 |
61.
הכינמת של העם היהודי
יהודי זוכר,
ישראל,
19/09/05 09:01
|
לאורך כל ההיסטוריה היהודית תמיד ליוו את העם הזה '' כינים '' כבר בתקופה הרומאית היו יהודים שהתלהבו והצדיקו את הרומים והם הסגירו את אחיהם לידי הרומאים . אחכ היו המתיוונים שהסגירו והלשינו והשמיצו את אחיהם כדי למצא חן בעיני היוונים . אחכ לאורך הגלות אנו פוגשים יהודים מעטים למזלנו שהתאסלמו והתאכזרו לאחיהם והלשינו ווהסגירו אותם בעוד שהרוב מסר את עצמו על קידוש השם ולא הסגיר אח . באירופה היו יהודים שהתנצרו ומסרו אחים לידי האינקויזיציה . בגלות ישראל ידועים יהודים שעינו את אחיהם ובלבד לרצות את הפריץ . בשואה היו קאפואים שלפי עדויות הניצולים היו אכזריים מהנאצים עצמם וכך תרמו והחישו את השמדת אחיהם בעוד שהרוב המכריע סיכן את חייו ואת בני משפחתו כדי לעזור לאחים בצרה . והינה לנו היום יש את הכינים שלנו שכל מה שעושים אויבנו הוא זך וטהור וכל מה שתעשה ישראל הוא פשע . והם מתחרים בחכים הערבים מי קיצוני יותר נגד העם הנלחם על חייו עשרות שנים מול אוייב אכזר שלא מהסס לפוצץ ולשרוף ילדים נשים וזקנים באוטובוסים ובמסעדות . אז הכינים שמלווים את עם ישראל היום הם זהבה גלאון יוסי שריד ביילין בירנבוים שי מנוחין יואב הס גדעון לוי עוד מאחובר אורי אבנרי טלי פאחימה וענונו אודי אדיב ועוד . ההסטוריה הפלסטינאית לא תזכור אותם ואילו בהסטוריה של עם ישראל הם יקוטלגו כהמשך לשרשרת הכינים שליוותה את עם ישראל הציקה לו ורצחה בו כאילו שלעם הזה לא היו מספיק אוייבים מבחוץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכי טוב זהו זה וגמרנו
ל"ת
טיפול נגד כנמת,
19/09/05 13:07
|
|
 |
כמה שאתה צודק...כמה עצוב.. :(
ל"ת
רחלי,
19/09/05 13:02
|
|
 |
60.
תראו האשמים הם חברי הכנסת
עוצלי גוצלי,
19/09/05 01:59
|
הערבים והשמאל הקיצוני שעוסק בהסתה, אם לא היו עוסקים בהסתה אולי אז ההמון הערבי לא היה מתפרע, ואז לא היה סיבה לשלוח כח של משטרה להשליט סדר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
לג'יהאד יש פרס אבל גם מחיר
המזהיר,
18/09/05 22:49
|
לג'יהאד יש שני צדדים או שאתה מצליח לרצוח יהודי או שאתה מת ומקבל 72 בתולות בכל מקרה לטובת האיסלם אבל עד כאן בלי דרישות נוספות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
יש לזזזזהבה להגיד משהו על
מיקי,
18/09/05 20:56
|
בכור ז'אן, זה שנרצח בכביש החוף ע''י מתפרעים מוסלמים, באותו נסיון לפוגרום כל ארצי ? יש לזזזזהבה להגיד משהו על הלינץ' בשפרעם ? אם היה מזדמן לך להיות בשואה אני בטוחה איזה ''תפקיד'' היית בוחרת ע''מ לשרוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
להעמיד לדין את המשתפי''ם
חבורת פושעים,
נעדרי צלם אד,
18/09/05 20:53
|
חיים זיסוביץ שואל את זהבה גלאון – ראית את הלינץ' ברמאללה? זהבה עונה - ראיתי את הילד בצומת נצרים...... זה היה לפני כמה שנים. זהבה לעולם לא תראה יהודים חפים מפשע נטבחים בצורה המתועבת ביותר, ואם תראה, היא תשאל - מה היה להם לעשות שם. אבל כשערבים מתפרעים ונורים, מאוחר מדי ומעט מדי, או נכנסים לשטח אש, לצורך פיברוק הריגת ילד ערבי, אז זהבה רואה! היא לא תשאל לעולם - מה היה להם לעשות שם! הלוא, כל מקום אשר תדרוך כף רגלו של ערבי, שלו! הכיבוש הג'יהאדי כשר למהדרין, ה''כיבוש'' הישראלי, משחית. האנשים האלה רעים כל כך, שלגמרי לא בטוח שהם בני העם, שעליו נאמר - ''ישראל רחמנים בני רחמנים''. השמאל הישראלי איבד מזמן צלם אנוש!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
56.
בדיוק! בימי שלטונו של שרון
נרצחו 1500,
אזרחים,
18/09/05 20:34
|
יהודים בידי האויב הערבי, היושב בתוך ומעבר לקו הירוק. במשך כל שנות ישיבתה של גלאון בכנסת ישראל, נרצחו אלפי יהודים, שדמם בראשם של זהבה וחבריה, הדבקים בפולחן הקרבת קרבנות ''שלום'' יהודיים בלבד. מתי יעמדו זהבה וחבריה לדין, באשמת ביצוע פשעים חמורים נגד העם היהודי ונגד האנושות? בנירנברג הם שילמו ביוקר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
קראדי, תחזיר את רייף לשירות
חנן וייס,סא''ל מ,
מתן,
18/09/05 19:41
|
קראדי, תחזיר את רייף לשירות ותזרוק את המתנגדים, תוכיח שאתה שונה מהסתדרות הקבע.
קצינים שהיו בבעיה ויכלו לה הם טובים יותר, מחוסנים יותר זהירים יותר.
ככה בוחרים לסיירת מטכ''ל, מי שנופל וקם נופל וקם.
לא קבע לשעבר קצין משטרה צבאית קצין משטרה בדימוס קצין קרבי לוחם הנדסה קרבית איש עסקים שופט (לא משפטאי) כלא 4
חנן ד' וייס, סא''ל מיל'
http://www.wsoft.co.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
חתיכת חלאה מה עם 1500 יהודים
נק''מ,
18/09/05 19:24
|
שנרצחו במהלך ה5 שנים האחרונות??? למה עליהם לא קמת וצעקת? אל דאגה דמם יתבע ממך בבוא יומך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
השמאל מזמן כבר לא יהודי!
רלוש,
18/09/05 18:55
|
שתקו שמולנים טיפשים! הרסתם לנו את המדינה. אלוקים אנא גאל אותנו מהם ויפה שעה אחת קודם. נמאס לי מערבים, משמולנים ומסתם קופים ובבונים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
הגל הזה לא הגיע באון לואדי ערה
נהג שניפגע,
18/09/05 18:50
|
חברי הכנסת המכובדים צריכים רק פעם אחת להתקל בהפגנת פוגרום אלימה ללא שומרי ראש או תחת,ואז ידברו אחרת! הקשקשנים של ניר. תודה למשטרת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
51.
שמאלנים לכו לפלשתין
קלוד,
בריסל,
18/09/05 18:48
|
מספיק עם ההתחסדויות שלכם. עניי עירך קודמים. הערבים ניסו לעשות מהומות לא הפגנות. הם רוצים בחורבנה של מדינת ישראל. הם לא יצאו להפגנה למען מיסכנים כלשהם במדינת ישראל. הם יצאו על מנת לתלוש חלק מהמדינה הקטנה שלנו. אז לכל השמאלנים הפסיקו להתחסד. גם היטלר עלה לשילטון בדרך דמוקרטית אז אתם מוכנים כנראה לחורבן ישראל בדרך זו. לקח עוד לא למדתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
יחס הולם לפרובוקציה ערבית
ל"ת
המדובר הוא ב,
18/09/05 18:48
|
|
 |
49.
החשבון הפוליטי
אריה,
מבשרת,
18/09/05 18:29
|
אם גלאון היתה נזעקת באותה צורה לאחר כל תאונת דרכים - הייתי מאמין לה. היא נזעקת עכשיו - רק מטעמי בחירות - ולכן אי אפשר להאמין לה ולכל ח''כ אחר. מוסר על פי הזדמנות ורווח - הוא מוסר לקוי בצורה הכי נוראית. אוי לנו מח''כים כאלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
גלאון היא זלזול באינטלגנציה
ל"ת
אמת מארץ,
עמק עכור,
18/09/05 18:16
|
|
 |
47.
למה לקח כל כך הרבה זמן?????
:-),
18/09/05 18:04
|
בפעם הבאה אם תפרוץ השתוללות כזו חס וחלילה, צריך להביא מרגמות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
מספיק עם הצביעות
חוש-חש,
18/09/05 18:00
|
לא יתכן שהמון יבצע לינץ ביהודי מפגע ואף אחד לא יתן את הדין! לחקור את הלינץ בשפרעם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
מי נתן את הדין על טרור קטיף
ל"ת
יכול להיות וחצי,
18/09/05 17:37
|
|
 |
הכבוש והדיכוי הוא הטרור
ל"ת
יוסי לימונצ'יק,
18/09/05 18:07
|
|
 |
44.
טוב שנורו הפורעים הערבים
אמיר,
ת''א,
18/09/05 17:24
|
ידע כל פורע ערבי שמבצע פעולות איבה כי הוא מסכן לא רק את חייהם של אנשי כוחות הביטחון אלא גם את חייו שלו. כתוצאה מהירי לעבר הפורעים הערבים נמנעה אינתיפאדה מצד ערביי ישראל. המסר היה כואב, אבל ניכר שהובן היטב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
גלאון, את בעד אלימות של ערבים?
מיכל,
18/09/05 17:20
|
הם סיכנו את חיי השוטרים ואת בעד הרוצחים האלו, המסוכנים?
תתביישי לך מפלצת שמאלנית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
נכון, איך נהרגים כך אזרחים
אלי,
גבעתיים,
18/09/05 17:18
|
לא שכחנו את הפיצוץ בתחנת הרכבת בנהריה, פיצוץ בקו אוטובוס במירון (משפחת באכרי), פיצוץ במסעדת מקסים ועוד עשרות פיצוצים בעזרתם האדיבה של ערביי 48. ואף כפר אינו פונה. זהבה גלאון- איך יתכן שנהרגים כך אזרחים ואף אחד לא נותן את הדין? למה ערביי 48 נהנים מזכויות יתר וחסינות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
גל{א}ון נפט להצתת האיזור איכסס
ל"ת
דנה,
18/09/05 17:14
|
|
 |
40.
אזרחים?, סתם אזרחים?!
אזרח אמיתי,
18/09/05 17:14
|
מדובר בפורעים, שחסמו כבישים,! הציתו רכוש ממלכתי,!, איימו על חיי הנוהגים היהודיים,! אזרחים עלק, הם הרי רוצים להרוס את המדינה היהודית, אזרחים זהבוש, תהיי פעם רצינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המתנחלים התפרעו הרבה יותר
ליאור בק,
18/09/05 18:13
|
|
 |
מי שתומך ברוצחים זה אתה!
אזרח שומר חוק,
18/09/05 20:09
|
המתנחלים לא התכוונו ולא איימו על איש, לא הציתו רכוש ממלכתי, לא מהווים סכנה לאיש, בעוד שאתה ואלה שאתה בטיפשותך או רשעותך תומך בהם אלה אוייבים מוצהרים של העם היהודי ומדינתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
לחכי''ם השמאלנים ולחכי''ם הערבי
אביב ישראלי,
18/09/05 17:09
|
לשמאלנים: אין לכם מה לומר על מערכת המשפט כאשר היא פוגעת באנשי הימין. אתם תמיד נחלצים לעזרת האויבים. אתם פוליטיקאים קטנים וצבועים.
לחכ''ים הערבים: אנחנו באמת חיים מדינה פרימיטיבית וצריך לאמץ את הסטנדרטים של מדינות ערב. אם נעשה את זה אני משוכנע שלא תוכלו יותר לנבוח בשער.
אתה חבורה של מחרחרי ריב ומדון. אם יהודים (ולא רק יהודים) היו משתוללים ככה, נניח בסוריה, העסק לא היה נגמר ב-13 הרוגים אלה ב-1300שבו בצד תודו לאל שאתם חיים בארץ הזאת ורסנו את אנשיכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואלה אתה צודק
ל"ת
יניר,
18/09/05 18:14
|
|
 |
38.
הזלזול בחיי אדם הפעם מצד גלאון
''המפגינים''הוו,
איום פיסי,
18/09/05 17:09
|
|
 |
37.
לדפוק לבריזון כדור בראש
בני,
18/09/05 17:04
|
|
 |
36.
לגב' גלאון המתחסדת
השפוי,
18/09/05 17:04
|
לא שמעתי אותך מצייצת במהלך מאורעות הדמים להם היו שותפים חלק לא מבוטל מערביי ישראל הברברים וצמאי הדם כי לא ייתכן שאזרחים נ וקטים באלימות ורצחנות נגד אזרחי מדינתם ואין מי שיתן את הדין על כך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הברברים וצמאי הדם הם הכובשים
ל"ת
פונדק,
18/09/05 18:11
|
|
 |
35.
השמאל הצבוע, החל מפינס וכלה
לא מתפלא,
18/09/05 16:55
|
בטיבי יכולים לעבור לגור בעזה. מזמן הם ישרו קו עם שונאינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
ממשלת ערב רב
המבין,
18/09/05 16:54
|
ממשלת הזדון מורכבת מערב רב. לפני כמה אלפי שנים התאסף עם ישראל מתחת להר סיני ובהיותו עם קשה ערף קצה סבלנותו לחכות למשה עשה עגל זהב וקרא לו אלהים. משה חזר ניפץ את העגל טחן את הזהב ונתן להם לשתות. מאז הם מסומנים בגופם ב די אן אי כל החוטאים הללו. הקב'ה רצה להשמידם משה כמובן התנגד וכך הם עברו לכל הדורות ואצלנו הם נמצאים גם בממשלה. 'גלאן זהבה' בגימטריה זה 'עגל'. איזה עגל? הזהב עיינו אותיות 'זהבה' .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
to zahava galon
miriam lavi,
ashdod,
18/09/05 16:50
|
dear zahava - you are very wrong . remember the brazilian who was shot by the british police ? well , what did the british do ? nothing . they said that in time of emergency , the police can shoot to protect itself and other people . we are no better and no worse than the british . but the real question is the expression ' arab israelis' or 'israeli arabs' . these expressions are an oximoron , a joke , and a travesty of logic . we must draw new borders for israel that will evacuate out of israel places like um el fahem , tira , taibeh , and many others . most arabs , where possible , should not be citizens of a jewish state , but of an arab state called palestine . this is what you should fight for - a change of borders
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ירידת אבנים על שוטר בכל מדינה
נחשבת,
18/09/05 16:48
|
|
 |
31.
אין תגובות כי לא שווה להתייחס
אילן,
18/09/05 16:48
|
|
 |
30.
זהבה גלאון צודקת
מוניר,
מזרח ירושלים,
18/09/05 16:47
|
יכול להיות אבל שהיא מזלזלת קצת בצדק בחיים של ביהודים שעברו בודי ערה ורצו קצת השבאב לדבש אותם.
למה לא..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
לא יתכן שאזרחים פורעים
מבין דבר,
18/09/05 16:46
|
וזהבה גל-און מגינה עליהם.
הפוליטיקאים ה''פלסתינאים אזרחי ישראל'' מאשימים את השוטרים ברצח. רצח הוא הריגה בכוונה תחילה. מישהו התכונן מראש להרוג את הפורעים הערבים?
בערבית שוטפים את מוחות השומעים. כל תביעה שלהם קרויה בפיהם ''תביעה לגיטימית'' - אפילו אם אינה כזו. כל מתפרע נקרא ''מפגין'' - גם הוא מפוצץ ראשי יהודים או מנסה לשרוף את ביתם, וכל שוטר העומד בסכנה מול המתפרעים ונאלץ לירות להצלת חיי אדם הוא ''רוצח''.
תודה לאלוהים שלא עשאני ערבי ובוז לכרוכיה גל-און המשתפת פעולה עם טיבי, זחאלקה ושונאי ישראל אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
כולה סידרו להם 70 בתולות
ישראלי שנמאס לו,
18/09/05 16:46
|
הם ניסו לרצוח יהודים ומתו כמו שהידים. מה ההבדל בינם ובין פלשתינים מיש''ע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גזען שפל וגם דפוק בשכל
ל"ת
פונדק,
18/09/05 18:10
|
|
 |
27.
מנוולים..ודם בנינו הפקר אף פעם
דנה,
18/09/05 16:45
|
לא שמעתי גינוי מכם על הרג יהודים לא מכם ולא מכלבתכם{גלאון} בושה בושה בושה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
להפריד בין יהודים לערבים.
ל"ת
המטיף,
18/09/05 16:45
|
|
 |
25.
בישראל כן הרגו ולא נשפטו....
אזרח משיב,
שחיתות לאנד,
18/09/05 16:44
|
הרי שתי דוגמאות [ יש עוד ] ליהי גלוזמן השתתפה ברצח של עלם חמודות אסף שטיירמן שיצא לריצה כדי שיהיה לו כושר לקראת הגיוס לצהל הוא נרצח ללא סיבה ובאכזריות מזעזעת ואחרי הרצח עוד הלכה לחיות עם הרוצח מס 1 בפרשה זו הרוצח חורב . והגברת ליהי גלוזמן בבית כי היא מקורבת של סלבריטאים כולל בתחום התקשורת האם את מעלה על דעתך אם מרסל ביטון מנתיבות או אולגה גגשבילי מאור עקיבה היו רוצחות נער ישראלי באכזריות וללא סיבה והיו הולכות לחיות עם הרוצח שנתיים האם היו חופשיות????? דוגמא שניה מבקר המדינה בדוח האחרון מדווח על 39 חולים שמתו עקב ניסויים רפואיים שבוצעו בגופם מניגוד לחוק וללא ידיעתם ולכן ללא הסכמתם וגם בניגוד לחוקי הלסינקי שדורשים אישור מפורש מהחולה . ושום מילה לא נשמעה ממך ולא מאיש ממפלגתך ולא ממפלגת שינוי שמנופפת בדגל הצדק בפרט שלא שמענו מילה מהיועץ המשפטי לממשלה ולא מפרקליט המדינה שעושים הכל כדי להוריד פרשה זאת מסדר היום הציבורי [ שזה בפירוש מעילה בתפקידם ] וזה כאילו מדובר ב39 עכברי מעבדה ולא ב39 חולים חסרי ישע שהפקידו את גופם בידי רופאים שרצו להשיג על חייהם תוארי פרופסור . ל39 חולים אלה אין לובי כמו החכים הערבים וחכי מרץ שמתחרים בחכים הערביים מי קיצוני יותר נגד ישראל . להיפך הלובי יש לרופאים שבצעו את הניסויים הרפואיים הנפשעים כי הם אליטות והם תמיד בנים של... חתנים של... כלות של... גיסים של... אז מדוע לא נשמע קולך וקולו של חכ ברינזון על מותם של 39 חולים עקב ניסויים רפואיים בניגוד לחוק??? כי החולים הם בני דלת העם??? [ הרי ברור שרופאים לא יבצעו ניסויים רפואיים בניגוד לחוק על תושבי רמת אביב ואפקה }
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
בן עמי וברק ברחו !!! אז מי יתן
כהנא צדק,
18/09/05 16:41
|
|
 |
23.
טיבי למה לכעוס -כנס ותיקרא
מלכיאל,
תל אביב,
18/09/05 16:40
|
טיבי לפני יומים חברך מהתנועה האיסלמית מספר לחברך ולמוסלמים את אשר ידענו שמלאכים בנו את המסגד אל עקצה ואנו היהודים קופים שמחר נחזור למאורות ומה בעצם עשה ציטט את הכתוב בקוראן ואתה מאמין שקוף יהודי יכול לירות ברובה הרי האללה שלכם הוא בעצם האשם .הרי ל13 יש עתה 72 בתולות לכל אחד מהם .למה לכעוס הם עושים חים ואתה מפריע להם .תקן אותי באם אני טועה תוכל גם לתבוע אותי מר טיבי .מימני מלכיאל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
השמאל והערבים עם אחד
ל"ת
נגד יהודים,
18/09/05 16:39
|
|
 |
21.
כל הכבוד למח''ש
ilan,
new york,
18/09/05 16:36
|
כולם שוכחים או לא רוצים לזכור יותר נכון שמי שהיה פושע כאן זה המתפרעים אשר הרסו הציתו וגרמו נזק ותקפו אזרחים ישראלים היו אותם ''תמימים'' שסך הכל הם היו על ''המרפסת'' או השקו את הגינה ולא עשו כל ''רע''. בכל מדינה אם היה קורה דבר כזה היו נהרגים יותר מתפרעים כולל ארה''ב שבשום פנים ואופן לא יתכן שאספסוף יתפרע כך והם לא ישלמו את המחיר שזה עצירתם בכל מחיר של המתפרעים. ואני רוצה לראות התפרעות כזאת בסוריה כשחברי פרלמנט סורים דוחפים את המתפרעים מאחור כמו שזה קרה בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
לשמאל-למה אין ועדה על הלינץ
ל"ת
שמאל -גיס חמישי,
18/09/05 16:34
|
|
 |
19.
עד כמה שזכור לי
אישיהודי,
18/09/05 16:34
|
בחמש השנים האחרונות נהרגו כ-1060 ישראלים, אף אחד לא נתן את הדין, אפילו ועדת חקירה לא הוקמה.
למי שלא זוכר, ''ועדת החקירה'' הזו הוקמה בעצתו של ביילין בשביל להציל את עורו של ברק ושלטון השמאל הקיצוני בימים של טרום-בחירות כאשר הם ניסו למסור את כל יש''ע לידי המחבלים, למזלנו זה לא עלה בידם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
רק זה לא יתכן
אכ,
18/09/05 16:32
|
כאשר אנשים מועלים בכסף, צריך להתעלם ? מזכיר לך משהו, זהבה'לה ? אם לא , אולי תזכרי ב''מרכז לקידום השלום''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
ועדת אור - החטא
קבוצניק,
צפון,
18/09/05 16:28
|
ועדת אור - נולדה והתקיימה בחטא וכך גם מסקנותיה כי ברק שרצה להבחר מחדש והיה צריך את הקול הערבי נכנע ללחץ הערבים וקבל את הקמת הועדה שכוונה להשיג שקט במגזר - ולא להביא את האמת לאור! מה היא האמת? למעשה היה כאן מעשה בוגדנות של עשרות אלפים ערביים - אזרחי מדינת ישראל שחברו בעת מלחמה עם האויב! פרעות אוקטובר 2000 אינם בשל קפוח! הם נפתחו ערב המלחמת הטרור, חלקים גדולים מערביי ישראל חברו לאויב - בעת מלחמה! המילה היא בגידה!! שכן שוטרים הוקפו! בכל מקומות היירי היו אלו השבאב שהתקרב לשוטרים וגרם להם להרגיש סכנת חיים! האם לא נסגרו חבלי ארץ? האם כבישים ראשיים במדינת ישראל לא נסגרו לתקופה ארוכה? באה ועדת אור וקשרה את כל עניין הבגידה של ערביי ישראל עם בעיות קיפוח... ובכך גרמה לשתי בעיות שעוד נשלם עליהם: א. היא לא חקרה את האמת! והיתה לועדה פליטית - הרי ידוע שמר אור רצה להביא את כולם להחלטה משותפת...והם התיישרו להפי השופט הערבי. ב. בכך הם פגעו בתחום השיפוטי! איך נאמין לבית המשפט היום? האם לא חלה הדרדרות גדולה באמון שאנו רוחשים לבית המשפט העליון? ג. והחמור מכל, ערביי ישראל קבלו מסר הפוך: שמותר להם להתנהג כבוגדים - כי הרשות השיפטית תבין אותם - ותקשור את זה עם קיפוח וביוב...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
זלזול בחיי אדם ? לא ולא.
זולפיקאר,
18/09/05 16:28
|
אבל החזרת השמאל ובני בריתו הערבים לגדלם הטבעי. יש לחקור לאלתר מי ביצע את הלינץ' בשפרעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ני ששותק מול ניסו שחם ...
אברהם,
הרי יהודה,
18/09/05 16:25
|
וצועק מול ארועי אוקטובר - הוא צבוע
או חוק או אתרוג אבל לא ללכת בין הטיפות ואל תגידו לי שזה לא אותו דבר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
הרבה מחבלים פועלים כנגד המדינה
יגאל ק.,
18/09/05 16:22
|
|
 |
13.
זיכרון קצר
ג'וקר,
18/09/05 16:19
|
''לא ייתכן שאזרחים נהרגים ואין מי שייתן את הדין'' באמת? ע''ע: לינץ בשפרעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המחבל-חלאס נמאס מתגובותייך
ל"ת
את אחות של,
18/09/05 17:50
|
|
 |
12.
גלאון צודקת - לא יתכן שאזרחים
גדעון,
ירושלים,
18/09/05 16:18
|
נהרגים ואין מי שיתן על כך את הדין. ואני מסכים עם כל מילה על הטיוח של המשטרה ומח''ש, נמאס מהזלזול באדם במדינתנו. ואגב, איפה היית גב' גלאון בשנות האינטיפדה השניה? לא נהרגו אזרחים? גוש קטיף לא חטף כמעט 5,000 קסאמים ומרגמות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
באמת צודקת
מיקי,
18/09/05 17:21
|
ומה עם רוצחי נתן זאדה? מתי הם יועמדו לדין? ומתי ייחקרו השוטרים שכפתו אותו באזיקים ונתנו להמון לרצוח אותו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
די גלאון נמאס ממך ומדברך שתקי
ל"ת
אילן,
18/09/05 16:17
|
|
 |
10.
החלטה נבונה אבל...
מורן.ק,
18/09/05 16:15
|
החלטת מח''ש שלא להעמיד לדין את המעורבים היא החלטה אחראית ונבונה אבל.. הייתי רוצה שיעמידו לדין את הערבים שהשתתפו בהפגנות זרקו אבנים הבעירו יערות וכבישים הערבים עשו את ההפגנות במטרה לפגוע במדינת ישראל ולכן עליהם לשלם את הדין. דבר אחרון מה לגבי כל הערבים שרצחו את החייל זאדה למה לא מעמידים לדין את אלו שביצעו בו את הלינץ, השמאל נח לו להסתגר בשקט שגזר על עצמו בנושא היכן כל האחרים שקולם לא נשמע??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
להעמיד לדין את הפורעים !
מבט נוסף,
18/09/05 16:15
|
עשרות אלפי פורעים ערבים השתוללו סכנו חיי אדם, אימו בטבח יהודים ואף הרגו אחד, השחיתו רכוש ועוד.
אולי המנהיגים הערבים מוכנים לעזור לאתר אותם כדי להעמידם לדין ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ביצים !
אריה,
מבשרת,
18/09/05 18:33
|
מי יעמיד לדין כאן מישהו ? ראש ממשלה גיבור על יהודים בלבד. מהערבים הוא מפחד. בכל מדינה מתוקנת בעולם היו פועלים כנגד המתפרעים ומנהיגם - רק כאן לא נוגעים באף פורע ומשתולל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
איוב קרא - אתה משת''פ! נרצחו 13
ישראלי,
18/09/05 16:14
|
איש וכל מה שיש לך לומר הוא שהוועדה לא היתה פוליטית? הרי לא וועדת אור החליטה לא להעמיד את השוטרים לדין, אלא מצ''ח שחקרו את עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
גב' זהבה הדמגוגית
חנה,
מרכז הארץ,
18/09/05 16:13
|
עד מתי השנאה הזו כלפי היהודים האם את גרה בארץ הזו בכלל...או מתוקף תפקידך (שלא עושה דבר) פרט לדיבורים ..נאדה!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
...ושוב תודה לשמאל הישראלי!!
ל"ת
אבו מאזן,
ציר פילדלפי,
18/09/05 16:13
|
|
 |
5.
חיייהודים לא העירו את השמאל
ג,
18/09/05 16:13
|
כמו חייהם של פורעים ערבים, שמרדו במדינה ואיימו להפוך אותה למהדורה ב של לבנון. חברי הנכסת הצדקניים של השמאל לא יצאו מגדרם בנשים האחרונות, כאשר מאות ואלפי יהודים נרצחו ונטבחו בגלל ההחלטות המופקרות שלהם. ''קרבנות השלום'' צקצקו בלשונם, והשתתפו באורגיית הגירוש בחדווה. אבל כשמדובר בפורעים, שרצחו יהודי בכביש החוף - אז מצפונם אינו יכול לשאת עוד. די, נמאסתם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
אהבתי את התמונה של זהבה גלאון
אבו חרמנה,
אום אל פאחם,
18/09/05 16:02
|
בשפתיים פשוקות ופה מזמין. התמונה מתאימה לכתבות של טל מילנר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סוטה שכמוך
זהבה,
אל-און,
18/09/05 22:20
|
|
 |
3.
התנדבו למשטרה וכך תעזרו לערבים
לכל השמאלנים,
18/09/05 16:01
|
בינתיים שבו בצד,תביטו איך אחרים עובדים ומשרתים למענכם ואל תבואו בטענות.אתם יכולים לעשות גיוון בעשיה שלכם ובים טיול לטיול לחול התנדבו,למשל,למחלקות השונות בבתי חולים.אתם יכולים גם להתנדב ל''שיפא'' בעזה,אם אתם סולדים מלעזור ליהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
LIVES OF JEWS ARENT ''HEFKER''
TRIPLE X,
18/09/05 15:58
|
IT IS TIME TO SHUT THE MOUTHS OF THE FANATICAL SMALLANIM AND THEIR WAY TO ISRAELS END AS A JEWISH STATE AND SELF DESTRUCTION. GILON, RAN COHEN, SARID, BEILIN, TIBI, THE HAMAS AND THE ISLAMIC JIHAD HAVE THE SAME GOAL AND SHOULD BE TREATED IN THE SAME MANNER.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
גלאון לכי לגור בעזה ...די עם
ל"ת
ההתחסדות הצבועה,
שלך את דוחה,
18/09/05 15:58
|
|