 |
93.
MEDIAN KATLANIT
ל"ת
ENOUGH ALREADY,
weNeedAction,
17/10/05 20:11
|
|
 |
92.
הממשלה היא ממשלת דמים
ישראל,
17/10/05 11:40
|
שטויות ואבלים, לא תהיה שוב תגובה חריפה והשלחות קשות. אלה הם קשקושי מוח.
הממשלה החלמאית שלנו, לא מסוגלת והיא לא תעשה דבר.
יום אחד לא ידבר אתם, ולמחרת יזחלו על ארבע כמו תמיד.
אין לנו על מי להישען, אלא על אבינו שבשמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
91.
הפתרון היחיד
רציונלי,
17/10/05 09:37
|
טרנספר לכל הסמול הקיצוני שביילין ושריד בראשו....בחמאס אפשר לטפל בלי בעיות אחרי זה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
דמי שימוש על הכינוי בבקשה
ל"ת
רציונלי,
17/10/05 11:41
|
|
 |
פטפטנים
הומלס,
17/10/05 14:24
|
בלה בלה בלה, הוצאתם קיטור ועשיתם שרירים לאשה במטבח. גיבורים בפה ובכיינים בפינוי. לא יעזור לכם, כולכם תתפנו, ומי שיפנה אתכם יהיו אנשי ימין - יורשיו של שרון, אולי ביבי, אולי לנדאו חג שמח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק...בסה''כ יעברו דירה
עידן,
רחובות,
17/10/05 10:25
|
ניתן להם גם פיצויים כמה מאות אלפי דולרים, ונעביר אותם דירה לאירופה, במילא הם חצי מהזמן שלהם בפגישות עם עוכרי ישראל שם...שלא לדבר שמשם הם מקבלים משכורת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
אשמת השמאל גדולה משל הערבים
יהושע פרוע,
אור עקיבא,
17/10/05 02:08
|
כמובן שמי שרצח את 3 היהודים חייב להיות נידון למוות,{או לקבל לפחות את אותו העונש שמקבל יגאל עמיר אם לא יותר} אבל בלתי אפשרי שלא להודות שאלמלא גרם השמאל לערבים להפנים את העובדה שאנחנו מתקפלים בפני טירור {או לחצים בינלאומיים} מרבית הסיכויים ש-3 הקורבנות היו בין החיים. במילים אחרות אם שנאת יהודים ,היתה המוטיבציה היחידה לבצע פיגועים היו לנו הרבה פחות פיגועים. השמאל הפוסט ציוני ששידר לערבים שעם מעט לחץ נגיע לקווי 47 נתן לערבים סיבה הרבה יותר חשובה לבצע פיגועים. הערבים רואים בפיגועים נ ש ק א ס ט ר ט גי !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וטינופות כמוך אשמים אפילו יותר
דן,
ת''א,
17/10/05 09:30
|
טיפוסים כמוך משני הצדדים, גם שלנו וגם של הפלשתינים, עם דעות מעוותות, מח נבוב ומנהיגים מטורפים הם בדיוק האחראים למצב בו אנו חיים היום. אתה לא שונה מהמחבלים. הדם, השנאה וההסתה הם האוכל שלך.
בושה וחרפה שיצורים כמוך חיים במדינה שלנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו תגובה של שמאלני נאור?
יששכר,
אריאל,
17/10/05 09:56
|
מה קרה לאיפוא נעלמו כל הטיעונים בשעת האמת? זה כל מה שיש לך , להקיא עלינו את הרפש שאתה אוכל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הם לא חולמים על 47
Avi Ecuador,
17/10/05 02:30
|
הם עובדים על לחסל אותך. הטעות שלהם שלא נתנו לשמאל לעשות להם את זה. כמובן, תראה את השמאל כשאהידים שמאבדים את עמם לדעת יחד עם עצמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
89.
עדיין לא הבינו בחלם
Avi Ecuador,
17/10/05 00:43
|
ועדיין לא הסבירו לעם הארץ שמי שצריך לשמור שלא ירצחו ביהודים ולדאוג מאוד כשהם נרצחים זה הפלסטינים עצמם ושלא מתפקידנו לפתור להם אנרכיה, לחנך אותם ולתת להם פרסים ומדינה, להעניש את בני עמנו על זה שהם חיות. יש להסביר להם שהאחריות עליהם היא קולקטיבית ויעשה טרנספר לפי תוכנית אב בסיסית על כל תכנון, רצח או ניסיון לרצח מצידם באזרחינו או בלחיילנו ואם אי אפשר אז ללמוד מהם איך מנצחים ולתת לדור הבא שיסביר לעצמו על מצפון. הם מסבירים '' יפה מאוד'' מדוע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
if you are
ofer,
17/10/05 14:55
|
so smart come over and explain it to your friends here, you smart dog
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הצחקת אותי, לפחות את זה אתה
Avi Ecuador,
17/10/05 17:37
|
|
 |
very good
ofer,
17/10/05 18:26
|
Dogi, as you know the dog is a person best friend, might as well be a happy dog..........
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממתי תולעת היא בן אדם?!
ל"ת
Avi Ecuador,
18/10/05 01:20
|
|
 |
אני הייתי בא....
מושון,
רעננה,
18/10/05 15:10
|
אני הייתי בא להסביר לכם...אבל לא מרשים ליהודים להכנס לקלקיליה....אני יכול לפגוש אותך במחסום עופר. כשאתם באים תביאו מסטרינות....אני יכול לסדר לכם איזה קבלנות טיח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
common
ofer,
18/10/05 04:00
|
Dogi you can do better then that paste something that you wrote so we can be impressed
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
שמים פה פרסומת של הסכם ז'נבה
ל"ת
חוסר טקט!@#!%$#,
17/10/05 00:38
|
|
 |
87.
למישהו היה ספק שהטרור יתגבר
Avi Ecuador,
17/10/05 00:34
|
מישהו חשב בכלל שהבעיה היא שלום עם השמאל או ויתורים לפלסטינים. אני מתקוון לרציונלים ולא לאידיוטים שקוראים לעצמם רציונלים. הרי ידוע שבהעיה היא תרבות ששואבת מדת ושמאל ומערב, שטן קטן ושטן גדול; ישראל וארצות הברית. נו, אם שרון והשמאל לא יזמינו טרור במדינויות החלמאית שהושרשה בעם הארץ איך יסבירו את הבריחה ואת ייעודו של צבא הכנה לפלסטין שהסבו אןתו לתת פרסים לרצח ולעשות ניקוי אתני ליהודים, איך יוכלו להסביר את האידיוטיות?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
again Dogi
ofer,
17/10/05 17:02
|
|
 |
חסר מפגרים כמו יוס2 ואתה חזרת.
ל"ת
א.,
17/10/05 11:49
|
|
 |
עוד דוגמא קלסית לעם-הארץ
ל"ת
Avi Ecuador,
17/10/05 15:10
|
|
 |
אתה אידיוט
אורן,
17/10/05 10:03
|
הטרור לא גבר אלא ירד משמעותית. יש לך זיכרון של חילזון!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, ספר לנו על הונדא
Avi Ecuador,
17/10/05 15:09
|
גם אוסלו הביא ''שקט'' לכמה שניות. האף מסתיר לך את האופק ''גאון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
מגקשים- הדם על הידיים שלכם
ל"ת
יהודי,
17/10/05 00:30
|
|
 |
85.
אולי
גכבח,
17/10/05 00:04
|
כדאי לכל השפויים להפסיק לכתוב כאן, רק כדי שלכל המקשקשים לא יהיה עבור מי להגיב,למי הם יכתבו שמאלנים,אוסלו,......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
84.
יהי זכרם ברוך
ישראל,
ארה''ב,
16/10/05 23:17
|
|
 |
83.
שלושה דוסים פחות בשביל פיצויים
ל"ת
דני,
רעננה,
16/10/05 22:42
|
|
 |
ימח שמך הם בני אדם
ל"ת
יהוד,
תל אביב,
17/10/05 22:47
|
|
 |
גגעכ
שמואל,
באר-שבע,
17/10/05 09:27
|
|
 |
מאחל לך להיות הבא בתור.זבל.
ל"ת
שונא קיצונים,
16/10/05 23:55
|
|
 |
זבל!!!
חיה,
ת-א,
16/10/05 23:43
|
|
 |
חלאת המין האנושי
רוני,
ים,
16/10/05 23:41
|
זה מה שיש לך לומר?????????אחרי רצח מתועב של 3 יהודים חפים מפשע?????????אני מאחלת לך חיים טובים כמו שאתה מאחל להם!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
***
****,
16/10/05 23:27
|
|
 |
פיגוע ירי
חיים,
רעננה,
16/10/05 23:06
|
אתה מבייש את העיר רעננה ,לא מבין איך נותנים לכל דביל מושלם להגיב ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הוא מבייש את עצמו!
חסוי,
16/10/05 23:31
|
|
 |
אכזר- הוא אח זר
דנה,
מרכז,
17/10/05 01:27
|
קצינה בצה''ל ומדריכהטיולים לאהבת הארץ ונער תמים- מיטב הנוער אך בשבילו הם תחת הכותרת ''מתנחלים''. איך הגענו למקום כזה של ניכור וזרות???
הגב לתגובה זו
|
|
 |
***
***,
16/10/05 23:29
|
נראה אם היית מדבר כך אם זה היה קורה למישהו שאתה מכיר!!!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אמרתי שיש ושיש ?
רציונלי,
16/10/05 22:56
|
|
 |
82.
זהירות מהרודן הוא יקיז את דם
גדעון,
חדרה,
16/10/05 22:41
|
המתנחלים כפי שעשה בגוש וידרוש לאכר מכן לפנות את השטח עבור הערבים בתוענה כי חייבים להגיע לשלום עם הפלסטינים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שגיאות כתיב במשפט אחד??
בני,
השרון,
16/10/05 23:01
|
דחוף - להשלמת עברית בסטלה מאריס - בחיפה!!! זה לא יקר , ואם אתה רוצה אני יכול למסור לך טלפון להתקשרות מהירה- זה כדאי................!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
אני נדהם מהשנאה בתגובות
בנימין,
השרון,
16/10/05 22:25
|
איזו שנאה איומה מוצגת בתגובות השונות!!!!! החידלון יבוא מתוכנו ולא מגורמים חיצוניים כמו שכנינו הערבים. השנאה , הארסיות , חוסר הכבוד ההדדי , הלעג , הבוז , האלימות המילולית , הדורסנות ועוד תכונות קשות ואיומות הם נחלת הכלל בעם הזה ביחוד אצל הדור הצעיר. יש צורך לבצע חינוך מחדש לחלק ניכר בעם זה .... בדיוק כמו שבוצע בדרום מזרח אסיה לפני כמה עשרות שנים ואלה שיודעים הסטוריה יודעים למה אני מתכוון.........!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם דמעות בעיניים ומחנק בגרון
נטלי,
י-ם,
16/10/05 23:52
|
את התגובה הזאת אני כותבת עם דמעות בעיניים ומחנק בגרון. למה? למה להתעסק בפוליטיקה ולהטיח האשמות זה בזה??? מתי נבין שכולנו אחים?!? חייהם של שלושה צעירים נגדעו בשניה אחת, בהינף יד, ושלוש משפחות לא יחזרו לעולם להיות כמו שהיו. אולי נפסיק להילחם זה בזה, ונבין שלכולנו יש את אותה המטרה, כולנו רוצים לחיות בשקט ובביטחון במדינת ישראל. ביום מן הימים, כשנהיה מאוחדים, ננצח את כולם ואף אחד לא יצליח לשבור אותנו. בואו נאהב אחד את השני במקום להאשים את כל העולם. יהי זכרם של מתת, כנרת ועוז ברוך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נאה דרשת ,הלוואי ויאזינו לך.
ל"ת
חנה,
17/10/05 11:05
|
|
 |
80.
שמאלנים- תקראו..
אבי,
ים,
16/10/05 22:11
|
אתם ניסיתם לשבור ביחד עם הערבים את הרוח. אבל ראיתם שזה (הגירוש) לא עזר לכם לשבור אותנו. הו הו, אז מה קורה עכשיו? אני אגיד לכם : אתם פשוט אוכלים את הלב. על זה שחברים שלי נרצחו היום- כן אני מהאזור שלהם, אתם תשלמו על זה שאתם מרשים לעצמכם לחגוג על הדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אוקי , אנסה זאת בשקט
רציונלי,
16/10/05 22:54
|
אני לא בטוח למה אתה משקר לעצמך אבל אם תקרא שוב אין כמעט מישהו ''שמאלני'' שרוקד על דמם
תביא לפחות ציטוט אחד ... אולי באמת יש בודדים ,אולי , אבל הרוב אם תקרא טוב ההפך משתמשים במקרה בשביל ה''אמרנו לכם'' הידוע ,שהם כל כך חיכו לקבל
אתה מעוות את המציאות ,בחור . תרגע תנשום עמוק ותתחיל לחשוב מהראש ,תמיד קח בחשבון שאולי אתה טועה , כל זה למרות כל הקושי שבדבר אחרי המקרה ,אבל אין ברירה אני בטוח שאתה אדם הגיוני
אל תהיה לנו נתן זאדה הבא ,זה רק ימית אסון רב יותר לך לחבריך ולציבור כולו . הבטן לרוב לא יודעת לקבל החלטות נכונות יותר מהראש הצלול .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי אתה צודק!!!
ל"ת
רציונלי,
17/10/05 09:41
|
|
 |
יש פה נסיון לגנוב לי את הכינוי
רציונלי,
17/10/05 11:53
|
|
 |
ח ב ל - ע ל - ה ז מ ן !
ל"ת
שקד,
16/10/05 23:38
|
|
 |
:)
רציונלי,
17/10/05 00:13
|
אתה האמת.... את האמת זאת לא באמת תגובה שמיועדת בשבילו . הנתן זאדה הבא יושב לו שם בשקט כמו עכבר וקורא ללא תגובה , ללא ציוץ
אבל כל הקוראים פה וכל אדם שקורא ומפנים ואם אני צודק בדברי ,זאת הצלחה לבלום אסון הבא שהוא יפיל על משפחתו ועל כולנו.
נקוה לטוב. ולילה טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
התשובה לטרור-לצה''ל
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
16/10/05 22:05
|
התשובה לטרור כתובה בתגובות 70 -71 זה יסגור לחלוטין את הרציחות וההמלטות המהירה מזירת הפשע. יש להפעיל זאת מידית
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
רק החילוניים הריקניים אשמים
ברוח גבית לטרור,
הם נטע זר,
16/10/05 21:51
|
הם מזהמים את האויר בארץ ישראל. רבים מהם מהוים גייס חמישי של... (רוסיה? אמריקה? צרפת? מרוקו? ועוד... )
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
אמרנו לכם!!ההתנתקות תביא טרור!
ל"ת
האמת הכתומה,
16/10/05 21:30
|
|
 |
ה א מ ת - ה מ ו כ ת מ ת !
ל"ת
??????????,
16/10/05 23:21
|
|
 |
כן...
רציונלי,
16/10/05 22:58
|
לפני זה היה שקט מוחלט . כשהתנתקנו מעזה יהיה לראשונה פיגוע מהשומרון ,ממש מוזר ...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You SMALL still waiting for th
ל"ת
SHALOM, what a,
bloody peace,
17/10/05 20:08
|
|
 |
76.
כאילו הם לא רוצחים יהודים בי''ם
ל"ת
df,
s,
16/10/05 20:54
|
|
 |
75.
לשים לזה סוף, לברוח מיד מיוש
ל"ת
המתנתק הסדרתי,
16/10/05 20:38
|
|
 |
ואחר כך נברח מרמת אביב ג ....
ל"ת
מתנחל מהערבה,
16/10/05 21:51
|
|
 |
74.
זורע בריחה
ל"ת
קוצר סופה,
16/10/05 20:37
|
|
 |
73.
קצינים בכירים ברברנים אידיוטים
ל"ת
יהושי,
16/10/05 20:30
|
|
 |
...ובראשם - אימפוטנט סינילי.
ל"ת
יואל,
מרכז,
16/10/05 20:44
|
|
 |
72.
בוודאי שהיה צמצום
מתוך עמי,
גוש עציון,
16/10/05 20:29
|
שמפקד הכוחות יגיד שלא היה צמצום של פריסת הכוחות ויסתכל בעיניים של התושבים, לא על המצלמה. נו באמת. מותר לומר שגם שיקולים פוליטייים מנחים את קובעי המדיניות בצהל. וקיים צמצום רציני במספר הכוחות ובפריסתם בגוש עציון.מן הסתם בעוד מקומות שפחות חשובים לראש הממשלה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה איכפת לך גודל הכח?
ז,
16/10/05 22:33
|
צריך להיות לך חשוב איכות הכח, חשוב צורת תיפקוד הכח. הרבה צרות היו נמנעות אם היינו צרכנים יותר טובים ,אם היינו מבינים שיש אלטרנטיבה, צבא יעיל יותר. עדיף לכולם שנשיג המטרות עם כוחות כמה שיותר קטנים. מחסומים, לדוגמא,יכולים לתרום לבטחוננו,ויכולים גם להטריד ולהזיק גם להם וגם לנו,גם ישירות,וגם בעקיפין בגלל בזבוז בכח אדם. טוב בזה אני משחרר הקוראים להמשך ריטואל השלכת הסיסמאות אחד על השני.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה אנו צריכים לשאת בהוצאות ??
לפנות את הגדה,
יש בלי י''ש,
16/10/05 20:38
|
צריך להמשיך לצמצם את הצמצום של כל מה שקשור בהתנחלויות. למה שלא יגנו על הזקנים ועל העניים ועל תושבי ערי חוסר הפיתוח, ועל מחוסרי העבודה בגליל, ועל תושבי ירוחם. למה עליהם לא מרחמים? ולמה שלא תבנה המדינה בתי ספר בכפרים, ותחנך את בניה ובנותיה. ולמה ולמה... ולמב רק על המתנ-חראבלים צריך לשפוך את כספנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הכסף הולך על הגדר.
א,
י-ם,
16/10/05 22:41
|
|
 |
לך ישמאלני.......
אבי,
ירושלים,
16/10/05 21:21
|
אני שונא אנשים שחושבים שהם חכמים ההתנחלויות הרבה יותר חשבותו מהיישוב שלך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
הזהרו מהמפקיר הלאומי מופז
ל"ת
יהודי,
16/10/05 20:22
|
|
 |
70.
לחזור לגוש קטיף ולארצנו מעבר
המזרחי של הירדן,
16/10/05 20:20
|
גוש עציון מהווה עמדה קדומנית חשובה להגנת ירושלים. לו לא היה גוש יישובים זה, היינו צריכים להילחם כדי לכבוש אזור כזה. הימצאו של הגוש בנקודה כה רגישה לתחבורת האויב מהווה שיקול חשוב במערכת המלחמה בארץ כולה. לגוש עציון צפוי עוד התפקיד לשמש כנקודת-מוצא לחדירתנו לנגב ולאזור חברון. נכון, מצבכם קשה. מנותקים אתם מכוחות הלוחמים העיקריים, מוקפים כוחות אויב רבים. דומה מצבכם למצבה של טוברוק בימי מלחמת העולם, אך אין לעלות על הדעת את המחשבה, כי אנו נפנה את הגוש. עליכם להתבצר כמה שתוכלו, ואז יש תקווה לעמוד.'' על תושבי הגוש נאסרה הנסיגה בפקודת הסוכנות. לא שהיתה לחברים כוונה כלשהי לסגת. אבל ההורים המודאגים הקימו וועד שיפעל לקרוע את רוע הגזירה. ואילו החברים התביישו במעשי הוריהם הדואגים, כפי שזה מצטייר במכתבו של נפתלי להוריו: ''... לא מובן לנו, מה הפאניקה הזאת? מהי אסיפת ההורים שהנכם עורכים שם.... לא בנים יחידים אנו לישוב. לא טובים אנו מהמגינים על אנשי העיר העתיקה. לא טובים אנו מאלה המגינים על שכונת מנשיה, למען תוכלו אתם, האזרחים, להמשיך באורח חיים נורמאלי. לכל אחד יש תפקיד, אנו נמלא את תפקידנו כאן. ''.... שיהא ברור לכל ההורים, לא נזוז מפה......!''
מגיני הגוש, כידוע, לחמו בגבורה עד לרגע האחרון האפשרי. לאחר קרבות קשים מאוד מול כוחות הלגיון, אנשי הכנופיות ולוחמים בלתי סדירים, שהסתייעו בתותחים ובמשוריינים, נפל כפר עציון ביום ד' באייר תש''ח, 13.4.1948, ערב הקמת מדינת ישראל. לאחר נפילת הגוש נערך טבח אכזרי במגינים. באותו יום נפלו 127 לוחמים, ורק 4 נותרו בחיים. בסה''כ נהרגו בהגנת הגוש 240 לוחמים.
גם היום מגינים אנשי יש''ע על גבולות אושוויץ של המדינה, ש''השמאל בנה'' . גם היום משתף השמאל פעולה עם האויב, מושיט שוב ושוב יד לשלום לרוצחי תינוקות ומתעלל באזרחים התרומיים ביותר של מדינת ישראל.
ב- 25.2.1996 התפוצץ מרצח ערבי באוטובוס מספר 18, ליד התחנה המרכזית בירושלים. באותו יום מתפוצץ רוצח נוסף בטרמפיאדה ליד אשקלון. ב-3.3.1996 מתפוצץ ''שאהיד'' באוטובוס מספר 18, ברחוב יפו בירושלים, ולמחרת, מתפוצץ אחיו לג'יהאד ליד דיזנגוף-סנטר בתל-אביב. בסה''כ נטבחו בעשרה ימים 65 יהודים, כמחציתם ילדים. על מציאות כזו אפילו חיים ברעם אינו יכל לעבור בשתיקה, ואכן ב-8.3.1996 הוא שופך את חמתו על אויבי השלום בהאי לישנא: ''... ביום ראשון השבוע הגיחו הכהניסטים ממחילותיהם האפלות והרעילו את אויר העיר בנשימתם המצחינה... ליד מקום הפיגוע התגודדו הסוחרים בדם, סרסורי הגזענות והשנאה, שניסו לתרגם כל טיפת דם וכל איבר פגוע לרווח פוליטי בזוי. התבוננתי בפרצופים המעוותים של האספסוף...''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
69.
דניאלה בואי הביתה
המרן מוטי שרעבי,
16/10/05 20:18
|
דניאלה זה נכון שאת אלימה ,זה נכון שאת הוזה, זה נכון שאת תוקפנית ובוחן המציאות שלך לא תקין אבל בכל זאת אנו מזמינים אותך לחזור הביתה ומבטיחים לך תמיכה וטיפול תרופתי מתאים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
המתנחלים הדתיים לא רציונלים
מתנחל מציאותי,
16/10/05 20:15
|
כחילוני שחי הרבה שנים בגדה ברור לי שלא נוכל לשלוט לנצח על שטח ועם כבוש אבל חבריי חיים באיזה טריפ משיחי ,לא קוראים ולא מחוברים למציאות ולכן יש דם ודמים.חברים דם של חיילים,נשים וטף יקר יותר מאדמה אז קדימה תרדו מעץ הטירוף המשיחי שלכם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''מתנחל המציאותי''
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
16/10/05 21:24
|
|
 |
בדולפינריום? ביפו? בחיפה?
ל"ת
ובנתניה?,
16/10/05 20:39
|
|
 |
מה ''בדולפינריום? ביפו?''
רציונלי,
16/10/05 22:13
|
זה מקומות שהם פגעו בהם במלחמתם ללא קשר להחזקה כן או לא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האמת
רציונלי,
17/10/05 09:45
|
רוב הנרצחים באינתיפדה האחרונה נרצחו בגבולות הקו הירוק.... רובם היו אזרחים ולא חייילים. אז הקשקוש על יהודה ושומרון הוא פשוט קשקוש. אחרי שניתן להם את שארית השטחים ביהודה ושומרון השלב הבא יהיה מלחמה על זכות השיבה וחיסולה הסופי של מדינת ישראל. הם כתבו על זה ספר....קוראים לו תורת השלבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לפחות תכתוב רציונלי2
רציונלי,
17/10/05 12:23
|
רוב הנרצחים וזה לא משנה מי הם או מאיפה ,הם חפים מפשע יש לגנות רצח זה. הקישקוש על היהודה והשומרון הוא שהם לא חלק ממדינת ישראל ולא יכולים להיות חלק ממנה ,נקודה . ללא קשר לנרצחים .
ירצו יותר יש צהל בשביל זה . גם יהודים רוצים הכל וזה נקרא ''ארץ ישראל השלמה'' כולם רוצים הכל , כולם טובים. ויש למצוא נקודת ביניים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל ''הרצחת וגם ירשת? ''
רציונלי,
מרכז פוליטי,
17/10/05 19:26
|
אני כבר כותב פה חצי מה תגובות שיש בנושא עם הכינוי הזה והכל כתוב בשמי
אבל זה לא משנה (זה כבר מתחיל להיות אינפנטילי ) אני אומר את זה בצחות זאת זכותך אם כן זה לא בזדון
אני אתחיל שוב להוסיף ''מרכז פוליטי'' נקוה שלא תעתיק לי גם את זה :)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרצחת וגם ירשת?
רציונלי,
17/10/05 17:43
|
גם לגנוב לי את השם וגם לטעון שאני הגנב? אין לך בושה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
67.
המשיח
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
16/10/05 20:03
|
במגזר הערבי רק חמורים מורשים לנוע כל סוגי כלי הרכב האחרים מוחרמים,עד להודעה חדשה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
66.
מכונית היא מותרות
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
16/10/05 19:57
|
יש להחרים את המכוניות הערביות שילכו ברגל. כי אם אני צריך להתמודד בין פגיעה באזרחים ע''י החרמת מכוניותיהם לבין השארת מכוניותיהם בידיהם ולאפשר לרוצחים המלטות מהירה אז אני בדעה שיש להחרים. רק צה''ל ואמבולנסים(עם מכשירי עיקוב gps נוסעים) השאר ברגל. ואל תגיד לי מה אני יכול ומה לא -אין עוד מלבדו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
65.
ערבים ושמאלנים לים !!!!!!
ל"ת
יניב,
ברקת,
16/10/05 19:53
|
|
 |
בושה
אבי,
ים,
16/10/05 22:05
|
לומר לך את האמת יניב? אני מתבייש במה שאמרת, למרות שאם אתה מתנחל- אז אני יותר ממך. נק' למחשבה..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמו שצריך!
ל"ת
שונא,
ערבים,
16/10/05 21:24
|
|
 |
השמאל שוחה בים בקיץ,הימין בדם
ל"ת
שחיה זה בריאות,
16/10/05 20:23
|
|
 |
64.
-''החמאס חיסל 3 מתנחלים''
חיסול זה גם רצח,
-אמת בעיתון-,
16/10/05 19:52
|
-''החמאס חיסל 3 מתנחלים'' זוהי הכותרת שהיה צריך לתת למאמר
בדיוק כמו ''צה''ל חיסל בג'נין פעיל ג'יהאד''. כי אין הבדל בין רצח וחיסול. ואם זה לא נעים, אז אפשר לאמר: ''החמאס הרג שלושה בגוש עציון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך אתה לא מתבייש?
מה,
?,
16/10/05 21:26
|
איך אתה לא משווה? מה, דם של יהודים שווה כמו דם של ע ר ב י ם ? לא נראה לי...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם אתה בצד שלהם, למה אינך איתם
cyrano,
ארץ העריק,
16/10/05 20:56
|
מעניין אותי נורא איך הם מתייחסים לגייס חמישי ששוכן ביניהם.. בכל מדינות העולם אתה ושכמותך נחשבים לבוגדים ועושים לכם משפט שדה שלרוב מסתכם בהעמדתכם מול כיתת יורים... אתה מעוניין להנות מכל העולמות , כמו כל החרות הסמוליות שהם בעצם חמ''סניקים המחופשים ליהודים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בין רצח להגנה עצמית
מי שלא מבדיל,
16/10/05 20:40
|
|
 |
יש לך טעות בהבנה
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
16/10/05 20:30
|
צהל חיסל פעיל ג'יהאד שהתנגד למעצרו לעומת הרצח הזה שבו יש לתפוס את הרוצחים ולהעמיד אותם לדין ואם יתנגדו אז יש לחסל אותם-מקווה שעכשיו הבנת!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
כותרת-''החמאס חיסל 3 מתנחלים''
עתונות-לא הסברה,
-אמת בעיתון-,
16/10/05 19:49
|
זוהי הכותרת שהיה צריך לתת למאמר. בדיוק כמו ''צה''ל חיסל בג'נין פעיל ג'יהאד''. כי אין הבדל בין רצח וחיסול. ואם זה לא נעים, אז אפשר לאמר: ''החמאס הרג שלושה בגוש עציון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
סליחה אבל...
רציונלי,
16/10/05 22:10
|
יש הבדל בין הרג חמושים לאזרחים הכותרת שלך שוות משקל ל ''היום מתו 2 אנשים ורוסים אחד'' מה זאת הגזענות הזאת ?! (מתנחל זה לא גזע אבל לא משנה)
אין פה כל קשר בכלל אל הלגיטימיות שלהם להיות שם או לא זה פשוט סוג של גזענות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש פה נסיון לגנוב לי את הכינוי
רציונלי,
17/10/05 17:45
|
|
 |
יש גיוס עוד מעט בחמאס.
בני,
ת''א,
16/10/05 20:51
|
|
 |
לבני
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
16/10/05 21:32
|
הוא לא מהחמס הוא מהגיהאד-את אלה צריך לכלוא עוד כשהם קטנים-חיוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
62.
הכל תלוי בתכניותיו של שרון.
אם ירצה בטרור,
יהיה טרור,,
16/10/05 19:37
|
אם לא ירצה, לא יהיה! זה פשוט כל כך! מעניין מי תכנן ומי לחץ על ההדק! איך נראו היורים? למי שייכות טביעות האצבעות על הנשק שנזרק מן הרכב? מחריבי גוש קטיף מסוגלים לכל!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
61.
לא נשכח לא נסלח!
חומש,
חומש,
16/10/05 19:33
|
כל החיילים שהשתתפו בגירוש-שיהיה לכם על המצפון!תראו מה הבאתם עלינו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
החייל הזה סיכן את חייו בשביל..
רציונלי,
16/10/05 22:02
|
התחת שלך . ואתה עוד אומר שהם הביאו את זה עלך ? אכן חייך היו טובים יותר ללא צהל. אתה מאשים את צה''ל ברצח ? ידוע לך כי צה''ל היה שותף לתכנון או לביצוע הרצח זאת האשמה חמורה אתה יודע
בקיצור אל תזהם את הפה ואת כבוד צהל ,אתה אף גרוע יותר מהשמאל שאתה כל כך אוהב לשנוא שמאל הקיצוני הזה הוא לפחות כולל אזרחים מחוץ-לארץ או לא יהודיים אבל אתה .... בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לחומש
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
16/10/05 21:59
|
|
 |
אחרי שתפונה הגדה זה ייפסק!!!
ל"ת
באנו חושך לגרש,
--י''ש-פשפש--,
16/10/05 20:25
|
|
 |
תיקון
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
16/10/05 21:50
|
|
 |
60.
פיגוע ,מי?
שמאלה מהגהינום,
16/10/05 19:31
|
צר לי על המשפחות ,שנהרסו ברגע .כמה חבל על הנרצחים וכמה מרגיז שאלו שדורשים הקלות [[פני הפיגוע הבא] ,לא משלמים עליו אחרי. אני מתייחס לנקיי הנפש שלנו שמתייסרים מסבל הפלסטינים התמימים .אנשים חסרי לב ושכל מאורי אבנרי ימינה ,שמפגינים נגד חוסר הצדק [רק נגד הערבים] ולעולם לא יפתיעו עצמם בבקשת סליחה מההורים השכולים .הרצח הזה [בשבילם] מחיר ראוי לשלום. וזה שאין מזה שלום רק מוכיח שהם צודקים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
יום יבוא ויהיה אפשר להגיב באמת
חכו, חכו,,
שואיי, שואיי,
16/10/05 19:25
|
ראש ממשלה אמיתי לא היה מאפשר את זאת. ראש ממשלה שדואג לאזרחיו קודם לאויביו לא היה מאפשר את זאת ראש ממשלה אמיתי לא היה מאפשר לשפוך את דם עמו כמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר להגיב גם היום, לא צריך
ל"ת
לחכות לפושע,
שרון!,
16/10/05 20:02
|
|
 |
58.
הם לא נרצחו, הם נהרגו
שמאלני קול,
רמתאביב גחרי,
16/10/05 19:25
|
|
 |
עכשיו השמאלנים מתחילים
רציונלי,
16/10/05 22:31
|
ואני צריך להיות ה ''אמא'' השומרת על כל התינוקות ....
''רצח'' - זה המתה בזדון
המהת בטחונית במלחמה זה הרג ולא רצח ,כי אם לא אתה תהרוג אז אחר יהרוג אותך ,סוג של לגיטימיות .
החילים שלנו למשל לא נרצחים וכן נהרגים . אוכלוסיה הפלשתינאית נהרגת אם זאת טעות ונרצחת אם בזדון (נדיר אבל יש)
הבחורים נרצחו כי לא היו סכנה לרוצח .
אגב ! נתן-זאדה הרוצח ,נרצח ולא נהרג .
כך שעדיף שתשתוק ולא תוסיף אש למדורה פה שגם כל לא לטובת השמאל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמאלני לא למד ''עברית של כיבוש''
ל"ת
שמאלימיןשמאל,
16/10/05 20:27
|
|
 |
57.
end the occupation
me again,
16/10/05 19:23
|
they fashist settelers will only understand when they are kicked out by the rest of Israel, Untl then they will bleed. Those are not the sacrefices of piece, this is the price of fashit-Yudoisem
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איך נותנים לתגובות כאלה להתפרס
ל"ת
?!?!?!?!,
17/10/05 00:47
|
|
 |
האנגלית שלך כמו ההגיון והמוסר
ל"ת
שלך! זוועה!,
אתה נאצי!,
16/10/05 19:53
|
|
 |
56.
פושעי אוסלו לדין מיד!
ל"ת
בן אדם,
16/10/05 19:11
|
|
 |
פושעי יש''ע הם החולירות של
וסתם בהמות,
ומטורפים.,
16/10/05 21:15
|
|
 |
אחרי פושעי יש''ע !!!!!!
ל"ת
גם בן אדם,
16/10/05 19:27
|
|
 |
רבין כבר מת ופרס בממשלה
מי בפושעי יש''ע?,
16/10/05 19:43
|
כך שעבור אחד זה כבר לא רלוונטי ולשני יש חסינות בתור חבר-כנסת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
תגובה ל''רציונלי''
יעקב,
חיפה,
16/10/05 19:08
|
חבר יקר תתעורר, הם לא רוצים שלום, הם פשוט עובדים בשיטת הסלמי, פרוסה אחרי פרוסה אחרי פרוסה עד שהם יהיו ביתרון - ואנחנו נהיה בים, אתה יכול לגחך, אבל הם מכריזים את זה השכם והערב. אז תמשיכו בחלומותיכם הנעימים ואני מקווה כשתתעוררו לא יהיה מאוחר מידי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסדר נלך בדרך שלך...
רציונלי,
16/10/05 23:40
|
האם זה סותר משהו שאמרתי? ואיך זה מצדיק התרחבות שלנו באזורים מחוץ לרבונות מדינת ישראל ?
כיום אין אנו מוותרים על שום חלק ממדינת ישראל לפי שיטת הסלמי שלך תוכל לומר לי ,שאחרי שנחזיר את החלק השל יש''ע הם ירצו יותר [אם אני מחדש פה משהו אז אחזור שנית יש''ע אף פעם לא היתה חלק ממדינת ישראל .היא לא סופחה לעולם] יפה אז וויתרנו להם על יש''ע [נגיד] והם רוצים יותר ,אין לשם זה צה''ל קיים ?
אם מצריים רוצה לכבוש שטח ממדינת ישראל יש צה''ל לזה , אין אנו בונים ישובים בשטח לא שלנו או בשטחים מפורזים אחרים למטרה זאת.
שאלות רבות צצות על התאוריה שלך וזה רק קצה הקרחון , כל זה במקרה ובאמת אתה צודק דבר שאין לא הוכחה , להיפך אני כן מאמין שהציבור הפשוט ברובו ,כמו כל צבור בכל זמן רק רוצה שקט וחיים טובים ולא מאבקים . וראינו את הלחץ של הציבור על החמאס אחרי ירי שהיה לא מזמן מעזה [החמאס פחד יותר מהציבור ממנו הוא חיי ולא מהטנק הישראלי,אך הטנק משפיע על הציבור במקרה והציבור אינו רואה כל סיבה ללחימה {ואם מישהו חושב לדכא את האוכלוסיה בכח בכללי,זה פשוט גדיל את התסיסה} ]
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא יכול למצוא כינוי משלך?
ל"ת
רציונלי,
17/10/05 17:46
|
|
 |
54.
גם שהימניים היו בשלטון היה חרא
ל"ת
מציאותי,
16/10/05 18:56
|
|
 |
53.
השמאלנים-מלוכלכי הנפש וצבועים
ל"ת
אבי,
ירוחם,
16/10/05 18:51
|
|
 |
והימנים הם חולי נפש ומטורללים.
צופית,
16/10/05 21:12
|
|
 |
אלה רק הפשעים הקטנים שלהם!
יוס2,
16/10/05 19:18
|
הפשע הגדול שלהם הוא שותפות מלאה במודע לרצח יהודים. וחשוב מאוד להבין את זה ולא להסית את הדיון לנתיבים צדדיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק
ל"ת
אבי,
ירוחם,
16/10/05 20:11
|
|
 |
אתה חולה נפש או משהו ?
רציונלי,
16/10/05 19:35
|
לא יודע באיזה סרט אתה חיי אבל אתה זקוק לאישפוז דחוף
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לרציונלי דחוף
אבי,
ירוחם,
16/10/05 20:30
|
השמאלנים תמיד מוצאים כף זכות לפלשתינאים על פעולה שאנו עושים אפילו שבחלק מהפעולות זה יציל חיי אזרחי מדינת ישראל תמיד אנו רעים בעיני השמאלנים ואותם התקשורת מנסה להדביק להם תואר של יפה נפש ולכן אני אומר שהם מלוכלכי נפש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל ''תגובה דחוף...''
רציונלי,
16/10/05 21:51
|
אתה יודעה מה ההבדל ביננו ? שאני אומר לך שיש שמאלנים מטורפים שמקומם להיות בעזה ויש ימנים שמקומם באיראן (אל פי צורת השלטון שהם רוצים) או במפלגה נאו-נאצית על בסיס אנטי-ערבי
יש ויש : יש את ''יש גבול'' ויש את ''כך'' יש את ''אנרכיסטים נגד הגדר'' ויש את ''נוער הגבעות''
אומר גם בהגינות וזאת האמת גם אם נוטה לכיוון מחנה מסוים : שחלק נכבד מהקבוצות שנקראות ''שמאל קיצוני'' זה בעצם לא יהודיים או אזרחי ישראל
אבל בכל זאת ה''אינדוקציה'' שעושים פה למחנה כזה או אחר ,לא במקום ,אין המיעוט הצעקני והמטורף מיצג את הכלל.
וכשאני אומר את זה ,באופן מוזר אני יוצא ''שמאלני'' ... מוזר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל אבי ''תגוה לרציונלי''
רציונלי,
16/10/05 23:16
|
אם יש מקום בו אתה חושב שאני טועה וכמובן שאני יכול לטעות אתה מוזמן להעיר לי (אם אפשר באופן פרטני ללא סיסמאות חסרות תוכן). וכמובן שאולי לא כל דעותיי יהיו מקובלות ומוצדקות בעיניך ,אני לא אובייקטיבי מושלם אין אדם כזה בעולמנו , וגם לי יש נטיות למחנה כזה או אחר בנושאים שונים . ותמיד אני מוכן לשמוע דעה שונה משלי (לרוב).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה לרציונלי
אבי,
ירוחם,
16/10/05 22:43
|
שקלתי את הדברים שאתה אמרת יש מקום להניח שאתה צודק אך תשתדל לא ליפגוע בתגובות שלך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה אתה לא מבין ?
ל"ת
אבי,
ירוחם,
16/10/05 20:10
|
|
 |
52.
השמאלנים אכזרים ליהודים
ל"ת
אבי,
ירוחם,
16/10/05 18:49
|
|
 |
51.
תמיד הימין חוגג על דם
מוטי חיפה,
16/10/05 18:42
|
הימין כ30 שנה בשלטון וראו זה פלא לא מצא פתרון, למה? אולי יהיה איזה ימני שיענה בהיגיון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ותמיד השמאל תומך ברוצחי יהודים
יוס2,
16/10/05 19:17
|
|
 |
תמיד השמאל חוגג על הדם של הימי
אדי,
הרצליה,
16/10/05 19:06
|
|
 |
לדעתי
רציונלי,
16/10/05 19:24
|
כולכם רוקדים על דם של האחר ומדברים מהתחת
איפה המוח האנושי ,ההגיוני?! למה רק ילדים משולהבים מדברים פה מה זה כל הטמטום שאתם כותבים ''מוות לזה ..מוות לזה...'' איפה כל העם הנאור ? בושה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה בין הראשונים בתור....
מושון,
רעננה,
17/10/05 09:48
|
יושב שעות כדי לכתוב תגובות שייגנו על חבריך הערבים מהחמאס.....אין לך בושה...? אתה אולי רציונלי....אם אתה ערבי שמטרתו גירוש היהודים מארץ ישראל. אחרת אתה סתם שרוט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יפה...
רציונלי,
17/10/05 11:40
|
עכשיו גם אני ערבי מחאמס שמטרתו גירוש היהודים מארץ . בעצם כולם הם ערבים מחאמס
הממשלה ,התקשורת ,בתי המשפט ,העולם , השמאל כמובן
רק אתה בסדר ... זה העולם כולו לא בסדר ,רק אתה אולי זה הזמן לחשוב שבעצם אתה הוא מי שצריך טיפול ?.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף אחד לא רוצה לשמוע
עידן,
רחובות,
17/10/05 09:33
|
את הדעה שלך . מה עכשיו אתה לא שפוי? אתה רק רציונלי? אפס.....לך תתגייס לחמאס ותעזוב אותנו בשקט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
כשכולנו נתאסלם,יפסק רצח יהודים
ל"ת
מציאותי,
מדינת אשליות,
16/10/05 18:37
|
|
 |
49.
בג''צ יובילו לבניית גדר שתהפוך
ל"ת
את ישובי הגוש,
למטווח!,
16/10/05 18:34
|
|
 |
48.
חייבים שלום בכל מחיר
חי,
שדרות,
16/10/05 18:30
|
מי שרוצה שלום שיסבול כל יום ומדי פעם רצח כזה או אחר בין אם זה ילדים או תינוקות טרימפסטים וסתם יהודים לא קרה כלום לעזאזל החיים אז מה אם החה רצח ? חשוב השלום במלחמה לא נהרגים אנשים? אז מה ההבדל אם נהרגים ונרצחים אנשים בשלום ? החשוב שיש שלום לא חייבים לקרוא למלחמה מלחמה אפשר גם לכנותה שלום לא יקרה שובם דבר עדיף כאבי ורציחות השלום מכאבי והרוגי המלחמה ככה ךפחות ניטען שיש שלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
טרנספר - הפיתרון הסופי !
ל"ת
חנה,
16/10/05 18:29
|
|
 |
בתור הפתרון הלוגי והנכון
Avi Ecuador,
18/10/05 01:37
|
אתה צודק, לערבים יש הרבה שטחים שיוכלו לקבל את אחיהם שבאו משם ויקבלו אפילו פיצויים אם היה היגיון וצדק אבל אני חושב שהם הולכים לשואה בעידוד השמאל והמערב שנטע בהם תקוות שווא והעניין הוא רק שיפגעו מספיק בכיסו של המערב וימאס לנוצרים קצת; המנטליות של הנוצרים שונה מזו של היהודים ולפעמים כנראה שהברירות האחרות הם התאבדות לאידיוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לקיצוניים
ל"ת
רציונלי,
16/10/05 18:43
|
|
 |
לשמאלנים
ל"ת
שפוי אמיתי,
האמת,
16/10/05 19:26
|
|
 |
גם ..וזה כולל ימנים וכל הירקות
רציונלי,
16/10/05 19:33
|
''שפוי'' ? חחחח הצחקת אותי . סתם ילד שרוצה לזרוק מילה כי כואב לו שכולם מדברים ואין לו מה להגיד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מעניין
עידן,
רחובות,
17/10/05 18:05
|
מעניין למה הסמולנין מכנים את עצמם בשמות כמו : ''נעמן השפוי'' ''רצינולי''
אתם מנסים להוכיח שרק אם יש לך דעה סמולנית אתה רציונלי או שפוי? ....חחחחח.....אנשים קטנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אגב
רציונלי,
17/10/05 19:56
|
אין ספק שמי שעדיין משתמש במילה ''סמאל'' הוא לט ''אדם קטן''
האין זה אינפנטילי?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מספיקה לי רק הוכחה אחד שאני
רציונלי,
מרכז פוליטי,
17/10/05 19:31
|
לא כזה ואני מפסיק לכתוב את הכינוי . חוץ מזה , איך שאתם מגיעים למסקנות שאני איש שמאל זה פשוט בדיחה אחת גדולה .
אם מישהו שחושב שקיצוניות זה רע הוא שמאלני זה פשוט ברכה להיות כזה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
46.
עצוב להגיד את זה אבל אנחנו
רפי,
16/10/05 18:24
|
אידיוטים מטומטמים ומפגרים שאלתם את עצמכם פעם למה אני צריך לעשות שלום ??? כי התשקורת אומרת??? באמת למה ?? הלא אם אנחנו פה והם שם ומי שמעז לחסל יהודים רק בגלל היותם יהודים יחסלו אותו ואת אימו ואת כל משפחתו אז למה צריך שלום ??? באמת למה צריך שלום ??? עם חיות אדם אשר מרגע שנולד להם תינוק הם מלבישים אותו בחגורות נפץ עם כאלה לעשות שלום ??? לא צריך שלום צריך הרתעה ושפרס וביילין יחפשו עבודה אחרת כל היום שלום שלום ובנתיים אלף הרוגים די לא נמאס לכם להיות כאלה מפגרים או מטומטמים או סתם אידיוטים כל העולם צוחק עלינו יורים קאסמים ואנחנו שלום רוצים... מחסלים אנשים ואנחנו שלום מבקשים עכשיו הגיע זמן המלחמה....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא, לא צודק
רציונלי,
16/10/05 19:58
|
המטרה היא שקט , אני מסכים
הרתעה ? גם משהו . ניקח את עזה למשל (כמו תמיד) מה בדיוק ההרתעה שאתה רצית לעשות ? הרתעה עושים כאשר יש להם משהו לאבד , לא שהיה להם מה לאבד חוץ מהחיים לפני ההתנתקות מה רצית עוד לקחת מהם ? כבר גם כך האנשים שם היו בתת תנאים והתסיסה רק גברה , או שרצית להשמיד את כולם כליל ? סוג של פתרון נכון ,אך לא אפשרי לביצוע. עכשיו כשנתנו להם את שלהם והפגזנו אותם קשה כשרצו יותר , רק זה הוביל לתוצאות אמיתיות כי הם פחדו לאבד את מה שקיבלו סוף סוף ובניגוד לדברי רבים פה , האוכלוסייה התנגדה לפעולת חמאס מעזה כי המטרה שלה הושלמה.
אך אני לא מבין מה רע במילה ''שלום'' ? ומה הקשר לתקשורת ,אתם כבר הפכתם את התקשורת לגורם כל הצרות בעולם , היא אומרת כי כולם אומרים , אפילו לפני שהמילה תקשורת היתה קיימת. ואם מישהו אומר שזה מוזר ,מי באמת האידיוט המטומטם והמפגר שלום זה נורמליזציה של יחסים תוך הסכמים נגד מצבים שוברי איזון ,מה רע בזה? תמיד יש לשאוף לזה , הלא כך ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משום מה מר רציונלי אתה....
רפי,
17/10/05 01:15
|
מחרף את נפשך בהגנה על חלאות המין האנושי הללו... כל מי שכותב תגובה כנגד הפיגוע אתה שתי דקות אח''כ מתפלסף ומסביר כמה אנחנו חסרי אונים... אז זהו שאנחנו לא חסרי אונים ידי צה''ל כבולות בעבותות של שרים פחדנים ודברנים אשר כסא עדיף להם על פני חייהם של אזרחים שכשרצו ברגישות ובנחישות הראו לעולם כמה צה''ל מלוכד ויודע לעשות את העבודה אבל כשהמדובר במחלוקת עם העולם אז יש מיליון ואחד תירוצים למה איפוק זה כוח בושה וגועל עולים בי כאשר אני שומע אותם ברדיו ובטלויזיה מנסים בכל מאודם לשמור על הכיסא שלהם והעיקר שהציבור ישכח וימשיך לסדר היום ולעוד מפעל לאומי אשר ימכר בעלות אפסית לאיזה מקורב שלהם... אך רק שתדע רציונל אם אתה באמת כזה ומסתכל לעתיד ישר בעיניים ומבין אותו בצורה רציונלית הטימטום הזה לא יכול להמשך והשחיתות הזאת תיפסק וקום יקום לנו מנהיג אשר ליבו עם העם ואשר כל מעיניו נתונים לשלום עמו ואז צה''ל יראה לעולם איך מנצחים בנחישות ובלי רגישות את חיות האדם הללו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מאיפה אתה מסיק מסקנות?
רציונלי,
17/10/05 11:36
|
לא ברור לי אך אתה מגיע למסקנה שאני מגן על ארגוני הטרור או שגם אתה מבין את הדברים כמו שאתה רוצה להבין . מצדי כל חבר בארגון טרור דינו מוות ואין שום סיבה בכלל למדינה לשלם כסף (אם אין בו שימוש) על זה שהוא עוד חיי בכלא הישראלי
אתה כמו רוב בני האדם ללא מחשבה שנייה מבין דבר שלכאורה פשוט : הפעלת כח נגד האוכלוסייה תשבור את מורל האויב ,האין זה הגיוני ? (זה מקודד אצלנו במוח הקדום בגלל זה גם כל הרצון לבצעו). אז אני רוצה לספר לך שזאת אחת הטעויות האסטרטגיות הגדולות שיש בהיסטוריה היפנים בפרל הרבור ,הנאצים בברה''מ אמריקאים בויטנאם והמון אירועים אחרים כולם רצו לשבור את מורל האויב ,אבל מסתבר שזה לא כך ,לכל קבוצה יש ''מנגנון הגנה'' והתוצאה היתה התלכדות הקבוצה .
אין אנו שונים . הפעלת כח כנגד האוכלוסייה, וזה מה שעשינו שנים על גבי שנים, רק הצדיקה את מטרות ארגוני הטרור כנגדנו בפני האוכלוסייה ,זאת המאמת . בעזה רמת החיים ירדה לרמות שעולם שלישי ופחות מזה ,וניצוצות של שלום מהאוכלוסייה לא צצו.
אולי אתה מתחיל לצייר אותי כמה שנקרא בלעג בשפת הימין ''יפה נפש'' שחושב שעם פרחים יפתור את הבעיה. אבל אני אומר דבר שונה יש משפט אחד שהוא נכון גם אם תחשוב שזאת סתם פילוסופיה ומציאות שונה, אך אין זה כך משפט שאני אוהב לצטט הוא : ''''כח מטפל לא מרפא'' זה לא משפט של יפי נפש ,זה פשוט נכון. אין אני טיפש, כח לא יעזור אך גם פרחים לא ,לא כשהם פועלים לחוד. כל מה שאני אומר שסיסמת הימין והציבור צריך להשתנות ל''פגיעה חזקה יותר בטרור'' וחס ושלום לא ''השלום זאת לא הדרך'' ולא ''דיכוי חזק יותר זה הפתרון'' יש להפעיל כח הרסני כנגד כל הארגונים ובד בבד ללכת לטובת האוכלוסייה (כמובן שהכל בשכל). זה מה שעושים, זה כנכון,אבל לא מבצעים את החלק של ''פגיעה חזקה בטרור'' במידה רצויה אני תומך ב''חומת מגן'' ו ''גשם ראשון'' רק זה מביא תוצאות אמיתיות. אני לא תומך ברעיונות של הפסקת הזרמת מים או חשמל , לא הגדלת הדיכוי או ישוב בכללי מחוץ למדינת ישראל. כמובן שאין האיפוק הוא הדרך , וזה לא מה שרוצים להסביר לך , הפזיזות היא האסון זה מה שרוצים שתבין. ולהיות סתם שור זועם אולי ירגיע אותך ויוביל לנקמה המתוקה לנפש אבל לתוצאות טובות לטווח ארוך זה לא יוביל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רפי צודק
ל"ת
אילן,
16/10/05 19:27
|
|
 |
שביתת נשק מספיקה.
איש-שמאל שהתפכח,
16/10/05 19:20
|
ההבדל בין שביתת נשק לשלום הוא מרכיב הדו-קיום שקיים בשלום. נו, באמת: מי רוצה בדו קיום עם חיות-הטרף האלו? אני אומר - שביתת נשק מספיקה. אם יפרו אותה יש להגיב - בצורה כזאת שתשכנע אותם שהמחיר הוא בלתי נסבל מבחינתם. שום דו-קיום, או שלום אינו נחוץ.
לא רוצה פלסטינים נכנסים לישראל - לשום מטרה. לא רוצה לספק להם מים, חשמל, שרותים רפואיים, עבודה וכו.
גבול בינינו - והעובר אותו - לכל מטרה - יתחייב בנפשו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אכן צודק !
ל"ת
זו הכוונה,
בשלום,
16/10/05 19:18
|
|
 |
45.
נו מה השגתה שרון מההתנתקות ?
אאא,
16/10/05 18:23
|
אולי נתנתק מגוש עציון ? איפה הנחישות שהיתה לך בעבר ? איך נהפכת לאטום כל כך לסבל של יהודים ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
רש''ז: רציתם שלום? קיבלתם...
רש''ז,
16/10/05 18:17
|
|
 |
48 אף אחד לא הבטיח שלום
מוטי, אב ללוחם,
16/10/05 18:40
|
יש לנו עסק כבר 100 שנים עם נבלות ערבים טרוריסטים ואף אחד לא מבטיח לך שזה יגמר אני יודיע לאנשי כהנא ''יש פתרון'' נראה אתכים פועלים לפי תורתו, צה''ל עובד ויעבוד אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עכשיו אתם מתחילים לשקר
עידן,
רחובות,
18/10/05 15:17
|
רבין לא הבטיח שלום? פרס לא הבטיח שלום? אהוד ברק לא הבטיח שלום? ביילין לא הבטיח שלום?
למה הם שרו שאת שיר לשלום בכיכר? למה כל קמפיין הבחירות של הסמול היה מבוסס על '' בחרתם בנו בחרתם בשלום....בחרתם בימין בחרתם במלחמה'' ?
תמשיך לשנות את ההיסטוריה....בסה''כ עשר שנים עברו ממשיחיות השלום שלכם...וכבר אתם טוענים שלא הבטחתם שלום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
הפושע שרון - לדין.
ל"ת
כבשה כתומה,
חוות הקרנף,
16/10/05 18:17
|
|
 |
42.
הכיבוש הורג אותנו!!!!
ל"ת
די להאחז בקרקע!,
16/10/05 18:12
|
|
 |
עוף לחוץ לארץ שם יותר טוב!!
ל"ת
רות,
16/10/05 22:20
|
|
 |
אוסלו רוצח אותנו-שמאלנים החוצה
ל"ת
ממשלת השמאל,
והערבים,
16/10/05 18:43
|
|
 |
הערבים הורגים אותנו.
אמת,
16/10/05 18:25
|
|
 |
הגירוש, הגירוש הורג אותנו!!!!
ל"ת
די לשקר,
די להסית,
16/10/05 18:18
|
|
 |
לא... הכיבוש מעוד ''עזר''
רציונלי,
16/10/05 18:38
|
כולם שם כבר היו ציונים גדולים בזכות גוש קטיף
רק ''קיר הברזל'' .... כן זה ממש ''עבד''
ואין דבר כזה ''ארץ ישראל השלמה'' אנחנו שלחנו לשם נשים וילדם ,אוכלוסיה אזרחית שלמה רק למטרות לחימה בטרור... כן מי באמת משקר ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
41.
שימו לב הערבי שותק כי חוגג
ל"ת
מאבטח מב''ש,
16/10/05 18:09
|
|
 |
40.
תנו לכם רובים שיהרגו יותר
ל"ת
תומר,
16/10/05 18:08
|
|
 |
39.
השמאל חוגג עם כל הרוג-בלי בושה
ל"ת
מורן נכת טרור,
16/10/05 18:06
|
|
 |
38.
ל40-בשלום יש יצירה ולא שכול
ל"ת
אם שכולה,
16/10/05 18:04
|
|
 |
''כאשר שכלה נשים חרבך כן תשכל..
יוס2,
16/10/05 19:52
|
...מנשים אמך'' (שמואל א' פרק טו')
כמו שהיום שכלו אימהות את יקיריהן למען ''השלום'' הארור שהבאתם על ראשנו כך הלוואי ותזכי גם את לשכול את כל ילדייך(ולא רק ילד אחד) למען אותו ''שלום'' של דם ודמים. אמן ואמן ואמן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ראינו את השלום...
יהודי,
16/10/05 18:10
|
|
 |
עובדות היסטוריות
רציונלי,
16/10/05 18:42
|
עוד לא היה שלום בין ישראל לפלסטין על מה אתה מדבר ? עושה ראש קטן ?
היה ניסיון שכשל בצורה טוטלית זה אומר שיש להפסיק לנסות ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
שמולאנים תגובה בבקשה
ל"ת
o,k,
עכו,
16/10/05 18:03
|
|
 |
36.
תפנימו: זה מחיר השלום!
שיר לשלום,
16/10/05 17:58
|
רוצים שהשלום יופיע? צריך להקריב קורבנות. אולי הוא יופיע. אולי לא. אבל טוב קורבנות שלום מאשר לא לנסות בכלל! שירו שיר לשלום, בצעקה גדולה!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אלטרואיזם במלוא הדרו
גועל נפש!,
17/10/05 10:22
|
על מה אתה מדבר? מדוע זה הירואי להקריב קורבנות בשביל חלומות באספמיה?? באיזה שלוות נפש אתה מדבר על איבוד חיים בשביל משהו שאולי כן ואולי לא יגיע... כאלטרנטיבה, הנה רעיון חדשני - תיזהרו לא ליפול מהכסא מרב הלם - הגנה עצמית!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רוצה להיות קרבן שלום בעצמך?
לא רוצה להתקרבן,
16/10/05 19:11
|
זה קל: לך לבקר את החברים החדשים שלך בג'נין או רמאללה. שיר איתם בצעקה גדולה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אח שלו- אתה דפוק...
ל"ת
גיא,
16/10/05 18:28
|
|
 |
35.
תוצאה ישירה מההתנתקות
גדעון שוק,
אילת,
16/10/05 17:55
|
שרון רצה לשכנע אותנו כי נצא מעזה הכל יהיה בסדר. לא בוש יושיענו ולא רייס תגין עלינו. יש לנו עסק עם ארכירוצחים שאבו מאזן ואבו עלא הם חלק מהם. חבל שנתניהו ושטייניץ וכץ ולנדאו נרדמו כל כך מהר. העם רוצה לשמוע את קולם עכשיו!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
אין שום סיבה אובייקטיבית
אחרי עזה גוש,
עציון יודן-ר,
16/10/05 17:55
|
שחבלי יש''ע יהיו מסוכנים יותר מכל חבל ארץ אחר. הענין הוא, שהחבלים אלה הם על כוונת השמאל למסירה לאיפריאליזם הג'יהאדי. וזאת רק משום שהם ערש הולדת האומה העברית ולב מורשת ישראל. ועל כן חבלים אלה מופקרים לידי מרצחים. במקביל להפקרת הבטחון, טרח מנגנון ההסתה הישראלי לעשות דה-לגיטימציה למתנחלים, כלומר, זה בהחלט לגיטימי להפקיר את בטחונם. וכך נרצחים ברחבי ארץ ישראל אלפי יהודים, בברכת השמאל, וכך זה יימשך, עד שתוחרב כל ההתיישבות היהודית ביש''ע, ר''ל. יהודים, התחילו להתעורר. הם פוגעים בכל מה שמריח יהודי. בחינוך, בתורה ובארץ. עכשו הם ירעיבו את ילדי החינוך העצמאי, וינסו בשיטות סטאליניסטיות לכפות חינוך סטאליניסטי. להפסיק לשלם מסים למדינה האנטישמית הזו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
רגע. מה בדיוק הולך פה?
Zigi,
16/10/05 17:51
|
כשלערבים מתאים, הם טובחים בנו ללא רחם. כאשר אנחנו מתגוננים, השמאל והבג''ץ כובלים את ידינו. כאשר אנו מביסים את הערבים, אנו נדרשים לחזור למו''מ - כאילו דבר לא קרה. כאילו לא נרצחו אצלנו למעלה מאלף בני-אדם ע''י החיות האלו. ולא מספיק שאנו נדרשים לתת להם שטחים - שאבדו להם תוך נסיון כושל להשמידנו... מוטלת עלינו פתאום החובה לדאוג לרווחתם של אלו שרצחו בנו...
אם זו דמות השלום, הרי עדיף ששלום כזה לא יבוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
יום חג לסמול הישראלי
עידן,
רחובות,
16/10/05 17:50
|
עכשיו הם יגידו שצריכים לזרוק עוד יהודים מהבתים שלהם....הפעם אפשר לשים את היהודים ישר במלונות באירופה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
הוכחה נוספת שצריך לשים סוף
תדי,
תל אביב,
16/10/05 17:48
|
לכיבוש. צה''ל הוא צבא הגנה, היודע להגן על גבולות המדינה. הכיבוש עשה אותו למשטרה ואף למשמר אזרחי של המתנחלים. וצה''ל נכשל! צה''ל, הצבא החזק במזה''ת, עטור התהילה, מפסיד לפלסטינאים פעם אחר פעם.
אולי כי זאת מלחמת מדינאים ולא אסטרטגיה צבאית. ההתנתקות היתה שלב ראשון וחד-צדדי (ומחויב), ההישג האמיתי יהיה דיאלוגי, ויביא למקסימום ביטחון, גם אם לא מוחלט.
מוקדש ליוס2 כעקבת אבן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להחזיר את ת''א
ל"ת
בובה,
16/10/05 18:13
|
|
 |
תל-אביב לא תוחזר היא תושמד
יוס2,
16/10/05 19:54
|
הערבים ישיגו פצצה גרעינית וימחקו את השיקוץ האנטישמי הזה מעל פני האדמה, במהרה בימינו אמן. צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יוס2, גם אני ימני, אבל אתה
בני,
ת''א,
16/10/05 20:48
|
לקחת את דעותיך רחוק מדי. גם השמאלנים הם יהודים למרות שדעתם חלוקה על דיעותינו. מי שעבר על הכללים אלו הם השמאל הקיצוני (אורי אבנרי וחבריו) שחברו לפלסטינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל הוא לא קדוש
רציונלי,
16/10/05 21:37
|
|
 |
30.
למה לרקוד על הדם
אני צועק,
דייייי!!!111,
16/10/05 17:43
|
ימנים חדלו לרקוד על הדם! התאפקו ובכלל מה יש לנו לחפש שם מסםיד עם שפיכות הדמים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
29.
אין שמאלנים אין דפוקים בשכל
ל"ת
אבי,
ירוחם,
16/10/05 17:41
|
|
 |
תן לי להבין
יוסי,
16/10/05 19:30
|
מחבל מגדוד חללי אל-אקצה רצח 3 בחורים יהודיים (אני מניח לזמן זה) ואתה כותב :
''אין שמאלנים אין דפוקים בשכל '' אז מי באמת דפוק ?
פעם הבא כשמישהו ימות משפעת העופות תכתוב ''אין ימניים אין דפוקים בשכל '' ?!
אתה ח-ו-ל-ה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שמות יש לך ?
ל"ת
א,
16/10/05 17:52
|
|
 |
רק שמאלנים מגיבים ב-1000 שמות
ל"ת
אחד לכל אבא,
16/10/05 18:10
|
|
 |
זהירות , גנב דעת !
חבורת פי הטבעת,
נחל נובע,
17/10/05 00:02
|
אני לא ימין גם לא שמאל אני דעתן עם פה גדול לוקח מפה , מעביר לשם אורז יפה ומפליץ לעולם דעת קהל מנסה לשנות כן זה אני בעל 100 שמות מזכיר לי קצת את גולום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש מעט תגובות שמפחידות אותי
זאת אחת מהן,
17/10/05 03:31
|
|
 |
28.
שמאלנים/ערבים גם רצחתם,גם
ממשלת השמאל,
והערבים,
16/10/05 17:40
|
גרשתם,גם ממשיכם לרצוח יהודים ללא הפסקה. כל זה על ידי אחיכם הערבים ובתמיכתכם המלאה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
הכל בסדר, לא ירו על החוה
אז מה ?,
16/10/05 17:25
|
מה אתם צועקים ? החוה פורחת. הכבשים בסדר. נולד טלה קטן. הבן הקטן ןהמוכשר של ראש הממשלה נותן יעוץ ב-5000$ לשעה. פרס הסנילי עדיין הוזה. השמאל מארגן מסיבת הריגת מתנחלים (אורחת הכבוד - המפלצת מכפר שמריהו). הפרימיטיבים ומשתמטי צהל של מרכז הליכוד ממשיכים בקומבינות ובפשע המאורגן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
נצטרך לעשות עוד מחוות לאבומאזן
ל"ת
אריק שרון,
16/10/05 17:24
|
|
 |
25.
התנתקות מס.2
דורה,
רמה''ג,
16/10/05 17:24
|
קדימה שרון, מהר להתנתק מגוש עציון! לפנות אותם לקראווילות! זה הפתרון היחיד לטרור נכון ?!?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ת''א ורמה''ג התנתקות מס2
ל"ת
בובה,
16/10/05 18:16
|
|
 |
כן
רציונלי,
16/10/05 17:40
|
הפתרון הוא הפסקת הכיבוש ולחימה בטרור כמו בגם ראשון חומת מגן ו כו...
רק שני הדברים ביחד ,לחוד זה לא יעבוד
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
ולרשטיין האלים לרשות הממשלה
ל"ת
יוסי בלגונה,
הוד השרון,
16/10/05 17:24
|
|
 |
23.
ותודה לשרון
ארז,
16/10/05 17:23
|
כי רק שרון יביא ביטחון... חזרנו לימי אוסלו העליזים בהם אין קורבנות טרור - רק קורבנות השלום
הגב לתגובה זו
|
|
 |
22.
תנו להם עכשיו כדורים ורובים
ל"ת
דודו קים,
ראשלצ,
16/10/05 17:16
|
|
 |
הם נותנים! וגם נגמ''שים!
ל"ת
להפוך את המדינה,
או ללכת לאבד,
16/10/05 17:56
|
|
 |
21.
אני מאשים את סילבן והמרכז
יצחק,
ירושלים,
16/10/05 17:14
|
אנעי דוקא מאשים את סילבן שלום שהרדים את המרכז והביא ניצחון לשרון. היתה לנו הזדמנות להפסיק עם המדיניות שרק תעלה לנו קרבנות. נתניהו ושטייניץ השמיעו קולכם עכשיו ללא מורא!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
20.
ה''גשם'' חוזר (נקוה)
ל"ת
רציונלי,
16/10/05 17:13
|
|
 |
19.
ביבי הטרמפיסט בוודאי מאושר
אייל,
גוש עציון,
16/10/05 17:11
|
רק אל תבואא לכאן תעשה טובה , לא רוצים שתעזור לנו כמו שעזרת בגוש קטיף. בבקשה אל תבוא ואל תרקוד לנו על הדם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל תמך = השמאל רצח
ל"ת
יוס2,
16/10/05 17:17
|
|
 |
הימין רוצח וחוגג כל הזמן
ל"ת
מיקי,
16/10/05 18:13
|
|
 |
הליכוד זה שמאל? הם תמכו
דנה,
גוש קטיף,
16/10/05 17:44
|
די לצביעות הזו.
השמאל רק מדבר .
הימין מבצע.
ככה היה- וכך יהיה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ההבדל הוא
רציונלי,
16/10/05 17:51
|
שלליכוד יש את ה''ביצים'' אך כולם מבינים ש''ארץ ישראל השלמה'' לא אפשרית מעניין באמת למה יש''ע אף פעם לא סופחה, בשום ממשלה.
(אני מחזק את דבריך)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
הרוגים???
אילן,
16/10/05 17:09
|
הרוגים למשל יש בתאונת דרכים, ברעידת אדמה, בשיטפון צונמי, מפגיעת ברק או מסופת הוריקאן.
מתי תלמדו לכתוב מה שבאמת קרה בשטח מבלי להתיפיף ולטייח?
2 נרצחיםבפיגוע ירי בצומת גוש עציון ! לפחות שני בני אדם נירצחו !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
חלק מהשמאל בטח מחלקים סוכריות
ל"ת
אבי,
ירוחם,
16/10/05 16:59
|
|
 |
16.
זוהי תודה על שמסרנו להם את טול
עומרי,
16/10/05 16:58
|
כרם עכשיו למסור להם עד ערים חוץ מזה למה לעשות ענין זה רק מתנחלים ימנים וכובשים אגב שמעתם שקבוץ איילת השחר חוגג 90 שנה להיוסדו על כפר ערבי או סליחה זהו כיבוש נאור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ככה זה שנותנים לטרור לנצח
אביבה,
גוש עציון,
16/10/05 16:57
|
הערבים הבינו שהטרור מנצח. השיגו את גוש קטיף ועכשיו ימשיכו לפגע וישיגו גם את גוש עציון. ערבים מבינים רק כח!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
שוב פשלה של צה''ל, למה לא היו מ
משה מ,,,,
בת ים,
16/10/05 16:53
|
|
 |
אם היית מכיר את האזור...
נתנאל,
ירושלים,
16/10/05 18:59
|
היית יודע שזה לא בדיוק מקום כל כך פשוט לשים חיילים ומאבטחים.. חוץ מזה הירי גם היה ממכונית חולפת ככה שעד שהמאבטחים/חיילים היו מספיקים לעשות משהו, האירוע כבר היה נגמר..
הגב לתגובה זו
|
|
 |
משה, אפשר לתת לך עוד סטירה?
יותר חכם ממשה,
16/10/05 17:06
|
אם מישהו יתן לך סטירה, ועוד סטירה, ועוד אגרוף, ועוד בעיטה לביצים, ומעיד על כך שימשיך להרביץ לך שוב ושוב (כי אין לו סיבה להפסיק) - האם תתמקד בפיתוח (יקר של) יכולות חסימה של המכות הללו, לנצח, או שמא תחליט לדפוק לו מכות רצח על כל סטירונת שהוא נותן לך? (כדי שיבין שבמכות אתה מנצח ואתה לא רכרוכי כמו שאתה נראה, אז שיירגע, ושיבוא לשבת כבר בשולחן מו''מ תרבותי (תסביר לו שיהיו עוגיות) או שילך לעזה-זל, כי נמאס כבר מהמשחקים האלה)
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יותר חכם, הבנתי אותך,
ז,
16/10/05 22:17
|
למרות מה שאתה כותב,אם יש דרך הגיונית להגן על אנשים,טריויאלי הוא להגן. אנשים העומדים במקום קבוע ליד מכוניות מזדמנות הם מטרה קורצת וקלה,האחראים על הביטחון אמורים להיות מודעים לכך ולעשות מה צריך. מסיבות שונות האחראים על הבטחון לא תמיד עושים מה צריך,ובשם קדושת החיים ,האזרחים צריכים להיות ראש קצת יותר גדול ולעשות מה צריך כדי לשמור על בריאותם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה לא מבין
מטומטם,
מרכז,
16/10/05 17:41
|
כבר מאז תחילת האינטפאדה מנסים לדבר עם משא ומתן וזה לא עוזר-חוץ מזה תראה לאן המשא ומתן של אוסלו הביא- הם משתמשים בנשק שאנחנו הבאנו להם נגדנו!!!
אז כנראה שאי אפשר להגיע למשא ומתן עם אנשים שמנצלים את ההסכמים שהיו לנו איתם נגדנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
13.
בראש האירגון של הרוצחים - מאזן
הכה בשמאלנים,
הצל היהודים,
16/10/05 16:53
|
וזו עובדה שמאלנים. המנהיג שלכם אבו-מאזן הוא זה שעומד בראש הפת''ח ולכן הוא אחראי לרצח. ומכיוון שאתם תומכים בו גם אתם שותפים לרצח. ואם אתם לא מבינים את זה אז יש לכם בעיה רצינית עם תורת הלוגיקה והמציאות.
יוס2
הגב לתגובה זו
|
|
 |
12.
ביום כיפור הפלסתינים פתחו
זאב,
16/10/05 16:53
|
המעבר ברפיח והכניסו 15 קציני מודיעין מרוסיה דרך מצרים. וזאת בניגוד להסכמים בין ישראל למצרים. התוצאות רק מתחילות לבוא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הרי זו המטרה של השמאל
יוס2,
16/10/05 17:06
|
עוד דם, ועוד דם ועוד דם של יהודים - כדי לחפות על הנחיתות הדמוגרפית של השמאלנים הם זקוקים לרצח סיטוני של יהודים ולכן הם מעודדים אותו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כפי שאתה מציג את זה
רציונלי,
16/10/05 18:34
|
ואתה מציג את מחנה הימין שאתה רוצה לתמוך בו כאחד שמחכה לפיגיע הבא בשמחה להצדיק את עצמו ,אז אולי זה בעצם פיגוע של הימין ,קונספירציה ?
לא ,לא אגרר אחרי אחד כמוך אני מבין שיש מפגרים קיצונים בכל מחנה ויש למגר אותם (גם אותך) ואין להכליל קבוצה על פי חלאות אדם שעושות רעש, זה הכל. גם הימין נאור מתעב אותך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
בני אילון כל הזמן בחו''ל
ל"ת
א.א,
בית אל,
16/10/05 16:49
|
|
 |
הבחור עייף-תנועת נוער
ל"ת
עזרא לוי,
מודיעין,
16/10/05 17:07
|
|
 |
10.
תמשיכו להצביע איחוד לאומי?
ל"ת
מאוכזב,
שלה,
16/10/05 16:48
|
|
 |
9.
עכשיו ביבי ולנדאו מרוצים!
בנצי א,
16/10/05 16:43
|
והימין ההזוי חוגג לו בכיף ילה! תתחילו להתבכיין ולקלל את שרון והשמאל ואת כול מי שבא לכם והיידי ביבי קום ותכריז בפני המטורללים אמרתי לכם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסך הכל תתנער ותבין במי אתה
Avi Ecuador,
18/10/05 01:30
|
נלחם ומה אתה מקווה לבנות בלי להתיחס לעובדות ותדחה את המלחמה בגופך ושיפורים קוסמטים בו למועד מתאים. בתור קניבאל מהשמאל לא תבין בטח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבו מאזן הודה לסמול
עידן,
רחובות,
16/10/05 17:12
|
|
 |
זה החברים שלכם שרצחו
יוס2,
16/10/05 16:51
|
זה החברים שלכם מהפת''ח שבראשו עומד המנהיג הדגול שלכם מכחיש השואה אבו-זובי שרצחו יהודים כמוני. ולמרות כל פעלוליך המילוליים אתם אלה שתומכים בהם!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
כנראה שהורידו את המחסום בגלל
הסדרה של חיים,
יבין.המחסום,
16/10/05 16:40
|
|
 |
נכון
קובי,
16/10/05 16:48
|
אכן היה מחסום גדול בצומת אבל הוא הורד עם כל המחסומים על כביש 60 עד מחסום המנהרות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
7.
זה היו שמאלנים שירו על היהודים
ל"ת
יאיר לרנר,
16/10/05 16:39
|
|
 |
תגובה ל 10
סו,
ת''א,
16/10/05 16:49
|
אתה יודע מה עצוב שאיש כמוך חי ונושם בארצינו....גזענות לשמה... רק אני מקווה שבשנה הזאת תוכל ללמוד, אהבת רעך כמוך....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשנוא אתכם זו לא גזענות
יוס2,
16/10/05 17:07
|
זו מצווה מ'דאורייתא. מצווה לשנוא את כל צרי עם ישראל, ואתם השמאלנים גרועים מכולם ביחד בשטח הזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שמע פסיכופט
רציונלי,
16/10/05 17:20
|
אני איש מרכז וזה לא מונע ממני לומר שאתה אדם בור חסר שכל.
אתה יכול לומר לי כל מה שאתה רוצה בחזרה ,זה ממש לא מזיז לי שאתה רוצה לדחוק את האמת על מה שאתה
אנשים כמוך ,ולמרות שאני מניח שאתה רק נער מתלהב גורמים למדינה הזאת נזק הכי חזק שיכול להיות .
אתה לא AVI לשעבר אולי ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תפסיק לקרוא לעצמך רציונלי
נסה ''תבוסתן'',
או ''חנפן'',
16/10/05 17:47
|
הולך ומתרחב הקונצנזוס שהשמאל הפסיכופטי, מהוזי טרגדית אוסלו ועד זורקי האבנים הישראלים בבילעין, מסוכן לקיומנו הרבה יותר מהערבים. בערבים אפשר לירות - בשמאלנים זה (עדיין) לא לגיטימי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא כל דתי ימני
לא משנה,
25/10/05 21:45
|
לא כל הדתיים ימנים, אבל הדת והימין משתבים אחד עם השני ואילו הדת והשמאל נוגדים אחד את השני. והחרדיםמחכים למשיח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה ל רציונאלי2
רציונלי,
17/10/05 00:01
|
אני אגיד לך למה
ברח לי שם של האיש אבל זה איש שיודע מה הוא מדבר והוא אמר דבר חכם אחד ''אם משקרים מספיק פעמים השקר הופך לאמת(בפני הציבור)''
אני יודע שאולי לפעמים אני אף עושה צחוק מעצמי מגיב לכל ילד משולהב בן 15 שההורמונים שלו מדברים [זה הטבע...]
אבל ביננו יושב לו הנתן זאדה בהבא ואם לא אנשים שלוקחים על עצמם את התפקיד למתן ,הוא עלול לחשוב ש ''כולם'' חושבים כך אבל ''כולם פחדנים לעשות מעשה'' וכגיבור גדול יפיל אסון חדש עלינו
דבר שני : אני רוצה שלפעמים אנשים יציצו גם לצד האחר (לא הכונה היא רק לפלשתינאים) יש צדדים שאני יכול להציג ויש לא
ואבקש בלי סטיגמות בבקשה [חובשי כיפות ] לא כל שמאלני חילוני לא כל ימני חובש כיפות
תודה ולילה טוב.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ל''רצונאלי'': אתה צודק אבל חבל
רציונאלי2,
16/10/05 23:02
|
חבל על המאמץ שאתה משקיע בויכוח עם הטפשים המופרעים האלה. מדובר בבני עשרה חובשי כיפות עם משקפיים ופצעים על הפנים שפורקים בתגובותיהם האידיוטיות את הלחצים הההורמונליים שלהם ואת התיסכול על כך שההורים שלהם מתעלמים מהם. כל מטרתם היא שמישהו יתיחס אליהם. חבל שאתה עושה את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בשמאלנים עדיין לא לגיטימי הא?
רוני,
16/10/05 20:06
|
אני מנחש שאם וכאשר זה יהיה לגיטימי אתה תהיה הראשון ללחוץ על ההדק,נכון יא פנאט?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני אמשיך ועוד איך אמשיך
רציונלי,
16/10/05 18:23
|
הקונצנזוס , בין מי למי ? אתה ועוד כמה אנשים חולי שמאלנופוביה ?
אני לא תומך גדול בשמאל אתם הופכים אותי אותי לכזה (אולי תומך הפרדות מפלשתינאים וזה לא הופך אותי לשמאלני , לידיעתם של כמה בורים פה) וגם לא ינמניים אך מתעב כל מפגר קיצוני , אם זה ''אנרכיסטים נגד הגדר'' , ''יש גבול'' או ''נוער הגבעות'' ''וכך''
למרות זאת יש הקונצנזוס כללי בעולם ויהיה תמיד שקיצוניות זה אסון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
אני אחסל את הטרור נשבע לכם
ל"ת
אהוד אולמרטשיין,
מבשרת,
16/10/05 16:37
|
|
 |
בקצב הזה אין לנו סיכוי לנצח.
אילן,
16/10/05 22:40
|
קודם שתבינו, לנצח בשבילי זה להפסיק את הטרור. אנחנו מחסלים טרוריסט פעיל גיהד שזה בעצם חיזבללה והם הולכים ושוחטים לנו ילדים ונשים חפים מפשע. אין לנו סיכוי לנצח וזו עובדה שהאינטיפדה נמשכת 20 שנה. צורת המחשבה צריכה להתנו וחייבים גם לפגוע באזרחים מהצד השני. פשוט אין בררה. ברגע שהרחוב הפלסטינאי מחוסן הוא ימשיך לתמוך בטרור. ברגע שהחבל יתהדק סביב צואר הרחוב אז הרחוב ינסה למנוע אפילו בכח התארגנות טרור. לא ייתכן שמהרחוב ישגרו אלפי רקטות מות לעבר אזרחים והמדינה לא תנקוף אצבע . ההתנתקות נכשלה וזו רק התחלה. השמאל תמיד טען שאחרי הפינוי אם ירו עלינו נפוצץ אותם. הם כבר ירו לפחות כמה עשרות קאסמים מאז כולל ה33 שירו לעבר שדרות וחוות השקמים לפני שלשה שבועות. כל השרים מילאו פיהם במים!!! חייבים לשנות את צורת המחשבה וצורת הלחימה ואם לא, לא יהיה זה סוף. אולי אפילו לאמץ את שיטת הזבנג וגמרנו שיטה שבטווח הקצר תגרום לקורבנות אולם בטווח הארוך זה יחסוך בקורבנות שיימשכו לעד...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
שרון הצלחתה '' כל הכבוד ''
ל"ת
חאלד משעל,
דמשק,
16/10/05 16:36
|
|
 |
4.
צה''ל הוריד משם לא מזמן מחסום
רינה,
ירושלים,
16/10/05 16:32
|
עד לפני כמה חודשים עמד מחסום של חיילים בדיוק במקום הירי. זה מה שקורה כשצה''ל בשרות השמאל, מעדיף להוריד מחסומים שמונעים מהמחבלים לנוע, ולסכן בכך יהודים יקרים. בושה, בושה, בושה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
קדימה- לסגת!
ע,
ירושלים,
16/10/05 16:32
|
לסגת גם מגוש עציון! עוד התנקות! זה הפתרון נכון?!
אולי אם ניתן עוד שטחים לטרוריסטים הם ירגעו...
הכי גרוע ניתן להם גם את ירושלים ות''א
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לע. ירושלים
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
16/10/05 21:54
|
אם אין לך מה לכתוב אז אל תכתוב . אבל לכתוב שטויות בודאי שלא.! תרגע-אין שום כונה לתת להם דבר מלבד מעצרים וכלא. לכן באמת ידידי אם אין לך מה לכתוב אז אל תכתוב-חיוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
מסתבר שנבואות הזעם של הזויי
ישראל,
תל אביב,
16/10/05 16:30
|
הימין, כן התממשו. הם ניבאו: מחבלים יצאו משטחי הרשות בבית לחם, יעשו גיחה קצרה לגוש עציון, יבצעו את זממם צמא הדם, ויימלטו מידית לבית לחם הפלסטינית.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא צריך להיות ימיני כדי להבין
מבינה,
16/10/05 16:51
|
שהערבים רוצים לשלוט בכל מדינת ישראל. צריך להיות יהודי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לשם פרופורציות
רציונלי,
16/10/05 17:23
|
ומה זה ''ארץ יישראל השלמה'' אם לא רצון לשליטה על כל גבולות א''י ?
כולם ''טובים''...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לרציונלי
בלהה,
ירושלים,
16/10/05 18:47
|
גם לפני שכבשנו היה המון טרור, לפני מלחמת ששת הימים גם היה הרבה פיגועים, וגם כשלא ההינו בהמונינו בארץ (וגם הערבים אז לא היו בהמוניהם) בארץ, באירופה להזכירך, גם היה הרבה ''פיגועים'', פרעות וטבח. הנקודה היא לא אם כן או לא ניסוג לגבולות 67, כי הוויכוח על הגבולות לא יגמר ביהודה ושומרון. זהו ויכוח משחר ההסטוריה, בין עם ישראל לעמים אחרים, והזכות על ארץ ישראל. גם ארגוני הטרור אומרים ללא הפסקה שלא יסתפקו בגבולות 76, אלא עד שא''י תהיה כולה שלהם. זו בשורשה מלחמה דתית- רוחנית, של העם היהודי. ובתקופתינו גם על זכותו לא''י.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תשובה
רציונלי,
16/10/05 19:19
|
דבר ראשון תקראי את מה שכתבתי ל ''אני''
דבר שני : אני אספר לך סוד .... זה לא משנה מי הבן אדם ,האם הוא חיי בעולם שלישי ,רביעי או שוויץ כל מה שרוצים רוב רובם של בני האדם בעולם הזה ,זה לחיות בשקט ולגדל משפחה . תאמיני לי ,הבית שלך לא מעניין את רוב הציבור העזתי . כמובן שיש את ה''פוליטיקאים'' הקטנים שאותם שומעית הכי הרבה אבל זה כמו להשמיע את עובדיה יוסף לעולם . דוגמה מפה .. מי עושה הכי הרבה רעש פה אם לא ''יוס2'' האם הוא מיצג ?
דבר שלישי : יופי אז יש מלחמה .. צריך להילחם בטרור אין ספק , מה הקשר לכיבוש ןישוה אזרחי מחוץ לגבולות מדינת ישראל ,זה במקום טנקים ? או שבעצם יש שני צדדים תוקפים ? זה מה שמרכזניק כמוני רוצה להציג: שיש שני תוקפים ,הם ואנחנו (זה גם לא משנה מי יותר מי פחות) ואת שניהם צריך לעצור ,לא לחוד .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תתעוררו
אני,
16/10/05 18:30
|
נכון! גם הערבים רוצים את כל הארץ וגם אנחנו רוצים את כולה! צריך להבין שיש פה מלחמה, לא צריך לפחד מלהגיד את זה!
הערבים כבר מזמן הבינו שזו מלחמה. לעומתם, אנחנו מתנהגים כאילו יש פה שני עמים שחיים ביחד בשלום ובאחווה. לכן מה שנוצר זו מלחמה חד צדדית שהם הורגים אותנו ואנחנו מדי פעם קצת מגינים על עצמנו ולא יותר
אין מה לעשות, זו מלחמה! כבר היו מלחמות בהיסטוריה של מדינת ישראל ואז לא פחדנו להודות בזה. אם לא נבין שגם עכשיו אנחנו במלחמה זה לא יהיה טוב
הגב לתגובה זו
|
|
 |
איתך אני מסכים
רציונלי,
16/10/05 19:06
|
כן זאת מלחמה וידינו על העליונה . מה לעשות, אם זה לא היה כך הם היו כובשים אותנו ואנחנו מתפוצצים חושבים שלא ? אתם משקרים לעצמכם.
אך אנחנו החזקים ומה אנחנו עושים ? כובשים וגורמים להתנגדות. נכון ,שוב ! אם לא אנחנו הכובשים הם היו כובשים אותנו
אבל יש למעגל הזה סוף ! אם החזק יפסיק לכבוש אבל גם יתן על כל נסיון לכבוש אותו מכה רצינית זה באמת יוביל להסדר כלשהו
כך שיש לפרק את הטרור בכך אך כם לצאת מהשטחים מחוץ למדינת ישראל זה מה שאני מדבר עליו
כן ל''גשם ראשון'' לא לכיבוש !
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
לפנות מיד את גוש עציון ואת י-ם
ז'יד,
16/10/05 16:29
|
|
 |
אם אין לך מה לכתוב אל תכתוב...
שומרון,
17/10/05 11:15
|
|