש קטיף היה דוגמא של אויבי העם שטופל ראו הוזהרתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכל אלה אינם מהוים בעיה! הבעיה
ל"ת
היא רבני,
ה''ממלכתיות''!,
23/08/05 20:46
|
|
 |
9.
השמש תזרח מעזה לרפיח
ל"ת
י.,
23/08/05 18:50
|
|
 |
אתה עוד תראה איזה עננים
חוזה עתידות,
23/08/05 19:48
|
|
 |
8.
נהייתי אדיש לגירוש תושבים
אורי,
23/08/05 18:46
|
מבחינתי יכולים לגרש מחר 3 מליון ערבים ולא אנקוף אצבע. המראות של 10 הימים האחרונים חיסנו אותי מפני רגש למראה אנשים נזרקים מביתם. אז אולי ההתנתקות בעצם נועדה להכשיר את הקרקע לטרספר הגדול של הציבור הערבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i wish,, now all arabs to gaza
ל"ת
better idea,
23/08/05 23:12
|
|
 |
אינשאללה. אללה הוא אכבר. הכל
ל"ת
אפשרי, וזה גם,
צו השעה!,
23/08/05 20:47
|
|
 |
אה.. בסדר...קח כדור והכל יעבור
ל"ת
אנטי-כתום,
23/08/05 19:01
|
|
 |
7.
ומה עם מבצעי הלינץ' בשפרעם ?
שלום,
חיפה,
23/08/05 18:31
|
האם כוחותינו האמיצים יראו אותה נחישות בשליפת מבצעי הלינץ' בשפרעם. נראה שזה לא יקרה. כי הם אמיצים וגבורים רק על יהודים. צ.ה.ל ויתר כוחות הבטחון הם אימפוטנטים כנגד אויבי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המדינה במכירת חיסול
ל"ת
טובה,
23/08/05 23:17
|
|
 |
קודם שיהרסו את הבית של המחבל
אלוף מ,
23/08/05 21:38
|
|
 |
the problem is that they will
get money from,
23/08/05 23:11
|
the problem is that they will not get money from saudia for a new improved house. like the arabs do .
THAT IS THE DIFFRENCE, my friend, the arabs community LOVES and encourages the morderers
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
משפחת הפשע השלטת במדינה
ל"ת
לפנות את,
23/08/05 18:30
|
|
 |
5.
שלום נעורים, להתראות עזה
ל"ת
צ'ארלי וחצי,
23/08/05 18:24
|
|
 |
4.
תאור של שדה קרב.
מופאסה,
ניו יורק.,
23/08/05 18:24
|
בושה למדינה. מישהו אמר פעם..אתה רוצה להשמיד את היהודים ..שים את כולם במקום אחד.הם כבר יעשו את העבודה בעצמם. צדק אותו אחד. בושה....בושה....בושה. כנראה ששרון אכן יודע לרעות צאן. עם של כבשים אתם. הלכתם אחרי הרועה מבלי לראות לאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז, לפני הכל, אל תכליל!
לא כולנו,
''ממלכתיים''.,
23/08/05 20:52
|
אני אישית התנערתי מזמן מבלוף ה''דמוקרטיה היחידה במזרח התיכון''. לא הצבעתי בשתי הפעמים האחרונות, ושנים אני מנסה להבהיר לעם ישראל, שמדינת ישראל'/שמאל היא האויב מספר אחת של העם היהודי. אבל זה רק למען המידע. מה שהדהים אותי, זו שתיקתכם שם, בחו''ל. הייתי בטוחה שברגע שיתחיל הפוגרום, תתקים רכבת אוירית, שתביא רבבות יהודים מכל קצווי תבל, להציל את ארצם, מקלטם האחרון, ולא הגעתם! אין לכם שום זכות, שום זכות, לדבר. השארתם לנו את כל העבודה. עכשו הלוא יפרוץ גל אנטישמיות אדיר בכל העולם, ואתם תימלטו לכאן, אל תצפו לאמפתיה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל-4
יוסי,
23/08/05 18:53
|
תעשה טובה אל תישב בניו יורק ותזיין במוח! לך ל STARBUCKS תקנה קפה ותירגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה מה?
ירון,
23/08/05 18:43
|
|
 |
N° 4 is clever than you, idiot
ל"ת
mikael,
ashkelon,
23/08/05 19:03
|
|
 |
תגובה לירון
מופאסה,
ניו יורק,
23/08/05 18:58
|
אם רק היית יודע כמה ''עכברושים'' כמוני ישנם. ברחנו מהטמטום שהולך בארץ. ברחנו מאנשים שחושבים שהמדינה שייכת לאבא שלהם. ברחנו כי ככה הגורל רצה. אבל .... המדינה עדיין מדינתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה
ל"ת
moe,
boston,
23/08/05 22:58
|
|
 |
מופאסה, במי אתה רואה את המדינה
איזה עם.. פלא,
שיש אנטישמיו,
23/08/05 21:50
|
ובמי לא? תמיד אני שומעת ירדנו, כי אתם כך וכך... גם אני יכולה לרדת ולהגיד, אתם.... אבל אני נשארת ומנסה לעשות משהו. אח''כ, כשיקרה לך משהו תתבכיין ותבוא אלי שאני אעזור לך.... נסה להסביר לי, למה חלק מן האזרחים חייב משהו לחלק אחר, ומהם הקריטיונים לקביעה, מי הוא זה שחייב, ומי הוא זה שזכאי להתבכיין ולברוח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אריק, מלך ישראל חי חי וקיים!!
ל"ת
דניאל,
23/08/05 18:19
|
|
 |
מלך ללא מדינה
ל"ת
רבקה,
23/08/05 23:16
|
|
 |
SHARON BOGED
Anabella,
givataym,
24/08/05 06:36
|
|
 |
2.
בידי תמונות שמנציחותשוטר מכער
ל"ת
אזרחית מהגוש,
23/08/05 18:18
|
|
 |
מה הוא מכער בדיוק?
ל"ת
הברווז הצולע,
24/08/05 01:36
|
|
 |
1.
יופי! ומה עכשיו? פצמ''רים בקטיף
ל"ת
יאיר,
23/08/05 18:16
|
|
 |
מה זה אכפת לנו עכשיו?
ל"ת
השופט,
פ''ת,
23/08/05 18:39
|
|
 |
אתר הנפילה רק ענין של אזימוט
יובל,
23/08/05 19:31
|
1. עדיין יש ישראלים בקטיף. 2. מנגנוני הטרור עושים כראות עיניהם. 3. אין חדש תחת השמש.
הגב לתגובה זו
|
|