 |
167.
ל- 165
שני,
חולון,
01/07/06 01:38
|
אל תבלבל בשכל, הוא היה אזרח יהודי הגון! אני מכירה את המשפחה שלו, אז כדי שתברר לפני שאתה קופץ למסקנות טיפשיות!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
166.
תפסיקו לחלום על דו קיום
ל"ת
מוריס,
28/09/05 19:35
|
|
 |
165.
הוא סחר בנשק עם החמאס!
ל"ת
אביב,
נתניה,
28/09/05 17:25
|
|
 |
164.
באו נשאר עם ראש צלול
שמחה,
28/09/05 12:27
|
מדוע ישראל לא דורשת מהרשות הפלשטינאית באופן ישיר ובאופן עקיף דרך בית הדין הבין לאומי להסגיר את המרצחים לישראל או לבית הדין בהאג
הגב לתגובה זו
|
|
 |
163.
זה יהיה!
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
28/09/05 12:16
|
ישראל מודיעה בזו על הטלת משטר חירום צבאי. 1. יש לספח את אדמת יהודה ושומרון בחוק למדינת ישראל. על מנת שהאוכלוסיה בה תהיה שפיטה. 2. כל אדם המשויך או חבר בארגוני הטרור שיפורטו המחזיק בביתו בדגליהם או בחומר הסתה יהיה צפוי למאסר של עד 13 שנה. 3. הזמן שינתן לפרטים להתנקות-לזרוק את דגליהם לאשפה או כל חומר העשוי לקשור פרט זה או אחר אל ארגוני הטרור שיפורטו הוא שבוע ימים. 3. בגמר הזמן המוקצב יחלו הסריקות מבית לבית והעמדות למשפט צבאי. על החתום:ראש הממשלה אין עוד מלבדו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוטי ידידי, יותר הגיוני
Avi Ecuador,
28/09/05 15:27
|
היה ההסבר שלך על הקרחונים שמפשירים וההתחממות הגלובלית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
162.
לא נחקר עדיין הלינץ' בשפרעם.
ל"ת
יאצק,
28/09/05 11:45
|
|
 |
161.
צינזרו עד ששרון ניצח
ל"ת
אלי,
28/09/05 11:34
|
|
 |
אני מקווה שאתה לא צודק כי פ זה
מוריס,
28/09/05 19:37
|
|
 |
אתה כל כך צודק !!!!!!!
זה פשוט מדהים,
פשוט מדהים,
28/09/05 13:59
|
|
 |
איך התקשורת שותקת על הצינזור ?
1984,
28/09/05 14:26
|
ממתי צינזרו במדינה הזאת חטיפות של אזרחים או חיילים ?
ממתי התקשורת עוברת על סדר היום מבלי לתת את הדעת על זכות הציבור לדעת ?
אין גבול לרודנות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
160.
תודה שרון ''מלך ישראל'' ???
ל"ת
משפחת נוריאל,
28/09/05 11:24
|
|
 |
159.
144 צודק, הכל צונזר בגלל המרכז
אריק,
28/09/05 10:58
|
מה פתאום כל התקשורת לא שואלת את השאלה הזאת שהיא הכי מתבקשת - האם היה זה אינטרס של שר הביטחון וראש הממשלה לצנזר את כל הסיפור הזה עד סוף ההצבעה במרכז הליכוד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
158.
Kidnapping and murder
Avi,
Stockholm,
28/09/05 10:25
|
There is no perfect solution to this kind of behavior. I recommend the following. Israel should declare martial law. All individuals who are captured and accused of murder for nationalistic reasons should be tried by a military court. If found guilty, they should be sentenced to death. The sentence should be carried out at a time deemed appropriate by the state of Israel. For example, when additional kidnappings occur or acts of terror are committed (suicide bombers, missile attacks, etc.), then the prisoners should be killed. The number killed should be large! Additionally, the bodies should be burned in pig skins. The latter is specifically for those who are ''believers.''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מלבד עניין ''עור החזיר''...
דודו,
חיפה,
28/09/05 11:06
|
... מסכים איתך כמעט לחלוטין. גם יש לי דרך יותר טובה לייסם את זה: בדיוק כפי שיש חוק הקובע כי העונש על רצח הוא מאסר עולם, כך יחוקק חוק הקובע שהעונש על מי שהורשע, נגיד, בחמישה סעיפי רצח ומעלה, דינו מוות.
החוק יופעל על כוווווווולם! שלא יאמרו שאנחנו גזענים. בינינו, אני לא אצטער על תלייתו של רוצח סידרתי גם אם הוא יהודי כשר.
כך ניפתר גם מן המנהג המגוחך של הטלת ''עשרות מאסרי עולם מצטברים''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
157.
ללמדנו שאין להחזיקם בכלא.
ספי,
28/09/05 08:46
|
עונש מוות למחבלים - כמתחייב מהטעם של עשיית הצדק - יפתור גם את בעיית הלחץ לשחררם. פתרון זול וצודק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
156.
ערבי אנטישמי וגזען,לא צריך את
הסיבה לרצוח,
יהודים......,
28/09/05 08:33
|
רק שלא נעים להם מהעולם לחשוף את הפרצוף האמיתי שלהם. אז תמיד הם מחפשים את התירוץ מדוע רצחו את אותו יהודים. שהעולם יבין אחת ולתמיד, בארץ ישראל חי עם ערבי שלא ינוח ולא ישקוט עד אשר יראה את היהודי האחרון מסולק מהארץ או להבדיל נמצא עמוק, עמוק בתוך האדמה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
155.
אייך להפסיק חטיפות יהודים בעתי
אופיר,
28/09/05 08:05
|
פשוט מאוד. במידה ותהינה חטיפת יהודים למיקוח ולשחרור אסירי חמאס, נקבל מהם את רשימת המיועדים לשחרור ונודיע חד וחלק. אם החטוף היהודי לא ישוחרר חי עד 12 שעות. כל האסירים שברשימה יוצאו להורג. למרות הכאב אין לנו אפשרות אחרת. לעולם אסור לנו לוותר ולשחרר אסירים תמורת חטוף יהודי. אחרת ניכנס לסיחרור שלא נוכל לצאת ממנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון מאוד אני בעד
ל"ת
שרון קבל,
28/09/05 15:34
|
|
 |
154.
להשמיד את כל ראשי החמאס ומייד
עוד היום לא מחר,
28/09/05 07:42
|
|
 |
153.
צריך להבהיר
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
28/09/05 07:42
|
לחמאס שמאחר וישראל נסוגה מהרצועה אן לאף אחד זכות להיכנס בצורה חד משמעית שזו עברה דיפלומטית בן לאומית ובמידה והחמאס מפר חוקים אלו וחודר לישראל על מנת להמשיך בפשעי הרצח שלו ישראל תחסל את כל החמאס החל בציוד ובינינים שונים וכלה במה שניקראים בני אדם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
152.
Terrorists
Danny,
Tel Aviv,
28/09/05 05:53
|
Put them in pig skins so they cannot go to ''Heaven''. You cannot fight fair against unfair war.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
151.
שרון כבר שחרר 900 אסירים
איציק,
אשדוד,
28/09/05 05:42
|
נו יפי נפש שתמכו בשחרור אסירים על רקע ''הומנטרי''. שרון שחרר 900 מחבלים ומה קיבלנו תמורת זה? הרבה טרור ועוד איומים לשחרור עוד אסירים. ''תודה רבה'' לבג''ץ שלא מנע שחרור אסירים. שופטי בג''ץ הנכבדים איך אתם ישנים בלילות כשאתם יודעים שאפשרתם ל-900 מחבלים להיות חופשים ועכשיו לפגוע ביהודים. אין לכם חרטה? יהיה לכם הרבה להגיד סליחה ביום כיפור. השם ירחם עליכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
150.
RAZE AZA TO THE GROUND
ל"ת
ONE BIG IR,
HANIDACHAT,
28/09/05 05:12
|
|
 |
149.
רצח על ידי חמאס
וצחק,
28/09/05 04:27
|
|
 |
148.
אני לא מסוגל לראות
אלי,
ירושלים,
28/09/05 03:38
|
|
 |
147.
ערבים/מוסלמים הזבל של העולם
חגי,
מרכז,
28/09/05 03:28
|
זה העונש של ריבונו של עולם לעולם זה התיקון של בני האנוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא רק הם הזבל גם תומכיהם
רלוש,
28/09/05 06:47
|
|
 |
146.
EADTH panelty & pig skin
ל"ת
only this,
28/09/05 03:12
|
|
 |
145.
זה הזמן לחסל את הזבל הפלסטיני
אני זה אני,
28/09/05 02:41
|
|
 |
144.
שאלות קשות למה הכל צונזר
מאוד משונה,
28/09/05 01:51
|
מה פתאום כל הסיפור הזה לא פורסם?
מה קרה פתאום שדבר כזה איננו שייך לחופש המידע של התקשורת כמו שזה קרה תמיד על כל מקרי החטיפה?
מה פתאום כל התקשורת לא שואלת את השאלה הזאת שהיא הכי מתבקשת - האם היה זה אינטרס של שר הביטחון וראש הממשלה לצנזר את כל הסיפור הזה עד סוף ההצבעה במרכז הליכוד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היגיון פשוט
אדום שיער,
מרכז,
28/09/05 05:44
|
הסיבה שלא מפרסמים דבר כזה היא רק כדי שלא לעודד עוד מקרים שכאלה. אם היתה מתפתחת סביב החטיפה סאגה שלמה של מו''מ, כל שני וחמישי היו נחטפים פה אנשים. הצנזורה במיטבה לשמירה על בטחון העם. יישר כוח ותנחומים למשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אה ועכשיו אפשר לא לצנזר
רמי,
תל אביב,
28/09/05 11:36
|
|
 |
לאדום שיער שחושב שנולדנו אתמול
1984,
28/09/05 10:18
|
למרבה הצער מדינת ישראל והעם היהודי ידע בעבר מקרי חטיפה לא מעטים.
מעולם לא היה כזה דבר להעפיל על מקרה חטיפה .
ואם ישנה כזאת מדיניות פתאום, מדוע אין אחד בהנהגה אומר זאת ולוקח על כך את האחריות?
כנראה שבמקרה הטראגי הזה ה''צנזורה במיטבה'' (לדבריך) היו לה עוד כמה ''שיקולים משונים'' ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
143.
חיות!ברברים! מגעילים ומכוערים
ל"ת
or,
28/09/05 01:24
|
|
 |
142.
אתם לא מבינים
ביזניס מן,
28/09/05 01:09
|
החמאס זה עסק וכמו כל עסק משגשג הוא ימשיך לפעול הוא מקבל כסף ממדינות ערב על כל פעולות הטרור שלו זה כמו מאפיה מוצאים אנשים מפגרים ברחובות שיילכו לעשות את הפיגועים בשביל הבוס שסופר את הכסף שהוא מקבל זה הכל הכל כסף ברור שקל לשכנע את הפעילים על ידי שטיפות מוח למיניהם אבל הבוסים חיים טוב על חשבונם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
141.
זה מה מקבלים כתודה על קטיף?
ל"ת
עם של רוצחים,
אתם, רשעים!!,
28/09/05 01:02
|
|
 |
140.
ערבים=הסירחון הכי גדול בעולם!!
ל"ת
נבלות, רשעים,
רוצחים!!!!!!,
28/09/05 01:00
|
|
 |
139.
זה הזמן להיות ביחד
בוריס,
28/09/05 00:40
|
שרון היחידי מאז דוד המלך שיודע ועושה צדק !
אם יבוא מנהיג אחר לכנסת הערבים ישבו על ראשנו ויצחקו.
זה הזמן להיות ביחד ולתמוך בדרך לחימה וגישה לפתרון הבעיות מול ערבים שאריאל שרון פועל לפיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
138.
פרסום הקלטת-- משחק לידיים של
של החמאס,
28/09/05 00:22
|
פרסום הקלטת-- משחק לידיים של החמאס
מה התועלת בפרסום הקלטת? (חוץ מרייטינג..) ששי בטח לא היה רוצה להיראות כך ואילו החמאס מקבל את הפרסום (המעוות!) שהוא שואף לו. ושלא לדבר על תחושות המשפחה.. בעיקרון (שלא מועיל לאף אחד, אני יודעת) אני לא צופה בקלטת. תנחומים מכל הלב למשפחה ומכריו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקחת לי את המילים מהפה
לילי,
28/09/05 01:27
|
אין טעם לפרסם את הקלטת ולהיות בובות על חוט בהנהגת החמאס. תנחומיי הכנים למשפחה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
137.
למה מנהיגי החמאס עוד בעולמינו?
ל"ת
א,
28/09/05 00:12
|
|
 |
136.
להוציא להורג את כל מחבלי החמאס
רפי,
28/09/05 00:10
|
|
 |
135.
פתרונות יש, בעלי שאר רוח אין
האזרח קליין,
ישר אל,
27/09/05 23:37
|
הרוצחים האלו הם נאצים ויסלח לי מי שמערער על הקביעה הזאת. רוב משפחתה של סבתי נרצחה בשואה ואני רואה חובה להציג את הטיעון החשוב, שהחמאס שקול לתנועה הנאצית. כל מי שטוען כי השואה היא אירוע יחידני, מחטיא את הלקח החשוב שצריך להילמד ובכך מזלזל בזכר קרבנות השואה. מותם חייב לא להיות לשוא.
לעיניננו, החוק קובע כי גזר דין מוות ראוי אך ורק להינתן לנאצים שהוכח כי רצחו או הורו לרצוח יהודים בתקופת השואה.
אני קורא לתקן את העוולה הזאת ולהטיל גזר דין מוות על כל מי שרצח אדם מתוך מניעים שאינם קשורים כלל להיכרות ההדדית בינו לקרבן.
במילים אחרות לא תיתכן חברה שפויה שתקבל מצב שבו חיות אדם מסתובבות ומחפשות טרף אקראי.
ההוצאה להורג אינה נקמה תכליתה היא להרחיק את הסכנה לצמיתות מהחברה וכן לעשות דין צדק עם הרוצח.
ולמקרה העצוב שלנו... בהחלט ראוי להשתמש בתזמון ההוצאה להורג לצורך מניעת מעשי רצח נוספים. קרי פיגועים היו נענים בהוצאת נידונים למוות להורג.
או במילים אחרות החיות הנתעבות היו זוכות לחנינה, כל עוד אחיהם הרצחניים לא עוסקים במלאכה הניתעבת שלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משרישים בחלם את האידיוטיות
Avi Ecuador,
27/09/05 23:54
|
מסבירים לנו שבונים חומה גדר; גטו ליהודים, סליחה, גן חיות לבני אדם עם-הארץ יהודים uשחיות יוכלו לבוא לצייד חופשי או עם אישור צייד מ''ממנהיגנו'' והשמאל הקניבאלי שרובץ עלינו. אם רוצחים ביהודים ישראל צריכה לעשות לחברת הרוצחים טרנספר בשלבים לפי תוכנית אב ואם אי אפשר אז ללמוד מהם איך מנצחים ופותרים בעיות אתניות ואיך עזה הופכת לעיר ארכיאולוגית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טינופת.פה מלוכלך ומח מעוות
ל"ת
נעמה,
28/09/05 01:11
|
|
 |
הפרעתי לך לאורגזמה?!
Avi Ecuador,
28/09/05 04:58
|
|
 |
ה ג ז מ ת ! ! !
האזרח קליין,
ישר אל,
28/09/05 00:40
|
מפחיד לראות איזו השראה נתנה לך התגובה שלי.
שמע אין לנו מה ללמוד מהאויב שלנו ואל לנו לפעול ממניעים נקמניים אלא רק להיות צודקים ולא נירפים.
אני לא רוצה לראות את עזה אתר ארכיאולוגי ובטח לא להשמיד ולהרוס ועוד יותר מזה לא לקטול חיים סתם כי אני כועס.
השינאה שלך כלפי פלסטינים מובנת אך אל לך להפוך אותה לאידיאולוגיה ובטח לא לדרך חיים. אני מקווה שאתה היית רוצה לראות שלום בין כל בני האדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מכיר את הסיפור על המן?
Avi Ecuador,
28/09/05 06:02
|
מה יעשה המלך לאיש אשר הוא חפץ ביקרו? שאל את הפלסטינים מה יעשו לישראל ולשמאל אם ינצחו. על אותו משקל אם רוצחים בך ואין לך ברירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תן להם את הנשק של צה''ל לשבוע
Avi Ecuador,
28/09/05 05:00
|
ושאל אותם איפה היה בית המקדש, סליחה, ישראל. חס וחלילה כמובן. עניין של זמן, היהודים קוץ בתחת בשבילם ובטח השמאל, לא הולך מיים ושמן ביחד, לא מתערבבים. אני חשבתי שאפשר טרנספר אבל השמאל מביא לשואה בשלבים, אולי שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא שונא וזו לא אידיאולוגיה
Avi Ecuador,
28/09/05 03:11
|
והכל אם רוצחים ביהודים וזו אידאולוגיה כמובן שם. לאנשים יש זכות שלא ירצחו אותם והחברה שם תומכת טרור, הרי הם מעודדים אותם, יש לך ספק?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Don't exceed
OFER,
28/09/05 00:36
|
yourself Dogi stop there you are running too far as allways
הגב לתגובה זו
|
|
 |
KAHANA WAS RIGHT
DAVID,
NY,
28/09/05 04:47
|
|
 |
134.
רבותי ......חובה להכנס
רפי,
27/09/05 23:35
|
הצבא לא יעשה כלום ......תפנימו יהיה לכם יותר קל לקום בבוקר !!! אף אחד בממשלה הדפוקה הזאת לא יהיה מוכן להסתכן פוליטית בעשית מעשה למען עמו מטעמי תקציב ותפקיד.......אז עדיף שתפנימו יהיה לכם יותר קל תתרחקו ממקומות מסוכנים ודי
ככה זה כשהאנשים כ''כ מבולבלים לא יודעים מה טוב ומה לא לדוגמא : אם למחבל שירה עליי יש מעצור בנשק 1.האם היה עלי לחכות עד שיתפעל את המעצור ואז לירות לו בראש 2. שמא הייתי צריך לרוץ למחסה 3.או אולי היתי צריך לירות לו ביד שמתפעלת את המעצור 4.ובכלל האם הייתי צריך להתחיל נוהל מעצר חשוד 5.הייתי צריך להתחיל משא ומתן לשלוום
אולי מי יודע ?? המשפחה של נוריאל ודאי יודעת !!!
הבעיה לא במדינה ולא בעם אלא במושחתים שיושבים בממשלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעודדים הגירה ואנטישמיות
Avi Ecuador,
27/09/05 23:48
|
למה בעצם מדינה לאידיוטים קאניבלים שאהידים לאומיים? למה לבנות ולהקריב בנים לבניית מדינת רשעים פלסטין נקיה אתנית מיהודים? להסתפח מייד לארצות הברית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Ho you
ofer,
28/09/05 00:35
|
dog go suck some rat dick,fucking ass, let's go to join USA........................bLA bLA
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התולעת מרוגזת, שתה מיים
Avi Ecuador,
28/09/05 05:03
|
|
 |
ha ha ha
ofer,
28/09/05 05:40
|
|
 |
עפר אני בטוח שתמשיך
Avi Ecuador,
28/09/05 06:09
|
להריח לי, בשבילך זה יכול לשמש כאפטרשייף ואני בטוח שמכל פלוץ תהנה ולא תפספס, אתה פשוט מכור אלי. בטח כשאתה עם האישה אתה נזכר בי, מוכן להמר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
133.
שרון נמנע מלתקוף תחנת הרדיו שח
רוני 11,
27/09/05 23:27
|
שרון נמנה מלתקוף את תחנת הרדיו של החמאס ומפקיר אותנו לחטיפות .
עד מתי ימשך המשחק הזה החיינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
132.
למה זה הנייר דבק על הפנים?
יוסי,
27/09/05 23:25
|
|
 |
131.
ברבריות החמאס והג'יהאד האיסלמי
צברי אחד מהעם,
27/09/05 23:24
|
ברצח האזרח ששון נוריאלי ז''ל, מוכיחה לנו עד כמה מלחמת החורמה באירגוני הטרור הפלסטינים חייבת לקבל אדירות ממדים על ידי שלטונות צבא הגנה לישראל!! יהיי זיכרו ברוך!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
130.
ושרון ממשיך להפקיר את כולנו!
ל"ת
יאיר,
27/09/05 23:17
|
|
 |
129.
אבל שמעתי שהצבא ירה 4 פגזים!
ל"ת
אתם גם שמעתם את,
הפלא הזה?,
27/09/05 23:14
|
|
 |
128.
חטיפות לשם חילופי אסירים
שלמה,
חולון,
27/09/05 23:11
|
ראשית על המדינה לחקוק דין מוות לכל טרוריסט ומשתפי פעולה אתם ואז יש פתרון חוקי. הם חוטפים לנו ישראלי ומאיימים לרצוח אותו אם לא נשחרר אסירים. אזי נאיים עליהם בהוצאה להורג את מי שהם מבקשים באם לא ישחררו את החטוף הגיע הזמן להשתמש בשיטות שלהם יש סיכויים רבים להצלחה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
127.
להפוך את הכפר לתל חורבות
יצחק,
27/09/05 23:10
|
להפוך את הכפר מימנו באו הרוצחים לתל חורבות על תושבוו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי בדיוק יעשה את זה?
נעמה,
עוד פעם חייל,
28/09/05 01:13
|
ומה עם הפרזיטים הנכדים של עובדיה וכל החרדים המנוולים שמתפללים עכשיו? אולי הם מוכנים למות בשביל משימה כל כך קדושה וחשובה או מוכנים רק לומר סליחות ולהתחבא מתחת לסדין עם החור ואחרים יעשו את מלאכתם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
NAMMA is your name?!!!!!
ל"ת
must be KALBA,
28/09/05 03:11
|
|
 |
126.
מהההההההה זההההההההההה?????
אופיר,
תא,
27/09/05 22:51
|
זה עבר כל גבול , החיות הערבים הזבל האלו הגזימו שואה לכל הערבים הפצצה מאסיבית למחוק את עזה 6 חודשים וכולם ישכחו ערבים זבל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
125.
לשרוף ,לשרוף ,לשרוף את כל
עוז,
27/09/05 22:51
|
בתי הכלא עם מחבלים על יושבהם לכבוד השנה החדשה ,לפגוע במשפחות החמס, לשרוף את ילדהם , להשמיד אותם בזמן תפילות ותהלוכות ,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
124.
פושעי אוסלו והעקירה - לדין!!!!
לכו לכלא,
27/09/05 22:47
|
פרס, ברק, עריק שרון, ביילין - נמה נתתם להם רובים ,????????????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט!
oz,
28/09/05 01:39
|
אתה אידיוט החוזר כמו תוכי על דברים מטומטמים שנאמרו בלי סוף. אתה מדבר על פושעי אוסלו? - אני יכול לדבר על פושעי מלחמת לבנון, פושעי ההתנחלויות ואלה החושבים שהם אדוני הארץ הזאת ששום חוק לא מרתיע אותם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
123.
השמאל שותק לא מתאים לשלום שלהם
ל"ת
הנביא,
27/09/05 22:37
|
|
 |
122.
אל קיידה בעזה כבר-תתעוררו
ל"ת
פרח,
27/09/05 22:35
|
|
 |
121.
והעיקר יש ח''כים ערבים.
ל"ת
די,
כבר,
27/09/05 22:33
|
|
 |
120.
גג
גג,
גג,
27/09/05 22:21
|
|
 |
119.
פתרון לפיגועי מיקוח וחטיפות
שמשון,
ירושלים,
27/09/05 22:20
|
אם העולם ה''נאור'' וה''דמוקרטי'' יבין ויפנים שמולו עומדות חיות אדם ומפלצות צמאות דם אולי סוף סוף יעבירו אמנה בין לאומית המאשרת הוצאה להורג מידית של כל אדם אשר שחרורו ידרש בעקבות פיגוע מיקוח או חטיפה וככל שתיגדל רשימת ה''משתחררים'' כך ייטב ובא לציון גואל ושלום על ישראל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
118.
וואלה.אם זו השפה...
צופה וזועם,
מחלקת הסבבה,
27/09/05 22:15
|
בחייכם,חבורת רכרוכיים.ושותקים??????????????? איפה נשמע דבר כזה? הלוווואאאייי,שמופז כבר יוציא את משפט הזהב-''אנו מודיעים על החלטתינו,שבעוד מספר ימים,עזה תהפוך לכבשן האש הגדול בעולם''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
117.
די !! להלום ללא רחם !!!!
אזרח,
ת''א,
27/09/05 22:13
|
די !!! יצאנו !! חיבים על כל מקרה כזה בתגובה רצחנית !!! שיחשבו אלף פעמים לפני שיעיזו לעשות כדבר הזה !!! מה קורה פה ? למה לא מגיבים ??? להרוג להם אלף על כל אחד שלנו !! די די די !!! אם צריך נצא למלחמה אחרונה !!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שאתה לא הבנת....
רפי,
27/09/05 23:38
|
זה שגם את ת''א הם רוצים והם לא יפסיקו אלא אם כן אתה ואני נפסיק אותם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
116.
לחסל מיד את כל פעילי החמאס!!!
בני,
27/09/05 22:09
|
כל עוד קיים פעיל חמאס אחד בחיים, זהו פאק של מדינת ישראל. לא יעלה על הדעת שארגון של מאות אנשים יקבע את סדר היום ואת מצב הרוח של אזרחי מדינת ישראל. הגיע הקץ ליפיפות הנפש, הגיע שלב החיסולים הכללי של כל פעיל ארגון טרור איסלאמי בישראל, באשר הוא !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
115.
זוועה הסתירו מהציבור למען שרון
אלעד ניר,
גבעתיים,
27/09/05 22:08
|
למעשה חברו כל כלי התקשורת, ללא יוצא מהכלל, יחד עם שרון, מופז חלוץ קראדי וראש השב''כ - דיסקין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
114.
להגיב בחומרה
שירי,
מרכז,
27/09/05 22:03
|
אסור לנו לשתוק !!!! צריך להנחית עלהם מכה כזאת כואבת, שהם אפילו לא ינסו לחשוב על עוד רצח מתועב שכזה.
יהי זכרו ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שאת נאיבית...
רפי,
27/09/05 23:52
|
לא מתוך לעג חלילה אלא מתוך רצון עז להעיר אותך מהתמימות הזאת שגורמת לך לנסות ולהידבר עם חיות אדם
מכה כואבת ?? למחוק לחסל להפציץ אלה המילים שהיית צריכה להשתמש בהם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
113.
עוד שרות של מופז לשרון
ערן,
27/09/05 21:58
|
שערו בנפשכם מה היה קורה לשרון לו גם החטיפה ולא רק הקסאמים היו מפורסמים בעיתונות. כמה שאני מתבייש בכל מה שקורה כאן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
112.
Nלחמה בחמאס.. הם כולה 20 אלף
ל"ת
ש,
27/09/05 21:55
|
|
 |
111.
לחמאס - זה לא הגשם הראשון
חי,
מרכז,
27/09/05 21:52
|
כבר חטפתם ורצחתם בעבר. לא לצורך מיקוח אלא כדי לרצוח. בזה אתם חזקים!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
110.
איפה תגובתו של טיבי ומרעיו ???
שמחה,
27/09/05 21:46
|
ואיפה התגובה ''ההומניטרית ''של חברי הכנסת הערבים לפשע המתועב אף אחד לא פותח פה ומצפצף אם זו התנהגותם יש לזרוק אותם מהכנסת !!!!!!!!!! אני לא בטוח אם ''חברי הכנסת האלה ''אינם מזינים את החמאס עם אינפורמציה ,יש להם גישה חפשית לכל מקום וגם חסינות פרלמנטרית די די די !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמת! בוא נראה אותו יוצא גבר!
ל"ת
שמאלני שפוי,
27/09/05 22:55
|
|
 |
למה אתה מתפלא
סתם 1,
27/09/05 22:46
|
|
 |
where is the UN??? Bush?? WHER
ל"ת
same pot,
27/09/05 22:16
|
|
 |
109.
דיי אי אפשר ככה יותר!
ערן,
מרכז,
27/09/05 21:37
|
אי אפשר יותר להמשיך ככה! אין דומה לזה בשום מקום בעולם שאזרח נחטף ונרצח והמדינה לא נוקפת אצבע ,והטלויזיה מדברת על הבחירות בליקוד! . יש מצבים בהם הכול צריך להעצר וכולם צריכים לחשוב וזה המצב עכשיו! זה לא יתכן שאזרח נחטף נרצח ולא מגיבים . יצאנו מעזה ומה קיבלנו? קאסמים ללא הפסקה על שדרות, בקושי הגבנו ומה קיבלנו? אזרח שנחטף ונרצח והפעם אנחנו שוב לא מגיבים ומה הלאה? מי יודע מה מחכה לנו עכשיו? לדעתי היינו צריכים לפעול עוד כשגנדי נרצח בשיא החומרה אי אפשר לשבת באיפוק מחר זה יכול להיות כל אחד מאיתנו והצבא קבול והמדינה לא עושה כלום ואת מי מקריבים ? אותנו על מזבח דעת הקל בעולם... עם ישראל הייה חזק עוד יבואו ימים טובים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
108.
תפנימו: ככה ייראה השלום עם הפל
המקווים לשלום,
27/09/05 21:34
|
|
 |
107.
Withot a doubt, these are the
infiltrators,
through AZA,
27/09/05 21:33
|
It is Al kaida at work. It is the new wave and new form of Terror. if you don't stop it now with DRASTIC RETALIATION, you will have another intifada of barbaric slaughters wholesale. Carpet bomb the hell out of them, and do it NOW!!! or else It is high time that push came to shove, and ''Uma yomru hagoyim is secondary''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
106.
שיר השלום, גירסת 2005...
מריאן קפלון,
ק.חיים,
27/09/05 21:29
|
שלום קראתם לרוצח, שמקצועו אינו שוכח, בזמן שמדבר שלום, יורה, הורג לאור היום.
נתתם לשלום אקדח, אך השלום חיים לקח. הדרך לשלום פרוצה, בכל פינה יש לו פצצה.
מה טוב,כשמושיטים לו יד, קוטע אצבע הוא מייד ועוד שואל בהלצה: ''האם האצבע נחוצה?''
שלום הזה הוא אחלה גבר, לכל קרוביו חופר הוא קבר ובו ישכון שלום לעד, כי לא ישכב הוא שם לבד.
שלום שולח מתאבד, חיים בכלל לא מכבד, ג'יהאד צועק ומשתול, כי הוא שליח של האל.
כולם רוצים עכשיו שלום, כן, לטיפשים מותר לחלום. שלום רוצה אומה שלמה, זה לא שלום, ... זו מלחמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
very nice
ofer,
28/09/05 00:38
|
and I am sure that when the New Year is infront of us each one would ask for peace
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תולעת כמוך ושלום?!
Avi Ecuador,
28/09/05 05:52
|
|
 |
look who is talking
ofer,
28/09/05 16:59
|
Transfer, come over Dogi show us how to complete it and stand in the line of fire like our soldiers, Don't give us yur regular bulshit from far away. Either way we don't car you were born and you will allways remain a son of a bitch
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וההמשך.......
רפי,
28/09/05 00:06
|
שלום הוא שמו של א-ל עליון והמחבל בו משתמש כדי לתת את התחושה שבן אדם הוא ולא נמושה
נכון שמלחמה הוא שמו גם לשרינו זה ברור אך אוי השוד ואוי השבר יש שיקול שונה מעט אם נחסל המלחמה איך נוכל לעשות קופה ??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוצאת לי את המילים מהפה
ל"ת
ליאורה,
27/09/05 23:27
|
|
 |
יישר כוח!
ל"ת
Avi Ecuador,
27/09/05 23:16
|
|
 |
you Dog
ofer,
28/09/05 02:28
|
|
 |
כמובן ,אחד כמוך רץ...
רציונלי,
28/09/05 00:30
|
אחרי כל שמלה שתגיד משהו רע על ערבים ,משהו מליטנטי.
והשיר באמת מעניין מבחינת שיר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסביר ללא רציונלי כמוך
Avi Ecuador,
28/09/05 06:30
|
הבחור כתב דבר יפה ואני יודע שכשאני כותב השם שלי זה מביא לקוראים נוספים שיקראו את התגובה של הבחור וזו גם מטרתי. עובדה, גם אתה קראתה את התגובה של הבחור בזכות זה שהופעתי וקרוב לוודאי היית מדלג על תגובתו ובטח לא מגיב. אז למד צבוע ותהיה קצת ישר לפחות עם עצמך, לא רוצה לערער את האיזון הקל שאולי נשאר בך... לא רוצה להפוך אותך לעפר 2.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחלום תחלום
רציונלי,
28/09/05 09:18
|
לא השם שלך הוא זה שהביא אותי אתה חושב את עצמך יותר מדי השם והתמיכה שלך רק מקלקלת לו .
תהפוך אותי לערפת ?מה הקשר ייאה אינפנטיל ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בטח לא חלום רטוב
ל"ת
אחד,
28/09/05 16:07
|
|
 |
אפשר להלחין אותו לערוץ 24
ל"ת
זמר,
28/09/05 15:38
|
|
 |
קפלון, גדול ! מדהים ! ממש נפלא
ל"ת
יפה מאוד,
אהבתי,
27/09/05 22:11
|
|
 |
105.
רק שרון ומופז אשמים
ואלוף הראל,
וניצב בר לב,
27/09/05 21:27
|
רק הם אשמים, כי הם לימדו את הערבים שצהל העלוב חזק נגד היהודים ועלוב כנגד הערבים. מדוע כל עשרות אלפי החיילים והשוטרים ''הגיבורים'' לא נכנסים לתפוס את ראשי החמאס ותולים אותם? למה?????????? אולי כי אין מספיק כסף לקנות את אותם חיילים ושוטרים עלובים !!! שטפו את מוחם המסכנים, ולכן כך אנו נראים. חוץ מזה! מה קרה? אז יורים טילים לשדרות, מי אמר להם לגור שם? אז חוטפים יהודי פשוט מירושלים, מה, לא ידעתם שירושלים מקום מסוכן? כל עוד צפון תל אביב לא תתפוצץ לא ישתנה כלום בארץ !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
104.
להגיב בחטיפות משלנו
אני פה,
27/09/05 21:26
|
הצבא ממילא לא מגיב אם אינטרס פוליטי
להתחיל לפעול מהלב ולא מהשכל
הגב לתגובה זו
|
|
 |
103.
MAY GOD REVANGE YOU
ל"ת
WE CANN'T,
27/09/05 21:22
|
|
 |
102.
this is not the first time
-,
27/09/05 21:15
|
nachson vaxman z''l, was murdered by terrorists with video too
הגב לתגובה זו
|
|
 |
101.
למה הם חארות עשינו שלום לא?
ל"ת
יוסי בליאן,
ת''א,
27/09/05 21:09
|
|
 |
100.
Execute the bastards NOW!!!!
Alex,
US,
27/09/05 21:06
|
Instead of negotiating their freedom, execute half of them now, and promise to execute the other half if something like this is ever repeated.
Come on, there is no other deterrent. If they decide to escalate it, we should show what the real escalation looks like.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
99.
היום אנחנו הרבה יותר חכמים מבע
זיו,
27/09/05 21:03
|
פעם כשהמדינה היתה צעירה היינו נוקטים בשיטות שמרניות מיושנות מעשה חטיפה כזה ,היה מוביל להקמת התיישבות חדשה. נוסף על כך היתה לנו יחידת קומנדו עם מפקד צעיר בשם אריאל שרון שעל כל חטוף כזה הפדאיון היה ''חוטף'' אבל היום אנחנו הרבה יותר חכמים מבעבר, חכמי השמאל הסבירו לעם שאם ננקוט בשיטות פרימיטיביות שכאלו אז אנחנו נותנים פרס לטירור. ולכן בימינו לא רק שלא מקימים בתגובה התישבויות אלא גם ככל שהטירור גובר אנחנו נסוגים מהתישבויות נוספות. זוהי תשובה הולמת לטירור לפי דעתם של חכמי השמאל. ואריק מה הוא עושה? בגילו הוא כבר לא יכול לחטוף פדאיון מה עוד שהוא עצמו חטוף על ידי הב''גץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
98.
אין כל הבדל בין הגדה לרצועה
TO ALL LEFTISTS,
NOW U BELIEV,
27/09/05 20:50
|
You still are dreaming of peace with such degenerate murderers bent on genocide. How much more Jewish blood need the earth drink to quench your false hopes.
הוא ציין עוד שמבחינת הארגון אין כל הבדל בין הגדה לרצועה וכי גם פעולות שם יזכו למענה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
97.
kill 100 of them for one of us
ל"ת
me,
us,
27/09/05 20:49
|
|
 |
96.
נקמה ,נקמה , דם ,דם דם.....
badboy,
27/09/05 20:47
|
כן אני פרימיטיבי ,כן אני חיה ,כן אני ברברי ,כן אני רוצה לראות נחלים של דם זורמים ברחובות רמאללה נקמה נקמה נקמה ...שום דבר אחר לא מרתיע רק דם רק נקמה ..ואם אין אף אחד בסדיר שמוכן לעשות זאת אז אני מוכן במילואים בלי שום בעיה ובלי שום נקיפות מצפון ביום של אחרי ..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק, צודק, צודק.
צודק, צודק,
צודק, צודק,
27/09/05 22:47
|
|
 |
נו ומה שונה בך ממחבל ?
ל"ת
רציונלי,
27/09/05 21:35
|
|
 |
הרציונליות שלכם הביאה לנו...
הרציונליות שלכם,
כצאן לטבח,
27/09/05 22:50
|
אלפי הרוגים. הגיע הזמן להלחם. מספיק הלכנו כצאן לטבח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם תשאל אותי
רציונלי,
28/09/05 00:13
|
לא ניסינו אפילו את ההרציונליות
מלחמה אם אויב זה בסדר אבל אנשים פה מבקשים השמדת אוכלוסייה למשל מישהו ''חכם'' מ 95
''דם דם דם'' .זה לא יובל לשום דבר אולי אבמרגו והשמדת ישראל
תקרא את התגובות שלי טוב יותר ותבין מה אני כן אומר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומי האויב ע''פ רציונאל השמאל???
שרון,
מרכז,
28/09/05 06:42
|
המתנחלים- הדתיים-הימין.... רק לא הפלסטינים הרוצחים בנו באכזריות שאין כמוה. כל עוד השמאל הישראלי השולט היום במוקדי הכח במדינה האומללה שלנו- לא יפנים מי האויב האמיתי- נמשיך לשלם בדמים-תרתי משמע!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד רציונאל כזה ואבדנו.....
שרון,
מרכז,
28/09/05 10:37
|
גם החמאס מודה שמי שמעודד את מעשיו הוא השמאל הישראלי כולל הברכות החמות מפי מכחיש השואה הידוע שהודה לשמאל הישראלי על תמיכתו בגירוש יהודים. הערה קטנה במסגרת הפינה:זהה את האויב האמיתי. טול קורה מבין עיניך הסומות לחלוטין, מרוב שימוש יהיר בדגל ''הרציונאל'' , אבדתם כל כיוון ובמקום לדבוק באמת של העם היהודי ובזכותו על ארצו ההיסטורית ,אתם כל הזמן משמשים פה מצדיק לשקרי הפלסטינים ולעידוד דרכם הטרוריסטית. הוא שאמרנו: הדרך לאבדון המדינה היהודית רצופה כוונות טובות של ''רציונאלים'' בעיני עצמם, משיחי שקר של ''שלום'' שכל הזמן הורג בנו ללא רחם!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה מדבר בשמי ?
רציונלי,
28/09/05 09:25
|
אני אמרתי ''המתנחלים- הדתיים-הימין ''.?
האויב הוא החמאס וכל הארגונים הטרוריסטיים האחרים האשמים בחלקם ,כן ,האידאולוגיה המעוותת של הציונות של ''ארץ ישראל השלמה'' וכמו כן ''קיר הברזל'' .
כך שגם אנחנו לא קדושים אין שום הבדל בין חמאס הרוצה לגרש יהודים לים ויהודים שמאמינים ב''ארץ ישראל השלמה'' וחלקם רוצים לגרש את הערבים לים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
רק טבח ירתיע את המוסלמים!
המעניש,
27/09/05 20:42
|
מי יתן ותבוא עלינו לטובה ההזדמנות לטבוח בם ללא רחם.ושלא ינסו למכור לי את הלוקשים שזה קיצוני מידי ..אף אחד ברמאללה לא ראה ?אף אחד לא שמע ?
אם פלשתיני היה נחטף לאחת הדירות בישראל ומהדירות היו בוקעות צרחות השכנים מיד היו מדווחים למשטרה ,חוסר דיווח = שיתוף פעולה ברצח אדם חף מפשע וזה אומר שכל התושבים באיזור דירת המסתור אשמים !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
למעריב...
מישהו,
רחובות,
27/09/05 20:41
|
למה לא פרסמתם את התגובה שלי ''איפה כל השמאלנים יפי הנפש???''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
ישראל, חממה לטרוריסטים.
ל"ת
rami,
27/09/05 20:38
|
|
 |
92.
איפה כל השמאלנים יפי הנפש???
מישהו,
רחובות,
27/09/05 20:35
|
פתאום הם לא מגיבים. תבינו ההתנתקות רק זרעה הרס והגבירה את הטרור הפלסטינאים רוצים את כל ישראל. אי אפשר להגיע איתם לשום הסדר (מנסיון של שנים) -זה עובדות בשטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא מבין
רציונלי,
27/09/05 21:51
|
לא אני לא איש שמאל ,לא מרץ לא עבודה ולא קיבוצניק וכו זאת לא הסיבה למה אני מגיב
אני רוצה לדעת מה רע בלהיות יפה נפש ? שנפשו יפה ונקיה ? אנשים זורקים את זה ללא סיבה בלי מחשבה תחילה שתבין אין שום סתירה בין יפה נפש לאדם בעל הגיון אני רוצה להאמין שגם אני אחד כזה וזה לא בההכרח אומר סרבן או מתנשק עם טרוריסטים מה שזה כן אומר למשל :שלא גזען ,פושע וכו
ומה רע בזה ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
להרוג את הרוצחים עצמם.
צריך בהחלט,
עד כמה שניתן,
27/09/05 20:33
|
קרי חברי הארגונים האלה, ולא מישהו אחר (בטעות). עליהם למות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
ההוכחה שצריך לסלק את הפלישתים
ל"ת
חיפאי,
27/09/05 20:25
|
|
 |
89.
למה לא דורשים מארה''ב את פולארד
רפי,
27/09/05 20:21
|
אנחנו משחררים את הרוצחים האלה במאות וארה''ב לא יכולה לשחרר יהודי אחד שכל ''חטאו'' הוא שלא עמד מנגד כשבני עמו עמדו בסכנת חיים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
האם ערפו לו את הראש?
ל"ת
שאלה,
27/09/05 20:17
|
|
 |
87.
לא הבנתי: נתנו להם שטחים, מה
עוד הערבים,
רוצים???????,
27/09/05 20:14
|
זוועה!!!!!!!!!!!!!!
די!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
למה!!!!!!!!!!!!!!!
עם של רוצחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין הבדל: פתח, חמס...
אין הבדל,
פתח, חמס,
27/09/05 22:54
|
|
 |
באופן אוביקטיבי
רציונלי,
27/09/05 21:18
|
העם רוצה חיים שקטים ויש''ה פתח רוצה את העם וחמאס רוצה יהודים לים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
היה צפוי.היה צפוי.היה צפוי.
ל"ת
sas,
27/09/05 20:09
|
|
 |
85.
לקטוש/לפוצץ ולזרוע הרס בעזה!!!
אלון,
27/09/05 20:00
|
כמו בענבי זעם כך גם עכשיו!!!! סוללות התותחים - אשששששש! - ותנסו לפגוע
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרגע שור זועם
רציונלי,
27/09/05 20:33
|
גם אני בעד פגיעה קשה בטרור אבל לא צריך פה זעום כמו מטורף שכל קודם לכל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
פצצות של טון על מסגדים בתגובה
ל"ת
אני,
27/09/05 19:47
|
|
 |
כמובן שזה ''יעזור''
ל"ת
רציונלי,
27/09/05 21:05
|
|
 |
זה יעזור לכך שתוכל לנפנף אותם
אחד,
27/09/05 23:20
|
|
 |
מסגדי עזה בשישי הם קן צרעות
אני,
ל''רציונאלי'',
28/09/05 02:46
|
קן צרעות שיש לבער. אם החמאס ידע שעל כל פעולה כזו 15 פצצות של טון ינחתו ב1100 בבוקר ביום שישי על 15 מסגדי חמאס ברצועה בזמן הדרשות - האם לדעתך הוא ימשיך לחטוף ולרצוח בסגנון עיראק?
וכן, זה יעזור, יותר מתבוסתנות פחדנית שמתחבאת מאחורי התואר החלול ''ראציונאלי''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה יכול לדבר כמה שאתה רוצה
רציונלי,
28/09/05 09:38
|
אבל אני לא מפחד לומר שאני יותר רציונלי ממך גם שזה לא אוביקטיבי לומר אני לוקח סיכון ,סיכון בטוח .
זאת בדיוק הפסיכולוגיה (שלך) של אדם חסר הגיון ''אתה פשוט פחדן'' אתה לא מכיר אותי ואם הייתה קורא יותר את ההודעות שלי הייתה מבין כמה שאתה טועה אבל אתה שם בתוך התמונה המעוותת שלך של גיבור גדול
''האם לדעתך הוא ימשיך לחטוף ולרצוח בסגנון עיראק '' כן הוא יקבל את תמיכת העם בגלל שגיבורים כמוך מצד השני יצוצו ''אתם פחדנים ,צריך רק כוח נגד ישראל'' וזה בגלל פוגעים במסגד .
אני מעדיף חיסולים נקודתיים או מעצרים והוצאה להורג ,אפשר גם לפוצץ מפקדות של חמאס עם אנשים מה אתה אומר ?
תחשוב מהראש אסטרטגית ולא מהביצים כמו AVI או שעדיף שתשתוק .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
83.
במלחמה מנצחים רק אם נלחמים...
ירון,
חיפה,
27/09/05 19:36
|
וצה''ל יחזור כאריה! די לממשלות החידלון והויתורים חסרי התועלת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מיסכןןןן צריךך לעשות נקמהההה!!
;;;;;;;**;;;;;;,
;;;;;;;;;;;;,
27/09/05 19:26
|
ישראל לא יכולה לעבור על זה בשתיקה שיהרגו גם אנשים ששיכים להםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
פתרונות מעשיים
דבורה הנביאה,
שער העיר,
27/09/05 19:25
|
מאז אדולף אייכמן לא היה עונש מות בישראל. נראה שיש לשקול את האפשרות הזו, כדי להרתיע חטיפות נוספות. כמו כן יש שוטרים נוצריים שלא ירתעו מלעטוף את גופות המחבלים בעור חזיר, עטיפה זו תמנע את מיתוס ''גן העדן''. זה עבד בתקופת המנדט. וכמובן לקחי ספטמבר 1970- הדבר היחידי שמנצח טרור הוא טרור גדול יותר. עד עתה אנו מזנבים בארגונים, מאפשרים להם מצעדים, נאומים, חופש פעולה. די. DIE. ובנוסף- עד שלא יהיה שיפור עצום בנושא היחסים בין ישראל לשטחי הרשות יש להמנע מתמיכה כלכלית בהם. אזרחים ישראלים ייטיבו לעשות אם יקנו את הירקות, הפרחים וכד, בישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
AND DISCONNECT THEIR&
U R 100% RIGHT,
27/09/05 21:25
|
ELECTIC AND WATER - WE ARE PAYING FOR IT SINCE 2000.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
80.
מה הם עושים פה בכלל שילכו לירד
רונן,
גבעתיים,
27/09/05 19:08
|
|
 |
79.
ישראל מעודדת טרור בכך שמאפשרת
רן,
27/09/05 19:08
|
|
 |
78.
יאללה הבבונים ורקדן הדמדם כאן?
יגאל כהן,
רחובות,
27/09/05 19:06
|
|
 |
77.
kill all these islamic terror
-,
27/09/05 19:02
|
|
 |
76.
עצות יפות יש לכם
אלי,
פ''ת,
27/09/05 18:52
|
רק חבל שאף אחת לא תתממש אז יש לי עצה אחרת לברוח או לשתוק
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
הפלשתינים חמארים- נותנים לחמאס
ל"ת
להרוס להם את,
החיים,
27/09/05 18:50
|
|
 |
74.
למחוק את החמאס...!
יקיר,
27/09/05 18:47
|
כמו שארה''ב מנסה למחוק את אל קעידה גם אנחנו צריכים למחוק את החמאס ולעשות את אותו דבר לאנשי האירגון הזה לא יכול להיות שזה מה שהם יעשו לנו ואנחנו נשב בשקט לחסל את !!!כל!!!!אנשי החמאס!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
מסכנה המשפחה שלו שרואה את זה..
ל"ת
אראל,
27/09/05 18:41
|
|
 |
72.
דם תמורת דם! נקמה!
נקמה!,
27/09/05 18:40
|
כמה אפשר לשקר? כולנו יודעים שהפלשתינים רוצים בהשמדתנו. עם אויב כ ז ה לא עושים שלום...אבל השוטים בשלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
למה לפרסם את זה לעזאזל???
אבי,
27/09/05 18:40
|
משפחתו לא סבלה מספיק????
יש גבול, גם בשם ה''עיתונאות''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי
יוסי שריד,
צהלה,
27/09/05 19:08
|
כעיתונאי ותיק מראים הכל וכותבים הכל ,לכן בשביל סקופ אנחנו לא בוחלים בכלום גם אם זה פוגע והורג.אז אל תתרגש גם הסוף שלנו יגיע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
70.
יש לי רעיון מצויין...
הילה,
מרכז שמאלה,
27/09/05 18:38
|
להודיע לחמאס שעל כל חטיפה של ישראלי יוצאו להורג חמישה אסירים שיושבים בכלא הישראלי. נראה אז מה תהיה התגובה שלהם הנבלות המטונפים האלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I recommened 1500 for every
Arie,
27/09/05 23:07
|
person they kidnap and murdered. This way, after 5 -10 of ours, there will be no one left to release!!!
Don't be cheap about Jewish lives! What do you think, each one of us is worth only 5 or 10 of them???
I want to say even for each one of us - 10,000 of them minimum!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
that is a great idea
ל"ת
ornit,
27/09/05 22:23
|
|
 |
I STRONGLY AGREE
ash,
usa,
27/09/05 21:16
|
I EVEN RECOMMEND 10 PEOPLE FOR EACH ONE THEY TRY TO KIDNAP. THE ONLY LANGUAGE THEY RESPECT WOULD BE FORCE.THREAR FOR THREAT. IT WORKS LIKE MAGIC. WATCH TEIR BEHAVIOR
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הילה זה לא יקרה חבל''ז
מוטי,
27/09/05 19:32
|
|
 |
רעיון מצויין
רועי,
מרכז,
27/09/05 19:01
|
אחלה רעיון אבל במקום חמישה מחבלים למה לא עשרה? מעצבן מאוד לדעת שכספי המיסים שלנו הולכים לתוך ביטנם של הנבלות האלה. עין תחת עין,שן תחת שן!!!!!!!!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא מאה?!
ל"ת
סב-עוז,
27/09/05 18:57
|
|
 |
תהיה טיפה ריאליסטי...
ל"ת
הילה,
מרכז שמאלה,
27/09/05 19:12
|
|
 |
Why?
Moshe,
27/09/05 18:50
|
|
 |
69.
חטטיפות החמס הנה התשובה?
יקי,
קריות,
27/09/05 18:36
|
צריך לחשוב יצירתי ולגבות מחיר יקר מהחיות בדמות אדם האלה על כל חטוף שירצח יתבצע סיכול ממוקד מוצלח של אנשי חמס סמוך ככל האפשר למקרה זה בנוסף לחיסולים המתוכננים שידעו ויראו ויש לעשות זאת גם במקרה שהיה לאוריאל ז''ל זאת בנוסף לחקירות וטיפול נוסף במעורבים ולפרסם שידעו כל החיות אדם מה יקבלו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
''לוחמי החמאס הגיבורים''
Erez,
27/09/05 18:34
|
ערבים אנשי חמס עלובי נפש. גם החיות מגלות רגישות וסלחנות יותר מכם ,האיסלם מוליך אותם למעשי ''הגבורה'' . יש לי רעיון '' לאסוף את משפחות הפושעים ולהעביר אותם לרצועת עזה אחרי ככלות הכל מדובר בשטח פלסטיני ואין בכך משום הגליה. צהל הוכיח שהוא יודע לפנות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
משלם המיסים נושא בעול החזקת
משה,
שדרות,
27/09/05 18:31
|
האסירים.העלות של החזקת אסיר כ-15000 דולר.לכן יש לשקול לחסל את המרצחים בשטח,ולא להביאם לדין בישראל שגם זה לא כסף קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
חוטפי נוראל נתפסו!!
סקופ,
27/09/05 18:29
|
מעורבים בחטיפה וברצח מיחידת החוטפים נעצרו והועברו למגרש הרוסים לחקירה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
העקירה = רוח גבית לטרור !
יהודי פשוט,
ישראל,
27/09/05 18:29
|
במקום להילחם ברוצחים השפלים , ממשלת הזדון של הדיקטטור ראש המאפיה שרון והפודלים שלו עוקרים יהודים !!! מושחתים נמאסתם !!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להשיב את הערבים לארצות ערב
שפיץ,
ראשון,
27/09/05 18:47
|
|
 |
64.
הקימו יחידה...נו באמת
שושו,
27/09/05 18:20
|
לקחו סמרטוט ירוק בתור דגל ברקע, צילמו אותו והרגו אותו. לא צריך לייחס לכל מעשה פשע משמעות ומסגרת. כל חבורה של פושעים יכולה לעשות זאת. כל פלשתיני יודע שגם בלי אישור אפשר להרוג יהודים. צריך להרוג אותם ולא חשוב איך הם קוראים לעצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
רק טראנספר
קיצוני ימני,
אמיתי וסביר,
27/09/05 18:08
|
של כל הערבים היושבים על אדמות ארץ ישראל, יביא קץ לסיכסוך. כל פתרון-כזב אחר יגדיל את שפך הדם. חבל על הזמן, חבל על הצער של הנרצחים, חבל על המשפחות המעונות וחבל על הכסף המושקע והמבוזבז עלכל מיני יוזמות של שוטים למיניהם המתחזים למבינים בפוליטיקה. כל המערכת המחורבנת שלנו צריכה טילטול וזה כולל את כל מגווני הקשת של מפלגות השנור מביילין ועד פייגלין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
Hamas = animals
Shoshi,
New York,
27/09/05 18:00
|
I hope Sharon will know how to deal with those animals - how about nuking them all?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
to your attention : they have
micky,
27/09/05 18:31
|
many other names, not only Hamas. there is the Jihad and victims of al-aksa. and some twenty others. so if you want to be more accurate you should rather say Muslims, although this definition might include some ''innocent'' ones
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
דם
שלום,
רחובות,
27/09/05 18:00
|
דם יהודי הפקר,,,,,,,,,,,,,,
הגב לתגובה זו
|
|
 |
60.
מגיעה לכול אלה שבוטחים בערבים
ירון,
27/09/05 17:57
|
מה היה לו לחפש שם אצל הערבים? מה הוא חבר שלהם? לא למדנו מכול המיקרים שהיו מאז האינתיפדה שישראלים ''רק הלכו לבקר חברים'' או ''שותפים לעסקים'' פליסתינאים שמכרו אותם למחבלים? כול אלה שממשיכים להיכנס למקומות מסוכנים מגיע להם ןבדיוק מאותה סיבה אני לא מבין למה המדינה צריכה לבזבז מיליונים על חבורות של מטיילים שהחליטו לצאת גיבורים ולטייל בג'ונגלים, ואחרי זה עוד יש להם תלונות למשרד החוץ. שיירקבו בג'ונגלים וילמדו בפעם הבאה שיש דבר כזה אחריות אישית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך להכביד על הכאב
אל תלעיז,
27/09/05 19:01
|
אלה דברי הבל. האיש נחטף בירושלים, לא בשטחים, אלא בירושלים (אפילו במערב ירושלים). הוא לא שם נפשו בכפו ונסע לשטחים כמו שאתה אומר. וגם אם היה עושה כן, שזו בודאי שטות, לא מגיע על זה מוות, ובודאי לא מגיע לו ולמשפחתו שתגיד ''מגיע לך''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק במאה אחוז!!
ל"ת
אילנה,
ירושלים,
27/09/05 18:27
|
|
 |
59.
נדע להתמודד (המז''ת לא גן של שו
אזרח מציאותי,
דרום,
27/09/05 17:55
|
דבר קשה, מדינת ישראל תדע להתמודד עם התופעה, או או שנאלץ לצאת למלחמה כוללת במקומות בהם נותנים חסות לחתיפות, במצב כזה גן יהיה לנו גיבוי בעולם (דבר חשוב).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
58.
בואו ונאמר כך: למשוגעים אין
עאבד,
חלחול,
27/09/05 17:52
|
שימו לב לאן הגענו: המצב הפוליטי בארץ על הפנים, ההתנתקות עברה ושקט אין בעזה וד''א לא רק שם. ישראל נכנסת בעל כורחה להסלמה בלתי נשלטת. בסיכומו של דבר המצב הפוליטי, הכלכלי גורמים לכולם חוסר שקט ויותר מכל לבעיות! שתהיה לכם שנה טובה ו.....מתוקה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה רוצה?
נחום,
דימונה,
27/09/05 18:54
|
|
 |
57.
עירק זה כאן!
ל"ת
בוקר טוב עירק,
27/09/05 17:52
|
|
 |
56.
אין ברירה. צריך להציב תו מחיר
מיקי,
27/09/05 17:49
|
לנבלות. על כל יהודי שייחטף ויישחט יש להוציא להורג 10 אסירים עם דם על הידיים. ואם לא נעשה כך, ואם השופטים הרכרוכיים שלנו והכנסת לא יחוקקו חוק עונשין כזה - לא ירחק היום שגם ישראלים יקחו את החוק לידיים ויעשו זאת במקום רשויות החוק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Well said
Boeing,
Las Vegas,
27/09/05 18:11
|
The time has come, the government of Israel with its reasons will not do much to revenge the life of one of its citizens. Bombing a bridge in Gaza will not stop a terrorst from killing more Jews in theire own country. The only answer is, for every jewkilled, 10 arabs shuld be killed in the same way the Jew was killed. EYE FOR AN EYE TOOTH FOR A TOOTH.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
ישראל מדינת קקמייקה
מניאק,
27/09/05 17:49
|
מדברים .. מאיימים... ופוחדים לבצע... מטח אחד של הוביצרים על עזה ישתיק את הבבונים הצורחים להרבה זמן.... פתאום הם רוצים שקט... נבהלו מההוביצרים, ככה זה עם ערבים מבינים רק כוח ... אז צריך לדבר בשפתם ולתת להם להבין בדרך הקשה אם לא הבינו בדרך הקלה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
לשנות כיוון, עותק שכתבתי
Avi Ecuador,
27/09/05 17:47
|
MAR 04 שרון בכדי להוציא את עצמו מהבוץ הפוליטי ואולי האישי שהוא שקוע עמוק בתוכו יחד עם מדינת ישראל יכול להסביר היום שאין לו תמיכה לוויתורים לפלסטינים, שהפלסטינים לא שינו ואין שום סיכוי באופק שהם ישנו את המנטליות שלהם, שהם מהווים סכנה קיומית למדינת ישראל ושאין לדורנו שום זכות להמר על קיומה של מדינת ישראל ומה עוד שהראיות והעובדות הוכיחו ומוכיחים זאת כל יום מחדש. עליו להסביר שלשום מדינה אין זכות לדרוש מאיתנו להמר על עתידנו ולהגיע להתאבדות לאומית. על שרון להכריז שהוא מודה ומבין היום שנעשתה טעות פטלית מצידה של ישראל בנסיוננו להקים מדינה פלסטינית והפיכתו של צה''ל לצבא הכנה לפלסטין של היום שעושה עבודה זרה שלא מיועדת ובטח לא תביא לנו שום טובה. עליו להכריז שישראל לא תמשיך במדיניותה של בניית מדינת עגל הזהב, שהיא משנה את מדיניותה שתתבסס על הנקודות הבאות: * ישראל מכריזה על פסק זמן ל 40 שנה בנושא וויתורים על שטחים לפלסטינים ותחזק את החלטתה במשאל עם מיידי. * ישראל שמכירה בטעות שנעשתה, בכישלוננו בנסיון לבנות את פלסטין, בסיכון הבלתי ניתן ללקיחה של ההחברה הפלסטינית ושהיא תהווה איום מתמיד, מבקשת מהאומות המאוחדות לעזור למציאת מקום חדש ליישובם מחדש של הפלסטינים הקיימים בגבולות ישראל עד גבול הירדן, להחזירם למדינות ערב או למצוא להם שטח חלופי שהם יוכלו להקים שם את מדינתם כאשר ישראל תהיה מוכנה לדון על פיצויים; ישראל תחשב את הנזק שנעשה לה ותקזז חלק מהפיצויים או תהיה מוכנה לוותר ולתת במתנה חלק מהפיצויים שמגיעים לה. * ישראל תכריז על האחריות הקולקטיבית של החברה הפלסטינית הקיימת בשטחים והקו הירוק לכל פיגוע, נסיון פיגוע או תוכנית לפיגוע. * ישראל תוציא מהמגירה תוכנית אב לחלוקת השטחים ל 20 איזורים שמיועדים לפינוי של פלסטינים ישור וחומה ומגדל לישובם של יהודים בשטחים שהתפנו על כל פיגוע, נסיון או תוכנית לפיגוע. * ישראל תזהיר את הסורים שכל התערבות של גורמי טרור או צבא מלבנון או מסוריה ישראל תראה את סוריה כאחראית בלעדית ובמקרה של הפרת השלווה של האזרחים היהודים ישראל תכריז על סיפוח רמת הגולן באופן מיידי וסופי, תחזיר לסורים את תושביהם כמחווה לרצון טוב מצידנו, תשחרר שטחים בסוריה בכדי לעזור ליישב מחדש את אחיהם הפלסטינים שנמצאים בקו הירוק ובשטחים עד גבול הירדן, ישראל תכריז על רצונה לעזור לבניית הפלסטינים בסוריה ותהיה מוכנה להעזר בתרומתו של השמאל וסרבני הגיוס לבנייתם של הפלסטינים בסוריה. * ישראל תבצע באופן מיידי משאל עם שיאסור על מנהיגי ישראל או שוטים כדוגמתו של ביילין לנהל משא ומתן עם אויבים בנושא וויתורים על שטחים כשהמשא המתן היחיד שיהיה אפשרי יהיה על עזרה הומניטרית להחזרת הפלסטינים לשטחים שבם אחיהם יוכלו לקבל אותם וליישבם. * ישראל תתן תעודות זהות של תושבים זרים עם לאום פלסטיני אולי לכל הערבים בגבול ישראל עד גבול הירדן ותבקש מהאומות המאוחדות שיעזרו להוציא פספורטים ואולי אזרחות שינדבו מדינות כמו מדינות ערב ואולי צרפת בלגיה...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כתב גוי אוהב ישראל
Avi Ecuador,
27/09/05 19:19
|
שעבד שנים במשרד החוץ האמריקאי במזרח התיכון וסליחה על הקפיצות בגלל בעיות תוכנה. הלוואי עלינו בממשלתנו מנטליות כזאת, כתב צ'רלס מוראי דצמבר 2002: Good Timing for the TRANSFER
The transfer of civilians by an occupying power into the territory it occupies is a violation of international law, according to the .Fourth Geneva Convention of 1949 However, it is a practice which many occupying powers, colonial administrations and totalitarian rulers have used and still use to break resistance to their rule and consolidate control over a particular territory. Hitler developed large-scale population transfer plans and Stalin carried out many such plans and in the sixties the the UK and US have transferred thousands of people out of the Chagos archipelago in the Indian Ocean just to build a military base on the island of Diego Garcia. Today, China is implementing the same policy in Tibet that begun when China started ,as early as 1949 the invasion of Tibet, and NATO is currently quietly but systematically implementing large-scale population transfers under the questionable pretext of protecting minorities in the Balkans. Thanks to the Arch Terrorist Arafat the Israeli government will be able to realize the long awaited and deserved TRANSFER of the Palestinians without violating any international laws including the Fourth Geneva First Israel is .Convention of 1949 not an Occupying Power, rather a Liberating Democracy. Second, the ,Transfer will be of Hoods Terrorists and Invaders in order to preserve and save the Jewish State and its inhabitants, as no nation has to commit self-destruct in order to pacify Terror.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You
ofer,
27/09/05 22:36
|
fucking Dog give some respect to someone that was just killed, fucking son of a bitch
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אדוני, אתה עושה עבודת קודש
אני,
28/09/05 09:58
|
|
 |
למה לא כתבת ז'יהד
Avi Ecuador,
28/09/05 15:19
|
לפחות היינו יודעים מי זה ''אני'', על התולעת עפר כבר ידוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
'' אבי כאן קודקוד''!
עליכם השלום,
רחוק רחוק,
27/09/05 18:09
|
|
 |
תודה
ל"ת
Avi Ecuador,
27/09/05 18:55
|
|
 |
53.
יש פיתרון אחד
.,
27/09/05 17:47
|
צריך להפציץ יום ולילה במשך כל יום את עזה..ככה לא תהיה להם ברירה והם יהיו חייבים להפסיק את הטרור בשביל העם הסובל שלהם.
בטח תגידו מה אנחנו לא מפציצים? אין ספק שכן,..אבל צריך להפציץ בלי בפסקה בדיוק כמו שהאמריקאים החריבו את כל אפגניסטן...לא תהיה להם פשוט ברירה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש משהו יותר פשוט
יוסי,
27/09/05 18:12
|
עונש מוות למחבלים, ככה לא יהיו חוליות או דרישות לשחרר ''אסירים'', מקסימום להעברת פגרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
52.
תגובה ל 42
ugy,
27/09/05 17:44
|
|
 |
טיפש-היא ימנית-היא דיברה בציני
יוני,
27/09/05 17:58
|
|
 |
51.
כנראה גם החמס בוחר שרון
יהודי בגלות,
27/09/05 17:41
|
וכנראה היה מי שהשמיע לו הקלטה
הבלגה זה כח
יהודי גלותי מסכן שנרצח כי הוא יהודי בארץ ישראל תחת שילטון יהודי!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל שלא מעבירים את שרון
Avi Ecuador,
27/09/05 17:52
|
והצוות שלו למוקטעה, צה''ל ישמור עליו שם, מה יש?! הוא לא שמר על ערפאת כשהיה חולה באיידס, אז שרון חולה בעיוורון וב... אולי על הפלסטינים לשמור ''לנו'' על התרוג? אם יהיה לו זמן יעביר אותנו לאי היווני שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
maybe
ofer,
27/09/05 22:42
|
we should move you there dogi, what the hell you will go along just perfect with the other dogs
הגב לתגובה זו
|
|
 |
hay dogi
ל"ת
man,
27/09/05 23:40
|
|
 |
50.
מזעזע!
אלעד,
חו''ל,
27/09/05 17:41
|
|
 |
מעולם לא היה להם צלם אנוש.
ל"ת
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:46
|
|
 |
49.
איפה הרצל ולילינבלום כשצריך או
להפריד אותם,
מאיתנו,
27/09/05 17:39
|
אותם..
מופז ? שרון ? מישהו ?
המדינה זקוקה לקצת בטחון..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
48.
חיות אדם
ל"ת
תפקחו עיניים,
27/09/05 17:38
|
|
 |
47.
מה לעזאזל אתם רוצים?
רציונלי,
27/09/05 17:37
|
צריך לטפל בטרור ? צודקים ומטפלים לפחות טוב יותר מהאחרים תראו טוב יותר מה צה''ל עושה ...
צריך לטפל בו יותר? צודקים (אולי)אבל אני מאמין שצה''ל יודע יותר טוב ''מתי וכמה''
מה הקשר להתנתקות ? ההתישבות בעזה לא היתה חלק מהטיפול בטרור נא לא לשקר וגם לא קלף מיקוח.
יש לכם בעיה אם טיפול בטרור תחליפו סיסמה ''טיפול חזק יותר בטרור'' ואני מצטרף.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה מה מצמיח טרור
אחד,
27/09/05 23:22
|
|
 |
נא להפנים
אדוני היקר,
27/09/05 17:44
|
מאז ימי ילדותי זכור לי כי הדרך לעודד מעשים מסויימים או למנוע אותם היא על ידי נתינת פרסים. כשאבא נותן פרס לילדו - הילד מבין שהוא עשה מעשה טוב. ולהיפך. כשחבורת המטורפים מממשלת ישראל מעניקה לטרור את הפרס הכי גדול שהוא יכול לקבל: שטחים רבים בחינם, גירוש של יהודים מאדמתם ושריפת בתי כנסיות - הטרור מרים ראש. זה לא פעם ראשונה שזה קורה: הטרוריסטים מתחזקים לאחר שמפנקים אותם. מתי תקלטו כבר?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
רציונלי,
מדינת ישראל,
27/09/05 19:17
|
אני מקבל את תגובתך אדוני והיא הגיונית כמו שאמר נפוליון (אגב) ''שני זרועות מעפילות אדם, זרועה נותנת וזרוע מאיימת'' (או משהו בסגנון, לא יודע איך זה בעברית) וזה נכון .
אבל אתה מפספס דבר ,אין כאן נתינת מתנה אלה מצב אחר . זה לא שאתה נותן להם חלק ממדינת ישראל בגלל מעשה כזה או אחר ,זה עונש שאתה לא נותן להם חלק שלא נחשב מדינת ישראל ונחשבצ לשלו , אתה יכול לספר לי כמה שאתה רוצה שזה לא כך אבל כך רואה ה ''ילד'' שאתה מנסה לחנך.
אתה גם יכול לספר לי כי זה בעצם כן עונש ..עונש על הטרור ,אבל אז תשקר לעצמך כי אם זה עונש אין כל סיבה לישוב אזרחים בגבול זה כי אחרי שה''ילד'' ילמד אתה צריך להחזיר לו את השטח .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לבלבל לנו את הביצים
Avi Ecuador,
27/09/05 23:28
|
עותק שכתב אבי שוסטר כשהיו בזמנו הטיסים הסרבנים: ''...ובנושא הכיבוש: יהודה, שומרון וחבל עזה הם שטחים שניתנו לעם היהודי בדיוק באותה ועידה שנתנה לשכנים שלנו, את הריבונות על השטחים שיש להם היום: ועידת סן-רמו של חבר הלאומים, ב-1920. היות ועמנו לא היה אז מסוגל לקבל לידיו מדינה, היא נמסרה כפיקדון לידי האנגלים (המנדט הבריטי). בסעיף 6 של אותה החלטה (מ-24/04/1920), הטילו על האנגלים החובה לעודד וליישם התיישבות יהודית בכל שטח המנדט. מיותר לציין ששטח המנדט כלל גם את ישע. גם בעבר הירדן היו היהודים יכולים להתיישב אך, לפי סעיף 25, מותר היה לאנגלים לדחות את ההתיישבות שם למועד יותר מאוחר. בשנת 1945, כאשר נוסד ארגון האומות המאוחדות – אום - (שהחליף את חבר הלאומים), הוחלט שכל ההחלטות שנתקבלו קודם לכן לגבי המנדטים למיניהם, יישארו על כנן. (ראה סעיף 80 בפרק 12 של אמנת האום, Charter of the United Nations שגם אותו אפשר למצוא בכל מנוע חיפוש באינטרנט). אי לכך, ההחלטה של חבר הלאומים אשר קבעה שעל האנגלים לעודד וליישם התיישבות יהודית בכל שטח המנדט, נשארה על כנה על פי החלטת האום. להווה ידוע, שהחלטות האום ומועצת הביטחון בכלל זה, מבוססות או על הפרק ה-6 של אמנת האום (המדבר על פתרונות של סכסוכים בין מדינות, בדרך של מומ ובדרכי שלום) או על הפרק ה-7 (המדבר על הפעלת כוח לפתרון סכסוכים). כל ההחלטות המבוססות על הפרק ה-6, הן בבחינת המלצות בלבד. מאידך, ההחלטות המבוססות על הפרק ה-7, (כגון ההחלטה שחייבה את עירק לצאת מכווית), מאפשרות למועצת הבטחון להפעיל כוח כדי ליישם את ההחלטה. מאז נוסד האום, ב-1945, כל ההחלטות בנושא ישראל-ערב, התבססו על הפרק ה-6, (כולל ההחלטה על החלוקה וההחלטות האחרות - כגון 242 ו-338). לכן, כל ההחלטות הנוגעות לסכסוך הישראלי-ערבי הן המלצות בלבד ואינן מחייבות אף צד!
בן גוריון כידוע, הסכים להחלטת החלוקה. אילו הסכימו לכך גם הערבים, כי אז אפשר היה לומר שהחלטת ועידת סן רמו מתבטלת מאליה. ברם, לא רק שהערבים לא הסכימו לכך אלא שאפילו תקפו אותנו: 7 מדינות ערביות תקפו אותנו (תוך כדי הפרה בוטה של החלטות האום). בגמר המלחמה ההיא (מלחמת תשח), הערבים כבשו את שטחי ישע שהיו מיועדים לעם היהודי על פי החלטה בינלאומית. לכן, אם אפשר להאשים מישהו ולקרוא לו כובש – זה דווקא הערבים ולא אותנו. הירדנים כבשו את יוש והמצרים כבשו את עזה. במלחמת ששת הימים לא כבשנו אדמות הערבים אלא החזרנו לעצמנו את השטחים שהיו שייכים לנו מלכתחילה על פי דין ועל פי החלטה בינלאומית. אי לכך, ההחלטה של ועידת סן רמו מ-1920 ואשר קבלה משנה תוקף באמנת האומות המאוחדות בעת הקמת הארגון הזה ב-1945, היא ההחלטה המחייבת היחידה - Enforceable decision. היות ובועידת סן רמו, החליטו גם על מתן ריבונות למדינות אחרות כגון, מצרים, לבנון, סוריה ועירק ועל מסגרת הגבולות שלהן, אם מישהו יטען שיש לשנות את החלטת ועידת סן רמו לגבי גבולות ישראל, זכותנו לדרוש דיון מחודש גם על גבולות של כל המדינות שמסביבנו, על פי העיקרון שכל הגבולות נקבעו באותה ועידה. הדדיות זה המינימום שאנו יכולים לדרוש... Avi-Schuster Ph.D-EE Palo-Alto CA-USA Major Reserves IDF-Paratroopers ''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you fucking Dog
ofer,
28/09/05 02:30
|
keep writing the same garbage as usuall ,don't worry Mr. ass the real dogs will reach you one day
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התולעת מרוגזת
ל"ת
Avi Ecuador,
28/09/05 05:10
|
|
 |
תפסיק לבלבל לנו את המוח
רציונלי,
28/09/05 00:26
|
שלא כמו לכמה אחרים שעצלם זה ביצים ובאמת כך הם חושבים
כבר אמרתי את זה ולא פעם: כל זמן וכתוב מאת Avi Ecuador וכל להקשור בו אני לא קורא ולא מתייחס
אתה יצור לא רלוונטי ,שמאלנופוב פרנואידי וכולו שנאה תאמין לי ניסיתי לא פעם לקרוא ,אבל הרבה חוכמה לא היתה שם ןזה היה בזבוז זמן אחד גדול . אולי לשם שינוי תכתוב פעם משהו לעניין ושלך במקום לצטט את ה''פרוטוקולים של זקני ציון ''- ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
''ומה אתה רוצה לעזאזל? '' ?!
רציונלי,
28/09/05 09:59
|
|
 |
ומה אתה רוצה לעזאזל?
רציונלי,
28/09/05 09:45
|
היחיד שלא מדבר פה בסיסמאות זה אני . כך שבבקשה לא לבלבל לאבי את הביצים ולי את המוח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שוב אתה לא יודע מהחיים שלך
רציונלי,
28/09/05 09:43
|
אני כן קורא את התגובות המעצבנות שלך. אך לא את הסיפורים הארוכים , והמפגרים שלך ,כי זה בזבוז זמן וזה מתוך ניסיון ,כי ניסיתי .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
RATSUNALI MY ASS..YOU ARE FULL
meir yaeir,
U S A,
28/09/05 03:54
|
OF SHIT..IF YOU DON'T HAVE SOMETHING GOOD TO SAY .SHAT THE FUCK UP
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה לא קורא איך אתה יודע?!
Avi Ecuador,
28/09/05 03:16
|
מתערב איתך שאתה מחפש את התגובות שלי צבוע ובאמת לא אני כתבתי כך שלפחות לאדם שכתב יכלת להתיחס. למה לבלבל אידיוט עם עובדות?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קשר יש גם יש
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:42
|
ההתחלויות בעזה ספגו כמויות אדירות מהאש הפלשתינית ונתנו לאנשים כמוך לחיות בשקט יחסי במחיר בניהם. שמעת פעם על חומה ומגדל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חחחח זה שקר
רציונלי,
יהודי ממ''י,
27/09/05 17:57
|
כמה קסאמים עברו מעל לראשיהם של תושבי גוש קטיף גם אתה רוצה לספר לי שגוש קטיף או נצרים שמרו על תושבי מדינת ישראל מקטיושות ? תפתח מפה .... כיזה ממש חכם גאוגרפית
אם אתה רוצה לדעת, גולדה בכלל התחילה בפרויקט בגלל המצרים אך הסיבה הזאת לא רלוונטי יותר לימינו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קודם כל, הגוש ספג טילים רבים
יהודי מא''י.,
27/09/05 18:28
|
ודבר שני, גוש קטיף מלא תפקיד חשובים הרבה יותר: הוא משך את אש המחבלים עצמה. כמה מחבלים שספג הגוש היו יכולים להתפוצץ במקום בתל-אביב, יש לך בכלל מושג? בנוסף, הגוש סיפק לצה''ל בסיסים מצויינים לפעולות בעזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהודי מא''י - דביל כמוך עוד לא
שי,
27/09/05 20:09
|
היה כאן! האם זהו הטיעון החדש שלכם : שגוש קטיף היה חשוב בטחונית מפני שהוא ספג את הפיגועים שייועדו למרכז?!?!?! תאמים לי, שברת שיא של טמטום!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה אבל זה לא הגיוני ושקר
רציונלי,
27/09/05 19:24
|
הם שם עם הילדים והנשים כדי למשוך את האש על גופם? דבר ראשון אני יכול לספר לך שזה לא עובד בכלל ויש פיגועים גם במדינת ישראל ולא פחות מתים .
אבל אז, מה בעצם כל הסיפור על ''זאת ארץ ישראל!''
ולמה הם בכלל צריכים שם את צה''ל כדי שיגן עליהם אם הם גיבורים שחוסמים בגופם
או שזאת המדינה הביא אותם לשם לעזור לצה''ל להיות מגן אנושי שזה דבר חמור ביותר ואתה כאזרח טוב ובעל שכל ישר צריך להפגין גנכד מהלך כו לא אנושי של שליחת אנשים נשים וילדים כמגן אנוש ! ולמה לא רצו להתפנות כשה ביקשו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
Picture Good for Israel
Crumbs,
TA,
27/09/05 17:36
|
Unfortunately Israel has to constantly justify its actions against Hamas, as if the fact that they are terrorists is not good enough. Here we have Hamas displaying its brutality in very clear terms. Let the world and the Left in Israel see what Israel is fighting against. One picture like this alone buys Israel at least another few days of unrestrained action in Gaza.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
poor guy heart breaking
ornit,
27/09/05 17:33
|
|
 |
44.
על תנו לחמס להרים ראש .
אריק,
צפון,
27/09/05 17:32
|
ישראל צריכה לעשות הכול כדי למיצועה את המחבלים האלה . להשמיד את הטרוריסטים אד האחרון : לתקוף ,להשמיד , להחליש, שלא יהיה להם זמן להתכונן לפיגועה הבה, שיחשבו אך להסתתר , אך לשרוד ולא להילחם נגד מדינת ישראל.במעשים האלה אנחנו נציל לא רק את העם שלנו אלה גם את העם הפלסטינאי,עם הפלסטינאי סבל מהחיות האלה לא פחות מהעם שלנו , יגעה זמן שנשחרר את העם הפלסטינאי מעבדות לחרות בטוח מדינת הפלסטין שתקום בלי החיות האלה. אם לא נעשה זאת היום מחר כבר יהיה מאוחר כי אנחנו ניכבל עונש מבורה עולם כמו שפרעו קיבל עונש שלא שיחרר את עם היהודי מעבדות ונתן להם לסבול.אנחנו רואים שעם הפלשתינאי חלש ואפילו שהמנהיגים הפלסטינים יגידו שלא צריך להתערב לתוך העניינים פנימיים שלהם, לא לשמועה להם לעשות משה טוב לנו ולעם הפלסטינאי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
כדי לקרוא
המזהיר בפתח,
27/09/05 17:30
|
מי שמסתובב בחברת ערבים, וחושב שהוא 'בן בית' אצלהם, אל יתפלא שיום אחד הם ינצלו את ההזדמנות באמון שהוא נותן להם, והם ישחטו אותו. לכן, הקריאה הזו לכל יהודי ויהודי- אל תאמינו בערבים. אל תעסיקו אותם. אל תגיעו איתם לידי ידידות כביכול או לסחור איתם. אין בהם אימון. זה הסוף של כל יהודי הנותן בהם אימון. התרחקו מהם. בוזו להם. אין בהם אמונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
הכל בגלל המתנחלים
ענת,
כפר שמריהו,
27/09/05 17:29
|
לפנות מיד את כל המתנחלים מגוש קטיף. די, נמאס, כמה אפשר לסבול בגללם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פרובוקציה !
ל"ת
א,
27/09/05 21:13
|
|
 |
I understand your humour
Abi,
Toronto,
27/09/05 18:05
|
You have one mistake-it should be the settlers from Kfar Shmaryaho...evacuated
הגב לתגובה זו
|
|
 |
Think
Me,
VA, USA,
27/09/05 17:40
|
|
 |
אתה תחשוב
יוסי,
27/09/05 18:15
|
ענת דיברה בציניות על אלה שמאשימים את המתנחלים כל הזמן ועכשיו נגמרו להם התירוצים.
תחשוב שבע פעמים לפני שאתה מזלזל במישהו ככה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגים
שי,
27/09/05 20:11
|
אף אחד לא אמר שהכל ייגמר עם הפינוי, אולי אפילו יחריף מבחינת הנסיונות שלהם, אבל זה לא קשור! ההתישבות היא אבן ריחיים על צוואר המדינה והצבא: בטחונית, כלכלית ומוסרית! כולם הבינו את זה חוץ מקומץ פנאטים ששווים לא יותר מ 10 מנדטים, ואת זה תראו בבחירות הקרובות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמגוגים זה אתם
יהודי כואב,
27/09/05 21:24
|
כמה דם צריך להישפך כדי שתפסיקו להמר על דמו של העם? מה זה משנה כמה מנדטים בכנסת יש לשיטה הזאת - הוכח בשטח שכל הדיבורים של השמאלנים הם אלו שהביאו להגברת הטרור ולא להיפך. הנה, רק השבוע היתה הפגנה של השמאל ברמאללה... מתי תתפקחו? די! תפסיקו לשחק עם הדם שלנו עם כל מיני סיסמאות שאין להם קשר עם המציאות! אכזריים! רשעים! מנוולים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תרשה לי לנחש:
יהודי פשוט,
27/09/05 21:12
|
אף אחד מבני משפחתך הקרובה לא נפגע על ידי מחבלים. הלוואי שגם לא יפגע. לכן אתה מדבר כך. מי שקצת מכיר וקרוב לערבים - מבין שההתיישבות היא התשובה והפתרון הכי טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
פתרון
רציונלי,
27/09/05 21:57
|
איך ,מה ולמה ? אתה אל תשקר ,ההתישבות היא חלום של ארץ ישראל השלמה לא יותר והשיטה של ''קיר הברזל'' ממש עבדה , אבל ''ממש'' כך שנא לא לשקר הפתרון הוא לחימה בטרור ללא רחמים החזרה לקווי 67 פחות או יותר
כן ל''חומת מגן'' ו''גשם ראשון'' לא לכיבוש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
יימח שמה של כל האומה הפלסטינאי
ל"ת
משה,
תל-אביב,
27/09/05 17:29
|
|
 |
40.
למה לא פשוט מוחצים את החמאס?
ישראלסניק,
27/09/05 17:26
|
וכל הפושטקים האלה של הערבושים! עשינו אותם במו ידינו למלכים. עבד כי ימלוך. מספיק להלחץ מה יחשבו עלינו הגויים, ולהתחשב בדעת הקהל העולמי, צריך למחוק אותם אחת ולתמיד. לתקן את מה שלא עשינו ב-48!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לא מוחצים את החמאס
מישהו,
27/09/05 17:45
|
כי אחר כך לא יהיה עם מי לעשות שלום. שלום עושים עם אויבים! שכחת?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום עושים עם אויב
רציונלי,
27/09/05 21:43
|
שרוצה בשלום
למצב כזה יש שתי סיבות: או שכולם מרוצים מהסכם כלשהו , מבינים כי המלחמה לא נותנת תוצאות טובות. או שכוחו הצבאי הושמד והוא רוצה בשלום כי זה נכפה עליו ואין לו אפשרות אחרת .
את האפשרות הראשונה מנסים עם פתח אבל עם חמאס שסיסמת העיקרון שלו ''השמדת ישראל'' אין אפשרות אחרת חוץ מאפשרות השנייה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא לא שכחנו!!
אורי,
מרכז,
27/09/05 19:08
|
תמשיך עם הסיסמאות הסמולניות הנדושות.
טמבל!! שלום עושים עם אויב לשעבר, לא עם אויב שממשיך לטחון אותנו ללא תגובה הולמת!!!
מתי תחדירו את זה למוח התבוסתני שלכם???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם אויב כ ז ה לא עושים שלום!
שוטים,
27/09/05 18:35
|
כמה אפשר לשקר? כולנו יודעים שהפלשתינים רוצים בהשמדתנו. עם אויב כ ז ה לא עושים שלום...אבל השוטים בשלהם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום לא עושים עם זוהמה ערבית
ש,
27/09/05 18:04
|
כמו שאי אפשר לעשות שלום עם עקרב, גם אם תאלף אותו הוא עשוי לעקוץ אותך אחרי זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה התירוץ הכי מטומטם ששמעתי
ל"ת
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:50
|
|
 |
אממ, תאמת שכן
אלעד,
חיפה,
27/09/05 19:17
|
אני הייתי יותר מדמה את זה לכלב אמסטף אתה יכול ללמד אותו להיות חבר שלך, אבל הוא לא צפוי יום אחד הוא יוכל לקבל חררה ולקרוע לך את הפנים. חבר של סבא שלי היה ערבי, הם היו שותים קפה כל בוקר ביחד, משחקים ששבש כל היום, ככה בסבבה. הוא היה אומר שהיהודים הם יותר חברים שלו מהערבים. עד שיום אחד הוא היתפוצץ באוטובוס. לא יודע למה, לא יודע אם הכריחו אותו. עובדה שהוטא עשה את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
מתי יראו לחמאס מהכן משתין הדג
ש.לוין,
27/09/05 17:25
|
תגדי מופז לא נמאס לך כל הזמן לברבר תתן הרשאה לרמטכ''ל להפעיל כוח רציני על חמאס ולהשמיד את כל השכונות שבהם הרוצחים האלה גרים באחת. לפוצץ את הכנסים שלהם בצורה כזו שלא ישאר מהם זכר. אם לא תפעלו בצורה חזקה מאוד הם לא ידעו לעולם מהיכן משתין הדג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
to 31
M,
27/09/05 17:25
|
the sooner the better. go. to LA. and if someone tries to rob your flat in LA, just give him your flat and leave again. This time to Torronto . Then you will be safe. And if someone threaten your kid, just avoid any contact with your kid, so nobody will know that you are his father and you will be safe. A brilliant plan. Don't send us postcards
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
פשע נגד האנושות.
נעמן שפוי,
27/09/05 17:25
|
החמאס חוזר לדרכו הנושנה של פשע נגד האנושות. חטיפת אזרחים תמימים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
האם כל הערבים ברברים??
איתן,
מבשרת ציון,
27/09/05 17:24
|
או שפוט אני לא מתסובב מספיק בעולם ועדיין לא נתקלתי בערבים מתורבתים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
אלה פושעים ורוצחים. אי אפשר
אריאל,
חדרה,
27/09/05 17:23
|
לעשות אתם שלום. אין להם תרבות ולא מעניין אותם שום דבר חוץ מאשר הרג.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
איזה שינוי הביא הגירוש?
עידן,
רחובות,
27/09/05 17:22
|
כל בוקר אני מתעורר לזוועה אחרת.... למה הרסו 22 ישובים....? הבטיחו לנו שמשהו ישתנה....לא הבטיחו שלום....אבל הבטיחו שגירוש 10,000 יהודים מבתיהם יביא לשינוי.....איפה לעזאל השינוי הזה? לבינתיים נראה כאילו זה הולך ונהיה יותר גרוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
החמאס מציג...
יהודה,
27/09/05 17:18
|
תגידו זה נראה לכם תאטרון הבימה? החמס מצטדק שהוא רק רוצח שבכניקים. לא חס וחלילה מטרתם לא לפגוע באזרחים... כל הילדים והנשים שרצחו עד היום כולם שבכניקים וכמובן כל 24 הקסמים שירו אתמול כולם כוונו לשבכ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שיהיה ברור
שרון,
27/09/05 17:16
|
|
 |
31.
די נמאס לי, אני עוזב
יונתן,
27/09/05 17:15
|
בטח עכשיו כולם ירדו עלי, אבל מה לעשות, את המשך שנותי אני רוצה לחיות במקום טוב ושקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שלום ולא להתראות!
המחלקה הסגורה,
27/09/05 19:16
|
|
 |
To #31
aussie,
Australia,
27/09/05 17:57
|
I left 25 Years ago,and I will come back only if Sharon will do another black September, and he has only got 4 days left to the end of this month
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ביי
ל"ת
א.,
27/09/05 17:28
|
|
 |
אין בעולם הזה מקום שקט ליהודים
ל"ת
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:18
|
|
 |
30.
לבנות חומה מול החיות האלו!
ל"ת
יויו,
27/09/05 17:13
|
|
 |
29.
שרו ן התבוסתן!
דורי א.,
27/09/05 17:13
|
זו התוצאה הישירה של המדיניות התבוסתנית מבית מדרשו של שרון. אפילו החמאס אירגון של כמה מאות מחבלים צוחק עלינו! להיכנס באבי אבותם ומהר!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק...
הילה,
מרכז שמאלה,
27/09/05 18:46
|
הרי כשעזה היתה בידינו לא היו פיגועים והחמאס לא הצליח לחטוף אף אחד. הזיכרון הקצר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וואללה נכון ...
נס 2005,
27/09/05 17:24
|
צודק עד עכשיו לא היו פיגועים,לא חטפו חיילים,ולא התפוצצו באוטובוסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאז נחשון וקסמן לא נחטף אף
אלכסנדר,
27/09/05 17:38
|
|
 |
אז מי יותר טוב? אולי הסמול...
ל"ת
ט,
27/09/05 17:20
|
|
 |
שרון הוא הסמול, מנהיג הסמול
ל"ת
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:26
|
|
 |
כל הכותב ''סמול'' -אינפנטיל
רציונלי,
27/09/05 17:42
|
זה משחק מילים ילדותי המילה האמיתית היא ''שמאל'' ''left'' או יותר נכון כמו שזה בצרפתית....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה אומר?? אדוני המורה!!
אורי,
מרכז,
27/09/05 19:11
|
|
 |
אתה טמבל אמיתי ילד
ל"ת
Avi Ecuador,
28/09/05 05:39
|
|
 |
מה אתה אומר ''אדוני'' התלמיד
רציונל,
27/09/05 23:12
|
|
 |
אתה אדם קטן מאד
ל"ת
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:48
|
|
 |
ואני צריך לקחת שיעור בהקלדה
יהודי מא''י.,
27/09/05 18:37
|
|
 |
לא ככה כותבים שלום או הרצל
יהודי מא''י.,
27/09/05 18:30
|
|
 |
hallo goliver u have anew game
ל"ת
hertzel,bazel,
27/09/05 18:11
|
|
 |
28.
בואו נכין רפסודה
רב חובל,
27/09/05 17:12
|
ענקית ונעבור לגור בה בים. הרי גנבנו להם את הארץ שלהם והמקום היחידי שנשאר לנו, היהודים, הוא הים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
Animals
Eitan,
27/09/05 17:12
|
|
 |
אבל חיות לא עושות רע לאף אחד!!
ל"ת
יואב,
תל אביב,
27/09/05 17:29
|
|
 |
מי פה החיה, גזען?
ל"ת
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:17
|
|
 |
החמאסניקים הם החיות, תבוסתן
EITHAN,
27/09/05 17:26
|
|
 |
החמס הם בהחלט החיות
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:31
|
וצריך להכנס באבי אביהם, אבל לאמור שכל המסלמים הם חיות? זו גזענות לשמה. אינני תבוסתן ואינני פחדן. הב לי מחבל ואחסלו במו ידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בראשית היה כל חמאסניק מוסלמי.
מיקי,
27/09/05 18:08
|
שם הפוטנציאל. בקלי קלות כל כל כל כל כל מוסלמי נהפך לחמאסניק. מספיק שתגיד לו שאלאקצא בסכנה והוא נדלק. ואגב - זה שטחי שאתה מתייחס רק לחמאס. יש להם עשרות שמות חלופיים : ג'יהאד מוסלמי, הזרוע הצבאית של הפתח', יד הנפץ של מוחמד, טיז א-דין א-קסאם... מקור הטרור הכלל עולמי הוא באיסלאם ובמוסלמים, שרובם פנאטים ומוסתים בקלות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על איזו תקוה אתה הוזה??
אורי,
מרכז,
27/09/05 21:01
|
|
 |
תמיד להכליל, תמיד להכליל.
יהודי מא''י.,
27/09/05 18:34
|
יש מסלמים אחרים. אינני משלה את עצמי, ברור שהרוב המחלט הם שונאי ישראל ויהודים, אבל יש גם לא מעטים שעומדים עם יש מושטת לשלום, או לפחות רואים בנו עם שווה זכויות. ויש גם מסלמים חילוניים, או אפילו דתיים מכופחים, שהר הבית אינו בראש מעיניהם (מעולם לא קודש בקראן ובמשך שנים רבות אחריו). ראיה כזאת לעולם לא תביא לשלום, אלא למחלמה מתמשכת בכל אשר הוא שונה. ראה את חצי הכוס המלא, את ניצני הטוב שבצד השני, ותהיה לכלנו תקוה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
עוד חידוש מרענן של ידידינו.
ל"ת
המטיף,
27/09/05 17:11
|
|
 |
25.
להשמיד את עזה
חייל,
חיל אויר,
27/09/05 17:11
|
להשאיר ממנה רק חול ולבנות אותה מחדש.
אני מבטיח לכם אחרי זה השלום יגיע מייד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
They have forgotten
Abi,
Toronto,
27/09/05 17:10
|
that they are in our hand We have the power and we should use it FULLY Lehikanes Banevelot Bekol Hakoach Olehashmidam Mitachat Pnei Hashamaim
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טעות לשונית : ''ulehashmidam''
ל"ת
הברווז הצולע,
חוות החיות,
27/09/05 23:53
|
|
 |
23.
חדש: אל קעידה בישראל
חיים,
דרום,
27/09/05 17:10
|
כל מי שמסתכן ונכנס לשטחים הפלסטינים כדי לסחור עם ערבים, לקנות בשוק בזול ולמלות דלק מהול במים מסכן את חייו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם הערבים ה''ישראלים'' יידבקו
מיקי,
27/09/05 18:02
|
בקרוב ב''שפעת האיסלאם'' הזו. כבר היה מקרה החייל שייחט. בשביל עשירית פרומיל של מוסלמים שהם באמת ''תמימים'' לא כדאי לסכן את כל העולם המערבי. האנגלים והצרפתים כבר גם מבינים זאת, אבל עדיין מסתבכים עם החוקים הנאורים שהומצאו בשביל בני אדם. כנראה שצריך להגדיר ''מיהו בן אדם''. בטוח שרוב המוסלמים לא יעברו את הטסט הזה. שאלות מכשילות שצריך לשאול הן : 1. ''מה דעתך על רצח אשה על כבוד משפחה''. 2. ''מה דעתך על נקמת דם''. 3. ''מה דעתך על פיגועי התאבדות בין אזרחים אקראיים כדי להשיג מטרות פוליטיות''. 4. ''מה דעתך על לינץ' ללא משפט ברוצח, אחרי שהוא כבר כפות ואינו מהווה יותר סכנה''.
אגב, גם קניבלים לא יעברו את הטסט הזה. וגם לא פיטבולס. בשבילם צריך אולי שאלות אחרות, כמו : ''מה דעתך על הזאב שטרף את סבתא של כיפה אדומה ?''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
רוצה להתפנות מהמדינה עם פיצוי
ציני מיני,
נ.צ. 1298,
27/09/05 17:10
|
אני רוצה להתפנות מהמדינה הזאת עם פיצויים, למי צריך לפנות? אזה מנהלת מטפלת בזה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מנהלת מוגלב
ל"ת
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:16
|
|
 |
21.
עם ישראל, עמוד איתן, לא נכנע!
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:09
|
לא נכנע לחמס, לא נובס על ידי הטרור! עמדו יציבים מול הרוצחים, אחים. עברנו אלפים שנות גלות ומרצחים גדולים בהרבה, נעבור גם זה.
תהא נשמת ששון נוריאל ז''ל צרורה ברור החיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
מופז איפה התגובה?????
אזרח רועד,
מפחד,
27/09/05 17:08
|
התותחים קישוט החילים קישוט הטנקים קישוט המטוסים קישוט מופז בעצמו נראה לי קישוט אחד גדול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
19.
מוות לכל הערבים!
ל"ת
חנה,
27/09/05 17:08
|
|
 |
מוות לכל הגזענים!
ל"ת
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:32
|
|
 |
מעניין אם לפי המשפט שלך
Avi Ecuador,
28/09/05 05:41
|
|
 |
לפחות בזה אני מסכים אתך
ל"ת
רציונלי,
27/09/05 19:35
|
|
 |
18.
למה הם חארות הרי עשינו שלום לא
ל"ת
אחד שלא מבין,
עם מטומטם,
27/09/05 17:08
|
|
 |
17.
לא נכנע לצמאי הדם
להתמקד,
ולחסל,
27/09/05 17:06
|
ולא נקח שבויים אלא למטרת חקירה. לא נשרוף את עזה וחאן יוניס ביום אחד אלא נהפוך אותן לתילים של חרבות מעט מעט. בן מות החמאס דין נחש לג'יהאד. אתם עוד תראו גם הם ילכו משם. שלום על ישראל שנה טובה וגמר חתימה לכולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
16.
1st-disconnect water &electric
ל"ת
2, eraze rammal,
27/09/05 17:04
|
|
 |
15.
חייבים עונש מוות בישראל
דוד,
27/09/05 17:02
|
|
 |
סוף סוף הצעה הגיונית
יוסי,
27/09/05 18:19
|
מכל ההצעות המטומטמות שהיו פה ההצעה שלך היא הפשוטה והנכונה ביותר ליישום, כל מה שצריך זה לנסח את החוק, להעביר בקריאה טרומית ושלוש קריאות בכנסת וזהו. חסל סדר השחרורים של האסירים שמזמן היו צריכים להיות בקופסה תת-קרקעית. לא חבל לבזבז את הכסף עליהם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש עונש מוות בחוק הישראלי
ש,
27/09/05 18:02
|
וצה''ל קיבל אישור עקרוני לממשו בהליך משפטי מזורז.
חבל שהדיקטטור השמאלני שלנו מרשה לצה''ל לעשות את זה לעיתים כ''כ רחוקות, לפני הצבעה במרכז הליכוד למשל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני בעד
רציונלי,
27/09/05 17:40
|
למרות שאני פה לא פעם מנסה למתן את הימין ,בזה אני תומך כמובן כל מקרה לגופו.
בנוסף עונש מוות גם לרוצחים יהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכים איתך ב100%
ל"ת
חיים,
דרום,
27/09/05 17:13
|
|
 |
אני בעד, אסור לוותר למרצחים
ל"ת
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:10
|
|
 |
14.
אוי וי ווי
ל"ת
אמיר,
27/09/05 16:57
|
|
 |
13.
לחטוף את המנהיגים שלהם מ,א,זהר
דוד,
27/09/05 16:53
|
|
 |
למה לחטוף? לחסל
חיים,
דרום,
27/09/05 17:14
|
חיל האוויר הוכיח פעם אחר פעם אחר פעם: החיסולים עובדים! חיסול ראש הנחש מחליש את הטרור ולא שום הסכם מפוברק כזה או אחר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמובן בתנאי שזה פוליטית טוב
ל"ת
רפי,
27/09/05 23:20
|
|
 |
12.
אל פחד!!
ג'ון,
טרבולטה,
27/09/05 16:53
|
כל מטרתם היא לערער ולזעזע ... אין בכוחם יכולת של ממש... הרי ישראל לא תהפוך לעירק!!!
מי שנזהר ודואג לעצמו ולא מסתובב ההיכן שהצבא אוסר זאת ,מחשש לחיי אזרחים ישראליים ,לא יפגע...
אז אל תרקינו ראש תושבי ישראל כי אנחנו עולים עליהם בעשרות מונים... מכל הבחינות ובפרט היכולת הצבאית סופם של החוטפים ידוע מראש בקרוב נשמע כי הם לא עוד בין החיים ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמענו על חכמים כמוך..
dbsh,
27/09/05 17:30
|
נראה אותך ,מעיז לרדת מהרכב ברחובות אום אל פאחם,או אפילו יותר קל נראה אותך מסתובב בלילה בכפר כנא (זו שליד נצרת ) ודרך אגב עדיין אין איסור להסתובב שם ,ואלו עדיין חלקים ''ממדינת'' ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעורר מהאשליה שלך....
רפי,
27/09/05 17:22
|
כל עוד זה טוב פוליטית לשרון ומופז - הצבא לא יעשה כלום !!!
לאיפה הגענו ????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה שווה יכולת צבאית....?
עידן,
רחובות,
27/09/05 17:17
|
אם אין אומץ להשתמש בה? או אולי בכלל אנחנו לא יכולים להשתמש ביכולת הצבאית שלנו....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
מסכן, כואב בלב
סס,
27/09/05 16:52
|
על שעותיו האחרונות שבהן פחד ובטח חשב ל משפחתו. שהקוסמוס יחזיר לכלבים האלה אמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
איזה כיף יש שלום בזכות שרון
ל"ת
o,k,
עכו,
27/09/05 16:50
|
|
 |
9.
לצאת מא''י מיד!!!
ל"ת
רועי,
27/09/05 16:49
|
|
 |
8.
איזה יש שלום בזכות שרון
ל"ת
o.k,
עכו,
27/09/05 16:49
|
|
 |
יש -לא , יהיה -כן
ל"ת
א,
27/09/05 16:58
|
|
 |
כמובן, ננוח על משכבנו בשלום רב
ל"ת
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:11
|
|
 |
לא כי החלק של טיפול בטרור ישנו
א,
27/09/05 17:27
|
|
 |
אכן צריך, אז מדוע לא?
ל"ת
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:38
|
|
 |
מדוע לא מטפלים?
א.,
27/09/05 19:37
|
די מטפלים, גם אני רוצה שיותר אבל כמו שאמר 47 תחליף סיסמה ל ''פעולה קשה יותר'' ולא ''התנחלות התנחלות....''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יהיה - כן
לוי,
ביתר,
27/09/05 17:02
|
אני כבר מחכה לשלום שיהיה מאז החזרת ימית. או - מאז הסכם אוסלו. בינתיים הוא מבושש לבוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דווקא החזרת ימית הביאה שלום
חיים,
דרום,
27/09/05 17:12
|
עם מצריים, שהיתה איום הרבה יותר גדול על ישראל מאשר הפלסטינים.
הסכם אוסלו היה הסכם גרוע ונחתם עם עראפת הטרוריסט. נקווה ששרון יעשה הסכם טוב יותר עם אנשים רציניים יותר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
סמולנים....תגובות בבקשה
ל"ת
רחלי,
27/09/05 16:48
|
|
 |
התגובה: תלמדי לכתוב ''שמאלנים''
ל"ת
חיים,
דרום,
27/09/05 17:12
|
|
 |
זמאל
דודו,
27/09/05 18:51
|
|
 |
התגובה לתגובה:
אריק,
27/09/05 17:28
|
רק אדם מנותק לחלוטין לא יודע שכבר מזמן, אבל ממש מזמן, ''סמול'' זו לא שגיאת כתיב. הכוונה לשמאל מלשון Small - קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
In addition to be SATAN
.,
27/09/05 20:57
|
|
 |
לחיים,יש שמאלנים ויש סמולנים
ל"ת
רועי,
27/09/05 17:25
|
|
 |
אולי כאילו דא ,בכוונה כתבתי כך
ל"ת
רחלי,
27/09/05 17:23
|
|
 |
ממתי לימנים יש חוש הומור?
חיים,
דרום,
27/09/05 17:41
|
כן, היה ברור לי מה הכוונה בשימוש במילה ''סמול''. בדיחה כל כך חבוטה שאני לא מבין איך אתם לא משתעממים ממנה כבר. מי הקופי-רייטר הגאון שעלה על משחק המילים המטורף הזה?
כל תגובה צינית צריך להסביר לכם באופן פרטי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחיים מהדרום ומהסמול..
רחלי,
27/09/05 18:36
|
נו? אז מהי תגובתך לגבי האירוע המחריד שקורה לנו במדינתנו הקטנה? מחריד לא? ואנא בלי שיעורי לשון..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It would only minimize, not
eliminate,
U either,
27/09/05 21:02
|
transfer, or eliminate. As for Small, it is the best label yet. Small, It says it all.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מסכימה איתך,ויבוא ציון לגואל.
רחלי,
27/09/05 20:09
|
|
 |
מישהו גונב לי את הכינוי ?
ל"ת
רציונלי,
27/09/05 19:32
|
|
 |
מסכימה איתך...ואמן יבוא לגואל.
ל"ת
רחלי,
27/09/05 19:01
|
|
 |
תגובתי לאירוע המחריד
חיים,
דרום,
27/09/05 18:47
|
יש להקים הומת הפרדה ביננו לבין הפלסטינים. לא לאפשר כניסת פלסטינים לישראל, לא לבתי חולים, לא לעבודה, לא למסחר, לא לכלום. במידה שווה תאסר על ישראלים כניסה לשטחי הפלסטינים כדי למנוע ממקרים כאלה מלחזור על עצמם. ובא לציון גואל.
האם זה עונה על שאלתך?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון,בלי שיעור לשון!!!!!!
ל"ת
רציונלי,
27/09/05 18:42
|
|
 |
ממתי לשמאלנים יש שכל ?
ש,
27/09/05 18:01
|
אי אפשר לדעת אצל מפגרים כמוכם מתי אתם צינים ומתי אתם רציניים, כי כל הקונספציה שלכם היא בדיחה אחת גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
It is a dream of Small people
like U & your,
likes,
27/09/05 21:04
|
|
 |
עכשיו תסביר לי מה זה קונספציה
חיים,
דרום,
27/09/05 18:24
|
|
 |
תחשוב
א.,
27/09/05 17:49
|
זה רק אומר כמה ילדים שקוראים לעצמם ''ימין'' יש פה או לפחות אנשים עם שכל של ילד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא ,אני איש מרכז בכלל
א,
27/09/05 19:31
|
אין לי שום סטריוטיפים אל אף אחד כמו שאמר יהודי מא''י ''הסברתי עובדה יבשה''
משהו בסגנון ''SMALL''=שמאל בגלל שזה קטן זה ילדותי,לא מצחיק ואפילו טיפשי
לא אמרתי שום הכללות ,זה שאתה לא מבין זאת בעייה שלך
כל מה שאמרתי זה שיש פה הרבה ילדים שקוראים לעצמם ''ימין'' (ובדרך כלל נוער זה ימין ודי קיצוני) ולא אמרתי ''כל מי שימין הוא ילד או בעל שכל של כזה'' אתה רואה את ההבדל ?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה קרה נעלבת?
יוסי,
27/09/05 18:23
|
או שאולי כואב לך שיש גם ימנים שיודעים אנגלית? זה מקלקל לך את הסטריוטיפ....
מי שיש לו שכל של ילד זה אתה, כי רק אדם לא בוגר בנפשו עושה הכללות כאלה, שפשוט לא נכונות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיעור לשון
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:22
|
''סמולן'' הוא כינוי לעג לשמאלן, מהמלה ''Small'', דהינו, שמאלני כאדם קטן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא לשון ,זה שטויות
ל"ת
א.,
27/09/05 17:45
|
|
 |
אמרתי שאני מתלהב מזה?
יהודי מא''י.,
27/09/05 17:51
|
|
 |
אמרתי שזה לא לשון ולא קשור
ל"ת
א,
27/09/05 19:26
|
|
 |
6.
על מצפונו של שרון!!
אני,
27/09/05 16:48
|
|
 |
5.
חטיפות לא תקפות מול ישראלים!!!
החמאס מטומטם,
27/09/05 16:46
|
מספיק שחרור של סרטון אחד בו עורפים את ראשו של ישראלי(כמו שעורפים ראשים בעיראק), יעלה את מספר ההרוגים הפלסטינים פי 100. למשל אפילו גנב רכב פלסטיני יזכה למקבץ של כדורי 5.56 היישר לתוך הגב, וכמובן מתוך לגיטימציה מלאה מהממסד, זאת כדי להרגיע את הרוחות בעם. הפלסטינים פשוט השתגעו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
To #5
Dan,
27/09/05 17:06
|
Must you give Ideas to the Hamas? better not to write ideas Go-d Forbid They sould do that
הגב לתגובה זו
|
|
 |
4.
מה יהיה?
שרית,
27/09/05 16:42
|
אין מה לעשות נגד בהמות האדם האלה?! יהי זכרך ברוך, נוריאל ששון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשאלי את הגובניקים מהמרכז
ל"ת
ראיחון,
27/09/05 16:46
|
|
 |
יהיה טוב
ל"ת
ג'ובניק,
מרכז,
27/09/05 17:04
|
|
 |
3.
א-זהאר אתה בדרך ליסין ...
ל"ת
אני אחר,
27/09/05 16:42
|
|
 |
2.
שקרי החמאס
שרית,
27/09/05 16:40
|
הם אפילו לא ידעו את ישראל שהוא בידם,ובטח לא ניסו להכנס למשא ומתן כמו שהיה עם נחשון ז''ל. מכל מקום,אני מציעה את השיטה הישנה של עונש קולקטיבי. אולי אם נוריד כפר הם יבינו את הרמז.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ONE IS NOT ENOUGH
ל"ת
Greater Israel,
IsraelIsGrea,
27/09/05 20:53
|
|
 |
1.
ה צ י ל ו !!!!!
ל"ת
אני,
27/09/05 16:33
|
|
 |
זוועה
אילן,
27/09/05 17:03
|
|
 |
לצאת מהגדה המערבית מיד !!
ל"ת
גם אני,
27/09/05 16:44
|
|
 |
להוציא את הערבים מכאן מיד
ש,
27/09/05 17:59
|
יש לממש את זכות השיבה שלהם לארצות ערב, ואת זכות השיבה שלנו למולדתנו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
up yours ass....
ל"ת
ilan,
27/09/05 17:46
|
|
 |
קצת אומץ, סמולן קטן
ל"ת
פחחח,
27/09/05 16:40
|
|
 |
לחזור לגבולות החלוקה
ל"ת
או לאירופה,
ולתימן,
27/09/05 16:52
|
|