 |
89.
סקר אמיתי של מעריב מול סקר צמח
ישראל,
01/09/05 11:13
|
כל הכבוד על סקר אמיתי של מעריב מול סקר שיקרי של הבלפנית מינה צמח. שמפרסמת סקרים לפי הגיגי ליבה. כאחד שעבד במכון ''דחף'' לפני מספר שנים וגם עבד בנושא סקרים לא חשוב מה תוצאות הסקר היא היתה מפרסמת מה היא רוצה ובניגוד למה שהיה מהנשאלים. זו מינה וזו דרכה אז אין מה להתייחס לפירסומים שלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-89, נא לקרוא
דניאל,
גוש עציון,
01/09/05 16:01
|
אם מה שאתה אומר אמת, אז אולי תיצור קשר עם עיתונאי ראוי - אמנון לורד, לדוגמה? זמן רב כולם רוטנים על הסקרים, שואלים איך זה שהם תמיד טועים. לדעתי הסקרים הם נדבך מרכזי בסילוף הדמוקרטיה ומשמשים אמצעי להמצאת רוב דומם דמיוני כדי לחפות על כל ראשי הממשלה שהפנו עורף למצעם ולרצון הבוחרים (וזה כולם מאז בגין). הגיע הזמן שידברו על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעריב צודק
ימיני,
מרכז,
01/09/05 15:14
|
אני מציע לכל קוראי העיתונים להחרים את ידיעות אחרונות מפני שזהו עיתון בשרות משפחת שרון המושחת. כאשר נתניהו מוביל בגדול ידיעות לא מפרסם זאת.בנוסף יש לשים לב שידיעות לא שם בכותרת את מעשי השחיתות(האחרון דוח מבקר המדינה!)אם נתניהו היה עושה זאת זה היה מופיע בכותרת ענק בושה לידיעות אחרונות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברוך ה' יש קרע בין ביבי לסטיבי
יגאל כהן,
רחובות,
02/09/05 03:16
|
שימו לב איך שכיר החרב הביבי משתלח בסילבן שלום. מברוק ,יש קרע. ואני מצפה מהעיתון מעריב לגלות אחריות לאומית ולא להביא עלינו חלילה את הסכנה הקיומית הזו שוב. את החשבונות בין מעריב לידיעות אפשר לנהל בכל הדרכים. רק אל תחזירו את שרה. לא מגיע לנו ולא נסלח לכם. בלי שרה. יש עקרונות שהם מעל מעריב וידיעות. ובסילוק הקרוק ננוחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
המגיבים השמאלנים רוצים את שרון
Metziuty,
01/09/05 07:27
|
מדוע השמאלנים רוצים את שרון בראש הליכוד ??? אולי.... כי * הוא הרס את בתי היהודים ונתן את אדמתם לערבים... אולי * הכניס לקונצנזוס את השמאל, ונתן להם את הצבא שיוכלו למשול... אולי * הלך בקואליציה עם השמאלנים, ונתן להם המון שרים... אולי * נתן למפלגת העבודה 600 מליון ש''ח מקופת העניים כדי לשבת בממשלה... אולי * הצליח להשחית את שרי הליכוד ועכשיו השמאלנים כמעט לבנים... אולי * הוא מפרק את הליכוד ל3 חלקים, כך שכל חלק יהיה שווה בגודלו לשמאל כולו... אולי * ואולי כי לשמאל כלל לא נשארו בוחרים, רק כנופית מנהיגים בטלנים, ושרון גנב מהליכוד את קולות הבוחרים והעבירם במתנה לשמאלנים... לכן המגיבים רוצים ששרון המושחת ימשיך בשחיתותו... וימסור לשמאלנים את קולות הבוחרים... וזה סביר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לא יש לי הפתעה עבורך......
טיפשון קטן,
01/09/05 10:50
|
דבר ראשון מיסטר חוכמולוג זה שאתה מדבר במונחים של ימין ושמאל זה אומר שהצליחו לעבוד עליך......דבר שני רוב העם רוצה שביבי יהיה בראש הליכוד !!! למה ?? מאחר וזו הדרך היחידה שהעם השפוי יכול להשתחרר גם מביבי וגם ממרכז הליכוד..........לדעתי ראינו את זה אתמול ברעננה........אתה הבנת את זה מר בחור ?!?!?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
לטאטא החוצה את ביבי והמרכז.
מושון,
31/08/05 16:32
|
|
 |
כמה רשע אתה ככה טיפש ומסית
ל"ת
עריק שרון,
01/09/05 08:24
|
|
 |
86.
BיBי Bלי Bיצים-וBלי נוצות!!
ל"ת
משה רוטרסמן,
31/08/05 12:16
|
|
 |
85.
שרון מושחת ושקרן-צא מהליכוד!
ל"ת
אליהו,
צפון,
31/08/05 11:27
|
|
 |
אתה צודק ב100%
ל"ת
ברוך,
הרצליה,
31/08/05 11:44
|
|
 |
תשאיר אותנו לאומנים טהורים!
ל"ת
זכות הציבור,
לדעת !!,
31/08/05 11:41
|
|
 |
84.
הרוב הרועש כמובן!
ל"ת
הרוב הדומם שותק,
31/08/05 11:23
|
|
 |
83.
ב- ynet מופיע סקר שלפיו
cyrano,
ארץ העריק,
31/08/05 11:14
|
51% בין מתפקדי הליכוד בעד שרון ו-25% בעד ביביהו... מה שלא צריך להלחיץ אף אחד : זה פשוט יגדיר את הליכוד כסמול החדש, שעוד יותר גדוע מהמערך מעצם היותו בוגדני ומושחת, ויאפשר לכוחות הימין השפויים שנותרו בליכוד ( עוזי לנדאו, ביביהו, פייגלין , אהוד יתום לפי הסדר הזה ), לצאת ממנו ואו להטרף לאיחוד הלאומי או לשיראל ביתינו, או להקים רשימה עצמאית של הליכוד האוטנטי, שילכד סביבו את מחנה הימין בעם; לדעתי דוקא עדיף שכך יקרה , ושרון יזכה, כי גם כך אין איש בימין שיכול לקרוא לליכוד של היום, הבית שלו... שרון, יצטרף ככל הנראה לפרס , ושני הלוזרים המסריחים גם יחד ''יגרדו'' לדעתי את ה- 10 מנדטים בקרב הסמולים, מלמטה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאלה ל-cryano
איתי,
31/08/05 13:49
|
תגיד, כשכתבת ''להטרף לאיחוד הלאומי או לשיראל ביתינו'' (ציטוט מדוייק מהמקור כולל כל הטעויות), זו הייתה טעות מכוונת (להטרף מלשון טרוף) או יד האלוהים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת הבנת הנקרא
אינשם,
31/08/05 13:26
|
ב-ynet לא דיברו על מתפקדי הליכוד אלא על מצביעי הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף הבנתם את התמונה
לקח זמן אבל,
טוב מאוחר...,
31/08/05 11:32
|
|
 |
82.
אידאולוגיית הליכוד-אסון למדינה
נעמה,
31/08/05 11:12
|
הגולם קם על יוצרו שרון הקים את הליכוד - חבורת שוטים מרוקאים וצ'חצ'חים פנטיים שנהו אחרי בגין כמו משיח ואחרי דוד לוי הפרימיטיבי - דוד מלך ישראל.זוכרים? הליכוד הנציח את הבורות וחוסר ההשכלה וחוסר המצויינות -על מזבח הקידמה של המדינה , שלא הם בנו את תשתיתה. חשוב יותר להיות בור ועם הארץ אבל להיות חבר מרכז ולקבל ג'ובים ,להזמין פונקציונרים סוג ז לחפלות של מימונה ולאכול הרבה מופלטות תמורת הצבעה בפתק לקלפי,גם אם האידאולוגיה הימנית-שמרנית נוגדת לחלוטין בדיוק את הסטוטס הסוציו-אקונומי של אותו מצביע עלוב נפש.,זה חשוב יותר מאשר ללמוד ,לרכוש השכלה ולתרום בעשיה ויצירה למדינה.כך קמה לנו ש'ס,חבורת נוכלים פרימיטיביים מקללים שאינם מכבדי חוקים כי הם לא מאמינים בהם אלא במשיח העירקי שלהם – פאר תרבות מרוקו שכך רוצים להחזיר עטרה ליושנה וסוגדים לבאבות מתחזים, וכך זה התגלגל גם לדת משיחית הזויה שטיפח אותה בגין שרקד כמו --- על כל גבעה רעננה עם שרון בהבטיחו ש'יהיו עוד הרבה אלוני ממרא'. זוכרים? הוא חשב שהדת והמשיחים המטורפים האלו הם תחליף לקיבוצים שבנו את המדינה - ואינם ממח'ל. כמה שהוא טעה. נתן להמר המושחת כספים לטפח את בני עקיבא וגזל כספים מאתנו ,לחינוך ונאורות ופריצה מדעית וטכנולוגית-והנה הילדים האלו גדלו להיות פנטים ורוצחים בשם הדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למעריב המסיתים והמדיחים
פנחס ז-ה אליהו,
ימות המשיח,
31/08/05 14:03
|
איך אתם נותנים לשנאה כזו צרופה המלאה בשקרים ובהסתה חמורה לעלות על אתרכם??? חלקכם בתעמולה הגבלסית נגד העם היהודי בעשורים האחרונים לא יישכח ולעתיד לבוא תתנו עלי'ו את הדין!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משיח לא בא ולא מצלצל
נעמה,
31/08/05 19:33
|
הנה היום דוגמא נוספת לדתיים רבנים מטורפים מסיתים - בגלל טמטום של איזה רב בחור אמריקאי מורעל בטמטום הפנטי שלהם שרף עצמו. על מה ולמה? מה חשוב יותר אם לא חיי אדם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגללכם תעשיית המצבות פורחת
יוס2,
31/08/05 20:42
|
ולא נשכח את קבלני העבודה שלכם: תנזים,פת''ח,חמאס,ג'יהאד. כולם בשירות השמאל צמא הדם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
wrong
Dr Joseph,
31/08/05 12:47
|
Naama, you are wrong, all these negative people you mentioned bilded Israel, either you want to accept it or not, the fact that you are very upset about the right wing I can understand
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך טעות...
מפוצץ אתרוגים,
31/08/05 11:36
|
שרון לא הקים את הליכוד -- הוא הקים את שלומציון.
לכי תלמדי היסטוריה.
בהצלחה
מחבר ליכוד צ'חצ'ח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא האתרוג הבעיה שלכם אלאהציבור
שחפץ ביקרו...,
במדיניותו !!,
31/08/05 11:50
|
|
 |
איזה ציבור? הקיבוצים?
יוס2,
31/08/05 20:46
|
כפר-שמריהו? אולי רמת-אביב ג'??? אב בטח אתה מתכוון לחמאס, אחד מקבלני העבודה שלכם לחיסול יהודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
מי יותר מסוכן?
ישראלי,
31/08/05 10:52
|
ההבדל בין נתניהו לשרון הנו חוד השניים והטלפיים, בין שועל לנמר. אכן בבריונות פוליטית חסרת מעצורים אין לשרון אח ורע בזירה הישראלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
ביבי הוא נביא תרמית ליבו
אחאב,
איזבל,
31/08/05 10:47
|
המושג ''נביא שקר'' הוא מהמשנה (סנהדרין, פרק א', משנה ה') .
בירמיהו (כ''ג 25-26) מוזכר הצירוף ''הנביאים הניבאים בשמי לשקר… הנביאים ניבְּאֵי השקר, ונביאי תרמית ליבם''.
סופרי המקרא, ונביאי-האמת הלוחמים בנביאי השקר, מוחים שנביאים אלה לא נשלחו על ידי אלוהים, נבואותיהם בדויות מליבם או מרוחם, הם משתכרים, רודפים בצע, עושקים וגוזלים, שופכים דם נקי, מנאפים וניבאים לבעל (דברים יג 2-6). הם תועים, ומתעים את העם ומטפחים בו אשליות-שווא (ירמיהו כג; יחזקאל יג 8-16). במקום להוכיח את העם ולהחזירו לדרך הישרה הם מחזקים את ידי הרשעים, ומשמשים דוגמא שלילית.
בספר דברים שתי הגדרות להבחנה בנביא שקר:
א. נביא שמדיח את העם לעבודת אלילים (י''ג 1-6);
ב. נביא שמדבר בשם ה' למרות שלא נצטווה לכך, ואפשר להכירו אם דבריו אינם מתקיימים (י''ח 20-22).
נביא כזה דינו מוות.
נביאי שקר רבים היו בממלכת ישראל וגם בממלכת יהודה. לעיתים קרובות הם נקטו עמדות פוליטיות וחברתיות הפוכות לעמדות נביאי האמת, והגיעו איתם לכלל עימותים חריפים. בעיקר מפורטים מאבקיו של ירמיהו בנביאי השקר, בשל שחיתותם, יומרותיהם, יחסם לפולחן ולקורבנות, ועמדתם הפוליטית.
התופעה הרחבה של נביאי השקר נעלמה עם חורבן הבית ב- 586 לפני הספירה. וואלה???????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''דרך הישר'' בעיני השמאל...
יוס2,
31/08/05 20:47
|
סיכום האידיאולוגיה של השמאל במשפט אחד: מותר ואפילו רצוי לרצוח יהודי רק בגלל שהוא יהודי.
זו על רגל אחת האידיאולוגיה של נביאי ''האמת'' השמאלנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה אמת- הכל כמו שאמרתי!
אליהו,
כרמל,
31/08/05 11:20
|
אז ככה...
בעיית נבואת-השקר נתעוררה לראשונה בישראל בתקופת המלוכה, אחרי השמדת נביאי הבעל והאשרה על-ידי אליהו בימי אחאב. הנביאים שקמו אחריהם בישראל – הופעתם הראשונה בתנ''ך היא במלכים א, פרק כב לפני אחאב ויהושפט – כבר היו מושפעים מן הקסם הכנעני, וכך הכניסו מסורות ומנהגים אליליים לתוך הנבואה ה''ישראלית''.
ראשית כל, הם לא היו עוד שליחי ה' כלל, אלא העמידו פנים כאילו הם פועלים בשמו.
מבחינה דתית-חברתית הם ניסו פשוט לרשת את מקומם של נביאי ה' שנהרגו על-ידי איזבל ואחאב.
כיוון שדבריהם ומעשיהם לא באו במצוות ה', הם חיפשו סמכויות אחרות, חדשות. לכן עברו לשרות המלך והממלכה,
כפי שעשו נביאי הבעל והאשרה לפניהם, וכן לשירות השרים והשופטים, הכהנים והמקדשים, שבהם היה תלוי קיומם החומרי;
המקדשים היוו בלאו-הכי תחום פעולתם.
כך הפכו למעמד אנטי-סוציאלי, בניגוד לתפקידם המקורי לתיקון החברה.
כיוון שלא יכלו להופיע עוד כנביאי אלהים זרים,
נאלצו להמציא לעצמם דברי ה' אליהם, או לפחות להעמיד פנים שה' מדבר אליהם;
אולם אמצעיהם המנטליים נלקחו מאוצר האלילות הכנענית.
כך גם נשתנתה אצלם דמותו של אלהי ישראל עד שנהפכה, או מכל מקום, נתדמתה לזו של אחד הבעלים הכנעניים.
הצלחתם של נביאים אלה מסתברת על יסוד קיום רובד של דת עממית בישראל,
רובד שבו היו מצויים יסודות כנעניים פרימיטיביים, שקיומם התת-קרקעי יכול להימשך גם בתקופת טהרת עבודת ה',
כגון בימי המלכים הראשונים (דוד ושלמה) וגם בימי המלכים ה''טובים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי = ראש הממשלה הבא
כלכלכל,
31/08/05 11:51
|
|
 |
כל מילה חקוקה בסלע ! תפנימו !
ל"ת
uz7,
31/08/05 15:29
|
|
 |
79.
איזה כיף מדיחים את העריץ השמן
ל"ת
מתן,
31/08/05 10:47
|
|
 |
אולי לא תהיה התנתקות...
ל"ת
אתם גדולים,
חה חה,
31/08/05 11:20
|
|
 |
78.
אנשי מרכז פוליטי יקרים !הגיעה
השעה לעבור,
להצביע עבודה,
31/08/05 10:46
|
אנחנו, אנשי המרכז הפוליטי מצביעים לגופו של עניין/נסיבות/הבנת נקרא. מניידים הצבעתנו לפי הצורך. אנחנו שוברי התיקו. כחול/מרכז
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה מרכז? מרכז חד''ש?
יוס2,
31/08/05 20:43
|
ואם מצביעים לעבודה אז למה לא להצביע לטיבי או לבשארה? מה ההבדל בין העבודה להם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
שילך לבית מוגן שם מקומו כבר
דבורה מחיפה,
31/08/05 10:45
|
את החוה שישאיר לבנים הרגל לא נותנת לא מנוחה הוא צריך טפול ואיין לא זמן שיפרוש לבית מוגן אז הוא יתחיל לחיות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לא הבנתם? זה לא ''שרון'' אלא
ל"ת
התמיכה,
במדיניותו !!,
31/08/05 11:18
|
|
 |
76.
שינהיג את מר''ץ שרון,מה הבעיה?
לא מבין,
31/08/05 10:43
|
|
 |
לא מבין - לא נורא , אתה בליכוד
פיאט אונו,
31/08/05 17:05
|
לזה שלא מבין - תתנחם , אתה לא לבד . למהירי תפיסה אין מקום בליכוד ואף אחד לא יעליב אותך שם . אה .. וד''ש מבלומנטל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אין סיכוי שתבין!
ל"ת
אתה קשה הבנה,
31/08/05 11:24
|
|
 |
אתה באמת לא מבין-לא שרון הבעיה
אלא הציבור,
התומך בו,
31/08/05 11:16
|
|
 |
75.
סוף לדיקטטורה ולשחיתות, הביתה
ל"ת
ז'בוטינסקאי,
חסר בית לאומ,
31/08/05 10:40
|
|
 |
איפה זה הפלנטה שלכם?
ל"ת
מה אתם אוכלים?,
31/08/05 10:50
|
|
 |
74.
שרון טוב למושחתים
שומר חוק,
31/08/05 10:39
|
|
 |
73.
SHARON get the F**K OUT !!!!!
amir,
31/08/05 10:38
|
First get out of the prime minister seat !
Then out of Israel !
GO TO THE UN or EU where your friends are !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
אצל נתניהו היו 3 פיגועים ב 3
3פיגועים ב3שנים,
31/08/05 10:37
|
רק נתניהו עצר את הטרור,רבין ז''ל פרס ברק ושרון נכשלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת
ימיני,
יפו,
01/09/05 15:17
|
|
 |
אמת !
ל"ת
uz7,
31/08/05 15:30
|
|
 |
באמת נראה לך שהוא צריך להוציא
ל"ת
את הסחורה מהכיס,
וזהו?,
31/08/05 11:00
|
|
 |
71.
לא תופס-מי מפריע למרכז הליכוד?
התקשורת??,
השב''כ????,
31/08/05 10:33
|
שיקחו את ביבי (או פייגלין או לנדאו ויהיו מבסוטים עד הגג).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
מרכז הבבונים מכה שוב
רק לא ביבי,
31/08/05 10:32
|
הבבונים הטפשים שכחו ששרון הוא זה שהביא מפלגה קורסת שהפסידה בחירות עם 19 מנדטים לניצחון מזהיר עם 40 מנדטים . מפלגה מתאבדת .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדרך לתאר ראשון
ליכודניק,
01/09/05 15:21
|
כמה אתה טיפש וצבוע שבולע כל דבר שמאכילה אותו התישקורת,כשנתניהו ניבחר היה בחירות בשני פתקים שמאלנים שקרנים ,לא יעזור לכם מר נתניהו ראש הממשלה הבא!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי יש M.A איזה תואר יש לך????
ל"ת
בבון,
31/08/05 10:56
|
|
 |
תואר בהרחת ואיתור בבונים
ל"ת
מה חשבת?,
31/08/05 11:24
|
|
 |
יש לי דוקטוראט אבל מדובר בדעת
ל"ת
ד''ר לק,
צמרות,
31/08/05 11:22
|
|
 |
69.
מי מפריע למרכז ??התקשורת?
ל"ת
השב''כ??,
שיקחו ביבי..,
31/08/05 10:31
|
|
 |
68.
כאילו שהמרכז יכול להחליט עבור
הציבור מה,
להצביע....,
31/08/05 10:28
|
יקחו את לנדאו/ביבי/פייגלין ויקבלו מנדטים בהתאם. זה כל הסיפור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
... אמן, בסדר הזה, ורק ביביהו
cyrano,
ארץ העריק,
31/08/05 10:37
|
לפני פייגלין, ואז רק תחשוב כמה סוף סוף נקבל רשימה ימנית מובילה שתעמיד בהמשך את עוזי לנדאו כראש הממשלה, את ביביהו כשר החוץ , את פייגלין כשר הפנים...אמן, כן יהי רצון, שזה מה שיקרה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
למה לא הדיחו לפני ??אוי, הם
מצחיקים,
31/08/05 10:26
|
|
 |
66.
מישהו מפריע למרכז הזה?שיבחרו
לנדאו פייגלין,
ביבי, והיידה,
31/08/05 10:24
|
|
 |
65.
איזה כיף מדיחים את העריץ השמן
ל"ת
נינה,
ת''א,
31/08/05 10:24
|
|
 |
אחת הבדיחות של האלף האחרון!
גבירתי-ההתנתק',
היתה!לשוןעבר,
31/08/05 10:39
|
שרון עשה את שלו, ובגדול. מה, הוא בתחילת הקריירה ועכשיו תגדעו לו אותה?? מדיחים לאחר מעשה ומבסוטים? אנחנו לא קצת מגוחכים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
הם אינם טובים ממנו, ואין בכל
ל"ת
ההנהגה הישראלית,
בן אדם!,
31/08/05 10:22
|
|
 |
תמיד אמרתי שהירח אטרקטיבי
ל"ת
או מאדים,
או משהו,
31/08/05 10:40
|
|
 |
63.
סוף לשחיתות הפוליטית והמוסרית
אבי,
דרום הארץ,
31/08/05 10:18
|
הגיע הזמן להעביר את רה''מ ממנהיגות הליכוד ולשים קץ לשיטת השלטון הניראת כלקוחה מסרטי מאפיה; שחיתות מוסרית, איומים והפחדות לגבי חיסולי חשבונות פוליטיים, ולהחזיר קצת שפיות למערכת ולליכוד בעקר שבגד עד כה בכל הרעיונות שבשבילהם הוא נבחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ננצח את בובת השמאל שרון!!
העם ינצח,
31/08/05 10:17
|
|
 |
61.
שרון הביתה לחוות השמוקים
ל"ת
עזוב אותנו,
במנוחה!,
31/08/05 10:16
|
|
 |
60.
רק פייגלין!
ל"ת
אריאל,
31/08/05 10:16
|
|
 |
59.
ליכודניקים אהבלים
יפה,
31/08/05 10:14
|
מה זה משנה לכם מי המנהיג שלכם: כולם אותו שיט, נתניהו, שרון ואפילו אם שריד היה עומד בראשות הליכוד אתם הייתם ממשיכים לבחור בו,למרות ש: 1) ממשלות הליכוד הביאו עלינו שואה כלכלית חברתית 2) ממשלות הליכוד מפנות יישובים (עובדה! רצועת עזה וימית!!) 3) מושחתים עד העצמות
וכולנו משלמים. למה? כי אתם טמבלים מטופשים חסרי בינה שמתמידים בבחירה במפלגה המסואבת הזו (כי כולם מזרחיים שם והעבודה הם אליטות מתנשאות). תמשיכו לבחור, טיפשים שלי ותמשיכו להאמין לזבל שהם פולטים ואני מאחל לי לא לגור פה בשנים הקרובות ולצחוק כל הדרך אל השטרודל. טיפשים - כבר אמרתי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מוכן לקנות לך כרטיס טיסה
מושון,
31/08/05 12:22
|
|
 |
יפה את צודקת! אבל הרוב לא איתך
נחמה,
31/08/05 11:00
|
מוזר כל חכמי השמאל איך זה שאתם לא סוחפים את העם איתכם, להפך בורחים ממפלגותיכם כמו מאש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ביבי/לנדאו/פייגלין ימין קיצוני
ל"ת
לא רלבנטי,
שיניחו לנו,
31/08/05 10:13
|
|
 |
57.
ליכוד מפלגה מפלגת והורסת העם
נעמה,
31/08/05 10:11
|
שרון הקים את הליכוד - חבורת שוטים מרוקאים וצ'חצ'חים פנטיים שנהו אחרי בגין כמו משיח ואחרי דוד לוי הפרימיטיבי - דוד מלך ישראל. הליכוד הנציח את הבורות וחוסר ההשכלה וחוסר המצויינות -על מזבח הקידמה של המדינה , שלא הם בנו באמת את תשתיתה. חשוב יותר להיות בור ועם הארץ אבל להיות חבר מרכז ולקבל ג'ובים ,להזמין פונקציונרים אפסים למימונה ולאכול מופלטות ,מאשר ללמוד ולתרום בעשיה ויצירה למדינה. וכך זה התגלגל לדת משיחית הזויה שטיפח אותה בגין שרקד כמו סהרורי על כל גבעה רעננה עם שרון בהבטיחו ש'יהיו עוד הרבה אלוני ממרא'. הוא חשב שהדת והמשיחים המטורפים האלו הם תחליף לקיבוצים שבנו את המדינה - ואינם ממח'ל. כמה שהוא טעה. נתן להמר המושחת כספים לטפח את בני עקיבא וגזל כספים מאתנו והרס את המדינה והחינוך והתרבות-והנה הי\ילדים האלו גדלו להיות פנטים ורוצחים בשם הדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
אין עבור מי להצביע.
לא ללכת לקלפי,
nowhere land,
31/08/05 10:11
|
אף מועמד אינו ראוי. אין למי להצביע. לא להצביע. לא ללכת לקלפי. להחרים את הבחירות הקרובות. לאחר שיהיו אחוזי הצבעה אפסיים ביום הבחירות, כל המערכת הפוליטית תתחיל לחשוב בצורה אחרת. אזרחי ישראל - אל תתנו לפוליטיקאים למשוך אתכם באף. אל תצביעו עבורם כי אין בשביל מי. מספיק. דיייי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
יופי-זה מבטיח הפסד בבחירות!!!!
רן,
31/08/05 10:07
|
בחירתו של נתניהו ע''י חברי המרכז = הפסד בטוח בבחירות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
ההתנתקות כ''שואה''
קליגר,
תל אביב,
31/08/05 09:56
|
שמעתם את תאורי הזוועה על ''השואה'' שפקדה את גוש קטיף? משרפות, קרמטוריום, תאי גז, הוצאות להורג המוניות, ניפוץ ראשי עוללים אל הקיר, תליות, הרעבה, דחיסת בני אדם ברכבות של בני אדם, ניסויים רפואיים, טרור, עינויים. ממש שואה פקדה את המסכנים בגוש קטיף שהסתובבו עם טלאי צהוב. עכשיו קחו למשל את מ ה שקרה בניו אורלינס. 80 הרוגים, עשרות אלפים נותרו בלא קורת גג. מי יותר מסכן? מי שעבר לגור בקרווילות, מי שגר באופן זמני בבתי מלון לקראת בית הקבע שקיבל על חשבון המדינה? או מי שהיה בשואה או לצורך העניין מי שהיה בניו אורלינס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
צביעות, תככים, אינטרסים.
צלף קוצני,
לא שקוף?,
31/08/05 09:53
|
הנה ההוכחה: ההתנתקות לא עניינה את נתניהו כהוא זה כשהתפטר - זה היה תרגיל פוליטי פר-אקסלאנס לרשת את שרון.
פרס מאידך מעניין כקליפת-השום את ברק - הכרזתו להתלכד סביב המפסידן הכרוני, הייתה בידיעה, וכדי, שהמהלך ייכשל ואז 'הפור ' - 'קוראים לי אז מי אני שאסרב' - ייפול עליו...
שרון - בדיוק כמו השניים שלעיל. אתה, אני, טובת-המדינה, תמיד יהיו אצלו במקום הרביעי. שלושה ניחושים (ליודעים נכונה פרסים!) מי אצלו במקום הראשון, השני והשלישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
לנקות את האורוות מהגללים
רוב העם,
31/08/05 09:50
|
ששרון ובניו הטילו בתוך ליבה של המדינהץ לעצור את השחיתותץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שרון הביתה
חיים,
ראשון,
31/08/05 09:47
|
שרון גרם לנו כבר מספיק נזקים. החל בימית וכלה בגוש קטיף. אנא, עזרו לנו להתפטר מאדם זה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-51 - ביבי הביתה!
דני,
31/08/05 10:14
|
אריק עשה מה שהיה צריך לעשות לפני שנים.ביבי בפאניקה תמידית ואין לו מושג אמיתי במנהיגות.אין לו דרך וראייה לטווח ארוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה דני....
חיים ראשון,
31/08/05 12:24
|
|
 |
50.
שיקים אירגון פשע נפרד
איש כתום,
תל אביב,
31/08/05 09:46
|
עם כל החברים של הבנים שלו. עם כל החיילים של משפחות הפשע יהיה לו לפחות שני מנדטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
זהירות שקרן מקצועי
סיגר קובאני,
31/08/05 09:45
|
ליכודניקים שכחתם? שי בזק,איווט ליברמן,משה ליאון,שרהללה,ביתן 27 . סיגרים קובאניים,זוכרים? התוצאה:ליכוד עם 19 מנדטים,חובות בשמיים. ביבי כמעט השמיד את הליכוד שרון הציל את התנועה ברגע האחרון. ליכודניקים השתגעתם? שרון הציל את המדינה כאשר אהוד ברח מאש האינטיפאדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא שכחכנו, להפך מתגעגעים.
גפרור,
31/08/05 11:08
|
איך אמר המשורר: ישמרני שדי מרעי וידידי משרון ועוכר בעצמי אשמר. לא שמענו, חטפנו. יותר לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נו כבר תדיחו אותו מי מפריע לכם
אתם ילדים,
גדולים,
31/08/05 11:29
|
|
 |
48.
המרכז בתחת של ביבי ! מסריח !
ל"ת
דוד,
31/08/05 09:43
|
|
 |
47.
רזי ברקאי וגבי גזית,לא נסלח !!
תקשורת עוינת,
31/08/05 09:38
|
תקשורת ממלכתית שאמורה להיות אוביקטיבית עוסקת בהסתנה נגד נתניהו ומחנה שלם,זו עבירה פלילית,לא נסלח לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אברמוביץ' ואילה חסון !
ל"ת
משרתיו של עומרי,
31/08/05 15:32
|
|
 |
תיקשורת יותר אובייקטיבית
רני,
יפו,
31/08/05 11:49
|
ברקאי תפס עמדה הוא לא משתגע אחרי שרון בגלל המושחתות אבל גזית יתמוך בכל מנהיג שיפרק את המדינה אפילו מהחמס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל התשקורת הזאת במדינה
cyrano,
ארץ העריק,
31/08/05 10:28
|
לגמרי מנותקים מהעם, חיים בפלנטה הזויה שהם בנו לעצמם... והכי מוזר, שברוב טיפשותם נדמה להם שהם משכנעים מישהו בהסתה הסמולית שלהם... הוא שנאמר : אם לרשעים היה גם שכל, היננו מתחסלים בזמן הקצר ביותר... זה המזל, שהשנאה העצמית, מעוורת לאנשים את המוח...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיע הזמן להחרים את התשקורת
ל"ת
מצטרפת,
31/08/05 10:17
|
|
 |
הגיע הזמן להפיכה
עידן,
רחובות,
31/08/05 12:28
|
גלי צה''ל ורשות השידור הם תחנות של העם.......צריך להעיף משם את כל המושחתים והשקרנים הסמולנים. נמאס מהתעמולה האנטי-ציונית שלהם!!!! נמאס משנאת היהודים שלהם!!!! זוהי שעת המבחן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
עדכונים אחרונים ...
ניסים,
31/08/05 09:37
|
כולם להכנס - עדכונים אחרונים : http://www.gog.web-site.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
לא הסמול יקבע לנו את המנהיג!!
רק נתניהו,
31/08/05 09:32
|
|
 |
44.
שרון למוקטעת השקמים !!!!!!!!!!
יהודי,
31/08/05 09:29
|
|
 |
43.
לא מראינים את ביבי או מקורביו
**שימו לב**,
31/08/05 09:29
|
איש לא מראין את נתניהו או את מקורביו,לעומת זאת כל היום מראינים את אנשי שרון ואת השמאל להשמיץ את נתניהו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שמעיד על תקשורת אחראית!
ל"ת
שטולץ,
31/08/05 17:07
|
|
 |
מה זה משנה, ביבי כבר ניצח.
מנחם,
31/08/05 11:03
|
הליכוד לא יחזור על הטעות שעשה והעלה את ברק. ולפי הלוגיקה שהליכוד ימשיך לשלוט, ביבי בליכוד כבר ניצח. כל השאר איך אומרים ''הכל בירבורים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התחלתם עם הבכיינות!!!
איתי,
31/08/05 09:54
|
לכל תומכי ביבי - מספיק כבר עם ההתבכיינות והמסכנות. הדבר האחרון שביבי יכול להתלונן עליו זה חסך תקשורתי. הבעיה היא שאם אין כל יום פרסום בגדול ''ביבי המלך'' אז אתם טוענים על קיפוח תקשורתי, יאללה צאו מזה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת אובייקטיביות בתקשורת
מתפקד ליכוד,
31/08/05 10:33
|
אפילו אתה אולי תסכים, שקצת אובייקטיביות בתקשורת לא מזיקה לדימוקרטייה. איילה חסון מערוץ 1, כדוגמא, ניזונה בקביעות ממקורבי שרון - ומכאן דיווחיה ה''אובייקטיביים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הגנרל הרודן יגיע לאו''ם
אאא,
31/08/05 09:26
|
נציגי מדינות ערב ישאגו ''תשאר תשאר תשאר'' ואז חזרה למרכז ובעיטת וולי בתחת בחזרה למוקטעה בחוות השקמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מה הפלא שרון הרסת את המדינה!!!
ל"ת
@משה,
31/08/05 09:25
|
|
 |
40.
הכותרת בפקס ממשרד שרון?
אמת בתקשורת,
31/08/05 09:24
|
|
 |
39.
פרס לוזר נצחי
גדי,
תל אביב,
31/08/05 09:21
|
שוב יוביל את העבודה פרס שמעולם לא ניצח. כנראה שכך נגזר גורלה של מפלגת העבודה להפסיד שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הגולם קם על יוצרו
נעמה,
31/08/05 09:20
|
שרון הקים את הליכוד - חבורת שוטים מרוקאים וצ'חצ'חים פנטיים שנהו אחרי בגין כמו משיח ואחרי דוד לוי הפרימיטיבי - דוד מלך ישראל. הליכוד הנציח את הבורות וחוסר ההשכלה וחוסר המצויינות -על מזבח הקידמה של המדינה , שלא הם בנו אטת תשתיתתה. חשוב יותר להיות בור ועם הארץ אבל להיות חבר מרכז ולקבל ג'ובים מאשר ללמוד ולתרום בעשיה ויצירה למדינה. וכך זה התגלגל לדת משיחית הזויה שטיפח אותה בגין שרקד כמו --- על כל גבעה רענה עם שרון בהבטיחו שיהיו עוד הרבה אלוני ממרא. הוא חשב שהדת והמשיחים המטורפים האלו הם תחליף לקיבוצים שבנו את המדינה - ואינם ממח'ל. כמה שהוא טעה. נתן להמר הנמושחת כספים לטפח את בני עקיבא וגזל כספים מאתנו-והנה הי\ילדים האלו גדלו להיות פנטים ורוצחים בשם הדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעמה, את מקרה של הזנחה מרוקאית
ל"ת
סקסולוג,
31/08/05 11:05
|
|
 |
תעזבי את ה''מרוקאים''.
לנעמה,
''חכמלוגית'',
31/08/05 10:12
|
תתביישי ! את אשכנזיה, או עיראקית שהתחפשה לאשכנזיה. לידיעתך, הנושא העדתי אט אט הופך לפאסה. את חיה בעבר. רדי מזה, ודחוף ! פשוט בושה וחרפה. ''מרוקאים שוטים''? אמא שלך שוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי הפך את העדה לissue?
נעמה,
31/08/05 11:23
|
|
 |
צריך לדעת הסטוריה
הסטוריון,
31/08/05 10:01
|
את הליכוד אכן הקים שרון ביחד עם ביגן ורימלט, אבל הליכוד הוא לא רק אנשים בורים , לדוגמא יש הרבה פרופסורים ואקדמיים אבל מעט עיתונאים זה נכון. הקיבוצים לא הקימו את המדינה זה בלוף שאת המצאת את המדינה הקימו כל העליות שבאו ארצה החל בעליה ראשונה ועד עליה חמישית אבל , זה נכון שאנשי עליה שניה השתלטו על המערכות הפוליטיות , וכתוצאה מרצח ארלוזורוב שלטו במדינה הרבה שנים, הקיבוצים היוו מאגר כוחות פוליטים לשילטון לכן נהנו ממעטמי השלטון כפי שאנשי מרכז הליכוד חפצים היום, פעם כדי לכבל עבודה (לא להיות מליונר ) היתה צריך לקבל פתק ממשו, כמו הקיבוצים קבלו קרקעות ללא כסף במטרה לעבד אותם לחקלאות , אבל גם קבלו שלא כדין את האדמות למכור אותם ולבצע עליהם פרויקטים ואז נוצרה שחיתות (ראי קיבוץ שפיים ומלחמות הגזברים) לכן שמנתחים את העבר שכבר נרבעו בו העובדות ראוי להצמד אליהן ולא סתם לדקלם תעמולה שקרית ורדודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נותנת שיעורים בהסטוריה-כמורה
נעמה,
31/08/05 11:09
|
איך לך מושג איזה סילופים יש לך המאששים את דבכרי שאינך יודע על מה אתה מדבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוי לנו שאת מורה-גזענית!
מגיב לנעמה,
31/08/05 11:25
|
אוי למערכת החינוך שיש לה מורה פאנאטית וגזענית שמתבטאת באופן כל כך בוטה. את מורה? את ט-מ-ב-לי-ת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את לא נסחפת קצת יותר מדי ?..
cyrano,
ארץ העריק,
31/08/05 10:00
|
בינתיים, מהתרשמותי , בני עקיבא שאת מדברת עליהם זה הנוער הכי ערכי במדינה, תראי אותם בכל מרכז העשייה כולל תפקידים קרביים בצה''ל ןלא מחפשי ג'ובים, שרובם ככולם שייכים למחנה הסמולי שלך, שדוגל ב''לעשות חיים'' , לנסוע ''לראות עולם'', להסתלבט בחושות בסיני, ולעשן קצת את הדבר הזה שאינו מוסיף מאומה לבינה.. אבל גם זה לא נכון, שאת אומרת ''דת משיחית הזויה '', מכיון שהדת היהודית דווקא ידועה כדת הכי מוסרית, שכל הגויים רק טיפחו אותה ושאבו ממנה, ואת , כיהודיה רק יכולה להיות גאה בדת הנהדרת הזאת שמקורותיה בתורה הקדושה, ובפרשנויות של כל גדולי חכמי עמנו הצדיקים עם חלוף הדורות, שהוסיפו לה עןד פירושים ומיני הבנות נוספות, לאדם שאינו בקיא ברזי המקרא, וכולם , ממש כולם רק מאדירות את המוסר והרוח באדם המשתבחת עם הגדלת המודעות ליפי הבריאה ו''מותר האדם מן הבהמה '' בכל כיוון ודרך אפשריים.. גם זה שאת מדברת על גזילת כספים מקופת המדינה , את ממש-ממש לא צודקת.. אין כמו הסמולים שעשקו בכל דרך אפשרית את קופת המדינה, בכל השיטות המסריחות שרק ניתן להעלות על הדעת... אזכיר לך רק את המיליארדים שנשפכו ברולטת הבורסה, ואשר המדינה מחקה... הייתי מת לראות שמס הכנסה מוכן למחול על 10,000 ש''ח שמישהו מעמך ישראל חייב לו, אבל מיליארדים ששיחקתם בספקולצייה של רולטת הבורסה , נראה לך בסדר ו''תקין ''... ... ומה עם אדמות המדינה שניתנו לכם כדי שתעבדו בחקלאות ותרוויחו ביושר למחייתכם, ועשיתם מהם נכסי נדל''ן מניבים ?... תראי בשפיים, תראי בגעש, בבצרה, בני ציון, גבעת שמואל, ואיפה לא ?.. ומה עם מוקדי הכוח שהשתלטתם על המדינה מאז הקמתה ואין דרך לאדם מבחוץ ''להכנס לקליקה '' כי אתם פועלים בשיטה '' חבר מביא חבר ? '' ו''שמור לי ואשמור לך ''... בבתי המשפט, בתאגידם המקצועיים החזקים, בתשקורת, בכל משרדי הממשלה... אגב , גם בזה יש לך טעות בסיסית כשאת אומרת שהחינות הלאומי- דתי אינו מחנך למצויינות... ועוד איך הוא מחנך למצויינות, אבל מוסיף למתויינות את הנופך היהודי המיוחד שרק משפר מצויינות זאת... הייתי מצפה שאחרי כל ההבהרות הענייניות שלי תתנצלי על דברייך הלא נכונים והפוגעים, אבל חוששני שאת גדלות הרוח הזאת לא נוכל לראות אצלך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טמבלית ללא תקנה
ל"ת
מגיב לנעמה,
31/08/05 09:44
|
|
 |
למגיב לנעמה
דני,
31/08/05 10:18
|
אולי דבריה לא כל כך נעימים אבל יש בהם אמת ולו חלקית. די לראות את ההתנהלות הבזויה של מרכז הליכוד. בלי שום קשר,אריק הוכיח מנהיגות ונחישות וביבי הוכיח שהוא יודע להתקפל שבוע לפני ההתנתקות והגשת התקציב לאישור הממשלה.האיש אינו ראוי להיות מנהיג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדני !
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
31/08/05 11:19
|
א , שרון הוכיח מנהיגות ? אולי לדעתך , ולדעת אלה שרוצים לחסל את ארץ ישראל ומדינתה , ב, נתניהו סיים את מה שהתחיל בכלכלת המדינה ,ורק לאחר מיכן הוא פרש מהממשלה !!! ג, לידיעת כולם , מי שהציל את הליכוד מהוצל''פ זה נתניהו , ע''י גיוס כספים מחו''ל ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לא כל כך נעימים''?
מגיב לנעמה,
צפון לדני,
31/08/05 10:45
|
איפה אתה חי? היא כותבת על ''מרוקאים שוטים''. איפה אתה חי? עזוב אותך מרכז ליכוד, ביבי ואריק. ''אמת חלקית'' כדבריך. תתעורר! מי שכותב ''מרוקאים שוטים'' חי באתמול והוא איש אתמולים. למעט הרישא של תגובתך, תגובתך עניינית וברת ויכוח. צר לי שאתה מגן עליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוטים ושותים-שנת 77
נעמה,
31/08/05 11:22
|
אני מדברת על שנת 77 - וזה מה שהיה. להתפס באילן סרק כמו בגין האשכנזי שיוציא את רגשי הנחיתות המטופשים של אנשים שבאו לארץ עם ילדים רבים והחינוך לא היו בראש מעייניהם - אלא עם אוריאנטציה וערכים ערבית טהורה-כמו המדינה שממנה באו. לזה אי אפשר להתכחש. לכן עד היום המרוקאים לא אוהבים תרבות פנאי כמוו תיאטרון , מוסיקה קלאסית,אופרה , קונצרט - ומעדיפים חפלות ומימונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את כל כך נבערת
מגיב לנעמה,
תגובה אחרונה,
31/08/05 11:36
|
איך מביבי ושרון ושטחי ארץ ישראל, חזרת לנושא הנדוש והלעוס של ''המרוקאים''. לטובתך, תאווררי קצת את הראש, תתנקי בראש, צאי מזה, צר לי עליך. חבל למלא את הראש בשטויות, החיים כל כך יפים, טפלי בעצמך. עצה: חפשי טוב טוב את הסיבה לשנאת המרוקאים שלך. לאחר שתהיי בטוחה שמצאת, טפלי בבעיה. ויהיה לך יותר טוב בחיים. בשביל מה השנאה והגזענות? ציטוט:''לכן עד היום המרוקאים לא אוהבים תרבות פנאי כמוו תיאטרון ''. את מודעת למה שאת כותבת. בהמה, דחוף לטיפול !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
זה יעלה לכם ביוקר
דקלה,
31/08/05 09:20
|
אף אחד לא יצביע ליכוד - כולכם חבורה של מושחתים. הסיבה להצביע בבחירות האחרונות הייתה הבגרות הפוליטית של שרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קחי אותו
ביילין,
31/08/05 10:00
|
|
 |
נא לקלוט: חצי ממצביעי הליכוד
40 המנדטים,
תומכי שרון,
31/08/05 11:08
|
|
 |
36.
מסע הבחירות בסיור ב-E1 - והסקר
wapy,
ירושלים,
31/08/05 09:18
|
האמת מסתתרת - E-1 ..בעקבות הכבשה ....*** !star1!
לפי סקר ערוץ 10 אתמול שרון מנצח בין מתפקדי הליכוד - היכן האמת??
ובכן, האמת מסתתרת - E-1
רקע לכתוב לעיל:
''סקר ''הארץ-דיאלוג'' בפיקוחו של הפרופ` קמיל פוקס, שנערך ביומיים האחרונים בקרב מתפקדי הליכוד, שב וממחיש את הקרע העמוק שנפער בין שרון לבוחריו, בעטיה של ההתנתקות. מצבו של שרון רע, רע מאד: לא רק נתניהו מנצח אותו בסיבוב שני, גם ח''כ עוזי לנדאו, המנהיג המודח של מורדי הליכוד, גובר עליו.
בהתמודדות ראש בראש בין שרון לנתניהו, גובר נתניהו (47%) על שרון (30.5%).
שרון לא ממהר לבנות בין מעלה אדומים לי-ם ראש הממשלה, אריאל שרון, מתכוון שמעלה אדומים תחובר בעתיד ב''חיבור טריטוריאלי'' לירושלים, אך אינו מחויב דווקא לתוכנית ''אי-1'' לבניית שכונה יהודית בין הר הצופים למעלה אדומים. כך אומרים מקורות מדיניים בכירים. לדבריהם, ''בעתיד יהיה חיבור טריטוריאלי, אבל איננו מקדשים דווקא את התוכנית של אי-1. בכל מקרה, יעברו שנים עד שהתוכנית הזאת תאושר, והשאלה הזאת אקדמית''.
.....בעקבות הכבשה .........********************** !star1! בסוף השבוע הופיע בטלביזיה יאיר דורון שורשן , נער בן 13 שנולד בכפר דרום בסוף דבריו שכללו גינוי למתפרעי הגג בכפר דרום - ביקש להעביר את הכבשה שלו מכפר דרום לכפר אדומים - הנושק לשטח E-1 .
בקשתו נתמלאה ע''י המפקד הבכיר, צור אם אני לא טועה.
וזה המודל הראוי
יש ליישב את מפוני חבל עזה באזור שבין מעלה אדומים לירושלים וכן מדרום לשעלבים - באזור עמק איילון - שטח זה בין פארק קנדה למודיעין שנשאר שטח הפקר מאז מלחמת השחרור זה האתגר הציוני הָאָרֶץ הַנִּשְׁאָרֶת ''ברית המחוזות'' - הסדר עם חזון '' אני חושב שצריך להקריב את חבל עזה עבור מחוזות יו''ש. אני רק טוען שצריך לדעת, דע-עת, מתי לעשות זאת וכיצד למקסם את התועלת שלנו בשעה היסטורית זו כמו למשל ליצור רצף בין פסגת זאב למעלה אדומים E-1 עיצוב מחוזות היהודיים ביו''ש בהתאם להסדר עם חזון אותו קיבל ממני שרון ביולי שנת 2002.
פגישה אצל רובי ריבלין בעניין חיבור פסגת זאב למעלה אדומים E-1
פרוט והמשך בבלוג שלי
http://www.tapuz.co.il/blog/userBlog.asp?FolderName=wapy
שח ירושליםwapyland יעו''ל יורדים עולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
במה בדיוק תומכים 30-40%
אאא,
31/08/05 09:16
|
מהמרכז? במצע שלום עכשיו? במשטר גנרלים מושחת כמו שיש בישראל,באפריקה ומדינות ערב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
בחירות למפלגת העבודה
צוריה,
מרכז,
31/08/05 09:16
|
המועמד שלי ליו''ר מפלגת העבודה הוא עמר פרץ, כי הוא דואג למעמד העובדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
כל הכבוד...
רפי,
לונדון,
31/08/05 09:14
|
סוף כל סוף ירד האסימון. כך יעשה לבוגד אשר בגד בדרכו ובדרכה של התנועה הגדולה בארץ. כך יעשה לאיש אשר הוליך שולל את העם אשר בחר בו והגיע הזמן לזרוק את השרץ לפח הזבל ההיסטורי. לא לשכוח את יורש הזבל עמרי ולהביא אותו למשפט על הפשעים שעשה, את מופז ,קראדי וכל אומרי ההן. גם את הלקקן הפודל אולמרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איש אמיץ ועשוי ללא חת !
ליאור,
לונדון,
31/08/05 10:57
|
מר רפי איש לונדון , האם אתה לא חושב שאתה מגזים ??? אתה תוקף את ראש ממשלת ישראל האיש אשר לו הינך חייב את חייך ! כן הוא האיש מאחורי הניצחון המזהיר של 1973 ! שמור על כבודו של המצביא , המדינאי ,והמנהיג ,מס'' אחד של מדינת היהודים , תודה,!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לליאור...
רפי,
לונדון,
31/08/05 12:28
|
דיקטטור מס' 1 התכוות לאמר. אל תתיפייף לנו פהותהלל את המושחת הגדול מכולם. הוא לא הציל את מדינת ישראל והגיע הזמן להפסיק את המניירות שמהללות את הפושע. לכל אורך ההיסטוריה הפוליטית במדינת ישראל תעבו את האיש אשר רמס ודרך על כולם ואל לנו לשכוח שהוא הגנרל שרצה להקיף את כנסת ישראל בטנקים להפיל את הממשלה בזמנו.הפושע שעליו אתה מסנגר רודף שררה וכוח שבדרכו שלו רמס את כולם. יומו יגיע וישב על כל אשר עשה. אתה ליאור, איך מצאת זמן להגיב? בטח האשה שאיתך השימפנזה הלכה להרביץ ג'ויינט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
אני מקווה שעריק יערוק לפרס
cyrano,
ארץ העריק,
31/08/05 09:10
|
|
 |
31.
מובטל-חברי מרכז רוצים רק ג'וב
ל"ת
ל-9 מאקדמאי,
31/08/05 09:09
|
|
 |
30.
פשטה את הרגל בגלל המשווק-ביבי
ל"ת
ל-5 ההזויה- רים,
31/08/05 09:08
|
|
 |
29.
זו לא הדחה, זה סילוק כיב.
ל"ת
:-),
31/08/05 09:03
|
|
 |
28.
מרכז הקופים(סליחה לקופים)
קובי,
ת''א,
31/08/05 09:01
|
רק ג'ובים זה מה שמעניין אותם...לא אידיאולוגיה , לא שביבי דרך על חלשים כל הדרך לא שום דבר..הלוואי ששרון יפרוש ויקים מפלגה חדשה...וייעקר את כוח הימין הפשיסטי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
צעד של הליכוד בכוון הנכון
cyrano,
ארץ העריק,
31/08/05 09:01
|
מבחינתו... עם שרון בראשו, אין אדם ימני שפוי במדינה שהיה מצביע ליכוד.. עם זאת, טוב יעשה ביביהו, אם יסתפק במקום 2 במפלגה ברשימה לכנסת הבאה, ויעשה את הצעד האמיץ לפנות את המקום הראשון לעוזי לנדאו, כדי שהדבר לא יקרע את המפלגה ליותר משהיא כבר קרועה, ויעלה את קרנו בעיני כל בוחר באשר הוא : כי כשר האוצר הוא כשל בכך שהוא חיזק את העשירים על חשבון עניי עמך, וכראש הממשלה הוא כשל, בכך שהיה רכרוכי וחיפש יותר מדי את התשקורת, דבר שהעיב מאוד על דרך פעולתו... ועד כמה שלדעתי פועם בו לב חם של יהודי אמיתי, לא כמו שרון הסמולי המחופש, צריך אדם שיהיה מוכן לשלם על טעויותיו והעם יעריך מאוד צעד אמיץ כזה, שיתן לדעתי סיכוי אמיתי שהמחנה הימני בעם יתייצב מאחורי הליכוד. לא נוכל לסלוח לביביהו, עם כל כמה שעצם דמותו נראית חיובית, את שגיאותיו במהלך 2 הכהונות שביצע, גם כראש ממשלה וגם כ- שר אוצר.. אבל כשר חוץ מחושק ע''י עוזי לנדאו שיכהן כראש ממלשה , אין אדם יותר טוב ממנו שיקדם את האינטרסים של ישראל בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ולכן לא אבחר שוב ליכוד...ורבים
אזרחית,
31/08/05 08:59
|
בחיים לא אבחר שוב בליכוד.. ובטח לא בראשות ביבי, אם היה שרון הייתי ממשיכה לבחור ליכוד!!! ועוד רבים חושבים כמוני. ביבי רע למדינה!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ביקשנו שתיבחרי בליכוד !
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
31/08/05 10:10
|
אנחנו לא צריכים בליכוד גייס חמישי, כבר יש לנו כמה !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצבעה עניינית ולא רגשית
ירון,
נתיבות,
31/08/05 09:54
|
גם אני לא מאוהביו של ביבי אבל אני משונאי שונאיו של שרון הנוכל הזה פשוט שבר את כל העקרונות המינימאליים של הימין איך יכול מצביע ימין להצביע לאיש השמאל הקיצוני אריק שרון. הבנאדם שהגיע ממפא''י והמשיך להצהיר על עצמו כאיש מפא''י עד היום, פשוט גנב את קולות הימין כדי לממש את חזון השמאל. על זה אין מחילה, איש ימין חייב להצביע לאבו מאזן ולא לשרון! שלא לדבר על השחיתות והנוכלות המשפחתית. אז אם את מצביעת ימין ''אמיתית'', אין כאן בכלל שאלה למי להצביע....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
העם מנותק מהתשקורת
שטיפת מוח,
ת''א,
31/08/05 08:58
|
העם בישראל נתון בשטיפת מוח ע''י תקשורת חד צדדית המייצגת 10% מהציבור בקושי.
כל בעל לב, ממפלגת הליכוד חטף סכין בלב, ממה שעשה שרון
כל ההצגות שחברי מרכז הליכוד כולם פושעים אינטרסנטים בלבד - הן שקר גס!!! אלו אנשים עם לב ונשמה שמאסו בבגידתו של שרון בליכוד ובמצעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
סוף הדרך - קח אותי שרון.
ש הלוי,
31/08/05 08:58
|
אז יאללה ביי. האם אפשר לקנות מניות בספר האוטוביוגרפי שלך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מרכז הליכוד = מרכז השחיתות!
מפוכח,
31/08/05 08:56
|
|
 |
22.
להוציא את אנשי העבודה מהליכוד,
ל"ת
איציק,
31/08/05 08:45
|
|
 |
21.
מחריבייך ומהרסייך ממך יצאו
ל"ת
לבריאות,
31/08/05 08:42
|
|
 |
20.
מי פירק את הליכוד?!
למרות ובגלל,
31/08/05 08:41
|
למרות שההופעה של נתנייהו אתמול, הייתה מוטרפת לחלוטין, צריך לזכור שמי שפירק את הליכוד זה אריק שרון ולא נתנייהו.
נ.ב.
שמתם-לב, שבשבועיים האחרונים, אנשים חזרו להגיד אריק ולא אריאל שרון, לפעמים דוקא הדברים הקטנים, שלא-שמים לב אליהם, אומרים הרבה יותר, מאשר נאום 'חוצב-להבות' כזה או אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
שרון הרסתה את ליבנו לך הביתה
אמיר,
31/08/05 08:40
|
|
 |
18.
שרון הביתה ומהר מושחת
ל"ת
קובי,
הרצליה,
31/08/05 08:40
|
|
 |
17.
שרון למר''ץ לשמאלו של ביילין
ברח שרון,
ליוסי שריד,
31/08/05 08:38
|
ברח שרון למר''ץ לשמאלם של יוסי ביילין ויוסי שריד. כעת זה התור שלהם להולכת השולל שלך. רמה, שקר ועקור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לזרוק את הרמאי מכל המדריגות.
ל"ת
עדי,
מרכז,
31/08/05 08:36
|
|
 |
15.
הפיתוי לפרסום של כסא מדבק
אליק,
גוש דן,
31/08/05 08:36
|
אם מפלגת העבודה לא תתלכד סביב מועמד אחד שיש לו סיכוי לנצח היא תתדרדר בעוצמתה וביוקרתה. אבל המועמדים, שיודעים זאת, מחפשים את הפרסום ומעמד בתוך המפלגה. חבל. ובהזדמנות זאת שאלה ליריבם - ביבי האם תצהיר שאם תיבחר לראש ממשלה אתה לא תפנה אף התנחלות? או אתה בורח מלענות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שרון לחוות השקמים מחוז עזה
ל"ת
מי שהיתל ודרס,
לעזה,
31/08/05 08:28
|
|
 |
13.
מרכז המילכוד= מרכז הפשע הישראל
לא מייצגים אבל,
31/08/05 08:21
|
נבחרת החלמות של ביבי אלה שנושאים אחריהם קופת שרצים. וגם השקרן כיכב בהרבה פרשות . שהיע''מש הוציא אות בעור שינו. ע''מ למנוע ביזיו עולמי . בביהמ הוא היה יוצא אשם ללא צל של ספק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם הפושע שרון ?
אבי,
31/08/05 09:57
|
האם פרשיות בנו עמרי שהוא כמובן ''לא שמע ולא ידע'',אך חתם על תצהיר כוזה היא בסדר? או שמא פרשת בנו השני גלעד שם היו ראיות כסדות משקל וגם שם הוציאו היועץ המשפטי בעור שיניו ממשפט,כדיל שבעקבותיו באה תוכנית ההתנתקות הארורה. ואם נמשיך ונבדוק נמצא גם אצל הח''כים מהשמאל הרבה שחיתות,רק שהתקשורת לא תדווח עליהם יען כי צריך לשמור על ''האתרוגים'' למיניהם.
אגב,גם מערכת המשפט שלנו אינה נקיה והפרשיות האחרונות מוכיחות את זה טוב מכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל מי שאיננו סמולני ולבן
אאא,
31/08/05 09:18
|
יש קופת שרצים. כתבי אישום בישראל הם לא יותר ממכשיר לסלק אנשים שלא נראים כמו אירופאים ולא חושבים כמו שלום עכשיו. האינדיקציה האחרונה לשחיתות היא מעשיה של מערכת המשפט המושחתת והגזענית בתולדות המין האנושי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה אמת
ל"ת
עידן,
רחובות,
31/08/05 12:34
|
|
 |
12.
ביבי רע ליהודים
ל"ת
ג.לוי,
עכו,
31/08/05 08:15
|
|
 |
מה שרע ליהודים
אאא,
31/08/05 09:17
|
זה ראש ממשלה שהינו יקיר עיתון הארץ,האיחוד האירופי,מדינות ערב והאו''ם. פרס,רבין,עראפאת ושרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
ראו עוזי כהן
מיצי,
31/08/05 08:11
|
חזק בליכוד ולא מסוגל להביא בוחרים צריך אחת ולתמיד להבין שמרכז הליכוד לא מיצג את הציבור רק את עצמו ורוצים ג'ובים אלמנטים פליליים השתלטו על המרכז הזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוזי כהן חזק בליכוד?
אאא,
31/08/05 09:19
|
הוא חבר מרכז. רעננה היא עיר לבנה וסמולנית שבה אין הרבה סיכוי למועמד מזרחי,לא כל שכן ימני. כנ''ל תל אביב,רמה''ש והרצליה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל אאא.
t,
31/08/05 10:16
|
אין שום קשר למה שאתה טוען. גם מזרחים וימנים נגעלו מעוזי כהן והשחיתות.
גם בימין ישאנשים טובים והגונים. גם בין עדות המזרח יש אנשים טובים והגונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
סוף גנב להדחה
כתום,
31/08/05 08:01
|
|
 |
9.
חברי המרכז מנותקים מהעם !!!!!!
זוזו,
31/08/05 07:56
|
|
 |
היה להם מורה טוב(אריק), אז אל
עופר,
חיפה,
31/08/05 08:50
|
|
 |
מה עם הטריבונאל בהאג ?
גדי,
מרכז,
31/08/05 08:38
|
|
 |
למרכז הליכוד יש תסביך של כבוד
א.ג.,
31/08/05 08:17
|
הרוב המכריע של חברי מרכז הליכוד הם יוצאי ארצות ערב, ולכן הכבוד (במובן הערבי של המילה) משחק כאן תפקיד. לערבים לא אכפת לחיות בזבל הם וכל הדורות שאחריהם, העיקר לא לוותר על הכבוד. אותו דבר במרכז הליכוד וגם בקרב חלק גדול מבוחריו. הם מוכנים שביבי התחמן המזגזג יעמוד בראש הליכוד (למרות שכולם יודעים מראש שהוא יישבור שמאלה ממרץ אחרי שייבחר, והוא בדיוק האיש שיפנה את שאר שטחי יהודה ושומרון בלחץ האמריקאי).
בוחרי הליכוד מעדיפים שיעשקו אותם, ימחקו את כל מדיניות הרווחה ויטילו עליהם עוד ועוד מיסים (מס בטיחות, מס על הדלק, מס על פק''מ, מס על ירושות וכו'), העיקר שיישמר הכבוד. ואחרי זה רואים בטלוויזיה את אותו אב שמתלונן שהוא לא מצליח לפרנס את המשפחה שלו (בזה אין לו בעיה של כבוד), אבל בבחירות ברור שהוא יצביע ליכוד. כי זה הכל בגלל מפא''י והאמא הערביה של פרס. עניין של כבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שתוק גזען
שמאל נאור,
31/08/05 09:48
|
|
 |
הערבים גם לא מוותרים על קרקע
אאא,
31/08/05 09:21
|
או על ירושלים או על זכות השיבה. העובדה שמולם נמצאים סמולנים לבנים,משמעותה היא כי הערבים יקבלו את כל מה שהם רוצים,אם רק יתמידו מספיק. סמולנים לבנים,כל עולמם מבוסס על נהנתנות ותסביכי נחיתות אל מול הפריץ.הערבים יודעים את זה,לא זזים מילימטר ובסוף מקבלים הכככככככככככככל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
ליכוד חוזר לעצמו נקי ממושתלים
בנצי-א,
31/08/05 07:54
|
אבל האימון במפלגות חילונית נפגם להרבה שנים במלחמת האזרחים שמתנהל בין חילוניים נגד יהודים מגיעים לשלב הכרה מי נגד מי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק-שיחזור לעצמו,יקבל 15 מנד
ל"ת
ויצא לנו מהחיים,
31/08/05 10:22
|
|
 |
נא לדייק- חילוניים נגד דתיים..
אדי,
31/08/05 09:10
|
איש לא הסמיך אותך להחליט מיהו יהודי. היומרה שנטלת לעצמך לקבוע בנושא היא שורש הרע. אין ביומרנותך אלא להעיד על מהותך, ולא לטובה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חברי המרכז לומדים לאט.
יגאל כהן,
רחובות,
31/08/05 07:52
|
אל תדאגו הם יתנהגו באחריות בסוף. או שהליכוד הפך לסניף של כהנא חי או מת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יגאל המגעיל...
רפי,
לונדון,
31/08/05 09:17
|
לך לישון ראש כרוב, עבר זמנך ובסופו של הזבל שרון יבוא גם סופך ובכך לא נצטרך לקרוא את השטויות שאתה כותב כל הזמן. רוץ למחלקה הסגורה לקבל את המינון היומי לפני ששרון יגיע לשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש רחובותי, אל תדאג לליכוד.
ל"ת
שולה,
31/08/05 09:04
|
|
 |
כהן , לא יעזור לך.
בר ששת,
רחובות,
31/08/05 08:23
|
הליכוד ברשות אריק שווה 14 מנדטים. והליכוד בלי אריק שווה 14 מנדטים. מי שהוא מכם אחי יכול לעשות לי חשבון,יעני אריתמטיקה כמה שווה הסיתרא אחרא הזה. ממה שאני זוכר בחשבון 14 פחות 14 שווה אפס אחד, קשקשן. ודוק. אריק הוא ראש ממשלה שקרן ויהיה ראש הממשלה הבא ,אם לא נלמד לקח מהזניית הדמוקרטיה ומעיסוקה של אחותך,כהן. שנאמר :''כי שתיים רעות עשה עמי, אותי עזבו מקור מים חיים(ברק)לחצוב להם בורות,בורות נשברים(אריק) אשר לא יכילו המיים''. ובסילוק התועבה תנוחמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתם אומרים על החרצוף החצוף?
יגאל כהן,
רחובות,
02/09/05 03:04
|
יש לי הרבה חרצופים. ביבי חירצף אותי ואני גאה על כך. וביסלוק הקרוק ננוחם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
להערכתי:מהלך מתוחכם של ברק...
דוד צימרמן,
רעננה,
31/08/05 07:52
|
אם כי מקיוואלי לחלוטין!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ב-2001 יעצו לברק: תן לפרס להוביל. פרס יתרסק מול שרון ואז תוכל לחזור לרשות המפלגה -נקי.
ברק ( כרגיל) לא שמע לעצות . הוא שומע רק ל-ע-צ-מ-ו..
כעת ברק ( אומנם למד מה-טעות) ומציע את פרס מהסיבה הזאת. דהיינו:
למרות כל הסקרים ( שהם שווים את מחירם ל...סוקרים!!!) ,פרס יתרסק בבחירות ,ואז ברק ( שכעת אין לו כל סיכוי לזכות) ,יחזור להמודדות!!!! ( ובדרך ברק '' דפק'' את פרץ ..( שיאלץ לפרוש מהסתדרות -בסיס כוחו!!!)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לא ישכחו לביבי את היותו גם...
ורד,
31/08/05 07:51
|
|
 |
כישלון משעל,פיגוע באפרופו,בי''ם
ל"ת
אסון השייטת,
31/08/05 09:08
|
|
 |
פשש...איזה כשלונות....
עידן,
רחובות,
31/08/05 12:44
|
3 פיגועים בשלוש שנים.....אני חותם עכשיו..... אם הייתי צריך לרשום את שמות הפיגועים שהיו אצל ברק בשנה או אצל שרון בארבע שנים או אצך רבין ב 3 שנים. הייתי צריך לפרסם פה ספר.
הכישלון של משעל היה הכישלון של המוסד לפי עניות דעתי ולא של ביבי..אבל אל תיתן לעובדות לבלבל אותך. לפי דעתך רבין אשם בכישלון השב''כ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
יאללה לחוה
אבי,
31/08/05 07:49
|
|
 |
3.
צברתי ניסיון, למדתי, הפקתי לקח
האחד,
31/08/05 07:44
|
צברתי ניסיון... ולמדתי את נקודות התורפה של העם הזה. הפקתי לקחים... מהעסקות הלא כשרות שעשיתי ואמשיך לעשות עסקות לא כשרות, מבלי להיתפס. אני מוכן... לחזור על כל ה''טעויות'' שעשיתי, להמשיך להביא את ההמונים אל פת הלחם, להעמיס מיסים... הכל בכדי להוכיח לעם הדפוק הזה שאני צודק. בחרו בי.. בי... בי... בי... כי מי אתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מרכז הליכוד
לי,
31/08/05 07:42
|
הוא גוף מושחת ומסוכן לדמוקרטיה יש לפרק את המרכז שמהווה חממה לתאבי בצע ומייד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם נסלק את משפחת הפשע
אאא,
31/08/05 09:23
|
|
 |
לי?
רפי,
לונדון,
31/08/05 09:22
|
אתה צודק, אם אין אני לי מי לי? אתה מתכוון בדבריך למפלגת השררה ומה שנקרא השמאל בישראל, בערבית השמאל נקרא זמאל (חמור). זה מה שאתם, חמורים של חבורות השמאל בארץ שהביאו את המדינה לשפל הנמוך ביותר בתולדותיה. הלאה מאיתנו השמאל וקדימה הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
רואים שאייל ארד עובד אצלכם
תודה למעריב,
31/08/05 07:40
|
כל המסרים שארד רוצה להכניס לשיח - הדחה - מוכנס בשמחה.
הכותרת - מרכז הליכוד מעוניין בנתניהו. לא מדובר בהדחה, כי אנו במשטר דמוקרטי. עדיין או שלא?
הגב לתגובה זו
|
|