 |
159.
ביבי -הרווחת את השנאה ביושר!!
קובי,
28/09/05 13:42
|
השנאה והתיעוב של רוב העם אליך בולט מאד!! אולי תבין את הרמז ותעוף לנו מהעיניים???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
JEWS FOR BIBI
Boblill,
NYC,
28/09/05 05:32
|
|
 |
157.
התקשורת השמאלנית נגד נתניהו!
ל"ת
תגובה שלא תפרסמ,
ו... עצוב!!!,
28/09/05 01:06
|
|
 |
156.
ביבי הציל את הכלכלה ששרון הרס
ל"ת
זאב,
27/09/05 21:28
|
|
 |
155.
כל חולי הנפש יצאו מהחורים
ביבי ינצח,
27/09/05 21:27
|
|
 |
154.
לא סתם שונאים את ביבי
נגה,
27/09/05 18:41
|
רק מלשמוע שלשום במרכז הליכוד את ה''היידה ביבי'' זה עושה פלאשבקים איומים לתקופה הנוראה שבה הוא היה ראש ממשלה. אם להזכיר לכם, ראש הממשלה היחיד שכשהובס אנשים יצאו באופן ספונטני לכיכר העיר לרקוד בהקלה. וזה לא היה בגלל שברק ניצח, זה היה פשוט בגלל המיאוס מהאיש הדוחה, הקמצן, השקרן, החלקלק, המסית נתניהו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
153.
הצעת עבודה רצינית לביבי
סעדיה דמרי,
טורונטו,
27/09/05 16:58
|
ביבי , אני חושב בניגוד לרוב העם שאתה אדם בעל כישורים,ואנשים כמוך הם בדרך כלל אנשי מכירות טובים . שקרן , רהוט,חלקלק , חסר מצפון . היות שאתה דובר אנגלית רהוטה אני מציע לך לנהל דוכן פלאפל שיש לי בטורונטו. שרה יכולה להיות מלצרית . היה לי כבר פריחות כמוה שהיו מלצריות לא רעות. צריך רק לפתור את בעיית הכסף. לא המשכורת ,טמבל, הקופה!. מי ישגיח על הקופה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
ביבי - תפנים .לא אוהבים אותך.
שולדבנד,
27/09/05 16:57
|
ביביהו ניסה עוד טריק בשרשרת האינסופית של הקומבינטור הזה , ונכשל . (בפעם המי יודע כמה...). יאללה , בטימור המזרחית צריך איש כלכלה . אתה פנוי , נכון ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
נפילתו של הקוסם
רות,
ירושלים,
27/09/05 16:34
|
אחרי ההפסד מהר ביבי להצהיר שהוא דמוקרט.
האם סתימת פיו של רה''מ כלולה בדמוקרטיה שהשכם והערב הוא מזכיר לנו את חשיבותה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
זה פשוט,השפן העלים את הקוסם.
יגאל כהן,
רחובות,
27/09/05 14:16
|
זה הקסם שבעזרתו, ביבי הפך למליארדר. הייו עוד כמה הפרטות, שגם שם , השפן העלים את הקוסם. אלא שהקוסם נעלם עם הכסף. והדבר ברור למבינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
149.
עוד שנה רה''מ בנימין נתניהו הצי
עובדיה,
27/09/05 13:37
|
יתארו את הצגת ממשלתו, ימי שרון ספורים. וש''ס תחזור לממשלה למען העם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיק להפחיד אותנו...
YZ,
27/09/05 14:22
|
אנו לא צריכים פיגועים נוספים... אנו מקווים שכל הפיגועים כבר מאחרינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
148.
עם איומים השכם והערב.
ד. שרון,
המרכז,
27/09/05 12:34
|
כל אלה שהאידאולוגיה לא מענינת אותם, אלא רק הכסא והשררה -בטח שיתנגדו, מה צפיתים שיחתכו את הענף שעליו יושבים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז איך השוטה שלך לא הבין מראש?
יגאל כהן,
רחובות,
27/09/05 14:14
|
ואכן אתה צודק שזה מובן מאליו. אבל ביבי אהבל. מדוע הוא לקח את כולכם אחריו, לקפוץ מהצוק לתהום? הוא קוסם הוא קוסם הוא קוסם. וכל הקוסמות שלו היא לשטות בשוטים. שוטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
147.
להעיף מיד את פייגלין וחבריו
אבישי,
ירושלים,
27/09/05 12:27
|
זה הזמן להעיף מיד מן הליכוד את פייגלין וחבריו. הם שייכים לימין הקיצוני ביותר ובלאו הכי לא מצביעים לליכוד בבחירות. הם אנטי דמוקרטיים בתפיסת עולמם, הם מקיימים מסגרת ארגונית רשמית, עם מנכ''ל נפרד בתוך הליכוד והם אומרים מפורשות שהם רוצים להשתלט על הלכוד, כדי לשלוט במדינה. הקיצור - להעיף אותם מיד ולא להסס.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
146.
שוב הוכח:ביבי רע ליהודים ושנוא
ל"ת
דני,
27/09/05 12:16
|
|
 |
145.
מה קרה? גילינו שהוא שקרן
קול העם,
27/09/05 12:07
|
מניפולטור, דמגוג, תככן וסכסכן. צריך יותר מזה כדי ליפול?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
144.
רע לחלשים
משה סלמון,
ירושלים,
27/09/05 11:43
|
|
 |
143.
מה עם איתן כבל...?
גולית,
27/09/05 11:38
|
אני תקוע...יש לך כבלים ? איזה כיף לראות את קומץ מצביעי העבודה נלחמים בשצף קצף למען שרון ''אדריכל ההתנחלויות''. נקמה קטנה ומתוקה בעלובי הנפש האלה שחרפו וגידפו אותו בגרון ניחר. עכשיו הם עומדים במקהלה ונלחמים על כבודו, כשאחריהם עומדים נבוכים ונכלמים איתן כבל ושאר הליצנים שמנסים לקושש קצת תשומת לב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קצת ידע בהיסטוריה לא מזיק...
YZ,
27/09/05 12:38
|
את רוב רובם של ההתנחלויות הקימה מפלגת העבודה.
היום הם נלחמים למען שרון כי גם הוא, כמוהם, מבין שלמען פיוס ושלום צריך להתפשר. מי מאיתנו לא מוותר לפעמים לשכן, רק בשביל לא לריב ולחיות בשלום??!!! אם יתברר שהשכן לא נצלן ומסתפק בויתור שזכה לו, הכל יבוא על מקומו בשלום. אם יתברר שהשכן חמדן, נפרק לו את הצורה...
כן, כדאי לפעמים לשלב בהחלטות ובדעות שלנו גם את מה שיש לנו בין האוזניים ולא רק את מה שיש לנו בין הכתפיים (אם כי, לפעמים מתברר, שלא אצל כולם מתפקד החלק העליון בגוף).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
142.
48% אינם ''תבוסה'' גדולה
לאומית,
27/09/05 11:37
|
בעיקר כאשר אנשי שרון השיגו את הנצחון הדחוק שלהם באמצעות איומים, פרובוקציות וזיופים. הנסיונות להעיף את המפא''יניק המושחת יימשכו עד להדחתו! ונקווה שלא יהיה מאוחר מדי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בהצלחה!!!
YZ,
27/09/05 12:43
|
רק כך יקים שרון מפלגת מרכז נורמלית.
החלק שישאר מהליכוד יוכל לשיר לנתניהו: ''כשהפשפש עלה למעלה...'' ולהפוך את זה לג'נגל של זנב הליכוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
שרון בסה''כ קיבל הארכה...
יוגב,
27/09/05 11:30
|
עוד כמה חדשים סמוך לצלחת. בפריימריז שיבואו או טו טו הוא יודע היטב שאין לו מה לחפש. כך היה גם במשאל מתפקדי הליכוד לגבי ההתנתקות שם הוכה שוק על ירך. שם גם אין ליועציו ומלחכי פינכתו מה למכור. לא ארד ולא אדלר ולא עמרי מדברים אל הציבור הזה. ודאי לא עיתון הארץ . כך שגורלו של שרון נחרץ מזה זמן וכל צוהליו ומקפציו יודעים שהרויחו עוד כמה דקות שידור ליד ההגה. הסוף רשום על הקיר ואפילו הם יודעים אותו היטב. אבל שמחת עניים היא דבר נוגע ללב. לכן בואו ניתן להם לכרכר ולפזז לפני שהתליין ימשוך בחבל ויפער את הרצפה מתחת לרגליהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין מה לדאוג...
YZ,
27/09/05 12:50
|
אין לשרון כל כוונה להגיע לפריימריס.
עד אז הוא יתארגן, יקים מפלגת מרכז חדשה שתסחוף את רוב העם השפוי וישאיר את מוכיי הליכוד להמשיך לשמוח את ''שמחת העניים'' (תרתי-משמע) עם נתניהו. הוא כבר הוכיח שהוא יכול לגרום ''שמחה'' לעניים... וזה ממש ''נגע'' לליבו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמעת על ''שלומציון'' ? אהבל
יוגב,
27/09/05 15:13
|
הוא יתארגן...הוא יקים.... הוא ישאיר... הוא יוכיח... די. בן גוריון....בן גוריון...אפילו הוא כשפרש והקים מפלגה חדשה קבל פרונקל...במקום מנדטים. ואתה...מוליך את דמיונך המתעתע בך לכוון ההזיה המתקתקה בה אפשר לדמיין ה כ ל. אפשר אפילו לראות את שמעון פרס עושה קאמבק והופך ראש ממשלה עם ששים מנדטים...למה לא...לחלום לא עולה כסף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
140.
הלך הפלא - נשאר הילד
ל"ת
ספי,
27/09/05 11:23
|
|
 |
139.
הליכוד במערומיו
רוברטו,
27/09/05 11:21
|
מה שמדהים זה שכ 50% ממרכז הליכוד עדיין תומך בביבי ,מה שמצביע על רמתם ''הגבוהה'' מה שיותר מדאיג שהאנשים האלו שמובילים את המרכז שולטים במדינה בהון, בדעת, בחוק ומצביעי הליכוד הולכים אחריהם כשה לטבח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
בדיחה ערבית על ביבי.. תיכנסו
ערבי גאה,
27/09/05 10:43
|
כולם יודעים שביב הוא מניפולטור ודובר ''אמת'' ידוע...הוא גם היה ראש ממשלה כושל ושר אוצר עלוב שהגדיל מאוד את הפערים החברתיים במדינה..
ולגבי אמינותו... הנה הבדיחה
אם פרס ימליץ על מסעדה מסויימת בפאריס ... תלכו לשם כי הוא מבין באוכל.
אם שרון ממליץ על מסעדה מסויימת בפאריס ... קודם תאכלו בזהירות ..כ י שרון בולע הכל.
אם ביבי ממליץ על מסעדה מסויימת בפאריס.. קודם תבדקו אם היא בכלל קיימת....
שבוע טוב לשפויים שביניכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Netaniahou
David Abecassis,
Canada,
27/09/05 15:51
|
|
 |
יפה, תודה
ל"ת
vv,
27/09/05 11:07
|
|
 |
137.
קוסמק-לא קוסם,עינל דינק !
ל"ת
איובקה קרא,
27/09/05 10:40
|
|
 |
136.
לא נשכח-ראש הממשלה הבא!
א.ה,
תל אביב,
27/09/05 10:27
|
אנא לא לשכח שבתקופת ביבי כראש ממשלה כמע ולא נהרגו יהודים בארץ ישראל. כשר האוצר הוא הנהיג מדיניות שייצבה את הכלכלה שעמדה להתדרדר לפי תהום וחיזק את מעמד הביניים-קיים את הבטחתו להוריד מיסים. ועל כך כולנו צריכים להיות אסיריי תודה.נראה שביבי הוא מנהיג אידיאולוגי בתוך הרבה גמדים שמחפשים רק את טובתם האישית.עוד נכונו לאיש ימים רבים בהנהגת המדינה. אשרנו שזכינו בך בינימין נתניהו-איך היתה נראת המנהיגות בארץ בילעדך? מאז מנחם בגין לא קם מנהיג ססגוני,רהוט, מהודר ומעורר עיניין והתרגשות כמו ביבי. הרימו כוסית לשנה הבאה עלינו לטובה עם ביבי כראש הממשלה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצלחת להוכיח כי יש לך ...
YZ,
27/09/05 12:56
|
זכרון של פשפש... ידע של פשפש בכלכלה... הבנה של פשפש במנהיגות...
ויושרה של פשפש...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחחחחחח
ספי,
27/09/05 11:18
|
ראש הממשלה הגרוע בתולדות ישראל. לא סתם הוא הפסיד לברק. התנהלותו הייתה מהגרועות והעלובות הן בניהול משא ומתן עם הפלשתינים, הן בשחיתותו שהגיעה לשיא בפרשת בראון חברון גם לא נשכח איך התנהל לפי סקרים אבל יותר מכל בהסתה שעשה נגד חצי העם. לא נשכח את ''הם לא יהודים'' וגם לא את ''הם מפחדים''. היום רוב העם מחייך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הגרוע היה ברק
ל"ת
בובה,
27/09/05 11:37
|
|
 |
135.
ביבי ...צא בחוץ !!!!קח את ברק!
ל"ת
עשיתם מספיק,
נזק שניכם!!!,
27/09/05 10:26
|
|
 |
134.
ביבי - ככה זה כשאתה תחמן ושקרן
לימור,
והיידה שרה,
27/09/05 10:01
|
|
 |
משקריו הוא רק משמין יותר !
ל"ת
שרה,
27/09/05 10:41
|
|
 |
133.
To BiBi fan's
i'm happy,
orlando,
27/09/05 10:00
|
You looks so PATHETIC If you know what it is...ask bibi Like a robot's,but robots that dont thinking nevermind what will be,you will go with BiBi...so stupid ...think about it
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
רוצים מנהיגות יציבה? רק טיש
עדי,
תל-אביב,
27/09/05 09:52
|
לא למושחתים, לא למזגזגים, לא למפירי ההבטחות, לא לפוליטיקאים הקטנים. רק טיש יתקן את המדינה - תצטרפו ב- tish.org.il
הגב לתגובה זו
|
|
 |
131.
שרה תתן תקבל ,לא תתן לא תקבל
מאיתנו לא תקבל!,
27/09/05 09:40
|
מי שגרם לציבור לתמוך באריק שרון - זה ביבי. מי שיגרום לציבור להכתיר את אריק לעוד כהונה - זה ביבי. מי שגורם לציבור להבין שבלי תמיכת העולם הכלכלה שלנו לא שווה - זה ביבי. מי שגורם לציבור להבין שהמלחמה כאן על הקיום ישראל כמדינה יהודית ויש צורך להפרדה מוחלטת מהערבים - זה ביבי. כולם מבינים חוץ מביבי - אז ביבי קח את חבורת הזבל שלך ובראשם צרת החינוך לכו לעשות חשבון נפש ותעזבו אותנו בשקט לגורלנו. שתהיה לך ולחברים שלך שנה טובה - הרחק מאיתנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאתה בעצם אומר זה...
YZ,
27/09/05 13:01
|
שביבי משת''פ של שרון...
וואלה, לא חשבתי על זה. אבל זה יכול להיות, כי ביבי אוהב, בעיקר, מחיות כפיים וזרקאורי מצלמות. לאריק אין בעיה עם זה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאני אומר שביבי הפך להיות
גוי שבת של אריק,
27/09/05 13:24
|
ביבי הפך את עצמו לבובה מכנית של אריק שכפתורי ההפעלה נמצאים בידיו של אריק שעושה עבורו את העבודה ואריק עוד יוצא יונה צחורה מולו. אז מי הפרייר כאן? מישהו יודע מה שלום לימור, כץ, נוה, וגילה גמלי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמן ואמן !
דוד,
27/09/05 10:51
|
אפילו ''האינטלגנטים'' משם (גן חיות) לא רוצים אותו מקרוב !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
אני אבחר בנתניהו בפרימריס
ל"ת
חבר ליכוד,
נהריה,
27/09/05 09:38
|
|
 |
שקרן,שכיר חרב ביבי עלוב.
יגאל כהן,
רחובות,
27/09/05 17:42
|
תתחיל לשלוח קורות חיים. בקרוב תהיה מובטל. וגם יגאורים סוניה. תם עידן הביבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
129.
שרון צריך וחיב
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/09/05 09:37
|
לעצור את תהליך מכירת חיסול של המדינה אחרת נתניהו יעלה לשילטון ואים שרון לא רוצה בנתניהו עלין לעצור תהליך זה מיד ועכשיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נירא לי שיש לך פקק במוח...
ל"ת
YZ,
27/09/05 13:03
|
|
 |
להקים מדינה דו לאומית זה נקרא
חיים,
27/09/05 12:06
|
לעצור את מכירת החיסול? השנאה לערבים העבירה אותך על דעתך -אתם מעדיפים לאבד את הרוב היהודי ע''י סיפוח השטחים ולהפוך למדינה טוטליטרית מפוררת ואכולה מבפנים מלראות מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל חזקה, מאוחדת וערכית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
128.
לא מבין מה אתם רוצים ממנו
תמיר,
ת''א,
27/09/05 09:25
|
נכון שהמהלכים האחרונים שביבי ביצע לא היו כל כך חכמים אבל אי אפשר להגיד שמדובר באדם טיפש הרי על כל הרצאה הוא יכול לעשות עשרות אלפי דולרים ולמרות הכל הוא מוותר על הכל ומעוניין להיות ראש ממשלה עם שכר בסביבות 30000 ש''ח. דבר נוסף לאורך כל הקריירה שלו יש לו קבלות בתקופתו כראש ממשלה היו הכי מעט פיגועים ,הדבר היחיד שגרם לנפילתו זה שנאת השמאל שראתה בו אחראי לרציחתו של יצחק רבין ז''ל. גם בתפקידו האחרון כשר האוצר הוא הצליח נכון שיש אנשים שנפגעו גם אנוכי בתוכם. אך יש לו קבלות הכלכלה במדינה השתפרה בצורה משמעותית והרבה אנשים מרגישים את זה בייחוד במעמד הבייניים.צריך להבין שבכלכלה אין פתרונות קסם ותמיד יהיה עוני ואבטלה המטרה היא רק לצמצם את זה וכיום יש כיוון לצמצום הפער .זה יקח מספר שנים אבל בסופו של דבר יהיה בסדר.אני לא מבין את השנאה העיוורת כלפיו באמת שלו וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה מתליח לעשות סלט...
YZ,
27/09/05 13:07
|
ממהלך הדברים...
אתה מזכיר לי איזה מערכון ישן של הגששים...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבת שאולי ביבי מחפש תהילה??
קזבלן,
27/09/05 09:56
|
אחרי שהשיג כבר את הכסף שלו, הוא זקוק להתארח אצל מלכים, להסתופף בין נשיאים וגדולי עולם, לדבר אל האומה מדי פעם, להיות מחוזר . בקיצור האיש הזה מחפש כ ב ו ד !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
ביבי לא קוסם - סתם נוכל
משה,
27/09/05 09:16
|
פשוט נוכל שלמד קורס להופעה בטלביזיה וניצל את מה שלמד עד שכולם למדו שהאיש הזה הוא כולו אחיזת עיניים.כשהיה ראש ממשלה ידע רק להפריח ססמאות, הוא למד שמה שחוזרים עליו עשרות פעמים נקלט בסוף אצל אנשים אפילו אם הדברים הם שקר מוחלט. הוא למד לשקר בלי למצמץ ואנשים האמינו לו. אבל האמת היא שאפשר לשקר כמה פעמים לכמה אנשים אבל אי אפשר לשקר כל הזמן לכל האנשים.האמינות שלו היום בציבור שואפת לאפס. שרון לא ניצח בגלל אהבת מרדכי אלא בגלל שנאת המן. מיליוני ישראלים מרגישים שהאיש הזה רמס את כבודם ואת כיסם ללא כל התחשבות רק בכדי שיוכל להראות שהציל את הכלכלה. כשגוזלים מכל כך הרבה אנשים את כספם ואת הזכויות הסוציאליות שלהם לא פלא שהקופה מתמלאת. לא צריך להיות קוסם כדי לעשות זאת, צריך להיות טיפש כדי לחשוב שזה יעבור בלי לשלם על זה את המחיר.האיש הזה הפך לשנוא נפשם של יותר ממליון וחצי עניים שעובדים ולא מתפרנסים מעבודתם בגלל משכורת מינימום שהעשירים הנהיגו כאן.המנטרה של ביבי שככל שהעשירים יתעשרו יותר כך גם העניים יהנו יותר מהפרורים תזכר לו לעולם ועד כמו שאר השטויות שהוציא מפיו כמו ''הם מפחדים'' או''יתנו יקבלו-לא יתנו לא יקבלו''. זה היה מגוחך אבל ניסבל אבל את הפרורים יש לי הרגשה שביבי יאכל כאן עוד הרבה זמן. לא ירחק היום שגם חבר השוטים שעדיין נוהר אחרי איש זה הבין די מהר שלמעשה ביבי הוא כמו החלילן מהמלין הוא מחלל והם סופם שיטבעו בנהר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי נוכל
אזרחית שפויה,
מרכז,
27/09/05 09:55
|
כל מה שאמרת, משה - מלה בסלע. די ביבי בבקשה תחזור לשרה ותפסיק לרמות את עצמך ואותנו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
126.
hamas for b.b no more hamas
zozo,
chicago,
27/09/05 09:14
|
if tomorw the hamas blow some thing and sharon not hart the palestinian b.b gon knacksharon doun
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
בוקר חדש יום חדש ועוד תבוסה
אמנון בן-יהודה,
לונדון,
27/09/05 09:12
|
המובס הסידרתי בוקר חדש,,יום חדש,,שבוע הבא גם שנה-חדשה ,, יש לך עוד טריקים בתוך השרוול?? שכן לנצח את אריק גם צבאות אדירים לא יכלו ,כמוך גם הם חצו גבולות ואריק היכה אותכם שוק על-ירך !!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
כמו שאבא של ביבי כבר אמר עליו
נועה,
27/09/05 08:49
|
הוא לא ראוי להיות ראש ממשלה, ומי יודע את זה יותר טוב ממנו? אה, נכון, אנחנו יודעים את זה. אחרי שסבלנו את האיש שלוש שנים כראש ממשלה ועוד כמה שנים כשר אוצר שדרדר חצי מהעם לעוני מחפיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
רק שנאה ושנאה
כל התגובות,
27/09/05 08:44
|
לעת עתה לביבי לא היה חשבון דולרים בארה''ב וביבי לא הקים את הרשות הפלשתינית, ביבי לא ייבא אויבים מטוניס. ביבי גם לא עבר על חוק העמותות, או נטש את אשתו למען חברת נעורים, תוך שהוא מסדר לעצמו תפקיד עם הרבה כסף בניהול קרנות הון סיכון. ביבי גם לא סידר מקומות עבודה לילדיו, או רכש חווה בשווי 5 מליון דולר, ביבי טרם לקח שוחד מדודי אפל או מסיריל קרן, ביבי לא עבר על חוק מימון מפלגות, ביבי גם לא הונה את בגין או הפר פקודות בעודו במדים, ביבי לא חטף מיקרופונים למען חיסול הטרור. ביבי לא משלה אותנו עם מזרח תיכון חדש, הוא לא מתכבד בכבוד מלכים בעולם בגלל ותרנות וראייה מעוותת של המציאות, ביבי לא הוכרז כחתרן בלתי נלאה.
נכון, לביבי יש הרבה חולשות, אבל פחותות משל כל ראשי הממשלה הקודמים(פרס אהוד ואריק). ביבי מושחת פחות מאריק או אהוד וריאלי יותר מאדון שמעון, אבל למדידת ביבי יש אמות מידה אחרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה באמת מאמין במה שכתבת?
YZ,
27/09/05 13:15
|
או שיש לך זכרון מאוד, מאוד (עוד כמה פעמים מאוד) סלקטיבי.
בכל זאת, אני מסכים איתך בחלק קטן מאוד של הדברים: ''לביבי יש פחות משלכל ראשי הממשלה הקודמים''. רק החלק הזה. והרבה פחות ממה שנדרש מראש ממשלה בכלל...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר על שקרניהו ?
ספי,
27/09/05 11:23
|
פשוט קשה להאמין. בראון חברון, עמדי והמתנות, פרשת הקלטת הלוהטת, ''הם מפחדים'', ''הם לא יהודים'' , הבריחה ל-''פסק זמן'' כשהחורבות מאחור, פרשת ''סלע קיומינו''.... האם אנחנו מדברים על אותו אדם ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מחביא סיגרים בוערים
הארי,
27/09/05 09:03
|
בדש המיקטורן. זה קריטריון לשיקול דעת לא טוב רע מאד למעשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מניין עובדות ועובדות ששכחת..
קצת שכחת...,
27/09/05 09:00
|
1)ביבי ירד מהארץ ל17 שנה ורק מינוי לשגריר באו''ם ומייד אח''כ לסגן שר חוץ הביא אותו לפה. 2)ביב התגרש פעמיים ובפעם השלישית הודה בשידור חי כי בגד באשתו על סמך איזו קלטת שלא הייתה. 3)ביבי היה בראש הפגנות האימים נגד רבין והלך ליד ארון המתים. 4)ביבי אמר שלא ילחץ את ידי ערפאת אבל בסוף לחץ בחום ואמר שהוא ''מצא בו חבר חדש'' 5)ביבי פינה את חברון ועוד 13% 6)ביבי לחש על אוזנו של באבאבובה בן 100 ש''השמאלנים שכחו להיות יהודים'' 7)ביבי היה קרוב לרדת מרמה''ג 8)ביבי כשר אוצר מפריט את נכסי המדינה בחינם לכל מיני מיליונרים מקורבים 9)ביבי התפטר מתפקידו כשר אוצר בגלל אבל רק בגלל-דו''ח העוני שלא היה כמותו 10)ביבי מפסיד כל קרב פוליטי שהשתתף בו מאז 1999
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דין פרוטה, כדין מאה ,
אמנון בן-יהודה,
לונדון,
27/09/05 08:59
|
|
 |
122.
ילד פלא? נשאר ילד פלא
שייע בריזל,
מרכז,
27/09/05 08:42
|
ילדים גם כשהם ילדי פלא לא יכולים ו/או מסוגלים ו/או מסכנים לנהל מדינה הילד פלא צריך לקחת אחריות על כשלונו הפרטי, וללכת חזרה לבית ספר. וכילד פלא בגילו יכול לקבל מלגה (יהיה סדר בתקציב בלי ביבי) וללמוד עד 120 שנה בהצלחה מכל הלב. שייע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הלך הפלא נשאר הילד
ל"ת
ציחצ'ח לשלטון,
27/09/05 11:30
|
|
 |
121.
בנימין ביבייהו הראשון בוקר טוב
אמנון בן-יהודה,
לונדון,
27/09/05 08:42
|
ביביהו ----חזור לנהל חנות , , אפשר שאולי תנסה בחברה אשר העסיקה אותך פעם --רים---- ! עצה לך הקינאה לא תביא אותך רחוק , היה תייסר אותך ותיגרום לך לכל סוגי המחלות ! צא לאריק שרון מיתוך הורידים ,, ותמיד תמיד תדע עוד לא נולד הביבי אשר ינצח את אריק-שרון !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
120.
לכל המגיבים
אלין,
רעננה,
27/09/05 08:41
|
ביבי לא הפסיד את ראשות הממשלה ואפילו לא את הסיכוי להיבחר לראשות הממשלה סה''כ הצעתו להקדים את הפריימריס נכשל. זהו! אני לא מבינה מה כל השמחה לאיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכירה את זה...
YZ,
27/09/05 13:19
|
אדם נופל מקומה 30. כשהוא עובר ליד קומה 20 אחד שואל אותו מהחלון בצעקה ''מה קרה?''. צועק לו זה שנופל כתשובה: ''עד עכשיו לא נורא''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא יודעת? פשוט
צ,
27/09/05 12:15
|
ביבי היה בטוח שהוא יצליח בתרגיל. אחרת הוא לא היה פורש. (יום קודם לסקר, הוא הסביר בטךוויזיה שהוא לא יפרוש) ביבי רצה להשאר שר אוצר, אבל קרץ לו האפשרות להיות רוה''מ ינסטאנס. ביבי טען שיש לו 61 חברים כנסת, כדי להפיל את שרון , ולהתמנות בלי בחירות. ולסיכום, השמחה לעיד נובעת מזה שכרגיל אצל ביבי חלומות יש, יכולת לבצע אין. מן הסתם בדרך התנהלותו ובעזרת השם, הוא גם לא יבחר בפרימריז שבאפריל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
119.
we love u bebe
yacov,
miami,
27/09/05 08:41
|
|
 |
118.
חיבור ישראלי
האחד,
27/09/05 08:39
|
משה ארנס (הפרופסור) שהביא את בנו של נתניהו (הפרופסור) לעמדת מפתח, בלי קבלות! הוא האיש שהביא את ה''סמוך'' ואת הנפטיזם לשיאים ישראליים חדשים (בכיון מטה, אל תחתית הביבים) ובורי הארץ צוהלים. לא עשיתם לשחיתות,שילמתם בחיי יקיריכם וממשיכים אתם בתועבה. את אשר יגרתם בא לכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
מכות שרון עוד יעיר את הג'ובניק
צבר נחוש,
גוש קטיף,
27/09/05 08:39
|
הג'וב ניצח את ארץ ישראל הליכוד גמר את תפקידו והצטרף למפלגת אבודה ההתדרדרות בתהום יקבל תאוצה ואין מי שיעצור הקמת עוד מדינה ערבית במקום מדינת פוסט ציונים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
העדפתי אותו .....כשר אוצר
סתיו,
אדם,
27/09/05 08:35
|
השילוב של אריק כראש ממשלה וביבי כשר אוצר ....... שילוב שעשה טוב .........חבל שלביבי יש אספרציות ש....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
ביבי פשוט לא מנהיג
מונהג,
27/09/05 08:34
|
הוא היסטרי, לחוץ ועושה מה שהוא חושב שמשתתפי הסקרים השונים רוצים שייעשה. זו לא מנהיגות. זו שבשבת. אי אפשר לקבוע מדיניות מחדשות הבוקר למבזקי הצהריים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבל החמורים לא מבינם את זה
בנצי א,
27/09/05 21:31
|
|
 |
114.
נתניהו כפרס(שימון): ל ו ז ר !!
ל"ת
איש,
מקום,
27/09/05 08:31
|
|
 |
113.
השחיתות של שרון הדיקטטור ניצחה
זאב,
27/09/05 08:27
|
|
 |
112.
מה קרה לקוסם...
אביב,
27/09/05 08:22
|
לפני 10 שנים ביבי היה בשבילי מס' 1, חלפו 10 שנים ואני לא מסוגל לראות את ביבי בעיניים, האיש פשוט איבד בעיניי את אמינותו ואני מתקשה להאמין ולו למילה אחת היוצאת מפיו, בדקתי ומצאתי שיש רבים כמוני ואני לא היחיד, האיש שהיה ''אלוף'' תקשורת פשוט איבד את זה, בכל ראיון בטלויזיה אני מסתכל ויש משהו בפניו של האיש שמשדרים...חארטה. האיש פשוט איבד את הקסם ,עושה טעויות של טירון וגם אם יבחר לראשות הליכוד לעולם לא יזכה שוב בבחירות הכלליות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
111.
ביבי הלוזר
הפועל,
רעננה,
27/09/05 08:16
|
אני לא אשכח , וגם אזכיר לכולם , איך הנפל , השקרן הסדרתי , האפס הזה ,עמד בבית הנבחרים בוושינגטון ואמר שנסתדר בלי הסיוע מאמריקה. נו , ומה קרה? הוא היה שר האוצר ,הרס את הכלכלה שלנו. ומה עם הסיוע? ומי מחה לו כפיים? שרה.שיחזור לארה''ב וישאר שם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
זה לא כישלון
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/09/05 08:10
|
של נתניהו זהו כישלונו של עם מושחת ומבולבל בכל תחומי חייו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
109.
תזהרו הוא עוד יגייס 61 ח''כים
בא-גדגד,
27/09/05 08:10
|
|
 |
''תנו לביבי לנצח''
ארנון ד,
רמת ישי,
27/09/05 08:42
|
מטח הקסאמים הצפוף על שדרות יום לפני הכינוס הגורלי של מרכז הליכוד אינו מקרי כלל וכלל. יישאו נאומים חוצבי להבות אך ברקע יישמעו הנפילות של הטילים ואיומי התגובה הישראלית.
למפלגת העבודה יש ניסיון מר עם החמאס שתמיד העלה את רף הפיגועים שלו בתיאום מפליא עם המערכת הפוליטית הישראלית, כפי שהיה לפני בחירות 96 וכפי שהיה ב 01. בכל המקרים הללו הדבר שירת פוליטית את הימין וכך גם הפעם אך המחנות הנצים שייכים כרגע לאותה מפלגה. ניתן להניח שניצחונו של נתניהו במרכז מובטח כיוון שבכירי הליכוד שעד עתה ישבו על הגדר יסחפו ימינה על רקע התפאורה של החמאס.
ניצחון של ביבי יוביל לשידוד מערכות במפה הפוליטית. התרחיש הסביר ביותר הוא שאריק שרון נישא על גבי הסקרים המחמיאים יהיה מעוניין בבחירות בזק בראש רשימה כלשהי. לשם כך הוא יתפטר ויביא לנפילת הממשלה (למגינת ליבם של חלק מ''שרינו''). בבחירות שיבואו מייד המאבק האמיתי יהיה בין שרון ונתניהו תחת מותג זה או אחר ומפלגת העבודה מתרסקת בקלפי (16 מנדטים) רק כדי לשוב להיות גלגל רזרבי של שרון לכשינצח.
הדבר היחיד שיכול למנוע תרחיש זה הוא הצלחה של נתניהו לגבש רוב של 61 ח''כים שימליצו לנשיא שהוא ירכיב ממשלה (הצעת אי אמון קונסטרוקטיבית) הבעיה היחידה בתרחיש זה הוא האמונה ביכולתו של ביבי לגבש רוב כזה.
כאן נכנסת לתמונה מפלגת העבודה. אם נניח שסיעת העבודה תתמוך בנתניהו כראש ממשלה הרי שהרוב שלו מובטח גם ללא ש''ס או שינוי (כ30 ליכוד ללא שרון,11 איחוד לאומי, 9 חרדלי''ם). תמיכת העבודה תבטיח שממשלה זו תשרוד עד סמוך למועד הקבוע בחוק-נובמבר 06. זהו נצח במונחים פוליטיים של מדינת ישראל ועד אז לא יישאר ממפלגת שרון ומעט תומכיו דבר וחצי דבר ורוב הסיכויים ששרון יחליט לפרוש לחווה במקום לראות בעיניים כלות את רוה''מ נתניהו נהנה מהמנדטים שהוא הביא לליכוד.
יש לזכור שמהר מאוד יאלץ נתניהו להתמודד עם העברת התקציב. אם ילך לכלכלת בחירות מאסיבית וחלוקת קיצבאות לכל דיכפין הרי שהוא יעשה עצמו לצחוק לאחר מעשיו כשר אוצר ב3 השנים האחרונות ויחזור להיות ביבי הישן והטוב(למפלגת העבודה). אם לא יעשה כן יאלץ להתייצב מול הבוחר מעמדת ר''מ ושר אוצר (כפי שהצהיר שהוא מעוניין) כשדו''ח העוני שגרם לו להתפטר מלכתחילה עדיין מונח על השולחן. אם לא יעביר את התקציב כלל וכלל ממשלתו תיפול במרץ 06 והבחירות יתקיימו ביוני סמוך למועדן המקורי.
התרחיש היחידי שבו מפלגת העבודה מתעצמת ואף מאיימת לשוב לאחוז בשלטון הוא בהתמודדות מול הליכוד בראשות נתניהו (28 מנדטים בסקר אחרון). לאחר שאת ההתנתקות כבר שכחנו וההתמודדות על ראשות המפלגה נדמית לבחירת רכז לחמישייה שיושבת על הספסל יש כעת שעת כושר נדירה להוביל את התרחישים הפוליטיים במקום להיגרר אחריהם כסרח עודף של שרון.
לפיכך אני קורא לכינוס מוסדות המפלגה כדי להורות לסיעה בצורה חד משמעית- ''תנו לביבי לנצח''. (נכתב יומיים לפני ההצבעה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
נתניהו לך הביתה רק נזק אתה
ל"ת
אריה,
27/09/05 08:04
|
|
 |
107.
ביבי קיבל את עונשו
שלומית,
ירושלים,
27/09/05 08:04
|
זהו עונשו של מי שפוגע באלמנות וביתומים, באמהות חד הוריות, בקשישים, בפנסיונרים, במשוחררי צבא שאינם מוצאים עבודה , ובמפוטרים בני 50+ שעתידם מאחוריהם. זה העונש על רהבתנות, יהירות, נרקיסיזם, דמגוגיה, רדיפת השררה והנהנתנות. וזאת רק ההתחלה, כי לא טיפש עם ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
תומכי ביבי מ-פ-ח-ד-י-ם
ל"ת
אבי,
מרכז,
27/09/05 08:03
|
|
 |
105.
הליכוד שלי מבריא
שמח,
27/09/05 07:55
|
גם לאחר ביצוע ההתנתקות הפסיד היום מחרחר המלחמות והמתעלל בעניים ראש הממשלה לשעבר BB שהפסיד לשרון. כבר אי אפשר להגיד ששרון שבר שמאלה, הרוב בליכוד הצביע אתמול בעד דרכו של שרון כלומר הרוב שבר שמאלה. סוף סוף הליכוד התפקח והבין מה אפשרי ומה לא. ועקב כך אני חוזר לליכוד שעזבתי עם תקוות חדשות. שרון מדינאי דגול שהפסיק ללכת עם הלב לטובת הליכה עם ההגיון. יישר כוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הליכוד שלך מחפש גיובים וכסאות.
ל"ת
גבי,
27/09/05 11:45
|
|
 |
הליכוד = אספסוף
אולגה,
מרכז,
27/09/05 08:10
|
כל עם ישראל ראה את המראות ושמע את הקולות של חברי מרכז הליכוד שנאספו מן השכונות והשווקים וממגרשי הכדורגל , ששרו שירי עידוד ושירי גנאי ל''מלך '' של אתמול ול''נסיך'' של המחר, או ההיפך . עם ישראל ראה אתמול ושלשום את הליכוד האמיתי, במלוא ערוותו. זהו הליכוד ולא אחר - מפלגה של ערב רב , חסר תרבות ואנאלפבית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
קוסם דמיקולו
ל"ת
לימי הביתה,
27/09/05 07:50
|
|
 |
103.
השקרן הביתה ולא לחזור!
ל"ת
מוש,
27/09/05 07:50
|
|
 |
102.
פשוט נוכל וממש התעלל בעם
ל"ת
לימי הביתה,
27/09/05 07:48
|
|
 |
101.
עומרי שיחד חברי מרכז
יגאל ש.,
27/09/05 07:45
|
האם נראה לכם שרוב הליכוד חושב כפי ששרון חושב?בעתיד נגלה את כל השחיטויות שקרו שם תודות למשפחת שרון.יש הרבה שנכנסו כחברי מרכז שהסיבה היחידה הייתה כסף ממשפחת שרון.אני מקווה שיגיע הקץ לליכוד.מי שמסר חלקי ארץ ישראל היה הליכוד אז שהליכוד יתפרק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חמוד, אין מה לעשות
נס 2005,
27/09/05 08:16
|
חוץ מכמה חברי כנסת מנופחים ,אבל זניחים,ועוד כמה אלפי מתנחלים, עלוקות, אף אחד לא באמת רוצה את השטחים. ונניח שאתה צודק ובאמת היה שם שוחד-אם כמה מאות שקלים שיכנעו אנשים להצביע בעד הדרך של שרון,הגיע הזמן שגם בבית אל יתחילו לארוז!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
100.
ביבי - עושק הפנסיונרים מוענש
חיים,
רעננה,
27/09/05 07:44
|
ביבי נזכור איך עשקת את הפנסיות שעבדנו אליהם 40 שנה אנחנו הפנסיונרים תמיד אבל תמיד נצביע נגדך אתה איש רע ואכזר וטוב רק לעצמך אין פנסיונר שיצביע עבורך הפסדת את הליכוד והליכוד יפסיק את השלטון אם אתה תייצג אותו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
ביבי שרלטן ואופורטוניסט...
מפוכח,
27/09/05 07:43
|
|
 |
98.
אני אגיד לכם מה קרה ל''מטאור''
אבי מהגליל,
27/09/05 07:34
|
מה שקרה זה פשוט מאד,העם הכיר אותו יותר טוב, העם רואה שיש לו עסק עם פסיכופט שחושב שהאזרחים הישראלים מטומטמים (הוא צודק רק חלקית) הוא בא עם דיאגרמות ומחשבים ומשחק לנו אותה אמריקני אינטילגנט,ומנסה להסביר לטמבלים שעומדים מולו בדוגמאות מפגרות.נתניהו לדעתי פושע כלכלי,ההסטוריה תשפוט אותו על הפשע שעשה נגד אוכלוסיה רחבה בישראל,ועד שההיסטוריה תשפוט אותו,אנו אזרחי ישראל צריכים להעניש אותו.מי שחושב ימין שלא יצביע עבודה אבל גם שלא יצביע ביבי,אם ביבי יבין את זה הוא פשוט לא יתמודד,וילך להמשיך לעשות כסף אצל התמימים באמריקה,פה אין לו יותר מה לחפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל הכבוד
חנוך,
27/09/05 07:56
|
|
 |
97.
ביבי כל הכבוד חזק ואמץ
חץ,
מרכז,
27/09/05 07:28
|
|
 |
תקרא עוד פעם-לא הבנת כלום.
ל"ת
נס 2005,
27/09/05 08:17
|
|
 |
96.
הרסתה את כל החד הוריות
ל"ת
מגיע לך נבל,
לא תנצח לעול,
27/09/05 07:24
|
|
 |
95.
אני חושב שהעם לא קונה בלופים
שי,
חו''ל,
27/09/05 07:20
|
אומנם זה רק מרכז הליכוד אך אולי סוף סוף התבגרנו בתור עם ויותר לא רצים אחרי כל מי שנראה טוב או מדבר יפה אלא אולי ואני מדגיש אולי אחרי מישהו עם כן דרך ... וזה עוד אחרי ההתנתקות - אולי בגרנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
Every Likudnik has his price
אילן,
מרכז,
27/09/05 07:20
|
And Sharon has lots of Austrian money to buy his way. This is a victory to the carpet baggers and job seekers, but not a loss to the ideological Likud. Sharon has only 50% of the party central committee behind him, but among the membership much less. He is on notice that in April he will face a strong challenge. Perhaps he won't burn down the moadon in the meanwhile.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Who the hell, in Austria ...
YZ,
27/09/05 08:03
|
|
 |
Shlaaf and Cyril Kern
אילן,
מרכז,
27/09/05 12:27
|
Where do you think Sharon found the money to buy those sheep in the central committee
הגב לתגובה זו
|
|
 |
This unexpected victory
marion,
t-a,
27/09/05 08:24
|
is very frightening. The center of the likud party either has no ideology or is very corrupted ,Perhaps both things together
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Are you familiar with ...
YZ,
27/09/05 13:36
|
the term ''turnabout'' ?
They become more pragmatic... At least half of them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
... Are you the familiar with
Ilan,
Mercaz,
27/09/05 14:31
|
the term ''turncoat'' ?
The more they have to gain the more likely they are to betray their country
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
ו...רק דוד לוי תמיד לא במקום
הנכון,
27/09/05 07:14
|
|
 |
92.
ביבי רע ליהודים
אחד,
27/09/05 07:14
|
אני שמח שבסוף גם מרכז הליכוד הבין את הברור
ביבי רע ליהודים ולמדינת ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
הלך הפלא...נשאר הילד!
ל"ת
סתם ילד,
טפשון,
27/09/05 07:10
|
|
 |
90.
שרון מעל לאפס
Joe Anaaref,
IsraHell,
27/09/05 07:07
|
יום נקם ושילם. ליל הסכינים הארוכות. ההזדמנות האחרונה להפוך את מפלגת השילטון למשהו אחר מאספסוף. גם צמד הורדרדים, נווה ולבנת, לוכחי פנכתו של בילבי צריכים לשלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
Porno
Huslter Video,
SEEEEEEX,
27/09/05 07:05
|
|
 |
88.
נתניהו הוכיח עצמו בכל תפקיד.
ג'וני,
ירושלים,
27/09/05 07:05
|
רק מהתגובות המתלהמות והאי-רציונליות שלכם אפשר לראות עד כמה אתם טועים. לצערי ולצער רבים גורלנו קשור אחד בשני ואתם תקחו אותנו לאבדון אם לא תרימו את הראש ותבחנו את המצב ללא שטיפות מוח תקשורתיות וחברתיות. אני עוקב אחרי נתניהו שנים, אמנם הוא פוליטיקאי משופשף אבל הוא לא שקרן. להיפך הוא עקבי ואמין הרבה יותר מפוליטיקאים אחרים. דווקא שרון שאותו כולם מהללים שיקר לא פעם במצח נחושה. נתניהו מתמודד מול התקשורת העוינת, מול הימין הקיצוני, מול השמאל, מול מוקדי הכוח החזקים במדינה(הבנקים,הנמלים,חברת החשמל-אולמרט אגב שיחרר אצלהם אנחת רווחה), ועדיין שומר על לגיטימיות בקרב הציבור.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נתניהו באמת עקבי
נס 2005,
27/09/05 08:25
|
הוא עקבי בלשפות את העשירים,בלדפוק את החלשים ובלפזר סיסמאות ריקות מתוכן-''פרס יחלק...'' , ''אריק יברח......''. אה נכון שכחתי הוא גם ממלכתי מאוד, בגלל זה הוא לחש לכדורי שהשמאל שכח מה זה להיות יהודי. זה בסדר שאתה מעריך אותו, אבל אל תנסה למכור לנו סחורה סוג ז' כשאנחנו יודעים שהיא כזאת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''לא אתפטר''
ל"ת
בא-גדגד,
27/09/05 08:12
|
|
 |
אתה יכול להירשם בספר של גיניס
YZ,
27/09/05 08:08
|
כאדם שמצליח לכתוב תוך כדי שינה...
כדאי שתתעורר משינה ארוכת שנים זו לפני שאתה מתחיל לכתוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז אתה טועה
חנוך,
27/09/05 08:06
|
|
 |
87.
megloman bilti nile
ל"ת
SK,
Tel Aviv,
27/09/05 07:04
|
|
 |
86.
ילד פלא???
דורון,
27/09/05 07:04
|
ילד פלא? מאיפה הבאתם את המונח הזה? שקרניהו הוא לא ילד פלא, לא היה ולא יהיה...כנראה שמשקרים הרבה אז מוליכים הרבה אנשים (טפשים, מזרחיים) שולל.
ילד פלא? יו מאסט בי ג'וקינג מייט!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
שקרניהו
D,
27/09/05 06:59
|
ביבי איה אתה מחביא את הדרכון האמריקני שלך! עוף לארה''ב מלאך חבלה שכמותך וקח את שורא ביילה שטיק נביילה איתך!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
,תודה לאלא שהעם שלנו התעורר
ל"ת
ולא בחר בו.....,
27/09/05 06:57
|
|
 |
83.
לנקות את האורוות
אבי,
27/09/05 06:57
|
זה הרגע המתאים לנקות את האורוות ולסלק את כל הנחשים הגדולים והקטנים שמצאו מיסתור מתחת לקש ורק מחכים להיזדמנות נוספת להכיש את נכישתם הרעה בכל מה שזז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
hypocrites
worried citizen,
27/09/05 06:54
|
first things first-I am NOT a BIBI fan.
now thats that out of the way, i can honestly say that sharons long term as prime minister reflects the moral bankruptcy of the state of israel and its people.
HOW many more criminal alligations can stick to the guy before someone gets up and says it is a disgrace thatr someone like this is heading the country?!
people are so blinded and were favourable of the disengagment they forgot that the motives behind the act were far from being kosher.
I dont know about you people but the way means as much to me as the goal itself.
Sharon has to go home NOW-and it doesnt matter if youre left or right.If you dont feel the sam e you are other stupid or knowingley blind......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
הקוסם מארץ עוץ
YZ,
27/09/05 06:48
|
ביבי הצליח להוכיח לכולנו כי אין מפלגת ליכוד. ישנה מסגרת בשם ''ליכוד'' עם מוסדות כאלו או אחרים המכילה בתוכה שני סוגי אוכלוסיה; שפוים מצד אחד וצד אחר המורכב מתערובת של בבונים חסרי דעה הפועלים בשיטת העדר, ומספר (קטן) יחסית של אידיולוגים ימניים המתקשים להתחבר למציאות. כעת נשאר להמתין ולראות עוד כמה זמן מסגרת זו תשאר עד שהשפוים בה יחליטו כי היא הגיעה לסוף דרכה וצריך גם כאן לבצע ''הנתקות חד צדדית'' על-מנת לאפשר גם לרבים אחרים, שאינם רוצים ואינם מוכנים להיראות עם אותם בבונים, להצטרף לגוף החדש, גוף ריאלי ושפוי שינהיג את המדינה בדרך מציאותית. זה אולי חלום קסום שרק שרון יכול להפוך אותו למציאות. ביבי כבר הוכיח כי הוא יכול לעשות קסם ולהפוך את הליכוד ל-19 מנדטים בין לילה. נירא לי כי הפעם הקסם שלו ישתפר והוא יהפוך את הליכוד ל-10 מנדטים, אם כי לא בין לילה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
Bibi you're a liar-go away for
haim,
USA,
27/09/05 06:39
|
|
 |
79.
לביבי חסר איווט
ג'ימי אוחנה,
27/09/05 06:37
|
|
 |
78.
זה הפסד,שינסה להתמודד אצל העם!
הכל יכול,
דרום,
27/09/05 06:37
|
אם לזה נקרא הפסד אז התבוסה שהוא ביבי יקבל בהתמודדות בעם יכולה לחסל את הליכוד,בעזרת השם יתברך נוכיח זאת. האיש הכי שנוא בדרום כיום זה ביבי והוא אפילו לא מעיז לבוא לבקר,יש את בית שאן ןמשפחת לוי שרוצה ג'וב נוסף לאבא דוד,כך שכרגע הוא מסודר אצל החנפן התורן
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
צורר בלתי נילאה...............
hartk..........,
27/09/05 06:19
|
ביבי הוא הצורר של מדינתנו בעת החדשה....האיש שמביא כליה על הנכים הזקנים והחולים הוא צורר בן צוררים.....כשנופל צורר כזה זה יום חג לעם בישראל...........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
76.
ביבי מזכיר לי את
איש ישר,
שכונה ג',
27/09/05 06:06
|
שמעון פרש...סליחה, פרס . חתרן ,סכסכן , רודף כבוד וחסר כל כבוד עצמי , אני ואני ואני ואני ואני...לך ביבי,לך הביתה . נמאסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
הוא לא מבין
דרעי,
27/09/05 06:03
|
האפס הזה לא מבין שהרוב הגדול גם בליכוד וגם בישראל מתעב את הגולם הזה שכל כך מלא עם עצמו - נתניהו. ואם סוף כל סוף נפטר ממנו נוכל להגיד - שהחיינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
כרוניקה של תבוסה ידועה מראש
י.מ,
27/09/05 06:01
|
נראה שביבי התחיל ללמוד משהו ושוב חזר לאותו דפוס התנגות. תבוסה ידועה מראש!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
נתניהו בסופו של דבר ינהיג,חבל
ל"ת
הפעם טעה.טל''ח,
27/09/05 05:40
|
|
 |
72.
ביבי הביתה עם שרה!
חנה,
27/09/05 05:30
|
|
 |
71.
הפח שטמן נתניהו
גוב,
27/09/05 05:26
|
זה ברור ששרון שיוצא עם מפלגה חדשה זה מתיש את נתניהו.
שגם בלאו הכי לא ברור מה יעשו הכתומים וכמה הם יכרסמו אם בכלל בליכוד.
מה שקרה היום זה 2 ציפורים במכה אחת לטובת הליכוד וביבי.
אלף הימין'' הקיצוני'' לא פותח במלחמה נגד שרון כי מחכים לתוצאות באפריל אולי עוזי יכנס.
בית .השרון שיפול ככל הנראה באפריל בגלל המצב הביטחוני שלא יהי שפיר וגם הגובניקים יבינו שאין ביטחון אין כסאות.. מה שיאלץ אותם להצביע ביבי בעל כורחם וגם שרון מבין שלעשות מפלגה באותו זמן זה קצת מאוחר הן מפני המטות והארגון והן כשנתפס כבוגד. כך שביבי יכול לברך על המוגמר
ולנדא..תלוי כמה ביצים הוא יקבל בחודשים הבאים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
ma kara
1from ny,
27/09/05 05:18
|
what happend,so bibi didnt win give him some credit he didnt put a sale sign on our land and he was good,financial minister,off course he is not perfect,but he wouldnt give more land!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So you say Hebron isn't ours
ל"ת
YZ,
27/09/05 07:49
|
|
 |
69.
נתניהו חתרן מס' 2
דוד עופר,
חדרה,
27/09/05 04:55
|
בנימין נתניהו הוא חתרן, כמו בזמנו שמעון פרס. במובן השני הוא דמגוג ושחצן כמו בזמן מלחמת העולם השניה סר התעמולה הגרמני, כמובן להבדיל בין השניים. חתרנות ושחצנות הם ערס התרבות ואינם הולכים יחד. ולכן האדם הזה יכשל בהמשך דרכו הפוליטית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
לביבי אתה טוב לניהול דולר סטור
טורונטו,
טורונטו,
27/09/05 04:50
|
בוא תשב לידנו(יש המון חתיכות),אל תפריע לאריק. הוא גדול עליך. וכן אל תשכח, הוא בדרך כלל פוגע בול בפוני...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
ביבי בליכוד=פרס בעבודה
היסטוריון,
בן זמנו,
27/09/05 04:44
|
אלופי ההקצנות והלוליינות הפוליטית ,העם סולד מהם אבל סולח להם כשהם ''חותכים'' שוב למרכז........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
ביי ביי ביביהו.
ל"ת
איתן נוה,
27/09/05 04:36
|
|
 |
65.
דמגוג עלוב נפש!!
שי,
27/09/05 04:11
|
קח את שרל'ה ולך הביתה ,אתה חולה בנפשך וכל מה שאתה מחפש זה רק עמדת כוח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
לכל המגיבים על המרכז המושחת
יויו,
מרכז,
27/09/05 04:07
|
מי שהעביר את בחירת החכי''ם של הליכוד מהמתפקדים למרכז הוא לא אחר מביבי! (עם עם זכרון קצר) אז אם אתם מלינים על שחיתות וג'ובים אין לכם אלא להלין על עצמכם. ועל זה נאמר כבר: כרה בור נפל בו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
בסדר לא אוהבים את ביבי אבל מה
הרווחתם בשרון?,
27/09/05 03:50
|
דרכו המדינית היא לתת את כל הארץ. הוא לא שם גבולות ולבטח לא ישים גם בעתיד.זה ברור לכל אחד מכם ומאיתנו. כי כאשר מוותרים קשה למצוא את הנקודה שבה איאפשר לוותר. אז מה הרווח הנקי שלכם באופן אישי? שהמחבלים יכבשו שטח ועוד שטח עד המטר האחרון או עד שנעצור ותיפתח מילחמה כוללת של כל הערבים על שטח קטן וחשוף. אני בהחלט מבין את תאוות היצרים הבוערת כאש כעת. כולנו נילושים מאותה עיסה. אבל אחים בקשה מאח חישבו בינכם לבין עצמכם: באמת לתת ולתת כדאי לנו? האם הנתינה תעצור באיזה שהוא שלב ואם כן באיזה שלב היא תעצר? תהיו עם שרון תהיו עם ביבי לדעתי שניהם ימסרו שטחים אותו דבר. מה שחשוב שאנחנו כולנו כאן במדינה נשנה את קו החשיבה 180 מעלות. הקו שהיום אין אחד מהמועמדים שמחזיק בו. וזה לטובת חיי נפש של כולנו מיליונים כאן בארץ. כי כל זמן שניתן ימשיכו הפיגועים ועוד יגברו. ועוד נקודה חשובה אתם יודעים לפעמים חושבים אולי יצמח שלום עם הפתח אולי אפילו עם החמס. התשובה לזה פשוטה וברורה ישנם כמה וכמה אירגונים פלסטיניים שדוגלים באש. גם אם אירגון הפתח יסכים לשלום שאר כל האירגונים לא יאפשרו לו את זה ובודאי שהוא לעולם לא יערוך איתם מילחמה לטובת שלום עם היהודים. כך ששלום תמורת שטחים לא נקבל לעולם. נישארה הדרך השניה להראות חוזק ועוצמה מולם ולקבל שלום כפוי מתוך הרתעה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
לא קוסם - תחמן
ארז,
27/09/05 03:21
|
ברגע שהביב היה לראש ממשלה והחלו להכירו - הקסם מיד התפוגג. לא קוסם ולא בטיח - פשוט נהנתן מושחת(עיין ערך נהנתניהו), ששוגה פעם אחר פעם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
ביבי,העם מאחריך.
יגאל כהן,
רחובות,
27/09/05 03:17
|
ברח,ברח. אם הם יתפשו אותך, זה הסוף שלך. עלית להם על העצבים,ברח. העם מאחריך. ברח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
הוכח, הקוסם הינו ה-קאסאם.
@ בבית ?,
27/09/05 03:12
|
|
 |
59.
המשימה הבאה של אריק
עופר,
קליפורניה,
27/09/05 03:05
|
לדאוג להחלפת כל האנשים -- רודפי הכח , רודפי המעמד ,רודפי הכסף ורודפי התפקידים , באנשים ישרים !!! אנשים בעלי נסיון ואנשים שבאמת מעונינים לשרת!!!! את המדינה! ולהעביר את הליכוד בצורה מסודרת ל עוזי לנדאו וציפי ליבני. לקחת את עצמו יחד עם ביבי,ברק ופרס לחופשה,ולפנות את הבמה לאחרים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
ראיתם?השפן העלים את הקוסם!?
יגאל כהן,
רחובות,
27/09/05 03:03
|
הוא קוסם הוא קוסם הוא קוסם.מו תם עידן הביבים בפוליטיקה הישראלית. ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם , שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
did you vote sharon? you nuts
ל"ת
dictator,
27/09/05 02:54
|
|
 |
56.
שרון מושחת
שרו''ן = שקרן,
רמאי ונוכל,
27/09/05 02:53
|
|
 |
55.
הלב כואב על שרה
גזי,
27/09/05 02:41
|
|
 |
54.
דוגמה לגוזמאות של נתניהו:
פדנט,
27/09/05 02:40
|
השבוע אצל שלי יחימוביץ' נתניהו התפאר על זה שבתקופתו היו 3 פיגועי התאבדות לעומת ''עשרות לפניו ומאות אחריו''.
רק מה?
לפניו היו בדיוק 11 פיגועי התאבדות בהם נהרגו ישראלים. אחריו, במשך כל האינתיפאדה היו כ-70 פיגועי התאבדות.
אבל למה לבדוק נתונים כשאפשר לזרוק מספרים מוגזמם בהתלהבות?!
(ואגב, למה הוא לא הזכיר שהפיגועים נפסקו כשהוא שיחרר את אחמד יאסין?)
מקור: http://he.wikipedia.org/wiki/:פיגועי התאבדות בישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
53.
ראיתם איך השפן העלים את הקוסם?
יגאל כהן,
רחובות,
27/09/05 02:25
|
בזכות הקסם הזה ביבי התעשר. רק שלא יברח לנו עם הכסף כמו הודיני. להחרים לו את הדרכון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
בנימין כשלוניהו
ל"ת
b.b.b.s.o.t,
27/09/05 02:22
|
|
 |
51.
האשליה פגה עוד בקדנציה הראשונה
דן,
27/09/05 02:12
|
הקדנציה כשר הוציאה את החשק לחלוטין. מי שלא לומד מההיסטוריה נידון לחוות אותה שוב ומה לעשות, רובנו לא רוצים. ראש ממשלה זה לא תפקיד ללוליין על חבל וגם רשת בטחון אין. רק אנקטודה קטנה לתזכורת: כראש ממשלה ביבי כמעט פתח במלחמה בגלל טעות בשיקול דעת כשאסד הזיז כוחות בחרמון במסגרת שינוי בפריסת הכוחות הסורים בלבנון. די לנו מהרפתקנים ושרלטנים. והציבור התבגר ולמד שיש מספיק מועמדים טובים ושאין מועדי ב' בתפקיד הקשה הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
החתרן נכשל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ל"ת
ליכוד אמיתי,
27/09/05 02:02
|
|
 |
49.
איזה תאווה!! מזל שפטרנו מהחבלן
ל"ת
איריס,
27/09/05 02:00
|
|
 |
48.
!!! חסר פרט חשוב בכתבה !!!
רפי,
ירושלים,
27/09/05 01:59
|
בבחירות 2000 ביבי עשה את הטעות הפוליטית הגדולה ביותר בתולדות המדינה, כאשר יכול היה להיות ראש הממשלה בקלות והוא פרש כי סירבו לפזר את הכנסת לבקשתו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק
ל"ת
אבי ע,
27/09/05 02:31
|
|
 |
47.
רק לשנוא את ביבי? איך התיקשורת
ל"ת
מאכילה אתכם....,
27/09/05 01:58
|
|
 |
ביבי לא ראוי מישראלי שפוי
שמעון,
27/09/05 06:47
|
העם לא טיפש כמו שלא כל אנשי הליכוד אינם טיפשים.נתניהו אינו ראוי לעמוד בראש ממשלת ישראל בדיוק כמו שברק אינו ראוי.שני האנשים האלה לא יהיו לעולם ראשי ממשלה לפחות בדור הזה. נקודה. ישראלי שפוי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
ביבי ולימור לבנת
איש,
27/09/05 01:55
|
מעולם לא חשתי כזה גועל נפש ובחילה כפי שאני חש כלפי השניים האלה. פופוליזם זול חסר עמוד שדרה וכיוון. להקיא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי וליבנת איכסססססס
בנצי א,
27/09/05 11:50
|
|
 |
לא ראית אולי את דוד לוי בסביבה
ל"ת
YZ,
27/09/05 06:52
|
|
 |
מה זה עמוד שדרה??
ג,
27/09/05 05:42
|
לגרש יהודים או לתת לרוצחים רובים??
ללכת נגד הבוחרים או האיומים על שרים וחברי מערכת הבטחון כולל יעלון וראש השב''כ
הערבים יודעים טוב יותר למי השדרה התעקמה..
לפחות חצי מהמרכז יודע ששרון זה היסטוריה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עובדות חביבי,עובדות.
נס 2005,
27/09/05 09:38
|
כשאתה אומר ''לפחות חצי מרכז'' אני מבין שבחשבון בסיסי אתה לא משהו...אם אריק ניצח זה אומר שהוא קיבל י ו ת ר קולות ז''א הוא קיבל יותר מחצי ז''א שלא יכול להיות עוד יותר מחצי בצד של ביבי. אחרי שביבי התחבק עם עראפת ונתן את חברון,להגיד שיש לו עמוד שידרה זה כמו להגיד שלימור לבנת היא שרת חינוך טובה!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תלמד לקרוא, חביבי
ליאור לאסט,
התנחלות ת''א,
27/09/05 17:08
|
הכותב שלפניך אמר ש''לפחות חצי מהמרכז יודע ששרון זה היסטוריה''. מכיוון שהשתתפו בבחירות 91% מחברי המרכז אזי 51% שהצביעו עבור שרון מהווים בסביבות 46%מחברי המרכז כלומר הם מהווים יותר מחצי מהמצבעים אולם הם מהווים פחות מחצי מהמרכז. לכן אין כל בעיה (לפחות לא מבחינה מתמטית) לומר ש''לפחות חצי מהמרכז יודע ששרון זה היסטוריה''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
שינאת ביבי זה הכל. ואידאולוגיה
לא שומעים בכלל,
27/09/05 01:55
|
אנשי ארץ ישראל מדברים אידאולוגיה: סכנה במסירת שטחים למיליונים איסור נתינת ארץ ישראל לגויים. ואילו אנשי שרון והשמאל מדברים רק על דבר אחד שינאת האיש ביבי. יורדים לפסים אישיים ובדרך כלל מוסיפים קללה ומילה מכוערת אחרי המילה ביבי. בזה הם מיסתפקים בזה הם מרחיבים ובזה מיסתיים כל הטיעון שלהם. אז יסיק כל אחד מאיתנו היכן טובת המדינה והיכן חגיגת נוכלים וניצחון המחבלים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידאולוגיה?איפה?
נס 2005,
27/09/05 09:43
|
האידאולוגיה היחידה של ביבי היא לדאוג לעצמו,ולעשירים ,ולנקנק את הנכים והחלשים. על איזה אידאולוגיה אתה מדבר-חיבוק עם עראפת?מסירת חברון?ישיבה בממשלה עד השניה האחרונה ועזיבה בגלל לחץ של סקרים?תתעורר, חמוד, אין אידאולוגיה, בטח לא אצל ביבי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי???, אידיאולוגיה??
asaf,
27/09/05 07:47
|
האיש משחק על אידיאולוגיה אך אין בו שמץ,
גם הוא גירש יהודים , גם הוא דיבר עם עראפת , הוא שיחרר את יאסין ,
האיש משחק על חוסר האינטיליגנציה של חלק גדול מהעם, ומכוון לאמוציות . משחק מכור,
הוא כ''כ שקוף שזה מחליא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
לפי ''הסקרים'' של ביבי כנסו....
מוטי,
מרכז,
27/09/05 01:46
|
גילה גמליאל מקום 1 ,ודני נווה מקום 2
אריק העם איתך תפטר את סגנית השר בבוקר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
מהיום אני לא ''אזרח מודאג''
מוטי,
מרכז,
27/09/05 01:44
|
לפי סקרי סוף שבוע הייתי ''אזרח מודאג'' - אחרי שביבי הובס אני לא.
הערה - האם יש החזר הוצאות על כל הסקרים הגרועים שבוצעו בחודש האחרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
לוזר וחתרן בלתי נלאה
גידי,
27/09/05 01:41
|
לכשתכיר במציאות רק באינטגריטי תזכה לכבוד ולהכרה .
כל הפליק פלק והסלטה לאחור מובילים אותך לפול . זאת אומרת שאין בך כל .!!! לך תמכור רהיטים אולי שם הצלחת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
מי ששמח
קובי,
27/09/05 01:39
|
בכשלונו של ביבי ,שהתכונן במידה ויבחר שרון לראשות הממשלה ,לממשלה הרבה יותר שמאלנית מעכשיו ,זה יהיה ללא ביבי אלא פרס שריד ביילין לפיד ,יהיו יותר ויתורים ויותר שחיתויות והרבה טרור ,מי שקרא טוב את הכתבה הבין שביבי לא היה ראש ממשלה רע אלא פשוט הוא לא נכנע לתקשורת השמאלנית כמו ששרון עשה וגם במדיניות החוץ ,השמאל משרת את מטרות המעצמות ולא את מטרות ישראל כיהודית כלכלית חברתית ,אני מתפלא שמרכז הליכוד לא מבין זאת וזה חבל מאד ,התקשורת מתי שנרתמת למען מטרה מסוימת על פי רוב מנצחת בישראל ובעולם ,חבל שזה קורה במדינה היחידה בעולם שאמורה להיות מדינה יהודית ואנשים לא מסתכלים על כל המחדלים ששרון עשה ,הרוב לא עניין אותו התוצאות אלא כל עוד יפגעו במתנחלים שההתה נגדם הייתה הסתה מימיה האפלים של אירופה ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ובגלל שהוא היה ראש ממשלה טוב..
נס 2005,
27/09/05 09:45
|
|
 |
40.
טעות ביד הכתב
דוד,
27/09/05 01:38
|
כרגיל, הכתב מבצע זום על שלב אחד, מתוך תהליך שלם הכולל שלבים רבים. מנתח את אותו שלב ומקיש ממנו על כלל התהליך.
אחת הבעייות המרכזיות של מדינת ישראל היא מרכז הליכוד המושחת, ששרון ובניו מהווים בו נדבך מרכזי. הניצחון היום של שרון במרכז הוא כדברי אופיר פינס, ניצחון הג'ובים. גם ל''קוסם'' כנתניהו כדבריך, הסיכוי לנצח במצב כזה הוא כמעט בלתי אפשרי. באופן מעשי התוצאה שהושגה היא רעה מאוד לשרון משתי סיבות. סיבה אחת היא שבמאבק האמיתי - הבחירות לפריימריס לראשות התנועה, אין סיכוי לשרון כי השפעת הג'ובים היא אפסית וסביר להניח שמחנה הכתומים יכנס לפעולה. הסיבה השניה היא שאם שרון יפסיד בבחירות לפריימריס של הליכוד, מאוד יקשה עליו אם יחליט לעזוב את הליכוד ולהקים מפלגה חדשה. זה יראה אקסטרה-כלנתריזם, זה יראה אקסטרה-שחיתות. במצב כזה הסיכויים של מפלגה חדשה שירצה להקים יהיו נמוכים מאוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הקוסם
חיים,
תל אביב,
27/09/05 01:35
|
הקוסם שהיונה ברחה לו זה שהחזיר את יאסין זה לאוהבים אותו בחו''ל אבל בארץ לא מתים לאהוב
ארה''ב מחכה לך ביבי $$$$
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
שיעור ''בהסטוריה'' לביבי
מוטי,
מרכז,
27/09/05 01:35
|
כבן של היסטרויון דגול , היית צריך לדעת שלא מדיחים ראש ממשלה אהוד (ובטח לא עם דוד לוי)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
אריק תתחיל לפנות את יו''ש
מוטי,
כהן,
27/09/05 01:34
|
אריק הם עייפו אותנו הפייגלנים ,תתחיל לפנות ומהר את יו''ש חוץ מהגושים.
יש לך מנדט מרוב העם השפוי ,החלק שאבא שלו לא היסטוריון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
היידה שרון.....ביבי הביתה!!!!!
ל"ת
יןסי,
צפון,
27/09/05 01:32
|
|
 |
35.
שרון בדרך להיות גדול מנהיגנו
מיכאל,
חיפה,
27/09/05 01:32
|
אהבתי את ביבי אבל אין לי יותר הערכה אליו. במקום לשבת בשקט כמה שנים ואז לעלות בתור היורש, הוא מתבזה ומבזה את הליכוד, את המדינה ואת כולנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איפה אהבת אותו,מקדימה או מאחור
ל"ת
מסריח,
אתה,
27/09/05 07:09
|
|
 |
34.
לאייל ארז וליאור חורב - תודה
מוטי,
מרכז,
27/09/05 01:31
|
ביבי לא סומך על יועצים ישראלים,
כל דבר מביא מארה''ב ,יועצים ,נגיד.
הישראלים לא טובים לו.(עלק ציוני)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
איזה בוקר נפלא - תודה ביבי
מוטי,
מרכז,
27/09/05 01:29
|
אריק מלך ישראל.
יש שמועות שראו את ביבי על מטוס בדרך לניו-יורק ,הולך להפגש עם היועצים האמריקאים שלו.
או אה מה קרה - ביבי אכל אותה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
ומה עם לבנת לימור?
המחתרת הסגולה,
27/09/05 01:23
|
אותנו גורלה של ה*ונה לבנת חבלה מעניין קצת יותר. זו הזדמנות פז להפטר ממנה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
Not much to say
Yored,
Tel-Aviv,
27/09/05 01:19
|
We deserve a corrupt leader.......and we deserve to lose this country...........i'm gonna cry now.......:-(
הגב לתגובה זו
|
|
 |
and don't stop until...
YZ,
27/09/05 06:54
|
|
 |
30.
מה קרה? החכמנו. התחסנו.
ל"ת
Y,
27/09/05 01:18
|
|
 |
29.
מה שקרה הוא תקשורת מטעם
אפי ליכודניק,
27/09/05 01:18
|
שטימטמה את כל הציבור והצליחה אפילו לגרום לחברי מרכז הליכוד לתמוך בהתנתקות. עם היד על הלב וביושר אינטלקטואלי יש מישהו בכל הליכוד הזה ברמה של ביבי ??? ואולי כל זה גם בגלל טובות ההנאה של חברי המרכז וההשחתה של עומרי הכל יכול. לראות את רוחמה המחומצנת שעכשיו לא יאומן תהייה שרה בממשלת הגמדים ולא להכות על חטא השחיתות ???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליכודניקים מושפעים מהתקשורת כי
tt,
27/09/05 07:35
|
יש להם כוח שיפוט של בני 10. רואים טלויזיה ואז מחליטים לגבי ההשקפה האידיאולוגית שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיקו להמציא תרוצים ולהשמיץ
ל"ת
א,
27/09/05 03:58
|
|
 |
28.
אריק וביבי
קומפורטי,
27/09/05 01:16
|
בתור איש צבא, תמיד אמרו על אריק שהוא טקטיקן מעולה ואסטרטג גרוע. בתור פוליטיקאי, אריק מוכיח את עצמו כאסטרטג בעל שעור קומה. לעומת זאת, ביבי מוכיח שהוא טקטיקן מעולה, אבל אסטרטג גרוע, פזיז בלי כושר ראית הנולד. האם אנו רוצים את ביבי ליד הכפתור האדום?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
חבורה גדולה של אנטרסנתים
גדעון,
חדרה,
27/09/05 01:15
|
שלא רוצים להקדים את הבחירות בגלל שאולי יאלצו להפרד מוקדם מידי ממקומות הכוח במדינה לא האדאולוגיה מניעה אותם כי אם המשרות חבל שנתנו יד לרודן ולדרכו הנלוזה כבר הספיק להשמיד המון ישובים וגרם להרבה צער בקרב המחנה הלאומי אמתי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
מה שחשוב שאת הכלכלה הוא הציל!
ל"ת
ואת זה נזכור,
27/09/05 01:09
|
|
 |
ל-26.
צ,
ירוחם.,
27/09/05 07:18
|
על איזה כלכלה אתה מדבר?
אני תושב ירוחם. ואני זה שרואה מהי כלכלה נכונה. יש בירוחם ובדימונה אנשים שעובדים יום יום בעבודה קשה ובשכר מינימום. והחיים הם פשוט בזבל.
אז על איזה כלכלה אתה מדבר? או אולי יש לך אינטרס כזה או אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בכלכלה אתה בטח לא מבין
YZ,
27/09/05 06:56
|
|
 |
26 הוא בוגר לכלכלה מתל אביב
יוחנן הנביא,
ישראל השלמה,
27/09/05 08:00
|
לימדו אותו שהפרטה זה זו הדרך היחידה וממשלה זה דבר מיותר. לימדו אותו שתחרות זה יעיל וזו התרופה היחידה לבעיות הכלכלה. לימדו אותו שאם יורידו את שכר העבודה והמיסים מייד המעסיקים יתנו עבודה לכולם והאבטלה תעלם. 26 לא יודע שביבי בכלל לא כלכלן הוא בסה''כ למד מנהל עסקים ואני מקווה ש26 יודע מה ההבדל.
26 לא למד על כשל שוק, עקומת שוק העבודה השבורה ולא קרא את אדם סמית, סוויזי, קיינס, ז'ואן רובינסון, פארטו, אדוורד ועוד רבים אחרים.
אחרת הוא לא היה חושב שביבי גדול כל כך צריך לבוא בטענות למרצים שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
את אדם סמית הוא קרא
בני,
27/09/05 12:41
|
אבל מס' 26, אבל לא הפנים כי סמית, לא היה מודע לכשלי שוק, כמו שקינס לא יכל לצפות לשוק הגלובלי.
זוהי תשובה של הדיוט, ומבטאת דעה אישית בלבד (ואולי מוטעית)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
אני לוזר??????????????
ל"ת
ביבי,
27/09/05 01:04
|
|
 |
24.
איש רשע וחולה
אביטל,
מרצ,
27/09/05 01:04
|
ביבי איש רשע וחולה בשיכרון כוח השילטון אין לאיש הזה שום אג'נדה פרט לקידומו האישי והעצמת עצמו כדי לכבוש ''מקום בהיסטוריה'' הזקת למדינה בכל תפקיד שביצעת עבורה (כי לא ממש עשית את זה בעבורה אלה רק כדי לקטוף פירות תהילה-לה) לך לך לדרכך עזוב אותנו בשקט, נסתדר יותר טוב בלעדיך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
he'll be back
moti,
raanana,
27/09/05 01:03
|
|
 |
HELL.. NO
JAMES . C. BOND,
CANADA,
27/09/05 04:34
|
HE'LL NEVER COME BACK.. NO WAY.. DON'T DREAM ABOUT IT BIBI ...BOBO.. BABA STAY OUT OF THE POLITICAL GAME FOR ISRAEL'S GAIN LET SHARON DO HIS WORK FOR FUCK SAKE KING SHARON PLEASE LEAD THE COUNTRY TO PEACE AND PROSPERITY, PLEASE DO IT RIGHT THIS TIME THE WORLD LOVES YOU....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
ילד הפלא?
ביבי = 0,
27/09/05 00:56
|
הוא תמיד היה, הוא עכשיו והוא תמיד יהיה אפס גדול ונפוח!!! כל הקריירה שלו ניבנתה על זה שהוא אח של יוני. מי הוא בכלל? סוחר רהיטים עלוב, קשקשן גדול, שחצן, שרק בארצינו היפה יכול היה להגיע כל כך רחוק - גם אני אצטרף למשפט חז''לינו - ביבי הביתה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ילד הפלא???
CHAIMKE,
CANADA,
27/09/05 03:00
|
אז שילך לגן. עכשיו גם זביבי יודע לא רק מה שחושבים עליו בליכוד, אלא גם מה שהעם בארץ ובעולם חושבים עליו.. אין ספק שגם פה בנט אנשים לא מחבבים את הילד הזה מי יודע מה.. אז בואו נאחל לאריק הצלחה בהמשך הדרך. אריק חייב לעבוד יותר קשה בנוגע למצב הכלכלי הקשה ולשפר את רמת החיים של כל אזרחי ישראל. להמשיך בדרך של השלום באזור. בהצלחה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
מלך השקרניקים הובס
חיים,
דרום,
27/09/05 00:55
|
תברח בחזרה לסייברטרון... יחד עם קבלני הקולות, הפייגלנים, דוד לוי (שנזכרנו לרגע שהוא עוד קיים), עם לימור לבנת - העכברה שנטשה אחרונה את הספינה, ומאות הבבונים שצעקו ''היידה ביבי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ביבי לוזר. רק לנדאו יכול
ל"ת
יעקב ח.,
חדרה,
27/09/05 00:54
|
|
 |
ולנדאו הוא ווינר אמיתי
חיים,
דרום,
27/09/05 01:51
|
עוד חסר כריזמה שנכנס לפוליטיקה בזכות אבאל'ה. אתה יכול להצביע על תרומה מובהקת אחת כשלו באחד התפידים שאותם מילא במהלך הקריירה שלו?
הדבר היחידי שאפשר לומר לזכותו זה שהוא יודע להפסיד בכבוד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לנדאו יכול ?
חיים,
תל אביב,
27/09/05 01:38
|
|
 |
19.
השתבשה עליו דעתו !!!!!!!
ל"ת
ישראל - רחובות,
27/09/05 00:52
|
|
 |
18.
''לשפל של 19 מנדטים''........חחח
סתיו תאנה,
27/09/05 00:52
|
שכחתם שזה היה בחירות ישירות לראש ממשלה? ובמצב כזה ברור שהליכוד מאבד כוחו אז למה הדקלום הדפוק הזה?
השנאה של התקשורת לנתניהו גורמת לי לתמוך בו למרות שהוא לא מספיק ימני
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וכמה מנדטים היו לעבודה?
חיים,
דרום,
27/09/05 01:53
|
|
 |
17.
תמתין בשקט ,זמנך יגיע.
אפי,
י-ם,
27/09/05 00:51
|
ביבי בהחלט יכול לבוא בחשבון כיורשו של שרון בבוא העת. כל עוד שרון קיים ורוצה להמשיך מחובתנו לאפשר לו זאת. שרון הוא ראש ממשלה מעולה מכל הבחינות, אנו צריכים לחזקו ולתמוך, ביבי עוד צעיר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי יסכים להיות יורש של כל...
YZ,
27/09/05 06:58
|
ראש ממשלה... לא חשוב מאיזה מפלגה. הוא כבר יתאים את עצמו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביבי לא ''צעיר'' ביבי ילד שוטה.
יגאל כהן,
רחובות,
27/09/05 03:08
|
|
 |
16.
בואי שרה'לה הולכים
ביבי,
27/09/05 00:51
|
|
 |
ולא חוזרים
ל"ת
שרה'לה,
27/09/05 12:08
|
|
 |
15.
עונשו של זגזגן סדרתי
עודד,
ת''א,
27/09/05 00:51
|
זה מה שקורה שמחליפים דיעה כמו גרביים. רק חבל על עוזי לנדאו ישר הדרך שסובל בגלל הקוסם הזגזגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
ביבי , קח זמן וכבד את ראש ....
אביגיל,
אשקלון,
27/09/05 00:50
|
הממשלה איך נאמר על נבחרי ציבור כמו אריאל שרון '' עוד ינובון בשיבה צעירים ורעננים יהיו'' לכן תמיד בדת היהודית נתמכו ותמכו בדעת הזקנים החכמים!!! היי שלום לעוד עשור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תיקון לאביגיל
דני,
27/09/05 06:52
|
במזמור שיר ליום השבת נאמר- ''דשנים ורעננים'' ולא צעירים ורעננים
במקרה של אריק שרון זה בהחלט מתאים- דשן ורענן יום טוב שיהיה לך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
נתניהו ניצח פעם אחת את הלוזר
אהוד ברק לשעבר,
27/09/05 00:49
|
פרס. בכל פעם אחרת שהוא התמודד הוא הפסיד. אה, נכון הוא גם ניצח בפרימריס הראשונים שלו בליכוד נגד המגה פוליטיקאי דוד לוי. נתניהו פשוט אישיות דוחה, שלא עוברת מסך טוב- הוא עובר לחוץ. סתם השמאלנים הדביקו לו כינוי של קוסם כי הוא ניצח ברוב דחוק יש לומר את פרס ב 96'.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בעזרת החמ''ס והג'יהד האיסלמי.
יגאל כהן,
רחובות,
27/09/05 03:06
|
בעזרת הסתה של האספסוף. שעלתה לנו ברצח רבין. לו רבין לא היה נרצח ביבי לא היה ראש ממשלה. לוזר האבא של הסבא של הלוזרים. רוני מילוא היה מקרקס אותנו והיינו מתים מצחוק מהשוטה שלכם. ביבי הקרוק. כך קראנו לו. שוטה שיטה בכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
היידה ביבי לך מפה !!!!!
ל"ת
דורון,
27/09/05 00:44
|
|
 |
11.
רק בן אדם אחד קובע במדינה
לא שרון,
לא נתניהו,
27/09/05 00:44
|
|
 |
לא - רק הקב''ה קובע
ל"ת
אור לביא,
חיפה,
27/09/05 07:25
|
|
 |
10.
דבר עם פרס
ל"ת
לוזר,
27/09/05 00:44
|
|
 |
9.
הלך הילד נשאר ''הביבי''
מוטי,
מרכז,
27/09/05 00:43
|
איזה יום נפלא, תודה לך ביבי ,לראות אותך מזיע עם איוב קרא ודוד לוי .
אריק מלך ישראל.
אפרופו ביבי יש טיסה היום בבוקר לניו-יורק ,תיסע ליועצים האמריקאים שלך.
אייל ארד וליאור חורב עשו לך ''בית ספר''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
לך הביתה
ל"ת
צפוני,
צפוני,
27/09/05 00:41
|
|
 |
7.
מספיק מצץ אותנו עכשיו שיילך
לך הביתה,
27/09/05 00:41
|
|
 |
6.
והעיקר...
הפרשן הלאומי,
27/09/05 00:40
|
שכל אנשי יש''עשמו את מבטחם במשיח שקר זה,בעצם... הם תמיד הולכים אחרי משיחי שקר .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזה קוסם איזה בטיח!!!!!
המגיב,
יגיב!!!!,
27/09/05 00:39
|
נתניהו לעולם לא היה קוסם .אולי לכמה כאלה שמסתנוורים מספינים תקשורתיים, עניבה יפה ועמידה טובה מול מצלמות.האיש הזה מהרגע הראשון הריח זיוף.איש מזוייף שעיניו מתרוצצות ללא ערף לבדוק איזה רושם הוא משאיר. לפסיכולוג .לטיפול דחוף .לזה הוא זקוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קוסם?
ישראל,
ישראל,
27/09/05 07:13
|
שום קוסם לא יעלים את העובדה שניסה להתבסס בארה''ב תחת השם בנג'י ניתאי. שום קוסם לא יעלים את בגידתו בחמש נשים לפחות: אשתו הראשונה, אשתו השניה, אשתו השלישית, הגברת מהצד שסיפר עליה לכל העולם, בתו הבכורה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
ביבי,פיפי ולישון!הלילה אין סקס
ל"ת
דוד,
27/09/05 00:36
|
|
 |
3.
ביבי הלוזר
ל"ת
משה,
27/09/05 00:34
|
|
 |
הוא לא לוזר הוא סתם בהמת ביצות
דוד,
27/09/05 05:17
|
מה כבר רוצים מיבחוש בן ביצה מלך העוזים הגילות וכל שאר הבוגדים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
METOMTAMIM MA ASITEM, BUSSA
ל"ת
love bibi,
27/09/05 00:33
|
|
 |
1.
ביבי תחזור לארה''ב
האזרח קליין,
ישר אל,
27/09/05 00:32
|
רק אתן לך עצה (בטח לא תקשיב לי) אל תלך לניו אורלינס למרות שאתה והיא שקועים באותה כמות של בוץ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נדנד נדנד רד עלה עלה ורד ביבי
דוד אבורביה,
27/09/05 05:14
|
למה חשלוח אותו לניואורלינס למה צריך לתת להם את העונש שלנו הלא האמריקאים הם החברים שלנו .צריך לשלוח אותו את גילה ואת גדעון לנגב לאריק את האחןרים בחווה יש להם ללמוד הרבה מהגנרל. הגיע הזמן שהעם יבין כי למפלגת הגילות הפנינות וההוא הלוזר הגנב הדרוזי ןכל אןתם שאר ההלפרונים עם הצוראן הלבן האפטר שייב והעניבות אין אבל פשוט אין מה לעשות בבית המחוקקים אולי הם יכולים לעבוד בלשכת העבודה של המרכז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NO WAY
ARIK,
USA,
27/09/05 01:27
|
|
 |
no 1 i dont like u arik
ל"ת
yacov,
miami,
27/09/05 08:52
|
|
 |
משתתף בצערך
נחמיה שש,
זכרון יעקב,
27/09/05 08:11
|
בנימין משנתך עברה מן העולם ומזמן ישנם תהליכים שהם בלתי הפיכים רק אתה לא משנה את דעותיך מה שכלם הבינו כבר מזמן! עבור להיי-טק תאמין לי שם תצליח יותר!
הגב לתגובה זו
|
|