 |
59.
למה לא עוצרים את מבצעי הלינץ?
ל"ת
אילן מיטלמן,
26/08/05 19:40
|
|
 |
58.
מדוע לא מצאו עד היום
אזרח,
רוצה לדעת,
26/08/05 12:33
|
|
 |
נכון
זרח,
מרכז,
26/08/05 19:07
|
מדוע הצדק נעצר כשהוא נוגע לנו??
התרפסות או סתם מחדל??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
שטרן: מהמסוכנים בתקופה
איכות הפיקוד,
26/08/05 12:11
|
|
 |
56.
קו 300 מחדש. מחבל מת במעצר
יובל7,
26/08/05 07:55
|
צריך לחקור את איציק מורדכי ואחר כך את גינוסר ואז יתפטרו סגני ראש השב''כ בגלל הטיוח.
ואז נגלה שפרשת השב''כ בוטלה כי מדובר בלחץ ערבי לטיוח רצח של מחבל יהודי (מיזרחי - זה משנה?)
שהכי גרוע : אמא שלו התקשרה לכולם וגם לכרמלה מנשה . וכרמלה הכינה תוכנית טלויזיה . אבל הפצצה התפוצצה.
וכל סיפור כשל הגיוס מתגמד מול כשל ההענות לאמא שלו. שאמרה . ''תיקחו את הנשק''
פרשת קו 165 .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
מדינה שמתיימרת להיות תרבותית,
מדינת חוק?,
לינטש!,
26/08/05 06:38
|
לא יכולה לעבור לסדר היום על לינטש. זה פשוט עד כדי כך.
אני כבר לא מדבר על מדינה הטוענת שהיא מדינת חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת
זרח,
מרכז,
26/08/05 19:10
|
אנחנו מדינת כוח שהחוק בה - כחומר ביד היוצר. עיוותים ללא גבול.
המעשה שלו נורא, אך התגובה של ההמון נוראה לא פחות. אסור לעבור לסדר היום!!! זו פשיטת רגל מוסרית לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
SHABBAK failed, TAKE THE BLAME
amir,
26/08/05 06:05
|
once again the shabbak is giving us fantasy disney stories... after champagne & raviv, the shabbak continues to lie to us...
now their story is that its not their fault because Eden Zada was a great soldier and that they didn't know...
BULLSHIT !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
42 ערבי הוא ערבי הוא ערבי
עוז,
26/08/05 05:54
|
מקומו הוא בין ערבים מוסלמים במדינת חוק מוסלמית דוגמת סודן , לוב , איראן ,סעודיה,רק לא בישראל בין יהודים . תעברו דירה תנו לנו מעט שקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוז -אני מעדיף אותו עליך כשכן.
אביב,
תל אביב,
26/08/05 11:31
|
אני מעדיף אותו כשכן פי אלף על עלוב כמוך. איתו הייתי מסתדר. איתו הייתה לי שפה משותפת. היינו עורכים ביקורי שכנים הדדיים. הייתי נותן ומקבל ממנו כבוד.
עם אנשים כמותך אינ י רוצה שום קשר. לא רוצה להכיר אותך. לא לבקר אותך. פוחד שתהיה שכן שלי. חושש שמא חס ושלום הבן שלך ימצא חן בעיני הבת שלי.
אלוהים שמור אותי מאחיי - עם ''אוייבי'' כבר אסתדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני
מסכים,
26/08/05 20:14
|
|
 |
52.
ערבי שפרעם 42
Avi Ecuador,
26/08/05 04:31
|
סמוך על השמאל, לא רק שהיו בודקים, אם הייתם סומכים עליהם אפילו את ישראל היו נותנים לכם במתנה, לא ראית שצה''ל עושה ניקוי אתני ליהודים? אתה חושב שחיזבאלה היה יכול לעשות לכם ניקוי אתני מהקו הירוק אם יקבל רשות מהשמאל, סליחה, התחלקתי; מהימין. תצחק, מזל שאין לנו איזה סדאם לשבועיים בשלטון, לא צריך יותר, הייתה שואל איפה עזה... משהו כמו איפה בית המקדש שלנו שאתם ''יפי הנפש'' כשמנצחים יודעים למחות מעל פני האדמה ועוד לבנות על זה משהו כך שלא יהיו ספקות. לומר לך את האמת, השיטה שלכם עובדת, לפעמים להיות חיה עם חיות זו הדרך היחידה כנראה, לא מתכוון אליך באופן אישי, אולי למדת להיות בן אדם בן יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
מדובר במחבל שרצח חפים מפשע
ל"ת
לכל הימנים פה,
26/08/05 04:25
|
|
 |
50.
מה קרה עם אלה שרצחו אותו????
@משה,
26/08/05 04:21
|
מדינת חוק חיבת לחקור מי רצח אותו אחרי הירי,לא יתכן דבר כזה באף מדינת חוק???????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
חבל שלא ישתמש בטנק
ל"ת
טאיה,
תל מונד,
26/08/05 04:19
|
|
 |
48.
זו מדינת חוק? הצחקתם.
עורך-דין,
26/08/05 04:13
|
בוצע לינטש אכזרי באדם כפות. השוטרים, שנשאו נשק, הפקירו אדם לאספסוף, בידיעה ברורה שהוא יירצח. אבל איש לא חוקר.
זו מדינת צחוק. לא מדינת חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין מה הבטיחו להוריו
Avi Ecuador,
26/08/05 05:49
|
או איזה איומים איימו על ההורים בכדי שלא יגישו תביעה משפטית. מה הם קיבלו? בתחילת הפרשה ההורים רצו לתבוע את הרשויות והיום העניין הושתק וכבר לא מדברים על זה. יש פה משהו מאוד מלוכלך אבל כמו שלמדנו אצל השמאל זה טבעי הלכלוך וחוסר היושר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מצמרר מה שקרה שם...
מורה,
חיפה,
26/08/05 04:02
|
אני ראיתי את הסרט בערוץ 10 ותסלחו לי - הדרוזים שם היו ממש מפחידים. למה לא נכנסים להם לכפר עם צבא ומודיעים על עוצר עד שיוכנסו לכלא כל הצעירים המטורפים שטיפסו על האוטובוס כמו חיות אדם...??????
מי שראה את הסרט יודע למה אני מתכוונת...
כאילו הם יצאו מאיזה סרט אימה של זומבים מהלכים שמחפשים את מי להרוג... מ-פ-ח-י-ד-י-ם... אני גרה בצפון בחיים, אבל בחיים שלי אני לא נכנסת יותר לכפר דרוזי, או ערבי. לא תודה לא צריך. אין שם כלום חוץ מאנשים שמחייכים אליך אבל אם יקרה משהו יחתכו את הגופה שלך לחלקיח ויתרחצו בדם שלך. ולחשוב שעושים שם ובעוד מקומות של דרוזים סיורים וטיולים לתלמידים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מבצעי הלינץ רוצחים בדיוק כמותו
שחם,
26/08/05 02:13
|
אבל את המשטרה, הפוליטיקה, התקשורת - זה לא מעניין! מדוע? לא מתאים להם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק!
ג'ני,
טורונטו,
26/08/05 03:56
|
צריך למצוא את האנשים אשר ביצעו את הלינץ' ולהענישם בחומרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לא מתאים לנו להיות ברברים
ענת,
26/08/05 02:07
|
|
 |
ענת - את מכלילה..
אביב,
תל אביב,
26/08/05 02:29
|
כי ''אצלם'' - הרוב לא ברברים. ו''אצלנו'' - יש ברברים בלי עין הרע. האמיני לי הרבה יותר קל לעשות סולחה עם תושבי שפרעם הערבים ולחיות עימם בשכנות ודו קיום מאשר עם אחינו מתפוח יצהר איתמר ועוד אי אלו יישובים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
ואני רציתי להיות...
עליכם השלום,
רחוק רחוק,
26/08/05 01:46
|
|
 |
43.
רצה, רצה ותראו מה יצא!
ל"ת
גילת,
26/08/05 01:31
|
|
 |
42.
arab from shefaram
arab,
26/08/05 00:32
|
wow most of you make me laugh. you want to investigate the linch? I wonder if the same thing happen to jews and the shooter was an Arab man, how many of you would Ask for an investigation? or how many of you would not decide to kill an Arab man with a gun who just killed 4 jews. He deserved what he got and more. He is the one who decided to attack innocent people and take their lives without hesitation. Those people who died, did not have a chance to defend themselves. They died because this stupid extremist wanted to end their lives. any one who is so selfish and does not care about other people lives should die.... period. you would have done the same.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are right on this one
ל"ת
jj,
26/08/05 04:21
|
|
 |
STATE OF LAW
Avi,
Yaffo,
26/08/05 01:34
|
The question here is not if he deserved it or not to be linched by a mub the question here is Are the state of Israel is a state of law or not if the answer is yes then whoever did or participate in this act sould stand trial on a charge of FIRST DEGREE MURDER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיע לו למות - אבל לא ככה
אביב,
תל אביב,
26/08/05 01:19
|
אני מסכים איתך שהאיש חלאת אדם. מסכים גם שמגיע לו למות. לא מסכים לגבי הדרך... האם נראה לך הגיוני שרוצח שנישקו נלקח ממנו והוא כפות יירצח באכזריות בידי קהל ברברי ומדינת חוק תעלים מכך עין? אתה טועה במסקנות שלך. יהודים שהיו מבצעים לינץ היו משלמים על כך מחיר ויש לכך דוגמאות. אזרח אינו רשאי לקחת חוק לידיים. הבעייה שבמגזר אצלכם חוק הוא לא חוק. גם בעבור דברים פעוטים יותר אנשים נרצחים. קחו אחריות על הברברים והפשיסטים אצלכם. אנו ניקח אחריות על הברברים והפשיסטים שלנו. את הלינץ חייבים לחקור בכדי שלינצים נוספים לא יקרו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלת השאלות???????????
שלו,
26/08/05 02:27
|
למה ?,לא חוקרים את הלינץ?,למה האשמים לא מובאים לדין? מה טיבה של שתיקת הכבשים? היתכן שמשטרת ישראל פוחדת?היתכן שכך מתכוונים לקנות שקט? היכן השמאל הרעשני? היכן השמאל המוסרי? משהו מריח מאוד ,מאוד לא טוב זאדה הוא רוצח נתעב...אך רוצחיו נתעבים לא פחות ,ומקומם בבית סוהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
arab from shefaram
arab,
26/08/05 01:39
|
why you saying that law is not law in our culture. when did you hear of a terrorist that came out of shefaram? or when did you hear of a jew that was attacked by a man from shefaram? or when did you hear that a man from shefaram attacked the settlement of Adi who happened to be build next to shefaram exactly? never my friend.... never and it will never happen. shefaram is a city that never wittnesed any violent until this stupid extremist came to our city and decided to kill unarmed innocent people. he wanted to change the magazine in his gun and if he did it, then many more would have died. he deserved to die, well about the linch, we can discuss that later and you may be right about the way he was killed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שפרעם..
אביב,
תל אביב,
26/08/05 02:18
|
כשהעברתי ביקורת על המגזר אכן קצת חטאתי לעיר שפרעם. באופן כללי אכן כפר שיכול לשמש דוגמא לדו קיום. האמן לי שאני מכיר את העיר היטב, ביקרתי בה יש לי ידידים בה ואמשיך לבקר. חוק הוא לא חוק... כוונתי הייתה לכך שהמון סיכסוכים במגזר מוצאים את עצמם ניפטרים באלימות. רוב הסיכסוכים הם אמנם פנימיים אבל עדיין הפתרון האלים הוא ברברי. בשום עיר יהודית לא היית מוצא אדם שיעז לרצוח מחבל כפות עם לבנה לעיני השוטרים. וזה לא בגלל שאנחנו יותר טובים... אצלנו פשוט לחוק יש מעט יותר כבוד (לא הרבה יותר).
אני שמח שיכולנו להגיע להבנה. שנינו אני חושב מסכימים שהאיש נבלה. שנינו מסכימים שאם תוך כדי האירוע ולצורך ניטרולו מישהו היה מחסל אותו הוא היה ראוי לצל''ש. שנינו מסכימים שבית משפט היה צריך לגזור עליו עונש מוות. ושנינו מסכימים שלאחר שנוטרל וניכפת אסור היה לחסלו. אני גם בטוח שאתה מסכים שזהו צריך להיות הדין לכל מחבל נוול. היום זה יהודי מחר זה ערבי. מי שבא לפגוע בחפים מפשע הוא זבל שבזבלים ללא קשר לדתו או מוצאו. עם כל הנבלות צמאי הדם אנו צריכים לבוא חשבון..
את הלינץ הייתי חוקר כי אי אפשר להתעלם מהעובדה שמי שרצח את המחבל לקח את החוק לידיו. הייתי מעמיד אותו לדין אך מתחשב בנסיבות. חוק הוא חוק - ברגע שנוותר עליו אבדנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
arab from shefaram
arab,
26/08/05 02:56
|
you are 100 percent right. wish that all understood what this terrorist has done to these families that he killed and destroyed. a terrorist is a. terrorist is a terrorist. period. I hope one day all of us will understand each other the way we both do.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
כל מי שלא רוצה להתגייס שיכריז
בולי איש השלג,
26/08/05 00:29
|
|
 |
40.
קצין שריון עאלק-חתיכת אפס
ל"ת
רות[צח מתועב,
26/08/05 00:19
|
|
 |
Who Made You
Avi,
Yaffo,
26/08/05 01:37
|
|
 |
39.
עוד בסוף
שירה,
מרכז,
26/08/05 00:05
|
יסתבר שהחייל בכלל הותקף,וניסו לחטוף אותו ואת נישקו ולכן הוא ירה. עוד בסוף יסתבר שהוא הקורבן האמיתי בסיפור. אבל במדינה שלנו ישר קופצים ןמסיקים מסקנות,וישר ראש עיריית ראשל''צ רץ לשפרעם לנחם אותם,מתי מישהו מהם בא לנחם אותנו. אגב שאלה לראש העיר:בשפרעם עושים בבתי הספר שלהם מסדרים שרים את התקוה ומניפים את דגל ישראל?בודאי שלא.אז למה אתה לא מתקשר לשרת החינוך להגיד לה שתפסיק את התקציבים לבתי הספר שלהם?הרי הם גם משתמשים בשרותי המדינה ?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מפחידה אותי
סימה,
אשקלון,
26/08/05 01:42
|
הגישה הפשיסטית, הגזענית וצרת המוחין שלך מפחידה אותי. כשהמדינה תתחיל להתייחס לאזרחיה הערבים ככאלה שיש לכבד את זכויותיהם באופן שווה, אפשר יהיה לבוא אליהם בדרישות. הנפשות היהודיות ההומיות שלנו לא מגדירות אותם. ובעניין הגנה עצמית של המחבל - נו באמת. יש עדים. אבל הם ערבים, אז הם בטח לא נחשבים עבורך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפחדי - מדינה יהודית בא''י
ל"ת
גיל,
מדינה יהודית,
26/08/05 16:16
|
|
 |
אין שום סיכוי
סופוקלס,
26/08/05 01:28
|
פעיל כ''ך נוסע באוטובוס שהתחנה הסופית שלו זה שפרעם? הוא לא הלך לבקר חברים. הוא גם לבש מדים למרות שהיה עריק, מה שמראה על כוונה לבצע משהו. חוץ מזה שיש הרבה עדים שראו וקשה להאמין שניתן היה לתאם עמדות בין כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
חירטוטי מוח - מה עם מבצעי.....
מושה,
ר''ג,
26/08/05 00:03
|
|
 |
37.
ובכלל חייבים לבדוק את השפעת
cyrano,
ארץ העריק,
25/08/05 23:52
|
הדרישה של למלא פקודה כמו רובוט על חיילים מסויימים שרגישותם גבוהה במיוחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
שכחו את הלינץ'
yusuf,
25/08/05 23:48
|
באמת מאד חשוב עניין אכא וכל השטויות. נרצח אזרח שגם אם פשע עדיין הינו בר שיפוט....הרצח היה בדם קר כאשר היה כפות.... .ויותר מכך ..רצח של יהודי על ידי פורעים ערבים...הלינץ הוא קו השבר בין יהודים וערבים בישראל..אם לא יחקר הלינץ והמחבלים-הרוצחים לא יועמדו לדין..אנחנו מדינת צ-חוק היהודים-כזה כאילו בדרך לאבדון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
מחדלים בצהל!
קלרה כהן,
נתניה,
25/08/05 23:41
|
כיצד יתכן שאף אחד לא יכול היה לדעת שהחיל המחבל מסוכן כאשר אמו התקשרה לכתבת הצבאית והתחננה שיקחו ממנו את הנשק? ומה בקשר ללינץ שנעשה לאחר שהוא כבר היה כפות? ומה עם השוטר שכפת אותו? ברך? כל הכוחות היו עסוקות עם ההכנות לגירוש מחדל גורר מחדל מה עם ועדת חקירה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מה עם מבצעי הלינץ?
אוסקר,
25/08/05 23:34
|
|
 |
שששששששששששששש ...
אברהם,
הרי יהודה,
26/08/05 01:22
|
לא להעיר את השד העדתי לאומי
לתפארת מערכת הצדק של מדינת ישראל הקורסת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אברם. מה אתה עושה ער בשעה כזו?
כח 14,
26/08/05 02:39
|
אני מקווה שאתה אורז. צדק או לא צדק... אוטוטו אנחנו מגיעים להחזיר אותך הבייתה.. שבת שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
צ.ה.ל.
ישי,
מבשרת ציון,
25/08/05 23:34
|
צבא הסכנה לישראל ובמיוחד כשבראש אכא עומד אדם חסר אחריות מתנחל מסווה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
רק כס''ת לחלוץ וקראדי ללינצ'
אסף,
אשקלון,
25/08/05 23:32
|
מסוקים וכוחות היו בשפע לפינוי אך לא להצלתו, הם המתינו 6 שעות !!! גם לודא הריגה וגם להתעללות בגופה !!! 100% פושעי מלחמה ללא שמץ של ספק, בסה''כ היו הסייענים, כאשר לעיני השוטרים בוצע הלינצ' !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
למה הטיוח המזוויע הזה ?..
cyrano,
ארץ העריק,
25/08/05 23:30
|
|
 |
30.
השמאל הבולשביקי
אסף-חיים,
רעננה,
25/08/05 23:22
|
|
 |
29.
כל מה שחשוב זה לחזור הביתה
ל"ת
מהר ,וה-1 לחודש,
מה לא ברור?,
25/08/05 23:20
|
|
 |
28.
דוח של הבלים...
ב.ק.,
25/08/05 23:18
|
יש בצה''ל אלפי מטורפים, מאות מהם נושאים נשק ונמצאים במגע שוטף עם ערבים, אבל לא פותחים באש. חלקם התקדמו יפה מאוד ואפילו כמה מהם הפכו לראשי ממשלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מדינה משתופפת
ג'וקר,
25/08/05 23:13
|
אם הוא סבל מבעיות נפשיות אז לא צריך לקרוא לו מחבל וטרוריסט. אבל איך במדינה מתוקנת אדם נרצח והמשטרה לא חוקרת? מעניין מה כתוב בתעודת הפטירה שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
למה לא מעמידים לדין את השוטרים
ישראל,
ראשון לציון,
25/08/05 23:08
|
|
 |
25.
והנה ''מלח הארץ'' של הכתומים...
ל"ת
עידן,
25/08/05 22:56
|
|
 |
24.
האם גם שלמה בן יוסף הוא מחבל?
שלמה יודקוביץ,
רמת גן,
25/08/05 22:56
|
גם הוא ירה על אוטובוס מלא ערבים, ובכל זאת יש בארץ כמה רחובות שנקראים על שמו. תחשבו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The answer is not simple
Jehova,
26/08/05 23:12
|
In our stadards certainly. And so are Dov Grooner Eliyahoo Hakim , Elyahoo Bet Hatzoori , Yair Stern, Begin and many more.
In the stadards of the 40's - NO , attacking or accidently killing civilians was a legitimate part of the war . US killed 80,000 civilians in one day in Tokyo, dropped 2 atomic bombs, killed more than 10,000 innocent Franch civilians on D-Day and many many Germans . God bless the Americans for all doing those things even if today they would be considered as terrorists for that.
The reason they has streets on there names is to help denaying this shame in the jewish history.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לא לשקוט עד שיתפסו מבצעי הלינץ
ל"ת
גם סופם יהיה מר,
25/08/05 22:56
|
|
 |
22.
כל הכבוד על הטיוח !
שפינוזה,
25/08/05 22:53
|
יש להסיר את הכובע בפני צהל והמשטרה על מלאכת הטיוח המרשימה שלהם בנוגע לפרשה זו.... האם קיבלנו עדויות מנוסעי האוטובוס באשר לאירוע? מנין לנו לדעת שהוא פשוט החל בירי ושלא היתה תגרה בינו לבין הנהג וכמה נוסעים לפני הירי כפי שהעידו מס נוסעים? מעניין איך הושתקו כל עדויות הנוסעים מהאוטובוס.... ובנוגע למשטרה - איך יתכן שעציר הכפות באזיקים הופקר בידי המון לרצוח אותו בדם קר??? השוטרים עצרו אותו ולקחו אותו לתחנת המשטרה ולאחר מכן החזירו אותו לאוטובוס...מישהו יכול להסביר את הסיבה??? לאחר שהחזירו אותו לאוטובוס כפות באזיקים נטשו אותו וברחו כאשר ההמון רוצח אתות בדם קר... איפה עדויות השוטרים מהאירוע??? איפה החקירה והעמדה לדין של מבצעי הלינץ' המופיעים בתמונות ובקטעי וידאו??? למישהו יש אינטרס לטייח להשתיק ולקבור את הפרשה הזאת, מעניין למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
העם דורש הענשת עושי הלינץ
ל"ת
אריה,
26/08/05 00:31
|
|
 |
זה ברור, הוא סוכן שב''כ
אזרחית נאמנה,
26/08/05 00:22
|
כל הרוע במדינה מתחיל משם. איך זה יתכן שכולם ידעו שהוא לא בסדר ושתקו?!. בולשיט, הם גייסו אותו, ונתנו לו להרצח. אל תדאגו, הצדק עוד יצא לאור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרחית... לקחת את הכדורים היום
ד''ר שמילוביץ,
26/08/05 01:23
|
רוצי לאישפוז. ההתקף כבר פה. בכפר שאול יש מיון - אני ממתין לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אם זאדה מחבל מה ההגדרה של אלה
מושיקו,
25/08/05 22:47
|
אם זאדה מחבל מה ההגדרה של אלה שרצחו אותו בדם קר כשהוא כפות. איך קרה ששוטרים נוכחים בלינץ ולא עשו דבר כדי למנוע את הלינץ. הרי התפקיד שלהם הוא להגן על חי האזרחים. במקרה הזה הוא היה במשמורת שלהם. חובת השמירה עליו כפולה. העובדה שהוא היה באותו זמן חשוד ברצח לא מתירה לרצוח אותו. העובדה שכלל לא חוקרים את הרצח הנפשע של ברברים שביצעו לינץ ושל אלפי אנשים שהקיפו את האוטובוס זרקו חפצים תקפו שוטרים וכו' - מלמדת על ההפקרות במדינה. מי שהוא טרוריסט - מכבדים אותו, ואזרח שומר חוק מהשורה- שמים עליו פס. זו האמת וזה המצב במדינה. תלכו למשטרה ותתלוננו על תקיפה או הונאה - יסרבו לרשום תלונה. התדרדרנו בחסות בית המשפט העליון הפרקליטות ומקהלת התקשורת - כולם שרים בקול אחד. צבועים ומושחתים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I agree with you
ל"ת
Moshiko,
26/08/05 00:35
|
|
 |
אל תבלבל את המוח!
אביה,
25/08/05 23:04
|
חשוד ברצח? הנבלה המנובל רצח אנשים כמו אבא ואמא שלך, שנסעו באוטובוס, (אגב רוב בשפרעם הם נוצרים בכלל) טוב מאוד שכסחו אותו אין שום עונש אחר!!
ועוד נקודה למחשבה אם זה היה הפוך שפלסטיני היה רוצח ישראלים וכתגובה היו מחסלים אותו אזרחים זועמים היית קמה חקירה ?? והאם אז למישהו היה איכפת?
יאללה לך חפש יא אוהב רוצחים שכמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
?????????????
שוקי,
26/08/05 00:44
|
טמבל להזכיר לך שאנחנו תופסים מחבל אנו מגישים לו עזרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אביה גאון הלוגיקה גדולה עליך?
נחום שחף,
26/08/05 00:38
|
אם לא הבנת את הניתוח הקודם ב-6 בוא ננסה להחדיר מעט תבונה בכפית (קטנה, אחד קפה, שניים סוכר).
על פי עדות איש הביטחון הירי בו נרצחו 4 נוסעי האוטובוס ארע לפני שאיש הביטחון נכנס לאוטובוס. ואז הוא ראה שמכים את זאדה שהיה כמובן ללא רובה. במילים אחרות איש הביטחון לא יכול היה לדעת מה הביא את זאדה לפתוח בירי. האם מיוזמתו? או כשניסו לתקוף אותו? או כשניסו לקחת את הנשק?. בשלב זה איש הביטחון המנסה להגן על חייו של זאדה לא מסוגל לתחקר את נוסעי האוטובוס, שרובם כבר ברחו.
אלו שתקפו את זאדה היו בחלקם לפחות תושבים ערבים שנכנסו לאוטובוס לאחר שהוא כבר נתפס. מי שניסה לרצוח אותו אינו יכול להיחשב עד מהימן.
אז מה היה לנו? עדים ''ישרים'' המנסים לרצוח אדם כפות? מתי ניתן היה בכלל לחקור את העדים? להצליב ראיות? תוך כדי הגנה על חיי זאדה או חיי השוטרים שם? ואח''כ האם בוצע תחקיר?
זכור שחברי כנסת ערבים מנעו תחקיר ולכן התחקיר לא בוצע כלל. ועכשיו שאלה - אם הכול ישר למה צריך למנוע תוך איומים את החקירה? והרי האיום פוגע בשמם של הערבים, פוגע ביושרם. אם הכול ישר למה לא לבצע חקירה ולברר מה היה שם באמת?
אם הכול נקי למה להסתיר מה היה שם באמת? בכל מקרה - לא התבצעה כל חקירת משטרה על פי הכללים, ובכלל.
האם זהו הנוהג שקובעים את אשמתו של אדם ללא בדיקה? נראה תקני? הגון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
arab from shefaram
shadi,
26/08/05 01:27
|
walak ia hamor, the police and tsahal has found document and plans in his house. they has found drawing of him killing people. he drove to an Arab village. he killed a driver of the bus, two sisters and and another innocent man. Are you telling me that he killed the driver because he attacked him or did he killed the two sister because they wanted to hit him. grew up man and relize the fact behind this animal. he was a killer period. beside, we in shefaram never harmed any jew. we have settlement around us and never had problem with jews at all. they visit us and we do the same.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
i feel your furstration
jj,
26/08/05 04:16
|
|
 |
חמור מי שהביאך לעולם...
שלומציון,
26/08/05 04:15
|
כידוע - חמורים, כשמעצבנים אותם הם רצים ודורסים מה שמולם, בלי פניות,, בלי חוקים, בלי מעצורים. בדיוק כמו מבצעי הלינץ' הערבים המטורפים ימ''ש. אני עונה בשביל היהודי היקר הזה להראות לך שאתה כלום - רק שליח של שטן ומצדיק לינצ'ים. בטח היית בלינץ' נכון????? גיבור גדול אתה... יום אחד תראה תא מעצר מבפנים אל תדאג, חכה עוד קצת. לא לצה''ל ולמשטרה אלא למדינה היהודית שתקום עלינו ותבוא עלינו לטובה בקרוב....
ורק כדי להוכיח לך כמה אדם קטן אתה: אני לא תומכת ברצח שתי הנערות ונהג האוטובוס. ההיפך - אני מגנה את הרצח, ואם נתן זאדה היה יוצא מזה בשלום היה צריך להיעשות לו משפט בבית-משפט.
אבל מה לעשות? הוא רצח כנראה בגן חיות והקופים עלו עליו עוד לפני השוטרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלא דימויים מעולם החי
אביב,
תל אביב,
26/08/05 13:46
|
את בטח bitch.
כדי שתביני... אני נגד הלינץ...אבל הלוואי שהייתי חמוש ועל האוטובוס בזמן הירי. מבטיח לך שהייתי מוודא הריגה במנוול.
הקוף והחמור במשל הזה זה רק נתן זאדה ולא אף אחד אחר.
תמשיכי לחלום על המדינה היהודית שתקום.. אני ושכמותי נדאג שעל גופותינו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מתי נקבל את הדו''ח מהמשטרה
אתי,
25/08/05 22:31
|
|
 |
19.
לעצור ולשפוט את מבצעי הלינץ!!!
ל"ת
רפי,
25/08/05 22:28
|
|
 |
סייען טרור עלוב
ל"ת
רמי,
25/08/05 23:51
|
|
 |
18.
להדיח את קשל''ר וראש אכ''א
שליש לשעבר,
מרכז,
25/08/05 22:24
|
כמי שהיה בעבר במספר רב של ועדות אי התאמה, אני קורא מכאן לראש אכ''א, שחושב שהוא צריך לקבל צל''ש על גירוש של אלפי יהודים מביתם לשים את המפתחות על השולחן. הכי קל להאשים בברדאק של צה''ל את מועצת יש''ע וכו'. חברים יקרים, הבחור היה תלמיד מצטיין בתיכון חילוני ולא למד מעולם במוסדות החינוך הדתי לאומי. ראש אכ''א לך הביתה וקח איתך את קשל''ר, ראש מנהל גיוס ומפקד הבקו''ם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראש אכא חייב ללכת
פרחיה,
25/08/05 23:00
|
כשהתפרסמה הפרשה טענתי שראש אכא שכשל חייב ללכת, ולעגו לי. מסתבר שאיני היחידה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
מה עם חקירת הלינץ ובריחת
השוטרים,
25/08/05 22:24
|
|
 |
16.
לכל המפטרים
רבינר,
25/08/05 22:16
|
|
 |
15.
טרוריסט???.למה לא שהאיד?!!
ל"ת
מופאסה,
ניו יורק,
25/08/05 22:15
|
|
 |
14.
כרגיל אף אחד לא ישלם את המחיר
מרים,
מרכז,
25/08/05 22:02
|
כרגיל ר אכא - אלוף שטרן לא ילך הבייתה ואף לא תאל מי שאחראי על המיון והשיבוץ בצהל - תומכא ואף לא אלמ - מפקד הבקום אף אחד אין בושה ואין מי שלוקח אחריות על המקרה !! אנו התרגלנו לכך !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ראש אכ''א
רעיון,
25/08/05 22:01
|
|
 |
12.
מתי יחקרו את מבצעי הלינ'ץ?
רועי,
25/08/05 21:54
|
|
 |
11.
to # 3
roni,
25/08/05 21:54
|
HU BABAYIT KVAR, he is MILUIMNIK! bechayay read b4 u judge
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כל המגילה הזו אינה מעניינת, רק
ל"ת
חבל על יהודי,
שנרצח!,
25/08/05 21:51
|
|
 |
9.
ואיפה עומדת חקירת הלינץ ?
מתנחל מהערבה,
ערבה,
25/08/05 21:47
|
תחשבו מה היה קורה אם יהודים היו מבצעים לינץ במחבל ערבי....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
nothing would happen
ל"ת
jj,
26/08/05 04:10
|
|
 |
8.
ומה עם ממצאי החקירה לגבי הלינץ
cyrano,
ארץ העריק,
25/08/05 21:47
|
בפעם ה- 1000 , למה מסתירים מידע ?.. האם זה בגלל שבעצם כל המעשנ היה בחינת הגנה עצמית ?.. לאיפה נעלמו כ- 10 השוטרים שהיו במקום עוד לפני שנתן זאדה נפח את נשמתו ?.. האם היו אילו 2 השוטרים הדרוזים שהיו באוטבובוס ושצולמו מטיילים באוטבוס כאשר נתן עוד היה בחיים עם השקית ניילון על הראש וידיו כפותות באזיקים אשר חיסלו אותו באופן הנפשע ביותר שאפשר להעלות על הדעת ?.. למה דם יהודים הפקר ?... ואני שואל פעם נוספת ותובע תשובה, כי דמי אחי צועקים מן האדמה : למה דם יהודים הפקר ?.. האם זה בגלל שהוא פחות אדום מדם של ערבים או של דרוזים ?... למה דם יהודים הפקר ?...למה ?.. למה ?... למה ?... למה ?.... למה ?..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל cyrano ואולי. . . . . ..
תם ששואל,
שאלת תם,
26/08/05 03:08
|
ואולי בגלל ששמו זאדה ולא גולדנברג ? יכול להיות שזאת הסיבה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
דמוקרטיה ומדינת חוק ???
Gonzo,
______@,
25/08/05 21:20
|
מתי תערך החקירה של הלינץ' הברברי שביצע אספסוף שפרעמי במשך חמש שעות, בחייל חי, לא חמוש וכפות בשתי ידייו ??????? ומי ניכס לעצמו את הנשק והמחסניות של החייל ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי נתן ההוראה לא להפסיק הלינץ?
יכ,
25/08/05 21:56
|
|
 |
arab from shefaram
shadi,
25/08/05 21:55
|
he was not armed because the heros of shefaram attacked him. let me tell you something, he also attacked people who were innocent and did not have guns to defend themselves. he also attacked and decided to end the lives of 4 innocent people. he spend month planning and orchestrating his attacks. give me one reason why should his live be spared. if he got out, your government probably would say that he is crazy and send him free. well, you know now not to mess with us. And trust me not to mess with us you will.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא חכם!
שלו,
26/08/05 00:39
|
אתה מזמין משוגעים נוספים לתקוף אותך. ידידי זאדה היה טרוריסט,ואחרי שנלכד היה זכאי למשפט,שיותיר אותו בבית משוגעים ,או בבית סוהר אבל לינץ...............הוא מעשה ברברי ואני מקווה שהאחראים לו יבלו בכלא. הם לא גיבורי שפרעם ,הם רוצחים,בדיוק כמו זאדה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
arab from shefaram
shad\i,
26/08/05 01:34
|
then the whole tsahal has to go to court too. do you know how many attrocity the army has done to arab population throughout the years. do you know how many crimes the state of israel has done to the arab and non of us was able to do anything. do you know how many lands then were taking from us and settlement were build on top of it. what do you want us to do after all these discrimination, and atrocity. we want to live in peace but your government are not allowing us to live in peace and in harmony. I respect your respond but i still believe he deserved to die
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are such cowards.. not
cyrano,
26/08/05 00:11
|
even decent and moral people, let aside heroes... What bravery does it look to you to make iynch on an unarmed person... By which moral law ?.. and stop threatening us... don't even consider you intimidate one of us with your ''airs''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
arab from shefaram
shadi,
26/08/05 01:03
|
dud dud take a deep breath.... again one more time.....I am talking to all of the extremist that are trying to creat chaos and anger among us. anyone who did such a horrible thing does not desreve to live. and let me not remind you that the jews who did this to many Arabs who were killed immediately when they did a shooting acts inside israel. so do not lecture me about moral becuase we know moral and we know how to appreciate people. Ask all the jews who live with us and they will tell you. have a bad full of nightmare day.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
one reason:
me,
25/08/05 23:15
|
|
 |
israeli arab
shadi,
26/08/05 01:07
|
which law you are talking about. the law that sends people free after serving 5 years for such act. or the law that allows settlements to be build all over israel and not allow israeli arab to start a new settlment. or let me see, how about the law that protect jews and give them more job opportunity than us. or how about the fact that we are being descriminated to the extent that your government write the Arab word in our ID. or how about the fact that you are welcomed in Air port but we are always considered terrorist. We know about your law, it sucks..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-shadi, ישראל -- מדינת חוק !!
זועם מאוד,
אנטרופולוגיה,
26/08/05 03:40
|
כמי שבז לחוק במדינת ישראל --- מה אתה עושה כאן? התפנה מקום בעזה --- אתה מוזמן לעבור ולגור עם אחייך. כי מי שלא מכבד את החוק במדינה מוזמן לעזוב אותה ויפה שעה אחת קודם. ובעניין הקיצוניים, אתה מסתמן כקיצוני מאוד. ואם אתה חושב שהינך מתון אז איך הם הקיצוניים שביניכם???
עצם צורת ההוצאה להורג - הלינץ', של עדן -- שהיה ללא נשק וכפות בידיו --מלמד על האופי והשנאה שלכם. חמש שעות התעללו בו. בלבנים, באלות ובמוטות ברזל כשהם מרוצצים את גלגלתו, קורעים את בשרו, שוברים את עצמותיו ואת ראשו ואת פניו עטפו בשקית ניילון. וגם אחרי שהיה מת גמור המשיכו להתעלל בגופה שלו.
תגיד זה לא נראה לך פרוורטי? לי נדמה שיצאה שם כל השנאה והזעם שלכם עלינו היהודים ועל המדינה, ולא רק נגד המרצח. חמממממממממממש שעות. דחילק. זה מעשה ברברי של אספסוף צמא דם שחיכה לסיבה כדי לשחרר את הדיכוטומיה והאמביוולנטיות הטעונה שלו כלפי מדינת ישראל.
תחליטו סופית עם מי אתם באמת. למה אתם כל כך מפחדים מחקירה ??? מה עוד אתם מסתירים??? לדעתי, זוהי התנהגות של אנשים שאין להם דין או דיין ולא יעזרו כל ההסברים והתרוצים שלך.
לא שמעתי שאתה מגנה את רצח היהודי אתמול בירושלים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
from shefaram
arab,
26/08/05 04:03
|
by the way forgot to tell you that we were not only fighting him but we fought the soldiers, the police, and anyone who was there to protect him. turst me if an arab did the this to a jew, all of you would do the same.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
arab from shefaram
arab,
26/08/05 04:00
|
who told you that i am here I left nine years ago. it is the hatred and aggression that people like you have that made me leave. it is absolutely the mentality of the the jews and arab and the way they hate each other that drove me away. but be sure my friend, with sharon in power, non of you will stay there.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאדי - אתה צודק שצריך להחמיר..
אביב,
תל אביב,
26/08/05 03:18
|
אכן לא ייתכן שמחבלים יהודים יקבלו חנינה. ובאותה המידה לא ייתכן שמחבלים ערבים (לפחות אלו עם דם על הידיים) ישוחררו בעיסקה. רוצחים צריכים (לפחות) להירקב בבתי הכלא.
נושא הבנייה אכן נושא כאוב. אם הייתי בעמדת השפעה הייתי מטפל בו עוד אתמול.
לגבי יתר הדברים שרשמת הייתי מציע לך לשקול מחדש.
בנתב''ג כל הערבים חשודים כי יהודים טרם ביצעו שם טרור. אם יקום איזה נתן זאדה פשיסט ויפוצץ מטוס אל על האמן לי שגם לנו יתחילו לבצע חוקן לפני עלייה למטוס. היום, לדוגמא, ראש ממשלת ישראל יותר מאובטח מחשש למחבל יהודי מאשר למחבל ערבי. מי חשב פעם על האפשרות הזו?
בתעודת הזהות שלי כתוב יהודי - לא הבנתי.. אתה רוצה שגם בשלך יהיה כתוב יהודי?
יש יותר הזדמנויות תעסוקה בתחומים מסויימים. המדינה עושה לצימצום הפערים אם כי מאוחר ועדיין לא מספיק. אחת הסיבות העיקריות לפער היא שערביי ישראל אינם משרתים (ברובם המכריע) בצה''ל ולעת עתה לטעמי האישי - בצדק (אם כי שירות לאומי בהחלט היה אפשרי גם כיום - אולי תסביר למה לא).
שאדי ידידי - בוא נתרכז באיך לגשר על הפערים ולא בלהנציח אותם. בין הציבור היהודי לערבי בישראל התגבר חוסר האמון בשנים האחרונות, לדעתי הגורם העיקרי לכך היא המנהיגות הפוליטית של הציבור הישראלי ערבי שהקצינה. וכשהמנהיגות תופסת עמדה קיצונית כנגד המדינה, וכשהיא תומכת יותר בעמדת אוייבי המדינה - תושבי המדינה היהודים רואים את כל הציבור הערבי כגייס חמישי. איך ייתכן שחברי פרלמנט ומנהיגים מקומיים אזרחי המדינה יזדהו עם האוייב, יפגשו בו ויסייעו לו ואין דין ואין דיין? אתם האזרחים הערבים הם הנפגעים העיקריים של ההקצנה הזו - לצערי לא שמעתי מכם מספיק ביקורת כנגד המנהיגים האלו.
לסיום, אל תצדיק שום רצח כפי שגם אני איני מצדיק שום רצח. היצמד לחוק לא רק בשבילי. היצמד אליו כי החוק הוא הדבר היחיד שמגן עליך מפני פשיסטים כדוגמאת זאדה - וכפי שאתה רואה פה יש לו לא מעט חברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאדי ידידי.
אביב,
תל אביב,
26/08/05 12:16
|
אני נהנה לקרוא אותך מסיבה פשוטה - אתה צודק. מדינת ישראל קיפחה את אזרחיה הערבים הרבה יותר מדי זמן. מזמן כבר הגיע הזמן לשיוויון מלא. מזמן הגיע הזמן שנילמד לחיות ביחד. מזמן היו צריכות לקום קבוצות של אזרחים נורמאליים משני הצדדים ולדחוק לשוליים את הקיצוניים.
כשדיברתי על שירות בצבא לא התייחסתי אליך אישית. איני מכיר אותך. אני מכיר ערבים רבים ששירתו בצבא ולבטח מבחין בשוטרים הערבים. אני יודע שהמצב לא בשל לכך שכל האזרחים הערבים יקחו חלק מלא בחובות האזרחיים (צבא). כיוונתי לכך שניתן לקחת חלק בפרוייקטים אזרחיים כתרומה לקהילה. משום מה המנהיגות שלכם פוסלת את האפשרות למהלך כזה. גם במקרה הזה היא פועלת לדעתי לרעת ענייני מגזר הבוחרים שלהם (בטווח הארוך).
ההנהגה של המגזר היא לטעמי האסון שלכם. לצערי הרב איש מבין חברי הכנסת מהמפלגות הערביות כיום אינו מאמין באמת בדו קיום. איש מהם אינו פרגמטי. הם מתחרים על קול הבוחרים במי יהיה יותר קיצוני. אופן פעולתם מזכיר יותר קבוצת נוער ''שביבה - או חמור מכך בני הכפר'' מאשר מפלגה. ההתלהמות היא שם המשחק. וכשאלו נבחרי הציבור שלכם איך לדעתך מסתכל עליכם אזרח תל אביבי טיפוסי (שלא נדבר על מתנחל מתפוח). קח לדוגמא את הקריאה של בראכה (אם אני לא טועה) לתושבי שפרעם שלא לשתף פעולה עם החוקרים... מביש. זה ח''כ? זה איש ציבור? הוא לא מבין את מה שאתה היסכמת עליו? ממש מביש. בינינו.. שנינו יודעים ששמם של אלו שרצחו את המחבל בפועל מצוי כבר בידי השב''כ עוד מיום הפיגוע. אתה לא יכול שלא להתפעל מהאיפוק שהמדינה מגלה בזה שהיא נמנעת עדיין מהמעצרים המתבקשים.. שנינו יודעים שהם חייבים להתבצע והם יבוצעו. עם הסיוע של אדון בראכה או בלעדיו.
מתי יקום לציבור הערבי ישראלי מנהיג אמיתי בעל שיעור קומה. אחד שלא יהיה משת''פ אבל יהיה פרגמטי. אחד שיראה את טובת הציבור ויפעל אך ורק למענו ולא בובה שכל מטרתה ''שופוני יא נאס''. תקן אותי אם אני טועה... זו אחת מהבעיות הקרדינליות של המגזר כיום.
אני בהחלט מבין את הרוחות שהתלהטו עקב טבח החפים מפשע שאירע אצלכם. אין לכך חשיבות אם מדובר באנשים מוכרים וחשובים או סתם אזרחים מהשורה - הרצח המחפיר הזה מותיר אותי מתבייש בבן דתי בכל מקרה. עדיין זה לא מצדיק תגובה ברברית כפי שהייתה. אני רק שמח שלשוטרים היה מספיק שכל לעמוד מהצד מפני שאם הם היו מפעילים כח או את נישקם.... הארוע היה יכול להסתיים באופן הרבה יותר גרוע.
שאדי ידידי. האנגלית שלך טובה. אני מקווה שהעיברית לא פחות ויש לך בעיית מקלדת. קולך ראוי שישמע יותר. ככל שיותר יהודים וערבים יקראו את ההסכמות שלנו - יותר ויותר יבינו שיש סיכוי ויש עתיד. כל שעלינו לעשות זה להשאיר את הקיצוניים משני הצדדים במקום הראוי להם ביותר - בפח ההיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
from shefaram
shadi,
26/08/05 04:11
|
nice answer and i really apprecite the time to explain instead of critisizing me like other do. but let me tell you. i want the government to take the Arab word from our ID and just write israeli. there is no need for discriminotory words in our id. it does not matter if you are a jew, arab , chatolic or anything else. we all are israeli and we all are born in that country. i sign my name as an arab in this website to show you how many of the readers would respond to my words. regarding serving in this country. My father is works in meshmar ezrahe, my two uncles are in the police, my father who happens to have a jew word on his Id, happened to serve in the army. third, regarding the killing of this man. you were not there nor any of the ones who answered but many of my villagers were there. the soldier killed 4 very known people in my village. people were outrage and angry at the time and no one could have controled them. we all know what happen to murderers in israel 10 yesrs max and if you are a jew, you are out before that. if you are arab, you rot in jail. anyway my fried, israel is doomed country. it does not belong to either the jews or the Arabs. it belongs to all of us, and unless we learn how to live to gether, we will have more of these extremist.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
לחקור את הלינץ!!!!!!!
שלו,
25/08/05 21:19
|
זאדה היה טרוריסט יהודי נאלח. אך שתיקת הכבשים,שלא נשמעת מכוון חברי בשמאל,ומשטרת ישראל, מעלה חשד בנפשי ,שפשות פוחדים לחקור את הלינץ ובכן דין הלינץ ברמלה=כדין הלינץ בשפרעם משטרת ישראל,צה''ל. נא להביא את האשמים לדין!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החקירה הוכיחה שזאדה לא הותקף?
נחום שחף,
25/08/05 21:50
|
הייתה כלל חקירה שבדקה שלא לא הותקף קודם שירה? החקירה מיותרת? הבדיקה מיותרת? הייתה לו זכות להגן על שמו הטוב? נתנו לו זכות כזאת? מתי שוטרי ישראל הספיקו לחקור את העדים שהיו באוטובוס? באותם שניות בהם השוטרים ניסו להגן עליו מאלו שניסו לעשות בו לינץ'? תוך כדי ניסיון למנוע לינץ' הם הצליחו לקיים חקירה? צה''ל או המשטרה ביצעו חקירה על פי הכללים המקובלים והמחייבים קודם שהגיעו למסקנות חותכות לגבי אשמתו? לא חזרנו לימי הביניים? אנחנו הנאורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
and the linch???
ל"ת
ilan,
25/08/05 21:02
|
|
 |
4.
הרמטכל צריך להתפטר מיד
ל"ת
רבינו,
25/08/05 21:02
|
|
 |
3.
אלעזר שטרן הביתה
ל"ת
אבי,
25/08/05 20:46
|
|
 |
2.
ראש אכא הבייתה
ל"ת
ש.ג. לא אשם,
25/08/05 20:43
|
|
 |
1.
ומה היו המסקנות
תוהה,
ירושלים,
25/08/05 20:31
|
בנוגע ללינץ' שנעשה לחייל??? אין אנשים במשטרה שאמורים לתת את הדין על כך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז!
צודק,
ישראל,
25/08/05 21:13
|
מי ייתן את הדין על הלינץ' בחייל, שהיה ידיים כפותות?..
מי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה, לא הבנת?!
Avi Ecuador,
25/08/05 21:05
|
הלינ'ץ מותר רק ביהודים וכחיזוק ''בדיחה'' מאתמול: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/975/298.html בדיחה סרקסטית Avi Ecuador, 24/08/05 17:47 בין לאדן מתקשר לערפאת עם קו של בזק מיופה על ידי המודיעין שלנו, אומר לו; יא אבואי, איך זה שאתה הורג רוצח והורס ומקבל פרסי נובל וכולם מכבדים אותך אפילו אלה שאתה רוצח ושונא אותם, בונים לך מדינה ובכל העולם יש לך כבוד כאשר אני הרסתי בקושי שני בניינים וכולם רוצים להרוג אותי ויש פרסים על ראשי. עונה לו ערפאת; יא אבני, אני הורג רק יהודים ויהודים נותנים רק פרסים לכאלה שלא יהודים. תלמד יא אבני, רק יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיחה לא מצחיקה - עצוב ואמיתי!
ל"ת
אלי,
25/08/05 21:33
|
|