 |
138.
לשרים. עדיף חילול מאשר מחסה
יוסף מורנו,
ארה''ב,
10/09/05 20:58
|
אם יועברו בתי כנסת אלה לפלסטינאיים, כל הסיכויים שישמשו את המחבלים בקרוב כמקום בחסה בטוח ביותר בהיותו מקודש לנו, ולכן, קודם כך יהיה קשה מאוד לגלות לאיזה פעילות עויינת הם משמשים,. ואיזה קורבנות ייגבו מאיתנו עד אשר נגלה ונחליט סוף סוף להרסם. ולכןת עדיף שתצביעו בעד הריסתם העכשיווית ונחסוך בכך דמי יקירינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
if God will not help - us
ל"ת
we woun't exist,
11/09/05 06:51
|
|
 |
137.
מתי תפסיקו לנפנף בגאווה בבורות
ובשנאת ישראל,
שלכם? 129,
10/09/05 20:46
|
רק במקרה אחד מותר להרוס בית כנסת, כאשר זה לצורך הקמת בית כנסת אחר תחתיו. זהו. חל איסור חמור על הריסת בתי כנסת. ואיסור חמור יותר על רדיפת יהודים והחרבת הארץ. לפשעים שלכם אין גבול ובהתאם יהיה גם העונש.
יש לי ''בת מאומצת'', גיורשת בת יפן, היא גולשת באתרים יפניים. ומצאה כתבה שמרואייניה הם עמוס עוז, חיים יבין ואיזו עתונאית מעתון הארץ. היא תבדוק שוב ותודיע לי באיזו עתונאית מדובר (יש לשער שזו עמירה הס), מכל מקום - חיים יבין מספר ליפנים שאין שום קשר בין העם היהודי לעזה. בתי אומרת שהגולשים הם דווקא אלה המתמצאים ויש בהם גם נוצרים רבים, והם כמובן יודעים, שעזה היא בנחלת שבט יהודה. אז זה שחיים יבין עושה צחוק מעצמו, אדרבא, שילך לכל הרוחות, וזו לשון המעטה. אך זה שהוא עושה בושות לעם היהודי, שגידל עשבים שוטים כל כך, פורי רוש ולענה, כמו חיים יבין, זה בלתי נסבל. בתנו הגיבה - א. היא שואלת את האחראים לכתבה, איפה מצאו את השמאלנים האלה, ולמה אין ראיון גם עם ''ימני אחד. ב. היא אומרת להם - שהיא היתה רוצה לראות יפני אחד שמסכים לויתורים אחרי נצחונות, כמו אלה שעושה ישראל. היא מזכירה להם שהיפנים מאמינים שהחזק הוא השורד. ג. היא גם מסבירה להם את הבלוף ה''פלשתינאי''. מלכתחילה היא הגיעה לישראל, כי בלימודיה - יחסים בינלאומיים - קראה ספר על ''המוסד'', את הספר ''המרד'' של בגין (שהיום היא בזה לו) ולמדה על הפצצת הכור בעיראק, והאמינה שיש כאן עם קטן ואמיץ, העומד מול מאתים מליון אויבים המבקשים להשמידו, וגם לא אכפת לו מה יאמרו הגויים. היום, לצערה, היא יודעת שזה לא כך. אך העם היהודי הרויח יהודיה מצויינת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני כבר לא יודע אם להגדיר
Avi Ecuador,
11/09/05 03:23
|
את השמאל ''שלנו'' כסרטן או איידס. בכל מקרה נוגדנים מבחוץ יכולים לעזור ותודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תאוריות מעוותות
אבנר,
11/09/05 03:08
|
אם יפן היתה ממשיכה לפי התאוריות שלך (גיבורי מלחמה)לשלוט על עמים בגלל חוזק צבאי אז גם סין וקוראה היו בשליטת יפן היום. אני לא אזכיר לך את הדברים הנוראים שעשה הצבא היפני במלחמת העולם השניה בניצוחו של הקיסר הירוהיטו . אז בבקשה אל תחנך את הבת המאומצת שלך שכוח החרב ושליטה על עמים זרים זו מטרה נעלה ודרך החיים והקיום של העם בישראל כי ההפך הוא הנכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהדות היא בטח לא קניבאליות
Avi Ecuador,
11/09/05 04:21
|
של שמאל שאוכלים רק כשר; רק יהודים. ולעזור לרשעים ולבנות רשע ולתת פרסים לרוצחים ולהעניש את הנרצחים זו בטח לא הדרך שיש ללמוד. לשרוד זו גם דרך. גם האמריקאים לא החזירו את קליפורניה, טקסס, אריזונה וניומכסיקו למכסיקנים למרות השלום שיש להם ולהיות שאהיד לאומי שמאבד את עמו לדעת זו בטח לא חוכמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
136.
לא תצא שנתם של ברק ומרעיו
ל"ת
אל עליון,
10/09/05 19:01
|
|
 |
135.
להחרים את שופטי בגץ בעיקר
ל"ת
עלי התאנה,
הדתיים,
10/09/05 18:54
|
|
 |
134.
הריסת בתי כנסת- תקדים מסוכן
אבנר,
ארה''ב,
10/09/05 16:28
|
יהודים עזבו גלויות פינו ערים ועיירות שלמות באירופה ובארצות ערב אולם אף פעם לא הרסו את בתי הכנסת שלהם אלא השאירו אותם על כנם ורק לקחו את סיפרי התורה ועזבו את המקום לחסדי הגויים. בגלל זה עד היום ישנם בתי כנסת עתיקים במקומות שהקהילה היהודית נעלמה לפני עשרות ואפילו מאות שנים. לדוגמא היא בית הכנסת העתיק בפראג ובטולדו שבספרד. הריסת בתי כנסת ע''י יהודים תיצור תקדים נורא שייאפשר למדינות להרוס בתי כנסת בלי שום בעיה במקומות ששם אין יותר קהילות יהודיות. הריסת בתי כנסת ע''י יהודים גם תעביר מסר לעולם הערבי שהיהודים זה עם שיכול בקלות להתקפל מכל ערך מקודש שעליו הוא קיים ולוותר בקלות על מקומות מקודשים לו כמו העיר העתיקה בירושלים , קבר רחל ומערת המכפלה . היא גם תחזיר לעולם את התדמית של היהודי הנודד שאין לו שום אחיזה וקשר פיזי ורוחני למקום בו הוא חי ואפשר לפנות אותו בקלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
נשארו רק קירות. מסכנים חיילים
הגיון,
10/09/05 14:35
|
כל סימני הקדושה הוצאו. אפילו חלונות פורקו. מדובר בקירות בלבד.בשביל זה מותר שחייל חלילה ייהרג בשמירה יום נוסף על המקום? זו עבודת אלילים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, עבודת אלילים זה משהו אחר
רפאל כ.,
11/09/05 01:59
|
בס''ד
וזה שאתה כותב שטויות באינטרנט בשבת מאד מאד מאד פוסל אותך ממתן חוות דעת על יהדות ועל קדושת בתי-כנסת.
לך לטמבלוויזיה, קח בירה ותעשה גרפסים, זה כל מה שאתה וכמותך שווים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
מישהו זוכר את בית הכנסת בימית?
דני ב.,
השרון,
10/09/05 08:13
|
יש להרוס את בתי הכנסת עד היסוד וזאת על מנת למנוע את הפיכתם למחראות או למזבלות. גם בימית בית הכנסת היה המבנה היחידי שנשאר ותראו כמה הרי אשפה, גרפיטי ומקום לעשיית הצרכים. האם זהו חלומו המתוק של עובדיה יוסף? ומי בדיוק ישמור על בתי הכנסת הללו? שישלח את אנשי ש''ס אולי ? דם בנינו חיילינו אינו הפקר ומקום שלא יהיה בו יותר מניין והוצאו ממנו כל חפצי הקודש איננו קדוש יותר , להזכירכם אלוהים נמצא בכל מקום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איננו קדוש יותר?
עדיין יהודי,
10/09/05 21:16
|
ומקום שלא יהיה בו יותר מניין והוצאו ממנו כל חפצי הקודש איננו קדוש יותר
ומי אמר לך את זה, אדון דני? כי הדת היהודית אומרת ההיפך. אז אולי כבר עברת לדת אחרת...
מעניין כל ה''פוסקים'' על הלכה יהודית שכותבים באינטרנט בשבת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
שרון והשמאל
Avi Ecuador,
09/09/05 23:45
|
בחודש אב טרנספר והריסת ישובי יהודים, בחודש אלול ולכבוד יום הכיפורים, הריסת בתי כנסת. איך קוראים למדינה האנטישמית היום ואיך יקראו מחר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
הריסת בתי הכנסת חובה מוסרית
אלברט שבות,
פנמה,
09/09/05 21:49
|
יש גם דבר שנקרא להפסיד בכבוד, והיהודים לא מכירים בהפסד כזה, הם חייבים לגבות אפילו עבור הפסדם; עד הגרוש האחרון. מה פיתאום להשאיר בתי כנסת בשטח האוייב! מה פיתאום לבקש מהאוייב לשמור לנו על בתי הכנסת שלנו! מה פיתאום! איזה הגיון זה?! במקום שבית הכנסת שלי יחולל ע''י האוייב - אעדיף ועדיף להרוס אותו בעצמי. במקום שקירות בית הכנסת שלי יראו את הבושה שלי, במקום שיהיו נוכחים באקט אינוסי, ובמקום שיתעדו את כלימתי לעיני אוייבי- אעדיף אותם הרוסים. דתינו היהודית היא דת אלוקית, היא דת הגיונית, וההגיון אינו סחורה הנקנה בכל מחיר... אכן אסור להרוס בתי מדרשות ובתי כנסת, אך לא בכל מחיר! לא בכל מצב . מי שמתקבע בהגיון מסויים אינו אלא טפל על ההגיון. אני יצאתי מחלב סוריה ועזבתי אחרי בתי כנסת ובתי מדרשות מפוארים שידעו פעם הרבה לומדים והרבה חוכמה והרבה תורה. דווקא על בתי הכנסת האלה התורה מדברת: שמור ושמר אותם בכל מחיר, אפילו אם אינך עוד שמה... כי משמה אני יצאתי מרצוני הטוב והלכתי אחרי הנפש החופשית שלי, היא ביקשה ממני חופש ואני נעניתי לה. אם יש צורך לערב את האו''ם ואת ידידותינו בעולם ואת כוח ההשפעה שלנו בעולם למען שימור בתי הכנסת האלה- כן לעשות, ואני מדבר על כל בתי הכנסת בכל העולם, בחלקו הנאור והאפל כאחד. כל היהודים שיצאו משם, יצאו אחר החופש שלהם. אולי אף ברחו משם וסיכנו את חייהם בבריחתם זו, אך להבדיל אלף אלפי הבדלות מהבריחה הנוכחית; הם ברחו, בראש מורם! אל החופש! הם יצאו ממקומות מושבותיהם מרצונם החופשי והטבעי. לא כן גוש קטיף. זאת האדמה שלנו, ממנה ברחנו ומסרנו אותה לאויבינו. הפסדנו במערכה הזאת הפסד מביש ומכלים, בואו לפחות נפסיד בכבוד; תפסיקו כבר עם ההתבכיינות הטפשית הזאת, הזולה הזאת, המשפילה הזאת; כן יש להרוס את בתי הכנסת של גוש קטיף ובזאת אנו נקיים את ציפיות התורה מאיתנו: שנהיה עם שוחר הגיון ושכל ישר. לבקש מהאוייב שישמור עבורינו על בתי הכנסת שלנו בשטח שברחנו ממנו, זוהי שפלות הרוח בתכליתה. עד שבית המשפט העליון פסק פסיקה יהודית- אתם באים לערער עליה? שבת שלום מפנמה הרחוקה, אלברט שבות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלברט, לא הערבים האויב
חלבי יהודי,
10/09/05 21:10
|
|
 |
על מה אתה מדבר
אבנר,
ארה''ב,
10/09/05 17:11
|
סלח לי להגיד לך את האמת בפנים , אבל אין חכמה בדבריך שעטופים באיצטלה אינטיליגנטית. היהדות ,המסורת היהודית ומה שמחזיק אותנו כעם זה לא ההגיון . כי אם זה היה ההגיון מזמן לא היינו עם ובטח לא היינו חוזרים לארץ ישראל אחרי אלפיים שנות גלות. ברגע שגויים יחללו בתי כנסת הם חוטאים כלפי דתם שלהם . אנחנו כיהודים שעזבו קהילות שלמות באירופה ובארצות ערב מעולם לא הרסנו את בתי הכנסת לפני שעזבנו כדי שלא יחולל ע''י הגויים. בתי כנסת נשארו על קנם במשך מאות שנים גם במקומות שלא היו יותר יהודים. חטא זה לעשות דברים מתועבים כמו הריסת בתי כנסת כאשר יש לך קונטרול על מה שאתה עושה . כאשר הם לא בשליטתך ואין לך יותר קונטרול על מה שנעשה שם אם הם יחוללו החטא לא ירבוץ עליך אלא על אלה שמחללים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To # 130
AvnerA,
10/09/05 13:27
|
Albert - you are too much of a realist for this column.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה משלמים לך על הזיבול
נורית,
ד-ק,
09/09/05 22:55
|
הזה ?.פירסמת גם בוואלה . תעמולה זולה אחמד אתה חייב להשתפר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נורית, תני תשובה יותר עניינית.
ד''ר אחמד,
ירושלים,
10/09/05 12:40
|
כנראה שאת לא אינטליגנטית מספיק. בדומה לילדים האינפנטילים של הימין הסהרורי שמקללים בטוקבקים. אגב, ערבי היא לא מילת גנאי ויש כאלה שחושבים שיהודי היא מילת גנאי. לנוכח התגובות פה, אני חושב שהם צודקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרבה פחות ממה שמועצת יש''ע
ציון גבאי,
10/09/05 11:20
|
משלמת לשלושת הנודניקים הכתומים שמציפים את הטוקבקים נון-סטופ תחת מאות שמות שונים וכתובות שונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
are u jewish?
moses,
t-a,
09/09/05 22:35
|
cos Israel you will never be .Anyway,stay in Panama We don't need you here.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
בארץ לא הרסו בתי כנסת? כתובות!
ירון 119,
09/09/05 21:19
|
הרי המטרה של הבכיינים הדתיים היא לנסות לשים עוד מקל קטן בהתנתקות. די עם קדושת הקירות !!
האם בישראל לא הרסו מבנים ששמשו בעבר כבתי כנסת.
הרי יש בארץ אלפי בתי כנסת. אף אחד לא נהרס? בטוח שהרסו רבים, לצורך בנית מבנים, לצורכי ציבור, או עקב אי שימוש.
אז די עם המשיחיות!
הציבור מתבקש למסור כתובות של בתי כנסת שנהרסו בישראל. אולי כך ירדו מאיתנו מקדשי הקירות !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה כתובות קבלת? בוא נספור!
ל"ת
רפאל כ.,
11/09/05 02:02
|
|
 |
אתה ערבי או קניבאל מהשמאל?
ל"ת
Avi Ecuador,
09/09/05 23:46
|
|
 |
128.
חיים הזז 68
Avi Ecuador,
09/09/05 20:48
|
לצערי ההסבר שלך מסביר את חוסר ההגיון בקיומה של מדינת ישראל ואת חוסר העתיד הצפוי לה אם יתברר שאתה צודק. קשה לסתור אותך ולומר שאתה לא אומר דבר נכון. לחילונים שנלחמים בדת וקוראים לעצמם יהודים אין שום טעם לחיות ובטח להלחם על קיומה של מדינת ישראל וכל מדינה אירופאית אחרת או אולי ארצות הברית תהיה להם אותו הדבר או אפילו יותר טוב, מבחינת אנטישמיות הם לא יפסידו דבר ויוכלו לממש אותה אפילו באירופה ששם יהיה קל להם יותר ההסברה. מבחינת הימין גם אין שום טעם להלחם על ''מדינת'' ישרפלסטין שלא תהיה מדינה של יהודים ואין שום טעם להילחם על מדינה שמיועדת לאידיוטים קניבאלים שמלחמתם ביהודים וישרפלסטין למעשה הופכת למדינה אנטישמית של ''יהודים'' וערבים ובטח לא של יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
הרב למד משהו מאז שחתם על אוסלו
בנצי -א,
09/09/05 18:33
|
אריה דרעי הכניס את הרב עובדיה לפינה והחתים אותו על אוסלו מאז הצליח להיפתר מהשרלטן שמכר את נשמתו לג'יהאד השמאלי וחזר ליהדות כמו שהוא הכיר אלפי שנה והשרלטן קיבל את מגיע לו מהשמאל שמשתמש באנשים לצרכיו כנייר טואלט וזורק לפח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דיבוק צא!
אנסקי,
10/09/05 11:26
|
איך נפתר עבד יוסוף מהדיבוק השמאלני? הראה לו צלב? נתן לו להריח שום? יפה לראות את המוח החד-כיווני של הימין המטומבל: כשמישהו מהרהר באפשרות אחרת ונותן לה סימוכין דתי, גם אם זה וודו - אז הוא ''עוין'' ויש להוציאו להורג. אם הוא מתחרט - הוא מלאך. לאחרונה הדיבוק שורץ אצלנו בשפע. בגין, שרון, רוני מילוא, אהוד אולמרט, שיטרית, ציפי לבני ועוד ועוד. תתחילו להקים בית חרושת ליצור השיקוי הזה נגד הדיבוק. זה יעסיק אותכם במקום התיסכול על ההתנתקות. מיהדות התנתקתם כבר מזמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
shame on mrg
Avner,
09/09/05 17:21
|
I am shocked that MRG editor has not found it appropriate to publish my comment. even though it was no political and it was very important to be displayed. it just show how shallow they are and how they pick and choose what it fiitts to their interest.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
לאחר שתעביר
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
09/09/05 17:13
|
לאחר שתעביר את קוביות הבטון לאתר החדש ,צוק יסודות שעל גביהם תניח את הקוביות אחת על גבי רעותה. ותבנה שוב את גג הרעפים. ותחנוך את בית הכנסת מחדש. אז מה הבעיה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
לאן נעלם בני אילון?
ל"ת
לילך,
פסגות,
09/09/05 17:02
|
|
 |
123.
הרב לוחץ כבר שנים
מת. פתל,
09/09/05 16:57
|
לי על בלוטת הצחוק ואני מתפתל מכאבי בטן על הסטנדאפ שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
90, גם זה מיועד לך
מארת אלוקים,
עליכם!,
09/09/05 16:54
|
דובר השגרירות הנוצרית בירושלים: ''''והיה אם יגיע היום המר והנמהר וישראל תשב לשלחן הדיונים עם אש''ף, יקיץ הקץ לייחודה המוסרי של אומה זו. ויתרה מכך, תהיה זו בגידה שאין לה כפרה בזכר ששת מליוני הקורבנות שנרצחו בידי הנאצים, שאש''ף הוא יורשם וממשיכם הנאמן'' (נתיב אדר תשנ''ג).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The other cheak
Kosher Jew,
NY,
09/09/05 20:53
|
We do not let those Goyim Light minded the Key to solve our problems in our Land
The Goy is a slave of a Jew as long the Jew wants
The Messiah will come only after the whole entire of the Goyim property will be in our hands
The Goyim can not rull our Land
If Goy course a Jew he must be perish
A Jew who blame the Goyim must win
A Jew is a divine creture everything is permited for a Jew .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
ISRAEL..WHAT HAPPEND TO YOU.
jac,
France,
09/09/05 16:54
|
What is the difference between a jew and a no-jew?
We have been always a people of example for the others. Today we show to them that the our values aren’t important for us. We arrived to destroy them by ourselves.
Why they will not do that in the future. An Other things: If the Palestinian will touch synagogues, this will show to all the world what king of people it is, if that it’s anyway needed.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
יפוצצו - נסרב לשרת במילואים
ל"ת
החזית הכתומה,
09/09/05 16:51
|
|
 |
שמענו לא מזמן את השטות הזאת.
איתמר,
10/09/05 12:42
|
|
 |
119.
ל-90 ואת זה אמרו עליך
קסטלר, סטאלין,
והנדריקסן,
09/09/05 16:47
|
הסופר ארתור קסטלר, שטעה לחשוב שהערב-רב יהודי: ''תמיד עורר בי גיחוך הטיעון היהודי השכיח בדבר מוסריותם כביכול של ''ישראל ערבים זה לזה''. הלוא כמה מתלייניו הגרועים של סטאלין היו יהודים, הם היו האכזריים מבין ה''קאפוס'' בטרזיינשטאדט, ולתופעת המוסר והמלשין היהודי אין אח ורע בקרב העמים''. ונמצא לו תנא דמסייע בעדותו של סטאלין עצמו ''סמוך על הרבינוביצ'ים. לא תמצא חלאת-אדם גרועה מהם מפה עד ולדיווסטוק. תראה את רשימת מפקדי הגולאגים, תראה, תראה.... כל שני זה סגל, כהן, רבינוביץ', זיסקינד....'' גם המשורר האידי, יצחק כצנלסון, הי''ד, מיטיב לתארם: '': ''...הפחותים שבפחותים, מזוהמים מתוכם, מזוהמי הנפש.... רקב החלודה הם העולה במי בצה. אם אתה נתקל בם, אתה בא לידי הקאה... הם המה החומר הרצוי ביותר לגרמנים, במין ''אנושי'' זה שמחו הם כמוצאים שלל רב....'' ''הגאון היוצר'' מבית היוצר של האומה הישראלית ''שיד לו בכל ויד כל בו. מבורסה עד אש''ף, מוכר מניות בבקר ואת מולדתו אחר הצהריים. ובערב, אם נותר בו כח, הוא משנס מותן ויוצא להגן על זכותם של מבקשי נפשו ליטול אותה ממנו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
ל-90 ואת זה אמר עליך ברל
כצנלסון,
09/09/05 16:41
|
''היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות? ''כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על ידי ייסורי העם ומשא נפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו, של עבדות בתוך מהפכה, ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט''. ('כתבי ברל כצנלסון' הוצאת פועלי ארץ ישראל, פרק ח' עמ' 18).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
החומה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
09/09/05 16:38
|
אפשר לחתוך את הבטון עם דיסק יהלום-ולהעביר אותו בקוביות על גבי מוביל טנקים. ומשלוש קומות אפשר לבנות בית כנסת גדול אחד בעל קומה אחת שקירותיו עשויים קוביות בטון-לדוגמא הכותל בנוי קוביות שאחת מונחת על רעותה. ועם קצת אהבה אז תראו שזה אפשרי. ולפוצץ ולהרוס בשום פנים ואופן לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר להעביר קוביות
Avi Ecuador,
09/09/05 19:41
|
|
 |
לאבי אקודור
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
09/09/05 22:27
|
אם התכונת מבחינה טכנית הרי זה בהחלט ניתן.אבל כמובן לאף אחד אין כונה כזאת ומדינת ישראל תשאר מדינת כל אזרחיה מהירדן עד הים ללא עזה!-חיוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצלחת לגרום לי
Avi Ecuador,
09/09/05 22:43
|
|
 |
116.
ל-90, סתרתם, כל כוחכם בסתירה
לבנות לא,
ידעתם!,
09/09/05 16:38
|
ה''ברכות'' ששיגר המשורר יצחק כצנלסון, מפתח המשרפות למימסד היהודי סוציאליסטי וה''ציוני'' סוציאליסטי – ''... ארורים אתם בכל העולמות, אתם ראשי המתבוללים עניי רוח ומסכנים בנפש מתוך הכרה בעניותכם זו! הן בסתר לבכם הנבוב ידעתם שאינכם ולא כלום, מתוך הכרת דלותכם הרוחנית התעיתם טובים ותמימים מכם, משכתם אותם לעבודות זרות וטמאות, הרעלתם המונים עם שאר רוח ושאר לב..... ''לא את תורת השויון ואהבת חופש ודרור לימדתם את המוני עמנו, אלא עקרתם מן השורש את זרע הטוב באדם, את אלוקי ישראל – הלוא הם: הצדק, היושר, האמת והאהבה לכל, בצורה ישראלית. ''לימדתם את המון עם ישראל אהבה סתם, אהבה שלא ממקורה, אהבה שנתרוקנה מתוכה, אהבה מליצה. טשטשתם את צורתם של המונים בישראל, סתרתם. כל כוחכם בסתירה, לבנות לא ידעתם! ארורים אתם, משכילים מן המין הגרוע, כפשע ביניכם ובין אלה ה''יהודים'' שנמכרו לגרמנים לרצוח ולכלות אותנו..... נכנעתם לכל תנועה בטרם שאלוכם, ויתרתם על ערכי עם ותרבותו, מחקתם את עברו, כיחשתם, כפרתם בעיקרים, נכנעתם – ולו גם לפ.פ.ס... ואם הפ.פ.ס. בתור תנועת פועלים סוציאל-דמוקרטית, שלא כפרה בלאומיותם ואתם כפרתם! עמי רוסיה המועצתית אינם כופרים בלאומיותם, באהבה ליצירות עברם הרחוק, לנושנות שאינן מתישנות. לאופי של חיים, לאדמת אבות, לתרבות עתיקה – ואתם עקרתם אהבה זו משורש וכיחשתם בה....'' ''.... אתם לימדתם את לב המוני ישראל שלווה, השקט, שקטו במכונכם! ומכון אין....'',
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החלטי לפתוח תיקיה
Avi Ecuador,
09/09/05 21:01
|
לתגובות שלך, אישה עם שכל ישר ואהבה לישראל את, אשת חייל עם לב יהודי חם, קראתי מספר גדול של תגובות שלך וחבל שקוראים רבים יש להם יחס מפלה ולא יודעים לשאוב את האמת והעיקר מהכתבות שלך. אני כותב לך תשובה בתקווה שהשם שלי יעזור לך שיקראו יותר כותבים את תגובותייך (118 119 122)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
El AKTA, Chasan Beck - NEXT
ל"ת
today's Badatz,
09/09/05 16:37
|
|
 |
114.
המדינה נשלטת ע''י עובד אלילים
ל"ת
מפגר,
וחשוך מוחין,
09/09/05 16:37
|
|
 |
113.
שהדתים ישלמו על העברת בתי כנסת
יוסי,
09/09/05 16:34
|
אם הם כל כך רוצים להיות עובדי אלילים שצריכים להעביר כל אבן, בניגוד לכל מסורת יהודית נהוגה מימי יהדות אירופה והמזרח שבה בתי כנסת שנתרוקנו או נזנחו הפכו לבתי עסקים או נהרסו - שישלמו בעצמם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמובן זה שקר, ואין לך ראייה
רפאל כ.,
10/09/05 21:02
|
בס''ד
כמובן זה שקר, ואין לך ראייה שיהודים עשו זאת.
לו פתחת פעם שולחן ערוך, או''ח קנ''ב הייתה מגלה שלא סותרים בתי-כנסת כלל. זאת המסורת היהודית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
התחלת הגאולה
אבי לונדון,
לונדון,
09/09/05 15:57
|
אבו מאזן לא רוצה אחריות הוא אפילו לא יודע למה ברגע שיגעו בבתי כנסיות אנו לא רוצים אפילו לנסות לתאר מה יהיה כי העיינים שלנו סתומות רבותי אנו נמצאים בחודש אלול כן כן זה מה שנצרב לכם בזיכרון {ראש השנה תפוח דבש יום כיפור כן בית כנסת ] האם אתם רוצים להתנתק מהיהדות לגמרי ואם כן למה אתם מכריזים מדינה יהודית בארץ ישראל איזה זכות אתם קוראים לעצמכם יהודים אריק תזכור טוב מאין באת למה אתם מתכחשים למהותכם או קיי יצאנו מעזה אבל להרוס את מהותיינו ''מהרסייך ומחריביך ממך יצאו '' מה אין לנו מספיק אוייבים ?אנחנו צריכים להלחם על הדברים שהם בסיס לקייומיינו ? תתעוררו יש לכם עוד פחות משלושים יום עד ראש השנה יונה הנביא ניסה ליברוח וראיתם אחים אין הרבה זמן בואו ניתאחד לפחות בלבבות שלא יסתכלו עליינו בעולם ויגידו שאם זה העם הנבחר אני אבי לונדון מלונדון מוסר לכולם מפה שבת שלום ושיהיה רק טוב לכולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
לפרק ולעוף משם
רוני,
ישראל,
09/09/05 15:41
|
כמאמר אחד ממשוררי הכנסת: לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת לצאת, לפרק כבר את כל מה שאפשר לפרק כולל בתי כנסת- שיכולים להיות מוקמים מחדש עם ספרי התורה שלהם, ולא להשאיר סיבות שתאפשרנה לנו לפרוץ שוב אל תוך רצועת עזה עקב חילול קדושת כל דבר שהוא. די מספיק היינו שם. חייבים לצאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
להרוס את מסגד אל אקצה
חילוני,
09/09/05 15:34
|
|
 |
אני בעד
ל"ת
dracula,
10/09/05 18:12
|
|
 |
109.
אופיר פינס שר בלי ראש תתפטר
ל"ת
אופיר פינס,
שר בלי ראש,
09/09/05 15:27
|
|
 |
108.
אסור להרוס!
רלוש,
09/09/05 15:17
|
יש לשמור על בתי הכנסת בשלמותם. המוסלמים יודעים לשמור על מקומות קדושים. ראו לדוגמא את בית הכנסת ביריחו הם שומרים עליו היטב. וגם אם חלילה הם יהרסו אותם אז מוטב שזה יהרס בידיהם ולא בידי יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
קריטלנאכט של שרון וממשלתו
נשר,
09/09/05 15:08
|
ו-4 שופטי בית המשפט העליון. הם דוגמא ועדוד לכל האנטי-שמיים בעולם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
There are more important thing
Mazal,
Houston,
09/09/05 15:06
|
It is only just a building.Who give a shit.Go build another one.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
A huge hurricane on Houston
Better Mazal,
10/09/05 21:00
|
Who gives a shit about your house. You'll build another one.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
להזהר מעובדיה, הוא מקלל ומכשפן
בבה שאוורמה,
09/09/05 15:03
|
וזה עובד אחלה סבבה אסלי על באמת. ראיתם מה קרה באמריקה. זה בגלל שהוא עשה קמע וכישפן אותם. נכון, הוא נראה קצת מוזר עם התנהגות של חולה נפש והתרבוש ומשקפי השמש בחושך, אבל עמוק בפנים ...הוא עוד יותר מוזר ומטורף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
הרב המאוס ששמח במות השחורים
אורן,
מרכז,
09/09/05 14:39
|
לשרון עדיף שתיזהר בקירבה יתרה לרב הגזעני והמאוס שהטיף כי זה עונשו של האל האסון בדרום ארה''ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אורן, לא שמעתי את דברי הרב
אזרחית,
09/09/05 17:09
|
אם שמעת רק חלק קטן מההרצאה בתקשורת, כחילונית אני מציעה לך, לא להגרר אחרי ההסתה .לצערי הוא לא היחידי שאומר כי המצב שם היה כסדום. רבים כמוני שהיו שם חושבים כך.(אני יודעת, זה נשמע מאוד פרימיטיבי) זוהי לא גזענות! למרות המצב שהיה, האסון הוא כבד עלינו לעזור ולתרום לנזקקים. ובאשר לנושא- אסור לממשלת ישראל להרוס בתי כנסת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
we are black = GALUT
ל"ת
a jewish Galut,
09/09/05 16:30
|
|
 |
poor soul -are you JEWISH??
probably not,
09/09/05 16:29
|
What is Jewish? blood. ?! answer: Jewish is a person that was born a jew and/or keeps the Torah ..... are you?? answering any of those describtions?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמא שלך שמחה הרב הסביר את הכאב
דני,
09/09/05 15:58
|
|
 |
הרב לא אמור למצוא חן בעיני עם
חילוני..,
09/09/05 15:39
|
|
 |
103.
חוצפה
טובה,
09/09/05 14:31
|
לפעמים נדמה שאנחנו באמת בתוך מסע הזוי. מאיפה, בשם אלוהים, לוקחים בג''ץ או הכנסת, או הממשלה את החוצפה והעוז להכריע בעניין הלכתי טהור???? בית כנסת נועד לאנשים שמתפללים, ובתי כנסת אורתודוקסיים כפופים אך ורק לדעת תורה. כל הרבנים בארץ ובעולם מוחים על הריסת בתי הכנסת - ובא בג''ץ ש 90% מחבריו כפי הנראה בקושי ביקרו בבית כנסת - ומכריע בסוגיה שהוא אינו שייך אליה בכלל. הייתכן?????? ותשמעו סיפור אמיתי : כב' השופט אהרן ברק, נשיא ביה''מ העליון - לא מחזיק בביתו סידור תפילה ! הוא נקש על דלת שכנו באחד מחגי החנוכה כדי לבקש סידור וגם ביקש שהלה יראה לו היכן הברכות של נרות חנוכה כי התארחו אצלו תיירים מחו''ל . אז הוא יכריע בסוגיית בתי הכנסת בגוש?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
read this ! judaism 4 the jews
ל"ת
u r right,
09/09/05 16:27
|
|
 |
102.
לכבוד השרים פינס איציק ושמחון
ש,
09/09/05 14:12
|
יש פה שני אנשים שמגיבים נגד הריסת בית כנסת והם מ''צעירי העבוד'' . קחו זאת בחשבון
אם קדושה של בית כנסת לא עומדת מול עינכם אז לפחות זה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
ספר התורה בחוץ, להרוס
המבין,
09/09/05 14:10
|
נראה שכול הדתיים מעדיפים לראות את המקום מחולל על ידי האספסוף הפלשטינאי..........מספיק עם השטויות. הוצאתם את ספר התורה, המזוזות בחוץ..........סליחה, אבל זה רק מבנה וזהו. כל הרבנים החסודים הריי יודעים.....יש תמיד יוצאים מן הכלל.......כמו פיקוח נפש דוחה תורה, ועוד כהנה וכהנה פסיקות שנועדו להתגבר על כל מיני מכשולים. אתם באמת מחקים לראות את המקום מבוזה?..............איך זה שאני לא מאמין לכם. והרב עובדיה יוסף.......חומני במהדורה עברית....הוא גם נראה כמוהו או כמו כל החומנים והווזירים מסיפורי לילה ולילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Are you crazy ?
jac,
France,
09/09/05 16:45
|
you want to do something that no one in the word will do? To destroy synagogue by jews is giving exemple to all others the people that it isn' so important. You can also sell your mother, it's the same thing.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון שזה אתה שתמיד נורא כועס
ל"ת
שמשווים אותך,
לנאצי?,
09/09/05 16:34
|
|
 |
עוד צבוע
Avi Ecuador,
09/09/05 16:22
|
אכפת לו פתאום מספר תורה בפנים או בחוץ, אולי ששרץ כמוך לפחות ישתוק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
מקור בהלכה והפתעה
רפאל כ.,
09/09/05 14:09
|
בס''ד
אני תמיד מופתע מכמות האנשים אשר לא פתחו ספר לעולם ומתיימרים להגיד מה כתוב בו. קראתי ביומיים אחרונים עשרות תגובות של ''מסורתים'' או ''יהודים'' למיניהם אשר טוענים שאין מקור הלכתי לאיסור הריסת בתי-כנסת.
הם מודים שלא למדו, אבל זה לא מונע מהם להכריז באנטרנט על ''פסקי ההלכה'' אשר בדו מליבם כך, כי בא להם.
אז הלכתי, חפשתי ומצאתי. מקור ברור, שאין ברור ממנו: ====================== שולחן ארוך, אורח חיים, פרק קנ''ב ======================
מי שירצה, יקרא שם. אסור לסתור כל בית-כנסת. אני מתחננן מכל ה''מסורתים'' למיניהן לשאול את סבא שלהם מה זה שולחן ארוך, ולהגיד הלכות רק עם ראייה ברורה.
אחרת אתם עושים רק נזק ל''מסורת'' שלכם וצחוק מעצמכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חילול בתי כנסת עושה טוב ל שרון
ל"ת
בולה,
10/09/05 18:15
|
|
 |
אני מתבייש
יוסף קארו,
09/09/05 17:00
|
ביהודי אנאלפבית כמוך שבמקום לערוך את השולחן ולשרת את הסועדים סביבו, אתה מעדיף להאריך אותו ולשחק את הנגר. פעמיים כתבת ''שולחן ארוך'' ורק בגלל זה מדינת ישראל היא מדינת חוק ולא מדינת הלכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך ממה להתבייש
רפאל כ.,
10/09/05 20:57
|
בס''ד
היא הנותנת: הטיעון היחיד והבודד שאתה יכול למצוא נגד היהדות זה טעות הקשה במקלדת של יהודי שעברית לא שפת האם שלו, ובכל זאת מסתדר לא רע.
תגיד, מתוקי. אתה מעיר על כל טעות שאתה רואה באינטרנט? כי ב-271 תגובות אחרות יש מאות טעויות הקלדה. למה דווקא את שלי תיקנת?
אתה יודע את התשובה. חוץ מגידופים על ''מדינת הלכה'', שימוש בזוי בשמות של צדיקים והערות סתמיות בלי קשר לעניין, בצד שבחרת לא נשאר כלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
עובדיה-יש כושים בבתי הכנסת?
בוש,
09/09/05 13:44
|
|
 |
אולי הוא סקלרוטי, אני לא רופאה
ל"ת
אבל אתה נאצי!,
09/09/05 16:33
|
|
 |
98.
אם יהרסו בתי הכנסת. צפו לאסון
מחריד שיקרה.,
אסון ענק בא,
09/09/05 13:38
|
ראו הוזהרתם. אוי לו למי שיפגע בקודשי השם. השם ירחם קטרינה זה רק היומן הסרט יהיה כואב ועצוב מאד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יקרה אסון נורא
עמוס ירמיהו,
09/09/05 17:02
|
לכל הדתיים. הלשון תדבק להם ויותר לא יוכלו לקלל יהודים אחרים. היד תתיבש להם ויותר לא יוכלו לכתוב שקרים!!! אלוהים מחכה למתנבאים שוטים כמוך, שאינם מאמינים יותר בקדושתו וחושבים שהוא עובד בשבילם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל98 תעביר לי את השיחה
מאמין קטן,
09/09/05 15:40
|
נראה שיש לך קשר ישיר לבורא עולם. בפעם הבאה שהוא מתשק אליך תגיד לו שאני רוצה לדבר איתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה, אלוהים דיבר איתך?
ל"ת
י,
פסיכילנד,
09/09/05 15:18
|
|
 |
97.
רק לדליה איציק ולפינס איכפת
שלומי,
09/09/05 13:33
|
רק לדליה איציק ולפינס איכפת מבית כנסת. חבל על בזיון נוסף. [נ.ב: נשיא קצב כל הכבוד]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיברת תתפשטי בעצמך, שלא יקרעו
ל"ת
עסקי פינס,
09/09/05 14:51
|
|
 |
96.
היכן הצדק ???
איציק,
09/09/05 13:32
|
מדוע שופטי בתי המשפט לא מפנים פולשים למגרשים ודירות , במהירות כמו ששפטו את מתיישבי גוש קטיף לגירוש ,כיום לאחר עשרות שנים בתי המשפט,ומשטרת ישראל לא עשו דבר להוצאת הפולשים , האם זה מתוך פחד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
אסור פשוט אסור בדמעות
נדב,
י-ם,
09/09/05 13:24
|
כאב גדול ועצום לגבי החלטה שכזו אנחנו יהודים ולהרוס בתי כנסת זה פשוט חילול
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
להשאיר את בתי הכנסת עם עובדיה
בנציי א,
09/09/05 13:22
|
להשאיר אותם שם את עובדיה יוסף ביחד עם כל שאר חבורתו לשמור על בתי הכנסת תהיה להם שם קבלת פנים מפוארת מהפלסטינאים..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקרא -116 וגם 118
בנצי-א,
09/09/05 18:50
|
|
 |
אולי יעברו לשם בתי הסוהר שלכם?
ל"ת
השופט אזר ז''ל,
קרבן הנאורות,
09/09/05 14:11
|
|
 |
93.
חיי חיילים פחות חשובים
ל"ת
אברום,
09/09/05 13:19
|
|
 |
מה אתה מדבר שטויות
יוסף,
רחובות,
09/09/05 14:25
|
מה אתה מבין תגיד לי למה לא להרוס מסגדים בארץ? מה אתה אומר? טיפש בזכות היהדות יש לך זכות קיום במדינה הזאת כי אם לא אין לך טאבו על המדינה הזאת אם לא היהדות הם היו פה לפניך בכל מקום יפו עכו רמלה אז לכל היפים צאו ללמוד מה זה הריסת בית כנסת ואחר כך תדברו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפוך גוטה, הפוך
א.ז. (הרב),
09/09/05 17:10
|
זכות קיום יש לי במדינת ישראל רק בגלל צה''ל ועוצמתו לבצע מדיניות של ממשלה חילונית. ח''כים דתיים פחדנים התנגדו מסורתית לכניסה לכל אחת ממלחמות ישראל. יש גם בית כנסת עתיק בקהיר שבו התפלל וכתב הרמב''ם, אז הגיע הזמן שתתחיל לארגן את אלה שדומים לך ותצאו לכבוש אותה. אנחנו נשב בצד ונריע לאומץ לבכם ולקידוש השם שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מנסה להסביר ולעורר
Avi Ecuador,
09/09/05 16:24
|
קניבאל זד ''יהודי'' מהשמאל. הם שומרים על כשרות; אוכלים רק יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
למוזאונים הם הרי לא יהפכו,לא?
הילה,
09/09/05 13:03
|
הרי ברגע שהם יקבלו אותם הם יהרסו אותם עד היסוד, אז זה עדיף? זה יהיה בסדר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה את אומרת
יוסף,
רחובות,
09/09/05 14:27
|
אולי נהרוג אותך כי גם ככה את תמותי באיזה שהוא שלב איזה שטויות את מדברת אולי נהרוס מסגדים וכנסיות שמפריעים לנו את מדברת נוסח ''ליל הבדולח'' רק הפעם יהודים עושים את זה ליהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את טועה
אבנר,
09/09/05 13:58
|
הילה , על הערבים אפשר להגיד אולי הכל אבל לדבר אחד יש להם בד''כ רספקט וזה למקומות קדושים. הם השאירו את כל המקומות הקדושים שלנו בארץ על קנם אחרי כיבושי האסלם במשך 1500 שנה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוא נזכר בקבר יוסף
יוסף הקדוש,
09/09/05 17:13
|
ומה עשו לו הפלסטינאים אחרי שחיילי מג''ב הדרוזים עזבו אותו כשנשלחו להגן על כג' תלמידי הישיבה היהודים והצעירים שהשתמטו מלהגן על המקום הקדוש והניחו למדחאת יוסף לדמם למוות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Kever Yosef is a good sample
ל"ת
u r idiot,
09/09/05 16:32
|
|
 |
אתה דפוק?
שוקו,
09/09/05 16:23
|
הפלסטינים כבר השחיתו כמה וכמה מקומות קדושים ליהודים ברגע שצה''ל יצא משם. על מה אתה מדבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
ההחלטה בידי הממשלה צריכה להיות
מוטי,
קריות,
09/09/05 12:39
|
בג''צ לא מנהל את המדינה. מי שצריך לקבוע על הריסת הבתי כנסת זוהי הממשלה. צריך להודיע לראש הראשות הפלסטיני. שאנו נראה בחומרה רבה אים יחוללו בתי כנסת לאחר נסיגת צה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
להחריב אותם עד היסוטד
גור יכין,
חדרה,
09/09/05 12:22
|
אם נשאיר אותם על כנם הם ישמשו מוקד לחיכונים שנאה. הימין הקיצוני דתי לאומני משיחי במדינה ישתמש במבנים לצורך ''תחזוק'' האידיאולוגיה הפנטית שלנו, וילבה מחדש את אש הסכסוך. אסור להשאיר שריד לקללת הכיבוש. אין שום דבר קדוש במבנים שנבנו על ידי פועלים פלשתינאים ובנאים תאילנדים. אין שום דבר קדוש במתנחלים ואין שום דבר קדוש ברבניהם הנושאים את שם אלהים לשווא. רק צרות קרבנות ואלימות הביאו המתנחים אל ראשינו. טוב תעשה הממשלה אם תורה להחריב את המבנים האלה עד היסוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Leave the Judaism to JEWS
please- get OUT,
09/09/05 16:35
|
It's simply NONE of your bussines,
as you decleared, you don't want ANY part in Judaism . So LEAVE it to the real jews.
and go smoke yourself to death.I pitty you
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואם לא אנחנו נחריב
ייעשו זאת הפלשת,
09/09/05 13:52
|
אם לא אנחנו - יעשו זאת הפלשתינאים, עם הרבה שמחה לאיד, שנאה וזלזול.
עדיף שצה''ל ייעשה זאת בצורה מכובדת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפילו טיטוס היה מתון יותר.
ל"ת
שלומי,
09/09/05 13:35
|
|
 |
אולי נחריב קודם את חדרה?
ל"ת
ראשון המתנדבים,
09/09/05 13:22
|
|
 |
89.
יו-הו רבוש יוסף
מריה הקדושה,
שוכנת בותיקן,
09/09/05 12:16
|
הגיע הזמן שתשים מחסום לפיך גם בענייני המדינה שלנו וגם בענייני ארה''ב ובוש (ואם לשונך גוברת עליך - תתאשפז במוסד סגור) וזכור בתורתך כתוב: ''חיים ומוות ביד הלשון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מריה הקדושה עזבת את הנצרות
אזרחית,
09/09/05 17:04
|
והתחלת לשמוע את הרב עובדיה יוסף? את בדרך הנכונה. רק חבל שאת שומעת את הרצאותיו דרך התקשורת המסיתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין שהרציחות כאן יום יום לא
מדאיגות אותך!!!,
מעיין ספיר !,
09/09/05 14:06
|
|
 |
88.
לא להרוס
יהודה מולד,
ירושלים,
09/09/05 12:14
|
יש להשאיר את הבתי כנסת כמו שהם, זה עלול להוות תקדים מסוכן לכל בתי הכנסת השוממים באירופה ובמדינות ערב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסיבה המוצדקת להרוס ומיד
יוסף מורנו,
ארה''ב,
10/09/05 02:48
|
מה אים בתי הכנסת יועברו לפלסטינאיים וישמשו אז את המחבלים כמפעלים לייצור קסאמים וכלי נשק אחרים, כמחסני נשק, או אפילו סתם כמחסה לפיגועים נגד ישראל. איזה מחיר דמים כבד תצטרך לשלם ישראל אז עד אשר תוכל להחליט להרוס בתי כנסת אלה בלי זעקת הרבנים. לכן אין מנוס לדעתי מאשר להרסם עכשיו ע''מ למנוע נפילת קורבנות נוספים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
אולי הם לא יהרסו, אבל....
מוט,
09/09/05 12:01
|
העיקוב כאשר לוחמים חיים הטנקים/נגמשים עד להחלטה עלול להיגרם באסון, ציפורן של אותם לוחמים לא שווה את החורבות המסריחות שאנו משאירים לפלסטינאים שבמילא נהרסם מהאוויר אים ישתמשו בהם לייצור קאסמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
ברגע שיהרסו או יחוללו בתי כנסת
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
09/09/05 12:01
|
תהיה שואה עולמית., מלחמת גוג ומגוג , אנחנו נהרוס מסגדים וכנסיות, כמו זו שברחו אליה רוצחי גנדי הי''ד, ולא עשינו כלום , מחמת קדושת הכנסיה , זה לא יקרה יותר, ולכם ממשלת הזדון אל תגידו לא ידענו, לא הוזהרנו , תחשבו על זה,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסת סוטול אחי?
מגה נוב,
09/09/05 17:16
|
שואה עולמית.....גוגו וגולו....אנחנו נהרוס (זה אתה ועוד דתיים מטורפים?) חשבנו על מה שכתבת והגענו למסקנה שתפסת לך חתיכת חומר מגניב וזה לא בסדר שאתה לא מתחלק איתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
סחיטה של הדתיים.. לא ככה?
ל"ת
כפיה דתית,
09/09/05 11:44
|
|
 |
84.
יתחיל בבתי כנסת ,ישיבות בתור
המזהיר,
09/09/05 11:43
|
|
 |
83.
לנו אין מילירד מאמינים
אורי,
מרכז,
09/09/05 11:32
|
למה שומרים על ''סתם אבנים'' כמו מסגדים? מישהו מעז להרוס מסגד?? רק אנחנר ''נחנחים'' ומטומטמים. השמאל חס על התדמית של הערבים בעיני העולם, כי בטוח שהם יחללו את בתי הכנסת. אז בגלל זה אנחנו הורסים בעצמנו בלי ניד עפעף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
I will not wonder
sandra,
ny,
09/09/05 11:32
|
if the next could be the El Aktza. otherwise Sharon and the his new bull with the big balls will have to secure it day and night
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
כל הכבוד לנשיא המדינה
אברהם,
09/09/05 11:27
|
בנאדם משכמו ומעלה שהראה לבג''ץ את צורת הבושה והכלימה שלהם בצורת התנהגותם הבזויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם המחבלים יייצרו בהם קסאמים
יוסף מורנו,
ארה''ב,
10/09/05 03:48
|
איך נגיב אז, וכמה קורבנות נצטרך לספוג עד אשר נחליט להרוס בתי כנסת אלה על תושביהם? מה יגידו הרבנים אז על זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, דווקא פוליטיקאי קטן
רפאל כ.,
09/09/05 12:35
|
בס''ד
לא, דווקא פוליטיקאי קטן בלי עמוד שידרה ובלי עקרונות, שמסכים עם כל מי שמדבר איתו.
אתה מכיר את הבדיחה על המלך והילד שלו, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
שאלה לכל המבינים
דניאל,
09/09/05 11:22
|
ליד הבית שלי ישנו מיקלט עזוב בסופי שבוע וחגים הוא משמש בית כנסת במהלך השבוע מחסן שכונתי ומקום לנרקומנים .והשאלה מה דינו של המיקלט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
אלי,
09/09/05 11:39
|
ראה, ההלכה קובעת שמבנה (לא מגרש עצמו אלא המבנה - גם כשהוא בחורבנו) שהוקדש לבית כנסת חלה עליו קדושה - כלומר, שאסור לפגוע בו בשל העובדה שהמבנה מסמל מקום שבו דורשים את ה'. משום כך אסור להרוס בתי כנסת בשל מה שהם מייצגים ולאו דווקא בגלל שהם פעילים באוותו זמן. כך שלגבי המקלט - אם המקום הוקדש לבית כנסת חל עליו אותו החיוב כמו בתי הכנסת בגוש קטיף וצריך לנהוג בו כבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
שוטרים יהודים שומרים על מסגדים
מתנחל מהערבה,
ערבה,
09/09/05 11:00
|
|
 |
ורופאים יהודים שומרים בתוכם
ברוך,
11/09/05 03:41
|
|
 |
78.
Thank U Rav Ovadia, Katsav
eliska,
Jeru,
09/09/05 10:59
|
You can't imagine which damage Rav Ovadia avoid to all the Jews. This will be the systematic attacks of synagogue in Europe and America. There are still people responsible in this country. In the fight against corruption of Rabbanim there must be no compromise but for the respect of the jewish identity we have to fight all together without compromise because we have enough ennemies on the planet. Thank You Moshe Katsav , Ariel Sharon and also Rav Ovadia, who for the first time have shown a really well understanding of what will happen for the jews and their symbols all over the world.The Synagogue like our flag are jewish symbols. We don't fix which will be our symbols but it's the world. Rav Ovadia , Sharon and President Katsav kings of Israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
especialy king katzav!
thumbs up!,
11/09/05 03:38
|
|
 |
תגיד, את/ה שפוי/ה?
ל"ת
נראה לי שלא,
09/09/05 12:37
|
|
 |
77.
בוחבוט, אין לך שום מלה מכובסת?
התמצה כושר,
הביטוי?,
09/09/05 10:53
|
כמו - פינוי בתי הכנסת? או, יישור הקרקע בגוש קטיף, או ניקוי השטח? משהו??!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
מי זה עובדיה???
רבקה,
שרון,
09/09/05 10:41
|
נימוס!!! כלל ראשון בחברה מתוקנת, אך כנראה שהחברה בה אנו חיים אינה מתוקנת. כל עיתונאי זב חוטם יכול לקרוא לרב, תלמיד חכם, מגדולי פוסקי הדור ''עובדיה''. אין ספק שהשמטת התואר ''רב'' מן הכותרת מכוונת ומטרתה להפגין זלזול... דרך אגב, למה לא יוסף? הרי זה שם משפחתו של הרב. לעולם לא היה מעיז מישהו מן העיתונאים לכנות את פרו' אמנון רובינשטיין, רובינשטיין ולהשמיט את תארו. ובכן... הרב עובדיה יוסף השקיע בתארו לפחות את המאמצים שהשקיע אמנון רובינשטיין, לכן, מן הראוי ''להחזיר'' לרב את תארו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה. הליצן-מרן עבדאללה יוסוף
ל"ת
בנג' מן,
י-ם,
09/09/05 10:56
|
|
 |
צודקת,צודקת,צודקת......
ל"ת
ד.ת,
ת''א,
09/09/05 10:51
|
|
 |
75.
מי שמכיר את איילת מגוש עציון
ש.,
צפת,
09/09/05 10:31
|
|
 |
74.
ל''די לאפוטרופסות'' ב_48
זה כתוב!,
09/09/05 10:27
|
ויקרא פרק כו
ג) אִם בְּחֻקֹּתַי תֵּלֵכוּ וְאֶת מִצְוֹתַי תִּשְׁמְרוּ וַעֲשִׂיתֶם אֹתָם: (ד) וְנָתַתִּי גִשְׁמֵיכֶם בְּעִתָּם וְנָתְנָה הָאָרֶץ יְבוּלָהּ וְעֵץ הַשָּׂדֶה יִתֵּן פִּרְיוֹ: (ה) וְהִשִּׂיג לָכֶם דַּיִשׁ אֶת בָּצִיר וּבָצִיר יַשִּׂיג אֶת זָרַע וַאֲכַלְתֶּם לַחְמְכֶם לָשֹׂבַע וִישַׁבְתֶּם לָבֶטַח בְּאַרְצְכֶם: (ו) וְנָתַתִּי שָׁלוֹם בָּאָרֶץ וּשְׁכַבְתֶּם וְאֵין מַחֲרִיד וְהִשְׁבַּתִּי חַיָּה רָעָה מִן הָאָרֶץ וְחֶרֶב לֹא תַעֲבֹר בְּאַרְצְכֶם: (ז) וּרְדַפְתֶּם אֶת אֹיְבֵיכֶם וְנָפְלוּ לִפְנֵיכֶם לֶחָרֶב: (ח) וְרָדְפוּ מִכֶּם חֲמִשָּׁה מֵאָה וּמֵאָה מִכֶּם רְבָבָה יִרְדֹּפוּ וְנָפְלוּ אֹיְבֵיכֶם לִפְנֵיכֶם לֶחָרֶב: (ט) וּפָנִיתִי אֲלֵיכֶם וְהִפְרֵיתִי אֶתְכֶם וְהִרְבֵּיתִי אֶתְכֶם וַהֲקִימֹתִי אֶת בְּרִיתִי אִתְּכֶם: (י) וַאֲכַלְתֶּם יָשָׁן נוֹשָׁן וְיָשָׁן מִפְּנֵי חָדָשׁ תּוֹצִיאוּ: (יא) וְנָתַתִּי מִשְׁכָּנִי בְּתוֹכְכֶם וְלֹא תִגְעַל נַפְשִׁי אֶתְכֶם: (יב) וְהִתְהַלַּכְתִּי בְּתוֹכְכֶם וְהָיִיתִי לָכֶם לֵאלֹהִים וְאַתֶּם תִּהְיוּ לִי לְעָם: (יג) אֲנִי יְדֹוָד אֱלֹהֵיכֶם אֲשֶׁר הוֹצֵאתִי אֶתְכֶם מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם מִהְיֹת לָהֶם עֲבָדִים וָאֶשְׁבֹּר מֹטֹת עֻלְּכֶם וָאוֹלֵךְ אֶתְכֶם קוֹמְמִיּוּת: פ (יד) וְאִם לֹא תִשְׁמְעוּ לִי וְלֹא תַעֲשׂוּ אֵת כָּל הַמִּצְוֹת הָאֵלֶּה: (טו) וְאִם בְּחֻקֹּתַי תִּמְאָסוּ וְאִם אֶת מִשְׁפָּטַי תִּגְעַל נַפְשְׁכֶם לְבִלְתִּי עֲשׂוֹת אֶת כָּל מִצְוֹתַי לְהַפְרְכֶם אֶת בְּרִיתִי: (טז) אַף אֲנִי אֶעֱשֶׂה זֹּאת לָכֶם וְהִפְקַדְתִּי עֲלֵיכֶם בֶּהָלָה אֶת הַשַּׁחֶפֶת וְאֶת הַקַּדַּחַת מְכַלּוֹת עֵינַיִם וּמְדִיבֹת נָפֶשׁ וּזְרַעְתֶּם לָרִיק זַרְעֲכֶם וַאֲכָלֻהוּ אֹיְבֵיכֶם: (יז) וְנָתַתִּי פָנַי בָּכֶם וְנִגַּפְתֶּם לִפְנֵי אֹיְבֵיכֶם וְרָדוּ בָכֶם שֹׂנְאֵיכֶם וְנַסְתֶּם וְאֵין רֹדֵף אֶתְכֶם: ס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מזעזע: מליונים יוזרמו לרשות
ליהי,
09/09/05 10:25
|
''הממשלה והתקשורת מריצים עכשיו את הספין כאילו כל גוש קטיף הרוס ורק בתי הכנסת נותרו על עומדם, אין שקר גדול מזה אביעד ויסולי אומר כי 90% מהנכסים של מדינת ישראל בגוש קטיף עומדים על תילם ובקרוב יימסרו לידי המחבלים. ''ממשלת ישראל לא פירקה ולא הרסה דבר למעט בתי המגורים של התושבים, והיא עומדת להפקיר למחבלים רכוש בשווי מאות מיליוני ש''ח'', אומר ויסולי ומבהיר כי כל מאות המבנים הציבוריים - בתי הספר, הישיבות, האולפנות, גני הילדים, המשרדים, המועדונים, המפעלים, החנויות, תחנות הדלק, המחסנים, הסככות, המקלטים ושאר מבני הציבור יוענקו ע''י ממשלת ישראל במתנה לידי החמאס, הג'יהאד, הפתח, הועדות העממיות ''וכל מחבל זב ומצורע'', כלשונו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לליהי
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
09/09/05 10:35
|
השיקולים הם אך ורק צבאיים ולפי זה יקבע גורל המבנים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שרון קיבל לכיס מאות מליונים
ל"ת
רק שיקולים אישי,
09/09/05 11:03
|
|
 |
72.
חילוני שנגעל מבג''ץ
ל"ת
גורי,
09/09/05 10:23
|
|
 |
71.
כל הכבוד לרב!
ל"ת
יהודי,
09/09/05 10:22
|
|
 |
רב מטונף ומנוול בשם השם
מוטי חיפה,
09/09/05 10:31
|
רב שמפרש על דעת עצמו ונהפך ל''דוברו'' של האלוהים כאשר הוא מצדיק האסון בארצות הברית הוא פשוט מסריח, ואש הגיהנום תחטא...הכל, רק שילך כבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרב צודק - מידה כנגד מידה
לירז,
09/09/05 12:20
|
כואב על הקורבנות אבל כנראה זה העונש הבלתי נמנע של ממשלת הרשע בוש/שרון. הרב עובדייה הוא אדם גדול !!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
לנבו ב-51, כאשר אתה מגיב
אידיוטים עליך,
ישראל,
09/09/05 10:18
|
לכל שמאלני, מיד תחת תגובתו, אי אפשר להעתיק את זה לקובץ word ואני אוספת כל הזמן חומר, לקראת יום הדין. תועלת מידית היא - אם התגובה לא פורסמה, אני יכולה לנסות ולשגר שנית, בהעתקה, מלה במלה, בלי הצורך להקליד שוב. כך אני גם מפנה את הגולשים לאחור לקריאת השטויות שלך ולתגובה שלי. והם לומדים משהו. הם מוסיפים דעת ומוסיפים מכאוב, לצערנו. זו תשובה לתמיהתך בדבר מיקום התגובה. שאר דבריך אינם ראויים כלל לתגובה. רק הרשה לי לנחש - אין לך כתובת, אתה חי באוהל מתקפל, מוכן בכל רגע לנוע, כדי לשרוד. האם זה קרוב ליאכטה במארינה? כי כדאי להכין כלי שייט, כדי ליישם הרגל רב דורות, לנדוד. כיף! כיף לפרוק את כבלי הריבונות והעצמאות, ולנוע עם הרוח, כאוות נפשך. ציפור דרור....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוספת חומר ליום הדין ?!
נבו,
09/09/05 10:39
|
את התגובה הנוכחית שלי את יכולה לסכם במילה אחת: ''תתבגרי!'' הלא בלאו הכי תפטרי אותה כ''לא שווה תגובה''. אבל אם יש לך קצת סובלנות, וקצת סבלנות לקרוא, הנה:
את קוראת מה שאת כותבת ? איזה יום דין ? היום שבו תעמידי את כולנו אל מול הקיר, או שמא את מכוונת אל האפוקליפסה ? אני רק יכול רק לתהות אם את צריכה להתאשפז על חוסר שפיות או להיות בבית סוהר על מחשבות מאד מסוכנות.
ובקשר לעניין ה''שמלאני'' - אני אדם שבא מבית מסורתי-דתי, בצעירותי הלכתי לבית הכנסת מדי יום ביומו, והכרתי את כל התפילות בעל פה. ואוסיף שפוליטית אני ממוקם טיפה ימינה מהמרכז.. אבל לא עד כדי איבוד שפיות.
בקשר לניידות - דיברתי על ניידות רוחנית - היכולת לקחת איתך את האמונות לכל מקום בו תהיי - בבית, בחופשה, או בגלות. זה הסוד של היהדות - היא לא קבורה בבית מרכזי או קהילתי - היא בלב ובראש - כמו שמצווה עלינו בתורה!!! כשאת עוזבת בית את לוקחת איתך את המזוזות - נכון ? למה לא להשאיר אותן ?? בהחלט לא דיברתי על ניידות חומרית כמו שדימיינת לעצמך! קצת הבנת הנקרא לא תזיק לך.
ועניין שאר דברי שאיני ראויים לתגובה - מן הסתם אין לך מה להגיב, או שאת מבינה שאני צודק.
ועוד טריק קטן שכדאי לך ללמוד: את התגובות תכתבי ב''פנקס'' (notepad) ורק כשתסיימי העתיקי אותה לחלון התגובות. אם התגובה תכשל תוכלי להעתיק ולשלוח שוב.. אולי אפילו לשמור ליום הדין... ובקשר להפנייה לאחור - אין לי מושג מה אחרים עושים - אותי מושכות התגובות שגררות תגובות, ואת זה אני מאתר רק בעזרת התגובות הממוקדות, לא אלו המסוגננות כ''מספר 5''..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
פשע
די להבלגה,
09/09/05 10:04
|
במקרה ויהרסו בתי הכנסת יש להרוס את כלהמסגדים במדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה מסגדים? למה לא את הכנסת?
את החווה?,
בתי שרים וחכ,
09/09/05 10:50
|
ובלי קשר, להרוס את כל המסגדים ולגרש את כל הערבים! ב-19 שנות כיבושם את חבלי יש''ע, בין 1948 עד 1967, הם החריבו, רק בעיר העתיקה בירושלים, 58 בתי כנסת! הם עקרו מצבות מבית הקברות בהר הזיתים וריצפו בהן שבילים לבתיהם בסילואן (גילינו פתאם את המצבות, כשטיילנו מיד לאחר מלחמת ששת הימים בכפר סילואן, שבילי מרוצפי מצבות) וכנ''ל, ריצפו במצבות אלו את השבילים למחראות צבא הלגיון ה''ירדני''. לפי התגובות כאן, ברור שלאנשים אין שום בעיה לעשות אותו שימוש במצבות, בתנאי שזו לא המצבה על קבר רבין ולא המצבה לזכרו ולא כל השלטים לזכרו בכל רחבי הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
די להבלגה?
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
09/09/05 10:22
|
שתוק טפש ותפסיק לאיים על העם היהודי. מדינת ישראל זו ארץ הקודש והגיע הזמן שתכניס למוחך הטועה שמדינת ישראל תשלוט על יהודה ושומרון ובה יחיו המוסלמים והיהודים והנוצרים והדרוזים וכל עובדי האלוהים יחדיו בשלום. ועזה לא מענינת אותי גם לא המבנים שישארו בה-סוף נקודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
מה עובר על המדינה???
ריקי,
09/09/05 09:57
|
|
 |
To # 68
AvnerA,
10/09/05 13:18
|
What exactly is the difference between before or after Yom Kipur?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ציונות ויהדות דבר אחד, אלא
חיי ם הזז,
09/09/05 12:54
|
''אין הציונות והיהדות דבר אחד אלא שני דברים השונים זה מזה. בוודאי שני דברים הסותרים זה את זה. כשאדם אינו יכול להיות יהודי הוא נעשה ציוני. הציונות מתחילה ממקום הריסת היהדות, ממקום שתש כוחו של העם… דבר אחד ברור הציונות לא המשך, לא רפואה למכה, היא עקירה והריסה. אדרבא היא מסיחה דעתה מן העם, מתנגדת לו, הולכת נגד רצונו ורוחו, חותרת תחתיו ועוקרת אותו, ופורשת ממנו לדרך אחרת, למטרה רחוקה ומסוימת. היא וקומץ אנשים בראשה, גרעין של עם אחר! בבקשה לשים לב: לא חדש ולא מחודש אלא אחר. מי שאינו סבור כך או שהוא טועה, או שהוא מרמה את עצמו.''
הסופר חיים הזז, מראשי ההנהגה הציונית {מוסף הארץ אלול תשנ''ג (1943)}
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובר למדינה מה שרצו אבותיה
רפאל כ.,
09/09/05 12:42
|
בס''ד
אבות המדינה לא רצו מדינה יהודית. רצו לנצר את היהודים כפי שהרצל כתב ביומנו (יומן 1, עמוד 16).
לא היה אפשרי לעשות את זה מיד, אז החליטו לעשות את זה בשלבים. אחרי 100 שנה, הם עדיין רחוקים מהביצוע, אבל הצליחו לנתק מיליוני יהודים מהמסורת שלהם ומעבודת השם.
זה רק צעד אחד בתהליך. מי שקרא את הטקסטים של הציונים יודע. מי שאומר לך ההיפך לא קרא אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
שימו לב
יוסף,
תוהו ובוהו,
09/09/05 09:55
|
כל ראש ממשלה שמסר שטחים מארץ ישראל לאויבנו , סיים את תפקידו בביזיון. ואני כבר מחכה לראות את הביזיון של דון שרון.לא נשכח ולא נסלח . בואו השתתפו בבניית ההנצחה למגורשים יהודים והריסת בתי הכנסת שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
למה ממשיכים לשמוע לו? חומייני!
ל"ת
לופת בגרון,
09/09/05 09:55
|
|
 |
65.
להרוס בטילים, בעוד שנה.
אריה,
09/09/05 09:45
|
כאשר המחבלים יקימו בהם את המפקדות שלהם, וישהו בתוכם. אם להרוס, למה לא להרוס אז ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באיזו עלות?
יוסף מורנו,
ארה''ב,
10/09/05 04:19
|
הצעתך להרוס אותם עם המחבלים בתוכם אינה מזכירה את הקורבנות שנספוג עד אשר נגגלה כי המחבלים מאכלסים אותם ועד אשר יוחלט על אף התנגדות הרבנים להרוס אותם על תושביהם. ומה אם יאכלסו אותם גם עם משפחותיהם או ילדיהם? אז גם העולם יקום נגדינו, לא כן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאריה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
09/09/05 10:01
|
|
 |
64.
איפה האיחוד הלאומי?
ל"ת
א. י,
שילה,
09/09/05 09:29
|
|
 |
סתם תנועת נוער
ל"ת
שלומית,
עפרה,
09/09/05 09:49
|
|
 |
מי סופר אותם בכלל
ל"ת
שלמה זכאי,
טבריה,
09/09/05 09:40
|
|
 |
הם עדיין מתגבשים-בושה למפלגה
ל"ת
חיים הורביץ,
ירושלים,
09/09/05 09:34
|
|
 |
63.
בשבילכם הרב עובדיה קצת כבוד .
איציק,
רמת גן,
09/09/05 09:27
|
אם זה היה ערפאת להבדיל הייתם קוראים לו ''אדוני הראיס'' וכל מיני התחנפויות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה עובד לשני הכיוונים...
נבו,
09/09/05 12:45
|
אם רבעובדיה היה מתייחס בכבוד לחילונים, לאשכנזים, לנשים, לגויים, ולא מפליץ הלכות דתיות שאין להן קשר ליהדות או למציאות... אולי.. אולי אז הייתי קורא לו ''כבוד הרב עובדיה''.. לצערי.. ''כבודו'' אינו מקיים אף אחד מהנ''ל. מי שרוצה בכבוד שיתן כבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63, היתי ברצון......
מ''צ,
09/09/05 10:33
|
מוריד על הרב עובדיה אסלה מלאה מהניאגרה, כי הוא סתם חרה ומנוול בשם השם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא להתרגש המגיב הוא ערבי
יהודי,
09/09/05 12:22
|
|
 |
מ''צ - you are ZEVEL
ל"ת
Shai,
09/09/05 10:43
|
|
 |
62.
חברים מבית הספר
אורי,
מודיעין,
09/09/05 09:17
|
לא ידעתי שהרב שליטא חבר של מיה אמיר ואפרת מהתיכון. אני בטוח שאנשי דת לא יהודים היו מקבלים ממכם יותר כבוד .... חבל.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
רק הליכוד וכנופיית הבג''ץ
דרור,
רמת גן,
09/09/05 09:15
|
השמאלנית יכולים לפוצץ בתי כנסת, רק כדי למנוע את החרפה מהאוייב הפלשתינאי שלבטח יהרוס אותם,אם הם ישארו על כנם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הצעה: לבדוק מה אלוהים רוצה !!!
אריה,
09/09/05 09:10
|
שמים חומר נפץ, ומרעום, ומפעילים. אם אלוהים ירצה שבית הכנסת יישאר, אז יפעילו והחומר נפץ לא יתפוצץ. לא ככה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כך
רפאל כ.,
09/09/05 13:01
|
בס''ד
השם נתן לנו בחירה בין טוב לרע, ואמר לעשות טוב. אם אתה רוצה לעשות רע, זו בחירתך, לא בחירתו.
אגב, כאשר מוסוליני היה עיתונאי צעיר הוא אמר דבר דומה באחת מהרצאותיו: הוא אמר שאם יש אלוקים, אז שהוא ימית אותו על המקום. הוא לא מת. בזה הוא חשב להוכיח משהו. 40 שנה אחר כך, תלו אותו בכיכר העיר עם ראש למטה.
אל תמרוד בחזק ממך, בפרט אם הוא זה שנותן לך חיות יום יום ושעה שעה. לא כדאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
God's way
AvnerA,
10/09/05 13:16
|
And how many people did Mosulini kill in those 40 years? Yep, Gos'd way are EALLY misterious.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
הרב עובדיה בשבילכם
יאיר,
09/09/05 09:06
|
|
 |
סליחה, האייטולה עבדאללה
ל"ת
ימני,
09/09/05 15:09
|
|
 |
ממש לא הוא היה לא מקובל.
ל"ת
אריה,
09/09/05 09:16
|
|
 |
58.
אלה משמידי הישוב היהודי
בארץ ישראל,
09/09/05 09:00
|
לאחר חתימת הסכמי אוסלו ב-1993 החליטה יש-גבול כי תפסיק את פעילותה הפוליטית הפומבית כל עוד נמשך המו''מ הפוליטי עם הנהגת העם הפלסטיני, אך תמשיך לתמוך ולסייע לסרבני שירות בשטחים או בפעולות צבאיות התומכות בכיבוש. ב-1998 החלה יש-גבול לארגן בערב יום העצמאות טקס הדלקת משואות עצמאות '' לישראל צודקת יותר, שוויונית יותר וראויה יותר ''. מדליקת המשואה הראשונה בטקסי יש-גבול היתה שולמית אלוני, ואחריה היו מדליקי משואות שונים, פעילי זכויות אדם מארגונים שונים, פעילים פוליטיים וסרבני שירות. עם תחילת האינתיפאדה השנייה החלה יש-גבול להחתים על הצהרת סירוב חדשה (''המלחמה שמנהלת ישראל על אדמות אריאל ובית-אל, ההגנה על פורעי איתמר ובית-הדסה, המשך כיבוש נצרים וקריית-ארבע, המשך השליטה על קבר יוסף וקבר רחל- היא לא המלחמה שלנו. אנו, חיילים בצה''ל, מכריזים כי לא ניקח חלק בהמשך דיכוי העם הפלסטיני בשטחים הכבושים ולא נשתתף בפעולות שיטור ובשמירה על ההתנחלויות המשמשות לכך'').על העצומה החדשה חתמו מאות חיילות וחיילים בסדיר ובמילואים. ינואר2004 : עד כה סירבו בפועל לשרת בשטחים מעל אלף חיילים וקצינים בסדיר ובמילואים. כמאתיים נדונו לעונשי מאסר. מספר הסרבנים והמיועדים לגיוס שסירבו בפועל או הצהירו על כוונתם לסרב להשתתף בכיבוש מגיע ליותר מאלף. מספר הסרבנים והנכלאים עלה משמעותית מאז הוצאת צוי 8 ע''י צה''ל. אנו ממשיכים להחתים על העצומה. חיילות וחיילים בסדיר ובמילואים המעוניינים לחתום מוזמנים ליצור עמנו קשר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
אלוהים צוחק עליינו
משמים מביט,
בכל מקום,
09/09/05 08:56
|
יש כאלה שחושבים שאלהים זה איזה משהו רחוק שלא מבין ולא רואה ובאמת מזיז לו בתי כנסת פה או שם.
שמעתי שלאלוהים יש מכונת אמת מחוברת ישר ללב ולמוח של כל האנשים וכולם נמצאים 24/7 בהשגחת המוניטורים.
הוא מאזין לרצונות ולמחשבות. כולם עולים למעלה, עוברים סינון, ומקבלים תשובה זו או אחרת.
לאלהים יש תוכניות מוכנות מראש לכל מצב והן מגיבות בעיקר למה שמתקבל מהמוניטורים הללו.
המוניטורים מראים כמויות עצומות של שינאת חינם שוחד פריצות אטימות הלב איש לרעהו - ולכן גם כלפי רצון העליון.
אם הייתם אלהים - האם הייתם מתרשמים ממי יהרוס בתי הכנסת - כאשר אתם יודעים מה יש במוח ובלב של ''העם הקדוש''?
נראה לי שהרבה יותר מעניין את אלהים כיצד עם ישראל מתכוון לתקן דרכיו וליישר ליבו לאביו שבשמיים(ובכל מקום) וזאת לטובת האדם כי ''ואהבת לרעך כמוך'' וחברה מתוקנת ומושלמת זה רק לאחר כל התיקונים.
אם עם ישראל לא יתקן דרכיו כולם יהפכו להיות כמגורשי גוש קטיף - ומדינת ישראל תעבור לידי הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
להשאיר את בתי הכנסת בתנאי אחד
סניור סמואל,
09/09/05 08:55
|
להשאיר את בתי הכנסת בתנאי אחד.. היות והמיבנים הקדושים האלה כל כך יקרים לרב עובדיה יוסף.ימונה כבוד הרב למשגיח ממונה על המקום ויעתיק מקום מגוריו/עבודתו בצמוד למבנים שכל כך חשובים לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פיתוח השכלתנות
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
09/09/05 09:12
|
אם אלוהים היה רוצה שהם יחרבו אז הוא יכול לדאוג לזה בעזרת רעידת אדמה,לצורך זה הוא בהחלט לא זקוק לעזרכתכם האדיבה. לכן פשוט קחו את הצבא וצאו מהמקום.ותשאירו לאלוהים את ההחלטה מה ייעשה במקום הזה. אין עוד מלבדו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהגיון שלי...
פרח עציץ,
צפון,
09/09/05 10:54
|
לפי אותו הגיון, אם אלהים היה רוצה, גוש קטיף לא היה מפונה. מכאן: או שאין אלהים, או שלא אכפת לו מפינוי הגוש, או - אפשרות מועדפת - שהוא דווקא מרוצה מאד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ועוד
מוטי אטלנטה,
כדר הארץ,
09/09/05 09:48
|
פיצוצים עלולים להרגיז את אמא אדמה,וכשהיא תתרגז אז המים בסכר אסואן ישפכו על המצרים והבתים בתל-אביב ועזה ירדו למפלס גובה פני הים. אז תפסיקו להעמיד אותה במבחן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא לא חייב. הוא יכול במקום זה
אריה,
09/09/05 09:06
|
הוא לא חייב. הוא יכול במקום זה לעשות את הלחש של שדה הכוח (השקוף הזה שכשנוגעים בו נהיה אור כחול וקול חריכה ונזרקים אחורה ) וככה אף אחד לא יוכל לנגוע בהם !! אני באמת לא מבין למה עם כל הכוחות שלו הוא לא עושה את זה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
לא להרוס ולא לפוצץ
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
09/09/05 08:55
|
|
 |
54.
מעניין את הישבן שלי
זיבי,
09/09/05 08:48
|
|
 |
53.
מדוע כן להרוס את בתי הכנסת
מורנו יוסף,
פנסילווניה,
09/09/05 08:46
|
תארו לעצמכם מצב שהמחבלים ישטלטו על בתי כנסת אלה וייצורו בהם קסאמים או יירטו מהם קסאמים.
לכמה הרוגים צה''ל יצטרך אז לספוג מכחותיו או מאזרחי ישראל עד אשר ייאלץ בהסכמת או ללא הסכמתם של הרבנים עד אשר ייאלץ להרוס בתי כנסת אלה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תחשוב שלא לתת להם את הגוש
יואב,
09/09/05 16:02
|
כי הם יורים עלינו פצמרים והם מאוד מסוכנים, עדיין לא מאוחר בשביל זה.
וכשרואים שיש לכל השמאלנים כאלה מסקנות שיעשו חשבון נפש על תמיכתם הטיפשית בהתנתקות ולא להיות שקרנים!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז יהרסו את בתי הכנסת!!!
איציק,
09/09/05 09:38
|
אבל רק מתי שיהיו בו המוסלמים והמחבלים , ואנשים שכמוך !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלוהים לא ייתן להם לירות משם
אריה,
09/09/05 09:08
|
אלוהים לא ייתן להם לירות משם קסאמים. בשביל מה הוא נמצא שם אם לא בשביל זה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם כך אלוהים גם בעד התנתקות
ל"ת
לוגיקה פשוטה,
09/09/05 10:53
|
|
 |
ברור !!!!!
ל"ת
אריה,
09/09/05 11:38
|
|
 |
52.
הם עוד לא השלימו עם מה שקרה
ישראלי,
09/09/05 08:43
|
בעזה ועם מה שיקרה בקרוב בגדה. תמשיכו להשתולל זה לא יעזור לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
33, לא נמאס לכם? אתם פושעים!
''כולה אבן...'',
הלב שלכם!,
09/09/05 08:41
|
ולא תצדיקו את זה בתירוצי עץ ואבן. הרסתם קהילות בישראל, הרחקתם אותם מבתי הכנסת והפכתם את בתי הכנסת ל''עולה אבן'' הרי אין כאן יהודים שיתפללו בהם, אז למה מתבכיינים? לך תחריב מסגד ותסביר למוסלמים, ש''כולה אבן''. וזה אתם, המתהדרים בסובלנות וכמובן ב''נאורות''. כשנשרף קבר יוסף בשכם, ספרי קודש חוללו ונשרפו, אמרה שולמית אלוני ''כולה קבר שייך'', בכלל לא עלה בדעתה להתחשב באנשים שבשבילם המקום קדוש. אבל היא ''הסבירה'' את טבח תרפ''ט בחברון - הערבים חששו שהיהודים מתכוונים להשתלט על הר הבית, כי תקעו לידו בשופר..... מקודם שמעתי את אריה גולן, מקשה לפני מופז - הערבים יחזרו עכשו לאדמות הקדושות להם, אין סיכוי שישמרו את בתי הכנסת (המטמאים את ה''אדמות הקדושות'' שלהם, כמובן). אז מה יש עוד להגיד עליכם, שמאל, ולא אמרנו. ובכל יום ובכל שעה, מתגלים טפחים נוספים באישיותכם המפלצתית, כאילו לא די במה שיש כבר עליכם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה נוספת מיותרת! צודק!
ל"ת
נועה להב,
תל אביב,
09/09/05 09:14
|
|
 |
תלמד להוסיף תגובה במקום הנכון
נבו,
09/09/05 09:02
|
מתחת לכל תגובה יש קישור ''הגב לתגובה זו''... ובלי שום קשר - מבחינתי דין כנסיה כדין מסגד כדין בית כנסת - זהו בסף הכל בנין. לי יהיה קשה להרוס בית או דירה של מישהו שגר בו רק חצי שנה - והוא כבר קורא לו ''הבית שלי''. כל בית תפילה שאין בו יותר שימוש אין לי בעיה להרוס. מבחינתי בניית מבנה גדול ומפואר בכדי ''לפאר את האל'' זו עבודה זרה בדיוק כמו לסגוד לפסל של ישו צלוב או לכל דבר חמרי אחר - זה מזהם את האמונה. צריך להיות צנוע, נייד, וסתגלן. בלעדי התכונות האלה היהדות לא היתה שורדת אחרי חרבן בית שני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
איך יתכן???
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
09/09/05 08:40
|
משפטים בארץ נמשכים שנים , ובסוגיית בתי כנסת זה נמשך רק יום אחד ??? היכן הצדק ??? נמידה ויש צדק בבית משפט העליון , או שעובדים שם לפי הוראות מגבוהה !!! והמבין יבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
מה עם הלחש של שדה הכוח ?
אריה,
09/09/05 08:37
|
שעובדיה יעשה את הלחש של שדה הכוח ואז אף ערבי לא יוכל להתקרב לבתי הכנסת ולעשות להם איזשהו רע. באמת, שיעשה את זה, מה הוא מתקמצן ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הפלסטינאים לא מוכנים לשלם.
ל"ת
קמצנים,
נבלות,
09/09/05 13:59
|
|
 |
48.
אתה יודע למה נדחתה כניסת
ל-34 הכון לדברו,
של ה' -,
09/09/05 08:32
|
בני ישראל לארץ ישראל? - ''כי לא שלם עוון האמורי עד הנה''. כך כתוב. הקב''ה דחה את כניסת בניו, יורשי הארץ לארצם, כדי להניח לחתי, לפריזי, ליבוסי, לגרגשי, לאמורי הכנעני והחוי, לגדוש את סאת חטאיהם, כדי שתהיה הצדקה מלאה להשמיד אותם מעל פני האדמה. לכל יהודי יש בחירה חפשי - מוצע לו - ''ובחרת בחיים ובטוב'', וכמובן מי שבוחר ברע בחר במוות. וראינו זאת באלפי נרצחי האיפוק והנסיגות לפני תואמי הנאצים ויורשיהם. הקב''ה לא רצה בחורבן גוש קטיף ולא בחורבן בתי הכנסת, בהם התפללו אליו, הוא העמיד את העם הזה בנסיון, לראות, האם ראוי הוא לארץ, אם לא! העם בחר ברע, ועכשו מניח לו הקב''ה להמשיך בפשעיו, עד שהסאה תוגדש, ואז, תבוא המכה. אתה יכל להיות בטוח. גם מופז פוחד פתאם מלשלוח את קלגסיו להחריב בתי כנסת. הוא יודע שהוא פושע. אבל השתדל כל הזמן להראות ל''נאורים'', שגם הוא ''נאור'', עד שזה הגיע לחורבן בתי כנסת, כאן הוא נבהל, ובטח גם המשפחה אמרה לו כמה מלים......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנין אתה יודע מה אלהים רוצה?
מיכאל,
ישיבה,
09/09/05 11:03
|
מה שיפה הוא, שאף פעם אינך יודע מתי אלהים מעמיד אותך בניסיון, ולא ברור מה התשובה הרצויה לפניו. אולי אלהים לא רצה בגוש קטיף ובסבל שקיומו של גוש קטיף כפה על הפלשתינאים? זוכרים? ''מעשי ידי טובעים בים ואתם אומרים שירה לפני?'' - לא ''יהודים'' אלא ''מעשי ידי''. אפילו המלאכים אינם קוראים נכון את האלהים, ורק עובדיה יוסף ואנשי הדת חושבים שהוא שקוף לפניהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה הביטחון שלכם לעזעל...
די לאפוטרופסות,
על הקב''ה.,
09/09/05 10:10
|
בדבר רצון הקב''ה? מלכות שמים זה לא איזה ועד עובדים. ולקב''ה לא מחכה כל יום ראשון בבוקר דף פסיקות כדי שידע את החידושים האחרונים.
חוצפנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל החילונים והסמולנים תמיד
לא מבין,
09/09/05 08:52
|
יחטאו. אז יוצא שהקב''ה ימשיך להעניש דווקא את הטובים שמאמינים בו בגלל הסמולנים? אז המאבק של הטובים בסמולנים כנראה אבוד מראש לפי ההסבר הזה. מה לעשות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הסברתי - לא ''באהבה ננצח''!
להילחם למען העם,
והארץ!,
09/09/05 09:07
|
כל עם ישראל לא עמד בנסיון. להוציא כמה נערים על גג בית הכנסת בכפר דרום, עם שראל לא היה מוכן למסור את נפשו למען הארץ.
לא תוקעים לאנשים עוד ועוד נסים נגד רצונם! נס נצחון מלחמת ששת הימים, שהחזיר אותנו לערש הולדתנו, בוזה והוחמץ. אסור היה לנו להניח לשמאל להרוס את נשמת האומה ואת הארץ. ונראה לי שזה יימשך, כשמשיחי ה''ממלכתיות'' ממשיעים להטיף לתורתם הפנאטית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
אנטישמים
ל"ת
תמר,
09/09/05 08:24
|
|
 |
46.
מישהו יוכל להסביר ?
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
09/09/05 08:17
|
מה זה ענין של הממשלה או בגץ?? הרבנים צריכים להחליט מבחינה הלכתית מה יותר חמור שאנחנו נהרוס את זה או המחבלים. ובכלל מדוע שאדם שאינו דתי {ואפילו אנטי דתי כמו אהרון ברק} או שר בממשלה שאינו מאמין שזה בית קדוש יגלה התענינות מה יהיה גורלם של ארבעה קירות נטושים? אם הרבנות הראשית לא מוסמכת להחליט אפילו בענין כזה אז לאן הגענו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לתגובתך
יוסף מורנו,
ארה''ב,
10/09/05 04:58
|
אתה אומר ''הרבנים צריכים להחליט מבחינה הלכתית מה יותר חמור שאנחנו נהרוס את זה או המחבלים''.
תגובתי היא כי המחבלים לא יהרסו אותם מכיוון שבתי קודש אלה עשויים לשמש אותם כמחסה הכי בטוח מפני נקמה שלנו, דבקה בגלל התנגדות הרבנים להרסם. דבר אשר יעלה לנו בקורבנות רבים בינתיים עד אשר צה''ל ייאלץ בסופו של דבר על עף התנגדות הרבנים, להורסם על תושביהם. חשבת או חשבו הרבנים על מחיר זה? והאם אתה או הרבנים האמורים מוכנים למחיר כזה, אני מסופק בכך. האים שוב נצטרך להתפלל שלא ישתמשו בהם המחבלים למעשים עוינוים והאם הפעם תפילותינו יעזרו בכך? אני ספק גם בכך ואולי גם חלק מהרבנים הללו ספקים בכך לאחר נסיון ההתנתקות שלא עלה יפה עבורם מבחינה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מדינה מושחתת ומשחיתה.
ל"ת
המטיף,
09/09/05 08:15
|
|
 |
44.
אני מתבייש בהנהגה שלנו
גיל,
ת''א,
09/09/05 07:58
|
בושה שנשיא מדינת ישראל מושפע מ''רב רוחני'' שרק לפני יום או יומיים הכריז שהאלוהים שלו מעניש את אמריקה ואת ה ''כושים'' , הרב הגזען הזה הוא עוד סיבה טובה להפריד את המדינה הזו מהדת . חוץ מזה , מישהו בממשלה גינה את דבריו ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנוסף לכך הנשיא אף הצהיר ש....
יוסף מורנו,
ארה''ב,
10/09/05 05:14
|
הנשיא אף הצהיר בחדשות רשת ב היום כי העברת בתי הכנסת לפלסתינאיים לא תפגע בנו כליל. הצהרה זו זיעזעה אותי מאוד משום שאפילו הרשות הפלסטינאית מצהירה כי לא תוכל להבטיח בתי כנסת אלה ולכן מעדיפה שאנו נהרוס אותם. האים הנשיא יכול להבטיח כי המחבלים לא ישתמשו בהם לפיגועים בנו או לייצור או איחסון נשק נגדינו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גיל חוץ מהסתה נגד הרב
אזרחית,
09/09/05 16:56
|
|
 |
43.
עדיף שיהפכו למסגדים מלהחריבם י
משה מ,,,,
בת ים,
09/09/05 07:57
|
|
 |
42.
אסור להרוס את בתי-הכנסת!!!!!!!
לאן הגענו?,
09/09/05 07:34
|
הרס בתי-כנסת ע''י יהודים ייצור תקדים מסוכן לגבי אלפי בתי-כנסת ברחבי העולם. עצוב שבג''צ פוגע בקודשי ישראל ללא כל התחשבות בריגשותיהם של מיליוני יהודים בארץ ובעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
ביבי המזיעה מה אתה מכריע ? ברח
ל"ת
בס''ד,
09/09/05 07:26
|
|
 |
צצצריך עוד לראות לאן ה...מזיע.
ל"ת
בבבבבבין,
י י ימין,
09/09/05 13:57
|
|
 |
40.
מופז ועובדיה העיקר לא להרוס...
אליעזר בוכני,
גבעתיים,
09/09/05 07:21
|
בין שמופז ביקש או הרב עובדיה ביקש העיקר לא להרוס את בתי הכנסת הריקים. האשמה בתסבוכת, על הרבנים ומועצת יש''ע שלא דנו בקור רוח חודשים לפני הפינוי, אלא פעלו ''בשלוף בלב הסערה''. כמו שאמר השר מאיר שיטרית ''הם נרדמו בשמירה''. מי יתן והממשלה תחליט שלא להרוס את בתי הכנסת.בג''ץ אמר ''מותר'', לא אמר ''צריך''!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אישיות רבנית צריכה ללחוץ
בושה להיות,
ישראלי.,
09/09/05 07:20
|
על ממשלה יהודית לא להחריב בתי כנסת... צריך ללחוץ.... על יהודים, לא להרוס בתי כנסת בארץ ישראל...
זהו, התייאשתי מן העם הזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
כנסיות ומסגדים מותר להרוס ?
ל"ת
אז למה שנהיה,
כל כך ברברים,
09/09/05 07:14
|
|
 |
37.
מדינת ישראל, מדינת יהודים???1!
יעקב,
09/09/05 07:14
|
|
 |
36.
הם יחסמו צמתים ואחר כך
כחול לבן,
09/09/05 07:11
|
|
 |
35.
שהכל נהיה בדברו
הרב בריח,
09/09/05 07:09
|
אם פינו את גוש קטיף למרות התפילות סימן שהקב''ה רצה שיפנו את גוש קטיף ולא הקשיב לתפילות. ואם יהרסו את בתי הכנסת למרות שעובדיה ואריאל ועוד כמה לא רוצים, סימן שהקב''ה רצה שיהרסו את בתי הכנסת.
ברוך אתה השם אלוקינו מלך העולם שהכל נהיה בדברו.
תיפח רוחם של מחשבי הקיצין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
להרוס את בית ''השוטים ''העליון
חיים,
אשדוד,
09/09/05 07:05
|
אלה טופטים ???? אלה שוטים אסור אפילו לצרף אותם למינין!!!!! משום חרש טוטה וקטן לא משלימים מינין מענין מתגלה קלונם בפרשת שופטים!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
בית כנסת זה כולה בניין!!!!!!!!
נבו,
09/09/05 06:17
|
מרגע שהפסיקו להתפלל בו, ומרגע שהוצאו תשמישי הקדושה, כמו ספר התורה, אין מניעה לטמא או להרוס אותו. תראו איך המון בתי כנסת לא רשמיים נפתחים בשישי ובשבת בתוך כיתות בתי ספר, בתוך צריפים, מחסנים וכו. בתום סוף השבוע הם חוזרים לשימוש הרגיל שלהם וזה מפני שאין שום קשר בין הבניין הפיזי לבין הקודש הממלא אותה בזמן תפילה. אז שיפסיקו לקשקש! המקום היחיד בו הוכרה השכינה על פי התורה הוא בית המקדש - וזה עבר חלף מן העולם כבר אלפי שנים.
הגיע הזמן שאנשים יתחילו לחשוב בהגיון. הגיון היה אחד מעמודי התווך של היהדות במשך מאות שנים, איכשהו בגולה כל מני מוקדי כח הפכו את היהדות לדת ביזארית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אהבל אחד
והוא עוד חושב,
שהוא פיקח,
09/09/05 15:51
|
|
 |
לא נכון עם הארץ
צבי,
09/09/05 08:13
|
מה שאתה אומר פשוט לא נכון מבחינה יהודית הלכתית וכל כך דיברו הרבנים הראשיים.
אם דעת התורה לא מעניינת אותך מילא, אבל אל תנסה לדבר בשמה. משנה מפורשת במסכת מגילה שגם בית כנסת לאחר שחרב קדושתו בו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו בדיוק הבעיה!
נבו,
09/09/05 08:55
|
שאתה מדבר החלטות שנלקחות על ידי רבנים מודרניים שמסתמכים על מה שהיה כתוב לפני חורבן בית שני. התנאים השתנו מאז, אבל שום דבר לא עודכן בכתובים. בנין זה בנין זה בנין- דבר חומרי ביותר שאין לו דבר ולא חצי דבר עם השכינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה מבין בשכינה ?
עוד מטומטם,
אחד,
09/09/05 15:55
|
''ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם''
ואידך זיל גמור.
ואם אינך יודע ללמוד תורה, אל תקפוץ בראש כמו חמור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את מדבר שטויות!!!!! תלמד יותר
מגורש,
09/09/05 10:58
|
כנראה שאין לך שום ערך לדת אם אתה מדבר כך אם ההיתה יודע הלכות אז היתה רואה שאסור לבנות על בית כנסת שום דבר אפילו השטח של הבית כנסת קדוש!!!!! אז בוודאי שאסור להרוס אותו תלמד קצת הלכות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב פספסת את הנקודה שלי!
נבו,
09/09/05 11:18
|
אתה נדבק ל''הלכה''. תנסה לקרוא ולהבין מה אני מנסה להעביר לך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הלכה יהודית לא מעניינת אותך
רפאל כ.,
09/09/05 13:08
|
בס''ד
אם ההלכה היהודית לא מעניינת אותך, אתה יכול להצטרף לדת אחרת. הבחירה בידך. ואל תתערב בענייני בתי-כנסת של היהודים.
אנחנו היהודים הנאמנים נשארים כאן. ובונים בתי-כנסת לפי מסורת ישראל. כאשר תרצה לחזור מה''טריפ'' שלך אתה תמיד מוזמן לבתי-הכנסת של היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
חברי מרכז האנלפבתים יכריעו?
ל"ת
אזרח,
מסריק,
09/09/05 05:57
|
|
 |
31.
לצאת לרחוב ולהפגין-מתעללים בנו
סטודנט,
ת''א,
09/09/05 05:39
|
צאו לרוחות וכיכרות תעצרו את השלטון המושחת הזה. דברו עם אזרחים קטנים ותראו מה עוצמת השנאה לחברי הכנסת ולשלטון, את התיעוב של האזרחים מבתי המשפט האם אנחנו בדרך למרד?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
למה שלא יעשו קסינות
רוני,
ים המלח,
09/09/05 05:05
|
שיעשו מהם קסינות והרבה ישראלים יכנסו לעשות גמבלינג שם
ויעמידו שם זונות פלסטיניות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אין גבול לאטימות! בושה וחרפה !
ניר,
09/09/05 04:53
|
שבמדינת ישראל [ מדינת היהודים ??? ] הולכים להרוס בתי-כנסת. אם חס וחלילה יהרסו את בתי-הכנסת זה יהיה ביזיוןןןןן לעם-היהודי לדורי דורות. נ.ב כנסיה או מסגד בג''ץ לא היה מעיז לאפשר להרוס.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם לא נהרוס עכשיו נהרוס אחר כך
יוסף מורנו,
ארה''ב,
10/09/05 05:35
|
מה אם המחבלים ישטלטו על בתי כנסת אלה וישתמשו בהם כמחסה לפעולות איבה נגדינו. האם לא נצטרך אז במחיר דמים להרוס אותם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וחורבן קהילות הקודש, לא בזיון?
ל"ת
וכל מדינת השמאל,
לא בזיון עול,
09/09/05 09:10
|
|
 |
מחכה לך כרטיס טיסה אצלנו
דיספאץ',
09/09/05 07:36
|
|
 |
28.
תגידו ''כתומים'' יש לכם פיטרון ט
ל"ת
טוב יותר???,
09/09/05 03:49
|
|
 |
התאבדות קולקטיבית
די כבר,
09/09/05 07:29
|
עם הדמגוגיה הזו בוודאי שיש פתרון טוב יותר. וזה להשאר ולהלחם על חיינו. הפתרון שנאכף עלינו הוא הגרוע ביותר. זה כמו שמישהו בא להרוג אותך, ואתה לא נלחם על חייך אלא אומר לו רגע, אני אהרוג את עצמי במקומך, ואעשה את זה יותר מהר ויותר כואב ממך. הפלסטינים יתגעגעו אלינו הרבה יותר מהר ממה ששכמותך חושבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצית להגיד, תגידו יהודים....
למה החרבתם את,
ההתיישבות?,
09/09/05 07:12
|
והיו לנו כל הזמן פתרונות יותר טובים. לבנות את הארץ ולחסל את האויב. אך אתם מעדיפים שוב ושוב לחזור על ה''פתרונות'' שלכם, עד ה''פתרון הסופי''. שתישרפו במהרה בימיני אמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד ''פיתרון'' כזה ואבדנו.
ל"ת
''טוב'' יותר?,
09/09/05 06:27
|
|
 |
27.
הרוס את הכנסת, לא את בית הכנסת
ל"ת
טורונטו,
טורונטו,
09/09/05 03:49
|
|
 |
26.
לא להרוס, בשום אופן לא להרוס!!
אדי,
09/09/05 03:49
|
הריסת בתי כנסת בידי ממשלה ישראלית היא חריגה בלתי מתקבלת על הדעת מגבולות הפרגמטיות. אני אומר זאת בתור חילוני גאה, שמכיר במשמעותו של בית הכנסת כסמל שחייבים בכבודו. בג''צ טעה בהחלטתו בנושא זה שהוא בלתי שפיט, ואינו נתון להכרעה פוליטית, אפילו במדינה דמוקרטית. על המערכת הפוליטית מוטלת החובה, לדאוג לכך שאלה שיקבלו לידיהם את בתי הכנסת, ישמרו וישמרו אותם בכל הכבוד הראוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להרוס!
מתחמק מתשלום,
יפו,
09/09/05 07:40
|
תראה מר בחור, כבר חמש שנים אני מתחמק מתשלום כופר על התוספת בניה בגג שלי. בניתי שם קזינו עם משקאות חריפים לקטינים ויצאניות והעיריה הוציאה נגדי צו הריסה. כדי לעקוף את זה הכנסתי פנימה ספר תורה ועשרה בריונים לבושי טלית וציצית שישחקו אותה יעני מתפללים כל היום. אתה בא להפגין נגד הריסת בית הכנסת שלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
עוד בג''ץ כזה ואבדנו
יעקב,
09/09/05 02:54
|
לא הייתי מאחל לאיש להיענש על חטא שכזה! ברק וחבר מריעיו, הם שופטים, ויהיו מלומדים ככל שיהיו בחוקי המשפט האנגלי, אולם אין בסמכותם לפסוק בענייני הלכה בכלל, ובענייני הריסת בתי כנסיות בפרט אבוי לנו! אין לי כל צל של ספק שהייתי מסרב פקודה בהריסת ביכ''נ, ואותם קבלנים שיעשו זאת בעד בצע כסף, הם לא יראו בברכה ב''הכנסה ''הזאת בלשון המעטה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
חידלוו להפוך בתי וועד לקדושים!
מתנחלת בנשמות,
09/09/05 02:53
|
והנסיון להפוך בניינים, שביהדות הם בבחינת מקומות כינוס לחלוטין לא קדושים, חוץ מארון הקודש - ואף צריך להיזהר מלהפכם לכאלה [ולכן הארכיטקטורה של בתי כנסת חרדים היא פשטות בהתגלמותה שלא תאפיל על ההתעלות שצריכה להיות רוחנית בלבד. ככל שביה''כ יותר רפורמי = בית הכנסת מפואר יותר],אבל ביהדות אין לפאר או לקדש בתי כנסת מאחר וכל קדושה המוקנית למקום הכינוס נלקחת מעבודת האלוהים עצמה, אלוהים שאינו מוחשי, נמצא בכל מקום ולא שוכן באבנים ובבנייני חולין המשמשים לכינוס העדה לתפילה, ואינם קדושים. לייחס לאתרים כמו בתי כנסת קדושה, הוא מעשה פגני, ומאוד זר לרוח יהדות. הוא מהווה המשך לרוח הפגנית שדוגלת בכך שאדמה גוברת על צורך האדם, בכל התנהלותם של המתנחלים הרמאים וחסרי המעצורים. כל מה שהם רוצים זה להשאיר גורם שניתן לזרוע סביבו פנטזיה פגנית של קדושה, ועל ידי כך לגייס סביב סמל ''מקודש'' זה את הכיבוש הבא של עזה. הם מייצרים פרובוקציה מכוונת שתהווה את הקטליזטור לסיבוב הכיבוש הבא. שיתבייש שרון אם הוא נופל למלכודת, ויתביישו שלושת שופטי בג''ץ שבכל דבריהם נתנו גיבוי לבורים פגנים ונתנו יד לבעלי כוונות זדון להרס מדינת ישראל כמו קנאי בית שני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כסילה שמתהדרת בבורותה
זיו,
שקד,
09/09/05 08:30
|
בשביל אחת שאין לה מושג את מפגינה בטחון עצמי עצום. מהיכן שאבת את העוז לרשום תגובה כאשר אין לך מושג על מה את מדברת??? לכי לספריה הקרובה למקום מגורייך בקשי מהספרן ספר הלכות {ישר לקפוץ לשולחן ערוך יהיה גדול עלייך} תפתחי בפרק שנקרא ''הלכות קדושת בתי כנסת'' תקראי את גודל העוון שכרוך בחילול בית כנסת ,וכל שכן בהריסתו בכך ותפסיקי לדבר על דברים שאין לך מושג בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא קדושים אלא סימבוליים
בית,
09/09/05 07:31
|
בית כנסת הוא סמבול לעם היהודי. כמו שמסגד הוא סמבול לעם הערבי ואם מישהו רוצה להרוס אותו שיהרוס. למה שנעשה לו את העבודה המבעיתה???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בורה, הפסיקי להציג זאת בפרהסיה
דולפין מ,
הריף,
09/09/05 07:11
|
ההלכה הפשוטה בשו''ע קובעת שאין לנתוץ אפילו אבן מהיכלו של בית כנסת, אם לא לצורך שיפוצו או בנייה אחרת תחתיו. ''מקדש מעט'' מתקדש מתוקף התפילות שהתפללו בו, וכל ''המסקנות המלומדות שלך על אופיה האמיתי של היהדות'' מצוצות מן האצבע ומהוות דת פרטית שלך. הא ותו לא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאז שנחרב בית המקדש, בתי הכנסת
בבקשה לא להטעות,
09/09/05 06:38
|
נחשבים ל''מקדש מעט'' כלומר יש בהם קדושה, אמנם פחותה מקדושת בית המקדש, אבל הם מהווים את מקומות הקדושה של העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מה הסיבה שאנחנו צריכים להרוס?
לא להרוס.,
09/09/05 02:33
|
הריסת מקומות קדושים היא פשע הנוגד אמנות בין לאומיות. אין לנו שליטה במה שיעשו הפלסטינים, אבל לבצע את הפשע הזה בעצמנו? בישביל מה זה טוב? אם הפלשתינים יבצעו את הפשע הזה, זו בעיה מוסרית שלהם. ההחלטה בידיהם, וידינו אל תהיה בדבר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למדינת ישראל היה עדיף
Avi Ecuador,
09/09/05 02:49
|
אם כבר בורחים נוטשים ופושעים בעמנו להשאיר את המבנים כמו שהם. שהיו רואים מי הם החיות ולא היו מוכחים השמאל שהם קניבאלים שוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
We are too stupid!
AvnerA,
09/09/05 07:05
|
Why have we not called a Rabi and declared ALL the buildings in Gush Katif as synagogues and then decided to stay 'in order to defend the holy places'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
שמירה בינלאומית
יעקב,
חולון,
09/09/05 02:27
|
רעיון טוב שתהייה שמירה בינלאומית על מקומות קדושים. והרי אי אפשר לעשות זאת חד צדדית. רק הדדית. כך ישגיחו משקיפי או''ם על בתי הכנסת הנטושים בגוש קטיף, וגם על המסגדים בישראל ובתי הקברות המוסלמים (אורחי ''הילטון'' ת''א נא להתחיל לארוז) וגם משקיפים בכותל המערבי כדי שמשגיחים מטעם עצמם לא ימנעו תפילה חופשית של כל החפץ או החפצה בכל מקום בכותל. קדימה, הבה נממש את הרעיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
אם יהרסו, אז גם באירופה יהרסו
נגד אנטישמיות,
09/09/05 01:24
|
ממתי הורסים בתי כנסת בגלל שזה מעצבן את הגויים ?
בכל מדינה - לא הורסים כנסיות, לא הורסים מסגדים, לא הורסים בתי כנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
אתם אולי מעדיפים לחכות ש
ליאור,
09/09/05 01:03
|
הפלסטינים יהרסו אותם ואז לצעוק ''אבוי, ראו איזו אנטישמיות משתוללת ברשות, שוב חזרנו לימי השואה שבהם צוררי ישראל הרסו ושרפו בתי כנסת'' ? אולי זה עוד תרוץ בשביל להשאיר ''חיל-מצב'' מרצועה כדי לשמור לעד על בתי הכנסת שנבנו שם ? מספיק עם הצביעות. בית כנסת (גם עפ''י הדת היהודית) הוא לא איזה מקום מיוחד, בסה''כ בית תפילה. מבנה שמישהו החליט ליעד אותו להיות ביכ''נ. ויעידו על כך מאות אם לא אלפי בתי הכנסת המאולתרים ברחבי הארץ שהיו לפני כן דירות מגורים לכל דבר, קרוואנים וכד'. בית-כנסת הוא לא כנסיה, קתדרלה או מסגד שבהם תמיד יש לבנין עצמו ערך אדריכלי ו/או אומנותי שאינו פחות חשוב מתוכנו הדתי של המבנה. בית הכנסת במהותו, כמו גם הדת היהודית, אינו למטרות מיסיונריות ולכן אינו אלא קופסת אחסון לתוכן ולמסורת הדתית שמתחוללים בתוכה, ללא קישוטים פסלים או תמונות. הריסת בית הכנסת אינו אקט סמלי שמשמעותו חורבן וחרפה לעם היהודי, זהו בסך הכל מבנה כמו כל מבנה אחר שצריך להרוס כשעוזבים מקום מקולל כמו רצועת עזה. ותאמינו לי שזה יכאב יותר אם הפלסטינים יהיו אלו שיהרסו את המבנים הללו, אנחנו אולי נהרוס אותם בכאב ועם דמעה בעין, הם יעשו זאת בהנאה. מה עדיף ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עדיף שתלמד קצת יהדות.
רפאל כ.,
09/09/05 13:19
|
בס''ד
מר ליאור, אמרת דברים בשם היהדות שאין להם כל קשר ליהדות, שכנראה לא למדת.
המסורת היהודית אוסרת להוציא אפילו אבן מבניין אשר נבנה לשם בית-כנסת. בנייה של בית-כנסת מקנה לבניין מעמד אשר לא מאפשר את סתירתו (אלא בתנאים אשר לצערנו לא רלוונטים לנידון).
עוד הערה: לא היית מעיז לכתוב דברים סתם על כל נושא אשר אינך מבין. אז למה על יהדות אתה כן מדבר? שב, תלמד, תבין, ואחר כך תדבר. זה יהיה יותר מכובד בשבילך ובשביל האחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה עובד אלילים
.,
10/09/05 04:24
|
בית כנסת ריק הוא סה''כ ערמת אבנים. האים אתה מתפלל לאבנים האילו?
לא צריך ללמוד כלום כדי להבין את זה, צריך רק להיות יהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להקניט?
רפאל כ.,
10/09/05 21:26
|
בס''ד
אם אתה לא מבין משהו, למה להקניט? תשאל יפה, נענה יפה.
בחרת בגישה לא מכובדת, וכך אתה מראה שחוץ מהתקפות אישיות לא נשאר ממש כלום בצד שבחרת.
עזוב, צא מזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זוהי סתם בורות..
יהודי,
גאה,
09/09/05 12:26
|
על פי הקריטריונים ההלכתיים בית כנסת אסור להרוס בשום אופן! למה אתה סתם אומר? תבדוק, תברר ואז תדע שאסור, יש תנאים מאוד מאוד מאוד מוגבלים בהם יהיה מותר לפרק בית כנסת כדי לבנות ממנו בית כנסת חדש וכדו'. גם אם הפלשתינאים יחללו אותו, לנו אסור להרוס אותו. חוץ מזה שהתקדים של הריסת בתי כנסת הוא מעורר פלצות, בעוד מספר שנים, כאשר יהרסו בתי כנסת בעולם אנו נבכה על כך..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי כדאי לתת לפלשתינאים....
רפי,
09/09/05 10:02
|
להרוס ולחלל את בתי הכנסת ולו רק בשביל הסיבה שכשנצטרך להרוס להשמיד ולאבד מסגד כל שהוא גם אם זה כיפת הזהב לא תהיה שום בעיה.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So why did we not
AvnerA,
09/09/05 07:08
|
declare ALL the houses in Gush Katif as synagogues and stay forever to 'defend' them?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לטהר את השרץ?!
Avi Ecuador,
09/09/05 05:41
|
אם יהרסו זה יהיה בשבילם אחת הטעויות הפטליות האחרונות שלהם. תוכלו ללמוד איך הם פעלו עם בית המקדש וזיכרו, ידוע שהיה מצווה למוסלמים במשך שנים להשליח אשפה על הכותל. ידוע מה הם עשו לעמים אחרים. אז למה אתם גם רוצים להפוך לקדוש את השרץ? למה שיהיה טראומה נוספת ליהודים. אם עלי לעשות זאת בפקודה חס וחלילה לא אומר לכם מה הייתי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כחילוני גאה אני קורא- לא להרוס
אדי,
09/09/05 04:08
|
הרס בתי כנסת בידי ממשלה ישראלית זה חציית קו אדום, שאסור לממשלה ישראלית לחצות בשום פנים ואופן. זו אינה שאלה פוליטית. זו פגיעה בסמל דתי בעל עוצמה וחשיבות עצומה, שאין למערכת הפוליטית ולבג''צ רשות להתערב ולגעת. בג''ץ שגה בכך שהתערב וקבע עמדה בסוגיה זו שהיא מחוץ ומעבר לסמכותו. המערכת הפוליטית תעשה טעות איומה, אם תפעל בחסות החלטת בג''ץ בנושא זה. מוטל על המערכת הפוליטית לפעול על פי האמצעים העומדים לרשותה כדי להבטיח שאלה שמקבלים לידיהם את המבנים של בתי הכנסת, ינהגו בהם במלא הכבוד הראוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתפלא
היגיון,
מוממבסה,
09/09/05 03:11
|
יש משפט שאומר תן לחיות לחיות ואני אומר תן לחיות להרוס כי אנחנו לא חיות.הייתי מגנה אותך עכשיו,אבל תגובתך מוכיחה בורות ולא רוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
When Jews stops believing
Abi,
09/09/05 00:56
|
in their rights-they end up blowing synagogues... ? What next Maybe killing religious Jews...So it started elsewhere
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
rabbi ovadia is the biggest
Posek today,
09/09/05 00:55
|
Rabbi Ovadia is the biggest Posek today.. If he said we shouldn't do it than we shouldn't ....
fellow jew
הגב לתגובה זו
|
|
 |
The rabbi is a dinglbird
ל"ת
Shasnik,
09/09/05 07:43
|
|
 |
The Aitollah Ovadia
DDT,
Australia,
09/09/05 07:20
|
|
 |
17.
Shalom Salam Peace
Peace Now,
Lo ba Kibush,
09/09/05 00:45
|
|
 |
16.
נקווה לטוב, נקווה לטוב
א,
ה,
09/09/05 00:41
|
|
 |
אני מחזק את דבריך
ל"ת
בס''ד,
11/09/05 03:15
|
|
 |
15.
===מעניין מה יגידו חברי המרכז?
מתפקד ליכוד,
גירוש 2005,
09/09/05 00:30
|
חברי מרכז ליכוד יקרים כמתפקד ליכוד תגידו לשרון וחבורתו שאם חס וחלילה יפוצץ או יהרוס את בתי הכנסת שיתחיל לארוז ומייד !!!!! ותאמינו לי שהוא י-ת-ק-פ-ל כמו פלסטלינה ובלי לצייץ אפילו!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלוי, כמה אתה משלם ?
ל"ת
פועל נמל אשדוד,
09/09/05 15:13
|
|
 |
14.
להרוס ומהר
י,
קיבוץ עמיר,
09/09/05 00:30
|
|
 |
לא עדיף להרוס קודם את הקיבוץ?
ל"ת
מרק טווין,
09/09/05 02:10
|
|
 |
13.
כלבים משוטטים חילצתם מהגוש
בזיון,
09/09/05 00:28
|
הנטוש. מבתי הכנסת לא אכפת לכם. מדוע לא לדרוש שמירה בינלאומית על המבנים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נוטשים כלבים
איפה הלב היהודי,
11/09/05 03:14
|
|
 |
אני אסביר לך
בעד פינוי,
נגד הריסה,
10/09/05 04:19
|
מכוון שהכנסת כח בין לאומי תהווה תקדים ותמנע מצה''ל לפעול נגד הטרור ברצועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ערן שטרנברג צודק
כל מילה,
09/09/05 00:26
|
אי אפשר שלא לראות את הריר של השופטים הנוזל בתאבון למחשבה על הרס בית כנסת. כמו הגדולים שבאויבנו ומחריבנו מאז ומעולם. הפעם אהרון ברק ושרון עם ערימת הכלבלבים שלהם יעשו לשונאינו את העבודה.
ברגע זה קול צחוקו המתגלגל של השטן נשמע בארצנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
דיי לשחיתות יחי המרד.. לפרטים
שחרוני,
09/09/05 00:26
|
לא נמאס לך...? לראות את המדינה שלנו שנשלטת ביד חברי כנסת שהם בס''ה דואגים לעצמם ולמקורביהם!!! ואנו המעמד הבינוני נשחק מיום ליום, אם ברצונך לעשות משהו קטן שיעזור לכולנו ללא קשר לדעה פוליטית כל שהיא... צור קשר במיל המצ''ב ותקבל/י פרטים, חייבים להתחיל לפני שהכל יתפוצץ לנו בפנים הכל תלוי בנו, בי ובך ולא בשום גורם אחר. zenir7@yahoo.com בהצלחה לכולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
זהו יום חג לאנטישמים בעולם !
ל"ת
ויטלר,
09/09/05 00:26
|
|
 |
''סיינט איטונג הקדוש''
ל"ת
הרב עוזי-תמק''ל,
11/09/05 03:11
|
|
 |
9.
חוצפה!
ע.ב.,
ירושלים,
09/09/05 00:23
|
איך? איך אפשר להיות כל כך אטום ורע לב? איך זה הגיוני, שלאחר גירוש יהודים מביתם, אי אפשר לכבד את ''בקשתם האחרונה'' ולהשאיר את בתי הכנסת עומדים על תילם?!? אני כבר לא מסוגל יותר. אני אומר לכם את זה מכל הלב: ''נמאס לי!!!''. נמאס לי מזה שכבר לא איכפת מהציבור הדתי בארץ! אנחנו אזרחים שווי-זכויות בארץ הזאת ולא סוג ב'. אני לא מבין איך בשעה שהתבצרו מחבלים ב''כנסיית המולד'' בבית-לחם, צה''ל לא עשה שום דבר ואילו כאן, מתקבלת החלטה להרוס 30 בתי כנסת מפוארים ברמה שלא תיאמן וכאילו כלום... עולם כמנהגו נוהג (מי שלא ראה את בתי-הכנסת, לא יכול לדמיין בתי כנסת מפוארים...). המדינה הזאת הופכת להיות יותר יותר לא המדינה שלי ואני מתחיל להבין את הגישה של החרדים מרגע לרגע. אני חושב, שאם באמת יהרסו את בתי-הכנסת, יותר אין לומר את התפילה לשלום המדינה. ואתם - אותם שונאי הדת בצורה שלא תיאמן, אתם יודעים מה... אולי עכשיו אתם מקבלי ההחלטות ועושים הכל כדי להרוס את את הציביון היהודי בארץ ישראל (ראה ערך העלאת חצי מיליון רוסים גויים [אני לא מדבר על רוסים יהודים - שאיתם אין לי כל בעיה ואני אפילו מחבב אותם]), אבל בעוד עשר, חמש-עשרה שנה, אנחנו - הציבור הדתי והחרדי, נהיה הרוב של מדינת ישראל (ואין לי כל בעיה לומר זאת - כן, אנחנו נשתלט על המדינה ע''י הגברת הילודה) ואתם רק יכולים להתחיל לתכנן לארוז את הבית שלכם בתל-אביב, לקחת את הילד, הילדה והכלב ולטוס לגור בארצות הברית... בעוד עשר, חמש-עשרה שנה, זאת תהיה הנקמה המתוקה של כל הציבור הדתי בארץ ישראל, על מה שעוללתם לנו במשך שנים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנו נימאס מיכם כבר מזמן
אורן,
מרכז,
09/09/05 14:56
|
לנו נימאס מיכם מהכפיה הדתית שלכם מהגזענות שלכם כבר מזמן שינוי קיבלה 15 מנדטים כי היגיעו {לנו}מים עד נפש, אני אגב נגד הריסת בתי הכנסת אך לא בגללכם אלה בגללינו היהודים השפויים והטענה שאין להרוס מקומות מקודשים לאף אחד,אשר לרישותיכם אני נהנה הנאה צרופה בכל פעם שרגשותיכם נפגעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
WHAT IF???
r.k.,
09/09/05 00:07
|
WHAT IF IN A FEW DAYS, WHILE OUR GOVERNMENT TALKS ABOUT A BUILDING (REGARDLESS OF IF IT IS A SYNAGOUGE OR A MOVIE THEATER) THERE WILL BE A ROCKET ATTACK ON ONE OF THE SETTLEMENTS AND A SOLDIER WILL DIE?? HOW WILL OUR LOVELY GOVERNMENT JUSTIFY HIS DEATH TO THE FAMILY???
GET THE HELL OUT OF THAT MISERABLE PLACE ALREADY - WE HAVE NO BUSINESS BEING THERE!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WHAT IF
Gidon,
מאכז,
09/09/05 07:05
|
IF WE ARE HAVING PEACE THERE IS NO NEED FOR WHAT IF
I GUSS YOU RELIZE THE WHAT IF IS BECAUSE I A FEW DAYS THE KASSSAMS WILL START
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
מה החיפזון
שלומיאלי,
08/09/05 23:58
|
הכל נעשה בנחישות ובחיפזון. מה מניע אותם? השלום שבפתח? חוסר הוודאות? יש סיבות. כשנגלה אותן זה יהיה מאוחר מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
+++++ ש-ו-א-ה רוחנית +++++++++
יהודי חילוני,
סדום ועמורה,
08/09/05 23:55
|
זה מה שקורה שהמדינה נשלטת ע''י השמאל הקיצוני בהנהגת הדון שרון ועומרי המושחת...אין שום חשיבות לערכים היהודים של המדינה שהופכת לנגד עינינו מבית לאומי לעם ה-י-ה-ו-ד-י (עצרת העצמאות 1948) למדינת כל אזרחיה! הורסים ורומסים ערכים מ-ק-ו-ד-ש-י-ם לעם היהודי באשר הוא! בקיצור ש-ו-א-ה רוחנית!!!!!!!!!!1
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוח נושבת קרירה הי הי
רחל רחרוח,
11/09/05 03:05
|
אילו מטענים רוחניים היהדות הוסיפה מאז 48 ועד הפיכתנו למושחתים כל אזרחיה?
חשבתי על כמה ,וזה עושה לי לא טוב, הנה: עצימת עיניים -אטימות-חרדה-שנאת זרים-מחסומים-נוהל שכן-אהבת הנשק והקרב-אלימות-אלימות-אלימות אתה יודע מה?אולי אתה צודק בכותרת ''שואה רוחנית''
שואלת ברצינות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
RAV OVADIA=HOMEINI
ל"ת
URI,
USA,
09/09/05 11:27
|
|
 |
5.
על זה היה דוה ליבנו על הר ציון
שמוליק,
08/09/05 23:53
|
שופטייך סוררים חברי גנבים ,אויה לנו כי נהיתה הרעה הזאת ,בבקר תאמר מי יתן ערב ובערב תאמר מי יתן בוקר . הרכב רוב נכבד - אמר שלמה המלך ''טוב שם משמן טוב ויום המוות מיום הוולדו'' למה שם טוב עדיף משמן - משמנים וכסף ניתן להבנה על נקלה אך מדוע טוב יום המוות מיום הוולדו אומר המדרש רבה כאשר תינוק נולד לא יודעים מה יהיו מעשיו אם טובים אם רעים אך כשנפטר כבר יודעים איך התנהג ואיזה מעשי חסד וצדקה ביצע בחייו ולכן טוב יום המוות מיום הוולדו. אין ספק שהכרעות קשות ומסובכות מגיעות לפניכם אך גם אין ספק שהחלטה שקיבלתם שלא עומד בשורשה קמצוץ מהיסטוריית העם יהודי לא מופיעה בהחלטותיכם. ההיסטוריה תשפוט אתכם אבל בינתיים דבר אחד בטוח ,לא יגידו עליכם ''טוב יום המוות מיום הוולדו''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מבני ציבור נשארו
ל"ת
ובתי כנסת יהרסו,
08/09/05 23:46
|
|
 |
קראתי ש....
ארז,
09/09/05 02:50
|
כמעט כל מבני הציבור יועברו בשלמותם לידי המחבלים. זה כולל גני ילדים, בתי ספר, מתנסים, מקלטים, משרדים, מיבני המועצה, תחנות טרנספורמציה................. הרשימה ארוכה והמחבלים ממתינים בחוסר סבלנות לקבל במתנה את מבני הבטון במתנה ממדינת ישראל. אני מנסה לדמיין אין הפלשתינאים משתמשים בכל הנכסים האלה כדי להקים את המפקדות החדשות של אירגוני הטרור ואיל הם מנשקים את התמונות של שרון ומופז - הפטרונים החדשים של החמס ואל קעידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חסמב''ה חסמב''ה
ל"ת
המערההחשמלית,
11/09/05 03:07
|
|
 |
3.
לעטור לבגץ להרוס מסגדים
ל"ת
מאיר,
08/09/05 23:41
|
|
 |
2.
לא להרוס בתי הכנסת
אדיר וישניה,
צעירי העבודה,
08/09/05 23:39
|
לא צריך להרוס בתי הכנסת. אם הפלשתינאים יהרסו אותם אז העולם יראה את מעשיהם. בכל מקרה אל לנו להרוס אותם. מדובר גם בנושא הלכתי שיצר רוב חסר תקדים בקרב רבנים גדולים הקוראים שלא להרוס. אז מדוע בג''ץ מתערב? מיותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חייבים להרוס
נביל,
משוטט,
09/09/05 14:46
|
יש לפרקם ולהרסם. אין טעם להשאירם חשופים לצואת המוסלמים.
במקביל, יש להעניש את אלה שגרמו למצב זה: שרון וכנופיותיו, מנהיגי השמאל היהודי - כל אלה אחראים למה שקורה. ואיני מתכוון להענישם ע''י החלשת כוחם האלקטוראלי, את המנהלים יש להעמיד מול כיתות יורים ואת הפרפורים לכלוא לשנים רבות. זיכרו!! מדובר בעתידו של עם שלם ואלה שמסכנים את קיומו חייבים להיות מסולקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מסולק ,תצא בחוץ
ה י ה ו ד י !!!,
11/09/05 02:44
|
המ........כיתת יורים............................... אחחחחחחחח כמה טוב לשמוע דברי דברי אלוהים חיים יש כמה מדינות בשכונה, שתוכל להשתלב בהן יופי. השכן (שלא ישן)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם חילונים מתנגדים לזוועה הזאת
ל"ת
זוועה!,
09/09/05 00:54
|
|
 |
על איזה זוועה כבודו מדבר?
להרוס או לא ?,
09/09/05 09:05
|
להרוס או לא להרוס? זאת השאלה. ושקספיר אומר ''היה צריך להרוס עוד אתמול''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה שומע לדבר רבי שקספיר?
ל"ת
אזרחית,
09/09/05 16:50
|
|
 |
אפרופו שייקספיר
מיראי,
מרכז,
09/09/05 11:25
|
היה מאד אנטישמי , ההערה שלך ממש במקום. לא יזיק לך השכלה כללית וגם רכישת ערכים מוסריים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מיראי?מהמרכז?את מדברת?
ל"ת
אופליה המשכילה,
09/09/05 12:57
|
|
 |
1.
תפוצצו - לא נגיע למילואים
ל"ת
סרבנות אפורה,
כתום עולה,
08/09/05 23:33
|
|