 |
76.
גם חקירת הלינץ בשפרעם תקועה
ל"ת
קו 300,
01/09/05 18:26
|
|
 |
75.
מישהו יודע כמה הזורקי אבנים
ערן,
01/09/05 18:25
|
בכלא? הם סיכנו אנשים שנסעו בכבישי הצפון!!!
לעומת זאת עשרות אנשים שחסמו כבישים ולא סיכנו איש במעצר חלקם עד תום ההליכים!!!
הפליה נגד היהודים במדינת היהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
הועדה הצליחה! ראה הלינץ בזדה!
ל"ת
יויו,
01/09/05 17:57
|
|
 |
73.
לערבים מדינת ישראל שלנו היהודי
דני,
01/09/05 17:46
|
למגיבים הערבים מדינת ישראל שלנו של היהודים דרוזים וצארכסים שנאמנים למדינה ולא חותרים בהשמדה כל השאר יועברו בקרוב לירדן תכינו את המזודות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
כל ערבישנמצאבמתפרעיםדינוכחבריו
יאיר,
שפוי מהמרכז,
01/09/05 17:43
|
ממתי כ''כ אכפת לאנשים מערביים מאנשים שניסו לפגוע באכפתיים גם אם אותו מחבל היה טירון פת'ח אז הוא יכול להיות נזק שנה אח''כ וההשוואה להתנתקות שהקילו למתיישבים זה הרי לא נכון רוב הערבים הם אנשים מסוכנים שאסור להקל להם כי הם רוצים לפגוע בנו וחייל אמור להילחם באוייב באשר הוא אבל לא באוהב שהגן על הדרום והמרכז מטילים למינהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
Arabs support israel's enemies
ל"ת
Elad,
01/09/05 17:24
|
|
 |
70.
וועדה זה טיוח
דוד,
ירושלים,
01/09/05 17:13
|
מה פתאום התעוררתם הרי הרבה וועדות קמו ובכולם לא יושמה ולו המלצה אחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
המלחמה עדיין באיבה, וכמו
ro,
01/09/05 17:12
|
במלחמה גם כאן יש נפגעים. מי שהצטרף לאויבינו ורצה להבעיר את המדינה, זו התשובה של השפויים.
וזה היה מסר ברור אל תתעסקו עם היהודים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
חוצפנים , ....
אחמד,
01/09/05 17:09
|
אני בשוק שאני קורא תגובות כאלה , רוב התגובות גזעניות , ... מה אנחנו אזרחים מסוג ב ? אתם עם שעבר שואה כהה צריך להגיב ? תתבישו לכם ? איך אתם משווים את המחבל זאדה עם 13 צעירים חפים מפשע ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חפים מפשע? הם רצחו יהודי וניסו
גיל,
01/09/05 21:26
|
חפים מפשע? הם רצחו יהודי על כביש ראשי וניסו לפגוע בעוד יהודים אבל ממקודת המבט שלכם זו מצווה לרצוח יהודים נכון? עכשיו אני נזכר למה אני רואה בכם גייס 5
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אחמד.. למה אתה לא עובר לעזה ?.
cyrano,
ארץ העריק,
01/09/05 21:22
|
שם תהיה אזרח סוג א'... ליהודים אפילו אזרחים סוג ב' לא נתנט להיות בגוש קטיף... ורק שחסמו קצת את הכבישים, ואפילו נערות מיהרו וזרקו אותם לכלבוש, ולא כמו אחיך בואדי ערה שזרקו סלעים על מכוניות, ואנשים היו יכולים לאבד את חייהם... אז תפסיק להתחסד.. אנחנו נדאג שהסמולנים שחיים בתוכינו ובינתיים הפכו לשונאינו, שאתה נאחז בהם, יפסיקו לטפח אותכם ולהרוס אותנו, בסוף נשלח אותם אליכם ואתם תוכיחו להם כמה באמת אתם אוהבים אותם... אולי אז יתחילו סוף סוף להתפכח... ונתחיל בזכות זה לאהוב אחד את השני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
בערבים הישראלים הם הסרטן אמיתי
רועי,
01/09/05 17:07
|
האמיתי והעמוק ביותר בלב היהדות, אם לא נעשה חילופי שטחים וגם טרנספר להם כאשר תקום מדינה פלסטינאית, שהרי הם יכולו עוד 20 30 שנה לחולל את השואה שהם כבר 100 שנה מנסים לעשות בנו היהודים.
אחמד טיבי הגדיר את זה כאשר הוא אמר שאם לא דרך הנשק קרי במלחמות שהערבים נסיו לחסל את ישראל היהודית, שהרי בדרך דמוגרפיה יעשו זאת, כאשר השמאל המטופש זועק דמוקרטיה ונאורות גם כאשר אלו מובילים אותו למשרפות.
יש להעביר שטחים ולגרש כך שלא ישארו ערבים ישראלים (שהרי זאת גם זהות שהשמאל המנותק מכל זהות אנס עליהם, ואין באמת כזה דבר שנקרא ערבי ישראלי) במדינה היהודית.
מדינה פלסטינאית ללא יהודים, ומדינה יהודית ללא פלסטיניאים (כנ''ל לגבי הבדואים המוסלמים המשתלטים בעזרת אלפי ילדים על הנגב)
העם היהודי חייב להתעורר עכשיו. לא לקנות ולא ליצור שום חיובי עם ערבים ישראלים עד אשר יהיה אפשר לנתק את האויב, הגיס החמישי הזה מקרבנו.
ואל תשלו את עצמכם שכאשר השלטון יהיה בידיהם הם ינהגו בנו ברחמים מלאים כפי שאנו עושים, הפגנה כזו כפי שהם עשו באוקטובר הם היו מדכאים בעזרת 10000 הרוגים יהודים לפחות ופותחים וועדת חקירה איך מספר המתים היהודים כה מועט
להתעורר עכשיו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מתי תבינו שהבעיה היא לא הערבים
ש.צ,
ת''א,
01/09/05 17:01
|
הבעיה הינה ה''ישראלים'' מין הכלאה של איש ''העולם'' הגדול אם הזיות סוציליסטיות של מזרח תיכון חדש. הם הבעיה .הערבים היו ונשארו נאמנים לעמדתם בכל שנות קיום המדינה ולא הכירו בקיומה ובזכותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
מה אם ועדת חקירה על הסכם אוסלו
ל"ת
יותם,
ת''א,
01/09/05 16:54
|
|
 |
64.
אלוהים מה קורה פה?
מיכל,
01/09/05 16:49
|
מה זו ההתנפלות המטורפת הזאת? באמת כל המטורפים שכותבים כאן חושבים שיש הצדקה לירות באדם שמפגין, באדם שזורק אבנים, שחוסם כבישים? או שאולי אדם שזורק אבנים והוא יהודי ונגד התנתקות הוא מלח הארץ, בעוד זורק אבנים ערבי הוא טרוריסט שיש להשמידו? ולמה אין אף תגובה מהצד השני? איזה אוסף של מטורפים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני שואל מה יהיה עם השנאה
cyrano,
ארץ העריק,
01/09/05 22:48
|
החולנית הזאת והמזעזעת הזאת שאתם הסמולים המגעילים מרגישים כלפי כל מה שיהודי במדינה הזאת ?.. כלומר , זה היה נכון שבעתיים אם גם הייתם מלווים את דבריכם במעשים... למה אתם לא הולכים ליחיות איתם, מתאסלמים ?.. הם כל כך טובים הרי ואנחנו כל כך רעים...והרי הם הכי מתאימים לכם, ה''נאורים''.. ולעצם העובדות : בהתפרעויות של הערבים , שלקרוא להם חסימת כבישים זה כמו לקרוא לצונמי איוושה קלה, ובכן בהתפרעויות שלהם, הם השליכו סלעים על מכוניות של ישראלים, ואף רצחו אחד מהם... העובדה שרק יהודי אחד נרצח היתה מזל משמיים, היות וכאשר זורקים אבן על מכונית שהיא בנסיעה, האבן יכולה על נקלה לנפץ את השמשה, והנהג יאבד אוטומטית שליטה בהגה ויתדרדר לתהום שבצידי הדרך, לכשרסיסי השמשה יעופו לעבר עיניו.. ובכן, מה ישי לך לעשות, זה להשוות חסימת כבישים של כמה ילדים משלנו, להשלכת סלעים על מכוניות נוסעותמצד ערביי ואדי ערה המשולהבים, ועם רצח בעיניים לחסל יהודים... ואת רוצה להגיד לי שאת ממש אוהבת יהודים... בעיקר כשהם מטוגנים היטב, וכשאת יכולה לנעוץ בהם את השיפוד עד הסוף... אבל מה כבר אפשר לצפות מחלאה סמולית... גייס חמישי הרי צריך לפעול כגייס חמישי... קצת חוסר מזל שרק לנו יש גייס חמישי, הערבים יודעים יותר טוב, ולדעתי גם יותר נכון איך לטפל בתופעות הטבע הביזאריות האלה של קאניבאליזם צרוף...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראינו את התגובות שלכם כנגד המת
דני,
01/09/05 17:45
|
ראינו את התגובות שלכם נגד המתנחלים איזה שנאה יש בכם אליהם על החסימת כבישים שלכם\ולהזכיר לך שהם לא רצחו אף אחד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you want to get lynched
try to go there,
01/09/05 17:41
|
the police were against LYNCHING cultured people,
HOW in EARTH can you compare it to the MITNACHALIM??????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיכלי את לא שונה מכולנו
מבינה,
01/09/05 17:39
|
אין ברירה עלינו להפרד מערביי ישראל. הם ''אוהבים'' אנשים ''הומניים'' כמוך שרואים חצי תמונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בגלל יהודים כמוך אנו נושמד.
ציון,
01/09/05 17:18
|
תעשי לעצמך ולנו טובה, עזבי את הארץ שהרי אין לך שום זהות יהודית, את מעוניינת שהרוב הערבי בסופו של דבר ישתלט על הארץ.
ואולי בתוך תוככך את אובדנית ומבקשת את מותך, אך אם בהתאבדות את חפצה אנא ארזי את חפציך ועזבי, עדיף 10 ערבים ישראלים כאן מיהודייה אחת כמוך.
''מחרבייך ממך יצאו''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
מעניין אם היו מתנחלים?
אין בושה,
01/09/05 16:42
|
בטח הייתה המשטרה מתנהגת ברגישות ונחישות כמו באירועי כפר דרום . ולכל התגובות הפשסטיות כאן תתביישו לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין אם היו תל-אביבים!
שם,
01/09/05 18:10
|
תבין/י, טינופת! הערבים זה אויב נאצי. המתנחלים זה עם ישראל, וממשלת ישראל היא עוזרת הנאצים... זה לא בדיוק כך בסדר הזה, כלומר, אפשר להתווכח מי הנאצים ומי עוזריהם.... אכן, אין בושה, יש רק נאציזם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צלפים הועמדו הכן בכפר דרום
ז'יד,
01/09/05 17:13
|
אם יהיה ירי. בהתפרעטויות הערבים היה ירי. כל הצבועים שתקו מול ההכנות בכפר דרום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגיד, איזו מין תגובה זו?
הגיהינום טוב,
מדי בשבילם,
01/09/05 18:16
|
במשך עשרות שנים, חלאות אדם, כמו כותב/ת הדברים, שאתה מגיב עליהם, עשו דמוניזציה ודה-לגיטימציה למתנחלים, כדי שהם, הפושעים נגד העם היהודי, יוכלו להתייחס אל נאמני העם והארץ כאל פורעי חוק. וזה מה שיש לך להגיד לפושע/ת? שכן הכינו צלפים ליהודים, אוהבי עמם ומולדתם?
למה אינך תוקף את המפלצת ומבטיח לה שעל הדברים האלה שהיא כתבה פה היא תעמוד לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם?
האם ידעת שהעונש הקבוע בחוק לבגידה, שהיא עשייה למען הוצאת חלק משטחי ריבונותה של מדינה לגורם אחר, הוא מוות או מאסר עולם?
פה התבצעו פשעים רבים ביחד. בגידה, פשע נגד העם היהודי ופשע נגד האנושות. דע לך, שנקמת דמעת ילד קטן שגורש מעולמו, לא ברא השטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
מעריב = חוצפנים תקראו
שוטר שהיה שם,
01/09/05 16:42
|
לאחר מטחי האבנים שקיבלנו והיינו בסכנת חיים ממשית. זה התודה של המדינה שמנענו התפרעות חמורה יותר. ושיגידו תודה שזה נגמר ב 13
הגב לתגובה זו
|
|
 |
thank you ,policeman
ל"ת
jew,
01/09/05 17:41
|
|
 |
you are right ! thank you
ל"ת
fellow jew,
01/09/05 17:35
|
|
 |
61.
חסכנו כמה חיסולים עתידיים...
ל"ת
ניר,
01/09/05 16:37
|
|
 |
60.
חקירת הלינץ' בשפרעם חשובה יותר
בני,
01/09/05 16:26
|
|
 |
גם היהודים חושבים
אוטובוס,
01/09/05 18:29
|
שמותר לערבים לעשות לינץ. כי אנחנו לא מסתכלים לערבים בגובה העיניים. אלא מלמעלה. כאילו הם נייטיבס, שמוותרים להם. כי הפ הפומיטיביים, זו הגישה המסורתית של השמאל ושלוחותיו. (היום הימין של שרון הוא גם שמאל קיצוני כמובן) אגב,גם נבחריו חושבים כך על הבוחרים שלו. גם הם רוצים שיוותרו להם ולא יחקרו את הלינץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
להגיש תלונה על שנהגו ביד רכה
ירון,
01/09/05 16:23
|
מי שהתפרע אז סיכן את המדינה ועם ישראל ! המשטרה ויתרה להם , היה צריך להכות בהם בחוזקה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק - נהגו במתנחלים ביד רכה!!
ערבישראלי,
01/09/05 16:38
|
להגיש תלונה אפילו לבג''ץ ולהחזיר את הכבוד ''האבוד'' למשטרת ישראל !!
מתנחלי גוש קטיף והגדה: סופכם הולך וקרב !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה עוד סיבה למה יש מפה את הער
דני,
01/09/05 17:47
|
הנה עוד סיבה למה יש להעיף מפה את הערבים כמוך שקוראים לפגיעה ביהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק סופם הולך וקרב אם
מבינה,
01/09/05 17:31
|
תמשיכו לחיות בנינו. לכן עלינו ללחוץ לפינוי פיצוי של ערביי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אתה אומר נהגנו, אתה...
רועי,
01/09/05 17:15
|
זה אתה, קרי ערבי שתכלס מעוניין במחיקת הזהות היהודית וכמה שיותר יהודים מארץ ישראל, וזאת האמת בתוך נבכי לבבכם אתם מחכים בקוצר רוח ליום שתוכלו לממש את התוכניות של מדינות ערב להשמיד את ישראל. אתם פשוט הבנתם שדרל יהודים מטומטמים ושמאלים הדרך היא פשוטה יותר.
כאמור אתה זה אתה, ואנחנו, קרי היהודים זה אנחנו. אין בנינו שום דבר משותף, אתם לא מיעוט אלא האויב האמיתי שלנו, וטוב יהיה עם כל יהודי יחקוק זאת על הלב, מספיק לראות כיצד ערבי ישראל ביצעו פוגרומים רבים ומגוונים בארץ ישראל לפני שהישות הציונית קמה כאן, בשביל לראות מה בדיוק אתם מתכננים לנו כאשר בעזרת השמאל הנאור ודמוקרטי תהיו פה רוב.
אני רק מקווה שהעם הזה לא מעוניין בהשמדתו העצמית עד כדי כך שהוא לא יספח את השטחים עליהם יושבים ערבי ישראל לפלסטין הקמה, ויגרש את השאר.
עם היהודי חייב להתעורר ולהבין שהפלסטיאנים אינם בעיה אמיתית אלא ערבי ישראל הם הסרטן שיחסל אותנו.
חייבים לתמוך במלוא הכוח בתוכניות כגון אלו של אביגדור ליברמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Roei..my kind of man
Yored,
Tel-Aviv,
03/09/05 13:37
|
I wish we had a lot more like you,maybe we would look much different.much stronger,much more respected,much more as a united nation.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
כמה מהפורעים הערבים נעצרו?????
תתביישו מעריב,
01/09/05 16:20
|
תתביישו משכתבי היסטוריה. היה כאן מרד אלים וברוטלי של הפלשתינים בישראל שדוכא היטב וטוב שכך, אבל שמאלנינו וברק אהוד הקים ועדה שהיא בושה למדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
לינץ'
רבקה,
צפון,
01/09/05 16:08
|
מתי יעמידו לדין את האחראים לליץ' בשפרעם ובחברון??? דם יהודי הוא הפקר!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
היא תקוע כי רצו שהיא תיתקע
אזרח שמאס במדינ,
ת''א,
01/09/05 16:02
|
|
 |
55.
הם נהרגו בפרעות אוקטובר 2000
ל"ת
1+1,
01/09/05 15:59
|
|
 |
54.
להעמיד לדין את מבצעי הלינץ!
קודם כל:,
01/09/05 15:56
|
להעמיד לדין את מבצעי הלינץ האכזרי בשפרעם!
אשר לארועי אוקטובר, זה היה נסיון למרד ערבי נגד המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
המשטרה לא ירתה על אזרחים תממים
פורעים השתוללו,
01/09/05 15:49
|
הפורעים השתוללו בכבישים, חסמו דרכים וזרקו אבנים על רכבים, סיכנו נהגים ומשפחות שנעו בדרך. מי שנתקל בהמון מוסת וזועם ולינץ' ריחף מעל ראשו, יודע שיש הצדקה מלאה לירי של הכוחות המגינים עליו מפני הפורעים.מי שמיצטרף להפגנות פרועות יודע וטוב שידע שהוא לוקח סיכון להפגע אפילו מירי!ברור שהפורעים מעדיפים שכוחות הביטחון יפזרו אותם עם ממטרות או עם מוסיקה רועשת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
להוסיף לחקירה את הלינץ בחייל
הצעה,
01/09/05 15:49
|
|
 |
51.
במקום לחקור איך לא חיסלו יותר
חיים,
ירושלים,
01/09/05 15:48
|
הם חוקרים למה חיסלו כמה ערבושים מחבלים, בושה וחרפה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
ומה עם חקירת הלינץ בשפרעם?
ל"ת
חוק זה חוק,
שפרעם,
01/09/05 15:48
|
|
 |
49.
ועדה מיותרת
אז מה?,
01/09/05 15:40
|
שהוקמה ע''י שר חוץ וראש ממשלה מיותרים. טעות היה בכלל לחקור העובדות ברורות הערבים השתוללו ללא סיבה. הרגו רק 13 ומגיע למשטרה צל''ש על כך. אבל אם היו ביום הראשון הורגים 1000 +2000 פלשתינים אז הכל היה נגמר באותו היום ללא פיגועים וללא ויתורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
נתניהו יבטל את מסקנות הוועדה!!
מדינת היהודים,
01/09/05 15:35
|
|
 |
47.
1-3 מ-ח-ב-ל-י-ם!!!
מתן,
01/09/05 15:25
|
משתתף בצער המשפחה שיקירה נרצח במהומות המטורפות הללו. פשוט לא ייאמן בכלל כיצד אזרחים מרשים לעצמם להתפרע בצורה כה פרועה ורצחנית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
גם חקירת הלינץ' בשפרעם תקועה
ל"ת
מרק,
נתניה,
01/09/05 15:23
|
|
 |
45.
ועדת חקירה פוליטית ולא ראוייה
לא נאיבית,
01/09/05 15:22
|
מחבלים סופם להיהרג! מי שפורע ומאיים על אנשים בהרג - סופו מר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
בחור שפוי הולך למקום שיש ירי?
ישראל,
01/09/05 15:22
|
בואו וניקח דוגמא שאין עליה מחלוקת: שוד בנק. האם אדם סביר ילך ''לראות'' מה הולך שם? כמובן שלא כי בחילופי האש ניתן להיפגע. באותו אופן בחור צעיר מאום אל פאחם למה הלך ''לראות'' מה קורה? לא שמע יריות באוויר? אז שהוריו לא יבואו בטענות. או שהם לא הסבירו לו כללי זהירות או שהבן עשה מה שרצה ואז קרה מה שקרה. זה כמובן בלי קשר להשתתפותי בצער הורים שבנם נהרג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מה עם חקירת רצח היהודי ע''י ערב
אזרח,
01/09/05 15:17
|
בכביש החוף בזמן הפרעות והשתוללות של הערבים? לא חוקרים דם יהודי לא נחשב? לפני שהערבים מחפשים אשמים על הריגת הפורעים הערבים שלהם שיגידו מיהו הרוצח של היהודי שנרצח בכביש החוף ע''י ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
שתיקה כהודייה!!!!........!!!!!
ש.לוין,
01/09/05 15:00
|
ועדת אירועי אוקטובר לא יכולה לתת תשובות ברורות למה שהתחולל אז ברחבי הגליל. חלק גדול מהאנשים שנחקרו לא דברו אמת גם לא מהצד הערבי. המהומות האלה היו יכולות לגרום נזק גדול ואולי בלתי הפיך , ומן הראוי הוא להעלות על נס דווקא את הבחור ההוא ששירת קצין משטרה במשגב וזרקו אותו כשעיר לעזאזאל. דווקא הבחור ההוא ממשגב היה צריך לקבל צל''ש וזה הזכיר לי את אותו קצין משריון בעל עיטור העוז גרינגולד שמו מקיבוץ לוחמי הגיטאות שבסרט השיחזור על קרבות הבלימה ברמת הגולן הוא אמר ''עמדתי כאן מימיני הסורים ומאחורי כל עם ישראל'' וכך גם חש אותו קצין ממשגב שהיה כמעט לבדו עם קומץ קטן של שוטרים שהיו צריכים לבלום מתפרעים ערבים שהרסו שרפו ושברו את כל מה שהיה בדרכם. והם עשו זאת בחמת זעם. הערבים מבינים רק כח והרבה . ראו מה קורה היום בעיראק שהרודן ההוא איננו איזו שפיכות דמים הולכת שם כל יום נהרגים עשרות ועכשיו מאות הוא שאמרתי הערבים מבינים רק כח . לכן ועדת אור לעולם לא תתן תשובה ישריה או תמצא אשמים רק שעירים לעזאזאל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק. אבל תיכף יקפצו כמה פוצים
מיקי,
01/09/05 16:16
|
ויזדעקו ''גזענות''. אבל זוהי בעצם אנטרופולוגיה. מזכיר לי את המאבקים שהיו נגד הוצאת כלבי הפיטבול ושאר הכלבים המסוכנים מחוץ לחוק. יש יפי נפש שאוהבים אותם ''עד מוות'' (של אחרים כמובן...)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
it happend in 2001 right....
dr,
01/09/05 14:57
|
|
 |
you should forgive us but
מיקי,
01/09/05 16:12
|
after thousands of pogroms and provocations and slauters we some time confuse dates and names The Arabs don't have this problem - only several brutal events to remember
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
שילכו הערבים מהצפון לירדן
רמי,
חו''ל,
01/09/05 14:52
|
לא צריך לדבר הרבה אבל קצת חשיבה ושאלה מה תמכו ערבי ישראל למדינה ? כלום אפילו לא מתגיסיים לצה''ל אז חייב לגרש אותם מהמדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על גירוש יהודי ספרד שמעת?
ל"ת
ערבישראלי,
01/09/05 15:42
|
|
 |
שמענו גם שמענו
ש,
01/09/05 16:30
|
גם שם הערבים גירשו את היהודים, כמו שהערבים פה מנסים לעשות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
****ערבים לפלסטין. נקודה.*****
*בעד 2 מדינות,
לשני עמים***,
01/09/05 14:40
|
סיכסוך בין מאה שנים בין העם היהודי לעם הערבי פה בארץ הזאת, חייב להיפתר בכך שרוב רובו של העם הערבי יהיה במדינתו פלסטין שלצד מדינת היהודים ולא בתוכה. וכן, לרבות המשולש, וואדי-ערה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מדובר באויב בהא הידיעה שלנו
על מה בכלל,
מדברים?,
01/09/05 14:39
|
הערבים ממררים לנו כאן את החיים כבר למעלה ממאה שנה, זה אחרי מאות שנים בהן הם עשו לנו זאת בארצותיהם. למה מתקשים כל כך להבין שמדובר באויב? כי השמאל קבע שה''דמוקרטיה'' משווה את זכויות הרוצחים לזכויות הקרבנות? איך ניתן להבין ישיבת ערבים בארץ ישראל? זה חולני!!
מדובר באויב? מבינים? אויב! אויב הטוען לבעלות על ארצנו! ומנסה להשמידנו. מתי תקלטו סוף סוף?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבנתי, אני מציע לך לקום ולעזוב
ערבישראלי,
ישראפלסטין,
01/09/05 14:43
|
|
 |
ערבי מצוי. גם סתום וגם חצוף !
מיקי,
01/09/05 16:07
|
לקום ולעזוב ? גם אם נעזוב את ההיסטוריה הארוכה של העולם לפני שמוחמד המציא את האיסלאם - לא יודע שהמדינה הזאת ניתנה לנו רשמית ע''י האו''מ ב-48 ? ומה זה ''לפני שיהיה מאוחר'' ? אני רואה בזה ובעוד אלפי תגובות של ערבים באותו נוסח איום בהשמדה, ולכן דמכם מותר על כל איום שתשמיעו, ובטח על כל התקהלות מתלהמת עם אבנים וסכינים. הטירוף המוסלמי מזהם כבר את כל העולם המערבי. עוד קצת סבלנות וכולכם תועברו לספארי בערב הסעודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לערבי,לך ללוב רק הם תומכים
מדינת היהודים,
לעד!,
01/09/05 14:57
|
בחזון המטורף שלך. ואגב, למה אתה רוצה את ישראל בכלל. מה, הפנמת שאתה לא שווה כלום ללא היהודים??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי למען קאדפי הלובי.........
ישראלפלסטין,
הצחקת אותי..,
01/09/05 15:21
|
לך תמכור בייגלה חבר. לך תבנה את מדינתך. תוכיח אתה ועמך מה אתם שווים בכלל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה איש חוצפן שמקומו לא פה!!!!
יהודים היו פה,
לפני מוחמד,
01/09/05 14:55
|
אנו היהודים חזרנו לארץ ממנה גורשנו, הרבה לפני שהדת שלך נולדה בכלל. אז את החוצפה, ההתנשאות תשמור לעצמך בבקשה. וכן, מקומך הוא לא פה. פלסטין מוקמת למען עמך ואתה צריך להיות שם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''פלסטין'' מוקמת בארץ ישראל
ואין לזה שום,
הצדקה!,
01/09/05 15:47
|
את הערבים חובה לסלק מכל סמ''ר בארץ ישראל. הם לא עשו דבר במשך דורות, כדי לזכות בחנינה מאיתנו. אלה הם רוצחינו, ימ''ש! מדינות האם של כל הברברים האלה, עדיין מחזיקות בחלק הארי של ארץ ישראל, שאותה אנו עתידים לשחרר.
אין ומעולם לא היה עם ''פלסטיני'' ואל תכניס למנוול רעיונות לראש.
גם אם חלילה תקום ''מדינה פלסטינית'', היא תושמד במהרה. אין ליצירה מלאכותית/מפלצתית כזו זכות קיום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה סתומים אתם .....
ערבישראלי,
ישראפלסטין,
01/09/05 16:46
|
אתם אפילו לא מתייחסים לשם ''ישראפלסטין'' !!!
מדינת ישראל הינה, רציתם או לא, מדינה שבה חיים יותר מעם אחד: ערבים ולא-ערבים !
הערבים רוצים לחיות בשלום עם אחיהם הלא-ערבים! אבל מהתגובות שלכם אני למד שאתם כ''כ קיצוניים ויש לחשוב פעמיים מה עושים עם הלא-ערבים פה!!
הייתי מציע לבנות 2 מדינות : * פלסטין הכוללת את הגדה, עזה, הגליל העליון וחלקים מהנגב (בירתה אל-קודס)
* ישראל בשטח הנותר (ללא רמת הגולן), בירה??? תל אביב!! העיר האמיתית היחידה במדינה הזו!! וגם העיר העברית הראשונה ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון - מקומי בפלסטין וזה כאן
ערבישראלי,
01/09/05 15:23
|
ארץ פלסטין היא כאן, בכל מקום ובכל פינה! לפי ההצעות שלכם אני צריך להיות באותו מקום איםה אני עכשיו !!! תודה על החיזוק והגיבוי !!!
ועוד מגזענים מושחתים כמוכם? מה טוב!!
אהה, ולגבי מי היה פה לפני מי! נו באמת, אם נלך לפי חוק זה אז גירוש היהודים מספרד ובכלל מאירופה היה נחשב למוצדק!
So give me a break
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבב את הטיח אחמד.....
ל"ת
מנהל עבודה,
01/09/05 16:41
|
|
 |
מוחמד תחזור לעבודה בבניין
ל"ת
יהודי,
01/09/05 16:40
|
|
 |
37.
לחקור את אהוד ברק !!!
ליקק לערבים,
את הרקטום,
01/09/05 14:38
|
יש להקים ועדת חקירה שתחקור את המניעים האמיתיים שגרמו לאהוד ברק להקים את ועדת החקירה הזאת. לדעתי, הועדה הוקמה מטעמים פוליטיים בלבד, כליקוק לערביי ישראל לפני הבחירות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
זאת היתה מלחמה,ובמלחמה-
יהודים נאיבים,
תתעשתו כבר!!,
01/09/05 14:36
|
|
 |
35.
הערבים והמתנחלים באותו צד!!!!
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
01/09/05 14:35
|
זה נשמע מטורף אבל האמת היא שאת הנזקים הבטחונים הרצינים ביותר למדינה גרמו מטורפי מרץ ולא הערבים. גירוש יהודי קטיף נעשה לא בגלל שנכנענו לערבים אלא מפני שמטורפי השמאל גנבו את הדמוקרטיה והשליטו עלינו את רצונם. ואגב גם על הערבים מהבחינה הזאת הם מקופחים בדיוק כמונו המתנחלים הדתים ותושבי עירות הפיתוח על ידי האליטה החילונית שמאלנית.{בהסוואה של דמוקרטיה} מי שגרם לערבים לאחוז בדיעות שמאלניות קיצוניות הם מטורפי השמאל שהבהירו לערבים שאיננו מתכונים להישאר בישע וכדאי להם למצוא פטרון אחר . אגב הכינוי ''משתף פעולה'' שהדביק השמאל לכל ערבי שתמך בישראל הוא כינוי משפיל עם קשר לשואה{לכל הצבועים שהזדעזעו מהטלאי הצהוב} מטרת השמאל היתה שהציבור לא יזדעדע מרציחות נאמני ישראל בידי ארגוני הטירור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
1500 הרוגי אוסלו,אף ועדת חקירה
ל"ת
זבוטינסקי,
א''י השלמה,
01/09/05 14:30
|
|
 |
33.
אז נהרגו 13 מחבלים...
חיים,
חיפה,
01/09/05 14:26
|
|
 |
32.
זה התפרעות של טרור ולא מפגינים
ל"ת
גד,
01/09/05 14:18
|
|
 |
31.
רק בישראל ...
אברהם,
הרי יהודה,
01/09/05 14:18
|
ועדת חקירה ממלכתית - לא חוקרת המחלקה לחקירת שוטרים במשרד המשפטים - זורקת לפח 80% מהתיקים ובשאר מזלזלת צבא מגוייס ללחימה באזרחים משטרה- פועלת עפ''י הפקודות של ניסו בתי משפט - מבצעים פקודות של שרון
והציבור - איפה הציבור ? למה מליונים שותקים ? זה המדינה שלכם, לא ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שכחתה משהו,איברהים מהרי יהודה.
אברהם,
01/09/05 14:49
|
שכחתה לכתוב את הלקחים שאתם צריכים להפיק. לדוגמה: אים לא נכיר במדינת היהודים,ישראל,לעולם ועד,ואם לא נפנים,וכל פעם שיש לנו הרגשה שהינה זה מגיע,ואנחנו מצליחים להעיף אותם מפה.....יכול יום אחד הטרוף של היהודים להשתלט,ונימצא את עצמינו ממשיכים לחלום מעבר לירדן,באוהלים,שוחות מבוץ... הבנתה? תעביר הלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה הבנת?
ל"ת
אז תן הסבר!,
01/09/05 15:48
|
|
 |
30.
ותודה לשוטרים האמיצים
צל''ש,
01/09/05 14:16
|
שבלמו את ההפגנות האלימות. אילו יכלו הם היו מבצעים לינץ' בכל יהודי שעבר שם. מדינה מטורפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
ומה עם הלינץ' בשפרעם ?
ל"ת
ירון,
01/09/05 14:11
|
|
 |
28.
שני מדינות לשני עמים היהודים
אלישע תישבי,
קבוצת יבנה,
01/09/05 14:06
|
בישראל וכל ערביי ארץ ישראל לירדן בהתחלה מקבלים הבזק אחר כך מתרגלים ושלום על ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הפגנות
יאיר ל,
01/09/05 14:02
|
כשקבוצת שמאל קיצוני נתנגדת לגדר ההפרדה, הגדר שמפריעה למוסלמים טובים להתאחד עם נביאם ולשבת בין הבתולות, ובמהלך ההתנגדות היא מבצעת שיפוץ בחיילי צה''ל ( הבנים שלנו ) - זוהי הפגנה ובמדינה דמוקרטית מותר להפגין, לא לכתומים אבל לכחולים ולחבריהם.
כשחייל מופרע יורה בשפרעם זה פשעו של הימין והמעשה הנו תוצר של הסתה, אך כשהערבים מבצעים בו לינץ', בהילוך איטי, לפני המצלמות ובנוכחות שוטרים זו תגובה טבעית שיש לקבלה בהבנה. כמובן שכדי לא להתדרדר למהומות אוקטובר, השוטרים הפנימו את מסקנות וועדת אור וחיכו בשקט עד לווידוא הריגה וגם החקירה לאחר מעשה נעשית לאור האור.
אכן כשאספסוף מופרע ומוסת מערביי ישראל משתולל בכבישים ורוגם באבנים את כל הנקרה בדרכו זוהי מחאה לגיטימית שהמשטרה בעתיד תעמוד מנגד עד לווידוא הריגה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
ערבים לפלסטין.יהודים לישראל=
ל"ת
צדק ושלום!,
01/09/05 13:46
|
|
 |
25.
את הגזענות אתם הבאתם, ערבים
לא שוכח ולא,
סולח!,
01/09/05 13:45
|
מי שמנסה מהיום שהמדינה היהודית הוקמה לחסלה, ולגרש את עמה - זה אתם. את השנאה והגזענות אתם הבאתם על עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לא נשכח את הערבים הרוצחים!
ל"ת
שפוי,
01/09/05 13:40
|
|
 |
23.
כל מה שקשור לברק מחוסן
אהוד,
מרכז,
01/09/05 13:38
|
מעניין שכל מה שקשור לשלטונו של אהוד ברק זוכה לחסינות מסוג זו או אחרת! גם חקירת העמותות-ממותות לא הגיע לשוממקום!
עובדה, נעמי בלומנטל שמרה על זכות השתיקה על הרפתקאה טריביאלית, ושרון העיף אותה מתפקידה כסגנית-שר. ואילו בייבי-פייס יצחק הרצוג, המנוע העיקרי של העמותות של ברק, שמר גם הוא על זכות השתיקה, אך הוזמן ע''י שרון לכהן כשר השיכון (אשר אגב, הוא נכשל בתפקיד זה כשלון חרוץ עד כה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
חקירת טרנספר אוגוסט 2005 תקועה
יותר מעניין,
ת''א,
01/09/05 13:36
|
צריך לברר מי הרוויח וכמה מהטרנספר הברוטאלי שעשו ליהודי גוש קטיף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
גזענות
אזרח,
01/09/05 13:35
|
כל הבושה לכם , גזענים,,, הרי אנשים חפים מפשע נרצחו במדינה שאומרת על עצמה שהי דימוקראטית,, כל הבושההה למדינה הזאת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החוצפה של ערביי ישראל עוברת
מיקי,
01/09/05 14:34
|
כל גבול. כשיהודים בודדים עשו פיגוע נגד ערבים, אחרי עשרות שנות טרור ובמיוחד ה-5 האחרונות, בהן מעורבים יותר ויותר מערביי ישראל, במעשים ובדיבורים, הם דורשים להרוס את בתיהם של המחבלים היהודים. מתי הרסו לערבים ישראלים משתפי פעולה עם הטרור את הבתים? עכשיו הם מחטטים מתחת לתל אביב ומחפשים עצמות מאיזה בית קברות שעשרות שנים לא הקדישו לו תשומת לב ולא ביקרו בו. בכל דרך הם מחפשים להרוס אותנו. צריך ניתוק מוחלט בינינו וביניהם, גם במחיר ויתור על עוד שטחים. ההפגנה של אוקטובר לא היתה הפגנה ''תרבותית''. אם לא היו עוצרים אותה - היו נשחטים לנו כמה אזרחים ושוטרים. זה טבעם. בכל העולם הם נוהגים כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן גזענות
ש,
01/09/05 13:40
|
עשרות ואולי אף מאות אלפי ערבים ניסו לעשות פוגרום ביהודים, ורק 13 הודברו.
אם אזרחים יהודים היו עושים אותו דבר היו מתים מאות.
די לגזענות. מספיק לתת לערבים זכויות יתר ללא חובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה תגיד על המנהיגים שלכם?
אביגדור ליברמן,
01/09/05 13:39
|
ומה תגיד על המנהיגים שלכם שהולכים לבקר אסירים ביטחוניים שרצחו ופגעו ביהודים? ומה תגיד על הנהיגים שלכם שנפגשו עם נסראלה? ומה תגיד על המנהיגים שלכם שיושבים בישיבות של תנועת החמאס? אתם מדברים על גזענות?????? הנשאנ שלכם ליהודים ממש נשפכת ממכם חוצפנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-21 גזענות
אזרח,
01/09/05 13:39
|
|
 |
השנאה היא הדדית חבר. לא גזענות
אתה גזען!!!!!!!,
01/09/05 13:39
|
|
 |
20.
למה לכתוב סתם?
בוב,
חיפה,
01/09/05 13:35
|
מי אמר שאין הפקת לקחים?
רק לפני כמה חודשים פרסמתם כתבה על פשיטת הרגל הכלכלית של רבים מערביי ישראל בישובים בהם התחוללו התפרעויות אוקטובר. אף יהודי לא נכנס מאז המהומות לכפרים של מוקדי השנאה (אפילו ביפו נפגעו עסקים רבים).
אליק רון עומד להיכנס לפוליטיקה, ואני יודע שאת התמיכה שלי ושל רבים כמוני יש לו. בזכותו הלינץ' שניסו הערבים לבצע ביהודים חפים מפשע לא יצא לפועל.
כמעט אף שוטר לא נפגע מקצועית (פרט לאולי גיא רייף שבאמת עבר את הגבול) מאחר ובסך הכל הם ניסו למנוע רצח יהודים. מי שטוען אחרת כנראה לא היה פה באוקטובר, או שהוא מונע ממניעים פוליטיים.
חוץ מלהגביל את ערביי ישראל בתחומים שונים שימנעו מהם להתפרע שוב ולנסות לפגוע ביהודים רק משום שהם יהודים, אני לא יכול לחשוב על הפקת לקחים יותר נכונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
להקים ועדת חקירה על סיפוח
מדינת היהודים,
01/09/05 13:33
|
המשולש, ואדי ערה למדינת ישראל. סליחה, מה ישראל חשבה לעצמה כאשר סיפחה ישובים אלו - האם חשבה שבבוא העת כאשר תקום מדינת פלסטין אותם תושבים שאוזרחו יסיכימו להסתפח חזרה למדינת פלסטין??? כעת אנו תקועים וקרוב לוודאי שהרוב היהודי יאבד בעוד דור או שניים, מה שהופך את הנוסחה של שתי מדינות לשני עמים לריקה מתוכן. נ.ב גם מר הנרי קיסיג'ר אמר שאם ישראל לא תמצא את הדרך להתנתק מואדי ערה והמשולש, הרי שהיא לא עשתה שום דבר ולעם היהודי לא תישאר מדינה בעוד שנות דור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך טעות היסטורית
תומר,
ראשון,
01/09/05 14:12
|
ישראל לא חשבה לעצמה כלום . היא לא חשבה מה יקרה כשתקום מדינה פלסטינית כי ב48 לא היה קיים מושג כזה פלסטיני! כל מי שנולד בארץ לפני 48 יהודי ,מוסלמי או נוצרי נקרא פלסטיני. עם פלסטיני ערבי הוא המצאה של התעמולה הערבית לאחר מלחמת ששת הימים ובתמיכת השמאל היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
גם חקירת הלינץ תקועה מה הפלא!
ל"ת
@משה,
01/09/05 13:16
|
|
 |
17.
סיבות להחרים את ערביי ישראל ול
עופר,
01/09/05 13:08
|
הנה כמה סיבות למה יש להחרים את ערביי ישראל ולא לתת להם פרנסה
1)רוב הפיגועים ב 4 שנים האחרונות יצאו לפועל בזכותם של ערביי ישראל אם זה בהכנסת מחבלים למקום הפיגוע ואם זה בהחבאת המחבלים(למשל חלק ממשפחת בכרי)
2) הם קוראים למחבלים שרוצחים את ילדינו נכדינו אחינו אחיותינו האבות האמהות הסבים הסבתות השכנים החברים הבעלים הנשים שלנו לוחמי חופש
3) לפני כמה חודשיים ערבים עשו בעכו אוהל הזדהות עם האסירים הביטחוניים שפגעו ביהודים ופתחו בשביתת רעב ביחד איתם
4)כמדינת ישראל חיסלה את יאסין ימך שמו וזכרו ערבים מהגליל עשו הפגנה ענקית על חיסולו ודרשו נקמה ביהודים אתם זוכרים מי זה יאסין נכון? זה שעשו עליו את הספר המפוזר מכפר עזה
בקיצור ארועי אוקטובר יחזרו כרגע אנחנו ברגיעה אבל אנחנו נספוג שוב ושוב חכו ותראו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוף סוף יש שפוי בארץ !!!!
@משה,
01/09/05 14:13
|
|
 |
מיהו ערבי?
מישהו אחר,
01/09/05 13:34
|
שכחת להוסיף משהו לתגובה!
ערבי הוא מי ששלושה מסביו ערביים, או שהוא הביע נכונות להצטרף לדת האסלאם.
-- אם זה לא מזכיר לך משהו, אז כדי לך לעשות שוב בגרות בהיסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לנושא גוש קטיף אין אפילו וועדת
צבי,
01/09/05 13:04
|
|
 |
לחקור את זילות השואה של המתנחל
ל"ת
ישראלי,
01/09/05 13:38
|
|
 |
אבל יש וועדת קישוט
חיים,
דרום,
01/09/05 13:21
|
|
 |
אם אצליח להגיע לדרום המופגז
ל"ת
מבטיחה לבוא,
01/09/05 14:09
|
|
 |
15.
יש לכם מדינה מפגרת/דפוקה/ארורה
ל"ת
כתום,
01/09/05 13:03
|
|
 |
יש לנו גם ביטוח לאומי מפגר
חיים,
דרום,
01/09/05 13:20
|
שמשום מה עדיין נותן לך את הכסף שאנחנו עובדים קשה עבורו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האזן היטב, טינופת -
ההסתה השטירמרית,
לא תשתלם.,
01/09/05 14:23
|
חתני מתנחל, מהנדס, המדינה הזו קורעת אותו במס הכנסה, כדי שמשפחות בידואיות, כל אחת עם 60 ילדים (מכמה נשים) תקבלנה את הביטוח הלאומי, שבתי וחתני, הורים לששה משלמים מעבודתם הקשה.
לבסוף אתה תשלם על נהרות השנאה שאתה שופך פה. ועכשו תגיד לי, באמת, מה ההבדל בינך לבין הנאצים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביטוח לאומי לא מפגר פשוט גנב
יוסי,
01/09/05 13:59
|
הערבים מקבלים כסף מהביטוח הלאומי ולא משנא כמה נתנו הם לא משלמים מס הכנסה כל המכירות שלהם מתחת לשולחן ללא קבלות פשוט לא מתווכחים לוקחים מה שמקבלים והולכים לעבוד את היהודים לא אוהבים בביטוח לאומי כי אם ישלמו לכולם לא ישאר להם מה לגנוב לא פלא שאני כבר 4 שנים אחרי ניתוח לב ועד היום אני מטורטר מקום למקום ולא קיבלתי כלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
והסמרטוטים חוזרים לאכול אצלם
ניר,
01/09/05 12:57
|
את החומוס ואת המעדנים שאין סיכוי שחסכו מהם יריקות לפני שהגישו שולחן בליווי חיוך ערבי אותנטי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
מה שצריכה וועדה לבדוק הוא -
למה לא ירו,
בעושי הלינץ',
01/09/05 12:56
|
למה חיכו השוטרים זמן רב כל כך, עד שירו. איך ייתכן שבמשך שעות רבות יהודים לא יכלו לנוע בכבישי הארץ, ותושבי המצפים בגליל גם לא יכלו לצאת מבתיהם. צריך לבדוק מדוע אותה משטרה לא ירתה, כשהאספסוף ביצע לינץ', בלוא משפט, באזרח וחייל ישראלי. צריך לבדוק למה משטרת ישראל אינה אוכפת את חוקי המדינה, בכל התחומים, על פורעי החוק הערבים!
וכדאי להנהגה הישראלית לדעת, שהחבל שהיא מותחת, להתעללות ביהודים, ייקרע בזמן הקרוב....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה להיקרע ואיזה נעליים.
עדי,
בקעת הירדן,
01/09/05 14:08
|
טיפת דם אחת לא נשפכה בכל גוש קטיף למרות הרעש והצילצולים שהיו לפני הפינוי, ואני לא אומר שעל זה אני מצטער אבל בנוגע לישמעאלים, מה נראה לך שיקרה? הלוואי שיקרה, אבל כולם פה חננות ולא יקרה כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אסור להעמיד אף אחד מהשוטרים
אביגדור ליברמן,
01/09/05 12:54
|
אסור להעמיד לדין אף אחד מהשוטרים שהיו מעורבים בארועי אוקטובר ''ערביי ישראל היו ממש חסידים'' רק רצחו יהודי על כביש ראשי רק בגלל היותו יהודי שכחתם איך הם שיתקו מדינה שלמה? סגרו כבישים אנשים לא יכלו לצאת מהבתים שלהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חוסמי הכבישים
דפנה,
תל אביב,
01/09/05 16:59
|
האם ירו בחוסמי הכבישים הכתומים ששיתקו את כל המדינה? למה לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דפנה הנשואה לפלסטיני אני מבין
אושר,
01/09/05 21:29
|
דפנה שנשואה לפסלסטיני אני מבין שקשה לך שלא ירו במתנחלים ואנשים שתמכו בהם בחסימת הכבישים אבל להבדיל אלף אלפי הבדלות הם רק חסמו ושיתקו את המדינה הם לא רצחו אף אחד אבל למה אפשר לצפות מאחת שנשואה לפלסטיני ציונות בטוח שלא תחזרי לאחמד שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה עם מדחת יוסף ז''ל?
גילת בנט,
רעננה,
01/09/05 14:29
|
מה עם חקירת התנהלותם הזוועתית עד שערורייתית של מופז הרמטכ''ל וברק רה''מ דאז שהפקירו את חיילי קבר יוסף והביאו למותו של מדחת יוסף משום שהחליטו שמותו עדיף על כניסת צה''ל למתחם פן יכעסו הפלסטינים חבריהם. מה לעשות שבמלחמה די קשה לרצות את האוייב שלך אלא אם כן אתה נסוג או מת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם זה ליברמן הפוליטקאי!
בר,
01/09/05 13:32
|
|
 |
11.
מה אם המסקנות כנגד השייח ראד
אושר,
01/09/05 12:52
|
מה אם המקסנות כנגד השייח ראד סלאח שהוהר בגלל שהסית מגזר שלם מה אם חבר הכנסת עזמי בשארה שגם הוא הוזהר בוועדה? למה הם לא יושבים בכלא למה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מה עם חקירת הרצח של ז'אק בכור
נטלי,
01/09/05 12:42
|
|
 |
הצביעות של השמאל
מסכים עם כל מיל,
רמת גן,
01/09/05 15:15
|
לאחר אירוע אוקטובר יצאה שיירה של אנשי שמאל, סופרים אינטלקטואלים, ממש מלח הארץ לביקור תנחומים אצל המשפחות שקרוביהם נהרגו במהומות. הם עברו בית בית אצל שלושה עשרה המשפחות, אך לבית מס 1 של היהודי שכל פשעו היה שנסע בכביש החוף, לא נותר זמן. ומיכאן אנו למדים שאצל השמאל היהודי הצבוע, אין אהבת אדם, יש שינאה עצמית וחנופה. דרך אגב משפחת הנרצח היהודי עדיין מחכה שיערכו ועדת חקירה, איך אדם באשר הוא אדם לא יכול לנהוג במכוניתו, בתחומי הקו הירוק, ללא שתשלח אבן לעברו מכוון שהוא יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ועידת חקירה על הסכם אוסלו
מושון,
רעננה,
01/09/05 12:41
|
יותר מאלף אזרחים הרוגים ואפילו את המינימום של המינימום שהיא ועדת חקירה לא הקימו. אני מקוה שועידת החקירה של ארועי אוקטובר תגיע למסקנה המתבקשת שיש להעביר את השליטה בואדי ערה לרשות הפלסטינית וכן את הישובים הערביים במשולש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
צל''ש
ע.ג,
01/09/05 12:36
|
לא כתבי אשום נגד שוטרים אלא ציונים לשבח על האיפוק ועל הצלת המדינה מהפורעים הערבים. לעומת זאת יש להגיש כתבי אשום נגד המסיתים ונגד ראשי הפורעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
חקירת הלינץ' בעדן נתןזדה תקועה
חוק זה חוק,
01/09/05 12:36
|
חוק זה חוק.
לחקור את מבצעי הלינץ' בלי פחד מאיומיו של עזמי בשארה וחבר מרעיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מתי תחל חקירת אירועי אוגוסט
לא נשכח,
לא נסלח,
01/09/05 12:34
|
2005. חייבים לחקור את הפשע הנורא, ולהעמיד לדין את מתכנניו ומבצעיו. מר''המ ועד אחרון החיילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שפתח במעשי האיבה אלו הערבים
ל"ת
אלון,
01/09/05 15:42
|
|
 |
לא נשכח ולא נסלח לכם הערבים
אושר,
01/09/05 12:56
|
לא נשכח ולא נסלח לכם על ארועי אוקטובר איך רצחתם יהודי איך שרפתם סמלי מדינה איך שרפתם תחנת דלק וסיכנתם יהודים אני קורא למגזר היהודי לא לתת פרנסה למגזר הערבי להחרים אותה ארועי אוקטובר יחזרו לא לתת להם פרנסה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אפשר להשוות???
ל"ת
דוד אלון,
01/09/05 12:46
|
|
 |
חגיגות אוגוסט בשנה הבאה
חיים,
דרום,
01/09/05 12:44
|
כל עם ישראל מוזמן לחגוג.
אפשר לקוא לאירוע ''יום דמעות התנין''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באוגוסט הבא
שולה, צפון,
01/09/05 14:11
|
|
 |
5.
מה עם הרצח של תושב ראשל''צ
כתום,
01/09/05 12:33
|
ב10.2000 קוראים לו ג'אן אם שכחתם והערבים רצחו אותו במהומות אוק'
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון למחבל מתפוח?
ל"ת
ישראלי,
01/09/05 13:39
|
|
 |
מרוב פיגועים אתה מתבלבל - זה
מיקי,
01/09/05 15:15
|
הגבר שנרצח על כביש חיפה-ת''א כשהם רגמו באבנים מכוניות שעברו שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
עזבו אתכם משטויות.
ספי,
01/09/05 12:33
|
אחרי הטראנספר ליהודים , אין עוד שום טיעון מוסרי או הגיוני שלא להסיע את כולם לנאקורה . שיעשו לינצ'ים בביירות או בדמשק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלכם זה טרנספר מתוך מאינטרס
:),
01/09/05 12:57
|
כספי! קיבלתם כסף ויצאתם. תתבישו על הקלות שבה יצאתם. אם הייתם אוהבים את האדמה הייתם נשארים בה כמו שאנחנו נשארנו, אבל רצתם אחרי המדינה בשביל להמשיך לחלוב אותה. את הבתים והקרקעות שלנו לא קיבלנו חינם, אלא עבדנו קשה בשבילם, בכל אופן לא קיבלנו אותם מהמדינה ולכן המדינה לא רשאית לקחת אותם. כל רכוש פלסטינאי מאז 48 שלא נרכש בהסכם ונמצא היום בידיהם של יהודים, נשדד. ובעליו זכאים לפיצוי(גם אם פליטים בלבנון). עכשיו יש גם חוק. לגבי טרנספר, אותנו לא קונים בכסף, אנחנו לא גלותניקים כמו היהודים. אצלנו התפרנסו מאדמה, אצלכם ממסחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבדתם קשה בשביל האדמה ?
מיקי,
01/09/05 15:13
|
יש לך שטר קניה ממישהו ? אתם מתפרנסים מהאדמה ? החקלאות העלובה שלכם - זיתים ועיזים יכולה לזוז לכל מקום. זה לא איזה טכנולוגיה מפוארת. יצאו לכם העיניים איזה ישובים מפוארים, חקלאות ותעשיה בנינו על החולות הריקים בגוש קטיף. זה היה בזיעת כפיים, גם אם ''השתמשו'' בעבודה שלכם בעד שכר. וכן - מגיע על זה פיצוי. ולא - לא יצאנו בקלות. אבל לא היו מעשי רצח ופוגרומים נוטפי דם. אצלכם כל מה שלא מלווה בדם זה לוותר בקלות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בדיוק
ש,
01/09/05 13:42
|
עקב המתקפה הרצחנית של הערבים על היהודים ב1948 - כל ערבי שנשאר בחיים, זה פשע נגד האנושות. כל רכוש ערבי שלא הוחרם - נשדד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי בכלל צריך לקנות ?
שלמה המפואר,
01/09/05 13:17
|
כל ערבי שיושב בארץ - ישראל יושב על אדמה שהיתה יהודית. לא על כסף מדובר כאן ואם נדמה לך שה''צומוד'' ישאיר אותך בעלים של אדמה גזולה - אתה טועה. תכין מפתח ומזוודה גדולה , כי בקרוב תגיע ההסעה. חוצפתו של האיסלאם גורמת לכך שאפילו כמיעוט איש אינו רוצה בכם... עם שפרנסתו היא שוד-דרכים , סחר עבדים ודמי חסות , ותחביבו רצח וגאולת דם , מוטב יעוף מכאן לכל הרוחות .... בקרוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ויאמרו אמן!!
ל"ת
מסכים,
01/09/05 15:02
|
|
 |
אתה צודק !!!
שקר האיסלאם,
01/09/05 14:47
|
זוהי מורשתו של מוחמד שלא היה נביא ולא נעליים. מוחמד היה סוחר עבדים ששוטט במדבריות ערב ובין יתר מעלליו גם עסק בשוד וברצח מתנגדיו. הדת ההזויה והאלימה שייסד, מתאימה בדיוק לטיפוס שייסד אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
לא שכחנו את התפרעויות אוקטובר
חיים,
דרום,
01/09/05 12:32
|
לא את עשרות הישראלים הפצועים שרגמתם באבנים, לא את בתמיכה שלכם במחבלים ולא את ההרוג ה13 - זה שרצחתם עם אבנים באמצע הכביש. אחרי שחברתם לפלסטינים במאבקם נגד ישראל ובגדתם במדינה, אל תבואו אלינו בטענות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?
ל"ת
מותק,
01/09/05 13:39
|
|
 |
לא היית בארץ לפני 5 שנים?
חיים,
דרום,
14/09/05 22:11
|
להזכירך, אחד ההרוגים בזמן המהומות בכביש בצפון נהרג מפגיעות אבנים שאזרחים ערבים ישראלים זרקו עליו. לינץ לאור היום. לצערי איני זוכר את שמו ואת הכביש הספציפי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה סלע
הייתי שם,
01/09/05 13:15
|
כל מילה סלע. המהומות לא היו קשורות לחופש הביטוי או לאיזו מחאה לגיטימית.
הייתה שם הזדהות עם הפלסטינים בשטחים, ותו לא.
צריך גם להעמיד לדין את המסיתים מקרב המתפרעים, כפי שהדבר מקובל בכל מדינה שומרת חוק.
אהוד ברק נכנע ללחצים פופוליסטיים ככה לא נוהג מנהיג. הוא הפקיר שוטרים שיחשבו פעמיים האם לאכוף את החוק או להיות חשוף לתביעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כהנא מחוץ לחוק-מפלגות ערביות
יעקב,
01/09/05 14:50
|
מפלגות ערביות גיזעניות-חוקיות מפלגות ערביות הנהנות מכל טוב מייצגות נאמנה את שונאינו, אוייבינו לא פחות מאשר בכנסת ישראל ובוועדות שןנןת בה, שגרירי הפלסטינאים במדינת ישראל כהנא גיזעני, כי היה שונא ערבים ואוהב ישראל, ראשי המפלגות הערביות שהם מצהירים בגלוי את שינאתם ליהודים במדינת ישראל, הם מסייעים לאוייבינו הפלסטינאים בכל דך אפשרית, בגלוי, הם אינם גיזעניים... הם מעל לחוק... הם חוקיים,,, עולם מצחיק דמוקרטיה ממערומיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מה עם תקרית ט' באב השנה
ל"ת
כתום,
01/09/05 12:31
|
|
 |
1.
מדוע לא שואלים את ערביי ואדי-
אנשים נאיבים,
01/09/05 12:25
|
ערה שבמהלך ההתקוממות שלהם איימו על כל יהודי שיעבור בכביש במוות. אולי גם הם יכולים לתרום, אה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם שם אין יהודים-פה אין ערבים.
ל"ת
ערן הבוחן -חיפה,
יש פתרון אחד,
01/09/05 14:13
|
|