 |
125.
טיבי ובראכה מרוצים מעצמם...
אלון,
ערד,
19/09/05 13:01
|
אלו ושאר חבר מריעיהם מרוצים עד השמים,את שלהם הם השיגו,יש להם תעסוקה full time job,הם עסקו בהסתה אז,והתוצאה היא כמו שהם ציפו,ואנו משחקים לידיהם עם ועדות טפשיות(שכל משפטן שמה מתעשר עוד על חשבוני,ובונה לעצמו עוד וילה גדולה יותר),''מנהיגי'' המחבלים מפרעות 2000 עדיין לא נתנו את הדין על מעשיהם,הם ''בוכים על המתים עם דמעות תנין'',אבל בתוך תוכם הם מבסוטים,והמערכת המשפטית והפוליטית מסייעת להם. נ.ב.: יש להם חסינות,אז הם בכלל לא אמורים לתת את הדין,זה מובן?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
למצות את הדין גם עם המסיתים
יוסי הקיבוצניק,
19/09/05 09:01
|
אכן, וועדת אור קבעה חד משמעית כי ידה של המשטרה הייתה קלה על ההדק אך בד בבד קבעה חד-משמעית כי היא לא האשמה היחידה וכי נוספות על-כך אשמת חברי הכנסת הערביים והשיח ראאד סאלח בהסתה פרועה שתרמה לא מעט למצב שבו נהרגו אנשים. לכן, עם כל הצער של המשפחות - ואני משתתף בצערן - עליהן להפנות אצבע מאשימה כלפי אותם מסיתים שהיו חלק בלתי נפרד מהמצב אליו הן נקלעו. הסיבה שלא הוגשו כתבי אישום נגד אותם ח''כים הייתה כיוון שהם לא היו בתפקידים ביצועיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
אלוהים אדירים - השתגענו סופית
חכם,
19/09/05 03:45
|
על מה הויכוח ? הקם להורגך השכם להורגו . לא צריך ועדת חקירה בשביל זה. זה כתוב שחור על גבי דף כבר 2000 שנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה זה הדבר הזה
לא טפש,
שם,
15/04/07 17:59
|
תגיד לי מי קם להרוג שוטרים חמושים? ה12 הרוגים האלה לא היו חמושים אז לפני 2000 שנה התכוונו למלחמה ולא להפגנה ואל תשכח הם עדיין אזרחי מדינה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
122.
בשביל 72 בתולות צריך לשלם
@בנצי-א@,
18/09/05 22:46
|
לג'יהאד יש שני צדדים או שאתה מצליח לרצוח יהודי או שאתה מת ומקבל 72 בתולות בכל מקרה לטובת האיסלם אבל עד כאן בלי דרישות נוספות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
121.
ל 102 כל פעם שאני מבקר בארץ
בלי חדשות בבקשה,
18/09/05 21:41
|
ורואה מבט לחדשות חושב ששעינוי זה על ידי חבורת מגישיו מגיע ישיר וטרי מהגהנום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
היה צורך לבדוק כל בוקר אם אפשר
תשב גליל מערבי,
18/09/05 21:32
|
ליסוע לתפן או לכרמיאל או לנהרייה. אם הערבים תפשו יהודי בדרך הם ניסו לעשות לו לינץ. ליד סכנין היה סכנת נפשות ואם לא המשטרה תושבי משגב היו צריכים או לברוח הבתים או להלחם קרבות פנים אל פנים.
ערבים חשבו שזהו כעת גומרים את ישראל, ולא מקנא במי שיפול בידיים של הערבים הללו אם ישראל פעם אחת תפסיד במלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
מה קורה לכם?
יאיר,
משגב,
18/09/05 20:22
|
שכחתם כבר שהם עלו לישובים וצעקו את הססמא שלהם ''אטבח אל יהוד '' ושבדם ישחררו את פאלסטין. תתעוררו .! יש להעמיד לגין את המסיתים והמתפרעים ולא את החוק ששמר על אנשים שהם שומרי חוק. אפשר לראות את הקניבליזם שלהם בכל אירוע . תתעשתו קדימה...השוטרים היו הגיבורים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
עדיין מחכה
בתולה מס 73,
גן עדן,
18/09/05 20:18
|
אולי עם היו יותר היה לי סיכוי לפגוש לפחות אחד מהם בגן עדן,אבל כניראה שאין אחד כזה. אז אני עדיין מחכה.......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
תלוי מי הקןרבן
אבי,
קציר,
18/09/05 19:46
|
כאשר הקורבנות הם ערבים אז אין אשמים ואין העמדה לדין !!!!! וולה אחלה !!!!!! איזו מדינה !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
פשוט ערבים תמימים נהרגו.
ב,
18/09/05 19:45
|
|
 |
115.
סליחה, 14 הרוגים
ישראלי,
18/09/05 19:27
|
גם יהודי אחד נהרג בהתפרעויות של הערבים. גם שם לא הוגש כתב אישום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל ישראלי.
צ,
18/09/05 19:37
|
אצל ערבים יהודי לא נחשב. ובגלל זה הם מתעוררים רק שערבים נהרגים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
לערביי ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!
אחמד,
עזה,
18/09/05 19:10
|
אח של ערפאת בעזה וחרירי בלבנון נרצחו ע''י אחינו והערבים הישראלים לא פעלו בנידון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
2 הערות
אאא,
18/09/05 19:10
|
1)לא ברור מדוע לא הוגשו כתבי אישום כנגד אלפי המוסלמים שהשתתפו במרד הערבי של אוקטובר 2000. לא ברור מדוע לא הוגשו כתבי אישום כנגד הערבים שביצעו את הפוגרום במיעוט הנוצרי בכפר רג'ר. לא ברור מדוע לא הוגשו אלפי כתבי אישום כנגד הערבים שביצעו את הלינץ' בשפרעם,שפכו בנזין על שוטרים ויידו בהם אבנים. 2)הקרע בין המימסד הסמולני הצלבני הלבן לבין הרוב היהודי גדול שבעתיים מהקרע בין המיעוט הערבי למימסד הסמולני הצלבני הלבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בנוגע ללינץ' בשפרעם...
someone,
19/09/05 22:26
|
אין שום טעם לדעתי להגיש כתבי אישום נגד מבצעי הלינץ'. לנוכל הזה שביצע את הפיגוע מגיע עונש מוות לדעתי. בפיגוע בבית המלון בליל הסדר, האורחים גם רצחו את המחבל. אז עשיו נגיש נגדם כתבי אישום? טיפשי. מחבל מתועב - זה גורלו.
נבץב: אם תהית, אני לא ערבי. שמאלני - זה נכון. תומך בשיוויון כללי - נכון עוד יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
יותר טוב ביבי מאחמד טיבי...לא
ל"ת
רוני,
18/09/05 19:09
|
|
 |
111.
לנתק את ודאי ערה מישראל לאלתר
ל"ת
רפי,
18/09/05 18:55
|
|
 |
110.
כל הקוראים תומכים במח''ש כי
תבינו,
*********,
18/09/05 18:53
|
הם סבורים שהשוטרים צודקים. אך זה לא מה שמח''ש חושבים. הם פטרו את השוטרים בגלל חוסר אפשרות להשיג ראיות אחרי כ''כ הרבה זמן מאז ההתפרעויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
למה לא מעמידים לדין
קו 300,
18/09/05 18:51
|
|
 |
108.
למה אחמד טיזי לא היה שם?
ל"ת
חרירי בירות,
לבנון,
18/09/05 18:50
|
|
 |
107.
בדיחה עצובה...
אלעד,
ירושלים,
18/09/05 18:48
|
איך אפשר לא להיזכר בבדיחה העצובה על אותו אזרח שפרצו לביתו בשעת ליל מאוחרת, התקשר אותו אזרח למשטרה וסיפר כי חבורת פורצים נמצאים בביתו.. השוטר תורן שומע את התלונה ומשיב לאזרח כי כרגע אין ניידות בסביבה אך כשיהיה הוא ישלח. לאחר מספר דקות מתקשר שוב האזרח למשטרה ואומר כי אין צורך לשלוח ניידת מכיוון שהוא בדיוק ירה למוות בפורצים... לאחר 5 דקות מופיעים שתי ניידות משטרה בפתח ביתו... חושבני שאמרתם שאין ניידות בסביבה רבותיי השוטרים סח להם האזרח התחמן... והמבין יבין...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא היו שוטרים לטפל בפורעים
דני,
18/09/05 19:12
|
השוטרים היו וטיפלו בפורעים הערבים בדיוק כמו שצריך. כידוע - כאשר הכוח לצידם הערבים טובחים ועושים לינץ' - כך שלשוטרים לא היו אפשרויות אחרות כדי לעצור את הפורעים הערבים והכוח היה לגיטימי בהחלט. וועדות כמו אלה מביאות בדיוק לכך שנקבל שוטרים שיעדיפו להיות ראש קטן ולא להתעמת עם צרות גדולות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
עושים אנטיפדה ובוכים - ערבים
חבל רק 13,
18/09/05 18:46
|
לא ייתכן לתת לחכי''ם כגון טיבי להתסיס ערביי ישראל לאנטיפדה לפי הוראות ערפת (הרש''פ)
יש לנהוג בעניין זה ביד קשה ובפעם הבאה לא להיות מבליגים וסלחנים....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
105.
אצלי...
אסד,
18/09/05 18:46
|
אצלי במדינה אם היו התפרעויות כאלה ההייתי עושה מהם קבב...וזה נכון לגבי כל אחי מנהיגי מדינות ערב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
כך מתפלים במורדים במיזרח התיכן
ל"ת
דויד,
18/09/05 18:45
|
|
 |
103.
אסור לשכוח מי פתח במהומות
עמיר,
18/09/05 18:45
|
צריך לזכור שלא משטרת ישראל פתחה במהומות 2000 אלה ערביי ישראל ששטיפו פעולה עם הרשות הפלשתינאיית ועם חיזבלה בגבול לבנון שבחסות המהומות נחטפו החילים מגבול לבנון צריך לזכור שלא משטרת ישראל פתחה במהמומות אלה רק הגיבו מעניין שבמיצריים או בירדן סוריה או לבנון האזרחים פותחים במהומות והשילטון הנאור פותח ביריות למחרת פותחים בחקירה כנגד המשטרה או הצבא המיצרי הירדני הסורי או הלבנוני אז שח''כ הערבים לא ידברו בשתי שפות ולבו את הרוחות מכיוון שמי שליבה את הרוחות והיו המשתפי''פ של הרשות והחיבלה אלו הין חברח הכנסת הערבים אז מחזק את ידי המחקה לחקירות שוטרים ומברך אותם בעד ההחלטה הנכונה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנס
יוסי,
צפון,
20/09/05 02:30
|
אני אגיד לך מי פתח במהומות אם כבר שכחתץ זה היה שרון כאשר נכנס ל אל אקצה.. חבל שאתה כותב מה שאתה רוצה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
102.
רצח יהודי ע''י אותם פורעים
סתם כבשה,
חוות הקרנפים,
18/09/05 18:45
|
ערביים באוקטובר 2000 ואפס כתבי אישום. לינץ' בשפרעם לאור היום ולאור המצלמות ו...אפס כתבי אישום. אין חקירות, אין דווחי עדכון ופולאו-אף של אורי אהרונוב ואיילה חסון, אין כלום. כאילו לא היה ולא נברא. אין זאת כאם גזענות מוסווית. כי רק כשלנרצח קוראים מוחמד, התקשורת המגויסת -מתעוררת. אין לי אמון כלשהו בכתבלבים של בילין ושרון. כשאלו מופיעים על המסך-אני פשוט מעביר ערוץ, ואם כבר נגזר עלי לטעום מארסם, משתדל אני, לכל הפחות, להמנע מצריכת המוצרים המופיעים כנותני החסות לאותה תוכנית אנטישמית הקרויה ''מבט לחדשות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
Stop the violece
Yael Goldberg,
Berlin,
18/09/05 18:41
|
|
 |
100.
ועכשיו - לתקן את המעוות
ארז,
18/09/05 18:38
|
הגיע הזמן להתחיל להעמיד לדין את המתפרעים ואת מחוללי המהומות - באשמת מרד ורצח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
שערביי ישראל יפסיקו להתחסד
שרון,
ת-א,
18/09/05 18:31
|
הם ניסו לבצע מהפיכה !!!!! ולא הפגנה תמימה --בעיני רוחם - באותם רגעים הם פינטזו על חורבן מדינת ישראל --- הם צריכים להבין שברגע שמשחקים באש --יש נפגעים . מי ייתן שזה יהיה לקח שיילמד לדורות הבאים ולא יהיו מהומות ושלא יהיו נפגעים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
ועדת אור-גזמה לערבים
מרקוס,
ים,
18/09/05 18:29
|
היום מתברר שועדת אור-גזמה הייתה אימפוטנטית גם ויאגרה לא הושיעה את הערבים שרצו לדפוק אותנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה !!!!
ל"ת
קובעון,
18/09/05 18:42
|
|
 |
97.
ותשאלו את עמיקם רוטמן, שדר
באמת, איך רק,
שלושה עשר?,
18/09/05 18:28
|
בקול ישראל ותושב כרמיאל, מה היתה הסיבה שלא יכל היה לצאת ממקום מגוריו למקום עבודתו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
הזוג שנרצח ביער מגידו, היו
אבי שי פינפטר,
ושרון שטיינמ,
18/09/05 18:25
|
קטע מעדות - ניצב אליק רון: חלק מהדברים ציינתי פה כבר, אבל הם אינם הכל, לפני שבוע ראינו בטלוויזיה הישראלית אימאם פלשתינאי שמופיע כמדומני בטלוויזיה הפלשתינאית, והטלוויזיה הישראלית שידרה קטע שהוא פונה לציבור ומסביר דבר דבור על אפניו, שע''פ הקוראן היהודים הנם קופים וחזירים שיש להשמידם. גם במסגדים בצפון קראו אימאמים להשמיד את הקופים ואת החזירים, הם אינם קוראים להם יהודים בריש גלי, אבל הם הסבירו מה צריך לעשות בקופים ובחזירים. דברי הסתות קשים מאד במהרג'נים, בכנסים של התנועה האסלאמית באצטדיון באום אל פחם, ואפשר לראות תוך שימוש ציני בסיפורים שחלקם סיפורי הווי ומסורת אפשר אפילו יפיל, אם זה הסבר של אימאם שמסביר שסופו של אהוד ברק יהיה כסופו של אחד מאויבי האיסלאם - אברה, שסופו היה שנסקל על-ידיתאור הבבילים... אם אני מדייק בכינוי, אותם ציפורי ענק שבטופריהן החזיקו אבנים וסקלו אותו, וזה יהיה סופו. אבל הציבור בארץ איננו יודע, גם אהוד ברק איננו יודע איזה סוף עתיד להיות לו. אנחנו חוקרים בחור שרצח זוג מטיילים בנחל הקיני ליד מגידו, שרצח אותם אחרי שקיבל מהם... הדליקו לו אש לסיגריה, שוחח איתם, וידא שהם יהודים והוא אומר שרצח אותם רק משום היותם יהודים, ומשום שבספרים שקרא בספריה באום אל פחם כתוב שיש להרוג אותם. ועוד רבים... אני חושב שלא אלאה אתכם אלא אם תבקשו, הדוגמאות הן אינספור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
חובה לקרוא את 70 אין עליך !!!
ל"ת
עמי,
שרון,
18/09/05 18:25
|
|
 |
94.
השוטרים הגנו על החיים שלהם
שי,
18/09/05 18:21
|
|
 |
93.
נקודת שיא נוספת באימפוטנציה של
מח''ש.פגיעות,
במתנחלים מטו,
18/09/05 18:17
|
יחות גם כן וכך גם תלונות בכל הקשר שהוא. מח''ש גוף מושחת וכסתח''ן וכולנו צריכים לדאוג מההחלטה הזו שהשלכותיה הן גיבוי לאלימות שוטרים חסרת פרופורציה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
ותחי מדינת ישראל !!!
ל"ת
יהודי פשוט,
18/09/05 18:15
|
|
 |
91.
עזבו את הנושא הפוליטי.
די לגזענות,
18/09/05 18:15
|
בתכ'לס, יש כאן מקרה שמעיד על כך שהשוטרים בפועל מעל לחוק. מח''ש זה מאפיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
וכך הצליחו לחפות על הפושעים
האמיתיים,,
המרצחים הערב,
18/09/05 18:06
|
עשו המון רוח מהריגת 13 מרצחים בלבד, ועוד יותר, מזה שלא הוגשו כתבי אישום נגד מי שמילאו את תפקידם, ושוכחים שהיו פרעות ביהודים! מתעלמים מן העובדה שכבישי הגליל לא היו עבירים בגלל שריפות ענק, שרכוש רב הושחת ואיש לא נתבע על זה. במקרה של ה-13, לפחות, ידוע שהם השתתפו בפרעות, יש לתבוע ממשפחותיהם לשלם את חלקם בנזקים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ערבי מדהניה הודה הסעתי המחבל
לב''ש.זה השכן,
18/09/05 18:14
|
מי שרוצה יחס יותר טוב שיחליט או שמפסקים לרצוח יהודים או ממשכים ואז יש לכם זכויות . גם טרור וגם זכויות קבלו בעזה ומי שלא מתאימה לו המדינה יכול לעבור למדינה של אבו מאזן שם לא יהיה לו טענות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
סוף סוף נפל לנו האסימון
דודו קים,
ראשלצ,
18/09/05 18:00
|
ויש בקרבנו קצת שפויים , הרי במי המשטרה ירתה אם לא בזבל פלסטינאים שיושבים בקרבנו ורוצים לאכול אותנו חיים, צריך לנקות את המדינה הזאת מערבים סופית וחד משמעית ויפה שעה אחת קודם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
מהר להקים יד ושם עבורם
JOJO,
18/09/05 17:58
|
|
 |
87.
להעמיד לדין הרוצחים הערבים
משקיף,
18/09/05 17:50
|
איך קורה שהמשטרה טרם מצאה את הערבים מג'סר זרקא שעשו חינץ' והרגו בסקילה את האזרח היהודי שנסע לתומו בכביש החוף? מעשה הרצח הנתעב הזה היה שיא הפוגרום במהומות ''הקצה'' (אל אקצא) הערבים יודעים בדיוק מיהם הרוצחים. צריך רק לחקור ולהעמיד לדין!!! האם לערבים יש חסינות בגלל הפחד מהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
טוב מאוחר, מלעולם לא.
צל''ש לאליק רון!,
18/09/05 17:50
|
כאשר החלו ההתפרעויות והמרד, היה צריך לשלוח צבא. לא משטרה. זו לא עבודה לשוטרים. אם הצבא היה מטפל, עם הוראה לפתוח באש בכל מקרה של ספק, אולי היינו חוסכים את הגל הבא של ההתפרעויות. אלו לא היו הפרות-סדר. פה היתה התקוממות מזוינת נגד המדינה. לשוטרים, ובעיקר לרייף ולאליק רון, מגיע צל''ש.
קצין משטרה לשעבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
דם יהודי הפקר, למה לא נחקר רצח
נתן זאדה,
18/09/05 17:44
|
הערבים רוצחים ומשתוללים כטוב בעיניהם, בעוד החכי''ם שלהם שבכל מדינה נורמלית היו כבר מזמן מגורשים ממנה, פוערים פה כנגד המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
פאדיחה
יהודי -ערבי,
18/09/05 17:35
|
עוד כשל של החברה הישראלית. תנחומיי לאזרחי סוג ב של ישראל, אתם לא לבד!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
5000מתפרעים,13הרוגים,
נועמי,
פורטוגל,
18/09/05 17:33
|
5000מתפרעים,13הרוגים, 0 קורבנות טרור. ותחשבו על זה בפעם הבאה שבאה לכם ג'נאנה לראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ONE MURDERED JEW
alon,
18/09/05 19:55
|
|
 |
לא הבינותי מה הכוונה?
ל"ת
נועם פורטוגזי,
18/09/05 19:00
|
|
 |
הם רק שרפו בנקים בתי דואר תחנו
בר כוכבה,
18/09/05 18:18
|
תחנות משטרה וכל מה שמזוהה עם המדינה .ורצו לרצוח שוטרים וחילים ודורשים שימוצא הדין עם אלו שמלאו תפקיד . גם אם יש חקירה והיא לא לרוחם של אלה שלא רוצים בקיומה של המדינה .אז קבלו את המסקנות או לכו למדינה שמתאימה לכם . למצות דין זה לקבוע מראש שמישהו אשם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מוסלמי שקרן כדרכם של
אבותיך,
הכובשים,
18/09/05 17:48
|
זכור נזכור את ז'אן בכור אשר כל חטאו היה לנסוע בכביש החוף.
זכור נזכור את ארץ היודן ריין סעודיה
זכור נזכור את מוחמד נביא דת החרב ואת הטבח שעשה ביהודים ועשו ועושים ממשיכי דרכו אנשי דת החרב.
לא לעולם חרב !!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שקט וצדק יקבלו כולם רק אם
בר כוכבה,
18/09/05 18:23
|
המוסלמים ישקנו לבטח במדינתם ירדן כאשר כולם יהיו בצד המזרחי של הירדן .כך לא יהרגו ערבים ולא יבכו על קיפוח . לא התקבלתי לרפואה אאני ערבי . הפסכומטרי לא מתאים לי אני ערבי מקופחים אולי זה היכולת שלכם ואולי גם את ההרוגים הבאוא על עצמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
לא לשכוח, הערבים פתחו במרד
מאור,
נצרת,
18/09/05 17:19
|
שקר לחשוב שמדובר בהתפרעות או הפגנה תמימה. ערביי ישראל מצפון לדרום הצטרפו לפלשתנאים כאשר התחילה האיתפאדה הנוכחית. ערביי ישראל יצאו לכבישים כדי לרצוח, ערביי ישראל איימו על שוטרים ועל חייהם. ערביי ישראל עלו על מצפים כדי לשרוף אותם. 13 הרוגים זה מעט לעומת עוצמת המרד והקיפו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק
ל"ת
שי,
עפולה,
18/09/05 18:52
|
|
 |
81.
צודקים במח''ש. הערבים התפרעו וא
מיכל,
18/09/05 17:19
|
ואיימו על כוחותינו. ממש הייתה להם סכנת חיים.
קשה לומר על הערבים שיש להם יחס לחיים כמו לנו, היהודים.
תלמדו מאיתנו. תרצו בשלום אמיתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
צל''ש לשוטרים שסיכנו חייהם
חץ,
מרכז,
18/09/05 17:17
|
צריך לתת לשוטרים האלה צל''ש המתקוממים האלו סיכנו את חיי השוטרים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
מי אשמים השוטרים שרוצים למצוא
קוסאי,
ג'לג'וליה,
18/09/05 17:17
|
יש להעמיד לדין את הקצינים האחראים ואת מפקד האיזור ואת השר האחראי ואת ראש הממשלה . זו דימוקרטיה ואחריות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את ברק רה''מ העיפו
ל"ת
אבי,
18/09/05 19:36
|
|
 |
78.
לתת צל''שים למחסלי המחבלים
די לצביעות,
המחליאה,
18/09/05 17:14
|
את כתבי האישום צריך להגיש נגד המחבלים שהתפרעו ונשארו בחיים. השוטרים שחיסלו את 13 המחבלים שהתפרעו וסכנו חיים ואף רצחו אזרח יהודי בגשר ג'יסר א-זרקא הצילו את מדינת ישראל מאינתיפאדה של ערביי ישראל. אם לא היו מחסלים את 13 המחבלים אז היתה אינתיפאדה נמשכת עד היום לא רק בשטחי יש''ע אלא גם בתוך מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
Maariv B'Panika
Larry,
18/09/05 17:08
|
How many headlines? How many anguished universalistic cries?
And for who and for what?
For 'Palestinian nationalism', for the vanguard of the ummah that wishes to eradicate every trace of Jewish life in Eretz Yisrael. Witness Gaza, witness the 'liberation' of Neve Dekalim and the holy sites of the Jews on fire.
What do you worship, Maariv? At what altar does Aharon Barak pray? Mazuz?
In twenty years the self-abusing pandering of Shalom Achshav turned to national policy...
The Arabs put a siege on Karmiel and other places in that fine October week, all for Muhammad and Allah.
Yet Maariv is sorry that the dead were not....Jews?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
אני מקווה שערביי חיפה .
רון,
חיפה,
18/09/05 17:06
|
אני מקווה שערביי חיפה לא ילכו בדרכי נציגי הצבור שמתסיסים את האוירה. אנו חיים ביחד ושלא יצליחו להפסיק את ההרמוניה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
מה עם כתב אישום לרוצחי יהודים
עתליה,
חדרה,
18/09/05 17:04
|
מ-1993 נרצחו יותר מאלף יהודים ואין אף כתב אישום. יותר גורע - הרוצחים מתוגמלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פשוט צודקת ...
אברהם,
הרי יהודה,
18/09/05 17:16
|
אבל אותנו הרגילו לחשוב שיהודים מותר לגרש, מותר להכות בהפגנות, מותר לעצור חדשים שלמים ''עד תום ההליכים'' ולשחרר, להרוס בתי כנסת וכו' וכו'
תודה לך עתליה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
מה הולך פה?
אזרח מודאג,
ת''א,
18/09/05 17:03
|
מישהו שואל איפה הערבים שהרגו יהודים סתם?מה קורה פה? זה גזענות כלפי יהודים!מה עם כל רוצחי היהודים שיודעים איפה הם? ויש אפילו כאלה שקיבלו שחרור מהכלא! מה זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
הדלת המסתובבת של מח''ש
ל"ת
ו אורי,
ת''א,הלב בגדה,
18/09/05 16:58
|
|
 |
72.
ELLEF HARUGIM
Ariella,
18/09/05 16:53
|
|
 |
71.
יש גבול לתעלול !
אפרת,
תל אביב,
18/09/05 16:50
|
הערבים פורעי החוק שהסיתו את ההמון המתלהם בישובים הערביים הם האשמים האמיתיים ! גם לעבור על החוק , להתפרע , לזרוק אבנים , לחסום כבישים וגם לקבל על זה פרס ? - יש גבול לתעלול . ועדת אור הייתה מיותרת מן ההתחלה וכל תפקידה היה להוציא את אהוד ברק צח כשלג כדי שיוכל להמשיך בתעלוליו הפוליטיים .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הקשר?
ירוסלב בינשטקר,
18/09/05 18:58
|
בחצי הראשון כמעט הערצתי אותך,בחצי השני ליכלכת,כניראה אתה עוד פוליטיקאי שרוף שמנצל כל ארוע להשמיץ אנשים טובים. הפסדת אוהד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
כתבי אישום בדרך
ע. מיכאלי,
מודיעין,
18/09/05 16:47
|
בדרך כתבי אישום נגד כל מי שהמסקנות לא מוצאות חן בעיניו שעל פי ההתלהמות המתחדשת רוצים לגרום לסיבוב נוסף של התנגשויות עם המדינה. היה נכון מצד כל המתלהמים לא לשכוח כי ארועי אוקטובר היו עוד שלב כושל להרוס את המדינה. מה שהתרחש שם וראיתי במו עיני היתה מלחמה שבה כל האמצעים שתחת ההגדרה ''דין מוחמד בסיף'' באו לידי ביטוי כיאה לאכזריות האיסלאמית וצמאת הדם. לאחר כשלונם (כמו תמיד) הם משגרים את חברי הכנסת ומספר עורכי דין מליגה ג'' לנסות בלשון חלקלקה לגנוב את דעת הציבור ולאיים בפנייה למוסדות משפטיים בחו''ל כאילו לא למדו את הלקח שלפני שהחלו במסע האלים והפרוע ישלמו מחיר .הצגת המחבלים שנהרגו כאזרחים תמימים אינה עושה רושם על איש כי ברגע שהניפו את נס המרד זכות האזרחות מופקעת מהם ודינם בדיוק כפי שכל משטר בכלל ובמזרח התיכון בפרט היה נוהג במורדים . לסיכום אל נא נשכח כי בארועי אוקטובר לא התקיימה שום הפגנה או מחאה כמוגדר בחוק.כל מה שהיה היו אלה פעולות מלחמה למיגור היהודים מצפון הארץ ולהביא לכמה שיותר הרוגים יהודים. אך מה לעשות הדברים השתבשו והערבים יכולים רק לרשום עוד כישלון בילקוט הכזבים האין סופי שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בבסלע חצוב , צודקת
עמיר,
18/09/05 18:55
|
ומיצטרף לדברים בוא לא נשנה את היסטוריה שהערבים התפרעו והשתלחו במישטרה וזרקו בקבוקי תבערה חסמו כבישים ניסו לעלות על מיצפים מי שנוגע באש שלא יטען נגד הריקושט
בכל מיקרה אני התנתקי מערביי ישראל , לא קונה אצלם לא אוכל אצלם לא מתדלק בתחנות דלק שלהם לא סלחתי ולא שחכתי תחרימו אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאמר מאלף- ישר כח
עוז,
קיבוץ בצפון,
18/09/05 18:23
|
|
 |
69.
להתנתק מתושבי אום אלפאחם
למה לשלוט עליהם,
רוב דמוגרפי!,
18/09/05 16:42
|
אם באמת רוצים לפתור את הבעייה הדמוגרפית זהו הפתרון היחיד, לא צריך לפנות אותם מהבתים ולא להרוס להם מסגדים ולא להתכונן או שום דבר שדומה להתנתקות. פשוט מקימים גדר ומחברים אותם לג'נין. זה טוב להם, זה ייתן להם רצף טריטוריאלי. למה ראש הממשלה לא עושה את זה? למה אנחנו צריכים לשלוט על 800,000 פלסטינים (בדמם, ברוחם, בנפשם, בנשמתם) הא? לנתק אותם מהבנייה ואז גם תרד הפשיעה והגניבות והסמים והאלימות והמשתפי''ם מספיק עם הצביעות של השמאל!!! למה צריכים לשלוט על תושבי אום אל פאחם?????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
um el fahem
moshe naim,
carmiel,
18/09/05 17:25
|
THIS IS THE WHOLE TRUTH AND NOTHING BUT THE TRUTH . UM EL FAHEM DOES NOT BELONG IN ISRAEL . WE SHOULD GET OUT OF THAT PLACE , AND also get out of tira , taibeh and many other places . those people should be proud citizens of arab palestine , not citizens of jewish israel
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להצביע ליברמן
ל"ת
אלעד,
18/09/05 18:50
|
|
 |
מה שהצעתם אומר ליברמן
תומר,
18/09/05 18:49
|
המצע של ליברמן אומר בדיוק את זה .. יותר יותר אנשים כבר הולכים להצביע בעדו.. כי זה הפתרון השפוי.. ללא אלימות, פשוט חילופי שטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל הערבים לא רוצים את זה
יוסי,
18/09/05 20:02
|
|
 |
68.
מחבלים
סלים,
18/09/05 16:40
|
ראיתם לא ההרוגים אלה השוטרים הם מחבלים ואם המשטרה רוצה יכולה לאתר אותם אבל עדיין מדובר באי יכולת המדינה להכיר בערבי ישראל כאזרחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חיות זה לא אזרחים
אבי,
18/09/05 19:34
|
|
 |
67.
לחקור מייד את הערבים הרוצחים
ל"ת
xx,
18/09/05 16:39
|
|
 |
66.
על ערבי ישראל לפנות דחוף לבג''צ
מוטי חיפה,
18/09/05 16:35
|
ה........סורי, שם יש צדק תשאלו את....הלבנונים שבוכים על....חרירי, תפנו גם לבג''צ הפלסטינאי שם בוכים על אח של.....ערפאת, שם יש ''צדק'' אמיתי שאתם ראויים לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
ועכשיו - 300 יסמניקים לדין ...
אברהם,
הרי יהודה,
18/09/05 16:32
|
על גירוש יהודים מביתם בנחישות ובחוסר רגישות.
מה קרה ? פתאום אתה לא מסכים ? ככה אנחנו נראים, כל אחד מושך לפופיק שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
עם פרעות כאלה במדינה ערבית היו
עודאי,
18/09/05 16:31
|
מוחקים אותם מעל האדמה ויש להם עוד טענות.או השוטרים מתים או הפורעים.שיגידו גם תודה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
לטיבי קרא טוב
מוטי,
אמת בפרסום,
18/09/05 16:29
|
בסוריה זה היה נגמר ב1500 הרוגים ולא היו פונים למח''ש, בארה''ב מי שבוזז מקבל כדור בראש, אז תגיד תודה שאת חי בישראל, כי אים היית שם.... מיזמן היית ז''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
למה לא חקרו את מות
יהודי,
גוש דן,
18/09/05 16:28
|
היהודי שנהרג במהומות? בגלל שהוא יהודי אפשר להתעלם ממנו? ומי חוקר את מותם של מאות הקרבנות היהודים שנרצחו ע''י מתאבדים או מטענים? הם רק ''מחיר השלום''?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
מדינה גזענית! גועל נפש!
ל"ת
דוד,
18/09/05 16:20
|
|
 |
צודק !
ש,
18/09/05 16:54
|
אם יהודים היו עושים כזה פוגרום, היו הורגים מאות מהם.
רק בערבים נוקטים ביד רקע. רק להם מותר הכל. גזענות מהסוג המבחיל ביותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מי שראה את הכנס של התנועה האיס
צפוני,
18/09/05 16:19
|
האיסלאמית ביום שישי באום אלפחם בטלוויזיה מבין שיש לנו עסק עם אויבים מיבפנים שהם תושבי המדינה לדעתי אם הם ימשיכו כך אז מ''ס המזל אצל היהודים זה 13 ויגמר ב-130000 איש או יותר צריך לגרש אותם מיכאן כמה שיותר מהר שיילכו לעזה זל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תקון הודעה לעזה-ז''ל בעזרת ה'
ל"ת
צפוני,
18/09/05 19:31
|
|
 |
59.
בכל דמוקרטיה מערבית היו מגיב
y,
m,
18/09/05 16:18
|
בכל דמוקרטיה מערבית היו מגיבים למרי אזרחי ולאינתיפדה דומה שגרמה לנתק בין צפון לדרום ביד חזקה פי כמה. הדמוקרטיות המערביות על אוסף מתפרעים פותיחים באש ולא מתביישים לירות במפרי עוצר אפילו בניו אורלינס ואילו כאן מתנצלים על כל ניסיון לאכוף חוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
מי שגר בבית קש שלא ישחק באש
ל"ת
מחמוד החמוד,
שפרעם,
18/09/05 16:06
|
|
 |
57.
אין ברירה - צריך בית דין בינ''ל
יהודי ישראלי,
שכואב לו,
18/09/05 16:02
|
לא ייתכן ש- 13 איש נרצחו מבלי שימצא אשם אחד. ברור לכולם, גם לימנים ביותר מביניכם שזה לא מצב הגיוני.
אם היה מדובר ב- 13 מתנחלים הרוגים, מזמן היה פה ברדק היסטרי וראשים היו נערפים מכל כיוון.
אחרי שהבנו שהצדק בארץ פשוט לא עובד, אין ברירה ונהיה חייבים לפנות לבית דין בינלאומי על מנת שהצדק יצא לאור. אל תתפלאו אם לא תוכלו לצאת מהארץ עקב פשעי מלחמה. אתם הבאתם את זה על עצמכם...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגיוני, הגיוני מאוד.
יהודה,
18/09/05 16:52
|
אני לא יודע היכן אתה גר ומה ראית באוקטובר 2000, אבל אני ראיתי מרד ערבי מזויין אלים ורצחני (סלעים ובקבוקי תבערה, מחסומים בהם מויינו והוכו נהגים יהודיים). כבישי הגליל היו חסומים משך שלושה ימים מחשש פרעות ביהודים, במצפה מסויים בגליל, תושבים הוציאו את נשקיהם האישיים מסימנים על תחילת התנפלות כפר ערבי שכן. בכביש החוף נרצח יהודי, צומת פורדיס וואדי ערה בערו.
תרגע, אני הייתי שם וראיתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשמע מה אני ראיתי....
יהודי ישראלי,
שכואב לו,
18/09/05 17:34
|
אני ראיתי אלפי מתנחלים מזויינים (תרתי משמע), שמאיימים לפתוח באש על חיילי צה''ל, שורפים בתים וצמיגים, מציבים מחסומים, מקללים, מרביצים וזורקים צואה וחומצה על חיילים וכו'.
הם חסמו לסירוגין את הכבישים בכל המדינה במשך חודשים ארוכים וחסמו לחלוטין את כבישי הדרום במשך ימים רבים.
מדוע במקרים אלו לא נהרג אף מתנחל? ואם חלילה היה נהרג מתנחל, ועל אחת כמה וכמה 13 מתנחלים, האחראים לכך היו מבלים שנים ארוכות בבית הסוהר.
המסקנה היא שאין צדק במדינה ואין כל בושה. אין ברירה אלא לפנות לבית הדין הבינלאומי שיעזור לנו למצוא את הצדק במקום האפל הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה פשוט שקרן עלוב!
יוסי,
18/09/05 19:59
|
אף מתנחל לא איים לירות על אף חייל, כל הנשקים נמסרו לפני כן ובחוכמה, לא כי הם היו יורים אלא כמו שהם טענו שלא יגידו שהם ניסו לירות.
אבל שקרנים כמוך לא חסר ולא תיתן לעובדות לבלבל את דיעותיך הקיצוניות.
דרך אגב אם היו מנסים להרוס בית ערבי לא חוקי אחד, הם היו משתמשים בנשק אוטומטי וגם אז היית מצדיק אותם אז בכלל לא צריך להקשיב לטמבלים כמוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוחמד תפסיק להתחזות
ל"ת
אבי,
18/09/05 19:33
|
|
 |
תשמע, מה שאני רואה...
יהודה,
18/09/05 19:14
|
הוא שאתה שקרן עלוב. אל תשווה את התנהגות המגורשים להתנהגות הפורעים הערביים.
ראיתי גם את זה וגם את זה.
אם בכל זאת אתה מתעקש, אתה שקרן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
מה פה?NEW ORLEAN?
ל"ת
משקיף מחללית,
18/09/05 16:00
|
|
 |
55.
כאילו שלא ידעתם שזה יקרה
גיא,
18/09/05 15:55
|
מאז שמח''ש הוקמה חקירות נגד שוטרים נסגרות כל הזמן עוד לפני שהן נחקרות. גם לי זה קרה לפני ארבע שנים. הלכתי להתלונן על שוטר שהרביץ לי,אמרו לי שאני אקבל תשובה בחזרה בתוך כמה חודשים,וכמובן ששום דבר לא קרה מאז. אם הייתי יודע שזה ככה,הייתי תובע את השוטר בבית משפט אזרחי. זה היה פשוט ברור שיום אחד זה יגיע לרמה של שוטר רוצח,והחקירה תיסגר בלי אף אשם. אבל,בישראל כמו בישראל,למרות שכולם מודעים לשחיתות,התלונות ישארו על אש קטנה עד בלתי נראית,עד שהנורא מכל יקרה. אז אל תגידו ''לא ידעתי,לא שמעתי''. הכתובת הייתה על הקיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
אלף מתאבדים פלסטינאים,
ישראל ליהודים,
18/09/05 15:52
|
מישהו בכלל נתן את הדין? ברור שלא הם קיבלו במתנה מדינת טרור, ממש ערך לחיים יש להם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
bravo police
naomi orly,
ra'anana,
18/09/05 15:51
|
|
 |
52.
70,000 אשמים
אוליבר טוויסט,
18/09/05 15:46
|
כל משתתפי עצרת ההסתה של התנועה האיסלמית באום אל פאחם . הסיבה למהומות - ערפאת צעק ג'יהד ואתם נעניתם לקריאה .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
ערביי ישראל
יוגב,
מרכז,
18/09/05 15:46
|
|
 |
50.
מומלץ להמנע מנסיעה בכבישי
ל"ת
הגליל,
============,
18/09/05 15:44
|
|
 |
49.
אין אפלייה בישראל!!! עובדה:
אבי,
באר שבע,
18/09/05 15:42
|
ובכן, מח''ש מיישרת קו עם צה''ל, מצ''ח והפרקליטות.
אחרי הרג של יותר מאלף פלסטינים שלא נשאו נשק בחמש השנים האחרונות, מאות ילדים ומאות נשים שגם לא נחשדו בכך, וכמות אפסית של חקירות שהניבו הרשעות בודדות- למה לא להגיד את האמת בפנים?
בישראל אין שום אפלייה- ערבי טוב הוא ערבי מת, וחד היא אם בשטחים או בתחומי המדינה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אברמ'לה(איברהים) מבאר שבע?
לא אין הפליה!,
18/09/05 19:13
|
אם יש חברי כנסת ועוד עם פה גדול ואפילו איפשרו להם ליעץ בזמנו לערפת,יש להם חופש תנועה אפילו לארצות ערב.אלפי סטודנטים ערבים לומדים ומתקבלים לאוניברסיטאות בעזרת הפליה מתקנת,שאני לא זכיתי לה.ואפילו חלק מהם שואף להתשכנז ומאמץ שמות עבריים כמו שרואים במקרה שלך.נכון? אז תצליח בלימודים ושנה טובה ליהודים ולערבים כאחד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
הערבים הם אויב - נקודה !!!!
ל"ת
מתנחל מהערבה,
ערבה,
18/09/05 15:42
|
|
 |
47.
איך הערבים שמחים מהתקשורת
אביב תאנה,
18/09/05 15:38
|
ואיך היהודים סובלים מהתקשורת זה פשוט מדהים ומזעזע אותי בתור יהודי, עכשיו יהיו כתבי אישום על כל גיבורי צה''ל ואח''כ זה יהיה קל לחסל את אלה שאינם גיבורים התקשורת את העבודה נהדר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ועכשו לחקור הלינץ בשפרעם !!!!
ל"ת
יהודי פשוט,
18/09/05 15:38
|
|
 |
45.
רק 13?! חבל שלא 130 אלף....@@@
ל"ת
יהודי,
ישראל,
18/09/05 15:37
|
|
 |
45 אידיוט
מוטי חיפה,
18/09/05 16:31
|
אתה שונא על עיוור ללא הצדקה, לא כל הערבים ולא כל היהודים הם תוכנית כבקשתך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''שונא על עיוור ללא הצדקה'', אם
ל"ת
כך למה שונאים,
את היטלר?,
18/09/05 18:01
|
|
 |
44.
לא מאשימים את המתפרעים-בושה
דוד,
18/09/05 15:37
|
חבורת בהמות מתלהמת שאיימה על השוטרים , יוצאת זכאית , ועוד באה בטענות . על התפרעות כזאת באיראן, נעלמים כפרים שלמים, ואין אפילו מי שיחפש אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רפ''ק רייף הציל את האזור
אשני,
18/09/05 16:01
|
כל הכבוד לרפ''ק בדימוס גיא רייף, תושבי איזור משגב צריכים להודות ל-גיא ולהוקיר את נחישותו, אם לא גיא ( ואפילו לא השוטרים שלו ) תושבי סכנין וערבה היו עולים על יישובי משגב, חוסמים את צירי התנועה כפי שעשו בוואדי ערה ובכפר קנא, ובל נחשוב על הגרוע מכך, ועדת אור עשתה צדק עם גיא ותודה לה על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
ועדת אור==ועדת חושך
ל"ת
נורית,
18/09/05 15:33
|
|
 |
42.
בושה וחרפה.. ערבי שמגיב
אמיר,
אעבלין,
18/09/05 15:33
|
מה שקורה במדינה הופך לבלתי נסבל .. כבר כמה שנים שהוועדה הזאת ''כאילו מתפקדת'' והתוצאות נאדא .. פשוט חבל . החלטות כאלה רק מחזקות את הקרע שנוצר במדינה ומקשה על האיחוי שלו . ומצד שני אני מקווה מהנהגת המגזר שלי לא להתלהם יותר מדיי .. יש לכם זכות להתנגד ולא להסכים .. אבל הכל צריך להיות במסגרת החוק .. אין צורך להתלהמות ולהבערת השטח .. וכמו כן אין צורך לפנות לארגונים מחוץ לארץ כי פשוט זה לא יעזור .. וזה נועד לרווח פוליטי ופרסום אישי של מועמד זה או אחר .. אז אל תתפתו ותגיבו באיפוק ... כי מה שחשוב זה מה שמרגישים ולא מה שאומרים .. ואני והרבה כמוני עוד כואבים על מה שקרה אבל הפתרון בטח ובטח לא אלימות ולא הכרזת מלחמות מיותרות והבערת השטח .. כבר אמרו פעם שעדיף להיות חכם מאשר להיות צודק ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם מתפרעים ועוד מחפשים אשמים
יוני,
18/09/05 21:36
|
אם אני הייתי ערבי הייתי חושב טוב טוב על בדק בית עמוק עמוק במגזר הערבי , איך אתם והחכ''ים שלכם לא מתביישים התפרעתם בצפון וגרמתם נזקים לרכוש במיליונים ואתם עוד מעיזים להאשים את המשטרה שהגנה בגופה על אזרחי ישראל היהודיים , עם דעות כאלה אין פלא שהימין הקיצוני מתחזק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה חצוף
יוסי,
18/09/05 19:53
|
אחרי 1000 יהודים שרצחתם באינתיפאדה כשההרוג הראשון היה בפוגרומים האלימים שאתם קוראים להם ''הפגנות לגיטימיות'' (עם אבנים?) יש לכם זכות בכלל לדבר? מי שזורק אבנים על שוטרים, שלא יתפלא שיורים עליו. פעם, עד 1966, חייתם תחת משטר צבאי, והיו לנו הרבה פחות בעיות איתכם. לא בטוח שזה היה צעד חכם שהפסקנו אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הנה רעיון אדיר!
איש,
18/09/05 21:03
|
אתה אומר ''מי שזורק אבנים על שוטרים, שלא יתפלא שיורים עליו''
המתנחלים זורקים אבנים כל הזמן על שוטרים, חיילים וסתם ערבים שעוברים באזור. אם כך אתה מתיר את דמם של כל המתנחלים המטורפים!
האמת - אני בעד!!
:-)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יא אפס!
אבי,
18/09/05 19:30
|
אתם הערבים חתיכת אפסים!
אף מדינה שלכם לא מתקרבת לקרסוליים של אף מדינה אירופאית או לישראל. עליכם בשלב הראשון לשתוק ולהתבייש. ובשלב השני להתכחש לתרבות העלובה ולמנטליות הרצחנית שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתם המתנחלים חתיכת אפסים!
אחד שיודע הכל,
18/09/05 21:01
|
אף מדינה שלכם לא מתקרבת לקרסוליים של אף מדינה אירופאית. עליכם בשלב הראשון לשתוק ולהתבייש. ובשלב השני להתכחש לתרבות העלובה ולמנטליות הרצחנית שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Bla Bla Bla
Maria,
Kiev,
18/09/05 20:30
|
|
 |
אתה איש קטן וטיפש
DUMB-S,
18/09/05 19:55
|
את האמת לא ממש אכפת לי מהוועדה והשוטרים,יש אשמים איו אשמים ולמה משחק מכור עבר ליום רביעי. אבל כמה רוע יש בך בנאדם? תעשן משהו ותרגע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
הערבים הללו מסוכנים
פרו' לקלייר,
שייח מוניס,
18/09/05 15:28
|
אגב, אם הם רוצים שישפטו מחוץ למדינה, זה אומר שהם מוותרים על אזרחותם, וזה אומר שהם צריכים לעוף מכאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
40.
להעמיד לדין את המסיתים הערביים
ל"ת
ישראלי,
18/09/05 15:23
|
|
 |
39.
מה עם מארגני הפוגרום ביהודים ?
ש,
18/09/05 15:22
|
האם איתרו אותם, האם שפטו אותם ?
מה לגבי חקירה לגבי כמות ההרוגים הנמוכה - רק 13 פושעים ערבים מתוך עשרות אלפים שניסו לרצוח יהודים ? איך ייתכן שנוקטים יד רכה כזו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
לא צריך להגיש בכלל הם אשמים
דבורה,
18/09/05 15:21
|
שלחו את הילדים להרג מה רצו מהמפקדים שמעתם היום את מר ברכה חבר כנסת בן גוריון היה מתהפח בכברו מה שיש בכנסת היום נבלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
התפרעו וספגו - צדק פואטי
טמבל מי שמפנה,
גב לערבי,
18/09/05 15:21
|
|
 |
36.
אזרחים פורעי חוק צריכים לדעת.
נופית.,
18/09/05 15:20
|
|
 |
35.
החלטה מצוינת.
בנימין,
נצרת עלית,
18/09/05 15:20
|
ולפני שהשמאלנים הנחמדים מגוש דן קופצים להגנת הערבים הנאווים, תבקרו פעם במקום כמו נצרת עילית. אבא שלי היה עלול להיהרג במהומות האלו, כי הוא צריך לנסוע לעבודתו דרך כפר ערבי. כל הכבוד לשוטרים שחסמו בגופם את ההמון הערבי הרצחני שרצה לעלות על ביתי; ובושה למדינה ששלחה אותם ולא גיבתה אותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
זכרון אבסולוטי?
יוני,
18/09/05 15:19
|
שוכחים שמדינה שלמה רעדה מפחד מה יהיה אם תפרוץ אינתיפדה בתוך הארץ.חידלון מלא והיסטריה .על הרשויות לדעת לא רק בנחישות וברגישות כלפי הצבור היהודי שערה לא נפלה מכוחות הבטחון אבל זכרו היטב ישראלים מי איים עלינו וכיצד התחפרנו כמו בנות יענה.ראו יום שישי באום אל פאחם -ללא מילים.המבין מבין
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
עלינו לתמוך השוטרים.
ל"ת
ור,
18/09/05 15:19
|
|
 |
32.
קצת עובדות:
יוני,
ישראל,
18/09/05 15:19
|
ערביי ישראל יצאו למלחמת אינטיפאדה באוקטובר 2000 כנגד מדינת ישראל, הם סגרו כבישים ופגעו בשוטרים ובאזרחים. אם היה ביכולתם להתקדם כנראה שמס' ההרוגים בצד היהודי היה גדול.
משטרת ישראל התעוררה בזמן וטיפלה ביד קשה ב''מחבלים''. כתוצאה מהטיפול המהיר נהרגו 12 ערבים אשר ניסו לפגוע בשוטרים ובבטחון המדינה.
עד כאן העובדות.
השמאל הישראלי וערביי ישראל מנסים להשכיח מאיתנו את הסיבות שהביאו את המשטרה לפגוע בהם.
ההכפשה וכו' לא תעזור המשטרה יודעת לטפל בהפרות סדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
סוף סוף החלטה נבונה...........
סוף סוף........,
18/09/05 15:18
|
הפורעים היו טרוריסטים לכל דבר וכך יש לנהוג גם בעתיד.כך היתה נוהגת כל מדינה על כדור הארץ ובטח בארצות האיסלם. נקודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מה השאלה.זה ברור שהשוטרים.....
צ,
18/09/05 15:18
|
|
 |
29.
אלף הרוגים- אפס כתבי אישום!!!
שרון,
אפרת,
18/09/05 15:16
|
מה עם כל הרוגי הפיגועים? מדינת ישראל הנאורה דואגת לשניים עשר ערבים- אויבים ואת אחיה היהודים שנרצחו בפיגועים נוראיים היא שוכחת. פתאום נזעקים לתת את הדין על הרג 12 פלשתינים. כמה ערבים שבצעו/תכננו/סייעו לפיגועים נתנו את הדין? וכמה מהם יושבים בביתם ומתכננים את הפיגוע הבא. די להיות יפי נפש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29 כמה שאת צודקת
אני,
18/09/05 16:02
|
ככה זה את היהודים שנרצחו הם כבר שכחו, אבל לא מפסיקים להזכיר את ''הטרור'' היהודי שמסתכם בשני אנשים. לעומת אלפי המחבלים הפלסינים שאפ אחד לא זוכר את שמם, בטח גם לא משפחתם ששלחה את חלאות המין האנושי, ומחר הם ישבו בבתי הנרצחים היהודים ויגידו ניצחנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
אוללה, איזו כותרת אובייקטיבית.
ל"ת
============,
18/09/05 15:16
|
|
 |
27.
איפה כתבי אישום לכל המתפרעים
למה מתחמקים מזה,
כולל להרוגים,
18/09/05 15:14
|
|
 |
26.
טיבי, ברכה, א-סענא ושאר חבורת
אליהו הנביא,
18/09/05 15:12
|
הזבל..
צריך היה להוריד לכם את הראש באוקטובר גם כן. חבורת חולרות גיס חמישי מוצצי דם מחורבנים. זו מדינת ישראל, מדינת היהודים, לא נראה לכם? לכו לגור באיראן - תביעו ת'דעות ה''ליברליות'' שלכם שם, נראה אותכם. זבל בני זבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
מה עם הלינץ'' בשפעראם ??
ל"ת
דודו,
מרכז,
18/09/05 15:11
|
|
 |
24.
מצויין! במלחמה לא מחפשים אשמים
חיים,
18/09/05 15:11
|
מי שאשם זה מי שהשתולל כמו חייה פרועה בכבישי הארץ וצעק ''איטבאח אליהוד''!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שיהנו מהפירות הבאושים של עצמם, ומההורגים שהם הביאו על עצמם, וילמדו לקח אחת ולתמיד שפה זו מדינת היהודים ויאמרו תודה בקול גדול על מה שהם כן מקלים כאן ולא ברשות הפלשתינית...
נראה אותם חיים תחת כיבוש פלשתיני כמו סוסים ואז הם היו משתחוים ליהודים ורק מחפשים שנשלוט בארץ הזו, הםלא יודעים עד כמה הם חייביםלנו את ההתפתחות של עצמם!
והם מעיזים לעשות הפגנות ולירות ירי חי? ולחסום כבישים ולסכן חיי אזרחים יהודים?
בהחלט מגיע להם! ואין אשמים במוות הזה אלא הם! ומנהיגיהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
לא מדובר בצדיקים שנהרגו
יאיר,
18/09/05 15:10
|
עוצמת המהומות עדיין חיה בלב הציבור השפוי. המשטרה הצילה אותנו אז מכאוס בנוסח עזה של היום (סליחה על הביטוי).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
החתול ששמר על השמנת!!!
שפוי,
גוש דן,
18/09/05 15:10
|
|
 |
21.
עכשיו לחקור את הלינץ' בשפרעם!!
ל"ת
פלטיצ'ני,
18/09/05 15:09
|
|
 |
20.
למה אין אשמים? בוודאי שיש:
ערן הבוחן,
חיפה,
18/09/05 15:08
|
בראש ובראשונה האספסוף המוסת, שרצח יהודי על כביש החוף (ההרוג הראשון. רוצחיו טרם נתפסו!), ששיתק את התנועה בחצי המדינה - ורגם יהודים בדרך, ששרף כל סמל ריבוני ושילטוני (דואר, חשמל, בזק, תחנות משטרה מכוניות משטרה וכו') על מנת למרוד במדינה הציונית.
האשמים הבאים בתור - הח''כים הערבים - אספסוף בעצמם - אשר הלהיטו את הרוחות, וקראו לעדרים שלהם להגן על אל-אקצה. אלה שכל מהותם היא לנגח את המדינה היהודית, ולסייע לאחיהם הטרוריסטים להשמיד אותה מבחוץ (טרור) ומבפנים (''כל אזרחיה'', רחם)
והאשמים הנוספים - האקדמיה, התקשורת והשמאל - אשר מעודדים את ההתבדלות הלאומנית של ה''פלסטינים תושבי ישראל'', את הזדהותם ותמיכתם באויבנו הטרוריסטים, את סיועם למחבלים ברוב הפיגועים, וזאת תחת ההצדקה של קיפוח.
קיפוח???
קודם שימלאו חובות למדינה, כי את הזכויות הם יודעים יפה לדרוש (ביטוח לאומי, קצבאות, אבטלה, חינוך, זכויות אדם שאין לאף אחד מבני עמם ה''משוחררים''), אך לתרום למדינה שמניקה אותם - הס מלהזכיר.
לסיום: שלא יבלבלו אתכם עם טיוח וכיסוי אוווליאניים, כדרכה של התקשורת: לא היו כאן מהומות באוקטובר 2000. היו כאן פרעות לאומניות, שמטרתן טרור, וזריעת פחד ובלבול בישראל, כשזו נלחמת בטרוריסטים בשטחים.
תודה ושלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!
ל"ת
יוד,
יוקנעם,
18/09/05 18:09
|
|
 |
Absolutely Right
Larry,
18/09/05 17:05
|
Brilliant analysis of a situation that the media in the name of masochistic Jews everywhere - turns on its head.
Ritual Jewish masochism, the true Torah of Am Yisrael?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בהחלט !!!
ככה זה מה לעשות,
18/09/05 16:42
|
המשטרה היתה צריכה להגיב בכח וכך היא עשתה תודה לרפ''ק רייף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק!!!! תקראו!!!!
ל"ת
מישהו,
איפהשהוא,
18/09/05 16:02
|
|
 |
צודק זה מה שאני אומר כל הזמן !
ל"ת
badboy,
18/09/05 15:51
|
|
 |
19.
הועדה הייתה משגה אחד גדול.
בנצי א,
18/09/05 15:05
|
בשביל מה בכלל הייתה צריכה לקום ועדה כזאת. הרי היו התפרעויות ע''י גורמים עויינים שסגרו את המדינה וסכנו את חייהם של אזרחים ושוטרים. נהפוך הוא צריך היה להקים ועדת חקירה על הבלגתם של השוטרים זה היה ממש מחזה מביש לראות את השוטרים מוקפים ובסכנת חיים והמשטרה הייתה הססנית ומבליגה. לדעתי הייתה פה רשלנות פושעת ע''י כך שהממשלה דאז לא נתנה לגיטמציה לשוטרים לטפל בפורעים ביד חזקה כראוי בכל מדינה דמוקרטית בעולם הרוצה להגן על חיי אזרחיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
יום עצוב למדינת ישראל
ל"ת
שאול,
18/09/05 15:02
|
|
 |
הפקרת גבול עזה- יום עצוב
נעמן,
שפוי,
18/09/05 17:35
|
|
 |
חכה אני אביא ממחטה
באמת,
עצוב,
18/09/05 17:14
|
|
 |
אכן יום עצוב.
נורי.,
18/09/05 16:14
|
יום עצוב שערבי ישראל עושים מה שהם רוצים. יש לטפל בהם ביד חזקה ובזרוע נטויה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
כתבי אישום צריך להגיש נגד
נ מ א ס ת ם,
18/09/05 14:59
|
האחראים לעובדה, שרק לאחר שכל הגליל בער וכל היהודים הסתתרו בבתיהם מפחד הפורעים, החל הירי, שהיה צריך להתחיל זמן רב קודם לכן. האחראים סיכנו גם את חיי השוטרים וגם את חיי האזרחים, ועל כך הם חייבים לתת את הדין. מה שצריך לבדוק, איך זה, שמתוך אלפי מתפרעים, הקוראים ''אטבח אל יאהוד, נהרגו רק שלושה עשר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
דם של אחרים אינו זול מדם יהודי
רוני,
ישראל,
18/09/05 14:58
|
טוב שאנחנו לומדים מאמריקה איך להתייחס אל ה '' שחורים '' שלנו. אפשר להרוג בהם ואפשר לכבוש אותם ואפשר להסב את השטחים החקלאיים שלהם לבסיס לחומות מגן. הכל אפשר בכלל הגזענות המאסיבית שלנו והשגיאה בת ה2000 שנים לפחות שאנחנו איזה עם סגולה. עם חרא זה מה שאנחנו וזה לא משנה אם הנפגע בצד השני הוא ערבי, אוסטרלי או גרוזיני. אני מתביישת בישראליות שלי. כבר מזמן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עבורך אפשרויות אחרות...
אלון,
ערד,
19/09/05 12:47
|
את יכולה לעבור אל הגדה המזרחית,סביר להניח שתתקבלי בזרועות פתוחות,גם אצל קד'אפי ישנה אפשרות לאזרח אותך,העיקר שתרגישי טוב עם עצמך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דם יהודים אינו הפקר
נעמן,
שפוי,
18/09/05 17:36
|
דם יהודים אינו הפקר אין לתת לאף טרוריסט או מתפרע לשפוך אותו בקלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ברור שהם לא ישתפו פעולה...
נשבר לי,
18/09/05 14:53
|
ראשית, כי הם אף פעם לא משתפים פעולה עם הממסד ה''ציוני'' שהם כל כך אוהבים לשנוא. גם כשסוחרי רכב וסמים ועברייני תנועה עושים להם את המוות בשכונות שלהם. לא כי ''אין להם אמון'' אלא כי לא מסגירים וכו' ליהודים. מההגיון העקום הזה הם גם לא משלמים ארנונה ומיסים.
ושנית, כי אחרת איך אפשר להביך את הממסד? אם הם ישתפו פעולה הם לא יוכלו לטעון טענות נכון...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
האירועים האלימים סיכנו חיי אדם
ל"ת
אמיר,
חיפה,
18/09/05 14:53
|
|
 |
13.
מי שאשם הם החיות
ל"ת
ח.ל,
ת''א,
18/09/05 14:50
|
|
 |
12.
המשפחות לא שיתפו פעולה !
אליה,
מרכז,
18/09/05 14:50
|
|
 |
11.
זו לא היתה מחאה
אופיר,
חדרה,
18/09/05 14:49
|
כל מי שמגלגל עיניים לשמיים מיתמם!
זו לא היתה מחאה אזרחית לגיטימית זה היה מרי אזרחי מזויין שפרץ בבת אחת עם אינתיפאדת אל אקצא .
לא היתה שום דרך להתמודד עם המפגינים אשר סגרו כבישים והיכו נהגים השמידו את הרמזורים ונהגו כמו ..... אחיהם בשטחים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
מגיע להם צל''ש ולא מ''חש
ל"ת
כבר שכחתם?,
היכן הצדק?,
18/09/05 14:48
|
|
 |
9.
בושה וחרפה! לבי עם המשפחות!
ישראלי,
18/09/05 14:47
|
אני מפציר בכם לא לוותר ולהמשיך להיאבק להעמדת הרוצחים לדין!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז
ל"ת
אהוד,
19/09/05 14:38
|
|
 |
למה צריך אויבים מבחוץ ?
DIZEL,
18/09/05 19:37
|
|
 |
תפסיק להתחזות יא ערבי
ל"ת
אבי,
18/09/05 19:25
|
|
 |
לישראלי.
נופית.,
18/09/05 16:11
|
השוטרים היו בסכנת נפשות. מה הייתה מצפה משוטר שנמצא בסכנה. ועשרות כניבלים עטיים עליו?
הבנתה זאת טיפש קטן?! או שמאלן קיצוני וטיפש. נו נו נו לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שגיאות כתיב,אתה בטח שוטר
ל"ת
או רס''ר בצבא,
18/09/05 19:50
|
|
 |
8.
יש אשמים
מירו,
18/09/05 14:46
|
הערבים אשמים, מי שמתחיל במהומות שלא יתפלא שיש לו הרוגים, ככה זה בחיים, כשמשחקים באש לפעמים מקבלים כויות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
כל הכבוד למח''ש
חן,
צפון,
18/09/05 14:44
|
למה השוטרים שהגנו על חייהם צריכים לשלם?מי שיצר את המהומות ומי שהתפרע אחראי למותם של 13 הערבים.אל תצרו מהומות ואל תתפרעו לא תהרגו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
למה לא יוגשו כתבי אישום ?
יודע דבר או 2,
18/09/05 14:44
|
למה לא יוגשו כתבי אישום נגד חברי הכנסת הערביים והכנופיה האיסלאמית של תנועת השוהאדה על הסתה לפרעות ביהודים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
מי השתתף בלינץ' בשפרעם ?
ל"ת
אורה,
18/09/05 14:43
|
|
 |
4.
נחסכו האשמות הש''ג.
מ,
18/09/05 14:43
|
קרוב לודאי שהש''ג-קרי השוטר הזוטר- היה משלם על מחדלי האחראים על המערכת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
השוטרים מילאו את תפקידם
דדדדדד,
18/09/05 14:40
|
זאת היתה התפרעות אלימה ומסוכנת. מדובר היה בדיני נפשות. שהערבים לא יתממו כאילו מדובר ביפי נפש שיצאו להפגנה תרבותית ושלא יאיימו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
נכון,יש איפה ואיפה בישראל!!
badboy,
18/09/05 14:38
|
אם אלו היו יהודים שמתפרעים כזאת ברבריות מסכנים חיי אזרחים,שוטרים הורסים תשתיות ומאיימים במלחמת אזרחים היו יורים ב130 אנשים ולא רק ב13 כמו בציבור הערבי ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
דמקורטיה לכול הכיוונים יש צדק
ל"ת
סמי,
מעברה,
18/09/05 14:36
|
|