 |
20.
עבאס סייד לוחם חופש !
רוני ערמון אנרכ,
23/09/05 00:56
|
|
 |
19.
מתי מתי יוטל גזר דין מוות
אזרחית,
22/09/05 16:28
|
למחבלים ועוזריהם? לא עוד טיפול באסירים מחבלים על חשבון משלם המיסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עונש מוות בישראל!
K,
22/09/05 18:54
|
התביעה פשוט לא מבקשת עונש מוות! הרי מה שווים חייהם של יהודים! המנובלים בפרקליטות והכנסת לא נוסעים בתחבורה ציבורית ולא מבלים סדר במלון בנתניה.
צדק לא תמצא בסדום ועמורה! המפלצת תשוחרר בעסקת ג'בריל הבאה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצערי אתה צודק
חיים,
דרום,
23/09/05 00:11
|
מערכת המשפט בארץ היא בדיחה, ותמיד יהיה איזה טמבל שיסכן את עצמו במדינה ערבית וייחטף בשביל כמה גרושים ונאלץ להחליף אותו ברוצחים. רק היום היתה כתבה על הישראלים שקונים סולר מוזל בשטחי הרשות הפלסטינית, אז הנה לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
אני נזכר ..וגופי מצטמרר....
עד כמה,
נסבול,
22/09/05 15:30
|
בלילה הנורא ההוא , ימח שמו וזכרו של הרוצח הזה! כמה סבל הוא גרם לנו! שיימק עד מוות בכלא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
יחס המדינה לאסירים בטחוניים
יוסי,
22/09/05 14:57
|
אם הוא רק תכנן, זאת אומרת שאין לו דם על הידיים כך שהמאסר הוא זמני מאד - מדוע אנו נדרשים לפארסה הזו מדי מעצר או שחרור מחבלים אם מתכנן אשם אז מה זה משנה שאין לו דם על הידיים ואם למען המשך תהליך השלום נשחרר מי שלא רצח בפועל, אז למה להטיל עליו כזה עונש כבד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
ערבים לפלסטין=יהודים לישראל=
שלום וצדק!,
אין להשאיר-,
22/09/05 14:46
|
תושבי המשולש, וואדי-ערה בתוך מדינתו של העם היהודים. זה לא צודק, לא מוסר אבל בעיקר לא הגיוני. 2 מדינות לשני עמים, פירושו שרוב הערבים יהיו בתוך המדינה הפלסטינאית. ובוודאי שלא במדינת היהודים האחת ויחידה בעולם כולו!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
הוא חלק מחמולה-כל ראשיה שותפים
SOJ,
22/09/05 14:30
|
ערבי הוא פרט בחמולה המרויחה מפעולתו,נכבדיה כולל הוריו אחרים בכירים והקדי מפעילים אותו. לא מדובר בתרבות מערבית בה לפרט כולל ילדים יש עצמאות ולכן גם אין לראשי החמולה שלו זכות להתנער מהאחריות. יש להעניש את כל ראשי החמולה שלו ובחומרה רבה יותר מכפי שמענישים אותו. אבל בשביל זה צריך לנטרל את ההשפעה של שמאלנים המעונינם בגיבוי זרים על תמיכתם בערכים אונברסליים לטעמם,יותר מאשר טובת עמם. ובא גואל לישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
חשוב!!!
הבעיה הדמוגרפית,
22/09/05 13:57
|
למדינה דו לאומית אין תקדים מוצלח אחד מבחינה היסטורית. המצאנו הגדרה מילולית שלכאורה יוצרת הפרדה בין ''ערביי ישראל'' לבין הפלשתינאים בשטחים. שניהם פלשתינאים ורואים עצמם ככאלו, העולם הערבי מתייחס אליהם ככאלו ובינתיים בתוך הקו הירוק יש 1.3 מיליון פלשתינאים. גורלם של הפלשתינאים עם ת.ז כחולה קשור קשר דם לאחיהם בשטחים.הם ונציגיהם בכנסת ישראל אומרים זאת בריש גלי ללא הרף כך שאפילו אין צורך במחקרים שמוכיחים שזהותם הפלשתינאית / ערבית/ מוסלמית קודמת לזהותם הישראלית. דבר זה הגיוני לחלוטין. הבעיה הדמוגרפית אינה גזענות ופאשיזם. ואינה ברירה של ''או יהודי או דמוקרטי''. אם נהיה רק דמוקרטים ליברלים, תוך דור וחצי נצטרך לחיות במדינה דו לאומית/ פלשתינאית תוך איבוד הזכות להגשמה עצמית לאומית. אנחנו מדברים על מצב שבו ישראל תהפוך להיות מדינה דו- לאומית, משמע: השמדה שקטה של מדינת ישראל ובמקרה הטוב נהפוך להיות מיעוט יהודי בארצנו שלבטח ללא רוב לא נקבל אוטונומיה וכל זה דמוקרטי . נסיגה לגבולות 67 כאשר בתוך גבולות ישראל היהודית יש עדיין 1.3 מיליון פלשתינאים רק יקצין ויסבך את הסכסוך האתני עליהם יש להוסיף עוד מספר לא ידוע של רבבות שוהים בלתי חוקיים, המסתננים דרך קבע אל תוך המדינה ולכן אין הכוונה שמדינת ישראל תהפוך לדו לאומית שבתוכה פלשתינאים אשר יהפכו לרוב עם השנים ולצידה כבר קיימת מדינה פלשתינאית מאחר ומאה שנות סכסוך של משקעים היסטוריים, דתיים ולאומיים הפכו את הסכסוך לסכסוך אתני, הפתרון צריך להיות פתרון של הפרדה בינינו.כלומר, יצירת שתי מדינות לשני עמים עפ''י קריטריונים אתניים. כשלרוב מזיזים את הגבול שמפותל בין גושי התיישבויות בהפרדה בין האוכלוסיות ובחלקם יהיה צורך בהעברת 2 האוכלוסיות על מנת לשרטט קו ריאלי להפרדה , כך אף אחד לא ישלוט על השני . ברוב המדינות הדמוקרטיות ישנם מיעוטים שאינם נמנים עם לאום הרוב. באף מדינה דמוקרטית אין זכויות המיעוט כוללות זכות להגדרה עצמית לאומית או אפילו לאוטונומיה תרבותית. לא יעלה על הדעת שמיעוט כלשהו במדינה דמוקרטית מערבית יעז לתבוע באופן דמוקרטי שינוי ההמנון, הדגל או החוקה ,את הפסקת פעילותה המבורכת של הסוכנות היהודית ולחוקק חוק שיבתם של הפלשתינאים. וכל זאת אם יהיה המשך לאפשרותם לבחור ולהיבחר. מדינה יהודית היא מתוקף זכותנו הטבעית וההיסטורית, זכות הגדרה עצמית לעם היהודי כפי שמופיעה במגילת העצמאות ולא איבוד האמונה בצדקת דרכנו ובציונות. עלינו לפעול על פי שיקולים אסטרטגיים ארוכי טווח . פתרון הסכסוך הישראלי - פלשתינאי צריך להיות מקיף ומלא אחרת נדחה את הבעיה. לכן יש לבצע חלוקה זו עכשיו כל עוד אפשר לפני שיהיה מאוחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דבריך נכונים אבל אין לנו מי ש.
יהודי,
22/09/05 14:33
|
הדברים שכתבתה ועוד הרבה מאוד נקודות שלא הזכרת, (אני מניח מקוצר היריעה) נכונים מאוד. א. העולם האיסלאמי ערבי קיבל החלטה עקרונית כי ה ''אסלאם'' צריך לשלוט בעולם, וישראל מהווה חלק חשוב מתהליך מכוון זה. ב. אצלינו קיימות מספר בעיות בסיסיות ומהותיות. אין לנו מנהיגים שרוצים לראות ולטפל בבעיה הזו. (באסיפת הסברה ליהודים במרסייל שבצרפת לפני שלוש שנים, שאלתי את ביבי נתניהו בדיוק בנושא הנ''ל, והוא התחמק מתשובה). ואני מניח שגם כל ''יפי הנפש'' שבינינו ''יזדעקו'' מרה ויעמידו פנים נעלבות, (או משהו דומה לכך) ויגידו שזה ''לא הומני ולא יהודי'' ג.בעיה זו שרק גודלת מיום ליום במהירות מסחררת, לא תיפתר כל זמן שמנהיגינו ימשיכו לתקוע את ראשם בחול, ושכל עיקר דאגתם היא תדמיתם בעולם. ולסיום הייתי רק רוצה להעיר כי הבעיה הזו היא היום כלל עולמית, ובעיקר אירופאית. אבל לנו זה לא צריך לשנות כי לנו יש רק את פיסת האדמה הקטנה הזו לחיות בה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק! חייבים לחלק את הארץ
המשולש-ואדי,
ערה לפלסטין!,
22/09/05 14:10
|
כך שלשני העמים תהיה מדינה. לפי הפתרונות הנוכחים - רק לעם הערבי פה תישאר מדינה. אנחנו היהודים נלך ונעלם... את זה אגב, גם הערבים יודעים... לכן הם מתעקשים להישאר בתוך מדינת היהודים!! אחמד טיבי המגדיר עצמו 100% פלסטיני, מוכיח מה המטרה שלהם בצורה מאוד ברורה ושקופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
להיפרד לשלום מואדי ערה,והמשולש
שמאל-וימין,
לתמוך בכך!!!,
22/09/05 13:09
|
כך שיהיו במדינת עמם - פלסטין שלצד מדינת היהודים. לא בתוכה. יש להביא לאלתר לשתי מדינות לאום לשני עמים. אין לאפשר לערבים להביא את העם היהודי למצב שיהיו פה שתי מדינות לעם אחד... תתעוררו יהודים יקרים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק ב100%
חיים,
דרום,
22/09/05 13:42
|
ערביי ישראל לא רואים עצמם כישראלים, ואין סיבה שנסבסד אותם בזמן שהם מתפרעים (מאורעות אוקטובר), פוגעים במדינה (הובלת מחבלים לייעדם) ומשתלחים בה פוליטית (אחמד טיבי בלבנון).
להחזיר את ערי המשולש לערבים ולהיפתר מהם אחת ולתמיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ערבים נמאסתם!מאז השואה לא קם
ל"ת
על העם היהודי,
אוייב מר כזה,
22/09/05 13:00
|
|
 |
11.
ועכשיו לסרט של השמאלן התורן
ההסטוריון,
22/09/05 12:32
|
נו, עכשיו אנחנו מחכים לסרט של השמאלני התורן שיטהר את השרץ ויסביר את עוולות הכיבוש והטחורים שגרמו לאל-סייד המסכן לרצוח את האשמים במותם. או לשבדי התורן שישיט את תמונת הקרבן אל -סייד על דם קורבנותיו האשמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
כיבוש? הרי יהודים חיו בארץ -
מדינת היהודים,
22/09/05 12:13
|
ישראל לפני שדת האיסלאם, או מוחמד נולדו בכלל.... על כן אין צורך להסביר בכלל מיהו הכובש ומיהו הנכבש. העם הערבי ידוע בשקריו. תודה לאל שהאמת ההיסטורית לנצח תהיה עם העם היהודי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק אבל אצלינו שכחו את זה
ל"ת
יהודי,
22/09/05 14:35
|
|
 |
9.
פיגוע זה-הוא פשע נגד האנושות!
האסלאם=דת של,
גזענים ואף,
22/09/05 11:47
|
אנטישמים. אין מילים לבטא בכלל את הרוע בהתגלמותו. מאז השואה לא קם על העם היהודי אוייב מר כזה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הדת היהודית היא גזענית...
המתנתק,
22/09/05 15:04
|
לקרוא לאנשים שאינם יהודים ''גויים'' זה גזענות לשמה רק שתדע, גם אנחנו לא טלית שכולה תכלת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ולקרא לך טפש מסכן זה לא גזענות
יהודיה,
22/09/05 16:24
|
|
 |
אתה מסוג היהודים שתמיד מבינים
ל"ת
ומזדהים אם,
האוייב......,
22/09/05 15:17
|
|
 |
8.
לחתוך לו את הביצים.
כפיר,
22/09/05 11:38
|
|
 |
7.
מתי הוא יתחתן?
ל"ת
דרור,
רמת גן,
22/09/05 11:12
|
|
 |
6.
בלעין
למה,
22/09/05 11:07
|
|
 |
5.
מי ישוחרר קודם,אל סייד או עמיר
ל"ת
דרור,
רמת גן,
22/09/05 10:59
|
|
 |
4.
מדוע
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/09/05 10:49
|
|
 |
3.
פרס ישחרר
קורבן שלום,
22/09/05 10:41
|
שמעון פרס, אשר יחד עם יצחק רבין הגיש את צוואר אזרחי ישראל לשיני חיות הטרף צמאות הדם המתקראות עם ערבי פלשתינאי, ואשר מוסיף להתהלך חופשי ולשאת במשרות ממלכתיות רמות, שמעון פרס ישחרר גם את שוחט ההמונים הזה. פושעי אוסלו ועוזריהם - לדין בגין פשעים נגד המין האנושי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
22/09/05 10:52
|
שאתה רוצה ועוד הרבה אחרים חושבים כך זה לא יקרה מיפני שמפחדים מהיפרקות כללית בעם שתביא אותנו לגלות נוספת והפעם ניצחית שתעבור מעבר לאלפיים שנה בגלות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
אין דרך לתאר את רוע הלב
אורי פורת,
תל אביב,
22/09/05 10:35
|
|
 |
1.
לעולם לא ישוחרר!!!
נתנייתי,
מנתניה,
22/09/05 10:32
|
במדינה אחרת היה על גרדום כבר מחר בבוקר! פה הכל אחרת, אבל בנו נשבענו פה שנלחם כחוק שלא יראה לעולם את החופש!!! ניחא שהפכתי שכן ישיש שנחנק מדג על מנת שיקיא כל מה שאכל, אך השכנה הפרסיה ז''ל שנהרגה שם בפיגוע, כל משפחתה נהרסה והתפצלה, ממש טרגדיה... ואין צורך לפרט!!! נפעיל עליו כל הכלים לדורות שישב יחד עם הנבל שרצח בני משפחת הרן שגם הוא לא יראה אור לנצח!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל ''זכויות'' תהיינה לו
אלון,
ערד,
22/09/05 10:42
|
הוא יקבל DVD,וידאו,טלויזיה עם אנטנה לויינית,שע''פ חוקי האגודה לזכויות הטרור,חייבים לספק לו לצפות בכל תחנה ערבית שיבחר,ועוד גם אנו נממן לו מזון,ועו''ד שיבנה על חשבוננו עוד וילה,ובא לציון הגואל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לעשות חיים בכלא הישראלי...
יואל,
נתניה,
22/09/05 10:59
|
תנועת יש גבול תגדיר אותו '' לוחם חופש '' והאגודה לזכויות האזרח תכתוב מכתבי ביקורת על היחס שהוא מקבל בכלא. סנגור ערבי ישראלי שימומן באמצעות החמאס יביא לו מכתבים מבני משפחתו ובדרך יבריח אליו טלפון סלולארי איתו ימשיך וייתן הוראות .... הוא יקבל טיפול רפואי מלא ושלוש ארוחות מזינות ביום. הוא יקבל ביקורים של הצלב האדום וגם תרומות של בגדים וציוד מהתנועה האיסלמית עם העומד בראשה, השייח ריאד סאלח.... הוא יוכל להתראיין לכלי תקשורת ערביים ולהמשיך להסית ובמידה וימות בכלא הישראלי, ישראל תממן את הוצאות העברתו לידידיו המחבלים. העלות למשלם המסים היא בערך כ 7,000 ש''ח בחודש, ותכניסו לזה את כל התנאים שפירטתי ואת השמירה עליו, החימום בחורף והמים הקרים בקיץ... עניי עירינו לא זוכים לכאלה תנאים. במקום לזרוק אותו בבור כלא שבו לא יראה את אור השמש ומנת האוכל תיזרק אליו דרך אשנב צר בדלת, אנו נותנים לשטן הזה יחס שהוא אינו ראוי לו. הגיע הזמן להתפכח ולהוציא גם גזר דין מוות, במקרים כמו אלה. אז ידעו המחבלים האלה, כי לעולם לא יוכלו להשתחרר ודינם ייגזר לכיוון אחד בלבד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאתה צודק....
שפוי,
22/09/05 14:13
|
|
 |
איך הוא נתפס חי? מחדל!
מה נהיה,
22/09/05 12:04
|
|
 |
טסט
שרון,
22/09/05 11:58
|
|