• 41.

    אל תהיו תמימים - הוא לוביסט

    תמים, 19/01/06 23:25

    פעם כלאמא יהודיה רצתה בן עו''ד ,
    כיום כל ח''כ חולם להיות לוביסט.
    אז לא צריך לרחם אליו, רק לפרגן שהצליח וחבל לו להפסיד את המשרה שקיבל כלוביסט...............
    כל הכבוד לו שהצליח.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ברצינות

    למחפשים לעזור, 19/01/06 12:28

    ח'כ אבי יחזקאל וחכ'ים אחרים רוצים לתרום? אנא תרמו לי אנחנו משפחה+ילדים זקוקה נואשות ובדחיפות לעזרה ,גם כספית גם בתחומים אחרים .אם משיהו מעוניין ורוצה לעזור, אני אחזור לבדוק פה, ואני אכתוב את האימייל שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה עם פנינה?

    הגמד, 19/01/06 12:27

    לא נראה לי שלה חסר כסף-אבל מצפון או שכל בזה אני מפקפק

    הגב לתגובה זו

    • לא למהר

      רצונו של אדם, 19/01/06 13:12

      לא למהר להאשים ולהכפיש בבקשה.
      בן אדם רשאי להחליט לעשות מה שהוא רוצה בכספו. ירצה יתרום, לא ירצה לא יתרום.ואולי היא רוצה לעזור למישהו בואפן פרטי ,בלי לקבל כותרות??
      מאיפה אנחנו יודעים מה בראש של בן אדם??

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    חבר-כנסת ישר, לא יכול להיות? עובדה, י ש ! (ל''ת)

    מחוץ לכנסת יש, 19/01/06 10:14

    הגב לתגובה זו

    • איך מצליח אדם ישר להסתנן דרך כל מערכות הבקורת, ל כ נ ס ת ? (ל''ת)

      קונספרציה?, 19/01/06 11:30

      הגב לתגובה זו

      • ועדת חקירה ! '' ועדת חושך '' (ל''ת)

        מועצת היש''ע, 19/01/06 11:54

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד. מביאים כבוד למפלגת העבודה, שניהם... (ל''ת)

    אילן, 19/01/06 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תדהמה בכל המדינה

    פקק תנועה, 19/01/06 07:59

    מה קרה המצפון הישראלי סו כל סוף מראה סימני היתאוששות יפה מאוד התחלה טובהנקווה שזה יעבוד על כל עם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מצפון שקוראים לא קומבינה...

    לא משנה, 19/01/06 02:47

    אחלה קומבינה הוא עשה על חשבוננו. הוא שמע שרוצים לבטל את הפיצוי הכספי של עד 120000 ש''ח למי שיכהן כחבר כנסת פחות מחצי שנה אז התפטר לפני שחוק זה ייכנס לתוקף. אז מסתבר שלמצפון קוראים משכורת של עשרות אלפי שקלים בשמונה שעות של עבודה. הייתי אומר משכורת לא רעה בכלל. עוד הייתי קורה לזה בשם הונאה חוקית, מה שמוכיח ששווה להיות חבר כנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מגיבים חכמים

    אבי, 19/01/06 02:02

    עד שבא ח''כ ובניגוד להרבה אחרים מחליט שהוא לא מוכן לנצל את המדינה, למרות שהוא יכול, גם אז אתם נוזפים בו?...
    יש כאלה, שהמציאות אצלם נקבעת לפי הדעות שכבר יש להם מראש. ככה שאם יש ח''כ מוסרי, אבל לא במפלגה שאני תומך בה, בכ''ז לא ניתן לו קרדיט. ככה נוהגים אנשים טיפשים.
    לכו תצביעו לבלומנטל וצחי הנגבי.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    נשמע לי קצת תמוה, כל הסיפור הזה

    שלום, 19/01/06 01:35

    פתאום התחדש לו שקיים דבר כזה מצפון?
    למה בבוקר הוא הסכים למינוי בחפץ לב, ואחרי 8 שעות פתאום המצפון החל לנקוף?
    מחבר כנסת רציני ניתן לצפות להתנהגות קצת יותר אחראית ועיקבית.
    לי נראה שיש כאן משהו אחר בסיפור הזה, ולא קוראים לו מצפון...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יש לי אלרגיה לקרוקים,נוכלים.

    יגאל כהן, 19/01/06 01:33

    אולי יסביר לי הנוכל הזה ,מה הוא למד ב8 שעות שהיה ח''כ שלא ידע לפני כן?
    הרי יכול היה להגיד :''פס''.
    בשביל מה הוא אמר :''כן''
    ואחרי 8 שעות :''לא''.
    ומה ההבדל בין שני הלאים האלה?
    תכמנים משלו בנו,אין מציל מידם.
    ותהי הארץ פינקלשטיין.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הוא נטש בגלל פרץ. הוא לא יכל לסבול את פרץ בראש העבודה. (ל''ת)

    חבר קרוב, 19/01/06 01:26

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ZADIK BE SDOM

    ILAN, 19/01/06 01:06

    KEN IRBO

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נפל דבר בישראל

    אני, 18/01/06 23:57

    יש פוליטקאים שלא עושים את זה בשביל הכוח והכסף .

    כל הכבוד וכן ירבו !!!!

    הגב לתגובה זו

    • אמנם נפל דבר

      +, 19/01/06 00:24

      ככניראה האיש מ- ל''ו הצדיקים, מי יתן וירבו כמוהו מבחינת היושר הפנימי והמצפון, שהרי המיפלגות דהיום ממש לא אמינות לא למדינה ולא לשום אידיאולוגיה - נישאר רק דילים ואינטרסים אישיים, חבל.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לפני 29 שנים

    דליה, 18/01/06 23:39

    היה כזה ח''כ הגון באגודה. איני זוכרת שמו.
    לא פסו אמונים. זה מעודד.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תרם תכסף? לא מאמין עד שאני רואה קבלות חתומות (ל''ת)

    פחחח, 18/01/06 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יפה שהוא תורם, אבל למה לאגודה נגד החייל?

    חיים, 18/01/06 23:11

    מתוך כל 100 שקלים שמגיעים לאגודה, אפילו לא אחד חוזר לחיילים.

    מי ששירת כלוחם מעולם לא ראה מהם שקית במבה. כל הכסף מגיע לבכירים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אפי אושעיה ויתר אז מישהו אחר נכנס. למה לא עשה כמו יחזקאל?

    איתי, 18/01/06 23:03

    שאלה שאין לי עליה תשובה ואני לא רוצה לנחש ניחושים.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    למה הוא לא פשוט תרם את השכר?

    יואב, 18/01/06 22:56

    הרי אין לי בעיה מוסרית עם כהונה כחבר כנסת, הוא פשוט לא רוצה על זה תמורה, כי הוא לא מרגיש שהוא עושה משהו. אז למה לא לתרום את הכסף למעון לנשים מוכות, או משהו בסגנון?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בטוח שזה בישראל? (ל''ת)

    tupacamaru, 18/01/06 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    נו באמת...

    משה כהן, 18/01/06 22:33

    הוא לא חשב על זה לפני שנכנס לתפקיד? בטח חשב. רק מה, חיפש (ומצא) פירסום.

    הגב לתגובה זו

    • או שלא בא לו לעזוב עבודה טובה ומשתלמת יותר

      לא רואה לא שומע, 18/01/06 23:06

      מה שעושה אותו קשקשן ושקרן, אינטרסנט ומניפולטור.
      נו משה, אז מה חדש?

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    למה לאגודה למען החייל דווקא לתרום?

    מוטי אב ללוחם, 18/01/06 22:18

    מנכ''ל האגודה מרוויח ע''ח בנינו המשרתים בצבא 50000 ש''ח!, לא מאמינים בידקו! אני מקליד דברי אמת!, והאים התפקיד לא מחייב התנדבות ללא שכר? יש אלפי פורשי צבא קבע פנסיונרים מוכשרים שיעשו זאת בחינם ומישהו בכלל נהנה מ''האגודה'' שאלו אל ילדיכים הלוחמים אים ה''אגודה'' מגיעה איליהים?

    הגב לתגובה זו

    • אסור לתרום לאגודה

      אלי, 18/01/06 22:49

      בשנת 2002 כמדומני, רכשה האגודה עשרות אלפי תקליטורים מהדיסק החדש דאז של שרית חדד.
      היא ניסתה לחלק אותם אך ללא הצלחה וכך נשארו במחסנים אלפי דיסקים שלא חולקו, אך את הכסף הם נתנו לשרית חדד שהיא כידוע משתמטת בכירה משירות מצה''ל.
      האגודה למען החייל מעודדת את המשתמטים. אסור לתרום להם.

      הגב לתגובה זו

      • BEEMET???

        ILAN, 19/01/06 01:08

        GAM SHM
        LEAN IGANO

        הגב לתגובה זו

    • צודק הכותב

      הלל צעירא, 18/01/06 23:23

      האגודה למען החיל היא גוף בזבזני על גבול השחיתות

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מצפון יש לאבי יחזקאל...

    מצפון, 18/01/06 22:11

    כל הכבוד לו - ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אבי יחזקאל עובד עלינו בעניים

    לאון, 18/01/06 22:11

    אבי יחזקאל מקבל פנסיה מהכנסת לכן הצהרתו שיתרום שכרו החודשי הינה תרגיל ביחסי ציבור כי בין כה הוא מקבל שכר מהכנסת וחיי על חשבון הציבור. ולא ניתן לקבל גם פנסיה וגם שכר מאותו מקופ עבודה.

    הגב לתגובה זו

    • כרגיל , תרגיל ביחסי ...... (ל''ת)

      שושו, 18/01/06 22:40

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    סתם עצלן!!! (ל''ת)

    איש, 18/01/06 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עכשיו אני אבחר במפלגת העבודה (ל''ת)

    רון, 18/01/06 21:54

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שהוא רצה

      אור, 19/01/06 10:11

      תרגיל בחירות למשיכת מצביעים.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אולי מוסרי, אבל מטופש

    צחי א, 18/01/06 21:25

    הרי מישהו יצטרך בסופו של דבר לסתום את החור הזה. אין כנסת עם 119 ח''כים. אז מה זה משנה אם אתה תהיה ח''כ אימפוטנט, או מישהו אחר? וכפי שציין טוקבקיסט 9, אפילו בתקופה זו יש לך אחריות, למקרה של דיון חירום.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פנינה רוזנבלום תתביישי לך, תחזירי

    סבתא, 18/01/06 21:25

    את הכסף מייד.

    הגב לתגובה זו

    • 15 פנינה השקיעה בפריימריס

      סבא מוטי, 18/01/06 22:19

      100000 ש''ח מכיסה ולא מכיסך סבתא זבתא

      הגב לתגובה זו

      • מעניין לי את הסבתא !!!!

        שחר, 18/01/06 23:29

        אז השקיע בפריימריס , מישהו הכריח אותה ?

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    איני מתפלא על אפי. זה מתאים לו ולכן בחרתי בו לאורך שנים. כל הכבוד. (ל''ת)

    נתנייתי, 18/01/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ההבדל בין חכם לחכמולוג...

    אזרחית, 18/01/06 21:15

    חכם יודע כיצד לא להכנס למצבים שבהם חכמולוג יוצא מהם ''בקלות''''...
    הסבה העקרית שלו היא הבקורת הקשה ובצדק על השכר והתנאים המופלגים הנתנים לנספחים הללו.
    כניסתך היתה נלעגת ויציאתך מגעילה ולא יועילו שום טעונים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פנינה תחזירי את הכסף שלנו, תתביישי. (ל''ת)

    הציבור הישראלי, 18/01/06 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ומה עם פנינה, לקחה את הכסף ה...

    אורי, 18/01/06 21:13

    מה נותר להגיד על אופיה של אישה שכזו?
    אתם כבר יודעים.

    הגב לתגובה זו

    • תמיד אמרתי שהיא טיפשה

      יעל, 18/01/06 21:26

      ולא יודעת להתנהג כמו שצריך.
      אני מחרימה מוצריה.

      הגב לתגובה זו

      • יעל, את צודקת. המוצרים של פנינה- זבל סיני. (ל''ת)

        סבתא יוכבד, 19/01/06 01:36

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    אנשי קדימה המושחתים והמזוהמים-תלמדו יושר מהו !!! (ל''ת)

    מעריץ יושר, 18/01/06 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    התפטרותו והנמקתה היא מעשה פסול

    אורי וייס, 18/01/06 20:49

    גם אם נותר זמן מועט עד הבחירות, הלוא שאין להשבית את הפרלמנטריזם. גם אם הכנסת יצאה לפגרה, הלוא שייתכן דיון מיוחד או הצבעה בלתי צפויה על נושא הרה גורל. אל לה לרשות המחוקקת להימוג בתקופה זו, ולהותיר את הזירה אך ליתר הרשויות, שעלולות לחרחר מלחמה ערב בחירות.
    לו היה מנמק זאת בטעמים אישיים - ניחא, אך כשהוא מטעים זאת בטעמים מוסריים, הוא למצעשה מקריש נורמה, שלפיה אין לאייש את הכנסת בתקופת ביניים זו. דרך אגב, אני בכלל לא משוכנע, שההתפטרות תגבה מחיר כה כבד ממר אושעיה, שהלוא כנסיתו לכנסת הייתה גוזרת עליו לעזוב את עבודתו. בנוסף, מדוע הוא מלכתחילה הסכים להתמנות לחבר כנסת לשמונה שעות?

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      שגיאה, 18/01/06 22:24

      מותר להחזיק משרה נוספת ששה חודשים, כך שהוא לא היה צריך להתפטר.

      הגב לתגובה זו

      • שניכם טועים , תבררו אצל היועצת !!! (ל''ת)

        שושו, 18/01/06 22:43

        הגב לתגובה זו

    • ''להימוג'' - מה זה ? (ל''ת)

      Jehova, 18/01/06 22:33

      הגב לתגובה זו

      • להתנדף, להיעלם (ל''ת)

        מלשון ''נמוג'', 18/01/06 23:25

        הגב לתגובה זו

        • התכוונתי שיש לומר ''לימוג''

          Jehova, 19/01/06 01:57

          על משקל ''ליפול'' ''ליטול '' או ליסוע .
          \
          ע''ע חסרי פנ !

          דרך אגב, יפה שאתם מכירים את הפעל נ,מ,ג .

          הגב לתגובה זו

          • להימוג זה מבניין נפעל, שורש מו''ג

            אורי וייס, 15/12/06 11:43

            אך עתה ראיתי את הדיון הלשוני המעניין שהתפתח כאן, שעליו אני מודה למגיבים, ואני רוצה להעמיד דברים על נכונותם ולתקן טעויות:
            ראשית, שם הפועל להימוג הוא משורש מו''ג, ולא משורש נמ''ג. הוא מבניין נפעל. ממש כמו להידון, להיסוג וכו'.
            ההבדל, כאמור, בין ליפול ולהימוג הוא הן בשורש והן בבניין.
            אמנם אומרים ליפול, אך מדובר בחריג ובדר''כ לא משמיטים את הפ''נ בשם הפועל בבנין קל. לכן, גם אומרים לנסוע, ולא ליסוע.

            הגב לתגובה זו

  • 8.

    מי דביל של אמא ???????? (ל''ת)

    מצביעים חרות, 18/01/06 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לח''כים משמאל יש מצפון-ליכוד מושחת (ל''ת)

    מעניין למה רק, 18/01/06 20:41

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את תגובה 1 ואז תגיב, טמבל (ל''ת)

      ישרא, 18/01/06 21:00

      הגב לתגובה זו

      • תקרא את התגובה לתגובה 1 ואז תגיב, טמבל (ל''ת)

        מצפון, 18/01/06 22:45

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    האם מגיע לא פיצוים וכמה ? (ל''ת)

    דוד, 18/01/06 20:41

    הגב לתגובה זו

    • לא. כי לא השלים חודש עבודה (ל''ת)

      נוח, 18/01/06 21:02

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ודוד מנע המושחתים תתפטרו גם אתם (ל''ת)

    לפנינה רוזנבלום, 18/01/06 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הוא מנכ''ל חברת לוביסטים

    עבודה בעיניים, 18/01/06 20:38

    אפי אושעיה הוא מנכ''ל חברת הלוביסטים של בוריס קראסני ויושב לבטח ועם משכורת עתק בבית פלאטינום ברח' הארבעה בת''א - למה לו לוותר על המשרה הנחשקת ? אין בזה שום מוסר ושום מצפון ושלא ימכור לנו לוקשים

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא היה חייב להתפטר

      יאיר, 18/01/06 22:44

      החוק קובע שח''כ יכול לכהן עד 3 חודשים כח''כ ללא צורך בהתפטרות מעבודתו הקודמת. חבל שחברת הכנסת של הליכוד!!!! פנינה רוזנבלום לא לוקחת דוגמה ממנו

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל הכבוד ......לא עוד ארוחות בחינם (ל''ת)

    רוני, 18/01/06 20:27

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    א. זרח, 18/01/06 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    איזה כתב טיפש - איזה מוסר יש כאן !!!

    סתם איש, 18/01/06 20:14

    אושעיה מכהן כמנכ''ל חברת לוביסטים בשכר עתק. אם הוא ח''כ - הוא חייב להפסיק את עבודתו. הוא מעדיף לקבל כסף כלוביסט מאשר כח''כ - זה הכל.

    הגב לתגובה זו

    • נשמע כבר יותר הגיוני.... (ל''ת)

      פלאפל, 18/01/06 20:45

      הגב לתגובה זו

    • איזה מגיב טיפש - למה לכתוב בלי לדעת???

      איש סתם, 18/01/06 20:45

      ח''כ חדש יכול להמשיך לעבוד ולקבל משכורת בעבודתו הקודמת במשך חצי השנה הראשונה שלו בתפקיד.
      במילים אחרות, אפי הושעיה היה יכול להמשיך לעבוד בעבודתו הרגילה ולקבל במקביל משכורת מכובדת מאוד של חבר כנסת.

      עם כל כמה שקשה לי להחמיא לאיש שמאל, הרי שבפעם הזו הוא באמת ראוי להערכה

      הגב לתגובה זו

    • איזה קורא טיפש

      אלימלך, 18/01/06 20:59

      חבר כנסת חייב להתפטר מתפקידו רק לאחר שלושה חודשים. אם תקופת כהונתו קצרה הוא לא חייב להתפטר מכלום.

      הגב לתגובה זו

    • איזה קורא טיפש 2

      Jehova, 18/01/06 22:40

      ''המצפון '' זה ציטוט מדברי הלא ח''כ

      הגב לתגובה זו

    • תדהמה.ח''כ אינו יכול לשמש ב2תפקידים שהוגדרו מנוגדים.מנכ''ל מ.ממשלתי. (ל''ת)

      כולל השיכון.מה, 19/01/06 13:18

      הגב לתגובה זו