• 200.

    תגובה

    דרוזי, 05/12/05 17:16

    אל האיש מספר 1 בפוליטיקה הישראלית , ד''ר יוסי ביילין , כל הכבוד , מעריצים אותך מאד

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    כל הכבוד,ביילין!!

    אלי, 27/11/05 16:36

    באמת רעיון מצויין ודרך מצויינת לעקוף החלטות של בית משפט. אם נלך לפי ההמלצה שלך,גם יגאל עמיר יכול להיות מועמד לכנסת,אחרי שכל הימין הקיצוני יצביע לו נשחרר אותו מהכלא.
    כל הכבוד,דוקטור!!

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    פרץ=ביילין= שמאל קיצוני !!! (ל''ת)

    כדאי לזכור, 27/11/05 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    אם היית נשאר עם פרס ?

    אזרח, 27/11/05 12:56

    אם היית נשאר עם פרס בתפקיד הקודם שהיה לך איתו אני לא זוכר
    בדיוק איך קראו לזה?אולי מי מהקוראים יזכיר לי משהו שם של ???
    לא היה יותר טוב לך ולעם ישראל???

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    יש לי רעיון יותר טוב.

    יאצק, 27/11/05 11:52

    יוסי הדביל - שחרר אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    אנשי השמאל

    פקק תנועה, 27/11/05 11:44

    בישראל עדין לא הפנימו את הרצון. של אויבי ישראל להמשיך לעשות לנו את המוות .ברגותי קיבל מקום ראשון מכון שהוא מוכר ונימצא בכלא הישראלי. ולא ביגלל שהוא יותר פרגמטי .השמאל הישראלי מכניס לישראל ללא הפסק סוסים טרויאנים שניזקם לישראל ידוע מראש

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    ביילין סוכן זר! (ל''ת)

    סיגמונד פרויד, 27/11/05 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    יוסי בילין

    יעקב, 27/11/05 10:38

    אני מציע להכניס את בילין לכלא

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    למה שלא תגיש מועמדות שם?

    אזרח המדינה, 27/11/05 09:38

    לפי המדיניות שלך עדיף ורצוי שתגיש
    את מועמדותך בשטחי הרשות,מירב הסיכויים כי תזכה להיכנס לפרלמנט הפלסטיני ,יש דווקה רבים רבים שהיו
    שמחים באם הייתי עושה כן.

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    מיהו ביילין שיחליט בשביל העם

    אזרח שואל, 27/11/05 09:25

    אפילו לכנסת הוא לא נבחר עי העם , רק היום אנחנו מבינים מי ניצל אז את מעמדו אצל רבין ואצל פרס עם דיעות פוליטיות מוסוות וגרם לאלפי נרצחים לאלפי נכים פיסית ונפשית שנתמכים שנים וימשיכו להיות נתמכים כל חייהם על חשבון הקופא הציבורית לצד חורבן של עשרות אוטובוסים מסעדות חנויות ועוד ונזק של מליארדים , והיום יש לו חוצפה לבוא בהצעות עם ראש מורם ובטחון של אחד שלפחות שישים מנדטים בכיסו בזמן שאפילו לכנסת לא נבחר, מעמדו הוא פחות מאזרח רגיל כי מעטים האזרחים בישראל שגרמונזק כה כבד לעם ישראל אז שישב בשקט .

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    זה ההבדל היחיד בין בילין לשרון (ל''ת)

    קוקו, 27/11/05 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    אמרחי ואני חוזר ואומר......

    איציק היהודי, 27/11/05 08:50

    צריך ומייד!!! להוציא את השמאל אל מחוץ לחוק , כמו שהוציאו את כהנא ואנשיו , ולך ביילין , ברגותי ישתחרר שנים רבות לאחר שיחרור יגאל עמיר ,

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    יש ללמוד מארה''ב בנושא פולארד

    שי, 27/11/05 08:47

    ברגותי יהיה המודל.
    פולארד ריגל ולא נגד ארהב.
    ברגותי ביצע את מעשי הרצח השפלים ביותר.
    ברגותי לא יוצא מהכלא לעולם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    גם את יגאל עמיר ישחררו

    יוס2, 27/11/05 07:06

    כי זה דרכו של עולם

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    הייתי מעמידה למשפט את כל

    אלכסה, 27/11/05 05:29

    מטורפי מרץ על בגידה במדינת ישראל, פרט למקרה שבו יכריז עליהם בית המשפט כבלתי שפויים שאינם כשרים לעמוד לדין.

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    זריקת הרגעה

    אבנר, 27/11/05 04:41

    כל כך הרבה תגובות הסטריות כאן .
    ממה אתן כל כך חוששות , אז ביילין אמר .... SO WHAT
    ממתי אדון ביילין נחשב למשהו שייש להתרגש מדעותיו ?
    במיילא עתידו הפוליטי נחרץ והוא ינהל מפלגה של שניים וחצי מנדטים .
    אז מה כל הבכי וההתרגשות כאן ????

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    נראה לי שגם ביילין יכול לזכות

    שם בפת''ח גבוה, 27/11/05 03:11

    נראה כאילו שביילין בהתבטאויותיו מתכוננן לבחירות הבאות בראשות הפלסטינית ולא בישראל. הבנאדם התחרפן לגמרי הוא מקבץ סביבו את השמאל התמהוני והסהרורי. למה השנאה העצמית. למה הסימפטיה למי שדם יהודי על ידיו?

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    כל הכבוד לך יוסי......

    מלודי, 27/11/05 01:00

    המשך לחלק פרסים למחבלים ורוצחים....

    המשך לראות את העולם מבעד למשקפי הכסיל שלך

    המשך לעשות את הטעות החמורה ביותר.... חוסר הבנה פנדמנטאלי של המנטאליות הערבית בכללה והמסרים הכפולים של ההנהגה הפלסטינאית בעיקר.

    מי צריך אויבים מבחוץ שאתה הבייביסיטר של התינוק הלאומי

    אללי...


    הגב לתגובה זו

  • 182.

    תתארו לעמצכם שיגאל עמיר

    Avi Ecuador, 27/11/05 00:45

    היה מוסלמי, לפחות היה לו צ'נס להשתחרר או אולי להיות מנהיג שם.
    חיזבאלה בטח היה מקבל אותו בעד מציאה כמו טננבאום.
    כנראה על יגאל עמיר לשקול להתאסלם.

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    רוץ ביילין רוץ (לנו מהעיניים) (ל''ת)

    מרצ, 26/11/05 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    להעמידו לדין על עידוד הטרור

    יחיאל, 26/11/05 23:12

    קריאה לשחרור טרוריסט הינה עידוד טרור ויש להעמידו לדין תחת סעיף זה.

    הבולשביקים תמיד שופטים אמנשים לפי הדעות הפוליטיות שלהם.
    רוצח ערבי ש''רוצה שלום'' צריך לשחרר.
    רוצח יהודי ש''מתנגד לשלום'' כמובן שלא.
    ביילין מייצג את המחלה הנוראה ביותר של של הסמול- השנאה העצמית.

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    לא יעזור לכם!!!! ביילין חזק

    משה, 26/11/05 22:42

    אין הגדרה לכוח יותר מאשר לגרום לממשלה לבצע את המדיניות שאתה חושב שהיא נכונה, להתוות את הדרך מול כל השמצות חסרי האינטליגנציה, לנצח שוב שוב, ולהמשיך הלאה. לא להיות בקונצנזוס אף פעם.זוהי גדולתם של ביילין, שריד וחבריהם לשמאל הישראלי . הם תמיד יהיו מושמצים אבל דרכם האידאולוגית תהפוך לקונצנזוס גם בין המשמיצים . זה נקרא כוח. והכוח הזה הוא מה שמעצבן את הפודלים האמיתיים.

    הגב לתגובה זו

    • בילין זה מדיניות

      Avi Ecuador, 27/11/05 00:58

      של התאבדות לאומית של עם.
      ואם הוא ''יצליח'' בזה ביחד עם עוד אידיוטים וקניבלים מהשמאל זו בטח לא הצלחה.

      הגב לתגובה זו

    • מה לעשות גם כאלה יש

      הדודה שרה, 27/11/05 04:20

      כי ביילין זה אופי כי ביילין זה טבע על ראש הביילין בוער הצבע ..... ביילין ..ביילין .

      הגב לתגובה זו

  • 178.

    ממתי לפודלים יש דעה? (ל''ת)

    דליה.א, 26/11/05 21:16

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    צודק הביילין!

    י, 26/11/05 19:53

    ברגותי לא שונה מעראפת, שלחם נגדנו ואז הפך לאיש שלום, אהבה ורעות.

    הגב לתגובה זו

    • חחח...הרגת אותי!!! (ל''ת)

      נדיה קומאנצ'י, 26/11/05 23:31

      הגב לתגובה זו

  • 176.

    יוסי,ילד שלי נחמד! (ל''ת)

    ברגותי, 26/11/05 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    את ביילין

    תקראו טוב, 26/11/05 19:50

    מה שביילין אומר היום - שרון עושה מחר
    ובדרך מכניס לכלא כמה ממתנגדיו

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    את הרוצח לשחרר, אבל פולארד....

    FREE POLARD, 26/11/05 19:44

    יהונתן פולארד הציל אלפי, ואולי מאות אלפי יהודים, וממשלת ישראל עוד לא פנתה רשמית לשחרורו. פולארד התחיל בשבוע שעבר את שנתו ה21 בכלא האמריקאי.
    שרון, ביילין וחבריהם מעדיפים לשחרר רוצחים שפלים, מאשר לשחרר את מי שהציל את מדינת ישראל מפני איום בנשק גרעיני.
    עד מתי פולארד ישאר בכלא???
    האם זה היחס שמגיע למי שוויתר על חייו בשבילינו???

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    להצביע רק לליכוד!!!!

    איציק, 26/11/05 19:39

    ואם תצביעו לאריק שרון תקבלו את ביילין וברגותי!

    הגב לתגובה זו

    • ליכוד=חזן+צחי+בלומנטל+לבנת+כץ+

      רק לא ליכוד, 26/11/05 20:41

      גורולבסקי+רוחמה+פנינה+גבריאלי+
      גמליאל+ הרבה כוכבים.

      רוצים ימין תצביעו לליברמן או לאיחוד הלאומי,תצביעו אפילו לאחמד טיבי,
      רק לא ליכוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • רוחמה אצל שרון

        רק ליכוד, 26/11/05 22:58

        הליכוד= נתניהו = שר האוצר הטוב ביותר בתולדות המדינה. על פי דו''ח מבקר המדינה - היה ראש הממשלה הישר ביותר בנושא המתנות (בניגוד למה שהתשקורת מנסה לחרטט).

        הגב לתגובה זו

  • 172.

    ימח שמו! שישאר להרקב בכלא (ל''ת)

    עד יומו, 26/11/05 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    ביילין -אל תדאג , סמוך על אריק

    צבי, 26/11/05 18:51

    אחרי הבחירות יבצע מה שתגיד

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    אני מאמין לברגותי!!

    צפצפ, 26/11/05 18:25

    שרון רמון וביילין ישחררו את הרוצח כצעד חד צדדי בונה אמון (תירוץ מצויין לכניעה מבישה לאמריקאים) שתמיד שולפים מהנפטלין.

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    לא מחזיק מים

    אליוי, 26/11/05 18:24

    ברגותי לא קרא אף פעם להפסיק את האינתפדה
    ברגותי אמר שהם לא יותרו על זכות השיבה
    אחיו של ברגותי הוא המארגן הראשי של החרם האקדמי הבריטי על ישראל
    כיום מנהל האח תעמולה להרחקת ישראל מהאולימפידה ולהחרים את ישראל בארגוני הספורט !
    (''שלום נוסח משפחת ברגותי'')

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    גם את יגאל עמיר לשחרר, למה לא (ל''ת)

    יורם, 26/11/05 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    מה ביילין קופץ

    hagay1, 26/11/05 17:56

    ברגותי הוא לא לוחם. הוא טרוריסט שהטיל טרור ע''י הרג בלי אבחנה של נשים ילדים זקנים ואולי דרך אגב גם בחיילים.
    מה ביילין קופץ לשחרר טרוריסט כזה. הוא השתגע או שלאור הנסיבות הפוליטיות החליט לדוג במים עכורים אולי יתפוס איזה דג.
    כנראה שאין לו מסר אחר ולכן נתפס בעניין זה.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    שניהם יכולים לחלוק את אותו התא

    פטריוט, 26/11/05 17:44

    ביילין על בגידה שמעת?
    להוציא אל מחוץ לחוק את ''יחד''!!
    או לשלב אותה עם בל''ד...
    רגע הם לא אותו דבר?

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    יוסי

    אבי, 26/11/05 17:42

    אני מקווה ומאחל לך שמישהו מימשפחתך יפגע מהטרור

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    תכנס במקומו ואז נשחרר אותו!!!

    איש חזון, 26/11/05 17:41

    עם דעות שכלו אני מאוד מקוה כי לא תכהן בכנסת הבאה,תן דין וחשבון
    לקרובי הנרצחים והנפגעים שעפ''י
    פקודותיו נרצחו ונפגעו,בוש והכלם לך
    ובא לציון גואל

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    נימאס, עברתי לשינוי. (ל''ת)

    אייל רמת אביב, 26/11/05 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    כל עוד יש שם אירגונים חמושים (ל''ת)

    מחוץ לרשות-, 26/11/05 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    מה איתי יוסי ???!!!

    יונתן פולרד, 26/11/05 17:32

    חשבתי שעניי עירך קודמים ...נגמרו לך המלחמות יוסי ? מה איתי????!!!!! אני נמק בכלא . יוסי !!!!! תעזור לי!!!!!!! אחר כך תוציא אנרגיה על רוצחי יהודים . מה איתי יוסי ?????!!!!!! מה איתי ????!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    ביילין אינו מבטא את מרצ

    חבר מרצ, 26/11/05 17:31

    ידעתי למה התנגדתי לבחירתו של ביילין לראש מרצ. שלא יעמוד בראש הרשימה. הצהרה לא שקולה ולא בעתוי הנכון ערב הבחירות

    הגב לתגובה זו

    • אז בוא נדאג להדיחו להדיחו (ל''ת)

      גם כן חבר מרצ, 26/11/05 18:19

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    עוד פעם בילין מנגס ! מיליון

    דן, 26/11/05 17:25

    וחצי רעבים ! ואף לא מילה אחת !

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    למה השמאל אוהב רוצחי יהודים?

    יהודי עם, 26/11/05 17:22

    למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה למה
    למה למה למה למה למה למה למה
    למה למה למה למה למה למה למה
    למה למה למה למה למה למה למה
    למה למה למה למה למה למה למה
    למה למה למה למה למה למה למה
    למה למה למה למה למה למה למה
    למה למה למה למה למה למה למה?

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    לראשי מרצ: תעיפו את ביילין

    ליאור, 26/11/05 17:20

    אני רוצה להצביע מרצ, אבל האיש הזה מפחיד אותי. הוא מנותק ונראה כאילו הוא לא חי על אותה פלנטה כמו כולנו.

    האיש הזה מבריח בוחרים. אני מסכים עם עמדות המפלגה, אבל האיש הזה פשוט קרוב יותר לפלשתין

    הגב לתגובה זו

    • הצבע מרצ,

      יש לנו מרצ לעשו, 01/12/05 18:35

      כך הסיכויים שיכנסו שפויים יותר- גדלים.

      הגב לתגובה זו

  • 156.

    ביילין השפוי היחיד

    דניאל, 26/11/05 17:18

    לא כמו כל הצ'חצ'חים בליכוד

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    כל המנהיגים הפלשתינאים שווים.

    יגאל כהן, 26/11/05 17:17

    כולם עסקו במה שאנו (בצדק)קוראים טרור,והם קוראים מלחמה או התנגדות.
    אם ברגותי פסול ,כולם פסולים.
    ואם כולם פסולים,איך נעשה שלום?
    כשזקוקים לתלוי מורידים אותו מחבל התליה.
    וזה המצב עם ברגותי.
    אם השב''כ ימליץ יש לשחררו.
    השב''כ לא הביביבונים ולה הפייגלינים ולא כהנא יוגנד ולא איתמר מרזל ולא מועצות הרשע של הימין הסהרורי.
    רק השב''כ.
    אם הם יגידו שזה טוב ליהודים.
    אני לא אגרר אחרי האספסוף
    וודאי ודאי שלא אחרי מסית האספסוף הלא הוא רקדן הדמדם ,הלא הוא הרוכל הנוכל ,ביבי הקרוק.
    ברגותי יכול לעזור להביא שלום.
    וזה יותר חשבו מביבי נתניהו ושרה ביחד.

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    ביגללך......

    אמנון, 26/11/05 17:15

    מה עוד אתה צריך לעשות בכדי שעוד אנשים יעזבו את המדינה כמוני?מה אתה סוכן של הערבים?

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    חמור קופץ בראש (ל''ת)

    ru, 26/11/05 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    מדהימה צביעות השמאל כל פעם

    אייל, 26/11/05 17:09

    מחדש מדובר באדם שאחראי לרצח מאות ישראלים
    שבית משפט הרשיע ושלח לכלא תשערו בנפשכם את מהומת האלוהים לו יגאל עמיר היה נבחר באיזה גוף פוליטי בארץ האם גם במקרה זה היו קמים צבועים דוחים כמו ביילין ודורשים לשחררו לאלתר מסופקני

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    Beilin encaurages enemies. Hop (ל''ת)

    Baruch, 26/11/05 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    ביילין השתגע לשחרר רוצח?

    טלי, 26/11/05 17:07

    הלו
    יוסי ביילין השתגע
    הנני חברת מפלגת העבודה ולפני כשלוש שנים במסגרת הפריימריס ''הדחנו אותו,. הוא הגיע למקום לא ריאלי.. כעת ברורה הסיבה
    יוסי בילין מדובר ברוצח ברוצח מתועב שדם רב על ידיו. צר לי אך ''טיפוס'' ,איננו ראוי להשתחרר לעולם הוא איננו עונין בשלום ובחירתו נועדה למטרות לחץ..

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    בושה למדינה

    חיפאי, 26/11/05 17:02

    ביליין יקר, מי שיהיה אחראי לשיחרורו של הרוצח המתועב הזה יהיה לו דם על הידיים, רק במדינת ישראל יכול פוליטקאי לבקש לשחרר רוצח סדרתי
    ביילין יקר, יש לך ילדים, משפחה? האדם הזה אחאי להירצחם של 35 איש בוודאות ויותר. תתבייש לך.
    לך לבחירות ברשות אולי שם ילך לך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    ביילין. איבדת את הקול שלי.

    יאיר, 26/11/05 17:00

    הצבעתי מרצ כבר פעמיים.
    בפעם הקודמת הצבעתי למצנע והצטערתי על כך.
    אבל עכשיו, כשאתה מתחרה בחדש, זה יותר מדי בשבילי.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    ביילין אתה זקוק דחוף לאישפוז (ל''ת)

    פסיכיאטר המחוז, 26/11/05 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אז שיתנו חנינה גם ליגאל עמיר!! (ל''ת)

    ששון, 26/11/05 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    אם ביילין היה חי לפני 60 שנה

    דובי, 26/11/05 16:52

    הוא היה פועל למען ''פעילי השלום הפרו-פלשתינים'' שעשו ''טעות'' בכך שרצחו מספר יהודים (זוהי הכמות שהפרטנרים הנוכחיים של ביילין שואפים לרצוח) ותובע שיש לחון אותם למען השלום ובית הדין בנירנברג עשה טעות בכך שהרשיע אותם וגזר עליהם עונש.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    אני לעולם לא יצביע מרץ-אל אף

    שי, 26/11/05 16:45

    שהרעיון עלה לי בראש מספר פעמים,מכיוון שאני סטודנט ומרץ מבטיחה הקלות בשכר לימוד לסטודנטים.

    אם ככה חושבים האנשים שיושבים שם, אני להם לעולם לא יצביע להם!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ואו איזו תמימות

      אבנר, 27/11/05 04:13

      אתה יכול לקחת את ההטבות בלי להצביע למרץ הם במילא לא יידעו איזה פתק שמת בקלפי.

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    יום שני הקרוב-יום ללא טלויזיה (ל''ת)

    המטה למען, 26/11/05 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    ברגותי ישוחרר

    א, 26/11/05 16:32

    ויהיה יושב ראש הרשות הפלשתינאית
    וזאת לפי תכנית שנירקמה עיי ישראל עוד בזמן מעצרו. וכתבתי על זה כבר לפני כמה שנים.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה

      אורה קל, 26/11/05 16:46

      שחרור ברגותי עומד על הפרק עוד מלפני שנעצר.

      שחרור ברגותי הוא המהלך המנצח ליצירת פרטנר בצד השני. הקלף האסטרטגי האולטימטיבי שישראל מחזיקה. אפשר לומר שישראל עצרה אותו רק כדי לשחרר אותו בבוא העת.

      רק אדם בשיעור קומתו יכול לבוא לפלסטינים ולהגיד להם ''אין ברירה, צריך לגמור את הסכסוך, צריך לותר על זכות השיבה, עריך לחתום על הסכם הקבע. בקיצור צריך לסיים את הסכסוך''

      ברגותי ישוחרר אחרי הבחירות. זה סגור

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    הצטרף אליו לכלא, סוכן אירופי (ל''ת)

    צור, 26/11/05 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    כנסו והפנימו

    כגעי, 26/11/05 16:31

    בוחריי שרון למינהם.. בסוף גם הוא יכיע לשם.. ואל תגידו שלא הוזהרתם.. הוא ישחרר כל אסיר ואסיר בשביל לסיים את ה''סכסוך'' בקדנצייה אחת.
    כולנו החכמנו ויודעים שזה בלתי אפשרי ושזה עניין של זמן.. בחרו בליכוד.. גם כלכלה וגם בטחון.!!
    שרון יהרוס לנו את הכלכלה ויהרוס את הבטחון ועל פרץ אין להוסיף הוא עוד עוד יותר גרוע מכל הבחינות.
    ולכל הספרדים\מזרחים עזבו את השטויות שלכם שצריך לבחור באחד משלכם... כולנו אחים וזה שהוא מזרחי זה דבר שולי ביותר.. אני חושב שהמדינה חשובה יותר מאיזה פרנציפ טיפשי המבוסס על סמך עדות

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז פרץ הוא גיזען ! (ל''ת)

      זאביק, 26/11/05 16:45

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    אז הפודל נובח, אז מה? (ל''ת)

    המחתרת הסגולה, 26/11/05 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    לשחרר את הרוצח של הרבה יהודים

    עדי, 26/11/05 16:26

    יכול לדרוש רק מנוול גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    ליוסי היקר שלום !

    חיפאי, 26/11/05 16:23

    קראתי את שביקשת לשחרר את ברגותי כי הוא נבחר לראש רשימת הפת''ח ברמאללה.
    השאלה המשפטית שאני שואל אותך כמי שהיה שר משפטים לשעבר, אם יגאל עמיר היה נבחר ליו''ר רשימה פוליטית לבחירות מאחת הרשויות, האם היית מבקש גם לשחררו? ואותו כנ''ל לגבי יונה אברושמי.
    שנית למה אתה משקיע כל כך אנרגיה לשחרור ערבי שנידון למאסרי עולם על רצח וטרור ולא למשל נלחם את מלחמתו של פולארד לשחרורו?
    הגעתי למסקנה ותקן אותי אם אני טועה, שאתה מת על אמירות שנואות שמקוממות את כולם נגדיך כי בכך אתה משוכנע ''במקוריות'' שלך וכאילו אחד שרואה צעד אחד לפני כולם, כאילו סוג של נביא מודרני.
    ברור לי כי עדת ההוזים מהשמאל ועוד כמה סופרים ומשוררים ירוצו לנמק את השטות שלך מסוג של נאורות ואולי מתוך תקווה להיות פעם חסידי אומות העולם אצל הפלשתינאים, ואם בחסידי אומות עסקנן, אותה ''רשימת ביילין'' לשחרור אסירים בוודאי בתקוותך תהפוך לסרט שישודר בעוד 50 שנים ''באל מנאר'' בהנחיית הנין של סבו רבו של נסראללה.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    תודה יוסי..לא מצביע לכם יותר.

    שמאלני, 26/11/05 16:23

    יוסי ביילין איבד את שפיות דעתו ולי לא מתאים לבחור משוגע.
    יתכן שפשוט הכסף האירופאי העביר אותו על דעתו..
    מאות משפחות שכולות מבכות את בניהן שנרצחו על ידי שליחי ברגותי ויוסי רוצה לשחרר אותו.
    מחר יוסי ירצה לשחרר את יגאל עמיר.
    לא מתאים לי מטורף כזה.
    ביי ביי מר''ץ.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    סילבן מוכר דמגוגיה זולה

    בנצי א, 26/11/05 16:19

    להמונים. בעלה של אשת שר החוץ הידוע כאחד שעושה רוח וצילצולים על הדפארים של מרכז הליכוד זורק הצהרות על דעת עצמו דברים שאן בהם כיסוי. הרי ברור לכולנו שהמחבל הנתעב הזה ברגותי צריך לנמק כול חייו בכלא כמו כלב. אבל! יש גם מציאות אחרת וזה הכול תלוי בהסכמים ובהסדרים עתידיים ולא פחות גם הלחצים שיבואו עלינו מהדוד הגדול שבאמריקה. ואת גודי יודעת. אבל גודי יודעת שכך אפשר לעבוד
    על הליכודניקים האהבלים והימין הקיצוני המטורללים שמהם הוא רוצה את הקולות שלהם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    בילין מזכיר לי את פרס כל הזמן

    מופתעת, 26/11/05 16:18

    נכשל וזה בלשונו תגיד ביילין את מי את ה בכלל מיציג לך לעזה שם יהיה לך יותר קולות ואולי תשב בכנסת מהצד השני לא מבינה מאומה ביילין אותך צריך לעצור ומיד

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    ביילין הוא גזען מהסוג הנוראי

    יובל, 26/11/05 16:16

    ביותר שקיים: הוא מציע לשחרר את ברגותי רק מפני שהוא ערבי. אם ברגותי היה יהודי, ביילין לא היה מציע לשחרר אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    Beilin

    Goodman, 26/11/05 16:15

    Djuk

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    תנחשו מי ינצח?

    אליהו, 26/11/05 16:11

    ביילין אומר לשחרר את ברגותי, 80% מהעם אומר לא לשחרר. תנחשו מי ינצח?

    הגב לתגובה זו

    • עם תצביעו לפרץ תקבלו בילין !!! (ל''ת)

      זאביק, 26/11/05 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    Baylin is astinky jew

    Avi Marom, 26/11/05 16:11

    He will remain stinky.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    האזרח יוסי ביילין

    הילה, 26/11/05 16:01

    דבריו של האזרח יוסי ביילין על שיחרור רב המרצחים ברגותי נותנים ליגיטימציה לשיחרור מיידי של יגאל עמיר רוצח רבין . אנחנו לא עם של גזענים שעושים הפליה בין התימני הקטן לברגותי שניהם רוצחים ועליהם לסיים את חייהם בבתי הסוהר.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    קודם תחזיר לחיים את הנרצחים

    עומר, 26/11/05 15:59

    כשברגותי יחזיר לחיים את הנרצחים במועדון הדולפינריום, נשקול אם לשחרר אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מה שביילין אומר זה מה שיקרה

    משה, 26/11/05 15:58

    ביילין אומר משהו - כל המדינה מתנפלת עליו אבל עובר קצת זמן ואז בדיוק מה שביילין אמר הופך להיות מדיניות ישראל (בביצוע הליכוד/שרון בדרך כלל) ובתמיכת כל אלה שעכשיו קופצים ומקללים אותו. ביילין הוא מתווה דרך, מלאכתו נעשית בידי אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • אמת לאמיתה!

      בנצי א, 26/11/05 16:36

      כול הצהרותיו והערכותיו של יוסי ביילין נידונה להשמצות ההמונים. אך במבחן התוצאה זה בדיוק מה שקורה ומה שיקרה. וזה לא משנה מי יהיה בשלטון ימין או שמאל או חו''ח אפילו
      פייגלין...

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    ביילין,לחון גם את יגאל עמיר (ל''ת)

    מזועזע, 26/11/05 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    לא יאומן - מציע לשחרר רוצח!! -

    יהודי ריאלי, 26/11/05 15:54

    עד לאיזה שפל של בוגדנות אתה (ביילין) יכול להגיע?!

    להציע לשחרר רוצח יהודים?

    אז אולי נשחרר גם רוצחים פליליים, כמו יגאל עמיר, (הרי הוא רצח רק יהודי אחד, וברגותי עשרות...)

    לפי דבריך אתה גזען- דם ערבי שווה לך יותר מדם יהודי...

    אני לא מבין איך יש לך גם את המנדטים הבודדים הללו, הרי איזה שפוי, קיצוני ככל שיהיה, יהיה מוכן לשחרר רוצח?

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מאוד מדאיג אותי הזיכרון הקצר ש

    moshe, 26/11/05 15:52

    מאוד מדאיג אותי הזיכרון הקצר של מר ביילין, כאילו שהוא לא היה כאן, כאשר ברגותי ניהל ''ביד רמה'' את כל הפיגועים בישראל, שהביאו להרג ופציעה של רבים מאיתנו.
    טוב, ששר החוץ סילבן שלום עוד זוכר את כל זאת!

    הגב לתגובה זו

    • סילבן עובד על אנשים כמוך בעניי (ל''ת)

      בנצי א, 26/11/05 16:38

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    שחררו את ברגותי

    יריב, 26/11/05 15:51

    יוסי.
    אם עד עכשיו חשבתי שאתה טיפש עכשיו אני בטוח.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    my idol balyn

    zev, 26/11/05 15:50

    at a bizayon la ham a yehudy

    הגב לתגובה זו

    • do u like bin-laden????

      dror, 26/11/05 16:18

      couse they both against israel and jews
      the diffrance is that bin-laden is a terrorist and beilin is a pussy

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    די עם הדמגוגיה! כנסו והשכילו!!

    שפוי, 26/11/05 15:32

    בעלה של אשת שר החוץ מאכיל את העם הזה בדמגוגיה בגרוש שלו. ברגותי אינו רוצח, אלא אסיר מלחמה לגיטימי לחלוטין. השיקולים האם לשחררו לא צריכים להיות שיקולי צדק ונקמה, אלא שיקולי רווח והפסד. אם נגיע למסקנה שברגותי אכן שייך למחנה השלום ויכול למתן את החמאס ברשות, אין סיבה שלא לשחררו, אך אם נגיע למסקנה שהוא עלול להזיק יותר בחוץ מאשר בפנים, הוא ישאר איתנו עד שישוחרר בעסקת חילופי שבויים, או בהסכם שלום.

    הגב לתגובה זו

    • נכנסו ולא השכלנו. באנאלי. (ל''ת)

      כמות של שכל, 26/11/05 16:07

      הגב לתגובה זו

    • לערבי ההגיוני, הנה הצעה הוגנת

      המחלקה הסגורה, 26/11/05 16:09

      אנחנו נשחרר את ''השבוי'' ברגותי תמורת שובי ישראלי שאתם מחזיקים ברשות הפלסטינית. כך נהוג במלחמה.
      אז מה, יש לכם שבוי לשחרר תמורתו או שרצחתם את כל מי שתפסתם?

      הגב לתגובה זו

    • אחראי לרציחת ילדים בכוונה תחיל

      דן, 26/11/05 16:11

      ברגותי אירגן ונתן הוראות לרצח של ילדים ישראלים באוטובוסים וצעירים במועדוני בילויים.

      לכן הוא טרוריסט ולא שבוי מלחמה.

      ברגותי צריך להגיד כל יום תודה שלא שלחנו אותו לסוהרים האמריקאים בכלא גוואנטנמו

      הגב לתגובה זו

      • ומי שלח חיילי צה''ל להרוג ילדים

        שפוי, 26/11/05 16:45

        פלשתינאים?
        שרון שלח, ובוגי שלח, ודן חלוץ שלח. האם הם טרוריסטים? בעיני פלשתינאים רבים כן.
        בסופו של דבר, בדיוק כמו ששרון הוא פוליטיקאי כך גם ברגותי. שניהם נתנו פקודות מלחמה, ושניהם אחראיים בעקיפין למותם של אנשים רבים ביניהם ילדים חפים מפשע.
        אני לא אומר שצריך לשחרר את ברגותי מיידית, אך אני מאמין שלשפוט אותו בבית משפט ישראלי ולהחזיק אותו כאסיר ולא כשבוי זו החלטה פופוליסטית וטיפשית.

        הגב לתגובה זו

    • ברגותי היה מעורב בפגיעה ישירה

      סטודנט, 26/11/05 16:19

      ומכוונת באזרחים חפים מפשע - הוא לא אסיר מלחמה - הוא פושע מלחמה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא שפוי אלא אימבציל ! (ל''ת)

      שפוי אמיתי, 26/11/05 16:20

      הגב לתגובה זו

    • מה זה מחנה השלום ?

      חנוני, 26/11/05 16:30

      האם לתת ולא לקבל כלום זה מחנה השלום ? האם אבו-מאזן שמשבח היום את השהידים הוא ממחנה השלום ? האם אבו מאזן שאיפשר לפני כ-5 חודשים שידורי שטנה בטלביזיה הרשמית הפלשתינית שהיו גרועים כמו השידורים הנאצים הוא ממחנה השלום ? האם ערבי שלא יודע מהי פשרה הוא ממחנה השלום ?

      הגב לתגובה זו

    • נכנסנו ולא השכלנו.

      לא השכלנו, 26/11/05 16:32

      באנאלי, טרוויאלי.
      תלמד לא לקפוץ כמו חמור בראש.
      כל מה שכתבת יודע כל ילדודס.
      לא חידשת כלום.
      כתיבתך דמגוגית.

      הגב לתגובה זו

      • קרא את שאר התגובות ותבין

        שפוי, 26/11/05 17:23

        שלא לכל אחד ברור שצריך לנהוג בדרך ההיגיון.

        הגב לתגובה זו

    • טוב שנשארו עוד שפויים בארצנ

      בנצי א, 26/11/05 16:41

      ואני מאמין שהעם חוזר לשפיותו ויעיף את שלטון ההזויים והדמגווגים מהסוג של בעלה של אשת שר החוץ

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    לאף אחד אין זכות לחון אותו

    אבנר, 26/11/05 15:31

    צריך להעלות הצעת חוק בכנסת ומייד
    שלנשיא המדינה לא תיהיה זכות לחון
    רוצח שנשפט לכמה מאסרי עולם .
    אם היה עונש מוות בארץ , ברגותי היה אמור ליהיות מוצא להורג בגין הרציחות שביצע.
    מכיוון שאין עונש מוות בארץ והעונש המכסימלי הוא מאסר עולם או כמה מאסרי עולם, אזי על עונש כזה אסור שתיהיה לנשיא זכות חנינה.


    הגב לתגובה זו

  • 119.

    שוב הוא מביא את הסעיף

    אביאל, 26/11/05 15:30

    זה כרגיל לא יזיז קשקש לדג הקר הזה, אבל מה עם המשפחות בישראל שברגותי אחראי על רצח ילדיהם והוריהם? אה, ביילין? לא ממש שייך, אה?
    וזה שהיית שר משפטים פעם, גם זה לא לימד אותך שמשפט צריך לעשות ולקיים? הלנצח תהיה כספיתי ונסגני בפני שריקת האלימות?

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    ביילין צודק

    דוד, 26/11/05 15:28

    מי שיקבע זה בוש
    ביילין סע לכבוש ותסביר כמה חשוב שהרוצח ישוחרר
    ותנועתך ממליצה מיד הוא יורה לשרון שותפך בקרוב לשחררו
    מנראה שאתה מודאג מהשקט היחסי

    הגב לתגובה זו

    • דעו פרץ=ביליין =טיבי וברגותי

      ססי, 26/11/05 16:24

      תירגעו מההתלהבות שלכם צפרץ זכרו מה עשה ברק ! ברגותי יהיה שר הבטחון ובילין חוץ והמדינה תיקרא פלשתין החדשה פרץ בילין שריד רעים ליהודים

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    הביילין הזה נאלח באופן מחריד (ל''ת)

    קוקי, 26/11/05 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    ביליין רע ליהודים לך לעזה פודל (ל''ת)

    ססי, 26/11/05 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    ברגותי יהיה שר בטחון אצל פרץ ! (ל''ת)

    זאביק, 26/11/05 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    פרץ=ביליין הפודל של פרס חוזר !

    זאביק, 26/11/05 15:23

    תירגעו מההתלהבות בפרץ. קומוניסט הוא יתאחד עם ביליין וטיבי זו תהיה מדינת ישראל ואחרכך ישנו את השם לפלישתין המאוחדת .רבין זל הזהיר מבילין וקרא לו הפודל של פרס אותה גברת בשינוי אדרת פרץ בילין טיבי אחד הם !

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ביילין גם התנגד מלכתחילה

    אבי, 26/11/05 15:23

    למאסרו של ברגותי.....

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אז שישחררו את עמי פופר

    ד''ר גל,רופא, 26/11/05 15:11

    לא רק רוצחי יהודים יכולים להיות חופשיים!איזה מן צדק זה???!?!?

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לשחרר בתנאי שאתה נכנס במקום (ל''ת)

    רועי, 26/11/05 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    ביילין מסוכן למדינת היהודים!!! (ל''ת)

    עומר, 26/11/05 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    פרץ ישחרר את ברגותי !! להיכנס

    ראובן, 26/11/05 14:49

    המצע של פרץ הוא מצע של בילין.
    אף אחד לא ישמע את פרץ מדבר על דעותיו הביטחונים - אבל מי שזוכר את הכתבה שפורסמה ב ידיעות אחרונות על פרץ לפני חצי שנה בטח זוכר את דעותיו הביטחוניות שכוללות החזרת ירושלים , חזרה מידית וללא תנאים לגבולות 67 וגם מילה או 2 בעד זכות השיבה.
    ברגותי ישוחרר כי הוא חושב שהוא ''לוחם חופש'' ולא טרוריסט שהורשע ב 33 פעולות טרור ופיגועים.

    הגב לתגובה זו

    • ההגיון שלך לא עומד במבחן מציאו

      לוגי, 26/11/05 15:50

      שרון הבטיח שדין נצרים כדין ת''א.
      מנחם בגין הבטיח שיתיישב בימית אחרי פרישתו.
      אני קטגורית נגד שיחרור ברגותי גם אחרי הסכם שלום עם הפלסטינאים, אבל יש גבול להתחזות של ימני קיצוני כנביא.

      הגב לתגובה זו

      • מה קשר בין תגובה לבין הרשום? (ל''ת)

        אתי, 26/11/05 16:28

        הגב לתגובה זו

    • פרץ הוא שמאלן רדיקלי.

      אוהב ישראל, 26/11/05 15:56

      א ס ו ר להצביע עבורו!!

      אשליות חברתיות יביאו את המדינה לאסונות ביטחוניים כמו שרק השמאל הקיצוני יכול..

      ברק הוא כלום לעומת פרץ.
      לא להתפתות לאשליות!

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    רוצחים לא משחררים

    מישהו אחר, 26/11/05 14:42

    לא ברגותי ולא עמיר. רוצחים צריכים לשלם את המחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    קלף מיקוח

    Moises, 26/11/05 14:38

    אני בעד שברגותי ירקב בכלא.
    מאידך-ברגותי יכול לשמש קלף מיקוח לשחרור פולארד.
    מה דעתכם?
    האם גם אז תתנגדו?

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    לזרוק את ביילין לראשות יחד עם (ל''ת)

    אריה, 26/11/05 14:33

    הגב לתגובה זו

    • להגלות אותו ומיד ! אויב העם (ל''ת)

      זאביק, 26/11/05 15:31

      הגב לתגובה זו

    • אז מי יהיה שר החוץ של פרץ ?? (ל''ת)

      ססי, 26/11/05 15:32

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    שחררו את מר''צ מביילין!בבקשה!

    תנו לנו לבחור, 26/11/05 14:32

    רבים מבוחרי מר''צ (אצלנו במשפחה +חברים+10) נמצאים בבעיה גדולה. אין סיכוי שנצביע למר''צ כל עוד ביילין עומד בראשה . האיש לא רק שהונה את מתפקדי העבודה וגרם להם לבזבז קולות עליו , אלא הגיע למר''צ ובלי בושה השתלט על המפלגה. לא חשב לחכות שנה שנתיים להיות חבר מהמניין.... לא רוצים אותו !!!!! יש מספיק חברים נהדרים במר''צ - רן כהן , אבו וילן , ג'ומס...... לא חסר . אבל גם הם לא יכנסו לכנסת אם ביילין יעמוד בראש. אז תעשו חושבים , אולי סקרים בקרב בוחרי מר''צ מסורתיים.... ותווכחו שביילין מלאך המוות של המפלגה . הלב כואב. איפה יוסי שריד ? ממתי הוא עומד בצד ושותק על עוולות כאלו ?

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים איתך!! (ל''ת)

      אוהד, 26/11/05 15:19

      הגב לתגובה זו

    • למה לא עושים סקר על ''תרומתו''

      צודקים ב- 100%, 26/11/05 15:48

      של ביילין למר''צ, בדיקה קצרה
      תגלה להם הולכים לאכול אותה בגדול בגללו,ובגלל הפה הגדול שלו

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    זה הכל הצגה

    אסף, 26/11/05 14:32

    איך אתם לא רואים
    הרי הם שחקנים סוג ז'
    ברגוטי הזה מושתל שלנו
    וביילין בובה מושחתת

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ביילין דחף אותי להצביע לעבודה

    אורן, 26/11/05 14:30

    מבחינת המצע החברתי אני מרגיש קרוב יותר למרצ-יחד (זכויות אדם, כפייה דתית), אבל בתחום המדיני גם פרץ וגם מרץ מציגים עמדות שמאליות מדיי לטעמי.
    עם התבטאויות כאלה אני לא יכול להצביע למרצ-יחד, ולכן אצביע לעבודה.
    חבל שביילין רוצה לחזק דווקא מנהיג שמסמל יותר מכל את הפניית העורף ליסודות הבסיסיים ביותר של הסכמי אוסלו.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    יוסי ביילין

    אבי ק, 26/11/05 14:25

    צריך להחזיר את יוסי ביילין לפלסטינים

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב אחרת אבי

      מכלוף, 26/11/05 15:21

      אני חושב שצריך להטביע אותך בפטומק...........או לתת לך לשתות את מימי הציסיפיק............

      הגב לתגובה זו

      • מכלוף ! שתה את מי עזה ! (ל''ת)

        זאביק, 26/11/05 16:22

        הגב לתגובה זו

    • ומהר ! ככל האפשר הוא סכנה !!!! (ל''ת)

      זאביק, 26/11/05 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    ''לעולם לא נשחרר''-כלומר

    שלו, 26/11/05 14:25

    צריך לשים לב לביטיים של פוליטאים ישראלים
    אם הם אומרים'' עדיךף שרם על שלום ''כלומר שרם צריכה להיתפנות.
    כאשר אומרים ''ירושלים לא תחולק כלומר היא תחולק גם תחולק''.
    לא ''ניסוג מעזה ''כלומר מפנים את עזה
    לעולם לא נשחרר את ברגותי כלומר שיחרורו קרוב
    צריך לזכור ששלום מדבר לאוזן של האספסוף............אבל מתכוון אחרת ויש לברך על שחררו של ברגותי שהרי שלום עושים עם אויבים

    הגב לתגובה זו

    • יהודים מבינים ''רק בכח''

      מכלוף, 26/11/05 14:42

      האינטיפדה הביאה מדינה לפלשתנאים ,ונסיגה מעזה.
      החיזבלה שזינב בצהל ,הביא את צהל לבריחה בהולה מלבנון.
      ''יהודים מבינים כח''

      הגב לתגובה זו

    • שלו, עוף קטן ממשפחת הפסיונים

      המחלקה הסגורה, 26/11/05 16:04

      סוף סוף מצאת לך סנשו. מכלוף שמו.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    בסוף ברגותי ישוחרר

    אבי, 26/11/05 14:24

    כמו שכמעט כל השטחים יפונו.

    הנה, אתם העיוורים - וגם סיבלן שלום בעל הראייה הכ''כ מפוכחת - תיווכחו.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים - זה מה שיקרה בסוף

      איציק, 26/11/05 17:43

      והוא גם יהיה נשיא פלשתין, שיחתום עם ישראל על גבולות הקבע.
      הנה, כל העיוורים פה לא רואים את זה עדיין כנראה, אבל הם גם לא ראו שאנחנו נהרגים סתם על עזה במשך כ''כ הרבה שנים.
      הוא ישוחרר כי מה לעשות, ושלום עושים עם אויבים.
      מבחינת הפלסטינים גם המנהיגים שלנו הם רוצחי חפים מפשע.
      עדיין יש פה כאלה שלא רואים את המציאות.
      בסוף כל מה שביילין אמר במשך שנים, קורה.
      גם זה יקרה.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    אבל לפני

    פידל קסטרו, 26/11/05 14:23

    להכניס את יוסי ביילין לאיזה תא מעצר קטנטן עם כמה ברגותים שירגיש מה יש להם לומר...

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כמה קל לתקוף בכל פעם את ביילין

    דני ב., 26/11/05 14:23

    אני יודע שמייד אותקף על ידי אנשים שלשונם מקדימה את מוחם אבל זוהי דעתי , תכבדו אותה או לא זוהי בעייתכם.
    שלום עושים עם אויבים.
    גם באפריקה היו נלחמים עמים אחד בשני, אם היו תופסים שבויים היו מבשלים אותם ואוכלים אותם לתיאבון אך כאשר היגיע הזמן לשבת ולדבר מייד נשכח הכל.
    גם אצלנו , ערפאת שהובא לכאן לא בא עם ידיים נקיות, ההיפך הנכון ידיו היו מגואלות בדם יותר מכל אחד אחר בקרב עמו.
    דחלאן ירה במשתפ''ים ברחובות וכעת הוא יקיר העם היהודי.
    לפניו היה את סדאת של''זכותו'' אפשר לזקוף את מלחמת יום הכיפורים עם כמעט 3000 הרוגים ואלפי פצועים עם טראומה שטרם נרפאה, האם זה מנע ממנו להגיע לכאן ולנאום בכנסת ולקבל חיאות כפיים סוערות?
    אם כך למה הצביעות?
    אנו בכל פעם מחדש נכשלים כאשר אנו מנסים למנוע מעם אחר לבחור את מנהיגיו או לחילופיןם אנו מנסים להכתיב להם מי יהיו מנהיגיו ונכשלים בכך כל פעם מחדש.
    דווקא ברגותי שנבחר כעת הוא האופציה הטובה ביותר להנהיג את עמו כי הוא איננו שייך לחבורת המושחתים שהובאה מטוניס וחייה משלמונים ומשוחד, הוא מנהיג אוטנטי.
    ולכל אלה שיזכירו שדם על ידיו, גם אצלנו בימי המאורעות וטרם הקמת המדינה , המחתרות אצלנו ידיהם לא היו נקיות מהרג אזרחים בשווקים ובאוטבוסים בחיפה ובמקומות אחרים.
    מנהיגי המדינה שלנו בגין, שמיר, מרידור, שטרן הוכרזו פעם כטרוריסטים ודווקא בגין הטרוריסט החל את המהלך להבאת שלום לאזורינו, כך צריך לתת גם צ'אנס לצד השני עם כל כאב הקורבנות שנפלו משני הצדדים.

    הגב לתגובה זו

    • I agree with every word (ל''ת)

      Daniel, 26/11/05 17:16

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    to n.r.g. editors

    jacob, 26/11/05 14:17

    you are wimps.and impotants.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אין איזה צו שיסתום לו את הפה (ל''ת)

    אורי, 26/11/05 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ד''ר יוסי ביילין נשמה טובה ב

    telem--aharon, 26/11/05 14:15

    בשביל הערבים משהוא המטומטם הזה לא יכול להחזיר חיים של יהודי אחד שנרצח עלידי ברגותי וחבריו ,על מה הוא מלין?שירקב בכלא הרוצח הזה ברגותי מי חס עליו ? רק ד''ר יוסי בייליןצ המטומטם הזהב שהביא עלינו את הסכם אוסלו האידיוטי!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מה היה קורה אילו?

    אורי, 26/11/05 14:15

    כמי שלצערו מכיר את הטרור מקרוב יש לי תהייה: מה היה קורה אילו מישהו מבני משפחתו של אדון ביילין היה נפגע בפעולת טרור (ולא שאני מייחל שזה יקרה חלילה, כי זה לא מגיע גם לאדם שפל כמו ביילין). אני בטוח שהראייה של אדון ביילין הייתה שונה. אסור לשחרר את ברגותי, זה לא הוגן כלפי המשפחות שנפגעו מרב המרצחים הזה. ולגבי ביילין? האיש הזה לא חי במציאות, הוא פנטזיונר.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מה נשאר, אולי תחליף את בריגות

    י ותעלה לשלטון, 26/11/05 14:14

    שם ברשות הפלס'? ממש יתאים לך לשבת עם כל הפלס' שם. תפעל למענם בכל העולם ותתחתן אם איזה פלס'. יתאים לך ביותר. קדימה, לך על זה, יה בריביילין אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    להכניס את ביילין ורעיונותיו...

    מלח הארץ, 26/11/05 14:14

    לכלא לתמיד לעד ולעולמי עולמים. כי הוא וחביר מרעיו הם שהולידו יצרו וגידלו את הסרטן הפלשתיני בתוכנו. טוב יעשה אם יתפכח ויראה את המציאות בו הפלשתינים מחזיקים בעלה ירוק ומשדרים בפיהם ..''שלום'' ובפועל בכל שניה כולם עושים טרור...טרור שהתפשט לכל העולם. הרשות החמס הפתח כולם יד אחת תחת מטריית הגיהד... האם עד היום הם הוכיחו אחרת או עשו ולו דבר אחד למען ''השלום''....

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ביילין -הסבר לנו את כשלונך

    השואל הפשוט, 26/11/05 14:05

    כאשר אתה קופץ עם רעיונות מבלי לחשוב ואולי לפי הוראות של '' אוהבי ישראל '' בחו''ל אתה חייב הסבר על רעיון אווילי שלך שמומש ועלה לנו בקורבנות אדירים. מהסכם אוסלו ועד הפסד השלטון לליכוד נהרגו כ-150 ישראלים ע''י הטירור שגובה ע''י שותפך ערפאת שבו ראית פרטנר ראוי. אז היית בממשלה וניית שותף ולא הליכוד אשם.אנא הסבר לנו האם לא היתה טעות קונספטואלית באוסלו ? האם ניתן היה לעשותו אחרת ? מי שעושה שגיאות ולא מבין אותם מהווה סכנה איומה לעתידנו. מדוע הפסדתם השלטון לליכוד כאשר הכל התקדם לקראת '' מזרח -תיכון '' חדש ?

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אם היה רוצח את הילדים שלו..היה

    יהודי פשוט, 26/11/05 14:04

    פחות ממהר לדרוש שחרורו

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ישוחחר עמי פופר !!! (ל''ת)

    יוספה הבליינית, 26/11/05 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ביילין לכלא עכשיו!!!! (ל''ת)

    פושעי אוסלו לדי, 26/11/05 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    פרס ממצטרף לקדימה

    ידוע דבר, 26/11/05 14:00

    שמעון פרס מצטרף למפלגת מושחת ובניו בע''מ מאודד.. כן כן תראו עד יום שני הוא עם שרון .. הוא לא יכול לשאת המחשבה שיש מרוקאי עם שפם במפלגה שלו... מסתבר ש.. רק הליכוד יכול!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ביילין אל תתפלא........

    נ, 26/11/05 14:00

    מדוע אתם יורדים בסקרים.....

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בתנאי שיוספה תשב במקומו !!! (ל''ת)

    יוספה הבליינית, 26/11/05 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    Naasarbeylin

    M, 26/11/05 13:57

    You can kidnap yourself and promiss to free yourself if Baragutti is out of prison. Or wait a minute... are you sure it will work?

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    חמורו של המשיח

    המחלקה הסגורה, 26/11/05 13:52

    לולא היה מחירם של ישראלים בשוק המדיני העולמי, זול שבזולים, משהו כמו 1.20 ש''ח + מע''מ החתיכה (ראו נא ההסכם הכפוי שהושת על ישראל במעבר רפיח), לא היה בא לעולם האוקסימורון המופלא ''קורבנות השלום''.

    בעוד ארבעה חודשים בעודכם מאחורי הפרגוד, זכרו למי מהמפלגות, לא תהיה בעיה לשלם בעתיד במטבע ''קורבנות שלום''. מי לא יניד עפעף כשאתם, עמך ישראל, תהיו החמור הצולע שעליו ירכב משיח השלום.

    הגב לתגובה זו

    • הקריטריונים

      ואזנה אביבה, 26/11/05 14:53

      1.לא רוצים גנרלים.........מאסנו באנשים כמו מתן הפחדן,יתום הפינג פונג,מופז האכזר,וכמובן ברק היהיר
      2.לא רוצים מושחתים,ולא רוצים משפחות פשע כמו שרון ,ואולמרט
      3.רוצים מנהיג עם לב,שיביא שלום של כבוד בינינו לבין שכנינו.
      4.מנהיג מזרחי יכול להיות יתרון ושינוי מרענן

      הגב לתגובה זו

      • את מתכוונת לעמיר מרץ?

        המחלקה הסגורה, 26/11/05 16:00

        את חושבת שיש לו בארסנל (סליחה, אם הביטוי הצבאי פוגע לך בציפור) מישהו אחר שינהל בשמו מו''ם? מה את חושבת תהיה תגובתו לפעולות טרור במהלך מו''ם לשלום?

        הגב לתגובה זו

        • הסדר יום משתנה

          ואזנה, 27/11/05 00:30

          הסדר יום בישראל משתנה ולא ניבהל יותר ממצב בטחוני כזה או אחר.
          כנראה שנצטרך ללמוד לחיות על חרבנו,אבל לא נתפעל מגנרלים בנוניים.
          ולא נתרגש מהפחדות ,שאתה וחבריך במחלקה הסגורה מנסים.
          לא לגנרלים, לא לשחיתות, לא למשיחיות.
          כן לצדק חברתי,כן לשלום צודק עם שכנינו,כן לחלוקת המשאבים באופן יותר שוויוני,כן לחינוך,כן עזרה לקשישים ולחלשים.

          הגב לתגובה זו

  • 82.

    למה לשחרר? תצטרף אליו...... (ל''ת)

    בוזי, 26/11/05 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מרץ תתאחדו עם העבודה ופרץ

    יותם, 26/11/05 13:45

    אתם חייבם לשבת באותה סירת שלום. להניף יחד את אותם דגלים. ברגותי צריך לקבל במקביל נשיקה דביקה מהשפתיים המשתוקקות של בילין ונשיקה מהבילה ודוקרנית מהשפם של מפלגת העבודה. רוץ ביילין רוץ. רוץ למפלגת העבודה. תחת עמיר פרץ תמצא אתה וזהבה ושאר החברים הצדקנים את מקומכם הראוי.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    להכניס את ביילין לכלא!!! (ל''ת)

    top, 26/11/05 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יאלללה!!!!!!!!!

    שרית, 26/11/05 13:41

    תגידו, אין גבול להתרפסות של הבן אדם הזה בפני הערבים?!
    כאילו.. מההההההההההההה???

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ביילין אתה פשוט חסר תקנה.....

    undertaker, 26/11/05 13:36

    אתה מציב לפעמים גבולות לעצמיך?
    הובטח לך מימון למיפלגה שלך,מהארופאים,למשל.על השטויות שאתה מוציא מהפה?
    ברגותי נידון לחמישה מאסרי עולם,לא על גניבת מסטיק ממכולת,אלה על גניבת חיים של עשרות יהודים,אחים שלך כביכול,או שלא?
    אתה פשוט איש קטן,בעל רעיונות אובדניות ,בכל מה שקשור במדינה.
    אני נישבע ,שאני לא זוכר ולו פעם אחת,שעמדת לצד המדינה בויכוח בינלאומי ולו אחד.תמיד לצד הערבים.
    ביילין הגיע הזמן שתבחר צד,כי לאכול משני צידי העוגה ולהשאירה שלמה זה קצת קשה.
    אני מיתבייש בך,ובז לרעיונותיך.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    גם ערפאת היה בזמנו ממחנה השלום

    תתעוררו !!!!, 26/11/05 13:36

    הביאו אותו במיוחד מתוניס מכיוון שהיה ''ממחנה השלום הפלסטיני''.....

    אותם קורבנות השלום הזה נמצאים בבתי הקברות ברחבי הארץ בזמן שביילין ושות' ממשיכים לרקוד על דמם בשביל הכסא !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    היית ונשארת דפוק (ל''ת)

    kaka, 26/11/05 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    תכנס במקומו, בך לא בחרו...חחחח

    ציוני, 26/11/05 13:36

    על פי ההגיון שלך אם אתה פושע אבל לא בחרו בך, אז מקומך בכלא.
    אם ככה , מקומך בכלא.
    ויפה שעה אחת קודם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הבן אדם ירד מהפסים.

    לא יאומן, 26/11/05 13:34

    מהלל רוצחי יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    פרץ וביילין ישחררו את ברגותי

    עמית, 26/11/05 13:32

    שלא יהיה לכם שום ספק, עמיר פרץ באם יבחר יעשה את הדבר האמיתי שמתאים להשקפת עולמו והוא: שחרור כל האסירים הפלשתינים (כולל אלו שדם חפים מפשע על ידיהם) והכרה בזכות השיבה בדרך לנסיגה מוחלטת ופינוי והרס כל ההתנחלויות (כולל חלוקת ירושלים)

    זה מה שתבחרו-זה מה שתקבלו.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    תשמעו, הביילין הזה חולירע!!!!

    חיים, 26/11/05 13:32

    מאיפה בא לו הרעיון האנטי ציוני הזה בים שבת בבוקר, מחליט להוציא מחבלים מהכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    למה שתקת כשדרעי ישב?

    ליאור, 26/11/05 13:31

    תמיד מצדיק ערבים, ושונא יהודים.
    ממה אתה מתוסכל, יוסילה, לא נתנו לך מספיק תשומת לב כשהיית קטן?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ביילין מקים את עראפאת לתחייה (ל''ת)

    ביילין יצא מדעת, 26/11/05 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ואם העיראקים יבחרו בסדאם?

    כנסו, 26/11/05 13:29

    אז מה ?נשחרר אותו?
    שמע ביילין , ההגיון שלך מעוות , ותמיד גורם נזק למדינת ישראל, אולי תרד מהארץ כמו ההוא שהיה שר חוץ בממשלת ברק ואני לא זוכר איך קוראים לו, גם אהב ערבים, ושנא את ישראל , בגלל זה הוא בוחר לגלות בלונדון.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    נוציא את ברגותי נכניס את בילין

    ישראל, 26/11/05 13:26

    מה זה משנה, בנטו, שונא ישראל אחד עדיין בכלא.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      גבי, 26/11/05 13:39

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    חתלתול ביילין מקבל שכר מהאיחוד

    אא, 26/11/05 13:23

    הארופאי הוא לסתם ככה מקשקש
    בזנב

    ביילין פוסיקאט אם עוד לא הבנתה
    אז לא סתם רוב העם בחר בליכוד
    וברח מהשמאל
    הדרך שלך להציל את הפלשתנאים
    מפילה את ישראל

    לא יעזור לך כלום תמיד הערבים
    ינסו לזרוק אותנו לים

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    התרסקותה של מר''צ , כנסו

    אבו יסמין, 26/11/05 13:20

    כמי שהיה מראשוני אחת המרכיבות של מר''צ , מפלגת ר''ץ אותה הקימה שולמית אלוני אני עד לנסיגה ואיבוד כוחה וברור שגם את השפעתה בציבור , איחודם של שלוש המפלגות למר''צ הקנו לה 12 מנדטים איתם יצאה לדרך , אך מפלגה זו עיסוקה היחיד היה דאגה לפלסתינים בלבד , עבורה הנושאים החברתיים והלאומיים לא היו קיימים כלל , ולא פלא שנחלה מפלה כואבת לאחר שאיבדה בבחירות האחרונות 7 מנדטים וכמעט שנעלמה , וכיום עם הבחרו של ביילין כיו''ר המפלגה התרסקותה המוחלטת ודאית , ההתרפסות והחנפנות לציבור הערבי בישראל ולפלסתינים הגיע לשלב המעורר חלחלה ותחושה של גועל תוך הזנחה של הצרכים הלאומיים של ישראל , אז מר ביילין : אתה מוביל בבטחה להתרסקותה של מר''צ , ואם בבחירות הבאות תצליחו להגיע ל-2 מנדטים זה יהיה עבורכם ניצחון מרשים .

    הגב לתגובה זו

    • דיקטטורה של ביילין במרץ= 2 מ

      וורד, 26/11/05 13:57

      הוא מוביל באף את נבחרי מפלגתו ההולכים לשבי אחריו כמו דיקטטור אחר שפרש מהליכוד.
      דיקטטורה כזו תוביל לקריסה יותר חזקה של מרץ .
      השאלה באם האירופיים נותני הכסף לו אמרו לו להגיד זאת או שישלמו לו בדיעבד על התרפסות זו .

      הגב לתגובה זו

    • ביילין מבריח בוחרים,אותי למשל. (ל''ת)

      מר''צ יפלו חזק, 26/11/05 15:46

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    האם ריח הבחירות בא אל אפך?

    די די די, 26/11/05 13:16

    עלוב נפש שכמוך ,חזור אל החור שבו היית עד עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    צריך לצרף אותך אליו

    אזרח תמים, 26/11/05 13:13

    מה אתה מתפלצף כל כך , אתה היתה צריך לשבת איתו בכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ברגותי לא שונה מ-ממפקד צהלי

    מאיר, 26/11/05 13:12

    היתה לחימה והוא הגיב - זה רק טבעי.
    זה כאילו שנכלא את אסד בכלא פתאום כי היתה מלחמה איתו.

    הגב לתגובה זו

    • ברגותי בכלא כי היה אחראי לרצח

      חנוך, 26/11/05 14:07

      אזרחים חפים מפשע בפיגועי טרור לרבות ילדים. והניסיון שלך להציג אותו כחייל שלחם מול חיילים הוא ניסיון מתועב וזילות זכר הקורבנות.

      הגב לתגובה זו

    • ההבדל הוא שצהל לא יוזם פעולות

      נגד אזרחי אוייב, 26/11/05 14:47

      אם צהל היה הולך על אותה שיטה של ''לוחמי החירות'' שלכם מזמן לא היו פלשתינים. 3500 פלשתינים בהתנגשויות בין חמושים פלשתינים לצה''ל, כשהפלשתינים מעמידים אזרחים באמצע במשך 5 שנים זה כלום לעומת מה שצה''ל יכל לעולל ב24 שעות אם היה מפעיל את כל כוחו - חיל אוויר, ארטילריה כבדה, חיל ים, ושריון במטרה להרוג כמה שיותר אזרחים פלשתינים.

      זה בדיוק מה שהפלשתינים עשו לנו - הפעילו את כל כוחם הצבאי כדי להרוג כמה שיותר אזרחים ישראלים, וזה ההבדל ביננו לבינהם.

      הגב לתגובה זו

    • ואתה לא שונה מקוויזלינג (ל''ת)

      הסטוריון, 26/11/05 16:27

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    מעצר בית

    בלהבלהביילין, 26/11/05 13:10

    ביילין קח אותו למעצר בית אצלך סוף סוף יהיה גבר בבית

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    צדק לברגותי סליחה לביילין

    חם ותם, 26/11/05 13:09

    ביילין תתעורר!!!
    ותתחיל להגן על העם היושב בציון כולל ערבים
    לא שמעו אותך כלל כשהיה הרצח בשפרעם או רצח בפיגועי אוטובסים
    ברחבי ישראל אז תפסיק להיות יפה נפש נמאסו ההצגות שלך
    ז כ ו ר !!! מרצח לא צומח שלום
    אז עדיף שגם עכשו תשתוק

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    גם שרון הבין בסוף שביילין צדק

    אייל הראל, 26/11/05 13:08

    מה ששרון אומר עכשיו, ביילין אמר כבר לפני עשרים שנה, ואריה אבנרי אמר לפני ארבעים שנה.
    מתי הימנים הטמבלים בתגובות יבינו שהצדק עם ביילין?

    אולי בעוד ארבעים שנה.

    די מבאס שיש כל כך הרבה אנשים שלוקח להם ארבעים שנה להבין את המציאות.

    הגב לתגובה זו

    • אז אתה תומך בשחרור הרוצח

      עינת, 26/11/05 14:09

      שאחראי למותם של מאות אזרחים ישראלים? ודרך אגב, לא כל דעה שיש לה רוב היא בהכרח טובה. רוב העם תמך באוסלו ותראה מה קיבלנו

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ולהכניס את ביילין במקומו. (ל''ת)

    שלום, 26/11/05 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לשחרר את המשופם מראמאלה. (ל''ת)

    סטלינובסקי, 26/11/05 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יוסי ביילין- אתה לא שפוי

    אביתר ינאי, 26/11/05 13:01

    ואת זה אני אומר בתוןר אחד שמחשיב עצמו כאיש שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מתגעגעים לאינטיפדה. לשחרר אותו

    ביילין המשופם., 26/11/05 13:01

    בזמן האחרון משעמם במדינה. מתעסקים בינתיים עם בעיות חברתיות עם מומחה להרס המשק.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ביילין - החוליה החלשה

    ישראלי, 26/11/05 12:59

    לצערנו אויבנו מפרשים את כל מרכיבי הדמוקרטיה, כולל היציאה המטופשת של ביילין, כאל אלמנט של חולשה...

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    רוצחים לא משחררים, שירקב בכלא!

    אייל, 26/11/05 12:57

    רוצח עם מסיכה של לוחם חופש.
    אין לשחרר אותו או גם בהסכם שלום כולל.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שחרור ברגותי - התכנית הגדולה

    אורה קל, 26/11/05 12:56

    שחרור ברגותי עומד על הפרק עוד מלפני שנעצר.

    שחרור ברגותי הוא המהלך המנצח ליצירת פרטנר בצד השני. הקלף האסטרטגי האולטימטיבי שישראל מחזיקה. אפשר לומר שישראל עצרה אותו רק כדי לשחרר אותו בבוא העת.

    רק אדם בשיעור קומתו יכול לבוא לפלסטינים ולהגיד להם ''אין ברירה, צריך לגמור את הסכסוך, צריך לותר על זכות השיבה, עריך לחתום על הסכם הקבע. בקיצור צריך לסיים את הסכסוך''

    ברגותי ישוחרר אחרי הבחירות. זה סגור

    הגב לתגובה זו

    • כן בטח- הוא יסיים את הסכסוך

      מתי, 26/11/05 14:10

      תמליץ לי על פטריות ההזייה שאתה לוקח

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ביילין זה לא החבר של פרץ?

    שלום עכשיו-, 26/11/05 12:55

    אוסף של צדיקים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ביילין טועה.

    ש., 26/11/05 12:54

    ברגותי נבחר על ידי ציבור שרוצה מאבק,והוא לא יוותר לברגותי על השלב הזה.
    מתינותו העכשווית היא למראית עין .
    הבהרה מישראל שברגותי יישב שנים ארוכות בגין מעשיו הרצחניים תבודד אותו מחסידיו ותוסיף בעתיד כח למתונים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    פושע אוסלו בשרות האירופאים!!!!

    @משה, 26/11/05 12:52

    אדם ששונא את עמו כלכך הרבה ואין לו סימפטיה למשפחות השכולות מידיו של ברגותי,אין לו מקום בממשלת ישראל,צריך סבלנות בקרוב מהפך בכנסת ואני מקוה ששונאי ישראל כגון בילין לא תהיה להם במה אצלנו ,הרשות תקבל אותך בשמחה!!

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      דוד, 26/11/05 13:51

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    יישר כח לביילין

    דוד בן דוד, 26/11/05 12:45

    התעייפנו כבר מכל חובבי המלחמה
    ומחרחרי השנאה העוורים של הימין .
    רוצים שלום וזאת הדרך
    מה לעשות.

    הגב לתגובה זו

    • what??

      Jacob, 26/11/05 13:32

      Since ur in jerusalem becarfull what you wish for. let him go and take the next bus, lets see how brave u are than.

      leftist wako.

      הגב לתגובה זו

      • נוסע באוטובוסים

        דוד בן דוד, 26/11/05 18:31

        אני מתגורר בירושלים הרבה זמן ואני נוסע באוטובוסים מידי פעם .
        אני גם נוהג במכונית בכביש החוף ומפחד הרבה יותר.
        ואתה ימני סהרורי שפשוט לא רוצה שיהיה לנו שקט
        לי כבר נמאס וברגע שאפילו לאריק שרון שהיה בשבילנו סמן של אטימות ורוע ראה את האמת
        ועבר לצד הנכון - הצעד הזה שומט את פיסת
        הקרקע הגנובה האחרונה מתחת לרגליכם
        השעירות והכבדות.
        יהיה כאן שלום בסוף ויהיה לנו טוב
        ואתה ודומיך יכולים לקפוץ עד הגג ולצרוח
        כמה שמתחשק.
        לא יעזור לכם .

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    טיפ חינם למרצ.

    אבינועם, 26/11/05 12:45

    תעיפו דחוף את ביילין אחרת מספר המנדטים שלכם ירד.


    לידעתכם.

    הגב לתגובה זו

    • no

      promise, 26/11/05 13:44

      don't relise this terririst

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    שאלה חשובה לביילין

    אלי, 26/11/05 12:43

    אתה קורא לשחרר את ברגותי מפני שהוא ניצב בראש מחנה השלום הפלסטיני.
    לפי נוסחה זו השב''ס צריך לפשוט על כל בתי הכלא בישראל ולשאול מי נמצא במחנה השלום.
    מי שיצהיר שהוא מצביע מר''צ, עבודה חד''ש, קדימה וברגותי, ישוחרר לאלתר ללא התחשבות בחומרת מעשיו. ובכך תמלא הארץ אנסים, רוצחים, שודדים, זה שכמעט הרג אותי מפני שלא עצר באדום וניסה לברוח, ההוא שרצח בחוף הים כי השני לקח לו כיסא.
    אבל הכי חשוב, שהם ממחנה השלום.

    הגב לתגובה זו

    • הצעה

      צדק, 26/11/05 13:02

      אולי מר ביילין מוכן ללמוד קצת על עובדות החיים??????
      לא! הוא לא מספיק חכם כדי להבין שהצעתו מטומטמת

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    שקודם בוש יתן חנינה לסדאם (ל''ת)

    יוסי ילד, 26/11/05 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ביילין, נראה אותך פועל באותו..

    רוץ ביילין רוץ., 26/11/05 12:38

    ביילין, נראה אותך פועל באותו מרץ לביטול צווי מעצר לאלופי צה''ל ברחבי העולם.
    הפקרת קציני צה''ל מחד ותעמולה לחנינה לרוצחים הפלסטינאים מאידך יוצרת תמונה מעוותת של המציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    I really can't stand this guy! (ל''ת)

    Syndrom, 26/11/05 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    @@ אני זוכרת ש שריד ורן כהן...

    יונית, 26/11/05 12:36

    יצאו נגד החכי''ם הערבים שנתנו גיבוי לברגותי.

    ופתאום אני רואה שיו''ר מרצ נותן גיבוי לברגותי באותה מידה שהחכי''ם הערבים נתנו לברגותי.

    הגב לתגובה זו

    • עצוב שהאיש הזה מוביל את מר''צ (ל''ת)

      כואב על מר''צ, 26/11/05 14:33

      הגב לתגובה זו

      • מפלגה הטהורה היחידה-מתאבדת !

        סלקו אותו כבר!, 26/11/05 16:19

        לא רוצים את ביילין ! תפתחו את המפקד מחדש , תפרקו את השותפות עם יחד (כאילו שיש דבר כזה 'יחד') , לא איכפת לנו מה תעשו - תעיפו אותו ממר''צ !!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • ביילין יבצע ווידוא הריגה למר''צ

      תעשו שעורי בית, 26/11/05 20:42

      למה לא מעיפים אותו?

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    נביא אמת

    מיכה, 26/11/05 12:35

    בסופו של דבר,כל ראשיהממשלות מבצעים את משנתו המדינית של האיש,לא חבל על הסבל שעובר על האזרחים עד שמגעים למסקנה הזאות?

    הגב לתגובה זו

    • נביא=אמונה. אמונה=חוסר הגיון (ל''ת)

      אמונה עיוורת, 26/11/05 14:40

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    לביילין.

    צ, 26/11/05 12:33

    כמה שאתה מטומטם?!

    מדוע לא ראינו אותך מגן על אזרחי ישראל כפי שאתה מגן על הטרוריסטים?
    עד לאן הטימטום שלך יכול להגיעה?
    אני לא יודע איך אדם מטומטם כמוך יכול להגיד דברים כאלה?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    גם אני בעד שחרור ברגותי...

    אני, 26/11/05 12:32

    מגובה 30,000 רגל ללא מצנח.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחחחחחחחח

      אא, 26/11/05 13:30

      אחי אני איתך

      הגב לתגובה זו

      • גדול-קרעת אותי

        רותי ברגותי, 26/11/05 15:38

        אני מציע ליתר ביטחון 45,000 רגל
        כדי שלא יהיה מה לגרד!!!

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    שרון ישחרר רק לפי הוראת רייס

    @ בנצי-א @, 26/11/05 12:31

    אמנם ביילין מייצג את האיחוד אבל אנחנו רפובליקת בננות של דוד סאם ורק מחלקת המדינה קובעת את מי לשחרר ומתי
    בתי משפט בארץ חלק מהצגה
    כאילו מדינת חוק

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אין לאיש הזה גבולות! הטירוף...

    שרון א., 26/11/05 12:26

    פשוט שולט בו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ביילין אולי תתחלף איתו? (ל''ת)

    זבל, 26/11/05 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בתנאי שתתפוס את מקומו

    חי, 26/11/05 12:16

    מנסה לשחד הערבים תמורת קולות על גבינו ובאמצעות שחרור רוצח
    איבדתם כל כיוון
    מושחתם לכו כבר הביתה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תורתו ההזוייה

    אילתי1, 26/11/05 12:14

    לשחרר את ברגותי,את כביש החוף לשנות לנתיבי עראפאת,ככר דיזנגוף לשנות לככר אחמד יאסין,ואולי יוסי תקים מוזיאון למורשת הפתח. אוי לה למדינה,שאלה מנהיגהה,ושימו לב,הוא לא היחיד.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא ולא ולא ולא ולא לשחרר רוצח

    עודד, 26/11/05 12:10

    ברגותי רוצח שפל חלאת המין האנושי נשפט על ידי בית משפט ישראלי במשפטו החלאה הזה לא הכיר בסמכות בית המשפט לשפוט אותו ואכשיו מגיע יוסי ביילין בהצעה לשחרר את הרוצח בלתי מובן ובלתי מתקבל על הדעת עד מותו אין לשחרר את ברגותי הצעתו של ביילין היא הצעה שפלה ומקוממת

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בקצב הזה,מר''צ יקבלו 2 מנדטים (ל''ת)

    פודל טיפש, 26/11/05 12:08

    הגב לתגובה זו

    • אם מר''צ חשובה לו - שיתפטר ! (ל''ת)

      הוא לא שייך, 26/11/05 16:20

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    תגיד את זה לנרצחים מהטרור שלו

    gash, 26/11/05 12:05

    לא להאמין. הביילין הזה יותר אכזר מברגותי.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כאילו שלמנהיגי ישראל אין דם על

    הידיים, 26/11/05 12:03

    לרוב מנהיגי ישראל יש יותר מחריץ אחד על כת הרובה שלהם.
    רבין היה מפקד גבוה בצבא.
    שרון היה בעיני העולם הערבי הערפד צמא הדם מישראל.
    וגם לשאר שרי ישראל (בעיקר בוגרי המוסד שביניהם) לא חסר דם פלסטיני על הידיים.
    ברגותי הוא לא החמאס! הוא לא צמא דם הוא לא רוצה לזרוק אותנו לים והוא אפילו אוהד את בית''ר ירושליים (אלוהים יודע למה...)
    להשוות את ברגותי לחמאס זה בערך כמו להשוות את פרץ לרב כהנא.
    אבל בשביל 90% מהפלגמאטים הישראלים ערבי זה ערבי זה ערבי....
    ככה לא יהיה שלום.
    אבל אתם בסדר....

    הגב לתגובה זו

    • של סנדלייך מעל רגלייך,אדוני.

      צמח ברנע., 26/11/05 12:19

      מיידי.

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה צמח,גם אתה של..

        טוני בן הרוש,, 26/11/05 12:28

        טוני.

        הגב לתגובה זו

    • הוא גם אוהב את ארץ נהדרת!

      @משה, 26/11/05 12:57

      רק בלי היהודים בארץ ישראל!!!! מענין איזה שלום אתה רוצה כשכל העולם נילחם באיסלם,זה לא יקרה בדורות הקרובים יום טוב!!!!

      הגב לתגובה זו

    • צודק מאה אחוז. דם ערבי לא נחשב

      עידו, 26/11/05 13:17

      במדינה הגזענית הזאת

      הגב לתגובה זו

    • ההבדל בנינו לערבים

      אא, 26/11/05 13:29

      שההרג או יותר נכון הרצח שלהם
      נבע רק כדי לרצוח יהודים ללא סיבה

      בד''כ אצלינו הרג הערבים היה ממניעי
      הגנה אם לא שמת לב

      תמיד היה לערבים בראש דבר אחד
      השמדת העם היהודי

      אצילנו זה אף פעם לא היה קיים

      הגב לתגובה זו

    • ומה אתה, ערבי או בוגד יהודי ? (ל''ת)

      מעונין לדעת, 26/11/05 16:32

      הגב לתגובה זו

    • גם לישראל דם פלסטיני על

      חיימקה, 26/11/05 16:39

      הידיים.
      לשני העמים אין שום עתיד מלבד שלום. שני העמים חייבים לתת אחד לשני את הצ'אנס לשלום ובכדי שזה יקרה העם הישראלי והפלסטיני חייבים לבחור מנהיגים שיהיו בעד שלום וללא קשר של דת. חייבים להפריד בין דת לפוליטיקה אחת ולתמיד ורק אז נחיה בשלום

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    LET HIM GET ROTT IN JAIL!!! (ל''ת)

    Dr. PePPer, 26/11/05 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מר''צ - תחליפו את ביילין!

    י., 26/11/05 12:02

    בבחירות האחרונות הצבעתי למר''צ.
    אם יוסי ביילין יעמוד בראש הרשימה לא אצביע למר''צ בבחירות הקרובות.

    חברי מר''צ - כדאי שתערכו סקרים כי אם יש רבים כמוני אתם עלולים להתרסק או להיות על סף אחוז החסימה.

    לדעתי, ביילין צריך להופיע ברשימת מר''צ לכנסת אבל לא בחמשת המקומות הראשונים.

    חוץ מזה, מי התחיל עם המנהג המעצבן לצרף לשם המפלגה את המילה ''יחד''?

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא מצביע למר''צ רק בגללו (ל''ת)

      ביילין מזיק!!!!, 26/11/05 12:18

      הגב לתגובה זו

      • ואני לא מצביע לש''ס בגלל עובדיה

        מצביע ש''ס, 26/11/05 12:43

        תחליפו את עובדיה יוּסוּף!!!

        הוא עושה נזק!!!

        אםפרס היה עומד בראש ש''ס הייתי מצביע, אבלל בגלל עובדיה אני לא מצביע לש''ס ואתם מפסידים קולות!!

        תחליפו את עובדיה מהר!!

        הגב לתגובה זו

        • ואני אצביע ש''ס רק ביילין ינהיג

          ארצי, 26/11/05 13:18

          אם ביילן ינהיג את ש''ס אני אתן לו את קולי ואני משוכנע שרבים יצביעו עבור ש''ס. וכדאי להוסיף לרשימה של ש''ס גם את שולמית אלוני. וכך תוכל להשליש את כוחה בבחירות לכנסת..

          הגב לתגובה זו

    • מי שניהל מו''מ עם ישות זרה

      ללא מנדט הבוחר, 26/11/05 14:37

      ולכן לעולם לא אבחר במפלגה שביילין קשור אליה.

      תפקידה של אופוזיציה להתנגד, להציע הצעות, ולנסות לנצח בבחירות הבאות.

      מי שמנהל משא ומתן על הסכמים בלי מנדט הבוחר, ומאחורי גבה של ממשלת ישראל הלגיטימית - תהיה מכל גוון פוליטי שתהיה - אינו יכול להקרא דמוקרט, אלא פשיסט המתנדד לשיטה הדמוקרטית.

      לא מפליא כשפשיסט קורא לשחרר רוצח.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לשחרר את ביילין בן העצמאות (ל''ת)

    צייד ארנבים, 26/11/05 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כמה טוב שברוגותי בכלא!!

    תקראו! זה חשוב!, 26/11/05 11:55

    הראנו לו מה זה!!
    שמנו אותו בכלא!!

    אבל רגע, כל מה שהשגנו בכך זה שהוא הפך מסתם עוד פלסטינאי למנהיג נערץ!!

    כמה אידיוטים אנחנו? לא רק שלא פגענו בו, להיפך! הפכנו אותו לקדוש ולמנהיג חשוב. ככה לא מענישים! או שיוציאו אותו להורג (ואז נעמוד בפני הזעם של כל העולם) או שישחררו אותו.

    הגב לתגובה זו

    • כל לחיי...דבריך נעמו לי מנשא.

      לוטם מקסוס, 26/11/05 12:24

      לוטם.

      הגב לתגובה זו

    • Kill him?

      John, 26/11/05 17:20

      Have you lost it completely?
      If you turned him into a leader by locking him up, excecuting him will make him a real Martyr.
      If anything keep him locked up, this way there's a whole bunch of palestinians loyal to some dude who CANT DO ANYTHING BECAUSE HES IN JAIL!!!!
      Should keep em quiet....

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ביילין

    דני, 26/11/05 11:52

    ביילין יכול לעבור לעזה וברגותי
    ימשיך לשבת בכלא כי רוצח נשאר
    רוצח או שאולי רוצחים כאלה הם
    מחנה השלום של ביילין

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זו פגיעה במשפחות השכולות

    שמאלני שפוי, 26/11/05 11:52

    תתבייש לך. את הקול שלי לא תקבל.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יוסי ואנונו .ורבין .ברגותי חבר

    אריה, 26/11/05 11:51

    יוסי ואנונו רבין ברגותי חברים טובים .

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ואם יגאל עמיר יבחר לראש מפלגה

    גזר דין מוות, 26/11/05 11:51

    גם אז ביילין יבקש לשחררו .
    וזה כמובן להבדיל מברגוטי.
    ומה עם רוזנשטיין.
    איכס, אפילו הערבים שונאי ישראל לא מעיזים לבקש לשחרר את הפושע הניטעב חברו של ביילין.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ביילין ניצח את אלוני ואבנרי

    דרור, 26/11/05 11:47

    בפתיחת הקמפיין הבוגדני והמעוות לשיחרור הרוצח הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גם יגאל עמיר הוא במחנה השלום (ל''ת)

    רק נפלט לו, 26/11/05 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ברגותי לוחם חופש מהכיבוש...

    אריאל, 26/11/05 11:44

    ביילין צודק!.

    הגב לתגובה זו

    • אפשר להיות לוחם חופש גם בלי

      דן, 26/11/05 12:09

      לרצוח אזרחים ובעיקר ילדים חפים מפשע. תתבייש לך- אתה מבזה את זכר הקורבנות ופוגע במשפחות השכולות.

      הגב לתגובה זו

    • לוחם חופש לא נלחם באזרחים

      רוצח חופשי, 26/11/05 12:16

      מי שרוצח תינוקות הוא לא לוחם
      חופש,הוא רוצח מתועב.
      אחרת מה הקריטריון ללוחם חופש?
      כל רוצח מתועב בהיסטוריה יכול
      להגיד שהוא עשה זאת למען החופש.
      בן לאדן לא לוחם חופש?
      למה רודפים אחריו?

      תפסיק להיות יפה נפש ותסתכל על המציאות

      הגב לתגובה זו

    • אולי לפי חוקי האסלאם, מוחמד

      המחלקה הסגורה, 26/11/05 14:11

      לפי חוקי מדינת ישראל שלהם אתה והוא צריכים לציית, הוא פושע לכל דבר ועניין.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    להדיח את ביילין מראשות מרצ,מהר

    תדי, 26/11/05 11:42

    ביילין איננו איש מרצ שקול, הוא נטול דיעות פרט לנושא המדיני והחמור מכל הוא איננו ציוני.
    מרצ היא מפלגה ציונית ויש בה אנשים מוכשרים שיכולים להנהיג אותה, כרן כהן, ג'ומס או מוותיקיה כשולמית אלוני ואמנון רובינשטיין.
    ביילין ימצא שפה משותפת עם אחמד טיבי, שהוא לגיטימי במפה הפוליטית, אך איננו חלק מהשמאל הציוני.

    הגב לתגובה זו

    • הוא הורס את המפלגה הטובה הזאת!

      צודק 100%, 26/11/05 12:02

      כל כך הרבה אנשים מוכשרים במפלגה, והטמבל הקטן הזה יבריח
      את כל הבוחרים (אותי לפחות...)

      הגב לתגובה זו

      • למה הם לא מתעוררים ? (ל''ת)

        כולם שם מתאבדים, 26/11/05 14:34

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    ברגותי יושב ביילין יישב בעתיד!

    דויד, 26/11/05 11:38

    בכלא על פשעי אוסלו .

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בחרת שרון קיבלת ביילין שר

    עידן, 26/11/05 11:36

    כל ימני שייבחר בשרון צריך להיות מודע שביילין הולך להיות שר בממשלה שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אח..ביילין ביילין תמכור אותנו (ל''ת)

    בזול, 26/11/05 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש תור. קודם יגאל עמיר, אח''כ ב

    מוחמד המשת''פ, 26/11/05 11:33

    רגותי

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כמה שאני לא סובל את ביילין

    cyrano, 26/11/05 11:32

    בעיני הוא עדיף עך הדיקטטור המושחת ...
    לפחות הוא ישר מספיק לאמר דברו, מה השוא חושבף הוא לא מניפולאטור ולא עובד על קהל בוחריו ולמחרת היום תוקע להם סכין בגב...
    בחיי, אם הייתי חושב כמוהו אולי הייתי בוחר בשבילו...
    רק אני לא מצליח להבין מה גורם ליהודי לאהוב את האוייבים שלו יותר מאשר את העם אליו הוא שייך, ואיתו הוא אמור להיות מזוהה...
    מעניין מה היו אומרים הפלסטינאים אם היה קם מתוכם מנהיג שהיה מתריס כלפי אבו-מאזן שבדעתו לחבק לליבו את ברוך גולדשטיין

    הגב לתגובה זו

    • ריח הבחירות ומימון האירופאים (ל''ת)

      בוגד, 26/11/05 13:20

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    להחליפו ביוסי ביילין! (ל''ת)

    Julius, 26/11/05 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא לשחרר אותו

    חגי, 26/11/05 11:28

    אין שום הצדקה לשחרר אדם שעמד בראש גוף טרור שפגע ביהודים.
    איזה טמטום זה לחשוב שהו אפתאום יהפוך להיות מנהיג שלום,במיוחד לאחר שהוא היה כמה שנים בכלא ופיתח שנאה כלפי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בילין יועץ ברשות הפלסתינאית!!!

    @משה, 26/11/05 11:28

    אם היה באפשרותו לימכור את המדינה היה עושה זאת מיזמן ,פושע אוסלו שלא נתן את הדין !!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    צריך לסתום לביילין את הפה

    רן לוי, 26/11/05 11:28

    ההצהרה על ברגותי כגורם ''גורם חיובי וממתן'' היא בדיחת העשור.

    אם הוא לא היה רוצח נקלה ומתועב, הייתי צוחק

    הלפלף הצפונבוני שממומן ע''י שונאי ישראל מהאיחוד האירופי אינו מבין פרט אחד: ברגותי התחיל לרצוח ישראלים כבחירה פוליטית אחרי שהבין שהוא מפסיד לחמאס ברחוב הפלסטני שטוף השנאה ליהודים.

    מקומו של אדם שבחר ברצח חפים מפשע מטעמים של תחרות פוליטית אינו בכלא. מקומו של ברגותי על עמוד התלייה הקרוב ביותר וחבל שישראל המפוחדת מעצמה (מלחמה בטירור, בדיחה) לא שלחה אותו לשם ברגע הראשון.

    עכשיו, לצערי כבר מאוחר מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אוי ביילין, איזה אדם טיפש אתה

    אחד העם, 26/11/05 11:27

    כנראה אתה לא מבין שכול מה הוא.
    האדם הזה,ברגותי,שאתה כ''כ מת עליו אחראי על כ''כ הרבה מעשי טבח של ישראלים וזה ממש לא מוזיז לך...

    חבל שלא חיסלו את ברגותי ברגע שהוא נתפס.

    הגב לתגובה זו

    • קלף מיקוח

      אירציונלי, 26/11/05 16:15

      לצערי, לא חיסלו אותו והיו צריכים לעשות את זה.
      שמרו אותו כקלף למיקוח מהתחלה ובכוונתם לשחררו תמורת משהו. על הדר הזה ודאי מתמקחים איתו עכשיו
      ומחכים להזדמנות ל''spin'' כדי לשחררו.
      לא יכולים להרשות לעצמם לשחררו ללא ''תמורה'' הנראית לעין כמו שביילין מבקש.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    שמאלנים לא מפקירים את רוצחי

    ממשלת השמאל, 26/11/05 11:25

    היהודים להרקב בכלא.
    שאהידים - לוחמי החופש של השמאל לחופש נולדו.
    מאחר ואת מר''צ אפשר לצרף לרשימת המפלגות הערביות הם דואגים לרצון בוחריהם.
    פופוליזם של השמאל הצבוע ועוכר ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יש לתת לשניים להיתייחד.מיידי.

    צינור בתוכו?, 26/11/05 11:25

    יהיו ,כצוקית והרמונית.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני תומך בשחרור ברגותי, בתנאי

    הצעה מעולה, 26/11/05 11:24

    אני תומך בשחרור ברגותי, בתנאי שיקח את ביילין ואת פרץ ויתחייב לא להחזירם (ביילין לבד לא שוה את המחיר).

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לשחרר את פעיל השלום תמורת פעיל (ל''ת)

    שלום אחר !, 26/11/05 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פרץ ישחרר את ברגותי הרוצח (ל''ת)

    נו באמת, 26/11/05 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    now i know why not vote meretz

    smollany, 26/11/05 11:21

    ever

    הגב לתגובה זו

    • נאו איי נואו יו ספיק אינגליש

      ג'יימס, 26/11/05 14:27

      ורי גוד

      הגב לתגובה זו

      • very well... (ל''ת)

        אינגליש, 26/11/05 15:18

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    1000 פעמים לא ולא

    זוהר פרייברג, 26/11/05 11:20

    בפעם הבאה מרץ- יחד יציעו שמדינת ישראל תתנצל בפני משפחת יאסין על הריגתו של השיח אחמד יאסין. הם כנראה השתגעו על כל הראש!!! מרואן ברגותי הוא טרוריט ורוצח. ניצחונו בבחריות לא צריך להעניק לו לגיטימציה מוסרית.

    הגב לתגובה זו

    • 1000 פעם ?

      עמיר, 26/11/05 12:24

      למה לא מיליון פעם ?

      איש כמו ביילין צריך לעמוד לדין.
      הוא הזוי, אסון למדינת ישראל.
      הערבים מתגלגלים מצחוק כאשר שומעים את המופרע הזה.
      ביילין חושב שהוא עושה שלום עם הנורבגים או השוודים.
      הוא לא מבין שבג'ונגל צריכים להסתגל לשפה המקומית, כי אחרת החיות החמודות ( רק כאשר הם מאחורי סורג ובריח בכלוב ) יאכלו אותך חי בהזדמנות ראשונה.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מרחם על אכזרים ומתאכזר לרחמנים

    אילנה, 26/11/05 11:20

    אדון יוסי ביילין. אם היית אח שכול או הורה שכול אולי הייתה לך רחמנות על אנשים שסבלו מפיגועים.
    גועל נפש אחד

    הגב לתגובה זו

    • הוא איבד את ערפאת מיסכן !!!!

      @משה, 26/11/05 12:07

      ומאז הוא לא מוצא את עצמו רחמנות עליו!!!!

      הגב לתגובה זו

    • לפי ההגיון שלך----

      קרנפי, 26/11/05 12:09

      שרון, מופז ורבין עסקו כל חייהם בהצלת נפשותיהם של הפלסטינים.
      או שאת חושבת ששם אין אח שכול, הורה שכול או משפחה שכולה מידי ירי של חיילינו.
      לפי ההגיון שלך :
      ילד פלסטיני נורה ומת --- כיפאק היי! אנחנו מתקרבים לשלום!
      ילד ישראלי נורה ומת --- בוז! לנקום ביורים! איך אפשר לעשות שלום איתם?
      שלום עושים עם אויבים לא עם השוודים.

      הגב לתגובה זו

      • לקרנפי.

        אא, 26/11/05 12:39

        הטימטום שלך מצית את הדימיון.

        מתי תקבלו שם בשמאל הקיצוני שכל?

        להזכירך.
        מדובר באדם {טרוריסט} שמואשם ברצח 26 אזרחים חפים מפשע.

        הגב לתגובה זו

        • וברצח כמה אזרחים שרון מואשם?

          קרנפי, 26/11/05 13:14

          אם הפלשטינים היו תופסים את שרון ומעמידים אותו למשפט, בכמה אזרחים הרוגים אתה חושב שהיו מאשימים אותו?
          26?
          260?
          2600?
          או 26,000?
          זה שהצבא שלנו יותר חזק מהם ומאפשר לנו לתפוס את המנהיגים שלהם לא הופך אותנו לצודקים.
          הוא פשוט הופך אותנו לחזקים יותר --- זה הכל
          ועל תתבלבל בזה.

          הגב לתגובה זו

          • לקרנפי, יש לנו עיסקה בשבילך

            המחלקה הסגורה, 26/11/05 14:06

            מה דעתך על חילופי שבויים?
            אנחנו נשחרר את ברגותי ואתם תשחררו שבוי ישראלי אחר שתפסתם ושאתם מחזיקים בבתי הכלא ברשות.
            זה מה שבדרך כלל קורה במלחמות. מה דעתך?

            הגב לתגובה זו

          • לקרנפי.

            אא, 26/11/05 14:13

            שרון לא רצח אף אחד.

            שרון הגן על ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה.

            הגב לתגובה זו

          • הם יעשו לינץ' בכל יהודי שיתפסו

            מיכאל, 26/11/05 14:50

            חבל שאין לנו עונש מוות למקרים כאלה. ולגבי שרון- מבחינתך היה עדיף לבצע כמה פיגוים נוספים בארץ, בשביל מה יהודים נמצאים כאן?

            הגב לתגובה זו