 |
170.
שונא ישראל, נמאסת!
ל"ת
.,
15/09/05 20:17
|
|
 |
169.
fak deh israelim
gl,
dk,
15/09/05 19:04
|
|
 |
168.
יוסוף שריד, יוסוף ביילין, פואד
ל"ת
הם בעד הערבים,
למה?????????,
15/09/05 19:00
|
|
 |
167.
שריד, אתה צודק ואז?
א,
15/09/05 18:10
|
ערבי זה ערבי ויהודי זה יהודי! אין כזה דבר ערבי ישראלי. כולם פלשתינאים. זה שחילקת להם תעודת זהות ונתת להם הטבות וזכות להצביע זה לא אומר שהם לא מוסלמים או שהם יתגייסו לצבא או שהם יצביעו למפלגה שתומכת בבטחון היהודים. בינתים הם מתגייסים לחמאס ולחיזבללה ושורפים דגלים של ישראל ואיימו על חייהם של השוטרים ולכן ירו בהם. פעם חבר שלי ושוטר רדפו אחרי מחבל שפתח באש על חילים בקריה בתל אביב. המחבל ברח וחבר שלי על אופנוע רדף אחריו. חבר שלי שלא היה חמוש צעק לשוטר תירה בו תירה בו ! השוטר ענה צועק: מה אתה רוצה ששריד יעשה לי משפט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
ירי על שמאלנים היה נחקר
חנון,
15/09/05 16:18
|
|
 |
שריד השקרן יודע היטב שירי על
מתנחלים נחשב,
ללגיטימי בקר,
15/09/05 16:51
|
ב חוגי השמאל. לכן גם הפלשתינים מקפידים בתקופות מסויימות לבצע פיגועים רק נגד מתנחלים והשמאל מגבה אותם בקריאות לצאת מיו''ש. שריד ודומיו משמשים חלק מהאסטרטגיה הערבית לפיצול החברה הישראלית ולהחלשת כושר העמידה שלה. במילים אחרות: משת''פ!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
165.
נימאס לי ואני יורד מהארץ
מוחמד,
עראבה,
15/09/05 15:54
|
אני ושש הילדים שלי והאישה שלי, אנחנו עוברים לאמריקה, המדינה פה לא רוצה אותנו, והנציגים שלנו בכנסת הם זבל, ונמאס מכל המצב הזה. אולי נבדוק גם בקנדה. פה אף פעם לא יהיה שיוויון, זו תמיד תהיה מדינת היהודים, והחברי כנסת שלנו, וועדת המעקב, במקום לדאוג לנו לשיוויון בחובות ובזכויות, דואגים שהמצב יישאר כמו היום, כי רק הם מרוויחים מזה. היום רצו שנלך להפגין בצמתים, אני צריך להרוויח היום 250 שקל בעבודה ולא בצומת, הם מקבלים משכורת גם בצומת. די נימאס מהמדינה החרה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוחמד, לך כבר. אל תתמהמה!
ל"ת
שעועית לבנה,
15/09/05 19:43
|
|
 |
סע וקח את כל שונאי היהודים יחד
ל"ת
טייס,
15/09/05 18:49
|
|
 |
סע קח איתך את מחריבי בתי הכנסת
ל"ת
ששרפו באכזריות,
מקומות קדושי,
15/09/05 18:47
|
|
 |
סע וקח איתך את אחמד טיבי!
ל"ת
ואת הבוגד ההוא,
ח''כ בראכה,
15/09/05 18:39
|
|
 |
סע ואל תחזור
ל"ת
ריאליסטי,
15/09/05 17:01
|
|
 |
סע כי זו מדינת היהודים!!!!!!!!
ל"ת
ואתה לא כל כך,
משלנו,
15/09/05 18:50
|
|
 |
go away and let us live
ל"ת
love,
15/09/05 17:01
|
|
 |
קח איתך את כל מי ששמו מוחמד
ל"ת
בבקשה!,
15/09/05 18:51
|
|
 |
נסיעה טופה
ל"ת
חנון,
15/09/05 16:17
|
|
 |
164.
אחרי ערפאת שריד צריך להנהיג את
ל"ת
הפלשתינים ולא,
אבו מאזן!!!!,
15/09/05 14:52
|
|
 |
163.
לא נשכח שהערבים רצחו אז את
חגית ר.,
15/09/05 14:50
|
|
 |
גם את נתן-זאדה בשפרעם
ל"ת
חיים,
יהודה=פלשתין,
15/09/05 16:40
|
|
 |
גם את שני החילים לינץ' ברמאללה
כנסו!!!!!!!!!!,
15/09/05 18:53
|
אלה שנרצחו ע''י ''שותפינו לשלום''.
שמותיהם: 1. ואדים נורז'יץ 2. יוסף אברהמי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
שריד מזמן עבר לצד של שונאי ישר
אל.חבל שאנחנו,
מממנים לו את,
15/09/05 14:48
|
המשכורת כדי שיוכל להכפיש את מדינת ישראל ולסייע לטרור האיסלאמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
161.
כמה ערבים נעצרו?
יאיר,
ירושלים,
15/09/05 13:40
|
איך יכול להיות שמאות צעירים מכפר דרום נעצרו על אי סיכון חיילים בעוד מאלפי הערבים שניסו להרוג חיילים וצעקו איטבח אל יהוד בקושי נעצרו אנשים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
לערבים זיכרון קצר
אם מודאגת,
15/09/05 12:44
|
מלבד העובדה ש-13 מהם נורו, הם לא זוכרים את מה שקרה לפני חמש שנים. הכל היה מתוכנן ומתוזמן עם תחילת האינתיפאדה הפלשתינית: חסימות הכבישים שגרמו לכאוס עצום לעשרות אלפי נהגים בצפון, ההתפרעויות המסוכנות, ההרס הזדוני, שנים על גבי שנים של צפצוף על החוק בבנייה פרועה, וגרוע מכל - תמיכה גלויה ואקטיבית באוייביה המרים של המדינה. עוד יש להם חוצפה ליילל על איפה ואיפה! הכי טוב לוותר על שטחים בגליל, לספחם לרשות הפלשתינית ולהיפטר מהדרעקים הללו אחת ולתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לספח את הגליל והמשולש למדינה ל
נדאל,
גליל,
17/09/05 10:05
|
להזכיר לכם שלא הערבים באו לישראל אלא ישראל הגיעה וכבשה את פלסטין.
אני פלסטיני ערבי אזרח מדינת ישראל ואני לא גאה באזרחות שלי ואני בעד ההצעה לספח את הגליל והמשולש ואם יוסכם גם שטחים אחרים למדינה הפלסטינית אני תושב הגליל אשמח שיספחו את כל הגליל והמשולש למדינה פלסטינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש מצאנו שיטה..
cyrano,
ארץ העריק,
15/09/05 13:41
|
כל פעם שהם יעשו באלאגן , ויתחילו אנטיפאדה ניתן להם שטחים שיעשו לנו טובה ויירגעו... עד הפעם הבאה.. לא , נראה לי שיש דרך עדיפה... אני חושב שאו שהם יחיו איתנו ברוגע ובשלום, יישבעו אמונים לדגל ולהמנון שלנו, ויצייתו לחוקי המדינה כמו ילדים טובים, או שנזרוק אותם קיביני מאט לעזה... ואם לא יילך בטוב, שיילך ברע... לא רק יהודים אפשר לגרש וזה ''חוקי וזה דמוקראטי'' , גם ערבים... וגם סמולים קאניבאלים.. .. לא, לא גם ערבים, בעיקר ערבים , כי בינתיים אנחנו מדינה של היהודים ולא של הערבים... ומספיק עם הטרוף הזה של הקניבאלים הסמולים, נוציא את הגייס החמישי הזה מחוץ לחוק.... ואו שהם יירגעו ויפסיקו את ההסתה הפרועה הזאת נגדינו , או שנזרוק גם אותם לחבריהם , בעזה.. התפנה אחרי הגרוש המזורגג המון מקום לכל המזורגגים שרוצים לפגע ולהרוס אותנו... המיים בעזה הם הכי מתאימים להם ... כמובן, לשתייה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
159.
שריד מיצר שלא ירו בגוש קטיף
יחזקאל מרמת גן,
שנאת שריד,
15/09/05 12:11
|
השנאה המבעבעת בתוכו עצומה. כואב לו שלא ירו בגוש קטיף.\ חבל לושלא נהרגו שם יהודים. איך הוא משווה? תהליך מחאה ציבורי רחב שנמשך זמן רב, של אנשים שמסלקים אותם בכוח מרכושם הפרטי. אנשים שהיו על בתחיהם להגן על רכושם. לעומת התפרעות המונית שלהערבים שיצאו לשטחים ציבוריים . התפרעות שגבתה הרוג/נרצח יהודי! את זה שריד שכח?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שריד משת''פ!!!!!! יוסף תחמן!!!!
ל"ת
יוסף ביילינסקי.,
רמת אביב ג'-,
15/09/05 16:52
|
|
 |
158.
ל-155, למה חכי''ם ערבים?
לא נשכח,
ולא נסלח!,
15/09/05 12:08
|
למה לא חכי''ם יהודים? הם גרועים יותר! למה לא מעמידים את יוסי שריד לדין על הסתה לרצח? לא היתה פעם אחת שהפושע הזה לא הצדיק רצח מתנחלים, וכמוהו חבריו!
בליל שבת פר' אמור, התש''מ, חזרו אנשי חברון מתפילת ליל שבת במערת המכפלה. כשהגיעו לקרבת בית הדסה, נפתחה עליהם אש תופת מאחד הגגות. ששה נהרגו, עשרות נפצעו. הרוצחים, שהטבח היה מתוכנן על ידיהם לפרטי פרטים, כולל צופה וכו', נמלטו. תגובת מדינת ישראל, בוטאה ע''י הגנרל חיים בר-לב, מה היה להם לעשות שם.... מה אומר הגנרל? אפשר לרצוח יהודי בכל מקום, בו לא מסמפטים את נוכחותו. ומה אפשר להגיד על ''יהודי'' ששואל מה ליהודי ולמערת המכפלה, מה ליהודי בחברון. האנשים האלה נטשו את מסורת ישראל, ומאמינים, תכלית האמונה, שזכותם לכפות את חוסר אמונתם על המאמינים. כשנרצחו יהודה פרטוש ונחום הוס, הי''ד, בירי על האטובוס בו נסעו, בגבעת החרסינה בחברון, זומן יוסי שריד על ידי דן מרגלית לטלויזיה, להגיב על הרצח... יוסי, מכהן בתפקיד ממלכתי במדינת ישראל, ששני אזרחים שומרי חוק שלה נרצחו בדם קר, כדלהלן: המתנחלים בקרית ארבע מסתובבים כסומא בארובה. מה הם חושבים לעצמם, שהם יישארו שם? כבר אז היו כולם צריכים להבין, שיוסי וחבר הנבלים אשר אתו, יעשו כל כדי שלא יישארו שם. ושולמית אלוני באה אל ראש עירית חברון והצהירה - חברון עיר ערבית! בכך נתנה מחילה רטרואקטיבית לטבח תרפ''ט. שהרי אם מותר לערבים לחסל יהודים, כי חברון היא עיר ערבית, אז למה שלא יעשו זאת. זה לגיטימי. כולל אונס האמהות והבנות, וכולל תלית יהודי זקן, ברגליו למעל, וראשו מעל פרימוס בוער. אותה אלוני, יצאה לחבל עזה, כששלה שורשן, ישבה שבעה עם ילדיה, על בעלה, שנרצח מן המארב, כשעבד בפרדסו. מה פתאם? היא לא הלכה לנחם את האבלים האומללים. בדיוק באותם ימים פסק בית משפט ישראלי לגרש מן הרצועה ארבעה אנשי חמאס, ושולמית אלוני יצאה להביע את אהדתה למרצחים המגורשים.
מיד עם חתימת ההסכם, של ''עזה תחילה'', התחיל הטרור ברצועת עזה! צריך להיות ברור לאזרחי ישראל, שכל הדם הנשפך ברחבי הארץ, במעשי טבח מפלצתיים, הוא בהסכמה מלאה של ממשלת ישראל. כל המהלכים, בעיקר אלה שהביאו להרג חיילים רבים ברצועת עזה, בברכת ממשלת ישראל, במטרה להחריב את ההתיישבות היהודית ביש''ע. מדובר פה בכת השמאלנית, שעיקר מהותה - המלחמה במורשת ישראל. אתם חייבים להבין זאת ולפעול, אם חפצי חיים אתם! הם מעולם לא התכוונו להניח להתיישבות הנפלאה הזו להתקיים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
פרס כספי מוצע
מושון,
15/09/05 09:52
|
הייתי נותן פרס לאותם שוטרים שבמקום לרשום דוחות סרק ירו כדורים חיים ועצרו [מאוחר מדי לטעמי] מרד של עוכרי ישראל .אבל לא לדאוג ,הם לומדים מאתנו ,ובפעם הבאה הם יפתחו באש ראשונים .ועדת החקירה תמצא לאחר דיונים מעמיקים שהם ירו מתוך שינה ,ברובי מים ,רק כלפי השמים ,עם נשק נצור והמערך אשם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
הזמן להוציא את הסמול הקיצוני
cyrano,
ארץ העריק,
15/09/05 08:27
|
מחוץ לחוק!!!!!!!!!!!!!!! אנחנו לא שוויץ שאנחנו יכולים להרשות לעצמינו במדינה הקטנה והשסועה שלנו , עם אוייבים סביב-סביב לה ובעיקר בתוכה, גייס חמישי מסוגם של אורי אבנרי, טלי פחימה, יוסי שריד ויוסי ביילין ותנועת הסמול הסהרורי ''יש גבול''... בכל מדינה מתוקנת (אמריקה למשל) , היו עושים לקבוצה כזאת של אנשים שהיא בפירוש בחינת גייס חמישי לכל דבר, משפט שדה, וחבריה היו ככל הנראה או יושבים בכלא להרבה שנים, או מגורשים מהמדינה.. אני רוצה לראות שאיזו קבוצה של חולי רוח כאילו היו מתחילים לבצע הפגנות קולניות על חוסר הקבלה בין החיילים האמריקאים המשרתים בעיראק לבין מעמד שווי זכויות לאירגוני הטרור של אל קעידה אשר שלחו זרועות בתוך אמריקה ומבצעים בה מעשים על גבול הטרור.. מיידים אבנים, קוראים לטבוח באמריקאים, אפילו רוצחים איזה נוסע בתוך מכונית.. ואז, קמה קבוצת הקניבאלים להגנתם, נגד העם שלהם שמגן על התחת הורדרד והשמנמן שלהם שלא יקרה לו משהו.. מה הייתה עושה אמריקה לאנשים האילו?.. הייתה נותנת להם להסתובב חופשי ולפגוע בחוסן של בטחונה של אמריקה ?... ואנחנו לא אמריקה; להם היה איזה פיגוע בתאומים לפני 3 שנים וזה נחשב בעיניהם הטראומה שבטראומות, לנו ברוך השם יש פיגועים כאלה או אחרים מדי שבוע.. ואלאק, הייתי מת לראות אותם מגנים על עצמם באיזו התקהלות אנטיפאדית כזאת של אחיהם הערבים בואדי ערה או בשפרעם.. למשל לרגל איזה יום של הנאכבה שלהם... נכון, יש מצב שהם יציגו תעודות וכשיראו שהמדובר בגייס חמישי יתנו להם לצאת בשלום... יחסלו אותנו קודם בעזרתם, ובהמשך יתפנו אליהם.. העם חייב להתפכח, ולהפסיק לתת לחבורה הזאת להשמיע את קולה ולהסית נגדינו בתוך נשמתינו ובכל העולם... חייבים להוציא אותם מחוץ לחוק, ומהר, שלא יהיה מאוחר מדי, כי אז...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
הגיע הזמן לשפוט חכים ערביים על
ח''כים פורעי חוק,
15/09/05 08:00
|
|
 |
154.
השוטרים הגנו עלינו ועל עצמם
ניצול,
צפון,
15/09/05 06:33
|
אני הייתי בין המותקפים. אותי עצרו בכביש ביקשו ממני תעודת זהות ראו שאני יהודי היכו אותי ובכוחותי האחרונים היצלחתי לברוח . אם לא אני לא יודע איך היה מסתיים. ויש עוד המון כמוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אנשים לא יודעים על כך.
אנא,
פרט יותר,
15/09/05 12:31
|
|
 |
אם לא הבנת, 154 מספר שהערבים
ל"ת
הכו אותו שגילו,
שהוא יהודי,
15/09/05 14:53
|
|
 |
153.
יוסיניו היה צריך פעם אחת להתקע
ל"ת
בהפגת מתפרעים!,
15/09/05 05:56
|
|
 |
אותו הם לא היו הורגים תנחש למה
ל"ת
גליה,
15/09/05 18:34
|
|
 |
152.
יוסי מוכן להקריב את המדינה
אדם,
כ''ס,
15/09/05 02:39
|
שריד מוכן להקריב את המדינה ובלבד שיזכה בפופולריות של המגזר האם יוסי לא זוכר מה קרה שם האם הוא לא זוכר שגם יהודי נרצח על כביש החוף . האם שכח את האלימות של ערביי פרדיס לא הוא לא שכח אבל הצורך לזכות בקולות הערבים מעבירה אותו ואת רן על דעתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
שמאל ויותר שמאל
ג'וקר,
15/09/05 01:52
|
החקירה נקתה את ברק ושות' מאחריות אבל בשביל שריד ''העבודה'' היא מפלגה ימנית אז זה לא משנה. ועכשיו ילדים תחשבו איזה התקפות היו אם הליכוד היה אז בשלטון.... 400,000 מפגינים בכיכר למשל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
ירי על מתנחלים לא נחקר בכלל
בן יפונה,
נכבה,
15/09/05 01:09
|
מתנחלים נורםי בכבישים כדבר שבשגרה. מר שריד לא היה צריך לנסח תנאי היפותטי, אלא לבדוק דברים לאשורם. מדינת ישראל הקימה ארגון טרור. כאשר הוא יורה על מתנחלים הוא זוכה לגיבוי, כאשר הוא יורה על אנשים בעלי דם כחול יותר הוא זוכה לגינוי. מר שריד, בתחילה או בסוף, קשוט עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
עד סוף ימיך תשאר פופוליסט?
ל"ת
איש חזון,
15/09/05 01:00
|
|
 |
148.
השמאל הקיצוני
משה,
מרכז,
15/09/05 00:50
|
מתהדרים בנוצות של הומניסטים מתי תבינו שערבים ויהודים לא יכולים לחיות ביחד. לא שאלתם את עצמכם איך זה שאין הומניסטים בצד הערבי שמוקיעים הרג חפים מפשע יהודים. מבחינת הערבים אנחנו כעצם בגרון וכשהם יחסלו אותנו הם יתחילו בכם האוהבים שלהם לכאורה . בעיני הערבי אתם הכי גרועים כי אתם מתנשאים וחושבים שאתם יודעים מה טוב לערבי . אין פלא שהשמאל הקיצוני מתמעט בין היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
גם את הח''כים ומנהיגי הדת הערבי
תמימי,
15/09/05 00:43
|
גם את הח''כים ומנהיגי הדת הערבים לא העמידו לדין על רצח או הריגה. הדו''ח דיבר קשות על אחריותם לפרעות הערבים, אבל מה, כמו הלינץ בשפרעם במוטרף אזוק, טיטאו מתחת לשטיח. גם את הפורעים בשוטרים וביתר האנשים שאושפזו ממצב ''קל'' עד ''קשה'' כולל האזרח המבוגר ממרכז הארץ שנרצח במכוניתו בזריקת לבנים מגשר טיטאו מתחת לשטיח ולא העמידו את העברינים הערבים לדין.... אכן, מדינת חוק(ן) למופת...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
true arab from shefaram
arab,
15/09/05 00:39
|
and you wonder why we killed the soldier in shefaram after he commited a terrorist attack? that's why. because jews get away with murder. here you have 13 families who waited for the law to give them justice but the law has failed them. it is better to take the law into our hands than let the government of israel release criminals into the streets. We will meet again.... and we will survive.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
go ahead
מושון,
15/09/05 09:59
|
YOU took the low and and many lives of jews in the past 150years. And if and when you'll have the chance you'll do it afain .Its something in your blood .We all see how Arabs kill Arabs daily in Bagdhad .Tha 13 Shaids are peacefull Low obiding persons killed in bed ib thur homes ,not on the roads ,trying to kill ,destroy and shut down Israel.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
145.
ומתי יחקרו את הלינץ בשפרעם????
ל"ת
רודף צדק,
15/09/05 00:37
|
|
 |
144.
שריד, שחרר אותנו מעולך.
ציון,
15/09/05 00:37
|
שב בבית, קרא עיתון, תשתה תה, שחק קצת בינגו, ריקמה יכולה לעזור לשחרר לחצים, מבטיחים לא להפריע, אתה והעולם הדמיוני שלך לבד, שששששששש, ילד טוב יוסי, ילד טוב. אבא יחזור, תקבל פרס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציון, אתה גדול! הצחקתני! ענקקק
ל"ת
כולם לקרוא את,
ציון הענק!!!,
15/09/05 02:27
|
|
 |
143.
מי שמצית יערות לא שיך
ישראלי גאה,
עכו,
14/09/05 23:38
|
דרוזי יקר אמר לי פעם.כל מי שמצית יערות,לא שיך לאדמה הזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
סימה,
יער,
15/09/05 00:31
|
|
 |
142.
שריד צודק. מה הבעיה בזה?
ל"ת
ערבים לפלסטין,
שם תתפרעו,
14/09/05 23:30
|
|
 |
141.
מה מה קרה
הגללי,
14/09/05 23:08
|
שלום לכולם
וכם בארכה טיבי וכ''ו אתם ורק אתם זורעים שינאה כלפי היהודים בכלל ותושבי הגליל בפרט אתם דואגים שיבנו מבנים לא חוקיים כדי שהמצב יגלוש לאלימות כלפי אנשי האכיפה אתם מתססים ככה לגבי האירועים באוקטובר אתם מתעתעים בציבור כי אין לכם מה לעשות בפועל אז הגיע הזמן הוא שתפנו את הכיסאות המרופדות שלכם או שתעזבו אותנו בשקט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
איך הוא לא מתעיף מעצמו
סתם 1,
14/09/05 23:03
|
האיש הזה שכל גדולתו בחלקת לשונו ושלא עשה כלום בחייו וגם שכשהיה שר חינוך ידע לתת הרבה כסף לעירות פיתוח אבל לא הבחין שרובו לא מגיע לחינוך. האיש הזה שערק ממפלגה אחת לאחרת והדיח את המיסדת של אותה המפלגה. האיש שכל חייו יושב בועדת החוץ והבטחון ובנה קריירה על הדלפות משם. האיש הזה שנהנה ממנעמי השלטון המושחת וזועק לטוהר מידות. בקיצור. שריד הלא יקר. אתה יקיר העיתונאים ללא ספק והסיבה היחידה היא שאתה מועיל להם (הדלפות כבר אמרנו?). אבל אתה רחוק מלהיות יקיר הציבור הישראלי. אנא פרוש כבר ולך לנוח רחוק רחוק מאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהשמאל הקיצוני מתעורר רק כש...
כשמדובר בערבים,
15/09/05 02:49
|
|
 |
139.
ירי על תל אביבים היה נחקר אחרת
ל"ת
נעם,
14/09/05 23:00
|
|
 |
138.
שימו לב
ד''ר מרקוביץ,
14/09/05 22:55
|
שהשמאל הקיצוני מתעורר רק כשמדובר בערבים שתומכים בטרור, ובטרוריסטים מקצועים, האמת היא שהשמאל הקיצוני חדל לעניין אותי כקליפת השום, משום שאם באמת הם היו נאורים אז היו מתעוררים גם כשלא! מדובר בערבים ותומכי טרור, לא הליצנים הדמגוגים דורשים להעמיד לדין שוטרים ישראלים שבתגובה להפגנה שסיכנה את חיהם פתחו באש (הגנה עצמית על כל מה שמשמע מכך) ודורשים לשחרר טרורסטים עם דם על הידיים באמתלה שהרוצחים המטורפים והמתועבים שרוצחים ילד אישה וטף הם לוחמי חופש, לכו לעזאזאל אדיוטים מדינה דמוקרטית לא דמוקרטית זה כבר לא מצחיק, אתם לא תורמים מהומה לא לשמאל, לא לימין ולא לשום שוחר שלום, ואויר נקי בכדור הארץ, ארגונכם הוא ארגון פאשסטי על כל המשמע מכך, ולהוציא אותכם מחוץ לחוק זה מיצווה מדרגה ראשונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מילה בסלע, ולואי וירבו כמוך...
ל"ת
cyrano,
ארץ העריק,
15/09/05 05:50
|
|
 |
תגובה
איש דו קיום,
מרכז,
15/09/05 00:16
|
|
 |
תגובה לדו קיום
אזרח,
שמאל לאנד,
15/09/05 14:02
|
לגבך רק דר פפא הוא יכול להיות דוקטור ובכלל רק מי ששמאל יכול להיות דוקטור ויכול לעבוד בתקשורת ובפרקליטות אבל אדם עם קו מחשבה שונה משלך זה בושה שהוא דוקטור . הליבראליות והנאורות שלך ממש מעוררי התפעלות . אז אם האיש הגיע לדרגת דוקטור זה בגלל שלמד הרבה שנים והוכיח את יכולתו ואת ידעותיו במבחנים ובעבודות מחקר ועל זה.... של נעליך מעל רגליך... כי להיות שמאלני עיוור לא צריך ללמוד כלל בבית ספר מספיק תעודת לידה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
סלקו כבר את הפרצוף שלו מהמסך
ל"ת
רבקה,
14/09/05 22:55
|
|
 |
136.
בכל מדינה אחרת שריד היה......
משה מכרכור,
14/09/05 22:53
|
במקרה הטוב מאחורי סורג ובריח ללא משפט. בוגד בלשון המעטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיעון מ מ ש מרשים .
ל"ת
תנסה עוד פעם,
14/09/05 23:38
|
|
 |
135.
חיים שלמים, ולא הגיע לשום דבר
ניב,
14/09/05 22:51
|
די מתסכל אותך לראות בסוף החיים שלך שלא הגעת לשוב דבר, וכולנו משלמים על זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
134.
מה עשה שריד בחיו??תשובה
כל פשעי שריד,
14/09/05 22:42
|
האיש הזה הדברן הבלתי נלאה,לא הקים פרויקט אחד בחייו. לעומת אלפי אנשים נפלאים במדינה הזו לאורך המאה שנים האחרונות שבנו ישובים,מפעלים,פיתחו טכנולוגיות,הקימו אוניברסיטאות,בנו תחנות כוח חשמליות,הביאו מעפילים,פיתחו מטוסים ואפילו כור אטומי אחד והרשימה ארוכה ארוכה, בכל הרשימה הזו לא נמצא איש קטן אחד ששמו יוסי שריד. האיש הז רבותיי,יודע לדבר נפלא,בלא,בלא,בלא, הוא עסוק בלהרשים את חבריו בשמאל. חיי הערבים נוגעים לקצה הציפורן השמאלית שלו, אדם שלא עבד אפילו יום אחד בחיו - 40 שנה יושב במזנון הכנסת ומקבל משכורת על חשבון משלם המיסים הישראלי. לא הביא אפילו תרומה אחת למדינה הוא וכל חבריו במרץ. אבל הנזק שהם מביאים הוא ענק בממדיו. למי יש פתרונות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לי יש פיתרון !!!
איציק היהודי,
ארץ ישראל,
15/09/05 08:27
|
להוציא את ראשי ואנשי השמאל אל מחוץ לחוק כמו שהוציאו את אנשי כהנא,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם לי פתרון: למנותו יו''ר הרש''פ
ל"ת
.,
15/09/05 18:37
|
|
 |
133.
שאלה לשמאל , בעד מי אתם ???
ל"ת
ישראל או ישמעאל,
???,
14/09/05 22:41
|
|
 |
בעדך!
ל"ת
כזה מתוק,,
14/09/05 23:41
|
|
 |
אתה נשמע לי קצת נוטה לשמאל ...
אם לא יותר מזה!,
15/09/05 00:40
|
אבל בקיצור ...אם אתה בעדי ...אז תהיה כמוני ...בעד ישראל !!! רוב העולם שונא את ישראל , ולא יודע מה הוא מפסיד !!! אם לא היינו צריכים להיתעסק במלחמות עם כל הערבים כל הזמן , אז היינו הופכים את העולם למקום הרבה יותר טוב ממה שהוא עכשיו !!! עם המצאות בתחומי הטכנולוגיה, רפואה,חקלאות ועוד ועוד !!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעד הערבים.
ל"ת
גבי,
14/09/05 22:48
|
|
 |
כשאני אוהב מישהו, אני חי איתו
cyrano,
ארץ העריק,
15/09/05 05:52
|
|
 |
132.
כשנרצחו ילדים בקיבוץ-שתקת!!!!!
יוני,
14/09/05 22:24
|
שונא ישראל שכמוך, שתרקב בגיהנום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
גייס חמישי
ירון,
ראשון לציון,
14/09/05 22:24
|
יוסי שריד משתפ של הרשות הפלשטינאית שונא ישראל ומתנחלים ידוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
כשבני סכנין זכו בגסיע
מתנחל מהערבה,
ערבה,
14/09/05 22:23
|
נחסמו צמתים ונוצרו פקקים אך איש לא נעצר ובוודאי שלא נורה. איך זה? מאותה סיבה שלא ירו על מתנחלים - הם לא הרימו יד על אף שוטר או חייל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
ההתפראות באוקטובר
רבקה,
חיפה,
14/09/05 22:18
|
|
 |
128.
הכומר שריד!
יעקב,
פתח תקוה,
14/09/05 22:17
|
שלום הכומר, למה אתה לא עוזב את דתנו היהודית בשקט למה אתה יהודי?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה להתנצר?
יורדי,
14/09/05 22:50
|
|
 |
127.
המתנחלים לא הרגו אף שוטר
ל"ת
מבחן התוצאה,
הסמול כן,
14/09/05 22:12
|
|
 |
126.
מה נסגר?על הלינץ' בשפרעם
הרוח שמעל המים,
האגם השקט,
14/09/05 22:10
|
לא דיברת מילה.האובססיביות בשמאל לשמור על האחר ומצד שני להאשים כל הזמן את הצד שלך זה פשוט גול עצמי כל העולם צוחק(?)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
למה השמאל הישראלי שונא יהודים?
ישראלית מיואשת,
14/09/05 22:08
|
לא ברור לי למה השמאל הישראלי שונא יהודים? האם הם מתחזים?הם גייס כל שהוא שנמצא פה כדי לבצע את רצון הערבים? לחסל את מדינת ישראל? אני בעד אופוזיציה,הומניות אנושית,פתיחות ובעיקר צדק לכולם. אך מה שאני רואה,כמשקיפה מהצד, שאין צדק בהתנהגות השמאל. הם מגינים רק על הערבים. דואגים להם,מייעצים להם,דואגים לזכויותיהם גם של מחבלים ורוצחים,פועלים לקדם את מטרותיהם,פוגעים בדמוגרפיה היהודית ע''י מושג מטעה שנקרא ''איחוד משפחות'' איחוד שיקרי שנועד להגדיל את מספר הערבים בארץ.תומכים בבניה בלתי חוקית,מגינים על עץ זית אחד שנעקר ונשארים אדישים להצתה של יער שלם ע''י הערבים.לא הפגינו אפילו פעם אחת נגד הטרור ,ומדי פעם אף שמעתי שהם מבינים את הרוצחים הערבים. אני פוחדת לחיי לחיי משפחתי וחבריי מפעולותיו של השמאל הישראלי ,אני מרגישה שהוא מקרב את קיצי וקץ המדינה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תסכול אישי שמשתחרר ע''י
חיים,
15/09/05 08:56
|
צורך עמוק לקבל תמיכה מכל אדם, בלי להיות ער שהם פוגעים בכלל הקבוצה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
ואיך היה נחקר ירי על שמאלנים??
שלמה,
14/09/05 22:07
|
מה הקשר למתנחלים? האם הם ירו בערבים?
ליוסי שריד הפתרונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, מתנחלים ירו בערבים
אבי אפרתי,
תל אביב,
14/09/05 22:46
|
והחקירות נגדם נסגרו ללא העמדה לדין, בדיוק כמו עם השוטרים. שאל למשל את הרוצח מר פנחס וולרשטיין, שהרג ערבי חף מפשע ולא הועמד לדין. שאל את מתנחלי חברון שמבצעים פוגרומים בשכניהם כל שני וחמישי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי אפרתי.
מורגן,
15/09/05 08:27
|
נכון שהיו מתנחלים שירו בפלשתינאים.
אבל יש המון פלשתינאים שירו במתנחלים.
אבל לצערנו אתה מנסה להסתיר זאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
יש ערבי גאה בסכנין.
גבי,
14/09/05 22:04
|
במה הוא גאה , נבצר מבינתי להבין. אולי חיים יבין , אחרי השתדלות יצליח להבין סיבותיו לגאווה... הוא רוצה להבין היבין. והוא אפילו חכם , החיים ,כמעט כמו יוסי שריד ואפילו פטריוט כמותו. אולי כדאי שיחברו לצוות חשיבה , יעשו ''סיעור מוחות'' וביחד ישיגו יכולת קוגנטיבית כשל טלי פחימה. ואחרי שיבינו - שיסבירו לנו , למרות שעד היום אף הסבר שנתן איש מהם להתנהלותו המוזרה , לא שיכנע. אפס , לא אבדה תקוותנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
מר שריד
זרח,
ישראל,
14/09/05 22:00
|
מדוע לא שמענו את קולך אחרי הלינץ' בשפרעם? היכן היית אז? אולי לא שמעת על המקרה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלינץ ביהודים היה לו טבעי
לאה,
14/09/05 23:58
|
|
 |
121.
למה נתנו לטיבי לחזור מעזה ?
ל"ת
לא סולח,
14/09/05 21:56
|
|
 |
120.
יש לי רעיון. ליוסי.
יש לי רעיון,
14/09/05 21:56
|
|
 |
119.
לאב השכול : היית פעם בהלם
מיקי,
14/09/05 21:56
|
מהפיגועים שאחים שלך עשו בנו ? אני יודעת שזה לא אתה, ולא הבן שלך ולא הבן דוד שלך. זה תמיד מישהו אחר. ותמיד זה מוסלמי. אז מדי פעם אנחנו מגיבים וגם מוסלמים מתים. אולי לא בצדק. אז מה אתה אומר - רוצה להמשיך לחיות כאן עם היאהוד ? ולא תחפש נקמות דם כמקובל אצלכם ? תהיה נאמן ? לא רוצה לחיות אתנו - מוכן לעבור לפלשתין ? רוצה להישאר כאן אבל לשלוט בנו ? רק תגיד. שנדע בדיוק. שגם השמאל ידע מה כוונותיך לעתיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
יש לי הרגשה שגם הרס מסגד....
בעל זבוב,
14/09/05 21:55
|
היה נחקר. בראכה היה דורש חקירה לבטח. גם כלב-א-סנע. וזה די מוזר. ז''א , הרי לא חוקרים מי ביצע לינץ' בשפרעם.... ומי ששרף והרס את קבר יוסף מבוקש ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
האם עיסאם מח'ול סוחר באיברים ?
מבקש לדעת,
14/09/05 21:52
|
|
 |
לתשומת לב תחקירני מעריב!!!!!!!
ל"ת
!!!!!!!!!!!!!!!,
15/09/05 02:33
|
|
 |
116.
מטורפי השמאל מציעים :
מיקי,
14/09/05 21:51
|
להכניס לכלא את כל השוטרים, את כל קציני צה''ל, את כל שרי הממשלה. לפרק את כל ההתנחלויות, גם את שכונת גילה, אם המוסלמים ממש יתעקשו - לתת להם גם את יפו, עכו, חיפה והגליל וכמובן את ירושלים. אחת הערים הקדושות בעולם שהיהודים ''המציאו'' את קדושתה, ברור שחייבת לעבור לידי מוסלמים. פיצוי על היותם בני הפילגש הגר. למוסלמים מותר לעבור חופשי דרך המדינה שלנו, מה שיישאר ממנה, בדרכם מעזה לגדה וחזור. אם המוסלמים יתעצבנו על משהו - מותר להם לצעוד באלפיהם (כמו שאמר הקדוש ערפאת : מיליון שהידים בדרך לירושלים) בהיסטריה ולצרוח אללהו אכבר. אבל בנסיבות אלה אסור להעליב אותם ולבדוק אם במקרה יש להם איזה חומר הפץ בתחתונים (בסה''כ היו רק מקרה אחד או שניים כאלה, ומבחינה סטטיסטית צריך מדגם של לפחות 400 כדי לומר שיש להם נטיות רצחניות שכאלה). וחס וחלילה אסור לירות. רק מוסלמי הורג מוסלמי (ראה עיראק, מצרים על ציר פילדלפי). בקיצור המוסלמים הם פרות קדושות. גם אם הן מחרבנות לך על הראש - אסור לעשות כ ל ו ם. גם לא להתנקות. טוב, מה אתם דורשים מפרות. ויהודי שלא מוצאת חן בעיניו המדיניות הזו - שיחסוך פרובוקציות לעולם, שיגש למטבח, יפתח את ברז הגאז כמו גדול ו''שלום על ישראל''. אופציה נוספת - להגר לאירופה, לאחת הדירות שחסידי אומות העולם האירופאים בודאי ינדבו ל''יש גבול'', ולשומרות העבריות במחסומים ולשאר שיילוקים, ו''לעשות את עצמך'' מסכים אתם ב-100%. ככה אוהבים אותנו - מתים בלי לעשות יותר מדי מהומות, צועדים לצלילי ואגנר, בניצוח בירנבוים, אל עבר המוות עם ''ראש מורם''. אח''כ יספרו את המתים שלנו, ויקימו לנו ''יד ושם'' בכל מדינה בעולם. וגם מוזיאון ''בני הדת האוריגינלית''. טוב למות בעד ארצנו - לא ככה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
מי שיירה על שריד - ייחקר !
יוסקה,
14/09/05 21:51
|
|
 |
114.
שריד!
מיקי,
ת''א,
14/09/05 21:50
|
הייתי מעמיד אותך עם נשק בידיים כשהמון זועם עם אבנים ובקבוקים מסתערים עליך, עם כל הורוד והפרחים והצדק שך' היית יורה כמו מנייק ובורח!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
ומי יחקור את הלינץ' בשפרעם ?
ל"ת
איתן,
זוכרות,
14/09/05 21:48
|
|
 |
א ת ה ת ח ק ו ר !
ל"ת
עם ישראל,
ארץ אבות,
14/09/05 21:57
|
|
 |
112.
מה ההשוואה בין אוהבים לשונאים
ל"ת
יהודי,
14/09/05 21:47
|
|
 |
111.
יוסי,למה שלא תעבור לימין? או..
שמאלן וותיק,
14/09/05 21:45
|
או אולי תהיה חבר כנסת ערבי.לא תצתרך לעשות מהפכה כל כך קיצונית בדעות הפוליטיות שלך. אבל תעשה טובה ושחרר את השמאל מדמגוגיה ככלל,ושכזאת בפרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
המשטרה פעלה נכון בפרעות 2000
ל"ת
1+1 שמאלני שונה,
14/09/05 21:43
|
|
 |
למה נתנו לבשארה לחזור מסוריה ?
איתן,
זוכרות,
14/09/05 21:58
|
|
 |
109.
שריד, ביילין, רו כהן=גיס חמישי
ל"ת
cyrano,
ארץ העריק,
14/09/05 21:41
|
|
 |
108.
האחראים והאשמים הם
אליוי,
14/09/05 21:38
|
הדרג הפוליטי ! שרי הממשלה שהזניחו את המשטרה ולא נתנו למשטרה יכולת עם כוח קטן להשתלט על המון מתמרד ! האשמים האחרים הם ראשי המגזר הערבי בעקר חברי הכנסת הערבים שמסיתים לקיצוניות--ראו את דברי ברכה ודברי בישארה הנוכחים ! שריד המתלהם חייב לזכור 2 דברים 1 כל אדם זכאי למשפט הוגן 2 ההתלהמות של שריד וחבריו מתירה את דמם של כל השוטרים ופוגעת בסמכות המדינה במקרים דומים בעתיד ! הערבים אינם טלית שכולה תכלת לא יתכן ששריד וחבריו יקראו לשמוש בכוח ואפילו בנשק חם כנגד מתנחלים מפירי חוק (מתוך ידיעה שיהיו קורבנות) וישללו הפעלת כוח כנגד מפירי חוק ופורעים ערבים !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
107.
שריד צבוע
קובי,
14/09/05 21:29
|
אני לא ארשום מה עוד אני חושב עליו כי לא יפרסמו תגובתי ,דרוש גם חקירה על רוצחי זדה ,תתבייש לך איש רע ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
במקה הזה המשטרה פעלה כנדרש
גלי,
14/09/05 21:25
|
המשטרה סוף סוף במקרה הזה פעלה כנדרש וכראוי - בתקיפות, ביעילות ובהחלטיות - כמו שכל האזרחים שומרי החוק במדינה רוצים שהיא תפעל כנגד רוצחים, מתפרעים, שודדים ושאר חלאות שממררים את חיינו. יישר כוח לשוטרים ואיחוליי שלא יוגשו כתבי אישום. ערביי ישראל זועקים שדבר מהמסקנות לא יושם - אולי הם שכחו שהמסקנות כללו גם התנהגות חסרת אחריות ומסוכנת שלהם ושל מנהגיהם - הם יישמו את המסקנות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
read
Smolani,
14/09/05 21:23
|
yosi sarid is an extremeist, there is no reason to chrage any security personnel for these deaths. The arabs were extremely violent and in such a situation it was comepletely legitimate to pacify them with any means possible, including gun fire in cases where the officers felt threatened. this is completely justified!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ואיך היה נחקר ירי על סמולנים
התגובה המתאימה,
14/09/05 21:31
|
השמול תפקידוהוא להרגיז ולהתסיס למה לשפוך שמן על . הרי השר הממונה היה סמולני אז להתחיל איתו הוא ראוי יחד עם כל מי שהרים את ידו להסכמי אוסלו לשבת בכלא הם הביאו מות לאלפי פלסתנאים חפים מפשע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Whats the connection
DANI,
14/09/05 22:15
|
Are just a general hater of anyone who thinks a little different than you or do you actually have a point? what you wrote has nothing to do with my comment, read it again and try harder...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
יוסי שריד: מה עם הלינץ' בשפרעם
דני,
14/09/05 21:22
|
לא שמעתי אותך אדון יוסי שריד מזדעק לאחר הלינץ' בשפרעם - יכול להיות שלדעתך כשנרצחים יהודים בדם קר בידי ערבים זה טבעי? לא פעם ראינו שפרעות והתפרעויות של ערבים מסתיימות בלינץ' - וזה כולל גם את ערביי ישראל - אז מה יש לבוא לשוטרים בטענות? אולי אם היו מציינים את השוטרים שפעלו בתקיפות באותם אירועים אז השוטרים בשפרעם היו עושים יותר ומגינים על החייל (הרוצח - אני מודה) בצורה יותר יעילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והלינץ' ברמאללה? רצחו 2 חיילים
ל"ת
מי רצח? הערבים,
חברי שריד,
15/09/05 02:36
|
|
 |
103.
SARID MOVE TO AZA
david,
14/09/05 21:22
|
|
 |
102.
שריד הגזמת
גורי,
14/09/05 21:21
|
לאור התנהגות הערבים ו השתלחותם חסרת הרסן כלפי השוטרים של מדינת ישראל,שיגידו תודה שזה נגמר כך,יש גבול ליד החופשית שאתה מעניק להם,פה זו מדינת היהודים,אם הם רוצים שיתנהגו בהתאם ואם הם לא רוצים שילכו לעזה ויקחו אותך איתם!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה מצוינת גורי, כל מילה זהב
ל"ת
צ,
15/09/05 02:38
|
|
 |
101.
מדינת ישראל בונה את הפצצה הבאה
קובי,
14/09/05 21:21
|
במקום לטפח את האוכלוסייה הערבית היא רק שופכת דלק ומבעירה את המדורה. דורות שלמים חיים על אפלייה גזעית ופוליטית ..מה שיזיק למדינה בהמשך חייה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''קובי''? אתה מתחזה ערבי
ל"ת
פחחח שקרן,
15/09/05 02:38
|
|
 |
לקובי.אתה צודק. אבל...........
א,
14/09/05 21:34
|
אתה צודק לגבי ההפלייה. אבל כך בחשבון שגם אם הם יקבלו מהמדינה. גם אז הם ימשיכו לחתור תחתה.
הרבה ערבים מהעולם הערבי היו מקנאים מאיכות החיים והרווחה של ערבי ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
אף פעם לא יהיה אתכם שלום !!!
ל"ת
ערבי גאה,סכנין,
14/09/05 21:19
|
|
 |
אני אגיד לך מתי יהיה שלום..
המטיף,
14/09/05 21:43
|
כשסכנין, עראבה, וכל הכפרים הערביים בגליל ובמשולש יעברו לידי הרשות הפלסטינית. אני לא אומר את זה מתוך שנאה אליכם, אלא מתוך הכרה שאתם ואנחנו שונים מכדי לחיות ביחד. צריך לחלק את הארץ לפי עקרונות תכנית החלוקה מ-47, כך שלא תצטרכו לזוז לשום מקום, תישארו בכפריכם אבל תחת שלטון של הרשות. מה דעתך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תעבור לעירק שם שורר שלום .
ל"ת
מחמד מחמוד חמד,
חמדן חמודי,
14/09/05 21:42
|
|
 |
ואיתכם יהיה שלום?
ל"ת
יהודי סתם,
14/09/05 21:34
|
|
 |
מי בכלל רוצה שלום איתכם???
ל"ת
יהודי גאה,
ארץ ישראל,
14/09/05 21:26
|
|
 |
''יהודי גאה'' = מתחזה שמאלני
ל"ת
ץץץץץץץץץץץץץץץ,
15/09/05 02:40
|
|
 |
99.
נועמי מפורטוגל
אברי,
ראשל''צ,
14/09/05 21:16
|
איפה אתה? למה לא שומעים אותך. נעלמת? נאלמת? לא יכול להיות. אתה תחסר לי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאברי.
ל,
14/09/05 21:35
|
|
 |
98.
www.afi-k.com/?user=10429
ל"ת
לדבר בסלולר,
ולשלם חצי,
14/09/05 21:16
|
|
 |
97.
הצביעות של שריד
ארז,
תל אביב,
14/09/05 21:14
|
שבית המשפט מחליט משהו נגד הימין אז המערכת השיפוטית אמיצה. שמחליטים משהו נגד השמאל=ערבים אז יש בעיה. יוסי שריד - אם לא היית קיים אז הערבים היו צריכים להמציא אותך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
יוסוף שריד יא-שאהיד !!!
#חיל ג'ובניק#,
14/09/05 21:10
|
אני קורא כאן דברים מה יאהודים אומרים על יוסוף שריד....??!! אני חושב כדאי אתם תעשו שמירה חזקה על האיש המכובד הזה. אני ממליץ אצלניחנא כאן בעזה יכריזו עליך יא-יוסוף שריד כי אתה : ש-א-ה-י-ד אצלינו יש הרבה הרבה כבוד ליוסוף, למה תראו אחורה הרבה שנים,.. כולו מה אמר,....נהיה היום וגם מחר. אללה מעק יא-יוסוף שריד יא-שאהיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
יוסי שריד,
יעל,
14/09/05 21:08
|
גם על ירי על אזרחים יהודים אחרים היו מגיבים אחרת. מדוע לכרוך טענות ראויות בהכפשה של המתנחלים? מדוע גם בחרה המערכת לצטט בכותרת דוקא דברים אלו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יעל,לא כל פעם שאומרים דבר רע,
ל"ת
מתכוונים,
למתנחלים.,
14/09/05 22:03
|
|
 |
94.
הרי בסוף יוגשו כתבי אישום!
זיו,
14/09/05 21:03
|
למרות התגובות החריפות של הגולשים נגד שריד ,עמוק בלב כולם יודעים שזה לא ילך. שריד את ביילין יסיתו את הערבים שיגשו לבגץ ושם הרי המשחק מכור מראש. אגב מישהו שם לב איך כינו בכתבה הורה של מחבל ערבי??. אב שכול! מכאן נובע שהבן הוא חלל צהל!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
יוסי שריד צודק בהחלט
שמואלי,
14/09/05 21:01
|
אף אחד לא יכול ויוכל להסביר מדוע שכאשר קבוצה של יהודים מנצרת עלית עשו פוגרום בערביי נצרת תחתית אף אחד מהפורעים לא נפגע וכאשר קבוצות של ערבים מנצרת תחתית התפרעו נהרגו 3 אנשים.
רוצים דוגמא נוספת... בבקשה.
כאשר קבוצה של פעילי שמאל התנפלה על גדר ההפרדה עם קוצצי ציפורניים רוסקה ברכו של אחד המפגינים, אבל כשבחורנו המצויינים התבצרו בחוות מעון עם בלוני גז ואיימו לפוצצם על השוטרים אף שערה לא נפלה מתחת לשום כיפה של איזה מתנחל.
לא יעזור האצבע על ההדק מול ערבים קלה הרבה יותר מאשר מול יהודים/מתנחלים שעושים דברים דומים או אפילו גרועים יותר.
כל מי שמכחיש זאת הוא מתחסד, מיתמם או פשוט שקרן.
ליוסי שריד יש את האומץ להגיד את האמת בפנים ולהציב מולו את המראה על מנת שנוכל להביט בפננו המכוערות ולכן כל הכבוד לך יוסי שריד, אני בטוח שאם היו הרבה כמוך מדינתנו הייתה נראית הרבה הרבה יותר טובה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכבישים ונחשים בתוכינו.
ל"ת
זואולוג.,
14/09/05 22:01
|
|
 |
לשמואלי. אולי אתה בכלל מ......
b,
14/09/05 22:00
|
|
 |
ל b
שמואלי,
14/09/05 22:07
|
|
 |
לשמואלי.
d,
14/09/05 22:40
|
עדיף להיות אדיוט מאשר טיפש. חמור.נחש ועוכר ישראל.
אתה קולט זאת תומך טרור קטן ומושתן.
ולסיום. נעמתה לי מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה כל כך מזדהה איתם
cyrano,
ארץ העריק,
14/09/05 21:48
|
למה אתה לא עובר לצד שלהם ?.. אתה כזה סמולי חולה -רוח... שמע , אם לא הבנת עד עכשיו , אתה חי במדינה שאמורה ( ואם היא לא עושה זאת זה פשהע), להעדיף את היהודים על פני הערבים, זאת המדינה שלנו, של היהודים.... אם אתה כל כך אוהב את אחיך הערבים, פשוט תצטרף אליהם.. הם בעזה ובעוד 22 מדינות... למה אתה מעדיף לפעול למענם כמו איזו חלאה, כלפי חוץ אתה יהודי, ובתוכך אתה אוייב שלנו, ערבי , ואולי עם מחשבות רצח כמו של חמ''סניק...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
cyrano
שמואלי,
14/09/05 22:03
|
תגובה אינפנטילית של ימני מצוי, לא קורא את הכתוב ומגיב בסיסמאות נבובות של שפת השוק.
חביבי אם אני יעבור לצד השני פשוט לא יהי מי שיגן עליך וילחם בשביל טפשים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמואלי. סליחה?אתה מגן עלי?
ירקונה,
14/09/05 22:44
|
מפני מי אתה מגן עלי? מפני הטרוריסטים? הרי אתה מגן עליהם פה בחירוף נפש. אז למי אתה מנסה למכור?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמואלי. שיים לב.
צ,
14/09/05 21:42
|
שיים לב. ראה כמה שאתה במיעוט . לשמחתי . הרי יוסי שריד קופץ רק שפלשתינאים נפגעים. אבל שישראלים נפגעים הוא פתאום מגנה באופן מינורי.ובקושי. ראה את אירגוני השמאל הקיצוני. האם הם פעם יצאו נגד אנשי הטרור הפלשתינאי?
האם הם פעם הפגינו נגד הטרור.כפי שהם מפגינים נגד הגדר?
האם הם יצאו לבתי החולים לבקר את נפגעי הטרור. כפי שהם מבקרים את הפלשתינאים?
האם הם ביקרו את הרשות שתומכת בטרור. כפי שהם מבקרים את מדינת ישראל?
איפה הסימטריה ?
האם זה צדק?
האם יש הבדל בין דם ישראלי לדם פלשתינאי? האם הדם הישראלי פחות אדום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל צ' היקר
שמואלי,
14/09/05 21:58
|
מה הקשר?
נגיד שכל מה שאתה אומר זה אמת צרופה, האם זה סותר את מה ששריד אומר לגבי זה שהאצבע מול ערביי ישראל קלה יותר מאשר מול יהודים שמבצעים דברים דומים או חמורים יותר.
לעצם דבריך, אין שום צורך שיהודי/ישראלי יגנה פעולת טרור שמבוצעת נגד בני עמו, זה אבסורד, זה דבילי, זה אפילו מתחסד, הרי זה ברור מאליו. אנשי השמאל במדינת ישראל הם מלח הארץ, הם אינם צרכים להצהיר אמונים למדינת ישראל בכל פעם שיש פיגוע נגד ישראלים.
לעומת זאתתפקידו של כל יהודי שפוי ה להצביע על עוולות שנעשות כלפי מעוטים במדינה, אמת הם לא צדיקים תמימים כשם שהמתנחלים הם לא צדיקים תמימים, אך עדיין אנו חיים במדינה שבה אמור להיות צדק אחד לכולם ועונש זהה כלפי אותו פשע ועברה. ולכן אין הצדקה לנהוג ביד רכה כלפי יהודים רק בגלל שהם יהודים.
ואליבא לנושא המעוט פה בין המגיבים, רי זה לכבוד לי, הרבה יותר קל להיסחף עם עוולות דעת הרוב מאשר לעמוד חוצץ מולו עם דעת מיעוט ולהציג מולו את האמת והעובדות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
@@ לשמואלי.
יורגן,
14/09/05 22:18
|
בכל זאת הרשה לי להתערב. השמאל הקיצוני מתעורר רק שהערבים נפגעים. יש להודות בזה . זה ברור מאילו.
ובכל זאת הרשה לי לשאול מדוע? ? ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשמואלי יקירי.
צ,
14/09/05 22:11
|
נכון שהיד קלה על ההדק. וזאת מכיוון שיש לנו עסק אם אנשים שלא פוחדים מהמוות. ראה את שכיננו הבדאוים איך הם רוצחים אחד את השני . ראה את בני דודינו בשטחי הרשות איך הם יורים ללא טיפת מחשבה.
ובכל זאת. מדוע אין בשמאל הקיצוני סימטריה?
זה לא מוסיף כבוד לאדם שמגן רק על צד אחד.
ולידיעתך. השוטרים שאותם אתם מגנים הם מלך הארץ [לאומת מלח הארץ מהשמאל הקיצוני] השוטרים האלה חרפו את נפשם למעני ולמענך. בדיוק כפי שחיילי צה''ל מחרפים את נפשם למען שלום וביטחון אזרחי ישראל.
ושוב פעם ולא בציניות. לשמחתי אתם שם בשמאל הקיצוני נמצאים במיעוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שריד רוצה שיהודי יירה ביהודי ?
ל"ת
שישכח מזה,
14/09/05 21:30
|
|
 |
92.
אני מקווה שזה היה נחקר אחרת..
יוסי,
ירושלים,
14/09/05 20:57
|
הרי יהודים אינם מחבלים, ואינם רוצים להרוג אף אחד, תוכיח המחאה של החודשים האחרונים. אני יודע שעבור השמאל הקיצוני, העובדות לעולם לא הפריעו להם לטעון את מה שהם רוצים. מה הקשר ? המטרה האחת והיחידה היא להשחיר ולהמעיס את הימין ולרומם את המחבלים, אפילו לא הערבים כי לא כל הערבים מחבלים, והאחרונים לא יקבלו שום חמלה מאותו שמאל משיחי. המטרה מקדשת את כל האמצעים
כנראה שיש משהו באימרה המפורסמת: המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר על רחמנים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אחד שסובל מפרנויה.
ל"ת
סונר,
14/09/05 22:06
|
|
 |
91.
ועדת חקירה ללינץ בשפרעם
ל"ת
עכשיו!!,
14/09/05 20:57
|
|
 |
www.afi-k.com/?user=10429
לדבר בסלולר,
ולשלם חצי!,
14/09/05 21:17
|
|
 |
90.
אני מסכים לכל התגובות שנגד שרי
ל"ת
יואב,
14/09/05 20:56
|
|
 |
89.
התגובות כאן מתלהמות וגזעניות !
ל"ת
אזרח,
14/09/05 20:54
|
|
 |
88.
זו אוכלוסיה שרוצחת ראיות, יוס.
ש הלוי,
14/09/05 20:50
|
יתכן יוס, שאם היית משכנע את אהוביך הערבים שלא לרצוח ראיות היה מתברר שמכל ''הרוצחים'' היהודים למיניהם יש גם צדיק אחד שאם היה נותר בחיים, בחקירתו או במשפט היה יוצא נקי ומרשיע את תוקפיו הערבים. יתכן. לעולם לא נדע. רצחו את הראיה. עצוב, לא? אגב יוס, דברי לא מיועדים אליך כלל - רק לקוראים. חומר למחשבה. לאלו שיכולים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
שריד וכל אנשי מר''צ... קיראו
דויד, ליברפול,
14/09/05 20:48
|
נפל לידי סיפרה של תמי זילברג ''כבוד ראש הממשלה'', כדאי שתקרא. תלמד ותפנים. ממולץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
יש לי נחמה.
אחד מני רבים.,
14/09/05 20:47
|
שמרבית התגובות הם של אנשים שפוים.
לאומת המספר הקטן של התגובות הסהרוריות. והטיפשות.
יוסי תעשה חשבון נפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעומת מותק לא יעשה יהודי שגיאה
ל"ת
בשפת הקודש,
14/09/05 21:33
|
|
 |
85.
יוסי שריד, אתה משת''פ שלהם.
אסי,
שמאל מתון,
14/09/05 20:41
|
אנשים כמוך נותנים רוח-גבית לטרור. בגלל שכמותך לא יהיה פה שלום אף פעם. בגללך נאלץ לאמץ את תורת גנדי הי''ד, ולעשות לערבים טרנספר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
שריד אני מתבייש בך!!
חייל 20,
קרית אונו,
14/09/05 20:37
|
כחייל שמאלני אני רואה אותך ואת כל השמאל הבוגדני המציג אותנו כבוגדים בפני שאר העם כבושה מהלכת על שתיים.מצידי אתה וחברייך הטרוריסטים בשארה ברכה וזביידי יכולים ללכת לחיות בעזה כך באמת נוכל לקיים שיוויון אמיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
אנו דורשים בתוקף לחקור את רצח
יוסי שריד,
יחדלנד,
14/09/05 20:34
|
אנו הח''מ דורשים בתוקף לחקור את רצח נתן זאדה בידי המון משולהב שביצע בו שפטים בזמן שהקורבן היה כפות.
באם לא תיחקר הפרשה הנ''ל נשקול להגיש תלונה בחו''ל כנגד ראשי הציבור הערבי ומייצגיו בכנסת ומי מהם שיצא מגבולות הארץ יעצר עם רדתו מהמטוס.
בכבוד רב יוסי שריד זהבה גלאון רן כהן שאר שומרי החוק כמה מלחכי פינכת האתרוג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מגרש יהודים יועמד לדין.
ל"ת
המטיף,
14/09/05 20:32
|
|
 |
81.
הרי הם תקפו את השוטרים
כרגיל: צביעות,
של שריד,
14/09/05 20:30
|
מה, הוא לא יודע זאת? או מעמיד פנים. האחראי לעצם השתוללותם ולתגובותיהם כרגע זו תקשורת ההמונים ובמיוחד הטלויזיה שהסיתה אותם להשתולל לצרכי 'מידרג', וכאשר כבר השתוללו והמשטרה הציחה להרגיעם, התקשורת ובעיקר הטלויזיה הוסיפו והסיתו אותם לחזור ולהשתולל, בכל מיני אמצעים חזותיים בדוקים למטרה זו. התקשורת אחראית למותם, ועליה להישפט ולשלם ממש. כי הם בטלויזיה חושבים רק כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
יוסי , תעשה לי ילד
ל"ת
אווה בראון,
הבונקר/ברלין,
14/09/05 20:29
|
|
 |
79.
לחקור?? מה לחקור??
ארז,
14/09/05 20:28
|
לחקור ירי על מחבלים? על חוסמי כבישים? על מתפרעים שהרסו כל סמל לריבונות ישראלית? מה לחקור בדיוק??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
הייתי מאמץ את שריד לבן
אדולף היטלר,
ברלין,
14/09/05 20:28
|
|
 |
77.
אני מקווה שרציחתך תחקר ברצינות
ל"ת
צ'יקו,
ת''א,
14/09/05 20:27
|
|
 |
76.
הוא מוכר את עמו
בוננזה,
14/09/05 20:25
|
בעד נזיד עדשים. יוסי שריד וכל רפי השכל והנפש ממר''צ-יחד מתירים את דמם של יהודים משיקולים אלקטורליים. הם ממש מסיתים כנגד יהודים בעד קומץ עלוב של קולות ערביים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
את אבו יוסף שריד להעיף לעזה
דוד,
תל אביב,
14/09/05 20:23
|
יש להעיף את התולעת אבו יוסף לעזה לחיות יחד עם הפרא אדם שם קיצוני כמוהו מקומו לא במדינתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
blame
Ay Sham,
USA,
14/09/05 20:23
|
One fine day, when we all discover that we are all human beings, maybe something will change. When the Arabs learn that Israelis are flash and blood, and when Israelis learn that Arabs are the same, Maybe then there will be a bit less killing. Until then... our hate will eat us (Both) from the inside out.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
ליוסי.
מוסטפא.,
ערבי גאה.,
14/09/05 20:22
|
|
 |
72.
לחקור גם את ''רצח המבוקשים''
יהודי,
14/09/05 20:20
|
אין גבול לשיטנה ולשנאה של מר''צ-יחד. לאט לאט אבל בביטחה הם מקלפים שכבה שכבה את מעטה המגן העדין שבבסיס הקמת מדינה יהודית. הרי בקצב הזה יגיעו בעוד דור למסקנה שמדינה יהודית אינה חוקית (אחרי שכבר החזירו את יו''ש את הגליל ואת הפליטים). מאחר ואין סיכוי אפילו קלוש לדו-קיום (אין חיה כזאת) צריך להחליט כבר היום להפרד. הם שם והיהודים פה ( לא כולל את מי שלא מעוניין להשתייך ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
המדינה גם לא חוקרת את הלינץ
צדק,
14/09/05 20:18
|
|
 |
Are you retarded?
ל"ת
noga,
USA,
14/09/05 20:49
|
|
 |
צדק וחסד לעשות עם יוסף
ל"ת
הצדיק,
14/09/05 21:35
|
|
 |
70.
The fifth column
Avner,
NY,
14/09/05 20:11
|
|
 |
69.
מוחמד ברכה עמד 5 מטר מהלינץ
אני,
14/09/05 20:08
|
ולא עשה דבר - אז כדאי שישתוק, אחרת יצטרך להסביר את הצילומים שלו מדבר בטלפון ליד האוטובוס
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מתכוון ללינץ' בשפרעם?
ל"ת
(((((((((((((((,
מפחדים לחקור,
15/09/05 14:57
|
|
 |
מה??? עיתונאים, שימו לב!!
ל"ת
ץץץץץץץץץץץץץץץ,
15/09/05 02:50
|
|
 |
68.
בושה וחרפה ! דם ישראלי הפקר !!
ל"ת
ישראלי שפוי,
14/09/05 20:03
|
|
 |
67.
try to live in GAZA OK?
ל"ת
what an idiot,
14/09/05 19:54
|
|
 |
66.
מה נשאר להגיד? ? ?
נורבר,
14/09/05 19:54
|
|
 |
65.
Mitnachalim woun't LYNCH you
ל"ת
what a POTZ,
14/09/05 19:54
|
|
 |
הם רק ידרסו אותך
ל"ת
גוגל,
14/09/05 20:39
|
|
 |
to 65:
Anti occupation,
14/09/05 20:38
|
You yourself is a Big Potz' a poor deranged extreme nationalist and a simple faschist Don't ddare to spread lies/ The sttlers did kill palestinians and not only ones' you bastard!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the diffrence is how they as
a sociaty c it,
14/09/05 22:29
|
A: their sociaty sees the crime/morder as a holy -heroic act.. they dance in the street , party, give candies hide the morderer ect,,,
When we have one here - he's PROVEN nut/ he pays for his crime in jail and the sociaty shameing him... B: Please try to LIVE in an arab town / MARRY an arab women - OK??? i would like to see how long you will last...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you talk like a real nice huma
human being,
14/09/05 22:24
|
thanks for the complimants deary, tell sarid you like his back end very much OK?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לערבי ישראל.
ורי,
14/09/05 19:53
|
|
 |
63.
אם לוחמי הפלמ''ח היו ..........
יפית פארק.,
מרכז.,
14/09/05 19:52
|
יודעים שהדור הבא ישתף פעולה עם איבנו. הם היו מעדיפים להשאר באירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
גם לינצ באדם כפות היה נחקר כך?
צפצפ,
14/09/05 19:50
|
יש רוצחים שביצעו לינצ באדם כפות ומסתובבים חופשי!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
ישראל נגמרת לנו מול העיינים.
עופר.,
14/09/05 19:50
|
|
 |
60.
הטימטום מצית את הדימיון.
ל"ת
נח.איש גדול.,
14/09/05 19:49
|
|
 |
59.
יפה יוסי.
נביל.,
מזרח ירושלים,
14/09/05 19:48
|
|
 |
58.
הערבים לא מתגייסים,המתנחלים כן
גילי,
שומרון,
14/09/05 19:47
|
המתנחלים הם אזרחים נאמנים למדינה בניגוד לערבים באום אל פאחם,ובניגוד לשמאל הקיצוני בבילעין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
the big diffrence
u r an idiot,
14/09/05 20:53
|
1st, try to LIVE in gaza. between good arabs - we will see how long you will last. ok?
2nd. when we have a killer - he's - not normal OR the jews sociaty punishing him and he's paying for his crime in jail .... not to compare, to the arab sociaty that hiding the morderer,happy to the crime ,dances gives candys, prised, making the morderer holy ect...
THAT IS THE DIFFERENCE.. you want to live in the sociaty that CALLS for morder as a positive moral??? go ahead we will see how long you will last there.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תשווה את המתנחלים לערבים,
לא נשכח,
ולא נסלח,
14/09/05 20:04
|
השווה אותם לחלאת המין האנושי, יוסי שריד. הערבים אינם רואים הבדל בין היוסי המתועב לבין המתנחלים. ואם נדייק, הם מכבדים את המתנחלים ובזים ליוסי. את יוסי היתה המדינה צריכה לסלק מזמן, אבל היא העדיפה לאמץ את שנאת ישראל שלו ולגרש את היהודים.
מדינה נורמלית, היתה מזמן משליכה את יוסי לבור כלא, עד יומו האחרון, בחברת טינופות כמוהו. אלא, הטינופות כמוהו שולטות היום במדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים גרועים מהערבים
ל"ת
נעמה,
14/09/05 21:32
|
|
 |
למלחמת אחים אינה 'שמאל' היזהרו
ל"ת
היא מנסה,
להסית,
14/09/05 23:43
|
|
 |
לחלאת המין האנושי;
אחד שאיכפת לו.,
14/09/05 20:49
|
הטינופת המתועבת שמרחת כאן באתר מסריחה ומצחינה מלאומניותך הקיצונית והסהרורית שנוגעה בגזענות ובפשיזם. של נעליך מעל רגליך כאשר אתה מדבר על יוסי שריד.אינך אלא חגב שנפלט מבור המדמנה המצחין של הלאומנות הגזענית המשיחית ותירשם לדיראון עולם כאשפה אנושית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you got a nice,clean mouth
i like you,
14/09/05 22:39
|
just tell yosi that you like his rare end very much OK?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
יוסי תסתכל לעינים של..........
מרקו,
14/09/05 19:46
|
אזרחי מדינת ישראל.
האם אתה מחפש צדק?
מדוע אתה מתעורר רק שהערבים נפגעים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותו! הערבים הם
ל"ת
שכירי החרב שלו,
לחורבן ישראל,
14/09/05 20:05
|
|
 |
56.
ליוסי. היידד.
נוחי.,
שמאלן גאה.,
14/09/05 19:44
|
המשך במלאכה.
כך נחסל את הישות הציונית.
אני אתה וכל שאר איגוני השמאל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ושבג''ץ לא מאשר גירוש ערבים
מהבית שלהם,
ומאשר גירוש,
14/09/05 19:44
|
יהודים- זו לא גזענות?!?!?! שכל ה''מאות'' (אני בספק אם היו שם עשרות) שמאלנים יפי הנפש יצאו להפגין נגד הגזענות הזאת!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
מדוע אתה חושב ש...............
צדיק,
14/09/05 19:39
|
ליוסי. מדוע אתה חושב שלאנשי השמאל יש חסינות מהטרור הפלשתינאי?
הטרור לא מבחין בין שמאל לימין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
אבו מאזן מודה לשמאל הישראלי
ל"ת
אורי,
14/09/05 19:36
|
|
 |
52.
ואיך היה נחקר ירי על שמאלנים?
יהודי,
14/09/05 19:36
|
|
 |
51.
די!!
נעם,
מרכז,
14/09/05 19:35
|
יוסי שריד!! תפסיק כבר להתעורר בכל פעם שנעשות עוולות לפלשתינים ולערבים!! אם אתה באמת שייך למפלגה חברתית, היית צריך לצעוק ולזעוק ולשאוג על צורת הגירוש והטיפול במתיישבי גוש-קטיף וצפון השומרון,שיושבו בהחלטת ממשלה ולא פרצו לשם, וישבו על אדמות שהיו לפני כן ריקות ושוממות(!!!) והפריחו את השממה, ובניגוד להשמצות הבוטות של השמאל על איבוד תקציבים, הניבו לקופת המדינה מייצוא וייבוא וייצור מאות מיליוני דולרים! אז די עם הצביעות הזו! ואם אתה יהודי, קודם כל תדאג לעם שלך, לא ראיתי ערבי שדואג ליהודים שנרצחו בדם קר בפיגועים כאלה ואחרים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
מי שלא ראה את התקוממות
אלי,
14/09/05 19:34
|
מי שלא ראה את התקוממות אוק' 2000 לא יודע באיזה סכנה קיומית עמדה המדינה. 20% מהתושבים יצאו כנגד ריבונות המדינה וניסו להפיל אותה ולהפוך את ישראל למדינת הלכה מוסלמית. אני הייתי בואדי ערא בזמן המהומות בתור אזרח תמים שרצה לנסוע מהצפון למרכז, באותו היום הרגשתי שהמדינה הלכה - אלפי אספסוף השתלטו בכח על צירים מרכזיים ונלחמו כנגד שלטונות החוק במטרה אחת ברורה- להפיל את השילטון היהודי בישראל. הם נלחמו כחיילים מול שוטרים וכידוע במלחמה יש הרוגים. הם יצאו למלחמה בידיעה שהם הולכים לההיהרג. על המדינה לקנוס את כל משתתפי המרי בנזקים שנגרמו למדינה וכל לגרש את המשפחות של המחבלים האלימים במיוחד. במידה ולא יוחלו חוקים נוקשים כנגד המחבלים נתעורר כולנו בוקר אחד לקולות המואזין בכל ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
important maggase read #50
ל"ת
fellow jew,
14/09/05 22:43
|
|
 |
49.
שריד, לא ציפינו אחרת..
ל"ת
שמאלנצי,
גרמניה 1939,
14/09/05 19:33
|
|
 |
48.
pravda.co.il האמת על התקשורת
אלי,
פיתוח,
14/09/05 19:31
|
איש השנה של מעריב הוא דן הראל ויוסי שריד מתרגז מההחלטה בעניין מהומות אוקטובר ? מה קורה פה ? pravda.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
מר שריד מתחרה בטיבי
אחד העם,
שמאל לאנד,
14/09/05 19:30
|
מר שריד מנסה להתחרות בטיבי מי יותר טוב לערבים אבל זה לא ילך לך מר שריד כי הראיס עראפת[ זה שמת מאיידס ] אמנם אהב אותך והרבתם להתנשק אבל אהבתו העיקרית היתה לטיבי איתו הרבה להתרועע להתנשק ולהרעיף עליו אהבה . הוא גם אהב אותו כי הוא כזה עגלגל רך ושמנמן אז חבל לך על האינרגיה לא תוכל לנצח את טיבי . [ אגב אולי משהו יודע אם איידס זה מדבק???? ]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גדול
ל"ת
תומר,
ראשון,
14/09/05 19:55
|
|
 |
46.
מדינה גזענית. נקודה.
דני,
14/09/05 19:28
|
לא מיישמים את מסקנות וועדת אור. לא מאפשרים למי שאינו יהודי להתקדם. מאבדים צלם אנוש. לבי עם אחיי, ערביי ישראל. יום יבוא ויהיה כאן צדק לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהחלט מדינה גזענית.
ש,
14/09/05 19:43
|
במקום לחקור את הפוגרום שחוללו הערבים, חוקרים את השוטרים הרחמנים שהדבירו רק 13. נותנים לערבים להתקדם פי 100 לעומת מה שהם היו מקבלים במדינה מתוקנת, לאור חוסר נאמנותם. מאבדים צלם אנוש ביחס ליהודים קורבנות טרור. לבי עם אחי, היהודים המופלים לרעה. יבוא יום ויהיה צדק לכולם - כשהערבים יענשו על פשעיהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
ה-מ-י-ר-מ-ו-ר משגע אותו
חיים,
14/09/05 19:24
|
|
 |
תיקון קטן.
t,
14/09/05 19:40
|
|
 |
44.
ניסו שחם עוד מככב
טובה,
14/09/05 19:19
|
כידוע, מי שהיה יכול לחולל לינץ' במתנחלים והתבטא בגסות לגבי כניסה בהם בכל אמצעי עדיין לא הוזז מתפקידו !!!! עד היכן הצביעות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
אנא בחיבכ יא שריד
נאג'י,
יפו,
14/09/05 19:14
|
אבל זה לא נותן לך חסינות, וגם לא למישהו מהמשפחה היהודית שלך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
איש רשע ומסית. כל מילה נוספת
ל"ת
מיותרת,
14/09/05 19:13
|
|
 |
41.
What is wrong with Sarid
Ilan,
Mercaz`,
14/09/05 19:09
|
Is he so full of hatred that every single statment he makes has to point a finger at ''settlers'' . There has never in all of Israel's days been anyone who acted as though he rose up out of the sewer like Yossi Sarid. He is a filthy foul mouthed piece of arrogance and spite.
Yes the police should have honestly investigated the violence and it shouldn't have taken this long to reach a conclusion, but Sarid can't champion amnesty for the police violence of this past 6 months and then condemn similar violence from 4 years ago. I am sick of that SOB Sarid.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מר שריד עד היכן מגיעה הצביעות
אזרח עונה,
שחיתות לאנד,
14/09/05 19:08
|
לא שמעתי מילה ממך או ממפלגתך על דוח מבקר המדינה האחרון שמספר על 39 חולים שמתו עקב ניסויים רפואיים שבוצעו בגופם ללא ידיעתם ולכן ללא הסכמתם [דבר המנוגד לחוקי הלסינקי] ומבקר המדינה קבע שניסויים אלה היו מנוגדים לחוק . חולים אלה לא זרקו אבנים לא שרפו ולא סיכנו איש הם הפקידו את חייהם בידי רופאים שאצה להם הדרך לקבלת הפרופסורה . מילה לא נשמעה ממר מזוז שעושה הכל כדי לטאטא פרשה זאת מסדר היום . ולא מפרקליט המדינה שלא זז צעד ללא אישור ממזוז . כלום כאילו מדובר ב39 עכברי מעבדה ולא ב39 אזרחי ישראל . אבל אם מדובר בערבים אתה ומפלגתך מיד נדלקים שלא נדבר על החכם הערבים . אז אם יש גזענות ואפליה מבין דם לדם אז זה דווקה ביחס ל39 החולים שהם מרקע אקונומי נמוך כי לא יעלה על הדעת שרופאים יבצעו ניסויים רפואיים מנוגדים לחוק על תושבי רמת אביב או תושבי צהלה אפקה או חוות השקמים . אז טול קורה מבין עינך ותסביר לעצמך ולציבור מדיע אתה מתקוממם בגלל מותם של צעירים שידו אבנים שרפו פרעו וסיכנו שוטרים וכוחות ביטחון ושום מילה על 39 חולים מוכי גורל שמתו תוך ניסויים רפואיים שבוצעו בהם בניגוד לחוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
אם מתנחלים היו מתפרעים ככה
ש,
14/09/05 19:05
|
היו נהרגים מאות מהם, ולא היתה מוקמת בכלל וועדת חקירה כי זה היה אלמנטרי שמי שתוקף שוטר משלם על זה.
מדינה גזענית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל-ש.
t,
14/09/05 19:29
|
|
 |
38.
מטרתם אחת- מדינה לא יהודית
בוננזה,
14/09/05 19:05
|
הרג האזרחים מעניין את חברי הכנסת הערביים כקליפת השום. מטרתם האחת והיחידה היא לגרום לביטול מדינת ישראל כמדינת העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
לתת ואדי ערה והמשולש לפלסטין!
הנרי קיסינג'ר,
14/09/05 19:05
|
בעד שתי מדינות לשני עמים שיביאו גם את השלום אבל בעיקר את הצדק!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
יהודי שלא שוכח האיומים:לא אשכח
הקול השפוי!,
14/09/05 19:03
|
את אותה התלמהמות, ברבריות, שנאה תהומית בעיניים כלפינו היהודים - לא אשכח את אותן מילים- ''יהודי שיעבור בכביש ואדי-ערה ימות...'' אלו לא סתם איומים. זה התלהמות של רוצחים שרצו להרוג אנשים בדם קר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
טרנספר לפלישתינאי 1948
ל"ת
פנחס,
14/09/05 19:01
|
|
 |
34.
ימח שמך יוסי שריד! ה''מתנחלים'',
עשיית דין בנאצי,
ובעוזריהם.,
14/09/05 19:01
|
הם אזרחי ישראל נאמנים ולא בוגדים כמוך. מדינה נורמלית היתה מזמן מעמידה אותך אל הקיר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אל תדאג, אף אחד לא יזכור אותו.
דויד,
14/09/05 19:19
|
|
 |
33.
They are ''por'im, not victims.
Baruch,
14/09/05 19:00
|
What about jailing murderers of the Jewish driver the same day? He didn't break order! Meretz is unacceptible. I am so sorry to vote once for these idiots.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
למצוא את הרוצחים
מישהו אחר,
14/09/05 18:53
|
להזכירכם... חלק מהרוצחים הללו עדיין משרתים במשטרה. האם הייתם רוצים שאחד כזה יפגע בבן שלכם כשהוא מנסה לעצור עבריין נמלט?
רוצחים צריך להביא לדין. אני מאמין שיש כאן נסיבות מקלות, ולא יהיה מאסר עולם, אבל עדיין צריך לשפוט אותם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
שריד כלכך נמאסת בחד צדדיות שלך
ל"ת
נשאר רק שריד,
14/09/05 18:51
|
|
 |
30.
מתי יעצרו את מבצעי הלינץ בשפרע
לא נשכח,
ולא נסלח,
14/09/05 18:46
|
מתי יעצרו את מבצעי הלינץ בשפרעם? דם יהודים הפקר פה.
לא נשכח ולא נסלח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה ממש לא מעניין את שריד.
ל"ת
צ,
14/09/05 19:36
|
|
 |
29.
להזכירכם אהוד ברק הקים את
אהוד ברח,
14/09/05 18:20
|
הועדה המטומטמת הזאת, שתפקידה היה לגונן על פורעים ערבים, ולהאשים ברצח שוטרים שניסו לחסום אותם,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
חוצפה...
יוסף,
פ''ת,
14/09/05 18:19
|
חבורת עברינים פרועי חוק לכו לעזה הרצחתם וגם ירשתם תגידו תודה שלא הרגו לכם מליון ושלוש מאות אלף חבורת נוכלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
מה עם מבצעי הלינץ' בשפרעם?
ל"ת
המטיף,
14/09/05 18:16
|
|
 |
26.
המדינה מנסה לאזן כוחות..
ל"ת
אל תאמינו,
איזון כוחות.,
14/09/05 18:10
|
|
 |
25.
להזכירכם מדובר בפורעים
לא בתמימים,
14/09/05 18:02
|
מאורעות אוקטובר הן אירוע של תחילת פרעות ע''י ערביי ישראל וערבי יש''ע בציבור היהודי. לא מדובר בהפגנות או חסימת כבישים לשם שיבוש סדר החיים אלא דובר אז על הסתערות על יהודים באשר הם כדי לבצע בהם לינץ. אני מופתע שאין כתבי אישום נגד פורעים ערבים מאותה תקופה??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
החלטה מצוינת
ל"ת
תמר,
14/09/05 18:00
|
|
 |
23.
באוקטובר היו פורעים
דן,
14/09/05 18:00
|
|
 |
בגוש קטיף היו פי 100 פורעים
ל"ת
גאולה,
14/09/05 19:54
|
|
 |
בגוש קטיף היה משהו אחר
חיים,
יהודה=פלשתין,
15/09/05 16:47
|
רגמו את השוטרים בצבע עגבניות ,קטשופ ,קמח ,מים ,בקיצור את כל המכולת!! ולא סיכנו חיים של אף שוטר וחייל!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סימן שלא ראית מה היה באוקטובר
גלילית,
15/09/05 09:05
|
הגליל וודי ערה חסומים; אלפי ערבים משתוללים, מיידים אבנים, שורפים מבני ציבור,שוברים רמזורים...אין יוצא ואין בא לנצרת עלית, היישובים בגוש שגב במצור...בסכנין צעקו על מכרה שלי (שעושה שם קניות כל שבת): ''אטבח אל יהוד''... קל לשכוח ולהשכיח. עד לפעם הבאה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
what an idiot: read this
and ANSWER plea,
14/09/05 20:55
|
1st, try to LIVE in gaza. between good arabs - we will see how long you will last. ok?
2nd. when we have a killer - he's - not normal OR the jews sociaty punishing him and he's paying for his crime in jail .... not to compare, to the arab sociaty that hiding the morderer,happy to the crime ,dances gives candys, prised, making the morderer holy ect...
THAT IS THE DIFFERENCE.. you want to live in the sociaty that CALLS for morder as a positive moral??? go ahead we will see how long you will last there.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
כשאין ראיות אין ראיות...
נורין,
עפולה,
14/09/05 17:57
|
המשפחות רצו את ראשם של השוטרים ולעזאזל הראיות! ככה זה שהולכים לעשות פרעות בשוטרים וביהודים תמימים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
october riots AND azmi bshara
Meir Orgal,
Metulla,
14/09/05 17:50
|
can any person please explain to me why azmi bshara wants to be an israeli citizen - a country he hates and despises so much ? isn't it better if bshara and the village where he comes from become part of arab palestine , and so finally he could love and adore the country where he resides and is a citizen of
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
הפתרון היחיד-ערבי ישראל לפסטין
שמאלן ימני,
14/09/05 17:46
|
בתמורה להעברת האוכלוסיה היהודית לישראל. זוהי החלוקה הצודקת ביותר של מה שנקרה - שתי מדינות לשני העמים - העם הפלסטיני בפלסטין תחת דגלו והימנונו - וכנ''ל העם היהודי. השטח וקביעת קו הגבול קצת פחות חשוב - אלא אימוץ הרעיון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאה דרשת... המשך..
המטיף,
14/09/05 18:15
|
זה הפיתרון הצודק היחידי, אבל צריך להשתדל שכמה שפחות אנשים יצטרכו לעקור ממקומם, בין יהודים ובין ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מדוע ???
איציק היהודי,
ישראל השלמה,
14/09/05 17:33
|
לא העמידו לדין את אלה שרצחו את היהודי שהיה שם, לנתק אותם מארץ ישראל למדינות ערב , אם חיות עושות מעשים כאלה , צריך לחסלם, ואם השוטרים לא היו עושים זאת. הם היו רוצחים יהודים,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אפה ואפה
שמיל,
חיפה,
14/09/05 17:23
|
יש פה אפה אפה לטובת הערבים. האם בלינץ בשפרעם חקרו מישהו או העמידו לדין מישהו. לא!! היות ופוחדים בארץ מהערבים ומהתגובה שלהם. חוץ מזה צריך שיהיה אפה ואפה היות והם המיעוט ואם לא טוב להם שיעופו לעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
''אני בהלם''??? חצוף,בנו השתולל
יידה אבנים ואם,
היה ביכולתו,
14/09/05 17:22
|
היה מבצע לינץ' ביהודי הראשון שהיה רואה והוא עוד מצפה שנעמיד לדין שוטרים שהגנו על חיי אדם? שיעבור לגור בעזה ויראה איזו מדינה מתחשבת וליברלית יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
''אב שכול''- השתגעתם?
אתם נורמלים?,
14/09/05 17:22
|
אבא של מחבל שנהרג בצדק זה אב שכול? , שנאת העם העבירה אותכם על דעתכם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן! אב שכול הוא מי שבנו מת.
ל"ת
אשר,
דרום,
14/09/05 17:52
|
|
 |
תגובה לפרשנות ''אב שכול''
ישראלית,
14/09/05 18:58
|
|
 |
15.
חובה להגיש כתבי אישום נגד כל
מי שהשתתף,
בהתפרעויות,
14/09/05 17:19
|
מי שהשתתף במאמץ לרצוח יהודים ונהרג, שיהיה לו לבריאות .
חבל על אלה שהשתתפו וחזרו חיים ושמחים הביתה. צריך להוריד להם את החיוך ולשים אותםבבית סוהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
It wasn't a party, u son
ל"ת
shouldn't be th,
14/09/05 17:18
|
|
 |
13.
החלטה מוצדקת
אבי,
שומרון,
14/09/05 17:15
|
אירועי אוקטובר היו התארגנות פנימית מוסדרת כנגד המדינה שבאה לגרום לקריסת מערכות במדינה כדי לעזור למתקפה היזומה של הרשות הפלשתינית. הערבים המשחקים את הקוזק הנגזל צריכים להסתכל על עצמם. איפה ואיפה: האם הוגשו כתבי אישום כנגד מבצעי הלינץ' (שצולמו) בשפרעם. להזכירכם שקולניק שהרג מחבל כפות ישב שנים על גבי שנים בכלא. תחשבו על זה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי.
t,
14/09/05 18:10
|
|
 |
12.
דעה אישית
רחל,
14/09/05 17:15
|
מהומות אוקטובר לא חייבות להתמקד אך ורק באסון שקרה למשפחות. אותם המנהיגים שדורשים , ובצדק רב, לחקור את השוטרים, חייבים לחקור גם את הפורעים שפרעו, הרסו, שרפו וגם הרגו, ועד כמה שידוע לי, לא הוגשה תביעה לתשלום נזיקין. מובן שאין בכך כל השוואה. אך אותה הנהגה הערבית שדורת צדק מוחלט חייבת להביט אל הקהל אשר אותו היא מנהיגה והבין שאין להרשות אינתיפאדה פנימית במדינה, בכול מדינה כל שהיא כאשר אזרחים מתפרעים, לא מתחילים לחקור את הסיבות , מוצדקות או לא, בראש וראשונה יש להשקיט את השטח. ההנהגה של ערביי ישראל לא פעלה בנידון. יחד עם זאת מובן שיש לפרסם את הדו''ח וראוי שכל המעורבים יסיקו את המסכנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בן שהיה באזור התפרעות אינו נופ
מעריב מידרדר,
14/09/05 17:09
|
|
 |
10.
אסור לתת לערבים להתפרע באלימות
האמת,
ת''א,
14/09/05 17:07
|
הערבים בישראל מנצלים האמנה החברתית הישראלית והדמוקרטיה לעשות פעולות אנטי ישראליות ואנטי דמוקרטיות
בהסטה של ח''כ מכנסת ישראל הם הלכו לרצוח יהודים - כפעולת גיבוי ולחימה מבפנים, ביחד עם הלחינמה של הערבים בשטחים.
זה מהלך מסוכן - שחייבים לעצור בכל מחיר - כולל חיי ערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
הוכה בתדהמה!!!!!!!!אוי אוי אוי
שונאת צבועים,
14/09/05 17:07
|
הוכה בתדהמה!!!!לא פחות ולא יותר. זה מגזר שחי בערכים דמוקרטיים,נאורים,ליברליים,ע''פ חוקים אוניברסליים,שכל בני הדתות שווים. אוכפים חוקים,משלמים מיסים ,מכבדים את בנותיהם ונשותיהם, מכבדים את האחר, לא גונבים,לא בוזזים, מותק מותק מותק,,לא מבצעים לינץ',אני מבינה למה הוכה המגזר בתדהמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האם מדינת ישראל צריכה להפלות
שונא טיפשות,
14/09/05 17:21
|
אזרחים כי הם לא יהודים? אם את חושבת שכן אז את לא חיה ''בערכים דמוקרטיים,נאורים,ליברליים,ע''פ חוקים אוניברסליים,שכל בני הדתות שווים.'' ואולי אותך מותק מותק מותק צריך להפלות. אולי צריך להפלות גם את המתנחלים כי ברוך גולשטיין והחרא החדש ימח שמם וזכרם טבחו באנשים חפים מפשע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טיפש שכמותך שונא טיפשות
ישראלית,
14/09/05 19:05
|
אתה הטיפש , ואתה אכול בשנאה עצמית. בשם הנאורות , הדמוקרטיה, והחוקיים האוניברסליים, אתה מצדיק התפרעות ורצון לפגוע באזרחים. אתה טיפש גדול חסר בינה ודעת ואין לך מושג בדמוקרטיה בחוק וסדר. שב בשקט ותפסיק להגיב, כי הטיפשות נודפת ממך למרחקים!!! לוואי ותתקל ב''חף מפשע'' שאתה כל כך מגן עליו. והוא כבר יעשה עמך צדק ודמוקרטיה לשמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לישראלית ששונאת צבועים - את
שונא טיפשות,
14/09/05 20:12
|
מנופפת בערכים האלה - לא אני. את ממסה לכבול אותם לתפיסתך הגזענית - לא אני. לצערי זה מעיד על כך שאת חסרת מושג בדמוקרטיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לשונא טיפשות
ישראלית,
15/09/05 06:13
|
אז עכשיו ניכסת לעצמך את הדמוקרטיה, ובזכרון והבנת הנקרא אתה 0. שב וקרא את תגובתך לאט לאט ואת תגובתי. ואולי אחרי הרבה אימונים ומאמץ תבין. בהצלחה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת קודמתך אנחנו דמוקראטים ל
אשר,
דרום,
14/09/05 17:57
|
דמוקראטיה נועדה רק למי שחי לפי אמות המידה שלה. המפלגות הנאצית והפאשיסטית עלו לשלטון בדרך דמוקראטית. לא מוצא חן בעיניך הדמוקראטיה הזאת לך לעזה, אולי שם הם נאורים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are not CLEAR about diffre
ל"ת
read this,
14/09/05 20:57
|
|
 |
8.
אב שכול שק ב... ונא לעמוד ישר
ל"ת
...,
14/09/05 17:06
|
|
 |
בקרוב אצלך
ל"ת
גילית,
14/09/05 17:24
|
|
 |
בקרוב אצלך יא ש*****
ל"ת
מ,
14/09/05 20:26
|
|
 |
7.
רק האשכנזים משתינים במכנס, חחח
סער,
14/09/05 17:04
|
המומים, אני מכיר שני אשכנזים שגם בנוסף התעלפו ביווי שתן במכרנסיים. סימו לב כמה מחר לא יתייצבו לעבודה במשרדים.
איך ימימה מעיר הפיזמות רמת גן אומרת '' אלה נובחים ואלה משתינים במכנסיים''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
היו נרצחים והיו רוצחים
Ahmad,
Hamerkaz,
14/09/05 16:59
|
מדינה שמחפה על רוצחים ומאשימה את הנרצחים במותם היא מדינה רוצחת במו ידיה''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למגיבים ב-6.
אן,
14/09/05 18:08
|
אתם תמיד. אבל תמיד נוטים לצד אחד .
אפשר מידי פעם לנטות לכיוון הישראלי שגם הוא נפגע.
קצת סימטריה לא תזיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרוצחים הערבים מג'סר זרקא לדין
אנטי מוחמד,
14/09/05 18:00
|
יש להעמיד לדין את הרוצחים שביצעו לינץ' באזרח היהודי בכר שנסע בכביש החוף. על הערבים להסגיר את הרוצחים ולתבוע את העמדתם לדין!!! מוחמד אם אינך תובע זאת אתה צבוע!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא מזכירים את ז'אן בכור?!
חגית ר.,
15/09/05 02:56
|
|
 |
אתה צודק מאוד לצערי.
ל"ת
מותק,
14/09/05 17:22
|
|
 |
האמת לאמיתה
רפול,
חיפה,
14/09/05 17:08
|
חבל שהרגו רק 13 רוצחים, האבות אינם שכולים ,בס''כ הם אבות לרוצחים שהמשטרה הקדימה לסלק וכך צריך להיות תמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני מקווה שזה מה שיקרה לך ואז
מותק,
14/09/05 19:05
|
|
 |
5.
די נימאס לשמוע כל 5 דקות...
יהודי,
14/09/05 16:54
|
על דעתו של המגזר הערבי במדינה לא טוב להם כאן שיסעו לירדן
ושמישהו סוף סוף יסביר לי מה ההבדל בין ערביי ישראל לעם הפלסטינאי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I'll try to explain it to you
Arie,
14/09/05 19:22
|
The Arabs in the west bank and gaza are sworn enemies of israel and they are going to make their first step towards the destruction of our country.
Those who are called ''Israeli Arabs'' are the same, only they didn't start yet. When they'll be 3,000,000 or more, they will do exactly what their brothers in gaza and in the west bank are doing now - TAKING OUR COUNTRY PIECE BY PIECE, SLOWLY AND SURELY!
That's the only difference between them my friend.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת, שניהם אותו אספסוף.
יהודי,
14/09/05 20:12
|
השמאלנים הם שהמציאו את ''העם הפלסתינאי'' וטיפטפו את השקר הזה באותו זמן שמכרו לנו את המותג ''מתנחלים''.
הערבים מעולם לא טענו שקיים עם פלסתינאי רק אחרי 67 השמאל הישראלי לימד אותם שקיים עם כזה.
אבל כדי להשאיר את האספסוף שקיבל תעודת זהות כביכול מחוץ לויכוח המשיכו לקרוא להם ערביי ישראל.
וכן שניהם מתים להשמיד את ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אב שכול, למה אתה בהלם?
חיים,
דרום,
14/09/05 16:50
|
הבן שלך התפרע. אתה יכול לקרוא לזה ''שיחרור לחץ'' או ''הלך לשחק עם חברים שלו בחמש אבנים'', אבל מה שהוא וחבריו עשו היה לא יותר ממרד, אלים ונסיון לרצח. לא נשכח את הישראלי שנרצח על ידי זורקי אבנים במכוניתו בכביש הצפון ועשרות הפצועים, ולא נסלח לאזרחים הערבים שמצד אחד דורשים זכויות אזרח מלאות ומצד שני, ברגעים הכי קשים, מפנים את הגב למדינה ונלחמים בה מבפנים כדי ''לתמוך במאבק אחינו הפלסטינים''.
מלך ירדן בזמנו חיסל 10000 פלסטינים במאורעות ספטמבר 30 שנה לפניכם. 10,000 לעומת 13. תסיק את המסקנות בעצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא ירו במתנחלים שהתפרעו?
ל"ת
גיורא,
14/09/05 17:25
|
|
 |
למה לא ירו במתנחלים?
דן,
14/09/05 18:05
|
אפשר להשוות בין ההמון המוסת שניסה לשרוף אזורי תעשייה ובין המתנחלים שעשו משהוא מינורי מול כל קבוצת עובדים שובתים במדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותי דן. למה אתה מעוות
גיורא,
14/09/05 19:04
|
את המציאות. שנינו ראינו בדיוק כיצד התנהגו המתנחלים: ניסו לדרוס שני חיילים, פגעו בציוד צבאי, שפכו חומצה על חיילים, איימו בנשק על החיילים שביקשו לפנות אותם, נכנסו לשטח שהוכרז סגור בצו, פינצרו רכבים של צה''ל, שברו לחאד החיילים את ידו. להמשיך? דומה לאיזו שהיא שביתת עובדים בישראל או בכל מקום אחר בעולם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
check the real diffrence
come on,
14/09/05 20:58
|
1st, try to LIVE in gaza. between good arabs - we will see how long you will last. ok?
2nd. when we have a killer - he's - not normal OR the jews sociaty punishing him and he's paying for his crime in jail .... not to compare, to the arab sociaty that hiding the morderer,happy to the crime ,dances gives candys, prised, making the morderer holy ect...
THAT IS THE DIFFERENCE.. you want to live in the sociaty that CALLS for morder as a positive moral??? go ahead we will see how long you will last there.....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מפני שאת המתנחלים גרשו מביתם !
ל"ת
איציק,
ישראל,
14/09/05 17:44
|
|
 |
גם לא נשכח את הפיגוע במסעדת
בשם ההרוגים,
מסעדת מקסים,
14/09/05 17:07
|
מקסים שהמסיע של המחבלת המנוולת קיבל כולה כמה שנים....אז מה אתם רוצים?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחבלת לא היתה ערבייה ישראלית
גיורא,
14/09/05 19:04
|
|
 |
יפה דיברת!
ל"ת
אורה,
14/09/05 16:58
|
|
 |
3.
חברי הכנסת הערבים מבקשים
צדקה,
14/09/05 16:48
|
לא לשפוט את עושי הלינץ בשפרעם. אז מה להם להתלונן. מה הם רוצים, שאת הערבים לא ישפטו רק את היהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מי יחקור את הלינץ' בשפרעם ?
ל"ת
תא כפפות,
ירושליים,
14/09/05 16:39
|
|
 |
1.
אב שכול יש לך עוד פה לדבר
מיקי,
14/09/05 16:34
|
עדיף שתשתוק כי הבן החמד שלך ניסה כמובן ב''ה ללא הצלחה להרוג שוטרים יהודים (אולי גם אזרחים)ואצלינו כתוב הבא להורגך השכם להורגו... השוטר הצדיק פשוט קיים את מה שהתורה אומרת
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך בדיוק?
THX1138,
14/09/05 19:01
|
יכול להיות שאני מפספס משהו. אולי אתה יכול להסביר לי? נער שהיה פעיל כל חייו בתנועת ''זרעים של שלום'' בה פעילים נוער יהודי וערבי, השתתף בהפגנה לא אלימה, שוטר ירה בו וכשהיה שרוע על האדמה ניגש אליו ורוצץ את גולגלתו בכת הרובה. איך בדיוק זה מיקרה של ''הקם להורגך השכם להורגו''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילד שלו נורה בגב. איך אתה לא
מותק,
14/09/05 17:23
|
מתבייש? מנוול שכמוך! אף אחד לא ניסה להרוג חצי שוטר. התבלבלת - זה היו המתנחלים שדרסו חיילים שעמדו במחסום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק, אתה שקרן. כנס תראה למה:
ססססססססססססססס,
15/09/05 03:02
|
שום מתנחל לא דרס - עצרו את אחד ממנהיגי ההתנגדות לעקירה, כדי שלא יפריע ביום ההתנתקות (ולאחרים תפרו תיקים אחרים).
הוא שוחרר מהכלא בשתיקה, בלי שהוגשה נגדו תלונה כלשהי מצד המשטרה ו/או גורם או אדם אחר כלשהו. הסתבר שזו היתה עלילה, שקר. קראתי עדויות על כך.
אז למה אתה משקר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבים ושוטרים נמאסתם
צפורה,
15/09/05 15:14
|
|
 |
למותק . {החכם}
ופית.,
14/09/05 18:01
|
בנו לא נהרג מהגב.
בנו ניסה לרצוח את השוטרים שניסו לעשות לי לינץ בצומת כפר קאסם.
מי היה בצומת ? אני הייתי. ואני ראיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מותק מנוול מי שעשה אותך וגם זה
אחד,
14/09/05 17:58
|
|
 |
@ השמאל הקיצוני.תולעים בתוכנו.
ל"ת
צ,
14/09/05 17:57
|
|
 |
כל הכבוד
יעל,
רמת השרון,
14/09/05 16:37
|
|
 |
התפרעות הערבים רצחה יהודי אחד!
יחזקאל מרמתגן,
סלע מפורר,
15/09/05 12:14
|
|
 |
ליעל
אזרח,
14/09/05 17:48
|
הגזענים כמוך היו תמיד האויבים המרים של עמנו. בין עם הגזענים הם מגזע הארי ובין עם הם מהגזע השמי (יהודים וערבים כאחד).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
והרוצחים בלינץ' שפרעם נשפטו?
ל"ת
סתם אחד,
14/09/05 17:15
|
|