 |
33.
בלוד יש 3000 בתי ערבים לא חוקי
י,
לוד,
08/09/05 01:35
|
3000 זה פעמיים גוש קטיף הכל לא חוקי נראה מי מפנה אחד !!!!! לא יותא וילה אחת של ערבי התופס עשרות דונמים ללא היתר וכמובן מבליל שלם אף סוג של מיסים למדינה אתם מבינים וזה ממש פה מתחת לאף של כל הצבועים המפגינים נגד גדר ההפגנה ונג המתיישבים היקרים נראה אותם מגוננים על שלטון החוק ועל חוקי התכנון ובנייה נגד אותם אלפי ערביי ישראל שאינם מכירים בנו לא עושים צבא עובדים בעבודות ''שחורות'' המעלימות מס ואפילו ארנונה לא משלמים פשוט מ קו מ ם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
עוד נחזור לגוש קטיף!
ל"ת
לא נשכח ולא נסל,
07/09/05 22:49
|
|
 |
31.
עובדיה ובוש ורצח המכשף
נעמה,
07/09/05 22:41
|
שתי דוגמאות ביום אחד - לפרימיטיביות של דתיים.הדתי המקלל הזה שהייתי מנתקת חזרה לעירק ששם יקלל את בוש בטפשותו לומר שההוריקן בלואיזיאנה הוא בגלל ההתנתקות ורצח של אדם בן 92 בגלל כישוף,במגדל העמק - גם בעוד 50 שנה האנשים האלו לא ייגמרו - כי בישיבות של הדתיים שס' ואגודה דואגים שהטפשות והפרימיטיביות הזו לא תגמר לעולם. על זה אנחנו משלמים היום מכיסנו - עפ'י החלטת השרה ציפי לבני - לתפארת הג'ובים בליכוד המושחת אשר משלם לאנשים שמכיר בחוק הרבנים המסיתים ולא בחוקי המדינה ,ולתפארת הרס מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
רק בישראל, התכנית ה- 1000
א.ש.,
ישראלי,
07/09/05 22:17
|
רק בישראל, המשטרה מכופפת את החוק עליו היא מופקדת ומוחלת למתנחלים שקוראים לשליחיה, שוטרים וחיילים, קלגסים, קאפו, כלבים ועוד מחמאות, כי ''צריך להבין אותם, מפנים אותם מהבית''. רק בישראל, שרת החינוך פוטרת ציבור שלם (החרדים) מלבצע רפורמה במערכת עליה היא עצמה מופקדת ורפורמה אותה היא דוחפת. רק בישראל, שרת המשפטים מעניקה פרס לאלה שפרעו בחוק שהיא עצמה וממשלתה חוקקו (ראו כתבה). ויש עוד אלף דוגמאות. המדינה וראשיה מעניקים שוב ושוב פרסים לאלה שפורעים את חוקיה, שאינם מכירים בה, שאינם משלמים את חובותיהם. המדינה מעגנת בתרבות האזרחית פעולות של רמייה, עצימת עיין, וותרנות לגורמים שפועלים נגדה. ואח''כ אנו מתפלאים שהאזרחים תחמנים, חמקנים, רמאים ושמהערכת רקובה ומושחתת. אם המדינה מתחמנת את אזרחיה, מדוע שאזרחיה לא יתחמנו אותה (וזה את זה, כי זה כבר חלק מהתרבות).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
למעשה יש הגיון בהחלטה הזו.
חנה,
07/09/05 22:13
|
בין כה וכה, ללא הכנת הכוחות הנחושים, לא היה פינוי. כך,שלחסוך הרבה - לא יכולנו.
וגם בפעם הבאה, ללא כוחות חזקים שום דבר לא יזוז.
רק חבל שאלה שניבלו את פיהם, ועלבו בכוחות הבטחון, ופגעו בהם נפשית, לא ישלמו אגורה על התנהגות נלוזה זו.
כנראה שנמשיך לראות התנהוגויות כאלה כאן.
ואני אומרת זאת עם כל ההזדהות עם הכאב של המפונים. בכל זאת, היו בינהם שנהגו בכבוד. וראוי להדגיש את ההבדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כמה צפוי ובזוי
כתום זה חולירע,
07/09/05 21:39
|
סבסדנו אותם עשרות שנים כשגרו בעזה ונמשיך לשלם את החשבון גם בעתיד. זהו מחיר ההתרפסות של המדינה בפני ההתנחלויות לאורך כל השנים. מגעילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להסכים לשלם למתנח לים
נעמה,
07/09/05 22:22
|
בכספי המסים שלנו אנו רוצים את הטוב ביותר - חינוך ותרבות , ולא לבנות 4 בתי כנסת לדתיים מטורפים , כמו הטפשויות של עובדיה הפרימיטיבי היום, או הירי בבן 92 בגלל כישוף - הרי כל זה תוצאה של מה שמלמדים בישיבות של הדתיים-להרוס את הנאורות והקידמה במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
לצערי יש כאן
Avi Ecuador,
07/09/05 21:27
|
מספר תגובות אנטישמיות שמעריב מפרסם שהם של מתחסים, יוסוף V (חיים), נעמה.. אני מקווה שהתגובה שלי ליוסוף V והציטוטים שיש לי רבים נוספים יצאו לאור בחושך ששפלים חזירי אדם שרצים אלה משרים עלינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי שמך לשופט?
נעמה,
07/09/05 22:23
|
באיזו זכות אתה מתחסד? הרי דבריך מלאים שטנה וחוסר כבוד שלא נדבר על כך שאינם ברורים ומתפלספים. מי מינה אותך ובשם מי אתה מדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכי קראי
Avi Ecuador,
07/09/05 23:24
|
את הסיפור על משה שהכה את המצרי והיהודי מדור העבדים שבגללו משה נאלץ לברוח, אין הבדל בינך לבן העבד וחס וחלילה שאני אולי משווה את עצמי למישהו או מתקרב לרמתו ולקדושתו של מישהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
למה?הם יותר ממני?
חיים,
07/09/05 20:33
|
אין לי שום דבר משותף עם המתנחלים. המראה שלהם שונה השפה שלהם שונה הלבוש שלהם שונה הטרמינולוגיה שלהם שונה עולם הדימויים שלהם שונה תפיסת העולם שלהם שונה הקנאות שלהם זרה לי השנאה שלהם זרה לי חוסר הסובלנות שלהם זר לי משיחיות השקר שלהם זרה לי אי כיבוד שלטון החוק על ידם זר לי רמיסת זכויות הערבים זרה לי חוסר הכבוד שלהם כלפי המדינה זר לי הבוז שהם רוחשים לחילוניים ולשמאל מאוס בעיני הם לא העם שלי הם לא האחים שלי הם כת קנאית קיצונית ומוזרה שהוציאה עצמה מחוץ למחנה. הם כיום מבודדים מתמיד והחלק הבריא בהם מקיא אותם מתוכו ומוקיע אותם.
במילה ציונות בפיהם של חורשי רעתה של מדינת ישראל על ידי כת של צבועים מתחסדים שלא ברור קשר בינם ובין היהדות אינה אלא כיסוי לתאוות כוח וממון התבדלותם מעידה יותר מכל על צביעותם
למדינת ישראל נותר כרגע להחליט האם אנו מעוניינים להמשיך לגדל את פרי הביאושים בתוכנו
אני תקווה שנתעשת לפני שיתחילו לירות ביהודים ובחיילים
אל לנו לשכוח שבני בריתם הפלסטינאים התחילו בזריקת אבנים
ואולי מוטב מאוחר מאשר בכלל להתנתק מהם
רבנים נכבדים הגיעה הזמן שתפסיקו להשתמש בדת לצרכי פוליטיקה שלכם !!! עוד מעט תגידו שצריך לבצע פעולות התאבדות למען המדינה ?! אומנם אני לא דתי אבל אני מרגיש שמזלזלים בדת, בתורה ובראשם אתם הרבנים !!!
אם הדעה הפוליטית שלכם לא מסכים אם מה שרוב העם החליט מקובל עליי וזכותכם להפגין בצורה מתורבתת למען האידיאולוגיה שלכם. אבל מזה לבוא ולומר קדיש !!! להניח תפילין כשמפנים אותכם ?! קצת כבוד לדת שלנו !!!! אם אתם אנשים מאמינים ואם אתם מאמינים שכל מה שקורה פה זה בגלל משהו או בגלל רצונו של הקב''ה.... אז.... כנראה שהפינוי היה צריך לקרות ועובדה שהפינוי קורה !!! זה מסר מלמעלה, לא? די לחילול ה' שאתם גורמים !!! די לשנאת חינם שאתם זורעים בינינו !!!
הגולם קם על יוצרו שרון הקים את הליכוד - חבורת שוטים מרוקאים וצ'חצ'חים פנטיים שנהו אחרי בגין כמו משיח ואחרי דוד לוי הפרימיטיבי - דוד מלך ישראל.זוכרים? הליכוד הנציח את הבורות וחוסר ההשכלה וחוסר המצויינות -על מזבח הקידמה של המדינה , שלא הם בנו את תשתיתה. חשוב יותר להיות בור ועם הארץ אבל להיות חבר מרכז ולקבל ג'ובים ,להזמין פונקציונרים סוג ז לחפלות של מימונה ולאכול הרבה מופלטות תמורת הצבעה בפתק לקלפי,גם אם האידאולוגיה הימנית-שמרנית נוגדת לחלוטין בדיוק את הסטוטס הסוציו-אקונומי של אותו מצביע עלוב נפש.,זה חשוב יותר מאשר ללמוד ,לרכוש השכלה ולתרום בעשיה ויצירה למדינה.כך קמה לנו ש'ס,חבורת נוכלים פרימיטיביים מקללים שאינם מכבדי חוקים כי הם לא מאמינים בהם אלא במשיח העירקי שלהם – פאר תרבות מרוקו שכך רוצים להחזיר עטרה ליושנה וסוגדים לבאבות מתחזים, וכך זה התגלגל גם לדת משיחית הזויה שטיפח אותה בגין שרקד כמו --- על כל גבעה רעננה עם שרון בהבטיחו ש'יהיו עוד הרבה אלוני ממרא'. זוכרים? הוא חשב שהדת והמשיחים המטורפים האלו הם תחליף לקיבוצים שבנו את המדינה - ואינם ממח'ל. כמה שהוא טעה. נתן להמר המושחת כספים לטפח את בני עקיבא וגזל כספים מאתנו ,לחינוך ונאורות ופריצה מדעית וטכנולוגית-והנה הילדים האלו גדלו להיות פ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל 24
דוד,
רמת השרון,
07/09/05 21:50
|
אני פשוט מזועזע מהשנאה החולנית שלך, קח עוד קצת סמים, תתחפף להוו, זה נראה לי המקום אליו שייכים אריסטוקרטים אשכנזים שונאי הכל חוץ מעצמם. אתה כמו פרה עיוורת שלא רואה כלום, מאין כ''כ הרבה שנאה??? רד מהארץ את חבריך הערבים תמצא בהמונים גם שם!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחור מתחזה בשם יוסוף V
Avi Ecuador,
07/09/05 21:18
|
בחור שונא ישראל שכל פעם משנה את שמו, תגובה שלא נופלת בטיבה, סליחה, ברעותה, מכל תגובת שנאה של אחד מהאנטישמים הגדולים ביותר שקמו על עם ישראל, תנו לו קצת כוח כלים והזדמנות ולא תצטרכו לחפש אנטישמים אחרים שיעשו לנו שואה. בחור שפל שכל פעם משנה את שמו לנעמי פורטוגל, חנן פריז, יוסי רומא, אבא לחייל לוחם, חייל במג'ב... אני מוריד עליך שוב את המיים ומצרף דוגמאות לאנטישמיות שלך שפורסמו במעריב. מעריב, תעשו לי טובה הפעם, אתם עיתון יהודי לא? אז הבחור הנאלח הזה הפעם באמת הגזים בשנאה האנטישמית שלו ליהודים ורבנים וימנים שהם מתפארת עמנו ולא באנו למדינת ישראל בכדי שיסבירו לנו על לבוש ועל אנטישמיות, שיסביר לנו על לבוש של גאים כמוהו במצעד הגאווה ולא שיש לי משהו נגד לבושם חס וחלילה. אני מביא מספר ציטוטים של השרץ בעל אלף השמות ואולי אביא נוספים בהמשך, בבקשה שוב מעריב:
10 Sep. 03 שלא תהיינה אי הבנות אתם לא רק שאתם המתנחלים, אינכם אחי, אתם גם לא מעמי ואלוהיכם לא אלוהי. אינכם אפילו יהודים אלא מתחזים חובשי כיפות ומרובי ילדים המקריבים אותם לאלוהיכם במנהגיכם הפאגנים. אתם העמלק בתחפושת מגוחכת של היהודי כאילו, וכל מטרתכם לזנב בעם היהודי ולכלותו לאט. אינכם מתנחלים, חלוצים או כל שם בדוי אחר שאתם מכנים בו את עצמכם ומתהדרים בו, ושנלקח בגניבה ממייסדי ומקימי המדינה שאותה אתם חולבים ועושקים בגסות ליבכם. אתם אינכם אלא אוייבי עם ישראל. לא אלוהים לכם, לא דת ולא מדינה. אתם ערב רב של פרימיטיביות הרסנית וחבלנית. יום כיפור הקרב לא שלכם הוא, לא למענכם הוא נועד. לא למענכם ולא למען חנה אייזנמן, שופכי דם ישראל ושל ילדיכם שלכם. מבוזים ומתועבים אתם, רבניכם ומעשיכם.
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/790/963.html אין לטעות - מדובר ברצח עם !!!! נועמי, פורטוגל, 02/10/04 21:11 אין לטעות בטרמינולוגיה .!! שום מכבסת מילים לא יכולה לטהר את הזוועה שישראל מעוללת עכשיו ברצועת עזה !! מדובר ברצח עם פשוטו כמשמעותו. הרס עשרות בתים, גירוש פליטים שהופכים להיות פליטים פעם נוספת בארצם. רצח ילדים פלשתינים - כשמאחורי כל זה עומד התיסכול של ממשלת הכנופיה של שרון מופז ויעלון שאיננה מסוגלת להבטיח חיים וטעם לחייהם של אזרחי ישראל. אין להכחיש גם שמכונת המלחמה הציונית חשה שזאת בבחינת ''חלון הזדמנויות '' אחרון כמעט נסות ולדכא את ההתנגדות הפלשתינית, ערב בחירות לנשיאות בארה''ב, שבה כל מועמד משתדל לא להתעסק עם הברוטאליות הישראלית, וזוועות הכיבוש בפלשתין. מיד לאחר הבחירות בארה''ב , פחות מחודש ימים חעכשיו, כל הסיפור יהיה אחר לגמרי - אז תחוש ישראל את יד הברזל האמריקאית ( אפילו יהיה זה בוש בקדנציה שניה ) עם העולם הנאור כולו שיפעלו מיד - לסיום הכיבוש ופירוק כל מפעל ההתנחלויות הציוני !! לחיילים ולמפקדי הצבא בישראל המעוללים את הזוועות ברצועת עזה עכשיו כדאי להתחיל להרהר היטב, כמו גם לשרון, מופז ויעלון, מה יעלה בגורלם כשישבו על ספסל הנאשמים בבית הדין בהאג וידרשו לתת דין וחשבון על מעשיהם !!! כי כידוע - אין התיישנות על פשעי מלחמה !!!!
https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/860/531.html 61. לנתק את המתנחלים מישראל! צנחן שהתפכח, ירושלים, 26/01/05 15:47 הם לא אחיי, הם לא עמי, הם לא מתנהגים כמוני ולא חושבים כמוני. קדימה- להקים את מדינת יהודה הסהרורית ולשכן אותם שם. אין להם מה לחפש במדינה דמוקרטית, מתקדמת, מערבית ואירופית. שירקדו עוצו עיצה ותופר על גלי אבנים- אבל למה אני צריך לשמור עליהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבה אנשים מרגישים ככה
אסף,
ב''ש,
07/09/05 21:31
|
אני לא אף אחד מהשמות שהזכרת אבל אני מסכים עם חלק מהדברים.
אתם לא אחים שלי ואני לא מבין למה אני צריך לממן אתכם בבישיבות שלכם כאן במדינה הדמוקרטית שהקמנו, בזמן שאתם, כאזרחים, יותר מזיקים לה ממועילים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח מתכוון לשרצים
ל"ת
Avi Ecuador,
07/09/05 23:55
|
|
 |
25.
הכסף שלי ילך למשיחים דתים הזוי
נעמה,
כל דאלים גבר,
07/09/05 20:30
|
זה הצדק בליכוד ובימין. מותר להפר חוק להתנגד למדינה הציונית - ולקבל פרס, ע'ח מי? - ע'ח אזרחים שומרי חוק. כל דאלים גבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכסף שלי הלך לדירת מתנה שלך
לנעמה המזרחית,
07/09/05 22:02
|
וההורים שלך על מנת שעברי לגור ממעברה לדירה. הכסף שלי הלך כדי להאכיל, כמה שנים טובות, אותך ואת משפחתך במעברה כי לשחק שש בש היה נוח יותר מפרנסה קשה. הכסף שלי הלך על אנשים שאפילו הערבים לא הסכימו לגור איתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לומר לך את האמת
אחד,
07/09/05 22:19
|
|
 |
אני אתך.זהו מתחזה הזוי
נעמה,
07/09/05 22:35
|
לידיעת מעריב - אדם שמכנה עצמו 'נעמה המזחית' כותב שטויות מגוכחות -כנראה כתוצאה מחינוך הסתה באיזו ישיבה או מרגשי נחיתות מזרחיים טיפוסיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התגובה היתה אליך שרץ
ל"ת
אחד,
07/09/05 23:31
|
|
 |
24.
תחי האנרכיה!!!
ל"ת
אנרכיסט,
ת''א,
07/09/05 20:28
|
|
 |
23.
להכריז ''מרד מיסים'' עד שיבטלו
לא משלם לכתומים,
--$ לעם $--,
07/09/05 20:04
|
להכריז ''מרד מיסים'' עד שיבטלו את אותה ההחלטה. זה תקדים נורא ורמז עבה לכל מי שמתכנן לעבור על חוק פינוי הגדה. זה מובן ששרון מתמרן ומנסה להגדיל את תמיכתו בציבור הכתום, אבל הוא עושה את זה על חשבוננו. ומדוע תומכת מפלגת ה''אבודה'' בתשלום האתנן של שרון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בחייך?!
Avi Ecuador,
07/09/05 20:24
|
הפלסטינים מזמן הבינו שלא משלמים על רצח והרס ביהודים? הרי אתם בונים אותם ונותנים להם פרסים ומענישים את הנרצחים ומשפחותיהם. וההבדל היחיד שעליו הימנים לא מקבלים פרסים הוא כנראה שלא רוצחים בכם חס וחלילה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצית פינוי ?! עליך לשלם את
ל"ת
מלוא המחיר...,
ככה זה...,
07/09/05 20:12
|
|
 |
אולי חלאה כמוך
Avi Ecuador,
07/09/05 22:33
|
|
 |
מתנצל, התגובה היתה לנעמה 22
ל"ת
Avi Ecuador,
07/09/05 22:45
|
|
 |
22.
בישראל הפרת חוק מותרת לימניים
ימני חופשי,
07/09/05 20:03
|
קיבלו מיליארדים כשהתנחלו. מקבלים מיליארדים כשמתפנים. ומקבלים פרסים על ביזוי והפרת החוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אומנם השמאל מסביר לנו
Avi Ecuador,
07/09/05 20:28
|
שרצח ביהודים ימנים הוא לא הפרת חוק והוא מזמין אבל כשרוצחים גם בשמאל למה הוא לא גובה תשלום? אולי 40000 מיליארד דולר על המאמץ של השמאל לבנות רשע וכפיצויים? ואם אין להם למה לא לעקל שטחים? גם כשלא משלמים משכנתא מסלקים אותך מהבית. משהו לא מסתדר לי עם הקניבאליות של השמאל. אוכלים רק כשר, רק יהודים אידיוטים אמיתיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתחסד -למה אתה מקלל?
ל"ת
נעמה,
07/09/05 22:29
|
|
 |
21.
מה עם הערבים שהגיעו אחרי 67
שפיץ,
ראשון,
07/09/05 19:56
|
הזדמנות למדינה יהודית, להחזיר את הערבים שהגיעו אחרי 1967 לארצות מוצאם, אפשר גם לתת מתנה את אום אל פחם וברטעה. רק הפרדה מוחלטת, יהודים בצד אחד ומוסלמים: סורים, ירדנים, פלסטינים, ערבים, מצרים ולבנונים, בצד השני יביאו ביטחון וצמיחה כלכלית ואולי גם חברות בשוק האירופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
בזיון. ממשיכים לשפוך עליהם.
ל"ת
עם ישראל,
07/09/05 19:49
|
|
 |
19.
לבני לכי הביתה יא מושחתת !!!!
ל"ת
רוני,
07/09/05 19:44
|
|
 |
18.
הגירוש- פשע מלחמה.
ל"ת
המטיף,
07/09/05 19:43
|
|
 |
17.
חוק דפוק
קלודין,
07/09/05 19:34
|
אולי כל אזרחי המדינה - גם אלה סוג ב' (שזה רוב העם - להוציא את המתנחלים) יזכו לתנאים משופרים במידה ויעברו על החוק. קודם גרמו למדינה להוציא מליארדים על פינויים ועכשו גם יקבלו כסף - שווה לצפצף על המדינה כי אחר כך מסדרים לך את החוקים לטובתך - אבל רק אם קיפצת בגבעות בפיאות מתנפנפות וכרכרת בהרים - וגם קיללת חיילים - האם אלימות מילולית נחשבת? אן שזו סתם אמירה בסערת רגשות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,את צודקת,החוק ''דפוק''...
החוק ''לא חוקי'',
וגם לא מוסרי,
07/09/05 20:09
|
חוק ''פינוי פיצוי'' היה והינו חוק מעוות עד היסוד,הוא ''רמס'' ברגל גסה את זכויות האדם והאזרח הבסיסיים ביותר,המחוקקים ברוב ''גאונותם'' יצרו חוק שמתאים יותר למשטרים שמזמן-לשמחתינו- עברו מן העולם,ואין אני נכנס כלל לעניין פינוי האזרחים-(נושא שנוי במחלוקת בעם)-אני מתכוון לגובה הפיצוי שאינו-אפילו-אחד על אחד,הפיצוי שקובע חוק ''דפוק'' זה,מקציב כ-65% מגובה עלות אמצעי הייצור של המתיישבים,שלא לדבר שאינו עונה על אובדן הכנסה ואובדן מקומות עבודה וכדומה,יש לצפות בעתיד לתביעות שתוגשנה כנגד המדינה על כך,גם אם יהיו כאלה שלא יאהבו זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מבלבל את המוח?
ל"ת
שחף,
07/09/05 22:04
|
|
 |
אני מבין את הקושי שלך לשמוע
ל"ת
את האמת,אבל מה,
לעשות ?!,
08/09/05 00:34
|
|
 |
16.
הכסאות של השרים התחילו להתקרר.
אבו אמיר,
מהדרום.,
07/09/05 19:34
|
מפחדים על הכסאות לכן החליטו שיקבלו את מלוא הפיצויים. מלכתחילה חשבתי שמגיע להם פיצוי איך בכלל חשבו השרים שהאנשים יעזבו את בתיהם ולאן יעזבו. הרי עד עכשיו לא דאגו להם לדיור הולם. יש מגורשים שעדיין חיים באוהלים שהקימו בעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
כנראה שיש חלק מהאוכלוסיה
מליל,
תל אביב,
07/09/05 19:26
|
כנראה שיש חלק מהאוכלוסיה שיכול לעשות מה שהוא רוצה, לגרום להוצאת כספים מיותרת - התעללו בחילים שצריכים לעבור טיפול מהיחס המתוכנן והאמירות מהפה החוצה של המתנחלים ולקבל צופר מכיוון שהקנס היה ידוע מראש - אז כל אגורה שהם מקבלים זו בעצם פרס...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
אפסים! איפה אני חי?זה חוק זה?
ל"ת
עודד,
07/09/05 19:21
|
|
 |
13.
טינופות
לוחם תש''ח,
צפון,
07/09/05 19:16
|
אולי יוכל מישהו להסביר לנו למה אנחנו צריכים לתת מכספנו פיצויים מלאים לקבוצה של מטורפים פאנטיים שהעדיפו להמרכות את ההוראות ולהעימס עלינו את ההוצאות וכאבי הראש שהיו כרוכים בגיוס משטרה, צבא ואנשי ביטחון אחרים, לעשות לנו הצגות זוועה ולצפצף על הציבור והממשלה. אנשים אלה לא רק שלא צריכים לקבל אגורה אחת של פיצויים - הם צריכים לשלת לקופת המדינה את כל ההוצאות שנגרמו על ידם. שרי הממשלה שהחליטו עם הענקת פיצויים הם שרלטנים חסקי עמוד שדרה נפשי ורוחני. הם היו אלה שהודיעו כי אלה שלא יתפנו מרצון ובזמן לא יקבלו אף אגורה מקופת הציבור. לאנשים כאלה אני קורא טינופות ושקרנים בערבון בלתי מוגבל. נראה לי כי יש להגיש נגד הממשלה בג''ץ על שקר ותשלום שוחד לפועי חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שנאה אתה מטיז
יהודית,
של המטורפים,
07/09/05 19:39
|
מענין שהמטורפים הם רבין וממשלתו, שהחליטו על הקמתגוש קטיף. זו לא הייתה התנחלות לא חוקית, כפי שאתה מנסה לטעון חבל על טונות השנאה שלך, שמביאה אותך לחטוא לאמת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה
שחף,
07/09/05 22:03
|
אמנם תגובה 13 מתלהמת, אבל זה לא קשור לכך מי הקים את גוש קטיף. כמו שהממשלה יכולה יום אחד להוסיף מיסים, לקחת קצבאות או לשנות את תנאי הפרישה של אנשי הקבע, לחוקק חוק חינוך חינם (???) וחוק בריאות חינם (???) - יכולה גם לפנות חבל ארץ זה או אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
אני ציתתי והאמנתי לנציגי הממשל
פרייר,
07/09/05 19:15
|
ואם כולם היו מתפנים ע''פ ציות לחוק המדינה היתה חוסכת כמיליארד ש''ח.
סכום כזה, אם מושקע בבריאות או תשתיות תחבורה חוסך חיי אדם.
לכן מי שגרם להוצאות המיותרות ועבר על החוק הוא גם רוצח בפועל.
שכרו של זה על חשבון מיליוני ישראלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא פראייר
שחף,
07/09/05 21:58
|
אתה אזרח שומר חוק! וחבל שאין מי שישלם על הביזיון שהיה בפינוי בהוראת הרבנים. מיליארד ש''ח זה אולי הסכום הישיר, אבל חכה, זה עדיין לא נגמר, הם עוד ימשיכו לחלוב. אין לי סימפטיה לאלה שעברו על החוק. הבכי ''קורע הלב'' בצירוף הצרחות והנאצות לא הזילו אף דמעה מעיניי. לעומת זאת כאב לי על כל אלה שארזו חפציהם ועזבו בכאב ובתקווה כאזרחים שומרי חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
''תודה'' לכל השרים וה''מנהיגים''
חנוך,
07/09/05 19:11
|
שמלמדים אותנו כל יום מחדש כי במדינת ישראל כדאי לא להשמע לחוקים ולהיות עבריין .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כול הכבוד למתיישבים
אילן,
07/09/05 19:08
|
כול הכבוד לכם על הנחישות והאמונה היושב במרומים דואג לצדיקים בעזרת השם אתם תזכו גם לחזור לבתיכם על אפם וחמתם של שונאי ישראל והשמאל המושחת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
מי שלא דאג להם לבית זה רה''מ
עיתונאי שסיקר,
את העקירה,
07/09/05 19:05
|
למינהלת סלע ה''עובדת'' מטעם רה''מ, היתה שנה וחצי להכין בתים או לפחות קרוואנים עלובים - והיא לא עשתה זאת! יונתן בשיא הזה, פרסם בכל כלי התקשורת ''יש פתרון לכל מתיישב'', אבל כמו שכולנו יודעים - זה שקר.
העקורים פונים, ואין בשבילם בתים. למה? כי מי שהיה אמור להכין את זה, לא מילא את תפקידו. אז מה עושה עכשיו יונתן בשיא ומה עושה מינהלת סלע וגם דוברי ראש הממשלה? מאשימים את הקורבנות!!! מדהים!
מה קרה, אנשי מינהלת סל''ע, גם אתם האמנתם שלא תהיה התנתקות? לא, הא?
אז למה - ואני זועק - למה ל-מ-ה לא הכנתם להם בתים, כשהיתה לכם שנה מראש?
לא ידעתם שבאוגוסט 2005 אתם נכנסים להם לבתים וזורקים אותם החוצה? ידעתם. אז למה לא הכנתם שום דבר?
ועכשיו אתם עוד מאשימים אותם...
אגב, בעניין האלימות כביכול: מה ציפיתם, שמי שמכים אותו לא יתנגד? לידיעתכם: נתנו שם מכות חופשי לאנשים, בתוך האוטובוסים, וגם אמרו להם ''כאן אין מצלמות''.
ואכן כך היה: לא נתנו, לנו העיתונאים הסקרנים, לעלות לאוטובוסים ולראות מה עושים להם.
החזיקו אותם שם 8 שעות, לא איפשרו להם לרדת לשירותים, ואנשים עשו את צרכיהם באוטובוסים. ולגבי המכות - הכו אותם בתוך האוטובוסים, הכו אותם גם לפני שהעלו אותם אל האוטובוסים. תשאלו את מי שהיה שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מגיע להם עוד הרבה יותר
מילואמניק מפנה,
07/09/05 20:01
|
כן, הייתי שם בפינוי. בצד של המפנים. המפנים הנחושים והרגישים. אכן היינו רגישים מאוד ואפילו יותר נחושים מזה. אבל זה לא סותר את זה שהתייחסו אליהם בחרפה. פינו אותם באוטובוסים ותקעו אותם בימים הכי חמים בשנה (מי החכם שחשב על אוגוסט? הוא בטוח ראה את ההתנתקות במזגן ונתן לכולנו למות מהחום והלחות) בלי שום תנאים נורמלים ובלי אפשרות לרדת מהאוטובוסים. יונתן בשיא, אני תומך בהתנתקות וגם תומך בוועדת חקירה שתחקור את ההתנהלות של המנהלת. אתם ממש מחדל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אני לא שפוי
נעמן,
שפוי,
07/09/05 18:57
|
|
 |
7.
לא מגיע להם אפילו שקל
חיים,
דרום,
07/09/05 18:54
|
|
 |
אתה צודק אחי
חיים,
צפון,
07/09/05 22:30
|
|
 |
אנטישמי שכמוך!!!
אוהב ישראל,
תומך התנתקות,
07/09/05 20:05
|
אולי שונא שכמוך היית יודע שמי ששלח אותם לגוש קטיף וקרא לזה התיישבות חלוצית זה רבין וממשלות השמאל. זה היה לפני שלושים שנה, לפני ''המהפך'' בימים שמפא''י ניהלה את המדינה. הם היו מתיישבים ועודם כאלה , לא ''מתנחלים'' כפי שרוצים לעשות להם דה-לגיטימציה. אני מציע שתלמד תרבות ואהבת אחים, אנחנו אוהבים את האחים שלנו גם אם הם טועים. ואנחנו אוהבים אותך אפילו עוד יותר כשכואב להם. למען הסר ספק, אני תומך ביציאה מעזה ויפה שעה אחת קודם. אבל ה''התנקות'' הזו היא בלוף ושוחד פוליטי. וכמו שהיא נראתה ונראית אני לא בטוח שלזה התכוונו כשאמרנו לצאת מעזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אנטישמי כי אני חושב אחרת
חיים,
דרום,
07/09/05 21:09
|
ממשלת השמאל לא שלחה אתכם לגוש קטיף. אריק שלח אתכם והשמאל כשהיה בשלטון הסכים כדי לשמור על הקוהליציה עם המפלגות הלאומניות, אבל לא לזה אני רוצה להתייחס. אותי משעשע המשפט שלך: ''אני מציע שתלמד תרבות ואהבת אחים, אנחנו אוהבים את האחים שלנו גם אם הם טועים. ואנחנו אוהבים אותך אפילו עוד יותר כשכואב להם. '' 5 שורות אחרי שקראתי לי אנטישמי. אתה פשוט מלא באהבת חינם כלפי ''אחיך'', שאגב שירת גם ברצועת עזה ואיבד שם חברים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תגובה לאדיוט מס-3
אברם,
07/09/05 18:31
|
את הנבלות שעדיין במלונות צריך להעיף אחרי שבוע- זה שהם לא דאגו לעצמם בזמן - בעיה שלהם!!!! את הטיפשים שגרים באוהלים צריך לאסור כי הם עוברים על החוק! את מי הם מנסים להעניש ? שיגורו באוהלים ולא ישלחו את הילדים לביה''ס!!! אוסף של בכינים נצלנים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאברם בלי ה- ה'
עליכם השלום,
רחוק רחוק,
07/09/05 19:08
|
אברם את הכדורים האדומים לא הכחולים כמה פעמים אפשר להזכיר לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה רשע גדול. בטח גם בחיים.
ל"ת
לאותו הערבי,
בשמות שונים,
07/09/05 18:53
|
|
 |
5.
כשל קולסאלי
אזרח,
שכואב לו,
07/09/05 18:29
|
התנהלות מינהלת ההתנתקות- בושה. ההתייחסות לאזרחים המפונים- בושה.
המסקנה היחידה אליה ניתן להגיע היא, שגם בשיא שהינו אדם דתי, האמין ש''היה לא תהיה'', כי אחרת איך ניתן להסביר את תפקודו המחפיר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
''קינוס'' כספי הפיצויים-ממילא
כבשת הרש,
חוות הקרנפים,
07/09/05 18:08
|
בלתי חוקי ואינו עומד במבחן הבג''צ. לא ניתן לגנוב מכספי הפיצויים בגין שהייה בשטח צבאי סגור, מאות אלפי ש''ח, ושהייה בשטח צבאי סגור, היא העבירה היחידה (לשיטתם של הפאשיסטים העומדים בראש מערכת האכיפה בישראל), שניתן ''להדביק '' לעקורים. נסיונה של לבני להצטייר באור אנושי יותר, לא יעזור לה בבחירות הקרובות. היא את הקריירה הפוליטית שלה - סיימה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
רפובליקת בננות [רקובות]
עליכם השלום,
רחוק רחוק,
07/09/05 18:07
|
אולי גם שייתנו להם בונוס על כך שלא הפעילו נשק חם או כפל בונוס שעד הרגע האחרון התפללו לשמים
אני הייתי נותן להם ''מאסר ותיק פלילי לכל החיים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
העמדת בשיא לדין
יהודי,
חיפה,
07/09/05 18:05
|
אף אחד לא מדבר על זה שחודש אחרי הגירוש עדיין יושבות מאות משפחות(וגם כאלה שתיאמו מראש) ללא קורת גג.(אולי אתם מגדירים אהל כגג,אני לא).ילדים שלא פתחו את שנה''ל כמו שצריך ועוד הרבה ביזיונות אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שימשיכו את השקר ויחיו באשליה
''היה לא תהיה'',
07/09/05 21:29
|
מבחינתם הרי לא יהיה פינוי כי הם שליחי האל עלי אדמה, אז שימשיכו לדמיין שהם אדוני הארץ ויחשבו שהם עדיין גרים בהתנחלות ''אתה בחרתנו'' או במאחז הלא חוקי ''מלח הארץ'' אם נמנע מהציניות ונתייחס עיניינית את כל טענותיהם שיפנו פנימה לעצמם ולמנהיגיהם. לולרשטיין ו/או לרב הפנאט אליהו ו/או לח''כ אפי איתם הדמגוג. את המדינה הם חלבו עשרות שנים והעטין כבר יבש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היו להם 10 חודשים להתפנות
חיים,
דרום,
07/09/05 18:56
|
את התלונות שלהם שיקחו אל מנהיגיהם שהבטיחו להם שאלוהים לא ייתן ו''הגירוש לא יעבור''.
תכתוב מכתב תלונה ותתקע אותו בכותל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
למה לציית למשטר חוק?
ל"ת
בושה בושה בושה,
בושה בושה,
07/09/05 17:59
|
|