 |
243.
שלא נדע משנייכם ומשכמוכם
מנשה,
חיפה,
31/08/05 14:54
|
זה נבלה וזה טרפה וכל הנוגע או מתקרב נטמא שומר נפשו ירחק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
242.
המיקרופון פתוח!?משפחה של גנבים
ל"ת
מת מפחד,
30/08/05 23:55
|
|
 |
241.
משיח:''מפלגת שלטון יהודי חדש''
Miri,
30/08/05 22:31
|
|
 |
240.
ראיתי את ביבי ובא לי להקיא
ל"ת
חכמוביץ,
30/08/05 22:30
|
|
 |
239.
אל תירא ישראל אריק איתך ואילו
בס''ד,
30/08/05 21:47
|
ביבי ברח ,אחר שעשק עניים, ופנסיונרים ,וחד הוריות, ומובטלים, בהמונהם !!! ביבי חולה שלטון !! העם חכם מימך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
238.
to #180
Arafat,
30/08/05 19:58
|
My friend Sharon is telling the truth!!! First Netzarim then Tel-Aviv, then Haifa, then... well you can see where we are going. It's a matter of national strength, and the jews (through the Likud party) have shown us that they have no guts and are morally bankrupt
הגב לתגובה זו
|
|
 |
237.
שרון לא הגיב
אלי,
דרום,
30/08/05 18:58
|
מדוע שרון לא הסביר איך הוא כראש ממשלה לא הבין שיש הבדל בין הדו''ח שחתם עליו במו ידיו וסתבר בדיעבד שהוא שקרי לבין ההוצאות האמיתיות שהיו בפועל במערכת הבחירות שלו בפרימריס של הליכוד. שאלה זו צריך להפנות גם ליועץ המשפטי ששיחרר אותו מחוסר ראיות. לדעתי היועץ היום צריך לאזור אומץ ולהגיד טעיתי אני חוזר בי יש להעמיד את שרון לדין ולהסביר את הסיבה האמיתית שעמדה מאחורי ההחלטה המוזרה שלא להעמיד את שרון לדין . מוטב היום מאשר תוך כדי משפט בנו עומרי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
236.
ברגישות ובנחישות להעיף את שרון
ל"ת
עו'' ד שי מורו,
תל-אביב,
30/08/05 17:20
|
|
 |
235.
הליכוד ממש רלוונטי עדיין
נהנה מכל רגע,
פלשתינה,
30/08/05 17:04
|
תמונות שרצינו לשכוח. חשבנו שכבר שכחנו את השטעטלים וכספי החלוקה...חשבנו שלעולם לא נראה עוד את היהודי הבכיין, המושפל, המפוחד, והפתטי שהשטירמר כה היטיב לאייר, ונחשו את מי פגשנו בנצרים ? כבר כמעט שהשתכנענו שלא בן גוריון, רבין ובני דורם הביאו להצלחתה, עוצמתה והישרדותה של ישראל, כי אם חזון הבגינים, מורשת נסיכי הלכוד, מרירות המקופחים ולהט המתנחלים. כבר כמעט התפתינו להאמין לעוצמת להט הלוינגרים, העצנים, והמרזלים וכמעט התרגשנו מאהבת הארץ של ביבי, עוזי ואלדד. אח בנות עקיבא.חלוצות, הוי פלמחניקים חובשי כיפות, גואלי הארץ. הידד לרכזי הביטחון, עובדי המועצה ונוער הגבעות. בעוד אנו סתם עוסקים בחמאה ותותחים, הרחיבו הישראלים החדשים את גבולות המדינה והביאו את בשורתה בקרב הגויים. בעוד אנו הצפונבונים לוגמים לאטה ונוגסים סושי, מתרפסים לפני הפריץ האמריקני ומזדרזים לרצות את המתאבדים בויתורים, עומדים אלו בפרץ בגופם ממש. ולקראת ההתנתקות? ימי ההמתנה ממש, עם כיסוס ציפורניים ודיון כבד ראש בסוגיית לימוד ''מורשת גנדי''. כן, או לא. מלחמת ששת ימי הפינוי ריצדה בעינינו הבזקים מהעבר שכה ביקשנו לשכוח. שבתאים מיואשים, תפילות היסטריות, רוע הגזירה, אקסטזה של בכי ונהי בבתי הכנסת, ידיים פכורות בתחינה, צאן לטבח, פוגרומים, חיסולים של גטו יהודי בלב גוי רב, אמהות וטף מתחננים על נפשם ממש. לא נותרה עין עבשה לנוכח זוועת מצגת המצוקה המעושה והחמלה המזוייפת. איפוק והדרת כבוד? זה טוב לגויים בריטים אולי . היהודים החדשים מסתבר, טובים לא פחות מאבות אבותיהם בלבזות עצמם בנהי, יללה, ולהתגוללות לנוכח הגורל האכזר והפריץ העריץ. מי לא הצטמרר ממיאוס וגועל מנפיחתו העלובה של המשולש הקדוש חירות-ליכוד-גוש אמונים? מי לא רווה נחת ועידוד מקריסתו של החיזיון ההזוי והשקרי שהילך עלינו אימים מזה שנות דור? – שיקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה?
ל"ת
פרופ' יעל מורן,
רחובות,
30/08/05 17:19
|
|
 |
שהליכוד יתאייד כבר
ל"ת
שר ההסטוריה,
השכל הישר,
30/08/05 17:50
|
|
 |
234.
אתה ורק אתה תנהיג ''המפקד''
ל"ת
יוסי,
30/08/05 16:40
|
|
 |
233.
ביבי לא מתאים
יחזקאל זארי,
בית שמש,
30/08/05 15:21
|
ביבי נתניהו הוכיח כבר מעל כל צל של ספק, שאמינותו היא בעייתו העיקרית. כל מערכת השיקולים שלו היא קודם כל אישיים ורק א''כ ממלכתיים. הייתי מייעץ גם לאנשי המחנה הלאומי להתרחק ממנו. ביבי יודע גם לתמוך וגם להתנגד בבת אחת. הוא גם תמך באוסלו וגם התנגד. אבל הוא גם החזיר את חברון ללא כל תמורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
232.
שניהם סוסים זקנים ובועטים .
moudy,
צפון,
30/08/05 14:05
|
האחד הדביר את המדינה ווהשני הפך את העם לדרדרדרים ייבש את אזרחיה והפך חצי עם לעניים .הם חזקים כי לא קרקרה להם הבטן ולא החריבו את ביתם . הם חזקים ככל שעושים את האזרחים חלשים ורעבים , בחצי תרנגולת יקנו את קולם בבוא בעת . תקשורת הציעו לנו סוסים אחרים טובים יותר , רגישים יותר , בריאים בנפשם יותר , סוסים עם לב וערכים .שיחרשו טוב את אדמת המולדת אם נשאר בה משהו שלא נמכר בחינם . הציעו לנו סוסים אחרים חדשים וטובים ,שמסוגלים לטפס ברגל לפוגימיה כדי להתקבל לריאיון עבודה הם יובילו את העם הזה לעתיד טוב יותר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
231.
ואתה אדוני ראש הממשלה יכול..
ד. שרון,
המרכז,
30/08/05 13:32
|
להנהיג מדינה? בזה שעקרת לא רק את החיים והפכת אותם בין לילה לפליטים ולחסרי בית ועבודה, אלא גם את המתים אתה עוקר! באיזה מדינה נהוג בדיוק דבר כזה? צדקת, רק במדינת היהודים שערך החיים הוא כל כך קדוש ושלא לדבר על המתים שאפילו לא נותנים להם לנוח בשלום על משכבם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
230.
שרון בלחץ חזק מזיע
ל"ת
ללל,
30/08/05 11:43
|
|
 |
בתמונה הוא נראה די רגוע ומבודח
ל"ת
גם אני,
במקומו.,
30/08/05 11:51
|
|
 |
229.
דין שרון כדין נצרים, בנחישות
ל"ת
אורי,
30/08/05 11:20
|
|
 |
האימרה החכמה ביותר............
ל"ת
ישראל..........,
30/08/05 14:43
|
|
 |
228.
ביבי-מנהיגות זה לא מועדון נואמ
שולי,
30/08/05 11:05
|
ראינו כבר את כשלונך המוחלט כראש ממשלה!! מנהיג צריך הרבה יותר מיכולת לקשקש בטלויזיה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי לא מקשקש בטלויזיה.
ל"ת
הטלויזיה מקשקשת,
ב'' ביבי '',
30/08/05 12:00
|
|
 |
227.
שביבי יבטיח שלא יחלק ירושלים !
ל"ת
אול-מורט,
30/08/05 10:40
|
|
 |
ביבי ל א מבטיח
ל"ת
ביבי גם ל א,
מ ק י י ם,
30/08/05 12:18
|
|
 |
רק אצלינו:קנית 2 ווזלין? מקבל
ל"ת
אחד ביבי,
בחינם,
30/08/05 12:30
|
|
 |
226.
ושוב המפץ של רמון מככב
ל"ת
יורם,
מרכז,
30/08/05 10:37
|
|
 |
225.
שרון קוץ בגרונה של המדינהבקול
בושקנדו,
בישראל,
30/08/05 10:22
|
|
 |
224.
שיתחיל להנהיג את אשתו
ליכודניק שיודע,
30/08/05 10:18
|
אחר כך נדבר הלאה בינתיים היא מנהיגה אותו היידה שרה היידה ביבי שבו בוילה בקיסריה והניחו לנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שקרן וטיפש אבל לא ליכודניק
ל"ת
:-),
30/08/05 11:11
|
|
 |
הליכודניקים ממש משכילים.......
הלכודניקים.,
30/08/05 14:48
|
|
 |
אבל אתה דוקא כן ליכודניק.
ל"ת
רואים לפי רמת-,
התגובה.,
30/08/05 12:20
|
|
 |
223.
ביבי ימכור אותנו בזול,בלי כבוד
ל"ת
דודיק,
30/08/05 10:01
|
|
 |
אתה לא מתבבל עם שרון??
ל"ת
זאב,
30/08/05 11:08
|
|
 |
222.
מי שיבחור בביבי-עוד יבכה בכי
בבגין,
30/08/05 09:59
|
|
 |
221.
ביבי- אסון לעמינו-תשאלו ב.בגין
ל"ת
ג'ודי,
ר''ג,
30/08/05 09:54
|
|
 |
ביבי אסון רק למתנגדיו הקטנטנים
ל"ת
קטסטרוף,
30/08/05 11:12
|
|
 |
שאל את בגין על שרון שרימהו
שאל חברי הליכוד,
שאותם רימה,
30/08/05 10:11
|
תשאל את בגין על שרון שהוליך אותו שולל ומה קרה לו בגללו, וגם שאל נא את בן גוריון שגם אותו הוליך אותו שולל , ושאל את שאל בוחרי הליכוד שגם אותם רימה, ושאל ושאל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק,גם אותו מספיק !
ל"ת
ג'ודי,
30/08/05 10:36
|
|
 |
220.
בשביל מה אנחנו צריכים זבל הזה?
ל"ת
אכפתי,
30/08/05 09:51
|
|
 |
219.
ביבי לא טוב לעם בישראל !
ל"ת
דודו,
30/08/05 09:50
|
|
 |
218.
ביבי יחלק את ירושלים על קוסקוס
ל"ת
דוד,
30/08/05 09:49
|
|
 |
217.
אל תתנו לו להנהיג
נירגד,
30/08/05 09:09
|
לא ראינו מנתניהו גדולות ונצורות לא ראינו דרך ולא כיוון יש לנו כנראה זיכרון קצר ורק אזכיר את כשרון האיש להרוס כל חלקה טובה בכישרון ובמומחיות והכי גרוע - האיש עוד עלול לחבור לאהוד ברק ולא הייתי רוצה לדמיין איך שני אפסים מנהלים מדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
216.
מי המושחת
שמאלנית,
30/08/05 09:02
|
ועם הכל - מי שמצליח להתעלות מעל הכל הוא שרון באומץ בלי להוריד מעצמו אחריות עושה את מה שהוא מאמין בו ללא מניפולציות ללא שקרים ומבלי לגלגל עיניים כלפי מעלה ועל טעויות העבר אפשר להתווכח לשפוט ולא לסלוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
215.
אבל להנהיג שחיתות שרון המתאים
ל"ת
סיוון,
אשקלון,
30/08/05 08:19
|
|
 |
214.
מפגר...ואתה יכול?
ל"ת
פנינה,
30/08/05 07:53
|
|
 |
פנינה,הם שניהם כבר לא יכולים !
ל"ת
יציק,
מרדכי,
30/08/05 10:39
|
|
 |
213.
פושע יוכל להנהיג????
ל"ת
כתום,
30/08/05 07:32
|
|
 |
212.
איך הוא יכול לשפוט מי כן ומי ל
בני,
מרכז,
30/08/05 07:29
|
ומי לא - אם הוא לא יכול לשלוט בעצמו ? אתמול הוא ממש עשה במכנסיים. אז מה הוא כבר יכול ? למוסד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
211.
ביבי יותר טוב מהדיקטטור המושחת
זאב,
30/08/05 07:23
|
|
 |
אך ורק נתניהו
ימיני,
חולון,
30/08/05 14:26
|
נתניהו מנהיג אמיץ שעשה פעולות לא פופולריות אבל נכונות לכן הליכודניקים אוהבים אותו לנצח!!! נתניהו תעיף את שרון בכל הכוח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
210.
נתניהו
יעקב,
ירושלים,
30/08/05 07:12
|
אתה צודק הוא לא יכול להיות מושחת כמוך וכמו ילדיך נוכל שכמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הטרוף בימין מעבירם על דעתם !
חמסה,
30/08/05 07:38
|
|
 |
רוץ לפסיכיאטר וקח פרוזק.
ל"ת
ד''ר נו,
30/08/05 11:13
|
|
 |
האים כוונתך לנתניהו?
ל"ת
הו לא רץ,מגישים,
לו בארוחות.,
30/08/05 11:57
|
|
 |
209.
ומושחת (שרון)כן יכול להנהיג?
שרון משחית,
30/08/05 06:58
|
|
 |
פעם שמעתי אמירה שהדהימה אותי
cyrano,
ארץ העריק,
30/08/05 08:06
|
הרבה זמן אחרי שמיעתה : לא בוחרים פרנס אלא אם כן קופת שרצים תלויה מעל גבו.. הרבה זמן ניסיתי להבין את ההיגיון בדבר, אבל זה היה כתוב במשהו מ''דברי חכמים'' כאלה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן ועוד איך
ל"ת
בראון חברון,
30/08/05 07:39
|
|
 |
208.
שרון הלחית והסחיט מכל ראה''מ
ליכודניק,
30/08/05 06:54
|
עוד לא היה ראש ממשלה בישראל שנלחץ עד כדי כך שהרס עשרות יישובים יהודים פורחים ללא תמורה וללא הגיון. והוא עוד מדבר על ביבי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי חיבל בעם ברח סכנה ליהודים
ל"ת
פנסיונר,
30/08/05 07:41
|
|
 |
207.
שרון ומשפחתו אוטיסטים
איש יהודי,
ת''א,
30/08/05 06:54
|
הבן גלעד מקבל מיליונים , והבן עומרי הוא המאכער של המאפיה והאבא האוטיסט מנותק לגמרי מהמתרחש !! ממש מרחף בעולמות עליונים !!!! נפגשים מדברים עושים קומבינות , משמידים קלטות וכו' מתייעצים עם עו''ד ויסגלס , שותפים בקזינו !! אבל אוטיסטים !!!!! אשרי המאמין !!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי סכנה לעם ישראל השפוי
ל"ת
חד הורית,
30/08/05 07:41
|
|
 |
206.
נתניהו כבר היה ראש ממשלה ונכשל
דרור,
הדרום,
30/08/05 06:21
|
אני רוצה לרענן את זיכרונם של חברי המרכז. נתניהו כבר היה שם. ביבי נכשל כראש הממשלה וריסק את הליכוד לרסיסים. אריאל שרון בניגוד לכל התחזיות אסף את השברים, שיקם את הליכוד זכה פעמיים בראשות הממשלה (בשתי שיטות בחירות שונות). כראש ממשלה פעל בצורה לאומית , הנהיג רפומות לא פופליסטיות כשרק טובת המדינה מול עיניו. בכל מקרה אם אריק יפרוש המנהיג האמיתי של הליכוד הוא שאול מופז. נתניהו מתאים להנהיג את שינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתניה כשל בגלל חכ''ים שהתאידו.
ל"ת
ליכודניק,
30/08/05 11:15
|
|
 |
205.
זה נבלה וזה טרפה
המטיף,
30/08/05 06:19
|
|
 |
204.
נתניהו = סיוט קולוסאלי
ל"ת
נ נח נחמ נחמן,
מעוצבן,
30/08/05 06:13
|
|
 |
203.
מדהים - איך הוא עשה במכנסיים !
הנרי,
מרכז,
30/08/05 06:03
|
|
 |
202.
מענין שמושחת ומשחית(שרון מדבר
די לבושה(שרון),
30/08/05 05:46
|
איך מושחת ומשחית הציבור והמערכת שרון מטיף מוסר ...האדם מאפיונר דיקטטורי צבוע ושפל אבל העם תמיד אהב מושחתים ודיקטטורים(אירופה 1933)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
201.
Sharon well done
J.M.,
Italy,
30/08/05 04:31
|
I've always been left wing, but this time Sharon has shown greatness, vision, and true caring for the future of the state of Israel. Keep up the good work.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
All the anti-semites love him
Ilan,
Mercaz,
30/08/05 07:56
|
|
 |
200.
יש לנתניהו חסרונות
אאא,
30/08/05 03:07
|
אבל את שלטון הגנרל הרודן צריך לסיים כמה שיותר מהר. האיש הוא רודן קלאסי.הוא מזהה את האינטרס האישי שלו עם זה של המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
199.
נתניהו יהיה ראש הממשלה הבא
אאא,
30/08/05 03:01
|
שרון יצטרך,כראש ממשלה מכהן להעיד במשפט השחיתות של בנו. לשקר מעל דוכן העדים יהיה יותר קשה מאשר בטלויזיה. הפרקליטים שיחקרו את שרון,יהיו הרבה פחות ידידותיים מלונדון את קירשנבאום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
198.
שרון
מרים,
ירושלים,
30/08/05 02:58
|
העובדה העצובה באמת היא שאין מנהיג שאפשר יהיה להצביע עבורן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא יהיה ?..
cyrano,
ארץ העריק,
30/08/05 05:54
|
למה לפי דעתך עוזי לנדאו לא מתאים שיצביעו עבורו ( כמובן, באם ייצא ביחד עם 12 ה''מורדים'' הנספים מהליכוד ויקימו רשימה ימנית נפרדת , או, כפי שלדעתי עדיף, יצרף אליו / יצטרף לרשימה ימנית אוטנטית קיימת , דוגמאת המפד''ל של אפי איתם, האיחוד הלאומי , של בנצי ליברמן / צבי הנדלר / שאול גולדשטיין / אריה אלדד או לרשימה של ישראל ביתינו בראשות איווט ליברמן; לפי דעתי יש עוד הרבה אפשרויות שלא מניתי כאן בקרב המחנה הימני הלאומי, כדוגמאת עו''ד דן אבי יצחק , שעד רגע זה לא מצאו עניין להכנס לפוליטיקה בגלל המכנה השותף הנמוך של רוב האנשים המצויים בה , ועכשיו , נוכח השעה הקשה שבה עמנו נמצא יחשבו שהגיע הזמן לפעול, שיכול ואפילו צריך להרים את הכפפה, ואני מאמין שבורא עולם , ששמר עלינו תמיד, יפיח באדם המתאים ביותר מביניהם, את הרוח הנחוצה כדי שיעמוד בראש המחנה ויוביל אותנו לחוף מבטחים... אני רק מקווה שאדם זה ישכיל לא רק לטפל בנושאים הלאומיים / בטחוניים שהם בעלי חשיבות עליונה, אלא גם בנושאים הסוציו / אקונומיים , לביאור העוני והמצוקה הכלכלית הנוראיים בתוך העם, שביבהו השאיר אחריו חורבן, ושהם בנפשינו .... כי אם לא ייעשה הדבר , ועוד במהרה בימינו אני לא יודע ממה נתחסל קודם : מהערבים הנושפים בעורפינו והרוצים לגרשנו מארצינו שנדמה להם שהיא שלהם, או מכך שחברתינו תהרס מבפנים , בגלל שאנשינו, ואפילו הטובים שבינינו, לא יוכלו להגן על מדינתינו כאשר תחושת הקיפוח והתסכול המובעות מהמצב הבלתי נסבל שהשתרר במדינתינו בתקופה האחרונה לא תשאיר בתוכם לא רצון ולא כוח לעשות זאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
197.
zionism
visnu,
brisbane,
30/08/05 02:53
|
Zionism is an obselete term as all its goals have been accomplished. Sharon is right he does not need these negative and appologetic Jewish fanatics who are defitistic in their purpose as Israel is here to stay and is an established viable state. Brothers might have fights but when the family is under threat they should unit and work together.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
196.
זהו מגרש של הימין , מה הסמול
עינת,
30/08/05 02:44
|
מאימתי הסמאל נזעק להגן על שרון ?? נכון , כשמדובר בנתניהו ! ולמה ? כי לנתניהו יש סיכוי להביס את המחנה הסמאלני , בעוד ששרון כבר איבד את הימין ואת השמאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
195.
איך אתם רוצים שינהל מדינה ?
אריה,
באר שבע,
30/08/05 02:39
|
ביבי הסמרטוט הזה לא מסוגל לנהל את אשתו בבית, אז איך רוצים שינהל מדינה שלמה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שנכון, נכון, עם אמיתות
cyrano,
ארץ העריק,
30/08/05 07:37
|
אי אפשר להתווכח... אז מי אתה חושב מתאים ?.. ... ומי מבין המתאימים מעוניין , ולא הססן , שזה גם לא דמות של המנהיג האידיאלי ?..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
194.
אז מי נכנס לפניקה וחששות
דוד,
30/08/05 02:32
|
1. מי שלא הכריז מלחמה על הפלסטינאים לאחר הטבח בדולפינריום וקשקש על איפוק זה כח.
2. מי שזלזל ברצח של שר בישראל וסגר על הסכם מגוחך בנופש ביריחו לרוצחיו.
3. מי שפתח במבצע חומת מגן, רק לאחר שנרצחו מאות ישראלים.
4 מי שנס כל עוד רוחו בנפשו מגוש קטיף רק כדי לקבל ליקוקים משונאי ישראל, ואחרי המבול.
על כל זאת בוכה הנביא, אבל לא אלמן ישראל.
איך אומרים עקורי גוש קטיף - עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שלחץ את יד ערפת
האזרח קליין,
30/08/05 08:00
|
ולא סגר אותו במוקטעה עד שנפח את נשמתו.
שרון צודק צודק וצודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
193.
אולי, אבל אתה ודאי לא...
נאוה,
מרכז,
30/08/05 02:29
|
יתכן שעדיף מנהיג לחוץ ממנהיג מושחת ודורסן המגדל משפחה מושחתת. אין לנו עניין בחטיאר שכמוך. זקנתך מביישת את צעירותך (שמסתבר שגם בה היה הרבה ממה להתבייש). תקל מעלינו ועוף לנו מהעיניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
192.
נתניהו לא דופק חשבון לחזקים...
אמיתי,
שונא שקרנים,
30/08/05 02:24
|
לא לבנקים ! לא לתעשיינים ! לא לפוליטיקה שיש בהסתדרות ! לא לתקשורת ! לא למושחתים שיש בליכוד !
נתניהו דופק חשבון לאזרח ולעם !
ובגלל זה הוא יהיה ראש ממשלה. נקודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
191.
כל הכבוד לצמד המראיינים!
נהניתי,
נווה מציאות,
30/08/05 02:19
|
כל הכבוד ללונדון וקרישנבאום. להרבה מראיינים - ובעיקר לאיילה חסון בן כספית ושמעון שיפר - יש הרבה מה ללמוד מהם ב''איך שואלים שאלות נוקבות ראש ממשלה''.
ירון ומוטי אתם אחלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
190.
שרון מנהיג כמו צ'רצ'יל ודה גול
ביב גמד,
30/08/05 02:13
|
מה יש לביב להציע חוץ מאשר את שרה? חזרה לימי הפיגועים? לא תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון המושחת
שרונית,
מרכז,
30/08/05 14:33
|
שרון רימה את מיתפקדי הליכוד לעולם אי אפשר להאמין לאחד כזה איך שרון לא מיתביש ,מי שהכתיר אותו היה ביבי!! לכן אדם בוגד ומושחת כמו שרון צריך לעוף הביתה ומר בינימין נתניהו צריך וחייב להיות ראש הממשלה אמן אמן אמן!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת לומר כמו צמברליין
ל"ת
ומוסוליני,
ישראבלוף,
30/08/05 09:39
|
|
 |
189.
לא עוצר באדום
יודע,
עובדות,
30/08/05 02:09
|
ממליץ לקרוא את הספר הנ''ל, שימו לב חוזר על מעשיו באופן שיטתי. ראש הממשלה דוד בן גוריון, שאל אותו באם הפסיק לשקר וזה קרה בשנות ה 50, התשובה כמו שכולנו רואים היא שלא , הוא לא הפסיק !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
188.
I SHAKE YOUR HAND MR. M.P
ל"ת
david,
30/08/05 02:01
|
|
 |
187.
סאלח אדין שרון בשירת בהרבור
אנטוני הופקינס,
30/08/05 01:59
|
קודם כל הברחן מבורח פטור,שיקול דעת תמיד נכון וזה מתאים לנתניהו,מהמר זה מתאים לך,המרת פעם בלבנון,ועכשיו ביהודה ושמרון,ההרס עבור הבריחה שלך יגבה מחיר כבד מהעם שלנו, כמו במלחת לבנון ,לך לך לחווה תקים לך מסגד שם ותדפוק לך חזק בחזה,אני סאלח אדין שרון ,משחרר האדמות עבור המוסלמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
186.
אריק יהיה ראש הממשלה כך או כך.
יגאל כהן,
רחובות,
30/08/05 01:53
|
וביבי קרוב יותר לכלא רמלה מאשר לראשות הממשלה. כשביבי הגיע מאמריקה לא היה לו כסף לשלם לעמדי. היום הוא אוליגרך בזכות עצמו. ולא הקים שום מפעל ושום עסק. אנחנו הביזנס שלו. שוטה שאלוף בלשקר שוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגעל אני ממליץ להגדיל את מינון
ל"ת
הכדורים היום,
הדוקטור,
30/08/05 09:40
|
|
 |
נחיה ונראה
אאא,
30/08/05 03:03
|
אם היה לו רוב בעד הגירוש,הוא היה הולך למשאל עם. אם היה לו רוב בליכוד,הוא לא היה מנסה לדחות את הפריימריס אם היה לו רוב בעם,הוא היה מפזר את הכנסת והולך לבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
185.
שרון הדמוקרט הגדול
דמוקטטור,
ממשלה,
30/08/05 01:52
|
ביבי בהחלט לא מושלם, אבל הוא קיבל את החלטות מפלגתו, והוא אכן דמוקרט טבעי (אולי הודות לחינוך שקיבל בארה''ב). שרון לא קיבל את תוצאות המישאל שהוא עצמו יזם! הוא אינו מקבל החלטות דמוקרטיות אלא מנסה לחסל את מתנגדיו. הוא מנהיג מפלגה שגם אם לא מסכימים עם עקרונותיה, הם עקרונות, והוא פעל בניגוד לעקרונות האלה. אם שינה את דעותיו הפוליטיות -- דבר לגיטימי -- עליו לעבור למפלגה הדוגלת בעקרונות החדשים שלו, ולא לחטוף מטוס שלם של אנשים שרוצים לטוס בכיוון המקורי שעבורו שילמו. אם שרון אינו נילחץ, מדוע הוא נראה כל כך לחוץ בראיון הזה, ומדוע כל כך חשוב לו להשמיץ את נתניהו? אדם לא לחיץ לא היה מתייחס כלל ליריבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
184.
כמה נשמות מתו בלבנון בגלל שרון
אב שכול,
חיפה,
30/08/05 01:33
|
אלפי חיילים צעירים בני עשרה נהרגו בלבנון בגלל המלחמה האיוולת של שרון שבסוף התברר שהוא עשה ממנה מליונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המלחמה היתה נחוצה
אאא,
30/08/05 03:02
|
החשיבה הסמולנית הלבנה כי רק על שלום אזרחי תל אביב צריך להגן,לא מקובלת על רוב הישראלים. היא לא נוהלה כמו שצריך אבל המלחמה היתה הכרחית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
183.
מה שהמצלמה לא הראתה בערוץ 10
אלי מייזליש,
30/08/05 01:32
|
בצד עמדה קבוצת המעריצות עם חצאיות קצרצרות וחיכו לרגע לעלות למסך ולרקוד. עמדה שם הקבוצה של ח''כיות כמו ראש הקבוצה חכית ענבל גבריאלי, חכית ציפי ליבני (דווקא עם מכנסונים) וגם חכיות מהימין זהבית גלאון והכי הכי חכית נהדרת אלילה בן-לולה. רק שלפני ההופעה היא לא סיימה לגלח את השפם העבות שלה. אבל לרקוד?: או או היא יודעת לרקוד לצליל חלילו של הרועה שרון - הוא חילל כמו שלא חילל בחיים שלו לקצב המנגינה מחוות הכבשים ''יללה בית''ר יללה ...'' ככה זה שיש כבשים בחווה וככה זה שיש קבוצת מעודדות עם שפם. וככה נראית המדינה הזו ''לא ידעתי לא ראיתי לא שמעתי....'' מה? עמרי הביא 3 מיליון ירוקים? ממש לא ידעתי. ואיך ניצחתי? או או תשאלו את טוביה צפיר. הוא יודע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מה שאתה אומר על שרון זה נכו
ב-א,
מונוסון,
30/08/05 12:51
|
אבל מייזליש ידידי. בגלל ביבי אני ורבים כמוני נלך עם שרון עם ליכוד ובלי ליכוד רק בגלל נתניהו כי אני מקבל את אימרתו של יצחק שמיר המכובד מאוד בעיני רבים מאזרחי הארץ שאמר האיש הזה נתניהו מלאך חבלה של הליכוד ואסון לאומי למדינה. ומלבד זה נתניהו נכשל והעם העיף אותו והליכוד היה על סף התרסקות ורק שרון הוא שהעמיד את הליכוד על רגליו והרים את קרנה והביא נצחונות גדולים. וכח בחשבון שהשמאל רוצה ומעוניין בבחירתו של נתניהו לראשות הליכוד כי הם רואים בכך את ההתרסקות של התנועה ובמקרה זה אני מאמין להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו
אורי,
30/08/05 02:17
|
באמת חבל על זמנך ועל זמנינו שאתה מוציא לריק בכתיבת תגובה אפסית וריקה שכזו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
182.
מי שתומך בשרון קיבל שוחד מהבן
ל"ת
חוקר פרטי,
תל אביב,
30/08/05 01:29
|
|
 |
181.
שרון יגיד כל דבר כדי להבחר
slovodka,
30/08/05 01:26
|
שרון שקרן, ויאמר כל מה שהוא רוצה כדי להבחר ואז יעשה מה שבא לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
180.
דין נצרים כדין ת''א לא שכחנו
ל"ת
רפי,
30/08/05 01:24
|
|
 |
אף לא שעל
ל"ת
גם אנחנו לא,
שכחנו,
30/08/05 07:50
|
|
 |
179.
מתי רוה''מ יורד מהפסים...
אדם זה מאפיונר,
30/08/05 01:08
|
לא כאשר מאשימים את הבנים, ממש לא אכפת לו מאחרים, אבל ''הפעם היחידה שבה איבד ראש הממשלה את שלוות רוחו במהלך הראיון היה כאשר התייחס לטענות לפיו ידע על מקורות המימון בבחירתו ועל כך שהטיחו בו שהוא ראש משפחת מאפיה:''
גם לא אכפת לו שכולם רואים את כלונו, אבל הוא מודאג כשהוא יאבד את שלטונו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
178.
נתניהו ולא אולמרט ולא שרון
ל"ת
זאביק,
כס,
30/08/05 01:05
|
|
 |
שרון ואח''כ אולמרט ואף פעם ביבי
ל"ת
הרואה,
30/08/05 02:09
|
|
 |
177.
היה שר אוצר הכי טוב יהיה רהמ !
ל"ת
זאביק,
כס,
30/08/05 01:04
|
|
 |
היה ראש ממשלה רכרוכי
cyrano,
ארץ העריק,
30/08/05 08:16
|
ופופוליסט ושר אוצר הכי אנטי חברתי והכי גרוע שאפשר להעלות על הדעת.. אין מה לעשות.. הוא פשוט לא מתאים לעמוד בראש המחנה שלנו.. וזה פשוט לא טוב, כי עוזי לנדאו, שלפי דעתי כן מתאים, נראה לי מהסס ולא מוכן להרים את הכפפה.. וגם מנהיג הססן לא בדיוק מתאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי לקח מעניים ונתן לעשירים
ל"ת
ישלם על כך,
30/08/05 02:10
|
|
 |
176.
אז מינית אותו שר אוצר ?
חי,
שדרות,
30/08/05 00:56
|
אם הוא לחוצ ואינו יכול להנהיג המדינה איך מינית אותו לשר האוצר ? ומדוע לא הצהרת כך כל תקופת השרות שלו? הצהרתך מעידה על צביעותך וחוסר יושר מצידך כי אחת משתיים או שהוא לחוץ ואז לא היה מקום למנותו ואם מינית אותו הוא ראוי לכל תפקיד !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
175.
רוצים ועדת חקירה-גונב קולות
המליונים בחווה?,
40 דונם הא!,
30/08/05 00:55
|
גונב כסף.יצאת נגד ציבור בוחרך ,חברת לשמאל ולערבים,וביצעת את הפשע המוסרי הגדול ביותר שידעה המדינה מיום הקמת!! אתהשריך וסגני השרים שקנית אותם גם בכסף.יכולים ליחצן את עצמם כמה שרק יירצו אנחנו לא שוכחים וביום פקודה אתם בחוץ!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
174.
אריק שרון משחית את המדינה לך ל
חבר מרכז,
30/08/05 00:52
|
|
 |
173.
שרון מנהיג
ל"ת
דרור,
30/08/05 00:51
|
|
 |
172.
מעשי השחיתות לא נשכחו לך
ביבי=שרון,
רק לנדאו,
30/08/05 00:49
|
1.פרשת האי היווני,1000000 ש''ח משכורת כדי לחטט באינטרנט? 2.סירל קרן. 3.קשר למשפחת הפשע פרניאן. 4.תשלום של 700000 $ לזוג קשישים מכפר מלל ע''ח המדינה (מקום הולדתו). 5.שוחד בחירות של בנו השמן. מן הסתם שכחתי עוד אי אלו מיליונים,אבל מי סופר... מעל הכל מעיב על אסון הגירוש. הפכת את האנשים הכי טובים לפליטים בארצם ובשביל מה?? כדי לכסתח את כל האמור לעי''ל. לא נשכח ולא נסלח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד מעשים...
עוד,
ועוד,
30/08/05 02:32
|
* סיפוח אדמות נוספות לחוות ''השיקומים''. * פרשת האי היווני יחד עם אולמרט והשר היווני. * בקשת 500 מיליון נוספים מהאוצר של אולמרט, תוספת למשרד ראש הממשלה. (את מי רוצים לשמן שם?) * חיבוק מפנק לאריה גנגר, האחים עופר, פישמן, מוזס. אלה שדורסים עובדים (ראו הסרט ''שביתה'').
הגב לתגובה זו
|
|
 |
171.
שרון מול נתניהו
איאי,
30/08/05 00:47
|
עכשיו שההתנתקות היא עובדה מוגמרת, צריך להודות שתכנית של שרון לא תהיה שונה מתכנית של ביבי. ההבדל הוא רק רק באישיות ובמנהיגות. כל אחד צריך לעשות לעצמו חשבון נפש ולהחליט בהתאם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
170.
** קבלו בדיחה ** כנסו דחוף!!!!
איזה קטעים,
30/08/05 00:47
|
אריק שרון ביקר בראמללה וראה שם ילד פלשתינאי. הוא ניגש לילד ושאל אותו בן כמה הוא אז הילד ענה: ''מחר 12'' אריק שרון: ''אופטימי, אה?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
169.
אריק שרון ראש ממשלתנו
pini s,
30/08/05 00:28
|
שומר פיו ולשונו, שומר מצרות נפשו . צפיתי בראיון בערוץ 10, וחשבתי לעצמי, עד לאן אפשר לרדת ברמה? אתה שחסכת בהופעותיך בתקשורת במשך השנים שכיהנת כראש ממשלה, שאנשים ציפו לשמוע את דעותיך על המצב בתחומים שונים , לא הואלת, אך כדי לפגוע ולדבר שטויות על מר נתניהו. הקדשת שעה תמימה. גרמת לירידה משמעותית בערכך בעיני ובעיני עוד כמה אנשים שישבו עימי לצפות הראיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאמרת על שרון נכון - אבל...
אלי מייזליש,
30/08/05 01:14
|
לא רק ששרון לא ענה על אף שאלה ששני המוסקיטרים דווקא שאלו ברצינות. אלא שהם לא שאלו את השאלה שחייבים היו לשאול אותו: היו לך 50 אלף חיילים לעצור את אנשי יו''ש להגיע לגוש, אבל לא היה לך אפילו חייל אחד לשמור על דרום הר חברון לעצור את המחבל שהגיע לבאר שבע חופשי-חופשי. למה לא היה לך 2 מיליארד לסיים במהירות את הגדר בדרום אבל היה לך 12 מיליארד לפיצויים ולבנות חאראווילות שיתפרקו בגשם הראשון. אתה מר שרון מדבר על פאניקה? ומה זו הבריחה מהגוש אם לא פאניקה? טוב עשית למתנגדיך בכל רגע שהופעת. הוכחת שוב ושוב שאין לך שום תשובה לשאלה הכי פשוטה ששאלו אותך שני אלה מערוץ 10. נדה. וכמו בעגל הזהב: אלה אלוהיך ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
168.
ואתה יכווול??????????
ל"ת
חחחחחחחחחחחחחחח,
30/08/05 00:24
|
|
 |
167.
שרון יישר כוח!
ל"ת
אביגיל,
30/08/05 00:18
|
|
 |
166.
sharon Go HOME NOW
ל"ת
Likudnik,
30/08/05 00:15
|
|
 |
165.
ביבי יהיה טוב ליהודים
מוטי חיפה,
30/08/05 00:10
|
הוא יפנה את הרובע היהודי בחברון, מה זה לא טוב? זה מצויין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
164.
ושרון יכול לנהל ע''י שקרים+ ?
ל"ת
יפתח,
הרצליה,
30/08/05 00:10
|
|
 |
163.
לונדון - שיחקת אותה
ד.א.,
30/08/05 00:07
|
ירון לונדון (גם קירשנבאום) שאל את הדיקטטור שאלות נוקבות והצליח להראות למי שעיניו בראשו כמה מושחת ומנוול העריץ: ראשית, הוא הראה לו שאף אחד לא מאמין לו שהוא לא היה מעורב בקניית השלטון בכסף. קירשנבאום הוציא משרון כי לא ישאר בליכוד אם ביבי יבחר להנהיג את המפלגה. שרון, שבתקופת כהונתו, נהרגו יותר אזרחים ישראלים מאשר בכל תקופה אחרת לכלך על ביבי שהצליח לצמצם משמעותית את הטרור. הם אמנם לחצו עליו בעניין ה''הבטחות לבוחר'' אך לא שאלו אותו לאן נעלמה ''דין נצרים כדין תל-אביב'' ומדוע מימוש (והרחבת) תכניתו של מצנע, שלה התנגד תואמת ל''ויתורים כואבים''. חבל גם שלא שאלו את שרון מדוע פינה את ישובי צפון הרצועה שסופחו מעשית לשטח שמצפון להם, לצורך פינוי השטח לבניית קזינו ע''י חברו שלאף מאוסטריה יחד עם הארכי-טרוריסט המושחת דאחלן, ובכך קיבל למעשה את גבולות 49 כקו הגבול הרשמי. אפילו ברק '' השמאלני'' העיר על הסכנה בשתקדים הזה בראיון בתקשורת. איני תומך בביבי שיחד עם שרון ואולמרט העמיקו את הפער בין חבריהם המיליארדרים לשאר העם, אך הצביעות של שרון עולה על כולם. רק תוכניתו של ליברמן להפרדה (כמעט) מלאה בין היהודים לערבים (למרות שיש לא מעטים בהם הנאמנים באמת למדינה, אך לצערינו לא ניתן להפריד ביניהם) יכולה להביא לפתרון בר-קיימא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
שרון-שמור על אצילותך
גרמאו,
30/08/05 00:02
|
השמש שוקעת אט טא והזדרז, סב שרון, להשלים את שליחותך הלאומית בגבורה כהרגלך, מבלי להידבק בקדחת ההתחשבנות הפוליטית המאפיינת פוליטיקאיים אבק אדם, הרי אתה נמנה עם גדולי המנהיגים ושסיים את תפדידך עם טעם טוב מבלי להגרר ללשון נלוזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
What a Statesman - Ha Ha
Sam,
US,
30/08/05 00:01
|
You are no Churchill, Begin, Ben_gurion, Eshkol, Meir,Sharet.
The man is panicking.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
נתניהו בעזרת ה' ראש הממשלה
שלמה בנישו,
יבנה,
29/08/05 23:51
|
|
 |
אתה תשלם את המחיר כמו כולנו...
ל"ת
אדי,
30/08/05 00:28
|
|
 |
את מחיר ההתנתקות של שרון
ל"ת
שלמה בנישו,
יבנה,
30/08/05 00:43
|
|
 |
159.
הפוסל - במומו פוסל
ארז,
29/08/05 23:41
|
|
 |
158.
שרון, העם איתך - תמשיך!
ל"ת
אחד מהעם,
29/08/05 23:40
|
|
 |
ביבי המלך
מוטי,
העם האמיתי,
30/08/05 14:40
|
חס וחלילה אדם מושחט כמו שרון שבגד בערכיי הליכוד שיעבור למרץ שם זה המיפלגה שלו ,נתניהו האמיץ שלא מפחד מאף אחד הוא ראש הממשלה הבא!!!הערבים מתים מפחד מנתניהו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה עם ? אתה ואחותך ?
ל"ת
מושחתים לכלא,
ישראבלוף,
30/08/05 01:11
|
|
 |
אולי עם הארץ !
ל"ת
אזרח,
30/08/05 01:01
|
|
 |
הצחקת אותי
Avi Ecuador,
30/08/05 04:10
|
|
 |
157.
לא מוכשר ...
אבי,
אנטילים,
29/08/05 23:38
|
''הוא אדם שנכנס לפאניקה ומאבד את העשתונות'', ''ראיתי אותו במצב הזה פעמים רבות''. ואתה הפקדת בידיו את את תיק האוצר שהרס משפחות שלימות. אז ספרת לנו כמה הוא מוכשר. פוליטקאים זו חלאתיות שאין דוגמתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
אינתא עומרי
זיו,
שקד,
29/08/05 23:37
|
אוי אריק אין עליך ביבי רחוק רחוק מאחוריך אף טעות אין סיבובים היית גנרל כשביבי היה בחיתולים כן אריק תשבור לשמאל ביבי עוד יאכל אצלך הרבה חול נכון היה לעומרי משברון אבל אתה מחזיק אותנו בגרון היום התקשורת לך סוגדת והחיים נראים ממש כמו סרט מי זוכר שהשמאל אותך שנא נדמה שזה היה לפני מאה שנה! יאללה אריק קרע את המתנחלים ובילין וטיבי יהיו מרוצים ואם תחסל את כל ישראל תקבל כמו כלום את הנובל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אום כולתוום פראירית לידך
ל"ת
פאריד אל אטרש,
גאבל אל דרוז,
30/08/05 01:51
|
|
 |
155.
כיפאק לשרון
חאדר סבטין,
טייבה,
29/08/05 23:23
|
גמר את המתנחלים עכשיו עושה אמבוש לביבי. עושה עבודה טופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
154.
ביבי נלחץ, ושרון מתקפל
יוסקה,
ר''ג,
29/08/05 23:22
|
|
 |
153.
מעניין?!
Avi Ecuador,
29/08/05 23:10
|
עותק: https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/804/113.html רמז - כוונה 62 לילי, 24/10/04 17:36 מה באמת עושה אריאל שרון? לאן הוא חותר? את התשובה לשאלה הזאת נקבל אולי מרמז של אשתו המנוחה של אריאל שרון, לילי ז''ל.
אישה אחת, ג', הכירה היטב את לילי וסיפרה לי את הסיפור הבא: לפני כמה שנים, בימי שלטונו של רבין, כשחרב החורבן עמד מעל הגולן, אריאל שרון ואשתו הגיעו לנווה אטיב לביקור של חיזוק והזדהות. לאחר השיחה עם התושבים, התפזרו הגברים ושוחחו עם שרון. לילי נשארה עם ג' לשיחה בין נשים. ג' חזרה ואמרה ללילי שהיא כל כך רוצה שאריאל שרון יהיה ראש ממשלה. היא אפילו התנדבה לפעול למענו ולהפעיל אנשים אחרים. כשלילי שרון שאלה אותה למה היא כל כך מתעקשת , למה היא כל כך רוצה שאריאל שרון ייבחר לראשות הממשלה, ג' ענתה שהיא בטוחה שהוא יידע להיות מנהיג יהודי אמיתי וגאה. לילי שרון שאלה את האישה: ''האם את מכירה את משל יותם?'' ג' לא הכירה אז את המשל ולילי לא המשיכה בדבריה.
כזכור, משל יותם מופיע בספר שופטים פרק ח'. לאחר מותו של גדעון, בני ישראל ממליכים את בנו אבימלך בן ירבעל למלך. אותו אבימלך שרצח שבעים מאחיו כדי לוודא שרק הוא ימלוך. אח אחד אבימלך לא הרג, והוא יותם שהצליח להתחבא בעת מעשה הטבח . כשיותם שמע שבני ישראל המליכו את הרשע אבימלך , הוא הלך בראש הר גריזים וסיפר את המשל הבא על מנת להתריע בפני בני ישראל על הטעות הנוראה שהם עושים:
הלוך הלכו העצים למשוח עליהם מלך, ויאמרו לזית מלכה עלינו. ויאמר להם הזית, החדלתי את דשני אשר בי יכבדו אלוקים ואנשים, והלכתי לנוע על העצים? לאחר שעץ הזית סרב להיות מלך, הלכו העצים לעוד עצים ובקשו מהם למלוך עליהם. אך גם עץ התאנה, ועץ הגפן סרבו. הגיעו העצים לאטד, שכידוע הוא שיח קוצני שנשרף בקלות . העצים בקשו מהאטד: ''לך אתה מלך עלינו''. ויאמר האטד אל העצים: אם באמת אתם מושחים אותי למלך עליכם, בואו חסו בצלי ואם אין, תצא אש מן האטד ותאכל את ארזי הלבנון. וכך סיים יותם את המשל, כשהוא מזהיר שהמלכת אבימלך תביא רק אש וצרות.
לילי שרון ז''ל אינה נמצאת אתנו היום כדי להסביר את דבריה. אך דבר אחד ברור. לילי בקשה להזהיר את ג' מפני הרעיון של שרון לראשות הממשלה בדיוק כפי שיותם הזהיר את בני ישראל.
ואמנם, כשממליכים אטד , אז הוא מסוגל לגרום לשרפות- לא רק אצל האויב, אלא גם אצל בני עמו כי כל מה שמעניין אותו זה לשרוד ולהשאר בשלטון.
אל לנו להשלות את עצמנו. באותה מידה ששרון נתן מכה לאויב, אריאל שרון מסוגל להביא מכת אש לבני עמו -- את תוכנית ההתנתקות לחורבן ההתיישבות ביהודה, שומרון וחבל עזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכותב היקר,
עמרי,
30/08/05 01:09
|
האם תוכל להשפיע על ג' להתראיין בכלי תקשורת כלשהו ולספר את הסיפור?
באם יש צורך, צור איתי קשר דרך, omri@spika.net
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חושב שהיא תסכים?!
Avi Ecuador,
30/08/05 04:05
|
מצא את כותב התגובה שכתב, אני העתקתי אותה ממעריב ותוכל להעזר בלינק שמצורף. בכל מקרה משל יותם כבר יותר ממוכח, לא צריך לרעיין אף אחד. עכשיו רק ''חסר'' לגמור לפורר את העם ולהשניא את כולם על כולם וכבר לא יהיה אפילו מה לשרוף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
HE IS RIGHT
ornit,
29/08/05 23:06
|
ONLY SHARON BE STRONG IGNORE ALL TEH IGNORANCE MAY G-D BE WITH U
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
שרון הגדול מכולם להמשיך בפינוי
עכשיו תור חברון,
29/08/05 23:06
|
אני מצידי מחקתי לשרון את כל החטאים שלו, תבינו רק אדם כאריק שרון על הטוב והרע - הצליח לפנות את המתנחלים ששתו את דמנו ברצועת עזה. שנתניהו , איתם לנדאו וכל יתר החבורה, תלך למשפחות החיילים שנפלו בעזה בשמירה על המטורפים שקדשו את רצועת עזה על חיי אדם. שרון לך להקים מפלגת מרכז שתגרוף את כל העם - ותמשיכו בפינוי , והלוואי שהפינוי הבא יהיה בחברון. מרגיז לראות גדוד שלם של חיילים מלווה מתפלל אחד לתפילה דוקא במקומות המסוכנים. לא נשכח לכם את ליל השבת שבו נרצחו 12 חיילים כשליוו מתפלל לבית הכנסת. וכל יתר הנופלים שנפלו בשמירה עליכם בארץ לא לכם ולא לנו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אבותי נהרגו כדי לשמור על...
יוסי,
פתח-תקווה,
30/08/05 02:46
|
הישובים העבריים תל-אביב, פתח תקווה, יפו, רמלה. ואולי גם על המקום שם נולדת. האם מנהיגי העם חשבו לבצע בריחה משם? ונניח שהיו בורחים היכן היית חי היום?
אז תבין, זו המחזוריות. עליך שמרו כשרק נולדת. כיום אתה שומר על המתיישבים החדשים. ובעתיד כשתזדקן בניהם ישמרו עליך היכן שלא תהיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה מעולה, כל הכבוד
ל"ת
cyrano,
ארץ העריק,
30/08/05 06:00
|
|
 |
150.
''לא מוכח...מוכח...''
המהנדס,
29/08/05 22:59
|
לא מוכח: ש''בנימין נתניהו הוא אדם לחוץ ונלחץ...''. חוץ מזה, מי אנחנו שנאמין לשקרן כמו שרון שמעיד על אופיו של בן-אדם...אני אישית לא מאמין יותר לאף מילה שיוצאת מפיו!
מוכח מעל כל צל של ספק!: שרון הוא הנוכל והשקרן הגדול ביותר שקם אי-פעם בפוליטיקה הישראלית, שרון מושחת עד מעל צווארו, גונב קולות ודעת, מאיים, משחד, מפטר שרים על מנת להשיג רוב בממשלה, 'שם פס' על הבטחות שהוא עצמו הבטיח (הבחירות ומשאל מתפקדי הליכוד), המנהיג החלש ביותר כלפי אויבינו אבל האכזרי ביותר כנגד בני עמו, נכנע (ואף מגביר ויגביר!) את הטרור...דמינו בראשינו אם הנוכל הזה יהיה קדנציה נוספת ראש-ממשלה! אוי ואבוי לנו!
''לא מוכח...מוכח...'' עכשיו הגיע תורכם להחליט, ליכודניקים יקרים!!! אל תאכזבו אותנו...........בבקשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
ביבי כבר הנהיג את המדינה...
אלדד,
תל אביב,
29/08/05 22:56
|
והוא עשה את זה יותר טוב משרון! (למרות שגם הוא לא היה משהו...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לך תספר בדיחות למרכז הליכלוך
ל"ת
קלאון,
29/08/05 23:25
|
|
 |
148.
שניהם צריכים ללכת הביתה!
אני,
29/08/05 22:55
|
נתניהו לחוץ, אינטרסנט ורמאי ושרון לא מתעניין ברגשות העם ודורך עליו מבלי למצמץ. מי עדיף? מועמד אחר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
נתניהו איננו מ לו הצדיקים
שמחה,
29/08/05 22:55
|
אבל העובדה שהוא נכנס ללחץ ,ולפעמים מאבד את העצבים עושים אותו ליצור אנןשי שנותר בו עוד שארית של תכונות של בן-אדם לעומת שרוןשיש לו ''עצבים של ברזל ''בתרגום פשוט פרושו ששרון אבד כל טיפה של צלם אנוש הולך בצורה עןרת דורך על גויות בלי שמץ של רגישות אנושית מה הוא מעולל לזולת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
זה ראיון של תפוסה של שרון
נוגה,
מהמרכז,
29/08/05 22:55
|
מענין כמה לחץ יש לראש הממשלה שחושב שהוא ראש הממשלה הראשון בישראל לכול אחד יש מחליף יותר ממכה שרון ההשמצות על נתניהו היא בושה מי הסמיך אותו לשר האוצר ואמר שהוא הציל את הכלכלה והיום הפכתה את פרצופכה ומחליט שנתניהו לא יכול להיות מנהיג מדינה בושה בזמן שנתניהו היה ראש הממשלה המצב היה הרבה יותר טוב מעכשיו הוא לא יעקור ללא משאל עם ולא יזלזל בבוחרים חזק ואמץ לבנימין נתניהו שיהיה ראש הממשלה הבא לישראל הלחץ לא יעזור לשרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתניהו המלך
מומי,
בת ים,
30/08/05 14:42
|
|
 |
145.
to all, read # 95
ל"ת
bm,
29/08/05 22:51
|
|
 |
144.
תקשורת מגויסת, שרון מושחת
אמיר,
רחובות,
29/08/05 22:50
|
|
 |
143.
הלא מאבד את קור רוחו?!
sailor,
29/08/05 22:46
|
שרון.חוץ מעמידה ''מופלאה'' נגד אוכלוסיה אזרחית מרובת ילדים בגוש קטיף-על מה בידיוק יש לראות אותך כעמיד בפני לחצים?! על עמידתך נגד טרור? על הבטחתך לא יהיו קסאמים על שדרות? על חנופה לאירופה האנטישמית? לכניעתך ללא תנאי לכל גחמנות של אמריקאיים? כלכלית או צבאית? ביביהו אכן הכל מה שאתה אומר-אתה לא פחות ממנו רק יותר נבזי.לך הביתה מושחת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
*נתניהו לא יכול להנהיג מדינה*
פרעה,
29/08/05 22:45
|
בכל אופן, אתה לא מנהל מדינה, אתה רודן, ואתה שולט בה כרודן! ולמעשה,כגנרל לשעבר, עשיתה *הפיכה צבאית*, ללא מדים.........חכם.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
זה נבלה וזה טרפה....!!!!!!
ש.לוין,
29/08/05 22:36
|
שניהם ביחד וכל אחד לחוד פגעו בכל אזרחי המדינה כל אחד בתחומו. איזה חוצפה יש לשרון להגיד שהוא יהיה עוד קדצייה מי הוא חושב את עצמו- הוא ובניו הביאו חרפה על מעמד ראש הממשלה והכנסת. ואילו ביבי שקרניהו היה שר האוצר הגרוע ביותר של מדינת ישראלץ. מה החוכמה להרוג את הבן אדם ולומר הניתוח הצליח! לפיכך שניהם ביחד וכל אחד לחוד שיעופו לנו מהעניים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת
הוגו,
שם,
29/08/05 23:05
|
טמבל, אני איש שמאל ולא רואה מנהיג אחר יותר טוב משרון.....הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''תודה'' לערפאת
Avi Ecuador,
30/08/05 00:33
|
שהעלה לנו אותו לשלטון, רק חבל שפרס על דוושת הגז ואין מעצור כמו ערפאת שמתאים לשרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שממנה שר לא מתאים ויודע
מעיד על עצמו,
29/08/05 22:55
|
|
 |
כל מילה זהב
יוסף,
תל אביב,
29/08/05 22:54
|
לקחת לי את המילים מהפה, רק מנהיג אמוני יוציאנו מהשחיתות והשפלות אותה אנו חווים בימים אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון!
ל"ת
Avi Ecuador,
29/08/05 22:47
|
|
 |
140.
שרון, לא נשכח ולא נסלח! יומך
ב''ב,
29/08/05 22:27
|
|
 |
ירושלמי חזק ואמץ!
ל"ת
ישראלי,
29/08/05 23:07
|
|
 |
אלוקים עם שרון,לא איתכים עובדה
צוריאל,ש''ס,
ק. שמואל,
29/08/05 22:41
|
|
 |
כאשר רק חלק מהעם סרח עם
cyrano,
ארץ העריק,
30/08/05 06:14
|
עגל הזהב , וכאשר מתוך 12 השליחים שנשלחו ''לתור את הארץ '' , היו 2 שאמרו שהארץ טובה בניגוד ל- 10 הלוזרים האחרים, קיבל העם מידי הקב''ה את הענישה בצורה קולקטיבית... בני ישראל ערבים זה לזה.. אין מה לעשות.. כשחלק מעמינו חוטא וסורח דרכו, ואתה בטח מבין לאיזה חלק הכוונה, האחרים משלמים את המחיר... .. ומה לעשות שהפעם נפל הפור דווקא על החלק הכי טוב שבינינו ?.. אולי הם צריכים לעשות גם הם חשבון נפש ולבדוק במה הם טעו ?... אולי בכך שבידלו את עצמם יותר מדי משאר הען ?.. אולי בכך, שנתפסו לשאננות יתר ולא הוציאו מתוכם מנהיג ראוי שיוביל את המחנה שלנו , כשהיה צריך לפי דעתי להיות ברור עוד בבחירות לכנסת הקודמת ששרון הוא לא האיש הנכון ?.. אולי שהם לא השמיעו מספיק ברמה את קולם שהעם יידע ויכיר בתרומתם לבטחון כולנו בעצם ישיבתם במקום מוכה המחבלים שבו הם ישבו, ובכך שהם, לא פחות מצה''ל, שמשו כ''שכפ''ץ חי '' נגד הפלסטינאים המפגעים בנו ללא הפסק ?..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא. אין.
ל"ת
אזרחי,
29/08/05 22:39
|
|
 |
139.
שיר מזמור לטוען לכתר
יהודי מודאג,
29/08/05 22:27
|
ביבי נתניהו: היום תומך - מחר מתנגד היום מאחד - ומחר חותר היום מצהיר - ומחר מזגזג היום נשאר - ומחר מתפטר היום נוסע - ומחר חוזר היום אפס.. - ומחר גם
אז לכל העיוורים - שימו לב שהמלך ''ביבי'' אינו אלא עירום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
שקט נפשי או טיפשות
של שרון*,
29/08/05 22:24
|
''להנהיג את מדינת ישראל.צריך שקט נפשי''
Or else utter Stupidity, as Sharon has shown us again and again
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
כל מילה חקוקה בסלע קיומנו
חכם מימון,
29/08/05 22:24
|
ביבי לא מחזיק מים אדם צבוע , עבד כי ימלוך היידה ביבי , לך לך מארצך וממולדתך כי אתה לא רצוי כאן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
מושחת ונבל ברשות הרבים
ל"ת
כותי,
רחלים,
29/08/05 22:22
|
|
 |
135.
מושחת ושקרן פסול לעדות אופי.
עופר,
חיפה,
29/08/05 22:22
|
|
 |
134.
שרון, לא נשכח ולא יסלח!!!!!!
ל"ת
תושבת גוש דן,
29/08/05 22:18
|
|
 |
באמת שלא צריכים את
ל"ת
הסליחה שלך,
30/08/05 07:55
|
|
 |
v
ל"ת
v,
29/08/05 22:33
|
|
 |
133.
Isn't It Wonderful That
Real Zionist,
camping out,
29/08/05 22:17
|
Even if Sharon is correct, and I tend to agree with him -- after the turning over of Hebron -- isn't it wonderful that the Likud party has the loyal services of Mr. Landow, who may not be as charizmatic as BiBi or Sharon, but at least he is honest and someone that can be trusted by the Israeli public -- something Sharon has lost when he lied to his voters and dismeased their opinion after seeking it. And BiBi has lost after giving Hebron to Arafat
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
בכול זאת עדיף על ביבייהו!!!
תומך,
29/08/05 22:13
|
שרון עדיף על ביבי שלכם בכול מיקרה אז לכו לחפש!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
גל מילה של שרון על ביבי בסלע
יגאל,
29/08/05 22:13
|
מי שלחץ לעראפת יד וכינה אותו ידידי הטוב מי שהפסיד בבחירות וברח כמו שפן לאמריקה לעשות כסף ולא נשאר כמו גבר לשקם את המפלגה ומי ששחרר את אחמד יאסין בגלל חוסר שיקול דעת משווע ראוי לו שייכנס לפח האשפה של ההסטוריה .ושחס וחלילה לא יהיה ראש ממשלתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
עוף כבר לחווה או לכלא.
EYAL,
JERUSALEM,
29/08/05 22:07
|
הרסת את הליכוד ואת המדינה. לא נשכח ולא נסלח גמרת את ה''קריירה'' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
maybe u need to fly away
ל"ת
ornit,
29/08/05 23:05
|
|
 |
129.
ואתה מר אריאל שרון
יוחנן,
ירושלים,
29/08/05 22:03
|
אולי לא נכנס לפאניקה, אך בקור רוח אתה זורק אנשים לרחוב, ובהמשך ,באותו קור רוח תפרק את המדינה, אלא אם כן הציבור ישלח אותך הביתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
היידה ביבי אתה תותך !!! אוהבים
א.א,
רמת אביב,
29/08/05 21:58
|
|
 |
127.
ערבי טוב ממך עריק
בעל קול,
שנגנב,
29/08/05 21:50
|
לא שהטמבל הזה ביבי מציאה גדולה אבל אין רע ממך ליהודים מושחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127! מישהו הבין אותך,לא בטוח
ל"ת
טוטו,
29/08/05 22:02
|
|
 |
126.
משיחיים! כלב נוביח, אנו נושך,
מוטי,
אמת בפירסום,
29/08/05 21:36
|
נבחו נבחו עד כלות הנשימה הסרטן בעזה הוסר, ושרון ראש הממשלה שהביס את הארמיה השלישית, הביס אתכים ב...שבוע, נקי ו...אלגנטי, תנו צ'אנס לביבי הוא את חברון בטוח יחזיר, לאחר שקרא לערפאת ''חברי הטוב ביותר'' שרון, עם היד על הלב, לחץ מעולם את ידי ערפאת המגואלות בדם? ביבי כן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126 5 שורות, וכל האמת
צוריאל, ש''ס,
ק. שמואל,
29/08/05 22:13
|
חזק ואמץ, שרון מלך ישראל, לא יעזור לכים משיחיים שהאמינו לרבני השקר ומועצת י''ש, (יש להסיר את ה ע', עזה ז''ל) למה מחריש הרב שפירא, שהוליך שולל את מאמיניו? הוא יודיע שאלוקים היטה לכים עורף?, איפה התפילות שלא התקבלו ע''י בורא עולם, עובדה אנחנו לא בעזה, אלוקים עם הרוב השפוי בעם ישראל, תפנימו, וביום כפור בקשו סליחה מכל העם שהיה בעד ההנתקות, אחרת לך תדע, אל נקמות ה' אל נקמות הופיע..... המונח ''פושט מזרחי'' צובר תאוצה, כך אמר הרב עובדיה נ''י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצוריאל תתבייש
יהונתן,
רעננה,
29/08/05 22:58
|
להשמיץ את אנשי מזרחי, שמשרתים ותורמים לביטחון יותר מבטלנים שכמותכים, פרנק פרך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
ביבי - הדוגמן שרצה להיות מלך
גל,
יהוד,
29/08/05 21:31
|
מאז שהפציע בפוליטיקה הישראלית באמצע שנות השמונים היה בנימין נתניהו אישיות חד מימדית שהתקיימה בעיקר בטלוויזיה ועבור הטלוויזיה. נתניהו לימד את עצמו כיצד להישיר מבט למצלמה, לצודד מבט ולהיראות תקיף והחלטי ולמשוך את שאריות השיער שנותרו לו לבלורית כסופה ויוקרתית. הדוגמן רצה להיות מלך או לפחות ראש ממשלה וחלומו אכן הוגשם. אבל המציאות קשה ואכזרית ואינה דומה תמיד לאולפני הטלוויזיה ולחדרי האיפור בהם שיגשג ומדי פעם נאלץ להיפגש עם יריבים קשוחים כמו ערפאת למשל שאותו חיבק ומילמל לעברו ידידי ידידי. בקיצור - ביבי - שרון עולה עליך עשרת מונים והוא טוב ואמיץ ממך. פנה את הדרך ותן לו להוביל את הליכוד והמדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
נעיף הסנדק, בנחישות וברגישות!
ל"ת
כבשה בעדר,
החווה,
29/08/05 21:27
|
|
 |
123.
ראיון עם אריאל שרון ערוץ 10
עשהאל ידעי,
מרכז שפירא,
29/08/05 21:23
|
את כל הקריירה הפוליטית שלו בנה אריאל שרון על השמצות ,דריסת כל מי שעשה למענו ואינו רלוונטי כבר למזימות ההרס שלו , מניפולטור , דורסן וחתרן , תשאלו את מנחם בגין ז''ל , יצחק שמיר יב''ל , ש''ס שהרימו אותו מתוך הקבר הפוליטי הושפלו על ידו , ח''כ דוד לוי ששכב על הגדר בשבילו נרמס על ידו , חשבתם פעם למה אריאל שרון דרש לקבל לאחריותו בכל תפקיד שכיהן את מינהל מקרקעי ישראל כי שם נמצאים המשאבים העיקריים של המדינה - קרקעות המדינה והאפשרויות ל''תן לי ואתן לך '' בלתי מוגבלות . היום אחראי על זה השר אולמרט ,הפודל של שרון. אריאל שרון ,די לנו ממך !השחתת כל חלקה טובה במדינה רמסת כל אמות מידה מוסריות זרעת הרס וחורבן בערכים האנושיים . בגילך אני סבור שלא תוכל להשתנות כי סביר להניח שגופך לא יעמוד בהשתלת לב (שכ''כ חסר לך )אז אנא שחרר אותנו מעולך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון ומקובל עלי דברתָ ואכן לב
אהבה חדשה,
קוראים לזה!,
29/08/05 22:06
|
חדש עומדים להצמיד לו, בקרוב תשמעו על אשה חדשה בחייו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
LOOK WHO'S TALKING....
ל"ת
chaimke,
canada,
29/08/05 21:22
|
|
 |
121.
''אפקט הבומרנג'' לתקשורת הזוייה
אדם,
אשקלון,
29/08/05 21:21
|
''אפקט הבומרנג'' שוב פועל על שמאלני התקשורת. ככל שמכפישים מגדפים ומנאצים את ביבי, כן התמיכה בו עולה ועולה. הזויי התקשורת שפופו המצח לא למדו מניסיון הנפל בעבר וחוזרים כמנהג הקופים על אותה טעות וחוסכים הון עתק לביבי ב'' קמפיין בחירות חינם'' כי מטומטמים נשארים מטומטמים,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה אמרת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
מומחה לסמולנים,
ישראבלוף,
29/08/05 23:19
|
|
 |
120.
שרון לך הביתה
שחף,
29/08/05 21:18
|
כולנו מצפים ששרון יצא לפנסיה. הנזק שגרם למדינת ישראל לא יתוקן. ולרשטיין מתאים להיות ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120 אבל הוא צוליע
מוטי חיפה,
30/08/05 00:09
|
|
 |
119.
כל מנהיגי העם היזהירו מפניו
ל"ת
שוב לחווה,
29/08/05 21:13
|
|
 |
118.
אחרי ששיקר את בגין,
ל"ת
שרון משקר,
לבוחריו,
29/08/05 21:12
|
|
 |
117.
על שרון לשלמ על מעשיו במשפט !!
אלעד ניר,
גבעתיים,
29/08/05 21:11
|
הדחה אינה מכפרת על מעשיו של איש הדמים, הנוכל מלבנון (45 ק''מ) ועל 1500 חיילים הרוגים שם !!! חייב לשלם את מלוא המחיר על העליה להר הבית שהציתה את אינטיפאדה 2 ן- 2000 נרצחים !!! חייב לשלם על אי מניעת הלינצ' בחייל זדה (מניעת רצח !!!) ועל קופת השרצים הנואים הוא ובניו בפלילים שוחד ושחיתות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
עדיף נלחץ מרה''מ חסר לב ורגשות
ל"ת
עמי,
מחנה יהודה,
29/08/05 21:10
|
|
 |
115.
ואתה כן יכול להנהיג?
סותם פיות!!!,
29/08/05 21:09
|
הזדקנת כבר!!! עזוב את משרת רוה''מ בראש אבל וחפוי לאחר המהלך האדיוטי של ההתנתקות. ותן לחבר'ה שבאמת יודעים להנהיג. ואל תצא למלחמות עולם נגד ביבי , בגלל שאתה יודע שאתה כבר זמנך עבר. לך הביתה!!! האוכל מחכה והכבשים על האש!!! עמרי גומר לך את האוכל!! יש לי רעיון בשבילך לאחר היציאה מהפוליטיקה - תעשה ג'וקינג ותוריד את המשקל הזה. אתה פשוט שמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
אם הוא לחוץ ונלחץ אז למה
יאיר,
תל אביב,
29/08/05 21:08
|
מינת אותו לשר האוצר????? הרי זה התפקיד החשוב ביותר אחרי ראש הממשלה. הוא אחראי על תקתיב המשרדים כולם, לא??????
אה, אני יודע, כי כשנוח הוא לחוץ וכשלא נוח הוא לא לחוץ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
רואים ששרון מבולבל ולחוץ לפי
חרד משרון,
שרון חולה,
29/08/05 20:58
|
הדיבור האיטי והחוזר על עצמו וגם נותן תשובות לא רלוונטיות לשלאלות ששאלו אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
איש שקרן ונוכל האיש הזה
יוסי,
29/08/05 20:51
|
איך אפשר להאמין בפוליטיקה כאשר הנבחר עושה הפוך לגמרי ממה שהבטיח? זו לא דמוקרטיה ואוי לכל התקשורת ובתי המשפט שנתנו יד למהלך אנטי דמוקרטי כזה. כואב כואב מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
האתרוג של הסמול בלחץ!
ל"ת
בובה,
29/08/05 20:50
|
|
 |
110.
שרון שקרן כרוני הוא ממש חולה.
ל"ת
יהודי,
29/08/05 20:46
|
|
 |
109.
ביבי לא מתאים, לא ראוי לא אמין
ל"ת
יאיר,
29/08/05 20:37
|
|
 |
כדאי שתתרגל אליו, הוא רה''מ הבא
ל"ת
שולה,
29/08/05 22:12
|
|
 |
נפלא! מתי יוצאים מחברון?
ל"ת
פעם שניה,
30/08/05 07:56
|
|
 |
108.
לא שרון ולא ביבי
אייל,
29/08/05 20:33
|
כל השיטה רקובה. כאשר מה שמניע את הפוליטיקאי זה האגו שלו ומה יאמרו עליו , אין סיכוי לשיטה לשרוד. כל הרקבון הזה הגיע ממערכת ערכים רקובה של ''עגל הזהב'' - אלוהי הכסף שבראשו עומדת האומה הריקה ''אמריקה''. רבותי תתעוררו, צאו מהמטריקס (מי שראה את הסרט מבין) - צאו מהשעבוד למה שזר לנשמתכם , תכירו אותה קצת, יהיה לכל אחד מכם וגם לי עולם הרבה יותר יפה ואוהב. כל זה יכול להיות רק אם נבין שיש מלך אחד בעולם ומה לעשות הוא לא בשר ודם. ה' הוא המלך. אוהב את כולכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
ננצח את הסמול ושרון !!
שרון בפניקה,
29/08/05 20:31
|
|
 |
106.
ADMITION OF WRONG DOING
BM,
29/08/05 20:30
|
בסוף הראיון התייחס ראש הממשלה למשפטו של בנו: ''אני מקווה שהדבר הזה יעבור. נלך לבית משפט. DIDN'T SAY: OMRI WILL...HE SAID WE..MEANING HE IS ALSO INVOLVED IN THIS SHIT, MAZUZ, WAKE UP
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
כמה הוא גמגם כשדיבר על עומרי
אריק,
29/08/05 20:30
|
מי כמוהו יודע עד כמה עומרי והוא עצמו נוכלים לא קטנים, ומכאן מקור הגמגום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
נראה לי שמישהו לחוץ..
תומר,
רמת השרון,
29/08/05 20:30
|
וזה כנראה וייסגלס ואולמרט אחרי זה קשה להבין את הראיון המטופש והסהרורי שנתן שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
שרון לא אמין ולא יכול להנהיג
שרון,
שיקר לעם,
29/08/05 20:18
|
|
 |
102.
Sharon lies all the time
Ilan,
Mercaz,
29/08/05 20:15
|
Even when he isn't under oath he lies... They should break down the walls between two cells so Omri and Arik can have some quality time and the state have even more quality time.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
שרון גם השמאל והערבים ברחו לך
ל"ת
לך הביתה,
גנב ונוכל,
29/08/05 20:14
|
|
 |
100.
שני ליצנים מראיינים ליצן
ל"ת
מושב זקנים,
29/08/05 20:14
|
|
 |
99.
יפה-הסבלנות משתלמת-בעתיד
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
29/08/05 20:12
|
במישור המדיני -תשא ותתן ולאחר מכן תביא חבילה שלמה למשאל עם. אל תצא בהצהרות מקדימות-כי העם לא טפש ולא קונה סיפורים. -כמו כן תייעץ לצד האחר,הפלשתינאי לחזור בתשובה ולהוכיח זאת למשך שנים כי בחרו באי-לוחמה ובאי הצטידות לוחמנית. וזאת על מנת שבמשאל-העם שיערך בישראל, לא יזרוק אותם העם, חד צדדית ,לפח הזבל העזתי של ההסטוריה. -עם כל זאת תטרח לציין בתחתית ההסכם כי מותנה הוא באישור העם בישראל!!!! המשמעות כי יכול להיות גם מצב שהעם בישראל ידחה זאת!!!!! - את המקומות הקדושים תדאג מראש להשאיר אצלך ואם ישנה אוכלוסיה פלשתינאית במקום אז תציע להם אזרחות ישראלית או פינוי בתשלום,והם יבחרו-כל פרט יבחר בדרך שעדיפה בשבילו! -לא תהיה נסיגה תחת אש,או תחת איום באש,או בהערכות ובהצטידות הצד האחר למטרות מלחמה. כל הסכם יהיה כפוף לאישור צה''לי מקדים. בו יובטחו סדרי הבקרה על ההסכם. כל הסכם יהיה כפוף לאישור מקדים של ראשי ההתישבות ביו''ש.-בו יפורטו ההערכויות המתאימות. וכיון שהחיפזון מהשטן והסבלנות משתלמת אז להתראות בעוד מספר שנים,עד לעיבוד הנתונים בהוראות אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והיה ונתניהו יבחר
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
29/08/05 21:57
|
אין סיכוי שהוא כראש ממשלה יוריד ישובים יהודיים-לפיכך הוא גם לא יכנס לשום משא ומתן לגבי יהודה ושומרון. אלא יהיה משא ומתן פנימי בתוככי מדינת-ישראל. כך שהערבים בה צריכים להתכונן נפשית לקבלת אזרחות במדינת ישראל לאחר שהאזור יסופח כחוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סכנה
משה,
מרכז,
30/08/05 13:51
|
|
 |
98.
שרון זקן המושפע מאלה שסועדים א
גנב קולות שפל,
חוות השחיתות,
29/08/05 20:10
|
שרון אדם זקן המושפע מאלה שסועדים אותו ולכן כיוחנן כהן גדול שימש 80 שנה בכהונה ולבסוף נעשה צדוקי. שרון הנסעד ונתמך נפשית ע''י בנו הקרמינל שינה את דעותיו ונתן פרס ורוח גבית לטרור העזתיץ עם שרון פסכיאטר אז הנה האבחון שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
שרון, העם איתך בכל הדרך!
עודד,
29/08/05 20:08
|
אם לא תנצח בליכוד את חבורת הסהרורים של הימין הקיצוני, העם ילך איתך למפלגה אחרת שתביא 50 מנדטים.
בזכות ההתנתקות, העם איתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה יהיה בן גוריון ב'.
ל"ת
נחמה,
29/08/05 22:14
|
|
 |
לבית כלא!
ל"ת
כאק',
29/08/05 20:51
|
|
 |
... כל הדרך לחחות השיקמים או
cyrano,
ארץ העריק,
29/08/05 20:47
|
לכלא... אבל זה בסדר גם אם תעדיף להנהיג את הסמול... זה מתאים לך ואני בטוח שגם מתאים להם... מצא מין את מינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
שרון הביא את מדיניות התבוסתנות
אליקו,
29/08/05 20:06
|
|
 |
ביבי תמך בו שבוע לפני הבריחה
ל"ת
מזכיר לכולם,
29/08/05 23:23
|
|
 |
בדיוק כמו שביבי אחראי
אאא,
30/08/05 03:08
|
לכל מה שקרה בממשלתו בה היה ראש ממשלה ולא שרון שהיה שר תשתיות,כך אחראי לכל מה שקורה כעת רה''מ שרון ולא נתניהו או כל השרים האחרים. הם שותפים זוטרים מאד בהצגת הסולו של משפחת שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
מכתב לאומה ממגורש
נ,
אלי סיני לעד,
29/08/05 20:05
|
אתם לא אחים שלי
הגנתם על מנהיג מושחת ודיקטטור, באחת התקופות הסוערות שידע העם הזה. שמרתם עליו כעל אתרוג. שכחתם לשאול את כל השאלות הקשות. לא חמלתם על בני עמכם. עוד טרם החלו מראות הגירוש, כבר בחרתם להאשים את הקורבן ואת מנהיגיו, שגם הם קורבנות. לא עלה על דעתכם להאשים את הפושע. יצרתם שיחדש בתרבות הישראלית. הפכתם עצמכם לבדיחה בקרב רבדים גדולים של הציבור, שמאזין לכם, קורא אתכם, אבל לא מאמין לכם. אתם, מיעוט קטן השולט בעיצוב דעת הקהל. אתם לא אחים שלי.
ליהטתם בחוק להנאתכם, בידיעה שהקרע יחתוך בבשר החי, בשר האומה. בידיעה שהוא יהיה, אולי, בלתי ניתן לתיקון. פירשתם את החוק תמיד, אבל תמיד, כנגד אלה הקשורים לצד הימני של המפה הפוליטית. רמסתם את זכויותיהם של מאות אלפי אזרחים במדינת ישראל. הפכתם את הדמוקרטיה לדת. כפיתם את דתכם. עשיתם מהדמוקרטיה בדיחה. אתם, מיעוט מזערי שיושב על כס משפט, ודן יחידי לציבור שבז לכם מתוך מצוקתו. אתם לא אחים שלי.
נבחרתם על מצע לאומי. זעקתם מרה בכיכרות השוק על דיבורי סרק של מנהיגי שמאל, בדבר פינוי של יישוב או שניים. פעלתם במודע בניגוד לצו הבוחר. סיפקתם חורבן במקום צמיחה. שיתפתם פעולה עם דיקטטור אכזר, שקרן ומושחת. התבוססתם ברפש הפוליטי עד שהוא הפך לחלק מכם, ואת הצחנה שעולה ממעשיכם לא תצליחו לשטוף. אתם, שמכרתם את המדינה תמורת כיסא מרופד ומימוש אג'נדות אישיות, כאילו-לאומיות. אתם לא אחים שלי.
בחרתם לבצע פקודות בלתי חוקיות, וסייעתם להפר את הסדר. ביצעתם את המשימות בהתלהבות יתר. חסמתם אוטובוסים במדינת ישראל הריבונית. סייעתם לסתום פיות. הפלאתם את מכותיכם באזרחים שומרי חוק, שביקשו את זכות המחאה במדינת ישראל הדמו-דמוקרטית. אתם, שאמונים על השלטת החוק והסדר במדינה. שיודעים מהו חוק ומהו סדר. שפצעתם, גררתם, עצרתם, חבלתם. אתם לא אחים שלי.
הוצאתם חיילים צעירים, תמימים, טהורים, לבצע את הפשע הגדול בתולדות המדינה הישראלית. שטפתם את מוחם ברעיונות הבל ושקר. יצאתם להילחם במי שראו עצמם תמיד כאחיכם. בחרתם להתכסות באצטלת הדמוקרטיה השקרית, וכסתח מילוי הפקודות. עשיתם בחירה פוליטית מודעת, במסירותכם הנלהבת לביצוע פקודות הנוגדות את הקוד האתי של הצבא אליו התגייסתם. סייעתם בהחרבת המוסד האחרון שגיבש את רוב העם הזה. הפכם את הצבא שלי, שלנו לצבא הפרטי של שרון. אתם, שעונדים את דרגות הקצונה הבכירה זמן רב מספיק, בכדי לדעת להבחין בין טוב לרע, בין אסור למותר, בין צבא העם לצבא הקורע בעם. אתם שיכולתם למנוע את השבר הזה ובוודאי שלא החיילים והקצינים כולם. אתם לא אחים שלי.
אתם לא התקשורת שלי. אתם לא בית המשפט שלי. אתם לא המנהיגות שלי. אתם לא המשטרה שלי. אתם לא הצבא שלי. הלוואי והזמן ירפא את תחושת השבר האישית שלי. הלוואי ושברון הלב הזה, ניתן לתיקון. הלוואי שתחזרו להיות אחים שלי.
- - -
(ואת כל זה מותר להגיד, כי כבר כמה שנים אני שומעת מאוזן שמאל שלי, את הביטוי: ''אתם לא אחים, ולכן לא תהיה מלחמת אחים''. מה שמותר כל כך הרבה שנים לשמאל, מותר גם לי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לא רוצים להיות אחים שלך !!!
ל"ת
בבה,
צפון,
29/08/05 23:51
|
|
 |
את לא צריכה להתנצל!
''אחדות ישראל''!,
29/08/05 23:12
|
גם אילולא אמרו, די במה שעשו, כדי להבהיר שהם לא אחינו! כבר כמעט ארבעים שנה, הם מסיתים הסתה גרועה בהרבה מן ההסתה הנאצית, הצרה היא שקרבנותיהם לא רצו להאמין שיש להם ''אחים'' רשעים כל כך (ואיני מתייחסת כאן, להסתה בת מאה, נגד מורשת ישראל ונגד ה''פאשיסטים''). ואני רוצה לומר לך, שלצערי, הייתי כבר בכמה וכמה הלוויות בארץ ישראל, ותמיד ראיתי את האחווה ששררה בין ה''מתנחלים'' ללובשי המדים. היום, בהלוויתו בשניה של הרב שמעון בירן, היה זה בולט מאד, שאנשים שומרו מרחק עויין מלובשי המדים, כאילו היו מצורעים. והיו מי שלא לבשו מדים, אלא ענדו תויות כאלה ואחרות, בדיוק משום כך.
כשהייתי במלון שלום, לפגוש את מגורשי נווה דקלים, ישבו שם שתי חיילות, נציגות צה''ל, בתפקיד, לבושות אזרחית. נאמר להם שהילדים פוחדים מלובשי מדים, ועדיף שתגענה בלי מדים. גם את זה הצליח השמאל לעולל לעם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את הולכת עם הכאב הפרטי שלך
cyrano,
ארץ העריק,
30/08/05 00:18
|
צעד אחד רחוק מדי, וזה הופך את כל העניין כמעט לגרוע באותה המידה כמו אילו שגרמו לך את הכאב הזה.. אם כל אחד יתחרה בשני עד איפה אפשר לקרוע את העם לגזריפ, בסוף כולנו רק נפסיד.. צריך לעצור, להרגיע את הכאב, לתת לזמן לרפא את הפצעים, וללכת הלאה תוך ניסיון אמיתי לאחות את הקרע שנפער... העוולה כבר נעשתה ואין ממנה חזרה, הפור נפל.. השם נתן , והשם לקח, יהי השם מבורך.. חייבים רק להפיק את הלקחים הנכונים ואז , עם הזמן מעז ייצא מתוק... כי, כידוע, מה שלא מחסל, מחשל....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט לבכות מכל מלה שלך!!
ל"ת
אריק,
29/08/05 22:18
|
|
 |
כולנו אחים שלך, למרות כל הכאב
cyrano,
ארץ העריק,
29/08/05 21:22
|
והצדק בדבריך, כי... אין לנו ארץ אחרת, ועל הארץ הזאת נילחם ביחד, ולמרות שזה קשה, ולמרות שרובנו מרגישים נבגדים, אנחנו בני עם אחד וגורל אחד.. ואם המכה הזאת התרגשה עלינו , ואם נפלה הגזרה, מידי שמיים היה צריך... כדי שנלמד משהו, שנפסיק את השאננות הזאת, ולבחור ביום הבוחר באנשים הנכונים... ואני יודע, אני מרגיש את זאת, שאתם הוקרבתם על מזבח התפקחיותינו, כעם וכאומה... וכמו תמיד, כל כך רבים מבינינו, חייבים כל כך הרבה לכל כך מועטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחיילים ולשוטרים '' המפנים''
המטיף,
29/08/05 20:59
|
יום הכיפורים מתקרב. יום הכיפורים אינו מכפר על חטאים שבין אדם לחברו. כל אחד מכם זוכר את איזו משפחה על ילדיה הוא גירש מהבית. לכו אליהם ובקשו מהם סליחה. עוד לא מאוחר מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אנחנו אחים שלך
רן,
29/08/05 20:55
|
|
 |
מזדהה
לא מגורש,
29/08/05 20:46
|
אני כל כך מזדהה עם הדברים שכתבת, למרות שאני לא מבין המגורשים ולמרות שאני מגדיר עצמי כאיש מרכז ולא ימין. רק מושחת כמו שרון יכל להביא אזרחים למופת לחשוב מחשבות כאלה אשר עלולים להביא לפילוג בעם ולאי חוסן וגיבוש לאומי אזרחי יוסי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיאור כואב ואמיתי
ל"ת
בכל זאת -אחיך,
29/08/05 20:36
|
|
 |
94.
נראה שיש לו סרטן גרון וגם עמרי
ל"ת
שלא יהי לחוץ,
29/08/05 20:01
|
|
 |
93.
שרון אתה ראש ממשלה גנב אתה
שרון,
שתום את הפה,
29/08/05 20:01
|
|
 |
92.
אתה עובד עבור שרון?????.??
מי העורך כאן?,
29/08/05 19:59
|
הבן אדם נראה מבוהל לגמרי, מר שרון. לונדון והשני הלחיצו אותו והוא היה מבוהל ומבולבל בנושא השחיתות. הם לא יותר מדי לחצו על הפליק פלאק האידיאולוגי שלו, אבל לפחות שאלו משהו. הוא כמובן ענה את הקלישאות של ויתורים כואבים ומדינה פלשתינית. אבל את השאלה מה ההבדל בינו למצנע לא שמענו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
שרון המלך - העם אתך
ליכודניק,
29/08/05 19:58
|
ביבי עוזי לנדאו ופיגלין יחד לא שוים את סולית הנעל שלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גנבי קולות
ל"ת
כנופית השקמים,
29/08/05 20:53
|
|
 |
אתה מתחזה צבוע פודל שרון שמאל
ל"ת
ישר,
29/08/05 20:42
|
|
 |
90.
בשלב האחרון של המשא ומתן''.??
ל"ת
Whice MUM???,
29/08/05 19:58
|
|
 |
89.
sorry,i think sharon is senile
doctor ziv,
29/08/05 19:53
|
and thats why he is begining to think that someone is taking away his job,,,and he is scared...well mr. sharon you canor fool all the people all the time,,,and now we know that yopu can lie..even your son learend from you,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
תתכוננו! טיש בדרך
ל"ת
יותם,
תל-אביב,
29/08/05 19:53
|
|
 |
87.
רק מושחת יכול להנהיג מדינה?
ל"ת
דוד,
29/08/05 19:52
|
|
 |
86.
פרטים לגבי חוות השקמים...
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
29/08/05 19:48
|
פרטים לגבי חוות השקמים...
1 האם לא כדאי להפוך את חוות השקמים ל''קמפ דיוויד הישראלי'' יש בעיית בילוי לראשי המדינה (ולמה לנו נשיא ?)
2 מה מצבה הכספי של החווה
3 האם החווה תחזיר הלואותיה
4 מחיר הצאן לא בשמים, מי מממן אי רווח , הפרט או שבט ישראל ?
5 האם רשאי ראש ממשלה מכהן למכור כבשים, ח''כ ומעלה לא יכולים לעסוק במסחר
6 האם ניתן יהיה לשלם את חובות החווה מהרווחים, אם יש, והאם הבנקים מדווחים על מצבה הכספי
7 האם הצאן והחווה והחלב והמרעה ושטחי החקלאות נהנים מסובסדיה של המדינה, הקלות, הלוואות חריגות, הלוואות גישור, הלוואות גרייס, הלוואות פישור וכו' ?
8 האם יושבי החווה משלמים אתנן פוליטי לחב' החשמל
לא קבע לשעבר איש עסקים
www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה - מאיפה היה שרון הכסף
בני,
29/08/05 21:04
|
|
 |
כיצד נמחקו חובות חוות השקמים?
חנן,
30/08/05 00:51
|
גליה מאור. מנכ''לית בנק לאומי אשרה למחוק חוב בסך 600,000 לחוות השקמים, עכשיו מובן מדוע גליה מאור מקבלת משכורת של מליונים
האם נמחקו חובות חוות השקמים? חשיפת העיתון THE MARKER: בנק לאומי מחק, לכאורה, חוב של 600 אלף שקל לאחוזת משפחת שרון, בעת שכיהן כשר התשתיות בשנת 1996. לשכת ראש הממשלה והנהלת הבנק נמנעו מלהגיב נמנע מלהגיב. שרון (ארכיון: AP) 03/07/05 09:09 מאת: מתן חודורוב רק בסוף השבוע שעבר גנז ראש הממשלה את התוכנית להפרטת בנק לאומי, באמצעות חלוקה ללא תשלום של מניות לכל דורש, והחליף אותה במכירה רגילה של גרעין השליטה למשקיע יחיד.
הבוקר מתברר, לכאורה, כי בשנת 1996, בעת שאריאל שרון כיהן כשר התשתיות הלאומיות בממשלתו של בנימין נתניהו, זכתה אחוזת משפחת ראש הממשלה בחוות השקמים להקלות מפליגות מהנהלת בנק לאומי. העיתון TheMarker מפרסם כי חוב בסך 600 אלף שקל פשוט נמחק מחשבון המשפחה, באישור מנכ''לית בנק לאומי, גליה מאור.
http://news.msn.co.il/news/BusinessCommunication/Economics/200507/2005070309925.htm
http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_forum.cgi?action=display&num=600
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למיטב זכרוני, הלוואות ואח''כ סי
חנן ד' וייס, סא,
מתן,
29/08/05 21:40
|
סיריל קרן, רק זכרון
ניתן לעשות חיפוש , יש אתר גם על מקורות המימון של וייצמן ומרעיו,
ועוד מקבלי מתנות במיליונים דולרים בהיותם נציגי ציבור, המורשים במתנות בשווי 20 ש''ח בלבד.
http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_forum.cgi?action=display&num=599
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
הגיע יום התשלום אריק שרון!
ליכודניק שנשדד,
29/08/05 19:44
|
|
 |
84.
שרון מנהיג תותח ביבי ברח!!!!!!
ל"ת
יוסי,
29/08/05 19:41
|
|
 |
שרון יברח מליכוד
ל"ת
יש,
29/08/05 20:55
|
|
 |
83.
Arik and Bibi
David Shalom,
Yavneh,
29/08/05 19:40
|
The sad thing for all of us is that everything nasty Arik says about Bibi is true , and everything nasty Bibi says about Arik is also true.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YOU ARE GOOD,,,& RIGHT
ל"ת
TZALIK,
29/08/05 21:32
|
|
 |
82.
נאיבים שכמותכם
מומו,
29/08/05 19:33
|
כמה שאתם נאיבים שרון מכין לנתניהו את הדרך להיות ראש ממשלה. הרי שרון יודע שהוא לא ממשיך אז הוא מכין את ראש הממשלה הבא של הליכוד בכדי שלא יהיה מהפך. כולם יודעים שכוחו של הליכוד יקטן וזה כי ש''ס תחזור לעצמה בגלל העוני והימין הקיצוני יגדל בגלל המתנחלים שלא מאמינים בליכוד יותר. הקונספירציה שכולכם נופלים בה היא שביבי הוא ראש הממשלה הבא בתמיכתו האנונימית של שרון הרי איזה עוד שר אוצר יכל להעביר כל כך הרבה רפורמות שרבים לפניו ניסו רק ביבי . וזה כי שרון הגיש לו את כל ההצבעות על מגש של כסף בכך שהפך אותם את ההצבעות לאי אמון בממשלה והשרים והחברי הכנסת לא יכלו לעשות כלום. שמו של ביבי הולך לפניו כמי שהביא את הרפורמות שאומנם פוגעות בחלשים אבל מעצימות את העשירים. הקונספירציה באה למנוע את שילטון השמאל שיבוא אולי בטעות כי כוחו של הליכוד יקטן והעבודה תחכה בפינה להרכיב ממשלה צריכים לזכור שהפעם שמים פטק אחד ולא שניים. חומר למחשבה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתקבל על הדעת.כולם נוכלים.
ל"ת
בנצי א,
29/08/05 20:04
|
|
 |
81.
שרון, לא לחוץ?
פוליש,
קטיף,
29/08/05 19:30
|
שרון לחוץ בכל מערכת בטנו ומוחו. אם נקרא לעצבים חזקים זה להרוס, אז לשרון יש עצבים, כמו בסברה ושתילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מאבד העקרונות
beny,
jeru,
29/08/05 19:28
|
יתכן כי ביבי הוא מאבד עשתונות אבל מה שבטוח הוא ששרון מאבד את העקרונות שלו ודוחף את הטרור קדימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
כשהוא צודק הוא צודק
גיל,
29/08/05 19:28
|
|
 |
78.
שרון בפאניקה! הוא יפסיד בגדול.
פאניקה,
חוות השיקמים,
29/08/05 19:27
|
הוא הכניס את כל העם בפאניקה,ומי יודע מה עוד מחכה לנו ממנו, עדיף שיעלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
יצא
בן-יהודה אמנון,
אנגליה,
29/08/05 19:25
|
המרצע מהשק !עכשיו אחרי שהוסרו הכפפות נהיה כולנו עדים למטח של השמצות , אך בגדול הוא צודק !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
בינתיים שרון ברח מהטרור ונלחץ
אייל,
שרון עלוב,
29/08/05 19:25
|
|
 |
75.
התכנית היחידה ב-TV שמתאימה לו
ל"ת
היא שידור חוקר,
גנב אבו-גנב,
29/08/05 19:20
|
|
 |
74.
ואתה יכול?
ל"ת
המטיף,
29/08/05 19:18
|
|
 |
73.
SHARON IT IS OVER
if Bibi is so,
29/08/05 19:18
|
Unqualified to be in the Government WHY DID U MAKE HIM THE TREASURER FOR SO MANY YEARS ???? ? IT IS A HARD JOB I DONOT AGEREE TO ALL OF HIS MOVES BUT U KNOW HOW IMPORTANT THE ECONOMY IS AND U “KNEW HE IS UNSTABLE” HOW COME U PUT HIM THE THE BIIGGEST JOB IN U R PARLAMENT ? THIS IS THE QUESTION !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
BIBI IS D. BEST FORGET D. REST
ל"ת
OMRI,
29/08/05 19:16
|
|
 |
71.
חוזר כמו תוכי על דברי היועצים
ל"ת
אהוד,
29/08/05 19:15
|
|
 |
70.
נתניהו לא מספיק מושחת...
מתנחל מהערבה,
ערבה,
29/08/05 19:14
|
|
 |
ביבי הרבה יותר מושחת
ביבי לא מושחת?,
ביב,
29/08/05 20:23
|
|
 |
במה בדיוק ביבי מושחת בהובלה?
ירון,
אור יהודה.,
29/08/05 22:13
|
פרשת עמדי זכורה לך? חשדו בו שקיבל הובלה בזול , נברו וגם בזה לא מצאו כלום. אתה יכול לדקלם הרבה דברים שמפמפמים לך על נתניהו בתקשורת אבל לא מושחת . ליד שרון וחבר מרעיו הוא ממש מלו' (36) הצדיקים . שרון מושחת , עלה לשלטון בעזרת שחיתות זו ומבסס את שלטונו באמצעותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
קרי רוח=אכזריות ואטימות
משה,
רמת אביב,
29/08/05 19:12
|
בקור רוח מובסים ע''י טרור של כמה כנופיות, בקור רוח ''גונבים'' שילטון, נקור רוח מאפשרים לקאסמים לפגוע באוכלוסיה אזרחית, בקור רוח מצפצפים על הליך דמוקרטי, בקור רוח מגרשים ילדים מהבית בו נולדו..בקור רוח שולחים בן להליך פלילי. בקור רוח נעיף את שרון וניקח מישהו שמתרגש כשרוצחים יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מושחת ונוכל תסתלק יחד איתו
ל"ת
צפריר הלוי,
29/08/05 19:06
|
|
 |
67.
אפרופו בדיחה
לירוי,
חולון,
29/08/05 19:05
|
בין עדר פרות הסתובבה לה כבשה אחת שמנה . פעם בכמה זמן היה בא פר לתקוע את הפרות . תקע את כולן רק פסח על הכבשה . כך קרה כמה פעמים עד שהחליטה הכבשה להתלונן לבעל החווה . בעל החווה הרגיע אותה : ''יתן לך אישור שגם את פרה ואז תתגשם משאלתך'' כבשה שמחה . כאשר בא הפר אחרי כמה זמן ותקע את כל הפרות מלבדה היא בא מלאת זעם והראת לו את האישור שהיא פרה ומגיעות לה אותם זכויות. '' יפה'' אמר הפר , אם את פרה , אז שיתקע אותך מי שנתן לך את האישור . מסכנה: עם שרון מתאים לשמאל עם כל השחיתויות וחוסר יושר , שיבחרו בו להיות מנהיג שלהם. כי ימין הוא בודאי לא מייצג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יפה , אבל...מצחיק, ומתאים!
שאול,
29/08/05 22:36
|
|
 |
66.
כדי להנהיג יש להיות נבל כשרון!
ל"ת
שמואל,
29/08/05 19:04
|
|
 |
65.
הוא יכל בדיוק כמוך להוביל את
המדינה לחורבן!,
29/08/05 19:02
|
אין היום מנהיג בישראל! כולם אופורטוניסטים קוסמופוליטיים. אילו יכלו לעשות קריירה בכל מקום אחר בעולם, הם היו עושים זאת. אבל מי רוצה אותם? אנשים חסרי זהות, חסרי מורשת, חסרי כבוד עצמי, חסרי כבוד לאומי, חסרי מוסר, חסרי מצפון, חסרי אישיות, חבורה מעוררת בחילה.
פשוט קשה להאמין שהם יצאו מאותו עם ממנו יצאו משה רבנו, דוד המלך ויהודה המכבי.
פני הדור כפני הכלב!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
די, סוכות עבר והאתרוג נרקב
ל"ת
חולי,
29/08/05 18:53
|
|
 |
בקרוב סוכות, נקנה חדשים, אבל
ל"ת
אתרוגים באמת,
לא זבל אדם,
29/08/05 20:04
|
|
 |
63.
שרון המושחת בפאניקה!!!!!!
כנסו ותבינו למה,
29/08/05 18:51
|
נגמר עידן האתרוג! הבן הולך לכלא, האבא הולך הביתה אחרי 4 שנים של שחיתות, שקרים והונאה, שהסתימו בגירוש יהודים והפקרת ביטחונה של המדינה מבלי שקיבלנו שום תרומה, עם ישראל אומר למשפחת שרון, מימין ומשמאל, מושחתים נמאסתם!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
זה הדבר היחידי שבו אני מצדיק
cyrano,
ארץ העריק,
29/08/05 18:50
|
|
 |
מה אתה מבין בדיקטטורים?
ל"ת
נעמה,
29/08/05 19:30
|
|
 |
כאשר את שואלת שאלה, את חייבת
cyrano,
ארץ העריק,
29/08/05 21:46
|
להיות יותר ספציפית : 1) האם השאלה נשאלה כשאלה רטורית?.. כאילו , ''מה . .. עוד אחד שמבין בדיקטטורים .. '' במקרה זה , המשמעות מבחינתך שאיני מבין בדיקטטורים, ובמקרה זה , הדבר מחייב את התייחסותך לאשר מה בדיוק איני מבין בדיקטטורים... 2) שאלה על דרך האירוניה... יאני מי בכלל אתה ( הדגש על אתה ) שתספר לנו מה זה דיקטטורים... אני יודעת הרבה יותר טוב בנושא הזה... גם במקרה זה כמו במקרה הקודם דורש העניין הנמקה והבהרה : מה לדעתך את יודעת בנושא דיקטטורים שאני לא יודע ?.. 3) שאלה סתמית כדי להגיד עוד איזה דבר שבעצם אין בו כל משמעות, ולכן הוא הופך להתגרות חסרת טעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
אז איך היית שר חוץ של ביבי?
שרון הביתה,
29/08/05 18:50
|
ביבי חשב ששרון לא ראוי ופרש ממשלתו. שרון חשב שביבי לא ראוי ולא פרש. למה ????? כי הוא הסנדק של כל המושחתים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מעניין מדוע הדליפו את הקטע הזה
אבי,
29/08/05 18:48
|
דוקא מאותו ראיון של לונדון וקירשנבאום עם הפושע שרון. האם גם פה התקשורת מתגייסת לשמור על האתרוג בתקוה שהפושע הנאלח שרון יספק להם שוב את הסחורה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
צודק: ש(ק)רון מנהיג אותנו
קלאודיה,
29/08/05 18:47
|
לאבדון ולחורבן
כדי להנהיג אותנו צריך אדם להיות מושחת ושונא יהודים. מי מתאים יותר מש(ק)רון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
אדם לא מתאים לא ממנים לשר אוצר
מי חסר אחריות ?,
29/08/05 18:46
|
ראש ממשלה ממנה שר אוצר לא ראוי ומבקש מאיתנו לתמוך בו שוב . רק ראש ממשלה חסר אחריות מניפולטור אוהב שלטון טליטה וכסף ממנה אנשים לא ראויים וחושב שהם חלשים ובא לספר לנו אחרי שנתיים ראש ממשלה כזה אינו ראוי לאימון שני הוא מתעתע בכולנו שוב .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
רוצים שחיתות ?תצביעו דון שרון
ל"ת
dracula,
29/08/05 18:45
|
|
 |
56.
טוב, לא כל אחד הוא רודן
ל"ת
אחד העם,
29/08/05 18:44
|
|
 |
55.
סמול שומר על האתרוג.
ל"ת
גבי,
29/08/05 18:42
|
|
 |
מישהו מוכן להסביר מה הקטע עם
כנראה פספסתי,
משהו,
29/08/05 19:45
|
|
 |
כאילו שרון עדין כמו אתרוג
ל"ת
רן,
29/08/05 20:56
|
|
 |
אז ככה, זה היה, אם איני טועה,
אתרוג נשמר בצמר,
גפן שלא יפגם,
29/08/05 20:43
|
אמנון אברמוביץ שאמר שצריך לשמור על שרון כמו על אתרוג, עד שיסיים את כל תהליך הפוגרומים ביהודים, למרות שהוא פושע פלילי, נוכל ורמאי.
כאלה הם אבירי החוק והדמוקרטיה מן השמאל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אתה ורק אתה ההוכחה:
שולה,
29/08/05 18:41
|
|
 |
53.
לחצתי את שרון בקלות !
ל"ת
ג'.וו.בוש,
טמפוניה,
29/08/05 18:41
|
|
 |
52.
כה אמר הקומבינטור השקרן.
ל"ת
:-),
29/08/05 18:39
|
|
 |
51.
אבל שרון אכזר וחסר לב!!
אריה,
29/08/05 18:37
|
|
 |
50.
שרון יא חתיכת אפס שמן.עוף לחוה
חברת מרכז,
הליכוד,
29/08/05 18:37
|
|
 |
49.
אריאל שרון- לך לזבל!!!
ותשתוק!,
29/08/05 18:34
|
אם אתה לא מאבד עשתונות, למה אתה צריך לתקוף אחרים ולא לדבר בזכות עצמך??? כי אתה טיפש שמאבד עשתונות ומנסה להעלות את עצמך על בסיס תקיפה של אחרים! ואם אתה לא מאבד עשתונות, למה תוך שנה החלטת לגרש את האנשים הכי מדהימים במדינה, תושבי גוש קטיף וצפון השומרון, בשם ''יציאה מעזה'', למרות שמעזה יצאנו לפני 12 שנה??? אתה שקרן ומאבד עשתונות, ואתה לא יכול להנהיג מדינה כמו ישראל!!! במקום שלך הוא בזבל!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מה עדיף לב אבן או אחד שמרגיש
שושי,
קיסריה,
29/08/05 18:33
|
אני מעדיפה ראש ממשלה שמרגיש כשליהודי כואב. לך שרון מישהו עקר את הלב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק ליהודי כואב? לאחרים לא?
ל"ת
יונת,
29/08/05 19:49
|
|
 |
47.
וראש ממשלה שמשקר לבוחרים?
אוליב אויל,
ופופאי,
29/08/05 18:33
|
ומבצע מדיניות של מי שהתמודד נגדו בבחירות וזכה ב 19 מנדטים לעומת 69 מנדטים לימין וכדי להמנע מחקירה משטרתית לו ולבניו על פרשת האי היווני נקרא רגוע? הוא נקרא שקרן, מזגזג, פחדן, לא אמין, דיקטטור שמנצל את הצבא לצרכיו הפרטים. רק רציתי להעמיד דברים על דיוקם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים לכל מילה
יאיר,
מעלות,
29/08/05 18:56
|
בלי קשר לדעה השלילית שלי על נתניהו, שרון הוא האחרון שיכול להעביר ביקורת. אנא אריק שחרר אותנו מנוכחותך הציבורית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
שרון המתראיין
ציון כהו,
רמלה,
29/08/05 18:33
|
פתאום שהרגיש שכסאו מתנדנד התחיל הדיקטטור שרון לחלק ראיונות לאמצעי התקשורת.לא יעזור לך שום דבר התנהלותך והתנהלות משפחתך זכורות לכולנו ומראות היהודים המגורשים מביתם נצרבו היטב. לך הביתה ,נאומיך והתקופתיך על נתניהו לא יעזר. מבחינה פוליטית עבר זמנך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מר שרון לא יאה לך.
פנינה,
29/08/05 18:32
|
להמשיך בתככים ותחבולות נגד האיש הנפלא מר נתניהו. אתה רגיל לרדת לחיי הפוליטיקאים איתם אתה נילחם מקניט אומר דברים לא כנים נגדם. ומופיע בתקשורת כדי להלבין את פניהם ברבים, הרי אתה איש המסתתר והסולד מהתקשורת. ומה הריץ אותך עכשיו להכפיש את מר נתניהו, הפחד מהאמת שהוא אומר? מר נתניהו היתפטר כי אתה הלכת נגד הדמוקראטיה, סתמת לחברי הממשלה את הפיות בכך שאיימת עליהם בפיטורים אם יצביעו נגד רעיונותיך. ואכן פיטרת, אך מר נתניהו לא סיפק לך את התענוג שבפיטוריו, אלה הוא היגיש את היתפטרותו כמחאה על כך שאתה עושה בממשלה ככל העולה על רוחך, ללא שמץ של השתתפות וקבלת דעות של שותפיך בממשלה. אז לפי דעתי אתה עושה עוול לעצמך, בכך שאתה הולך נגד מר נתניהו, ומעז להשפילו בתקשורת, ודואג לכך שישמיעו על הופעתך אצל הזקנים בערוץ 10 לכל אורכו של היום , ממש פרסה ולעג לאינטילגנציה . מר בנימין נתניהו רגיל זה מכבר להשפלות שספג משונאיו, בעבר, והוא היום חזק ולא אתה ואף אחד לא יצליחו להשפילו. כי הוא תמיד עם ראש מורם וללא צביעות ומירמה. כי אתה שינת את דרכיך מימין לשמאל, ןמשמאל ימינה. ומר נתניהו עומד על אותו קו המוכיח את צידקתו. מאז שנתן את דעותיו המטרידות אותו בספריו. ולצערי הם הם המשקפים את המציאות הבטחונית. ומבקש לעשות צעדי בוני אימון ביננו לבין הערבים לפני הצעדים המחרידים שעשית ללא שום הסכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה ביבי שילם לך שתכתוב שטויות
המתמטיקאי,
29/08/05 22:00
|
ביבי + אמת = פרדוקס הליכוד - שרון = מפלגת ימין קיצוני זעירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעדיף להיות ימין קיצוני
:-),
29/08/05 22:17
|
|
 |
44.
בנימין נתניהו הוא אדם לחוץ
ל"ת
moshe,
29/08/05 18:31
|
|
 |
43.
התנהגות לא ממלכתית בכלל
רמי ונה,
29/08/05 18:30
|
זה לא סגנון דבור של מי שמתימר להיות בעל עצבי ברזל. למה להשמיץ? איפה הממלכתיות? תן לבוחר להחליט. למה ללכלך את הפה? מאוד מאוד התאכזבתי מהרמה. יתכן באמת ששרון לחוץ כתוצאה מהסקרים האחרונים. אבל למרות הכול היה צריך לשמור על רמה. חביבי בולשויק נשאר בולשויק אפילו אחרי 50 שנה. אם היית חכם שרון לפחות היית נותן לעוזרים שלך לעשות את העבודה המלוכלכת הזאת.בתור ראש ממשלה אתה חייב להיות ממלכתי. חבל מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
STALIN HAD`ALSO STRONG NERVES
Stalin,
Sibir,
29/08/05 18:29
|
Sharon you are under pressure , you have never atacked someone before even not the people that after Sabra and Shatila from the smol that called you KILLER but suden Netanyahu became the bigest enemy ? Sharon you got the Likud result and you know that nothing will help you , no Mapatz and Chatzatz
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
לא ואתה יכול?
ל"ת
שלום,
בת ים,
29/08/05 18:28
|
|
 |
40.
Pot calling the cattle black
ל"ת
Shimon,
LA,
29/08/05 18:27
|
|
 |
39.
גם אתה לא, שקרן
ל"ת
בן גוריון,
29/08/05 18:26
|
|
 |
38.
שרון יהיה לך זמן לבקר את עומרי
ל"ת
יניב,
רחובות,
29/08/05 18:24
|
|
 |
37.
קודם כל מנהיג צריך לפעול לטובת
גדעון,
29/08/05 18:22
|
|
 |
36.
נראה ששרון קצת לחוץ לא?
ל"ת
יניב רינגוולד,
רחובות,
29/08/05 18:21
|
|
 |
35.
אם שרון מ פ ח ד , זה סימן טוב
זראטוסתרא,
29/08/05 18:18
|
ביבי מוכשר יותר , ומשודרג יותר להנהיג את המדינה. שרון הוכיח לנו שעריקותו למחנה הסמול באיצטלה של תוכנית מדינית , היא בעוכריו. הוא לא נאמן לעקרונות, ולא לבוחריו. אין לתת אימון למי שסרח !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-35
רוני,
29/08/05 19:08
|
ביבי מוכשר כשר אוצר,כראש ממשלה הוא היה ויהיה כשלון טוטאלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינך יודע על מי אתה מדבר !
שאול,
29/08/05 22:39
|
ביבי , היה ונשאר הדמות הכי מתאימה בנוף הפוליטי שלנו. הוא לא מושלם כמובן, אבל..... איך אומרים החבר'ה :''זה מה יש''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מה לעשות שרון צודק
יוסי,
29/08/05 18:17
|
רק דפ''רים לא רואים את הבלוף / הבלון המנופח שכולו אוויר שנקרא ביבי נתניהו. הוא אלוף בדיבורים אבל חלש מאוד במעשים וביכולת עמידה.
אבל מה שיותר גרוע הוא שהוא אדם חסר דרך, וכבר הוכיח את זה בעבר כראש ממשלה עם ההסכמים שלו והזיגזוג, ובעימות הידוע עם איציק מרדכי ששיפד אותו על העניין הזה. זה בא לידי ביטוי גם בעמדה שלו לגבי ההתנתקות.
בקיצור ביבי בעצם אדם חלש שמכסה את זה בהרבה איפור ודיבורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אם זקן חולה הנתון לסחיטה יכול
ל"ת
כל אחד יכול,
29/08/05 18:16
|
|
 |
32.
שנעמיד אותך לדין תגיד את זה
ל"ת
@ צבר נחוש @,
29/08/05 18:15
|
|
 |
31.
בעיני זה לא כ''כ משנה
asaf,
29/08/05 18:14
|
במילא הליכוד ימשיך לבצע את מדיניות השמאל כי אין בררה אחרת !!!
הליכוד לעולם לא יודה בכך, אך מפלגה אחת לא יכולה ללכת נגד כל העולם !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם זזים שמאלה- כולל העבודה!!
נבו,
29/08/05 19:15
|
הליכוד אמנם זז שמאלה, לכיוון הפרקטיות.. העבודה זזה שמאלה לכיוון חוסר שפיות.. והמרכז.. איפה שרוב העם שוכן, זז שמאלה עם כולם, להשאר כרגיל בין שתי המפלגות האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
אתה לא משאיר מדינה אחריך
בנצי-א,
29/08/05 18:14
|
|
 |
29.
ביביהו נכשל כישלון חרוץ בהיותו
אבל לכל הרוחות,
הביביהו הזה,
29/08/05 18:12
|
ראש ממשלה בעבר אז מה הוא יחדש הפעם אם ייבחר ??? אינני מבין את התומכים בו ההולכים אחריו כעיזה עיוורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש הרבה פסיכים שנגרפים אחרי בי
בנצי א,
29/08/05 20:02
|
לא חסרים בבונים וצחצחים וכל מני מטורללים שנגרפים אחרי השקרניהו. היצור הזה יודיע אך לעבוד בעניים על כל הנידכאים והמסכנים בארצנו וזאת הסיבה שיש מקום לדאגה שהביביהו המסוכן עוד יחזור לראשות הממשלה בגלל כל הפנאטים האלה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבת על חוסר ברירה?
שדדגשדגכ,
29/08/05 18:52
|
במי עוד נשאר לבחור שעוד יש לו סיכוי להבחר לראש ממשלה.. אני רק מקווה שכל מפלגות הימין יתאחדו כמו שהם מתכננים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
מעולם לא היה לנו...
רינת,
רעננה,
29/08/05 18:12
|
איך השתנו במדינה תוך 4 שנים כל ההבנות הברורות על יושר, על אמינות, אינטגריטי, איך קיבלנו אליפות בדירוג המדינות המושחתות, לכל זה יש רק כתובת אחת: מעשיך הבלתי מסלחים מקרינים על התנהגות של כל אחד מאיתנו, אפילו בלא מודע, אם מותר להיות מושחת והכל ממשיך כאילו אין בכך פשע, אז למה לדאוג, אפשר להיות פושע ולהנות מזה בחינם, כאילו אין דין ואין דיין.
למה לא ראינו אותך ב-TV מסביר לנו איך אתה ומשפחתך נקיים לכל רבב, אלופי המדינה בשיטוט באיטרט (התעריף:תשאלו את גלעד), מומחים בהעלמת ממצאים, דיווח כוזב וכ''ו, למה אז לא שאלו אותך המראיינים שאלות נאותות? לכן, אולי במקום להסביר למה ביבי לא מתאים-טול קורה מבין עייניך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שרון צודק
רון,
29/08/05 18:10
|
נתניהו אינו יכול להנהיג מדינה והיו לו 3 שנים כראש ממשלה כושל (בהם חתם על הסכמי וואי עם עראפת) ואם לא די בכך-הרי ששר מהבכירים המתפטר מהממשלה בה הוא מכהן שבוע לפני מהלך כה קריטי לאחר שהצביע בעדו יותר מפעם-גם אינו ראוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
להיות לחוץ עדיף מלתת ברוגע!
ל"ת
נ,
ת''א,
29/08/05 18:09
|
|
 |
25.
נתניהו לא יכול להנהיג מדינה
בני,
29/08/05 18:07
|
|
 |
24.
אין תחליף ראוי לשרון הענק
בן לולו,
29/08/05 18:07
|
הרכיב את הליכוד וניצח ! שיקם את הליכוד אחרי ביבי ברח וניצח פעמיים ! חצה את התעלה וניצח ! הוביל את יחידה 101 וניצח ! ניקה את עזה וניצח ! ניקה את גוש קטיף בדאגה למדינה ומקבל קללות מפייגליניסטים וארחי פרחי !!!!!!!!!!!!! בושהההההההההה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה רלוונטי מה עשה שרון
אאא,
30/08/05 03:22
|
כאיש צבא לכישוריו כפוליטיקאי? הוא היה שר חקלאות,שר שיכון,שר ביטחון,שר תשתיות ובכל תפקיד גרם נזקים אדירים לדורות והתנהל בשחיתות בלתי נתפסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניקה את גוש קטיף?
יעקב,
29/08/05 20:30
|
אתה לא מתבייש? הוא החריב את גוש קטיף בחוסר שכל מוחלט !! שרון הפוליטיקאי לא מסוגל להסתכל שני צעדים קדימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן ... כן.. שמענו ומה עם לבנון
רלי,
29/08/05 18:59
|
כן גם כאן הוא ניצח. בולשיט אתה מת על שרון בגלל בריחתו מגוש קטיף. הוא לא ניצח כלום, אולי נשים וילדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון הזה שלא נדע מצרות.
נכנסתי,
29/08/05 18:38
|
הליכוד הוקפץ ל-38 מנדטים, לא בצורה ישרה עשה את זה, בנו בישל את הקולות בדרכי התפקדויות וקומבינות, חוץ מזה הוא מסוכן האיש הזה, יש הרבה דברים גרועים שעשה.
הוא רימה את בגין ונכנס ללב לבנון בניגוד להחלטת הממשלה, המחיר בלבנון היה נוראי.
עימות עם צבא סוריה עימות עם הפלסטינאים, ולמעלה מ-600 הרוגים ב-8 חודשי כהונתו והרבה שנים של תסבוכת, במקום להילחם באמת בטרור, ואת ערפאת הוא לא חיסל כבר אז.
סבארה ושתילה, שאיפשר לאנשי חבאייקה הפלאנג'ות הנוצריות, לטבוח בפליטים ולהרוג בהם 800 אנשים ב-3 ימים.
שחיתויות בכל משרד שכיהן בו
לפני כמעט חמש שנים 28/9/2000 עלה להר הבית, הוא לא ראה בזה מקום קדוש ליהודים, אלא רק פרובוקציה בשביל לעלות לשלטון
כבר שם התחילו מהומות שסיבכו את המדינה, וזעזעו את הארץ, בהתפרצות טרור מחרידה שגבתה למעלה מ-1000 קורבנות, שזה גם ועדת אור שסיבכה שוטרים שהגנו בצפון על האזרחים מהפורעים וכמובן החלפת השלטון אחרי 4 חודשים, נזקים קשים לבטחון, לכלכלה לתיירות, 5900 פצמרי''ם על גוש קטיף, ועוד אחרים על כל הנגב המערבי הדרומי, וכמובן איך לא חורבן גוש קטיף, וצפון השומרון
גם את בן גוריון הוא רימה, הוא קיבל משימה לעשות, והוא עשה יותר ממה שחוייב, נו לצערי הרב אני אומר את זה, ב-4 וחצי שנותיו כראש הממשלה, מוכיח איזה ראש ממשלה גרוע ונוראי הוא, שום דבר טוב לא היה בכהונתו, כל יום רע מאוד, ועוד שהוא גם מושחת לגמרי, הוא התחייב להילחם בטרור, אך הוא מתחבק עם הטרור, אותו דחלאן מחבל רוצח ומתועב, הוא ומופז נפגשים ומתחבקים איתו, הוא אחראי על כל הטרור ברצועת עזה, ועל הפיגוע בכפר דרום, ועוד נותן להם את חורבת גוש קטיף כפרס על מעשה הפשע שעשו לתושבים שהיו בקטיף וששרון הפקיר אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז למה בחרתה בו פעמיים? צבוע
ל"ת
קוקו,
29/08/05 23:23
|
|
 |
23.
נתניהו ראש הממשלה הבא-בהצלחה.
כלכלן,
29/08/05 18:05
|
|
 |
22.
ללונדון, קירשנבאום, וערוץ 10
זאב,
29/08/05 18:05
|
|
 |
התקשורת הסמולנית שומרת על
גבי,
29/08/05 21:15
|
|
 |
21.
צודק
הליכודניק,
29/08/05 18:04
|
במקרה הזה, שרון צודק. אי אפשר לסמוך על ביבי. הוא ימכור גם את אשתו בעבור נזיד עדשים. מכיוון שגם שרון לא עמד במילתו, נותר רק עוזי לנדאו. צריך לתת לו צ'אנס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון מכר לערבושים את הא''י
ל"ת
בובה,
29/08/05 18:36
|
|
 |
20.
אין מתאים יותר להנהיג מנתניהו=
חיים,
29/08/05 18:03
|
|
 |
אני קרועה מצחוק על הריצפה
ל"ת
לוליטה,
29/08/05 23:20
|
|
 |
19.
ודברים אלו לא ידעת קודם ?
דוד,
29/08/05 18:03
|
כשמינית אותו לשר האוצר לא הכרת אותו ? טיפוס כזה יכול להיות שר אוצר ? אבל כדי שלך יהיה שקט , אדון שרון , היית מוכן להקריב את כלכלת ישראל ואזרחיה . אז מדוע ניתן בך אמון היום ? רק כדי לעזור לך להכניע את יריבך ? לשניכם יש לומר - תצא בחוץ .....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
להוריד את הליכוד מהשלטון
ישראלה,
29/08/05 17:58
|
|
 |
אני לא מתלהב מהליכוד
אאא,
30/08/05 03:23
|
|
 |
עדיף השחיתות השמאלנית ?
ש,
29/08/05 18:20
|
תראי מה הולך במפלגת העבודה, מרכז הליכוד נראה כמו כנס צדיקים לעומתם ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצדיקה-הם בנו לך את המדינה
נעמה,
29/08/05 19:17
|
|
 |
17.
היגיע הזמןלהודיע ששרון מצורע
חבר מרכז,
אשדוד,
29/08/05 17:57
|
|
 |
16.
אבל להיות שר אוצר
א,
29/08/05 17:57
|
שקובע כיצד תראה המדינה ולאן ילך הכסף הוא יכול ?
התשובה היא כן - תלוי אם שואלים את שרון - אה וגם חשוב מתי - כי כרגע הוא כבר לא שר בממשלה שלך אלה - יריב פוליטי .
צ ב י ע ו ת או שאולי פשוט התרגלנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
מה אמר נתניהו?
אמת בפירסום,
29/08/05 17:56
|
שהוא היה מוכן להגיע לפינוי עזה בהסכם, איזה הסכם? עם החמאס? זוכרים את הסכם וואי, זוכרים את לחיצת היד לערפאת כאשר אמר ''חברי הטוב ביותר''! זוכרים את הוויתור על חברון? אותה גברת אבל שקרנית ורמאית. את האמת, שרון לא לחץ מעולם את ידי ערפאת! מה שכן הבטיח וקיים נתניהו, הוא יוציאינו לפנסיה בגיל 67 ומי שיחיה עד אז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי המלך
גבר,
מרכז,
30/08/05 16:22
|
שרון שלח את הבן המושחט שלו לילחוץ את ידו של עראפת(גיהנום)ולעומת זאת עראפת פחד פחד מוות ממר נתניהו!!לכן ביבי הוא האיש שאותו העם רוצה ויקבל כראש ממשלה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
עשתונות
י.תוש,
29/08/05 17:56
|
ממש כך אתם זוכרים את ריצתו של ביבי לעיתונות בענין ה''נאמנות'' שלו לאשתו ....ספין תקשורתי או איבוד עשתונות..? כך לאורך כל הדרך ביבי רע ליהודים ביבי רע למדינת ישראל ביבי טוב לביבי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
לך לקזינו יא מושחת!!
ל"ת
ז'יטון,
29/08/05 17:55
|
|
 |
12.
שרון וביבי שניהם צודקים!!!!
רוני,
29/08/05 17:54
|
שלום לכם!
שרון וביבי שניהם צודקים ושניהם אסון למנהיגות המדינה.
אוי ואבוי לנו אם שרון ימשיך קדנציה נוספת - ראינו את החורבן שהוא הביא על בתי אחינו ואוי לו בכך שגרם לחורבן ביתם.
ואוי לנו אם ביבי יחזור לראשות הממשלה הרי הוא ההעתק של שרון הרי הוא נתן לפניו את חברון.
מסקנה שניהם צודקים ושניהם אסון למדינה.
היו שלום אחים יקרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
שרון ''מוכרים בלבד'' - הזדמנות!
ל"ת
מפרק למדינה,
29/08/05 17:54
|
|
 |
לא קונה.הסוס גוסס
ל"ת
גבי,
29/08/05 21:18
|
|
 |
10.
החל מסע רצח האופי
אחת ויחידה,
29/08/05 17:52
|
שרון, אתה ממש טיפוס רגוע. לא לחוץ ולא לחיץ. אתה ממש אמא תרזה. הדבר היחידי שאתה יודע זה להרוס ולהרוס. מספיק כבר עם הרצח אופי הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אריק אסון
ל"ת
אחד העם,
29/08/05 18:47
|
|
 |
9.
עצבים של ברזל זה לא מספיק
ענת,
29/08/05 17:50
|
בואו נדבר על נאמנות לבוחרים למשל. אריאל שרון, אתה תיזכר לדיראון עולם על פשעיך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך גם מוסר, דון שרון
ל"ת
אחד העם,
29/08/05 18:46
|
|
 |
8.
צודק גם צודק!
ל"ת
נתן הקוסם.,
29/08/05 17:46
|
|
 |
7.
שרון בלחץ
ירון,
מבשרת ציון,
29/08/05 17:46
|
מי שפותח השמצות אישיות (לתקוף את האופי של של נתניהו במקום את מעשיו), סימן שהוא בתחתית והגיע למצב נואש. תקוותו היחידה היא לגרור את נתניהו לקרב השמצות שבו מי שילכלך יותר יפסיד אהדה בציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מקשקש!
יוסי,
29/08/05 18:22
|
העובדה הידועה שביבי טיפוס היסטרי היא עניינו של הציבור וזו לא רכילות זולה.
כל אדם שנכנס לתפקיד ביטחוני עובר תחקיר ביטחוני של אופיו לראות אם הוא מתאים נפשית (והכוונה בין היתר אם יש מספיק חוסן נפשי) לעמוד לתפקיד.
אז ראש ממשלה שהוא מעל כולם יכול להיות טיפוס היסטרי שלא מתפקד טוב במצבי משבר (כמו מלחמה)?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא קולט לכלכן ממטר
ירון,
מבשרת,
29/08/05 19:01
|
ברור שאופי טוען שאופי המועמד הוא שיקול בשביל בבוחר. אולם לא מקובל שראש ממשלה מתחילל ללכלך (גם לא מועמד לראש ממשלה). כאן ברור שמדובר בזריקת בוץ בלבד - הרי מובן לכולם שנתניהו לא התפטר בגלל שחשש מהתציב. אולי עשה זאת משיקולים של פרימריז אולי משיקולים אחרים, אבל לטעון שעשה זאת כי חשש מהעברת התקציב, ואחר כך להסיק מזה שהוא חלש אופי? זה רמת גנון שמציגה את ראש הממשלה כמתעסק בזוטות ולכלכן. הוא לא היה עושה זאת אלמלא היה במצב נואש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון המושחת
יהודי,
יפו,
30/08/05 16:31
|
|
 |
עוד שני דברים
יוסי,
29/08/05 21:52
|
דבר ראשון ביבי אדם חלש מבחינה פוליטית וזה לא דבר שידוע רק מהמקרה שהזכרת אלא משהו שידוע כבר 9 שנים, מרגע שנכנס לתפקיד ראש הממשלה- בתגובה שלו למשבר חאלד משעל, מנהרת הכותל ובכלל ההתנהלות שלו מול השרים שסובבו אותו על אצבע.
הדבר השני הוא שנראה לי שפספסת את כל הדברים שביבי אמר בשבועות האחרונים כמו ההאשמות ששרון מושחת. לא שאני טוען שזה לא נכון (או שזה נכון אני לא יודע מה הראיות) אבל ביבי קיבל את מה שהוא בישל וזה הרבה לכלוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז מי השמיץ ראשון?ירון?
סרט השבוע,
29/08/05 18:13
|
סרט השבוע''המשמיצים העליזים'' בו בהמוניכם! הקהל מתבקש להביא מיטריות שהבוץ לא יותז עליו. סעו בזהירות הנהגים מסוכנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
השאלה מה עדיף אנא קיראו.
יהודי,
29/08/05 17:42
|
אדם שעצביו חלשים ולא עומדים בלחץ.(האשמה לא מוכחת) כדבריו של ראש הממשלה. או ראש ממשלה, בעל עצבים מאוד חזקים שעומד במצבי לחץ, (תוכנה מוכחת של שרון) אבל פועל מתוך מניעים זרים להשקפתו ולהשקפת בוחריו. עד כדי כך שזעקתו של עמו לא נוגעת לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון נוצרי בכלל אנחנו לא עמו
ל"ת
גם יהודי,
29/08/05 21:14
|
|
 |
ביבי ברח ורץ לעשות ''פוטש''
ל"ת
אזרחית,
29/08/05 17:57
|
|
 |
6 השתגעת?
צוריאל,
29/08/05 17:49
|
נתניהו אמר ''ערפאת חברי הטוב ביותר'' ולחץ לו ידיים בחמימות והחזיר את חברון למחבלים, הס לחשוב עליו, יש להציב רק את מרזל או בין גביר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזי מה ?שרון מכר את א''י
ל"ת
בובה,
29/08/05 21:22
|
|
 |
5.
מה עדיף מושחת או נלחץ?
ל"ת
ל,
29/08/05 17:42
|
|
 |
ביבי המלך
אמת,
ישראל,
30/08/05 16:27
|
שרון השקרן רימה את מיתפקדי הליכוד והלך בדרך השמאל ,ביבי אדם ישר ואמיתי ורק טובת העם חשובה לו ,עודה שלא שמענו על שום שחיתות במישרד האוצר!!! לכן כולם ליצעוק בקול רם היידה ביבי!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל חברי מרכז הליכוד מושחתים!
ל"ת
גולן,
29/08/05 17:59
|
|
 |
ביבי ברח ושקרן לא ראוי !!!!!!
ל"ת
בס''ד,
29/08/05 17:58
|
|
 |
שרון - יישר כוחך!
רוני,
29/08/05 17:55
|
הבנת מה עדיף, שחיתות אפשר לבער גם אח'כ, את הנזקים של ביביהו נאכל עוד הרבה זמן אם בכלל נתקיים עד אז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
כדאי שתיקנה רדבול יא שמן
חבר מרכז הליכוד,
ירושלים,
29/08/05 17:38
|
|
 |
שרון לכלא
שרונה,
ת''א,
30/08/05 16:34
|
כל מילה של חבר המרכז נכונה כששרון יעוף אני עורך מישתה וניפתח בקבוק שמפניה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדאי שתמצא מקום עבודה חזק
יוסי,
29/08/05 18:25
|
כי בבחירות הקרובות תהפכו למפלגת ימין קיצוני עם מספר חד-ספרתי של מנדטים.
ה''שמן'' הזה יקים מפלגה חדשה וכולכם תריבו על איזה 8 אנשים יידחקו לכנסת, חבורה של אוכלי חינם חסרי תרבות שכמוכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת תגובה של פייגליניסט
ל"ת
אזרח,
29/08/05 17:59
|
|
 |
ואותכם נעיף מהשלטון
חברת ליכוד,
29/08/05 17:57
|
להקים מפלגה חדשה של שפויים להשאיר את חולי הנפש של מרכז הליכוד במחלקה הסגורה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AVIVA, PLEASE.....U R SO WRONG
ל"ת
b,
29/08/05 20:23
|
|
 |
איזה סבבה שגוש קטיף נהרס?
ל"ת
דני,
29/08/05 17:55
|
|
 |
אל תדאג יבוא יום וגם ביתך יהרס
ל"ת
רלי,
29/08/05 19:01
|
|
 |
3.
ושרון יכול להנהיג?
ל"ת
עומרי,
29/08/05 17:37
|
|
 |
2.
אני בד''כ לא תומך של שרון
baby pilot,
29/08/05 17:36
|
|
 |
נכון,אבל שניהם בלתי אמינים כלל
ל"ת
וכל הליכוק,למעט,
לנדאו+12נאמנ,
29/08/05 17:54
|
|
 |
1.
תראו מי מדבר העריק שבגד בליכוד
ל"ת
האיש הוא בדיחת,
השנה,
29/08/05 17:36
|
|
 |
אבו עומרי שתול של הסמול
ל"ת
גדי,
29/08/05 21:13
|
|
 |
האיש שבנה את הליכוד וביבי ברח
ל"ת
אזרחית,
29/08/05 18:01
|
|
 |
שניהם,גיבורים על נאמני-ישראל,
ל"ת
וברחו בבושת,,
מטרור-ישמעאל,
29/08/05 17:51
|
|
 |
פתאום יריבים ה2?!3שנים בצוותא$
ל"ת
נגד מצע,נגד שכל,
חחא-חיחי-איי,
29/08/05 19:58
|
|