 |
59.
צו מעצר לדן הראל בגין הריסת
כבשה כתומה,
חוות הקרנפים,
17/09/05 08:56
|
|
 |
58.
boy cut england!!!
ola,
pt,
16/09/05 21:44
|
if our officers can't go there. we can't go there. with the rising anti semitisem, the mayor remarks lately, and overwehnlimng any israeli atmosphere. we should all stay out of england.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
האמת העצובה
gil,
US,
15/09/05 16:06
|
לא רחוק היום שכל ישראלי שמבקר בחו''ל יהיה חשוף לתביעות על פשעי מלחמה. וגם מי שלא שרת בצבא לא יהיה מחוסן (תוכיח שאין לך אחות).
כל ההצעות כאן להגיב אין להן סיכוי כי מדינת ישראל מיום הקמתה לא עושה כלום בתעמולה ובהסברה, ולא מבינה את החשיבות שיש לדעת הקהל במדינות דמוקרטיות. כמו שאמר גלילי לפני 30 שנה כשהיה שר ההסברה: מספיק שאנחנו צודקים, מנהיגי העולם יודעים את האמת, לא צריך להסביר את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
gil you know
אפי,
אזור התחזית,
15/09/05 16:29
|
fuck youmother fucker עם ערבי לבקן מטייבה בעל שלוש פטמות, שייזין גם אותך ויישר לך ת' מוח הרקוב שלך ואחרי שביילין ויוסי שריד יפתחו לך ת'תחת עם האח שלו הגרוזיני ותגיד אממממןןןן. ועכשיו לך חפש תחברים שלך הכושים שיראו לך את טולכרם בשעה אחת מסביב לתחת הלבן שלך. ואם תרצה אירוח או צימר קרוב תבוא אליי. יש לי בשבלך הואחד כיבשה מהממת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
bullshit
yossi,
usa,
15/09/05 15:19
|
need to get an order to arrest all palestinian leaders and their help FOR MURDER
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ומה עם הצדיקים הפלסטינים?
mr pink,
finland,
15/09/05 13:35
|
מה עם כל החולירות המושחתות מהצד השני? כל אלה שגונבים את כספו של עמם וגם חורצים את גורלם של לא מעט חפים מפשע? מה עם כל ראשי החמאס והג'יהאד? הם בטח יתקבלו שם בשטיח אדום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
תגובות...
רפי,
לונדון,
15/09/05 13:15
|
לכל קוראי עיתון מעריב און-ליין והמגיבים למיניהם, איתכם הסליחה אך בעקבות יציאתי לחופשה אהיה מנוע מלהגיב. זה לא שאין לי מחשב אך החלטתי שבחופשתי אקח גם חופש מהעיתונות. תהיו נחמדים והמשיכו להגיב בעיניין בדרככם. יגאל מרחובות ונעמן השפוי לא לדאוג: I WILL BE BACK.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
השמאל הישראלי
רפי,
לונדון,
15/09/05 13:11
|
תמיד טענתי שצריך וחייבים להיפטר מהשמאל הישראלי אשר אינו אלא גיס חמישי של הפלשתינאים. לא שמעתי אף פעם שום תגובה כנגד הרצחיחות והפיגועים הנפשעים כנגד העם היהודי ע''י הפלשתינאים. מדוע הם אינם דורשים את הסגרתם והעמדתם לדין של כל מנהיגי הפלשתינים ושולחי המפגעים. בדרכם זאת הם מראים לכולנו באיזה צד הם נמצאים, בוגדים אשר דרך אחת תהיה טובה להם והיא חידלונם. אני קורא לישראלים להיפטר בכל דרך מהבוגדים ויפה שעה אחת קודם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
ל''יש גבול'' בואו לחברון
מממ,
15/09/05 11:37
|
|
 |
51.
Bugi if you can't go
Mike,
15/09/05 11:19
|
to England I will NOT go to England too! that's what happend when the ''Left'' is taking over the country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
צו מעצר לבלייר על פשעים בעיראק
יותם (תומך טיש),
תל-אביב,
15/09/05 11:13
|
|
 |
טיש!!! העם איתך - לדרך
ל"ת
ערן,
מרכז,
17/09/05 12:17
|
|
 |
Yaniv Tish has good ideas, but
Arie,
16/09/05 17:12
|
How exactly is he going to make them reality? The site gives a lot of information and I even offered to volunteer for him once, but, I don't see how this is going to happen, unfortunately.
What you need is ME! I am not a well dressed politician! I am a an Israeli (who can speak English without the rrrrrr) I don't care about MONEY! I want my and my people's DIGNITY BACK! I know that I can make an end to the Israeli/''palestinian'' conflict and as you can see I always write ''palestinians'' with a lower case ''p'' and in double-quotations BECAUSE I KNOW THAT THERE IS NO SUCH THING AS THE ''palestinian'' PEOPLE AND I WILL NOT BE AFRAID TO BRING THIS MATTER BACK ON THE TABLE!!!
Also, I know I have the balls to say NO! To any country and with respect to any issue! Including the USA, Russia and the whole EU! As for England, I will BLAME THEM FOR CAUSING ALL THIS MESS BETWEEN US AND THE ARABS JUST BEFORE THE ENDED THEIR MANDATE ON THE COUNTRY OF ISRAEL!!!
I’m not looking for an office! I’m also not looking for a Volvo or a Lincoln! I just want to fix what ever is wrong in this country! And one thing I will bring is the implementation of the death penalty to ALL TRAITORS!!!!!!!!
I will turn the same law that passed and allowed the forced evacuation of thousands of Jewish people living in Gaza to force evacuation ALL those who are called “Israeli Arabs” – there is no such thing! I will definitely CLEAN the Knesset of Arabs! I will make sure that Israel is stronger in any way possible politically and military. I will work to regain the RESPECT we deserve in the world not by kissing asses but by kicking asses (and faces if I have to)!!!!
If only I could become a Knesset member and then maybe a minister or even a Prime Minister!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה עם הכל, רק מי זה טיש?
ל"ת
קרן,
ראשל''צ,
15/09/05 22:02
|
|
 |
נכון, הגיע הזמן שישראל תתעורר
עדי,
מרכז,
15/09/05 14:29
|
כל הזמן רק סופגים וסופגים השמצות, עלילות, חד צדדיות והשפלות. הגיע הזמן שיעמוד מישהו חזק בראש הפירמידה ויפסיק להשתחוות בפני העולם, ויתחיל לעמוד על האינטרסים של אזרחי ישראל ולשמור עליהם.
טיש, העם איתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק 100% !!!!!!!!
נורית,
צפון,
15/09/05 11:29
|
וגם נגד כל קציני בריטניה שהשתתפו במלחומות באפגניסטן ובעיראק.
שמדינת ישראל תצא מהשוק שלה ותתחיל להגן על אזרחיה ובמיוחד על מי ששומר עליהם ושמר עליהם יומם וליל, קציני וחיילי צה''ל האהובים.
כל הכבוד, יותם, גם אני מצטרפת לתומכי טיש - האתר שלו מדהים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
49.
לבטל אזרחות ישראלית
רוח,
תל-אביב,
15/09/05 11:10
|
יש לבטל אזרחות ישראלית לכל מי שמסכן את המדינה. האם אותה ''חלאה'' ישראלית לשעבר באמת מאמין שאם לא יהיה צה''ל יהיה טוב יותר ליהודים בארץ אין לו את הזכות לשאת דרכון ישראלי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
מזל שלא עצרו את אביב גפן.
ל"ת
יונתן,
15/09/05 10:45
|
|
 |
47.
דוגמה לצביעות ומוסר כפול !
משפטן,
15/09/05 10:31
|
מה עם אלפי הרוצחים הפלסטינים ? שבכוננה תחילה ובזדון נורא מפוצצים רק אוטובוסים ומסעדות ובתי קפה וילדים ונשים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל הוא שאת הטרוריסטים
שופטים גם בארץ,
15/09/05 10:52
|
ואילו את הקצינים לא מוכנים לשפוט כאן ולכן ניתן לשפוט אותם רק בחול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם אותך לא שופטים
על בגידה,
15/09/05 18:51
|
|
 |
46.
ניתוק קשרים בנושא טירור
ניר,
15/09/05 10:26
|
לנתק כל קשר מודיעיני עם האנגלים בנושא טירור. מחבל אנגלי התפוצץ במייק'ס פלייס. פעילי שמאל שלהם עוזרים לטירור הפלשתינאי. שיטפלו לבד בטירור בלי עזרה שלנו. לא צריך להזמין את השגריר האנגלי לתצוגות בצה''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק באלף אחוז!
ל"ת
תומכת שמאל.,
15/09/05 10:56
|
|
 |
45.
להגיש תביעה על פשעי מלחמה נגד.
נפגעי בריטניה,
15/09/05 10:19
|
אני מציע (ברצינות גמורה) להקים גוף שיגיש תביעה יצוגית כנגד פשעי האמפריה הבריטית ,אזרחים וממשלה. התביעה תוגש על בסיס התנהגות ממשלת הוד מלכותה כנגד יהודים שנתפסו בלב ים (מים בינלאומיים) ונכלאו בניגוד לרצונם במחנות מעצר בארץ ובקפריסין. פרט לפירטים שום מדינה לא עצרה ספינה אזרחית שעליה אנשים חפים מפשע ועשתה פשע כמו הבריטים. ראה האוניה סטרומה. מי מרים את הכפפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מי ממן את התנועה הזו?
בוף,
תל-אביב,
15/09/05 10:17
|
מי הם האנשים. אפוא מקבלים פרטים עליהם ועל תנועתם....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המימון בא מהטרור האיסלמי.
ל"ת
נביל,
15/09/05 11:43
|
|
 |
43.
למה לא עוצרים את שרון למה!
ל"ת
אין גבול,
15/09/05 10:15
|
|
 |
42.
להשעות שת''פ עם בריטניה
מקיאוילי,
15/09/05 10:10
|
יש להשעות לאלתר כל שיתוף פעולה בטחוני עם בריטניה (לרבות חילופי מידע בנושאי טרור) . עד אשר האנגלים יפתרו את הבעייה. בנוסף לכך כדאי שמשרד החוץ הישראלי ירים את הכפפה וידאג להוצאת צווי מעצר דומים באנגליה לכל תומכי הטרור הפלשתינאים באשר הם שם. ולבסוף ותרו על טיול לאנגליה היא יקרה ולא יסמפטית סעו לארה''ב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
האם יש מלחמה בטרור ?
יאיר ל,
15/09/05 10:03
|
במלחמה יש חוקי מלחמה, המפריעים למאמץ המלחמתי מוגדרים בחוק כבוגדים, ובמלחמה יש אמצעים לטיפול בבוגדים, כל שנותר הוא להחליט - האם אנחנו נלחמים בטרור ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
מופז וחלוץ צריכים להישפט.
יש גבול,
15/09/05 09:57
|
|
 |
יש גבול לחוצפה שלך!
ל"ת
תומכת שמאל.,
15/09/05 10:57
|
|
 |
39.
לא בכדי הוא חושש
שירה,
ירושלים,
15/09/05 09:56
|
שיעמידו אותו לדין. זה הוא המחיר על פשעי המלחמה שביצע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כדי שתמשיכי לשיר, עלייך להודות
שמאלנית,
15/09/05 10:59
|
הודי לאנשים אלו, שסיכלו כה הרבה פיגועי טרור, שעמדו בראש המערכת המוסרית ביותר בעולם, גם אם יש מעט שסרחו. הודי להם, והגיע הזמן שנבין כי כל שנעשה הוא בשבילנו, בשביל עמנו, ואנשים אלו- אנו חייבים להם את חיינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשירה מירושלים.
צ,
15/09/05 10:39
|
בירושלים יש את רחוב יפו. ברחוב יפו היו הרבה פיגועים. האם זה לא מספיק לך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
מעצר קצינים בחו''ל
דור,
ירושלים,
15/09/05 09:55
|
מי שגורם למעצר קציני צה''ל שמלאו תפקידם ושרתו את המדינה, ראוי להם להיות מחוץ לחוקי מדינת ישראל. יש לראות בהם פורעי חוק : את יש גבול, ודומיו ומיד! יש לחזק את ידיו של ח''כ יובל שטייניץ ויוזמתו בנושא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
בואו כולנו לא נסע לברטניה....
צבי,
15/09/05 09:54
|
|
 |
36.
ל ''יש גבול''
יהודי.,
מארץ ישראל.,
15/09/05 09:46
|
על אפכם וחמתכם.אנו נמשיך להצעיד את מדינת ישראל קדימה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
השמאל הקיצוני. עכבישים .......
י,
15/09/05 09:44
|
|
 |
לכל אחיי המתלהמים, אנא קראו
אורנה,
15/09/05 11:09
|
אני שמאלנית, ואני בושה באותם אלו המתקראים ''שמאלנים'', אך לא מבינים מימינם ומשמאלם. אני שמאלנית מבחינה חברתית. אני תומכת בדרך הסוציאליסטית, מתנגדת לקפיטליזם, אך סבורה כי בעולם מודרני, חייבת להיות התייחסות קפיטליסטית יותר לדברים. אני שמאלנית, אך מאהבת העם היהודי. אני דוגלת בהינתקות מהעם בעלי התרבות השונה מאיתנו, וסבורה כי עדיף לנו לחיות בתוך עצמנו, גם אם בדירה קטנה יותר, אך שתהיה בה החמימות והביטחון. אני שמאלנית, אך מתביישת באלו שנקראים כך, אך בשם הספרים שקראו, יורים לעצמם ברגל. האם שמעתם באמת את אנשי השמאל מצדדים בבדיחות האנגליות החדשות האלו? האם שמעתם את יוסי ביילין, יוסי שריד ועוד מצדדים בתביעות כגד קצינים ישראליים? אנא מכם, יש שמאלנים שבאמת אכפת להם מהמדינה. יש שמאלנים שבאמת מוקירי תודה לצבא. האם כל חובשי הכיפה הסרוגה הם רוצחי ראשי ממשלה בפוטנציה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאורנה.לא הייתה לי כוונה לפגוע
י,
15/09/05 11:50
|
לאורנה באמת שלא הייתה לי כוונה לפגוע בך. אני עצמי איש שמאל אך שמאל מתון. ואם תבדקי את תגובתי תגלי שאני מציין את '' השמאל הקיצוני''.
לגבי יוסי ביילין ויוסי שריד. כן הם לא סימטרים ותמימים כפי שאת מציגה אותם. אומנם הם לא מצדדים בתביעות נגד קצינים ישראלים. אך הם לא יוצאים להגנתם. הם יודעים תמיד. אבל תמיד להאשים את מדינת ישראל בהכל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
מעניין אם יש עוד מדינה בעולם ש
מעני,
15/09/05 09:43
|
מעניין אם יש עוד מדינה בעולם. שאזרחיה רוצים למוטט אותה כפי שאנשי השמאל הקיצוני רוצים למוטט את מדינת ישראל? ? ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
לא זכור לי, שמי מתושבי ארה''ב,
מיכל,
אפרת,
15/09/05 09:37
|
למשל פעל כך נגד מפקדים צבאיים, שנאשמו בהתעללות בעירק או לפניה בויאטנם. האמריקנים אפילו לא מעלים על דעתם, לנהוג כך במפקדי הצבא שלהם. (המלשין היה עו''ד ישראל, המתגורר באנגליה).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
יש גבול זה לא שמאל,אלא רדיקלים
ל"ת
קיצוניים ובושה,
15/09/05 09:32
|
|
 |
31.
יש להקיא את השמאל מהמדינה.
אבו אמיר,
מהדרום,
15/09/05 09:14
|
כל פלצן שמאלני שאין לו מה לעשות מתעסק בשטויות בשביל הפרסום. אפשר לחשוב שערפאת וחייליו היו חסידי אומות העולם ואילו ממשלות ישראל וחייליה קציניה הם הם המחבלים שרוצים לדלל את העולם ולהשאיר בה רק מוסלמים ושמלאנים. שמאלנים טיפשים שלי.... ברגע שלמוסלמים תהיה הזדמנות לעשות לינץ ביהודי. הם לא ישאלו אותו מה דעותיו. ראו פלצנים קטנים שלי אם שירתתם בצבא הציוני וקצינים בכירים במיל לא יטוסו לאירופה ,, אזאי יתחילו לעצור אתכם אז כל התחנונים שלכם כאילו אתם תומכים גם באל קעיאדה לא תועיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראה תגובתי ל-35.
ל"ת
אורנה,
15/09/05 11:09
|
|
 |
30.
לא טסים לבריטניה
גיא,
15/09/05 09:10
|
בריטניה היא אחד מיעדי התיירות המועדפים על הישראלים, תיירים ישראלים תורמים לכלכלה הבריטית כשהם מגיעים לממלכה. אם מי שמגן עלי לא יכול להגיע לשם אני מעדיף לא להגיע לשם בעצמי. מחרימים את התיירות לבריטניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ידידי אני
ג'קי,
מנצ'סטר,
15/09/05 09:25
|
מסכים איתך ואני מיתגורר כאן.
יש להחרים את התיירות לבריטניה ומיד.
שנה - טובה לכל עם ישראל באשא הוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
היצירתיות של השמאל להחריב את
אחת,
אחת,
15/09/05 09:09
|
המדינה עולה על כל דמיון...... ישר כח ועוד קצת תצליחו להחריב את כל המדינה בהצלחה.....!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
פנקס שרות
אנליסט,
15/09/05 08:58
|
יעלון הוביל את צה''ל לתבוסה הקשה והמשפילה בתולדות המדינה. יותר מ-1000 חללים ובריחה מבוהלת מרצועת עזה בלי תמורה. בתקופתו חלה הסתאבות בצבא ואיכות הפיקוד התדרדרה לרמה מסוכנת. מינויים נלעגים מהסוג של אלעזר שטרן ערערו את האמון ביכולתו של צה''ל. הבעיה האמיתית אינה בלונדון אלא כאן בארץ עם האדמה החרוכה אותה הותיר יעלון מאחוריו. אני קורא להקמתה של ועדת חקירה לבדיקת תפקודו של יעלון במלחמה ואחריותו לכשלון הנורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאנליסט
ננננ,
15/09/05 09:53
|
|
 |
לאנליסט.
ytr,
15/09/05 09:30
|
אני רואה שגם בימין הקיצוני יש שונאים ליעלון. בדיוק כפי שיש בשמאל הקיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
פנקס שרות
אנליסט,
15/09/05 08:57
|
יעלון הוביל את צה''ל לתבוסה הקשה והמשפילה בתולדות המדינה. יותר מ-1000 חללים ובריחה מבוהלת מרצועת עזה בלי תמורה. בתקופתו חלה הסתאבות בצבא ואיכות הפיקוד התדרדרה לרמה מסוכנת. מינויים נלעגים מהסוג של אלעזר שטרן ערערו את האמון ביכולתו של צה''ל. הבעיה האמיתית אינה בלונדון אלא כאן בארץ עם האדמה החרוכה אותה הותיר יעלון מאחוריו. אני קורא להקמתה של ועדת חקירה לבדיקת תפקודו של יעלון במלחמה ואחריותו לכשלון הנורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
פנקס שרות
אנליסט,
15/09/05 08:57
|
יעלון הוביל את צה''ל לתבוסה הקשה והמשפילה בתולדות המדינה. יותר מ-1000 חללים ובריחה מבוהלת מרצועת עזה בלי תמורה. בתקופתו חלה הסתאבות בצבא ואיכות הפיקוד התדרדרה לרמה מסוכנת. מינויים נלעגים מהסוג של אלעזר שטרן ערערו את האמון ביכולתו של צה''ל. הבעיה האמיתית אינה בלונדון אלא כאן בארץ עם האדמה החרוכה אותה הותיר יעלון מאחוריו. אני קורא להקמתה של ועדת חקירה לבדיקת תפקודו של יעלון במלחמה ואחריותו לכשלון הנורא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ל- 11, אתה צודק ועוד איך אבל..
יוסי,
ירושלים,
15/09/05 08:57
|
אין לנו את העוז והביצים לעשות את זה, כי אנחנו מובלים על ידי תבוסתנות שמאלנית שהשטלתה כל כל חלקה טובה בחברה שלנו. פועל כמו שאמרת מי שמאמין בצדקת דרכו, ואחנו לא מאמינים בצדקת דרכינו כי השמאל שלנו מכתיב את הטון במדינתנו.
במקום לגרש את השגריר שלהם, או לשלוח משלחת קצינים כפי שאמרת, או לחילופין לדווח בעולם שקציני אנגליה יישפטו אצלנו בחזרה, אנחנו יודעים לבצע אך ורק דבר אחד, זה מה שעשינו הקיץ, זה לברוח, ככה, סתם, בלי להתווכח או להלחם או לקבל בתמורה דבר כלשהוא. אמרו שזה יזמין לחצים נוספים, אז מה אם אמרו, נדע לטפל באותם הלחצים אמרו בשמאל, והנה עוד דוגמה: הטיפול הוא בריחה. אני ממתין שמשהוא יתעורר מתרדמת השמאל בארץ יש עוד אחרים שמחכים או אני לבד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are not alone!
Arie,
16/09/05 16:41
|
I'm also waiting, but unfortunately, the more I wait, the worse it becomes!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בוגי העם אתך. עלה והצלח
ל"ת
שמואל לוי,
דרום תל אביב,
15/09/05 08:55
|
|
 |
23.
מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו
תנ''ך,
15/09/05 08:50
|
|
 |
22.
מ ע ו ל ה ! ! !
אורי זקהם,
15/09/05 08:50
|
הגיע הזמן שפושעי המלחמה האלה ירגישו כמצורעים. אולי זה ירסן עוד פושעים פוטנציאליים. גם אפשרויות התעסוקה שלהם ייפגעו (כסוחרי נשק). ואולי יגדיל את תיירות הפנים בארץ. נפלא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאורי זקהם.
אוני,
15/09/05 09:10
|
הפושעים שעליהם אתה מדבר. הם אנשים שמגינים עליך מפני אותם אנשים שרוצים לרצוח אותך.
חתיחת אפס. מתי תתבגרו שם בשמאל הטיפש.? ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין סיכוי !
אזרח,
15/09/05 18:31
|
|
 |
נכון זבל נשאר זבל
דון דון,
מרכז,
16/09/05 14:38
|
צריך למצא דרך למרר להם את החיים כמו לחוקק חוק שיעיד אותם ויוקיע אותם כבוגדים ואולי לשלוח אותם לחיות עם אלה שהם אוהבים כל כך מתועבים שכמותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I will vote for this law!
Arie,
16/09/05 16:39
|
I'm sick and tired of hearing these atrocities by the leftists! It’s like they are not a part of the Jewish people! They are not a part of Israel! Why don’t we split and send them to live with the Arabs? They really need to convert to Islam! If only they spent 1/10 of their time and energy to protect their own, we would have been in a much better situation today! But they can’t do that. They must do any thing to protect their enemies. I don’t understand this philosophy. How can it be that someone devotes all the time and effort that he/she has to protect members of a race that comes to destroy his/her own race???
Could someone explain this to me please? I feel stupid, I just don’t get it!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
בריטניה . חממה לטרור איסלמי.
י,
יהוד.,
15/09/05 08:47
|
|
 |
20.
לבוגי.סע לאן שאתה רוצה.
א,
15/09/05 08:46
|
|
 |
19.
עלינו לאזור אומץ ולהתאחד.
יונית,
15/09/05 08:45
|
עלינו להתאחד סביב גיבורי צה''ל שחרפו את נפשם למען עם ישראל.ובכללם אנשי השמאל הקיצוני והטיפש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יש לטפל בבעייה העיקרית.
יוספה.,
15/09/05 08:44
|
והבעייה היא שיש להוציא את אירגוני השמאל הקיצוני אל מחוץ לחוק.
מדובר באנשים טיפשים שיורים לעצמם בראש.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה פתאום לעצמם ?
בוננזה,
16/09/05 19:46
|
מבחינתי השמאל הדבילי הזה הפסיק מזמן להיות חלק מאיתנו ולכן הוא אויב לכל דבר ועניין. שמאל זה לא יורה על עצמו אלא מהמקום בו הוא נמצא , הוא אינו מפסיק לירות עלינו ובצרורות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
רק 56 ?
מבולבל,
15/09/05 08:42
|
אני דווקא מכיר אחד שהרס אלפי בתים וגירש את את הדיירים שלהם לארבע רוחות השמים....
ומשום מה הוא התקבל בכבוד מלכים בחו''ל...
אכן עולם מוזר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
יעלון.
ונית פארק.,
15/09/05 08:41
|
הוא אחד מגיבורי התהילה.
על אפם וחמתם של אנשי השמאל הקיצוני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
לבוגי.מר''צ בעיקבותיך.
ל"ת
יוני,
15/09/05 08:40
|
|
 |
14.
האויבים של מדינת ישראל
אילן,
ב''ש,
15/09/05 08:39
|
זה השמאל הקיצוני , אם לא נאבק נגדם הם יהרסו את המדינה. חייבים להוציא להם את השיניים . לבדוק מי מממן אותם . לרדוף אותם .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
@ הבריטים צודקים.
ורי,
15/09/05 08:39
|
הבריטים צודקים. מכיוון שהם מפחדים מהטרור המוסלמי. אז הם מנסים להוריד את הלהבות על חשבונו.
הם רק שכחו שעד לא מזמן הם חטפו כמה פיגועי טרור. מהאנשים שהם מנסים ליצג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
והפחדן הזה היה רמטכ''ל פה?!
אזרח,
15/09/05 08:37
|
|
 |
נראה אותך אם אתה באמת פחדן.
יוזר,
15/09/05 09:16
|
סע לעזה או לשכם. ואם לא ישפדו אותך אני לא גבר.
בושה להגן על הטרור האיסלמי. ולהאשים את גיבור ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בוגי. אחד מיקירי העם היהודי.
ל"ת
מורל יוני,
15/09/05 09:14
|
|
 |
לאזרח.
פופי,
15/09/05 09:13
|
הפחדן שעליו אתה מדבר הינו אחד מגיבורי צה''ל שהגן על בני עמו מחבריך המוסלמים.
ועכשיו אתה מכפיש אותו?
אתהצריך להיות טיפש ומטומטם גם יחד בכדי להאשים את האיש היקר הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
איזה אפס - צריך למלא מטוס
אבי,
15/09/05 08:33
|
בקציני צה''ל הבכירים ביותר ולשגר אותם ללונדון- אם ייעצרו תהייה זו שערוריה דיפלומטית מדרגה חמורה ביותר. בלייר לא ירצה להסתכסך עם ראש הממשלה המחוזר ביותר . יעלון והטמבל הקודם, בכניעתם מהווים הסכמה כאילו הם באמת פושעים. זה טימטום מקומם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
The best way to treat
skylark,
15/09/05 08:29
|
the situation like this is for every israeli and jew to boycott the Kungdom and may be then the arrogant brits will change their stupid law. As for the ''Yesh gvul'' organization '' hostile organization has to be anounced out of law in our country and the members to be brought to court.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
YESH GVUL
Arie,
16/09/05 16:32
|
I THINK THAT ALL THOSE WHO IDENTIFY THEMSELVES AS MEMBERS OF THE ORGANIZATION SHOULD BE REVOKED THEIR ISRAELI CITIZENSHIP AND BE TREATED AS TRAITORS AND THEN BE BROUGHT TO JUSTICE IN ISRAEL AND THEN AUTOMATICALLY BE SENTENCED FOR THE DEATH PENALTY! BEING AN ISRAELI OUTSIDE OF ISRAEL IS BECOMING A DANGEROUS THING BECAUSE OF SOME OTHER ISRAELIS! THIS IS NOT ACCEPTABLE!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
חוצפה !!
שלומי,
ירושלים,
15/09/05 08:29
|
כנראה שהבריטים צריכים לספוג עוד פיגוע קשה כדי ללמוד מזה ערבים !!! פיגוע כמו 11 בספטמבר , כמו שספגו האמריקאים..
ובקשר לפעילי השמאל , לדעתי יש לטפל בהם ביד קשה... במדינות אחרות הם היו מקבלים עונש מוות על בגידה !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע !
ל"ת
אזרח,
15/09/05 09:09
|
|
 |
8.
== שפן, רוצה גזר ? ==
יואב,
תל אביב,
15/09/05 08:28
|
מדינה של שפנים. ביטול הנסיעה כמוהו כהודאה באשמה. יש לפטר את אנשי משרד החוץ שאחראים לביזיון הזה. האנשים האלה פשוט לא מאמינים בצדקתנו, ואינם יכולים לייצג את ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שהיו לנו עוד הרבה'' שפנים'' כאלה
מוטי זר,
15/09/05 09:18
|
אני מיחל לעם הזה שהיו לו עוד ''שפנים'' כאלה שידאגו לביטחון אזרחי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליואב הפחדן.
יו,
15/09/05 09:06
|
''השפן '' שעליו אתה מדבר הגן בגופו למען שלומך ושלום חבריך מהשמאל המטומטם.
מה אתה רוצה שאדם ילך למדינה שרוצה לעצור אותו?
אתה צריך להבין את הבריטים. הבריטים פשוט מבקשים ללקק לעולם המוסלמי על חשבננו.
אתה מבין זאת? שמאלן קטן וטיפש. בכל אופן שיהיה לך יום טוב ושלא תתפוצץ יחד עם אחיך המוסלמים שרוצים לרצוח אותך ואותי גם יחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To יו, 15/09/05 09:06
AvnerA,
15/09/05 09:24
|
The UK government has nothing to do with it. Things in the UK are different. The law is the law so that NOBODY interferes with the judicial system unless when national security is a consideration. Most of this is in the article too. I just wonder what would happen if Almog could, in order to highlight absurdity, be nominated as a 'Foreign Minister' for the duration of the visit....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליו הדביל
שי,
15/09/05 09:15
|
|
 |
אין דבר כזה- שממשלת בריטניה לא
קובי,
15/09/05 09:36
|
לא שותפה לעניין. מי יעצור את הקצינים תנועת יש גבול?????? שוטרים בריטים ששייכים לממלכה הרקובה (שחרטה על דגלה את נס ההאמפריאליזם וכיבוש היסטורי) מתפרנסים מממשלת בריטניה כך שמעצר של קצינים היא עילה למשבר דיפלומטי חמור !!!! טוני בלייר , חוץ מהיותו פודל של בוש, הפך לנקבה של המוסלמים. פשוט מביש !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
אירופה - יעד תיירותי לישראלים
ארנסט בווין,
15/09/05 08:27
|
|
 |
6.
הרסו 56 בתים?
שרון ידע?,
15/09/05 08:21
|
האם שרון לא ידע ולא שמע? מה עם הדרג המדיני? חיילים בצבא בסכנת מעצר ושרון מתקבל באהדה בעולם? פקודות של מי בוצעו? שרון כנראה הוריד מגבו את התיקים האלה וזאת היתה אחת ממטרות ההתנתקות ואחריו המבול כולל קציני צה''ל. למה יש גבול לא מבקשים לעצור את שרון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשרון יש חסינות
יודע,
שם,
15/09/05 08:53
|
|
 |
5.
BUGI - HASHAFAN HAKATAN
ל"ת
ZIONUT,
PESHA OLAMI,
15/09/05 08:12
|
|
 |
4.
מעניין מאוד על הממלכה הזוהרת
אלפונסו,
15/09/05 08:06
|
בארץ הרי מאוד ''אוהבים'' את הבריטים, הם ''מאוד מאוד'' אוהבים אותנו ועוד יותר מזה הביקורת שלהם על כל העולם.....והם לא מסתכלים על הדבשת שלהם....אני הייתי מחרים אותם ויום יבוא והם יבקשו סליחה מאיתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
They will never ask for forgiv
Arie,
16/09/05 16:24
|
forgivness, do you know why? Because we ''want'' their money! Did you ever hear the saying ''MONEY IS THE ROOT OF ALL EVIL''? That's why Jews are doing what they are doing to other Jews! They protect Muslim terrorists while work to bring military officers to justice!
IF WE CONTINUE WITH THIS UNBELIEVABLE BEHAVIOR TOWARDS OURSELVES, WE ARE GOING TO HELL!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם כל יש לטפל בבוגדים !!!
ל"ת
אזרח,
15/09/05 09:02
|
|
 |
3.
זהו מחיר
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
15/09/05 08:05
|
השלום .שעם ישראל .בישל והפיל על ראשו .היכן תגובות השמאל . שוראים שמדניותם. קורמת .עור וגידים . ואת העם היהודי משפילים . בכל מקום כולל בני העם עצמו . העם היהודי סובל ממזוכיזים אגואיזים וסדיזים . והוא משלם ביוקר רב עבור. הםפרעות נפש אלו .בושה וחרפה לחדלנות העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
בבקשה להשיב
תם,
15/09/05 08:02
|
האם גם אבו מאזן עלול להיעצר, על פעילויות עבר של תנועתו הפת''ח, אם יבקר בבריטניה? זו אינה שאלה קנטרנית. אם מישהו יודע בבקשה להשיב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אבל..
דורון,
15/09/05 09:45
|
כן אבל רק בתנאי שיש הוכחות נגדו והוא לא מנהיג ו-או ראש מדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר ואפשר
דני,
ראשל''צ,
15/09/05 09:31
|
כדי שאבו מאזן ושות, יעצרו יש להגיש נגדם תלונה ולא נראה לי שמישהו הגיש נגדם תלונה שכזו ,,,השמאל זריז בדברים שכאחו ולו ליחים ומוצאים לפועל בכל מקום ,אז הגיע הזמן שאחד מציגי הימין שנימצא בברטניה שיואיל ויגיש תלונה ובנתיים (בטוחני שהמדינה תהיה הראשונה שתבקש לבטל בקשה שכזו -למען השלום)אגב האם הוגשה תלונה נגד שמעוון פרס על ''חלקו '' האירוע שאירע במהלך ענבי זעם????? ובנתיים מה שיגרום לו להעצר הוא רק פקק תנועה או נפנוף לשלום לכל אנשי השמאל..... נו שיגישו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לתם - תלוי אם אתה יכול להוכיח
ישראלי,
15/09/05 08:52
|
שהפת''ח ביצע פשעי מלחמה בזמן שאבו מאזן היה קשור אליו. פיגועי טרור אינם נחשבים לפשע מלחמה. טיהור אתני, רצח עם, חיסול ללא משפט, ובעיקר פעולות שנעשות על ידי מדינות וראשיהן כלפי מיעוטים חסרי כוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לישראלי. {החכם}.
א,
15/09/05 09:02
|
אם כך יש להבדיל בין דם ישראלי לדם פלשתינאי. וזאת מכיוון שהדם הישראלי פחות אדום.
אין שום קשר לדבריך. רצח הוא רצח הוא רצח.
ההפך הוא הנכון המדינה דאגה לשלום אזרחיה. ואילו הצד השני דאג להרג חפים מפשע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו לא סוגייה של רצח אלא של פשע
ישראלי,
15/09/05 09:52
|
מלחמה. יש לזה הגדרות אחרות בחוק. כמו שהשואה היא לא סתם רצח אלא רצח עם. הבנת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It's Up to the Court
Giora,
Tel Aviv,
15/09/05 08:46
|
Somebody, just like The Center for Palestinian Rights, should go to the same court and file a similar appeal against Palestinian leaders or terrorist organization officers for committing this or another crime, the court would have to use this case as a precedent and issue similar arrest warrants.
This could be you, a private organization, or our government, who appears embarrassingly helpless in dealing with this absurd situation.
The appeal could be done against Palestinians, but could be useful to file similar appeals against officers of other nations who operated on their behalf (English officers in Ireland or any of the allies officers in Iraq for example) just to expose the absurdity of a local foreign court intervening in what clearly is the internal affairs of another country, and doing it cowardly not against the government who set the policy and made the decisions, but against the soldiers who executed it under orders. (After all, they would not allow arresting the prime minister of the ministers when they land for an official visit, but retired officers who are now private individuals and not official state representative anymore are easy and apparently helpless targets).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה לתם.
נוחי.,
15/09/05 08:36
|
אנו בתנועת יש ''גבול מבקשים'' לעצור רק ישראלים.
אנו לא מתערבים כשישראלים נהרגים. זו המשנה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
צער בעלי חיים
AC,
15/09/05 08:01
|
לא מספיק שנשאר מובטל (אומנם עם פנסיה - הלוואי על רובנו), גם מסוכן לנסוע לחול. להבא ידע כל קודקוד להסתפק בליקוקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחים את אנגליה כיעד תירות
משרדי נסיעות,
כל הארץ,
15/09/05 09:01
|
לכל ישראלי.לא לאפשר לעורך הדין הישראלי להגיע לארץ כל חייו,ואז נראה אם באנגליה עצמה יחשבו אם לאפשר למשרד כזה לעבוד. אפשר גם להרחיב חרם כזה לכל היהודים בארה''ב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אינני יודע אם אתה אידיוט או
אזרח,
15/09/05 08:58
|
אינני יודע אם אתה אידיוט או סתם חלאה. כנראה ששניהם ביחד !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אזרח, אתה בעצמך אידיוט מופרע
גדעון,
צפון,
16/09/05 19:26
|
ואני מציע לך לעבור לגור ברשות הפלסטינאית שם יקבלוך בכבוד וגם נשתחרר מנוכחותך.
הגב לתגובה זו
|
|