 |
15.
נצרים לנגב כלהילה אתד
בן גוריון,
אריאל,
11/09/05 06:55
|
הם חולצים ונשאר חולוצים. הציונות תחיה בהם במידה שאף אחת ראה יא פעם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
רון נחמן=אנטי דתיים
חיים,
10/09/05 20:13
|
שלא יקשקש על ציבור דתי כי אדון רון נחמן שונא דתיים, והוא נגדם כשרק יכול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
נצרים תישארו איתנו
סמי,
אריאל,
10/09/05 20:10
|
זה חשוב לנו מאוד ככה לאט לאט ניזרוק מהעיר שלנו את כל הזבל הרוסי הנוצרי! ובע''ה ניהיה עיר שהרוב שלה דתי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
מתי ממתנתקים מאריאל?!
ל"ת
אפימור,
אשקלון,
10/09/05 12:54
|
|
 |
11.
אריאל היא מודל למה שמתרחש בארץ
דן,
10/09/05 12:17
|
ישנם מאות אלפי זרים -לא יהודים שהוכנסו לארץ ללא בקורת בידיעה ברורה שהם נוצרים. מישהו יכול להסביר לי מה הם עושים כאן?מקבלים סל קליטה ואוטו חדש? ככה תתקיים המדינה היהודית? שום נוצרי לא יציל לנו את הארץ או את העם. רק נזק יש לנו מהם,שילכו ויחזירו לנו את הארץ ואת מקומות העבודה שלנו, ולא יהיה כאן רע מאוד....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
השפלה וגזנות כלפי רוסים-יהודים
גרגורי,
חיפה,
10/09/05 11:04
|
גזנות כלפי יהודים-רוסים רק בגלל שהם הגיעו מרוסיה זה לא רק חוג קתן של דתיים ז ה בקנה מידה של כל המדינה. סיבה לכך שיועד שלנו בעניים של וואטיקים זה על גבינו להתאשר. צידוק - אנחנו יהודים -רוסים מכלשהוא סיבה לא בסדר. זה לא יעבור ללא השלחות. נהירה יהודים , אני מדגיש יהודים מרוסיה לנצרות זה אחד תסממנים הראשונים של השלחה זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
גיבורי נצרים היקרים. אנא השארו
ל"ת
באריאל!,
10/09/05 09:09
|
|
 |
8.
למישהו יש משהו רציני לומר פה?
אופטימית,
10/09/05 08:50
|
מספיק עם הקללות והגידופים. אנחנו בסה''כ עם אחד שיושב על שטח לא גדול במיוחד. בסוף לא יישאר לנו כלום.
אופטימית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
איך כל הפסיכים מתנקזים לשם?
א.ג.,
10/09/05 08:22
|
יהודים משיחיים משוגעים, נוצרים מיסיונרים שבאו לחפש את ישוע, כמובן מוסלמים מטורפים על כל הראש, רוסי שצייר צלב קרס בשביל להשתמט מהצבא, שכחתי מישהו? מה יש במקום הזה שמשוך אליו כל מטורף מתחיל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה - רון נחמן
תע''ש,
10/09/05 11:28
|
מהגרעין המייסד של עובדי תע''ש שקיבלו הנחות מפליגות כדי להקים עיר חילונית לרווחתם, התגלגלה העיר להיות מה שהיא היום. השינוי ''המבורך'' חל מהיום שרון נחמן נבחר לראשות העיריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
חוסר ביטחון דתי
אדירה,
חיפה,
10/09/05 07:50
|
מדוע היהודים פוחדים לגור ליד גויים והם לא פוחדים לגור לידם. היהודים פוחדים שיעבירו אותם על אמונתם - הנוצרים - לא! האם האמונה היהודית היא כה חלושה שברגע שנמצא מאמין בישוע (אגב רבי יהודי) בסביבה היהודים מייד נכנסים לפניקה. אדרבא, גורו בשכנותי, בואו לבקר בביתי, בבית ספרי, ואני חזקה באמונתי! אם כל פיתוי יהרוס אתכם - היכן האמונה החזקה!???? האם הנוצרי המאמין פוחד שיעבירו אותו ליהדות? והלא הוא מוקף ברוב יהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נפלת בפח התעמולה הימנית
יהודה מהקריות,
10/09/05 11:35
|
אין קשר בין יהדות למתנחלים פסבדו דתיים. מתנחלים דתיים רוצים ר ק רמת חיים. כולם באו משכבות ממעמד סוציאלי נמוך, כמו ששאר הדתיים כיום. התנחלות היתה בשבילם הזדמנות פז לשפר רמת חיים ע''ח משלם המיסים. עכשיו הם נדפקו וחזרו להיות מה שיהודים דתיים היו בכל הדורות: יהודי-נודד החי תמיד ליד מזוודות ארוזות למקרה ש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
קהילה ''משיחית'' עוד צרה
אסף,
10/09/05 07:16
|
נמאס מכל המסיונרים הללו (כולל מטיפים כגון אמנון יצחק). עכשיו גם פסיכים נוצרים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
So primitives
Yumpex,
New Jersey,
10/09/05 02:25
|
|
 |
3.
הפסקתי הקריאה באמצע
שאול,
10/09/05 01:01
|
התעיפתי מכם, ימני ,סמאלני,דתי ,חילוני,ערבי, נוצרי.....קשקשת מאוסה, המקובלת רק בוריאנט המקומי של התרבות המערבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאה דרשת
יוסי,
תאילנד,
10/09/05 02:11
|
|
 |
2.
עוד שאלות של המתנחלים
rr,
10/09/05 00:46
|
היהודים בעיר - האם יש דם גוי 3 דורות אחורה?
והאים יש נישואין של ערוב בין הגזעים (מזרחיים ואשכנזים) ובכלל האם יש עוד עברות על חוקי הגזע של ההתנחלויות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
חוק פינוי פיצוי לא מתיר להתישב
עמיר,
10/09/05 00:44
|
בשטחים כבושים ,וכזכור לי אריאל היא שטח כבוש
מה אנחנו עושים נותנים להם כסף ומפנים את המתנחבלים המשיחיים משטח כבוש ומעבירים אותם לשטח כבוש אחר כדאי יוכלו לקבל שוב פיצויים שיפנו וזה ברור שבסוף נצטרך לפנות גם את אריאל ושיצארכו לפנות שוב יאבקו באותם מתנחבלים חלם ממש חלם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעמיר
אמיר,
10/09/05 07:00
|
כמו שהגיב מישהו לפני,עמיר הערבי בושה לנו שיש בתוכנו אנשים שכמוך,מזל ששמך מתחיל ב ע'.מלשון ערבי, ובבוא היום גם נדאג להעביר אותך לחיות עם האנשים שאיתם אתה כלכך מזדהה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעמיר הערבי
בן,
10/09/05 03:31
|
בוא נתערב שכל עוד יש מדינת ישראל, לא יצאו מאריאל?
מה לעשות לפנות עיר(!!!) של 20000 איש זה לא בדיוק פשוט כמו לפנות 50 משפחות
אבל בשביל דגנרט כמוך, אפילו עובדות לא משנות. בן אדם חדל אישים שמשתמש במושג מתחנבלים שבעצם משווה ציבור שרובו ככולו מעולם לא רצח בשם מטרה פוליטית לארגוני טרור שמחלקים סוכריות ברחובות שלילדים נקטעים גפיים, לא יוכל להבין לעולם מה זה הגיון, אמת, וצדק.
ועוד מעז לדבר על חלם.
אדוני, כל המדינה יכולה להיות מוגערת כשטח כבוש.
אידיוט חסר תקנה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מתערב עם בן שיפנו את אריאל
הבן של...,
10/09/05 07:27
|
למה אתה מקלל? תכתוב בהגיון ותנסה לשכנע שאתה צודק.
אני מוכן להתערב איתך שיפנו את אריאל, על כמה שאתה רוצה, ומסיבה פשוטה מאד.
אריאל תקועה בדיוק באמצע המדינה הפלסטינית שתקום בעתיד, אריאל תחלק את הגדה ולא תאפשר להקים מדינה נורמלית, אל תשכח שאריאל מחוברת עם ''אצבע'' בצורת כביש למדינת ישראל, זה הכל!
זה כמו שנקים עיר בגודל אריאל בתוך לבנון - 22 ק''מ ממטולה... ומחוברת לישראל בכביש עם כפרים עוינים מסביב...שרק תבין את האבסורד...
לכן ידידי, אין כל סיכוי לאריאל, ותרשום זאת לפניך, זה פשוט עוד חלום כמו גוש קטיף או קדומים, בית- אל איתמר, תפוח, וכו'. רק הגושים הגדולים כמו גוש עציון ואזור כ''ס ישארו בתחומי המדינה.
ותזכור זאת כאשר נדבר עוד כמה שנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לבן של
בן,
11/09/05 05:03
|
אני מבין את האבסורד - 5 מיליון יהודים בתוך ים של קרוב ל מיליארד ערבים. יש למדינות הערביות תשעים ותשע נקודה תשע אחוז מכל השטח במזרח התיכון אך הדבר שהם רוצים מישראל זה עוד קצת שטח. האבסורד הוא שאתה לא מבין שהמצב של כל המדינה משול לאריאל. ומה שמצחיק זה שאתה חושב שגוש עציון יותר גדול מאריאל או מקדומים או ממעלה אדומים.
דרך אגב, תודה רבה על כך שאתה לפחות מאשר לישראל לשמור על כפר סבא.
הסיבה שקיללתי (למרות שזה יותר עובדות מאשר קללות) היא הסיבה שכל בן אדם שקורא למתנחלים מתנחבלים ובאמת מאמין בזה, הוא שווה ערך לאותם מחבלים אמיתיים ששמחים עם מותינו.
ואל תדאג - אם אריאל תפונה, אז אני מבטיח לך שתוך 20 שנה אין יותר מדינה ליהודים. אז תזכור את זה אתה בזמן שאתה תנסה לברוח ממדינתך הקטנה והקורסת בעוד כמה שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נכון, אתה טועה ומטעה
עודד,
10/09/05 14:55
|
יש הבדל מהותי בין כיבוש והתישבות בלבנון לאריאל. קודם כל לבנון נמצאת תחת ריבונות לבנונית, והיא נחשבת לשטח לבנוני. אריאל נמצאת בשטח שאינו פלשתיני- אלא ירדני, ומכיוון שלירדן אין דרישה לשטח ויש לנו הסכם שלום איתה, זכותנו להתישב שם. דבר שני, אריאל לא פוגעת בחיים של הפלשתינים כמו גוש קטיף ונצרים- היא קרובה לישראל ונמצאת ברצף טריטוריאלי איתה. היא פוגעת בדרישה של הפלשתינים לשטח, וזהו!
אריאל לא תפונה מכיוון שהמעצמה מספר 1 בעולם אישרה כחוק בסנאט שגושי ההתישבות לא יפונו. אין שום הצדקה לדרישה של הפלשתינים לזרה לקוי 67, זה הרי רק קו על המפה שלא מציין יותר מכך דבר. פינוי 250000 איש מגושי ההתישבות אינו דבר ריאלי, וגם אינו מוסרי. גושי ההתישבות ישארו ישראלים, ולו רק מהסיבה שחי שם רוב יהודי- דבר שלא היה קיים בעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וגם אתה טועה
הרצל ובלפור,
10/09/05 17:54
|
אריאל נמצאת בשטח שאינו פלשתיני - אלא ירדני???
כזכור לי ב 29.11.47 החליט האו''ם (החלטה 181) על חלוקת השטח בין הים לירדן לשתי מדינות: יהודית ופלסטינית. הוא גם תווה את הגבולות. מכוח החלטה זו קמה מדינת ישראל והשתררה הסכמה של מרבית מדינות העולם לקווי הגבול שהושגו בתום מלחמת העצמאות. הגדה נכבשה ע''י מלך ירדן וממנו כבשנו אנו. זה אינו משנה, חוקית, את מעמדם של הפלסטינאים כתובעים על השטח.
לפנות 250000 מתנחלים יקח זמן קצר. צה''ל עשה דברים גדולים יותר מזה ובפרקי זמן קצרים מאד. אם ההחלטה תעוגן בהסכם שלום ותובא לאישור הכנסת, היא תהיה חוקית ומוסרית כאחד. רוב מוחלט של המתנחלים יפנה את בתיהם מרצון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טוב שחשפת אותו!
אח מד,
10/09/05 07:11
|
|
 |
מתנחבל (כלשונך) חורז עם אריאל,
סיטל,
גוש דן,
10/09/05 02:35
|
אבל שייזהרו כי זה חורז גם עם ''לעזאזל'' ועוד מבחר מלים נחמדות ופחות נחמדות. למשל ''לבלבל'', ''להשתולל'', ''לרכל''.
הגב לתגובה זו
|
|