 |
174.
ZU HITNUTKUT
ל"ת
Vezu schara?,
zu sracha,
29/08/05 07:27
|
|
 |
173.
Jordan and Eygpt should take
A Jew,
USA,
28/08/05 20:48
|
|
 |
172.
רנן, מרמת השרון מחכה שתהיה הבא
sailor,
28/08/05 20:28
|
איזה מין שפל תאיזה אופי של קאפו מניע זבל אנושי כמוהו? מי יתן ותהיה הבא בתור''רק קצת פצוע'' כמו המאבטחים ושמחה בלב תמלא אותי ואז אני אדרוש ''הבלגה'' שקרית כמו נשמתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
Only seperation
Naftaly,
Iowa City,
28/08/05 19:56
|
It doesn't matter if you are from the left or the right, you need to get it into your mind. Only seperation from the Palestinians will work. We need to have a border with them as we have with Syria and other Arab states and let them run their own life. They can fail or not, but this is not our problem.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
לא נעים- לא נורא
רנן,
רמת השרון,
28/08/05 18:36
|
סך הכל לא היו נפגעים רבים באירוע, והוא התרחש באיזור שאינו משפיע על רוב אזרחי המדינה. ולכן אני מקווה שצה''ל יבליג ולא ניגרר לתגובה שעלולה לסגור את חלון השלום שסוף סוף נפתח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You NUT, you opened a cam of
ל"ת
worms,
29/08/05 07:13
|
|
 |
רנן, אתה חולה נפש מנוכר!
ישראל,
29/08/05 01:54
|
מה שקרה זה נורא ואיום וישנם שני מאבטחים במצב קשה. כולי תקווה שהם יחלימו במהרה ויזכו לרפואה שלמה.
אתה פשוט דפוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שמח להודיע לעם ישראל
מדליין,
28/08/05 22:17
|
שהשבוע מדליית הטימטום והטיפשוט מוענקת ללא כל היסוס לרנן מרמת השרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נקווה שהפיגוע הבא יהיה
פרעה,
28/08/05 21:50
|
בבית של שברמת השרון!!לא כל כך נורא......נכון מפגר....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה הנה של ערבי. אין הסבר
ל"ת
אחר,
28/08/05 21:01
|
|
 |
מטומטם
ל"ת
בן אדם,
28/08/05 20:42
|
|
 |
לא נורא???
מיטל,
28/08/05 19:28
|
מהיכרות קרובה עם התחנה המרכזית של ב''ש, היא בהחלט מקום סואן והומה אדם. כמות החיילים ביום זה,בשעה כזאת גבוהה במיוחד!! זהו נס משמיים שלא היו יותר נפגעים וחבל שאתם לא יודעים להעריך את זה!! מקום שאינו משפיע על רוב אזרחי המדינה??? אתה לא מתבייש!!! ואם סבתא שלך ,חס ושלום, הייתה בפיגוע?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל170
דניאל,
ב''ש,
28/08/05 19:13
|
אתה פשוט טיפש...מה זה אומר ''אזור שלא משפיע על אזרחי המדינה''??? זה אחד הדברים האטומים והמסכנים ששמעתי מעודי ...תתבייש לך ,אתה פשוט אומלל!!!
ב''ש גאה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזור שלא משפיע???
שמעון,
באר שבע,
28/08/05 18:45
|
רק כשיהיה פיגוע ברמת השרון תקרא לצה''ל להגיב, כי זה ''איזור שכן משפיע''???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You nut, tipesh, moron,
is this in,
return for,
29/08/05 07:16
|
|
 |
169.
לא גדר ולא קיר רק מדינה למוסלמ
יביא שלום,
28/08/05 17:05
|
יש להם מדינה ירדן .יש לשלוח אותם לשם . זה הפתרון היחידי בר הד'עת היחיד אם הם לא שם אין מדינה יהודית זה עניין של זמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AGREE! They are/were Jordenian
ל"ת
A Jew,
USA,
28/08/05 17:48
|
|
 |
168.
אריק ''גיבור ישראל''
דוד,
28/08/05 16:58
|
אריק, אתה גיבור ישראל ש''נלחם'' בטרור או גיבור ישראל שמוסר את חלקי ארץ ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
167.
SO MR. SHARON NOW YOU HAVE PEA
ל"ת
ELANA,
NY,
28/08/05 16:48
|
|
 |
166.
רק כוח! רק כוח!!!
שמואל,
נהריה,
28/08/05 15:29
|
רק כוח, רק כוח. זו השפה היחידה שהימין מבין, ומאז הוא מוליך אותנו מדחי אל דחי. קצת שיקול דעת, קצת שפיות. מי היה צריך את עזה? מי היה צריך את ההתנחלויות? למה היו אזרחים וחיילים צריכים להיהרג על ההרפתקה הזו? ולמה אנחנו ממשיכים לשבת בגדה המערבית? בקיצור: שובו הביתה, אחים יקרים, למדינת ישראל, והקיצו מחלומות הכיבוש, הסיפוח וההתנחלויות. ותקימו סוף שוף גדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמואל שוב לקחתה שחטה
ל"ת
toto,
28/08/05 23:15
|
|
 |
שמוליק,הידעת
נהרייני,
28/08/05 22:01
|
רוב הפלשתינאים וגם הפלשתינאים הישראלים רואים את הגליל כולל נהריה כשטח כבוש....גנוב. תן להם כפי רצונן,רצונם ורצון השמולאנים את קוי 1967.....ואז הבעיה תהיה הגליל...הנגב ואפילו תל אביב-יפו רבתי. תמשיך לטמון את ראשכך בחול,זה יכול לעלות לך בעתיד בקרוב,בביתיך שבנהריה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה צודק!!
לילך,
ב''ש,
28/08/05 19:33
|
אנחנו מבינים רק כוח!! מה לך ולנו?תארוז את עצמך ותעבור לאוגנדה. אני רק מקווה ששרון לא יחליט לתת את ב''ש בינתיים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה צריך את נהריה ועכו ?..
cyrano,
ארץ העריק,
28/08/05 16:25
|
ולמה צריכים חיילים לההרג על הגנת היישובים הלא משמעותיים האלה, כאשר הערבים יתבעו אותם לעצמם... לא חבל על דם חיילינו כאשר אפשר לפנות את היישובים הנ''ל , לכשיתחילו הפצמ''רים לעוף מגבול לבנון, וכל ישיבה של חיילינו היקרים תגרור אבדות מיותרות בנפש... צריך בלי היסוס לפנות את 2 היישובים האלה ובינתיים לקבוע את הגבול הבינלאומי בקריות בדבול הדרומי של עכו... יש לכם מספיק מקומות פנויים בחיפה...וחבל על דם חיילינו.. אם כולם היו סמולים דפוקים כמוך, אנחנו יכולים ךהתחיל לארוז כבר עכשיו... התרמיל ומקל הנדודים, זה העונש שעמנו קיבל כקולקטיב בגללכם, סמולים דבילים, אכולי שנאה כלפי הטובים שבאחינו היהודים, וכלפי ארץ מולדתינו.... יאללה עוף כבר מכאן ותעשה לנו קצת מערוף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש גבול: קווי 1967
שמואל,
נהריה,
28/08/05 20:42
|
בפעם האלף אסביר לכם: יש הבדל מהותי בין מדינת ישראל בגבולות 1967, לבין השטחים הכבושים. בהבדל הזה מכירות כל מדינות העולם, חלק מהערבים וכמעט חצי מהציבור הישראלי. אם ישראל רוצה אי פעם לחיות בגבולות מוכרים, כמו כל מדינות העולם, יש רק קו אחד, הנקרא הקו הירוק. על מה שבתוכו נילחם יחד כולנו, ימנים ושמאלנים. על מה שמעבר לקו הזה - תילחמו אתם. זו לא מדינת ישראל, זו גיבנת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה טועה בגדול.
אלון,
28/08/05 21:10
|
אתה אולי תלחם על גבולות 67. אבל קרוב לעשרים אחוז מהסמולנים שלנו ימשיכו לקרוא למדינת כל אזרחיה וליציאה מהגליל, המשולש וחלק מהנגב. הם יחד עם הערבים ימשיכו בטרור ולא משנה אם אתה תתגייס יחד אתי. היכולת שלנו להלחם מקוי 67 תהיה אפסית שכן כפר סבא תותקף כל ערב.
תשאל את תושבי הישובים שגרו ליד הגבול מה עברו לפני 67.
אז או שאתה מניאק שקרן וטיפש או שאתה טמבל תמים או שלזכותך/חובתך אתה ילד בן יומו שלא יודע את ההיסטוריה שלנו כאן.
עדיף להתעקש כעת ולהגיע להכרה מוחלטת של הערבים והמוסלמים בגבולות מוסכמים. ברק נסה ולא הצליח. כדאי לנסות שוב.
לברוח חד צדדית זה שיא האוולת שרק ראש ממשלה סנילי עם בנים מושחתים יכול ליזום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
בשביל ערבים כמותם יש לנו חוק
גדעון,
חדרה,
28/08/05 14:45
|
פינוי פיצוי רבותי את כל הרוצחים ועוזריהם אפשר להעניש בעזרת חוק פינוי פיצוי לשלוח אותם לארץ אחרת או למדינת עזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
תגובה להומניסט מצוי (94)
ל"ת
אהבתי את,
הציניות שלך,
28/08/05 14:44
|
|
 |
163.
זה רק מתחיל!
גאולה,
ירושלים,
28/08/05 14:41
|
זה רק מתחיל....אחרי תוכנית ההתנתקות מחכים לנו זמנים מאד קשים של פיגועים ועוד....ממש כל הכבוד לשרון!!!על כל הביטחון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מתחיל, זה רק נמשך
ל"ת
המחתרת הסגולה,
29/08/05 00:27
|
|
 |
162.
אירוניה.........דו-פרצופית
צברי אחד מהעם,
28/08/05 14:36
|
פלשתינית!!!!!!!! מצד אחד ''הראיס'' אבו מזן ''מגנה''........ את הפיגוע בבאר שבע, ומצד שני הוא מעודד פעולות היתאבדות של שאהידים!!!!!! .......שכלשונו........''שבזכותם'' שטחי חבל עזה ''שוחררו''.... דו-פרצופיות פלשתינית צינית.......
''מגנים את הפיגוע''.............. השמולאנים הקטנים מאמינים להם.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
יהודי טיפש [שרון] מביא מחבלים
ס,
28/08/05 14:33
|
|
 |
160.
בושה ל-YNET !!!
B,
28/08/05 14:29
|
בכותרת הראשית של האתר אין שום דיווח מה בדיוק קרה וגם אין קישור לכתבות קודמות מהבוקר, הדיווח התמקד רק במצב הפצועים, למה לא עשו קישור לכתבות מהבוקר? כמו במעריב, יש סיקור של מצב הפצועים וגם סיקור של היכן ומה קרה בדיוק. בושה בושה ל YNET
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
אין ספקות בעובדה כי הבדואים הם
ארז,
רמת השרון,
28/08/05 14:19
|
אין ספק כי הבדואים הם אולי מכת המדינה הגדולה ביותר. אנו רואים את זה יום יום לא רק בנושא הסיוע לטרור, גם בנושא ה''פרוטקשיין'' הפוגע בתושבי הדרום קשי היום, פשעים פליליים נגד המדינה ופשעים אנושיים כלפי נשותיהם, יחס מזלזל כלפי ילדיהם, וחמדנות מופרזת לכסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The security was a Beduin
Bedui,
Ararr,
28/08/05 15:00
|
|
 |
אז מה אם הוא היה בדואי?
עידן,
רחובות,
28/08/05 16:49
|
זה אומר שכל מה שארז אמר הוא שקר? איש הבטחון הוא המיעוט ולא הרוב.
שאותך יתקפו בדואים והמשטרה תגיד שהיא לא נכנסת לכפר שלהם אז תשנה את דעתך.
לידיעתך בנייה לא חוקית היא עבירה פלילית, מה שעושה את רובם לעבריינים. ואני לא מדבר על הגניבות והפרוטקיישן, הנגב היום יותר דומה למערב הפרוע מאשר לחלק ממדינה מערבית מתקדמת, וזה לא בגלל האוכלוסיה היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
לפנות את ב''ש וזה לא יקרה!!
הכריש,
28/08/05 14:16
|
אנחנו אשמים!!! לפנות ע כ ש י ו את ב''ש אתם חייץ ביננו ובין השלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
לערבים-
זאב,
מרכז,
28/08/05 14:11
|
לא מבינים שפת בני אדם, נצטרך לפעול בכוח. קודם נעטוף את כל הגופות לכם בעור חזיר ואחר-כך נשרוף אחד-אחד. נראה אותכם פוגשים 70 בתולות בגהנום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואחר כך נגיד שאנחנו נגד נאציזם
ש,
28/08/05 14:42
|
ושאנחנו מסכנים....
שקול מילים....
מטרת צה''ל: להגן על תושבי מדינת ישראל. לא לנקום מוות של אנשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון טעות
דוד,
28/08/05 22:59
|
מטרת צה''ל לא להגן על אזרחיה,אלא לגרש את תושביה (מעתה אמור-צג''ל:צבא גירוש ליהודים!!) ולהיות כלי שרת בידיו של שרון במטרה לכסות על שחיתויותיו הפוליטיות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להזכירך היהודים לא עשו פיגועים
עידן,
רחובות,
28/08/05 16:54
|
נגד גרמנים, אז כל איזכור של הנאצים ממש לא קשור לעניין. לפי ההשוואה הנלוזה גם האנגלים הם נאצים בגלל מחיקת ערים עם אוכלוסיה 'חפה' מפשע. וגם האמריקנים הם נאצים בגלל הירושימה. אז זהו שלא, ומותר לנו בתור עם להפציץ חזרה את העם השני, כי זה מה שעושה עם שפוי במלחמה, וברור לכל שפוי שזה לא יהפוך אותנו לנאצים. ובאשר לתגובה של זאב הלוואי שמה שהיו עושים הנאצים זה רק לעטוף גופות של מחבלים בעור חזיר.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, אבל
זאב,
מרכז,
28/08/05 15:59
|
לא תמיד צריך לדבר בשפה שלך, לפעמים צריך לדבר בשפת האויב כדי שהוא יבין. אף אחד לא אוהב אינטליגנטים וחלשים, יש כאלה שמבינים רק כוח. הם לא מפחדים למות, אז מה, תבוא ותגיד להם- ''נו-נו-נו, בואו נעשה שלום''? הם לא מבינים את זה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
הפרדה חד-צדדית=רוח גבית לטרור
רא''ל יעלון,
2003,
28/08/05 14:07
|
המומחים הזהירו ,
התקשורת השתיקה,
הדיקטטור גנב קולות ושיקר,
הצבא ביצע את תפקידו ,
האזרחים גורשו,
הטרור המשיך
והציבור ימשיך לשלם כנראה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראו בלבנון-כל יום קאסם על חיפה
ל"ת
ש,
28/08/05 14:43
|
|
 |
כל מילה בסלע
ל"ת
איציק,
28/08/05 14:40
|
|
 |
155.
SHOOT TO KILL POLICY
ג'קי,
מנצ'סטר,
28/08/05 14:05
|
החשוד לא עצר כשאמרו לו לעצור אז היו צריכים לירות בו ולחסלו.
זו פוליסת הביטוח היחידה כנגד מחבלים.
אין שום תירוץ שלא לעצור כשאומרים להם לעצור.
מישום מה לוקחים צ'אנס. הצ'אנס שיקחו זה שאחרים יחיו והמיתאבדים יקבלו כדור אחד בראש. אילו זה מה שהיו עושים היו הרבה נפשות גם בבאר-שבע ובמקומות אחרים ניצלים.
החלפת הוראות פתיחה באש ו מ י ד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
SHOOT TO KILL POLICY?
elisar,
28/08/05 17:06
|
i noticed you are wirtting from england, where a month ago the british used the shoot to kill policy against an innoicent man, i am not so sure that is the best way to stop terror
הגב לתגובה זו
|
|
 |
**Don't count on one mistake**
אלון,
נתניה,
28/08/05 22:46
|
Listen, just because some stupid cops from England made a mistake, doesn't mean that a ''shoot to kill'' policy is not efficient. Yes, there is a potential for human error, but the ratio of isolated human error to a major terrorist attack is not worth dropping this policy. I say Israel should adapt this policy immediately!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
גל טרור קשה עד מוצאי יום כיפור
חובה לקרוא,
28/08/05 14:02
|
כולל אפשרות לפיגוע של אלקעידה בת''א. אנא פיקחו עיניים !!! מאת גל שקט. עיוור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
גורמים בכירים בצבא -
צוחק,
28/08/05 14:00
|
|
 |
152.
מתי תבינו שצריך לנקות אותם???
@משה,
28/08/05 13:50
|
הטרור לא יפסק יפייה הנפש,אם אנו לא ניכנס בהם חזק ללא הפסקה הם ימשיכו לפוצץ אותנו,כמה אנשים צריכים למות עד שהפוליטקאים יתעוררו,ויגיעו למסקנה שאין שלום עם הפלסתינאים,הבודים נהפכו לגיס חמישי מיזמן בקרוב לבדאי שהיה למחבל סיען בדוי!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
רק מעריב לא מצנזר תגובות מימין
רואים את זה,
28/08/05 13:37
|
|
 |
150.
ברגעים אלו ליבי עם המשפחות..
גילה,
שומרון,
28/08/05 13:33
|
|
 |
149.
תושיית שרון הביאה עלינו את זה
ל"ת
תתמקדו בגורם,
האמיתי,
28/08/05 13:25
|
|
 |
148.
אין קשר בין הפיגוע להתנתקות
יהושע,
28/08/05 13:21
|
בדיוק כמו שאין קשר בין האי היוני להתנתקות,וכמו שאין קשר בין האינטרסים של בשיא ב''מהדרין''להיותו ראש מנהלת הגירוש. כמו שאתם מנחשים אין קשר בין הדיעות של ברק לפסקי הדין שלו אין קשר יהודים אתם סתם מדמינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עיור!!!
ס,
28/08/05 14:37
|
1.אז מענין שבדיוק אחרי ההתנתקות התחיל גל גדול של פיגועים. 2.אתה יודע יותר טוב מהמחבלים למה הם עושים פיגועים אני רואה כי הם אומרים במפורש שזה בגלל ההתנתקות.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול, אבל האמת נסתרת בימינו
כוחות הרשע,
וההסתרה,
28/08/05 14:07
|
והשמאל ועובדי האלילים המודרנים שולטים ביד רמה, הכל לפי התוכנית ;)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם שלטו.. נראה לי שסוף סוף
cyrano,
ארץ העריק,
28/08/05 16:43
|
העם מתחיל להתפכח... כשנאמר דברינו , הסמולים יישבו להם בלול, או שיצייתו ל''חוקי הדמוקראטיה '' ויהיו חלק מהעם , או שייאלצו לנסוע לאמריקה... עם הכסף שלהם יהיה להם לא רע גם שם, ולנו ירווח סוף סוף ונשתחרר מהגייס החמישי הזה שמכרסם בנו בכל פה ובלי סוף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חזק ביותר!
ל"ת
א,
28/08/05 13:44
|
|
 |
147.
הצעת ייעול: על המדינה יגנו
cyrano,
ארץ העריק,
28/08/05 13:18
|
נהגי אוטבוס ומאבטחים מחברות השמירה; המשימות החשובות באמת של פינוי ישובים בכוח , יועברו לצה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
תראו איזה חוצפן הערבי מספר 46
ל"ת
מזועזע,
28/08/05 13:06
|
|
 |
145.
זה עוד כלום...
כהניסט צפוני,
הרצליה פיתוח,
28/08/05 13:06
|
אסון רב נפגעים של מאות הרוגים ועשרות אלפי פצועים זה כבר לא חלום בלהות הם יפגעו בתשתיות אסטרטגיות (כגון: נמל, צינורות נפט, מפעלים עם חומ''ס) בחיפה באשדוד באשקלון בחדרה בדימונה וברמת חובב. הם עוד יפילו רבי קומות בגוש דן ויפוצצו גשרים בנתיבי איילון. פיגועים בפקקים הם גם אחד ממחזות האימה שיהפכו למציאות יומיומית ושלא תפתחו אשליות דו קיום גם ערביי ישראל בעלי תעודות זהות כחולות, אלה שעזרו לכם והיו חברים שלכם ירצחו אתכם בדם קר. גם הרב כהנא אמר(1989): ''שנה וחצי של אינתיפאדה!!! אתם חושבים שזה רק בחברון ובשכם? תדעו שזה עוד יגיע לכאן!(וזה הגיע)'' ''משנת 70 אני זועק אני צועק ואני אומר אין דו קיום איתם!!!! אין דו קיום עם סרטן והערבים בתוכנו הם סרטן!!!!! וכל יהודי שאומר 'זה לא מוסרי זה לא הומני זה לא יפה זה נגד היהדות' כל יהודי כזה דם יהודים חפים מפשע על ראשו!!!'' ''בא אליי מישהו ואמר לי 'הרב כהנא אני מפחד להוציא את הילד שלי מהבית' בבקשה 'להיות עם חופשי בארצנו' זה החלום?! שיבת ציון?! אל תקרי שיבת ציון אלא 'שבעת ציון' אני כל שבוע הולך משבעה לשבעה מאזכרה לאזכרה ומהלוויה להלוויה'' ''אני בא לכאן כל חודש ומתחנן בפניכם!! לא למעני וגם לא למענכם אלא למען ילדיכם הקטנים, אתם לא יודעים?! אנחנו נמשיך להבליג וילדיכם הקטנים הם ישלמו את המחיר!!! יש רק פתרון אחד: ערבים החוצה!!!!!!'' גם אני אומר שיש רק פתרון אחד:ערבים החוצה!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
לשרון וחבורתו...
רפי,
לונדון,
28/08/05 13:03
|
רוצה לאמר לכם תודה על ההתנתקות. באמת צדקתם כשהבאתם עלינו את ההתנתקות והבטחתם אפס פיגועים. שוב, תודה על הכל על היציבות והבטחון שהבאתם לעם ישראל וכנראה שהגענו לאחרית הימים: וגר זאב עם כבש....ואיש תחת גפנו ותחת תאנתו..... תודה, בלעדיכם היינו עדיין סובלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
כולם מטורפים
מיכה,
רעננה,
28/08/05 12:58
|
למה מישהו מתפלא? שכחתם כבר את המחבל היהודי בשפרעם ואת זה של ירושליים שרצחו מספר ערבים רק בגלל שהם ערבים. על זה נאמר : הפוסל במומו פוסל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדקת את הפרטים בשפרעם? או
סדומאי,
28/08/05 18:34
|
אולי יש לך מקורות בשב''כ/משטרה/צה''ל/מערכת המשפט, שאין לנו? אבל בעצם לא עצרו ולא חקרו איש עד עכשיו, אחרי שחייל אחד מהגייס החמישי-אדון דהאמשה, הזהיר את המדינה הוירטואלית שלך מפני חקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
מנעה פיגוע גדול
זאב,
28/08/05 12:58
|
|
 |
איפוק זה כוח
ל"ת
פופיק,
28/08/05 14:39
|
|
 |
141.
שאלה לשאול מופז
דני חלפין,
ראשון לציון,
28/08/05 12:54
|
מה תגיד עתה שאול (ישראל רואה בחומרה ותגיב בהתאם) מופז על הפגוע בבאר שבע. קבלת הוכחה נצחת כי ההתבטלות בפני שרון בנגוד להכרתך המצפונית וה מקצועית לא עשתה טוב לבטחון ישראל. אני מקוה כי חברי מרכז ה''לכוד'' יבואו אתך חשבון ואת הממשלה הבאה תראה רק בטלויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השלמה ל-141
מופז,
28/08/05 14:32
|
|
 |
במקומות מסויימים
אלת הצדק,
28/08/05 14:28
|
אנשים כמו שאול מופז , היו מגעים במוקדם או במאוחר לראות את הממשלה מהטלויזה, אבל לא בביתם אלא בבית הכלא!, כי האיש יודע היטב שתמיכתו הפוליטית בשרון ובהינתקות היא בניגוד מוחלט לכל חוות דעת מקצועית ואחראית, ובנוסף לכך הגדיל מופז לעשות כאשר הדיח את יעלון האיש שאמר לו את האמצת על ההינתקות, ואז מופז ניץ את המראה, ושלח את יעלון הבייתה בשל דברים כאלה צריכים לשלם מחיר, מחיר לא חארטא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן !
ל"ת
יעקב,
28/08/05 13:14
|
|
 |
140.
למה לא קוראים לזה טבח?
שערבי מת זה,
טבח, ופה?,
28/08/05 12:53
|
למה כשערבי ב''מיעוט'' הערבי של 500 מיליון מת במעשי האיבה שהם פתחו זה טבח, ואילו שיהודים נפגעים ומתים זה רק פיגוע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
139.
מאבטחים פראיירים.
לא פראייר,
רעננה,
28/08/05 12:48
|
ניגשים בידיים חשופות למחבלים מתאבדים.
במקום שהצבא יחסל את תשתיות הטירור במקום שבו מקימים אותם, המאבטחים צריכים בגופם להגן מפני המתאבדים ולהתפוצץ איתם.
אולי גלעד שרון יתנדב להיות מאבטח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
גבול הפרוץ
דודי,
דרום,
28/08/05 12:47
|
ישנה קלות בלתי מובנת במעבר מהשטחים באזור הדרום. האחראים,תתעוררו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
עכשיו בטח הימין מתמוגג משמחה
אבי,
ירושלים,
28/08/05 12:47
|
עכשיו הימין הקיצוני (נתניהו וימינה) יוכל סוף סוף להתחיל לבלבל לנו על איך שהם אמרו לנו ואיך ההתנתקות ''מתפוצצת לנו בפנים'' כדבר הסיסמא המטומטמת שלהם. החמאס משרת את האינטרסים של הימין. אם יש שקט, השמאל מתחזק ואנשי הימין נאלצים להסתובב מתוסכלים כי אף אחד לא מתייחס לרעל ההסתה הפאשיסטי שלהם. אם יש פיגועים - כל הגועל יוצא מהחורים ומתחיל לרקוד, גם אם אין שום קשר בין המדיניות לבין הפיגועים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו לא שמחים
לילך,
28/08/05 19:21
|
אנחנו פשוט מבינים אותך ואת כל השמאלנים,אתם אספסוף וערב רב שעליתם איתנו ממצרים,לכן יש לכם כ''כ הרבה סימפטיה לערבים ולא ליהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שמאלן קלאסי
מיקי,
28/08/05 14:35
|
גם ברגעים של שכול ואבל אתה מפנה את האנרגיות שלך לשנאה של בני עמך. אם פעם הייתי רק חלוק על דעות אנשים כמוך, היום אני ממש לא סובל אותכם, יבוא יום ונעיף אותכם מכאן יחד עם כל חבריכם הטרוריסטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תארגן מימון אני כבר אורז..
נוסטרדמוס,
רחוק,
28/08/05 15:41
|
ת'שמע.....אני חושב שהסלידה היא הדדית....גם אני כבר מזמן לא סובל אותכם ואתה יודע מה תארגן לי פיצויים וכטיס טיסה ובוא קח את הכל משאיר אותך עםמ הדומים לך-הפלשתנאים-ותסדרו לכם אני מבחינתי -תממן לי ואני כבר מפנה לך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ההבדל בינך לביני
מיקי,
28/08/05 16:13
|
לי אכפת מהמדינה, בגלל זה חשוב לי לחיות בה ולתרום לה ככל יכולתי. אנשים כמוך אכפת להם רק מעצמם, בטח גם מהשירות הצבאי התחמקת. בכל אופן, כ אדם בר דעת יכול לקרות את התגובות פה ולהבין מי הוא מי, ולמה טיסה נעימה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים ומוסיף: ימין משרת ימין
rotemliss,
ת״א,
28/08/05 13:32
|
מהצד השני. ארגוני הטרור הפלסטיניים משרתים את הימין שלנו ומגבירים את כוחו, שהוא בתורו משרת את אירגוני הטרור ומגביר את כוחם: באמצעות חיסולים ממוקדים שאינם כה ממוקדים, באמצעות מעצרים מינהליים ממושכים, באמצעות כיבוש – הוא יוצר אומללות וגורם לאירגוני הטרור להישמע הגיוניים.
רק אם אנשים ישכילו להתגבר על מעגל הדמים האינסופי הזה, הטרור ינוצח באמת ובתמים. פירוק תשתיות הטרור אינו חיסולים ממוקדים – חיסלו כבר המוני אנשים, אבל יש אחרים במקומם, שנוצרים על־ידי הכיבוש. פירוק תשתיות הטרור הוא לגרום לסיבות שבשלן נשמע הטרור הגיוני, להיעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדהים איך ההגיון שלך עובד
מיקי,
28/08/05 14:48
|
הכל כ''כ הגיוני אצלך, שניתן להבין מדבריך שטרור הוא דבר מוצדק ואף חיוני. ניסית לחשוב מדוע בכלל התבצע ה ''כיבוש'' עליו אתה מדבר? הוא נכפה עלינו לא בגלל איזה מתק שפתיים, אלא בגלל שבאו החברים שלך וניסו להשמיד אותנו. ואפרופו כיבוש, אתה יודע כמה שטח כבשו המוסלמים במהלך 1400 השנים האחרונות? בוא אתן לך רמז: שטחם של המדינות האיסלאמיות הוא פי 640 משטחה של מדינת ישראל (השלמה, כולל סיני), כל העמים שחיו באזורים אלו התאסלמו או נשחטו, ובמרבית המיקרים נשחטו למרות שהתאסלמו. כך שהכיבוש הוא מוסלמי. הטענה שאירגוני הטרור משרתים את הימין היא סיסמה נבובה שמתאימה לאנשים נבובים. לשיטתך, הדרך היחידה להתגבר על מעגל האלימות היא להכנע לו. אתה מוזמן להיות הסממן הראשון במסע לפתרון בעיית הטרור, ולדפוק לעצמך כדור בראש, תאמין לי שכך הערבים באמת יאהבו אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוסף קשקושים שלא קשורים לכלום
חזי,
ת''א,
28/08/05 16:52
|
אז למדינות האיסלאמיות יש פי 640 שטח או מה שתגיד. אז? מה בדיוק אתה מציע לעשות? איזה פתרון אתה מציע? בוא אני אתן לך עוד עובדה, שיותר קשורה לעניין: נכון שהמלחמה ב 67 לא הייתה באשמתנו, אבל העובדה היא שיש בשטחים שנכבשו 2 מיליון ערבים, שמתרבים בקצב מסחרר, שונאים אותנו, ולמעשה הם תחת אחריותנו. מה לעשות איתם? לשחוט את כולם? לגרש? להרוס? זה ריאלי? יש פתרונות יותר ריאליים ואפילו הימין מתחיל להבין (שים לב מי בשילטון עכשיו). עוד עובדה מצחיקה זה שאפילו מצרים וירדן לא היו ולא יהיו מוכנות לקבל את הקן צרעות הזה שנקרא שטחים אפילו לא על מגש של כסף. רק אנחנו מכניסים בכח את הראש לביוב...
ולגבי הטרור, זו פשוט עובדה - כשיש עוד פיגועים הימין הקיצוני מתחזק יותר ומקבל יותר קולות.
ה''פתרונות'' הצבאיים לטרור לא עובדים כבר עשרות שנים. אני מקווה שבמקום להמשיך לשלם מחיר כבד כדי שדבילים כמוך יבינו שאין דרך אחרת, יכניסו אותך (יחד עם מחבלי הימין האחרונים) ואת החמאסניקים לאיזה חור שתקרעו אחד את השני בזמן שאנחנו נחיה בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעיה בהבנת הנקרא
מיקי,
28/08/05 17:29
|
בתגובה שלי לא הצגתי דרך לפתרון הבעיה, כל אחד מוזמן להציג את הרעיונות שלו, מי שבחר להציג את הדרך לפתור את בעייתם בשחיטה גירוש והרס זה אתה ולא אני. גירוש דרך אגב זה ריאלי, ובהחלט אפקטיבי, מימים ימימה כך פתרו מדינות העולם הנאורות בעיות מסוג אלו, הנאורות פחות פשוט שחטו את העמים שכבשו. נכון שאף אחד לא מעוניין בקן הצרעות הזה, וגם אנחנו לא, ההבדל בינינו ובין מצריים זה שהצרעות האלה מתפוצצות לנו באוטובוסים, כך שלנו אין ברירה בעוד להם אפילו סוגיה אין. זה שהימין מתחזק בעקבות הטרור זה מובן, זה לא אומר שהטרור משרת את הימין. מי שטוען שגם לקיצוני שבימנים יש איזה שהוא רצון שמסע האלימות הזה ימשיך הוא הזוי, וכנראה שהוא זקוק לטיפול נפשי. ראינו כבר את הפתרונות של השמאל לטרור, אם השמאל לא היה צבוע ותבוסתן אולי באמת היו יכולים סוף סוף לשים קץ לטרור, ע''י מכת מחץ. כשיחסי הכוחות ברורים לא עושים שטויות. סגנון הכתיבה שלך, מראה היטב איזה אופי מחורבן יש לך, אני והחמאסניקים כבר נמצאים בחור שנקרא מדינת ישראל, בינתיים אני נלחם בהם על מנת להגן על אחיי, מימין ומשמאל, בעוד שאתה והחברים הנאורים האנארכיסטים שלך יושבים בצד מטיפים מוסר, מעוררים ריב ומדון, ועסוקים בשנאה עצמית ואפילו לנהל ויכוח כמו בן אדם אינם מסוגלים. מחבלי הימין, מבחינתי הם מחבלים לכל דבר, אבל אם להשלים את האנלוגיה שלך, עז הפלסטינאים שמתפוצצים אצלנו באוטובוסים וקניונים הם מחבלי השמאל. יום יפה שיהיה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לא הבנתי למה אם אפשר ומותר
cyrano,
ארץ העריק,
28/08/05 17:25
|
לטראנספר יהודים מעזה לשטחי ישראל לפני גבולות 67 , אי אפשר / לא מותר / לא רצוי ( בחר את המתאים או כולם יחד ), לטראנספר ערבים מגבולות ישראל לפני גבולות 67 , לעזה.. הרי אתה ודומיך מהסמול הישראלי ה''נאור'' אוהבים הדדיות והקבלה , ואם, לפני כ- שנתיים חשבתי שזה לא ריאלי ( כהגדרתך ) לטראנספר אנשים מביתם, הנה באה הממשלה הנוכחית, שהוכיחה שהדבר הוא ריאלי גם ריאלי ?... אז מה תגיד לי שמה שאפשר לעשות עם היהודים ''החלשלושים '' אי אפשר לעשות עם הערבים המיליטאנטים ?.. אז יש לי רעיון : בוא נהיה גם אנחנו מיליטאנטים, מה שהם יודעים, גם אנחנו יודעים ?... או לא ?..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה חקוקה בסלע
ל"ת
מיXתפוזים,
28/08/05 16:18
|
|
 |
שיחקת אותה, תגובה לעניין 100%
ל"ת
רומן,
אשקלון,
28/08/05 15:31
|
|
 |
הממ
יאיר,
חיפה,
28/08/05 15:18
|
תותח. הבאת לו בראש ואגב, לכל השמאלנים הנאורים, אתם מוזמנים לפתוח קצת סיפרי היסטוריה ולהיסתכל בקורות 47 ומילחמת העצמאות. הערבים הם שסירבו למדינה דו לאומית, והם אלו שפעלו בניגוד להחלטת האו''ם. וד''א, יש המון חלקים מת''א שלא שייכים לנו, אנא, החזירו את עצמכם לעם הכבוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכלל לא שמחים
ימנית גאה,
28/08/05 13:20
|
עצובים על 50 הפצועים חפים מפשע. חרדים ודואגים לגורל אזרחי מדינת ישראל באשר הם. מקוים שזה הפיגוע האחרון למרות התנהלותינו מול הערבים. מצטערים על הטפשות והאטימות של ממשלת ישראל בשנים האחרונות,שאיפשרו לדברים כאלה לקרות.
כל טוב לך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו שומרים את השמחה ליום שבו
ל"ת
אתה ואמא שלך,
תעופו מפה,
28/08/05 13:16
|
|
 |
ימין קיצוני?
שוקו,
28/08/05 13:14
|
מנתניהו ימינה זה קיצוני בשבילך? אז מה זה ימין מתון? שמעון פרס?
''אם יש שקט השמאל מתחזק''. נכון, מפגר. אבל אין שקט, כי הדרך של השמאל תמיד מובילה לעוד פיגועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
מה הקורדינאטות של חוות השקמים
ניר,
28/08/05 12:43
|
|
 |
יותר טוב קוארדינטות של הכנסת
ל"ת
PRETTY PLEASE,
28/08/05 14:06
|
|
 |
135.
''אני אעשה סדר,אני אטפל,שיתנולי
לשפניאל שרון,
28/08/05 12:32
|
כל ינוקא במדינה הדוויה הזו זוכר שלא היה שבוע שלא מצאת לך עיתון להכריז את הכרזותיך המגלומניות על בטחון,שרק אתה יודע איך משיגים אותו.ולא נתנו לך.ואתה העקשן דרשת זאת במשך שנים.והאזרחים האומללים קוו כמוך,שיגיע יום ואתה,כשמשון הגבור,תצא ותנפץ,ותרסק ,ותשים לעפר ואפר את כל המחבלים הטרוריסטים. והנה נתנה לך ההזדמנות(בשל טפשות-טעות של נתניהו) והיית לראש המערכת.ממש כל יכול.וכאשר נדבקת לכסא ראית כי טוב ובניך הצדיקים חברו אליך ואנו הפכנו לכלי-שרת,שנצלת אותו עד תום:עד תום ארצנו,עד תום ילדינו,עד תום נשינו,קשישינו,כוחנו.היינו לאפס. כל הכבוד לך,אריאל שרון.הבאת בטחון לעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון 135.. נכון...
מדריך פסיכומטרי,
28/08/05 13:11
|
עכשיו אתה בדיוק מה לעשות עם ההצרהות של כל אלו שאומרים ש''אם רק יתנו להם הם ינצחו את הטרור ויביאו ביטחון''. ועיין: - בנימין שפנתניהו (שבונה על הזיכרון הקצר שלך). - שפנביגדור ליברמן (שבונה על הלוגיקה הקלוקלת שלך). -צחי שפנגבי (שבונה על ההבנה המילולית הנמוכה שלך).
מאחר שבטוח תבחר באחד מהם, נתראה בגהנום כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי נתראה בכיהנום כולנו
אבי,
28/08/05 14:28
|
|
 |
אנחנו אנשים חושבים.יש לנו אופצ
לנעול על שרון,
28/08/05 13:44
|
אחדות ובבוא הזמן נדע במי להצביע. אנו לא רגבי בוץ ורפש למנעליו הכבדים של הרועה-לא רואה מהחווה. ואם אתה כבר מציג עצמך כמדריך פסיכולוגי,עצתי לך ללכת לטפל בדיסלקציה -דיסגראפיה שלך (קרא שוב את דבריך אלי ואם תתאמץ אולי תגלה למה התכוונתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כשאין טיעונים ממשיים..
מדריך פסיכומטרי,
28/08/05 20:31
|
נתפסים לשגיאות הקלדה...
פסיכומטרי לא פסיכולוגי. תלמד לקרוא. אולי יעזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
מישהו יודע מתי השלום צריך לבוא
ניר,
28/08/05 12:23
|
? כי הבנתי משרון שיהיה לנו טוב אחרי הגירוש . טוב , נחכה ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה מדוייקת!
עין לציון,
28/08/05 12:54
|
כאשר פלשתין תהיה נקייה מיהודים, כולל אלו שלא חושבים ולא רוצים להיות יהודים, ואז הערבים יתחילו להרוג אחד את השני. שלום ממש?, לא היה, ולא יהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
השלב הבא:יריות שמחה בהתנחלויות
הימנים השתגעו,
28/08/05 12:20
|
סופית הפעם.
יום נצחון, אה? אפשר להשתלח בשרון ובמדיניות שלו שוב ( למרות שכמה הרוגים היו יכולים לעשות אפילו עבודה טובה יותר) ולדבר על המדינה הבטוחה והנפלאה שהייתה לנו פה עד לפני שבוע.
תשבו בשקט, עלובי נפש שכמותכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
to: 130, read my response
moshe,
28/08/05 12:19
|
1. Write English without mistakes. 2. Live in Israel and later give us some advice.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
הטמטום של שרון גרם את הפיגוע
ל"ת
שלמה,
28/08/05 12:10
|
|
 |
130.
pigoha
zeev,
miami,
28/08/05 12:01
|
we still hope that thing will get better ...it will never get better.it is time to make a stop for it . i call on the israeli govrament to decler a total war agains the palis...it is either them or us
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
שמאלנים תתכופפו, הקסאם בדרך...
פ.לקלייר,
שיח מוניס,
28/08/05 11:59
|
שמאלנים מהר, רוצו, רוצו ללחוש באוזני שרון שזה סתם סטטיסטיקה, סתם נקמה על המבצע האחרון, ויש כמובן... להבליג, דה! להבליג, להבליג עד שהם יהרגו עוד 2000+ יהודים, כי כל גל צריך להיות יותר גדול...
חבורת צפרדעים מתחכמים מתבשלים בסיר לחץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להגיב בכוח נגד השמאלנים
בוקר טוב,
שמאלניה,
28/08/05 12:21
|
די להבלגה. כמו שבוטל בצדק ההפרדה של ההנהגה הצבאית וההנהגה המדינית של החמאס, צריך גם לבטל את ההנהגה המדינית של השמאל, הם בשכבה העליונה ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון שקל להציג את זה ככה?
למה???,
28/08/05 12:20
|
אבל אם הייתה לך הבנה מינמלית במה שקורה, אולי היית משנה את דעותיך.
מעטים התומכים בהתנתקות האמינו שזה יביא לרגיעה, ולו המינמלית ביותר.
אבל, אם היית חושב קצת רחוק יותר, היית מבין שזה נותן לנו יתרון עצום אותה התנתקות.
ראשית כל, לאחר שהפינוי יסתיים לחלוטין, על כל פיגוע שיעשו לנו נוכל להשיב מבלי לקבל ביקורת עולמית - זאת תהיה מלחמה בין מדינה למדינה, ולא בין מדינה לפליטים שנמצאים תחת חסותה.
שנית כל, בהנחה שלא נתנתק, יום אחד הערבים שבשטחים ידרשו מאיתנו ומהעולם זכות בחירה(ואנו בלית-ברירה, נאלץ לתת כי זוהי מדינה דמוקרטית), ואז תסתכל איזו מדינה יהודית אנחנו נהיה כשאבו-מאזן יהיה ראש ממשלת ישראל.
מקווה שגרמתי לכם להבין דבר או שניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה טעויות בסיסיות יש לך.
יאיר,
חיפה,
28/08/05 15:27
|
על איזה יתרון עצום אתה מדבר? בוא נעזוב שניה את הקטע של הפיגועים והכל, חבל עזה זה איזור אסטרטגי למדינת ישראל, השארת לערבים נמל, השארת להם טווחי שיגור גדולים יותר לקסאמים למיניהם, ודפקת את ההגנה של מדינת ישראל מכל בחינה, וואלה יופי. מה שאתה אומר חסר ביסוס. אני רוצה לראות אותך שותק כשסוף סוף ניכנס בערבים מתוך מתקפת הגנה, אני רוצה לראות שאתה לא תפתח את הפה ותגיד לרחם על המיסכנים. אני אל יודע אם שמת לב, אבל המילחמה בין רוסיה לצ'צ'ניה מתנהלת כבר הרבה שנים בלי שאף אחד פוצה את פיו כדי להגן על הצ'צ'נים. אני לא יודע מי אשם שם, בניגוד לכאן שאני יודע טוב מאוד מי אשם, אבל אני כן יודע שמדינות אירופה הנאורות מתעלמות מכל הטבחים שהולכים שם, למה? כי זה לא מעניין אותם. כנ''ל אמריקה באפגניסטן. אם באמת נראה לך שהם יעזבו אותך אחרי שנתת להם את עזה, אתה טועה, אחרי הכל, הם כבר עכשיו אומרים שהם רוצים עוד יישובים, ובוש כבר אומר להיצמד למפת הדרכים, אז אל תיחיה בסרט. חוץ מזה, בהכרזת המדינה הכריזו על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל. לא מדינה ערבית. וחוץ מזה, ראינו בשבועות האחרונים את המדינה הדמוקרטית שלנו. ראש ממשלה שניבחר בהתאם למצע מסויים ועשה בדיוק ההיפך. אנשים שהורדו מאוטובוסים בדרך לעבודה, רק כי יש להם כיפה, כי חשדו שהם הולכים לחסום כבישים(אני מדבר מניסיון) ועוד ועוד דוגמאות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נאיבי
מיXתפוזים,
28/08/05 15:16
|
הבעיה הדמוגרפית תהיה קיימת עם או בלי התנתקות, ערביי ישראל יהפכו לרוב עם הזמן גם כך, כך שאם רצונך בשימור הצוויון היהודי של מדינת ישראל רק פתרונות בפורמט של ליברמן יעבדו, כל דרך אחרת רק יכולה לדחות/לקרב את קץ חיי יהודים בארץ ישראל. לגבי הביקורת העולמית, גם כאן אתה טועה, ראינו היטב כי צדק והגינות הם ממש לא במעייני העולם, ההפך, שנאת ישראל והכפשתה זהו ספורט לאומי ידוע באירופה, מה גם שכשישראל מצטיירת רע, המצפון האירופי ישן קצת יותר טוב בלילה. כבר היום אתה רואה שהמוסר שונה, ראה איך בריטניה מגרשת את הפליטים האיסלאמיים מתחומה, להזכיר לך כיצד הגיב העולם כשאנו גירשנו ארכי-מחבלים שדם היה על ידיהם??? דבר נוסף הוא, שכולם יודעים שישראל לא תגיב בחומרה, בסרט הזה כבר היינו, פיטפוטי הבייצים שלנו ממש לא מפחידות את העולם הערבי, הם יודעים היטב שישראל מדברת הרבה ועושה מעט אם לא שמת לב, העולם הערבי ממש לא מחפש שגשוג ושלווה, כדאי שתבדוק את איכות החיים במדינות ה לא ''כבושות'', אז תגלה שהפלסטינאים דווקא חיים בלוקסוס לעומת אחיהם בארצות ערב. מה שהם חפצים בו זה לא חיים טובים יותר כי אם השמדת מדינת ישראל, בדרך להשמדת כל הכופרים. זה עניין דתי בכלל, לא סוציו אקונומי או פוליטי. מקווה תוציא סוף סוף את ראשך מהאדמה ותבין מה קורה סביבך. ד''א: פלסטין (פלסטינה) הוא שמה של חבל הארץ שניתנה לאנשי יהודה עי השלטון הרומי ששלט כאן, אנשי יהודה היו יהודים. מבחינה ארכיאולוגית ניתן להוכיח בקלות מי היו בעלי חבל הארץ עוד מימים ימימה (אלא אם כן המוסלמים בנו בתי כנסת, דבר שאינו סביר). הר הבית, עליו בנו מסגדים לא נבנה ב 48 לידיעתך, וריצוף שבילי המחראות של מספר מסגדים נבנו ממצבות היהודים שנרצחו בתרפ''ט, על עלק מהאבנים עוד ניתן לראות את הכיתוב. ברור שאינך אוהב הסטוריה, אבל לא חסרות הוכחות חותכות בשטח ע''מ להגיע בסופו של דבר למסקנות הנכונות. יום יפה שיהיה לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
נוסטרדמוס,
מרכז,
28/08/05 12:58
|
סוף סוף תגובה שפוייה ,נורמלית הגיונית ושאני מסכים איתה בכל פה -חבל שאין קצת יותר ברי הבנה כמוך... קבל ח''ח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הדלת המסתובבת, נתקעה!
פ.לקלייר,
שייח מוניס,
28/08/05 12:49
|
די עם התירוצים! די עם הפילפולים! אם אותם מעטים מבין ''המון'' התומכים בהתנתקות האמינו שזה לא יביא רגיעה, למה בדיוק התכוונו? שזה יביא הסלמה?
ההתנתקות הסתיימה מותק! והטרור מתגבר מיום יום, לא שהוא פסק אף גבר במהלך ההתנתקות. והקסאם הראשון כבר נחת, ואיפה השקט, איפה השלווה, איפה הרגיעה?
זה לא יהיה, צאו מהנירוונה, תפסיקו לעשן מרחיאונה! ולשתות יין. יש מלחמה כל הזמן, מלחמה בין עם לעם ולא משנה באיזה ''פורמט''.
לתת להם מדינה כדי שזה יהיה פייר, זאת ילדותיות נאיבית. במלחמה אין חוקים וזה שיוצר את החוקים וכופה אותם על האויב הוא המנצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
בדווי שמקריב את עצמו
צ.,
28/08/05 11:59
|
והנה עוד בדווי שמקריב את עצמו למען מדינת ישראל.... ...מה הבדואים מקבלים בתמורה -גזענות. -הריסת בתים. שיעור ההבטלה הגדול בארץ.. קיצוצים בכל התחומים... ...ועוד ועוד..תתעוררו סוף סוף ותכירו בזכיות שלהם...החלמה מהירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתנו להם את אדמות צפון הנגב
מושון,
רעננה,
28/08/05 15:06
|
הם השתלטו על כל הנגב....גזלו מהמדינה את כל האדמות. תנסה לפתוח עסק בבאר שבע, או לבנות בית. ואז תזכה לביקור של אנשי הפרוטקיישן הבדווים. לגנבי אדמות ולגנבי מכוניות יש רק זכות אחת, להיות בכלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל המפיה פרוטקשן בדרום בדואים
אינפו123,
28/08/05 14:41
|
הם גם מתחתנים עם אלפי נשים מעזה כל שנה כדי לאזרח אותן ואת ילדיהן. הם עושים 'הקש בדלת' אפילו בעומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
סוף סוף המדינה נלחמת באבטלה
כל הכבוד,
28/08/05 11:57
|
ע''י התעלמות מפיגועים בערים עם אבטלה גבוהה שלאף אחד לא אכפת מהם כמו באר-שבע,שדרות.
אפשר לשנות את השילוט כך שהמחבל הבא יגיע לדימונה במקום ת''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
תיכנסות חשוב מאוד...
מודעג,
28/08/05 11:53
|
שרון ומופז מפקירים אינטרסים של המדינה, תקראו, חשוב מאוד: http://www.debka.com/article.php?aid=1077
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
לניהול תקין של המדינה - רק טיש
ל"ת
אביב,
נגב,
28/08/05 11:53
|
|
 |
124.
להעניק צל''ש מיוחד למאבטחים
רון,
י-ם,
28/08/05 11:52
|
|
 |
123.
חנונים כולכם!
ברי,
מרכז,
28/08/05 11:49
|
תפסיקו להטיל אשמה על כולם! תתבגרו! תהיו בוגרים מספיק כדי להבין שכל מה שנעשה במדינה הוא בדרך הנכונה וכל מה שקורה- זה באין ברירה.אם יש לכם ביצים- תלחמו בערבים לבד, בלי ראש הממשלה, ואל תבכו פה כמו חנונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
גם דם של ערבי אינו הפקר
מוטי חיפה,
28/08/05 11:45
|
הפצוע קשה בדואי, היבנתם משיחיים מטורפים? שהטרור לא מבדיל בין דם לדם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המטורף כאן זה אתה
מיקי,
28/08/05 15:22
|
אף אחד כאן לא בא בטענות לבדווים. מי שעשה את ההבדלה זה אתה. ודרך אגב, כדאי לך לדבר קצת עם בדווים בארץ, אז אולי תלמד שהחברים שלהם דווקא נמצאים בצד הימני של המפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם תבין את זה אתה
ל"ת
הטרור לא מבדיל,
בין דם לדם,
28/08/05 13:25
|
|
 |
121.
לפנות את באר שבע!!!
ל"ת
אריאל,
חוות השקמים,
28/08/05 11:37
|
|
 |
120.
אנחנו תמיד''קורבנות''??????
יצחק רבין,
ישראל,
28/08/05 11:37
|
מי ש''חיסל'' בזמן האחרון דווקא היו 1. חייל עריק 2.תושב התנחלות כבן 40 3. חיסול ממוקד..
אז מי מגיב על מה ומה כל הבילבולי ביצים על תגובה על ההתנתקות ... אולי תגובה אבל לחיסולים. ואם אף פעם לא יהיה פה שלום אז אולי כדאי באמת לתת להם הכל לבקש מהאום למצוא לנו מקום חדש לארוז ולזוז לסביבה פחות עויינת -אני מוכן לעזוב את ביתי עבור שקט ןשלווה -אן שאולי האדמה שווה יותר?????? תנו לחיות חיים נורמליים ומי שרוצה שיישאר פה וילחם על האדמה -משני הצדדים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייל עריק??
חייל20,
קרית אונו,
29/08/05 00:08
|
מציג את זה כל כך בזלזול??? בכלל אתם השמאלנים יודעים איך זה לעשות צבא??? איזה קשה זה??? ברור שלא... יותר קל לכם לצאת על קב''ן ולשבת בשינקין לעשן סמים נכון??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בטוח שבקנדה יהיה לך טוב
עידן,
רחובות,
28/08/05 15:11
|
אני מוכן לעזור לך לארוז, אני גם יכול לארגן לך מכולה. העיקר שתעזבו כבר את הארץ. תאמין לי שיהיה לך שקט ושלווה בקנדה, ואם עבור זה אתה מוכן לעזוב את הבית, אז למה בדיוק אתה מחכה? ממילא אנו הימניים איננו אחיך, אתה יכול לקחת את כל שבט הסמול איתך לשם. תשאירו אותנו פה אנחנו נסתדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה הלכה לי הציונות...הרסתם
דוד בן גוריון,
28/08/05 12:17
|
|
 |
119.
לראש העיר
יהודה כהן,
באר שבע,
28/08/05 11:34
|
מה זאת אומרת ''לא היו התרעות''? האם לא שמעת את דברי הרמטכ''ל, ראש השב''כ ועוד כי אחרי ההתנתקות יתחיל טרור? ואולי אתה מתכוון לזה שעדיין לא נשלמה ההתנתקות ולא נתנו את השטח לחמאס. ובזה אתה צודק, כי אחר כך יהיה עוד יותר גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
יש להשיב לעצמנו מיד את ההרתעה
הרתעה עכשיו!,
הרתעה עכשיו!,
28/08/05 11:34
|
הפיגוע מהווה המשך לקאסמים לעבר שדרות, ומדגישים את מגמת הפלסטינים, שבאה לידי ביטוי על ידי מוחמד דף והג'יהאד האסלמי - לרדוף ולרצוח בנו כמובסים ומושפלים. יש להשיב לעצמנו ומיד את יכולת ההרתעה במלוא העוצמה, כדי למנוע את תקוות הפלסטינים להישנות הבריחה נוסח עזה ביהודה, שומרון וירושלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
הפיגועה
דוד,
מתולה,
28/08/05 11:28
|
|
 |
עברית
מאור,
28/08/05 11:52
|
|
 |
116.
אבל הובטח לנו שקט מוחלט בתום
עדי,
מרכז,
28/08/05 11:27
|
היציאה מה''שטח הבכוש''. מר פרץ הכריז שבתום היציאה ''אף קסם לא יפול בשדירות'' - ונפלו כבר כמה. על האלה שהבטיחו -לצאת למיקרופונים ולהסביר למה ! למה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את מקשקשת אף אחד לא הבטיח
נודניקים,
28/08/05 12:09
|
לך, אולי רק את הבטחת לעצמך. הבטיחו לך שאחרי שאחרון החיילים יעזוב את גוש קטיף, לא תשב חטיבה שלמה בגוש קטיף ושלא יהרגו שם יותר חיילים ואזרחים. אז תפסיקו להתלהם ולבלבל לעצמכם ולנו את המוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116 הבטיחו לנו שגם......
מוטי חיפה,
28/08/05 11:38
|
|
 |
115.
רוני דניאל ודאי קובר עצמו בחול
מיקי, ניר עציון,
28/08/05 11:26
|
מרוב בושה. במהדורת יום שישי יצא הכתב הצבאי של הערוץ השני בהכרזה קבל עם ועדה: ''הפלסטינים נלחמים בטרור. בצה''ל מרוצים. הם סיכלו פיגוע. עוצרים אנשים''...
איפה אתה רוני דניאל שפוט של המערכת אחרי הפיגוע בבאר שבע. תמיד היית שופר של המערכת אבל הגיע הזמן לשים לך קץ. אני קורא להחרים את דניאל אחת ולתמיד שלא נותר ישבן אחד בצבא שאינו מזיל ריר מליקוקיו, לקחת את הפקלאות ולעבור לערוץ 10 שם קורים הדברים באמת.
רוני דניאל, בדיחת השנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נלחמים בטרור
משה,
בית שמש,
28/08/05 15:12
|
רוני דניאל לא צריך לקבור את עצמו. הרי גם בשטחים שנמצאים בשליטתנו לא תמיד אנחנו מצליחים למנוע פיגועים, אז אתה דורש מהם 100 אחוז הצלחה? ומה הסגנון הגס, הבוטה הזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשכח אין 100%
מוטי חיפה,
28/08/05 11:40
|
הטרור הערבי מכה בנו 100 שנים, ונמשיך להילחם ולא נקבל אשליות ביבי ושות'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
באר שבע שטח כבוש...
צחי,
נתניה,
28/08/05 11:18
|
נתניה שטח כבוש צפת שטח כבוש חיפה שטח כבוש ירושלים שטח כבוש ק. שמונה שטח כבוש מי שבורח מנצרים שיקפל את הדגל בנתניה (אום חאלד בשמה המקורי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול..וזה מה שיהיה בסוף!!!
ל"ת
נתנייתית,
28/08/05 14:00
|
|
 |
אז מה אתה עושה פה?
עוף לאירופה,
28/08/05 12:26
|
|
 |
ומה עם הרצליה-סידני עלי
אמיר,
28/08/05 12:03
|
|
 |
ושייח' מוניס(אוניברסיטת ת''א)?
ל"ת
אבו-קישק(הוד הש,
28/08/05 18:38
|
|
 |
113.
''חבורת הזבל '' מנהלת את המדינה!
:-(,
28/08/05 11:18
|
עד עכשיו כל רעיון של השמאל לדורותיו מנושאים חברתיים, בטחוניים ומדיניים נחלו כישלון צורב. העצוב והמתסכל שגנרל מוכשר הלך בדרכם לעת זקנתו וגורם לנזק יותר גדול מראש הממשלה השיכור. אם ההיינו ערבים ההינו אומרים כולו מין אללה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה ש''הם'' מחטיאים את העם..
פ.לקלייר,
שייח מוניס,
28/08/05 12:00
|
השמאלנים מחטיאים את כל העם ואנחנו משלמים על כך בדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עברית
מאור,
28/08/05 11:54
|
|
 |
ששמאלני נבוך, זה עצוב
שמאלני שמאלני,
מפגר מפגר,
28/08/05 12:19
|
מה שנשאר לו זה גאווה + התנשאות 100%, כמו האריסטוקרטים העלובים שנשענו על אפם הסולד, עד שהגליוטינה ערפה את ראשם הנבוב, זאת קידמה, זה האבולוציה, השמאל ייכחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
האם יש כתומים שנפגעו???
יהושע,
שדרות,
28/08/05 11:14
|
|
 |
אני מבינה ללבך...
ל"ת
כתומה-,
28/08/05 14:02
|
|
 |
אתה לא שווה תגובה
ל"ת
דרומי,
28/08/05 12:25
|
|
 |
לא נראה לי.
א,
א,
28/08/05 11:31
|
|
 |
עד מתי רשעים יעלוזו ?
ל"ת
אכזרים שכמותכם,
28/08/05 12:41
|
|
 |
111.
האו הם יגנו?
דוד,
השרון,
28/08/05 11:13
|
זכור לי שאחרי הרצח המתועב בשפרעם כל ראשי הציבור היודי הנשאי, ראש הממשלה ואחרים רבים התחרו ביניהם לגנות את הרצח. ראשי הציבור הערבי לא פתחו פה לגינוי רצח בחור הישיבה בירושלים, נרא כמה יגנו את מעשה התועבה הזו. אין לי אשליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
החלה מלחמת ההתנתקות מהמציאות
זיו,
28/08/05 11:09
|
המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים. אם חפצי חיים אנחנו ורוצים בסיום הפיגועים ,אנחנו חיבים לזרוק לכלא את כל המטורפים חסרי האחריות שהחזירו את גוש קטיף ללא תנאי והפיחו רוח חיים בטירור. חיבים לחסל את האשליות של הטירוריסטים לפני שהטירוריסטים יחסלו אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פעם רצינו שלום תמורת שטחים
יעקב,
28/08/05 11:55
|
אחר כך משיחי השמאל הסכימו להפקיר שטחי מולדת בחינם היום הם מוכנים שיהטירור יגבר ובלבד שיקרעו שטחים מארץ ישראל. ואם אפשר אז להרוס כמה ישובים בדרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד? אתה מאמין למה שאתה אומר?
נוסטרדמוס,
אי שם,
28/08/05 11:17
|
מי ש''חיסל'' בזמן האחרון דווקא היו 1. חייל עריק 2.תושב התנחלות כבן 40 3. חיסול ממוקד..
אז מי מגיב על מה ומה כל הבילבולי ביצים על תגובה על ההתנתקות ... אולי תגובה אבל לחיסולים. ואם אף פעם לא יהיה פה שלום אז אולי כדאי באמת לתת להם הכל לבקש מהאום למצוא לנו מקום חדש לארוז ולזוז לסביבה פחות עויינת -אני מוכן לעזוב את ביתי עבור שקט ןשלווה -אן שאולי האדמה שווה יותר?????? תנו לחיות חיים נורמליים ומי שרוצה שיישאר פה וילחם על האדמה -משני הצדדים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלני! האדמה שווה הרבה יותר
יש אנשים שחיים,
על אוויר,
28/08/05 12:02
|
|
 |
שמאלני? לא ולא-ריאלי
נוסטרדמוס,
צפון ת''א,
28/08/05 12:28
|
תגיד.... למה שאני ייעשה מה שאתה עושה -הרי אחותך היא מזמן זונה ושוכבת עם כל מי שבא... ואני מאחל לך להשאר עם האדמה ואולי כמה שיותר עמוק בתוכה , הרי אתה המפגר ושכמותך העלתם את הליכוד...אז למי תצביע עכשיו -לכוס של האמא שלך? אולי לשם כדאי לך לחזור כי הוא בטח מספיק גדול כי הזנות עוברת במשפחה....רואים -ואריק שרון-זה שאתה בחרת זה הזונה הפוליטית הראשונה. ולך תזדיין יא מנאייק שעובר לאלימות מילולית והלוואי שיום אחד יהיה לי את העונג לא לשמוע שכמותך כי בעיננ אתה והערבים זה אותו דבר ברברים פאנטים אני מוכן להלחם על כל מה שחשוב... אדמה....??? ממש לא בית-יכול להיות בכל מקום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד..אתה גם קורא או רק כותב??
חירש אילם,
28/08/05 11:47
|
מה אכפת לי שאתה מוכן לפנות את ביתך בכזאת קלות ומהירות..(אעלק) אתה יכול גם לקחת את אחותך היחידה שתשמש זונה ברחובות שכם ..מה זה קשור אליי?
אתה יותר ממוזמן לעלות על מטוס ולעוף מכאן.. אתה גם ככה מייצג חסר חוליות טיפוסי.. שמלאני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולה...ממך
נוסטרדמוס,
בארשבע,
28/08/05 12:26
|
תגיד.... למה שאני ייעשה מה שאתה עושה -הרי אחותך היא מזמן זונה ושוכבת עם כל מי שבא... ואני מאחל לך להשאר עם האדמה ואולי כמה שיותר עמוק בתוכה , הרי אתה המפגר ושכמותך העלתם את הליכוד...אז למי תצביע עכשיו -לכוס של האמא שלך? אולי לשם כדאי לך לחזור כי הוא בטח מספיק גדול כי הזנות עוברת במשפחה....רואים -ואריק שרון-זה שאתה בחרת זה הזונה הפוליטית הראשונה. ולך תזדיין יא מנאייק שעובר לאלימות מילולית והלוואי שיום אחד יהיה לי את העונג לא לשמוע שכמותך כי בעיננ אתה והערבים זה אותו דבר ברברים פאנטים אני מוכן להלחם על כל מה שחשוב... אדמה....??? ממש לא בית-יכול להיות בכל מקום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרה קוקי.. הכלב מקשקש בזנב?
מלאך המוות,
28/08/05 11:37
|
אתה מוכן לעזוב את ביתך עבורך שלום..אתה גם יכול לתת את אחותך להיות לזונה לפסלטיני..מה זה קשור אליי?? זה שאתה מוכן לוותר על המדינה שלי .. בכזאת קלות עושה אותך לחכם?? אתה ודומך הם הבעיה הדמוגרפית האמיתית של מדינת ישראל. בכייף. לך מכאן. יהיה לנו יותר קל להעביר את אחיך הפלסטינים איתך גם יחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניבול פה-גם זו דרך!!
נוסטרדמוס,
לא לידכם,
28/08/05 12:25
|
תגיד.... למה שאני ייעשה מה שאתה עושה -הרי אחותך היא מזמן זונה ושוכבת עם כל מי שבא... ואני מאחל לך להשאר עם האדמה ואולי כמה שיותר עמוק בתוכה , הרי אתה המפגר ושכמותך העלתם את הליכוד...אז למי תצביע עכשיו -לכוס של האמא שלך? אולי לשם כדאי לך לחזור כי הוא בטח מספיק גדול כי הזנות עוברת במשפחה....רואים -ואריק שרון-זה שאתה בחרת זה הזונה הפוליטית הראשונה. ולך תזדיין יא מנאייק שעובר לאלימות מילולית והלוואי שיום אחד יהיה לי את העונג לא לשמוע שכמותך כי בעיננ אתה והערבים זה אותו דבר ברברים פאנטים אני מוכן להלחם על כל מה שחשוב... אדמה....??? ממש לא בית-יכול להיות בכל מקום!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתאים לסמולני להשתמש בשם
עידן,
רחובות,
28/08/05 15:21
|
של נביא שקר שקם מעם היהודי. אני לא מבין מה מפריע לך לעזוב.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נביא שקר יקר!!!
עידן,
רחובות,
28/08/05 17:12
|
פשש.....איזה גאון של אמא!!!!
הבעיה שלכם סמולנים היא שמרוב גאווה אתם כבר לא רואים כלום....
עיין ערך המילה סאטירה במילון. ולאחר מכן פתח מילון אנגלי עברי ומצא את הפרוש למילה SMALL. ואז אולי אבל רק אולי.....תבין שיצאת נעל בית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עידן היקר!!!
נוסטרדמוס,
רחובות,
28/08/05 15:48
|
עידן היקר והאנלפבית....לא שציפיתי למשהו אחר ש מ א ל נ י -ככה כותבים הבנת? לך תלמד תחכים ואולי תוכל לשנוא פחות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
איפה אתה אלדד ימנוול
נביל,
עו''ד בישוב,
28/08/05 11:09
|
כאשר נרצחו 4 אנשים בישובינו, לא פציתה פה, אנו הערבים אזרחי המדינה מגנים כל פעולות טרור וברובינו נאנים למדינה ומכבדים חוקיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמציין את יום העצמאות כיום
יעקב,
28/08/05 11:59
|
|
 |
108.
להעלות את שכר המאבטחים מייד
רן,
28/08/05 11:09
|
לא ייתכן שאלו יינוצלו ע''י החברה והחברה לא תכיר להם תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
מתחילת השנה 350 הרוגים.....
אבא ללוחם, מוטי,
28/08/05 11:07
|
בתאונות דרכים,למשיחיים ואלדד ההזוי, אולי תאשימו גם את יצרני הרכב שמייצרים מכוניות על קורבנות שווא?, טרור יהיה וקיים מה שאפשר זה רק להלחם ולצמצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו הרבה מקרים
עידן,
רחובות,
28/08/05 15:28
|
של קורבנות שווא שמתו מרשלנות של יצרני הרכב. חפש בגוגל ותמצא תביעות ענק נגד יצרניות רכב. הלוואי והיתה פה מערכת משפט שבא הצדק היה מנצח, ואכן היינו יכולים לתבוע את יצרני אוסלו על רשלנות.
אבל במדינת ישראל ניתן להכניס ילדה בת 12 לכלא על כך שחסמה בגופה כביש, ולא ניתן להכניס לכלא אנשים שהביאו לארץ כנופייה של רוצחים ועוד נתנה להם נשק. הרי מה זה קורבנות בנפש לעומת תל אביבי שעומד שעה בפקק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
רוצים לראות כתבת וידיאו מהשטח
אילן,
באר שבע,
28/08/05 11:05
|
|
 |
105.
רציתם התנתקות - קבלו פיצוץ !!
רמי,
רמת גן,
28/08/05 10:57
|
אריק שרון לקח את המנדט שקיבל רחוק מדי ימים יגידו מה היו מניעיו . רמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד אתה עיוור חרש או אילם?
נוסארדמוס,
מאדים,
28/08/05 11:06
|
מי ש''חיסל'' בזמן האחרון דווקא היו 1. חייל עריק 2.תושב התנחלות כבן 40 3. חיסול ממוקד..
אז מי מגיב על מה ומה כל הבילבולי ביצים על תגובה על ההתנתקות ... אולי תגובה אבל לחיסולים. ואם אף פעם לא יהיה פה שלום אז אולי כדאי באמת לתת להם הכל לבקש מהאום למצוא לנו מקום חדש לארוז ולזוז לסביבה פחות עויינת -אני מוכן לעזוב את ביתי עבור שקט ןשלווה -אן שאולי האדמה שווה יותר?????? תנו לחיות חיים נורמליים ומי שרוצה שיישאר פה וילחם על האדמה -משני הצדדים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה חכם
יאיר,
חיפה,
28/08/05 11:53
|
60 שנה עוברות מהר, עובדה ששכחת את מלחמת העולם השניה, לנאצים לא היה איכפת איפה אתה גר, או אם חתכו לך את הקטן כשהיית תינוק. הם הרגו אותך בגלל שאתה יהודי, בעסה אה? וחוץ מזה, אפחד לא מחייב אותך להישאר. אתה מוזמן ללכת, אני אישית ממליץ על קנדה, אחלה מקום, אין בעיה כלכלית, אקלים ממוזג, פשוט שוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
כל הכבוד
ל"ת
משיח,
28/08/05 10:56
|
|
 |
103.
החמאס הביס את אריק שרון
לחזור לביבי,
28/08/05 10:56
|
תכלס ,צריך להודות החמאס הביס את אריק שרון אצל ביבי היו 3 פיגועים ב 3 שנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא עוד מעניין אותך??????
ל"ת
יהושע,
שדרות,
28/08/05 11:15
|
|
 |
102.
השלום פרץ
אורן,
דרום,
28/08/05 10:54
|
החטא ועונשו. עכשיו בטח יגידו שזה בגלל שיש יהודים באזור חברון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
החלה ספירת ''קורבנות ההתנתקות''
יאיר,
28/08/05 10:54
|
|
 |
100.
לכל המגיבים פה בשכר מהשמאל
** שימו לב**,
28/08/05 10:48
|
שימו לב יש פה צוות מגיב שמאלני/ערבי במימון אירופי עויין השכר הוא 3000 יורו בחודש ,מהגוף העוין הקרן החדשה לישראל במימון אירופי,המטרה היא לשתול הרבה תגובות מהשמאל פה באתר,כדי ליצור את הרושם שהעם חצוי 50-50 ולא כמו שכולנו יודעים שהשמאל הוא 10 % בלבד אצל היהודים,אל תפלו לפח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, בדקתי את זה.
ל"ת
עיתונאי,
28/08/05 18:31
|
|
 |
שמאלנים ארורים !! רק כסף, כמו
אלעד ניר,
גבעתיים,
28/08/05 12:11
|
שסחטו הקיבוצים(מר''צ) את רבין ב- 34 מליארד ש''ח ומשאזל הכסף הם פנו למימון אירופה, זאת לאחר פשיטת רגל בחקלאות ובכל ענף תעשייתי אחר אשר עסקו בו. חתרנות לשמה לכרסום בבטחון ישראל - גרועים מהמפגעים הפלסטינים !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שימו לב!!!,מגיבים טיפשים בשכר
BLACK KNIGHT,
28/08/05 12:08
|
מדינות ערב משלמות ל''שמאלנים קיצוניים במסווה'' כדי לשתול תגובות מטומטמות להחריד,כך שכל בר דעת יחשוב שלפחות 50% מהאוכלוסיה חיה בימי הביניים, ובקושי אינטיליגנטית מספיק לקשור את שרוכי הנעליים שלהם
אני בעד FILTER שיסנן תגובות של ילדים מתחת לגיל 12
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחיאות כפיים!!!!
נוסטרדמוס,
מרס,
28/08/05 11:14
|
אתה צודק! אנחנו השמאלנים אכן מקבלים כסף,והרבה יותר ממה שאתה חושב ,יש לי גם חדשות בשבילך אנחנו מקבלים גם מענק שחרור -כי אנחנו משרתים בצבא אנחנו גם לומדים באונברסיטה ומחזיקים ברוב עמדות המפתח,וכן...תפסת אותנו כולנו אשכנזים,לפחות על פי תפיסת עולמך...לצערנו אתה מטומטם ולכן אתה לא מקבל כסף אתה אידאליסט-או לפחות כך הרב שלך אומר לך -אתה חי לפני 3000 שנה אז מה אתה צריך כסף...תעשה סחר חליפין. יא גזעני אכול סופרלטיבים (אם אתה מבין בכלל את המילה) אחד מהדברים ששונאי ישראל עשו זה לחבר ''סיפורים'' וקונספירציות כלפי העם היהודי. ואתה עושה אותו דבר , אני קצת מקנא בך כי לטיפשים הרבה יותר קל, . אני לא אוהב אותך (בניגוד למפנים) ורואה בך פרימטיבי אבל יש לך את היכולת להשתנות אם תרצה כי הטפש יכול להחכים!!! לחכם זה בילתי אפשרי להיות טפש!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני גם אשכנזיה, עצמאית..
חייבת להגיב..,
28/08/05 14:11
|
כסף ממש לא חסר לי... הבן שלי משרת זה השנה הששית בצה''ל, החתן שלי שירת בצנחנחם וכולנו כתומים...כתום כהה!!! מה יש לך להגיד על זה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מרחמת עליך
אריאלה,
רמלה,
28/08/05 15:16
|
כתומים כהים? עם קרובים בצבא? למה לא תנסו להרים את הראש ולהבין שההתנתקות טובה למדינת ישראל? שצריך לצאת מעזה כדי להגן על הבית, מדינת ישראל? למה שילדים ישרתו בצבא כדי להגן על ה ה ת נ ח ל ו י ות??? שאלוהים ישמור, או חיילים דתיים. לא אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכתומים משרתים בצבא...
????,
29/08/05 07:33
|
בגלל זה כל כך קשה לכם עם זה! שהמוטיבציה שלנו היא פי אלף יותר משלכם ולכם יש אנרגיות רק לשבת על יד המחשב ולכתוב תגובות אבל בשטח צריך לגרד אתכם מכל מיני פינות כדי ממש לעשות משהו!!! למה חיילים שנולדו וחיו את כל חייהם עד היום בגוש קטיף היו צריכים להלחם למשל בג'נין כדי לשמור על אנשים שגרים במרכז הארץ?? בכלל לא לעניין! או שכולם שומרים על כולם או שאף אחד לא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Dark Orange indeed!!!
Arie,
28/08/05 17:05
|
I am also dark Orange! I am also for the HITNATKUT! BUT NOT NOW! NOT THE WAY IT HAPPENED! NOT WITHOUT AN AGREEMENT! NOT WITHOUT AN ACTION PLAN FOR CONTINUING TERROR! NOT WITHOUT A PRICE!!!!!!!!!!!!!
GOT IT YOU MISERABLE LEFTIST????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
miserable????
nostradamus,
usa,
28/08/05 18:37
|
under which stone did you come from? are you in israel another goldestein? go and deal with your president bush and dont come here and petronise who who the fuck gave you the ''right'' to tell us somthing.. go to the place you where born in ,what made you come to israel maybe your personal failure? i guess that someone who has nothing to win is looking for somthing else to deal with like hatred and war...well it reminds me of someone-ben laden....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מרחם עליך
אריאלה,
נצרת עלית,
28/08/05 15:15
|
כתומים כהים? עם קרובים בצבא? למה לא תנסו להרים את הראש ולהבין שההתנתקות טובה למדינת ישראל? שצריך לצאת מעזה כדי להגן על הבית, מדינת ישראל? למה שילדים ישרתו בצבא כדי להגן על ה ה ת נ ח ל ו י ות??? שאלוהים ישמור, או חיילים דתיים. לא אנחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה דפוק מקוקאין
פסיכיאטר,
28/08/05 14:05
|
חסר לך חיבור למציאות כמו לשאר השמאלנים הקיצוניים ההזויים שקיבלו 18 מנדטים בבחירות האחרונות ומתייחסים לזה כאל ''הרוב''. קוקאין או לא אתה תמות בפיגוע כמו כולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור, שמאלני נאור
יאיר,
חיפה,
28/08/05 12:10
|
רואים שאתה חכם, מתלבט אם אתה או ממרס או ממאדים, אז סתם ככה לידע כללי, זה אותו מקום. בכל מקרה, אתם משרתים בצבא ואתם לומדים באוניברסיטה ולכם יש רוב עמדות מפתח. וואלה. שים לב שמאלני יקר, 25% מהקצינים בצה''ל הם חובשי כיפות, ואחוז הדתיים במדינת ישראל הוא לא 25%... אנחנו לא לומדים באוניברסיטאות? וואלה? אז מעניין למה הוקמה אוניברסיטת בר אילן.(אוניברסיטה המיועדת לציבור הדתי, אך כולם יכולים להירשם אליה) אתם מחזיקים בעמדות מפתח? זה נכון. עכשיו ברור מאיפה השחיתות הגיעה. אני אידיאליסט, אני משרת בצבא, אבל כל דתי שלא משרת בצבא, עושה את זה מטעמים דתיים, ולא כי ''הוא לא רואה את עצמו אוחז בנשק'' כמו הנוער השמאלני של צפון תל אביב. ואני חי לפני 3000 שנה? וואלה. לא ידעתי שהיה להם איי די אס אל בתקופה הזאת.אתה פה הגזען, לא אני, כי אני גם לא תומך נילהב בקונספירציות, ואני לא מאמין בשטויות שהוא אמר פה על השמאלנים, יש לי חברים שמאלנים רבים, אבל שלא כמוך אני לא פוסל את כל המיגזר שלכם, רק אותך, כך גם אתה אל תפסול מגזר שלם, רק אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל 100- אני מגיב שמלאני תקרא!
שמאלני,
28/08/05 11:00
|
|
 |
99.
תנו חופש תנועה לרוצחים!!
מוטי,
מורשת,
28/08/05 10:47
|
ונשלם בדם!!!מדינה הדואגת לרווחת אויביה יותר מלבטחון תושביה -תשלם בנהרות דם את הטימטום שבבריחה מעזה ומתן הפרס לטרור!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
That's the reason i left
Avi,
USA,
28/08/05 10:47
|
thats exactly why i left israel because all sharon does is suck up to the stupid palestinians instead of destroying them all he also gives them some land as a thank you of what they are doing to us. when we will be ready to fight i will definitly come back
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what woudl we do if we all lef
merav,
28/08/05 11:11
|
don't be so proud of urself for leaving. its a problem. if u can stay and be another person who wants to kick sharon out of the memshala than u gotta be here to help us. am israel isn't a perfect nation- it goes through a lot of tzarot and u need to keep standing by it and supporting it no matter WHAT!come back to where u belong. the states wont do u any good-just cuz u live happily ever after...don't tell me u feel jewish there like u can and do here....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
מדינה המפקירה את בטחון אזרחיה
תומר,
חיפה,
28/08/05 10:44
|
לכל המתלהמים כן התנחלויות לא התנחלויות , בינתיים טובחים בנו וממשלת ישראל משחקת ב ''קקה''
תראו איך השרים שומרים על עצמם ואיך הם מפקירים את חיינו .
כמו בבטחוני ככה בכבישים .
מדינה מגעילה ( כמו אזרחיה ). שאין לה שום זכות קיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
עוד תוצאה של מדיניות התבוסתנות
הגירוש משחית.,
28/08/05 10:42
|
מה המחבלים לומדים מתבוסתנותה של ישראל? לא צריך לנחש, הם אומרים זאת בפה מלא. נסיגות ישראל מערי יהודה, שומרון ועזה, ייבוא מחבלים והענקת רובים למחבלים הביאו להתגברות הטרור. המדינה היחידה בעולם בה נרצחו למעלה מאלף יהודים בחמש השנים האחרונות, רק בשל יהדותם, היא מדינת ישראל. הבריחה מלבנון, מרצועת עזה ומצפון השומרון נתנה רוח גבית לטרור ומעודדת את כל המחבלים להמשיך ולפגע. ברור לכל בן דעת כי תגמול המחבלים רק מעודד טרור. כל מי שמערער על כך שווי בקונספציית כת שלום השווא, וטומן את ראשו בחול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
הפיגוע מעזה
ל"ת
יצחק,
28/08/05 10:41
|
|
 |
94.
לגרש את מתנחלי באר שבע
הומניסט מצוי,
28/08/05 10:39
|
די עם הפיגועים האלה!!! למה התנחלנו לפלשתינאים המעונים בשטחים שלהם? לצאת מייד משטחי הדרום (באר שבע וסביבותיה)!!! דרך אגב, אני לא מבין מה יש לנו לחפש שם? זה הרי חור בקצה העולם, גרים שם רק הפנאטים שלא רוצים לגור במרכז הארץ. למה אנחנו צריכים לממן את ההתנחלות שלהם שם? הם משלמים פחות מיסים, ויש יותר אבטלה. עלוקות!!! תחזרו למרכז הארץ. הצטרפו לרוב השפוי שגר בתוך תל אביב!!! תנו לפלשתינאים את באר שבע והדרום ותיראו איך מחר אין יותר פיגועים... דרך אגב, אני חושב שכשיהיה הפיגוע הבא בתל אביב (זה הרי רק שאלה של זמן...) נאלץ להודות בעובדה שצריך להחזיר להם גם את תל אביב, ואז בטוח לא יהיו יותר פיגועים, ויבוא שלום למזרח התיכון החדש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות יש לצאת ממדינת ישראל כולה
ל"ת
יהושע,
שדרות,
28/08/05 11:17
|
|
 |
נפגעתי...
נפגעת חרדה ממך,
28/08/05 10:57
|
אתה לא רציני, נכון? כי אם אתה כן זה ממש עצוב. אני ממליצה לך לעזוב את הארץ בכלל! לפנות את ביתך ולתת אותו לערבים שיגורו בו. כי בסופו של דבר, לפי דבריך, גם אתה מתנחל בשטחיהם של ''הערבים המסכנים'' האלו. אני פשוט לא מבינה מה אתה עושה בארץ!
ואגב,הנגב אף פעם לא היה בגבולות הערבים בהקמת המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשמח לחזור לאירן[מוצא הורי]
יהושע,
שדרות,
28/08/05 11:44
|
|
 |
אם כך אתה חושב..
דני,
אילת,
28/08/05 12:24
|
אבל איראן זה באמת מקום לא רע בשבילך. שם הרי אנשי הדת הם השליטים, ומה שתתצטרך לשנות הוא רק בשוליים (שפה, כמה מנהגים וזהו) העיקרון זהה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דני צודק!!!
הומניסט מצוי,
28/08/05 12:55
|
דני, אתה ממש מטומטם!!! אתה משווה את הכיפות הסרוגות לפנאטים המוסלמים??? תפתח את העיניים ותפסיק עם השנאה העיוורת לכל מה שמריח קצת דת. אין שום דבר דומה בין הדת האיסלאם ליהדות. תראה לי רב אחד שיוציא פסק הלכה להתפוצץ בתוך אוכלוסיה ערבית! עכשיו תקפוץ כמובן ותביא לי בתור דוגמא את נתן זדה ודומיו. ברור שאם זאת תהיה התשובה שלך אז גם ההשוואה בין הכיפות הסרוגות למוסלמים הפנאטים היא צודקת וברורה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא מבינה ציניות???
הומניסט מצוי,
28/08/05 11:09
|
|
 |
93.
אצל נתניהו היו 3 פיגועים ב 3
3פיגועים ב3שנים,
28/08/05 10:37
|
רק נתניהו עצר את הטרור,רבין ז''ל פרס ברק ושרון נכשלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
קורבנות ה''שלום''
דוד,
גבעת שמואל,
28/08/05 10:36
|
קורבנות ה''שלום''-זה לא מוכר לכם מאוסלו??? הנוסחה ידוע: נסיגה=טרור,זה משהו חדש??? ערבים נשארים אותם ערבים ומנהגים שלנו טיפשים כמו תמיד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
יוסי בוא לתרום דם
מד''א,
28/08/05 10:36
|
|
 |
90.
הפיגוע
פני,
בית שמש,
28/08/05 10:33
|
יש להמשיך ולנסות את דרך הויתור על שטחים כדי לבחון את אמיתות יכולתנו ויכולת הפלשתינאים להגיע להדברות ושלום . אך.. אך.. אין זה סותר אלא להיפך , לכול פיגוע וירי יש להגיב במלוא החריפות כדי שאוכלוסית הפלשתינאים תבין מה גם להם יש להפסיד. ואולי סוף סוף התרבות השוכנת לצידנו תפסיק ליצר רק מוות אלא גם חיים . יש להשיב על הפיגוע במלוא העוצמה ולהמשיך במגעים. אם ברצונם לכוננן ''מדינה'' עליהם לנהוג על פי נורמות מדיניות . אחרת חבל להמשיך בדרך מדיניות הויתורים לשם שלום. ולנקוט בעמדת סעדאת אשר הפגיז כפר שלם בתחילת האינתיפדה במצרים וכך קטע את תחילת שפיכות הדמים אשר אנו חווים מזה כמעט חמש שנים . ברצוני לחזק את כולנו ובעיקר את נפגעי הפיגועים. אף עם לא עמד ולא היה עומד חמש שנים בפיגועים רצחנים וממשיך לשרוד ולקיים חיים מלאי יצירה חיים וגם שמחה לצד הצער. אירופה וארה'ב יכולים להסתכל ולהתקנא בעם חסון חזק ושורד . שאינו מוותר ומנהל מדינה דמוקרטית . מספיק עם הרצון להיות נאהבים על ידי כולם . אנו צריכים להעריך עצמנו על חלקים רבים טובים שבנו .על חוזקנו , ערכינו , המוסר שאנו מפגינים אף עם מערבי ולא מערבי לא היה עומד בחוסן כזה, יחד עם קליטת עליה וכול הקושי שבכך , כלכלה שמצבה לא פשוט , איכות חיים וקיום לא פשוטים. הגיע הזמן לאמר אני ישראלי - יהודי ואני גאה ושמח על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה יקרה כשהעולם יסתובב לצד
הרצל,
28/08/05 11:19
|
|
 |
89.
לכל הימניים המתלהמים
יהודה לוי,
יסוד המעלה,
28/08/05 10:33
|
מתי תקלטו שההתנתקות לא באה כדי להביא שלום וביטחון. ברור שההתנתקות תחזק את הטרור. כל התתנתקות באה כדי להרגיז אתכם ולהשפיל את כבודכם עד עפר - זה כל המטרה. ולכן תפסיקו לקשקש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסניף עוד מנה של קוקאין
ארז,
28/08/05 14:12
|
ותשתוק. או לחלופין לך לאנוס מישהי בשרותים של הTLV
זה הדבר היחידי ששמאלנים קיצוניים יודעים לעשות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
כן,זה הבאר-שבעי,שהיום שייך לג'
תגובה לסילבן...,
28/08/05 10:29
|
לג'ודי ול''ידיעות'' ולשרון... אל תפרוש.תשאר דבוק לכסא.זה טוב זה מעמד. זה קריירה.מה יש לך לעשות בחוץ?! עם ביבי לא תסתדר,עם לנדאו -גם לא. לפחות תתפקד בתור פקק-חוץ.עבודה קשה אין מי יודע מה.אולמרט-אוהב ישראל עושה את שרותי החוץ עבור שרון.משהו כמו:שליח פיצה. אתה יכול לפרוש אחרי 30 פיגועים.אבל עכשו -מוקדם.למה,מי מת?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
ט ר נ ס פ ר הוא הפתרון
ל"ת
בנימין,
28/08/05 10:29
|
|
 |
86.
הבטיחו נקמה על הרג ה-5 וקיימו
נועה,
28/08/05 10:23
|
וגם על 8 הערבים הישראלים שנרצחו בידי יהודים. ואני חושש שזה לא סוף הנקמה שלהם בנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Abla smolanit
ל"ת
UU,
28/08/05 13:57
|
|
 |
אולי אתה נעמן השפוי ומתבייש???
ל"ת
נעמה המסוממת,
28/08/05 11:25
|
|
 |
פרטים על נעמן
מושון,
רעננה,
28/08/05 15:35
|
|
 |
כותב כמו זכר בשם נועה= מתחזה
ל"ת
האדם הזה כותב,
הרבה תגובות,
28/08/05 11:08
|
|
 |
גם 11 בספטמבר היה נקמה?
האמת הפשוטה,
28/08/05 11:00
|
הרצחנות הערבית לא צריכה סיבה בשביל לרצוח. היא צריכה רק טיפשים שימצאו את התירוץ להצדקת הרצחנות הערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנקמה בך ודומיך גם תבוא
ל"ת
מתעב שמאלנים,
28/08/05 10:44
|
|
 |
אם הם מקיימים הבטחות בא וניבחר
b,
28/08/05 10:42
|
|
 |
85.
אין גדר-בגלל המתנחלים
עדו,
28/08/05 10:22
|
זאת האמת. אני יודע שכל חמומי המוח מימין יתקיפו אותי, אבל העיכוב בבניה נובע גם שלשרון נפל האסימון שצריך גדר, פחות או יותר על הקו הירוק, מאוחר מדי. וגם בגללל שהמתתנחלים לא רצו גדר כי אז יתקבע הגבול בינינו לגדה. זאת האמת,. כן , גם בזה המתנחלים אשמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים אשמים. העלו מטוניס את
ערפאת +100,000,
28/08/05 11:14
|
|
 |
84.
אל מינהלת סל''ע ושרון
מתנחל באר שבעי,
באר שבע,
28/08/05 10:22
|
אנא אני מתחנן תנו לי פיצויים ואני בורח מבאר שבע , בדיוק כמו ששרון ברח, ומופז ברח ,וברק ברח,והמשטרה בורחת, והצ.ה.ל בורח,כך רק כך הטרור ינצח את ה פ ח ד נ י ם ששולטים בנו ברמאות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
אמרנו לכם 2
עם קשה עורף,
28/08/05 10:21
|
|
 |
82.
הפיגוע הוא שלנו
Alkhimey,
28/08/05 10:13
|
השב''ק עשה את הפיגוע, או לפחות עזר לעשות אותו (לא מנע מהערבים. תחשבו בהגיון למה יש כל כך מעט נפגעים? למה ישראל שמנע כל כך הרבה פיגועים שנה שלמה נרדמה על משמרתה בתקופה ''שהייתה אמורה להיות הכי קריטית''? למה הפיגוע בא דווקא בזמן שהפלסטינים הכי רגועים? הכול קונספרציה! ישראל רוצה להציג את עצמה הכי טוב בעולם. הנה אנחנו יצאנו מעזה והם לא יכולים להשטלט על הטרור ועושים פיגועים. בכל מקרה הפיגוע הזה יעזור בהרבה לישראל כי עכשו היא קובעת את התנאים במפת הדרכים כי היא יכולה להצביע על זה שהיא מבצעת את חלקה בהסכם אבל הפלסטינים לא.
--------------------------- עכשו מצטרפים ל NBP!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אם מה שאתה אומר זה נכון
צפון,
28/08/05 11:04
|
אז אתה בעצמך אמרת שזה יעזור לישראל.
אבל אני מצטרף לכל השאר באומרי : אתה אידיוט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אידיוט
באר שבעי,
28/08/05 10:52
|
|
 |
דרלינג, אל דאגה...
נתי,
רחוק,
28/08/05 10:45
|
פאראנויה היא תופעה מוכרת. פנה לפסיכיאטר הקרוב לביתך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם קיטשיות דורשת טיפול פסיכיאט
Alkhimey,
28/08/05 15:03
|
גם קיטשיות דורשת טיפול פסיכיאטרי. וחוץ מי זה יש לכם בכלל הוכחה שזה היה פיגוע 100% של פלסטינים? אם אתה רוצה באמת לדעת אז היהודים המציאו את הטרור, כך הם נלחמו נגד הבריטים. ותאמין לי או לא, אם לא הינו הורגים כל כך הרבה בריטים הם אף פעם לא היו נותנים את המדינה שלנו ולא היו בורחים( כמו שאנחנו בורחים עכשו מעזה). ככה שאפשר להגיד שהמדינה שלנו נבנתה על טרור. וחוץ מי זה תפסיקו לאכול כל חרא שהממשלה והתקשורת שדוחפים לכם, תתחילו לחשוב בעצמכם ולשאול שאלות .
--------------------------- עכשו מצטרפים ל NBP!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר מדי XFILES, הגיע הזמן
מעוצבן על 82,
28/08/05 10:27
|
|
 |
מה זה קשור?
ל"ת
Alkhimey,
28/08/05 10:34
|
|
 |
מה זה קשור ?
מעוצבן על 82,
28/08/05 13:45
|
|
 |
81.
הנה ה''שלום'' ששרון הבטיח!
נופר,
נ''צ,
28/08/05 10:13
|
ההינתקות לא הייתה מביאה שלום וזה היה ברור!!!
שרון-זה ה''שלום'' שלך...מודים לך על ''השלום'' הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון לא בהטיח שלום
ישראלי,
ישראל,
28/08/05 11:34
|
|
 |
אכן ''בשבילנו''
אבי,
28/08/05 14:33
|
אך עם תוצאות כאלה כבר עדיף היה לשבת שם. לפחות אז היה לשמאלנים את מי להאשים בפיגועים,שהרי את הפלשתינאים ה''צדיקים'' לא תאשימו אף פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
פיגוע?
גדי,
גוש עציון,
28/08/05 10:04
|
הרי שכנעו אותנו ושטפו לנו את המח שהנה מתחיל עידן השלום החדש! כנראה שזו סתם ''הלצה'' בכל מקרה אין לנו ברירה ועלינו לסגת חד צדדית מבאר שבע עוד היום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
האם קיים אדיוט אחד
יהושע,
28/08/05 10:03
|
במדינה בלי קשר לדיעה פוליטית שלא תופס שגירוש היהודים וההתקפלות בפני המחבלים ללא תנאי תנו דלק לטירור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכיבוש הוא דלק לטרור
עודד,
28/08/05 12:37
|
|
 |
וטרנספר זה לא דלק לטרור?
ל"ת
כתומה,
28/08/05 14:58
|
|
 |
יש הרבה יותר מאחד
עין לציון,
28/08/05 10:28
|
ידידי ישנם הרבה יותר מאחד כאלה, אבל לא מדובר בסתם אדיוט, הדבר קשור ברפואה. וליתר דיוק ברפואת הנפש, והטיפול על ידי מיטב הפסיכאטרים לא ממש מבטיח תוצאות, אם למישהו ישנו הבר מניח את הדעת למה שקורה לעם שהיה אמור להיות חכם, ולאחר הכל מושיט שוב ושוב את צווארו לסכין המרצחים, בבקשה שיסביר זאת, זוהי מחלה נפשית פאטלוגית. שכל לא יוכל להביר כאן כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן - יוסי ביילין הפודל ושמעון
ל"ת
פרס,
28/08/05 10:14
|
|
 |
לא.הם יודעים וזו בדיוק הסיבה ש
מקיאוולי,
28/08/05 18:43
|
הם בעד הגירוש. הם גם היו בעד האינתיפאדה הראשונה. וזה בלשון המעטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היציאה מעזה לא היתה אמורה בכלל
טייגר,
28/08/05 10:13
|
|
 |
אז מה היה תפקידה, אידיוט ?
ש,
28/08/05 11:00
|
|
 |
בטח שלא קיים!! כולנו חכמים לא?
ל"ת
גל,
28/08/05 10:08
|
|
 |
78.
החלה מלחמת האי היוני
ל"ת
זיו,
28/08/05 10:00
|
|
 |
walla ani maskim...
ל"ת
shai,
nyc,
28/08/05 10:45
|
|
 |
77.
אין קשר בין הפיגוע להתנתקות
דוד,
הרצליה,
28/08/05 09:59
|
אף אחד לא התימר שאחרי ההתנתקות יפסקו הפיגועים. ההתנתקות טובה לעם ישראל מכל הבחינות ואני מקוה שיפונו גם כל ההתנחלויות שמעבר לגדר הבטחון בגדה שקרוב לודאי יהייה הגבול עם מדינת פלסטין. האחראים לפיגוע הם אילו שבגללם הגדר לא מגיעה לסיום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ein kesher aval yesh kesher
ל"ת
lehitkaplut,
29/08/05 07:51
|
|
 |
על קשרים ופתרונם
יאיר ל,
28/08/05 14:16
|
וכך אמר השמאל : אין קשר בין ההתנתקות לפיגועים, אין קשר בין דברי השבח של אבו מאזן לשהידים לפיגועים, אין קשר בין המפגעים לפיגועים, בכל אשמים המתנחלים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האחראים הם אלו שנתנו פרס לטרור
ש,
28/08/05 11:00
|
|
 |
הרמטכ''ל אמר שהיא תעודד טרור
עיתונאי,
28/08/05 10:16
|
מאמלה, הרמטכ''ל עד לפני חודשיים, רב אלוף בוגי יעלון אמר על סמך גורמים מודיעיניים: ''ההתנתקות תהיה רוח גבית לטרור''.
אז למה אתה מבזבז לנו את הזמן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין קשר בינך לבין המציאות
עידן,
רחובות,
28/08/05 10:12
|
אתה יכול לנסות ליצור קשר עם איזה גורם מקשר כמו פסיכיאטר. אם מבחינת הבטחון המצב לא השתפר....איך בדיוק ההתנתקות טובה לעם ישראל מכל הבחינות? לא נמאס לכם לכתוב משפטים עם סתירות פנימיות? לא נמאס לכם לשטוף את המח לעם עם משפטים שקריים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Put the fence north of
Ilan,
Mercaz,
28/08/05 10:10
|
Beer Sheva. Arabs are the majority there and Israelis should leave
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
לכבוש את גוש קטיף ועזה
מטורף,
ימינ קיצוני,
28/08/05 09:58
|
ואים אפשר לחזור לימית ולבנות את קוו ברלב ואים יהיה צורך להיכנס לאפריקה ולהשמיד את הארמיה השלישית ואז יגמר הטרור, תשאלו את נתניהו ושרה, פיצה ומנהרת כותל תקבלו בחינם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק - אשמנו בגדנו...
באר-שבעי,
28/08/05 10:48
|
אם היינו גובים מחיר אמיתי על דם יהודי, אזי לא היינו מגיעים עד הלום. אלא שתודות לשמאל שאתה משתייך אליו, הדם היהודי הפך להיות הפקר. תודות לך ולשכמותך ישראל הפכה להיות המקום הכי פחות בטוח ליהודי עלי אדמות לחיות בו. אני מציע לך להשפיל מבט מול המתנחלים שעמדו בגבורה בהתקפות הטרור בשעה שאתה אכלת סושי בתל אביב, כי מרגע שההתנחלויות יעלמו מעל המפה, אתה תהיה המטרה הבאה של הטרור הערבי. ההתקפה הרצחנית על מגדלי התאומים גילתה לכל העולם שהרצחנות הערבית היא תוצאה של מלחמת דת שהכריז האיסלאם על המערב. אלא שלשמאל הנבוב זה לא חודר לראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
גדר הפרדה הדרך היחידה
ניר גדר לחיים,
תל אביב,
28/08/05 09:55
|
מעבר לטרוריסט המתאבד ושולחיו אשמים בפיגועים הם גם אלו שיש בכוחם למנוע מהם מלבצע את הפיגוע אך לא עושים כך-
האשם הראשון הוא ראש הממשלה אריאל שרון שעד לאוקטובר 2003 - עד לאחר 900 נרצחים - התנגד לקבל החלטה על הקמת כל גדר ההפרדה והוא אחראי למחדל הגדול ביותר בתולדות המדינה שבשל היותו מחדל שמתמשך על שנים הוא גדול יותר ממחדל יום כיפור- וגם לאחר שהסכים לבנות אותה עדיין לא סיים את הקמתה ואזורים גדולים במרכז ובדרום עדיין פרוצים למעבר חופשי של מתאבדים פלשתינים
האשם השני הוא נשיא בית המשפט העליון אהרון ברק שבגלל דעותיו המעדיפות גישה נוחה של פלשתינים לעצי זית על פני ביטחונם ושלומם של אזרחי מדינת ישראל- מעכב מעת לעת מאז תחילת 2004 את הקמת הגדר באמצעות צוי מניעה
אזרחי ישראל צריכים להמשיך למחות בכל האפשרויות הדמוקרטיות העומדות לרשותם כנגד מעשיהם ומחדליהם של שני אישים אלו- עד שתושלם הקמת כל הגדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות. הדרך היחידה היא לגרש
יהודי,
28/08/05 12:03
|
מפה את הערבים. שום גדר לא תמנע פיגווים בעתיד וגם לא את הקריסה הדמוגרפית של מדינת ישראל. רק מדינה יהודית נטו בין הירדן לים תמנע זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הגורו של השמאל התנגד לגדר
מר עובדות,
28/08/05 11:28
|
|
 |
כל מילותיך אמת
ג'קי,
מנצ'סטר,
28/08/05 10:12
|
|
 |
74.
רק בזכות אמונה ננצח
יניב,
28/08/05 09:53
|
עד עכשיו מה שהחזיק אותנו כיהודים זאת אמונה אמונה אמונה ואמונה תדעו ממה באתם מטיפה סרוחה ולאן אתם הולכים למקום תולעים תדעו שיש משהו מעליכם ורק בזכות אמונה ננצח את האוייב האכזר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
וזה כשיש הודנה......
ל"ת
שלומי,
28/08/05 09:53
|
|
 |
72.
ביבי, היה פיגוע ! בוא לרקוד על
חבר של,
ביבי,
28/08/05 09:53
|
הדם !
עכשיו ההזדמנות שלך להראות שהפינוי היה סתם, ששרון צריך ללכת, שאתה ידעת הכל מראש.
נו- איפה אתה ? למה אתה לא בא ? החברה במרכז מחפשים אותך.
ת'יודע, כמו פעם: בהתחלה תגיד אתה מצטער על ההרוגים, מאחל לפצועים וכולי וכולי- ואחר כך תגיד להם בפנים את הכל. ובערב חקראו לך לטלויזיה שתוכל להמשיך. והסקרים יראו נפילה לשרון ועלייה לביבי. וכל האספסוף ישמח.
עכשיו הזמן שלנו ! אולי יהיו עכשיו עוד הרבה פיגועים וכו-ל-ם יראו שביבי צדק כל הזמן.
צור קשר !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה מציף את התגובות?
יששבר,
כברי,
28/08/05 10:22
|
אתה יכולל לכתוב פעם אחת, זה שאתה כותב אותו דבר עשרים פעם לא עושה אותך צודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כואב לך שביבי צודק וצדק?
עידן,
רחובות,
28/08/05 10:20
|
מי שרוקד על הדם, אלו אחיך ברצועת עזה. והם באמת רוקדים על הדם. אבל במקום להתמודד עם המציאות הרבה יותר קל לשנוא את נתניהו.
לא נשארו לכם שום טיעונים חוץ משנאה טהורה לימין?
להזכירך בתקופת נתניהו המצב הביטחוני היה מעולה יחסית, אבל כמובן שאתם בסמול מעדיפים שימותו יהודים ורק שהימין לא יהיה בשלטון.
במקום לתקוף את אחיך הערבים, שהיום חוגגים את הפיגועים, אתה תוקף את ביבי. סלח לי גזר אבל יש מצב שאתה חולה נפש. אתה שונא יריב פוליטי יותר מאשר את האנשים שרוצים לרצוח אותך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל אדם שפוי ידע שהמלחמה ממשיכה
בוגי לראש ממשלה,
28/08/05 10:53
|
ביבי הוא אפס נפוח, פחדן, תככן, עם פה גדול ואגו עוד יותר גדול. הוא התפטר שבוע לפני הבריחה כדי להגביר הדרמטיות ולמשוך תשומת לב. איפה הוא היה לפני שנתיים כשבוגי סרב להצטרף לבריחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא חסיד ביבי
עידן,
רחובות,
28/08/05 15:44
|
אבל הטירוף הזה, שהסמול מפנה את השנאה שלו כלפי ביבי במקום אל הרוצחים ושולחיהם חייב להיפסק....
לעניות דעתי כל אחד זכאי להביע את דעתו גם ביבי. ולהגיד שהוא רוקד על הדם? כאשר ישנם ערבים שבאמת רוקדים על הדם וההריסות......אבל אותם אף סמולן קטן לא יעז לתקוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עידן,שנה מבחירתך בביבי,תשנא
זכור,
28/08/05 10:51
|
|
 |
עידן,אביו לא צדק,שהוליד אותו,
דוד,
28/08/05 10:44
|
|
 |
מה יש לך דוד?.
עידן,
רחובות,
28/08/05 17:03
|
החברים שלך מחברון לא הצליחו להרוג הרבה יהודים אז אתה מבואס? ומוציא את זה על ביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק..איפה ביבי שצריך אותו
דורון,
28/08/05 10:15
|
ביבי ישמור עלינו...[ ביבי השקרן שלא אכפת לו מכל האספסופים וצ'כצ'כים למינהם שמאמינים לו בעינים עצומות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דורון, מי צריך אותו?העזאזל?גם
עזאזל,
28/08/05 10:47
|
|
 |
נדמה שהימין רוצה עוד פיגוע ?!
ביבי מלך,
האספסוף,
28/08/05 11:49
|
תראו איך כל הפוליטיקאים מהימין קופצים בהתלהבות. עאלק דואגים שלא ישפך ''דם יהודי''. (כאילו שיש לו צבע אחר...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
אריק, הבטחת שהיה פה טוב, שקרן!
רלי,
28/08/05 09:53
|
אריק ושאול מופז הבטיחו לנו שהמצב הבטחוני של ישראל היה טוב יותר לאחר הגירוש. שקרנים, נוכלים, רמאים. מוחמד דף צדק, זו רק ההתחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
הם מודים לך שרון!!!!!!!!!!
ליכודניק מתון,
באר שבע,
28/08/05 09:52
|
חברה להרגע זאת רק הדרך בא הם מודים לשרון ועוד עם מחווה כמו ''הנתקות'' הם עוד יודו לו הרבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
איך הם נכנסים....חופשי
ב''שבעי,
ב''ש,
28/08/05 09:52
|
יש לי שאלה שאני נוהג לשמור לעצמי אבל אשאל אותה בכל זאת. ש. כ2500 שנה אנו מסוכסכים עימם למה דווקא ב60 שנה שאנחנו חיים זה יפסק. ת. התשובה מסובכת כמו השאלה אבל אנסה בכל זאת. אם הם לא היו מתחילים איתנו אז אנחנו כבר היינו מתחילים איתם. כי הרה עצם קיומנו תלוי בשונות שלנו איתם. מסתבר שהקיצוניים הם הקובעים העיקריים של ההיטוריה. מסקנה חלקית: אלוהים כמו בני אדם(סליחה) אוהב יותר מאמונה אחת. הכוונה היא שבני אדם לא יכולים לאכול רק את אותו אוכל כל הזמן כל היום וגם אלוהים מעדיף להראות זאת בריבוי הדתות. אנחנו הבנו את זה השאלה היא האם הם(הערבים) כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
למה לא להתנתק מב''ש?
ל"ת
שרון,
28/08/05 09:50
|
|
 |
67.
עם חשודים כמתאבדים לא מתווכחים
תלמדו מהאנגלים,
28/08/05 09:49
|
אלא יורים ישר בראש !! כי זה הדבר היחידי שמבטיח שיתוק מוחלט של מפגע פוטנצאילי תשאלו את משטרת אנגליה שרבע פיגוע לימד אותה את מה שמאות פיגועים עדיין לא לימדו אותנו.
אבל אצלנו השופטים כבר שלחו לכלא מאבטח שירה במי שסרב למלא את הוראותיו - שופטים אלו הם שותפים לרצח בגללם חוששים המאבטחים לבצע את משימתם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לירות במחבל ? מה יגיד השמאל ?
ל"ת
מתעב שמאלנים,
28/08/05 10:55
|
|
 |
66.
למחבלים:מספיק ב''ש,לכו לכנסת
ל"ת
תבקרו,תהנו,
28/08/05 09:49
|
|
 |
65.
ביבי- בוא לרקוד על הדם !
ל"ת
אתה,
מאחר !,
28/08/05 09:48
|
|
 |
ביבי - בוא להיות רוה''מ!!!
ל"ת
גיא,
28/08/05 10:14
|
|
 |
נציג אוטנטי למחנה הצבוע
יאיר ל,
28/08/05 09:56
|
מותר לדון בקורבנות לצרכי נסיגה, מותר היה אפילו לדון בקורבנות ''מנהרת הכותל'' כדי להפיל את ביבי, אין לדון בשום אופן בקורבנות אוסלו ושות - אלה קורבנות השלום ואין לרקוד על הדם !! בשם המחנה הצבוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה התשובה שלך לאדם שצדק ?
ל"ת
תהיה אמיתי,
28/08/05 09:52
|
|
 |
64.
ערבי טוב = ערבי מת
ערבי,
28/08/05 09:47
|
|
 |
64 אני לא ערבי אבל אתה מטורף
מוטי חיפה,
28/08/05 11:50
|
אני בטוח שאתה מג'נון, המאבטיח שניפצע בדואי שבא להגן על מג'נונים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
הם מנצחים ע''י הפיגועים ואנו
vv,
vv,
28/08/05 09:46
|
|
 |
62.
חכו..ברוך השם אף אחד לא מת...
דיקלה,
28/08/05 09:45
|
אתם חושבים שהם יוותרו?..גם אחריי שבפרצוף הם מודיעים שלא יפסיקו את הפיגועים..איפה בוש????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הדוגמא לבעיה היהודית-הציפיה
לגוי (בוש)שיציל,
28/08/05 10:12
|
מיום שיהושע בן-נון נכנס לארץ והיו במחנה כאלה שלא קיימו את חובת חיסול כ-ל עממי הארץ שהיו אז, כך נמשכת השרשרת עד היום.
ליהודים, בנגוד לגויים, יש בעיה של חיסול מוחלט של אויביהם.
בכל ההסטוריה, לא הסתיים סכסוך אחד בין עמים בלי שצד המפסיד במלחמה יכנע ללא תנאי ויקבל כ-ל תחתיב של המנצח או שהושמד לחלוטין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמוד..התכוונתי איפה בוש שטוען
דיקלה,
28/08/05 12:37
|
שיהיה שלום ושנמשיך לוותר על שטחים!!הלוואי שהיינו יכולים לזמבר אותם ולא נפחד מתגובת האמריקאים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מה עם הגדר? מדינת אימפוטנטים
ל"ת
בשר תותחנים,
28/08/05 09:44
|
|
 |
60.
צהל נחוש ומשטרה רגישה
נחישות ורגישות,
נחישות ורגיש,
28/08/05 09:44
|
בנחישות וברגישות צהל הגיבור הנחוש והמשטרה הרגישה ייטפלו בפיגוע בנחישות ויאספו שרידי בשר בשיא הרגישות וייטפלו במחבל ההרוג בנחישות ויפנו אותו לאבו כביר בשיא הרגישות כאות תודה מצד אלו שאינם נחושים ואינם רגישים על מתנתם שלאחר ההתנתקות להתנתקות שבוצעה בנחישות וברגישות עכשו יבוא תור השלום בנחישות אבל גם ברגישות כל פיגוע יטופל בהצהרות פלצניות רגישות ונחושות וכל נפילת קאסם תלווה בנחישות ורגישות הרי צבאנו הוא גיבור נחוש ורגיש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
בסוף נשאר רק עם רמת אביב
כאילו דה....?,
28/08/05 09:43
|
|
 |
פחחחחחח...
ל"ת
תל ברוך,
28/08/05 09:55
|
|
 |
58.
אסור שהפיגוע הזה יפריע לנו
עוזי,
השרון,
28/08/05 09:42
|
|
 |
להמשיך בהתאבדות
ירון,
חיפה,
28/08/05 09:50
|
|
 |
57.
תיגמרו כבר את הגדר!!!!!!!!!!!!
ל"ת
!!!!!!!!!!!!!!!,
28/08/05 09:41
|
|
 |
לחזור לגוש קטיף-לא היה טרור עד
אחמד,
28/08/05 09:46
|
|
 |
56.
באר-שבע שטח השייך לעם
רגב,
צפון,
28/08/05 09:41
|
|
 |
55.
פינוי, חובה להיכנס
מ,
ב,
28/08/05 09:39
|
|
 |
54.
נו ? יאללה כובשים את דמשק.
ל"ת
בנימין [''ביבי''],
28/08/05 09:39
|
|
 |
53.
לגרש את עראפת!
ל"ת
היועץ,
28/08/05 09:38
|
|
 |
בגין לשילטון בבבגין לשילטון !
ל"ת
יועץ יותר טוב,
28/08/05 09:59
|
|
 |
52.
ההתנתקות מתפוצצת לכם בפרצוף
ל"ת
כמו שידענו,
אל תתפלאו,
28/08/05 09:35
|
|
 |
בדיוק להיפך
גבי,
נס ציונה,
28/08/05 10:03
|
נפטרנו תודה לאל מעזה. עכשיו צריך לבנות את הגדר לאורך הקו הירוק ולהגן סוף סוף על מדינת ישראל, לא על ההתנחלויות. על מדינת ישראל נגן כולנו יחד. על ההתנחלויות - שיגנו ההתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולהגן סוף סוף על מדינת ישראל
ל"ת
how so, by,
hitkaplut?,
29/08/05 07:57
|
|
 |
גם נס ציונה היא התנחלות
יעקב,
נס ציונה,
28/08/05 12:10
|
שהוקמה ב- 1883 ע''י ראובן לרר. הקורבן הראשון מטרור ערבי בארץ ישרל היה אברהם ילובסקי פה בנחלת ראובן , זוכר? מי שמפריד בין התנחלויות וותיקות לחדשות כורת את הענף שעליו הוא יושב. אינך ראוי לגור אפילו בנס ציונה. תמצא לך ארץ אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נס ציונה היא בישראל
גבי,
נס ציונה,
28/08/05 15:22
|
יעקב ידידי, איני צריך למצוא ארץ אחרת, ולא אתה תקבע היכן אני ראוי לגור. נס ציונה שלנו היא עיר במדינת ישראל, ההתנחלויות הן ניסיון נלעג של ישראל להתפשט בצורה מיותרת ומטופשת. אל תשווה את הציונות האמיתית של לרר וחבורתו עם מה שקורה בשטחים. הם לא יותר מגיבנת על גב הציונות, שמכרסמת ביכולתנו לשמור על הבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
נסים,
הירושלמי,
28/08/05 10:24
|
|
 |
51.
תודה
אפרים יעקב,
28/08/05 09:35
|
|
 |
50.
איפה ביבי? שירקוד על הדם
חכם מימון,
28/08/05 09:34
|
|
 |
לחכם
בוכה בכל מקרה,
28/08/05 11:19
|
אתה רקדת ועדיין רוקד על הדמעות של המפונים, גם לו מותר לרקוד.. ולא בגלל שיש דם כמו בגלל שהוא צדק. אם כבר, זה אתה שאמור לרקוד, יהודים פצועים קשה ויש סיכוי שאפילו ימותו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החוג לריקודי דם
אלעד,
ראש העין,
28/08/05 09:55
|
...איך לא, החוג לריקודי דם כבר חוגג. אם יש סיבה לפיגוע זה אי-סיום בניית הגדר. ולמה הגדר התעכבה? כי רצו לנצל אותה כדי להגן על ההתנחלויות, לא על מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוכמולוג. שמאלן עלוב נפש ורשע!
ל"ת
מתחכם עלק,
28/08/05 10:07
|
|
 |
שמאלן המדייק בניתוחו!
איטה,
אילת,
28/08/05 15:24
|
אלעד צודק! איפה הגדר? למה למדינת ישראל אין גבול מזרחי? לאיזו מדינה אין גבול והיא פרוצה לחדירות כאלה. הזיות הימין על ישראל עד נהר פרת מעבירות אנשים על דעתם. להזכירכם: ציונות 2005: חוזרים הביתה לקו הירוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אנחנו מופקרים
חייסים לקרוא,
רמת-גן,
28/08/05 09:34
|
על שרון שומרים גדודי מאבטחים המגובים בצוותי מחשבה. בעיתונות תוארו לאחרונה צוותי המחשבה הללו המעלים תרחישים אפשרים לפגיעה בשרון ודואגים לנטרל אותם. תרחיש אפשרי שנוטרל החלפת אבן בגלעד זכרון ששרון אמור היה להמצא בקירבתו בלבנת חבלה. ועוד תרחישים דמיונים. עלינו אין אפילו צוות מחשבה אחד שמגן. כיוון שאם היה צוות כזה הוא היה חייב לעלות על התרחיש שגרם לפיגוע בנתניה: כניסת מחבל באמצעות מכונית עם לוחית זיהוי ישראלית. התברר שמכוניות עם לוחית ישראלית לא נבדקות בכניסות מהשטחים. הסיבה אף אחד לא חשב על זה ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
תפעיל מכת''ז - חרא עליהם
עדי,
ת''א,
28/08/05 09:33
|
איפה הגיבורים האלה עכשיו, כשצריך להילחם במחבלים? איפה אתה ניסו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לא הבנת בדיוק?
ירושלמית,
ירושלים,
28/08/05 12:12
|
ניסו לא ירים יד לעולם על ערבים הם החברים שלו את הדתיים הוא לא סובל ''חרא עליהם'' לעולם לא יהיה מופנה לערבי כי הוא בעצמו אדם כזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
חברה..לארוז..נוסעים לאוגנדה!!!
חוזת המדינה,
28/08/05 09:33
|
אנחנו סתם דוחים את הקץ...נכון שרון? אז קדימה יהודים...לארוז...מכל ההתנחלויות...ונתחיל מהגדולות שבהן: ב''ש, ת''א,חיפה...וכך לאט לאט עד שנכסה את הארץ כולה... חיילי צה''ל מוזמנים לעזור לנו לארוז... ובדרך לאוגנדה..נעצור לנו באיזה דיוטי פרי..כי נגמר לנו הבושם שאנחנו מתיזים לעצמנו בעיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רעיון נכון,אבל עדיף אי רחוק
הצעת יעול,
28/08/05 10:18
|
ואם יהיו אנשים שלא ירצו להתפנות שישארו פה יחד עם ה- control panel של מאגר פצצות האטום.
אולי יסדרו לנו מופע זיקוקים לכבוד העזיבה...
אין שום פתרון אחר,בדוק (אמפירית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47 לאן?
עולה מאתיופיה,
28/08/05 09:52
|
בינתיים אילה שעלו מישם שומרים לך על הר ברכה/קללה ועוד הזויים שחיים שם כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47 - עצוב, אבל אתה צודק!
ל"ת
ל-47,
28/08/05 09:40
|
|
 |
46.
ב''ש- שטח כבוש משנת 48
מחמוד אל טופיק,
רהט,
28/08/05 09:32
|
ב''ש- שטח כבוש משנת 48. המסגד עדיין קיים ב''ש נכבשה במבצע יואב באוקטובר 48. תושביה הפלשתינים גורשו מבתיהם ונמצאים כיום במחנה הפליטים בדהריה. לפי הסכם החלוקה מנובמבר 47- ב''ש שייכת לבית הלאומי הפלשתיני. ההתנתקות חייבת להימשך. יהודים תצאו מפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
יאיר,
חיפה,
28/08/05 15:36
|
המדינה הייתה בשילטון תורכי הרבה מאוד שנים, ואתם הייתם פה. זה מסביר למה אפחד לא רצה לגור פה, הכל היה מלא ביצות, הנגב היה מידבר, כל המדינה הייתה לא ראויה ליישוב. עד שאנחנו הגענו, היהודים. אבותינו הפריחו את השממה. ורק אז ניזכרתם לדרוש ריבונות. רק אחרי שעשינו את העבודה השחורה. בשנת 47, בחלוקה הראשונה, הנגב לא היה שלנו, נכון. בחלוקה השניה הוא כן היה שלנו. בהכרזת המדינה הוא היה שלנו. ובכלל, מבצע יואב היה לשחרר את הנגב מהכוחות המיצריים שסגרו אותו. חוץ מזה, רוב הערבים ברחו מהבתים בלי שהכוחות היהודים הגיעו אליהם בכלל. אלה שכן הותקפו, הייתה סיבה מוצדקת להתקפתם, הם שיתפו פעולה עם הצבאות התוקפים, ואם אתה זוכר את הפלוגה של הפלמ''ח שריחמו על זקן ערבי, והוא הביא למותם ע''י הסגרתם לערבים. יש לך את כל ארצות ערב ללכת אליהם. כאן אתה כבר לא תישאר, להיתראות לוזר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני אומר להוריד את המיסגדים!!
ל"ת
@משה,
28/08/05 13:42
|
|
 |
נכון - לוזרים תמיד משלמים
ווינר,
28/08/05 10:56
|
ולכן אתם, כמו לוזרים מתמידים, צריכים לשלם על כך. כך זה היה וכך זה יהיה. לוזרים משלמים. ואתם הרי לוזרים. נוצחתם בכל המלחמות שכפיתם עלינו, ולכן עליכם לשלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי משלם בינתים זה אתם היהודים
ל"ת
מחמוד אל טופיק,
רהט,
28/08/05 12:18
|
|
 |
באמת?
שוקו,
28/08/05 13:23
|
פעם אחרונה שבדקתי איכות החיים בישראל טיפה יותר טובה מאיכות החיים בשטחים. וכמו כן איכות החיים של המגזר היהודי לעומת המגזר הערבי.
תמשיכו לשכשך בשלוליות של קקי ופיפי ולהבטיח לנו שיום אחד תקחו את המדינה בחזרה. כל יום עצמאות אני חוגג פעמיים: פעם אחת לעצמאות שלנו ופעם אחת לנאכבה שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
טוטו,
28/08/05 10:47
|
|
 |
כבוש-בקרוב אתה כמו כבש,מבין?
דאוד,
28/08/05 09:52
|
|
 |
Daud, that was a threat
Mark,
28/08/05 13:56
|
they should check ur IP address to hunt u down, ya arabush masrich
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק .גם חוות הדיקטטור
ל"ת
אריק,
השרון,
28/08/05 09:40
|
|
 |
ב48 לא רציתם מדינה
אני,
28/08/05 09:38
|
הציעו לכם מדינה וסירבתם ואתם עד היום מתחרטים. אבל אין מה לעשות נגד עם הנצח!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקשיב לי, אתם תלכו מפה גם מיפו
מחמוד אל טופיק,
רהט,
28/08/05 10:11
|
ומחיפה. לקחתם לנו את המדינה ואנחנו נסלק אותכם. תשמע מה אמר המנהיג המוחמד דף אתמול: צפת, יפו, חיפה, תל אביב, ירושלים, הכל ניקח לכם ! תתנתקו לנו מהמקומות
גש קטיף זה רק ההתחלה! טיפשים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
blh blh blh
to mohamad,
bahat,
28/08/05 18:00
|
and more blh, not even your grandson will se a palestenian state where israel is now, maybe in 100 years in tiz el nabi, maybe.........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למוחמד אל טופיק
בדואי,
28/08/05 14:45
|
|
 |
מוחמד דף חי על זמן שאול
מיקי,
28/08/05 14:30
|
אם אתה חושב שהעולם החופשי והמודרני יסבול את השטויות שלכם לאורך עוד זמן רב, הטיפש כאן זה אתה. לפי ההתנהגות שלכם, הערבים, הנינים שלנו יוכלו ללמוד מי אתם רק מספרי ההסטוריה והאנציקלופדיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם כל מר מחמוד
באר שבעי,
28/08/05 14:01
|
טיפש אתה תקרא לחברים המטומטמים שלך. אנחנו פה ואף פעם לא נלך מפה ולפעמים אני חושב שיש פה יותר מדי דמוקרטיה שאנשים כמוך לא מגרשים מפה ביחד עם כל המשפחה לאחת מעשרות המדינות שלך.אחרי דברים כמו שאתה כותב פה יש שפיכות דמים כי גם בין היהודים יש קיצוניים וארי הדברים הנ''ל אני לא מתפלא!אחר כך אתם הרי בוכים למה זרקו לכם ראש חזיר למסגד!טוב שיש עוד כמה מכם שהם שפויים כמו המאבטח-החלמה מהירה לו ולשאר הפצועים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
arabe de merde
stephane,
france,
28/08/05 11:38
|
|
 |
45.
ומה עכשיו? שניתן גם את באר שבע
יניב,
28/08/05 09:32
|
זה מה שקורה כשסומכים על הפלסטינאים שיביאו לנו ביטחון...
קדחת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא?
ל"ת
אריק,
השרון,
28/08/05 09:38
|
|
 |
44.
---''אין שום קשר להתנתקות ''----
עוד אחד שמבין,
28/08/05 09:30
|
לכל השמאלנים בתגובות שמצטטים את המנטרה הזאת הלוך ושוב ,גם עכשיו ,גם על הדקירה ,הקאסמים על שדרות והקטיושות בצפון שבוע שעבר אני אומר דבר אחד : הוכחנו חד משמעית שיש תמורה לטרור ולצערי זו רק ההתחלה.
צאו מאשליית השלום אף פעם לא היה פה שלום ואף פעם לא יהיה פה שלום. מי שהמטרה שלו זה לחסל את מדינת היהודים והוא לוטש את עיניו לא רק ליו''ש אלא גם לכפר סבא ונתניה ולא מוכן לוותר על זכות השיבה , הוא שצריך לכלותו כי זו הדרך היחידה לחיות כאן בשקט .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא ''שמאלנים'' זה שמאלן
עידן,
רחובות,
28/08/05 10:25
|
זה אדם אחד שכותב את אותן תגובות עשרות פעמים. נסיון נלוז של הסמול להראות כרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עידן,ראינו מה אתם שוים בהנתקות
וכמה העם יוצא,
מכליו בשבילכ,
28/08/05 10:47
|
|
 |
ואתה ממש חכם....
עידן,
רחובות,
28/08/05 15:58
|
פשש איזה חכם אתה, יודע איך כותבים שמאל... בוא אני אסביר לך יש שמאל שזה ההיפך מימין, ויש סמול שזה להיות אפס כמוך......אז אני התכוותי לסמול....בסדר חמודי תפתח מילון בערך 'סאטירה'...כדי שלא תצא אידיוט בעוד תגובות. הגאווה מסנוורת לכם את העיניים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי ביקש פה שלום בכלל?רוצים רק
פחות חיכוך איתם,
זה הכל,
28/08/05 10:19
|
אתם אלה שמדברים כל הזמן במנטרות של שלום,לאף אחד אין אשליות של שלום,רוצים רק להיות במקום שאפשר יהיה להגן ממנו טוב יותר על המדינה בלי להגן על חורים ומובלעות למינהם דוגמת נצרים וכפר דרום,אבל את זה אתם לא מסוגלים לקלוט אל הראש הקטן שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדינת ישראל אי לא מדינת
לידעתך,
28/08/05 09:40
|
לא מדינת היהודים אומנם בשלטונה יש יהודים. אולם מעבר לכך שאת מדינ ה שגרמה לעם היהודי רק צרות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
להגיב-ולהגיב כך שלא ירצו עוד !
ל"ת
דוד,
28/08/05 09:27
|
|
 |
42.
מי אמר שהערבים סרטן בלב האומה?
ל"ת
מי זוכר מי היה,
המדינאי שאמר,
28/08/05 09:26
|
|
 |
אני לא זוכר מי אמר, אבל הוא צד
ל"ת
.,
28/08/05 10:17
|
|
 |
41.
שרון - העולם אוהב אותך היום
אא,
י-ם,
28/08/05 09:26
|
|
 |
בצדק. גם עם ישראל
מוישה,
גבעתיים,
28/08/05 10:05
|
עם ישראל אוהב את אריק, הגבר היחיד שהוציא אותנו מעזה. כולם דיברו, הוא עשה. ומה הקשר לפיגוע? בימי ביבי לא היו פיגועים? אולי עכשיו תוקם גדר, נתחיל להגן על הבית, לא על ההתנחלויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז עם ישראל אוהב שחיתות?
ל"ת
מוסר שמאלני,
28/08/05 18:47
|
|
 |
ברמת העיקרון
יאיר ל,
28/08/05 14:13
|
יש הבדל פעוט בין פיגוע אחד בשנה לבין פיגוע אחד ביום, אבל השמאל אינו נתפס לקטנות - הוא עוסק ברמת העיקרון.
אמנם ברמת העיקרון הפיגועים התחילו מיום שקמה המדינה, אבל כאן השמאל אינו נתפס לקטנות - הוא עוסק בכמות שהרי לפני 67 הפיגועים לא היו כה תכופים.
ולפיכך אין לומר על אוסלו שגרם לפיגועים שכן אלה, ברמת העיקרון, היו קיימים גם לפניו ומאידך אין לומר שכיבוש ב-67 לא גרם לפיגועים שהרי אחרי אוסלו גדלה הכמות.
נשמע מסובך ?
ל''שפויים'' מהשמאל זה דווקא נשמע הגיוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כ''כ אוהב שזה מדאיג....
ל"ת
שלומי,
28/08/05 09:54
|
|
 |
40.
נתניהו - בקרוב
מאוכזב,
28/08/05 09:26
|
שרון אכזבת בענק...כך לא נלחמים בטרור...אז בוא פנה ללוחמים בטרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה היה נתניהו לפני שנתיים ?
בוגי לראש ממשלה,
28/08/05 11:15
|
אז עוד אפשר היה למנוע את הבריחה. נתניהו חיכה עד שבוע לפני הבריחה כדי להגביר את הדרמטיות. הוא פשוט שחקן פוליטי שרצה להיראות יותר טוב. בוגי סרב כבר לפני שנתיים להצטרף לעגלת הבריחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתניהו לא בא לגוש קטיף.
ל"ת
למה?????,
28/08/05 10:19
|
|
 |
בחה-יוחה , רק לא החמור הזה !
ל"ת
עוזי לינדיהו,
28/08/05 09:46
|
|
 |
עוזי לנדאו, אם כבר
ל"ת
טאו,
28/08/05 09:32
|
|
 |
39.
welcome to isra-hell
חגי,
יפו,
28/08/05 09:24
|
די עם ההיסטריה איזה עם היסטרי, איזה תגובות מתבכיינות, מה חשבתם, ששבוע אחרי ההתנתקות יפרוץ השלום? מישהו באמת חשב שלא יהיו יותר פיגועים? אז כבר צריך לחשוב על תהליך ההתנתקות? לידיעתכם, הבתים שם כבר נהרסו, אין מה לחשוב על זה... טוב שיצאנו מעזה, כי זה לא הגיוני שאלפי חיילים יגנו בגופם על שמונת אלפים יהודים משיחיים, שחיים בלב מיליון וחצי פלשתינים, וזה בלי קשר לכן פיגועים או לא פיגועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכמה אלפי ''משיחיים'' האלה...
כתומה,
28/08/05 15:08
|
הגנו בגופם על כל דרום הארץ.הם היוו חיל שלא לבש מדים במדינה שלנו. נראה עכשיו עד כמה בטוח יהיה לכולנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל המדינה חיה בין מליוני ערבים
עיתונאית,
28/08/05 09:34
|
|
 |
38.
כנסו
דוב,
י-ם,
28/08/05 09:23
|
|
 |
וואוו.שנון. פתחת לי את העיניים
ל"ת
דובה,
י-ם,
28/08/05 11:39
|
|
 |
למה, מה , מי אתה ?
ל"ת
צ'וקו-מוקו,
28/08/05 09:44
|
|
 |
37.
החוג לריקודי דם התעורר
אלעד,
ראש העין,
28/08/05 09:23
|
הנה, החוג לריקודי דם התעורר. אם יש סיבה ישירה לפיגוע, היא אי-בניית הגדר. ולמה לא נבנתה הגדר במהירות מלכתחילה? כי מישהו רצה להגן על ההתנחלויות, לא על מדינת ישראל. אז אל תקפצו, חברים. פיגועים היו גם בימי ביבי הנערץ. וגם לצערנו יהיו בעתיד, אבל נילחם בהם טוב יותר ללא ההתנחלויות. ציונות וביטחון 2005: חוזרים הביתה, לקו הירוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!!
ל"ת
עודד,
28/08/05 12:36
|
|
 |
חבל על המאמץ,חביבי,הדאפרים פה
לא מבינים עניין,
וגם לא יבינו,
28/08/05 09:55
|
הם חושבים שהמתנחלים מגינים עלינו בשעה שכל אהבל מבין שהם רק הסתובבו(ועדיין מסתובבים) לצבא ולשב''כ בין הרגליים,ומפריעים לגופים האלה במשימה שלהם,כמו שגם בגללם היה עיכוב בהקמת הגדר עד היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הארס השמאלני מתחיל להשפריץ
ל"ת
מ''ש,
מתעב שמאלנים,
28/08/05 09:45
|
|
 |
ארס? קול ההגיון
מיקי,
כרמיאל,
28/08/05 10:06
|
אין פה ארס, לא השפרצה, וגם לא שמאלני. מדובר בהגנה על מדינת ישראל. בהגנה על הבית. על העיקר. על הציונות. לא על גיבנת ההתנחלויות.. רוב רובו של העם כבר התעורר מחלום ההתנחלויות. שדניאלה וויס וחבריה יגנו לבד על הבית שלה. זו לא מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם כרמיאל לא תהיה במדינת ישראל
מתעב שמאלנים,
28/08/05 11:08
|
היא תקרא מזרח מג'דל אל כרום. אתה וחבריך תכלאו במחנות השמדה בניהול ערבי וקאפו'ס שמאלנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם הרעל הימינני פשיסטי
ל"ת
מתעב ימיננים,
28/08/05 09:58
|
|
 |
אתם תגמרו כמו קוויזלינג ופטן
ל"ת
מתעב בוגדים,
28/08/05 11:09
|
|
 |
מזל שאתם מסבירים לי..תודה..
סתם אחד,
28/08/05 10:26
|
כשזבל שמאלני מגיב ותומך במפגעים זאת ''אמת צרופה'' כשימני אומר את שעל ליבו זה ארס ימני.. נו ...עכשיוה הכל ברור לחלוטין זה לא ישנה כלום.. השמאל הוא חלק ממשפחת חסרי החוליות..תמיד ''תתאימו את עצמכם לפיגוע המתאים''
אתם זבל לא יעזור כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני לא צריך את ההסברים שלך
מישהו,
28/08/05 11:10
|
וכשזבל ימינני פשיסטי כמוך רוקד על הדם זה פטריוטיות נטו (עאלק)ואתה כחלק מהימין הפשיסטי נמנה על הערפדים למיניהם ששמחים על כל טיפת דם שנשפכת כדי להפיץ את הרעל שלהם.כשמך כן אתה, סתם אחד זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
ניתוק, פיצוץ.
ל"ת
:-(,
28/08/05 09:21
|
|
 |
35.
תבינו .....................
גיל,
28/08/05 09:20
|
הפיגוע הזה הוא תחילתה של ''ידידות'' ''מופלאה'' בחלומות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
תרגעו!
שרון,
צפון,
28/08/05 09:17
|
שרון צודק במה שעה ומספיק עם השטויות שלכם בקשר להתנתקות! את הערבים צריך למחוק ולחסל, זה נכון, אבל ההתנתקות הייתה צריכה להתבצע! תפסיקו לבכות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, אחרת אריק היה נכנס לכלא
ל"ת
סימה,
28/08/05 10:03
|
|
 |
33.
היכן כל מעגלי אבטחה
יוסי,
ירושלים,
28/08/05 09:16
|
היכן כל המעגלים שעצרו את היהודים להגיע לגוש קטיף האם לא יכלו למנוע את הפיגוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עכשיו חפשו את הסייען הבדואי
ל"ת
שהכניס אותו,
28/08/05 09:16
|
|
 |
31.
לפנות את באר-שבע בהקדם האפשרי!
ל"ת
י.ג.,
28/08/05 09:14
|
|
 |
יחצן טיפש גם כותב וגם עונה ?
ל"ת
ממש מתוחכם,
28/08/05 11:04
|
|
 |
ישראל ויתרה על ב''ש מזמן
ל"ת
לכל החולמים,
וההוזים,
28/08/05 10:05
|
|
 |
ידעתי שכל מתנגדי ההתנתקות יצאו
ל"ת
עכשיו מהחורים,
שלהם,
28/08/05 09:26
|
|
 |
לתת את באר שבע לערבים ומיד!
ל"ת
מה יש לנו לשבת,
שם???,
28/08/05 09:24
|
|
 |
צודק מאד.אין ברירה,אלא לפנות
תומך נלהב בשרון,
תל אביב,
28/08/05 09:24
|
|
 |
30.
מה איכפת לשרון
ח,
מ,
28/08/05 09:11
|
את הכסף מאמריקה הוא יקבל, את התיק הפלילי מסתירים בבית המשפט, את המשטרה הוא מחזיק בביצים, כנ''ל את הפודלים שלו: הח''כים הקטנים, והשרים התחמנים, יהרסו, יצעקו, יבכו, ... שיחפשו! הוא עכשיו רוצה תואר 'סר' מבריטניה, תואר 'שיח' מערב הסעודית, פרס נובל לשלום מהאו''ם (שמום), ומיקלט מדיני בשוויץ. אז מישהו יכול לעצור אותו מלהחריב את ירושלים?! שיקום! נשסה בו את חלוץ, השב''כ, הקג''ב, המוסד, וה-סי-איי-אי! נראה לכם מה זה דיקטטורה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחצן טיפש פזר את שעת התגובה
ל"ת
כסף כן שכל לא,
28/08/05 11:03
|
|
 |
לך דחוף לפסיכיאטר,גם לא יעזור
דוד,
28/08/05 09:24
|
|
 |
29.
המחבל בא מהשומרון
ש.לוין,
28/08/05 09:10
|
בלי כל קשר להנתקות הטרור הזה צריך לקבל טיפול שונה ממה שנותנים לו היום. אין כל קשר להנתקות אנחנו החלטנו בלעדית על הנתקות זה לא היה בהסכם עם הערבים והם ממשיכים בשלהם. כך שכל התיחסות לפיגוע הזה או המתאבדים האחרים שיבואו לא לקשור להנתקות. עכשיו צריך קונספציה אחרת הרבה יותר כואבת מקודם השמדת שטחים שלמים של הפלסתינאים הגליות מאסיביות הריסת כפרים של פלסתינאים והגלייתם לירדן . אם יעשו את זה אתם תיראו את השפנים האלה נעלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מה ציפיתם? חיסול = פיגוע
קרן,
28/08/05 09:09
|
|
 |
לא
מיכאל,
28/08/05 09:22
|
|
 |
צודק...
רז,
28/08/05 09:16
|
|
 |
אלה שחוסלו שלחו את המפגעים
דוב,
י-ם,
28/08/05 09:14
|
|
 |
27.
הסיבה הרשמית לפיגוע ---
מאיר,
28/08/05 09:09
|
לפי ערוץ 10 הפיגוע הינו נקמה על החיסול בטול כרם. אמרו שפ בפירוש שזוהי נקמה ושאין קשר להתנתקות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזל שלא אמרו לך לקפוץ מהגג
ל"ת
יאיר ל,
28/08/05 14:01
|
|
 |
והסיבה הרישמית לאינתיפדה:
מתעב שמאלנים,
28/08/05 11:03
|
|
 |
שהמחבל היה בחיים,ושהשמש זרחה
ל"ת
הסיבה היא,
28/08/05 09:36
|
|
 |
תמיד נקמתם על מה שהם התחילו
ל"ת
הם חבורת,
..........,
28/08/05 09:23
|
|
 |
נכון טמבל
ל"ת
דני,
28/08/05 09:18
|
|
 |
אז אמרו!!! גם אמרו שיש שלום
ל"ת
כתום,
י-ם,
28/08/05 09:15
|
|
 |
26.
דחוף
רוני,
28/08/05 09:09
|
להעביר את כל המאבטחים קורסס מזורז של לוחמה בטרור ולא לשים אותם כדי שיגנו בגופם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
גדר הפרדה גם בדרום.
אלי כהן,
מיתר,
28/08/05 09:08
|
|
 |
24.
בכלל לא מעניין
ארז,
28/08/05 09:07
|
הימנים יגידו אמרנו לכם והשמאלנים יגידו שזה לא קשור להתנתקות. ובינתיים שרון ובניו מסתבכים בהקמת קזינו באלי סיני ועם ישראל מקיז דם לחינם. השרים המטומטמים הולכים לחתום על ביטול הסכם הפירוז של סיני מבלי שמגלים להם על מה הם בעצם חותמים. לכן אין חדש תחת השמש - העשירים מתעשרים ועם ישראל משלם בדמו את מחיר השלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לחלוטין אשמת שרון
ל"ת
דביר,
י-ם,
28/08/05 09:22
|
|
 |
23.
כמו אחרי אוסלו.............
שי,
ת''א,
28/08/05 09:07
|
אנחנו מותרים על הערכים שלנו ואז הכל מתפוצץ לנו בפנים!
ממש כואב על כל הדם שנשפך בגלל האיולת שלנו , לתת לטרור פרס על חשבון א''י ועל חשבון אחינו היקרים מגורשי גוש קטיף וצפון השומרון ... ועכשיו על מותם של חפים מפשע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
איזה ביטחון ושלום,!!!פיצוץ!!!!
ל"ת
מוטי,
אילת,
28/08/05 09:03
|
|
 |
21.
להחזיר עוד שטחים......
יניב,
באר שבע,
28/08/05 09:02
|
אולי לוותר גם על המשך בניית הגדר מה שנקרא ''להקל על הפלסטינים'', נו מה עושים עכשיו??????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחצנים חוגגים
ל"ת
בלי שכל,
28/08/05 11:01
|
|
 |
מה לא ידעת ?
מתעב שמאלנים,
28/08/05 11:01
|
הגדר היא פשע. הגורו של השמאל - יאסר עארפת - אמר שזה כמו חומת ברלין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתת לא להחזיר
אפרים יעקב,
28/08/05 10:14
|
|
 |
20.
תוצאות הגירוש - זו רק ההתחלה
ל"ת
כהן שלום,
בית שמש,
28/08/05 09:02
|
|
 |
כהן שלום
ל"ת
שם יפה,
28/08/05 11:01
|
|
 |
19.
מה עכשיו גם את ב''ש ???????????
סוזי דהן,
דימונה,
28/08/05 09:02
|
התנתקנו ,בכינו ,עזבנו ,מה עכשיו רוצים לפנות אותנו גם מב''ש?? זה אוליי אומר שכל המהלך הזה היה צריך להיבחן מחדש ,בחינת השטח ומורכבות כל חלקי הפזל הים תיכוני . נקווה שכל הגורמים היתעשתו ויחזרו למסול המשא ומתן. שיהיה שבוע טוב בהמשך כי הוא לא מתחיל טוב בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה יחצנים ואיזה שמות
ל"ת
יפים-נכון סוזי,
28/08/05 11:00
|
|
 |
18.
שרון מה יש לך לומר
דוד,
קדימה,
28/08/05 09:01
|
עשיתה הסכם רק לא קסמים-מתאבדים מותר-עוד מעט אשדוד ואשקלון על הכוונת. השם ישמור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד יחצן
ל"ת
כמה כסף,
28/08/05 10:59
|
|
 |
איזה אשדוד יא מפגרררר
אשדודי,
אשדוד,
28/08/05 10:34
|
תלמד קצת גיאוגרפיה,אשדוד נמצאת במרכז הארץ,שום קסם ואפילו קטיושה לא ישיג את תחומי אשדוד. אז חוץ מדרומים מאשקלון עד באר-שבע כולם יכולים לישון בשקט!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
עוד יום שחור. רק אל תגידו שלא
ש.א,
28/08/05 09:00
|
|
 |
עוד יחץ''ן
ל"ת
הבנק נחנק,
28/08/05 10:59
|
|
 |
16.
התנתקות?
פנינה,
פתח תקוה,
28/08/05 09:00
|
זה נורא, הייתי בעד ההתנתקות כי קויותי שזה יוביל להדברות ולרגיעה
אני נזהרת מלומר שלום,
אבל הנה, פינינו, נותקנו ואנו עדיין מתפוצצים
אני מחלת החלמה שלמה לפצועים
ומה יהיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטומטמת כמוך בעד ההתנתקות ?
ל"ת
בחיים לא !,
28/08/05 10:58
|
|
 |
אז הפתרון הוא טרנספר לערבים
ל"ת
יוני,
חיפה,
28/08/05 09:16
|
|
 |
15.
אוי שרון שרון כמה אתה זקן כסיל
ל"ת
המיוסר,
28/08/05 08:58
|
|
 |
14.
השלום של שרון הורג אותנו!
ל"ת
באובאו,
28/08/05 08:58
|
|
 |
13.
Look what SHARON DID TO US !!!
ani,
28/08/05 08:57
|
the blame for this massacre goes right to SHARON !
He is a traitor and should resign !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
קדימה משיחיים, זריקת עדוד
מוטי חיפה,
28/08/05 08:55
|
דם משמש לכים כדלק בעירה משיחי, אנחנו יצאנו מעזה בדיוק כדי לצמצם פשעים כאילה. ולכוחות הבטחון זה רק מדגיש שיש לסיים את הגדר בהר חברון מקום הגעתו של המרציח המנוול, שכוחות הבטחון חייבים להגיע לשולחוו ולהשמידם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תתבלבל בעובדות
יאיר ל,
28/08/05 14:00
|
לא יצאנו מעזה כדי לצמצם את הפיגועים, אפילו לא יצאנו מעזה כדי שהפיגועים לא יתגברו, יצאנו מעזה כדי ששרון לא יעמוד לדין.
אבו מאזן מהלל את השהידים - נו כך מתחיל השלום, אז לך לאפות עוגת שלום, אותה תחלק בין קורבנות השלום אלה שימלאו את כל המזרח התיכון החדש.
אז מי הם בעצם הם המשיחיים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת הבנת הנקרא...
אני,
28/08/05 09:21
|
המחבלים מהפיגוע הקודם הגיעו מחברון, בפיגוע הנוכחי עוד אין פרטים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל אני
מוטי,
28/08/05 11:54
|
|
 |
11.
לפנות את באר שבע
מיקו,
28/08/05 08:55
|
בסך הכל העיירה היא עוד מכשול לשלום, אם רק נפנה אותה השלום יגיע, חבורה של מטומטמים שמאלנים חולי נפש מטורפים, שיחרב ביתכם אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יחצנים לכו הביתה
ל"ת
ביבי לא יבחר,
28/08/05 10:57
|
|
 |
באר שבע בירת הנגב
דניאל,
ערד,
28/08/05 09:57
|
באר שבע הינה עיר מחוז מרכזית בדרום הארץ בפרט ובמדינת ישראל ביכלל. אין מדובר בעיירה גם בסטנדרטים בינלאומיים שכן בבאר שבע לבד חיים קרוב למאתיים אלף תושבים לא כולל את הפרברים השונים כמו היישובים מיתר, להבים, עומר, וקיבוץ חצרים... אין עלייך באר שבע!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
הידד, שלום!
אשר,
נגב מערבי,
28/08/05 08:54
|
היה כדאי לעשות את ההתנתקות, סוף סוף הגיעה תקופת השלום, הא, שרון?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אשר אולי תעבור יותר מערבה ?
ל"ת
מחלקים שם שכל,
28/08/05 10:56
|
|
 |
מה, גם פה וגם בידיעות
מ,
ה,
28/08/05 09:13
|
|
 |
גם פה ובידיעות
אשר אחר,
28/08/05 09:32
|
|
 |
אני לא קורא ידיעות
אשר,
28/08/05 09:30
|
|
 |
9.
אנשי שפרעם-זה העם שלכם המפוצץ
צאו להפגין,
צבועים,
28/08/05 08:54
|
|
 |
היום בשפרעם יש הפגנות... שמחה
ל"ת
תיקון קל,
28/08/05 11:24
|
|
 |
8.
''הם רק רוצים צומת לב''
ל"ת
dd,
dd,
28/08/05 08:54
|
|
 |
צחוקים
ל"ת
אפרים,
ירושלים,
28/08/05 09:26
|
|
 |
7.
ההתנתקות תתפוצץ לכם בפנים
שפוי,
י-ם,
28/08/05 08:54
|
|
 |
השכל שלך התפוצץ
ל"ת
מומחה,
28/08/05 10:55
|
|
 |
לפני ההתנתקות לא היו פיגועים
רפי,
רעננה,
28/08/05 09:10
|
|
 |
רפי'לה, תצביע עוזי כהן.
מתעב שמאלנים,
28/08/05 10:57
|
|
 |
היו, אבל הרעיון היה שאחריה לא!
ל"ת
י,
28/08/05 09:40
|
|
 |
צודק
ל"ת
כתומה,
28/08/05 09:08
|
|
 |
6.
הודנה ערבית...אל תשגו באשליות
ל"ת
משה מ,,,,
בת ים,
28/08/05 08:53
|
|
 |
Sharon has started Intifada #3
moshe,
jerusalem,
28/08/05 09:12
|
Thanks a lot Arik for fighting Jews instead of terror.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
החיסול בטולכרם הזמין הפיגוע
ל"ת
ערבי,
28/08/05 08:52
|
|
 |
החיסול מנע פיגוע
חכה עוד קצת,
28/08/05 10:01
|
|
 |
ואני לתומי חשבתי ש...
חיים,
גדרה,
28/08/05 09:54
|
חשבתי שכביכול ירי הטילים לעבר העיר שדרות לאחר ביצוע ההתנתקות מרצועת עזה בא כתגובה לחיסול ביהודה ושומרון... כנראה שאין סוף לתירוצים של האוייב ה''פלסטינאי'' שיש למגרו לאלתר וללא רחמים כי הוא רק חפץ בהשמדת עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא
מיכאל,
28/08/05 09:18
|
|
 |
4.
אנחנו לא לומדים
זז,
זז,
28/08/05 08:52
|
איך אפשר עוד לתת להם חלקים מן הארץ? הם רק רוצים להשמיד אותנו אך אסור לנו להיתנגד כי אז זאתי ''גיזענות''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקר וכזב
ל"ת
דמגוג,
28/08/05 10:54
|
|
 |
אמת
ל"ת
אבשלום,
תל אביב,
28/08/05 09:27
|
|
 |
3.
הידד, יש שלום
אשר,
נגב מערבי,
28/08/05 08:52
|
|
 |
שלום עם טיפשים כמוך ?
ל"ת
אל תרקוד על הדם,
28/08/05 10:53
|
|
 |
ל 3 אתה ממש לא מאופס
בס''ד שמעיה,
ישעיה,
28/08/05 09:39
|
מישהו הבטיח לך שלום? קודם תעשה שלום בנינו, וזאת כאשר ''יהודים'' קוראים לחיילים נאצים, שורפים מכוניות וציוד לצה''ל, רוצחים ערבים חפים מפשע ועונדים טלאי צהוב על דש ביגדם, (זאת ללא קשר עם המנוול המתאבד בבאר שבע שמשלחיו ישלמו את המחיר הניפשע), מנוולים אמרתי? בשם השם, אשר בבוא היום יעשה עימכים חשבון, ואני חובש כיפה סרוגה אמיתי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באנגליה יש גם שלום!?
מוטי, בן אברהם,
אבינו ע''ה,
28/08/05 09:33
|
מה הקשר בין מחט לתחת? ההתנתקות היא צורך שלנו, שלום, לעולם לא יהיה! ושלום אתנו יש?, מה עשו חבריך המשיחיים ברוצחם 8 ערבים? ואשר שפכו חומרים כימיים על כוחות הבטחון? ז''א שאנו מאותו אבא וחלקינו אותו חרה!, ההנתקות והגדר באים רק! לצמצם תופעות הרג ורציחות של מנוולים, שרון והצבא יטפל טוב יותר מנותן הפיצה רב התהפוכות, נתניהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
לנתק את הערבים מארץ ישראל!!!!
ל"ת
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
28/08/05 08:48
|
|
 |
תפנה למנתח שניתק אותך מהשכל של
ל"ת
דביל,
28/08/05 10:52
|
|
 |
תגובה ל 2
נסים,
הירושלמי,
28/08/05 10:32
|
|
 |
1.
בגלל ההתנתקות קיבלנו ז...
kob,
28/08/05 08:44
|
שרון הדיקטטור ממשיך בדרכו להשמדתנו ואנו עוד בסקרים נותנים לו גיבוי.
תמשיכו להתאבד תמשיכו יהודים אהבלים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סקרים = שקרים
אתה לא יודע?,
28/08/05 09:25
|
|