 |
83.
חידון לחכמים
מוטי, אב ללוחם,
01/09/05 09:59
|
מי לחץ ידי ערפאת ואמר עליו''חברי הטוב ביותר''?, מי החזיר את חברון בגלל כלום? מי סידר את מלחמת מנהרות הכותל סלע קיומינו=17 הרוגים הי''ד, מי שיחרר את יאסין?, מי מכר את המדינה, ברח והשאיר דו''ח עוני ''מכובד''? מי אמר שהוא היה מחזיר את הישובים בעזה רק תמורת ''הסכם'', עם מי עם החמאס?, מי מכר את המדינה ל7 משפחות והשאיר את ילדינו המשוחררים מהצבא, עים שכר עוני של 19 ש''ח לשעה ללא כל תנאים? מי מעשן סגרים בעלות חפיסה של 50$ ומנצל את היותו ראש ממשלה ומקבל על כל הרצאה 100000$?, .### ומי מעולם לא לחץ ידי ערפאת ולא נפגש עימו רק בשדה הקרב, {רמז, אדם שבהיס ב73 את הארמיה ה3 וניצח בקרב} כל המנחשים נכונה יקבלו מאישה מפורסמת כפרס פיצה לכל השנהץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה נאיבי האבא של הנאיבים.....
ישראל..........,
01/09/05 10:28
|
הסיגרים שהוא מעשן עולים למעלה מ-800 שקל לסיגר,לא טעיתי 175$ לסיגר..אני אומר לך את זה באחריות ,האיש שמוכר לו את הסיגרים חבר שלי.....סליחה שהתפרצתי!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי זינב בנו את הנחשלים ואנו
יגאל כהן,
רחובות,
02/09/05 05:01
|
עייפים ויגעים? מה העמלקי הזה? ומי הבטיח להמתיק לנו את הגלולה המרה ולהחזיר לנו את שרה, על פי בקשת הקהל? מי? היא שלנו ,היא שלנו ,היא שלנו. שרה שלנו. עלא בכ'תנא. נו תגידו מי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
שקרניהו אתה לא מבהיל אף אחד
עם ישראל קורא,
ביבי הבייתה,
01/09/05 08:33
|
זהו זה יש אלוהים, והוא הוביל אותך ישר למלכודת פתאים. החוצה ממשרד האוצר. ומשם הדרך הבייתה לא תהיה ארוכה. שיטת ההפחדות שלך לא עובדת יותר, אף אחד לא מתייחס לדברייך אתה מדבר אל עצמך. תסתכל טוב בראי מר שקרניהו ותיראה את השקרים שלך מול העיניים שלך , ותבין סוף סוף שאתה האיש הכי שנוא במדינה ואיש אינו רוצה בך בכלל לא בכנסת ולא באף ממשלה.
שלום!!!! ולא להתראות!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן.
יגאל כהן,
רחובות,
02/09/05 05:03
|
כן יהי רצון. על דעת המקום ברוך הוא ועל דעת הקהל הקדוש הזה. לך. בטוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
במצב הקיים בכנסת..............
ישראל..........,
01/09/05 08:13
|
כל הגבריאלות הרוחמות והגמליאלות יצביעו אפילו בעד שכדור הארץ מרובע וגם שמלחמת ששת הימים ערכה שבעה ימים.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
שאלת תם
ג'וקר,
01/09/05 02:36
|
מעניין כמה חיילים מצרים ימותו עד שהאימהות שלהם יתחילו להפגין נגד מובארק. ומה נעשה כשהמצרים יחליטו להתנתק מעזה מאותן הסיבות ששרון החליט? (750 מצרים בין מיליון וחצי פלשתינים)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
''נתניהו וביבי התעמתו''????
ל"ת
כך כתוב בכותרת,
של הקישור,
01/09/05 00:12
|
|
 |
הוא קוסם הוא קוסם הוא קוסם.
יגאל כהן,
רחובות,
01/09/05 08:31
|
ויש לו עוד הרבה קסמים בשרוול. ושכירי החרב שלו ברוב חוצפתם אומרים :''נגמרו לאריק השפנים''. וביבי לא שפן? אז איך ''נגמרו לו השפנים''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
קראו מילה במילה את 75
ל"ת
הלב בוכה!,
קשה להבין,
31/08/05 23:09
|
|
 |
לגיון הזרים של ביבי ''גרוגיים''.
יגאל כהן,
רחובות,
01/09/05 08:40
|
במקום לכתוב תגובות, הם נשענים על המוכנה של קוקה קולה ומדפיסים, שווה לקרוא את תגובה 14 . וכיוצא בהללו דברי תמולה. איך הם מזלזלים בנו, בקרוק משלם שכרם ובעצמם. אין בארץ תרבות עבודה. ואיך הם חושבים שעם השטויות שלהם הם יושיעו את הקרוק. יעני שישטה בנו שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
הימין בין שחצנות למיסכנות...!!
אדי,
31/08/05 23:06
|
אם נפנה את נצרים, יגרשו אותנו מכל ארץ ישראל הם אומרים בקול מעורר רחמים.... יגרשו אותנו.... ובאותה נשימה- אנחנו יכולים לצפצף על כל העולם, ולהמשיך להחזיק בהתנחלויות בשטח שישראל מעולם לא סיפחה, ומוכר על ידי הקהיליה הבין לאומית כשטח כבוש ששייך לפלשתינים. יש להחזיק בציר פילדלפי כדי למנוע הברחת נשק, למרות שלא הצלחנו למנוע זאת בעבר, והוא ישמש נקודה לחיכוך בעתיד. אבל לא לתת למצרים להציב כ1000 חיילים שיעניקו להם את היכולת והחובה למנוע הברחות משטחם, כי הם מסכנים את מדינת ישראל. במקום להאשים את השמאל בכשלונותיכם, הגיע הזמן שתחליטו- האם ישראל היא שמשון הגיבור, או שמא היא תינוק יבבן וזב חוטם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
ועוד משהו לרשע (70)
לך ללמוד א''ב,
31/08/05 22:39
|
''I felt that what the Egyptians were doing in sending these men, whom they dignified with the name of Fedayeen, or commandos' into another country with the mission to attack men, women and children indiscriminately was a war crime. It was essentially of the same character' though less in degree, as the offences for which the Nazi leaders had been tried in Nurmberg....'' Lt. E.L.M. Burns Chief of UNTSO Between Arab and Israeli, 1962, p.88
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה סובל מתסביך שואה אחי המסכן
יגאל כהן,
רחובות,
01/09/05 08:35
|
ואני חס וחלילה לא מבקר אותך על כך. אני יודע כמה השואה טראומטית. אתה יכול לטפל בזה או לא כרצונך. אבל אל תתפרץ לשיחה ,כי אתה יכול להפחיד את הילדים. בכל הכבוד וההערכה. אגב, אם תביט בהם טוב, תראה שהם בכלל שחורים, לא לבנים כמו הנאצים. העשן מפריע לך לראות. אלה בני הדודים שלנו,תכיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
לאידיוט מ-70
עובדות החיים,
31/08/05 22:38
|
קטעים מיומניו של מיינרצהאגן –
19.1.1957 האו''ם פקד על ישראל לסגת מסיני וכן מרצועת עזה. אני מקווה שישראל תסרב. כניעה בזויה זו למדינות הערביות לא די שהיא משפילה, אלא, היא גם מטופשת במידה שלא תאמן. אני סבור שמאחריה מקננת אנטישמיות בלא יודעים. כאשר המרתה מצרים את פי האו''ם בסגרה את התעלה ואת מפרץ עקבה בפני ספינות ישראל, הגם שהיה בזה משום מעשה תוקפנות, לא נעשה מאומה. וכאשר אימנה ממשלת מצרים והפעילה כנופיות של פידאין לשם פשיטות ורציחות בישראל, לא נקף האו''ם אצבע. ועכשו האו*ם מגדיר את התגמול הישראלי כ''קולוניאליזם''...
28.1.1957 החלטה שנתקבלה באו''ם פה אחד מצווה על ישראל לעזוב את כל חצי האי סיני, לרבות עזה ושרם אל-שייך. צרפת לבדה הצביעה נגד ההחלטה. אנו (בריטניה), לבשתנו, הצבענו בעדה. מסתבר שהדבר יפצפץ את הארגון כולו. ישראל מתנהגת להפליא(?) והיא מחזירה קרוב ל-6000 שבויי מלחמה מצריים, בו בזמן שמצרים מסרבת להחזיר את ארבעת הישראלים היחידים שנפלו בשבי בעת המערכה...
8.2.1957 ''..... ב-1926 שאל הלורד לויד את משרד החוץ אם ההסכם של 1906 עודו עומד בתוקפו ונענה בחיוב. ''זכויותיה היחידות של מצרים בסיני הן מינהליות והיא ניצלה אותן לרעה, כאשר עשתה את סיני בסיס לפשיטות של פידאין והציבה סוללות חוף בכניסה למפרץ עקבה....'' 9.2.1957 בינתיים תמכו למעלה משמונים אומות, בהשפעתה של ארצות הברית, בהצעת החלטה הדורשת מישראל לסגת מעזה ושרם אל-שייך בלי שום ערובות מצד מצרים. ישראל מסרבת סירוב גמור לעשות זאת. מצוין! זה דבר מחריד. כל אחת מאותן שמונים אומות יודעת שלא היתה משלימה עם דרישה כזאת אילו היתה במצבה של ישראל.
1.3.1957 הצטערתי לשמוע בחדשות של שעה תשע, שישראל הסכימה לפנות את סיני, עם שהיא סומכת על ארצות הברית שתשאיר את מפרץ עקבה פתוח ולא תרשה למצרים לחזור לעזה. נעשה משגה גדול. ארצות הברית אינה מתכוונת כלל לכבד את ההסכם. אותה מעניינים רק האינטרסים שלה – נפט ודולרים יחד עם שלטון-עולם...
4.3,1957 ישראל שתפסה את המגרעות שבהונאה של ארצות הברית ומדיניותה הפייסנית כלפי הערבים, החליטה, תודה לאל, שלא לפנות את עזה ואת שרם אל-שייך בלי הבטחות מספיקות לבטחונה. אני חושש שלחץ כביר יופעל עליה מצד ארה''ב ומצידנו אנו (בריטניה) כדי לפייס את הערבים. מדוע אין ארה''ב מטעימה את מצרים קצת מן הלחץ שהיא מפעילה ללא רתיעה של ישראל? .....
5.3.1957 בן גוריון חזר בו וישראל תפנה את סיני בלי תנאים. בלי ספק השתמשה אמריקה באמצעים מגונים למיניהם כדי להשיג זאת. צר לי מאד, כי דבר זה יהיה פירושו בהכרח עוד התנגשויות מזוינות. מצרים תתפוס מחדש את סיני, לרבות עזה, והיא תוסיף לסגור את התעלה ואת מפרץ עקבה לספנות הישראלית. פירוש הדבר – עוד מלחמה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מציאות של לפני 50 שנה???
אדי,
01/09/05 05:39
|
נדרש טמטום אמיתי כדי לנסות ולהשוות את המציאות של לפני 50 שנה למציאות של היום. אין בכך אלא להוכיח עד כמה עלובים וחסרי טעם טיעוניהם של אלה שלא מסוגלים להבחין בשינויים שחלו מאז בעולם בכלל, ובמצבה של ישראל בפרט...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נבואה מדוייקת לפני 50 שנה.
אתה לא מטומטם,
אתה פושע!,
01/09/05 07:51
|
מאז לא הפסקתם לסגת ושפכתם דם יהודים כמים! מה נשתנה, אהבת מצרים לישראל? מה נשתנה, גבולות אחרים, אליהם נסוגים כל הזמן? מה נשתנה, השמאל בתאוותו להביא חורבן על ישראל? תגיד לי מה נשתנה בקונסלציה האנטישמית הבינלאומית ומה נשתנה בכוונות של כל הנוגעים בדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה היסטרי, קח כדורי הרגעה...!
ל"ת
אדי,
01/09/05 13:32
|
|
 |
אין מילים להביע את אהדתי למה
cyrano,
ארץ העריק,
01/09/05 10:51
|
שכתבת... כל מילה נכונה, ''דבר דבור על אופניו''.. אין אחד שיוכל לאמר מילים אמיתיות יותר, חצובות אחת-אחת בסלע קיומינו.. נורא שלא לומדים לקח מההיסטוריה , העובדות הכתובות ביומנו של מיינרצהאגן, הם כל כך אוטנטיות, הלוזריות הדוחפת את מנהיגינו בכניעתם ההתאבדותית בפני האמריקאים היא כל כך לא מובנת, מה זה ?.. הנשיאים האמריקאים מהםנטים אותם ?.. תסביך הנחיתות הנוראית הזאת, התנהגותינו השפלה והבזויה לוותר על האינטרסים שלנו כדי לזכות באיזו מילת שבח מהמשל האמריקאי, העליבות הזאת, מה מקורה ?.. ועל זה תופס טרמפ הסמול הישראלי ההזוי והאנטישמי ... ואם לא ''נתפוס את עצמינו'' בזמן, פשוט ייגמר לנו הזמן, ואו-טו-טו , לא תהיה לנו מדינה, ופשוט לא נסכים שהחרות האלה יכתיבו את סדר היום שלנו... נעשה את אשר נידרש כדי שלא נצטרך לחזור אל התרמיל ואל מקל הנדודים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עריק, גם אתה נכנס להיסטריה???
אדי,
01/09/05 14:10
|
כדאי שתחליט אם אנחנו שמשון הגיבור שיכול לצפצף על כל העולם, או תינוק זב חוטם שלא מצפה לו דבר מלבד תרמיל ומקל נדודים. השמאל הרציונאלי מפחיד אותך. אתה חי במציאות הזויה, ואתה נזקק לחיזוקים ויהיו מופרכים ככל שיהיו. המציאות משתנה.... בשנת 56 נזקקה ישראל לעזרה של שתי מעצמות על כדי לנצח את המצרים, ובשנת 67 היא הביסה שלוש מדינות ערביות + נספחים. העולם השתנה... ממצב של שתי מעצמות על עוינות שמשתקות זו את זו, עברנו למצב של שיתוף פעולה בפתרון בעיות. מילושוביץ לא הבין את זה. הוא צפצף על כולם ופתח בטיהור אתני. והתוצאה- יגוסלביה פורקה בידי כח בין לאומי. פתרון הבעיה הפלשתינית הוא אינטרס ישראלי!!! הפתרון של הימין אינו מקובל על העולם, וגם ממשלות ישראל לא העזו לספח את יש''ע. ההתנחלויות נבנו במתכונת שנועדה לטרפד פתרון של פשרה, והפכו לסמל לנסיונה וכוונתה של ישראל לגרש מכאן את הפלשתינים, או לשלול מהם את זכויות האדם. העולם לוחץ על ישראל לפנות את השטחים הכבושים, וארה''ב מונעת את האפשרות שהלחץ הבין לאומי יהפוך בלתי נסבל ויכריע אותנו. אין ברירה, אנחנו צריכים להכיר במגבלות הכח. אנחנו לא שמשון הגיבור, וגם לא ילד זב חוטם שעומד לאבד את כל מה שיש לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יישר כוח לכותבת
Avi Ecuador,
01/09/05 02:17
|
|
 |
74.
מחר הלווית 15 עקורי קבר
מגוש קטיף,
31/08/05 22:29
|
ההלוויה יוצאת ממחסום כיסופים אל רחבת המשביר בירושלים. מן הרחבה תצא ההלוויה בשעה 16.00 להר הזיתים.
לידיעתכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מאז שחרב בית המקדש ניתנה......
ערער בערבה,
31/08/05 22:27
|
קטעים מדברי אמנון דנקנר ועמוס קינן, היכולים ללמד כל טירון פרק בהילכות הסתה ובקידום הוזה ''המזרח התיכון החדש'' (מן הלקט ''והיום עוטפים בזה דגים'' לחגי סגל ואורי אורבך) – ''..... שמעון פרס הזהיר את בגין במכתבו, כי אם תבוצע הפעולה, תהיה ישראל כערער בערבה. המבהיל הוא שזה לא רק נכון. גם שמעון פרס הוא היום כערער בערבה. קול תבונה בודד במדבר שבו סובבים עקרבים פטריוטיים העוקצים את עצמם עד מוות'' (אמנון דנקנר, ''הארץ'' 12.6.81) ''... ייאמר בפה מלא ובגלוי: הפצצת הכור האטומי בעירק היא פשע לאומי, היא הימור פוחז וקליל על גורלו של עם ישראל, היא התגרות בנצח ישראל, היא מותירה אותנו לבדנו בעולם ללא בעלי ברית, והיא מתירה את דמנו והופכת אותו הפקר. אם האיש הזה (בגין) לא ייעלם מן המפה המדינית, ניעלם אנו חלילה מן המפה.... בקורות הימים האחרונים, עולה וזוהרת דמותו של שמעון פרס. בדמגוגיה אינו יכל להתחרות עם האיש הזה(בגין) ובשווקים אין אוהבים אותו, אבל המכתב ששלח לראש הממשלה היה בו מהגדלות הטראגית ומהראייה ההסטורית הנוקבת של צופה לבית ישראל. 'נישאר כמו ערער בערבה', כך אמר שמעון פרס. אם בגין יישאר בשלטון, יהיה מכתבו של שמעון פרס העדות ההסטורית היחידה לכך שבמקום חורבן, אפשר היה אחרת – אילו היו שומעים לו. המכתב הזה עשה, לפחות בעיני, את שמעון פרס למנהיג לאומי. לו אני מערך, הייתי יוצא עכשו למלחמת קדש נגד הליכוד, כדי להציל את עם ישראל מחורבן בידי מטורפים....'' (עמוס קינן, ידיעות אחרונות, 12.6.81) תארו לעצמכם שמישהו מאנ''ש היה אומר על פרס שהוא מטורף וכי עליו להיעלם מן המפה המדינית... בהתקפות המרושעות והבוגדניות האלה, הצליח השמאל לדחוף את כל ראשי ממשלות ''הימין'', הנמושות רוקדי המה-יפית, לויתורים מפליגים, עד כדי הקמת ''רשות'' והבטחת מדינה לגדולי המרצחים בעולם, כיום. וכך, ממשיך העם היושב בציון לצעוד במיתווה ''הראיה ההסטורית הנוקבת של צופה לבית ישראל''. אנא ה' הושיעה נא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
מתי הם ילמדו
תמר,
ראשון,
31/08/05 22:26
|
לתת הטבות ואשורי כניסה למצרים זה מצויין. עוד מעט הם יבקרו אותנו בת''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
ל-65, מתי תבין שהנסיגות הן
המתכון הבטוח,
למלחמות?,
31/08/05 22:22
|
מתי תבין שמעולם לא החזקנו בנצחונותינו מול התוקפנות הערבית, ועל כן, אנו חיים בהוויה מתמדת של מלחמה? מתי תבין שפרס אחראי לרציחתם של אלפי יהודים? מתי תלמד שפרס פושע במזיד, כי המדיניות שהוא מוביל כבר הרבה שנים, נוגד במאה אחוז את האזהרות שהשמיע בימים שעוד היה בו, אולי, ניצוץ יהודי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
טיפשים, נמאסתם!!
עודד,
31/08/05 22:07
|
הכוונה היא למגיבים פה נגד שרון. כמה דברים שלא חשבתם עליהם: 1. כבר היום אפשר להעביר כל סוג של תחמושת באחת ממאה המינהרות שמתחת לפילדלפי. אין שום סיכוי למצוא את כולן, ולהזכירכם- עד היום צה''ל היה שם!!! אם הפלשתינים רצו הם יכלו להעביר גם טנקים מתחת לאף של הצבא, ככה שזה לא משנה אם ניצא משם. הברחות היו, והברחות יהיו. שום נשק שלהם יבריחו לא מסכן את העוצמה של צה''ל. 2. 750 חיילים, ללא כוחות הנדסה ושיריון לא מסכנים אפילו גדוד אחד של צה''ל. הדמגוגיה הטיפשית הזאת כאילו 700 חיילים הם סוף לפירוז סיני זה שקר אחד גדול. 3. יציאה מפילדלפי מביאה לסוף הכיבוש ברצועה, עובדה שמעבירה את האחריות בצורה מוחלטת לפלשתינים. המשמעות היא שהם ישאו באחריות המלאה על כל ירי- ולצה''ל תיהיה לגיטימציה מלאה להפגיז את הרצועה על כל ירי פלשתיני. 4. המצב שהיה עד היום שם ילדים פלשתינים מול טנקים. בזכות הגדר, הם חייבים לירות ירי תלול מסלול, שמאפשר לצה''ל ירי בכל העוצמה- גם מהאויר (כפי שנעשה עד היום בירוט של משגרי קאסמים...), ולא מאפשר את ההשפלה של צה''ל מול ילדים עם אבנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפעמים הסכר נפרץ
Avi Ecuador,
31/08/05 22:37
|
בגלל מספר טיפות מיים שזלגות. מה שמתחיל בקטן נגמר בדרך כלל בגדול. וחוץ מזה כשהכיוון ברוורס אז גם אידיוטיות זו נחשבת למעלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז תקשיב טוב, פושע!
עלי בריקאדות,
למען האויב,
31/08/05 22:34
|
זה שאפשר גם היום להעביר נשק, מצדיק את ההקלות הנוספות למרצחים, להעברת נשק?
(כמו, אי אפשר להילחם בטרור, אז בואו ניתן להם רובים...).
עד מתי פושעים שכמותכם יקשקשו על ה''כיבוש''. מצרים הובילה שוב ושוב למלחמות להשמדת ישראל, ניצלנו במחיר אבדן המוני בנים יקרים. שוב ושוב נסוגונו, במסגרת ביצוע הפשעים של מדינת ישראל נגד העם היהודי. ושוב ושוב נשפך דמנו. אתה יכל לתת סיבה טובה רחת, למה לתגמל את המצרים, ימח שמם?
ובכלל, לפני שאתה תוקע את התעמולה בגרוש שלך, למד קצת הסטוריה, ואז תנסה להסביר איפה היה פה כיבוש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
ואין לנו על מי להישען, אלא על
אבינו שבשמים.,
31/08/05 21:58
|
אבינו מלכנו חננו ועננו כי אין בנו מעשים, עשה עמנו צדקה וחסד והושיענו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה צריך להישען? אתה צולע?
ל"ת
ury,
31/08/05 23:38
|
|
 |
68.
קונספציה חדשה: ראו הוזהרתם
יוסי,
31/08/05 21:57
|
שטייניץ מזהיר בפירוש שהמצרים בונים צבא אדיר ומשוכלל, רק נגד ישראל. הרי אין להם אויבים. בכל תרגילי הצבא המצרי צבא הייחוס הוא אך ורק ישראל - האם כמו בשואה ובעוד כמה אסונות (מלחמת יוה''כ) איננו רואים את הכיוון ומתעקשים לטמון את הראש עמוק באדמה. אם השלטון רוצה להתאבד\ אסור לנו האזרחים להרשות זאת, כי המשמעות בשבילנו - סוף קיום ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
על פי כל הסימנים, ישראל הובסה
עובדה - היא,
נכנעת!,
31/08/05 21:57
|
|
 |
66.
People, next elections - ENTER
Arie,
31/08/05 21:52
|
NOT BIBI (WHAT A STUPID NAME ANYWAY), NOT SHARON AND CERTAINLY NOT PERES!!!!!!!!
LOOK INSDIE YOURSELVES AND TRULY THINK WHO COULD SAVE THIS COUNTRY? WE ALREADY KNOW THAT THE ABOVE THREE CAN'T OR DON'T WANT TO DO IT! THEREFORE, I PERSONALLY THINK THAT THEY NEED TO DISCONNECTED FROM THE CHAIR SO IT COULD BE PASSED TO SOMEONE NEW! SOMEONE THAT WE DON'T KNOW HOW HE WOULD BE AS A PRIME MINISTER, BUT IT'S WORTH TAKING THE CHANCE WITH HIM. SOMEONE WHO IS IDEOLOGIST AND CARES ABOUT THE COUNTRY!
IN MY HUMBLE OPINION, I BELIEVE THAT MR. UZI LANDAO PROVED HIS LOYALTY TO THE GOOD OLD LIKUD PARTY'S FOUNDATIONS AND TO THE COUNTRY! I BELIEVE THAT HE DESERVES TO BE OUR NEXT PRIME MINISTER.
ANY ONE ELSE IS SERIOUSLY ENDANGERING THE FUTURE OF ISRAEL! TOO BAD SHAMIR PASSED AWAY! HE WAS THE BEST ONE - HE IS THE ONLY ONE WHO SAID ''FOR PEACE, I GIVE PEACE''! AND THAT'S THE KIND OF PRIME MINISTER THAT WE NEED IN OUR COUNTRY!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מתי תבינו שמלחמה זאת לא הדרך
אייל,
31/08/05 21:46
|
במקום להעריך אדם ואישיות גדולה כמו פרס שעשה הכל למען המדינה בשכל כי הוא הבין לפני כולם שרק בהדברות זה יגמר ובגלל אנשים כמו ביבי הכל ישאר תקוע.מתי כבר תחזרו לשפיות ותבינו כמו כל המדינות הנאורות שמעריכות את פרס בניגוד לביבי ,שזאת לא הדרך הרי גם ביבי כראש ממשלה הבין זאת אבל עכשיו פתאום הוא כביכול שכח.אוסלו היה נסיון אמיץ למנוע את שפיכות הדמים ורק אוסלו נוסף יפתור את הסכסוך.אל תתיחסו לפאנטים מהחמאס אלא לאנשים הרגילים שבסך הכל רוצים זכויות כמו כל בני האדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מקסים,נפלא
מיואשת,
מהמדינה,
31/08/05 21:32
|
נהדר,מדהים,שיגעון,חבל על הזמן,סוף הדרך נותנים לאוייב לשמור שנשק של אויב אחר לא ייכנס לשטח מדינתנו שהצטמקה לאחרונה. תראו,לא מעניין אותי שמאל ימין ביבי פרס ברק דתיים חילוניים דפוקים נורמלים שמנים רזים,באמת לא מעניין אותי ,מה שמעניין אותי שראשי המדינה הדפוקים האלה יפסיקו לתת לאוייב לגדול שיפסיקו לחזק אותו. אתם באמת לא רואים מה שקורה פה?להחזיר את השלטון הבריטי מיד כדי שנוכל להציל את הכבוד האבוד של החכמה היהודית אוף,נמאס כבר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
רק ביבי לראשות הממשלה!!!!!
רותי,
חלם,
31/08/05 21:30
|
אל תאמינו לכל ''מגיבים בתשלום'' של עומרי וגלעד שרון... חובה להעיף את שרון ולבחור בביבי כדי להציל את המדינה (מה שנשאר אחרי ההרס של שרון - ההתנקות - ופרס - אוסלו).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רותי, גם את תומכת בקנה רצוץ???
אדי,
01/09/05 04:50
|
את חייבת להיות מטומטמת אמיתית אם את תומכת באיש הלא מתאים הזה. אני מקווה שתגלי בעצמך ניצוץ של תבונה ותשני את דעתך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
ולשמעון , מישהו מאמין ???
עינת,
31/08/05 21:15
|
מי שמוכן למכור את נכסי מדינתו(הסכמי אוסלו ועקירת גוש קטיף) , לא ראוי לאימון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
פרס: אל תבהילו את העם. אוסלו..
יוני,
31/08/05 21:11
|
אל תבהילו את העם זועק פרס כשכולו מלא ארס, תמשיכו לחלום ולבנות מגדלי קלפים של שלום בים עמים, הרי אוסלו היה הניסיון הכי גדול לבניית משהו של תקווה בין שני העמים, והנה הכל קרס, התמוטט, ומי אשם....?
אף אחד, רבין הרי נרצח, אז הוא בטח האיש המושלם... לא אשם בכלום, פרס הרי נשאר להמשיך את... ''דרכו'' ''מורשת'' של מי? איזו...? שלום? יש פה דבר כזה?
עזבו אותכם משטויות זועק פרס, הרי התוצאות לא משנות, זה שהחמאס שולט והשינאה אלינו גוברת, זו מציאות שתשתנה בעוד,, 100 200 שנה? מה זה משנה זועק פרס? העיקר שאנו הולכים בדרך השלום....
איייי איזו מדינת חלם, היהודים בנו מדינה רק בכדי שהגויים הפריצים יתוו את דרכה, לא אנחנו העם היהודי, לא השכל הישר, לא המציאות העגומה של ים ערבי מסביבנו, שונא ועויין, לא זה מה שיכתיב את דרכינו זועק פרס, אלא העמוד דום שלנו למול כל קריאה של גוי ופריץ אחר, היא שתוליך את דרכינו, החיוך אחרי שנושפל ואחרי פיגוע קשה, החיוך מהגוי הפריץ (בוש, בלייר, האירופאים כולם..) היא שתוליך את דרכנו, ואת הבלגאן? ואת הדם והפיגועים? אהה- חפיף, יש לנו אמבולנסים, זק''א ושאר ''אנשי ביטחון'' שינקו הכל וישאירו לנו ''תקווה'' שהנה הכל אחרינו..... ומה עם צה''ל? שהוא ילחם ויביס את האויבים? אהה עזבו- זה שייך להיסטוריה, למלחמת ששת הימים, אנחנו כבר דור העתיד, דור העתיד הוא זה שמוריד את ראשו מול האימה והסכנה, ומלקק את רגליה, ומפנה את תושביה של האומה שבדם כבשה בחזרה את אדמותיה, עכשיו הוא מחזיר הכל בעזרת אותו צה''ל שאמור היה לשמור על הכל...
המציאות שלנו לא תשתנה לעולם עם כאלו רשעים שיושבים ומוליכים את העם והמדינה. הם ודומיהם ימשיכו ליהנות ממנעמי השלטון, משמירה אדוקה על חייהם, מנשיקות וחיבוקים מהגויים הפריצים לאחר כל תבוסה יהודית נוספת, הם ימשיכו בשלהם, ואנחנו? העם הקטן? נמשיך לסבות תחתיהם.... לנצח, או עד ביאת המשיח.........................................................
ונתניהו...?
עזבו, אומרים לנו, הוא סתם מפחיד את העם, החמאס- הם ידידינו, השינאה התהומית המשתוללת מול היהודים- זה לא רציני, זה בשביל המון העם הערבי, והדם שנשפך- זה סתם צבע, זה סרט, לא אמיתי......
איייייי איזו מדינה.................
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת ארוך אחי-אבל כל מילה בסלע!
ל"ת
מויישי,
31/08/05 21:26
|
|
 |
60.
תפסיק להבהיל ולהפחיד את העם?
the NEW Middle,
31/08/05 21:09
|
wake up peres, your body wanted by our neibors.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הבעיה הדמוגרפית נשארת ברצועה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
31/08/05 21:08
|
נתניהו צודק אם המצרים קובעים גבולם ולא נסוגים עד לנחל אל-עריש על מנת לאפשר לפלשתינאים להקים מדינתם שם,הרי סיר הלחץ בעזה רק יגבר עם חלוף הזמן!! -דחיסות האנשים בשטח קטן תביא להתפרצות מאוחר יותר!!! -זה לא חזון אפוקליפטי כי אם ניתוח רציונאלי. -לפיכך יש לדרוש מהמצרים לסגת מעט(עד נחל מצרים הוא נחל אל עריש) ולהוסיף שטח מפונה זה לטובת הפלשתינאים, בבחינת ''זה נותן ואינו חסר''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי, עסוק בעניני הוריקאנים...
אדי,
01/09/05 04:41
|
|
 |
58.
העם לא מאמין לך פרס ולמשלה
ל"ת
בושקנדו,
בישראל,
31/08/05 20:53
|
|
 |
57.
מועדון הזקנים הבייתה!!
דמו,
מורשת,
31/08/05 20:53
|
הגיע הזמן שחבורת הזקנים האשמאים רודפי הכבוד :שרון ,פרס ולפיד ילכו לבית אבות ויחדלו להפקיר את בטחון המדינה בידי פלסטינים ,מצרים ושאר מרעין בישין!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מי מכיר את השיר....וינטלטור !
שיר עם,
לחן עממי,
31/08/05 20:30
|
וינטל וינטל וינטל וינטל וינטל וינטל וינטל וינטל ........ ''וינטלטור'' לטור לטור לטור לטור לטור לטור . וינטל וינטל וינטל וינטל וינטל וינטר וינטל וינטל וינטל ''ויטלטור '' לטור לטור לטור לטור לטור לטור לטור ''וינטלטור '' !!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
שימון פרס כהרגלו , מבין למרחוק
פונדק,
דהנייה,
31/08/05 20:29
|
איש עם חזון כשל בת יענה והבנה מופלאה כשל תולעת משי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מדאיג ומדהים...
אגי,
צפון,
31/08/05 20:28
|
כמה טיפשים!!!!!!!!!!!! יש במדינה הזאת.. כל כך קל להוליך אותם שולל עם דיבורים ופסיכולוגיה בגרוש... אני שונא טיפשים.. אבל ביננו... רק אהבה!!!
תבינו לבד בעד מי אני ... רמז.. לא מתחיל בב' :-)
רק אהבה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
readme.biz
readme.biz,
31/08/05 20:28
|
|
 |
52.
התהילה גמר את פרס ושרון
ל"ת
בנצי-א,
31/08/05 20:14
|
|
 |
51.
שרון שיקר לעם
אמא ללוחם,
31/08/05 20:14
|
לתשומת לב החוגגים על ההתנתקות
לפני הבחירות האחרונות אמר שרון ש''דין נצרים כדין תל אביב'' -- לאחר מכן שינה את דעתו וגירש את תושבי גוש קטיף . אפילו על שוכני בית הקברות לא חס הדיקטטור.
עכשיו הוא יכול להגיד מה שירצה לפני הבחירות. גם אם ישחק אותה מתון וכאחד שיפנה מאחזים מיהודה ושמרון -- הוא יכול להחליט לאחר הבחירות שהוא חוזר לגוש קטיף ואפילו מגרש את תושבי עזה.
אל תאמינו לקשקשן הזה.
תודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
נהנתניהו שקרן!
ל"ת
משה,
31/08/05 20:11
|
|
 |
49.
רוח גבית לטרור
חכם מימון,
31/08/05 20:09
|
נמאס לשמוע את המנטרה של נהנתניהו על הרוח הגבית לא נשכח לנהנתניהו את: מנהרת הכותל חלאד משעל מדחת יוסף החזרת חברון פרשת המתנות פרשת עמדי הגדלת העוני קיצוץ הקצבאות לקשישים היה שלום שקרניהו עבר זמנך אבל, תפורר את הליכוד , זה יהיה טוב לעם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה מותרת !!!!!
ל"ת
צודק,
מאוד,
31/08/05 20:22
|
|
 |
48.
למגיבים בתשלום מטעם שרון
משה,
31/08/05 20:01
|
ידוע לנו על המשכורות מהקרן החדשה לישראל במימון אירופי עוין,להגיב פה עבור שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי, משענת קנה רצוץ...
אדי,
01/09/05 04:46
|
משה, ידוע לנו שאתה שייך לקמפיין של ביבי, אבל האם הכסף מעוור את עיניך??? צריך להיות טיפש כדי לתמוך באיש הלא מתאים הזה. הוא בונה על טימטום הציבור, ולפי התגובות במדור זה , יש לו על מה לסמוך. יש כאן מטומטמים בשפע....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
קריאה פרטנית
בני,
עזה,
31/08/05 19:52
|
קראתי את כל התגובות ולא שמעתי אף לא אחד ששם לב למשפט הבא. יו''ר שינוי, יוסף (טומי) לפיד, הוביל את סיעתו לתמוך בהסכם לאחר שהמצרים הסכימו להוסיף סעיף האוסר עליהם לספק או להעביר בגלוי נשק לפלשתינים, ולא רק למנוע הברחות. נבלה חסר תקדים שמוכן שמצריים לא תעביר נשק בגלוי,ובסתר כן?.מה הפלא שפריצקי הטריפה והפורץ חוק טען שהא לא ידע שמקליטים אותו סימן מחשבה של השמאל החולני החילוני שמותר לעשות הכל רק לא בגלוי.עם ישראל לקראת חורבן חברתי מדיני בטחוני שב''ה יצא ממנו בשלום.צריך רק לחכות שקבוצה רקובה בעם שקוראת לעצמה אליתה תעלם מן העולם והכל יבוא על מקומו בשלום.תודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
Busy
Eitan,
31/08/05 19:40
|
What did the other 40 members of the Knesset do that they could not attend this important session? Parasites!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מידע
איש,
עזה,
31/08/05 19:38
|
|
 |
44.
לא ברור עם מי הליכודנקים הכתומ
מתוכחים-שימו,
ביבי/לנדאו,
31/08/05 19:33
|
מי מונע בעדכם. תקבלו מנדט וחצי וכולנו נהיה מרוצים. חה חה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
נו כבר,מי מפריע לכם לשים את
ל"ת
נתניהו.רק תשכחו,
מהמנדטים....,
31/08/05 19:27
|
|
 |
42.
ביבי סה''כ מזדנב על מדיניות של
ל"ת
אחרים-,
כלום משלו.0,
31/08/05 19:26
|
|
 |
41.
מדוע השמאל התגייס לאובת שרון?
ל"ת
נילי,
31/08/05 19:20
|
|
 |
40.
איפה הגענו שהערבים.....
מירו,
שוויץ,
31/08/05 19:18
|
לאיפה הגענו? נותנים לערבים לשמור עלינו... חה חה חה בדיחת השנה הכי עצובה ששמעתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
עם נמל ושדה תעופה מה יועילו...
סליחה שחשבתי,
31/08/05 19:18
|
נטרפה עליהם דעתם? עם נמל ושדה תעופה שיתנו להם מה יועלו חיילים מצריים בגבול למנוע הברחות נשק ואמצעי חבלה. שני הקשישים הסקלרוטיים שמנהלים את המדינה מובילים לאסון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מי הסמיך את פרס לדבר בשם העם?
ל"ת
רפי,
31/08/05 19:16
|
|
 |
37.
ביביהו מסוכן ליהודים!!!!!!!!
ל"ת
שחר,
31/08/05 19:11
|
|
 |
36.
ביבי זמנך עבר
מוטי,
חולון,
31/08/05 19:11
|
אתה מטריד ומפריע גורם נזק לליכוד בבקשה תן גז ותחזור לאמריקה לא הייתה מוצלח כראש ממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי ביבי לא היה מוצלח
אופק,
31/08/05 20:19
|
כראש ממשלה,אבל שרון כאלטרנטיבה לא יותר טוב. מדובר פה באדם שקרן ולא עקבי,אדם שגנב את קולי בבחירות ורמאי באופן כללי. אם לא הייתי אומר לך שמדובר בראש הממשלה שלנו,אלא בסתם אדם,היית בטח שולח אותו להסתכלות פסיכולוגית. בינינו,נראה לי שעם האבנים בכליות הוציאו לו גם את השכל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
לפזר את הכנסת מיד
ל"ת
אזרח,
ישראל,
31/08/05 19:10
|
|
 |
34.
הסיבות שהסמול שונא את ביבי:
עופר,
31/08/05 19:09
|
1. מי שנגד ביבי ועוד קורא לו מושחת, פחדן, וכו' זה אומר שהדמוניזציה שעשו לביבי עבדה עליו.
2. אתם לא תוכלו לתת דוגמאות רבות לשקרים או תככים או שחיתויות שביבי עשה לעומת הכמויות הרבות ששאר המנהיגים עשו.
3. לא יעזור לכם, אני יודע שהייתם רוצים שביבי היה בעבודה כדי שתוכלו להגיד שהוא שלכם..
4. לא יעזור לכם - כשביבי היה בשלטון לא היה טרור - ולא תעזור כל הדמגוגיה שתגידו, לא היה פרומיל ממה שהיה בתקופות של רבין ופרס לפניו ושל ברק ושרון אחריו....
5. ביבי באמת שיפר את הכלכלה, כל מה שאתם יודעים לצעוק זה דוח העוני דוח העוני... אבל מישהו מכם בדק מה היה דוח העוני לפני כניסת נתניהו לתפקיד? היה יותר גרוע, רק שתדעו....
6. מי שלא מסכים עם ביבי זה לגיטימי... אבל אתם שונאים ש ו נ א י ם אותו... וזה אומר דרשנו...
למה לשנוא? מה הוא עשה יותר גרוע מאחרים... אני חושב שהיה יותר טוב, אבל אתם לא חייבים להסכים. בדבר אחד אני יודע שתסכימו איתי - אם תהיו כנים עם עצמכם תגלו שכל מה שיש לכם להגיד על ביבי זה .... שהוא מזיע... רגע, גם אנחנו מזיעים בעצם - איזה מזל שהוא מזיע - ככה אנחנו יודעים שהוא בן אנוש. :)
תפסיקו להיות דמגוגים תפסיקו לשנוא ותפסיקו להסית.... תנו דוגמאות ענייניות. גם אני יכול לקלל, ולשנוא ולהאשים מנהיגים שלא מוצאים חן בעיני אבל זה יהיה שווה כקליפת השום אם לא אתן עובדות גם...
נתראה בבחירות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וזה מה שאתה עושה לפרנסתך.
יגאל כהן,
רחובות,
01/09/05 08:26
|
איך אמרת ? ''גם אני יכול לקלל וכו'''. זה מה שאתה עושה לפרנסתך. אתה וצבא שלם של לגיון זרים ביבי פינקלשטייני, ואתם מחרפים ומגדפים את אלוהים ואת אשתו ,לא רק את אריק ואולמרט והשרים והח''כים של הליכוד ושל כל המפלגלות. אלא של כל מי שעומד בדרכו של הרוכל הנוכל שמשלם שכרכם. ומשקים את עם ישראל את כוס התרעלה הביבי:''בולשביקים ,סמולנים, לכו לעבוד,ביסמרק ,שפמנון ולא נתקררה דעתכם עד שדחפתם לכוס התרעלה גם את הגבר פרס. ''סוניה''. איכס, ביבי איכס. צריך לסלק אותו ולעשות הדברה אחר כך. ותהי הארץ פינקלשטיין. היידה שרה ,הולכים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי שאפתן חסר חוט שידרה...
ל"ת
אדי,
01/09/05 00:09
|
|
 |
יש לי הערה לסעיף 3 . אתה שפוי?
ל"ת
אחלה בדיחה,
אתה חמוד אתה,
31/08/05 20:51
|
|
 |
יש לך זכרון קצר...
ארנון,
31/08/05 19:57
|
אני זוכר היטב את תקופת ביבי כראש ממשלה - שלטון לחלוטין לא יציב, 13 שרים התפטרו כי לא יכלולעבוד איתו(!!), תככים בין לישכת רוה''מ וכל שאר המשרדים, שליפות ואיומים של ביבי ישירות לתקשורת כל שני וחמישי, מדיניות לחוצה וחסרת כל עקביות, וזאת לפני שמזכירים את השחיתות (בראון-חברון, שליחויות פרטיות, לקיחת מתנות הביתה), יחסים בשפל עם ארה''ב (קלינטון סרב להיפגש איתו, קרא לו ''שקרן''), והבזיונות של שרה באירועים רשמיים. רוה''מ הגרוע ביותר שהיה לנו, בדוק!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיין לא סתרת את מה שאמרתי
עופר,
31/08/05 21:23
|
אצל ביבי כמעט ולא היה טרור עצם העובדה שהפיגוע היחידי שזוכרים אצלו היה הפיגוע באפרופו מעיד על העניין אצל ביבי הכלכלה צמחה והתקדמה, השקעות חוץ חזרו, אבטלה ירדה, לדעתי יקח עוד זמן עד שההשפעה של השינויים שעשה ייראו. אני לא אומר שביבי היה מצוין אני אומר שהוא האלטרנטיבה הטובה ביותר... בינתיים מי שמואשם הם בניו של ראש הממשלה שרון ואלמלא ההנתקות גם שרון היה מואשם. ופרס.... נו לא צריך להכביר מילים על תככנות ושחיתות פוליטית כשזה מגיע אליו עם כל ההערכה שיש לי אליו... את התרגיל המסריח אתה זוכר? אני אחזור ואגיד.. אין לי בעיה שלא יסכימו איתי.. אבל השנאה של השמאל לביבי, ובייחוד השנאה של השמאל לתומכים שלו היא מדהימה אותי כל פעם מחדש... ועוד הם מעיזים לומר שלביבי יש חלק בהסתה נגד רבין... קודם שיסתכלו בראי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי היה ממושמע לעראפת..
יגאל כהן,
רחובות,
01/09/05 08:28
|
ולכן עראפת שמר עליו כעל בבת עינו ולא הרשה לעשות הרבה פיגועים. הוא רצה בטובתו של ה''ידיד החדש''. גם יאסין אהב את הקרוק . אללה ירחמהום שניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
28 + 53 = 81
אילן,
ת-א,
31/08/05 19:06
|
איפה הפסולת שלא חשוב לה גורל המדינה שחיה על חשבון העם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
לא צריך להפחיד כיון שהמצב
אבי,
31/08/05 19:06
|
מפחיד למדי גם ללא הפחדות. מספיק לראות את הקסאמים שנחתו בשטחנו מאז ביצוע פשע ההתנתקות כדי להבין מה יקרה לנו בהמשך אתם,כאשר הפיקוח על העברת האמל''ח יהיה אצל המצרים,שעד היום נהגו בהפקרות גמורה בנושא. תואנות - הפלשתינאים ימצאו למכביר מוצדקות וגם לא מוצדקות,אולם אין הם מחפשים סיבות כדי לירות מטחי קסאם ופצמ''רים לשטחנו. הפושע שרון אינו חושש מכך,יען כי הוא את חוות השקמים שלו מיגן,וכך הוא בטוח,ועל תושבי שדרות,אשקלון ואחרים? הוא בכלל לא סופר אותם. אשר על כן אין צורך להפחיד אותנו,כיון שהסכם אוסלו שיזם הפושע פרס ותוכנית ההתנתקות שיזם הפושע שרון הביאו אותנו למצב מפחיד,שבו כדברי התורה: ''בבוקר תאמר מי יתן ערב... והיית לזעוה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
פרס מעולם לא זכית לאמון העם
עמי,
מחנה יהודה,
31/08/05 19:05
|
|
 |
30.
בדיחה
ארז,
31/08/05 19:05
|
מה אתם מבינים כשאומרים: ''המצרים הסכימו להוסיף סעיף האוסר עליהם לספק או להעביר בגלוי נשק לפלשתינים''? בתור אדם תמים אני מבין שהמצרים יעבירו את הנשק במשאיות מכוסות ברזנט!!!!!!!
ומה יקרה לאחר שהם יצטיידו כמו שצריך? אז הנה התשובה:
http://www.debka.co.il/article.php?aid=1294
ומה אומרים על זה חברי הכנסת שהצביעו בעד ההסכם? - זה לא משנה כי לכל אחד מנסה להביא תרוץ יותר מטומטם משל האחרים. או כמו שפרס אומר: ''תפסיקו להפחיד את העם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ליכודניק מתלבט - עזרה
דני,
בת-ים,
31/08/05 19:03
|
אני רוצה להתלבט עימכם: מצד אחד אני אוהב את ביבי ולא מאמין בכלל לשרון, מאידך, הכי חשוב לי שהליכוד יזכה בבחירות הבאות. וכעת לדילמה: אם אבחר בביבי (בהתאם למצפוני), אני לא מאמין שהוא יזכה בבחירות הכלליות: הימין לא יתמוך בו משום שהוא בתחילה היה בעד ההתנתקות ולא עשה דבר כדי למנוע אותה ובנוסף הוא בעד הסכמים לוויתור על שטחים (לחיצת היד עם ערפאת, הסכם וואי, ויתור על חברון ועוד...). בנוסף, השמאל בטוח לא יתמוך בו אך גם המרכז לא יבחר בו משום הבעיות באמינות שארעו בפעם שעברה והתככנות (בראון-חברון, פרשת המתנות, הלחישה על אוזנו של כדורי כאילו השמאלנים אינם יהודים, הזיגזג שהיה חלק בלתי נפרד ממנו). בקיצור - הליכה עם המצפון (ביבי) תגרום להפסד הליכוד ואילו הליכה עם שרון (בניגוד למצפוני) תביא לניצחון וודאי של הליכוד בבחירות הבאות. מה עושים????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Did you hear about UZI Landao?
Arie,
31/08/05 21:43
|
Vote for UZI LANDAO and you'll have the LIKUD at it's best and ideology and a clean conscience!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רק נתניהו--מוכשר,אמיץ וחכם.
ל"ת
יריב,
31/08/05 20:35
|
|
 |
לליכודניק המתלבט
יעקב בן-נון,
31/08/05 19:40
|
מאחר והתלבטותך ודאגתך נגעו מאוד לליבי,טרחתי והתייעצתי בעבורך אצל הפסיכולוג השכונתי ולהלן תשובתו: א. לאחר ''מה עושים'' מספיק להציב סימן שאלה אחד. ב. סחט לימון טרי. ג. קנה לעצמך חבל,והשתמש ב-''ב'' בטרם תתלה את עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הולכים עם האמת, ובוחרים בביבי
אורי,
31/08/05 19:31
|
אין ברירה, האמת בסופו של דבר מנצחת וחוץ מזה, לדעתי בסופו של דבר ביבי ינצח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חח........חחחח........חחחחחחחח
אתה חמוד אתה,
??????????.,
31/08/05 20:53
|
|
 |
28.
נאום של פרס בהיותו ברפ''י
יצחק חסן,
שדרות,
31/08/05 19:01
|
החבר פרס אמר בהיותו ברפי בנוכחות משה דיין ז''ל, שארץ ישאראל מאויימת ברגליה ע''י תנין, וזבוב במצחה שמציק לה!והדברים היו ברורים. ולאחר מכן פרצה מלחמת ששת הימים.למה עכשיו חבר פרס מקרב שוב את התנין?כי אחראי המבול?והתשובה ידוע לכל!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מיהם המתנגדים
אזרח ישראלי,
31/08/05 18:59
|
לכל אדם שעינים בראשו ברור כי המשך אחזקת ציר פילדלפי יביא להמשך שפיכת דם של חיילים ישראלים ללא כל צורך. גם אם יהיו הברחות מסוימות לא ניתן להשוות את עוצמת צה''ל לפלסטינים. הסיבה היחידה להתנגדות נתניהו שטייניץ ודומיהם הוא הרצון להשאיר דריסת רגל ברצועה ולקוות כי שותפיהם מהחמס יספקו להם בעתיד את הסיבה להחזיר את צהל לקן הצרעות המקולל הזה. מדינת ישראל הינה מדינה חזקה בעלת הצבא החזק במזרח התיכון ויש לה את כל האמצעים להגן על עצמה, ההחלטה היא נכונה ומראה על תפיסה מדינית בריאה בניגוד למתנגדים שכל המעניין אותם הוא ספין פוליטי זול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד אחי
מושיקו,
פרוזק,
31/08/05 19:54
|
|
 |
26.
yeah, right (read this)
Yoni,
mercaz,
31/08/05 18:58
|
u let egypt do that, and then they promise not to do it, and if they break that promise? what will israel do? nothing of course to not make the egyptians mad.
remember the egyptians broke the treaty by taking their ambassador from israel, closing the border during those attacks, and sending drones to spy on zahal positions? nothing was said by israel to complain.
we go as sheep to teh slaughter
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
גונבי שילטון
מארק,
31/08/05 18:58
|
|
 |
24.
Can I sleep more guiet?
bad,
dream,
31/08/05 18:55
|
Egyptian soldiers are on our borders 'Ben Laden has a free entrance to Gaza , Hizballah is on the northand who the hell did I forget.?Maybe sombody is inside selling us out?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
ואני דווקא מאמינה לביבי
לא מהליכוד,
31/08/05 18:51
|
ביבי נתניהו מבטא את רחשי העם. מצחיק שפרס מדבר על העם . מסתירים מהציבור ומהכנסת מידע ואח''כ רוצים שיאמינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
גדול הרמאים פרס מדבר???
אריה,
31/08/05 18:31
|
כמה הוא רימה את העם עם הסכם אוסלו. מה הוא לא עשה לנו עם 'קרבנות השלום' שלו!!ואתה עוד מדבר??
הרי אצל ביבי בקושי היו פיגועים, והוא זה שעצר את מסעות הרצח בערי ישראל שהיו בתקופתך ובתקופת רבין
שתיקה היתה הרבה יותר מיטיבה אתך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
once people
immanuel,
31/08/05 20:23
|
who had visions ,like Peres and his ''new Middle East'' were called lunatics.,our times they are called great politicians When a man believes in peace he is optimistic, when he believes only in peace , he is a madman..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יכלים להגיד הכל כל פרס
אני,
31/08/05 18:43
|
אבל הוא גדול הפוליטיקאים של מדינת ישראל !!!
תנו לו כבוד גם אם עמדתכם שונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא לא נשכח מי זה פרס
יוסף,
רחובות,
31/08/05 18:57
|
אל תשכח מי זה פרס קצת היסטוריה אם שכחת? פרס התנגד נחרצות להפצצת הכור בעירק ואתה מבין מה היה רוה אם היה להם אטום אתה מבין מה קורה היום עם אירן. פרס לא איש צבא ומעולם לא היה בצבא ורבין ז''ל אמר עליו בספרו שזה יהיה אסון למדינה אם פרס יהיה אחרי על תיק הביטחון וחוץ מזה הוא לוזר היה ונישאר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why is he such a seint?
Gil Aluche,
Chicago,
31/08/05 18:55
|
Why do you think he is on of our best polititions? really , Why? I don't see any reason for that to be said. Is it because of all of the erelvant reasons? That he is old and a Grandfatherlike ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
פרס התמודד לפריימריס בשנת2100
לפי דעתי,
בגיל 177 שנה,
31/08/05 18:29
|
|
 |
20.
מפחיד אותי שרון,אין לו גבולות
להצלת הבנים,
31/08/05 18:26
|
|
 |
19.
שרון ממשיך להמר על חיי התושבים
ל"ת
פשע מלחמה,
רוצים בטחון,
31/08/05 18:23
|
|
 |
18.
פרס
לאון,
מרכז,
31/08/05 18:20
|
מ שיח השקר - -מביא אסון לעם ישראל. מקווה שזה הקדנציה האחרונה של המטורף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
דבר אחד מעודד
cyrano,
ארץ העריק,
31/08/05 18:17
|
שכאשר ימשיכו הערבים לפגע בנו ולשלוח מאנשינו לעוץ באויר, הם לא הולכים לשאול אף אחד מי אוהב אותם פחות ומי אוהב אותם יותר ואם האנשים שהיו אמורים להיות איכפת להם מבטחונינו מפקירים אותנו, אין סיבה שאנחנו נגן עליהם ביום פקודה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
אלפי חיילים פלאסטינים מלבנון
חסרי אחריות,
31/08/05 18:15
|
מגיעים לגוש קטיף והמצרים יבריחו להם כל כלי נשק,מלחמה בשער
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אני חרד!
רפי,
רמלה,
31/08/05 18:13
|
שטייניץ ואיילנד, וכל יודעי הדבר, אומרים שהוא יום שחור למדינה. פרס כדרכו מסיח את דעתנו בויכוחים על המועמד היריב שלו לראשות נהממשלה. שמעון! קצת הגינות. הרי הבאת עלינו כבר אלפי קרבנות, האם לא די בהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שרון/פרס/טיבי,גנבו לנו את המדי
ליכודניק שנשדד,
31/08/05 18:09
|
|
 |
13.
אנו מפקידים את בטחוננו בידי
המטיף,
31/08/05 18:07
|
|
 |
12.
This Knesset is full of amoral
magda,
nazeret,
31/08/05 18:07
|
and criminal elements, who don't care about Israel. Sadom was much more innocent.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
Who's the liar??
Gil Aluche,
Chicago,
31/08/05 17:58
|
Peres said that Netanyahoo blamed him in deviding Jerusalem. Thats a lie , Netanyahoo said that he might divide it if he will be elected but thankfully he was not. Peres said that Netanyahoo chose the name :''Ntanyahoo Tov Layehoodim'' But what can we do , this is not true too.... It was a Habad sponser named Gutnik who came with this campaign without getting Netanyahoo's aproval. Someone is not saying the truth , someone hopes we only remember a little.
Please admit it. There is a liar here and its not Ntanyahoo.
Gili Aluche
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So true !
Yehuda,
London,
31/08/05 18:14
|
But always Netanyahoo has the blame of being a liar, How come? Can anyone bring me an example or two of Netanyahoo's lies? Gili Just gave some lies of Peres.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זכות להגיב אין לך מלונדון
1 העם,
ישראל,
31/08/05 18:27
|
קודם תבוא לישראל תהיה איתנו ברגעים הקשים, תעשה מילואים אחרי זה תגיב. תודה מהעם בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לטיבי ודומיו יש זכות להנהיג
Avi Ecuador,
01/09/05 05:50
|
אותך, לשרון יש זכות להביא אותך לחידלון, לביילין יש זכות למכור אותך ולאידיוטים להנהיג אותך ולפלסטינים רוצחים יש זכות שתבנה אותם ותקריב דם למענם אז בחייך, תפסיק לבלבל לנו את הביצים. ובקשר למילואים?! מה, חסר לכם כאלה שיעשו ניקוי אתני ליהודים ויבנו את פלסטין?! אולי אתה רוצה שיביאו סרבנים ''חס וחלילה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Tipesh, I am in duty here
yehuda,
London,
31/08/05 18:46
|
How stupid can you be to come up with such a remark? Why don't you check it first?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
פרס הוא פושע ושוב מרמה את העם!
ל"ת
רימה גם באוסלו!,
31/08/05 17:56
|
|
 |
9.
הדיון הבא בכנסת.... חובה
ענטר,
מרכז,
31/08/05 17:55
|
תגבור המשטרה החלשה בישראל במאות לוחמי חיבאללה. בקצב הזה גם להצעה הזו יהיה רוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
היכן יעצר הטירוף???...??..??.?
פרופ' יעל מורן,
רחובות,
31/08/05 17:54
|
הכנסת המושחתת והמטורללת נותנת לכלב המצרי לשמור עלינו מפני הנחש הפלשתי.עד היכן מגיעה שתיקת הכבשים המוטרפות של הכנסת? אוסלו כבר הזכרנו????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קראו לאיש בטחון שיזרוק אותה .
יגאל כהן,
רחובות,
01/09/05 08:20
|
|
 |
איך אומרים אצלנו...
דוד,
31/08/05 20:13
|
|
 |
אולי תקחי חופשה בספארי ותרגעי
ל"ת
או לפחות,
כוס מים,
31/08/05 19:31
|
|
 |
את מביישת את מושג הפרופסור...!
אדי,
31/08/05 18:47
|
את משתמשת בשפה גסה שלא לצורך. את אמורה להבין שבדרך זו את מחלישה את טיעוניך, שהם גיבוב של מילים ריקות ממילא. איזכור אוסלו מעיד על חוסר תבונה יסודי מצדך (יש פרופסורים מטומטמים כנראה). אוסלו נרצח 5 שנים לפני פרוץ האינתיפאדה, ומצער לראות אדם שאמור להיות נבון, משתמש בטיעון חבוט על אשמתו של בר מינן....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין פרופסור בשם הזה
ל"ת
דוד,
31/08/05 18:00
|
|
 |
יש ויש וכל הכבוד לה
ל"ת
מזרח תיכון חדש,
31/08/05 19:05
|
|
 |
7.
ועכשיו תסיימו את בניית החומה
חיים,
דרום,
31/08/05 17:44
|
אי אפשר לסמוך על הפלסטינים והמצרים. צריך לבנות גדר ביננו ובינם, להפסיק כניסת פועלים פלסטינים לישראל ושלום על ישראל.
גדרות טובות עושות שכנים טובים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
The Great Madness
Larry,
31/08/05 17:42
|
That is how this time in Jewish and Israeli history will be remembered. Katif and its yerakot - gone. Terror moves to the gada - just wait. The squeeze is on Yerushalayim, aided by State Dept and the Peres-Sharon-Beilin-Ayalon gov't.
Now there are people who say Sharon is just suckering everybody...
Wait, but you mean Israel is included?
(oops)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לכנסת ולשמאל הישראלי...
רפי,
לונדון,
31/08/05 17:42
|
אדון פרס היקר,(אתה עוד חי?) נתניהו לא מבהיל או מפחיד את העם הוא אומר את האמת, זוהי מתנה למפגעים וזהו מיכרז להזמנות פיגועים. מי שלא אמר את האמת שהיתה צריכה להיאמר היא אתם בשמאל, מכרתם לנו את אוסלו שהמיתה אסון על מדינת ישראל. אדריכלי אוסלו לדין, כולל אותך תרח. כל הכבוד לביבי שלא עושה חשבון לאף אחד ואומר את האמת לעם. קדימה ביבי ראשות הממשלה מחכה לך כמו כל העם בישראל. שמאלנים אתם כבר מזמן לא חלק מהעם הישראלי. מציע לעם בישראל להתנתק ממכם ולשלוח אתכם למקום הטיבעי-עזה או אירופה, לבחירתכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רפי, בלונדון זקוקים לטיפשים..
אדי,
01/09/05 04:56
|
אנחנו נסתדר בלי העצות המטופשות שלך. תודה על הרצון הטוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרפי ''המטיף מלונדון'' -
אורי,
ת''א,
31/08/05 19:29
|
איך אתה מעז לדבר ככה על השמאל, שאנשיו חיים פה, הולכים לצבא ומשלמים מיסים? יהיו אשר יהיו מעשיך בלונדון, כולי תקווה שתישאר שם ותחסוך מאיתנו את החוויה של לפגוש אותך פה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
שיתבייש לו - פרס
יובל,
נתניה,
31/08/05 17:42
|
בושה וחרפה! פרס ללא להניד עפעף מוכר לעם בישראל ולחברי הכנסת, כי יש להאמין למצרים ''אוהבי השלום'' ולנתיהו הוא מורה להודות לרוצח צמא הדם ערפאת ימ''ש, שיתבייש לו, עוכר ישראל שכזה. מראשי המובילים את המדינה לטרור שגבה למעלה מאלך הרוגים הי''ד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק, ואני מוסיף.....
אבי,
נהריה,
31/08/05 18:33
|
פרס זה המנהיג הכי לא אחראי שהיה למדינה. לא רק שהוא הביא לנו את אסון אוסלו, הוא גם התנגד להפצצת הכור בעירק. הבן אדם חי בעולם משלו ומפנטז על מזרח תיכון חדש. לא משנה שהמציאות טופחת על פניו כל הזמן, הוא בשלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
גלעד ולא גלבוע
אליעזר מ.,
31/08/05 17:37
|
לראש המטה המדיני-ביטחוני במשרד הביטחון קוראים עמוס גלעד ולא עמוס גלבוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אין כבר מילים
Avi Ecuador,
31/08/05 17:35
|
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/974/448.html 67. וזה אכן קרה קראו בעיון כל, מלה., 23/08/05 12:12 הדברים הבאים נכתבו ע''י עורך ''נתיב'' כפתיחה לגליון נובמבר 2004 מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו – שוב
הקורא תמה בוודאי על כי בגליון הנוכחי של נתיב אין כל התייחסות לנושא המרכזי שעל סדר-היום הלאומי, קרי: גירוש יהודי חבל עזה וצפון השומרון, כשלב ראשון לטיהור אתני הצפוי ביש''ע. הבעיה היא העדר כלים להתייחסות רציונלית. הלוא עצם הניסיון להציע ולהסביר את הכשל המדיני והחרפה המוסרית שבמעשהו של שרון הוא עלבון לאינטליגנציה. היש צורך לחזור ולהבהיר כי הכנסת צבא מצרי לרצועת עזה היא כשל אסטרטגי שעל שכמותו, בכל מדינה מתוקנת, היה ראש הממשלה מסולק מתפקידו בתוך 24 שעות ועומד למשפט צבאי על בגידה? האם אין זה מובן מאליו שגירוש יהודים על ידי יהודים מיש''ע, ערש האומה העברית ותכלית קיומה של הציונות, הוא שפל מדרגה שלא היה כמותו בתולדות ישראל? והן הכל נכתב, וחזר ונרשם, ונטחן עד דק מעל דפיו הסבלניים של כתב-עת זה. האמנם בשרון האשם? אמת, את כס ראש הממשלה בישראל תפס מאחז עיניים מושחת, מי שהוליך שולל את בוחריו וגנב את קולותיהם. אך שרון איננו לבד. שרון הוא רק ביטוי לאותה הזנייה רוחנית ומורלית של כל הציבור, המרכין ראש ומקבל את הדין כמי שכפאו שד. העובדה שהרוב בממשלת מדינת היהודים, קל וחומר בכנסת ישראל, תומך בטרנספר זה, היא עדות לפשיטת הרגל המוסרית וטרוף המערכות בו נתונים כולנו. הקלות הזו, שבה מצליח שרון לאסוף סביבו את עלובי הנפש את מלחכי הפנכה, את רודפי הבצע לביצוע פשע לאומי – היא זו שמעוררת חלחלה וייאוש. הנה ממנה ראש היודנראט את הקאפו היהודי, המפתה את הקרבנות בבצע כסף; הנה השוטר היהודי המכין את מכלאות המעצר למתנגדי הגירוש; הנה השופט היהודי המברך על המוגמר; בתי המגורשים יוחרבו, עמל חייהם ירד לטמיון, בתי הכנסת, בתי הספר, מוסדות ציבור יימסרו לידי המרצחים, יורשי הרייך השלישי. האם ניתן להעלות על הדעת תופעה דומה בחברה מתוקנת, בקרב ציבור שלא איבד כליל את אינסטינקט ההישרדות? האם יתואר שפל מוסרי עמוק יותר מ''צבא הגנה לישראל'' המגרש יהודי מאדמתו ומחריב את ביתו? צבא אשר ידיו נכבלו מלהדביר את כנופיות המרצחים הערבים, ועל כן צוּוה לקום על עמו שלו? אך הנה מכין שר ביטחון בישראל את יחידות החורבן של צה''ל; ואותה דמות מחוקה ואומללה, רמטכ''ל צה''ל לשעבר, קם ומצהיר כי ''בשנה הבאה לא יישאר עוד אף יהודי ברצועת עזה'' – האם נטרפה דעתו של האיש עד שהוא חוזר ומצטט את מחוללי הפתרון הסופי? אכן, אם תעלה המזימה בידו, יוכל לשפשף ידיו ולציין בסיפוק Also, Gaza is Judenrein, בנוסח דבריו של הנס פרנק, הגולייטר של פולין לאחר גירוש יהודי ורשה. נכון, יש לקוות כי לאחר ככלות הכל ישבור שרון את מפרקתו הפוליטית ושמו ירד לדראון עולם בקורות האומה. השאלה היא רק, אם יחד אתו לא יוריד את כולנו אל תהום הנשייה. הדברים הללו קשים, אני יודע. וייתכן ובעקבותיהם יהיה על הח''מ לשלם את המחיר. אך בעולם בו שרון ודומיו מסתובבים חופשי, כלא הוא מקום של כבוד. א''ס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100%
gil,
US,
01/09/05 02:15
|
הדור הראשון של לוחמים נלחם עם הלב למען המטרה. הדור השני כבר מחפש יותר נוחות ותנאים טובים, הדור השלישי רק רוצה לחזור הביתה בשלום. אבל כשהדור הרביעי כבר עייף ממלחמות, אצל האויב מתחיל הדור הראשון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל כך נורא מכאיב...אבל מה אפשר
cyrano,
ארץ העריק,
31/08/05 18:34
|
לעשות ?.. השתלט על המדינה אדם סנילי שעשה יד אחת עם השמאל האנטישמי.. אנחנו עפר לרגליו, מצידו, עם כניסת בנו לכלא, ועם זה שהוא גמר את דרכו הפוליטית , הוא קודם חדאג לחסל אותנו... זה כמו ילד קטן, שכאשר הוא לא משתתף במשלק, הוא הורס את המשחק לכולם, והנורא מכל , ששהוא מצא באנטישמים השמאלנים את המשת''פים נכי טובים שהיה יכול לאחל לעצמו... כי כמות השנאה העצמית בשמאל הסהרורי הזה , מעבירה אותו על דעתו, ובכדי להזין אותה , הם תמיד יהיו מוכנים להוציא לאחרים 2 עיניים, אפילו שהן יודעים שמהלך הזה , זה עניין של זמן שגם 2 עיניהם יילכו... משל הצפרדע והעקרב... זה פשוט הטבע שלהם... אין מה לעשות... אותם פושעי אוסלו של אתמול הפ פושעי ציר פילדלפי של היום, ועוד קיבלו רוח גבית מהאיש שהיה אמור להיות מספר 1 מהמחנה שלנו.. הוי לנו שכך נפלנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משל יותם קטן על שרון
ל"ת
Avi Ecuador,
01/09/05 00:16
|
|
 |
ארוך אבל חשוב
ל"ת
חייבים לקרוא,
31/08/05 17:46
|
|
 |
1.
לא מבין
משה,
31/08/05 17:32
|
למה בדיוק אתם שמים תמונה כשליד שולחן הממשלה יושבים עוד לפיד, איתם וביבי? חסרות לכם תמונות יותר עדכניות במאגר?
הגב לתגובה זו
|
|