 |
102.
הזדמנות לשני מדינות לשני עמים
אני,
ירושלים,
12/09/06 07:02
|
|
 |
101.
''שמאלנות...'' וכו' (91)
שנאת ישראל,
כחול לבן,
12/09/05 15:11
|
אברום בורג, ידיעות אחרונות בימי ממשלת שמיר: ''... פסיכולוג של המדינה היה אומר מן הסתם, כי הקוזקים של קצובר ונשות ספרטה של דניאלה וייס הם רק המבע החיצוני לאישיותם האמיתית של שמיר וארנס. ''כששמיר רוצה להרוג את השלום יבצע בעבורו גוש אמונים את פסק הדין. ההתנחלויות שלהם ניצבות בינינו לבין השלום. ההתנחלויות הן קוץ בבשר האיזור.....''
עמוס עוז, ידיעות אחרונות, 8.6.89: ''כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים שהגיחה מתוך פינה אפלה של היהדות... מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב... על מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף''.
זאב שטרנהל, ''דבר'', 15.4.88: ''אי אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונאליים. את זה עוצרים רק בכוח. וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת ההכרעה נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעפרה או באלון מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסחף הפשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית...''
חיים ברעם, עתון ''ירושלים'', 8.3.96 (לאחר פיצוץ אוטובוס בירושלים ב-7.3.96, אחד מרבים באותה תקופה, בה נרצחו 65 יהודים, מחציתם ילדים): ''... ביום ראשון השבוע הגיחו הכהניסטים ממחילותיהם האפלות והרעילו את אויר העיר בנשימתם המצחינה... ליד מקום הפיגוע התגודדו הסוחרים בדם, סרסורי הגזענות והשנאה, שניסו לתרגם כל טיפת דם וכל איבר פגוע לרווח פוליטי בזוי. התבוננתי בפרצופים המעוותים של האספסוף...'' (תמיד ידענו שרצח יהודים נוגע רק לליבו של ה''אספסוף''. ''האנשים החושבים''S אינם מתרגשים מרצח יהודים, זה מיושן...).
חיים חפר, ידיעות אחרונות, 28.2.86: ''לא יהיה לך מנחם ומנוחם ואש תצא מזרעית שעל גבול לבנון ותיגע באש הבאה מירוחם ומכל טירות גוש אמונים יעלה העשן, והאבק מכל עסקי החווילות עלה תעלינה בהר שומרון כל עיירות ה''לחם'' הרעבות והמובטלות וכאשר החשכה תרד עליכם בצהריים, וסכין המסכנים תבוא בלילות כבר לא תהיינה יותר שאלות.
''... כך ערי המובסים/ הרוח תפער דלתות חורקות ותנקש בחלונות ובתריסים חרולים יתגלגלו בכיכר ועשב בר יכסה את הגבעות/ ברכות השחיה יתייבשו ובמתנסי''ם שברי כיסאות/ ושלטי חנויות התלויים על בלימה, יספרו מה שהיה ולא יהיה עוד/ הארץ אכלה את יושביה, ולא נותר להם דבר, מלבד – דמעות..''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ישראל = כת משיחית ?
ל"ת
Ashdodi,
Ashdod,
12/09/05 16:31
|
|
 |
100.
''שמאלנות פגם גנטי מולד..'' (91)
מאיפה? מכאן -,
12/09/05 15:10
|
הקיבוץ, 17.8.1995: ''אלה לא האחים שלי, הם לא... ואם יום אחד תהיה מלחמה, והיא תהיה – מלחמת אחים תהיה המלחמה.... אבל אם תהיה מלחמה, והיא תהיה, אני ארוץ לשם, אל מעבר לקוים ששנים ארוכות לא חציתי, ואדוש את בשרם במכות נאמנות להניס אותם, והארץ תשוב ותשקוט. אצא אל הקרב, להילחם על ביתי, כדי להילחם פעם אחת, באמת, במלחמה צודקת.... יירד הרבה דם.....''
ב. מיכאל – 1993ידיעות אחרונות: ''מאד מפתה להציע לממשלת ישראל פשוט לחמוק מן הגדה באישון לילה, מבלי לומר דבר לכל הקצוברים, הדומבים ונגזריהם. ואז, כשישכימו אלה לבקר חדש, יגלו כי מעתה אין הם אלא עוד בעיה אחת של הפלשתינים, כמו החמאס והג'יהאד האיסלאמי, והפלשתינים, כמו שנהוג לומר בקריצה אכזרית, כבר יידעו איך לטפל בהם.... ''ממשלת ישראל על כן מוזמנת בזאת להקים עבורם אי-שם, בנגב, הרחק מכל מקום נושב, כמה וכמה התנחלויות דמה, וסביבן סימטאות ואבנים, צלליות ערבים מקרטון ודוכני שוק גדושים, דודי שמש וכמה טנדרי פז'ו רעועים. ושם ב''כפרי לוינגר'' המלאכותיים הללו, יוכלו השבים להמשיך בסיוריהם ובשירתם, ביריותיהם ובמחסומיהם, בניקוב דודי שמש, פיצוח פנסי פז'ו והפיכת דוכני ירקות, מבלי להפריע את מנוחת השכנים. ''ואולי, אולי כתום עוד מחצית יובל, יצמח מהם דור חדש ובריא, דור אשר ראוי יהיה לבוא שוב בקהל מדינת ישראל''.
דן תדמור, עתון ירושלים, 28.5.93: ''מתנחל עטוי עוזי ודובון כחול, רסיסי רוק ושיירי מזון משובצים בזקנו הפראי. ולצדו, בטראנספורטר המשפחתי, אשתו המתנחלת בעיצומה של אביונה לאומית. תינוקות נושרים ללא הרף מבין חלציה... אם אתה מטומטם, אתה ימני, ואתה ימני אם אתה מטומטם. אם אתה פשטני, מתלהם, נבער ואכזרי – אתה ימני...''
מיכאל הר-סגור מעריב: ''נכון, החשיבה אינה מלאכה לכל. עובדה עצובה זאת מסבירה את קיומן של המפלגות הימניות והדתיות בעולם כולו. מאחר שהחשיבה קשה וכרוכה בסיכונים, התפתח בישראל סוג יצורים המצטיינים במיעוט החשיבה, והמעט הזה הוא דלוח, קלוקל ורע. קוראים לייצור כזה ''חושב מעט ורע'' (חמו''ר)....''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
ישתינו כן, ישרפו כן, יהרסו לא
יוסף מורנו,
ארה''ב,
12/09/05 14:48
|
הם לא טיפשים להרוס. ישתמשו בבתי כנסת אלה לייצור קסאמים וכמחסה בטוח ביותר נגד מטוסינו מכיוון שעד אשר יתגלו אם בכלל, וכשסוף סוף יתגלו, ישראל תתלבט שבועות אם לא חדשים עד אשר תחליט להפגיזם ולהרוס אותם בעצמה כמווון אז על אף התנגדות הרבנים. אך בינתיים תהיה למחבלים התראה מספקת לפנותם. אז נוכל רק להוסיף לרשימת חללינו עוד מספר מסויים לזכותם של רבנים אלה ובפרט לרב עובדיה יוסף, לשר הבטחון, ולכל אלה אשר הלכו אחריו כבאופן עיוור כולל רה''מ. כל הכבוד לטימטום. הזהרתי אותם בעוד מועד אך לא הקשיבו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעית לא? הדחפורים עולים .
ל"ת
ניר,
12/09/05 16:43
|
|
 |
98.
בית כנסת של מתנחלים הוא מוסד
נחמן פרקש,
שמאל מתון,
12/09/05 13:56
|
פוליטי ללא כל קדושה ומותר להפכו לבית שימוש אם יש צורך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם גם מסגד הוא מוסד פוליטי
יואש הבואש,
12/09/05 14:17
|
|
 |
לא !
ל"ת
נחמן פרקש,
שמאל מתון,
12/09/05 14:53
|
|
 |
לפרקש
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
12/09/05 14:16
|
גם את הפה שלך מותר להפוך לבית שימוש,גם הוא ללא קדושה וגם הוא מוסד פוליטי! חיוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מהיכן השנאה?
ליה,
12/09/05 14:16
|
לא ברור לי מהיכן הבאת את הררי המשטמה היוצאת תחת אצבעותיך ושגרמה לעיוות המציאות אצלך עד כדי כך שאתה משווה בית כנסת, מוסד יהודי לבית שימוש, רחמנא לצלן.אני מקווה באמת שאתה בליבך מרגיש נקי והלוואי שהקב''ה ישלח לך הרבה אור ואהבה לעצמך ולאחינו, כל ישראל. ואמרו אמן!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין לך לא יהדות ולא קדושה
ל"ת
רחלי,
12/09/05 14:09
|
|
 |
97.
וזה הפתיע כי???....
אלון,
אשקלון,
12/09/05 13:53
|
זה מה שקורה שמשאירים בתי כנסת לקופי האדם האלו :רק כוח רק כוח והרבה!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
הבאנו עזה עליכום !
קורן נאוה,
טבריה,
12/09/05 13:37
|
לא יעזור לצה''ל החזק בעולם המנסה בכל כוחו ומאודו ליפייף את המנוסה בחשכת הלילה עם זנב מקופל בין הרגליים כמו בלבנון- הטרור העזתי כמו החיזבללי ניצח את צה''ל הגדול והנורא! וזה רק נדמה לנו שהפעם ''נפרדים מעזה לשלום'' ו''שחר חדש הפציע''- עזה הגאה והמנצחת לא תרפה והיא תכה בנו ללא רחם וביתר שאת- והלוואי שאתבדה לפחות הפעם! רק בקשה קטנה לי מזרועות הביטחון שלא למדו את לקח אוסלו -אנא, אל תאיימו על עזה המחוסנת והמצחקת כל הדרך ל''גבולות אשוויץ'' 67 תחילה כמו שאיימתם על החיזבללה בלבנון- עזה עליכום לא מתרגשת מאיומי סרק,סרק - עזתנו הפנימה את מחלת הנפש שלנו!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Why do you blame Zahal?l
Ariella,
12/09/05 14:01
|
The problem is our POLITICIANS not our army!!!!!!!!l
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקורן נאוה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
12/09/05 13:58
|
|
 |
95.
תמונות מרגשות, אריאל הבאה בתור
ל"ת
שיחגגו,
12/09/05 13:36
|
|
 |
94.
אנחנו מצפים מהפלסטינים
חיות דו-רגליות,
12/09/05 13:35
|
שיתנהגו על-פי נורמות אנושיות. הם, לא מבינים מה אנחנו רוצים מהם.
מנחם בגין אמר על הפלסטינים: הם חיות דו-רגליות. בגין ז''ל היה עדין מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להעליב את החיות?
ל"ת
מפלצות,
12/09/05 13:57
|
|
 |
93.
מדהים.עוד כשלון של הזרוע הדתית
דויד,
12/09/05 13:34
|
האם שמתם לב, את הנפילה הגדולה של העוצמה, כביכול, שיש בידי הרבנים? הם הבטיחו שלא תהייה נסיגה. הם ביקשו שלא יהרסו את בתי הכנסת. הם אמרו... ואמרו... וממשיכים לומר. בזה כוחם: לדבר. לשלהב את ההמון. ובתכלס: רק להבעיר אש!
כמה חבל, שיש רבים מהעם הזה, שהולכים שולל אחרי הקולות.
(.. ואכן כן. אנו רואים את זה בכל דת. גם אצל המוסלמים. אבל להם אנחנו קוראים פנאטים....)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עבודת אלילים
עכו''ם,
12/09/05 17:10
|
יהדות התפארה תמיד בעבודת אל ערטילאי. אח''כ המציאו מספר מצומצם של חפצים כמעט פאגניים כדי לסייע בעבודתו: ספר תורה, תפילין, טלית וכו'. עכשיו הפכו רבני יש''ע לעובדי אלילים של ממש. הקירות הריקים והרצפה המטונפת של מבנה בלוקים ריק הוא מקום ''קדוש''. משה רבנו בטח מתהפך בקברו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדויד
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
12/09/05 13:55
|
לך חפש את החברים שלך! ,מי שהבעיר את האש זה מחבלים!כמוך! שהבעירו והציתו את בתי הכנסת. אז הגיע הזמן שתפסיק לדבר שטויות. ובודאי אל תחשוב שאתה בשטויותיך משפיע על מישהו. גם האהבל הכי גדול מבין שהיה כאן פשע! ואתה ה''חכם'' עוד לא קלטת את זה?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
צהל
הצבא,
12/09/05 13:26
|
הטרור ניצח
צהל פשט את הרגל
לא מסוגל לתת פיתרון לבעית הטרור
אבל כן מסוגל להתקפל ולברוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-הצבא
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
12/09/05 14:01
|
|
 |
91.
בתי הכנסת ברצועה
אורי,
חיפה,
12/09/05 13:16
|
מי שמופתע ממה שקרה לבתי הכנסת, שיקום! אגב, אם הפלסתינים היו נסוגים מישראל אחרי 38 שנות כיבוש, יש להניח שאותם ישראלים אשר היו נותרים בחיים, היו עושים אותו דבר למסגדים אשר היו נותרים מאחור- אגב לא הרבה מסגדים נותרו שלמים בכפרים ערביים אשר נכבשו ונמחקו במלחמת השחרור- שמענו כבר את הקלישאות כיצד אנו שומרים על קודשי דתות אחרות- ע''י זריקת ראשי חזירים למשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה כל כך הרבה שנאה עצמית?
ל"ת
שמאלנות היא פגם,
נפשי מולד,
12/09/05 13:41
|
|
 |
אף אחד לא מופתע
אחד שמבין,
12/09/05 13:40
|
אבל מממשלה יהודית בארץ ישראל -
ממשלה שצריכה לשמור על קודשי ישראל בארץ ובעולם,
ממשלה שנלחמת בגילויי אנטישמיות,
אני מופתע מאוד:
היו צריכים לדאוג שזה לא יקרה: פניה לאו''ם, לאמריקאים, לקהיליה הבינ''ל....
לפלסטינים...
ביזיון של ממשלה.
לא נשכח ולא נסלח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
במשך שירותי בעזה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
12/09/05 13:39
|
הקפדנו לא להפריע למתפללים במסגדים. ואני חושב שעשינו נכון. לגבי המחבלים עכשיו ששרפו בתי כנסת ''אני מאחל להם שישרפו הם חיים!''. לגבי הרשות הפלשתינאית שלא עשתה דבר-''אני לא מצפה ממחבלים שיגנו על קודשי ישראל''. ובנימה זאת של הבנה שקופה אנו נפרדים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
שרפו את בתי הכנסת?
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
12/09/05 13:07
|
ששמעתי ששרפו בתי כנסת . ובכן אחולי הם : ''הלואי שישרפו חיים המחבלים האלה כפי ששרפו את בתי הכנסת. השער לישראל ישאר סגור לגביהם לדורות. שילכו לעזאזל ,שירקבו, ואינשאללה שישרפו הם חיים-אמן כן יהי רצון.'' שלום ולא להתראות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
שיחזרו למצב בו היו לפני ישראל
אורלי,
12/09/05 13:06
|
|
 |
88.
now we have all the rights
israel,
j-m,
12/09/05 13:02
|
|
 |
87.
יום חשוב בתולדות המדינה
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
12/09/05 12:58
|
ביום זה הוכרה המדינה על ידי אומות העולם כמדינה חולת נפש הנמצאת בסכנת התאבדות. אגב לפי דיווחים מחאן יונס משחק הרחוב הפופלארי שם הוא יש לנו גולם במעגל שבו הילדים רוקדים סביב בובות בצורת פרס או אם יש מספיק ילדים סביב שרון
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מזמן אבחנתי את השמאלנות כמחלת
הפסיכיאטר,
12/09/05 13:27
|
|
 |
86.
נסכים להחזרת מג'דל - אשקלון?
ל"ת
ואז הגבול יהיה,
באשדוד,
12/09/05 12:52
|
|
 |
85.
מי שמוותר על אדמה
צפצפ,
12/09/05 12:52
|
|
 |
84.
ממשלת ישראל לאישפוז פסיכיאטרי
ל"ת
משה,
12/09/05 12:51
|
|
 |
83.
גם אנחנו צריכים לחגוג
צפצפ,
12/09/05 12:51
|
|
 |
82.
ואולי הסיכום הכולל
יהודה,
י-ם,
12/09/05 12:50
|
אולי אפשר לקבל את הסיכום הכולל כמה פיגועים יצאו מהרצועה כשזה היה תחת שלטון מצרים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
תראה איך החיילים רציניים...
שימי,
12/09/05 12:47
|
בע''ה
הם חושבים שהם עדיין בצופים. עומדים דום, מצדיעים לסמרטוט הטמא... נושאים נאומים... משימה... מילים גבוהות...
עכשיו הבנתי למה בהלוויות שלהם עוטפים אותם בסמרטוט כחול-לבן במקום טליט. עכשיו שכולם ראינו מה זה חיילי צה''ל, באמת מגיע להם להיקבר בתוך הסמרטוט ההוא. עדיף לחסוך טליט באמת.
כל חיילי צהל לא שווים יתוש מת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט - לא שווים כלום
רפאל כ.,
12/09/05 14:34
|
בס''ד
ומה עוד, שמצאו את החיילים הטמאים האלה משחקים כדורגל בבית-כנסת אשר הם עצמם פינו בכוח מהמתפללים.
יתוש מת, אמרת? הם לא שווים רוק מן הפה של ערבי. הלוואי יפנו אותם בכוח מהבסיס, הלוואי יצטרכו יום אחד לפנות את ההורים שלהם מן הבית. יום יבוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!!
דויד,
12/09/05 13:29
|
למה אתה בדיוק קורא סמרטוט? לדגל או לטליט (אני רק מעתיק את השגיאה שלך. אם כבר אז טלית....).
אתה באמת צודק: כל חיילי צה''ל, שחרפו ומחרפים נפשם לשמור עלייך כדי שתוכל לכתוב מכתבי נאצה כאלה, באמת לא שווים יתוש מת! הם שווים יותר. הרבה יותר.
ואם אתה מייצג שכבה בעם שלי, אני ואחרים לא רוצים חלק ונחלה עם העם הזה!!!
בוש והכלם לך. שכחת על מה אתה צם את צום גדליה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משוגע
אתה,
12/09/05 13:24
|
דברי כפירה כמו שאתה כותב לא שווים תגובה לפחות שלא תשרבב את שם השם למכתב שלך כי הוא נמצא מתחלל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
אסכים להחזרת שייח מונס
ל"ת
י',
תל אביב,
12/09/05 12:44
|
|
 |
79.
מגיע לכם !!!
רפאל כ.,
12/09/05 12:42
|
בס''ד
ראיתם את תמונת החייל הערבי מנשק את האדמה?
איזה חייל ''יהודי'' ראינו מנשק את האדמה?
בשביל חיילי צה''ל הארץ הקדושה הזאת שווה לאוגנדה או לארגנטינה. חבל שהמדינה הארורה לא קמה דווקא שם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למטומטם
ישראלי גאה,
12/09/05 14:05
|
|
 |
78.
הברברים מגיעים הברברים מגיעים
ל"ת
צברי אחד מהעם,
12/09/05 12:37
|
|
 |
77.
ביזיון!!!!
עם ישראל,
ארץ ישראל,
12/09/05 12:36
|
ככה ויתרתם עלי,על אמא אדמה, הפקרתם אותי בידי רוצחים צמאי דם שאינם יודעים שהאדמה שהם נלחמים עליה בכלל לא רוצה אותם... אבל אתם בניי הבטיחו לי שעוד תחזרו אליי הבטיחו לי שלא תמסרו אותי שוב לידי אותם ידיים... מצפה לגדולתכם ולחזרתכם, אמא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
הפינוי הבא : שדה תעופה הרצליה
האסון הבא,
שדה''ת הרצליה,
12/09/05 12:36
|
דוחות מפורטים הנמצאים בידי משרד התחבורה ורשות שדות התעופה, מלמדים כי מטוסים קלים הממריאים משדה התעופה הרצליה, עלולים להתרסק על בתי מגורים ומרכזי מסחר הסמוכים לשדה התעופה, ולגרום לאסון מן הגדולים שהיו בתולדות המדינה.
המציאות מלמדת כי מטוסים קלים אכן מתרסקים אחת למספר חודשים, עד היום בדרך נס בשטחים חקלאיים ובסמוך לשטחים בנויים, וכמו מסמנים את העתיד לבוא שיוביל על פי מיטב המסורת להקמת ועדת חקירה ולפינוי שדה התעופה, לא לפני שימצא מי שיידרש לשלם על כך בחייו.
בינתיים המרוויחים הגדולים הם בתי הספר לטיסה, הפועלים ממבנים מאולתרים שהוקמו בשטח שדה התעופה, ומגלגלים מחזורים של מיליוני שקלים בשנה מהוראת מקצוע הטיסה לצעירים שטרם מלאו להם שמונה עשרה, לפנסיונרים שמוצאים בלימודי הטייס אמצעי לבילוי בשעות הפנאי, ולכל מי שיש בידו לשלם את עשרות אלפי השקלים אשר מקנים את הזכות להשבית את מנוחתם ולאיים על חייהם של אחרים. להבדיל מנתב''ג ומשדה דב, בשדה''ת הרצליה לא מתקיימות טיסות נוסעים, סחר או טיסות של צה''ל, אלא טיסות של חוובבי טיסה בלבד.
לאחרונה טוען המשרד לאיכות הסביבה כי מעבר לבעיות הרעש שמעורר שדה התעופה, מזהמים המוסכים של החברות ללימודי התעופה את הקרקע בשדה התעופה של הרצליה, מתוך שהם מזרימים שמנים לאדמה וגורמים לזיהום מקורות המים. כזכור כבר לפני למעלה משלוש שנים, הוכן דו''ח ממצה על ידי חברת ''חזובר'' בניהולם של אל''מ מיל אבי הורוביץ מפקד בית ספר לטיסה של חיל האוויר ואינג' ראובן סולן מהנדס אווירונאוטי ונווט בחיל האוויר, ממצאי הדו''ח העלו כי אחת לשנה צפוי אסון בקנה מידה נקודתי, מאלו שמתקיימים כל העת, ואחת לחמש שנים צפוי אסון בקנה מידה המוני עם תרחיש אפשרי לעשרות ואפילו מאות נפגעים. במידה ויועתק שדה התעופה של הרצליה למקום אחר בארץ, יוקם בשטחו פארק ''ריאה ירוקה'' (פרויקט מיוחד של עיריית הרצליה) ולא יהפוך לאזור נדל''ן או מגורים.
כל אלו לפני ועוד מבלי להתייחס למטרדי הרעש הבלתי נסבל עליו מדווחים תושבי האזור הסמוך לשדה התעופה, החל מהשעות המוקדמות של הבוקר, עוד לפני זריחת השמש, ועד לשעות הערב המאוחרות ועם השקיעה ממש. ממכתב אותו שיגר סגן מנהל מחוז ת''א במשרד לאיכות הסביבה עמיר אשד, עולה כי בסיור שנערך במוסכים נמצאו ליקויים רבים הגורמים לזיהום מסיבי של מקורות המים המשמשים את תושבי האזור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
יום שחור לעם היהודי !!!
אזרח,
12/09/05 12:28
|
יום שחור לעם היהודי ולמדינת ישראל שבידיה הביאה לשרפת בתי הכנסת שלה....בושה וחרפה....ימי שואה חזרו..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני שמח-הפלאסטינים צודקים
ל"ת
רפי מעוז,
קיבוץ מעוז,
12/09/05 13:55
|
|
 |
74.
איפה בני אילון וחבריו?
ל"ת
חיים כגן,
פ''ת,
12/09/05 12:26
|
|
 |
73.
לאן נעלמו באיחוד הלאומי
ל"ת
אחד שלא יבחר,
שילה,
12/09/05 12:24
|
|
 |
זו תנועת נוער לא מפלגה
ל"ת
רחל כהנה,
ירושלים,
12/09/05 12:38
|
|
 |
72.
לכולם: יצאנו מגוש קטיף לא מעזה
ל"ת
אל תהיו טיפשים,
12/09/05 12:16
|
|
 |
נכון, את עזה עזבנו כבר ב-93'
ל"ת
אל''מ במיל',
חי''ר,
12/09/05 12:33
|
|
 |
71.
נצח ישראל לא מפחד מדרך ארוכה
ל"ת
ציוני גאה,
ישראל,
12/09/05 12:14
|
|
 |
70.
דין נצרים כדין תל אביב
ל"ת
מני,
י-ם,
12/09/05 12:13
|
|
 |
69.
מי ששמח בשמחת האויב הערבי,
ל"ת
הוא מנוול גדול,
12/09/05 12:08
|
|
 |
68.
שאלה חישובית
גבי,
12/09/05 12:03
|
כמה '' קורבנות שלום'' צפויים בעקבות הבריחה מעזה? 1.מאות. 2.אלפים 3.כל התשובות נכונות. בין הפותרים נכונה יוגרל פוסטר של ירושלים לפני הפינוי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
38 שנה: נו, היה שווה את זה???
ל"ת
שלימזל,
12/09/05 12:01
|
|
 |
תבכה 50 שנה על הבריחה מעזה
פילדלפי,
12/09/05 12:10
|
|
 |
66.
אסכים לפינוי ת''א תמורת שלום!
ל"ת
מיכאל,
12/09/05 11:59
|
|
 |
65.
אסכים לפינוי רעננה תמורת שלום!
ל"ת
עוזי כהן,
12/09/05 11:58
|
|
 |
פינוי חוות השקמים תמורת שלום!!
ל"ת
צור,
12/09/05 12:23
|
|
 |
64.
למה המתנחלים לא נשארו בבתיה''כ?
נעמן,
שפוי,
12/09/05 11:55
|
איזה בעסה.
דווקא היה יכול להיות מעניין אם לא היו מפנים אותם משם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבנו שהאיחוד הארופי פיטר אותך
ל"ת
למגיב בשכר,
נעמן הרשע,
12/09/05 12:05
|
|
 |
''ועשיתם לו, כאשר זמם לעשות
שפוי באמת,
12/09/05 12:37
|
|
 |
63.
los barbaros
קוהלת,
12/09/05 11:53
|
|
 |
62.
49,49 אותך נמסור בשמחה, גם
ל"ת
בלי שלום!,
12/09/05 11:46
|
|
 |
61.
זהבה גל און ופרס גנדי
אני אני אני,
12/09/05 11:34
|
זהבה מקבלת את פרס גנדי (ההודי) בדרום אפריקה(?) . אני מקווה שזה ירגיע אותה. גם עמוס עוז נרגע אחרי איזה פרס בהמבורג. השמאל מכור לפרסים מחו''ל . זוכרים את פרס נובל לשלום? זוכרים את הנאום של חנה לסלאו כשקיבלה איזה פרס בקאן? היא השוותה את קורבנות הנאצים והקורבנות הפלשתינים. למען השלום כמובן. פרסים פרסים פרסים. גועל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
צבא של מי?
יהודי,
12/09/05 11:13
|
כאשר עם ישראל מתאבל על חורבן יישובי קטיף וצפון שומרון, רואה הרמטכ''ל מטעם לנכון לחוג את הזוועה כמעשה ידי צה''ל להתפאר. יש בכך משום הענקת גושפנקה להפיכת צבא העם למיליציה שנועדה לקדם את מזימותיו של רודן מושחת וחסר מעצורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מי?
אזרח,
12/09/05 11:51
|
מי זה ''עם ישראל''? כפי שאני רואה, אני הוא עם ישראל או אחד ממנו לפחות ואני לא מתאבל ולא היה חורבן ןולא הייתה זוועה והכל הקישקושים של מתנחלים והפוליטיקאים!
אבל ''מיליציה של רודן מושחת'' זה נכון (ודרך אגב אתה בחרת בו)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם בחורבן הבית לא היו זוועות
יהודיה,
ארץ ישראל,
12/09/05 17:19
|
ואולי בעצם הוא לא היה חורבן?! וחוץ מזה מי שבחר בשרון עשה זאת כבחירה ברע במיעוטו, האפשרות השניה היתה מצנע, במחשבה שניה עדיף היה לבחור בו מפני שהוא הצהיר על כוונותיו מראש, וחוץ מזה איזה שליט שמאלני עקר יהודים מבתיהם??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואני מכה על
חטא!!,
12/09/05 13:24
|
בבחירות הבאות האיחוד הלאומי שולטים.תזכור שאני אמרתי קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
עזה כלא אחד גדול?
מאיר עיניים,
12/09/05 11:13
|
טעות, עזה הוא גן החיות הגדול והמסוכן ביותר בכדור הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
''אין ישראלים בעזה'' ?
אני,
12/09/05 11:00
|
החיילים שהיו שם היו בגוש קטיף ולא בעזה!והכיבוש לא נגמר הוא רק מתחיל:עוד יתנו להם גם את ירושלים תמורת ''קורבנות שלום''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
התקשרו מער''ן, אם אני מוכנה
מדינה אוכלת,
אזרחיה.,
12/09/05 10:59
|
להמשיך בתרומה הקבועה שלי. אמרתי לא, בא' רבתי! נאמר לי שאלפי חיילים נקלעו למצוקה נפשית בגלל הנסיבות שנכפו עליהם ומתחילות התאבדויות. אמרתי שלא אכפת לי! שיהיו במצוקה עם יומם האחרון, ושיתאבדו כאוות נפשם. אמרתי לה, שסוללות של אנשים האמורים להפחית את מצוקות הנפש של בני האדם, התגייסו כדי להרוס נשמות של בני אדם. ואז שמעתי, ש-80% מאזרחי ישראל, התנגדו למהלך הפרוע והסאדיסטי הזה. שאלתי איפה הם היו כשהוא בוצע. השיחה היתה ארוכה, אך הבהרתי לה, שאני חייבת להביע את שאט נפשי בכל דרך אפשרית. הבהרתי לה גם, שאלפי אנשים, משפחות ברוכות ילדים, נזרקו לרחובות ולהם צריך לעזור.... אמרתי לה גם, שהיום שורפים את התרומות שלי לבנית בתי הכנסת בגוש קטיף. לבסוף היא הודתה לי, בירכה אותי בשנה טובה. והיא גם הבינה, כי גם היא מרגישה כמוני וכמו רוב העם בישראל, לנוכח הפוגרום ביהודים ע''י יהודים בארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אני הפסקתי לתרום לערן ולאגו
אלי,
מודיעין,
12/09/05 14:02
|
|
 |
תתביישי
מישהו,
12/09/05 11:40
|
אני מבין שאת ושפיות ומציאות זה שלושה דברים נפרדים ולא קשורים אז תפסיקי, ובטח שלא תעיזי להעביר ביקורת על מה שהחיילים עברו שם......חולת נפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא נשכח ולא נסלח
תומר,
נתניה,
12/09/05 12:32
|
לאותם אלו שהרימו את ידם על תושבי חבל עזה.
לאותם אלו שהתגאו במשימה שפלה
לעולם לא נשכח ולעולם לא נסלח.
יפי נפש שהיו מוכנים להקריב את ''בני עמם'' למען ''שיעזבו אותם בשקט''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולמה שהיא תתבייש לה ???
רפי,
12/09/05 12:16
|
הלא לכל חייל יש פה ויכול היה להגיד לא מסכים לפנות... ובמקום זה החיילים קמו פינו יהודים מביתם וזרקו אותם לרחוב. על מה יש לה להתבייש אני שואל שוב כאשר גם אני חייל מילואים והייתי מסרב לו התבקשתי לפנות אנשים מביתם אתה כנראה מאהאנשים שיוצאים לרחוב רק כאשר מפנים ערבים מביתם וכאשר הורסים מסגדים זה ברור לך שאסור אבל כאשר מפנים יהודים מביתם שקט הס אתה אפילו מנסה להצדיק את המעשה תנסה בצורה אובייקטיבית לראות את הנושא ולא בצורה כ''כ משוחדת כפי שהיא כיום ואז אולי תבין את הקטסטרופה שאליה אנו הולכים בראש מורם ובהומניות יתר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי חיילים מתקשרים לער''ן?
חיים,
דרום,
12/09/05 12:56
|
עוד שקרנית קטנה... אולי היא דוברת של אחד היישובים בעזה לשעבר שמרגישה צורך להמשיך בעבודה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
סובלנות היא הכוח ?!
יאיר ל,
12/09/05 10:49
|
האלוף הראל מחליף את שר החוץ ומצהיר הצהרות מדיניות, אז מי יעסוק בנושא הביטחון ?
ניחשתם נכון, אף אחד,
הסיסמא החדשה החל מהיום : ''סובלנות היא הכוח''
ועדיפים ''קורבנות השלום'' על ''קורבנות המלחמה''
ואני, שלא נחנתי ברגישות הנדרשת, איני מבדיל בין קורבנות השלום לקורבנות המלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
המתנחלים סופרים את הכסף
ל"ת
גילה,
גדרה,
12/09/05 10:49
|
|
 |
העם סופר את הקולות הגנובים
ל"ת
שרו''ן = שקרן,
רמאי ונוכל,
12/09/05 11:02
|
|
 |
54.
''כל כוחכם בסתירה, לבנות
לא ידעתם..'',
12/09/05 10:46
|
לכפר דרום הגענו במהירות. עם ישראל נהר לשם בהמוניו. בעלי שם פעמיו לבית המדרש, ואני נכנסתי לבית ציפילביץ'. הוריה של הדסה ציפילביץ כבר היו שם. שמואל ורות עמנואל, ניצולי שואה, שכבר חוו גירושים.... שמואל הוריו ושבעת אחיו ואחיותיו, אזרחי הולנד, גורשו למחנה וסטרבורק ומשם לברגן בלזן. מן המשפחה, בת עשר נפשות, נותרו ארבע. הילדה היהודיה, רות, הרחיקה בבריחתה לסין....
גם המחותנים הגיעו. משפחת ציפילביץ המורחבת, אנשי כפר מימון. היתה זו חבורה חמה, עליזה ואופטימית. הם ספרו שבינתיים נחסם הגוש לבאים מצפון. אך עם ישראל, בתחבולת עשה את דרכו לכפר דרום.
טקס חנוכת בית הכנסת החל, לאחר כמה שעות של לימודי קודש. לא מכבר בקרנו בכפר דרום, ובית הכנסת אפילו לא היה מטוייח. במאמץ עליון הסתיימה מלאכת הקודש. ארון קודש יפהפה, מלא צאן אדם, בית כנסת לתפארת העם היהודי.
בית הכנסת הוקדש לזכרם של טבוחי כפר דרום. בני המשפחות נתבקשו להתרכז ליד לוח הזיכרון, עליו חרוטים שמות הקדושים. בני המשפחות מתייפחים, הכאב לא קהה.
אביו של הרב שמעון בירן, הי''ד, נתכבד בקביעת אחת המזוזות.
האירוע כולו היה מלווה בשירה אדירה ובריקודים של התעלות הנפש. במיוחד כשתלמידים קבלו את פני רבניהם.
ובינתיים, בנווה דקלים נאספו המונים לעצרת על שפת האגם.
הטכס נסתיים, הציבור התפזר. אנו שמנו פעמינו לירושלים, והגענו עייפים ותאבי מקלחת, לחגיגת בר-מצווה של בן השכנים. אביו היה ממגורשי ישיבת ימית. לא חזרנו עוד לכפר דרום, בינתיים. והיום ליווינו בשניה את הרב שמעון בירן, הי''ד, ממקימי כפר דרום ומדוחפי היזמה, למקום ''מנוחתו האחרונה...''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
באיחור של 38 שנים
בן גוריון,
12/09/05 10:45
|
|
 |
באיחור של 57 שנים
הרצל,
12/09/05 13:08
|
לפנות את מדינת ישראל ויפה שעה אחת קודם.
יושבים פה בלב אוכלוסיה ערבית עוינת , ומה כל זה שווה מול קדושת החיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
זה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
12/09/05 10:45
|
מה שעם ישראל רצה כולל מורדי הליכוד שהצביעו עבור שרון שאמר בפה מלא, בתשדירי השרות שלו לתעמולת הבחירות הוא בפרוש אמר שיהיו ויתורים כואבים אבל שכך לצין איזה ויתורים כואבים יהיו ומרות הכל עם ישראל בחר בשרון עם ישראל לא הצליח להפנים שכל מהלך מדיני זהואר מיתכון אליו הפוליטיקאים שלו משנים זזאת למטרה אחרת וכך עם ישראל מקבל את מה שהוא רוצה ואת מה שהוא לא רוצה בתת מודע שלו וכך הבילבול בעם גדל ואת התוצאות העם מקבל בידעים או לו בוידעים לכן המצב הכללי בישראל על הפנים ועם ישראל מקבל מה רוצה ומה לא רוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ההיית או חלמתי חלום
יד ענקים זדונה,
ובוטחת,
12/09/05 10:43
|
יום עצמאות זה....
והנה אנו שוב כאן, ביום העצמאות (בינתיים כבר השתתפנו בחנוכת בית הכנסת של נצרים וכן בחנוכת 17 כתות לבית הספר. וביקורים נוספים בגוש).
לאחר שבעלי והמארח חזרו מתפילת ה''חג'', שנתמשכה זמן ארוך ביותר, סעדנו, ויצאנו לראות בחגיות העצמאות בנווה דקלים. מכיוון המואסי נשמעה מוסיקה רועשת, שהזכירה לחוגגים, שלערבים יש סיבה טובה יותר לחגיגות מאשר ליהודים.
שבנו הביתה, לישון. והנה ''בומים'', זיקוקי דינור מרהיבים, שכמותם מעולם לא ראיתי מעודי, ממש מעל לראש.
אך ההרגשה הקשה מתמידה! אם כי, עד יום הגירוש ממש, לא האמנתי באמת, שהם יצליחו.....
הבקר האחרון שלנו בגוש קטיף..... הוילה של ז'נין
בבקר אנו יוצאים לכפר ים. בן הדוד סיפר שהוא בנה השבוע פרגולות ל''משוגעת אחת'', שבנתה בית על שפת הים. שמה ז'נין. ''ואת בטח מכירה אותה, היא מהסוג שלך...''.
לא הכרתי, אלא לאחר זמן קצר, כאשר חיפשנו בכפר-ים בית עם פרגולות. ואכן ראינו פתאם פרגולות, בולטות בצבען האדום על פני החוק הלבן – ''הוילה של ז'נין''.
התקרבנו לבית, כל הקיר הפונה לים, קיר הסלון, עשוי דלתות זכוכית. בבית נשים וילדים. קראתי - ''anybody home''? עיני הנמצאים מופנות אלינו. אני מסבירה שאני דודנית של הנגר שעשה את הפרגולות, ובאתי לראות. ז'נין גאה בביתה המואר ומאיר העינים. משהו מיוחד, באמת. מין שלווה ואמונה והבטחת עתיד, אופפים את הבית הקטן הזה. ז'נין מציינת שכל הריהוט שאנו רואים נבנה בידי אותו נגר שהוא אמן ממש (יודעים).. אנו יודעים גם, שהעבודה הזו נפלה לו כברכה משמים בימים של מצוקה כלכלית קשה, בגלל החנקת הגוש.
הנשים, בעלת הבית, בתה (ממעלה הזיתים בירושלים) והמחותנת, חברה בקבוץ עלומים, מעמידות לשימושנו כסאות נצרים נוחים ליד הבית, עם הפנים לים. איזה מראה, איזה יופי, איזה זוהר. למטה, בקרבת המים, אם, לבושה כולה לבן, משחקת עם ילדיה. על שולחן קטן מוגש לנו, כיבוד קל. האמת היא שאין להן עכשו, פנאי לארח, הן מכינות את סעודת החג, הגברים טרם חזרו מן התפילה המאוחרת בנווה דקלים.
לבסוף, קמים באי רצון, נפרדים מן השלווה והאופטימיות ואמונת אין קץ. כדאי לצאת לכפר דרום, בטרם תתחלנה החסימות.
עשינו עוד סיבוב למלון נוף דקלים, בו נפשנו בעבר. מדכא. הלובי מוזנח, על הריצפה מפוזרים שברי זכוכית, כל כלי וחפץ שניתן היה לפרק, נבזז ע''י המואסי. שני כלבים גדולים מסתובבים במה שהיה לובי נעים של בית מלון יהודי. בביתנים כבר נראה גרעינו של הציבור שאמור לגדול ולהיות לנאחזים ב''מעוז הים'', שגורשו מאוחר יותר, כשצה''ל עושה שימוש באספסוף המואסי.
חזרנו לפינת שירת הים, כדי לחזור לנווה דקלים לאסוף את חפצינו, אך הדרך נחסמה ע''י צבא שכירי החרב של שרון. לאחר דקות של תסכול הצלחנו לשכנע את החוסמים במדים, שאכן אנו יוצאים רק לאסוף את חפצינו. פתחו את החסימה לחלקיק השניה. חזרנו לנווה דקלים. היתה זו הפעם האחרונה שראינו את המקום היפהפה הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
ההיית או חלמתי חלום...
האם העם הזה,
ראוי למדינה,
12/09/05 10:40
|
ההיית או חלמתי חלום.....
מיום עצמאות שעבר עם יום עצמאות זה ומיום עצמאות זה עד.......
יום עצמאות זה....
הגענו ל''שירת הים'', כשכדור השמש האדום קרב והולך אל קו נשיקת המים לשמים. רק מי שהיה בגוש, יודע את ההרגשה של הזוך והטוהר המשתפכים ועוטפים הכל בזוך ובאור... על החוף המוני נערים עולזים, בחולצות לבנות, יוצאים ברגלים יחפות ורטובות מן המים, מתחילים להיכנס לשלושה האוטובוסים הגדולים, החונים על החול הבהיר בקרבת הקרוואנים. הנערים תלמידי ישיבת בני עקיבא מפתח תקווה.
רציתי לצלם את החוף והנערים על רקע הים וגלגל האש שמעליו. ניגשתי למכונית וגיליתי שהשארתי את התיק בבית, בירושלים. אין מצלמה, אין תעודות, ואני הנהגת.... וחשבתי, אולי עדיף. בימית צילמתי ונותרו רק התמונות....
נפרדנו, זמנית, מן החוף והמשכנו דקותיים לנווה דקלים. חנינו ונכנסנו אל בן הדוד, אצלו אנו אמורים לעשות את הלילה. הקדמנו לבוא בליל יום העצמאות מחשש להיתקעות בפקקים, בזכרנו את יום העצמאות בשנה שעברה...
יום עצמאות שעבר...
באותו יום עצמאות הקדמנו לצאת מירושלים, כדי להקדים להגיע לגוש, לפני ההמונים. לאחר שעברנו את סעד, כבר הבחנו בצפוי על הכביש הזה בשעות הקרובות. כבר היינו מכונית אחת בתוך שיירה, שעדיין נעה קצב סביר, אך בכבדות מה. פה ושם החלו העקיפות.
הגענו לנווה דקלים, נכנסנו ואף מצאנו חניה. מצאנו גם המוני אדם, ויצאנו את השער, כדי לצעוד אל ''שירת הים''. כבר ניתן היה לראות את הפקקים. מכוניות נעו הלוך ושוב, בחיפוש אחר חנייה. האוטובוסים חנו בצידי הכביש, בזה אחר זה, כשמתוכם נשפך המון אדם.
הצטרפנו אל הצועדים בדרך הקצרה מנווה דקלים לשירת הים, כשעיני המואסי, בפתחי משכנות קידר שלהם, צופים בנו.
הגענו לחוף. המוני אדם וילדים צוהלים, טובלים במים. מראה משובב נפש. עם ישראל. כששבנו לשער מתחם ''שירת הים''. כדי לצאת נאלצנו להידחק בתוך ההמונים, שנמשכו כמגנט אל הים. החלטנו שלא להמשיך בכיוון מלון חוף דקלים, פנינו לחזור מיד אל המכונית, ולמהר ולצאת מן האיזור שהפך במהירות לצוואר בקבוק, לא לבלוע ולא..... וכבר היתה התנועה בלתי אפשרית. ליד גני טל, לקחנו שתי טרמפיסטיות, ושם גם התעכבנו כמעט שעה, יושבים ו''מתייבשים'' במכונית. כשהגענו, בשעה טובה, למחסום כיסופים, לקחנו טרמפיסט נוסף שנואש מלהגיע לגוש.
לכל אורך הדרך ראינו אלפי צועדים, שנאלצו לחנות במרחק עשרות ק''מ מן הגוש, וכן נוסעי אוטובוסים שלא יכלו להמשיך בדרכם. רבים היו תקועים בפקק, כשאין מחלץ, וכך גם אנו, אך לפחות בכוון היציאה..... משפחות שדחפו עגלות ילדים, זקנים ונכים בסאות גלגלים, נדחפים בידי בני המשפחות, זקנים וזקנות נשענים על מקלותהתעקשו להמשיך בדרכם אל הגוש. פשוט קשה לקלוט. אני יודעת שבחום שהיה, ואילו, חלילה נשענתי על מקל, לא הייתי זזה פסיעה אחת. אך עם ישראל היה נואש ממש, לבטא את התנגדותו לחורבן.
אבל דן חלוץ אמר בפקודת יום לחייליו, אחרי הפוגרום: ''הוכחתם שאתם צבא העם...''.
שש שעות ארכה נסיעתו בחזרה לירושלים, אך לא התעצבנו גם לרגע אחד. ידענו שאהבת עם ישראל לארצו, היא הסיבה לעיכובנו על כבישי הארץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
אסכים לפינוי קדומים בתנאי
דניאלה וייס,
קדומים,
12/09/05 10:31
|
|
 |
48.
תמורת שלום אסכים לפינוי אריאל
ל"ת
רון נחמן,
אריאל,
12/09/05 10:30
|
|
 |
47.
כל קרבנות החינם
הולנדר,
חולון,
12/09/05 10:24
|
מתנחלים. תסתכלו להורים השכולים בעיניים. תסבירו להם למה בניהם ובנותיהם היו צריכים ליפול במהלך שרותם ברצועת עזה! למה? בגלל השגעון המשיחי המטורף שלכם? כל קורבן שנפל ב- 38 השנים האחרונות הוא על ראשכם! ידיכם מלאות בדם! יועמדו ראשי יש''ע לדין על פשעים נגד עם ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יועמדו השמאלנים לדין
ש,
12/09/05 11:58
|
שיתוף הפעולה של השמאל עם הטרור עלה לנו באלפי נרצחים ופצועים, יש להעמידם לדין לפי החוק המקומי והבינ''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הסתכל אתה בעיני המתנחלים
רק בעם היהודי,
יש טנופת כזו,
12/09/05 11:04
|
ובעיני המשפחות השכולות, ותסביר להם, למה מדינת ישראל הפקירה אותם לידי המרצחים? אני אגיד לך למה - כי זו היתה הדרך להתיש את העם, עד שיאמין שגירוש גוש קטיף יפתור את כל בעיות עם ישראל. הסתכל בעיניהם של גבורי גוש קטיף ותסביר להם למה נהגת בהם כמו שנהגו כל הנאצים בכל הדורות ביהודים! הסתכל בעיני כל העם היושב בציון, ותסביר לו למה אתה שש ושמח כל כך להוביל אותו כצאן לטבח, פעם נוספת. הסתכל לעם הזה בעינים, ותסביר להם, איזו הצדקה יש להקרבת קרבנות שלום, לאחר אלפיים שנות פרעות ביהודים! והכי חשוב, תתכונן ל''התפנות מרצון'' לגיהינום, שאם לא כן, תפונה בכח, וזה יהיה ממש לא נעים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוג מתוסכל שכמוך
ל"ת
אבנר,
12/09/05 12:32
|
|
 |
46.
היום עזה מחר כל יו''ש
צביקה חבקין,
תל אביב,
12/09/05 10:19
|
|
 |
היום נצרים-מחר אריאל
ל"ת
רון נחמן,
12/09/05 14:55
|
|
 |
היום גוש קטיף מחר גוש דן
ל"ת
צביקקה חוקן,
גיא בן הינום,
12/09/05 11:17
|
|
 |
אתה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
12/09/05 10:47
|
סתם רע אתה לא מבין את משמעות דברך וחומרתם הכללית עבור עם ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לו ההיתי משוררת
שולה,
12/09/05 10:35
|
|
 |
45.
המתנחלים הפסידו עם ישראל ניצח
ל"ת
דבורה שושקין,
יבנאל,
12/09/05 10:19
|
|
 |
העם בערבי ניצח, טיפשה. ברחנו כ
ל"ת
גמו פחדנים,
התקפלנו,
12/09/05 12:09
|
|
 |
נחמתי, שאין רבים כמותך.
נחמה,
12/09/05 10:40
|
אבל מה לעשות תמיד הסתובבו בקרבנו מוסרים, משתפ''ים ומומרים. סופם היה בשיירה לזירה, ל''מקלחות'' וסתם לבור בארצות זרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום נצרים-מחר אריאל
ל"ת
רועי לרנר,
דגניה א,
12/09/05 10:26
|
|
 |
מחרתיים דגניא א
ל"ת
סמולן,
12/09/05 11:28
|
|
 |
44.
אל תשמחו כל כך מהר!
ברוריה,
12/09/05 10:18
|
מה אתם חושבים שעכשיו הכל ירגע? הערבים לא יסתפקו רק בעזה הם יפנו גם אתכם תושבי רמת אביב היקרים! גם אתם כובשים! הם רוצים את הכל! עזה היא רק קצה הקרחון! נראה אתכם מתפנים באלגנטיות....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
יום אדיר וחשוב למדינת ישראל!
עודד,
12/09/05 10:09
|
כל המגיבים כאן חיים בבועה שלהם, ולא רואים את השינוי המהותי שחל היום. ישראל סיימה את כיבוש רצועת עזה אחרי כמעט 40 שנה, 4000 חיילים שהגנו על פחות מ- 8000 מתנחלים, יצאו ומתחילים מהיום להגן על מדינת ישראל מגבולה!!!!!!!
במקום עימות יום יומי עם עזתים ממורמרים, הגנה על ישראל מגבולותיה, ואם צריך בעזרת חיל התותחים ששיפר מאוד את יכולותיו בשנים האחרונות. הסתיים הכתם המוסרי שחל על מדינת ישראל, העוול הגדול שבוצע הגיע לסיומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה כנראה אוהב לשחק בנדמה לי..
רפי,
12/09/05 12:27
|
אז מה אם הצבא שלנו חזק אז מה אם התותחנים שיפרו מאוד את ביצועיהם אז מה.... רק חסר מוטיב אחד בכל הנדמה לי שלך והוא מפקד יחיד ומיוחד שיורה על הפתיחה באש... בשביל שצלף מהטובים בעולם ירה כדור בודד בראש של מבוקש צריך מיליון אישורים קל וחומר פגז צא מהאשליות שלך וכבר נאמר על הדור שלנו : ''פני הדור כפני הכלב'' כלב רץ לפני אדונו עד שהוא מגיע לצומת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום יום נצחון-מחקנו את
רוני לרנר,
דגניה ב,
12/09/05 10:27
|
|
 |
42.
להעמיד לדין את גבי גזית
לממשלת נתניהו,
12/09/05 10:08
|
אחת המשימות של ממשלת הימין לאחר הבחירות היא לעמיד לדין את שליח שרון שמסית נגד הימין ברדיו ממלכתי שזו עבירה פלילית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על דבר אחד אין חולק
מאיר-בעד,
שמאל,
12/09/05 11:16
|
|
 |
יש להעמיד לדין
משה חיים,
בני ברק,
12/09/05 10:58
|
את כל אנשי הימין שהוליכו את עם ישראל שולל במשך 38 שנה-ברצונם להנציח את הכיבוש הנבזי והשליטה על אחר-השם ישלם על מעשיהם הרעים ביום הדין-אמן כי''ר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש להעמיד לדין -
משה חיים,
בני ברק,
12/09/05 10:51
|
את כל גונבי הדעת מהימין שהוליכו שולל את עם ישראל במשך 38 שנה -ניסו להנציח את הכיבוש הנבזי וגרמו למאות חללים ופצועים בקרב עם ישראל-השם יתברך ישלם לאותם מוליכי שולל מקרב הימין כגמולם ביום הדין ....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מושה, אתה חולה נפש
ל"ת
רלוש,
12/09/05 11:34
|
|
 |
41.
צה''ל מפנה , צה''ל יחזור,
בנצי-א,
ארץ יהודים,
12/09/05 10:03
|
|
 |
40.
השאלה היא מתי כובשים אותה שוב
ל"ת
סא''ל במיל,
רעננה,
12/09/05 10:01
|
|
 |
39.
''השמאל בנה את המדינה''
השמאל יודע רק,
להחריב!,
12/09/05 10:00
|
מדיניות הסלקציה שניהם, ז'בוטינסקי וויצמן, ידעו כי יהדות אירופה עומדת בפני שואה איומה. ז'בוטינסקי הציע לבצע במהירות ''אבקואציה'' – פינוי מהיר של יהודי פולין לארץ ישראל. על כך זכה לקיתונות שנאה ומשטמה מצד כל המימסד הציוני, כשעל כולם מתעלה הסופר שלום-אש. כי לויצמנים היו תכניות אחרות. בשנים הבאות, כשהשואה כבר לא היתה רק חזות קשה, אלא עובדה, כששליחי ההעפלה של ה''ארגון'' ובית''ר עשו לילות כימים וסיכנו את חייהם, בשטחי הכיבוש הגרמני, כדי להציל יהודים, לא די שהמימסד הציוני לא נקף אצבע לסייע לפעילים, דלי האמצעים, אלא העמיד מכשולים על דרכם. כשהצליחו הפעילים להגיע, בקושי, אל נדבנים, טירפדה הנהלת ההסתדרות הציונית את מתן התרומות. זאת בהתאם לדוקטרינה של חיים ויצמן (גליון סתו – NEW JUDEA, בטאון ציוני רישמי באנגליה, מובא בספר ''בן המאה העשרים'', של בן הכט): ''... ארץ ישראל אינה יכולה לפתור את בעיית יהודי אירופה – רוצים אנו, כי רק מיטב הנוער היהודי יבוא אלינו. רוצים אנו, כי רק יהודים בעלי השכלה יכנסו לארץ ישראל, כדי להגדיל את התרבות בה (אשר להשכלה ולתרבות, ראה דברי כצנלסון, לעיל. ח''א). שאר היהודים יצטרכו להישאר במקום מושבותיהם ולעמוד מול כל גורל שנגזר עליהם. מליוני יהודים אלה אבק-אדם הם על גלגלי ההסטוריה ואפשר שיצטרך להיזרות ברוח, אין אנו רוצים שינהרו לארץ ישראל, אין אנו רוצים שתל-אביב שלנו תיהפך לעוד גיטו בזוי'' ויצמן דן מליוני יהודים למוות במשרפות! הם הפכו לאפר דק מאבק, ועוד אומרים לנו – אסור להשוות שום דבר ל''שואה'', אבל, זה היה בשואה! ואלה אותם האנשים היום.... כבר אז הרגישו ''בעלי-בתים'' על ארץ ישראל. הם מנעו מיהודים להיכנס לנחלתם, שלהם. הם גזלו מן העם היהודי את ארצו, מקלטו האחרון. משה שרת מעיד גם הוא (''דרך בים'' ספור עליה ב', ד''ר דליה עופר): ''ויצמן נפשו סולדת מאד מענין ההעפלה, מאז ומתמיד, תמיד היה הדבר עליו לטורח ולמעמסה והוא משתדל לא לדבר בזה בממשלה (הבריטית. ח''א) ...''. לויצמן היה הכח לפעול, אך הוא, הבוס, נמנע מעשות זאת! יצחק בן עמי מספר (''שנות זעם..'') כי הצליח בקשריו להגיע לרובר רוטשילד בפאריס, שהיה מוכן לתרום להצלת היהודים וגם להתרים אחרים, אך בקש קודם את הסכמת המימסד הציוני, וכך מתאר בן עמי את אשר אירע (שם): ''.. אבל וייצמן סיים את הפגישות האלו בהבעת זהירותו מפנינו באוזניו של רוטשילד: 'כאשר אתה אוכל מרק עם השטן, עליך להצטייד בכף ארוכה'. יש להניח שוייצמן היה מאוהב במימרה הזאת, משום שחזר עליה לפני הלפרן ויעקבי כאשר רובר רוטשילד הפגיש אותם פעם נוספת. הפעם התלונן וייצמן ארוכות על התנאים האיומים בספינותינו, ויעקבי ענה שאכן התנאים רעים, אבל אלה עדיפים מההישארות בארצות שהעולים בורחים מהן. ויצמן המשיך ואמר שלא כל העולים האלה מהווים אלמנט משביע רצון כלל וכלל, וכי נוסף לזה הם קשים לקלוט. הוא הודה שמאות אלפי יהודים גרמניים מבקשים מקלט בפולין, צ'כוסלובקיה וצרפת – אבל הם 'מוסיפים לאנטישמיות' בארצות האלה והוא אינו רואה כיצד אפשר יהיה להכניס אותם במספרים כאלה לארץ ישראל''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שליחי ההעפלה היו שמאלנים-
רפי לרנר,
אילניה,
12/09/05 10:29
|
|
 |
1903: השמאל רצה ללכת לאוגנדה
היסטוריון,
12/09/05 10:56
|
אבל אז באו גמה דוסים ואמרו שציון זה ישראל.
1880: הדוסים התחילו עם העליה הראשונה והשאר היסטוריה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היסטריון לא הסטוריון
ספי,
12/09/05 12:54
|
למעשה להרצל לא היה כל כך אכפת היכן תהיה ישראל. לעומת זאת לרבנים הייתה תשובה: נחכה למשיח - הציונות היא רעה ליהודים. וכך נשארו להם מיליוני יהודים ששמעו לרבנים האלו באירופה וחיכו למשיח. היטלר הגיע לפני המשיח. הציונים שעלו לארץ לא רק שנצלו מהשואה אלא גם הקימו את המדינה ונתנו לשארית הפליטה מקום כדי להמשיך ולחלום על המשיח. הם רק לא ידעו שחלק מהם יגידו שהשואה זה עונש על חטאי ילדים והורים. הם גם לא ידעו שיש מי שינסה להביא את המשיח בכח - יתפוס את חמורו באוזניים ויוציא את נשמתו. ובעוד זה נוער מכאב , יהפכו את הארץ לדת את המתים והקברים לקודש ואת העפר ואפר לאלוהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשביל הרבנים היטלר היה משיח
ל"ת
שאול משיח,
בית משיחא,
12/09/05 14:56
|
|
 |
הכוונה למדינה הפלשתינאית.
ל"ת
זובי,
12/09/05 10:07
|
|
 |
38.
כשכותבים ''תם עידן'' אפשר לחשוב
קובי,
גוש דן,
12/09/05 09:53
|
שמעתה הכל יהיה אחר. משהיה -נגמר. הבוקר הקסאם הראשון של העידן החדש כבר נחת על-יד שדירות. זה היה ב7 ושלושים ומשהו. תם עידן !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לא תיהיה התנתקות!!!
דתי סהרורי,
12/09/05 09:50
|
|
 |
המח התנתק ממך כנראה.
ל"ת
שמבו,
12/09/05 10:08
|
|
 |
36.
דן חלוץ מבוקש באל גזירה
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
12/09/05 09:34
|
בעולם הערבי טרם נרגעו מהצחוק הגדול ששטף אותם בעקבות דבריו של המצביא הדגול חלוץ ''אנו יוצאים מעזה בראש מורם'' כפי הנראה שחלוץ מסודר ובקרוב הוא יתחיל להגיש תוכניות סטדנט אפ קומדי ויתחיל להופיע בסרטים ערביים אגב פעם זה היה הפוך צהל היה מביס את צבאות ערב ורדיו דמשק היה מודיע על נצחונה המפואר של האומה הסורית. היכונו לנצחון הגדול בירושלים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק חלוץ מסודר
יעקב,
12/09/05 10:05
|
גם בשיא {ממהדרין }מסודר ברק{בית הדין בהאג} מסודר וכמובן ילד עגלגל ושמן חסר ניסיון שהרויח בנשך שנתיים מאתיים ה אלף שקל בחודש ובית המשפט פסק שזה לא שוחד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
10 מיליארד $ עלה הגירוש!!
זה שרון,
12/09/05 09:29
|
|
 |
העיקר ששרון ובניו המושחתים לא
ל"ת
ילכו לכלא,
12/09/05 12:13
|
|
 |
34.
תדייקו ''אין יהודים בעזה''
ל"ת
זה יותר מדוייק,
12/09/05 09:29
|
|
 |
רצועת עזה ריקה מיהודים.
ל"ת
תדייק יותר,
12/09/05 10:07
|
|
 |
תודה לאל
ל"ת
הרב ברוך ג'מילי,
12/09/05 10:29
|
|
 |
33.
כל מה שקורה בעזה...
צבי,
12/09/05 09:28
|
יהיה על אחריותם. ואם ירו קאסם אחד הכללים השתנו. שרון יגיב בצורה קשה ביותר על ההתחלה ושלא יגידו שלא הזהרנו. דיר באלקום. בואו נחיה בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיט 2
ל"ת
שולה,
12/09/05 10:43
|
|
 |
אידיוט!
ל"ת
כח האיפוק,
של שרון!,
12/09/05 10:16
|
|
 |
32.
עזה ריקה מיהודים 12 שנה, אם לא
ל"ת
שמעתם.,
12/09/05 09:23
|
|
 |
31.
קטע שמצאתי
קצת הגיון,
בשיגעון,
12/09/05 09:16
|
תשובה: קודם כל, אני מציע לך לעיין במפה של השטח המוצע בתור ''מדינה פלסטינית'' בתוככי מדינתנו, ותראה בעיניך איזה פתרון דמיוני ומגוחך הוא זה. קשה להאמין שזה יצא מאנשים רציניים. מדובר פה במדינה מפוצלת לעשר פיסות שטח נפרדות, כל אחת בעלת זרועות, פיתולים ומובלעות, כאשר לאורך כל אלה נמתחת גדר. פיסת ג'נין, פיסת טול כרם, פיסת שכם, פיסת קלקיליה, פיסת רמאללה, פיסת יריחו, פיסת מזרח ירושלים, פיסת בית לחם, פיסת חברון, פיסת עזה. עשר פיסות שטח קטנות, צפופות אוכלוסין, מפוזרות ומפוררות בתוך מדינתנו. הרי זה מגוחך! הזה יביא שלום? כל זאת עוד בלי להתייחס לאיום הביטחוני שב''מדינה'' זו ולתלותה הכלכלית במדינתנו. זהו פשע לאומי וגם שטות. זה הכלל. נצטווינו פעמים רבות בתורה, שארצנו בכל מילואה תהיה תחת ריבונותנו המדינית, ויש דעת שקיום מצוות התורה ומצוה זו אינן רק עשיית רצון ד', אלא גם דבר מציאותי, הגיוני ומוסרי.
שנית, אם הערבים בארצנו רוצים לחיות במדינה תחת שלטון ערבי, יש להם מבחר מתוך עשרים מדינות שבליגה הערבית, אשר שטחן הכולל הוא 14 מיליון קמ''ר, כלומר פי 500 ממדינת ישראל אשר שטחה, כולל יש''ע, הוא 28 אלף קמ''ר. למה הם צריכים להידחק דווקא אצלנו? הרי זה אבסורד! לדוגמה, האם שמונה מיליון ערבים בצרפת זכאים שם למדינה משלהם? שאל בבקשה את הצרפתים, וגם את הבלגים באנטוורפן. וכי חמישה מיליון יהודים בארצות הברית זכאים למדינה משלהם? אף זה מגוחך.
אבל אם בכל זאת, מסיבה לא מובנת, ''הפלסטינים'' רוצים מדינה פרטית משלהם בתוך שטחי ארץ ישראל, הרי יש להם כבר מדינה כזו. זו הממלכה ההאשמית של ירדן שכידוע נקרעה מארץ ישראל. אותו שטח הוא בתוך גבולות ארץ ישראל שעל פי התנ''ך וגם על פי גבולות המנדט. רק שבשלב מסוים, הבריטים בגדו וגזלו אותו ממנו, בלי אישור של אומות העולם. רוב האוכלוסיה של מדינה זו הם פלסטינים. נעיין בדגלם של ירדן ופלסטין ונראה שהוא אותו דגל, ירדן אינה אלא פלסטין בתוספת כוכב המסמל את כתר השושלת ההאשמית. בירדן יש מקום רב, שטחה 90 אלף קמ''ר, פי שלוש ממדינת ישראל, כולל יש''ע, שהיא כאמור 28 אלף קמ''ר.
''שתי מדינות לשני עמים'' – כבר קיימות, ועתה הנך מציע שלוש מדינות לשני עמים, מדינה אחת ליהודים ושתי מדינות לפלסטינים, אחת שהיא ירדן, ועוד אחת, בתוככי מדינתנו. לזה אתה קורא מוסרי! ברור שאיננו מוחלים על הגזלה של עבר הירדן, אבל אין היא מצדיקה גזלה נוספת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רצית שנחבר את הכלובים של החיות
שמעון,
12/09/05 11:18
|
|
 |
30.
שרון יקירם של חמאס, דג'יהאד
ל"ת
וכל שאר החלאות,
12/09/05 09:15
|
|
 |
29.
המתחיל במצווה אומרים לו גמור
צוברי ינון,
רחובות,
12/09/05 09:14
|
עכשיו צריך לפנות את ההתנחלויות בשטחים ולחזור להיות מדינה נורמלית בגבולות מוכרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם זרנוגה וקובבה??????
רחובותי,
12/09/05 10:45
|
אתה יודע שאתה מתנחל?? טמבל. אגב הרוצחים ברחו משם לרצועה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2 המקומות שציינת, חבל שאי אפשר
רחובותית,
12/09/05 13:07
|
|
 |
28.
עוד ישמע בהרי יהודה
יום טוב,
באר טוביה,
12/09/05 09:13
|
קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה היום יום חג למדינת ישראל. ברוך השם חזרנו לשפיות. תשועת השם כהרף עין! רק חבל שיצאנו 38 שנים מאוחר מדי. ביי ביי עזה. שלום ולא להתראות. חבל על קורבנות החינם שנפלו בעזה על מזבח הטירוף המשיחי של המתנחלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מטורף, יצאנו מגוש קטיף לא מעזה
ל"ת
אתה מסית ומשקר,
!!!!!!!!!!!!,
12/09/05 12:13
|
|
 |
כתוב - בערי יהודה! שגם אותן
אתם רוצים,
להחריב.,
12/09/05 11:14
|
אבל, יש שתי אפשרויות של צוחק אחרון. או, אנחנו, היהודים, נצחק עליכם, או שכל העולם יצחק על כל האידיוטים היושבים בציון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
איזה עם נפלא!!!
אביב לויתן,
חיפה,
12/09/05 09:11
|
נסעתי מהר, קצת מעל המותר, אבל בזהירות. מיהרתי, לא זוכר לאן, אבל אני תמיד ממהר,
גם כשאני לא ממהר אני ממהר, טבע מחורבן שרכשתי במזרח התיכון .
עצר אותי שוטר, עצרתי
''אדוני נסעת על 130 . וזה וזה וזה ''
הסתכלתי עליו בעיניים ואמרתי ''יהודי לא נותן דו''ח ליהודי ''
קימץ את שפתיו, הביט עליי במבט עצוב, ואמר: ''תשמע, זו העבודה שלי, אני צריך לתת דוחות למי שנוסע מעל המהירות המותרת!''
התפרצתי: ''איך אתה לא מתבייש? אתה יהודי? איפה הלב שלך? לסבא שלך היית נותן דו''ח ? בשביל זה הקמנו מדינה? בשביל זה עברנו את השואה?! כדי שיהודי יתן דו''ח 250 שקל ליהודי ??''
הילדה שלי צרחה מהחלון הקצת פתוח, ''יהודי לא נותן דו''ח ליהודי, יהודי לא נותן. . . ''
אישתי הצטרפה וצעקה ''תסתכל, תסתכל על הילדה. תסתכל למי אתה נותן דו''ח , קח את פו הדב אם כבר, איך אתה יכול להיות שותף בזה ?''
השוטר השני, (זה שיודע לכתוב) שהיה לידו כבר לא יכול היה לשאת את המאורע, התחיל לבכות, השוטר הראשי חיבק אותו, וביקש ממנו לשבת בניידת ,ואז חזר אליי
פניתי אליו שוב, בתחינה שלא ייתן לי דו''ח אבל הוא היה נחוש.
אמרתי לו בקול רועד: ''תשמע, אנחנו אחים, אתה לא האויב שלי, אבל אל תצפה ממני להושיט יד לקבל דו''ח, תצטרך לתת לי אותו ביד בכוח!''.
הוא הנהן בראשו, ודחף לי דו''ח ביד בכוח, עם דמעות בעיניים. . ..
... התחבקנו , בכינו. . . והוא סיפר לי שלפני שבוע הוא נתן דו''ח לאחותו שדיברה עם אמא שלו בפלאפון תוך כדי נסיעה. . .
חזרתי לאוטו עם דו''ח, ועם מחשבות על העם הנפלא שיש לנו
בעמקי לבי ידעתי : הנשיא וש''ס יתנו לי חנינה גורפת !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10לכתיבת המשת''פ הטיפשון.
ל"ת
גמזו,
12/09/05 10:48
|
|
 |
לקרוא ולהפיץ. ענק
יעלי,
גבעת ברנר,
12/09/05 10:12
|
|
 |
איך הצליחו אידיוטים כמותכם
להחריב התיישבות,
יהודית פורחת,
12/09/05 11:12
|
כשאיסר הראל נפגש עם אייכמן פנים אל פנים, הוא ממש התאכזב - תולעת כזו רצחה מליוני יהודים? הוא חשב לראות איזה בריון מפלצתי. כלום, יצור מעורר רחמים, ימח שמו. כאלה גם אתם, אפסים, חסרי ערכים, בעלי רמת אינטליגנציה של בדיחות בבית ספר תיכוני בינוני, ואתם הצלחתם בכח התמדת שנאת ישראל שלכם להחריב את ההתיישבות הנפלאה של אנשים, שאינכם ראויים אף להתפלש בעפר רגליהם. עכשו, כשיודעים עם איזה זבל יש לנו עסק, אולי ישתנו הדברים. והטמטום ה''ענק'' הזה מתפרסם כאן מידי כמה ימים, לכן כבר אין טעם לדקלם את התגובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה נכון כמה אמיתי כמה מצחיק
ל"ת
יפה שגריר,
הרצליה,
12/09/05 10:11
|
|
 |
קראתי עד הסוף רק בגלל ההרגשה
חזי,
מרכז,
12/09/05 09:50
|
ששוב נתקלתי בגראפומו-פראנויד -ולא טעיתי. נו נשאי -איך-שהו, אך ש''ס !!!..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול!!
תותי,
12/09/05 09:31
|
|
 |
26.
המתנחלים והדתיים מתנתקים מהעם
גרינשטיין גבי,
חיפה,
12/09/05 09:09
|
רבותי המתנחלים אזרחי ישראל שנחשפו לדמוכתם ולהתנהגותכם בעת הפינוי נחרדו. ''האחים היקרים'' אינם אלא פאנטים דתיים משיחיים והזויים. לפתע התחוור לנו שאתם בכלל משהו אחר. כת סגורה ומנותקת. המראה שלכם שונה. הלבוש שלכם שונה. השפה שלכם שונה. עולם הדימויים המשיחי שלכם שונה משלנו. זו הסיבה העיקרית מדוע לא הצלחתם להתנחל בלבבות. מדינת ישראל היא מדינה חילונית. רוב אזרחי המדינה לא רוצה פה מדינת הלכה בשליטת רבנים. אתם היטלתם פחד ואימה על רוב אזרחי המדינה שסולדים מהתנהגותכם ומהפנטיות הדתית שלכם. עכשיו בא עניין בתי הכנסת. שוב הוכחתם שהדבר היחידי שקדוש אצלכם זה קברים, מבנים ואדמה. לא חיי אדם. לא עתיד המדינה. לא בטחון אזרחיה. שוב פעם הפסדתם את דעת הקהל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן אבל
ניסים,
12/09/05 09:29
|
אתה ואנשים כמוך הם לא העם. בכל הדורות יהודים התלבשו כמונו , דיברו כמונו , גידלו זקן ופיאות כמונו , ולמדו את אותה תורה שלנו והכול במשך אלפי שנים. אנשים כמוך הם נטע זר , אפיזודה חולפת ואם אתה רוצה הוכחות ריאליות ו''לוגיות'' אז תסתכל בנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (מוסד חילוני ''הומני'' ריאלי'' למהדרין ) שאומרים שתוך 15 שנה הדתיים והחרדים יהיו הרוב בתוך הציבור היהודי בארץ אז תתחיל לארוז ותארגן כרטיסים לניו יורק . כי אנחנו הולכים להחזיר לעם הזה את צורתו המקורית , שדרך אגב אף פעם לא עזבה אותו אפילו אם בדורות האחרונים קצת קשה להבחין בזה בעקבות ההשתלטות הזמנית שלך ושל דומיך על מרכזי הכוח והתקשורת ב-60 שנה האחרונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלחמת אור בחושך
ורדי,
תל אביב,
12/09/05 10:16
|
מדינת ישראל הוקמה על ידי חלוצים שבקשו לנפץ את הדמות הגלותית הזאת שאתה מתרפק עליה. הדמות הנעבכית של יהודי אומלל גלותי חי משאריות מחלוקה מנדבות. פרזיט לא עובד, משריץ ילדים. הבילויים והחלוצים בעליות הראשונות שבנו כאן את המושבות הראשונות ויסדו את התשתית למדינה שבדרך בעטו במורשת הגלות, רצו לבנות פה מדינה בריאה, נורמלית, עובדת, לוחמת ולא שנוררית גלותית וחולנית כפי שאתה ושכמותך חולמים עליה. לא יקום ולא יהיה. הדתיים והחרדיים הם מיעוט. מידי שנה אלפי דוסים חוזרים בשאלה. בכל בית חרדי שני יש אינטרנט. אי אפשר לעצור את הקידמה. תוכלו לשמור על אורח חייכם הקדמוני רק בגיטאות. אתם הריאקציה השחורה אבל לא תוכלו ללכת נגד מהלך ההיסטוריה. הפסדתם. מדינת ישראל הציונית חילונית דמוקרטית ליברלית מערבית ניצחה אתכם!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בבון
נחום תקום,
רמת השרון,
12/09/05 10:11
|
מה זה צורתו המקורית? כמו שחיו פה בתקופת האבן או לפני אלפיים שנה? מדינה כמו שאתה מדמיין זה העתק של אפגינטסן של הטליבן. המדינה הכי מפגרת בעולם והכי פרימיטיבית. תראה את החינוך של שס והחרדים - תת רמה. ילדים שלא יודעים בין ימינם לשמאלם. בורים ועמי ארצות. תחתית העולם השלישי. ''תשועת השם כהרף עין''. חה חה חה חה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני דוקא אוהב אותם
ל"ת
העם,
12/09/05 09:28
|
|
 |
גם אני
ל"ת
נ.,
12/09/05 11:20
|
|
 |
מרשים מאד! תפסיק לבלבל
נתק ונמק!,
12/09/05 09:21
|
את פושעי השמאל עם העם! אתם ביצעתם פשע נאצי, המתנחלים לא התנגדו, כי שלחתם חמישים וחמישה אלף רובוטים מגעילים, כדי לבצע את הפשע. ועדיין לא הסברתם את סיבתו. (לא שיש הסבר לשנאת ישראל חוץ מהוספת עוד ועוד שנאה).
ויש לי איזה סוד בשבילך. אנחנו יהודים. היינו כאלה אלפי שנים ונהיה כאלה, בעז''ה עוד שנים רבות. ענפים רקובים כמותכם, התנתקו תמיד מן הגזע ונשרו אל תהום הנשיה, וזה גם מה שיקרה לכם. יש לקוות שזה יקרה, לפני שתצליחו לגרור אתכם את כל העץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם לא שווים יריקה בלעדינו
חילוני חוגג,
תל אביב,
12/09/05 10:18
|
החילוניים הקימו את המדינה. החילוניים הפכו אותה לאחת ממעצמות הטכנולוגיה ההיטק הננו טכנולוגיה והביוטכנולוגיה העולמיים. החילוניים הפכו את מדינת ישראל למעצמת חקלאות הכי מתקדמת בעולם. אתם חיים מהמיסים שלנו, מהתוצרת שלנו, אתם חיים בזכות הבנים שלנו ששומרים על המדינה בעוד אתם מתים באוהלה של תורה. המקומות הכי פרמיטיביים, הכי עניים, הכי עלובים, הכי עולם שלישי זה המקומות בהם אתם גרים בתוכחם. אין לכם תקווה ותקנה בלעדינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לכל חולי הנפש
ניסים,
12/09/05 10:52
|
אני לא מגיב בד''כ להתבטאויות שהתשובה להן היא במישור הקליני אבל הפעם אגיב.
החילונים לא בנו את המדינה ! תפסיקו עם השקר הזה ! הרבה לפני הרצל היתה תנועת חובבי ציון שהוקמה ע''י הנצי''ב מוולוז'ין (רבי נפתלי צבי יהודה ברלין) אם אתם בכלל יודעים מי זה... הוא היה אחד מהרבנים וראשי הישיבות ופוסקי ההלכה החשובים בדור. גם ע''י הרב קאלישר שפרסם את קריאותיו לעליה לארץ 50 שנה לפני שהציונות החילונית התעוררה בגלל האנטישמיות.(שזה מה שהעיר אותה לא האהבה לארץ אלא הרצון להתבולל והעובדה שלא הצליחו בכך באירופה) כנ''ל גם הרב אלקלעי והרב גוטמכר מגדולי הרבנים ועוד רבים וטובים. תסתכלו בתמונות ארכיון של ביה''ס העברי הראשון בעולם ''חביב'' בראשל''צ כל הילדים שמה עם פיאות וכיפות. חילונים ? לא נראה לי ! (אלא אם כן אתה חולה נפש שמסתכל בתמונה). להזכירכם ראשל''צ נחשבת בצדק לאם המושבות האמיתית אחרי שפתח תקווה ננטשה. ואם כבר הזכרנו את פתח תקווה אז אולי כדאי לדעת שראש וועד המושבה שם היה יהודי חרדי עם פיאות וזקן בשם יהושוע שטמפפר שנבחר בבחירה דמוקרטית ע''י רוב חברי המושבה ושלט בה ביד רמה. וכיצד הסכימו חילונים ליברלים להצביע לחרדי קשוח וחשוך ? תשובה : הם לא היו חילונים ! רובם היו דתיים !
כל הביל''ויים שאתם מדברים עליהם לא היו יותר מ-300 איש שרובם חזרו לחוץ לארץ אחרי שנתקלו בקשיים בהתיישבות בארץ , והם לא עומדים בכלל לאיזו שהיא חשיבות מול עשרות האלפים מפריחי השממות החרדים והדתיים שהם באמת הפריחו את השממות ולא החילונים שהיו מיעוט ! כל ההתישבויות החילוניות שהיו בארץ באו 70 שנה מאוחר יותר כגון דגניה א' ו-ב' וכל הקיבוצים של השומר הצעיר כנ''ל. תפסיקו לאכול את הלוקשים שמוכרים לכם בבתי הספר שלכם ! ההתעוררות לעליה לארץ היא התעוררות דתית לא אחרת ! בתחילת המאה עוד היה לכם כוח כי ינקתם מהדת אבל עכשיו הכח הזה עזב אותכם כי אתם מנותקים מהיהדות והבאתם את המדינה לעברי פי פחת ואתם עדיין מתגאים בזה ? גם הדבר היחיד שאתם חושבים שהיה לכם הוא שקר ! לא נשאר לכם כלום ! תחזרו בתשובה ואז תחזרו לעצמכם ! אפילו כל המנהיגים החילונים שלכם גדלו בבתים דתיים למהדרין ובישיבות כי אם הם לא היו גודלים שמה לא היה יוצא מהם כלום !
יאללה שתהיה שבת שלום !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
תיקון טעות היסטורית
נרדי יצחק,
כפר סבא,
12/09/05 09:06
|
מלכחתילה אסור היה להכנס לקן הצרעים הזה שנקרא עזה. אסור היה להקים שם התנחלויות. אסור היה להקים שם בתי כנסת שהפכו בהבל פה של המתנחלים ורבניהם ל''מקומות קדושים''. מוטב מאוחר מאשר אף פעם. הבוקר מדינת ישראל בריאה יותר ושפויה יותר!!!!!!!!!!!!!! כל הכבוד לשרון!!!!!!!!!!!! יש בכך משום כפרה חלקית על שהכניס אותנו לבוץ הלבנוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
אין יותר בעיה דמוגרפית אפשר עכ
ZICO,
12/09/05 09:03
|
אין יותר בעיה דמוגרפית ! עכשיו אפשר להתחיל לטפל בבעית האבטלה בארץ ? להקים מפעלים ולשחרר את הבירוקרטיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
יש-הגיע הזמן-כול הכבוד לכוחות
דן,
12/09/05 08:51
|
|
 |
22.
ברוך שפטרנו
משה,
12/09/05 08:47
|
צר לי על מתנחלי הגוש שאין להם בית ופרנסה. אבל שמחתי לראות את צה''ל יוצא בראש מורם ונותן לפלשתינאים להתבשל במיץ של עצמם. כל הכבוד לצה''ל - כן מותר גם לפרגן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עזה נקיה מיהודים. כמה מוכר
כ,
12/09/05 08:46
|
שוב אנחנו במצב המוכר. עוד גירוש של יהודים הסתיים בהצלחה, ועוד אזור הוכרז כנקי מיהודים. טוב שהקמנו מדינה, ושיש לנו צבא. במקום שכל מיני גויים יעשו לנו את זה, אנחנו עושים את זה לעצמנו.
תחי מדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
יש להקים חומה
יואב,
דרום,
12/09/05 08:45
|
סאדאת לא רצה את עזה ואנחנו ''לקחנו'' על עצמנו את קן הצרעות. יש להקים חומה ונתק מוחלט בינינו לבינם לעולמי עד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חומה לא עוצרת קסאמים.
חגי,
רעננה,
12/09/05 09:24
|
אחי, אתה אדיוט. אין לי מילה אחרת, פשוט אדיוט...
אטום. עיוור.
חומה זה מה שיגן עלינו?! נפלת על השכל?!!? ועוד אחרי שהם ראו שהם משיגים מה שהם רוצים בטרור?
אתם חיים בסרט רע מאוד של עצמכם.. תתעוררו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
עזה נקייה מיהודים
ל"ת
הצורר שרון,
12/09/05 08:37
|
|
 |
18.
חבל שלא נתנו עזה למצרים בשלום
dafna57,
רמת גן,
12/09/05 08:37
|
בזמן שבגין חתם על שלום עם מצרים אבי כעס שלא נותנים להם גם את עזה.אבי לא טעה רק צרות היה לנו עם זה ,אני מקוה שלפחות הבלגן ששם יהיה עם שכניהם המצרים,מקסימום מצרים תסדר אותם כמו שסידרו אותם בירדן ע''י המלך חוסיין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ברכות לעם הפלשתיני ליום חגו !!
נועמי,
פורטוגל,
12/09/05 08:24
|
אף שטרם מדובר על סיום כל הכיבוש ( ואפילו ברצועת עזה ישראל שולטת עדיין על מעברי הגבול, משייטת במימי עזה ומפרה את המרחב האווירי שלה ) בכל זאת פירוק המבנה הקולוניאליסטי בעזה של מפעל ההתנחלויות והשגת הצבא הישראלי הם סיבה טובה לכל שוחר שלום, והומיניסט בעולם כולו לשלוח ברכות ואיחולים לעם הפלשתיני ביום זה שבו הוקל ולו מעט רסן הכיבוש מעל צווארו. הלוואי ונחזה בקרוב בסיום כל הכיבוש הישראלי מכל שטחי הגדה המערבית וירושלים, בפירוק כל מפעל ההתנחלויות הקולוניאליסטי ובהקמת מדינה פלשתינית עצמאית בגבולות 1967. בסופו של דבר יהיה זה גם יום חג לישראלים רבים שהבינו שלא ניתן לבנות את ביטחונם ואושרם ע''ח הרס ביטחונו ואושרו של הזולת. אנו מצטרפים היום לחגו של העם הפלשתיני כולו ומאחלים לפלשתינים ברצועת עזה שנים פוריות של בנייה ושיקום כלכלי שאולי יקהו ולו במעט את השינאה שהולידו 38 שנות כיבוש ישראלי ארור !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נעומי עכשיו תקבלי תקבלי תרופה!
ל"ת
@משה,
12/09/05 12:22
|
|
 |
לפוטוגלית ה''יקרה''
ליז,
12/09/05 08:51
|
|
 |
נעמי יקרה , את חושבת ברצינות ?
ראובן מ.,
ירושלים,
12/09/05 08:43
|
מה הסיבה שעזה תפרח ותשגשג ? יש להם נפט ? האם ערבים יודעים לעשות משהו חוץ מלשאוב את המשאבים הטבעיים ( נפט,גז- ראי דוגמת מצרים) ? וזה גם לא משנה אם יש שם 700,000 איש או מיליון וחצי , גם התוספת של גוש קטיף לא תעזור להם . סליחה - יש להם גם חקלאות במואסי , אבל תגידי ברצינות - אפשר להתפרנס היום מחקלאות ? אני מצפה שתוך 10-20 שנה תהיה בעזה התפוצצות אוכלוסין וטוב שיצאנו משם עכשיו. בכל זאת שרון יודע דברים שלא אני ולא את יודעים . האם את משווה בין עזה לירושלים ? לא כל איבר בגוף אפשר לעקור. כליה , שן , יד , רגל. אבל לא ראש ולא לב. אנחנו מדכאים עם ? ייתכן... אבל אנחנו גם מדכאים את אום-אל-פאחם , לוד ויפו . מה את חושבת על התנחלות שייח מונס ? ועל חורבות הכפר דיר-יאסין שעליהם אני כותב את תגובתי ? ומה את חושבת על שריפת בתי הכנסת ? האם בכך הערבים הוכיחו את כמיהתם לשלום ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חן חן על הנאמר
ל"ת
ליז,
12/09/05 10:56
|
|
 |
חן חן למתחנחנת
ל"ת
רחלי,
12/09/05 14:10
|
|
 |
ראובן מ., ירושלים, well spoke
ל"ת
AvnerA,
12/09/05 09:31
|
|
 |
ברכות גם לך ליום חגך!
צופה נלהב,
12/09/05 08:41
|
אני בטח שכשיראל תמחק תשמחי אף יותר.
אבל זה לא יקרה בקדנציה שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
לא תהיה התנתקות....
ל"ת
רז,
12/09/05 08:21
|
|
 |
15.
עזבנו את עזה זמנית!חובה לקרוא~
ברק בצלאל,
הקב''ה הבטיח,
12/09/05 08:18
|
כמו שהקב''ה הבטיח שנחזור לכאן וחזרנו לכאן אחרי 2000 שנות גלות (פזורים בכל העולם) כך נחזור לישב את השטחים שלנו. עד הנהר הגדול נהר פרת! בסקר שנערך בארה''ב 81% מהאמריקאים חושבים ש''קטרינה'' היא עונש על זה שהם תמכו בנסיגת ישראל מעזה! אני בהלם שהתקשות שלנו לא מפרסמת את הסקר הזה! רק חלקנו עדיין רדומים וחושבים שמקרה אנחנו בארץ ישראל.
בברכת הגאולה האמיתית והשלמה מיד ממש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סקר מענין אבל...
עידו,
נהריה,
12/09/05 08:48
|
לא ניראה לי ש ל 81% מהאמריקאים בכלל אכפת מהאסון בניו אורלינס ובכלל לא נראה לי ש 50% יודעים שישראל נסגה מעזה . ואני בטוח שפחות מ10% יודעים שארה''ב לחצה על ישראל לסגת , אז תפסיק לבלבל תשכל בנתונים לא נכונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יושב בשמיים ישחק למו
ל"ת
ניסים,
12/09/05 08:25
|
|
 |
14.
A day of happiness
DANI,
12/09/05 08:17
|
I couldnt be happier. The palestinians will probably play with their flags and guns but that will not change the fact that we are on the way to locking them inside AZA for good. let them kill each other a little and enjoy their peosperous economy. Hopefully we will be smart enough to protect the border well and retaliate hard against any attempts to enter Israel illegaly or to terrorise our towns in the south.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
צהל העלוב ברח כגנב בלילה
דוד,
12/09/05 08:16
|
צהל התגלה במלוא עליבותו וברח כגנב בלילה . זהו כשלון נוסף במסכת הכישלונות של צהל שלא ידע להגן על תושבים ציוניים בחבל ארץ של המדינה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
השמאלנים שמחים למראה בתי הכנסת
מכיר שמאלנים,
12/09/05 08:11
|
השרופים.
אני לא מתפלא בכלל. הם שמו להם למטרה להשמיד את מדינת ישראל עוד לפני הפלשתינאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
אפשר כבר לפנות שדרות
ל"ת
ישראל נעלמת,
12/09/05 08:08
|
|
 |
10.
בברכת מזל טוב
אורן,
תל אביב,
12/09/05 08:06
|
ברצוני לברך את כל עם ישראל ושותפיו לרגל חג סיום כיבוש רצועת עזה. מקווים להמשך בעתיד.
שנה טובה ומתוקה לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאחל לך שתפוני מביתך בקרוב
ל"ת
מזל טוב...,
פלשטין,
12/09/05 08:14
|
|
 |
9.
הצבא הנסוג ביותר בעולם.
התקופה האפלה,
ביותר בחיי ה,
12/09/05 08:00
|
''אמא אדמה'', פתאם ''אמא אדמה''. אדמת ארץ ישראל היא ''אדמה'', ''שטחים'' שיושבים עליהם מי ש''מקדשים את האדמה ולא את האדם'', אך כשפולש ערבי ''שב'' אל אדמתנו, זו הופכת פתאם להיות - ''אמא אדמה''. כמה מרגש! ממש לנגב את הדמעות. באמת, על הרישעות ועל השפל אלי צנחו יהודונים מרושעים עד תום! כמה תעמולה סופר-נאצית נשפכה על המתנחלים, בגלל אהבתם העזה לארץ ישראל, וכמה סימפתיה לתואמי הנאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היה צריך להשאיר אותם בעזה
דרדסמלך,
12/09/05 08:12
|
|
 |
8.
בסוף השמאל צודק ,עובדה..
יעקב ק,
12/09/05 07:58
|
הליכוד שלא רצה לצאת מבירות,לא מרצועת הביטחון ''המדומה''לא רצה לוותר על הממישל הצבאי שהיה בשטחים,לא רצה לצאת מגוש קטיף,בסוף באיחור של שנים,אחרי הרבה דם,וכסף מבצעים מילה במילה את שהשמאל אמר.ככתוב צדיקים מלאכתם נעשת בידי אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נראה בעוד כמה ימים מי צודק
S. Rosenberg,
Netanya,
12/09/05 08:54
|
|
 |
בדבר אחד השמאל טעה בענק!
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
12/09/05 09:41
|
קראתי את תגובתך המלומדת ונדמה לי שחלה טעות קלה. בעברית תיקנית היית צריך לומר ''בסוף השמאל הצליח לבצע את מזימתו''. שכן העובדה שביצע אותה לא אומר שהוא צדק. אבל אם אני טועה אז אפשר לומר שלשיטתך בדבר אחד השמאל טעה בענק. הרי רבין בסוף מת {מכאן נובע שיגאל עמיר צדק גם כן ורבין טעה}
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט אידיוט
יעקב ק,
12/09/05 14:06
|
את ''מזימת'' השמאל ביצע הימין שבעדו אתה הצבעת זו העובדה הנכונה והמכאיבה. והיותר כואב לאידיוטים כמוך שחלאת האדם יגאל אמיר רצח ראש ממשלה מהשמאל כדי שלא יחזיר סנטימטר,וראש ממשלה מהימין החזיר ועוד יחזיר הכל חה,חה,חה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק להפחיד אותנו כל הזמן
יעקב ק,
12/09/05 09:32
|
כמו ביציאה הלבנון ניסיתם בטקטיקה של הפחדה ולא עזר לכם.עובדה,אין קטיושות מלבנון,ולא יהיו מעזה .האם לםני ההתנתקות לא היו קסמים מעזה?לא יצאו מעזה בגלל קסמיםףאלה שכבר שלושים שנה המקום כאבן רחיים על המדינה ורוב תושביה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם השלום עם מצרים
אזרח,
12/09/05 11:34
|
גם אז היו נביאי זעם שטענו שהשלום עם מצרים יביא למלחמה תוך פרק זמן קצר. הם עדיין מחכים בקוצר רוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולשתינו
אני,
ב.שמש,
12/09/05 12:52
|
הנסיגה מימית הביאה את מלחמת לבנון, כי הרי יודעים, שטח תמורת טרור, הבריחה מלבנון הביאה את האינתיפאדה, שוב, שטח תמורת טרור, מה יהיה אחרי הבריחה הגדולה מעזה??? הטרור יגיד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
ד''ש לאסתי
ל"ת
דורון,
12/09/05 07:48
|
|
 |
6.
ג'ובניקים ימנים לא יבינו זאת
אסף,
שוהם,
12/09/05 07:32
|
|
 |
אין ג'ובניקים ימניים. צ'טער.
שמאלן,
אימפוטנט,
12/09/05 08:14
|
|
 |
מגרשים בכיפות סרוגות, שמעתם?
ל"ת
אתם ג'ובניקים,,
בצבא הדון!,
12/09/05 08:05
|
|
 |
אמן!!! והמשך יבוא!!!
ל"ת
דורון,
אל מול רצועת,
12/09/05 07:43
|
|
 |
5.
תפילה
מאיה,
ב''ש,
12/09/05 07:32
|
אלוהים ברך את כולם. ואת כולנו. ועשה שמעתה יהיה טוב יותר, נעים יותר. ברך את הכומתות הסגולות, החומות, האדומות, הכחולות וכל אלה שעוד שכחתי. ברך אלוהים כי אנחנו שמחים. שמחים אלוהים וחוששים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
זה היה ברור
אסף,
ָָארה''ב,
12/09/05 07:29
|
זה היה ברור שברגע שנצא מהגדה החולרות האלה ישרפו הכל. עכשיו נראה איזה בלאגן יהיה שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
צה''ל ברח כגנב בלילה
ע,
12/09/05 07:21
|
בראש מורם, בעיקר בלילה שלא רואים אותו, נמלט צה''ל מרצועת עזה, בעוד המון ערבי מזנב בחיילים, שנאלצו לירות לעברם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צה''ל יצא 38 שנים מאוחר מדי.
ל"ת
דורון,
אל מול רצועת,
12/09/05 07:44
|
|
 |
את עוד זוכר למה ואיך צה''ל נכנס
ל"ת
לשם לפני 38,
שנה, מנוול?,
12/09/05 08:04
|
|
 |
אנחנו יודעים! הוא בכלל לא צריך
היה להיות שם,
12/09/05 08:03
|
אלא להניח ליהודים לבנות את הארץ, במקום להשגיח עליהם שלא יבנו. צה''ל היה צבא סטאטיסטים ובשר תותחים. צה''ל לא עצר אפילו פצמ''ר אחד, צה''ל היה תפאורה זמנית, להסוואה על פעילות מתמשכת ובלתי נלאית של ישראל להביא לחורבן גוש קטיף. וצה''ל יצטרך להיכנס לשם שוב, וחיילים ייהרגו, כי מזה נבנה השמאל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוזמן להתהלך שם עם ראש מרם
gg,
12/09/05 07:36
|
|
 |
2.
חיות נשארות חיות מה חשבתם
שמאלני,
ת''א,
12/09/05 07:20
|
|
 |
הם לא חשבו אחרת. אבל מה היה
כך הם הצליחו,
12/09/05 08:08
|
עושה ''מחנה השלום'' אילו היה פה שקט? ממה הם היו מתקיימים, אילולא הסיתו כל השנים לרצוח יהודים למען ה''שלום''? באמת, עוד לא תפסת במה מדובר? אתה הרי רואה שהם כבר מתכוננים לשלב הבא. ואח''כ, כשתבוא המלחמה הבלתי נמנעת הם יהיו מאושרים - הזורעים בדמעה ברינה יקצורו. תהיה להם המון עבודה. הם יסתובבו בכל העולם ויבהירו שאין שלום, כי ישראל סרבנית שלום. היא מסרבת, משום מה, לקפוץ ראש לים התיכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סבבה, לא מתגייס ...
ל"ת
שמעון פרס,
התור הבא,
12/09/05 07:41
|
|
 |
1.
תודה לאל
יש אלוהים,
12/09/05 07:15
|
|
 |
שחילוני יגיד ''יש אלוקים''...
כירורג,
בלינסון,
12/09/05 07:34
|
זה כבר התחלה טובה שחילוני יגיד ''יש אלוקים''. להזכירך ''דין נצרים כדין תל-אביב''... אם גוש קטיף זהו ''גידול סרטני'' אז רוב הסיכויים שמדינת ישראל עדיין חולה (לפי הסטיסטיקה לצערנו). יותר נכון לומר שהניתוח הצליח והרגליים שלו נכרתו, עכשיו הוא ישאר נכה לכל החיים. אני מקווה של יכרתו לו גם את הראש (תל-אביב) וגם את הלב (ירושליים), כי אז רוב הסיכויים שהחולה לא יחזיק מעמד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קשור תוארך לדעותיך?
אורלי,
12/09/05 13:18
|
מה אתה רוצה להראות לנו שאתה מתנשא כמו המגזר אליו אתה משתייך? הרי בדיוק בגלל זה , עם ישראל נתן להתנתקות לעבור ואפילו בשמחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל הכירורג היקר
משקיף,
12/09/05 09:29
|
אני רוצה לראות את עיניך מביטות באמא של חייל שקפיח את חייו בשמירה על קומץ אנשים שבחר לגור בתוך ים של ערבים עוינים בשטח כבוש איך הן מצדיקות את הקורבן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וחילים נפלו על הגנת קרית שמונה
למשקיף,
12/09/05 12:44
|
תסתכל אתה לאימהות שלהם בעיניים.
טיפש שכמוך, כל מדינת ישראל היא מיעוט של קומץ יהודים בתוך המון ערבי. אנחנו 5 וחצי מיליון יהודים בתוך עשרות מיליונים של ערבים מוסלמים עוינים.
ואנחנו חיים בשטח ''כבוש'' (משוחרר): הגולן, קיבוצי השומר הצעיר,אוניברסיטת תל אביב (שייח' מוניס), הקריה בת''א, יפו, אשקלון, חדרה, כפר סבא, (מג'דל), חיפה, אשדוד ואפילו בירתנו ירושלים.
אז נברח מהאויב הערבי ימ''ש?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסתכל על ההורים של אלה אבוקסיס
נועה,
פתח תקווה,
12/09/05 11:11
|
אם הוא מסתכל על האמהות השכולות, אתה תסתכל על ההורים והמשפחה של ההרוגים משדרות וגוש קטיף, ועל הילדים של משפחת כהן שאין להם רגליים, וכל זה כשהם מגינים בגופם,כן, גם עלי, בפתח תקווה. אני מצדיעה להם- הם גיבורים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא הם הגנו עלייך אלא החיילים
ואך ורק הם,
תקלטי את זה,
12/09/05 11:26
|
לראשך הקטנטן,נמאס כבר מהדמגוגיה הזאת שהמתנחלים מגינים עלינו,זה לא הם אלא הצבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדל''ן
משה,
12/09/05 07:52
|
יש אנשים שראואים את כל המדינה כנדל''ן לצערנו הרב. ליהדי החילוני היקר :לא הכל נדלן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק להלך אימים
דורון,
אל מול רצועת,
12/09/05 07:48
|
המצב בגבול רצועת עזה היה לאין ערוך טוב יותר במשך 10 שנים עד שנכנסנו לעזה. והמצד יהיה טוב יותר מעתה, רק תן קצת זמן. נפנה את ההתנחלויות ליד שכם, חברון בית לחם וכל שאר המקומות שכבשנו ו''בעזרת השם'' (אני מוכן לגייס גם אותו) נחזור לשפיות!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי הייתם שפויים? מאז הקמת
ורשעים עוד אינם,
12/09/05 08:47
|
המדינה, אתם מקדמים בכל דרך את תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל. אז, אם אתם שפויים, אז המסקנה היא אחת - אתם חפרפרות שהוחדרתם לארץ ע''י האויב, כדי לכרסם אותנו מבפנים. צריך לתלות אותך ואת כל חבריך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנחנו הקמנו ואנחנו נלחמנו...
בנג' מן,
י-ם,
12/09/05 09:20
|
נראה לי שזה מקור התסכול העמוק של הציבור הדתי-לאומני:
החילונים הקימו את המדינה, החילונים נלחמו עליה, והחילוניים בינתיים מקיימים אותה, בסך הכל ולמרות כל התלונות, לא ממש רע. אגב, כמו משאלת ליבך החולנית, כבר תלו אותנו פעם - אלו היו הבריטים, לפני קום המדינה. בניגוד אליך, אני לא מכחיש שגם לדתיים היה חלק, אבל כנראה שמשנת הרב קוק לא ממש מתקדמת כשהחילונים פורחים כל כך, והמשיח לא בא. אין לי שום בעיה עם הדת, להיפך, יש לי רק בעיות אם אדם שדוחה כל מה שהוא לא זהה לו בדיוק.
מאחר ועשינו כל כך הרבה וכל כך יפה עד כה, בבקשה תסמוך עלינו - פינוי השטחים על מנת להגיע להסדר סופסוף הפלסטינים גם יהיה עניין טוב. תאמין לי, יש לנו קצת נסיון בענייני המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנג'מן אני בהלם
חרד,
בני ברק,
12/09/05 10:01
|
סבי נילחם עם כיפה באדמה העיקשת בעמק הירדן ,אבי נלחם על האדמה הזו ,אני וששת אחיי נילחמנו בכל החזיתות ,ואני ממשפחה שכולה ,חובשי כיפות כהות ושחורות היו עוד רבים כמוני דתיים יותר ומאמינים פחות ,רוב רובם של החיילים שפגשתי בשירותי הצבאי,(קרבי בהחלט)היו אנשי אמונה ,שהזילו איתי לא פעם דימעה,על הבופור וכאוכבא ואל בורג', תפסיקו כבר עם השטות הזו-''חילוני''זה לא גוי!! יש חילוניים עם נשמה יהודית טהורה,הם בסה''כ לא מכירים מספיק את הדת,אחרי שהחבר'ה שלך בנג'מן קרעו אותם מההורים כשבאו לארץ ,נתנו להם כובע טמבל ומימיה,מכתש גדול מכתש קטן ויאאללה, יש צבר , הבום עוד יבוא , ואחריו היתפכחות ואחריו שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן? אז למה בהסטוריה של
השמאל - זרע,
הפורענות!,
12/09/05 09:52
|
ה''מדינה שהשמאל בנה'' אין גם מלה אחת על העליה הראשונה של החרדים שבנו את אם המושבות ואת כל שאר המושבות הראשונות. המדינה נבנתה למרות השמאל, והשמאל השתלט על כל מווסדותיה ועוד הוסיף עליהם מוקדי כח בלי סוף. השמאל תקע תמיד מקלות בגלגלי שיבת ציון. השמאל הוא סמל החורבן. ודי לבלופים! השמאל נלחם ביהודים ואפילו מסר אותם לאויב. תמיד תמיד תמיד היתה זו דרכו של השמאל, אנו עדיין חיים פה בחסדי ה'. אבל אולי גם לו כבר נמאס מן העם המגעיל הזה!
הגב לתגובה זו
|
|