 |
56.
החזירו לי אימייל ל nana.co.il
ל"ת
he_שם,
27/08/05 20:37
|
|
 |
55.
לכו לישון צוות 14 כבר מאוחר!!
ל"ת
צוות 13,
רעים ב',
25/08/05 18:39
|
|
 |
שיחה צוותית צוות 13
קובי זוהר,
25/08/05 19:30
|
לכל צוות 13:
שיחה צוותית תתקיים הלילה, כרגיל, בשעה 02:00.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
להתראות , שלום ....
משה,
טירת כרמל,
25/08/05 16:39
|
זה לא נגמר... זה רק הסוף.
צוות 14 אני חולה עליכם. עשינו את העבודה הכי טובה שיכולנו לעשות.
סוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
כאן GOOCH מגוץ' קטיף. רות סוף.
ל"ת
GOOCH,
גוץ' קטיף,
25/08/05 16:11
|
|
 |
52.
לכל החיילים הפושעים
פנחס ז-ה אליהו,
ימות המשיח,
25/08/05 15:10
|
נגיע לכולכם. יבוא יום,והוא לא רחוק,שנגרש אתכם ואת משפחותיכם מבתיכם (ברגישות ובנחישות)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה
מורה חיילת,
מרכז הארץ,
26/08/05 22:06
|
גם אני הייתי שותפה בפינוי ותסלח לי אם אומר שאני מבינה את כאבך אך אני איני פושעת אני באתי לשם בניסיון למקרה שיהיה לכם קשה יהיה מי שיתמוך ומי שיעזור לכם בעזיבה הקשה אז לא כל החיילים פושעים החיילים בסה''כ עשו את עבודתם ופקודות עם חיבוק ודמעה ועל המכונית האזרחית שלי יש סרט כתום גם אנחנו בני אדם!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתביישי לך
דנית,
30/08/05 22:46
|
מי שהשתתף בפינוי כלל עצמו בפשע מושחת כנגד האנושות. תוכלי לייפות את זה במילים כגון''באתי לעזור'' אך תכלס הרסת משפחות שלמות פיזית ונפשית. שום סרט כתום לא יכפר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
כל הכבוד ! הגנתם על הדמוקרטיה
ella,
25/08/05 09:32
|
שמרתם עלינו מפני קיצוניים ומהרס החברה שלנו. אני גאה בכם ושולחת לכם אלפי תודות והערכה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
גיבורים גדולים-
יהודיה,
מרכז הארץץ,
25/08/05 01:45
|
|
 |
49.
כולכם תבאו לדין ביום בו המדינה
גדעון,
25/08/05 01:32
|
|
 |
48.
ההיסטוריה תבוא עימם חשבון.
ל"ת
ב.מ,
24/08/05 23:27
|
|
 |
47.
כוח 17
אין מילה אחרת,
24/08/05 22:40
|
הרשות המבצעת של הרשעות הפלשתינית, למי שסגור בבועה של מרכז הארץ ולא רואה מעבר לטלויזיה שמולו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
גיבורים על חלשים. תמחקו תחיוך
ל"ת
מירית,
24/08/05 18:44
|
|
 |
45.
צבא גדול ומטומטם!
המראה,
24/08/05 18:20
|
שרון ומופז יצרו כאן צבא גדול ומטומטם, במלחמה הבאה הצבא המפואר של חלוץ\מופז\שרון , ישלם בגדול, חבל שאת וועדת החקירה אי אפשר להקים קודם למלחמה, ולא לאחר כריית הקברים הרבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במלחמה הבאה
Avi Ecuador,
24/08/05 18:25
|
|
 |
44.
מי היה מסדר להם עבודה חלופית?
ל"ת
איך יסרבו פקודה,
24/08/05 18:13
|
|
 |
43.
רוב המפנים לא תומכים בהתנתקות
ל"ת
אין להם ברירה,
24/08/05 18:12
|
|
 |
42.
מפני ה י''ד שנשתלחה במקדשך
יהודי,
תחום המושב,
24/08/05 18:07
|
אתם מפארים את האנשים שהשתתפו באחד מהפשעים החמורים בתולדותינו?
כוח 14 היהודי וכוח 17 של עראפאת ימח שמו, בצעו את אותה העבודה בדיוק.
לאנשים האלו יהיו נקיפות מצפון וסיוטים לכל ימי חייהם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הדיויזיה המוטסת ה-14
גולנצ'יק,
צפון,
24/08/05 17:38
|
אין ספק , מה שעשיתם הוא בהחלט הרבה יותר מאשר להגיש ''תה או קפה...'' עשר פעמים ביום לבוס. אם על רקע זה אתם כל כך שבעי רצון וגאים אז זבאמת אפשר להבין ללבכם. השרות הצבאי שהיה עד כה אפור ומשעמם לכם זכה פתאום ליהיות קצת ''קול'' ותחת אור זרקורים ופתאום מישהו סוף סוף שם לב אליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד לכוחות הביטחון
א@,
25/08/05 19:37
|
איזה חוסר ידע, לפחות תתעדכן מי הם החיילים שהשתתפו בפינוי ואז אולי תמצא לנכון להתנצל על ההשמצות אלה... באשר לצבא , בזכותם התאפשר לגור בישובים ההם, החיילים סיכנו את חייהם וגם לאחר מכן ממשיכים לשמור על האינטרסים של מדינה דמוקרטית. ועל כך תודה להם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לגולנציק...
רפי,
חיפה,
25/08/05 12:54
|
|
 |
40.
פאפא שרון גאה בכם!!!
רענן,
צפון,
24/08/05 17:38
|
תוכלו להצטרף למאפיה כשתשתחררו מבתי חולים פסיכיאטריים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מסכנים!! טפול נפשי
מוטי,
מורשת,
24/08/05 17:36
|
|
 |
38.
למנוולים מכח 14, לכו לבקר
ימח שמם של,
הממשלה והצבא,
24/08/05 17:35
|
אצל מגורשי נצר חזני, שהיה הישוב הראשון בגוש, והיום פליטים בגלל זדון לב שאין לו תקדים בדברי ימי העולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
פשוט ילדים טובים,שממשלה הורסת!
נופר,
24/08/05 16:56
|
עם כל הכעס שיש בי על הפינוי,אני מלאת ההערכה לחיילים החמודים שבכו ותמכו וספגו הכל. תנו לצה''ל לנצח-את האוייב! סגן בת אל כל הכבוד על הרגישות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
כח 14 בשירות כח 17!
גועל נפש,
24/08/05 16:45
|
|
 |
35.
מתבייש בחיילים!
דור,
24/08/05 16:44
|
אני מאוד מקווה שאותם חיילים שלקחו חלק בגירוש הנוכחי,יהיו שם כדי לכבוש בחזרה את גוש קטיף לאחר שיפלו פצ''מרים על אשקלון,אולי עד אז תיזכרו מי האוייב האמיתי ומי האחים שלכם, בשבוע האחרון לחמתם באחים שלכם.לא גאים במה שעשיתם ,ולא באיך שעשיתם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
הוא מאוד גאה בכם
לוני,
24/08/05 16:40
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/975/298.html
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בת אל וחיל הים - כל הכבוד
חנית,
רמת השרון,
24/08/05 16:26
|
אל תשימו לב לתגובות העולות כאן. פשוט מקנאים בכם. כי אתם ותוכנית הנתקות נתנו לגטימיות לכל היצרים הכי שפלים שיש! אז תמשיכו ככה! תגרשו אלמנות ויתומים מהבית, והקהל היאפי השבע ימחא לכם כפיים. כך היה תמיד כשפגעו ביהודים. ולא, זו כמובן לא שנאת אחים, כי הם, הרי, לא האחים שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה הכבוד??
ל"ת
יהודי,
24/08/05 18:06
|
|
 |
32.
כל הכבוד לחיל הים
:),
24/08/05 16:19
|
|
 |
על מה הכבוד?
למי יש כבוד?,
24/08/05 16:43
|
על גירוש אנשים מביתם? על קריעת אנשים ממפעל חייהם בברוטליות? על ההתעלמות מבכי הילדים המתחננים להשאר בבית? על האטימות לנוכח האם המתיפחת:''אין לי לאן ללכת''?
אני מתחלחלת מהמחשבה כי אתן האמהות של המחר!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
בושה לאותם חיילים שהרסו משפחות
ל"ת
CUAV,
24/08/05 16:18
|
|
 |
30.
יישר כוח 14!
נירית,
מרכז,
24/08/05 15:43
|
וממש אל תשימו לב לכמות השליליות שנשפכת בכל מקום. הרוב תומך בכם, פשוט אין חשק להיכנס לויכוחים עם המגיבים שחייבים להיפטר מכמויות הרוע והרעל שיש בהם, לכן רואים ושומעים אותם יותר מאשר את הציונים השפויים אוהבי האדם- כמוכם. כל הכבוד והאהבה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אהבת האדם פשוט נשפכת ממך!
ל"ת
דבורה,
ירושלים,
24/08/05 16:27
|
|
 |
יש בנו אהבה, ואנחנו ננצח
ישי,
רמת השרון,
24/08/05 16:11
|
כוחות הרס של השמאל לא יוכלו לאהבה הגדולה של שומרי המסורת בעם ישראל. לא במקרה לא הייתה אלימות מלבד אלימות החיילים. החיילים האלה אכזריים, כי כך הורו להם. אנחנו נדאג לשקם אותם וללמד אותם אהבה מהי. והשמאל? כנראה שיתפכח יום אחד ויפסיק לעשות בשנאה. נקבל אתכם בברכה לזרועות עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תשתה סודה קאוסטית
ל"ת
אין אלימות,
24/08/05 17:03
|
|
 |
29.
איזה צבא אדיר!!!
izik,
center,
24/08/05 15:35
|
סוף סוף צה''ל מצליח במשהו. איזה צבא אדיר! איזה גנרלים דגולים! איזה כושר הרתעה! עכשיו הפלשתינים והחיזבאללה מפחדים כל כך שלא ירימו יותר ראש! תתחילו לכתוב שירי נצחון!!! כל הכבוד לצה''ל !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
תנו לימנים לשחרר קיטור
רילקס בייבי,
24/08/05 15:34
|
עוד חודש חודשיים ההתנתקות תהיה לא יותר מזכרון עמום. בינתיים תנו לימנים לשחרר קיטור ולהציף את הטוקבק. זה כל מה שנשאר להם לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, כך טוען כל פסיכולוג
אזרח 1,
24/08/05 16:08
|
גם רבין נתן להם לשחרר קיטור על פי עצת המומחים. נקווה שהפעם זה יהיה רק קיטור..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה ועוד תתפלא. ה''ילד
ל"ת
טוב ירושלים'',
הלך לו!,
24/08/05 16:04
|
|
 |
27.
לאיתי,
אודי אושי,
ת''א,
24/08/05 15:26
|
קודם כל כתבה ממש יפה נהניתי לקרוא על ''כח'' 14... למרות שכח 11 יותר כבוד :) שיהיה לך בהצלחה בהמשך דרכך .. נעלמת כל כך מהר שאפילו ישי נעלב ממך חחחח בכל מקרה הפינוי סוף סוף נגמר בשלום וללא פצועים..נקווה שיהיה קצת קצת שקט עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולכם תזכרו לדיראון עולם
ירון,
אי שם,
24/08/05 16:12
|
|
 |
26.
גאה בדרך בה קיימנו פקודות
ל"ת
אדולף,
אי-שם גרמניה,
24/08/05 15:19
|
|
 |
25.
לא גאים במה שעשו אלה בדרך שעשו
ל"ת
זה אומר הכל,
24/08/05 15:11
|
|
 |
24.
היא היתה צריכה לפנות אותם ,ורק
יעקב,
24/08/05 15:11
|
אז היא הכירה אותם. לפני כן הם לא היו קיימים בכלל לגביה. אוי לנו, לאן הגענו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה זה לעזאזל כח 14?
רון,
צפון,
24/08/05 15:05
|
|
 |
הוסף עוד 3
המבין,
24/08/05 16:21
|
הם בסה''כ למדו מעארפאת, מורם ורבם. הוא הקים את כוח 17 הידוע. אז לאחר אוסלו ובעידוד שני אוהבי היהודים - סר-און וברז, ובהנחיית דן מאסף, הקימו את ''כוח'' 14. ''כוח'' עאלק. כמו יוספוס פלאוויוס. בוגדים בעמם ועוד גאים על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה כח מיוחד שהורכב מחיילים
כח מיוחד,
לפוגרום ביהו,
24/08/05 16:11
|
|
 |
22.
כוח 14 או כוח 17 ? יש הבדל .?
ל"ת
משה,
24/08/05 15:00
|
|
 |
21.
אתם כבר בדרך לביהמ''ש בהאג
ל"ת
רחל,
24/08/05 15:00
|
|
 |
את צריכה להיות בדרך אברבנאל
אזרח 1,
24/08/05 15:55
|
|
 |
את הבעיה שלך אפילו באברבנאל
ל"ת
לא יצליחו לפתור,
24/08/05 16:46
|
|
 |
20.
חבורת רובוטים חסרי מצפון ושכל.
ל"ת
נתי,
24/08/05 14:54
|
|
 |
אמא של רובוט
מילי,
24/08/05 16:55
|
|
 |
חשבתי שילדות משחקות בברביות
נ,
24/08/05 17:50
|
מי שעונה: ''הכל חוזר עליך וקקה בידך ''בטוח לא אמא ואם כן אז אני מבינה למה הבן שלך יצא כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
חבורה של פושעים
ל"ת
קורא,
24/08/05 14:51
|
|
 |
אמא של פושע
מילי,
24/08/05 16:54
|
|
 |
עשית אותו מהצד ???
ל"ת
רמי,
24/08/05 17:43
|
|
 |
18.
מהממת
דורון,
ראשל''צ,
24/08/05 14:49
|
|
 |
17.
צר לי עליכם אחי הקטנים!
אלת הצדק,
24/08/05 14:47
|
אני נוטה להאמין שחלקם הגדול של אלה שעסקו במלאכה הבזויה, לא הבינו ועדיין אינם מבינים מה עוללו. ישנם בקרבם לא מעט שכן ידעו ובכל זאת עשו זאת בעיקר ממניעים אנוכיים, רצו קידום , רמ\צו הערכה, מה שניקרא בסלנג לללכת על גויות, ברור שהשניים גרועים בהרבה מהראשונים, אבל אלא וגם אלה לא יוכלו להימלט מעונש, בעיקר הם אלה שיענישו את עצמם, וייתכן שגם יענשו על ידי אחרים ימים יגידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עוללו? הצילו את המדינה!
ל"ת
תודה, תודה,תודה,
24/08/05 15:43
|
|
 |
16.
ימח שמכם
ל"ת
משה,
24/08/05 14:35
|
|
 |
המתנדבים בע''מ-כוח 17,
סליחה כוח 14,
24/08/05 16:23
|
רוב החיילים התנדבו למשימה, וחיילים מקורסים איכותיים -לא יכלו להמר על המשך השארותם בקורסים(טייס, קצינים) כך שאל לאיש להציג את אי הסרבנות כנצחון של הצבא,כי אם את כוחו ועצמתו של הצבא שבמובן זה -הוא מפחיד עד מאוד. וטוב שכך שהבסיס הרחב של המשתתפים היה על בסיס התנדבותי- וכל מי שהשתתף עשה זאת מתוך בחירה ולא מכוח פקודה- ולמחיר שיאלצו להתמודד איתו- שיפנו להורים כמו יולי תמיר ודליק שמאוד היו גאים בבניהם שהשתתפו במהלך העקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנדבים לגור באוהל? חה חה חה
ל"ת
הכריחו אותם,
24/08/05 18:19
|
|
 |
יימח שמך אתה בעצמך
דרור,
ישראל,
24/08/05 14:55
|
|
 |
אין לי כבוד לחיות ולמכונות הרס
מגורש,
24/08/05 15:18
|
ושיהיה ברור שזה מה שהם היו שם, כי אני הייתי וראיתי, חיילים במבט קפוא, קר ומתנכר, בגדו בעמם ובארצם, ואל תגידו הם מילאו פקודה, כי הפקודה איננה אנושית, ולא נכפה על אף א' מהחיילים לבצעה, ובטח לא נדרשו לבצעה בשמחה, אז מאיפה השנאה והאכזריות? הבוגדים ישלמו את המחיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רציתם סרובים? נה.. נה.. נה..נה
ל"ת
להרוס? נה...,
24/08/05 15:46
|
|
 |
מי שבוגדים זה אתם
משה,
חיפה,
24/08/05 15:45
|
כן, אתם. אל תסתכל אחורה. אתם, שזרקתם סודה קאוסטיק על חיילי צה''ל. אתם שהפרעתם לכוחות הביטחון בעת מילוי תפקידם. אתם שפעלתם נגד הדמוקרטיה הישראלית. שלא תעיז לקרוא ''בוגדים'' לחיילי צה''ל הנפלאים, ולכל מי שלא מסכים איתך (בערך 70 אחוז מעם ישראל).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני רוכש לצבא המושחת בוז עמוק
ל"ת
משה,
24/08/05 14:59
|
|
 |
באמת? איפה רכשת את זה? במשביר?
ל"ת
שוש,
ירושלים,
24/08/05 15:46
|
|
 |
המשביר הוא יקרן - רכשתי בשקם
משה,
24/08/05 17:45
|
|
 |
15.
אתם גזלנים שבצעו פשע לאומי
ל"ת
י',
-----,
24/08/05 14:34
|
|
 |
המתנחלים, נכון? כל הכבוד לך!
ל"ת
רק שאלתי,
24/08/05 16:07
|
|
 |
תשובה לצבוע המחסד
----,
24/08/05 18:15
|
המתנחלים בניגוד לנכסים שבהם גרים שמאלנים צבועים כמוך, רכשו אדמות בכסף מלא ולא טרנספרו ערבים לצורך כך וכעת מחייבים את המתנחלים לכפר על ''החטא'' הזה.
בושה שאתה חלק מהם היהודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אכן התליין עשה עבודתו נאמנה
גילי,
24/08/05 14:33
|
|
 |
חיילי צהל תליינים ?
יולי,
24/08/05 16:53
|
תתבייש לך. לקרוא לחיילי צהל תליינים. גם לחללי צהל אתה קורא תליינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לכל החילים-רק למי שגרש
ל"ת
מה לא ברור,
24/08/05 17:15
|
|
 |
13.
במה יש לכם להתגאות?
דליה,
רמת גן,
24/08/05 14:32
|
הפעלתם כוח עצום וזרקתם אנשים מהבית! באמת סיבה לגאווה. גברת בת אל, אני במקומך הייתי מתחבאת במקום מוסתר, ולא יוצאת בהצהרות שחצניות! אולי לא הייתה לך בררה לבצע, אבל לפחות לשתוק ולהתבייש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דליה, תתביישי בעצמך
נחמה,
חיפה,
24/08/05 15:48
|
להיפך. כל הכבוד לבתאל ולחייליה האמיצים שעמדו בפני משימה קשה וקורעת לב: לפנות אנשים מבתיהם - כי כך החליטה הממשלה הנבחרת במדינת ישראל הריבונית והדמוקרטית. את ושכמותך הקשיתם על כוחות הבטחון את העבודה, אבל החיילים והשוטרים, בנחישות, בזהירות, בתבונה וברגישות, עמדו היטב במשימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר להקיא
שיר,
30/08/05 22:50
|
מי שטף לך את המח? ואם עוד פעם אני אשמע בנחישות ורגישות אני אקיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אף אחד לא יכול להגיד למה עשינו
בנצי-א,
24/08/05 14:29
|
רובוטים מוצרי מעבדה של ג'יהאד של השמאל איך עשינו מה עשינו אבל למה עשינו ? לא הסבירו לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ביצעו פשע של גירוש אלפי יהודים
זאב,
24/08/05 14:29
|
ביצעו פשע של גירוש אלפי יהודים בשליחות דיקטטור מושחת. אין לי שום סימפטיה לעלובים הללו, מצידי שמצפונם ירדוף וייסר אותם כל החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כמה ציניים אפשר להיות?!
דבורה,
ירושלים,
24/08/05 14:29
|
גאים בעמכם, גאים במה שעשיתם, שמחים שזה נגמר כ''כ מהר. עבורכם זה נגמר. האם אתם עוצרים רגע לחשוב על מי שעוללתם לו את הכל? או שזה בכלל לא חשוב. העיקר שאתם תוכלו לישון בשקט. מה שקורה כאן הוא פשוט לא אנושי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
קשה מאד
אלי קופטר,
24/08/05 11:17
|
קשה מאד יהיה לסלוח לכם. נטלתם חלק במעשה פשע ללא קשר לעטיפות המתקתקות שימרחו עליו. הקרע בעם בוצע ישירות על ידיכם ואתם נושאים באשמה ללא קשר לפושעים שנתנו את הפקודה. הסליחה של קורבנותיכם הינה בלתי הפיכה בדיוק כמו המעשים שלכם. שיהיו לכם חיים רעים, אחים לא יקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הקרע בעם
קובי,
קרית עמל,
24/08/05 15:50
|
לא, אלי קופטר היקר. את הקרע בעם לא ביצעו החיילים הנפלאים. מי שביצע את הקרע בעם זה אתם, הכתומים, המסיתים, שהסתתם ועדיין אתם מסיתים. כוחות הבטחון עשו את העבודה שהוטלה עליהם על ידי הרשות המחוקקת והרשות המבצעת, וכל הכבוד לצה''ל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אם היו לכם ערכים יהודים
זיו,
24/08/05 09:58
|
אז לא היתים עושים את זה אתם כל כך אטומים שאתם אפילו לא מתבישים במה שאתם עושים. בוא נאמר את זה כה אם מחר היו עושים טרנספר לערבים{כן .כן צריך לקרוא לילד בשמו} טרספר בכפייה זה לא התנתקות} אני לא בטוח שהיתי יכול לבצע את זה ,אבל אפילו וכן בודאי שלא היתי מוכן להתגאות בדבר כזה. במה אתם מתגאים שמלאתם פקודה שכל בר דעת מבין שהיא מסריחה משחיתות? שזרקתם אנשים נשים וזקנים מהבית? שעברתם על מצוות תורתנו הקדושה? שהענקתם נצחוון לטירור הפלשתינאי? שעשיתם פעולה שתדחוף לעוד מעשי התאבדות בדרך שנראית קצרה מתמיד לירושלים? טוב שלא קיבלתם מכןות מפני שאנס שנשרט ונחבל בביצוע האונס עלול להצטייר כקורבן אני חושב שהעונש הכי גדול שלכם הוא שאנכם מודעים לחומרת מעשיכם הנבזיים וזה סימן ששטיפת המח שעברתם סיממה אתכם לחלוטין הבעיה שלנו היא שאנחנו צריכים לחיות עם אנשים כמוכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת על ערכים יהודיים
יואב,
בית זרע,
24/08/05 15:52
|
אוי, זיו. ערכים יהודיים יש לכם בשפע, נכון? להשליך סודה קואוסטיק על חיילי צה''ל זו פעולה שמלאה ערכים יהודיים, מה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זיו,ההנתקות, זה לא רצון אלוהי?
ל"ת
חסרי אמונה אתם!,
24/08/05 15:49
|
|
 |
לשיטתך גם רצח רבין זה רצון השם
זיו,
24/08/05 23:05
|
למרות שאני מנסה לא לכתוב בהתנשאות אני חייב להציע לך עצה אל תנסה להטיף על יהדות לפני שיש לך לפחות הבנה מינמלית בה בכונה נתתי את רצח רבין כדוגמא כי רבין בעצמו מהווה בשמאל דת ורציתי לעקוץ קצת אבל אם התגובה{הקצת אינפנטילית}שלך היתה נכונה אז לא רק שכל רוצח היה יוצא לחופשי אלא שכל אדם עשיר או מוצלח הינו צריכים להפוך לרב או מקובל, שכן הצלחתו מוכיחה לטענתך על נכונות דרכו ועל כך שהשם גומל לו על מעשיו הטובים. עשה טובה לך תכין שיעורי בית תלמד כמה שנים חומש משנה גמרא ושולחן ערוך{אתה יודע מה זה בכלל?} ואז תתחיל להסביר לנו על יהדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ושום מילה טובה על הכתומים ?
בנעטיה פדהצור,
בת ים,
24/08/05 09:11
|
ככה, הכל מנכסים לעצמכם ?
ומה על האצילות (למרות גילויי ההתנגדות המינוריים, כולל כפר דרום) של המתיישבים הנפלאים והנוער האדיר שבה לחזק ונעתר לבקשת התושבים ולא הקצין את פעולותיו ?
ומה על נכבדי הציבור, כולל הרבנים, שמיתנו את תגובת הציבור ו''משכו'' אותו אל הכיוון הממלכתי, הגם שהכאב היה גדול מנשוא ?
ואולי כמה מילים על הרוע של צה''ל/משטרה/תקשורת, שניסתה בכח למצוא אקשן, העלילה עלילות, בנתה תילי תילים של תיאוריות נוראיות שנגו גם נגעו בנשק חם, מעשי טירוף - והכל התפוצץ בפנים שלהם.
כמה קל ?!!
האמינו לי שכל הסיפור הזה יכול היה להסתיים אחרת, רע הרבה יותר, אילולי החינוך הטוב של המתיישבים והשבח''ים ... אתם כבר שכחתם את פינוי ימית ? שם המאבק, אולי בגלל שהמפונים היו חילוניים ולא אמוניים, היה לגיטימי וטהור - שכחו כולם את המראות, ההתבצרויות, המאבק מול החיילים כולל מאבק אלים ביותר על הגגות.
אבל ככה זה כנראה במדינה שבה כולם משמשים שטיח של דיקטטור, אופוזיציה, צבא, בג''צ, תקשורת, ומשטרה ...
במאבק הזה ניצחה הרוח. במאבק הזה ניצחה האמונה. במאבק הזה ניצחה האחדות (הכתומה) גם אם הפסדנו חבל ארץ יקר וחשוב. את תוצאות המאבק הזה נראה כולנו בשנים הבאות כשרסן השלטון יעבור אל אנשי האמונה הללו. את תוצאות המאבק הזה נראה כולנו כבר בבחירות הקרובות, במידה וישכילו לשמר את האיחוד הנפלא שאפיין את המאבק הכתום
יום טוב ישראל יום רע דמוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה ולמה?
גדעון,
24/08/05 17:47
|
על מה ולמה מגיעה להם מילה טובה? המחנה ההזוי מתעלם-בזדון-ממספר דברים יסודיים,כמו: *החלטת הפנוי היא החלטת כנסת ישראל!! *הפנוי הכפוי בא כתוצאה מסירוב המתיישבים לקבל ההחלטה! *אף אחד לא נזרק לרחוב.לכל אחד נמצא פתרון!
ולא אמרתי מילה על ניצול משאבי המדינה באופן אינטרסנטי,על בצוע מעשים אנטי-יהודיים,על איולת פוליטית ו...עוד ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במאבק הזה הפסיד עם ישראל
Avi Ecuador,
24/08/05 17:20
|
|
 |
אם הייתי חי על המאדים
לחזור למציאות,
24/08/05 16:00
|
|
 |
צודק ביותר, לקחו לעצמם את
מגורש,
24/08/05 15:09
|
המחמאות כאילו הם אחראים לפינוי הקצר והקל, יכלנו להפוך אותו לאלים ובלתי אפשרי אילו השתמשנו בחצי מהאלימות שהפגינו השוטרים הנתעבים, אבל הם יאמרו שזה היה בגלל ה''רגישות (???) ונחישות'' של הכוחות ותפקודן הביצועי. ואיפה בקשת הסליחה מציבור שהציגו אותו כל הזמן כמיליטנטי ומסוכן עד שחיילת שאלה בתדרוך ''מה לעשות אם יורים עלינו'' והתברר כשקר וכזב, אבל רק הודיעו שצה''ל ניצח כי לא היה אלימות, ללא שמץ של בושה וחרטה.
האמת, שמהתקשורת אין לצפות לדבר טוב, אבל הציבור הגדול שראה את העוול מוכרח להתעורר ולהוקיע את הבוגדים והפושעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע... אתם הייתם
cyrano,
ארץ העריק,
24/08/05 12:47
|
אילו שלכם מגיעה הרבה יותר הערכת העם, כי מכם ניגבה הקורבן עבור המעשה הנפשע של הדיקטטור .. וגם בזה את מאד צודקת שנעשה ניצול ציני ונתעב שבגלל היותכם יהודים חדורי אמונה ברוח תורתנו הקדושה, אתם ציבור יקר ולא אלים, ודוקא תכונה אצילית זאת נופלת כפרי בשל בידי הסמול האנטישמי, שחורק שיניים על התנהגותכם וכאין לו מה לאמר בגנותכם, מתחילות החרפות והגידופים המטופשים.. החיילים , לדעתי היו עושים יותר טוב מבחינתם אילו לא ביצעו את הפקודה הנפשעת והמבזה , וכולם במדינה הזאת בלי יוצא מהכלל צריך להתנצל ךדעתי בפניכם על העוול הנורא שנגרם לכם.. ואת זאת אכן נעשה כולנו בבחירות הקרבות, ובל יתפתה איש מאיתנו לבחור ליכוד בין אם המועמד לראש הממשלה יהיה הדיקטטור המושחת, ובין אם הוא יהיה ביביהו... הסיכוי שעוזי לנדאו יעמוד בראשות התנועה הוא לצערי קלוש ותקוותי שהוא ייצא מהתנועה עם אהוד יתום ושאר ''המורדים'' ויקימו תנועה ימנית לאומית אמיתית, או שיצטרפו לאפי איתם או אריה אלדד או איווט ליברמן אין לי ספק שבבחירות הבאות הימין האוטנטי יאמר דברו, ולא נותר עוד הרבה לחכות... ולסמולים האנוישמים לא תהיה תקומה, כי אנחנו עם אחד במדינה יהודית אחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעתי שגם ההתנתקות לא תתבצע
אזרח 1,
24/08/05 16:04
|
אבל היא התבצעה ואריק רק קיבל עוד נקודות. תמשיך לחלום ידידי הימני הפאנאט (אם אלה המנהיגים שלך).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מגיע לחיילים צלש על השתתפותם
חד-נס,
24/08/05 09:10
|
בעקירת יהודים וביצוע מאוויהם של הערבים בנצוחו של שליט מושחת שרון. הם היו חלק מחיסוך אזורי התישבות יהודיים והפיכתם ל''יודין ריין( נקי מיהודים והיו שותפים בביצוע טהור אתני שהוא פשע נגד האנושות ונגד העם היהודי.) הם מחריבים בתי כנסיות ומחללים קברים יהודים שהם דוגמא ועדוד לכל האנטי-שמיים בעולם. על כל אלה מנהיגי ערב והאנטי שמיים צריכים להעניק להם צלש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מילותיה המרגשות של סגן בת-אל
פנינה,
24/08/05 09:07
|
הערכתך למתישבים בגוש קטיף, על שהיתפנו במחאה גדולה ובכאב לב עצום על שנעקרו מבתיהם בעקבות החלטה שגויה של ממשלת ישראל. שלא השכילה להיערך לקראת העתקתם של המתישבים מהגוש , למקומות הולמים חילופיים. והם נאלצים לסבול עם משפחותיהם, ולא ידוע עד מתי.החרפה היא חרפתם של הממשלה כולה, וההערכה היא למתפנים היקרים ולך ולכל אנשי הבטחון שלקחו חלק בסיטואציה הקשה של קריעת משפחות מביתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הערכתה כלפיהם היא צביעות ורשע
יהודי,
24/08/05 14:57
|
לזרוק אדם מביתו ולהרוס את חייו ופרנסתו ולומר שאתה מעריך אותו מאוד, זה גרוע מלעשות זאת מתוך אמונה בצדקת הדרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
למעשה אחת האלטרנטיבות היום
Avi Ecuador,
24/08/05 08:46
|
של הימין הדתי, בהבנה לאן הולכת ישרפלסטין שלא תהיה מדינה של יהודים ושבעצם מבטלת את זכות קיומה ואת המורשת והדת שלה ומתיחסת בזלזול ברודנות ובריוניות כלפי יהודים היא לפתוח גוף יהודי עצמאי שיפנה לאומות העולם בדרישה להפוך את ישראל לארץ קודש לכל הדתות ולכל אזרחיה הערבים והיהודים מערבית לירדן, לבטל את ''מדינת'' ישרפלסטין הצפויה, לדרוש את פירוקו של צה''ל (צבא הכנה לפלסטין) וממשלת ישרפלסטין ולדרוש להפוך את ישראל שיש לה זכות קיום בזכות הסמל הדתי שהיא מהווה לכל הדתות. ארץ ישראל יכולה וייעודה כנראה להיות ארץ דת וכיהודים אנו יכולים לחיות בכל מקום בעולם ולאו דווקא בארץ אוכלת יושביה. מעניין לא? אולי אם השמאל יתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בור ועם הארץ !!!
יהודי בן יהודי,
24/08/05 18:23
|
לומר - ''...וכיהודים אנו יכולים לחיות בכל מקום בעולם ולאו דווקא בארץ אוכלת יושביה.'' אתה יהודי ??? מה אתה יודע על יהדות ??? מהאמירה שלך למעלה, לא ניראה שאתה בעניינים. כדי להתחיל אולי תקרא רק את פרשת השבוע בשבת הקרובה: ספר דברים (החומש החמישי בתורה) פרשת ''עקב''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע!!!
Avi Ecuador,
24/08/05 20:01
|
|
 |
3.
ולמרות שאני כל כך מבין ללב
cyrano,
ארץ העריק,
24/08/05 08:33
|
החיילים ומעריך את ''איך שהם עשו'', והרגישות שהם הוכיחו בשעת מעשה, איני יכול להמנע מלחשוב שלדעתי הרוויחו אילו שסרבו למלא את הפקודה... מכייון ששום דבר בעולם לא יעשה את עצם המעשה שהם עשו לטוב, וראוי... ולדעתי, זי יהווה כתם על המצפון שלהם לאורך כל חייהם... כתם בל יימחה..שירחף כמו עננה , לפעמים כבדה פחות, לפעמים כבדה יותר.. זהו מחיר כבד מדי לשלם ... כאשר מנגד, הסיכוי שהיו יושבים בכלא איזה חודש, ואולי מסולקים מהצבא, שממילא לא היו מוצאים טעם לשרץ בו אם הוא כופה עליהם דבר ביצוע דבר לא דמוקראטי ולא מוסרי כנגד בני עמם, והיו יוצאים מזה עם מצפון נקי...ומצפון נקי, זה הדבר הכי טוב שיש לבן אדם בעולם הבלתי שפוי הזה שבו אנו חיים.. אם היה לי ילד בצבא, הייתי מייעץ לו לבחור באפשרות של לא לבצע את מעשה הנבלה הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני היתי שם, הרגישות נותרה
מגורש,
24/08/05 15:13
|
מאחור, אם הייתה בכלל, בשטח היתה נחישות, אכזריות ושנאה, אבל לא תשמעו ולא תראו את זה בתקשורת האובייקטיבית...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
כן
Avi Ecuador,
24/08/05 08:25
|
אולי תצעדו במצעד גאווה בפלסטין, מגיע לכם איזה פרס מהם. בסך הכל הם רצחו ביהודים ולא היו מצליחים לבנות מדינה, כל מדינה אחרת היתה מוחקת אותם מעל פני האדמה ולא מהמרת על תושביה ומענישה אותם על רצח ביהודים. אתם ''הצלחתם''. למה בא לי להקיא?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לא גאה בכם לא במה ולא בכלל
מתבייש,
ת''א,
24/08/05 08:24
|
מצטער אתם לא בדיוק הדבר שיש להתגאות עליו בשום צורה
אבל בשביל שתרגישו טוב עם עצמכם אז תחשבו מה שאתם רוצים....
אתם לא אשמים בפוגרום שבצעתם באלפי ישראלים אתם לא אשמים שהם נזרקים לרחובות אתם גם לא אשמים שהמערכת תוציא להם את המיץ עד שיראו שקל מהמדינה וירמו אותם בכל העניינים
אתם לא אשמים בכלום אבל בטח שאין מה להתגאות במעשיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דווקא מאד גאה בחילינו
גאה מאד,
24/08/05 15:58
|
מתבייש יקר מתל אביב, אף אחד מהמפונים לא נזרק לרחובות (אפרופו רחובות, אני מאד מתבייש בטרוריסטים היהודיים שניסו לבצע מגה-פיגוע ברחובות), אז תמתן קצת את הדמגוגיה המפעפעת שלך. כמה אלפי מתיישבים הלכו לגור בשדות פלֵשֶת (תפתח את אטלס כרטא מתקופת המשנה ותנסה לברר לעצמך האם אבותיך אכן ישבו באדמה הזאת) ועכשיו הוחלט שהם יתפנו. הפינוי בוצע בצורה מעוררת הערצה: כמה רגישות מצד המפקדים והכוחות בשטח. ועתידם הכלכלי של המפונים מובטח. הלוואי עליי הפיצויים שהם יקבלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט אדיוט. איזה פיצוי יפצה???
ל"ת
שיר,
30/08/05 22:51
|
|