 |
153.
Deif ha ibn-sharhmuta
Duvdevani,
04/09/05 01:40
|
Deif wants to go to paradise and shag little underage virgin chicks?
no problem
we will send him there with pleasure
alef zubra fi tisak ibn gamal
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
דפי דאק חפש
יפית,
רחובות,
29/08/05 20:16
|
מי ינענע אותך תישאר בעזה כל חייך ואולי מי יודע אולי גם נכבוש אותה בסופו של דבר לא מגיע לרוצח נתעב שכמוך ולרוצחים כמוכם כלום מגיע לכם למות אתם לא מקבלים שום דבר שמביאים לכם אתם חייבם עוד ועוד ואים אתה חושב יקקה שכמוך שתצליח לכבוש את עם ישראל יד אלוהים תיגמור אותך ורוח אלוהים תיקח אותך ואת עמך ואל תיתן לכם מקום בעולם הזה לעולמי עד אמןןןן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
הנחישות שראש הממשלה הפגין
ד. שרון,
המרכז,
29/08/05 13:11
|
עוד נחישות כמו זו שהיתה לפני כשבוע לעקירת יהודים והפיכתם בין לילה לפליטים וחסרי בית, אין ספק שמטרתך מוחמד דף, תושג!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
זהו גיורא איילנד סיים את..
ד. שרון,
המרכז,
29/08/05 13:03
|
תפקידו ? כבש את היעד שאליו חתר? או שמא כל תפקידו היה לדרבן את הנחישות שראש הממשלה הפעיל נגד יהודים? מדוע שלא ימשיך לייעץ לבוש בענין הפלשתינים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
הרשות? הרשעות הפלשתינית!
ל"ת
סופר ישראלי,
28/08/05 16:43
|
|
 |
148.
זה חדש לכם?
כהניסט צפוני,
הרצליה פיתוח,
28/08/05 13:18
|
אסון רב נפגעים של מאות הרוגים ועשרות אלפי פצועים זה כבר לא חלום בלהות הם יפגעו בתשתיות אסטרטגיות (כגון: נמל, צינורות נפט, מפעלים עם חומ''ס) בחיפה באשדוד באשקלון בחדרה בדימונה וברמת חובב. הם עוד יפילו רבי קומות בגוש דן ויפוצצו גשרים בנתיבי איילון. פיגועים בפקקים הם גם אחד ממחזות האימה שיהפכו למציאות יומיומית ושלא תפתחו אשליות דו קיום גם ערביי ישראל בעלי תעודות זהות כחולות, אלה שעזרו לכם והיו חברים שלכם ירצחו אתכם בדם קר. גם הרב כהנא אמר(1989): ''שנה וחצי של אינתיפאדה!!! אתם חושבים שזה רק בחברון ובשכם? תדעו שזה עוד יגיע לכאן!(וזה הגיע)'' ''משנת 70 אני זועק אני צועק ואני אומר אין דו קיום איתם!!!! אין דו קיום עם סרטן והערבים בתוכנו הם סרטן!!!!! וכל יהודי שאומר 'זה לא מוסרי זה לא הומני זה לא יפה זה נגד היהדות' כל יהודי כזה דם יהודים חפים מפשע על ראשו!!!'' ''בא אליי מישהו ואמר לי 'הרב כהנא אני מפחד להוציא את הילד שלי מהבית' בבקשה 'להיות עם חופשי בארצנו' זה החלום?! שיבת ציון?! אל תקרי שיבת ציון אלא 'שבעת ציון' אני כל שבוע הולך משבעה לשבעה מאזכרה לאזכרה ומהלוויה להלוויה'' ''אני בא לכאן כל חודש ומתחנן בפניכם!! לא למעני וגם לא למענכם אלא למען ילדיכם הקטנים, אתם לא יודעים?! אנחנו נמשיך להבליג וילדיכם הקטנים הם ישלמו את המחיר!!! יש רק פתרון אחד: ערבים החוצה!!!!!!'' גם אני אומר שיש רק פתרון אחד:ערבים החוצה!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
עוכרי ישראל היהודים...
רפי,
לונדון,
28/08/05 12:44
|
האם כבר מצאתם סידור להישרדותכם ליום הדין.? אני בטוח שכן. הרי לא איכפת לכם כלום ממה שיקרה לשאר התושבים. תודה על הביטחון שהבאתם לנו בעקבות ההתנתקות. הכל חוזר חלילה כשכמובן המשלמים את המחיר הם עמך ישראל. במחשבה שניה, יש לי הצעה: אולי נעמיד אתכם למשפט (שרון, מופז וקראדי) על אי מילוי תפקידכם והולכת שולל את העם בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
קשה לעניי ישראל...
קרבו שלום.,
28/08/05 11:31
|
להגן על עצמם מפני הכוחות המשולבים של שרון, החמאס, והשמאלנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
צריך לחבר את זה לדו''ח שפורסם
מיכאל,
28/08/05 09:58
|
|
 |
144.
תנו תמונה של הערבי הרשע הזה
ל"ת
צלם עיתונות,
28/08/05 09:37
|
|
 |
143.
באר שבע- שטח כבוש משנת 48
אל טאופיק,
רהט,
28/08/05 09:35
|
|
 |
142.
מוחמד נידף
אילן,
ניו יורק,
28/08/05 04:27
|
בחלומותיך מוחמד. אתה סך הכול עלוב. סגור ומפוחד כמו קרציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
לדפדף הלאה!..
הספרן,
28/08/05 04:18
|
|
 |
140.
ירידה דרסטית בתוחלת החיים
שמאי,
28/08/05 03:04
|
הדף הזה השתגע? בדיוק לפני הבחירות בישראל הוא בוחר להתגרות ולצייץ מהמערה שלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
גם השמאלנים יהיו חייבים להודות
יהושע פרוע,
27/08/05 23:56
|
במידה ובתקופה הקרובה יפתח גל של פעולות טירור,הרי שהאחריות תונח לפתחם של אדריכלי הגירוש שהפיחו תקווה אצל הטירוריסטים. ככה זה בחיים, מי שיודע לקבל ליטופים מהאום וקונדליסה כאחראי לגירוש חייב לקחת אחריות גם כשהיא נכשלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
דף , זמנך קצר ....
*מישהו*,
27/08/05 23:55
|
|
 |
137.
תקראו את דיכטר
משה,
27/08/05 23:42
|
במוסף של ידיעות, הוא כותב שם בדיחה של פלשתינים על ישראלים. 1000% צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
אבו אלעיין..חחחה!
עז מעזה..,
27/08/05 22:32
|
החמור השחור שוב ניזכר פתאום לנעור!.. הכלב השחור שכח .. איך יצא שם מפוייח.. איך קיבל שם את ה ז.. והוציאו לו שם עין..! ובכלל על החמאס כולם כאן שמים כבר פס.. דף מפחד כאן משתין שיצטרף לחדר של יאסין.. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
135.
מר דף. אינך צריך לטרוח
יהודה,
27/08/05 21:39
|
|
 |
134.
I have a feeling Mr Deff
Abi,
27/08/05 21:29
|
That very soon you'r going to be HISTORY And by the way,I think that Gaza is in a threat of destruction
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
תדה למתועב העיקר למצא חן בעיני
ל"ת
איזי,
27/08/05 21:14
|
|
 |
132.
אריק זה השלום שהבטחת???
עוזי לנדאו,
י-ם,
27/08/05 20:36
|
|
 |
עוזי, אתה קצת נחפז...!!!
אדי,
27/08/05 23:18
|
החיפזון מהשטן. נראה לי מוקדם לקבוע בנחרצות כזאת שההתנתקות נכשלה. יתר על כן, מי בדיוק הבטיח לך שלום? נתנו לפלשתינים הזדמנות להחליף את דרכם, מטרור לשיקום. אם יצליחו בכך, כולנו נצא מורווחים. ואם יכשלו ??? אז צהל ידביר את הטרור, ויש לנו את הכוח הדרוש לעשות זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
For that, they more than ample
time,
don't you,
29/08/05 16:59
|
get it. How much more jewish blood you need to spill. Yafeh shaa achat kodem.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
They don't get it...
Natan,
27/08/05 20:30
|
Those morons just don't get it. They still think they are on the winning side.. Take note that it is us that have a sewer system while you bath in crap..It is us who travel abroad on vacations while you are sitting and bitching about your life. It is us who have a striving economy while you are still eating the U.N food like beggers. It is us who go out to dine at night in resaurants while you are still stuck in the past. So listen you Palestinians, if one day you will get your heads out of your asses and start getting busy in building your own life instead of trying to destroy ours, your life may just be a bit better.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
אתה לא מתכוון לעשות את זה לבד
המחלקה הסגורה,
27/08/05 20:28
|
|
 |
129.
סוף סוף אחד שאומר את האמת !
ל"ת
אלי,
פ''ת,
27/08/05 20:24
|
|
 |
אכן נצחון שלהם, וצריך להודות!
ל"ת
אני מסכים,
זו האמת,
27/08/05 23:11
|
|
 |
128.
DAFF RUN..
CHAIMKE,
CAN,
27/08/05 19:45
|
RUN FOR YOUR LIFE.. YOUR BIG BROTHERS ARE LOOKING FOR YOU..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
חאג'' עבדאלה WILL BE THERE,
הפנטאזיונרים,
מטיז אל נאבי,
27/08/05 19:18
|
|
 |
126.
זכור את אשר עשה לך עמלק
ל"ת
המטיף,
27/08/05 19:06
|
|
 |
125.
DAFF # 000 MOST
CHAIMKE,
CAN,
27/08/05 18:54
|
|
 |
124.
בוא נשחט כבש או ילד ונעשה שלום
בוא נדבר,
27/08/05 18:50
|
בוא נאכל ביחד חומוס ונעשה שלום. אה מה אתה אומר דפי? אנחנו לא שונאים אותך, אנחנו גם לא חושבים שהרצל טעה והביא אותנו לסיר לחץ על הר הגעש המאיים להתפרץ עלינו. אנחנו אוהבים ערבים. בוא, בוא נשחט כבש. רק תצא מהחורים שלך כבר... ותעמוד מול המסוק....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
מושפלים
י.תוש,
27/08/05 18:25
|
לא מושפלים, יא דף, כי אם גאים וכואבים.ואתה לך ותמשיך לסתתר בביבים של עזה כי משם באת ולשם תשוב. לא תראה אור חמה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא צודק, אנחנו הובסנו,
ל"ת
והמובס מושפל,
לא גאה,
27/08/05 23:13
|
|
 |
גאים? בהמ גאים? תפסיקו להיות
ל"ת
מובסים גאים,
נתבייש!,
27/08/05 23:12
|
|
 |
122.
the irony
isaac cohen,
canada,
27/08/05 18:05
|
is pepolelike him help israel we are justifing our fight,with abu maazan israel dont have a chance to coexesist. so thank you mister Daf lucky thet you dont understend it yet.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
JIHAD means Israel FIRST
When will the,
Worldwake up,
27/08/05 18:00
|
And then Europe and the USA - Muslim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
אחמד שים 3 לבבות,יאלה,היום.
ל"ת
מרעול צהוב,
27/08/05 17:55
|
|
 |
119.
נמחוק את אומק אל מחרום
ל"ת
אחת שאיכפת לה..,
27/08/05 17:54
|
|
 |
118.
לדאבוני - הוא צודק
אריה,
מבשרת,
27/08/05 17:48
|
במלחמה בינינו לבין הפלשתינאים אנחנו עושים את כל השגיאות האפשריות ולכן מפסידים בה. אין שום סיבה לפלשתינאים לשנות את דרכי לחימתם = הטרור. ברחנו מלבנון, ברחנו מהרצועה ואין שום סיבה להניח שלא נמשיך לברוח. רבים מחברי ממש מכריחים את ידליהם למצוא מקומות עבודה/לימודים בחול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר, אריה?
מיכאל,
מבשרת,
27/08/05 20:34
|
הילדים רוצים לחו''ל? אולי כי נמאס להם לשרת בשטחים, להגן על המתנחלים ולא על מדינת ישראל? היציאה החד צדדית איננה הדרך הטובה ביותר לצאת, אבל היא מתקנת שגיאות של עשרות שנים. לא היה צריך להקים את ההתנחלויות, והיה צריך לנהל מו''מ רציני על מדינה פלשתינית, בלי שהרגל שלנו על צווארם, גם במקרים שזה לא חיוני (עיין ערך מחסומי ההשפלה המיועדים, שוב, להגן על המתנחלים ולא על מדינת ישראל). ודף? הוא דיבר קודם, וגם ידבר הלאה, עד שנחסל אותו. הצרה היא שבמקביל לחיסול אנחנו מתכוונים ''לחזק את גושי ההתנחלויות''. מה פירוש? להעמיק את השליטה בשטחים, שבינה לבין ביטחון המדינה יש מעט מאוד, אם בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף תגובה חכמה ולא מתלהמת
למיכאל,
ממבשרת,
28/08/05 02:19
|
כמו הסיגנון של מוחמד דף. כמו שהוא קיצוני יש גם בינינו קיצוניים (טוב אולי קצת פחות) שחושבים רק על שימוש בכח ולא במוח, כולי תקווה שהתהליך הזה יגביר גם אצלם את אלה שחושבים גם מהמוח, רק בשביל זה היה שווה כל התהליך הכואב הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
דף: המדינה היהודית תימחק מהמפה
זיאד,
נצרת,
27/08/05 17:33
|
|
 |
זיאד...... וה פאן קולו !
ל"ת
מסריח,
לך מפה,
28/08/05 10:36
|
|
 |
לא חבל על העברית שלמדת
האזרח קליין,
27/08/05 22:19
|
למה לך שהמדינה היהודית תימחק. אתה עלול למצא את עצמך במדינה ערבית. תגיד לי חשבת פעם על האפשרות המזעזעת הזאת.
זיאד אתה בטוח שונא ערבים כמו כל הישראלים וזה בכלל לא משנה אם אתה בעצמך ערבי. אתה שונא את הסורים הלבנונים הירדנים והכי את המיצרים ואפילו את הפלסטינים אתה שונא כי הם מאיימים על יציבות מולדתך ישראל.
שנינו יודעים מה היתה רמת השכלתך ורמת החיים ללא ישראל.
עז קדימה תמשיך לירוק לבאר שממנה אתה שותה.
זה כלל לא יעזור לך אנו יודעים שאתה לאאאא באמת עומד מאחורי המילים שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
שרון:איזה פחד!!!מהר לתת להם את
ל"ת
אשקלון,
27/08/05 17:28
|
|
 |
115.
הערבים הביאו את השיטה העשרונית
ישראל לנצח!,
27/08/05 17:27
|
את השירה המפוארת ואת האופטיקה הבעיה היא שבמאה האחרונה הם מביאים בעיקר צרות וילדים חבל שבמקום להתמקד בחינוך והשכלה הם מתמקדים בלעשות רע גם אם הציונים ימחקו מהעולם עדיין ערביי עזה יהיו נחשלים גם העולם הערבי מקיא אותם מתוכו ראה מצרים בהסכם השלום -הגיע הזמן אדון דף שמהנדס יבנה כבישים ותשתיות אצלכם ולא יחבר חגורות נפץ לקטינים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא המציאו כלום 1000 שנה...!
ל"ת
אדי,
27/08/05 19:06
|
|
 |
עדיין הייתם ה''ערבי הנודד''
אם לא היינו?,
27/08/05 18:46
|
|
 |
114.
אללה מת לפגוש אותך ! תמהר !
ל"ת
עורופוטוס,
שם,רחוק מפה,
27/08/05 17:02
|
|
 |
113.
דפי, שלח לי תמונה עם החתימה !
ל"ת
קוצ'והו-הו,
27/08/05 16:59
|
|
 |
112.
דף רוצה לתמודד למרכז הליכוד !
ל"ת
דוד,
27/08/05 16:56
|
|
 |
111.
הרשות הפלשתינית מייצגת החמאס.
עמית,
27/08/05 16:55
|
הרשות הפלשתינית היא האגף המדיני של החמאס, כל השאר פטפוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
סגנונו המתלהם של מר דף
שמאלני שפוי,
27/08/05 16:20
|
הוא פשוט רוקד על הדם! אני יותר לא אצביע בשבילו, וזה סופי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
הוא צודק, ברחנו וחילקנו מדליות
ל"ת
זיו, סרן מיל,
27/08/05 16:16
|
|
 |
משום מה אני מאמין לו ואתם?
ל"ת
אריק שרון,
27/08/05 18:15
|
|
 |
108.
שטנים תמיד נשארים שטנים
ל"ת
חן אלי,
פורת,
27/08/05 16:08
|
|
 |
107.
פחדן עלוב שמתחבא ונובח.האומיאו
ל"ת
נודף מדף ריח,
של מוות קרוב,
27/08/05 15:42
|
|
 |
106.
דף: ישראל תמחק. ישראל: דף ימחק
גדעון,
רמת גן,
27/08/05 15:36
|
ומה אתם חושבים שיקרה ? אפילו אל תחשבו על זה: כוחות הביטחון כבר יטפלו בו. ומוטב שנחשוב על הדברים האמיתיים והרצינים כמו בריאות, חינוך וכלכלה ולא נתבזבז על המשוגעים שבערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
to mr daff
zeev,
miami,
27/08/05 15:29
|
there is a say in our bible..al yithalel choger ke mefatech also mr daff the evacuation gaza as perphes as it is say in the book of ezikiel...achrit yoshev ma azza...see you soon
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
ממתין לחיסול שלו...
ל"ת
עידו,
27/08/05 14:52
|
|
 |
103.
לכל האנטי שמאל איפה הייתם
אחותו של מוחמד,
27/08/05 14:50
|
כששרון קיבל את ההחלטה לברוח מעזה? לא הפגנתם ולא עצרתם את הברחנות והשחיתות זה מה שקרה לא יעזור לשבת בבית ולהסתכל בטלויזיה או לשלוח תגובות באינטרנט כולנו אשמים שהשחיתות והפחדנות חוגגת פה! שרון והשמאל מחריבים אותנו עד היסוד כי כולנו פה הרוב הדומם!!!מסתכלים וסופקים כפיים עד שמוחמד דף ושדומיו יאכלו אותנו חיים. בריחה לא פותרת בעיות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
smely shark with no teeth.
ל"ת
bella,
aust,
27/08/05 14:45
|
|
 |
101.
מוחמד דף - האיש וזיבולי השכל
רחל,
חיפה,
27/08/05 14:33
|
אני מתארת לעצמי שהשב''כ והמוסד לא נחים עכשיו לאחר פירסומה של הקלטת של מוחמד דף. הוא קיצוני מאוד בדעותיו אדם כזה צריך לתפוס ולהושיב יחד עם יגאל עמיר. שניהם ידברו שטויות זה עם זה. אם תיאוריות פיזיקליות מסויימות נכונות אולי הם יתאיינו מחיינו (חומר ואנטי חומר מאיינים זה את זה במפגש בניהם) ואז אני מקווה מאוד שאנשים יתחילו לחשוב בהגיון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
---------- דף ישן ---------
^* ניקוי ראש *^,
27/08/05 14:30
|
מישהו העיר את מוחמד דף מתנומתו. מי?
מי נזקק לשרותיו יותר מהמחלקה לשטיפת המוח?
הרי כל מטומטם שמפליץ נוד (עם קלטת) מיד נכנס לחדשות, ולפעמים לראש המהדורה. ואתם יודעים למה!
צריך תמיד מישהו שינגן לכם על העצבים, אחרת, חס וחלילה תירגעו ותוכלו לחשוב בראש נקי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
עם ישראל לא מפחד מדרך ארוכה
ל"ת
ציוני,
ישראל,
27/08/05 14:22
|
|
 |
98.
שימו סרט שחור
המטיף,
27/08/05 14:08
|
על מכוניותיכם, על בתיכם, על ידיכם לציון גירוש אזרחים חפים מפשע מבתיהם והריסתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
הטרור הכשיל את האינתיפאדה...!!
אדי,
27/08/05 14:03
|
במשך 100 שנה אתם מנסים לגרש אותנו מכאן, ונכשלים פעם אחר פעם. אתם הולכים ושוקעים, ואנחנו הולכים ומתחזקים. האינתיפאדה נכשלה!!! אתם מקבלים בתום 5 שנים של טרור, פחות ממה שהוצע לכם על ידי ברק לפני תחילת האינתיפאדה. אנחנו רודפי שלום ומוכנים למלחמה!!! פינוי הרצועה נועד לאפשר לכם לבחור דרך של שיקום ודו קיום. אם תדחו את היד המושטת תגלו שביד השניה אנחנו אוחזים מקל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא סתם מקל-
מאיר,
27/08/05 16:56
|
|
 |
96.
צודק, החלאה
ערן,
27/08/05 13:33
|
|
 |
95.
רק ליברמן יכול
cyrano,
ארץ העריק,
27/08/05 13:31
|
לעשות טראנספר לכל הערבים מגבולות המדינה לעזה, אם אפשר לטראנספר יהודים מעזה, חובה לטראנספר ערבים לעזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
This is the BONUS you get from
joshua,
Boston,
27/08/05 13:21
|
|
 |
93.
Can U see Palestine?
Perez,
Thessaloniky,
27/08/05 13:21
|
Let's go back 3000 yrs back. roughly: -1000 ///-586 This place was:ISRAEL............586 till around 300 b.c this place was Babylonian colony ,from then till 60 b.c it was Greek ... till 300 a.c this was Roman later on byzance then yes Ummayad (Syria then Crusaders then Mamelukin(Salh e'ddin :Egypt till 15th century when the Ottomans invaded the land till 1921 ,then we had the British mandate .SO ,WHERE CAN U SEE PALESTINE?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
כדי שתקראו
המתנתק,
27/08/05 13:12
|
אומנם, הוא רוצה שנימחק, אבל מה לעשות. זה לא יקרה, הסכמנו לגבי השטח הקטנטן ששהו בהם ההתנחלויות. אבל לא עוד שטחים, הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה, אחרי הכל הוא אומר זאת מהמחתרת שלו. דבר זה אינו ישפיע, אני מאמין שבגלל שהשטח שהם קיבלו יתחיל שם מלחמת אחים, הרי כל אחד ירצה שטח זה או אחר. כפי שאתם רואים הפלישתינים לא מצליחים להסתדר עם עצמם. אני בטוח שהעולם יודע שברגע יירו טילים לערים ויתחילו פיגועי ירי. צה''ל ללא רחמים, אנחנו לא כאלו פראיירים. ובאמת מישהו פה צדק שרשם ''מפחיד שאנשים מתלהבים ומסכימים עם הבן זונה הזה''. באמת טיפשות לשמה מי שמסכים איתו. הרי הוא למטה איי שם, אנחנו פה על האדמה, הוא לא יודע מה יקרה. לא נורא, יום אחד תיראו אותו עמוק עמוק מתחת לאדמה, באחריות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שדרות זאת לא עיר?
מישהו,
א''י המחולקת,
27/08/05 16:50
|
כבר נורו טילים אם לא שמת לב, ונרצח יהודי, ושיספו לשוטר את הגרון..
איפה בדיוק צה''ל ללא רחמים.....?
נראה לי שהבנתי אותך, כפר סבא זה עיר ושדרות לא. יהודי חרדי שנרצח זה לא נחשב פיגוע...אבל אם יירצח סמולני חילוני אז כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
לא לישכוח:
נא לפקוח עיניים,
ולטפל בבעיה,
27/08/05 13:10
|
התומכות העיקריות של הטרור הן סוריה ואיראן. כדי לפגוע בטרור יש לפגוע בראשי הטרור ובתומכיהם- היושבים בדמשק ובטהרן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
נכון הבאת השפלה וגהינום לפלסטי
אלי,
נגב,
27/08/05 13:04
|
נכון הבאת גהינום לעם הפלסטיני. ישראל משגשגת וחזקה ועמך מושפל. מוחמד דף היה והוא עדיין פיון המונע מרחוק על ידי מנהיגים כמו ערפאת והשייך יאסין שההישג הגדול ביותר שלהם זה הפיכת עזה והגדה לגהינום ליושביו הערבים. למרכז של עוני, מחלות, בורות, סמים, זנות. רק בתנאים כאלה הוא ושכמותו משגשגים. יש יותר תמותת תינוקות פחות השכלה, ויותר פשע. זוהי ההשפלה שהם הביאו לכל מקום בו נמסר להם השלטון. ייתכן שזה ייקח הרבה מאד זמן לשקם את ההריסות שהם יצרו בעם הפלסטינאי. אבל נאמנים לדרכם הם ימשיכו להאשים אחרים. בשבילם ילד פלסטינאי הוא חומר להשגת מטרותיהם. הוא יצור בדמות אלוהים אלא עפר שיש להפוך לאפר. ובמהלך הדברים ערפאת התעשר וכל המפורסמים של החמאס חיים בתוך בריכה של שומן בארצות תבל העשירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
צודק ודובר אמת
totem,
27/08/05 13:03
|
במילותיו יש יותר אמת פשוטה מאשר בכל מלל מתחסד ושקרני של משרד השיקוץ(חוץ) לדעתי דבריו הם דיברי שבך למעשי שרון והזדהות עם רצון שרון לפעולות עתידיות כל יתר הדברים של נ צ י ג כל שהו ממשלתי הם שקר! כמו השקרים על תגובות על קסאמים וכמו השקרים הקודמים על עצירת קסאמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
למה נותנים במה לדבר הזה ?
קוץ,
27/08/05 13:03
|
לא מספיק שבתקשורת שלהם הם יורדים עלינו, צריך לתת להם במה גם בתקשורת שלנו ??? למה אני צריך לקום בשבת בבוקר ולקרוא איומים מהחלאה הזה ??? נכון שהציבור חייב לדעת, אך יש הבדל בין הידיעה שהוא פרסם קלטת שבה הוא מאיים עלינו לבין כתבה שלמה שמפרטת מה החמאס מתקוון לעשות למדינת ישראל ומה הם חושבים שצריך לעשות לכל ישראלי, לאחותו ולכלב שלו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
I will kill mohamad daff
mustafa,
gaza,
27/08/05 13:03
|
I will kill him not only for money but also because he is not interested in peace that will give us jobs and food that we did not have for many years, he makes money from wars just like yasir did, I say kill the dog
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Daff your days are #
ל"ת
chaimke,
canada,
27/08/05 17:15
|
|
 |
86.
לישראל יש דרישות?
שוקו,
27/08/05 13:02
|
שיפרקו מיד את ארגוני הטרור או שמה? שלא נצא מעזה? איזה קלפי מיקוח כבר נשארו לנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
ישראל לעד
אביחי,
נשר,
27/08/05 12:52
|
מוחמד דף יקירנו. אתה תהיה מת בעוד זמן קצר..!!!. תמסור דש לשיך יאסין...!!! ולרנטיסי ולכל מי ששכחנו..!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
נמשיך לחפש אותך נקניקיה ואם
ל"ת
אתה גבר אז,
תצא מהחור,
27/08/05 12:50
|
|
 |
83.
לא שמאל ולא ימין,יש אופציה אחת
שמשון הגיבור,
27/08/05 12:48
|
והיא לקנות אי גדול ומרוחק ולהגר לשמה. רצוי אחרי שעוזבים לשחרר פה כמה פצצות מימן כך שאף צורת חיים לא תוכל לחיות על אדמה הזו ב-200 שנה הקרובות,ולהראות לדף מה זה גהנום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
אני מאמין לדף ולא לגנב הקולות
דרור,
רמת גן,
27/08/05 12:48
|
|
 |
דברי דף הישג של המתועב
יוסי,
27/08/05 21:19
|
|
 |
81.
נקווה שבפעם הבאה יצליחו יותר
חבל שהטיס פיספס,
חיפה,
27/08/05 12:42
|
הקם להורגך , השכם להורגו, רק זו הדרך עם רוצחים שפלים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מקומו הטבעי מאחורי הסורגים?!
שלום,
תל אביב,
27/08/05 12:40
|
|
 |
79.
גירוש אזרחים- פשע מלחמה
ל"ת
המטיף,
27/08/05 12:40
|
|
 |
78.
אנחנו נמחוק אותך מעל פני האדמה
ל"ת
פריכטר,
27/08/05 12:38
|
|
 |
77.
אוי ואבוי תמחקו את ישראל
ממש רועד מפחד,
27/08/05 12:37
|
|
 |
76.
ערביי ישראל - גייס חמישי
ישראלית בדם,
27/08/05 12:30
|
הוא פונה אל ערביי ישראל כאל שותפים למאבק. איך אפשר להיות אזרח מדינה ולפעול נגדה עם אויבים שמכריזים על השמדת ישראל. אי אפשר להתעלם מהמציאות הזאת . צריך להתחיל לטפל בבעיה. אנגליה הכריזה שהיא תמנע כניסה למדינה גם לאזרחים שהתבטאו נגד אנגליה גם מחוץ למדינתם. כך נלחמים בטרור. זאת לא גזענות ולא נעליים. זאת בעיה שאי אפשר להתעלם ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פלסטינים אזרחי ישראל לא תומכי
שפרערמי,
27/08/05 14:19
|
|
 |
באמת?
שוקו,
27/08/05 16:59
|
יכול להיות שחלמתי חלום, אבל לא היו תהלוכות אבל בקרב ערביי ישראל ליאסין?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
הגייהאד שטן-שטן לא מגיע לעדן
ל"ת
dafna57,
ר''ג,
27/08/05 12:25
|
|
 |
74.
אתם קבלתם פרס לטרור משרון
גבי,
27/08/05 12:21
|
הסנדק של כנופית השקמים ומי פרס משנה לסנדק .עוד מאד נחליף את השלטון ונדפוק לכם את אמא של אמא של אמא לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
נשארו טילים בשבילו? למה מחכים?
מישהו- שמיל,
אזור שרון,
27/08/05 12:19
|
אני חושב שעדיין נשארו כמה טילים במיוחד בשבילו. אז למה מחכים? לטילים שהוא ישלח ???????????????????????????????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן המפקד ''שמיל''
ל"ת
י''ש זה פשפש,
27/08/05 14:17
|
|
 |
הוא מסוכן ויש להענישו-
ל"ת
ש,
27/08/05 13:15
|
|
 |
72.
צודק במשהו אחד...
אזרח ישראלי,
27/08/05 12:18
|
ישראל נכנעה לטרור שוב ונסוגה מרצועת עזה בגלל הגיאהד. הפלשתינים הבינו איך מקפלים את ישראל (והחיזבאללה לפניהם)- צריך סבלנות והקרבה של שאהידים אבל בסוף העם בישראל לא יכול לסבול נפגעים ויקים קול גדול לנסיגה מהשטחים. השיטה שלהם עובדת ועכשיו תתחיל האינתיפדה על יהודה ושומרון. אחרי שנצא גם משם תתחיל האינתיפדה על אשקלון. נשמע לא מציאותי? תנו להם זמן. יש להם הרבה סבלנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואתה טועה בדבר אחד...!!!
אדי,
27/08/05 14:08
|
פינוי הרצועה נעשה מתוך רצון למנוע סכנה של רוב מוסלמי במדינת ישראל ומתוך רצון לאפשר לפלשתינים לשנות כוון ולבחור בשיקום ופריחה. אם ינסו להפוך את הרצועה לקן של טרור הם יגלו שישראל חזקה מהם בהרבה ומסוגלת להגן על עצמה ביעילות והצלחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הסיפורים
אבי,
27/08/05 20:59
|
|
 |
נאצר גילה שישראל חזקה בדרך קשה
אדי,
27/08/05 22:31
|
אין צורך בעינים חדות במיוחד כדי להבחין בהבדל בכוח ביננו לבין הפלשתינים. אין גם צורך בתבונה מיוחדת כדי להבחין שדרך הטרור, מובילה אותם מכישלון לכישלון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לצערי המחבל צודק ברחנו מעזה ו
אייל,
שרון ברח,
27/08/05 12:14
|
אין סיבה שלא נמשיך לברוח מכל מקום שבו יפגעו בנו כי אנחנו פחדנים עלובים שבורחים מפני הטרור ושרון הוכיח את זה בבריחה מעזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
לסמולנים החוכמולוגים
דודו,
נהריה,
27/08/05 12:13
|
לכל אלה שמזלזלים בדף ואומרים שאין חדש בדבריו ובכל מקרה טוב שברחנו מגוש קטיף.
אתם מתחמקים מלענות לטיעון המרכזי של הימין . אף אחד כאן לא אומר שהיה טוב לחיות בין ערבים ולחטוף פצמרים.
הבריחה ומשמעותה ההיסטורית היא שעוררה את בן המוות הזה ונתנה לו רוח גבית. היא שתתדחוף כעת מאות מתאבדים לעמוד בתור כדי שגם ביו''ש ואח''כ גם בנגב ובגליל יצליחו.
על טיעון זה - אין תשובה לאף חוכמולוג סמולני ועובדה שהדיקטטור שלכם גם לא עונה על כך ולא הסביר לצבא למה החליט לברוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חומת מגן -כן, התיישבות-לא.
מישהו,
28/08/05 00:00
|
|
 |
לימניים החכמים...!!!
אדי,
27/08/05 14:15
|
טיפשותם של הפלשתינים גרמה לכך שאין להם כלום, שישים שנה לאחר שהוצעה להם מדינה משלהם!!! במשך השנים האלה הם עסקו בטרור בלתי פוסק, ואנחנו התרחבנו והתעצמנו. היציאה מעזה נועדה למנוע סכנה למדינה דו לאומית, ולאפשר להם להשתקם. אם הם יתמידו בטפשותם, יניחו בטעות שגורשנו מעזה, וינסו להמשיך את הטרור, הם יגלו פעם נוספת את כוחה של ישראל ואת נחישותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, מה אתה מקשקש, אתה לא מב
החוק הבינלאומי,
27/08/05 13:45
|
מבין מה זה חוק בינלאומי? אני אסביר לך במילים שכל מוח ימני ממוצע יבין: אתה לא יכול לשבת בתוך התחת הפלסטיני ולבכות שחם לך, צפוף ומסריח. כשאתה יושב שם אסור לך להכאיב לו יותר מידי, אסור לך לנתק לו חשמל ומיים, אתה צריך לדאוג שיהיה לו מה לאכול (מינימום) ולפעמים לכסות אותו בלילה. אתה לא יכול לבנות וילה בתחת פלסטיני והפלסטיני (בעל התחת) יגור בחושה. דבר נוסף, אתה לא יכול להקים עסק מצליח בתחת פלסטיני ולהעסיק אותו ב 28 שקל ליום עבודה. מה כן מותר לך: מותר לך לצאת מהתחת שלו עם העסק והבית שלך ולהשמיד אותו אם הוא פוגע בך. הבנת? קפיש? ואם אתה אומר שאיפה שאת יושב שייך לך, אז אתה צודק אבל לא משכנע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז החוק הבינלאומי עכשיו אנאלי?
ל"ת
אבי,
27/08/05 21:02
|
|
 |
69.
שימו לב כמה ערבים ''ישראלים''
מיקי,
27/08/05 12:12
|
מתלהבים ומסכימים עם הבן זונה הזה. זה מה שמדאיג אותי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה! רובם יהודים בלי כתם
פשפש זה י''ש,
27/08/05 14:16
|
|
 |
68.
בנתיים עושה הרושם שהוא זה
א,
27/08/05 12:10
|
|
 |
67.
WHY YOU GIVE SO BIG STAGE
ל"ת
DROR,
AMSTERDAM,
27/08/05 12:02
|
|
 |
BCAUSE THIS IS THE TRUTH &
SHAHAR,
HAIFA,
27/08/05 14:40
|
NOT WHAT U BELIEVE............THAT THEY ALL WANT PEACE WITH US!
WAKE UP AND SMELL THE HATE!
YOUR SO NIEVE!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
להציע פרס על ראשו
יהודה,
חיפה,
27/08/05 11:59
|
כדי לקצר את תהליך החיסול של מוחמד דף , על ממשלת ישראל כחלק מתקציב ההתנתקות להציע פרס על ראשו . בטוח שימצא מישהו שיתפתה ויסגיר אותו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממשלת ישראל זקוקה למוחמד דף ##
משה זיכמיך,
27/08/05 14:22
|
זה משפר את ההסברה הישראלית, ואת שטיפת המוח ''שכל הערבים...''
אם מוחמד דף לא היה קיים היו יוצרים אותו במשרד ההסברה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסברה? איפה?
ג'וקר,
27/08/05 17:50
|
זה לא משפר את ההסברה הישראלית כי אין הסברה ישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד ערבי 'ציוני'
מושון,
רעננה,
27/08/05 16:20
|
נכון וגם הציונים הפילו את מגדלי התאומים, כחלק מתוכניתם להשתלט על העולם. בהתחלה אמרתם שזה בגלל הכיבוש בעזה, עכשיו שאין כיבוש בעזה, אתם טוענים שזה בגלל שישראל צריכה את זה. מתי בדיוק אתם מתכננים להודות שהטרור הפלסטיני לא נגרם בגלל מדינת ישראל? פשוט השקר מתגלה עכשיו ורואים שאתם בסה''כ רוצים בחיסולה של מדינת ישראל כמדינת היהודים. אין מצב שקוראים לך משה מקסימום מוסא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
לא מספיק להם עזה ויהודה ושמרון
אא,
כאן,
27/08/05 11:54
|
שום דבר חדש מתחת שלמש לא מספיק להם עזה ויהודה ושמרון.אבל לאחרי היתנתקות זכותינו להגיב עם כל הכו כול הפצצות של מטוסים חיל אויר.זו יהיה פעלות לגיטימי להגנה עצמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
בצילום זה נראה כמו יהורם גאון
ל"ת
ג'וליאן,
27/08/05 11:53
|
|
 |
עלית עליו. עכשיו הוא יחסל אותך
ל"ת
לפני שתספיק,
לספר לשב''כ,
27/08/05 13:49
|
|
 |
63.
חכו חכו.....
מיקי,
צפון,
27/08/05 11:51
|
שרון, זו המגמה כנראה אתה נכנסת להיסטוריה גם בלתת שטחים כל מנהיג אחרייך גם ירצה (בכדי להשיג ''שלום'') עד שבאמת נעלם לצערי , אם ככה צריך להתארגן ולעוף מהמדינה שלפני שיהיה מאוחר מידי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
אני לתומי חשבתי שבשבת לא אוכרח
על מדינה שהלכה,
27/08/05 11:49
|
לקרוא שטויות.
חשבתי שהציבור החילוני קצת יותר פיקח ומפוקח מהכתומים שניסו (וכנראה הצליחו) להכתים את דעת הקהל.
רמת הוויכוח היא באמת ירודה. ואני עובר ל''הארץ''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא בבקשה רק לא זה פליז פליז
ל"ת
אל תעבור נעשה,
כל מה שתרצה,
27/08/05 14:05
|
|
 |
רק אל תשכח להשאר שם
cyrano,
ארץ העריק,
27/08/05 13:34
|
|
 |
תעבור לאתר ''הגדה השמאלית''
ולא תצטרך לקרא,
ימין בהארץ,
27/08/05 12:58
|
מה לעשות שגם הארץ מעלה 2-3 בעלי טורים בעלי דיעות ימניות כדי לשמור על איזשהו איזון, ובין המגיבים שם יש גם כמה מגיבי ימין קבועים.
אם הפלורליזם כואב לך לעיניים לך לאתר הגדה השמאלית, שם לא תצטרך לקרא אף דיעה שמנוגדת לאמונתך הפוליטית.
אותו הדבר תקף גם למי שעדיף שישאר באתר ערוץ 7.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
fugitive
juljul,
jul,
27/08/05 11:48
|
Daf is an illiterate fugitive with no hope to evading his fate
He knows that sooner or later one of his brother will expose him
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
בחייכם
הויקינג,
27/08/05 11:43
|
אנשים, מה חשבתם, שהוא יתחיל פתאום לאהוב את ישראל ולשיר את ''שיר לשלום''? אין שום דבר שונה בהכרזה הזו. הוא חשב כך אתמול, חושב כך היום ויחשוב כך גם מחר. מדינת ישראל חזקה מספיק להגן על עצמה כשהיא נמצאת מחוץ לעזה, ונהיה גם חזקים לצד מדינה פלסטינאית. אז מספיק כבר עם כל ההפחדות של הימין. אין כל שינוי במצב הנוכחי, חוץ מהעובדה שאנחנו חוסכים בחיים ובכסף כשאנחנו מחוץ לחור הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדוע אתה מפחד להזדהות???
דוד צימרמן,
רעננה,
27/08/05 12:13
|
אתה סומך , על מדינת ישראל''.
יפה,אני מקווה שאותה '' מדינת ישראל'' שתאלץ לחזור לעזה גם תגייס אותך למשימה..
(או שאתה מניח : יש מספיק פראיירים שילחמו במקומי ,ואני אברח לאירופה..)???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דוד היקר, אתה טועה ומטעה...!!!
אדי,
27/08/05 14:23
|
מדבריך ניתן להסיק בטעות שלפני ההתנתקות ישבנו תחת גפננו ותאנתנו. ההתנתקות מעניקה להם הזדמנות לעבור ממוד של מלחמה וטרור למוד של שיקום ופריחה. האם הם ינצלו לטובה את ההזדמנות שניתנה להם??? אין בטחון שיבחרו בדרך השלום, ובמקרה זה, נצטרך לנצל את עודף הכוח העצום שעומד לרשותנו, כדי להדביר את הטרור פעם נוספת....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוודאי שהוא מניח שילחמו בשבילו
ל"ת
ממתי שמאלנים,
משרתים בצבא?,
27/08/05 13:51
|
|
 |
59.
כן הא?
חבר של מוחמד דף,
גיא בן ינום,
27/08/05 11:42
|
כולה בנאדם מסכן ואומלל שחיי באיזה מסתור ,מתחת לאדמה
מאיים ומקשקש . וכולנו (כולל אותי ) מתיחסים אליו
ווי מוחמד ,בבקשה אל תהרוג אותנו!!
חתיכת נקניקיה- אם אתה גבר צא החוצה -ונראה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך בכל מילה!
ל"ת
אשמדאי,
עזה-זאל,
27/08/05 12:30
|
|
 |
58.
החלטת ממשלה
אפצ'י,
צפון,
27/08/05 11:39
|
מוחמד היקר... לאור בקשותיך החוזרות ונישנות , ממשלת ישראל החליטה ברוב גדול להעניק לך את הכרטיס המיוחל ולאפשר לך להצטרף לחבריך השאיידים בגהנום , כך שאל תיהיה מודאג....טוב מותק !?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
תאוות הרצח של החלאות היא כאש
yair1,
27/08/05 11:33
|
בעצמותיהם ואנו בתגובה מגישים להם על מגש של כסף עוד ועוד שטחים ומחוות במקום להתחיל לכתוש אותם עד עפר. עד מתי נבליג?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אתם יודעים מה הוא צודק !
רוני,
תל אביב,
27/08/05 11:31
|
אתם יודעים מה הוא צודק ! עם חבורה של מטומטמים הממשל ובעם הם פשוט ימחקו אותנו ואנחנו פה זמנית ואז נתחיל לתקוף אשכנזים ספרידים וכו' .... כי אנחנו עם דפוק שכנאה יודע לשרוד רק בגולה ובקושי והא אנחנו ראויים למדינה מסתבר שלא כל כך ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט נכון!
האמת המרה,
27/08/05 12:23
|
מי יעצור את הפלשתינאצים?, נוער השמאל שרוב רובו בכלל לא מתגייס, מי יעצור אותם הפולטיקאים המושחתים שלנו?, מי יעצור אותם מערכת התישקורת הרקובה ? מי יעצור אותם?, הרי מי שמוכן להילחם על ערכים ועל אדמתו הם המתנחלים, והם ודווקא הם הפכו להיות הכתובת לכל חולייה של החברה הרעה שבנו אנו חיים, כל מצורע וזב חותם ''יודע'' שהמתנחלים אשמים, אני עצמי דור שני לשואה יודע שהורי טעו בחושבם שכאן תהיה מדינה יהודית ליהודים, מה שיש כאן כרגע , ובהחלט זמני , זהו גטו של ערב רב, שעגל הזהב החומרי הוא אלוהיו, והכל כאן זה כסף, וכסף הוא הכל, ההפקרות חוגגת בכל תחומי חיינו, ומסביב המוחמד דפים שרק חושבים על דבר אחד, , ולא משנה אם במקרה לחלקם קוראים אבו מאזן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דתי?! בשבת?!
ל"ת
חרד,
27/08/05 13:51
|
|
 |
אין עתיד במדינה הזו
ל"ת
מאיר,
27/08/05 11:46
|
|
 |
55.
טוב לראות אותך על הרגל אחת
דוד,
27/08/05 11:28
|
|
 |
54.
מצטטים את מוחמד דף כאילו הוא..
אבו אללה,
27/08/05 11:25
|
כאילו הוא סגנו של אלוהים. בסך הכל מדובר בפושע שפגע באזרחים, שניצל בנס מחיסול - ועכשיו הוא חי במחילות כמו עכבר נפחד. דף, כמו כל חבריו לפשעי הטרור, יודעים, כי ישראל לא נסוגה מהרצועה בגלל ''ההתנגדות'' הפלישתית, אלא מפני הדמוגרפיה שאיימה להפוך את המתיישבים למפעילי אפרטהייד, ברבות הימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54-טיפש כמו כל הסמולנים.
אוי-ווי,
27/08/05 13:50
|
השבוע שמענו כמה קולות בואריאציות שונות..הדיבורים חוזרים בתחנות זרות בכל עם ועולם. הארץ הזו מובטחת לאיסלם.!! טמבל..סמול..קטן.....מוחך-אינו קולט..מקובע. מקובע. מקובע.כשיפקחו עיניך-יהיה מאוחר.ותישאר עם וילן -סנה-אורון-יולי-זהבה-רמון -בןאליעזר-מיצנע-....פעורי פה. אידיוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי-ווי, תחנות זרות אמרו...!!!
אדי,
27/08/05 22:38
|
סלח לי אבל אתה נשמע מפוחד מפני הפריץ. לידיעתך, יש היום מדינה יהודית חזקה שלא נבהלת ממה שאומרים בתחנות אלה ואחרות. קוראים לה מדינת ישראל, אבל לחכמים כמוך יקח הרבה זמן להפנים שאנחנו יכולים להגן על עצמנו ביעילות מבלי לאחוז בגרונם של אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
I agree with him 100%
Yored,
Tel-Aviv,
27/08/05 11:22
|
We left Gaza like wimps and becuase they won..............I repeat THEY WON THIS WAR. Don't try to look for another reason why we left ,we lost and they won. Tzhala with all his mighty name couldn't do anything to finish them off and no matter what the reason is. The bottom line they won and we lost and they keep saying day and night ,even the Arabs in Israel that they will finish us off, and as it seem these days I believe them and worry about it. Tzahal can't finish them,don't kid yourself............We live in the past when Tzahal was a real aramy.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
האיסלם ינצח ובגדול!!!!!!!!!!
מוסא,
חיפה-פלסטין,
27/08/05 11:18
|
למעריב, אני מקווה שהפעם תפרסמו את התגובה שלי, למרות שאני כותב את שמי בערבית ולא בעברית, תודה. אנחנו הערבים (המוסלמים), לעולם אבל לעולם לא נכנע ונרים ידיים. תתחילו להפנים כי לא יהיה שלום ללא כל מילוי כל תביעותינו ללא יוצא מהכלל: שחרור כל לוחמי החופש / חזרה לגבולות 67 / החזרת כל הפליטים למקום ממנו גורשו על ידכם / הסרת חומת ההפרדה. תתחילו להבין כי אנחנו בצד המנצח, אנחנו לא רצינו את ההודנא, זה יותר אינטרס שלכם ופחות שלנו. אם אתם חושבים כי הגדר היא זאת בתציל אותכם – אתם תועים בגדול!!!! המאבק ימשך עם גדר ובלי גדר, עם ממשלת ימין או ממשלת שמאל. רצח בדם קר כפי שאתם מבצעים יום יום לא ירפו את ידנו. תגידו לי שזה חלום, ושאנו נובס בכל מערכה (מעניין מי ניצח במחלמה בעיראק - הידידים שלכם יעזבו את עיראק עם הזנב בין הרגליים, בדיוק כפי שעשיתם בלבנון וכפי שתעשו מכל שטחי פלסטין מהים לים). תאמינו אחיי המוסלמים זה לא חלום, זאת מציאות שמתגשמת מיום ליום, היהודים יחלשו מכל יום של מלחמה איתם, והם מאוד קרובים לשבירה. פחות ופחות נערים מתגייסים לצה''ל. 20% עושים מילואים (ברגע שאלה לא יעשו מילואים וזה קרוב – הניצחון יהיה מוחלט). הכלכלה שלכם הולכת ומדרדרת מיום ליום, יותר ויותר אנשים מתאבדים בגלל המצב הכלכלי . המבנה החברתי שלכם נהרס (כמעט חצי מהיהודיות או גרושות או אלמנות או רווקות). הריבוי הטבעי שלנו עולה על שלכם וזה רק שאלה זמן שנהיה כאשן רוב בתוך ומחוץ לקו הירוק. אנחנו המוסלמים מאמינים בדרך שלנו כי פשוט פלסטין נגזלה / נשדדה / נגנבה מאיתנו ולא ניתן לכם בחיים אבל לעולם את התענוג הזה לשבת במדינה הזאת לבטח. הניצחון הוא שלנו גם אם תגידו לי שזה חלום שיהפוך לנכבה, המציאות משתנה ואנחנו לא נתנהג לעולם כפי שנהגנו מלני 55 שנה. האיסלם ינצח ובגדול, ולא רק במזרח התיכון (שהינו ערבי מוחלט), אלא בכל העולם.
موسى
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשמור על עצמך-אנחנו בונים עליך
קומפורטי,
28/08/05 00:39
|
כל פעם שיש לי ספקות לגבי העתיד, אני קורא תגובות כמו שלך ומוציא אנחת רווחה. לולא אתה ואנשים כמוך, אולי כבר לא היינו פה. מזלנו הוא שיש מספיק אנשים במגזר שלך שבאמת מאמינים בפנטזיות, כמו למשל שהם ינצחו אותנו דרך הרחם. תדע לך שמשפחות מרובות ילדים גורמות לכך שילדים לא מקבלים חינוך, והם מנציחים את הפער האיכותי לטובת היהודים. בראשית שנות החמישים הגיעו לישראל הרבה משפחות יהודיות מרובות ילדים. ההורים שלהם היו מאד גאים בפוריותם, אבל הם לא הצליחו לתת להם חינוך. היום הילדים האלה גדלו להיות בעלי משפחות עם 2 ילדים וכלב, והם עמוד התווך של החברה הישראלית. מוסא תבין, בשום מקרה לא תצליחו למגר את מדינת ישראל- אם תיפרו ותירבו, אתם תמשיכו להיות חוטבי עצים ושואבי מים. אם תביאו ילדים במשורה, תצליחו להקנות להם חינוך ודעת, ואז כמו שאר אזרחי המאה ה21 הם ממילא ינערו מעצמם את הפנטזיות השזורות בתגובה שלך. חוץ מזה, לפי כל מה שנכתב בתגובה שלך, לא השתכנעתי שיש איזה סיבה מוסרית להשלטת האיסלם. לא ראיתי איזה הישגים יוצאים מן הכלל בזמן האחרון שיצדיקו מהלך כזה. תביא קודם קבלות לפני שאתה רוצה לשכנע לעשות מהלך דרסטי כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה יפה .כתוב יפה
ל"ת
אלון,
ישראל,
28/08/05 19:54
|
|
 |
הבחור גר בואדי ניסנס.....
השב''כ,
27/08/05 17:41
|
|
 |
מוסלמים מתחתנים......
גדול,
ישראל,
27/08/05 17:40
|
בתוך המישפחה,גנטית הם פגומים,כך שאין להם סיכוי ב1000 השנים הבאות,אפילו אם יפסיקו מנהג זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה אחד שמפיץ אותה תגובה
ציוני,
27/08/05 16:28
|
בכול הזדמנות. נא לא להתרגש. הוא רק מחזק את דעתי שאין מנוס מגירוש ערביי ישראל לירדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה לי שהוא שכח שלבנון זה..
המתנתק,
27/08/05 16:10
|
|
 |
מוסא היקר, אין לכם שום סיכוי..
אדי,
27/08/05 14:42
|
אנחנו הרבה יותר חזקים מכם!!! אתם מפרשים באופן שגוי את ההומאניות שלנו, ולא מבינים שאנחנו בוחרים לאפשר לכם קיום בשלום ובכבוד, אבל מסוגלים להסיר את הכפפות ולנצל את עודף הכוח העצום שעומד לרשותנו. מוסא, פקח עיניים, תתעורר... אתה שייך לתרבות נחותה שלא מסוגלת לייצר לעצמה את המזון שהיא צורכת. מבחינה טכנולוגית אתם נחותים שבנחותים. לא המצאתם דבר וחצי דבר ב-1000 השנים האחרונות, וואתם מתרפקים בנוסטלגיה על תור הזהב שהסתיים במאה העשירית. המיליטנטיות שלכם נובעת מתיסכול על כך שאין לכם סיכוי להתקדם ולהגיע לשורה ראשונה בעולם הטכנולוגי שסובב אותכם. במקום לפעול בחריצות ויוזמה כפי שעושות בהצלחה מדינות מזרח אסיה, בחרתם לגרור את הציביליזציה אל עולם המערות בו שוכנים מנהיגיכם הנערצים. תפנים מוסא אין לכם שום סיכוי...!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ראויה. שווה קריאה
ל"ת
אלון,
ישראל,
28/08/05 19:57
|
|
 |
מה, אתם לא מבינים שזה זיוף?!
ל"ת
חרטא ימני,
27/08/05 13:54
|
|
 |
בהחלט יתכן .. העברית רהוטה מדי
ל"ת
יש להיזהר,
ולא להגזים,
28/08/05 19:58
|
|
 |
צודק,הם באמת משריצים בכמויות
כמות לא איכות,
27/08/05 13:42
|
מסחריות. אבל בשביל להיות רוצח לא צריך איכותתלהפך עדיף כמות גדולה עם IQ נמוך,ורצוי שלא ידעו לקרוא,כי אז יוכלו ''להסביר'' להם מה באמת כתוב בקוראן,שלא יתבלבלו.
דרך אגב,בגלל זה האיסלאם אימץ את ההמצאה החשובה בהיסטוריה, הדפוס,200 שנה אחרי כל העולם. וההשלכות נראות עד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצבוע בכחול ולזרוק לים!!!
ל"ת
אביעד,
חיפה,
27/08/05 12:57
|
|
 |
למוסא 50 האיסלם ינצח בגדול?
אנטי מוסא,
27/08/05 12:57
|
מוסא ,אתה יכול לדבר להשמיץ ולהתקיף כי אתה במדינה דמוקרטית ,לא מוסלמית.שיהיה לך ברור חוקי המשחק הולכים להשתנות ואתה וכל ''האחים המוסלמים'' שלך תשלחו מעבר לגדר שתבנה על נהר היירדן וישראל תהיה נקיה מאנשים כמוך.מוסלמים שירצו לחיות פה בשלום יוכלו להישאר איתנו.מעבר לגבול כבר לא תוכל כל כך להתלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קרעת אותי מצחוק:)
משועשע,
27/08/05 12:31
|
כמה פאתוס בהתלמות אחת.. ראינו כמה אתם גיבורים ב 2000.. אין בעיה ..תנסו שוב.. רק בפעם הבאה לא תהיה בעיה להוסיף עוד כמה אפסים ל 14 שכבר הלכו.. תנסו.. מקסימום..דילול אוכלוסיה והכל יחזור למקומו. אתם לכוכים שלכם במשולש..ואנחנו למקומנו..כאדונים שלכם:)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למוסא -חיפה פלשתין
gal,
herzelia,
27/08/05 12:22
|
|
 |
אתכם לנצח בלוקבאסטר
ל"ת
ענק הוידאו,
27/08/05 19:54
|
|
 |
תמשיך לחלום!!
אלי כהן,
ירושלים,
27/08/05 12:21
|
האיסלם היא דת של מוות וסקילה.אפילו מוחמד שלכם היה פושע וגנב לפני שהפכתם אותן לנביא!!! דרך אגב בקוראן השיקרי שלכם לא מוזכרת ירושלים פעם אחת אז אל תבלבל לנו את המוח!! המזל שלנו שאתם המוסלמים זה גזע שאלוהים המציא שאתם תמשיכו להיות עם של טיפשים וזה מזלו של העולם!! בנושא הילודה רק אצלכם מתחתנים עם חמש נשים וכל יום הוא לא יודע את מי הוא דופק.כמו שאמרנו עם דפוק אתם!! לסיום אף לא ערבי אחד לא יפחיד אותנו כבר שבע ארצות ערב לא הצליחו אז עכשיו??המזל שלכם ששרון זקנתו מביישת אותו ורוצה להיזכר בעולם כאדם מביא שלוםן!! אז תשאר היכן שאתה ותמשיך לחלום כי אתה לא תזכה וגם לא נכדיך לראות אותנו מושמדים כי אנו עם האלוהים ואתם זה מיץ של זבל האנושות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה הולמת למוסלמי הנבער
השמאלני,
ירושלים,
27/08/05 12:21
|
למוסלמי אתה חי באשליות היסלאם עומד להימחק מדפי ההיסטורייה במאה הזאת וכמה הסברים:העולם הנאור קרי המערב האומנם מאוד חושש ממכם אך הפיגועים אחד גדול בספטמבר וכמה קטנים באירופה נתנו למערב וישראל לבצע איפוס מטרות וכוונות לבצע תוכניות מגירה ולהתכונן ליום הדין הכוונה היהירות שלכם בגודל האוכלוסייה היא טפשית ופרימיטיבית הגודל לא קובע אלה השכל המוח שקיים ליהדות מימים ימימה ולמערב הנאור תתפלא שהמערב והישראלים פשוט מחכים בקוצר רוח למגע פיגוע שלכם במדינות אירופה או אפילו בישראל איזה פצצה לוכלכת או משהו ביולגי שיקצור המוני אזרחים תמימים ואז נראה את האומץ שלכם כי הנצרות והיהודות חתמו ברית אחים בלית בירה לאחר מגה פיגוג העולם יסגור עצמו ויעבור לשלטון צבאי גלובלי התקשורת תשתף פעולה ופשוט ימחקו את דת היאסלם ואנשי החושך המטיפים לרצח וטרור מהאנושות אני מדבר על העולם הנאור או עולם החושך והאמן לי אתם נשארתם על העצים הטכנולגיות של המערב ושל היהודים פשוט יגרמו למיליארדים שלכם להתנדף באויר כולל האלגברה שהמצאתם. אני פשוט נדהם שהמוסלמים פשוט מחכים למילחמת גוג ומגוג לדם ורצח במקום לשלום ואחווה אני מבין שהכול מקנאה על הנבערות והפרימיטיביות אבל אם אתה חושב שתנצחו אתה טועה אנשים כמותך ודתך ישארו כפיסת משפט בחוקי דפי ההיסטורייה כערך לימודי על דת החושך שכמעט הביאה להכחדת המין האנושי דבר שיללמד עוד אלפיים שנה בדברי הימים לאחר החורבן שכמעט תביאו העולם הייה פלוריסטי מוסרי הקפטליזים ימחק הסולדריות תשגשג והכל בגלל תמורות שטניות שהבאתם לעולם. האשורים המצרים הכנענים הקומניסטים העמלקים כולם נימחקו והיהודים תמיד נשארו גם היום זה לא שונה על תישכח שבקוראן בפסוקים הראשונים לפני שבעדן המודרני מחקתם זאת כתב מוחמד שהיהודים הם העם הניבחר ועם הסגולה שבורא עולם נמצא עימם. אז תזהר בלשונך כי ההוא שאתה כל כך מאמין בו לא שם אלכם זה נכון שמידי פעם נותן כאפות ליהודים אבל ברגע האמת בכל מהלך ההיסטורייה שהאוייבים חושבים שהם מכחידים את היהודים ההוא מלמעלה ניזכר שהיהודים בניו האמיתיים ולכן כעונש למרצחים ולעמי האכזריים מביא כלייה ומחק אותם מזכר הקיום. למעריב אני קורא לפרסם דבריי אני שמאלני בדעותיי אך גייס חמישי מתוך ישראל חייב לקבל תשובה הולמת ללאומנות ומדון הריב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי אתה צעיר אבל תשאל את אבות
יהודה,
27/08/05 12:19
|
כנראה שאתה עדיין צעיר, אבל תשאל את אבותיך איך הייתם ,לאחר מלחמת ששת הימים. כולכם מבלי יוצא מהכלל הייתם ממש מבוהלים.למראה של נער יהודי. אז חדל לפנטז ותחזור למציאות. כי עם ישראל יחיה לנצח. ואולי אתם מתגעגעים לחיות שוב בביוב. כי זה מה שמתאים ליצורים כמוך. לחיות בביוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תודה לך!!!!
איתמר,
אלון מורה,
27/08/05 12:17
|
תודה לך שחשפת את פרצופם האמיתי של הפלסטיזים הישראלים!!!!
תודה לך!!!!
שתדע לך שאת התגובה הזאת נפיץ בכל רחבי הרשת, שכל אחי היהודים יבינו עם מי יש להם עסק.
כהנא צדק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האיסלאם ינצח בכל העולם ?
מיקי,
27/08/05 12:09
|
איזו מגלומניה מהדת המפגרת ביותר בעולם. רוב האוכלוסיה שלכם פרימיטיבים ונחשלים, לנשים שלכם אין זכויות אדם, רוב האוכלוסיה בארצות ערב חיה בזבל. כלום לא תרמתם לאנושות במאות השנים האחרונות. אתה רוצה להחזיר את העולם לימי הביניים ? או לימי הג'אהיליה ? אני מקוה שהשב''כ שם אותך ברשימת המיועדים לגירוש כמסית מסוכן. באנגליה כבר התחילו לסלק יצורים עם פה ג'ורה כמו שלך. בקרוב אצלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52 מאיזה התנחלות אתה
מוטי חיפה,
27/08/05 12:04
|
קודם קול אתה משקר ולא מקיים את 10 הדיברות בית קול איפה מצאת אזרח ערבי וביחוד מחיפה שכותב דברים בוטים כאילה?, אני גר בחיפה והלוואי ואתם הייתם מתנהגים בכבוד הדדי כפי שיש לנו בעיר הזאת, אז לך ותקיים את מצוות ה' ואל...תשקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסא=מוטי? מה לקחת היום?
ל"ת
איתמר,
אלון מורה,
27/08/05 14:05
|
|
 |
U R under Hallucination
Riky.Dahan,
Arad,
27/08/05 12:03
|
Can U remind me what was the capital of Palestine? Could U tell me what was its currency?U have never been a country .Yes U were nomads between syria , Egypt and Arabia with no self identity.Even if by malchance ,U will have a country of yr own,Syria will grab it from U for by historic right ,it was WILA'YAT DIMASHK.Remember the desert game :The falcon will hunt a bird and a vulture will grab it from him
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המוסלמים חיות אדם
ל"ת
רפי,
27/08/05 12:00
|
|
 |
הפתרון הוא כמו ב''הירושימה'' ואז
אריק שחם,
27/08/05 11:57
|
תבינו,יה מוסא יה חביבי יש שלב בלתי נמנע שיחייב את האנושות לשלוח חצי מליון מהשהידים שלכם למעלה אל הבתולות ואז מה זה תבינו גם היפנים הבינו...גם הגרמנים הבינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבתולות כבר תפוסות...
ל"ת
יאסר ערפאת,
27/08/05 19:59
|
|
 |
מסכים איתך
דניאל,
מודיעין,
27/08/05 11:51
|
איני יודע יודע אם אתה מוסלמי או יהודי בכל מקרה, הניתוח שלך של המצב נכון לעכשיו מדוייק. אם אנחנו היהודים ברץ ישראל לא נתעשת אני מניח שכל מה שאתה צופה לנו זה רק הפתיח, למה שצפוי לנו באמת. עם מנהיגות שבתהליך איטי והורסני ולא משנה ימין ושמאל את המהלך התחיל בגין מובילה אותנו לאבדון. מה שבטוח למוסלמים יש סבלנות הם כבר הראו זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איסלם מנצח ?
אלי,
27/08/05 11:40
|
ואתה חושב שאלוהים יאהב את הדברים שאתה אומר ממתי אלוהים מצדד בדברים שאתה אומר האיסלאם הוא שקר ואשליה גדולה שהומצאה לא מזמן, שמטיפה להרבה דברים טובים אך גם מסיתה לגרימת עוול לזולת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שיחררתי גוש בדמות מוחמד דף
א.,
27/08/05 11:16
|
|
 |
50.
כ''א ידבר ככה אם הצד השני יהיה
משהמ,
יהודי,
27/08/05 11:15
|
|
 |
49.
תודה לך שרון, יקיר האנטישמים
ל"ת
חמאס + אל-קאידה,
27/08/05 11:11
|
|
 |
48.
למגיבים...
אילתי1,
27/08/05 11:09
|
שבו בבית תקשקשו במחשב,הדף הזה עוד ידפדף אותנו,לא כדאי לזלזל,הנקניק הזה ומיליוני מרעיו לא יותרו על מ''מ מישראל,הסבלנות שלהם והטפשות שלנו,לא משחקים לטובתנו .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
הוא צודק באם השחיתות השלטונית
וורדה,
הרצליה,
27/08/05 11:09
|
ככל שהשחיתות השלטונית ברשות ואחריות שרון תלך ותגבר , אזי אנו נעבור מכאן אל ההיסטוריה . באם אבי אבות הטומאה ימשיך -הוא ימשיך להשחית ואז לדף לא תהיה עבודה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
הבחור לא מחדש כלום
סתם 1,
27/08/05 11:06
|
לא רק הוא גם אבו מאזן וגם ערביי ישראל רוצים אותו הדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
דן חלוץ היקר
נמאס לו,
27/08/05 11:05
|
אנחנו מבקשים ממך הרבה,אבל הרבה,רעידות קלות בכנף המטוסים של ח''א .בתודה מראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מוחמד תירגע שנה הבאה ירושלים
דרור,
פ''ת,
27/08/05 11:03
|
מוחמד אין צורך להתעצבן או לאיים..במציאות שלנו יש סיכוי שתקבל את ירושלים שנה הבאה..מציאות עגומה מבחינתנו. כמובן כל זה בתנאי שתחיה עד שנה הבאה, כי סביר להניח שנחפש אותך בפינה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אוהבים אותך מוחמד דף
ל"ת
עאדל,
טייבה,
27/08/05 11:01
|
|
 |
אתה מבין עכשיו למה אנחנו רוצים
מיקי,
27/08/05 12:00
|
שתעופו מהמדינה שלנו ? גיס חמישי מטונף. באנגליה כבר מתארגנים לעופף טינופות עם ג'ורה כמו של דף ושל תומכיו. בקרוב אצלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הביאו הערבים לעולם - כלום
אור לגויים,
27/08/05 11:42
|
אל תדאג כל זה רק הצגה לאירופים ולעולם כאשר תחזרו לתחביב שלכם בשם בורא העולם , לעסוק בשפיכות דמים נמחק לא רק את עזה גם יותר מזה אגב אנחנו לא רוצים לשלוט בכל העולם אנחנו כבר שולטים בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם המציאו את האפס
אין מקריות בטבע,
27/08/05 14:07
|
|
 |
הם לא גילו את האפס
עידן,
רחובות,
27/08/05 16:33
|
מתמטיקאים הודים ובראשם ברהמגופטה גילו את האפס. וזה לא קשור לזה שהם אפסים ויישארו כאלה עןד כמה עשרות שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
שמחה לאיד
עידן,
רחובות,
27/08/05 10:59
|
מעניין אם דף שלח הזמנות לחגיגות לחברים שלו משייח מוניס. הסמולנים והחמאס חוגגים, אז למה לעזאזל הם לא חוגגים ביחד? יכול להיות פצצות.... אנחנו לא צריכים אותך דף כדי לחיות בגיהנום יש לנו מספיק סמולנים שעושים לך את העבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שרון מוחק אותנו לא אתה !!
ימיני,
27/08/05 10:51
|
אני מפחד משרון הדיקטטור הפחדן ולא מרעול פנים שכמוך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדות חיים
קומפורטי,
28/08/05 00:45
|
תחת הנהגת נתניהו, מוחמד יאסין שוחרר מהכלא. תחת הנהגת שרון, מוחמד יאסין שוחרר מעול מצוות. ברוך דיין אמת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
הנאצים לא הצליחו ! מה זה חמאס
ל"ת
בס''ד,
27/08/05 10:49
|
|
 |
39.
למה לתת במה לטרוריסט
יהודה,
27/08/05 10:49
|
הטרור לא מביס מדינות - הוא חלש מדי . לכן הוא מנסה להפחיד את האזרחים העזרת פיגועים ואיומים מתוקשרים. למה לעזור להם? למה לתת להם במה? צריך לנדות את הטרור מהתקשורת הישראלית - לא כי הוא לא קיים - אלא כי הוא נעזר בתקשורת כדי להפוך איום קטן לגדול ופיגוע קטן לגדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Freedom of the press
ל"ת
Ammar,
27/08/05 11:26
|
|
 |
Not For Terrorisem
ל"ת
Dani,
27/08/05 12:25
|
|
 |
Terrorism ,not terrorisem
ל"ת
Ammar,
27/08/05 13:28
|
|
 |
לפי השם אתה ערבי ומתאים לך
מיקי,
27/08/05 11:58
|
לדרוש חופש עתונות כשנוח לך. מה אתה בכלל מבין בחופש ? של נשים למשל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Thru freedom U learn more
Ammar,
27/08/05 13:32
|
I am not an Arab .I am a Moroccan decent Jew from Kishinev
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Freedom can be your friend...
Alon,
Netanya,
27/08/05 20:57
|
just as much as it could be your enemy. Choose your actions wisely.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
דף=מת מהלך
ל"ת
איילת,
27/08/05 10:47
|
|
 |
בין-לאדן - מת מהלך...
ישראל,
28/08/05 05:45
|
המתים המהלכים האלו גורמים להרבה חיים למות ולא להלך... בגלל טפשים כמותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
יש להתנתק, ולתת להם הכל
שמאלני גאה,
27/08/05 10:45
|
לא מתתפשרים על רבע! רבע מדינה לא תיתן שלום אמיתי! ואת זה אנו יודעים. ניהיה אמיצים וניתן גם את י-ם ותל אביב! רק ככה הם ירגעו ויבואו על סיפוקם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
דף- כול כאלב ביג'י יומו
שלומי,
הוד השרון,
27/08/05 10:44
|
יומך יגיע. לפני שלוש שנים קבלת טיל אפאצ'י לרכב בו היית, וניצלת. בפעם הבאה, אם על ידי טיל או על ידי טיפול אישי של סיירת מטכ''ל, לא נפספס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שרון תפתח את הרגלים למוחמד דף
ל"ת
שוקי,
27/08/05 10:42
|
|
 |
34.
התשובה לימניים הפחדנים -
אלון,
27/08/05 10:41
|
האמת, קצת נמאס מכל משמיצי השמאל (שמתעקשים לכתוב עם שגיאות כתיב נוראיות) שלא מבינים דבר וחצי דבר בשיקולים ובנימוקים שמעלה המחנה הזה. נורא קל להיתפס לרעיון שמעולם לא עלה ע''י השמאל ולהשמיץ אותו תוך התעלמות מוחלטת מהנימוקים שקשה להתמודד איתם.
הכיבוש משחית! הוא אינו מוסרי! זה נכון ללא קשר לשום הסכם שלום. גם עוד מאה שנות לחימה לא ישנו את העובדה הזו. אני שמאלני ואין לי שום אשליות. ברור לי שיש גורמים אצל הפלסטינים שרוצים גם את תל-אביב, אני לא חושב שמיד אחרי הנסיגה מעזה יהיה שלום - אבל גם מלחמה צריך לדעת לנהל! צריך לדעת באילו קרבות כדאי לוותר כדי לנצח בסיכום.
ועוד דבר - מעניין שתמיד מאשימים את השמאלנים בדאגה מתמדת לפלסטינים והתעלמות מצרכי העם שלנו. לדעתי זה בדיוק להיפך - מי שקופץ כל פעם שאיזה פלסטיני פותח את הפה זה הימניים. מה שמטריד אותם זה ש''יחשבו שברחנו מעזה בגללם'' - מה אכפת לי מה יחשבו. העוצמה שלי מתבטאת במה שאני מאמין בו ולא במה שאחרים חושבים עלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המשך מסע השקרים...
ישראל,
28/08/05 05:38
|
אז בהתחלה אמרתם לנו שיש ''פרטנר'' לשלום בצד השני... עכשיו אתם מתחילים ''דף'' חדש...''מי צריך בכלל פרטנר?'' אתם אומרים, מה חשוב מה יחשבו? העיקר שאני מרגיש עוצמה במה שאני מאמין בו...
אבל תגיד ת'אמת, האם זה שאתה מאמין שהכיבוש משחית זה לא בגלל שמישהו אחר חושב ככה? הרי מאין לך להבדיל בין הכיבוש של תל-אביב שלדעתך הוא ''לא משחית'' לבין הכיבוש של עזה שלדעתך הוא ''משחית''? מה ההבדל בין עזה לתל-אביב? אה, העולם לא מכיר בכיבוש של 67 אבל כן מכיר בכיבוש של 48... אז מה קרה לעוצמה שלך שמתבטאת במה שאתה מאמין בו? פתאום איכפת לך מה שאחרים חושבים? האמת היא שנמאס כבר מלהוכיח לשמאלנים המסכנים את בערותם הנבזית ואת מסכת השקרים המתמשכת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך חבק עץ בשנקין, טמבל
המחלקה הסגורה,
27/08/05 14:57
|
אתה יכול להתעלם מאלה שרוצים גם את תל-אביב אבל במצב הנוכחי בו קיימים גופים חוץ ממשלתיים, כנופיות פורעות חוק שהחלטות הרשות הפלסטינית מזיזות להם את קצה הביצה, כל הסכם שתחתום עם הפלסטינים לא שווה קליפה. אתם חתמתם על הסכם אוסלו. כמעט מהרגע הראשון הפלסטינים הרוויחו ממנו ולעומת זאת אנחנו אכלנו פיגועים ומפעלי הטקסטיל עברו לירדן. בפעם הבאה שתבטיחו גדולות ונצורות לגבי מזרח תיכון חדש נדאג שתתנו לנו לוחות זמנים וערבויות. לוחות זמנים לגבי מועד כניסתה של הפסקת האש. אתם והחברים הפלסטינים שלכם טועים, ביג טיים, אם אתם חושבים שאנחנו נמשיך להתפוצץ באוטובוסים כשאתם נהנים בשנקין והם גוזרים קופונים כלכליים וממשיכים בתחביבים המופרעים שלהם. תפנימו טוב טוב. אם יהיה טוב במזרח התיכון יהיה טוב לכווווולם ואם יהיה רע, נבחר מנהיג שידאג לכך שכולם יהנו ממנו. זאת המשוואה, יש מבין ברוך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתנצל מראש על שגיאות הכתיב
אפרים,
27/08/05 14:34
|
חשפת את הבעיה המרכזית של השמאל: שלא מעניין אותו מה שהפלסטינים חושבים, אלא רק מה שהוא (השמאל) חושב: 1.השמאל חשב שהסכם אוסלו הוא צעד לקראת שלום, בעוד שהפלסטינים חשבו שההסכם יאפשר להם להקים תשתית לטרור שאהידי. 2.השמאל חשב שחינוך והסתה אינם חשובים (ונתן לפלסטינים חופש פעולה בתחום זה), בעוד שהפלסטינים מגיעים לאט ובביטחה למצב שבו רוב בני עמם המבוגרים הם שטופי מוח של החינוך הזה. 3. השמאל חושב שבאמצעות הטרור הם לא ישיגו דבר, בעוד שהפלסטינים חושבים שבאמצעות הטרור הם יקצרו את התהליך לחיסולה של מדינת ישראל באופן דמוגרפי (הריבוי הטיבעי של ערביי ישראל הוא 3% לעומת 1.2% של היהודים, ותפקידו של הטרור הוא לצמצם את העליה ולהאיץ את הירידה, ובכך הם הצליחו, מצליחים ויצליחו - מעל ומעבר).
אני מציע לך שבמקום למנות את שגיאות הכתיב - שתנסה לענות לי באופן עינייני.
ההערה שלך לגבי שגיאות הכתיב מהווה התנשאות שבמסגרתה אתה בעצם מנסה לאמר: אנחנו השמאלים טובים מכם (הימניים הנבערים). האמת היא שבאמצעות ההתנשאות אתם מבטאים חוסר ביטחון בצידקת דרככם - הימין משמש אצלכם שעיר לעזאזל לגבי העובדה שאתם יושבים על חורבותיהם של כ- 4 מיליון פליטים, צאצאיהם של כ- 630 אלף פלסטינים שגורשו על ידי אבותיכם במלחמת השיחרור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפרים, תרשה לי לנסות לענות...!
אדי,
27/08/05 15:44
|
אין לבטל לחלוטין את מה שחושבים הפלשתינים, אבל מה שיקבע בסופו של דבר הוא מה עושים היהודים. בוא נבחן את הדברים באופן אוביקטיבי- מה המצב אחרי 90 שנות טרור, ושישים שנה לאחר שהוצעה להם אפשרות לבנות מדינה משלהם? ישראל מדינה חזקה ומשגשגת, עם גבולות מוכרים שהם רחבים בהרבה ממה שהוצע לנו בחלוקה. הפלשתינים זכו ברצועת עזה, שהיא עדיין לא מדינה, ואין לה יכולת לקיים עצמה באופן עצמאי. הם מחנכים לשנאה ולזכות שיבה... אין להם סיכוי, הם לא יזכו לכך!!! אנחנו הצענו להם פשרה סבירה שהם ואנחנו נוכל לחיות עמה בשלום. הם דחו את היד המושטת, פתחו באינתיפאדה וזכו בהרבה פחות ממה שהוצע להם קודם לכן. ובאשר לצדקת הדרך... למרבית אנשי השמאל אין שום בעיה בנושא. אנחנו מאמינים בפתרון פוליטי של פשרה, שיבטא את המציאות ברגע הנוכחי, כולל בעיות דמוגרפיה, בטחון, התיישבות ויכולת קיום הוגנת לשני הצדדים. אם הצד השני יראה בכך חולשה וימשיך בדרך של טרור מטומטם, הוא יגלה מולו מדינה חזקה נחושה ומנצחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדי: גם אני בעד ''פיתרון פוליטי
אפרים,
27/08/05 20:05
|
של פשרה, שיבטא את המצב הנוכחי'' (כדבריך). פתרון כזה הוא: 1. חלוקה של ארץ ישראל. 2. מקומות בהם חיים כיום יהודים יהיו שייכים למדינה היהודית, ומקומות בהם חיים כיום ערבים -למדינה הפלסטינית. 3. במקומות בהם יש מיעוט של יהודים או ערבים - עושים בדיוק מה שעשו בגוש קטיף. את תושבי קציר, מצר, בית רימון, הררית, אבטליון וכו' - מעבירים לתוך גבולות המדינה היהודית (ואת וואדי ערה ולב הגליל מוסרים לפלסטינים), ואת ערביי עכו, חיפה, ז'סר-א-זרקא, יפו וכו' - מעבירים לתוך גבולות המדינה הפלסטינית. האם יש בשלושת הסעיפים הנ''ל סעיף שאינו מהווה פשרה, או שמהווה אפליה בין יהודים לערבים? בשני המיקרים עוקרים מבתיהם אנשים שנולדו וגדלו במקומותיהם (וזה בכלל לא משנה אם מדובר בדור אחד או בשלושה דורות). אני מכיר את הטענה שהערבים הם אזרחים, ואזרחות לא שוללים. ואכן, אני בעד זה שהאזרחות לא תישלל מהערבים שיועברו למדינה הפלסטינית, וכי הם ייהנו מביטוח לאומי עבור ילדיהם שנולדו בארץ, ייהנו מקיצבת זיקנה עד ליום מותם ויוכלו לבקר בארץ ללא אשרת תייר. מאידך, ילד שיוולד במדינה הפלסטינית - לא יוכל לקבל אזרחות ישראלית.
אני מסכים איתך כי מה שהיהודים עושים חשוב יותר ממה שהערבים חושבים, אך ראה מה היהודים עושים: 1. חותמים על הסכם אוסלו ונותנים לפלסטינים את כל הכלים להקים תשתית לטרור השאהידי, ומאידך, אפילו לא מכניסים להסכם סעיף במסגרתו הפלסטינים מוותרים על זכות השיבה. אולי תסביר לי מה היה קורה אם היינו עומדים על הכנסת סעיף כזה? 2. מאפשרים להם לעסוק בהסתה איומה בתיקשורת ובמערכת החינוך של הרשות הפלסטינית, כשהנ''ל מלווה בהכרזה של ערפאת שלא יקיים את הסכם אוסלו. 3. עוקרים יהודים מבתיהם, ובכך מספקים לפלסטינים את הסחורה לפני שאפילו הוחל במשא ומתן.
לא הבנתי איך אתה פותר את הבעיה הדמוגרפית בתוך גבולות הקו הירוק, כשהריבוי הטיבעי השנתי של הערבים הוא פי 2.5 מזה של היהודים. ב- 50 השנים הראשונות עשינו את זה באמצעות כ- 3 מיליון עולים. איך תעשה את זה ב- 50 השנים הבאות כשהאוכלוסיה כיום גדולה פי תשעה? תביא לארץ 27 מיליון עולים?. אשמח לקבל תשובה לוגית ותרבותית (כמו שהוכחת שאתה יודע).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די לנו להצביע על כיוון הפתרון.
אדי,
27/08/05 23:06
|
1. חבל עזה נמסר לפלשתינים ועכשיו הכדור בידיים שלהם. מוטל עליהם להוכיח שהם מסוגלים לנצל זאת לשיקום, ולמנוע טרור. אם יכשלו בכך, יעצר תהליך הפשרה, וישראל תשתמש בעודף הכוח שבידיה כדי להכריע את הטרור. 2. אם הם יוכיחו שיש ביכולתם למנוע טרור, וינצלו את ההזדמנות שניתנה להם לשיקום, נתחיל את השלב הבא במשא ומתן. השלב השני יכלול ככל הנראה החלפת שטחים ואוכלוסיות בהסכמה, כדי לפתור את האיום הדמוגרפי. 3. שלב נוסף ובלתי נמנע יהיה פתרון בעית המקומות הקדושים וירושלים. יהיה צורך בפתרון יצירתי שיעניק לכל הדתות שרואות בה עיר של קודש, תחושה של אוטונומיה וחופש פולחן. אם נצליח לעבור את המכשלה הזאת, יש סיכוי שירושלים תהפוך מעיר של מלחמה לעיר של שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להכריז, צריך נחישות ורגישות
אדי,
29/08/05 16:50
|
אנשים הופכים לשבויים בידי ההכרזות שלהם.... אנשים שמכריזים על קו אדום במשא ומתן, יופתעו לגלות שהוא ישמש נקודת פתיחה ולא נקודת סיום. דברים מוגדרים וברורים יוצרים תחושת בטחון. אנחנו מאמינים שאנחנו יודעים לאן אנחנו צועדים. לעתים מתברר שדווקא העמימות עם חוסר הוודאות שבה היא הדרך הבטוחה יותר. בסכסוך עם הפלשתינים קיימים מכשולים שהדרך היחידה לצלוח אותם בשלום היא דרך העמימות, ולתת לזמן לעשות את שלו, למשל- זכותנו על ארץ ישראל, זכות השיבה, המקומות הקדושים והדמוגרפיה. אם ננהל היום משא ומתן לפתרון בעיות אלה הוא יתנפץ בוודאות. יש ליצור במשא ומתן, מצב עמום ששני הצדדים יכולים לחיות עמו, שיכלול לאוים מוחלטים- לא מוחלט לטרור!!! לא להרחבת התנחלויות שמונעות אפשרות להקמת מדינה פלשתינית בשכנותנו. שאלת הגבולות הסופיים, מערכת היחסים הכלכליים והפוליטיים בין שתי המדינות, ובעיות הדמוגרפיה חייבות להדחות למועד מוגדר ומאוחר יותר, כאשר תווצר מציאות של פחות שנאה ויותר אמון בין הצדדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שהשמאל היה מסכים איתך
אפרים,
28/08/05 12:01
|
בכל מה שקשור לחילופי אוכלוסין. הצרה שאף פוליטקאי (למעט ליברמן) לא מזכיר אופציה כזאת. חילופי שטחים וחילופי אוכלוסין היו צריכים להיות המדיניות המוצהרת של ממשלות ישראל (והיא היתה זוכה לקונסנזוס רחב בציבור היהודי). הפלסטינים, בין שמדובר בַּרָשוּת ובין שמדובר באירגוני הטרור - הולכים על ניצחון דמוגרפי, והטרור הוא אמצעי להחשת התהליך (בלימת העליה והאצת הירידה). הרשות הפלסטינית כבר הוכיחה עשרות פעמים שהשליטה שלהם בטרור, היא מלאה (כך לדוגמא: לפני פינוי גוש קטיף היו עשרות קסאמים, ובזמן הפינוי אפילו לא קסאם אחד, ועכשיו שוב מתחדש הטרור). ישראל צריכה להכריז על חילופי השטחים והאוכלוסין כיעד פוליטי לפיתרון הסיכסוך, כדי שתוכל לממש אותו בבוא היום באופן חד צדדי - בדיוק כמו שהיה בהתנתקות הנוכחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתנשא קטן ורדוד
עושה טעויות,
27/08/05 13:16
|
קודם כל אתה מכליל ומקטלג אנשים בקטיגוריות שאינן דומות לתפיסת עולמך(תכונה פשיסטית טהורה). כלוחם בשריון לשעבר,אני אומר לך שאם חלילה תפוננה(או תחרבנה)אריאל,מעלה אדומים,גבעת זאב,גוש עציון,וכו'...וכו'....בגלל אנשים כמוך,לא יהיה מי שילחם על ת''א,וזה יהיה הקרב שנהיה מוכנים לוותר עליו. סתם בזבזתי זמן,לא נראה לי שהבנת!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
מושון,
רעננה,
27/08/05 12:45
|
מה שכן מוסרי זה לטרנספר אזרחים, אבל לכבוש שטחים זה לא מוסרי. רוב מדינת ישראל המיושבת נמצאת על שטח כבוש כולל חלקים גדולים מגוש דן.(תפתח מפה מ 47 ותראה בעצמך) הכיבוש הזה אף פעם לא הפריע למוסר הכפול של הסמול. מעניין שהאירופאים כבשו את אמריקה ואוטרליה וזה לא מונע הם להיות מוסריים. להזכירך מעריב לא מזוהה עם הימין, והוא זה שפירסם את הכתבה בכותרת. שגיאות כתיב לא צריכות למנוע ממך להתדיין. לדיסלקטים אסור להגיב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לאכול סושי בשיינקין
yair1,
27/08/05 11:50
|
ולחלום חלומות פז ואל תשכח להשמיץ את מי שלא חושב כמוך ולקתלג אותו כבור ועם הארץ. ואם לשיטתך אנו כובשים: האם כיבוש נמדד במימד הזמן? כ''אינטליגנט גדול'' ודאי תבין למה כוונתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שגיאות כתיב-לא בעיה, אז מה כן?
שלום בר קיימא,
27/08/05 11:44
|
זה שהעם הזה מבין רק כוח ואם זה לא הולך אז הוא רוצה להשתמש ביותר כוח.
קצת מחשבה עלולה לעזור להבין שהפתרון נמצא בפשרה טריטוריאלית. ולא בעוד הרג או נקמה. ולכן צריך לפרק את כל ההתנחלויות ולחזור לקווי 67
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך וקודמך
דורון,
27/08/05 12:47
|
מה אכפת לי מה אמר איזה פליט בשם מוחמד דף. לא מעניין אותי בכלל, זה לא ישנה כלום זה לא משנה כלום. שיגיד מה שהוא רוצה, כמה שהוא רוצה ומתי שהוא רוצה, את מי זה מעניין?
יש פתגם שהולך כך - חמור קופץ בראש! אז לאותם כל החמורים הימניים, תפסיק לפדח את עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואת השטות הזאת אתה אומר
מיקי,
27/08/05 11:55
|
אחרי שמוחמד דף אמר מה שאמר, ואבו מאזן לא שם אותו במאסר ? בשביל מלחמה מספיק אחד. בשביל שלום צריך שניים. רוב האוכלוסיה בפלסטין הם עדר שעושה מה שאומרים לו השליטים. אומרים לו להתאבד - מתאבד. אומרים לו לשלוח את הילד להתאבד - שולח. אז כל עוד אבו מאזן לא מפצפץ את ארגוני הטרור - אין מה לדבר על נסיגה נוספת. נראה קודם איך הם משקמים את רצועת עזה ונותנים לעדר שלהם לחיות בכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מפגר סמולני עם רציונליזציה
ל"ת
של יבסקציה,
27/08/05 11:34
|
|
 |
חבל לבזבז על השמאלן הגאון זמן
ל"ת
הוא לא יודע מה,
זה יבסקציה,
27/08/05 17:54
|
|
 |
33.
כנסו...
חסוי,
------,
27/08/05 10:39
|
אנחנו הולכים למחוק את כל הערבים מישראל...מה חושבים שהם יכולים לאיים?! אז גם אנחנו נאיים עליהם!!! אריאל שרון התנתק מעזה ועכשיו הערבים רוצים את כל ישראל.... ''נותנים להם אצבע הם רוצים את כל היד!!!''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
השאלה היא האם הפלסטינים ...
שחר,
27/08/05 10:38
|
יוקיעו ויוציאו מקרבם את הטרוריסטים האלו שלא נותנים שום תקווה לשני העמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
דף, אתה גורם לי לפהק
שי,
מודיעין,
27/08/05 10:35
|
הערבים, והחמאס בראשם, לא מבינים שההתנתקות היא צעד של ישראל לטובתה עצמה, ולא משהו שהינו תוצאה של פעילות החמאס. אם היה להם קצת שכל בקודקודם, הם היו שואלים את עצמם למה ישראל נסוגה מעזה, ממנה לא יצאו מחבלים מפגעים, ואילו דווקא מיו''ש מרובת המתאבדים אין נסיגה. בקיצור, אז מוחמד דף אמר משהו. על זה אומרים באידיש - אגזוקט - אז אמר. בואו ניתן למודיעין ולשב''כ לחסל אתו חשבון, ואנו נתמקד בדברים קצת יותר חשובים כמו ביטחון, כלכלה, חברה ועוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מוחמד דף הוא סוכן מועצת יש''ע..
ציניקן,
27/08/05 10:32
|
והוא ה''נס'' שלו ייחלו המתנחלים. ''בזכותו'' תשוב ישראל ותכבוש את עזה, לאחר הבחירות הקרובות, כאשר ראש הממשלה יהיה איש מפלגת העבודה, או מפלגת פרס-שרון-טומי. נכון, ההתנחלויות לא יאוכלסו מחדש, אלא רק בעוד שנים מספר , לאחר הנאכבה הבאה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זהו זיוף והתחזות!!!!
אנטיציניקן,
27/08/05 12:27
|
אני לא ציניקן. כלומר - הכותב בשמי אינו ציניקן. התבלבלתי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא שאמרנו ------$$$--------
פשפש זה י''ש,
27/08/05 11:36
|
חמאס סניף של ש''ס
ושניהם בונים על כך שקהל תומכיהם יישאר עני!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציניקן, אני לא מאמין - זה אתה?
חבר מביא חבר,
27/08/05 10:58
|
|
 |
הנס שאני מייחילים הוא
עידן,
רחובות,
27/08/05 10:53
|
שאתה ושכמוך תרדו מהארץ....ויפה שעה אחת קודם....במילא הילדים שלכם לא פה, פשוט תצטרפו אליהם. דרכונים כבר הוצאתם , לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
Never ending story
Alfassy,
M.Klita,
27/08/05 10:23
|
Gaza will remain for ever the hard core of the conflict.Our tolerance is misinterpreted by its dwellers.They can never abandon their zele towards annihilating Israel.Never ever!! .therefor,teach them a lesson for good ,a MIGHTY one ,in which their survivors will envy their dead.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מוחמד דף- שרון נותן הכל בחינם
ל"ת
שרון פודל,
של הפלסטינים,
27/08/05 10:15
|
|
 |
27.
תגידו מה זה הקלטה באיכות גבוהה
א,
27/08/05 10:11
|
|
 |
ואם אגיד ואסבר לך תבין?
נבון,
27/08/05 10:57
|
|
 |
26.
איזה תגובות פושרות!
אופטימיסט,
27/08/05 10:05
|
לא הוגן מצדו של דף לפרסם כזו הצהרה דווקה בשבת קודש. החברים שלו בארץ מנועים מלהגיב.
אבל חכו שתצא השבת! אז תראו מה זה תגובות יהיו על שרון והסמולנים והבוגדים ועגל הזהב ועל אלה משיינקין שאוהבים את דף ומעשנים סמים ומתרוממים גם.
באחריות (-:
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן תמשיך להזות
יששכר,
כברי,
27/08/05 10:56
|
בגלל זה שרון הולך להפסיד בבחירות....כי 'כל' הדתיים בליכוד הולכים להצביע לביבי....חחח כנראה שלפי דעתך יותר מחצי מהעם שומר שבת... סמולנים קטנים יש לכם 24 מנדטים בכנסת...איך בדיוק אתם חושבים שאתם מייצגים את רוב העם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה חשוב כמה מנדטים יש לשמאל
מנדי מנדטי,
27/08/05 21:24
|
|
 |
25.
אכן יצאנו עם הזנב בין הרגליים
עמי,
מחנה יהודה,
27/08/05 10:00
|
|
 |
24.
חמאס זה סניף של ש''ס ++++++++++
פשפש זה י''ש,
27/08/05 09:58
|
|
 |
Pishpesh velo matza, yitle
ל"ת
bSmall,
29/08/05 17:02
|
|
 |
התבלבלת בין ש''ס למרצ
ל"ת
מישהו,
27/08/05 11:00
|
|
 |
חמאס זה סניף של השמאל הישראלי
ש,
27/08/05 10:46
|
|
 |
חמס=סמול עלוב.
אתה צודק.,
27/08/05 13:58
|
חמס=סמול. נכון מאד. פקחו עינים. היזהרו מן הסמול...אל תבחרו בם.!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמיר עזר להקים את החמאס-עובדה!
י''ש זה פשפש,
27/08/05 11:33
|
|
 |
נכון אבל גם רבין שהיה שר ביטחו
היהודי,
27/08/05 13:25
|
|
 |
23.
הקלטת הוזמנה ע''י משרד ההסברה #
ל"ת
----$$$----,
27/08/05 09:55
|
|
 |
22.
הארץ הזו באמת גיהנום
ל"ת
דני,
27/08/05 09:53
|
|
 |
21.
איפ גב' פחימה?
עליכם השלום,
רחוק רחוק,
27/08/05 09:51
|
תגידו אין ל פחימה אחות? מה לא מגיע גם לו אחת שווה כזו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אל יתהלל חוגר כמפתח!!!!
ש.לוין,
27/08/05 09:50
|
לפלסתינאים יש בעייה קשה מאוד הם לא יודעים להעריך את היד המושטת לשלום הם מפרשים לעצמם כל מיני פירושים וחיים בדימיונות שווא. אז אם היד המושטת לשלום לא תתקבל על ידי הצד השני ,אז ידינו השניה תאחז חזק בשלח ותשלח אליהם את אש הגיהנום. הרי לישראל אין בעיה להשמיד אותם כליל, או לחילופין כשהם בהתכנסויות שלהם בעזה או בכל מקום אחר להשמיד את כולם ביחד. אותם את נשותיהם את טפם ואת כל המקנה אשר להם. אם לא יותירו בידינו ברירה . והברירה תהיה הם או אנחנו או אז הם יעלמו לנו מעל פני האדמה. החלום שלהם שהיה ב-48 לגרש אותנו לים לא צלח וגם עוד 200 שנה לא יצליחו הכל אצלם מסתובב סביב האלימות .
אז דעו לכם בני ישמעאל !!כמו שאברהם שלח את הגר מעליו עם בנה (בנו) ישמעאל כך אנחנו נשלח את כולכם מעלינו וניפתר מכם אחת ולתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין להם חלום לגרש אותנו בכוח
אפרים,
27/08/05 13:26
|
תם עידן החלומות. עכשיו מדובר במציאות, והמציאות היא ניצחון דמוקרטי-דמוגרפי. הם מתבססים על הטיפשות של היהודים שלא מבינים את זה (ואני לא ראיתי שום רמז לכך שאתה מבין את זה). הסתיים העידן שבו מיליוני עולים גורמים לכך שהיהודים לא יפסידו במרוץ הדמוגרפי שהתחיל ב- 1949, כשבישראל היו בסה''כ כ- 150 אלף ערבים. הפרופורציה בין הריבוי הטיבעי של הערבים ליהודים לא השתנה (פי 2.5 - 3% לעומת 1.2% בשנת 2004), ולכן, עם 1.3 מיליון ערבים כיום, נצטרך שב- 50 השנים הבאות יצטרכו להגיע כ- 20 מיליון יהודים כדי שלא נפסיד במרוץ הדמוגרפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
פותח דף חדש
ל"ת
ניר,
27/08/05 09:44
|
|
 |
18.
הם ''נורמלים'' , אנחנו דפוקים!
נ,
ת''א,
27/08/05 09:40
|
מה גורם לנו לעשות כל כך הרבה שטויות , ברור היה כי יציאה מעזה תביא אותם לתחושת אופוריה והצלחה כך שמבחינתם המאבק המזויין הוא זה שהעיף אותנו מחוץ לעזה. אין ספק שזה רק יהווה עבורם כמאיץ לעשות יותר פגועים כי הם מבינים שאנחנו עם חלש ושאפשר לשבור אותנו בכוח הנשק. ביבי אמר כבר והוא צודק , זה רק יחריף ואנחנו עושים דבר שאין לו תכלית. הם רוצים את כל ישראל ואנחנו מתעלמים מהרצון שלהם ולהם בניגוד אלינו יש כוח רצון אמיתי!. לצערי אנחנו כמו באוסלו לא רוצים לראות את הנולד מרוב שאנחנו מיחלים לשלום אנחנו מוכנים שיעשו בנו שפטים. מה אכפת לממשל, בעוד כמה חודשים הוא יתחלף יבוא אחר במקומו , יהיו ים של פיגועים ויגידו שהמדיניות הקודמת כשלה , השאלה מה זה יעזור לאותם משפחות שיאבדו את יקירהם בגלל ההחלטה האומללה הזו לצאת ללא תמורה , ללא הסדר ובלי כל היגיון הנראה לעיין . מקסימום יעשו סטיקרים , יעשו הפגנה אחת או שתיים ולא מעט דיונים בתוכניות המונחות ע''י שמאלניים שמזמן משליטים את הלך הרוח בתקשורת הישראלית. הדבר העצוב ביותר - שאנחנו יודעים שזה לא יצליח ובכל זאת עושים זאת. להם קו ברור , הם דווקים בו , ואנחנו- איך אמר דף- יצאתם בבושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
בירה נשר,
27/08/05 10:08
|
מה הקשר בין התנחלות לבטחון? אם אכן יהיו פעולות איבה מעזה צה''ל יכול להכנס לשם בכל רגע ולנסות לעשות סדר. מה זה יעזור לבטחון אם הדתיות השמנות עם 8 הילדים שלהן והסמרטוט על הראש ישבו שם כך שחיילים צריכים ללוות אותם לכל מקום?
תפעיל את האבטיח, בחייך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבירה נשר
אבי,
27/08/05 12:27
|
אני מקווה שלפני שתיקח את אישתך ממכון הגמילה לתוכניות ריאליטי, מניקור ועשיית שום כלום ברמת אביב, תקרא את זה: אין אף מדינה, שום מדינה בעולם שאי פעם פירקה יישובים ומסרה שטחים לאויב באמצע עימות צבאי!!!! זו פשוט נסיגה! מכל בחינה אפשרית זו נסיגה וזה מתפרש כנסיגה וכל החיבוקים הפטאתיים לא ישנו את העובדה הזאת.. ומה ההקשר של עקירת יישובים לביטחון אתה שואל?! לא קיבלת את התשובה שלך כאן? עידוד הטרור או מר לך משהו?! מה גם שעד כמה שההתנחלויות האלה היו מיותרות, הן ניצבו על שטח. ואם יעימידו הפלשתינאים אוהבי השלום בשטח הזה טילי קסאם... אתה לא רוצה לדעת לאן הקאסמים יוכלו להגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי, אתה טועה...!!!
אדי,
27/08/05 17:52
|
ההתנחלויות לא תרמו לבטחון. הן גרמו לנטל מיותר על צה''ל, אבל זו איננה הסיבה להתנתקות. ההתנתקות הייתה חשובה מכמה טעמים- 1. היא נעשתה משטח שישראל לא סיפחה ושמוכר על ידי הקהיליה הבין לאומית כשייך לפלשתינים. כתוצאה מכך אנחנו היינו במעמד הלא רצוי של כובש, מול פלשתינים במעמד של לוחמי חירות. 2. ההתנתקות מעניקה לפלשתינים הזדמנות לשנות כוון ולהשקיע בשיקום במקום בטרור. 3. אם יבחרו בדרך הטרור נוכל להפעיל את מלוא הכוח הדרוש להגנה עצמית, מבלי שתעמוד להם הטענה של עם הלוחם על חירותו. 4. עודף הכוח שעומד לרשותנו מאפשר לנו להכריע את הטרור אם יימשך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי,הרגשנות והדביקות שלך
ל"ת
מעוררות חמלה.,
27/08/05 14:08
|
|
 |
צודק!!!
ל"ת
רוני,
נס ציונה,
27/08/05 11:11
|
|
 |
17.
יה דף
שמחה,
27/08/05 09:37
|
|
 |
מדינה שלא זעזעה את העולם
מי,
27/08/05 10:48
|
בעוצמת התגובה ללינץ בראמאללה ולפגוע הדולפינריום.,הפכה למדינה מובסת. אין ישראל מפנימה את כללי המשחק שהם העברת חומרי נפץ לשטח האויב. עד שהאויב לא יתחפר עמוק לכשישמע שהתרחש פגוע בישראל, הפגוע הבא מובטח. ישראל להבדיל מאנגליה יודעת את כתובת האויב. ישראל צדה יתושים במקום ליבש את הביצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מסכים אבל חיבים גם לתת להם
ל"ת
אופק מדיני,
הגיוני,
28/08/05 19:32
|
|
 |
16.
נהדר! שימשיכו לדבר כך!!!
הערבים יפסידו!!,
27/08/05 09:30
|
איזה מגיבים לא חכמים יש כאן.
זה 100 שנה הפלסטינים נלחמים בנו ותמיד מפסידים! תראו לאן אנו היהודים הגענו אחרי 100 שנות עימות איתם ולאן הם הגיעו???
אז כל עוד יהיו פלסטינים רבים שידברו ויתנהגו כמו מוחמד דף - הם ימשיכו לחיות במזבלה ומדינת ישראל תמשיך לפרוח!!!
הבעיה תתחיל כאשר רובם הגדול ישמרו על שקט ולא יפגעו בנו יותר. מה עושים אז, מישהו יודע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת, תראה לאן הגענו
ש,
27/08/05 10:45
|
בישראל יש דיקטטורה כמו במדינות ערב, ראש מממשלה פושע שתומך בטרור הפלסתינאצי ונותן לו פרס במקום עונש, וכתוצאה מזה שלטון החוק הולך ונמוג
ממש כיף לא נורמלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100 שנה?
יובל כהן,
27/08/05 12:23
|
להזכירך, ה''פלשתינים'' התהוו אי שם ב48... עד אז נלחמנו בערביי דרום סוריה... ושאלה לי אליך, זה נוח לך לחיות בעימות מתמיד עם הברברים האלה שמסרבים לשלום? אלה הכוונות האמיתיות שלהם.. הייתם צריכים את ההקלטה הזאת כדי להיות בטוחים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם צריך להלחם, אז נלחם וננצח..
אדי,
27/08/05 19:38
|
ניצחנו עד היום, ואין שום סיבה שלא נמשיך וננצח בעתיד. וקטני האמונה ההיסטריים ביננו יכולים להרגע, אנחנו חזקים יותר ונחושים לא פחות. מוחמד דף והחמאס יפסידו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק ב 200%!!!
ל"ת
מושיק,
27/08/05 10:27
|
|
 |
15.
הוא לא סוחר גדול
אלכס מהכרמל,
27/08/05 09:28
|
הוא קיבל במחיר גבוה משהו שיכול היה לקבל בחינם. הרי הצענו להם את עזה לפני 5 שנים, והם לא רצו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
מוחמד חמודי,
דני,
27/08/05 09:25
|
רבים, טובים וחכמים ממך ניסו, חפש בפח הזבל של ההסטוריה, תמצא את כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
It is time
Eitan,
27/08/05 09:25
|
|
 |
ERASING not ersaing
ל"ת
Jacqueline,
27/08/05 10:05
|
|
 |
12.
דיף- אל תגרש אותנו מרמת אביב
שלום עכשיו!!!!!,
27/08/05 09:20
|
קח את כל היתר - למען יחסי שלום ושכנות טובה ולמען אחוות-עמים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
נו...מתי תהפוך דף?
ל"ת
דף חדש,
27/08/05 08:58
|
|
 |
10.
בסוף ישיג אותו טיל צה''לי
מוחמד ימיו ספור,
27/08/05 07:48
|
|
 |
9.
He's right
Noah,
USA,
27/08/05 07:26
|
|
 |
But unfortunately,
Alon,
Netanya,
27/08/05 20:53
|
|
 |
8.
הוא צודק שניצח ומעריך את כנותו
לשעבר ליכודניק,
27/08/05 07:20
|
|
 |
7.
זכור את אשר עשה לך עמלק
ל"ת
המטיף,
27/08/05 07:16
|
|
 |
6.
מוחמד דף מחקה את בינלדן במאבק
@משה,
27/08/05 07:04
|
הוא למד לישלוח לנו הודעות בוידאו אז מתי חיל האויר יוריד אתו כשתהיה לנו סיפרת וידאו כמו בינלדן,חיבים לחסל את החמס המילחמה איתם לא תיגמר עם החזרת שטחים,הם רוצים את המדינה כולה וזה לא סוד!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stop terror
jacky,
france,
27/08/05 08:33
|
|
 |
Chel? עדיף shel, sl למילה ''של''
C-cyclist,
לונדון,
27/08/05 12:39
|
אם אין לך עברית על המחשב, עדיף שתכתוב לפי האותיות האנגליות, והניקוד הגרמני / אנגלי ללא magic E. זה הסטנדרט הלטיני לעברית, ולהציג מילים עבריות לפי שפה שרק 10%-20% מהאנשים בארץ למדו לא יתקשר עם 80%-90%.
אני הייתי מעדיף אם היתה שיטה מוסכמת של שימוש באותיות לטיניות כפונט חלופי לאותיות עבריות :
a b g d h v z x t y k l m n s e p c q r s t
השיטה הזו צריכה אותיות מוסכמות ל ט' ו ס' כדי להבדילן מ ת' ו ש' אך היא שומרת על יתרונה של העברית - אי הניקוד, שחוסך מקום ומקצר מילים
hsyth hzv crykh avtyvt mvskmvt k t' v s' kdy khbdyln m t' v s' ak hya svmrt el ytrvnh sl hebryt - ay hnyqvd, sxvsk mqvm vmqcr mylym.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
אם השב''כ לא ימחק אותו - יצליח
אדי שור,
אריאל,
27/08/05 07:00
|
זוכרים את הבדיחה הבאה : ''כאשר כ' לחץ על SEND ל-י' היה END '' והכוונה לכרמי גילון, ראש השב''כ דאז ויחא עייש, גדול המחבלים דאז שחוסל באמצעות טלפון נייד והממולכד. מאז ועד היום לא השתנה דבר ומשחק '' סכום אפס'' עודנו תקף.לתשומת ליבם של האדונים הנכבדים, אריאל שרון ויובל דיסקין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
הוא צודק! לא יצאנו עדיין מיפו
ל"ת
מותר לו!,
27/08/05 06:59
|
|
 |
3.
עוד לא חיסל את דף וזביידי ?
ל"ת
למה השב''כ,
27/08/05 06:56
|
|
 |
2.
יש לו ד''ש מיאסין
מוטי חיפה,
27/08/05 06:51
|
|
 |
1.
לצערי יש לו על מה לסמוך...
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
27/08/05 06:36
|
|
 |
------- דף ישן-חודש -------
י''ש זה פשפש,
27/08/05 14:49
|
מי שעשה לא חידוש שסתומים שיקום ויאמר!
מי שצריך את התעמולן הוותיק משפריץ הזזזזזזזז שיזזזזדה. לפלסטינים זה הדף ודאי לא עוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק השמאלנים ושות' עוכרי ישרא
ל"ת
מוטי,
27/08/05 11:56
|
|