 |
97.
קרבנות ההתנתקות
יוסי,
ירושלים,
27/10/05 17:32
|
לפי דעתי, ההרוגים הי''ד בפיגוע הם קרבנות שרון - קרי: ההתנתקות. בשביל בטחון צריך להרוג ערבים ולא לתת להם מתנות, היום הולדת שלהם כבר עבר. ואם נשתמש בצורה יפה יותר: אז לא צריך להרוג אותם אלא לעשות להם משפט. אבל את המשפט הזה אלוקים צריך לעשות ותפקידנו הוא להביא אותם אליו בטיסה ישירה (לא של אלעל, כי הם לא יצליחו לעלות, בגלל הבטחון).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
96.
the price for weakness
jonathan,
Karmiel,
27/10/05 10:26
|
The Israeli Arab 'war' is longer than 100 years. All peacefull negotiations failed. The Arabs want Israel to stop to exist. nothing has changes since the 19th century. how much bloos wil we pay till understanding this?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
95.
''על מגש הכסף''מאת קונדי ובוש
שמחה,
27/10/05 10:07
|
מגישים לכם פלישתנים ''נחמדים'' את הקורבן ,לרגל סיום הקרב של הרמאדן בצורת לחץ על ממשלת ישראל עם תוצאות של הרוגים ועוד יותר פצןעים שלכם באהבה קונדי ובושי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
94.
בעוד
פקק תנועה,
קרית ביאליק,
27/10/05 08:31
|
כ50 שנה כל יבשת ארופה תהיה מדינה מוסלמית אחד גדולה מטרתו של האיסלם להישתלט על העולם המערבי המודרניולישראל יהי הקשה ביותר מה לחפש במיזרח התיכון גם בעוד כ50 שנה לאירגוני הטרור ישנם מיספר דרישות מישראל 1 לאוף מהמיזרח התיכון כולל אירן שדורשת להשמיד את ישראל ולחזור לגבולות 67 או 49 דבר שאסוןר לנו מבחינה מדינית כלכלית וחברתית לאור התקפות האיסלם על העולם המודרני התקפות הטרור הללו על ישראל שהם לא חוקיות מכון שמיתנהל דיון בדבר הקמת מדינה פלשטינאית התקפת טרור זו היא באחריות ממשל בוש שלחץ על ישראל ליפתוח מעברים ולהקל בתנאי הפלשטינאים ולאירגוני הטרור ישנה פעילות טרור מסוימת והיא שיש להם פיגועים מוכנים ומתוכננים לכל אזורי הארץ והם מוצאים לפועל כל פעם שישראל מחסלת רוצח בכיר וכל זאת בעזרת התרוץ המדיני של הטרור
הגב לתגובה זו
|
|
 |
93.
SHARON, RESIGN! you are
INFLICTING A,
SHOAH ON,
27/10/05 05:30
|
AM YISRAEL. Whether you are bending over backwards to demonstrate you wash your hands off Sabra and shatilla, with jewish blood, or OZLAT YAD vechanifut, either case is a tofet. It is crystal clear that this is the Salami tactic of hand picked Abu Maazenby arafat yimach shemo vezichro to destroy Israel bit by bit, bleeding it to death. That is the reason Abu M is in no rush to dismantle these Terrorists, playing weakling AM YISRAEL CANNOT absorb another Intifada. Since you cannot handle it, it is high time to resign, veyafe shaa achat kodem.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
92.
יש לספח את יהודה ושומרון
מוטי אטלנטה,
כדור הארץ,
27/10/05 05:22
|
להעביר בכנסת הצעה לסיפוח יהודה ושומרון כחוק למדינת ישראל. ניחומים למשפחות ההרוגים!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ניחומים למשפחות
רציונלי,
27/10/05 11:58
|
|
 |
91.
מוות לכל הערבים, אין להם
רון,
27/10/05 04:35
|
לא דין ולא דיין, מה אנחנו פחותמ הם? לפרק אתם עם כמה פצצות מצרר ונגמר הסיפור, זה מדינה נגדמדינה, לא דיכוי ולא כיבוש, תראו לי מדינה אחרת שהייתה מבליגה בכל העולם?????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
90.
CLOSE THEIR ELECTRICITY & wate
NOWWWWWW,
27/10/05 03:13
|
|
 |
89.
מְדִינָה מִקְרִית
אזרח מודאג,
נהריה,
27/10/05 02:39
|
מְדִינָה מִקְרִית שִקְרִית ... אַך עִבְרִית ! אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית, מְדִינָה לְמַרְאִית.
מְדִינָה עִיזִית, נִבְזִית, לוֹעֲזִית, אֲחוּזַת תְּזָזִית, יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.
עַם מְנוּוָן, מעֲרָכָיו מְרוּקָן אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן, רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.
חֶבְרָה אֲרוּרָה מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה, רָעָה וגְרוּעָה עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.
מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת - מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת... סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
88.
איפה כל הג'ובניקים???
יהודי,
מבואס מהתחת,
27/10/05 00:39
|
שגברים על נשים וילדים יהודים חפים מכל פשע.... איפה החטיבה הכחולה (כל אותם ג'ובניקים מחיל האויר שמקבלים משכורות עתק) שבנחישות וברגישות מסוגלת להוציא אב שכול מביתו? איפה כל החיילים עם המבט הקפווא בעיניים, הרובוטים חסרי הרגש, בווסטים החדשים שלהם, איפה כולכם? מה קרה להלחם באנשים שיורים עליכם חזרה אין לכם אומץ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
87.
שרון אחוז דיבוק
מושון,
רעננה,
27/10/05 00:22
|
כמו המלך תיאודן משר הטבעות. שרון מכושף ע''י יועציו יוצאי הקיבוץ.... הוא מנותק מהמציאות ולא רואה כלום אלא את טובת אויביו.....
העם הזה ראוי למנהיג שיילחם למענו ולא למען אויביו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
86.
הקם להרגך השכם להרגו
שאננות,
27/10/05 00:10
|
השאננות היא דבר נורמלי, בני אדם זכאים לחיות בשלווה את חיי היום יום שהם לא קלים גם בלי מתאבדים מטורפים, הגיע הזמן לשים קץ לחייהם של כל אותם חולי נפש, כי אין מקום שיכול לאכלס אישפוז של כולם. אלהים שלח עליהם משלחת מלאכים רעים, קח אותם לגיהנום, תן להם בתולות כמובטח להם ופשוט תן לנו לחיות בשלום, לגדל את ילדינו בצורה שפוייה ותרבותית. תודה מראש
הגב לתגובה זו
|
|
 |
85.
זה בגלל שלא יצאנו מחדרה.
חן,
רחובות,
26/10/05 23:34
|
|
 |
חוצפן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אורטל,
תל-אביב,
27/10/05 07:14
|
מה דעתך לצאת מכל הארץ? רוצה לחיות בים?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לא
ל"ת
באי של שרון,
27/10/05 22:14
|
|
 |
84.
ערבים- זה לא יגמר אם לא תחסל
ל"ת
א,
ראשון לציון,
26/10/05 23:29
|
|
 |
83.
אם רוצים מזרח תיכון חדש
מדביר מקקים,
26/10/05 23:07
|
אז חייבים להרוס את הישן אי אפשר להשאיר במזרח התיכון ערבים אם דעות קדומות ואדיואולגיה של פשיסטים, רק ניקיון יסודי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
82.
מעיין..
מעיין..,
26/10/05 23:01
|
זה מה שהם באמת רוצים וכך התפרסם היום:בועידה שנערכה היום תחת הכותרת ''עולם ללא ציונות'' בבירת איראן, קרא נשיא איראן, אחמד דינג´אד ''למחוק את מדינת ישראל מהמפה''. דינג´אד אמר עוד כי ''מי שמכיר ביישות הזו ישרף באש הזעם של האומה האיסלאמית''. על ההתנתקות אמר כי זהו תרגיל שנועד לעודד את מדינות ערב ליצור קשרים עם ישראל.''
בגלל דברים כאלההה...השמאלנים צריכים להבין שרק בכוח ובכך שניהיה חזקים..ועל כל פיגוע שלהם יהיה עשרות טילים והרוגים שלהם.......נוכל להמשיך להתקיים כאן...!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
81.
לבדוק אם המחבלים לא מנצלים את
מודעין 144,
26/10/05 22:58
|
הארגונים, כמו שלום עכשיו, בל''ד לעביר אמל''ח ואמצעי פיגוע לערים מרכזיות בארץ! הרי מעשיהם שקולים כתמיכה במאבק המזוין של הפלסטינים, ואין הבדל בין מי שתומך לבין מי שמבצע, הרי רק לאחרונה התגלה צופציקו של הקרחות ואנו מגלים שערבים ישראלים מבצעים פעולות טרור! אז שלא נופתע לגלות ש''יהודים'' שתופי מוח ושכל מגלים הזדהות עם ''לוחמי החופש הטרוריסטים'' ועוזרים להם, (טלי פחימה) יבצעו בעצמם פעולות טרור נגד המדינה, כדי לנסות ל''הוכיח'' לנו שאי אפשר לנצח את הטרור באמצעים צבאים, אבל הטרור יכול ורשאי לרצוח יהודים, בכל האמצעים העומדים לרשותם. ולא חסר אצלנו טמבלים שיספקו להם אמצעים אלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
for sure, self hating jews
ל"ת
.,
27/10/05 06:16
|
|
 |
80.
שיקבל שכל
יונתן,
מרכז,
26/10/05 22:38
|
אני רק מקווה שמר שרון יבין שבטיל אחד שתיים אפשר לגמור עם הטרור הרחצחני ועם הפלשתינים ימח שמם האלה ולחזור לחיות בשלום על אדמתינו!!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
על מה אתה מדבר?!
בני,
27/10/05 00:57
|
מה אתה מקשקש? הטרור התקיים מאז ומעולם ואין כח עלי אדמות שיוכל להשבית אותו או להשפיט אותו. יש אנשים עם רצון - יש טרור!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
79.
רק שרון אשם! איפה כל האוגדות ?
יהודי כועס !,
26/10/05 22:13
|
איפה עשראות אלפי החיילים והשוטרים שהקסו ישובים יהודיים עם מדים שחורים ועם סמלי המדינה הציונית? איפה הם לעזאזל? במשרדים ? בדיסקוטקים ? שומרים על ערבושים ? איפ----ה ה--------םםםםםם ? קיבלו כבר את הכסף??? הם האשמים בפיגועים !!! נמאס כבר ממכבסת מילים של כנופיית הרשע ששולטת בארץ !!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
78.
ל''מחפש פתרון'' (31)
כצאן לטבח יובל!,
26/10/05 22:09
|
זה ההבדל בינינו לבין הערבים. הם לא שואלים שאלות הם עושים. אצלינו שואלים, כי האמת היא - שיהודים אינם מסוגלים פשוט לקום ולהרוג בדם קר, מעשה שלערבים אין בו שום בעיה. רוצחים בידים עירומות, קורעים לגזרים ומציגים לראווה, בגאווה, את הידים המגואלות בדם יהודים. צה''ל צריך למצוא את הדרך להגן על העם ועל הארץ מפני המרצחים. וזה לא קשה! אך צה''ל, במצוות המדינה האנטי-מוסרית הזו, עושה בדיוק את ההיפך. את ג'נין וערים אחרות היו צריכים להפציץ מן האויר, ולא לשלוח פנימה חיילים וגם לצוות עליהם להימנע בתוך מחילות הצפעונים מפגיעה ב''אוכלוסיה חפה מפשע''. כנ''ל בעזה. לאחר הטבח בתחנה בצומת השרון, רקדו בעזה על הגגות. זה היה הזמן להפציץ את עזה מן האויר! צריך לעשות הכל, כדי שהערבים ידעו, שרצח העם היהודי אינו משתלם. ומה עושות ממשלות הזדון והדמים של ישראל? נכון! מתגמלות כבר עשרות שנים את הרוצחים על מעשי הטבח שלהם. וזה בצורה המדהימה ביותר. כמו, למשל, היום - הרוצחים יורים על שדרות, סעד ונתיב העשרה, וישראל פותחת את המעברים. הערבים רוצחים יהודים ''בגלל פתיחת מערות הכותל למבקרים'', וישראל נותנת את חברון. אז, למה שהם לא ירצחו יהודים? הם קבלו את גוש קטיף על מגש של כסף. קודם עודדו אותם לזרות מוות על הגוש. זה לא הצליח, ואז איבדה ממשלת ישראל את סבלנותה ושלחה צבא רבבות לגרש את היהודים. אז למה שהערבים לא ירצחו? מדינת ישראל אחראית ישירות, וכל שר ושר אישית - לרצח העם היהודי בארצו. והמדהים הוא - שאין אזרח אחד בישראל שאינו יודע זאת, אך איש אינו נע ואינו זע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
77.
ותודה לך שרון
ל"ת
איש ענק, גדול,
פסיכולוג,
26/10/05 22:07
|
|
 |
76.
דחלאן חזר לעזה.
תוהה,
26/10/05 22:01
|
למה תמיד כשדחלאן בעזה הטרור חוזר. היה שקט כשהוא היה בחו''ל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
75.
הכוונות האמיתיות חובה לקרוא
מזרחן,
26/10/05 21:59
|
זה מה שהם באמת רוצים וכך התפרסם היום:בועידה שנערכה היום תחת הכותרת ''עולם ללא ציונות'' בבירת איראן, קרא נשיא איראן, אחמד דינג´אד ''למחוק את מדינת ישראל מהמפה''. דינג´אד אמר עוד כי ''מי שמכיר ביישות הזו ישרף באש הזעם של האומה האיסלאמית''. על ההתנתקות אמר כי זהו תרגיל שנועד לעודד את מדינות ערב ליצור קשרים עם ישראל.'' ד''ש למשיחי השלום!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
74.
טייסי המסוקים נקראים למילואים
ל"ת
להפיצץ את גנין,
26/10/05 21:58
|
|
 |
קודם צריך להפציץ
מוטי,
26/10/05 22:44
|
את חוות השקמים, כשזה יקרה זה יהיה יום חג לכל היהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
73.
כולנו חייבים תודה לשמעון פרס
אודי,
ת''א,
26/10/05 21:54
|
1. כל יבוא הטרור מטוניס. 2. על חימוש הטרוריסטים. 3. על מזרח תיכון חדש. 4. על פתיחת פילדלפי לאמל''ח.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
72.
הטרור הועבר מעזה למזרח הארץ
עופרי,
פ''ת,
26/10/05 21:49
|
כדי להתחיל הפינוי/גרוש מיו''ש 100% עפ''י תורת השלבים של הרש''פ.
אתם תחליטו מי אמין ועקבי יותר 1. ממשלתנו ? 2. החמאס והג'יהד ?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
71.
לחגור חגורות בטיחות - ולהתעודד
שלמה יודקוביץ,
רמת גן,
26/10/05 21:46
|
נא להתעודד!!! זה בסך הכל עוד מסמר בארון המתים של מדינת ישראל
מדינת ישראל היא בחזקת אדם שדינו נחרץ למוות, אך גזר הדין לא יצא עדיין לפועל. עבר זמנה של המדינה הציונית הרקובה, הנלחמת בתושביה ומפקירה אותם, בגלל שלטון מסואב ומושחת.
צריך להתכונן ולהכין את היום שאחרי חורבן המדינה הציונית, בתקווה שמישהו מאיתנו ישאר, ויזכה לראות מדינה יהודית אמיתית, ולא מזויפת כמו היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון! תמונת מצב מדוייקת,
וצפי רצוי!,
26/10/05 22:11
|
|
 |
70.
חובה לקרוא!!לבאי השוק בחדרה.
קול קורא!!!!!!,
26/10/05 21:37
|
אסור ואין לרכוש מערבי מוסלמי בשוק חדרה כל סחורה!!!! אל תתנו לערבים פרנסה מהשוק. הם יבגדו בכם כמו שבגדו בכם הפעם!!! אנא מכם- החרימו הקניות מהערבים. אל תתנו להם פרנסה. סלקו אותם מהעיר חדרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אין ערבים בשוק !!
ל"ת
וקו,
חדרה,
26/10/05 22:45
|
|
 |
69.
אין פרטנר ולא יהיה
חי,
מרכז,
26/10/05 21:21
|
גם אתם לא תפרקו את המחבלים מנשקם וגם אתם רוצים מזרח תיכון נקי מיהודים. לא תזכו לכך לעולם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קול אקבוד! לך לעזה עם או בלי פ
הגלגל מסתובב...,
והפרטנר כאן,
26/10/05 21:43
|
פרטנר. הכתיב שלך בסדר, אלף אלף ... אבל האם אתה מבין מה שאתה כותב השגיאות עצומות. א. רק שלום צודק יפרק את המז''הת מנשק. ב. אם אתה אוהב יהודים, כמוני, דאג לשלום שיבוא
הגב לתגובה זו
|
|
 |
68.
זו הדרך שלהם לומר תודה
יצחק,
חדרה,
26/10/05 21:08
|
|
 |
67.
החגיגות בעזה הזיקוקים בחדרה...
דוד,
רמת אביב,
26/10/05 21:03
|
|
 |
66.
הפיגוע? בגלל עליית הריבית של
ל"ת
בנק ישראל,
עובד מדינה,
26/10/05 21:02
|
|
 |
65.
תבינו כבר כולכם!!!!!
דני,
26/10/05 21:02
|
עובדים עלינו בעיניים . אתם כולכם מדברים על שינאת ערבים. הם בסך הכול נלחמים את המלחמה שלהם וזה לגיטימי . אבל הבעיה היא שאתם מדברים נגד הערבים. תתחילו לדבר נגד המנהיגים שלכם כי הם אלה שחייבים לכם דין וחשבון .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון
Avi Ecuador,
27/10/05 00:54
|
''מנהיגנו'' היו חייבים להגן עלינו ולא לבנות לנו עגל זהב גם אם זה אומר שעזה, סליחה, סדום לא קיימת היום.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
64.
מר''ץ מביע תנחומיו ל...
היום,
26/10/05 21:00
|
מר''ץ מביע תנחומיו ל... משפחת השהיד וחבריו הלוחמים. המפלצת מכפר שמריהו ממתינה לו בקוצר רוח ... העיקר להבליג ולשמור על אבו ג'ילדה ה''מתון''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
63.
תגובה לרצח השפל של סעדי ב
עבד,
טייבה,
26/10/05 20:59
|
|
 |
62.
כל הוידאו שלכם פרסומות
ל"ת
חני,
אבן יהודה,
26/10/05 20:59
|
|
 |
61.
חדרה, הפינוי הבא בקרוב אצלכם.
ל"ת
עומרי וגלעד,
אם נתפס,
26/10/05 20:56
|
|
 |
הלוואי!!
ל"ת
יקי,
חדרה,
26/10/05 22:47
|
|
 |
60.
אף תגובה לא דנה בעובדה
חי,
מרכז,
26/10/05 20:53
|
שאיש מן השמאל או מחברי הכנסת הערביים לא גינה בחריפות את הפיגוע המזויע הזה. אבל אם הורגים מחבל רוצח אז כולם מתעוררים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
למה לשקר בבון יקר? למד לקרוא
Jehova,
26/10/05 22:40
|
ציטוטים ממעריב :
''ח''כ אבשלום וילן (מרצ-יחד) גינה את הפיגוע ... ''
''גם ח''כ רן כהן (מרצ-יחד) גינה בחריפות את מבצעי הפיגוע. ...''
''בתגובה לפיגוע בחדרה ביטלה שרת התקשורת, דליה עם עמיתה הפלשתיני ... ''
אפילו
'' יו''ר רע''מ, ח''כ עבד אל-מאלכ דהאמשה, גינה הערב את הפיגוע בחדרה ...''
הגב לתגובה זו
|
|
 |
So did arafat, while his hands
ל"ת
were dripping,
jewish blood,
27/10/05 06:07
|
|
 |
לא זוכר שליברמן גינה
א,
26/10/05 21:34
|
|
 |
אתה לא איש מרכז
רציונלי,
מרכז פוליטי,
26/10/05 21:29
|
|
 |
השמאל זה הבעיה שלך?
די,
כבר,
26/10/05 21:10
|
כל אנשי השמאל גינו בחריפות את הרצח הנתעב. אחרי כל פיגוע תהפכו את השמאל לחמאס? לא נמאס לכם? לגבי חברי הכנסת הערבים - ברור שמזמן היה צריך לאפסן אותם במאסר עולם. אל תשווה בין נסיונות לגיטימיים למצוא פתרון לבין תמיכה ברצח המונים (חברי הכנסת הערבים תומכים ''בהתנגדות מזוינת'' או בתרגום פשוט - רצח יהודים ).
הגב לתגובה זו
|
|
 |
59.
שרון הביתה
ל"ת
ביבי לממשלה,
26/10/05 20:52
|
|
 |
58.
שאלה במקומה: מי אשם? שרון או?
אלוהים גדול @@@,
אללה הו אכבר,
26/10/05 20:52
|
או מופז? בנוסף, כמובן למחבלי ג'יהאד אף אחד מהם לא מטומטם, ובכל זאת. מי נתן את ההוראה לחסל? ולמה לא חשבו על מה שיהיה? ומי מרוויח מזה? בטח לא אנחנו. גם לא טוראי ישראל דובדבני, או סג''מ חשאל מסתערבני. -- אז מי אשם, באמת? כי ידענו כולנו, וזה לא היה סוד, וגם לא יהיה--שאחרי החיסול של ''הבכיר'', של מס. 1 יקרה משהו חמור, וגם שרון ומופז ידעו. כך זה תמיד היה, זה כבר הרגל ב''דו-השיח'' של החרשים והאילמים. ולמרות זה, ואולי זו הסיבה--מחשבה נוראה-- יצאה ההוראה ''לחסל'', שהפכה והיתה הסיפתח לנקמה. ומה הלאה? לחסל, להרוג, להשמיד, להרוס לגזול, לגרש, להקים עוד גדר, עוד התנחלות? -- כ-ו-ל-ם יודעים שזה לא עוזר. ולהיפך מרבה פיגועים. כמו שכ-ו-ל-ם ידעו שזה מה שיקרה, רק לא איפוא ומתי. ורק שרון לא כוסס ציפורניו. המנהיגים מוגנים והעם אוכל אותה. ועכשיו הוא ''ינקום'' ואח''כ יבוא תורם למקום, והמעגל ייפתח ולא ייסגר. עין תחת -(מה היה שם כתוב?) וזה כמו משחק השלמות משפטים. אומר רק את חצי המשפט, ואתם כבר יודעים את הסוף... אז למה אינכם מבינים שלא חייב קח להיות?- כי אם רק נבין שאת הכיבוש שצריך לסלק, ולפנות את כל מה שצה''ל כבש בשישה ימים... והאם אין האשמה בפיגוע, לפחות בחלקה, על הממשלה? האם אין היא אשמה בחוסר הדבר היחידי שיכול לסיים את שפיכות הדמים - לחסל את הכיבוש! תגיד ז'וז': יש דרך אחרת? ואתה ידידי: מה היית אתה עושה אם היו שמים אותך תחת כיבוש? ועוד כמה ילדים נביא לקבר? והאם לא הגיע הזמן שנתייחס אליהם כבני אדם?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מתי ואיפוא הפיגוע הבא? נמאסססס
ל"ת
נמאס,
26/10/05 21:08
|
|
 |
אל תחכה לתגובה משרון ***
שאלה נבונה,
26/10/05 21:07
|
וגם לא מפרס ומופז. כי כולם ''התייצבו למסדר''.
ושאל מישהו: למה תמיד צה''ל מנצח וישראל מפסידה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
57.
רק טיש יכול לסלק את שרון
ל"ת
יותם (תומך טיש),
תל-אביב,
26/10/05 20:51
|
|
 |
56.
היכן גינוי של
חי,
מרכז,
26/10/05 20:48
|
טיבי ומרעיו, של השמאל ובראשו שריד, היכן גינוי של ארה''ב ואבו-מאזן. ... אבל כשקורה פעם בדור שנרצחים ערבים - כולם מתעוררים. עם חסר עמוד שדרה. שמנו שונאים בכנסת, יש לנו אויבים מבית ומחוץ. ועדיין לא מבינים שרק הפרדת לאומים וחומה בינינו (עבודה שיחפשו אצל אחיהם בירדן ומצריים) יועילו. איחולי החלמה לפצועים ולכואבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
55.
רק הדברה תביא שלום
ש,
26/10/05 20:42
|
עד שלא יודבר הטרור הפלסתינאצי כליל, לא תהיה התקדמות.
שלום לא עושים עם זוהמה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
54.
תגובה נאותה לכל פיגוע
גור אריה יהודה,
26/10/05 20:41
|
הגיע הזמן שכל הישראלים יבינו וטובה שעה אחת קודם נשיא אירן קורא בקול חוצות למחוק את ישראל מהמפה (קראו באן.בי.אן) המחבל יצא מקבטיה ונשאלת כמובן השאלה מי עזר לו ? תגובה ראשונית - למחוק את קבטיה מהמפה ועל כל פיגוע נוסף ימחק עוד מקום. אירן מקומה ברשימה מובטח.
תנחומים למשפחות הנרצחים והחלמה מהירה לכל הפצועים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ליישם הלכות מלחמה (מהרמב''ם)
ארז,
אא,
26/10/05 20:46
|
עיר שממנה יוצאים שלושה מפגעים, להקיף אותה, ולשאול האם היא לשלום? אם לא מוחקים את כולה מהמפה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה פעמים היו צריכים להמחק
Avi Ecuador,
27/10/05 23:11
|
עזה ויהודה ושומרון לפי ההליכים האלה? סדום נמחקה רק פעם אחת וזה כנראה הספיק לרשעים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כנראה שאין דרך אחרת
ל"ת
זרח,
מרכז,
26/10/05 20:44
|
|
 |
that is the right way
moshe ben majmo,
kordova,
26/10/05 21:19
|
|
 |
53.
רק ליברמן יכול
ל"ת
kenny,
l.a,
26/10/05 20:35
|
|
 |
52.
העם האומלל משלם את הרפתקאות
ל"ת
מנהיגיו!!!!!,
26/10/05 20:30
|
|
 |
51.
הגיהד הבטיח וקיים
אזרח,
26/10/05 20:27
|
בניגוד למופז ושרון שמבטיחים ומפציצים דיונות במדבר. אסור לסלוח לשניים האלו על איבוד כח ההרתעה של מדינת ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
50.
לבדוק באופן מידי אם המחבל
החושש,
26/10/05 20:20
|
|
 |
49.
לבדוק באופן מידי אם המחבל
החושש,
26/10/05 20:20
|
|
 |
48.
לבדוק באופן מידי אם המחבל
החושש,
26/10/05 20:19
|
|
 |
לבדוק האם באברבנאל יצאו בחג.
דני ב,
השרון,
26/10/05 22:03
|
עם תגובה מטומטמת כמו שלך עוד יאמינו ששחררו משוגעים בחלג הבייתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
47.
ל8-גם חיפה?יופי יעופו כלהערבים
ל"ת
תושבת חיפה,
26/10/05 20:19
|
|
 |
46.
להחזיר את יעלון
כבשה לא תמימה,
26/10/05 20:18
|
|
 |
למה? ההוא שהחליף את בוגי
תוהה,
26/10/05 21:40
|
ההוא שהחליף את בוגי הוא מומחה למלחמה בטירור. הוא אפילו ראה רובה אמיתי בתמונה צבעונית על ניר משובח...או סליחה, הוא עשה טירונות של שבועיים וחצי לפני הרבה שנים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
45.
השמאל חי מטרור ולא מעוניןלחסלו
ל"ת
שמאלן לשעבר,
26/10/05 20:16
|
|
 |
באמת!! מה זה?
שמאלן,
שנמאס לו,
26/10/05 20:49
|
יש יהודי במדינה שבעד פיגועים? למה סתם לזרוק משפטים? למה? הלוואי היה אפשר להעלים את כולם...הלוואי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אף יהודי אינו נגד פיגועים
איש האמת,
27/10/05 00:14
|
אבל יש יהודים שמזלזלים בחיי אדם באופן מזעזע ומוסרים שטחים תמורת שטיחים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
44.
מדוע איראן, סוריה,
לא מבין,
26/10/05 20:16
|
ושטחי , א, של הרשות הטרוריסטית עדיין נמצאים על המפה? צריך למחוק את השלוש באופן מידי, ואז יהיה אפשר לעבור לשלב הבא.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
43.
''מומחי'' השמאל יגידו שה''לא גדר''
רצחה את היהודים,
26/10/05 20:07
|
אחרי כל מקרה שבו ערבים רוצחים יהודים התקשורת חוגגת ומאשימה את ה''לא גדר'' ברצח ! ה''לא גדר'' הזו מפילה חללים , והערבים ימ''ש ממש שיות תמימות.
את הגדר צריכים רק כדי לזרוק את היהודים ביהודה שומרון לציפורני הערבים , שיהרגו אותם.
כולם יודעים שכמה שיותר גדר כך יותר עצמאות לרוצחום הערבים פחות ארץ לנו ויותר מצבות בבתי הקברות שלנו.
אבל מה כפת להם שנמות? חיים יבין חי ועושה כתבות שמשרתות את אש''ף , אז מה כפת לו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חבל על הזלזול
רציונלי,
מרכז פוליטי,
26/10/05 20:26
|
אני חושב שאין עוררין על כך שגדר זה מכשול לטרור כמובן שזה לא פתרון,זה רחוק מזה. אבל גם אתה לא טיפש להבין כי זה לא משהו שעוזר לטרור וכמובן שזה לא שווה בכלל אם לא פועלים נגד הטרור גם צבאית ופוליטית
לגבי ההתישבות ביהודה שומרון תשכח מזה ,הם שם זמנית .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כן, אתה רגיל לגטו, כנראה
Avi Ecuador,
27/10/05 01:24
|
בשורשים. אם המוסלמים היו מנצחים היו בונים לך גדר מתחת לים אולי. הדרך לעשות לחברת הרשעים טרנספר או ללמוד מהם לנצח, אין עוד ברירה ומי שמספר אחרת שיגיד לך שאתה וכל היהודים יעלמו מארץ ישראל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות
רציונלי,
27/10/05 11:00
|
הגדר זה גבול אם אתה רוצה לדעת זה מצחיק שפעם כל ערבי שרצה לפוצץ את עצמו נכנס לשטח מדינת ישראל ברגל ללא בעיה.
כמובן ,ואני מדגיש שוב : זה לא פתרון זה רק חלק ממנו החלק החשוב ביותר הוא הלחימה בטרור וניסיון להגיע לשלום ולהשתיק מטורפים צמאי דם כמוך
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאלנים הם התושבים הזמניים של
ממשלת השמאל,
והערבים,
26/10/05 21:09
|
מדינת היהודים. מקומם עם אחיהם בעזה ןלא במדינה שאינם ששיכים לה. לא יירחק הזמן שהיהודים יבינו שבעייתם הם השמאלנים ולא הערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
היום הערבים מכאיבים למדינת
Avi Ecuador,
27/10/05 01:26
|
ישראל אבל הם לא מסכנים אותה, הסכנה היא באמת מהשמאל והמנטליות הקניבלית שהושרשה בו. שאהידים לאלומיים נוסף לכל הצרות; מאבדים את עמם לדעת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
האשמים הסכסוך
רציונלי,
מרכז פוליטי,
27/10/05 11:03
|
הם צמאי דם כמוך המטיפים למוות יש לטפל בהם ולא משנה אם הם ערבים או יהודים.
אל תדבר על שמאלנים בכלל כי אתה לא ימני . תאמין לי דיברתי עם שמאלנים וימנים שפוים וכולם היו מגנים אותך. אולי נוער הגבעות עוד יקבל אותך ,לך לך...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הבעיה
רציונלי,
26/10/05 21:27
|
היא הקיצונים היהודים והערבים מימין ומשמאל .
אני לפחות מדבר בהגיון ולא כל דבר דפוק שהייתי רוצה לומר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
טרנספר יהודים הוא ההגיון השפוי
ממשלת השמאל,
והיהודים,
26/10/05 22:50
|
שלך - היהודים תושבים זמניים כדבריך. ציונות זאת דרכם של היהודים שזאת ההתישבות. דרכם של השמאלנים, גם אנטישמים ואויבי ישראל הוא טרנספר יהודים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לאבי
רציונלי,
27/10/05 22:45
|
|
 |
''לרציונלי''
Avi Ecuador,
27/10/05 22:27
|
לפחות אתה יכול לצחוק בזכותי. נו, גם להיות אידיוט זה יתרון אצלך, לפחות לא כואב לך.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גבולות המדינה ...
רציונלי,
27/10/05 21:46
|
המקובלים על החוק בין לאומי והישראלי הם גבולות 67 גוש קטיף לא היה שם. ואני אישית חושב שאנחנו לא ממש מחויבים לבדיוק הקו הירוק הכל כמו שטוב למדימה ומה שהגיוני אם פה ושם ישראל חושבת כי יש צורך לספח מקובל עלי .
ואני רק מציג את עמדתי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הם גבולות המדינה?
צבי,
גוש קטיף,
27/10/05 19:36
|
האם גבולות המדינה זה גבולות 48? או גבולות 67? או מה שהיום (להזכירך גוש קטיף הייתה במדינת ישראל והיא הושמדה). איזה רציונלי ואיזה בטיח תפסיק לחשוב שאתה היחיד במדינה שיודע כי אתה פשוט לא יודע!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אבי ,תראו מי שמדבר (תשובהלAVI)
רציונלי,
27/10/05 10:56
|
הבן אדם הכי פחות שפוי פה שכל מה שהוא יודע לכתוב זה כי כולם רוצחי ישראל הוא זה שיגיד לי שדברי לא הגיוניים. החיים מצחיקים לפעמים.
עדיף שתשתוק בכלל .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה אדיוט קלסי
Avi Ecuador,
27/10/05 04:07
|
תנסה לערבב היגיון אולי ותפסיק להידבק לשטויות ולנסות להסביר אותם שגם שם אתה צולע.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ציונית היא
רציונלי,
מרכז פוליטי,
27/10/05 00:14
|
בניתי מדינה ליהודים והיא ישראל מדינה חייה וקימת לא אימפריאליזם או מסע צלבני [מגן דוידי]על כל גבולות א''י יש לבנות את המדינה ולא לחיות באוטופיה משיחית.
ואתה כבר מתלהם וקורא לכולם אנטישמים כל מי שחושב אחרת הוא בעצם רוצח עם היהודי ... זה נקרא פרנויה .
ולא, לא צריך להיות שמאלני כדי להיות מתנגד לישוב מחוץ לגבולות מהדינה ! כדי לא להאמין ב ''ארץ ישראל השלמה'' אפילו מפלגות הכי ימניות הבינו שזה רק חלום אוטופי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
42.
פלסטיני נגוע, גורם לפיגוע,
סטיקר,
26/10/05 20:06
|
מובא מטעם הלחימה במחלת הפה והטלפים. אם אין תרופה וחיסון, משמידים את נושאי הנגיפים, שורפים ומכשירים, כדברי הרמב''ם גם חיה לא כשרה שהיא שרופה לאפר נהיית כשרה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I will suffice with BSAR
ל"ת
NECHIRA HALLAL,
belaaz,
27/10/05 05:58
|
|
 |
41.
במה? במה פחותים החפים מפשע שלנ
משה מ,,,,
בת ים,
26/10/05 20:05
|
|
 |
40.
To Mofaz
Dan,
Canada,
26/10/05 20:04
|
Please don't say anything,don't threaten anybody,don't warn anybody. Just hurt them.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
39.
הפיגוע היום תגובה על החיסול
פרחיה,
26/10/05 20:02
|
דיווח עיתונאי מהשטח. מוכרת בחנות סיפרה ''שמענו את הפיצוץ. אין לי מושג מה קורה.''. אני דווקא יודעת לספר שהיה פיגוע ונהרגו 5 אנשים חפים מפשע, שמעתי ברדיו. ויש מישהו שמתפלא? חיסול בכיר הג'יהאד כביכול כדי לסכל פיגוע הוא שהוליד את הפיגוע היום. ככה זה כבר נמשך 5 שנים. פיגוע או ידיעה על פיגוע קרוב מוציאים את צה''ל לפעולת חיסול מחבלים. בתור נקמה הפיגוע הבא מתפוצץ לנו בפרצוף. הלילה שוב נחסל כמה מחבלים באופן ממוקד, ומחרתיים יתפוצצו שוב ישראלים תמימים ברחוב או בקניון, בחיפה או עפולה, מי יודע?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
להמשיך בחיסולים
יהודי,
א''י השלמה,
27/10/05 19:41
|
אם היית חכמה היית יודעת שפיגוע לא יכול לצאת כ''כ מהר. לידיעתך הפיגוע היה מתוכנן מראש וגם הפיגועים הבאים מתוכננים בדקות אלו במשרדו של הפרטנר לשלום אבו מאזן (מחמוד עבאס) ימ''ש. גם הקאסמים על שדרות והנגב זה בגלל איזה חיסול? גם רצח קטי דוד זה תגובה לחיסול? אולי רצח ששון נוריאל או שמואל מאט זה תגובה לחיסול די לחיות בסרט.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודקת
עידן,
רחובות,
27/10/05 00:02
|
צריך לשחרר את רוזנשטיין מהכלא שלא יירצחו עוד שופטים כנקמה. בכלל אסור להכניס עבריינים לכלא הם עוד עלולים לצאת ולשדוד בנק מתוך תיסכול. וגם את כל הנערים הדוקרים למיניהם יש להניח לנפשם כדי שלא יתעצבנו וידקרו סתם אזרח תמים ברחוב. בכלל צריך לוותר על המשטרה היא רק גורמת לתסיסה בעולם התחתון כשהם ננלחמים בפשע. זה נמשך ככה כבר 50 שנה, צריך להפסיק עם זה. בכלל להלחם במישהו שרוצה להרוג אותך זה פשוט אווילי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השואה בגלל חיסול ישו הנוצרי
ל"ת
פרחי הרוע,
טרבלינקה,
26/10/05 20:33
|
|
 |
הקשר בבקשה
חיים,
ירושלים,
27/10/05 17:27
|
אני לא מבין איך הבנאדם יכול להיות חסר הבנה שכזה. אידיוט חסר כל פשרות.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
WAsn't he about the otherCheek
ל"ת
.,
27/10/05 05:52
|
|
 |
38.
דיוק עיתונאי-לשם שינוי!!!
דנבי,
26/10/05 20:01
|
סוף-סוף רשמו 5 ''נרצחו בפיגוע '' ולא 5 נהרגו בפיגוע....
הגב לתגובה זו
|
|
 |
37.
why tzahel assassinated
saber,
jenin,
26/10/05 19:59
|
|
 |
מותר גם לפלסטינים להסתייג
ל"ת
מרצח אזרחים,
לא יזיק,
26/10/05 20:23
|
|
 |
חמודי ,צה''ל לא רצח הוא הציל
אאא,
26/10/05 20:08
|
יהודים מרוצח נתעב ומאחלים שירבו עוד הרבה חיסולים מוצלחים של רבי מרצחים . ואם אתה משתייך אליהם מאחלים זאת גם לך .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
36.
היו התרעות! המחבל בדיוק שוחרר
כל ילד מבין,
מה קורה אח''כ,
26/10/05 19:58
|
ברור שמחבל משוחרר חוזר לפגע!!! כל ילד מבין את זה !! אבל שרון ומופז ממשיכים להמר על חיינו כדי לשמור על הכסאות שלהם, ולנסות לשמור על אבו מאזן. להגיד שלא היו התרעות, זו חוצפה והיתממות!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
35.
שרון הסנילי
הגננת יוכבד,
26/10/05 19:53
|
גם אחרי הפיגוע בחדרה, אין לי ספק שהירי על שטחים פתוחים ברצועת עזה, יימשך. שרון הסנילי כבר שכח מיהו האוייב האמיתי שלנו. הוא בטח חושב, שהאויב הם המכרסמים שחיים בשטחים הפתוחים שברצועה, והוא מחסל אותם עם פגזי תותחים עוד כשהם שם, לפני שיגיעו לחוות השיקמים. ובאשר לבומים העל-קוליים, בוודאי שהוא שומע אותם כשהוא בחווה. מה אתם אומרים, בגילו, אולי הבומים מזכירים לו נשכחות? אולי הוא מקבל מהם איזה שהוא סיפוק........הא?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
34.
תנאי העבודה והשכר של המאבטחים
wapy,
ירושלים,
26/10/05 19:44
|
נושא : הפיגועים שבדרך - ומוכנות המערכת ....*****
לאור המצב - ולקראת גל הפיגועים שבדרך אני חושב שיש לחשוב קדימה זה לא מספיק לרוץ בשידורים חיים, בכל הערוצים, לאתר הפיגוע ולספור את המתים http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=522733
לסיכום הדיון החליטה הוועדה: 1)ועדת הפנים סבורה כי תחום האבטחה בארץ פרוץ ולא נשמרים תנאי העבודה והשכר של המאבטחים. 2) ועדת הפנים סבורה כי רשויות המדינה אינן עושות כמעט דבר כדי לאכוף את חוקי העבודה בתחום האבטחה. 3) הועדה תובעת הכנסת שינויים למערכת האבטחה: א) יש לדרוש כי המשרד לביטחון פנים יעמיד את העדר התביעות בנושא תנאי עבודה ואי הפרת חוזה עם החברה למשק וכלכלה כתנאי להשתתפות במכרז של חברות אבטחה. ב) התניית העברת כספים מהמשרד לביטחון פנים בכך שגופים בהם יועסקו מאבטחים ייטלו על עצמם אחריות על אכיפת תנאי העבודה ותשלום שכר על פי התעריף שנקבע ע''י הממשלה.
4) משרד התמ''ת מתבקש לעשות מבצע אכיפה מיוחד בתחום האבטחה-לבדוק מספר גדול של חברות אבטחה- האם הן עומדות בדרישות חוקי העבודה וההסכמים הקיבוציים.
5) משרד התמ''ת מתבקש לפרסם מודעות בעברית,ערבית, רוסית ואמהרית ולקורא בהן למאבטחים להעיד על תופעות של הפרת תנאי עבודה והסכמים קיבוציים.
6) יש ליזום דיון בין משרד התמ''ת, הביטוח הלאומי ומשרד הרווחה על מנת למצוא פתרון לבעיית החופשות המאולצות של מאבטחים בחגים ובקיץ.
שח ירושליםwapyland יעו''ל יורדים עולים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
33.
דיסקט אוסלו הארור מפיל חללים
@ בנצי-א @,
ארץ יהודים,
26/10/05 19:41
|
שרון ופרס אחראים ישירים למצב הקיים יאשימו את חמס וג'יהאד ואבו מאזן אבל לא את עצמם
הגב לתגובה זו
|
|
 |
32.
שמי אריה ולי יש פתרון למצב!
אריה,
26/10/05 19:38
|
שמי אריה ואני מבקש להציע את שירותי למען פתרון המצב הבטחוני הגרוע שאנו חיים אותו יום-יום, שעה-שעה. אני לא רוצה לפרט כרגע, רק אומר שהצעותי הרבה יותר טובות מכל דרך אחרת ששמעתי או שקראתי עליה עד היום. הפתרונות שלי יפתרו את בעיית הערבים עם ארץ ישראל לעד! הם יעילים יותר מפתרונותיהם של הרב כהנא, גנדי (ז''ל לשניהם) וליברמן. הם בודאי טובים יותר ממה שהוצע לנו עד היום על ידי חבורת המושחתים שלנו. מה שאני מחפס כרגע זה הכרה והסכמה חברתית לפני הביצוע ולבסוף תמיכה פוליטית. אחרי כל אלה, יחל שלב הביצוע ובסיומו (לכל היותר שבועיים), לא יהיה עוד משבר בין ה''פלסתינאים'', ערביי ישראל ובינינו.
אבל, יכול להיות שנצתרך לשלם מחיר פוליטי כבד מאוד לאחר מכן. אני אישית מוכן לחתום שאני לוקח אחריות מלאה. אני אישית מוכן לחתום שאעשה אך ורק מה שמוטל עלי לעשות ולאחר מכן אפנה את מקומי לאחרים!
אני לא מחפס כח ולא שליטה, אני מעוניין בדבר אחד בלבד - להביא סוף למצב הנוכחי!
מי מוכן לתמוך בי?
אריה ר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חשבת לספר על הפתרון?
עידן,
רחובות,
26/10/05 23:36
|
לפני שאתה מבקש תמיכה......כדי שתסביר לנו את הפתרון.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
31.
גבורי הג'יהאד נגד עקרות בית.
אין מקום לערבים,
בארץ ישראל!,
26/10/05 19:37
|
''ראש הג'יהאד האיסלאמי בטול-כרם לואיי סעדי נהרג במהלך פעולת צה''ל למעצר מבוקשים בעיר. בתגובה לחיסול הבטיחו בארגון כי התגובה תהיה בהתאם לדרגתו של האיש. ''הישראלים ישלמו ביוקר'', אמר דובר הארגון''. ''בהתאם לדרגתו..''. אזרחית מסכנה בשוק היא בעלת דרגה מקבילה לזו של חלאת המין האנושי, שחוסל? נראה אותם מנסים את חלוץ.... יהודים, הבינו, הערבים, כוווולם, בלי יוצא מן הכלל הם רוצחי העם היהודי. טרם קמה בתוך חלאת האדם הזה תנועה כמו ''שלום עכשו'' או טינופת דומה ל''שלום עכשו'', אז למה עוצרים ''מבוקשים'' ולא מחסלים את כולם? מתי יכלה הדור המטורף הזה, ויקום פה דור שפוי, אשר לא ידע את מורשת המופ''סים, ויחסל את הרוצחים, עד האחרון בהם ועד בכלל?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צודק בכל מילה
ל"ת
חי,
מרכז,
26/10/05 20:49
|
|
 |
איך?
מחפש,
פתרון,
26/10/05 20:37
|
איך נחסל את כולם? באמת אני שואל, כי ברור שהם רוצים לחסל את כולנו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
30.
מי בעד חיסול הטרור?
שונאת טרוריסטים,
26/10/05 19:36
|
|
 |
29.
היכן הביטחון בעקבות הגירוש?
נ,
ת''א,
26/10/05 19:34
|
אמרו לנו שהביטחון ישתפר באמצעות פינוי יהודים מחבל עזה, אמרו לנו שהפינוי הכרחי, אמרו לנו שאין ברירה ולמען הביטחון והשלום צריך לשלם מחיר והיום כולנו מבינים אחרי שני פיגועים בנתניה ובחדרה שהיהודים מחבל עזה פונו לשווא. איזו אחיזת עיניים!, איזה שקרים!!! פשוט לא יאומן !!!, עד מתי נאכל כמו עם עיוור את השטויות שמאכילים אותנו מפלגות השמאל ובתוכם הליכוד שמזמן הפך להיות מפלגת שמאל קיצונית.
אני שואל את אילו שיושבים בממשלה: על מה לעזאזל משלמים לכם משכורת , על מה?, אתם לא עושים שום דבר טוב , היכן הפירות שבעמלכם הכוזב?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עם יד על הלב - אתה האמנת שהם
פושעים למען,
הבטחון?,
26/10/05 19:52
|
לא צריך להיות אסטרטג גאוני, כדי להבין שהפצמ''רים שנפלו על גוש-קטיף יפלו, לאחר תזוזת הגבול, ליעד היהודי הקרוב ביותר הבא. אתה מאמין באמת שהרסו 23 ישובים בחבל עזה ועוד שנים בצפון השומרון, כולל שריפת עשרות בתי כנסת, ישיבות, אולפנות, מכינות צבאיות, חקלאות מן המתקדמות בעולם, למען בטחון מפני ארגוני זבל, שאפשר לחסל אותם ביום אחד? אל תגיד שהאמנת, ולו לרגע שאיזו סיבה טובה ומוסרית עומדת בבסיסה של מדיניות היודן-רין - טיהור נחלת היהודים מנוכחותם. מי יאמין לך?!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני לא האמנתי, העם אכל את השקר
נ,
ת''א,
26/10/05 20:07
|
אני בוודאי ובוודאי שלא האמנתי לשקרים הנבובים של הממשלה הזו , אבל העם באדישותו נתן למהלך השקרי להתקיים, זוהי בכיה לדורות. צר לי על כך שאנו עם חלש ועלוב נפש שלא מבין שערבים הם ערבים ואין בהם אמונה לעולם!!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אני יודעת שלא האמנת. פשוט
אנחנו ננצח!,
26/10/05 20:23
|
נתפסתי לדבריך, כדי לציין שוב אמיתות ידועות. עצם שאלתך ''הסגירה'' אותך כאחד משלנו, כלומר, היהודים! השמאל לא יעורר שאלות כאלה. הוא ימשיך לשקר עד נשמת אפו האחרונה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
28.
להגביה החומה ב-1.43מטר ומיד !!
ל"ת
כבשה כתומה,
הנגב-חו''ל,
26/10/05 19:31
|
|
 |
וגם לבנות מערכת בונקרים,
וגם להכניס את,
ישראל להאנגר,
26/10/05 19:56
|
מיגון הוא צו השעה! כניעה היא צו השעה! בריחה - כלל ראשון ליהודון! מושכל ראשון - שריפת פירות הנצחון.
יהרג ואל יעבור על הכלל - אני מעדיף להיהרג ולא להרוג. כי הדם שלי זול יותר מדמו של כל רוצח נאצי!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
27.
שישלמו יקר כול כךךךךךךךךךךךךך
יולי שוקי,
צהלה,
26/10/05 19:29
|
אין שום בעיה לנכות שטח ושכונה שלמה תשלם אם לא משלמים את מחיר פשוט להעמיד 4 תותחים ולירות ללא הבחנה שיברחו נראה מה יקרה לדעתי יהיה שקט לחצי שנה וחזור חלילה מה רע אם ערבי ישראלי מעורב לגרש אותו ואת משפחתו חד וחלק כול דבר אחר הם פשוט לא יבינו גם במלחמת העולם השניה היה כך לא מבינים אחרת אתה משלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
stop dreaming, you are in
realistic,
corrupt city,
26/10/05 21:38
|
Israel, not in a normal country.Forget about justice, our gouverners are only looking for money
הגב לתגובה זו
|
|
 |
26.
רק גשם שני יעזור
רציונלי,
מרכז פוליטי,
26/10/05 19:23
|
|
 |
למה גשם ראשון הצליח?
לגולם הרציונלי,
26/10/05 20:46
|
ואם גשם ראשון הצליח , איך זה שאנחנו כבר נזקקים לגשם שני??
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, גשם ראשון נכשל
מסכים איתך,
26/10/05 21:46
|
|
 |
למה?
רציונלי,
26/10/05 21:19
|
כי לרוב אתם רואים את הדברים בטווח קצר ולא את כל הדברים.
חמאס הבין כי עשה טעות התמיכה בו ירדה והירי הפסיק מפחד ושינוי כללים
מבצע חומת מגן עזרה, וכתוצא השנה הזאת היא אחד השנים השקטות
הבעיה שכח מטפל ,לא מרפא כך שלהפסיק כללית את הטרור אי אפשר רק ע''י כח לעצור טרור זמנית כן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
25.
יש לי ביטחון בשלום של שרון!!!
עוד סטיקר נבוב,
26/10/05 19:20
|
הם באו מצפון השומרון, שם הבטיחו לנו שקט ושלום (משאת העם היהודי לדורותיו בגולה). מפירות ההתנתקות: יש לי ביטחון בשלום של שרון!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
24.
לקרוא את התגובות מטה ולצחוק...
ערבי הגיוני,
26/10/05 19:18
|
אחחח הכתומים כאלה סהרוריים... מה שבטח לא תמצא זוכה פרס נובל במגיבים מטה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בצד הצחוק לא ראיתי גינוי
ל"ת
חי,
מרכז,
26/10/05 20:50
|
|
 |
לך לעזה!
ל"ת
ד,
רמה''ג,
26/10/05 19:59
|
|
 |
23.
כמה פעמים
כתום,
26/10/05 19:17
|
|
 |
לא קשור
ל"ת
א,
26/10/05 19:25
|
|
 |
22.
חיים אביטן איפה ה-''סיירת'' מהטל
חדרתי,
26/10/05 19:16
|
חים אביטן עשה כתבות על הסיירת הגיבורה שלו. רוב פקחי חדרה מסתובבים בשוק אז איפה הביטחון שהבטחת ??? חיים ביטן הופעת בטלווזיה עם מ''מ מקומך סמי לוי והיחצן הידוע רז זהבי. כולך פוזה לטלויזיה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
עד שהשמאל הקיצוני לא יבין
הרומז.,
26/10/05 19:15
|
|
 |
20.
קונדוליסה בטח מרוצה. זה הרעיון
ל"ת
העומד מאחורי,
פתיחת מעברים,
26/10/05 19:12
|
|
 |
19.
מזל טוב לשרון
נביא,
ארץ הקודש,
26/10/05 19:12
|
תודה שרון שהבאת עלינו את השלום ותודה לפרס שבזכותו יש לנו קורבנות של שלום. תודה לחברי המרכז שהצביעו בעד הוצאת עשרה מיליארד שקל כדי להרוס חיים של אלפי משפחות. תודה לצה''ל ולממשלת ישראל שהצליחו להתנתק מהפלשתינאים ובכך למנוע את מכת המתאבדים. תודה לצה''ל שמבזבז מיליונים על מלחמה נגד שטחים ריקים בעזה. תודה לנשות ווטש ששומרות על חיילינו שחס וחלילה לא יעצרו אישה הרה שביטנה מכילה עשרה ק''ג חומר נפץ. ובסוף תודה לשרון על הניצוח המושלם על הרס ארצנו בשלבים תוך כניעה לטרור ולאנטישמים בסטייט דפרטמנט
הגב לתגובה זו
|
|
 |
18.
כדאי להתחיל ללמוד לשחות
שחי השחיין,
26/10/05 19:09
|
כי אין טעם להגן על כמה מליוני יהודים שנמצאים בתוך מליארד ערבים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
קורס שחיה
=,
26/10/05 19:49
|
כמה שזה מפחיד, כמה שאתה צודק. צריך באמת לשאול את הגברת קונדוליסה מה היא באמת מבינה בשינאה הזאת שיש לחלק מהשכנים שלנו?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
BLA, BLA
MI,
26/10/05 19:04
|
CONTINUE TO TALK, WE WILL LOOSE IT ALL ZAHAL SHOULD STOP TALKING AND START WORKING AS HE USE TO DO DURING MY DAYS IN THE ARMY WAKE-UP ISRAEL CITIZENS, WE'RE ABOUT TO LOOSE IT ALL
הגב לתגובה זו
|
|
 |
you are right
ל"ת
citizen shame,
this shit,
26/10/05 21:41
|
|
 |
16.
שלום עם חיות - לא יהיה לעולם!
אין מילים,
מרכז,
26/10/05 19:03
|
אם העם לא יתאחד - ולא נבין שאויבינו הם הפלסטינים ולא הדתיים או החילוניים או השמאלנים ....יהיה רע! כולנו עם אחד, יהודים במדינה יהודית שהטרור מאיים עליה. נשנס מותניים ונבהיר לעולם כי כאן ביתנו לעולם ועד!! ובית לא מחלקים עם אויבים!!
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
התנתקות חד צדדית מחדרה
דורה,
רמה''ג,
26/10/05 19:03
|
|
 |
14.
מענין איזה תגובה אימפוטנטית
הצבא יגיב .,
בומים על קול,
26/10/05 19:02
|
|
 |
13.
רק ברוקלין.
ל"ת
מולדת העם,
היהודי,
26/10/05 19:01
|
|
 |
12.
והביביבבונים פצחו בריקוד הדמדם
יגאל כהן,
רחובות,
26/10/05 19:01
|
אם יהיה מספיק דם ,יצטרף אליהם גם רקדן הדמדם הנודע ביהודה. הלא הוא הרוכל הנוכל. אין להם דין ואין להם דיין.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בושה שאנחנו מאותה עיר
ל"ת
עידן,
רחובות,
26/10/05 22:29
|
|
 |
גם אני כרחובתי בוש ונכלם כמוך
ל"ת
yair1,
26/10/05 23:24
|
|
 |
11.
לאחרונה הם מבטיחים ומקיימים.
דני ב.,
השרון,
26/10/05 19:00
|
לצערנו אנו מצטרפים לאומות העולם שנאלצו לברוח משטחים שהחזיקו כאשר זנבם בין רגליהם. יקומו על המקטרגים ויגידו אמרנו לכם ויחפשו אשמים ויגידו אשמת השמאל , אשמת שרון או כל מי שאפשר להאשים. העובדה היא שאין דרך אחרת זולת המשא ומתן. אין כוח בעולם שיכריעו שאיפת אדם לעצמאות. צר לי אך לאחר שנים כה רבות של שפיכות דמים זוהי הדרך ואין בילתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לדני
עידן,
רחובות,
26/10/05 22:51
|
שו שאתה בור או שאתה משקר ביודעין. לאורך ההיסטוריה עמים רבים כבשו שטחים ומחזיקים בהם עד היום. כמה דוגמאות בשבילך: 1.העמים המקוריים בצפון אמריקה נכנעו לכיבוש האנגלי-צרפתי. עובדה. 2. הבאסקים בספרד על סף כניעה. 3. הסקוטים נכנעו לכיבוש האנגלי.(אפילו על החצאיות הם בסוף ויתרו..חחח). 4. האובריג'ינים באוסטליה נכנעו אף הם לכיבוש הבריטי. 5. העם הטיבטי על סף כניעה לכיבוש הסיני. 6. העם הברברי נכנע לכיבוש הערבי במרוקו. 7. בני האינקה שהיו מעצמה נכנעו לכיבוש הספרדי.
יש עוד אינספור דוגמאות לכך שכוח כן מכריע שאיפת אדם לעצמאות. רק על מספר העמים שנכנעו לכיבוש הערבי אפשר לכתוב מגילה.... אולי שימוש בכוח כזה הוא לא מוסרי ולא חוקי אבל עדיין הוא קיים והשתמשו בו כל כך הרבה פעמים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אתה צודק, הם יהרגו בנו, ואנחנו
cyrano,
ארץ העריק,
26/10/05 22:25
|
נרוץ אליהם על 4 להתחנן שהם יעשו איתנו שלום... והרי לך שיטנ יותר טובה: על כל הרוג שלנו - 10 משלהם, ולהעביר את כל הכפר של המתאבד לרצועת עזה... מתערב איתך על מה שאתה רוצה שהשיטה שלי תעבוד פי 1000 יותר טוב מהשיטה שלך, והיתרון שלה, שהיא גם לא קאניבאלית ואנטישמית; להזכירך : שיטות קאניבאליות ואנטישמיות הינן רק מבית היוצר של הסמול, אשר קיבל רק 20 מנדטים בבחירות לכנסת האחרונה, בעוד שהליכוד שדגל בישראל כמדינה יהודית זכה בכפול, וזה סימן שרוב העם אינו מעוניין בקאניבאליזם סמולי כדרך חיים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השמאל הוא התקווה והישוע היחידה
אהרון1,
26/10/05 19:34
|
של הפלשתינים להשמדת היהודים וחורבן מדינת יהודים. יש תקווה לפלשתינים - יש פיגועים. יש שמאלנים - יש תקווה לפלשתינים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
נכון -
ארז,
26/10/05 19:15
|
יש לאפשר לנרצחים לקיים משא ומתן עם רוצחיהם... אף אומה לא ניצחה את אויביה בדרך המשא ומתן. מו''ם אפשר לעשות רק כשחזקים ובד''כ אחרי מלחמה אכזרית. מי שלא רוצה מלחמה שיתכונן להרצח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תגובה ל11
הגיון המנצח,
26/10/05 19:12
|
איך אפשר לעשות משא ומתן עם רוצחים שברגע הראשון שיוכלו יתקעו לך סכין בגב? הם לא מוכנים שנהיה פה. ולכן זה או אנחנו או הם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אם מה שאמרת לא היה עצוב
ל"ת
זה היה,
מצחיק,
26/10/05 19:08
|
|
 |
10.
לא רוצה ''תגובה''. רוצה שלא יהיו
יהודי,
ארץ ישראל,
26/10/05 18:58
|
רוצה שלא יהיו ערבים בכלל, בין הים לירדן. בסוף עוד נבין ונעשה את זה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
בסופו של דבר, הבעיה הדמוגרפית
אין כאן,
שום גזענות,
26/10/05 20:21
|
היא שתיקבע. מדינת ישראל נמצאת על פי תהום מבחינה דמוגרפית. אם בעוד זמן קצר (ואין עוד הרבה זמן), להנהגה המפגרת שלנו לא ייפול האסימון והיא לא תתחיל לנקוט בצעדים דראסטיים כדי לשנות את המצב, אז בעוד 20 שנה, מדינת ישראל תפסיק להתקיים במתכונתה הנוכחית. אם ההנהגה המפגרת שלנו תמשיך להתעלם מהמציאות ולא תרסן את פצצת הזמן המתקתקת, בעוד 20 שנה, מדינת ישראל תהפוך למדינת ''ישרא-טין''.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תמשיך לחלום :)
ערבי הגיוני,
26/10/05 19:15
|
אני בטוח שיש איזשהו מרשם שרופא יכול לתת לך כדי להיפטר מהזיות השווא הללו...
הגב לתגובה זו
|
|
 |
You are the fifth column
ל"ת
BIUR CHAMETZ,
27/10/05 05:34
|
|
 |
ספר את זה לחבר'ה מ 48
יששבר,
כברי,
27/10/05 00:10
|
|
 |
ערבי או פלסטיני?
עידן,
רחובות,
26/10/05 23:45
|
יש עוד מקום בעולם ששני אחים לאותה מששפחה באותה הארץ יכולים להיות שייכים לשני עמים שונים? אח אחד גר בג'נין והוא פלסטיני אח שני גר בטייבה והוא ערבי....השקר הפלסטיני מתחיל לצוף......
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כמה שנים עוד ניתן לכם לרצוח?
שמאלן,
שנמאס לו,
26/10/05 20:45
|
אם באמת היית ערבי הגיוני מזמן היית מתמקד בחיסול רוצחי התינוקות החלאות בצד שלך. אתה חושב שמה שהוא אומר זה הזיות? יש לי חדשות בשבילך: לא רחוק היום שפשוט ימאס לכולנו ובוקר אחד תתעורר בירדן.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אפשר לזעוק גם אם פחות גזענות
ל"ת
חיים,
26/10/05 19:06
|
|
 |
מי שמוכן לחיות עם ערבים - ימות
ל"ת
אא,
26/10/05 19:16
|
|
 |
גם אם פחות מפגרים
ל"ת
חיים,
26/10/05 19:26
|
|
 |
תלמד עברית לפני שאתה מחלק...
יוס2,
26/10/05 19:56
|
|
 |
9.
reaction against assisnation
ל"ת
RAMI,
W.BANK,
26/10/05 18:57
|
|
 |
8.
לפנות את כל הערים שמתחילות בח'
שלום עכשיו,
לא ברור,
26/10/05 18:54
|
חברון, חיפה, חדרה, ועוד - כל הערים האלה נמצאות בסביבה עויינת וצריך לפנותם לאלתר.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חולון גם?
ל"ת
יאהבל,
26/10/05 19:02
|
|
 |
7.
איזה ייאוש
דרור,
ירושלים,
26/10/05 18:52
|
אין סיכוי שבמדינה המפגרת הזאת יעשו מה שצריך. נידונו להמשיך לדמם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
תמר לומדת בית יעקב
תמר זערור,
תמר זערור,
26/10/05 18:51
|
אני תמר זערור לומדת בבית ספר דתי ואני סובלת ערבים מטונפים
הגב לתגובה זו
|
|
 |
רואים שאת תלמידה ממש רעה
דני,
26/10/05 20:57
|
אם היית חכמה היית יודעת שהמטונפים האמיתיים הם המנהיגים שלנו... האם את יכולה לשנוא אריה שטורף זברה ? לא . כי ככה פועל הטבע. באותה מידה את לא יכולה לשנוא ערבים כי הם הורגים בנו . את צריכה לשנוא את המנהיגים שלנו שנותנים להם להרוג בנו .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
לשרון!! קול דמי בני עמך זועק .
יהודי,
26/10/05 18:51
|
שרון איש הדמים ידיו מלאות דמי אחיו בהפקרתו את עם ישראל לטובת האמריקאים והמשפחה הפלילית שלו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
הזעקה
+,
26/10/05 19:54
|
אפשר להמשיך לזעוק - שרון לא שומע
לא רואה, ומה שחשוב לו - זה אישי
לעצמו ומשפחתו, אתה צודק יהודי
ישראלי.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
השאלה היא, האם אמו התגיירה
לפני לידתו או,
אחריה.,
26/10/05 19:46
|
|
 |
4.
במלחמה לא חוקרים מי ומה
אבי,
26/10/05 18:51
|
לא חוקרים מי עשה, מאיזה ארגון הוא, והאם קוראים לו מוסטפה או אחמד, פשוט נכנסים באויב בכל הכח עד שייפסקו מעשי הרצח היום-יומיים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
נמאס לנו מההקלות בסגר!!!
אוליב אויל,
ופופאי,
26/10/05 18:51
|
לממשלת ישראל נוסחה פשוטה ליצר טרור. הקלות בסגר לפלישתינים = פיגועים! לאזרחי מדינת ישראל נמאס מההתניה הפאבלובית הזו, אסור להקל בסגר מצידי שימותו. ואם כמה שוחרי שלום צבועים רוצים להזדהות עם כאבם תפדל, לא על חשבון הדם של האזרחים הפשוטים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
I couldn't have said it better
ל"ת
PLUTO,
27/10/05 05:16
|
|
 |
2.
השחיתות של משפחת שרון
יוסי,
26/10/05 18:48
|
|
 |
שוטה.
ל"ת
יגאל כהן,
רחובות,
26/10/05 19:00
|
|
 |
יגאל שלום
yair1,
26/10/05 23:15
|
|
 |
1.
הבריחה מגוש קטיף הזמינה את
דר יוסף ט,
26/10/05 18:47
|
הפיגועים. הטרור מנצח ישראל מתקפלת הנאורים שמחים, הישראלים נרצחים כמו בגולה בשביל זה היה שווה להקים מדינה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללא יציאה הכל היה טוב..
רציונלי,
מרכז פוליטי,
26/10/05 19:32
|
הספין של תומכי ההתישבות. הבעיה שלא נלחמים מספיק בטרור גשם ראשון ,גשם שני ,וגשם ללא הפסקה זה הפתרון.
ישוב יהודי אזרחי מחוץ לגבולות המדינה לא קשור לפה . זה רק מזיק.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מוסא-שרון הוא אסון
Avi Ecuador,
26/10/05 19:02
|
צה''ל של היום צבא הכנה לפלסטין, בדרך לצבא השמאל והערבים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ממש משורר
ל"ת
Dan,
הלכתי לאיבוד,
26/10/05 18:59
|
|
 |
לא רק אתה! כל העם הולך לאיבוד!
ל"ת
לזה התכוון,
המשורר.,
26/10/05 19:29
|
|
 |
איזה תגובה לענין!
ל"ת
אלי תתיחס לתוכן,
?,
26/10/05 19:11
|
|