 |
36.
לא נשכח ולא נסלח!!!
המתנחל מהדרום,
02/09/05 07:14
|
גם הנפטרים שנמצאים תחת כסא הכבוד, אשר רשעים (דוגמת שון מופז וחבר מריעהם) הפריעו את מנוחתם, לא יינקו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון התגובה
המתץנחל מהדרום,
02/09/05 10:46
|
שלא יישמע חלילה אחרת, שרון מופז וחבר מריעהם לא יינקו להם גם כמובן לא נסלח ולא נשכח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
ועכשיו, עד קץ עולם, תנוחו על
cyrano,
ארץ העריק,
02/09/05 07:09
|
משכבכם בשלום... ותמצאו מנוחה נכונה בצל השכינה... יהי זכרכם ברוך.. ולמשפחות שהיו צריכים לעבור פעם נוספת את הכאב המלוה את קבורת יקיריהם, שלא תדעו עוד צער... ולאחראים על המעשה הנפשע, אני משאיר אותם בידי שמיים.. לא נראה לי שהם יינקו, אבל, מי מבין דרכו של אלהים ?... יקרה אשר צריך שיקרה קטונתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
לשמאל לעולם לא יסלח
Avi Ecuador,
02/09/05 00:03
|
שהפכו את המלחמה על קיומה של מדינת ישראל בתוך רשע מאיים ואכזר שרוצח בנו ומטרתו היחידה היתה ותהיה להשמידנו, למלחמת דת ביהודים. בושה וחרפה לשמאל של היום ולמנהיגות עם-הארץ שמנצל כל הזדמנות להתנהג בקניבאליות וחוסר רגישות. התשלום שישלם השמאל יהיה בטח כבד עליו בהמשך ועל הערבים עוד יתפלאו שהם אלה שידחפו ויעשו לו שואה, עניין של זמן והתמדה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
אני קצת מבובל
ילד מבולבל,
קרית אונו,
01/09/05 23:17
|
''שלשום הועתקו קבריהם של שלושת חללי צה''ל מבית הקברות בנוה-דקלים - לוחם השייטת יוחנן הילברג ז''ל, שנהרג ב''אסון השייטת'' בלבנון ב-1997, לוחם דובדבן אלקנה גובי, שנהרג בתאונה מבצעית ברצועה לפני כשלוש שנים, ולוחם גבעתי ישראל לוטטי, שנהרג בחדירה למוצב במורג'' ישנם בגוש שלושה חללי צה''ל אחד לוחם גבעתי לוחם שייטת ולוחם דובדבן . מדובר פה ב-2 יחידות מובחרות מאוד ועוד יחידה קרבית מאוד(גבעתי) העושה ימים כלילות על הגנת המולדת ... די מוזר בהתחשב בצעקות השמאלנים (הקרייתים, התל השומרינקים והצריפיניקים) הטוענים כי המתנחלים הם פרזיטים שלא תורמים בכלום למדינה......
מוזר ותמוהה ביותר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
זה כנראה נכון. אמרו לי שיש
לא יכל להיות!!,
עדיין קשה ל,
01/09/05 22:46
|
התארגנות ערבית (שכחתי איך נקרא העתון שמארגן אותה) להכניס תגובות באתרים האלה. מי שמכיר אותי יודע, שכבר ארבעים שנה אין לי שום אשליות באשר לשמאל. הם מסוגלים לכל. לכל מעשה תועבה, וכולנו רואים שאכן כן.
אבל התגובות פה, אפעס, בכל זאת לא נראות לי של מי שיש בו איזו פרודה יהודית. שנאת ישראל כזו, שמחה לאיד לאנשים שצריכים שוב לעבור את כל הכאב והאבל, בגלל השמאל, שהחריב עליהם את עולמם, איכשהו לא נראה לי. זו זוועה מפלצתית ששום גוי אינו יורד אליה. ואלה, המפלצות האלה, קופצים ראשונים כשמשווים את מעשי מדינת ישראל למעשי הנאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
היו חסרים בהלוויה
מ,
01/09/05 22:40
|
שרון (אשליות...) או מציג אחר של הממשלה. (אולי אולמרט שתמך במהלך בהתלהבות של ילד קטן)
הרב מצגר שהתיר את הפשע (ואח''כ חזר בו) וכן מי שהורה לפסוק כמו שהוא פסק (מי שמצוי בפוליטיקה של הדברים כבר יודע במי מדובר).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחשוף: מי אמר לרב מצגר לומר כך
ל"ת
לטיפולכם העיתונ,
אי,
02/09/05 10:46
|
|
 |
30.
פושעי ההתנתקות לדין
ל"ת
זוכרות,
01/09/05 22:19
|
|
 |
29.
הכתומים חוגגים על המתים,יופי,,
ל"ת
לא-תעבדו-עלי,
יפו,
01/09/05 22:13
|
|
 |
יוסוף V מזמן לא הופעת בתדירות
Avi Ecuador,
02/09/05 03:51
|
|
 |
שנאתך מעוותת מציאות
פרופ' בן-חנן,
נתניה,
01/09/05 23:58
|
|
 |
הכריחו אותם לעקור 48 מתים -
ל"ת
תוך שבוע אחד!,
עיתונאי,
01/09/05 22:52
|
|
 |
28.
לא יאומן שיהודים יבצעו זוועות
ל"ת
סמי,
01/09/05 22:08
|
|
 |
27.
לא נשכח ולא נסלח.
ל"ת
לוחם דובדבן,
ישראל,
01/09/05 21:36
|
|
 |
26.
לא נשכח לא נסלח!
ל"ת
רחל,
ישראל,
01/09/05 21:32
|
|
 |
25.
שרון כבר קיבל עונשו למפרע
רבקה,
01/09/05 21:28
|
שמו לב לעונשים שנפלו על שרות, מוות של נשותיו, מוות של בנו. את העונש על העקירה הוא כבר קיבל למפרע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קבל מראש, אומרים. את באמת
שרון קבל רק ''על,
החשבון''.,
01/09/05 22:31
|
מאמינה שזה עונש מספיק, על שבירת לבותיהם של אלפי גברים, נשים וילדים וכל בני משפחותיהם וכל אוהבי העם והארץ? אני חושבת שאת העונש המגיע לשרון עוד לא ברא השטן. אבל הקב''ה כבר יטפל בזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
מתבייש במדינה.
אלון,
01/09/05 21:18
|
בושה!מדינה שמבזה את זיכרון חלליה,לאן הגענו???והכל בשם ''הדמוקרטיה'',הגירוש משחית.לא החיים ולא המתים ישכחו לשמאל את המעשה הנורא,לזכור ולא לשכוח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לא נשכח ולא נסלח.
ל"ת
לא נשכח,
ולא נסלח,
01/09/05 20:21
|
|
 |
22.
לא נשכח ולא נסלח
דניאל סבלדי,
התנחלות ר''ג,
01/09/05 20:17
|
|
 |
21.
הבדיחה היהודית האולטימטיבית
Yossi V,
01/09/05 20:17
|
הגיחוך בכל החוחא והאיטלולה הזאת הוא כבר יותר מביך מאשר מצחיק.
גם הקופיקו הזה המצולם בראש הכתבה בוכה לא בעבור המת ובודאי לא בעבור עצמו, אלא לשם (ובשם) שמיים הוא בוכה. אלוקקים זה שם המשחק הנלעג הזה.
השבט היהודי נשאר הפרימיטיבי מכולם. לתפארת מדינת ישראל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפסיכיאטר בחופש?
ל"ת
נפלת על הראש,
01/09/05 22:36
|
|
 |
יהודי אתה בוודאי לא
ל"ת
רבקה,
01/09/05 21:26
|
|
 |
20.
זה באמת הזמן לאחדות
נופר,
01/09/05 20:15
|
תתייבושו כל אלה שמשמיצים פה את המתנחלים ביום אבלם. בכיינות??? הוציאו את המתים מהקבר,זאת בכיינות? שיזכו למנוחת עולמים אמיתית! רק בשורות טובות אמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
בתגובות השמול יש טעם רע
בושקנדו,
בישראל,
01/09/05 20:13
|
|
 |
18.
תגובה ל-13
תגובה ל-13,
כעג,
01/09/05 19:40
|
|
 |
17.
שרון ימח שמו!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
שמואלני,
01/09/05 19:39
|
|
 |
אמן!!!!!!!
ל"ת
רבקה,
01/09/05 21:26
|
|
 |
16.
כמה אפשר לשנאו?
מני,
י-ם,
01/09/05 19:35
|
כבר גרשו את כל תשבי הגוש על פי דעת השמאל ואתם עדין שונאים אי אפשר לרחם קצת אין אפילו לאנשים מקום לשבת שבעה כי הם פליטים. עוד לא שמתי משהו מהשמאל מבקש סליחה אל אנשים שמאשפזים בבית חולים פסיכיאטרי בגלל התוכנית של השמאל. אז אולי תתחילו לרחם על משהו גם אם הוא חולק עליך מה יש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלא ירחמו, חס ושלום! לא
שלא יתחזו פתאם,
לבני אדם!!!!,
01/09/05 22:35
|
|
 |
15.
ממשלת שרון טיבי ,הסוף קרוב
יהודי,
01/09/05 19:29
|
|
 |
14.
זיכרו את מגורשי גוש קטיף
ל"ת
המטיף,
01/09/05 19:01
|
|
 |
13.
הצגה שביימו המתנחלים
פרחיה,
01/09/05 18:53
|
שיושב ראש הכנסת והרב הראשי לשעבר ייצגו את עצמם ואת הציבור הצר שלהם בלבד ולא ידברו בשם עם ישראל כולו. חבל על ההרוגים והנפטרים. כל אדם שמת משפחתו וחבריו מתאבלים עליו, אך הטכס היום אינו אלא הצגה, עוד הפגנה נגד ההתנתקות, שאגב, כבר היתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהת חושים, אטומה, נבובה
ל"ת
פרופ' בן-חנן,
נתניה,
01/09/05 23:51
|
|
 |
טיפש מי שמגיב לשיטנה שכזאת
ל"ת
טובה,
01/09/05 22:06
|
|
 |
תמחקו את י' משמה ישאר פרחה
ל"ת
רבקה,
01/09/05 22:04
|
|
 |
רבקה, שימי לב, ללילית פרחיה
ולשטן Yossi V,
01/09/05 22:37
|
לא מגיבים! לבני אדם אפשר להגיב, לבית המלוכה של ממלכת השטן, לא מגיבים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את חסרת לב. תתביישי לך
אשרת,
01/09/05 21:50
|
מי שכותבת דברים כאלה- פשוט חסרת לב. ומי שאין לה טיפת רגישות להוצאת מתים מקיברם- חבל שלא שלחו אותה למשימה הזו. נראה אותך מוציאה מת מקיברו וישנה אחר כך בלילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרחיה? איזה שם מכוער לאשה דוחה
רלי,
01/09/05 20:55
|
סתמי כבר, נמאס לקרוא את התגובות המרשעות שלך. יאלה הלואי ויגרשו אותך מהבית ואת קברי יקיריך יחללו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רשעים אתם-תמשיכו להתעלל בנו...
ל"ת
יהונתן,
01/09/05 20:20
|
|
 |
איך את מעזה???
יעל,
תל אביב,
01/09/05 20:13
|
נראה לך שאנשים מבזים כך את המתים ועושים מדבר כ''כ כואב סתם עוד הפגנה??? אפילו אנשים שתמכו בפינוי מבינים את הצער והכאב הכרוכים במקרה הזה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות, זה היה כאב.
אחת,
01/09/05 19:31
|
הייתי שם, תפארת שנהרגה באסון ורסאי הייתה חברה שלי. ההורים, והמשפחה נראו שבורים לגמרי, זה היה כבוד אחרון לאישה תעירה שנהרגה סתם. זו לא הייתה הצגה. נדמה לי שפשוט כהו חושייך, ואת לא מסוגלת בכלל להתייחס אל האנשים האלו כאל בני אדם, שצריכים שוב לחוות את האבל והאבדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
הלויות פוליטיות
ימני,
השרון,
01/09/05 18:46
|
איך הם עדיין מסוגלים להתבכיין ולהציג הצגות לאחר כל הלעג שספגו בעת הפינוי . המתנחלים לא יורידו את הסיפור מסדר וישגעו אותנו עוד הרבה זמן . לנו זה כבר עולה על העצבים ואצלם זאת שיטה לסחוט כספים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שנאה מסרסת צלם אנוש
פרופ' בן-חנן,
נתניה,
01/09/05 23:55
|
|
 |
שר ההסברה הנאצי היה גבלס
ל"ת
לידיעתך,
01/09/05 22:50
|
|
 |
אני כבר לא מתפלאת על אף אחד
חנה,
ירושלים,
01/09/05 21:52
|
לאיזה מצב הגענו. תתבייש לך, כנראה שהיית מת שיפנו אותך מהדירה שלך, יתנו לך קצת כסף (בניכוי הוצאות מלון, אחסנת ציוד, שירותי כביסה במלון וכדו) ובסוף גם יגידו לך כמה שאתה אפס.
כי זה בדיוק מה שאתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוקד על הדם
ל"ת
מגורש,
01/09/05 21:27
|
|
 |
אתה מבחיל. מאיפה הקריצו אותך?
ל"ת
שמאלנית,
א''י,
01/09/05 20:20
|
|
 |
יהודי ?
יהודי,
01/09/05 19:27
|
כמה כואב לדעת שיכול להיות שאתה יהודי.. הלוואי ואני טועה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא עוד מתנח לים
נעמה,
01/09/05 19:26
|
הם לא מעניינים אותנו. קשה לחיות במציאות יום יומית לא מפנקת - זו שאנו רגילים אליה. הם כבר לא סגוליים אלא אנשים רגילים. רדו ארצה - עם נבחר,ותתחילו לחיות חיים נורמליים של עבודה ,זיעה פרנסה - ולא רק תפילות ב-4 בתי כנסת וישיבות עם מזגנים. יש הרבה עניים בישראל - בגלל הכסף שאתם קבלתם להתפנק בשטח כבוש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת? 6000 פאצמרים זה פינוק
רלי,
01/09/05 20:57
|
|
 |
למה שלא תוריד את התגובה
שמאלנית,
01/09/05 19:19
|
הנדושה הנבובה המשעממת וחסרת המשמעות הזו מסדר היום שלנו??
תעשה טובה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא נורמלי!!!!
ירדן,
ניסנית לשעבר,
01/09/05 19:10
|
אם היו רוצים לפנות את השרון ואשתך היתה קבורה שם, מה היית עושה? לא היית מתאבל עליה??? על איזה הצגה אתה מדבר???? אנשין קוברים את הילדים שלהם ואתה קורה לזה הצגה??? בושה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אתה עוד תראה איך יפלו על השרון קאסמים בעקבות ההתנתקות! המתנחלים לא מנסים לעשות שום הצגות! מה לעשות באמת אין להם בית! אף אחד לא דואג להם!!!!!!!!!!!!!! חוץ מהנוער הנפלא של הדתים!! (ואני חילונית מפונה) אי מאחלת לך שלא תצטרך לעבור את זה.............
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלאחד כמוך לא יהיה קבר
יא מטומטם,
01/09/05 19:07
|
|
 |
11.
ריבלין כשתמות נקבור אותך בעזה
ל"ת
אם זה ''אדמה,
טובה '',
01/09/05 18:41
|
|
 |
מה הקשר...
a,
01/09/05 20:14
|
לא צריך לדבר כך על אף אחד. ובייחוד לא על ליכודניק אמיתי ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
קיבלו צ'ופר-להיקבר בהר זיתים
עדיף על אדמת,
עזה,
01/09/05 18:40
|
תגידו תודה אידיוטים. לא כל אחד מקבל מנוחת עולמים בירושלים ועוד בהר הזיתים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מבזה מתים?! מתעלל באבלים?!
ל"ת
ד''ר ליפמן,
01/09/05 22:48
|
|
 |
מנוחת עולמים? כבר ראינו
אשרת,
ירושלים,
01/09/05 21:54
|
שהיום עם קצת לחץ אמריקני וערבי ניתן להזיז קברים כמו בדמקה. אז איך אתה אומר ''מנוחת עולמים'' על נפטרים שכבר אמרו להם את זה פעם אחת, והנה הם נקברים פעם שניה????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה לגוי כמוך ולאדמת הר הזיתים?
יוני,
01/09/05 20:25
|
חש אתה בקדושה? מבין בזה? מאמין בזה?
א''כ מניין לך שהם ''זכו'' להיקבר שם...
או שאצלך הכסף משחק, וכל קבורה באדמה ''יקרה'' נחשבת לזכות...
הבוז לך שמאלני רע לב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הצחוק הזה על המתים?
ס,
01/09/05 19:54
|
אני דווקא רוצה להיות ''קול'' יש לי כבר עגיל בפופיק רק שתסביר לי מה הצחוק על המתים גם אני רוצה לצחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איחולים לבביים שגם אתה תזכה
חברא קדישא,
01/09/05 19:17
|
|
 |
9.
למה נתנו לנציג המדינה הפושעת
ל"ת
לספוד למתים,
באשמתה?,
01/09/05 18:21
|
|
 |
8.
הפגנה פוליטית
איצ'ה,
01/09/05 13:24
|
בטח ביבי ישתתף שם וחבורת מלחכי פינכתו. מספיק עם ההפגנות על מנת לעורר רחמים. בבכיינות לא בונים מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לוויה היא לא הפגנה, רשע!
ל"ת
למה לא הלכת,
ללוות?,
01/09/05 22:47
|
|
 |
בבכינות לא בונים מדינה
צבי,
ירושלים,
01/09/05 22:42
|
אבל בבכיינות הורסים אותה. לכל מי שאוהב הרס-הרשת מלאה בתמונות ההרס והחורבן של מדיניות השמאל המתבכיינת, שהרסה כל חלקה טובה במדינה. כי כאלה אתם- יודעים רק להרוס ולהחריב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, בבכיינות לא בונים, רק
ל"ת
בחורבן, מנוול!,
01/09/05 18:38
|
|
 |
איפה אתה, איצ'ה ?
אברהם,
הרי יהודה,
01/09/05 14:14
|
עזוב את הפוליטיקה לך זה כואב ? או כמו מליון אחרים שום טרגדיה אנושית לא נוגעת בך ולא מזיזה לך את הלב חוץ מהכלב שלך, כמובן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אברהם, עזוב מטרגדיה אנושית.
זה חורבן לאומי,
01/09/05 18:41
|
למנוול פה אין שום זיקה יהודית, וממילא לא אנושית. אתה צריך לדעת - יהודי הנפרד מיהדותו איננו בן אדם. כי לא ייתכן יהודי בלי יהדות. נשאר פה כלי ריק. ריק! אתה מבין? זה אדם בלי זהות, בלי אישיות, בלי מולדת, ובקיצור, כאמור - כלי ריק! עב''מ. אל תצפה ממנו לרגשות אנושיים. לא תמצא גם אם תחפש אלף שנה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
חנה,
01/09/05 21:55
|
|
 |
7.
איתכם באבלכם
נס די-נור,
דרום,
01/09/05 12:22
|
הצער והכאב שלכם על הקבורה המחודשת הוא הכאב והצער של כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
כולנו אתכם בכאב הנורא!!!
ל"ת
רעות,
ירושלים,
01/09/05 12:18
|
|
 |
5.
כמה חיילים נהרגו ברצועה?
חיים,
דרום,
01/09/05 11:13
|
מאז תחילת האינטיפאדה? 192.
''אני קורא לכל בית ישראל להשתתף עם המשפחות בכאבם האנושי''
לא ראיתי שהשתתפתם בכאב האנושי של שמפחות החיילים שנפלו ברצועה לשווא...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם הגנו על אשקלון ושדרות, טיפש
ל"ת
איש צבא בכיר,
הייתי שם,
01/09/05 22:46
|
|
 |
לצערי אני מסכים
צודק,
01/09/05 22:37
|
אם שרון ופרס ימשיכו בצעדיהם חסרי ההגיון, יתברר בקרוב כי כל ההרוגים על מזבח מדינת ישראל היו קרבנות שווא. כל הנפטרים מן המלריה, נפחו את נשמתם בלא סיבה. כך אגב חושבים מיליוני יהודים שנשארים בגלות מחשש שמא יצטרכו ללכת אחרי ארונות יקיריהם. הגיע הזמן לברר לעצמינו מה אנחנו עושים כאן ועל מה אנחנו מקריבים את מיטב בנינו. לפי דעתי בקרוב כאשר רבים יתעשתו ויבינו את חוסר התוחלת בארץ האוכלת יושביה, ישאר כאן רוב חרדי שחפץ בארץ ישראל בכל מצב ובכל מקרה. כך יפתרו גם כל הבעיות שבין דתיים לחילוניים. אבל תשאלו מה יהיה על הבטחון? נו, אלך ביטחון בה' זה יכול לעזור, בית, אצל החרדים אין משחקים. אם תיפול שערת חרדי ארצה, אין להם בעיה לחסל כפר ערבי שלם. תראו את בריוני חסידי גור ובאיזה צורה מדהימה הם מטפלים בבעיות הקהילתיות שלהם כדי להבין באיזה עוצמות מדובר. בסופו של דבר נראה לי שהמלחמה על ארץ ישראל תהפוך למלחמה בין החרדים היהודיים לחרדים הערביים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עילית החיילים הם מאותו מגזר
לשוואנץ,
מארץ הרשע,
01/09/05 19:12
|
בשטחים ובכל ערי ישראל, ויש להם סולם ערכים כמו שיש (ובעצם אין) לך, והגנת ישובים אלו חשוב להם ולנו בדיוק כמו של תל-אביב, כפר סבא ונתב''ג שאוטוטו יכולות להיות תחת אש. ולעזאזל דעותיך המרושעות. ואותו מגזר עוד יכתיב לך הרבה הרבה ערכים וגם מעשים. מה שתוכלו לעשות זה להגר להודו או לניו יורק (אם יתנו לכם ויזות ...ׂ)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה?
יוסי,
01/09/05 15:45
|
לעדכונך-מרבית החיילים שנפלו בגוש קטיף נהרגו בהגנה על פנים הארץ ולא בהגנה על ישובי גוש קטיף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחיים מהדרום
סימה,
01/09/05 11:52
|
כמה חיילים נהרגו החל מהקמת המדינה? לידיעתך, למעלה מ-20000 חיילים. זה מחיר הריבונות של היהודים בארצם. ותפסיק להציק ולהשפריץ את השנאה שלך לכל עבר, די, גרשתם אותנו, זרקתם אותנו לכלבים, התעללתם, הפקרתם ,דרכתם ,רמסתם, בזזתם. לא מספיק לך???? אגב מה שכתבת הוא נבזות לשמה, כי המתיישבים תמיד דואגים לבקר את המשפחות השכולות ולנחם אותן בכאבם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ופה נמצא ההבדל, סימה
חיים,
דרום,
01/09/05 12:09
|
קרוב ל30,000 חיילים נהרגו למען המדינה מאז הקמתה. אלה שנהרגו ברצועת עזה לא נהרגו למען המדינה אלא למען חלום הזוי שעוד לפני הקמתו היה ברור שהוא יחזור בסופו של דבר לערבים. אלה שנהרגו בעזה לא מתו למען ריבונות היהודים בארצם אלא למען חיי פאר ומצור של יהודים בודדים בלב אוכלוסיה עויינת.
את טוענת שגירשו אותך, דרכו רמסו ובזזו? כמו תינוקת מפונקת שלקחו לה צעצוע. גירשו אותך בבית שנתנו לך (את בנית, המדינה שילמה וסיבסדה במשך 30 שנה), הודיעו לך 10 חודשים מראש וסירבת להאמין ובסוף קיבלת פיצויי עתק שמליוני ישראלים עניים יכולים רק לחלום עליהם.
לגבי הטענה האחרונה שלך, אני נמצא בקשר עם משפחת חייל שנהרג על ציר קרני נצרים בסוף פבואר 2003 ואותם אף ''מתיישב'' לא ניחם. גם בהלוויה לא ראינו אתכם. הניחומים שלכם נשארים תמיד רק על דפי העיתון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיים, שלחתי כבר כמה תגובות אבל
מצנזרים אותי פה,
לא יפה!!!!,
01/09/05 23:53
|
מה לעשות, סמולנים מתבאסים מהאמת, אז לא נעים להם לפרסם. מענין שאותך לא מצנזרים, גם את זה סידרו לך? בקיצור, כסף זה רק בראש שלך (כידוע אתה מקבל שכר עבור הצפת הרשת בתגובות שמאלניות נוטפות רעל). מתישבי קטיף לא בקשו כסף מאיש, כל רצונם היה להמשיך ולשבת בבתים שלהם, לחיות את חייהם, לגדל חסה ופטרוזיליה, להמשיך לשרת בצבא ולשלם מסים. אתם באתם וגרשתם אותם, קרעתם אותם מהקהילה שלהם ולפני שמתנחל אחד ראה שקל אחד מהמדינה, כבר הספקתם להאשים אותם בחמדנות ותאוות בצע. אף מתנחל עוד לא יודע כמה כסף מגיע לו- ואתם כבר יודעים לספר על המיליונים שהם יקבלו.
לאן הדרדרנו? כמה נמוך אפשר עוד לרדת?
חיילים שנפלו על משמרתם זה טרגי ועצוב מאד (בן דודי נהרג כחייל, כך שהכאב מוכר לי מאד), מטבע הדברים חיילים מוצבים על משמרתם באזורי ספר-קו העימות, אבל הם מגנים על יושבי הארץ כולה ולא רק על הגנת האזור המסוים עליו הגנו, כך שאין שום רלבנטיות במספרים שהצגת.
אני יודעת שהמתישבים עושים מאמצים לנחם את המשפחות של חללי צהל, אלא אם כן המשפחה מתנגדת,ויתכנו גם ''פיספוסים'' לא בכוונה, לכן אל תסיק ממקרה בודד. הייתי נוכח אישית במס' ביקורים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שייך כסף לכאן?
מדבר מהרהורי לב,
01/09/05 23:01
|
ענין הכסף שייך רק לתשלום שאתה מקבל מגורמים פרו-פלשתיניים עבור תגובותיך האנטי ישראליות כאן. תושבי קטיף לא רצו כסף-הם רצו להמשיך לגור בבתיהם ולגדל חסה ופטרוזיליה, זרקתם אותם, ועוד בטרם ראו שקל אחד מהמדינה אתם מאשימים אותם בחמדנות ותאוות בצע. מ ג ע י ל !!!! עד מתי??????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד עוד לא ראה שקל מהמנהלת
סימה,
01/09/05 22:40
|
לא שקלים רואים מהם רק שקרים.
אני שבה ואומרת: לא רציתי פיצויים,לא רציתי כסף. רציתי להמשיך לגור בביתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבות הדדית קוראים לזה
חיים,
דרום,
01/09/05 18:39
|
|
 |
כמה חילים נהרגו על קרית שמונה?
חיים,
מרכז,
01/09/05 11:45
|
הרבה יותר מזה.
חיים, אתה כל כך שקרן ומסית, שזה מדהים.
לא רק שתושבי ה''רצועה'' השתתפו ועוד איך בכאב האנושי של משפחות החיילים, הם גם נתנו את הבנים שלהם כדי להגן על הארץ.
תגיד לי, על לוחם דובדבן אלקנה גובי שמעת?
ועל לוחם שייטת 13 יוחנן הילברג?
והיו עוד לוחמים דתיים-לאומיים רבים, שלא נקברו בגוש קטיף אלא בבתי עלמין אחרים (למשל בהר הרצל ובבתי עלמין אחרים של חללי צה''ל), אז תפסיק להשמיץ את המתים ואת המשפחות השכולות.
אגב, קיבלת היום את המשכורת מהאיחוד האירופי כדי לסכסך בתוך ישראל?
1 בחודש, יש משכורת למגיבים סדרתיים סכסכנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
''הבנים שלנו נהרגים בכללם...''
אז שוב,
01/09/05 10:56
|
שלשום הועתקו קבריהם של שלושת חללי צה''ל מבית הקברות בנוה-דקלים - לוחם השייטת יוחנן הילברג ז''ל, שנהרג ב''אסון השייטת'' בלבנון ב-1997, לוחם דובדבן אלקנה גובי, שנהרג בתאונה מבצעית ברצועה לפני כשלוש שנים, ולוחם גבעתי ישראל לוטטי, שנהרג בחדירה למוצב במורג. השלושה הובאו לקבורה מחודשת בטקס צבאי מלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לתעד את הימים האלה לועדת חקירה
בנצי-א,
01/09/05 09:34
|
הפשע של הגירוש לא יכול לעבור בשקט לטווח רחוק כל המשומדים שנתנו יד לאסון הגירוש ולפניו פושעי אוסלו רשומים בספר השחור וישפטו ע''י יהודים שגורשו והושפלו על ידם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרור יהודי...
ל"ת
מישהו אחר,
01/09/05 17:17
|
|
 |
בטרור הערבי יש מיליוני מחבלים,
ל"ת
לנו פחות מחמישה,
02/09/05 10:44
|
|
 |
2.
מקווה שכל גגווני העם ישתתפו
ראובן,
02,
01/09/05 08:32
|
אני מקווה שכל עם ישראל על כל גווניו הפוליטיים והחברתיים ירגישו שייכות לארוע הקשה ויביעו הזדהות אנושית ולאומית וישתתפו. אני מקווה שכל הנוכחים יקבלו איש את רעהו יויכבדו את החללים ובני משפחותיהם בהתנהגות מתאימה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
אני מקווה שלא יהיו שם שמאלנים
יוס2,
01/09/05 03:22
|
כי אם יהיו שם שמאלנים שיטמאו את המעמד, וכל הליקוקים והחיבוקים איתם, אז באמת אין מה ליהודי לחפש שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא היו שם כל העמים היהודיים
יהודי איזה?,
02/09/05 13:32
|
היה שם רק העם היהודי-ימין. עם יהודי-שמאל לא היה שם.
השמות הנ''ל זמניים. יקח קצת זמן להתגבשות השמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוס2 הוא מתחזה סדרתי,
ל"ת
יודע דבר,
01/09/05 22:45
|
|
 |
ליוס2,גם פשיסטים כמוך יכולים
לטמא את המעמד,
עם הצחנה שלך,
01/09/05 19:16
|
השנאה שלך לשמאל מעבירה אותך על דעתך(המטורללת בלאו הכי)לפעמים נדמה שאתה שונא אותו יותר מאשר את הערבים,שנאה לשם שנאה.פשוט יצור מגעיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מדבר מהלב
תגובה לרפי,
בת ים,
01/09/05 18:43
|
לך לעזאזל יהודים מתים בשבילך ולך לא אכפת לא כואב לך שהורגים את אחים שלך אתה בנאדם חסר לב מטורף אתה גרוע מנאצים אתה יהודי אנטישמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלני הוא לא אח שלי
ל"ת
יהודי,
01/09/05 19:40
|
|
 |
הפגנה של לוזרים.
רפי פרידן,
שמאלני,
01/09/05 13:32
|
אני לא אהיה שם ואין בליבי שום צער וסימפטיה למתנחלים ולמפונים. אתם לא יותר מחבורת בכיינים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם היו אלה קרובך
אתה לא היחיד,
01/09/05 19:25
|
דעותך רק מחיכות לנו שאנו עם כמו כל העמים גם לנו יש אגואיסטים כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלוואי שאתה תהיה במצב כזה.
רלי,
01/09/05 14:42
|
כואב לי להגיד זאת, אך כל שמאלני שאינו חש את כאבו של אחיו המפונה, הלוואי ולו יהרסו את הבית וכן גם יחללו את גופותיהם של אהוביו, אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצטרף לאיחול שלך לרפי פרידן
ל"ת
אבי,
01/09/05 19:03
|
|
 |
בכיינים בכיינים, אבל מיליונרים
קנאק,
נשבר הלב,
01/09/05 14:40
|
|
 |
שמאלני, תפסיק להסית. כולם לבוא
ל"ת
יוסי אמיתי,
01/09/05 08:28
|
|
 |
יוסי, גם וישינסקי ז''ל השמאלני
ל"ת
היה טמא ?,
01/09/05 18:43
|
|
 |
כנראה שכן, זה שהוא מת רק מטהר-
יוני,
01/09/05 20:23
|
אותו מטומאתו, אבל לפני מותו ברור שהוא היה טמא כמו כל מי שחיי לפי חוקי.... בעצם לפי איזה חוקים?
חוקי הכנסת הפוררת שלנו? חוקי סדום ועמורה של שרון וביבי?
לא משנה, העיקר שהוא לא חי לפי התורה, אז עוד טומאתו בו!!!!!!!!!!!!
לאחר מיתתו, האל יחליט מי ומה יעשה בכל אחד ואחד שנפטר או מת מכל סוג מוות, כולל אני!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|