 |
39.
אוי ואבוי! מבין השורות מבינים
צורב התודעות,
20/10/05 11:07
|
כמה שלומיאליות, אגו מפגר, טיפשות וחובבנות הפגין צה''ל לפני וגם אחרי המבצע הזה.
אם רק עכשיו הם מבינים שצריך להניח לאגו בצד ולהפעיל את הכוח בצורה משולבת - סינגריה ! , יא אהבלים - אז אנחנו בצרות עמוקות.
והכי מצחיק: את זכאי העיפו מצה''ל בסוף. היינו - זו היתה אפיזודה חולפת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
38.
סוף סוף מישהו לוקח על עצמו כזה
רוני,
דרום,
15/10/05 17:49
|
|
 |
37.
כתבה מאלפת כל הכבוד לNRG
ל"ת
דרומי,
14/10/05 15:31
|
|
 |
מסכים איתך
ל"ת
רוני,
דרום,
15/10/05 17:50
|
|
 |
36.
גם 20 ילדים נהרגו
נש,
שרון,
14/10/05 13:30
|
כל הכבוד לצהל. 130 מחבלים זה חלום רטוב של כל גנרל. מה גם שלמצע היתה הצדקה עקב הטילים ומבחינה צבאית הוא היה מבריק רק שחכו לספר לנו שגם 40 אזרחים נהרגו במבצע (על פי צהל אפילו יותר) מתוכם כ 20 קטינים או בעברית ילדים. עם כל הצדק הפואטי אנחנו שולחים צבא שנוקם הריגת ילדה בשדרות בהריגת 20 ילדים בעזה. זה מה שאנחנו רוצים לעשות וגאים עליו ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
עיוות הסטורי
שם לב לפרטים,
ת''א,
13/10/05 19:58
|
כתבה מדוייקת ומרתקת. רק תיקון אחד - בניגוד לכתוב (ובניגוד לזיכרון הקולקטיוי ) מבצע ''ימי תשובה'' החל 24 שעות לפני הריגת 5 הישראלים . אולי בין היתרונות של הגנרלים יש גם ראיית עתידות?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
וכל הכבוד לאריק
ל"ת
שרון,
13/10/05 19:52
|
|
 |
33.
איפה היה חיל האויר בבית לחם
רוב העם,
13/10/05 19:42
|
בחומת מגן? קשקוש שמאלני של טייס מסוק שלא יודע מזה כשיורים עליך ואתה מחופר לבד. שירדו מהאולימפוס ויתחילו לציית לפקודות. אין דבר כזה טייס מסוק שמסרב לירות. להדיח אותו מיד.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
סוללת תותחים אחת היתה חוסכת את
יעקב,
13/10/05 19:15
|
|
 |
31.
צה''ל - צבא הגירוש לחפים מפשע
ל"ת
משה,
ירושלים,
13/10/05 18:46
|
|
 |
30.
זו בדיחה? נכשלנו בהגנת אזרחנו!
א א,
13/10/05 12:37
|
זו הכתבה המטופשת ביותר בה נתקלתי. נכשלנו, התקפלנו, חטפנו קאסמים ונמשיך לחטוף. מי שלא חורט ניצחון על דגלו לא מנצח. ועל דגלנו לא חרוט יותר ניצחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק. יש המון פיגועים.
ל"ת
או שלא,
13/10/05 19:50
|
|
 |
בוקר טוב
מישהו אחר,
13/10/05 18:45
|
ניצחנו.
אין יותר ירי קסאמים. יש הרבה יותר מחבלים מתים. אלא אם אתה מהחמאס, אז אני לא מבין מאיפה הבאת את התגובה הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה?!
עדי,
נגב,
17/10/05 13:08
|
מתי הסתכלת לאחרונה בחדשות? אתמול נפלו קסאמים. שלשום נפלו קסאמים. אתה כנראה ממש חי בבועה אם המצב הנוכחי נראה לך ניצחון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
מה קרה לחמור?
חמור שמאלני.,
13/10/05 12:01
|
האם החמור גם סוכל ממוקדית? הרי זה לא היה חמור מועד.. אולי הוא בכלל היה חמור חף מפשע?
כל הכבוד לצה''ל, תחי מדינת ישראל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אידיוט
ל"ת
זהר,
חו''ל,
13/10/05 13:22
|
|
 |
28.
תודה לצהל המגן עלינו מהרוצחים!
ההסטוריון,
13/10/05 10:53
|
תודה לצהל המגן עלינו מפני הרוצחים הפלשתינאים וסייעניהם מהשמאל הישראלי והעולמי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
זאת כל האמת
עמיר,
מרכז,
13/10/05 08:20
|
כאחד שהיה ב''אוהל'' זאת האמת לאמיתה. המטרה היתה לחסל כמה שיותר מחבלים ומשגרי קאסמים ולא לפגוע באזרחים תמימים. כולנו בני אדם ועושים טעויות. כאחד שממש עומד בפני שחרור מצה''ל אני גאה שכל כוחות צה''ל שתפו פעולה - עוד ילמדו צבאות אחרים. בהזדמנות תודה לכל מפקדיי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שיתוף פעולה מתבקש
מהישוב,
צפון השרון,
13/10/05 11:32
|
שיתוף הפעולה המתואר בכתבה מתבקש מאליו! אם זה לא התבצע כך עד כה זה חמור מאוד. אין צורך לשבח כ''כ זאת חובתם ובשביל זה הם נמצאים בדרג הזה, כך שאתה כבר יכול להוציא את הלשון!! שלא יצטרכו לעבור ניתוח חו''ח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
הכל מוסמס בטפשות הבריחה והגרוש
חומת מגן בעזה,
13/10/05 08:05
|
צהל יכול היה לנצח בקלות את הטרור העזתי ממש כפי שניצח את הטרור מיו''ש. במבצע מוצלח דוגמת חומת מגן שהיה משיב את השליטה בשטח שאבדה מאז אוסלו לידי ישראל. במקום זה עשו מבצעים מוגבלים גם אם היו מוצלחים ובסופו של דבר העניקו לחמאס את הנצחון על ידי הבריחה מעזה. המלחמה עוד לפנינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
ארגוני זכ' האדם=אסון הומניטרי
ל"ת
הם שקרינים,
13/10/05 07:42
|
|
 |
24.
זכאי=צוקרמן=גולני שלי
כפיר,
מרכז,
13/10/05 03:57
|
חטיבת גולני המפוארת והנהדרת שאני גאה להיות חלק ממנה הצליחה ובגדול ובזכות המפדים הטובים שבחטיבה הצבא כתב תורת לחימה חדשה וטובה יותר. בפירוש בזכות התו''ל החדש נצלו וינצלו חיי חיילים רבים. כל הכבוד לגולני שלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד אחד שלא סיים עממי
ל"ת
שרגא מחטיבה 1,
13/10/05 19:07
|
|
 |
ימותו הקנאים!!!
נילי,
27/10/05 08:38
|
לא משנה איך הוא היה בבית הספר, אומץ יש לו פי מליון עליך! הוא לתפארת מדינת ישראל!!! אז פשוט, של נעליך מעל רגליך שאתה מדבר עליו תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
23.
מיליארד דולר לשבוע נגד חמורים
גיורא,
13/10/05 03:22
|
מי שלא יודע, עלות מערכת הבטחון בישראל הינה כמיליארד דולר בשבוע !! רוב התקציב הזה, ומיטב המוחות בעולם (8200..), כולל מערכות המחשוב וההיטק המתקדמות בעולם מופנים כנגד הפלאנגיסטים מג'בלייה. לא היינו צריכים להיות שם. את הלקח הזה רצוי שניישם גם בחברון שכם וג'נין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אז עדיף לתת להם לטבוח בנו?
ל"ת
גיל,
רמת השרון,
17/10/05 13:09
|
|
 |
22.
כתבה מלקקת לגנרלים- פרבדה
יעקב,
12/10/05 22:36
|
הרבה זמן לא ראיתי כתבה כזו, שכולה ליקוק לקציניים. איפה ביקורת? איפה דיווח על הטיוח השיטתי ב''תחקירים'' מבצעיים? מידיעה אישית - אני אומר שהיתה פגיעה מסיבית באזרחים חפים מפשע. לא מצאתי פרור מידע על זה. והשיא- אחרי שצה''ל פעל אותו דבר במחנה פליטים ג'נין, לקבוע שהקרבות בג'יבליה היה תקדימי ושינה את התפיסה? בושה לעיתונות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
לתפארת מדינת ישראל !
שר,
קאזם,
12/10/05 19:45
|
|
 |
20.
מסוק מול חמור?
המחתרת הסגולה,
12/10/05 19:37
|
טוב שלא היינו צריכים להביא את האנטרפרייז מהעתיד כדי להרוג סוסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
התכוונת להרוג ג'וקים
ש,
13/10/05 11:09
|
|
 |
19.
כל זה במקום לירות עליהם רקטות
שמאל שפוי,
12/10/05 19:29
|
חזרה במלחמה כמו במלחמה כל ההתחשבות הזאת לא עושה עליהם רושם על כל קסאם צריך לשלוח 100 רקטות חזרה אז ובמיוחד היום למרבה הצער בני דודינו הם אהבלים הם בחיים לא יבינו בדרך אחרת לאיזה דרך מובילים אותם החמאס ושאר הטרוריסטים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לעצור כאן?
מישהו אחר,
13/10/05 18:47
|
למה רקטות? פצצות אטום! פצצות מימן!
ולמה על הפלסטינאים? הם בקושי מזיזים לנו! על ארה''ב צריך לשלוח פצצות. הם גרמו להתנתקות הרי!
יאאלה! פצצות לגבות ורסיסים לריסים! רק ככה מנצחים. אין דבר כזה חף מפשע.
[\סרקזם]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק לגמרי... אנחנו במלחמה
ל"ת
די לתבוסתנות,
13/10/05 00:56
|
|
 |
18.
חוסר אחריות של אל''מ צוקרמן
גל,
12/10/05 19:25
|
החלטה להוציא חיפוי מסוקים שנועד לשמור על חיי חיילים כי הוא ''התעצבן'' היא החלטה מסוכנת ושערורייתית. מח''ט גולני סיכן את חיי חייליו וחבל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גל, תחזרי שוב לכתבה...!!!
נילי,
27/10/05 08:36
|
לא נראה לי שהבנת! תקראי שוב והפעם לאט ואז ... תתנצלי. את מדברת פה על אדם שביקש מהם לתת חיפוי לחיילים שעל הקרקע! כשהם סירבו כי לא רצו לפגוע באזרחים פלסטינים!!! אז התחילו צעקות בחפק ואז העיף אותם מהחיפוי! מה הוא צריך אותם שם לקישוט, בשמיים? מה הם מובייל, אם הם לא מבינים מה תפקידם שיסתלקו, והוא לא איזה חמום מוח שלא יודע מה הוא עושה!!! כשאת היית בחיתולים, הוא עשה מבצעים שגם את וגם אני לא יודעים מה טיבם!!! הוא גיבור אמיתי, ואחד שלא מדבר על עצמו אז מישהו במדינה היה צריך להשתיק אותך!! תודה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
התרברבות מיותרת
ביקורתי,
12/10/05 19:02
|
אחרי 5 שנים ומעל 1000 הרוגים צה''ל הפנים שיש מקום לשיתוף בין הזרועות?! היה מקום להצניע את הכתבה בתקווה שאיש לא ישים לב, בטח שלא להתרברב בנושא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל מילה בסלע!!
ל"ת
מהישוב,
צפון השרון,
13/10/05 11:20
|
|
 |
16.
וכרגיל
ג. אביבי,
12/10/05 18:28
|
מספרים לנו על תושייתם הנפלאה של הקצינים הבכירים וחיל האויר אבל אף מילה על החיילים הפשוטים שבצעו את עיקר המלאכה תוך סיכון חיים.
מסקנה: לפקוד של צה''ל יש יופי של יחצון בתקשורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
חלם במיטבו
יוסף ט,
12/10/05 17:36
|
בית המשפט העליון משבח את צבא ההגנה על הסיוע שהוא נותן לאויב האיסלמי... מה הפלא שהטרוריסטים נצחו ואנו נסוגנו כשזנבנו מקופל.. הניצחון היחיד של צהל מאז מלחמת יום כיפור הוא ניצחונו נגד אזרחים ישראלים לא חמושים ,גרושם מביתם ומסירת השטח לאחר ביצוע ניקיון אתני של יהודים לידי האויב האיסלמי... כמה צלשים מגיע לגיבורי צהל? מתחת לכל סיפורי הגבורה המצוצים מהאצבע אנו מגלים שהנחישות שצהל גילה היתה מוגבלת למלחמה ביהודים... בפני הטרוריסטים האיסלמים היא חסרה, ולכן אנו מפסידים במערכה על חיינו.. אבל מה שחשוב שה לעשות נחת לשופטי הבג''ץ.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
...Who is the genius
Sam,
USA,
12/10/05 17:07
|
|
 |
His name is Boooooggi
Yaaaalon,
12/10/05 22:44
|
|
 |
13.
כל הכבוד לצהל
ל"ת
רינה,
12/10/05 16:41
|
|
 |
12.
''שיר השירים'' ל''מנהיגותו'' של שר
sailor,
12/10/05 16:29
|
כל מוצלחים הינו שירי קסאמים ופצמרים גבר לאחר המבצעיים! להוכחת ה''הצלחה הכבירה'' אנו התגלגלנו אחורה ובישובינו צועד חמאס ''המוכה''! תאום חיילי פאנטסטי הביא להברחת נשק חופשית לרצועה בימים אלה, ציר פילדלפי מציר מגן נהיה ציר הכנה למתקפה לפליסטינאיים. הכתבה היא''מעתונאי מתאם'' לביצור אגו שפל ושקרני ששרון הכניס כ''נכס''פוליטי לחיינו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
כל הכבוד לזכאי!!!
פרסי גאה,
12/10/05 15:56
|
|
 |
נא דייק! הוא כורדי!!!
ל"ת
ברזני מסעוד,
12/10/05 22:47
|
|
 |
אבל הפרסי(מופז) לא הגן עליו !!
ל"ת
אחשורוש,
13/10/05 02:26
|
|
 |
10.
כל הכבוד
תם,
12/10/05 15:20
|
כל הכבוד לאלו שעשו את המלאכה. ולשאר המגיבים -דעו לפרגן ולהעריך את מי שפעלו למען כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זה לא עניין של לפרגן או לא!!
מהישוב,
צפון השרון,
13/10/05 11:14
|
הבעיה היא שאנו לתומנו חשבנו ששתוף פעולה כזה היה תמיד, אם זה קרה רק באותו המבצע, מי ערב לכך שזה ימשך גם בעתיד? ובאיזה צבא אנו שמים את מבטחנו?!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
נצחנו בקרב... הפסדנו במלחמה
ל"ת
ASDF,
12/10/05 15:19
|
|
 |
תסתכל עלינו ועליהם
חיים,
דרום,
12/10/05 18:37
|
אנחנו חיים במדינה חופשית ומשגשגת יותר מכל מדינות ערב, על המילארדים מרווחי הנפט שלהם, והם חיים כמו כלבים בעזה, בעוני, בלי תשתיות, והסיבה היחידה שהם לא גוועים ברעב היא בזכות כספי הסיוע של האו''ם (וגם על זה כבר יש ביקורת - כמה שהם מקבלים יחסית למדינות עניות יותר באפריקה).
אז תגיד לי, מי פה הוא המנצח? וויתרנו על עזה, ניצחנו במערכה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
המבחן איננו מבחן התוצאה???
תדי,
תל אביב,
12/10/05 14:55
|
מתי נבין שבמקרה של הפלסטינים לא צה''ל יכול או אמור לספק את התשובה... הצבא החזק במזה''ת לא יכול להתקוממות עממית, כי אין צבא להילחם בו.
זו שעתם של המנהיגים המדיניים של המדינה. אם יש מישהו בציונות המדינית שייסד הרצל, שיקום לפני שיהיה מאוחר...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם הצבא לא יכול....
מהישוב,
צפון השרון,
13/10/05 11:06
|
אז אפשר לסגור את המדינה. הדרג המדני לא מסוגל לשום דבר!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
''ישבו על המדוכה''...
אסנת,
12/10/05 14:51
|
האם רצית בעצם לומר שהם לא ישבו בחיבוק ידיים? אז הבטוי שבו בחרת ממש לא נכון. 'ישבו על המדוכה' = כלומר דנו והתייעצו . אז החמאס כנראה כן ישב על המדוכה והחליט לצאת למתקפת נגד. מעבר לזה מן הבחינה הצבאית - אחלה מבצע, כל הכבוד לצה''ל!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
זה קשקוש אחד גדול. האויב הם לא
המחבלים הבודדים,
אלא הציבור,
12/10/05 14:21
|
הערבי ששם. הפגיעה במחבלים צריכה להיות על ידי פצצות גדולות , כך שיחד עם כל מחבל ועם כל מעבדה ועם כל מחרטה יהרגו גם הרבה מהאוכלוסיה התומכת. נכון שזה לא ימצא חן בעיני כמה תעמלני שמאל ואסא כשר , אבל כך היינו משיגים ניצחון. במקום זה אנחנו ממשיכים בריצת אמוק לים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
איזה קישקוש, המבצע נכשל
מאור,
רחובות,
12/10/05 13:34
|
אם אחרי שנה ברחנו מרצועת עזה, אז מי ניצח במערכה?????? לישראל היו מזל''טים, טנקים, ראיית לילה ואלוהים יודע מה עוד... החמס בעזרת מחרטות ושאריות ברזל בנה טילים פרימיטיביים. וכל צה''ל ברח. אז אולי הצלחנו בקרב ההוא ובעוד קרב... בגדול צה''ל הוא נמר של נייר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עוד לא ראיתי מלך לבוש כ''כ יפה.
ל"ת
מלביש ערומים.,
12/10/05 18:04
|
|
 |
4.
השאלות האמיתיות
ניר,
12/10/05 13:18
|
הן כיצד הגיעו למצב בו נגמ''ש מושמד על כל חייליו בציר שבו אפשרויות התצפית והפיקוח הן כמעט 100% .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך הגיעו למצב הזה
חיים,
דרום,
12/10/05 15:22
|
שבו משתמשים בנגמ''ש מסוג ברדלס, עם מיגון-לא מיגון שעשוי מאלומיניום וללא אמצעים לזיהוי ושיבוש מטענים ובלי בולדוזר שינקה את השטח ממטעני גחון? כי את התקציב למיגון ולרכישת כלים משוריינים מעבירים לרכישת מכוניות אזרחיות לקצינים, טיסוי, נופשונים ומסיבות בבסיסים עורפיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
כן כזו הצלחה ששנה אחרי בורחים
ל"ת
יממ,
12/10/05 13:07
|
|
 |
כל יום שאין קסאם זה הצלחה.
מורדי,
12/10/05 13:53
|
כל יום שאין קסאם זה הצלחה. לכל קסאם יש ממחיר וכל חמאסניק יבוא יומו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אולי תצליח לחסוך לפצצת אטום
Avi Ecuador,
13/10/05 22:20
|
|
 |
2.
לפתוח פה לשטן
נא לא,
12/10/05 12:21
|
|
 |
1.
כתבה חנפנית ומסולפת
עד ראיה,
12/10/05 11:50
|
קשה לי להשתחרר מהרושם שעדיין נותרו לזכאי כתבי חצר.
בתקופה האמורה ''זכיתי'' להיות במטה של זכאי, והתיאור של הדברים כפי שהם מובאים כאן כל כך רחוק מהמציאות שאני לא יודע אם לצחוק או לבכות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמענו עליך
א',
12/10/05 13:57
|
כן, חאלאס להיות סמרטוט, אתה לא רוצה להועיל אז שב בצד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דנגו... אז הוא זרק אותך אז מה?
צ',
12/10/05 12:54
|
|