 |
22.
אם יש תלמיד מאוניברסיטת שייך מוניס (ת''א) וכתב עיתון הארץ הסמאלני
שש,
25/04/06 20:42
|
בני ציפר שחונך לצחוק בטכסי השואה ולבכות על מחבל קטין פלסטיני שניסה להרוג ילדים חפים מפשע אז מה מצפים ממוחמדים אפשר לקרוא את הכתבה של בני ציפר באתר הארץ
הגב לתגובה זו
|
|
 |
21.
*חובה להבהיר-רק הערבים וכמה אנטישמים ''חושבים'' שיש בעייה היסטורית !
ל"ת
הבעייה,כמובן,
אצלם !______,
25/04/06 14:59
|
|
 |
20.
למה לעצבן דווקא היום?ולמה זה לא מפתיע?
ל"ת
ז.בע.,
25/04/06 14:51
|
|
 |
19.
לא אקרא את הכתבה .לא מענין אותי כלל .
ל"ת
פיני הקירח,
25/04/06 14:49
|
|
 |
18.
הסיבה להכחשה-דימוניזציה של היהודים
שרית,
25/04/06 14:34
|
באותה נשימה שהם מכחישים הם מפיצים ספרות אנטישמית ומעריצים את הנאצים...
הסיבה פשוטה: ראה דברי אחמד נג'סי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
17.
נורמן פינקלשטיין הוא פרופסור מכובד
סתו אדיבי,
צפון אמריקה,
25/04/06 14:18
|
מאוניברסיטת שיקגו ולשים אותו בסל אחד עם אמדינג'ד זו בדיחה לא רצינית. אני לא מסכים עם הפרופסור המכובד בשורה של עניינים אבל מחקריו לגיטימיים, וספרו על תעשיית השואה, הוא בקורת מכובדת ונכונה על הדרך שבה הממסד היהודי והישראלי משתמשים בשואה וגורמים לזילותה. הוא בשום אופן אינו מכחיש את השואה, וכשהוא תוהה איך יהודים בישראל מסוגלים להיות כל כך גזענים רק 2דורות אחרי כפי שזה משתקף בטוק בקים אני שותף מלא לתהייה זו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שאינך כאן אך בטוח שתמשיך להסית נגד עם ישראל הנרדף ככל יכולתך.
ל"ת
למר אדיבי,
אני שמח,
25/04/06 17:55
|
|
 |
16.
צריך לעשות לנורמן פינקלשטיין הזה סיכול ממוקד
שונא שמאלנים,
25/04/06 14:07
|
הבנאדם פשוט שונא ישראל באופן טוטאלי, אחמדינג'אד ציוני לידו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
15.
ארון הקודש התכלכל מבארלד בשירות הצביעות הממלכתית הישראלית
יוסי פרלשטיין,
25/04/06 13:35
|
אמי התגעגעה כל חייה לארון הקודש הצבוע תכלת שהיא חלפה על פניו בבית הכנסת בברלד, צפון מזרח רומניה ותיארה לי את דיוקנה של קהילה תמת אמונה ופשוטת הליכות שהיא ראתה חלק מהם נגמרים בערימות גופות.שמות אחרים שנסו למצוא מקלט ביאסי נותרו באדני רכבות המוות. היתה שואה שכן ראיתיבעיני את ניצולי אבל ''יד ושם'' מבחינתי מחזיק את מחמד נפשה ועושה ממנו הון לעילית שמתפרנסת מן השואה ועושה יד אחת עם ממסד הזוועה הפסיכיאטרי שרצץ את חיינו במעבה הטיפול אני מציע לבני דודי לפעול להוצאתו של ארון הקודש התכלכל ידי הצביעות ולהעבירו לכל מסגד אשר גם יושיט יד אמת בם מצוות הצדקה המוסלמית לנדחי השואה, לבניהם שנותרו חבולים בבדידות נוראה ולאמנותי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
14.
למי אכפת מה הם חושבים
ל"ת
נתניה,
נתניה,
25/04/06 13:24
|
|
 |
13.
הנה נושא לחקירה למוסלמים...
אסי,
צפון,
25/04/06 13:20
|
תבדקו אם באמת היה אדם בשם מוחמד שדיבר עם מלאכים ואלוהים, ואמר כל מיני שטויות ורצח הרבה אנשים שלא הסכימו איתו - ולאלה שהסכימו הוא הבטיח גן עדן...
זה באמת נשמע הגיוני ושקול.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומשה שלכם לא דיבר עם יהוה אלוהיכם? וקיבל ממנו את לוחות הברית
גזען שכמוך,
25/04/06 15:52
|
|
 |
גם המוסלמים מסתמכים על משה...לא ??
יהודים יכולים,
להפריד בין,
25/04/06 18:12
|
|
 |
אתה גזען בעצמך, מדובר הרי במחקר הסטורי...לגבי משה אין כלים הסטוריים
ל"ת
לגבי מוחמד-,
כן !!,
25/04/06 18:04
|
|
 |
מר אסי רצה לומר: כפי שהערבים מכחישי שואה גם ניתן להכחיש את מוחמד.
אתה גם גזען וגם,
חמום מוח,
25/04/06 17:59
|
עולה מדברי מר אסי שהוא סבור שמוחמד היה, ושהיתה לו התגלות דתית. אולי תרצח את אסי? כי מה לעשות, מר אסי הוא יהודי, ויהודי הוא בן מוות, נכון?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ללכול הערבים יש פיצול אישיות ? למה אתה מדבר על עצמך בגוף שני ?
ל"ת
אוסקר,
27/04/06 00:29
|
|
 |
12.
השואה היתה, הבעיה שהיא נמשכת
ט.ס.,
25/04/06 12:33
|
אם אתם לא שמים לב אנחנו חיים בגטו ואואשוויץ הפעם יבוא בטיל.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
11.
יזכור.
מריאן קפלון,
25/04/06 11:43
|
יזכור העם הזה הרגע, יזכור ולא ישכח לעד... כך לא יחזור אלינו פגע, אם נתלכד כאיש אחד.
מספר עצום... שישה מיליונים... ואין מילים לנחמה. למנגינה, צורמים הטונים בבְכִי נרות הנשמה.
גרון ניחר חונק העצב מול משרפות הפעורות, שלא הספיקו את הקצב... של קורבנות להחלות.
להר בגדים, ים נעליים, שיני זהב ומזבדות... הלב ניצבת, חורק שיניים... איך זאת יכלו הם לעשות?
המכונה המשומנת... הכלכלה של רצח עם... לא נעצרה, היא רק מוטמנת... צמאה רק לעיתוי החם.
הזיכרון לכם הוא נצח... כנר שלא כבא אף פעם. אולי נמנה בכך עוד רצח... נבנה עתיד אחר, מושלם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
10.
Holocaust figures
Jacqueline,
Arad,
25/04/06 11:34
|
Germany officially recognises that during the Nazi period about 6 million of Jews perished in the Holocaust( fr greek Holos: completely,and caustos:burnt for sacrifice)and another 5 millions of :UNERWUENSCHT,UNDESIRABLE,i.e:Slavs,Poles,Gypsies,homosexuals,Jehova'witness,communists,freemasons,trade unionists,psychic and physical disabled etc...etc
הגב לתגובה זו
|
|
 |
9.
ל 1 , יש לי סקופ עבורך ------
מתברר,
שנעשה מחקר !,
25/04/06 11:31
|
מסתבר שבאמת הכל מזוייף (יהודים, אתה יודע..) #הילד הקטן עם הטלאי הצהוב שמרים ידיים למעלה-זה בכלל בחור מגודל שמתעמל על מכשירים (עשו גזירות וריטושים). הטלאי הצהוב-זה לא טלאי--הוא השריף ! #המוזלמנים שנראים כמו שלדים--גם זה פוטושופ ---מתברר שאלה מתאבקי סומו !!!! #המשפחה של אנה פראנק התחבאה כי הם רצו להתחמק משכר דירה וגם שיביאו להם אוכל (נמאס להם ללכת כל יום למכולת). #ובכלל נמאס לאנשים מהמשפחות שלהם (ביקורים אצל ההורים והסבתות וכו') אז הם אמרו הנאצים עשו ככה וככה ו -אין משפחה !גאוני-לא? #אייכמן אומנם הודה במעשיו ואמר שרק קיבל פקודה--אבל הרי אני ואתה יודעים (והמחקר מאשר..) שהוא קיבל את הפקודה מהמוסד !! #עובדים עכשיו רק על הפיניש,הוא מעניין במיוחד,אבל לא יסופר פה-- כדי להגביר את המכירות של סידרת ההפצה הראשונה ! רוצה הנחה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
8.
אפשר לדעת מי מפריע לערבים ל ''חקור'' כאוות נפשם ???
ל"ת
***************,
************,
25/04/06 10:52
|
|
 |
7.
קישורים עבור מס.1
אני,
25/04/06 01:28
|
אם אתה מתיימר להיות כל כך אובייקטיבי אני מבקש לקרוא את הכתבות בעיון ולהתמקד כמה שניות במה שרואים בתמונות זה גם בשביל להראות שיש ערבים שלמרות שדעתם על הסכסוך היא רחוקה מדעת הישראלי המצוי , הרי שהם עדיין מבינים את גודל זוועות השואה .
http://www.alkaritha.org/holocaust/modules/news/article.php?storyid=31
http://www.alkaritha.org/holocaust/modules/news/article.php?storyid=30
http://www.alkaritha.org/holocaust/modules/news
הגב לתגובה זו
|
|
 |
6.
מס.1 האומלל - השורש שלך רקוב
אני,
25/04/06 01:19
|
אדם ולא משנה מאיזו דת , אשר לא יודע להביע צער ותדהמה על זוועות השואה (כן יש אלפי מחקרים , סרטים , ומסמכים שכתבו הנאצים עצמם אשר נחקרו עוד לפני שהייתה בכלל מדינה יהודית חזקה) שנגרמו לבני אדם כמותו , הרי שמשהו אכן משובש בו וכדאי להתייחס אליו כאל לוקה בנפשו במקרה הטוב או אל רשע גמור במקרה הרע - למי מיהם משתייך אתה מס.1 הנכבד ?
כנ''ל כלפי כל מי שלא יודע לתת כבוד ולעמוד בזמן הצפירה שמסמלת את הדבר המחריד ביותר שקרה בתולדות האנושות (יותר מכל פשע מלחמה שהיה אי פעם) - גם אם הוא חרדי או יהודי חילוני קיצוני .
הגב לתגובה זו
|
|
 |
עקרונית אני מסכים, אבל
אלון,
גב''ש,
25/04/06 07:50
|
אני מבקש להזכיר כי זה בהחלט לגיטימי אם אדם רוצה להתייחד עם זכר גיבורי השואה (קורבנות וניצולים כאחד) לא בדרך של עמידת דקת דומיה. כל אחד מוזמן לבחור את דרך ההתייחדות הראויה והמתאימה לו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
אסור לא להתעלם מהצפירה בפרהסיה!
יהודי צבר,
25/04/06 12:32
|
מה שאתה עושה בביתך הוא עניינך בלבד.
אם אתה רוצה להתייחד עם הנרצחים בדרך אחרת כגון לימוד תורה, תבורך.
אך עליך להבין שהתעלמות מהצפירה בפרהסיה מתפרשת בצדק כזלזול גם אם אינך מתכוון לכך.
לכן, אם בחרת לא לעמוד בצפירה תדאג לא להימצא ברשות הרבים בזמן השמעתה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
5.
וויקיפדיה הערבית צודקת
דודי,
25/04/06 01:05
|
אכן נרצחו גם מיליוני לא יהודים באותן שנים. צוענים, קומוניסטים, הומואים, פולנים, סרבים ורוסים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
שטויות,השלטונות בכל מדינה שנכבשה התבקשו לאסוף ולמסור את כל
הקומוניסטים,
וההומואים?,
25/04/06 15:08
|
|
 |
אבל פתרון סופי היה רק ליהודים
שרית,
25/04/06 14:27
|
רצחו הרבה מכל העמים אך רצח מתוכנן,מתועב ביותר הוא רצח היהודים שתוכנן בוועידת וואנזה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
גם התיכנון וגם הטוטאליות וגם השילהוב נגדם
ל"ת
שונה כלפי,
היהודים,
25/04/06 15:12
|
|
 |
וכמה ילדים קומוניסטים והומואים בנרצחים?
ל"ת
נמאסתם,
25/04/06 14:17
|
|
 |
לא צודקת ולא נעליים-את מי אספו על רכושו ומשפחתו?תנוקותיו וסבתותיו??
לי ולרוטשילד,
יש כסף,
25/04/06 10:45
|
שנינו אותו דבר? ועוד איך נרצחו המונים לא יהודים ועוד איך !! ויש מספרים גדולים מ 6 מיליון !(לרוסים נהרגו 20 מיליון-רק בסטלינגרד ב 3 חודשים- 1 מיליון !!) מה הקשר? מה ההשוואה?? רוסים בגטו התבקשו להגיש רשימות של ילדים עד גיל 10 והגרמנים באים ולוקחים?? רוסים התמקחו ו''הצליחו'' להשיג עד גיל 9 ??? אגב,שמעת על מישהו שהתחזה ליהודי כדי להינצל או להשיג לעצמו משהו ??חחח
הגב לתגובה זו
|
|
 |
לצוענים קרה דבר דומה אבל כל הרטוריקה המשטמה החוקים והאיסוף המוקפד
ברחבי אירופה,
יוחד ליהודים,
25/04/06 10:25
|
גם ה''אוייב'' הראשון במעלה לתחלואי העולם היה ה''יהודי''. לא אספו בקפדנות מאורגנת את כל הרוסים כל הקומוניסטים כל ההומואים וכו'-אין מה להשוות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש לך חוסר הבנה
נעם,
25/04/06 07:42
|
שואה אינה פרושה רצח-עם נכון נרצחו גם צוענים, הומואים, נכים, שבויי מלחמה ועוד רבים אחרים
אבל
השואה היתה ותשאר שונה
בגודל באירגון במנגנון ההשמדה שהוקם בטוטליות
הגב לתגובה זו
|
|
 |
המספרים אכן מדוייקים
א.ג.,
25/04/06 04:48
|
11 מיליון זה המספר המקובל, מתוכם 6 מיליון יהודים. חוץ מהם מדובר בהשמדת קומוניסטים, הומואים, צוענים, ועוד קבוצות קטנות יותר שלא מצאו חן בעיני הנאצים.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
וראוי גם לציין
שחר שמש,
25/04/06 11:55
|
שבמלחמת העולם השניה עצמה נהרגו עוד מעל ל-40 מליון איש. אלו הרוגים כתוצאה מקליעים, פצצות, מוקשים והפגזות שנבעו מהלחימה.
ההבדל הגדול בין אותם 40 מליון לבין ה-11 שצוינו לעיל הוא ההגדרה של ''רצח''. חייל שנהרג בקרב הוא חייל שיצא כדי להלחם, ונפל. אזרח שפצצה נפלה על ביתו (מה שהיה קורה באותה תקופה הרבה יותר מאשר קורה היום) הוא קורבן של לחימה.
מנגד, יהודי/צועני/הומוסקסואל/אינטלקטואל שנלקח מביתו ומובא למקום ריכוז במטרה שימות נרצח. הוא לא נהרג כתוצאה ממטרה אחרת (אם זה כיבוש שטחים, ואם זה התקפה אחרת). הריגתו היתה המטרה שלשמה התחיל התהליך.
באותו אופן יש להבחין בין שישה מליון היהודים שנרצחו במהלך השואה לבין שאר הקבוצות שהנאצים לא אהבו. ההבדל לא נובע בהכרח מהכוונה, אלא מהאינטנסיביות. רציחת היהודים בשואה היתה מעשה ממוקד ותכליתי, בעוד שרציחת הצוענים היתה כמעט ''בדרך אגב''. שאר הקבוצות שהנאצים בחרו לתקוף היו אפילו פחות ממוקדות מבחינת כוונת הנאצים להשמיד אותן.
שחר
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ברור שהיו גם כל אלה-אין מה להשוות !לא אספו את בני משפחתו של ההומו
ל"ת
הקומוניסט וכו',
אין השוואה !,
25/04/06 10:26
|
|
 |
4.
מלחמת העולם השנייה היא הנושא הנחקר ביותר בעולם
אלכס מהכרמל,
24/04/06 22:50
|
הרוב המוחלט של החוקרים מגיע לאותה המסקנה. כל מי שרוצה מוזמן לגשת לארכיונים ולחקור בעצמו ולא לזרוק מילים באוויר. אתה מסוגל להפריך את כל המחקרים על השואה? בבקשה, תנסה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
3.
אבו מאזן והכחשת השואה
אבישג השונמית,
רמת דוד,
24/04/06 21:52
|
מדוע לא הוזכר יו''ר הרשות הפלסתינית בהקשר להכחשת השואה ? גם הוא תרם את חלקו.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
2.
הם לא מפחדים מכלום חוץ מזה...
אביב,
24/04/06 21:26
|
שאנשים יתחילו לפקפק במימדים האמיתיים של השואה ותינתן במה לחבורת אנטישמים כמו האיראני והבריטי הזה דתורמים להכחשת השואה. כל פיקפוק במימדי השואה שנעשתה כלפי העם היהודי הינה בגדר הכחשת שואה, כל הקמת ועדה ''אובייקטיבית'' לחקר מימדי השואה ה''אמיתיים'' הינה בגדר הכחשת שואה וכל השוואת השואה למקרי ''רצח עם'' אחרים, כמו רצח העם הארמני ו''רצח העם הפלשתיני'' (נגיד), הינה בגדר הכחשת שואה. השואה היא מקרה יחודי בהיסטוריה העולמית. השואה היא שיא הרוע של האדם. שיא השנאה והגזענות, שנאת האחר והשונה ולעולם יש לזכור אותה ככזאת, ולא לשכוח, לא להשוות ולא לתת במה למטורפים האלה
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו רק דעתם של היהודים, ומובן מאליו שאיננה אובייקטיבית
ממה הם מפחדים,
24/04/06 21:47
|
לא כל מכחיש שואה הוא אנטישמי, צריך לחקור כל מהלך היסטורי מיסודו ולבדוק את אמיתותו ומימדיו
הגב לתגובה זו
|
|
 |
זו רק דעתם של היהודים???????????????????
ל"ת
מאיפה לקחת,
את זה?,
25/04/06 14:57
|
|
 |
אין מכחיש שואה לא אנטישמי !אין חיה כזאת !
אהבת המחקר שלך,
מאד מרשימה,
25/04/06 14:51
|
|
 |
זה שצריך ל''חקור'' עלאק זו רק דעתם של הערבים-לא ההיפך !התבלבלת !אבל
דרוש מחקר למה,
לערבים,
25/04/06 10:51
|
|
 |
לא פוחדים אך לא ניתן להעלימה בשקרים
גל.נ.,
25/04/06 05:30
|
ומי הפריע לך או לכל אדם או גוף אחר לחקור, ניסית ומישהו מנע בעדך? מותר וחובה להמשיך ולחקור את השואה, ואם יביא מישהו הוכחות מוצקות ובלתי מופרכות שלא היתה שואה הוא יעשה הסטוריה, מפני שהוא בפועל יצליח להוכיח את אי קיומו של אתמול.
ולגופו של ענין , גרמניה הרשמית עצמה מודה באחריותה לשואה ,הכרה זו מצידה הינה כתם שגרמניה לעולם לא תוכל למחות האם עולה בדעתו של אדם שפוי להניח שגרמניה עצמה תיקח אחריות לאומית לזוועה הגדולה ביותר בהיסטוריה האנושית אילו לא בוצעה על ידה ?, ואפילו חוקקה חוק העושה את מכחיש השואה לעבריין.
צריך להיות טיפש מוחלט לחשוב כך.
אשר לעצם תגובתך, אינני מופתע ממנה כלל , הצבור שהינך חלק ממנו ועל ברכיו התחנכת ,אף פעם לא ידע להבחין בין מציאות ודמיון , וכל מעשיו ודרכי חשיבתו הם פנטזיה פרי תרבות שלצערי הרב קפאה בימי הביניים , וזה אסונה שלה וגם אסוננו שלנו.
לא זו בלבד, אלא שעל מנת להביא תרבות זאת לזמננו אנו ,ידרשו דורות רבים ,עד אז ישפכו הרבה נהרות של דם יזע ודמעות ,על פני העולם כולו , ורק הטרגדיה הצפויה לעולם כולו מכם היא שתצליח לגמד את טרגדית השואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
כל אחד שמעז לפתוח את התיק הזה נרדף ונכלא
ל"ת
את מצחיק,
25/04/06 15:46
|
|
 |
שתי בעיות נפרדות
גל.נ.,
25/04/06 19:35
|
יש לי הרושם שאינך מבין את ההבדל בין חקירה להכחשה וזה הצד הפשוט של הבעיה .
הצד היותר מסובך הוא אי היכולת שיש לאחדים להכיר בעובדה כאשר הם נתקלים בה,לדוגמא כיון שהשמש ברום השמים וכולנו רואים הכל במו עיניהנו וללא עזרת תאורה מלאכותית משמעתו שכעת יום ולא לילה, מי שיטען לא , זה לילה , וידרוש לחקור את הנושא הבעיה שלו היא בתחום אחר, וגם היא ראויה לחקירה ,זהו תחום המוגדר כרפואת הנפש ,וכאשר מדובר בצבור גדול יש לכך היבטים ומשמעויות נוספים וראויים לחקירה בפני עצמה בתחום רחב אחר הנקרא סוציופסיכולוגיה ,סוג של בעיה דומה אך בהיקף שונה.
כיון שקרבנות שואה אשר חוו אותה אישית על בשרם חיים עדיין ומעידים עליה בקולם בנוסף למליוני קולות ועדויות , ובנוסף קיים תעוד בפקודות מסמכים צילומים פרוטוקולים רשמיים ובנוסף לכל אלה עדויות של המבצעים עצמם ושל מליוני חילים במלחמה שראו במו עינהם את הקורבנות הן כגופות או כאפר אדם ושלדים, גופות וקברות אחים ואת העדים במחנות בעיצומה של שרשרת ההשמדה ,הכל פתוח גם עבורך לעיונך במוזיאונים ספריות וגם עדים חיים ישנם ביננו , עדיין ישנן ספקות ופקפוקים ?
בנוסף ,מן הצד שני העם שביצע את הזוועות מודה באשמה במלואה, מתבייש בה ומנציח אותה בכל דרך אפשרית כדי שלא תשכח לעולם מן הזכרון האנושי כגדולה בפשעים של המין האנושי ,חוזרת ומדגישה בגלוי , בפומבי באשמתה ומכירה בחובתה לעשות הכל שלא תחזור על עצמה , ועושה מאמצי שקום לפצות ולכפר על הדבר הנורא .
כלומר ,השואה היא עובדה שאינה ניתנת לערעור ,מציאות שהתרחשה , מבחינה זו אין כל שאלה או ספק . החקירות והשאלות שעדיין נשאלות הן לא אם התרחשה אלא מדוע ואיך יתכן שקרתה ולא הצלחנו למנוע את התרחשותה.
אלה הנעצרים ונכלאים עקב הכחשתה הם אלה שמדינות תרבות מתקדמות החליטו לחוקק חוקים לעדות לעולם וכאמצעי מניעה מפני גורמים אשר לגביהם קיים חשש שמעשיהם עשויים חלילה לעורר אלמנטים חולניים אשר למרבה הצער קיימים בחברות רבות למחשבה וצידוק מעשים אסורים. אם לאחר כל אלה טענתך היא כי קיים קשר האוסר חקירה ,ובכן ידידי בעיתך היא בתחום רפואת הנפש, ואינך לבד , אתה חלק ממחנה גדול ולא מכובד אבל רב השפעה בזכות גודלו וכוחו הכלכלי ,אך בשום פנים ואופן לא בזכות איכות כלשהי שיש בו.
בצבור זה קיימת האמונה שארועי הטרור ב11/9 לא התרחשו ,או נעשו ע''י המוסד ועוד אין סוף פנטזיות שאין זה המקום לפרטן.
זהו צבור המזכיר את בריון הכפר המשוגע שיש לו כח ואמצעים אין סופיים כמעט, בשבילו החוק הוא מה שנוח ומתאים לו ,ואפילו המשטרה והחוק נמנעים מלהתעסק איתו ,כיון שהמסכן משוגע ולא מבין ויש לו משפחה ענקית מחוץ לכפר וגם הם כמותו , מה לעשות?.
כל זה עד לשלב מסויים , שבו מובן וברור לכל הפחדנים ולחסרי עמוד שדרה מוסרי ערכי ,שאין להתעלם יותר ויש למצוא לו פתרון ,לבעית הבריון ולכל משפחתו, ואז מגייסים את כל כוחות המשטרה והחוק , ופועלים בכל הכח.
זה מסוג הדברים שאינם מתרחשים מידית ומהר ,ובמקרים מסוימים אפילו מאוחר מידי אך סופם שהם מטופלים .
למרבה הצער בממדים לאומיים איחור זה בין היתר יכול במקרים קיצוניים לחולל אסון קרוב בממדיו לשואה.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
תחקרו בעצמכם, הכל המערב צריך לעשות עבורכם?
חוצמזה אין לכם,
בכלל בעיות,
25/04/06 19:08
|
|
 |
אפשר לחשוב שהמונים עובדים על ''התיק'' הזה
חוץ מהערבים,
כמובן,
25/04/06 18:48
|
ו''התיק '' הזה תקרא למה שקשור לחברים שלך. כמה עלובים אתם.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
מה הבעייה שיחקרו במדינות ערב.נורא מפורסמות במחקרים שלהן.
ל"ת
המון פרסי נובל,
חחחח,
25/04/06 18:30
|
|
 |
יש מדינות באירופה שזה פלילי להכחיש שואה--והם יודעים למה ! !!
ויש מדינות שלא-,
גם לא בישראל,
25/04/06 18:28
|
הכחשת השואה כמוה כהסתה נגד יהודים. מדינות עם עבר נאצי יותר חוששות מתחייה נאצית. אגב, למה לדעתך המלומדת, בכלל אספו יהודים?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
ומה עם ךקחי השואה??!
יהודי לא מגרש!,
א''י,
25/04/06 06:52
|
ללמוד את השואה כאירוע היסטורי זה חשוב. אך לימוד ההיסטוריה מבלי שנתעקב על מנת להבין את משמעויות האירועים ונסיק מסקנות לבל יישנו בעתיד הוא כמעט חסר משמעות. הלקח החשוב ביותר מהשואה, בעיניי, הוא זה: יש להזהר מכל זכר של גזענות, הכללה, דעות קדומות והכפשת ציבור שלם. העם הגרמני, על אף המעשים הנוראים שביצע באמצע המאה שעברה, איננו עם רשע או ''שטני'' יותר מכל עם אחר. אם הם נסחפו כך לשנאה קיצונית והרסנית, מי ערב לכך שלא ייפלו עמים וקבוצות אחרות בעתיד אל אותו בור אפל? בדבריך שלך יש לא מעט דעות קדומות וסטיגמות, ואף רמזים לכך שציבור שלם הינו רע ורשע ומסוכן לאנושות (בדיוק מה שהנאצים טענו על היהודים) האם אתה, אדוני, הפנמת היטב את לקחי השואה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
יש בעיה עם לקחי השואה..
מיקו,
25/04/06 12:10
|
אם עם מדבר כמו נאצים, בוחר במפלגה דמויית נאצים ופועל כמו נאצים (אי קיום הסכמים, תומך ברצח עם אחר ללא שום מגבלות) הרי שהוא נאצי ויש לפעול כנגדו בשיטות בהן פעלו כנגד הנאצים.
עכשיו מה לעשות? להפציץ הפצצת שטיח של פצצות תבערה את עזה ורפיח? אולי פצצת אטום על טהראן?
גם אירן וגם פלשתין הן דמוקרטיות שאינן שונות מגרמניה של שנות ה-30. המסקנה המתבקשת אינה מתיישבת עם אופי הפעולה המודרני. הוכחה לכך היא שהנשיא בוש פעל בעירק בעדינות יתרה לעומת פעולות ההתקפה במלחמת העולם השניה ולמרות זאת הוא מבוקר קשות.
לכן, המנהיגים במערב מחכים למשיח בדמות מגה פיגוע בצורת פצצה אטומית קטנה בעיר כלשהי או פיגוע ביולוגי/כימי. כל דבר פחות מכך, לא יזכה לתגובה הראויה למרות שהלקח מלמד אחרת.
הגב לתגובה זו
|
|
 |
1.
מעניין למה היהדות העולמית מתנגדת לחקירה אובייקטיבית של השואה
ל"ת
ממה הם מפחדים?,
24/04/06 20:53
|
|
 |
ומה לגבי הטענה שכל האידיאולוגיה הנאצית
חוסייני,
25/04/06 14:31
|
היא מוסלמית במקור?
מה לגבי הטענה שידידו המוסלמי(ההומוסקסואל!) של היטלר, שהאכיל אותו בתורת הגזע של האחים המוסלמים, הוא שזרע אצלו את מה שהפך לתורה הנאצית? שהוא ומוסלמים אחרים תמכו, עודדו, וליוו את היטלר לכל דרכו?
המופתי של ירושלים היה רק אחד? מה ההבדל בין הנאצים למוסלמים?
למה לא לחקור את זה?
הגב לתגובה זו
|
|
 |
צריך לחקור אובייטיבית למה הערבים בפיגור ,נחשלות ,דיקטטורות וטירור
ל"ת
בומי,
25/04/06 14:23
|
|
 |
היהדות העולמית - אלה ששולטים בבנקים ובתקשורת או זקני ציון?
אחד עם אף גדול,
ברגן בלזן,
25/04/06 12:29
|
היהדות העולמית עלק.עעוד אדיוט שקרא את הפרוטוקולים יותר מידי
הגב לתגובה זו
|
|
 |
חכה, תן קודם לסיים מחקר אובייקטיבי איך המוסד פוצץ ת'תאומים..
ל"ת
מה יהיה עם,
הערבים האלה?,
25/04/06 11:02
|
|
 |
יאללה יאללה לך תחפש מי ינענע אותך , אובייקטיבית
ל"ת
חה חה,
25/04/06 10:59
|
|
 |
למה אספו יהודים?
ל"ת
?,
25/04/06 10:18
|
|