 |
52.
לזה ש '' מכיר את הנאנסת '' 15
רחל.,
נס ציונה,
06/09/05 10:31
|
אני לא מכירה אותה,אבל לכל הסיפור הזה יש בכל זאת ריח קצת משונה. זאהר עאטף אולי אינו שא תמים,אבל נראה לי שגם היא לא ''בדיוק''. לסיפור הזה יש כנראה עוד פנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את צודקת את לא מכירה אותה
מכיר את הנאנסת,
06/09/05 13:16
|
|
 |
51.
צריך
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
06/09/05 08:02
|
לחשוב מה קורה בזמן גיוס החיילים כיום אים אן להם דעות מתירניות חברתיות יותר ידי או ליבדוק עים מגייסים לצהל סוטי מין מוסוים או פעילים בפוטנציה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
יש זמן
סולי,
דליה,
05/09/05 22:32
|
כתב אישום יש .אבל גזר דין אין עדיין אז לא צריך לבקר שניהם תחשבו יש עדיין זמן!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
איפה התגובה של רפיק חלבי ????
ל"ת
אחת שעוקבת,
מקרוב,
05/09/05 21:27
|
|
 |
48.
בארה''ב הוא היה בכלא 15 שנה
משפטן,
05/09/05 19:39
|
|
 |
47.
כשאין שיווי משקל = אונס !
אריה,
מבשרת,
05/09/05 19:28
|
איך בכלל אפשר לטעון שזה לא אונס - מפקד בכיר וחיילת ? בכל פעם שאין מערכת יחסים בין שני בני אדם הנמצאים בעמדות כוח שונות - זה תמיד אונס על ידי האדם החזק יותר - ואם שופט/ת במדינת ישראל לא מבין/נה - אוי לנו. יחסי מין ב''הסכמה'' במקרה הזה - הם בדיוק אונס - ראו מה היו עושים לקצין אם היה משרת בצבא ארה''ב - 15 שנה בבית הסוהר ואובדן כל זכויותיו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
חולנים בעת הזאת.
יצחק לוי,
אשדוד,
05/09/05 18:27
|
מכתבי זה מנותב למדענים , שיבואו ויסברו לי בבקשה מה קורה בעת הזאת לאנשים בכירים ומכובדים ,סבים ,אבות ,אחים ,דודים. שתוקפים מינית את האנשים הכי קרובים להם. מה הם אוכלים שהרמונים הזיכרים משתוללים בלהט כזה בגופם?!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
justice was not served
ל"ת
dr,
05/09/05 18:06
|
|
 |
44.
אני עדיין לא מאמין לבחורה...
פרסי גאה,
05/09/05 16:22
|
|
 |
43.
מעניין עוד כמה דרוזים כאלה יש
ל"ת
נתן,
ירושלים,
05/09/05 15:39
|
|
 |
42.
השקרן , חכה לו עונש מאשתו , או
ניר,
05/09/05 15:25
|
אשתו תעניש אותו או סירוס או שיהיה עקרת בית עליו לבחור , היא לא תוותר לא , היא לא פריירית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איזה תעניש אותו-הוא יצא גיבור
יעקב,
05/09/05 15:58
|
אבל מה היה קורה לו היא היתה ניתפסת ''במצב דומה'' היתה גומרת עם צרור בראשה... וגם אז הרוצח היה יוצא גיבור.. וכי למה שתכעס על האל''מ הגיבור, הגבר... שלה? הוא ימשיך לקבל משכורתו מצה''ל, ימשיך ויקבל פנסיה שמנה, למה שתרד ברמת החיים? וחוצמזה, אם רק תנדנד עפעף...רק תגיד מילה רעה על ה''גיבור'' שלה,,, דמה בראשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון, יש אצלם רצח נשים על
חילול ''כבוד'',
המשפחה,
05/09/05 20:01
|
אם אשתו של האנס היתה בוגדת בו כפי שהוא - לכל הדעות, גם לפי מה שעולה מדבריו - בגד, הוא היה רוצח אותה בדם קר! ועוד מקבל עזרה מאחיה! ככה זה אצלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
בנות, אין לכן מה לחפש בצבא!!!!
רלי,
05/09/05 14:59
|
חבל על הזמן, לנשים אסור לשרת בצבא, שהגברים יעשו זאת. שיכינו קפה לעצמם מה קרה??? הצבא הוא לא קרש קפיצה לנשים אלה אך ורק לגברים. תראו לי כמה נשים קצינות נמצאות בפוליטיקה?. גברים, עשרות מהם נמצאים בתפקידי מפתח במדינה. על הנשים בגיל 18 במקום לבזבז את זמנן לריק, עליהן לכבוש את ספסלי האונברסיטה ולרכוש השכלה אקדמאית. זה ואך ורק זה יעזור להן בחיים לא ליפול מעמסה על אף אחד. כך אולי נשווה את השכר בין גברים לנשים ואולי נראה את המין היפה והחכם ביותר כובש את השילטון במדינה. אין ספק ברגע שיתרחש מהפך זה מדינתנו אהובה תנוהל טוב יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
דרוזי
אוראל,
חיפה,
05/09/05 14:44
|
אני כל כך לא מביהנ ,מה זה קשור לדרוזי או יהודי.אם ביצע את העבירה מגיע לו עונש ,ואם לא ביצע הוא צריך להיות חף מפשע.לדעתי,הבחורה ניצלה מצבים,ועכשיו היא מתלוננת על אונס,למה הלכה איתו לבית מלון,למה הזמינה אותו לביתה ,זו ממש חוצפה מצידה,אבל מצד שני הוא לא היה צריך להתפתות לה ולבגוד באשתו שמחכה לו בבית כל יום.הבגידה,זה הדבר הנוראי ולא האונס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אפלית דרוזים
מיכל רצון,
סא''ל-מקמצ''ר,
05/09/05 14:11
|
זה קרה לדרוזי שאימץ נורמות של יהודים ולא ידע שמותר לירות ולהרוג ערבים, אך אסור לגעת בבת-ישראל כשרה.
הם ודאי ילמדו, ואולי גם אתם שכיבוש מיותר, ולא מקנה זכויות יתר לקצינים שאינם מאנשי יש''ע, או רשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך קוראים לאבא שלך ?
חנן וייס,סא''ל מ,
כלא 4,
05/09/05 14:38
|
|
 |
לא שמעתי על סא''ל מיכל בחמ''ץ
ל"ת
חנן וייס,סא''ל מ,
כלא 4,
05/09/05 14:37
|
|
 |
כי אתה לא קיים
ל"ת
יעל,
05/09/05 15:53
|
|
 |
לא קיים ?!
חנן,
05/09/05 18:47
|
http://www.wsoft.co.il/page16.htm
http://www.wsoft.co.il/page21.htm
http://www.wsoft.co.il/page22.htm
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
הכל קנוניה שרקם האלוף כדי
רס''ן קוגן בוריס,
חמ''ל הפיקוד,
05/09/05 14:07
|
|
 |
נהיה אל''מ רק בגלל קשרים והיותו
הרצל,
כפר מרר',
06/09/05 09:18
|
|
 |
ההבדל בין קשרים לפרוטקציה.
חנן וייס,סא''ל מ,
כלא 4,
05/09/05 14:43
|
ההבדל בין קשרים לפרוטקציה.
קשרים הם היחסים בינאישיים בין אנשים.
בארה''ב בד''כ קשרים הם יחסי WIN WIN כלומר שני הצדדים נהנים מהקשר ותרומתם לו דומה.
כל אחד תורם את חלקו, אחד פחות/יותר אחר פחות/יותר, אבל שני הצדדים מרגישים מרוצים.
קשרים נוצרים בין חברות, נשים, עסקים, הורים לילדים בבתי''ס ובגן ילדים, בין שכירים במקומות עבודה, בין אנשי עסקים, עסקים, בצבא הסדיר ובמילואים (לא כך בקבע, בהמשך), בפעילויות ספורט ואחרות, חוגים, טיולים, סיורי הכרת הארץ והעולם, חופשות ועוד כהנה וכהנה.
גם נישואין הנו סוג של קשרים. ''אמיל שכטר'' אומר כי אישה אידיאלית צריכה להיות : יפה, חכמה ועשירה, אבל עם מודעות לטבע האנושות, כי לא הכול שווה, הוא מוסיף ואומר: אם אישה פחות חכמה היא צריכה להיות יותר עשירה, פחות יפה יותר חכמה, וכו'. אבל, הוא מוסיף, לצורך יחסי השוויון גם הגבר צריך מידות כנ''ל עם יחסי כוחות דומים.
הפרוטקציה הינה סוג של קשרים, אבל קשרים בהם הנותנים, נותנים משהו שלא שייך להם, האתנן, הנו של מישהו אחר.
דוגמה לפרוטקציה: איש וועד חב' חשמל ''מסדר'' עבודה לבתו בתע''ש, ואלו איש הוועד בתע''ש מקבל בתמורה ''סידור'' לבנו בחב' חשמל. כמובן שאיש הוועד בתע''ש חייב עדיין, מעין פיצוי, לאיש הוועד בחב' חשמל, כי בחב' חשמל המשכורות גבוהות יותר.
בישראל, חבורה של ''יהודים'' לא ''היפים ביהודי'' כלל עם ישראל, השתכללה השיטה ומס' וועדים מצויים ב''קומבינה''. וכולם שמחים וטובי לב, כך ''סידרנו'' למקורבינו, כך ''דפקנו'' את עם ישראל.
הפרוטקציה הינה עבירה מסוג שוחד. שנגועים בה רוב מגזרי המשק הלא פרטי במדינת ישראל, בבזק, בבנקים, בתעשייה האווירית, במקורות ואפילו בצה''ל. זוהי התנהגות שאינה שונה מהתנהגותו של איש ''מאפיה'' הכי שפל, שאמנם ''עוזר בסידור'' אבל שוגה בתורה (בקונספציה), הוא מספק משהו שאינו שלו.
ולכן אמר ''שכטר'' : ''ההסתדרות מאפיה ברישיון''. יען כי בארה''ב, המאפיה הינה גוף פרטי ואילו בישראל, אפילו ה''מאפיה'' שייכת למדינה.
הבעיה לתקן את העיוות אינה פשוטה יען כי גם שופטי בג''צ נגועים בעניין. גם בבית המשפט העליון, הקנאה ליכולת הסידור גדולה מהצורך להיות ''מורמים מעם'', וכך גם שם ישנם ''סידורי משרות למקורבים''.
סטנלי פישר עם ביבי אחד אינם יכולים לפטור את ''חפרפרות'' השחיתות במדינה, כי ישנם אנשים בשכר גבוה, המצויים במשרתם רק ע''מ לשמור על רשת תעבורת ה''פרוטקציה'' בצורה חלקה וללא כשלים. הדרך להתמודד עם הבעיה הינה להחליש את כוחות ה''רשע'', ו''החלשה'' בארה''ב הינה שם נרדף לכסף.
לכן יש להפריט את כול המשק, ע''מ לתת לכוחות השוק לפעול, ובוא ונראה אם בעסקו הפרטי ימנה אותו ''עסקן בגרוש'' ו/או שופט בימ''ש עליון חוטא, את אותו האדם ש''סידר'' לו משרה קודם לכן, אצל ''חברו'' כביכול.......
חנן ד' וייס, סא''ל (מיל')
לא איש קבע לשעבר לא איש פרוטקציה לא מקבל פנסיה מהמדינה קצין משטרה קצין משטרה צבאית איש עסקים משפוט לשופט קצין שיפוט בכיר כלא 4
www.wsoft.co.il
http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_index.cgi
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מצ''ח נקרא ע''מ לבדוק מי ''הגב'' מ
חנן וייס,סא''ל מ,
חמ''ץ,
05/09/05 14:33
|
מצ''ח נקרא ע''מ לבדוק מי ''הגב'' מאחורי הקצין, כלומר מי אבא שלו ? אם יש לקצין פרוטקציה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיוני, למי שאין ''מאפיה'' יקבל
חנן וייס, סא''ל,
כלא 4,
05/09/05 14:31
|
הגיוני, למי שאין ''מאפיה'' יקבל עונש.
זה לא קשרים, זה ''מאפיה''.
קשרים נרקמים בין אנשים בנותנים משלהם.
מאפיה, שחיתות , שוחד, נתינה מכספי אחרים.
http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/weiss_forum.cgi?action=display&num=406
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
הוא חף מפשע-הכל עלילה של
יודע דבר,
טירה,
05/09/05 14:06
|
|
 |
36.
יצא בזול החרמן הזה .
ל"ת
שולדבנד,
05/09/05 13:36
|
|
 |
35.
beila asura? and ehud barak?
ori,
hong kong,
05/09/05 13:14
|
ehud barak had a lover his 18 year old shalisha for years, uzi daian..practicly every ofiicer who could sleep with an 18 year old fellow woman. what are we suppose to have an army of homos? they are man and they sleep with their partners, natural. whats the big deal? this country is crazy
הגב לתגובה זו
|
|
 |
he didnt sleep with her
מכיר את הנאנסת,
05/09/05 13:26
|
|
 |
34.
הכל חרטא ברטא... כנסו ותבינו !
דובי,
חיפה,
05/09/05 13:14
|
כל מי שהיה בצבא יודע שיש המון המון מקרים מהסוג הזה , ואני בפרוש לא מדבר על אונס ! אלא על רומן/סטוץ בין מפקד לפקידה וכד'. בחלק מהמקרים זה גם מסתיים בחתונות/גרושים. מקרים מהסוג הזה היו וגם ימשיכו לקראת בעתיד ושאף אחד לא יתמם לי כאן ! לרוע מזלו של עטאף הוא נפל על חיילת ''מהימנה בוגרת ונבונה'' שממניע כל שהוא החליטה לטעון שנאנסה לאחר שנה וחצי של סטוצים עם המפקד שלה (אם באמת היה מגע מיני ??!!) . נו באמת ! שלא תזיין את השכל ! ולאחר כל זה היא עוד הזמינה אותו למסיבת הסיום הפרטית שלה (יש להם צילום משותף מהמסיבה בו הם מחובקים) .המקרה הנ''ל לא דומה כלל למקרה איציק מרדכי וחבל לי שהצבא ברב טפשותו עורף את ראשו של קצין (וביחוד דרוזי) שנתן את כל שנותיו למדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכל אמת, כנסו ותבינו - מכיר
איתן,
05/09/05 19:59
|
כל מי ששרת תחת פיקודו של זאהר (או זוהר כמו שכולם קוראים לו) יודע שהצדק עם המתלוננות. זה התחיל עוד הרבה לפני התפקיד הנוכחי שלו ולפני שהוא הגיע לאכ''א. זוהר, כולנו זוכרים את הפקידות המסכנות שלך כשעוד היית ראש ענף תגבורת מילואים בבקו''ם. את מיקי הנהג שלך שהיה מסיע אתכם כל פעם לבית מלון אחר ובעיקר אותך תמיד נוגע, צובט, וצוחק כאילו החיילות בענף היו רכושך הפרטי. אתה אדם בזוי ומסכן שזקוק לטיפול ואולי לסירוס. דיברת איתנו על ערכים, אבל המוסר הירוש שלך גרם לך להיראות פטתי וצבוע. סוף גנב (אנס) לתלייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכיר אותה אבל כנראה לא מספיק
יפית,
ק.מוצקין,
05/09/05 14:19
|
איפה היא היתה שנה וחצי ??!! מה היא מפגרת ? ומדוע הזמינה את עטאף למסיבת הסיום שלה ??!!! גם שהיתה במילואים הסכימה ללכת איתו לבית מלון ??!! יותר מידי סימני שאלה !!!!! יותר מידי טמטום !!!! והרי השופטים הגדירו אותה כבחורה ''נבונה'' !! משהוא לא מסתדר !!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם קצינות עושות את זה עם חיילי
רוני,
ת''א,
05/09/05 14:14
|
זה לא היה אונס ! זה בטוח ! גם חיילות מפתות קצינים בכדי לקבל טובות הנאה. וכשהן לא מקבלות את כל מה שרצו הן נוקמות ! אולי היא חשבה שהוא יעזוב את אשתו למענה ??!!. לא ראיתי שאיזו שהיא קצינה נשפטה על זה שהיא שכבה עם חייל !! מדינה של מתיפיפים ונאיבים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אותי הכריחה נגדת תחזוקה לעשות
מיקי לביא,
חת''מ,
05/09/05 16:10
|
|
 |
בקיצור:לקצין בכיר מותר הכל...
ל"ת
מדינת גנרלים,
05/09/05 13:49
|
|
 |
די עם הנסיונות לתרץ את האנס
מכיר את הנאנסת,
05/09/05 13:27
|
לא היה לא יחסים רומנטיים ולא רומן. היה מספר רב של מקרי אונס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים!!!
ל"ת
י,
א''י,
05/09/05 13:26
|
|
 |
צר חשיבה, סייג לחוכמתך=השתיקה
ל"ת
אריק,
05/09/05 13:51
|
|
 |
33.
סוטה, אנס, שקרן. הלוואי תקבל
א.א.,
תל אביב,
05/09/05 13:07
|
|
 |
מסכים!! נמאס מאנסים צדקנים!!
ל"ת
טלון,
05/09/05 13:57
|
|
 |
32.
הבדל אחד ויחיד בין עטאף למרדכי
עקב,
05/09/05 12:58
|
והוא כמובן שעטאף דרוזי מצפון המדינה... ומרדכי הוא יהודי ממרבז המדינה. צה''ל ומדינת ישראל על שופטיה, פוחדים מהשלכות גזר הדין, וע''כ מרחו את האונס לבעילה אסורה! מדינת ישראל פוחדת מערביי ישראל, פוחדת מאינתיפאדה שלהם. מרשה להם להיות ולהתנהג כמדינה בתוך מדינה, בדיחה של ממש! נהרסה לנו המדינה! אין דין ואין דיין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אצל מרדכי רב הנסתר על הנגלה,
יחזקאל מרמת גן,
אתה לא יודע,
06/09/05 09:26
|
יש הבדל מהותי בין מרדכי לזהאר ואני יודע על עברו של מרדכי כאלוף פקמ''צ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון את הלינץ' בשפרעם לא חקרו
ל"ת
בגלל איומי הכפר,
והערבים בארץ,
05/09/05 19:57
|
|
 |
מדינתנו סוגדת לקצינים בכירים
להם מותר הכל,
05/09/05 13:55
|
מודכאי הוא לא דרוזי והוא לא קיבל שום עונש. כל עוד כוחי במותני אאסור על בנותי לשרת בצה''ל שלא שומר עליהן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
15 פעמים? היא לא בת 6 ,
אורית,
05/09/05 12:56
|
מה? היא ישנה ב 14 מקרים? גם במלון פעמיים. איך לקחו אותה לצבא אם היא כל כך מטומטמת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאת בת 6
מכיר את הנאנסת,
05/09/05 13:22
|
אם את לא יודעת שלגיל אין קשר לשתיקה שאחרי האונס. את לא יודעת כמה היה לה קשה בכלל להודות שזה קרה, כמה פגישות עם פסיכולוג היא הייתה צריכה בשביל לומר ''נאנסתי''. חבל, חבל שפרח יפה כמוהה נפגע ולא את.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עןד שקרן
ל"ת
לא מאמינה לך,
05/09/05 16:21
|
|
 |
בטח שלא
מכיר את הנאנסת,
05/09/05 20:15
|
את מעדיפה להאמין לאדם, שכבר אמר ששיקר במספר דברים בבית משפט!! הלוואי שגורך יהיה גרוע משלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
סטרשנוב... להשחתת הנורמות בצ
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
05/09/05 12:55
|
''...סטרשנוב... תרם תרומה מכרעת - ואולי פטאלית - להשחתת הנורמות בצ 05/09 12:50 wsoft נושא : ''...סטרשנוב... תרם תרומה מכרעת - ואולי פטאלית - להשחתת הנורמות בצ תאריך : 05/09/05 12:50 מחבר/ת : wsoft בספרו ''כסדום היינו''
כותב משה נגבי,
על תא''ל (מיל') סטרשנוב אמנון, פצ''ר לשעבר, שופט מחוזי בדימוס שעזב את תפקידו בעקבות פרשת עו''ד פנינת ינאי לה כתב מכתבי זימה ופגש אותה, באופן אישי, במהלך משפט בו שימשה כסניגורית)
''...סטרשנוב... תרם תרומה מכרעת - ואולי פטאלית - להשחתת הנורמות בצה''ל...'' שם והוא אומר, סטרשנוב בהבל פיו, כי ''חטף סטירת לחי ...משופטי בג''צ...'' בגללל הליך מטייח...
חנן ד' וייס, סא''ל מיל' קצין משטרה צבאית קצין שיפוט בכיר, כלא 4
www.wsoft.co.il http://www.wsoft.co.il/cgi-bin/ /weiss_forum.cgi?action=display y&num=746
http://www.hakshev.co.il/item.a asp?type=1&NewsID=20
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
שאימץ נורמות של יהודים!
NO CENSORSHIP,
-----##-----,
05/09/05 12:42
|
זה קרה לדרוזי שאימץ נורמות של יהודים. ולא ידע שמותר לירות ולהרוג פלסטינים כבושים, אך אסור לגעת בבת-ישראל כשרה.
הם ודאי ילמדו, ואולי גם אתם שכיבוש מיותר, ולא מקנה זכויות יתר לקצינים שאינם מאנשי יש''ע, פשע או רשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
עבד כי ימלוך ! דרוזון
כרמל,
כיוף,
05/09/05 12:40
|
דרוזים זה אנשים יותר פרימיטים מערבים ,בכל הקשור למעמד האישה וזכויותיה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
''פסק הדין - בושה למדינה''
עודד,
חיפה,
05/09/05 12:35
|
זה מה שטען מר עאטף. ואני אומר: ''בושה למדינה שאדם כזה הצליח להגיע לאן שהגיע בלי שאף אחד עצר אותו קודם לכן.'' מהיכרות עימו - השורש ח.כ.מ. והמילה חוכמה - רחוקות ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
אני בז למערכת הצבאית
יפתח,
05/09/05 12:29
|
|
 |
25.
לדרוזי שאימץ נורמות של יהודים!
העטוף הזוהר,
דאליה,
05/09/05 12:22
|
זה קרה לדרוזי שאימץ נורמות של יהודים. ולא ידע שמותר לירות ולהרוג פלסטינים כבושים, אך אסור לגעת בבת-ישראל כשרה.
הם ודאי ילמדו, ואולי גם אתם --שכיבוש מיותר, ולא מקנה זכויות יתר לקצינים שאינם מאנשי יש''ע, פשע או רשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אשתו מטומטמת
משתגעת,
תל אביב,
05/09/05 12:17
|
אשתו מייצגת היטב את הנשים שלא חושבות, במקום לבדוק ולתמוך בנאנסת האומללה היא עסוקה בלבייש את עצמה בתואנה שהיא מגנה על משפחתה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למשתגעת-אל תדוני את אשתו
מציאותית,
05/09/05 13:42
|
כל זמן שלא עמדת במקומה, כמו אף אדם אחר. למרות שזה ישמע לך מוזר, עבורה הוא בעל נפלא, יש בינהם מערכת יחסים מאוד קרובה וטובה. אני לא מונה את שיקוליה היא, אבל הרבה פעמים זוגות עוברים משברים ומשקמים את עצמם. יתכן והוא בגד בה, אני מכירה עוד הרבה מיקרים כאלה שהצליחו להשתקם. אז למה להרוס משפחה? בגלל שזה הגיע לכותרות והמקרים האחרים לא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יאללה חאפלה !
עם הזנב בין,
הרגליים,
05/09/05 12:05
|
כל מי שניסה לרכב על הגל הגזעני למד שיעור חשוב היום !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדנו רק דבר אחד היום:
מכיר את הנאנסת,
05/09/05 12:45
|
|
 |
22.
מצפה לעונש ראוי
חינוכי,
05/09/05 12:04
|
כך יפנימו גברים שנשים כפופות להם לא נועדו לספק את צרכיהם המיניים,
מה יש בגברים מן הסוג הזה שמונע מהם לראות את הפסול במעשיהם?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
יש לחון אותו ומיד!!!!
האתרוג,
המרכז,
05/09/05 12:03
|
רבותי,גורל העם והמדינה עומד על כף המאזניים!!!
יש בחירות בפתח!!!
מר שרון צריך כל ק-ו-ל,הן במרכז הליכוד ואח''כ בקלפי!!!
מזה אינוס-הטרדות... מול עתיד מזהיר לילדינו ( לאילו שילדים עוד ל0א נהרגו..).
על כן יש לחון את הקצין וכל העדה תדע להביע את תודתה לשרון!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
משהו כאן מוזר ביותר
יואב,
חו''ל,
05/09/05 11:50
|
יש דבר אחד שאינני מבין , אם הבחורה טוענת שהוא אנס אותה כ''כ הרבה פעמים . ואת זה בית המשפט לא מקבל אז איך הוא מקבל את שאר הפרטים וקובע שהיא בחורה אמינה והנאשם נוכל, מהכתבה לא הבנתי את התמיהה הנ''ל. יכול להיות שהנאשם אנס וכו' ואינני שולל זאת רק ששאלתי היא לאור מה שבית המשפט קבע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
ידוע הדבר בצה''ל שחיילות עושות
חיילת בדימוס,
05/09/05 11:40
|
כל מאמץ כדי להשכיב את המפקד, יחסים ''אסורים'' בין מפקדים וחייילות מתקיימים כל הזמן, אז מה הצביעות הזאת?
היה בהסכמה? או לא? זאת השאלה. אם זה היה הדדי, אז על מה האישום? לפי זה כל קצין שני, אם יבדקו אותו יכול להיות מורשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתבקש לא להתחזות לאישה!
ל"ת
חיילת אמיתית,
בדימוס,
05/09/05 19:52
|
|
 |
מסכימה
ל"ת
יודעת,
05/09/05 16:27
|
|
 |
ידוע? כנראה רק לך!!! חיילת היא
לא זונה כמוך,
05/09/05 14:21
|
לא תחליף לזונה. חיילת היא בחורה שללא קשר לכישוריה השכליים, צריכה לשרוף שנתיים בפקידות והגשת קפה לקצין (כך הרב המוחלט של החיילות), בדר''כ טיפש ממנה, וגם לסבול לעיתים הערות ויחס שבשוק החופשי (לא במערכת כפייתית כצבא) היו נגמרות בפלילים ובתביעה אזרחית בבית משפט. רב הקצינים הם אנשים נורמאליים שמתיחסים בכבוד לחיילות, וללא תביעות, יהפוך הצבא לבית זונות כמו שניסו הגברים המזדקנים במשרד הביטחון להפוך משרד ממשלתי, עד שבא הניעור וביעור החמץ... מי שחווה את הערות ואינו האחוז השברירי והזעיר של השרמוטות, מבין את הגועל והבושה והזוועה שצריכה חיילת מן השורה לעבור אצל חרא של בן אדם עם הדרגות המתאימות...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיילת בדימוס חסרת ההיגיון והלב
מכיר את הנאנסת,
05/09/05 12:12
|
הנאנסת לא הסכימה, ההתנגדות שלה באה לידי ביטוי בדרישות שיפסיק. הוא אנס ואלוהים לא ישכח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15 פעם דרשה ולא הפסיק?
חיילת בדימוס,
05/09/05 13:36
|
נו באמת. חוץ מזה, בית המשפט פסק שלא היה אונס, אלא יחסים אסורים. כך שכנראה גם היא לא תמימה כפי שהיא מנסה להציג את עצמה. אתה יכול לכתוב עלי מה שאתה רוצה(חסרת הגיון ולב) אבל , מבלי לדבר על המקרה הספציפי הנ''ל, אלא בהתייחסות לכלל הצבא, אתה מסכים שיש יחסים ''אסורים'' מן הסוג הזה בצבא והרבה מאוד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן 15 פעם דרשה ולא הפסיק
מכיר את הנאנסת,
05/09/05 20:19
|
הוא לא שונה מכל אנס סידרתי אחר. אה אם הצבא פסק... הרשי לי לגלגל עיניים. הוא לא ינוח, לא ניתן לו. נפגע בו לפחות כמו שפגע במדהימה. שמעי לא משנה כמה תנסי להפוך יחסי מרות למותרים, יש ליחסי מין מתוך יחסי מרות רק פירוש אחד- אונס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
שישא בתוצאות מעשיו גם בפיצויים
ל"ת
שיפסקו לה ולא,
משלמי המיסים,
05/09/05 11:35
|
|
 |
17.
המנוול
זאדה,
05/09/05 11:31
|
המוסלמי הזה רצח נפש ילדה תמימה ואומללה! ומגיע לו לינץ נוסח שפרעם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לעאטף,תמשיך לחגוג,הם סתם קנאים
איציק מורדכי,
05/09/05 11:16
|
זה יום שחור לצה''ל שאלוף משנה לא יכול לקבל איזה ''סיבוב'' מהפקידה שלו שהוא מגיע למשרד בבוקר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה!!!!
ל"ת
x,
05/09/05 12:56
|
|
 |
האנס יחגוג
מכיר את הנאנסת,
05/09/05 12:13
|
|
 |
מה הקשר לכלא?אולי עבודות שירות
ל"ת
וישמור על הדרגה,
05/09/05 13:09
|
|
 |
העבודות שירות היחידות שיקבל
מכיר את הנאנסת,
05/09/05 13:42
|
יהיו במכבסה והמטבח של הכלא. הוא יקבל כמה שנים טובות, ככה זה עם כל אדם שהורשע בבעילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
אנס נשאר אנס
א.,
מרכז,
05/09/05 11:14
|
סליחה ! לדעתי בעילה אסורה בעברית זה אונס , הרצחת וגם ירשת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעילה אסורה זה לא אונס!!!!
י,
א''י,
05/09/05 11:34
|
בעילה אסורה זה אומר שגם אם היא הסכימה, לו היה אסור לבעול אותה. יש הבדל גדול בין זה לבין אונס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעילה בלתי חוקית=אונס
מכיר את הנאנסת,
05/09/05 12:09
|
כשקצין שוכב עם פקודה שלו הוא מבצע אונס (שווה ליחסים מתוך מרות). מה שהוא לא יקבל בכלא הוא יקבל באזרחי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק! א' טמבלית שעכשיו אולי
ל"ת
תוכל להבין,
05/09/05 12:09
|
|
 |
14.
אסור לקצין לבעול את הפקידה שלו
לאן הגענו!!!,
05/09/05 11:12
|
לא חבל על המסורת? ,הם לא רואים שזה יפגע במוטיבציה ללכת לקצונה ולחתום קבע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק,שהפקידה תשכב על הגדר
בשביל צבא חזק,
05/09/05 13:35
|
(גם אם אין גדר) כי חיבים להקריב קורבנות,כדי לשמור על המוטיבציה והרוח הקרבית של הקצינים בצה''ל
כל הכבוד לצה''ל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
ההר הוליד עכבר
ל"ת
י,
א''י,
05/09/05 11:10
|
|
 |
12.
הצדק יצא לאור
שוב אני,
05/09/05 10:57
|
|
 |
11.
טיפשות של אנשי צבא''בוגרים'' שלא
מבינים שעסק עם,
ילדות,מסוכן,
05/09/05 10:54
|
לא כל ילדה פצצה ולא כל פצצה קל לפרק.לכן כשמתעסקים עם ילדות שהזהות הנפשית טרם התגבשה צריך לקחת בחשבון תוצאות לא צפויות.משום מה הטעויות האלה קורות למפקדים שנחשבים ''אחראים'' אבל כנראה שהמבנה הנפשי הגברי שלהם טרם הבשיל ולא התבגר. ענין שצריך להיבדק בצהל טרם קבלת דרגות וקידום. הכותב הינו גבר גבר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא בבקשה את כל המגיבים ב-7
ל"ת
גם גברים יש שם,
יא עלוב נפש,
05/09/05 19:50
|
|
 |
10.
חצי צדק, גם כן נחמה
מכיר אותה,
05/09/05 10:52
|
לפחות תקבל חלק ממה שמגיע לך. לא נשכח ולא נסלח על מעשיך המחרידים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
אין עשן בלי אש.
ברק אהרוני,
05/09/05 10:51
|
לאישה שלו שנותנת גיבוי: ואם זה היה קורה לך? ואם גם אז האישה של הבוגד והסוטה היתה אומרת שהיא מקווה שבעלה יזוכה?
ודרך אגב למה שלא תזרקי אותו עכשיו, הרי בכל מקרה הוא בגד בך!
ולעאטף עצמו: יש לך בנות? אז איך יכולת, רשע? בגלל שהחיילות הן ישראליות ולא מוסלמיות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא!בגלל שהן מטומטמות.
ל"ת
מה תגידי?,
05/09/05 14:16
|
|
 |
8.
האם
דתי,
05/09/05 10:51
|
עכשיו סוף סוף תבינו למה אנו נגד גיוס בנותינו לצה''ל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
זיכוי מגונה
איתן,
05/09/05 10:51
|
כל מי ששרת תחת פיקודו של זאהר (או זוהר כמו שכולם קוראים לו) יודע שהצדק עם המתלוננות. זה התחיל עוד הרבה לפני התפקיד הנוכחי שלו ולפני שהוא הגיע לאכ''א. זוהר, כולנו זוכרים את הפקידות המסכנות שלך כשעוד היית ראש ענף תגבורת מילואים בבקו''ם. את מיקי הנהג שלך שהיה מסיע אתכם כל פעם לבית מלון אחר ובעיקר אותך תמיד נוגע, צובט, וצוחק כאילו החיילות בענף היו רכושך הפרטי. אתה אדם בזוי ומסכן שזקוק לטיפול ואולי לסירוס. דיברת איתנו על ערכים, אבל המוסר הירוש שלך גרם לך להיראות פטתי וצבוע. סוף גנב (אנס) לתלייה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הייתי על סף שחרור כשהוא
עדי,
05/09/05 13:12
|
החליף את ישראל (הרע''ן הקודם), הוא לא נתן לאף חיילת להשתחרר מבלי שעברה במשרד שלו ''לשיחה אישית''. אותי הוא קם לחבק - ''שיהיה לך בהצלחה'' תפס לי את הסנטר בכוונה לנשק אותי על הפה הזזתי את הראש וברחתי, כול כלב ביג'י יומו, יא מגעול!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כולם יודעים....
פקידה מהבקו''ם,
05/09/05 12:44
|
גם אני שירתתי בבקו''ם ב-98 ולצערי נתקלתי בגבר שמעוניין להשפיל נשים, גם מילולית, שמאוים ושכל הזמן נתקך בטעות בחזה של חיילות....אפס מאופס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני זוכרת
ליאורה,
05/09/05 11:20
|
|
 |
זוכרים
ק,
05/09/05 12:10
|
גם את מעלליו בעתו''ם...
רק ששם הוא נטה להסתבך גם עם פקידות של מפקדים עם דרגות ''כבדות'' יותר...כך שמהר מאוד הוא התחיל להיזהר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ק-אתה טועה קצת...
oren,
05/09/05 14:11
|
זוהר לא היה בעתו''ם אלא בעתכ''א מילואים (ענף מקביל). אגב,לא היו בעתו''ם פקידות של אנשים עם דרגות גבוהות יותר-הדרגה הגבוהה ביותר הייתה סא''ל,בדיוק עמו דרגתו של זוהר בתקופה ההיא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצדק נעשה אך לא הושלם!
גם כן זוכר,
רמת גן,
05/09/05 12:45
|
מדובר בחלאת אדם,נושא דרגות קצין ששנים על גבי שנים ניצל את מעמדו ופגע בעשרות רבות של בנות.פה ליטף חזה שם שלח יד למבושים,נישק בכוח,הצמיד לקיר וחיכך את אבר מינו בגופן של חיילות אומללות .כולן סבלו ממנו ואיש לא טרח לטפל ביצור הנאלח,בסוטה הזה שחיילות היו אצלו למרמס.מתק שפתיים,חפלות לקצונה הבכירה ומסיבות לא תמיד עם סיבות חיפו על היצרים החולניים שלו.כן עאטף המחיר שתשלם עדיין רחוק מלפצות על הנזק הנפשי שגרמת לעשרות רבות של חיילות בתוכן לי ,קצינה שידך הדוחה הטרידה אותה מינית.עונשך יהיה בכתם שהוטל בך ,הדרגות שאתה נושא בחטא אתה נושא.צריך לקחת לך אותן וגם את התואר טוראי אסור להשאיר לך,אתה לא ראוי להיות טוראי.אתה סתם האנס עאטף זאהר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם כן זוכר-תחליט אם אתה גבר או
גם מכירה,
05/09/05 13:24
|
|
 |
קל למגיבים להשמיץ
בני''ש ועתודה,
20/09/05 10:21
|
כשאת נמצאת בבית שלך מול המחשב - היד קלה על המקלדת. יש עשרות חיילות בצהל שאינן מתלוננות, זה אומר שזה לא קרה.. אני שרתתי כמשקית ת''ש בענף. הוא היה קובע איתי דיונים הרבה אחרי השעה 17:30 שהבסיס היה מתרוקן, המחיר היה שלחיילים שלי לא תהיינה תשובות לבקשות שהם הגישו. הייתי איתו אין ספור לילות כשרק הפקידה לשכה בחוץ. אז אותי הוא לא אנס, הוא רק היה נוגע בי, וכשביקשתי ממנו להפסיק הוא היה צוחק. כשאת בת 19 העולם נראה אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Where Were You Until Now ??? l
Giora,
Tel Aviv,
06/09/05 08:16
|
You and all the others that jump. Yes, I agree, he is the scum of the earth. But you, with you silenced acceptance enabled him to keep abusing and humiliating many other poor subordinate females. Difficult as it might be for you to hear - you share the guilt for continuous abuse. If you stood up to him and filed a complaint dozens would have been spared of the trauma. It's like seeing a crime and not reporting it: You share the blame!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא אסביר לך למה כתוב בטעות זו
גם כן זוכרת,
רמת גן,
05/09/05 19:44
|
זוכר במקום זוכרת: הניסיון הראשוני הוא לכתוב כזכר כדי לא להיות פגיעה להשפלות של המגיבים, אבל כשמוסרים עדות אז תוך כדי כתיבה האמת יוצאת, שהכותבת היא אישה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מדינה בהתבהמות. חבל על המדינה!
ל"ת
חרד,
05/09/05 10:43
|
|
 |
5.
''ברכות'' לאישה הנאמנה והנאיבית
תזרקי אותו,
05/09/05 10:42
|
כמה אשתו עמדה לצידו והכפישה את החיילות . מעניין עכשיו כשמתברר שבעלה חרא גדול שבגד בה חפשי - מה תגיד ? האם תזרוק אותו או שתעדיף את החיים הנוחים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את חושבת?
ל"ת
נאמנה מזרחי.,
05/09/05 14:14
|
|
 |
היא לא תתגרש מהבוגד הסוטה הזה
ל"ת
זה ברור,
05/09/05 19:40
|
|
 |
4.
איפה רפיק חלבי?
ל"ת
שיתנצל בפני,
החיילת,
05/09/05 10:41
|
|
 |
3.
אבל הוא אמר שלא נגע בה .......
ל"ת
יצא בזול !,
05/09/05 10:40
|
|
 |
2.
מה ניתן לצפות אם הצבא
דניאל,
ירושלים,
05/09/05 10:39
|
שופט את עצמו?.
איך היה הגימיק לבחירות של ה''דרך השלישית''? - ''זה כמו לשים לחם בפיתה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
להחזירו לטוראי ולהעיף אותו בלי
ל"ת
פנסיה,
05/09/05 10:37
|
|
 |
למה טוראי?למה לפגוע בטוראים
מנשה הטוראי,
תל עזזיאת,
05/09/05 12:47
|
של גולני ?למה לבזות את הדרגה שאני נושא בהערכה רבה ובגאון מאז היותי רובאי לוחם בגולני?כן אני ועוד רבים מחבריי נושאים מתוך בחירה את דרגת הטוראי .יש ליטול ממנו כל תואר שקשור לצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|